Ponedeljak, 08.04.2013.

11:31

Prvo kod patrijarha, sednica u 17h

Vanredna sednica Vlade Srbije, na kojoj će biti formulisan odgovor visokoj predstavnici EU Ketrin Ešton, biće održana u 17 časova, najavio je Aleksandar Vučić.

Izvor: B92

Prvo kod patrijarha, sednica u 17h IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

145 Komentari

Sortiraj po:

JABUKA

pre 11 godina

Nadam se da ce vesti iz Brisela biti pozitivne,treba biti optimista,samo nastavku novih pregovora se moze naci zajednicko resenje,tako da podrzavam ovu ideju.

marina

pre 11 godina

Raduje iskazano potpuno jedinstvo Nikolića i Vučića. Oni jasno pakazuju da žele da se reši pitanje Kosova, ali da neće, za razliku od Dačića, pristati na bilo kakav dogovor. Međutim, problem je nastao u tome što su Amerikanci i EU ipak uspeli da nađu "slabu kariku" u srpskom državnom vrhu, a to je Ivica Dačić.

tića

pre 11 godina

Naravno da Nikolić i Vučić poštuju i želi da čuje mišljenje svih relevantnih institucija u Srbiji, a posebno SPC. Tako i treba da bude. SPC treba da iznese svoje mišljenje, o svim važnim pitanjima, a pogotovo o pitanju rešavanja problema Kosova i Metohije. Po pitanju Kosova i Metohije se mora doći do kompromisa, a kod kompromisa niko neće biti u potpunosti zadovoljan, ni Albanci, ni Srbija, a ni SPC.

Lobotomija Svesti

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.
(Postovati svoje ne znaci mrzeti druge, 8. april 2013 15:23)

Prijatelju kako kome bode oci ? Kako kome smeta? Pa moja crkva mi predlaze da treba da se patim josh 500 godina na isti nacin na koji se patim vec 30, pa nisam ja bukva ili jasen ili recimo bor pa da cekam 500 godina na nesto bolji zivot.

momo

pre 11 godina

"Građanin" ili kako već bi trebao znati da sve što je do sada dogovoreno,dogovarao je DS.Takođe treba znati da pregovore sa Kosovom pod okriljem EU-je je takođe počeo DS i ušo u sistem konstantnog uslovljavanja umesto da je to pitanje ostavio pod okriljem ujedinjenih nacija gde smo za razliku od ovoga imali daleko širu podršku i bolje pozicioniran pregovarački položaj države.Sve to su urušili i krenuli uslepu trku za datumom uz stalno uslovljavanje i odugovlačenje što do sada nije bilo ni sa jednom evropskom državom.Činjenica da sve što nam se dešava sada zasluga je kuvara iz kuhinje DS-a.....

Gradjanin

pre 11 godina

SNS se preobukao samo da dodje do vlasti, a sada nastavljaju sa svojom stvarnom politikom iz milosevicevog vremena, ko nije bio tu devedesetih - mislim na zaboravne glasace sns-a i "intelektualce" sa belim listicima, sad ce imati priliku da prozivi to vreme. Uzivajte, sami ste trazili.

Givanildo de Souza

pre 11 godina

Neki ljudi nikako da se iskobeljaju iz svojih "otporaških cipela" i pomire sa stvarnošću u kojoj su oni negativci a Vučić radi u interesu Srbije i svih njenih građana.

Nenad Sremac

pre 11 godina

Potrebno je dobiti blagoslov našeg Patrijarha. Ipak smo hrišćani koji drže do svoje duhovnosti i tradicije. Sasvim ispravan korak našeg državnog vrha.

vlada

pre 11 godina

Crkva predlaže političarima kako da reše političko pitanje, u čemu se onda razlikuje od Vatikana po kojem toliko pljuje, celog života žive na našoj grbači ko pijavice, blagosiljaju ratove koje nismo vodili, blagosiljaju koljače koji uz njihov blagoslov srpstvo brane tako što pokoljuju žene i decu pa opljačkaju i dele sa svojom crkvom, dok smo mi ginuli i ostali obogaljeni popovi se gostiše i pljačkaše i dalje, kad završismo ratove pljačakju nas kada oplakujemo svoje pokojnike, kada ženimo i udajemo našu decu. E pa gospodo iz Crkve, organizujte se, puške u ruke pa branite ono što terate nas da radimo a mi ćemo da vam dajemo blagoslov svaki dan. I ne zna se ko će biti srećniji. Sram vas bilo

salajko72

pre 11 godina

Vucic je najozbiljniji od svih politicara koji su vodili ovu zemlju,pokazao je svojim dosadasnjim radom da za kratko vreme moze da se dosta uradi a sigurno zna sta treba uraditi u ovom teskom trenutku,a da to nece biti na stetu gradjana

skeptik

pre 11 godina

cirkus za unutrasnju upotrebu. Ako se ispovedas, da bi olaksao sebi dusu i skinuo golem teret sa ledja, onda valjda ides u svoju lokalnu crkvu, kod svog paroha, koji ce i da te blagoslovi usput. Ne, nego ovi bas kod patrijarha, pred TV kamere... Razloga mogu biti 2: da podele odgovornost sa gosp. Irinejem, sto mi zvuci nerealno, nisu nasi politicari takvi, ili je pak razlog da bi se jos malo dobilo na dramatici ne bi li se narod sludeo kako je ovo toboze neki dan D, kako je na njima istorijsko breme. I da bi posle mogli da opravdaju odustajanje od Evrope, jer je njima jedino dobro kad je Srbija zatvorena u sebe.


Dakle cirkus.... A crkva bi trebalo da bude pametnija od ove igre.

Ateista

pre 11 godina

Tako tako, mudri seoski poglavica ide kod mudrog seoskog vrača da pita šta bogovi poručuju. Očigledno živimo u državi koja je u dvadeset i prvom veku pre nove ere.

Bacvanin

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Ja razumem zasto bi negativna odluka bila losa za Beograd (tj. Srbiju), ali hajde da mi neko objasni, sta gube Brisel i Pristina ako mi odbijemo sporazum?
Ko i sta ce spreciti Tacija da ostvari cilje, od pre par dana?

moksha

pre 11 godina

treba postovati svoju veru i tradiciju....cini mi se da bismo mnogo bolje prosli kroz istoriju da smo katolici.Ovako trpimo posledice loseg izbora varijante hriscanstva

crazy_deedee

pre 11 godina

dovoljno veliku muku imaju sto su odgovorni kao pregovaraci, tako da je smesno da se ne validni ljudi mesaju sa strane, svako je imao svoje vreme, a najteze doslo sns-u, pa valjda treba svi da podrzimo borbu za nase srbe in nasu teritoriju a ne da se prepucavamo po stranackim linijama...

Petel

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

Gale

pre 11 godina

A što ne predložite patrijarha za ministra. Na primer za ministra bez portfelja! Na primer. Onda bi patrijarh bio stalno tu i nema potrebe da se ovoliko cimate da idete kod njega, pa on da zove vas, pa dogovarate sastanke. Bilo bi jeftinije, stalno je tu, ujutru dodjete na miropomazanije, neki blagoslov, malo se ispovedite za neki grehić, malo vam udeli neki politički savet. Milina jedna. Što to ne uradite. Ajde bre, lepše će da radite.

Postovati svoje ne znaci mrzeti druge

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.

KG

pre 11 godina

Ne znam čemu toliko negativnih komentara. Slažem se da treba odvojiti crkvu od države ali možda su otišli na konsultacije u vezi naših crkava i manastira na Kosmetu. Verovatno je i to deo nekakvih dogovora sa Albancima i EU. Ne verujem da su otišli po savete ili blagoslove.

kikiriki

pre 11 godina

Srpska Napredna Stranka jedina ima viziju napredne Srbije, dok je ostalima samo vazno kako da udome svoje kadrove i da namestaju tendere.

Vera Popovic

pre 11 godina

Cini mi se da je u Briselu receno da nema vise pregovora. Ako je to tako izgleda da nasim pregovaracima treba prevodilac da im objasni sta im je u Briselu receno.

Zirra

pre 11 godina

Konacno imamo vlast kojoj glavni ciljevi nisu samo punjenje sopstvenih dzepova,vec i dobrobit naroda i koju interesuje i misljenje Crkve,kada su u pitanju problemi cele nacije.

ZoranNS

pre 11 godina

Odlaženje kod patrijarha je deo velikog cirkusa kome prisustvujemo ovih dana, koji vrh države pravi oko pregovora, da narod ne primeti totalni krah i nesposobnost pregovarača

Ђурађ

pre 11 godina

Вучић је оценио да ће влада подржати предлог СНС да се споразум не потпише у уторак, да се настави дијалог и да затражи додатне гаранције за Србе, и додао да ће подршка бити јединствена,те жели и Патријарха да увери да никада нико из Владе Србије,бар док је он подпредседник- не би учинио нешто што нарушава национални интерес,те отклони сумње које је Патријарх навео у Апелу.Човек жели да сви буду спокојни пред наставак преговора и то је труд за похвалу.

crni domino

pre 11 godina

Gospodo politicari, verujem da je nacija umorna od vaseg tumaranja u magli.
Znate li vista hocete? Znate li vi sta gradjani Srbije ocekuju od vas, Znate li vi kako nacija zivi, Znate li vi sta su to dobrosusedski odnosi, Znate li vi kako se treba ophoditi prema ljudima koji drugacije od vas misle, Znate li vi ko nas je kreditirao i pomagao nam svih ovih godina, Znate li vi pogubne posledice Miloseviceve politike po Srbiju, Znate li vi za bilo kakav izlaz iz ove krize, Znate li vi da ako ne prihvatite ponudjeno resenje sta ce se na Kosovu desiti za koji dan?! Izgleda da neznate nista i izgleda da ste svi do jednog politicke gluperde koje ce nakon egzodusa srba sa Kosova da okrivljuju ceo svet pa i albance, sa izuzetkom Grubjesicke koja daje neke stidljive izjave!.
Sram da vas bude! Ovo je jadna i bedna vlast koju Srbija nikada nije imala u svojoj istoriji!
Pa i nepismeni Milos Obrenovic je savetovao svoje pregovarace da se ne urče mnogo pred Turcima! Na zalost Tomo Predsednice sada se ispoljava koliko si jednostavan bio sto si kupio diplomu mastera, jer si prirodno jednostavan politicar da sagledas situaciju i doneses ispravnu odluku za narod u Srbiji!
Izgleda da dzabe ovo pisem!, a grizla bi me savest da ovo ne posaljem!

pjovan

pre 11 godina

@Postar

Interesantno kako svi pozivate na jedinstvo, ali iskljucivi tako da svi podrze pogubnu politiku SNS-a. Ok, vas racio vam jos ne dozvoljava da shvatite tu pogubnost, al' sto bar moralno ne pogledate na stvari? Hocu da kazem, "Verujem u sud LDP-a,iskreno se nadam da ce potpisati sporazum.To bi bilo potpuno u nasem drzavnom interesiu."! Ovo je izmenjen komentar nekog od vasih dezurnih "tastaturista", gde sam "Vucica" zamenio sa "LDP-a" i "nece potpisati" u "ce potpisati"! Posto pozivate na jedinstvo, AJDE DA SE SVI UJEDINIMO OKO OVOGA! Moze li ovako, kako vam je stomak?

P.S. Ma sta ko mislio o pregovorima, vladi, Vucicu, Dacicu i Nikolicu, ne mogu i mecu da postujem nekog ko za savetnike ima Dodika i SPC! Ovo je sekularna drzava, crkva se ne sme mesati u politiku. Ako popovi hoce da pomognu, neka se odreknu svih primanja crkve, pa neka salju na Kosovo!

salsero

pre 11 godina

Pa da sada nam ništa drugo i ne preostaje sem:

Oče naš što si na nebesima, nek se slavi ime tvoje, ne bude volja tvoja!

Jadno i smešno! Bitte helfen Sie uns doch mal!

Misli svojom glavom!

marko

pre 11 godina

Jao jao kako su fini politicari...prvo kod popa idu,da im da savet,da prikazu pred narodom kako su oni posteni,pa jos i patrijarha slusaju,jao muka mi je vise i gadi mi se!!!Svi su isti,i tadicevci a sad i ovi!

VecaBG

pre 11 godina

Uz svo postovanje patrijarha ,ne vidim zasto se crkva mesa u politiku.Srbija je drzava svih naroda i narodnosti sa jednakim pravima bez obzira na veroispovest. Ako vec hocemo da se konsultujemo sa verodostojnicima onda je red da pozovemo za sto i poglavare katolicke crkve, muslimansog hodzu i sve ostale u koje veruju nasi gradjani koji su glasali za predsednika i vladu.

nemanja

pre 11 godina

Samo vi prvo kod patrijaha, za svaki slucaj. Tamo cete sigurno cuti nesto pametno. Sramota, da nam Crkva vodi politiku... Da je po Crkvi, sad bismo nabijali ljude na kolac, i borili se macevima i stitovima... ziveli bez struje i vode, negde u 13,14. veku... Hocete li jednom u zivotu reci istorijsko DA? U cemu je problem? Ajd, probajte i to, mozda uspe jednom da nam svane. Od istorijskog NE, ne secam se da smo imali ikakve vajde, samo beznadje, ratove, sankcije, bedu... Imate li alternativu? Ja ne zelim da ceo svoj zivot budem rob i talac kosovske politike. Pomozite tim ljudima dole. Mislite da cete moci nesto ako ovo odbijete? Tek tada ce vam ruke biti vezane. Stvarno smo bolestan narod, i psihicki i vitalno smo urnisani. Ne unistavajte nas vise, molim vas. Ili potpisite, ili se povucite!!!

ns

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema patrijarhu, ne razumem razlog da se ide kod njega jer se ne radi o nikakvom crkvenom pitanju. Radi se o cistoj politici a to nije u kompetenciji patrijarha. Drzava i crkva treba jasno i nedvosmisleno da budu odvejene i da se to nikada i nikako ne mesa. Patrijarh ima dosta svojih problema u crkvi koje treba da prvo prihvati da postoje (npr. pedofilija i lukrativne delatnosti crkvenih verodostojnika), azatim prizna i kazni pocinioce.

Politicka pitanja ne treba da se raspravljaju u crkvi vec u drzavi. To su dve odvojene stvari.

King

pre 11 godina

Ja se dobro sećam vesti kada je Milutinović dolazio iz Rambujea govorio je ništa nam nisu dali , ismejavali su nas, ovo je farsa...tada narod nije znao šta je ponuđeno,a ni danas? Opet priče tra la la...pa gde su prošle godine? 14 godina...pa dokle više??? Šta smo naučili,ili nam se istorija ponavlja?

Sabac89

pre 11 godina

Moralo je kad tad da se zavrsi ovo pitanje,pocelo je sa bombardovanjem i na kraju povlacenjem vojske sa kosova, do nezavisnosti. Sada je zavrsni potez na redu, to jest ovo smo svi znali jos od 99 kako ce biti.

Valjevo87

pre 11 godina

Ajmo da budemo razumni,vec deset godina nemamo vlast,policiju niti vojsku na kosovu.Ne znam sta narod misli da ce nam evropa dati.Bas ce doci odjednom i reci e aj vi vratite vasu vojsku dole, ma da.

Postar

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

Zagor

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu ne mozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

HarisonFord

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

djomla86

pre 11 godina

Mislim da smo sami sebi bili najveci protivnik,kako smo menjali vlade tako su nam se menjale taktike i timovi pregovaracki.Na svake 4 godine drugacije.Dok su albanci sa druge strane bili ujedinjeni ja jednom cilju, i ko sada tamo ima vlast pitamo se.

zdrav razum

pre 11 godina

Da li će Srbija po ko zna koji put doneti glupavu odluku i reći ne ultimatumu na koji se zdravorazumno može samo da odgovari prihvatanjem?! Hoćemo li ponovo da većinom izginemo i da posle mali broj preživelih priča kako smo pobedili u boju na Kosovu?! Hoćemo li ponovo da kažemo "bolje rat, nego pakt" pa dan se zemlja sruši, ljudi izginu... umesto da izaberemo život, razvoj, opstanak, umnožavanje...
Pitam se samo koji procenat ovih što zagovaraju nepotpisivanje u svojim malim, privatnim životima ne pristaje na svakodnevne ultimatume na poslu, kod kuće, na šalteru pošte, pri plaćanju računa za struju, grejanje... Kad tu treba da dignu glas, svi ćute, nigde ih nema... Ali da ratuju, da gladuju... to vole!!!

mikica18

pre 11 godina

Kakva god da je odluka, moramo biti slozni i podrzati donosenje te i takve odluke. Samo onda ce nas medjunarodni faktori shvatiti najozbiljnije, i imace respekt prema nama. U suprotnom, nijedna odluka nece imati tezinu i ozbiljnost koja je potrebna da bi se odbranili nasi interesi na Kosovu.

Alex85

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

feniks85

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

SPAVAC

pre 11 godina

Samo neka jedinstveno nastupe, i sigurno ce imati sledeci put bolju ponudu nego sto je trenutna. Nije dobro bas uvek prihvatati sve sto se servira

Sudija

pre 11 godina

Bravo Vucicu, tako se brani zemlja i cuva narod. Ne pristajemo na ucene EU. Vlada Srbije treba da se slozi sa predlogom Vucica, ako im je uopste stalo do svojih gradjana!

Veljko Krstic

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema njegovoj Svetosti, al' u cemu je bitnost odlaska na savetovanje svaki drugi dan? Kupovanje biraca? Trik? Neka sveta magija? Svasta...

Rasa

pre 11 godina

Gospodine Vucicu, mnogi su zaboravili mnoge kolone koje su na pocetku raspsda Yu kretale sa pesmom i cvecem uz blagoslov popova i na kraju rezultat. Prekinite agoniju i dajte da pocne obican svet a ne oni sa kajlama u dzipovima da zivi! Dosta je bilo promasaja!

Vasilij Kandinski

pre 11 godina

Treba Taci da bude svestan sta se dogadja na Kosovu,da Srbima treba dati autonomiju,ali mora biti svestan i da njegova samovolja nece doneti nista dobro.ne moze se sve na silu.Pozdravljam odluku Vlade.

markoni

pre 11 godina

ako je srbija drzava svih naroda i veroispovesti, zasto idu samo kod patrijarha? Ima i drugih veroispovesti, a cak i nas koji nismo u fazonu da nam neke cike u mantijama odlucuju o sudbini dece. Jasno je da samo zelite da podelite odgovornost, kad se pare neke dele ne verujem da idete naokolo da pitate za savet.

bože me sačuvaj

pre 11 godina

Sramota, kao da nam nije dosta sto ova "trojica" sebi uzimaju za pravo da odlučuju o nasoj buducnosti, nego jos idu i patrijarha da pitaju ??
Vise nismo ni drzava...mi smo ...nista

Zagor

pre 11 godina

Odavno nismo imali ovakvu podrsku napoda jednoj stranackoj partiji kao sto je sad SNS,koliko god da ih kritikuju.Lepo se vidi,cim se svi ovi korumpirani zale znaci da se dobro radi.Oni ce jedini ovde postaviti cvrst stav po pitanju problema kosova a ostali ce njih da prate.

zvon

pre 11 godina

kao i do sada vi Srbi vodite autodestruktivnu politiku koja se može nazvati NA PUTU PREMA DOLE....zbog neke tamo potpuno nevažne tri općine u nekoj nedođiji,... riskirate cijelu državu i što je najžalosnije sudbinu 7 milijuna svojih ljudi,...ponavljam neke tamo 3 općine,...al dok dođe iz guzice u glavu prođe vlak na koji se trebalo ukrcati...isto je bilo kod raspada SFRJ kad se nudio konfederalni model,..svi ga prihvate , al Srbi NE...daljnji razvoj toga NE nam je poznat...

alek

pre 11 godina

Nadam se da će posle toga da obiđu i poglavare drugih verskih zajednica u Srbiji, (Adventistička, Evangelistička, Islamska, Jevrejska, Mormonska, Hrišćanska nazarenska zajednica, Hrišćanska reformatska crkva (kalvini), Hrišćanska baptistička crkva, Hristova pentekostna crkva, Jehovini svedoci, Evangeličko-metodistička crkva, Protestantska verska zajednica, Novoapostolska crkva, Hristova crkva jevanđeoske braće, Hristova duhovna crkva – Pentekosti, Bela gnostička crkva, Unifikaciona crkva, Internacionalna škola zlatnog ružinog krsta (rozenkrojceri),...)

Gusar

pre 11 godina

Jel hocemo u evropu,onda je svima jasno sta treba da se uradi, to jest potpise.Vladajuca koalicija mora da ostane jaka i da misli na buducnost srbije.

Ateista

pre 11 godina

Uz duzno postovanje, ali sta sad to znaci: Idu kod patrijarha! Da li to znaci da Srbiji moze samo Bog jos pomoci, u prevodu: Srbiji nema spasa?!

mistral

pre 11 godina

To smo i očekivali da se takav sporazum ne potpisuje a da treba tražiti da se pregovori nastave jer se problem mora rešiti kad tad

Trojanac81

pre 11 godina

Lako je nama iz Beograda da govorimo i kritikujemo nemoj da potpisujes,a sta ce biti sa ljudima koji jedva prezivljavaju dole na kosovu.Mora se zavesti neki red,nemojmo biti deca kad tad mora biti normalizacija odnosa sa albancima.

srle

pre 11 godina

Podrzavam stavove Vlade, i postujem Patrijarha...
Ali, zbog cega idu kod njega?
Srbija je sekularna drzava!
Ovo je politicko pitanje a ne crkveno ili versko.
Zao mi je naroda.
Zasto ponavljamo greske iz proslosti?

Nenad

pre 11 godina

Nije se ovo pojavilo juce odjednom,svi znamo sta nas je cekalo 10 godina.Pravo pitanje je kako srediti situaciju na kosovu da ljudi mogu normalno da zive.Naprednjaci imaju najvecu popularnost i od njih se sve ocekuje da zavrse sa ovim.

Koeljo

pre 11 godina

Uzdam se u razum i snagu g-dina Vučića, koji se jedini do sada pokazao odgovornim u ovoj situaciji sa Briselom i Prištinom. Čovek je sagledavajući sve aspekte u kojima smo se zatekli, zaključio da je jedino daljim razgovorom moguće pronaći rešenje koje će biti iole prihvatljivo za naš narod na Kosovu. Naravno, kako Vučić i sam kaže, ne treba da živimo u propasti i prošlosti, ali svakako treba da dobijemo pravo da kažemo šta je to naš zahtev po pitanju bezbednosti Srba na Kosovu. Dakle, tražimo samo da nas čuju. A ova poseta patrijarhu je takođe odgovor na apel SPC, i ne predstavlja nikakvu prepreku našim pregovorima sa EU. Podrška g-dinu Vučiću!

Sole

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Izuzetno lakomislena izjava Vučića. Zna se koja će biti odluka Brisela i neće biti loša ni za Brisel ni za Prištinu, već samo za nas. Brisel je postavio pitanje: Da li Srbija prihvata plan za Kosovo? Bilo koja odluka, a da nije DA, znači odbijanje plana i time se knjiga zatvara na duži niz godina. Srbija tako neće moći da računa na političku i ekonomsku stabilizaciju i prosperitet. Ne razumem kako vladi nije jasno da nemaju pozadinu i da moraju da skupljaju poene, prvenstveno u saradnji sa SAD i EU. Tači ne mora da brine, jer njega Zapad podržava.
Ovim odgovorom Srbija se gura u dalju izolaciju i svako dalje pitanje i plan će biti lošiji od prethodnog.
Što se tiče posete patrijarhu, besmisleno je komentarisati.

Petarg

pre 11 godina

A sta ce kod patrijarha, jel on neka politicka funkcija u nasoj zemlji, ko je glasao za njega i ko ga je ovlastio da se bavi politikom? Mi smo kao narod potpuno izgubili kompas! Zasto se SPC ne bavi malo siromastvom, sto ne pomaze sirotinji, daje stipendije deci koja dobro uce?

TuSam

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

Aca81

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu nemozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

andrej

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

Milutin

pre 11 godina

Pa sta sada, SNS nije najznacajnija stranka!? E moji naprednjaci kada bi vi znali sta hocete! Maltretirate ljude, vredjate im inteligenciju i gazite po njihovom dostojanstvu. Ma...

Mocart

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

Dar

pre 11 godina

Jaoooo emigriracu,samo sto dalje od ove zemlje.Ceo svoj zivot slusam samo nacionaliste i to kako nam je bitna istorija,ljudi ne mogu da zivim od istorije!!!!!!!

Juri

pre 11 godina

Budalastine 90-tih ponovo postaju aktuelne. Sta ce kod patrijarha, to nije duhovno pitanje, vec politicko. I ko im daje pravo da odgovore negativno, a da mi gradjani Srbije ne znamo sta je bila ponuda? Zasto ne referendum?

GuC

pre 11 godina

da li je taj gospodin koji je nečiji patrijarh u nekoj stranci, mislim, da li je učestvovao na nekim izborima, dobio mesto u parlamentu, da li je možda bio na listi za izbor predsednika REPUBLIKE? Sekularne u tako nam dragom Ustavu?
Zar nam je izabrani predsednik toliko nemoćan da mora da ide kod gospodina u crnom? Šta god on predstavljao nekom u glavi i životu, on je crkvenjak, odvojen od mene, gradjana, države, institucije, on ne sme da bude odlučujući glas, nije valjda da je SRbija plemenska zajednica u kojoj se vrhovni šaman za sve pita.
Sramno, podlo, znamo gde bi SPC vodio svoje stado,u propast koju će gledati iz svoji carskih dvora, okićeni zlatom i Land roverima i slatkim dečacima... sve što bih dalje napisala/podsetila, nećete objaviti, ne bi se moglo nazvati učtivim obraćanjem,a svakako odudara od sramnog neutralnog stava koji su zauzeli nekada proevropski i procivilizacijski mediji.

pipi

pre 11 godina

Kao da je 16. vek,ej idu kod patrijarha.Pa talibani nam nisu ravni.Pa da uzmemo svi praporce u ruke,pustimo brade,obucemo suknje i da se molimo???I posle se cudimo sto nas razvijeni svet gleda kao.....!@#$%^&*

ДВА УСЛОВА

pre 11 godina

Може потпис, али УЗ ДВА УСЛОВА:
1). да се повећају права српским општинама због веће сигурности Срба, и
2).да Српска влада не мора признати тзв ”независну државу Косова”.

Marlena

pre 11 godina

Kao sto uvazuju stav svih visokih funkcioneta, tako treba saslusati i patrijarha sta kaze, i on je covek od krvi i mesa koji voli svoju zemlju.

Aleksandar

pre 11 godina

Je l' to da ugovore opelo Srbiji nakon današnje odluke da se jede korenje? Sa ovakvim političkim vrhom nije ni čudo što smo dno dna.

Branimir

pre 11 godina

Nema velike sumnje da ce i vlada doneti odluku o nepotpisivanju sporazuma,kakav je sada,jer je ipak to najispravnije. Bolje da se dijalog nastavi i dobije sto je vise moguce za srbe u juznoj pokrajini.

cinik

pre 11 godina

Vrh IDE kod partijarha. Ko je on . poglavar vernika. Nismo svi vernici ima još bogova na ovom svetu. I oni idu KOD NJEGA. STRAŠNO na šta smo spali.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Aaaa, znači nije još sve gotovo?? Tek popodne će se opet sastančiti?? Hm..to znači da je sve onako kako izgleda da nije...(znam i ja da se igram rečima).

Ajde i to osvešteno i pokajničko popdne da dođe, da se popije čaj u 17h pa nam možda nešto i valjano saopšte. Ali, ovoga puta istinu i samo istinu, i ništa osim istine! Amin!

Švrća

pre 11 godina

Drago mi je videti da je Vlada složna, dugo je trebalo da je kao takvu dobijemo. I kad je Kosovo u pitanju a i Srbija uopšte, tako složni pružaju nam sigurnost.

nole

pre 11 godina

"Evropska unija je sa 2,4 milijarde evra, koliko je od 2000. godine do danas bespovratno uputila našoj zemlji, najveći donator u Srbiji", rekla je Grubješićeva, prilikom obilaska ZIP - centra za omladinsko preduzetništvo u Pirotu. E sada idite i kod Dalaj Lame mozda ce i on dati nesto.Sramota za ovakvu diplomaciji.Mesaju crkvu u politici,papitajte i nolea,pa onda i Stankovica pa Vidica i gledajte jos nekog ako ima.

panchevac86

pre 11 godina

@zoran
Ne traze oni od Boga da resava probleme,vec svi srbi treba da budu jedinstveni u ovom trenutku. I ne zaboravi da se na KiM nalazi veliki broj nasih hramova i manastira i naravno da ceo problem dotice i SPC.

nikola

pre 11 godina

Kakva je ovo karikatura od drzave. U bitnom trenutku za ovu zemlju, politicki vrh ide u Patrijarsiju po blagoslov? Toliko o razdvajanju drzave od crkve.

Pobednik

pre 11 godina

U celoj ovoj ujdurmi koja se danima pravi, jedino je sigurno da naš vrh vrhova nema pojma o čemu odlučuje! Da li neko zna šta nam je Brisel ponudio? Čas je ultimatum, čas prazan papir... Zašto otvoreno i jasno ne kažu šta nam je ponudjeno?

Karadag

pre 11 godina

Braco Srbi pa kod vas srece bece bit dok drzavni vrh ide kod Patrijarha. Logicno bi bilo da Patrijarh moli za prijem u Vladi, a i neznam sta njega mijesaju, da nece pomirit Srbe i Kosovare?

Na Gazimestanu

pre 11 godina

Možda Patrijarh može da prozbori koju sa papom? U ovom slučaju, mislim da je Vatikan na našoj strani, tako da treba iskoristiti sve što se može.
A da se ne lažemo, znamo koliko Vatikan utiče na svetsku politiku.

mrki mrak

pre 11 godina

Moj glas neće dobiti nijedna stranka makar se zvala i DS, koja bude tražila mišljenje crkve, ako se već mešaju u politiku, neka učestvuju u sledećim izborima, jer mi više liče na firmu, ili stranku koja gleda svoj interes, što je veći mrak stim bolje za njih.

Aleksandar

pre 11 godina

E molim lepo, kad opet nakon ovoga lupimo o ledinu nemoj da je neko rekao da SPC nije imala veze s tim. Ima da snose odgovornost kao i ovi naši nazovi političari.

Overtime

pre 11 godina

Sednica Vlade danas u 17h najverovatnije je odgovor Briselu na skraćenje roka za odgovor, sa 9. na 8. april. Radno vreme EK je od 9 do 17. (radno vreme u Nemanjinoj 11 je od 8:30 do 16:30)

Borko

pre 11 godina

Ova danasnja odluka vlade i Aleksandra Vucica,je upravo ono sto nam je uvek govorio i za sta se zalagao,a to su interesi Srba na Kosovu i interesi Srbije.

RTS

pre 11 godina

Uobičajena dramaturgija, kao u španskoj seriji. Već viđeno mnogo puta u prošlosti, sada kao cela raja treba da se okupi oko ognjišta, pardon, televizora i gricka nokte. Ej, rođaci, providni ste ko RTS-ove dosadne reprize Boljeg života i ostalih smaračkih domaćih serija.

Vladan

pre 11 godina

Podržavam izjavu vicepremijera u potpunosti! Lako je kritikovati, a nemati pojma o problemu! Takodje, treba otići do patrijarha, jer je većina Srba pravoslavne vere, ali patrijarh ne sme da utiče na odluke Vlade, jer se patriharh u politiku ne razume! On treba da podrži Vladu, koja , očigledno radi u interesu naroda!

Paja

pre 11 godina

Srbija više ne može da popušta, dovoljno je učinila i do sada. Ako evropski zvaničnici nisu do sada uvideli spremnost za kompromis, onda ja stvarno ne znam šta više treba uraditi. Trebala bi sad njihova braća Ameri da ih ubede da više od ovoga neće dobiti.

Bale

pre 11 godina

Ako Brisel ne prihvati nastavak dijaloga,onda ce definitivno biti potvrdjene nedemokratske metode kojima se otima nesto na sta drugi narodi nemaju pravo.

glasac

pre 11 godina

A sta ima da drzavni vrh ide kod patrijarha. Ako je tako sta ce nam onda predsednik, premijer i poslanici. Onda neka se sve to ukine (ustedemo silne novce) i neka nam patrijarh SPS bude i predsednik i premijer drzave a neka svestenici SPC medju sobom podele resore kojim ce upravljati. Imam onih koji su bili svestenici i gradjevinari u isto vreme oni bi mogli da nam budu minstri gradjevine, a oni svestenici koji voze dobre skuocene automobile bi mogli da preuzmu Dinkicev resurs i da dovedu neku bolju kompaniju od Fijata u Srbiju...

kobe bryant

pre 11 godina

Podrzavam borbu svim sredstvima za ostvarenje naših nacionalnih interesa, ali nikad neću razumeti odlazak kod patrijarha i uvlačenje crkve u celu priču. Svaki od političara moze privatno da ode u posetu patrijarhu, ili ako im treba duhovno ohrabrenje, neka odu jednostavno nedeljom na liturgiju. Ovako, ne znam koja je svrha otići kod patrijarha jedan dan pre donošenja tako važne odluke.

zoran

pre 11 godina

Bolje da idu kod Dalaj Lame. Sačuvaj me Bože kada oni od Boga traže da im reši probleme. Očito da su prezupčili načisto. Majstori, tako se ne vodi država. Situacija me užasno potseća na 98...9. Ali, užasno...

Evropa kao nešto radi, Ameri samo ćute, Rusi tu i tamo izbace po neku deklerativnu parolu, Kinezi grade most i zabole ih, a ovi naši (isti oni iz devedesetih) se inate i lože punoglavce i pripremaju ih da "brane mostove" i nose bedž "target" a više od poovine i ne zna šta ta reč znači...
Neće na dobro izaći, definitivno!

zoran

pre 11 godina

Bolje da idu kod Dalaj Lame. Sačuvaj me Bože kada oni od Boga traže da im reši probleme. Očito da su prezupčili načisto. Majstori, tako se ne vodi država. Situacija me užasno potseća na 98...9. Ali, užasno...

Evropa kao nešto radi, Ameri samo ćute, Rusi tu i tamo izbace po neku deklerativnu parolu, Kinezi grade most i zabole ih, a ovi naši (isti oni iz devedesetih) se inate i lože punoglavce i pripremaju ih da "brane mostove" i nose bedž "target" a više od poovine i ne zna šta ta reč znači...
Neće na dobro izaći, definitivno!

glasac

pre 11 godina

A sta ima da drzavni vrh ide kod patrijarha. Ako je tako sta ce nam onda predsednik, premijer i poslanici. Onda neka se sve to ukine (ustedemo silne novce) i neka nam patrijarh SPS bude i predsednik i premijer drzave a neka svestenici SPC medju sobom podele resore kojim ce upravljati. Imam onih koji su bili svestenici i gradjevinari u isto vreme oni bi mogli da nam budu minstri gradjevine, a oni svestenici koji voze dobre skuocene automobile bi mogli da preuzmu Dinkicev resurs i da dovedu neku bolju kompaniju od Fijata u Srbiju...

kobe bryant

pre 11 godina

Podrzavam borbu svim sredstvima za ostvarenje naših nacionalnih interesa, ali nikad neću razumeti odlazak kod patrijarha i uvlačenje crkve u celu priču. Svaki od političara moze privatno da ode u posetu patrijarhu, ili ako im treba duhovno ohrabrenje, neka odu jednostavno nedeljom na liturgiju. Ovako, ne znam koja je svrha otići kod patrijarha jedan dan pre donošenja tako važne odluke.

nikola

pre 11 godina

Kakva je ovo karikatura od drzave. U bitnom trenutku za ovu zemlju, politicki vrh ide u Patrijarsiju po blagoslov? Toliko o razdvajanju drzave od crkve.

mrki mrak

pre 11 godina

Moj glas neće dobiti nijedna stranka makar se zvala i DS, koja bude tražila mišljenje crkve, ako se već mešaju u politiku, neka učestvuju u sledećim izborima, jer mi više liče na firmu, ili stranku koja gleda svoj interes, što je veći mrak stim bolje za njih.

cinik

pre 11 godina

Vrh IDE kod partijarha. Ko je on . poglavar vernika. Nismo svi vernici ima još bogova na ovom svetu. I oni idu KOD NJEGA. STRAŠNO na šta smo spali.

RTS

pre 11 godina

Uobičajena dramaturgija, kao u španskoj seriji. Već viđeno mnogo puta u prošlosti, sada kao cela raja treba da se okupi oko ognjišta, pardon, televizora i gricka nokte. Ej, rođaci, providni ste ko RTS-ove dosadne reprize Boljeg života i ostalih smaračkih domaćih serija.

Pobednik

pre 11 godina

U celoj ovoj ujdurmi koja se danima pravi, jedino je sigurno da naš vrh vrhova nema pojma o čemu odlučuje! Da li neko zna šta nam je Brisel ponudio? Čas je ultimatum, čas prazan papir... Zašto otvoreno i jasno ne kažu šta nam je ponudjeno?

nole

pre 11 godina

"Evropska unija je sa 2,4 milijarde evra, koliko je od 2000. godine do danas bespovratno uputila našoj zemlji, najveći donator u Srbiji", rekla je Grubješićeva, prilikom obilaska ZIP - centra za omladinsko preduzetništvo u Pirotu. E sada idite i kod Dalaj Lame mozda ce i on dati nesto.Sramota za ovakvu diplomaciji.Mesaju crkvu u politici,papitajte i nolea,pa onda i Stankovica pa Vidica i gledajte jos nekog ako ima.

markoni

pre 11 godina

ako je srbija drzava svih naroda i veroispovesti, zasto idu samo kod patrijarha? Ima i drugih veroispovesti, a cak i nas koji nismo u fazonu da nam neke cike u mantijama odlucuju o sudbini dece. Jasno je da samo zelite da podelite odgovornost, kad se pare neke dele ne verujem da idete naokolo da pitate za savet.

Veljko Krstic

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema njegovoj Svetosti, al' u cemu je bitnost odlaska na savetovanje svaki drugi dan? Kupovanje biraca? Trik? Neka sveta magija? Svasta...

Aleksandar

pre 11 godina

Je l' to da ugovore opelo Srbiji nakon današnje odluke da se jede korenje? Sa ovakvim političkim vrhom nije ni čudo što smo dno dna.

srle

pre 11 godina

Podrzavam stavove Vlade, i postujem Patrijarha...
Ali, zbog cega idu kod njega?
Srbija je sekularna drzava!
Ovo je politicko pitanje a ne crkveno ili versko.
Zao mi je naroda.
Zasto ponavljamo greske iz proslosti?

Aleksandar

pre 11 godina

E molim lepo, kad opet nakon ovoga lupimo o ledinu nemoj da je neko rekao da SPC nije imala veze s tim. Ima da snose odgovornost kao i ovi naši nazovi političari.

Karadag

pre 11 godina

Braco Srbi pa kod vas srece bece bit dok drzavni vrh ide kod Patrijarha. Logicno bi bilo da Patrijarh moli za prijem u Vladi, a i neznam sta njega mijesaju, da nece pomirit Srbe i Kosovare?

Valjevo87

pre 11 godina

Ajmo da budemo razumni,vec deset godina nemamo vlast,policiju niti vojsku na kosovu.Ne znam sta narod misli da ce nam evropa dati.Bas ce doci odjednom i reci e aj vi vratite vasu vojsku dole, ma da.

Sabac89

pre 11 godina

Moralo je kad tad da se zavrsi ovo pitanje,pocelo je sa bombardovanjem i na kraju povlacenjem vojske sa kosova, do nezavisnosti. Sada je zavrsni potez na redu, to jest ovo smo svi znali jos od 99 kako ce biti.

zdrav razum

pre 11 godina

Da li će Srbija po ko zna koji put doneti glupavu odluku i reći ne ultimatumu na koji se zdravorazumno može samo da odgovari prihvatanjem?! Hoćemo li ponovo da većinom izginemo i da posle mali broj preživelih priča kako smo pobedili u boju na Kosovu?! Hoćemo li ponovo da kažemo "bolje rat, nego pakt" pa dan se zemlja sruši, ljudi izginu... umesto da izaberemo život, razvoj, opstanak, umnožavanje...
Pitam se samo koji procenat ovih što zagovaraju nepotpisivanje u svojim malim, privatnim životima ne pristaje na svakodnevne ultimatume na poslu, kod kuće, na šalteru pošte, pri plaćanju računa za struju, grejanje... Kad tu treba da dignu glas, svi ćute, nigde ih nema... Ali da ratuju, da gladuju... to vole!!!

Dar

pre 11 godina

Jaoooo emigriracu,samo sto dalje od ove zemlje.Ceo svoj zivot slusam samo nacionaliste i to kako nam je bitna istorija,ljudi ne mogu da zivim od istorije!!!!!!!

King

pre 11 godina

Ja se dobro sećam vesti kada je Milutinović dolazio iz Rambujea govorio je ništa nam nisu dali , ismejavali su nas, ovo je farsa...tada narod nije znao šta je ponuđeno,a ni danas? Opet priče tra la la...pa gde su prošle godine? 14 godina...pa dokle više??? Šta smo naučili,ili nam se istorija ponavlja?

crni domino

pre 11 godina

Gospodo politicari, verujem da je nacija umorna od vaseg tumaranja u magli.
Znate li vista hocete? Znate li vi sta gradjani Srbije ocekuju od vas, Znate li vi kako nacija zivi, Znate li vi sta su to dobrosusedski odnosi, Znate li vi kako se treba ophoditi prema ljudima koji drugacije od vas misle, Znate li vi ko nas je kreditirao i pomagao nam svih ovih godina, Znate li vi pogubne posledice Miloseviceve politike po Srbiju, Znate li vi za bilo kakav izlaz iz ove krize, Znate li vi da ako ne prihvatite ponudjeno resenje sta ce se na Kosovu desiti za koji dan?! Izgleda da neznate nista i izgleda da ste svi do jednog politicke gluperde koje ce nakon egzodusa srba sa Kosova da okrivljuju ceo svet pa i albance, sa izuzetkom Grubjesicke koja daje neke stidljive izjave!.
Sram da vas bude! Ovo je jadna i bedna vlast koju Srbija nikada nije imala u svojoj istoriji!
Pa i nepismeni Milos Obrenovic je savetovao svoje pregovarace da se ne urče mnogo pred Turcima! Na zalost Tomo Predsednice sada se ispoljava koliko si jednostavan bio sto si kupio diplomu mastera, jer si prirodno jednostavan politicar da sagledas situaciju i doneses ispravnu odluku za narod u Srbiji!
Izgleda da dzabe ovo pisem!, a grizla bi me savest da ovo ne posaljem!

alek

pre 11 godina

Nadam se da će posle toga da obiđu i poglavare drugih verskih zajednica u Srbiji, (Adventistička, Evangelistička, Islamska, Jevrejska, Mormonska, Hrišćanska nazarenska zajednica, Hrišćanska reformatska crkva (kalvini), Hrišćanska baptistička crkva, Hristova pentekostna crkva, Jehovini svedoci, Evangeličko-metodistička crkva, Protestantska verska zajednica, Novoapostolska crkva, Hristova crkva jevanđeoske braće, Hristova duhovna crkva – Pentekosti, Bela gnostička crkva, Unifikaciona crkva, Internacionalna škola zlatnog ružinog krsta (rozenkrojceri),...)

pipi

pre 11 godina

Kao da je 16. vek,ej idu kod patrijarha.Pa talibani nam nisu ravni.Pa da uzmemo svi praporce u ruke,pustimo brade,obucemo suknje i da se molimo???I posle se cudimo sto nas razvijeni svet gleda kao.....!@#$%^&*

bože me sačuvaj

pre 11 godina

Sramota, kao da nam nije dosta sto ova "trojica" sebi uzimaju za pravo da odlučuju o nasoj buducnosti, nego jos idu i patrijarha da pitaju ??
Vise nismo ni drzava...mi smo ...nista

Juri

pre 11 godina

Budalastine 90-tih ponovo postaju aktuelne. Sta ce kod patrijarha, to nije duhovno pitanje, vec politicko. I ko im daje pravo da odgovore negativno, a da mi gradjani Srbije ne znamo sta je bila ponuda? Zasto ne referendum?

nemanja

pre 11 godina

Samo vi prvo kod patrijaha, za svaki slucaj. Tamo cete sigurno cuti nesto pametno. Sramota, da nam Crkva vodi politiku... Da je po Crkvi, sad bismo nabijali ljude na kolac, i borili se macevima i stitovima... ziveli bez struje i vode, negde u 13,14. veku... Hocete li jednom u zivotu reci istorijsko DA? U cemu je problem? Ajd, probajte i to, mozda uspe jednom da nam svane. Od istorijskog NE, ne secam se da smo imali ikakve vajde, samo beznadje, ratove, sankcije, bedu... Imate li alternativu? Ja ne zelim da ceo svoj zivot budem rob i talac kosovske politike. Pomozite tim ljudima dole. Mislite da cete moci nesto ako ovo odbijete? Tek tada ce vam ruke biti vezane. Stvarno smo bolestan narod, i psihicki i vitalno smo urnisani. Ne unistavajte nas vise, molim vas. Ili potpisite, ili se povucite!!!

ZoranNS

pre 11 godina

Odlaženje kod patrijarha je deo velikog cirkusa kome prisustvujemo ovih dana, koji vrh države pravi oko pregovora, da narod ne primeti totalni krah i nesposobnost pregovarača

zvon

pre 11 godina

kao i do sada vi Srbi vodite autodestruktivnu politiku koja se može nazvati NA PUTU PREMA DOLE....zbog neke tamo potpuno nevažne tri općine u nekoj nedođiji,... riskirate cijelu državu i što je najžalosnije sudbinu 7 milijuna svojih ljudi,...ponavljam neke tamo 3 općine,...al dok dođe iz guzice u glavu prođe vlak na koji se trebalo ukrcati...isto je bilo kod raspada SFRJ kad se nudio konfederalni model,..svi ga prihvate , al Srbi NE...daljnji razvoj toga NE nam je poznat...

Overtime

pre 11 godina

Sednica Vlade danas u 17h najverovatnije je odgovor Briselu na skraćenje roka za odgovor, sa 9. na 8. april. Radno vreme EK je od 9 do 17. (radno vreme u Nemanjinoj 11 je od 8:30 do 16:30)

Rasa

pre 11 godina

Gospodine Vucicu, mnogi su zaboravili mnoge kolone koje su na pocetku raspsda Yu kretale sa pesmom i cvecem uz blagoslov popova i na kraju rezultat. Prekinite agoniju i dajte da pocne obican svet a ne oni sa kajlama u dzipovima da zivi! Dosta je bilo promasaja!

VecaBG

pre 11 godina

Uz svo postovanje patrijarha ,ne vidim zasto se crkva mesa u politiku.Srbija je drzava svih naroda i narodnosti sa jednakim pravima bez obzira na veroispovest. Ako vec hocemo da se konsultujemo sa verodostojnicima onda je red da pozovemo za sto i poglavare katolicke crkve, muslimansog hodzu i sve ostale u koje veruju nasi gradjani koji su glasali za predsednika i vladu.

Sole

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Izuzetno lakomislena izjava Vučića. Zna se koja će biti odluka Brisela i neće biti loša ni za Brisel ni za Prištinu, već samo za nas. Brisel je postavio pitanje: Da li Srbija prihvata plan za Kosovo? Bilo koja odluka, a da nije DA, znači odbijanje plana i time se knjiga zatvara na duži niz godina. Srbija tako neće moći da računa na političku i ekonomsku stabilizaciju i prosperitet. Ne razumem kako vladi nije jasno da nemaju pozadinu i da moraju da skupljaju poene, prvenstveno u saradnji sa SAD i EU. Tači ne mora da brine, jer njega Zapad podržava.
Ovim odgovorom Srbija se gura u dalju izolaciju i svako dalje pitanje i plan će biti lošiji od prethodnog.
Što se tiče posete patrijarhu, besmisleno je komentarisati.

Zagor

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu ne mozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Aaaa, znači nije još sve gotovo?? Tek popodne će se opet sastančiti?? Hm..to znači da je sve onako kako izgleda da nije...(znam i ja da se igram rečima).

Ajde i to osvešteno i pokajničko popdne da dođe, da se popije čaj u 17h pa nam možda nešto i valjano saopšte. Ali, ovoga puta istinu i samo istinu, i ništa osim istine! Amin!

Petarg

pre 11 godina

A sta ce kod patrijarha, jel on neka politicka funkcija u nasoj zemlji, ko je glasao za njega i ko ga je ovlastio da se bavi politikom? Mi smo kao narod potpuno izgubili kompas! Zasto se SPC ne bavi malo siromastvom, sto ne pomaze sirotinji, daje stipendije deci koja dobro uce?

Ateista

pre 11 godina

Uz duzno postovanje, ali sta sad to znaci: Idu kod patrijarha! Da li to znaci da Srbiji moze samo Bog jos pomoci, u prevodu: Srbiji nema spasa?!

pjovan

pre 11 godina

@Postar

Interesantno kako svi pozivate na jedinstvo, ali iskljucivi tako da svi podrze pogubnu politiku SNS-a. Ok, vas racio vam jos ne dozvoljava da shvatite tu pogubnost, al' sto bar moralno ne pogledate na stvari? Hocu da kazem, "Verujem u sud LDP-a,iskreno se nadam da ce potpisati sporazum.To bi bilo potpuno u nasem drzavnom interesiu."! Ovo je izmenjen komentar nekog od vasih dezurnih "tastaturista", gde sam "Vucica" zamenio sa "LDP-a" i "nece potpisati" u "ce potpisati"! Posto pozivate na jedinstvo, AJDE DA SE SVI UJEDINIMO OKO OVOGA! Moze li ovako, kako vam je stomak?

P.S. Ma sta ko mislio o pregovorima, vladi, Vucicu, Dacicu i Nikolicu, ne mogu i mecu da postujem nekog ko za savetnike ima Dodika i SPC! Ovo je sekularna drzava, crkva se ne sme mesati u politiku. Ako popovi hoce da pomognu, neka se odreknu svih primanja crkve, pa neka salju na Kosovo!

ns

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema patrijarhu, ne razumem razlog da se ide kod njega jer se ne radi o nikakvom crkvenom pitanju. Radi se o cistoj politici a to nije u kompetenciji patrijarha. Drzava i crkva treba jasno i nedvosmisleno da budu odvejene i da se to nikada i nikako ne mesa. Patrijarh ima dosta svojih problema u crkvi koje treba da prvo prihvati da postoje (npr. pedofilija i lukrativne delatnosti crkvenih verodostojnika), azatim prizna i kazni pocinioce.

Politicka pitanja ne treba da se raspravljaju u crkvi vec u drzavi. To su dve odvojene stvari.

marko

pre 11 godina

Jao jao kako su fini politicari...prvo kod popa idu,da im da savet,da prikazu pred narodom kako su oni posteni,pa jos i patrijarha slusaju,jao muka mi je vise i gadi mi se!!!Svi su isti,i tadicevci a sad i ovi!

panchevac86

pre 11 godina

@zoran
Ne traze oni od Boga da resava probleme,vec svi srbi treba da budu jedinstveni u ovom trenutku. I ne zaboravi da se na KiM nalazi veliki broj nasih hramova i manastira i naravno da ceo problem dotice i SPC.

Milutin

pre 11 godina

Pa sta sada, SNS nije najznacajnija stranka!? E moji naprednjaci kada bi vi znali sta hocete! Maltretirate ljude, vredjate im inteligenciju i gazite po njihovom dostojanstvu. Ma...

GuC

pre 11 godina

da li je taj gospodin koji je nečiji patrijarh u nekoj stranci, mislim, da li je učestvovao na nekim izborima, dobio mesto u parlamentu, da li je možda bio na listi za izbor predsednika REPUBLIKE? Sekularne u tako nam dragom Ustavu?
Zar nam je izabrani predsednik toliko nemoćan da mora da ide kod gospodina u crnom? Šta god on predstavljao nekom u glavi i životu, on je crkvenjak, odvojen od mene, gradjana, države, institucije, on ne sme da bude odlučujući glas, nije valjda da je SRbija plemenska zajednica u kojoj se vrhovni šaman za sve pita.
Sramno, podlo, znamo gde bi SPC vodio svoje stado,u propast koju će gledati iz svoji carskih dvora, okićeni zlatom i Land roverima i slatkim dečacima... sve što bih dalje napisala/podsetila, nećete objaviti, ne bi se moglo nazvati učtivim obraćanjem,a svakako odudara od sramnog neutralnog stava koji su zauzeli nekada proevropski i procivilizacijski mediji.

HarisonFord

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

salsero

pre 11 godina

Pa da sada nam ništa drugo i ne preostaje sem:

Oče naš što si na nebesima, nek se slavi ime tvoje, ne bude volja tvoja!

Jadno i smešno! Bitte helfen Sie uns doch mal!

Misli svojom glavom!

Gusar

pre 11 godina

Jel hocemo u evropu,onda je svima jasno sta treba da se uradi, to jest potpise.Vladajuca koalicija mora da ostane jaka i da misli na buducnost srbije.

Vera Popovic

pre 11 godina

Cini mi se da je u Briselu receno da nema vise pregovora. Ako je to tako izgleda da nasim pregovaracima treba prevodilac da im objasni sta im je u Briselu receno.

andrej

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

Paja

pre 11 godina

Srbija više ne može da popušta, dovoljno je učinila i do sada. Ako evropski zvaničnici nisu do sada uvideli spremnost za kompromis, onda ja stvarno ne znam šta više treba uraditi. Trebala bi sad njihova braća Ameri da ih ubede da više od ovoga neće dobiti.

Aca81

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu nemozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

Gale

pre 11 godina

A što ne predložite patrijarha za ministra. Na primer za ministra bez portfelja! Na primer. Onda bi patrijarh bio stalno tu i nema potrebe da se ovoliko cimate da idete kod njega, pa on da zove vas, pa dogovarate sastanke. Bilo bi jeftinije, stalno je tu, ujutru dodjete na miropomazanije, neki blagoslov, malo se ispovedite za neki grehić, malo vam udeli neki politički savet. Milina jedna. Što to ne uradite. Ajde bre, lepše će da radite.

feniks85

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

djomla86

pre 11 godina

Mislim da smo sami sebi bili najveci protivnik,kako smo menjali vlade tako su nam se menjale taktike i timovi pregovaracki.Na svake 4 godine drugacije.Dok su albanci sa druge strane bili ujedinjeni ja jednom cilju, i ko sada tamo ima vlast pitamo se.

Petel

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

Vladan

pre 11 godina

Podržavam izjavu vicepremijera u potpunosti! Lako je kritikovati, a nemati pojma o problemu! Takodje, treba otići do patrijarha, jer je većina Srba pravoslavne vere, ali patrijarh ne sme da utiče na odluke Vlade, jer se patriharh u politiku ne razume! On treba da podrži Vladu, koja , očigledno radi u interesu naroda!

Trojanac81

pre 11 godina

Lako je nama iz Beograda da govorimo i kritikujemo nemoj da potpisujes,a sta ce biti sa ljudima koji jedva prezivljavaju dole na kosovu.Mora se zavesti neki red,nemojmo biti deca kad tad mora biti normalizacija odnosa sa albancima.

Ateista

pre 11 godina

Tako tako, mudri seoski poglavica ide kod mudrog seoskog vrača da pita šta bogovi poručuju. Očigledno živimo u državi koja je u dvadeset i prvom veku pre nove ere.

Bale

pre 11 godina

Ako Brisel ne prihvati nastavak dijaloga,onda ce definitivno biti potvrdjene nedemokratske metode kojima se otima nesto na sta drugi narodi nemaju pravo.

Bacvanin

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Ja razumem zasto bi negativna odluka bila losa za Beograd (tj. Srbiju), ali hajde da mi neko objasni, sta gube Brisel i Pristina ako mi odbijemo sporazum?
Ko i sta ce spreciti Tacija da ostvari cilje, od pre par dana?

Branimir

pre 11 godina

Nema velike sumnje da ce i vlada doneti odluku o nepotpisivanju sporazuma,kakav je sada,jer je ipak to najispravnije. Bolje da se dijalog nastavi i dobije sto je vise moguce za srbe u juznoj pokrajini.

Postar

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

skeptik

pre 11 godina

cirkus za unutrasnju upotrebu. Ako se ispovedas, da bi olaksao sebi dusu i skinuo golem teret sa ledja, onda valjda ides u svoju lokalnu crkvu, kod svog paroha, koji ce i da te blagoslovi usput. Ne, nego ovi bas kod patrijarha, pred TV kamere... Razloga mogu biti 2: da podele odgovornost sa gosp. Irinejem, sto mi zvuci nerealno, nisu nasi politicari takvi, ili je pak razlog da bi se jos malo dobilo na dramatici ne bi li se narod sludeo kako je ovo toboze neki dan D, kako je na njima istorijsko breme. I da bi posle mogli da opravdaju odustajanje od Evrope, jer je njima jedino dobro kad je Srbija zatvorena u sebe.


Dakle cirkus.... A crkva bi trebalo da bude pametnija od ove igre.

Gradjanin

pre 11 godina

SNS se preobukao samo da dodje do vlasti, a sada nastavljaju sa svojom stvarnom politikom iz milosevicevog vremena, ko nije bio tu devedesetih - mislim na zaboravne glasace sns-a i "intelektualce" sa belim listicima, sad ce imati priliku da prozivi to vreme. Uzivajte, sami ste trazili.

Na Gazimestanu

pre 11 godina

Možda Patrijarh može da prozbori koju sa papom? U ovom slučaju, mislim da je Vatikan na našoj strani, tako da treba iskoristiti sve što se može.
A da se ne lažemo, znamo koliko Vatikan utiče na svetsku politiku.

Marlena

pre 11 godina

Kao sto uvazuju stav svih visokih funkcioneta, tako treba saslusati i patrijarha sta kaze, i on je covek od krvi i mesa koji voli svoju zemlju.

Postovati svoje ne znaci mrzeti druge

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.

vlada

pre 11 godina

Crkva predlaže političarima kako da reše političko pitanje, u čemu se onda razlikuje od Vatikana po kojem toliko pljuje, celog života žive na našoj grbači ko pijavice, blagosiljaju ratove koje nismo vodili, blagosiljaju koljače koji uz njihov blagoslov srpstvo brane tako što pokoljuju žene i decu pa opljačkaju i dele sa svojom crkvom, dok smo mi ginuli i ostali obogaljeni popovi se gostiše i pljačkaše i dalje, kad završismo ratove pljačakju nas kada oplakujemo svoje pokojnike, kada ženimo i udajemo našu decu. E pa gospodo iz Crkve, organizujte se, puške u ruke pa branite ono što terate nas da radimo a mi ćemo da vam dajemo blagoslov svaki dan. I ne zna se ko će biti srećniji. Sram vas bilo

Alex85

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

mistral

pre 11 godina

To smo i očekivali da se takav sporazum ne potpisuje a da treba tražiti da se pregovori nastave jer se problem mora rešiti kad tad

Zirra

pre 11 godina

Konacno imamo vlast kojoj glavni ciljevi nisu samo punjenje sopstvenih dzepova,vec i dobrobit naroda i koju interesuje i misljenje Crkve,kada su u pitanju problemi cele nacije.

kikiriki

pre 11 godina

Srpska Napredna Stranka jedina ima viziju napredne Srbije, dok je ostalima samo vazno kako da udome svoje kadrove i da namestaju tendere.

Lobotomija Svesti

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.
(Postovati svoje ne znaci mrzeti druge, 8. april 2013 15:23)

Prijatelju kako kome bode oci ? Kako kome smeta? Pa moja crkva mi predlaze da treba da se patim josh 500 godina na isti nacin na koji se patim vec 30, pa nisam ja bukva ili jasen ili recimo bor pa da cekam 500 godina na nesto bolji zivot.

Švrća

pre 11 godina

Drago mi je videti da je Vlada složna, dugo je trebalo da je kao takvu dobijemo. I kad je Kosovo u pitanju a i Srbija uopšte, tako složni pružaju nam sigurnost.

Vasilij Kandinski

pre 11 godina

Treba Taci da bude svestan sta se dogadja na Kosovu,da Srbima treba dati autonomiju,ali mora biti svestan i da njegova samovolja nece doneti nista dobro.ne moze se sve na silu.Pozdravljam odluku Vlade.

Borko

pre 11 godina

Ova danasnja odluka vlade i Aleksandra Vucica,je upravo ono sto nam je uvek govorio i za sta se zalagao,a to su interesi Srba na Kosovu i interesi Srbije.

Ђурађ

pre 11 godina

Вучић је оценио да ће влада подржати предлог СНС да се споразум не потпише у уторак, да се настави дијалог и да затражи додатне гаранције за Србе, и додао да ће подршка бити јединствена,те жели и Патријарха да увери да никада нико из Владе Србије,бар док је он подпредседник- не би учинио нешто што нарушава национални интерес,те отклони сумње које је Патријарх навео у Апелу.Човек жели да сви буду спокојни пред наставак преговора и то је труд за похвалу.

Koeljo

pre 11 godina

Uzdam se u razum i snagu g-dina Vučića, koji se jedini do sada pokazao odgovornim u ovoj situaciji sa Briselom i Prištinom. Čovek je sagledavajući sve aspekte u kojima smo se zatekli, zaključio da je jedino daljim razgovorom moguće pronaći rešenje koje će biti iole prihvatljivo za naš narod na Kosovu. Naravno, kako Vučić i sam kaže, ne treba da živimo u propasti i prošlosti, ali svakako treba da dobijemo pravo da kažemo šta je to naš zahtev po pitanju bezbednosti Srba na Kosovu. Dakle, tražimo samo da nas čuju. A ova poseta patrijarhu je takođe odgovor na apel SPC, i ne predstavlja nikakvu prepreku našim pregovorima sa EU. Podrška g-dinu Vučiću!

Nenad

pre 11 godina

Nije se ovo pojavilo juce odjednom,svi znamo sta nas je cekalo 10 godina.Pravo pitanje je kako srediti situaciju na kosovu da ljudi mogu normalno da zive.Naprednjaci imaju najvecu popularnost i od njih se sve ocekuje da zavrse sa ovim.

Zagor

pre 11 godina

Odavno nismo imali ovakvu podrsku napoda jednoj stranackoj partiji kao sto je sad SNS,koliko god da ih kritikuju.Lepo se vidi,cim se svi ovi korumpirani zale znaci da se dobro radi.Oni ce jedini ovde postaviti cvrst stav po pitanju problema kosova a ostali ce njih da prate.

Sudija

pre 11 godina

Bravo Vucicu, tako se brani zemlja i cuva narod. Ne pristajemo na ucene EU. Vlada Srbije treba da se slozi sa predlogom Vucica, ako im je uopste stalo do svojih gradjana!

KG

pre 11 godina

Ne znam čemu toliko negativnih komentara. Slažem se da treba odvojiti crkvu od države ali možda su otišli na konsultacije u vezi naših crkava i manastira na Kosmetu. Verovatno je i to deo nekakvih dogovora sa Albancima i EU. Ne verujem da su otišli po savete ili blagoslove.

Mocart

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

SPAVAC

pre 11 godina

Samo neka jedinstveno nastupe, i sigurno ce imati sledeci put bolju ponudu nego sto je trenutna. Nije dobro bas uvek prihvatati sve sto se servira

mikica18

pre 11 godina

Kakva god da je odluka, moramo biti slozni i podrzati donosenje te i takve odluke. Samo onda ce nas medjunarodni faktori shvatiti najozbiljnije, i imace respekt prema nama. U suprotnom, nijedna odluka nece imati tezinu i ozbiljnost koja je potrebna da bi se odbranili nasi interesi na Kosovu.

Nenad Sremac

pre 11 godina

Potrebno je dobiti blagoslov našeg Patrijarha. Ipak smo hrišćani koji drže do svoje duhovnosti i tradicije. Sasvim ispravan korak našeg državnog vrha.

ДВА УСЛОВА

pre 11 godina

Може потпис, али УЗ ДВА УСЛОВА:
1). да се повећају права српским општинама због веће сигурности Срба, и
2).да Српска влада не мора признати тзв ”независну државу Косова”.

TuSam

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

salajko72

pre 11 godina

Vucic je najozbiljniji od svih politicara koji su vodili ovu zemlju,pokazao je svojim dosadasnjim radom da za kratko vreme moze da se dosta uradi a sigurno zna sta treba uraditi u ovom teskom trenutku,a da to nece biti na stetu gradjana

moksha

pre 11 godina

treba postovati svoju veru i tradiciju....cini mi se da bismo mnogo bolje prosli kroz istoriju da smo katolici.Ovako trpimo posledice loseg izbora varijante hriscanstva

Givanildo de Souza

pre 11 godina

Neki ljudi nikako da se iskobeljaju iz svojih "otporaških cipela" i pomire sa stvarnošću u kojoj su oni negativci a Vučić radi u interesu Srbije i svih njenih građana.

tića

pre 11 godina

Naravno da Nikolić i Vučić poštuju i želi da čuje mišljenje svih relevantnih institucija u Srbiji, a posebno SPC. Tako i treba da bude. SPC treba da iznese svoje mišljenje, o svim važnim pitanjima, a pogotovo o pitanju rešavanja problema Kosova i Metohije. Po pitanju Kosova i Metohije se mora doći do kompromisa, a kod kompromisa niko neće biti u potpunosti zadovoljan, ni Albanci, ni Srbija, a ni SPC.

marina

pre 11 godina

Raduje iskazano potpuno jedinstvo Nikolića i Vučića. Oni jasno pakazuju da žele da se reši pitanje Kosova, ali da neće, za razliku od Dačića, pristati na bilo kakav dogovor. Međutim, problem je nastao u tome što su Amerikanci i EU ipak uspeli da nađu "slabu kariku" u srpskom državnom vrhu, a to je Ivica Dačić.

crazy_deedee

pre 11 godina

dovoljno veliku muku imaju sto su odgovorni kao pregovaraci, tako da je smesno da se ne validni ljudi mesaju sa strane, svako je imao svoje vreme, a najteze doslo sns-u, pa valjda treba svi da podrzimo borbu za nase srbe in nasu teritoriju a ne da se prepucavamo po stranackim linijama...

momo

pre 11 godina

"Građanin" ili kako već bi trebao znati da sve što je do sada dogovoreno,dogovarao je DS.Takođe treba znati da pregovore sa Kosovom pod okriljem EU-je je takođe počeo DS i ušo u sistem konstantnog uslovljavanja umesto da je to pitanje ostavio pod okriljem ujedinjenih nacija gde smo za razliku od ovoga imali daleko širu podršku i bolje pozicioniran pregovarački položaj države.Sve to su urušili i krenuli uslepu trku za datumom uz stalno uslovljavanje i odugovlačenje što do sada nije bilo ni sa jednom evropskom državom.Činjenica da sve što nam se dešava sada zasluga je kuvara iz kuhinje DS-a.....

JABUKA

pre 11 godina

Nadam se da ce vesti iz Brisela biti pozitivne,treba biti optimista,samo nastavku novih pregovora se moze naci zajednicko resenje,tako da podrzavam ovu ideju.

panchevac86

pre 11 godina

@zoran
Ne traze oni od Boga da resava probleme,vec svi srbi treba da budu jedinstveni u ovom trenutku. I ne zaboravi da se na KiM nalazi veliki broj nasih hramova i manastira i naravno da ceo problem dotice i SPC.

Vladan

pre 11 godina

Podržavam izjavu vicepremijera u potpunosti! Lako je kritikovati, a nemati pojma o problemu! Takodje, treba otići do patrijarha, jer je većina Srba pravoslavne vere, ali patrijarh ne sme da utiče na odluke Vlade, jer se patriharh u politiku ne razume! On treba da podrži Vladu, koja , očigledno radi u interesu naroda!

Paja

pre 11 godina

Srbija više ne može da popušta, dovoljno je učinila i do sada. Ako evropski zvaničnici nisu do sada uvideli spremnost za kompromis, onda ja stvarno ne znam šta više treba uraditi. Trebala bi sad njihova braća Ameri da ih ubede da više od ovoga neće dobiti.

Branimir

pre 11 godina

Nema velike sumnje da ce i vlada doneti odluku o nepotpisivanju sporazuma,kakav je sada,jer je ipak to najispravnije. Bolje da se dijalog nastavi i dobije sto je vise moguce za srbe u juznoj pokrajini.

Bale

pre 11 godina

Ako Brisel ne prihvati nastavak dijaloga,onda ce definitivno biti potvrdjene nedemokratske metode kojima se otima nesto na sta drugi narodi nemaju pravo.

Marlena

pre 11 godina

Kao sto uvazuju stav svih visokih funkcioneta, tako treba saslusati i patrijarha sta kaze, i on je covek od krvi i mesa koji voli svoju zemlju.

Švrća

pre 11 godina

Drago mi je videti da je Vlada složna, dugo je trebalo da je kao takvu dobijemo. I kad je Kosovo u pitanju a i Srbija uopšte, tako složni pružaju nam sigurnost.

Borko

pre 11 godina

Ova danasnja odluka vlade i Aleksandra Vucica,je upravo ono sto nam je uvek govorio i za sta se zalagao,a to su interesi Srba na Kosovu i interesi Srbije.

Sudija

pre 11 godina

Bravo Vucicu, tako se brani zemlja i cuva narod. Ne pristajemo na ucene EU. Vlada Srbije treba da se slozi sa predlogom Vucica, ako im je uopste stalo do svojih gradjana!

kikiriki

pre 11 godina

Srpska Napredna Stranka jedina ima viziju napredne Srbije, dok je ostalima samo vazno kako da udome svoje kadrove i da namestaju tendere.

zoran

pre 11 godina

Bolje da idu kod Dalaj Lame. Sačuvaj me Bože kada oni od Boga traže da im reši probleme. Očito da su prezupčili načisto. Majstori, tako se ne vodi država. Situacija me užasno potseća na 98...9. Ali, užasno...

Evropa kao nešto radi, Ameri samo ćute, Rusi tu i tamo izbace po neku deklerativnu parolu, Kinezi grade most i zabole ih, a ovi naši (isti oni iz devedesetih) se inate i lože punoglavce i pripremaju ih da "brane mostove" i nose bedž "target" a više od poovine i ne zna šta ta reč znači...
Neće na dobro izaći, definitivno!

Zirra

pre 11 godina

Konacno imamo vlast kojoj glavni ciljevi nisu samo punjenje sopstvenih dzepova,vec i dobrobit naroda i koju interesuje i misljenje Crkve,kada su u pitanju problemi cele nacije.

glasac

pre 11 godina

A sta ima da drzavni vrh ide kod patrijarha. Ako je tako sta ce nam onda predsednik, premijer i poslanici. Onda neka se sve to ukine (ustedemo silne novce) i neka nam patrijarh SPS bude i predsednik i premijer drzave a neka svestenici SPC medju sobom podele resore kojim ce upravljati. Imam onih koji su bili svestenici i gradjevinari u isto vreme oni bi mogli da nam budu minstri gradjevine, a oni svestenici koji voze dobre skuocene automobile bi mogli da preuzmu Dinkicev resurs i da dovedu neku bolju kompaniju od Fijata u Srbiju...

Zagor

pre 11 godina

Odavno nismo imali ovakvu podrsku napoda jednoj stranackoj partiji kao sto je sad SNS,koliko god da ih kritikuju.Lepo se vidi,cim se svi ovi korumpirani zale znaci da se dobro radi.Oni ce jedini ovde postaviti cvrst stav po pitanju problema kosova a ostali ce njih da prate.

SPAVAC

pre 11 godina

Samo neka jedinstveno nastupe, i sigurno ce imati sledeci put bolju ponudu nego sto je trenutna. Nije dobro bas uvek prihvatati sve sto se servira

Koeljo

pre 11 godina

Uzdam se u razum i snagu g-dina Vučića, koji se jedini do sada pokazao odgovornim u ovoj situaciji sa Briselom i Prištinom. Čovek je sagledavajući sve aspekte u kojima smo se zatekli, zaključio da je jedino daljim razgovorom moguće pronaći rešenje koje će biti iole prihvatljivo za naš narod na Kosovu. Naravno, kako Vučić i sam kaže, ne treba da živimo u propasti i prošlosti, ali svakako treba da dobijemo pravo da kažemo šta je to naš zahtev po pitanju bezbednosti Srba na Kosovu. Dakle, tražimo samo da nas čuju. A ova poseta patrijarhu je takođe odgovor na apel SPC, i ne predstavlja nikakvu prepreku našim pregovorima sa EU. Podrška g-dinu Vučiću!

KG

pre 11 godina

Ne znam čemu toliko negativnih komentara. Slažem se da treba odvojiti crkvu od države ali možda su otišli na konsultacije u vezi naših crkava i manastira na Kosmetu. Verovatno je i to deo nekakvih dogovora sa Albancima i EU. Ne verujem da su otišli po savete ili blagoslove.

Postovati svoje ne znaci mrzeti druge

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.

ДВА УСЛОВА

pre 11 godina

Може потпис, али УЗ ДВА УСЛОВА:
1). да се повећају права српским општинама због веће сигурности Срба, и
2).да Српска влада не мора признати тзв ”независну државу Косова”.

Alex85

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

mistral

pre 11 godina

To smo i očekivali da se takav sporazum ne potpisuje a da treba tražiti da se pregovori nastave jer se problem mora rešiti kad tad

cinik

pre 11 godina

Vrh IDE kod partijarha. Ko je on . poglavar vernika. Nismo svi vernici ima još bogova na ovom svetu. I oni idu KOD NJEGA. STRAŠNO na šta smo spali.

Na Gazimestanu

pre 11 godina

Možda Patrijarh može da prozbori koju sa papom? U ovom slučaju, mislim da je Vatikan na našoj strani, tako da treba iskoristiti sve što se može.
A da se ne lažemo, znamo koliko Vatikan utiče na svetsku politiku.

Vasilij Kandinski

pre 11 godina

Treba Taci da bude svestan sta se dogadja na Kosovu,da Srbima treba dati autonomiju,ali mora biti svestan i da njegova samovolja nece doneti nista dobro.ne moze se sve na silu.Pozdravljam odluku Vlade.

kobe bryant

pre 11 godina

Podrzavam borbu svim sredstvima za ostvarenje naših nacionalnih interesa, ali nikad neću razumeti odlazak kod patrijarha i uvlačenje crkve u celu priču. Svaki od političara moze privatno da ode u posetu patrijarhu, ili ako im treba duhovno ohrabrenje, neka odu jednostavno nedeljom na liturgiju. Ovako, ne znam koja je svrha otići kod patrijarha jedan dan pre donošenja tako važne odluke.

nikola

pre 11 godina

Kakva je ovo karikatura od drzave. U bitnom trenutku za ovu zemlju, politicki vrh ide u Patrijarsiju po blagoslov? Toliko o razdvajanju drzave od crkve.

mrki mrak

pre 11 godina

Moj glas neće dobiti nijedna stranka makar se zvala i DS, koja bude tražila mišljenje crkve, ako se već mešaju u politiku, neka učestvuju u sledećim izborima, jer mi više liče na firmu, ili stranku koja gleda svoj interes, što je veći mrak stim bolje za njih.

Mocart

pre 11 godina

Pitanje kosova mora da se resi kad tad,najveca podrska naroda je na strani Srpske Napredne Stranke i svi ocekuju da oni finisiraju ovo.Dok ostali samo razmisljaju samo da se mi nista ne pitamo pa sta cemo onda da radimo.Narod hoce ljude koji su tu da rade a ne da mi daju svaki dan po 15 izjava a problemi i dalje tu.Zato je DS i smenjen jer je samo pricao a nista od posla.

Nenad

pre 11 godina

Nije se ovo pojavilo juce odjednom,svi znamo sta nas je cekalo 10 godina.Pravo pitanje je kako srediti situaciju na kosovu da ljudi mogu normalno da zive.Naprednjaci imaju najvecu popularnost i od njih se sve ocekuje da zavrse sa ovim.

mikica18

pre 11 godina

Kakva god da je odluka, moramo biti slozni i podrzati donosenje te i takve odluke. Samo onda ce nas medjunarodni faktori shvatiti najozbiljnije, i imace respekt prema nama. U suprotnom, nijedna odluka nece imati tezinu i ozbiljnost koja je potrebna da bi se odbranili nasi interesi na Kosovu.

Ђурађ

pre 11 godina

Вучић је оценио да ће влада подржати предлог СНС да се споразум не потпише у уторак, да се настави дијалог и да затражи додатне гаранције за Србе, и додао да ће подршка бити јединствена,те жели и Патријарха да увери да никада нико из Владе Србије,бар док је он подпредседник- не би учинио нешто што нарушава национални интерес,те отклони сумње које је Патријарх навео у Апелу.Човек жели да сви буду спокојни пред наставак преговора и то је труд за похвалу.

TuSam

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

Trojanac81

pre 11 godina

Lako je nama iz Beograda da govorimo i kritikujemo nemoj da potpisujes,a sta ce biti sa ljudima koji jedva prezivljavaju dole na kosovu.Mora se zavesti neki red,nemojmo biti deca kad tad mora biti normalizacija odnosa sa albancima.

nole

pre 11 godina

"Evropska unija je sa 2,4 milijarde evra, koliko je od 2000. godine do danas bespovratno uputila našoj zemlji, najveći donator u Srbiji", rekla je Grubješićeva, prilikom obilaska ZIP - centra za omladinsko preduzetništvo u Pirotu. E sada idite i kod Dalaj Lame mozda ce i on dati nesto.Sramota za ovakvu diplomaciji.Mesaju crkvu u politici,papitajte i nolea,pa onda i Stankovica pa Vidica i gledajte jos nekog ako ima.

Postar

pre 11 godina

Ovo pitanje treba da prevazidje medju-stranacke konfilkte i da se ujedine i postave jak stav.Cim je SNS okupio i poceo da sastanci sa drugim stranackim partijama vidi se kako reaguju.Jedni kukaju, drugi nemaju uvida u dokumente, treci ni za zivu glavu ne potpisuju nista. I sta da ocekujemo dalje.

Nenad Sremac

pre 11 godina

Potrebno je dobiti blagoslov našeg Patrijarha. Ipak smo hrišćani koji drže do svoje duhovnosti i tradicije. Sasvim ispravan korak našeg državnog vrha.

srle

pre 11 godina

Podrzavam stavove Vlade, i postujem Patrijarha...
Ali, zbog cega idu kod njega?
Srbija je sekularna drzava!
Ovo je politicko pitanje a ne crkveno ili versko.
Zao mi je naroda.
Zasto ponavljamo greske iz proslosti?

moksha

pre 11 godina

treba postovati svoju veru i tradiciju....cini mi se da bismo mnogo bolje prosli kroz istoriju da smo katolici.Ovako trpimo posledice loseg izbora varijante hriscanstva

Veljko Krstic

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema njegovoj Svetosti, al' u cemu je bitnost odlaska na savetovanje svaki drugi dan? Kupovanje biraca? Trik? Neka sveta magija? Svasta...

crazy_deedee

pre 11 godina

dovoljno veliku muku imaju sto su odgovorni kao pregovaraci, tako da je smesno da se ne validni ljudi mesaju sa strane, svako je imao svoje vreme, a najteze doslo sns-u, pa valjda treba svi da podrzimo borbu za nase srbe in nasu teritoriju a ne da se prepucavamo po stranackim linijama...

RTS

pre 11 godina

Uobičajena dramaturgija, kao u španskoj seriji. Već viđeno mnogo puta u prošlosti, sada kao cela raja treba da se okupi oko ognjišta, pardon, televizora i gricka nokte. Ej, rođaci, providni ste ko RTS-ove dosadne reprize Boljeg života i ostalih smaračkih domaćih serija.

ns

pre 11 godina

Uz duzno postovanje prema patrijarhu, ne razumem razlog da se ide kod njega jer se ne radi o nikakvom crkvenom pitanju. Radi se o cistoj politici a to nije u kompetenciji patrijarha. Drzava i crkva treba jasno i nedvosmisleno da budu odvejene i da se to nikada i nikako ne mesa. Patrijarh ima dosta svojih problema u crkvi koje treba da prvo prihvati da postoje (npr. pedofilija i lukrativne delatnosti crkvenih verodostojnika), azatim prizna i kazni pocinioce.

Politicka pitanja ne treba da se raspravljaju u crkvi vec u drzavi. To su dve odvojene stvari.

salajko72

pre 11 godina

Vucic je najozbiljniji od svih politicara koji su vodili ovu zemlju,pokazao je svojim dosadasnjim radom da za kratko vreme moze da se dosta uradi a sigurno zna sta treba uraditi u ovom teskom trenutku,a da to nece biti na stetu gradjana

Sabac89

pre 11 godina

Moralo je kad tad da se zavrsi ovo pitanje,pocelo je sa bombardovanjem i na kraju povlacenjem vojske sa kosova, do nezavisnosti. Sada je zavrsni potez na redu, to jest ovo smo svi znali jos od 99 kako ce biti.

nemanja

pre 11 godina

Samo vi prvo kod patrijaha, za svaki slucaj. Tamo cete sigurno cuti nesto pametno. Sramota, da nam Crkva vodi politiku... Da je po Crkvi, sad bismo nabijali ljude na kolac, i borili se macevima i stitovima... ziveli bez struje i vode, negde u 13,14. veku... Hocete li jednom u zivotu reci istorijsko DA? U cemu je problem? Ajd, probajte i to, mozda uspe jednom da nam svane. Od istorijskog NE, ne secam se da smo imali ikakve vajde, samo beznadje, ratove, sankcije, bedu... Imate li alternativu? Ja ne zelim da ceo svoj zivot budem rob i talac kosovske politike. Pomozite tim ljudima dole. Mislite da cete moci nesto ako ovo odbijete? Tek tada ce vam ruke biti vezane. Stvarno smo bolestan narod, i psihicki i vitalno smo urnisani. Ne unistavajte nas vise, molim vas. Ili potpisite, ili se povucite!!!

Gusar

pre 11 godina

Jel hocemo u evropu,onda je svima jasno sta treba da se uradi, to jest potpise.Vladajuca koalicija mora da ostane jaka i da misli na buducnost srbije.

markoni

pre 11 godina

ako je srbija drzava svih naroda i veroispovesti, zasto idu samo kod patrijarha? Ima i drugih veroispovesti, a cak i nas koji nismo u fazonu da nam neke cike u mantijama odlucuju o sudbini dece. Jasno je da samo zelite da podelite odgovornost, kad se pare neke dele ne verujem da idete naokolo da pitate za savet.

ZoranNS

pre 11 godina

Odlaženje kod patrijarha je deo velikog cirkusa kome prisustvujemo ovih dana, koji vrh države pravi oko pregovora, da narod ne primeti totalni krah i nesposobnost pregovarača

Pobednik

pre 11 godina

U celoj ovoj ujdurmi koja se danima pravi, jedino je sigurno da naš vrh vrhova nema pojma o čemu odlučuje! Da li neko zna šta nam je Brisel ponudio? Čas je ultimatum, čas prazan papir... Zašto otvoreno i jasno ne kažu šta nam je ponudjeno?

Aleksandar

pre 11 godina

E molim lepo, kad opet nakon ovoga lupimo o ledinu nemoj da je neko rekao da SPC nije imala veze s tim. Ima da snose odgovornost kao i ovi naši nazovi političari.

zvon

pre 11 godina

kao i do sada vi Srbi vodite autodestruktivnu politiku koja se može nazvati NA PUTU PREMA DOLE....zbog neke tamo potpuno nevažne tri općine u nekoj nedođiji,... riskirate cijelu državu i što je najžalosnije sudbinu 7 milijuna svojih ljudi,...ponavljam neke tamo 3 općine,...al dok dođe iz guzice u glavu prođe vlak na koji se trebalo ukrcati...isto je bilo kod raspada SFRJ kad se nudio konfederalni model,..svi ga prihvate , al Srbi NE...daljnji razvoj toga NE nam je poznat...

crni domino

pre 11 godina

Gospodo politicari, verujem da je nacija umorna od vaseg tumaranja u magli.
Znate li vista hocete? Znate li vi sta gradjani Srbije ocekuju od vas, Znate li vi kako nacija zivi, Znate li vi sta su to dobrosusedski odnosi, Znate li vi kako se treba ophoditi prema ljudima koji drugacije od vas misle, Znate li vi ko nas je kreditirao i pomagao nam svih ovih godina, Znate li vi pogubne posledice Miloseviceve politike po Srbiju, Znate li vi za bilo kakav izlaz iz ove krize, Znate li vi da ako ne prihvatite ponudjeno resenje sta ce se na Kosovu desiti za koji dan?! Izgleda da neznate nista i izgleda da ste svi do jednog politicke gluperde koje ce nakon egzodusa srba sa Kosova da okrivljuju ceo svet pa i albance, sa izuzetkom Grubjesicke koja daje neke stidljive izjave!.
Sram da vas bude! Ovo je jadna i bedna vlast koju Srbija nikada nije imala u svojoj istoriji!
Pa i nepismeni Milos Obrenovic je savetovao svoje pregovarace da se ne urče mnogo pred Turcima! Na zalost Tomo Predsednice sada se ispoljava koliko si jednostavan bio sto si kupio diplomu mastera, jer si prirodno jednostavan politicar da sagledas situaciju i doneses ispravnu odluku za narod u Srbiji!
Izgleda da dzabe ovo pisem!, a grizla bi me savest da ovo ne posaljem!

momo

pre 11 godina

"Građanin" ili kako već bi trebao znati da sve što je do sada dogovoreno,dogovarao je DS.Takođe treba znati da pregovore sa Kosovom pod okriljem EU-je je takođe počeo DS i ušo u sistem konstantnog uslovljavanja umesto da je to pitanje ostavio pod okriljem ujedinjenih nacija gde smo za razliku od ovoga imali daleko širu podršku i bolje pozicioniran pregovarački položaj države.Sve to su urušili i krenuli uslepu trku za datumom uz stalno uslovljavanje i odugovlačenje što do sada nije bilo ni sa jednom evropskom državom.Činjenica da sve što nam se dešava sada zasluga je kuvara iz kuhinje DS-a.....

Karadag

pre 11 godina

Braco Srbi pa kod vas srece bece bit dok drzavni vrh ide kod Patrijarha. Logicno bi bilo da Patrijarh moli za prijem u Vladi, a i neznam sta njega mijesaju, da nece pomirit Srbe i Kosovare?

Valjevo87

pre 11 godina

Ajmo da budemo razumni,vec deset godina nemamo vlast,policiju niti vojsku na kosovu.Ne znam sta narod misli da ce nam evropa dati.Bas ce doci odjednom i reci e aj vi vratite vasu vojsku dole, ma da.

Zagor

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu ne mozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

VecaBG

pre 11 godina

Uz svo postovanje patrijarha ,ne vidim zasto se crkva mesa u politiku.Srbija je drzava svih naroda i narodnosti sa jednakim pravima bez obzira na veroispovest. Ako vec hocemo da se konsultujemo sa verodostojnicima onda je red da pozovemo za sto i poglavare katolicke crkve, muslimansog hodzu i sve ostale u koje veruju nasi gradjani koji su glasali za predsednika i vladu.

Givanildo de Souza

pre 11 godina

Neki ljudi nikako da se iskobeljaju iz svojih "otporaških cipela" i pomire sa stvarnošću u kojoj su oni negativci a Vučić radi u interesu Srbije i svih njenih građana.

Aleksandar

pre 11 godina

Je l' to da ugovore opelo Srbiji nakon današnje odluke da se jede korenje? Sa ovakvim političkim vrhom nije ni čudo što smo dno dna.

Rasa

pre 11 godina

Gospodine Vucicu, mnogi su zaboravili mnoge kolone koje su na pocetku raspsda Yu kretale sa pesmom i cvecem uz blagoslov popova i na kraju rezultat. Prekinite agoniju i dajte da pocne obican svet a ne oni sa kajlama u dzipovima da zivi! Dosta je bilo promasaja!

marko

pre 11 godina

Jao jao kako su fini politicari...prvo kod popa idu,da im da savet,da prikazu pred narodom kako su oni posteni,pa jos i patrijarha slusaju,jao muka mi je vise i gadi mi se!!!Svi su isti,i tadicevci a sad i ovi!

Aca81

pre 11 godina

Nekako vlada misljenje da ako se potpise neki dokument koji je los po Srbiju, to jest po uslove na kosovu bice svasta.Nece biti nista,samo se u medijima dize prasina.Mi kao narod tu nemozemo nista,da necemo da ratujemo OPET.Tako da ovde treba biti realan i da vladajuca koalicija preuzme odgovornost i zapecati ovo vecno pitanje.

djomla86

pre 11 godina

Mislim da smo sami sebi bili najveci protivnik,kako smo menjali vlade tako su nam se menjale taktike i timovi pregovaracki.Na svake 4 godine drugacije.Dok su albanci sa druge strane bili ujedinjeni ja jednom cilju, i ko sada tamo ima vlast pitamo se.

alek

pre 11 godina

Nadam se da će posle toga da obiđu i poglavare drugih verskih zajednica u Srbiji, (Adventistička, Evangelistička, Islamska, Jevrejska, Mormonska, Hrišćanska nazarenska zajednica, Hrišćanska reformatska crkva (kalvini), Hrišćanska baptistička crkva, Hristova pentekostna crkva, Jehovini svedoci, Evangeličko-metodistička crkva, Protestantska verska zajednica, Novoapostolska crkva, Hristova crkva jevanđeoske braće, Hristova duhovna crkva – Pentekosti, Bela gnostička crkva, Unifikaciona crkva, Internacionalna škola zlatnog ružinog krsta (rozenkrojceri),...)

Ateista

pre 11 godina

Uz duzno postovanje, ali sta sad to znaci: Idu kod patrijarha! Da li to znaci da Srbiji moze samo Bog jos pomoci, u prevodu: Srbiji nema spasa?!

salsero

pre 11 godina

Pa da sada nam ništa drugo i ne preostaje sem:

Oče naš što si na nebesima, nek se slavi ime tvoje, ne bude volja tvoja!

Jadno i smešno! Bitte helfen Sie uns doch mal!

Misli svojom glavom!

Lobotomija Svesti

pre 11 godina

Ne razumem komentatore kojima sastanak sa Srpskim Patrijarhom bode oci. Pa taj isti Srpski narod se vekovima okupljao oko SPC i tako opstajao. U cemu je problem?? navode se i druge crkve koje se trebaju posetiti, nisam protiv da se razumemo, ali radi se o opstanku Srba na Kosovu, a ne o pripadnicima drugih nacionalnih manjina,ili to smeta samo sto je Srpski Patrijarh u pitanju, Malo vise postovanja i podrske ovakvim susretima.
(Postovati svoje ne znaci mrzeti druge, 8. april 2013 15:23)

Prijatelju kako kome bode oci ? Kako kome smeta? Pa moja crkva mi predlaze da treba da se patim josh 500 godina na isti nacin na koji se patim vec 30, pa nisam ja bukva ili jasen ili recimo bor pa da cekam 500 godina na nesto bolji zivot.

tića

pre 11 godina

Naravno da Nikolić i Vučić poštuju i želi da čuje mišljenje svih relevantnih institucija u Srbiji, a posebno SPC. Tako i treba da bude. SPC treba da iznese svoje mišljenje, o svim važnim pitanjima, a pogotovo o pitanju rešavanja problema Kosova i Metohije. Po pitanju Kosova i Metohije se mora doći do kompromisa, a kod kompromisa niko neće biti u potpunosti zadovoljan, ni Albanci, ni Srbija, a ni SPC.

marina

pre 11 godina

Raduje iskazano potpuno jedinstvo Nikolića i Vučića. Oni jasno pakazuju da žele da se reši pitanje Kosova, ali da neće, za razliku od Dačića, pristati na bilo kakav dogovor. Međutim, problem je nastao u tome što su Amerikanci i EU ipak uspeli da nađu "slabu kariku" u srpskom državnom vrhu, a to je Ivica Dačić.

Overtime

pre 11 godina

Sednica Vlade danas u 17h najverovatnije je odgovor Briselu na skraćenje roka za odgovor, sa 9. na 8. april. Radno vreme EK je od 9 do 17. (radno vreme u Nemanjinoj 11 je od 8:30 do 16:30)

Dar

pre 11 godina

Jaoooo emigriracu,samo sto dalje od ove zemlje.Ceo svoj zivot slusam samo nacionaliste i to kako nam je bitna istorija,ljudi ne mogu da zivim od istorije!!!!!!!

andrej

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

King

pre 11 godina

Ja se dobro sećam vesti kada je Milutinović dolazio iz Rambujea govorio je ništa nam nisu dali , ismejavali su nas, ovo je farsa...tada narod nije znao šta je ponuđeno,a ni danas? Opet priče tra la la...pa gde su prošle godine? 14 godina...pa dokle više??? Šta smo naučili,ili nam se istorija ponavlja?

zdrav razum

pre 11 godina

Da li će Srbija po ko zna koji put doneti glupavu odluku i reći ne ultimatumu na koji se zdravorazumno može samo da odgovari prihvatanjem?! Hoćemo li ponovo da većinom izginemo i da posle mali broj preživelih priča kako smo pobedili u boju na Kosovu?! Hoćemo li ponovo da kažemo "bolje rat, nego pakt" pa dan se zemlja sruši, ljudi izginu... umesto da izaberemo život, razvoj, opstanak, umnožavanje...
Pitam se samo koji procenat ovih što zagovaraju nepotpisivanje u svojim malim, privatnim životima ne pristaje na svakodnevne ultimatume na poslu, kod kuće, na šalteru pošte, pri plaćanju računa za struju, grejanje... Kad tu treba da dignu glas, svi ćute, nigde ih nema... Ali da ratuju, da gladuju... to vole!!!

HarisonFord

pre 11 godina

Iako neki isticu da su pregovori vazni a neki da su pregovori nevazni, sve se na kraju svodi da li cemo da prihvatimo resenje EU.Kakokvo god ono bilo, a i da ga ne prihvatimo sta mi tu realno mozemo.Zar ima nekog ko bi hteo u rat.

feniks85

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

Gradjanin

pre 11 godina

SNS se preobukao samo da dodje do vlasti, a sada nastavljaju sa svojom stvarnom politikom iz milosevicevog vremena, ko nije bio tu devedesetih - mislim na zaboravne glasace sns-a i "intelektualce" sa belim listicima, sad ce imati priliku da prozivi to vreme. Uzivajte, sami ste trazili.

pjovan

pre 11 godina

@Postar

Interesantno kako svi pozivate na jedinstvo, ali iskljucivi tako da svi podrze pogubnu politiku SNS-a. Ok, vas racio vam jos ne dozvoljava da shvatite tu pogubnost, al' sto bar moralno ne pogledate na stvari? Hocu da kazem, "Verujem u sud LDP-a,iskreno se nadam da ce potpisati sporazum.To bi bilo potpuno u nasem drzavnom interesiu."! Ovo je izmenjen komentar nekog od vasih dezurnih "tastaturista", gde sam "Vucica" zamenio sa "LDP-a" i "nece potpisati" u "ce potpisati"! Posto pozivate na jedinstvo, AJDE DA SE SVI UJEDINIMO OKO OVOGA! Moze li ovako, kako vam je stomak?

P.S. Ma sta ko mislio o pregovorima, vladi, Vucicu, Dacicu i Nikolicu, ne mogu i mecu da postujem nekog ko za savetnike ima Dodika i SPC! Ovo je sekularna drzava, crkva se ne sme mesati u politiku. Ako popovi hoce da pomognu, neka se odreknu svih primanja crkve, pa neka salju na Kosovo!

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Aaaa, znači nije još sve gotovo?? Tek popodne će se opet sastančiti?? Hm..to znači da je sve onako kako izgleda da nije...(znam i ja da se igram rečima).

Ajde i to osvešteno i pokajničko popdne da dođe, da se popije čaj u 17h pa nam možda nešto i valjano saopšte. Ali, ovoga puta istinu i samo istinu, i ništa osim istine! Amin!

Milutin

pre 11 godina

Pa sta sada, SNS nije najznacajnija stranka!? E moji naprednjaci kada bi vi znali sta hocete! Maltretirate ljude, vredjate im inteligenciju i gazite po njihovom dostojanstvu. Ma...

bože me sačuvaj

pre 11 godina

Sramota, kao da nam nije dosta sto ova "trojica" sebi uzimaju za pravo da odlučuju o nasoj buducnosti, nego jos idu i patrijarha da pitaju ??
Vise nismo ni drzava...mi smo ...nista

Vera Popovic

pre 11 godina

Cini mi se da je u Briselu receno da nema vise pregovora. Ako je to tako izgleda da nasim pregovaracima treba prevodilac da im objasni sta im je u Briselu receno.

pipi

pre 11 godina

Kao da je 16. vek,ej idu kod patrijarha.Pa talibani nam nisu ravni.Pa da uzmemo svi praporce u ruke,pustimo brade,obucemo suknje i da se molimo???I posle se cudimo sto nas razvijeni svet gleda kao.....!@#$%^&*

Sole

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Izuzetno lakomislena izjava Vučića. Zna se koja će biti odluka Brisela i neće biti loša ni za Brisel ni za Prištinu, već samo za nas. Brisel je postavio pitanje: Da li Srbija prihvata plan za Kosovo? Bilo koja odluka, a da nije DA, znači odbijanje plana i time se knjiga zatvara na duži niz godina. Srbija tako neće moći da računa na političku i ekonomsku stabilizaciju i prosperitet. Ne razumem kako vladi nije jasno da nemaju pozadinu i da moraju da skupljaju poene, prvenstveno u saradnji sa SAD i EU. Tači ne mora da brine, jer njega Zapad podržava.
Ovim odgovorom Srbija se gura u dalju izolaciju i svako dalje pitanje i plan će biti lošiji od prethodnog.
Što se tiče posete patrijarhu, besmisleno je komentarisati.

Juri

pre 11 godina

Budalastine 90-tih ponovo postaju aktuelne. Sta ce kod patrijarha, to nije duhovno pitanje, vec politicko. I ko im daje pravo da odgovore negativno, a da mi gradjani Srbije ne znamo sta je bila ponuda? Zasto ne referendum?

GuC

pre 11 godina

da li je taj gospodin koji je nečiji patrijarh u nekoj stranci, mislim, da li je učestvovao na nekim izborima, dobio mesto u parlamentu, da li je možda bio na listi za izbor predsednika REPUBLIKE? Sekularne u tako nam dragom Ustavu?
Zar nam je izabrani predsednik toliko nemoćan da mora da ide kod gospodina u crnom? Šta god on predstavljao nekom u glavi i životu, on je crkvenjak, odvojen od mene, gradjana, države, institucije, on ne sme da bude odlučujući glas, nije valjda da je SRbija plemenska zajednica u kojoj se vrhovni šaman za sve pita.
Sramno, podlo, znamo gde bi SPC vodio svoje stado,u propast koju će gledati iz svoji carskih dvora, okićeni zlatom i Land roverima i slatkim dečacima... sve što bih dalje napisala/podsetila, nećete objaviti, ne bi se moglo nazvati učtivim obraćanjem,a svakako odudara od sramnog neutralnog stava koji su zauzeli nekada proevropski i procivilizacijski mediji.

Petel

pre 11 godina

Previse se diglo prasine oko ovoga,da li mi prihvatili ovo ili ne bice kako nam evropa naredi, to jest uceni.Ako hocemo u evropu moramo da prihvatimo pristinske uslove.Neznam sto se svi iznenadjuju kao da ovo prvi put u zivotu vide.Kao kad odete u banku da uzmete kredit oni vam postave lepo njihove uslove i po tome igrate.

Gale

pre 11 godina

A što ne predložite patrijarha za ministra. Na primer za ministra bez portfelja! Na primer. Onda bi patrijarh bio stalno tu i nema potrebe da se ovoliko cimate da idete kod njega, pa on da zove vas, pa dogovarate sastanke. Bilo bi jeftinije, stalno je tu, ujutru dodjete na miropomazanije, neki blagoslov, malo se ispovedite za neki grehić, malo vam udeli neki politički savet. Milina jedna. Što to ne uradite. Ajde bre, lepše će da radite.

skeptik

pre 11 godina

cirkus za unutrasnju upotrebu. Ako se ispovedas, da bi olaksao sebi dusu i skinuo golem teret sa ledja, onda valjda ides u svoju lokalnu crkvu, kod svog paroha, koji ce i da te blagoslovi usput. Ne, nego ovi bas kod patrijarha, pred TV kamere... Razloga mogu biti 2: da podele odgovornost sa gosp. Irinejem, sto mi zvuci nerealno, nisu nasi politicari takvi, ili je pak razlog da bi se jos malo dobilo na dramatici ne bi li se narod sludeo kako je ovo toboze neki dan D, kako je na njima istorijsko breme. I da bi posle mogli da opravdaju odustajanje od Evrope, jer je njima jedino dobro kad je Srbija zatvorena u sebe.


Dakle cirkus.... A crkva bi trebalo da bude pametnija od ove igre.

Ateista

pre 11 godina

Tako tako, mudri seoski poglavica ide kod mudrog seoskog vrača da pita šta bogovi poručuju. Očigledno živimo u državi koja je u dvadeset i prvom veku pre nove ere.

vlada

pre 11 godina

Crkva predlaže političarima kako da reše političko pitanje, u čemu se onda razlikuje od Vatikana po kojem toliko pljuje, celog života žive na našoj grbači ko pijavice, blagosiljaju ratove koje nismo vodili, blagosiljaju koljače koji uz njihov blagoslov srpstvo brane tako što pokoljuju žene i decu pa opljačkaju i dele sa svojom crkvom, dok smo mi ginuli i ostali obogaljeni popovi se gostiše i pljačkaše i dalje, kad završismo ratove pljačakju nas kada oplakujemo svoje pokojnike, kada ženimo i udajemo našu decu. E pa gospodo iz Crkve, organizujte se, puške u ruke pa branite ono što terate nas da radimo a mi ćemo da vam dajemo blagoslov svaki dan. I ne zna se ko će biti srećniji. Sram vas bilo

Bacvanin

pre 11 godina

"Sada čekamo odluku Brisela o nastavku pregovora. Nadam se da će biti pozitivna. Ako bude negativna, biće to loše za Beograd, Brisel i Prištinu“, rekao je Vučić.

Ja razumem zasto bi negativna odluka bila losa za Beograd (tj. Srbiju), ali hajde da mi neko objasni, sta gube Brisel i Pristina ako mi odbijemo sporazum?
Ko i sta ce spreciti Tacija da ostvari cilje, od pre par dana?

JABUKA

pre 11 godina

Nadam se da ce vesti iz Brisela biti pozitivne,treba biti optimista,samo nastavku novih pregovora se moze naci zajednicko resenje,tako da podrzavam ovu ideju.

Petarg

pre 11 godina

A sta ce kod patrijarha, jel on neka politicka funkcija u nasoj zemlji, ko je glasao za njega i ko ga je ovlastio da se bavi politikom? Mi smo kao narod potpuno izgubili kompas! Zasto se SPC ne bavi malo siromastvom, sto ne pomaze sirotinji, daje stipendije deci koja dobro uce?