Subota, 06.04.2013.

19:57

Dačić 10. aprila sa Putinom

Premijer Ivica Dačić razgovaraće 10. aprila u Moskvi sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom i premijerom Dmitrijem Medvedevim.

Izvor: Tanjug

Daèiæ 10. aprila sa Putinom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

Malo istorije

pre 11 godina

Ruski bataljon je nestao sa KOsova onog trenutka kada je Vlada SR Jugoslavije uskratila podršku da tamo i ostanu. Da li vi mislite da su RUSI budale i da ostaju tamo gde ih niko neće, čak ni mi kojima je to bilo u interesu. Pozovite ih sad da pošalju vojsku na Kosovo u cilju zaštite srpskih svetinja i stanovništva. GARANTUJEM DA BI TO UČINILI! 1915. godine spasili su srpski narod i zemlju potpunog uništenja. Car Nikolaj Romanov je tada poslao ultimatum Francuskoj i Britaniji:"Zahtevam neodložno i momentalno da pomognete namučenom srpskom narodu i vojsci koji se povlače preko Albanije. Ukoliko im ne pomognete Rusija će pristupiti savezu sa Austrougarskom." Ovo je bio ULTIMATUM RUSA posle kog su nam Francuzi i Britanci pomogli. Znate li kada bi učinili nešto da nije bilo Rusa? NIKAD. Rusi su predložili Londonskim ugovorom ujedinjenje srpskog naroda na Balkanu u jednu državu (na onim teritorijama gde su Srbi bili većina). Svi su prihvatili predlog.To je bila ta Velika Srbija, koju smo odbili i napravili Kraljevinu SHS uprkos protivljenju Rusa, Amera... Rusi su pomogli u oslobođenju Beograda 1944, 1999. im nismo tražili pomoć i RUSI SU JEDINI KOJI BOMBU NISU ISPALILI NA SRPSKI NAROD! A vi sad mrzite Ruse, a volite sve druge koji će ako im se bude ukazala prilika rasparčati Srbiju na deliće... Pozdrav za B92

ivana

pre 11 godina

Naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove situacije, a izlaz je možda u izborima, pa neka EU i USA traže sebi političare koji će pristati na ovo poniženje. Jednog su već našli, a to je Ivica Dačić. Samo kompromitovani političari, poput Ivice Dačića, koje EU i USA mogu da ucene, će pristati na sve što se traži od njih. Vučić i Nikolić to siguno nisu.

ćeranić

pre 11 godina

Rusija će po pitanju Kosova podržati sve ono na šta prstane Srbija. Međutim, Rusija realno u ovom trenutku Srbiji može mnogo da pomogne u ekonomskom smslu, ali u pregovorima oko Kosova ne može, jer je Rusija tu skrajnuta i u tim pregovorima ne učestvuje. Tako da nam jedino ostaje nada da će Nikolić, Vučić i Dačić uspeti da u tim pregovorima izvuku maksimalno koliko je moguće za Srbe na Kosovu.

hendrix

pre 11 godina

misljenja vas komentatora, sagledavajuci kroz pluseve i minuseve, stabilna su ko babin zub. Danas ih slavite, sutra dan ih prozivate gde su 99', pa vam opet nesto na vestima puste dace nam pare za zeleznicu. Samo kazem, formirajte svoje misljenje...

mare

pre 11 godina

ovo ima veze samo sa naftovodom, jer su nasi novinari provalili da izgradnju finansira Srbija i pokrece se to pitanje u javnosti, a Rusi hoce to da zataskaju

џо

pre 11 godina

Путине, ништа од европе, вади нас из ватре. Ако нас европа неће, идемо са вама. Треба нам помоћ.

базна

pre 11 godina

Дачићу, тражи им 3 милијарде да Србија почне да живи. А за контра услугу нека дижу базе по северу Србије и на југу.

mita

pre 11 godina

"Ne vidim sta je crnogorcima falilo sto su im Rusi kupili sve objekte na celom primorju?"
(Ivana Lalic, 6. april 2013 21:20)

Srbija nema more.Shvatite vec jednom da Srbija treba rusima samo iz interesnih razloga,prkosenja NATO savezu iz strateskih razloga i iskoristavanje naroda.

Sanja Bač

pre 11 godina

Bez obzira na osnovni cilj Srbije, a to je članstvo u EU, Srbija ne sme da zapostavi, i treba da razvija svoje odnose sa Rusijom, jer upravo ti dobri odnosi sa Rusijom, mogu biti velika prednost Srbije, ukoliko Srbija narednih godina postane član EU.

Vanja Petrović

pre 11 godina

Pa neznam vise sta da radimo, mozda ovi iz DS mogu da idu kod predsednika Nambije.
(Boby73, 6. april 2013 23:10)

Šta fali Namibiji? Namibija je četvrta u Africi po izvozu nagorivnih minerala i peta u svijetu po proizvodnji urana. Zahvaljujući bogatim naplavnim nalazištima dijamanata zemlja je najveće svetsko izvorište dijamantnog dragog kamenja.

klincov

pre 11 godina

Kompromis oko Kosova je u redu, ali ako traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti.

sremac

pre 11 godina

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje. (Aleksandar, 6. april 2013 23:20)
Sve što smo dobili od zapada skupo smo morali da platimo. Ili su nam to unapred naplatili kao 1941,1944, 1999...

Aleksandar

pre 11 godina

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....
(stefan, 7. april 2013 00:54)

A Rusi daju pare na lepe oči i našu samoumišljenu bratsku ljubav, je l' te? Pa normalno da niko neće ulagati novac ako nema koristi od toga, ni EU, ni Rusija, ni Kina, ni bilo ko sa iole malo zdravog mozga. Korist ne mora biti direktna ili finansijska, naravno, ali bi bilo krajnje neodgovorno od bilo koje države da troši novac svojih poreskih obveznika na stvari koje njima ne donose nikakvu korist.

To što mi u Srbiji tolerišemo da se država razbacuje našim novcem a da od toga nemamo nikakvu korist (sem političara koji novac razbacuju, naravno) to je i jedan od glavnih razloga zašto smo na zapećku civilizacije i zašto nas niko ništa i ne pita. E sad, to što smo mi umislili da smo ne znam ni ja kakav faktor, to je takođe jedan od naših problema koji produbljujemo već vekovima totalno nesposobni da shvatimo našu poziciju na ovom kosmičkom kamičku.

I za kraj, od svih pobrojanih Rusija nam je uvek nudila ubedljivo najnepovoljnije kredite sa najvišim kamatama i najgorim uslovima otplate, stoga očito i oni hoće korist od novca koji bi nam potencijalno dali. Ja ih ne krivim, ni ja ne bih davao svoj novac patološkoj raspikući bez ozbiljnih uslova otplate i kompenzacije rizika visokom kamatom. EU nam nudi daleko povoljnije uslove samo zato što žele da zaokruže sopstvenu celovitost tržišta, odnosno imaju indirektnu korist iz toga, inače bi na nas gledali isto kao i Rusi.

tešić

pre 11 godina

Situacija je vrlo osetljiva, i postoji mogućnost da dođe do sukoba, i u slučaju ukoliko Srbija pristane na ovaj ponižavajući predlog, što bi sigurno izazvalo veliko nezadovoljstvo među Srbima na severu Kosova, koji u tom slučaju već najavljuju proglašenje autonomije, a takođe i ukoliko Srbija ne pristane na ovu jednu vrstu ultimatuma EU i USA, postoji mogućnost da uz saglasnost Amerike Tači na silu pokuša da preuzme kontrolu nad 4 opštine na severu Kosova. Zbog toga naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, kao odgovorni i pošteni političari, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove veoma teške situacije.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ne mogu da se setim sta su nam to Rusi u zadnjih 50 godina donirali, nesto ne mogu da se setim, uvek naletim na internetu na Nemce, USA, EU. Slusajte Putina i sve probleme cete resiti, nece nas biti. Imate li vi svoj mozak i svoju glavu?

Student

pre 11 godina

(stefan, 7. april 2013 00:54)

Druže, odvalio si ga maksimalno. Trenutno u svetu pare imaju KInezi, UAE, Rusi, Indija(delimično). Rusija je zadnjih par godina kupila velike količine zlata, i počela je da forsira rublju, a Kina je kupila ogromni deo SAD duga.
Mi hocemo u EU, a naše komšije bugari se grupno spaljuju i mole za spas nacije zbog korupcije i bede. Carinski savez(mali SSSR) bi bio idealna stvar, manje cene goriva, jeftinija vojna tehnika, a mi njima hrane koliko možemo da proizvedemo.

sremac

pre 11 godina

Idemo na istok! Beskrajno široka slavenska duša. Podsećanja na svetske ratove, 99., aktuelna dešavanja dokazuju neminovnost!

genius loci

pre 11 godina

Naša politička "elita" ima strategiju seoske mlade, koja gleda gde će bolje da je isprose! :) Samo mlada ima lošu reputaciju u selu....

Сурова реалност

pre 11 godina

Никако ми нисмо јасни; понашамо се као незрела и уображена деца ! Упорно , већ више од деценије, као мува без главе и тврдоглаво јуримо за сликом труле шаргарепе да би смо напунили стомаке, уместо да смо засукали рукаве и посејали своју шаргарепу на својој "њиви". До сада би смо увелико напунили стомаке и чак почели и да зарађујемо ! Докле год ово не схватимо нема нама напретка !!!

Narodna...

pre 11 godina

Bice:" Vezi konja gde gazda kaze" ili mozda bolje "gazde".

Putin je savremen drzavnik, pragmatican, pa nece se valjda zemerati celom svetu, radi Srbije koja je obezglavljena. Zahvaljujuci, pre svega, nedoraslim, situaciji politicarima, vec podosta vremena.

Hvala na prostoru.

Agricola

pre 11 godina

Sredi tamo Ivice da postanemo ruska gubernija, bar da znamo na cemu smo.
Ako vec ovako mali i jadni moramo da biramo sa kime cemo, bolje da idemo kod onih sto nas nikada nisu ubijali,rasparcavali zemlju i ucenjivatvali do besvesti. Shvatite da nas Evropa ne zeli, dok dodjemo do tamo ucenjivace nas od Engleske do Litvanije. Postacemo najjeftinija radna snaga za proste poslove, sa unistenom i industrijom a sto je najgore i poljoprivredom. Na kraju cemo pasti u duznicko ropstvo kao i ostale drzave. Bolje da postanemo deo Rusije pa da oni za nas vode spoljnu politiku, samo tako imamo neke sanse i to ne vezano za Kosovo......

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

No milk today

pre 11 godina

"Treba se vratiti svojim korenima!"
(S' verom u boga, 6. april 2013 22:09)

Ako si se uželeo korenja, ne brini... To ćemo uskoro opet jesti!

stefan

pre 11 godina

Ne vidim zasto su bolje pare sa zapada nego iz Rusije.
(Lale kamenorezac, 6. april 2013 21:14)

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje.
(Aleksandar, 6. april 2013 23:20)

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....

Лада Самара

pre 11 godina

Rusofili,
gde nestade Ruski bataljon sa Kosovа?
(Mm, 6. april 2013 22:24)

Сви остали батаљони (изгледа теби дражи), су учествовали у убијању, рушењу и насиљу на КиМ. Ако по томе меримо, онда је одлазак Руса ништа друго до ускраћивање давања легимитета и легалитета злочину.

Aleksandar

pre 11 godina

Da se ja pitam,nikada se ne bih opredelila za EU.
(Bojan pekar, 6. april 2013 21:11)

Ma vazno bi ti i pol promenio/la ako to od tebe zahteva stranka, sta je politicko opredeljenje po pitanju EU naspram toga...

sportmanbg

pre 11 godina

Pa da. Oni su nas pustili na vetrometinu bez podrske u pregovorima. EU ce zavrnuti slavine a mi cemo da se zaduzujemo da punimo budzet. Strasno. Eto kakva nam je Vlada.

yps

pre 11 godina

@miljan: Biće ipak da je obrnuto, nisu "rusi su tu samo kad njima odgovara", već Srbija se okreće Rusiji samo kada je priterana uz zid. Možda smo previše blizu, pa od drveća ne vidimo šumu, ali ako objektivno pogledate barem poslednjih 10-ak i više godina kada smo tražili pomoć od Rusije (SB UN, deminiranje, gašenje požara, krediti etc.), a šta smo radili pre toga i nakon dobijene pomoći - onda je valjda svakome jasna naša politika i (ne)pouzdanost. Možemo mi o sebi da imamo ne znam kakvo mišljenje, ali je naša politika više nego prevrtljiva prema Rusiji i tamo nikome ne uliva poverenje

ja

pre 11 godina

Od Ruskog prijateljstva tj. tiranije svi pametni pobegoše pre dvadeset i kusur godina!Samo ovde ovce bleje o braći,krvi...Rusija poznaje samo njegovo veličanstvo AMERIČKI dolar!Gde su vam bila ta vaša braća 91,99,2003?Komunizam je srušen davno,ali čip je ostao u mnogim ovdašnjim glavama.U politici ne postoje braća,postoji samo INTERES!

AbuDabi76

pre 11 godina

Neznam odkud toliko negativnog prema rusiji, mozda zato sto kad im uvalimo trule jabuke ili gajbe pune cigli i crepova nece da nam ukinu izvoz.

samo toliko

pre 11 godina

Postavio bih samo jedno sasvim jednostavno pitanje za obozavaoce Rusije! Da li znate koliko miliona ljudi iz bivsih zemalja Istocnog bloka (Poljska, Rumunija, Bugarska, Madjarska, ...) je jedva cekalo da se otrgne iz zagrljaja Rusa? I da li je bilo koja zemlja nakon tog "svanuca" pozelela da se vrati u bilo kakvu zajednicu sa Rusima?

Mozda postoji neki razlog za to???

podrska

pre 11 godina

Podrška stanovnika Srbije da udju u EU je opala ispod 40%, sprski pregovarački timovi majstorski balansiraju oko situacije na Kosovu i Metohiji, dobijajući na vremenu, a ekonomska pomoć Rusije Srbiji se stalno povećava. Odricemo se EU u korist Kosova i Metohije.

podanik

pre 11 godina

Ovo je jasan znak pritiska na srpsku vlast pred odluku o Kosovu: ako prihvatis ponudu EU- nema nasih kredita i ostalih obecanja. To je poruka Putinova. Kao svaku ucenu treba je odbiti. Jer najveci deo izvoza, sve sto prodajemo ide u EU, a u Rusiju samo 1 posto.

Nenad

pre 11 godina

I Rusi, i EU, i bilo ko. Nicije pare ne smrde.

Meni je zanimljivo kako kad ode u Rusiju prica sa Putinom i Medvedevim, znaci bas vrhom drzave, a kad ode u neku od EU drzava prica sa drugim sekretarom treceg pomocnika, cetvrtog zamenika sefa kancelarije za . . .

Alibabun

pre 11 godina

Da li su nam iskreni prijatelji, ne znam. Ali definitivno nam nisu neprijatelji. Niti nas bombarduju, niti ucenjuju i ponizavaju, kao ovi zapadnjaci.

Carapan

pre 11 godina

Da nije malo kasno za ovu Dacicevu posetu? Sva sreca te je predsednik Nikolic cesce od premijera u kontaktu sa Putinom pa moze da prenese nasem rukovodstvu stavove Rusije i njihovu podrsku. Rusija je snazno uz Srbiju i to moramo da cenimo i da pokusamo uz njihovu pomoc da resimo ovo delikatno pitanje postujuci volju vecine gradjana.

FRAJLA

pre 11 godina

Bolje da smo se od samog početka priče držali Rusije možda bih sada bili u boljoj poziciji po pitanju svega.pa i razvoja privrede između ostalog.

Bojan

pre 11 godina

1. Rusi su jedni od par prijatelja koje imamo u svetu, 2. ili se barem tako predstavljaju a vamo rade zarad svojih interesa kao i ostali nam "prijatelji". Sta vi mislite, koji je tacan odgovor? A koliki su nam prijatelji videli smo kad su NIS uzeli za bednih 400 miliona (a realna cena kompanije je bila barema 4 do 5 puta veca), pa onda kad su zatvorili rafineriju u Novom Sadu a radnicima dali opciju da uzmu program ili da ciste krug do kraja 2012 pa onda na biro. Uskoro ce i NIS-ovo odrzavanje krenuti stopama rafinerije, pa onda na red dolazi busenje. Jedino sto ce ostati jeste rafinerija u Pancevu. Iskusne radnike koji imaju plate po 70-80 hiljada otpustaju, a za te pare preko raznih agencija zaposle 2 neiskusna radnika koja placaju po 40 hiljada stim da pola tog novca ide agenciji, ti radnici nemaju ista prava kao i stalno zaposleni u NIS-u. U NS u kantini upravne zgrade posebna hrana se priprema za Srbe, a posebna za Ruse i jedu u odvojenim prostorijama. Dok neshvatimo da nam niko nije prijatelj zato sto nas voli-vec zato sto mogu da izvuku bilo kakvu korist od nas i dok budemo cekali da nam neko pomogne nece nam biti bolje. Moramo gledati svoje interese, oslanjati se sami na sebe i gledati kako da izvucemo najvise sto mozemo iz svakog dila koji napravimo.

dostojevski

pre 11 godina

Nasi vekovni prijatelji sada se pokazite,ne dozvolite ovu tiraniju evrope nad nama,dajte nam vas glas i podrsku koja ce da odjekne u svetu,stanite na nasu stranu jer se to tice i Vas,postavljanje NATO baze na Kosovu direktno ugrozava i vasu bezbednost,Srbija sve ove godine to nije dozvoljavala i zato je ovako i prosla.Sada je pravi momenat da nam se revansirate i zaustavite dalje cepanje Srbije.

olga

pre 11 godina

Srbi sa Tomom kao predsednikom zapečatili ste svoju budućnost.Radite za interes braće Rusa koji vas guraju u novi rat sa celim civilizovanim svetom.Nemojte da kukate što ste gladni,bez posla i bez perspektive sami ste zapečatili svoju budućnost.

ken parker

pre 11 godina

Uopste ne mogu da shvatim zaljubljenost Srba u Rusiju. Oni su oduvek bili imperija zla. Carska Rusija i SSSR nigde u Evropi ili Aziji nisu upamceni po bilo cemu dobrom. A njihov odnos prema Srbiji je tek posebna tema, pocev od Karadjordja, preko San Stefanskog ugovora, pa sve do rezolucije IB. A danas ih Srbi vole vise nego sebe. Cist mazohizam.

miljan

pre 11 godina

Mislio sam da mali broj ljudi koji zna da koristi android telefone i da instalira uopste ovu aplikaciju,da su to barem pametni ljudi koji su ucili istoriju...rusi su tu samo kad njima odgovara,nikada oni nisu bili u minusu zbog nas.

Vesna lunetova

pre 11 godina

Okrecuci se godinama unazad iskljucivo EU,mnogo smo izgubili,i danas gubimo sa situacijom na Kosovu.Nama je neophodna pomoc Rusije.

nikola drezgić

pre 11 godina

Ivice, slaviće te Srbija ako odbiješ
ultimatum i okrenemo se Rusiji i
Kini!
(tzar putin, 6. april 2013 20:43) Slaviće ga sigurno 2 meseca dok ne nestane love u budžetu za plate i penzije! A onda će svejedno Ivica da se pretvori iz patriote u izdajnika!

Bojan

pre 11 godina

Sta im radis Putine,xe xe xe xe .....Mogu samo da te mrze.....mnogo ih svrbi ovaj mega giga projekat Juzni Tok....A ti se samo smeskas...xe xe xe xe xe xe Putine care !!!

vlada

pre 11 godina

Jeli bre,za ove sto napisali par komentara, kako su jedini prijatelji.
A sto ga ne zovu malo ranije? Recimo sad se lomimo oko Kosova, a Putin ga zove kad prodje ultimatum iz EU, da pricaju o ekonomiji, parama, i humanitarnoj pomoci, o gasovodu??? A o Kosovu braco nasaaa??? :)) AJDE braco pomognite nam, bihaahhahha, ponovo nas pustise nis vodu pijana braca Rusi, neki su se kleli, da je tad pijani JELJCIN bio na vlasti, i Rusija kao mnogo slaba, a sad je jaka, nikad jaca, Putin na vlasti, pa ni da spomenu Kosovo?? Ako ako, nadam se da ce rusofili da izgube simpatije prema Rusiji konacno posle ovoga!

Mladena

pre 11 godina

Ma kako zvucalo,Evropa je pukla...jos nam samo treba da se nadjemo u njoj kada bude tonula u zivo blato,pa da sa sobom povuce i nas i ovako nesrecne.Neka hvala!

Istina

pre 11 godina

najzad su svatili ko nam je pravi prijatelj , dok su nam ovi sa zapada mazali oci o boljem zivotu mi smo sve vise i vise tonuli !!! Svom snagom ka Istoku

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse da imamo dole tu zajednicu..

alek

pre 11 godina

molio bih sve ljubitelje Rusije da razmisle o njihovim oligarsima, ili kako ih mi zovemo tajkunima..malo nam je nasih nego treba jos i pod njihove da padnemo....to je ta "pomoc" koju od nasih prijatelja i brace Rusa mozemo da ocekujemo...nemojte da se palite, plakacate posle od ruske pomoci...da hoce da pomognu pomagali bi i sada, a ne bi nam davali skupe kredite i ucenjivalu kupovinom monopolista kao sto su NIS, Telekom, EPS I sta jos vec mogu da dobiju dzabe od nas...Neka nam prvo vrate Kosovo, pa onda mi njim da platimo...Za sada smo im vec dali kredit NIS, a nista nismo dobili...

samo kazem

pre 11 godina

Milsim da je ovo jos jedan odlican primjer zasto Srbija ne uspjeva steci podrsku unutar EU i SAD.U danasnje vrijeme jednostavna treba izabrati stranu.Nemoguce je biti neutralan ili sjediti na dvije stolice istovremeno.Vrijeme ce pokazati dali je Ruska stolica bila bolje rijesenje.

sasa jokic

pre 11 godina

Da li neko ocekuje nesto pozitivno od ovog sastanka? I zasto posle odluke o sporazumu, zasto ne pre sporazuma? Mozda da se izvine sto su obecali pare, a nisu poslali? Mozda ce opet nesto da obecaju?
Mislim da ce vrsiti pritisak da okrene ledja Vucicu, obzirom da Tomu vec imaju, i da ce pokusati da vrate uticaj u Srbiji, sto bi bilo ravno katastrofi!

Zoka Prpe

pre 11 godina

Ovo i jeste momenat kada cemo odluciti o svojoj sudbini,o Kosovu,o EU,a takodje i o odnosu sa Rusijom.Mislim da cemo odabrati najbolje resenje,ukljucujuci Rusiju.

zagor

pre 11 godina

ma ide tamo samo dabi pokazao rusofilima da od rusa nema nista.
da ne bude posle, sto ruse nisi ukljucio.
zato se ne lozite bez veze, mi smo evropa i to ce se pre ili kasnije i ozvaniciti prijemom u eu.

doctor

pre 11 godina

Zao mi je,ali EU ide na nas djonom! Gledam drustvo moje kao neko ko podrzava evrointegracije i crvenim se.. Nemam odgovor na njihova pitanja

Obrad Obradovic

pre 11 godina

Vidim da polako ali sigurno stavljamo stvari na svoje mesto.Tako i treba,krajnje je vreme bilo,da prestanemo sa dodvoravanjem EU i da im pokazemo da ucenom nece nista postici.Rusija nam je tu!

o Bože!

pre 11 godina

A šta nam je Rusija pomogla? U šta je uložila, u železnicu? Auto-put ? Zdravstvo? Obrazovanje? Najveće donacije dobijamo od EU, Japana i Amerike. imate sve to na internetu. Ja ne želim u Rusiju-kao što neki od vas ne žele u Evropu.

yzf

pre 11 godina

Da se razumemo niko nam toliko nece pomagati davati podrsku koliko Rusija.
(Vojka, 06. april 2013 20:43)
Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)

Nije sarkazam nego stranacki vojnik, ko i vecina komentara ovde. Toliko su slicni da ne znam kako nije vec napravljen filter da nas ne spamuju bzv

Ima zivota i bez EU

pre 11 godina

Radio sam vise od 6 godina za UK kompaniju u SRB. Putovao sam dosta po EU narocito po Eng. i imam dosta prijatelja tamo. Neke delove Londona poznajem bolje nego BG. Da li sam za sporazum? NE! To jednostavno nije dobra ni poslovna ni politicka ponuda. Da budem jasniji, trenutno sam u Africi, na relativno visokom polozaju a vec "nisanim" Kinu ili Rusiju. Volim Evropu i rado cu otici tamo kao turista, sa novcem koji nisam tamo zaradio, a zaradjujem lepo. Afrika je vec prepuna Spanaca, Francuza o ostalima da i ne govorim, jednom recju opsta bezanija iz EU! Ta je prica ispricana. Treba oprezno odbiti ponudjeno da se ne navuce neki belaj na taj napaceni narod dole i okrenuti ostatku sveta. Svakako ostati veran evropskim vrednostima ali traziti posao tamo gde ga ima i povrh svega tamo gde je placen! U Evropi - nije.

Petrovic

pre 11 godina

Priche iza zatvorenih vrata. Odluke na ponude nama nepoznate. Sto nam onda mazu oci izborima?! Ko fol mi glasamo, oni broje listice, i tako ucestvujemo u vlasti!? Idi begaj!
nista se nije promenili u pogledu vladavine drzavom vekovima

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse tu da imamo dole tu zajednicu..

Harold

pre 11 godina

Postovana gospodo!
Molim vas, pokusajte da, u blizoj i daljoj istoriji, nadjete primere "bratske pomoci".
Npr, neko se oslonio na Rusiju, pa je ostao bez pomoci (Crni Djordje), a neko je dobro razumeo sta (ne)moze da ocekuje od Rusije, pa je bolje prosao (Milos Obrenovic).
Tacno je da su najvise ucinili za oslobodjenje 1944-45, ali to nije bila bratska pomoc, nego sirenje komunizma i stvaranje zone uticaja (tj. okupacionih zona).
Istina, nije nam Rusija ni puno odmogla. Daleko smo - za to su bili pri ruci komsije Poljaci.
Ako imate pameti - manite se Rusije.
Nit' cemo se ovajditi, nit' cemo se usreciti.

Miki

pre 11 godina

Ivice Ivice, nisi naucio od Albanaca na koja vrata da kucas. Finansirace nas rusi al "povoljnim kreditima". I dalje mi nije jasno da se mi okrecemo rusima koji su nas toliko puta presli obecanjima.

Bane

pre 11 godina

i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?

Pa recimo zato sto nas NIKADA nisu bombardovali,uvodili sankcije,otimali teritoriju,ponizavali....moze ovako do ujutru!

Vojka

pre 11 godina

Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)
Ne,nikako ne moze biti sarkazam iz prostog razloga zato sto mi je ucena iz EU vise dosta!

Dana

pre 11 godina

Trebamo bitni zadovoljni zato sto su nam odnosi dve drzave mnogo uznapredovali u odnosu na blizu proslost i sto se na obe strane primecije dobra saradnja.

Mihailo

pre 11 godina

Ono što bi nam bila jedina garancija i prava "zaštita" koju mnogi priželjkuju od Rusa je sporazum po kome bi se u Srbiji izgradila velika dobro opremljena ruska vojna baza. Strateško, ali pravo strateško partnerstvo, u vezi izgradnje gasovoda, Rusima prodati fabrike i ustupiti rudnike.
Koliko god to bilo radikalno, jedini je način da se spreči dalje cepanje Srbije.
Nadam se da će jednom vlast u našoj zemlji shvatiti da nas EU ne želi u svom sastavu, već samo teži tome da se Srbija razbije na svim poljima.

severozapadnjak

pre 11 godina

Još uvek naivčine verujete da je crveno-crnima do vas,demokratije,razvoja i Evrope ??? Eto prodato, sada je valjda svima sve jasno...samo su nas-glasače mrcvarili par meseci...nezaposleni pametni klinci brišite odavde, spasite se bar vi !!!Koja sprdačina...

ludi splićo

pre 11 godina

Samo se nastavite inatiti. Onda se čudite kako nemate saveznika na zapadu i zašto gubite Kosovo.
Nemojte se dovesti u situaciju da isto krene i sa Vojvodinom.

Dobar dan Svaki Dan

pre 11 godina

I moja baba vidi o cemu se ovde radi, koliko je ovo providno. Kako bas sad u ovom trenutku ide na sastanak, a kao nema nikakve veze sa Kosovom. Malo sutra! Ide tamo, gde ce Putin da mu kaze sta da prihvati i potpise, da se ne pravi lud, i da ne napravi jos jedan rat, na stetu nama, potom i Rusima,i da se ne bi zavadio ceo svet. Vec vidjeno!

dulens

pre 11 godina

... i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?
Dačić je potpuno izgubio kompas...

dulens

pre 11 godina

... i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?
Dačić je potpuno izgubio kompas...

Nenad

pre 11 godina

I Rusi, i EU, i bilo ko. Nicije pare ne smrde.

Meni je zanimljivo kako kad ode u Rusiju prica sa Putinom i Medvedevim, znaci bas vrhom drzave, a kad ode u neku od EU drzava prica sa drugim sekretarom treceg pomocnika, cetvrtog zamenika sefa kancelarije za . . .

Alibabun

pre 11 godina

Da li su nam iskreni prijatelji, ne znam. Ali definitivno nam nisu neprijatelji. Niti nas bombarduju, niti ucenjuju i ponizavaju, kao ovi zapadnjaci.

FRAJLA

pre 11 godina

Bolje da smo se od samog početka priče držali Rusije možda bih sada bili u boljoj poziciji po pitanju svega.pa i razvoja privrede između ostalog.

AbuDabi76

pre 11 godina

Neznam odkud toliko negativnog prema rusiji, mozda zato sto kad im uvalimo trule jabuke ili gajbe pune cigli i crepova nece da nam ukinu izvoz.

Ima zivota i bez EU

pre 11 godina

Radio sam vise od 6 godina za UK kompaniju u SRB. Putovao sam dosta po EU narocito po Eng. i imam dosta prijatelja tamo. Neke delove Londona poznajem bolje nego BG. Da li sam za sporazum? NE! To jednostavno nije dobra ni poslovna ni politicka ponuda. Da budem jasniji, trenutno sam u Africi, na relativno visokom polozaju a vec "nisanim" Kinu ili Rusiju. Volim Evropu i rado cu otici tamo kao turista, sa novcem koji nisam tamo zaradio, a zaradjujem lepo. Afrika je vec prepuna Spanaca, Francuza o ostalima da i ne govorim, jednom recju opsta bezanija iz EU! Ta je prica ispricana. Treba oprezno odbiti ponudjeno da se ne navuce neki belaj na taj napaceni narod dole i okrenuti ostatku sveta. Svakako ostati veran evropskim vrednostima ali traziti posao tamo gde ga ima i povrh svega tamo gde je placen! U Evropi - nije.

yps

pre 11 godina

@miljan: Biće ipak da je obrnuto, nisu "rusi su tu samo kad njima odgovara", već Srbija se okreće Rusiji samo kada je priterana uz zid. Možda smo previše blizu, pa od drveća ne vidimo šumu, ali ako objektivno pogledate barem poslednjih 10-ak i više godina kada smo tražili pomoć od Rusije (SB UN, deminiranje, gašenje požara, krediti etc.), a šta smo radili pre toga i nakon dobijene pomoći - onda je valjda svakome jasna naša politika i (ne)pouzdanost. Možemo mi o sebi da imamo ne znam kakvo mišljenje, ali je naša politika više nego prevrtljiva prema Rusiji i tamo nikome ne uliva poverenje

podrska

pre 11 godina

Podrška stanovnika Srbije da udju u EU je opala ispod 40%, sprski pregovarački timovi majstorski balansiraju oko situacije na Kosovu i Metohiji, dobijajući na vremenu, a ekonomska pomoć Rusije Srbiji se stalno povećava. Odricemo se EU u korist Kosova i Metohije.

Mihailo

pre 11 godina

Ono što bi nam bila jedina garancija i prava "zaštita" koju mnogi priželjkuju od Rusa je sporazum po kome bi se u Srbiji izgradila velika dobro opremljena ruska vojna baza. Strateško, ali pravo strateško partnerstvo, u vezi izgradnje gasovoda, Rusima prodati fabrike i ustupiti rudnike.
Koliko god to bilo radikalno, jedini je način da se spreči dalje cepanje Srbije.
Nadam se da će jednom vlast u našoj zemlji shvatiti da nas EU ne želi u svom sastavu, već samo teži tome da se Srbija razbije na svim poljima.

ja

pre 11 godina

Od Ruskog prijateljstva tj. tiranije svi pametni pobegoše pre dvadeset i kusur godina!Samo ovde ovce bleje o braći,krvi...Rusija poznaje samo njegovo veličanstvo AMERIČKI dolar!Gde su vam bila ta vaša braća 91,99,2003?Komunizam je srušen davno,ali čip je ostao u mnogim ovdašnjim glavama.U politici ne postoje braća,postoji samo INTERES!

Лада Самара

pre 11 godina

Rusofili,
gde nestade Ruski bataljon sa Kosovа?
(Mm, 6. april 2013 22:24)

Сви остали батаљони (изгледа теби дражи), су учествовали у убијању, рушењу и насиљу на КиМ. Ако по томе меримо, онда је одлазак Руса ништа друго до ускраћивање давања легимитета и легалитета злочину.

nikola drezgić

pre 11 godina

Ivice, slaviće te Srbija ako odbiješ
ultimatum i okrenemo se Rusiji i
Kini!
(tzar putin, 6. april 2013 20:43) Slaviće ga sigurno 2 meseca dok ne nestane love u budžetu za plate i penzije! A onda će svejedno Ivica da se pretvori iz patriote u izdajnika!

olga

pre 11 godina

Srbi sa Tomom kao predsednikom zapečatili ste svoju budućnost.Radite za interes braće Rusa koji vas guraju u novi rat sa celim civilizovanim svetom.Nemojte da kukate što ste gladni,bez posla i bez perspektive sami ste zapečatili svoju budućnost.

Bojan

pre 11 godina

1. Rusi su jedni od par prijatelja koje imamo u svetu, 2. ili se barem tako predstavljaju a vamo rade zarad svojih interesa kao i ostali nam "prijatelji". Sta vi mislite, koji je tacan odgovor? A koliki su nam prijatelji videli smo kad su NIS uzeli za bednih 400 miliona (a realna cena kompanije je bila barema 4 do 5 puta veca), pa onda kad su zatvorili rafineriju u Novom Sadu a radnicima dali opciju da uzmu program ili da ciste krug do kraja 2012 pa onda na biro. Uskoro ce i NIS-ovo odrzavanje krenuti stopama rafinerije, pa onda na red dolazi busenje. Jedino sto ce ostati jeste rafinerija u Pancevu. Iskusne radnike koji imaju plate po 70-80 hiljada otpustaju, a za te pare preko raznih agencija zaposle 2 neiskusna radnika koja placaju po 40 hiljada stim da pola tog novca ide agenciji, ti radnici nemaju ista prava kao i stalno zaposleni u NIS-u. U NS u kantini upravne zgrade posebna hrana se priprema za Srbe, a posebna za Ruse i jedu u odvojenim prostorijama. Dok neshvatimo da nam niko nije prijatelj zato sto nas voli-vec zato sto mogu da izvuku bilo kakvu korist od nas i dok budemo cekali da nam neko pomogne nece nam biti bolje. Moramo gledati svoje interese, oslanjati se sami na sebe i gledati kako da izvucemo najvise sto mozemo iz svakog dila koji napravimo.

Carapan

pre 11 godina

Da nije malo kasno za ovu Dacicevu posetu? Sva sreca te je predsednik Nikolic cesce od premijera u kontaktu sa Putinom pa moze da prenese nasem rukovodstvu stavove Rusije i njihovu podrsku. Rusija je snazno uz Srbiju i to moramo da cenimo i da pokusamo uz njihovu pomoc da resimo ovo delikatno pitanje postujuci volju vecine gradjana.

samo toliko

pre 11 godina

Postavio bih samo jedno sasvim jednostavno pitanje za obozavaoce Rusije! Da li znate koliko miliona ljudi iz bivsih zemalja Istocnog bloka (Poljska, Rumunija, Bugarska, Madjarska, ...) je jedva cekalo da se otrgne iz zagrljaja Rusa? I da li je bilo koja zemlja nakon tog "svanuca" pozelela da se vrati u bilo kakvu zajednicu sa Rusima?

Mozda postoji neki razlog za to???

dostojevski

pre 11 godina

Nasi vekovni prijatelji sada se pokazite,ne dozvolite ovu tiraniju evrope nad nama,dajte nam vas glas i podrsku koja ce da odjekne u svetu,stanite na nasu stranu jer se to tice i Vas,postavljanje NATO baze na Kosovu direktno ugrozava i vasu bezbednost,Srbija sve ove godine to nije dozvoljavala i zato je ovako i prosla.Sada je pravi momenat da nam se revansirate i zaustavite dalje cepanje Srbije.

o Bože!

pre 11 godina

A šta nam je Rusija pomogla? U šta je uložila, u železnicu? Auto-put ? Zdravstvo? Obrazovanje? Najveće donacije dobijamo od EU, Japana i Amerike. imate sve to na internetu. Ja ne želim u Rusiju-kao što neki od vas ne žele u Evropu.

No milk today

pre 11 godina

"Treba se vratiti svojim korenima!"
(S' verom u boga, 6. april 2013 22:09)

Ako si se uželeo korenja, ne brini... To ćemo uskoro opet jesti!

doctor

pre 11 godina

Zao mi je,ali EU ide na nas djonom! Gledam drustvo moje kao neko ko podrzava evrointegracije i crvenim se.. Nemam odgovor na njihova pitanja

severozapadnjak

pre 11 godina

Još uvek naivčine verujete da je crveno-crnima do vas,demokratije,razvoja i Evrope ??? Eto prodato, sada je valjda svima sve jasno...samo su nas-glasače mrcvarili par meseci...nezaposleni pametni klinci brišite odavde, spasite se bar vi !!!Koja sprdačina...

ludi splićo

pre 11 godina

Samo se nastavite inatiti. Onda se čudite kako nemate saveznika na zapadu i zašto gubite Kosovo.
Nemojte se dovesti u situaciju da isto krene i sa Vojvodinom.

stefan

pre 11 godina

Ne vidim zasto su bolje pare sa zapada nego iz Rusije.
(Lale kamenorezac, 6. april 2013 21:14)

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje.
(Aleksandar, 6. april 2013 23:20)

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....

Dobar dan Svaki Dan

pre 11 godina

I moja baba vidi o cemu se ovde radi, koliko je ovo providno. Kako bas sad u ovom trenutku ide na sastanak, a kao nema nikakve veze sa Kosovom. Malo sutra! Ide tamo, gde ce Putin da mu kaze sta da prihvati i potpise, da se ne pravi lud, i da ne napravi jos jedan rat, na stetu nama, potom i Rusima,i da se ne bi zavadio ceo svet. Vec vidjeno!

ken parker

pre 11 godina

Uopste ne mogu da shvatim zaljubljenost Srba u Rusiju. Oni su oduvek bili imperija zla. Carska Rusija i SSSR nigde u Evropi ili Aziji nisu upamceni po bilo cemu dobrom. A njihov odnos prema Srbiji je tek posebna tema, pocev od Karadjordja, preko San Stefanskog ugovora, pa sve do rezolucije IB. A danas ih Srbi vole vise nego sebe. Cist mazohizam.

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

Istina

pre 11 godina

najzad su svatili ko nam je pravi prijatelj , dok su nam ovi sa zapada mazali oci o boljem zivotu mi smo sve vise i vise tonuli !!! Svom snagom ka Istoku

Aleksandar

pre 11 godina

Da se ja pitam,nikada se ne bih opredelila za EU.
(Bojan pekar, 6. april 2013 21:11)

Ma vazno bi ti i pol promenio/la ako to od tebe zahteva stranka, sta je politicko opredeljenje po pitanju EU naspram toga...

Harold

pre 11 godina

Postovana gospodo!
Molim vas, pokusajte da, u blizoj i daljoj istoriji, nadjete primere "bratske pomoci".
Npr, neko se oslonio na Rusiju, pa je ostao bez pomoci (Crni Djordje), a neko je dobro razumeo sta (ne)moze da ocekuje od Rusije, pa je bolje prosao (Milos Obrenovic).
Tacno je da su najvise ucinili za oslobodjenje 1944-45, ali to nije bila bratska pomoc, nego sirenje komunizma i stvaranje zone uticaja (tj. okupacionih zona).
Istina, nije nam Rusija ni puno odmogla. Daleko smo - za to su bili pri ruci komsije Poljaci.
Ako imate pameti - manite se Rusije.
Nit' cemo se ovajditi, nit' cemo se usreciti.

Bane

pre 11 godina

i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?

Pa recimo zato sto nas NIKADA nisu bombardovali,uvodili sankcije,otimali teritoriju,ponizavali....moze ovako do ujutru!

Vojka

pre 11 godina

Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)
Ne,nikako ne moze biti sarkazam iz prostog razloga zato sto mi je ucena iz EU vise dosta!

Mladena

pre 11 godina

Ma kako zvucalo,Evropa je pukla...jos nam samo treba da se nadjemo u njoj kada bude tonula u zivo blato,pa da sa sobom povuce i nas i ovako nesrecne.Neka hvala!

miljan

pre 11 godina

Mislio sam da mali broj ljudi koji zna da koristi android telefone i da instalira uopste ovu aplikaciju,da su to barem pametni ljudi koji su ucili istoriju...rusi su tu samo kad njima odgovara,nikada oni nisu bili u minusu zbog nas.

Bojan

pre 11 godina

Sta im radis Putine,xe xe xe xe .....Mogu samo da te mrze.....mnogo ih svrbi ovaj mega giga projekat Juzni Tok....A ti se samo smeskas...xe xe xe xe xe xe Putine care !!!

Vesna lunetova

pre 11 godina

Okrecuci se godinama unazad iskljucivo EU,mnogo smo izgubili,i danas gubimo sa situacijom na Kosovu.Nama je neophodna pomoc Rusije.

yzf

pre 11 godina

Da se razumemo niko nam toliko nece pomagati davati podrsku koliko Rusija.
(Vojka, 06. april 2013 20:43)
Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)

Nije sarkazam nego stranacki vojnik, ko i vecina komentara ovde. Toliko su slicni da ne znam kako nije vec napravljen filter da nas ne spamuju bzv

Miki

pre 11 godina

Ivice Ivice, nisi naucio od Albanaca na koja vrata da kucas. Finansirace nas rusi al "povoljnim kreditima". I dalje mi nije jasno da se mi okrecemo rusima koji su nas toliko puta presli obecanjima.

podanik

pre 11 godina

Ovo je jasan znak pritiska na srpsku vlast pred odluku o Kosovu: ako prihvatis ponudu EU- nema nasih kredita i ostalih obecanja. To je poruka Putinova. Kao svaku ucenu treba je odbiti. Jer najveci deo izvoza, sve sto prodajemo ide u EU, a u Rusiju samo 1 posto.

sportmanbg

pre 11 godina

Pa da. Oni su nas pustili na vetrometinu bez podrske u pregovorima. EU ce zavrnuti slavine a mi cemo da se zaduzujemo da punimo budzet. Strasno. Eto kakva nam je Vlada.

Obrad Obradovic

pre 11 godina

Vidim da polako ali sigurno stavljamo stvari na svoje mesto.Tako i treba,krajnje je vreme bilo,da prestanemo sa dodvoravanjem EU i da im pokazemo da ucenom nece nista postici.Rusija nam je tu!

alek

pre 11 godina

molio bih sve ljubitelje Rusije da razmisle o njihovim oligarsima, ili kako ih mi zovemo tajkunima..malo nam je nasih nego treba jos i pod njihove da padnemo....to je ta "pomoc" koju od nasih prijatelja i brace Rusa mozemo da ocekujemo...nemojte da se palite, plakacate posle od ruske pomoci...da hoce da pomognu pomagali bi i sada, a ne bi nam davali skupe kredite i ucenjivalu kupovinom monopolista kao sto su NIS, Telekom, EPS I sta jos vec mogu da dobiju dzabe od nas...Neka nam prvo vrate Kosovo, pa onda mi njim da platimo...Za sada smo im vec dali kredit NIS, a nista nismo dobili...

vlada

pre 11 godina

Jeli bre,za ove sto napisali par komentara, kako su jedini prijatelji.
A sto ga ne zovu malo ranije? Recimo sad se lomimo oko Kosova, a Putin ga zove kad prodje ultimatum iz EU, da pricaju o ekonomiji, parama, i humanitarnoj pomoci, o gasovodu??? A o Kosovu braco nasaaa??? :)) AJDE braco pomognite nam, bihaahhahha, ponovo nas pustise nis vodu pijana braca Rusi, neki su se kleli, da je tad pijani JELJCIN bio na vlasti, i Rusija kao mnogo slaba, a sad je jaka, nikad jaca, Putin na vlasti, pa ni da spomenu Kosovo?? Ako ako, nadam se da ce rusofili da izgube simpatije prema Rusiji konacno posle ovoga!

zagor

pre 11 godina

ma ide tamo samo dabi pokazao rusofilima da od rusa nema nista.
da ne bude posle, sto ruse nisi ukljucio.
zato se ne lozite bez veze, mi smo evropa i to ce se pre ili kasnije i ozvaniciti prijemom u eu.

Petrovic

pre 11 godina

Priche iza zatvorenih vrata. Odluke na ponude nama nepoznate. Sto nam onda mazu oci izborima?! Ko fol mi glasamo, oni broje listice, i tako ucestvujemo u vlasti!? Idi begaj!
nista se nije promenili u pogledu vladavine drzavom vekovima

Dana

pre 11 godina

Trebamo bitni zadovoljni zato sto su nam odnosi dve drzave mnogo uznapredovali u odnosu na blizu proslost i sto se na obe strane primecije dobra saradnja.

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse tu da imamo dole tu zajednicu..

samo kazem

pre 11 godina

Milsim da je ovo jos jedan odlican primjer zasto Srbija ne uspjeva steci podrsku unutar EU i SAD.U danasnje vrijeme jednostavna treba izabrati stranu.Nemoguce je biti neutralan ili sjediti na dvije stolice istovremeno.Vrijeme ce pokazati dali je Ruska stolica bila bolje rijesenje.

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse da imamo dole tu zajednicu..

Zoka Prpe

pre 11 godina

Ovo i jeste momenat kada cemo odluciti o svojoj sudbini,o Kosovu,o EU,a takodje i o odnosu sa Rusijom.Mislim da cemo odabrati najbolje resenje,ukljucujuci Rusiju.

sasa jokic

pre 11 godina

Da li neko ocekuje nesto pozitivno od ovog sastanka? I zasto posle odluke o sporazumu, zasto ne pre sporazuma? Mozda da se izvine sto su obecali pare, a nisu poslali? Mozda ce opet nesto da obecaju?
Mislim da ce vrsiti pritisak da okrene ledja Vucicu, obzirom da Tomu vec imaju, i da ce pokusati da vrate uticaj u Srbiji, sto bi bilo ravno katastrofi!

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ne mogu da se setim sta su nam to Rusi u zadnjih 50 godina donirali, nesto ne mogu da se setim, uvek naletim na internetu na Nemce, USA, EU. Slusajte Putina i sve probleme cete resiti, nece nas biti. Imate li vi svoj mozak i svoju glavu?

Student

pre 11 godina

(stefan, 7. april 2013 00:54)

Druže, odvalio si ga maksimalno. Trenutno u svetu pare imaju KInezi, UAE, Rusi, Indija(delimično). Rusija je zadnjih par godina kupila velike količine zlata, i počela je da forsira rublju, a Kina je kupila ogromni deo SAD duga.
Mi hocemo u EU, a naše komšije bugari se grupno spaljuju i mole za spas nacije zbog korupcije i bede. Carinski savez(mali SSSR) bi bio idealna stvar, manje cene goriva, jeftinija vojna tehnika, a mi njima hrane koliko možemo da proizvedemo.

mita

pre 11 godina

"Ne vidim sta je crnogorcima falilo sto su im Rusi kupili sve objekte na celom primorju?"
(Ivana Lalic, 6. april 2013 21:20)

Srbija nema more.Shvatite vec jednom da Srbija treba rusima samo iz interesnih razloga,prkosenja NATO savezu iz strateskih razloga i iskoristavanje naroda.

genius loci

pre 11 godina

Naša politička "elita" ima strategiju seoske mlade, koja gleda gde će bolje da je isprose! :) Samo mlada ima lošu reputaciju u selu....

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

sremac

pre 11 godina

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje. (Aleksandar, 6. april 2013 23:20)
Sve što smo dobili od zapada skupo smo morali da platimo. Ili su nam to unapred naplatili kao 1941,1944, 1999...

Malo istorije

pre 11 godina

Ruski bataljon je nestao sa KOsova onog trenutka kada je Vlada SR Jugoslavije uskratila podršku da tamo i ostanu. Da li vi mislite da su RUSI budale i da ostaju tamo gde ih niko neće, čak ni mi kojima je to bilo u interesu. Pozovite ih sad da pošalju vojsku na Kosovo u cilju zaštite srpskih svetinja i stanovništva. GARANTUJEM DA BI TO UČINILI! 1915. godine spasili su srpski narod i zemlju potpunog uništenja. Car Nikolaj Romanov je tada poslao ultimatum Francuskoj i Britaniji:"Zahtevam neodložno i momentalno da pomognete namučenom srpskom narodu i vojsci koji se povlače preko Albanije. Ukoliko im ne pomognete Rusija će pristupiti savezu sa Austrougarskom." Ovo je bio ULTIMATUM RUSA posle kog su nam Francuzi i Britanci pomogli. Znate li kada bi učinili nešto da nije bilo Rusa? NIKAD. Rusi su predložili Londonskim ugovorom ujedinjenje srpskog naroda na Balkanu u jednu državu (na onim teritorijama gde su Srbi bili većina). Svi su prihvatili predlog.To je bila ta Velika Srbija, koju smo odbili i napravili Kraljevinu SHS uprkos protivljenju Rusa, Amera... Rusi su pomogli u oslobođenju Beograda 1944, 1999. im nismo tražili pomoć i RUSI SU JEDINI KOJI BOMBU NISU ISPALILI NA SRPSKI NAROD! A vi sad mrzite Ruse, a volite sve druge koji će ako im se bude ukazala prilika rasparčati Srbiju na deliće... Pozdrav za B92

Agricola

pre 11 godina

Sredi tamo Ivice da postanemo ruska gubernija, bar da znamo na cemu smo.
Ako vec ovako mali i jadni moramo da biramo sa kime cemo, bolje da idemo kod onih sto nas nikada nisu ubijali,rasparcavali zemlju i ucenjivatvali do besvesti. Shvatite da nas Evropa ne zeli, dok dodjemo do tamo ucenjivace nas od Engleske do Litvanije. Postacemo najjeftinija radna snaga za proste poslove, sa unistenom i industrijom a sto je najgore i poljoprivredom. Na kraju cemo pasti u duznicko ropstvo kao i ostale drzave. Bolje da postanemo deo Rusije pa da oni za nas vode spoljnu politiku, samo tako imamo neke sanse i to ne vezano za Kosovo......

Сурова реалност

pre 11 godina

Никако ми нисмо јасни; понашамо се као незрела и уображена деца ! Упорно , већ више од деценије, као мува без главе и тврдоглаво јуримо за сликом труле шаргарепе да би смо напунили стомаке, уместо да смо засукали рукаве и посејали своју шаргарепу на својој "њиви". До сада би смо увелико напунили стомаке и чак почели и да зарађујемо ! Докле год ово не схватимо нема нама напретка !!!

Aleksandar

pre 11 godina

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....
(stefan, 7. april 2013 00:54)

A Rusi daju pare na lepe oči i našu samoumišljenu bratsku ljubav, je l' te? Pa normalno da niko neće ulagati novac ako nema koristi od toga, ni EU, ni Rusija, ni Kina, ni bilo ko sa iole malo zdravog mozga. Korist ne mora biti direktna ili finansijska, naravno, ali bi bilo krajnje neodgovorno od bilo koje države da troši novac svojih poreskih obveznika na stvari koje njima ne donose nikakvu korist.

To što mi u Srbiji tolerišemo da se država razbacuje našim novcem a da od toga nemamo nikakvu korist (sem političara koji novac razbacuju, naravno) to je i jedan od glavnih razloga zašto smo na zapećku civilizacije i zašto nas niko ništa i ne pita. E sad, to što smo mi umislili da smo ne znam ni ja kakav faktor, to je takođe jedan od naših problema koji produbljujemo već vekovima totalno nesposobni da shvatimo našu poziciju na ovom kosmičkom kamičku.

I za kraj, od svih pobrojanih Rusija nam je uvek nudila ubedljivo najnepovoljnije kredite sa najvišim kamatama i najgorim uslovima otplate, stoga očito i oni hoće korist od novca koji bi nam potencijalno dali. Ja ih ne krivim, ni ja ne bih davao svoj novac patološkoj raspikući bez ozbiljnih uslova otplate i kompenzacije rizika visokom kamatom. EU nam nudi daleko povoljnije uslove samo zato što žele da zaokruže sopstvenu celovitost tržišta, odnosno imaju indirektnu korist iz toga, inače bi na nas gledali isto kao i Rusi.

klincov

pre 11 godina

Kompromis oko Kosova je u redu, ali ako traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti.

базна

pre 11 godina

Дачићу, тражи им 3 милијарде да Србија почне да живи. А за контра услугу нека дижу базе по северу Србије и на југу.

Vanja Petrović

pre 11 godina

Pa neznam vise sta da radimo, mozda ovi iz DS mogu da idu kod predsednika Nambije.
(Boby73, 6. april 2013 23:10)

Šta fali Namibiji? Namibija je četvrta u Africi po izvozu nagorivnih minerala i peta u svijetu po proizvodnji urana. Zahvaljujući bogatim naplavnim nalazištima dijamanata zemlja je najveće svetsko izvorište dijamantnog dragog kamenja.

џо

pre 11 godina

Путине, ништа од европе, вади нас из ватре. Ако нас европа неће, идемо са вама. Треба нам помоћ.

sremac

pre 11 godina

Idemo na istok! Beskrajno široka slavenska duša. Podsećanja na svetske ratove, 99., aktuelna dešavanja dokazuju neminovnost!

Narodna...

pre 11 godina

Bice:" Vezi konja gde gazda kaze" ili mozda bolje "gazde".

Putin je savremen drzavnik, pragmatican, pa nece se valjda zemerati celom svetu, radi Srbije koja je obezglavljena. Zahvaljujuci, pre svega, nedoraslim, situaciji politicarima, vec podosta vremena.

Hvala na prostoru.

Sanja Bač

pre 11 godina

Bez obzira na osnovni cilj Srbije, a to je članstvo u EU, Srbija ne sme da zapostavi, i treba da razvija svoje odnose sa Rusijom, jer upravo ti dobri odnosi sa Rusijom, mogu biti velika prednost Srbije, ukoliko Srbija narednih godina postane član EU.

mare

pre 11 godina

ovo ima veze samo sa naftovodom, jer su nasi novinari provalili da izgradnju finansira Srbija i pokrece se to pitanje u javnosti, a Rusi hoce to da zataskaju

tešić

pre 11 godina

Situacija je vrlo osetljiva, i postoji mogućnost da dođe do sukoba, i u slučaju ukoliko Srbija pristane na ovaj ponižavajući predlog, što bi sigurno izazvalo veliko nezadovoljstvo među Srbima na severu Kosova, koji u tom slučaju već najavljuju proglašenje autonomije, a takođe i ukoliko Srbija ne pristane na ovu jednu vrstu ultimatuma EU i USA, postoji mogućnost da uz saglasnost Amerike Tači na silu pokuša da preuzme kontrolu nad 4 opštine na severu Kosova. Zbog toga naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, kao odgovorni i pošteni političari, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove veoma teške situacije.

hendrix

pre 11 godina

misljenja vas komentatora, sagledavajuci kroz pluseve i minuseve, stabilna su ko babin zub. Danas ih slavite, sutra dan ih prozivate gde su 99', pa vam opet nesto na vestima puste dace nam pare za zeleznicu. Samo kazem, formirajte svoje misljenje...

ivana

pre 11 godina

Naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove situacije, a izlaz je možda u izborima, pa neka EU i USA traže sebi političare koji će pristati na ovo poniženje. Jednog su već našli, a to je Ivica Dačić. Samo kompromitovani političari, poput Ivice Dačića, koje EU i USA mogu da ucene, će pristati na sve što se traži od njih. Vučić i Nikolić to siguno nisu.

ćeranić

pre 11 godina

Rusija će po pitanju Kosova podržati sve ono na šta prstane Srbija. Međutim, Rusija realno u ovom trenutku Srbiji može mnogo da pomogne u ekonomskom smslu, ali u pregovorima oko Kosova ne može, jer je Rusija tu skrajnuta i u tim pregovorima ne učestvuje. Tako da nam jedino ostaje nada da će Nikolić, Vučić i Dačić uspeti da u tim pregovorima izvuku maksimalno koliko je moguće za Srbe na Kosovu.

dulens

pre 11 godina

... i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?
Dačić je potpuno izgubio kompas...

olga

pre 11 godina

Srbi sa Tomom kao predsednikom zapečatili ste svoju budućnost.Radite za interes braće Rusa koji vas guraju u novi rat sa celim civilizovanim svetom.Nemojte da kukate što ste gladni,bez posla i bez perspektive sami ste zapečatili svoju budućnost.

ja

pre 11 godina

Od Ruskog prijateljstva tj. tiranije svi pametni pobegoše pre dvadeset i kusur godina!Samo ovde ovce bleje o braći,krvi...Rusija poznaje samo njegovo veličanstvo AMERIČKI dolar!Gde su vam bila ta vaša braća 91,99,2003?Komunizam je srušen davno,ali čip je ostao u mnogim ovdašnjim glavama.U politici ne postoje braća,postoji samo INTERES!

samo toliko

pre 11 godina

Postavio bih samo jedno sasvim jednostavno pitanje za obozavaoce Rusije! Da li znate koliko miliona ljudi iz bivsih zemalja Istocnog bloka (Poljska, Rumunija, Bugarska, Madjarska, ...) je jedva cekalo da se otrgne iz zagrljaja Rusa? I da li je bilo koja zemlja nakon tog "svanuca" pozelela da se vrati u bilo kakvu zajednicu sa Rusima?

Mozda postoji neki razlog za to???

podanik

pre 11 godina

Ovo je jasan znak pritiska na srpsku vlast pred odluku o Kosovu: ako prihvatis ponudu EU- nema nasih kredita i ostalih obecanja. To je poruka Putinova. Kao svaku ucenu treba je odbiti. Jer najveci deo izvoza, sve sto prodajemo ide u EU, a u Rusiju samo 1 posto.

ken parker

pre 11 godina

Uopste ne mogu da shvatim zaljubljenost Srba u Rusiju. Oni su oduvek bili imperija zla. Carska Rusija i SSSR nigde u Evropi ili Aziji nisu upamceni po bilo cemu dobrom. A njihov odnos prema Srbiji je tek posebna tema, pocev od Karadjordja, preko San Stefanskog ugovora, pa sve do rezolucije IB. A danas ih Srbi vole vise nego sebe. Cist mazohizam.

ludi splićo

pre 11 godina

Samo se nastavite inatiti. Onda se čudite kako nemate saveznika na zapadu i zašto gubite Kosovo.
Nemojte se dovesti u situaciju da isto krene i sa Vojvodinom.

Dobar dan Svaki Dan

pre 11 godina

I moja baba vidi o cemu se ovde radi, koliko je ovo providno. Kako bas sad u ovom trenutku ide na sastanak, a kao nema nikakve veze sa Kosovom. Malo sutra! Ide tamo, gde ce Putin da mu kaze sta da prihvati i potpise, da se ne pravi lud, i da ne napravi jos jedan rat, na stetu nama, potom i Rusima,i da se ne bi zavadio ceo svet. Vec vidjeno!

o Bože!

pre 11 godina

A šta nam je Rusija pomogla? U šta je uložila, u železnicu? Auto-put ? Zdravstvo? Obrazovanje? Najveće donacije dobijamo od EU, Japana i Amerike. imate sve to na internetu. Ja ne želim u Rusiju-kao što neki od vas ne žele u Evropu.

FRAJLA

pre 11 godina

Bolje da smo se od samog početka priče držali Rusije možda bih sada bili u boljoj poziciji po pitanju svega.pa i razvoja privrede između ostalog.

alek

pre 11 godina

molio bih sve ljubitelje Rusije da razmisle o njihovim oligarsima, ili kako ih mi zovemo tajkunima..malo nam je nasih nego treba jos i pod njihove da padnemo....to je ta "pomoc" koju od nasih prijatelja i brace Rusa mozemo da ocekujemo...nemojte da se palite, plakacate posle od ruske pomoci...da hoce da pomognu pomagali bi i sada, a ne bi nam davali skupe kredite i ucenjivalu kupovinom monopolista kao sto su NIS, Telekom, EPS I sta jos vec mogu da dobiju dzabe od nas...Neka nam prvo vrate Kosovo, pa onda mi njim da platimo...Za sada smo im vec dali kredit NIS, a nista nismo dobili...

sportmanbg

pre 11 godina

Pa da. Oni su nas pustili na vetrometinu bez podrske u pregovorima. EU ce zavrnuti slavine a mi cemo da se zaduzujemo da punimo budzet. Strasno. Eto kakva nam je Vlada.

dostojevski

pre 11 godina

Nasi vekovni prijatelji sada se pokazite,ne dozvolite ovu tiraniju evrope nad nama,dajte nam vas glas i podrsku koja ce da odjekne u svetu,stanite na nasu stranu jer se to tice i Vas,postavljanje NATO baze na Kosovu direktno ugrozava i vasu bezbednost,Srbija sve ove godine to nije dozvoljavala i zato je ovako i prosla.Sada je pravi momenat da nam se revansirate i zaustavite dalje cepanje Srbije.

vlada

pre 11 godina

Jeli bre,za ove sto napisali par komentara, kako su jedini prijatelji.
A sto ga ne zovu malo ranije? Recimo sad se lomimo oko Kosova, a Putin ga zove kad prodje ultimatum iz EU, da pricaju o ekonomiji, parama, i humanitarnoj pomoci, o gasovodu??? A o Kosovu braco nasaaa??? :)) AJDE braco pomognite nam, bihaahhahha, ponovo nas pustise nis vodu pijana braca Rusi, neki su se kleli, da je tad pijani JELJCIN bio na vlasti, i Rusija kao mnogo slaba, a sad je jaka, nikad jaca, Putin na vlasti, pa ni da spomenu Kosovo?? Ako ako, nadam se da ce rusofili da izgube simpatije prema Rusiji konacno posle ovoga!

zagor

pre 11 godina

ma ide tamo samo dabi pokazao rusofilima da od rusa nema nista.
da ne bude posle, sto ruse nisi ukljucio.
zato se ne lozite bez veze, mi smo evropa i to ce se pre ili kasnije i ozvaniciti prijemom u eu.

Carapan

pre 11 godina

Da nije malo kasno za ovu Dacicevu posetu? Sva sreca te je predsednik Nikolic cesce od premijera u kontaktu sa Putinom pa moze da prenese nasem rukovodstvu stavove Rusije i njihovu podrsku. Rusija je snazno uz Srbiju i to moramo da cenimo i da pokusamo uz njihovu pomoc da resimo ovo delikatno pitanje postujuci volju vecine gradjana.

Mihailo

pre 11 godina

Ono što bi nam bila jedina garancija i prava "zaštita" koju mnogi priželjkuju od Rusa je sporazum po kome bi se u Srbiji izgradila velika dobro opremljena ruska vojna baza. Strateško, ali pravo strateško partnerstvo, u vezi izgradnje gasovoda, Rusima prodati fabrike i ustupiti rudnike.
Koliko god to bilo radikalno, jedini je način da se spreči dalje cepanje Srbije.
Nadam se da će jednom vlast u našoj zemlji shvatiti da nas EU ne želi u svom sastavu, već samo teži tome da se Srbija razbije na svim poljima.

Miki

pre 11 godina

Ivice Ivice, nisi naucio od Albanaca na koja vrata da kucas. Finansirace nas rusi al "povoljnim kreditima". I dalje mi nije jasno da se mi okrecemo rusima koji su nas toliko puta presli obecanjima.

podrska

pre 11 godina

Podrška stanovnika Srbije da udju u EU je opala ispod 40%, sprski pregovarački timovi majstorski balansiraju oko situacije na Kosovu i Metohiji, dobijajući na vremenu, a ekonomska pomoć Rusije Srbiji se stalno povećava. Odricemo se EU u korist Kosova i Metohije.

Alibabun

pre 11 godina

Da li su nam iskreni prijatelji, ne znam. Ali definitivno nam nisu neprijatelji. Niti nas bombarduju, niti ucenjuju i ponizavaju, kao ovi zapadnjaci.

Bojan

pre 11 godina

1. Rusi su jedni od par prijatelja koje imamo u svetu, 2. ili se barem tako predstavljaju a vamo rade zarad svojih interesa kao i ostali nam "prijatelji". Sta vi mislite, koji je tacan odgovor? A koliki su nam prijatelji videli smo kad su NIS uzeli za bednih 400 miliona (a realna cena kompanije je bila barema 4 do 5 puta veca), pa onda kad su zatvorili rafineriju u Novom Sadu a radnicima dali opciju da uzmu program ili da ciste krug do kraja 2012 pa onda na biro. Uskoro ce i NIS-ovo odrzavanje krenuti stopama rafinerije, pa onda na red dolazi busenje. Jedino sto ce ostati jeste rafinerija u Pancevu. Iskusne radnike koji imaju plate po 70-80 hiljada otpustaju, a za te pare preko raznih agencija zaposle 2 neiskusna radnika koja placaju po 40 hiljada stim da pola tog novca ide agenciji, ti radnici nemaju ista prava kao i stalno zaposleni u NIS-u. U NS u kantini upravne zgrade posebna hrana se priprema za Srbe, a posebna za Ruse i jedu u odvojenim prostorijama. Dok neshvatimo da nam niko nije prijatelj zato sto nas voli-vec zato sto mogu da izvuku bilo kakvu korist od nas i dok budemo cekali da nam neko pomogne nece nam biti bolje. Moramo gledati svoje interese, oslanjati se sami na sebe i gledati kako da izvucemo najvise sto mozemo iz svakog dila koji napravimo.

Harold

pre 11 godina

Postovana gospodo!
Molim vas, pokusajte da, u blizoj i daljoj istoriji, nadjete primere "bratske pomoci".
Npr, neko se oslonio na Rusiju, pa je ostao bez pomoci (Crni Djordje), a neko je dobro razumeo sta (ne)moze da ocekuje od Rusije, pa je bolje prosao (Milos Obrenovic).
Tacno je da su najvise ucinili za oslobodjenje 1944-45, ali to nije bila bratska pomoc, nego sirenje komunizma i stvaranje zone uticaja (tj. okupacionih zona).
Istina, nije nam Rusija ni puno odmogla. Daleko smo - za to su bili pri ruci komsije Poljaci.
Ako imate pameti - manite se Rusije.
Nit' cemo se ovajditi, nit' cemo se usreciti.

Istina

pre 11 godina

najzad su svatili ko nam je pravi prijatelj , dok su nam ovi sa zapada mazali oci o boljem zivotu mi smo sve vise i vise tonuli !!! Svom snagom ka Istoku

miljan

pre 11 godina

Mislio sam da mali broj ljudi koji zna da koristi android telefone i da instalira uopste ovu aplikaciju,da su to barem pametni ljudi koji su ucili istoriju...rusi su tu samo kad njima odgovara,nikada oni nisu bili u minusu zbog nas.

Ima zivota i bez EU

pre 11 godina

Radio sam vise od 6 godina za UK kompaniju u SRB. Putovao sam dosta po EU narocito po Eng. i imam dosta prijatelja tamo. Neke delove Londona poznajem bolje nego BG. Da li sam za sporazum? NE! To jednostavno nije dobra ni poslovna ni politicka ponuda. Da budem jasniji, trenutno sam u Africi, na relativno visokom polozaju a vec "nisanim" Kinu ili Rusiju. Volim Evropu i rado cu otici tamo kao turista, sa novcem koji nisam tamo zaradio, a zaradjujem lepo. Afrika je vec prepuna Spanaca, Francuza o ostalima da i ne govorim, jednom recju opsta bezanija iz EU! Ta je prica ispricana. Treba oprezno odbiti ponudjeno da se ne navuce neki belaj na taj napaceni narod dole i okrenuti ostatku sveta. Svakako ostati veran evropskim vrednostima ali traziti posao tamo gde ga ima i povrh svega tamo gde je placen! U Evropi - nije.

No milk today

pre 11 godina

"Treba se vratiti svojim korenima!"
(S' verom u boga, 6. april 2013 22:09)

Ako si se uželeo korenja, ne brini... To ćemo uskoro opet jesti!

Лада Самара

pre 11 godina

Rusofili,
gde nestade Ruski bataljon sa Kosovа?
(Mm, 6. april 2013 22:24)

Сви остали батаљони (изгледа теби дражи), су учествовали у убијању, рушењу и насиљу на КиМ. Ако по томе меримо, онда је одлазак Руса ништа друго до ускраћивање давања легимитета и легалитета злочину.

stefan

pre 11 godina

Ne vidim zasto su bolje pare sa zapada nego iz Rusije.
(Lale kamenorezac, 6. april 2013 21:14)

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje.
(Aleksandar, 6. april 2013 23:20)

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....

sasa jokic

pre 11 godina

Da li neko ocekuje nesto pozitivno od ovog sastanka? I zasto posle odluke o sporazumu, zasto ne pre sporazuma? Mozda da se izvine sto su obecali pare, a nisu poslali? Mozda ce opet nesto da obecaju?
Mislim da ce vrsiti pritisak da okrene ledja Vucicu, obzirom da Tomu vec imaju, i da ce pokusati da vrate uticaj u Srbiji, sto bi bilo ravno katastrofi!

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse da imamo dole tu zajednicu..

AbuDabi76

pre 11 godina

Neznam odkud toliko negativnog prema rusiji, mozda zato sto kad im uvalimo trule jabuke ili gajbe pune cigli i crepova nece da nam ukinu izvoz.

severozapadnjak

pre 11 godina

Još uvek naivčine verujete da je crveno-crnima do vas,demokratije,razvoja i Evrope ??? Eto prodato, sada je valjda svima sve jasno...samo su nas-glasače mrcvarili par meseci...nezaposleni pametni klinci brišite odavde, spasite se bar vi !!!Koja sprdačina...

Vesna lunetova

pre 11 godina

Okrecuci se godinama unazad iskljucivo EU,mnogo smo izgubili,i danas gubimo sa situacijom na Kosovu.Nama je neophodna pomoc Rusije.

nenad

pre 11 godina

kad su rusi toliko mocni ne znam kako uvek sa njihovom podrskom prodjemo "ko bos po trnju"..
eto sto nam sad ne zavrse tu da imamo dole tu zajednicu..

Mladena

pre 11 godina

Ma kako zvucalo,Evropa je pukla...jos nam samo treba da se nadjemo u njoj kada bude tonula u zivo blato,pa da sa sobom povuce i nas i ovako nesrecne.Neka hvala!

Bane

pre 11 godina

i oni će tom prilikom pristati da kupe za male pare sve ono što je u Srbiji ostalo interesantno...
Zašto mislite da su oni bolji od onih sa zapada?

Pa recimo zato sto nas NIKADA nisu bombardovali,uvodili sankcije,otimali teritoriju,ponizavali....moze ovako do ujutru!

nikola drezgić

pre 11 godina

Ivice, slaviće te Srbija ako odbiješ
ultimatum i okrenemo se Rusiji i
Kini!
(tzar putin, 6. april 2013 20:43) Slaviće ga sigurno 2 meseca dok ne nestane love u budžetu za plate i penzije! A onda će svejedno Ivica da se pretvori iz patriote u izdajnika!

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

Dana

pre 11 godina

Trebamo bitni zadovoljni zato sto su nam odnosi dve drzave mnogo uznapredovali u odnosu na blizu proslost i sto se na obe strane primecije dobra saradnja.

Obrad Obradovic

pre 11 godina

Vidim da polako ali sigurno stavljamo stvari na svoje mesto.Tako i treba,krajnje je vreme bilo,da prestanemo sa dodvoravanjem EU i da im pokazemo da ucenom nece nista postici.Rusija nam je tu!

yzf

pre 11 godina

Da se razumemo niko nam toliko nece pomagati davati podrsku koliko Rusija.
(Vojka, 06. april 2013 20:43)
Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)

Nije sarkazam nego stranacki vojnik, ko i vecina komentara ovde. Toliko su slicni da ne znam kako nije vec napravljen filter da nas ne spamuju bzv

doctor

pre 11 godina

Zao mi je,ali EU ide na nas djonom! Gledam drustvo moje kao neko ko podrzava evrointegracije i crvenim se.. Nemam odgovor na njihova pitanja

Aleksandar

pre 11 godina

Da se ja pitam,nikada se ne bih opredelila za EU.
(Bojan pekar, 6. april 2013 21:11)

Ma vazno bi ti i pol promenio/la ako to od tebe zahteva stranka, sta je politicko opredeljenje po pitanju EU naspram toga...

Bojan

pre 11 godina

Sta im radis Putine,xe xe xe xe .....Mogu samo da te mrze.....mnogo ih svrbi ovaj mega giga projekat Juzni Tok....A ti se samo smeskas...xe xe xe xe xe xe Putine care !!!

samo kazem

pre 11 godina

Milsim da je ovo jos jedan odlican primjer zasto Srbija ne uspjeva steci podrsku unutar EU i SAD.U danasnje vrijeme jednostavna treba izabrati stranu.Nemoguce je biti neutralan ili sjediti na dvije stolice istovremeno.Vrijeme ce pokazati dali je Ruska stolica bila bolje rijesenje.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ne mogu da se setim sta su nam to Rusi u zadnjih 50 godina donirali, nesto ne mogu da se setim, uvek naletim na internetu na Nemce, USA, EU. Slusajte Putina i sve probleme cete resiti, nece nas biti. Imate li vi svoj mozak i svoju glavu?

Zoka Prpe

pre 11 godina

Ovo i jeste momenat kada cemo odluciti o svojoj sudbini,o Kosovu,o EU,a takodje i o odnosu sa Rusijom.Mislim da cemo odabrati najbolje resenje,ukljucujuci Rusiju.

Vojka

pre 11 godina

Ako je sarkazam, onda +
(Ivan, 6. april 2013 20:58)
Ne,nikako ne moze biti sarkazam iz prostog razloga zato sto mi je ucena iz EU vise dosta!

mita

pre 11 godina

"Ne vidim sta je crnogorcima falilo sto su im Rusi kupili sve objekte na celom primorju?"
(Ivana Lalic, 6. april 2013 21:20)

Srbija nema more.Shvatite vec jednom da Srbija treba rusima samo iz interesnih razloga,prkosenja NATO savezu iz strateskih razloga i iskoristavanje naroda.

базна

pre 11 godina

Дачићу, тражи им 3 милијарде да Србија почне да живи. А за контра услугу нека дижу базе по северу Србије и на југу.

Nenad

pre 11 godina

I Rusi, i EU, i bilo ko. Nicije pare ne smrde.

Meni je zanimljivo kako kad ode u Rusiju prica sa Putinom i Medvedevim, znaci bas vrhom drzave, a kad ode u neku od EU drzava prica sa drugim sekretarom treceg pomocnika, cetvrtog zamenika sefa kancelarije za . . .

Student

pre 11 godina

(stefan, 7. april 2013 00:54)

Druže, odvalio si ga maksimalno. Trenutno u svetu pare imaju KInezi, UAE, Rusi, Indija(delimično). Rusija je zadnjih par godina kupila velike količine zlata, i počela je da forsira rublju, a Kina je kupila ogromni deo SAD duga.
Mi hocemo u EU, a naše komšije bugari se grupno spaljuju i mole za spas nacije zbog korupcije i bede. Carinski savez(mali SSSR) bi bio idealna stvar, manje cene goriva, jeftinija vojna tehnika, a mi njima hrane koliko možemo da proizvedemo.

џо

pre 11 godina

Путине, ништа од европе, вади нас из ватре. Ако нас европа неће, идемо са вама. Треба нам помоћ.

Aleksandar

pre 11 godina

Postoje samo onda kada imaju 5 puta vecu korist od ulozenog... Nemoj molim te ....
(stefan, 7. april 2013 00:54)

A Rusi daju pare na lepe oči i našu samoumišljenu bratsku ljubav, je l' te? Pa normalno da niko neće ulagati novac ako nema koristi od toga, ni EU, ni Rusija, ni Kina, ni bilo ko sa iole malo zdravog mozga. Korist ne mora biti direktna ili finansijska, naravno, ali bi bilo krajnje neodgovorno od bilo koje države da troši novac svojih poreskih obveznika na stvari koje njima ne donose nikakvu korist.

To što mi u Srbiji tolerišemo da se država razbacuje našim novcem a da od toga nemamo nikakvu korist (sem političara koji novac razbacuju, naravno) to je i jedan od glavnih razloga zašto smo na zapećku civilizacije i zašto nas niko ništa i ne pita. E sad, to što smo mi umislili da smo ne znam ni ja kakav faktor, to je takođe jedan od naših problema koji produbljujemo već vekovima totalno nesposobni da shvatimo našu poziciju na ovom kosmičkom kamičku.

I za kraj, od svih pobrojanih Rusija nam je uvek nudila ubedljivo najnepovoljnije kredite sa najvišim kamatama i najgorim uslovima otplate, stoga očito i oni hoće korist od novca koji bi nam potencijalno dali. Ja ih ne krivim, ni ja ne bih davao svoj novac patološkoj raspikući bez ozbiljnih uslova otplate i kompenzacije rizika visokom kamatom. EU nam nudi daleko povoljnije uslove samo zato što žele da zaokruže sopstvenu celovitost tržišta, odnosno imaju indirektnu korist iz toga, inače bi na nas gledali isto kao i Rusi.

mare

pre 11 godina

ovo ima veze samo sa naftovodom, jer su nasi novinari provalili da izgradnju finansira Srbija i pokrece se to pitanje u javnosti, a Rusi hoce to da zataskaju

sremac

pre 11 godina

Zato sto, za razliku od ruskih, postoje. (Aleksandar, 6. april 2013 23:20)
Sve što smo dobili od zapada skupo smo morali da platimo. Ili su nam to unapred naplatili kao 1941,1944, 1999...

klincov

pre 11 godina

Kompromis oko Kosova je u redu, ali ako traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti.

Agricola

pre 11 godina

Sredi tamo Ivice da postanemo ruska gubernija, bar da znamo na cemu smo.
Ako vec ovako mali i jadni moramo da biramo sa kime cemo, bolje da idemo kod onih sto nas nikada nisu ubijali,rasparcavali zemlju i ucenjivatvali do besvesti. Shvatite da nas Evropa ne zeli, dok dodjemo do tamo ucenjivace nas od Engleske do Litvanije. Postacemo najjeftinija radna snaga za proste poslove, sa unistenom i industrijom a sto je najgore i poljoprivredom. Na kraju cemo pasti u duznicko ropstvo kao i ostale drzave. Bolje da postanemo deo Rusije pa da oni za nas vode spoljnu politiku, samo tako imamo neke sanse i to ne vezano za Kosovo......

yps

pre 11 godina

@miljan: Biće ipak da je obrnuto, nisu "rusi su tu samo kad njima odgovara", već Srbija se okreće Rusiji samo kada je priterana uz zid. Možda smo previše blizu, pa od drveća ne vidimo šumu, ali ako objektivno pogledate barem poslednjih 10-ak i više godina kada smo tražili pomoć od Rusije (SB UN, deminiranje, gašenje požara, krediti etc.), a šta smo radili pre toga i nakon dobijene pomoći - onda je valjda svakome jasna naša politika i (ne)pouzdanost. Možemo mi o sebi da imamo ne znam kakvo mišljenje, ali je naša politika više nego prevrtljiva prema Rusiji i tamo nikome ne uliva poverenje

Djole

pre 11 godina

Svi danas imaju interese u politici. Ono sto je drugacije kod Rusije je to sto su oni barem na nasoj strani i podrzavaju nase stavove. Ako mislite da EU ne gleda gde ce imati interes grdno se varate, plus sto nas ponizavaju i ne vole. Tako da isprani mozgovi koji truju ovde sa negativnim komentarima samo da bi pravili negativnu atmosveru smirite strasti. Bolje je imati jednu Rusiju nego pet clanica EU koje nas unistavaju.

sremac

pre 11 godina

Idemo na istok! Beskrajno široka slavenska duša. Podsećanja na svetske ratove, 99., aktuelna dešavanja dokazuju neminovnost!

tešić

pre 11 godina

Situacija je vrlo osetljiva, i postoji mogućnost da dođe do sukoba, i u slučaju ukoliko Srbija pristane na ovaj ponižavajući predlog, što bi sigurno izazvalo veliko nezadovoljstvo među Srbima na severu Kosova, koji u tom slučaju već najavljuju proglašenje autonomije, a takođe i ukoliko Srbija ne pristane na ovu jednu vrstu ultimatuma EU i USA, postoji mogućnost da uz saglasnost Amerike Tači na silu pokuša da preuzme kontrolu nad 4 opštine na severu Kosova. Zbog toga naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, kao odgovorni i pošteni političari, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove veoma teške situacije.

Sanja Bač

pre 11 godina

Bez obzira na osnovni cilj Srbije, a to je članstvo u EU, Srbija ne sme da zapostavi, i treba da razvija svoje odnose sa Rusijom, jer upravo ti dobri odnosi sa Rusijom, mogu biti velika prednost Srbije, ukoliko Srbija narednih godina postane član EU.

ivana

pre 11 godina

Naš državni vrh je u veoma teškoj situaciji, i Nikolić i Vučić, su toga potpuno svesni, i ja verujem da će uspeti da nađu izlaz iz ove situacije, a izlaz je možda u izborima, pa neka EU i USA traže sebi političare koji će pristati na ovo poniženje. Jednog su već našli, a to je Ivica Dačić. Samo kompromitovani političari, poput Ivice Dačića, koje EU i USA mogu da ucene, će pristati na sve što se traži od njih. Vučić i Nikolić to siguno nisu.

Malo istorije

pre 11 godina

Ruski bataljon je nestao sa KOsova onog trenutka kada je Vlada SR Jugoslavije uskratila podršku da tamo i ostanu. Da li vi mislite da su RUSI budale i da ostaju tamo gde ih niko neće, čak ni mi kojima je to bilo u interesu. Pozovite ih sad da pošalju vojsku na Kosovo u cilju zaštite srpskih svetinja i stanovništva. GARANTUJEM DA BI TO UČINILI! 1915. godine spasili su srpski narod i zemlju potpunog uništenja. Car Nikolaj Romanov je tada poslao ultimatum Francuskoj i Britaniji:"Zahtevam neodložno i momentalno da pomognete namučenom srpskom narodu i vojsci koji se povlače preko Albanije. Ukoliko im ne pomognete Rusija će pristupiti savezu sa Austrougarskom." Ovo je bio ULTIMATUM RUSA posle kog su nam Francuzi i Britanci pomogli. Znate li kada bi učinili nešto da nije bilo Rusa? NIKAD. Rusi su predložili Londonskim ugovorom ujedinjenje srpskog naroda na Balkanu u jednu državu (na onim teritorijama gde su Srbi bili većina). Svi su prihvatili predlog.To je bila ta Velika Srbija, koju smo odbili i napravili Kraljevinu SHS uprkos protivljenju Rusa, Amera... Rusi su pomogli u oslobođenju Beograda 1944, 1999. im nismo tražili pomoć i RUSI SU JEDINI KOJI BOMBU NISU ISPALILI NA SRPSKI NAROD! A vi sad mrzite Ruse, a volite sve druge koji će ako im se bude ukazala prilika rasparčati Srbiju na deliće... Pozdrav za B92

Narodna...

pre 11 godina

Bice:" Vezi konja gde gazda kaze" ili mozda bolje "gazde".

Putin je savremen drzavnik, pragmatican, pa nece se valjda zemerati celom svetu, radi Srbije koja je obezglavljena. Zahvaljujuci, pre svega, nedoraslim, situaciji politicarima, vec podosta vremena.

Hvala na prostoru.

ćeranić

pre 11 godina

Rusija će po pitanju Kosova podržati sve ono na šta prstane Srbija. Međutim, Rusija realno u ovom trenutku Srbiji može mnogo da pomogne u ekonomskom smslu, ali u pregovorima oko Kosova ne može, jer je Rusija tu skrajnuta i u tim pregovorima ne učestvuje. Tako da nam jedino ostaje nada da će Nikolić, Vučić i Dačić uspeti da u tim pregovorima izvuku maksimalno koliko je moguće za Srbe na Kosovu.

Сурова реалност

pre 11 godina

Никако ми нисмо јасни; понашамо се као незрела и уображена деца ! Упорно , већ више од деценије, као мува без главе и тврдоглаво јуримо за сликом труле шаргарепе да би смо напунили стомаке, уместо да смо засукали рукаве и посејали своју шаргарепу на својој "њиви". До сада би смо увелико напунили стомаке и чак почели и да зарађујемо ! Докле год ово не схватимо нема нама напретка !!!

genius loci

pre 11 godina

Naša politička "elita" ima strategiju seoske mlade, koja gleda gde će bolje da je isprose! :) Samo mlada ima lošu reputaciju u selu....

Vanja Petrović

pre 11 godina

Pa neznam vise sta da radimo, mozda ovi iz DS mogu da idu kod predsednika Nambije.
(Boby73, 6. april 2013 23:10)

Šta fali Namibiji? Namibija je četvrta u Africi po izvozu nagorivnih minerala i peta u svijetu po proizvodnji urana. Zahvaljujući bogatim naplavnim nalazištima dijamanata zemlja je najveće svetsko izvorište dijamantnog dragog kamenja.

hendrix

pre 11 godina

misljenja vas komentatora, sagledavajuci kroz pluseve i minuseve, stabilna su ko babin zub. Danas ih slavite, sutra dan ih prozivate gde su 99', pa vam opet nesto na vestima puste dace nam pare za zeleznicu. Samo kazem, formirajte svoje misljenje...

Petrovic

pre 11 godina

Priche iza zatvorenih vrata. Odluke na ponude nama nepoznate. Sto nam onda mazu oci izborima?! Ko fol mi glasamo, oni broje listice, i tako ucestvujemo u vlasti!? Idi begaj!
nista se nije promenili u pogledu vladavine drzavom vekovima