Sreda, 03.04.2013.

18:10

Marku Miškoviću ukinut pritvor

Marko Mišković, sin vlasnika Delte Miroslava Miškovića, pušten je po podne iz pritvora i prebačen je u svoj stan, gde mu je stavljena elektronska narukvica.

Izvor: B92

Marku Miškoviæu ukinut pritvor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

187 Komentari

Sortiraj po:

BARCELONA

pre 11 godina

Marko Miskovic je ucestvovao u nezakonitim radnjama i sada treba da ispasta zbog toga i da se ostro kazni. Aleksandar Vucic je jasno stavio do znanja da samo ovakvim stavom, Srbija ce napredovati i biti cenjenija u svetu.

MOMO

pre 11 godina

Za ovo će neko morati da odgovara a zna se i ko. Pa šta ako je porodičan čovek. Njih nije bilo briga što smo mi porodični ljudi kad su nam zatvarali firme i nismo imali svojoj deci da damo parče hleba.A oni su se obogatili i sad ja trebam njih da žalim.Mislim da će biti slobodni ljudi tek onda kad našoj deci isplate svaki proplakani dan ,a znate kada je to-NIKAD!!!!!

Bozidar_Petrovic

pre 11 godina

u pritvoru od 12. decembra? i kada se ispostavi da je nevin, ko ce u nase ime da mu plati odstetu zbog pritvora od skoro 4 neseca?

Milijan

pre 11 godina

Pa Miškoviiće su trebali još 11-og marta (posle 3meseca od hapšenja) da puste na slobodu jer držati ljude u statusu osumnjičenog preko tog roka smatram samo političkim kapricom a ne stvarnom potrebom pravosudnih organa. Pravosudje je imalo dosta vremena da sprovede opsežnu istragu i da utvrdi, da li ima čvrstih dokaza za podizanje optužnice ili ne. Opasnost od bežanja je svedena na minimum obzirom da su se Miškovići dobrovoljno odazivali na svaki predhodni poziv istražnih organa. Uz to nudili su kauciju. Smatram da i Miroslava Miškovića treba pustiti na slobodu makar i sa ograničenim kretanjem. Ako se to moglo uraditi za neke estradne zvezde, može i za ostale pa makr to bili i Miškovići. U protivnom vlast samo pokazuje da su nagadjanja o političkom utamničenju sasvim realna , i da običan čovek ne sme ničemu da se nada ako doje u sličnu situaciju da ga za bilo šta vrednije osumnjiče.

Marko

pre 11 godina

Oni koji veruju da jedan covek moze da donese nezavisnost i nepristrasnost pravosudju samo osnazuju tezu da je ceo slucaj Miskovic i proistekao iz htenja tog istog coveka. Kako je moguce da se zaboravlja kako smo mesecima citali srceparajuce price o tome da estradne dive moraju umesto nakita da donese elektronske sprave i to kao nagradu nakon dokazane krivice,a sada se istovetni rezim za coveka cija krivica nije dokazana, cak ni u optuznici napisana, tumaci kao privilegija, nezasluzeni poklon i sl. Pustimo sudstvo da radi bez mnjenja, na osnovu cinjenica.

Dux

pre 11 godina

Meni samo jedna stvar ovde nije jasna, oko cele ove farse. Optužuju čoveka da je ukrao 10M evra, a u svom džepu i u svakom trenutku ima bar 2000M evra. Što znači u da u svakom trenutku može da vrati tih 10 plus da da još toliko da ga ne bi smarali, a u zatvoru ga pritom drže ko najstrašnijeg zločinca. Bojim se da će kada se sva ova farsa završiti, on tužiti državu za bar 100m evra za pretrpljene gubitke u poslovanju. Moje pitanje ko će onda to onda da plati?

Zika

pre 11 godina

Meni je potpuno jezivo da ova drzava ima pravo da te drzi 3 meseca u pritvoru bez optuznice i prava na sudjenje. Pa sutra mogu bilo koga od nas da strpaju u pritvor na par meseci, da nam upropaste zivote i onda nikom nista..

HOĆU DA ZNAM

pre 11 godina

Ono što je bitno nije Marku Miškoviću ukinut pritvor on samo nije u zatvoru već se nalazi u kućnom zadržavanju sa narkuvicom. Ako je sve radjeno po Zakonu u redu nevidim razlog da se diže ovolika prašina. Ili se želi da se ohrabre oni koji su skloni da krše Zakon.

Teamadu

pre 11 godina

Danas se ne isplati biti pošten! Kada će se stati na put ovakvim ljudima. Gospodine Vučiću verujem vam da ćete izlečiti Srbiju od ove bolesti!

bucija

pre 11 godina

Na dan pregovora u Briselu je u komentarima simpatizera DS-a preovlađivala reč "izdajnik" za Aleksandra Vučića, a juče su da promenili ploču i da kažu da svojim nepristankom na ultimatum u Briselu, Vučić koči evrointegracije Srbije. Međutim, savetovao bih im da komentare od preključe sačuvaju, pa ako se za koji dan ipak postigne sporazum o Kosovu, i Srbija dobije datum, opet će one iste komentare od juče u kojima preovlađuje reč "izdajnik" moći da šalju. Ovo je samo pokazatelj koliko zagriženim DS-ovcima nije bitan državni interes nego samo da kritikuju Vučića.

Teamadu

pre 11 godina

Nadam se da Srbija neće stati i odustati od rešavanja ovakvih slučajeva. Samo je zakon pogrešan i uvek na strani kriminalaca!

bezimena

pre 11 godina

za (bezimena, 3. april 2013 22:17)

U pravu ste, a za to je i odgovorna svaka vlast od 2000 pa na ovamo...
(Aleksandar, 3. april 2013 23:32)

Od 2000.!? Varate se, traje to mnoogo duže, ali je zalet uzelo kada je S. Milošević uspostavio svoju nakaradnu vlast!

CAPO DI FAMIGLIA

pre 11 godina

Neki razlog za ovu odluku je postojao. Nije oslobodjen samo ima drugaciji tretman. Kao što vidite kapo porodice je još u pritvoru tako da ne morate još da padate u nesvest od negativnih komentara.

Alex1-beli listić

pre 11 godina

@(bezimena, 3. april 2013 22:17) "Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!"

NISU, između ostalog, i zbog čuvene "reforme pravosuđa". Tako da su DS komentari na temu nezavisnosti sudstva izlišni.

Zanimljivo kako su se SNS botovi i DS komentatori složili oko Beka, a "kolju" se oko Miškovića.

Da li zaista svi iz DS-a misle da protiv Miškovića ne postoje nikakvi dokazi i da će ga "osloboditi i mi ćemo plaćati odštetu"?! SNS botove ne vredi ni komentarisati, ali sam zapanjen da članovi DS-a navijaju da proces protiv Miškovića "propadne". Da li ste u stanju da se odvojite od stranačkog rakursa?

Nije to nikakva "Vučićeva akcija", on je samo eksponent i ova polarizacija po pitanju spornih privatizacija je potpuno besmislena.

AJKULA

pre 11 godina

Pusten je iz pritvora,pa sta?da nece mozda da se izvuce iz svega ovoga,pa naravno da nece,nadlezni organi su ti koji na osnovu dokaza ce doneti konacnu odluku,ima tu dosta materija u kojima je upleten Miskovic i drugi,svi koji su na taj nacin stekli bogatstvo neka idu tamo gde trebaju.

pub

pre 11 godina

Nalaziće se u kućnom pritvoru sa elektronskom narukvicom za kontrolu.To što se nalazi u kući,ne znači da će izbeći odgovornost pred zakonom,i sudski postupak,nakon podizanja optužnice,nema mogućnosti za bekstvo.

misa

pre 11 godina

Lako je prati sebe preko drugih.Druge gurni a pokusaj sebe da operes ili sakrijes.Dobra ova igranka.Ja ti dao a ti mi ovako vracas.Ma nije vazno ajmo ispocetka.Ti meni ja tebi pa opet ti meni ja tebi ,daj ti meni pa cu ja tebi .Sta je sledece ?

Ljuba

pre 11 godina

A krevet u zatvoru na kome je dosada ovih par meseci lezao Marko je li se udubio od lezanja i ko ce da plati taj istroseni krevet?

spuštanje na zemlju

pre 11 godina

Prerano je za radost ako se usput ukinu i njegovi računi u banci, u svakom slučaju nikad više neće biti ono što je bio i kako se ponašao...

DPolitika

pre 11 godina

@bezimena

Mislim da nista nisam zaboravio a posebno ne cinjenicu da je potrebno utvrditi krivicu....

Sudstvo se i sada samoproklamovano i zakonski naziva nezavisno sto je ocigledno da u monogim slucajevima da nije.

Pravo je pitanje sta sve utice na tu nezavisnost?

Po meni nezavsno sudstvo se satoji od:
1.Postenje

A zavisno sudstvo nastaje kada nema broj 1 i onda slede:
1. Novac - korupcija
2. Politika
3. Rodjacke i prijateljske veze

Nepostoji zakon ili politika koja moze da promeni coveka postoje samo testiranja i radna praksa kojima se moze utvrditi koliko je neko posten i objektivan i koliki mu je moralni integritet.

Sustina je nepostenima dati otkaz i dovesti druge i tako sve dok nedovedes postene cime postizes pravu nezavisnost a zakon ili neznam sta vec nemoze dati nezavisnost sem u deklarativnom smislu. Ako je sudija neposten on je neposten a nezavisnost od samo politickog uticaja i dalje negarantuje pravdu...Nezavisnost pa makar i deklreativnu vec imamo na delu hteli bismo pre svega postenje i moral...

Vecina sudskih procesa u Srbiji nema veze sa politikom pa ishod im nije pravican i zadovoljavajuci za ostecene, a koliko svatam tvoj nacin razmisljanja najverovatnije mislis pre svega na politicku nezavisnot sto treba da postoji ali ona sama po sebi nije dovoljna i nije garancija pravde.

Posten sudija moze ako ima politicki pritisak da podnese ostavku ako nemoze da sudi pravicno. Na javnim funkcijama nesmeju da postoje nedodirljivi to je najbitnije...

Ivan

pre 11 godina

Botovi, ne tesite se botovi.... Sve cete to i Vi placati, njihove pretrpljene strahove, ukaliana imena i izgubljen novac! Znojicete se po kancelarijama po ceo dan za minimalac botovi, da bi im drzava isplatila milijarde koje ce im dugovati, botovi.....

bezimena

pre 11 godina

(DPolitika, 3. april 2013 21:00)

Zaboravili samo jednu "sitnicu"!
Da bi se bilo kome izrekle kazne, maksimalne ili minimalne, NEZAVISAN sud mora da utvrdi da je neko za nešto KRIV!
Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!

Solaris

pre 11 godina

Imali smo jutros neka hapšenja carinika i popodne puštanje mlađeg Miškovića. Nije li to pokušaj da nam odvuku pažnju sa dijaloga, datuma i ostalih propalih akcija? Ništa nije slučajno

para vrti gde burgija ne moze.

pre 11 godina

A u Kragujevcu se protiv gradskog ''biznismena'' vodi vise desetina sudskih postupaka a on jos na slobodi. Nista dokazi.

Zeljko

pre 11 godina

Pocinjem da sumnjam u resenost drzave da se obracuna sa kriminalom... Ili nam je pravni sistem zabrinjavajuce busan, ili je opet dokazano da sve ima svoju cenu...
Zalosno ako se izvuku, stvarno zalosno.

Планктон

pre 11 godina

А што их и држе толико дуго. Плаше се да не побегну? Па није он Марко Милошевић па да остави жену и дете и збрише

Komarac

pre 11 godina

Ionako nije bilo nikakvog razloga da ga zadržavaju u pritvoru. Kao i Miroslava Miškovića. Nemaju oni protiv njih nikakav slučaj nego se jedan čovek preigrao u svojoj ambiciji pa bi sad da vadi fleke.

sneza

pre 11 godina

Da je predstava na temu: Kako zavesu spustiti na Brisel? ne bi u njoj ucestvovali ovi akteri, u njoj bi igrali ili drugi ili u razlicitim ulogama, tako da bi veceras udarna vest bila da je najvecem neprijatelju drzave pridodata jos koja optuznica. Naprotiv, ovo je dokaz vise da je i ona prva bila na nestabilnim pravnim osnovama,a cvrstim dramaturskim.

ivan78bg

pre 11 godina

Dali vi ljudi kapirate da je on bio 4 meseci u pritvoru kao OSUMLJICENI i josh nije podignuta optuznica.....Sta to prakticno znaci-osumljice vas i strpaju vas u zatvor na par meseci i ne dizu optuznicu i posle kazu ebg zaebali smo se ajde idi kuci..A to sto si lezao par meseci u zatvoru tuzi drzavu....Takvih slucajeva ima dosta u Srbiji...Sudstvo u teshkom kanalu.Sta ima osumljiceni da se drzi mesecima u zatvoru?

DPolitika

pre 11 godina

Sve na kraju zavisi od suda i sudija i tu je test ove drzave koja ako tu padne treba i sama da padne...

Svedoci smo hiljada slucajeva gde je policija odradila svoj posao a sud je izricao male ili nikakve kazne...


Da li je i koliko policija odradila sada svoj posao videce se po materijalima na sudjenju a opet ja verujem da jesu uradili ono sto je do njih i sto je trazeno od njih(mozda najbitnije je sta je trazeno od njih).

Sto se sudstva tice setimo se samo pre par dana slucaja u Kragujevcu gde je decak prebijen od strane osobe koja je dve godine pre toga napala policajca i ucenika sekirom i za to dobio samo 5 meseci. Osobe kojoj preziem neznamo i koje se krije iako znamo kako se zrtva preziva.

Ono sto gradjani ocekuju je da sud pocne da izrice maksimalne kazne bez mogucnosti pomilovanja ili smanjenja a da zakonodavci postojece maksimalne kazne za dela krupnog finansijskog kriminala, zaista teska krivicna dela i dilere droga udvostruce ako ne i utrostruce, plus da im se sabiraju kazne kao kod drzava Anglosakskonkog pravnog sistema.

Hocemo PRAVDU a ne izgovore. Ako postojece tuzilastvo, sudstvo nemoze da obezbedi pravdu smeniti ih.

Japanac

pre 11 godina

Ovo nije humano koliko drže ljude u pritvoru bez podignute optužbe. Što je najgore, ljudi još i podržavaju to. Ništa se nije promenilo od vremena gladijatora, lova na veštice, linčova, KKK, itd. Ljudi su uvek željni leba i igara.

muffin

pre 11 godina

Niko nije rekao da će borba protiv korupcije biti laka.Bar 12 godina je puštala korene u ovoj Srbiji,ne može preko noći da se iskoreni

Čitalac svega

pre 11 godina

Zaboravite Kosovo, zaboravite katastrofu u Briselu, zaboravite i kako živite! Evo vam Miškovića, evo vam Farme, evo vam Velikog Brata - to je zabava koju nam nudi vlast.

Maki

pre 11 godina

Maske su pale, omiljena je fraza nasih politicara, a primenjiva i na vecerasnju vest. Zasto nije izasao neko od predstavnika vlsti i sudstva koji su nas mesecima uveravali da postoji krivica, opasnost od bekstva, uticaja na svedoke i mnogo toga jos? Dobor je da je ovako postupljeno sada, mada je okasnelo.

Aga od Ribnika

pre 11 godina

Kako to sada on može napolje a otac ne može? Dali su brdo garancija a pušten je samo jedan i to samo dan pošto je vlast "briljirala" u Briselu...

avan

pre 11 godina

Mnogi ovde ne znaju da ukidanje pritvora ne znači istovremeno i obustavljanje istrage i sudskog procesa... Dakle, g-din Mišković nije van sudskog procesa! Podrška Vučiću u borbi protiv kriminala!

uh!!!

pre 11 godina

Jao bre kako ste naporni! Pravite li (da se ne nadovezujem na neki poseban kometnar, nego sve takve) uopste razliku izmedju odsluzenja zatvorske kazne na koju je neko upucen POSLE presude i pritvora?!
Shvatite jednom - PRITVOR NIJE ISTO STO I ZATVOR!

Soko

pre 11 godina

Pametan potez. Pustiti ga sa narukvicom, znači smanjiti troškove držanja u pritvoru. Ovako, ima "slobodu" ali oivičenu sa četiri zida i sam neka se izdržava. Za toliko je valjda mogao da se nakrade...

Korito Ivanovo

pre 11 godina

Ama ljudi pa sta se desava sa nasim ljudima vidim da vecina podrzava izlazak Marka Miskovica iz pritvora.Ako vise nije bilo po Zakonu okolnosti da se nalazi u pritvoru uredu. Ali da li mi to pozivamo na korupciji i kriminal da se cini u Srbiji. Pa nece to tako moci ako neko ima dilemu odustanite od toga.Spasite sebe.

mlekadzija

pre 11 godina

Sto ti je nazahvalna omladina. Umesto da ostane sa ocem i pravi mu drustvo, Marko zapalio kuci...Voleo bih da cujem razlozno objasnjenje zasto je pousten, i zasto bas sada. Ako je bilo zakonskog osnova da bude opusten ranije morao je biti pusten a ako nema koji sudija je smislio ovo?

1%

pre 11 godina

pripravnik, 3. april 2013 19:46

Lepo receno, samo ima falinku...a to je "bojazan"...
Ko je taj i ko je kompetentan da odluci da li postoji bojazan? Znaci to je po meni, subjektivno misljenje sudije ili vec koga..ili nekog ko moze da utice na njega da takvo resenje donese. Znaci, uvek moze da se sakrijes iza "postoji bojazan"..

AlTair

pre 11 godina

`Ало, паљевине, шта се ложите на овај наслов, човек је добио наруквицу - значи да је у кућном притвору, а не да је пуштен на слободу! Знам да је реална вероватноћа да овај коментар не буде објављен, али колико је тенденциозно овај чланак написан, усмерен против Елиот Неса...

Zorica

pre 11 godina

Svetu se ne moze ugoditi ! Vidim da ovde neki izrazavaju divljenje sto je Miskovic izasao ! E pa bas zbog takvih nam i jeste ovako !Ali pojavio se neko pravedan i trezven ko ce stati na put kriminalu ! Vucicu, nastavi sa borbom protiv korupcije !

Dark Star

pre 11 godina

Što da čami u pritvoru kada može i u kućni pritvor, ostaće više para u državnom budžetu koje je izdvajala za životne potrebe Marka Miškovića dok je bio u državnom pritvoru. Elektronika ti je danas čudo.

SEROLIVERIII

pre 11 godina

Mozda Miskovica mladjeg hoce da ukljuce u pregovore o Kosovu...medju pregovaracima on je sitna riba...ono sve krokodili sa iskustvom.

belo brdo

pre 11 godina

Nasta nam lici nasa drzava, na jednoj strani lopovi kradu na milijarde evra i nista ne vracaju, oslobadaju ih, a na drugoj strani se jadna sirotinja saoubija, porodicno se ubija, gladuje, ostaje bez posla, u beznadju, i svi cutimo. Krojaci nase sudbine mudro izmisljaju teme i rijale kojima ce nas zabaviti da zaboravimo na svoje beznadje.

Ghost Protocol

pre 11 godina

To sto su ga pustili iz pritvora ne znaci nista. Pa nece da ga drze sto godina. Ovo znaci da su operativne radnje, sakupljanje dokaza i ispitivanje vezano za njega konkretno obavljeno, da nema straha od uticanja na svedoke i da nece da bezi. Zato je pusten u kucni pritvor fakticki, sa elektronskim pracenjem.

Maksa

pre 11 godina

Dokazuje li i ova odluka da je malo toga dosledno i principijelno radjeno u i oko ovog slucaja? Bilo kako bilo, i bez obzira na sva tumacenja koja ce uslediti, pravedno je da se nadje van pritvora u rezimu u kome su bili oni cija je krivica utvrdjena i covek koji nije proglasen krivim. Posebno se ovom odlukom cine manje uverljivim i verodostojnim objasnjenja koja su u vezi sa njim se mogla cuti od isceniranog7 zaustavljanja na aerodromu do uveravanja da bi pustanje iz pritvora moglo da uznemiri javnost,a on sam utice na svedoke u postupku.Sta je to veceras drugacije u odnosu na desetak dana ranije kada su branjena resenja o produzenju pritvora i odbijanju zahteva odbrane? Nista, sto dokazuje kako su bile odluke neutemeljene.

pripravnik

pre 11 godina

Vidim da su mnogi srećni što je Marko Mišković pušten iz pritvora i odmah pričaju kako će mu država nadoknaditi milionsku štetu, a ne znaju osnovne propise, da bi se nekom odredio ili produžio pritvor moraju da se ispune tri zakonska uslova, a to su: da postoji bojazan od bekstva, da postoji bojazan od uticaja na svedoke i bojazan da će ponoviti krivično delo, ukoliko ne postoji ni jedan od ovih uslova nema razloga za produžavanje pritvora. Kako su postupku protiv Miškovića njemu verovatno oduzete putne isprave i saslušani svi ključni svedoci i ne postoji mogućnost da delo ponovi, logično je da se njemu ukine pritvor.

stefanjuve

pre 11 godina

Polako ljudi. Pa da li citate do kraja tekst ?

Bice u kucnom pritvoru. Proces jos traje. Da je cist, bio bi pusten skroz.

Odmah ste krenuli da pljujete Vucica, a malo pravnih stvari znate.

toza

pre 11 godina

Da se razumemo postupak koji se vodi protiv obojice Miškovića je od početka na staklenim nogama. Nezavisno od toga šta bilo ko od nas mislio o Miškoviću veoma teško će biti dokazati da je neko pribavio imovinsku korist tako što je jeftino kupio nešta a skupo prodao na berzi (pa berza tome i služi) ili što je stariji Mišković pozajmio pare i vratio sa pripadajućom kamatom (i to koliko sam razumeo po povoljnijim uslovima od bankarskih). Ako nemaju ništa drugo bolje da puste i starijeg Miškovića u kućni pritvor i da se nadaju da ukoliko država izgudi neće biti pokrenuta kontra tužba za nadohnadu štete.

Vajat Erp

pre 11 godina

Dobro su se setili da ga puste. Ostaje sad pitanje: Ako su obojica zaslužila pritvor zašto nisu obojica pušteni? Kao da neko odlučuje o puštanju zavisno od toga kolika ga glavobolja muči toga dana.

Djajzak

pre 11 godina

Neko je fino iskoristio trenutak oko neuspelih pregovora, platio debelo i udario na državu. Ipak, verujem da će država uzvratiti udarac, podići se i dotući kriminalce i njihove verne pomagače.

umfufu

pre 11 godina

Ljudi ovo je normalno... On i dalje nije osuđen, još uvek je u pritvoru, ali sada u kućnom zbog olakšavajuće okolnosti (dobio je sina) i biće do kraja krivičnog postupka. Postupak će najverovatnije biti gotov sledeće godine jer je težak i kompleksan. Tako da on nikako nije na slobodi...

Jagodinac

pre 11 godina

A šta su čekali do sada, da napakuju štošta još pre nego što dignu optužnicu? Nigde se ljudi ne drže u pritvoru dugo kao kod nas a da proces nije ni blizu da počne.

bane5

pre 11 godina

jos jednom je dokazano da postoje ljudi iznad zakona,neko za svoja dela robija duuugooo ili mu oduzimaju sve i to je uglavnom sirotinja, a poneki se izvlace sa narukvicama ,jos ce im i odstetu isplate jer su nevini lezali u pritvoru,eto i starog uskoro napolju.

beli listic

pre 11 godina

Sta reci posle ovakve vesti, kradite ljudi ali kradite milijarde evra, ne sicu i dobice te narukvicu. Za koji dan ce i tata napolje i jos ce im se svi izvinjavati i platiti odstetu, Boze dragi kakva je ova drzava,sto vise krades vise vredis.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ne kapiram sto ih ne optuze ako ima dokaza? Mislio sam da ce biti sudjeni jer su sa nekim iz vlasti pravili kombinacije,ali toga nema,pa onda ne razumem, sto se sve to naziva borbom protiv korupcije,kad to nije,oni mozda mogu biti optuzeni za zloupotrebu,za k.delo koje je ukinuto ali ne i za korupciju,tako da ovi dezurni iz Sns treba malo da razmisle pre nego sto pisu ovde da je to borba protiv korupcije!
Mislim da je pritvor protiv Miskovica najvise sto Sns moze da ponudi sirotinji koja je zeljna krvi i lincovanja,ako ih i optuze,to ce biti na silu,i ti ce da padne na sudu.

priglup

pre 11 godina

Ete vam ga vaš Vučić, nemoj sad neko da mi kaže da je sudstvo krivo, kad svi znamo kako stoje stvari u ovoj državi odnosno da onaj ko drži vlast drži i sudove, aj ćao i pozdravite Vučka.

Stric

pre 11 godina

Videcemo sta ce ovom decku staviti na teret! Ako nisu nasli nista valjano da osude Marka, mislim da ce drzava Srbija na ime obestecenja morati da plati milionsku sumu! Sve zarad Vucicevog rejtinga. Ali nicija nije gorela do zore!

pozdrav

pre 11 godina

Niste ih trebali ni hapsiti.pametnije bi bilo da ste pohapsili politicare koji su uzimali pare od miskovica,a njega pustili da ulaze i otvara vam radna mesta da imate gde da radite.

Rale

pre 11 godina

Ideemo opet....malo zatvor,malo narukvica...malo platis na kraju i mir mir niko nije kriv...hmmm ovo me podseca na pevacicu koja zivi kod Zvezdinog stadiona...

Darko

pre 11 godina

iskreno...drago mi je.U pritvoru ne treba da bude jer drustvo od toga nema nista,nije nasilna osoba prema tome nikome nije pretnja.Ako je kriv i to se dokaze u sudskom postupku pravac u zatvor i da plati stetu drzavi koju joj je naneo.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...krece oslobadjanje na mala vrata...e moji SNS-ovc(e)i...pa jel to borba vaseg velikog Eliota Nesa koji se reikarnirao u Aleksandra Vucica? To je ta borba protiv kriminala, korupcije...smesni ste kao crtani film u 19:15

"Srecnija Srbija"

pre 11 godina

Opa,cim je Brisel nas doterao do kraja......uzima se oprobani recept.Ovah put PUSTAJU Marka tako da "igranci nikad kraja".U svakom slucaju MARKO DOBRO DOSAO KUCI!!!

Vlajkov

pre 11 godina

Sad ce za koji dan i tatici isti scenario, onda ce polako, daleko od ociju javnosti da im skinu te narukvice a na kraju ce da racun za Vucicev marketing ispostave svima nama u vidu odstete za dane provedene u pritvoru.

m4rk0

pre 11 godina

Eto vam vaseg Vucica i "borbe protiv koripcije" ;) Samo se vi primajte, a uskoro cemo i zvanicno ostati bez Kosova, a bez posla i leba smo vec odavno ostali. Nisam clan nijedne stranke, gade mi se sve, a pojavise lakomisleni narod koji se prima na demagogiju politicara.

gradjanin

pre 11 godina

toliko o borbi protiv korupcije kada izadje i stariji Miskovic pa tuzi drzavu za provedeno vreme bice nam veselo a vlast i dalje se bori a rezultata nigde i prosli nisu bili ok ali ovi jos gori

Kolega

pre 11 godina

Puca polako Vučićeva borba protiv korupcije i visokog kriminala! Sada će građani da plate Miškovićima "ležarinu" i izgubljenu dobit nekoliko desetina miliona dinara!
Ako Vučić ne uhapsi u međuvremenu nekog iz svog okruženja (SPS,URS, Palmine, Velju)(hapšenje DS funkcionera nije više IN) ode rejting u nulu!

022

pre 11 godina

Ништа ново, то се ради у савременом свету. Само неко као што је гос.Марко Мишковић није заслужио да изађе на светлост дана још дуго.

MILENKO

pre 11 godina

hahaha jos malo pa ce i matorom miskovicu isto da ukinu pritvor pa me bas interesuje sta ima da kaze gospodin eliot nes?ovo se znalo i pre nego ih uhapsili...

Nebojsa

pre 11 godina

Ovi vladajuci ni do sada nisu imali argumente da ga drze u pritvoru,sada tek pocinju da se slazu kockice,ko je stvarno kriv a ko je sticao politicke poene.I do sada su obmanjivali javnost sa hapsenjem ljudi koji nisu bitni a oni za koje se zna da su duboko gurali ruku u dzep narodu,oni kao nisu bitni.Polako videcemo sta ce na kraju biti.

Da Sandro

pre 11 godina

Da je nezakonito "pribavio" 3000 evra, robijao bi odavno.... greh je da truli u zatvoru neki mladi navijač ili ovaj mladi pribavljač.... to je mesto za one gladne, što razbiju izlog i sačekaju policiju da bi godinu dana imali šta da jedu...

Diona

pre 11 godina

Ako će ovako da svi sudovi i tužilaštvo puštaju još neistražene slučajeve, da se Srbija bori protiv kriminala i korupcije a da sudovi puštaju sa električnim naruvicama jer je neko dao određenu svotu novca za puštanje stvarno nema nikakvog smisla. Sudovi i tužilaštvo za organizovani kriminal ne rade kako treba a sutra će biti pušten i Miroslav Mišković, koji je našu državu potpuno uništio i opljačkao.

Kolega

pre 11 godina

Puca polako Vučićeva borba protiv korupcije i visokog kriminala! Sada će građani da plate Miškovićima "ležarinu" i izgubljenu dobit nekoliko desetina miliona dinara!
Ako Vučić ne uhapsi u međuvremenu nekog iz svog okruženja (SPS,URS, Palmine, Velju)(hapšenje DS funkcionera nije više IN) ode rejting u nulu!

priglup

pre 11 godina

Ete vam ga vaš Vučić, nemoj sad neko da mi kaže da je sudstvo krivo, kad svi znamo kako stoje stvari u ovoj državi odnosno da onaj ko drži vlast drži i sudove, aj ćao i pozdravite Vučka.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...krece oslobadjanje na mala vrata...e moji SNS-ovc(e)i...pa jel to borba vaseg velikog Eliota Nesa koji se reikarnirao u Aleksandra Vucica? To je ta borba protiv kriminala, korupcije...smesni ste kao crtani film u 19:15

toza

pre 11 godina

Da se razumemo postupak koji se vodi protiv obojice Miškovića je od početka na staklenim nogama. Nezavisno od toga šta bilo ko od nas mislio o Miškoviću veoma teško će biti dokazati da je neko pribavio imovinsku korist tako što je jeftino kupio nešta a skupo prodao na berzi (pa berza tome i služi) ili što je stariji Mišković pozajmio pare i vratio sa pripadajućom kamatom (i to koliko sam razumeo po povoljnijim uslovima od bankarskih). Ako nemaju ništa drugo bolje da puste i starijeg Miškovića u kućni pritvor i da se nadaju da ukoliko država izgudi neće biti pokrenuta kontra tužba za nadohnadu štete.

m4rk0

pre 11 godina

Eto vam vaseg Vucica i "borbe protiv koripcije" ;) Samo se vi primajte, a uskoro cemo i zvanicno ostati bez Kosova, a bez posla i leba smo vec odavno ostali. Nisam clan nijedne stranke, gade mi se sve, a pojavise lakomisleni narod koji se prima na demagogiju politicara.

pozdrav

pre 11 godina

Niste ih trebali ni hapsiti.pametnije bi bilo da ste pohapsili politicare koji su uzimali pare od miskovica,a njega pustili da ulaze i otvara vam radna mesta da imate gde da radite.

Rale

pre 11 godina

Ideemo opet....malo zatvor,malo narukvica...malo platis na kraju i mir mir niko nije kriv...hmmm ovo me podseca na pevacicu koja zivi kod Zvezdinog stadiona...

beli listic

pre 11 godina

Sta reci posle ovakve vesti, kradite ljudi ali kradite milijarde evra, ne sicu i dobice te narukvicu. Za koji dan ce i tata napolje i jos ce im se svi izvinjavati i platiti odstetu, Boze dragi kakva je ova drzava,sto vise krades vise vredis.

Jagodinac

pre 11 godina

A šta su čekali do sada, da napakuju štošta još pre nego što dignu optužnicu? Nigde se ljudi ne drže u pritvoru dugo kao kod nas a da proces nije ni blizu da počne.

Vlajkov

pre 11 godina

Sad ce za koji dan i tatici isti scenario, onda ce polako, daleko od ociju javnosti da im skinu te narukvice a na kraju ce da racun za Vucicev marketing ispostave svima nama u vidu odstete za dane provedene u pritvoru.

"Srecnija Srbija"

pre 11 godina

Opa,cim je Brisel nas doterao do kraja......uzima se oprobani recept.Ovah put PUSTAJU Marka tako da "igranci nikad kraja".U svakom slucaju MARKO DOBRO DOSAO KUCI!!!

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ne kapiram sto ih ne optuze ako ima dokaza? Mislio sam da ce biti sudjeni jer su sa nekim iz vlasti pravili kombinacije,ali toga nema,pa onda ne razumem, sto se sve to naziva borbom protiv korupcije,kad to nije,oni mozda mogu biti optuzeni za zloupotrebu,za k.delo koje je ukinuto ali ne i za korupciju,tako da ovi dezurni iz Sns treba malo da razmisle pre nego sto pisu ovde da je to borba protiv korupcije!
Mislim da je pritvor protiv Miskovica najvise sto Sns moze da ponudi sirotinji koja je zeljna krvi i lincovanja,ako ih i optuze,to ce biti na silu,i ti ce da padne na sudu.

Da Sandro

pre 11 godina

Da je nezakonito "pribavio" 3000 evra, robijao bi odavno.... greh je da truli u zatvoru neki mladi navijač ili ovaj mladi pribavljač.... to je mesto za one gladne, što razbiju izlog i sačekaju policiju da bi godinu dana imali šta da jedu...

Nebojsa

pre 11 godina

Ovi vladajuci ni do sada nisu imali argumente da ga drze u pritvoru,sada tek pocinju da se slazu kockice,ko je stvarno kriv a ko je sticao politicke poene.I do sada su obmanjivali javnost sa hapsenjem ljudi koji nisu bitni a oni za koje se zna da su duboko gurali ruku u dzep narodu,oni kao nisu bitni.Polako videcemo sta ce na kraju biti.

Stric

pre 11 godina

Videcemo sta ce ovom decku staviti na teret! Ako nisu nasli nista valjano da osude Marka, mislim da ce drzava Srbija na ime obestecenja morati da plati milionsku sumu! Sve zarad Vucicevog rejtinga. Ali nicija nije gorela do zore!

MILENKO

pre 11 godina

hahaha jos malo pa ce i matorom miskovicu isto da ukinu pritvor pa me bas interesuje sta ima da kaze gospodin eliot nes?ovo se znalo i pre nego ih uhapsili...

gradjanin

pre 11 godina

toliko o borbi protiv korupcije kada izadje i stariji Miskovic pa tuzi drzavu za provedeno vreme bice nam veselo a vlast i dalje se bori a rezultata nigde i prosli nisu bili ok ali ovi jos gori

ivan78bg

pre 11 godina

Dali vi ljudi kapirate da je on bio 4 meseci u pritvoru kao OSUMLJICENI i josh nije podignuta optuznica.....Sta to prakticno znaci-osumljice vas i strpaju vas u zatvor na par meseci i ne dizu optuznicu i posle kazu ebg zaebali smo se ajde idi kuci..A to sto si lezao par meseci u zatvoru tuzi drzavu....Takvih slucajeva ima dosta u Srbiji...Sudstvo u teshkom kanalu.Sta ima osumljiceni da se drzi mesecima u zatvoru?

Ivan

pre 11 godina

Botovi, ne tesite se botovi.... Sve cete to i Vi placati, njihove pretrpljene strahove, ukaliana imena i izgubljen novac! Znojicete se po kancelarijama po ceo dan za minimalac botovi, da bi im drzava isplatila milijarde koje ce im dugovati, botovi.....

Vajat Erp

pre 11 godina

Dobro su se setili da ga puste. Ostaje sad pitanje: Ako su obojica zaslužila pritvor zašto nisu obojica pušteni? Kao da neko odlučuje o puštanju zavisno od toga kolika ga glavobolja muči toga dana.

bezimena

pre 11 godina

(DPolitika, 3. april 2013 21:00)

Zaboravili samo jednu "sitnicu"!
Da bi se bilo kome izrekle kazne, maksimalne ili minimalne, NEZAVISAN sud mora da utvrdi da je neko za nešto KRIV!
Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!

Darko

pre 11 godina

iskreno...drago mi je.U pritvoru ne treba da bude jer drustvo od toga nema nista,nije nasilna osoba prema tome nikome nije pretnja.Ako je kriv i to se dokaze u sudskom postupku pravac u zatvor i da plati stetu drzavi koju joj je naneo.

belo brdo

pre 11 godina

Nasta nam lici nasa drzava, na jednoj strani lopovi kradu na milijarde evra i nista ne vracaju, oslobadaju ih, a na drugoj strani se jadna sirotinja saoubija, porodicno se ubija, gladuje, ostaje bez posla, u beznadju, i svi cutimo. Krojaci nase sudbine mudro izmisljaju teme i rijale kojima ce nas zabaviti da zaboravimo na svoje beznadje.

Japanac

pre 11 godina

Ovo nije humano koliko drže ljude u pritvoru bez podignute optužbe. Što je najgore, ljudi još i podržavaju to. Ništa se nije promenilo od vremena gladijatora, lova na veštice, linčova, KKK, itd. Ljudi su uvek željni leba i igara.

SEROLIVERIII

pre 11 godina

Mozda Miskovica mladjeg hoce da ukljuce u pregovore o Kosovu...medju pregovaracima on je sitna riba...ono sve krokodili sa iskustvom.

Maksa

pre 11 godina

Dokazuje li i ova odluka da je malo toga dosledno i principijelno radjeno u i oko ovog slucaja? Bilo kako bilo, i bez obzira na sva tumacenja koja ce uslediti, pravedno je da se nadje van pritvora u rezimu u kome su bili oni cija je krivica utvrdjena i covek koji nije proglasen krivim. Posebno se ovom odlukom cine manje uverljivim i verodostojnim objasnjenja koja su u vezi sa njim se mogla cuti od isceniranog7 zaustavljanja na aerodromu do uveravanja da bi pustanje iz pritvora moglo da uznemiri javnost,a on sam utice na svedoke u postupku.Sta je to veceras drugacije u odnosu na desetak dana ranije kada su branjena resenja o produzenju pritvora i odbijanju zahteva odbrane? Nista, sto dokazuje kako su bile odluke neutemeljene.

bane5

pre 11 godina

jos jednom je dokazano da postoje ljudi iznad zakona,neko za svoja dela robija duuugooo ili mu oduzimaju sve i to je uglavnom sirotinja, a poneki se izvlace sa narukvicama ,jos ce im i odstetu isplate jer su nevini lezali u pritvoru,eto i starog uskoro napolju.

Komarac

pre 11 godina

Ionako nije bilo nikakvog razloga da ga zadržavaju u pritvoru. Kao i Miroslava Miškovića. Nemaju oni protiv njih nikakav slučaj nego se jedan čovek preigrao u svojoj ambiciji pa bi sad da vadi fleke.

022

pre 11 godina

Ништа ново, то се ради у савременом свету. Само неко као што је гос.Марко Мишковић није заслужио да изађе на светлост дана још дуго.

Планктон

pre 11 godina

А што их и држе толико дуго. Плаше се да не побегну? Па није он Марко Милошевић па да остави жену и дете и збрише

Čitalac svega

pre 11 godina

Zaboravite Kosovo, zaboravite katastrofu u Briselu, zaboravite i kako živite! Evo vam Miškovića, evo vam Farme, evo vam Velikog Brata - to je zabava koju nam nudi vlast.

Solaris

pre 11 godina

Imali smo jutros neka hapšenja carinika i popodne puštanje mlađeg Miškovića. Nije li to pokušaj da nam odvuku pažnju sa dijaloga, datuma i ostalih propalih akcija? Ništa nije slučajno

Zeljko

pre 11 godina

Pocinjem da sumnjam u resenost drzave da se obracuna sa kriminalom... Ili nam je pravni sistem zabrinjavajuce busan, ili je opet dokazano da sve ima svoju cenu...
Zalosno ako se izvuku, stvarno zalosno.

umfufu

pre 11 godina

Ljudi ovo je normalno... On i dalje nije osuđen, još uvek je u pritvoru, ali sada u kućnom zbog olakšavajuće okolnosti (dobio je sina) i biće do kraja krivičnog postupka. Postupak će najverovatnije biti gotov sledeće godine jer je težak i kompleksan. Tako da on nikako nije na slobodi...

Diona

pre 11 godina

Ako će ovako da svi sudovi i tužilaštvo puštaju još neistražene slučajeve, da se Srbija bori protiv kriminala i korupcije a da sudovi puštaju sa električnim naruvicama jer je neko dao određenu svotu novca za puštanje stvarno nema nikakvog smisla. Sudovi i tužilaštvo za organizovani kriminal ne rade kako treba a sutra će biti pušten i Miroslav Mišković, koji je našu državu potpuno uništio i opljačkao.

pripravnik

pre 11 godina

Vidim da su mnogi srećni što je Marko Mišković pušten iz pritvora i odmah pričaju kako će mu država nadoknaditi milionsku štetu, a ne znaju osnovne propise, da bi se nekom odredio ili produžio pritvor moraju da se ispune tri zakonska uslova, a to su: da postoji bojazan od bekstva, da postoji bojazan od uticaja na svedoke i bojazan da će ponoviti krivično delo, ukoliko ne postoji ni jedan od ovih uslova nema razloga za produžavanje pritvora. Kako su postupku protiv Miškovića njemu verovatno oduzete putne isprave i saslušani svi ključni svedoci i ne postoji mogućnost da delo ponovi, logično je da se njemu ukine pritvor.

Aga od Ribnika

pre 11 godina

Kako to sada on može napolje a otac ne može? Dali su brdo garancija a pušten je samo jedan i to samo dan pošto je vlast "briljirala" u Briselu...

sneza

pre 11 godina

Da je predstava na temu: Kako zavesu spustiti na Brisel? ne bi u njoj ucestvovali ovi akteri, u njoj bi igrali ili drugi ili u razlicitim ulogama, tako da bi veceras udarna vest bila da je najvecem neprijatelju drzave pridodata jos koja optuznica. Naprotiv, ovo je dokaz vise da je i ona prva bila na nestabilnim pravnim osnovama,a cvrstim dramaturskim.

Maki

pre 11 godina

Maske su pale, omiljena je fraza nasih politicara, a primenjiva i na vecerasnju vest. Zasto nije izasao neko od predstavnika vlsti i sudstva koji su nas mesecima uveravali da postoji krivica, opasnost od bekstva, uticaja na svedoke i mnogo toga jos? Dobor je da je ovako postupljeno sada, mada je okasnelo.

uh!!!

pre 11 godina

Jao bre kako ste naporni! Pravite li (da se ne nadovezujem na neki poseban kometnar, nego sve takve) uopste razliku izmedju odsluzenja zatvorske kazne na koju je neko upucen POSLE presude i pritvora?!
Shvatite jednom - PRITVOR NIJE ISTO STO I ZATVOR!

mlekadzija

pre 11 godina

Sto ti je nazahvalna omladina. Umesto da ostane sa ocem i pravi mu drustvo, Marko zapalio kuci...Voleo bih da cujem razlozno objasnjenje zasto je pousten, i zasto bas sada. Ako je bilo zakonskog osnova da bude opusten ranije morao je biti pusten a ako nema koji sudija je smislio ovo?

1%

pre 11 godina

pripravnik, 3. april 2013 19:46

Lepo receno, samo ima falinku...a to je "bojazan"...
Ko je taj i ko je kompetentan da odluci da li postoji bojazan? Znaci to je po meni, subjektivno misljenje sudije ili vec koga..ili nekog ko moze da utice na njega da takvo resenje donese. Znaci, uvek moze da se sakrijes iza "postoji bojazan"..

para vrti gde burgija ne moze.

pre 11 godina

A u Kragujevcu se protiv gradskog ''biznismena'' vodi vise desetina sudskih postupaka a on jos na slobodi. Nista dokazi.

stefanjuve

pre 11 godina

Polako ljudi. Pa da li citate do kraja tekst ?

Bice u kucnom pritvoru. Proces jos traje. Da je cist, bio bi pusten skroz.

Odmah ste krenuli da pljujete Vucica, a malo pravnih stvari znate.

AlTair

pre 11 godina

`Ало, паљевине, шта се ложите на овај наслов, човек је добио наруквицу - значи да је у кућном притвору, а не да је пуштен на слободу! Знам да је реална вероватноћа да овај коментар не буде објављен, али колико је тенденциозно овај чланак написан, усмерен против Елиот Неса...

DPolitika

pre 11 godina

Sve na kraju zavisi od suda i sudija i tu je test ove drzave koja ako tu padne treba i sama da padne...

Svedoci smo hiljada slucajeva gde je policija odradila svoj posao a sud je izricao male ili nikakve kazne...


Da li je i koliko policija odradila sada svoj posao videce se po materijalima na sudjenju a opet ja verujem da jesu uradili ono sto je do njih i sto je trazeno od njih(mozda najbitnije je sta je trazeno od njih).

Sto se sudstva tice setimo se samo pre par dana slucaja u Kragujevcu gde je decak prebijen od strane osobe koja je dve godine pre toga napala policajca i ucenika sekirom i za to dobio samo 5 meseci. Osobe kojoj preziem neznamo i koje se krije iako znamo kako se zrtva preziva.

Ono sto gradjani ocekuju je da sud pocne da izrice maksimalne kazne bez mogucnosti pomilovanja ili smanjenja a da zakonodavci postojece maksimalne kazne za dela krupnog finansijskog kriminala, zaista teska krivicna dela i dilere droga udvostruce ako ne i utrostruce, plus da im se sabiraju kazne kao kod drzava Anglosakskonkog pravnog sistema.

Hocemo PRAVDU a ne izgovore. Ako postojece tuzilastvo, sudstvo nemoze da obezbedi pravdu smeniti ih.

Zorica

pre 11 godina

Svetu se ne moze ugoditi ! Vidim da ovde neki izrazavaju divljenje sto je Miskovic izasao ! E pa bas zbog takvih nam i jeste ovako !Ali pojavio se neko pravedan i trezven ko ce stati na put kriminalu ! Vucicu, nastavi sa borbom protiv korupcije !

Ghost Protocol

pre 11 godina

To sto su ga pustili iz pritvora ne znaci nista. Pa nece da ga drze sto godina. Ovo znaci da su operativne radnje, sakupljanje dokaza i ispitivanje vezano za njega konkretno obavljeno, da nema straha od uticanja na svedoke i da nece da bezi. Zato je pusten u kucni pritvor fakticki, sa elektronskim pracenjem.

muffin

pre 11 godina

Niko nije rekao da će borba protiv korupcije biti laka.Bar 12 godina je puštala korene u ovoj Srbiji,ne može preko noći da se iskoreni

avan

pre 11 godina

Mnogi ovde ne znaju da ukidanje pritvora ne znači istovremeno i obustavljanje istrage i sudskog procesa... Dakle, g-din Mišković nije van sudskog procesa! Podrška Vučiću u borbi protiv kriminala!

Dark Star

pre 11 godina

Što da čami u pritvoru kada može i u kućni pritvor, ostaće više para u državnom budžetu koje je izdvajala za životne potrebe Marka Miškovića dok je bio u državnom pritvoru. Elektronika ti je danas čudo.

Korito Ivanovo

pre 11 godina

Ama ljudi pa sta se desava sa nasim ljudima vidim da vecina podrzava izlazak Marka Miskovica iz pritvora.Ako vise nije bilo po Zakonu okolnosti da se nalazi u pritvoru uredu. Ali da li mi to pozivamo na korupciji i kriminal da se cini u Srbiji. Pa nece to tako moci ako neko ima dilemu odustanite od toga.Spasite sebe.

Milijan

pre 11 godina

Pa Miškoviiće su trebali još 11-og marta (posle 3meseca od hapšenja) da puste na slobodu jer držati ljude u statusu osumnjičenog preko tog roka smatram samo političkim kapricom a ne stvarnom potrebom pravosudnih organa. Pravosudje je imalo dosta vremena da sprovede opsežnu istragu i da utvrdi, da li ima čvrstih dokaza za podizanje optužnice ili ne. Opasnost od bežanja je svedena na minimum obzirom da su se Miškovići dobrovoljno odazivali na svaki predhodni poziv istražnih organa. Uz to nudili su kauciju. Smatram da i Miroslava Miškovića treba pustiti na slobodu makar i sa ograničenim kretanjem. Ako se to moglo uraditi za neke estradne zvezde, može i za ostale pa makr to bili i Miškovići. U protivnom vlast samo pokazuje da su nagadjanja o političkom utamničenju sasvim realna , i da običan čovek ne sme ničemu da se nada ako doje u sličnu situaciju da ga za bilo šta vrednije osumnjiče.

Djajzak

pre 11 godina

Neko je fino iskoristio trenutak oko neuspelih pregovora, platio debelo i udario na državu. Ipak, verujem da će država uzvratiti udarac, podići se i dotući kriminalce i njihove verne pomagače.

Bozidar_Petrovic

pre 11 godina

u pritvoru od 12. decembra? i kada se ispostavi da je nevin, ko ce u nase ime da mu plati odstetu zbog pritvora od skoro 4 neseca?

Marko

pre 11 godina

Oni koji veruju da jedan covek moze da donese nezavisnost i nepristrasnost pravosudju samo osnazuju tezu da je ceo slucaj Miskovic i proistekao iz htenja tog istog coveka. Kako je moguce da se zaboravlja kako smo mesecima citali srceparajuce price o tome da estradne dive moraju umesto nakita da donese elektronske sprave i to kao nagradu nakon dokazane krivice,a sada se istovetni rezim za coveka cija krivica nije dokazana, cak ni u optuznici napisana, tumaci kao privilegija, nezasluzeni poklon i sl. Pustimo sudstvo da radi bez mnjenja, na osnovu cinjenica.

Soko

pre 11 godina

Pametan potez. Pustiti ga sa narukvicom, znači smanjiti troškove držanja u pritvoru. Ovako, ima "slobodu" ali oivičenu sa četiri zida i sam neka se izdržava. Za toliko je valjda mogao da se nakrade...

bezimena

pre 11 godina

za (bezimena, 3. april 2013 22:17)

U pravu ste, a za to je i odgovorna svaka vlast od 2000 pa na ovamo...
(Aleksandar, 3. april 2013 23:32)

Od 2000.!? Varate se, traje to mnoogo duže, ali je zalet uzelo kada je S. Milošević uspostavio svoju nakaradnu vlast!

Dux

pre 11 godina

Meni samo jedna stvar ovde nije jasna, oko cele ove farse. Optužuju čoveka da je ukrao 10M evra, a u svom džepu i u svakom trenutku ima bar 2000M evra. Što znači u da u svakom trenutku može da vrati tih 10 plus da da još toliko da ga ne bi smarali, a u zatvoru ga pritom drže ko najstrašnijeg zločinca. Bojim se da će kada se sva ova farsa završiti, on tužiti državu za bar 100m evra za pretrpljene gubitke u poslovanju. Moje pitanje ko će onda to onda da plati?

MOMO

pre 11 godina

Za ovo će neko morati da odgovara a zna se i ko. Pa šta ako je porodičan čovek. Njih nije bilo briga što smo mi porodični ljudi kad su nam zatvarali firme i nismo imali svojoj deci da damo parče hleba.A oni su se obogatili i sad ja trebam njih da žalim.Mislim da će biti slobodni ljudi tek onda kad našoj deci isplate svaki proplakani dan ,a znate kada je to-NIKAD!!!!!

misa

pre 11 godina

Lako je prati sebe preko drugih.Druge gurni a pokusaj sebe da operes ili sakrijes.Dobra ova igranka.Ja ti dao a ti mi ovako vracas.Ma nije vazno ajmo ispocetka.Ti meni ja tebi pa opet ti meni ja tebi ,daj ti meni pa cu ja tebi .Sta je sledece ?

Teamadu

pre 11 godina

Danas se ne isplati biti pošten! Kada će se stati na put ovakvim ljudima. Gospodine Vučiću verujem vam da ćete izlečiti Srbiju od ove bolesti!

Zika

pre 11 godina

Meni je potpuno jezivo da ova drzava ima pravo da te drzi 3 meseca u pritvoru bez optuznice i prava na sudjenje. Pa sutra mogu bilo koga od nas da strpaju u pritvor na par meseci, da nam upropaste zivote i onda nikom nista..

BARCELONA

pre 11 godina

Marko Miskovic je ucestvovao u nezakonitim radnjama i sada treba da ispasta zbog toga i da se ostro kazni. Aleksandar Vucic je jasno stavio do znanja da samo ovakvim stavom, Srbija ce napredovati i biti cenjenija u svetu.

Ljuba

pre 11 godina

A krevet u zatvoru na kome je dosada ovih par meseci lezao Marko je li se udubio od lezanja i ko ce da plati taj istroseni krevet?

DPolitika

pre 11 godina

@bezimena

Mislim da nista nisam zaboravio a posebno ne cinjenicu da je potrebno utvrditi krivicu....

Sudstvo se i sada samoproklamovano i zakonski naziva nezavisno sto je ocigledno da u monogim slucajevima da nije.

Pravo je pitanje sta sve utice na tu nezavisnost?

Po meni nezavsno sudstvo se satoji od:
1.Postenje

A zavisno sudstvo nastaje kada nema broj 1 i onda slede:
1. Novac - korupcija
2. Politika
3. Rodjacke i prijateljske veze

Nepostoji zakon ili politika koja moze da promeni coveka postoje samo testiranja i radna praksa kojima se moze utvrditi koliko je neko posten i objektivan i koliki mu je moralni integritet.

Sustina je nepostenima dati otkaz i dovesti druge i tako sve dok nedovedes postene cime postizes pravu nezavisnost a zakon ili neznam sta vec nemoze dati nezavisnost sem u deklarativnom smislu. Ako je sudija neposten on je neposten a nezavisnost od samo politickog uticaja i dalje negarantuje pravdu...Nezavisnost pa makar i deklreativnu vec imamo na delu hteli bismo pre svega postenje i moral...

Vecina sudskih procesa u Srbiji nema veze sa politikom pa ishod im nije pravican i zadovoljavajuci za ostecene, a koliko svatam tvoj nacin razmisljanja najverovatnije mislis pre svega na politicku nezavisnot sto treba da postoji ali ona sama po sebi nije dovoljna i nije garancija pravde.

Posten sudija moze ako ima politicki pritisak da podnese ostavku ako nemoze da sudi pravicno. Na javnim funkcijama nesmeju da postoje nedodirljivi to je najbitnije...

CAPO DI FAMIGLIA

pre 11 godina

Neki razlog za ovu odluku je postojao. Nije oslobodjen samo ima drugaciji tretman. Kao što vidite kapo porodice je još u pritvoru tako da ne morate još da padate u nesvest od negativnih komentara.

pub

pre 11 godina

Nalaziće se u kućnom pritvoru sa elektronskom narukvicom za kontrolu.To što se nalazi u kući,ne znači da će izbeći odgovornost pred zakonom,i sudski postupak,nakon podizanja optužnice,nema mogućnosti za bekstvo.

Alex1-beli listić

pre 11 godina

@(bezimena, 3. april 2013 22:17) "Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!"

NISU, između ostalog, i zbog čuvene "reforme pravosuđa". Tako da su DS komentari na temu nezavisnosti sudstva izlišni.

Zanimljivo kako su se SNS botovi i DS komentatori složili oko Beka, a "kolju" se oko Miškovića.

Da li zaista svi iz DS-a misle da protiv Miškovića ne postoje nikakvi dokazi i da će ga "osloboditi i mi ćemo plaćati odštetu"?! SNS botove ne vredi ni komentarisati, ali sam zapanjen da članovi DS-a navijaju da proces protiv Miškovića "propadne". Da li ste u stanju da se odvojite od stranačkog rakursa?

Nije to nikakva "Vučićeva akcija", on je samo eksponent i ova polarizacija po pitanju spornih privatizacija je potpuno besmislena.

Teamadu

pre 11 godina

Nadam se da Srbija neće stati i odustati od rešavanja ovakvih slučajeva. Samo je zakon pogrešan i uvek na strani kriminalaca!

bucija

pre 11 godina

Na dan pregovora u Briselu je u komentarima simpatizera DS-a preovlađivala reč "izdajnik" za Aleksandra Vučića, a juče su da promenili ploču i da kažu da svojim nepristankom na ultimatum u Briselu, Vučić koči evrointegracije Srbije. Međutim, savetovao bih im da komentare od preključe sačuvaju, pa ako se za koji dan ipak postigne sporazum o Kosovu, i Srbija dobije datum, opet će one iste komentare od juče u kojima preovlađuje reč "izdajnik" moći da šalju. Ovo je samo pokazatelj koliko zagriženim DS-ovcima nije bitan državni interes nego samo da kritikuju Vučića.

spuštanje na zemlju

pre 11 godina

Prerano je za radost ako se usput ukinu i njegovi računi u banci, u svakom slučaju nikad više neće biti ono što je bio i kako se ponašao...

AJKULA

pre 11 godina

Pusten je iz pritvora,pa sta?da nece mozda da se izvuce iz svega ovoga,pa naravno da nece,nadlezni organi su ti koji na osnovu dokaza ce doneti konacnu odluku,ima tu dosta materija u kojima je upleten Miskovic i drugi,svi koji su na taj nacin stekli bogatstvo neka idu tamo gde trebaju.

HOĆU DA ZNAM

pre 11 godina

Ono što je bitno nije Marku Miškoviću ukinut pritvor on samo nije u zatvoru već se nalazi u kućnom zadržavanju sa narkuvicom. Ako je sve radjeno po Zakonu u redu nevidim razlog da se diže ovolika prašina. Ili se želi da se ohrabre oni koji su skloni da krše Zakon.

stefanjuve

pre 11 godina

Polako ljudi. Pa da li citate do kraja tekst ?

Bice u kucnom pritvoru. Proces jos traje. Da je cist, bio bi pusten skroz.

Odmah ste krenuli da pljujete Vucica, a malo pravnih stvari znate.

umfufu

pre 11 godina

Ljudi ovo je normalno... On i dalje nije osuđen, još uvek je u pritvoru, ali sada u kućnom zbog olakšavajuće okolnosti (dobio je sina) i biće do kraja krivičnog postupka. Postupak će najverovatnije biti gotov sledeće godine jer je težak i kompleksan. Tako da on nikako nije na slobodi...

Zorica

pre 11 godina

Svetu se ne moze ugoditi ! Vidim da ovde neki izrazavaju divljenje sto je Miskovic izasao ! E pa bas zbog takvih nam i jeste ovako !Ali pojavio se neko pravedan i trezven ko ce stati na put kriminalu ! Vucicu, nastavi sa borbom protiv korupcije !

Ghost Protocol

pre 11 godina

To sto su ga pustili iz pritvora ne znaci nista. Pa nece da ga drze sto godina. Ovo znaci da su operativne radnje, sakupljanje dokaza i ispitivanje vezano za njega konkretno obavljeno, da nema straha od uticanja na svedoke i da nece da bezi. Zato je pusten u kucni pritvor fakticki, sa elektronskim pracenjem.

022

pre 11 godina

Ништа ново, то се ради у савременом свету. Само неко као што је гос.Марко Мишковић није заслужио да изађе на светлост дана још дуго.

pripravnik

pre 11 godina

Vidim da su mnogi srećni što je Marko Mišković pušten iz pritvora i odmah pričaju kako će mu država nadoknaditi milionsku štetu, a ne znaju osnovne propise, da bi se nekom odredio ili produžio pritvor moraju da se ispune tri zakonska uslova, a to su: da postoji bojazan od bekstva, da postoji bojazan od uticaja na svedoke i bojazan da će ponoviti krivično delo, ukoliko ne postoji ni jedan od ovih uslova nema razloga za produžavanje pritvora. Kako su postupku protiv Miškovića njemu verovatno oduzete putne isprave i saslušani svi ključni svedoci i ne postoji mogućnost da delo ponovi, logično je da se njemu ukine pritvor.

muffin

pre 11 godina

Niko nije rekao da će borba protiv korupcije biti laka.Bar 12 godina je puštala korene u ovoj Srbiji,ne može preko noći da se iskoreni

AlTair

pre 11 godina

`Ало, паљевине, шта се ложите на овај наслов, човек је добио наруквицу - значи да је у кућном притвору, а не да је пуштен на слободу! Знам да је реална вероватноћа да овај коментар не буде објављен, али колико је тенденциозно овај чланак написан, усмерен против Елиот Неса...

Djajzak

pre 11 godina

Neko je fino iskoristio trenutak oko neuspelih pregovora, platio debelo i udario na državu. Ipak, verujem da će država uzvratiti udarac, podići se i dotući kriminalce i njihove verne pomagače.

Dark Star

pre 11 godina

Što da čami u pritvoru kada može i u kućni pritvor, ostaće više para u državnom budžetu koje je izdvajala za životne potrebe Marka Miškovića dok je bio u državnom pritvoru. Elektronika ti je danas čudo.

Soko

pre 11 godina

Pametan potez. Pustiti ga sa narukvicom, znači smanjiti troškove držanja u pritvoru. Ovako, ima "slobodu" ali oivičenu sa četiri zida i sam neka se izdržava. Za toliko je valjda mogao da se nakrade...

avan

pre 11 godina

Mnogi ovde ne znaju da ukidanje pritvora ne znači istovremeno i obustavljanje istrage i sudskog procesa... Dakle, g-din Mišković nije van sudskog procesa! Podrška Vučiću u borbi protiv kriminala!

toza

pre 11 godina

Da se razumemo postupak koji se vodi protiv obojice Miškovića je od početka na staklenim nogama. Nezavisno od toga šta bilo ko od nas mislio o Miškoviću veoma teško će biti dokazati da je neko pribavio imovinsku korist tako što je jeftino kupio nešta a skupo prodao na berzi (pa berza tome i služi) ili što je stariji Mišković pozajmio pare i vratio sa pripadajućom kamatom (i to koliko sam razumeo po povoljnijim uslovima od bankarskih). Ako nemaju ništa drugo bolje da puste i starijeg Miškovića u kućni pritvor i da se nadaju da ukoliko država izgudi neće biti pokrenuta kontra tužba za nadohnadu štete.

Kolega

pre 11 godina

Puca polako Vučićeva borba protiv korupcije i visokog kriminala! Sada će građani da plate Miškovićima "ležarinu" i izgubljenu dobit nekoliko desetina miliona dinara!
Ako Vučić ne uhapsi u međuvremenu nekog iz svog okruženja (SPS,URS, Palmine, Velju)(hapšenje DS funkcionera nije više IN) ode rejting u nulu!

"Srecnija Srbija"

pre 11 godina

Opa,cim je Brisel nas doterao do kraja......uzima se oprobani recept.Ovah put PUSTAJU Marka tako da "igranci nikad kraja".U svakom slucaju MARKO DOBRO DOSAO KUCI!!!

Korito Ivanovo

pre 11 godina

Ama ljudi pa sta se desava sa nasim ljudima vidim da vecina podrzava izlazak Marka Miskovica iz pritvora.Ako vise nije bilo po Zakonu okolnosti da se nalazi u pritvoru uredu. Ali da li mi to pozivamo na korupciji i kriminal da se cini u Srbiji. Pa nece to tako moci ako neko ima dilemu odustanite od toga.Spasite sebe.

Diona

pre 11 godina

Ako će ovako da svi sudovi i tužilaštvo puštaju još neistražene slučajeve, da se Srbija bori protiv kriminala i korupcije a da sudovi puštaju sa električnim naruvicama jer je neko dao određenu svotu novca za puštanje stvarno nema nikakvog smisla. Sudovi i tužilaštvo za organizovani kriminal ne rade kako treba a sutra će biti pušten i Miroslav Mišković, koji je našu državu potpuno uništio i opljačkao.

Jagodinac

pre 11 godina

A šta su čekali do sada, da napakuju štošta još pre nego što dignu optužnicu? Nigde se ljudi ne drže u pritvoru dugo kao kod nas a da proces nije ni blizu da počne.

Zeljko

pre 11 godina

Pocinjem da sumnjam u resenost drzave da se obracuna sa kriminalom... Ili nam je pravni sistem zabrinjavajuce busan, ili je opet dokazano da sve ima svoju cenu...
Zalosno ako se izvuku, stvarno zalosno.

beli listic

pre 11 godina

Sta reci posle ovakve vesti, kradite ljudi ali kradite milijarde evra, ne sicu i dobice te narukvicu. Za koji dan ce i tata napolje i jos ce im se svi izvinjavati i platiti odstetu, Boze dragi kakva je ova drzava,sto vise krades vise vredis.

bane5

pre 11 godina

jos jednom je dokazano da postoje ljudi iznad zakona,neko za svoja dela robija duuugooo ili mu oduzimaju sve i to je uglavnom sirotinja, a poneki se izvlace sa narukvicama ,jos ce im i odstetu isplate jer su nevini lezali u pritvoru,eto i starog uskoro napolju.

Japanac

pre 11 godina

Ovo nije humano koliko drže ljude u pritvoru bez podignute optužbe. Što je najgore, ljudi još i podržavaju to. Ništa se nije promenilo od vremena gladijatora, lova na veštice, linčova, KKK, itd. Ljudi su uvek željni leba i igara.

Ivan

pre 11 godina

Botovi, ne tesite se botovi.... Sve cete to i Vi placati, njihove pretrpljene strahove, ukaliana imena i izgubljen novac! Znojicete se po kancelarijama po ceo dan za minimalac botovi, da bi im drzava isplatila milijarde koje ce im dugovati, botovi.....

Solaris

pre 11 godina

Imali smo jutros neka hapšenja carinika i popodne puštanje mlađeg Miškovića. Nije li to pokušaj da nam odvuku pažnju sa dijaloga, datuma i ostalih propalih akcija? Ništa nije slučajno

SEROLIVERIII

pre 11 godina

Mozda Miskovica mladjeg hoce da ukljuce u pregovore o Kosovu...medju pregovaracima on je sitna riba...ono sve krokodili sa iskustvom.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...krece oslobadjanje na mala vrata...e moji SNS-ovc(e)i...pa jel to borba vaseg velikog Eliota Nesa koji se reikarnirao u Aleksandra Vucica? To je ta borba protiv kriminala, korupcije...smesni ste kao crtani film u 19:15

priglup

pre 11 godina

Ete vam ga vaš Vučić, nemoj sad neko da mi kaže da je sudstvo krivo, kad svi znamo kako stoje stvari u ovoj državi odnosno da onaj ko drži vlast drži i sudove, aj ćao i pozdravite Vučka.

Vajat Erp

pre 11 godina

Dobro su se setili da ga puste. Ostaje sad pitanje: Ako su obojica zaslužila pritvor zašto nisu obojica pušteni? Kao da neko odlučuje o puštanju zavisno od toga kolika ga glavobolja muči toga dana.

Darko

pre 11 godina

iskreno...drago mi je.U pritvoru ne treba da bude jer drustvo od toga nema nista,nije nasilna osoba prema tome nikome nije pretnja.Ako je kriv i to se dokaze u sudskom postupku pravac u zatvor i da plati stetu drzavi koju joj je naneo.

pozdrav

pre 11 godina

Niste ih trebali ni hapsiti.pametnije bi bilo da ste pohapsili politicare koji su uzimali pare od miskovica,a njega pustili da ulaze i otvara vam radna mesta da imate gde da radite.

belo brdo

pre 11 godina

Nasta nam lici nasa drzava, na jednoj strani lopovi kradu na milijarde evra i nista ne vracaju, oslobadaju ih, a na drugoj strani se jadna sirotinja saoubija, porodicno se ubija, gladuje, ostaje bez posla, u beznadju, i svi cutimo. Krojaci nase sudbine mudro izmisljaju teme i rijale kojima ce nas zabaviti da zaboravimo na svoje beznadje.

ivan78bg

pre 11 godina

Dali vi ljudi kapirate da je on bio 4 meseci u pritvoru kao OSUMLJICENI i josh nije podignuta optuznica.....Sta to prakticno znaci-osumljice vas i strpaju vas u zatvor na par meseci i ne dizu optuznicu i posle kazu ebg zaebali smo se ajde idi kuci..A to sto si lezao par meseci u zatvoru tuzi drzavu....Takvih slucajeva ima dosta u Srbiji...Sudstvo u teshkom kanalu.Sta ima osumljiceni da se drzi mesecima u zatvoru?

Планктон

pre 11 godina

А што их и држе толико дуго. Плаше се да не побегну? Па није он Марко Милошевић па да остави жену и дете и збрише

Komarac

pre 11 godina

Ionako nije bilo nikakvog razloga da ga zadržavaju u pritvoru. Kao i Miroslava Miškovića. Nemaju oni protiv njih nikakav slučaj nego se jedan čovek preigrao u svojoj ambiciji pa bi sad da vadi fleke.

m4rk0

pre 11 godina

Eto vam vaseg Vucica i "borbe protiv koripcije" ;) Samo se vi primajte, a uskoro cemo i zvanicno ostati bez Kosova, a bez posla i leba smo vec odavno ostali. Nisam clan nijedne stranke, gade mi se sve, a pojavise lakomisleni narod koji se prima na demagogiju politicara.

uh!!!

pre 11 godina

Jao bre kako ste naporni! Pravite li (da se ne nadovezujem na neki poseban kometnar, nego sve takve) uopste razliku izmedju odsluzenja zatvorske kazne na koju je neko upucen POSLE presude i pritvora?!
Shvatite jednom - PRITVOR NIJE ISTO STO I ZATVOR!

DPolitika

pre 11 godina

Sve na kraju zavisi od suda i sudija i tu je test ove drzave koja ako tu padne treba i sama da padne...

Svedoci smo hiljada slucajeva gde je policija odradila svoj posao a sud je izricao male ili nikakve kazne...


Da li je i koliko policija odradila sada svoj posao videce se po materijalima na sudjenju a opet ja verujem da jesu uradili ono sto je do njih i sto je trazeno od njih(mozda najbitnije je sta je trazeno od njih).

Sto se sudstva tice setimo se samo pre par dana slucaja u Kragujevcu gde je decak prebijen od strane osobe koja je dve godine pre toga napala policajca i ucenika sekirom i za to dobio samo 5 meseci. Osobe kojoj preziem neznamo i koje se krije iako znamo kako se zrtva preziva.

Ono sto gradjani ocekuju je da sud pocne da izrice maksimalne kazne bez mogucnosti pomilovanja ili smanjenja a da zakonodavci postojece maksimalne kazne za dela krupnog finansijskog kriminala, zaista teska krivicna dela i dilere droga udvostruce ako ne i utrostruce, plus da im se sabiraju kazne kao kod drzava Anglosakskonkog pravnog sistema.

Hocemo PRAVDU a ne izgovore. Ako postojece tuzilastvo, sudstvo nemoze da obezbedi pravdu smeniti ih.

Vlajkov

pre 11 godina

Sad ce za koji dan i tatici isti scenario, onda ce polako, daleko od ociju javnosti da im skinu te narukvice a na kraju ce da racun za Vucicev marketing ispostave svima nama u vidu odstete za dane provedene u pritvoru.

Da Sandro

pre 11 godina

Da je nezakonito "pribavio" 3000 evra, robijao bi odavno.... greh je da truli u zatvoru neki mladi navijač ili ovaj mladi pribavljač.... to je mesto za one gladne, što razbiju izlog i sačekaju policiju da bi godinu dana imali šta da jedu...

Stric

pre 11 godina

Videcemo sta ce ovom decku staviti na teret! Ako nisu nasli nista valjano da osude Marka, mislim da ce drzava Srbija na ime obestecenja morati da plati milionsku sumu! Sve zarad Vucicevog rejtinga. Ali nicija nije gorela do zore!

Rale

pre 11 godina

Ideemo opet....malo zatvor,malo narukvica...malo platis na kraju i mir mir niko nije kriv...hmmm ovo me podseca na pevacicu koja zivi kod Zvezdinog stadiona...

Maksa

pre 11 godina

Dokazuje li i ova odluka da je malo toga dosledno i principijelno radjeno u i oko ovog slucaja? Bilo kako bilo, i bez obzira na sva tumacenja koja ce uslediti, pravedno je da se nadje van pritvora u rezimu u kome su bili oni cija je krivica utvrdjena i covek koji nije proglasen krivim. Posebno se ovom odlukom cine manje uverljivim i verodostojnim objasnjenja koja su u vezi sa njim se mogla cuti od isceniranog7 zaustavljanja na aerodromu do uveravanja da bi pustanje iz pritvora moglo da uznemiri javnost,a on sam utice na svedoke u postupku.Sta je to veceras drugacije u odnosu na desetak dana ranije kada su branjena resenja o produzenju pritvora i odbijanju zahteva odbrane? Nista, sto dokazuje kako su bile odluke neutemeljene.

mlekadzija

pre 11 godina

Sto ti je nazahvalna omladina. Umesto da ostane sa ocem i pravi mu drustvo, Marko zapalio kuci...Voleo bih da cujem razlozno objasnjenje zasto je pousten, i zasto bas sada. Ako je bilo zakonskog osnova da bude opusten ranije morao je biti pusten a ako nema koji sudija je smislio ovo?

Čitalac svega

pre 11 godina

Zaboravite Kosovo, zaboravite katastrofu u Briselu, zaboravite i kako živite! Evo vam Miškovića, evo vam Farme, evo vam Velikog Brata - to je zabava koju nam nudi vlast.

Aga od Ribnika

pre 11 godina

Kako to sada on može napolje a otac ne može? Dali su brdo garancija a pušten je samo jedan i to samo dan pošto je vlast "briljirala" u Briselu...

Teamadu

pre 11 godina

Danas se ne isplati biti pošten! Kada će se stati na put ovakvim ljudima. Gospodine Vučiću verujem vam da ćete izlečiti Srbiju od ove bolesti!

BARCELONA

pre 11 godina

Marko Miskovic je ucestvovao u nezakonitim radnjama i sada treba da ispasta zbog toga i da se ostro kazni. Aleksandar Vucic je jasno stavio do znanja da samo ovakvim stavom, Srbija ce napredovati i biti cenjenija u svetu.

Nebojsa

pre 11 godina

Ovi vladajuci ni do sada nisu imali argumente da ga drze u pritvoru,sada tek pocinju da se slazu kockice,ko je stvarno kriv a ko je sticao politicke poene.I do sada su obmanjivali javnost sa hapsenjem ljudi koji nisu bitni a oni za koje se zna da su duboko gurali ruku u dzep narodu,oni kao nisu bitni.Polako videcemo sta ce na kraju biti.

gradjanin

pre 11 godina

toliko o borbi protiv korupcije kada izadje i stariji Miskovic pa tuzi drzavu za provedeno vreme bice nam veselo a vlast i dalje se bori a rezultata nigde i prosli nisu bili ok ali ovi jos gori

spuštanje na zemlju

pre 11 godina

Prerano je za radost ako se usput ukinu i njegovi računi u banci, u svakom slučaju nikad više neće biti ono što je bio i kako se ponašao...

CAPO DI FAMIGLIA

pre 11 godina

Neki razlog za ovu odluku je postojao. Nije oslobodjen samo ima drugaciji tretman. Kao što vidite kapo porodice je još u pritvoru tako da ne morate još da padate u nesvest od negativnih komentara.

pub

pre 11 godina

Nalaziće se u kućnom pritvoru sa elektronskom narukvicom za kontrolu.To što se nalazi u kući,ne znači da će izbeći odgovornost pred zakonom,i sudski postupak,nakon podizanja optužnice,nema mogućnosti za bekstvo.

AJKULA

pre 11 godina

Pusten je iz pritvora,pa sta?da nece mozda da se izvuce iz svega ovoga,pa naravno da nece,nadlezni organi su ti koji na osnovu dokaza ce doneti konacnu odluku,ima tu dosta materija u kojima je upleten Miskovic i drugi,svi koji su na taj nacin stekli bogatstvo neka idu tamo gde trebaju.

HOĆU DA ZNAM

pre 11 godina

Ono što je bitno nije Marku Miškoviću ukinut pritvor on samo nije u zatvoru već se nalazi u kućnom zadržavanju sa narkuvicom. Ako je sve radjeno po Zakonu u redu nevidim razlog da se diže ovolika prašina. Ili se želi da se ohrabre oni koji su skloni da krše Zakon.

Teamadu

pre 11 godina

Nadam se da Srbija neće stati i odustati od rešavanja ovakvih slučajeva. Samo je zakon pogrešan i uvek na strani kriminalaca!

bucija

pre 11 godina

Na dan pregovora u Briselu je u komentarima simpatizera DS-a preovlađivala reč "izdajnik" za Aleksandra Vučića, a juče su da promenili ploču i da kažu da svojim nepristankom na ultimatum u Briselu, Vučić koči evrointegracije Srbije. Međutim, savetovao bih im da komentare od preključe sačuvaju, pa ako se za koji dan ipak postigne sporazum o Kosovu, i Srbija dobije datum, opet će one iste komentare od juče u kojima preovlađuje reč "izdajnik" moći da šalju. Ovo je samo pokazatelj koliko zagriženim DS-ovcima nije bitan državni interes nego samo da kritikuju Vučića.

MILENKO

pre 11 godina

hahaha jos malo pa ce i matorom miskovicu isto da ukinu pritvor pa me bas interesuje sta ima da kaze gospodin eliot nes?ovo se znalo i pre nego ih uhapsili...

Maki

pre 11 godina

Maske su pale, omiljena je fraza nasih politicara, a primenjiva i na vecerasnju vest. Zasto nije izasao neko od predstavnika vlsti i sudstva koji su nas mesecima uveravali da postoji krivica, opasnost od bekstva, uticaja na svedoke i mnogo toga jos? Dobor je da je ovako postupljeno sada, mada je okasnelo.

bezimena

pre 11 godina

(DPolitika, 3. april 2013 21:00)

Zaboravili samo jednu "sitnicu"!
Da bi se bilo kome izrekle kazne, maksimalne ili minimalne, NEZAVISAN sud mora da utvrdi da je neko za nešto KRIV!
Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!

para vrti gde burgija ne moze.

pre 11 godina

A u Kragujevcu se protiv gradskog ''biznismena'' vodi vise desetina sudskih postupaka a on jos na slobodi. Nista dokazi.

Alex1-beli listić

pre 11 godina

@(bezimena, 3. april 2013 22:17) "Naši sudovi NISU nezavisni, i tu je početak i kraj svakoj priči o pravdi, kaznama itd.!"

NISU, između ostalog, i zbog čuvene "reforme pravosuđa". Tako da su DS komentari na temu nezavisnosti sudstva izlišni.

Zanimljivo kako su se SNS botovi i DS komentatori složili oko Beka, a "kolju" se oko Miškovića.

Da li zaista svi iz DS-a misle da protiv Miškovića ne postoje nikakvi dokazi i da će ga "osloboditi i mi ćemo plaćati odštetu"?! SNS botove ne vredi ni komentarisati, ali sam zapanjen da članovi DS-a navijaju da proces protiv Miškovića "propadne". Da li ste u stanju da se odvojite od stranačkog rakursa?

Nije to nikakva "Vučićeva akcija", on je samo eksponent i ova polarizacija po pitanju spornih privatizacija je potpuno besmislena.

Milijan

pre 11 godina

Pa Miškoviiće su trebali još 11-og marta (posle 3meseca od hapšenja) da puste na slobodu jer držati ljude u statusu osumnjičenog preko tog roka smatram samo političkim kapricom a ne stvarnom potrebom pravosudnih organa. Pravosudje je imalo dosta vremena da sprovede opsežnu istragu i da utvrdi, da li ima čvrstih dokaza za podizanje optužnice ili ne. Opasnost od bežanja je svedena na minimum obzirom da su se Miškovići dobrovoljno odazivali na svaki predhodni poziv istražnih organa. Uz to nudili su kauciju. Smatram da i Miroslava Miškovića treba pustiti na slobodu makar i sa ograničenim kretanjem. Ako se to moglo uraditi za neke estradne zvezde, može i za ostale pa makr to bili i Miškovići. U protivnom vlast samo pokazuje da su nagadjanja o političkom utamničenju sasvim realna , i da običan čovek ne sme ničemu da se nada ako doje u sličnu situaciju da ga za bilo šta vrednije osumnjiče.

MOMO

pre 11 godina

Za ovo će neko morati da odgovara a zna se i ko. Pa šta ako je porodičan čovek. Njih nije bilo briga što smo mi porodični ljudi kad su nam zatvarali firme i nismo imali svojoj deci da damo parče hleba.A oni su se obogatili i sad ja trebam njih da žalim.Mislim da će biti slobodni ljudi tek onda kad našoj deci isplate svaki proplakani dan ,a znate kada je to-NIKAD!!!!!

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ne kapiram sto ih ne optuze ako ima dokaza? Mislio sam da ce biti sudjeni jer su sa nekim iz vlasti pravili kombinacije,ali toga nema,pa onda ne razumem, sto se sve to naziva borbom protiv korupcije,kad to nije,oni mozda mogu biti optuzeni za zloupotrebu,za k.delo koje je ukinuto ali ne i za korupciju,tako da ovi dezurni iz Sns treba malo da razmisle pre nego sto pisu ovde da je to borba protiv korupcije!
Mislim da je pritvor protiv Miskovica najvise sto Sns moze da ponudi sirotinji koja je zeljna krvi i lincovanja,ako ih i optuze,to ce biti na silu,i ti ce da padne na sudu.

sneza

pre 11 godina

Da je predstava na temu: Kako zavesu spustiti na Brisel? ne bi u njoj ucestvovali ovi akteri, u njoj bi igrali ili drugi ili u razlicitim ulogama, tako da bi veceras udarna vest bila da je najvecem neprijatelju drzave pridodata jos koja optuznica. Naprotiv, ovo je dokaz vise da je i ona prva bila na nestabilnim pravnim osnovama,a cvrstim dramaturskim.

Dux

pre 11 godina

Meni samo jedna stvar ovde nije jasna, oko cele ove farse. Optužuju čoveka da je ukrao 10M evra, a u svom džepu i u svakom trenutku ima bar 2000M evra. Što znači u da u svakom trenutku može da vrati tih 10 plus da da još toliko da ga ne bi smarali, a u zatvoru ga pritom drže ko najstrašnijeg zločinca. Bojim se da će kada se sva ova farsa završiti, on tužiti državu za bar 100m evra za pretrpljene gubitke u poslovanju. Moje pitanje ko će onda to onda da plati?

Marko

pre 11 godina

Oni koji veruju da jedan covek moze da donese nezavisnost i nepristrasnost pravosudju samo osnazuju tezu da je ceo slucaj Miskovic i proistekao iz htenja tog istog coveka. Kako je moguce da se zaboravlja kako smo mesecima citali srceparajuce price o tome da estradne dive moraju umesto nakita da donese elektronske sprave i to kao nagradu nakon dokazane krivice,a sada se istovetni rezim za coveka cija krivica nije dokazana, cak ni u optuznici napisana, tumaci kao privilegija, nezasluzeni poklon i sl. Pustimo sudstvo da radi bez mnjenja, na osnovu cinjenica.

1%

pre 11 godina

pripravnik, 3. april 2013 19:46

Lepo receno, samo ima falinku...a to je "bojazan"...
Ko je taj i ko je kompetentan da odluci da li postoji bojazan? Znaci to je po meni, subjektivno misljenje sudije ili vec koga..ili nekog ko moze da utice na njega da takvo resenje donese. Znaci, uvek moze da se sakrijes iza "postoji bojazan"..

misa

pre 11 godina

Lako je prati sebe preko drugih.Druge gurni a pokusaj sebe da operes ili sakrijes.Dobra ova igranka.Ja ti dao a ti mi ovako vracas.Ma nije vazno ajmo ispocetka.Ti meni ja tebi pa opet ti meni ja tebi ,daj ti meni pa cu ja tebi .Sta je sledece ?

Ljuba

pre 11 godina

A krevet u zatvoru na kome je dosada ovih par meseci lezao Marko je li se udubio od lezanja i ko ce da plati taj istroseni krevet?

DPolitika

pre 11 godina

@bezimena

Mislim da nista nisam zaboravio a posebno ne cinjenicu da je potrebno utvrditi krivicu....

Sudstvo se i sada samoproklamovano i zakonski naziva nezavisno sto je ocigledno da u monogim slucajevima da nije.

Pravo je pitanje sta sve utice na tu nezavisnost?

Po meni nezavsno sudstvo se satoji od:
1.Postenje

A zavisno sudstvo nastaje kada nema broj 1 i onda slede:
1. Novac - korupcija
2. Politika
3. Rodjacke i prijateljske veze

Nepostoji zakon ili politika koja moze da promeni coveka postoje samo testiranja i radna praksa kojima se moze utvrditi koliko je neko posten i objektivan i koliki mu je moralni integritet.

Sustina je nepostenima dati otkaz i dovesti druge i tako sve dok nedovedes postene cime postizes pravu nezavisnost a zakon ili neznam sta vec nemoze dati nezavisnost sem u deklarativnom smislu. Ako je sudija neposten on je neposten a nezavisnost od samo politickog uticaja i dalje negarantuje pravdu...Nezavisnost pa makar i deklreativnu vec imamo na delu hteli bismo pre svega postenje i moral...

Vecina sudskih procesa u Srbiji nema veze sa politikom pa ishod im nije pravican i zadovoljavajuci za ostecene, a koliko svatam tvoj nacin razmisljanja najverovatnije mislis pre svega na politicku nezavisnot sto treba da postoji ali ona sama po sebi nije dovoljna i nije garancija pravde.

Posten sudija moze ako ima politicki pritisak da podnese ostavku ako nemoze da sudi pravicno. Na javnim funkcijama nesmeju da postoje nedodirljivi to je najbitnije...

bezimena

pre 11 godina

za (bezimena, 3. april 2013 22:17)

U pravu ste, a za to je i odgovorna svaka vlast od 2000 pa na ovamo...
(Aleksandar, 3. april 2013 23:32)

Od 2000.!? Varate se, traje to mnoogo duže, ali je zalet uzelo kada je S. Milošević uspostavio svoju nakaradnu vlast!

Zika

pre 11 godina

Meni je potpuno jezivo da ova drzava ima pravo da te drzi 3 meseca u pritvoru bez optuznice i prava na sudjenje. Pa sutra mogu bilo koga od nas da strpaju u pritvor na par meseci, da nam upropaste zivote i onda nikom nista..

Bozidar_Petrovic

pre 11 godina

u pritvoru od 12. decembra? i kada se ispostavi da je nevin, ko ce u nase ime da mu plati odstetu zbog pritvora od skoro 4 neseca?