Ponedeljak, 01.04.2013.

12:14

Bez pretplate RTS kao rijaliti

Ukidanje TV pretplate i prelazak RTS i RTV na finansiranje iz budžeta može povećati njihovu podložnost političkim pritiscima, piše Blic.

Izvor: Blic

Bez pretplate RTS kao rijaliti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Mrmot

pre 11 godina

Ukinite beskorisni RTS,ili nek ga samo beograđani plaćaju,ionako je svaka druga emisija o beogradu...
Pretplata treba da postoji ali samo za regionalne medije koje sad planirate da ukinete...

Radoš

pre 11 godina

A šta će stranačke ekipe u Programskom odboru? Tome da se promeni način finansiranja, a samim tim i kontrole, protive se novinari i urednici i svi oni koji imaju preko 100 hiljada platu. Oni mlate pare od varijabila od kad je uveden sistem finansiranja pretplatom. Obični radnici imaju po 30 000, a Olivera Kovačević podigne dodatnih 600 000 preko fiksne plate. Pretplatu nisam plaćao, ne plaćam, niti ću. Ni taj porez ne bih platio, jer ne gledam televiziju. Ni jednu jedinu!

Boks

pre 11 godina

Šta će biti sutra sa RTS, ne interesuje me, niti kako će država organizovati njeno finansiranje. Tražiću da meni, kao i svim urednim TV platišama ta država vrati pare koje smo dali od decembra 2005. godine, a to je oko 400 evra. Molim da svaki medij, koji nije na platnom spisku vlasti, odlučno plasira ovu ideju odnosno zahtev. Siguran sam da redovnih platiša ima preko jedan milion. Zamolićemo ih da daju svoj potpis, preko interneta, na zahtev koji bi se uputio Vladi i poslanicima. Mislim da je ljudima dozlogrdila demagoška abolicija onih koji ne poštuju zakoner (ne plaćaju TV, ne plaćaju struju, ne plaćaaju gradjevi nsku dozvolu). Živeo haos! Tako je bilo na Kosovu i Metohiji osamdesetih.

Mihona Markovic Facebook

pre 11 godina

NEMANJA
>AMAN ljudi, NEĆU da gledam RTS! NEĆU! Kriptujte program pa ko hoće da gleda neka plati svoj ključ i neka gleda.

Nemanja ti si obrazovan mladic, ali stvar je u tome sto je RTS televizija koja se gleda u celoj Srbiji a ne samo u Beogradu i takav joj je i program, najsira tv u celoj zemlji, i verovatno ne moze zato preko kabovske.

Plik

pre 11 godina

Država Peru koja tokom 90-tih godina nije imala jak javni servis, doživela je da dela jednog genija književnosti Vargasa Ljose niko ne ekranizuje, ali je zato ista država snimala trećerazredne nebuloze serije za domaćice tipa ,,Gospođica'', ,,Kasandra'' , Rana ljubav''.
Eto to se dešava kad neko nema javni servis. RTS je ipak snimala serije o Vuku Karadžiću, Aleksi Šantiću, Aleksandru Obrenoviću..., ugostila domaću filharmoniju (Neko ovde kaže kome je do klasike nek gleda strane kanale Mezzo. E ja želim da pomognem domaćim klasičarima, horovima i kvalitetnim scenaristima). Ako u isti koš stavljate neke privatne televizije koje nude Kursadžije i Velikog Brata, sa televizijom koja je ekranizovala seriju o Vuku Karadžiću, onda ,,svaka vam čast''. Ova zemlja i ne zaslužuje ništa bolje.

Izumitelj rupe na saksiji

pre 11 godina

A zar ne bi bilo prorodno da RTS uzima pretplatu preko kablovskih operatera i da svakome moze da se ukune ukine taj kanal, ukoliko taj neko ne zeli da ga gleda? Ko se boji ovog napostenijeg moguceg nacina naplate, po principu da je gledanje neobavezno, a placanje obavezno za onog ko hoce da gleda taj nazovi JAVNI SERVIS.
PS Samo prisustvo gospodje Trivan tamo gde se odlucuje o bilo cemu, mene automatski iskljucuje iz bilo kakve kombinacije vezane za ono cime se ona bavi.

rts off

pre 11 godina

Kako svaka kompanija na svetu mora da se bori za razvoj proizvoda i usluga, pronalazenje trzista, konkurentnost da bi na kraju godine ostvarila profit i opstala, ne vidim ni jedan razlog zasto to isto ne bi radile i drzavne/javne kompanije u Srbiji. Koja je razlika? Svrha svake kompanije je da generise profit, ako nije sposobna za to onda se gasi. Sve je jasno ko dan.
Kad bi njih 4000 zaposlenih na RTSu zajedno sa gdjom. Trivan i direktorom Tijanicem razmisljali i radili na tome kako da na kreativan i inovativan nacin dodju do profita, ne bi ni morali da razmisljaju o gasenju servisa a publicitet bi sam porastao. Ali naravno, lakse je ne raditi nista i uzeti od gradjana. E pa ako tako razmisljaju, onda gasi ne trebaju nam nesposobnjakovici

@Deki

pre 11 godina

Ako je nekom do toga da mu deca gledaju kulturni program i slusaju klasicnu muziku, internet je pun takvog i jos kvalitetnijeg sadrzaja od onog koji se vec emituje na rts pa sebi obezbedite kulturu
Uostalom ako se nekom placa neka placa ko..postedeti ljude koje rts ne zanima

plastik fantastik

pre 11 godina

Da je RTS dobro radila i nudila kvalitetan program ja bih redovno plaćao pretplatu i prvi stao u odbranu njene nezavisnosti. Za ovakav krš od programa me nije briga, mogu odmah da je ugase, od mene dinara neće videti.

Srba

pre 11 godina

A da uprava RTS-a ode malo na specijalizaciju u B92, Pink ili Prvu da vidi kako se radi i zaradjuje bez uzimanja harača od naroda, a?

AndjeoZla

pre 11 godina

@ Sofija
Jedini nacin da ljudi ovde ne gladije VB, Farmu i ostale gluposti, jeste da ih naterate na to. Za mene je klasicna muzika Run DMC, AC/DC, Generacija 5, YU grupa itd. Za nekog je to Semsa Suljakovic. Retko ko stvarno slusa Baha ili Sopena, jos manje ih zna ko su pomenuta gospoda. Ako vam je do klasicne muzike imate Mezzo, sporta Sport Club, serija FOX Crime ili internet za sve navedeno (sto je i najbolja solucija). Izbora ima, svako ce gledati ono sto hoce. To sto ce RTS izgubiti na klasicnoj muzici, pretpostavljam da vam je to Zikina Sarenica, ili na obrazovnom programu, verovatno Olivera Kovacevic, nece naterati narod da odjednom slusaju Pavarotija i idu da gledaju balet. A i zadnje dobro sto je izaslo sa RTS-a je originalna Metla bez drske. Imam babu i dedu na selu, pa me serije sa tematikom sela ne interesuju. Okruzen sam Sojicima i Popadicima, ni do njih mi nije. Plavusa oko mene koliko hoces, i sa te strane sam zadovoljan. Kao i vecina ljudi koje znam. Nemate argumente osim vase frustracije a ona nece promeniti mentalni sklop naroda. Tako da RTS treba ukinuti, najisplativije je po sve.

PS Prve tri recenice su namenje Sofiji, ostale svima koji brane RTS.

nissin

pre 11 godina

Dobar program je uvek bio u tragovima. S vremena na vreme iskocila bi po koj dobra serija: Bolji zivot, Vruce leto, ... ali bilo je tu tusta i tma losih serija od Ljubav na seoski nacin, Srecni ljudi, Selo gori ...

Sofija

pre 11 godina

O zemljo seljaka…samo dajte 'leba i igara…farma i veliki brat, ko je koga dohvatio, Ekrem i starlete, a posle se čudite što vam se deca drogiraju, što vam maloletne ćerke idu na abortuse, sinovi postanu batinaši i kriminalci koji ubijaju svoje devojke…i da ne navodim dalje.

Tesla

pre 11 godina

A sta RTS je je kao do sada bio nezavisan? Pa u rts-u ima vise propalih politicara nego novinara. Oni bi da budu nezavisni u trosenju para ali bi voleli da im drzava da pare ili da drzava natera gradjane da daju novac za rts. Kad je na rtsu u poslednjih 30 godina kritikovan neki politicar iz vlasti zbog bilo cega. Stvarno ljudi iz rtsa i neki koji su na njihovoj strani misle da smo mi obicni gradjani ovce. Vec mesecima je glavna tema rts. Ma ukinite ga i gotovo.

Dr.Robert

pre 11 godina

Ma svakako ih se nećemo rešiti,uzeće pare džabalebaroši ovako ili onako,samo će drugačije biti uknjiženo .Žao mi je svakog čoveka koji će ostati bez posla ali koliko ne hiljada nego desetina a možda i stotina hiljada je ostalo bez posla u sumnjivim privatizacijama pa se nije pravila takva buka kao oko RTS-a.Druge firme su mogli prilagoditi vremenu time što su mnogr zavili u crno,za RTS stalno mora biti infuzije.U Srbiji malo veća palanka ima lokalnu tv koja je bolja od onog što nudi držvna tv.

Lacky

pre 11 godina

Ovo je jako lukavo !!!
Morali su naći neko rešenje za pretplatu jer za godinu dve će početi emitovanje tv signala u digitalnoj tehnici a narod ne bi mogli da nateraju na kupovinu SET TOP box-a !!!!
Rešenje je finansiranje iz BUDŽETA !!!
Imamo mi inteligentnih stručnjaka !!!

Dragan

pre 11 godina

Izvolite gospodo rts-ovci na slobodno trziste pa se finansirajte koliko hocete.
Ipak ,iskreno se nadam da cete propasti.Mislio sam da ne postoji gori ispirac mozgova od Pinka ali sam pogresio.Oni bar ne maltretiraju narod sa serijama koje su snimali Slobo i Mira.
Ko voli neka vam placa a ja i jos par miliona sigurno necemo.Dosta je narodu vise tih javnih kuca

busta

pre 11 godina

Ne znam šta će promeniti ukidanjem pretplate od 500 din. Država preuzima RTS i dalje će se od narodnih para finansirati RTS. Nije šija nego vrat!

Nev

pre 11 godina

"(Te Kvondo strikes back, 1. april 2013 14:11)"
Ima smisla ali u normalnoj drzavi a ne u uslovima gde se ne radi, gde se uspehom smatra repriziranje starih gluposti koje nemogu da podnesem jednu sekundu da gledam. Imaju brdo zaposlenih sve preko veze kao i u drzavi. Umesto da se "reforma" odradila odmah na pocetku "nezavisnosti" oni su jos vise zaposljavali i umesto da postane javni servis postali su servis mamine i tatine slatke decice.
Taj sitni car kad se na kraju ukrupni teranjem svih gradjana Srbije da plate ispada kao veoma krupno uzivanje nekolicine na zakonskoj pljacki gradjana za nikakav posao. Pa vise je B92 javni servis nego ovaj RTS/RTV.
I zasto bih ja placao sve neke duple poreze vise? Ako moze B92 onda moze i RTS da prezivi na isti nacin, nek se reformisu u takvu kucu. A narod ce birati sta ce gledati. Drzava nek privatizuje RTS a nek raspise neku vrstu tendera za razne emisije/sadrzaje od javnog interesa za koji ce se takmiciti privatne tv-i. Drzavi je dovoljan internet portal koji ce biti istovremeno i pristupna tacka ka obavljanju raznih stvari koje drzava servisira a istovremeno i izvor informacija. Kao sto za TV treba televizor tako i za internet treba racunar. Nek drzavne bibiloteke/ustanove imaju besplatan pristup tome ili telekom nek svima da besplatan pristup internetu po minimalnoj brzini da se moze upotrebiti ovaj sistem. Imate android tkz. tv box za jedno 40 eura uz monitor od 70 eura imate i tv i komp dovoljan za internet a i za digitalnu tv.

Aleksandar

pre 11 godina

Jel neko rekao Tijanicu i kreatorima zakona, da televizijska kuca ne sme da se finansira iz budzeta, kao ida ne sme da uzima dvostruki harac, sto od reklama, sto od gradjana? Jel' oni uporno misle da smo mi budale. Za ovo bre padaaju ljudi i firme k'o od sale. I posle laziramo izvestaje ka EU, kako smo dobri. Pa bre mi znamo i EU zna kolika smo glupava korumpirana stoka. Zato nas i za....aju, a bogami i pametni ljudi ovde.

RADMILA

pre 11 godina

Šta je sa nama redovnim platišama i osobama koja poštuju zakon? Hoće li nam država vratiti pare pa da budemo ravnopravni sa onima što nisu plaćali pretplatu?

Ђока

pre 11 godina

Шта ће Србији два јавна сервиса?Треба Нови Сад укинути као јавни сервис већ га третирати само као локалну тв, а РТС да остане јавни сервис на територији целе Србије и да се плаћа претплата уз порез.

Plik

pre 11 godina

Hejteri, grešite. Svi pljujete javni servis zbog Tijanića i zato što je u proteklo vreme bio loš, ali ne treba gledati to već IDEJU javnog servisa.
Bez javnih servisa niko ne bi emitovao:
- klasičnu muziku
- snimao domaće drame i serije
- Pravio obrazovane emisije,
- pratio kulturu i književnost
- razvijao nezavisno novinarstvo

Mađarski javni servis je najmanje gledan ali ima svoju svrhu. Oni su jedini u Mađarskoj kod kojih gostuje filharmonija, opera, folklor, koji snimaju seriju i dramu po eminentno vrednom mađarskom književnom delu.
Ja se bojim da bi bez toga sve bilo podređeno željama isključivo većinskih šorkih narodnih masa, a to neće biti ni dobra muzika, ni kvalitetna serija (već nešto kao Kursadžije), a umesto profi novinarstva, privatni vlasnici medija guraće na vodenicu svog finansijera pa iako je finansijer mafijaš, opet nema kritike.
U Nemačkoj neko može da otvori i kanal klasične muzike. Dovoljno je da ga gleda 1 od 80 miliona i preživeće. U Srbiji od 7 miliona, taj 80.deo koji bi gledao klasiku, ne bi bio dovoljan i takav kanal bi se ukinuo kao neisplativ. Zato je dobro da imamo javni servir koji se ne bi bazirao na venom takmičenju za gledanost, već bi principijelno forsirao neke dokazane vrednosti. Treba plaćati pretplatu. Javni servis je temelj kulture jedne zemlje.

jonathan ross

pre 11 godina

Ko hoće nezavisno informisanje taj ne gleda TV nego se informiše putem interenet medija. Baš me briga ko finansira RTS dokle god se meni ne ispostavlja račun, a ne verujem da će PDV porasti zbog toga. Kako god okreneš, gledaoci nemaju nikakav uticaj ni na izbor funkcionera ili urednika, ni na programsku politiku pa što bi se onda igrali "javnog servisa" o našem trošku?

Arhimedes

pre 11 godina

Samo nekoliko nasumičnih pitanja koje mi odjednom padaju na pamet.

Da li je bilo ko od kritičara RTS-a, uglavnom negledalaca i nepoznavaoca ovih nekoliko raznorodnih programa, maločas gledao sjajnu emisiju sa Rankom Munitićem, u okviru TREZORA, o Čkalji koji je rodjen na današnji dan? Da li neko prati Treći program radija, jedini koji donosi nove, do sada neobjavljene tekstove i prevode domaćih i autora iz sveta, da li neko sluša AGORU Drugog programa Radio Beograda, znate li da je dečiji orkestar KOLIBRI pod zvezdom i imenom iste kuće (kao i Simfonijski i Narodni orkestar, radio Bgd 1.2 i 3), gledate li (ako ništa od ovoga niste videli) dokumentarnu seriju o Beogradu kroz istoriju koja može da parira emisijama iz ove kategorije koje srećemo na programima značajnih evropskih medijskih centara. Znate li uopšte, šta je suštinski zadatak javnog servisa?

Da bismo nešto kritikovali nadam se da je preduslov da poznajemo ono o čemu govorimo.

Te Kvondo strikes back

pre 11 godina

Ljudi vi se zezate zbog sitnog ćara. Ovi nesposobnjakovići političari ne uspevaju da urade ništa kako valja. Finansiranje javnog servisa ima smisla jer nam je potreban kavalitetniji program. Ukoliko ide iz budzeta, dobićemo Studio B na nacionalnom nivou. Ono što je neophodno je smanjenje broja zaposlenih i nepotrebnih troškova. A to niko ne sme ovde da radi zbog socijalnog mira. A sa druge strane opet su nesposobni da osmisle kako povećati zaposlenost. Zato smo na svim poljima u pat poziciji.

nota bene

pre 11 godina

od kada postoji pretplata
dokumentarno program:trezor,zadnja kuca srbija,kvadratura kruga,sasvim prirodno,trag,313.godina,beograd veciti grad,srbi u holivudu,dosije navijaci..
emisije reportaznog tipa:reportaze sa filmskih festivala u kanu, veneciji,berlinu,emisija ovo je srbija sa dopisnickom mrezom iz skoro svakog mesta u srbiji,bg hronika,jutarnji program,zikina sarenica..
informativni program:svedok,upitnik,da mozda ne,oko..
muzicki program:jelen top 10,koncerti klasicne muzike,balet na rts digit..
igrani program:a.serije:dramatizacije mir jam 3serijala, selo gori a baba se ceslja 3 serijala, bela ladja 3serijala, moj rodjak sa sela 2serijala,ulica lipa,vojna akademija,montevideo 2serijala (3. se snima), ravna gora(snima se),led(emituje se)
b.drame:knezevina srbija, kraljevina srbija, gde cveta limun zut, albatros, cekrk, tegla puna vazduha, drama o zenama koje su abortirale, nzm kako se zove, zatim nedavno je bila dvodelna drama sa nikolom ristanovskim u zapadnoj srbiji pocetkom 90ih..
c.filmovi:kompletna domaca produkcija(zajedno, nije on takav, bg fantom, dr rej i djavoli...),serijali filmovi sa festa(gvozdena lejdi,avr, ljubav...)serijali obitnici oskara(katanac za bol,irska ruta..) umetnicki filmovi,stari blokbasteri(rambo,umri muski..),kao i filmski klasici(zaoka...)
rts digital:program sa izuzetnim izborom umetnickih muzickih sadrzaja, baleta, opere,dokumentarnog programa vrhunske produkcije...
sport:sp,ep fudbal,kosarka,odbojka,vaterpolo,liga sampiona..
hvala!

Masinica

pre 11 godina

Pa upravo iz razloga što su do sada bili nezavisni, iz tih razloga je i doneta ova odluka. Na RTS-u jedino ko je bio nezavistan u donosenju odluka je direktor Aleksandar Tijanic koji je po svojoj slobodnoj proceni davao novca za prelazak iz druge televizje na RTS. Umesto da se bavio poslom za koji je primao platu.Doveo je velik broj radnika da nisu sigurni šta i gde će sutra.

Ivana

pre 11 godina

RTS i dalje (iako mu je konkurencija bedna) ima najbolji program, posebno RTS 2, gde, kao na retko kojoj drugoj stanici, mogu da se pogledaju kuturne i obrazovne emisije.
Ako ukinemo RTS, ostace samo farme, veliki bratovi i turske serije. A to je izgleda jedino sto nas narod voli... Da nije tragicno, bilo bi smesno koliko ljudi pljuju po RTSu.

neko

pre 11 godina

A otkud drzavi 70 miliona evra, kad i ovako ima problem sa budzetom?

To ce samo uvecati budzetski deficit za 0,25%. Umesto da smanjujemo budzetski deficit, mi stalno idemo korak napred, nazad dva. Ne vidim kako ova drzava moze da izbegne BANKROT. Ako mislimo da je izvoz od 12 mlrd evra dovoljan za izlazak iz krize, onda su ovde ljudi nepopravljivi nerealni optimisti.

Vlajko

pre 11 godina

Nije šija - nego vrat. Država neće imati direktnu kontrolu, tek onda kada RTS u potpunosti postane komercijalna televizija, a do tada ona to može biti. Ne može se biti i komercijalna i javni servis u isto vreme. Takav zahtev je toliko besraman i vređa pamet, da mi se bezgranično gade svi zagovornici Tijanićeve teze.

al arabia.

pre 11 godina

u srbiji se sve svodi na rijaliti sou pa nek ide i rts kada nije sposoban da funkcionise u novim vremenima i novim savremenim uslovima.

Slauter

pre 11 godina

Ono što nas EU i druge uticajne svetske institucije obavezuju da uradimo, a ima loš efekat za nas, poput liberalne trgovine, tu smo prvaci.

Ono što bi trebalo sami da negujemo više nego što nam bilo ko nameće, što mora da ima pozitivan efekat za svaki narod, to svesno urušavamo u borbi interesa.

Promenite Tijanića, uređivačku politiku, ali nemojte da dozvolimo da se sve pretvori u farmu sa pravom ljudskom stokom na ekranu 24/7. Ovaj narod mora da opstane, iako to mnogi ne žele. Neki delovi RTSa su od suštinskog značaja, iako to nekima smeta. Najpopularnije je pljuvati, van mode osmisliti nešto kvalitetno i vredno.

Destruktivan smo narod, 500 dinara nam je važnije od bilo koje šire slike, vrednost ne postoji, kao ni sistem, cilj, strategija. Propasti moramo.

Nesa

pre 11 godina

Zanimljiv tekst iz više razloga:

- "Kako je obrazloženo u vladajućoj koaliciji, građanima ne bi trebalo uvoditi nove namete" - tačno, jer građani nemaju ni za goli život
- "Finansiranje javnih servisa iz budžeta bio bi korak unazad i smanjiće medijsku nezavisnost, rekao je generalni direktor RTV Siniša Isakov - sramotna i cinična je reč SMANJIĆE nezavisnost što ukazuje da Radio Televizija Vojvodine nije bila nezavisna
- "On je ocenio da bi najkvalitetnije rešenje bila pretplata koju bi javni servisi sami ubirali" - ali ne na nezakonit način i sve uz pomoć sudova kao do sada
- "članovi Programskog odbora RTS iz opozicionih partija nisu za finansiranje javnih servisa iz budžeta" - šta će članovi partija u odboru javnog servisa u "vlasništvu građana"? Gde je tu dosadašnja tzv. NEZAVISNOST javnog servisa?
- "Jelena Trivan (DS) član Programskog odbora RTS smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti" - taj isti DS odavno živi u svom rijalitiju koji nema veze sa životima građana
- Trivan: "RTS je glomazan servis ali sa adekvatnim socijalnim programom može se učiniti manjim" - zašto to nije urađeno do sada?

Pisao bih još ali imam na raspolaganju samo 1500 karaktera što je za RTS, RTV i medije premalo da bih preneo sve što o toj temi mislim i znam.

Ukratko, mediji i njihovi uposlenici na najnižem su stepenu sloboda, prava, mogućnosti... u poslednjih dvadesetak godina. Razlog za to je nedostatak tržišta i privrede koji su uništeni!

ky3ma

pre 11 godina

A zasto bi samostalno ubiranje novca bilo garant nezavisnosti. Ako se vlastima ne svidja uredjivacka politika oni nece moci da zatvore slavine vec ce samo da peomene direktora sto su i do sada radili, a imajuci u vidu da Tijanic vec duze opstaje kao direktor to znaci da je svima bio dobar. Toliko o nase pravo da znamo sve. A sa svim glupostima koji se prikazuju na RTS-u stvarno nista zaslužili ni dinara a ne neke pretplate silne. Shvatate li vi sta je dobar program uopste? Zikina sarenica, serije neke .. to nije.. Pogledajte program HRT-a pa vidite. A vi imate 1000 ljudi da otpustite. Pa to vam je znaci visak. toliko plata ste davali zabadava. I to minimalni visak. Da li znate koliko b92 ima zaposlenih. Jedno 20 puta manje od te vase smanjene sume. A isto su nacionalna televizija... Mozda nisu svetska i na nivou RTS-a? :). Znaci vi ste jedno leglo parazita koje podilazi svesti i zeljama nesrećnih i neobrazovanih a takvih je kod nas najviše.

vojvođanin

pre 11 godina

Sve što je ovde javno, mislim na javne kuće - JP, propada, izvor je korupcije, azil je za nesposobne politikante...kojekakve žbirove i lopove !!! Bolje je da se RTS finansira kroz budžet-republički i deli sudbinu republike, ili propada ili se razvija...valjda su im interesi isti...Žiku "šarenicu" nikada nisam želeo plaćati direktno, ovako indirektno,a uvek im je malo, preko budžeta, mi je nekako lakše progutati...fuujj, sramota...

smajli

pre 11 godina

I do sada su se pokazali kao veoooma nepristrasni... Moraceda smanje plate pa uhvatila nervoza..

PS Otpustite tijanica i bice 50% bolje!!

Srki

pre 11 godina

Ja uredno plaćam svog kablovskog operatera koji emituje i RTS. Rešenje treba tražiti u ovom smeru. Neka se RTS dogovori sa operaterima. Ako to nije moguće, što se mene tiče, slobodno ukinite RTS.

i sta sad kao oni bili nezavisni moz misliti

pre 11 godina

A inace RTS je poznat kao objekitvna nezavisni servis koji napada vlast i pravi Insajdere i time ukazuje vlasti a i narodu na razne mahinacije..Od kad znam RTS je bio rezimska televizija svake vladajuce garniture. Od slika i izjava vladajucih kao i hvalospeva ne moze da gleda ni dnevnik. O emisijama da ne govorim Sarenice uzasa pa do goooooogle broj repriza reprizi repriziranih serija cije su se trake izlizlaze od emitovanja i reemitovanja da ne govorim. isto tako Tijanic koji preti odpustanjem 1000 ljudi pa sta bilo je i vecih odpustanja IMR, Zmaj, IMT, Viskoza i tako dalje svaka ta fabrika imala je hiljade zaposlenih pa ih niko nije oplakivao kad su zavrsili na ulici. ko je mene zalio kad sam ostao bez posla. Ostao pa sta , sposoban pa nasao novi i bolji . Gasi RTS ako nema para i kraj . Drugo dok god drzava bira direktore upravni odbor i ostalo od nezavisnosti macku o rep

TV BASTILJA!!!

pre 11 godina

Ppa naravno da je to ideja osd samog pocetka Vucka, Tome-diplome i Dacica, da se TV Bastilja ponovo stavi pod njihovu njusku onih Milosevicevih i Seseljovih ljudi. Vracamo se u devedesete na svakom koraku.

Miloš

pre 11 godina

Ruku na srce, koliko god kritikovali RTS, pogledajmo šta je alternativa? Naše društvo će manje-više ostati "osuđeno" na Pink, Prvu i razne reality shows a to je ravno kulturološkoj katastrofi !

Bojan

pre 11 godina

Kako bi bilo da ukinete tzv. "Javni Servis" ovakav kakav je? Neka se svede na prenose iz skupstine i prenose izjava vlade. Za to vam treba 10 ljudi maksimalno i to tehnicara kamermana. Sta drzava ima da trazi u TV poslu, osim ako joj cilj nije da manipulise a toga je bilo jako puno u proslosti.

buha

pre 11 godina

ljudima izgleda da nije jasno da televizija kao medij lagano umire i vise nije toliko bitan, samim tim i finansiranje istog je besmislica.

to je kao da pre dvadeset godina neko trazi pretplatu za radio beograd.

misite o tome.

Miki

pre 11 godina

Kakvi nesuvisli argumenti. Cime je to dokazana navodna veca nezavisnost od kad se naplacuje pretplata? Jesu li gradjani na izborima birali direktora televizije ili ga je postavljala vladajuca garnitura? Uticaj vlasti na medije svakako je isti (nebitno da li je veliki ili mali) placala se pretplata ili ne. Prema tome: ukidajte taj namet!

voja

pre 11 godina

RTS nije Javni servis, niti je to ikad bio.
Program je nula, obrazovnog programa ima veoma malo, kulturnih i sportskih sadržaja, još manje.
Sav program je, uglavnom,sačinjen od repriza "najgledanijih" serija iz prošlog veka.
Zašto im služi toliki broj zaposlenih?
Koliko su primili u poslednje 4 godine i zašto.
Pretplatu ukinuti, odmah.

environmentalist

pre 11 godina

Hahaha a sada, kao i bilo kada ranije, RTS ima nezavisnu uredjivacku politiku!? BTW pa zar nisu i pare u budzetu od gradjana Srbije??? Pretplata je samo jos jedan dodatni namet kojim gradjani Srbije izdrzavaju hiljade neradnika primljenih preko veze!

nesa

pre 11 godina

I sa pretplatom je realiti.Sramota je traziti od ljudi koji primaju 12000 penzije a poneki i plate da izdvajaju 500 dinara kako bi reporterka tzv.javnog servisa mogla da odputuje u Njujork da nas obavesti sa lica mesta da stize novi Samsung cetiri.Taj servis trosi ogromne pare a ima najnekvalitetniji program u regiji.O politickoj neutralnosti ne bih mnogo,stvar je procene.Sto se tice angazovanog politickog novinarstva i tu ne vidim nista posebno i ne znam zasto bi taj segment morao da trpi, nije to valjda najskuplje.Pa vise je afera otkrila Brankica nego citav dodvoricki RTS.Sta to njihovi novinari rade? Citam da ima 5000 zaposlenih da ne poverujes. Direktor ima status pape-dozivotno.To je jedna katastrofa od televizije ukratko receno.
Pozdrav iz Beca

Petar

pre 11 godina

A do sad su kao bili nezavisni i gledali da nas kulturno uzdižu, sve se bojim! Boli njih uvo odakle dolaze pare, uvek će raditi za svoju stranku, takvi su ljudi postavljeni i neće se promeniti - dok ih mi ne promenimo.

Nisam za 100% finansiranje iz budžeta, al' nisam ni za to da plaćam 500 din mesečno a 7 godina nemam RTS1/2 uopšte na TV!

Neka se RTS transformiše u javni servis za važna obaveštenja, uzbune i slično, a u međuvremenu neka prenosi predstave iz pozorišta i koncerte ozbiljne muzike, reprizira Branka Kockicu... Biće program bolji 100x nego sad.

Vojvodinac

pre 11 godina

Čitam i ne verujem!
"Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS...", da li je moguće?!
Smehoteka, pa RTS treba zakonom zabraniti..... kaao nezavisni su, a programski odbor sve stranačke ličnosti!!
Nije-nego!!
Ako mene pitate, dugo ste i opstali (RTS) s obzirom kako radite!

Zaphod

pre 11 godina

Neka ukinu Шареницу. Emisija je nadasve glupa i verovatno preskupa. Neka ukinu svoja dopisništva diljem Srbije koja za 5 minuta programa mesečno dobijaju ogromne honorare, i neka od regionalnih televizija preuzimaju priloge po potrebi. Poslednjih par nedelja sam gledao Ratove zvezda na HRT-u bez trunke EPP-a, kod njih film od sat i 45 minuta traje dva i po sata, koliko košta sekund reklamiranja na ReTeSe-u? Cela država je prsla a oni bi da imaju plate kao da je med i mleko. Samo bez „direktorove” plate i troškova bi osetno smanjili gubitke, da ne pričamo o kadrovima koje je dovukao tamo...

Marko

pre 11 godina

Gluplji program od onog na RTS-u ne postoji, i to nije pitanje novca, već ideja.
Šta bulazne Đurić i Trivan??? Pa tamo vrte špicu za dnevnik iz 70 i neke. Scenografija u studijima je katastrofa. Ono ne liči ni na šta. U stvari liči na Srbiju, za čije stanje su odgovorni svi političari: od DSS-a koji je postavio onog **** Tijanića, preko DS-a koji je sve to tolerisao i sada ovih 'naprednjaka'.

internet je keva za informisanje

pre 11 godina

Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS, smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti.

Na izjavu ovog člana saveta programskog odbora RTS-a dodaću sledće: 48 sati svadba, ja imam talenat.
Takođe upitao bi ovog člana šta misli o Srećnim ljudima, Boljem Životu, Vrućem Vetru,Paji i Jaretu, Pozorištu u Kući ....
Privatne emisije poput SAT(najgluplja emisija o automobilizmu i turizmu), evronetu.

P.S Ja sam zaprepašžen kad sam pročitao da ste vi član programskog saveta RTS-a. E zato treba ukinuti RTS.

Lale

pre 11 godina

"Ukidanje TV pretplate i prelazak RTS i RTV na finansiranje iz budžeta može povećati njihovu podložnost političkim pritiscima..."

Hahahaaaa...a kao da do sada niste bili pod "političkim pritiscima". Ajde bre bagro reketaška...nije vas sramota. Trebalo bi da vas kompletno ukinu, ne samo taj reket koji uterujete ovom, ionako siromašnom stanovništvu!

DaX

pre 11 godina

Koga je briga za taj RTS,ako je preglomazan i ocigledno nepotreban ugasite ga,jer ionako niko ne gleda tu glupost od televizije...ovakav kakav je samo je leglo partijskih kadrova cije su plate daleko iznad proseka Republike...sva podrska Vladi za ukidanje pretplate!

Gojko

pre 11 godina

Иначе је РТС јако независна и респектабилна институција коју покреће четири хиљаде врсних новинара!

бидермајер

pre 11 godina

"Штета" за нискобуџетни самозвани сервис и информативни МЕЈНСТРИМ државе,печурку отровницу паразита сапрофита и пијавицу друштва.

TV Bastilja

pre 11 godina

Privatizujte RTS, neka postane komercijalna televizija i neka se sama finansira.
Nisam ni za pretplatu ni za finansiranje iz budzeta.

nesa

pre 11 godina

I sa pretplatom je realiti.Sramota je traziti od ljudi koji primaju 12000 penzije a poneki i plate da izdvajaju 500 dinara kako bi reporterka tzv.javnog servisa mogla da odputuje u Njujork da nas obavesti sa lica mesta da stize novi Samsung cetiri.Taj servis trosi ogromne pare a ima najnekvalitetniji program u regiji.O politickoj neutralnosti ne bih mnogo,stvar je procene.Sto se tice angazovanog politickog novinarstva i tu ne vidim nista posebno i ne znam zasto bi taj segment morao da trpi, nije to valjda najskuplje.Pa vise je afera otkrila Brankica nego citav dodvoricki RTS.Sta to njihovi novinari rade? Citam da ima 5000 zaposlenih da ne poverujes. Direktor ima status pape-dozivotno.To je jedna katastrofa od televizije ukratko receno.
Pozdrav iz Beca

internet je keva za informisanje

pre 11 godina

Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS, smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti.

Na izjavu ovog člana saveta programskog odbora RTS-a dodaću sledće: 48 sati svadba, ja imam talenat.
Takođe upitao bi ovog člana šta misli o Srećnim ljudima, Boljem Životu, Vrućem Vetru,Paji i Jaretu, Pozorištu u Kući ....
Privatne emisije poput SAT(najgluplja emisija o automobilizmu i turizmu), evronetu.

P.S Ja sam zaprepašžen kad sam pročitao da ste vi član programskog saveta RTS-a. E zato treba ukinuti RTS.

Gojko

pre 11 godina

Иначе је РТС јако независна и респектабилна институција коју покреће четири хиљаде врсних новинара!

Miki

pre 11 godina

Kakvi nesuvisli argumenti. Cime je to dokazana navodna veca nezavisnost od kad se naplacuje pretplata? Jesu li gradjani na izborima birali direktora televizije ili ga je postavljala vladajuca garnitura? Uticaj vlasti na medije svakako je isti (nebitno da li je veliki ili mali) placala se pretplata ili ne. Prema tome: ukidajte taj namet!

Lale

pre 11 godina

"Ukidanje TV pretplate i prelazak RTS i RTV na finansiranje iz budžeta može povećati njihovu podložnost političkim pritiscima..."

Hahahaaaa...a kao da do sada niste bili pod "političkim pritiscima". Ajde bre bagro reketaška...nije vas sramota. Trebalo bi da vas kompletno ukinu, ne samo taj reket koji uterujete ovom, ionako siromašnom stanovništvu!

voja

pre 11 godina

RTS nije Javni servis, niti je to ikad bio.
Program je nula, obrazovnog programa ima veoma malo, kulturnih i sportskih sadržaja, još manje.
Sav program je, uglavnom,sačinjen od repriza "najgledanijih" serija iz prošlog veka.
Zašto im služi toliki broj zaposlenih?
Koliko su primili u poslednje 4 godine i zašto.
Pretplatu ukinuti, odmah.

TV Bastilja

pre 11 godina

Privatizujte RTS, neka postane komercijalna televizija i neka se sama finansira.
Nisam ni za pretplatu ni za finansiranje iz budzeta.

Zaphod

pre 11 godina

Neka ukinu Шареницу. Emisija je nadasve glupa i verovatno preskupa. Neka ukinu svoja dopisništva diljem Srbije koja za 5 minuta programa mesečno dobijaju ogromne honorare, i neka od regionalnih televizija preuzimaju priloge po potrebi. Poslednjih par nedelja sam gledao Ratove zvezda na HRT-u bez trunke EPP-a, kod njih film od sat i 45 minuta traje dva i po sata, koliko košta sekund reklamiranja na ReTeSe-u? Cela država je prsla a oni bi da imaju plate kao da je med i mleko. Samo bez „direktorove” plate i troškova bi osetno smanjili gubitke, da ne pričamo o kadrovima koje je dovukao tamo...

DaX

pre 11 godina

Koga je briga za taj RTS,ako je preglomazan i ocigledno nepotreban ugasite ga,jer ionako niko ne gleda tu glupost od televizije...ovakav kakav je samo je leglo partijskih kadrova cije su plate daleko iznad proseka Republike...sva podrska Vladi za ukidanje pretplate!

Srki

pre 11 godina

Ja uredno plaćam svog kablovskog operatera koji emituje i RTS. Rešenje treba tražiti u ovom smeru. Neka se RTS dogovori sa operaterima. Ako to nije moguće, što se mene tiče, slobodno ukinite RTS.

Vojvodinac

pre 11 godina

Čitam i ne verujem!
"Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS...", da li je moguće?!
Smehoteka, pa RTS treba zakonom zabraniti..... kaao nezavisni su, a programski odbor sve stranačke ličnosti!!
Nije-nego!!
Ako mene pitate, dugo ste i opstali (RTS) s obzirom kako radite!

бидермајер

pre 11 godina

"Штета" за нискобуџетни самозвани сервис и информативни МЕЈНСТРИМ државе,печурку отровницу паразита сапрофита и пијавицу друштва.

Nesa

pre 11 godina

Zanimljiv tekst iz više razloga:

- "Kako je obrazloženo u vladajućoj koaliciji, građanima ne bi trebalo uvoditi nove namete" - tačno, jer građani nemaju ni za goli život
- "Finansiranje javnih servisa iz budžeta bio bi korak unazad i smanjiće medijsku nezavisnost, rekao je generalni direktor RTV Siniša Isakov - sramotna i cinična je reč SMANJIĆE nezavisnost što ukazuje da Radio Televizija Vojvodine nije bila nezavisna
- "On je ocenio da bi najkvalitetnije rešenje bila pretplata koju bi javni servisi sami ubirali" - ali ne na nezakonit način i sve uz pomoć sudova kao do sada
- "članovi Programskog odbora RTS iz opozicionih partija nisu za finansiranje javnih servisa iz budžeta" - šta će članovi partija u odboru javnog servisa u "vlasništvu građana"? Gde je tu dosadašnja tzv. NEZAVISNOST javnog servisa?
- "Jelena Trivan (DS) član Programskog odbora RTS smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti" - taj isti DS odavno živi u svom rijalitiju koji nema veze sa životima građana
- Trivan: "RTS je glomazan servis ali sa adekvatnim socijalnim programom može se učiniti manjim" - zašto to nije urađeno do sada?

Pisao bih još ali imam na raspolaganju samo 1500 karaktera što je za RTS, RTV i medije premalo da bih preneo sve što o toj temi mislim i znam.

Ukratko, mediji i njihovi uposlenici na najnižem su stepenu sloboda, prava, mogućnosti... u poslednjih dvadesetak godina. Razlog za to je nedostatak tržišta i privrede koji su uništeni!

Marko

pre 11 godina

Gluplji program od onog na RTS-u ne postoji, i to nije pitanje novca, već ideja.
Šta bulazne Đurić i Trivan??? Pa tamo vrte špicu za dnevnik iz 70 i neke. Scenografija u studijima je katastrofa. Ono ne liči ni na šta. U stvari liči na Srbiju, za čije stanje su odgovorni svi političari: od DSS-a koji je postavio onog **** Tijanića, preko DS-a koji je sve to tolerisao i sada ovih 'naprednjaka'.

i sta sad kao oni bili nezavisni moz misliti

pre 11 godina

A inace RTS je poznat kao objekitvna nezavisni servis koji napada vlast i pravi Insajdere i time ukazuje vlasti a i narodu na razne mahinacije..Od kad znam RTS je bio rezimska televizija svake vladajuce garniture. Od slika i izjava vladajucih kao i hvalospeva ne moze da gleda ni dnevnik. O emisijama da ne govorim Sarenice uzasa pa do goooooogle broj repriza reprizi repriziranih serija cije su se trake izlizlaze od emitovanja i reemitovanja da ne govorim. isto tako Tijanic koji preti odpustanjem 1000 ljudi pa sta bilo je i vecih odpustanja IMR, Zmaj, IMT, Viskoza i tako dalje svaka ta fabrika imala je hiljade zaposlenih pa ih niko nije oplakivao kad su zavrsili na ulici. ko je mene zalio kad sam ostao bez posla. Ostao pa sta , sposoban pa nasao novi i bolji . Gasi RTS ako nema para i kraj . Drugo dok god drzava bira direktore upravni odbor i ostalo od nezavisnosti macku o rep

vojvođanin

pre 11 godina

Sve što je ovde javno, mislim na javne kuće - JP, propada, izvor je korupcije, azil je za nesposobne politikante...kojekakve žbirove i lopove !!! Bolje je da se RTS finansira kroz budžet-republički i deli sudbinu republike, ili propada ili se razvija...valjda su im interesi isti...Žiku "šarenicu" nikada nisam želeo plaćati direktno, ovako indirektno,a uvek im je malo, preko budžeta, mi je nekako lakše progutati...fuujj, sramota...

Sofija

pre 11 godina

O zemljo seljaka…samo dajte 'leba i igara…farma i veliki brat, ko je koga dohvatio, Ekrem i starlete, a posle se čudite što vam se deca drogiraju, što vam maloletne ćerke idu na abortuse, sinovi postanu batinaši i kriminalci koji ubijaju svoje devojke…i da ne navodim dalje.

ky3ma

pre 11 godina

A zasto bi samostalno ubiranje novca bilo garant nezavisnosti. Ako se vlastima ne svidja uredjivacka politika oni nece moci da zatvore slavine vec ce samo da peomene direktora sto su i do sada radili, a imajuci u vidu da Tijanic vec duze opstaje kao direktor to znaci da je svima bio dobar. Toliko o nase pravo da znamo sve. A sa svim glupostima koji se prikazuju na RTS-u stvarno nista zaslužili ni dinara a ne neke pretplate silne. Shvatate li vi sta je dobar program uopste? Zikina sarenica, serije neke .. to nije.. Pogledajte program HRT-a pa vidite. A vi imate 1000 ljudi da otpustite. Pa to vam je znaci visak. toliko plata ste davali zabadava. I to minimalni visak. Da li znate koliko b92 ima zaposlenih. Jedno 20 puta manje od te vase smanjene sume. A isto su nacionalna televizija... Mozda nisu svetska i na nivou RTS-a? :). Znaci vi ste jedno leglo parazita koje podilazi svesti i zeljama nesrećnih i neobrazovanih a takvih je kod nas najviše.

Petar

pre 11 godina

A do sad su kao bili nezavisni i gledali da nas kulturno uzdižu, sve se bojim! Boli njih uvo odakle dolaze pare, uvek će raditi za svoju stranku, takvi su ljudi postavljeni i neće se promeniti - dok ih mi ne promenimo.

Nisam za 100% finansiranje iz budžeta, al' nisam ni za to da plaćam 500 din mesečno a 7 godina nemam RTS1/2 uopšte na TV!

Neka se RTS transformiše u javni servis za važna obaveštenja, uzbune i slično, a u međuvremenu neka prenosi predstave iz pozorišta i koncerte ozbiljne muzike, reprizira Branka Kockicu... Biće program bolji 100x nego sad.

Tesla

pre 11 godina

A sta RTS je je kao do sada bio nezavisan? Pa u rts-u ima vise propalih politicara nego novinara. Oni bi da budu nezavisni u trosenju para ali bi voleli da im drzava da pare ili da drzava natera gradjane da daju novac za rts. Kad je na rtsu u poslednjih 30 godina kritikovan neki politicar iz vlasti zbog bilo cega. Stvarno ljudi iz rtsa i neki koji su na njihovoj strani misle da smo mi obicni gradjani ovce. Vec mesecima je glavna tema rts. Ma ukinite ga i gotovo.

Masinica

pre 11 godina

Pa upravo iz razloga što su do sada bili nezavisni, iz tih razloga je i doneta ova odluka. Na RTS-u jedino ko je bio nezavistan u donosenju odluka je direktor Aleksandar Tijanic koji je po svojoj slobodnoj proceni davao novca za prelazak iz druge televizje na RTS. Umesto da se bavio poslom za koji je primao platu.Doveo je velik broj radnika da nisu sigurni šta i gde će sutra.

rts off

pre 11 godina

Kako svaka kompanija na svetu mora da se bori za razvoj proizvoda i usluga, pronalazenje trzista, konkurentnost da bi na kraju godine ostvarila profit i opstala, ne vidim ni jedan razlog zasto to isto ne bi radile i drzavne/javne kompanije u Srbiji. Koja je razlika? Svrha svake kompanije je da generise profit, ako nije sposobna za to onda se gasi. Sve je jasno ko dan.
Kad bi njih 4000 zaposlenih na RTSu zajedno sa gdjom. Trivan i direktorom Tijanicem razmisljali i radili na tome kako da na kreativan i inovativan nacin dodju do profita, ne bi ni morali da razmisljaju o gasenju servisa a publicitet bi sam porastao. Ali naravno, lakse je ne raditi nista i uzeti od gradjana. E pa ako tako razmisljaju, onda gasi ne trebaju nam nesposobnjakovici

Dragan

pre 11 godina

Izvolite gospodo rts-ovci na slobodno trziste pa se finansirajte koliko hocete.
Ipak ,iskreno se nadam da cete propasti.Mislio sam da ne postoji gori ispirac mozgova od Pinka ali sam pogresio.Oni bar ne maltretiraju narod sa serijama koje su snimali Slobo i Mira.
Ko voli neka vam placa a ja i jos par miliona sigurno necemo.Dosta je narodu vise tih javnih kuca

smajli

pre 11 godina

I do sada su se pokazali kao veoooma nepristrasni... Moraceda smanje plate pa uhvatila nervoza..

PS Otpustite tijanica i bice 50% bolje!!

al arabia.

pre 11 godina

u srbiji se sve svodi na rijaliti sou pa nek ide i rts kada nije sposoban da funkcionise u novim vremenima i novim savremenim uslovima.

Izumitelj rupe na saksiji

pre 11 godina

A zar ne bi bilo prorodno da RTS uzima pretplatu preko kablovskih operatera i da svakome moze da se ukune ukine taj kanal, ukoliko taj neko ne zeli da ga gleda? Ko se boji ovog napostenijeg moguceg nacina naplate, po principu da je gledanje neobavezno, a placanje obavezno za onog ko hoce da gleda taj nazovi JAVNI SERVIS.
PS Samo prisustvo gospodje Trivan tamo gde se odlucuje o bilo cemu, mene automatski iskljucuje iz bilo kakve kombinacije vezane za ono cime se ona bavi.

@Deki

pre 11 godina

Ako je nekom do toga da mu deca gledaju kulturni program i slusaju klasicnu muziku, internet je pun takvog i jos kvalitetnijeg sadrzaja od onog koji se vec emituje na rts pa sebi obezbedite kulturu
Uostalom ako se nekom placa neka placa ko..postedeti ljude koje rts ne zanima

Bojan

pre 11 godina

Kako bi bilo da ukinete tzv. "Javni Servis" ovakav kakav je? Neka se svede na prenose iz skupstine i prenose izjava vlade. Za to vam treba 10 ljudi maksimalno i to tehnicara kamermana. Sta drzava ima da trazi u TV poslu, osim ako joj cilj nije da manipulise a toga je bilo jako puno u proslosti.

Aleksandar

pre 11 godina

Jel neko rekao Tijanicu i kreatorima zakona, da televizijska kuca ne sme da se finansira iz budzeta, kao ida ne sme da uzima dvostruki harac, sto od reklama, sto od gradjana? Jel' oni uporno misle da smo mi budale. Za ovo bre padaaju ljudi i firme k'o od sale. I posle laziramo izvestaje ka EU, kako smo dobri. Pa bre mi znamo i EU zna kolika smo glupava korumpirana stoka. Zato nas i za....aju, a bogami i pametni ljudi ovde.

Lacky

pre 11 godina

Ovo je jako lukavo !!!
Morali su naći neko rešenje za pretplatu jer za godinu dve će početi emitovanje tv signala u digitalnoj tehnici a narod ne bi mogli da nateraju na kupovinu SET TOP box-a !!!!
Rešenje je finansiranje iz BUDŽETA !!!
Imamo mi inteligentnih stručnjaka !!!

plastik fantastik

pre 11 godina

Da je RTS dobro radila i nudila kvalitetan program ja bih redovno plaćao pretplatu i prvi stao u odbranu njene nezavisnosti. Za ovakav krš od programa me nije briga, mogu odmah da je ugase, od mene dinara neće videti.

jonathan ross

pre 11 godina

Ko hoće nezavisno informisanje taj ne gleda TV nego se informiše putem interenet medija. Baš me briga ko finansira RTS dokle god se meni ne ispostavlja račun, a ne verujem da će PDV porasti zbog toga. Kako god okreneš, gledaoci nemaju nikakav uticaj ni na izbor funkcionera ili urednika, ni na programsku politiku pa što bi se onda igrali "javnog servisa" o našem trošku?

Srba

pre 11 godina

A da uprava RTS-a ode malo na specijalizaciju u B92, Pink ili Prvu da vidi kako se radi i zaradjuje bez uzimanja harača od naroda, a?

Te Kvondo strikes back

pre 11 godina

Ljudi vi se zezate zbog sitnog ćara. Ovi nesposobnjakovići političari ne uspevaju da urade ništa kako valja. Finansiranje javnog servisa ima smisla jer nam je potreban kavalitetniji program. Ukoliko ide iz budzeta, dobićemo Studio B na nacionalnom nivou. Ono što je neophodno je smanjenje broja zaposlenih i nepotrebnih troškova. A to niko ne sme ovde da radi zbog socijalnog mira. A sa druge strane opet su nesposobni da osmisle kako povećati zaposlenost. Zato smo na svim poljima u pat poziciji.

Plik

pre 11 godina

Hejteri, grešite. Svi pljujete javni servis zbog Tijanića i zato što je u proteklo vreme bio loš, ali ne treba gledati to već IDEJU javnog servisa.
Bez javnih servisa niko ne bi emitovao:
- klasičnu muziku
- snimao domaće drame i serije
- Pravio obrazovane emisije,
- pratio kulturu i književnost
- razvijao nezavisno novinarstvo

Mađarski javni servis je najmanje gledan ali ima svoju svrhu. Oni su jedini u Mađarskoj kod kojih gostuje filharmonija, opera, folklor, koji snimaju seriju i dramu po eminentno vrednom mađarskom književnom delu.
Ja se bojim da bi bez toga sve bilo podređeno željama isključivo većinskih šorkih narodnih masa, a to neće biti ni dobra muzika, ni kvalitetna serija (već nešto kao Kursadžije), a umesto profi novinarstva, privatni vlasnici medija guraće na vodenicu svog finansijera pa iako je finansijer mafijaš, opet nema kritike.
U Nemačkoj neko može da otvori i kanal klasične muzike. Dovoljno je da ga gleda 1 od 80 miliona i preživeće. U Srbiji od 7 miliona, taj 80.deo koji bi gledao klasiku, ne bi bio dovoljan i takav kanal bi se ukinuo kao neisplativ. Zato je dobro da imamo javni servir koji se ne bi bazirao na venom takmičenju za gledanost, već bi principijelno forsirao neke dokazane vrednosti. Treba plaćati pretplatu. Javni servis je temelj kulture jedne zemlje.

Dr.Robert

pre 11 godina

Ma svakako ih se nećemo rešiti,uzeće pare džabalebaroši ovako ili onako,samo će drugačije biti uknjiženo .Žao mi je svakog čoveka koji će ostati bez posla ali koliko ne hiljada nego desetina a možda i stotina hiljada je ostalo bez posla u sumnjivim privatizacijama pa se nije pravila takva buka kao oko RTS-a.Druge firme su mogli prilagoditi vremenu time što su mnogr zavili u crno,za RTS stalno mora biti infuzije.U Srbiji malo veća palanka ima lokalnu tv koja je bolja od onog što nudi držvna tv.

AndjeoZla

pre 11 godina

@ Sofija
Jedini nacin da ljudi ovde ne gladije VB, Farmu i ostale gluposti, jeste da ih naterate na to. Za mene je klasicna muzika Run DMC, AC/DC, Generacija 5, YU grupa itd. Za nekog je to Semsa Suljakovic. Retko ko stvarno slusa Baha ili Sopena, jos manje ih zna ko su pomenuta gospoda. Ako vam je do klasicne muzike imate Mezzo, sporta Sport Club, serija FOX Crime ili internet za sve navedeno (sto je i najbolja solucija). Izbora ima, svako ce gledati ono sto hoce. To sto ce RTS izgubiti na klasicnoj muzici, pretpostavljam da vam je to Zikina Sarenica, ili na obrazovnom programu, verovatno Olivera Kovacevic, nece naterati narod da odjednom slusaju Pavarotija i idu da gledaju balet. A i zadnje dobro sto je izaslo sa RTS-a je originalna Metla bez drske. Imam babu i dedu na selu, pa me serije sa tematikom sela ne interesuju. Okruzen sam Sojicima i Popadicima, ni do njih mi nije. Plavusa oko mene koliko hoces, i sa te strane sam zadovoljan. Kao i vecina ljudi koje znam. Nemate argumente osim vase frustracije a ona nece promeniti mentalni sklop naroda. Tako da RTS treba ukinuti, najisplativije je po sve.

PS Prve tri recenice su namenje Sofiji, ostale svima koji brane RTS.

buha

pre 11 godina

ljudima izgleda da nije jasno da televizija kao medij lagano umire i vise nije toliko bitan, samim tim i finansiranje istog je besmislica.

to je kao da pre dvadeset godina neko trazi pretplatu za radio beograd.

misite o tome.

environmentalist

pre 11 godina

Hahaha a sada, kao i bilo kada ranije, RTS ima nezavisnu uredjivacku politiku!? BTW pa zar nisu i pare u budzetu od gradjana Srbije??? Pretplata je samo jos jedan dodatni namet kojim gradjani Srbije izdrzavaju hiljade neradnika primljenih preko veze!

Ivana

pre 11 godina

RTS i dalje (iako mu je konkurencija bedna) ima najbolji program, posebno RTS 2, gde, kao na retko kojoj drugoj stanici, mogu da se pogledaju kuturne i obrazovne emisije.
Ako ukinemo RTS, ostace samo farme, veliki bratovi i turske serije. A to je izgleda jedino sto nas narod voli... Da nije tragicno, bilo bi smesno koliko ljudi pljuju po RTSu.

neko

pre 11 godina

A otkud drzavi 70 miliona evra, kad i ovako ima problem sa budzetom?

To ce samo uvecati budzetski deficit za 0,25%. Umesto da smanjujemo budzetski deficit, mi stalno idemo korak napred, nazad dva. Ne vidim kako ova drzava moze da izbegne BANKROT. Ako mislimo da je izvoz od 12 mlrd evra dovoljan za izlazak iz krize, onda su ovde ljudi nepopravljivi nerealni optimisti.

Vlajko

pre 11 godina

Nije šija - nego vrat. Država neće imati direktnu kontrolu, tek onda kada RTS u potpunosti postane komercijalna televizija, a do tada ona to može biti. Ne može se biti i komercijalna i javni servis u isto vreme. Takav zahtev je toliko besraman i vređa pamet, da mi se bezgranično gade svi zagovornici Tijanićeve teze.

RADMILA

pre 11 godina

Šta je sa nama redovnim platišama i osobama koja poštuju zakon? Hoće li nam država vratiti pare pa da budemo ravnopravni sa onima što nisu plaćali pretplatu?

TV BASTILJA!!!

pre 11 godina

Ppa naravno da je to ideja osd samog pocetka Vucka, Tome-diplome i Dacica, da se TV Bastilja ponovo stavi pod njihovu njusku onih Milosevicevih i Seseljovih ljudi. Vracamo se u devedesete na svakom koraku.

busta

pre 11 godina

Ne znam šta će promeniti ukidanjem pretplate od 500 din. Država preuzima RTS i dalje će se od narodnih para finansirati RTS. Nije šija nego vrat!

Miloš

pre 11 godina

Ruku na srce, koliko god kritikovali RTS, pogledajmo šta je alternativa? Naše društvo će manje-više ostati "osuđeno" na Pink, Prvu i razne reality shows a to je ravno kulturološkoj katastrofi !

Arhimedes

pre 11 godina

Samo nekoliko nasumičnih pitanja koje mi odjednom padaju na pamet.

Da li je bilo ko od kritičara RTS-a, uglavnom negledalaca i nepoznavaoca ovih nekoliko raznorodnih programa, maločas gledao sjajnu emisiju sa Rankom Munitićem, u okviru TREZORA, o Čkalji koji je rodjen na današnji dan? Da li neko prati Treći program radija, jedini koji donosi nove, do sada neobjavljene tekstove i prevode domaćih i autora iz sveta, da li neko sluša AGORU Drugog programa Radio Beograda, znate li da je dečiji orkestar KOLIBRI pod zvezdom i imenom iste kuće (kao i Simfonijski i Narodni orkestar, radio Bgd 1.2 i 3), gledate li (ako ništa od ovoga niste videli) dokumentarnu seriju o Beogradu kroz istoriju koja može da parira emisijama iz ove kategorije koje srećemo na programima značajnih evropskih medijskih centara. Znate li uopšte, šta je suštinski zadatak javnog servisa?

Da bismo nešto kritikovali nadam se da je preduslov da poznajemo ono o čemu govorimo.

nota bene

pre 11 godina

od kada postoji pretplata
dokumentarno program:trezor,zadnja kuca srbija,kvadratura kruga,sasvim prirodno,trag,313.godina,beograd veciti grad,srbi u holivudu,dosije navijaci..
emisije reportaznog tipa:reportaze sa filmskih festivala u kanu, veneciji,berlinu,emisija ovo je srbija sa dopisnickom mrezom iz skoro svakog mesta u srbiji,bg hronika,jutarnji program,zikina sarenica..
informativni program:svedok,upitnik,da mozda ne,oko..
muzicki program:jelen top 10,koncerti klasicne muzike,balet na rts digit..
igrani program:a.serije:dramatizacije mir jam 3serijala, selo gori a baba se ceslja 3 serijala, bela ladja 3serijala, moj rodjak sa sela 2serijala,ulica lipa,vojna akademija,montevideo 2serijala (3. se snima), ravna gora(snima se),led(emituje se)
b.drame:knezevina srbija, kraljevina srbija, gde cveta limun zut, albatros, cekrk, tegla puna vazduha, drama o zenama koje su abortirale, nzm kako se zove, zatim nedavno je bila dvodelna drama sa nikolom ristanovskim u zapadnoj srbiji pocetkom 90ih..
c.filmovi:kompletna domaca produkcija(zajedno, nije on takav, bg fantom, dr rej i djavoli...),serijali filmovi sa festa(gvozdena lejdi,avr, ljubav...)serijali obitnici oskara(katanac za bol,irska ruta..) umetnicki filmovi,stari blokbasteri(rambo,umri muski..),kao i filmski klasici(zaoka...)
rts digital:program sa izuzetnim izborom umetnickih muzickih sadrzaja, baleta, opere,dokumentarnog programa vrhunske produkcije...
sport:sp,ep fudbal,kosarka,odbojka,vaterpolo,liga sampiona..
hvala!

Nev

pre 11 godina

"(Te Kvondo strikes back, 1. april 2013 14:11)"
Ima smisla ali u normalnoj drzavi a ne u uslovima gde se ne radi, gde se uspehom smatra repriziranje starih gluposti koje nemogu da podnesem jednu sekundu da gledam. Imaju brdo zaposlenih sve preko veze kao i u drzavi. Umesto da se "reforma" odradila odmah na pocetku "nezavisnosti" oni su jos vise zaposljavali i umesto da postane javni servis postali su servis mamine i tatine slatke decice.
Taj sitni car kad se na kraju ukrupni teranjem svih gradjana Srbije da plate ispada kao veoma krupno uzivanje nekolicine na zakonskoj pljacki gradjana za nikakav posao. Pa vise je B92 javni servis nego ovaj RTS/RTV.
I zasto bih ja placao sve neke duple poreze vise? Ako moze B92 onda moze i RTS da prezivi na isti nacin, nek se reformisu u takvu kucu. A narod ce birati sta ce gledati. Drzava nek privatizuje RTS a nek raspise neku vrstu tendera za razne emisije/sadrzaje od javnog interesa za koji ce se takmiciti privatne tv-i. Drzavi je dovoljan internet portal koji ce biti istovremeno i pristupna tacka ka obavljanju raznih stvari koje drzava servisira a istovremeno i izvor informacija. Kao sto za TV treba televizor tako i za internet treba racunar. Nek drzavne bibiloteke/ustanove imaju besplatan pristup tome ili telekom nek svima da besplatan pristup internetu po minimalnoj brzini da se moze upotrebiti ovaj sistem. Imate android tkz. tv box za jedno 40 eura uz monitor od 70 eura imate i tv i komp dovoljan za internet a i za digitalnu tv.

Boks

pre 11 godina

Šta će biti sutra sa RTS, ne interesuje me, niti kako će država organizovati njeno finansiranje. Tražiću da meni, kao i svim urednim TV platišama ta država vrati pare koje smo dali od decembra 2005. godine, a to je oko 400 evra. Molim da svaki medij, koji nije na platnom spisku vlasti, odlučno plasira ovu ideju odnosno zahtev. Siguran sam da redovnih platiša ima preko jedan milion. Zamolićemo ih da daju svoj potpis, preko interneta, na zahtev koji bi se uputio Vladi i poslanicima. Mislim da je ljudima dozlogrdila demagoška abolicija onih koji ne poštuju zakoner (ne plaćaju TV, ne plaćaju struju, ne plaćaaju gradjevi nsku dozvolu). Živeo haos! Tako je bilo na Kosovu i Metohiji osamdesetih.

Slauter

pre 11 godina

Ono što nas EU i druge uticajne svetske institucije obavezuju da uradimo, a ima loš efekat za nas, poput liberalne trgovine, tu smo prvaci.

Ono što bi trebalo sami da negujemo više nego što nam bilo ko nameće, što mora da ima pozitivan efekat za svaki narod, to svesno urušavamo u borbi interesa.

Promenite Tijanića, uređivačku politiku, ali nemojte da dozvolimo da se sve pretvori u farmu sa pravom ljudskom stokom na ekranu 24/7. Ovaj narod mora da opstane, iako to mnogi ne žele. Neki delovi RTSa su od suštinskog značaja, iako to nekima smeta. Najpopularnije je pljuvati, van mode osmisliti nešto kvalitetno i vredno.

Destruktivan smo narod, 500 dinara nam je važnije od bilo koje šire slike, vrednost ne postoji, kao ni sistem, cilj, strategija. Propasti moramo.

Plik

pre 11 godina

Država Peru koja tokom 90-tih godina nije imala jak javni servis, doživela je da dela jednog genija književnosti Vargasa Ljose niko ne ekranizuje, ali je zato ista država snimala trećerazredne nebuloze serije za domaćice tipa ,,Gospođica'', ,,Kasandra'' , Rana ljubav''.
Eto to se dešava kad neko nema javni servis. RTS je ipak snimala serije o Vuku Karadžiću, Aleksi Šantiću, Aleksandru Obrenoviću..., ugostila domaću filharmoniju (Neko ovde kaže kome je do klasike nek gleda strane kanale Mezzo. E ja želim da pomognem domaćim klasičarima, horovima i kvalitetnim scenaristima). Ako u isti koš stavljate neke privatne televizije koje nude Kursadžije i Velikog Brata, sa televizijom koja je ekranizovala seriju o Vuku Karadžiću, onda ,,svaka vam čast''. Ova zemlja i ne zaslužuje ništa bolje.

Ђока

pre 11 godina

Шта ће Србији два јавна сервиса?Треба Нови Сад укинути као јавни сервис већ га третирати само као локалну тв, а РТС да остане јавни сервис на територији целе Србије и да се плаћа претплата уз порез.

Mrmot

pre 11 godina

Ukinite beskorisni RTS,ili nek ga samo beograđani plaćaju,ionako je svaka druga emisija o beogradu...
Pretplata treba da postoji ali samo za regionalne medije koje sad planirate da ukinete...

nissin

pre 11 godina

Dobar program je uvek bio u tragovima. S vremena na vreme iskocila bi po koj dobra serija: Bolji zivot, Vruce leto, ... ali bilo je tu tusta i tma losih serija od Ljubav na seoski nacin, Srecni ljudi, Selo gori ...

Mihona Markovic Facebook

pre 11 godina

NEMANJA
>AMAN ljudi, NEĆU da gledam RTS! NEĆU! Kriptujte program pa ko hoće da gleda neka plati svoj ključ i neka gleda.

Nemanja ti si obrazovan mladic, ali stvar je u tome sto je RTS televizija koja se gleda u celoj Srbiji a ne samo u Beogradu i takav joj je i program, najsira tv u celoj zemlji, i verovatno ne moze zato preko kabovske.

Radoš

pre 11 godina

A šta će stranačke ekipe u Programskom odboru? Tome da se promeni način finansiranja, a samim tim i kontrole, protive se novinari i urednici i svi oni koji imaju preko 100 hiljada platu. Oni mlate pare od varijabila od kad je uveden sistem finansiranja pretplatom. Obični radnici imaju po 30 000, a Olivera Kovačević podigne dodatnih 600 000 preko fiksne plate. Pretplatu nisam plaćao, ne plaćam, niti ću. Ni taj porez ne bih platio, jer ne gledam televiziju. Ni jednu jedinu!

nota bene

pre 11 godina

od kada postoji pretplata
dokumentarno program:trezor,zadnja kuca srbija,kvadratura kruga,sasvim prirodno,trag,313.godina,beograd veciti grad,srbi u holivudu,dosije navijaci..
emisije reportaznog tipa:reportaze sa filmskih festivala u kanu, veneciji,berlinu,emisija ovo je srbija sa dopisnickom mrezom iz skoro svakog mesta u srbiji,bg hronika,jutarnji program,zikina sarenica..
informativni program:svedok,upitnik,da mozda ne,oko..
muzicki program:jelen top 10,koncerti klasicne muzike,balet na rts digit..
igrani program:a.serije:dramatizacije mir jam 3serijala, selo gori a baba se ceslja 3 serijala, bela ladja 3serijala, moj rodjak sa sela 2serijala,ulica lipa,vojna akademija,montevideo 2serijala (3. se snima), ravna gora(snima se),led(emituje se)
b.drame:knezevina srbija, kraljevina srbija, gde cveta limun zut, albatros, cekrk, tegla puna vazduha, drama o zenama koje su abortirale, nzm kako se zove, zatim nedavno je bila dvodelna drama sa nikolom ristanovskim u zapadnoj srbiji pocetkom 90ih..
c.filmovi:kompletna domaca produkcija(zajedno, nije on takav, bg fantom, dr rej i djavoli...),serijali filmovi sa festa(gvozdena lejdi,avr, ljubav...)serijali obitnici oskara(katanac za bol,irska ruta..) umetnicki filmovi,stari blokbasteri(rambo,umri muski..),kao i filmski klasici(zaoka...)
rts digital:program sa izuzetnim izborom umetnickih muzickih sadrzaja, baleta, opere,dokumentarnog programa vrhunske produkcije...
sport:sp,ep fudbal,kosarka,odbojka,vaterpolo,liga sampiona..
hvala!

Slauter

pre 11 godina

Ono što nas EU i druge uticajne svetske institucije obavezuju da uradimo, a ima loš efekat za nas, poput liberalne trgovine, tu smo prvaci.

Ono što bi trebalo sami da negujemo više nego što nam bilo ko nameće, što mora da ima pozitivan efekat za svaki narod, to svesno urušavamo u borbi interesa.

Promenite Tijanića, uređivačku politiku, ali nemojte da dozvolimo da se sve pretvori u farmu sa pravom ljudskom stokom na ekranu 24/7. Ovaj narod mora da opstane, iako to mnogi ne žele. Neki delovi RTSa su od suštinskog značaja, iako to nekima smeta. Najpopularnije je pljuvati, van mode osmisliti nešto kvalitetno i vredno.

Destruktivan smo narod, 500 dinara nam je važnije od bilo koje šire slike, vrednost ne postoji, kao ni sistem, cilj, strategija. Propasti moramo.

Plik

pre 11 godina

Hejteri, grešite. Svi pljujete javni servis zbog Tijanića i zato što je u proteklo vreme bio loš, ali ne treba gledati to već IDEJU javnog servisa.
Bez javnih servisa niko ne bi emitovao:
- klasičnu muziku
- snimao domaće drame i serije
- Pravio obrazovane emisije,
- pratio kulturu i književnost
- razvijao nezavisno novinarstvo

Mađarski javni servis je najmanje gledan ali ima svoju svrhu. Oni su jedini u Mađarskoj kod kojih gostuje filharmonija, opera, folklor, koji snimaju seriju i dramu po eminentno vrednom mađarskom književnom delu.
Ja se bojim da bi bez toga sve bilo podređeno željama isključivo većinskih šorkih narodnih masa, a to neće biti ni dobra muzika, ni kvalitetna serija (već nešto kao Kursadžije), a umesto profi novinarstva, privatni vlasnici medija guraće na vodenicu svog finansijera pa iako je finansijer mafijaš, opet nema kritike.
U Nemačkoj neko može da otvori i kanal klasične muzike. Dovoljno je da ga gleda 1 od 80 miliona i preživeće. U Srbiji od 7 miliona, taj 80.deo koji bi gledao klasiku, ne bi bio dovoljan i takav kanal bi se ukinuo kao neisplativ. Zato je dobro da imamo javni servir koji se ne bi bazirao na venom takmičenju za gledanost, već bi principijelno forsirao neke dokazane vrednosti. Treba plaćati pretplatu. Javni servis je temelj kulture jedne zemlje.

Miloš

pre 11 godina

Ruku na srce, koliko god kritikovali RTS, pogledajmo šta je alternativa? Naše društvo će manje-više ostati "osuđeno" na Pink, Prvu i razne reality shows a to je ravno kulturološkoj katastrofi !

Ђока

pre 11 godina

Шта ће Србији два јавна сервиса?Треба Нови Сад укинути као јавни сервис већ га третирати само као локалну тв, а РТС да остане јавни сервис на територији целе Србије и да се плаћа претплата уз порез.

Ivana

pre 11 godina

RTS i dalje (iako mu je konkurencija bedna) ima najbolji program, posebno RTS 2, gde, kao na retko kojoj drugoj stanici, mogu da se pogledaju kuturne i obrazovne emisije.
Ako ukinemo RTS, ostace samo farme, veliki bratovi i turske serije. A to je izgleda jedino sto nas narod voli... Da nije tragicno, bilo bi smesno koliko ljudi pljuju po RTSu.

TV BASTILJA!!!

pre 11 godina

Ppa naravno da je to ideja osd samog pocetka Vucka, Tome-diplome i Dacica, da se TV Bastilja ponovo stavi pod njihovu njusku onih Milosevicevih i Seseljovih ljudi. Vracamo se u devedesete na svakom koraku.

Arhimedes

pre 11 godina

Samo nekoliko nasumičnih pitanja koje mi odjednom padaju na pamet.

Da li je bilo ko od kritičara RTS-a, uglavnom negledalaca i nepoznavaoca ovih nekoliko raznorodnih programa, maločas gledao sjajnu emisiju sa Rankom Munitićem, u okviru TREZORA, o Čkalji koji je rodjen na današnji dan? Da li neko prati Treći program radija, jedini koji donosi nove, do sada neobjavljene tekstove i prevode domaćih i autora iz sveta, da li neko sluša AGORU Drugog programa Radio Beograda, znate li da je dečiji orkestar KOLIBRI pod zvezdom i imenom iste kuće (kao i Simfonijski i Narodni orkestar, radio Bgd 1.2 i 3), gledate li (ako ništa od ovoga niste videli) dokumentarnu seriju o Beogradu kroz istoriju koja može da parira emisijama iz ove kategorije koje srećemo na programima značajnih evropskih medijskih centara. Znate li uopšte, šta je suštinski zadatak javnog servisa?

Da bismo nešto kritikovali nadam se da je preduslov da poznajemo ono o čemu govorimo.

Plik

pre 11 godina

Država Peru koja tokom 90-tih godina nije imala jak javni servis, doživela je da dela jednog genija književnosti Vargasa Ljose niko ne ekranizuje, ali je zato ista država snimala trećerazredne nebuloze serije za domaćice tipa ,,Gospođica'', ,,Kasandra'' , Rana ljubav''.
Eto to se dešava kad neko nema javni servis. RTS je ipak snimala serije o Vuku Karadžiću, Aleksi Šantiću, Aleksandru Obrenoviću..., ugostila domaću filharmoniju (Neko ovde kaže kome je do klasike nek gleda strane kanale Mezzo. E ja želim da pomognem domaćim klasičarima, horovima i kvalitetnim scenaristima). Ako u isti koš stavljate neke privatne televizije koje nude Kursadžije i Velikog Brata, sa televizijom koja je ekranizovala seriju o Vuku Karadžiću, onda ,,svaka vam čast''. Ova zemlja i ne zaslužuje ništa bolje.

Mihona Markovic Facebook

pre 11 godina

NEMANJA
>AMAN ljudi, NEĆU da gledam RTS! NEĆU! Kriptujte program pa ko hoće da gleda neka plati svoj ključ i neka gleda.

Nemanja ti si obrazovan mladic, ali stvar je u tome sto je RTS televizija koja se gleda u celoj Srbiji a ne samo u Beogradu i takav joj je i program, najsira tv u celoj zemlji, i verovatno ne moze zato preko kabovske.

RADMILA

pre 11 godina

Šta je sa nama redovnim platišama i osobama koja poštuju zakon? Hoće li nam država vratiti pare pa da budemo ravnopravni sa onima što nisu plaćali pretplatu?

Te Kvondo strikes back

pre 11 godina

Ljudi vi se zezate zbog sitnog ćara. Ovi nesposobnjakovići političari ne uspevaju da urade ništa kako valja. Finansiranje javnog servisa ima smisla jer nam je potreban kavalitetniji program. Ukoliko ide iz budzeta, dobićemo Studio B na nacionalnom nivou. Ono što je neophodno je smanjenje broja zaposlenih i nepotrebnih troškova. A to niko ne sme ovde da radi zbog socijalnog mira. A sa druge strane opet su nesposobni da osmisle kako povećati zaposlenost. Zato smo na svim poljima u pat poziciji.

Dragan

pre 11 godina

Izvolite gospodo rts-ovci na slobodno trziste pa se finansirajte koliko hocete.
Ipak ,iskreno se nadam da cete propasti.Mislio sam da ne postoji gori ispirac mozgova od Pinka ali sam pogresio.Oni bar ne maltretiraju narod sa serijama koje su snimali Slobo i Mira.
Ko voli neka vam placa a ja i jos par miliona sigurno necemo.Dosta je narodu vise tih javnih kuca

Srba

pre 11 godina

A da uprava RTS-a ode malo na specijalizaciju u B92, Pink ili Prvu da vidi kako se radi i zaradjuje bez uzimanja harača od naroda, a?

Boks

pre 11 godina

Šta će biti sutra sa RTS, ne interesuje me, niti kako će država organizovati njeno finansiranje. Tražiću da meni, kao i svim urednim TV platišama ta država vrati pare koje smo dali od decembra 2005. godine, a to je oko 400 evra. Molim da svaki medij, koji nije na platnom spisku vlasti, odlučno plasira ovu ideju odnosno zahtev. Siguran sam da redovnih platiša ima preko jedan milion. Zamolićemo ih da daju svoj potpis, preko interneta, na zahtev koji bi se uputio Vladi i poslanicima. Mislim da je ljudima dozlogrdila demagoška abolicija onih koji ne poštuju zakoner (ne plaćaju TV, ne plaćaju struju, ne plaćaaju gradjevi nsku dozvolu). Živeo haos! Tako je bilo na Kosovu i Metohiji osamdesetih.

Aleksandar

pre 11 godina

Jel neko rekao Tijanicu i kreatorima zakona, da televizijska kuca ne sme da se finansira iz budzeta, kao ida ne sme da uzima dvostruki harac, sto od reklama, sto od gradjana? Jel' oni uporno misle da smo mi budale. Za ovo bre padaaju ljudi i firme k'o od sale. I posle laziramo izvestaje ka EU, kako smo dobri. Pa bre mi znamo i EU zna kolika smo glupava korumpirana stoka. Zato nas i za....aju, a bogami i pametni ljudi ovde.

busta

pre 11 godina

Ne znam šta će promeniti ukidanjem pretplate od 500 din. Država preuzima RTS i dalje će se od narodnih para finansirati RTS. Nije šija nego vrat!

AndjeoZla

pre 11 godina

@ Sofija
Jedini nacin da ljudi ovde ne gladije VB, Farmu i ostale gluposti, jeste da ih naterate na to. Za mene je klasicna muzika Run DMC, AC/DC, Generacija 5, YU grupa itd. Za nekog je to Semsa Suljakovic. Retko ko stvarno slusa Baha ili Sopena, jos manje ih zna ko su pomenuta gospoda. Ako vam je do klasicne muzike imate Mezzo, sporta Sport Club, serija FOX Crime ili internet za sve navedeno (sto je i najbolja solucija). Izbora ima, svako ce gledati ono sto hoce. To sto ce RTS izgubiti na klasicnoj muzici, pretpostavljam da vam je to Zikina Sarenica, ili na obrazovnom programu, verovatno Olivera Kovacevic, nece naterati narod da odjednom slusaju Pavarotija i idu da gledaju balet. A i zadnje dobro sto je izaslo sa RTS-a je originalna Metla bez drske. Imam babu i dedu na selu, pa me serije sa tematikom sela ne interesuju. Okruzen sam Sojicima i Popadicima, ni do njih mi nije. Plavusa oko mene koliko hoces, i sa te strane sam zadovoljan. Kao i vecina ljudi koje znam. Nemate argumente osim vase frustracije a ona nece promeniti mentalni sklop naroda. Tako da RTS treba ukinuti, najisplativije je po sve.

PS Prve tri recenice su namenje Sofiji, ostale svima koji brane RTS.

@Deki

pre 11 godina

Ako je nekom do toga da mu deca gledaju kulturni program i slusaju klasicnu muziku, internet je pun takvog i jos kvalitetnijeg sadrzaja od onog koji se vec emituje na rts pa sebi obezbedite kulturu
Uostalom ako se nekom placa neka placa ko..postedeti ljude koje rts ne zanima

TV Bastilja

pre 11 godina

Privatizujte RTS, neka postane komercijalna televizija i neka se sama finansira.
Nisam ni za pretplatu ni za finansiranje iz budzeta.

internet je keva za informisanje

pre 11 godina

Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS, smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti.

Na izjavu ovog člana saveta programskog odbora RTS-a dodaću sledće: 48 sati svadba, ja imam talenat.
Takođe upitao bi ovog člana šta misli o Srećnim ljudima, Boljem Životu, Vrućem Vetru,Paji i Jaretu, Pozorištu u Kući ....
Privatne emisije poput SAT(najgluplja emisija o automobilizmu i turizmu), evronetu.

P.S Ja sam zaprepašžen kad sam pročitao da ste vi član programskog saveta RTS-a. E zato treba ukinuti RTS.

nesa

pre 11 godina

I sa pretplatom je realiti.Sramota je traziti od ljudi koji primaju 12000 penzije a poneki i plate da izdvajaju 500 dinara kako bi reporterka tzv.javnog servisa mogla da odputuje u Njujork da nas obavesti sa lica mesta da stize novi Samsung cetiri.Taj servis trosi ogromne pare a ima najnekvalitetniji program u regiji.O politickoj neutralnosti ne bih mnogo,stvar je procene.Sto se tice angazovanog politickog novinarstva i tu ne vidim nista posebno i ne znam zasto bi taj segment morao da trpi, nije to valjda najskuplje.Pa vise je afera otkrila Brankica nego citav dodvoricki RTS.Sta to njihovi novinari rade? Citam da ima 5000 zaposlenih da ne poverujes. Direktor ima status pape-dozivotno.To je jedna katastrofa od televizije ukratko receno.
Pozdrav iz Beca

voja

pre 11 godina

RTS nije Javni servis, niti je to ikad bio.
Program je nula, obrazovnog programa ima veoma malo, kulturnih i sportskih sadržaja, još manje.
Sav program je, uglavnom,sačinjen od repriza "najgledanijih" serija iz prošlog veka.
Zašto im služi toliki broj zaposlenih?
Koliko su primili u poslednje 4 godine i zašto.
Pretplatu ukinuti, odmah.

nissin

pre 11 godina

Dobar program je uvek bio u tragovima. S vremena na vreme iskocila bi po koj dobra serija: Bolji zivot, Vruce leto, ... ali bilo je tu tusta i tma losih serija od Ljubav na seoski nacin, Srecni ljudi, Selo gori ...

Lale

pre 11 godina

"Ukidanje TV pretplate i prelazak RTS i RTV na finansiranje iz budžeta može povećati njihovu podložnost političkim pritiscima..."

Hahahaaaa...a kao da do sada niste bili pod "političkim pritiscima". Ajde bre bagro reketaška...nije vas sramota. Trebalo bi da vas kompletno ukinu, ne samo taj reket koji uterujete ovom, ionako siromašnom stanovništvu!

Marko

pre 11 godina

Gluplji program od onog na RTS-u ne postoji, i to nije pitanje novca, već ideja.
Šta bulazne Đurić i Trivan??? Pa tamo vrte špicu za dnevnik iz 70 i neke. Scenografija u studijima je katastrofa. Ono ne liči ni na šta. U stvari liči na Srbiju, za čije stanje su odgovorni svi političari: od DSS-a koji je postavio onog **** Tijanića, preko DS-a koji je sve to tolerisao i sada ovih 'naprednjaka'.

al arabia.

pre 11 godina

u srbiji se sve svodi na rijaliti sou pa nek ide i rts kada nije sposoban da funkcionise u novim vremenima i novim savremenim uslovima.

buha

pre 11 godina

ljudima izgleda da nije jasno da televizija kao medij lagano umire i vise nije toliko bitan, samim tim i finansiranje istog je besmislica.

to je kao da pre dvadeset godina neko trazi pretplatu za radio beograd.

misite o tome.

Dr.Robert

pre 11 godina

Ma svakako ih se nećemo rešiti,uzeće pare džabalebaroši ovako ili onako,samo će drugačije biti uknjiženo .Žao mi je svakog čoveka koji će ostati bez posla ali koliko ne hiljada nego desetina a možda i stotina hiljada je ostalo bez posla u sumnjivim privatizacijama pa se nije pravila takva buka kao oko RTS-a.Druge firme su mogli prilagoditi vremenu time što su mnogr zavili u crno,za RTS stalno mora biti infuzije.U Srbiji malo veća palanka ima lokalnu tv koja je bolja od onog što nudi držvna tv.

Sofija

pre 11 godina

O zemljo seljaka…samo dajte 'leba i igara…farma i veliki brat, ko je koga dohvatio, Ekrem i starlete, a posle se čudite što vam se deca drogiraju, što vam maloletne ćerke idu na abortuse, sinovi postanu batinaši i kriminalci koji ubijaju svoje devojke…i da ne navodim dalje.

rts off

pre 11 godina

Kako svaka kompanija na svetu mora da se bori za razvoj proizvoda i usluga, pronalazenje trzista, konkurentnost da bi na kraju godine ostvarila profit i opstala, ne vidim ni jedan razlog zasto to isto ne bi radile i drzavne/javne kompanije u Srbiji. Koja je razlika? Svrha svake kompanije je da generise profit, ako nije sposobna za to onda se gasi. Sve je jasno ko dan.
Kad bi njih 4000 zaposlenih na RTSu zajedno sa gdjom. Trivan i direktorom Tijanicem razmisljali i radili na tome kako da na kreativan i inovativan nacin dodju do profita, ne bi ni morali da razmisljaju o gasenju servisa a publicitet bi sam porastao. Ali naravno, lakse je ne raditi nista i uzeti od gradjana. E pa ako tako razmisljaju, onda gasi ne trebaju nam nesposobnjakovici

бидермајер

pre 11 godina

"Штета" за нискобуџетни самозвани сервис и информативни МЕЈНСТРИМ државе,печурку отровницу паразита сапрофита и пијавицу друштва.

Gojko

pre 11 godina

Иначе је РТС јако независна и респектабилна институција коју покреће четири хиљаде врсних новинара!

DaX

pre 11 godina

Koga je briga za taj RTS,ako je preglomazan i ocigledno nepotreban ugasite ga,jer ionako niko ne gleda tu glupost od televizije...ovakav kakav je samo je leglo partijskih kadrova cije su plate daleko iznad proseka Republike...sva podrska Vladi za ukidanje pretplate!

Miki

pre 11 godina

Kakvi nesuvisli argumenti. Cime je to dokazana navodna veca nezavisnost od kad se naplacuje pretplata? Jesu li gradjani na izborima birali direktora televizije ili ga je postavljala vladajuca garnitura? Uticaj vlasti na medije svakako je isti (nebitno da li je veliki ili mali) placala se pretplata ili ne. Prema tome: ukidajte taj namet!

Vojvodinac

pre 11 godina

Čitam i ne verujem!
"Jelena Trivan (DS), član Programskog odbora RTS...", da li je moguće?!
Smehoteka, pa RTS treba zakonom zabraniti..... kaao nezavisni su, a programski odbor sve stranačke ličnosti!!
Nije-nego!!
Ako mene pitate, dugo ste i opstali (RTS) s obzirom kako radite!

jonathan ross

pre 11 godina

Ko hoće nezavisno informisanje taj ne gleda TV nego se informiše putem interenet medija. Baš me briga ko finansira RTS dokle god se meni ne ispostavlja račun, a ne verujem da će PDV porasti zbog toga. Kako god okreneš, gledaoci nemaju nikakav uticaj ni na izbor funkcionera ili urednika, ni na programsku politiku pa što bi se onda igrali "javnog servisa" o našem trošku?

Nev

pre 11 godina

"(Te Kvondo strikes back, 1. april 2013 14:11)"
Ima smisla ali u normalnoj drzavi a ne u uslovima gde se ne radi, gde se uspehom smatra repriziranje starih gluposti koje nemogu da podnesem jednu sekundu da gledam. Imaju brdo zaposlenih sve preko veze kao i u drzavi. Umesto da se "reforma" odradila odmah na pocetku "nezavisnosti" oni su jos vise zaposljavali i umesto da postane javni servis postali su servis mamine i tatine slatke decice.
Taj sitni car kad se na kraju ukrupni teranjem svih gradjana Srbije da plate ispada kao veoma krupno uzivanje nekolicine na zakonskoj pljacki gradjana za nikakav posao. Pa vise je B92 javni servis nego ovaj RTS/RTV.
I zasto bih ja placao sve neke duple poreze vise? Ako moze B92 onda moze i RTS da prezivi na isti nacin, nek se reformisu u takvu kucu. A narod ce birati sta ce gledati. Drzava nek privatizuje RTS a nek raspise neku vrstu tendera za razne emisije/sadrzaje od javnog interesa za koji ce se takmiciti privatne tv-i. Drzavi je dovoljan internet portal koji ce biti istovremeno i pristupna tacka ka obavljanju raznih stvari koje drzava servisira a istovremeno i izvor informacija. Kao sto za TV treba televizor tako i za internet treba racunar. Nek drzavne bibiloteke/ustanove imaju besplatan pristup tome ili telekom nek svima da besplatan pristup internetu po minimalnoj brzini da se moze upotrebiti ovaj sistem. Imate android tkz. tv box za jedno 40 eura uz monitor od 70 eura imate i tv i komp dovoljan za internet a i za digitalnu tv.

Izumitelj rupe na saksiji

pre 11 godina

A zar ne bi bilo prorodno da RTS uzima pretplatu preko kablovskih operatera i da svakome moze da se ukune ukine taj kanal, ukoliko taj neko ne zeli da ga gleda? Ko se boji ovog napostenijeg moguceg nacina naplate, po principu da je gledanje neobavezno, a placanje obavezno za onog ko hoce da gleda taj nazovi JAVNI SERVIS.
PS Samo prisustvo gospodje Trivan tamo gde se odlucuje o bilo cemu, mene automatski iskljucuje iz bilo kakve kombinacije vezane za ono cime se ona bavi.

i sta sad kao oni bili nezavisni moz misliti

pre 11 godina

A inace RTS je poznat kao objekitvna nezavisni servis koji napada vlast i pravi Insajdere i time ukazuje vlasti a i narodu na razne mahinacije..Od kad znam RTS je bio rezimska televizija svake vladajuce garniture. Od slika i izjava vladajucih kao i hvalospeva ne moze da gleda ni dnevnik. O emisijama da ne govorim Sarenice uzasa pa do goooooogle broj repriza reprizi repriziranih serija cije su se trake izlizlaze od emitovanja i reemitovanja da ne govorim. isto tako Tijanic koji preti odpustanjem 1000 ljudi pa sta bilo je i vecih odpustanja IMR, Zmaj, IMT, Viskoza i tako dalje svaka ta fabrika imala je hiljade zaposlenih pa ih niko nije oplakivao kad su zavrsili na ulici. ko je mene zalio kad sam ostao bez posla. Ostao pa sta , sposoban pa nasao novi i bolji . Gasi RTS ako nema para i kraj . Drugo dok god drzava bira direktore upravni odbor i ostalo od nezavisnosti macku o rep

ky3ma

pre 11 godina

A zasto bi samostalno ubiranje novca bilo garant nezavisnosti. Ako se vlastima ne svidja uredjivacka politika oni nece moci da zatvore slavine vec ce samo da peomene direktora sto su i do sada radili, a imajuci u vidu da Tijanic vec duze opstaje kao direktor to znaci da je svima bio dobar. Toliko o nase pravo da znamo sve. A sa svim glupostima koji se prikazuju na RTS-u stvarno nista zaslužili ni dinara a ne neke pretplate silne. Shvatate li vi sta je dobar program uopste? Zikina sarenica, serije neke .. to nije.. Pogledajte program HRT-a pa vidite. A vi imate 1000 ljudi da otpustite. Pa to vam je znaci visak. toliko plata ste davali zabadava. I to minimalni visak. Da li znate koliko b92 ima zaposlenih. Jedno 20 puta manje od te vase smanjene sume. A isto su nacionalna televizija... Mozda nisu svetska i na nivou RTS-a? :). Znaci vi ste jedno leglo parazita koje podilazi svesti i zeljama nesrećnih i neobrazovanih a takvih je kod nas najviše.

Zaphod

pre 11 godina

Neka ukinu Шареницу. Emisija je nadasve glupa i verovatno preskupa. Neka ukinu svoja dopisništva diljem Srbije koja za 5 minuta programa mesečno dobijaju ogromne honorare, i neka od regionalnih televizija preuzimaju priloge po potrebi. Poslednjih par nedelja sam gledao Ratove zvezda na HRT-u bez trunke EPP-a, kod njih film od sat i 45 minuta traje dva i po sata, koliko košta sekund reklamiranja na ReTeSe-u? Cela država je prsla a oni bi da imaju plate kao da je med i mleko. Samo bez „direktorove” plate i troškova bi osetno smanjili gubitke, da ne pričamo o kadrovima koje je dovukao tamo...

neko

pre 11 godina

A otkud drzavi 70 miliona evra, kad i ovako ima problem sa budzetom?

To ce samo uvecati budzetski deficit za 0,25%. Umesto da smanjujemo budzetski deficit, mi stalno idemo korak napred, nazad dva. Ne vidim kako ova drzava moze da izbegne BANKROT. Ako mislimo da je izvoz od 12 mlrd evra dovoljan za izlazak iz krize, onda su ovde ljudi nepopravljivi nerealni optimisti.

vojvođanin

pre 11 godina

Sve što je ovde javno, mislim na javne kuće - JP, propada, izvor je korupcije, azil je za nesposobne politikante...kojekakve žbirove i lopove !!! Bolje je da se RTS finansira kroz budžet-republički i deli sudbinu republike, ili propada ili se razvija...valjda su im interesi isti...Žiku "šarenicu" nikada nisam želeo plaćati direktno, ovako indirektno,a uvek im je malo, preko budžeta, mi je nekako lakše progutati...fuujj, sramota...

Srki

pre 11 godina

Ja uredno plaćam svog kablovskog operatera koji emituje i RTS. Rešenje treba tražiti u ovom smeru. Neka se RTS dogovori sa operaterima. Ako to nije moguće, što se mene tiče, slobodno ukinite RTS.

environmentalist

pre 11 godina

Hahaha a sada, kao i bilo kada ranije, RTS ima nezavisnu uredjivacku politiku!? BTW pa zar nisu i pare u budzetu od gradjana Srbije??? Pretplata je samo jos jedan dodatni namet kojim gradjani Srbije izdrzavaju hiljade neradnika primljenih preko veze!

Lacky

pre 11 godina

Ovo je jako lukavo !!!
Morali su naći neko rešenje za pretplatu jer za godinu dve će početi emitovanje tv signala u digitalnoj tehnici a narod ne bi mogli da nateraju na kupovinu SET TOP box-a !!!!
Rešenje je finansiranje iz BUDŽETA !!!
Imamo mi inteligentnih stručnjaka !!!

plastik fantastik

pre 11 godina

Da je RTS dobro radila i nudila kvalitetan program ja bih redovno plaćao pretplatu i prvi stao u odbranu njene nezavisnosti. Za ovakav krš od programa me nije briga, mogu odmah da je ugase, od mene dinara neće videti.

Radoš

pre 11 godina

A šta će stranačke ekipe u Programskom odboru? Tome da se promeni način finansiranja, a samim tim i kontrole, protive se novinari i urednici i svi oni koji imaju preko 100 hiljada platu. Oni mlate pare od varijabila od kad je uveden sistem finansiranja pretplatom. Obični radnici imaju po 30 000, a Olivera Kovačević podigne dodatnih 600 000 preko fiksne plate. Pretplatu nisam plaćao, ne plaćam, niti ću. Ni taj porez ne bih platio, jer ne gledam televiziju. Ni jednu jedinu!

Bojan

pre 11 godina

Kako bi bilo da ukinete tzv. "Javni Servis" ovakav kakav je? Neka se svede na prenose iz skupstine i prenose izjava vlade. Za to vam treba 10 ljudi maksimalno i to tehnicara kamermana. Sta drzava ima da trazi u TV poslu, osim ako joj cilj nije da manipulise a toga je bilo jako puno u proslosti.

Petar

pre 11 godina

A do sad su kao bili nezavisni i gledali da nas kulturno uzdižu, sve se bojim! Boli njih uvo odakle dolaze pare, uvek će raditi za svoju stranku, takvi su ljudi postavljeni i neće se promeniti - dok ih mi ne promenimo.

Nisam za 100% finansiranje iz budžeta, al' nisam ni za to da plaćam 500 din mesečno a 7 godina nemam RTS1/2 uopšte na TV!

Neka se RTS transformiše u javni servis za važna obaveštenja, uzbune i slično, a u međuvremenu neka prenosi predstave iz pozorišta i koncerte ozbiljne muzike, reprizira Branka Kockicu... Biće program bolji 100x nego sad.

Nesa

pre 11 godina

Zanimljiv tekst iz više razloga:

- "Kako je obrazloženo u vladajućoj koaliciji, građanima ne bi trebalo uvoditi nove namete" - tačno, jer građani nemaju ni za goli život
- "Finansiranje javnih servisa iz budžeta bio bi korak unazad i smanjiće medijsku nezavisnost, rekao je generalni direktor RTV Siniša Isakov - sramotna i cinična je reč SMANJIĆE nezavisnost što ukazuje da Radio Televizija Vojvodine nije bila nezavisna
- "On je ocenio da bi najkvalitetnije rešenje bila pretplata koju bi javni servisi sami ubirali" - ali ne na nezakonit način i sve uz pomoć sudova kao do sada
- "članovi Programskog odbora RTS iz opozicionih partija nisu za finansiranje javnih servisa iz budžeta" - šta će članovi partija u odboru javnog servisa u "vlasništvu građana"? Gde je tu dosadašnja tzv. NEZAVISNOST javnog servisa?
- "Jelena Trivan (DS) član Programskog odbora RTS smatra da će se bez javnog servisa cela medijska scena pretvoriti u jedan veliki rijaliti" - taj isti DS odavno živi u svom rijalitiju koji nema veze sa životima građana
- Trivan: "RTS je glomazan servis ali sa adekvatnim socijalnim programom može se učiniti manjim" - zašto to nije urađeno do sada?

Pisao bih još ali imam na raspolaganju samo 1500 karaktera što je za RTS, RTV i medije premalo da bih preneo sve što o toj temi mislim i znam.

Ukratko, mediji i njihovi uposlenici na najnižem su stepenu sloboda, prava, mogućnosti... u poslednjih dvadesetak godina. Razlog za to je nedostatak tržišta i privrede koji su uništeni!

smajli

pre 11 godina

I do sada su se pokazali kao veoooma nepristrasni... Moraceda smanje plate pa uhvatila nervoza..

PS Otpustite tijanica i bice 50% bolje!!

Masinica

pre 11 godina

Pa upravo iz razloga što su do sada bili nezavisni, iz tih razloga je i doneta ova odluka. Na RTS-u jedino ko je bio nezavistan u donosenju odluka je direktor Aleksandar Tijanic koji je po svojoj slobodnoj proceni davao novca za prelazak iz druge televizje na RTS. Umesto da se bavio poslom za koji je primao platu.Doveo je velik broj radnika da nisu sigurni šta i gde će sutra.

Vlajko

pre 11 godina

Nije šija - nego vrat. Država neće imati direktnu kontrolu, tek onda kada RTS u potpunosti postane komercijalna televizija, a do tada ona to može biti. Ne može se biti i komercijalna i javni servis u isto vreme. Takav zahtev je toliko besraman i vređa pamet, da mi se bezgranično gade svi zagovornici Tijanićeve teze.

Tesla

pre 11 godina

A sta RTS je je kao do sada bio nezavisan? Pa u rts-u ima vise propalih politicara nego novinara. Oni bi da budu nezavisni u trosenju para ali bi voleli da im drzava da pare ili da drzava natera gradjane da daju novac za rts. Kad je na rtsu u poslednjih 30 godina kritikovan neki politicar iz vlasti zbog bilo cega. Stvarno ljudi iz rtsa i neki koji su na njihovoj strani misle da smo mi obicni gradjani ovce. Vec mesecima je glavna tema rts. Ma ukinite ga i gotovo.

Mrmot

pre 11 godina

Ukinite beskorisni RTS,ili nek ga samo beograđani plaćaju,ionako je svaka druga emisija o beogradu...
Pretplata treba da postoji ali samo za regionalne medije koje sad planirate da ukinete...