Petak, 29.03.2013.

09:33

"EU nastavlja Muratovu tiraniju"

Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije kaže da je Kosovo sudilište "božje pravde" kako Srbima i Albancima, tako i Evropi i celom svetu.

Izvor: Tanjug

"EU nastavlja Muratovu tiraniju" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

CG

pre 11 godina

Kulturni marksisti koji pomocu "kriticke teorije" zele da uniste religiju,instituciju etnicke povezanosti organizovane u naciji,konzervativne vrijednosti poput red,rada,braka itd. ne bi li dugorocno otklonili sve prepreke sa uvodjenje marksisticke tiranije napadaju SPC i sve nacionalne institucije koje predstavljaju stit od njihovijeh zlocinackih namjera!

Ideologija kulturnog marksizma u svojem korijenu je apsolutno totalitaristicka,zlocinacka i u koncu genocidna i mora biti zabranjena!

Srbija mora da bude konzervativno demokratsko drustvo,da se okuplja i homogenizuje oko crkve i svojih nacionalnih institucija i da jasno i glasno odbaci novi globalizam u vidu kulturnog marksizma!

Ukucajte na youtube dokumentaciju o "cultural marxism" i vidjecete da su studenti iz 1968,koji su sada na rukovodecim pozicijama, na Zapadu zapoceli taj proces i danasnje lagano propadanje,kako ekonomsko,demografsko,socijalnokulturno,nacionalno ali i institucije katolicke crkve se moze objasniti ovom ideologijom koja se tamo vec 40 godina u dustvenom zivota sprovodi!

Rimsko Carstvo nije palo zbog invazije spolja nego zbog dekadencije i unutrasnjeg raslojavanja!

Kljucno je da mi kao srpski narod u tome odoljevaju i zato moramo izbjeci uclanjenje u EU,koja je cista kulturnomarksisticka tvorevina!

Rade

pre 11 godina

Ovi nasi samo konstatuju. Kad treba nesto da se radi nema nikoga. Pitanje za Amfilohija. Kad si toloki Srbin kako dozvoli da na onom Cetinju danas ima 1 posto Srba, a ti stolujes tamo?

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(boris67, 29. mart 2013 17:35)

Prvo, mozda ste vi pastir, ja nisam...tako da ovce zajedno cuvali nismo i nema potrebe da budemo na "ti", a drugo ako ne znate sta je on to rekao pored kovcega sa pokojnim Premijerom, internet ima puno informacija pa procitajte. A sto se tice odredjivanja ko je covek a ko nije, ja to nemam nameru da radim, svako to za sebe sam ucini. Ajde sada lepo, guglajte o govoru ove pojave koji je odrzao u Hramu Sv. Save, istom hramu za koji je taj Premijer dosta para tih godina "pribavio" crkvi na raznim dobrotvornim vecerama. Na lep su mu se nacin oduzili.

Dragance

pre 11 godina

Izvini prosveceni, ali ja tebi ne bi verovao.
I ne bi nikom preporucio da ti veruje.
A to zato sto ti imas neke svoje ciljeve, koji nisu nasi ciljevi.

boris67

pre 11 godina

ilija cvorovic, ko ste vi da odrdjujete ko je covek, a ko ne. koliko znam, sahranu djindjica je sprovodila ds, e sad sto ga nosise u crkvu, to pitajte njih. i sta je on to strasho rekao? sto je spominjo ubistva koja siptari provodise sa "civilizovanom evropom"
e, crni ilija

zoran

pre 11 godina

Obraćanje verskih poglavara je,svuda u svetu, očekivano od strane verujućih ljudi i nije relevantno za sekularmu državu, gradjane druge vere i ateiste. Veliko uzbudjenje koje ovde izaziva izlaganje mitropolita SPC je neprimereno samom dogadjaju.

David

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sveštenik, 29. mart 2013 10:13)

Amin!

Vlada

pre 11 godina

Konstantno evociranje istorije i istprijskih mitova kada se govori o sadasnjosti, kao i nemogucnost kritickog razmisljanja usled vezivanja za kolektivne narative koji su odlika vestackog stvaranja nacionalnog identiteta su odlike primitivnih ljudi koji mit i apstraktni osecaj pripadanja stavljaju iznad ljudskog zivota i ljudskosti uopste. Ovi ljudi su zaljubljeni u smrt, u grobove svojih predaka koji su u njihovim glavama nista druge nego idealisticke predstave onih koji su nam prethdoili.

Bob Rock

pre 11 godina

Evo mog predloga za resenje kosovskog problema... Svi koji tvrde da je kosovo srbija, nek se lepo presele na kosovo... Nek naprave tamo vecinu, nek raspisu referndum za ponovni ujedinjenje sa srbijom i resen problem...

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ NEMANJA: Drago mi što Vas moji komentari vraćaju u život i prisiljavaju da upotrebite organ koji vam je već duže vremena na "stend-baj" aranžmanu o čemu svedoči Vaš prilično zaparložen i mučan vokabular. Internet je doneo slobodu i mogućnost da se vreme koristi daleko brže. U upoznavanju sa novim informacijama. Doneo je i svojevrstan vid demokratije u javnom komuniciranju koje pojedini i sve redji licemeri pokušavaju da kanališu. Onima, koji do podne mrze sebe a od podne i sebe i celi svet, preporučujem lakše štivo ili "hepeninge" koje prenosi "Grand" televizija.

miroslav

pre 11 godina

Moj dragi Amfilohije nije ovo Muratovo delo niti je ovo Murat zapoceo. Nastavlja se tamo gde smo stali posle drugog svetskog samo malo drugacije. Srbi su postali agresori, oni koji su imali konc logore oslobodioci. Kad bi Murat video dokle je ovaj svet otisao sigurno bi se prekrstio i levom i desnom rukom.

Dragoljub

pre 11 godina

Koliko dežurnih srbomrzaca.Čim na sajtu osvanu reči kao čto su Koštunica,KiM,Amfilohije,Nato agresija,patriotizam...Kreće stampedo.Tzv.druga Srbijo,sinoć Vam je Marko Vidojković na RTS rekao sve.

Bodin

pre 11 godina

Molio bih državu Srbiju da zadrži Amfilohija na neodređeno vrijeme, da malo mi u Crnu Goru počinemo, a mi ćemo vama dati besplatno na korišćenje luku Bar onoliko koliko zadržite "blaženog" mitropolita Amfilohija tamo.
Sve vele da ne postoji vremeplov, a vidite koga su nam sve poslali iz 15 vijeka!

OLIVEROLIVER

pre 11 godina

IDI PERI NOGE SIROMASNIM!
Skupljajte pomoc za narodne kuhinje a ne pare za VOZNI PARK I POLITICKI LOBI.
CRKVA TREBA DA POMAZE NATALITET i SIROMASNE.
A ne da ima ogromno imanje u koje nema vise ko da ide jer nas je sve manje.
"Moje carstvo nije sa ovoga sveta" rekao je Isus, i brinuo se za veru a ne za zemaljsko carstvo. Nisam vernik, ali od crkve trazim da se drzi toga sto propoveda.

zoran

pre 11 godina

Naravno da mislim da svako ima pravo na svoje mišljenje, ma šta to značilo. ali ipak toliko novotarija, pre svega jezičkih besmislica, predstavlja kraj svakog mišljenja. U jednom komentaru se kaže "zastarela istorija"! Onaj koji je napisao takvu neodrživu glupost, poteže je kao argument i samim tim čini svoje ,nesporno, pravo na mišljenje, sumnjivim.

lepotBar

pre 11 godina

Idi pope pevaj borbene,danas je u Bosni izrečena najveća kazna za ratne zločine,45 godina,šta mislite koje je nacionalnosti zločinac??
SPC je duboko upletena u zločine počinjene u Bosni,popovi su osveštavali tenkove koji su pucali po civilima a usput su prodavali humanitarnu pomoć.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ DOSTA ZAMAJAVANJA: Mora da ste Vi veoma "veseo" čovek, ako za Mitropolita, akademike i ostale uvažene goste na ovom skupu, koji, s obzirom na njihova akademska obrazovanja i titule, sasvim sigurno imaju višak godina, kažete da imaju lica "žalosnih sova"?! Ne znam da li se, nad Vašom duhovitošću, treba smejati ili, samo zaplakati?!

Nemanja

pre 11 godina

(Mladen Mladenović, 29. mart 2013 14:10)
Naravno, ko bi udbaškog cinkaroša proglašavao narodnim dobročiniteljem, polupismenog primitivca za načitanog i pismenog učenjaka, zagovornika svega zadrtog u jednoj zaostaloj religiji za čoveka racionalnih shvatanja - a njegove maloumne baljezgarije za pronicljivo tumačenje istorije - ako ne naš neumorni branitelj srpstva (ali samo na daljinu), večiti mlatitelj globalističkih gloginja tuđim ekstremitetima, poklonik svake zaostale ideje i licemernog patriote, Koštunica interneta, Dobrica Ćosić dijaspore i Abraham Simpson političkog vantrzanja. Kada jednom (daleko bilo) naš Mladen umre u tuđini, moraćemo sastaviti aplikaciju koja će generistati nove komentare sa njegovim potpisom, jer internet jednostavno ne bi mogao preživeti gubitak takve količine licemerja i gluposti.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

a razumem ateisti i to, al šta je ovaj čovek pogrešno rekao ovde??
Užice, 29. mart 2013 12:40)

"Covek" ne moze nikako da stoji pored imena Amfilohija Radovica. Neko ko je pored kovcega pokojnika govorio stvari koje je on govorio pored kovcega Zorana Djindjica ga zauvek diskvalifikuju iz onog dela covecanstva koje se moze zvati "Covek". Epitet koji se za doticnog moze upotrebiti sigurno nije pogodan za ovaj sajt, a rado bih ga upotrebio najpre u licnom kontaktu sa doticnim. On je covek koliko i pedofil Pahomije. A kriju se vesto iza Crkve i njoj nanose najvecu stetu svojim ponasanjem...a ima ih jos dosta, poput onog Gavrilovica koji je predvodio prebijanje gej aktivista, pa onog predobrog svestenika Peranovica ciji je najsigurniji nacin odvikavanja od droge bio ubistvo...itd..ma sjajne "kadrove" zaista ima SPC...da se ponose sa njima. Nista bolji od komunista oni nisu.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Sve ove koji su prisustvovali ovoj tribini, na celu sa Amfilohijem je trebalo na Goli otok. Kakva ekipa, rodjeni su za tucanje kamenja.

zombi

pre 11 godina

"zivonosni grob" je odlican opis upravo za tu celu ekipu politickih zombija i vampira na tom skupu. Ljudi koji zive u dalekoj proslosti i neshvatanjem da se proslost ne moze izmeniti jos uvek guse svaku nadu u buducnost Srbije.

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

"Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije kaže da je Kosovo sudilište "božije pravde" kako Srbima i Albancima, tako i Evropi i celom svetu."
E moj deda Amfilohije, i ti i svi oni starci sa facama zalosne sove uslikani u prvim redovima tog "skupa", zar vi stvarno mislite da u trenutku dok se S.Koreja sprema da nuklearnim projektilima gadja baze SAD, a da bi zamajala sopstveni gladni i bedni narod, bilo ko normalan ima vremena da se zamajava sakom jada od Srba i jos manjom sakom jada od Kosova (i svih njegovih stanovnika bilo koje nacionalnosti)?
Uostalom SVE se u zivotu placa, pa mi tako sad "na rate" otplacijemo ono sto su Bosanci i Hrvati tokom ratova 90-ih platili "djuture" i u kracem roku.
Dakle, ide Uskrs, hajde se malo pozabavi crkvom, recimo "slucajem Pahomije", a mani se blago nama, visoke politike, jer ako OPET propustimo sansu da postanemo deo NORMALNOG ZAPADNOG SVETA (ma sta ti i tebi slicni ostaci mracne proslosti mislili o tome), ne ginu nam Rusija, Kina i slicni "bastioni demokratije" kao gospodari, da ne bismo pocrkali od gladi, a tada cemo na kolenima moliti Turke da nas ponovo okupiraju!!!
A uzgred, bogovi su razni i ima ih jedno 5-6 samo u "glavnim" religijama, pa "bozja pravda" moze da bude razna, i uostalom nju nijedan sud ne priznaje.
Dakle, imas li ti nekog jaceg "svedoka" od boga?

Goran_D

pre 11 godina

Srecom pa mi ne zivimo vishe u komunizmu , a i crkva napokon sme da da svoje mishljenje.

Naravno da je crkva ta koja UCI svoj narod da voli i ceni svoje...

Necu valjda da slusham nevladine organizacije i komsije :)

GFDS

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!
(Vlado Banja Luka, 29. mart 2013 11:14)

Možda smo i "providni", ali su providni i oni, jer što oni veruju u Boga i koliko im do Boga stalo, ko do lanjskog snega, ili što bi rekao Koštunica, "ko do devete rupe na svirali".

Marko

pre 11 godina

Ima Srba koji ne vole Srbe ima Srba koji ne vole Srbiju a sad ima i Srba koji ne vole crkvu i Boga. Izgleda da je promena svesti po nalogu Nemacke ovde vec pocela.

Sve me /a pogotovi likovi u prvomk redu/

pre 11 godina

Sve me neodoljivo /a pogotovo likovi u prvom redu ovog skupa /podseca na politiku lidera Severna Koreje, Kim Džong Una .
Sad je pravi trenutak da objavimo rat svima,jer su Ameri zauzati napadom na Severnu Koreju.

Ludilo!!!

milan

pre 11 godina

Umesto da siri duh mira i pomirenja SPC siri slepilo i neiskrenost prema svome narodu. Kada vec pominje grehe prema nama mora da trazi i odgovor za nase grehe da samo tako moze kao srbin da se pogleda u ogledalo i sebe kao coveka prepozna. Recitovanjem iz zastarele istorije i obilazenje istine u ne tako davnoj proslosti samo steti nama srpskom narodu i to najvise pred nama samima.

Zdrav razum

pre 11 godina

Evo da odgovorim svima vama koji pitate zašto Amfilohije nije na Kosovu: to je zato što je trenutno raspoređen na zadacima u CG.

bbc

pre 11 godina

@anbeast
Ista stvar je bila u Hrvatskoj. Narod pod Turcima je daleko bolje živio nego pod hrvatskim velikašima. Kod Turaka je barem sva zemlja bila sultanova, kod nas je više manje svaki velikaš sa "svojim" narodom radio što je htio. Da itko imalo razumije kako je funkcionirao srednji vijek, brzo bi se rasprsnule slike junačkog Lazara, Tomislava i ostalih vladara, a vidjeli bi da se radi više manje o ljudima koji su najsličniji Todorićima, Miškovićima i slično. Iznimke su rijetke.

Bonobo

pre 11 godina

Cak je i Dacic priznao da se narod laze vec godinama u vezi sa Kosovom. Teritorije se dobijaju i gube ratom. Kada je perjanica ovih u dvorani, Slobodan Milosevic, pristao na kapitulaciju u Kumanovu mi smo tada priznali nezavisnost Kosova. I to je to. Mozda istina nije lepa, ali ovi momci u dvorani su najodgovorniji sto je to tako. Zao mi je. Ratovali ste sa 17000 puta jacim protivnikom i izgubili rat. Pomirite se sa tim pa da krenemo dalje.

anbeast

pre 11 godina

Kazete: ''Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.
(Nikola, 29. mart 2013 10:11) ''

Upravo ovakvi poput Amfilohija iskrivljuju tu proslost i pouke koje nam ona daje. Sve je u percepciji... Nit' se Lazar borio za Srbiju i srpstvo (borio se za sebe i svoje posede, vitezovi i velikasi zbog feudalne obaveze, a pomocne seljacke trupe jer nisu imale izbora.), nit' je obicnom narodu bilo toliko lose pod Turcima u prvih par vekova (ima o tome i kod Corovica, nije to neka arkana). Da je Lazar mislio na Srbiju, ne bi se glozio sa Altomanovicem i ne bi zajedno sa ostalim feudalcima uzajamno iscrpljivao borbenu snagu... Naravno, koncept Srbije u modernom smislu nije ni postojao tada, Lazar se ponasao savrseno u skladu sa svojim feudalnim vremenom, pa mu to i ne mogu zameriti) Modernija istorija nas uci da kad god smo se ''sami oslobodili'', zapravo su velike sile dopustile da krvarimo gace. Da Turska nije postala ''Bolesnik na Bosforu'', dobili bismo nezavisnost u Berlinu kad na vrbi rodi grozdje. Istorija je i ono sto se zbilo pre 20 godina. Tu vidimo da konflikt sa velikima bez adekvatnih saveznika i cilja lose zavrsava. Kad god je Srbija pobedjivala, bila je pametno vodjena i imala dobre saveznike. Ovi pajaci-crnorisci i njihove prisipetlje to zanemaruju...

Dragomir

pre 11 godina

Ne primajte se na izjave Amfilohija.On odavno ne radi ono sto prica.
Njega Kosovo uopste ne zanima,ovo je cista propagnda.
Covek je sve osim pravoslavnog episkopa.

sasa jokic

pre 11 godina

Zasedao polit biro, ne vidim Dobricu Cosica, velikog gurua srednjovekovne Srbije?
Strasno je da ova grupa koja se decenijama igra sa sudbinom Srbije, stalno je skrecuci sa puta prosperiteta, jos uvek ima veliki, ako ne i najveci uticaj u Srbiji.
Zarad sirenja tog uticaja, i odrzavanja moci, unistavaju srpski zivalj na Kosovu, a od 7 miliona Srba prave taoce.
Oruzje u rukama su im kriminalci, ratni profiteri i crkva kao pokrice za zlocinacki plan! Infiltrirali su se u sve slojeve drustva, koristeci ogromni kspital stecen ratnim profiterstvom devedesetih, i svercom na Kosovu! Vecini se u isto vreme deca skoluju na tom tako omrazenom zapdu!
Ako je Vucic stvarno iskren u svojim namerama, mada borba sa vrhom korupcije nesto bas ne funkcionise ( upravo zbog ove ekipe) neka zna da so oni spremni na sve kako bi ocuvli svoje "carstvo".

Darko

pre 11 godina

A da mi malo zamenimo uloge,mislim na vladike mitropolite i popove.dA VI IZADJETE IZ VASIH SKUPOCENIH LIMUZINA I PALATA DA SE VRATITE ISPOSNICKOM I SKROMNOM zivotu a da mi obican narod malo uzivamo u blagostanju..meni je dosta vise Kosova,hteo bih da zivim kao sav normalan svet,a ne vecito kao talac kosova koje je odavno vec izgubljeno i ratom i politikom.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Najčešće zamerke i "kontraaurgumenti" gospodinu Radoviću su, "iz kog je filma", "iz kog svemira se obraća", a imam utisak, da se on, ustvari, obraća zombijima, koji su upravo sišli sa neke druge planete, potpuno izgubljenih moći za rasudjivanjem, izbrisanog pamćenja poput "tabule raze"?!U vremenu kada se nepismenost i nečast neguju kao vrline i "nove evropske vrednosti" kada se od izdaje, predaje i prodaje očekuje ekonomski prosperitet, slažem se da njegove reči padaju na pusto, od prljavštine, potpuno sterilno tlo. Na tlo na kome ne klija ništa već se lepe samo gluposti i prostota. Danas, velika većina ovoga naroda, na Kneza Lazara, Miloša, Njegoša ili Kosovo i Metohiju gleda iza upljanih i zamazanih partijskih stakala dok se prebraja koliko smo "dobri" i u džepove trpa lični "ćar". Tamo gde se sve vrednosti mere "kukuruzom" reči i biseri nemaju nikakvu vrednost, gospodine Radoviću.

.Selo moje lepse od Pariza

pre 11 godina

@Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...
(dzo, 29. mart 2013 10:29)

Upravo tako nista da naucimo iz sopstvene istoije, koliko smo puta izgubili Kosovski boj do sada i Kosovo kroz istroiju i nikako da se opametimo ...

Molim

pre 11 godina

Molim da Amfilohiju i ovim ostalim ovde sto se predstavljaju kao uceni, neko objasni da je Murat ubijen u Kosovskom boju i da nikad nije vladao Srbijom pa da onda nikad nije ni postojala njegova tiranija.

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Preosvešteni mitropolite, tvoje zlatne reči lete iz mudrih ti usta u uši gluvih po Srbiji, na žalost, izdaja u Srbiji jeste zaposela svaki ćošak, zaboraviše Srbi i junake, i čast, i kosti posejane po Kosovu, sve zaboraviše i krenuše da puze pred tom činijom sočiva (datum) koju na kraju neće da dobiju ali glavu )KiM) će da im odesku.

Vostani Serbije! DA za Kosovo i NE za EU!

Vlado Banja Luka

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!

karlobag_virovitica

pre 11 godina

E, da ti se vratim nazad amfilohije, držo biš svoje a ne posezo za tudjim pa ti ispade ovako kako si zaslužio. Tulipani.

Bob Rock

pre 11 godina

Eto vam na jednom mestu uzroka svog zla i mrznje u srbiji u poslednjih desetak godina...

Ovi "ljudi" uporno sire mrznju protiv svega sto se ne uklapa u njihove paranoicno psihoticne vlazne snove o velikoj srbiji...

sveštenik

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.

nik

pre 11 godina

Pravoslavac sam, ali......drzi se pope crkve i vere,politiku ostavi politicarima.Ne zelimo svi da zivimo svestenickim zivotom.(od hleba i vode.)

Roki 19

pre 11 godina

Konacno da neko javno izjavi da je Kosovo OKUPIRANO! Bilo bi dobro da se tom reci koriste
SVI, pogotovo javni radnici u nasoj zemlji. Nikad za saku sociva!

Branislav

pre 11 godina

Čoveče, Amfilohije, stvarno sam se smorio, i zabrinuo, jer si crni retro hejter a na položaju si da truješ i kvariš običnu i normalnu omladinu. Pravoslavac sam, ali mi je dosta tebe i tvojih iz Mordora

bgd

pre 11 godina

Mitoman i trovač:
- Turci nisu vladali 500 godina
- Murat je, svi izvori se slažu, izgubio život na Kosovu 1389, tako da nije mogao da bude tiranin Srbije

Strašno je što Crkva ima puno inteligentnih, obrazovanih, kulturnih i normalnih ljudi koji se ne vide od ovakvih.

marko

pre 11 godina

Dovoljno je pogledati vase imovine,i zapitati se odakle vama to,na koji nacin ste to stekli,i sve ce biti jasnije.Zna to dobro i onaj vas "odozgo",samo nema ni od njega nista,kad sve prasta,a sve vidi i cuje.Niste vi nista bolji od ovih politicara lazova i prevaranata,duvate u istu tikvu i vadite iz istog cabra.

ded

pre 11 godina

Ovaj je gori od nekog iranskog ajatolaha. Najlakše je bulazniti o Kosovu. Kosovo se najlakše može vratiti u okvire Srbije ako Srba jednog dana bude više od Albanaca na toj teritoriji. Dakle pohitajte i ti i Koštunica i Matija na Kosovo, a svi oni koji vam se dive krenuće za vama i sve tako dok ne bude više Srba nego Albanaca tamo dole.
Kosovo je nekad bilo centar srpske duhovnosti sa Pećkom patrijaršijom. Patrijaršija je danas u centru Beograda. Patrijarh osveštava tržne centre, vozajući se u automobilima i džipovima koji koštaju više nego što pošten svet zaradi za čitav život.
A onda nam uz svu muku još solite pamet o Kosovu. Stidite se vi što ste se zavetovali na skromnost!

ivanNS

pre 11 godina

Zbog čega nam je EU kriva što smo izgubili od albanaca?
Moglo je nas biti 2 miliona a njih 200 hiljada ali mi smo sa kosova odlazili a oni nisu, i za to nam nije kriva EU nego mi sami.

repus

pre 11 godina

зашто он није на косову да личним примером покаже а не као и покојни павле уместо да је тражио да га сахране на светој српској земљи косову он имао жељу да се сахрани у кругу двојке што није почео излагање колико је погинуло или заробљено свештеничке деце или где су завршиле реликвије из српских манастира и цркава од хрваске до косова једини рат који нису изгубили срби је био други свески јел није било у партизанским редовима попова који би издали или побегли кад мало пригусти нека мало размисли амфилохије о овим питањима

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Mitropolit je, govoreći o bombardovanju SRJ 1999. godine, rekao da je sve što se događalo u vreme Drugog svetskog rata i od 1945. do 90-ih godina, bila priprema za bombardovanje i ponovno odsecanje Lazareve glave - Kosova, od njegovog tela, odnosno ostatka Srbije.

Boga mi, ako malo bolje pogledamo Srbiju danas videt cemo da Amfilohije nije daleko od istine !
Srbija danas bas tako i izgleda tj. kao "telo bez GLAVE", a tako "obezglavljena" je ostala "SLEPA, GLUVA I BEZ MOZGA i PAMETI" i nije nikakvo cudo sto je ZAOSTALA IZA SVIH !
"Djeces se jadan bez GLAVE, nadmetati sa onima koji imaju GLAVU i PAMET"?

Zdrav razum

pre 11 godina

I šta sad, ako je Njegoševo opredeljenje bilo "kosovsko-zavetno" sad niko posle 160 godina ne sme da misli drugačije ili da drugačije posmatra stvari?

zlo i naopako

pre 11 godina

Ako se toliko brines o Kosovu pope gde si bio 99.godine kad smo ga gubili da svom miljeniku Milosevicu kazes nesto,dok je jos imalo svrhe.Sta mi trabunjas sad oko mrtve potrosene teme,nema sad svrhe pope.Kad je trebalo da se pobunis ti si podrzavao i ne samo ti,tako ste radili kroz sve ratove ludila i stradanja 90 ih.Vi da sad zbirate srpski narod,jao ironijo...

dzo

pre 11 godina

Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...

Darko Kos

pre 11 godina

Ne ulazim u to ko u sta veruje niti me zanima,svako ima pravo da veruje u sta hoce i da misli sta hoce sve dok se to ne namece drugima.Zato imam problem sa svim masovnim religijama koje sluze samo sebi kao celije kancera u organizmu.Zapitajte se koliko stvari u zivotu koristite koje je stvorila nauka i medicina (protiv kojih se organizovana vera bori hiljadama godina) a koliko stvari koje su nastale kao plod vere(da li je penicilin otkriven u Hilandaru npr.,ili ovaj ekran u koji buljite i tastatura na kojoj vernik groznicavo kuca kako je uvredjen ateizmom i bogohuljenjem).Ljudi oslobodimo se ovog zla koje opravdava zlostavljanje dece i bolesnih(narkomana),negira prava manjinama,ne postuje zene,podrzava najmracnije patrijotske organizacije itd itd a svet posmatra iz BMW-a sa zatamnjenim staklima.PROBUDITE SE IZ SNA koji je u stvari kosmar za svakog ko nije indoktrinisan,a pre svega zbog nase dece!!!

Zoran

pre 11 godina

Kako se ne seti da pomenes i dva Arsenija koji su spasili narod sa Kosova i napravili Seobe. Tada je i Kosovo izgubljeno ali spasen narod. Bednog li coveka koji je spreman zrtvovati ljude zarad svog politickog anganzmana.

franc--***

pre 11 godina

Ta svetinja o kojoj ti govoris je u stvari obican kult !!!
"crkvena nosnja" kao sto ima svaka religija--za razliku od vas
danas su druge religije NAPREDOVANE i polako se OBNAVLJAJU
DANASNJEM VREMENU !
Taj kult kojeg lepo negujete je kljucno jezgro srpskog
NACINALIZMA !
Vas fatalizam se toliko puta POKAZAO IRACIONALNE POJMOVE O
RASNOJ SPECIFICNOSTI da kod vas covek malo "vredi" KOD VAS JE
VAZNO ZRTVOVANJE -U VASO KORIST KAO SVIH 600GODINA-OBECAVATE
NEKE "CARSTVA NEBESKA" JER VAM JE SMRT VAZNIJA NAD ZIVOTOM !
VASA IDEOLOGIJA JE ZA" NEPISMEN" NAROD SA KOJIM SE TAKO LEPO
ZNATE UMILJATI --A SAMI NISTE SPREMNI I SEBE ZRTVOVATI !!!!!!!

The blue

pre 11 godina

"Ubila ga je bratska mržnja kratkovida i slepa koja govori o večnoj istini da ko se mača lati od mača će i poginuti"
Za mene si od tada ugasio i ti i SPC sa njenim pukovnicima, generalima, desetarima, osumnjičenima za pedofiliju i puškomitraljescima.

SARKO

pre 11 godina

Svaka profesija-zanat voli svoj plen.
- Doktori sto vise bolesnih
- advokati sto vise:ubistva.kradje.tuce itd
- Popovi i Hodze sto vise umiranje. Da bi zapevali na sahrani i zaradili novac od cega zive.
Kada se vera mesa u politici tu je rat,krvoprolice bez pobednika.
Dobro nam bese u Titova doba kada se crkva i dzamija nisu se mesale u politici niti smo znali da postoje,zato i ne bese rata 60 godina a sada???

Kriticar

pre 11 godina

Sekularizmu, pojavi se molim te, zeljno te iscekujem ! Dosta mi je amfilohija, siromasnih i skromnih svestenika koji izadju iz svojih besnih zatamljenih dzipova i pricaju nam kako sve lose sto se desava dolazi od drugih. A to da mi sebe promenimo, to nikako.. Ipak smo mi NN.

Divos

pre 11 godina

Иако је имао добре намере, митрополит је овде поновио неке историјске нетачности које код читаоца стварају погрешна уверења, и доприносе погречној митоманији. Име Мурата (првог) не може бити симбол тираније над Србијом, као и Косовом и Метохијом, из више разлога. Мурат је владао 1359.-1389., а у то време од 1371. и после Маричке битке једна од 6 српских држава у то време којом је владао Марко Мрњавчевић (и која је обухватала Македонију и јужни део данашњег Косова и Метохије) потпала је под вазални положај према Турској. Слично се догодило и после Косовског боја, већи део данашње Србије пада под вазални положај, али срспка држава и даље постоји и никако није безначајна, и нема говора о окупацији (и тиранији Мурата који је већ погинуо).
Окупација Србије почиње са такође султаном Муратом (другим, 1421-1451.) око 1439.године и завршава 1459. падом Смедерева. Под турском окупацијом (која је трајала мање од 4 века, и не у континуитету, рецимо постојала је 1718-1739. краљевина Србија, на већем простору Србије, тада Хабзбуршка покрајина), било је периода веће или мање тираније, зависно који је султан владао у Цариграду, од управе паша и бегова, па и других околности.
Истините чињенице треба рећи, биле оне по нашој вољи, или не, и уклапале се у нека наша убеђења (па и некад и погрешну митоманију), или не.

...

pre 11 godina

Lako cemo mi sa Muratom njega je nas zajednicki srpsko-albanski predak (K)Obilic smaknuo. Al' sta ces crni Risto sa Bajazitom? Pa znas li ti, kukala ti pura, ko je bio njegov vazal i najblizi saradnik u bitci protiv Timerlana? Glavom i bradom sin kneza Lazara, crni Risto. Pa kad je sin najveceg tragicara Kosovske bitke postao njegov saradnik sta ocekujes da se danas moze uraditi. Protiv sile moze se samo silom a kako je mi nemamo onda ostaje da sa njom saradjujemo.

brasa

pre 11 godina

koliko pakosnih, zlobnih i neistinitih misli moze da izrekne ovako visoko svesteno lice! jadna moja srbijo kada vas ovakvi vode u buducnost.
sve dok se srbi ne otarase ovakvih i njemu slicnih, nece biti boljitka.

wud

pre 11 godina

Kosovo je greska generacija pre nas. Te generacije nisu uspele da na Kosovu izgrade jake institucije. Ameri su videli priliku za vojno prisustvo i iskoristili je. Veliki deo nase kulturne bastine je na Kosovu, kao i ogromna mineralna bogatstva. Ali daleko od toga, da je Kosovo glava ili srce Srbije. Stvar je jako jednostavna - nismo se dovoljno trudili da zadrzimo Kosovo. Kosovo je postalo srce Srbije 2008-e godine, pre toga smo okretali glavu i cekali da se problem resi sam. A Amfiholije je kralj trolova. Samo podriva kredibilitet SPC, nista vise...

Evropejac

pre 11 godina

Sa vasom percepcijom stvarnosti, svih vas koji govorite protiv Crkve, cestitam vam unapredjenje u brojeve baze podataka Evropske Unije!

Nadam se da ste time konacno ispravili sve krive Drine koje na zalost eto toliki mnogi ne shvataju.

Naravno da ce posle eventualnog priznavanja Kosova, sve odjednom da postane predivno, setite se samo filma Carobnjak iz Oza i one cuvene scene kada Dorothy (Judy Garland)otvara vrata posle pada kucice i iz crno-belog filma prelazimo u predivni svet u koloru...
A carobnjaci iz EU ce da mahnu svojim palicama i urede sve kako valja...

Nikola

pre 11 godina

Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.

Zile

pre 11 godina

Da su Srbi prihvatili Muratovu ponudu i dalje bismo ziveli u klasicnom ropstvu.

Lako je pljuvati po drzavi koju je stvorio neko ranije i lako je relativizovati zrtve koje su ulozene u stvaranje ove drzave iz tople i udobne fotelje.

Realan

pre 11 godina

Pukovniku Amfilohiju Radovicu bi savetovao da svojim licnim cinom pokaze kolika je Srbenda i pravoslavac i preseli na Kosovo, Pecku patrijarsiju, a ne tupi nama prazne price koje samo mozemo cuti jos od radikala i neobavestenih legijalista.

Nikad gubernija

pre 11 godina

A da se tuzilastvo malo pozabavi ovim gradjaninom zbog govora mrznje? Ne pravoslavnoj talibaniji i njenom jihhadu protiv Evrope i demokratije! Beograd nije Teheran! Srbija nije Centralna Azija!

Realan

pre 11 godina

Pukovniku Amfilohiju Radovicu bi savetovao da svojim licnim cinom pokaze kolika je Srbenda i pravoslavac i preseli na Kosovo, Pecku patrijarsiju, a ne tupi nama prazne price koje samo mozemo cuti jos od radikala i neobavestenih legijalista.

Nikad gubernija

pre 11 godina

A da se tuzilastvo malo pozabavi ovim gradjaninom zbog govora mrznje? Ne pravoslavnoj talibaniji i njenom jihhadu protiv Evrope i demokratije! Beograd nije Teheran! Srbija nije Centralna Azija!

Bob Rock

pre 11 godina

Eto vam na jednom mestu uzroka svog zla i mrznje u srbiji u poslednjih desetak godina...

Ovi "ljudi" uporno sire mrznju protiv svega sto se ne uklapa u njihove paranoicno psihoticne vlazne snove o velikoj srbiji...

Branislav

pre 11 godina

Čoveče, Amfilohije, stvarno sam se smorio, i zabrinuo, jer si crni retro hejter a na položaju si da truješ i kvariš običnu i normalnu omladinu. Pravoslavac sam, ali mi je dosta tebe i tvojih iz Mordora

ded

pre 11 godina

Ovaj je gori od nekog iranskog ajatolaha. Najlakše je bulazniti o Kosovu. Kosovo se najlakše može vratiti u okvire Srbije ako Srba jednog dana bude više od Albanaca na toj teritoriji. Dakle pohitajte i ti i Koštunica i Matija na Kosovo, a svi oni koji vam se dive krenuće za vama i sve tako dok ne bude više Srba nego Albanaca tamo dole.
Kosovo je nekad bilo centar srpske duhovnosti sa Pećkom patrijaršijom. Patrijaršija je danas u centru Beograda. Patrijarh osveštava tržne centre, vozajući se u automobilima i džipovima koji koštaju više nego što pošten svet zaradi za čitav život.
A onda nam uz svu muku još solite pamet o Kosovu. Stidite se vi što ste se zavetovali na skromnost!

sveštenik

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.

Kriticar

pre 11 godina

Sekularizmu, pojavi se molim te, zeljno te iscekujem ! Dosta mi je amfilohija, siromasnih i skromnih svestenika koji izadju iz svojih besnih zatamljenih dzipova i pricaju nam kako sve lose sto se desava dolazi od drugih. A to da mi sebe promenimo, to nikako.. Ipak smo mi NN.

ivanNS

pre 11 godina

Zbog čega nam je EU kriva što smo izgubili od albanaca?
Moglo je nas biti 2 miliona a njih 200 hiljada ali mi smo sa kosova odlazili a oni nisu, i za to nam nije kriva EU nego mi sami.

The blue

pre 11 godina

"Ubila ga je bratska mržnja kratkovida i slepa koja govori o večnoj istini da ko se mača lati od mača će i poginuti"
Za mene si od tada ugasio i ti i SPC sa njenim pukovnicima, generalima, desetarima, osumnjičenima za pedofiliju i puškomitraljescima.

anbeast

pre 11 godina

Kazete: ''Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.
(Nikola, 29. mart 2013 10:11) ''

Upravo ovakvi poput Amfilohija iskrivljuju tu proslost i pouke koje nam ona daje. Sve je u percepciji... Nit' se Lazar borio za Srbiju i srpstvo (borio se za sebe i svoje posede, vitezovi i velikasi zbog feudalne obaveze, a pomocne seljacke trupe jer nisu imale izbora.), nit' je obicnom narodu bilo toliko lose pod Turcima u prvih par vekova (ima o tome i kod Corovica, nije to neka arkana). Da je Lazar mislio na Srbiju, ne bi se glozio sa Altomanovicem i ne bi zajedno sa ostalim feudalcima uzajamno iscrpljivao borbenu snagu... Naravno, koncept Srbije u modernom smislu nije ni postojao tada, Lazar se ponasao savrseno u skladu sa svojim feudalnim vremenom, pa mu to i ne mogu zameriti) Modernija istorija nas uci da kad god smo se ''sami oslobodili'', zapravo su velike sile dopustile da krvarimo gace. Da Turska nije postala ''Bolesnik na Bosforu'', dobili bismo nezavisnost u Berlinu kad na vrbi rodi grozdje. Istorija je i ono sto se zbilo pre 20 godina. Tu vidimo da konflikt sa velikima bez adekvatnih saveznika i cilja lose zavrsava. Kad god je Srbija pobedjivala, bila je pametno vodjena i imala dobre saveznike. Ovi pajaci-crnorisci i njihove prisipetlje to zanemaruju...

franc--***

pre 11 godina

Ta svetinja o kojoj ti govoris je u stvari obican kult !!!
"crkvena nosnja" kao sto ima svaka religija--za razliku od vas
danas su druge religije NAPREDOVANE i polako se OBNAVLJAJU
DANASNJEM VREMENU !
Taj kult kojeg lepo negujete je kljucno jezgro srpskog
NACINALIZMA !
Vas fatalizam se toliko puta POKAZAO IRACIONALNE POJMOVE O
RASNOJ SPECIFICNOSTI da kod vas covek malo "vredi" KOD VAS JE
VAZNO ZRTVOVANJE -U VASO KORIST KAO SVIH 600GODINA-OBECAVATE
NEKE "CARSTVA NEBESKA" JER VAM JE SMRT VAZNIJA NAD ZIVOTOM !
VASA IDEOLOGIJA JE ZA" NEPISMEN" NAROD SA KOJIM SE TAKO LEPO
ZNATE UMILJATI --A SAMI NISTE SPREMNI I SEBE ZRTVOVATI !!!!!!!

bgd

pre 11 godina

Mitoman i trovač:
- Turci nisu vladali 500 godina
- Murat je, svi izvori se slažu, izgubio život na Kosovu 1389, tako da nije mogao da bude tiranin Srbije

Strašno je što Crkva ima puno inteligentnih, obrazovanih, kulturnih i normalnih ljudi koji se ne vide od ovakvih.

Zoran

pre 11 godina

Kako se ne seti da pomenes i dva Arsenija koji su spasili narod sa Kosova i napravili Seobe. Tada je i Kosovo izgubljeno ali spasen narod. Bednog li coveka koji je spreman zrtvovati ljude zarad svog politickog anganzmana.

nik

pre 11 godina

Pravoslavac sam, ali......drzi se pope crkve i vere,politiku ostavi politicarima.Ne zelimo svi da zivimo svestenickim zivotom.(od hleba i vode.)

Molim

pre 11 godina

Molim da Amfilohiju i ovim ostalim ovde sto se predstavljaju kao uceni, neko objasni da je Murat ubijen u Kosovskom boju i da nikad nije vladao Srbijom pa da onda nikad nije ni postojala njegova tiranija.

sasa jokic

pre 11 godina

Zasedao polit biro, ne vidim Dobricu Cosica, velikog gurua srednjovekovne Srbije?
Strasno je da ova grupa koja se decenijama igra sa sudbinom Srbije, stalno je skrecuci sa puta prosperiteta, jos uvek ima veliki, ako ne i najveci uticaj u Srbiji.
Zarad sirenja tog uticaja, i odrzavanja moci, unistavaju srpski zivalj na Kosovu, a od 7 miliona Srba prave taoce.
Oruzje u rukama su im kriminalci, ratni profiteri i crkva kao pokrice za zlocinacki plan! Infiltrirali su se u sve slojeve drustva, koristeci ogromni kspital stecen ratnim profiterstvom devedesetih, i svercom na Kosovu! Vecini se u isto vreme deca skoluju na tom tako omrazenom zapdu!
Ako je Vucic stvarno iskren u svojim namerama, mada borba sa vrhom korupcije nesto bas ne funkcionise ( upravo zbog ove ekipe) neka zna da so oni spremni na sve kako bi ocuvli svoje "carstvo".

wud

pre 11 godina

Kosovo je greska generacija pre nas. Te generacije nisu uspele da na Kosovu izgrade jake institucije. Ameri su videli priliku za vojno prisustvo i iskoristili je. Veliki deo nase kulturne bastine je na Kosovu, kao i ogromna mineralna bogatstva. Ali daleko od toga, da je Kosovo glava ili srce Srbije. Stvar je jako jednostavna - nismo se dovoljno trudili da zadrzimo Kosovo. Kosovo je postalo srce Srbije 2008-e godine, pre toga smo okretali glavu i cekali da se problem resi sam. A Amfiholije je kralj trolova. Samo podriva kredibilitet SPC, nista vise...

zlo i naopako

pre 11 godina

Ako se toliko brines o Kosovu pope gde si bio 99.godine kad smo ga gubili da svom miljeniku Milosevicu kazes nesto,dok je jos imalo svrhe.Sta mi trabunjas sad oko mrtve potrosene teme,nema sad svrhe pope.Kad je trebalo da se pobunis ti si podrzavao i ne samo ti,tako ste radili kroz sve ratove ludila i stradanja 90 ih.Vi da sad zbirate srpski narod,jao ironijo...

Bob Rock

pre 11 godina

Evo mog predloga za resenje kosovskog problema... Svi koji tvrde da je kosovo srbija, nek se lepo presele na kosovo... Nek naprave tamo vecinu, nek raspisu referndum za ponovni ujedinjenje sa srbijom i resen problem...

Bodin

pre 11 godina

Molio bih državu Srbiju da zadrži Amfilohija na neodređeno vrijeme, da malo mi u Crnu Goru počinemo, a mi ćemo vama dati besplatno na korišćenje luku Bar onoliko koliko zadržite "blaženog" mitropolita Amfilohija tamo.
Sve vele da ne postoji vremeplov, a vidite koga su nam sve poslali iz 15 vijeka!

Darko

pre 11 godina

A da mi malo zamenimo uloge,mislim na vladike mitropolite i popove.dA VI IZADJETE IZ VASIH SKUPOCENIH LIMUZINA I PALATA DA SE VRATITE ISPOSNICKOM I SKROMNOM zivotu a da mi obican narod malo uzivamo u blagostanju..meni je dosta vise Kosova,hteo bih da zivim kao sav normalan svet,a ne vecito kao talac kosova koje je odavno vec izgubljeno i ratom i politikom.

Nikola

pre 11 godina

Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.

...

pre 11 godina

Lako cemo mi sa Muratom njega je nas zajednicki srpsko-albanski predak (K)Obilic smaknuo. Al' sta ces crni Risto sa Bajazitom? Pa znas li ti, kukala ti pura, ko je bio njegov vazal i najblizi saradnik u bitci protiv Timerlana? Glavom i bradom sin kneza Lazara, crni Risto. Pa kad je sin najveceg tragicara Kosovske bitke postao njegov saradnik sta ocekujes da se danas moze uraditi. Protiv sile moze se samo silom a kako je mi nemamo onda ostaje da sa njom saradjujemo.

lepotBar

pre 11 godina

Idi pope pevaj borbene,danas je u Bosni izrečena najveća kazna za ratne zločine,45 godina,šta mislite koje je nacionalnosti zločinac??
SPC je duboko upletena u zločine počinjene u Bosni,popovi su osveštavali tenkove koji su pucali po civilima a usput su prodavali humanitarnu pomoć.

brasa

pre 11 godina

koliko pakosnih, zlobnih i neistinitih misli moze da izrekne ovako visoko svesteno lice! jadna moja srbijo kada vas ovakvi vode u buducnost.
sve dok se srbi ne otarase ovakvih i njemu slicnih, nece biti boljitka.

Dragomir

pre 11 godina

Ne primajte se na izjave Amfilohija.On odavno ne radi ono sto prica.
Njega Kosovo uopste ne zanima,ovo je cista propagnda.
Covek je sve osim pravoslavnog episkopa.

SARKO

pre 11 godina

Svaka profesija-zanat voli svoj plen.
- Doktori sto vise bolesnih
- advokati sto vise:ubistva.kradje.tuce itd
- Popovi i Hodze sto vise umiranje. Da bi zapevali na sahrani i zaradili novac od cega zive.
Kada se vera mesa u politici tu je rat,krvoprolice bez pobednika.
Dobro nam bese u Titova doba kada se crkva i dzamija nisu se mesale u politici niti smo znali da postoje,zato i ne bese rata 60 godina a sada???

Sve me /a pogotovi likovi u prvomk redu/

pre 11 godina

Sve me neodoljivo /a pogotovo likovi u prvom redu ovog skupa /podseca na politiku lidera Severna Koreje, Kim Džong Una .
Sad je pravi trenutak da objavimo rat svima,jer su Ameri zauzati napadom na Severnu Koreju.

Ludilo!!!

Darko Kos

pre 11 godina

Ne ulazim u to ko u sta veruje niti me zanima,svako ima pravo da veruje u sta hoce i da misli sta hoce sve dok se to ne namece drugima.Zato imam problem sa svim masovnim religijama koje sluze samo sebi kao celije kancera u organizmu.Zapitajte se koliko stvari u zivotu koristite koje je stvorila nauka i medicina (protiv kojih se organizovana vera bori hiljadama godina) a koliko stvari koje su nastale kao plod vere(da li je penicilin otkriven u Hilandaru npr.,ili ovaj ekran u koji buljite i tastatura na kojoj vernik groznicavo kuca kako je uvredjen ateizmom i bogohuljenjem).Ljudi oslobodimo se ovog zla koje opravdava zlostavljanje dece i bolesnih(narkomana),negira prava manjinama,ne postuje zene,podrzava najmracnije patrijotske organizacije itd itd a svet posmatra iz BMW-a sa zatamnjenim staklima.PROBUDITE SE IZ SNA koji je u stvari kosmar za svakog ko nije indoktrinisan,a pre svega zbog nase dece!!!

bbc

pre 11 godina

@anbeast
Ista stvar je bila u Hrvatskoj. Narod pod Turcima je daleko bolje živio nego pod hrvatskim velikašima. Kod Turaka je barem sva zemlja bila sultanova, kod nas je više manje svaki velikaš sa "svojim" narodom radio što je htio. Da itko imalo razumije kako je funkcionirao srednji vijek, brzo bi se rasprsnule slike junačkog Lazara, Tomislava i ostalih vladara, a vidjeli bi da se radi više manje o ljudima koji su najsličniji Todorićima, Miškovićima i slično. Iznimke su rijetke.

OLIVEROLIVER

pre 11 godina

IDI PERI NOGE SIROMASNIM!
Skupljajte pomoc za narodne kuhinje a ne pare za VOZNI PARK I POLITICKI LOBI.
CRKVA TREBA DA POMAZE NATALITET i SIROMASNE.
A ne da ima ogromno imanje u koje nema vise ko da ide jer nas je sve manje.
"Moje carstvo nije sa ovoga sveta" rekao je Isus, i brinuo se za veru a ne za zemaljsko carstvo. Nisam vernik, ali od crkve trazim da se drzi toga sto propoveda.

Bonobo

pre 11 godina

Cak je i Dacic priznao da se narod laze vec godinama u vezi sa Kosovom. Teritorije se dobijaju i gube ratom. Kada je perjanica ovih u dvorani, Slobodan Milosevic, pristao na kapitulaciju u Kumanovu mi smo tada priznali nezavisnost Kosova. I to je to. Mozda istina nije lepa, ali ovi momci u dvorani su najodgovorniji sto je to tako. Zao mi je. Ratovali ste sa 17000 puta jacim protivnikom i izgubili rat. Pomirite se sa tim pa da krenemo dalje.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

a razumem ateisti i to, al šta je ovaj čovek pogrešno rekao ovde??
Užice, 29. mart 2013 12:40)

"Covek" ne moze nikako da stoji pored imena Amfilohija Radovica. Neko ko je pored kovcega pokojnika govorio stvari koje je on govorio pored kovcega Zorana Djindjica ga zauvek diskvalifikuju iz onog dela covecanstva koje se moze zvati "Covek". Epitet koji se za doticnog moze upotrebiti sigurno nije pogodan za ovaj sajt, a rado bih ga upotrebio najpre u licnom kontaktu sa doticnim. On je covek koliko i pedofil Pahomije. A kriju se vesto iza Crkve i njoj nanose najvecu stetu svojim ponasanjem...a ima ih jos dosta, poput onog Gavrilovica koji je predvodio prebijanje gej aktivista, pa onog predobrog svestenika Peranovica ciji je najsigurniji nacin odvikavanja od droge bio ubistvo...itd..ma sjajne "kadrove" zaista ima SPC...da se ponose sa njima. Nista bolji od komunista oni nisu.

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

"Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije kaže da je Kosovo sudilište "božije pravde" kako Srbima i Albancima, tako i Evropi i celom svetu."
E moj deda Amfilohije, i ti i svi oni starci sa facama zalosne sove uslikani u prvim redovima tog "skupa", zar vi stvarno mislite da u trenutku dok se S.Koreja sprema da nuklearnim projektilima gadja baze SAD, a da bi zamajala sopstveni gladni i bedni narod, bilo ko normalan ima vremena da se zamajava sakom jada od Srba i jos manjom sakom jada od Kosova (i svih njegovih stanovnika bilo koje nacionalnosti)?
Uostalom SVE se u zivotu placa, pa mi tako sad "na rate" otplacijemo ono sto su Bosanci i Hrvati tokom ratova 90-ih platili "djuture" i u kracem roku.
Dakle, ide Uskrs, hajde se malo pozabavi crkvom, recimo "slucajem Pahomije", a mani se blago nama, visoke politike, jer ako OPET propustimo sansu da postanemo deo NORMALNOG ZAPADNOG SVETA (ma sta ti i tebi slicni ostaci mracne proslosti mislili o tome), ne ginu nam Rusija, Kina i slicni "bastioni demokratije" kao gospodari, da ne bismo pocrkali od gladi, a tada cemo na kolenima moliti Turke da nas ponovo okupiraju!!!
A uzgred, bogovi su razni i ima ih jedno 5-6 samo u "glavnim" religijama, pa "bozja pravda" moze da bude razna, i uostalom nju nijedan sud ne priznaje.
Dakle, imas li ti nekog jaceg "svedoka" od boga?

Zdrav razum

pre 11 godina

I šta sad, ako je Njegoševo opredeljenje bilo "kosovsko-zavetno" sad niko posle 160 godina ne sme da misli drugačije ili da drugačije posmatra stvari?

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Sve ove koji su prisustvovali ovoj tribini, na celu sa Amfilohijem je trebalo na Goli otok. Kakva ekipa, rodjeni su za tucanje kamenja.

Vlada

pre 11 godina

Konstantno evociranje istorije i istprijskih mitova kada se govori o sadasnjosti, kao i nemogucnost kritickog razmisljanja usled vezivanja za kolektivne narative koji su odlika vestackog stvaranja nacionalnog identiteta su odlike primitivnih ljudi koji mit i apstraktni osecaj pripadanja stavljaju iznad ljudskog zivota i ljudskosti uopste. Ovi ljudi su zaljubljeni u smrt, u grobove svojih predaka koji su u njihovim glavama nista druge nego idealisticke predstave onih koji su nam prethdoili.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Mitropolit je, govoreći o bombardovanju SRJ 1999. godine, rekao da je sve što se događalo u vreme Drugog svetskog rata i od 1945. do 90-ih godina, bila priprema za bombardovanje i ponovno odsecanje Lazareve glave - Kosova, od njegovog tela, odnosno ostatka Srbije.

Boga mi, ako malo bolje pogledamo Srbiju danas videt cemo da Amfilohije nije daleko od istine !
Srbija danas bas tako i izgleda tj. kao "telo bez GLAVE", a tako "obezglavljena" je ostala "SLEPA, GLUVA I BEZ MOZGA i PAMETI" i nije nikakvo cudo sto je ZAOSTALA IZA SVIH !
"Djeces se jadan bez GLAVE, nadmetati sa onima koji imaju GLAVU i PAMET"?

.Selo moje lepse od Pariza

pre 11 godina

@Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...
(dzo, 29. mart 2013 10:29)

Upravo tako nista da naucimo iz sopstvene istoije, koliko smo puta izgubili Kosovski boj do sada i Kosovo kroz istroiju i nikako da se opametimo ...

dzo

pre 11 godina

Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...

Divos

pre 11 godina

Иако је имао добре намере, митрополит је овде поновио неке историјске нетачности које код читаоца стварају погрешна уверења, и доприносе погречној митоманији. Име Мурата (првог) не може бити симбол тираније над Србијом, као и Косовом и Метохијом, из више разлога. Мурат је владао 1359.-1389., а у то време од 1371. и после Маричке битке једна од 6 српских држава у то време којом је владао Марко Мрњавчевић (и која је обухватала Македонију и јужни део данашњег Косова и Метохије) потпала је под вазални положај према Турској. Слично се догодило и после Косовског боја, већи део данашње Србије пада под вазални положај, али срспка држава и даље постоји и никако није безначајна, и нема говора о окупацији (и тиранији Мурата који је већ погинуо).
Окупација Србије почиње са такође султаном Муратом (другим, 1421-1451.) око 1439.године и завршава 1459. падом Смедерева. Под турском окупацијом (која је трајала мање од 4 века, и не у континуитету, рецимо постојала је 1718-1739. краљевина Србија, на већем простору Србије, тада Хабзбуршка покрајина), било је периода веће или мање тираније, зависно који је султан владао у Цариграду, од управе паша и бегова, па и других околности.
Истините чињенице треба рећи, биле оне по нашој вољи, или не, и уклапале се у нека наша убеђења (па и некад и погрешну митоманију), или не.

milan

pre 11 godina

Umesto da siri duh mira i pomirenja SPC siri slepilo i neiskrenost prema svome narodu. Kada vec pominje grehe prema nama mora da trazi i odgovor za nase grehe da samo tako moze kao srbin da se pogleda u ogledalo i sebe kao coveka prepozna. Recitovanjem iz zastarele istorije i obilazenje istine u ne tako davnoj proslosti samo steti nama srpskom narodu i to najvise pred nama samima.

GFDS

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!
(Vlado Banja Luka, 29. mart 2013 11:14)

Možda smo i "providni", ali su providni i oni, jer što oni veruju u Boga i koliko im do Boga stalo, ko do lanjskog snega, ili što bi rekao Koštunica, "ko do devete rupe na svirali".

David

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sveštenik, 29. mart 2013 10:13)

Amin!

marko

pre 11 godina

Dovoljno je pogledati vase imovine,i zapitati se odakle vama to,na koji nacin ste to stekli,i sve ce biti jasnije.Zna to dobro i onaj vas "odozgo",samo nema ni od njega nista,kad sve prasta,a sve vidi i cuje.Niste vi nista bolji od ovih politicara lazova i prevaranata,duvate u istu tikvu i vadite iz istog cabra.

zombi

pre 11 godina

"zivonosni grob" je odlican opis upravo za tu celu ekipu politickih zombija i vampira na tom skupu. Ljudi koji zive u dalekoj proslosti i neshvatanjem da se proslost ne moze izmeniti jos uvek guse svaku nadu u buducnost Srbije.

miroslav

pre 11 godina

Moj dragi Amfilohije nije ovo Muratovo delo niti je ovo Murat zapoceo. Nastavlja se tamo gde smo stali posle drugog svetskog samo malo drugacije. Srbi su postali agresori, oni koji su imali konc logore oslobodioci. Kad bi Murat video dokle je ovaj svet otisao sigurno bi se prekrstio i levom i desnom rukom.

Roki 19

pre 11 godina

Konacno da neko javno izjavi da je Kosovo OKUPIRANO! Bilo bi dobro da se tom reci koriste
SVI, pogotovo javni radnici u nasoj zemlji. Nikad za saku sociva!

Nemanja

pre 11 godina

(Mladen Mladenović, 29. mart 2013 14:10)
Naravno, ko bi udbaškog cinkaroša proglašavao narodnim dobročiniteljem, polupismenog primitivca za načitanog i pismenog učenjaka, zagovornika svega zadrtog u jednoj zaostaloj religiji za čoveka racionalnih shvatanja - a njegove maloumne baljezgarije za pronicljivo tumačenje istorije - ako ne naš neumorni branitelj srpstva (ali samo na daljinu), večiti mlatitelj globalističkih gloginja tuđim ekstremitetima, poklonik svake zaostale ideje i licemernog patriote, Koštunica interneta, Dobrica Ćosić dijaspore i Abraham Simpson političkog vantrzanja. Kada jednom (daleko bilo) naš Mladen umre u tuđini, moraćemo sastaviti aplikaciju koja će generistati nove komentare sa njegovim potpisom, jer internet jednostavno ne bi mogao preživeti gubitak takve količine licemerja i gluposti.

Zdrav razum

pre 11 godina

Evo da odgovorim svima vama koji pitate zašto Amfilohije nije na Kosovu: to je zato što je trenutno raspoređen na zadacima u CG.

Evropejac

pre 11 godina

Sa vasom percepcijom stvarnosti, svih vas koji govorite protiv Crkve, cestitam vam unapredjenje u brojeve baze podataka Evropske Unije!

Nadam se da ste time konacno ispravili sve krive Drine koje na zalost eto toliki mnogi ne shvataju.

Naravno da ce posle eventualnog priznavanja Kosova, sve odjednom da postane predivno, setite se samo filma Carobnjak iz Oza i one cuvene scene kada Dorothy (Judy Garland)otvara vrata posle pada kucice i iz crno-belog filma prelazimo u predivni svet u koloru...
A carobnjaci iz EU ce da mahnu svojim palicama i urede sve kako valja...

karlobag_virovitica

pre 11 godina

E, da ti se vratim nazad amfilohije, držo biš svoje a ne posezo za tudjim pa ti ispade ovako kako si zaslužio. Tulipani.

repus

pre 11 godina

зашто он није на косову да личним примером покаже а не као и покојни павле уместо да је тражио да га сахране на светој српској земљи косову он имао жељу да се сахрани у кругу двојке што није почео излагање колико је погинуло или заробљено свештеничке деце или где су завршиле реликвије из српских манастира и цркава од хрваске до косова једини рат који нису изгубили срби је био други свески јел није било у партизанским редовима попова који би издали или побегли кад мало пригусти нека мало размисли амфилохије о овим питањима

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Preosvešteni mitropolite, tvoje zlatne reči lete iz mudrih ti usta u uši gluvih po Srbiji, na žalost, izdaja u Srbiji jeste zaposela svaki ćošak, zaboraviše Srbi i junake, i čast, i kosti posejane po Kosovu, sve zaboraviše i krenuše da puze pred tom činijom sočiva (datum) koju na kraju neće da dobiju ali glavu )KiM) će da im odesku.

Vostani Serbije! DA za Kosovo i NE za EU!

Vlado Banja Luka

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Najčešće zamerke i "kontraaurgumenti" gospodinu Radoviću su, "iz kog je filma", "iz kog svemira se obraća", a imam utisak, da se on, ustvari, obraća zombijima, koji su upravo sišli sa neke druge planete, potpuno izgubljenih moći za rasudjivanjem, izbrisanog pamćenja poput "tabule raze"?!U vremenu kada se nepismenost i nečast neguju kao vrline i "nove evropske vrednosti" kada se od izdaje, predaje i prodaje očekuje ekonomski prosperitet, slažem se da njegove reči padaju na pusto, od prljavštine, potpuno sterilno tlo. Na tlo na kome ne klija ništa već se lepe samo gluposti i prostota. Danas, velika većina ovoga naroda, na Kneza Lazara, Miloša, Njegoša ili Kosovo i Metohiju gleda iza upljanih i zamazanih partijskih stakala dok se prebraja koliko smo "dobri" i u džepove trpa lični "ćar". Tamo gde se sve vrednosti mere "kukuruzom" reči i biseri nemaju nikakvu vrednost, gospodine Radoviću.

Marko

pre 11 godina

Ima Srba koji ne vole Srbe ima Srba koji ne vole Srbiju a sad ima i Srba koji ne vole crkvu i Boga. Izgleda da je promena svesti po nalogu Nemacke ovde vec pocela.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ NEMANJA: Drago mi što Vas moji komentari vraćaju u život i prisiljavaju da upotrebite organ koji vam je već duže vremena na "stend-baj" aranžmanu o čemu svedoči Vaš prilično zaparložen i mučan vokabular. Internet je doneo slobodu i mogućnost da se vreme koristi daleko brže. U upoznavanju sa novim informacijama. Doneo je i svojevrstan vid demokratije u javnom komuniciranju koje pojedini i sve redji licemeri pokušavaju da kanališu. Onima, koji do podne mrze sebe a od podne i sebe i celi svet, preporučujem lakše štivo ili "hepeninge" koje prenosi "Grand" televizija.

Goran_D

pre 11 godina

Srecom pa mi ne zivimo vishe u komunizmu , a i crkva napokon sme da da svoje mishljenje.

Naravno da je crkva ta koja UCI svoj narod da voli i ceni svoje...

Necu valjda da slusham nevladine organizacije i komsije :)

Dragance

pre 11 godina

Izvini prosveceni, ali ja tebi ne bi verovao.
I ne bi nikom preporucio da ti veruje.
A to zato sto ti imas neke svoje ciljeve, koji nisu nasi ciljevi.

Dragoljub

pre 11 godina

Koliko dežurnih srbomrzaca.Čim na sajtu osvanu reči kao čto su Koštunica,KiM,Amfilohije,Nato agresija,patriotizam...Kreće stampedo.Tzv.druga Srbijo,sinoć Vam je Marko Vidojković na RTS rekao sve.

Zile

pre 11 godina

Da su Srbi prihvatili Muratovu ponudu i dalje bismo ziveli u klasicnom ropstvu.

Lako je pljuvati po drzavi koju je stvorio neko ranije i lako je relativizovati zrtve koje su ulozene u stvaranje ove drzave iz tople i udobne fotelje.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(boris67, 29. mart 2013 17:35)

Prvo, mozda ste vi pastir, ja nisam...tako da ovce zajedno cuvali nismo i nema potrebe da budemo na "ti", a drugo ako ne znate sta je on to rekao pored kovcega sa pokojnim Premijerom, internet ima puno informacija pa procitajte. A sto se tice odredjivanja ko je covek a ko nije, ja to nemam nameru da radim, svako to za sebe sam ucini. Ajde sada lepo, guglajte o govoru ove pojave koji je odrzao u Hramu Sv. Save, istom hramu za koji je taj Premijer dosta para tih godina "pribavio" crkvi na raznim dobrotvornim vecerama. Na lep su mu se nacin oduzili.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ DOSTA ZAMAJAVANJA: Mora da ste Vi veoma "veseo" čovek, ako za Mitropolita, akademike i ostale uvažene goste na ovom skupu, koji, s obzirom na njihova akademska obrazovanja i titule, sasvim sigurno imaju višak godina, kažete da imaju lica "žalosnih sova"?! Ne znam da li se, nad Vašom duhovitošću, treba smejati ili, samo zaplakati?!

Rade

pre 11 godina

Ovi nasi samo konstatuju. Kad treba nesto da se radi nema nikoga. Pitanje za Amfilohija. Kad si toloki Srbin kako dozvoli da na onom Cetinju danas ima 1 posto Srba, a ti stolujes tamo?

zoran

pre 11 godina

Obraćanje verskih poglavara je,svuda u svetu, očekivano od strane verujućih ljudi i nije relevantno za sekularmu državu, gradjane druge vere i ateiste. Veliko uzbudjenje koje ovde izaziva izlaganje mitropolita SPC je neprimereno samom dogadjaju.

zoran

pre 11 godina

Naravno da mislim da svako ima pravo na svoje mišljenje, ma šta to značilo. ali ipak toliko novotarija, pre svega jezičkih besmislica, predstavlja kraj svakog mišljenja. U jednom komentaru se kaže "zastarela istorija"! Onaj koji je napisao takvu neodrživu glupost, poteže je kao argument i samim tim čini svoje ,nesporno, pravo na mišljenje, sumnjivim.

boris67

pre 11 godina

ilija cvorovic, ko ste vi da odrdjujete ko je covek, a ko ne. koliko znam, sahranu djindjica je sprovodila ds, e sad sto ga nosise u crkvu, to pitajte njih. i sta je on to strasho rekao? sto je spominjo ubistva koja siptari provodise sa "civilizovanom evropom"
e, crni ilija

CG

pre 11 godina

Kulturni marksisti koji pomocu "kriticke teorije" zele da uniste religiju,instituciju etnicke povezanosti organizovane u naciji,konzervativne vrijednosti poput red,rada,braka itd. ne bi li dugorocno otklonili sve prepreke sa uvodjenje marksisticke tiranije napadaju SPC i sve nacionalne institucije koje predstavljaju stit od njihovijeh zlocinackih namjera!

Ideologija kulturnog marksizma u svojem korijenu je apsolutno totalitaristicka,zlocinacka i u koncu genocidna i mora biti zabranjena!

Srbija mora da bude konzervativno demokratsko drustvo,da se okuplja i homogenizuje oko crkve i svojih nacionalnih institucija i da jasno i glasno odbaci novi globalizam u vidu kulturnog marksizma!

Ukucajte na youtube dokumentaciju o "cultural marxism" i vidjecete da su studenti iz 1968,koji su sada na rukovodecim pozicijama, na Zapadu zapoceli taj proces i danasnje lagano propadanje,kako ekonomsko,demografsko,socijalnokulturno,nacionalno ali i institucije katolicke crkve se moze objasniti ovom ideologijom koja se tamo vec 40 godina u dustvenom zivota sprovodi!

Rimsko Carstvo nije palo zbog invazije spolja nego zbog dekadencije i unutrasnjeg raslojavanja!

Kljucno je da mi kao srpski narod u tome odoljevaju i zato moramo izbjeci uclanjenje u EU,koja je cista kulturnomarksisticka tvorevina!

Nikad gubernija

pre 11 godina

A da se tuzilastvo malo pozabavi ovim gradjaninom zbog govora mrznje? Ne pravoslavnoj talibaniji i njenom jihhadu protiv Evrope i demokratije! Beograd nije Teheran! Srbija nije Centralna Azija!

Realan

pre 11 godina

Pukovniku Amfilohiju Radovicu bi savetovao da svojim licnim cinom pokaze kolika je Srbenda i pravoslavac i preseli na Kosovo, Pecku patrijarsiju, a ne tupi nama prazne price koje samo mozemo cuti jos od radikala i neobavestenih legijalista.

dzo

pre 11 godina

Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...

Bob Rock

pre 11 godina

Eto vam na jednom mestu uzroka svog zla i mrznje u srbiji u poslednjih desetak godina...

Ovi "ljudi" uporno sire mrznju protiv svega sto se ne uklapa u njihove paranoicno psihoticne vlazne snove o velikoj srbiji...

Branislav

pre 11 godina

Čoveče, Amfilohije, stvarno sam se smorio, i zabrinuo, jer si crni retro hejter a na položaju si da truješ i kvariš običnu i normalnu omladinu. Pravoslavac sam, ali mi je dosta tebe i tvojih iz Mordora

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Preosvešteni mitropolite, tvoje zlatne reči lete iz mudrih ti usta u uši gluvih po Srbiji, na žalost, izdaja u Srbiji jeste zaposela svaki ćošak, zaboraviše Srbi i junake, i čast, i kosti posejane po Kosovu, sve zaboraviše i krenuše da puze pred tom činijom sočiva (datum) koju na kraju neće da dobiju ali glavu )KiM) će da im odesku.

Vostani Serbije! DA za Kosovo i NE za EU!

Vlado Banja Luka

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!

Roki 19

pre 11 godina

Konacno da neko javno izjavi da je Kosovo OKUPIRANO! Bilo bi dobro da se tom reci koriste
SVI, pogotovo javni radnici u nasoj zemlji. Nikad za saku sociva!

Goran_D

pre 11 godina

Srecom pa mi ne zivimo vishe u komunizmu , a i crkva napokon sme da da svoje mishljenje.

Naravno da je crkva ta koja UCI svoj narod da voli i ceni svoje...

Necu valjda da slusham nevladine organizacije i komsije :)

sveštenik

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.

Marko

pre 11 godina

Ima Srba koji ne vole Srbe ima Srba koji ne vole Srbiju a sad ima i Srba koji ne vole crkvu i Boga. Izgleda da je promena svesti po nalogu Nemacke ovde vec pocela.

Dragoljub

pre 11 godina

Koliko dežurnih srbomrzaca.Čim na sajtu osvanu reči kao čto su Koštunica,KiM,Amfilohije,Nato agresija,patriotizam...Kreće stampedo.Tzv.druga Srbijo,sinoć Vam je Marko Vidojković na RTS rekao sve.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Najčešće zamerke i "kontraaurgumenti" gospodinu Radoviću su, "iz kog je filma", "iz kog svemira se obraća", a imam utisak, da se on, ustvari, obraća zombijima, koji su upravo sišli sa neke druge planete, potpuno izgubljenih moći za rasudjivanjem, izbrisanog pamćenja poput "tabule raze"?!U vremenu kada se nepismenost i nečast neguju kao vrline i "nove evropske vrednosti" kada se od izdaje, predaje i prodaje očekuje ekonomski prosperitet, slažem se da njegove reči padaju na pusto, od prljavštine, potpuno sterilno tlo. Na tlo na kome ne klija ništa već se lepe samo gluposti i prostota. Danas, velika većina ovoga naroda, na Kneza Lazara, Miloša, Njegoša ili Kosovo i Metohiju gleda iza upljanih i zamazanih partijskih stakala dok se prebraja koliko smo "dobri" i u džepove trpa lični "ćar". Tamo gde se sve vrednosti mere "kukuruzom" reči i biseri nemaju nikakvu vrednost, gospodine Radoviću.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ DOSTA ZAMAJAVANJA: Mora da ste Vi veoma "veseo" čovek, ako za Mitropolita, akademike i ostale uvažene goste na ovom skupu, koji, s obzirom na njihova akademska obrazovanja i titule, sasvim sigurno imaju višak godina, kažete da imaju lica "žalosnih sova"?! Ne znam da li se, nad Vašom duhovitošću, treba smejati ili, samo zaplakati?!

Kriticar

pre 11 godina

Sekularizmu, pojavi se molim te, zeljno te iscekujem ! Dosta mi je amfilohija, siromasnih i skromnih svestenika koji izadju iz svojih besnih zatamljenih dzipova i pricaju nam kako sve lose sto se desava dolazi od drugih. A to da mi sebe promenimo, to nikako.. Ipak smo mi NN.

franc--***

pre 11 godina

Ta svetinja o kojoj ti govoris je u stvari obican kult !!!
"crkvena nosnja" kao sto ima svaka religija--za razliku od vas
danas su druge religije NAPREDOVANE i polako se OBNAVLJAJU
DANASNJEM VREMENU !
Taj kult kojeg lepo negujete je kljucno jezgro srpskog
NACINALIZMA !
Vas fatalizam se toliko puta POKAZAO IRACIONALNE POJMOVE O
RASNOJ SPECIFICNOSTI da kod vas covek malo "vredi" KOD VAS JE
VAZNO ZRTVOVANJE -U VASO KORIST KAO SVIH 600GODINA-OBECAVATE
NEKE "CARSTVA NEBESKA" JER VAM JE SMRT VAZNIJA NAD ZIVOTOM !
VASA IDEOLOGIJA JE ZA" NEPISMEN" NAROD SA KOJIM SE TAKO LEPO
ZNATE UMILJATI --A SAMI NISTE SPREMNI I SEBE ZRTVOVATI !!!!!!!

ded

pre 11 godina

Ovaj je gori od nekog iranskog ajatolaha. Najlakše je bulazniti o Kosovu. Kosovo se najlakše može vratiti u okvire Srbije ako Srba jednog dana bude više od Albanaca na toj teritoriji. Dakle pohitajte i ti i Koštunica i Matija na Kosovo, a svi oni koji vam se dive krenuće za vama i sve tako dok ne bude više Srba nego Albanaca tamo dole.
Kosovo je nekad bilo centar srpske duhovnosti sa Pećkom patrijaršijom. Patrijaršija je danas u centru Beograda. Patrijarh osveštava tržne centre, vozajući se u automobilima i džipovima koji koštaju više nego što pošten svet zaradi za čitav život.
A onda nam uz svu muku još solite pamet o Kosovu. Stidite se vi što ste se zavetovali na skromnost!

The blue

pre 11 godina

"Ubila ga je bratska mržnja kratkovida i slepa koja govori o večnoj istini da ko se mača lati od mača će i poginuti"
Za mene si od tada ugasio i ti i SPC sa njenim pukovnicima, generalima, desetarima, osumnjičenima za pedofiliju i puškomitraljescima.

Nikola

pre 11 godina

Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.

nik

pre 11 godina

Pravoslavac sam, ali......drzi se pope crkve i vere,politiku ostavi politicarima.Ne zelimo svi da zivimo svestenickim zivotom.(od hleba i vode.)

Evropejac

pre 11 godina

Sa vasom percepcijom stvarnosti, svih vas koji govorite protiv Crkve, cestitam vam unapredjenje u brojeve baze podataka Evropske Unije!

Nadam se da ste time konacno ispravili sve krive Drine koje na zalost eto toliki mnogi ne shvataju.

Naravno da ce posle eventualnog priznavanja Kosova, sve odjednom da postane predivno, setite se samo filma Carobnjak iz Oza i one cuvene scene kada Dorothy (Judy Garland)otvara vrata posle pada kucice i iz crno-belog filma prelazimo u predivni svet u koloru...
A carobnjaci iz EU ce da mahnu svojim palicama i urede sve kako valja...

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Mitropolit je, govoreći o bombardovanju SRJ 1999. godine, rekao da je sve što se događalo u vreme Drugog svetskog rata i od 1945. do 90-ih godina, bila priprema za bombardovanje i ponovno odsecanje Lazareve glave - Kosova, od njegovog tela, odnosno ostatka Srbije.

Boga mi, ako malo bolje pogledamo Srbiju danas videt cemo da Amfilohije nije daleko od istine !
Srbija danas bas tako i izgleda tj. kao "telo bez GLAVE", a tako "obezglavljena" je ostala "SLEPA, GLUVA I BEZ MOZGA i PAMETI" i nije nikakvo cudo sto je ZAOSTALA IZA SVIH !
"Djeces se jadan bez GLAVE, nadmetati sa onima koji imaju GLAVU i PAMET"?

Zile

pre 11 godina

Da su Srbi prihvatili Muratovu ponudu i dalje bismo ziveli u klasicnom ropstvu.

Lako je pljuvati po drzavi koju je stvorio neko ranije i lako je relativizovati zrtve koje su ulozene u stvaranje ove drzave iz tople i udobne fotelje.

anbeast

pre 11 godina

Kazete: ''Narod koji nema proslost, nema ni buducnost.

Srbija ima dugu istoriju iz koje mozemo da izvucemo pouku, medjutim, problem je u tome sto nam brisu istoriju i pamcenje samo zbog toga da ne bismo imali nikakvu buducnost.
(Nikola, 29. mart 2013 10:11) ''

Upravo ovakvi poput Amfilohija iskrivljuju tu proslost i pouke koje nam ona daje. Sve je u percepciji... Nit' se Lazar borio za Srbiju i srpstvo (borio se za sebe i svoje posede, vitezovi i velikasi zbog feudalne obaveze, a pomocne seljacke trupe jer nisu imale izbora.), nit' je obicnom narodu bilo toliko lose pod Turcima u prvih par vekova (ima o tome i kod Corovica, nije to neka arkana). Da je Lazar mislio na Srbiju, ne bi se glozio sa Altomanovicem i ne bi zajedno sa ostalim feudalcima uzajamno iscrpljivao borbenu snagu... Naravno, koncept Srbije u modernom smislu nije ni postojao tada, Lazar se ponasao savrseno u skladu sa svojim feudalnim vremenom, pa mu to i ne mogu zameriti) Modernija istorija nas uci da kad god smo se ''sami oslobodili'', zapravo su velike sile dopustile da krvarimo gace. Da Turska nije postala ''Bolesnik na Bosforu'', dobili bismo nezavisnost u Berlinu kad na vrbi rodi grozdje. Istorija je i ono sto se zbilo pre 20 godina. Tu vidimo da konflikt sa velikima bez adekvatnih saveznika i cilja lose zavrsava. Kad god je Srbija pobedjivala, bila je pametno vodjena i imala dobre saveznike. Ovi pajaci-crnorisci i njihove prisipetlje to zanemaruju...

ivanNS

pre 11 godina

Zbog čega nam je EU kriva što smo izgubili od albanaca?
Moglo je nas biti 2 miliona a njih 200 hiljada ali mi smo sa kosova odlazili a oni nisu, i za to nam nije kriva EU nego mi sami.

...

pre 11 godina

Lako cemo mi sa Muratom njega je nas zajednicki srpsko-albanski predak (K)Obilic smaknuo. Al' sta ces crni Risto sa Bajazitom? Pa znas li ti, kukala ti pura, ko je bio njegov vazal i najblizi saradnik u bitci protiv Timerlana? Glavom i bradom sin kneza Lazara, crni Risto. Pa kad je sin najveceg tragicara Kosovske bitke postao njegov saradnik sta ocekujes da se danas moze uraditi. Protiv sile moze se samo silom a kako je mi nemamo onda ostaje da sa njom saradjujemo.

brasa

pre 11 godina

koliko pakosnih, zlobnih i neistinitih misli moze da izrekne ovako visoko svesteno lice! jadna moja srbijo kada vas ovakvi vode u buducnost.
sve dok se srbi ne otarase ovakvih i njemu slicnih, nece biti boljitka.

wud

pre 11 godina

Kosovo je greska generacija pre nas. Te generacije nisu uspele da na Kosovu izgrade jake institucije. Ameri su videli priliku za vojno prisustvo i iskoristili je. Veliki deo nase kulturne bastine je na Kosovu, kao i ogromna mineralna bogatstva. Ali daleko od toga, da je Kosovo glava ili srce Srbije. Stvar je jako jednostavna - nismo se dovoljno trudili da zadrzimo Kosovo. Kosovo je postalo srce Srbije 2008-e godine, pre toga smo okretali glavu i cekali da se problem resi sam. A Amfiholije je kralj trolova. Samo podriva kredibilitet SPC, nista vise...

Dragomir

pre 11 godina

Ne primajte se na izjave Amfilohija.On odavno ne radi ono sto prica.
Njega Kosovo uopste ne zanima,ovo je cista propagnda.
Covek je sve osim pravoslavnog episkopa.

zlo i naopako

pre 11 godina

Ako se toliko brines o Kosovu pope gde si bio 99.godine kad smo ga gubili da svom miljeniku Milosevicu kazes nesto,dok je jos imalo svrhe.Sta mi trabunjas sad oko mrtve potrosene teme,nema sad svrhe pope.Kad je trebalo da se pobunis ti si podrzavao i ne samo ti,tako ste radili kroz sve ratove ludila i stradanja 90 ih.Vi da sad zbirate srpski narod,jao ironijo...

karlobag_virovitica

pre 11 godina

E, da ti se vratim nazad amfilohije, držo biš svoje a ne posezo za tudjim pa ti ispade ovako kako si zaslužio. Tulipani.

sasa jokic

pre 11 godina

Zasedao polit biro, ne vidim Dobricu Cosica, velikog gurua srednjovekovne Srbije?
Strasno je da ova grupa koja se decenijama igra sa sudbinom Srbije, stalno je skrecuci sa puta prosperiteta, jos uvek ima veliki, ako ne i najveci uticaj u Srbiji.
Zarad sirenja tog uticaja, i odrzavanja moci, unistavaju srpski zivalj na Kosovu, a od 7 miliona Srba prave taoce.
Oruzje u rukama su im kriminalci, ratni profiteri i crkva kao pokrice za zlocinacki plan! Infiltrirali su se u sve slojeve drustva, koristeci ogromni kspital stecen ratnim profiterstvom devedesetih, i svercom na Kosovu! Vecini se u isto vreme deca skoluju na tom tako omrazenom zapdu!
Ako je Vucic stvarno iskren u svojim namerama, mada borba sa vrhom korupcije nesto bas ne funkcionise ( upravo zbog ove ekipe) neka zna da so oni spremni na sve kako bi ocuvli svoje "carstvo".

Zoran

pre 11 godina

Kako se ne seti da pomenes i dva Arsenija koji su spasili narod sa Kosova i napravili Seobe. Tada je i Kosovo izgubljeno ali spasen narod. Bednog li coveka koji je spreman zrtvovati ljude zarad svog politickog anganzmana.

SARKO

pre 11 godina

Svaka profesija-zanat voli svoj plen.
- Doktori sto vise bolesnih
- advokati sto vise:ubistva.kradje.tuce itd
- Popovi i Hodze sto vise umiranje. Da bi zapevali na sahrani i zaradili novac od cega zive.
Kada se vera mesa u politici tu je rat,krvoprolice bez pobednika.
Dobro nam bese u Titova doba kada se crkva i dzamija nisu se mesale u politici niti smo znali da postoje,zato i ne bese rata 60 godina a sada???

bgd

pre 11 godina

Mitoman i trovač:
- Turci nisu vladali 500 godina
- Murat je, svi izvori se slažu, izgubio život na Kosovu 1389, tako da nije mogao da bude tiranin Srbije

Strašno je što Crkva ima puno inteligentnih, obrazovanih, kulturnih i normalnih ljudi koji se ne vide od ovakvih.

Bonobo

pre 11 godina

Cak je i Dacic priznao da se narod laze vec godinama u vezi sa Kosovom. Teritorije se dobijaju i gube ratom. Kada je perjanica ovih u dvorani, Slobodan Milosevic, pristao na kapitulaciju u Kumanovu mi smo tada priznali nezavisnost Kosova. I to je to. Mozda istina nije lepa, ali ovi momci u dvorani su najodgovorniji sto je to tako. Zao mi je. Ratovali ste sa 17000 puta jacim protivnikom i izgubili rat. Pomirite se sa tim pa da krenemo dalje.

boris67

pre 11 godina

ilija cvorovic, ko ste vi da odrdjujete ko je covek, a ko ne. koliko znam, sahranu djindjica je sprovodila ds, e sad sto ga nosise u crkvu, to pitajte njih. i sta je on to strasho rekao? sto je spominjo ubistva koja siptari provodise sa "civilizovanom evropom"
e, crni ilija

Darko Kos

pre 11 godina

Ne ulazim u to ko u sta veruje niti me zanima,svako ima pravo da veruje u sta hoce i da misli sta hoce sve dok se to ne namece drugima.Zato imam problem sa svim masovnim religijama koje sluze samo sebi kao celije kancera u organizmu.Zapitajte se koliko stvari u zivotu koristite koje je stvorila nauka i medicina (protiv kojih se organizovana vera bori hiljadama godina) a koliko stvari koje su nastale kao plod vere(da li je penicilin otkriven u Hilandaru npr.,ili ovaj ekran u koji buljite i tastatura na kojoj vernik groznicavo kuca kako je uvredjen ateizmom i bogohuljenjem).Ljudi oslobodimo se ovog zla koje opravdava zlostavljanje dece i bolesnih(narkomana),negira prava manjinama,ne postuje zene,podrzava najmracnije patrijotske organizacije itd itd a svet posmatra iz BMW-a sa zatamnjenim staklima.PROBUDITE SE IZ SNA koji je u stvari kosmar za svakog ko nije indoktrinisan,a pre svega zbog nase dece!!!

Darko

pre 11 godina

A da mi malo zamenimo uloge,mislim na vladike mitropolite i popove.dA VI IZADJETE IZ VASIH SKUPOCENIH LIMUZINA I PALATA DA SE VRATITE ISPOSNICKOM I SKROMNOM zivotu a da mi obican narod malo uzivamo u blagostanju..meni je dosta vise Kosova,hteo bih da zivim kao sav normalan svet,a ne vecito kao talac kosova koje je odavno vec izgubljeno i ratom i politikom.

lepotBar

pre 11 godina

Idi pope pevaj borbene,danas je u Bosni izrečena najveća kazna za ratne zločine,45 godina,šta mislite koje je nacionalnosti zločinac??
SPC je duboko upletena u zločine počinjene u Bosni,popovi su osveštavali tenkove koji su pucali po civilima a usput su prodavali humanitarnu pomoć.

Molim

pre 11 godina

Molim da Amfilohiju i ovim ostalim ovde sto se predstavljaju kao uceni, neko objasni da je Murat ubijen u Kosovskom boju i da nikad nije vladao Srbijom pa da onda nikad nije ni postojala njegova tiranija.

Zdrav razum

pre 11 godina

I šta sad, ako je Njegoševo opredeljenje bilo "kosovsko-zavetno" sad niko posle 160 godina ne sme da misli drugačije ili da drugačije posmatra stvari?

GFDS

pre 11 godina

Vidim, mnogi ovdje ne priznaju Crkvu i ne vjeruju u Boga, ali se nađu u prvim "borbenim redovima" kada treba omalovažiti i napasti... Dajte se malo dogovorite, nemojte svi odjednom. Providni ste!
(Vlado Banja Luka, 29. mart 2013 11:14)

Možda smo i "providni", ali su providni i oni, jer što oni veruju u Boga i koliko im do Boga stalo, ko do lanjskog snega, ili što bi rekao Koštunica, "ko do devete rupe na svirali".

.Selo moje lepse od Pariza

pre 11 godina

@Svaka cast...nas ponos, nas mitropolit,jedan od pet najvecih pravoslavnih teologa danasnjice, po ko zna koji put govori suvu istinu,ali dzaba zaslepljenom srpskom narodu govoriti istinu,dzaba kad iz sopstvene istorije nista ne moze da nauci...
(dzo, 29. mart 2013 10:29)

Upravo tako nista da naucimo iz sopstvene istoije, koliko smo puta izgubili Kosovski boj do sada i Kosovo kroz istroiju i nikako da se opametimo ...

Zdrav razum

pre 11 godina

Evo da odgovorim svima vama koji pitate zašto Amfilohije nije na Kosovu: to je zato što je trenutno raspoređen na zadacima u CG.

Sve me /a pogotovi likovi u prvomk redu/

pre 11 godina

Sve me neodoljivo /a pogotovo likovi u prvom redu ovog skupa /podseca na politiku lidera Severna Koreje, Kim Džong Una .
Sad je pravi trenutak da objavimo rat svima,jer su Ameri zauzati napadom na Severnu Koreju.

Ludilo!!!

Bodin

pre 11 godina

Molio bih državu Srbiju da zadrži Amfilohija na neodređeno vrijeme, da malo mi u Crnu Goru počinemo, a mi ćemo vama dati besplatno na korišćenje luku Bar onoliko koliko zadržite "blaženog" mitropolita Amfilohija tamo.
Sve vele da ne postoji vremeplov, a vidite koga su nam sve poslali iz 15 vijeka!

Bob Rock

pre 11 godina

Evo mog predloga za resenje kosovskog problema... Svi koji tvrde da je kosovo srbija, nek se lepo presele na kosovo... Nek naprave tamo vecinu, nek raspisu referndum za ponovni ujedinjenje sa srbijom i resen problem...

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

"Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije kaže da je Kosovo sudilište "božije pravde" kako Srbima i Albancima, tako i Evropi i celom svetu."
E moj deda Amfilohije, i ti i svi oni starci sa facama zalosne sove uslikani u prvim redovima tog "skupa", zar vi stvarno mislite da u trenutku dok se S.Koreja sprema da nuklearnim projektilima gadja baze SAD, a da bi zamajala sopstveni gladni i bedni narod, bilo ko normalan ima vremena da se zamajava sakom jada od Srba i jos manjom sakom jada od Kosova (i svih njegovih stanovnika bilo koje nacionalnosti)?
Uostalom SVE se u zivotu placa, pa mi tako sad "na rate" otplacijemo ono sto su Bosanci i Hrvati tokom ratova 90-ih platili "djuture" i u kracem roku.
Dakle, ide Uskrs, hajde se malo pozabavi crkvom, recimo "slucajem Pahomije", a mani se blago nama, visoke politike, jer ako OPET propustimo sansu da postanemo deo NORMALNOG ZAPADNOG SVETA (ma sta ti i tebi slicni ostaci mracne proslosti mislili o tome), ne ginu nam Rusija, Kina i slicni "bastioni demokratije" kao gospodari, da ne bismo pocrkali od gladi, a tada cemo na kolenima moliti Turke da nas ponovo okupiraju!!!
A uzgred, bogovi su razni i ima ih jedno 5-6 samo u "glavnim" religijama, pa "bozja pravda" moze da bude razna, i uostalom nju nijedan sud ne priznaje.
Dakle, imas li ti nekog jaceg "svedoka" od boga?

repus

pre 11 godina

зашто он није на косову да личним примером покаже а не као и покојни павле уместо да је тражио да га сахране на светој српској земљи косову он имао жељу да се сахрани у кругу двојке што није почео излагање колико је погинуло или заробљено свештеничке деце или где су завршиле реликвије из српских манастира и цркава од хрваске до косова једини рат који нису изгубили срби је био други свески јел није било у партизанским редовима попова који би издали или побегли кад мало пригусти нека мало размисли амфилохије о овим питањима

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Sve ove koji su prisustvovali ovoj tribini, na celu sa Amfilohijem je trebalo na Goli otok. Kakva ekipa, rodjeni su za tucanje kamenja.

milan

pre 11 godina

Umesto da siri duh mira i pomirenja SPC siri slepilo i neiskrenost prema svome narodu. Kada vec pominje grehe prema nama mora da trazi i odgovor za nase grehe da samo tako moze kao srbin da se pogleda u ogledalo i sebe kao coveka prepozna. Recitovanjem iz zastarele istorije i obilazenje istine u ne tako davnoj proslosti samo steti nama srpskom narodu i to najvise pred nama samima.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

a razumem ateisti i to, al šta je ovaj čovek pogrešno rekao ovde??
Užice, 29. mart 2013 12:40)

"Covek" ne moze nikako da stoji pored imena Amfilohija Radovica. Neko ko je pored kovcega pokojnika govorio stvari koje je on govorio pored kovcega Zorana Djindjica ga zauvek diskvalifikuju iz onog dela covecanstva koje se moze zvati "Covek". Epitet koji se za doticnog moze upotrebiti sigurno nije pogodan za ovaj sajt, a rado bih ga upotrebio najpre u licnom kontaktu sa doticnim. On je covek koliko i pedofil Pahomije. A kriju se vesto iza Crkve i njoj nanose najvecu stetu svojim ponasanjem...a ima ih jos dosta, poput onog Gavrilovica koji je predvodio prebijanje gej aktivista, pa onog predobrog svestenika Peranovica ciji je najsigurniji nacin odvikavanja od droge bio ubistvo...itd..ma sjajne "kadrove" zaista ima SPC...da se ponose sa njima. Nista bolji od komunista oni nisu.

marko

pre 11 godina

Dovoljno je pogledati vase imovine,i zapitati se odakle vama to,na koji nacin ste to stekli,i sve ce biti jasnije.Zna to dobro i onaj vas "odozgo",samo nema ni od njega nista,kad sve prasta,a sve vidi i cuje.Niste vi nista bolji od ovih politicara lazova i prevaranata,duvate u istu tikvu i vadite iz istog cabra.

miroslav

pre 11 godina

Moj dragi Amfilohije nije ovo Muratovo delo niti je ovo Murat zapoceo. Nastavlja se tamo gde smo stali posle drugog svetskog samo malo drugacije. Srbi su postali agresori, oni koji su imali konc logore oslobodioci. Kad bi Murat video dokle je ovaj svet otisao sigurno bi se prekrstio i levom i desnom rukom.

zoran

pre 11 godina

Obraćanje verskih poglavara je,svuda u svetu, očekivano od strane verujućih ljudi i nije relevantno za sekularmu državu, gradjane druge vere i ateiste. Veliko uzbudjenje koje ovde izaziva izlaganje mitropolita SPC je neprimereno samom dogadjaju.

Nemanja

pre 11 godina

(Mladen Mladenović, 29. mart 2013 14:10)
Naravno, ko bi udbaškog cinkaroša proglašavao narodnim dobročiniteljem, polupismenog primitivca za načitanog i pismenog učenjaka, zagovornika svega zadrtog u jednoj zaostaloj religiji za čoveka racionalnih shvatanja - a njegove maloumne baljezgarije za pronicljivo tumačenje istorije - ako ne naš neumorni branitelj srpstva (ali samo na daljinu), večiti mlatitelj globalističkih gloginja tuđim ekstremitetima, poklonik svake zaostale ideje i licemernog patriote, Koštunica interneta, Dobrica Ćosić dijaspore i Abraham Simpson političkog vantrzanja. Kada jednom (daleko bilo) naš Mladen umre u tuđini, moraćemo sastaviti aplikaciju koja će generistati nove komentare sa njegovim potpisom, jer internet jednostavno ne bi mogao preživeti gubitak takve količine licemerja i gluposti.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ NEMANJA: Drago mi što Vas moji komentari vraćaju u život i prisiljavaju da upotrebite organ koji vam je već duže vremena na "stend-baj" aranžmanu o čemu svedoči Vaš prilično zaparložen i mučan vokabular. Internet je doneo slobodu i mogućnost da se vreme koristi daleko brže. U upoznavanju sa novim informacijama. Doneo je i svojevrstan vid demokratije u javnom komuniciranju koje pojedini i sve redji licemeri pokušavaju da kanališu. Onima, koji do podne mrze sebe a od podne i sebe i celi svet, preporučujem lakše štivo ili "hepeninge" koje prenosi "Grand" televizija.

Divos

pre 11 godina

Иако је имао добре намере, митрополит је овде поновио неке историјске нетачности које код читаоца стварају погрешна уверења, и доприносе погречној митоманији. Име Мурата (првог) не може бити симбол тираније над Србијом, као и Косовом и Метохијом, из више разлога. Мурат је владао 1359.-1389., а у то време од 1371. и после Маричке битке једна од 6 српских држава у то време којом је владао Марко Мрњавчевић (и која је обухватала Македонију и јужни део данашњег Косова и Метохије) потпала је под вазални положај према Турској. Слично се догодило и после Косовског боја, већи део данашње Србије пада под вазални положај, али срспка држава и даље постоји и никако није безначајна, и нема говора о окупацији (и тиранији Мурата који је већ погинуо).
Окупација Србије почиње са такође султаном Муратом (другим, 1421-1451.) око 1439.године и завршава 1459. падом Смедерева. Под турском окупацијом (која је трајала мање од 4 века, и не у континуитету, рецимо постојала је 1718-1739. краљевина Србија, на већем простору Србије, тада Хабзбуршка покрајина), било је периода веће или мање тираније, зависно који је султан владао у Цариграду, од управе паша и бегова, па и других околности.
Истините чињенице треба рећи, биле оне по нашој вољи, или не, и уклапале се у нека наша убеђења (па и некад и погрешну митоманију), или не.

David

pre 11 godina

E moj Vladiko, prošlo je vreme širenja mržnje i siktanja, narod srpski sve više oseća toplotu Hristovih reči i želi mir, suživot, budućnost svojoj deci. Vaše vreme je prošlo, pravoslavlje menja srca ljudi ma šta vi iz ogorčene duše prosipali.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sveštenik, 29. mart 2013 10:13)

Amin!

Vlada

pre 11 godina

Konstantno evociranje istorije i istprijskih mitova kada se govori o sadasnjosti, kao i nemogucnost kritickog razmisljanja usled vezivanja za kolektivne narative koji su odlika vestackog stvaranja nacionalnog identiteta su odlike primitivnih ljudi koji mit i apstraktni osecaj pripadanja stavljaju iznad ljudskog zivota i ljudskosti uopste. Ovi ljudi su zaljubljeni u smrt, u grobove svojih predaka koji su u njihovim glavama nista druge nego idealisticke predstave onih koji su nam prethdoili.

OLIVEROLIVER

pre 11 godina

IDI PERI NOGE SIROMASNIM!
Skupljajte pomoc za narodne kuhinje a ne pare za VOZNI PARK I POLITICKI LOBI.
CRKVA TREBA DA POMAZE NATALITET i SIROMASNE.
A ne da ima ogromno imanje u koje nema vise ko da ide jer nas je sve manje.
"Moje carstvo nije sa ovoga sveta" rekao je Isus, i brinuo se za veru a ne za zemaljsko carstvo. Nisam vernik, ali od crkve trazim da se drzi toga sto propoveda.

zombi

pre 11 godina

"zivonosni grob" je odlican opis upravo za tu celu ekipu politickih zombija i vampira na tom skupu. Ljudi koji zive u dalekoj proslosti i neshvatanjem da se proslost ne moze izmeniti jos uvek guse svaku nadu u buducnost Srbije.

zoran

pre 11 godina

Naravno da mislim da svako ima pravo na svoje mišljenje, ma šta to značilo. ali ipak toliko novotarija, pre svega jezičkih besmislica, predstavlja kraj svakog mišljenja. U jednom komentaru se kaže "zastarela istorija"! Onaj koji je napisao takvu neodrživu glupost, poteže je kao argument i samim tim čini svoje ,nesporno, pravo na mišljenje, sumnjivim.

bbc

pre 11 godina

@anbeast
Ista stvar je bila u Hrvatskoj. Narod pod Turcima je daleko bolje živio nego pod hrvatskim velikašima. Kod Turaka je barem sva zemlja bila sultanova, kod nas je više manje svaki velikaš sa "svojim" narodom radio što je htio. Da itko imalo razumije kako je funkcionirao srednji vijek, brzo bi se rasprsnule slike junačkog Lazara, Tomislava i ostalih vladara, a vidjeli bi da se radi više manje o ljudima koji su najsličniji Todorićima, Miškovićima i slično. Iznimke su rijetke.

Dragance

pre 11 godina

Izvini prosveceni, ali ja tebi ne bi verovao.
I ne bi nikom preporucio da ti veruje.
A to zato sto ti imas neke svoje ciljeve, koji nisu nasi ciljevi.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(boris67, 29. mart 2013 17:35)

Prvo, mozda ste vi pastir, ja nisam...tako da ovce zajedno cuvali nismo i nema potrebe da budemo na "ti", a drugo ako ne znate sta je on to rekao pored kovcega sa pokojnim Premijerom, internet ima puno informacija pa procitajte. A sto se tice odredjivanja ko je covek a ko nije, ja to nemam nameru da radim, svako to za sebe sam ucini. Ajde sada lepo, guglajte o govoru ove pojave koji je odrzao u Hramu Sv. Save, istom hramu za koji je taj Premijer dosta para tih godina "pribavio" crkvi na raznim dobrotvornim vecerama. Na lep su mu se nacin oduzili.

Rade

pre 11 godina

Ovi nasi samo konstatuju. Kad treba nesto da se radi nema nikoga. Pitanje za Amfilohija. Kad si toloki Srbin kako dozvoli da na onom Cetinju danas ima 1 posto Srba, a ti stolujes tamo?

CG

pre 11 godina

Kulturni marksisti koji pomocu "kriticke teorije" zele da uniste religiju,instituciju etnicke povezanosti organizovane u naciji,konzervativne vrijednosti poput red,rada,braka itd. ne bi li dugorocno otklonili sve prepreke sa uvodjenje marksisticke tiranije napadaju SPC i sve nacionalne institucije koje predstavljaju stit od njihovijeh zlocinackih namjera!

Ideologija kulturnog marksizma u svojem korijenu je apsolutno totalitaristicka,zlocinacka i u koncu genocidna i mora biti zabranjena!

Srbija mora da bude konzervativno demokratsko drustvo,da se okuplja i homogenizuje oko crkve i svojih nacionalnih institucija i da jasno i glasno odbaci novi globalizam u vidu kulturnog marksizma!

Ukucajte na youtube dokumentaciju o "cultural marxism" i vidjecete da su studenti iz 1968,koji su sada na rukovodecim pozicijama, na Zapadu zapoceli taj proces i danasnje lagano propadanje,kako ekonomsko,demografsko,socijalnokulturno,nacionalno ali i institucije katolicke crkve se moze objasniti ovom ideologijom koja se tamo vec 40 godina u dustvenom zivota sprovodi!

Rimsko Carstvo nije palo zbog invazije spolja nego zbog dekadencije i unutrasnjeg raslojavanja!

Kljucno je da mi kao srpski narod u tome odoljevaju i zato moramo izbjeci uclanjenje u EU,koja je cista kulturnomarksisticka tvorevina!