Perikle
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
Petak, 15.03.2013.
00:49
Evropska unija je napravila formulu za sporazum Beograda i Prištine koju su prihvatile obe strane, a ''ostale su samo finese'', piše ''Blic''.
Izvor: Blic
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Srbija mora da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.
pre 11 godina
Hajde vec jednom da vidimo i to cudo pa da svi sa ovih prostora duboko odahnemo. Skro da smo ostali i bez vazduha.
pre 11 godina
EU je uvidela da Srbija ne može da napravi veći kompromis od trenutnog i da je sada Priština ta koja mora da napravi ustupke kako bi se došlo do dogovora.
pre 11 godina
@in vivo. Netacno. Medjunarodno pravo ( i zavrsni akt iz Helsinkija o nepromenljivosti granica u Evropi, i rezolucija 1244., i izvestaj Dick Marty-ja....itd.itd.) je apsolutno na strani prava republike Srbije. Srbija ne koristi 5% pregovarackog potencijala. Zasto?
pre 11 godina
Ringishpil dok ne popadamo u nesvest.
pre 11 godina
Vidi, za corbu koju ja zakuvam, logicno je, da imam recept.
pre 11 godina
Мислим да треба да сачекамо званичан документ о томе шта су се договорили ,без прејудицирања неких ствари!Међутим,уколико и буде овако као што је сада саопштено,ово јесте на неки начин уступак Приштине.Морамо схватити,уопште нисмо у завидном положају.
pre 11 godina
Ako im je formula slicna onoj za spasavanje Jugoslavije ili za autonomiju Srba u Hrvatskoh, SPASAVAJ SE KO MOZE !!!
pre 11 godina
Koliko Ja znam tu formulu zvana Kosovo Vi sprovodite jos od vremena Milosevica,vasi hokusi-pokusi nas skupo kostaju,koliko ubijenih,proteranih,srusenih istoriskih spomenika....,te vase igrarije u stvarnosti nimalo nisu naivne.
pre 11 godina
Koliko ja znam, u bajkama, vestice imaju formulu samo za otrov.
pre 11 godina
Za ove igrarije zaista je potrebno mnogo živaca i upornosti.Nije lako i cenim trud ljudi jer ulažu velike napore.
pre 11 godina
Verujem da naši neće popustiti pred albancima koji su navikli da im se u svemu udovoljava.Ima i oni da čine ustupke
pre 11 godina
Odavno EU ima plan za Kosovo i sada hoce da ga ufuraju na suptilan nacin.
pre 11 godina
Nikada transparentnije se nije pregovaralo sa Albancima nego što je to danas. Čak bi se moglo reći da Dačić i previše iznosi detalja o razgovorima. Sasvim je jasno da ova vlada kada su u pitanju razgovori o Kosovu ništa ne krije, i vrlo često iznosi i najsitnije detalje razgovora. Ovako i treba da bude, ali tako nije bilo u vreme DS-a.
pre 11 godina
Da su ne daj Bože demokrate na ovaj način uzele da rešavaju pitanje Kosova, ja sam potpuno sigurna da bi gradjanski rat izbio, sa sve Tomom i ekipom na čelu. Sad se vidi ko kontroliše navijačke grupe i taj ološ od omladine i ko ih je stvorio.
pre 11 godina
Amerikanci su bili glavni zaštitnici Prištine i bez njih nikakav sporazum nije bio moguć između Beograda i Prištine. Nedavna izjava ambasadorke SAD-a u Prištini, a i jučerašnja izjava Ambasadora SAD-a u Beogradu, u kojima oni daju praktično potpuno iste izjave, da je dogovor moguć, i da podržavaju svaki dogovor dve strane, mogu da nagoveste da i SAD iskreno želi da se ovaj problem reši, i da će sigurno uticati i na Albansku stranu da popusti u svojim zahtevima.
pre 11 godina
@(nixonn, 15. mart 2013 06:46)
Албанаца на КиМ ни пола милиона, са негативним прираштајем (нема више "косовског додатка"!) У Албанији их до 2М.
Посао? Ко ти рекао да им треба обезбедити? Европска вредност је да се прво запошљавају радници унутар ЕУ, касније остали. Сличан модел са Албанцима у Србији.
Још јаднију инфраструктуру имају Палестинци, а осим камена и песка ништа другп немају. Десетине милијарди је вредност природних богатстава на КиМ.
Оружани напади на полицију? Знаш шта се десило са оним Тексашанима што се дигли против уставног поретка САД? Нико не зна! Појео их мрак.
Итд, итд...
Шта има Индија од Кашмира, а шта Енглези од Фокланда, Израел од Голана?
Зато и нестајемо...
pre 11 godina
@ bezimena. Ova devojka ne prestaje da spinuje. KiM je bio bure bez dna ne zbog manjka bogatstva, vec zbog endemske korupcije. Oblazu nam gorku, pregorku pilulu pricama o krininalnim Srbima sa severa KiM, o jalovoj, skoro prokletoj Kosovskoj i Metohijskoj zemlji, a zapravo je puno bogatstava i izuzetno plodna, geostrateski sjajno pozicionirana. Pogledajmo na sta su Englezi spremni zbog Falklandskog kamenja i 3000 ljudi, udaljenih 10000 km od Londona. Unuci ce nas se stideti zbog ovih dana.
pre 11 godina
Treba priznati realnost a to je da je Kosovo okupirano od strane NATO.
Podrška svim ljudima koji tamo žive u oslobođenju od istog.
pre 11 godina
Prethodnici nisu mogli da rese problem KOsova jer bi bili, i bukvalno, rastrgnuti od istih ovih koji sada hvalospeve odaju "mudrostima" svojih vodja. Isti ti, koji sada tvrde da je ovako "dobro jer ne moze bolje, zbog realnosti, su proglasavali sve, posle Slobe, izdajnicima, stranim placenicima itd...
Mozda je najveca tekovina srpske " demokratske evolucije" to da se ovi " nedotupnici" sada uveliko slazu sa svakim dogovorom koji ce njihove "mudre i odgovorne politicare" odrzati na vlasti. Gde cete vecu ironiju od cinjenice da svi oni lizu sve ono sto su ispljuvali, par meseci ranije. I ne samo da lizu, nego su i zadovoljni zbog toga.
pre 11 godina
Koliko li je brza ta formula, da li bi se mogla takmičiti u Formuli 1 :)
pre 11 godina
Na kraju ce biti (ako i to) kao u Republici Srpskoj koja kao ima svoju policiju sa direktorom na celu, ali joj na teren svako malo 'uleti' SIPA i hapsi, (kriminalce, optuzene za ratni zlocin, sverc,..) pretresa a uopste ne obavjesti unaprijed cak ni direktora policije RS (Stanislav Cadzo)
A na Kosovu ce isto tako kvako malo 'uletati' ROSU i hapsioti . Cak i na sjeveru.
pre 11 godina
Ovo mi je najjace;doznaju od neimenovanih izvora!?Ma to je sarlatanstvo,a ne novinarstvo!Tako i ja mogu biti novinar...cuo sam,neko mi je rekao...btw,citao sam komentare prije ove vlade,pa prije ovih pregovora.Vecina vas je urlala kako je Kosovo Srbija,te da nema sanse za ustupke po tom pitanju,pa makar ne pristupili EU nikada!A gle sada,daj sta das!I to pod vodstvom odmetnutih radikala,tako da mi se Tadic cini nakon svega radikalom nad radikalima!Cudo jedno kako je politika prevtljiva,jos kad se upetljaju "neimenovani izvori"...narod se "zapetlja",tako da vise niko ni ne spominje vlastiti ustav!I to sve radi pristupa pregovorima sa EU,eeeeejj!?Tek tad kalvarija pocinje,tesko mozes naprjed,a nazad nesmjes!Nas su u HR toliko izludili,da vecina ljudi nezna dali se treba sad veselit ili ne - ko kad dobijes utakmicu,a svejedno ispadas!
pre 11 godina
Sta ti je zivot, u EU nas uvedose, Toma, SNS i SPS.
pre 11 godina
Јевропи
Теби да певам — теби, тиранко!
А дух ми мори отров и гнев;
Увреда твојих жаоци јетки
Потпаљују ми племенит спев.
Милионима народи пиште,
Милион груди просипа крв —
Милионима пале кућиште,
Милион људи гмиже ко црв.
И милиони долазе смерно
Јевропи гордој на холи суд:
Не може више, раја не може
Сносити јарам, мучити труд!
Тиран нас гази, срамоти жене,
Усева наших отима плод.
Пресуди, смерна, да л' живот може
У таквом игу несрећни род?...
Изгинућемо!...
„Па изгините!”
Подсмеха твога горди је збор.
„И гинућемо, гинути славно —
Ил' мачем пресећ Гордијев чвор!
Изгинућемо — али слободни,
Јер Србин неће да буде роб!
Тамо далеко, на светом гробљу,
Потражићемо живот ил' гроб!
(1867.)
Ђура Јакшић (1832-1878.г.)..............jel trba da vam prevedem na srpski. Uputno i za Albance da pročitaju. A i za pripadnike drugih balkanskih plemena.
pre 11 godina
Ni Taci ni Dacic ne mogu da popuste jedan drugom a da ih to ne kosta na izborima. Ali ako Estonova ima plan, boze moj, sila boga ne moli, i popuste njoj, onda uvek mogu da kazu da su popustili Evropi, a ne drugoj strani. Tako ce za njihove ovce biti kriva Evropa, a ne oni.
pre 11 godina
Upravo tako: Srbija odustaje,a Priština malo popušta..i to je na kraju ono što se traži:Kosovo je država, Srbi na sjeveru-lokalna samopurava pod ingerencijom Rep.Kosovo. U nastavku to znači pozivni broj za Kosovo,dokumenti za sve građane Kosova iz MUP-a Kosova,granični prijelazi uz IBM...itd.itd. Zašto je Srbija morala opet toliko odugovlačiti proces da bi na kraju prihvatila ono predloženo na početku dijaloga ? Kako će Dačić objasniti građanima da su džabe čekali i uzaludno bili mrcvareni praznim obećanjima i lažnim nadama?
pre 11 godina
mogu samo da cestitam ako je istina i da napisem jednu rec, NAPOKON !!!
pre 11 godina
Realnost je surova, Srbija je verovatno morala da ucini razne ustupke kako bi srbi na Kosovu dobili veca ovlascenja, ali nazalost tako stoje stvari i to je cena dobijanja datuma za pregovore sa EU kojoj svi tezimo, jer samo kao clanica EU mozemo da verujemo u bolju buducnost.
pre 11 godina
Znaci tako, dugo putovanje u Jevropu, konacno se uspesno zavrsava.
pre 11 godina
Srbija je u situaciji da izmedju 2 zla zla bira ono manje.Svaki sporazum u kojem ce se obezbediti prava na zivot nasih ljudi na Kosovu je pozeljan.
pre 11 godina
Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
(socijalista, antikomunista, 15. mart 2013 10:59)
Bajka za nacinaliste.:))) KIM je, kao najnerazvijeniji deo zemlje, bilo bure bez dna još za vreme SFRJ. Toliko je bogato...
p.s. Srbija je daleko bogatija pa NIKO NIŠTA NE RADI! Nesposobne lenčuge.
pre 11 godina
Potrebna mi je formula za elixir za vecnu mladost. Pozovite 064 xxx - xxxx
pre 11 godina
Vezano za ovlastenja evo vam primjer iz Bosne:
MUP RS nema ministra nego direktora policije [Cadjo]ima izvrsna ovlastenja na podrucju entiteta RS, ALI 'iznad' MUP RS je SIPA tj organ ministarstva besbjednosti drzave BH [trenutni ministar je Fahrudin Radoncic]. A ta SIPA hapsi po cjeloj BH tj za nju ne postoje entitetske granice.
Da uporedim sa USA:
U USA postoji FBI koji ima ovlasti sirom cjele drzave, ali postoje i lokalni serifi koji imaju vlast na terenu svog sreza/opstine [county]. FBI im moze uletiti i vrsiti istrage i hapsenja/preuzimati komandu bez da trazi saglasnost tih lokalnih vlasti [serifa]
Daa se vratim na Kosovo: ROSU je ekvivalent SIPA u BH i FBI u USA i moci da hapsi po celom Kosovu. Cak i na severu bez da trazi saglasnot/obavestava unapred.
Recimo u BH kada SIPA hapsi, lokalna policija joj pomaze tako sto najcesce regulise saobracaj, a pojma nemaju koga i zasto hapse jer postoji strah od provale akcije
pre 11 godina
Bolje da se desava nesto, nego da se sedi skrstenih ruku! Ovako moze biti samo koristi za drzavu!
pre 11 godina
Kosovo prenosi opštinama a one Asocijaciji opština. Dobro osmišljeno.Majstorstvo u vodjenju politickih procesa. nema šta. Svi, ali baš svi treba da uce politiku od ovih majstora. Ovo ozbiljno mislim, nisam sarkastičan. Da su oni pitbulovi s'početka 90' tih makar malo znali ko ova EU ekipa ko zna gde bi nam bio kraj.
pre 11 godina
Veliko zalaganje naše vlade će uroditi plodom, verujem da će se prihvatiti ono što je Srbija tražila.
pre 11 godina
Sporazum je postignut sto znaci da dobijamo i datum?!
pre 11 godina
Treba biti realan. Po meni je ovo rešenje o kome se piše po sajtovima, poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.
pre 11 godina
Ako EU ima formulu za rešenje sporazuma Beograda i Prištine i ako su sa tim rešenjem zadovoljne obadve strane , onda se potpisivanje tog sporazuma može očekivati vrlo brzo. Ako je sve drugo rešeno rešiće se i te neke finese.
pre 11 godina
EU ima formulu?! Njihove formule idu u interes samo Kosova! Ništa ja njima ne verujem!
pre 11 godina
Znam da Vučić i Nikolić neće prihvatiti ništa što nije u interesu Srbije i naših ljudi na Kosovu. Pokazali smo jaku volju za rešavanje problema i verujem da će nam i EU pomoći ako zaškripi.
pre 11 godina
Одлични потези наше владе и сигурност коју пружају је сигурно преломни фактор и све нас више и више види да је ово оно право.
pre 11 godina
Тако само напред треба да имамо јединствен став поводом сваког питања и да добијемо напокон датум за приступ ЕУ.
pre 11 godina
Taci kaze da nece nista mimo zakona i ustava.imamo li i mi zakone i ustav?
pre 11 godina
@opet ja
Severni deo ne kontrolise niko i to nije sreca ni za koga sem za profitere.Sto se tice ustava od njega se ne zivi niti moze da se jede vec mora da sluzi narodu a ne necijem narodu.Ja ne branim nijedno resenje, samo verujem da nikakvo resenje,nikakav ustav ne moze da garantuje da ce srbi pa cak ni albanci ostajati na Kosovo.Ljudi odlaze i iz Srbije a hoce neko da se garantuje da nece odlaziti iz severnog dela KOsova,nije za ocekivati bez obzira na resenje.Jedno demokratsko resenje ali ne samo po ustavu (Kosovskom ili srpskom,to nije tako vazno Po cijem )nego po tome sto se to postuje i sprovodi, bilo bi najbolje resenje za sve. Nesreca je u tome da se stalno neko od aktuelnih funkcionera ili zvanicnika proglasaca krivim da Srbija izgubi Kosovo. KOSOVO JE IZGUBLJENO CAK I PRE MILOSEVICA ali sad nije slucaj da to dalje objasnjavam. Zivela demokratija koja je kod nas jios cvece koje ne cveta. Sa nadom da ce ovaj komentar biti objavljen, pozdravljam sve dobre ljude.
pre 11 godina
Nadam se da ova "čarobna " formula neće ići na štetu Srbije!
pre 11 godina
Nece se stideti ovoga vec ce se stideti ratova i zlocina koji su pocinjeni u njihovo i nase ime!
Stidece se Srbije koja se nije snasla u trenutku raspada SFRJ i koja je krenula putem kojim nikada nije isla - a to su ratovi, obmane i kradje naroda, konfrotacija sa celim svetom,....toga ce se stideti!
A zali ce nas koji smo morali da pristanemo na na ovakve sporazume jer ce znati da nismo imali drugih izbora. I nemoj samo da kazete da je kostunicino 'zamrzavanje problema' realna opcija jer nas ni u Srbiji vise nece biti
pre 11 godina
Nadam se da Eštonova ima neki jači argument da ubedi Tačija, formula ne znači ništa ni nama ni njima. Ili će da prihvate ili propadaju razgovori. Ovog puta se slažem sa Dačićem.
pre 11 godina
Zameram Zoranu što nije stupio u kontakt sa Hašimom.Imali su zajedničke prijatelje.Dijalog je mogao biti otprilike ovakav:"Znam Hašime da si...(sve najgore) ali čuvaj ti moj narod a ja ću tvoj".Bio bi živ i možda dobio Nobela.
pre 11 godina
Za one koji brane razloge zbog kojih treba priznati Kosovo- DA, slazemo se verovatno svi da sa Albancima nema suzivota. Ali, PRODATI Kosovo za DATUM PREGOVORA je ravno samoubistvu! PRODATI za MOMENTALNO CLANSTVO u EU i za nadoknadu stete od bombardovanja koja se meri destinama milijarda eura- e to moze. A posto mi nemamo pregovarace nego poslusnike, izlisno je o bilo cemu da raspravljamo. Ukratko, jos jedna pobeda Ivice, kao i protiv NATOa 1999.
pre 11 godina
beqa@-u pravu si. nece im biti fino uopste. ali kad dodje do promene klime u svetu(a sigurno hoce) onda ni vama nece biti dobro. ustvari, sasvim sigurno ce vam biti mnogo gore nego sto je onomad bilo. pa bi mogli malo da povucete rucnu jer ako posejete previse... bojim se da ce vam zetva biti izuzetno gorka. vazno je da skapirate da bez obzira na postignute dogovore u narednom periodu ta prica nije i nece biti gotova. mi se na kosovo vracamo kad-tad, ako treba, cekacemo i pedeset godina povoljan trenutak. provereno mozemo da cekamo, nije nam prvi put.
pre 11 godina
(Dushan, 15. mart 2013 07:15)
Dusane, svaka ti cast. Gotovo da nema vesti i komentara na temu ovih pregovora da nisam pratio i procitao. Tvoj je komentar vrlo vrlo savestan i korektan. Prosto ne zelim, nemam sta da dodam. Mozda samo da kazem da smo ovu vrstu pristupa u resavanju nekog problema, koju sada vidimo od SVIH ucesnika u ovim kvazi pregovorima, nekada nazivali ciganijom. Eto, bez ikakve namere, naiskrenije, da ova kvalifikacija zvuci uvredljivo za etnicku grupu kojoj se referise. U svakom slucaju, imam ideju: predlozio bih toj istoj etnickoj grupi da, kada se oni sami zele ograditi od necega sto im prevrce zeludac, od necega sto si i oni sami nazivuaju 'ciganijo', da ubuce - kada im se nesto gadi (kao meni i tebi sada ovi pregovori) - koriste sintagumu "nemoj da si fukara kao EUSRBOKOSO pregovaraci"
*ebu nas u zdrav mozak - fukare ... fuj, fuj, fuj ...
pre 11 godina
...srpski politicari kao uvek
pre 11 godina
kakvo god rešenje da bude uvek će biti usijanih glava kojima će to smetati,da su znali prethodnici kako da reše rešili bi to,nadamo se samo đto manjim odricanjima i trajnom obostranom rešenju
pre 11 godina
dosta više to Kosovo pa Kosovo,90%naših je već odavno rasprodalo sve svoje dole jer su imali takav savet prethodnik vlasti,za ovu šaku jada treba iznaći rešenje,dogovoriti se uz male obostrane ustupke i omogućiti im koliko toliko normalan život.Da bi dobili takav život dogovor nikako i nikad ne može biti jednostran ,nametnut,moramo se sad malo saći i mi a i oni i više završiti tu priču,ali naravno nikada im ne priznati Kosovo
pre 11 godina
Zvog ovog nacina uplitanja i 'posredovanja' kakav danas vidimo, Evropa je i dobila epitet 'Evropska stara Kurva' ... I moze, i ne moze, i us'o i nije us'o, i ti si u pravu, i on je upravu, i svi su u pravu ... Ja to nazivam svojevrsnom prostitucijom u sferi politike, diplomatije, posredovanja. Uostalom, ako se malo podsetimo istorije, upravo ova 'evropska kurva' nas je nekih storinu godina ranije i osvatavila sve nas na balkanu u ovakvim odnosima iz kojih su se, posredno ili neposredno, i izrodle devedesete i svi ovi konflikti i zavrzlame koje ni danas nema muda da presece jasnocom, odlucnoscu i pravicnim pristupom koliko god je to moguce. Neka mi nego kaze ovde, kada je Evropa bila u stanju da u bilo cemu presece gordijski cvor - nikada! Zato ameri danas i vode u svetu, zato sto, kada se necega late, oni i preseku.
pre 11 godina
Austrijske novine pisu da su Srbi naivna deca ako misle da ih Evropa hoce. Dalje kazu da Evropi ne trebaju lopovi i mafijasi. Oni ne zarezuju Srbe ni u sta.Srbima treba Ruska pomoc a ne da se Srbi sami bore sa Evropljanima.
pre 11 godina
@ nixonn. Cak si i ti zakljucio istorijsku i geografsku, ( ali zahvaljujuci Titovim podrepasima, ne i politicku) cinjenicu da 4 opstine ne pripadaju KiM. Da li bi tako "realisticno" sagledavao stvari da ti neki nasilnici otmu vikendicu na nekoj planini. Da li bi potpisivao neko implicitno priznanje da ta vikendica nije vise tvoja, ili bi se sudio sa njima dok pravda ne bude zadovoljena. Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
pre 11 godina
Koliko mogu da vidim, smisao prava je dvosmisleno tumačenje određenog akta, zakona, člana. Pa vi svi počev od ovih naših ste gori nego deca!
pre 11 godina
Pitanje svih pitanja je ustvari kako danas posle decenije LAGANJA tim "brizljivo zatupljenim i obmanutim gradjanima" Srbije objasniti da je "kosovski problem" odavno resen, da se samo jos jedna decenija "potrosila" iskljucivo na uzaludno i besmisleno "durenje" Srbije koje je "srpskim zvanicnicima" donosilo KORIST dok je drzavu i gradjane kostalo "k'o Sv. Petra KAJGANA"?
pre 11 godina
Formula ne postoji - ili Srbi imaju svoju policiju i sudove ili od sporazuma neće biti ništa. Ako EU i dalje popušta Tačiju, to je onda dokaz da je nemoćna i da neka druga strana ima veći uticaj na Albance.
pre 11 godina
E ako su nam oni spremili formulu,onda je ta formula g6 h13.Vreme nas je naucilo da kad god su nam oni neku formulu ponudili mi smo vozili trotinet posle toga.
pre 11 godina
EU ima formulu za sporazum to nam je svima jasno, nadam se da je Drzavni vrh ucinio maksimalan napor da se dobije sto vise u ovom trenutku. Ovo me podseca na Respubliku Srpsku.Ako je tako dobro.
pre 11 godina
...zar je bilo mesta da "Beograd" jos "malo" popusti??? Nazalost, izgleda da jeste. Unuci ce se stideti nas i ovog vremena, jer ljudi zive 80 godina, a sramota doveka. Sto bi rekao Travolta u " Generalova kci ": " Sta je gore od silovanja?...Izdaja."
pre 11 godina
Kada se dogovore i donesu neki Sporazum, niko vise ne ce da pita taj narod na Kosovu sta misli o tome!
Ako ne prihvate - Srbija ce uvek moci da kaze da je ona sve uradila ali narod nece, a Kosovska vlast ce to moci da iskoristi i 'integrise' taj deo svoje teritorije.
Neizlaskom na izbore srbi ce samo izgubiti jer, po svim zakonima (bilo srpskim bilo kosovskim) pobednik je onaj koji ima najvise glasova o ukupno IZASLIH biraca.....
Braco Srbi, dobro razmislite sta radite!!!!
Da se ne dogodi kao sa Z4 i 'Olujom'.
Srbija ce po postizanju dogovora prestati da bude odgovorna za vase postupke!
pre 11 godina
@supervisor, 15. mart 2013 07:29)
"Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade..."
Odgovor: U IME SVIH VAS, jel ste ih vi sami izabrali i dali im PUNOMOC da pregovaraju, razgovaraju, dogovaraju i potpisuju!!!A sto se tice barikada, razmislite malo bolje o tome. Posle SPORAZUMA (ako ga uopste bude bilo), mislim da vas niko vise nece tolerisati. Manite se barikada ljudi, to ide sve na vasu stetu ili bice ponovo "TRAKTORIADA" (sto vam nikako ne zelim, ali o tome vi sami odlucujete). Bas ce me zanimati posle komentari "decka sa barikada", a ti "Supervizore" mislim da malo vise razmisljanja nebi ti bilo stetno!!!
pre 11 godina
A moze li u sporazum da udje da bar jedan prelaz ostane srpski?
pre 11 godina
Prvo i osnovno, kako je uopšte nekome palo na pamet ovako da pregovara mimo Ustava R Srbije??!! Ovde se priča o otcepljenju dela državne teritorije, a koliko je meni poznato bez referenduma i promene Ustava to se nikako ne može.
Drugo, čak i da se postigne neki dogovor i da naši ljudi na Kosovu i svi mi ostali pristanemo na ovu šarenu lažu, ko će da garantuje da za par godina Arbanasi neće da napadnu tzv "zajednicu srpskih opština" u skladu sa njihovim zakonima.
Sve mi ovo odavno izgleda kao veleizdaja čije ostvarenje ima nesagledive negativne posledice po Srbiju. I još najbolje od svega cela priča zarad dobijanja datuma otpočinjanja pregovora za ulazak u propalu EU???!!! Ha ha ha
pre 11 godina
Posle svego sto su Srbi cinili za vreme rata na Kosovo i posle tolike provokacije posle rata, bilo kako da se dogovore Srbija i Kosovo, Srbima stvarno nece nikada vise biti udobno na Kosovu.
pre 11 godina
Narode, ne nasedajte na propagandu! Ovo je cin kapitulacije isti onaj kao 1999. godine! Samo sto isti ljudi onda i tada debakl i katastrofu predstavljajli kao pobedu!
pre 11 godina
Sve dotle se samo otvara "ventil--igre" koju vi zovete izbori i s time omogucavate samo udobnost jednim-drugima (SNS*SPS) i pravite kombinacije izmedju varanja,lazi,glupiranja bez istinitog RAZMATRANJA I PROVERE ,Srbija i Kosovo jer to je CINJENICA !
Nastale su dve drzave , a za trecu tu mesta nema ;jer R.1244 kaze sve !
pre 11 godina
Drago mi je što "kako se navodi, biće zadovoljna i jedna i druga strana i što se EU tiče, sporazum Beograda i Prištine je postignut, a ostale su samo finese" kao i što nakon jučerašnjih susreta najviših zvaničnika Srbije i Kosova s visokom predstavnicom EU za spoljnu politiku i bezbednost Ketrin Ešton u Beogradu i Prištini, dve strane složile u oceni da se pregovori približavaju kraju- i to nije "samo",kako je napisano već ogroman napredak.
pre 11 godina
Bilo bi dobro da nadjemo resenje za Kosovo,ali nikada priznavanje nezavisnosti!
pre 11 godina
Upravo njihovu formulu pokušavamo da izbegnemo još od 1999!
Nadam se da ovo neće proći kod javnosti!
pre 11 godina
Tih "malih" finesa se ja i bojim. Sigurno su na našu štetu.
pre 11 godina
Pa da EU nema formulu ne bi uopste bili ratova u bivsoj SFRJ. Jedini problem da je to poznata formula sa kojom se Srbi bacaju na kolena da puzeci ulazimo u raspadajucu kucu. Apsurdno je papagajsko ponavljanje u vezi misljenja EU kad i vrapci znaju da Nemacka odlucuje o svemu a ona je ta koja je vojno i politicki prisutna na KiM. Poznato je i to da su kroz celu istoriju bili najveci neprijatelji Srpskog naroda a i to da su uvek imali i podrsku piliticara iz Srbije sto je frustrirsjuci podatak. Vuk i ovca nikad ne mogu biti prijatelji a mi to zaboravljamo. Steta koju ce se sigurno napraviti sporazumom sa neprijateljom imace za posledicu da ce se morati ponovo ratovati da se vrati Srpska zemlja. Politicari koji zive kao ptice od danas do sutra misle samo kako je vazno da budu na vlasti.
pre 11 godina
Nasi su daleko gluplji nego sto sam mislio
pre 11 godina
Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade. A o Ustavu i da ne govorim, pa niko nece glasati za bilo kakve ustavne promene u Srbiji. I sta ce onda da bude? Alo, "elito" na vlasti, malo se spusti na zemlju i popricaj sa ljudima. U danasnje vreme interneta, drustvenih mreza nece ti igrati izgovori "mene su pogresno obavestavali o volji naroda".
pre 11 godina
"The Devil is in the details..."
pre 11 godina
Dosta vise sporazuma cije se formulacije mogu tumaciti dvojako. Nista se time ne resava, vec se samo prolongira konflikt, a odgovornost prbacuje na one koji ce te sporazume morati da sprovode. Ili se dogovorite ili priznajte da trenutno ne mozete da dodjete do dogovora, da li stvarno mislite da je narad toliko glup. To sto Vi radite zove se "sibicarenje" a ne odgovorno sprovodjenje drzavne politike.
Da ne bude zabune, ovde se obracam obema stranama a narocito jos i kvazi diplomatama iz evropske unije, koji ce o tim sporazumima brinuti do sledece promene funkcije, a posle toga ce pisati knjige kako je to sve moglo mnogo bolje, ali eto, nije im se dalo.
Mislim da je jedini komentar, na ponasanje svih ovih aktera jedno veliko Fuj!
pre 11 godina
I dalje mi nije jasno - jeli to zajednica srpskih opština na Kosovu, ili u Srbiji?
I jel Ustav spominje ikakvu "zajednicu opština"?
Videli smo da je Ustavni sud bio agilan u smanjenju ovlašćenja pokrajini, a da sad ćuti kada neke opštine u Srbiji dobijaju ovlašćenja koja im po Ustavu nikako ne pripadaju?
Ili je ovaj triling kečeva ipak priznao da Kosovo nije Srbija?
pre 11 godina
Лажови само обмањујете јавност,сваки дан неке небулозе .Читамо стране медије а ускоро ћемо у азиланте из "БАНАНЕ"
pre 11 godina
Ja bre zivim u jednoj od tih opstina, aj prestanite vise da me kidate nervno cu da skrenem vem mi lepo kazite sta ste dogovorili pa da ja sam odlucim sta cu sa svojim zivotom i porodicom! Bar toliko demokratije vase mi dajte!
pre 11 godina
Može li neko da pojasni ovo?
Nisam ja toliko pametan.
Ako sam dobro shvatio, to je ono što, u suštini, Srbija i traži, samo ne toliko direktno, nego, da tako kažem "pravno zavučeno", da "zadovolji" široke narodne mase u Prištini.
pre 11 godina
Kosovo treba priznati jer nije u interesu Srbije.
Uzmimo hipoteticki slucaj da sutra Kosovo zeli da se vrati u sastav Srbije:
- imali bi milion, milion i po nezaposlenih Albanaca koje treba placati
- infrastrukturu iz srednjeg veka u koje je potrebno uloziti milijarde dolara koja jadna i bijedna Srbija nema
- konstantne napade na policiju i vojne objekte
- narkomafiju i kriminalce.
- ogromnu NATO vojnu bazu.
- osiromaseni uranijum koji je zatrovao vodotokove i zemlju.
- Jel bi neko od vas smeo da ode u Pristinu?
Jedina varijanta koja je moguca, je da sutra Srbija nekim cudom dobije nove i odgovorne ljude koji bi je ekonomski preporodili, napravili visoko razvijenu i pre svega bogatu zemlju kojoj bi sami Albanci zeleli da se prikljuce ali ovaj put pod nasim uslovima. Kosovo je etnicki Albansko, slava junacima Kosovskog boja, policajcima i pripadnicima vojske koji su polozili zivote 1999 godine, ali ono sto se desilo pre 600 godina (Kosovski boj) ne moze da negira cinjenicu da na Kosovu nema Srba niti da Beograd nema nikakvu fakticku vlast osim u KM.
pre 11 godina
Ova vest se objavljuje kao da su vec formirane te "nove opstine". Ljudi, da bi se formirala ta nova vlast neko mora da glasa. Juce je cak i clan vladajuce SNS i Vulinov zamenik Krstimir Pantic rekao da nema "kosovskih opstina i zakona" i da je to Srpski NAROD ( a ne manjina ili zajednica kako nas "demokrate" iz pristine nazivaju) vec rekao ne referendumu. Pa 99% glasova je bilo protiv tih institucija. Drugim recima cak i da se sprovedu ti "izbori", NAROD NECE da glasa na njima a samim tim LEGITIMNE i jedine validne institucije Republike Srbije ostaju, i sve po zakonu. Silom ne mozete naterati nikoga da se dobrovoljno baci u ponor.
pre 11 godina
Jel nastavimo da im pratimo vremensku prognozu za inat?
pre 11 godina
Da li je iko razumeo sta je ovde receno da je postignuto?
pre 11 godina
to nisu finese to je laganje naroda koji zna da ga lažu,tako da odmah potpisujte i da se razilazimo
pre 11 godina
Priština će ovaj sporazum predstaviti tako da prenošenjem nadležnosti opštinama nisu dali ustupke, dok će srpska strana moći da kaže da je Zajednica srpskih opština ipak dobila nekakva ovlašćenja, naveo je sagovornik ''Blica''.
Eto kako to ide. Biće onako kako kažu EU i SAD, a vi "premijerčići" tumačite to svom narodu kako vam je volja! Nadam se samo da će ovo ispasti dobro po naš naroda dole, da će moći da živi u miru i napretku. Da se sukob okonča. Toliko su zaslužili od Srbije i njenih vlasti.
pre 11 godina
50% u skupštimskoj vlasti tzv države - Srbima, pa ruka ruci ili vera bese.
Broj stanovnika je irelevantan. Ko može da potvrdi da je u porodici od jedanestoro dece baš tu rođeno svako i to u slučaju da su i roditelji odatle.
Koliko je srpskih porodica tek proterano?...
pre 11 godina
Vlast je izvukla trenutni maksimum, naknadnom doradom sporazuma će srpske opštine dobiti ovlašćenja kakva otprilike ima Republika Srpska. Samo polako. Nije idealno ali, šta je tu je, videćemo kako će to ići dalje.
pre 11 godina
Ovo ni ja nisam shvatio a kako li ce neko sa kupljenom diplomom?
pre 11 godina
Ovo nikako ne treba prihvatiti. Sporazum sa Tačijem vredi samo crno na belo i to ako EU garantuje njegovo sprovođenje. Ovakve odredbe u futuru i na "oćemo majke nam" neka ostave kad EU bude pravila neke svoje ugovore o ustupanju sopstvene teritorije.
pre 11 godina
U prevodu - sve je dogovoreno,ali nista nije dogovoreno...
pre 11 godina
A ovlascenja srpskih opstina bice da odluce prioritet gde treba kositi travu kada na leto izraste...
pre 11 godina
Ma mene te finese plase.....
pre 11 godina
Taci je bio u pravu!
pre 11 godina
Ovo ni ja nisam shvatio a kako li ce neko sa kupljenom diplomom?
pre 11 godina
A ovlascenja srpskih opstina bice da odluce prioritet gde treba kositi travu kada na leto izraste...
pre 11 godina
Da li je iko razumeo sta je ovde receno da je postignuto?
pre 11 godina
Jel nastavimo da im pratimo vremensku prognozu za inat?
pre 11 godina
Priština će ovaj sporazum predstaviti tako da prenošenjem nadležnosti opštinama nisu dali ustupke, dok će srpska strana moći da kaže da je Zajednica srpskih opština ipak dobila nekakva ovlašćenja, naveo je sagovornik ''Blica''.
Eto kako to ide. Biće onako kako kažu EU i SAD, a vi "premijerčići" tumačite to svom narodu kako vam je volja! Nadam se samo da će ovo ispasti dobro po naš naroda dole, da će moći da živi u miru i napretku. Da se sukob okonča. Toliko su zaslužili od Srbije i njenih vlasti.
pre 11 godina
Taci je bio u pravu!
pre 11 godina
to nisu finese to je laganje naroda koji zna da ga lažu,tako da odmah potpisujte i da se razilazimo
pre 11 godina
Narode, ne nasedajte na propagandu! Ovo je cin kapitulacije isti onaj kao 1999. godine! Samo sto isti ljudi onda i tada debakl i katastrofu predstavljajli kao pobedu!
pre 11 godina
Posle svego sto su Srbi cinili za vreme rata na Kosovo i posle tolike provokacije posle rata, bilo kako da se dogovore Srbija i Kosovo, Srbima stvarno nece nikada vise biti udobno na Kosovu.
pre 11 godina
Ja bre zivim u jednoj od tih opstina, aj prestanite vise da me kidate nervno cu da skrenem vem mi lepo kazite sta ste dogovorili pa da ja sam odlucim sta cu sa svojim zivotom i porodicom! Bar toliko demokratije vase mi dajte!
pre 11 godina
Kosovo treba priznati jer nije u interesu Srbije.
Uzmimo hipoteticki slucaj da sutra Kosovo zeli da se vrati u sastav Srbije:
- imali bi milion, milion i po nezaposlenih Albanaca koje treba placati
- infrastrukturu iz srednjeg veka u koje je potrebno uloziti milijarde dolara koja jadna i bijedna Srbija nema
- konstantne napade na policiju i vojne objekte
- narkomafiju i kriminalce.
- ogromnu NATO vojnu bazu.
- osiromaseni uranijum koji je zatrovao vodotokove i zemlju.
- Jel bi neko od vas smeo da ode u Pristinu?
Jedina varijanta koja je moguca, je da sutra Srbija nekim cudom dobije nove i odgovorne ljude koji bi je ekonomski preporodili, napravili visoko razvijenu i pre svega bogatu zemlju kojoj bi sami Albanci zeleli da se prikljuce ali ovaj put pod nasim uslovima. Kosovo je etnicki Albansko, slava junacima Kosovskog boja, policajcima i pripadnicima vojske koji su polozili zivote 1999 godine, ali ono sto se desilo pre 600 godina (Kosovski boj) ne moze da negira cinjenicu da na Kosovu nema Srba niti da Beograd nema nikakvu fakticku vlast osim u KM.
pre 11 godina
U prevodu - sve je dogovoreno,ali nista nije dogovoreno...
pre 11 godina
Nasi su daleko gluplji nego sto sam mislio
pre 11 godina
Ma mene te finese plase.....
pre 11 godina
"The Devil is in the details..."
pre 11 godina
Ovo nikako ne treba prihvatiti. Sporazum sa Tačijem vredi samo crno na belo i to ako EU garantuje njegovo sprovođenje. Ovakve odredbe u futuru i na "oćemo majke nam" neka ostave kad EU bude pravila neke svoje ugovore o ustupanju sopstvene teritorije.
pre 11 godina
Upravo njihovu formulu pokušavamo da izbegnemo još od 1999!
Nadam se da ovo neće proći kod javnosti!
pre 11 godina
Prvo i osnovno, kako je uopšte nekome palo na pamet ovako da pregovara mimo Ustava R Srbije??!! Ovde se priča o otcepljenju dela državne teritorije, a koliko je meni poznato bez referenduma i promene Ustava to se nikako ne može.
Drugo, čak i da se postigne neki dogovor i da naši ljudi na Kosovu i svi mi ostali pristanemo na ovu šarenu lažu, ko će da garantuje da za par godina Arbanasi neće da napadnu tzv "zajednicu srpskih opština" u skladu sa njihovim zakonima.
Sve mi ovo odavno izgleda kao veleizdaja čije ostvarenje ima nesagledive negativne posledice po Srbiju. I još najbolje od svega cela priča zarad dobijanja datuma otpočinjanja pregovora za ulazak u propalu EU???!!! Ha ha ha
pre 11 godina
Pitanje svih pitanja je ustvari kako danas posle decenije LAGANJA tim "brizljivo zatupljenim i obmanutim gradjanima" Srbije objasniti da je "kosovski problem" odavno resen, da se samo jos jedna decenija "potrosila" iskljucivo na uzaludno i besmisleno "durenje" Srbije koje je "srpskim zvanicnicima" donosilo KORIST dok je drzavu i gradjane kostalo "k'o Sv. Petra KAJGANA"?
pre 11 godina
I dalje mi nije jasno - jeli to zajednica srpskih opština na Kosovu, ili u Srbiji?
I jel Ustav spominje ikakvu "zajednicu opština"?
Videli smo da je Ustavni sud bio agilan u smanjenju ovlašćenja pokrajini, a da sad ćuti kada neke opštine u Srbiji dobijaju ovlašćenja koja im po Ustavu nikako ne pripadaju?
Ili je ovaj triling kečeva ipak priznao da Kosovo nije Srbija?
pre 11 godina
Dosta vise sporazuma cije se formulacije mogu tumaciti dvojako. Nista se time ne resava, vec se samo prolongira konflikt, a odgovornost prbacuje na one koji ce te sporazume morati da sprovode. Ili se dogovorite ili priznajte da trenutno ne mozete da dodjete do dogovora, da li stvarno mislite da je narad toliko glup. To sto Vi radite zove se "sibicarenje" a ne odgovorno sprovodjenje drzavne politike.
Da ne bude zabune, ovde se obracam obema stranama a narocito jos i kvazi diplomatama iz evropske unije, koji ce o tim sporazumima brinuti do sledece promene funkcije, a posle toga ce pisati knjige kako je to sve moglo mnogo bolje, ali eto, nije im se dalo.
Mislim da je jedini komentar, na ponasanje svih ovih aktera jedno veliko Fuj!
pre 11 godina
Da su ne daj Bože demokrate na ovaj način uzele da rešavaju pitanje Kosova, ja sam potpuno sigurna da bi gradjanski rat izbio, sa sve Tomom i ekipom na čelu. Sad se vidi ko kontroliše navijačke grupe i taj ološ od omladine i ko ih je stvorio.
pre 11 godina
Tih "malih" finesa se ja i bojim. Sigurno su na našu štetu.
pre 11 godina
Sve dotle se samo otvara "ventil--igre" koju vi zovete izbori i s time omogucavate samo udobnost jednim-drugima (SNS*SPS) i pravite kombinacije izmedju varanja,lazi,glupiranja bez istinitog RAZMATRANJA I PROVERE ,Srbija i Kosovo jer to je CINJENICA !
Nastale su dve drzave , a za trecu tu mesta nema ;jer R.1244 kaze sve !
pre 11 godina
Prethodnici nisu mogli da rese problem KOsova jer bi bili, i bukvalno, rastrgnuti od istih ovih koji sada hvalospeve odaju "mudrostima" svojih vodja. Isti ti, koji sada tvrde da je ovako "dobro jer ne moze bolje, zbog realnosti, su proglasavali sve, posle Slobe, izdajnicima, stranim placenicima itd...
Mozda je najveca tekovina srpske " demokratske evolucije" to da se ovi " nedotupnici" sada uveliko slazu sa svakim dogovorom koji ce njihove "mudre i odgovorne politicare" odrzati na vlasti. Gde cete vecu ironiju od cinjenice da svi oni lizu sve ono sto su ispljuvali, par meseci ranije. I ne samo da lizu, nego su i zadovoljni zbog toga.
pre 11 godina
Лажови само обмањујете јавност,сваки дан неке небулозе .Читамо стране медије а ускоро ћемо у азиланте из "БАНАНЕ"
pre 11 godina
@supervisor, 15. mart 2013 07:29)
"Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade..."
Odgovor: U IME SVIH VAS, jel ste ih vi sami izabrali i dali im PUNOMOC da pregovaraju, razgovaraju, dogovaraju i potpisuju!!!A sto se tice barikada, razmislite malo bolje o tome. Posle SPORAZUMA (ako ga uopste bude bilo), mislim da vas niko vise nece tolerisati. Manite se barikada ljudi, to ide sve na vasu stetu ili bice ponovo "TRAKTORIADA" (sto vam nikako ne zelim, ali o tome vi sami odlucujete). Bas ce me zanimati posle komentari "decka sa barikada", a ti "Supervizore" mislim da malo vise razmisljanja nebi ti bilo stetno!!!
pre 11 godina
Upravo tako: Srbija odustaje,a Priština malo popušta..i to je na kraju ono što se traži:Kosovo je država, Srbi na sjeveru-lokalna samopurava pod ingerencijom Rep.Kosovo. U nastavku to znači pozivni broj za Kosovo,dokumenti za sve građane Kosova iz MUP-a Kosova,granični prijelazi uz IBM...itd.itd. Zašto je Srbija morala opet toliko odugovlačiti proces da bi na kraju prihvatila ono predloženo na početku dijaloga ? Kako će Dačić objasniti građanima da su džabe čekali i uzaludno bili mrcvareni praznim obećanjima i lažnim nadama?
pre 11 godina
Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade. A o Ustavu i da ne govorim, pa niko nece glasati za bilo kakve ustavne promene u Srbiji. I sta ce onda da bude? Alo, "elito" na vlasti, malo se spusti na zemlju i popricaj sa ljudima. U danasnje vreme interneta, drustvenih mreza nece ti igrati izgovori "mene su pogresno obavestavali o volji naroda".
pre 11 godina
A moze li u sporazum da udje da bar jedan prelaz ostane srpski?
pre 11 godina
Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
(socijalista, antikomunista, 15. mart 2013 10:59)
Bajka za nacinaliste.:))) KIM je, kao najnerazvijeniji deo zemlje, bilo bure bez dna još za vreme SFRJ. Toliko je bogato...
p.s. Srbija je daleko bogatija pa NIKO NIŠTA NE RADI! Nesposobne lenčuge.
pre 11 godina
Ova vest se objavljuje kao da su vec formirane te "nove opstine". Ljudi, da bi se formirala ta nova vlast neko mora da glasa. Juce je cak i clan vladajuce SNS i Vulinov zamenik Krstimir Pantic rekao da nema "kosovskih opstina i zakona" i da je to Srpski NAROD ( a ne manjina ili zajednica kako nas "demokrate" iz pristine nazivaju) vec rekao ne referendumu. Pa 99% glasova je bilo protiv tih institucija. Drugim recima cak i da se sprovedu ti "izbori", NAROD NECE da glasa na njima a samim tim LEGITIMNE i jedine validne institucije Republike Srbije ostaju, i sve po zakonu. Silom ne mozete naterati nikoga da se dobrovoljno baci u ponor.
pre 11 godina
Pa da EU nema formulu ne bi uopste bili ratova u bivsoj SFRJ. Jedini problem da je to poznata formula sa kojom se Srbi bacaju na kolena da puzeci ulazimo u raspadajucu kucu. Apsurdno je papagajsko ponavljanje u vezi misljenja EU kad i vrapci znaju da Nemacka odlucuje o svemu a ona je ta koja je vojno i politicki prisutna na KiM. Poznato je i to da su kroz celu istoriju bili najveci neprijatelji Srpskog naroda a i to da su uvek imali i podrsku piliticara iz Srbije sto je frustrirsjuci podatak. Vuk i ovca nikad ne mogu biti prijatelji a mi to zaboravljamo. Steta koju ce se sigurno napraviti sporazumom sa neprijateljom imace za posledicu da ce se morati ponovo ratovati da se vrati Srpska zemlja. Politicari koji zive kao ptice od danas do sutra misle samo kako je vazno da budu na vlasti.
pre 11 godina
Kada se dogovore i donesu neki Sporazum, niko vise ne ce da pita taj narod na Kosovu sta misli o tome!
Ako ne prihvate - Srbija ce uvek moci da kaze da je ona sve uradila ali narod nece, a Kosovska vlast ce to moci da iskoristi i 'integrise' taj deo svoje teritorije.
Neizlaskom na izbore srbi ce samo izgubiti jer, po svim zakonima (bilo srpskim bilo kosovskim) pobednik je onaj koji ima najvise glasova o ukupno IZASLIH biraca.....
Braco Srbi, dobro razmislite sta radite!!!!
Da se ne dogodi kao sa Z4 i 'Olujom'.
Srbija ce po postizanju dogovora prestati da bude odgovorna za vase postupke!
pre 11 godina
@opet ja
Severni deo ne kontrolise niko i to nije sreca ni za koga sem za profitere.Sto se tice ustava od njega se ne zivi niti moze da se jede vec mora da sluzi narodu a ne necijem narodu.Ja ne branim nijedno resenje, samo verujem da nikakvo resenje,nikakav ustav ne moze da garantuje da ce srbi pa cak ni albanci ostajati na Kosovo.Ljudi odlaze i iz Srbije a hoce neko da se garantuje da nece odlaziti iz severnog dela KOsova,nije za ocekivati bez obzira na resenje.Jedno demokratsko resenje ali ne samo po ustavu (Kosovskom ili srpskom,to nije tako vazno Po cijem )nego po tome sto se to postuje i sprovodi, bilo bi najbolje resenje za sve. Nesreca je u tome da se stalno neko od aktuelnih funkcionera ili zvanicnika proglasaca krivim da Srbija izgubi Kosovo. KOSOVO JE IZGUBLJENO CAK I PRE MILOSEVICA ali sad nije slucaj da to dalje objasnjavam. Zivela demokratija koja je kod nas jios cvece koje ne cveta. Sa nadom da ce ovaj komentar biti objavljen, pozdravljam sve dobre ljude.
pre 11 godina
Ni Taci ni Dacic ne mogu da popuste jedan drugom a da ih to ne kosta na izborima. Ali ako Estonova ima plan, boze moj, sila boga ne moli, i popuste njoj, onda uvek mogu da kazu da su popustili Evropi, a ne drugoj strani. Tako ce za njihove ovce biti kriva Evropa, a ne oni.
pre 11 godina
Bilo bi dobro da nadjemo resenje za Kosovo,ali nikada priznavanje nezavisnosti!
pre 11 godina
Nece se stideti ovoga vec ce se stideti ratova i zlocina koji su pocinjeni u njihovo i nase ime!
Stidece se Srbije koja se nije snasla u trenutku raspada SFRJ i koja je krenula putem kojim nikada nije isla - a to su ratovi, obmane i kradje naroda, konfrotacija sa celim svetom,....toga ce se stideti!
A zali ce nas koji smo morali da pristanemo na na ovakve sporazume jer ce znati da nismo imali drugih izbora. I nemoj samo da kazete da je kostunicino 'zamrzavanje problema' realna opcija jer nas ni u Srbiji vise nece biti
pre 11 godina
Vezano za ovlastenja evo vam primjer iz Bosne:
MUP RS nema ministra nego direktora policije [Cadjo]ima izvrsna ovlastenja na podrucju entiteta RS, ALI 'iznad' MUP RS je SIPA tj organ ministarstva besbjednosti drzave BH [trenutni ministar je Fahrudin Radoncic]. A ta SIPA hapsi po cjeloj BH tj za nju ne postoje entitetske granice.
Da uporedim sa USA:
U USA postoji FBI koji ima ovlasti sirom cjele drzave, ali postoje i lokalni serifi koji imaju vlast na terenu svog sreza/opstine [county]. FBI im moze uletiti i vrsiti istrage i hapsenja/preuzimati komandu bez da trazi saglasnost tih lokalnih vlasti [serifa]
Daa se vratim na Kosovo: ROSU je ekvivalent SIPA u BH i FBI u USA i moci da hapsi po celom Kosovu. Cak i na severu bez da trazi saglasnot/obavestava unapred.
Recimo u BH kada SIPA hapsi, lokalna policija joj pomaze tako sto najcesce regulise saobracaj, a pojma nemaju koga i zasto hapse jer postoji strah od provale akcije
pre 11 godina
50% u skupštimskoj vlasti tzv države - Srbima, pa ruka ruci ili vera bese.
Broj stanovnika je irelevantan. Ko može da potvrdi da je u porodici od jedanestoro dece baš tu rođeno svako i to u slučaju da su i roditelji odatle.
Koliko je srpskih porodica tek proterano?...
pre 11 godina
E ako su nam oni spremili formulu,onda je ta formula g6 h13.Vreme nas je naucilo da kad god su nam oni neku formulu ponudili mi smo vozili trotinet posle toga.
pre 11 godina
Vlast je izvukla trenutni maksimum, naknadnom doradom sporazuma će srpske opštine dobiti ovlašćenja kakva otprilike ima Republika Srpska. Samo polako. Nije idealno ali, šta je tu je, videćemo kako će to ići dalje.
pre 11 godina
Јевропи
Теби да певам — теби, тиранко!
А дух ми мори отров и гнев;
Увреда твојих жаоци јетки
Потпаљују ми племенит спев.
Милионима народи пиште,
Милион груди просипа крв —
Милионима пале кућиште,
Милион људи гмиже ко црв.
И милиони долазе смерно
Јевропи гордој на холи суд:
Не може више, раја не може
Сносити јарам, мучити труд!
Тиран нас гази, срамоти жене,
Усева наших отима плод.
Пресуди, смерна, да л' живот може
У таквом игу несрећни род?...
Изгинућемо!...
„Па изгините!”
Подсмеха твога горди је збор.
„И гинућемо, гинути славно —
Ил' мачем пресећ Гордијев чвор!
Изгинућемо — али слободни,
Јер Србин неће да буде роб!
Тамо далеко, на светом гробљу,
Потражићемо живот ил' гроб!
(1867.)
Ђура Јакшић (1832-1878.г.)..............jel trba da vam prevedem na srpski. Uputno i za Albance da pročitaju. A i za pripadnike drugih balkanskih plemena.
pre 11 godina
(Dushan, 15. mart 2013 07:15)
Dusane, svaka ti cast. Gotovo da nema vesti i komentara na temu ovih pregovora da nisam pratio i procitao. Tvoj je komentar vrlo vrlo savestan i korektan. Prosto ne zelim, nemam sta da dodam. Mozda samo da kazem da smo ovu vrstu pristupa u resavanju nekog problema, koju sada vidimo od SVIH ucesnika u ovim kvazi pregovorima, nekada nazivali ciganijom. Eto, bez ikakve namere, naiskrenije, da ova kvalifikacija zvuci uvredljivo za etnicku grupu kojoj se referise. U svakom slucaju, imam ideju: predlozio bih toj istoj etnickoj grupi da, kada se oni sami zele ograditi od necega sto im prevrce zeludac, od necega sto si i oni sami nazivuaju 'ciganijo', da ubuce - kada im se nesto gadi (kao meni i tebi sada ovi pregovori) - koriste sintagumu "nemoj da si fukara kao EUSRBOKOSO pregovaraci"
*ebu nas u zdrav mozak - fukare ... fuj, fuj, fuj ...
pre 11 godina
...srpski politicari kao uvek
pre 11 godina
Ako im je formula slicna onoj za spasavanje Jugoslavije ili za autonomiju Srba u Hrvatskoh, SPASAVAJ SE KO MOZE !!!
pre 11 godina
Drago mi je što "kako se navodi, biće zadovoljna i jedna i druga strana i što se EU tiče, sporazum Beograda i Prištine je postignut, a ostale su samo finese" kao i što nakon jučerašnjih susreta najviših zvaničnika Srbije i Kosova s visokom predstavnicom EU za spoljnu politiku i bezbednost Ketrin Ešton u Beogradu i Prištini, dve strane složile u oceni da se pregovori približavaju kraju- i to nije "samo",kako je napisano već ogroman napredak.
pre 11 godina
...zar je bilo mesta da "Beograd" jos "malo" popusti??? Nazalost, izgleda da jeste. Unuci ce se stideti nas i ovog vremena, jer ljudi zive 80 godina, a sramota doveka. Sto bi rekao Travolta u " Generalova kci ": " Sta je gore od silovanja?...Izdaja."
pre 11 godina
dosta više to Kosovo pa Kosovo,90%naših je već odavno rasprodalo sve svoje dole jer su imali takav savet prethodnik vlasti,za ovu šaku jada treba iznaći rešenje,dogovoriti se uz male obostrane ustupke i omogućiti im koliko toliko normalan život.Da bi dobili takav život dogovor nikako i nikad ne može biti jednostran ,nametnut,moramo se sad malo saći i mi a i oni i više završiti tu priču,ali naravno nikada im ne priznati Kosovo
pre 11 godina
Potrebna mi je formula za elixir za vecnu mladost. Pozovite 064 xxx - xxxx
pre 11 godina
Sta ti je zivot, u EU nas uvedose, Toma, SNS i SPS.
pre 11 godina
Na kraju ce biti (ako i to) kao u Republici Srpskoj koja kao ima svoju policiju sa direktorom na celu, ali joj na teren svako malo 'uleti' SIPA i hapsi, (kriminalce, optuzene za ratni zlocin, sverc,..) pretresa a uopste ne obavjesti unaprijed cak ni direktora policije RS (Stanislav Cadzo)
A na Kosovu ce isto tako kvako malo 'uletati' ROSU i hapsioti . Cak i na sjeveru.
pre 11 godina
Ovo mi je najjace;doznaju od neimenovanih izvora!?Ma to je sarlatanstvo,a ne novinarstvo!Tako i ja mogu biti novinar...cuo sam,neko mi je rekao...btw,citao sam komentare prije ove vlade,pa prije ovih pregovora.Vecina vas je urlala kako je Kosovo Srbija,te da nema sanse za ustupke po tom pitanju,pa makar ne pristupili EU nikada!A gle sada,daj sta das!I to pod vodstvom odmetnutih radikala,tako da mi se Tadic cini nakon svega radikalom nad radikalima!Cudo jedno kako je politika prevtljiva,jos kad se upetljaju "neimenovani izvori"...narod se "zapetlja",tako da vise niko ni ne spominje vlastiti ustav!I to sve radi pristupa pregovorima sa EU,eeeeejj!?Tek tad kalvarija pocinje,tesko mozes naprjed,a nazad nesmjes!Nas su u HR toliko izludili,da vecina ljudi nezna dali se treba sad veselit ili ne - ko kad dobijes utakmicu,a svejedno ispadas!
pre 11 godina
Može li neko da pojasni ovo?
Nisam ja toliko pametan.
Ako sam dobro shvatio, to je ono što, u suštini, Srbija i traži, samo ne toliko direktno, nego, da tako kažem "pravno zavučeno", da "zadovolji" široke narodne mase u Prištini.
pre 11 godina
Taci kaze da nece nista mimo zakona i ustava.imamo li i mi zakone i ustav?
pre 11 godina
Kosovo prenosi opštinama a one Asocijaciji opština. Dobro osmišljeno.Majstorstvo u vodjenju politickih procesa. nema šta. Svi, ali baš svi treba da uce politiku od ovih majstora. Ovo ozbiljno mislim, nisam sarkastičan. Da su oni pitbulovi s'početka 90' tih makar malo znali ko ova EU ekipa ko zna gde bi nam bio kraj.
pre 11 godina
EU ima formulu?! Njihove formule idu u interes samo Kosova! Ništa ja njima ne verujem!
pre 11 godina
Koliko Ja znam tu formulu zvana Kosovo Vi sprovodite jos od vremena Milosevica,vasi hokusi-pokusi nas skupo kostaju,koliko ubijenih,proteranih,srusenih istoriskih spomenika....,te vase igrarije u stvarnosti nimalo nisu naivne.
pre 11 godina
beqa@-u pravu si. nece im biti fino uopste. ali kad dodje do promene klime u svetu(a sigurno hoce) onda ni vama nece biti dobro. ustvari, sasvim sigurno ce vam biti mnogo gore nego sto je onomad bilo. pa bi mogli malo da povucete rucnu jer ako posejete previse... bojim se da ce vam zetva biti izuzetno gorka. vazno je da skapirate da bez obzira na postignute dogovore u narednom periodu ta prica nije i nece biti gotova. mi se na kosovo vracamo kad-tad, ako treba, cekacemo i pedeset godina povoljan trenutak. provereno mozemo da cekamo, nije nam prvi put.
pre 11 godina
Zvog ovog nacina uplitanja i 'posredovanja' kakav danas vidimo, Evropa je i dobila epitet 'Evropska stara Kurva' ... I moze, i ne moze, i us'o i nije us'o, i ti si u pravu, i on je upravu, i svi su u pravu ... Ja to nazivam svojevrsnom prostitucijom u sferi politike, diplomatije, posredovanja. Uostalom, ako se malo podsetimo istorije, upravo ova 'evropska kurva' nas je nekih storinu godina ranije i osvatavila sve nas na balkanu u ovakvim odnosima iz kojih su se, posredno ili neposredno, i izrodle devedesete i svi ovi konflikti i zavrzlame koje ni danas nema muda da presece jasnocom, odlucnoscu i pravicnim pristupom koliko god je to moguce. Neka mi nego kaze ovde, kada je Evropa bila u stanju da u bilo cemu presece gordijski cvor - nikada! Zato ameri danas i vode u svetu, zato sto, kada se necega late, oni i preseku.
pre 11 godina
Koliko li je brza ta formula, da li bi se mogla takmičiti u Formuli 1 :)
pre 11 godina
Odavno EU ima plan za Kosovo i sada hoce da ga ufuraju na suptilan nacin.
pre 11 godina
mogu samo da cestitam ako je istina i da napisem jednu rec, NAPOKON !!!
pre 11 godina
Formula ne postoji - ili Srbi imaju svoju policiju i sudove ili od sporazuma neće biti ništa. Ako EU i dalje popušta Tačiju, to je onda dokaz da je nemoćna i da neka druga strana ima veći uticaj na Albance.
pre 11 godina
Treba biti realan. Po meni je ovo rešenje o kome se piše po sajtovima, poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.
pre 11 godina
Treba priznati realnost a to je da je Kosovo okupirano od strane NATO.
Podrška svim ljudima koji tamo žive u oslobođenju od istog.
pre 11 godina
Amerikanci su bili glavni zaštitnici Prištine i bez njih nikakav sporazum nije bio moguć između Beograda i Prištine. Nedavna izjava ambasadorke SAD-a u Prištini, a i jučerašnja izjava Ambasadora SAD-a u Beogradu, u kojima oni daju praktično potpuno iste izjave, da je dogovor moguć, i da podržavaju svaki dogovor dve strane, mogu da nagoveste da i SAD iskreno želi da se ovaj problem reši, i da će sigurno uticati i na Albansku stranu da popusti u svojim zahtevima.
pre 11 godina
Ringishpil dok ne popadamo u nesvest.
pre 11 godina
Za one koji brane razloge zbog kojih treba priznati Kosovo- DA, slazemo se verovatno svi da sa Albancima nema suzivota. Ali, PRODATI Kosovo za DATUM PREGOVORA je ravno samoubistvu! PRODATI za MOMENTALNO CLANSTVO u EU i za nadoknadu stete od bombardovanja koja se meri destinama milijarda eura- e to moze. A posto mi nemamo pregovarace nego poslusnike, izlisno je o bilo cemu da raspravljamo. Ukratko, jos jedna pobeda Ivice, kao i protiv NATOa 1999.
pre 11 godina
Austrijske novine pisu da su Srbi naivna deca ako misle da ih Evropa hoce. Dalje kazu da Evropi ne trebaju lopovi i mafijasi. Oni ne zarezuju Srbe ni u sta.Srbima treba Ruska pomoc a ne da se Srbi sami bore sa Evropljanima.
pre 11 godina
@ bezimena. Ova devojka ne prestaje da spinuje. KiM je bio bure bez dna ne zbog manjka bogatstva, vec zbog endemske korupcije. Oblazu nam gorku, pregorku pilulu pricama o krininalnim Srbima sa severa KiM, o jalovoj, skoro prokletoj Kosovskoj i Metohijskoj zemlji, a zapravo je puno bogatstava i izuzetno plodna, geostrateski sjajno pozicionirana. Pogledajmo na sta su Englezi spremni zbog Falklandskog kamenja i 3000 ljudi, udaljenih 10000 km od Londona. Unuci ce nas se stideti zbog ovih dana.
pre 11 godina
Hajde vec jednom da vidimo i to cudo pa da svi sa ovih prostora duboko odahnemo. Skro da smo ostali i bez vazduha.
pre 11 godina
Koliko mogu da vidim, smisao prava je dvosmisleno tumačenje određenog akta, zakona, člana. Pa vi svi počev od ovih naših ste gori nego deca!
pre 11 godina
kakvo god rešenje da bude uvek će biti usijanih glava kojima će to smetati,da su znali prethodnici kako da reše rešili bi to,nadamo se samo đto manjim odricanjima i trajnom obostranom rešenju
pre 11 godina
Bolje da se desava nesto, nego da se sedi skrstenih ruku! Ovako moze biti samo koristi za drzavu!
pre 11 godina
Realnost je surova, Srbija je verovatno morala da ucini razne ustupke kako bi srbi na Kosovu dobili veca ovlascenja, ali nazalost tako stoje stvari i to je cena dobijanja datuma za pregovore sa EU kojoj svi tezimo, jer samo kao clanica EU mozemo da verujemo u bolju buducnost.
pre 11 godina
@(nixonn, 15. mart 2013 06:46)
Албанаца на КиМ ни пола милиона, са негативним прираштајем (нема више "косовског додатка"!) У Албанији их до 2М.
Посао? Ко ти рекао да им треба обезбедити? Европска вредност је да се прво запошљавају радници унутар ЕУ, касније остали. Сличан модел са Албанцима у Србији.
Још јаднију инфраструктуру имају Палестинци, а осим камена и песка ништа другп немају. Десетине милијарди је вредност природних богатстава на КиМ.
Оружани напади на полицију? Знаш шта се десило са оним Тексашанима што се дигли против уставног поретка САД? Нико не зна! Појео их мрак.
Итд, итд...
Шта има Индија од Кашмира, а шта Енглези од Фокланда, Израел од Голана?
Зато и нестајемо...
pre 11 godina
@ nixonn. Cak si i ti zakljucio istorijsku i geografsku, ( ali zahvaljujuci Titovim podrepasima, ne i politicku) cinjenicu da 4 opstine ne pripadaju KiM. Da li bi tako "realisticno" sagledavao stvari da ti neki nasilnici otmu vikendicu na nekoj planini. Da li bi potpisivao neko implicitno priznanje da ta vikendica nije vise tvoja, ili bi se sudio sa njima dok pravda ne bude zadovoljena. Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
pre 11 godina
Zameram Zoranu što nije stupio u kontakt sa Hašimom.Imali su zajedničke prijatelje.Dijalog je mogao biti otprilike ovakav:"Znam Hašime da si...(sve najgore) ali čuvaj ti moj narod a ja ću tvoj".Bio bi živ i možda dobio Nobela.
pre 11 godina
Veliko zalaganje naše vlade će uroditi plodom, verujem da će se prihvatiti ono što je Srbija tražila.
pre 11 godina
Nikada transparentnije se nije pregovaralo sa Albancima nego što je to danas. Čak bi se moglo reći da Dačić i previše iznosi detalja o razgovorima. Sasvim je jasno da ova vlada kada su u pitanju razgovori o Kosovu ništa ne krije, i vrlo često iznosi i najsitnije detalje razgovora. Ovako i treba da bude, ali tako nije bilo u vreme DS-a.
pre 11 godina
Мислим да треба да сачекамо званичан документ о томе шта су се договорили ,без прејудицирања неких ствари!Међутим,уколико и буде овако као што је сада саопштено,ово јесте на неки начин уступак Приштине.Морамо схватити,уопште нисмо у завидном положају.
pre 11 godina
Srbija mora da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.
pre 11 godina
Nadam se da Eštonova ima neki jači argument da ubedi Tačija, formula ne znači ništa ni nama ni njima. Ili će da prihvate ili propadaju razgovori. Ovog puta se slažem sa Dačićem.
pre 11 godina
Одлични потези наше владе и сигурност коју пружају је сигурно преломни фактор и све нас више и више види да је ово оно право.
pre 11 godina
Znaci tako, dugo putovanje u Jevropu, konacno se uspesno zavrsava.
pre 11 godina
Ako EU ima formulu za rešenje sporazuma Beograda i Prištine i ako su sa tim rešenjem zadovoljne obadve strane , onda se potpisivanje tog sporazuma može očekivati vrlo brzo. Ako je sve drugo rešeno rešiće se i te neke finese.
pre 11 godina
Koliko ja znam, u bajkama, vestice imaju formulu samo za otrov.
pre 11 godina
Vidi, za corbu koju ja zakuvam, logicno je, da imam recept.
pre 11 godina
EU je uvidela da Srbija ne može da napravi veći kompromis od trenutnog i da je sada Priština ta koja mora da napravi ustupke kako bi se došlo do dogovora.
pre 11 godina
Тако само напред треба да имамо јединствен став поводом сваког питања и да добијемо напокон датум за приступ ЕУ.
pre 11 godina
Nadam se da ova "čarobna " formula neće ići na štetu Srbije!
pre 11 godina
Srbija je u situaciji da izmedju 2 zla zla bira ono manje.Svaki sporazum u kojem ce se obezbediti prava na zivot nasih ljudi na Kosovu je pozeljan.
pre 11 godina
@in vivo. Netacno. Medjunarodno pravo ( i zavrsni akt iz Helsinkija o nepromenljivosti granica u Evropi, i rezolucija 1244., i izvestaj Dick Marty-ja....itd.itd.) je apsolutno na strani prava republike Srbije. Srbija ne koristi 5% pregovarackog potencijala. Zasto?
pre 11 godina
EU ima formulu za sporazum to nam je svima jasno, nadam se da je Drzavni vrh ucinio maksimalan napor da se dobije sto vise u ovom trenutku. Ovo me podseca na Respubliku Srpsku.Ako je tako dobro.
pre 11 godina
Znam da Vučić i Nikolić neće prihvatiti ništa što nije u interesu Srbije i naših ljudi na Kosovu. Pokazali smo jaku volju za rešavanje problema i verujem da će nam i EU pomoći ako zaškripi.
pre 11 godina
Sporazum je postignut sto znaci da dobijamo i datum?!
pre 11 godina
Za ove igrarije zaista je potrebno mnogo živaca i upornosti.Nije lako i cenim trud ljudi jer ulažu velike napore.
pre 11 godina
Verujem da naši neće popustiti pred albancima koji su navikli da im se u svemu udovoljava.Ima i oni da čine ustupke
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Vlast je izvukla trenutni maksimum, naknadnom doradom sporazuma će srpske opštine dobiti ovlašćenja kakva otprilike ima Republika Srpska. Samo polako. Nije idealno ali, šta je tu je, videćemo kako će to ići dalje.
pre 11 godina
Bilo bi dobro da nadjemo resenje za Kosovo,ali nikada priznavanje nezavisnosti!
pre 11 godina
50% u skupštimskoj vlasti tzv države - Srbima, pa ruka ruci ili vera bese.
Broj stanovnika je irelevantan. Ko može da potvrdi da je u porodici od jedanestoro dece baš tu rođeno svako i to u slučaju da su i roditelji odatle.
Koliko je srpskih porodica tek proterano?...
pre 11 godina
Posle svego sto su Srbi cinili za vreme rata na Kosovo i posle tolike provokacije posle rata, bilo kako da se dogovore Srbija i Kosovo, Srbima stvarno nece nikada vise biti udobno na Kosovu.
pre 11 godina
Prvo i osnovno, kako je uopšte nekome palo na pamet ovako da pregovara mimo Ustava R Srbije??!! Ovde se priča o otcepljenju dela državne teritorije, a koliko je meni poznato bez referenduma i promene Ustava to se nikako ne može.
Drugo, čak i da se postigne neki dogovor i da naši ljudi na Kosovu i svi mi ostali pristanemo na ovu šarenu lažu, ko će da garantuje da za par godina Arbanasi neće da napadnu tzv "zajednicu srpskih opština" u skladu sa njihovim zakonima.
Sve mi ovo odavno izgleda kao veleizdaja čije ostvarenje ima nesagledive negativne posledice po Srbiju. I još najbolje od svega cela priča zarad dobijanja datuma otpočinjanja pregovora za ulazak u propalu EU???!!! Ha ha ha
pre 11 godina
Kosovo treba priznati jer nije u interesu Srbije.
Uzmimo hipoteticki slucaj da sutra Kosovo zeli da se vrati u sastav Srbije:
- imali bi milion, milion i po nezaposlenih Albanaca koje treba placati
- infrastrukturu iz srednjeg veka u koje je potrebno uloziti milijarde dolara koja jadna i bijedna Srbija nema
- konstantne napade na policiju i vojne objekte
- narkomafiju i kriminalce.
- ogromnu NATO vojnu bazu.
- osiromaseni uranijum koji je zatrovao vodotokove i zemlju.
- Jel bi neko od vas smeo da ode u Pristinu?
Jedina varijanta koja je moguca, je da sutra Srbija nekim cudom dobije nove i odgovorne ljude koji bi je ekonomski preporodili, napravili visoko razvijenu i pre svega bogatu zemlju kojoj bi sami Albanci zeleli da se prikljuce ali ovaj put pod nasim uslovima. Kosovo je etnicki Albansko, slava junacima Kosovskog boja, policajcima i pripadnicima vojske koji su polozili zivote 1999 godine, ali ono sto se desilo pre 600 godina (Kosovski boj) ne moze da negira cinjenicu da na Kosovu nema Srba niti da Beograd nema nikakvu fakticku vlast osim u KM.
pre 11 godina
Formula ne postoji - ili Srbi imaju svoju policiju i sudove ili od sporazuma neće biti ništa. Ako EU i dalje popušta Tačiju, to je onda dokaz da je nemoćna i da neka druga strana ima veći uticaj na Albance.
pre 11 godina
Ovo nikako ne treba prihvatiti. Sporazum sa Tačijem vredi samo crno na belo i to ako EU garantuje njegovo sprovođenje. Ovakve odredbe u futuru i na "oćemo majke nam" neka ostave kad EU bude pravila neke svoje ugovore o ustupanju sopstvene teritorije.
pre 11 godina
Ova vest se objavljuje kao da su vec formirane te "nove opstine". Ljudi, da bi se formirala ta nova vlast neko mora da glasa. Juce je cak i clan vladajuce SNS i Vulinov zamenik Krstimir Pantic rekao da nema "kosovskih opstina i zakona" i da je to Srpski NAROD ( a ne manjina ili zajednica kako nas "demokrate" iz pristine nazivaju) vec rekao ne referendumu. Pa 99% glasova je bilo protiv tih institucija. Drugim recima cak i da se sprovedu ti "izbori", NAROD NECE da glasa na njima a samim tim LEGITIMNE i jedine validne institucije Republike Srbije ostaju, i sve po zakonu. Silom ne mozete naterati nikoga da se dobrovoljno baci u ponor.
pre 11 godina
...zar je bilo mesta da "Beograd" jos "malo" popusti??? Nazalost, izgleda da jeste. Unuci ce se stideti nas i ovog vremena, jer ljudi zive 80 godina, a sramota doveka. Sto bi rekao Travolta u " Generalova kci ": " Sta je gore od silovanja?...Izdaja."
pre 11 godina
A moze li u sporazum da udje da bar jedan prelaz ostane srpski?
pre 11 godina
Veliko zalaganje naše vlade će uroditi plodom, verujem da će se prihvatiti ono što je Srbija tražila.
pre 11 godina
Одлични потези наше владе и сигурност коју пружају је сигурно преломни фактор и све нас више и више види да је ово оно право.
pre 11 godina
Treba priznati realnost a to je da je Kosovo okupirano od strane NATO.
Podrška svim ljudima koji tamo žive u oslobođenju od istog.
pre 11 godina
Može li neko da pojasni ovo?
Nisam ja toliko pametan.
Ako sam dobro shvatio, to je ono što, u suštini, Srbija i traži, samo ne toliko direktno, nego, da tako kažem "pravno zavučeno", da "zadovolji" široke narodne mase u Prištini.
pre 11 godina
Upravo njihovu formulu pokušavamo da izbegnemo još od 1999!
Nadam se da ovo neće proći kod javnosti!
pre 11 godina
beqa@-u pravu si. nece im biti fino uopste. ali kad dodje do promene klime u svetu(a sigurno hoce) onda ni vama nece biti dobro. ustvari, sasvim sigurno ce vam biti mnogo gore nego sto je onomad bilo. pa bi mogli malo da povucete rucnu jer ako posejete previse... bojim se da ce vam zetva biti izuzetno gorka. vazno je da skapirate da bez obzira na postignute dogovore u narednom periodu ta prica nije i nece biti gotova. mi se na kosovo vracamo kad-tad, ako treba, cekacemo i pedeset godina povoljan trenutak. provereno mozemo da cekamo, nije nam prvi put.
pre 11 godina
Pa da EU nema formulu ne bi uopste bili ratova u bivsoj SFRJ. Jedini problem da je to poznata formula sa kojom se Srbi bacaju na kolena da puzeci ulazimo u raspadajucu kucu. Apsurdno je papagajsko ponavljanje u vezi misljenja EU kad i vrapci znaju da Nemacka odlucuje o svemu a ona je ta koja je vojno i politicki prisutna na KiM. Poznato je i to da su kroz celu istoriju bili najveci neprijatelji Srpskog naroda a i to da su uvek imali i podrsku piliticara iz Srbije sto je frustrirsjuci podatak. Vuk i ovca nikad ne mogu biti prijatelji a mi to zaboravljamo. Steta koju ce se sigurno napraviti sporazumom sa neprijateljom imace za posledicu da ce se morati ponovo ratovati da se vrati Srpska zemlja. Politicari koji zive kao ptice od danas do sutra misle samo kako je vazno da budu na vlasti.
pre 11 godina
Taci je bio u pravu!
pre 11 godina
EU ima formulu za sporazum to nam je svima jasno, nadam se da je Drzavni vrh ucinio maksimalan napor da se dobije sto vise u ovom trenutku. Ovo me podseca na Respubliku Srpsku.Ako je tako dobro.
pre 11 godina
@(nixonn, 15. mart 2013 06:46)
Албанаца на КиМ ни пола милиона, са негативним прираштајем (нема више "косовског додатка"!) У Албанији их до 2М.
Посао? Ко ти рекао да им треба обезбедити? Европска вредност је да се прво запошљавају радници унутар ЕУ, касније остали. Сличан модел са Албанцима у Србији.
Још јаднију инфраструктуру имају Палестинци, а осим камена и песка ништа другп немају. Десетине милијарди је вредност природних богатстава на КиМ.
Оружани напади на полицију? Знаш шта се десило са оним Тексашанима што се дигли против уставног поретка САД? Нико не зна! Појео их мрак.
Итд, итд...
Шта има Индија од Кашмира, а шта Енглези од Фокланда, Израел од Голана?
Зато и нестајемо...
pre 11 godina
@ bezimena. Ova devojka ne prestaje da spinuje. KiM je bio bure bez dna ne zbog manjka bogatstva, vec zbog endemske korupcije. Oblazu nam gorku, pregorku pilulu pricama o krininalnim Srbima sa severa KiM, o jalovoj, skoro prokletoj Kosovskoj i Metohijskoj zemlji, a zapravo je puno bogatstava i izuzetno plodna, geostrateski sjajno pozicionirana. Pogledajmo na sta su Englezi spremni zbog Falklandskog kamenja i 3000 ljudi, udaljenih 10000 km od Londona. Unuci ce nas se stideti zbog ovih dana.
pre 11 godina
Тако само напред треба да имамо јединствен став поводом сваког питања и да добијемо напокон датум за приступ ЕУ.
pre 11 godina
Za one koji brane razloge zbog kojih treba priznati Kosovo- DA, slazemo se verovatno svi da sa Albancima nema suzivota. Ali, PRODATI Kosovo za DATUM PREGOVORA je ravno samoubistvu! PRODATI za MOMENTALNO CLANSTVO u EU i za nadoknadu stete od bombardovanja koja se meri destinama milijarda eura- e to moze. A posto mi nemamo pregovarace nego poslusnike, izlisno je o bilo cemu da raspravljamo. Ukratko, jos jedna pobeda Ivice, kao i protiv NATOa 1999.
pre 11 godina
@ nixonn. Cak si i ti zakljucio istorijsku i geografsku, ( ali zahvaljujuci Titovim podrepasima, ne i politicku) cinjenicu da 4 opstine ne pripadaju KiM. Da li bi tako "realisticno" sagledavao stvari da ti neki nasilnici otmu vikendicu na nekoj planini. Da li bi potpisivao neko implicitno priznanje da ta vikendica nije vise tvoja, ili bi se sudio sa njima dok pravda ne bude zadovoljena. Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
pre 11 godina
Znam da Vučić i Nikolić neće prihvatiti ništa što nije u interesu Srbije i naših ljudi na Kosovu. Pokazali smo jaku volju za rešavanje problema i verujem da će nam i EU pomoći ako zaškripi.
pre 11 godina
@in vivo. Netacno. Medjunarodno pravo ( i zavrsni akt iz Helsinkija o nepromenljivosti granica u Evropi, i rezolucija 1244., i izvestaj Dick Marty-ja....itd.itd.) je apsolutno na strani prava republike Srbije. Srbija ne koristi 5% pregovarackog potencijala. Zasto?
pre 11 godina
Austrijske novine pisu da su Srbi naivna deca ako misle da ih Evropa hoce. Dalje kazu da Evropi ne trebaju lopovi i mafijasi. Oni ne zarezuju Srbe ni u sta.Srbima treba Ruska pomoc a ne da se Srbi sami bore sa Evropljanima.
pre 11 godina
Јевропи
Теби да певам — теби, тиранко!
А дух ми мори отров и гнев;
Увреда твојих жаоци јетки
Потпаљују ми племенит спев.
Милионима народи пиште,
Милион груди просипа крв —
Милионима пале кућиште,
Милион људи гмиже ко црв.
И милиони долазе смерно
Јевропи гордој на холи суд:
Не може више, раја не може
Сносити јарам, мучити труд!
Тиран нас гази, срамоти жене,
Усева наших отима плод.
Пресуди, смерна, да л' живот може
У таквом игу несрећни род?...
Изгинућемо!...
„Па изгините!”
Подсмеха твога горди је збор.
„И гинућемо, гинути славно —
Ил' мачем пресећ Гордијев чвор!
Изгинућемо — али слободни,
Јер Србин неће да буде роб!
Тамо далеко, на светом гробљу,
Потражићемо живот ил' гроб!
(1867.)
Ђура Јакшић (1832-1878.г.)..............jel trba da vam prevedem na srpski. Uputno i za Albance da pročitaju. A i za pripadnike drugih balkanskih plemena.
pre 11 godina
Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade. A o Ustavu i da ne govorim, pa niko nece glasati za bilo kakve ustavne promene u Srbiji. I sta ce onda da bude? Alo, "elito" na vlasti, malo se spusti na zemlju i popricaj sa ljudima. U danasnje vreme interneta, drustvenih mreza nece ti igrati izgovori "mene su pogresno obavestavali o volji naroda".
pre 11 godina
Drago mi je što "kako se navodi, biće zadovoljna i jedna i druga strana i što se EU tiče, sporazum Beograda i Prištine je postignut, a ostale su samo finese" kao i što nakon jučerašnjih susreta najviših zvaničnika Srbije i Kosova s visokom predstavnicom EU za spoljnu politiku i bezbednost Ketrin Ešton u Beogradu i Prištini, dve strane složile u oceni da se pregovori približavaju kraju- i to nije "samo",kako je napisano već ogroman napredak.
pre 11 godina
Zameram Zoranu što nije stupio u kontakt sa Hašimom.Imali su zajedničke prijatelje.Dijalog je mogao biti otprilike ovakav:"Znam Hašime da si...(sve najgore) ali čuvaj ti moj narod a ja ću tvoj".Bio bi živ i možda dobio Nobela.
pre 11 godina
mogu samo da cestitam ako je istina i da napisem jednu rec, NAPOKON !!!
pre 11 godina
Amerikanci su bili glavni zaštitnici Prištine i bez njih nikakav sporazum nije bio moguć između Beograda i Prištine. Nedavna izjava ambasadorke SAD-a u Prištini, a i jučerašnja izjava Ambasadora SAD-a u Beogradu, u kojima oni daju praktično potpuno iste izjave, da je dogovor moguć, i da podržavaju svaki dogovor dve strane, mogu da nagoveste da i SAD iskreno želi da se ovaj problem reši, i da će sigurno uticati i na Albansku stranu da popusti u svojim zahtevima.
pre 11 godina
Nikada transparentnije se nije pregovaralo sa Albancima nego što je to danas. Čak bi se moglo reći da Dačić i previše iznosi detalja o razgovorima. Sasvim je jasno da ova vlada kada su u pitanju razgovori o Kosovu ništa ne krije, i vrlo često iznosi i najsitnije detalje razgovora. Ovako i treba da bude, ali tako nije bilo u vreme DS-a.
pre 11 godina
Verujem da naši neće popustiti pred albancima koji su navikli da im se u svemu udovoljava.Ima i oni da čine ustupke
pre 11 godina
Tih "malih" finesa se ja i bojim. Sigurno su na našu štetu.
pre 11 godina
Taci kaze da nece nista mimo zakona i ustava.imamo li i mi zakone i ustav?
pre 11 godina
Nadam se da ova "čarobna " formula neće ići na štetu Srbije!
pre 11 godina
Bolje da se desava nesto, nego da se sedi skrstenih ruku! Ovako moze biti samo koristi za drzavu!
pre 11 godina
Ovo ni ja nisam shvatio a kako li ce neko sa kupljenom diplomom?
pre 11 godina
to nisu finese to je laganje naroda koji zna da ga lažu,tako da odmah potpisujte i da se razilazimo
pre 11 godina
Ja bre zivim u jednoj od tih opstina, aj prestanite vise da me kidate nervno cu da skrenem vem mi lepo kazite sta ste dogovorili pa da ja sam odlucim sta cu sa svojim zivotom i porodicom! Bar toliko demokratije vase mi dajte!
pre 11 godina
Narode, ne nasedajte na propagandu! Ovo je cin kapitulacije isti onaj kao 1999. godine! Samo sto isti ljudi onda i tada debakl i katastrofu predstavljajli kao pobedu!
pre 11 godina
Nadam se da Eštonova ima neki jači argument da ubedi Tačija, formula ne znači ništa ni nama ni njima. Ili će da prihvate ili propadaju razgovori. Ovog puta se slažem sa Dačićem.
pre 11 godina
EU je uvidela da Srbija ne može da napravi veći kompromis od trenutnog i da je sada Priština ta koja mora da napravi ustupke kako bi se došlo do dogovora.
pre 11 godina
Jel nastavimo da im pratimo vremensku prognozu za inat?
pre 11 godina
Sve dotle se samo otvara "ventil--igre" koju vi zovete izbori i s time omogucavate samo udobnost jednim-drugima (SNS*SPS) i pravite kombinacije izmedju varanja,lazi,glupiranja bez istinitog RAZMATRANJA I PROVERE ,Srbija i Kosovo jer to je CINJENICA !
Nastale su dve drzave , a za trecu tu mesta nema ;jer R.1244 kaze sve !
pre 11 godina
@supervisor, 15. mart 2013 07:29)
"Mene samo zanima u cije ime sta oni potpisuju. Oni se frljaju tu sa ovlascenjima, institucijama, raznim glupostima i izdajama, a 99 posto srba na severu Kosova nece to prihvatiti, opet ce se dici na barikade..."
Odgovor: U IME SVIH VAS, jel ste ih vi sami izabrali i dali im PUNOMOC da pregovaraju, razgovaraju, dogovaraju i potpisuju!!!A sto se tice barikada, razmislite malo bolje o tome. Posle SPORAZUMA (ako ga uopste bude bilo), mislim da vas niko vise nece tolerisati. Manite se barikada ljudi, to ide sve na vasu stetu ili bice ponovo "TRAKTORIADA" (sto vam nikako ne zelim, ali o tome vi sami odlucujete). Bas ce me zanimati posle komentari "decka sa barikada", a ti "Supervizore" mislim da malo vise razmisljanja nebi ti bilo stetno!!!
pre 11 godina
Pitanje svih pitanja je ustvari kako danas posle decenije LAGANJA tim "brizljivo zatupljenim i obmanutim gradjanima" Srbije objasniti da je "kosovski problem" odavno resen, da se samo jos jedna decenija "potrosila" iskljucivo na uzaludno i besmisleno "durenje" Srbije koje je "srpskim zvanicnicima" donosilo KORIST dok je drzavu i gradjane kostalo "k'o Sv. Petra KAJGANA"?
pre 11 godina
dosta više to Kosovo pa Kosovo,90%naših je već odavno rasprodalo sve svoje dole jer su imali takav savet prethodnik vlasti,za ovu šaku jada treba iznaći rešenje,dogovoriti se uz male obostrane ustupke i omogućiti im koliko toliko normalan život.Da bi dobili takav život dogovor nikako i nikad ne može biti jednostran ,nametnut,moramo se sad malo saći i mi a i oni i više završiti tu priču,ali naravno nikada im ne priznati Kosovo
pre 11 godina
@opet ja
Severni deo ne kontrolise niko i to nije sreca ni za koga sem za profitere.Sto se tice ustava od njega se ne zivi niti moze da se jede vec mora da sluzi narodu a ne necijem narodu.Ja ne branim nijedno resenje, samo verujem da nikakvo resenje,nikakav ustav ne moze da garantuje da ce srbi pa cak ni albanci ostajati na Kosovo.Ljudi odlaze i iz Srbije a hoce neko da se garantuje da nece odlaziti iz severnog dela KOsova,nije za ocekivati bez obzira na resenje.Jedno demokratsko resenje ali ne samo po ustavu (Kosovskom ili srpskom,to nije tako vazno Po cijem )nego po tome sto se to postuje i sprovodi, bilo bi najbolje resenje za sve. Nesreca je u tome da se stalno neko od aktuelnih funkcionera ili zvanicnika proglasaca krivim da Srbija izgubi Kosovo. KOSOVO JE IZGUBLJENO CAK I PRE MILOSEVICA ali sad nije slucaj da to dalje objasnjavam. Zivela demokratija koja je kod nas jios cvece koje ne cveta. Sa nadom da ce ovaj komentar biti objavljen, pozdravljam sve dobre ljude.
pre 11 godina
EU ima formulu?! Njihove formule idu u interes samo Kosova! Ništa ja njima ne verujem!
pre 11 godina
Inace, KiM je Balkanski Sibir po pitanju rudnog bogatstva.
(socijalista, antikomunista, 15. mart 2013 10:59)
Bajka za nacinaliste.:))) KIM je, kao najnerazvijeniji deo zemlje, bilo bure bez dna još za vreme SFRJ. Toliko je bogato...
p.s. Srbija je daleko bogatija pa NIKO NIŠTA NE RADI! Nesposobne lenčuge.
pre 11 godina
Znaci tako, dugo putovanje u Jevropu, konacno se uspesno zavrsava.
pre 11 godina
Treba biti realan. Po meni je ovo rešenje o kome se piše po sajtovima, poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.
pre 11 godina
Realnost je surova, Srbija je verovatno morala da ucini razne ustupke kako bi srbi na Kosovu dobili veca ovlascenja, ali nazalost tako stoje stvari i to je cena dobijanja datuma za pregovore sa EU kojoj svi tezimo, jer samo kao clanica EU mozemo da verujemo u bolju buducnost.
pre 11 godina
U prevodu - sve je dogovoreno,ali nista nije dogovoreno...
pre 11 godina
Ma mene te finese plase.....
pre 11 godina
Priština će ovaj sporazum predstaviti tako da prenošenjem nadležnosti opštinama nisu dali ustupke, dok će srpska strana moći da kaže da je Zajednica srpskih opština ipak dobila nekakva ovlašćenja, naveo je sagovornik ''Blica''.
Eto kako to ide. Biće onako kako kažu EU i SAD, a vi "premijerčići" tumačite to svom narodu kako vam je volja! Nadam se samo da će ovo ispasti dobro po naš naroda dole, da će moći da živi u miru i napretku. Da se sukob okonča. Toliko su zaslužili od Srbije i njenih vlasti.
pre 11 godina
I dalje mi nije jasno - jeli to zajednica srpskih opština na Kosovu, ili u Srbiji?
I jel Ustav spominje ikakvu "zajednicu opština"?
Videli smo da je Ustavni sud bio agilan u smanjenju ovlašćenja pokrajini, a da sad ćuti kada neke opštine u Srbiji dobijaju ovlašćenja koja im po Ustavu nikako ne pripadaju?
Ili je ovaj triling kečeva ipak priznao da Kosovo nije Srbija?
pre 11 godina
E ako su nam oni spremili formulu,onda je ta formula g6 h13.Vreme nas je naucilo da kad god su nam oni neku formulu ponudili mi smo vozili trotinet posle toga.
pre 11 godina
Zvog ovog nacina uplitanja i 'posredovanja' kakav danas vidimo, Evropa je i dobila epitet 'Evropska stara Kurva' ... I moze, i ne moze, i us'o i nije us'o, i ti si u pravu, i on je upravu, i svi su u pravu ... Ja to nazivam svojevrsnom prostitucijom u sferi politike, diplomatije, posredovanja. Uostalom, ako se malo podsetimo istorije, upravo ova 'evropska kurva' nas je nekih storinu godina ranije i osvatavila sve nas na balkanu u ovakvim odnosima iz kojih su se, posredno ili neposredno, i izrodle devedesete i svi ovi konflikti i zavrzlame koje ni danas nema muda da presece jasnocom, odlucnoscu i pravicnim pristupom koliko god je to moguce. Neka mi nego kaze ovde, kada je Evropa bila u stanju da u bilo cemu presece gordijski cvor - nikada! Zato ameri danas i vode u svetu, zato sto, kada se necega late, oni i preseku.
pre 11 godina
Sta ti je zivot, u EU nas uvedose, Toma, SNS i SPS.
pre 11 godina
Koliko ja znam, u bajkama, vestice imaju formulu samo za otrov.
pre 11 godina
Dosta vise sporazuma cije se formulacije mogu tumaciti dvojako. Nista se time ne resava, vec se samo prolongira konflikt, a odgovornost prbacuje na one koji ce te sporazume morati da sprovode. Ili se dogovorite ili priznajte da trenutno ne mozete da dodjete do dogovora, da li stvarno mislite da je narad toliko glup. To sto Vi radite zove se "sibicarenje" a ne odgovorno sprovodjenje drzavne politike.
Da ne bude zabune, ovde se obracam obema stranama a narocito jos i kvazi diplomatama iz evropske unije, koji ce o tim sporazumima brinuti do sledece promene funkcije, a posle toga ce pisati knjige kako je to sve moglo mnogo bolje, ali eto, nije im se dalo.
Mislim da je jedini komentar, na ponasanje svih ovih aktera jedno veliko Fuj!
pre 11 godina
"The Devil is in the details..."
pre 11 godina
Kada se dogovore i donesu neki Sporazum, niko vise ne ce da pita taj narod na Kosovu sta misli o tome!
Ako ne prihvate - Srbija ce uvek moci da kaze da je ona sve uradila ali narod nece, a Kosovska vlast ce to moci da iskoristi i 'integrise' taj deo svoje teritorije.
Neizlaskom na izbore srbi ce samo izgubiti jer, po svim zakonima (bilo srpskim bilo kosovskim) pobednik je onaj koji ima najvise glasova o ukupno IZASLIH biraca.....
Braco Srbi, dobro razmislite sta radite!!!!
Da se ne dogodi kao sa Z4 i 'Olujom'.
Srbija ce po postizanju dogovora prestati da bude odgovorna za vase postupke!
pre 11 godina
Sporazum je postignut sto znaci da dobijamo i datum?!
pre 11 godina
Odavno EU ima plan za Kosovo i sada hoce da ga ufuraju na suptilan nacin.
pre 11 godina
Za ove igrarije zaista je potrebno mnogo živaca i upornosti.Nije lako i cenim trud ljudi jer ulažu velike napore.
pre 11 godina
Мислим да треба да сачекамо званичан документ о томе шта су се договорили ,без прејудицирања неких ствари!Међутим,уколико и буде овако као што је сада саопштено,ово јесте на неки начин уступак Приштине.Морамо схватити,уопште нисмо у завидном положају.
pre 11 godina
A ovlascenja srpskih opstina bice da odluce prioritet gde treba kositi travu kada na leto izraste...
pre 11 godina
Nasi su daleko gluplji nego sto sam mislio
pre 11 godina
(Dushan, 15. mart 2013 07:15)
Dusane, svaka ti cast. Gotovo da nema vesti i komentara na temu ovih pregovora da nisam pratio i procitao. Tvoj je komentar vrlo vrlo savestan i korektan. Prosto ne zelim, nemam sta da dodam. Mozda samo da kazem da smo ovu vrstu pristupa u resavanju nekog problema, koju sada vidimo od SVIH ucesnika u ovim kvazi pregovorima, nekada nazivali ciganijom. Eto, bez ikakve namere, naiskrenije, da ova kvalifikacija zvuci uvredljivo za etnicku grupu kojoj se referise. U svakom slucaju, imam ideju: predlozio bih toj istoj etnickoj grupi da, kada se oni sami zele ograditi od necega sto im prevrce zeludac, od necega sto si i oni sami nazivuaju 'ciganijo', da ubuce - kada im se nesto gadi (kao meni i tebi sada ovi pregovori) - koriste sintagumu "nemoj da si fukara kao EUSRBOKOSO pregovaraci"
*ebu nas u zdrav mozak - fukare ... fuj, fuj, fuj ...
pre 11 godina
Koliko mogu da vidim, smisao prava je dvosmisleno tumačenje određenog akta, zakona, člana. Pa vi svi počev od ovih naših ste gori nego deca!
pre 11 godina
...srpski politicari kao uvek
pre 11 godina
kakvo god rešenje da bude uvek će biti usijanih glava kojima će to smetati,da su znali prethodnici kako da reše rešili bi to,nadamo se samo đto manjim odricanjima i trajnom obostranom rešenju
pre 11 godina
Nece se stideti ovoga vec ce se stideti ratova i zlocina koji su pocinjeni u njihovo i nase ime!
Stidece se Srbije koja se nije snasla u trenutku raspada SFRJ i koja je krenula putem kojim nikada nije isla - a to su ratovi, obmane i kradje naroda, konfrotacija sa celim svetom,....toga ce se stideti!
A zali ce nas koji smo morali da pristanemo na na ovakve sporazume jer ce znati da nismo imali drugih izbora. I nemoj samo da kazete da je kostunicino 'zamrzavanje problema' realna opcija jer nas ni u Srbiji vise nece biti
pre 11 godina
Vezano za ovlastenja evo vam primjer iz Bosne:
MUP RS nema ministra nego direktora policije [Cadjo]ima izvrsna ovlastenja na podrucju entiteta RS, ALI 'iznad' MUP RS je SIPA tj organ ministarstva besbjednosti drzave BH [trenutni ministar je Fahrudin Radoncic]. A ta SIPA hapsi po cjeloj BH tj za nju ne postoje entitetske granice.
Da uporedim sa USA:
U USA postoji FBI koji ima ovlasti sirom cjele drzave, ali postoje i lokalni serifi koji imaju vlast na terenu svog sreza/opstine [county]. FBI im moze uletiti i vrsiti istrage i hapsenja/preuzimati komandu bez da trazi saglasnost tih lokalnih vlasti [serifa]
Daa se vratim na Kosovo: ROSU je ekvivalent SIPA u BH i FBI u USA i moci da hapsi po celom Kosovu. Cak i na severu bez da trazi saglasnot/obavestava unapred.
Recimo u BH kada SIPA hapsi, lokalna policija joj pomaze tako sto najcesce regulise saobracaj, a pojma nemaju koga i zasto hapse jer postoji strah od provale akcije
pre 11 godina
Ako EU ima formulu za rešenje sporazuma Beograda i Prištine i ako su sa tim rešenjem zadovoljne obadve strane , onda se potpisivanje tog sporazuma može očekivati vrlo brzo. Ako je sve drugo rešeno rešiće se i te neke finese.
pre 11 godina
Koliko Ja znam tu formulu zvana Kosovo Vi sprovodite jos od vremena Milosevica,vasi hokusi-pokusi nas skupo kostaju,koliko ubijenih,proteranih,srusenih istoriskih spomenika....,te vase igrarije u stvarnosti nimalo nisu naivne.
pre 11 godina
Vidi, za corbu koju ja zakuvam, logicno je, da imam recept.
pre 11 godina
Hajde vec jednom da vidimo i to cudo pa da svi sa ovih prostora duboko odahnemo. Skro da smo ostali i bez vazduha.
pre 11 godina
Da li je iko razumeo sta je ovde receno da je postignuto?
pre 11 godina
Лажови само обмањујете јавност,сваки дан неке небулозе .Читамо стране медије а ускоро ћемо у азиланте из "БАНАНЕ"
pre 11 godina
Kosovo prenosi opštinama a one Asocijaciji opština. Dobro osmišljeno.Majstorstvo u vodjenju politickih procesa. nema šta. Svi, ali baš svi treba da uce politiku od ovih majstora. Ovo ozbiljno mislim, nisam sarkastičan. Da su oni pitbulovi s'početka 90' tih makar malo znali ko ova EU ekipa ko zna gde bi nam bio kraj.
pre 11 godina
Srbija je u situaciji da izmedju 2 zla zla bira ono manje.Svaki sporazum u kojem ce se obezbediti prava na zivot nasih ljudi na Kosovu je pozeljan.
pre 11 godina
Ni Taci ni Dacic ne mogu da popuste jedan drugom a da ih to ne kosta na izborima. Ali ako Estonova ima plan, boze moj, sila boga ne moli, i popuste njoj, onda uvek mogu da kazu da su popustili Evropi, a ne drugoj strani. Tako ce za njihove ovce biti kriva Evropa, a ne oni.
pre 11 godina
Upravo tako: Srbija odustaje,a Priština malo popušta..i to je na kraju ono što se traži:Kosovo je država, Srbi na sjeveru-lokalna samopurava pod ingerencijom Rep.Kosovo. U nastavku to znači pozivni broj za Kosovo,dokumenti za sve građane Kosova iz MUP-a Kosova,granični prijelazi uz IBM...itd.itd. Zašto je Srbija morala opet toliko odugovlačiti proces da bi na kraju prihvatila ono predloženo na početku dijaloga ? Kako će Dačić objasniti građanima da su džabe čekali i uzaludno bili mrcvareni praznim obećanjima i lažnim nadama?
pre 11 godina
Prethodnici nisu mogli da rese problem KOsova jer bi bili, i bukvalno, rastrgnuti od istih ovih koji sada hvalospeve odaju "mudrostima" svojih vodja. Isti ti, koji sada tvrde da je ovako "dobro jer ne moze bolje, zbog realnosti, su proglasavali sve, posle Slobe, izdajnicima, stranim placenicima itd...
Mozda je najveca tekovina srpske " demokratske evolucije" to da se ovi " nedotupnici" sada uveliko slazu sa svakim dogovorom koji ce njihove "mudre i odgovorne politicare" odrzati na vlasti. Gde cete vecu ironiju od cinjenice da svi oni lizu sve ono sto su ispljuvali, par meseci ranije. I ne samo da lizu, nego su i zadovoljni zbog toga.
pre 11 godina
Da su ne daj Bože demokrate na ovaj način uzele da rešavaju pitanje Kosova, ja sam potpuno sigurna da bi gradjanski rat izbio, sa sve Tomom i ekipom na čelu. Sad se vidi ko kontroliše navijačke grupe i taj ološ od omladine i ko ih je stvorio.
pre 11 godina
Ako im je formula slicna onoj za spasavanje Jugoslavije ili za autonomiju Srba u Hrvatskoh, SPASAVAJ SE KO MOZE !!!
pre 11 godina
Potrebna mi je formula za elixir za vecnu mladost. Pozovite 064 xxx - xxxx
pre 11 godina
Na kraju ce biti (ako i to) kao u Republici Srpskoj koja kao ima svoju policiju sa direktorom na celu, ali joj na teren svako malo 'uleti' SIPA i hapsi, (kriminalce, optuzene za ratni zlocin, sverc,..) pretresa a uopste ne obavjesti unaprijed cak ni direktora policije RS (Stanislav Cadzo)
A na Kosovu ce isto tako kvako malo 'uletati' ROSU i hapsioti . Cak i na sjeveru.
pre 11 godina
Ringishpil dok ne popadamo u nesvest.
pre 11 godina
Srbija mora da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Ovo mora da je neka carobna formula.Mislim da ce nam biti potreban carobni stapic ne bi li nam Pristina dala ono sto mi zahtevamo.Nadam se da ce se nas trud isplatiti!
pre 11 godina
Koliko li je brza ta formula, da li bi se mogla takmičiti u Formuli 1 :)
pre 11 godina
Ovo mi je najjace;doznaju od neimenovanih izvora!?Ma to je sarlatanstvo,a ne novinarstvo!Tako i ja mogu biti novinar...cuo sam,neko mi je rekao...btw,citao sam komentare prije ove vlade,pa prije ovih pregovora.Vecina vas je urlala kako je Kosovo Srbija,te da nema sanse za ustupke po tom pitanju,pa makar ne pristupili EU nikada!A gle sada,daj sta das!I to pod vodstvom odmetnutih radikala,tako da mi se Tadic cini nakon svega radikalom nad radikalima!Cudo jedno kako je politika prevtljiva,jos kad se upetljaju "neimenovani izvori"...narod se "zapetlja",tako da vise niko ni ne spominje vlastiti ustav!I to sve radi pristupa pregovorima sa EU,eeeeejj!?Tek tad kalvarija pocinje,tesko mozes naprjed,a nazad nesmjes!Nas su u HR toliko izludili,da vecina ljudi nezna dali se treba sad veselit ili ne - ko kad dobijes utakmicu,a svejedno ispadas!
101 Komentari
Sortiraj po: