обрт
pre 11 godina
Да ми је неко рекао да ћу доживети, да ће СНС полако преваспитати Ђиласа да подржава њихове ставове рекао бих сваком таком да није нормалан,а види ти то сада...
Četvrtak, 14.03.2013.
14:49
Lider Demokratske stranke Dragan Đilas poručio je da će ta stranka podržati Vladu Srbije u rešavanju pitanja Kosova.
Izvor: Tanjug
pre 11 godina
Да ми је неко рекао да ћу доживети, да ће СНС полако преваспитати Ђиласа да подржава њихове ставове рекао бих сваком таком да није нормалан,а види ти то сада...
pre 11 godina
Đilas je imao svoju šansu dok je bio na vlasti, neka se sad ne meša.
pre 11 godina
Ajd idi pravi most, to ti nabolje ide od ruke.
pre 11 godina
Prosto ne verujem....
pre 11 godina
Xaxax, sad ce Djiki podrzati sve zivo, samo da do izbora ne dodje. Sta si do juce govorio, aj pocni da zapisujes, da se vise ne ispaljujes ovako, sramota za jednog gradonacelnika.
pre 11 godina
Svi ste vi komunisti pravljeni na kalup isti! DS=SNS
pre 11 godina
Gospodin Djilas izgleda ne moze da poveruje da je srpski narod obdaren mozgom, za kojeg je dovoljno da radi u minimalnom kapacitetu da prepozna kada neko demagogise.
pre 11 godina
Ja ne znam koga interesuje mišljenje DS-a? Mislim da je ovo ulizivanje kao nada da će ući u vladu. Uzaludna nada...
pre 11 godina
dok ovaj nudi podrsku nesto muti
pre 11 godina
Da li vi zaista mislite da im je potrebna vasa podrska?
pre 11 godina
oprez mutikasa na sceni
pre 11 godina
Konacno su i oni shvatili da smo svi gradjani ove zemlje i da nam je svima u interesu da nam bude bolje ma ko god bio na vlasti.
pre 11 godina
@(Dule, 14. mart 2013 18:12)
Ta istorijska poređenja nisu ni malo ekvivalenta, ali se za Đinđića slažem, mislim da ga ova zemlja nije zasluživala i uvek je ubijala one koji su hteli da je promene.
Što se tiče Kosova, realnost je da su Alabanci tokom velikog vremenskog perioda naseljavali Kosovo da bi u jednom trenutku postali potuno dominantna većina, da li je to bilo 1970. i 1980. nije ni bitno, što bi rekao Dereta, Kosovo je tada izgubljeno, jer teritoriju gubiš kada više nemaš svog stanovništva na njoj. Ono što je postao problem jesu tenzije koje su se stvorile između Albanaca i Srba, a te tenzije je Milošević samo zacementirao svojom nacionalističkom politikom i na kraju pokušajem da očisti Kosovo na način na koji je Tuđman očistio Krajnu. To mu nije dozvoljeno od strane velikih sila i na Kosovu danas imaš 2 miliona Albanaca koji ne žele da žive u Srbiji i 80-90 hiljada Srba koji žive na Kosovu. Ono što ti Srbi kao i ostali odbijaju da prihvate da su Albanci apsolutna većina na Kosovu i da smo Kosovo demografski izgubili. Ti Srbi bi da veruju da je Kosovo srce Srbije iako je to potpuno iracionalno i deluje potpuno kontraproduktivno na pokušaje drugih(EU) da naprave neki održiv mir na Kosovu, jer je teško tražiti održiv mir dokle god imaš ljude koji misle da bi Kosovo trebalo braniti do poslednje kapi krvi jer je to nekakva sveta zemlja.Granice se menjaju i zavise od naroda koji tu živi, i Prusija je bila sveta zemlja Nemačkog carstva pa je danas veći deo u Poljskoj.
pre 11 godina
ne mogu da verujem
pre 11 godina
Da li je moguće?!
pre 11 godina
Ono sto su vlasti predhodnih godina pristavile za corbu isti misle da ce nova da zaprzi, mada mislim da pravi imaju bolji zacin pa nece imati takav ukus - Gorak Eeeee cemu se vi nadate!
pre 11 godina
I losa reklama je reklama.
pre 11 godina
Sve se bojim da vi sedite mirno.Spremate vi već neku podmetačinu.Ne možete vi biti normalni.
pre 11 godina
Ova vlada radi nazalost posao koji je odavno trebao da bude zavrsen, i umesto da sada ulazimo u EU zajedno sa Hrvatskom mi gubimo vreme jer je prethodna vlada na celu sa DSom bila nesposobna i nespremna da prihvati odgovornost u resavanju kosovskog pitanja. Oni su svesno gurali problem pod tepih i sada da nije Nikolica koji je izradio platformu i postigao opsti konsenzus ne znam koliko bi se jos dugo resavalo kosovsko pitanje. Platforma predstavlja najbolje resenje jer se u njoj jasno definisu nasi interesi od kojih mi necemo odstupiti. Hrabrost, energija i zelja za boljom Srbijom su nesto sto krasi ovu vladu a DS je nazalost ostao upamcen kao neko ko je bezao od problema i odgovornosti.
pre 11 godina
Ovu vladu niko nece tretirati kao izdajnicku sto se Kosova tice.Kosovo je DS godinama zanemarivala a ova vlada pokusava da spasi sta se spasti moze.
pre 11 godina
Veoma zrelo razmišljaje jedog ozbiljnog političara. Koliko god da oni to nisu zaslužili.
pre 11 godina
Не могу да верујем да смо доживели да гос.Ђилас изјави нешто овако. Када се виде резултати човек мора да пружи руку и супарничком табору.
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
(kuda ide ovaj svet, 14. mart 2013 17:58)
Znate šta, nemojte više vi prepakovani radikali da spominjete NAROD, vi radite za narod, kako vas više nije sramota da pričate gluposti...Vi radite za strane interese, za tajkune, da se uvalite na državne jasle...narod je još više osiromašio za ovih 7 meseci, ne možemo da zaradimo da poplaćamo silne poreze i račune da bi vi na državnim jaslama primili nezarađene plate...
pre 11 godina
Trebalo se dogovoriti sa albancima devedesetih, sesti za sto sa Rugovom i onda ne bi ni doslo do rata ni NATO bombardovanja ni gubitka KiM. Crveno- crna koalicija sada ispravlja svoje greske i spasava sto se spasti moze u interesu naroda koja je jos ostala na KiM. Posle ratova, huskanja, busanja u grudi, 10 godine opstukcije konacno vodi se realna politika. Bolje ikada nego nikad ! Ali ko ce da nam vrati izgubljenih 20 godina normalnog zivota , da li ce neko odgovarati za sva zla sto su nas zbog njih zadasila ? I ne samo u Hagu nego pred svojim narodom !
pre 11 godina
Čini mi se da državni vrh zna šta radi i teži se maksimumu za Srbe na KiM. Imam poverenje u ljude koji vode državu, a i dalje mislim da DS sa Đilasom na čelu nema velike šanse.
pre 11 godina
Pre bi rekao, podrska Vucicu da ga ne u`apsi.d
pre 11 godina
nazalost Srbi nevide da jedna ozbiljna politicka parija u najtezem trenutku mora da podrzi vladu, i bilo bi dobro da su sve stranke takve . Da u pravom trenutku reaguju na pravi nacin , to je prava.SRBIJA .
pre 11 godina
@(Mare, 14. mart 2013 15:09)
Šta kažeš, realnost mora da prevagne.
Šteta što nismo i ranije uvažavali realnost, život bi nam bio kao san.
Recimo da je Knez Lazar prihvatio realnost sad bi nas bilo 80 miliona, jedino što bi svi bili Turci.
Da je Karađorđe mirno prihvatio realnost i nastavio da prodaje svinje, bio bi živ i zdrav, a Srbija i dalje deo Osmanskog carstva.
Da je Pašić uvideo realnost i prihvatio Austrougarski ultimatum (da njihova policija istražuje i hapsi u Srbiji po svom nahođenju), ne bi ušli u I svetski rat i izgubili svakog petog stanovnika u njemu.
Da je neko zviznu šamarčinu Brozu, kad je 1941 došao da diže ustanak, umesto da prihvati realnost Nemačke okupacije, ne bi imali građanski rat i nebrojena stradanja.
Posebno mi je krivo što Zoran Đinđić nije prihvatio realnost, da je Srbija beznadežan slučaj i digao ruke od ovog naroda.
Sada bi barem bio živ za sebe i svoju porodicu, ali on je ipak odlučio da menja tu realnost, a ne da joj se povinuje.
Ali kad se pomene Kosovo, tu obavezno realnost postaje zakon i mora se bezuslovno poštovati.
Sutra će neka nova "realnost", da se pojavi na jugu Srbije, u Sandžaku ili Vojvodini i jedva čekam da i nju uvažim kao što ti uvažavaš ovu, koja te se izgleda mnogo i ne tiče.
pre 11 godina
Koja podrška onima koji su svaki dogovor nazivali izdajom, sprečavali i opstruirali. Ne podrška, nego poziv na odgovornost zbog izgubljenih 10 godina.
pre 11 godina
Sada neće biti lako... Čim se on nudi da da podršku znamo da će nešto da zaškripi!
pre 11 godina
A kako da DS ne podrzi ovo sto radi sadasnja vlada na temi Kosovo kada SNS zapravo nastavlja ono sto je DS radio? Zanimljivo je to sto je za iste takve poteze SNS svojevremeno Tadica i DS nazivao izdajnicima, a sada samo nastavlja politiku DS-a.
pre 11 godina
Dzaba ti dajes podrsku vladi kad si je ti medju svojim clanovima izgubio, a da ne komentarisem razocarane gradjane.
pre 11 godina
Sada smo sigurno mnogo "veći" u očima evropske javnosti! Samo si nam ti još trebao...
pre 11 godina
Kao da je više bilo kome stalo šta Đilas misli ili govori. Ovo su samo neki očajnički pokušaji!
pre 11 godina
Računaj i na tetkin stan!
pre 11 godina
On je podsetio da je ta stranka u Skupštini glasala za Rezoluciju o KiM, naglasivši da demokrate na Kosovu neće sakupljati političke poene. –nema te vi na osnovu čega da skupljate poene više.Narod vas pamti
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
(milikica, 14. mart 2013 17:07)
U pravu si, on racionalno razmišlj za sebe I svoju okolinu a nema tu racionalnosti u kojoj mogu da uživaju građani! Nije dovoljno “dubok” taj džep!
pre 11 godina
Ko će ih tretirati kao izdajnike!? Pa njima ste Vi i ovi Vaši napakovali tako da ostaje samo da idu u završnu fazu a koga da osudimo za izdaju za sve one ranije godine!
pre 11 godina
Ima li DS bilo kakvu politiku, sem ove trenutne uvlakacke?? Za koga sam ja to glasala predhodnih godina??
pre 11 godina
Ne mogu da se nacudim. Doduse nisam detaljno procitao svaki mejl od predhodnih 50-ak ali mi se cine da skoro svi pokusavaju krajnje ozbiljno da komentarisu Djilasove reci i generalno poteze vladajuce klike. Pa zar se iz aviona ne vidi o cemu je rec!?! Zar se ne vidi da nas sludjuju svi politicari na vlasti sto drzavnoj sto lokalnoj a da su zapravo oni kontrolisani iz jednog izvora, pogadjate iz kog. Akcija je do detalja osmisljena i kordinisana. Mic po mic i zapadnjaci ostvarise sta su naumili. Prevode nas zedne preko vode, spinuju iz sve snage i sto je najgore uspevaju jer se isto "prima" kod ljudi. Vladajuci politicari, a takodje i velika vecina u opoziciji, igraju bukvalno kako im se kaze, kreni, stani, napred, nazad, levo, desno.......a narod.........pokusacu da budem blag....spava!
pre 11 godina
Djilas podržava Vladu, ovo ne miriše na dobro.
pre 11 godina
Suprostavili bi ste se vi Vladi Srbije po pitanju Kosova da niste videli da ih podravaju Evropa i Amerika
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
pre 11 godina
I ja pruzam podrsku vladi ,jer se konacno nesto cini...Ali Djilas pruza podrsku?Kako je postao predsednik DS-a,sve je protiv necega,pa i protiv svojih,a sada podrzava...bas sam iznenadjen.
pre 11 godina
Ne bi Djilas pruzao podrsku ni mrtav vec vidi da nesto ova vlada je odradila pa da i on bude "kao tu" da narod vidi da se vrzma i spominje ...
pre 11 godina
Razgovori koje vodi sadašnji državni vrh Srbije su mnogo ozbiljnije i Nikolić, Vučić i Dačić o njima otvoreno pričaju, za razliku od vremena kada je te razgovore vodio Borko Stefanović kada su ti razgovori bili takoreći tragikomični, jer se posle tih razgovora nikada nije znalo šta je dogovoreno, pa mora da bude zvezdice, pa ne mora da bude zvezdice, pa Borko oko granićnih prelaza tvrdi jedno, a Albanci i EU drugo, i naravno uvek bude to drugo, koje je nepovoljnije za Srbiju i Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Djilas prvo hoce izbore, pa onda nece izbore. Sad je kao Ds-u mnogo vazno resavanje pitanja Kosova koje oni inace nisu resavali godinama, a ustvari ukapirali da nemaju podrsku i da bi na izborima prosli kao bosi po trnju.
pre 11 godina
Pa sta se DS sada javlja?! Imali su svoje prilike da ucine stosta,ne samo po pitanju Kosova, ali to nam je sada najbitnije!!! Sve su propustili,slucajno ili namerno,nebitno je sada!
pre 11 godina
Sigurno da je svaka podrska Vladi, posebno kada se radi o Kosovu, dobro dosla. Ali posle izjava Borka Stefanovica, neznam kako treba da izgleda podrska DS.
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
pre 11 godina
Jedini razlog što Đilas pruža podršku vladi je taj što smatra da će SNSu pasti rejting zbog dogovora sa Tačijem. On i dalje ne shvata šta je interes Srbije i kako se boriti za svoj narod, ti koncepti su njemu potpuno strani...
pre 11 godina
Dobro gospodo draga, svi zajedno od SPO-a kao prve do Nove stranke kao najnovije, sa svim "velikanima" izmedju (SNS, SRS, DS, DSS, LDP) da vas pitam jedno pitanje: Ko ce da plati ovu vasu za_ebanciju zadnjih 25 godina?
Kad ih budem imao ako me deca pitaju "Sta ste koji q*ac cekali?" sta da im kazem?
Bando hohstaplerska.
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
(ccccc, 14. mart 2013 16:17)
Botu, neverovatno je da je Tomislav Nikolic rekao gospodinu Djindjicu da je i broza Tita bolela noga 3 dana pred smrt. A sada je predsednik. Aaaaa da razumem,vi ste placeni za to da delite minuse i pisete neke jeftine komentare u korist vase stranke.
pre 11 godina
Ne znam zaista cemu se nada g. Djilas. Ako neko hoce da glasa za ljude koji bez pogovora sprovode sto Vasington i Brisel traze, glasace za sadasnju vlast. Ne samo da oni nase nacionalne interese izdaju "brze i bolje" od DS, vec i za sada manje kradu. Oni koji ne mogu da vare kulturni dojam SNS (eksperti iz pecenjara, estrada), a potencijalno bi glasali za DS uvek mogu da izaberu neku fensi alternativu tipa LDP, Nova stranka. Drugim recima, ne vidim kako ce Djilas da se pozicionira, da ponudi nesto sto drugi vec ne nude u vecim kolicinama ili efektnijem pakovanju.
Ruku na srcu, Djilas i nema mnogo izbora, da je DS ovakvom brzinom igrao po zapadnom ritmu, SNS bi ih prozivao za izdaju (naravno sve bi to bila samo gluma), dok DS ni to ne sme da uradi (ni da odglumi), jer bi izgubili deo pristalica i otezali svoj polozaj kod ambasadora kvinte, a ne bi pridobili nikoga (zasto bi takav glasac odabrao DS ako vec ima DSS).
Ukoliko SNS ne napravi neke katastrofalne greske, perspektiva DS nije sjajna. Pravo osipanje ce tek poceti kada izgube vlast u BGD i eventualno na pokrajinskom nivou u Vojvodini (ocekujem uz sukobe Pajtica i Djilasa).
pre 11 godina
A sta drugo da kaze Đilas i DS.Ono sto oni nisu hteli,smeli, da urade to sad radi SNS,zato su i dosli na vlast!Razumeo je poruku.
pre 11 godina
Simpatizeri ove Vlade ne zele podrsku Djilasa u vezi Kosova, "POBEDA" bi mogla da im lici na izdaju.
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
(kako vetar duva, 14. mart 2013 15:17)
Ma ne bre...jaaoooj, sve si pogrešno razumeo, ali OK...nije ni bitno!
Ono što je bitno i što će biti jaaako bitno, da zapamtiš, jeste to da će ovim ljudima zaista, ali zaista biti potrebna podrška iz celog sveta kada se budu vratili sa poslednjeg sastanka u Briselu.
Moju podršku imaju...iako, kao što sam već rekao, se sa njima nikada za ovih 39 godina nisam slagao!
pre 11 godina
Kad vas protivnik radi ono sto ste vi hteli da uradite a on vam celo vreme smetao ili vam to nije dozvoljavao, onda ne treba da mu smetate i nego ga pustite da uradi vas posao. Djilas sigurno uziva gledajuci Nikolica, Vucica i Dacica kako kusaju corbu u koju su do skoro pljuvali. Voleo bih da sam ja na njegovom mestu. Ne bih se bas trudio da budem fini nego bih se smejao na sav glas da to svi vide i cuju. I uzivao u njihovim mukama, laganjima i prenemaganjima. A sad malo teorije zavere, kao zapsku za tu corbu: Nisu li mozda DSS-ovci namerno izgubili izbore da bi namestili svoje protivnike da se kompropmituju i pokazu svoje pravo lice i patriotizam. Drz'te se kosovski Srbi! Vasi spasitelji od srpskih izdajnika i NATO spijuna vam sada kroje sudbinu. Podarice vam jos jednu pobedu nad Albancima i NATO-om. Za neki dan o vasoj pobedi citacete u novinama koje oni kontrolisu. A vama posle kako bude. Beogradski Pilati su vec oprali ruke.
pre 11 godina
Problem Kosova je odavno resen, samo jos slag da se namaze..
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
pre 11 godina
Da je DS imala ovaku podršku od SNS(Nikolića i Vučića), a ne saplitanje, oraganizovanje demonstracija, protesta, nazivanjem izdajnika, veoma prljavu kampanju...mi bi problem Kosova mnogo ranije rešili i dobili više, ali i bi i dobili datum...Međutim, iako podržavam DS, ja se oko ovoga uopšte ne slažem sa Đilasom, jer ne može da se podrži ,,bilo šta'', bilo kakav dogovor...ne mogu Srbi sa Kosova da se ostave na cedilu i izbace iz Srbije i ubace u albanske institucije...da se faktički ,,prizna Kosovo kao nezavisno''.
pre 11 godina
@ Stevan...
Dokle vise takvi kao ti ! Cudno vam je kad covek podrzava druge stranke ??
Pa ovo je prvi put da neko iz protivnicke stranke podrzava ideju ili dogovor, koji je ispravan za svakog od nas. Nece valjda kao bivsi radikali sto su glasali protiv EU uvek, dok je bila DS na vlasti, a sad su odjednom ZA ??
Shvati covece, mada sumnjam da si u mogucnosti, dokle vise da se glasa za i protiv stranke ! Glasa se i podrzava politika, odluke i resenja za dobrobit svih nas.
Seti se sta je Djindjic rekao:"Ajde da uradimo nesto." A takvi kao ti pitaju: "A protiv koga?" Nadam se da cete da isparite jednom iz javnog zivota Srbije, ti i tvoji istomisljenici.
Djilas ce u koaliciju sa SNS uskoro, hteli vi to ili ne, bez SPS-a !!! Za 4. godine, Djilas je premijer, ako do tad ne isparite, videcete!
pre 11 godina
Podrška vladi oko Kosova = podrška ?ilasu oko Beograda
pre 11 godina
@marina
Da, bas sve, ukljucujuci i Kumanovski sporazum, povlacenje vojske i policije sa Kosova...
pre 11 godina
Naravno da Djilase neces rusiti vladu zbog Kosmeta jer ste na istom zadatku, i vlast i opozicija da se Kosovo preda u ruke Hasima Tacija.
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
(Winnie Pooh, 14. mart 2013 15:09)
Zato sto nisu imali podrsku opozicije. Kad god bi nesto dogovorili , prelazi su bili paljeni. Pitam se po cijoj komandi.
pre 11 godina
Nije tebe briga za narod Kosova,a izbori ti ne odgovaraju zato sto si razbio jednu stranku koja je trebala da sluzi i nasoj deci,a vi pojedinci ste je unistili iz licnih interesa. Sramotite se naroda Dragane.
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
pre 11 godina
Ima nade za tebe, sve što si rekao potpisujem. Cenio sam te kao gradonačelnika-menadžera, ali sam sumnjao u političara. Ok treba ipak oprezno, da li su dobili najviše što su mogli, ipak verujem da su dali sve od sebe da dobiju najviše po ovom pitanju i možda niko drugi ne bi dobio više danas, možda ranije ali danas ne. Oni ipak imaju veću podršku srba sa kosova tako da će nadam se to lakše proći, iako sam i sam tuždan što ne može više.
pre 11 godina
Mnogo je tragikomican Djilas. Pa ni on sam ne zna sta zastupa!
pre 11 godina
djilas mani se...
pre 11 godina
kosovo je otislo za vreme njihove vladavine,pa jered da sada zavrse posao zar ne
pre 11 godina
Naravno, u vreme kada je Srbija mogla da napravi iskorak u priznavanju realnosti na Kosovu, a za to Srbi tada dobiju svakako vise nego sto ce dobiti sada, DS nije imala ovakvu podrsku iz opozicije, nego su je optuzivali za izdaju zemlje.
pre 11 godina
Pametno. Pred sadašnjom vladom je teška odluka, Kosovo je odavno otišlo - ali će oni morati to da reše. A ova zemlja ima previše problema da bi se borila istovremeno i sa izborima...
pre 11 godina
Uopšte nije bitno ko prodaje Kosovo ili ko daje podršku prodaji, narod se očigledno ne pita. To što SNS priča jedno a radi drugo narod ne razume. ®Politička Elita Srbije™ očekuje da dobije pare posle prodaje Kosova i samo na to misle, a narod uopšte ne pitaju, narod je samo izašao na izbore, glasao i to je to, odlučuje elita, a ne narod. Pa zašto onda ljudi izlazite na izbore u Srbiji, koja je svrha toga?
pre 11 godina
Đilas je očigledno promenio taktiku. Iz taktite " napad je najbolja odbrana" prešao je na taktiku "ako ne možeš da ih pobediš pridruži im se", ali mislim da to ovde ne pije vodu!
pre 11 godina
Ponizenja smo doziveli nekoliko puta ali ovaj put ne sme da ga bude. Drago mi je da postoji zdrav razum kod pojedinih politicara.
pre 11 godina
Realno!
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
(Radovan, 14. mart 2013 15:21)
Ajde jednom u zivotu budite posteni i objasnite ovom narodu sta je to dobro Vucic uradio za Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Bravo za podrsku Vladi. To je razuman i odgovoran stav.
pre 11 godina
Kosovo je bolna tačka za dobar deo Srba, a posebno je teško "dati" Kosovo stranci koja je najvatrenija govorila "Ne damo Kosovo!". Na njima se točak prelomio, i hvala Bogu da ih treba podržati u tome.
pre 11 godina
Dakle, gospodin Djilas je rekao sledece:
1. Ostavio je Sutanovca i Bogdanovica u skupstini ne zato sto su mu lojalni nego zato sto je znao da ce njihovo "iskustvo" po pitanju Kosova i bezbednosti biti potrebno u nadolazecem teskom periodu suocavanja, nas Srba, sa istinom da ono sto je u ratu izgubljeno moze samo ratom biti vraceno i da mi niti mozemo niti hocemo u ovom trenutku da ratujemo.
2. Podrzace Vladu oko "resenja" za Kosova ne zato sto bi u suprotnom izgubio podrsku ono malo biraca sto mu je ostalo (suprotno znaci da se odrice EU integracija) nego zato sto Srbija mora da bude jedinstvena po nacionalnim pitanjima.
Sve sam mu odmah poverovao, mada mora se priznati da je radio na PR-u u poslednjih 2-3 nedelje
pre 11 godina
Razmislite malo, Đilas neće izbore jer bi na izborima sada osvojio rekordno mali broj glasova, a ne zbog situacije sa Kosovom. Citajte između redova.
pre 11 godina
Nekako sam u neverici da jedni druge podrzavaju u bilo cemu.
pre 11 godina
Da vi niste problem Kosova odlagali za neke druge da ga reše,sigurno da rešenje nebi bilo tako" bolno," kako vi to kažete.Na našu veliku žalost mnogo toga je propušteno u prošlodti,tako da i ono možda bolno za nas ćemo morati da prihvatimo.
pre 11 godina
A tek kad prodje ,bolan, proces, tek onda nam ne trebaju izbori vec da ova vlada nastavi da radi na ekonomskim reformama i procesuiranjem korupcionasa i organizovanog krimiinala kako rece nemacki politicar Sulc...Prema tome izbore ne prizeljkuje narod nego opozicija pravi lazno rasplolozenje ...i tako se opet igra sa srpskim interesima i ignorise vlast koju smo izabrali na demokratskim izborma...
pre 11 godina
Prvo svojatas Demokratsku stranku, onda svojatas Djindjica i njegove ideje sad podrzavas Vucica...Covece, koliko licnosti u tebi zivi? Odluci se vec jednom...
pre 11 godina
Naprednjaci se plaše Đilasa dok se ovoliko ubeđuju da Ds neće ni cenzus preći.
Kako će se tek plašiti kada se uskoro vrati njihov politički otac Vojvoda Šešelj.
Vojvoda će ih pocepati kao seljak pivo pred zadrugom.
pre 11 godina
Djilas postaje ozbiljan politicar. Ovo je drzavnicka politika i prava politika Demokratske stranke!
Bravo i napred Demokratska Stranka!!!
pre 11 godina
DS ne zna sta zeli zapravo... Daj im Boze cenzus na sledecim izborima!
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
pre 11 godina
A mogao je problem Kosova jos mnogo ranije da bude resen. Samo je trebalo raditi, ali nazalost, nije imao ko.
pre 11 godina
Ne interesuju me motivi (iako ce verovatno to biti tema komentarisanja), ali ja podrzavam ovakav stav. Poslednja stvar koja nam je potrebna je da se zaustave pregovori sa/o Kosovu. Dajte da se to pitanje konacno zatvori, a ova nova vlast je na najboljem putu da to bude ucinjeno.
pre 11 godina
Nemojte molim vas, pokvarićete vreme!
pre 11 godina
Bilo bi divno da svi političari pokažu ovakvu zrelost i udruže se u rešavanju najvažnijih problema.
pre 11 godina
A sta oni imaju od te vase podrske? Zasto se za vreme vase vladavine nije doslo do ove vesti?
pre 11 godina
Konacno da cujemo normalan ton i i patriotski odnos prema pitanju Kosovo tako se resavaju sporna pitanja.Ima dosta toga sto ce napadati i to je normalno za opoziciju.Ali za Kosovo pored svi muka ovo mi dodje kao prijatno iznenadjenje.
pre 11 godina
Da li DS "otvara" neke teme samo zato da bi sakupljao poene? Pa zato ste i svrgnuti sa vlasti, shvatite vec jednom, sto ni pet para niste davali za interese gradjana ove zemlje. Iskreno promisljanje o drustvu nam je potrebno. Setite se reci Verice Barac: "Moze kako hoces, ali ne dokle hoces". To dokle je za vas bilo onog dana kad su vam gradjani rekli DOSTA na izborima. Stavite prst na celo, vec jednom!
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
pre 11 godina
Ja sam to rekao još davno, koliko god se ne slagao sa njima i njihovom politikom, a nikada se nisam slagao, naravno da im treba dati podršku ne samo zato što će ih dosta ljudi nazivati izdajnicima, već zato što je to pitanje koje konačno mora da se završi. Ovo zaista najiskrenije mislim! Sve su dobro uradili, šta god da smo dobili je zaista ogroman uspeh, jer NIKO ne bi ni dobio više. Najbitnije je da se sa tim Cosovom priča konačno završi da bi mogli da se posvete malo nama...običnim građanima!
pre 11 godina
I treba da im das podrsku.
Ko je zakuvao corbu, taj treba i da je zaprzi!
pre 11 godina
Neke rečenice kao da izgovara Čedomir Jovanović. Na kraju uvek realnost mora da prevagne. Nakon 14 godina trežnjenja većina je shvatila u kakvoj se situaciji nalazimo po pitanju Kosova.
pre 11 godina
Ma zašto ti nikako ne verujem???
Osećam da Đilas samo čeka.....
pre 11 godina
Bravo! Ovi politikanti iz SNSa sto su do juce optuzivali Djilasa da hoce izbore sto pre po svaku cenu samo da bi usao u vlast , danas ga isti ti optuzuju da Djilas nece izbore jer se plasi da ce da dobije malo glasova! Odlucite se politikanti iz SNSa i naucite , a i mate i od koga, sta je drzavnicka politika DSa , a sta sitno stranacka politika SNSa.
Napred bre Demokratska stranka!
pre 11 godina
Hm, konacno jedan pravi politicki potez novog predsednika DS. Izgleda da je shvatio snaznu poruku koju srpskim politicarima vec skoro godinu dana salju Brisel i Vasington.
U kosvskom loncu moraju da budu svi, bez izuzetaka, i niko nece graditi politicku platformu na kritici onih koji potpisuju. Djilas je sve do nedavno ostro kritikovao Nikolica i Dacica zbog njihovog ucesca u procesu priznavanja Kosova. Sad je promenio pricu.
Dobro je, bolje ikad nego da DS zbog toga sto njen predsednik nije najbolje (uopste) razumeo krupne globalne procese ubrzo podeli sudbinu demoliranog DSS...
pre 11 godina
Bravo Dragane!!!
pre 11 godina
Ovo što gospodin Đilas tako "dobronamerno" govori u najmanju ruku je sramno,jer je većina stvari u vezi Kosova dogovorena u vreme dok je DS bila na vlasti.
pre 11 godina
Svaka cast za stav. Najzreliji potez do sada.
pre 11 godina
Razmislite malo, Đilas neće izbore jer bi na izborima sada osvojio rekordno mali broj glasova, a ne zbog situacije sa Kosovom. Citajte između redova.
pre 11 godina
A mogao je problem Kosova jos mnogo ranije da bude resen. Samo je trebalo raditi, ali nazalost, nije imao ko.
pre 11 godina
Prvo svojatas Demokratsku stranku, onda svojatas Djindjica i njegove ideje sad podrzavas Vucica...Covece, koliko licnosti u tebi zivi? Odluci se vec jednom...
pre 11 godina
Đilas je očigledno promenio taktiku. Iz taktite " napad je najbolja odbrana" prešao je na taktiku "ako ne možeš da ih pobediš pridruži im se", ali mislim da to ovde ne pije vodu!
pre 11 godina
djilas mani se...
pre 11 godina
Mnogo je tragikomican Djilas. Pa ni on sam ne zna sta zastupa!
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
pre 11 godina
@(Mare, 14. mart 2013 15:09)
Šta kažeš, realnost mora da prevagne.
Šteta što nismo i ranije uvažavali realnost, život bi nam bio kao san.
Recimo da je Knez Lazar prihvatio realnost sad bi nas bilo 80 miliona, jedino što bi svi bili Turci.
Da je Karađorđe mirno prihvatio realnost i nastavio da prodaje svinje, bio bi živ i zdrav, a Srbija i dalje deo Osmanskog carstva.
Da je Pašić uvideo realnost i prihvatio Austrougarski ultimatum (da njihova policija istražuje i hapsi u Srbiji po svom nahođenju), ne bi ušli u I svetski rat i izgubili svakog petog stanovnika u njemu.
Da je neko zviznu šamarčinu Brozu, kad je 1941 došao da diže ustanak, umesto da prihvati realnost Nemačke okupacije, ne bi imali građanski rat i nebrojena stradanja.
Posebno mi je krivo što Zoran Đinđić nije prihvatio realnost, da je Srbija beznadežan slučaj i digao ruke od ovog naroda.
Sada bi barem bio živ za sebe i svoju porodicu, ali on je ipak odlučio da menja tu realnost, a ne da joj se povinuje.
Ali kad se pomene Kosovo, tu obavezno realnost postaje zakon i mora se bezuslovno poštovati.
Sutra će neka nova "realnost", da se pojavi na jugu Srbije, u Sandžaku ili Vojvodini i jedva čekam da i nju uvažim kao što ti uvažavaš ovu, koja te se izgleda mnogo i ne tiče.
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
pre 11 godina
Kao da je više bilo kome stalo šta Đilas misli ili govori. Ovo su samo neki očajnički pokušaji!
pre 11 godina
A tek kad prodje ,bolan, proces, tek onda nam ne trebaju izbori vec da ova vlada nastavi da radi na ekonomskim reformama i procesuiranjem korupcionasa i organizovanog krimiinala kako rece nemacki politicar Sulc...Prema tome izbore ne prizeljkuje narod nego opozicija pravi lazno rasplolozenje ...i tako se opet igra sa srpskim interesima i ignorise vlast koju smo izabrali na demokratskim izborma...
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
pre 11 godina
Dobro gospodo draga, svi zajedno od SPO-a kao prve do Nove stranke kao najnovije, sa svim "velikanima" izmedju (SNS, SRS, DS, DSS, LDP) da vas pitam jedno pitanje: Ko ce da plati ovu vasu za_ebanciju zadnjih 25 godina?
Kad ih budem imao ako me deca pitaju "Sta ste koji q*ac cekali?" sta da im kazem?
Bando hohstaplerska.
pre 11 godina
Sada neće biti lako... Čim se on nudi da da podršku znamo da će nešto da zaškripi!
pre 11 godina
A sta drugo da kaze Đilas i DS.Ono sto oni nisu hteli,smeli, da urade to sad radi SNS,zato su i dosli na vlast!Razumeo je poruku.
pre 11 godina
Ne bi Djilas pruzao podrsku ni mrtav vec vidi da nesto ova vlada je odradila pa da i on bude "kao tu" da narod vidi da se vrzma i spominje ...
pre 11 godina
kosovo je otislo za vreme njihove vladavine,pa jered da sada zavrse posao zar ne
pre 11 godina
Djilas prvo hoce izbore, pa onda nece izbore. Sad je kao Ds-u mnogo vazno resavanje pitanja Kosova koje oni inace nisu resavali godinama, a ustvari ukapirali da nemaju podrsku i da bi na izborima prosli kao bosi po trnju.
pre 11 godina
Jedini razlog što Đilas pruža podršku vladi je taj što smatra da će SNSu pasti rejting zbog dogovora sa Tačijem. On i dalje ne shvata šta je interes Srbije i kako se boriti za svoj narod, ti koncepti su njemu potpuno strani...
pre 11 godina
Sada smo sigurno mnogo "veći" u očima evropske javnosti! Samo si nam ti još trebao...
pre 11 godina
A sta oni imaju od te vase podrske? Zasto se za vreme vase vladavine nije doslo do ove vesti?
pre 11 godina
Sigurno da je svaka podrska Vladi, posebno kada se radi o Kosovu, dobro dosla. Ali posle izjava Borka Stefanovica, neznam kako treba da izgleda podrska DS.
pre 11 godina
I ja pruzam podrsku vladi ,jer se konacno nesto cini...Ali Djilas pruza podrsku?Kako je postao predsednik DS-a,sve je protiv necega,pa i protiv svojih,a sada podrzava...bas sam iznenadjen.
pre 11 godina
Pa sta se DS sada javlja?! Imali su svoje prilike da ucine stosta,ne samo po pitanju Kosova, ali to nam je sada najbitnije!!! Sve su propustili,slucajno ili namerno,nebitno je sada!
pre 11 godina
Razgovori koje vodi sadašnji državni vrh Srbije su mnogo ozbiljnije i Nikolić, Vučić i Dačić o njima otvoreno pričaju, za razliku od vremena kada je te razgovore vodio Borko Stefanović kada su ti razgovori bili takoreći tragikomični, jer se posle tih razgovora nikada nije znalo šta je dogovoreno, pa mora da bude zvezdice, pa ne mora da bude zvezdice, pa Borko oko granićnih prelaza tvrdi jedno, a Albanci i EU drugo, i naravno uvek bude to drugo, koje je nepovoljnije za Srbiju i Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Računaj i na tetkin stan!
pre 11 godina
On je podsetio da je ta stranka u Skupštini glasala za Rezoluciju o KiM, naglasivši da demokrate na Kosovu neće sakupljati političke poene. –nema te vi na osnovu čega da skupljate poene više.Narod vas pamti
pre 11 godina
Da vi niste problem Kosova odlagali za neke druge da ga reše,sigurno da rešenje nebi bilo tako" bolno," kako vi to kažete.Na našu veliku žalost mnogo toga je propušteno u prošlodti,tako da i ono možda bolno za nas ćemo morati da prihvatimo.
pre 11 godina
Suprostavili bi ste se vi Vladi Srbije po pitanju Kosova da niste videli da ih podravaju Evropa i Amerika
pre 11 godina
Ima li DS bilo kakvu politiku, sem ove trenutne uvlakacke?? Za koga sam ja to glasala predhodnih godina??
pre 11 godina
Dzaba ti dajes podrsku vladi kad si je ti medju svojim clanovima izgubio, a da ne komentarisem razocarane gradjane.
pre 11 godina
Bravo za podrsku Vladi. To je razuman i odgovoran stav.
pre 11 godina
nazalost Srbi nevide da jedna ozbiljna politicka parija u najtezem trenutku mora da podrzi vladu, i bilo bi dobro da su sve stranke takve . Da u pravom trenutku reaguju na pravi nacin , to je prava.SRBIJA .
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
(milikica, 14. mart 2013 17:07)
U pravu si, on racionalno razmišlj za sebe I svoju okolinu a nema tu racionalnosti u kojoj mogu da uživaju građani! Nije dovoljno “dubok” taj džep!
pre 11 godina
Da li DS "otvara" neke teme samo zato da bi sakupljao poene? Pa zato ste i svrgnuti sa vlasti, shvatite vec jednom, sto ni pet para niste davali za interese gradjana ove zemlje. Iskreno promisljanje o drustvu nam je potrebno. Setite se reci Verice Barac: "Moze kako hoces, ali ne dokle hoces". To dokle je za vas bilo onog dana kad su vam gradjani rekli DOSTA na izborima. Stavite prst na celo, vec jednom!
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
pre 11 godina
Bravo Dragane!!!
pre 11 godina
Ovo što gospodin Đilas tako "dobronamerno" govori u najmanju ruku je sramno,jer je većina stvari u vezi Kosova dogovorena u vreme dok je DS bila na vlasti.
pre 11 godina
Svaka cast za stav. Najzreliji potez do sada.
pre 11 godina
Čini mi se da državni vrh zna šta radi i teži se maksimumu za Srbe na KiM. Imam poverenje u ljude koji vode državu, a i dalje mislim da DS sa Đilasom na čelu nema velike šanse.
pre 11 godina
Bilo bi divno da svi političari pokažu ovakvu zrelost i udruže se u rešavanju najvažnijih problema.
pre 11 godina
Ne interesuju me motivi (iako ce verovatno to biti tema komentarisanja), ali ja podrzavam ovakav stav. Poslednja stvar koja nam je potrebna je da se zaustave pregovori sa/o Kosovu. Dajte da se to pitanje konacno zatvori, a ova nova vlast je na najboljem putu da to bude ucinjeno.
pre 11 godina
Realno!
pre 11 godina
Pre bi rekao, podrska Vucicu da ga ne u`apsi.d
pre 11 godina
Konacno da cujemo normalan ton i i patriotski odnos prema pitanju Kosovo tako se resavaju sporna pitanja.Ima dosta toga sto ce napadati i to je normalno za opoziciju.Ali za Kosovo pored svi muka ovo mi dodje kao prijatno iznenadjenje.
pre 11 godina
Simpatizeri ove Vlade ne zele podrsku Djilasa u vezi Kosova, "POBEDA" bi mogla da im lici na izdaju.
pre 11 godina
Ja sam to rekao još davno, koliko god se ne slagao sa njima i njihovom politikom, a nikada se nisam slagao, naravno da im treba dati podršku ne samo zato što će ih dosta ljudi nazivati izdajnicima, već zato što je to pitanje koje konačno mora da se završi. Ovo zaista najiskrenije mislim! Sve su dobro uradili, šta god da smo dobili je zaista ogroman uspeh, jer NIKO ne bi ni dobio više. Najbitnije je da se sa tim Cosovom priča konačno završi da bi mogli da se posvete malo nama...običnim građanima!
pre 11 godina
I treba da im das podrsku.
Ko je zakuvao corbu, taj treba i da je zaprzi!
pre 11 godina
Neke rečenice kao da izgovara Čedomir Jovanović. Na kraju uvek realnost mora da prevagne. Nakon 14 godina trežnjenja većina je shvatila u kakvoj se situaciji nalazimo po pitanju Kosova.
pre 11 godina
Pametno. Pred sadašnjom vladom je teška odluka, Kosovo je odavno otišlo - ali će oni morati to da reše. A ova zemlja ima previše problema da bi se borila istovremeno i sa izborima...
pre 11 godina
Ne znam zaista cemu se nada g. Djilas. Ako neko hoce da glasa za ljude koji bez pogovora sprovode sto Vasington i Brisel traze, glasace za sadasnju vlast. Ne samo da oni nase nacionalne interese izdaju "brze i bolje" od DS, vec i za sada manje kradu. Oni koji ne mogu da vare kulturni dojam SNS (eksperti iz pecenjara, estrada), a potencijalno bi glasali za DS uvek mogu da izaberu neku fensi alternativu tipa LDP, Nova stranka. Drugim recima, ne vidim kako ce Djilas da se pozicionira, da ponudi nesto sto drugi vec ne nude u vecim kolicinama ili efektnijem pakovanju.
Ruku na srcu, Djilas i nema mnogo izbora, da je DS ovakvom brzinom igrao po zapadnom ritmu, SNS bi ih prozivao za izdaju (naravno sve bi to bila samo gluma), dok DS ni to ne sme da uradi (ni da odglumi), jer bi izgubili deo pristalica i otezali svoj polozaj kod ambasadora kvinte, a ne bi pridobili nikoga (zasto bi takav glasac odabrao DS ako vec ima DSS).
Ukoliko SNS ne napravi neke katastrofalne greske, perspektiva DS nije sjajna. Pravo osipanje ce tek poceti kada izgube vlast u BGD i eventualno na pokrajinskom nivou u Vojvodini (ocekujem uz sukobe Pajtica i Djilasa).
pre 11 godina
Hm, konacno jedan pravi politicki potez novog predsednika DS. Izgleda da je shvatio snaznu poruku koju srpskim politicarima vec skoro godinu dana salju Brisel i Vasington.
U kosvskom loncu moraju da budu svi, bez izuzetaka, i niko nece graditi politicku platformu na kritici onih koji potpisuju. Djilas je sve do nedavno ostro kritikovao Nikolica i Dacica zbog njihovog ucesca u procesu priznavanja Kosova. Sad je promenio pricu.
Dobro je, bolje ikad nego da DS zbog toga sto njen predsednik nije najbolje (uopste) razumeo krupne globalne procese ubrzo podeli sudbinu demoliranog DSS...
pre 11 godina
Kosovo je bolna tačka za dobar deo Srba, a posebno je teško "dati" Kosovo stranci koja je najvatrenija govorila "Ne damo Kosovo!". Na njima se točak prelomio, i hvala Bogu da ih treba podržati u tome.
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
(Radovan, 14. mart 2013 15:21)
Ajde jednom u zivotu budite posteni i objasnite ovom narodu sta je to dobro Vucic uradio za Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Ma zašto ti nikako ne verujem???
Osećam da Đilas samo čeka.....
pre 11 godina
Ima nade za tebe, sve što si rekao potpisujem. Cenio sam te kao gradonačelnika-menadžera, ali sam sumnjao u političara. Ok treba ipak oprezno, da li su dobili najviše što su mogli, ipak verujem da su dali sve od sebe da dobiju najviše po ovom pitanju i možda niko drugi ne bi dobio više danas, možda ranije ali danas ne. Oni ipak imaju veću podršku srba sa kosova tako da će nadam se to lakše proći, iako sam i sam tuždan što ne može više.
pre 11 godina
Dakle, gospodin Djilas je rekao sledece:
1. Ostavio je Sutanovca i Bogdanovica u skupstini ne zato sto su mu lojalni nego zato sto je znao da ce njihovo "iskustvo" po pitanju Kosova i bezbednosti biti potrebno u nadolazecem teskom periodu suocavanja, nas Srba, sa istinom da ono sto je u ratu izgubljeno moze samo ratom biti vraceno i da mi niti mozemo niti hocemo u ovom trenutku da ratujemo.
2. Podrzace Vladu oko "resenja" za Kosova ne zato sto bi u suprotnom izgubio podrsku ono malo biraca sto mu je ostalo (suprotno znaci da se odrice EU integracija) nego zato sto Srbija mora da bude jedinstvena po nacionalnim pitanjima.
Sve sam mu odmah poverovao, mada mora se priznati da je radio na PR-u u poslednjih 2-3 nedelje
pre 11 godina
Bravo! Ovi politikanti iz SNSa sto su do juce optuzivali Djilasa da hoce izbore sto pre po svaku cenu samo da bi usao u vlast , danas ga isti ti optuzuju da Djilas nece izbore jer se plasi da ce da dobije malo glasova! Odlucite se politikanti iz SNSa i naucite , a i mate i od koga, sta je drzavnicka politika DSa , a sta sitno stranacka politika SNSa.
Napred bre Demokratska stranka!
pre 11 godina
Nije tebe briga za narod Kosova,a izbori ti ne odgovaraju zato sto si razbio jednu stranku koja je trebala da sluzi i nasoj deci,a vi pojedinci ste je unistili iz licnih interesa. Sramotite se naroda Dragane.
pre 11 godina
Da je DS imala ovaku podršku od SNS(Nikolića i Vučića), a ne saplitanje, oraganizovanje demonstracija, protesta, nazivanjem izdajnika, veoma prljavu kampanju...mi bi problem Kosova mnogo ranije rešili i dobili više, ali i bi i dobili datum...Međutim, iako podržavam DS, ja se oko ovoga uopšte ne slažem sa Đilasom, jer ne može da se podrži ,,bilo šta'', bilo kakav dogovor...ne mogu Srbi sa Kosova da se ostave na cedilu i izbace iz Srbije i ubace u albanske institucije...da se faktički ,,prizna Kosovo kao nezavisno''.
pre 11 godina
Nekako sam u neverici da jedni druge podrzavaju u bilo cemu.
pre 11 godina
Djilas postaje ozbiljan politicar. Ovo je drzavnicka politika i prava politika Demokratske stranke!
Bravo i napred Demokratska Stranka!!!
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
(Winnie Pooh, 14. mart 2013 15:09)
Zato sto nisu imali podrsku opozicije. Kad god bi nesto dogovorili , prelazi su bili paljeni. Pitam se po cijoj komandi.
pre 11 godina
Naravno, u vreme kada je Srbija mogla da napravi iskorak u priznavanju realnosti na Kosovu, a za to Srbi tada dobiju svakako vise nego sto ce dobiti sada, DS nije imala ovakvu podrsku iz opozicije, nego su je optuzivali za izdaju zemlje.
pre 11 godina
Ko će ih tretirati kao izdajnike!? Pa njima ste Vi i ovi Vaši napakovali tako da ostaje samo da idu u završnu fazu a koga da osudimo za izdaju za sve one ranije godine!
pre 11 godina
Djilas podržava Vladu, ovo ne miriše na dobro.
pre 11 godina
Naprednjaci se plaše Đilasa dok se ovoliko ubeđuju da Ds neće ni cenzus preći.
Kako će se tek plašiti kada se uskoro vrati njihov politički otac Vojvoda Šešelj.
Vojvoda će ih pocepati kao seljak pivo pred zadrugom.
pre 11 godina
A kako da DS ne podrzi ovo sto radi sadasnja vlada na temi Kosovo kada SNS zapravo nastavlja ono sto je DS radio? Zanimljivo je to sto je za iste takve poteze SNS svojevremeno Tadica i DS nazivao izdajnicima, a sada samo nastavlja politiku DS-a.
pre 11 godina
Nemojte molim vas, pokvarićete vreme!
pre 11 godina
Naravno da Djilase neces rusiti vladu zbog Kosmeta jer ste na istom zadatku, i vlast i opozicija da se Kosovo preda u ruke Hasima Tacija.
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
pre 11 godina
DS ne zna sta zeli zapravo... Daj im Boze cenzus na sledecim izborima!
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
pre 11 godina
Trebalo se dogovoriti sa albancima devedesetih, sesti za sto sa Rugovom i onda ne bi ni doslo do rata ni NATO bombardovanja ni gubitka KiM. Crveno- crna koalicija sada ispravlja svoje greske i spasava sto se spasti moze u interesu naroda koja je jos ostala na KiM. Posle ratova, huskanja, busanja u grudi, 10 godine opstukcije konacno vodi se realna politika. Bolje ikada nego nikad ! Ali ko ce da nam vrati izgubljenih 20 godina normalnog zivota , da li ce neko odgovarati za sva zla sto su nas zbog njih zadasila ? I ne samo u Hagu nego pred svojim narodom !
pre 11 godina
Veoma zrelo razmišljaje jedog ozbiljnog političara. Koliko god da oni to nisu zaslužili.
pre 11 godina
Ponizenja smo doziveli nekoliko puta ali ovaj put ne sme da ga bude. Drago mi je da postoji zdrav razum kod pojedinih politicara.
pre 11 godina
Uopšte nije bitno ko prodaje Kosovo ili ko daje podršku prodaji, narod se očigledno ne pita. To što SNS priča jedno a radi drugo narod ne razume. ®Politička Elita Srbije™ očekuje da dobije pare posle prodaje Kosova i samo na to misle, a narod uopšte ne pitaju, narod je samo izašao na izbore, glasao i to je to, odlučuje elita, a ne narod. Pa zašto onda ljudi izlazite na izbore u Srbiji, koja je svrha toga?
pre 11 godina
@ Stevan...
Dokle vise takvi kao ti ! Cudno vam je kad covek podrzava druge stranke ??
Pa ovo je prvi put da neko iz protivnicke stranke podrzava ideju ili dogovor, koji je ispravan za svakog od nas. Nece valjda kao bivsi radikali sto su glasali protiv EU uvek, dok je bila DS na vlasti, a sad su odjednom ZA ??
Shvati covece, mada sumnjam da si u mogucnosti, dokle vise da se glasa za i protiv stranke ! Glasa se i podrzava politika, odluke i resenja za dobrobit svih nas.
Seti se sta je Djindjic rekao:"Ajde da uradimo nesto." A takvi kao ti pitaju: "A protiv koga?" Nadam se da cete da isparite jednom iz javnog zivota Srbije, ti i tvoji istomisljenici.
Djilas ce u koaliciju sa SNS uskoro, hteli vi to ili ne, bez SPS-a !!! Za 4. godine, Djilas je premijer, ako do tad ne isparite, videcete!
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
(ccccc, 14. mart 2013 16:17)
Botu, neverovatno je da je Tomislav Nikolic rekao gospodinu Djindjicu da je i broza Tita bolela noga 3 dana pred smrt. A sada je predsednik. Aaaaa da razumem,vi ste placeni za to da delite minuse i pisete neke jeftine komentare u korist vase stranke.
pre 11 godina
Podrška vladi oko Kosova = podrška ?ilasu oko Beograda
pre 11 godina
Ne mogu da se nacudim. Doduse nisam detaljno procitao svaki mejl od predhodnih 50-ak ali mi se cine da skoro svi pokusavaju krajnje ozbiljno da komentarisu Djilasove reci i generalno poteze vladajuce klike. Pa zar se iz aviona ne vidi o cemu je rec!?! Zar se ne vidi da nas sludjuju svi politicari na vlasti sto drzavnoj sto lokalnoj a da su zapravo oni kontrolisani iz jednog izvora, pogadjate iz kog. Akcija je do detalja osmisljena i kordinisana. Mic po mic i zapadnjaci ostvarise sta su naumili. Prevode nas zedne preko vode, spinuju iz sve snage i sto je najgore uspevaju jer se isto "prima" kod ljudi. Vladajuci politicari, a takodje i velika vecina u opoziciji, igraju bukvalno kako im se kaze, kreni, stani, napred, nazad, levo, desno.......a narod.........pokusacu da budem blag....spava!
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
(kuda ide ovaj svet, 14. mart 2013 17:58)
Znate šta, nemojte više vi prepakovani radikali da spominjete NAROD, vi radite za narod, kako vas više nije sramota da pričate gluposti...Vi radite za strane interese, za tajkune, da se uvalite na državne jasle...narod je još više osiromašio za ovih 7 meseci, ne možemo da zaradimo da poplaćamo silne poreze i račune da bi vi na državnim jaslama primili nezarađene plate...
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
(kako vetar duva, 14. mart 2013 15:17)
Ma ne bre...jaaoooj, sve si pogrešno razumeo, ali OK...nije ni bitno!
Ono što je bitno i što će biti jaaako bitno, da zapamtiš, jeste to da će ovim ljudima zaista, ali zaista biti potrebna podrška iz celog sveta kada se budu vratili sa poslednjeg sastanka u Briselu.
Moju podršku imaju...iako, kao što sam već rekao, se sa njima nikada za ovih 39 godina nisam slagao!
pre 11 godina
Koja podrška onima koji su svaki dogovor nazivali izdajom, sprečavali i opstruirali. Ne podrška, nego poziv na odgovornost zbog izgubljenih 10 godina.
pre 11 godina
@(Dule, 14. mart 2013 18:12)
Ta istorijska poređenja nisu ni malo ekvivalenta, ali se za Đinđića slažem, mislim da ga ova zemlja nije zasluživala i uvek je ubijala one koji su hteli da je promene.
Što se tiče Kosova, realnost je da su Alabanci tokom velikog vremenskog perioda naseljavali Kosovo da bi u jednom trenutku postali potuno dominantna većina, da li je to bilo 1970. i 1980. nije ni bitno, što bi rekao Dereta, Kosovo je tada izgubljeno, jer teritoriju gubiš kada više nemaš svog stanovništva na njoj. Ono što je postao problem jesu tenzije koje su se stvorile između Albanaca i Srba, a te tenzije je Milošević samo zacementirao svojom nacionalističkom politikom i na kraju pokušajem da očisti Kosovo na način na koji je Tuđman očistio Krajnu. To mu nije dozvoljeno od strane velikih sila i na Kosovu danas imaš 2 miliona Albanaca koji ne žele da žive u Srbiji i 80-90 hiljada Srba koji žive na Kosovu. Ono što ti Srbi kao i ostali odbijaju da prihvate da su Albanci apsolutna većina na Kosovu i da smo Kosovo demografski izgubili. Ti Srbi bi da veruju da je Kosovo srce Srbije iako je to potpuno iracionalno i deluje potpuno kontraproduktivno na pokušaje drugih(EU) da naprave neki održiv mir na Kosovu, jer je teško tražiti održiv mir dokle god imaš ljude koji misle da bi Kosovo trebalo braniti do poslednje kapi krvi jer je to nekakva sveta zemlja.Granice se menjaju i zavise od naroda koji tu živi, i Prusija je bila sveta zemlja Nemačkog carstva pa je danas veći deo u Poljskoj.
pre 11 godina
Problem Kosova je odavno resen, samo jos slag da se namaze..
pre 11 godina
Kad vas protivnik radi ono sto ste vi hteli da uradite a on vam celo vreme smetao ili vam to nije dozvoljavao, onda ne treba da mu smetate i nego ga pustite da uradi vas posao. Djilas sigurno uziva gledajuci Nikolica, Vucica i Dacica kako kusaju corbu u koju su do skoro pljuvali. Voleo bih da sam ja na njegovom mestu. Ne bih se bas trudio da budem fini nego bih se smejao na sav glas da to svi vide i cuju. I uzivao u njihovim mukama, laganjima i prenemaganjima. A sad malo teorije zavere, kao zapsku za tu corbu: Nisu li mozda DSS-ovci namerno izgubili izbore da bi namestili svoje protivnike da se kompropmituju i pokazu svoje pravo lice i patriotizam. Drz'te se kosovski Srbi! Vasi spasitelji od srpskih izdajnika i NATO spijuna vam sada kroje sudbinu. Podarice vam jos jednu pobedu nad Albancima i NATO-om. Za neki dan o vasoj pobedi citacete u novinama koje oni kontrolisu. A vama posle kako bude. Beogradski Pilati su vec oprali ruke.
pre 11 godina
Xaxax, sad ce Djiki podrzati sve zivo, samo da do izbora ne dodje. Sta si do juce govorio, aj pocni da zapisujes, da se vise ne ispaljujes ovako, sramota za jednog gradonacelnika.
pre 11 godina
Ovu vladu niko nece tretirati kao izdajnicku sto se Kosova tice.Kosovo je DS godinama zanemarivala a ova vlada pokusava da spasi sta se spasti moze.
pre 11 godina
Не могу да верујем да смо доживели да гос.Ђилас изјави нешто овако. Када се виде резултати човек мора да пружи руку и супарничком табору.
pre 11 godina
Ja ne znam koga interesuje mišljenje DS-a? Mislim da je ovo ulizivanje kao nada da će ući u vladu. Uzaludna nada...
pre 11 godina
Ova vlada radi nazalost posao koji je odavno trebao da bude zavrsen, i umesto da sada ulazimo u EU zajedno sa Hrvatskom mi gubimo vreme jer je prethodna vlada na celu sa DSom bila nesposobna i nespremna da prihvati odgovornost u resavanju kosovskog pitanja. Oni su svesno gurali problem pod tepih i sada da nije Nikolica koji je izradio platformu i postigao opsti konsenzus ne znam koliko bi se jos dugo resavalo kosovsko pitanje. Platforma predstavlja najbolje resenje jer se u njoj jasno definisu nasi interesi od kojih mi necemo odstupiti. Hrabrost, energija i zelja za boljom Srbijom su nesto sto krasi ovu vladu a DS je nazalost ostao upamcen kao neko ko je bezao od problema i odgovornosti.
pre 11 godina
oprez mutikasa na sceni
pre 11 godina
Gospodin Djilas izgleda ne moze da poveruje da je srpski narod obdaren mozgom, za kojeg je dovoljno da radi u minimalnom kapacitetu da prepozna kada neko demagogise.
pre 11 godina
Svi ste vi komunisti pravljeni na kalup isti! DS=SNS
pre 11 godina
@marina
Da, bas sve, ukljucujuci i Kumanovski sporazum, povlacenje vojske i policije sa Kosova...
pre 11 godina
Konacno su i oni shvatili da smo svi gradjani ove zemlje i da nam je svima u interesu da nam bude bolje ma ko god bio na vlasti.
pre 11 godina
I losa reklama je reklama.
pre 11 godina
dok ovaj nudi podrsku nesto muti
pre 11 godina
Da li vi zaista mislite da im je potrebna vasa podrska?
pre 11 godina
Ajd idi pravi most, to ti nabolje ide od ruke.
pre 11 godina
Prosto ne verujem....
pre 11 godina
Да ми је неко рекао да ћу доживети, да ће СНС полако преваспитати Ђиласа да подржава њихове ставове рекао бих сваком таком да није нормалан,а види ти то сада...
pre 11 godina
Đilas je imao svoju šansu dok je bio na vlasti, neka se sad ne meša.
pre 11 godina
Ono sto su vlasti predhodnih godina pristavile za corbu isti misle da ce nova da zaprzi, mada mislim da pravi imaju bolji zacin pa nece imati takav ukus - Gorak Eeeee cemu se vi nadate!
pre 11 godina
Da li je moguće?!
pre 11 godina
Sve se bojim da vi sedite mirno.Spremate vi već neku podmetačinu.Ne možete vi biti normalni.
pre 11 godina
ne mogu da verujem
pre 11 godina
Djilas postaje ozbiljan politicar. Ovo je drzavnicka politika i prava politika Demokratske stranke!
Bravo i napred Demokratska Stranka!!!
pre 11 godina
Bravo! Ovi politikanti iz SNSa sto su do juce optuzivali Djilasa da hoce izbore sto pre po svaku cenu samo da bi usao u vlast , danas ga isti ti optuzuju da Djilas nece izbore jer se plasi da ce da dobije malo glasova! Odlucite se politikanti iz SNSa i naucite , a i mate i od koga, sta je drzavnicka politika DSa , a sta sitno stranacka politika SNSa.
Napred bre Demokratska stranka!
pre 11 godina
Razmislite malo, Đilas neće izbore jer bi na izborima sada osvojio rekordno mali broj glasova, a ne zbog situacije sa Kosovom. Citajte između redova.
pre 11 godina
Naravno da Djilase neces rusiti vladu zbog Kosmeta jer ste na istom zadatku, i vlast i opozicija da se Kosovo preda u ruke Hasima Tacija.
pre 11 godina
Bravo Dragane!!!
pre 11 godina
Naprednjaci se plaše Đilasa dok se ovoliko ubeđuju da Ds neće ni cenzus preći.
Kako će se tek plašiti kada se uskoro vrati njihov politički otac Vojvoda Šešelj.
Vojvoda će ih pocepati kao seljak pivo pred zadrugom.
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
(Radovan, 14. mart 2013 15:21)
Ajde jednom u zivotu budite posteni i objasnite ovom narodu sta je to dobro Vucic uradio za Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Bravo za podrsku Vladi. To je razuman i odgovoran stav.
pre 11 godina
Da je DS imala ovaku podršku od SNS(Nikolića i Vučića), a ne saplitanje, oraganizovanje demonstracija, protesta, nazivanjem izdajnika, veoma prljavu kampanju...mi bi problem Kosova mnogo ranije rešili i dobili više, ali i bi i dobili datum...Međutim, iako podržavam DS, ja se oko ovoga uopšte ne slažem sa Đilasom, jer ne može da se podrži ,,bilo šta'', bilo kakav dogovor...ne mogu Srbi sa Kosova da se ostave na cedilu i izbace iz Srbije i ubace u albanske institucije...da se faktički ,,prizna Kosovo kao nezavisno''.
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
(ccccc, 14. mart 2013 16:17)
Botu, neverovatno je da je Tomislav Nikolic rekao gospodinu Djindjicu da je i broza Tita bolela noga 3 dana pred smrt. A sada je predsednik. Aaaaa da razumem,vi ste placeni za to da delite minuse i pisete neke jeftine komentare u korist vase stranke.
pre 11 godina
Prvo svojatas Demokratsku stranku, onda svojatas Djindjica i njegove ideje sad podrzavas Vucica...Covece, koliko licnosti u tebi zivi? Odluci se vec jednom...
pre 11 godina
Uopšte nije bitno ko prodaje Kosovo ili ko daje podršku prodaji, narod se očigledno ne pita. To što SNS priča jedno a radi drugo narod ne razume. ®Politička Elita Srbije™ očekuje da dobije pare posle prodaje Kosova i samo na to misle, a narod uopšte ne pitaju, narod je samo izašao na izbore, glasao i to je to, odlučuje elita, a ne narod. Pa zašto onda ljudi izlazite na izbore u Srbiji, koja je svrha toga?
pre 11 godina
Naravno, u vreme kada je Srbija mogla da napravi iskorak u priznavanju realnosti na Kosovu, a za to Srbi tada dobiju svakako vise nego sto ce dobiti sada, DS nije imala ovakvu podrsku iz opozicije, nego su je optuzivali za izdaju zemlje.
pre 11 godina
Podrška vladi oko Kosova = podrška ?ilasu oko Beograda
pre 11 godina
Kad vas protivnik radi ono sto ste vi hteli da uradite a on vam celo vreme smetao ili vam to nije dozvoljavao, onda ne treba da mu smetate i nego ga pustite da uradi vas posao. Djilas sigurno uziva gledajuci Nikolica, Vucica i Dacica kako kusaju corbu u koju su do skoro pljuvali. Voleo bih da sam ja na njegovom mestu. Ne bih se bas trudio da budem fini nego bih se smejao na sav glas da to svi vide i cuju. I uzivao u njihovim mukama, laganjima i prenemaganjima. A sad malo teorije zavere, kao zapsku za tu corbu: Nisu li mozda DSS-ovci namerno izgubili izbore da bi namestili svoje protivnike da se kompropmituju i pokazu svoje pravo lice i patriotizam. Drz'te se kosovski Srbi! Vasi spasitelji od srpskih izdajnika i NATO spijuna vam sada kroje sudbinu. Podarice vam jos jednu pobedu nad Albancima i NATO-om. Za neki dan o vasoj pobedi citacete u novinama koje oni kontrolisu. A vama posle kako bude. Beogradski Pilati su vec oprali ruke.
pre 11 godina
Djilas podržava Vladu, ovo ne miriše na dobro.
pre 11 godina
A kako da DS ne podrzi ovo sto radi sadasnja vlada na temi Kosovo kada SNS zapravo nastavlja ono sto je DS radio? Zanimljivo je to sto je za iste takve poteze SNS svojevremeno Tadica i DS nazivao izdajnicima, a sada samo nastavlja politiku DS-a.
pre 11 godina
Koja podrška onima koji su svaki dogovor nazivali izdajom, sprečavali i opstruirali. Ne podrška, nego poziv na odgovornost zbog izgubljenih 10 godina.
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
(kuda ide ovaj svet, 14. mart 2013 17:58)
Znate šta, nemojte više vi prepakovani radikali da spominjete NAROD, vi radite za narod, kako vas više nije sramota da pričate gluposti...Vi radite za strane interese, za tajkune, da se uvalite na državne jasle...narod je još više osiromašio za ovih 7 meseci, ne možemo da zaradimo da poplaćamo silne poreze i račune da bi vi na državnim jaslama primili nezarađene plate...
pre 11 godina
A kao pitas se nesto? Pa Vucic je ucinio vise za par meseci za ljude sa kosova nego svi vi strucnjaci za 10-ak godina.
pre 11 godina
@ Stevan...
Dokle vise takvi kao ti ! Cudno vam je kad covek podrzava druge stranke ??
Pa ovo je prvi put da neko iz protivnicke stranke podrzava ideju ili dogovor, koji je ispravan za svakog od nas. Nece valjda kao bivsi radikali sto su glasali protiv EU uvek, dok je bila DS na vlasti, a sad su odjednom ZA ??
Shvati covece, mada sumnjam da si u mogucnosti, dokle vise da se glasa za i protiv stranke ! Glasa se i podrzava politika, odluke i resenja za dobrobit svih nas.
Seti se sta je Djindjic rekao:"Ajde da uradimo nesto." A takvi kao ti pitaju: "A protiv koga?" Nadam se da cete da isparite jednom iz javnog zivota Srbije, ti i tvoji istomisljenici.
Djilas ce u koaliciju sa SNS uskoro, hteli vi to ili ne, bez SPS-a !!! Za 4. godine, Djilas je premijer, ako do tad ne isparite, videcete!
pre 11 godina
Hm, konacno jedan pravi politicki potez novog predsednika DS. Izgleda da je shvatio snaznu poruku koju srpskim politicarima vec skoro godinu dana salju Brisel i Vasington.
U kosvskom loncu moraju da budu svi, bez izuzetaka, i niko nece graditi politicku platformu na kritici onih koji potpisuju. Djilas je sve do nedavno ostro kritikovao Nikolica i Dacica zbog njihovog ucesca u procesu priznavanja Kosova. Sad je promenio pricu.
Dobro je, bolje ikad nego da DS zbog toga sto njen predsednik nije najbolje (uopste) razumeo krupne globalne procese ubrzo podeli sudbinu demoliranog DSS...
pre 11 godina
Svaka cast za stav. Najzreliji potez do sada.
pre 11 godina
Nekako sam u neverici da jedni druge podrzavaju u bilo cemu.
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
(Winnie Pooh, 14. mart 2013 15:09)
Zato sto nisu imali podrsku opozicije. Kad god bi nesto dogovorili , prelazi su bili paljeni. Pitam se po cijoj komandi.
pre 11 godina
Neke rečenice kao da izgovara Čedomir Jovanović. Na kraju uvek realnost mora da prevagne. Nakon 14 godina trežnjenja većina je shvatila u kakvoj se situaciji nalazimo po pitanju Kosova.
pre 11 godina
Mnogo je tragikomican Djilas. Pa ni on sam ne zna sta zastupa!
pre 11 godina
Realno!
pre 11 godina
Đilas je očigledno promenio taktiku. Iz taktite " napad je najbolja odbrana" prešao je na taktiku "ako ne možeš da ih pobediš pridruži im se", ali mislim da to ovde ne pije vodu!
pre 11 godina
DS ne zna sta zeli zapravo... Daj im Boze cenzus na sledecim izborima!
pre 11 godina
Ovo što gospodin Đilas tako "dobronamerno" govori u najmanju ruku je sramno,jer je većina stvari u vezi Kosova dogovorena u vreme dok je DS bila na vlasti.
pre 11 godina
A mogao je problem Kosova jos mnogo ranije da bude resen. Samo je trebalo raditi, ali nazalost, nije imao ko.
pre 11 godina
I treba da im das podrsku.
Ko je zakuvao corbu, taj treba i da je zaprzi!
pre 11 godina
djilas mani se...
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
pre 11 godina
Nije tebe briga za narod Kosova,a izbori ti ne odgovaraju zato sto si razbio jednu stranku koja je trebala da sluzi i nasoj deci,a vi pojedinci ste je unistili iz licnih interesa. Sramotite se naroda Dragane.
pre 11 godina
DS verovatno malo oseća i odgovornost jer pitanje Kosova nije rešeno u vreme njihove vladavine!
pre 11 godina
A tek kad prodje ,bolan, proces, tek onda nam ne trebaju izbori vec da ova vlada nastavi da radi na ekonomskim reformama i procesuiranjem korupcionasa i organizovanog krimiinala kako rece nemacki politicar Sulc...Prema tome izbore ne prizeljkuje narod nego opozicija pravi lazno rasplolozenje ...i tako se opet igra sa srpskim interesima i ignorise vlast koju smo izabrali na demokratskim izborma...
pre 11 godina
A sta drugo da kaze Đilas i DS.Ono sto oni nisu hteli,smeli, da urade to sad radi SNS,zato su i dosli na vlast!Razumeo je poruku.
pre 11 godina
Da li DS "otvara" neke teme samo zato da bi sakupljao poene? Pa zato ste i svrgnuti sa vlasti, shvatite vec jednom, sto ni pet para niste davali za interese gradjana ove zemlje. Iskreno promisljanje o drustvu nam je potrebno. Setite se reci Verice Barac: "Moze kako hoces, ali ne dokle hoces". To dokle je za vas bilo onog dana kad su vam gradjani rekli DOSTA na izborima. Stavite prst na celo, vec jednom!
pre 11 godina
Konacno da cujemo normalan ton i i patriotski odnos prema pitanju Kosovo tako se resavaju sporna pitanja.Ima dosta toga sto ce napadati i to je normalno za opoziciju.Ali za Kosovo pored svi muka ovo mi dodje kao prijatno iznenadjenje.
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
pre 11 godina
Nemojte molim vas, pokvarićete vreme!
pre 11 godina
Ovu vladu niko nece tretirati kao izdajnicku sto se Kosova tice.Kosovo je DS godinama zanemarivala a ova vlada pokusava da spasi sta se spasti moze.
pre 11 godina
Pametno. Pred sadašnjom vladom je teška odluka, Kosovo je odavno otišlo - ali će oni morati to da reše. A ova zemlja ima previše problema da bi se borila istovremeno i sa izborima...
pre 11 godina
Ne znam zaista cemu se nada g. Djilas. Ako neko hoce da glasa za ljude koji bez pogovora sprovode sto Vasington i Brisel traze, glasace za sadasnju vlast. Ne samo da oni nase nacionalne interese izdaju "brze i bolje" od DS, vec i za sada manje kradu. Oni koji ne mogu da vare kulturni dojam SNS (eksperti iz pecenjara, estrada), a potencijalno bi glasali za DS uvek mogu da izaberu neku fensi alternativu tipa LDP, Nova stranka. Drugim recima, ne vidim kako ce Djilas da se pozicionira, da ponudi nesto sto drugi vec ne nude u vecim kolicinama ili efektnijem pakovanju.
Ruku na srcu, Djilas i nema mnogo izbora, da je DS ovakvom brzinom igrao po zapadnom ritmu, SNS bi ih prozivao za izdaju (naravno sve bi to bila samo gluma), dok DS ni to ne sme da uradi (ni da odglumi), jer bi izgubili deo pristalica i otezali svoj polozaj kod ambasadora kvinte, a ne bi pridobili nikoga (zasto bi takav glasac odabrao DS ako vec ima DSS).
Ukoliko SNS ne napravi neke katastrofalne greske, perspektiva DS nije sjajna. Pravo osipanje ce tek poceti kada izgube vlast u BGD i eventualno na pokrajinskom nivou u Vojvodini (ocekujem uz sukobe Pajtica i Djilasa).
pre 11 godina
Da vi niste problem Kosova odlagali za neke druge da ga reše,sigurno da rešenje nebi bilo tako" bolno," kako vi to kažete.Na našu veliku žalost mnogo toga je propušteno u prošlodti,tako da i ono možda bolno za nas ćemo morati da prihvatimo.
pre 11 godina
@marina
Da, bas sve, ukljucujuci i Kumanovski sporazum, povlacenje vojske i policije sa Kosova...
pre 11 godina
A sta oni imaju od te vase podrske? Zasto se za vreme vase vladavine nije doslo do ove vesti?
pre 11 godina
kosovo je otislo za vreme njihove vladavine,pa jered da sada zavrse posao zar ne
pre 11 godina
Prosto je neverovatno da Djilas ne pljuje nekoga iz vladajuce koalicije nego pruza podrsku vladi...
pre 11 godina
Jedini razlog što Đilas pruža podršku vladi je taj što smatra da će SNSu pasti rejting zbog dogovora sa Tačijem. On i dalje ne shvata šta je interes Srbije i kako se boriti za svoj narod, ti koncepti su njemu potpuno strani...
pre 11 godina
Valjda je i gospodin Djilas konacno uvideo da se ova vlada zaista bori za svoj narod,ugledajte se na njih gospodo iz DS umesto sto ih stalno napadate.
pre 11 godina
Ima nade za tebe, sve što si rekao potpisujem. Cenio sam te kao gradonačelnika-menadžera, ali sam sumnjao u političara. Ok treba ipak oprezno, da li su dobili najviše što su mogli, ipak verujem da su dali sve od sebe da dobiju najviše po ovom pitanju i možda niko drugi ne bi dobio više danas, možda ranije ali danas ne. Oni ipak imaju veću podršku srba sa kosova tako da će nadam se to lakše proći, iako sam i sam tuždan što ne može više.
pre 11 godina
Djilas je jedini politicar u Srbiji koji racionalno razmislja i zna da se ponasa u svakoj situaciji!!!Velika podrska svakom njegovom potezu!!!
(milikica, 14. mart 2013 17:07)
U pravu si, on racionalno razmišlj za sebe I svoju okolinu a nema tu racionalnosti u kojoj mogu da uživaju građani! Nije dovoljno “dubok” taj džep!
pre 11 godina
Ko će ih tretirati kao izdajnike!? Pa njima ste Vi i ovi Vaši napakovali tako da ostaje samo da idu u završnu fazu a koga da osudimo za izdaju za sve one ranije godine!
pre 11 godina
Ova vlada radi nazalost posao koji je odavno trebao da bude zavrsen, i umesto da sada ulazimo u EU zajedno sa Hrvatskom mi gubimo vreme jer je prethodna vlada na celu sa DSom bila nesposobna i nespremna da prihvati odgovornost u resavanju kosovskog pitanja. Oni su svesno gurali problem pod tepih i sada da nije Nikolica koji je izradio platformu i postigao opsti konsenzus ne znam koliko bi se jos dugo resavalo kosovsko pitanje. Platforma predstavlja najbolje resenje jer se u njoj jasno definisu nasi interesi od kojih mi necemo odstupiti. Hrabrost, energija i zelja za boljom Srbijom su nesto sto krasi ovu vladu a DS je nazalost ostao upamcen kao neko ko je bezao od problema i odgovornosti.
pre 11 godina
Kosovo je bolna tačka za dobar deo Srba, a posebno je teško "dati" Kosovo stranci koja je najvatrenija govorila "Ne damo Kosovo!". Na njima se točak prelomio, i hvala Bogu da ih treba podržati u tome.
pre 11 godina
On je podsetio da je ta stranka u Skupštini glasala za Rezoluciju o KiM, naglasivši da demokrate na Kosovu neće sakupljati političke poene. –nema te vi na osnovu čega da skupljate poene više.Narod vas pamti
pre 11 godina
Kao da je više bilo kome stalo šta Đilas misli ili govori. Ovo su samo neki očajnički pokušaji!
pre 11 godina
Čini mi se da državni vrh zna šta radi i teži se maksimumu za Srbe na KiM. Imam poverenje u ljude koji vode državu, a i dalje mislim da DS sa Đilasom na čelu nema velike šanse.
pre 11 godina
Ja ne znam koga interesuje mišljenje DS-a? Mislim da je ovo ulizivanje kao nada da će ući u vladu. Uzaludna nada...
pre 11 godina
Bilo bi divno da svi političari pokažu ovakvu zrelost i udruže se u rešavanju najvažnijih problema.
pre 11 godina
Djilas prvo hoce izbore, pa onda nece izbore. Sad je kao Ds-u mnogo vazno resavanje pitanja Kosova koje oni inace nisu resavali godinama, a ustvari ukapirali da nemaju podrsku i da bi na izborima prosli kao bosi po trnju.
pre 11 godina
Pa sta se DS sada javlja?! Imali su svoje prilike da ucine stosta,ne samo po pitanju Kosova, ali to nam je sada najbitnije!!! Sve su propustili,slucajno ili namerno,nebitno je sada!
pre 11 godina
Pre bi rekao, podrska Vucicu da ga ne u`apsi.d
pre 11 godina
I losa reklama je reklama.
pre 11 godina
Gospodin Djilas izgleda ne moze da poveruje da je srpski narod obdaren mozgom, za kojeg je dovoljno da radi u minimalnom kapacitetu da prepozna kada neko demagogise.
pre 11 godina
Dakle, gospodin Djilas je rekao sledece:
1. Ostavio je Sutanovca i Bogdanovica u skupstini ne zato sto su mu lojalni nego zato sto je znao da ce njihovo "iskustvo" po pitanju Kosova i bezbednosti biti potrebno u nadolazecem teskom periodu suocavanja, nas Srba, sa istinom da ono sto je u ratu izgubljeno moze samo ratom biti vraceno i da mi niti mozemo niti hocemo u ovom trenutku da ratujemo.
2. Podrzace Vladu oko "resenja" za Kosova ne zato sto bi u suprotnom izgubio podrsku ono malo biraca sto mu je ostalo (suprotno znaci da se odrice EU integracija) nego zato sto Srbija mora da bude jedinstvena po nacionalnim pitanjima.
Sve sam mu odmah poverovao, mada mora se priznati da je radio na PR-u u poslednjih 2-3 nedelje
pre 11 godina
Ne bi Djilas pruzao podrsku ni mrtav vec vidi da nesto ova vlada je odradila pa da i on bude "kao tu" da narod vidi da se vrzma i spominje ...
pre 11 godina
Не могу да верујем да смо доживели да гос.Ђилас изјави нешто овако. Када се виде резултати човек мора да пружи руку и супарничком табору.
pre 11 godina
dok ovaj nudi podrsku nesto muti
pre 11 godina
Ne interesuju me motivi (iako ce verovatno to biti tema komentarisanja), ali ja podrzavam ovakav stav. Poslednja stvar koja nam je potrebna je da se zaustave pregovori sa/o Kosovu. Dajte da se to pitanje konacno zatvori, a ova nova vlast je na najboljem putu da to bude ucinjeno.
pre 11 godina
Ja sam to rekao još davno, koliko god se ne slagao sa njima i njihovom politikom, a nikada se nisam slagao, naravno da im treba dati podršku ne samo zato što će ih dosta ljudi nazivati izdajnicima, već zato što je to pitanje koje konačno mora da se završi. Ovo zaista najiskrenije mislim! Sve su dobro uradili, šta god da smo dobili je zaista ogroman uspeh, jer NIKO ne bi ni dobio više. Najbitnije je da se sa tim Cosovom priča konačno završi da bi mogli da se posvete malo nama...običnim građanima!
pre 11 godina
Ma zašto ti nikako ne verujem???
Osećam da Đilas samo čeka.....
pre 11 godina
Definitivno ili sam ja lud ili nikako da razumem ovog Djilasa. Do juce su pljuvali Tomu, Dacica, a narocito VUCICA. Danas, Djilas trazi da se izbori ne odrzavaju nekoliko meseci, a narocito je istakao da podrzava ono sta radi ova vlada. Covek definitivno zeli da se formira vladu sa Vucicem.
(kako vetar duva, 14. mart 2013 15:17)
Ma ne bre...jaaoooj, sve si pogrešno razumeo, ali OK...nije ni bitno!
Ono što je bitno i što će biti jaaako bitno, da zapamtiš, jeste to da će ovim ljudima zaista, ali zaista biti potrebna podrška iz celog sveta kada se budu vratili sa poslednjeg sastanka u Briselu.
Moju podršku imaju...iako, kao što sam već rekao, se sa njima nikada za ovih 39 godina nisam slagao!
pre 11 godina
Suprostavili bi ste se vi Vladi Srbije po pitanju Kosova da niste videli da ih podravaju Evropa i Amerika
pre 11 godina
I ja pruzam podrsku vladi ,jer se konacno nesto cini...Ali Djilas pruza podrsku?Kako je postao predsednik DS-a,sve je protiv necega,pa i protiv svojih,a sada podrzava...bas sam iznenadjen.
pre 11 godina
Ne mogu da se nacudim. Doduse nisam detaljno procitao svaki mejl od predhodnih 50-ak ali mi se cine da skoro svi pokusavaju krajnje ozbiljno da komentarisu Djilasove reci i generalno poteze vladajuce klike. Pa zar se iz aviona ne vidi o cemu je rec!?! Zar se ne vidi da nas sludjuju svi politicari na vlasti sto drzavnoj sto lokalnoj a da su zapravo oni kontrolisani iz jednog izvora, pogadjate iz kog. Akcija je do detalja osmisljena i kordinisana. Mic po mic i zapadnjaci ostvarise sta su naumili. Prevode nas zedne preko vode, spinuju iz sve snage i sto je najgore uspevaju jer se isto "prima" kod ljudi. Vladajuci politicari, a takodje i velika vecina u opoziciji, igraju bukvalno kako im se kaze, kreni, stani, napred, nazad, levo, desno.......a narod.........pokusacu da budem blag....spava!
pre 11 godina
oprez mutikasa na sceni
pre 11 godina
Da li vi zaista mislite da im je potrebna vasa podrska?
pre 11 godina
Xaxax, sad ce Djiki podrzati sve zivo, samo da do izbora ne dodje. Sta si do juce govorio, aj pocni da zapisujes, da se vise ne ispaljujes ovako, sramota za jednog gradonacelnika.
pre 11 godina
Ponizenja smo doziveli nekoliko puta ali ovaj put ne sme da ga bude. Drago mi je da postoji zdrav razum kod pojedinih politicara.
pre 11 godina
Sigurno da je svaka podrska Vladi, posebno kada se radi o Kosovu, dobro dosla. Ali posle izjava Borka Stefanovica, neznam kako treba da izgleda podrska DS.
pre 11 godina
Razgovori koje vodi sadašnji državni vrh Srbije su mnogo ozbiljnije i Nikolić, Vučić i Dačić o njima otvoreno pričaju, za razliku od vremena kada je te razgovore vodio Borko Stefanović kada su ti razgovori bili takoreći tragikomični, jer se posle tih razgovora nikada nije znalo šta je dogovoreno, pa mora da bude zvezdice, pa ne mora da bude zvezdice, pa Borko oko granićnih prelaza tvrdi jedno, a Albanci i EU drugo, i naravno uvek bude to drugo, koje je nepovoljnije za Srbiju i Srbe na Kosovu.
pre 11 godina
Ima li DS bilo kakvu politiku, sem ove trenutne uvlakacke?? Za koga sam ja to glasala predhodnih godina??
pre 11 godina
Sve se bojim da vi sedite mirno.Spremate vi već neku podmetačinu.Ne možete vi biti normalni.
pre 11 godina
Konacno su i oni shvatili da smo svi gradjani ove zemlje i da nam je svima u interesu da nam bude bolje ma ko god bio na vlasti.
pre 11 godina
nazalost Srbi nevide da jedna ozbiljna politicka parija u najtezem trenutku mora da podrzi vladu, i bilo bi dobro da su sve stranke takve . Da u pravom trenutku reaguju na pravi nacin , to je prava.SRBIJA .
pre 11 godina
Dzaba ti dajes podrsku vladi kad si je ti medju svojim clanovima izgubio, a da ne komentarisem razocarane gradjane.
pre 11 godina
Sada neće biti lako... Čim se on nudi da da podršku znamo da će nešto da zaškripi!
pre 11 godina
Veoma zrelo razmišljaje jedog ozbiljnog političara. Koliko god da oni to nisu zaslužili.
pre 11 godina
@(Dule, 14. mart 2013 18:12)
Ta istorijska poređenja nisu ni malo ekvivalenta, ali se za Đinđića slažem, mislim da ga ova zemlja nije zasluživala i uvek je ubijala one koji su hteli da je promene.
Što se tiče Kosova, realnost je da su Alabanci tokom velikog vremenskog perioda naseljavali Kosovo da bi u jednom trenutku postali potuno dominantna većina, da li je to bilo 1970. i 1980. nije ni bitno, što bi rekao Dereta, Kosovo je tada izgubljeno, jer teritoriju gubiš kada više nemaš svog stanovništva na njoj. Ono što je postao problem jesu tenzije koje su se stvorile između Albanaca i Srba, a te tenzije je Milošević samo zacementirao svojom nacionalističkom politikom i na kraju pokušajem da očisti Kosovo na način na koji je Tuđman očistio Krajnu. To mu nije dozvoljeno od strane velikih sila i na Kosovu danas imaš 2 miliona Albanaca koji ne žele da žive u Srbiji i 80-90 hiljada Srba koji žive na Kosovu. Ono što ti Srbi kao i ostali odbijaju da prihvate da su Albanci apsolutna većina na Kosovu i da smo Kosovo demografski izgubili. Ti Srbi bi da veruju da je Kosovo srce Srbije iako je to potpuno iracionalno i deluje potpuno kontraproduktivno na pokušaje drugih(EU) da naprave neki održiv mir na Kosovu, jer je teško tražiti održiv mir dokle god imaš ljude koji misle da bi Kosovo trebalo braniti do poslednje kapi krvi jer je to nekakva sveta zemlja.Granice se menjaju i zavise od naroda koji tu živi, i Prusija je bila sveta zemlja Nemačkog carstva pa je danas veći deo u Poljskoj.
pre 11 godina
Svi ste vi komunisti pravljeni na kalup isti! DS=SNS
pre 11 godina
Ono sto su vlasti predhodnih godina pristavile za corbu isti misle da ce nova da zaprzi, mada mislim da pravi imaju bolji zacin pa nece imati takav ukus - Gorak Eeeee cemu se vi nadate!
pre 11 godina
Simpatizeri ove Vlade ne zele podrsku Djilasa u vezi Kosova, "POBEDA" bi mogla da im lici na izdaju.
pre 11 godina
Problem Kosova je odavno resen, samo jos slag da se namaze..
pre 11 godina
Dobro gospodo draga, svi zajedno od SPO-a kao prve do Nove stranke kao najnovije, sa svim "velikanima" izmedju (SNS, SRS, DS, DSS, LDP) da vas pitam jedno pitanje: Ko ce da plati ovu vasu za_ebanciju zadnjih 25 godina?
Kad ih budem imao ako me deca pitaju "Sta ste koji q*ac cekali?" sta da im kazem?
Bando hohstaplerska.
pre 11 godina
@(Mare, 14. mart 2013 15:09)
Šta kažeš, realnost mora da prevagne.
Šteta što nismo i ranije uvažavali realnost, život bi nam bio kao san.
Recimo da je Knez Lazar prihvatio realnost sad bi nas bilo 80 miliona, jedino što bi svi bili Turci.
Da je Karađorđe mirno prihvatio realnost i nastavio da prodaje svinje, bio bi živ i zdrav, a Srbija i dalje deo Osmanskog carstva.
Da je Pašić uvideo realnost i prihvatio Austrougarski ultimatum (da njihova policija istražuje i hapsi u Srbiji po svom nahođenju), ne bi ušli u I svetski rat i izgubili svakog petog stanovnika u njemu.
Da je neko zviznu šamarčinu Brozu, kad je 1941 došao da diže ustanak, umesto da prihvati realnost Nemačke okupacije, ne bi imali građanski rat i nebrojena stradanja.
Posebno mi je krivo što Zoran Đinđić nije prihvatio realnost, da je Srbija beznadežan slučaj i digao ruke od ovog naroda.
Sada bi barem bio živ za sebe i svoju porodicu, ali on je ipak odlučio da menja tu realnost, a ne da joj se povinuje.
Ali kad se pomene Kosovo, tu obavezno realnost postaje zakon i mora se bezuslovno poštovati.
Sutra će neka nova "realnost", da se pojavi na jugu Srbije, u Sandžaku ili Vojvodini i jedva čekam da i nju uvažim kao što ti uvažavaš ovu, koja te se izgleda mnogo i ne tiče.
pre 11 godina
Računaj i na tetkin stan!
pre 11 godina
Da li je moguće?!
pre 11 godina
Sada smo sigurno mnogo "veći" u očima evropske javnosti! Samo si nam ti još trebao...
pre 11 godina
Trebalo se dogovoriti sa albancima devedesetih, sesti za sto sa Rugovom i onda ne bi ni doslo do rata ni NATO bombardovanja ni gubitka KiM. Crveno- crna koalicija sada ispravlja svoje greske i spasava sto se spasti moze u interesu naroda koja je jos ostala na KiM. Posle ratova, huskanja, busanja u grudi, 10 godine opstukcije konacno vodi se realna politika. Bolje ikada nego nikad ! Ali ko ce da nam vrati izgubljenih 20 godina normalnog zivota , da li ce neko odgovarati za sva zla sto su nas zbog njih zadasila ? I ne samo u Hagu nego pred svojim narodom !
pre 11 godina
ne mogu da verujem
pre 11 godina
Ajd idi pravi most, to ti nabolje ide od ruke.
pre 11 godina
Prosto ne verujem....
pre 11 godina
Да ми је неко рекао да ћу доживети, да ће СНС полако преваспитати Ђиласа да подржава њихове ставове рекао бих сваком таком да није нормалан,а види ти то сада...
pre 11 godina
Đilas je imao svoju šansu dok je bio na vlasti, neka se sad ne meša.
108 Komentari
Sortiraj po: