Sreda, 13.03.2013.

21:52

Blic: BG i PR postigli dogovor

Beograd i Priština postigli dogovor o Zajednici srpskih opština. Obe strane zatražile su od EU još malo vremena kako bi pripremile svoju javnost, saznaje Blic.

Izvor: B92

Blic: BG i PR postigli dogovor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

151 Komentari

Sortiraj po:

Alex1

pre 11 godina

@(sasa jokic, 13. mart 2013 23:44) "Znaci Toma se istrcao... namerno, da minira, ali nije uspeo!"

Da, pokušao je da minira, to je očigledno još od "platforme".
Međutim, dogovor još nije postignut i Priština nije popustila ni u čemu.
Koliko je njegova izjava uticala, ne znamo.

KACA

pre 11 godina

Ova Vlada na celu sa Nikolicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti,treba im dati jos jacu podrsku da Vlada bude jos sloznija i jaca..

slava

pre 11 godina

Svidjaju mi se potezi naseg predsednika,politicka ofanziva koja traje od kada je dobio poverenje naroda uzima maha i postaje prepoznatljiva borba za vracanje ugleda Srbije koje je naruseno prethodnih godina

Славка

pre 11 godina

Датум није толико битан, битно је како ће се људи на Косову кретати и живети, то је најважније за сваког од нас. Надамо се најбољем решењу.

tanja

pre 11 godina

Sad ste lepo za EU obavili prljav posao priznavanja Kosova,sto je doduse bio i red jer ste ga vi i izgubili.Nema lupanja Beograda,demonstracija,paljenja ambasada i blokiranja prelaza Jarinje i Brnjak.Svi koji su pljuvali Cedu i Tadica,ukljucujuci i dss,sada cute. Pristali ste na mnogo vise nego sto su oni bili spremni.A zovete se patriotama!

jony

pre 11 godina

dva razlicita pristupa problemu.za srbe problem traje 12-13 godina a za albance 100 godina.pogledajmo malo,ali,realno sta su albanci radili srbima zadnjih 12-13 godina a sta srbi njima citavih 100godina i videcemo ko je u zabludi.problem ce se rijesiti onoga dana kada lazi prestanu,kada mitovi nestanu i kad nacionalisti budu svedeni na neki podnosljiviji nivo,onda ce nestati i zablude i o Kosovu i o Hrvatskoj i o BiH i o Crnoj Gori,a do tada cemo cekati ko na nekoj pustoj stanici na kojoj vozovi odavno ne staju.neka nam je sa srecom ili.......?

Radoslav SM

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga.

blebetalo

pre 11 godina

Cekaj,polako,kud ste skocili?Rekao je, opet,neimenovani izvor za novine?Jel to uvertira u "pripremi naroda" za neminovno?I sta je to priprema naroda?I zasto ga treba pripremat?Pa jel se misli da je narod malouman,da nezna o cemu se pregovara?Upravo tada,kada ga neko "priprema"za nesto,narod se prestrasi!Jeli to neki novi Z4?

EU

pre 11 godina

Zaista smatram da je najbitnije pruziti SVIM ljudima na Kosovu dobro resenje koje je odrzivo i koje ce voditi razvitku tolerancije na tom podrucju.Pregovori su dobar pokazatelj da se stvari pomeraju sa mrtve tacke....premda mi je zao sto sto smo svojim glupim potezima tj glupim potezima nasih politicara cekali na ovo resenje vise od 15 godina!!!!Sami smo sebe ukocili svojim dogmatskim stavovima koji su nas izolovali i doveli do toga da budemo usamljeni na putu razvitka i kulturoloskog napretka....no nikada nije kasno....nadam se zaista da ce ovaj dogovor predstavljati prekretnicu u odnosima srpskog i albanskog zivlja dole jer je to najbitnije....jer ti ljudi svakog dana treba da se srecu i grade zivot....a mi mozemo samo da pricamo prazne price o teritorijama i ustavu dok dole neko pati jer zivi sa neodrzivim resenjima obe strane.....tako da sam nestrpljiv da saznam o kakvom se dogovoru radi i da ga postujem kakav god on bio jer su ga potpisale dve strane koje imaju najvecu podrsku birca obe teritorije ....narod im je dao legitimitet....iako nisam bio u mogucnosti da glasam....Krivo mi je kada cujem da ljude nije briga za EU jer su NEISKRENI ILI NEOBAVESTENI!!!!!Od 2000. pa do danas EU je najveci finansijer Srbije i pokrece nasu ekonomiju i reforme....mozda je to uslovljavanjima ali svakako nije jer nas mrze vec NE MOGU da prime u EU zemlju koja nije uskladjena sa vrednostima iste.....slazem se da ni u EU nije sve najbolje ali gde jeste?????Pozdrav

djm

pre 11 godina

Sta ocekujete od ove vlasti, da se opet suprotstavi SAD, Eu...dosta sa tom propagandom! Mi moramo da se pomirimo sa nasom realnoscu, i da iz svega ovoga izvucemo neku korist, da bi opstali kao narod...

stefan

pre 11 godina

Trud predsednika Nikolica i Vlade Srbije na ocuvanju teritorije Srbije pocinje da se isplacuje,uspeli su da ispune sve sto se ocekivalo od Srbije i sada smo na korak od dobijanja datuma.Evropo stizemo.

Žika Petrović

pre 11 godina

Seme mržnje koje koje je bačeno između Srba i drugih naroda se može uništiti jedino milijardama eura koje treba EZ da usmerava u ovaj region i jedina stvar EZ bi bila da se taj novac ne koristi za naoružavanje.Isključiti sve posrednike u jalovim i SKUPIM pregovorima a mislim da bi se običan narod daleko pre dogovorio u blagostanju koje bi tim novcem omogućilo normalan i dostojanstven život i moj komentar bi bilo pitanje:Da li Evropa uopšte želi blagostanje na ovom delu Balkana?

nobody

pre 11 godina

Da su BG i PR postigli dogovor ne bi bilo takvih izjava od Nikolica i Tacija! Oni su se slozili ili bolje receno gospodja Eston zna da to moze da sprovede. Oni sami ne bi se za vek vekova dogovorili. Ni BG ni PR nemaju vise sta da kazu, imaju samo prazne caure.Ono sto se dogovore sa gospodjom Eston MORAJU da prihvate pa se zato kaze da su se dogovorili.

slobodan

pre 11 godina

Ista vada isti ljudi iz devedesetih koji izgubiše sve ratove koje su započeli i gde god su poslali tenkove tu srba više nema i sada se vraćaju da to završe sa KiM i to budite uvereni proglasiće pobedom a što nas je na KiM-u sve manje pa to je uvek neko drugi kriv, šteta, velika šteta zašto birači ovih ljudi ne ustanu mislim da je to osnovno pitanje

Sir Giles

pre 11 godina

Predsedniku Nikoliću preporučiti da ode na duži odmor do rodnog sela, ako treba i odvesti ga helikopterom, i nek tamo okopava cveće i orezuje šljive. I da, nek dodeli po neki orden glasačima krajputašima i onima ispred prodavnice. Oni su ga i doveli na vlast.

Nikola

pre 11 godina

Jedino mi je drago sto Taci guta, knedlu. Ovo je mala pobeda za nas i veliko ponizenje (namerno izazvano) Pristine, kako bi se i nas narod jednom nasao na pobednickoj strani dijaloga. Meni licno je prijalo, posebno sto i EU stoji iza nas oko ovog detalja pregovora. Sada moze mirno da se zavrsi sve.

boba

pre 11 godina

Nas Predsednik je, svojom izjavom, nagovestio da je postizanje sporazuma, na vidiku.Treba sve staviti na papir, neka se nadje i nesto konkretno na stolu, osim jelovnika.

AleksandarK

pre 11 godina

Napokon se razmislja u pravcu uspostavljanja saradnje Kosova I Srbije na normalan i civilizovan nacin.Uspeli smo u pregovorima da dobijemo najbolje sto smo mogli u ovom trenutku za nase gradjane na severu Kosova.

kako god

pre 11 godina

Kosovo i ovako odavno nije u Srbiji.Kako god da se ovo zavrsi bice isto kao i kad je tadasnji Ministar informisanja Aleksandar Vucic glavom i bradom proglasio posle bombardovanja i kapitulacije pobedu nad NATO snagama.
Samo je jedino pravda zadovoljena sto ce to ipak da urade bas oni koji su izgubili Kosovo.
Sve ostalo je sarena laza za ovaj sludjeni narod.

ilija

pre 11 godina

Nije samo u interesu Srbije da se reši problem Kosova, nego i u interesu EU, zbog toga je na gospođi Ešton je da izvrši pritisak na Albance da popuste u svojim stavovima ako se želi doći do kompromisa. Srbija više ne može da popušta, i to je državni vrh jasno stavio do znanja, i tu više ne vredi gospođi Ešton da pritiska srpsku stranu.

ispecipareci

pre 11 godina

@Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.
(Milica, 14. mart 2013 07:48)

Milice molio bih te da porucis preko stranackih kanala zajednickom nam predsedniku sledece:

"U zlu se ne ponizi, a u dobru ne uznesi".

Kakav god da je dogovor izmedju nas i Shiptara - dobar ili los po nas - on se ili ponizio (slagao) ili uzneo (bio nepristojan i javno ponizio zvanicnike Prstine time sto je rekao da su popustili).

Reci mu isto da nije sramota ne znati nego je sramota ne truditi se da naucis.

Inace biti dobar politicar i dobar covek su 2 potpuno razlicite stvari. To bi bilo isto kao da uzdizes nekog kosarkasa koji non stop masi zicere zato sto je dobar covek (po tvom misljenju)....

ronni

pre 11 godina

BG i PR postigli dogovor. tacno je
tacno je i da zbog javnosti se i oduzill o... neka nam je sa srecom. doslo je pomirenje. vreme je
prizrenac

jela

pre 11 godina

Demokrate su 12 godina uspevale da sacuvaju srbe sa Kosova i Metohije u Srbiji, a sada kad su dosli oni koji su i zapoceli sve,naravno da su nastavili posao. Trebalo im je skoro godinu dana, ali ista klapa od pre toliko godina je ipak uspela da preda Kosovo. Svaka cast! Srbija je Beogradski Pasaluk. Nadam se da ce po istom sistemu,a to je princip autonomnosti pokrajne na koji se svi tako pozivaju sad da opravdaju Kosovo kao samostalnu drzavu, i Vojvodina samoproglasiti, pa da pocnu da zive bez tereta. Posto vidim da vas Kosovo i Metohija sprecava da bolje zivite, nadam se da Srbija nece kociti Vojvodinu vise.

KAĆA77

pre 11 godina

Državni vrh sigurno ima "crvene linije" preko kojih Srbija ne može da pređe ni po cenu datuma, i to zastupa i u Briselu. Treba staviti doznanja i Albancima i evropskim zvaničnicima da Srbija nije spremna da pristane na bilo kakav dogovor, zarad dobijanja datuma. Srbija neće bilo kakav dogovor, već traži da te zajednice opština imaju neke nadležnosti kojima bi se zaštitili Srbi na Kosovu.

Deda Pera

pre 11 godina

Ništa lepše neg' videti Srpske "junake" borbe "za Kosovo" kako otvaraju oči svojim nacionalističkim pajtosima. Biće vrelo pod nogama SNSovaca, ali će oni to već da prihvate kao pobedu Spojenoprstog Šaptača i Diplomislava nad mrskim DS-om koji nije želeo da tako brzo "preda" Kosovo kao njihov lider.
Ni LDP nebi brže završio posao

Zlatko

pre 11 godina

Već sada je jasno kako će ovo završiti: Srbima na sjeveru Kosova bit će dan odredjen vid autonomije koji će biti puno manje od onoga što žele oni i službeni Beograd, ali svakako više od onoga što bi im dale vlasti u Prištini. To je taj spominjani bolni kompromis za obje strane. Sjever Kosova bit će, dakle, inkorporiran u Republiku Kosovo (koju Srbija ne mora formalno priznati kao neovisnu državu, nitko je na to ne tjera, ali de facto ju je već odavno priznala), ali će tih nekoliko općina sa srpskom većinom imati neke autonomne ovlasti. Ono što će se još morati uskladiti (i što neće ići lako) bit će razina tih ovlasti.

Maja

pre 11 godina

Meni ovde jedna stvar nije jasna: Da li Dačić i Nikolić razgovaraju jedan sa drugim? Kao da rade za dve različite države!U kakvim smo mi to rukama.....

jäger aus frankfurt

pre 11 godina

varijanta prva - kosovo u srbiji. to znaci vise od dva miliona ne bas prijateljski nastrojenih albanaca. sukobi. socijalni slucajevi. odliv para iz budzeta da bi se kako tako smirili albanci. narod srbije u kanalu narednih 30-50 godina... biram varijantu dva kakva god da je. a, vi?

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu i telefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

nidža

pre 11 godina

Kosovo je samostalno samo na sopstvenim "papirima"! Čim prekorače "granice" postaju nelegalni i nepostojeći. Priznanja koja su kupili ili su im mecene obezbedili mnogo im ne znače. Tko je skoro putovao dole dobro zna!

Mića iz Jagodine

pre 11 godina

Iako su moji politički pogledi suprotni Vladi Srbije i vladajućoj koaliciji,moram da pozdravim ovaj dogovor.Raduje me što će se konačno skinuti sa dnevnog reda pitanje Kosova,pa će Srbija moći da se konačno okrene sebi i počne da rešava mnoge unutrašenje probleme.Sporazum će naići na salve optužbi od strane nacionalista,ali verujte mi moje komšije i poznanici žele da se konačno skine sa dnevnog reda problema Srbije Kosovo.Čestitke za sporazum od mene.Siguran sam da velika većina u Srbiji misli kao ja.

Milica

pre 11 godina

Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.

sara

pre 11 godina

Kompromis je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

sustina

pre 11 godina

Citam komentare i cudim se kako ljudi lako promase sustinu i od sume ne vide drvo. Ne mogu da shvatim kako svima nije bilo odma jasno da je sve vec dogovoreno onog casa kada su i Vucic i Toma morali zajedno s Dacicem u Brisel. Zar se niko nije pitao zasto bi sva tri zajedno morali da idu pored tolikih pregovaraca i savetnika? Jedini razuman razlog je da se Dacic i EU boje da ce da ga optuze za izdaju, kao sve je uradio na svoju ruku a SNS nista nije znao, pa su se Dacic i EU obezbedili tako sto su ih sve naterali da sudeluju. A Toma, nedorasao ulozi koju obavlja, odma se nakon sastanka izlanuo da je sve vec dogovoreno. Izmedju redova i iz Daciceva straha moze jos i da se procita o kakvom i na ciju stetu dogovoru je tacno rec.

N

pre 11 godina

@goram: e bas tako, gde je sad onaj neobavesteni Kostunica da dize dzevu o ustavu, gde je moleban, malo logorske vatre u vidu koje ambasadice ili obijanje bolje snabdevene radnje... ali ne, ovo je zavrsio Toma pa je sve super I u najboljem redu. Da je bilo ko drugi ovo uradio do sada bi vec bio etiketiran kao izdajnik (strani placenik I ko zna sta jos), ali posto je Toma u pitanju onda cemo sada svi da slavimo veeeliku pobedu u odbrani kosova... ups, cek, pa to smo vec imali '99-e, sta cemo sada da slavimo?

tarzan

pre 11 godina

I ovima koji se raduju dogovoru i ovima koji su očajni zbog dogovora kao i svim drugima koji su zadovoljni ili nezadovoljni njime samo bih hteo da poručim da ćemo i mi i braća albanci naći način da postignuti dogovor na terenu prekršimo i da ga uredno i svaki dan, na svakom mestu i po svaku cenu, prekršimo. Za promenu na Balkanu je potrebno nešto više od dogovora... recimo, za početak neki konkretan interes koji se meri u nekim monetama...

Tatjaana BG

pre 11 godina

Dogovor postignut i sto je najbitnije nema ultimatuma. Verujem da je tome doprinelo i to sto smo iskreno rekli na pocetku zapocinjanja dijaloga bez ultimatuma .

Pazi kada ne verujem!!!!

pre 11 godina

Ja stvarno vise ne razumem kako vama udovoljiti?! A sada, kada se resava pitanje Kosova, kada je ulazak u EU sve blizi,kada se resavaju problemi kriminala,korupcije, kada se dovode novi investitori koji ce da ulazu i da nam pruze priliku da radimo,... I ovo vam je lose?! Jel'?! A do sada vam je bilo odlicno?! Jujuju

Midheaven

pre 11 godina

Nije mi do te Evrope uopste, ne mislim nista dobro o njoj, ali mi je do evropskih zakona i do toga da se u ovoj zemlji ocisti sav sljam! Da se napravi velika trzisna konkurencija, da se sredi pravosudje, da neko pozeli ovde da investira itd.

Zaniah

pre 11 godina

Eto sam rekla da ce tetka Eston da podeli packe tamo dole. Odmah se Taci zabio u misju rupu. Pusta jezik samo dokle ne dobije naredjenja.

vladanstar

pre 11 godina

Svaka cast drzavnom vrhu.Posle dva tri dana raznih informacija najzad je stigla potvrda da ce se konacno nesto povoljni zavrsiti za Srbiju.

pulB

pre 11 godina

Dogovor koji je postignut je od velikog znacaja za sve nas...
Stvar se odvija za sada u dobrom smeru, i tako treba nastaviti, ako zelimo u EU.

Ivan 15

pre 11 godina

Narodu ne mozes nikako ugoditi. Uvek ima mnogo nekih nezadovoljnih. Sad su nezadovoljni oni koji zbog ove vlasti gube, do ove vlasti 80 posto Srbije je bilo nezadovoljno, ocajno , zivelo u blatu. I sad kad je narod poceo da se nada, ide neverovatno agresivna kampanja protiv drzavnog vrha. Valjdacete se uskoro umoriti...

milan

pre 11 godina

ima logike. pripremanje javnosti je upravo ova Daciceva prica ovih dana kako nisu ludi da prihvate da nadleznost zajednice srp. opstina bude stampanje publikacija i sl. sto znaci, kada objave da su prihvatili ono sto je vec.prihvaceno trebalo bi svi mi "ludi", kako nas ocigledno dozivljavaju nasi politicari, da mislimo kako su stvarno postigli nesto mnogo vise, jer rekli su da se ponizavati !! Ali mi smo toliko glup narod da im je taktika na mestu.

Milica

pre 11 godina

Nadam se da su svi oni koji su pljuvali Nikolica sada shvatili da nas predsednik ne lupeta vec argumentovano iznosi cinjenice i informacije, bravo za dogovor.

Dogovor je vrlo los za Srbiju

pre 11 godina

Dogovor je vrlo los za Srbiju. To nije tesko pogoditi jer je Nikolic pobegao u Belorusiju. Kad se bude vratio reci ce "Prevarili su me i iskoristili priliku dok ovde nisam bio. Da sam ja tu bio nikad ne bih na to pristao".

Млађа

pre 11 godina

Годинама је Ђелић лицитирао са датумима и обмањивао народ, најзад је неко дошао на власт и почео да ради, а не само да прича.

Zara

pre 11 godina

Sve je ovo narode moj moglo odavno da se resi, da smo imali nekoga normalnog u predhodnoj Vladi Srbije. Sada je stvar poprilicno ispeglana kako treba, sto je dobro za nas, najvise za onaj narod dole..

goram

pre 11 godina

a za izgubljeno vreme ko će da odgovara? Ldp o ovome i mnogo čemu još je pričao godinama i šta, ništa, razbijali su im prostorije. Hoće li sad neko krenuti da lupa sps i sns prostorije?

Sloba

pre 11 godina

Ako je istina, nazdravicu u to ime. Zasto? Zato sto ce Srbija da se suoci sa stvarnoscu i poceti da resava prave probleme. Inace, kad god nasi dezurni "rodoljubi" (citaj Kostunica, Amfilohije...) kazu "ne damo Kosovo", po 1000 nasih mladih i skolovanih ljudi odluce da napuste zemlju.

Milos

pre 11 godina

Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.
Pricam od pocetka da ce sa ovakvim saopstenjem izaci. Kao uspeli smo. A sta smo uspeli smejurija. Sve je tipa ma uzmite sve ali da drugacije mozemo predstaviti javnosti. To je uslov i platforma nasa. A mi smo svislepi ocigledno.

Dule

pre 11 godina

Nisam pratio pomno najnoviju Vladu

Komunista i njihovih slugu, koji su sada gazde.

Ono 99 pukli su za 78 dana, jel ovo sad bilo brze ili ne ?

DZimi 19

pre 11 godina

Svako ko kaze da ovaj dogovor nije dobar, taj ne misli dobro svojoj drzavi i svom narodu! Sta mi drugo mozemo nego da pregovaramo sa Pristinom, i nadjemo najbolje resenje za problem koji vucemo vise od jedne decenije.

Malena

pre 11 godina

Srpskom narodu na Kosovu ce biti obezbedjena bar neka prava.Na zalost i to je bilo jako tesko postici,ali svi dobro znamo da krivce za stanje na Kosovu moramo traziti u ranijem periodu a sada je postignuto i vise od ocekivanog!

sobarica iz Brisela

pre 11 godina

Nije bilo nikakvog dogovora. Toma im je rekao, ako neceta zajednicu opstina odoh ja u Belo(rusiju). Sad je lopta kod Ketrin i farsa se ogolila. Niko ne pregovara sa Pristinom, nego sa Ketrin. Ostalo joj da keza Pristini, mi smo sve pokusali ali oni nece. Jeste mi necemo primiti Srbiju u EU, ali ce vam narod na Kosovu pocrkati od gladi. EU sa Kosovom ne pregovara, nego samo naredjuje. Moguce da ce i Srbija priznati Kosovo, ali ce Srbi na severu biti nezavisni od Pristine sa svojim (srpskim) zakonima i srpskim dinarom kao valutom.

nenad

pre 11 godina

Ako su u Briselu postigli dogovor da bude uspostavljeno realno odrzivo resenje za fukcionisanje zajednice srpskih opstina onada je nasa delegacija obavila posao z akoji je i isla u Brisel.

Siniša

pre 11 godina

Znači, opet smo ,,pobedili'', kao i 1999g. Ta ,,priprema'' naroda znači da će nekoga da uhapse, mi ćemo se baviti tim glupostima...a Kosovo ode...Što se tiče Blica, u poslednje vreme se se sve više približavaju Kuriru i Informeru, izgleda da imaju istog gazdu.

xone22

pre 11 godina

Ako cemo realno, mi nemamo puno da biramo. Treba naci dvojako resenje, sto se tice Kosova i Metohije, kako bi smo dobili datum, jer drugacije mozemo samo da propadnemo jos vise, a to niko ne zeli.

Napokon

pre 11 godina

Napokon je nesto konkretno uradjeno za Kosmet. Nasa vlada preduzima odlucne poteze koji ce doneti boljitak nasem narodu na Kosovu i Metohiji i sad i u buducnosti.

Rale

pre 11 godina

Kaze podnaslov >Obe strane zatražile su od EU još malo vremena kako bi pripremile svoju javnost, saznaje Blic. A onda sledi > Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.

U prevodu priprema javnosti je vec pocela ;)

lanceMi

pre 11 godina

Ovaj dogovor nije mala stvar. Napredak mora da postoji u dijalogu, inace nista od EU. Red bi bio da i evropski zvanicnici prepoznaju trud ove Vlade, jer mi najvise doprinosimo u dijalogu sa Pristinom.

beli listic

pre 11 godina

Iskren da budem ja sam odmah poverovao Nikolicu, jer me covek nikad nije izneverio - kad god je mogao da ispadne pglu ispao je. Sta vise zbog njegove izjave dogovor je mogao da se izjalovi jer Shiptari nisu navikli da ne bude po njihovom pa je napravio problem coveku sa kim se dogovaramo - Tachiju.

A svim ovim srpskim "junacima" i DSS botovima imam da ispricam jednu istinitu pricu - Manfred Fon Richthofen, poznatiji kao Crveni Baron je ostvario najveci broj pobeda u prvom svetskom ratu ne zato sto je bio junak nego zato sto je ulazio samo u borbe gde je bio siguran da ce da pobedi (nije bio kukavica ali je on odlucivao gde i kad ce da se bori - po uzoru na ucenje Sun Tzu-a). Stoga umesto da se dzaba przite kako cemo da pobedimo NATO i kako ce pravda da pobedi, bolje uzmite budak u ruke i ucinite nesto korisno za Srbiju ...

Miloš

pre 11 godina

A sada glavna vest - SRBIJA NE DOBIJA DATUM! ZAšto? Pa nitko tko ima više od 2 grama sive materije između ušiju ne može da veruje da se nećemo prvom prilikom vratiti na Kosmet! Milom ili silom, a ako svi Srbi budu isterani biće jednostavniji povratak.

Mita

pre 11 godina

Znaci pusteno niz vodu.
Nek se spreme Dacic, Nikolic i Vucic za bajbokanu za veleizdaju kada izgube vlast.
(Propast u nastavcima, 13. mart 2013 22:37)

Jel si popio lek večeras?

Enko

pre 11 godina

Dogovra ima ali izmedju EU i Srbije koja je prihfatila plan EU ali nema jos dogovora izmedju Pristine i Beograda odnosno Pristine i Brisela tek sutra cese znati dali i Pristina prihfaca plan Brisela.Ovo je istina ostale varjante su sfe Laz.

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu itelefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

albanac

pre 11 godina

nije ni pobeda ni kapitulacija,sada treba da krenimo put ka boli zivot,drzavu bez korupcije,mito,mir i stabilnost,i vece plate.Pozdrav iz Juga.

AMEX

pre 11 godina

Iskreno se nadam da je tacna vest. Sta ima da pripremaju javnost, mislim da je ovo odlicna vest za Srbiju. Znam da nije nimalo bio lak posao, i treba odati priznanje pre svega Dacicu, a zatim i celom drzavnom vrhu. Nadam se da cemo nakon ovog sporazuma konacno krenuti napred.

Gricko

pre 11 godina

Naša "javnost" je takva da šta god uradili uvek će biti nezadovoljnih! Bitno je da će Srbi imati nešto svoje na Kosovu i to je to a vreme će ostalo da izleči!

au

pre 11 godina

obe strane su malo popustil - Srbija za 150000 Srba i 15% teritorije a Albanci su prihvatili da ih proteruju po 10000 mesecno a ne sve odjednom.

Veljko

pre 11 godina

Ne nego su vreme trazili acic nikolic i vucic,a bi jos malo lagali Srbe na severu kosova i srbe u srbiji,ovim ogovorom nece biti zaovoljni smao srbi i to uglavnom onni na severu kosova

shomy

pre 11 godina

postigli su dogovor da prakticno budemo na korak od priznanja ali se sada plase da to saopste javnosti jer ce im oboriti rejting...situacija je sledeca... kada se to desi u narednih mesec dana saopstice to narodu a istog trnutka ce biti uhapsen neko veliki i sto je jos bitniji zamazace narodu oci povecavanjem penzija i plata od para koje ce stici iz evrope u vidu nagrade za to i nikom nista ...svi ce to zaboraviti....

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Drugim recima, dogovor je postignut, samo su obe strane trazile jos par dana da popljuju drugu stranu. Nesto mi govori da ce ovaj ugovor "Prijateljstva i Saradnje" trajati nesto malo krace nego antineutrino.

ZLATICA

pre 11 godina

Ne bi Nikolić to izjavio bez osnova. Druga stvar je što EU i dalje cinculira Kosovu, pa zapravo Tačiju ostavljaju vremena da pripremi svoju javnost.

mr.real

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.

drakcesine77

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.
(mr.real, 13. mart 2013 22:01)

Ti si bas neki pametnjakovic,verovatno visoko obrazovan pa znas sta je diploma i sta karakterise dobrog predsednika-ali zapamti da je predsednik a ne precednik,poradi malo na pismenosti to se radi u osnovnoj skoli i mani se politike

trifke

pre 11 godina

ma ne verujem im više ništa...i da mi kažu dobar dan. dok ne bude sve zvanično potvrđeno, što se kaže crno na belo. 16. april nije daleko, čekali smo toliko godina, možemo i tih 3 dana

shone

pre 11 godina

Znači videćemo beli dim iz Beograda i Prištine..... :)
(opet ja, 13. mart 2013 22:03)

Kakav vrhunski komentar ! Respect :))))))))))

AcaZvezdara

pre 11 godina

Dobro je da je Priština popustila i da će opštine na severu dobiti veću nadležnost! Ovo pokazuje da se svaki trud i rad isplati i da se razgovorom može sve. Ova vlada je izvukla pouku iz loše politike i grešaka prošle vlade i znala je to da primeni!

farsa 2!

pre 11 godina

Setite se pretnji Tome i Ivice kako oni nece "ovo ili ono" itd...zatim kako je Ivica izjavio da Taci nece na sever bez oruzja i da ce on ...

Napisao sam tada ,08.03. u 18,29 da je to sve farsa i da je sve vec dogovoreno u trouglu Eston Taci i "GOSPODAR" Srbije.
Sad ostaje da se svi hvale, kako su ostvareni nacionalni interesi Srbije odnosno (za Tacija Kosova), Eston ce to sve pohvaliti.
Gospodar Vucic ce u svom maniru reci "kako je to sve bolno, ali tako mora jer prethodna vlada nije uradila nista"
Nikolic, da je on to "sve podigao na visi(najvisi) nivo.
Dacica, po obicaju necemo uhvatiti sta stvarno misli i hoce.
Zajednicko im je(prvom,drugom i trecem), jedno, SAMO VLAST I REEEJTINGGG!

Ipak moja PUNA podrska za resavanje kosovskog problema.

Znao sam

dejan

pre 11 godina

Pitam se dali je Blic namerno pustio ovu vest iz "poverljivih/neimenovanih izvora" bas pred dolazak Estonke u Pristinu ??
Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.

Sobna patofna

pre 11 godina

Nemamo ništa od nagadjanja! Šta bude biće... Samo mi se čini da je sada sa ovima ipak postignut neki napredak s obzirom da smo ranije samo nazadovali!

sarkasticni Mile

pre 11 godina

Licno moram reci da sam skeptican u istinitost vesti iz 'neimenovanih izvora' jer:

Ako je dogovor zaista postignut, pitam se:
- KADA (Jer znamo da Albanci uopste nisu bili u ponedeljak u Briselu)i
- KOJA JE ONDA SVRHA/RAZLOG Estonkinog ponovnog putovanja u PR i BG ??

бидермајер

pre 11 godina

Вероваћемо тек када будемо прочитали на страницама страних медијија ,а дотле су и србски политичари а и медији дискредитовали себе досадашњим веома учесталим фабрикованим извештајима "дискретног обмањивања" јавности србије.

sladja123

pre 11 godina

Ovo je najbolja moguca vest.Saosecam sa ljudima koji zive u tom kraju i mislim da je ovo za njih najlepsa vest koju su culi u poslednjih dvadeset godina,a kada se potpise sporazum bice to istorijski trnutak

miki19

pre 11 godina

Stvar se odvija onako kako mora i treba, jer drugacije ne mozemo, ako zelimo datum. Drzavni vrh je pokazao po prvi put jasnu i zdravu politiku.

SMarko

pre 11 godina

Stvarno je divno gledati ove golubove mira kako se bore za naše dobro!
I Dačić i Tači su vrlo poznati po tome što su širili ljubav i mir devedesetih, zar ne?

mr.real

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.

dejan

pre 11 godina

Pitam se dali je Blic namerno pustio ovu vest iz "poverljivih/neimenovanih izvora" bas pred dolazak Estonke u Pristinu ??
Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.

sladja123

pre 11 godina

Ovo je najbolja moguca vest.Saosecam sa ljudima koji zive u tom kraju i mislim da je ovo za njih najlepsa vest koju su culi u poslednjih dvadeset godina,a kada se potpise sporazum bice to istorijski trnutak

SMarko

pre 11 godina

Stvarno je divno gledati ove golubove mira kako se bore za naše dobro!
I Dačić i Tači su vrlo poznati po tome što su širili ljubav i mir devedesetih, zar ne?

shomy

pre 11 godina

postigli su dogovor da prakticno budemo na korak od priznanja ali se sada plase da to saopste javnosti jer ce im oboriti rejting...situacija je sledeca... kada se to desi u narednih mesec dana saopstice to narodu a istog trnutka ce biti uhapsen neko veliki i sto je jos bitniji zamazace narodu oci povecavanjem penzija i plata od para koje ce stici iz evrope u vidu nagrade za to i nikom nista ...svi ce to zaboraviti....

au

pre 11 godina

obe strane su malo popustil - Srbija za 150000 Srba i 15% teritorije a Albanci su prihvatili da ih proteruju po 10000 mesecno a ne sve odjednom.

drakcesine77

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.
(mr.real, 13. mart 2013 22:01)

Ti si bas neki pametnjakovic,verovatno visoko obrazovan pa znas sta je diploma i sta karakterise dobrog predsednika-ali zapamti da je predsednik a ne precednik,poradi malo na pismenosti to se radi u osnovnoj skoli i mani se politike

ZLATICA

pre 11 godina

Ne bi Nikolić to izjavio bez osnova. Druga stvar je što EU i dalje cinculira Kosovu, pa zapravo Tačiju ostavljaju vremena da pripremi svoju javnost.

miki19

pre 11 godina

Stvar se odvija onako kako mora i treba, jer drugacije ne mozemo, ako zelimo datum. Drzavni vrh je pokazao po prvi put jasnu i zdravu politiku.

Dogovor je vrlo los za Srbiju

pre 11 godina

Dogovor je vrlo los za Srbiju. To nije tesko pogoditi jer je Nikolic pobegao u Belorusiju. Kad se bude vratio reci ce "Prevarili su me i iskoristili priliku dok ovde nisam bio. Da sam ja tu bio nikad ne bih na to pristao".

goram

pre 11 godina

a za izgubljeno vreme ko će da odgovara? Ldp o ovome i mnogo čemu još je pričao godinama i šta, ništa, razbijali su im prostorije. Hoće li sad neko krenuti da lupa sps i sns prostorije?

sustina

pre 11 godina

Citam komentare i cudim se kako ljudi lako promase sustinu i od sume ne vide drvo. Ne mogu da shvatim kako svima nije bilo odma jasno da je sve vec dogovoreno onog casa kada su i Vucic i Toma morali zajedno s Dacicem u Brisel. Zar se niko nije pitao zasto bi sva tri zajedno morali da idu pored tolikih pregovaraca i savetnika? Jedini razuman razlog je da se Dacic i EU boje da ce da ga optuze za izdaju, kao sve je uradio na svoju ruku a SNS nista nije znao, pa su se Dacic i EU obezbedili tako sto su ih sve naterali da sudeluju. A Toma, nedorasao ulozi koju obavlja, odma se nakon sastanka izlanuo da je sve vec dogovoreno. Izmedju redova i iz Daciceva straha moze jos i da se procita o kakvom i na ciju stetu dogovoru je tacno rec.

бидермајер

pre 11 godina

Вероваћемо тек када будемо прочитали на страницама страних медијија ,а дотле су и србски политичари а и медији дискредитовали себе досадашњим веома учесталим фабрикованим извештајима "дискретног обмањивања" јавности србије.

sarkasticni Mile

pre 11 godina

Licno moram reci da sam skeptican u istinitost vesti iz 'neimenovanih izvora' jer:

Ako je dogovor zaista postignut, pitam se:
- KADA (Jer znamo da Albanci uopste nisu bili u ponedeljak u Briselu)i
- KOJA JE ONDA SVRHA/RAZLOG Estonkinog ponovnog putovanja u PR i BG ??

Sloba

pre 11 godina

Ako je istina, nazdravicu u to ime. Zasto? Zato sto ce Srbija da se suoci sa stvarnoscu i poceti da resava prave probleme. Inace, kad god nasi dezurni "rodoljubi" (citaj Kostunica, Amfilohije...) kazu "ne damo Kosovo", po 1000 nasih mladih i skolovanih ljudi odluce da napuste zemlju.

shone

pre 11 godina

Znači videćemo beli dim iz Beograda i Prištine..... :)
(opet ja, 13. mart 2013 22:03)

Kakav vrhunski komentar ! Respect :))))))))))

Veljko

pre 11 godina

Ne nego su vreme trazili acic nikolic i vucic,a bi jos malo lagali Srbe na severu kosova i srbe u srbiji,ovim ogovorom nece biti zaovoljni smao srbi i to uglavnom onni na severu kosova

Maja

pre 11 godina

Meni ovde jedna stvar nije jasna: Da li Dačić i Nikolić razgovaraju jedan sa drugim? Kao da rade za dve različite države!U kakvim smo mi to rukama.....

farsa 2!

pre 11 godina

Setite se pretnji Tome i Ivice kako oni nece "ovo ili ono" itd...zatim kako je Ivica izjavio da Taci nece na sever bez oruzja i da ce on ...

Napisao sam tada ,08.03. u 18,29 da je to sve farsa i da je sve vec dogovoreno u trouglu Eston Taci i "GOSPODAR" Srbije.
Sad ostaje da se svi hvale, kako su ostvareni nacionalni interesi Srbije odnosno (za Tacija Kosova), Eston ce to sve pohvaliti.
Gospodar Vucic ce u svom maniru reci "kako je to sve bolno, ali tako mora jer prethodna vlada nije uradila nista"
Nikolic, da je on to "sve podigao na visi(najvisi) nivo.
Dacica, po obicaju necemo uhvatiti sta stvarno misli i hoce.
Zajednicko im je(prvom,drugom i trecem), jedno, SAMO VLAST I REEEJTINGGG!

Ipak moja PUNA podrska za resavanje kosovskog problema.

Znao sam

beli listic

pre 11 godina

Iskren da budem ja sam odmah poverovao Nikolicu, jer me covek nikad nije izneverio - kad god je mogao da ispadne pglu ispao je. Sta vise zbog njegove izjave dogovor je mogao da se izjalovi jer Shiptari nisu navikli da ne bude po njihovom pa je napravio problem coveku sa kim se dogovaramo - Tachiju.

A svim ovim srpskim "junacima" i DSS botovima imam da ispricam jednu istinitu pricu - Manfred Fon Richthofen, poznatiji kao Crveni Baron je ostvario najveci broj pobeda u prvom svetskom ratu ne zato sto je bio junak nego zato sto je ulazio samo u borbe gde je bio siguran da ce da pobedi (nije bio kukavica ali je on odlucivao gde i kad ce da se bori - po uzoru na ucenje Sun Tzu-a). Stoga umesto da se dzaba przite kako cemo da pobedimo NATO i kako ce pravda da pobedi, bolje uzmite budak u ruke i ucinite nesto korisno za Srbiju ...

Rale

pre 11 godina

Kaze podnaslov >Obe strane zatražile su od EU još malo vremena kako bi pripremile svoju javnost, saznaje Blic. A onda sledi > Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.

U prevodu priprema javnosti je vec pocela ;)

Dule

pre 11 godina

Nisam pratio pomno najnoviju Vladu

Komunista i njihovih slugu, koji su sada gazde.

Ono 99 pukli su za 78 dana, jel ovo sad bilo brze ili ne ?

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu itelefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

jäger aus frankfurt

pre 11 godina

varijanta prva - kosovo u srbiji. to znaci vise od dva miliona ne bas prijateljski nastrojenih albanaca. sukobi. socijalni slucajevi. odliv para iz budzeta da bi se kako tako smirili albanci. narod srbije u kanalu narednih 30-50 godina... biram varijantu dva kakva god da je. a, vi?

Milos

pre 11 godina

Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.
Pricam od pocetka da ce sa ovakvim saopstenjem izaci. Kao uspeli smo. A sta smo uspeli smejurija. Sve je tipa ma uzmite sve ali da drugacije mozemo predstaviti javnosti. To je uslov i platforma nasa. A mi smo svislepi ocigledno.

Enko

pre 11 godina

Dogovra ima ali izmedju EU i Srbije koja je prihfatila plan EU ali nema jos dogovora izmedju Pristine i Beograda odnosno Pristine i Brisela tek sutra cese znati dali i Pristina prihfaca plan Brisela.Ovo je istina ostale varjante su sfe Laz.

Deda Pera

pre 11 godina

Ništa lepše neg' videti Srpske "junake" borbe "za Kosovo" kako otvaraju oči svojim nacionalističkim pajtosima. Biće vrelo pod nogama SNSovaca, ali će oni to već da prihvate kao pobedu Spojenoprstog Šaptača i Diplomislava nad mrskim DS-om koji nije želeo da tako brzo "preda" Kosovo kao njihov lider.
Ni LDP nebi brže završio posao

Siniša

pre 11 godina

Znači, opet smo ,,pobedili'', kao i 1999g. Ta ,,priprema'' naroda znači da će nekoga da uhapse, mi ćemo se baviti tim glupostima...a Kosovo ode...Što se tiče Blica, u poslednje vreme se se sve više približavaju Kuriru i Informeru, izgleda da imaju istog gazdu.

albanac

pre 11 godina

nije ni pobeda ni kapitulacija,sada treba da krenimo put ka boli zivot,drzavu bez korupcije,mito,mir i stabilnost,i vece plate.Pozdrav iz Juga.

N

pre 11 godina

@goram: e bas tako, gde je sad onaj neobavesteni Kostunica da dize dzevu o ustavu, gde je moleban, malo logorske vatre u vidu koje ambasadice ili obijanje bolje snabdevene radnje... ali ne, ovo je zavrsio Toma pa je sve super I u najboljem redu. Da je bilo ko drugi ovo uradio do sada bi vec bio etiketiran kao izdajnik (strani placenik I ko zna sta jos), ali posto je Toma u pitanju onda cemo sada svi da slavimo veeeliku pobedu u odbrani kosova... ups, cek, pa to smo vec imali '99-e, sta cemo sada da slavimo?

Mića iz Jagodine

pre 11 godina

Iako su moji politički pogledi suprotni Vladi Srbije i vladajućoj koaliciji,moram da pozdravim ovaj dogovor.Raduje me što će se konačno skinuti sa dnevnog reda pitanje Kosova,pa će Srbija moći da se konačno okrene sebi i počne da rešava mnoge unutrašenje probleme.Sporazum će naići na salve optužbi od strane nacionalista,ali verujte mi moje komšije i poznanici žele da se konačno skine sa dnevnog reda problema Srbije Kosovo.Čestitke za sporazum od mene.Siguran sam da velika većina u Srbiji misli kao ja.

jela

pre 11 godina

Demokrate su 12 godina uspevale da sacuvaju srbe sa Kosova i Metohije u Srbiji, a sada kad su dosli oni koji su i zapoceli sve,naravno da su nastavili posao. Trebalo im je skoro godinu dana, ali ista klapa od pre toliko godina je ipak uspela da preda Kosovo. Svaka cast! Srbija je Beogradski Pasaluk. Nadam se da ce po istom sistemu,a to je princip autonomnosti pokrajne na koji se svi tako pozivaju sad da opravdaju Kosovo kao samostalnu drzavu, i Vojvodina samoproglasiti, pa da pocnu da zive bez tereta. Posto vidim da vas Kosovo i Metohija sprecava da bolje zivite, nadam se da Srbija nece kociti Vojvodinu vise.

Zlatko

pre 11 godina

Već sada je jasno kako će ovo završiti: Srbima na sjeveru Kosova bit će dan odredjen vid autonomije koji će biti puno manje od onoga što žele oni i službeni Beograd, ali svakako više od onoga što bi im dale vlasti u Prištini. To je taj spominjani bolni kompromis za obje strane. Sjever Kosova bit će, dakle, inkorporiran u Republiku Kosovo (koju Srbija ne mora formalno priznati kao neovisnu državu, nitko je na to ne tjera, ali de facto ju je već odavno priznala), ali će tih nekoliko općina sa srpskom većinom imati neke autonomne ovlasti. Ono što će se još morati uskladiti (i što neće ići lako) bit će razina tih ovlasti.

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu i telefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

ispecipareci

pre 11 godina

@Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.
(Milica, 14. mart 2013 07:48)

Milice molio bih te da porucis preko stranackih kanala zajednickom nam predsedniku sledece:

"U zlu se ne ponizi, a u dobru ne uznesi".

Kakav god da je dogovor izmedju nas i Shiptara - dobar ili los po nas - on se ili ponizio (slagao) ili uzneo (bio nepristojan i javno ponizio zvanicnike Prstine time sto je rekao da su popustili).

Reci mu isto da nije sramota ne znati nego je sramota ne truditi se da naucis.

Inace biti dobar politicar i dobar covek su 2 potpuno razlicite stvari. To bi bilo isto kao da uzdizes nekog kosarkasa koji non stop masi zicere zato sto je dobar covek (po tvom misljenju)....

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Drugim recima, dogovor je postignut, samo su obe strane trazile jos par dana da popljuju drugu stranu. Nesto mi govori da ce ovaj ugovor "Prijateljstva i Saradnje" trajati nesto malo krace nego antineutrino.

Mita

pre 11 godina

Znaci pusteno niz vodu.
Nek se spreme Dacic, Nikolic i Vucic za bajbokanu za veleizdaju kada izgube vlast.
(Propast u nastavcima, 13. mart 2013 22:37)

Jel si popio lek večeras?

DZimi 19

pre 11 godina

Svako ko kaze da ovaj dogovor nije dobar, taj ne misli dobro svojoj drzavi i svom narodu! Sta mi drugo mozemo nego da pregovaramo sa Pristinom, i nadjemo najbolje resenje za problem koji vucemo vise od jedne decenije.

Midheaven

pre 11 godina

Nije mi do te Evrope uopste, ne mislim nista dobro o njoj, ali mi je do evropskih zakona i do toga da se u ovoj zemlji ocisti sav sljam! Da se napravi velika trzisna konkurencija, da se sredi pravosudje, da neko pozeli ovde da investira itd.

kako god

pre 11 godina

Kosovo i ovako odavno nije u Srbiji.Kako god da se ovo zavrsi bice isto kao i kad je tadasnji Ministar informisanja Aleksandar Vucic glavom i bradom proglasio posle bombardovanja i kapitulacije pobedu nad NATO snagama.
Samo je jedino pravda zadovoljena sto ce to ipak da urade bas oni koji su izgubili Kosovo.
Sve ostalo je sarena laza za ovaj sludjeni narod.

tarzan

pre 11 godina

I ovima koji se raduju dogovoru i ovima koji su očajni zbog dogovora kao i svim drugima koji su zadovoljni ili nezadovoljni njime samo bih hteo da poručim da ćemo i mi i braća albanci naći način da postignuti dogovor na terenu prekršimo i da ga uredno i svaki dan, na svakom mestu i po svaku cenu, prekršimo. Za promenu na Balkanu je potrebno nešto više od dogovora... recimo, za početak neki konkretan interes koji se meri u nekim monetama...

ronni

pre 11 godina

BG i PR postigli dogovor. tacno je
tacno je i da zbog javnosti se i oduzill o... neka nam je sa srecom. doslo je pomirenje. vreme je
prizrenac

nidža

pre 11 godina

Kosovo je samostalno samo na sopstvenim "papirima"! Čim prekorače "granice" postaju nelegalni i nepostojeći. Priznanja koja su kupili ili su im mecene obezbedili mnogo im ne znače. Tko je skoro putovao dole dobro zna!

trifke

pre 11 godina

ma ne verujem im više ništa...i da mi kažu dobar dan. dok ne bude sve zvanično potvrđeno, što se kaže crno na belo. 16. april nije daleko, čekali smo toliko godina, možemo i tih 3 dana

pulB

pre 11 godina

Dogovor koji je postignut je od velikog znacaja za sve nas...
Stvar se odvija za sada u dobrom smeru, i tako treba nastaviti, ako zelimo u EU.

milan

pre 11 godina

ima logike. pripremanje javnosti je upravo ova Daciceva prica ovih dana kako nisu ludi da prihvate da nadleznost zajednice srp. opstina bude stampanje publikacija i sl. sto znaci, kada objave da su prihvatili ono sto je vec.prihvaceno trebalo bi svi mi "ludi", kako nas ocigledno dozivljavaju nasi politicari, da mislimo kako su stvarno postigli nesto mnogo vise, jer rekli su da se ponizavati !! Ali mi smo toliko glup narod da im je taktika na mestu.

Malena

pre 11 godina

Srpskom narodu na Kosovu ce biti obezbedjena bar neka prava.Na zalost i to je bilo jako tesko postici,ali svi dobro znamo da krivce za stanje na Kosovu moramo traziti u ranijem periodu a sada je postignuto i vise od ocekivanog!

slobodan

pre 11 godina

Ista vada isti ljudi iz devedesetih koji izgubiše sve ratove koje su započeli i gde god su poslali tenkove tu srba više nema i sada se vraćaju da to završe sa KiM i to budite uvereni proglasiće pobedom a što nas je na KiM-u sve manje pa to je uvek neko drugi kriv, šteta, velika šteta zašto birači ovih ljudi ne ustanu mislim da je to osnovno pitanje

xone22

pre 11 godina

Ako cemo realno, mi nemamo puno da biramo. Treba naci dvojako resenje, sto se tice Kosova i Metohije, kako bi smo dobili datum, jer drugacije mozemo samo da propadnemo jos vise, a to niko ne zeli.

Sir Giles

pre 11 godina

Predsedniku Nikoliću preporučiti da ode na duži odmor do rodnog sela, ako treba i odvesti ga helikopterom, i nek tamo okopava cveće i orezuje šljive. I da, nek dodeli po neki orden glasačima krajputašima i onima ispred prodavnice. Oni su ga i doveli na vlast.

Pazi kada ne verujem!!!!

pre 11 godina

Ja stvarno vise ne razumem kako vama udovoljiti?! A sada, kada se resava pitanje Kosova, kada je ulazak u EU sve blizi,kada se resavaju problemi kriminala,korupcije, kada se dovode novi investitori koji ce da ulazu i da nam pruze priliku da radimo,... I ovo vam je lose?! Jel'?! A do sada vam je bilo odlicno?! Jujuju

Miloš

pre 11 godina

A sada glavna vest - SRBIJA NE DOBIJA DATUM! ZAšto? Pa nitko tko ima više od 2 grama sive materije između ušiju ne može da veruje da se nećemo prvom prilikom vratiti na Kosmet! Milom ili silom, a ako svi Srbi budu isterani biće jednostavniji povratak.

vladanstar

pre 11 godina

Svaka cast drzavnom vrhu.Posle dva tri dana raznih informacija najzad je stigla potvrda da ce se konacno nesto povoljni zavrsiti za Srbiju.

Zara

pre 11 godina

Sve je ovo narode moj moglo odavno da se resi, da smo imali nekoga normalnog u predhodnoj Vladi Srbije. Sada je stvar poprilicno ispeglana kako treba, sto je dobro za nas, najvise za onaj narod dole..

Milica

pre 11 godina

Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.

jony

pre 11 godina

dva razlicita pristupa problemu.za srbe problem traje 12-13 godina a za albance 100 godina.pogledajmo malo,ali,realno sta su albanci radili srbima zadnjih 12-13 godina a sta srbi njima citavih 100godina i videcemo ko je u zabludi.problem ce se rijesiti onoga dana kada lazi prestanu,kada mitovi nestanu i kad nacionalisti budu svedeni na neki podnosljiviji nivo,onda ce nestati i zablude i o Kosovu i o Hrvatskoj i o BiH i o Crnoj Gori,a do tada cemo cekati ko na nekoj pustoj stanici na kojoj vozovi odavno ne staju.neka nam je sa srecom ili.......?

nobody

pre 11 godina

Da su BG i PR postigli dogovor ne bi bilo takvih izjava od Nikolica i Tacija! Oni su se slozili ili bolje receno gospodja Eston zna da to moze da sprovede. Oni sami ne bi se za vek vekova dogovorili. Ni BG ni PR nemaju vise sta da kazu, imaju samo prazne caure.Ono sto se dogovore sa gospodjom Eston MORAJU da prihvate pa se zato kaze da su se dogovorili.

Gricko

pre 11 godina

Naša "javnost" je takva da šta god uradili uvek će biti nezadovoljnih! Bitno je da će Srbi imati nešto svoje na Kosovu i to je to a vreme će ostalo da izleči!

lanceMi

pre 11 godina

Ovaj dogovor nije mala stvar. Napredak mora da postoji u dijalogu, inace nista od EU. Red bi bio da i evropski zvanicnici prepoznaju trud ove Vlade, jer mi najvise doprinosimo u dijalogu sa Pristinom.

AMEX

pre 11 godina

Iskreno se nadam da je tacna vest. Sta ima da pripremaju javnost, mislim da je ovo odlicna vest za Srbiju. Znam da nije nimalo bio lak posao, i treba odati priznanje pre svega Dacicu, a zatim i celom drzavnom vrhu. Nadam se da cemo nakon ovog sporazuma konacno krenuti napred.

sobarica iz Brisela

pre 11 godina

Nije bilo nikakvog dogovora. Toma im je rekao, ako neceta zajednicu opstina odoh ja u Belo(rusiju). Sad je lopta kod Ketrin i farsa se ogolila. Niko ne pregovara sa Pristinom, nego sa Ketrin. Ostalo joj da keza Pristini, mi smo sve pokusali ali oni nece. Jeste mi necemo primiti Srbiju u EU, ali ce vam narod na Kosovu pocrkati od gladi. EU sa Kosovom ne pregovara, nego samo naredjuje. Moguce da ce i Srbija priznati Kosovo, ali ce Srbi na severu biti nezavisni od Pristine sa svojim (srpskim) zakonima i srpskim dinarom kao valutom.

AleksandarK

pre 11 godina

Napokon se razmislja u pravcu uspostavljanja saradnje Kosova I Srbije na normalan i civilizovan nacin.Uspeli smo u pregovorima da dobijemo najbolje sto smo mogli u ovom trenutku za nase gradjane na severu Kosova.

djm

pre 11 godina

Sta ocekujete od ove vlasti, da se opet suprotstavi SAD, Eu...dosta sa tom propagandom! Mi moramo da se pomirimo sa nasom realnoscu, i da iz svega ovoga izvucemo neku korist, da bi opstali kao narod...

tanja

pre 11 godina

Sad ste lepo za EU obavili prljav posao priznavanja Kosova,sto je doduse bio i red jer ste ga vi i izgubili.Nema lupanja Beograda,demonstracija,paljenja ambasada i blokiranja prelaza Jarinje i Brnjak.Svi koji su pljuvali Cedu i Tadica,ukljucujuci i dss,sada cute. Pristali ste na mnogo vise nego sto su oni bili spremni.A zovete se patriotama!

Sobna patofna

pre 11 godina

Nemamo ništa od nagadjanja! Šta bude biće... Samo mi se čini da je sada sa ovima ipak postignut neki napredak s obzirom da smo ranije samo nazadovali!

Napokon

pre 11 godina

Napokon je nesto konkretno uradjeno za Kosmet. Nasa vlada preduzima odlucne poteze koji ce doneti boljitak nasem narodu na Kosovu i Metohiji i sad i u buducnosti.

EU

pre 11 godina

Zaista smatram da je najbitnije pruziti SVIM ljudima na Kosovu dobro resenje koje je odrzivo i koje ce voditi razvitku tolerancije na tom podrucju.Pregovori su dobar pokazatelj da se stvari pomeraju sa mrtve tacke....premda mi je zao sto sto smo svojim glupim potezima tj glupim potezima nasih politicara cekali na ovo resenje vise od 15 godina!!!!Sami smo sebe ukocili svojim dogmatskim stavovima koji su nas izolovali i doveli do toga da budemo usamljeni na putu razvitka i kulturoloskog napretka....no nikada nije kasno....nadam se zaista da ce ovaj dogovor predstavljati prekretnicu u odnosima srpskog i albanskog zivlja dole jer je to najbitnije....jer ti ljudi svakog dana treba da se srecu i grade zivot....a mi mozemo samo da pricamo prazne price o teritorijama i ustavu dok dole neko pati jer zivi sa neodrzivim resenjima obe strane.....tako da sam nestrpljiv da saznam o kakvom se dogovoru radi i da ga postujem kakav god on bio jer su ga potpisale dve strane koje imaju najvecu podrsku birca obe teritorije ....narod im je dao legitimitet....iako nisam bio u mogucnosti da glasam....Krivo mi je kada cujem da ljude nije briga za EU jer su NEISKRENI ILI NEOBAVESTENI!!!!!Od 2000. pa do danas EU je najveci finansijer Srbije i pokrece nasu ekonomiju i reforme....mozda je to uslovljavanjima ali svakako nije jer nas mrze vec NE MOGU da prime u EU zemlju koja nije uskladjena sa vrednostima iste.....slazem se da ni u EU nije sve najbolje ali gde jeste?????Pozdrav

Milica

pre 11 godina

Nadam se da su svi oni koji su pljuvali Nikolica sada shvatili da nas predsednik ne lupeta vec argumentovano iznosi cinjenice i informacije, bravo za dogovor.

Млађа

pre 11 godina

Годинама је Ђелић лицитирао са датумима и обмањивао народ, најзад је неко дошао на власт и почео да ради, а не само да прича.

Žika Petrović

pre 11 godina

Seme mržnje koje koje je bačeno između Srba i drugih naroda se može uništiti jedino milijardama eura koje treba EZ da usmerava u ovaj region i jedina stvar EZ bi bila da se taj novac ne koristi za naoružavanje.Isključiti sve posrednike u jalovim i SKUPIM pregovorima a mislim da bi se običan narod daleko pre dogovorio u blagostanju koje bi tim novcem omogućilo normalan i dostojanstven život i moj komentar bi bilo pitanje:Da li Evropa uopšte želi blagostanje na ovom delu Balkana?

Zaniah

pre 11 godina

Eto sam rekla da ce tetka Eston da podeli packe tamo dole. Odmah se Taci zabio u misju rupu. Pusta jezik samo dokle ne dobije naredjenja.

blebetalo

pre 11 godina

Cekaj,polako,kud ste skocili?Rekao je, opet,neimenovani izvor za novine?Jel to uvertira u "pripremi naroda" za neminovno?I sta je to priprema naroda?I zasto ga treba pripremat?Pa jel se misli da je narod malouman,da nezna o cemu se pregovara?Upravo tada,kada ga neko "priprema"za nesto,narod se prestrasi!Jeli to neki novi Z4?

Ivan 15

pre 11 godina

Narodu ne mozes nikako ugoditi. Uvek ima mnogo nekih nezadovoljnih. Sad su nezadovoljni oni koji zbog ove vlasti gube, do ove vlasti 80 posto Srbije je bilo nezadovoljno, ocajno , zivelo u blatu. I sad kad je narod poceo da se nada, ide neverovatno agresivna kampanja protiv drzavnog vrha. Valjdacete se uskoro umoriti...

Tatjaana BG

pre 11 godina

Dogovor postignut i sto je najbitnije nema ultimatuma. Verujem da je tome doprinelo i to sto smo iskreno rekli na pocetku zapocinjanja dijaloga bez ultimatuma .

sara

pre 11 godina

Kompromis je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

KAĆA77

pre 11 godina

Državni vrh sigurno ima "crvene linije" preko kojih Srbija ne može da pređe ni po cenu datuma, i to zastupa i u Briselu. Treba staviti doznanja i Albancima i evropskim zvaničnicima da Srbija nije spremna da pristane na bilo kakav dogovor, zarad dobijanja datuma. Srbija neće bilo kakav dogovor, već traži da te zajednice opština imaju neke nadležnosti kojima bi se zaštitili Srbi na Kosovu.

Nikola

pre 11 godina

Jedino mi je drago sto Taci guta, knedlu. Ovo je mala pobeda za nas i veliko ponizenje (namerno izazvano) Pristine, kako bi se i nas narod jednom nasao na pobednickoj strani dijaloga. Meni licno je prijalo, posebno sto i EU stoji iza nas oko ovog detalja pregovora. Sada moze mirno da se zavrsi sve.

stefan

pre 11 godina

Trud predsednika Nikolica i Vlade Srbije na ocuvanju teritorije Srbije pocinje da se isplacuje,uspeli su da ispune sve sto se ocekivalo od Srbije i sada smo na korak od dobijanja datuma.Evropo stizemo.

Славка

pre 11 godina

Датум није толико битан, битно је како ће се људи на Косову кретати и живети, то је најважније за сваког од нас. Надамо се најбољем решењу.

AcaZvezdara

pre 11 godina

Dobro je da je Priština popustila i da će opštine na severu dobiti veću nadležnost! Ovo pokazuje da se svaki trud i rad isplati i da se razgovorom može sve. Ova vlada je izvukla pouku iz loše politike i grešaka prošle vlade i znala je to da primeni!

nenad

pre 11 godina

Ako su u Briselu postigli dogovor da bude uspostavljeno realno odrzivo resenje za fukcionisanje zajednice srpskih opstina onada je nasa delegacija obavila posao z akoji je i isla u Brisel.

boba

pre 11 godina

Nas Predsednik je, svojom izjavom, nagovestio da je postizanje sporazuma, na vidiku.Treba sve staviti na papir, neka se nadje i nesto konkretno na stolu, osim jelovnika.

ilija

pre 11 godina

Nije samo u interesu Srbije da se reši problem Kosova, nego i u interesu EU, zbog toga je na gospođi Ešton je da izvrši pritisak na Albance da popuste u svojim stavovima ako se želi doći do kompromisa. Srbija više ne može da popušta, i to je državni vrh jasno stavio do znanja, i tu više ne vredi gospođi Ešton da pritiska srpsku stranu.

Radoslav SM

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga.

Alex1

pre 11 godina

@(sasa jokic, 13. mart 2013 23:44) "Znaci Toma se istrcao... namerno, da minira, ali nije uspeo!"

Da, pokušao je da minira, to je očigledno još od "platforme".
Međutim, dogovor još nije postignut i Priština nije popustila ni u čemu.
Koliko je njegova izjava uticala, ne znamo.

KACA

pre 11 godina

Ova Vlada na celu sa Nikolicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti,treba im dati jos jacu podrsku da Vlada bude jos sloznija i jaca..

slava

pre 11 godina

Svidjaju mi se potezi naseg predsednika,politicka ofanziva koja traje od kada je dobio poverenje naroda uzima maha i postaje prepoznatljiva borba za vracanje ugleda Srbije koje je naruseno prethodnih godina

mr.real

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.

Milica

pre 11 godina

Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.

sladja123

pre 11 godina

Ovo je najbolja moguca vest.Saosecam sa ljudima koji zive u tom kraju i mislim da je ovo za njih najlepsa vest koju su culi u poslednjih dvadeset godina,a kada se potpise sporazum bice to istorijski trnutak

nidža

pre 11 godina

Kosovo je samostalno samo na sopstvenim "papirima"! Čim prekorače "granice" postaju nelegalni i nepostojeći. Priznanja koja su kupili ili su im mecene obezbedili mnogo im ne znače. Tko je skoro putovao dole dobro zna!

vladanstar

pre 11 godina

Svaka cast drzavnom vrhu.Posle dva tri dana raznih informacija najzad je stigla potvrda da ce se konacno nesto povoljni zavrsiti za Srbiju.

pulB

pre 11 godina

Dogovor koji je postignut je od velikog znacaja za sve nas...
Stvar se odvija za sada u dobrom smeru, i tako treba nastaviti, ako zelimo u EU.

drakcesine77

pre 11 godina

Pa uvek sve mora da pokvari Toma-diploma, dragi nam precednik. Doživljavam ga kao malo dete, deluje neiskvaren, iskren, skrušen......a nema ni D od diplomate ni P od političara u njemu. Valjda će ga vratiti u "ustavne okvire" neka prima strane nevažne delegacije i da se više potpiše neki iole normalan sporazum sa PR.
(mr.real, 13. mart 2013 22:01)

Ti si bas neki pametnjakovic,verovatno visoko obrazovan pa znas sta je diploma i sta karakterise dobrog predsednika-ali zapamti da je predsednik a ne precednik,poradi malo na pismenosti to se radi u osnovnoj skoli i mani se politike

Malena

pre 11 godina

Srpskom narodu na Kosovu ce biti obezbedjena bar neka prava.Na zalost i to je bilo jako tesko postici,ali svi dobro znamo da krivce za stanje na Kosovu moramo traziti u ranijem periodu a sada je postignuto i vise od ocekivanog!

Napokon

pre 11 godina

Napokon je nesto konkretno uradjeno za Kosmet. Nasa vlada preduzima odlucne poteze koji ce doneti boljitak nasem narodu na Kosovu i Metohiji i sad i u buducnosti.

Milica

pre 11 godina

Nadam se da su svi oni koji su pljuvali Nikolica sada shvatili da nas predsednik ne lupeta vec argumentovano iznosi cinjenice i informacije, bravo za dogovor.

AcaZvezdara

pre 11 godina

Dobro je da je Priština popustila i da će opštine na severu dobiti veću nadležnost! Ovo pokazuje da se svaki trud i rad isplati i da se razgovorom može sve. Ova vlada je izvukla pouku iz loše politike i grešaka prošle vlade i znala je to da primeni!

Млађа

pre 11 godina

Годинама је Ђелић лицитирао са датумима и обмањивао народ, најзад је неко дошао на власт и почео да ради, а не само да прича.

au

pre 11 godina

obe strane su malo popustil - Srbija za 150000 Srba i 15% teritorije a Albanci su prihvatili da ih proteruju po 10000 mesecno a ne sve odjednom.

KAĆA77

pre 11 godina

Državni vrh sigurno ima "crvene linije" preko kojih Srbija ne može da pređe ni po cenu datuma, i to zastupa i u Briselu. Treba staviti doznanja i Albancima i evropskim zvaničnicima da Srbija nije spremna da pristane na bilo kakav dogovor, zarad dobijanja datuma. Srbija neće bilo kakav dogovor, već traži da te zajednice opština imaju neke nadležnosti kojima bi se zaštitili Srbi na Kosovu.

miki19

pre 11 godina

Stvar se odvija onako kako mora i treba, jer drugacije ne mozemo, ako zelimo datum. Drzavni vrh je pokazao po prvi put jasnu i zdravu politiku.

Miloš

pre 11 godina

A sada glavna vest - SRBIJA NE DOBIJA DATUM! ZAšto? Pa nitko tko ima više od 2 grama sive materije između ušiju ne može da veruje da se nećemo prvom prilikom vratiti na Kosmet! Milom ili silom, a ako svi Srbi budu isterani biće jednostavniji povratak.

AMEX

pre 11 godina

Iskreno se nadam da je tacna vest. Sta ima da pripremaju javnost, mislim da je ovo odlicna vest za Srbiju. Znam da nije nimalo bio lak posao, i treba odati priznanje pre svega Dacicu, a zatim i celom drzavnom vrhu. Nadam se da cemo nakon ovog sporazuma konacno krenuti napred.

sobarica iz Brisela

pre 11 godina

Nije bilo nikakvog dogovora. Toma im je rekao, ako neceta zajednicu opstina odoh ja u Belo(rusiju). Sad je lopta kod Ketrin i farsa se ogolila. Niko ne pregovara sa Pristinom, nego sa Ketrin. Ostalo joj da keza Pristini, mi smo sve pokusali ali oni nece. Jeste mi necemo primiti Srbiju u EU, ali ce vam narod na Kosovu pocrkati od gladi. EU sa Kosovom ne pregovara, nego samo naredjuje. Moguce da ce i Srbija priznati Kosovo, ali ce Srbi na severu biti nezavisni od Pristine sa svojim (srpskim) zakonima i srpskim dinarom kao valutom.

lanceMi

pre 11 godina

Ovaj dogovor nije mala stvar. Napredak mora da postoji u dijalogu, inace nista od EU. Red bi bio da i evropski zvanicnici prepoznaju trud ove Vlade, jer mi najvise doprinosimo u dijalogu sa Pristinom.

sara

pre 11 godina

Kompromis je u redu, ali ako od nas traže da te zajednice srpskih opština postoje tek onako radi reda, a da nemaju nikakve nadležnosti, to nije kompromis. Kompromis podrazumela da i Albanci nešto popuste, a ne samo Srbija, i ne vidim gde to više Srbija može da popusti, i to treba jasno staviti do znanja evropskim liderima, da Srbija neće samo zarad dobijanja datuma prihvatiti bilo šta. Inače, imam poverenje u državni vrh Srbije da će doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi i drugi nealbanci na Kosovu.

ZLATICA

pre 11 godina

Ne bi Nikolić to izjavio bez osnova. Druga stvar je što EU i dalje cinculira Kosovu, pa zapravo Tačiju ostavljaju vremena da pripremi svoju javnost.

nenad

pre 11 godina

Ako su u Briselu postigli dogovor da bude uspostavljeno realno odrzivo resenje za fukcionisanje zajednice srpskih opstina onada je nasa delegacija obavila posao z akoji je i isla u Brisel.

Mita

pre 11 godina

Znaci pusteno niz vodu.
Nek se spreme Dacic, Nikolic i Vucic za bajbokanu za veleizdaju kada izgube vlast.
(Propast u nastavcima, 13. mart 2013 22:37)

Jel si popio lek večeras?

DZimi 19

pre 11 godina

Svako ko kaze da ovaj dogovor nije dobar, taj ne misli dobro svojoj drzavi i svom narodu! Sta mi drugo mozemo nego da pregovaramo sa Pristinom, i nadjemo najbolje resenje za problem koji vucemo vise od jedne decenije.

ilija

pre 11 godina

Nije samo u interesu Srbije da se reši problem Kosova, nego i u interesu EU, zbog toga je na gospođi Ešton je da izvrši pritisak na Albance da popuste u svojim stavovima ako se želi doći do kompromisa. Srbija više ne može da popušta, i to je državni vrh jasno stavio do znanja, i tu više ne vredi gospođi Ešton da pritiska srpsku stranu.

dejan

pre 11 godina

Pitam se dali je Blic namerno pustio ovu vest iz "poverljivih/neimenovanih izvora" bas pred dolazak Estonke u Pristinu ??
Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.

Gricko

pre 11 godina

Naša "javnost" je takva da šta god uradili uvek će biti nezadovoljnih! Bitno je da će Srbi imati nešto svoje na Kosovu i to je to a vreme će ostalo da izleči!

albanac

pre 11 godina

nije ni pobeda ni kapitulacija,sada treba da krenimo put ka boli zivot,drzavu bez korupcije,mito,mir i stabilnost,i vece plate.Pozdrav iz Juga.

Zaniah

pre 11 godina

Eto sam rekla da ce tetka Eston da podeli packe tamo dole. Odmah se Taci zabio u misju rupu. Pusta jezik samo dokle ne dobije naredjenja.

Sobna patofna

pre 11 godina

Nemamo ništa od nagadjanja! Šta bude biće... Samo mi se čini da je sada sa ovima ipak postignut neki napredak s obzirom da smo ranije samo nazadovali!

Dogovor je vrlo los za Srbiju

pre 11 godina

Dogovor je vrlo los za Srbiju. To nije tesko pogoditi jer je Nikolic pobegao u Belorusiju. Kad se bude vratio reci ce "Prevarili su me i iskoristili priliku dok ovde nisam bio. Da sam ja tu bio nikad ne bih na to pristao".

Zara

pre 11 godina

Sve je ovo narode moj moglo odavno da se resi, da smo imali nekoga normalnog u predhodnoj Vladi Srbije. Sada je stvar poprilicno ispeglana kako treba, sto je dobro za nas, najvise za onaj narod dole..

Pazi kada ne verujem!!!!

pre 11 godina

Ja stvarno vise ne razumem kako vama udovoljiti?! A sada, kada se resava pitanje Kosova, kada je ulazak u EU sve blizi,kada se resavaju problemi kriminala,korupcije, kada se dovode novi investitori koji ce da ulazu i da nam pruze priliku da radimo,... I ovo vam je lose?! Jel'?! A do sada vam je bilo odlicno?! Jujuju

boba

pre 11 godina

Nas Predsednik je, svojom izjavom, nagovestio da je postizanje sporazuma, na vidiku.Treba sve staviti na papir, neka se nadje i nesto konkretno na stolu, osim jelovnika.

Tatjaana BG

pre 11 godina

Dogovor postignut i sto je najbitnije nema ultimatuma. Verujem da je tome doprinelo i to sto smo iskreno rekli na pocetku zapocinjanja dijaloga bez ultimatuma .

AleksandarK

pre 11 godina

Napokon se razmislja u pravcu uspostavljanja saradnje Kosova I Srbije na normalan i civilizovan nacin.Uspeli smo u pregovorima da dobijemo najbolje sto smo mogli u ovom trenutku za nase gradjane na severu Kosova.

Nikola

pre 11 godina

Jedino mi je drago sto Taci guta, knedlu. Ovo je mala pobeda za nas i veliko ponizenje (namerno izazvano) Pristine, kako bi se i nas narod jednom nasao na pobednickoj strani dijaloga. Meni licno je prijalo, posebno sto i EU stoji iza nas oko ovog detalja pregovora. Sada moze mirno da se zavrsi sve.

goram

pre 11 godina

a za izgubljeno vreme ko će da odgovara? Ldp o ovome i mnogo čemu još je pričao godinama i šta, ništa, razbijali su im prostorije. Hoće li sad neko krenuti da lupa sps i sns prostorije?

beli listic

pre 11 godina

Iskren da budem ja sam odmah poverovao Nikolicu, jer me covek nikad nije izneverio - kad god je mogao da ispadne pglu ispao je. Sta vise zbog njegove izjave dogovor je mogao da se izjalovi jer Shiptari nisu navikli da ne bude po njihovom pa je napravio problem coveku sa kim se dogovaramo - Tachiju.

A svim ovim srpskim "junacima" i DSS botovima imam da ispricam jednu istinitu pricu - Manfred Fon Richthofen, poznatiji kao Crveni Baron je ostvario najveci broj pobeda u prvom svetskom ratu ne zato sto je bio junak nego zato sto je ulazio samo u borbe gde je bio siguran da ce da pobedi (nije bio kukavica ali je on odlucivao gde i kad ce da se bori - po uzoru na ucenje Sun Tzu-a). Stoga umesto da se dzaba przite kako cemo da pobedimo NATO i kako ce pravda da pobedi, bolje uzmite budak u ruke i ucinite nesto korisno za Srbiju ...

Ivan 15

pre 11 godina

Narodu ne mozes nikako ugoditi. Uvek ima mnogo nekih nezadovoljnih. Sad su nezadovoljni oni koji zbog ove vlasti gube, do ove vlasti 80 posto Srbije je bilo nezadovoljno, ocajno , zivelo u blatu. I sad kad je narod poceo da se nada, ide neverovatno agresivna kampanja protiv drzavnog vrha. Valjdacete se uskoro umoriti...

бидермајер

pre 11 godina

Вероваћемо тек када будемо прочитали на страницама страних медијија ,а дотле су и србски политичари а и медији дискредитовали себе досадашњим веома учесталим фабрикованим извештајима "дискретног обмањивања" јавности србије.

xone22

pre 11 godina

Ako cemo realno, mi nemamo puno da biramo. Treba naci dvojako resenje, sto se tice Kosova i Metohije, kako bi smo dobili datum, jer drugacije mozemo samo da propadnemo jos vise, a to niko ne zeli.

shomy

pre 11 godina

postigli su dogovor da prakticno budemo na korak od priznanja ali se sada plase da to saopste javnosti jer ce im oboriti rejting...situacija je sledeca... kada se to desi u narednih mesec dana saopstice to narodu a istog trnutka ce biti uhapsen neko veliki i sto je jos bitniji zamazace narodu oci povecavanjem penzija i plata od para koje ce stici iz evrope u vidu nagrade za to i nikom nista ...svi ce to zaboraviti....

Sloba

pre 11 godina

Ako je istina, nazdravicu u to ime. Zasto? Zato sto ce Srbija da se suoci sa stvarnoscu i poceti da resava prave probleme. Inace, kad god nasi dezurni "rodoljubi" (citaj Kostunica, Amfilohije...) kazu "ne damo Kosovo", po 1000 nasih mladih i skolovanih ljudi odluce da napuste zemlju.

slava

pre 11 godina

Svidjaju mi se potezi naseg predsednika,politicka ofanziva koja traje od kada je dobio poverenje naroda uzima maha i postaje prepoznatljiva borba za vracanje ugleda Srbije koje je naruseno prethodnih godina

jäger aus frankfurt

pre 11 godina

varijanta prva - kosovo u srbiji. to znaci vise od dva miliona ne bas prijateljski nastrojenih albanaca. sukobi. socijalni slucajevi. odliv para iz budzeta da bi se kako tako smirili albanci. narod srbije u kanalu narednih 30-50 godina... biram varijantu dva kakva god da je. a, vi?

stefan

pre 11 godina

Trud predsednika Nikolica i Vlade Srbije na ocuvanju teritorije Srbije pocinje da se isplacuje,uspeli su da ispune sve sto se ocekivalo od Srbije i sada smo na korak od dobijanja datuma.Evropo stizemo.

sarkasticni Mile

pre 11 godina

Licno moram reci da sam skeptican u istinitost vesti iz 'neimenovanih izvora' jer:

Ako je dogovor zaista postignut, pitam se:
- KADA (Jer znamo da Albanci uopste nisu bili u ponedeljak u Briselu)i
- KOJA JE ONDA SVRHA/RAZLOG Estonkinog ponovnog putovanja u PR i BG ??

Mića iz Jagodine

pre 11 godina

Iako su moji politički pogledi suprotni Vladi Srbije i vladajućoj koaliciji,moram da pozdravim ovaj dogovor.Raduje me što će se konačno skinuti sa dnevnog reda pitanje Kosova,pa će Srbija moći da se konačno okrene sebi i počne da rešava mnoge unutrašenje probleme.Sporazum će naići na salve optužbi od strane nacionalista,ali verujte mi moje komšije i poznanici žele da se konačno skine sa dnevnog reda problema Srbije Kosovo.Čestitke za sporazum od mene.Siguran sam da velika većina u Srbiji misli kao ja.

Veljko

pre 11 godina

Ne nego su vreme trazili acic nikolic i vucic,a bi jos malo lagali Srbe na severu kosova i srbe u srbiji,ovim ogovorom nece biti zaovoljni smao srbi i to uglavnom onni na severu kosova

Enko

pre 11 godina

Dogovra ima ali izmedju EU i Srbije koja je prihfatila plan EU ali nema jos dogovora izmedju Pristine i Beograda odnosno Pristine i Brisela tek sutra cese znati dali i Pristina prihfaca plan Brisela.Ovo je istina ostale varjante su sfe Laz.

KACA

pre 11 godina

Ova Vlada na celu sa Nikolicem je do sada dobro radila svoj posao,zapocete su reforme i krenula je bitka protiv kriminala,uradjeni su neki potezi za koje nismo verovali da ce se ikada desiti,treba im dati jos jacu podrsku da Vlada bude jos sloznija i jaca..

SMarko

pre 11 godina

Stvarno je divno gledati ove golubove mira kako se bore za naše dobro!
I Dačić i Tači su vrlo poznati po tome što su širili ljubav i mir devedesetih, zar ne?

jela

pre 11 godina

Demokrate su 12 godina uspevale da sacuvaju srbe sa Kosova i Metohije u Srbiji, a sada kad su dosli oni koji su i zapoceli sve,naravno da su nastavili posao. Trebalo im je skoro godinu dana, ali ista klapa od pre toliko godina je ipak uspela da preda Kosovo. Svaka cast! Srbija je Beogradski Pasaluk. Nadam se da ce po istom sistemu,a to je princip autonomnosti pokrajne na koji se svi tako pozivaju sad da opravdaju Kosovo kao samostalnu drzavu, i Vojvodina samoproglasiti, pa da pocnu da zive bez tereta. Posto vidim da vas Kosovo i Metohija sprecava da bolje zivite, nadam se da Srbija nece kociti Vojvodinu vise.

Siniša

pre 11 godina

Znači, opet smo ,,pobedili'', kao i 1999g. Ta ,,priprema'' naroda znači da će nekoga da uhapse, mi ćemo se baviti tim glupostima...a Kosovo ode...Što se tiče Blica, u poslednje vreme se se sve više približavaju Kuriru i Informeru, izgleda da imaju istog gazdu.

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu itelefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

jony

pre 11 godina

dva razlicita pristupa problemu.za srbe problem traje 12-13 godina a za albance 100 godina.pogledajmo malo,ali,realno sta su albanci radili srbima zadnjih 12-13 godina a sta srbi njima citavih 100godina i videcemo ko je u zabludi.problem ce se rijesiti onoga dana kada lazi prestanu,kada mitovi nestanu i kad nacionalisti budu svedeni na neki podnosljiviji nivo,onda ce nestati i zablude i o Kosovu i o Hrvatskoj i o BiH i o Crnoj Gori,a do tada cemo cekati ko na nekoj pustoj stanici na kojoj vozovi odavno ne staju.neka nam je sa srecom ili.......?

Milos

pre 11 godina

Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.
Pricam od pocetka da ce sa ovakvim saopstenjem izaci. Kao uspeli smo. A sta smo uspeli smejurija. Sve je tipa ma uzmite sve ali da drugacije mozemo predstaviti javnosti. To je uslov i platforma nasa. A mi smo svislepi ocigledno.

sumorni

pre 11 godina

"Ali zanima me i kada je to postignut taj dogovor jer su u ponedeljak u Brisel isli samo Srbi, ali ne i Albanci.
Iskreno, ne verujem Blicu.
(dejan, 13. mart 2013 22:24)
# Link komentara"

Pa Albanci ni ne moraju da idu. Ne čeka se njihovo mišljenje, već se čeka da trio La Kampanela konačno kaže "da".

Za takvu stvar ALbanci ne moraju da budu na licu mesta, a i konsultacije sa njima mogu i telefonom da se obave.

Ali zato ovaj triling kečeva mora da bude tamo, od njih se očekuje da to kažu uživo.

Zato su to što jesu.

Zlatko

pre 11 godina

Već sada je jasno kako će ovo završiti: Srbima na sjeveru Kosova bit će dan odredjen vid autonomije koji će biti puno manje od onoga što žele oni i službeni Beograd, ali svakako više od onoga što bi im dale vlasti u Prištini. To je taj spominjani bolni kompromis za obje strane. Sjever Kosova bit će, dakle, inkorporiran u Republiku Kosovo (koju Srbija ne mora formalno priznati kao neovisnu državu, nitko je na to ne tjera, ali de facto ju je već odavno priznala), ali će tih nekoliko općina sa srpskom većinom imati neke autonomne ovlasti. Ono što će se još morati uskladiti (i što neće ići lako) bit će razina tih ovlasti.

Radoslav SM

pre 11 godina

Ako Srbija i ne dobije taj čuveni datum, nije kraj svata. Ako ga ne dobijemo sada, dobićemo ga nekom drugom prilikom. Ako smo mogli DOS-u, u različitim oblicima da damo 12 godina, i da na kraju ne dobijemo datu, pa možemo i SNS-u da damo 12 meseci, a ne da posle 6 meseci, ako ne dobijemo datum, a možda ga i dobijemo, da kritikujemo SNS, a ćutali smo ovih 12 godina vladavine tzv. demokratskih snaga.

farsa 2!

pre 11 godina

Setite se pretnji Tome i Ivice kako oni nece "ovo ili ono" itd...zatim kako je Ivica izjavio da Taci nece na sever bez oruzja i da ce on ...

Napisao sam tada ,08.03. u 18,29 da je to sve farsa i da je sve vec dogovoreno u trouglu Eston Taci i "GOSPODAR" Srbije.
Sad ostaje da se svi hvale, kako su ostvareni nacionalni interesi Srbije odnosno (za Tacija Kosova), Eston ce to sve pohvaliti.
Gospodar Vucic ce u svom maniru reci "kako je to sve bolno, ali tako mora jer prethodna vlada nije uradila nista"
Nikolic, da je on to "sve podigao na visi(najvisi) nivo.
Dacica, po obicaju necemo uhvatiti sta stvarno misli i hoce.
Zajednicko im je(prvom,drugom i trecem), jedno, SAMO VLAST I REEEJTINGGG!

Ipak moja PUNA podrska za resavanje kosovskog problema.

Znao sam

shone

pre 11 godina

Znači videćemo beli dim iz Beograda i Prištine..... :)
(opet ja, 13. mart 2013 22:03)

Kakav vrhunski komentar ! Respect :))))))))))

N

pre 11 godina

@goram: e bas tako, gde je sad onaj neobavesteni Kostunica da dize dzevu o ustavu, gde je moleban, malo logorske vatre u vidu koje ambasadice ili obijanje bolje snabdevene radnje... ali ne, ovo je zavrsio Toma pa je sve super I u najboljem redu. Da je bilo ko drugi ovo uradio do sada bi vec bio etiketiran kao izdajnik (strani placenik I ko zna sta jos), ali posto je Toma u pitanju onda cemo sada svi da slavimo veeeliku pobedu u odbrani kosova... ups, cek, pa to smo vec imali '99-e, sta cemo sada da slavimo?

Dule

pre 11 godina

Nisam pratio pomno najnoviju Vladu

Komunista i njihovih slugu, koji su sada gazde.

Ono 99 pukli su za 78 dana, jel ovo sad bilo brze ili ne ?

Midheaven

pre 11 godina

Nije mi do te Evrope uopste, ne mislim nista dobro o njoj, ali mi je do evropskih zakona i do toga da se u ovoj zemlji ocisti sav sljam! Da se napravi velika trzisna konkurencija, da se sredi pravosudje, da neko pozeli ovde da investira itd.

tarzan

pre 11 godina

I ovima koji se raduju dogovoru i ovima koji su očajni zbog dogovora kao i svim drugima koji su zadovoljni ili nezadovoljni njime samo bih hteo da poručim da ćemo i mi i braća albanci naći način da postignuti dogovor na terenu prekršimo i da ga uredno i svaki dan, na svakom mestu i po svaku cenu, prekršimo. Za promenu na Balkanu je potrebno nešto više od dogovora... recimo, za početak neki konkretan interes koji se meri u nekim monetama...

Maja

pre 11 godina

Meni ovde jedna stvar nije jasna: Da li Dačić i Nikolić razgovaraju jedan sa drugim? Kao da rade za dve različite države!U kakvim smo mi to rukama.....

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Drugim recima, dogovor je postignut, samo su obe strane trazile jos par dana da popljuju drugu stranu. Nesto mi govori da ce ovaj ugovor "Prijateljstva i Saradnje" trajati nesto malo krace nego antineutrino.

Deda Pera

pre 11 godina

Ništa lepše neg' videti Srpske "junake" borbe "za Kosovo" kako otvaraju oči svojim nacionalističkim pajtosima. Biće vrelo pod nogama SNSovaca, ali će oni to već da prihvate kao pobedu Spojenoprstog Šaptača i Diplomislava nad mrskim DS-om koji nije želeo da tako brzo "preda" Kosovo kao njihov lider.
Ni LDP nebi brže završio posao

Žika Petrović

pre 11 godina

Seme mržnje koje koje je bačeno između Srba i drugih naroda se može uništiti jedino milijardama eura koje treba EZ da usmerava u ovaj region i jedina stvar EZ bi bila da se taj novac ne koristi za naoružavanje.Isključiti sve posrednike u jalovim i SKUPIM pregovorima a mislim da bi se običan narod daleko pre dogovorio u blagostanju koje bi tim novcem omogućilo normalan i dostojanstven život i moj komentar bi bilo pitanje:Da li Evropa uopšte želi blagostanje na ovom delu Balkana?

trifke

pre 11 godina

ma ne verujem im više ništa...i da mi kažu dobar dan. dok ne bude sve zvanično potvrđeno, što se kaže crno na belo. 16. april nije daleko, čekali smo toliko godina, možemo i tih 3 dana

Rale

pre 11 godina

Kaze podnaslov >Obe strane zatražile su od EU još malo vremena kako bi pripremile svoju javnost, saznaje Blic. A onda sledi > Ovim rešenjem očigledno neće biti zadovoljni ni Srbi ni Albanci na Kosovu, saznaje list od izvora bliskih EU.

U prevodu priprema javnosti je vec pocela ;)

sustina

pre 11 godina

Citam komentare i cudim se kako ljudi lako promase sustinu i od sume ne vide drvo. Ne mogu da shvatim kako svima nije bilo odma jasno da je sve vec dogovoreno onog casa kada su i Vucic i Toma morali zajedno s Dacicem u Brisel. Zar se niko nije pitao zasto bi sva tri zajedno morali da idu pored tolikih pregovaraca i savetnika? Jedini razuman razlog je da se Dacic i EU boje da ce da ga optuze za izdaju, kao sve je uradio na svoju ruku a SNS nista nije znao, pa su se Dacic i EU obezbedili tako sto su ih sve naterali da sudeluju. A Toma, nedorasao ulozi koju obavlja, odma se nakon sastanka izlanuo da je sve vec dogovoreno. Izmedju redova i iz Daciceva straha moze jos i da se procita o kakvom i na ciju stetu dogovoru je tacno rec.

ronni

pre 11 godina

BG i PR postigli dogovor. tacno je
tacno je i da zbog javnosti se i oduzill o... neka nam je sa srecom. doslo je pomirenje. vreme je
prizrenac

ispecipareci

pre 11 godina

@Nikolić je ozbiljan političar da bi obmanjivao građane sa svojim izjavama.To što Tači demantuje da je Priština popustila govori kakav je on političar , a pre svega kakav je čovek.
(Milica, 14. mart 2013 07:48)

Milice molio bih te da porucis preko stranackih kanala zajednickom nam predsedniku sledece:

"U zlu se ne ponizi, a u dobru ne uznesi".

Kakav god da je dogovor izmedju nas i Shiptara - dobar ili los po nas - on se ili ponizio (slagao) ili uzneo (bio nepristojan i javno ponizio zvanicnike Prstine time sto je rekao da su popustili).

Reci mu isto da nije sramota ne znati nego je sramota ne truditi se da naucis.

Inace biti dobar politicar i dobar covek su 2 potpuno razlicite stvari. To bi bilo isto kao da uzdizes nekog kosarkasa koji non stop masi zicere zato sto je dobar covek (po tvom misljenju)....

slobodan

pre 11 godina

Ista vada isti ljudi iz devedesetih koji izgubiše sve ratove koje su započeli i gde god su poslali tenkove tu srba više nema i sada se vraćaju da to završe sa KiM i to budite uvereni proglasiće pobedom a što nas je na KiM-u sve manje pa to je uvek neko drugi kriv, šteta, velika šteta zašto birači ovih ljudi ne ustanu mislim da je to osnovno pitanje

djm

pre 11 godina

Sta ocekujete od ove vlasti, da se opet suprotstavi SAD, Eu...dosta sa tom propagandom! Mi moramo da se pomirimo sa nasom realnoscu, i da iz svega ovoga izvucemo neku korist, da bi opstali kao narod...

tanja

pre 11 godina

Sad ste lepo za EU obavili prljav posao priznavanja Kosova,sto je doduse bio i red jer ste ga vi i izgubili.Nema lupanja Beograda,demonstracija,paljenja ambasada i blokiranja prelaza Jarinje i Brnjak.Svi koji su pljuvali Cedu i Tadica,ukljucujuci i dss,sada cute. Pristali ste na mnogo vise nego sto su oni bili spremni.A zovete se patriotama!

Славка

pre 11 godina

Датум није толико битан, битно је како ће се људи на Косову кретати и живети, то је најважније за сваког од нас. Надамо се најбољем решењу.

milan

pre 11 godina

ima logike. pripremanje javnosti je upravo ova Daciceva prica ovih dana kako nisu ludi da prihvate da nadleznost zajednice srp. opstina bude stampanje publikacija i sl. sto znaci, kada objave da su prihvatili ono sto je vec.prihvaceno trebalo bi svi mi "ludi", kako nas ocigledno dozivljavaju nasi politicari, da mislimo kako su stvarno postigli nesto mnogo vise, jer rekli su da se ponizavati !! Ali mi smo toliko glup narod da im je taktika na mestu.

kako god

pre 11 godina

Kosovo i ovako odavno nije u Srbiji.Kako god da se ovo zavrsi bice isto kao i kad je tadasnji Ministar informisanja Aleksandar Vucic glavom i bradom proglasio posle bombardovanja i kapitulacije pobedu nad NATO snagama.
Samo je jedino pravda zadovoljena sto ce to ipak da urade bas oni koji su izgubili Kosovo.
Sve ostalo je sarena laza za ovaj sludjeni narod.

Sir Giles

pre 11 godina

Predsedniku Nikoliću preporučiti da ode na duži odmor do rodnog sela, ako treba i odvesti ga helikopterom, i nek tamo okopava cveće i orezuje šljive. I da, nek dodeli po neki orden glasačima krajputašima i onima ispred prodavnice. Oni su ga i doveli na vlast.

blebetalo

pre 11 godina

Cekaj,polako,kud ste skocili?Rekao je, opet,neimenovani izvor za novine?Jel to uvertira u "pripremi naroda" za neminovno?I sta je to priprema naroda?I zasto ga treba pripremat?Pa jel se misli da je narod malouman,da nezna o cemu se pregovara?Upravo tada,kada ga neko "priprema"za nesto,narod se prestrasi!Jeli to neki novi Z4?

nobody

pre 11 godina

Da su BG i PR postigli dogovor ne bi bilo takvih izjava od Nikolica i Tacija! Oni su se slozili ili bolje receno gospodja Eston zna da to moze da sprovede. Oni sami ne bi se za vek vekova dogovorili. Ni BG ni PR nemaju vise sta da kazu, imaju samo prazne caure.Ono sto se dogovore sa gospodjom Eston MORAJU da prihvate pa se zato kaze da su se dogovorili.

EU

pre 11 godina

Zaista smatram da je najbitnije pruziti SVIM ljudima na Kosovu dobro resenje koje je odrzivo i koje ce voditi razvitku tolerancije na tom podrucju.Pregovori su dobar pokazatelj da se stvari pomeraju sa mrtve tacke....premda mi je zao sto sto smo svojim glupim potezima tj glupim potezima nasih politicara cekali na ovo resenje vise od 15 godina!!!!Sami smo sebe ukocili svojim dogmatskim stavovima koji su nas izolovali i doveli do toga da budemo usamljeni na putu razvitka i kulturoloskog napretka....no nikada nije kasno....nadam se zaista da ce ovaj dogovor predstavljati prekretnicu u odnosima srpskog i albanskog zivlja dole jer je to najbitnije....jer ti ljudi svakog dana treba da se srecu i grade zivot....a mi mozemo samo da pricamo prazne price o teritorijama i ustavu dok dole neko pati jer zivi sa neodrzivim resenjima obe strane.....tako da sam nestrpljiv da saznam o kakvom se dogovoru radi i da ga postujem kakav god on bio jer su ga potpisale dve strane koje imaju najvecu podrsku birca obe teritorije ....narod im je dao legitimitet....iako nisam bio u mogucnosti da glasam....Krivo mi je kada cujem da ljude nije briga za EU jer su NEISKRENI ILI NEOBAVESTENI!!!!!Od 2000. pa do danas EU je najveci finansijer Srbije i pokrece nasu ekonomiju i reforme....mozda je to uslovljavanjima ali svakako nije jer nas mrze vec NE MOGU da prime u EU zemlju koja nije uskladjena sa vrednostima iste.....slazem se da ni u EU nije sve najbolje ali gde jeste?????Pozdrav

Alex1

pre 11 godina

@(sasa jokic, 13. mart 2013 23:44) "Znaci Toma se istrcao... namerno, da minira, ali nije uspeo!"

Da, pokušao je da minira, to je očigledno još od "platforme".
Međutim, dogovor još nije postignut i Priština nije popustila ni u čemu.
Koliko je njegova izjava uticala, ne znamo.