Utorak, 12.03.2013.

12:01

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...

Premijer Ivica Dačić nakon povratka iz Brisela kaže da je delegacija Srbije otvoreno rekla: Ili nam dajte Zajednicu srpskih opština ili da ne gubimo više vreme.

Izvor: B92

Daèiæ: Ili dajte Zajednicu ili... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

mađar

pre 11 godina

Jesu li ovi,uopšte,bili zajedno?Iz njihovih izjava,ne bih rekao,ili boluju od skleroze.Pa dokle će više da brukaju Srbiju i ovaj narod?!

albanac

pre 11 godina

Albanac sam, znam da nasi politicari lazu a lazu i vasi ali ovu nemogu da razumem razlike izmegju vaseg presednika i premiera.
Jedan prica jednu a drugi drugu.

ObožavamVučićaDoImbecilnosti

pre 11 godina

Svi lažu. Nikolić da su popustili, Tači da nisu i Dačić i da jesu i da nisu. Ja verujem samo Vučiću. Ono što on bude rekao to je. Jeste da ne znam koju bi mogućnost on mogao da kaže, ali ja ću u to verovati. U stvari, jedino mu preostaje ćutanje i zato on ćuti. Genijalno. Ja verujem u to što Vučić ćuti.

...sve sve ali nista

pre 11 godina

mene brinu ovi radikali sto ostavljaju komentare, kako vlada ima jasan stav oko kosova! mozda zive u svajcarskoj ....ne znam

krivovirac

pre 11 godina

Ti si bre gljIvice pravi populista. Cas ovako cas onako, covek ne moze da te uhvati ni za glavi ni za rep. Gde ti je bre pocetak a gde kraj...to ne znas ni ti. Sve ces ti da uradis ne bi li ostao na vlasti. Licno meni odgovara ovakav odgovor gosp. Ketrin Eston i Evropi ali daj bre zauzmi jedan stav koji neces da menjas iz sata u sat i drzi ga do kraja dosledno.

Vojvodjanin

pre 11 godina

Kul, još jedan u nizu koraka odvajanja Vojvodine.
(rajina, 12. mart 2013 12:33)
O kako bi voleo da se raspise referendum u Vojvodini da se konacno jednom zauvek zapuse usta svim sličnim koji poslednjih godina stalno vrte istu pricu nadajuci se da ce tako stvoriti atmosferu pogodnu za ostvarivanje svojih bolesnih ciljeva.Gradjani u Vojvodini su srecom OGROMNOM VECINOM protivnici ovakvih separatističkih ideja i stavova!

Pera

pre 11 godina

O kakvim to 'crvenim linijama' i ratu pricate? To sa vasom decom mozete, ja moju ne dam, ni da mlataraju gluposti ni da budu u blizini takvih

Micko5

pre 11 godina

Tuzno je sto bez obzira koliko truda i dobre volje ulozimo,uvek se nadje neko ko ce sve to obezvrediti. Zasto Amerima nije u interesu da se ovaj problem resi? Sta je sledece sto mozemo da ocekujemo?

glasac ds-a

pre 11 godina

Razumo sam danas Dacica da ukoliko sve ovo propadbe da ce Taci pokusati da zauzme sever KiM oruzijem,i da ce onda SRbija reagovati.Ok cak i da se tako desi,kako drug premijer misli da reaguje?! On zaboravlja da je na KiM Kfor i da udarom na Kfor direktno udara na Nato,a mi znamo jako dobro kako smo prosli u ratu sa Natom.Dakle ili on puca iz prazne puske ili nije normalan kad izjavljuje ovakve stvari.Uglavnom Srbi na KiM ce svakako biti kolateralna steta.Dakle od ovog Milosevicevog patriotizma mi je muka zadnjih 20-tak god,ali izgleda da Dacic cvrsto gazi istim koracima u novu kataklizmu Srbije i srpskog naroda!

ludi pera

pre 11 godina

sad je jasno zasto je Estonova pozvala svu troicu, da pokaze kako
jedan dogovor vide trojica politicara, kao da nisu bili zajedno, svaki
ima svoju pricu, i na kraju ce traziti krivca u nekim drugima..

Acta,non verba

pre 11 godina

Slazem se ja da su pregoori jedini nacin na koji mozemo ostvariti svoje ciljeve,ali sta ako Pristina nece da ustukne?!Sta onda?!Onda treba primeniti neke druge mere...

SNS bot

pre 11 godina

Dopada mi se ovakav stav Vlade.Ispod ovoga ne smemo da idemo,ovo sada jedino moguce resenje! (Vila Ravijojla, 12. mart 2013 17:49)

tako je koleginice. i meni se mnogo dopada je sad nebo zeleno od kako je Vucic reko da je zeleno. Nije mi se svidjalo dok je bilo plavo, a sada... bas sam uzbudjena. i stalno gledam u nebo. i mislim na naseg dragog vodju Vucica zvanog 'u ponedeljak cemo objaviti'... buaaaahahahahaha

Byja

pre 11 godina

Šta dobijamo od pregovora i šta možemo da očekujemo najbolje se vidi po tome što niko od naših, od kako su počeli "pregovori", ne pominje rezoluciju 1244 koja je realno naš najjači adut.
Odustali smo od svega, a sad očekujemo da nam daju nešto, onako, iz sažaljenja.

Brze pruge

pre 11 godina

Ljudi pisu ovde komentare, a funkcionalno su nepismeni: NE se pise odvojeno ispred glagola (ne razumem, ne shvatam...), osim u par izuzetaka. Dalje, ne postoji "zadnje vreme", jer bi tada postojalo "prednje vreme", dakle prednji-zadnji, prvi-poslednji. Kakve ljudi imate politicke stavove kada ne znate gramatiku za II razred osnovne skole!

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Osramotise nas gde ih god pustis. Nije ovo skarabudzena Vlada, nego nakon samo par meseci na vlasti ubudzana. Neugodan miris se siri, siri, siri i siri, kao trule bakine dunje davno zaboravljene na ormaru.

Sila

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!
(ja sam ja, 12. mart 2013 12:43)

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.

Mila

pre 11 godina

I za Srbe sa severa Kosova i za narod Srbije, drzava Kosovo ne postoji i nema pravnog osnova da bilo sta potpisujete! Ako nesto licno dugujete EU, nato-paktu ili Albanciuma, to je vas licni problem, Srbi nikome nista ne duguju!

stop nato

pre 11 godina

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.
(Sila, 12. mart 2013 17:21)

Потпуно се слажем са Вама. Остали смо им само ми и Сирија, изван некадашњег СССР. Наравно да нас неће бранити од нас самих.

klenga

pre 11 godina

ova nesretna,crna trojka niti može da uradi nešto kako treba,niti to stvarno želi...danas bi jedno,sutra drugo,a malo sutra kako mora,već šta ispadne...ovako skrpljeni,u lister odelima,ne mogu pametno da predstavljaju ni neku mesnu zajednicu...a oni zastupaju državu,doduše,zaturenu u međuvremenu i međuprostoru,lelujavu,pomalo virtuelnu,vazdušastu...a i mora takva biti,jer je domovina davno izgubljenog nebeskog naroda...izgubljenog u svemiru..i onda,ništa čudno,vlastela je prava i potpuno prikladna...

genije

pre 11 godina

Za sve koji se pitaju šta je sinoć bilo, lepo piše u članku (isto i u drugim medijima). Ko zna da čita, pročitaće...

U bilo kojim pregovorima (biznis i politika se tu ne razlikuju mnogo) ako uvek popuštaš nikad ništa nećeš dobiti.
Isto tako moraš da proceniš dokle smeš da ideš da ti sam ne upropastiš posao.
A nekad od pregovora i posla jednostavno treba dići ruke jer ti ne donose ništa...
Jedino pitanje je znaju li ovi naši da procene to. Oni prethodni a i oni pre njih nisu (DS i DSS)... Izredjaše se svi, ako i ovi ne budu znali, ko nam ostaje?

FRA-FRANKFURT

pre 11 godina

Sa 30% nepismenih kojima je politika spansko selo,i kad dodas
jos 30% onih koji i danas misle da je Slobo ziv i pobeda nad Nato,
zatima dodas 10%onih koji samo sa rakijom mogu ziveti--plus
dodas OVU VLADU KOJA SE SASTOJI IZ ISTIH GORE NAVEDENIH
PROCENATA
nemas drugo ni od njih sta bolje ocekivati !!!

Milos

pre 11 godina

A znate sta je ovde najsmesnije? Natezanja, pregovaranja, pa ovako cemo drugovi pa onako cemo drugovi. Na kraju dajemo Kosovo a zivi bili za 10 - 15 godina bicemo jos u vecoj buli nego sto smo sad.

evrorus

pre 11 godina

После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i
(Ronni, 12. mart 2013 15:53)

А Русија ће, ако се Турци умешају, да побегне у мишју рупу? Тебе историја није ништа научила? Није нас помагала само када је била нападнута (рат против Наполеона.....)Зашто онда Турци нису једноставно умарширали у Сирију?
Русија ради на обнови моћи, али на новим основама. Жели да обухвате све републике некадашњег СССР. Најслабије тачке ЕУ су Румунија и Бугарска, које, за сада, могу да нам затворе пролаз ка Русији.

Доживеће Турци оно из пророчанства: растуриће их Русија, промениће им географију, покушају ли да нападну оне који буду против ширења Албанаца. Потражи на нету шта кажу наши духовници о томе (отац Тадеј и отац Гаврило)

Овде је интересантно питање: зашто не правимо споразум о наоружавању са Русијом?

Потпредседник Владе Руске Федерације Дмитриј Рогозин је пре неколико дана у Београду изјавио да „се нада да ће после реализације наших договора Србија да постане јача држава, и то толико јача да ће свако прво морати да размисли пре него што употреби оружје против ње“.(www.vaseljenska.com, 01. 12. 2012.)

Уосталом, ми друге и немамо. Историја се понавља, немојмо бити ...

bezimena

pre 11 godina

Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

Ma, samo Vam se čini! Svaki dan se čanovi Vlade utrkuju sa izjavama koje treba da nas ubede koliko su složni. Skoro k'o "složna braća".:)))

IZBORI! Ova skarabudžena vlast nema rešenje NI ZA ŠTA, a najpre za problem EKONOMIJE, koja je uslov svih uslova!

novicavg

pre 11 godina

Sve više mi se sviša otvorena retorika našeg premijera Dačića koji prostim i jednostavnim jezikom, jezikom običnog loveka pokušava da objasni ovom narodu gde smo u ovom trenutku u pregovorima sa Prištinom, šta smo sve uradili i šta nas očekuje u bliskoj budućnosti.I to što prostim i jednostavnim jezikom kaže: ili nam dajte autnomiju koju tražimo ili prekinite sve da ne gubimo vreme džaba ".Apsolutno se slažem sa premijerom da smo datum zaslužili našim reformama i našem pivrženosti EU standardima a to uslovljavanje datuma Kosovom je samo želja EU da ovo pitanje ostane zanavek nerešeno. Dali ili ne dat datum, Srbija je mnogo uradili i možda više od nekih zemalja koje su već odavno članice EU samo nisu imale unutrašnji problem kao mi ili su ga imale i imaju i sada kao na primer Kipar.

Duro

pre 11 godina

"Ili nam dajte Zajednicu srpskih opština ili da ne gubimo više vreme."..

A da li su vam nešto rekli na tu vašu misao g. premijeru? Ili je njihov odgovor takav da nije za javnost, pretpostavljam da je ne želite ( bezrazložno) da uznemiravate iz sna koji joj svakodnevno namećete ...

mertur

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...(odosmo u Belorusiji)

Ko ima malo vijuga u mozgu od ovoga moze da zakljuci da one izjave od juce da je Pristina popustila nisu bile istinite.

Ronni

pre 11 godina

Turska је спремна да и војно помогне Албанце, да ОВК није била побуњеничко-терористичка организација и да је Турска подржава самоодређење Албанаца и формирање веће албанске drzave. могућ распад Македоније уколико се не поштују права Албанаца у тој држави.
После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i

Vizionar

pre 11 godina

Boz~e dragi, mi ama bas nista nevidimo! Zar vam nije jasno da od EU nema , ama bas nista , a mi cemo sve da "damo " da bi usli u tu EU , koja se raspada. Sacuvaj nas Boze od "kratkovidih " ljudi.

Klod

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!
(Gricko, 12. mart 2013 14:30)

Hahaha...jaaaooooj bre deco, tačno vas zamišljam u toj kancelariji za brze odgovore gde sedite i nogama i rukama kucate ove idiotske komentare koje vam je neko napisao na tabli ispred vas!
Jako mi vas je žao, žao mi je što ne mislite svojom glavom, žao mi je što su vas uvukli u sve ovo, a posebno mi je žao, a čak me i zabrinjava, šta će biti sa vama kada se sve ovo oko Kosova završi.

Coco Bill

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

E moj Peđa, ne da jedan priča ovo drugi ono, nego, oni i pojedinačno pričaju danas jedno sutra drugo. Aj što ne mogu da se dogovore između sebe, nego oni ne mogu da se dogovore ni sa samim sobom.

goran99

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.
(misko, 12. mart 2013 12:46)

Prijatelju, verujes li ti u ovo sto si napisao? I kako mislis da to izvede Srbija ovakva kakva je?

crni domino

pre 11 godina

Pod pritiskom Tome, Albanci popustili. Pod tvojim ultimatumom uplasila se i Estonova i albanci, a gospodin Vucic cuti i misli da ste obojica matore nedozrele budale!

JaNisamSaraoPoZiduToSuSrbiUradili

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...Ili cemo zestoko da prostestujemo :) , puno detinjastih politicara sa sa obe strane a oba naroda ovce i to one najgluplje !

Micko

pre 11 godina

Kako premijer jedne drzave moze da radi protiv ustava iste ? Kakva bre zajednica opstina..Srbi su cekali 500g da povrate Kosmet i cekace jos par dok Evropa ne pocne da resava probleme sa svojim imigrantima. Ako sada izdate Kosmet, sledeceg 5. oktobra necete tako bezbolno proci

Sovčić

pre 11 godina

Konačno Srbija ima stav! Zato ranije Albanci nisu ni popuštali jer nisu imali potrebe kada im je sve dozvoljavano, a sada je očigledno da je došlo do neke promene kakve takve!

marica

pre 11 godina

" Nećemo više postići, i to da bude jasno, da će naša vlast da se povrati na celu teritoriju Kosova, kao što i Tači, ako hoće da ima apsolutnu vlast na severu Kosova, to može da postigne samo oružjem"

Trebalo je da ucis od hrvata a ne od slobodana milosevica. hrvati su zauzeli avnojevske granice, a ti krojis nove granice "skracene" Srbije, protivno Ustavu u koji si se zakleo, Ivice. mozda ti se cini da je ovo maksimum, ali je kaznjivo.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Ja u klin, ti u ploču! Jedan drugog demantuju, nevešto nas baronišu a njihove praznoglave pristalice su zbunjene. Manje hvalospeva nego obično...čeka se izjava Iznoguda pa da zaokruglimo ćoše...Moramo podhitno da menjamo dilera, ovaj sada nam uvaljuje bofl robu...:))))

Gricko

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!

poker

pre 11 godina

za blefiranje u pokeru trebate biti veoma iskusni u toj igri i trebate znati kvalitete protivnika i predpostaviti koje "karte" imaju u rukama...

Princip

pre 11 godina

Ala nas zavaravaju!!! Postavili su stvari tako, da ce izaci kao pobednici. A u prevodu cemo priznati kosovo zbog 5 % celokupne teritorije.

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Tri glave su ipak ispale pametnije od jedne! Izgleda da smo tek sada uspeli da dobijemo neku konkretnu reakciju sa srpske strane!

Petar57

pre 11 godina

I to je puno sto su kosovski Albanci dobili ali u interesu zemlje,napretka i fokusiranje na ekonomska pitanja,moramo da resimo pitanje Kosova a autonomija i vlast zajednice srpskih opstina je stvarno minimum.

Drakonije

pre 11 godina

Kosovo je davno izgubljeno, ali ima smisla da srpska zajednica ima autonomiju. Mi smo proterivali Albance, a oni su proterali Srbe, Rome i ostale zajednice. Ne mogu da se pohvale tradicijom multietničnosti i tolerancije i zato moraju da postoje dodatne garancije za naše sunarodnike. To je smisao svega, priče o suverenitetu se više ne pričaju ni u kafani posle šeste rakije..

Tonik

pre 11 godina

Ovo Kao Ono kad neko izgubi rat pa jos prica o delovanju u teritoriji gde je kapitulirao. Covece nemas ti vise zetona da bi igrao Ovu igru - game over - ajde sad izadji I pusti druge da igraju!

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

RE:SUSED Susedu vidim da likujete,nad "sudbinom srpskog Naroda", pa dase nebi "zamarali", o srpskim problemima okrenite se ljepoj vasoj pa tamo komentirajte Susedu?!Imate i vi previse problema u ljepoj vasoj , a ne samo mi Srbijanci?Nekada smo bile Sestrice, a sada nesretnice,nekadasmo se "volele sada se mrzimo"!

Pedja

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.

narod trece klase

pre 11 godina

znam pristina popustila,vi ste pobedili nato i jos ste odbrusili ovima u briselu da ne gubimo vreme jer smo mi ozbiljna drzava,kojoj je vreme novac.e jesam srecan

MrX

pre 11 godina

Al predsednik nam je komedija, izjavio kako je Pristina popustila pa pobegao na nekoliko dana u Belorusiju gde ga novinari ne mogu naci, njegova proverena taktika. Kad Dacic i Vucic budu potpisali Kosovsku nezavisnost onda ce da pobegne u Severnu Koreju na nedelju dana da podeli tamo par hiljada odlikovanja vojnom i drzavnom vrhu...

vlajzi

pre 11 godina

Dacic: 'Ili nam dajte zajednicu srpskih opstina ili... odmah se vracam, samo tetki lek da odnesem.'
Vucic: 'Ekskluzivno! Samo za gradjane Srbije, u prvu sredu iduceg meseca otkrivamo vam sta je dogovoreno u Briselu.'
Toma: 'Taci popustio! Saterao sam ga uza zid i on sa suzama u ocima krenuo da me moli da se Kosovo vrati u sastav Srbije! A ja mu kazem: 'Polako Taci, nece moci kako ti hoces!!!'

Slavica

pre 11 godina

Као и увек, мач са две оштрице, само се надам да ће Србија овај пут успети да победи и да добије оно што жели, то нам је преко потребно за даљи развој!

boba

pre 11 godina

Ako je dogovor, sinoc u Briselu bio, da i Pristina popusta, onda Estonova to treba u cetvrtak u Pristini da obezbedi. Dosta vise sa pritiscima samo prema Beogradu.

jugo

pre 11 godina

U Briselu je dat dobar odgovor, ili dajte Zajednicu opstina, ili da ne gubimo vise vreme. Ovo nemoze dalje, Pristina mora da se pritisne.

pera zdera

pre 11 godina

kao sto ste kaze nije gotovo dok nije gotovo, kad vidimo potpis i to tako napisano da SaD i EU ne mogu kao rezoluciju 1244 da tumace na svoj nacin.

slobodan

pre 11 godina

Аман људи договорите се пред излазак у јавност, па синоћ Николић Приштина попустила Дачић данас дијалог у кризи Вучић мудро ћути па шта радите бре

Veljko Ivanjica

pre 11 godina

Da vec zamisljam sliku,pravim film u glavi: Lupio si sakom o sto i rekao: Ili dajte zajednicu Srpskih opstina koja nece imati svoje zakone ali ce moci da zamislja kao da ih ima i mocice da sprovodi zakone Pristine,ne mora da ima izvrsna ovlascenja ali mora da ima ovlascenja tipa da tu mogu da zive Srbi da imaju struju i vodu(jel me razumete!?) Za uzvrat cemo povuci paralelne institucije,ali nikada necemo priznati kosoovo,jasno !? Onda se ukljucio NIkolic i zbrusio Mozda KOsovo jeste specificna teritorija sa svojim predsednikom premijerom skupstinom policijom uskoro ce imati i vojsku,ali tu zive i srbi(kapirate ?)

dacemo im stolicu u UN ali nikada nece srbja ni eksplicitno ni inplicitno priznati takozvanu DRZAVU kosovo Jasno !?

Za uzvrat trazimo moguci datum u doglednom datumu,za datum za eventualno otpocinjanje pregovora o eventualnom datumu pridruzivanju za eventualno clanstvo i ulazak za uclanjenje u eu Jasno !?

Ketrin Eston: Jasno

Maxxx

pre 11 godina

Jedino realno i moguce resenje je Zajednica srpskih opstina, a kad ponudis nesto realno tesko je to odbiti. Sad da li je to i moguce vreme ce pokazati...
Ameri su protiv za sada a EU pola pola.

hahaha

pre 11 godina

Sada kada se uplaše, kao što su nas se uvek plašili, ima da nam ponude i Bosnu i Hrvatsku. Učitelji Vučića i Dačića su već oprobali ove moše i blef fore - videli smo kako smo prošli.

Susjed

pre 11 godina

E moji Srbijanci... šta vam radi ovi vaši... "Ili zajednica općina ili ništa od razgovora..." Znači, dobili ste već zajednicu općina koja faktički ništa ne znači, nema nikakav suverenitet, a ovaj vaš to prikazuje kao njegov ultimatum. Smiješno. Pa zar on stvarno misli da su ljudi ovce i ne kuže elementarne političke činjenice. I što sad ? Sad će Ugari navaliti na Vojvodinu (lobiranje, ekonomske poveznice, kupovanje zemljišta i sl), a mi ćemo da vrebamo iz prikrajka... Tko vam je kriv kad se nudite...

crni domino

pre 11 godina

Prestani bar neko vreme, povraca nam se!
Kada si ti istinu govorio?! Nikada!
Vecito neke zamene teza... Da nisi i sada pobedio EU kao nekada NATO?!

albel

pre 11 godina

Gospoda Predsednik i Premijer izgleda nisu bili sinoc na istom sastanku!Znaci Pristina je i popustila i nije popustila,sporazum ce biti i nece biti postignut,dobicemo datum za pocetak pregovora ali ga mozda i necemo dobiti!Ako dvojica celnih ljudi ove zemlje ne mogu da makar usaglase izjave,mogu samo da zamislim kako su pregovarali!

Gaga

pre 11 godina

Mali Sloba opet zvecka oruzjem! Ma u cije ime ti pricas? S kim i cim ces da ratujes? Nema Srbija vise momaka za bacanje!!!! Ne zaludjuj se mali bahati covece. Sklanjajte nam se vise s ociju.

Milos

pre 11 godina

Ovaj covek je smesan i ne zasluzuje da bude premijer ove drzave kao sto ni master predsednik ne zasluzuje da bude predsednik ove drzave. Dva "najbitnija" coveka na istom sastanku bili i tako se malo zaigrali pa tumace po starom srpskom populisticko-politikantskom obicaju...

Rx Factor

pre 11 godina

E pa zar ovi misle da su svi ludi i nepismeni. Šta je dogovoreno u Briselu? Jedno veliko NIŠTA. Kao Albanci popustili, Srbi će dobiti zajednicu opština na severu Kosova. Pa oni to defakto imaju i sad će de jure ta zajednica priznati Prištinsku vlast i ćao đaci. To što će nadležnosti te Zajednice biti u skladu sa Europskim tekovinama znaći da če imati kulturnu autonomiju što uključuje pravo na maternji jezik u instuticijama i školama. To je ono što će Albanci dozvoliti, ali to je ono što se podrazumeva ni jotu više. Mi svi zaboravljamo da su oni tamo uspostavili državu. Imaju ustav, skupštinu, vladu, bezbedenosne strukture i sve to izvan dosega ustava Republike Srbije. Voleo bih da nisam u pravu ali ovo je samo lepo upakovano smeće koje bez obzira što je lepo upakovano ostaje samo smeće. Ajde budite pošteni i recite nam da smo zauvek izgubili Kosovo i da je Sloba najveći grobar Srbije

olivera

pre 11 godina

Stojite cvrsto iza svojih odluka,ja vam kao posmatrac iz stolice kucne kazem SVAKA CAST,ako vi ovoga puta ne uspete a tako ste blizu,zaista ne znam ko bi...

zora

pre 11 godina

Sinoc nas je vest obradovala i sa velikim olaksanjem prihvatili poruku Predsednika, da Pristina popusta. Sada je na red Medjunarodna zajednica, i ako se do kraja neusaglase i nasi zahtevi, treba odustati.

istorijske cinjenice

pre 11 godina

To to, samo ostro!
Samo moras znati da je nasa ostrica tupa da ni lubenicu ne moze da reze.
A otupela je zbog svih vas NASIH PREPAMETNIH POLITICARA KOJMA JE JEDINO FOTELJA VAZNA A NE BUDUCNOST NASE ZEMLJE I NARODA...
O ovome se trebalo razmisljati kad su Albanci postali vecina na Kosovu, nazalost sad je kasno i ako smo mogli nesto vice izvuci i dobiti to je bilo pre devedesetih jel posle smo svakim danom gubili sve vise i vise i danas smo dosli do samog kraja bez mnogo izbora.
I nadam se samo da ce neki nasi buduci politicari(jel od svih vas sadasnjih nema nista)izvuci pouku za buducnost iz ovog po nas teskog istorijskog poraza...
Mi i kad pobedimo u nekom ratu opet u buducnosti na kraju izvucemo deblji kraj, istorijske cinjenice...

chack

pre 11 godina

Au bre kakav man... ovaj Dacic, pa objasni ljudima sa Kosmenta kakva ce nam to zajednica biti, kakvu cemo to vlast imati kada cem0 morati da se pridrzavano kosovkog ustava i njihovih zakona !???????

Molim vas B92 urednistvo da pitate bilo koga od ovih nakaradnih politicara neka kazu ovom napacenom narodu cijih zakona treba da se pridrzavamo ako opet " pobedite pristinu" i dobijemo zajednicu srpskih opstina .....
Cije zakone treba da primenjujemo je li gospodine ministre, predsednice vlade, predsednice stranke...... Gospodine Dacicu !??????

AleksandarK

pre 11 godina

Jasno je da smo dosta ustupaka po pitanju Kosova prihvatili i obavezadjemo se na sprovodjenje.Takodje moraju ustupci i sa druge strane!!

Srbin sa Severa KosMeta

pre 11 godina

Pa jel znate vi sta se dogovorili zivota ti!!!! Sta je to Pristina popustila A VI?dobili.? a ,MI izgubili..il ste opet nesto zag.....li.

Никола

pre 11 godina

Или дајте заједницу или шта? Даћемо вам столицу у УН и без заједнице општина?
Да ли ико може да похвата све изјаве нашег Премијера? Његове изјаве тотално слуђују народ, и већ сутра ће вероватно казати нешто што нема везе са овим што је изрекао данас.

rs

pre 11 godina

tako je daco nema vise popustanja pa nismo prostitutke ili da se dobije bar deo kolaca ili da cekamo bolje prilike i jednog dana vojno uzmemo ceo kolac kao sto nam po istoriji i pripada

Ragip

pre 11 godina

Pa sta sad pa sinoc ste rekli da Prishtina popustila a sad sta je ovo sta vi kazete Gos dacice sinoc ste rekli ovako i ovako a sad tvoje rijeci kaze nesto drugo znaci Prishtina nije pustila nista vi sad hocete na silu nesto joj blago vama i tvojom nikolicom i vucicom

misko

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.

prishtina

pre 11 godina

Dačić je naveo da je faktičko stanje da Srbija na jednom delu Kosova nema vlast, kao što je faktičko stanje da Priština nema vlast na severu Kosova.

"Nijedan rezultat ovih pregovora neće biti promena tog stanja", naveo je Dačić i dodao da je dijalog jedina opcija kako se te stvari ne bi rešavale oružjem.oruzjem oruzjem oruzjem.Ako smesh oruzjem.

lazar

pre 11 godina

Ako nisi u stanju da stitis ustav, i da zastupas interese SVIH gradjana Srbije, ukljucujuci i onih na Kosovu, onda daj ostavku. Bolje tako nego da sva buduca deca u istoriji uce ko je izdao ovu zemlju.

ja sam ja

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!

Srbin sa Severa KosMeta

pre 11 godina

Pa jel znate vi sta se dogovorili zivota ti!!!! Sta je to Pristina popustila A VI?dobili.? a ,MI izgubili..il ste opet nesto zag.....li.

MrX

pre 11 godina

Al predsednik nam je komedija, izjavio kako je Pristina popustila pa pobegao na nekoliko dana u Belorusiju gde ga novinari ne mogu naci, njegova proverena taktika. Kad Dacic i Vucic budu potpisali Kosovsku nezavisnost onda ce da pobegne u Severnu Koreju na nedelju dana da podeli tamo par hiljada odlikovanja vojnom i drzavnom vrhu...

Никола

pre 11 godina

Или дајте заједницу или шта? Даћемо вам столицу у УН и без заједнице општина?
Да ли ико може да похвата све изјаве нашег Премијера? Његове изјаве тотално слуђују народ, и већ сутра ће вероватно казати нешто што нема везе са овим што је изрекао данас.

Gaga

pre 11 godina

Mali Sloba opet zvecka oruzjem! Ma u cije ime ti pricas? S kim i cim ces da ratujes? Nema Srbija vise momaka za bacanje!!!! Ne zaludjuj se mali bahati covece. Sklanjajte nam se vise s ociju.

Susjed

pre 11 godina

E moji Srbijanci... šta vam radi ovi vaši... "Ili zajednica općina ili ništa od razgovora..." Znači, dobili ste već zajednicu općina koja faktički ništa ne znači, nema nikakav suverenitet, a ovaj vaš to prikazuje kao njegov ultimatum. Smiješno. Pa zar on stvarno misli da su ljudi ovce i ne kuže elementarne političke činjenice. I što sad ? Sad će Ugari navaliti na Vojvodinu (lobiranje, ekonomske poveznice, kupovanje zemljišta i sl), a mi ćemo da vrebamo iz prikrajka... Tko vam je kriv kad se nudite...

chack

pre 11 godina

Au bre kakav man... ovaj Dacic, pa objasni ljudima sa Kosmenta kakva ce nam to zajednica biti, kakvu cemo to vlast imati kada cem0 morati da se pridrzavano kosovkog ustava i njihovih zakona !???????

Molim vas B92 urednistvo da pitate bilo koga od ovih nakaradnih politicara neka kazu ovom napacenom narodu cijih zakona treba da se pridrzavamo ako opet " pobedite pristinu" i dobijemo zajednicu srpskih opstina .....
Cije zakone treba da primenjujemo je li gospodine ministre, predsednice vlade, predsednice stranke...... Gospodine Dacicu !??????

Rx Factor

pre 11 godina

E pa zar ovi misle da su svi ludi i nepismeni. Šta je dogovoreno u Briselu? Jedno veliko NIŠTA. Kao Albanci popustili, Srbi će dobiti zajednicu opština na severu Kosova. Pa oni to defakto imaju i sad će de jure ta zajednica priznati Prištinsku vlast i ćao đaci. To što će nadležnosti te Zajednice biti u skladu sa Europskim tekovinama znaći da če imati kulturnu autonomiju što uključuje pravo na maternji jezik u instuticijama i školama. To je ono što će Albanci dozvoliti, ali to je ono što se podrazumeva ni jotu više. Mi svi zaboravljamo da su oni tamo uspostavili državu. Imaju ustav, skupštinu, vladu, bezbedenosne strukture i sve to izvan dosega ustava Republike Srbije. Voleo bih da nisam u pravu ali ovo je samo lepo upakovano smeće koje bez obzira što je lepo upakovano ostaje samo smeće. Ajde budite pošteni i recite nam da smo zauvek izgubili Kosovo i da je Sloba najveći grobar Srbije

ja sam ja

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!

istorijske cinjenice

pre 11 godina

To to, samo ostro!
Samo moras znati da je nasa ostrica tupa da ni lubenicu ne moze da reze.
A otupela je zbog svih vas NASIH PREPAMETNIH POLITICARA KOJMA JE JEDINO FOTELJA VAZNA A NE BUDUCNOST NASE ZEMLJE I NARODA...
O ovome se trebalo razmisljati kad su Albanci postali vecina na Kosovu, nazalost sad je kasno i ako smo mogli nesto vice izvuci i dobiti to je bilo pre devedesetih jel posle smo svakim danom gubili sve vise i vise i danas smo dosli do samog kraja bez mnogo izbora.
I nadam se samo da ce neki nasi buduci politicari(jel od svih vas sadasnjih nema nista)izvuci pouku za buducnost iz ovog po nas teskog istorijskog poraza...
Mi i kad pobedimo u nekom ratu opet u buducnosti na kraju izvucemo deblji kraj, istorijske cinjenice...

crni domino

pre 11 godina

Prestani bar neko vreme, povraca nam se!
Kada si ti istinu govorio?! Nikada!
Vecito neke zamene teza... Da nisi i sada pobedio EU kao nekada NATO?!

Ragip

pre 11 godina

Pa sta sad pa sinoc ste rekli da Prishtina popustila a sad sta je ovo sta vi kazete Gos dacice sinoc ste rekli ovako i ovako a sad tvoje rijeci kaze nesto drugo znaci Prishtina nije pustila nista vi sad hocete na silu nesto joj blago vama i tvojom nikolicom i vucicom

lazar

pre 11 godina

Ako nisi u stanju da stitis ustav, i da zastupas interese SVIH gradjana Srbije, ukljucujuci i onih na Kosovu, onda daj ostavku. Bolje tako nego da sva buduca deca u istoriji uce ko je izdao ovu zemlju.

crni domino

pre 11 godina

Pod pritiskom Tome, Albanci popustili. Pod tvojim ultimatumom uplasila se i Estonova i albanci, a gospodin Vucic cuti i misli da ste obojica matore nedozrele budale!

JaNisamSaraoPoZiduToSuSrbiUradili

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...Ili cemo zestoko da prostestujemo :) , puno detinjastih politicara sa sa obe strane a oba naroda ovce i to one najgluplje !

albel

pre 11 godina

Gospoda Predsednik i Premijer izgleda nisu bili sinoc na istom sastanku!Znaci Pristina je i popustila i nije popustila,sporazum ce biti i nece biti postignut,dobicemo datum za pocetak pregovora ali ga mozda i necemo dobiti!Ako dvojica celnih ljudi ove zemlje ne mogu da makar usaglase izjave,mogu samo da zamislim kako su pregovarali!

slobodan

pre 11 godina

Аман људи договорите се пред излазак у јавност, па синоћ Николић Приштина попустила Дачић данас дијалог у кризи Вучић мудро ћути па шта радите бре

vlajzi

pre 11 godina

Dacic: 'Ili nam dajte zajednicu srpskih opstina ili... odmah se vracam, samo tetki lek da odnesem.'
Vucic: 'Ekskluzivno! Samo za gradjane Srbije, u prvu sredu iduceg meseca otkrivamo vam sta je dogovoreno u Briselu.'
Toma: 'Taci popustio! Saterao sam ga uza zid i on sa suzama u ocima krenuo da me moli da se Kosovo vrati u sastav Srbije! A ja mu kazem: 'Polako Taci, nece moci kako ti hoces!!!'

mertur

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...(odosmo u Belorusiji)

Ko ima malo vijuga u mozgu od ovoga moze da zakljuci da one izjave od juce da je Pristina popustila nisu bile istinite.

goran99

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.
(misko, 12. mart 2013 12:46)

Prijatelju, verujes li ti u ovo sto si napisao? I kako mislis da to izvede Srbija ovakva kakva je?

prishtina

pre 11 godina

Dačić je naveo da je faktičko stanje da Srbija na jednom delu Kosova nema vlast, kao što je faktičko stanje da Priština nema vlast na severu Kosova.

"Nijedan rezultat ovih pregovora neće biti promena tog stanja", naveo je Dačić i dodao da je dijalog jedina opcija kako se te stvari ne bi rešavale oružjem.oruzjem oruzjem oruzjem.Ako smesh oruzjem.

Milos

pre 11 godina

Ovaj covek je smesan i ne zasluzuje da bude premijer ove drzave kao sto ni master predsednik ne zasluzuje da bude predsednik ove drzave. Dva "najbitnija" coveka na istom sastanku bili i tako se malo zaigrali pa tumace po starom srpskom populisticko-politikantskom obicaju...

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Ja u klin, ti u ploču! Jedan drugog demantuju, nevešto nas baronišu a njihove praznoglave pristalice su zbunjene. Manje hvalospeva nego obično...čeka se izjava Iznoguda pa da zaokruglimo ćoše...Moramo podhitno da menjamo dilera, ovaj sada nam uvaljuje bofl robu...:))))

Klod

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!
(Gricko, 12. mart 2013 14:30)

Hahaha...jaaaooooj bre deco, tačno vas zamišljam u toj kancelariji za brze odgovore gde sedite i nogama i rukama kucate ove idiotske komentare koje vam je neko napisao na tabli ispred vas!
Jako mi vas je žao, žao mi je što ne mislite svojom glavom, žao mi je što su vas uvukli u sve ovo, a posebno mi je žao, a čak me i zabrinjava, šta će biti sa vama kada se sve ovo oko Kosova završi.

Coco Bill

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

E moj Peđa, ne da jedan priča ovo drugi ono, nego, oni i pojedinačno pričaju danas jedno sutra drugo. Aj što ne mogu da se dogovore između sebe, nego oni ne mogu da se dogovore ni sa samim sobom.

Princip

pre 11 godina

Ala nas zavaravaju!!! Postavili su stvari tako, da ce izaci kao pobednici. A u prevodu cemo priznati kosovo zbog 5 % celokupne teritorije.

misko

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.

Veljko Ivanjica

pre 11 godina

Da vec zamisljam sliku,pravim film u glavi: Lupio si sakom o sto i rekao: Ili dajte zajednicu Srpskih opstina koja nece imati svoje zakone ali ce moci da zamislja kao da ih ima i mocice da sprovodi zakone Pristine,ne mora da ima izvrsna ovlascenja ali mora da ima ovlascenja tipa da tu mogu da zive Srbi da imaju struju i vodu(jel me razumete!?) Za uzvrat cemo povuci paralelne institucije,ali nikada necemo priznati kosoovo,jasno !? Onda se ukljucio NIkolic i zbrusio Mozda KOsovo jeste specificna teritorija sa svojim predsednikom premijerom skupstinom policijom uskoro ce imati i vojsku,ali tu zive i srbi(kapirate ?)

dacemo im stolicu u UN ali nikada nece srbja ni eksplicitno ni inplicitno priznati takozvanu DRZAVU kosovo Jasno !?

Za uzvrat trazimo moguci datum u doglednom datumu,za datum za eventualno otpocinjanje pregovora o eventualnom datumu pridruzivanju za eventualno clanstvo i ulazak za uclanjenje u eu Jasno !?

Ketrin Eston: Jasno

hahaha

pre 11 godina

Sada kada se uplaše, kao što su nas se uvek plašili, ima da nam ponude i Bosnu i Hrvatsku. Učitelji Vučića i Dačića su već oprobali ove moše i blef fore - videli smo kako smo prošli.

Duro

pre 11 godina

"Ili nam dajte Zajednicu srpskih opština ili da ne gubimo više vreme."..

A da li su vam nešto rekli na tu vašu misao g. premijeru? Ili je njihov odgovor takav da nije za javnost, pretpostavljam da je ne želite ( bezrazložno) da uznemiravate iz sna koji joj svakodnevno namećete ...

FRA-FRANKFURT

pre 11 godina

Sa 30% nepismenih kojima je politika spansko selo,i kad dodas
jos 30% onih koji i danas misle da je Slobo ziv i pobeda nad Nato,
zatima dodas 10%onih koji samo sa rakijom mogu ziveti--plus
dodas OVU VLADU KOJA SE SASTOJI IZ ISTIH GORE NAVEDENIH
PROCENATA
nemas drugo ni od njih sta bolje ocekivati !!!

Tonik

pre 11 godina

Ovo Kao Ono kad neko izgubi rat pa jos prica o delovanju u teritoriji gde je kapitulirao. Covece nemas ti vise zetona da bi igrao Ovu igru - game over - ajde sad izadji I pusti druge da igraju!

Brze pruge

pre 11 godina

Ljudi pisu ovde komentare, a funkcionalno su nepismeni: NE se pise odvojeno ispred glagola (ne razumem, ne shvatam...), osim u par izuzetaka. Dalje, ne postoji "zadnje vreme", jer bi tada postojalo "prednje vreme", dakle prednji-zadnji, prvi-poslednji. Kakve ljudi imate politicke stavove kada ne znate gramatiku za II razred osnovne skole!

narod trece klase

pre 11 godina

znam pristina popustila,vi ste pobedili nato i jos ste odbrusili ovima u briselu da ne gubimo vreme jer smo mi ozbiljna drzava,kojoj je vreme novac.e jesam srecan

Pedja

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.

ludi pera

pre 11 godina

sad je jasno zasto je Estonova pozvala svu troicu, da pokaze kako
jedan dogovor vide trojica politicara, kao da nisu bili zajedno, svaki
ima svoju pricu, i na kraju ce traziti krivca u nekim drugima..

Milos

pre 11 godina

A znate sta je ovde najsmesnije? Natezanja, pregovaranja, pa ovako cemo drugovi pa onako cemo drugovi. Na kraju dajemo Kosovo a zivi bili za 10 - 15 godina bicemo jos u vecoj buli nego sto smo sad.

bezimena

pre 11 godina

Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

Ma, samo Vam se čini! Svaki dan se čanovi Vlade utrkuju sa izjavama koje treba da nas ubede koliko su složni. Skoro k'o "složna braća".:)))

IZBORI! Ova skarabudžena vlast nema rešenje NI ZA ŠTA, a najpre za problem EKONOMIJE, koja je uslov svih uslova!

Ronni

pre 11 godina

Turska је спремна да и војно помогне Албанце, да ОВК није била побуњеничко-терористичка организација и да је Турска подржава самоодређење Албанаца и формирање веће албанске drzave. могућ распад Македоније уколико се не поштују права Албанаца у тој држави.
После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i

poker

pre 11 godina

za blefiranje u pokeru trebate biti veoma iskusni u toj igri i trebate znati kvalitete protivnika i predpostaviti koje "karte" imaju u rukama...

glasac ds-a

pre 11 godina

Razumo sam danas Dacica da ukoliko sve ovo propadbe da ce Taci pokusati da zauzme sever KiM oruzijem,i da ce onda SRbija reagovati.Ok cak i da se tako desi,kako drug premijer misli da reaguje?! On zaboravlja da je na KiM Kfor i da udarom na Kfor direktno udara na Nato,a mi znamo jako dobro kako smo prosli u ratu sa Natom.Dakle ili on puca iz prazne puske ili nije normalan kad izjavljuje ovakve stvari.Uglavnom Srbi na KiM ce svakako biti kolateralna steta.Dakle od ovog Milosevicevog patriotizma mi je muka zadnjih 20-tak god,ali izgleda da Dacic cvrsto gazi istim koracima u novu kataklizmu Srbije i srpskog naroda!

SNS bot

pre 11 godina

Dopada mi se ovakav stav Vlade.Ispod ovoga ne smemo da idemo,ovo sada jedino moguce resenje! (Vila Ravijojla, 12. mart 2013 17:49)

tako je koleginice. i meni se mnogo dopada je sad nebo zeleno od kako je Vucic reko da je zeleno. Nije mi se svidjalo dok je bilo plavo, a sada... bas sam uzbudjena. i stalno gledam u nebo. i mislim na naseg dragog vodju Vucica zvanog 'u ponedeljak cemo objaviti'... buaaaahahahahaha

stop nato

pre 11 godina

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.
(Sila, 12. mart 2013 17:21)

Потпуно се слажем са Вама. Остали смо им само ми и Сирија, изван некадашњег СССР. Наравно да нас неће бранити од нас самих.

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Osramotise nas gde ih god pustis. Nije ovo skarabudzena Vlada, nego nakon samo par meseci na vlasti ubudzana. Neugodan miris se siri, siri, siri i siri, kao trule bakine dunje davno zaboravljene na ormaru.

Drakonije

pre 11 godina

Kosovo je davno izgubljeno, ali ima smisla da srpska zajednica ima autonomiju. Mi smo proterivali Albance, a oni su proterali Srbe, Rome i ostale zajednice. Ne mogu da se pohvale tradicijom multietničnosti i tolerancije i zato moraju da postoje dodatne garancije za naše sunarodnike. To je smisao svega, priče o suverenitetu se više ne pričaju ni u kafani posle šeste rakije..

marica

pre 11 godina

" Nećemo više postići, i to da bude jasno, da će naša vlast da se povrati na celu teritoriju Kosova, kao što i Tači, ako hoće da ima apsolutnu vlast na severu Kosova, to može da postigne samo oružjem"

Trebalo je da ucis od hrvata a ne od slobodana milosevica. hrvati su zauzeli avnojevske granice, a ti krojis nove granice "skracene" Srbije, protivno Ustavu u koji si se zakleo, Ivice. mozda ti se cini da je ovo maksimum, ali je kaznjivo.

Pera

pre 11 godina

O kakvim to 'crvenim linijama' i ratu pricate? To sa vasom decom mozete, ja moju ne dam, ni da mlataraju gluposti ni da budu u blizini takvih

Micko

pre 11 godina

Kako premijer jedne drzave moze da radi protiv ustava iste ? Kakva bre zajednica opstina..Srbi su cekali 500g da povrate Kosmet i cekace jos par dok Evropa ne pocne da resava probleme sa svojim imigrantima. Ako sada izdate Kosmet, sledeceg 5. oktobra necete tako bezbolno proci

rs

pre 11 godina

tako je daco nema vise popustanja pa nismo prostitutke ili da se dobije bar deo kolaca ili da cekamo bolje prilike i jednog dana vojno uzmemo ceo kolac kao sto nam po istoriji i pripada

Sila

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!
(ja sam ja, 12. mart 2013 12:43)

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.

albanac

pre 11 godina

Albanac sam, znam da nasi politicari lazu a lazu i vasi ali ovu nemogu da razumem razlike izmegju vaseg presednika i premiera.
Jedan prica jednu a drugi drugu.

klenga

pre 11 godina

ova nesretna,crna trojka niti može da uradi nešto kako treba,niti to stvarno želi...danas bi jedno,sutra drugo,a malo sutra kako mora,već šta ispadne...ovako skrpljeni,u lister odelima,ne mogu pametno da predstavljaju ni neku mesnu zajednicu...a oni zastupaju državu,doduše,zaturenu u međuvremenu i međuprostoru,lelujavu,pomalo virtuelnu,vazdušastu...a i mora takva biti,jer je domovina davno izgubljenog nebeskog naroda...izgubljenog u svemiru..i onda,ništa čudno,vlastela je prava i potpuno prikladna...

Vizionar

pre 11 godina

Boz~e dragi, mi ama bas nista nevidimo! Zar vam nije jasno da od EU nema , ama bas nista , a mi cemo sve da "damo " da bi usli u tu EU , koja se raspada. Sacuvaj nas Boze od "kratkovidih " ljudi.

krivovirac

pre 11 godina

Ti si bre gljIvice pravi populista. Cas ovako cas onako, covek ne moze da te uhvati ni za glavi ni za rep. Gde ti je bre pocetak a gde kraj...to ne znas ni ti. Sve ces ti da uradis ne bi li ostao na vlasti. Licno meni odgovara ovakav odgovor gosp. Ketrin Eston i Evropi ali daj bre zauzmi jedan stav koji neces da menjas iz sata u sat i drzi ga do kraja dosledno.

AleksandarK

pre 11 godina

Jasno je da smo dosta ustupaka po pitanju Kosova prihvatili i obavezadjemo se na sprovodjenje.Takodje moraju ustupci i sa druge strane!!

pera zdera

pre 11 godina

kao sto ste kaze nije gotovo dok nije gotovo, kad vidimo potpis i to tako napisano da SaD i EU ne mogu kao rezoluciju 1244 da tumace na svoj nacin.

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

RE:SUSED Susedu vidim da likujete,nad "sudbinom srpskog Naroda", pa dase nebi "zamarali", o srpskim problemima okrenite se ljepoj vasoj pa tamo komentirajte Susedu?!Imate i vi previse problema u ljepoj vasoj , a ne samo mi Srbijanci?Nekada smo bile Sestrice, a sada nesretnice,nekadasmo se "volele sada se mrzimo"!

jugo

pre 11 godina

U Briselu je dat dobar odgovor, ili dajte Zajednicu opstina, ili da ne gubimo vise vreme. Ovo nemoze dalje, Pristina mora da se pritisne.

Mila

pre 11 godina

I za Srbe sa severa Kosova i za narod Srbije, drzava Kosovo ne postoji i nema pravnog osnova da bilo sta potpisujete! Ako nesto licno dugujete EU, nato-paktu ili Albanciuma, to je vas licni problem, Srbi nikome nista ne duguju!

Maxxx

pre 11 godina

Jedino realno i moguce resenje je Zajednica srpskih opstina, a kad ponudis nesto realno tesko je to odbiti. Sad da li je to i moguce vreme ce pokazati...
Ameri su protiv za sada a EU pola pola.

boba

pre 11 godina

Ako je dogovor, sinoc u Briselu bio, da i Pristina popusta, onda Estonova to treba u cetvrtak u Pristini da obezbedi. Dosta vise sa pritiscima samo prema Beogradu.

zora

pre 11 godina

Sinoc nas je vest obradovala i sa velikim olaksanjem prihvatili poruku Predsednika, da Pristina popusta. Sada je na red Medjunarodna zajednica, i ako se do kraja neusaglase i nasi zahtevi, treba odustati.

evrorus

pre 11 godina

После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i
(Ronni, 12. mart 2013 15:53)

А Русија ће, ако се Турци умешају, да побегне у мишју рупу? Тебе историја није ништа научила? Није нас помагала само када је била нападнута (рат против Наполеона.....)Зашто онда Турци нису једноставно умарширали у Сирију?
Русија ради на обнови моћи, али на новим основама. Жели да обухвате све републике некадашњег СССР. Најслабије тачке ЕУ су Румунија и Бугарска, које, за сада, могу да нам затворе пролаз ка Русији.

Доживеће Турци оно из пророчанства: растуриће их Русија, промениће им географију, покушају ли да нападну оне који буду против ширења Албанаца. Потражи на нету шта кажу наши духовници о томе (отац Тадеј и отац Гаврило)

Овде је интересантно питање: зашто не правимо споразум о наоружавању са Русијом?

Потпредседник Владе Руске Федерације Дмитриј Рогозин је пре неколико дана у Београду изјавио да „се нада да ће после реализације наших договора Србија да постане јача држава, и то толико јача да ће свако прво морати да размисли пре него што употреби оружје против ње“.(www.vaseljenska.com, 01. 12. 2012.)

Уосталом, ми друге и немамо. Историја се понавља, немојмо бити ...

olivera

pre 11 godina

Stojite cvrsto iza svojih odluka,ja vam kao posmatrac iz stolice kucne kazem SVAKA CAST,ako vi ovoga puta ne uspete a tako ste blizu,zaista ne znam ko bi...

Sovčić

pre 11 godina

Konačno Srbija ima stav! Zato ranije Albanci nisu ni popuštali jer nisu imali potrebe kada im je sve dozvoljavano, a sada je očigledno da je došlo do neke promene kakve takve!

genije

pre 11 godina

Za sve koji se pitaju šta je sinoć bilo, lepo piše u članku (isto i u drugim medijima). Ko zna da čita, pročitaće...

U bilo kojim pregovorima (biznis i politika se tu ne razlikuju mnogo) ako uvek popuštaš nikad ništa nećeš dobiti.
Isto tako moraš da proceniš dokle smeš da ideš da ti sam ne upropastiš posao.
A nekad od pregovora i posla jednostavno treba dići ruke jer ti ne donose ništa...
Jedino pitanje je znaju li ovi naši da procene to. Oni prethodni a i oni pre njih nisu (DS i DSS)... Izredjaše se svi, ako i ovi ne budu znali, ko nam ostaje?

Byja

pre 11 godina

Šta dobijamo od pregovora i šta možemo da očekujemo najbolje se vidi po tome što niko od naših, od kako su počeli "pregovori", ne pominje rezoluciju 1244 koja je realno naš najjači adut.
Odustali smo od svega, a sad očekujemo da nam daju nešto, onako, iz sažaljenja.

...sve sve ali nista

pre 11 godina

mene brinu ovi radikali sto ostavljaju komentare, kako vlada ima jasan stav oko kosova! mozda zive u svajcarskoj ....ne znam

Acta,non verba

pre 11 godina

Slazem se ja da su pregoori jedini nacin na koji mozemo ostvariti svoje ciljeve,ali sta ako Pristina nece da ustukne?!Sta onda?!Onda treba primeniti neke druge mere...

Slavica

pre 11 godina

Као и увек, мач са две оштрице, само се надам да ће Србија овај пут успети да победи и да добије оно што жели, то нам је преко потребно за даљи развој!

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Tri glave su ipak ispale pametnije od jedne! Izgleda da smo tek sada uspeli da dobijemo neku konkretnu reakciju sa srpske strane!

Vojvodjanin

pre 11 godina

Kul, još jedan u nizu koraka odvajanja Vojvodine.
(rajina, 12. mart 2013 12:33)
O kako bi voleo da se raspise referendum u Vojvodini da se konacno jednom zauvek zapuse usta svim sličnim koji poslednjih godina stalno vrte istu pricu nadajuci se da ce tako stvoriti atmosferu pogodnu za ostvarivanje svojih bolesnih ciljeva.Gradjani u Vojvodini su srecom OGROMNOM VECINOM protivnici ovakvih separatističkih ideja i stavova!

mađar

pre 11 godina

Jesu li ovi,uopšte,bili zajedno?Iz njihovih izjava,ne bih rekao,ili boluju od skleroze.Pa dokle će više da brukaju Srbiju i ovaj narod?!

Petar57

pre 11 godina

I to je puno sto su kosovski Albanci dobili ali u interesu zemlje,napretka i fokusiranje na ekonomska pitanja,moramo da resimo pitanje Kosova a autonomija i vlast zajednice srpskih opstina je stvarno minimum.

Micko5

pre 11 godina

Tuzno je sto bez obzira koliko truda i dobre volje ulozimo,uvek se nadje neko ko ce sve to obezvrediti. Zasto Amerima nije u interesu da se ovaj problem resi? Sta je sledece sto mozemo da ocekujemo?

ObožavamVučićaDoImbecilnosti

pre 11 godina

Svi lažu. Nikolić da su popustili, Tači da nisu i Dačić i da jesu i da nisu. Ja verujem samo Vučiću. Ono što on bude rekao to je. Jeste da ne znam koju bi mogućnost on mogao da kaže, ali ja ću u to verovati. U stvari, jedino mu preostaje ćutanje i zato on ćuti. Genijalno. Ja verujem u to što Vučić ćuti.

Gricko

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!

novicavg

pre 11 godina

Sve više mi se sviša otvorena retorika našeg premijera Dačića koji prostim i jednostavnim jezikom, jezikom običnog loveka pokušava da objasni ovom narodu gde smo u ovom trenutku u pregovorima sa Prištinom, šta smo sve uradili i šta nas očekuje u bliskoj budućnosti.I to što prostim i jednostavnim jezikom kaže: ili nam dajte autnomiju koju tražimo ili prekinite sve da ne gubimo vreme džaba ".Apsolutno se slažem sa premijerom da smo datum zaslužili našim reformama i našem pivrženosti EU standardima a to uslovljavanje datuma Kosovom je samo želja EU da ovo pitanje ostane zanavek nerešeno. Dali ili ne dat datum, Srbija je mnogo uradili i možda više od nekih zemalja koje su već odavno članice EU samo nisu imale unutrašnji problem kao mi ili su ga imale i imaju i sada kao na primer Kipar.

ja sam ja

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!

misko

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.

rs

pre 11 godina

tako je daco nema vise popustanja pa nismo prostitutke ili da se dobije bar deo kolaca ili da cekamo bolje prilike i jednog dana vojno uzmemo ceo kolac kao sto nam po istoriji i pripada

jugo

pre 11 godina

U Briselu je dat dobar odgovor, ili dajte Zajednicu opstina, ili da ne gubimo vise vreme. Ovo nemoze dalje, Pristina mora da se pritisne.

Micko

pre 11 godina

Kako premijer jedne drzave moze da radi protiv ustava iste ? Kakva bre zajednica opstina..Srbi su cekali 500g da povrate Kosmet i cekace jos par dok Evropa ne pocne da resava probleme sa svojim imigrantima. Ako sada izdate Kosmet, sledeceg 5. oktobra necete tako bezbolno proci

lazar

pre 11 godina

Ako nisi u stanju da stitis ustav, i da zastupas interese SVIH gradjana Srbije, ukljucujuci i onih na Kosovu, onda daj ostavku. Bolje tako nego da sva buduca deca u istoriji uce ko je izdao ovu zemlju.

boba

pre 11 godina

Ako je dogovor, sinoc u Briselu bio, da i Pristina popusta, onda Estonova to treba u cetvrtak u Pristini da obezbedi. Dosta vise sa pritiscima samo prema Beogradu.

Sovčić

pre 11 godina

Konačno Srbija ima stav! Zato ranije Albanci nisu ni popuštali jer nisu imali potrebe kada im je sve dozvoljavano, a sada je očigledno da je došlo do neke promene kakve takve!

zora

pre 11 godina

Sinoc nas je vest obradovala i sa velikim olaksanjem prihvatili poruku Predsednika, da Pristina popusta. Sada je na red Medjunarodna zajednica, i ako se do kraja neusaglase i nasi zahtevi, treba odustati.

AleksandarK

pre 11 godina

Jasno je da smo dosta ustupaka po pitanju Kosova prihvatili i obavezadjemo se na sprovodjenje.Takodje moraju ustupci i sa druge strane!!

Gaga

pre 11 godina

Mali Sloba opet zvecka oruzjem! Ma u cije ime ti pricas? S kim i cim ces da ratujes? Nema Srbija vise momaka za bacanje!!!! Ne zaludjuj se mali bahati covece. Sklanjajte nam se vise s ociju.

Vizionar

pre 11 godina

Boz~e dragi, mi ama bas nista nevidimo! Zar vam nije jasno da od EU nema , ama bas nista , a mi cemo sve da "damo " da bi usli u tu EU , koja se raspada. Sacuvaj nas Boze od "kratkovidih " ljudi.

Slavica

pre 11 godina

Као и увек, мач са две оштрице, само се надам да ће Србија овај пут успети да победи и да добије оно што жели, то нам је преко потребно за даљи развој!

Sila

pre 11 godina

USA-EU rekli su ili prifatite ono sta vam nudimo ili !
Rambuje niste prihvatili sledio NATO
Vjenu Ahtisarijev plan niste prihvatili sledio Nezavisnost KOSOVA
Brusel neqete prihvatiti sledi itengracia severa Kosova u Pristinskim vlasti silom ili milom!
(ja sam ja, 12. mart 2013 12:43)

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.

Mila

pre 11 godina

I za Srbe sa severa Kosova i za narod Srbije, drzava Kosovo ne postoji i nema pravnog osnova da bilo sta potpisujete! Ako nesto licno dugujete EU, nato-paktu ili Albanciuma, to je vas licni problem, Srbi nikome nista ne duguju!

Hiperaktivna Buva

pre 11 godina

Tri glave su ipak ispale pametnije od jedne! Izgleda da smo tek sada uspeli da dobijemo neku konkretnu reakciju sa srpske strane!

olivera

pre 11 godina

Stojite cvrsto iza svojih odluka,ja vam kao posmatrac iz stolice kucne kazem SVAKA CAST,ako vi ovoga puta ne uspete a tako ste blizu,zaista ne znam ko bi...

evrorus

pre 11 godina

После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i
(Ronni, 12. mart 2013 15:53)

А Русија ће, ако се Турци умешају, да побегне у мишју рупу? Тебе историја није ништа научила? Није нас помагала само када је била нападнута (рат против Наполеона.....)Зашто онда Турци нису једноставно умарширали у Сирију?
Русија ради на обнови моћи, али на новим основама. Жели да обухвате све републике некадашњег СССР. Најслабије тачке ЕУ су Румунија и Бугарска, које, за сада, могу да нам затворе пролаз ка Русији.

Доживеће Турци оно из пророчанства: растуриће их Русија, промениће им географију, покушају ли да нападну оне који буду против ширења Албанаца. Потражи на нету шта кажу наши духовници о томе (отац Тадеј и отац Гаврило)

Овде је интересантно питање: зашто не правимо споразум о наоружавању са Русијом?

Потпредседник Владе Руске Федерације Дмитриј Рогозин је пре неколико дана у Београду изјавио да „се нада да ће после реализације наших договора Србија да постане јача држава, и то толико јача да ће свако прво морати да размисли пре него што употреби оружје против ње“.(www.vaseljenska.com, 01. 12. 2012.)

Уосталом, ми друге и немамо. Историја се понавља, немојмо бити ...

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

RE:SUSED Susedu vidim da likujete,nad "sudbinom srpskog Naroda", pa dase nebi "zamarali", o srpskim problemima okrenite se ljepoj vasoj pa tamo komentirajte Susedu?!Imate i vi previse problema u ljepoj vasoj , a ne samo mi Srbijanci?Nekada smo bile Sestrice, a sada nesretnice,nekadasmo se "volele sada se mrzimo"!

Gricko

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!

Maxxx

pre 11 godina

Jedino realno i moguce resenje je Zajednica srpskih opstina, a kad ponudis nesto realno tesko je to odbiti. Sad da li je to i moguce vreme ce pokazati...
Ameri su protiv za sada a EU pola pola.

Petar57

pre 11 godina

I to je puno sto su kosovski Albanci dobili ali u interesu zemlje,napretka i fokusiranje na ekonomska pitanja,moramo da resimo pitanje Kosova a autonomija i vlast zajednice srpskih opstina je stvarno minimum.

Susjed

pre 11 godina

E moji Srbijanci... šta vam radi ovi vaši... "Ili zajednica općina ili ništa od razgovora..." Znači, dobili ste već zajednicu općina koja faktički ništa ne znači, nema nikakav suverenitet, a ovaj vaš to prikazuje kao njegov ultimatum. Smiješno. Pa zar on stvarno misli da su ljudi ovce i ne kuže elementarne političke činjenice. I što sad ? Sad će Ugari navaliti na Vojvodinu (lobiranje, ekonomske poveznice, kupovanje zemljišta i sl), a mi ćemo da vrebamo iz prikrajka... Tko vam je kriv kad se nudite...

novicavg

pre 11 godina

Sve više mi se sviša otvorena retorika našeg premijera Dačića koji prostim i jednostavnim jezikom, jezikom običnog loveka pokušava da objasni ovom narodu gde smo u ovom trenutku u pregovorima sa Prištinom, šta smo sve uradili i šta nas očekuje u bliskoj budućnosti.I to što prostim i jednostavnim jezikom kaže: ili nam dajte autnomiju koju tražimo ili prekinite sve da ne gubimo vreme džaba ".Apsolutno se slažem sa premijerom da smo datum zaslužili našim reformama i našem pivrženosti EU standardima a to uslovljavanje datuma Kosovom je samo želja EU da ovo pitanje ostane zanavek nerešeno. Dali ili ne dat datum, Srbija je mnogo uradili i možda više od nekih zemalja koje su već odavno članice EU samo nisu imale unutrašnji problem kao mi ili su ga imale i imaju i sada kao na primer Kipar.

Srbin sa Severa KosMeta

pre 11 godina

Pa jel znate vi sta se dogovorili zivota ti!!!! Sta je to Pristina popustila A VI?dobili.? a ,MI izgubili..il ste opet nesto zag.....li.

Acta,non verba

pre 11 godina

Slazem se ja da su pregoori jedini nacin na koji mozemo ostvariti svoje ciljeve,ali sta ako Pristina nece da ustukne?!Sta onda?!Onda treba primeniti neke druge mere...

prishtina

pre 11 godina

Dačić je naveo da je faktičko stanje da Srbija na jednom delu Kosova nema vlast, kao što je faktičko stanje da Priština nema vlast na severu Kosova.

"Nijedan rezultat ovih pregovora neće biti promena tog stanja", naveo je Dačić i dodao da je dijalog jedina opcija kako se te stvari ne bi rešavale oružjem.oruzjem oruzjem oruzjem.Ako smesh oruzjem.

Byja

pre 11 godina

Šta dobijamo od pregovora i šta možemo da očekujemo najbolje se vidi po tome što niko od naših, od kako su počeli "pregovori", ne pominje rezoluciju 1244 koja je realno naš najjači adut.
Odustali smo od svega, a sad očekujemo da nam daju nešto, onako, iz sažaljenja.

Никола

pre 11 godina

Или дајте заједницу или шта? Даћемо вам столицу у УН и без заједнице општина?
Да ли ико може да похвата све изјаве нашег Премијера? Његове изјаве тотално слуђују народ, и већ сутра ће вероватно казати нешто што нема везе са овим што је изрекао данас.

MrX

pre 11 godina

Al predsednik nam je komedija, izjavio kako je Pristina popustila pa pobegao na nekoliko dana u Belorusiju gde ga novinari ne mogu naci, njegova proverena taktika. Kad Dacic i Vucic budu potpisali Kosovsku nezavisnost onda ce da pobegne u Severnu Koreju na nedelju dana da podeli tamo par hiljada odlikovanja vojnom i drzavnom vrhu...

Drakonije

pre 11 godina

Kosovo je davno izgubljeno, ali ima smisla da srpska zajednica ima autonomiju. Mi smo proterivali Albance, a oni su proterali Srbe, Rome i ostale zajednice. Ne mogu da se pohvale tradicijom multietničnosti i tolerancije i zato moraju da postoje dodatne garancije za naše sunarodnike. To je smisao svega, priče o suverenitetu se više ne pričaju ni u kafani posle šeste rakije..

Ragip

pre 11 godina

Pa sta sad pa sinoc ste rekli da Prishtina popustila a sad sta je ovo sta vi kazete Gos dacice sinoc ste rekli ovako i ovako a sad tvoje rijeci kaze nesto drugo znaci Prishtina nije pustila nista vi sad hocete na silu nesto joj blago vama i tvojom nikolicom i vucicom

Micko5

pre 11 godina

Tuzno je sto bez obzira koliko truda i dobre volje ulozimo,uvek se nadje neko ko ce sve to obezvrediti. Zasto Amerima nije u interesu da se ovaj problem resi? Sta je sledece sto mozemo da ocekujemo?

pera zdera

pre 11 godina

kao sto ste kaze nije gotovo dok nije gotovo, kad vidimo potpis i to tako napisano da SaD i EU ne mogu kao rezoluciju 1244 da tumace na svoj nacin.

Ronni

pre 11 godina

Turska је спремна да и војно помогне Албанце, да ОВК није била побуњеничко-терористичка организација и да је Турска подржава самоодређење Албанаца и формирање веће албанске drzave. могућ распад Македоније уколико се не поштују права Албанаца у тој држави.
После серије изјава о Kosovo, које долазе из Анкаре, а у којима Турска сада и претњу војном интервенцијом свима онима који се не слажу са пројектом „Велике Албаније To je izjava premijera TURSKE, ERDOGANA
ovaj Dacic se ponasa kao njegov ucitej . milosevic
da ne pisem o amerikacima, englezima i
i

Brze pruge

pre 11 godina

Ljudi pisu ovde komentare, a funkcionalno su nepismeni: NE se pise odvojeno ispred glagola (ne razumem, ne shvatam...), osim u par izuzetaka. Dalje, ne postoji "zadnje vreme", jer bi tada postojalo "prednje vreme", dakle prednji-zadnji, prvi-poslednji. Kakve ljudi imate politicke stavove kada ne znate gramatiku za II razred osnovne skole!

istorijske cinjenice

pre 11 godina

To to, samo ostro!
Samo moras znati da je nasa ostrica tupa da ni lubenicu ne moze da reze.
A otupela je zbog svih vas NASIH PREPAMETNIH POLITICARA KOJMA JE JEDINO FOTELJA VAZNA A NE BUDUCNOST NASE ZEMLJE I NARODA...
O ovome se trebalo razmisljati kad su Albanci postali vecina na Kosovu, nazalost sad je kasno i ako smo mogli nesto vice izvuci i dobiti to je bilo pre devedesetih jel posle smo svakim danom gubili sve vise i vise i danas smo dosli do samog kraja bez mnogo izbora.
I nadam se samo da ce neki nasi buduci politicari(jel od svih vas sadasnjih nema nista)izvuci pouku za buducnost iz ovog po nas teskog istorijskog poraza...
Mi i kad pobedimo u nekom ratu opet u buducnosti na kraju izvucemo deblji kraj, istorijske cinjenice...

chack

pre 11 godina

Au bre kakav man... ovaj Dacic, pa objasni ljudima sa Kosmenta kakva ce nam to zajednica biti, kakvu cemo to vlast imati kada cem0 morati da se pridrzavano kosovkog ustava i njihovih zakona !???????

Molim vas B92 urednistvo da pitate bilo koga od ovih nakaradnih politicara neka kazu ovom napacenom narodu cijih zakona treba da se pridrzavamo ako opet " pobedite pristinu" i dobijemo zajednicu srpskih opstina .....
Cije zakone treba da primenjujemo je li gospodine ministre, predsednice vlade, predsednice stranke...... Gospodine Dacicu !??????

crni domino

pre 11 godina

Prestani bar neko vreme, povraca nam se!
Kada si ti istinu govorio?! Nikada!
Vecito neke zamene teza... Da nisi i sada pobedio EU kao nekada NATO?!

goran99

pre 11 godina

Koliko god sam revoltiran stanjem u Srbiji u kojoj moja deca fakultetski obrazovana nemaju posao a imaju neizvesnu budućnost po ovom pitanju se slažem sa državnom vrhom.Dali smo maximum više NEMA.Ako nas Evropa nerazume ili neće okrećemo se podizanju Srbije reformisanjem javnih preduzeća i uštedama na svakom polju koje samo traži pare, ulaganjem u proizvodnju hrane,energije pa i polako industrije.Naravno lopove u zatvor takođe iz svake pore društva.
(misko, 12. mart 2013 12:46)

Prijatelju, verujes li ti u ovo sto si napisao? I kako mislis da to izvede Srbija ovakva kakva je?

Tonik

pre 11 godina

Ovo Kao Ono kad neko izgubi rat pa jos prica o delovanju u teritoriji gde je kapitulirao. Covece nemas ti vise zetona da bi igrao Ovu igru - game over - ajde sad izadji I pusti druge da igraju!

Milos

pre 11 godina

Ovaj covek je smesan i ne zasluzuje da bude premijer ove drzave kao sto ni master predsednik ne zasluzuje da bude predsednik ove drzave. Dva "najbitnija" coveka na istom sastanku bili i tako se malo zaigrali pa tumace po starom srpskom populisticko-politikantskom obicaju...

crni domino

pre 11 godina

Pod pritiskom Tome, Albanci popustili. Pod tvojim ultimatumom uplasila se i Estonova i albanci, a gospodin Vucic cuti i misli da ste obojica matore nedozrele budale!

Pera

pre 11 godina

O kakvim to 'crvenim linijama' i ratu pricate? To sa vasom decom mozete, ja moju ne dam, ni da mlataraju gluposti ni da budu u blizini takvih

FRA-FRANKFURT

pre 11 godina

Sa 30% nepismenih kojima je politika spansko selo,i kad dodas
jos 30% onih koji i danas misle da je Slobo ziv i pobeda nad Nato,
zatima dodas 10%onih koji samo sa rakijom mogu ziveti--plus
dodas OVU VLADU KOJA SE SASTOJI IZ ISTIH GORE NAVEDENIH
PROCENATA
nemas drugo ni od njih sta bolje ocekivati !!!

stop nato

pre 11 godina

E pa nema više silom. Nema više Jeljcina koji je amenovao sve što su Ameri hteli. A ni današnji Putin nije više onaj čovek u usponu od pre 10 godina koji je također dugo morao podnositi američke hirove

Ako ne razumeš, pogledaj što se događa sa Sirijom. Libija je bila zadnji poraz Rusije, ali očito je da je Rusija povukla crvenu liniju.

Naravno, sasvim je druga priča ako se Srbija sama odriče KiM.
(Sila, 12. mart 2013 17:21)

Потпуно се слажем са Вама. Остали смо им само ми и Сирија, изван некадашњег СССР. Наравно да нас неће бранити од нас самих.

poker

pre 11 godina

za blefiranje u pokeru trebate biti veoma iskusni u toj igri i trebate znati kvalitete protivnika i predpostaviti koje "karte" imaju u rukama...

SNS bot

pre 11 godina

Dopada mi se ovakav stav Vlade.Ispod ovoga ne smemo da idemo,ovo sada jedino moguce resenje! (Vila Ravijojla, 12. mart 2013 17:49)

tako je koleginice. i meni se mnogo dopada je sad nebo zeleno od kako je Vucic reko da je zeleno. Nije mi se svidjalo dok je bilo plavo, a sada... bas sam uzbudjena. i stalno gledam u nebo. i mislim na naseg dragog vodju Vucica zvanog 'u ponedeljak cemo objaviti'... buaaaahahahahaha

Veljko Ivanjica

pre 11 godina

Da vec zamisljam sliku,pravim film u glavi: Lupio si sakom o sto i rekao: Ili dajte zajednicu Srpskih opstina koja nece imati svoje zakone ali ce moci da zamislja kao da ih ima i mocice da sprovodi zakone Pristine,ne mora da ima izvrsna ovlascenja ali mora da ima ovlascenja tipa da tu mogu da zive Srbi da imaju struju i vodu(jel me razumete!?) Za uzvrat cemo povuci paralelne institucije,ali nikada necemo priznati kosoovo,jasno !? Onda se ukljucio NIkolic i zbrusio Mozda KOsovo jeste specificna teritorija sa svojim predsednikom premijerom skupstinom policijom uskoro ce imati i vojsku,ali tu zive i srbi(kapirate ?)

dacemo im stolicu u UN ali nikada nece srbja ni eksplicitno ni inplicitno priznati takozvanu DRZAVU kosovo Jasno !?

Za uzvrat trazimo moguci datum u doglednom datumu,za datum za eventualno otpocinjanje pregovora o eventualnom datumu pridruzivanju za eventualno clanstvo i ulazak za uclanjenje u eu Jasno !?

Ketrin Eston: Jasno

Rx Factor

pre 11 godina

E pa zar ovi misle da su svi ludi i nepismeni. Šta je dogovoreno u Briselu? Jedno veliko NIŠTA. Kao Albanci popustili, Srbi će dobiti zajednicu opština na severu Kosova. Pa oni to defakto imaju i sad će de jure ta zajednica priznati Prištinsku vlast i ćao đaci. To što će nadležnosti te Zajednice biti u skladu sa Europskim tekovinama znaći da če imati kulturnu autonomiju što uključuje pravo na maternji jezik u instuticijama i školama. To je ono što će Albanci dozvoliti, ali to je ono što se podrazumeva ni jotu više. Mi svi zaboravljamo da su oni tamo uspostavili državu. Imaju ustav, skupštinu, vladu, bezbedenosne strukture i sve to izvan dosega ustava Republike Srbije. Voleo bih da nisam u pravu ali ovo je samo lepo upakovano smeće koje bez obzira što je lepo upakovano ostaje samo smeće. Ajde budite pošteni i recite nam da smo zauvek izgubili Kosovo i da je Sloba najveći grobar Srbije

marica

pre 11 godina

" Nećemo više postići, i to da bude jasno, da će naša vlast da se povrati na celu teritoriju Kosova, kao što i Tači, ako hoće da ima apsolutnu vlast na severu Kosova, to može da postigne samo oružjem"

Trebalo je da ucis od hrvata a ne od slobodana milosevica. hrvati su zauzeli avnojevske granice, a ti krojis nove granice "skracene" Srbije, protivno Ustavu u koji si se zakleo, Ivice. mozda ti se cini da je ovo maksimum, ali je kaznjivo.

Klod

pre 11 godina

Izgleda da premijer može kada hoće da radi svoj posao kako treba! Jeste da je morala malo većinska koalicija dag a “pogura” ali bolje ikad nego nikad!
(Gricko, 12. mart 2013 14:30)

Hahaha...jaaaooooj bre deco, tačno vas zamišljam u toj kancelariji za brze odgovore gde sedite i nogama i rukama kucate ove idiotske komentare koje vam je neko napisao na tabli ispred vas!
Jako mi vas je žao, žao mi je što ne mislite svojom glavom, žao mi je što su vas uvukli u sve ovo, a posebno mi je žao, a čak me i zabrinjava, šta će biti sa vama kada se sve ovo oko Kosova završi.

Milos

pre 11 godina

A znate sta je ovde najsmesnije? Natezanja, pregovaranja, pa ovako cemo drugovi pa onako cemo drugovi. Na kraju dajemo Kosovo a zivi bili za 10 - 15 godina bicemo jos u vecoj buli nego sto smo sad.

Divos Rahima - sa barikada razuma

pre 11 godina

Osramotise nas gde ih god pustis. Nije ovo skarabudzena Vlada, nego nakon samo par meseci na vlasti ubudzana. Neugodan miris se siri, siri, siri i siri, kao trule bakine dunje davno zaboravljene na ormaru.

JaNisamSaraoPoZiduToSuSrbiUradili

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...Ili cemo zestoko da prostestujemo :) , puno detinjastih politicara sa sa obe strane a oba naroda ovce i to one najgluplje !

hahaha

pre 11 godina

Sada kada se uplaše, kao što su nas se uvek plašili, ima da nam ponude i Bosnu i Hrvatsku. Učitelji Vučića i Dačića su već oprobali ove moše i blef fore - videli smo kako smo prošli.

narod trece klase

pre 11 godina

znam pristina popustila,vi ste pobedili nato i jos ste odbrusili ovima u briselu da ne gubimo vreme jer smo mi ozbiljna drzava,kojoj je vreme novac.e jesam srecan

vlajzi

pre 11 godina

Dacic: 'Ili nam dajte zajednicu srpskih opstina ili... odmah se vracam, samo tetki lek da odnesem.'
Vucic: 'Ekskluzivno! Samo za gradjane Srbije, u prvu sredu iduceg meseca otkrivamo vam sta je dogovoreno u Briselu.'
Toma: 'Taci popustio! Saterao sam ga uza zid i on sa suzama u ocima krenuo da me moli da se Kosovo vrati u sastav Srbije! A ja mu kazem: 'Polako Taci, nece moci kako ti hoces!!!'

Coco Bill

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

E moj Peđa, ne da jedan priča ovo drugi ono, nego, oni i pojedinačno pričaju danas jedno sutra drugo. Aj što ne mogu da se dogovore između sebe, nego oni ne mogu da se dogovore ni sa samim sobom.

bezimena

pre 11 godina

Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.
(Pedja, 12. mart 2013 14:23)

Ma, samo Vam se čini! Svaki dan se čanovi Vlade utrkuju sa izjavama koje treba da nas ubede koliko su složni. Skoro k'o "složna braća".:)))

IZBORI! Ova skarabudžena vlast nema rešenje NI ZA ŠTA, a najpre za problem EKONOMIJE, koja je uslov svih uslova!

genije

pre 11 godina

Za sve koji se pitaju šta je sinoć bilo, lepo piše u članku (isto i u drugim medijima). Ko zna da čita, pročitaće...

U bilo kojim pregovorima (biznis i politika se tu ne razlikuju mnogo) ako uvek popuštaš nikad ništa nećeš dobiti.
Isto tako moraš da proceniš dokle smeš da ideš da ti sam ne upropastiš posao.
A nekad od pregovora i posla jednostavno treba dići ruke jer ti ne donose ništa...
Jedino pitanje je znaju li ovi naši da procene to. Oni prethodni a i oni pre njih nisu (DS i DSS)... Izredjaše se svi, ako i ovi ne budu znali, ko nam ostaje?

Vojvodjanin

pre 11 godina

Kul, još jedan u nizu koraka odvajanja Vojvodine.
(rajina, 12. mart 2013 12:33)
O kako bi voleo da se raspise referendum u Vojvodini da se konacno jednom zauvek zapuse usta svim sličnim koji poslednjih godina stalno vrte istu pricu nadajuci se da ce tako stvoriti atmosferu pogodnu za ostvarivanje svojih bolesnih ciljeva.Gradjani u Vojvodini su srecom OGROMNOM VECINOM protivnici ovakvih separatističkih ideja i stavova!

ObožavamVučićaDoImbecilnosti

pre 11 godina

Svi lažu. Nikolić da su popustili, Tači da nisu i Dačić i da jesu i da nisu. Ja verujem samo Vučiću. Ono što on bude rekao to je. Jeste da ne znam koju bi mogućnost on mogao da kaže, ali ja ću u to verovati. U stvari, jedino mu preostaje ćutanje i zato on ćuti. Genijalno. Ja verujem u to što Vučić ćuti.

albel

pre 11 godina

Gospoda Predsednik i Premijer izgleda nisu bili sinoc na istom sastanku!Znaci Pristina je i popustila i nije popustila,sporazum ce biti i nece biti postignut,dobicemo datum za pocetak pregovora ali ga mozda i necemo dobiti!Ako dvojica celnih ljudi ove zemlje ne mogu da makar usaglase izjave,mogu samo da zamislim kako su pregovarali!

slobodan

pre 11 godina

Аман људи договорите се пред излазак у јавност, па синоћ Николић Приштина попустила Дачић данас дијалог у кризи Вучић мудро ћути па шта радите бре

Princip

pre 11 godina

Ala nas zavaravaju!!! Postavili su stvari tako, da ce izaci kao pobednici. A u prevodu cemo priznati kosovo zbog 5 % celokupne teritorije.

Pedja

pre 11 godina

Državni vrh nam je KOMEDIJA. Daleko od toga de je bilo ko pre njih u poslednjih 20-ak godina valjao nečemu ali ovi su smešniji od crtanog filma.
Jedan priča ovo, drugi priča ono...totalno rasulo.

Duro

pre 11 godina

"Ili nam dajte Zajednicu srpskih opština ili da ne gubimo više vreme."..

A da li su vam nešto rekli na tu vašu misao g. premijeru? Ili je njihov odgovor takav da nije za javnost, pretpostavljam da je ne želite ( bezrazložno) da uznemiravate iz sna koji joj svakodnevno namećete ...

mertur

pre 11 godina

Dačić: Ili dajte Zajednicu ili...(odosmo u Belorusiji)

Ko ima malo vijuga u mozgu od ovoga moze da zakljuci da one izjave od juce da je Pristina popustila nisu bile istinite.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Ja u klin, ti u ploču! Jedan drugog demantuju, nevešto nas baronišu a njihove praznoglave pristalice su zbunjene. Manje hvalospeva nego obično...čeka se izjava Iznoguda pa da zaokruglimo ćoše...Moramo podhitno da menjamo dilera, ovaj sada nam uvaljuje bofl robu...:))))

glasac ds-a

pre 11 godina

Razumo sam danas Dacica da ukoliko sve ovo propadbe da ce Taci pokusati da zauzme sever KiM oruzijem,i da ce onda SRbija reagovati.Ok cak i da se tako desi,kako drug premijer misli da reaguje?! On zaboravlja da je na KiM Kfor i da udarom na Kfor direktno udara na Nato,a mi znamo jako dobro kako smo prosli u ratu sa Natom.Dakle ili on puca iz prazne puske ili nije normalan kad izjavljuje ovakve stvari.Uglavnom Srbi na KiM ce svakako biti kolateralna steta.Dakle od ovog Milosevicevog patriotizma mi je muka zadnjih 20-tak god,ali izgleda da Dacic cvrsto gazi istim koracima u novu kataklizmu Srbije i srpskog naroda!

ludi pera

pre 11 godina

sad je jasno zasto je Estonova pozvala svu troicu, da pokaze kako
jedan dogovor vide trojica politicara, kao da nisu bili zajedno, svaki
ima svoju pricu, i na kraju ce traziti krivca u nekim drugima..

krivovirac

pre 11 godina

Ti si bre gljIvice pravi populista. Cas ovako cas onako, covek ne moze da te uhvati ni za glavi ni za rep. Gde ti je bre pocetak a gde kraj...to ne znas ni ti. Sve ces ti da uradis ne bi li ostao na vlasti. Licno meni odgovara ovakav odgovor gosp. Ketrin Eston i Evropi ali daj bre zauzmi jedan stav koji neces da menjas iz sata u sat i drzi ga do kraja dosledno.

klenga

pre 11 godina

ova nesretna,crna trojka niti može da uradi nešto kako treba,niti to stvarno želi...danas bi jedno,sutra drugo,a malo sutra kako mora,već šta ispadne...ovako skrpljeni,u lister odelima,ne mogu pametno da predstavljaju ni neku mesnu zajednicu...a oni zastupaju državu,doduše,zaturenu u međuvremenu i međuprostoru,lelujavu,pomalo virtuelnu,vazdušastu...a i mora takva biti,jer je domovina davno izgubljenog nebeskog naroda...izgubljenog u svemiru..i onda,ništa čudno,vlastela je prava i potpuno prikladna...

...sve sve ali nista

pre 11 godina

mene brinu ovi radikali sto ostavljaju komentare, kako vlada ima jasan stav oko kosova! mozda zive u svajcarskoj ....ne znam

mađar

pre 11 godina

Jesu li ovi,uopšte,bili zajedno?Iz njihovih izjava,ne bih rekao,ili boluju od skleroze.Pa dokle će više da brukaju Srbiju i ovaj narod?!

albanac

pre 11 godina

Albanac sam, znam da nasi politicari lazu a lazu i vasi ali ovu nemogu da razumem razlike izmegju vaseg presednika i premiera.
Jedan prica jednu a drugi drugu.