Sreda, 06.03.2013.

14:16

Dačić: Đinđić se danas ne bi bunio

Premijer Ivica Dačić smatra da Zoran Đinđić, koji je ubijen pre 10 godina, ne bi imao ništa protiv onoga što danas rade njegovi politički protivnici.

Izvor: NIN

Daèiæ: Ðinðiæ se danas ne bi bunio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

152 Komentari

Sortiraj po:

Fax

pre 11 godina

(Mix, 7. mart 2013 18:23)
"... BIO u suprotnom taboru i boriO se za demokratizaciju Srbije!"

Razlika izmedju demokratije i demokratizacije je ista, kao i izmedju kanala i kanalizacije!
To sto ste vi napravili od demokratije u ovoj zemlji, za 12 godina, upravo je kanalizacija Srbija, gospodo iz "suprotnog tabora"!

Svaka cast Dacicu i puna podrska u radu.

ps: .. i da, trgnite se vise iz proslosti, aman za-amam (sta bi bilo, da je bilo) ...

Mix

pre 11 godina

Čovek zvani "MILJACKA" je zaista vrcavog duha! Toliko vrcavog da mu je čak palo na pamet da se poredi sa Zoranom!!?? I da on misli šta bi Zoran mislio? Pa, da je čovek zvani "MILJACKA" rezonovao i bio britke misli kao Zoran ne bi devedesetih godina bio dvorska luda na dvoru kralja Artura i baba Jule već bi bio u suprotnom taboru i borio se za demokratizaciju Srbije! Ali to onda nije bilo baš karijeristički obećavajuće niti je davalo neku opipljivu korist! Naprotiv, bilo je i po glavu opasno! Em opasno,em bez koristi,čovek zvani "MILJACKA" je lako izabrao stranu! Kao
i pre neki mesec! Ponovo je opipljiva korist bila ispred principa i date reči! I sada on priča o Zoranu!? Zoranu svaka čast i poštovanje a Vama , čoveče zvani "MILJACKA" zasluženi prezir!

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

Nemanja

pre 11 godina

Zašto niko od ovih pametnih političara ne postigne rezultate koje je imao Đinđić. Onda ne bi bilo potrebe da se kriju iza njegovog imena.

Julija

pre 11 godina

Kad vidim da se pojedinci pozivaju na Đinđića, želudac mi se okreće. On je nešto počeo, nije uspeo da dovrži a vi živite na njegovoj slavi. Ogavno za moj ukus.

aleksandar grozni

pre 11 godina

Posle peto oktobarskog bunta naroda protiv totalitarizma i drzavne pljacke,nadao sam se da Dacica i Percevica nikada vise necu da vidim za zivota a kamoli u vlasti.Obzirom da komunisti nikada i nikom ne prastaju,pokojni premijer je osudjen od istih cim je isporucio njihovog vodju Haskom sudu.I razlog zastoje doticni u vlasti jeste sto je pokojni Zoran bio u srcu demokrata i nije pokaznjavao ove stetocine koji su naneli Srbiji toliko stete da nikada nece moci da se oporavi,i nemaju nikakvog prava ni morala da uopste i pominju Zoranovo ime.Rece pokojni Ivo Andric,dodju tako ponekad vremena kad pamet zacuti a glupost progovori,a fukare se obogate.

GAFFF

pre 11 godina

Djindjic kada bi dacica video kao premijera udario bi ga infarkt a ako ga to nebi dokusurilo, onda bi mu kap prelila casu kada bi video koliko se srozao nas DS.

Bivsi demokrata

pre 11 godina

Djindjic, da je ziv, sigurno bi se pridruzio, ne bi bio uz DS koji glumi da vrsi njegovu politiku, sto je daleko od istine. Podrzavao sam njega, njegovu volju i rad, a ovo sto je ostalo od DS-e ni pas s maskom ne bi pojeo, najvise sam razocaran sto se pozivaju na Djindjica u zadnje vreme i sto ga uopste spominju.

grdnaJA

pre 11 godina

G. Dacicu, mozda Srbija brzo zaboravlja stvari, ali verujte, ne i svi Srbi. Vi svakako zaboravljate, sto i pokusavate da i nama nametnete.
U Vasem izlganju ima nesto sto ste prevideli; danas da je Djindjica, Vi sigurno ne bi bili na politickoj sceni. E, onda se svakako Djindjic ne bi bunio!
Zanima me samo da li ste svesni koliko sta ga ganjali, jurili, hapsili...a sigurno je bilo i radikalnijih planova. Jos da se Vucic javi i da prica sa odusevljennjem o njemu. Mislite da je Srbija zaboravila..."zakon o informisanju", "demaokrate, srpske neprijatelje i izdajnike" "oni koji pozivaju da se Srbija bombarduje". Dacicu gde se Djindjic (a, morao je) krio za vreme bombardovanja? Da li ste mu ponudili zastitu?

JATAGANAC

pre 11 godina

Za njega ne znam da li bi se bunio, ali ono sto znam je da se ovaj narod buni i zali na lose vodjenje politike naseg premijera!

JATAGANAC

pre 11 godina

Za Djindjica ne znam, ali zato znam da se ovaj narod buni na tvoji losu politiku. Ako tako nastavis ostadosmo mi bez Kosova, a mozda i bez dela juzne Srbije!!!

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

@exDS

Dakle ovako:
Znao je Nemacki i nije se dvoumio da pita za pravac jer se vozac izgubio. Velika stvar...

Drugo, zbog zlocina nad Srbima Nemci dali neke pare da se otkupe. Dali bi i tebi ili meni da smo zvanicno trazili. Veliki igrac, nema sta.

Ostavite se mitova i manje filozofije pa se mozda nesto i napravi.

Zeljko

pre 11 godina

Sram te bilo, kofercicu. Ti nisi dostojan ni da izgovoris njegovo ime. Pokojni premijer Djindjic je vise stvari zaboravio nego sto ces ti ikada biti u stanju da naucis. FUJ!

inzenjerM

pre 11 godina

Sigurna sam da sada moze da vidi sve ovo, Djindjic bi se razocarao u svoje naslednike i njihovu politiku koju su vodili tolike godine! Verujem da bi podrzao rad ove Vlade!

exDS

pre 11 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Evo ja sam ga poznavao. Igrom slučaja sam išao sa njim i sa još par gradonačelnika, u to vreme slobodnih gradova i opština Srbije, na poziv Vlade Bavarske u Minhen. Godina 1999. neposredno posle bombardovanja. Odneli smo im podeblje albume sa slikama uništenja tokom bombardovanja, ali i projekte koje mogu odmah da finansiraju kako bi se "iskupili" makar delimično zbog zločina nad Srbijom. Vlada Bavarske je tada imala neke pare u budžetu predviđene za pomoć Kosovu. Bio je dovoljan sastanak od pola sata i konferencija za novinare nakon toga da gradovi u Srbiji "otmu" polovinu para Kosovu.
Jel ti sada jasno kakav je igrač to bio?
Kad smo ulazili u Minhen kolima, nismo uspeli da nađemo put do hotela, Zoran je izleteo i pitao taksistu za pravac. Taksista ga prepoznao i vozio ispred nas do hotela, žutu banku nam nije uzeo.
Ljudi su ga presretali na ulici da se pozdrave sa njim. Dr Majer, tada predsednik Vlade Bavarske, izjavio je u šali, ali iskreno verujući u to, da bi Zoran verovatno pobedio tamo na izborima da je se samo kandidovao.
Inače, Bavarska je najbogatija pokrajina u Nemačkoj.
E to je bio Zoran Đinđić. A sad uključi TV pa mi kaži da li se neko od ovih uklapa u ovu sliku koju sam ti ukratko naslikao?

Spectator

pre 11 godina

Ove naše političare zaista nije sramota ni od čega. Nisam mogao ni u snu pomisliti da će se jedan Dačić pozivati na Zorana Đinđića. Pa to je vrhunac beskrupuloznosti. Kakav karakter?

nebojsar

pre 11 godina

Deluje apsurdno, ali Dacic danas ima vece moralno pravo da se poziva na Zorana Djindjica, nego manje-vise svi clanovi sadasnje Demokratske stranke. On bar sporadicno ispolji kakvu-takvu drzavnicku hrabrost za razliku od onih kojima su "usta bila puna Zorana", a dela im uglavnom punila dzepove, koji su se bojali i da razmisljaju o stvarnosti, a kamoli da se suoce sa njom, koji su odgovorni za ovo beznadezno urusavanje ideje da mozemo da budemo bolji, lepsi i pametniji.

Zare

pre 11 godina

Odvratno mi licemerje naseg naroda!!! A sta reci za Dacica? U vreme kada je Djindjic ubijen vodjena je ISTA kampanja u medijima protv njega i DS-a kao i sada. Ne secam se mnogo ljudi koji su se pobunili protiv pisanja u tadasnjoj zutoj stampi ISTO kao i sada za Djilasa i DS. Mnogi su se i tada sklanjali i ogradjivali od demokrata kao i SADA. I tada je Kostunica pretio hapsenjima ali posle izbora nista kao i SADA. Tek kada se desilo onda je rejting DS porastao na oko 30% a bio je kao i sada oko 15%. Zar nije previse slicnosti za SADA??

nobody

pre 11 godina

Ono sto bi gospodin Djindjic uspeo vi (danasnji) ne mozete ni da sanjate.Daco, ti nemoj da pricas sta bi gospodin Djindjic uradio, to su dimenzije koje ne poznajes. Sa izuzetkom gospodina Djindjica svi su radili da izgubimo Kosovo. Gospodin Djindjic bi mogao sa svima da prica, tu lezi uvek sansa i razlika a tebe moraju da prisile da pricas sa Tacijem. To nisi hteo niti mogao. Ti nam pricas o EU. U kakvoj Evropskoj zajednici hoces, gde ne pricamo i necemo nista da imamo sa bilo kim u njoj. Mislis, vazno je uci a posle cemo videti sta cemo? Mislis da su toliko ludi u EU i da ne vide nista? Receno je da se odnosi normalizuju. Niko nece u svojoj kuci probleme i oni moraju se resiti pre nego se udje u EU. Macku u dzaku niko ne kupuje a i dobro nas poznaju. Sa gospodinom Djindjicem, EU je zelela a danas samo hoce da prica. Tu je razlika !

Wiena

pre 11 godina

Mnogima je sada Zoran putokaz.Mnogi ga nisu poznavali,ali ja sam imao srecu da ga licno upoznam u Becu 80-tih godina na nekoj veceri udruzenja nasih radnika u Becu.Njegove vizije srbije su shvatili tek po ubistvu na ispracaju u vecnu kucu mada to danas nece da priznaju vec zloupotrebljavaju za neki politicki poen.Mozda je onaj odozgo tako hteo da politicar koji je potego pitanje donacija i zavrsetka hrama Svetog Save bude jedini koji je uz njega ispracen u vecni mir.SLAVA MU.A vi koji pokusavate da mislite kao on,prvo progutajte najvecu zabu,pa se javite.Zoran je jos uvek neponovljiv.

Djurisa

pre 11 godina

Ne pominjite ga vi, jeste mu bili protivnici i ostali ste! Bez obzira sto ste se lazno "okitili" njegovim idejama! Istorija ce nazalost pokazat istinu jer su se njegovi najveci protivnici domogli ponovo vlasti zbog idiotske vladavine ljudi koji su vodili njegovi stranku nakon njegove smrti!

Kiza

pre 11 godina

Đinđić je za Vas bio genije što se tiče politike. Danas nam se preci prevrću u grobu, zbog Kosova a oni koji su pali za otadžbinu, njih i da ne spominjem. Joj, Srbijo kukala nam majka...

krivovirac

pre 11 godina

Ti si daleko iza poslednjeg coveka koji moze da prica o njegovim delima. Ne minimiziraj vrednost dela tog coveka predstavljajuci se svetu kao da razumes poruku njegove misli, i nemoj da ti govoris o tome sta bi on mislio i radio. Da tvog predsednika i tvoje partije nije bilo, gosp. Djindjic bi sada bio ziv, mislio bi i stvarao, vodio ovu drzavu a za tebe nisam siguran !

Iskreno

pre 11 godina

Vi ste olicenje svega sto je u vezi sa obmanama, lazima, prekrajanjem istine i sl... Na celu ste korupcionarskog drustva zvano SPS i pri tome ste podlozni ucenama tako da cinite bas sve da ostanete na vlasti. Sve to nema nikakve veze sa gosp. Zoranom Djindjicem ... neka mu je vecna slava!

striker

pre 11 godina

Dacicu sram da te bude!!! Tek posle 10 godina ukapirao si ideje Zorana Djindjica.Koliko ce ti trebati da ukapiras politiku Borisa Tadica koga si izdao?

Jovan Batic7

pre 11 godina

O Djindjicu sve najbolje..slazem se sa premijerom koji na civilizovan nacin govori.Takodje spomenuo bih i Vucica koji ima energiju da nastavi put ka Eu..Da je Djindjic ziv,stideo bi se demokratske stranke to je sigurno

kzen

pre 11 godina

I moja prva reakcija je da je sramota da jedan Dacic uzima Djindjica u usta ali cinjenica je da on nije imao potrebe nista od ovoga da kaze, niti ovim bilo sta dobija tako da je jedino pitanje koliko je sve ovo iskreno, ako jeste taj pomirljivi ton ipak ima u sebi neceg pozitivnog...

Suzana

pre 11 godina

Da je Zoran ziv mnogi ne bi bili tu gde jesu ,pocev od DS , LDP a o drugima da i ne govorim. Ali..... pre deset godina nije Zoran odgovarao ovim celnicima sadasnje vlade, kao ni gospodi iz DSS-a.Utrkavali su se u svojim osudama tadasnjeg premijera. Nije ovo Srbija kakvu je zeleo da izgradi Zoran.
Ali....neka on u svojoj Srbiji u svojoj zemlji pociva u miru....

my way

pre 11 godina

U ovoj Srbiji samo jos fali da Cedica, kad mu gazde zavrnu slavinu, postane ekstremni sovinista. Nasi politicari se drze poslovice "vuk cud menja, al' dlaku nikako".

Zlopamtilo

pre 11 godina

Kako se ne bi bunio kada si se ti sastajao sa bananom......i nikom nista!!! Kako se ne bi bunio kada, za vreme dok si ti premijer, desava se najveca legalna trovacina ovog naroda i to ni manje ni vise nego najosnovnijom zivotnom namernicom....mlekom. I nikom nista!!! Trujete nam decu Dacicu.....buducnost ove jadne zemlje. I sada se usudjujes da kazes kako se Zoran ne bi "bunio".

Ti covece cim progovoris, mlatnes....taman narod malo zaboravi na tebe i koferce ti ga svojim nebuloznim izjavama podsetis na to. Bolje cuti!

Jelisaveta

pre 11 godina

DS je dvanaest godina ubedjivao ljude da su oni, po logici stvari, naslednici i sledbenici puta Zorana Djindjica ali su unazadili cak i ono sto je sam Djindjic uradio.

ZJ 51

pre 11 godina

Ovima, Radikalima i preobucenim radikalima bi trebalo zabraniti da ga u usta uzimaju! Iz pijeteta,jer su ga oni upravo najvise proganjali,lazno optuziva li,a na kraju i ..... A, Dacicu, ko je lansirao onu glupost da je on trazio od Amerikanaca da se Srbija bombarduje(tu gnusnu laz kao istinu i danas neki ponavljaju na nekim portalima)!???

Mad Max

pre 11 godina

Kakve izjave, slosi mi se kad vidim ove likove a onda jos procitam ovakve izjave.....Djindjic da je ziv verovatno bi pobegao iz ove ludnice jer nazalost ovde nema vise normalnih.....

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

A ko je taj Djindjic da svi moraju da ga slusaju, vole i prepricavaju bajke? Ili da budu licno uvredjeni ako se neko ne slaze sa njim? Koliko od ovih komentator je poznavalo Zorana? Ostavite mrtve da pocivaju u miru.

ps. znam da se ovo nece objaviti ali ne mogu da cutim.

Bucko_koji_ne_razmislja

Pametnjaković

pre 11 godina

Kako ga samo nije sramota da uzima Zorana u usta. Oni svi treba da odgovaraju za organizovanje ubistva. Sve treba da ih sklonimo.

popeye

pre 11 godina

Предлажем свима да прогуглате и нађете на youtube последњи Ђинђићев интервју, неколико недеља пред убиство, а везан је баш за Косово. Ако коза лаже, не лаже рог...

mitomanija

pre 11 godina

Ma ne uopste, jer da je ziv ti bi bio samo daleka uspomena, zapamcen kao mladi sps-ovac. A inace ti problemi koji su mucili Djindjicevu vladu su oni koje je tvoj sef zakuvao i jos da znas da me mit o Kosovu ama bas uopste ne pogadja i da mi je veoma jasno da zaista zelite da se zauzmete za Srbe kojih je tamo sve manje da bi nasli resenje, ali tu su u pitanju druge mutne radnje ili u prevodu Djindjic je bio pragmatik a vi svi ste lovci u mutnom.

TJ88

pre 11 godina

Naravno da ne bi imao ništa protiv, jer ne bi mu se svidelo šta su njegovi politički drugari napravili od Srbije, doveli je do ruba propasti.A ova vlast sad čini sve da oporavi Srbiju.

Milan

pre 11 godina

Evo kako je Djindjic govorio o mesanju stranih ambasadora u drzavnu politiku i o kosovskim albancima koje vi danas nazivate legitimnim imenima (premijer, predsednik itd), tako da stvarno ne znam na koju foru bi covek bio zadovoljan kada je polozio zivot za ono sto vi sada prodajete http://www.youtube.com/watch?v=NCa9kuJzyhY Ovo je ujedno i poruka za Cedu i njegove istomisljenike da se ni slucajno ne nazivaju naslednicima njegove politike!

racunovodja

pre 11 godina

Dodala bih samo nesto, Djindjic ako vidi sve ovo sto se desava, i sto se desavalo iza njegovih ledja od strane njegove partije, mozda bih pozeleo da nikada sa njima nije ni bio u partiji, vec sa sadasnjom vlascu. Mozemo samo da zamislimo kakv bi to tandem bio i gde bi smo mi danas kao drzava bili.

ekonomista

pre 11 godina

Znate kako se kaze"O mrtvima sve najlepše" neka tako i ostane, medjutim stradao je da li zbog sebe samog ili delom i zbog njegovih partijskih kolega, jako je relativna stvar, ne treba se vracati nazad nego idemo napred!

grrr

pre 11 godina

Za jedno 5 godina pisaće se kako je Slobodan Milošević na čelu sa Dačićem, Vučićem i naravno Nikolićem organizovao 5.Oktobar protiv Zorana Đinđića! Da se kladimo!

patriot

pre 11 godina

nema smisla porediti se sa djindjicem...čovek je bio ispred svog vremena i sredine u kojoj se nalazio,vi gospodo ste političari copy-paste, a i to vam teško ide od ruke.

Maxim

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza.
Dačićev iskaz treba da glasi - mi smo se bunili protiv ovoga što sada radimo, a Đinđić je bio 20 godina ispred nas, pa smo zato inspirisali njegovu eliminaciju.

Ekser

pre 11 godina

Ljudi nije Dacic nista kriv,njemu je obraz ko dzon i da bi imao barem malo dostojanstva i stida ne bi pomenuo Zorana. Ovo je zalosno.. Krivi su oni koji su omogucili da on bude na ovo mesto. Glasali ste uzivajte.

jovan

pre 11 godina

Ne, necu biti grub, necu dati sansu moderatorima da mi ne objave misao. Mada ono sto bih imao da vam kazem nikako ne bi odolelo cenzuri. Samo ovo: ne uzimajte, vi, koji ste nam jednom oduzeli nadu i poverenje u zivot, i koji sada ponovo to cinite, samo vi, ne uzimajte ime Zorana Djindjica u vasa usta, u ni jednom mogucem kontekstu, molim vas. To je nedopustivo!

YYYYY

pre 11 godina

Ne mogu da verujem ko komentarise rad i delo Zorana Djindjica, a kada je npr. hteo da resi pitanje KiM-a u to vreme vi ste ga svi prozivali da je drzavni neprijatelj broj jedan, morali smo da Vucica sacekamo da dodje na vlast da bi nastavio reforme kakve je Zoran zapoceo, a iskreno to sam od Vucica najmanje i ocekivao ali prijatno me je iznenadio, Aleksandre imas moju podrsku.

besna glista

pre 11 godina

Naravno da se ne bi bunio. Iako vecina to ne zeli da prizna, ono sto mi danas zivimo je dobrim delom zapoceto bas od strane Djindjica i njegovih bliskih koalicionih partnera Kostunice i Dinkica. Za drugi deo kolaca su pak zasluzne stranke koje su sada na vlasti. Sve u svemu, neke razlike nema.

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

a sto ne bi dacic pricao i citirao djindjica ako to rade ovi iz ds-a i ldp-a? oni su izdali djindjicev program i ideje, i doveli nas do toga gde smo sada. da je djindjic danas ziv, mislim da bi mu se gadila i pomisao da saradjuje sa djilasima i cedama, i da bi mnogo lakse nasao zajednicki jezik sa, koliko toliko, novim socijalistima i naprednjacima.

neglasac

pre 11 godina

...jos omalovazanja i vredjanja inteligencije naroda...
poslednja nada zemlje Srbije za normalnim nacinom zivota i vrednostima umrla je marta 2003.godine; 10godina posle samo potvrda toga.

Tuzna je ovo zemlja!

Bagerista

pre 11 godina

Na zalost mnogih od nas, Dacic je potpuno u pravu!!! Jos bih samo dodao, da vise srama treba da pokazu, kada pominju Djindjica, njegovi politicki naslednici i partijske kolege, nego li Dacic i Vucic!!!

Jole

pre 11 godina

Samo lud covek moze se protiviti mirnom resenju spora. Dosta bolno za nas ali moramo biti mudri i istrajni. Mislim da je Djindjic bio za kompromis u vezi Kosova.

sladjana

pre 11 godina

Naravno, da se ne bi bunio. Pokojni Premijer je imao osecaj za opste dobro, zeleo je da, zbog nas i nase dece, promeni Srbiju. U tome si ga zaustavio i ti, zajedno sa Vucicem i Nikolicem, zato sto niste zeleli ni umeli da shvatite njegove dobre namere, vec ste svaki njegov potez omalovazavali i ismevali. Nemoj da se posipas pepelom, naknadna pamet i menjanje stava je iznudjeno, nista vam ne vredi sto sada radite pravu stvar. Ukrali ste jos deset godina nasih zivota i to vam nikada ne mozemo da oprostimo. Devastaciju Srbije ste zapoceli devedesetih, ispravljajte sto se moze ispraviti i SKLANJAJTE SE.

ne mirise na dobro

pre 11 godina

kada vidim i citam ovo sve, vracaju mi se slike iz 2000-te...slike onog Pink Diznilenda neposredno pre prevrata/revolucije. I sada sve ovo deluje potpuno sumanuto kao i tada Miloseviceva TV. Samo, tada je postojala alternativa i ljudi su imali za koga da glasaju. Sada se kao alternativa ludilu nudi samo potpuni mrak ekstremizma. Bojim se da ce biti nekog s..nja i p...ajza. neka nam je Bog u pomoci!

M

pre 11 godina

Sram te bilo Dačiću ! Možeš samo Miloševića da pominješ a ne Đinđića.Da smo sačuvali Đinđića , Srbija bi danas bila Amerika a ne Zimbabve dva !

tanja

pre 11 godina

Kada je Djindjic ubijen,ubijen je i svaki promil nade da cemo imati normalnu zemlju.Tada to nisam znala,a sada sam sve svesnija da je nazalost ovo propala zemlja,bar za nas koji smo sad u 40-im godinama.

Dejan

pre 11 godina

Jaoooj, cuti molim te, samo ne ti da govoris o Djindjicu, idi radi bre nesto zar ne vidis koliko je sati za sve nas, ode sve u tri lepe sa vama na celu !

šica

pre 11 godina

Ima i u SPS-u ministara koji bi mogli biti lako zamenjeni. Dačić bi trebao da sledi primer Vučića, jer se vidi dokle je Srbiju dovela zaštićenost ministara za vreme vladavine DS-a. Radili su šta su hteli, a najmanje u interesu države, a najviše u svom ličnom interesu. To više ne sme da se desi Srbiji. Srbija još jednu takvu vladu kakva je bila u prethodne 4 godine ne bi finansijski izdržala.

Stevan

pre 11 godina

Jel tako? A zasto ga tad kad je to sve govorio niste podrzali nego je on bio drzavni neprijatelj i izdajnik... Sram vas bilo sve do jednog koji ste stvarali atmosferu linca prema Zoranu Djindjicu. Najopasniji je bio onaj koji nikako nije mogao da se pomiri s tim da je Djindja i bolji i pametniji od njega, Vojislav Kostunica.

ja se secam, a ti?

pre 11 godina

Veliki miting opozicije za skidanje tvog sefa i tebe sa vlasti.A ti tik iza Milosevica na kontramitingu, sa namerom da izazovete krvoprolice u sred Beograda, i sad smes da zines.
Jos samo cekam da ga pomenu Nikolic i Vucic, pa da coveku bude zao gde se rodio.

DexR

pre 11 godina

Pa kako Vas nije sramota? Samo sam cekao dan kada ce neko od Vas, koji ste ga vredjali, ponizavali, sada da ga citirate. Pa, neljudi jedni, najavljivali ste negovu smrt, radovali se ubistvu, lepili plakate preko njegovog imena. Gadite mi se. A jos mi je uzasnija pomisao da me vi vodite u bolju budicnost. SRAM VAS BILO, pa kako se Boga ne plasite.

idi begaj

pre 11 godina

@Pixies Zavidan nivo sigurnosti u čistom nagađanju... Strašno je kako su sad svi ODUVEK bili za Đinđića, a realno, na dan atentata mu je rejting bio tek nešto preko cenzusa. Zanimljivo je da deo Srbije koji Kosovo smatra najvećim našim mitom, nema nikakav problem da od pokojnog premijera stvara mitološku ličnost! To na neki način radi sada i niko drugi do Ivica Dačić, što Vas, idolopoklonike Đinđićevog lika i dela stavlja u istu dužini sa njim. Počivaj u miru veliki čoveče, a ovi licemeri su i onako sitna buranija.

Đinđićev saborac

pre 11 godina

Nekada sam bio u prvim redovima dok nismo skinuli Miloševića. Verovao sam u Đinđića i njegova dela a sad sam protivnik svoh onih koji sebe nazivaju njegovim naslednikom.

Milena

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem da je sve ovo izgovorio Dacic. Pa otkud sad to, do juce pricao kako mu Djindjic kidnapovao i isporucio predsednika u Sheveningen, mrzeli se kao pas i macka, pre 5. oktobra crveni drzali zute po zatvorima, vadili oci jedni drugima... Mora da je bio na necemu veoma jakom kada je davao ovaj itervju.

zorica

pre 11 godina

Jedva sam sebe naterala da procitam ovu izjavu. Procitala sam je onako "na brzaka", jer mi je bilo mucno da citam sta kaze dacic duze od 5 sekundi, ali izjava je OK. Na zalost, od pogresnog coveka.

Mozda bi ovde nesto krenulo na bolje da je Zoran Djindjic ziv, pa da mu Ivica Dacic i jos neki drugi kazu: Probali smo ratom i pogresili. Ovako, nekako gorko mi je u ustima.

Medjutim, treba ovo shvatiti kao prvo izvinjenje za 90. Ne znam samo zasto mi neka knedla u grlu ne da verujem da je to nesto iskreno. Stalno mi stomak salje signale da nas ova vlada nekako masno laze, a da cemo to shvatiti kasno.

Kako smo dozvolili da su oni koji su nas upropastili postali jedina opcija, postali uopste opcija?

me

pre 11 godina

Ovaj postoji.Oseca se, ne znam zasto,pozvanim da prica o DJindjicu koji je bio slika kakav premijer treba da bude. Da li je neko ovome neobavestenom rekao sta se desava sa mlekom u zemlji ili je on toliko marginalizovan da mu je receno da sedi i cuti.Znaci i dalje teraju svoju politiku, o vaznim stvarima ne pricamo, a one nebitne pominjemo i po sto puta...

Dragan

pre 11 godina

Sjajan je taj Dačic. Kako samo sve izvrne u svoju korist! Pravi političar. U tom poslu se sa kičmom ne može daleko dogurati, a ovo je maestralna demonstracija da on kičme nema ni u tragovima. Bez zezanja, mnogo je bolji državnik nego što je Sloba bio.

Ljubo

pre 11 godina

Koferce bez obzira kakve su demokrate,one se Djindjica nisu odrekle,niti ce ikada,a jedno pitanje za tebe i SPS,dal ste se vi odrekli vaseg bivseg predsednika?Nesto mi se cini da se nikad ne obelezava datum njegove smrti,cak ni bilo kakav dogadjaj koji podseca na vaseg politickog oca!

Nikola NS

pre 11 godina

Nemojte se zavaravati. Na vlasti ste samo zbog drastično povećanog broja apstinenata zbog loše politike post-Đinđićeve Demokratske Stranke.

Običnu i jasnu situaciju sa zatrovanim kukuruzom i kancerogenim mlekom ne možete (ili ne želite) da rešite već mesec dana. Na tako nešto niko normalan ne može biti ponosan. Ne treba ni da pominjem ministarku zdravlja i njen rad na problemu sa mlekom, niti funkcionera iz JP Putevi koji pljuje po nesrećnim žrtvama poginulim na neobeleženim betonskim stubovima na sred autoputa. Ekonomska politika je toliko sjajna da kutija običnog voćnog soka od 1,5 litar ne može da se nađe ispod 160 dinara i to u voćarskoj zemlji, a o ceni benzina da ne pričam. I naša slika u inostranstvu je stvarno fantastična - Holandija, Nemačka i Belgija nas znaju kao "ona zemlja koja širi toksični kukuruz". Sa druge strane, komunalna policija besomučno prebija građane koji nisu kupili kartu, kao da su najgori kriminalci, dok se najgori kriminalci puštaju iz zatvora.

Kosovo? Samo jedna igla u plastu sena problema vezanih za realan svakodnevni život svakog građanina ove zemlje.

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Duboko verujem u sposobnost ljudi - te tako i politicara - da evoluiraju u stavovima i nacinu razmisljanja. Takodje sam ubedjen poznavajuci Djindjicev mentalni sklop i nacin razumevanja sustine bavljenja politikom (rezultat pre svega; cilj opravdava sredstva; nije vazno kojim putem cemo izaci iz sume na cistinu) da bi on da je, kojim slucajem, istorija bila drugacija, veoma brzo nasao nacina da upregne cak i jednog Dacica u kola koja ova zemlju vode pravim putem. Ipak, smatram da sam Dacic nema nikakvog moralnog pokrica da jednu jedinu rec javno izgovori o pokojnom premijeru. Zbog toga se ovaj Dacicev cin nalazi daleko sa one strane granice dobrog ukusa.

Jaka C.

pre 11 godina

Svi znamo ko je bio Djindjic, a vama je bolje da gledate napred i vidite sta je najbolje za ovu zemlju, a ne kititi se onim sto je on postigao

veterinarBG

pre 11 godina

Ja bih ,ipak,pozdravio transformaciju Ivice Dacica,uz nadu da je ona stvarna i iskrena.On je premijer ove drzave(svidjalo se to meni ili ne..),i ako mu je jasna vizija Zorana Djindjica,i zeli da je sprovede u delo...pa,bolje ikad nego nikad!

Иван

pre 11 godina

Ђинђић. Тешко да могу са сигурношћу да кажем да је био 100% човек од речи, али за разлику од многих после њега, поготову у ДС-у, био је врхунски политичар... Његови данашњи наследници нису ни приближно оно што је Ђинђић био. Човек је имао идеју и енергију. Данас тога више нема. Од свих демократа мислм да је једино он радио исправно. У једном је само погрешио - што је рекао да ће систем наставити да функционише и без њега. Ту се преварио, нажалост. И због тога данас испаштамо.

Miloš

pre 11 godina

Užasno je što je došao u situaciju da nam se uopšte obraća sa pozicije na kojoj je, i to što govori o Zoranu ono što misli da treba narod da čuje, a ne ono što mu je zaista u glavi. Setite se, ljudi, dragi sugrađani, naše novije istorije!
I na kraju, šta je sledeće, da Nikolić na grobu gospodina Đinđića recituje besede u Zoranovu čast, po mogućstvu na engleskom jeziku?!

žsavić

pre 11 godina

Da li miloševićevci-šešeljevci-koštuničevci treba da govore o Zoranu Đinđiću, i kako, ovako istinito, ili da nastave tamo gde su stali, sa lažima, podmetanjima, mržnjom...nemam odgovor na to pitanje. Ne zna se šta je neprijatnije i gore. Uglavnom, ova nacija zaista nema smisla, kako Čeda lepo reče skoro - ovde su podjednako nezadovoljni i Kusturica i Biljana Srbljanović. A u društvu recimo traje polemika o tome da li predsednik neke države treba da ima falsifikovanu diplomu ili ne treba...

hrvoje

pre 11 godina

Kako te nije sramota da uzimas Djindjicevo ime u usta kao i svi tvoji pajtasi.Sram da vas bude.Kad je on vodio Srbiju u buducnost svi ste govorili da je najveci izdajnik i mafijas pa prema tome kussss

Alex

pre 11 godina

Sam naslov je SRAMOTA! Sramota je što cela ova garnitura nije u zatvoru, sramota je što većina DSa koja jje kriminalizovana nije u zatvoru, sramota je što su iz zatvora pušteni svakakvi na slobodu.....

Sramota je što je na čelu RTSa tijanić i traži ono što traži! Sramota je što je na čelu min. energetike osoba koja bi da diže cene, sramota je što nas truju afla.... čime? vitaminom? neeeeeeeeeeee, to je toksin, al nema veze!
A najveća sramota je što sam ja sa 30 godina još uvek u Srbiji, i za to sam lično ja kriva. Za ostalo ne odgovaram!

Rengenolog

pre 11 godina

Gospodin Djindjic se prevrce u grobu zbog nazovi njegovih politickih naslednika, koji se predstavljaju kao nosioci njegove ideje, citirajuci ga kao svog velikog ucitelja. Realnost je daleko od istine, sadasnji DS nije ono u sta sam ja pre 10 godina verovao.

Miki

pre 11 godina

Stani mirno kada pricas o Gospodinu Djindjicu.
I nije on za tebe Zoran.
Ili ti znas nesto sto je nama nepoznato...Ako znas , onda cuti, pametniji si
kada ne progovaras.

Miloš

pre 11 godina

Daleko od toga da je Zoran Đinđić bio savršen (kakvim ga, nažalost, nakon smrti mnogi prikazuju), ali ovi danas Zoranu nisu ni do kolena ... a bojim se da je za mnoge (ako ne za sve na našoj političkoj sceni), Zoran Đinđić razmišljao brzinom svetlosti i po idejama i ponašanju bio svetlosnim godinama ispred svih ... filozof, bolji ekonomista od svih naših "ekperata" i sl. ... glupo ga je i upoređivati ....

milos

pre 11 godina

U ono vreme, sa sve Slobom i krizama, postojala je neka kultura, neki osećaj nade i mogućnost napretka, slušala se kakva-takva muzika, postojale su knjižare-kafići sa normalnim ljudima i ponekim koncertom. Danas kad pogledam svo ovo beznađe i totalni gubitak bilo kakve opcije i energije vidi se da je ovo sada totalno i neformalno propala država.

nikki

pre 11 godina

Nadam se da Zoran ne cita novine gore na nebu,inace cemo ga ubiti jos jednom,ovim "rezultatima"koje smo napravili svi zajedno za ovih deset godina bez njega

ĐUKA

pre 11 godina

Iskreno, svaka njemu čast ali me apsolutno ne zanima šta bi on danas, čoveka nema i smatram neukusnim pričati šta bi on danas, znam sigurno da DS ne bi bila ovakva kakva je sada cirkus od stranke.

Branko

pre 11 godina

Gospodine Dačiću, da li ste gledali poslednji intervju pok. Zorana Đinđića, koji je 20-tak dana pre atentata na njega (21.02.2003.god) dao Banjalučkoj TV, prilikom posete Republici Srpskoj. Film se sastoji od 4 dela, evo prvog: http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA ,ostala tri dela možete naći na Youtube-u. Intrvju je amanet koji je ostavio pokojni Premijer Srbima i Srbiji.

Pedja

pre 11 godina

Jos da " menadzer"
" Ako neko ovih dana sretne Djindjica neka mu kaze da je i Tito pred smrt imao probleme sa nogom"
i Legijalista
nahvale pokojnog Zorana Djindjica pa da se kolektivno ispovracamo.

Pixies

pre 11 godina

Svašta Ivice! O čemu ti pričaš? Pa da je Zoran danas živ, SPS, SNS, DSS, SRS...ne bi postojali na političkoj sceni Srbije, a ova zemlja bi bila duboko u pregovorima sa EU!

Arsa

pre 11 godina

Ja sam nekadasnja pristalica Djindjica. Imao je dobru politiku i znao je plan. Ali njegovi naslednicni ne znaju sta je patrotizam. Sve su prodali i unistili. Da je ziv Djindjic bi danas bio veoma ogorcen na njih.

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Gospodine Dačiću,nemojte Vi i Vama slični da uzimate Djindjića u usta ne prljajtre ime časnom čoveku a to važi i za ljude iz sadašnje DS, da su ga slušali na pola uva verovatno bi im nešto ostalo u mozgu i nebi bili tu gde jesu, prema tome gospodo pustite porodicu da ćuva njegovo ime od zaborava a vi svi u stranu.

Pixies

pre 11 godina

Svašta Ivice! O čemu ti pričaš? Pa da je Zoran danas živ, SPS, SNS, DSS, SRS...ne bi postojali na političkoj sceni Srbije, a ova zemlja bi bila duboko u pregovorima sa EU!

Miki

pre 11 godina

Stani mirno kada pricas o Gospodinu Djindjicu.
I nije on za tebe Zoran.
Ili ti znas nesto sto je nama nepoznato...Ako znas , onda cuti, pametniji si
kada ne progovaras.

Alex

pre 11 godina

Sam naslov je SRAMOTA! Sramota je što cela ova garnitura nije u zatvoru, sramota je što većina DSa koja jje kriminalizovana nije u zatvoru, sramota je što su iz zatvora pušteni svakakvi na slobodu.....

Sramota je što je na čelu RTSa tijanić i traži ono što traži! Sramota je što je na čelu min. energetike osoba koja bi da diže cene, sramota je što nas truju afla.... čime? vitaminom? neeeeeeeeeeee, to je toksin, al nema veze!
A najveća sramota je što sam ja sa 30 godina još uvek u Srbiji, i za to sam lično ja kriva. Za ostalo ne odgovaram!

Miloš

pre 11 godina

Daleko od toga da je Zoran Đinđić bio savršen (kakvim ga, nažalost, nakon smrti mnogi prikazuju), ali ovi danas Zoranu nisu ni do kolena ... a bojim se da je za mnoge (ako ne za sve na našoj političkoj sceni), Zoran Đinđić razmišljao brzinom svetlosti i po idejama i ponašanju bio svetlosnim godinama ispred svih ... filozof, bolji ekonomista od svih naših "ekperata" i sl. ... glupo ga je i upoređivati ....

nikki

pre 11 godina

Nadam se da Zoran ne cita novine gore na nebu,inace cemo ga ubiti jos jednom,ovim "rezultatima"koje smo napravili svi zajedno za ovih deset godina bez njega

Arsa

pre 11 godina

Ja sam nekadasnja pristalica Djindjica. Imao je dobru politiku i znao je plan. Ali njegovi naslednicni ne znaju sta je patrotizam. Sve su prodali i unistili. Da je ziv Djindjic bi danas bio veoma ogorcen na njih.

Pedja

pre 11 godina

Jos da " menadzer"
" Ako neko ovih dana sretne Djindjica neka mu kaze da je i Tito pred smrt imao probleme sa nogom"
i Legijalista
nahvale pokojnog Zorana Djindjica pa da se kolektivno ispovracamo.

Branko

pre 11 godina

Gospodine Dačiću, da li ste gledali poslednji intervju pok. Zorana Đinđića, koji je 20-tak dana pre atentata na njega (21.02.2003.god) dao Banjalučkoj TV, prilikom posete Republici Srpskoj. Film se sastoji od 4 dela, evo prvog: http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA ,ostala tri dela možete naći na Youtube-u. Intrvju je amanet koji je ostavio pokojni Premijer Srbima i Srbiji.

hrvoje

pre 11 godina

Kako te nije sramota da uzimas Djindjicevo ime u usta kao i svi tvoji pajtasi.Sram da vas bude.Kad je on vodio Srbiju u buducnost svi ste govorili da je najveci izdajnik i mafijas pa prema tome kussss

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Gospodine Dačiću,nemojte Vi i Vama slični da uzimate Djindjića u usta ne prljajtre ime časnom čoveku a to važi i za ljude iz sadašnje DS, da su ga slušali na pola uva verovatno bi im nešto ostalo u mozgu i nebi bili tu gde jesu, prema tome gospodo pustite porodicu da ćuva njegovo ime od zaborava a vi svi u stranu.

ja se secam, a ti?

pre 11 godina

Veliki miting opozicije za skidanje tvog sefa i tebe sa vlasti.A ti tik iza Milosevica na kontramitingu, sa namerom da izazovete krvoprolice u sred Beograda, i sad smes da zines.
Jos samo cekam da ga pomenu Nikolic i Vucic, pa da coveku bude zao gde se rodio.

milos

pre 11 godina

U ono vreme, sa sve Slobom i krizama, postojala je neka kultura, neki osećaj nade i mogućnost napretka, slušala se kakva-takva muzika, postojale su knjižare-kafići sa normalnim ljudima i ponekim koncertom. Danas kad pogledam svo ovo beznađe i totalni gubitak bilo kakve opcije i energije vidi se da je ovo sada totalno i neformalno propala država.

Stevan

pre 11 godina

Jel tako? A zasto ga tad kad je to sve govorio niste podrzali nego je on bio drzavni neprijatelj i izdajnik... Sram vas bilo sve do jednog koji ste stvarali atmosferu linca prema Zoranu Djindjicu. Najopasniji je bio onaj koji nikako nije mogao da se pomiri s tim da je Djindja i bolji i pametniji od njega, Vojislav Kostunica.

Miloš

pre 11 godina

Užasno je što je došao u situaciju da nam se uopšte obraća sa pozicije na kojoj je, i to što govori o Zoranu ono što misli da treba narod da čuje, a ne ono što mu je zaista u glavi. Setite se, ljudi, dragi sugrađani, naše novije istorije!
I na kraju, šta je sledeće, da Nikolić na grobu gospodina Đinđića recituje besede u Zoranovu čast, po mogućstvu na engleskom jeziku?!

ĐUKA

pre 11 godina

Iskreno, svaka njemu čast ali me apsolutno ne zanima šta bi on danas, čoveka nema i smatram neukusnim pričati šta bi on danas, znam sigurno da DS ne bi bila ovakva kakva je sada cirkus od stranke.

Иван

pre 11 godina

Ђинђић. Тешко да могу са сигурношћу да кажем да је био 100% човек од речи, али за разлику од многих после њега, поготову у ДС-у, био је врхунски политичар... Његови данашњи наследници нису ни приближно оно што је Ђинђић био. Човек је имао идеју и енергију. Данас тога више нема. Од свих демократа мислм да је једино он радио исправно. У једном је само погрешио - што је рекао да ће систем наставити да функционише и без њега. Ту се преварио, нажалост. И због тога данас испаштамо.

Rengenolog

pre 11 godina

Gospodin Djindjic se prevrce u grobu zbog nazovi njegovih politickih naslednika, koji se predstavljaju kao nosioci njegove ideje, citirajuci ga kao svog velikog ucitelja. Realnost je daleko od istine, sadasnji DS nije ono u sta sam ja pre 10 godina verovao.

Dragan

pre 11 godina

Sjajan je taj Dačic. Kako samo sve izvrne u svoju korist! Pravi političar. U tom poslu se sa kičmom ne može daleko dogurati, a ovo je maestralna demonstracija da on kičme nema ni u tragovima. Bez zezanja, mnogo je bolji državnik nego što je Sloba bio.

žsavić

pre 11 godina

Da li miloševićevci-šešeljevci-koštuničevci treba da govore o Zoranu Đinđiću, i kako, ovako istinito, ili da nastave tamo gde su stali, sa lažima, podmetanjima, mržnjom...nemam odgovor na to pitanje. Ne zna se šta je neprijatnije i gore. Uglavnom, ova nacija zaista nema smisla, kako Čeda lepo reče skoro - ovde su podjednako nezadovoljni i Kusturica i Biljana Srbljanović. A u društvu recimo traje polemika o tome da li predsednik neke države treba da ima falsifikovanu diplomu ili ne treba...

Milena

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem da je sve ovo izgovorio Dacic. Pa otkud sad to, do juce pricao kako mu Djindjic kidnapovao i isporucio predsednika u Sheveningen, mrzeli se kao pas i macka, pre 5. oktobra crveni drzali zute po zatvorima, vadili oci jedni drugima... Mora da je bio na necemu veoma jakom kada je davao ovaj itervju.

jovan

pre 11 godina

Ne, necu biti grub, necu dati sansu moderatorima da mi ne objave misao. Mada ono sto bih imao da vam kazem nikako ne bi odolelo cenzuri. Samo ovo: ne uzimajte, vi, koji ste nam jednom oduzeli nadu i poverenje u zivot, i koji sada ponovo to cinite, samo vi, ne uzimajte ime Zorana Djindjica u vasa usta, u ni jednom mogucem kontekstu, molim vas. To je nedopustivo!

idi begaj

pre 11 godina

@Pixies Zavidan nivo sigurnosti u čistom nagađanju... Strašno je kako su sad svi ODUVEK bili za Đinđića, a realno, na dan atentata mu je rejting bio tek nešto preko cenzusa. Zanimljivo je da deo Srbije koji Kosovo smatra najvećim našim mitom, nema nikakav problem da od pokojnog premijera stvara mitološku ličnost! To na neki način radi sada i niko drugi do Ivica Dačić, što Vas, idolopoklonike Đinđićevog lika i dela stavlja u istu dužini sa njim. Počivaj u miru veliki čoveče, a ovi licemeri su i onako sitna buranija.

DexR

pre 11 godina

Pa kako Vas nije sramota? Samo sam cekao dan kada ce neko od Vas, koji ste ga vredjali, ponizavali, sada da ga citirate. Pa, neljudi jedni, najavljivali ste negovu smrt, radovali se ubistvu, lepili plakate preko njegovog imena. Gadite mi se. A jos mi je uzasnija pomisao da me vi vodite u bolju budicnost. SRAM VAS BILO, pa kako se Boga ne plasite.

Đinđićev saborac

pre 11 godina

Nekada sam bio u prvim redovima dok nismo skinuli Miloševića. Verovao sam u Đinđića i njegova dela a sad sam protivnik svoh onih koji sebe nazivaju njegovim naslednikom.

Nikola NS

pre 11 godina

Nemojte se zavaravati. Na vlasti ste samo zbog drastično povećanog broja apstinenata zbog loše politike post-Đinđićeve Demokratske Stranke.

Običnu i jasnu situaciju sa zatrovanim kukuruzom i kancerogenim mlekom ne možete (ili ne želite) da rešite već mesec dana. Na tako nešto niko normalan ne može biti ponosan. Ne treba ni da pominjem ministarku zdravlja i njen rad na problemu sa mlekom, niti funkcionera iz JP Putevi koji pljuje po nesrećnim žrtvama poginulim na neobeleženim betonskim stubovima na sred autoputa. Ekonomska politika je toliko sjajna da kutija običnog voćnog soka od 1,5 litar ne može da se nađe ispod 160 dinara i to u voćarskoj zemlji, a o ceni benzina da ne pričam. I naša slika u inostranstvu je stvarno fantastična - Holandija, Nemačka i Belgija nas znaju kao "ona zemlja koja širi toksični kukuruz". Sa druge strane, komunalna policija besomučno prebija građane koji nisu kupili kartu, kao da su najgori kriminalci, dok se najgori kriminalci puštaju iz zatvora.

Kosovo? Samo jedna igla u plastu sena problema vezanih za realan svakodnevni život svakog građanina ove zemlje.

tanja

pre 11 godina

Kada je Djindjic ubijen,ubijen je i svaki promil nade da cemo imati normalnu zemlju.Tada to nisam znala,a sada sam sve svesnija da je nazalost ovo propala zemlja,bar za nas koji smo sad u 40-im godinama.

M

pre 11 godina

Sram te bilo Dačiću ! Možeš samo Miloševića da pominješ a ne Đinđića.Da smo sačuvali Đinđića , Srbija bi danas bila Amerika a ne Zimbabve dva !

Jaka C.

pre 11 godina

Svi znamo ko je bio Djindjic, a vama je bolje da gledate napred i vidite sta je najbolje za ovu zemlju, a ne kititi se onim sto je on postigao

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Duboko verujem u sposobnost ljudi - te tako i politicara - da evoluiraju u stavovima i nacinu razmisljanja. Takodje sam ubedjen poznavajuci Djindjicev mentalni sklop i nacin razumevanja sustine bavljenja politikom (rezultat pre svega; cilj opravdava sredstva; nije vazno kojim putem cemo izaci iz sume na cistinu) da bi on da je, kojim slucajem, istorija bila drugacija, veoma brzo nasao nacina da upregne cak i jednog Dacica u kola koja ova zemlju vode pravim putem. Ipak, smatram da sam Dacic nema nikakvog moralnog pokrica da jednu jedinu rec javno izgovori o pokojnom premijeru. Zbog toga se ovaj Dacicev cin nalazi daleko sa one strane granice dobrog ukusa.

ne mirise na dobro

pre 11 godina

kada vidim i citam ovo sve, vracaju mi se slike iz 2000-te...slike onog Pink Diznilenda neposredno pre prevrata/revolucije. I sada sve ovo deluje potpuno sumanuto kao i tada Miloseviceva TV. Samo, tada je postojala alternativa i ljudi su imali za koga da glasaju. Sada se kao alternativa ludilu nudi samo potpuni mrak ekstremizma. Bojim se da ce biti nekog s..nja i p...ajza. neka nam je Bog u pomoci!

ZJ 51

pre 11 godina

Ovima, Radikalima i preobucenim radikalima bi trebalo zabraniti da ga u usta uzimaju! Iz pijeteta,jer su ga oni upravo najvise proganjali,lazno optuziva li,a na kraju i ..... A, Dacicu, ko je lansirao onu glupost da je on trazio od Amerikanaca da se Srbija bombarduje(tu gnusnu laz kao istinu i danas neki ponavljaju na nekim portalima)!???

neglasac

pre 11 godina

...jos omalovazanja i vredjanja inteligencije naroda...
poslednja nada zemlje Srbije za normalnim nacinom zivota i vrednostima umrla je marta 2003.godine; 10godina posle samo potvrda toga.

Tuzna je ovo zemlja!

Ljubo

pre 11 godina

Koferce bez obzira kakve su demokrate,one se Djindjica nisu odrekle,niti ce ikada,a jedno pitanje za tebe i SPS,dal ste se vi odrekli vaseg bivseg predsednika?Nesto mi se cini da se nikad ne obelezava datum njegove smrti,cak ni bilo kakav dogadjaj koji podseca na vaseg politickog oca!

sladjana

pre 11 godina

Naravno, da se ne bi bunio. Pokojni Premijer je imao osecaj za opste dobro, zeleo je da, zbog nas i nase dece, promeni Srbiju. U tome si ga zaustavio i ti, zajedno sa Vucicem i Nikolicem, zato sto niste zeleli ni umeli da shvatite njegove dobre namere, vec ste svaki njegov potez omalovazavali i ismevali. Nemoj da se posipas pepelom, naknadna pamet i menjanje stava je iznudjeno, nista vam ne vredi sto sada radite pravu stvar. Ukrali ste jos deset godina nasih zivota i to vam nikada ne mozemo da oprostimo. Devastaciju Srbije ste zapoceli devedesetih, ispravljajte sto se moze ispraviti i SKLANJAJTE SE.

me

pre 11 godina

Ovaj postoji.Oseca se, ne znam zasto,pozvanim da prica o DJindjicu koji je bio slika kakav premijer treba da bude. Da li je neko ovome neobavestenom rekao sta se desava sa mlekom u zemlji ili je on toliko marginalizovan da mu je receno da sedi i cuti.Znaci i dalje teraju svoju politiku, o vaznim stvarima ne pricamo, a one nebitne pominjemo i po sto puta...

Maxim

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza.
Dačićev iskaz treba da glasi - mi smo se bunili protiv ovoga što sada radimo, a Đinđić je bio 20 godina ispred nas, pa smo zato inspirisali njegovu eliminaciju.

Dejan

pre 11 godina

Jaoooj, cuti molim te, samo ne ti da govoris o Djindjicu, idi radi bre nesto zar ne vidis koliko je sati za sve nas, ode sve u tri lepe sa vama na celu !

zorica

pre 11 godina

Jedva sam sebe naterala da procitam ovu izjavu. Procitala sam je onako "na brzaka", jer mi je bilo mucno da citam sta kaze dacic duze od 5 sekundi, ali izjava je OK. Na zalost, od pogresnog coveka.

Mozda bi ovde nesto krenulo na bolje da je Zoran Djindjic ziv, pa da mu Ivica Dacic i jos neki drugi kazu: Probali smo ratom i pogresili. Ovako, nekako gorko mi je u ustima.

Medjutim, treba ovo shvatiti kao prvo izvinjenje za 90. Ne znam samo zasto mi neka knedla u grlu ne da verujem da je to nesto iskreno. Stalno mi stomak salje signale da nas ova vlada nekako masno laze, a da cemo to shvatiti kasno.

Kako smo dozvolili da su oni koji su nas upropastili postali jedina opcija, postali uopste opcija?

striker

pre 11 godina

Dacicu sram da te bude!!! Tek posle 10 godina ukapirao si ideje Zorana Djindjica.Koliko ce ti trebati da ukapiras politiku Borisa Tadica koga si izdao?

krivovirac

pre 11 godina

Ti si daleko iza poslednjeg coveka koji moze da prica o njegovim delima. Ne minimiziraj vrednost dela tog coveka predstavljajuci se svetu kao da razumes poruku njegove misli, i nemoj da ti govoris o tome sta bi on mislio i radio. Da tvog predsednika i tvoje partije nije bilo, gosp. Djindjic bi sada bio ziv, mislio bi i stvarao, vodio ovu drzavu a za tebe nisam siguran !

Ekser

pre 11 godina

Ljudi nije Dacic nista kriv,njemu je obraz ko dzon i da bi imao barem malo dostojanstva i stida ne bi pomenuo Zorana. Ovo je zalosno.. Krivi su oni koji su omogucili da on bude na ovo mesto. Glasali ste uzivajte.

Pametnjaković

pre 11 godina

Kako ga samo nije sramota da uzima Zorana u usta. Oni svi treba da odgovaraju za organizovanje ubistva. Sve treba da ih sklonimo.

exDS

pre 11 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Evo ja sam ga poznavao. Igrom slučaja sam išao sa njim i sa još par gradonačelnika, u to vreme slobodnih gradova i opština Srbije, na poziv Vlade Bavarske u Minhen. Godina 1999. neposredno posle bombardovanja. Odneli smo im podeblje albume sa slikama uništenja tokom bombardovanja, ali i projekte koje mogu odmah da finansiraju kako bi se "iskupili" makar delimično zbog zločina nad Srbijom. Vlada Bavarske je tada imala neke pare u budžetu predviđene za pomoć Kosovu. Bio je dovoljan sastanak od pola sata i konferencija za novinare nakon toga da gradovi u Srbiji "otmu" polovinu para Kosovu.
Jel ti sada jasno kakav je igrač to bio?
Kad smo ulazili u Minhen kolima, nismo uspeli da nađemo put do hotela, Zoran je izleteo i pitao taksistu za pravac. Taksista ga prepoznao i vozio ispred nas do hotela, žutu banku nam nije uzeo.
Ljudi su ga presretali na ulici da se pozdrave sa njim. Dr Majer, tada predsednik Vlade Bavarske, izjavio je u šali, ali iskreno verujući u to, da bi Zoran verovatno pobedio tamo na izborima da je se samo kandidovao.
Inače, Bavarska je najbogatija pokrajina u Nemačkoj.
E to je bio Zoran Đinđić. A sad uključi TV pa mi kaži da li se neko od ovih uklapa u ovu sliku koju sam ti ukratko naslikao?

Kiza

pre 11 godina

Đinđić je za Vas bio genije što se tiče politike. Danas nam se preci prevrću u grobu, zbog Kosova a oni koji su pali za otadžbinu, njih i da ne spominjem. Joj, Srbijo kukala nam majka...

Suzana

pre 11 godina

Da je Zoran ziv mnogi ne bi bili tu gde jesu ,pocev od DS , LDP a o drugima da i ne govorim. Ali..... pre deset godina nije Zoran odgovarao ovim celnicima sadasnje vlade, kao ni gospodi iz DSS-a.Utrkavali su se u svojim osudama tadasnjeg premijera. Nije ovo Srbija kakvu je zeleo da izgradi Zoran.
Ali....neka on u svojoj Srbiji u svojoj zemlji pociva u miru....

grrr

pre 11 godina

Za jedno 5 godina pisaće se kako je Slobodan Milošević na čelu sa Dačićem, Vučićem i naravno Nikolićem organizovao 5.Oktobar protiv Zorana Đinđića! Da se kladimo!

Zlopamtilo

pre 11 godina

Kako se ne bi bunio kada si se ti sastajao sa bananom......i nikom nista!!! Kako se ne bi bunio kada, za vreme dok si ti premijer, desava se najveca legalna trovacina ovog naroda i to ni manje ni vise nego najosnovnijom zivotnom namernicom....mlekom. I nikom nista!!! Trujete nam decu Dacicu.....buducnost ove jadne zemlje. I sada se usudjujes da kazes kako se Zoran ne bi "bunio".

Ti covece cim progovoris, mlatnes....taman narod malo zaboravi na tebe i koferce ti ga svojim nebuloznim izjavama podsetis na to. Bolje cuti!

patriot

pre 11 godina

nema smisla porediti se sa djindjicem...čovek je bio ispred svog vremena i sredine u kojoj se nalazio,vi gospodo ste političari copy-paste, a i to vam teško ide od ruke.

Mad Max

pre 11 godina

Kakve izjave, slosi mi se kad vidim ove likove a onda jos procitam ovakve izjave.....Djindjic da je ziv verovatno bi pobegao iz ove ludnice jer nazalost ovde nema vise normalnih.....

Wiena

pre 11 godina

Mnogima je sada Zoran putokaz.Mnogi ga nisu poznavali,ali ja sam imao srecu da ga licno upoznam u Becu 80-tih godina na nekoj veceri udruzenja nasih radnika u Becu.Njegove vizije srbije su shvatili tek po ubistvu na ispracaju u vecnu kucu mada to danas nece da priznaju vec zloupotrebljavaju za neki politicki poen.Mozda je onaj odozgo tako hteo da politicar koji je potego pitanje donacija i zavrsetka hrama Svetog Save bude jedini koji je uz njega ispracen u vecni mir.SLAVA MU.A vi koji pokusavate da mislite kao on,prvo progutajte najvecu zabu,pa se javite.Zoran je jos uvek neponovljiv.

Spectator

pre 11 godina

Ove naše političare zaista nije sramota ni od čega. Nisam mogao ni u snu pomisliti da će se jedan Dačić pozivati na Zorana Đinđića. Pa to je vrhunac beskrupuloznosti. Kakav karakter?

veterinarBG

pre 11 godina

Ja bih ,ipak,pozdravio transformaciju Ivice Dacica,uz nadu da je ona stvarna i iskrena.On je premijer ove drzave(svidjalo se to meni ili ne..),i ako mu je jasna vizija Zorana Djindjica,i zeli da je sprovede u delo...pa,bolje ikad nego nikad!

Zeljko

pre 11 godina

Sram te bilo, kofercicu. Ti nisi dostojan ni da izgovoris njegovo ime. Pokojni premijer Djindjic je vise stvari zaboravio nego sto ces ti ikada biti u stanju da naucis. FUJ!

YYYYY

pre 11 godina

Ne mogu da verujem ko komentarise rad i delo Zorana Djindjica, a kada je npr. hteo da resi pitanje KiM-a u to vreme vi ste ga svi prozivali da je drzavni neprijatelj broj jedan, morali smo da Vucica sacekamo da dodje na vlast da bi nastavio reforme kakve je Zoran zapoceo, a iskreno to sam od Vucica najmanje i ocekivao ali prijatno me je iznenadio, Aleksandre imas moju podrsku.

Iskreno

pre 11 godina

Vi ste olicenje svega sto je u vezi sa obmanama, lazima, prekrajanjem istine i sl... Na celu ste korupcionarskog drustva zvano SPS i pri tome ste podlozni ucenama tako da cinite bas sve da ostanete na vlasti. Sve to nema nikakve veze sa gosp. Zoranom Djindjicem ... neka mu je vecna slava!

mitomanija

pre 11 godina

Ma ne uopste, jer da je ziv ti bi bio samo daleka uspomena, zapamcen kao mladi sps-ovac. A inace ti problemi koji su mucili Djindjicevu vladu su oni koje je tvoj sef zakuvao i jos da znas da me mit o Kosovu ama bas uopste ne pogadja i da mi je veoma jasno da zaista zelite da se zauzmete za Srbe kojih je tamo sve manje da bi nasli resenje, ali tu su u pitanju druge mutne radnje ili u prevodu Djindjic je bio pragmatik a vi svi ste lovci u mutnom.

Djurisa

pre 11 godina

Ne pominjite ga vi, jeste mu bili protivnici i ostali ste! Bez obzira sto ste se lazno "okitili" njegovim idejama! Istorija ce nazalost pokazat istinu jer su se njegovi najveci protivnici domogli ponovo vlasti zbog idiotske vladavine ljudi koji su vodili njegovi stranku nakon njegove smrti!

Julija

pre 11 godina

Kad vidim da se pojedinci pozivaju na Đinđića, želudac mi se okreće. On je nešto počeo, nije uspeo da dovrži a vi živite na njegovoj slavi. Ogavno za moj ukus.

Jelisaveta

pre 11 godina

DS je dvanaest godina ubedjivao ljude da su oni, po logici stvari, naslednici i sledbenici puta Zorana Djindjica ali su unazadili cak i ono sto je sam Djindjic uradio.

nobody

pre 11 godina

Ono sto bi gospodin Djindjic uspeo vi (danasnji) ne mozete ni da sanjate.Daco, ti nemoj da pricas sta bi gospodin Djindjic uradio, to su dimenzije koje ne poznajes. Sa izuzetkom gospodina Djindjica svi su radili da izgubimo Kosovo. Gospodin Djindjic bi mogao sa svima da prica, tu lezi uvek sansa i razlika a tebe moraju da prisile da pricas sa Tacijem. To nisi hteo niti mogao. Ti nam pricas o EU. U kakvoj Evropskoj zajednici hoces, gde ne pricamo i necemo nista da imamo sa bilo kim u njoj. Mislis, vazno je uci a posle cemo videti sta cemo? Mislis da su toliko ludi u EU i da ne vide nista? Receno je da se odnosi normalizuju. Niko nece u svojoj kuci probleme i oni moraju se resiti pre nego se udje u EU. Macku u dzaku niko ne kupuje a i dobro nas poznaju. Sa gospodinom Djindjicem, EU je zelela a danas samo hoce da prica. Tu je razlika !

Nemanja

pre 11 godina

Zašto niko od ovih pametnih političara ne postigne rezultate koje je imao Đinđić. Onda ne bi bilo potrebe da se kriju iza njegovog imena.

kzen

pre 11 godina

I moja prva reakcija je da je sramota da jedan Dacic uzima Djindjica u usta ali cinjenica je da on nije imao potrebe nista od ovoga da kaze, niti ovim bilo sta dobija tako da je jedino pitanje koliko je sve ovo iskreno, ako jeste taj pomirljivi ton ipak ima u sebi neceg pozitivnog...

GAFFF

pre 11 godina

Djindjic kada bi dacica video kao premijera udario bi ga infarkt a ako ga to nebi dokusurilo, onda bi mu kap prelila casu kada bi video koliko se srozao nas DS.

Zare

pre 11 godina

Odvratno mi licemerje naseg naroda!!! A sta reci za Dacica? U vreme kada je Djindjic ubijen vodjena je ISTA kampanja u medijima protv njega i DS-a kao i sada. Ne secam se mnogo ljudi koji su se pobunili protiv pisanja u tadasnjoj zutoj stampi ISTO kao i sada za Djilasa i DS. Mnogi su se i tada sklanjali i ogradjivali od demokrata kao i SADA. I tada je Kostunica pretio hapsenjima ali posle izbora nista kao i SADA. Tek kada se desilo onda je rejting DS porastao na oko 30% a bio je kao i sada oko 15%. Zar nije previse slicnosti za SADA??

šica

pre 11 godina

Ima i u SPS-u ministara koji bi mogli biti lako zamenjeni. Dačić bi trebao da sledi primer Vučića, jer se vidi dokle je Srbiju dovela zaštićenost ministara za vreme vladavine DS-a. Radili su šta su hteli, a najmanje u interesu države, a najviše u svom ličnom interesu. To više ne sme da se desi Srbiji. Srbija još jednu takvu vladu kakva je bila u prethodne 4 godine ne bi finansijski izdržala.

grdnaJA

pre 11 godina

G. Dacicu, mozda Srbija brzo zaboravlja stvari, ali verujte, ne i svi Srbi. Vi svakako zaboravljate, sto i pokusavate da i nama nametnete.
U Vasem izlganju ima nesto sto ste prevideli; danas da je Djindjica, Vi sigurno ne bi bili na politickoj sceni. E, onda se svakako Djindjic ne bi bunio!
Zanima me samo da li ste svesni koliko sta ga ganjali, jurili, hapsili...a sigurno je bilo i radikalnijih planova. Jos da se Vucic javi i da prica sa odusevljennjem o njemu. Mislite da je Srbija zaboravila..."zakon o informisanju", "demaokrate, srpske neprijatelje i izdajnike" "oni koji pozivaju da se Srbija bombarduje". Dacicu gde se Djindjic (a, morao je) krio za vreme bombardovanja? Da li ste mu ponudili zastitu?

aleksandar grozni

pre 11 godina

Posle peto oktobarskog bunta naroda protiv totalitarizma i drzavne pljacke,nadao sam se da Dacica i Percevica nikada vise necu da vidim za zivota a kamoli u vlasti.Obzirom da komunisti nikada i nikom ne prastaju,pokojni premijer je osudjen od istih cim je isporucio njihovog vodju Haskom sudu.I razlog zastoje doticni u vlasti jeste sto je pokojni Zoran bio u srcu demokrata i nije pokaznjavao ove stetocine koji su naneli Srbiji toliko stete da nikada nece moci da se oporavi,i nemaju nikakvog prava ni morala da uopste i pominju Zoranovo ime.Rece pokojni Ivo Andric,dodju tako ponekad vremena kad pamet zacuti a glupost progovori,a fukare se obogate.

popeye

pre 11 godina

Предлажем свима да прогуглате и нађете на youtube последњи Ђинђићев интервју, неколико недеља пред убиство, а везан је баш за Косово. Ако коза лаже, не лаже рог...

Bagerista

pre 11 godina

Na zalost mnogih od nas, Dacic je potpuno u pravu!!! Jos bih samo dodao, da vise srama treba da pokazu, kada pominju Djindjica, njegovi politicki naslednici i partijske kolege, nego li Dacic i Vucic!!!

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

a sto ne bi dacic pricao i citirao djindjica ako to rade ovi iz ds-a i ldp-a? oni su izdali djindjicev program i ideje, i doveli nas do toga gde smo sada. da je djindjic danas ziv, mislim da bi mu se gadila i pomisao da saradjuje sa djilasima i cedama, i da bi mnogo lakse nasao zajednicki jezik sa, koliko toliko, novim socijalistima i naprednjacima.

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

A ko je taj Djindjic da svi moraju da ga slusaju, vole i prepricavaju bajke? Ili da budu licno uvredjeni ako se neko ne slaze sa njim? Koliko od ovih komentator je poznavalo Zorana? Ostavite mrtve da pocivaju u miru.

ps. znam da se ovo nece objaviti ali ne mogu da cutim.

Bucko_koji_ne_razmislja

besna glista

pre 11 godina

Naravno da se ne bi bunio. Iako vecina to ne zeli da prizna, ono sto mi danas zivimo je dobrim delom zapoceto bas od strane Djindjica i njegovih bliskih koalicionih partnera Kostunice i Dinkica. Za drugi deo kolaca su pak zasluzne stranke koje su sada na vlasti. Sve u svemu, neke razlike nema.

JATAGANAC

pre 11 godina

Za njega ne znam da li bi se bunio, ali ono sto znam je da se ovaj narod buni i zali na lose vodjenje politike naseg premijera!

Jole

pre 11 godina

Samo lud covek moze se protiviti mirnom resenju spora. Dosta bolno za nas ali moramo biti mudri i istrajni. Mislim da je Djindjic bio za kompromis u vezi Kosova.

nebojsar

pre 11 godina

Deluje apsurdno, ali Dacic danas ima vece moralno pravo da se poziva na Zorana Djindjica, nego manje-vise svi clanovi sadasnje Demokratske stranke. On bar sporadicno ispolji kakvu-takvu drzavnicku hrabrost za razliku od onih kojima su "usta bila puna Zorana", a dela im uglavnom punila dzepove, koji su se bojali i da razmisljaju o stvarnosti, a kamoli da se suoce sa njom, koji su odgovorni za ovo beznadezno urusavanje ideje da mozemo da budemo bolji, lepsi i pametniji.

Bivsi demokrata

pre 11 godina

Djindjic, da je ziv, sigurno bi se pridruzio, ne bi bio uz DS koji glumi da vrsi njegovu politiku, sto je daleko od istine. Podrzavao sam njega, njegovu volju i rad, a ovo sto je ostalo od DS-e ni pas s maskom ne bi pojeo, najvise sam razocaran sto se pozivaju na Djindjica u zadnje vreme i sto ga uopste spominju.

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

Jovan Batic7

pre 11 godina

O Djindjicu sve najbolje..slazem se sa premijerom koji na civilizovan nacin govori.Takodje spomenuo bih i Vucica koji ima energiju da nastavi put ka Eu..Da je Djindjic ziv,stideo bi se demokratske stranke to je sigurno

Mix

pre 11 godina

Čovek zvani "MILJACKA" je zaista vrcavog duha! Toliko vrcavog da mu je čak palo na pamet da se poredi sa Zoranom!!?? I da on misli šta bi Zoran mislio? Pa, da je čovek zvani "MILJACKA" rezonovao i bio britke misli kao Zoran ne bi devedesetih godina bio dvorska luda na dvoru kralja Artura i baba Jule već bi bio u suprotnom taboru i borio se za demokratizaciju Srbije! Ali to onda nije bilo baš karijeristički obećavajuće niti je davalo neku opipljivu korist! Naprotiv, bilo je i po glavu opasno! Em opasno,em bez koristi,čovek zvani "MILJACKA" je lako izabrao stranu! Kao
i pre neki mesec! Ponovo je opipljiva korist bila ispred principa i date reči! I sada on priča o Zoranu!? Zoranu svaka čast i poštovanje a Vama , čoveče zvani "MILJACKA" zasluženi prezir!

Milan

pre 11 godina

Evo kako je Djindjic govorio o mesanju stranih ambasadora u drzavnu politiku i o kosovskim albancima koje vi danas nazivate legitimnim imenima (premijer, predsednik itd), tako da stvarno ne znam na koju foru bi covek bio zadovoljan kada je polozio zivot za ono sto vi sada prodajete http://www.youtube.com/watch?v=NCa9kuJzyhY Ovo je ujedno i poruka za Cedu i njegove istomisljenike da se ni slucajno ne nazivaju naslednicima njegove politike!

inzenjerM

pre 11 godina

Sigurna sam da sada moze da vidi sve ovo, Djindjic bi se razocarao u svoje naslednike i njihovu politiku koju su vodili tolike godine! Verujem da bi podrzao rad ove Vlade!

JATAGANAC

pre 11 godina

Za Djindjica ne znam, ali zato znam da se ovaj narod buni na tvoji losu politiku. Ako tako nastavis ostadosmo mi bez Kosova, a mozda i bez dela juzne Srbije!!!

TJ88

pre 11 godina

Naravno da ne bi imao ništa protiv, jer ne bi mu se svidelo šta su njegovi politički drugari napravili od Srbije, doveli je do ruba propasti.A ova vlast sad čini sve da oporavi Srbiju.

my way

pre 11 godina

U ovoj Srbiji samo jos fali da Cedica, kad mu gazde zavrnu slavinu, postane ekstremni sovinista. Nasi politicari se drze poslovice "vuk cud menja, al' dlaku nikako".

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

racunovodja

pre 11 godina

Dodala bih samo nesto, Djindjic ako vidi sve ovo sto se desava, i sto se desavalo iza njegovih ledja od strane njegove partije, mozda bih pozeleo da nikada sa njima nije ni bio u partiji, vec sa sadasnjom vlascu. Mozemo samo da zamislimo kakv bi to tandem bio i gde bi smo mi danas kao drzava bili.

ekonomista

pre 11 godina

Znate kako se kaze"O mrtvima sve najlepše" neka tako i ostane, medjutim stradao je da li zbog sebe samog ili delom i zbog njegovih partijskih kolega, jako je relativna stvar, ne treba se vracati nazad nego idemo napred!

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

@exDS

Dakle ovako:
Znao je Nemacki i nije se dvoumio da pita za pravac jer se vozac izgubio. Velika stvar...

Drugo, zbog zlocina nad Srbima Nemci dali neke pare da se otkupe. Dali bi i tebi ili meni da smo zvanicno trazili. Veliki igrac, nema sta.

Ostavite se mitova i manje filozofije pa se mozda nesto i napravi.

Fax

pre 11 godina

(Mix, 7. mart 2013 18:23)
"... BIO u suprotnom taboru i boriO se za demokratizaciju Srbije!"

Razlika izmedju demokratije i demokratizacije je ista, kao i izmedju kanala i kanalizacije!
To sto ste vi napravili od demokratije u ovoj zemlji, za 12 godina, upravo je kanalizacija Srbija, gospodo iz "suprotnog tabora"!

Svaka cast Dacicu i puna podrska u radu.

ps: .. i da, trgnite se vise iz proslosti, aman za-amam (sta bi bilo, da je bilo) ...

veterinarBG

pre 11 godina

Ja bih ,ipak,pozdravio transformaciju Ivice Dacica,uz nadu da je ona stvarna i iskrena.On je premijer ove drzave(svidjalo se to meni ili ne..),i ako mu je jasna vizija Zorana Djindjica,i zeli da je sprovede u delo...pa,bolje ikad nego nikad!

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

A ko je taj Djindjic da svi moraju da ga slusaju, vole i prepricavaju bajke? Ili da budu licno uvredjeni ako se neko ne slaze sa njim? Koliko od ovih komentator je poznavalo Zorana? Ostavite mrtve da pocivaju u miru.

ps. znam da se ovo nece objaviti ali ne mogu da cutim.

Bucko_koji_ne_razmislja

besna glista

pre 11 godina

Naravno da se ne bi bunio. Iako vecina to ne zeli da prizna, ono sto mi danas zivimo je dobrim delom zapoceto bas od strane Djindjica i njegovih bliskih koalicionih partnera Kostunice i Dinkica. Za drugi deo kolaca su pak zasluzne stranke koje su sada na vlasti. Sve u svemu, neke razlike nema.

Pixies

pre 11 godina

Svašta Ivice! O čemu ti pričaš? Pa da je Zoran danas živ, SPS, SNS, DSS, SRS...ne bi postojali na političkoj sceni Srbije, a ova zemlja bi bila duboko u pregovorima sa EU!

Bagerista

pre 11 godina

Na zalost mnogih od nas, Dacic je potpuno u pravu!!! Jos bih samo dodao, da vise srama treba da pokazu, kada pominju Djindjica, njegovi politicki naslednici i partijske kolege, nego li Dacic i Vucic!!!

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

a sto ne bi dacic pricao i citirao djindjica ako to rade ovi iz ds-a i ldp-a? oni su izdali djindjicev program i ideje, i doveli nas do toga gde smo sada. da je djindjic danas ziv, mislim da bi mu se gadila i pomisao da saradjuje sa djilasima i cedama, i da bi mnogo lakse nasao zajednicki jezik sa, koliko toliko, novim socijalistima i naprednjacima.

ekonomista

pre 11 godina

Znate kako se kaze"O mrtvima sve najlepše" neka tako i ostane, medjutim stradao je da li zbog sebe samog ili delom i zbog njegovih partijskih kolega, jako je relativna stvar, ne treba se vracati nazad nego idemo napred!

racunovodja

pre 11 godina

Dodala bih samo nesto, Djindjic ako vidi sve ovo sto se desava, i sto se desavalo iza njegovih ledja od strane njegove partije, mozda bih pozeleo da nikada sa njima nije ni bio u partiji, vec sa sadasnjom vlascu. Mozemo samo da zamislimo kakv bi to tandem bio i gde bi smo mi danas kao drzava bili.

šica

pre 11 godina

Ima i u SPS-u ministara koji bi mogli biti lako zamenjeni. Dačić bi trebao da sledi primer Vučića, jer se vidi dokle je Srbiju dovela zaštićenost ministara za vreme vladavine DS-a. Radili su šta su hteli, a najmanje u interesu države, a najviše u svom ličnom interesu. To više ne sme da se desi Srbiji. Srbija još jednu takvu vladu kakva je bila u prethodne 4 godine ne bi finansijski izdržala.

Arsa

pre 11 godina

Ja sam nekadasnja pristalica Djindjica. Imao je dobru politiku i znao je plan. Ali njegovi naslednicni ne znaju sta je patrotizam. Sve su prodali i unistili. Da je ziv Djindjic bi danas bio veoma ogorcen na njih.

my way

pre 11 godina

U ovoj Srbiji samo jos fali da Cedica, kad mu gazde zavrnu slavinu, postane ekstremni sovinista. Nasi politicari se drze poslovice "vuk cud menja, al' dlaku nikako".

Jovan Batic7

pre 11 godina

O Djindjicu sve najbolje..slazem se sa premijerom koji na civilizovan nacin govori.Takodje spomenuo bih i Vucica koji ima energiju da nastavi put ka Eu..Da je Djindjic ziv,stideo bi se demokratske stranke to je sigurno

Jole

pre 11 godina

Samo lud covek moze se protiviti mirnom resenju spora. Dosta bolno za nas ali moramo biti mudri i istrajni. Mislim da je Djindjic bio za kompromis u vezi Kosova.

Miki

pre 11 godina

Stani mirno kada pricas o Gospodinu Djindjicu.
I nije on za tebe Zoran.
Ili ti znas nesto sto je nama nepoznato...Ako znas , onda cuti, pametniji si
kada ne progovaras.

TJ88

pre 11 godina

Naravno da ne bi imao ništa protiv, jer ne bi mu se svidelo šta su njegovi politički drugari napravili od Srbije, doveli je do ruba propasti.A ova vlast sad čini sve da oporavi Srbiju.

Bucko_koji_ne_razmislja

pre 11 godina

@exDS

Dakle ovako:
Znao je Nemacki i nije se dvoumio da pita za pravac jer se vozac izgubio. Velika stvar...

Drugo, zbog zlocina nad Srbima Nemci dali neke pare da se otkupe. Dali bi i tebi ili meni da smo zvanicno trazili. Veliki igrac, nema sta.

Ostavite se mitova i manje filozofije pa se mozda nesto i napravi.

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Gospodine Dačiću,nemojte Vi i Vama slični da uzimate Djindjića u usta ne prljajtre ime časnom čoveku a to važi i za ljude iz sadašnje DS, da su ga slušali na pola uva verovatno bi im nešto ostalo u mozgu i nebi bili tu gde jesu, prema tome gospodo pustite porodicu da ćuva njegovo ime od zaborava a vi svi u stranu.

YYYYY

pre 11 godina

Ne mogu da verujem ko komentarise rad i delo Zorana Djindjica, a kada je npr. hteo da resi pitanje KiM-a u to vreme vi ste ga svi prozivali da je drzavni neprijatelj broj jedan, morali smo da Vucica sacekamo da dodje na vlast da bi nastavio reforme kakve je Zoran zapoceo, a iskreno to sam od Vucica najmanje i ocekivao ali prijatno me je iznenadio, Aleksandre imas moju podrsku.

Jelisaveta

pre 11 godina

DS je dvanaest godina ubedjivao ljude da su oni, po logici stvari, naslednici i sledbenici puta Zorana Djindjica ali su unazadili cak i ono sto je sam Djindjic uradio.

Milan

pre 11 godina

Evo kako je Djindjic govorio o mesanju stranih ambasadora u drzavnu politiku i o kosovskim albancima koje vi danas nazivate legitimnim imenima (premijer, predsednik itd), tako da stvarno ne znam na koju foru bi covek bio zadovoljan kada je polozio zivot za ono sto vi sada prodajete http://www.youtube.com/watch?v=NCa9kuJzyhY Ovo je ujedno i poruka za Cedu i njegove istomisljenike da se ni slucajno ne nazivaju naslednicima njegove politike!

inzenjerM

pre 11 godina

Sigurna sam da sada moze da vidi sve ovo, Djindjic bi se razocarao u svoje naslednike i njihovu politiku koju su vodili tolike godine! Verujem da bi podrzao rad ove Vlade!

nebojsar

pre 11 godina

Deluje apsurdno, ali Dacic danas ima vece moralno pravo da se poziva na Zorana Djindjica, nego manje-vise svi clanovi sadasnje Demokratske stranke. On bar sporadicno ispolji kakvu-takvu drzavnicku hrabrost za razliku od onih kojima su "usta bila puna Zorana", a dela im uglavnom punila dzepove, koji su se bojali i da razmisljaju o stvarnosti, a kamoli da se suoce sa njom, koji su odgovorni za ovo beznadezno urusavanje ideje da mozemo da budemo bolji, lepsi i pametniji.

Rengenolog

pre 11 godina

Gospodin Djindjic se prevrce u grobu zbog nazovi njegovih politickih naslednika, koji se predstavljaju kao nosioci njegove ideje, citirajuci ga kao svog velikog ucitelja. Realnost je daleko od istine, sadasnji DS nije ono u sta sam ja pre 10 godina verovao.

Đinđićev saborac

pre 11 godina

Nekada sam bio u prvim redovima dok nismo skinuli Miloševića. Verovao sam u Đinđića i njegova dela a sad sam protivnik svoh onih koji sebe nazivaju njegovim naslednikom.

popeye

pre 11 godina

Предлажем свима да прогуглате и нађете на youtube последњи Ђинђићев интервју, неколико недеља пред убиство, а везан је баш за Косово. Ако коза лаже, не лаже рог...

milos

pre 11 godina

U ono vreme, sa sve Slobom i krizama, postojala je neka kultura, neki osećaj nade i mogućnost napretka, slušala se kakva-takva muzika, postojale su knjižare-kafići sa normalnim ljudima i ponekim koncertom. Danas kad pogledam svo ovo beznađe i totalni gubitak bilo kakve opcije i energije vidi se da je ovo sada totalno i neformalno propala država.

ĐUKA

pre 11 godina

Iskreno, svaka njemu čast ali me apsolutno ne zanima šta bi on danas, čoveka nema i smatram neukusnim pričati šta bi on danas, znam sigurno da DS ne bi bila ovakva kakva je sada cirkus od stranke.

kzen

pre 11 godina

I moja prva reakcija je da je sramota da jedan Dacic uzima Djindjica u usta ali cinjenica je da on nije imao potrebe nista od ovoga da kaze, niti ovim bilo sta dobija tako da je jedino pitanje koliko je sve ovo iskreno, ako jeste taj pomirljivi ton ipak ima u sebi neceg pozitivnog...

Иван

pre 11 godina

Ђинђић. Тешко да могу са сигурношћу да кажем да је био 100% човек од речи, али за разлику од многих после њега, поготову у ДС-у, био је врхунски политичар... Његови данашњи наследници нису ни приближно оно што је Ђинђић био. Човек је имао идеју и енергију. Данас тога више нема. Од свих демократа мислм да је једино он радио исправно. У једном је само погрешио - што је рекао да ће систем наставити да функционише и без њега. Ту се преварио, нажалост. И због тога данас испаштамо.

hrvoje

pre 11 godina

Kako te nije sramota da uzimas Djindjicevo ime u usta kao i svi tvoji pajtasi.Sram da vas bude.Kad je on vodio Srbiju u buducnost svi ste govorili da je najveci izdajnik i mafijas pa prema tome kussss

Branko

pre 11 godina

Gospodine Dačiću, da li ste gledali poslednji intervju pok. Zorana Đinđića, koji je 20-tak dana pre atentata na njega (21.02.2003.god) dao Banjalučkoj TV, prilikom posete Republici Srpskoj. Film se sastoji od 4 dela, evo prvog: http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA ,ostala tri dela možete naći na Youtube-u. Intrvju je amanet koji je ostavio pokojni Premijer Srbima i Srbiji.

Alex

pre 11 godina

Sam naslov je SRAMOTA! Sramota je što cela ova garnitura nije u zatvoru, sramota je što većina DSa koja jje kriminalizovana nije u zatvoru, sramota je što su iz zatvora pušteni svakakvi na slobodu.....

Sramota je što je na čelu RTSa tijanić i traži ono što traži! Sramota je što je na čelu min. energetike osoba koja bi da diže cene, sramota je što nas truju afla.... čime? vitaminom? neeeeeeeeeeee, to je toksin, al nema veze!
A najveća sramota je što sam ja sa 30 godina još uvek u Srbiji, i za to sam lično ja kriva. Za ostalo ne odgovaram!

Jaka C.

pre 11 godina

Svi znamo ko je bio Djindjic, a vama je bolje da gledate napred i vidite sta je najbolje za ovu zemlju, a ne kititi se onim sto je on postigao

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Duboko verujem u sposobnost ljudi - te tako i politicara - da evoluiraju u stavovima i nacinu razmisljanja. Takodje sam ubedjen poznavajuci Djindjicev mentalni sklop i nacin razumevanja sustine bavljenja politikom (rezultat pre svega; cilj opravdava sredstva; nije vazno kojim putem cemo izaci iz sume na cistinu) da bi on da je, kojim slucajem, istorija bila drugacija, veoma brzo nasao nacina da upregne cak i jednog Dacica u kola koja ova zemlju vode pravim putem. Ipak, smatram da sam Dacic nema nikakvog moralnog pokrica da jednu jedinu rec javno izgovori o pokojnom premijeru. Zbog toga se ovaj Dacicev cin nalazi daleko sa one strane granice dobrog ukusa.

Stevan

pre 11 godina

Jel tako? A zasto ga tad kad je to sve govorio niste podrzali nego je on bio drzavni neprijatelj i izdajnik... Sram vas bilo sve do jednog koji ste stvarali atmosferu linca prema Zoranu Djindjicu. Najopasniji je bio onaj koji nikako nije mogao da se pomiri s tim da je Djindja i bolji i pametniji od njega, Vojislav Kostunica.

jovan

pre 11 godina

Ne, necu biti grub, necu dati sansu moderatorima da mi ne objave misao. Mada ono sto bih imao da vam kazem nikako ne bi odolelo cenzuri. Samo ovo: ne uzimajte, vi, koji ste nam jednom oduzeli nadu i poverenje u zivot, i koji sada ponovo to cinite, samo vi, ne uzimajte ime Zorana Djindjica u vasa usta, u ni jednom mogucem kontekstu, molim vas. To je nedopustivo!

tanja

pre 11 godina

Kada je Djindjic ubijen,ubijen je i svaki promil nade da cemo imati normalnu zemlju.Tada to nisam znala,a sada sam sve svesnija da je nazalost ovo propala zemlja,bar za nas koji smo sad u 40-im godinama.

grrr

pre 11 godina

Za jedno 5 godina pisaće se kako je Slobodan Milošević na čelu sa Dačićem, Vučićem i naravno Nikolićem organizovao 5.Oktobar protiv Zorana Đinđića! Da se kladimo!

ZJ 51

pre 11 godina

Ovima, Radikalima i preobucenim radikalima bi trebalo zabraniti da ga u usta uzimaju! Iz pijeteta,jer su ga oni upravo najvise proganjali,lazno optuziva li,a na kraju i ..... A, Dacicu, ko je lansirao onu glupost da je on trazio od Amerikanaca da se Srbija bombarduje(tu gnusnu laz kao istinu i danas neki ponavljaju na nekim portalima)!???

striker

pre 11 godina

Dacicu sram da te bude!!! Tek posle 10 godina ukapirao si ideje Zorana Djindjica.Koliko ce ti trebati da ukapiras politiku Borisa Tadica koga si izdao?

krivovirac

pre 11 godina

Ti si daleko iza poslednjeg coveka koji moze da prica o njegovim delima. Ne minimiziraj vrednost dela tog coveka predstavljajuci se svetu kao da razumes poruku njegove misli, i nemoj da ti govoris o tome sta bi on mislio i radio. Da tvog predsednika i tvoje partije nije bilo, gosp. Djindjic bi sada bio ziv, mislio bi i stvarao, vodio ovu drzavu a za tebe nisam siguran !

Miloš

pre 11 godina

Daleko od toga da je Zoran Đinđić bio savršen (kakvim ga, nažalost, nakon smrti mnogi prikazuju), ali ovi danas Zoranu nisu ni do kolena ... a bojim se da je za mnoge (ako ne za sve na našoj političkoj sceni), Zoran Đinđić razmišljao brzinom svetlosti i po idejama i ponašanju bio svetlosnim godinama ispred svih ... filozof, bolji ekonomista od svih naših "ekperata" i sl. ... glupo ga je i upoređivati ....

Pedja

pre 11 godina

Jos da " menadzer"
" Ako neko ovih dana sretne Djindjica neka mu kaze da je i Tito pred smrt imao probleme sa nogom"
i Legijalista
nahvale pokojnog Zorana Djindjica pa da se kolektivno ispovracamo.

idi begaj

pre 11 godina

@Pixies Zavidan nivo sigurnosti u čistom nagađanju... Strašno je kako su sad svi ODUVEK bili za Đinđića, a realno, na dan atentata mu je rejting bio tek nešto preko cenzusa. Zanimljivo je da deo Srbije koji Kosovo smatra najvećim našim mitom, nema nikakav problem da od pokojnog premijera stvara mitološku ličnost! To na neki način radi sada i niko drugi do Ivica Dačić, što Vas, idolopoklonike Đinđićevog lika i dela stavlja u istu dužini sa njim. Počivaj u miru veliki čoveče, a ovi licemeri su i onako sitna buranija.

DexR

pre 11 godina

Pa kako Vas nije sramota? Samo sam cekao dan kada ce neko od Vas, koji ste ga vredjali, ponizavali, sada da ga citirate. Pa, neljudi jedni, najavljivali ste negovu smrt, radovali se ubistvu, lepili plakate preko njegovog imena. Gadite mi se. A jos mi je uzasnija pomisao da me vi vodite u bolju budicnost. SRAM VAS BILO, pa kako se Boga ne plasite.

M

pre 11 godina

Sram te bilo Dačiću ! Možeš samo Miloševića da pominješ a ne Đinđića.Da smo sačuvali Đinđića , Srbija bi danas bila Amerika a ne Zimbabve dva !

Ekser

pre 11 godina

Ljudi nije Dacic nista kriv,njemu je obraz ko dzon i da bi imao barem malo dostojanstva i stida ne bi pomenuo Zorana. Ovo je zalosno.. Krivi su oni koji su omogucili da on bude na ovo mesto. Glasali ste uzivajte.

Pametnjaković

pre 11 godina

Kako ga samo nije sramota da uzima Zorana u usta. Oni svi treba da odgovaraju za organizovanje ubistva. Sve treba da ih sklonimo.

Bivsi demokrata

pre 11 godina

Djindjic, da je ziv, sigurno bi se pridruzio, ne bi bio uz DS koji glumi da vrsi njegovu politiku, sto je daleko od istine. Podrzavao sam njega, njegovu volju i rad, a ovo sto je ostalo od DS-e ni pas s maskom ne bi pojeo, najvise sam razocaran sto se pozivaju na Djindjica u zadnje vreme i sto ga uopste spominju.

nikki

pre 11 godina

Nadam se da Zoran ne cita novine gore na nebu,inace cemo ga ubiti jos jednom,ovim "rezultatima"koje smo napravili svi zajedno za ovih deset godina bez njega

Nikola NS

pre 11 godina

Nemojte se zavaravati. Na vlasti ste samo zbog drastično povećanog broja apstinenata zbog loše politike post-Đinđićeve Demokratske Stranke.

Običnu i jasnu situaciju sa zatrovanim kukuruzom i kancerogenim mlekom ne možete (ili ne želite) da rešite već mesec dana. Na tako nešto niko normalan ne može biti ponosan. Ne treba ni da pominjem ministarku zdravlja i njen rad na problemu sa mlekom, niti funkcionera iz JP Putevi koji pljuje po nesrećnim žrtvama poginulim na neobeleženim betonskim stubovima na sred autoputa. Ekonomska politika je toliko sjajna da kutija običnog voćnog soka od 1,5 litar ne može da se nađe ispod 160 dinara i to u voćarskoj zemlji, a o ceni benzina da ne pričam. I naša slika u inostranstvu je stvarno fantastična - Holandija, Nemačka i Belgija nas znaju kao "ona zemlja koja širi toksični kukuruz". Sa druge strane, komunalna policija besomučno prebija građane koji nisu kupili kartu, kao da su najgori kriminalci, dok se najgori kriminalci puštaju iz zatvora.

Kosovo? Samo jedna igla u plastu sena problema vezanih za realan svakodnevni život svakog građanina ove zemlje.

sladjana

pre 11 godina

Naravno, da se ne bi bunio. Pokojni Premijer je imao osecaj za opste dobro, zeleo je da, zbog nas i nase dece, promeni Srbiju. U tome si ga zaustavio i ti, zajedno sa Vucicem i Nikolicem, zato sto niste zeleli ni umeli da shvatite njegove dobre namere, vec ste svaki njegov potez omalovazavali i ismevali. Nemoj da se posipas pepelom, naknadna pamet i menjanje stava je iznudjeno, nista vam ne vredi sto sada radite pravu stvar. Ukrali ste jos deset godina nasih zivota i to vam nikada ne mozemo da oprostimo. Devastaciju Srbije ste zapoceli devedesetih, ispravljajte sto se moze ispraviti i SKLANJAJTE SE.

neglasac

pre 11 godina

...jos omalovazanja i vredjanja inteligencije naroda...
poslednja nada zemlje Srbije za normalnim nacinom zivota i vrednostima umrla je marta 2003.godine; 10godina posle samo potvrda toga.

Tuzna je ovo zemlja!

Zlopamtilo

pre 11 godina

Kako se ne bi bunio kada si se ti sastajao sa bananom......i nikom nista!!! Kako se ne bi bunio kada, za vreme dok si ti premijer, desava se najveca legalna trovacina ovog naroda i to ni manje ni vise nego najosnovnijom zivotnom namernicom....mlekom. I nikom nista!!! Trujete nam decu Dacicu.....buducnost ove jadne zemlje. I sada se usudjujes da kazes kako se Zoran ne bi "bunio".

Ti covece cim progovoris, mlatnes....taman narod malo zaboravi na tebe i koferce ti ga svojim nebuloznim izjavama podsetis na to. Bolje cuti!

exDS

pre 11 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Evo ja sam ga poznavao. Igrom slučaja sam išao sa njim i sa još par gradonačelnika, u to vreme slobodnih gradova i opština Srbije, na poziv Vlade Bavarske u Minhen. Godina 1999. neposredno posle bombardovanja. Odneli smo im podeblje albume sa slikama uništenja tokom bombardovanja, ali i projekte koje mogu odmah da finansiraju kako bi se "iskupili" makar delimično zbog zločina nad Srbijom. Vlada Bavarske je tada imala neke pare u budžetu predviđene za pomoć Kosovu. Bio je dovoljan sastanak od pola sata i konferencija za novinare nakon toga da gradovi u Srbiji "otmu" polovinu para Kosovu.
Jel ti sada jasno kakav je igrač to bio?
Kad smo ulazili u Minhen kolima, nismo uspeli da nađemo put do hotela, Zoran je izleteo i pitao taksistu za pravac. Taksista ga prepoznao i vozio ispred nas do hotela, žutu banku nam nije uzeo.
Ljudi su ga presretali na ulici da se pozdrave sa njim. Dr Majer, tada predsednik Vlade Bavarske, izjavio je u šali, ali iskreno verujući u to, da bi Zoran verovatno pobedio tamo na izborima da je se samo kandidovao.
Inače, Bavarska je najbogatija pokrajina u Nemačkoj.
E to je bio Zoran Đinđić. A sad uključi TV pa mi kaži da li se neko od ovih uklapa u ovu sliku koju sam ti ukratko naslikao?

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

Miloš

pre 11 godina

Užasno je što je došao u situaciju da nam se uopšte obraća sa pozicije na kojoj je, i to što govori o Zoranu ono što misli da treba narod da čuje, a ne ono što mu je zaista u glavi. Setite se, ljudi, dragi sugrađani, naše novije istorije!
I na kraju, šta je sledeće, da Nikolić na grobu gospodina Đinđića recituje besede u Zoranovu čast, po mogućstvu na engleskom jeziku?!

Ljubo

pre 11 godina

Koferce bez obzira kakve su demokrate,one se Djindjica nisu odrekle,niti ce ikada,a jedno pitanje za tebe i SPS,dal ste se vi odrekli vaseg bivseg predsednika?Nesto mi se cini da se nikad ne obelezava datum njegove smrti,cak ni bilo kakav dogadjaj koji podseca na vaseg politickog oca!

me

pre 11 godina

Ovaj postoji.Oseca se, ne znam zasto,pozvanim da prica o DJindjicu koji je bio slika kakav premijer treba da bude. Da li je neko ovome neobavestenom rekao sta se desava sa mlekom u zemlji ili je on toliko marginalizovan da mu je receno da sedi i cuti.Znaci i dalje teraju svoju politiku, o vaznim stvarima ne pricamo, a one nebitne pominjemo i po sto puta...

žsavić

pre 11 godina

Da li miloševićevci-šešeljevci-koštuničevci treba da govore o Zoranu Đinđiću, i kako, ovako istinito, ili da nastave tamo gde su stali, sa lažima, podmetanjima, mržnjom...nemam odgovor na to pitanje. Ne zna se šta je neprijatnije i gore. Uglavnom, ova nacija zaista nema smisla, kako Čeda lepo reče skoro - ovde su podjednako nezadovoljni i Kusturica i Biljana Srbljanović. A u društvu recimo traje polemika o tome da li predsednik neke države treba da ima falsifikovanu diplomu ili ne treba...

Dejan

pre 11 godina

Jaoooj, cuti molim te, samo ne ti da govoris o Djindjicu, idi radi bre nesto zar ne vidis koliko je sati za sve nas, ode sve u tri lepe sa vama na celu !

Maxim

pre 11 godina

Kakva bezočna zamena teza.
Dačićev iskaz treba da glasi - mi smo se bunili protiv ovoga što sada radimo, a Đinđić je bio 20 godina ispred nas, pa smo zato inspirisali njegovu eliminaciju.

patriot

pre 11 godina

nema smisla porediti se sa djindjicem...čovek je bio ispred svog vremena i sredine u kojoj se nalazio,vi gospodo ste političari copy-paste, a i to vam teško ide od ruke.

Zare

pre 11 godina

Odvratno mi licemerje naseg naroda!!! A sta reci za Dacica? U vreme kada je Djindjic ubijen vodjena je ISTA kampanja u medijima protv njega i DS-a kao i sada. Ne secam se mnogo ljudi koji su se pobunili protiv pisanja u tadasnjoj zutoj stampi ISTO kao i sada za Djilasa i DS. Mnogi su se i tada sklanjali i ogradjivali od demokrata kao i SADA. I tada je Kostunica pretio hapsenjima ali posle izbora nista kao i SADA. Tek kada se desilo onda je rejting DS porastao na oko 30% a bio je kao i sada oko 15%. Zar nije previse slicnosti za SADA??

Spectator

pre 11 godina

Ove naše političare zaista nije sramota ni od čega. Nisam mogao ni u snu pomisliti da će se jedan Dačić pozivati na Zorana Đinđića. Pa to je vrhunac beskrupuloznosti. Kakav karakter?

nobody

pre 11 godina

Ono sto bi gospodin Djindjic uspeo vi (danasnji) ne mozete ni da sanjate.Daco, ti nemoj da pricas sta bi gospodin Djindjic uradio, to su dimenzije koje ne poznajes. Sa izuzetkom gospodina Djindjica svi su radili da izgubimo Kosovo. Gospodin Djindjic bi mogao sa svima da prica, tu lezi uvek sansa i razlika a tebe moraju da prisile da pricas sa Tacijem. To nisi hteo niti mogao. Ti nam pricas o EU. U kakvoj Evropskoj zajednici hoces, gde ne pricamo i necemo nista da imamo sa bilo kim u njoj. Mislis, vazno je uci a posle cemo videti sta cemo? Mislis da su toliko ludi u EU i da ne vide nista? Receno je da se odnosi normalizuju. Niko nece u svojoj kuci probleme i oni moraju se resiti pre nego se udje u EU. Macku u dzaku niko ne kupuje a i dobro nas poznaju. Sa gospodinom Djindjicem, EU je zelela a danas samo hoce da prica. Tu je razlika !

Zeljko

pre 11 godina

Sram te bilo, kofercicu. Ti nisi dostojan ni da izgovoris njegovo ime. Pokojni premijer Djindjic je vise stvari zaboravio nego sto ces ti ikada biti u stanju da naucis. FUJ!

JATAGANAC

pre 11 godina

Za Djindjica ne znam, ali zato znam da se ovaj narod buni na tvoji losu politiku. Ako tako nastavis ostadosmo mi bez Kosova, a mozda i bez dela juzne Srbije!!!

Velibor, USA

pre 11 godina

joj, dokle ce se tolerisati ove dachiceve tipichno provokatorske izjave??? koji je drugi cilj ovih dachicevih njemu svojstvenih perverznih izjava do da unizi i izruga se stajuci na muku stvarno boljem delu Srbije i srpskog naroda? dokle cete vishe izdrzavati ovog smiloshevicevca-miramarkovicevca dachica, palmu i ostale na vlasti, Srbijo??????

Mix

pre 11 godina

Čovek zvani "MILJACKA" je zaista vrcavog duha! Toliko vrcavog da mu je čak palo na pamet da se poredi sa Zoranom!!?? I da on misli šta bi Zoran mislio? Pa, da je čovek zvani "MILJACKA" rezonovao i bio britke misli kao Zoran ne bi devedesetih godina bio dvorska luda na dvoru kralja Artura i baba Jule već bi bio u suprotnom taboru i borio se za demokratizaciju Srbije! Ali to onda nije bilo baš karijeristički obećavajuće niti je davalo neku opipljivu korist! Naprotiv, bilo je i po glavu opasno! Em opasno,em bez koristi,čovek zvani "MILJACKA" je lako izabrao stranu! Kao
i pre neki mesec! Ponovo je opipljiva korist bila ispred principa i date reči! I sada on priča o Zoranu!? Zoranu svaka čast i poštovanje a Vama , čoveče zvani "MILJACKA" zasluženi prezir!

Fax

pre 11 godina

(Mix, 7. mart 2013 18:23)
"... BIO u suprotnom taboru i boriO se za demokratizaciju Srbije!"

Razlika izmedju demokratije i demokratizacije je ista, kao i izmedju kanala i kanalizacije!
To sto ste vi napravili od demokratije u ovoj zemlji, za 12 godina, upravo je kanalizacija Srbija, gospodo iz "suprotnog tabora"!

Svaka cast Dacicu i puna podrska u radu.

ps: .. i da, trgnite se vise iz proslosti, aman za-amam (sta bi bilo, da je bilo) ...

ja se secam, a ti?

pre 11 godina

Veliki miting opozicije za skidanje tvog sefa i tebe sa vlasti.A ti tik iza Milosevica na kontramitingu, sa namerom da izazovete krvoprolice u sred Beograda, i sad smes da zines.
Jos samo cekam da ga pomenu Nikolic i Vucic, pa da coveku bude zao gde se rodio.

Dragan

pre 11 godina

Sjajan je taj Dačic. Kako samo sve izvrne u svoju korist! Pravi političar. U tom poslu se sa kičmom ne može daleko dogurati, a ovo je maestralna demonstracija da on kičme nema ni u tragovima. Bez zezanja, mnogo je bolji državnik nego što je Sloba bio.

zorica

pre 11 godina

Jedva sam sebe naterala da procitam ovu izjavu. Procitala sam je onako "na brzaka", jer mi je bilo mucno da citam sta kaze dacic duze od 5 sekundi, ali izjava je OK. Na zalost, od pogresnog coveka.

Mozda bi ovde nesto krenulo na bolje da je Zoran Djindjic ziv, pa da mu Ivica Dacic i jos neki drugi kazu: Probali smo ratom i pogresili. Ovako, nekako gorko mi je u ustima.

Medjutim, treba ovo shvatiti kao prvo izvinjenje za 90. Ne znam samo zasto mi neka knedla u grlu ne da verujem da je to nesto iskreno. Stalno mi stomak salje signale da nas ova vlada nekako masno laze, a da cemo to shvatiti kasno.

Kako smo dozvolili da su oni koji su nas upropastili postali jedina opcija, postali uopste opcija?

ne mirise na dobro

pre 11 godina

kada vidim i citam ovo sve, vracaju mi se slike iz 2000-te...slike onog Pink Diznilenda neposredno pre prevrata/revolucije. I sada sve ovo deluje potpuno sumanuto kao i tada Miloseviceva TV. Samo, tada je postojala alternativa i ljudi su imali za koga da glasaju. Sada se kao alternativa ludilu nudi samo potpuni mrak ekstremizma. Bojim se da ce biti nekog s..nja i p...ajza. neka nam je Bog u pomoci!

Mad Max

pre 11 godina

Kakve izjave, slosi mi se kad vidim ove likove a onda jos procitam ovakve izjave.....Djindjic da je ziv verovatno bi pobegao iz ove ludnice jer nazalost ovde nema vise normalnih.....

Kiza

pre 11 godina

Đinđić je za Vas bio genije što se tiče politike. Danas nam se preci prevrću u grobu, zbog Kosova a oni koji su pali za otadžbinu, njih i da ne spominjem. Joj, Srbijo kukala nam majka...

Suzana

pre 11 godina

Da je Zoran ziv mnogi ne bi bili tu gde jesu ,pocev od DS , LDP a o drugima da i ne govorim. Ali..... pre deset godina nije Zoran odgovarao ovim celnicima sadasnje vlade, kao ni gospodi iz DSS-a.Utrkavali su se u svojim osudama tadasnjeg premijera. Nije ovo Srbija kakvu je zeleo da izgradi Zoran.
Ali....neka on u svojoj Srbiji u svojoj zemlji pociva u miru....

Iskreno

pre 11 godina

Vi ste olicenje svega sto je u vezi sa obmanama, lazima, prekrajanjem istine i sl... Na celu ste korupcionarskog drustva zvano SPS i pri tome ste podlozni ucenama tako da cinite bas sve da ostanete na vlasti. Sve to nema nikakve veze sa gosp. Zoranom Djindjicem ... neka mu je vecna slava!

JATAGANAC

pre 11 godina

Za njega ne znam da li bi se bunio, ali ono sto znam je da se ovaj narod buni i zali na lose vodjenje politike naseg premijera!

Milena

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem da je sve ovo izgovorio Dacic. Pa otkud sad to, do juce pricao kako mu Djindjic kidnapovao i isporucio predsednika u Sheveningen, mrzeli se kao pas i macka, pre 5. oktobra crveni drzali zute po zatvorima, vadili oci jedni drugima... Mora da je bio na necemu veoma jakom kada je davao ovaj itervju.

mitomanija

pre 11 godina

Ma ne uopste, jer da je ziv ti bi bio samo daleka uspomena, zapamcen kao mladi sps-ovac. A inace ti problemi koji su mucili Djindjicevu vladu su oni koje je tvoj sef zakuvao i jos da znas da me mit o Kosovu ama bas uopste ne pogadja i da mi je veoma jasno da zaista zelite da se zauzmete za Srbe kojih je tamo sve manje da bi nasli resenje, ali tu su u pitanju druge mutne radnje ili u prevodu Djindjic je bio pragmatik a vi svi ste lovci u mutnom.

Wiena

pre 11 godina

Mnogima je sada Zoran putokaz.Mnogi ga nisu poznavali,ali ja sam imao srecu da ga licno upoznam u Becu 80-tih godina na nekoj veceri udruzenja nasih radnika u Becu.Njegove vizije srbije su shvatili tek po ubistvu na ispracaju u vecnu kucu mada to danas nece da priznaju vec zloupotrebljavaju za neki politicki poen.Mozda je onaj odozgo tako hteo da politicar koji je potego pitanje donacija i zavrsetka hrama Svetog Save bude jedini koji je uz njega ispracen u vecni mir.SLAVA MU.A vi koji pokusavate da mislite kao on,prvo progutajte najvecu zabu,pa se javite.Zoran je jos uvek neponovljiv.

Djurisa

pre 11 godina

Ne pominjite ga vi, jeste mu bili protivnici i ostali ste! Bez obzira sto ste se lazno "okitili" njegovim idejama! Istorija ce nazalost pokazat istinu jer su se njegovi najveci protivnici domogli ponovo vlasti zbog idiotske vladavine ljudi koji su vodili njegovi stranku nakon njegove smrti!

grdnaJA

pre 11 godina

G. Dacicu, mozda Srbija brzo zaboravlja stvari, ali verujte, ne i svi Srbi. Vi svakako zaboravljate, sto i pokusavate da i nama nametnete.
U Vasem izlganju ima nesto sto ste prevideli; danas da je Djindjica, Vi sigurno ne bi bili na politickoj sceni. E, onda se svakako Djindjic ne bi bunio!
Zanima me samo da li ste svesni koliko sta ga ganjali, jurili, hapsili...a sigurno je bilo i radikalnijih planova. Jos da se Vucic javi i da prica sa odusevljennjem o njemu. Mislite da je Srbija zaboravila..."zakon o informisanju", "demaokrate, srpske neprijatelje i izdajnike" "oni koji pozivaju da se Srbija bombarduje". Dacicu gde se Djindjic (a, morao je) krio za vreme bombardovanja? Da li ste mu ponudili zastitu?

GAFFF

pre 11 godina

Djindjic kada bi dacica video kao premijera udario bi ga infarkt a ako ga to nebi dokusurilo, onda bi mu kap prelila casu kada bi video koliko se srozao nas DS.

aleksandar grozni

pre 11 godina

Posle peto oktobarskog bunta naroda protiv totalitarizma i drzavne pljacke,nadao sam se da Dacica i Percevica nikada vise necu da vidim za zivota a kamoli u vlasti.Obzirom da komunisti nikada i nikom ne prastaju,pokojni premijer je osudjen od istih cim je isporucio njihovog vodju Haskom sudu.I razlog zastoje doticni u vlasti jeste sto je pokojni Zoran bio u srcu demokrata i nije pokaznjavao ove stetocine koji su naneli Srbiji toliko stete da nikada nece moci da se oporavi,i nemaju nikakvog prava ni morala da uopste i pominju Zoranovo ime.Rece pokojni Ivo Andric,dodju tako ponekad vremena kad pamet zacuti a glupost progovori,a fukare se obogate.

Julija

pre 11 godina

Kad vidim da se pojedinci pozivaju na Đinđića, želudac mi se okreće. On je nešto počeo, nije uspeo da dovrži a vi živite na njegovoj slavi. Ogavno za moj ukus.

Nemanja

pre 11 godina

Zašto niko od ovih pametnih političara ne postigne rezultate koje je imao Đinđić. Onda ne bi bilo potrebe da se kriju iza njegovog imena.