Utorak, 05.03.2013.

18:18

SNS i SPS bi izbore u Vojvodini

Posle trijumfa u Zrenjaninu, Apatinu i Srbobranu, SNS i SPS traže raspisivanje vanrednih pokrajinskih izbora, DS odbija.

Izvor: Tanjug

SNS i SPS bi izbore u Vojvodini IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

mladenikodinovic_djomla@yahoo.com

pre 11 godina

Potrebno, ne neophodno je sada u Srbiji, pustiti da volja gradjana odluci, prema tome treba raspisati izbore!Jer sigurno nije sada isto stanje kao maja 2012-te god. Ne samo u Vojvodini ocekujemo jos ovakvih inicijativa!Poslusajte volju gradjana, spasite ih od manipulatora!

NEDista

pre 11 godina

Mi građani smo na izborima u Srbobranu rekli šta mislimo o DS….to mišljenje dele mnogi u Vojvodini….mi građani želimo da se oslobodimo vlasti DS I satelita koji nas satraše I opljačkaše….

vanja

pre 11 godina

Mislim da bi to bila jedina realna odluka.Narod Vojvodine je očigledno shvatio da je napravio grešku.Da vlast može biti mnogo bolja i drugačija i da obećanja naprednjaka nisu bila lažna!

Jovica

pre 11 godina

Podrska predlogu SNS za raspisivanje vanrednih pokrajinskih izbora...nek se uvere "demokrate" da nisu bas toliko omiljeni u Vojvodini, kako tvrdi Aleksandra Jerkov!!!

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

Rade

pre 11 godina

Za kratko vreme sve se promenilo. Građani veruju koaliciji SNS i SPS a DS polako gubi svoje glasače. Novi izbori bi potpuno promenili sliku pokrajinske vlasti.

Noca

pre 11 godina

DS-u je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda,zato se plase da izadju na varedne pokrajinske izbore da nebi izgubli i to malo vlasti koje imaju

Branko

pre 11 godina

Rezultati dopunskih izbora u Srbobranu , Apatonu i Zrenjaninu pokazuju da je volja građana u Vojvodini promenjena i zato sa pravom SNS traži od predsednika skupštine Vojvodine da raspiše pokrajinske izbore. Građani Vojvodine nemaju više poverenje u DS i zato i oni traže promene. Nadamo se da će vrlo brzo doći do prevremenih izbora u Vojvodini.

Tiha

pre 11 godina

SNS je najjača stranka u Vojvodini. Građani su pokazali u Zrenjaninu i Srbobranu da žele promenu vlasti. Građani su pokazali da im je stalo da žive bolje. SNS je jedina stranka koja može da poboljša standard građana.Građani znaju da SNS zaista radi za interes naroda i države. Dosta nas je DS krao i pljčakao i vojvodina je ostala bez igde ičega, i građani Vojvodine gladuju. Ovo je sramota, kakvu pustoš je DS ostavio za sobom.

Tijana Tikica

pre 11 godina

Pokrajinska vlast nema vise legitimitet. Raspisujte izbore, demokratama se raspadaju i raspustaju odbori ,napustaju ih njihove . Oni ih vise ne podrzavaju .Gradjani zele promene.

KO TO TAMO PEVA

pre 11 godina

Što su se svi tako uzmuvali kada sami tvrde da demokrate imaju veliku podršku i većinu u pokrajini. Ako je tako izbori će to samo potvrditi.

8888DRAGA8888

pre 11 godina

Vučić je od SNS-a stvorio stranku koja je postovana i u Srbiji, a i u svetu, SNS ima najveci rejting tako da oni svakako pobedjuju, vidi se sada koliko je stanje u Srbiji bolje za vreme sadasnje vlasti, koji rade posteno, a koliko je samo propadala i propadala za vreme prosle vladavine, apsolutno propala!

ZORICA

pre 11 godina

Od vandrednih izbora SNS ce sigurno imati najvise koristi s obzirom da je trenutno najpopularnija stranka u zemlji kojoj svakodnevno pristupa sve veci broj gradjana

DUSAN

pre 11 godina

Stranke koje najvise zele izbore, realno nemaju sanse da naprave rezultat, cak ni u Vojvodini.Sem SNS-a ne znam koja bi stranka mogla da dobija na izborima

Persefona

pre 11 godina

SNS nakon ovih izbora ima vise predstavnika u pokrajinskom parlamentu i imaju legitimno pravo da zahtevaju nove izbore u Vojvodini...Da li ce do toga doci ,to cemo jos videti...Nakon ovih "afera" sa mlekom mislim da je DS izgubio podrsku poljoprivrednika i malih proizvodjaca!

Paulo Boselli

pre 11 godina

Izbori u Vojvodini su neophodni i to sto pre, kako bi se definitivno skinuo ds i prestao da pljacka narod. Po poslednjim istrazivanjima smo i mogli da se uverimo koliko im narod veruje.

dragi

pre 11 godina

Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazu Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

Panem et circenses

pre 11 godina

Ovi izbori su dokaz da raste rejting SNS-a i u Vojvodini,jer umesto jednog sada imaju dva mesta u pokrajinskom parlamentu.

Izbori su potrebni u Vojvodini

pre 11 godina

Posle rezultata izbora u Zrenjaninu, Srbobranu i Apatinu legitimitet sadašnje vlasti u Vojvodini je doveden u pitanje.

zvoncica

pre 11 godina

Smatram da je to i realno.Prethodni svejedno nisu bili korektni i validni.Sve sto govorim cvrsto stojim iz svake reci.To najbolje zna tuzilac, shodno da isti sada vise nemaju svoj zastitnik zvani Nata, jos uvek vladaju tuzilastvom koje ni posle godinu dana ne zna sta mu je ciniti.Normalno stanje jer upute nisu dobili jer oni koji ih salju previse su zauzeti postojecim aferama, problemima gde ih nema ili resavanjem krize koju su sami napravili.
A propo svega navedenog, pitam se sta je sa DRI...pronevera para iz gradskog budzeta...cistenja mulja u Palickom jezeru...izgradnja pozorista i bazena ili ti pak kao slag izgradnja dan pred izbore bazena bez dozvole.Ne ispunjenje nijednog obecanja primera ... problem decijih igralista...Ljudi budimo realni, slazem se za izbore, da nasa Vojvodina krene napred

Alex

pre 11 godina

Gradjani zele promene.(Bilja 79, 5. mart 2013 22:03)

Da, ali ne one koje nude SNS i SPS, to nisu promene, to je vraćanje na pre 20 godina.

BAMBULA

pre 11 godina

Očekivano je da se izbori u pokrajini raspišu uskoro jer nakon afere oko razvojne banke ovoj vladi u pokrajini je odzvonilo.

dejan

pre 11 godina

Pajtic i DS su predugo upropastavali Vojvodinu! Krajnje je vreme da odu sa vlasti! Pajticu raspisi pokrajinske izbore, smucili ste se narodu, kao reprize Boljeg zivota i Srecnih ljudi!!!

Inter nos

pre 11 godina

S obzirom da umesto jednog ,SNS sada ima dva predstavnika u pokrajinskom parlamentu,imaju legitimno pravo da traze raspisivaje izbora.

kanibal

pre 11 godina

Ajde radikal paljba sa komentara, idi nadji devojku.

Idi malo medju ljude.

AKo ponoviš to još 100 puta ubedićeš čak i sebe...

Pepeljuga

pre 11 godina

Normalno kada nema izborne kradje...sledi i normalan ishod...sreca pa nisu bili u Subotici tamo su namazaniji, ali to tuzitelj najbolje zna jer vec godinu dana slucaj drzi na statusu kvo, iako za isti ima dokaze i svu potrebnu dokumentaciju

JA

pre 11 godina

Raspisite izbore molim vas... Da li bi rezultat izbora u NS bio isti da su gradjani znali za aferu ATP Vojvodina, da su znali da cete im iz dzepa izvuci 1,3 milijarde dinara,niste bili na vlasti u republici, ni u pokrajni a uspeli ste da izvucete 1,3 milijarde dinara od gradjana, kad se rasvetle afere iz srbijagasa i bajatoviceve afere, raspisite izbore da vidimo ko je pio kafu sa lukom bojovicem, ko dobija audi na poklon, da vidimo sta je sa mlekom, sa saricem, ko je pokrao izbore,gde su arapi, gde je 100 milijardi eura investicija, sta je sa putevima, infrastrukturom,da vidimo tih 41%....rasvetlite sve afere i vase i od ds-s i od sps-a pa nek gradjani odluce... Ja od 2000-te nisam izasao na izbore al sad cu izaci, secam se 90-ih godina i sta ste sve radili. Ali ovo nisu 90-te sad postoji internet i sve vise ljudi ga koristi NE MOZETE UGASITI SVETLO i da vam 100 000 ljudi pise narucene komentare
Raspisite izbore molim vas....

SinisaKragujevac

pre 11 godina

Sada kada bi se odrzali izbori u Vojvodini SNS bi ubedljivo pobedio, jer posle svih afera i raznoraznih otkrica gradjani Vojvodine su spoznali pravo lice DSa i njihovih ljudi koji su usli u politiku iskljucivo radi licnog bogacenja. SNS nudi jednu drugaciju i odgovorniju politiku i SNS je pokazala da je zaista resena da Srbiju oslobodi svake korupcije i organizovanog kriminala.

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

Ivan polje

pre 11 godina

Rezultati prošlonedeljnih izbora u Zrenjaninu , Srbobranu i Apatinu daju za pravo SNS i SPS da smatraju da je potrebno raspisati pokrajinske izbore u Vojvodini. Ovi izbori su pokazali da DS više nema nigde neku veliku podrđšku.

Sale81Bg

pre 11 godina

I narodu u Vojvodini je dosta torture DS-a i njihove ,,demokratije’’! Ova vlada dobro radi i narod je to prepoznao,zato i treba raspisati izbore u pokrajini!

Dobrivoje

pre 11 godina

I treba raspisati pokrajinkse izbore, da se vidi kome narod veruje i da se ova katastrofalna vlast sa DS-om na celu skloni jednom za svagda!

PIXIES

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.
(AleksandarZidarski, 5. mart 2013 21:36)

HAHAHAHAHAAAA...Aleksandre, bilo bi dobro da sledeći put malo razmisliš svojom glavom a ne da ostavljaš komentare po direktivi ljudi iz kancelarije za brze odgovore!
Aleksandre, na teritoriji Vojvodine ima 1.736.090 ljudi sa pravom glasa. Na izbore u ova 3 grada je izašlo 28.618 ljudi. Na izborima u Srbobranu, kandidat SNS Živko Nastić, osvojio je 4.426 glasova, a kandidatkinja DS-a Valerija Tanasijin, osvojila je 3.490 glasova. U Zrenjaninu, za kandidata SNS-a Darka Bađoka glasala su 5.827 birača, dok je za kandidata DS Miodraga Damjanova glasalo 3.865 birača. U Apatinu,za kandidata SPSa glasalo je 6.569 glasača, a za kandidata DS-a 4.441 birača. Dakle, glasalo je ukupno 28.618 glasaca u sve tri opstine. Za sps je glasalo 6.569 glasaca, za sns 10.253 glasaca a za DS 11.796 glasaca, tako da izbori u ove 3 opstine u vojvodini NIKAKO NE pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila, pogotovo ako se uzme u obzir da DS ima vlast u Subotici, Kikindi, Pančevu, Somboru, Kuli, Čoki, Senti, Inđiji, Novom Kneževcu, Sremskoj Mitrovici, Bečeju, Adi, Bačkoj Topoli, Rumi, Vršcu..itd, itd!

Kristina J

pre 11 godina

Ove izjave SNS-a i SPS-a su u stvari odraz trenutog stanja u pokrajini, koje se podudaraju i sa mišljenjem i voljom gradjana Vojvodine, što se pokazalo i neki dan na izborima u nekoliko pokirajinskih grada.

nenAA

pre 11 godina

Konacno lepa vest i za gradjane Vojvodine,dosta je bilo DS tiranije i pljacke,narodu uzima stvar u svoje ruke.Svedoci smo da se pokusava vec 30 dana da se posvadja narod u Vojvodini,izmisljaju se razni sukobi i zloupotrebljava se poverenje manjina,srecom narod nije naseo na takve provokacije sto su i dokazali na dopunskim izborima i jasno dali do znanja koga hoce na vlast u pokrajni

preletacica

pre 11 godina

Pokrainskih izbora bice uskoro. Kada izadju afere sa Razvojnom bankom, Pajtic ce bezati glavom bez obzira. A djilasu nece pomoci ni Aleksandra Jerkov koja ce ga zameniti. Preletacica je pogresila stranku.

temun111

pre 11 godina

Jasna situacija. Napokon stranka koja nam je otvorila oci koje su bile zatrovane marketinskim trikovima!! Jasno se vidi koliko je DS unistio nasu drzavu u predhodnom vremenu kojem su proveli na vlasti!!

Двоглави арапин

pre 11 godina

Свима је јасно да ДС више нема подршку коју је имала пре непуних годину дана бог силних афера њихових чланова па зато и неће расписати изборе. Сем ако се странка тотално не распадне.

Vladann

pre 11 godina

I oni koji na pocetku nisu bili za SNS sada vide da je to jedina politicka opcija u Srbiji koja radi prave stvari, koja se na pravi nacin bori sa resavanjem nasih problema. Nazalost i pored silne borbe u zemlji jos uvek imamo dosta njih koji su zaduzeni da sve kritikuju, omalovazavaju pri tome nijednog trenutka ne nudeci resenje i drugaciji pristup odredjenim problemima. DS kao stozer bivse vlade nema prava vise da govori i ikoga kritikuje, jer ova vlada bez obzira na sve jos nije iskazala svoj pravi potencijal.

Božana T

pre 11 godina

Gospoda Ješić, Pajtić i Jerkovljeva bi olako da pređu preko realnog stanja, a to je da su potrebni pokrajinski a ne republički izbori. Volja građana - birača, u odnosu na pokrajinsku vladu, se u mnogome promenila što se pokazalo i neki dan.

Bogdanka K

pre 11 godina

Ne samo SNS i SPS već i neke opozicione stranke su svesne da vojvođanska vlada više nema legitimitet i podršku građana, a volja birača se davno promenila.

AleksandarZidarski

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.

Milija

pre 11 godina

Lepo Mirovic kaze: "Prvi osnov po kome aktuelna vlast u Vojvodini nema legitimitet je zakonski okvir po kome su sprovedeni prošli izbori jer je Ustavni sud utvrdio da Zakon o nadležnostima Vojvodine nije u skladu sa Ustavom", zato se pokrajinski izbori moraju odrzati jer ova zemlja ima zakone i institucije koje se moraju postovati a u ovom slucaju stvar je jasna.

nikola

pre 11 godina

Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Pajtić u ovom trenutku drži Đilasa u šaci jer mu je pomogao da sruši Tadića. Pajtić je tu bio glavni igrač jer da je on odlučio da podrži Tadića, Đilas ne bi imao šanse. Afere koje će se uskoro obelodaniti u Razvojnoj Banci Vojvodine i Razvojnom Fondu Vojvodine će pokazati pravo lice vojvođanskih funkcionera DS-a. To će dodatno urušiti rejting DS-a u Vojvodini gde je DS najjači. Đilas je toga svestan, ali u ovom trenutku ne može ništa Pajtiću. Međutim, Đilas će možda i iskoristiti ove afere kako bi Pajtića izbacio iz igre. Krajnji cilj Đilasa je da zavlada Vojvođanskim DS-om, i da postavi svoje ljude umesto Pajtića, Elezovića i ekipe. Zato je Đilas i doveo Aleksandru Jerkov, koja će naslediti Pajtića, kada za to dođe vreme.

konobar

pre 11 godina

Dvoumim se, dal je najveće bisere odvalio Striković iz SPS, onaj iz statističke greške zvane DSS, ili radikal Mirović :)

Mi u stvari hoćemo njih :)))))))))))))))

Pa niste normalni, majke mi xD

Ipak, bambi ide našim dragim radikalskim botovima koji vredno stvaraju paralelno mišljenje naroda svojim preporukama :)

Ako se nešto dovoljno jako želi, onda se to i ostvari :D

zeljka

pre 11 godina

Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!

crni domino

pre 11 godina

Ala su vam zadnjice zinule za vlast! Vi imate bolesne umove!
I ovo sto ste osvojili, nestrucno obavljate!
Ostavite se unistenja Srbije!
Zar treba da vas podsecamo da za vama samo pustos ostaje!?
Alo radikalcine!!!!

bobica88

pre 11 godina

Treba što pre raspisati izbore, pa da DS vidi gde je sad, a gde je bio pre par meseci, SNS bi ubedljivo pobedio, narodu je dosta više žutih.

severnjak

pre 11 godina

"Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!
(zeljka, 5. mart 2013 20:05)"

Pa ni ne gledate.

Već mesecima gledate samo u Tomu i Vučića ko Ilija Čvorović u Staljina.

novica952

pre 11 godina

Pokrajinski dopunski izbori pokazali su drugačiji odnos snaga i uprkos osporavanju DS-a i priči da sa na ovim izborima u Zrenjaninu,Srbobranu i Apatinu dobili više glasova nego na lanjskim izborima novi odnos snaga pokazuje legitimno pravo pokrajinskog odbora SNS i gospodina Mirovića da se traže novi izbori u pokrajini.Dali će oni biti ili ne zavisi do mnogo uslova ali i od odnosa snaga u Beogradu u vladajućoj koaliciji pa možda čak i od tog dobijanja datuma. Mnogo će zavisiti i odnosa snaga na relaciji SNS-SPS-a i mogućnosti da se pokrajinske vlasti promene nekom novom kompozicijom vlasti bez izbora.

cudim se

pre 11 godina

Ne cudi sto SNS trazi pokrajinske izbore, ali mi nije jasno sta hoce SPS sa svojih 13% (a verovatno i manje). Verovatno da se slepaju sa SNS-om, kao po njihovom starom dobrom obicaju, ko je na vlasti-sa njima smo. Nije im bitno, samo da su na vlasti.

panco

pre 11 godina

Ako do izbora dodje tesko da ce se DS zadrzati tu gde je sad mogu samo da potonu jos dublje jer svakim danom popularnost SNS ide gore bar se to vidi sad iz ovih izbora.

sumorni

pre 11 godina

Čitao sam do ovog momenta:

"Striković je u izjavi Tanjugu istakao da SPS ima potpuno pravo da to pitanje postavi jer, kako je rekao, to "pravo i pripada SPS-u kao vodećoj partiji u Vojvodini u ovom momentu".

Tu sam prekinuo. Ovo društvo nije sasvim u vinkli, pa tako i treba posmatrati ovaj njihov "zahtev"

SPS vodeća partija u Vojvodini?

Btw, na ponovljenim izborima se videlo da većina glasača na 3 izborne jedinice NIJE promenila svoje mišljenje u korist opozicije, pa je teško za očekivati da drugde jeste.

lazar

pre 11 godina

pun mi je da ne kazem sta vasih izbora! siti smo svi toga,,svaki dan slusam bice nece biti izbora,smarate ljudi. kad bi se tolko opterecivali o zaposljavanju naroda bilo bi dobro!

analiza

pre 11 godina

Ako su ta tri biračka mesta reprezentativna (nisu, al ajde da udovoljimo opoziciji) na njima se ne vidi nikakva promena u razmišljanju glasača u Vojvodini.

Osim što je DS na njima dobio više glasova nego u maju 2012-te, stvari se nisu bitnije promenile, a ta činjenica ne ide baš u prilog Mirčićevim željama da za poslanike progura svoje kadrove iz Vojvodine za koje niko nije ni čuo, i za koje često ni njihova rodbina neće dqa glasa, što je i osnovni uzrok gubljenja izbora u zadnjih 12 godina.

Takodje bitan činilac je i to što radikali nisu napravili nikakav, čak ni verbalni otklon od vremena kad su nosili bedževe, a reč "radikal" u Vojvodini ima drugačiju konotaciju nego u ostatku Srbije.

Razloge ne bih nabrajao, ali zbog njih je njihov šef optužen za zločine u Hagu, gde se i dalje nalazi.

panchevac86

pre 11 godina

Ma nije valjda, hoce na republicke, a pokrajinske izbore ne daju? I njima je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda pa se plase da izadju na izbore u pokrajini i izgube i to malo vlasti koje imaju.

Eto ja onako

pre 11 godina

Sedite na stiropor i strajkujtre gladju do uskrsa. Koliko znam gospodin PRVI sinoc tri puta rece da im vlast nije po svaku cenu.E pa gospodo nazadnjaci DS od 120 poslanikau Vojvodini ima 58 poslanika.Ko vas sisa za ne bitne opstine u kojima DS nije nikada imao vecinu ni 6 Maja

delija

pre 11 godina

Pa nedaju kad bi to njima najmanje odgovaralo,makar je to očigledno. Ali iako im ne odgovara,treba da skupe hrabrost i izađu pred gradjane sa predlogom za izbore.

JOKA

pre 11 godina

Ako je posle republičkih izbora otkriveno toliko malverzacija, možemo samo se zamisliti šta se dešavalo u pokrajini ili lokalu. Sa republičkog se način rada i malverzacija prekopirao na niže nivoe vlasti, pa se sad grčevito bore za opstanak i ne menjanja stanja vlasti.

Milan

pre 11 godina

Jedini gubitnik je SPS, a dobitnik SNS, jer je na ova tri mesta SPS osvojio jedno mesto a SNS dva mesta, dok je maju prosle godine bilo obrnuto. Tako da bi trebalo raspisati republicke izbore pa da SPS izleti iz Vlade.

cenzura

pre 11 godina

moze da bude izbora ako SNS ili SPS pobedi u Subotici,pa neka ide i Vojvodina? Da je na ta tri mesta prosle godine pobedio DS,a sada SNS ili SPS,pa i da razumem.Oni tamo pobedili prosle godine,pobedili i sada.Za informaciju ovih silovatelja mozga,u Subotici su osvojili 9.99% i ajde da vidimo da li se promenilo raspolozenje,da je vecina za vas.Pozdrav od neglasaca ni za DS,SPS,SNS

VUK86

pre 11 godina

Vreme je za promene u Vojvodini .Ocigledno je da posle mucki sa RBV, vodjenja neuspesne i propale politike koja je unazadila Vojvodinu, mora doci do prevremenih izbora na pokrajinskom nivou.

sosa

pre 11 godina

Vojvodjani su rekli svoje, a to sto ne mozete da se pomirite sa tim da nemate vecinu u Vojvodini je samo jos jedan od mnogo vasih problema, kojih je svakim danom sve vise i vise.

Nesa

pre 11 godina

Oni bi izbore u Vojvodini, a narod bi, posle ovolikih poskupljenja, uzimanja novih kredita, aflatoksina, niklovanja Srbije, kopanja kanala do Egeja, pomoćnika ministara koji drugim ljudima u kafani flašama razbijaju glave, onih koji su prisluškivali razgovore bivših šefova, balerina Granda, roštilj majstora, raznoraznih menadžera, preletača, prevrtača, ..., i, pre svega, vredjanja zdrave pameti, nove izbore na svim nivoima.

Vec vidjeno

pre 11 godina

Sada se moze ocekivati organizovanje putujuceg cirkusa od "patrijota" iz crveno-crne koalicije sa izrazito nacionalistickim i neofasistickim ispadiam. Kada nema rezultata pa sto da cekamo da nas najure kada moze da se malo destabilizuje Vojvodina, ko ce jos da brine o obicnom narodu kada nam tema Kosovo polako gubi na popularnosti.

zeljka

pre 11 godina

Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!

sumorni

pre 11 godina

Čitao sam do ovog momenta:

"Striković je u izjavi Tanjugu istakao da SPS ima potpuno pravo da to pitanje postavi jer, kako je rekao, to "pravo i pripada SPS-u kao vodećoj partiji u Vojvodini u ovom momentu".

Tu sam prekinuo. Ovo društvo nije sasvim u vinkli, pa tako i treba posmatrati ovaj njihov "zahtev"

SPS vodeća partija u Vojvodini?

Btw, na ponovljenim izborima se videlo da većina glasača na 3 izborne jedinice NIJE promenila svoje mišljenje u korist opozicije, pa je teško za očekivati da drugde jeste.

VUK86

pre 11 godina

Vreme je za promene u Vojvodini .Ocigledno je da posle mucki sa RBV, vodjenja neuspesne i propale politike koja je unazadila Vojvodinu, mora doci do prevremenih izbora na pokrajinskom nivou.

nikola

pre 11 godina

Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Pajtić u ovom trenutku drži Đilasa u šaci jer mu je pomogao da sruši Tadića. Pajtić je tu bio glavni igrač jer da je on odlučio da podrži Tadića, Đilas ne bi imao šanse. Afere koje će se uskoro obelodaniti u Razvojnoj Banci Vojvodine i Razvojnom Fondu Vojvodine će pokazati pravo lice vojvođanskih funkcionera DS-a. To će dodatno urušiti rejting DS-a u Vojvodini gde je DS najjači. Đilas je toga svestan, ali u ovom trenutku ne može ništa Pajtiću. Međutim, Đilas će možda i iskoristiti ove afere kako bi Pajtića izbacio iz igre. Krajnji cilj Đilasa je da zavlada Vojvođanskim DS-om, i da postavi svoje ljude umesto Pajtića, Elezovića i ekipe. Zato je Đilas i doveo Aleksandru Jerkov, koja će naslediti Pajtića, kada za to dođe vreme.

panchevac86

pre 11 godina

Ma nije valjda, hoce na republicke, a pokrajinske izbore ne daju? I njima je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda pa se plase da izadju na izbore u pokrajini i izgube i to malo vlasti koje imaju.

bobica88

pre 11 godina

Treba što pre raspisati izbore, pa da DS vidi gde je sad, a gde je bio pre par meseci, SNS bi ubedljivo pobedio, narodu je dosta više žutih.

JOKA

pre 11 godina

Ako je posle republičkih izbora otkriveno toliko malverzacija, možemo samo se zamisliti šta se dešavalo u pokrajini ili lokalu. Sa republičkog se način rada i malverzacija prekopirao na niže nivoe vlasti, pa se sad grčevito bore za opstanak i ne menjanja stanja vlasti.

Milan

pre 11 godina

Jedini gubitnik je SPS, a dobitnik SNS, jer je na ova tri mesta SPS osvojio jedno mesto a SNS dva mesta, dok je maju prosle godine bilo obrnuto. Tako da bi trebalo raspisati republicke izbore pa da SPS izleti iz Vlade.

Nesa

pre 11 godina

Oni bi izbore u Vojvodini, a narod bi, posle ovolikih poskupljenja, uzimanja novih kredita, aflatoksina, niklovanja Srbije, kopanja kanala do Egeja, pomoćnika ministara koji drugim ljudima u kafani flašama razbijaju glave, onih koji su prisluškivali razgovore bivših šefova, balerina Granda, roštilj majstora, raznoraznih menadžera, preletača, prevrtača, ..., i, pre svega, vredjanja zdrave pameti, nove izbore na svim nivoima.

sosa

pre 11 godina

Vojvodjani su rekli svoje, a to sto ne mozete da se pomirite sa tim da nemate vecinu u Vojvodini je samo jos jedan od mnogo vasih problema, kojih je svakim danom sve vise i vise.

Vec vidjeno

pre 11 godina

Sada se moze ocekivati organizovanje putujuceg cirkusa od "patrijota" iz crveno-crne koalicije sa izrazito nacionalistickim i neofasistickim ispadiam. Kada nema rezultata pa sto da cekamo da nas najure kada moze da se malo destabilizuje Vojvodina, ko ce jos da brine o obicnom narodu kada nam tema Kosovo polako gubi na popularnosti.

cenzura

pre 11 godina

moze da bude izbora ako SNS ili SPS pobedi u Subotici,pa neka ide i Vojvodina? Da je na ta tri mesta prosle godine pobedio DS,a sada SNS ili SPS,pa i da razumem.Oni tamo pobedili prosle godine,pobedili i sada.Za informaciju ovih silovatelja mozga,u Subotici su osvojili 9.99% i ajde da vidimo da li se promenilo raspolozenje,da je vecina za vas.Pozdrav od neglasaca ni za DS,SPS,SNS

Eto ja onako

pre 11 godina

Sedite na stiropor i strajkujtre gladju do uskrsa. Koliko znam gospodin PRVI sinoc tri puta rece da im vlast nije po svaku cenu.E pa gospodo nazadnjaci DS od 120 poslanikau Vojvodini ima 58 poslanika.Ko vas sisa za ne bitne opstine u kojima DS nije nikada imao vecinu ni 6 Maja

analiza

pre 11 godina

Ako su ta tri biračka mesta reprezentativna (nisu, al ajde da udovoljimo opoziciji) na njima se ne vidi nikakva promena u razmišljanju glasača u Vojvodini.

Osim što je DS na njima dobio više glasova nego u maju 2012-te, stvari se nisu bitnije promenile, a ta činjenica ne ide baš u prilog Mirčićevim željama da za poslanike progura svoje kadrove iz Vojvodine za koje niko nije ni čuo, i za koje često ni njihova rodbina neće dqa glasa, što je i osnovni uzrok gubljenja izbora u zadnjih 12 godina.

Takodje bitan činilac je i to što radikali nisu napravili nikakav, čak ni verbalni otklon od vremena kad su nosili bedževe, a reč "radikal" u Vojvodini ima drugačiju konotaciju nego u ostatku Srbije.

Razloge ne bih nabrajao, ali zbog njih je njihov šef optužen za zločine u Hagu, gde se i dalje nalazi.

crni domino

pre 11 godina

Ala su vam zadnjice zinule za vlast! Vi imate bolesne umove!
I ovo sto ste osvojili, nestrucno obavljate!
Ostavite se unistenja Srbije!
Zar treba da vas podsecamo da za vama samo pustos ostaje!?
Alo radikalcine!!!!

lazar

pre 11 godina

pun mi je da ne kazem sta vasih izbora! siti smo svi toga,,svaki dan slusam bice nece biti izbora,smarate ljudi. kad bi se tolko opterecivali o zaposljavanju naroda bilo bi dobro!

cudim se

pre 11 godina

Ne cudi sto SNS trazi pokrajinske izbore, ali mi nije jasno sta hoce SPS sa svojih 13% (a verovatno i manje). Verovatno da se slepaju sa SNS-om, kao po njihovom starom dobrom obicaju, ko je na vlasti-sa njima smo. Nije im bitno, samo da su na vlasti.

JA

pre 11 godina

Raspisite izbore molim vas... Da li bi rezultat izbora u NS bio isti da su gradjani znali za aferu ATP Vojvodina, da su znali da cete im iz dzepa izvuci 1,3 milijarde dinara,niste bili na vlasti u republici, ni u pokrajni a uspeli ste da izvucete 1,3 milijarde dinara od gradjana, kad se rasvetle afere iz srbijagasa i bajatoviceve afere, raspisite izbore da vidimo ko je pio kafu sa lukom bojovicem, ko dobija audi na poklon, da vidimo sta je sa mlekom, sa saricem, ko je pokrao izbore,gde su arapi, gde je 100 milijardi eura investicija, sta je sa putevima, infrastrukturom,da vidimo tih 41%....rasvetlite sve afere i vase i od ds-s i od sps-a pa nek gradjani odluce... Ja od 2000-te nisam izasao na izbore al sad cu izaci, secam se 90-ih godina i sta ste sve radili. Ali ovo nisu 90-te sad postoji internet i sve vise ljudi ga koristi NE MOZETE UGASITI SVETLO i da vam 100 000 ljudi pise narucene komentare
Raspisite izbore molim vas....

PIXIES

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.
(AleksandarZidarski, 5. mart 2013 21:36)

HAHAHAHAHAAAA...Aleksandre, bilo bi dobro da sledeći put malo razmisliš svojom glavom a ne da ostavljaš komentare po direktivi ljudi iz kancelarije za brze odgovore!
Aleksandre, na teritoriji Vojvodine ima 1.736.090 ljudi sa pravom glasa. Na izbore u ova 3 grada je izašlo 28.618 ljudi. Na izborima u Srbobranu, kandidat SNS Živko Nastić, osvojio je 4.426 glasova, a kandidatkinja DS-a Valerija Tanasijin, osvojila je 3.490 glasova. U Zrenjaninu, za kandidata SNS-a Darka Bađoka glasala su 5.827 birača, dok je za kandidata DS Miodraga Damjanova glasalo 3.865 birača. U Apatinu,za kandidata SPSa glasalo je 6.569 glasača, a za kandidata DS-a 4.441 birača. Dakle, glasalo je ukupno 28.618 glasaca u sve tri opstine. Za sps je glasalo 6.569 glasaca, za sns 10.253 glasaca a za DS 11.796 glasaca, tako da izbori u ove 3 opstine u vojvodini NIKAKO NE pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila, pogotovo ako se uzme u obzir da DS ima vlast u Subotici, Kikindi, Pančevu, Somboru, Kuli, Čoki, Senti, Inđiji, Novom Kneževcu, Sremskoj Mitrovici, Bečeju, Adi, Bačkoj Topoli, Rumi, Vršcu..itd, itd!

konobar

pre 11 godina

Dvoumim se, dal je najveće bisere odvalio Striković iz SPS, onaj iz statističke greške zvane DSS, ili radikal Mirović :)

Mi u stvari hoćemo njih :)))))))))))))))

Pa niste normalni, majke mi xD

Ipak, bambi ide našim dragim radikalskim botovima koji vredno stvaraju paralelno mišljenje naroda svojim preporukama :)

Ako se nešto dovoljno jako želi, onda se to i ostvari :D

severnjak

pre 11 godina

"Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!
(zeljka, 5. mart 2013 20:05)"

Pa ni ne gledate.

Već mesecima gledate samo u Tomu i Vučića ko Ilija Čvorović u Staljina.

kanibal

pre 11 godina

Ajde radikal paljba sa komentara, idi nadji devojku.

Idi malo medju ljude.

AKo ponoviš to još 100 puta ubedićeš čak i sebe...

Alex

pre 11 godina

Gradjani zele promene.(Bilja 79, 5. mart 2013 22:03)

Da, ali ne one koje nude SNS i SPS, to nisu promene, to je vraćanje na pre 20 godina.

Paulo Boselli

pre 11 godina

Izbori u Vojvodini su neophodni i to sto pre, kako bi se definitivno skinuo ds i prestao da pljacka narod. Po poslednjim istrazivanjima smo i mogli da se uverimo koliko im narod veruje.

NEDista

pre 11 godina

Mi građani smo na izborima u Srbobranu rekli šta mislimo o DS….to mišljenje dele mnogi u Vojvodini….mi građani želimo da se oslobodimo vlasti DS I satelita koji nas satraše I opljačkaše….

Vladann

pre 11 godina

I oni koji na pocetku nisu bili za SNS sada vide da je to jedina politicka opcija u Srbiji koja radi prave stvari, koja se na pravi nacin bori sa resavanjem nasih problema. Nazalost i pored silne borbe u zemlji jos uvek imamo dosta njih koji su zaduzeni da sve kritikuju, omalovazavaju pri tome nijednog trenutka ne nudeci resenje i drugaciji pristup odredjenim problemima. DS kao stozer bivse vlade nema prava vise da govori i ikoga kritikuje, jer ova vlada bez obzira na sve jos nije iskazala svoj pravi potencijal.

dejan

pre 11 godina

Pajtic i DS su predugo upropastavali Vojvodinu! Krajnje je vreme da odu sa vlasti! Pajticu raspisi pokrajinske izbore, smucili ste se narodu, kao reprize Boljeg zivota i Srecnih ljudi!!!

Persefona

pre 11 godina

SNS nakon ovih izbora ima vise predstavnika u pokrajinskom parlamentu i imaju legitimno pravo da zahtevaju nove izbore u Vojvodini...Da li ce do toga doci ,to cemo jos videti...Nakon ovih "afera" sa mlekom mislim da je DS izgubio podrsku poljoprivrednika i malih proizvodjaca!

Двоглави арапин

pre 11 godina

Свима је јасно да ДС више нема подршку коју је имала пре непуних годину дана бог силних афера њихових чланова па зато и неће расписати изборе. Сем ако се странка тотално не распадне.

AleksandarZidarski

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.

Sale81Bg

pre 11 godina

I narodu u Vojvodini je dosta torture DS-a i njihove ,,demokratije’’! Ova vlada dobro radi i narod je to prepoznao,zato i treba raspisati izbore u pokrajini!

SinisaKragujevac

pre 11 godina

Sada kada bi se odrzali izbori u Vojvodini SNS bi ubedljivo pobedio, jer posle svih afera i raznoraznih otkrica gradjani Vojvodine su spoznali pravo lice DSa i njihovih ljudi koji su usli u politiku iskljucivo radi licnog bogacenja. SNS nudi jednu drugaciju i odgovorniju politiku i SNS je pokazala da je zaista resena da Srbiju oslobodi svake korupcije i organizovanog kriminala.

ZORICA

pre 11 godina

Od vandrednih izbora SNS ce sigurno imati najvise koristi s obzirom da je trenutno najpopularnija stranka u zemlji kojoj svakodnevno pristupa sve veci broj gradjana

8888DRAGA8888

pre 11 godina

Vučić je od SNS-a stvorio stranku koja je postovana i u Srbiji, a i u svetu, SNS ima najveci rejting tako da oni svakako pobedjuju, vidi se sada koliko je stanje u Srbiji bolje za vreme sadasnje vlasti, koji rade posteno, a koliko je samo propadala i propadala za vreme prosle vladavine, apsolutno propala!

Rade

pre 11 godina

Za kratko vreme sve se promenilo. Građani veruju koaliciji SNS i SPS a DS polako gubi svoje glasače. Novi izbori bi potpuno promenili sliku pokrajinske vlasti.

vanja

pre 11 godina

Mislim da bi to bila jedina realna odluka.Narod Vojvodine je očigledno shvatio da je napravio grešku.Da vlast može biti mnogo bolja i drugačija i da obećanja naprednjaka nisu bila lažna!

delija

pre 11 godina

Pa nedaju kad bi to njima najmanje odgovaralo,makar je to očigledno. Ali iako im ne odgovara,treba da skupe hrabrost i izađu pred gradjane sa predlogom za izbore.

novica952

pre 11 godina

Pokrajinski dopunski izbori pokazali su drugačiji odnos snaga i uprkos osporavanju DS-a i priči da sa na ovim izborima u Zrenjaninu,Srbobranu i Apatinu dobili više glasova nego na lanjskim izborima novi odnos snaga pokazuje legitimno pravo pokrajinskog odbora SNS i gospodina Mirovića da se traže novi izbori u pokrajini.Dali će oni biti ili ne zavisi do mnogo uslova ali i od odnosa snaga u Beogradu u vladajućoj koaliciji pa možda čak i od tog dobijanja datuma. Mnogo će zavisiti i odnosa snaga na relaciji SNS-SPS-a i mogućnosti da se pokrajinske vlasti promene nekom novom kompozicijom vlasti bez izbora.

Milija

pre 11 godina

Lepo Mirovic kaze: "Prvi osnov po kome aktuelna vlast u Vojvodini nema legitimitet je zakonski okvir po kome su sprovedeni prošli izbori jer je Ustavni sud utvrdio da Zakon o nadležnostima Vojvodine nije u skladu sa Ustavom", zato se pokrajinski izbori moraju odrzati jer ova zemlja ima zakone i institucije koje se moraju postovati a u ovom slucaju stvar je jasna.

Božana T

pre 11 godina

Gospoda Ješić, Pajtić i Jerkovljeva bi olako da pređu preko realnog stanja, a to je da su potrebni pokrajinski a ne republički izbori. Volja građana - birača, u odnosu na pokrajinsku vladu, se u mnogome promenila što se pokazalo i neki dan.

temun111

pre 11 godina

Jasna situacija. Napokon stranka koja nam je otvorila oci koje su bile zatrovane marketinskim trikovima!! Jasno se vidi koliko je DS unistio nasu drzavu u predhodnom vremenu kojem su proveli na vlasti!!

Kristina J

pre 11 godina

Ove izjave SNS-a i SPS-a su u stvari odraz trenutog stanja u pokrajini, koje se podudaraju i sa mišljenjem i voljom gradjana Vojvodine, što se pokazalo i neki dan na izborima u nekoliko pokirajinskih grada.

dragi

pre 11 godina

Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazu Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

Izbori su potrebni u Vojvodini

pre 11 godina

Posle rezultata izbora u Zrenjaninu, Srbobranu i Apatinu legitimitet sadašnje vlasti u Vojvodini je doveden u pitanje.

Dobrivoje

pre 11 godina

I treba raspisati pokrajinkse izbore, da se vidi kome narod veruje i da se ova katastrofalna vlast sa DS-om na celu skloni jednom za svagda!

BAMBULA

pre 11 godina

Očekivano je da se izbori u pokrajini raspišu uskoro jer nakon afere oko razvojne banke ovoj vladi u pokrajini je odzvonilo.

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

zvoncica

pre 11 godina

Smatram da je to i realno.Prethodni svejedno nisu bili korektni i validni.Sve sto govorim cvrsto stojim iz svake reci.To najbolje zna tuzilac, shodno da isti sada vise nemaju svoj zastitnik zvani Nata, jos uvek vladaju tuzilastvom koje ni posle godinu dana ne zna sta mu je ciniti.Normalno stanje jer upute nisu dobili jer oni koji ih salju previse su zauzeti postojecim aferama, problemima gde ih nema ili resavanjem krize koju su sami napravili.
A propo svega navedenog, pitam se sta je sa DRI...pronevera para iz gradskog budzeta...cistenja mulja u Palickom jezeru...izgradnja pozorista i bazena ili ti pak kao slag izgradnja dan pred izbore bazena bez dozvole.Ne ispunjenje nijednog obecanja primera ... problem decijih igralista...Ljudi budimo realni, slazem se za izbore, da nasa Vojvodina krene napred

Ivan polje

pre 11 godina

Rezultati prošlonedeljnih izbora u Zrenjaninu , Srbobranu i Apatinu daju za pravo SNS i SPS da smatraju da je potrebno raspisati pokrajinske izbore u Vojvodini. Ovi izbori su pokazali da DS više nema nigde neku veliku podrđšku.

Pepeljuga

pre 11 godina

Normalno kada nema izborne kradje...sledi i normalan ishod...sreca pa nisu bili u Subotici tamo su namazaniji, ali to tuzitelj najbolje zna jer vec godinu dana slucaj drzi na statusu kvo, iako za isti ima dokaze i svu potrebnu dokumentaciju

Inter nos

pre 11 godina

S obzirom da umesto jednog ,SNS sada ima dva predstavnika u pokrajinskom parlamentu,imaju legitimno pravo da traze raspisivaje izbora.

DUSAN

pre 11 godina

Stranke koje najvise zele izbore, realno nemaju sanse da naprave rezultat, cak ni u Vojvodini.Sem SNS-a ne znam koja bi stranka mogla da dobija na izborima

KO TO TAMO PEVA

pre 11 godina

Što su se svi tako uzmuvali kada sami tvrde da demokrate imaju veliku podršku i većinu u pokrajini. Ako je tako izbori će to samo potvrditi.

Tijana Tikica

pre 11 godina

Pokrajinska vlast nema vise legitimitet. Raspisujte izbore, demokratama se raspadaju i raspustaju odbori ,napustaju ih njihove . Oni ih vise ne podrzavaju .Gradjani zele promene.

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

Jovica

pre 11 godina

Podrska predlogu SNS za raspisivanje vanrednih pokrajinskih izbora...nek se uvere "demokrate" da nisu bas toliko omiljeni u Vojvodini, kako tvrdi Aleksandra Jerkov!!!

panco

pre 11 godina

Ako do izbora dodje tesko da ce se DS zadrzati tu gde je sad mogu samo da potonu jos dublje jer svakim danom popularnost SNS ide gore bar se to vidi sad iz ovih izbora.

Bogdanka K

pre 11 godina

Ne samo SNS i SPS već i neke opozicione stranke su svesne da vojvođanska vlada više nema legitimitet i podršku građana, a volja birača se davno promenila.

nenAA

pre 11 godina

Konacno lepa vest i za gradjane Vojvodine,dosta je bilo DS tiranije i pljacke,narodu uzima stvar u svoje ruke.Svedoci smo da se pokusava vec 30 dana da se posvadja narod u Vojvodini,izmisljaju se razni sukobi i zloupotrebljava se poverenje manjina,srecom narod nije naseo na takve provokacije sto su i dokazali na dopunskim izborima i jasno dali do znanja koga hoce na vlast u pokrajni

preletacica

pre 11 godina

Pokrainskih izbora bice uskoro. Kada izadju afere sa Razvojnom bankom, Pajtic ce bezati glavom bez obzira. A djilasu nece pomoci ni Aleksandra Jerkov koja ce ga zameniti. Preletacica je pogresila stranku.

Panem et circenses

pre 11 godina

Ovi izbori su dokaz da raste rejting SNS-a i u Vojvodini,jer umesto jednog sada imaju dva mesta u pokrajinskom parlamentu.

Tiha

pre 11 godina

SNS je najjača stranka u Vojvodini. Građani su pokazali u Zrenjaninu i Srbobranu da žele promenu vlasti. Građani su pokazali da im je stalo da žive bolje. SNS je jedina stranka koja može da poboljša standard građana.Građani znaju da SNS zaista radi za interes naroda i države. Dosta nas je DS krao i pljčakao i vojvodina je ostala bez igde ičega, i građani Vojvodine gladuju. Ovo je sramota, kakvu pustoš je DS ostavio za sobom.

Branko

pre 11 godina

Rezultati dopunskih izbora u Srbobranu , Apatonu i Zrenjaninu pokazuju da je volja građana u Vojvodini promenjena i zato sa pravom SNS traži od predsednika skupštine Vojvodine da raspiše pokrajinske izbore. Građani Vojvodine nemaju više poverenje u DS i zato i oni traže promene. Nadamo se da će vrlo brzo doći do prevremenih izbora u Vojvodini.

Noca

pre 11 godina

DS-u je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda,zato se plase da izadju na varedne pokrajinske izbore da nebi izgubli i to malo vlasti koje imaju

mladenikodinovic_djomla@yahoo.com

pre 11 godina

Potrebno, ne neophodno je sada u Srbiji, pustiti da volja gradjana odluci, prema tome treba raspisati izbore!Jer sigurno nije sada isto stanje kao maja 2012-te god. Ne samo u Vojvodini ocekujemo jos ovakvih inicijativa!Poslusajte volju gradjana, spasite ih od manipulatora!

Nesa

pre 11 godina

Oni bi izbore u Vojvodini, a narod bi, posle ovolikih poskupljenja, uzimanja novih kredita, aflatoksina, niklovanja Srbije, kopanja kanala do Egeja, pomoćnika ministara koji drugim ljudima u kafani flašama razbijaju glave, onih koji su prisluškivali razgovore bivših šefova, balerina Granda, roštilj majstora, raznoraznih menadžera, preletača, prevrtača, ..., i, pre svega, vredjanja zdrave pameti, nove izbore na svim nivoima.

Eto ja onako

pre 11 godina

Sedite na stiropor i strajkujtre gladju do uskrsa. Koliko znam gospodin PRVI sinoc tri puta rece da im vlast nije po svaku cenu.E pa gospodo nazadnjaci DS od 120 poslanikau Vojvodini ima 58 poslanika.Ko vas sisa za ne bitne opstine u kojima DS nije nikada imao vecinu ni 6 Maja

Vec vidjeno

pre 11 godina

Sada se moze ocekivati organizovanje putujuceg cirkusa od "patrijota" iz crveno-crne koalicije sa izrazito nacionalistickim i neofasistickim ispadiam. Kada nema rezultata pa sto da cekamo da nas najure kada moze da se malo destabilizuje Vojvodina, ko ce jos da brine o obicnom narodu kada nam tema Kosovo polako gubi na popularnosti.

sosa

pre 11 godina

Vojvodjani su rekli svoje, a to sto ne mozete da se pomirite sa tim da nemate vecinu u Vojvodini je samo jos jedan od mnogo vasih problema, kojih je svakim danom sve vise i vise.

lazar

pre 11 godina

pun mi je da ne kazem sta vasih izbora! siti smo svi toga,,svaki dan slusam bice nece biti izbora,smarate ljudi. kad bi se tolko opterecivali o zaposljavanju naroda bilo bi dobro!

VUK86

pre 11 godina

Vreme je za promene u Vojvodini .Ocigledno je da posle mucki sa RBV, vodjenja neuspesne i propale politike koja je unazadila Vojvodinu, mora doci do prevremenih izbora na pokrajinskom nivou.

bobica88

pre 11 godina

Treba što pre raspisati izbore, pa da DS vidi gde je sad, a gde je bio pre par meseci, SNS bi ubedljivo pobedio, narodu je dosta više žutih.

delija

pre 11 godina

Pa nedaju kad bi to njima najmanje odgovaralo,makar je to očigledno. Ali iako im ne odgovara,treba da skupe hrabrost i izađu pred gradjane sa predlogom za izbore.

panchevac86

pre 11 godina

Ma nije valjda, hoce na republicke, a pokrajinske izbore ne daju? I njima je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda pa se plase da izadju na izbore u pokrajini i izgube i to malo vlasti koje imaju.

JOKA

pre 11 godina

Ako je posle republičkih izbora otkriveno toliko malverzacija, možemo samo se zamisliti šta se dešavalo u pokrajini ili lokalu. Sa republičkog se način rada i malverzacija prekopirao na niže nivoe vlasti, pa se sad grčevito bore za opstanak i ne menjanja stanja vlasti.

zeljka

pre 11 godina

Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!

novica952

pre 11 godina

Pokrajinski dopunski izbori pokazali su drugačiji odnos snaga i uprkos osporavanju DS-a i priči da sa na ovim izborima u Zrenjaninu,Srbobranu i Apatinu dobili više glasova nego na lanjskim izborima novi odnos snaga pokazuje legitimno pravo pokrajinskog odbora SNS i gospodina Mirovića da se traže novi izbori u pokrajini.Dali će oni biti ili ne zavisi do mnogo uslova ali i od odnosa snaga u Beogradu u vladajućoj koaliciji pa možda čak i od tog dobijanja datuma. Mnogo će zavisiti i odnosa snaga na relaciji SNS-SPS-a i mogućnosti da se pokrajinske vlasti promene nekom novom kompozicijom vlasti bez izbora.

nikola

pre 11 godina

Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Pajtić u ovom trenutku drži Đilasa u šaci jer mu je pomogao da sruši Tadića. Pajtić je tu bio glavni igrač jer da je on odlučio da podrži Tadića, Đilas ne bi imao šanse. Afere koje će se uskoro obelodaniti u Razvojnoj Banci Vojvodine i Razvojnom Fondu Vojvodine će pokazati pravo lice vojvođanskih funkcionera DS-a. To će dodatno urušiti rejting DS-a u Vojvodini gde je DS najjači. Đilas je toga svestan, ali u ovom trenutku ne može ništa Pajtiću. Međutim, Đilas će možda i iskoristiti ove afere kako bi Pajtića izbacio iz igre. Krajnji cilj Đilasa je da zavlada Vojvođanskim DS-om, i da postavi svoje ljude umesto Pajtića, Elezovića i ekipe. Zato je Đilas i doveo Aleksandru Jerkov, koja će naslediti Pajtića, kada za to dođe vreme.

Vladann

pre 11 godina

I oni koji na pocetku nisu bili za SNS sada vide da je to jedina politicka opcija u Srbiji koja radi prave stvari, koja se na pravi nacin bori sa resavanjem nasih problema. Nazalost i pored silne borbe u zemlji jos uvek imamo dosta njih koji su zaduzeni da sve kritikuju, omalovazavaju pri tome nijednog trenutka ne nudeci resenje i drugaciji pristup odredjenim problemima. DS kao stozer bivse vlade nema prava vise da govori i ikoga kritikuje, jer ova vlada bez obzira na sve jos nije iskazala svoj pravi potencijal.

Persefona

pre 11 godina

SNS nakon ovih izbora ima vise predstavnika u pokrajinskom parlamentu i imaju legitimno pravo da zahtevaju nove izbore u Vojvodini...Da li ce do toga doci ,to cemo jos videti...Nakon ovih "afera" sa mlekom mislim da je DS izgubio podrsku poljoprivrednika i malih proizvodjaca!

DUSAN

pre 11 godina

Stranke koje najvise zele izbore, realno nemaju sanse da naprave rezultat, cak ni u Vojvodini.Sem SNS-a ne znam koja bi stranka mogla da dobija na izborima

8888DRAGA8888

pre 11 godina

Vučić je od SNS-a stvorio stranku koja je postovana i u Srbiji, a i u svetu, SNS ima najveci rejting tako da oni svakako pobedjuju, vidi se sada koliko je stanje u Srbiji bolje za vreme sadasnje vlasti, koji rade posteno, a koliko je samo propadala i propadala za vreme prosle vladavine, apsolutno propala!

Paulo Boselli

pre 11 godina

Izbori u Vojvodini su neophodni i to sto pre, kako bi se definitivno skinuo ds i prestao da pljacka narod. Po poslednjim istrazivanjima smo i mogli da se uverimo koliko im narod veruje.

nenAA

pre 11 godina

Konacno lepa vest i za gradjane Vojvodine,dosta je bilo DS tiranije i pljacke,narodu uzima stvar u svoje ruke.Svedoci smo da se pokusava vec 30 dana da se posvadja narod u Vojvodini,izmisljaju se razni sukobi i zloupotrebljava se poverenje manjina,srecom narod nije naseo na takve provokacije sto su i dokazali na dopunskim izborima i jasno dali do znanja koga hoce na vlast u pokrajni

AleksandarZidarski

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.

zvoncica

pre 11 godina

Smatram da je to i realno.Prethodni svejedno nisu bili korektni i validni.Sve sto govorim cvrsto stojim iz svake reci.To najbolje zna tuzilac, shodno da isti sada vise nemaju svoj zastitnik zvani Nata, jos uvek vladaju tuzilastvom koje ni posle godinu dana ne zna sta mu je ciniti.Normalno stanje jer upute nisu dobili jer oni koji ih salju previse su zauzeti postojecim aferama, problemima gde ih nema ili resavanjem krize koju su sami napravili.
A propo svega navedenog, pitam se sta je sa DRI...pronevera para iz gradskog budzeta...cistenja mulja u Palickom jezeru...izgradnja pozorista i bazena ili ti pak kao slag izgradnja dan pred izbore bazena bez dozvole.Ne ispunjenje nijednog obecanja primera ... problem decijih igralista...Ljudi budimo realni, slazem se za izbore, da nasa Vojvodina krene napred

Ivan polje

pre 11 godina

Rezultati prošlonedeljnih izbora u Zrenjaninu , Srbobranu i Apatinu daju za pravo SNS i SPS da smatraju da je potrebno raspisati pokrajinske izbore u Vojvodini. Ovi izbori su pokazali da DS više nema nigde neku veliku podrđšku.

dejan

pre 11 godina

Pajtic i DS su predugo upropastavali Vojvodinu! Krajnje je vreme da odu sa vlasti! Pajticu raspisi pokrajinske izbore, smucili ste se narodu, kao reprize Boljeg zivota i Srecnih ljudi!!!

Pepeljuga

pre 11 godina

Normalno kada nema izborne kradje...sledi i normalan ishod...sreca pa nisu bili u Subotici tamo su namazaniji, ali to tuzitelj najbolje zna jer vec godinu dana slucaj drzi na statusu kvo, iako za isti ima dokaze i svu potrebnu dokumentaciju

ZORICA

pre 11 godina

Od vandrednih izbora SNS ce sigurno imati najvise koristi s obzirom da je trenutno najpopularnija stranka u zemlji kojoj svakodnevno pristupa sve veci broj gradjana

Branko

pre 11 godina

Rezultati dopunskih izbora u Srbobranu , Apatonu i Zrenjaninu pokazuju da je volja građana u Vojvodini promenjena i zato sa pravom SNS traži od predsednika skupštine Vojvodine da raspiše pokrajinske izbore. Građani Vojvodine nemaju više poverenje u DS i zato i oni traže promene. Nadamo se da će vrlo brzo doći do prevremenih izbora u Vojvodini.

panco

pre 11 godina

Ako do izbora dodje tesko da ce se DS zadrzati tu gde je sad mogu samo da potonu jos dublje jer svakim danom popularnost SNS ide gore bar se to vidi sad iz ovih izbora.

Bogdanka K

pre 11 godina

Ne samo SNS i SPS već i neke opozicione stranke su svesne da vojvođanska vlada više nema legitimitet i podršku građana, a volja birača se davno promenila.

Inter nos

pre 11 godina

S obzirom da umesto jednog ,SNS sada ima dva predstavnika u pokrajinskom parlamentu,imaju legitimno pravo da traze raspisivaje izbora.

Noca

pre 11 godina

DS-u je postalo jasno da vise nemaju podsku naroda,zato se plase da izadju na varedne pokrajinske izbore da nebi izgubli i to malo vlasti koje imaju

cenzura

pre 11 godina

moze da bude izbora ako SNS ili SPS pobedi u Subotici,pa neka ide i Vojvodina? Da je na ta tri mesta prosle godine pobedio DS,a sada SNS ili SPS,pa i da razumem.Oni tamo pobedili prosle godine,pobedili i sada.Za informaciju ovih silovatelja mozga,u Subotici su osvojili 9.99% i ajde da vidimo da li se promenilo raspolozenje,da je vecina za vas.Pozdrav od neglasaca ni za DS,SPS,SNS

crni domino

pre 11 godina

Ala su vam zadnjice zinule za vlast! Vi imate bolesne umove!
I ovo sto ste osvojili, nestrucno obavljate!
Ostavite se unistenja Srbije!
Zar treba da vas podsecamo da za vama samo pustos ostaje!?
Alo radikalcine!!!!

Milija

pre 11 godina

Lepo Mirovic kaze: "Prvi osnov po kome aktuelna vlast u Vojvodini nema legitimitet je zakonski okvir po kome su sprovedeni prošli izbori jer je Ustavni sud utvrdio da Zakon o nadležnostima Vojvodine nije u skladu sa Ustavom", zato se pokrajinski izbori moraju odrzati jer ova zemlja ima zakone i institucije koje se moraju postovati a u ovom slucaju stvar je jasna.

temun111

pre 11 godina

Jasna situacija. Napokon stranka koja nam je otvorila oci koje su bile zatrovane marketinskim trikovima!! Jasno se vidi koliko je DS unistio nasu drzavu u predhodnom vremenu kojem su proveli na vlasti!!

Kristina J

pre 11 godina

Ove izjave SNS-a i SPS-a su u stvari odraz trenutog stanja u pokrajini, koje se podudaraju i sa mišljenjem i voljom gradjana Vojvodine, što se pokazalo i neki dan na izborima u nekoliko pokirajinskih grada.

Двоглави арапин

pre 11 godina

Свима је јасно да ДС више нема подршку коју је имала пре непуних годину дана бог силних афера њихових чланова па зато и неће расписати изборе. Сем ако се странка тотално не распадне.

BAMBULA

pre 11 godina

Očekivano je da se izbori u pokrajini raspišu uskoro jer nakon afere oko razvojne banke ovoj vladi u pokrajini je odzvonilo.

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

SinisaKragujevac

pre 11 godina

Sada kada bi se odrzali izbori u Vojvodini SNS bi ubedljivo pobedio, jer posle svih afera i raznoraznih otkrica gradjani Vojvodine su spoznali pravo lice DSa i njihovih ljudi koji su usli u politiku iskljucivo radi licnog bogacenja. SNS nudi jednu drugaciju i odgovorniju politiku i SNS je pokazala da je zaista resena da Srbiju oslobodi svake korupcije i organizovanog kriminala.

preletacica

pre 11 godina

Pokrainskih izbora bice uskoro. Kada izadju afere sa Razvojnom bankom, Pajtic ce bezati glavom bez obzira. A djilasu nece pomoci ni Aleksandra Jerkov koja ce ga zameniti. Preletacica je pogresila stranku.

Božana T

pre 11 godina

Gospoda Ješić, Pajtić i Jerkovljeva bi olako da pređu preko realnog stanja, a to je da su potrebni pokrajinski a ne republički izbori. Volja građana - birača, u odnosu na pokrajinsku vladu, se u mnogome promenila što se pokazalo i neki dan.

KO TO TAMO PEVA

pre 11 godina

Što su se svi tako uzmuvali kada sami tvrde da demokrate imaju veliku podršku i većinu u pokrajini. Ako je tako izbori će to samo potvrditi.

Tijana Tikica

pre 11 godina

Pokrajinska vlast nema vise legitimitet. Raspisujte izbore, demokratama se raspadaju i raspustaju odbori ,napustaju ih njihove . Oni ih vise ne podrzavaju .Gradjani zele promene.

Tiha

pre 11 godina

SNS je najjača stranka u Vojvodini. Građani su pokazali u Zrenjaninu i Srbobranu da žele promenu vlasti. Građani su pokazali da im je stalo da žive bolje. SNS je jedina stranka koja može da poboljša standard građana.Građani znaju da SNS zaista radi za interes naroda i države. Dosta nas je DS krao i pljčakao i vojvodina je ostala bez igde ičega, i građani Vojvodine gladuju. Ovo je sramota, kakvu pustoš je DS ostavio za sobom.

zare

pre 11 godina

I Sloba je svojevremeno odbijao da se pokori volji naroda, pa je na kraju bio prinudjen..i opet ce biti isto..istorija se ponavlja, jos kada bi neki naucili nesto iz nje..

Rade

pre 11 godina

Za kratko vreme sve se promenilo. Građani veruju koaliciji SNS i SPS a DS polako gubi svoje glasače. Novi izbori bi potpuno promenili sliku pokrajinske vlasti.

analiza

pre 11 godina

Ako su ta tri biračka mesta reprezentativna (nisu, al ajde da udovoljimo opoziciji) na njima se ne vidi nikakva promena u razmišljanju glasača u Vojvodini.

Osim što je DS na njima dobio više glasova nego u maju 2012-te, stvari se nisu bitnije promenile, a ta činjenica ne ide baš u prilog Mirčićevim željama da za poslanike progura svoje kadrove iz Vojvodine za koje niko nije ni čuo, i za koje često ni njihova rodbina neće dqa glasa, što je i osnovni uzrok gubljenja izbora u zadnjih 12 godina.

Takodje bitan činilac je i to što radikali nisu napravili nikakav, čak ni verbalni otklon od vremena kad su nosili bedževe, a reč "radikal" u Vojvodini ima drugačiju konotaciju nego u ostatku Srbije.

Razloge ne bih nabrajao, ali zbog njih je njihov šef optužen za zločine u Hagu, gde se i dalje nalazi.

Dobrivoje

pre 11 godina

I treba raspisati pokrajinkse izbore, da se vidi kome narod veruje i da se ova katastrofalna vlast sa DS-om na celu skloni jednom za svagda!

Sale81Bg

pre 11 godina

I narodu u Vojvodini je dosta torture DS-a i njihove ,,demokratije’’! Ova vlada dobro radi i narod je to prepoznao,zato i treba raspisati izbore u pokrajini!

Jovica

pre 11 godina

Podrska predlogu SNS za raspisivanje vanrednih pokrajinskih izbora...nek se uvere "demokrate" da nisu bas toliko omiljeni u Vojvodini, kako tvrdi Aleksandra Jerkov!!!

Milan

pre 11 godina

Jedini gubitnik je SPS, a dobitnik SNS, jer je na ova tri mesta SPS osvojio jedno mesto a SNS dva mesta, dok je maju prosle godine bilo obrnuto. Tako da bi trebalo raspisati republicke izbore pa da SPS izleti iz Vlade.

JA

pre 11 godina

Raspisite izbore molim vas... Da li bi rezultat izbora u NS bio isti da su gradjani znali za aferu ATP Vojvodina, da su znali da cete im iz dzepa izvuci 1,3 milijarde dinara,niste bili na vlasti u republici, ni u pokrajni a uspeli ste da izvucete 1,3 milijarde dinara od gradjana, kad se rasvetle afere iz srbijagasa i bajatoviceve afere, raspisite izbore da vidimo ko je pio kafu sa lukom bojovicem, ko dobija audi na poklon, da vidimo sta je sa mlekom, sa saricem, ko je pokrao izbore,gde su arapi, gde je 100 milijardi eura investicija, sta je sa putevima, infrastrukturom,da vidimo tih 41%....rasvetlite sve afere i vase i od ds-s i od sps-a pa nek gradjani odluce... Ja od 2000-te nisam izasao na izbore al sad cu izaci, secam se 90-ih godina i sta ste sve radili. Ali ovo nisu 90-te sad postoji internet i sve vise ljudi ga koristi NE MOZETE UGASITI SVETLO i da vam 100 000 ljudi pise narucene komentare
Raspisite izbore molim vas....

dragi

pre 11 godina

Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazu Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

Panem et circenses

pre 11 godina

Ovi izbori su dokaz da raste rejting SNS-a i u Vojvodini,jer umesto jednog sada imaju dva mesta u pokrajinskom parlamentu.

Izbori su potrebni u Vojvodini

pre 11 godina

Posle rezultata izbora u Zrenjaninu, Srbobranu i Apatinu legitimitet sadašnje vlasti u Vojvodini je doveden u pitanje.

Alex

pre 11 godina

Gradjani zele promene.(Bilja 79, 5. mart 2013 22:03)

Da, ali ne one koje nude SNS i SPS, to nisu promene, to je vraćanje na pre 20 godina.

PIXIES

pre 11 godina

Izbori u 3 opstine u vojvodini pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila od proslogodisnjih izbora.Tome najvise doprinosi Vucic borbom protiv korupcije i krimainala i privlacenjem investicija..Saradnja sa UAE ce mnogo znaciti za prosperitet Vojvodine.
(AleksandarZidarski, 5. mart 2013 21:36)

HAHAHAHAHAAAA...Aleksandre, bilo bi dobro da sledeći put malo razmisliš svojom glavom a ne da ostavljaš komentare po direktivi ljudi iz kancelarije za brze odgovore!
Aleksandre, na teritoriji Vojvodine ima 1.736.090 ljudi sa pravom glasa. Na izbore u ova 3 grada je izašlo 28.618 ljudi. Na izborima u Srbobranu, kandidat SNS Živko Nastić, osvojio je 4.426 glasova, a kandidatkinja DS-a Valerija Tanasijin, osvojila je 3.490 glasova. U Zrenjaninu, za kandidata SNS-a Darka Bađoka glasala su 5.827 birača, dok je za kandidata DS Miodraga Damjanova glasalo 3.865 birača. U Apatinu,za kandidata SPSa glasalo je 6.569 glasača, a za kandidata DS-a 4.441 birača. Dakle, glasalo je ukupno 28.618 glasaca u sve tri opstine. Za sps je glasalo 6.569 glasaca, za sns 10.253 glasaca a za DS 11.796 glasaca, tako da izbori u ove 3 opstine u vojvodini NIKAKO NE pokazuju da se volja gradjana u mnogome promenila, pogotovo ako se uzme u obzir da DS ima vlast u Subotici, Kikindi, Pančevu, Somboru, Kuli, Čoki, Senti, Inđiji, Novom Kneževcu, Sremskoj Mitrovici, Bečeju, Adi, Bačkoj Topoli, Rumi, Vršcu..itd, itd!

vanja

pre 11 godina

Mislim da bi to bila jedina realna odluka.Narod Vojvodine je očigledno shvatio da je napravio grešku.Da vlast može biti mnogo bolja i drugačija i da obećanja naprednjaka nisu bila lažna!

NEDista

pre 11 godina

Mi građani smo na izborima u Srbobranu rekli šta mislimo o DS….to mišljenje dele mnogi u Vojvodini….mi građani želimo da se oslobodimo vlasti DS I satelita koji nas satraše I opljačkaše….

sumorni

pre 11 godina

Čitao sam do ovog momenta:

"Striković je u izjavi Tanjugu istakao da SPS ima potpuno pravo da to pitanje postavi jer, kako je rekao, to "pravo i pripada SPS-u kao vodećoj partiji u Vojvodini u ovom momentu".

Tu sam prekinuo. Ovo društvo nije sasvim u vinkli, pa tako i treba posmatrati ovaj njihov "zahtev"

SPS vodeća partija u Vojvodini?

Btw, na ponovljenim izborima se videlo da većina glasača na 3 izborne jedinice NIJE promenila svoje mišljenje u korist opozicije, pa je teško za očekivati da drugde jeste.

cudim se

pre 11 godina

Ne cudi sto SNS trazi pokrajinske izbore, ali mi nije jasno sta hoce SPS sa svojih 13% (a verovatno i manje). Verovatno da se slepaju sa SNS-om, kao po njihovom starom dobrom obicaju, ko je na vlasti-sa njima smo. Nije im bitno, samo da su na vlasti.

kanibal

pre 11 godina

Ajde radikal paljba sa komentara, idi nadji devojku.

Idi malo medju ljude.

AKo ponoviš to još 100 puta ubedićeš čak i sebe...

konobar

pre 11 godina

Dvoumim se, dal je najveće bisere odvalio Striković iz SPS, onaj iz statističke greške zvane DSS, ili radikal Mirović :)

Mi u stvari hoćemo njih :)))))))))))))))

Pa niste normalni, majke mi xD

Ipak, bambi ide našim dragim radikalskim botovima koji vredno stvaraju paralelno mišljenje naroda svojim preporukama :)

Ako se nešto dovoljno jako želi, onda se to i ostvari :D

severnjak

pre 11 godina

"Zanima me koji je to narod kome je dobro? Meni i mojim komsijama je isto, nezavisno od nacionalnosti, a to isto je LOSE, veoma lose. Necemo vise da gledamo ZUTE i ridje face!
(zeljka, 5. mart 2013 20:05)"

Pa ni ne gledate.

Već mesecima gledate samo u Tomu i Vučića ko Ilija Čvorović u Staljina.

mladenikodinovic_djomla@yahoo.com

pre 11 godina

Potrebno, ne neophodno je sada u Srbiji, pustiti da volja gradjana odluci, prema tome treba raspisati izbore!Jer sigurno nije sada isto stanje kao maja 2012-te god. Ne samo u Vojvodini ocekujemo jos ovakvih inicijativa!Poslusajte volju gradjana, spasite ih od manipulatora!