Nedelja, 03.03.2013.

09:52

Vojvodina: Izbori, tuče, privođenja

Kandidati SNS ubedljivi u Srbobranu i Zrenjaninu, a SPS u Apatinu, u drugom krugu dopunskih pokrajinskih izbora. Optužbe DS i SNS o tučama, dva lica privedena.

Izvor: B92

Vojvodina: Izbori, tuèe, privoðenja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Правник

pre 11 godina

У страху су највеће очи, давно рече наш народ. А на тако нешто ми личи ово понашање чланова ДС-а. Полако, али сигурно постају свесни да им се измиче тло под ногама, а "рањена звер" је у том стању најопаснија и спремна на све.

Громовник

pre 11 godina

Борба против криминала и корупције коју СНС форсира је мисија на дуже стазе. Тачно је да се од тога неће живети боље за дан, два или пет али за пар месеци или година увидеће се сви ефекти тога. Коначно ћемо доћи у ситуацију да криминалци неће више бити у прилици да контролишу државу. Отуда и овакво понашање оних који су у великом страху.

Sanja

pre 11 godina

ДС није показао бригу за пољопривреднике Војводине. Они и даље не
знају шта да сеју, ко ће то да купи и по којој цени.Али су зато
"показали" бригу о млеку и то како? Тако да од тога нико није имао
користи већ само штету.

Obelix

pre 11 godina

Da ste više radili i trudili se narod bi to prepoznao. Vi pokušavate aferom o mleku da uništite seljaka koji treba da glasa za vas. On se čovek bavi poljoprivredom ali nije idiot, ne dozvoljava baš da se gazi po njemu.

Novosađanka

pre 11 godina

Bilo bi poželjno da demokrate ne forsiraju politiku protiv koje su se toooliko borili, batinanje je ipak u Čankovom stilu, ili ne? :)

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

suzana

pre 11 godina

ja sam iance neutralnog politickog opredeljenja ali samo cu jedno reci...ljudima je dojadio ds,i da moram da izaberem birala bih sns pa da vidimo sta ce oni napraviti

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

Opora

pre 11 godina

Drago mi da je SNS pobedila u Zrenjaninu i Srbobranu. Čestitam građanima na promeni vlasti i najjačoj političkoj stranci u Srbiji. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću i SNS-u na novim pobedama, ekonomska situacija će se poboljšati. Verujem da će naprednjaci zaista uspeti da sve svoje ideje sprovedu, da se privuku sve više stranih investicija, otvore nova radna mesta. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

gef2007

pre 11 godina

Vidi se pravo stanje na terenu SPS pobedio u Apatinu, a SNS u Zrenjeninu i Srbobranu, nama drugih to je stanje na terenu vlada dobro radi i to su rezultati.

Mirko

pre 11 godina

"Skupština Vojvodine ima ukupno 120 poslanika..."
Eto gde su "vasi novci"!
Umesto da proporcijanlo broju stanovnika imate najvise 70 poslanika, vi skoro pa duplo. Inace vest je logican tok zbivanja.

Veso

pre 11 godina

Narod više ne može niko da prevari. Dosta su verovali onima koji su ih pljačkali i doveli da žive kao poslednji bednici. Sada biraju one koji će misliti na njih i njihove probleme.

István

pre 11 godina

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.
(manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa, 3. mart 2013 23:43)
Ako znas za ovo,prijavi policiji,ako ne javljas onda si saucesnik ili lazov.Izbor je tvoj,nece da se mesa ni SNS ni DS.

u vojvodini ne vaze zakoni logike

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
Losa ti je matematika jer sabiras babe i zabe.
Pomesao si vecinski i proporcionalni sistem, jer tako odgovara DSu da pravi iluziju o svojoj velicini i navodnoj "volji gradjana".
Ovo je vecinski sistem, i ne moze se zbirno porediti rezultat SPSa koji je imao kandidata na samo jednom mestu, SNS koji je imao kandidata na samo 2 mesta i Dsa na 3 mesta.
To sabiranje moze biti relaventno samo za 1. krug gde su svi imali jednak tretman, a ne za 2. krug.
Ali od Pajticevih manipulatora se nista drugo i ne moze ocekivati.

samo vas gledam

pre 11 godina

Prodje i ovo glasanje.SNS je uspeo da uzme od SPS-a poslanicko mesto u Srbobranu a Apatin i Zrenjanin ostao po starom.Sada mozemo da se okrenemo ekonomiji,investicijama,podizanju zivotnog standarda.Cekamo sta ce po tom pitanju uciniti republicka Vlada.

Arijadna

pre 11 godina

Kako je DS mogao da kupuje glasove na poslednjim parlamentarnim i predsednickim izborima,ne vidim razlog zasto ne bi angazovao neke ljude za batinanje suprotne opcije?!

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

dexx

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

au

pre 11 godina

zanimljivo - 120 poslanika na oko 2 miliona stanovnika. sa druge strane 250 poslanika na 7500000 i postoje misljenja da je broj republickih poslanika veliki dok niko ne pominje AP? Ko placa ove silne poslanike? Po ovome ispada da gradjani AP treba da placaju 120 AP i 70-80 republickih poslanika a ostatak Srbije preostalih 170-180 republickih poslanika? Ovo deluje poprilicno skupo - Bilo bi zanimljvi videti i troskove obrazovnog sistema u AP i ostatku Srbije. Cisto da se konacno sazna da li i ko koga finansira u ovoj nasoj asimetricnoj nazovi drzavi...

da me kap udara

pre 11 godina

Kakva seljana po Vojvodini....
(saigon, 3. mart 2013 21:44)
Moram da se slazem,iako sam iz Vojvodine.
Zasto ne odgovara nikome da iznese na svetlo ovo sto se dogodilo u Srbobranu,u zadnje dve nedelje?

deja vu

pre 11 godina

Znaci i dalje smo ovce.Tucemo se dok se cobani smeju i zadovoljno trljaju ruke.Bez obzira na stanje u drustvu ipak mislim da nismo zasluzili ovako lose vladare od 1945 godine do danas.

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

Milos

pre 11 godina

Slazem se sa Vladimirom da su nam potrebni strucni i mladi ljudi, neka alternativa. Nazalost, tu sansu su ugrabile dveri (3. srbija). Idu sa kampanjom kako su svi isti i sebe predstavljaju kao alternativu. Dobro je pa su vrlo brzo pokazali svoje pravo lice pa ih je vecina gradjana odmah odbacila (bar se nadam). Mislim da mozemo cekati na bolje ljude i 100 godina, necemo ih docekati. Ima mnogo istine u izjavi da je vlada odraz naroda.
Postujem odluku ljudi koji apstiniraju od izbora ali se ne slazem s njom. Mislim da je toliko losa slika o DS-u kod nekih ljudi prouzrokovana kombinacijom objektivnih razloga i negativne kampanje radikala (SNS-a). Neko vreme nisam pratio vesti i naslusao sam se svega i svacega o DS-u iz usta nekih ljudi. Posle vidim u njihovom stanu list koji izdaje SNS i sve ti argumenti se nalaze tamo. Onda kada kazem da DS nije toliko los koliko se cini, ljudi me napadaju da branim DS i da sam izmanipulisan. To mi govore pristalice SNS-a i slicnih partija, i ljudi koji ne izlaze na izbore jer smatraju da su svi isti.
Moze te reci o DS-u ovo ili ono, ali clanovi DS-a nisu agresivci, primitivcine, batinasi i ubice.

manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
To poredjenje je nelogicno i potpuno neutemeljeno. Pomesao si 2 razlicita izborna sistema, proporcionalni i vecinski, i napravio jednu frankenstajnovsku besmislicu, u stilu Minhauzena Pajtica.

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.

Evropa

pre 11 godina

Rezultat posle utakmice SNS-DS je 2:0. Demokratska stranka ispala je iz daljeg takmicenja i vracena je u prvu seosku ligu. SNS ide u Evropu.

Aladin

pre 11 godina

Nema šta, aktivsti DS su baš primer "demokratskih promena" u Srbiji za 12. godina koliko su bili na Vlasti! I posle imaju petlje da prozivaju nekog! Demokratska BRUKA od stranke.

vojvodjanske separatistickolopovske budalastine

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 13:33
Koliko "niko u vojvodini ne glasa za SNS i SPS" vidimo po tome sto dobijaju najvise glasova. Znaci da ipak neko glasa za njih.
A koliko je "volja gradjana" da svi glasaju za DS, vidi se po tome sto ce DSu poci za rukom da 2 puta za godinu dana izgubi od SPSa i SNSa "za koje niko ne glasa".

protiv politicke cenzure

pre 11 godina

"Policija u Srbobranu odredila je zadržavanje D.B. (49) i M.B. (29) iz te opštine zbog osnovane sumnje da su kršili javni red i mir tako što su fizički napali aktiviste SNS, saopšteno je iz Policijske uprave Novi Sad.

U saopštenju se navodi da su njih dvojica, inače aktivisti DS-a"

Kao sto vidimo DS se ponasa divljacki, kao sto se ponasaju i placeni DS komentatori na internetu.
I jos nesto vidimo, a to je "vojvodjanska tolerancija" i "civilizovanost" po kojoj oni toliko odskacu od celog sveta, a narocito od zlih Srba "juzno od Save".
Imajte na umu da ovi izbori uopste ne mogu da uticu na promenu vlasti, pa se opet izbijaju zubi i razbijaju glave.
A zasto? Zato sto Jesic i Pajtic hoce silom da sa 20% glasova uzmu 61 odbornika i apsolutnu vlast suprotno volji biraca.

István

pre 11 godina

"Napadači su, kako tvrde u SNS-u, izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade."
Jednostavno,znate reg.broj,imamo policiju.Pre pola sata sam citao"vest",za to vreme mogli su utvrditi.
Za beznacajna mesta ide na krv,sta cs biti jesenas?

milan

pre 11 godina

Ocigledno je da ovi izgredi samo jednoj stranci odgovaraju a to su napredni radikali. DS ima dovoljno poslanika u parlamentu i nema nikakv interes za upotrebu sile a po najmanje da dolaze sa automobilima pokrajinske vlade da bi onda po logici naprednjaka mogli i da ostave vizitne karte. Da policija nije izasla odmah kada je bila pozvana je samo jos jedan dokaz sa kime ko saradjuje. Izgleda da ce javnost opet mucki naprednjaka nasesti kao sa dzakovima ispred skupstine. Ah da nisam ni znao da da naprednjaci imaju istu uniformu kao Vulin crne boje.

cickavi01

pre 11 godina

Vreme je za promene i u Vojvodini!
(Mr Bean, 3. mart 2013 19:44)

U potpunosti se slazem sa tobom jer 99% gradjana zeli isto.
Imam samo jedno pitanje.
Ko ce da nas povede u te promene?
Koliko znam za sebe shvatio sam da jednostavno takvih ljudi nema.
Svaki put kad su neki izbori svi stalno obecavaju bolji zivot a od toga nista.
Koliko vas bolje zivi od proslog glasanja???
A sta mislite kako zivi taj politicar kojeg ste birali???
Sta vi imate od posle izbora a sta ima taj politicar kojeg ste birali??
Evo ja nista a radim kao konj a politicar za kojeg sam glasao kako vidim otvorio par firmi ima novu kucu i nova kola+bankovni racun od 25000 eura(zvanicno prikazano) i to samo za jedan mandat(necu reci koji je politicar jer mi nece objaviti komentar).
Neki se tuku u njihovo ime a nista bolje nezive od mene mozda cak i gore.
Ja vam ljudi vise neizlazim na izbore pa makar se pakao otvorio jer nema svrhe glasati.
A vi ostali gradjani ako dosad niste naucili sta vam politicari ddonose onda nemam sta da vam kazem sem sretno u podrzavanju istih kojima je cilj samo licno bogatstvo.
Adios amigos.

Vladimir

pre 11 godina

Smešni ste mi i jedni i drugi. Ono što su ljubitelji DS-a radili u toku i posle republičkih izbora, sada rade ljubitelji lika i dela Ace Vučića. Spamuju nas komentarima podrške. Kada bi neko neupućen pročitao vaše komentare zaključio bi da u Srbiji pod velikim Acom teku med i mleko. Ili, da se u Srbiji živelo kao u Švedskoj pod velikim Borisom. A dovoljno je izaći na ulicu pa shvatiti da ni jedni ni drugi ne valjaju. Samo nas guraju sve dublje i dublje u ponor. Vreme je za neke nove ljude. Mlađe, stručnije i poštenije. Dosta mi je ovih što nas maltretiraju poslednjih 20 godina.

ZoranNS

pre 11 godina

To se očekivalo, čim je jedan iz DS prebijen i leži u bolnici, da će SNS naći isto takvu žrtvu, samo što su to batinaši "izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade", a da policija nije nevina u toj igri ukazuje selektivno hapšenje, SNS isprovocira tuču a onda se DS hapsi, sve je to već viđeno.

lesnica

pre 11 godina

napred DS morate da pobedite samo pobeda dolazi u obzir nema razloga za ikakva sukob zna se koja je partija najjaca odnosno koalicija podrska ljudima iz DS.

roxi

pre 11 godina

koji lud narod, ovo nema valjda nigde u evropi, a mozda srbija i nije za evropu. sto se mleka tice, jeste toxicno, a i nemacki mediji su javili da je iz srbije uvezena hrana za stoku toxicna. toliko o sadasnjem ministru, a i drugim licnostima sa sadasnje politicke scene srbije. ovaj cirkus sa ovim ludim partijama, ovo je sada podmetanje sa strane vuciceve stranke, ali nije ni ds nista bolji, mozda su im metode nesto drugacije. narodu ovakvo stanje savrseno odgovara, jer da ne, vec bi sve ove ludake oterali motkama i srbije.

mistral

pre 11 godina

Govorilo se da je DS pun pametnih ljudi, stručnjaka da poseduje veliki ekononomski potencijal. Svemu sudeći i na osnovu ovih dešavanja pamet i potencijal se koriste veoma pogrešno.

budući bivši demokrata

pre 11 godina

Ovakvo ponašanje opozicije blago rečeno stvarno nije primereno evropskoj zemlji u 21. veku. To je taj agresivni, destruktivni, makijavelistički način rukovođenja strankom koji sve više tera ljude od njih.

analiziram

pre 11 godina

Najveca izlaznost u Srbobranu...nekom to ne odgovara.SNS zaustavlja glasace i vraca ih.DS se prepire i prebija SNS-ovca.Molicu marku i registarski broj vozila vojvodjanske vlade,koja je navodno u to umesana.Sta je duznost policije,nego da odrzava javni red i mir??? Zbog cega to nece da radi iako to traze od njih??Ko je ministar policije?Zbog cega nema incidenta u Apatinu,gde su protivkandidati SPS i DS?

KOZA I ROG

pre 11 godina

DS tvrdi da SNS napada ljude po Srbobranu, a nigde ni jednog imena, ni jednog inicijala. Sve sami fantomi. U ovom slučaju imamo privedena lica, a i inicijale. Ako laže koza, ne laže rog.

Simbil

pre 11 godina

Čitajući ove komentare vidim da je većina iz tabora SNS-ovaca i to van Vojvodine. To se vidi potome što uopšte ne razumeju izbornu proceduru za Skupštinu APV. Ne shvataju da iako na svim mestima pobede predstavnici SNS-a i SPS-a da se u strukturi Skupštine APV neće ništa ni za dlsku promeniti. I u tom slučaju će skupštinska većina imati isti broj poslanika koliko je imala i pre ovih dopunskih izbora. Čudi me otkud tolika halabuka od strane SNS-ovaca. Dajte se malo obrazujte, pa onda iznosite svoje mišljenje (želje). Ovako delujete kao gomila zarobljenih umova.

Маатонац

pre 11 godina

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?
(klosar72, 3. mart 2013 18:01)
Само један. Без пакетића са ужеглим намирницама и обећањима око куповине огрева и сл.

Knicaninac

pre 11 godina

LoL Zrenjanin oduvek demokratski???

Pa moj sugradjanine, imam jednu losu vest za tebe.
Zrenjanin je jedna od rupa ako ne i jedina u kojoj je SPS pobedio cak i 5. oktobra 2000. godine.
Da da, kad su svi bili za promene mi smo ti bili za skok u ambis.

Nadji na internetu ima arhiva rezultata. Ako mi ne verujes.

o kako je lepo biti glup

pre 11 godina

To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.
(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)

Ja znam da vi napredni niste bas preterano informisani,pismeni i inteligentni i zato cu da ti pomognem.

"Prema konačnim i zvaničnim rezultatima, u pokrajinskom parlamentu koalicija "Izbor za bolju Vojvodinu - Bojan Pajtić" imaće 58, a lista "Pokrenimo Vojvodinu - Tomislav Nikolić" 22 poslanika. "
A sad c emo preskociti malo casova iz matematike i doci samo do cinjenice da je 58 vece od 22.
22x2=44 sto je opet manje od 58?

p.s. Evo ako zelis ostavi mali da ti posaljem jedan digitron o mom trosku.

pa valjda ima neko pametniji?

pre 11 godina

Vucicu reaguje vise molim te!Preklinjem te!
Ja kao neko ko je glasao za tebe ne mogu vise da citam komentare koje ovi nasi salju.Pa samo stvaraju kontraefekat!
Oni ne znaju sta pisu.Nemaju osnovne informacije,ne znaju matematiku,pravopis im je katastrofa.Jednom recju UZAS za nas normalne koji smo glasali za SNS i koji vam jos uvek verujemo.
Ali ne dozvolite da nas ovakvi brukaju!

p.s. Ili to mozda radi DS da bi nas ocrnio?

Repetitorij

pre 11 godina

Kod izbora u Apatinu, Srbobranu i jednoj izbornoj jedinici važno je znati da su dosadašnji poslanici iz ovih izbornih jedinica bili u Apatinu iz SPA-a, u Srbobranu iz SPS-a i u Zrenjaninu iz SNS-a. Dakle , oni su kumulirali funkcije ,pa su morali podneti ostavke na poslaničke mandate. Radije su ostali na vlastodržačkim pozicijama u svojim opštinama, što najbolje govori gde se nalazi novac i gde se donose važne odluke. DS na prošlim izborima nije ušla u svim ovim izbornim jedinicama ni u ,,finale,,. Prema tome iako ne pobedi ni u jednoj od ovih izbornih jedinica DS je već dobitnik, jer je u odnosu na prošle izbore udvostručila broj dobijenih glasova i to u onim izbornim jedinicama koji joj tradicionalno nisu bile naklonjene. Realno gledajući sada je jedini gubitnik SPS , jer je već izgubila Srbobran. Dobitnik može biti SNS i to na račun SPS-a ili eventualno DS (meni se čini malo verovatno). Što se tiče incidenata izazvanih u Srbobranu siguran sam da su to učinile pristalice SNS-a, jer je to ipak manir bivših radikala, a i vozila u kojima su bili izazivači incidenata bila su beogradskih registracija. Inače, Srbobran je ovih dana preplavljen članovima i simpatizerima SNS-a iz raznih krajeva Srbije. Ne znam čemu sve to kad poslaničko mesto u Skupštini APV ne donosi baš neke benefite. Kakav god bude rezultat ovih izbora vladajuća većina neće biti umanjena ni za jednog poslanika , niti će opozicija dobiti poslanika više.

jado ljudska

pre 11 godina

Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)

Da sam vam ja nadredjen botovi ne bi ni dinara dobili,Jos bi vam zauske nalupao.Kako mozete samo da pisete ovakve gluposti i samo brukate stranku kojoj pokusavate da pomognete?
Kazes slom?
Ma strasno,SNS ce imati oko 25% odbornika a DS ce i dalje da vlada.Stvarno ste ih uzdrmali zesce.

boba

pre 11 godina

Svako ima pravo da "da" glas kandidatu, kojeg smatra da je dobar i da u njega ima poverenje, i kad se saberu svi rezultati, videce se koji su kandidati pobedili. Zasto je potrebno praviti guzvu i dizati nepotrebne tenzije.

istinito

pre 11 godina

SNS za 6 meseci vise pokazala nego zuti za 12 godina, bez sumnje ce narod sada glasati ispravno.
(neutralno, 3. mart 2013 18:57)

Druze BOT-e neutralnost prodaj nekom drugom.Niko ovde nije glup.Ti si klasicna radikalcina,cak ne znas to ni da prikrijes.
A sad malo o rezultatima za 6 meseci :
1. Zaduzili se preko 5 milijardi,gde su pare NE ZNAMO
2. Pustili 3500 kriminalaca iz zatvora (naglasak na Knezevicu,Urosu Misicu,Kertesu,Dragicu,Dzajicu)
3. Nasilno "upodobljavanje" vlasti
4. Poskupljenja svega redom,samim ti mi pad standarda
5. Investicije 0 (i slovima NULA)
6. Nezaposlenost u porastu
7. Partijsko zaposljavanje u punom jeku
8. "Legalizovanje" krsenja zakona i trovanja gradjanstva mlekom
9. Ministri i funkcioneri sa kupljenim i falsifikovanim diplomama
10. Priznavanje drzave Kosovo

Ovo je prvih 10 stvari kojih sam se setio,ima toga jos koliko hoces.

Sudeci po rezultatima rada SNS treba da zavrsi ispod cenzusa.

Lala Vojvođanski

pre 11 godina

Ovo je smešno. Nekoliko dana uoči izbora i to baš u Srbobranu je počelo batinanje po gradu. Ovo smrdi na nameštaljku iz kilometra... Svako ko misli svojom glavom može videti da nešto ovde nije u redu.

Mirko67

pre 11 godina

Ma i posle 1000 krugova pobediće onaj bolji koji će u ovim gradovima uspostaviti pravo i rad. Pa gospodo ko je bolji neka pobedi.

klosar72

pre 11 godina

"Колико је потребно кругова да би демократе победиле у Војводини?
(Маратонац, 3. mart 2013 16:57)"

Već 12 godina je dovoljan jedan krug, ponekad dva, tamo gde se mora.

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?

Paulo Boselli

pre 11 godina

Posle sramnih poteza koje je napravio DS prilikom i ovih izbora, sto moram da priznam da me i nije puno iznenadilo sa njihove strane i shvatio sam da oni nemaju granicu, siguran sam da ce kandidati SNS odneti ubedljivu pobedu.

Двоглави арапин

pre 11 godina

Потребно је вратити се мало у прошлост, да би се подсетили како се су неки људи "демократски" односили према неистомишљеницима из сопствене странке. Онда ће свима бити јасно на шта су спремни сада, кад су у питању људи из супротног табора.

branko gde su mi lekovi

pre 11 godina

Treba izaci na izbore i podrzati stranku koja ne unistava srpskog seljaka preko mleka, i sto ne tuce gradjane uoci izbora.

Lukić Miroslav

pre 11 godina

Изборна тишина

У време изборне тишине
Проговориле су и батине.
Избиле су страначке туче,
Ко ће дебљи крај да извуче?

Није ни важно што се туку;
Што Србобрану праве бруку?
Србобран добар глас словио
Ово никако није заслужио!

Лукић Мирослав

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Ovo je pravi dokaz da kombinovnai sistem u Vojvodini je flagrantno kršenje demokratije i da manjina vlada nad većinom.
Pod hitno menjati izbirni sistem .
Pravi odnos snaga u Vojvođansko parlamentu je prvi krug izbora za poslanike u pokrajnskom parlamentu. Mada, i taj rezultat j pod sumnjom jer se zna šta se dešavalo u toku izbornog procesa.

022

pre 11 godina

Ма то су само локални избори, немојте се нервирати зна народ ко ради и ко је показао своје резултате.

samo vas gledam

pre 11 godina

(Backa, 3. mart 2013 14:39)
Eto kako povrsno citate,pa onda i komentarisete.Nije napisano 100 komentara,vec minusa.Ja sam samo obican glasac i ne bojim se nicega,ali ne padam na POPULIZAM.Svi gledaju da se ovajde na polozajima ko god da dodje,ali nam ne trebaju oni koji bi silom da resavaju stvari.Nemojte samo o postenim, preobucenim radikalima.Bar na lokalnom nivou znamo koliko je ko posten.Ne trebaju nam silnici.

zr

pre 11 godina

Kaiser:" Glupost.
U ove tri opštine su i do sad vladali
socijalisti i radikali, tako da jedini
dobitnik može biti DS ako otkine
makar jednu od ove tri opštine."

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.

Kaiser

pre 11 godina

"Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih!
(zr, 3. mart 2013 15:16)"

Nema nikakvog lupetanja dragi moj zapenušani prijatelju, rezultati izbora su lako proverljivi :)

Delegati u skupštini Vojvodine birani po većinskom sistemu (što je i danas slučaj) su bili:

1. Apatin - Smiljanić Živorad (SPS)
2. Srbobran - Mladenović Zoran (SPS)
3. Zrenjanin, izborno mesto br. 3 - Bošnjak Ivan (radikal)

Znanje je moć, a u eri interneta podatci su lako dostupni :)

Ali, vi sigurno ne pričate o izborima za poslanike u skupštini Vojvodine? Možda pričate o lokalnim izborima? Istina je, Zrenjanin je oduvek bio demokratski, čak i na poslednjim izborima je demokratska opcija pobedila, tako da ste tu u pravu.

A "rešili ste ih se" onda kad je g. Knežević (od ranije poznat policiji) kupio odbornika LSV. Što će valjda značiti da su oni iz LSV koji su glasali za nju, od tog momenta glasati za vas? :D

G. Kneževiću (poznat iz najnovije afere zataškavanja toksičnog mleka) je "napakovan" zatvor onog momenta kad su u sefu koga je on zakupio, i od koga je samo on imao ključeve, nadjena velika količina novca, čije je poreklo samo on znao.

Ne znam kako bi se to danas zvalo, ali tada je to zaslužilo krivičnu istragu, koju su prekinule nove vlasti, jer je to valjda bila cena njegovog prelaska u njihove redove. Kao dodatak im je "dao" i opštinsku vlast u Zrenjaninu (videti drugi pasus pre ovog), jer sloboda nema cenu, a on zna da se u novu kuću ne ulazi praznih ruku. :)

Biba

pre 11 godina

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.
(zr, 3. mart 2013 15:16)

Slažem se, bez lupetanja, ali bi i ti trebao da poslušaš svoj savet. Zrenjanin je oduvek bio demokratski, ali ovi izbori za većinca nisu bili na teritoriji celog Zrenjanina, već biračke jedinice koja nikad nije bila za demokrate. Malo informisanja nikad nije naodmet.

Backa

pre 11 godina

Zaista Vam ne bih bio u kozi, nije vama lako.Mnogo si ubedjen da ce biti 100 komentara za dva minuta, a iskreno svi znaju da oni koji su nemocni pokusavaju da se izjasnjavaju bez pravne i sustinske pozadine, svakog komentara. A pro po toga, polako...doci ce i jednom i to uskoro i dan kada oni koji ne uvidjaju da im urnisete grad...da li jer Vam jos uvek slepo veruju ili su jedni od vas... da pravite investicije ali u svoju korist i za svoj dzep...uzivajte u poslednjim trenucima

Darko

pre 11 godina

U sve tri jedinice na prethodnim izborima su prošli kandidati vladajuće koalicije jedan naprednjaka i dvoje socijalista, tako da nikakve posledice to ne ostavlja na vladajući koaliciju u Vojvodini...
Jedino iznenađenje može da se desi u Srbobranu, a ako se desi da prođe kandidat DS-a to bi više govorilo o padu podrške "patrijotskoj" koaliciji...

István

pre 11 godina

Ovo je sudbonosna za nas Vojvodane.Ko ce dobiti radno mesto(ne za sitne pare).Iz SNS-a ili iz DS-a.
Za ovo treba ponuditi mito,prebiti ljude?
Oni "istinski" vojvodani,nece dugo tolerisati,bar se nadam.

samo vas gledam

pre 11 godina

Sto su smesni ovi SNS navijaci.Nisu upuceni da su u ovim gradovima uvek oni bili jaci,i da se nista ne menja.Samo da vas obavestim,u mom gradu nikada necete dobiti vise od 15% pa i da napisete 1000 hvalospeva.Pozdrav iz vojvodjanskog grada.OCEKUJEM 100 "-" ZA KOMENTAR ZA 2 MINUTA!

Kaiser

pre 11 godina

"@(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)"

Istina je surova, i život nije uvek dobar prema nama.

Prebolećeš već ti to...

Polaziš od pretpostavke da je pitanje ko će vladati Vojvodinom političko pitanje, a nije. To je civilizacijsko pitanje. I rezultati su takvi da vi, radikali, njome nećete nikada vladati. Nikad. To je naprosto stvar civilizacijskog izbora. Nebitno je ko će. Vi, koji ste nas trpali u stočne vagone i tako slali kućama-nećete.

A da se vratimo i na političko pitanje, koje je tebi bitnije. Evo ti činjenica, pa ih ti obrći i gledaj kako ti je volja:

Prvi krug, Srbobran, izbor 2012-te:

Kandidat DS 1.267 glasova (14,67%) Prvi krug 2013-te- 2.161 (28,10%)

Prvi krug, Apatin, izbor 2012-te:

Kandidat DS 2.203 glasova (13,82%%) Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Prvi krug, Zrenjanin, izbor 2012-te:

Kandidat DS =Nije prošao= Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Čudni rezultati za nekog ko je "pukao, u rasulu, itd"?

Obzirom da zdrav razum kaže da ne mogu svi da dobiju, živo me interesuje ko je onda izgubio?

Za "kredit" za koga samo ti znaš, a koji "otplaćuje cela Srbija" se ne sekiraj. Radije se sekiraj za kredit od 5,5 milijardi, koje ste za ovih 6 meseci podigli, pare koje niko do sad još nije video osim vas, a koje će te vraćati samo vi.

Ne možete me uvrediti. Radikalskog primitivizma, laži, moralne bede sam se nagledao za zadnjih 20 godina, i vi me ne možete čak ni znenaditi, a kamo li uvrediti.

Eto, toliko. Uživajte.

vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 11:33
To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.

Steva REŠ

pre 11 godina

Zna Đilas šta se sprema Vojvođanskom delu DS-a. Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Veliki je lopovluk vladao Srbijom za vreme vladavine DS-a i Borisa Tadiće. Od najviših državnih funkcionera DS-a, pa do "funkcionerčića" DS-a na lokalu, a u tome su prednjačili vojvođanski funkcioneri DS-a.

Skylarkin

pre 11 godina

Redakcijo B92, ukoliko imate tehničkih mogućnosti, da li možete da pored komentara sns-botova docrtate stranačku ikonicu, kao što android korisnici imaju svoju? Mislim da bi to značajno podiglo kvalitet sadržaja i da bi posetioci pozdravili.

acivoj

pre 11 godina

Naprednjaci su vec poslali svoje jedinice da presrecu gradjane ispred birackih mesta i kupuju glasove. 1000 dinara
(Aki, 3. mart 2013 10:09)

ocigledno si pobrkao naprednjake sa demokratama

Icarus

pre 11 godina

@conquistador, 3. mart 2013 10:42 - Ako nisi primetio sva 3 kandidata DS su prosli u 2 krug, iako su ti tvoji tvrdili da su vec pukli. Jel ti sada isto tako tvrdis? Iskreno ne verujem da ce SNS uopste proci od ova 2 kandidata sto ima, eventualno ako su bas dobro "podmazali" da prodje 1.

Milica

pre 11 godina

Uzeo sam pare od prerusenih radikala i ubacio prazan listic u kutiju muahahahahaha XD
(Miksa, 3. mart 2013 10:54)
Uh, ala si ih zeznuo, na kraju će i tvoj prazan listić iskoristiti da se instaliraju, ustvari, zacementiraju u vladi.

Nemanja

pre 11 godina

Smešno mi je kako se ovde lože glasači naprednjaka (i pomalo SPS-a), kao da su u pitanju nekakvi sudbonosni izbori. Troše se ogromne pare, kupuju se i zastrašuju birači, a sve da bi u Srbobranu naprednjački poslanik zamenio SPS-ovca - pošto ne postoje teoretske šanse da se u druge dve biračke jedinice situacija promeni. U Apatinu će SPS vedriti i oblačiti dokle god je Živka Smiljanića, a u Zrenjaninu je u pitanju izborna jedinica skrojena da se prepusti naprednjacima. što jes' jes', i DS se služi istim kvarnim taktikama, ali njih u suštini zabole - imaju 58 poslanika šta god da se desi.

Kaiser

pre 11 godina

"Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)"

Glupost.

U ove tri opštine su i do sad vladali socijalisti i radikali, tako da jedini dobitnik može biti DS ako otkine makar jednu od ove tri opštine.

A već je dobitnik, jer je na ovim izborima dobio mnogo više glasova nego na prethodnim. Na prethodnim je od ovih 6 imao 2 kandidata za drugi krug, sada ima sva tri.

Eto ti komentar, dobar je koliko i Pajtićev.

Da, da ne zaboravim, i sa ova tri ćete ponovo imati skoro 30% u skupštini Vojvodine. Skoro 30%.

odlazeci

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

Skylarkin

pre 11 godina

Redakcijo B92, ukoliko imate tehničkih mogućnosti, da li možete da pored komentara sns-botova docrtate stranačku ikonicu, kao što android korisnici imaju svoju? Mislim da bi to značajno podiglo kvalitet sadržaja i da bi posetioci pozdravili.

istinito

pre 11 godina

SNS za 6 meseci vise pokazala nego zuti za 12 godina, bez sumnje ce narod sada glasati ispravno.
(neutralno, 3. mart 2013 18:57)

Druze BOT-e neutralnost prodaj nekom drugom.Niko ovde nije glup.Ti si klasicna radikalcina,cak ne znas to ni da prikrijes.
A sad malo o rezultatima za 6 meseci :
1. Zaduzili se preko 5 milijardi,gde su pare NE ZNAMO
2. Pustili 3500 kriminalaca iz zatvora (naglasak na Knezevicu,Urosu Misicu,Kertesu,Dragicu,Dzajicu)
3. Nasilno "upodobljavanje" vlasti
4. Poskupljenja svega redom,samim ti mi pad standarda
5. Investicije 0 (i slovima NULA)
6. Nezaposlenost u porastu
7. Partijsko zaposljavanje u punom jeku
8. "Legalizovanje" krsenja zakona i trovanja gradjanstva mlekom
9. Ministri i funkcioneri sa kupljenim i falsifikovanim diplomama
10. Priznavanje drzave Kosovo

Ovo je prvih 10 stvari kojih sam se setio,ima toga jos koliko hoces.

Sudeci po rezultatima rada SNS treba da zavrsi ispod cenzusa.

samo vas gledam

pre 11 godina

Sto su smesni ovi SNS navijaci.Nisu upuceni da su u ovim gradovima uvek oni bili jaci,i da se nista ne menja.Samo da vas obavestim,u mom gradu nikada necete dobiti vise od 15% pa i da napisete 1000 hvalospeva.Pozdrav iz vojvodjanskog grada.OCEKUJEM 100 "-" ZA KOMENTAR ZA 2 MINUTA!

Steva REŠ

pre 11 godina

Zna Đilas šta se sprema Vojvođanskom delu DS-a. Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Veliki je lopovluk vladao Srbijom za vreme vladavine DS-a i Borisa Tadiće. Od najviših državnih funkcionera DS-a, pa do "funkcionerčića" DS-a na lokalu, a u tome su prednjačili vojvođanski funkcioneri DS-a.

Kaiser

pre 11 godina

"@(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)"

Istina je surova, i život nije uvek dobar prema nama.

Prebolećeš već ti to...

Polaziš od pretpostavke da je pitanje ko će vladati Vojvodinom političko pitanje, a nije. To je civilizacijsko pitanje. I rezultati su takvi da vi, radikali, njome nećete nikada vladati. Nikad. To je naprosto stvar civilizacijskog izbora. Nebitno je ko će. Vi, koji ste nas trpali u stočne vagone i tako slali kućama-nećete.

A da se vratimo i na političko pitanje, koje je tebi bitnije. Evo ti činjenica, pa ih ti obrći i gledaj kako ti je volja:

Prvi krug, Srbobran, izbor 2012-te:

Kandidat DS 1.267 glasova (14,67%) Prvi krug 2013-te- 2.161 (28,10%)

Prvi krug, Apatin, izbor 2012-te:

Kandidat DS 2.203 glasova (13,82%%) Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Prvi krug, Zrenjanin, izbor 2012-te:

Kandidat DS =Nije prošao= Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Čudni rezultati za nekog ko je "pukao, u rasulu, itd"?

Obzirom da zdrav razum kaže da ne mogu svi da dobiju, živo me interesuje ko je onda izgubio?

Za "kredit" za koga samo ti znaš, a koji "otplaćuje cela Srbija" se ne sekiraj. Radije se sekiraj za kredit od 5,5 milijardi, koje ste za ovih 6 meseci podigli, pare koje niko do sad još nije video osim vas, a koje će te vraćati samo vi.

Ne možete me uvrediti. Radikalskog primitivizma, laži, moralne bede sam se nagledao za zadnjih 20 godina, i vi me ne možete čak ni znenaditi, a kamo li uvrediti.

Eto, toliko. Uživajte.

acivoj

pre 11 godina

Naprednjaci su vec poslali svoje jedinice da presrecu gradjane ispred birackih mesta i kupuju glasove. 1000 dinara
(Aki, 3. mart 2013 10:09)

ocigledno si pobrkao naprednjake sa demokratama

Kaiser

pre 11 godina

"Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)"

Glupost.

U ove tri opštine su i do sad vladali socijalisti i radikali, tako da jedini dobitnik može biti DS ako otkine makar jednu od ove tri opštine.

A već je dobitnik, jer je na ovim izborima dobio mnogo više glasova nego na prethodnim. Na prethodnim je od ovih 6 imao 2 kandidata za drugi krug, sada ima sva tri.

Eto ti komentar, dobar je koliko i Pajtićev.

Da, da ne zaboravim, i sa ova tri ćete ponovo imati skoro 30% u skupštini Vojvodine. Skoro 30%.

klosar72

pre 11 godina

"Колико је потребно кругова да би демократе победиле у Војводини?
(Маратонац, 3. mart 2013 16:57)"

Već 12 godina je dovoljan jedan krug, ponekad dva, tamo gde se mora.

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?

odlazeci

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 11:33
To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.

o kako je lepo biti glup

pre 11 godina

To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.
(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)

Ja znam da vi napredni niste bas preterano informisani,pismeni i inteligentni i zato cu da ti pomognem.

"Prema konačnim i zvaničnim rezultatima, u pokrajinskom parlamentu koalicija "Izbor za bolju Vojvodinu - Bojan Pajtić" imaće 58, a lista "Pokrenimo Vojvodinu - Tomislav Nikolić" 22 poslanika. "
A sad c emo preskociti malo casova iz matematike i doci samo do cinjenice da je 58 vece od 22.
22x2=44 sto je opet manje od 58?

p.s. Evo ako zelis ostavi mali da ti posaljem jedan digitron o mom trosku.

jado ljudska

pre 11 godina

Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)

Da sam vam ja nadredjen botovi ne bi ni dinara dobili,Jos bi vam zauske nalupao.Kako mozete samo da pisete ovakve gluposti i samo brukate stranku kojoj pokusavate da pomognete?
Kazes slom?
Ma strasno,SNS ce imati oko 25% odbornika a DS ce i dalje da vlada.Stvarno ste ih uzdrmali zesce.

Milica

pre 11 godina

Uzeo sam pare od prerusenih radikala i ubacio prazan listic u kutiju muahahahahaha XD
(Miksa, 3. mart 2013 10:54)
Uh, ala si ih zeznuo, na kraju će i tvoj prazan listić iskoristiti da se instaliraju, ustvari, zacementiraju u vladi.

Icarus

pre 11 godina

@conquistador, 3. mart 2013 10:42 - Ako nisi primetio sva 3 kandidata DS su prosli u 2 krug, iako su ti tvoji tvrdili da su vec pukli. Jel ti sada isto tako tvrdis? Iskreno ne verujem da ce SNS uopste proci od ova 2 kandidata sto ima, eventualno ako su bas dobro "podmazali" da prodje 1.

Nemanja

pre 11 godina

Smešno mi je kako se ovde lože glasači naprednjaka (i pomalo SPS-a), kao da su u pitanju nekakvi sudbonosni izbori. Troše se ogromne pare, kupuju se i zastrašuju birači, a sve da bi u Srbobranu naprednjački poslanik zamenio SPS-ovca - pošto ne postoje teoretske šanse da se u druge dve biračke jedinice situacija promeni. U Apatinu će SPS vedriti i oblačiti dokle god je Živka Smiljanića, a u Zrenjaninu je u pitanju izborna jedinica skrojena da se prepusti naprednjacima. što jes' jes', i DS se služi istim kvarnim taktikama, ali njih u suštini zabole - imaju 58 poslanika šta god da se desi.

Knicaninac

pre 11 godina

LoL Zrenjanin oduvek demokratski???

Pa moj sugradjanine, imam jednu losu vest za tebe.
Zrenjanin je jedna od rupa ako ne i jedina u kojoj je SPS pobedio cak i 5. oktobra 2000. godine.
Da da, kad su svi bili za promene mi smo ti bili za skok u ambis.

Nadji na internetu ima arhiva rezultata. Ako mi ne verujes.

ZoranNS

pre 11 godina

To se očekivalo, čim je jedan iz DS prebijen i leži u bolnici, da će SNS naći isto takvu žrtvu, samo što su to batinaši "izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade", a da policija nije nevina u toj igri ukazuje selektivno hapšenje, SNS isprovocira tuču a onda se DS hapsi, sve je to već viđeno.

Lukić Miroslav

pre 11 godina

Изборна тишина

У време изборне тишине
Проговориле су и батине.
Избиле су страначке туче,
Ко ће дебљи крај да извуче?

Није ни важно што се туку;
Што Србобрану праве бруку?
Србобран добар глас словио
Ово никако није заслужио!

Лукић Мирослав

zr

pre 11 godina

Kaiser:" Glupost.
U ove tri opštine su i do sad vladali
socijalisti i radikali, tako da jedini
dobitnik može biti DS ako otkine
makar jednu od ove tri opštine."

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.

Kaiser

pre 11 godina

"Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih!
(zr, 3. mart 2013 15:16)"

Nema nikakvog lupetanja dragi moj zapenušani prijatelju, rezultati izbora su lako proverljivi :)

Delegati u skupštini Vojvodine birani po većinskom sistemu (što je i danas slučaj) su bili:

1. Apatin - Smiljanić Živorad (SPS)
2. Srbobran - Mladenović Zoran (SPS)
3. Zrenjanin, izborno mesto br. 3 - Bošnjak Ivan (radikal)

Znanje je moć, a u eri interneta podatci su lako dostupni :)

Ali, vi sigurno ne pričate o izborima za poslanike u skupštini Vojvodine? Možda pričate o lokalnim izborima? Istina je, Zrenjanin je oduvek bio demokratski, čak i na poslednjim izborima je demokratska opcija pobedila, tako da ste tu u pravu.

A "rešili ste ih se" onda kad je g. Knežević (od ranije poznat policiji) kupio odbornika LSV. Što će valjda značiti da su oni iz LSV koji su glasali za nju, od tog momenta glasati za vas? :D

G. Kneževiću (poznat iz najnovije afere zataškavanja toksičnog mleka) je "napakovan" zatvor onog momenta kad su u sefu koga je on zakupio, i od koga je samo on imao ključeve, nadjena velika količina novca, čije je poreklo samo on znao.

Ne znam kako bi se to danas zvalo, ali tada je to zaslužilo krivičnu istragu, koju su prekinule nove vlasti, jer je to valjda bila cena njegovog prelaska u njihove redove. Kao dodatak im je "dao" i opštinsku vlast u Zrenjaninu (videti drugi pasus pre ovog), jer sloboda nema cenu, a on zna da se u novu kuću ne ulazi praznih ruku. :)

Simbil

pre 11 godina

Čitajući ove komentare vidim da je većina iz tabora SNS-ovaca i to van Vojvodine. To se vidi potome što uopšte ne razumeju izbornu proceduru za Skupštinu APV. Ne shvataju da iako na svim mestima pobede predstavnici SNS-a i SPS-a da se u strukturi Skupštine APV neće ništa ni za dlsku promeniti. I u tom slučaju će skupštinska većina imati isti broj poslanika koliko je imala i pre ovih dopunskih izbora. Čudi me otkud tolika halabuka od strane SNS-ovaca. Dajte se malo obrazujte, pa onda iznosite svoje mišljenje (želje). Ovako delujete kao gomila zarobljenih umova.

cickavi01

pre 11 godina

Vreme je za promene i u Vojvodini!
(Mr Bean, 3. mart 2013 19:44)

U potpunosti se slazem sa tobom jer 99% gradjana zeli isto.
Imam samo jedno pitanje.
Ko ce da nas povede u te promene?
Koliko znam za sebe shvatio sam da jednostavno takvih ljudi nema.
Svaki put kad su neki izbori svi stalno obecavaju bolji zivot a od toga nista.
Koliko vas bolje zivi od proslog glasanja???
A sta mislite kako zivi taj politicar kojeg ste birali???
Sta vi imate od posle izbora a sta ima taj politicar kojeg ste birali??
Evo ja nista a radim kao konj a politicar za kojeg sam glasao kako vidim otvorio par firmi ima novu kucu i nova kola+bankovni racun od 25000 eura(zvanicno prikazano) i to samo za jedan mandat(necu reci koji je politicar jer mi nece objaviti komentar).
Neki se tuku u njihovo ime a nista bolje nezive od mene mozda cak i gore.
Ja vam ljudi vise neizlazim na izbore pa makar se pakao otvorio jer nema svrhe glasati.
A vi ostali gradjani ako dosad niste naucili sta vam politicari ddonose onda nemam sta da vam kazem sem sretno u podrzavanju istih kojima je cilj samo licno bogatstvo.
Adios amigos.

Vladimir

pre 11 godina

Smešni ste mi i jedni i drugi. Ono što su ljubitelji DS-a radili u toku i posle republičkih izbora, sada rade ljubitelji lika i dela Ace Vučića. Spamuju nas komentarima podrške. Kada bi neko neupućen pročitao vaše komentare zaključio bi da u Srbiji pod velikim Acom teku med i mleko. Ili, da se u Srbiji živelo kao u Švedskoj pod velikim Borisom. A dovoljno je izaći na ulicu pa shvatiti da ni jedni ni drugi ne valjaju. Samo nas guraju sve dublje i dublje u ponor. Vreme je za neke nove ljude. Mlađe, stručnije i poštenije. Dosta mi je ovih što nas maltretiraju poslednjih 20 godina.

István

pre 11 godina

Ovo je sudbonosna za nas Vojvodane.Ko ce dobiti radno mesto(ne za sitne pare).Iz SNS-a ili iz DS-a.
Za ovo treba ponuditi mito,prebiti ljude?
Oni "istinski" vojvodani,nece dugo tolerisati,bar se nadam.

Lala Vojvođanski

pre 11 godina

Ovo je smešno. Nekoliko dana uoči izbora i to baš u Srbobranu je počelo batinanje po gradu. Ovo smrdi na nameštaljku iz kilometra... Svako ko misli svojom glavom može videti da nešto ovde nije u redu.

Backa

pre 11 godina

Zaista Vam ne bih bio u kozi, nije vama lako.Mnogo si ubedjen da ce biti 100 komentara za dva minuta, a iskreno svi znaju da oni koji su nemocni pokusavaju da se izjasnjavaju bez pravne i sustinske pozadine, svakog komentara. A pro po toga, polako...doci ce i jednom i to uskoro i dan kada oni koji ne uvidjaju da im urnisete grad...da li jer Vam jos uvek slepo veruju ili su jedni od vas... da pravite investicije ali u svoju korist i za svoj dzep...uzivajte u poslednjim trenucima

022

pre 11 godina

Ма то су само локални избори, немојте се нервирати зна народ ко ради и ко је показао своје резултате.

Biba

pre 11 godina

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.
(zr, 3. mart 2013 15:16)

Slažem se, bez lupetanja, ali bi i ti trebao da poslušaš svoj savet. Zrenjanin je oduvek bio demokratski, ali ovi izbori za većinca nisu bili na teritoriji celog Zrenjanina, već biračke jedinice koja nikad nije bila za demokrate. Malo informisanja nikad nije naodmet.

milan

pre 11 godina

Ocigledno je da ovi izgredi samo jednoj stranci odgovaraju a to su napredni radikali. DS ima dovoljno poslanika u parlamentu i nema nikakv interes za upotrebu sile a po najmanje da dolaze sa automobilima pokrajinske vlade da bi onda po logici naprednjaka mogli i da ostave vizitne karte. Da policija nije izasla odmah kada je bila pozvana je samo jos jedan dokaz sa kime ko saradjuje. Izgleda da ce javnost opet mucki naprednjaka nasesti kao sa dzakovima ispred skupstine. Ah da nisam ni znao da da naprednjaci imaju istu uniformu kao Vulin crne boje.

Darko

pre 11 godina

U sve tri jedinice na prethodnim izborima su prošli kandidati vladajuće koalicije jedan naprednjaka i dvoje socijalista, tako da nikakve posledice to ne ostavlja na vladajući koaliciju u Vojvodini...
Jedino iznenađenje može da se desi u Srbobranu, a ako se desi da prođe kandidat DS-a to bi više govorilo o padu podrške "patrijotskoj" koaliciji...

analiziram

pre 11 godina

Najveca izlaznost u Srbobranu...nekom to ne odgovara.SNS zaustavlja glasace i vraca ih.DS se prepire i prebija SNS-ovca.Molicu marku i registarski broj vozila vojvodjanske vlade,koja je navodno u to umesana.Sta je duznost policije,nego da odrzava javni red i mir??? Zbog cega to nece da radi iako to traze od njih??Ko je ministar policije?Zbog cega nema incidenta u Apatinu,gde su protivkandidati SPS i DS?

samo vas gledam

pre 11 godina

(Backa, 3. mart 2013 14:39)
Eto kako povrsno citate,pa onda i komentarisete.Nije napisano 100 komentara,vec minusa.Ja sam samo obican glasac i ne bojim se nicega,ali ne padam na POPULIZAM.Svi gledaju da se ovajde na polozajima ko god da dodje,ali nam ne trebaju oni koji bi silom da resavaju stvari.Nemojte samo o postenim, preobucenim radikalima.Bar na lokalnom nivou znamo koliko je ko posten.Ne trebaju nam silnici.

lesnica

pre 11 godina

napred DS morate da pobedite samo pobeda dolazi u obzir nema razloga za ikakva sukob zna se koja je partija najjaca odnosno koalicija podrska ljudima iz DS.

roxi

pre 11 godina

koji lud narod, ovo nema valjda nigde u evropi, a mozda srbija i nije za evropu. sto se mleka tice, jeste toxicno, a i nemacki mediji su javili da je iz srbije uvezena hrana za stoku toxicna. toliko o sadasnjem ministru, a i drugim licnostima sa sadasnje politicke scene srbije. ovaj cirkus sa ovim ludim partijama, ovo je sada podmetanje sa strane vuciceve stranke, ali nije ni ds nista bolji, mozda su im metode nesto drugacije. narodu ovakvo stanje savrseno odgovara, jer da ne, vec bi sve ove ludake oterali motkama i srbije.

Repetitorij

pre 11 godina

Kod izbora u Apatinu, Srbobranu i jednoj izbornoj jedinici važno je znati da su dosadašnji poslanici iz ovih izbornih jedinica bili u Apatinu iz SPA-a, u Srbobranu iz SPS-a i u Zrenjaninu iz SNS-a. Dakle , oni su kumulirali funkcije ,pa su morali podneti ostavke na poslaničke mandate. Radije su ostali na vlastodržačkim pozicijama u svojim opštinama, što najbolje govori gde se nalazi novac i gde se donose važne odluke. DS na prošlim izborima nije ušla u svim ovim izbornim jedinicama ni u ,,finale,,. Prema tome iako ne pobedi ni u jednoj od ovih izbornih jedinica DS je već dobitnik, jer je u odnosu na prošle izbore udvostručila broj dobijenih glasova i to u onim izbornim jedinicama koji joj tradicionalno nisu bile naklonjene. Realno gledajući sada je jedini gubitnik SPS , jer je već izgubila Srbobran. Dobitnik može biti SNS i to na račun SPS-a ili eventualno DS (meni se čini malo verovatno). Što se tiče incidenata izazvanih u Srbobranu siguran sam da su to učinile pristalice SNS-a, jer je to ipak manir bivših radikala, a i vozila u kojima su bili izazivači incidenata bila su beogradskih registracija. Inače, Srbobran je ovih dana preplavljen članovima i simpatizerima SNS-a iz raznih krajeva Srbije. Ne znam čemu sve to kad poslaničko mesto u Skupštini APV ne donosi baš neke benefite. Kakav god bude rezultat ovih izbora vladajuća većina neće biti umanjena ni za jednog poslanika , niti će opozicija dobiti poslanika više.

pa valjda ima neko pametniji?

pre 11 godina

Vucicu reaguje vise molim te!Preklinjem te!
Ja kao neko ko je glasao za tebe ne mogu vise da citam komentare koje ovi nasi salju.Pa samo stvaraju kontraefekat!
Oni ne znaju sta pisu.Nemaju osnovne informacije,ne znaju matematiku,pravopis im je katastrofa.Jednom recju UZAS za nas normalne koji smo glasali za SNS i koji vam jos uvek verujemo.
Ali ne dozvolite da nas ovakvi brukaju!

p.s. Ili to mozda radi DS da bi nas ocrnio?

István

pre 11 godina

"Napadači su, kako tvrde u SNS-u, izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade."
Jednostavno,znate reg.broj,imamo policiju.Pre pola sata sam citao"vest",za to vreme mogli su utvrditi.
Za beznacajna mesta ide na krv,sta cs biti jesenas?

Milos

pre 11 godina

Slazem se sa Vladimirom da su nam potrebni strucni i mladi ljudi, neka alternativa. Nazalost, tu sansu su ugrabile dveri (3. srbija). Idu sa kampanjom kako su svi isti i sebe predstavljaju kao alternativu. Dobro je pa su vrlo brzo pokazali svoje pravo lice pa ih je vecina gradjana odmah odbacila (bar se nadam). Mislim da mozemo cekati na bolje ljude i 100 godina, necemo ih docekati. Ima mnogo istine u izjavi da je vlada odraz naroda.
Postujem odluku ljudi koji apstiniraju od izbora ali se ne slazem s njom. Mislim da je toliko losa slika o DS-u kod nekih ljudi prouzrokovana kombinacijom objektivnih razloga i negativne kampanje radikala (SNS-a). Neko vreme nisam pratio vesti i naslusao sam se svega i svacega o DS-u iz usta nekih ljudi. Posle vidim u njihovom stanu list koji izdaje SNS i sve ti argumenti se nalaze tamo. Onda kada kazem da DS nije toliko los koliko se cini, ljudi me napadaju da branim DS i da sam izmanipulisan. To mi govore pristalice SNS-a i slicnih partija, i ljudi koji ne izlaze na izbore jer smatraju da su svi isti.
Moze te reci o DS-u ovo ili ono, ali clanovi DS-a nisu agresivci, primitivcine, batinasi i ubice.

samo vas gledam

pre 11 godina

Prodje i ovo glasanje.SNS je uspeo da uzme od SPS-a poslanicko mesto u Srbobranu a Apatin i Zrenjanin ostao po starom.Sada mozemo da se okrenemo ekonomiji,investicijama,podizanju zivotnog standarda.Cekamo sta ce po tom pitanju uciniti republicka Vlada.

Aladin

pre 11 godina

Nema šta, aktivsti DS su baš primer "demokratskih promena" u Srbiji za 12. godina koliko su bili na Vlasti! I posle imaju petlje da prozivaju nekog! Demokratska BRUKA od stranke.

da me kap udara

pre 11 godina

Kakva seljana po Vojvodini....
(saigon, 3. mart 2013 21:44)
Moram da se slazem,iako sam iz Vojvodine.
Zasto ne odgovara nikome da iznese na svetlo ovo sto se dogodilo u Srbobranu,u zadnje dve nedelje?

Evropa

pre 11 godina

Rezultat posle utakmice SNS-DS je 2:0. Demokratska stranka ispala je iz daljeg takmicenja i vracena je u prvu seosku ligu. SNS ide u Evropu.

Маатонац

pre 11 godina

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?
(klosar72, 3. mart 2013 18:01)
Само један. Без пакетића са ужеглим намирницама и обећањима око куповине огрева и сл.

branko gde su mi lekovi

pre 11 godina

Treba izaci na izbore i podrzati stranku koja ne unistava srpskog seljaka preko mleka, i sto ne tuce gradjane uoci izbora.

au

pre 11 godina

zanimljivo - 120 poslanika na oko 2 miliona stanovnika. sa druge strane 250 poslanika na 7500000 i postoje misljenja da je broj republickih poslanika veliki dok niko ne pominje AP? Ko placa ove silne poslanike? Po ovome ispada da gradjani AP treba da placaju 120 AP i 70-80 republickih poslanika a ostatak Srbije preostalih 170-180 republickih poslanika? Ovo deluje poprilicno skupo - Bilo bi zanimljvi videti i troskove obrazovnog sistema u AP i ostatku Srbije. Cisto da se konacno sazna da li i ko koga finansira u ovoj nasoj asimetricnoj nazovi drzavi...

Arijadna

pre 11 godina

Kako je DS mogao da kupuje glasove na poslednjim parlamentarnim i predsednickim izborima,ne vidim razlog zasto ne bi angazovao neke ljude za batinanje suprotne opcije?!

deja vu

pre 11 godina

Znaci i dalje smo ovce.Tucemo se dok se cobani smeju i zadovoljno trljaju ruke.Bez obzira na stanje u drustvu ipak mislim da nismo zasluzili ovako lose vladare od 1945 godine do danas.

mistral

pre 11 godina

Govorilo se da je DS pun pametnih ljudi, stručnjaka da poseduje veliki ekononomski potencijal. Svemu sudeći i na osnovu ovih dešavanja pamet i potencijal se koriste veoma pogrešno.

vojvodjanske separatistickolopovske budalastine

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 13:33
Koliko "niko u vojvodini ne glasa za SNS i SPS" vidimo po tome sto dobijaju najvise glasova. Znaci da ipak neko glasa za njih.
A koliko je "volja gradjana" da svi glasaju za DS, vidi se po tome sto ce DSu poci za rukom da 2 puta za godinu dana izgubi od SPSa i SNSa "za koje niko ne glasa".

dexx

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Ovo je pravi dokaz da kombinovnai sistem u Vojvodini je flagrantno kršenje demokratije i da manjina vlada nad većinom.
Pod hitno menjati izbirni sistem .
Pravi odnos snaga u Vojvođansko parlamentu je prvi krug izbora za poslanike u pokrajnskom parlamentu. Mada, i taj rezultat j pod sumnjom jer se zna šta se dešavalo u toku izbornog procesa.

budući bivši demokrata

pre 11 godina

Ovakvo ponašanje opozicije blago rečeno stvarno nije primereno evropskoj zemlji u 21. veku. To je taj agresivni, destruktivni, makijavelistički način rukovođenja strankom koji sve više tera ljude od njih.

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

boba

pre 11 godina

Svako ima pravo da "da" glas kandidatu, kojeg smatra da je dobar i da u njega ima poverenje, i kad se saberu svi rezultati, videce se koji su kandidati pobedili. Zasto je potrebno praviti guzvu i dizati nepotrebne tenzije.

protiv politicke cenzure

pre 11 godina

"Policija u Srbobranu odredila je zadržavanje D.B. (49) i M.B. (29) iz te opštine zbog osnovane sumnje da su kršili javni red i mir tako što su fizički napali aktiviste SNS, saopšteno je iz Policijske uprave Novi Sad.

U saopštenju se navodi da su njih dvojica, inače aktivisti DS-a"

Kao sto vidimo DS se ponasa divljacki, kao sto se ponasaju i placeni DS komentatori na internetu.
I jos nesto vidimo, a to je "vojvodjanska tolerancija" i "civilizovanost" po kojoj oni toliko odskacu od celog sveta, a narocito od zlih Srba "juzno od Save".
Imajte na umu da ovi izbori uopste ne mogu da uticu na promenu vlasti, pa se opet izbijaju zubi i razbijaju glave.
A zasto? Zato sto Jesic i Pajtic hoce silom da sa 20% glasova uzmu 61 odbornika i apsolutnu vlast suprotno volji biraca.

István

pre 11 godina

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.
(manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa, 3. mart 2013 23:43)
Ako znas za ovo,prijavi policiji,ako ne javljas onda si saucesnik ili lazov.Izbor je tvoj,nece da se mesa ni SNS ni DS.

Paulo Boselli

pre 11 godina

Posle sramnih poteza koje je napravio DS prilikom i ovih izbora, sto moram da priznam da me i nije puno iznenadilo sa njihove strane i shvatio sam da oni nemaju granicu, siguran sam da ce kandidati SNS odneti ubedljivu pobedu.

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

u vojvodini ne vaze zakoni logike

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
Losa ti je matematika jer sabiras babe i zabe.
Pomesao si vecinski i proporcionalni sistem, jer tako odgovara DSu da pravi iluziju o svojoj velicini i navodnoj "volji gradjana".
Ovo je vecinski sistem, i ne moze se zbirno porediti rezultat SPSa koji je imao kandidata na samo jednom mestu, SNS koji je imao kandidata na samo 2 mesta i Dsa na 3 mesta.
To sabiranje moze biti relaventno samo za 1. krug gde su svi imali jednak tretman, a ne za 2. krug.
Ali od Pajticevih manipulatora se nista drugo i ne moze ocekivati.

KOZA I ROG

pre 11 godina

DS tvrdi da SNS napada ljude po Srbobranu, a nigde ni jednog imena, ni jednog inicijala. Sve sami fantomi. U ovom slučaju imamo privedena lica, a i inicijale. Ako laže koza, ne laže rog.

manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
To poredjenje je nelogicno i potpuno neutemeljeno. Pomesao si 2 razlicita izborna sistema, proporcionalni i vecinski, i napravio jednu frankenstajnovsku besmislicu, u stilu Minhauzena Pajtica.

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.

Двоглави арапин

pre 11 godina

Потребно је вратити се мало у прошлост, да би се подсетили како се су неки људи "демократски" односили према неистомишљеницима из сопствене странке. Онда ће свима бити јасно на шта су спремни сада, кад су у питању људи из супротног табора.

Mirko

pre 11 godina

"Skupština Vojvodine ima ukupno 120 poslanika..."
Eto gde su "vasi novci"!
Umesto da proporcijanlo broju stanovnika imate najvise 70 poslanika, vi skoro pa duplo. Inace vest je logican tok zbivanja.

Mirko67

pre 11 godina

Ma i posle 1000 krugova pobediće onaj bolji koji će u ovim gradovima uspostaviti pravo i rad. Pa gospodo ko je bolji neka pobedi.

Veso

pre 11 godina

Narod više ne može niko da prevari. Dosta su verovali onima koji su ih pljačkali i doveli da žive kao poslednji bednici. Sada biraju one koji će misliti na njih i njihove probleme.

gef2007

pre 11 godina

Vidi se pravo stanje na terenu SPS pobedio u Apatinu, a SNS u Zrenjeninu i Srbobranu, nama drugih to je stanje na terenu vlada dobro radi i to su rezultati.

Novosađanka

pre 11 godina

Bilo bi poželjno da demokrate ne forsiraju politiku protiv koje su se toooliko borili, batinanje je ipak u Čankovom stilu, ili ne? :)

suzana

pre 11 godina

ja sam iance neutralnog politickog opredeljenja ali samo cu jedno reci...ljudima je dojadio ds,i da moram da izaberem birala bih sns pa da vidimo sta ce oni napraviti

Obelix

pre 11 godina

Da ste više radili i trudili se narod bi to prepoznao. Vi pokušavate aferom o mleku da uništite seljaka koji treba da glasa za vas. On se čovek bavi poljoprivredom ali nije idiot, ne dozvoljava baš da se gazi po njemu.

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

Sanja

pre 11 godina

ДС није показао бригу за пољопривреднике Војводине. Они и даље не
знају шта да сеју, ко ће то да купи и по којој цени.Али су зато
"показали" бригу о млеку и то како? Тако да од тога нико није имао
користи већ само штету.

Громовник

pre 11 godina

Борба против криминала и корупције коју СНС форсира је мисија на дуже стазе. Тачно је да се од тога неће живети боље за дан, два или пет али за пар месеци или година увидеће се сви ефекти тога. Коначно ћемо доћи у ситуацију да криминалци неће више бити у прилици да контролишу државу. Отуда и овакво понашање оних који су у великом страху.

Правник

pre 11 godina

У страху су највеће очи, давно рече наш народ. А на тако нешто ми личи ово понашање чланова ДС-а. Полако, али сигурно постају свесни да им се измиче тло под ногама, а "рањена звер" је у том стању најопаснија и спремна на све.

Opora

pre 11 godina

Drago mi da je SNS pobedila u Zrenjaninu i Srbobranu. Čestitam građanima na promeni vlasti i najjačoj političkoj stranci u Srbiji. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću i SNS-u na novim pobedama, ekonomska situacija će se poboljšati. Verujem da će naprednjaci zaista uspeti da sve svoje ideje sprovedu, da se privuku sve više stranih investicija, otvore nova radna mesta. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

odlazeci

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

Kaiser

pre 11 godina

"@(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)"

Istina je surova, i život nije uvek dobar prema nama.

Prebolećeš već ti to...

Polaziš od pretpostavke da je pitanje ko će vladati Vojvodinom političko pitanje, a nije. To je civilizacijsko pitanje. I rezultati su takvi da vi, radikali, njome nećete nikada vladati. Nikad. To je naprosto stvar civilizacijskog izbora. Nebitno je ko će. Vi, koji ste nas trpali u stočne vagone i tako slali kućama-nećete.

A da se vratimo i na političko pitanje, koje je tebi bitnije. Evo ti činjenica, pa ih ti obrći i gledaj kako ti je volja:

Prvi krug, Srbobran, izbor 2012-te:

Kandidat DS 1.267 glasova (14,67%) Prvi krug 2013-te- 2.161 (28,10%)

Prvi krug, Apatin, izbor 2012-te:

Kandidat DS 2.203 glasova (13,82%%) Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Prvi krug, Zrenjanin, izbor 2012-te:

Kandidat DS =Nije prošao= Prvi krug 2013-te- 3.188 (24,47%)

Čudni rezultati za nekog ko je "pukao, u rasulu, itd"?

Obzirom da zdrav razum kaže da ne mogu svi da dobiju, živo me interesuje ko je onda izgubio?

Za "kredit" za koga samo ti znaš, a koji "otplaćuje cela Srbija" se ne sekiraj. Radije se sekiraj za kredit od 5,5 milijardi, koje ste za ovih 6 meseci podigli, pare koje niko do sad još nije video osim vas, a koje će te vraćati samo vi.

Ne možete me uvrediti. Radikalskog primitivizma, laži, moralne bede sam se nagledao za zadnjih 20 godina, i vi me ne možete čak ni znenaditi, a kamo li uvrediti.

Eto, toliko. Uživajte.

vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 11:33
To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.

acivoj

pre 11 godina

Naprednjaci su vec poslali svoje jedinice da presrecu gradjane ispred birackih mesta i kupuju glasove. 1000 dinara
(Aki, 3. mart 2013 10:09)

ocigledno si pobrkao naprednjake sa demokratama

samo vas gledam

pre 11 godina

Sto su smesni ovi SNS navijaci.Nisu upuceni da su u ovim gradovima uvek oni bili jaci,i da se nista ne menja.Samo da vas obavestim,u mom gradu nikada necete dobiti vise od 15% pa i da napisete 1000 hvalospeva.Pozdrav iz vojvodjanskog grada.OCEKUJEM 100 "-" ZA KOMENTAR ZA 2 MINUTA!

Steva REŠ

pre 11 godina

Zna Đilas šta se sprema Vojvođanskom delu DS-a. Najveći problem Đilasa je Pajtić i funkcioneri DS-a, poput Elezovića, koje Pajtić forsira. Veliki je lopovluk vladao Srbijom za vreme vladavine DS-a i Borisa Tadiće. Od najviših državnih funkcionera DS-a, pa do "funkcionerčića" DS-a na lokalu, a u tome su prednjačili vojvođanski funkcioneri DS-a.

Icarus

pre 11 godina

@conquistador, 3. mart 2013 10:42 - Ako nisi primetio sva 3 kandidata DS su prosli u 2 krug, iako su ti tvoji tvrdili da su vec pukli. Jel ti sada isto tako tvrdis? Iskreno ne verujem da ce SNS uopste proci od ova 2 kandidata sto ima, eventualno ako su bas dobro "podmazali" da prodje 1.

Skylarkin

pre 11 godina

Redakcijo B92, ukoliko imate tehničkih mogućnosti, da li možete da pored komentara sns-botova docrtate stranačku ikonicu, kao što android korisnici imaju svoju? Mislim da bi to značajno podiglo kvalitet sadržaja i da bi posetioci pozdravili.

Nemanja

pre 11 godina

Smešno mi je kako se ovde lože glasači naprednjaka (i pomalo SPS-a), kao da su u pitanju nekakvi sudbonosni izbori. Troše se ogromne pare, kupuju se i zastrašuju birači, a sve da bi u Srbobranu naprednjački poslanik zamenio SPS-ovca - pošto ne postoje teoretske šanse da se u druge dve biračke jedinice situacija promeni. U Apatinu će SPS vedriti i oblačiti dokle god je Živka Smiljanića, a u Zrenjaninu je u pitanju izborna jedinica skrojena da se prepusti naprednjacima. što jes' jes', i DS se služi istim kvarnim taktikama, ali njih u suštini zabole - imaju 58 poslanika šta god da se desi.

Paulo Boselli

pre 11 godina

Posle sramnih poteza koje je napravio DS prilikom i ovih izbora, sto moram da priznam da me i nije puno iznenadilo sa njihove strane i shvatio sam da oni nemaju granicu, siguran sam da ce kandidati SNS odneti ubedljivu pobedu.

Kaiser

pre 11 godina

"Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)"

Glupost.

U ove tri opštine su i do sad vladali socijalisti i radikali, tako da jedini dobitnik može biti DS ako otkine makar jednu od ove tri opštine.

A već je dobitnik, jer je na ovim izborima dobio mnogo više glasova nego na prethodnim. Na prethodnim je od ovih 6 imao 2 kandidata za drugi krug, sada ima sva tri.

Eto ti komentar, dobar je koliko i Pajtićev.

Da, da ne zaboravim, i sa ova tri ćete ponovo imati skoro 30% u skupštini Vojvodine. Skoro 30%.

branko gde su mi lekovi

pre 11 godina

Treba izaci na izbore i podrzati stranku koja ne unistava srpskog seljaka preko mleka, i sto ne tuce gradjane uoci izbora.

Kaiser

pre 11 godina

"Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih!
(zr, 3. mart 2013 15:16)"

Nema nikakvog lupetanja dragi moj zapenušani prijatelju, rezultati izbora su lako proverljivi :)

Delegati u skupštini Vojvodine birani po većinskom sistemu (što je i danas slučaj) su bili:

1. Apatin - Smiljanić Živorad (SPS)
2. Srbobran - Mladenović Zoran (SPS)
3. Zrenjanin, izborno mesto br. 3 - Bošnjak Ivan (radikal)

Znanje je moć, a u eri interneta podatci su lako dostupni :)

Ali, vi sigurno ne pričate o izborima za poslanike u skupštini Vojvodine? Možda pričate o lokalnim izborima? Istina je, Zrenjanin je oduvek bio demokratski, čak i na poslednjim izborima je demokratska opcija pobedila, tako da ste tu u pravu.

A "rešili ste ih se" onda kad je g. Knežević (od ranije poznat policiji) kupio odbornika LSV. Što će valjda značiti da su oni iz LSV koji su glasali za nju, od tog momenta glasati za vas? :D

G. Kneževiću (poznat iz najnovije afere zataškavanja toksičnog mleka) je "napakovan" zatvor onog momenta kad su u sefu koga je on zakupio, i od koga je samo on imao ključeve, nadjena velika količina novca, čije je poreklo samo on znao.

Ne znam kako bi se to danas zvalo, ali tada je to zaslužilo krivičnu istragu, koju su prekinule nove vlasti, jer je to valjda bila cena njegovog prelaska u njihove redove. Kao dodatak im je "dao" i opštinsku vlast u Zrenjaninu (videti drugi pasus pre ovog), jer sloboda nema cenu, a on zna da se u novu kuću ne ulazi praznih ruku. :)

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Ovo je pravi dokaz da kombinovnai sistem u Vojvodini je flagrantno kršenje demokratije i da manjina vlada nad većinom.
Pod hitno menjati izbirni sistem .
Pravi odnos snaga u Vojvođansko parlamentu je prvi krug izbora za poslanike u pokrajnskom parlamentu. Mada, i taj rezultat j pod sumnjom jer se zna šta se dešavalo u toku izbornog procesa.

samo vas gledam

pre 11 godina

(Backa, 3. mart 2013 14:39)
Eto kako povrsno citate,pa onda i komentarisete.Nije napisano 100 komentara,vec minusa.Ja sam samo obican glasac i ne bojim se nicega,ali ne padam na POPULIZAM.Svi gledaju da se ovajde na polozajima ko god da dodje,ali nam ne trebaju oni koji bi silom da resavaju stvari.Nemojte samo o postenim, preobucenim radikalima.Bar na lokalnom nivou znamo koliko je ko posten.Ne trebaju nam silnici.

Aladin

pre 11 godina

Nema šta, aktivsti DS su baš primer "demokratskih promena" u Srbiji za 12. godina koliko su bili na Vlasti! I posle imaju petlje da prozivaju nekog! Demokratska BRUKA od stranke.

istinito

pre 11 godina

SNS za 6 meseci vise pokazala nego zuti za 12 godina, bez sumnje ce narod sada glasati ispravno.
(neutralno, 3. mart 2013 18:57)

Druze BOT-e neutralnost prodaj nekom drugom.Niko ovde nije glup.Ti si klasicna radikalcina,cak ne znas to ni da prikrijes.
A sad malo o rezultatima za 6 meseci :
1. Zaduzili se preko 5 milijardi,gde su pare NE ZNAMO
2. Pustili 3500 kriminalaca iz zatvora (naglasak na Knezevicu,Urosu Misicu,Kertesu,Dragicu,Dzajicu)
3. Nasilno "upodobljavanje" vlasti
4. Poskupljenja svega redom,samim ti mi pad standarda
5. Investicije 0 (i slovima NULA)
6. Nezaposlenost u porastu
7. Partijsko zaposljavanje u punom jeku
8. "Legalizovanje" krsenja zakona i trovanja gradjanstva mlekom
9. Ministri i funkcioneri sa kupljenim i falsifikovanim diplomama
10. Priznavanje drzave Kosovo

Ovo je prvih 10 stvari kojih sam se setio,ima toga jos koliko hoces.

Sudeci po rezultatima rada SNS treba da zavrsi ispod cenzusa.

Evropa

pre 11 godina

Rezultat posle utakmice SNS-DS je 2:0. Demokratska stranka ispala je iz daljeg takmicenja i vracena je u prvu seosku ligu. SNS ide u Evropu.

Двоглави арапин

pre 11 godina

Потребно је вратити се мало у прошлост, да би се подсетили како се су неки људи "демократски" односили према неистомишљеницима из сопствене странке. Онда ће свима бити јасно на шта су спремни сада, кад су у питању људи из супротног табора.

Milica

pre 11 godina

Uzeo sam pare od prerusenih radikala i ubacio prazan listic u kutiju muahahahahaha XD
(Miksa, 3. mart 2013 10:54)
Uh, ala si ih zeznuo, na kraju će i tvoj prazan listić iskoristiti da se instaliraju, ustvari, zacementiraju u vladi.

zr

pre 11 godina

Kaiser:" Glupost.
U ove tri opštine su i do sad vladali
socijalisti i radikali, tako da jedini
dobitnik može biti DS ako otkine
makar jednu od ove tri opštine."

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.

István

pre 11 godina

Ovo je sudbonosna za nas Vojvodane.Ko ce dobiti radno mesto(ne za sitne pare).Iz SNS-a ili iz DS-a.
Za ovo treba ponuditi mito,prebiti ljude?
Oni "istinski" vojvodani,nece dugo tolerisati,bar se nadam.

budući bivši demokrata

pre 11 godina

Ovakvo ponašanje opozicije blago rečeno stvarno nije primereno evropskoj zemlji u 21. veku. To je taj agresivni, destruktivni, makijavelistički način rukovođenja strankom koji sve više tera ljude od njih.

Darko

pre 11 godina

U sve tri jedinice na prethodnim izborima su prošli kandidati vladajuće koalicije jedan naprednjaka i dvoje socijalista, tako da nikakve posledice to ne ostavlja na vladajući koaliciju u Vojvodini...
Jedino iznenađenje može da se desi u Srbobranu, a ako se desi da prođe kandidat DS-a to bi više govorilo o padu podrške "patrijotskoj" koaliciji...

KOZA I ROG

pre 11 godina

DS tvrdi da SNS napada ljude po Srbobranu, a nigde ni jednog imena, ni jednog inicijala. Sve sami fantomi. U ovom slučaju imamo privedena lica, a i inicijale. Ako laže koza, ne laže rog.

mistral

pre 11 godina

Govorilo se da je DS pun pametnih ljudi, stručnjaka da poseduje veliki ekononomski potencijal. Svemu sudeći i na osnovu ovih dešavanja pamet i potencijal se koriste veoma pogrešno.

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

pa valjda ima neko pametniji?

pre 11 godina

Vucicu reaguje vise molim te!Preklinjem te!
Ja kao neko ko je glasao za tebe ne mogu vise da citam komentare koje ovi nasi salju.Pa samo stvaraju kontraefekat!
Oni ne znaju sta pisu.Nemaju osnovne informacije,ne znaju matematiku,pravopis im je katastrofa.Jednom recju UZAS za nas normalne koji smo glasali za SNS i koji vam jos uvek verujemo.
Ali ne dozvolite da nas ovakvi brukaju!

p.s. Ili to mozda radi DS da bi nas ocrnio?

Arijadna

pre 11 godina

Kako je DS mogao da kupuje glasove na poslednjim parlamentarnim i predsednickim izborima,ne vidim razlog zasto ne bi angazovao neke ljude za batinanje suprotne opcije?!

vojvodjanske separatistickolopovske budalastine

pre 11 godina

@Kaiser, 3. mart 2013 13:33
Koliko "niko u vojvodini ne glasa za SNS i SPS" vidimo po tome sto dobijaju najvise glasova. Znaci da ipak neko glasa za njih.
A koliko je "volja gradjana" da svi glasaju za DS, vidi se po tome sto ce DSu poci za rukom da 2 puta za godinu dana izgubi od SPSa i SNSa "za koje niko ne glasa".

protiv politicke cenzure

pre 11 godina

"Policija u Srbobranu odredila je zadržavanje D.B. (49) i M.B. (29) iz te opštine zbog osnovane sumnje da su kršili javni red i mir tako što su fizički napali aktiviste SNS, saopšteno je iz Policijske uprave Novi Sad.

U saopštenju se navodi da su njih dvojica, inače aktivisti DS-a"

Kao sto vidimo DS se ponasa divljacki, kao sto se ponasaju i placeni DS komentatori na internetu.
I jos nesto vidimo, a to je "vojvodjanska tolerancija" i "civilizovanost" po kojoj oni toliko odskacu od celog sveta, a narocito od zlih Srba "juzno od Save".
Imajte na umu da ovi izbori uopste ne mogu da uticu na promenu vlasti, pa se opet izbijaju zubi i razbijaju glave.
A zasto? Zato sto Jesic i Pajtic hoce silom da sa 20% glasova uzmu 61 odbornika i apsolutnu vlast suprotno volji biraca.

Slobodanka

pre 11 godina

Ocekivana pobeda naprednjaka. A sto se tice ponasanja DS aktivista, to je za svaku osudu. Meni je jasno da ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ovakvo ponasanje prevazilazi sve granice normalnosti.

manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
To poredjenje je nelogicno i potpuno neutemeljeno. Pomesao si 2 razlicita izborna sistema, proporcionalni i vecinski, i napravio jednu frankenstajnovsku besmislicu, u stilu Minhauzena Pajtica.

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.

dexx

pre 11 godina

Juce sam ceo dan slusao o nekom mlacenju. Jednostavno zaboraio sam da se danas biraju tri kandidata za poslanike Skupstine Vojvodine. Mogu samo jedno da zakljucim, a to je da DS stalno pravi neke afere kada se desavaju neke bitne stvari. Tako je bilo kada je Dacic poceo pregovore o Kosovu, kada je Vucic krenuo za Nemacku na pregovore o datumu, Jesic je izvitlao aferu sa mlekom, a sada pred izbore "neko tuce narod". Sada stvarno smatram da je ovo jedna velika izmisljotina, jer DS nestaje sa politicke scene.

milan

pre 11 godina

Ocigledno je da ovi izgredi samo jednoj stranci odgovaraju a to su napredni radikali. DS ima dovoljno poslanika u parlamentu i nema nikakv interes za upotrebu sile a po najmanje da dolaze sa automobilima pokrajinske vlade da bi onda po logici naprednjaka mogli i da ostave vizitne karte. Da policija nije izasla odmah kada je bila pozvana je samo jos jedan dokaz sa kime ko saradjuje. Izgleda da ce javnost opet mucki naprednjaka nasesti kao sa dzakovima ispred skupstine. Ah da nisam ni znao da da naprednjaci imaju istu uniformu kao Vulin crne boje.

lesnica

pre 11 godina

napred DS morate da pobedite samo pobeda dolazi u obzir nema razloga za ikakva sukob zna se koja je partija najjaca odnosno koalicija podrska ljudima iz DS.

u vojvodini ne vaze zakoni logike

pre 11 godina

@prolaznik, 3. mart 2013 22:50
Losa ti je matematika jer sabiras babe i zabe.
Pomesao si vecinski i proporcionalni sistem, jer tako odgovara DSu da pravi iluziju o svojoj velicini i navodnoj "volji gradjana".
Ovo je vecinski sistem, i ne moze se zbirno porediti rezultat SPSa koji je imao kandidata na samo jednom mestu, SNS koji je imao kandidata na samo 2 mesta i Dsa na 3 mesta.
To sabiranje moze biti relaventno samo za 1. krug gde su svi imali jednak tretman, a ne za 2. krug.
Ali od Pajticevih manipulatora se nista drugo i ne moze ocekivati.

Mirko67

pre 11 godina

Ma i posle 1000 krugova pobediće onaj bolji koji će u ovim gradovima uspostaviti pravo i rad. Pa gospodo ko je bolji neka pobedi.

jado ljudska

pre 11 godina

Konačno slom DS-a u Vojvodini,od 3 kandidata,prolaze 2 iz SNS-a i jedan iz SPS-a,jedva čekam Pajtićev komentar!!!
(conquistador, 3. mart 2013 10:42)

Da sam vam ja nadredjen botovi ne bi ni dinara dobili,Jos bi vam zauske nalupao.Kako mozete samo da pisete ovakve gluposti i samo brukate stranku kojoj pokusavate da pomognete?
Kazes slom?
Ma strasno,SNS ce imati oko 25% odbornika a DS ce i dalje da vlada.Stvarno ste ih uzdrmali zesce.

Маатонац

pre 11 godina

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?
(klosar72, 3. mart 2013 18:01)
Само један. Без пакетића са ужеглим намирницама и обећањима око куповине огрева и сл.

Backa

pre 11 godina

Zaista Vam ne bih bio u kozi, nije vama lako.Mnogo si ubedjen da ce biti 100 komentara za dva minuta, a iskreno svi znaju da oni koji su nemocni pokusavaju da se izjasnjavaju bez pravne i sustinske pozadine, svakog komentara. A pro po toga, polako...doci ce i jednom i to uskoro i dan kada oni koji ne uvidjaju da im urnisete grad...da li jer Vam jos uvek slepo veruju ili su jedni od vas... da pravite investicije ali u svoju korist i za svoj dzep...uzivajte u poslednjim trenucima

ZoranNS

pre 11 godina

To se očekivalo, čim je jedan iz DS prebijen i leži u bolnici, da će SNS naći isto takvu žrtvu, samo što su to batinaši "izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade", a da policija nije nevina u toj igri ukazuje selektivno hapšenje, SNS isprovocira tuču a onda se DS hapsi, sve je to već viđeno.

au

pre 11 godina

zanimljivo - 120 poslanika na oko 2 miliona stanovnika. sa druge strane 250 poslanika na 7500000 i postoje misljenja da je broj republickih poslanika veliki dok niko ne pominje AP? Ko placa ove silne poslanike? Po ovome ispada da gradjani AP treba da placaju 120 AP i 70-80 republickih poslanika a ostatak Srbije preostalih 170-180 republickih poslanika? Ovo deluje poprilicno skupo - Bilo bi zanimljvi videti i troskove obrazovnog sistema u AP i ostatku Srbije. Cisto da se konacno sazna da li i ko koga finansira u ovoj nasoj asimetricnoj nazovi drzavi...

klosar72

pre 11 godina

"Колико је потребно кругова да би демократе победиле у Војводини?
(Маратонац, 3. mart 2013 16:57)"

Već 12 godina je dovoljan jedan krug, ponekad dva, tamo gde se mora.

A vama, koliko bi vama trebalo krugova?

o kako je lepo biti glup

pre 11 godina

To je ta cuvena prica o volji naroda koji bezrezervno podrzava Pajtica, i o vojvodini "U kojoj niko ne glasa za SNS i SPS".
Toliko niko ne glasa za SNS i SPS da imaju najvise glasova u sve tri opstine.
Toliko je DS "volja gradjana" da su izgubili na sva tri mesta, a izgubice opet.
Toliko je DS "volja gradjana" da su dobili 20% glasova, sve uz kredit RBVa koji sad otplacuje cela Srbija.
(vojvodjanske sepratisticke lazi i primitivizam, 3. mart 2013 12:13)

Ja znam da vi napredni niste bas preterano informisani,pismeni i inteligentni i zato cu da ti pomognem.

"Prema konačnim i zvaničnim rezultatima, u pokrajinskom parlamentu koalicija "Izbor za bolju Vojvodinu - Bojan Pajtić" imaće 58, a lista "Pokrenimo Vojvodinu - Tomislav Nikolić" 22 poslanika. "
A sad c emo preskociti malo casova iz matematike i doci samo do cinjenice da je 58 vece od 22.
22x2=44 sto je opet manje od 58?

p.s. Evo ako zelis ostavi mali da ti posaljem jedan digitron o mom trosku.

Simbil

pre 11 godina

Čitajući ove komentare vidim da je većina iz tabora SNS-ovaca i to van Vojvodine. To se vidi potome što uopšte ne razumeju izbornu proceduru za Skupštinu APV. Ne shvataju da iako na svim mestima pobede predstavnici SNS-a i SPS-a da se u strukturi Skupštine APV neće ništa ni za dlsku promeniti. I u tom slučaju će skupštinska većina imati isti broj poslanika koliko je imala i pre ovih dopunskih izbora. Čudi me otkud tolika halabuka od strane SNS-ovaca. Dajte se malo obrazujte, pa onda iznosite svoje mišljenje (želje). Ovako delujete kao gomila zarobljenih umova.

Vladimir

pre 11 godina

Smešni ste mi i jedni i drugi. Ono što su ljubitelji DS-a radili u toku i posle republičkih izbora, sada rade ljubitelji lika i dela Ace Vučića. Spamuju nas komentarima podrške. Kada bi neko neupućen pročitao vaše komentare zaključio bi da u Srbiji pod velikim Acom teku med i mleko. Ili, da se u Srbiji živelo kao u Švedskoj pod velikim Borisom. A dovoljno je izaći na ulicu pa shvatiti da ni jedni ni drugi ne valjaju. Samo nas guraju sve dublje i dublje u ponor. Vreme je za neke nove ljude. Mlađe, stručnije i poštenije. Dosta mi je ovih što nas maltretiraju poslednjih 20 godina.

Lukić Miroslav

pre 11 godina

Изборна тишина

У време изборне тишине
Проговориле су и батине.
Избиле су страначке туче,
Ко ће дебљи крај да извуче?

Није ни важно што се туку;
Што Србобрану праве бруку?
Србобран добар глас словио
Ово никако није заслужио!

Лукић Мирослав

Knicaninac

pre 11 godina

LoL Zrenjanin oduvek demokratski???

Pa moj sugradjanine, imam jednu losu vest za tebe.
Zrenjanin je jedna od rupa ako ne i jedina u kojoj je SPS pobedio cak i 5. oktobra 2000. godine.
Da da, kad su svi bili za promene mi smo ti bili za skok u ambis.

Nadji na internetu ima arhiva rezultata. Ako mi ne verujes.

022

pre 11 godina

Ма то су само локални избори, немојте се нервирати зна народ ко ради и ко је показао своје резултате.

Veso

pre 11 godina

Narod više ne može niko da prevari. Dosta su verovali onima koji su ih pljačkali i doveli da žive kao poslednji bednici. Sada biraju one koji će misliti na njih i njihove probleme.

Biba

pre 11 godina

Ne lupetaj, Zrenjanin je oduvek bio demokratski,jos od devedesetih! Tek ove godine su demokrate skinute sa vlasti jer je i nama vise dosta njihove muljaze a pogotovo su prevazisli sve mere kad su napakovali Knezevicu pritvor.
(zr, 3. mart 2013 15:16)

Slažem se, bez lupetanja, ali bi i ti trebao da poslušaš svoj savet. Zrenjanin je oduvek bio demokratski, ali ovi izbori za većinca nisu bili na teritoriji celog Zrenjanina, već biračke jedinice koja nikad nije bila za demokrate. Malo informisanja nikad nije naodmet.

boba

pre 11 godina

Svako ima pravo da "da" glas kandidatu, kojeg smatra da je dobar i da u njega ima poverenje, i kad se saberu svi rezultati, videce se koji su kandidati pobedili. Zasto je potrebno praviti guzvu i dizati nepotrebne tenzije.

analiziram

pre 11 godina

Najveca izlaznost u Srbobranu...nekom to ne odgovara.SNS zaustavlja glasace i vraca ih.DS se prepire i prebija SNS-ovca.Molicu marku i registarski broj vozila vojvodjanske vlade,koja je navodno u to umesana.Sta je duznost policije,nego da odrzava javni red i mir??? Zbog cega to nece da radi iako to traze od njih??Ko je ministar policije?Zbog cega nema incidenta u Apatinu,gde su protivkandidati SPS i DS?

István

pre 11 godina

"Napadači su, kako tvrde u SNS-u, izašli iz automobila registarskih oznaka pokrajinske Vlade."
Jednostavno,znate reg.broj,imamo policiju.Pre pola sata sam citao"vest",za to vreme mogli su utvrditi.
Za beznacajna mesta ide na krv,sta cs biti jesenas?

Milos

pre 11 godina

Slazem se sa Vladimirom da su nam potrebni strucni i mladi ljudi, neka alternativa. Nazalost, tu sansu su ugrabile dveri (3. srbija). Idu sa kampanjom kako su svi isti i sebe predstavljaju kao alternativu. Dobro je pa su vrlo brzo pokazali svoje pravo lice pa ih je vecina gradjana odmah odbacila (bar se nadam). Mislim da mozemo cekati na bolje ljude i 100 godina, necemo ih docekati. Ima mnogo istine u izjavi da je vlada odraz naroda.
Postujem odluku ljudi koji apstiniraju od izbora ali se ne slazem s njom. Mislim da je toliko losa slika o DS-u kod nekih ljudi prouzrokovana kombinacijom objektivnih razloga i negativne kampanje radikala (SNS-a). Neko vreme nisam pratio vesti i naslusao sam se svega i svacega o DS-u iz usta nekih ljudi. Posle vidim u njihovom stanu list koji izdaje SNS i sve ti argumenti se nalaze tamo. Onda kada kazem da DS nije toliko los koliko se cini, ljudi me napadaju da branim DS i da sam izmanipulisan. To mi govore pristalice SNS-a i slicnih partija, i ljudi koji ne izlaze na izbore jer smatraju da su svi isti.
Moze te reci o DS-u ovo ili ono, ali clanovi DS-a nisu agresivci, primitivcine, batinasi i ubice.

cickavi01

pre 11 godina

Vreme je za promene i u Vojvodini!
(Mr Bean, 3. mart 2013 19:44)

U potpunosti se slazem sa tobom jer 99% gradjana zeli isto.
Imam samo jedno pitanje.
Ko ce da nas povede u te promene?
Koliko znam za sebe shvatio sam da jednostavno takvih ljudi nema.
Svaki put kad su neki izbori svi stalno obecavaju bolji zivot a od toga nista.
Koliko vas bolje zivi od proslog glasanja???
A sta mislite kako zivi taj politicar kojeg ste birali???
Sta vi imate od posle izbora a sta ima taj politicar kojeg ste birali??
Evo ja nista a radim kao konj a politicar za kojeg sam glasao kako vidim otvorio par firmi ima novu kucu i nova kola+bankovni racun od 25000 eura(zvanicno prikazano) i to samo za jedan mandat(necu reci koji je politicar jer mi nece objaviti komentar).
Neki se tuku u njihovo ime a nista bolje nezive od mene mozda cak i gore.
Ja vam ljudi vise neizlazim na izbore pa makar se pakao otvorio jer nema svrhe glasati.
A vi ostali gradjani ako dosad niste naucili sta vam politicari ddonose onda nemam sta da vam kazem sem sretno u podrzavanju istih kojima je cilj samo licno bogatstvo.
Adios amigos.

Lala Vojvođanski

pre 11 godina

Ovo je smešno. Nekoliko dana uoči izbora i to baš u Srbobranu je počelo batinanje po gradu. Ovo smrdi na nameštaljku iz kilometra... Svako ko misli svojom glavom može videti da nešto ovde nije u redu.

Repetitorij

pre 11 godina

Kod izbora u Apatinu, Srbobranu i jednoj izbornoj jedinici važno je znati da su dosadašnji poslanici iz ovih izbornih jedinica bili u Apatinu iz SPA-a, u Srbobranu iz SPS-a i u Zrenjaninu iz SNS-a. Dakle , oni su kumulirali funkcije ,pa su morali podneti ostavke na poslaničke mandate. Radije su ostali na vlastodržačkim pozicijama u svojim opštinama, što najbolje govori gde se nalazi novac i gde se donose važne odluke. DS na prošlim izborima nije ušla u svim ovim izbornim jedinicama ni u ,,finale,,. Prema tome iako ne pobedi ni u jednoj od ovih izbornih jedinica DS je već dobitnik, jer je u odnosu na prošle izbore udvostručila broj dobijenih glasova i to u onim izbornim jedinicama koji joj tradicionalno nisu bile naklonjene. Realno gledajući sada je jedini gubitnik SPS , jer je već izgubila Srbobran. Dobitnik može biti SNS i to na račun SPS-a ili eventualno DS (meni se čini malo verovatno). Što se tiče incidenata izazvanih u Srbobranu siguran sam da su to učinile pristalice SNS-a, jer je to ipak manir bivših radikala, a i vozila u kojima su bili izazivači incidenata bila su beogradskih registracija. Inače, Srbobran je ovih dana preplavljen članovima i simpatizerima SNS-a iz raznih krajeva Srbije. Ne znam čemu sve to kad poslaničko mesto u Skupštini APV ne donosi baš neke benefite. Kakav god bude rezultat ovih izbora vladajuća većina neće biti umanjena ni za jednog poslanika , niti će opozicija dobiti poslanika više.

roxi

pre 11 godina

koji lud narod, ovo nema valjda nigde u evropi, a mozda srbija i nije za evropu. sto se mleka tice, jeste toxicno, a i nemacki mediji su javili da je iz srbije uvezena hrana za stoku toxicna. toliko o sadasnjem ministru, a i drugim licnostima sa sadasnje politicke scene srbije. ovaj cirkus sa ovim ludim partijama, ovo je sada podmetanje sa strane vuciceve stranke, ali nije ni ds nista bolji, mozda su im metode nesto drugacije. narodu ovakvo stanje savrseno odgovara, jer da ne, vec bi sve ove ludake oterali motkama i srbije.

István

pre 11 godina

Postoje svedoci da je DS kupovao glasove za 2000 dinara, postoje snimci.
I pored kupovine glasova i pored razbijanja glava i izbijanja zuba politickim neistomisljenicima od strane DSa, postoje dokazi, privedeni su aktivisti DSa, DS je uspeo da izgubi izbore na sva 3 mesta.
Dakle da dobije najmanje glasova i izgubi izbore na svim mestima, a ne da dobije najvise glasova kako to DSovska manipulatorska druzina podvaljuje.
(manipulacije i podvale specijalitet separatistickog DSa, 3. mart 2013 23:43)
Ako znas za ovo,prijavi policiji,ako ne javljas onda si saucesnik ili lazov.Izbor je tvoj,nece da se mesa ni SNS ni DS.

Mirko

pre 11 godina

"Skupština Vojvodine ima ukupno 120 poslanika..."
Eto gde su "vasi novci"!
Umesto da proporcijanlo broju stanovnika imate najvise 70 poslanika, vi skoro pa duplo. Inace vest je logican tok zbivanja.

gef2007

pre 11 godina

Vidi se pravo stanje na terenu SPS pobedio u Apatinu, a SNS u Zrenjeninu i Srbobranu, nama drugih to je stanje na terenu vlada dobro radi i to su rezultati.

samo vas gledam

pre 11 godina

Prodje i ovo glasanje.SNS je uspeo da uzme od SPS-a poslanicko mesto u Srbobranu a Apatin i Zrenjanin ostao po starom.Sada mozemo da se okrenemo ekonomiji,investicijama,podizanju zivotnog standarda.Cekamo sta ce po tom pitanju uciniti republicka Vlada.

da me kap udara

pre 11 godina

Kakva seljana po Vojvodini....
(saigon, 3. mart 2013 21:44)
Moram da se slazem,iako sam iz Vojvodine.
Zasto ne odgovara nikome da iznese na svetlo ovo sto se dogodilo u Srbobranu,u zadnje dve nedelje?

deja vu

pre 11 godina

Znaci i dalje smo ovce.Tucemo se dok se cobani smeju i zadovoljno trljaju ruke.Bez obzira na stanje u drustvu ipak mislim da nismo zasluzili ovako lose vladare od 1945 godine do danas.

suzana

pre 11 godina

ja sam iance neutralnog politickog opredeljenja ali samo cu jedno reci...ljudima je dojadio ds,i da moram da izaberem birala bih sns pa da vidimo sta ce oni napraviti

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

Novosađanka

pre 11 godina

Bilo bi poželjno da demokrate ne forsiraju politiku protiv koje su se toooliko borili, batinanje je ipak u Čankovom stilu, ili ne? :)

Opora

pre 11 godina

Drago mi da je SNS pobedila u Zrenjaninu i Srbobranu. Čestitam građanima na promeni vlasti i najjačoj političkoj stranci u Srbiji. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću i SNS-u na novim pobedama, ekonomska situacija će se poboljšati. Verujem da će naprednjaci zaista uspeti da sve svoje ideje sprovedu, da se privuku sve više stranih investicija, otvore nova radna mesta. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti.

Jasmin

pre 11 godina

Stvari neke ne smeju da se zaborave a to da smoo svi na ivici siromastva i da smo trece razredni na svetskoj sceni!! Dosta BREE. Ima toliko normalnih i pametnih ljudi, nema mesta za gubljenje vise. Nadam se da se ovim rezultatima glasanja komplet stara garda sklanja sa scene

Obelix

pre 11 godina

Da ste više radili i trudili se narod bi to prepoznao. Vi pokušavate aferom o mleku da uništite seljaka koji treba da glasa za vas. On se čovek bavi poljoprivredom ali nije idiot, ne dozvoljava baš da se gazi po njemu.

Sanja

pre 11 godina

ДС није показао бригу за пољопривреднике Војводине. Они и даље не
знају шта да сеју, ко ће то да купи и по којој цени.Али су зато
"показали" бригу о млеку и то како? Тако да од тога нико није имао
користи већ само штету.

Громовник

pre 11 godina

Борба против криминала и корупције коју СНС форсира је мисија на дуже стазе. Тачно је да се од тога неће живети боље за дан, два или пет али за пар месеци или година увидеће се сви ефекти тога. Коначно ћемо доћи у ситуацију да криминалци неће више бити у прилици да контролишу државу. Отуда и овакво понашање оних који су у великом страху.

Правник

pre 11 godina

У страху су највеће очи, давно рече наш народ. А на тако нешто ми личи ово понашање чланова ДС-а. Полако, али сигурно постају свесни да им се измиче тло под ногама, а "рањена звер" је у том стању најопаснија и спремна на све.