Utorak, 19.02.2013.

12:03

Završeni pregovori, nastavak sutra

U Briselu je za danas završen sastanak visoke predstavnice EU Ketrin Ešton, premijera Srbije Ivice Dačića i kosovskog premijera Hašima Tačija. Nastavak sutra.

Izvor: B92

Završeni pregovori, nastavak sutra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

100%

pre 11 godina

Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.
(A Eštonova, ne veru(j)e..., 19. februar 2013 21:02)
Samo sto ce nas Dacic slagati,
a Taci ce kao i svaki put saopstiti istinu,nazalost.
Svaki put posle razgovora i konferencija za stampu uspostavilo se da je Taci govorijo istinu

KORUPCIJA, KRIMINAL,KOSOVO!

pre 11 godina

kosovo su izdali milosevic, kostunica,tadic, nikolic, dacic, tralala, bla blabla..
dacicu,vidi se da imas petlju, resi to sto pre da ne slusamo vise politare iz udobnih fotelja koji za ovu zemlju 20 god. nisu ama bas nista uradili osim blekanja o kosovu.

sanja

pre 11 godina

Tooo Ivice, sve im daj,sve. Zasluzili su, borili su se. I odmah im prepisi i onih hiljadu crkava, da se ne razvlacimo i sa tim jos 100 godina, njima istorija treba i znaci, barem po onome sto pise u njihovim udzbenicima i po onome koliko su srcani u borbi, mi smo jasno pokazali da nas to ne zanima.Za sve to, trazi novca koliko treba da se zbrine onih 100 000 izbeglica sto ce doci, jer su nezainteresovani za to da im deca sutra uce kako Gracanicu nisu podigli Srbi ili sto su bezralozno gadljivi da im OVK borci odlucuju o zivotu, i kvit smo.

nensi

pre 11 godina

Gospodine Makso Kosovo je predao Milosevic, a ne Tadic. To dobro znate kao i svi uostalom, pa hajde da budemo realni. Tadica mozemo optuzivati za sto sta, ali ne i za ono sto nije ucinio. Hvala na paznji.

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Ovi dvojica sluze kao ikebane u razgovorima.Jadni su,jer su morali obojica,da slusaju upustva od g.Rikera.Ko ce da popusti od ove dvojice? Pa zna se,ko ima vecu tucu odnosno debelu tucu sa raznim dosijema.A ako ne budu kooperativni zna sta ce ih cekati.Kazamati ne prija obojici,posto su navikli na luksuz,putovanje,jelo i pice.Do sutra mogu pojesti jednog ovana.Bilo kako bilo ja sam za pomirenje srpskog i albanskog naraoda.Sta je dosta,dosta je.

Prong

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.
(Maksa, 19. februar 2013 20:07)

NE! Izdaja Cosova je počela 9-tog juna 1999 godine kada je Milošević u Kumanovu potpisao kapitulaciju i time dozvolio da KFOR 3 dana kasnije uđe na Cosovo!

A Eštonova, ne veru(j)e...

pre 11 godina

"Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.

Milance

pre 11 godina

Ne sme se dozvoliti da se ukinu institucije na Kosovu jer je to jedini garant srbima koji zive na KiM.Nadam se pregovoru koji ce odgovarati i nama i Pristini

Dinosaur Jr

pre 11 godina

Moze Daca da prica sta hoce Kosovo u Srbiji je zasluga gosp.Kostunice i njegovog vizionarskog Ustava.
(Dok se nekom ne smrkne...., 19. februar 2013 17:51)

Potpuno si u pravu! Najveću zaslugu što se Cosovo još uvek pominje na tom papiru i vremenskoj prognozi RTSa ima Koštunica. Njegova zasluga je i to što smo se od 2004 do 2008 vratili na nivo 1996 - 1997 godine. Mogu da ti nabrojim još njegovih zasluga, ali će mi biti malo ovih 1500 karaktera.

Nfma

pre 11 godina

Nije mi jasan ovaj narod,na berlinskom kongresu gde smo postali drzava i dobili kosovo pre 200 god.,velicali smo zapad,sad kad smo pokazali da smo neodgovorni(slucaj nezavisnosti) sad nam zapad ne valja,ipak ne bih voleo da zivim u zemlji kao BiH(jedna drzava dva entiteta),sa albancima bi propali jer sa njima nema kompromisa.Samo se nadam daco da ces sutra da napijes tog tacija,pa da izvuces veci komad pogace,onako kao sto...,ma ti dobro znas,batali kosovo slusaj svoj narod.

TheStokrat

pre 11 godina

Potpuno podrzavam dijalog sa Pristinom, ali da li se neko seca pre nekoliko godina kada se pricalo da se bivsi predsednik Tadic sastao sa Tacijem ili s kime god na nekom aerodromu pa je proglasavan za izdajnika... A sada se svi oni rukuju i smeskaju sa Albancima... Nedosledno, zar ne?

fen

pre 11 godina

da li ce neko iz Srbije reci NE i stati na put kriminalnoj "korak po korak" nezavisnosti Kosova?! Srpski narod nikad nece priznati "republiku" Kosovo. politicari su nesto drugo(igraju kako im se kaze)! ne ispustajte te institucije jer to je jedino sto srbi imaju od Srbije! ajde mi srbi da budemo slozni makar o ovom pitanju!

И З Д А Ј А

pre 11 godina

A ми ћемо умрети од глади ако не добијемо тај датум. Понуди им одмаx и Војводину док си ту, морамо ићи на све или ништа

Maksa

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.

Berkut

pre 11 godina

Ne bio ti niko u koži. Šta god budeš uradio neće valjati.Kako mi je ovo poznato.Toliko puta već vidjeno.Dejton,Rambuje itd. Svuda prošli kao bos po trnju.Zatvorili ih i ne puštaju dok nešto ne potpišu.Možda sam pesimista ali ovo ničemu ne vodi.Svi će se držati Ustava Kosova i razgovaraće u tim okvirima.Zaista ironija. Čovek koji je aktivno učestvovao u politici devedesetih godina sa SPS-om koji je ovu zemlju unakazio,izgubio sve sada opet vodi pregovore kao Premijer Srbije koja je sa dve stranke osvojila 14%glasova.Šta da očekuješ.Ništa.Još jednu šamarčinu. Valjda smo se već navikli da nas biju i bije ko god stigne.Izgleda nam je ostalo samo da kao očajni gledaoci sa tribina sačekamo zvižduk sudije za kraj utakmice a da za to vreme skandiramo "pomozi Bože".Igrači će reći dali smo sve od sebe ali bilu su bolji,bolje organizovani.Zadrti će pisati da su sudije potplaćene ne uočavajući da nemamo ni golmana ni odbranu, sredinu smo odavno zapostavil,krila su nam odavno sasekli a umišljeni centarfor toliko izgleda umorno da ne zna šta će kada dobije loptu.Uvek je baci protivničkoj ekipi u noge. Valja se po terenu,folira faulove,ljuti se na sudiju. Svi su mu drugi krivi što ne trenira,što je loš igrač.Saigrače i ne vidi od svoje "slave"....Dalji tekst svi jako dobro znate

dejan

pre 11 godina

čvrste garancije.!!
ej tužni mi kad znamo da nema tu nikakvih garancija. al kakvog izbora imamo. razvalili su nas do kraja. držimo se za paučinu.

Petar Joksimovic

pre 11 godina

Sad ili nikad. Izedite sve sto ima na astalu, ako nista drugo. Mleko zaobidjite. Ako ima tomovaca, probajte ipak je to rucni rad.
Sutra za dorucak, rucak i veceru pregovori, prekosutra opet pregovori Vucic/Berlin, planirano da se ne sretne sa Vesterveleom, al se ipak sreli, planirano 5 minuta zadrzali se 55 minuta, oko nedelje najava nekog informativnog razgovora, pa u ponedeljak informativni razgovor, posle sledece nedelje moze neko pismo iz Emirata, smanjenje javnog duga u odnosu na proslu nedelju, pa neka parola drzava je jaca od pojedinaca, i tako. I TAKO.

Stojan76

pre 11 godina

Ako je ovo glavni kriterij ja bi predlozio sledeci pregovaracki tim
Canak, Mrkonjic, SMirkovic, Jozef Kasa, Dejan Mihajlov,Palma. Buduci da je Kosovo par exelans drzavno pitanje nema razloga da u pregovore ne ukljucimo predstavnike opozicije. Da pojasnim sastav
Canak zbog borbenosti, Mrkonjic zbog toga sto nema rokova, SMirkovic zbog organizacije, Kasa zbog multieticnosti, Mihajlov zbog komunikacionih vestina, Palma zbog iskustva..............

ribica

pre 11 godina

nakon svakih pregovora vaši "pregovarači" dolaze doma s novim nebulozama kao npr. "Srbija nikada neće da prizna Kosovo, ali zato da se postave granice koje to nisu za vas narode ali za ceo ostali svet jesu" ili "ćemo da ukinemo postojeće institucije, ali da nove pod okriljem Kosova vode Srbi, pa su to eto skoro k'o srpske institucije"...
Zao mi je... ali izgleda da su Kosovari dobili Kosovo :( a vi datum... oni stolicu u UN-u a vi par miliona eura bespovratne pomoći... a tek nakon datuma kad krenu "morate da uradite ovo, pa ono, a sad opet ovo i tako unedogle, a u međuvremenu se može desiti Vojvodina ili Sanžak ili Preševska dolina...." i da... onda nakon maratona od 10 godina, kad ostanete bez vlastitih teritorija, kad potpišete razne štetne ugovore u njihovu korist, kad istina vaše pravosuđje uhapsi 2 - 3 velike ribe, ali ta suđenja se razvuku u nedogled a njihova ugojena, bonvivanska lica kriminalaca i profitera vam se svaki dan smješkaju s naslovnica a inflacija bude rasla, plaće budu padale i kada narod ostane bez ikakvih socijalnih privilegija e onda će raspisati referendum za pristupanje EU... kad od Srbije ostane samo lijepa zemlja i pejsaži s ispačenim narodom u vlasništvu stranih banaka, raznih ruskih oligarha, srpskih i drugih tajkuna koji su izbijegli pravdi jer eto njihove kompanije zapošljavaju desetke tisuća radnika na minimalcu!
To je to svijetlo na kraju tunela s koijm vas mame!!!

nekoime

pre 11 godina

neko sad spominje kako je ceda jovanovic govorio to pre 5-10 godina ali tada nije bila ovakva situacija moglo se vise izvuci i bolje pregovarati.eee pa ceda je ispao izdajnik samo jer je tako lako u nedostatku resenja i pameti digao ruke i predao se nekim odlukama sa strane e to.je ono sto ne cenim kod njega jer najlakse je pokloniti nesto sto nine ni tvoje na prvom mestu,predati se bez borbe itd....da jeste izdajnik po meni....podrska razgovorima a dacicu spominji im napda na srne dole.na srbe napadaju svaku cas bombama na decu to moras preko da pricas da znaju sta rade ti koje oni brane...

100%

pre 11 godina

Ja smem da se kladim sa svakim svojim zivotom kako ce se zavrsiti ovi razgovori?
1-gasenje institucija RSR otvaranje novih Kosovskih koje ce voditi Srbi po ustavu RKS
2-daju se garancije Srbskoj strani da ce dogovori biti ispostovani
3-na severu Kosova demonstracije, moguce i u Srbiji nekih nedelju dana posle cega ce se polako utisati
4- napadace se u svim novinama,televizijama, Dacic i Nikolic i proglasavati izdajnicima, i to nekih 7-10 dana
5-Srbija dobija jasan signal iz Brisela da je datum za pristupanje EU zagarantovan
6-odmah posle ovog bice otkrivena neka nova afera koja ce skretati paznju sKosovskog pitanja
Mislim da dalje nemoram da pisem trebalo bi da je jasno.
Ja misli da je bilo vreme da se konacno nesto dogodi pitanje Kosova je smorilo Srbiju u poslednjih 10 god

frac§§

pre 11 godina

DACICU ajde sad pevaj one stare pesme , koje ste zajedno pevali sa Nikolicem 90-te................
Nesto si mi namrsten nisi vise onako cinicni kao pre.........
U Brüsselu imas sta da gutas .......
KONACNO SHVATATE "PATRIJOTE" STA ZNACI NEPRAVDA !!!
A moglo se sve to 99-te resiti !!!
SAMO JE TREBALO MALO VISE I N T E L I G E N C I J E !!!

Aleksandar I

pre 11 godina

(slava, 19. februar 2013 14:19)

Sram vas bilo vise partijski potrcici, pa ovi su bili na vlasti kada smo sve izgubili 90 a vi nam pricate nova vlada sjajna itd...
Svi ovih 20 i kusur godina nasom politikom se bave komunisticki sinovi i unuci...

marko24

pre 11 godina

I Dacic i Vucic se bore za Srbiju i ocekuju da ćemo dobiti datum.Srbija je pokrenula ozbiljan dijalog s Prištinom, sprovela ono o čemu se prethodna vlada dogovorila, da učestvuje u razgovorima o budućnosti odnosa Srbije i Albanaca. Sa druge strane sprovela je istinsku borbu protiv korupcije i kriminala, i sprovodi reformu pravosudja istovremeno gradeci sve institucije

Dejan Curcic

pre 11 godina

Sefe radi svoj posao i zato si placen ja te podrzavamm ,a meni je vise pun veliko patriota Nasi, Obrazz, DSS.. zbog takvih ti danas i pregovaras inace nebi bili ovde da nije takvih vec bi bili odavno u EU kao cela Juga.Samo napred i znam da nas ti stitis,imas harizmu.

marko

pre 11 godina

OVO je Dejton! Dakle rucace u nedogled i nece ih pustiti da izadju iz trpezarije dok ne postignu dogovor. Tako je bilo i u Dejtonu. Jedina "MALA"razlika je sto smo u Dejtonu dobili jos jednu srpsku drzavu a u ovom "dejtonu" gubimo srced Srbije (citaj pocetak kraja Srbije) . Zalosno na sta sve pristaje ova nasa ...

Gjeto 11

pre 11 godina

U toku radni ručak Dačić-Ešton-Tači

Prijatno Dacici! Prijatno Thaci!
Ako ste rukovali medjusobno, onda jos jednom prijatno i i nek je vam sa srijecom i rucak i pregovori!
Ali, ako ne oba dvoje premijera, jednoga od njih, ostace ovaj rucak u grlu!
Samo Estona mirno, bez nikakve bojaznosti, ce rucati!

Greja

pre 11 godina

Ivica Dačić će Platformom sačuvati celovitost Srbije, odbraniti nacionalne interese, i raditi na uspostavljanju državnih investicija. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. EU će odrediti datum pregovora Srbiji.Verujem u rad sadašnje vlade.

pop

pre 11 godina

Šta ako nam ne daju datum? Teško je ali se treba okrenuti sebi.Država treba još upornije da se okrene istoku i arapskom svetu,da traži plasman i u afričkim državama a evropa neka sam misli šta dalje sa nama.Uz to zamrznuti i pregovore za kosovo dok ne dođu bolja vremena za nas.
Ako ga dobijemo lepo za sve ali mislim da nećemo dočekati ulaz u EU jer će se ona pre toga raspasti.

Astrid

pre 11 godina

@(boban, 19. februar 2013 14:33)
Nije Tadic bio izdajnik nego su iz DS mnogo lagali kad je u pitanju KiM. DS je satlno bila u predizbornoj kampanji i po prvi put kada nije mogla vise da vodi negativnu kapanju ili antikampanju po principu 'videcete ako oni dodju', ili 'samo smo mi garanti demokratije' , ili 'nasi prijatelji i partneri iz EU ...pa onda sledi ona mantra koja se cak i onima u EU smucila'....e zato je on bio izdajnik jer nije smogao petlje da kaze istinu, a stalno je sve odlagao, nista nije niti smeo niti umeo da resi. Zato je otisao u politicku istoriju kao savrseno nesposoban covek, koji nije umeo da napravi tim jakih vojnika izvrsilaca.

Sumska lepotica

pre 11 godina

Davali smo podrsku Tadicu kad je pregovarao. Dacemo i Dacicu. I Vucicu. Tadic se lose pokazao i zato je nase poverenje izgbio. Dakle,Dacicu,posto si ti prvi danas,budi pametan.

stojan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

Zuta osa

pre 11 godina

e fino...da vidimo kako ce Ivica da se pokaze. Krajnje je vreme da neko preduzme ozbiljne korake za nasu zemlju. Tadic nije uspeo nista. A ovi...videcemo.

rajina

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag
(laza, 19. februar 2013 14:50)

99% stvari koje si naveo se nalazi u Ahtisarijevom planu koji su patriJote odbile pre nekoliko godina. Kao što su odbili i z-4, kao što će prekosutra odbiti neki novi z-4 za Vojvodinu.
Narod koji ne uči na svojim greškama itd.

godzila

pre 11 godina

Ja to gledam ovako...
Ljudi koji bi želeli da se Srbi i Albanci nikad o ničemu ne dogovore, i da sledećih 1000(i više) godina živimo u iščekovanju nekog novog ratnog sukoba između ova dva naroda, u Prištini Hašima Tačija zovu HAŠIM TAČIĆ, a u Beogradu Ivicu Dačića IVICA DAČI !
Ja se iskreno nadam da da će pomenuti pregovarači izdići iznad višedeceniskih stereotipa o odnosima između ova dva naroda i da će razgovori koji se vode u Briselu dovesti do rešenja koje nikome neće biti po volji(kompromis)i koje će otvoriti jednu novu stranicu u istoriji ova dva naroda!
Tako da je moja poruka Ivici i Hašimu SAMO HRABRO, GLEDAJTE U BUDUĆNOST!

Petar

pre 11 godina

Da li je reč o apetitu ili nečemu drugom,jasno je da imamo izdržljivijeg pregovarača.Pošto je sve dogovoreno pre ručka, pa i šta će biti za večeru, nije realno očekivati da neko napravi skandal i odbije da pojede voćnu salatu ili šta se već bude služilo na kraju.Ono što sigurno ne valja jeste to što na Kosovu srspku decu napadaju na putu do škole, a da pri tome to neće zaustaviti pregovarački proces. Deca će biti napadana i nakon pootpisivanja raznih akata od kojih će manje više svi biti na štetu Srbije. Za Srbe na Kosovu je dakle danas poptuno svejedno i šta će ručati Dačić i Tači, kao i šta će biti potpisano.Ono što je sigurno jeste da će ručak sigurno biti dobar, a za ono što će biti potpisano unapred znamo da neće prijati.

tuga...

pre 11 godina

Tači je uoči dijaloga rekao da je svestan toga da je normalizacija odnosa sa Srbijom “nešto što duguje budućim generacijama”...

Бориша

pre 11 godina

Hašim Tači se sinoć susreo sa specijalnim američkim izaslanikom za Balkan Filipom Rikerom, a jutros su ga primili predsednik Evropske komisije Žoze Manuel Barozo i predsednik EU Herman van Rompej.
------То значи да су му дали инструкције како да преговара. Ако Дачић успе да добије што жели онда је стварно генијалац. Желим му срећу али лично мислим да су нам шансе минималне.

ZVEZDANEZTF

pre 11 godina

Plan državnog vrha je realno ono što se u ovom trenutku može postići, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i pokušati izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji.

slava

pre 11 godina

Zalosno je sto Srbija zbog pogresnih poteza u proslosti,mora da se povinuje drugima i da nekada ide i na svoju stetu,srecom dolaskom nove Vlade polako ali sigurno dolazimo u sve bolju poziciju.Zao mi je sto oni nisu vodili pregovore od pocetka jer sam siguran da bi sitvacija na terenu bila mnogo bolja.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ja verujem da ce Hasim Taci i Ivica Dacic malo duze sedeti za stolom, jer se od njih trazi da kada zavrse sa ruckom na stolu ne ostane nista.

KOSTA

pre 11 godina

Kosovo je sigurno, uz suzbijanje korupcije i kriminala, najteži ispit ove vlasti. Vučić i Nikolić su potpuno u pravu kada kažu da se tu ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da će ova vlast izvući maksimalno koliko je u ovom trenutku moguće za Srbe na Kosovu i Metohiji.

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

I ja imam neograniceno poverenje u ovu Vladu da nece priznati Kosovo. Zato sto to nikoga na ovom svetu ne zanima. Da nekoga zanima, priznali bi odmah.

laza

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag

Vladana 022

pre 11 godina

Sigurno da će ova runda razgovora Dačić-Tači i poseta Aleksandra Vučića Berlinu biti odlučujuće za dobijanje datuma za početak razgovora o pristupanju EU. Iz ovih razloga je gospodin Vučić kao državno odgovoran političar, u svoju delegaciju koja će ići u Berlin uvrstio i gospođu Milicu Delević, inače kadar DS-a, jednu od retkih osoba iz prošle garniture vlasti o kojoj su evropski zvaničnici imali samo reči hvale. Ovim je gospodin Vučić još jednom pokazao da kada su interesi Srbije u pitanju nema podele na vlast i opoziciju, i da državni interes mora da bude uvek iznad svakog ličnog i stranačkog interesa.

ZoguleBg

pre 11 godina

Ako budemo uporni i istrajni, sačuvaćemo teritorijalni integritet. Imam puno poverenje u novu vladu po pitanji Kosova,a posebno u predsednika Nikolića i Vučića. Za kratko vreme su pokazali da im je zaista stalo od naroda i države. Nesmemo prihvatati ucene od EU uvidu nezavisnosti Kosova, jer ako sad popustimo, još više će nas jahati.

Filip Visnjic

pre 11 godina

Dijalog se mora voditi ma koliko god on trajao i bio maratonski. Moramo izvuci i izboriti se koliko vise mozemo da dobijemo. Svesni smo situacije i koliko je bilo promasenih razgovora i godina iza nas. Al se nesmemo predati i nikako priznati nezavisnost.

Vlada

pre 11 godina

Sastanak će izgledati ovako.. Eštonova će pričati, naš tim će klimati glavom. Nakon razgovora, kosovski tim će proglasiti trijumf, naš tim će reći da je to najviše i najbolje što Srbija može da izbori.

Sutradan sve po starom.. za doručak korupcija, za ručak "datum", za večeru.. "ostvaren napredak"

denni

pre 11 godina

dace Bog. osecam se ponosnim kada mi neko postavlja ovakve komentare. Ima nas normalnih. Muzika, umetnost uopste, a kod nas i zajednicki jezik i poreklo, nam daje nesto sto nema niko. NORMALAN RAZGOVOR,
Prizrenac

vladan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

Britanac

pre 11 godina

Nadam se da ce sve proteci mirno ali treba im staviti do znanja da necemo odstupiti od platforme za kosovo, kao sto je to Nikolic uradio na proslom sastanku.

*** !!! КиМ !!! ***

pre 11 godina

Постоји много нејасноћа у вези са стратегиом Бограда у преговорима о Косову и Метохији које се већ недељама покушавају објаснити јавности. Чини ми се је стратегија Београда да од Приштине тражи да подручја на Косову и Метохији насељена Србима добију исти статут као што би добило Косово и Метохија у односу на остали дио Србије договором Београда и Приштине. Добијање датума почетка преговора о чланству у ЕУ ће учинити да ће и Београд и Приштина бити веома попустљиви и да би се могло очекивати да ће почетак таквог договора бити постигнут чак и данас.

RADMILA KG

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

Staniša VR

pre 11 godina

Ovaj sastanak, i poseta Vučića Berlinu, su odlučujući za dobijanje datuma za početak pregovora sa EU. Mislim, da je Srbija što se tiče reformskih zakona i borbe protiv korupcije i kriminala u potpunosti zadovoljila evropske zvaničnike, i čak i prevazišla očekivanja EU koja su oni imali od nove vlade, i da tu ne bi trebalo da bude problema. Ostaje da se vidi šta će evropski zvaničnici predložiti kao rešenje za problem Kosova, i tu može da zapne. Ne verujem da će postaviti uslov priznavanje nezavisnosti, jer bi bilo nelogično da to traže od Srbije, a ne traže od naprimer Kipra i Španije koje su već članice EU, i neće ni tražiti to nikada od Kipra i Španije zato što bi na taj način mogli da stvore dva nova problema unutar EU, problem Katalonije i problem Turskog dela Kipra, a takvi problemi EU ne trebaju nikako.

onako usput

pre 11 godina

licno smatram da je Dacic poguban za Srbiju, ali isto tako moram da priznam da se Dacic hrabro i odvazno se prihvatio golemog i najtezeg zadatka da ispravi sto mu je tata Sloba ostavio u amanet, iako je nekima jasno da mu je Toma podvalio ovu ulogu da pregovara sa Tacijem ali nije se skrivao iz neke platforme nego se upustio da pregovara, hrabro nema sta. Lepo je Dacic pre neki dan pre puta za Brisel izjavio ako se nekom ne svidjda kako i sta pregovara neka srusi vladu, ovaj put je u pravu 100%!

Vlada

pre 11 godina

Sastanak će izgledati ovako.. Eštonova će pričati, naš tim će klimati glavom. Nakon razgovora, kosovski tim će proglasiti trijumf, naš tim će reći da je to najviše i najbolje što Srbija može da izbori.

Sutradan sve po starom.. za doručak korupcija, za ručak "datum", za večeru.. "ostvaren napredak"

frac§§

pre 11 godina

DACICU ajde sad pevaj one stare pesme , koje ste zajedno pevali sa Nikolicem 90-te................
Nesto si mi namrsten nisi vise onako cinicni kao pre.........
U Brüsselu imas sta da gutas .......
KONACNO SHVATATE "PATRIJOTE" STA ZNACI NEPRAVDA !!!
A moglo se sve to 99-te resiti !!!
SAMO JE TREBALO MALO VISE I N T E L I G E N C I J E !!!

godzila

pre 11 godina

Ja to gledam ovako...
Ljudi koji bi želeli da se Srbi i Albanci nikad o ničemu ne dogovore, i da sledećih 1000(i više) godina živimo u iščekovanju nekog novog ratnog sukoba između ova dva naroda, u Prištini Hašima Tačija zovu HAŠIM TAČIĆ, a u Beogradu Ivicu Dačića IVICA DAČI !
Ja se iskreno nadam da da će pomenuti pregovarači izdići iznad višedeceniskih stereotipa o odnosima između ova dva naroda i da će razgovori koji se vode u Briselu dovesti do rešenja koje nikome neće biti po volji(kompromis)i koje će otvoriti jednu novu stranicu u istoriji ova dva naroda!
Tako da je moja poruka Ivici i Hašimu SAMO HRABRO, GLEDAJTE U BUDUĆNOST!

Aleksandar I

pre 11 godina

(slava, 19. februar 2013 14:19)

Sram vas bilo vise partijski potrcici, pa ovi su bili na vlasti kada smo sve izgubili 90 a vi nam pricate nova vlada sjajna itd...
Svi ovih 20 i kusur godina nasom politikom se bave komunisticki sinovi i unuci...

rajina

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag
(laza, 19. februar 2013 14:50)

99% stvari koje si naveo se nalazi u Ahtisarijevom planu koji su patriJote odbile pre nekoliko godina. Kao što su odbili i z-4, kao što će prekosutra odbiti neki novi z-4 za Vojvodinu.
Narod koji ne uči na svojim greškama itd.

onako usput

pre 11 godina

licno smatram da je Dacic poguban za Srbiju, ali isto tako moram da priznam da se Dacic hrabro i odvazno se prihvatio golemog i najtezeg zadatka da ispravi sto mu je tata Sloba ostavio u amanet, iako je nekima jasno da mu je Toma podvalio ovu ulogu da pregovara sa Tacijem ali nije se skrivao iz neke platforme nego se upustio da pregovara, hrabro nema sta. Lepo je Dacic pre neki dan pre puta za Brisel izjavio ako se nekom ne svidjda kako i sta pregovara neka srusi vladu, ovaj put je u pravu 100%!

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ja verujem da ce Hasim Taci i Ivica Dacic malo duze sedeti za stolom, jer se od njih trazi da kada zavrse sa ruckom na stolu ne ostane nista.

Gjeto 11

pre 11 godina

U toku radni ručak Dačić-Ešton-Tači

Prijatno Dacici! Prijatno Thaci!
Ako ste rukovali medjusobno, onda jos jednom prijatno i i nek je vam sa srijecom i rucak i pregovori!
Ali, ako ne oba dvoje premijera, jednoga od njih, ostace ovaj rucak u grlu!
Samo Estona mirno, bez nikakve bojaznosti, ce rucati!

A Eštonova, ne veru(j)e...

pre 11 godina

"Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Ovi dvojica sluze kao ikebane u razgovorima.Jadni su,jer su morali obojica,da slusaju upustva od g.Rikera.Ko ce da popusti od ove dvojice? Pa zna se,ko ima vecu tucu odnosno debelu tucu sa raznim dosijema.A ako ne budu kooperativni zna sta ce ih cekati.Kazamati ne prija obojici,posto su navikli na luksuz,putovanje,jelo i pice.Do sutra mogu pojesti jednog ovana.Bilo kako bilo ja sam za pomirenje srpskog i albanskog naraoda.Sta je dosta,dosta je.

TheStokrat

pre 11 godina

Potpuno podrzavam dijalog sa Pristinom, ali da li se neko seca pre nekoliko godina kada se pricalo da se bivsi predsednik Tadic sastao sa Tacijem ili s kime god na nekom aerodromu pa je proglasavan za izdajnika... A sada se svi oni rukuju i smeskaju sa Albancima... Nedosledno, zar ne?

marko

pre 11 godina

OVO je Dejton! Dakle rucace u nedogled i nece ih pustiti da izadju iz trpezarije dok ne postignu dogovor. Tako je bilo i u Dejtonu. Jedina "MALA"razlika je sto smo u Dejtonu dobili jos jednu srpsku drzavu a u ovom "dejtonu" gubimo srced Srbije (citaj pocetak kraja Srbije) . Zalosno na sta sve pristaje ova nasa ...

vladan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

Бориша

pre 11 godina

Hašim Tači se sinoć susreo sa specijalnim američkim izaslanikom za Balkan Filipom Rikerom, a jutros su ga primili predsednik Evropske komisije Žoze Manuel Barozo i predsednik EU Herman van Rompej.
------То значи да су му дали инструкције како да преговара. Ако Дачић успе да добије што жели онда је стварно генијалац. Желим му срећу али лично мислим да су нам шансе минималне.

Dinosaur Jr

pre 11 godina

Moze Daca da prica sta hoce Kosovo u Srbiji je zasluga gosp.Kostunice i njegovog vizionarskog Ustava.
(Dok se nekom ne smrkne...., 19. februar 2013 17:51)

Potpuno si u pravu! Najveću zaslugu što se Cosovo još uvek pominje na tom papiru i vremenskoj prognozi RTSa ima Koštunica. Njegova zasluga je i to što smo se od 2004 do 2008 vratili na nivo 1996 - 1997 godine. Mogu da ti nabrojim još njegovih zasluga, ali će mi biti malo ovih 1500 karaktera.

100%

pre 11 godina

Ja smem da se kladim sa svakim svojim zivotom kako ce se zavrsiti ovi razgovori?
1-gasenje institucija RSR otvaranje novih Kosovskih koje ce voditi Srbi po ustavu RKS
2-daju se garancije Srbskoj strani da ce dogovori biti ispostovani
3-na severu Kosova demonstracije, moguce i u Srbiji nekih nedelju dana posle cega ce se polako utisati
4- napadace se u svim novinama,televizijama, Dacic i Nikolic i proglasavati izdajnicima, i to nekih 7-10 dana
5-Srbija dobija jasan signal iz Brisela da je datum za pristupanje EU zagarantovan
6-odmah posle ovog bice otkrivena neka nova afera koja ce skretati paznju sKosovskog pitanja
Mislim da dalje nemoram da pisem trebalo bi da je jasno.
Ja misli da je bilo vreme da se konacno nesto dogodi pitanje Kosova je smorilo Srbiju u poslednjih 10 god

laza

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag

tuga...

pre 11 godina

Tači je uoči dijaloga rekao da je svestan toga da je normalizacija odnosa sa Srbijom “nešto što duguje budućim generacijama”...

Dejan Curcic

pre 11 godina

Sefe radi svoj posao i zato si placen ja te podrzavamm ,a meni je vise pun veliko patriota Nasi, Obrazz, DSS.. zbog takvih ti danas i pregovaras inace nebi bili ovde da nije takvih vec bi bili odavno u EU kao cela Juga.Samo napred i znam da nas ti stitis,imas harizmu.

nensi

pre 11 godina

Gospodine Makso Kosovo je predao Milosevic, a ne Tadic. To dobro znate kao i svi uostalom, pa hajde da budemo realni. Tadica mozemo optuzivati za sto sta, ali ne i za ono sto nije ucinio. Hvala na paznji.

pop

pre 11 godina

Šta ako nam ne daju datum? Teško je ali se treba okrenuti sebi.Država treba još upornije da se okrene istoku i arapskom svetu,da traži plasman i u afričkim državama a evropa neka sam misli šta dalje sa nama.Uz to zamrznuti i pregovore za kosovo dok ne dođu bolja vremena za nas.
Ako ga dobijemo lepo za sve ali mislim da nećemo dočekati ulaz u EU jer će se ona pre toga raspasti.

Berkut

pre 11 godina

Ne bio ti niko u koži. Šta god budeš uradio neće valjati.Kako mi je ovo poznato.Toliko puta već vidjeno.Dejton,Rambuje itd. Svuda prošli kao bos po trnju.Zatvorili ih i ne puštaju dok nešto ne potpišu.Možda sam pesimista ali ovo ničemu ne vodi.Svi će se držati Ustava Kosova i razgovaraće u tim okvirima.Zaista ironija. Čovek koji je aktivno učestvovao u politici devedesetih godina sa SPS-om koji je ovu zemlju unakazio,izgubio sve sada opet vodi pregovore kao Premijer Srbije koja je sa dve stranke osvojila 14%glasova.Šta da očekuješ.Ništa.Još jednu šamarčinu. Valjda smo se već navikli da nas biju i bije ko god stigne.Izgleda nam je ostalo samo da kao očajni gledaoci sa tribina sačekamo zvižduk sudije za kraj utakmice a da za to vreme skandiramo "pomozi Bože".Igrači će reći dali smo sve od sebe ali bilu su bolji,bolje organizovani.Zadrti će pisati da su sudije potplaćene ne uočavajući da nemamo ni golmana ni odbranu, sredinu smo odavno zapostavil,krila su nam odavno sasekli a umišljeni centarfor toliko izgleda umorno da ne zna šta će kada dobije loptu.Uvek je baci protivničkoj ekipi u noge. Valja se po terenu,folira faulove,ljuti se na sudiju. Svi su mu drugi krivi što ne trenira,što je loš igrač.Saigrače i ne vidi od svoje "slave"....Dalji tekst svi jako dobro znate

Petar

pre 11 godina

Da li je reč o apetitu ili nečemu drugom,jasno je da imamo izdržljivijeg pregovarača.Pošto je sve dogovoreno pre ručka, pa i šta će biti za večeru, nije realno očekivati da neko napravi skandal i odbije da pojede voćnu salatu ili šta se već bude služilo na kraju.Ono što sigurno ne valja jeste to što na Kosovu srspku decu napadaju na putu do škole, a da pri tome to neće zaustaviti pregovarački proces. Deca će biti napadana i nakon pootpisivanja raznih akata od kojih će manje više svi biti na štetu Srbije. Za Srbe na Kosovu je dakle danas poptuno svejedno i šta će ručati Dačić i Tači, kao i šta će biti potpisano.Ono što je sigurno jeste da će ručak sigurno biti dobar, a za ono što će biti potpisano unapred znamo da neće prijati.

Prong

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.
(Maksa, 19. februar 2013 20:07)

NE! Izdaja Cosova je počela 9-tog juna 1999 godine kada je Milošević u Kumanovu potpisao kapitulaciju i time dozvolio da KFOR 3 dana kasnije uđe na Cosovo!

denni

pre 11 godina

dace Bog. osecam se ponosnim kada mi neko postavlja ovakve komentare. Ima nas normalnih. Muzika, umetnost uopste, a kod nas i zajednicki jezik i poreklo, nam daje nesto sto nema niko. NORMALAN RAZGOVOR,
Prizrenac

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

I ja imam neograniceno poverenje u ovu Vladu da nece priznati Kosovo. Zato sto to nikoga na ovom svetu ne zanima. Da nekoga zanima, priznali bi odmah.

fen

pre 11 godina

da li ce neko iz Srbije reci NE i stati na put kriminalnoj "korak po korak" nezavisnosti Kosova?! Srpski narod nikad nece priznati "republiku" Kosovo. politicari su nesto drugo(igraju kako im se kaze)! ne ispustajte te institucije jer to je jedino sto srbi imaju od Srbije! ajde mi srbi da budemo slozni makar o ovom pitanju!

ZVEZDANEZTF

pre 11 godina

Plan državnog vrha je realno ono što se u ovom trenutku može postići, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i pokušati izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji.

Staniša VR

pre 11 godina

Ovaj sastanak, i poseta Vučića Berlinu, su odlučujući za dobijanje datuma za početak pregovora sa EU. Mislim, da je Srbija što se tiče reformskih zakona i borbe protiv korupcije i kriminala u potpunosti zadovoljila evropske zvaničnike, i čak i prevazišla očekivanja EU koja su oni imali od nove vlade, i da tu ne bi trebalo da bude problema. Ostaje da se vidi šta će evropski zvaničnici predložiti kao rešenje za problem Kosova, i tu može da zapne. Ne verujem da će postaviti uslov priznavanje nezavisnosti, jer bi bilo nelogično da to traže od Srbije, a ne traže od naprimer Kipra i Španije koje su već članice EU, i neće ni tražiti to nikada od Kipra i Španije zato što bi na taj način mogli da stvore dva nova problema unutar EU, problem Katalonije i problem Turskog dela Kipra, a takvi problemi EU ne trebaju nikako.

И З Д А Ј А

pre 11 godina

A ми ћемо умрети од глади ако не добијемо тај датум. Понуди им одмаx и Војводину док си ту, морамо ићи на све или ништа

ribica

pre 11 godina

nakon svakih pregovora vaši "pregovarači" dolaze doma s novim nebulozama kao npr. "Srbija nikada neće da prizna Kosovo, ali zato da se postave granice koje to nisu za vas narode ali za ceo ostali svet jesu" ili "ćemo da ukinemo postojeće institucije, ali da nove pod okriljem Kosova vode Srbi, pa su to eto skoro k'o srpske institucije"...
Zao mi je... ali izgleda da su Kosovari dobili Kosovo :( a vi datum... oni stolicu u UN-u a vi par miliona eura bespovratne pomoći... a tek nakon datuma kad krenu "morate da uradite ovo, pa ono, a sad opet ovo i tako unedogle, a u međuvremenu se može desiti Vojvodina ili Sanžak ili Preševska dolina...." i da... onda nakon maratona od 10 godina, kad ostanete bez vlastitih teritorija, kad potpišete razne štetne ugovore u njihovu korist, kad istina vaše pravosuđje uhapsi 2 - 3 velike ribe, ali ta suđenja se razvuku u nedogled a njihova ugojena, bonvivanska lica kriminalaca i profitera vam se svaki dan smješkaju s naslovnica a inflacija bude rasla, plaće budu padale i kada narod ostane bez ikakvih socijalnih privilegija e onda će raspisati referendum za pristupanje EU... kad od Srbije ostane samo lijepa zemlja i pejsaži s ispačenim narodom u vlasništvu stranih banaka, raznih ruskih oligarha, srpskih i drugih tajkuna koji su izbijegli pravdi jer eto njihove kompanije zapošljavaju desetke tisuća radnika na minimalcu!
To je to svijetlo na kraju tunela s koijm vas mame!!!

Nfma

pre 11 godina

Nije mi jasan ovaj narod,na berlinskom kongresu gde smo postali drzava i dobili kosovo pre 200 god.,velicali smo zapad,sad kad smo pokazali da smo neodgovorni(slucaj nezavisnosti) sad nam zapad ne valja,ipak ne bih voleo da zivim u zemlji kao BiH(jedna drzava dva entiteta),sa albancima bi propali jer sa njima nema kompromisa.Samo se nadam daco da ces sutra da napijes tog tacija,pa da izvuces veci komad pogace,onako kao sto...,ma ti dobro znas,batali kosovo slusaj svoj narod.

Petar Joksimovic

pre 11 godina

Sad ili nikad. Izedite sve sto ima na astalu, ako nista drugo. Mleko zaobidjite. Ako ima tomovaca, probajte ipak je to rucni rad.
Sutra za dorucak, rucak i veceru pregovori, prekosutra opet pregovori Vucic/Berlin, planirano da se ne sretne sa Vesterveleom, al se ipak sreli, planirano 5 minuta zadrzali se 55 minuta, oko nedelje najava nekog informativnog razgovora, pa u ponedeljak informativni razgovor, posle sledece nedelje moze neko pismo iz Emirata, smanjenje javnog duga u odnosu na proslu nedelju, pa neka parola drzava je jaca od pojedinaca, i tako. I TAKO.

RADMILA KG

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

Astrid

pre 11 godina

@(boban, 19. februar 2013 14:33)
Nije Tadic bio izdajnik nego su iz DS mnogo lagali kad je u pitanju KiM. DS je satlno bila u predizbornoj kampanji i po prvi put kada nije mogla vise da vodi negativnu kapanju ili antikampanju po principu 'videcete ako oni dodju', ili 'samo smo mi garanti demokratije' , ili 'nasi prijatelji i partneri iz EU ...pa onda sledi ona mantra koja se cak i onima u EU smucila'....e zato je on bio izdajnik jer nije smogao petlje da kaze istinu, a stalno je sve odlagao, nista nije niti smeo niti umeo da resi. Zato je otisao u politicku istoriju kao savrseno nesposoban covek, koji nije umeo da napravi tim jakih vojnika izvrsilaca.

Maksa

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.

Milance

pre 11 godina

Ne sme se dozvoliti da se ukinu institucije na Kosovu jer je to jedini garant srbima koji zive na KiM.Nadam se pregovoru koji ce odgovarati i nama i Pristini

ZoguleBg

pre 11 godina

Ako budemo uporni i istrajni, sačuvaćemo teritorijalni integritet. Imam puno poverenje u novu vladu po pitanji Kosova,a posebno u predsednika Nikolića i Vučića. Za kratko vreme su pokazali da im je zaista stalo od naroda i države. Nesmemo prihvatati ucene od EU uvidu nezavisnosti Kosova, jer ako sad popustimo, još više će nas jahati.

stojan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

Zuta osa

pre 11 godina

e fino...da vidimo kako ce Ivica da se pokaze. Krajnje je vreme da neko preduzme ozbiljne korake za nasu zemlju. Tadic nije uspeo nista. A ovi...videcemo.

Sumska lepotica

pre 11 godina

Davali smo podrsku Tadicu kad je pregovarao. Dacemo i Dacicu. I Vucicu. Tadic se lose pokazao i zato je nase poverenje izgbio. Dakle,Dacicu,posto si ti prvi danas,budi pametan.

Filip Visnjic

pre 11 godina

Dijalog se mora voditi ma koliko god on trajao i bio maratonski. Moramo izvuci i izboriti se koliko vise mozemo da dobijemo. Svesni smo situacije i koliko je bilo promasenih razgovora i godina iza nas. Al se nesmemo predati i nikako priznati nezavisnost.

KOSTA

pre 11 godina

Kosovo je sigurno, uz suzbijanje korupcije i kriminala, najteži ispit ove vlasti. Vučić i Nikolić su potpuno u pravu kada kažu da se tu ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da će ova vlast izvući maksimalno koliko je u ovom trenutku moguće za Srbe na Kosovu i Metohiji.

Stojan76

pre 11 godina

Ako je ovo glavni kriterij ja bi predlozio sledeci pregovaracki tim
Canak, Mrkonjic, SMirkovic, Jozef Kasa, Dejan Mihajlov,Palma. Buduci da je Kosovo par exelans drzavno pitanje nema razloga da u pregovore ne ukljucimo predstavnike opozicije. Da pojasnim sastav
Canak zbog borbenosti, Mrkonjic zbog toga sto nema rokova, SMirkovic zbog organizacije, Kasa zbog multieticnosti, Mihajlov zbog komunikacionih vestina, Palma zbog iskustva..............

dejan

pre 11 godina

čvrste garancije.!!
ej tužni mi kad znamo da nema tu nikakvih garancija. al kakvog izbora imamo. razvalili su nas do kraja. držimo se za paučinu.

Britanac

pre 11 godina

Nadam se da ce sve proteci mirno ali treba im staviti do znanja da necemo odstupiti od platforme za kosovo, kao sto je to Nikolic uradio na proslom sastanku.

*** !!! КиМ !!! ***

pre 11 godina

Постоји много нејасноћа у вези са стратегиом Бограда у преговорима о Косову и Метохији које се већ недељама покушавају објаснити јавности. Чини ми се је стратегија Београда да од Приштине тражи да подручја на Косову и Метохији насељена Србима добију исти статут као што би добило Косово и Метохија у односу на остали дио Србије договором Београда и Приштине. Добијање датума почетка преговора о чланству у ЕУ ће учинити да ће и Београд и Приштина бити веома попустљиви и да би се могло очекивати да ће почетак таквог договора бити постигнут чак и данас.

sanja

pre 11 godina

Tooo Ivice, sve im daj,sve. Zasluzili su, borili su se. I odmah im prepisi i onih hiljadu crkava, da se ne razvlacimo i sa tim jos 100 godina, njima istorija treba i znaci, barem po onome sto pise u njihovim udzbenicima i po onome koliko su srcani u borbi, mi smo jasno pokazali da nas to ne zanima.Za sve to, trazi novca koliko treba da se zbrine onih 100 000 izbeglica sto ce doci, jer su nezainteresovani za to da im deca sutra uce kako Gracanicu nisu podigli Srbi ili sto su bezralozno gadljivi da im OVK borci odlucuju o zivotu, i kvit smo.

Vladana 022

pre 11 godina

Sigurno da će ova runda razgovora Dačić-Tači i poseta Aleksandra Vučića Berlinu biti odlučujuće za dobijanje datuma za početak razgovora o pristupanju EU. Iz ovih razloga je gospodin Vučić kao državno odgovoran političar, u svoju delegaciju koja će ići u Berlin uvrstio i gospođu Milicu Delević, inače kadar DS-a, jednu od retkih osoba iz prošle garniture vlasti o kojoj su evropski zvaničnici imali samo reči hvale. Ovim je gospodin Vučić još jednom pokazao da kada su interesi Srbije u pitanju nema podele na vlast i opoziciju, i da državni interes mora da bude uvek iznad svakog ličnog i stranačkog interesa.

Greja

pre 11 godina

Ivica Dačić će Platformom sačuvati celovitost Srbije, odbraniti nacionalne interese, i raditi na uspostavljanju državnih investicija. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. EU će odrediti datum pregovora Srbiji.Verujem u rad sadašnje vlade.

marko24

pre 11 godina

I Dacic i Vucic se bore za Srbiju i ocekuju da ćemo dobiti datum.Srbija je pokrenula ozbiljan dijalog s Prištinom, sprovela ono o čemu se prethodna vlada dogovorila, da učestvuje u razgovorima o budućnosti odnosa Srbije i Albanaca. Sa druge strane sprovela je istinsku borbu protiv korupcije i kriminala, i sprovodi reformu pravosudja istovremeno gradeci sve institucije

KORUPCIJA, KRIMINAL,KOSOVO!

pre 11 godina

kosovo su izdali milosevic, kostunica,tadic, nikolic, dacic, tralala, bla blabla..
dacicu,vidi se da imas petlju, resi to sto pre da ne slusamo vise politare iz udobnih fotelja koji za ovu zemlju 20 god. nisu ama bas nista uradili osim blekanja o kosovu.

slava

pre 11 godina

Zalosno je sto Srbija zbog pogresnih poteza u proslosti,mora da se povinuje drugima i da nekada ide i na svoju stetu,srecom dolaskom nove Vlade polako ali sigurno dolazimo u sve bolju poziciju.Zao mi je sto oni nisu vodili pregovore od pocetka jer sam siguran da bi sitvacija na terenu bila mnogo bolja.

nekoime

pre 11 godina

neko sad spominje kako je ceda jovanovic govorio to pre 5-10 godina ali tada nije bila ovakva situacija moglo se vise izvuci i bolje pregovarati.eee pa ceda je ispao izdajnik samo jer je tako lako u nedostatku resenja i pameti digao ruke i predao se nekim odlukama sa strane e to.je ono sto ne cenim kod njega jer najlakse je pokloniti nesto sto nine ni tvoje na prvom mestu,predati se bez borbe itd....da jeste izdajnik po meni....podrska razgovorima a dacicu spominji im napda na srne dole.na srbe napadaju svaku cas bombama na decu to moras preko da pricas da znaju sta rade ti koje oni brane...

100%

pre 11 godina

Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.
(A Eštonova, ne veru(j)e..., 19. februar 2013 21:02)
Samo sto ce nas Dacic slagati,
a Taci ce kao i svaki put saopstiti istinu,nazalost.
Svaki put posle razgovora i konferencija za stampu uspostavilo se da je Taci govorijo istinu

ZoguleBg

pre 11 godina

Ako budemo uporni i istrajni, sačuvaćemo teritorijalni integritet. Imam puno poverenje u novu vladu po pitanji Kosova,a posebno u predsednika Nikolića i Vučića. Za kratko vreme su pokazali da im je zaista stalo od naroda i države. Nesmemo prihvatati ucene od EU uvidu nezavisnosti Kosova, jer ako sad popustimo, još više će nas jahati.

Britanac

pre 11 godina

Nadam se da ce sve proteci mirno ali treba im staviti do znanja da necemo odstupiti od platforme za kosovo, kao sto je to Nikolic uradio na proslom sastanku.

laza

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag

Vladana 022

pre 11 godina

Sigurno da će ova runda razgovora Dačić-Tači i poseta Aleksandra Vučića Berlinu biti odlučujuće za dobijanje datuma za početak razgovora o pristupanju EU. Iz ovih razloga je gospodin Vučić kao državno odgovoran političar, u svoju delegaciju koja će ići u Berlin uvrstio i gospođu Milicu Delević, inače kadar DS-a, jednu od retkih osoba iz prošle garniture vlasti o kojoj su evropski zvaničnici imali samo reči hvale. Ovim je gospodin Vučić još jednom pokazao da kada su interesi Srbije u pitanju nema podele na vlast i opoziciju, i da državni interes mora da bude uvek iznad svakog ličnog i stranačkog interesa.

vladan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

Greja

pre 11 godina

Ivica Dačić će Platformom sačuvati celovitost Srbije, odbraniti nacionalne interese, i raditi na uspostavljanju državnih investicija. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. EU će odrediti datum pregovora Srbiji.Verujem u rad sadašnje vlade.

RADMILA KG

pre 11 godina

Srbija je učinila veliki napor i donela mnogo teških odluka, kao što je isporučivanje svih optuženih Srba, a to nije ni mali broj, u Hag, i dostavljanje sve dokumentacije haškom sudu. Srbija je velike ustupke napravila i po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.

marko24

pre 11 godina

I Dacic i Vucic se bore za Srbiju i ocekuju da ćemo dobiti datum.Srbija je pokrenula ozbiljan dijalog s Prištinom, sprovela ono o čemu se prethodna vlada dogovorila, da učestvuje u razgovorima o budućnosti odnosa Srbije i Albanaca. Sa druge strane sprovela je istinsku borbu protiv korupcije i kriminala, i sprovodi reformu pravosudja istovremeno gradeci sve institucije

Staniša VR

pre 11 godina

Ovaj sastanak, i poseta Vučića Berlinu, su odlučujući za dobijanje datuma za početak pregovora sa EU. Mislim, da je Srbija što se tiče reformskih zakona i borbe protiv korupcije i kriminala u potpunosti zadovoljila evropske zvaničnike, i čak i prevazišla očekivanja EU koja su oni imali od nove vlade, i da tu ne bi trebalo da bude problema. Ostaje da se vidi šta će evropski zvaničnici predložiti kao rešenje za problem Kosova, i tu može da zapne. Ne verujem da će postaviti uslov priznavanje nezavisnosti, jer bi bilo nelogično da to traže od Srbije, a ne traže od naprimer Kipra i Španije koje su već članice EU, i neće ni tražiti to nikada od Kipra i Španije zato što bi na taj način mogli da stvore dva nova problema unutar EU, problem Katalonije i problem Turskog dela Kipra, a takvi problemi EU ne trebaju nikako.

*** !!! КиМ !!! ***

pre 11 godina

Постоји много нејасноћа у вези са стратегиом Бограда у преговорима о Косову и Метохији које се већ недељама покушавају објаснити јавности. Чини ми се је стратегија Београда да од Приштине тражи да подручја на Косову и Метохији насељена Србима добију исти статут као што би добило Косово и Метохија у односу на остали дио Србије договором Београда и Приштине. Добијање датума почетка преговора о чланству у ЕУ ће учинити да ће и Београд и Приштина бити веома попустљиви и да би се могло очекивати да ће почетак таквог договора бити постигнут чак и данас.

Milance

pre 11 godina

Ne sme se dozvoliti da se ukinu institucije na Kosovu jer je to jedini garant srbima koji zive na KiM.Nadam se pregovoru koji ce odgovarati i nama i Pristini

pop

pre 11 godina

Šta ako nam ne daju datum? Teško je ali se treba okrenuti sebi.Država treba još upornije da se okrene istoku i arapskom svetu,da traži plasman i u afričkim državama a evropa neka sam misli šta dalje sa nama.Uz to zamrznuti i pregovore za kosovo dok ne dođu bolja vremena za nas.
Ako ga dobijemo lepo za sve ali mislim da nećemo dočekati ulaz u EU jer će se ona pre toga raspasti.

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

I ja imam neograniceno poverenje u ovu Vladu da nece priznati Kosovo. Zato sto to nikoga na ovom svetu ne zanima. Da nekoga zanima, priznali bi odmah.

Dejan Curcic

pre 11 godina

Sefe radi svoj posao i zato si placen ja te podrzavamm ,a meni je vise pun veliko patriota Nasi, Obrazz, DSS.. zbog takvih ti danas i pregovaras inace nebi bili ovde da nije takvih vec bi bili odavno u EU kao cela Juga.Samo napred i znam da nas ti stitis,imas harizmu.

fen

pre 11 godina

da li ce neko iz Srbije reci NE i stati na put kriminalnoj "korak po korak" nezavisnosti Kosova?! Srpski narod nikad nece priznati "republiku" Kosovo. politicari su nesto drugo(igraju kako im se kaze)! ne ispustajte te institucije jer to je jedino sto srbi imaju od Srbije! ajde mi srbi da budemo slozni makar o ovom pitanju!

KOSTA

pre 11 godina

Kosovo je sigurno, uz suzbijanje korupcije i kriminala, najteži ispit ove vlasti. Vučić i Nikolić su potpuno u pravu kada kažu da se tu ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da će ova vlast izvući maksimalno koliko je u ovom trenutku moguće za Srbe na Kosovu i Metohiji.

Sumska lepotica

pre 11 godina

Davali smo podrsku Tadicu kad je pregovarao. Dacemo i Dacicu. I Vucicu. Tadic se lose pokazao i zato je nase poverenje izgbio. Dakle,Dacicu,posto si ti prvi danas,budi pametan.

slava

pre 11 godina

Zalosno je sto Srbija zbog pogresnih poteza u proslosti,mora da se povinuje drugima i da nekada ide i na svoju stetu,srecom dolaskom nove Vlade polako ali sigurno dolazimo u sve bolju poziciju.Zao mi je sto oni nisu vodili pregovore od pocetka jer sam siguran da bi sitvacija na terenu bila mnogo bolja.

marko

pre 11 godina

OVO je Dejton! Dakle rucace u nedogled i nece ih pustiti da izadju iz trpezarije dok ne postignu dogovor. Tako je bilo i u Dejtonu. Jedina "MALA"razlika je sto smo u Dejtonu dobili jos jednu srpsku drzavu a u ovom "dejtonu" gubimo srced Srbije (citaj pocetak kraja Srbije) . Zalosno na sta sve pristaje ova nasa ...

Filip Visnjic

pre 11 godina

Dijalog se mora voditi ma koliko god on trajao i bio maratonski. Moramo izvuci i izboriti se koliko vise mozemo da dobijemo. Svesni smo situacije i koliko je bilo promasenih razgovora i godina iza nas. Al se nesmemo predati i nikako priznati nezavisnost.

stojan

pre 11 godina

Niko nema iluzije da će rezultatima pregovora o Kosovu bilo ko u Srbiji biti prezadovoljan, ali ovo što vlada radi je pokušaj da se izvuče najmanje loše rešenje po Srbiju, i zato državnom vrhu treba pružiti podršku.

ZVEZDANEZTF

pre 11 godina

Plan državnog vrha je realno ono što se u ovom trenutku može postići, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i pokušati izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji.

onako usput

pre 11 godina

licno smatram da je Dacic poguban za Srbiju, ali isto tako moram da priznam da se Dacic hrabro i odvazno se prihvatio golemog i najtezeg zadatka da ispravi sto mu je tata Sloba ostavio u amanet, iako je nekima jasno da mu je Toma podvalio ovu ulogu da pregovara sa Tacijem ali nije se skrivao iz neke platforme nego se upustio da pregovara, hrabro nema sta. Lepo je Dacic pre neki dan pre puta za Brisel izjavio ako se nekom ne svidjda kako i sta pregovara neka srusi vladu, ovaj put je u pravu 100%!

Astrid

pre 11 godina

@(boban, 19. februar 2013 14:33)
Nije Tadic bio izdajnik nego su iz DS mnogo lagali kad je u pitanju KiM. DS je satlno bila u predizbornoj kampanji i po prvi put kada nije mogla vise da vodi negativnu kapanju ili antikampanju po principu 'videcete ako oni dodju', ili 'samo smo mi garanti demokratije' , ili 'nasi prijatelji i partneri iz EU ...pa onda sledi ona mantra koja se cak i onima u EU smucila'....e zato je on bio izdajnik jer nije smogao petlje da kaze istinu, a stalno je sve odlagao, nista nije niti smeo niti umeo da resi. Zato je otisao u politicku istoriju kao savrseno nesposoban covek, koji nije umeo da napravi tim jakih vojnika izvrsilaca.

Zuta osa

pre 11 godina

e fino...da vidimo kako ce Ivica da se pokaze. Krajnje je vreme da neko preduzme ozbiljne korake za nasu zemlju. Tadic nije uspeo nista. A ovi...videcemo.

Maksa

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.

godzila

pre 11 godina

Ja to gledam ovako...
Ljudi koji bi želeli da se Srbi i Albanci nikad o ničemu ne dogovore, i da sledećih 1000(i više) godina živimo u iščekovanju nekog novog ratnog sukoba između ova dva naroda, u Prištini Hašima Tačija zovu HAŠIM TAČIĆ, a u Beogradu Ivicu Dačića IVICA DAČI !
Ja se iskreno nadam da da će pomenuti pregovarači izdići iznad višedeceniskih stereotipa o odnosima između ova dva naroda i da će razgovori koji se vode u Briselu dovesti do rešenja koje nikome neće biti po volji(kompromis)i koje će otvoriti jednu novu stranicu u istoriji ova dva naroda!
Tako da je moja poruka Ivici i Hašimu SAMO HRABRO, GLEDAJTE U BUDUĆNOST!

sanja

pre 11 godina

Tooo Ivice, sve im daj,sve. Zasluzili su, borili su se. I odmah im prepisi i onih hiljadu crkava, da se ne razvlacimo i sa tim jos 100 godina, njima istorija treba i znaci, barem po onome sto pise u njihovim udzbenicima i po onome koliko su srcani u borbi, mi smo jasno pokazali da nas to ne zanima.Za sve to, trazi novca koliko treba da se zbrine onih 100 000 izbeglica sto ce doci, jer su nezainteresovani za to da im deca sutra uce kako Gracanicu nisu podigli Srbi ili sto su bezralozno gadljivi da im OVK borci odlucuju o zivotu, i kvit smo.

rajina

pre 11 godina

autonomija srpskim opstinama, policija, zdravstvo, zabrana naseljavanja albanaca u srpskim enklavama, crkvena zemlja da se uknjizi u bg-u, da nam isplate telekom i eps, predsednik albanac premijer srbin i to bi bilo to. dati im stolicu u un, razmeniti ambasadore i svi na svoje radne zadatke.
a da, taci i haradinaj u hag
(laza, 19. februar 2013 14:50)

99% stvari koje si naveo se nalazi u Ahtisarijevom planu koji su patriJote odbile pre nekoliko godina. Kao što su odbili i z-4, kao što će prekosutra odbiti neki novi z-4 za Vojvodinu.
Narod koji ne uči na svojim greškama itd.

frac§§

pre 11 godina

DACICU ajde sad pevaj one stare pesme , koje ste zajedno pevali sa Nikolicem 90-te................
Nesto si mi namrsten nisi vise onako cinicni kao pre.........
U Brüsselu imas sta da gutas .......
KONACNO SHVATATE "PATRIJOTE" STA ZNACI NEPRAVDA !!!
A moglo se sve to 99-te resiti !!!
SAMO JE TREBALO MALO VISE I N T E L I G E N C I J E !!!

Nfma

pre 11 godina

Nije mi jasan ovaj narod,na berlinskom kongresu gde smo postali drzava i dobili kosovo pre 200 god.,velicali smo zapad,sad kad smo pokazali da smo neodgovorni(slucaj nezavisnosti) sad nam zapad ne valja,ipak ne bih voleo da zivim u zemlji kao BiH(jedna drzava dva entiteta),sa albancima bi propali jer sa njima nema kompromisa.Samo se nadam daco da ces sutra da napijes tog tacija,pa da izvuces veci komad pogace,onako kao sto...,ma ti dobro znas,batali kosovo slusaj svoj narod.

И З Д А Ј А

pre 11 godina

A ми ћемо умрети од глади ако не добијемо тај датум. Понуди им одмаx и Војводину док си ту, морамо ићи на све или ништа

Aleksandar I

pre 11 godina

(slava, 19. februar 2013 14:19)

Sram vas bilo vise partijski potrcici, pa ovi su bili na vlasti kada smo sve izgubili 90 a vi nam pricate nova vlada sjajna itd...
Svi ovih 20 i kusur godina nasom politikom se bave komunisticki sinovi i unuci...

Vlada

pre 11 godina

Sastanak će izgledati ovako.. Eštonova će pričati, naš tim će klimati glavom. Nakon razgovora, kosovski tim će proglasiti trijumf, naš tim će reći da je to najviše i najbolje što Srbija može da izbori.

Sutradan sve po starom.. za doručak korupcija, za ručak "datum", za večeru.. "ostvaren napredak"

nekoime

pre 11 godina

neko sad spominje kako je ceda jovanovic govorio to pre 5-10 godina ali tada nije bila ovakva situacija moglo se vise izvuci i bolje pregovarati.eee pa ceda je ispao izdajnik samo jer je tako lako u nedostatku resenja i pameti digao ruke i predao se nekim odlukama sa strane e to.je ono sto ne cenim kod njega jer najlakse je pokloniti nesto sto nine ni tvoje na prvom mestu,predati se bez borbe itd....da jeste izdajnik po meni....podrska razgovorima a dacicu spominji im napda na srne dole.na srbe napadaju svaku cas bombama na decu to moras preko da pricas da znaju sta rade ti koje oni brane...

Petar

pre 11 godina

Da li je reč o apetitu ili nečemu drugom,jasno je da imamo izdržljivijeg pregovarača.Pošto je sve dogovoreno pre ručka, pa i šta će biti za večeru, nije realno očekivati da neko napravi skandal i odbije da pojede voćnu salatu ili šta se već bude služilo na kraju.Ono što sigurno ne valja jeste to što na Kosovu srspku decu napadaju na putu do škole, a da pri tome to neće zaustaviti pregovarački proces. Deca će biti napadana i nakon pootpisivanja raznih akata od kojih će manje više svi biti na štetu Srbije. Za Srbe na Kosovu je dakle danas poptuno svejedno i šta će ručati Dačić i Tači, kao i šta će biti potpisano.Ono što je sigurno jeste da će ručak sigurno biti dobar, a za ono što će biti potpisano unapred znamo da neće prijati.

Dinosaur Jr

pre 11 godina

Moze Daca da prica sta hoce Kosovo u Srbiji je zasluga gosp.Kostunice i njegovog vizionarskog Ustava.
(Dok se nekom ne smrkne...., 19. februar 2013 17:51)

Potpuno si u pravu! Najveću zaslugu što se Cosovo još uvek pominje na tom papiru i vremenskoj prognozi RTSa ima Koštunica. Njegova zasluga je i to što smo se od 2004 do 2008 vratili na nivo 1996 - 1997 godine. Mogu da ti nabrojim još njegovih zasluga, ali će mi biti malo ovih 1500 karaktera.

TheStokrat

pre 11 godina

Potpuno podrzavam dijalog sa Pristinom, ali da li se neko seca pre nekoliko godina kada se pricalo da se bivsi predsednik Tadic sastao sa Tacijem ili s kime god na nekom aerodromu pa je proglasavan za izdajnika... A sada se svi oni rukuju i smeskaju sa Albancima... Nedosledno, zar ne?

denni

pre 11 godina

dace Bog. osecam se ponosnim kada mi neko postavlja ovakve komentare. Ima nas normalnih. Muzika, umetnost uopste, a kod nas i zajednicki jezik i poreklo, nam daje nesto sto nema niko. NORMALAN RAZGOVOR,
Prizrenac

Бориша

pre 11 godina

Hašim Tači se sinoć susreo sa specijalnim američkim izaslanikom za Balkan Filipom Rikerom, a jutros su ga primili predsednik Evropske komisije Žoze Manuel Barozo i predsednik EU Herman van Rompej.
------То значи да су му дали инструкције како да преговара. Ако Дачић успе да добије што жели онда је стварно генијалац. Желим му срећу али лично мислим да су нам шансе минималне.

ribica

pre 11 godina

nakon svakih pregovora vaši "pregovarači" dolaze doma s novim nebulozama kao npr. "Srbija nikada neće da prizna Kosovo, ali zato da se postave granice koje to nisu za vas narode ali za ceo ostali svet jesu" ili "ćemo da ukinemo postojeće institucije, ali da nove pod okriljem Kosova vode Srbi, pa su to eto skoro k'o srpske institucije"...
Zao mi je... ali izgleda da su Kosovari dobili Kosovo :( a vi datum... oni stolicu u UN-u a vi par miliona eura bespovratne pomoći... a tek nakon datuma kad krenu "morate da uradite ovo, pa ono, a sad opet ovo i tako unedogle, a u međuvremenu se može desiti Vojvodina ili Sanžak ili Preševska dolina...." i da... onda nakon maratona od 10 godina, kad ostanete bez vlastitih teritorija, kad potpišete razne štetne ugovore u njihovu korist, kad istina vaše pravosuđje uhapsi 2 - 3 velike ribe, ali ta suđenja se razvuku u nedogled a njihova ugojena, bonvivanska lica kriminalaca i profitera vam se svaki dan smješkaju s naslovnica a inflacija bude rasla, plaće budu padale i kada narod ostane bez ikakvih socijalnih privilegija e onda će raspisati referendum za pristupanje EU... kad od Srbije ostane samo lijepa zemlja i pejsaži s ispačenim narodom u vlasništvu stranih banaka, raznih ruskih oligarha, srpskih i drugih tajkuna koji su izbijegli pravdi jer eto njihove kompanije zapošljavaju desetke tisuća radnika na minimalcu!
To je to svijetlo na kraju tunela s koijm vas mame!!!

Gjeto 11

pre 11 godina

U toku radni ručak Dačić-Ešton-Tači

Prijatno Dacici! Prijatno Thaci!
Ako ste rukovali medjusobno, onda jos jednom prijatno i i nek je vam sa srijecom i rucak i pregovori!
Ali, ako ne oba dvoje premijera, jednoga od njih, ostace ovaj rucak u grlu!
Samo Estona mirno, bez nikakve bojaznosti, ce rucati!

nensi

pre 11 godina

Gospodine Makso Kosovo je predao Milosevic, a ne Tadic. To dobro znate kao i svi uostalom, pa hajde da budemo realni. Tadica mozemo optuzivati za sto sta, ali ne i za ono sto nije ucinio. Hvala na paznji.

Prong

pre 11 godina

Nikolicevu Platformu nece zarezivati ni 1%, bice onako kako zele Amerikanci EU i Taci. Dacic moze samo da se povinuje. Zahvaljujuci Tadicu i njegovom rezimu kao i ovom trenutnom, Kosovo cemo IZGUBITI. Izdaja Kosova je bila onog momenta kada je dozvoljeno prisustvo Eulexa od strane Tadica, umesto UN.
(Maksa, 19. februar 2013 20:07)

NE! Izdaja Cosova je počela 9-tog juna 1999 godine kada je Milošević u Kumanovu potpisao kapitulaciju i time dozvolio da KFOR 3 dana kasnije uđe na Cosovo!

A Eštonova, ne veru(j)e...

pre 11 godina

"Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.

Berkut

pre 11 godina

Ne bio ti niko u koži. Šta god budeš uradio neće valjati.Kako mi je ovo poznato.Toliko puta već vidjeno.Dejton,Rambuje itd. Svuda prošli kao bos po trnju.Zatvorili ih i ne puštaju dok nešto ne potpišu.Možda sam pesimista ali ovo ničemu ne vodi.Svi će se držati Ustava Kosova i razgovaraće u tim okvirima.Zaista ironija. Čovek koji je aktivno učestvovao u politici devedesetih godina sa SPS-om koji je ovu zemlju unakazio,izgubio sve sada opet vodi pregovore kao Premijer Srbije koja je sa dve stranke osvojila 14%glasova.Šta da očekuješ.Ništa.Još jednu šamarčinu. Valjda smo se već navikli da nas biju i bije ko god stigne.Izgleda nam je ostalo samo da kao očajni gledaoci sa tribina sačekamo zvižduk sudije za kraj utakmice a da za to vreme skandiramo "pomozi Bože".Igrači će reći dali smo sve od sebe ali bilu su bolji,bolje organizovani.Zadrti će pisati da su sudije potplaćene ne uočavajući da nemamo ni golmana ni odbranu, sredinu smo odavno zapostavil,krila su nam odavno sasekli a umišljeni centarfor toliko izgleda umorno da ne zna šta će kada dobije loptu.Uvek je baci protivničkoj ekipi u noge. Valja se po terenu,folira faulove,ljuti se na sudiju. Svi su mu drugi krivi što ne trenira,što je loš igrač.Saigrače i ne vidi od svoje "slave"....Dalji tekst svi jako dobro znate

Enver Kelmendi

pre 11 godina

Ovi dvojica sluze kao ikebane u razgovorima.Jadni su,jer su morali obojica,da slusaju upustva od g.Rikera.Ko ce da popusti od ove dvojice? Pa zna se,ko ima vecu tucu odnosno debelu tucu sa raznim dosijema.A ako ne budu kooperativni zna sta ce ih cekati.Kazamati ne prija obojici,posto su navikli na luksuz,putovanje,jelo i pice.Do sutra mogu pojesti jednog ovana.Bilo kako bilo ja sam za pomirenje srpskog i albanskog naraoda.Sta je dosta,dosta je.

tuga...

pre 11 godina

Tači je uoči dijaloga rekao da je svestan toga da je normalizacija odnosa sa Srbijom “nešto što duguje budućim generacijama”...

100%

pre 11 godina

Ja smem da se kladim sa svakim svojim zivotom kako ce se zavrsiti ovi razgovori?
1-gasenje institucija RSR otvaranje novih Kosovskih koje ce voditi Srbi po ustavu RKS
2-daju se garancije Srbskoj strani da ce dogovori biti ispostovani
3-na severu Kosova demonstracije, moguce i u Srbiji nekih nedelju dana posle cega ce se polako utisati
4- napadace se u svim novinama,televizijama, Dacic i Nikolic i proglasavati izdajnicima, i to nekih 7-10 dana
5-Srbija dobija jasan signal iz Brisela da je datum za pristupanje EU zagarantovan
6-odmah posle ovog bice otkrivena neka nova afera koja ce skretati paznju sKosovskog pitanja
Mislim da dalje nemoram da pisem trebalo bi da je jasno.
Ja misli da je bilo vreme da se konacno nesto dogodi pitanje Kosova je smorilo Srbiju u poslednjih 10 god

Stojan76

pre 11 godina

Ako je ovo glavni kriterij ja bi predlozio sledeci pregovaracki tim
Canak, Mrkonjic, SMirkovic, Jozef Kasa, Dejan Mihajlov,Palma. Buduci da je Kosovo par exelans drzavno pitanje nema razloga da u pregovore ne ukljucimo predstavnike opozicije. Da pojasnim sastav
Canak zbog borbenosti, Mrkonjic zbog toga sto nema rokova, SMirkovic zbog organizacije, Kasa zbog multieticnosti, Mihajlov zbog komunikacionih vestina, Palma zbog iskustva..............

dejan

pre 11 godina

čvrste garancije.!!
ej tužni mi kad znamo da nema tu nikakvih garancija. al kakvog izbora imamo. razvalili su nas do kraja. držimo se za paučinu.

KORUPCIJA, KRIMINAL,KOSOVO!

pre 11 godina

kosovo su izdali milosevic, kostunica,tadic, nikolic, dacic, tralala, bla blabla..
dacicu,vidi se da imas petlju, resi to sto pre da ne slusamo vise politare iz udobnih fotelja koji za ovu zemlju 20 god. nisu ama bas nista uradili osim blekanja o kosovu.

Petar Joksimovic

pre 11 godina

Sad ili nikad. Izedite sve sto ima na astalu, ako nista drugo. Mleko zaobidjite. Ako ima tomovaca, probajte ipak je to rucni rad.
Sutra za dorucak, rucak i veceru pregovori, prekosutra opet pregovori Vucic/Berlin, planirano da se ne sretne sa Vesterveleom, al se ipak sreli, planirano 5 minuta zadrzali se 55 minuta, oko nedelje najava nekog informativnog razgovora, pa u ponedeljak informativni razgovor, posle sledece nedelje moze neko pismo iz Emirata, smanjenje javnog duga u odnosu na proslu nedelju, pa neka parola drzava je jaca od pojedinaca, i tako. I TAKO.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ja verujem da ce Hasim Taci i Ivica Dacic malo duze sedeti za stolom, jer se od njih trazi da kada zavrse sa ruckom na stolu ne ostane nista.

100%

pre 11 godina

Nijedna strana nije se oglašavala posle susreta"...

A kad se budu oglasili, Dačić će ponosno reći da je dogovoreno da srpske institucije ostaju, a Tači da se neminovno ukidaju.
(A Eštonova, ne veru(j)e..., 19. februar 2013 21:02)
Samo sto ce nas Dacic slagati,
a Taci ce kao i svaki put saopstiti istinu,nazalost.
Svaki put posle razgovora i konferencija za stampu uspostavilo se da je Taci govorijo istinu