Nedelja, 17.02.2013.

23:21

"Srbija će morati da prizna Kosovo"

Poslanica francuske skupštine Danijel Oroa tvrdi da će Srbija morati da prizna Kosovo. Zahtev za priznavanje nije na papiru, već je usmeni, kaže ona za Novosti.

Izvor: Veèernje novosti

"Srbija æe morati da prizna Kosovo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

138 Komentari

Sortiraj po:

Ludi Milojko

pre 11 godina

Sa gledista obicnog gradjanina mnogo toga je uradjeno.Dosta dobrih rezultata vlada ima pocevsi od borbe sa kriminalom i korupcijom,reforme pravosudja pa sve do ekonomskog pitanja.Jedini problem je i dalje Kosovo ali mislim da pored Nikolica i Dacica koji vode pregovore bice uskoro i to reseno.Nadam se da cemo do juna konacno dobiti datum za pregovore jer smo to svakako zasluzili.

DIREKT

pre 11 godina

Zasto plasite ljude tim stavovima nekih Evropskih zvanicnika koji gore nisu ni bitni, niko i ne slusa njihova misljenja, ono sto bude rekla Estonova, Kacin to se vazi ovi ostali su nista.

nenad013

pre 11 godina

To se nikada nece desiti,takva evropa koja otima teritoriju jedne drzave,koja ucenjuje i koja nas tretira kao gradjane drugog reda,to nama NE TREBA

veterinarBG

pre 11 godina

Karakteristicno "zapadnjacko" gledanje na stvari."tamo ima neka teritorija,tu zive neki ljudi,oni hoce drzavu,pa kad hoce treba im dati..." To sto ta teritorija ne pripada SAMO tim ljudima,vec i nekim drugima,sto su neki drugi ljudi gradili i izgradili tu teritoriju,to nema veze-sve dok to nije teritorija Francuske,USA,GB,Nemacke...

Mili cvet

pre 11 godina

Srbija je u Evropi gospodo Francuzi. Kada bi još mogli da je gumicom obrišete sa karte, ali ne možete. A ako moramo da biramo između vas i Kosova, pa i do sada smo živeli bez EU.

gef2007

pre 11 godina

Ako se ne pobrinemo da naši ljudi na Kosovu žive bolje za par godina više neće ni biti bitno da li ih priznajemo ili ne. Prosto nas neće biti tamo.

mina

pre 11 godina

Kosovo su usmeno priznali pre nekoliko godina Tadić i kompanija, a mi verujemo Tomi i ljudima koji su u njegovom bliskom okruženju da takvu stvar nikad ne bi uradili. Mislim da Toma Nikolić dovoljno voli svoju zemlju da bez nekog zaista velikog moranja, nikada ne bi to uradio.

Apropos vidjenja iz Roterdama

pre 11 godina

R. Zivkovic Roterdam;Jako volim komentatore koji sede daleko od Srbije. Dodjite malo da radite i zivite od svoga rada u Srbiji, pa onda komentarisite.
Tada cu Vase misljenje uvazavati, ovako...
Uzgred, ja sam magistar nauka, imam 44 godine i imam mescna primanja 530 eura. Moj suprug je lekar i ima 700 eura mesecna primanja. Imamo jedno dete. Kako zivimo? Pa, budite sigurni, daleko nam je Roterdam, mnogo daleko. Kao i Vama Beograd.

Hvala na prostoru.

Stevan

pre 11 godina

Vidim da je ovde nekima dovoljno to sto Kosovo NIKADA nece biti u UN. E bas me briga sto oni nece biti u UN, mene brine sto ce moje dete za sve to veme biti u blatu u kom smo mi evo par decenija. Kamo srece da smo imali nekog jakog politicara koji ce reci celom svetu da je Kosovo nezavisno a zauzvrat trazi toliko da mi vec budemo deo normalnog sveta.

Pini iz Pristine

pre 11 godina

Sta dobija Srbija ako ne prizna Kosovo?
NISTA.

Sta dobija Srbija ako prizna Kosovo?
Clanstvo u EU.

E pa, drage komsije, ili cemo zajedno bolje ziveti, ili cemo zajedno potonuti u siromastvo.

Dragan

pre 11 godina

Ne zavaravajte se velike zemlje ne brinu ni za Srbe ni za Albance bitni su im resursi i lova koju mogu dobiti iz Kosovskih rudnika i drugih ekonomski isplativih poslova. Batalite prazne price i da se latimo posla da dignemo ovu zemlju na noge sa parama i Kosovo ce biti nase.

EUropianac

pre 11 godina

"Srbija će morati da prizna Kosovo" .... pa nego sta!?!?!

zar neko stvarno misli da evropianci jedu travu?!
i ako to pojedini pusi, to ne znaci da su oni svi "high"!!

hocete u evropu, a zelite da imate mentalitet zadnjeg veka?! e vala to nema... ili civilizacija i EU i savremeno shvatanje zivota, ili zivot srednjeg vijeka.. neka svaki za sebe izabere

repus

pre 11 godina

нисмо ми хтели ни словенију ни бих ни македонију ни црну горо ни хрваску али

slavko

pre 11 godina

Ne treba nama EU,nama trebaju investicije kao sa UE,kada mi ojacamo promenice evropa misljenje o nama i doci nam sami.Zapitajmo se da li nam je evropa zaista potrebna takva kakva jeste sada.

Bane

pre 11 godina

Da li je Kosovo nezavisno, ne zavisi od toga koliko ga zemalja priznaje ili ne priznaje, već koliko ga takvim iskreno žele učiniti neke zemlje zapada, koliko dugo će im to biti interes, kako se menja odnos snaga u svetu i od toga koliko dobro u svemu tome plivaju i kosovski albanci i srbi. Ova generacija srba ga neće vratiti, ali to i nije sada najveći prioritet. Napravite vi bar uslove za jaku Srbiju, koja je ekonomski magnet za slabije teritorije oko sebe, eto njih nazad i bez rata...

Marko BG

pre 11 godina

Naši mediji su prepuni ovakvih i sličnih izjava od strane "medjunarodne zajednice", albanskih političara, naših "analitičara" ...
Da li je to nekakav "kosmički zakon" da Srbija mora da prizna takozvano "kosovo" ?!!!
Ništa mi ne moramo !
Pitanje je samo da li gradjani Srbije žele ili ne žele pod takvim uslovima da nastave put ka EU. To je suština, nije na drugima da odlučuju u naše ime.
Ako je to jasno rečeno Ivici Dačiću i drugim našim političarima, onda oni treba isto tako jasno da prenesu gradjanima.
Neka gradjani odluče na referendumu ... To je demokratija, gospodo sa zapada.

Wukadin

pre 11 godina

Mislim da su žitelji Srpske takođe izneli svoje mišljenje.
Izmeniš samo jednu reč i vidi se svo licemerje Zapada. A možda i mogućnost pravednog rešenja u ne tako dalekoj budućnosti.

Lingivini incident

pre 11 godina

Srbija ce morati da prizna Kosovo...nije pismeno nego usmeno...bla bla bla...Ono sto nije na papiru nije deklarativno, niko to nije podpisao niti stao uz tu izjavu i smatramo je dakle kao iskasljavanje kovrdzave dlake. Srbija ce morati da prizna Kosovo...a sta ako nece, sta onda, nema EU ili ce mozda da nas bombarduju? Dokle da nam se namece zivot u strahu pod parolom "ako ne uradis to i to, tesko tebi" Nametnut nam je zivot u grcu, tako se lakse manipulise!!!Pa sta i do sada nije bilo pa smo svi zivi, ne znam kakvo je to utopisticko gledanje na EU, sta sad udjemo u EU i od sutra smo Luxemburg, ma jok bre ljudi. Ako nemamo zakone ni 100 EU nam ne treba, ako nemamo proizvodnju da zaposli najveci sloj drustva dzaba nam bilo koji predpristupni fond, te pare ce se potrositi. I sta onda, potrosili fondove, nista nismo napravili, ziveli neko vreme u bajci i onda horor. EU mora da uzme nesto za uzvrat tih fondova. E a to posle boli, jer nema sta da se da. Srbija treba da bude jaka agrarno, uredjena zakononom, bez korupcije, sa sudovima gde covek zaista moze da zatrazi svoje pravo, sa investicijama od kojih ce da se pokrene sa mrtve tacke. Moze to i bez EU samo nam treba zakon i neko ko ce da ga sprovede. Neko ce da daje a ne da uzima. Ovde su svi jos od Tileta navikli samo da uzimaju, mora braco nesto i da se da. Kada nemas sta da das materijalno, onda bar ulozi trud i rad a kad ne nemoze ni to onda na posletku i zivot. Takav je princip

TÖKI~LÄKI~FÄLJÄ•••••••••••••••••••••••••

pre 11 godina

Ovo sto je zena rekla je realnost i mislim da trebamo je poslusati u suprotnom zivecemo jos dugo u ovom kosmaru od zivota.

Marko

pre 11 godina

Hitno da se raspise referendum da vidimo da li narod srbije zeli da prizna kosovo i da li zeli da ide u Evropsku uniju. Posle toga sve ce biti vrlo jednostavno.

Lee

pre 11 godina

@R.Zivkovic,Roterdam 'Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju'

Vi klecite u Roterdamu svaki dan predpostavljam? Odete 'nako na par sati da kleknete ili...? Divne su ove 'podrske sa strane': da se jede korenje ako treba...

smesko

pre 11 godina

Klimavi joj nesto ovi argumenti:
1) Opredelili se Albanci sa Kosova da zive u drzavi Kosovo? Ok, isto tako se opredeljuju Srbi sa severa Kosova da zive u drzavi Srbiji, kao i Srbi iz RS. Moze li tako, draga gospodjo?
2) Da li je, draga gospodjo, cela EU priznala Kosovo?! Nije?! Zasto onda to ocekujete od Srbije?!
3) Kazete nije na papiru, ali jeste usmeno? Smejurija! A kako bi bilo da "usmeno priznamo", ali ne i "na papiru" (a kasnije cemo jednostavno reci da nismo, jer ionako nema pisanog dokumenta o tome). Zasto su neki uslovi definisani na papiru, a neki usmeno?!
4) Kazete bez priznanja necemo moci u EU? Pa dobro, onda necemo u EU.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Ovakve članke "sta je poslanik xy rekao o Kosovu" ne treba objavljivati ... Samo palite ljude bezveze...
Realno treba reci Srbiji i Kosovu morate riješiti međusoban status prije ulaska u EU. Sta god to na kraju bilo, dakle reci sta se očekuje ne nametnuti nesto. Pa nek Srbija sama odabere sta želi.

Kokan Prvi

pre 11 godina

Ova Francuskinja pokazuje da Zapad sve više zna o Srbiji. Prividno, ona nastupa kao "slobodni strelac". Insinuira da naši političari već znaju šta se traži i, kako kaže, to im je "saopšteno usmeno". U diplomatiji "usmeno" se najbolje prevodi kao "tajno". Očigledno, hoće da iščupaju nešto na mala vrata. Edvard Hol je o tome davno pisao. Oni dobro znaju naš kolebljiv (politički) mentalitet i idu na iscrpljivanje. Na vojnom planu to se zove "pritisak niskog intenziteta". Kako se bude primicao juni, ti zahtevi će biti sve teži i teži. Vučićevu izjavu da je moguće da juna ne dobijemo DATUM ocenjujem kao odličnu. Jedino se tako može poslati prava poruka dvoličnim "partnerima u Evropi" koji jedno pričaju javno, a sasvim drugo tajno, i ne treba kriti da to i mi znamo.Očigledno, mnogo im je važnije srpsko priznavanje nezavisnosti Kosova od ulaska Srbije u EU.Zato nas drže na klackalici.U stvari,samo žele da izdejstvuju stolicu za Kosovo u UN, a to, očigledno, ne mogu bez Srbije. Jasno mi je zašto je to toliko važno Francuzima, Nemcima i Holanđanima (za sada drugi iz EU ćute)- njihov šef sedi u Vašingtonu, ali zašto je Amerima toliko stalo do Kosova, kada je Srbija po svim međunarodnim standardima, dakle i geo-politički, i kulturno, i naučno-obrazovno, i istorijski, i demografski, pa i po dijaspori mnogo značajniji faktor od Kosova ? E to je, za sada, najveća tajna. Do tada, ostaje nam samo da se klackamo. Možda ćemo tako, u jednom trenutku, shvatiti da nam i ne treba toliko EU.

purgerman

pre 11 godina

Jucer uvecer gledao sam vijesti na N 24 koji se emitiraju svaki puni sat,a kad ono izvjestaj sa Kosova i defile-parada kosovske vojske,pjesadija u novim uniformama,artiljerija i oklopna vozila.Odmah se moze zakljuciti da netko stoji iza toga,sto je i za mene bilo iznenadjujuce.Srbija ako ima snage mora sprovesti referendum ,da li ce da prizna Kosovo kao nezavisnu drzavu ili ne. Ako ce referendum biti protiv priznavanja Kosova odmah prekinuti pregovore sa EU steta za troskove putovanja i gubljenje vremena.
Vojnim putem Srbija nema sanse da povrati Kosovo u okvire Srbije a za ideale ginu samo budale.Morat cete traziti neke povjerljive partnere za neki novi savez.Arapske drzave u kojima prevladava islam i gdje su sukobi Sunita i Sheita svakodnevni ne mogu biti adekvatni partneri za neku aliansu !

Nik

pre 11 godina

Joj sto volim da citam ovakve vesti kada se vidi koliko su ove velike sile ovako nemocne. Ne mozete vi protiv celog sveta i protiv istine i pravde.
Srbija nikada nece priznati tkz. Kosovo, niti ce Kosovo biti ikada priznato u UN!
Pozdrav za sve slobodne narode sveta!

Vidra

pre 11 godina

1. Da li nam se država raspada po svim šavovima?
Da
2. Da li je to znak da nešto u organizaciji te države nije u redu i da treba da se menja na bolje? Da li su to zakoni, moral, korupcija, nepismenost,...
Da
3. Da li možemo da se ugledamo na one kod kojih sve to funkcioniše bolje (ili malo bolje) nego kod nas (mislim na EU), od njih uzmemo najbolje, prilagodimo se (što je bolno - teško je ponovo kretati u školu...) i dignemo se s dna?
Da
4. Da li je za to potrebno da udjemo u EU?

N E

Sve ove godine, toliko malo smo uradili na tome da pokažemo da smo civilizacijski deo te Evrope da nije ni čudo što nas ne žele.

Sasa

pre 11 godina

Istina boli to je tacno. Jos je rano za to. Ali je u pravu, albanci su tamo vecina, decenijama smo ostavljali i zapostavljali KiM, to sada placamo debelo a i nase buduce generacije. Savet onima kojima je dosta svega toga, ako mozete brisite odavde za neki normalniji zivot. Sve ostalo je bla bla.

Przogrnci

pre 11 godina

Ona je POSLANIK, dakle nesto kao Bidza ili Raka Radovic 90-tih, ili Seselj koji je pretio bombardovanjem Rima, ili Palma sada sa Betovenom i Sopenom - imaju i Francuzi takve likove za isprobavanje temperature i treniranje zivaca po narudzbini. To sto ona izjavi je "krljanje", probni balon, koji nasi mediji napumpaju. Naravno da ako tako postave uslov, od clanstva u EU nema nista - ali to clanstvo nije aktuelno bar do 2020. godine. I uz Kosovo danas su za EU u Srbiji oko 40% gradjana, a uz taj uslov priznanja, podrska je manja nego podrska za NATO. To se nece mnogo menjati.

Datum za EU je bitan zbog fondova, uslovi i poglavlja su bitni zbog modernizacije Srbije, a kad sredimo drzavu, samo clanstvo nam nece mnogo znaciti, pogotovu pod uslovom odricanja od Kosova. Tako da mogu da zaborave sa tim probnim balonima i poslanicima Francuske koji "krljaju", bitni su oni koji "organizuju igru", a njima treba da bude jasno da je Kosovo malo dublja prica, i da nece ovaj narod spinovanjem prevesti zedne preko vode. Uslov priznavanje Kosova ili EU znaci samo jedno: nema nista od EU. Sto je OK, predpristupna procedura bice nam od koristi (kao i fondovi) a od samog clanstva i ovako su koristi dubiozne - zato se Norveska i Svajcarska, sredjene drzave, ni ne razmisljaju da se dobrovoljno stave pod diktat Brisela.

blik

pre 11 godina

Hvala gospođi Oroa za iskrenost. U svijetu mazohizma ovo se zove prijateljska pomoć.
Inače, dosadašnja politika približavanja Srbije EU je dala odlične rezultate, na sve strane nove fabrike, škole, bolnice, moderni autoputevi, zadovolni seljaci, studenti, radnici ... ma, uopšte, bolji život. Približavanje je suuuper.

R.Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Srbija treba dase okrene sebi i da pocne vec jednom da radi i da kuci svoju Kucu, necekajuci niciju milost dajoj udeli?Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju, zasto za par miliona pristupnig fondova, a posle cenam i kozu oderati.Kada im budemo morali budzet puniti u Briselu.Naravno da oni sada nece reci da moramo prizanati Kosovo, dok se sve druge radnje ne odrade,koje nsu u toku,primer granica paralelne institucije i ostalo, pa kada se sve to ispuni, a onda ce reci sada da priznate kosovo uspostavite diplomatske uzajamne odnose,pa cemo videti u buducnosti sta dalje?A ta buducnost za Srbiju nece nikada stici,ako bude zavisilo od njig?Zato Motiku u ruke sa licem znoja svog graditi svoju Kucu,jer tije komsija nikada nece napraviti ni napuniti,ako to neucinis sam?Ta prokleta alternativa nas ukopa, sta ste zapeli sa njom,pa vidite sto vi vise molili oni sve postavljaju nove uslove?Na mesto daim se kaze mivas necemo moliti,necemo priznati Kosovo,ako je to uslov?Mozemo saradivati i dobre odnose imati na svim poljima na bazi reciprociteta i tacka.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Licemerno.Ni sama EU nije cela priznala Kosovo,a jasno je da, bar Španija to neće nikad učiniti iz dobro poznatih razloga.Zašto bi to radila onda Srbija?

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

@nepristojna:slazem se da se koriste teske reci,maltene pretnje ali za nas i nisu druge reci vec samo rec mora.Mi smo u svemu poslednji i da bi se prikljucili evropskim merilima MORA da pozurimo.

Aca

pre 11 godina

Kosovo je nezavisnoi to je narodu jasno, samo što političari prave od toga trgovinu i manipiliši tim ljidima dole zarad jeftinih poena. Šta bi se desilo kad bi Kosovo ostalo u sastavu srbije? Samo pitam... jao teško nama! Za 20 godina bi imali većinu u srpskom parlamentu!

Goran

pre 11 godina

Jos jedna glupost iz Evrope. Pa Kosovo nisu priznale sve zemlje iz EU. Na duge staze to mozda i desi, ali u bliskoj buducnosti veoma tesko.

istina

pre 11 godina

Dakle, saveznistvo Srbije i Francuske vezuje se za prvi svetski rat. Da podsetim, dok je preostala Srpska vojska nakon prelaska Albanije trunula i umirala na obali Jadranskog mora, Francuska i Engleska su to mirno, bez uzbudjenja posmatrale. Ruski car, Nikolaj, koga smo vrlo brzo zaboravili, poslao je depesu "saveznicima" da ce Rusija izaci iz rata ukoliko se ne pomogne Srbima. Izbezumljeni da ce Nemacka tada svu silu sa istocnog fronta poslati na zapad, Francuzi salju ladje da se spasi preostala Srpska vojska. I tako jos jednom, glupi i naivni Srbi ispevase pesmu "Krece se ladja Francuska". Nikolaja u pesmama nema.... Toliko o nasim "saveznicima" a bogami i o nama.....

emigrant

pre 11 godina

verujem da mnogima nije jasno i kad im se kaze glasno i jasno. vi izgleda ne razumete sta vam se kaze dok se ne postavi ultimatum. tek onda povijete rep i pristanete na sve, cak i vise nego sto je u pocetku bilo zahtevano. i tako iz decenije u deceniju, evo dolazi 3. za redom, a gde je kraj niko ne zna. bezumlje se nastavlja.

Saša

pre 11 godina

Lepo, a jel se pitate Vi da li ste bas sasvim normalni...Odrzavace te vestacki jos par godina tu EU...A onda kada nekom pukne film ima da se izdvoji...Bice sve kao i pre s tim da ce se granice nesmetano prolaziti...I da, nije nama cilj da udjemo, vec da napravimo ekonomski mocnu i politicki stabilnu drzavu na dugi vremenski period...Sta ce nama unija ako mi ekonomski budemo mocniji od recimo Rumunije ili Bugarske...Tada cemo mi postavljeti uslove...Uloge se jako brzo menjaju, za par decenija se smenjuju drzave koje su lideri...Pazite gospodo da se Vama ne desi opet neko burzoasko krvoprolice, kazu Vam to stari prijatelji Srbi koje ste zbog para prodali...

agent006

pre 11 godina

srpski inat ce nas skupo kostati, za mene je Kosovo nezavisna drzava, a za srbe sa Kosova koji su prodali svoju imovinu tamo za ogromne pare pa sad traze neka prava rekao bi im da su za mene izdajice najvece, cast izuzecima koji i danas zive u barakama e to su pravi Srbi!

Mr X

pre 11 godina

Kaze da su "kosovari" izabrali da ne zive u Srbiji nego u svojoj kvazi drzavi. Pa milion i po Srba ne zeli da zivi u BiH nego u nezavisnoj RS pa zasto onda oni ne mogu da ostvare to univerzalno pravo ? A da, pa to su Srbi, za njih ne vaze ista prava kao za ostale...

Aleksandar

pre 11 godina

Kako ucena moze da bude kriterijum? Tachi nema kontrolu nad delom stanovnistva i teritorije i politicari sa zapada pokusavaju sada i to da otmu od Srbije. Taj sukob Tachijeve republike i Srbije jos uvek nije gotov, sada se sedi za pregovarackim stolom i to je mnogo dobro. Fakticko stanje je sledece - tamo dole na jednom delu teritorije i dalje je vise Srbija nego Tachijevo Kosovo.

pitam se pitam

pre 11 godina

Gospodo evropljani, vi ste izgleda zaboravili koliko su Srbi spremni da idu daleko kad su u pitanju ideali.
(Zrak, 18. februar 2013 00:08)
Srbi su spremni za svoje ideale da idu daleko, tacno do sledeceg poraza, i tako iz poraza u poraz.
Ja necu da idem ni 1-metar za te tvoje ideale a ti idi gde hoces nemoj samo da pricas u ime svih Srba.

mikele

pre 11 godina

Put Kosovo za UN je preko Beograda
Put Srbije za Evropu je preko Prishtine
Jako zanimljiva stvar za pametni ludje.
(mitat, 18. februar 2013 00:02)

Takođe za pametne ljude:
U Evropu i svet...zajedno!

Srdjan Bg

pre 11 godina

Otkud vise ta istoriska teza da su nam Francuzi saveznici,pa i u odsutnim i teskim trenucima za nasu zemlju i nas narod nisu nam nikada pomogli vec naprotiv samo su nam odmogli!

Bojan

pre 11 godina

"Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".

Pa isto tako kao što u EU postoje članice koje nisu i neće priznati Kosovo. Kako gospođa misli da natera npr. Španiju, živo me zanima?

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kakvi komentari, to je kada ja lazem sebe da radim ali sedim kuci i nemam ni za hleb, zamena teza i gledanje u nevidljivo se zove sizofrenija. Svima nam je lose.

MRKI

pre 11 godina

Hajde malo da mislimo unapred. Sta dobijamo da se albanci vrate u okrilje Srbije u skupstinu. Dobijamo jednu jaku mozda i najjacu politicku stranku a mozda i predsednika drzave na izboruma. Koliko je poslanika sa Kosova u startu pre izbora Milosevic vec imao. Da li ce Sebi za 50 godina biti manjina u Srbiji. Mozda lose mislim ali o ovim situacijama treba razmisliti. Da li ima iko tacno stanje koliko Srba zivi na Kosovu ali da ne racuna ove koji su vec u Srbiji a na Kosovu su radi dodatka. Da li treba zrtvovati Srbe iz Srbije radi Kosova i da li su se do sada dosta zrtvovali?

Šojić

pre 11 godina

Po njenoj logici ovih pet država iz EU bi onda trebalo izbaciti jer one NEĆE priznati Kosovo ,ne zbog nas već zbog sebe . Nema ona mozga , samo prenosi ko je šta negde neko rek‘o !

Srdjan

pre 11 godina

"Istorijski saveznik Srba"... To je "onaj saveznik" sto je poslao pomoc u Prvom svetskom ratu samo kada je Rusija zapretila da ce napustiti isti? A posle nam naplatio sve do poslednje pertle? Moj teca ima obicaj da kaze "a nes' takvih prijatelja!"

Deep Heart Patriot

pre 11 godina

Pogazicemo i saveznistvo ali teritoriju nedamo.
Francuska je isto tako ponizni sluga znamo cega pa bi da nam uvale trojanskog konja koji je isfuran davno.Oni kazu kosovo je i onako nase,neka je mi cemo cekati a oni neka laju koliko god hoce.
Inat je cudna svar a mi znamo koliko ih to vredja.
SSSS

dz

pre 11 godina

"Poslanica francuske skupštine"... KO je ona, koliko je bitna? To moze da znaci isto onoliko npr da francuske novine prenose misljenje Marijana Risticevica ili Palme...

Alex

pre 11 godina

Kad je vec tako lepo rekla da su žitelji Kosova, takođe, izneli svoje mišljenje sto se ne postuje msiljenje Srba sa sevrea Kosova? Zasto njihovo misljenje nije bitno? Uvek dvostruki arsini...

Bane

pre 11 godina

OK.Eu nema alternativu,ali hajde da pre svih tih famoznih pregovora neko preko referenduma priupita narod da li to zaista zeli!Ako ovde ima istinske demokratije to bi trebalo samo tako da funkcionise!Zasto nas na silu guraju tamo gde ne zelimo da idemo?A Kosmet mozemo da priznamo,al zamalo!

nkvd

pre 11 godina

pa kada francuska prizna kao nezavisne drzave korziku i njihov deo baskije onda cemo i mi priznati kosovo kao nezavisnu drzavu ili ti francusku gvajanu gde im je kosmodrom i koji cuva legija stranaca znaci nikad

Hulk

pre 11 godina

Toma i radi na tome. Ne morate da ga podsećate svaki dan... stvarno su dosadni ovi Evropljani, toliko im se žuri, lepo je čovek rekao da se strpe do Juna a oni opet navalili.

mean machine

pre 11 godina

Kaže dotična predstavnica istorijski prijateljskog francuskog naroda: " "Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".
Izvinite, šta je sa članicama koje to još nisu, niti će učiniti?! Hoćete li ih izbaciti iz unije? Pa i kojim slučajem da na kraju sve priznaju, ne bih u neku zajednicu zajedno sa izdajnicima, prevarantima, šarlatanima od nacija!

NikolaTK

pre 11 godina

Srbija je svaki rat koji je pocela dobila, ali ga je izgubila na stolu za pregovore. Rat 1999. za Kosovo je izgubljen, ali ovog puta ne za stolom.

skeptik

pre 11 godina

Kakvo spinovanje sirokih narodnih masa. Ova zena je albanski lobista u francuskom parlamentu i to zna svaki Srbin koji zivi u Francuskoj. To bi vam isto bilo kao kad bi pitali Rizu Haljimija da li Srbija treba da prizna Kosovo i onda u to stavili naslov: "Poslanik u srpskom parlametu trazi da Srbija prizna Kosovo".
Nije bitno sta kaze jedan poslanik, setite se samo Zirinovskog koji je bio poslanik u ruskoj Dumi, nego sta izglasa parlament. Sve ostalo je spinovanje radi dizanje tiraza.

Miles Davis 00:30

pre 11 godina

Samo nas neki asteriod može spasiti da ga ne priznamo,mislim usmeno,a pošto kažu da će sledeći udariti za oko 100 godina onda se ne brinite braćo Srbi
još toliko nećemo ni ući u EU, mislim pismeno.Možda nam pomognu vanzemaljci
oko toga, kao i juče kada je pretio onoj meteor ili šta već,kažu da su ga oni razbucali a ne ruska pvo,sreća njegova/mislim na meteor/što nije bio nevidljiv inače bi prošao kao F 117.

totalno odsustvo mozga

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.
(Serbinho, 17. februar 2013 23:48)

Pa taj seik i njegova drzava su medju prvima priznale Kosovo.I nedavno je i bio na Kosovu i tamo se druzio sa njihovima kao ovde sa Vucicem.
Kako je moguce da ste toliko nesvesni okolnosti u kojima se nalazimo?

carapanka

pre 11 godina

Ti usmeni uslovi deluju nekako kao rekla-kazala. Ne odgovaraju autoritetu i kredibilitetu institucija EU. A ni politicaru jedne drzave koja u svom sastavu ima Korziku.

bad

pre 11 godina

Uslovljavanja nece prestati sa priznanjem kosova uostalom setimo se haga kao glavnog uslova. Cela stvar je vojno strateska a to znaci NATO na nasoj teritoriji a onda cemo biti najveci prijatelji zapada.

Balkan boy

pre 11 godina

Citam komentare i ne verujem da ljudi nisu svesni nase situacije poslednje dve decenije... Kosovo je predato 9.6.1999. A dok mi (nasi predstavnici) komentarisemo necije izjave, sta mi hocemo/necemo, sta je nase/njihovo, na sta pristajemo, na sta ne itd., Albanci sa Kosova uz pomoc 'zapada' polako grade svoju drzavu i to nase priznanje im ne igra mnogo, samo doprinosi jednoj vrsti pomirenja i normalizacije odnosa na kojoj 'zapad' insistira, sve ostalo je za njih manje bitno.
Pozdrav svima!

Nikola

pre 11 godina

Priznanje Kosova od strane Srbije nije ništa drugo do ponižavanja, pošto to priznanje ili nepriznanje FAKTIČKI nema nekog značaja pošto se pitaju EU i SAD.

ivan

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto toliko bitno isticete ovu vest, jer je rec o izjavi obicne poslanice francuskog parlamenta.
To mora biti zvanican stav EU, komisije EU, francuske drzave i drugih zemalja EU.
Mislim da ovakvom vescu samo potpirujete, tj. njenim stavljanjem na glavnu stranu, samo potpirujete Dveri, Kostunicu, radikale i ostale patriJote!! kada to bude zvanican stav francuske drzave, ili Evropske komisije u redu, ali stav JEDNE poslanice francuskog parlamenta, zaista previse!!!

Boris

pre 11 godina

Posto je zahtev usmeni, jel mozemo onda da vam posaljemo nekog da vam "sapne na uvce" (usmeno) da priznajemo Kosovo i da nas odmah proglasite clanicom EU??? ...... Cini mi se da ne moramo.....

Gorka Istina

pre 11 godina

Smoci snage i gledati istini u oci pri tom prestati sa dosadnim formulacijama poput ove ,,oteto deo teritorije suverene drzave"-gde su tu ljudi koji tu teritoriju nastanjuju,nisu li mozda duhovi samo...takvim bahatim odnosom izgubicemo ionako dosta naruseni medjunarodni kredibilitet.
I da je da su nam oteli deo teritorije to rade upravo oni koji su nam bili poklonili to nekada ali izgleda nismo bili pazljivi i nadrljali smo, eto,kraj price.Ide novi pocetak!

ivke

pre 11 godina

Obozavam Evropu, prvo nemci traze "normalizaciju" odnosa, a sada francuzi nezavisnost. Pa zar kosovo nije nezavisno ,sto traze od nas? A gde su ljudcka prava za bombardovanje i za zivot pod sankcijama?

kostantin

pre 11 godina

Само за вас који се подсмевате ма констатацију да је Француска историјски савезник Србије, треба да прочитате књиге из историје, па макар и за основну школу…просто је невероватно који степен необразовања…Француска је највећи савезник Србије у историји, ко зна како би завршили 1. светски рат да није њих било. Ова писанија нема везе са интервјуом ове госпође, само мало да помогнем просечној Србенди да научи ко заиста јесте нама помогао у историји за разлику од неких источних, ултимативних нам "пријатеља"…

Senahid

pre 11 godina

Ovo dolazi od jednog Bosnjaka muslimana: Gospodo Srbi, vi ste dali dovoljno ustupaka Albancima. Negdje ta Evropa mora stati sa ucjenama. Ovo sto gospodja pise nema nikakvog smisla i vrijedja inteligenciju svakog prosjecno inteligentnog covjeka. Sto je dosta, dosta je! Kosovo je oteto od Srbije i trazenje od Srbije prizna to i takvo Kosovo je sol na ranu Srbiji.

Igor

pre 11 godina

Jak nam je saveznik ova Francuska!!! Meni je malo nejasno zbog čega Srbija toliko potencira ulazak u EU kad ih tamo niko neće i kad se zna da će ulazak biti odobren samo onda kad se prizna KiM kao nezavisna država! A to po mom mišljenju ne bi trebalo da se desi...

SUNĐER BOB

pre 11 godina

Ko to kaže, opet laže. Uskoro niko neće priznavati ni EU, jer će pući vrlo brzo. Britanci o tome već šuškaju a pitanje je ko će prvi smoći snagu da istupi iz EU. Tako da Srbija neće morati da priznaje nikog.

nepristojna

pre 11 godina

Ruzno je u politici i diplomatiji koristiti rec mora,ona deluje preteci i vrlo nepristojno...Ako je htela vec nesto da kaze mogla je isto tako da izgovori... trebalo bi...,mogli bi...,ne bi bilo lose,... a nikako moraju!!!Prvo se postavlja pitanje da li cemo i kada tek uci u EU,pa onda da li cemo morati ili cemo zeleti da udjemo u istu...Ima tu jos mnogo nepoznanica...

marija

pre 11 godina

...neće biti ulaska ni Srbije, ni, uostalom, Kosova, u EU, sve dok se u potpunosti ne budete pomirili i dok dve zemlje ne budu jasno priznale jedna drugu!...

Greska u postavci.
Tek onda nece biti pomirenja, vec opasne radikalizacije i novog konflikta, ali to vec treba crtati ezv. medjunarodnoj zajednici.

Svaka tica svome jatu leti

pre 11 godina

Kako Evropi vise ne dosadi da namece Srbima nesto sto oni ne zele, ne mogu i nece da prihvate? Evropske vrednosti jednostavno nikakve veze nemaju sa srpskim vrednostima. Potpuno je jasno da Srbi, osim njihovog rezima, nece u Evropu, nista sa njom zajednicko nemaju i ne zele da imaju. Srbiji je bliza Rusija, Iran i, poslednih dana, cak i Arapi.

Serbinho

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.

Serbinho

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.

nepristojna

pre 11 godina

Ruzno je u politici i diplomatiji koristiti rec mora,ona deluje preteci i vrlo nepristojno...Ako je htela vec nesto da kaze mogla je isto tako da izgovori... trebalo bi...,mogli bi...,ne bi bilo lose,... a nikako moraju!!!Prvo se postavlja pitanje da li cemo i kada tek uci u EU,pa onda da li cemo morati ili cemo zeleti da udjemo u istu...Ima tu jos mnogo nepoznanica...

Svaka tica svome jatu leti

pre 11 godina

Kako Evropi vise ne dosadi da namece Srbima nesto sto oni ne zele, ne mogu i nece da prihvate? Evropske vrednosti jednostavno nikakve veze nemaju sa srpskim vrednostima. Potpuno je jasno da Srbi, osim njihovog rezima, nece u Evropu, nista sa njom zajednicko nemaju i ne zele da imaju. Srbiji je bliza Rusija, Iran i, poslednih dana, cak i Arapi.

marija

pre 11 godina

...neće biti ulaska ni Srbije, ni, uostalom, Kosova, u EU, sve dok se u potpunosti ne budete pomirili i dok dve zemlje ne budu jasno priznale jedna drugu!...

Greska u postavci.
Tek onda nece biti pomirenja, vec opasne radikalizacije i novog konflikta, ali to vec treba crtati ezv. medjunarodnoj zajednici.

Senahid

pre 11 godina

Ovo dolazi od jednog Bosnjaka muslimana: Gospodo Srbi, vi ste dali dovoljno ustupaka Albancima. Negdje ta Evropa mora stati sa ucjenama. Ovo sto gospodja pise nema nikakvog smisla i vrijedja inteligenciju svakog prosjecno inteligentnog covjeka. Sto je dosta, dosta je! Kosovo je oteto od Srbije i trazenje od Srbije prizna to i takvo Kosovo je sol na ranu Srbiji.

Mr X

pre 11 godina

Kaze da su "kosovari" izabrali da ne zive u Srbiji nego u svojoj kvazi drzavi. Pa milion i po Srba ne zeli da zivi u BiH nego u nezavisnoj RS pa zasto onda oni ne mogu da ostvare to univerzalno pravo ? A da, pa to su Srbi, za njih ne vaze ista prava kao za ostale...

istina

pre 11 godina

Dakle, saveznistvo Srbije i Francuske vezuje se za prvi svetski rat. Da podsetim, dok je preostala Srpska vojska nakon prelaska Albanije trunula i umirala na obali Jadranskog mora, Francuska i Engleska su to mirno, bez uzbudjenja posmatrale. Ruski car, Nikolaj, koga smo vrlo brzo zaboravili, poslao je depesu "saveznicima" da ce Rusija izaci iz rata ukoliko se ne pomogne Srbima. Izbezumljeni da ce Nemacka tada svu silu sa istocnog fronta poslati na zapad, Francuzi salju ladje da se spasi preostala Srpska vojska. I tako jos jednom, glupi i naivni Srbi ispevase pesmu "Krece se ladja Francuska". Nikolaja u pesmama nema.... Toliko o nasim "saveznicima" a bogami i o nama.....

Marko

pre 11 godina

Hitno da se raspise referendum da vidimo da li narod srbije zeli da prizna kosovo i da li zeli da ide u Evropsku uniju. Posle toga sve ce biti vrlo jednostavno.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Licemerno.Ni sama EU nije cela priznala Kosovo,a jasno je da, bar Španija to neće nikad učiniti iz dobro poznatih razloga.Zašto bi to radila onda Srbija?

ivke

pre 11 godina

Obozavam Evropu, prvo nemci traze "normalizaciju" odnosa, a sada francuzi nezavisnost. Pa zar kosovo nije nezavisno ,sto traze od nas? A gde su ljudcka prava za bombardovanje i za zivot pod sankcijama?

Srdjan

pre 11 godina

"Istorijski saveznik Srba"... To je "onaj saveznik" sto je poslao pomoc u Prvom svetskom ratu samo kada je Rusija zapretila da ce napustiti isti? A posle nam naplatio sve do poslednje pertle? Moj teca ima obicaj da kaze "a nes' takvih prijatelja!"

Boris

pre 11 godina

Posto je zahtev usmeni, jel mozemo onda da vam posaljemo nekog da vam "sapne na uvce" (usmeno) da priznajemo Kosovo i da nas odmah proglasite clanicom EU??? ...... Cini mi se da ne moramo.....

dz

pre 11 godina

"Poslanica francuske skupštine"... KO je ona, koliko je bitna? To moze da znaci isto onoliko npr da francuske novine prenose misljenje Marijana Risticevica ili Palme...

Alex

pre 11 godina

Kad je vec tako lepo rekla da su žitelji Kosova, takođe, izneli svoje mišljenje sto se ne postuje msiljenje Srba sa sevrea Kosova? Zasto njihovo misljenje nije bitno? Uvek dvostruki arsini...

SUNĐER BOB

pre 11 godina

Ko to kaže, opet laže. Uskoro niko neće priznavati ni EU, jer će pući vrlo brzo. Britanci o tome već šuškaju a pitanje je ko će prvi smoći snagu da istupi iz EU. Tako da Srbija neće morati da priznaje nikog.

Igor

pre 11 godina

Jak nam je saveznik ova Francuska!!! Meni je malo nejasno zbog čega Srbija toliko potencira ulazak u EU kad ih tamo niko neće i kad se zna da će ulazak biti odobren samo onda kad se prizna KiM kao nezavisna država! A to po mom mišljenju ne bi trebalo da se desi...

Deep Heart Patriot

pre 11 godina

Pogazicemo i saveznistvo ali teritoriju nedamo.
Francuska je isto tako ponizni sluga znamo cega pa bi da nam uvale trojanskog konja koji je isfuran davno.Oni kazu kosovo je i onako nase,neka je mi cemo cekati a oni neka laju koliko god hoce.
Inat je cudna svar a mi znamo koliko ih to vredja.
SSSS

skeptik

pre 11 godina

Kakvo spinovanje sirokih narodnih masa. Ova zena je albanski lobista u francuskom parlamentu i to zna svaki Srbin koji zivi u Francuskoj. To bi vam isto bilo kao kad bi pitali Rizu Haljimija da li Srbija treba da prizna Kosovo i onda u to stavili naslov: "Poslanik u srpskom parlametu trazi da Srbija prizna Kosovo".
Nije bitno sta kaze jedan poslanik, setite se samo Zirinovskog koji je bio poslanik u ruskoj Dumi, nego sta izglasa parlament. Sve ostalo je spinovanje radi dizanje tiraza.

R.Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Srbija treba dase okrene sebi i da pocne vec jednom da radi i da kuci svoju Kucu, necekajuci niciju milost dajoj udeli?Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju, zasto za par miliona pristupnig fondova, a posle cenam i kozu oderati.Kada im budemo morali budzet puniti u Briselu.Naravno da oni sada nece reci da moramo prizanati Kosovo, dok se sve druge radnje ne odrade,koje nsu u toku,primer granica paralelne institucije i ostalo, pa kada se sve to ispuni, a onda ce reci sada da priznate kosovo uspostavite diplomatske uzajamne odnose,pa cemo videti u buducnosti sta dalje?A ta buducnost za Srbiju nece nikada stici,ako bude zavisilo od njig?Zato Motiku u ruke sa licem znoja svog graditi svoju Kucu,jer tije komsija nikada nece napraviti ni napuniti,ako to neucinis sam?Ta prokleta alternativa nas ukopa, sta ste zapeli sa njom,pa vidite sto vi vise molili oni sve postavljaju nove uslove?Na mesto daim se kaze mivas necemo moliti,necemo priznati Kosovo,ako je to uslov?Mozemo saradivati i dobre odnose imati na svim poljima na bazi reciprociteta i tacka.

agent006

pre 11 godina

srpski inat ce nas skupo kostati, za mene je Kosovo nezavisna drzava, a za srbe sa Kosova koji su prodali svoju imovinu tamo za ogromne pare pa sad traze neka prava rekao bi im da su za mene izdajice najvece, cast izuzecima koji i danas zive u barakama e to su pravi Srbi!

Sasa

pre 11 godina

Istina boli to je tacno. Jos je rano za to. Ali je u pravu, albanci su tamo vecina, decenijama smo ostavljali i zapostavljali KiM, to sada placamo debelo a i nase buduce generacije. Savet onima kojima je dosta svega toga, ako mozete brisite odavde za neki normalniji zivot. Sve ostalo je bla bla.

nkvd

pre 11 godina

pa kada francuska prizna kao nezavisne drzave korziku i njihov deo baskije onda cemo i mi priznati kosovo kao nezavisnu drzavu ili ti francusku gvajanu gde im je kosmodrom i koji cuva legija stranaca znaci nikad

Šojić

pre 11 godina

Po njenoj logici ovih pet država iz EU bi onda trebalo izbaciti jer one NEĆE priznati Kosovo ,ne zbog nas već zbog sebe . Nema ona mozga , samo prenosi ko je šta negde neko rek‘o !

MRKI

pre 11 godina

Hajde malo da mislimo unapred. Sta dobijamo da se albanci vrate u okrilje Srbije u skupstinu. Dobijamo jednu jaku mozda i najjacu politicku stranku a mozda i predsednika drzave na izboruma. Koliko je poslanika sa Kosova u startu pre izbora Milosevic vec imao. Da li ce Sebi za 50 godina biti manjina u Srbiji. Mozda lose mislim ali o ovim situacijama treba razmisliti. Da li ima iko tacno stanje koliko Srba zivi na Kosovu ali da ne racuna ove koji su vec u Srbiji a na Kosovu su radi dodatka. Da li treba zrtvovati Srbe iz Srbije radi Kosova i da li su se do sada dosta zrtvovali?

pitam se pitam

pre 11 godina

Gospodo evropljani, vi ste izgleda zaboravili koliko su Srbi spremni da idu daleko kad su u pitanju ideali.
(Zrak, 18. februar 2013 00:08)
Srbi su spremni za svoje ideale da idu daleko, tacno do sledeceg poraza, i tako iz poraza u poraz.
Ja necu da idem ni 1-metar za te tvoje ideale a ti idi gde hoces nemoj samo da pricas u ime svih Srba.

Aca

pre 11 godina

Kosovo je nezavisnoi to je narodu jasno, samo što političari prave od toga trgovinu i manipiliši tim ljidima dole zarad jeftinih poena. Šta bi se desilo kad bi Kosovo ostalo u sastavu srbije? Samo pitam... jao teško nama! Za 20 godina bi imali većinu u srpskom parlamentu!

Nik

pre 11 godina

Joj sto volim da citam ovakve vesti kada se vidi koliko su ove velike sile ovako nemocne. Ne mozete vi protiv celog sveta i protiv istine i pravde.
Srbija nikada nece priznati tkz. Kosovo, niti ce Kosovo biti ikada priznato u UN!
Pozdrav za sve slobodne narode sveta!

Srdjan Bg

pre 11 godina

Otkud vise ta istoriska teza da su nam Francuzi saveznici,pa i u odsutnim i teskim trenucima za nasu zemlju i nas narod nisu nam nikada pomogli vec naprotiv samo su nam odmogli!

mean machine

pre 11 godina

Kaže dotična predstavnica istorijski prijateljskog francuskog naroda: " "Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".
Izvinite, šta je sa članicama koje to još nisu, niti će učiniti?! Hoćete li ih izbaciti iz unije? Pa i kojim slučajem da na kraju sve priznaju, ne bih u neku zajednicu zajedno sa izdajnicima, prevarantima, šarlatanima od nacija!

blik

pre 11 godina

Hvala gospođi Oroa za iskrenost. U svijetu mazohizma ovo se zove prijateljska pomoć.
Inače, dosadašnja politika približavanja Srbije EU je dala odlične rezultate, na sve strane nove fabrike, škole, bolnice, moderni autoputevi, zadovolni seljaci, studenti, radnici ... ma, uopšte, bolji život. Približavanje je suuuper.

Przogrnci

pre 11 godina

Ona je POSLANIK, dakle nesto kao Bidza ili Raka Radovic 90-tih, ili Seselj koji je pretio bombardovanjem Rima, ili Palma sada sa Betovenom i Sopenom - imaju i Francuzi takve likove za isprobavanje temperature i treniranje zivaca po narudzbini. To sto ona izjavi je "krljanje", probni balon, koji nasi mediji napumpaju. Naravno da ako tako postave uslov, od clanstva u EU nema nista - ali to clanstvo nije aktuelno bar do 2020. godine. I uz Kosovo danas su za EU u Srbiji oko 40% gradjana, a uz taj uslov priznanja, podrska je manja nego podrska za NATO. To se nece mnogo menjati.

Datum za EU je bitan zbog fondova, uslovi i poglavlja su bitni zbog modernizacije Srbije, a kad sredimo drzavu, samo clanstvo nam nece mnogo znaciti, pogotovu pod uslovom odricanja od Kosova. Tako da mogu da zaborave sa tim probnim balonima i poslanicima Francuske koji "krljaju", bitni su oni koji "organizuju igru", a njima treba da bude jasno da je Kosovo malo dublja prica, i da nece ovaj narod spinovanjem prevesti zedne preko vode. Uslov priznavanje Kosova ili EU znaci samo jedno: nema nista od EU. Sto je OK, predpristupna procedura bice nam od koristi (kao i fondovi) a od samog clanstva i ovako su koristi dubiozne - zato se Norveska i Svajcarska, sredjene drzave, ni ne razmisljaju da se dobrovoljno stave pod diktat Brisela.

totalno odsustvo mozga

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.
(Serbinho, 17. februar 2013 23:48)

Pa taj seik i njegova drzava su medju prvima priznale Kosovo.I nedavno je i bio na Kosovu i tamo se druzio sa njihovima kao ovde sa Vucicem.
Kako je moguce da ste toliko nesvesni okolnosti u kojima se nalazimo?

Bojan

pre 11 godina

"Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".

Pa isto tako kao što u EU postoje članice koje nisu i neće priznati Kosovo. Kako gospođa misli da natera npr. Španiju, živo me zanima?

carapanka

pre 11 godina

Ti usmeni uslovi deluju nekako kao rekla-kazala. Ne odgovaraju autoritetu i kredibilitetu institucija EU. A ni politicaru jedne drzave koja u svom sastavu ima Korziku.

Nikola

pre 11 godina

Priznanje Kosova od strane Srbije nije ništa drugo do ponižavanja, pošto to priznanje ili nepriznanje FAKTIČKI nema nekog značaja pošto se pitaju EU i SAD.

Goran

pre 11 godina

Jos jedna glupost iz Evrope. Pa Kosovo nisu priznale sve zemlje iz EU. Na duge staze to mozda i desi, ali u bliskoj buducnosti veoma tesko.

Aleksandar

pre 11 godina

Kako ucena moze da bude kriterijum? Tachi nema kontrolu nad delom stanovnistva i teritorije i politicari sa zapada pokusavaju sada i to da otmu od Srbije. Taj sukob Tachijeve republike i Srbije jos uvek nije gotov, sada se sedi za pregovarackim stolom i to je mnogo dobro. Fakticko stanje je sledece - tamo dole na jednom delu teritorije i dalje je vise Srbija nego Tachijevo Kosovo.

bad

pre 11 godina

Uslovljavanja nece prestati sa priznanjem kosova uostalom setimo se haga kao glavnog uslova. Cela stvar je vojno strateska a to znaci NATO na nasoj teritoriji a onda cemo biti najveci prijatelji zapada.

Saša

pre 11 godina

Lepo, a jel se pitate Vi da li ste bas sasvim normalni...Odrzavace te vestacki jos par godina tu EU...A onda kada nekom pukne film ima da se izdvoji...Bice sve kao i pre s tim da ce se granice nesmetano prolaziti...I da, nije nama cilj da udjemo, vec da napravimo ekonomski mocnu i politicki stabilnu drzavu na dugi vremenski period...Sta ce nama unija ako mi ekonomski budemo mocniji od recimo Rumunije ili Bugarske...Tada cemo mi postavljeti uslove...Uloge se jako brzo menjaju, za par decenija se smenjuju drzave koje su lideri...Pazite gospodo da se Vama ne desi opet neko burzoasko krvoprolice, kazu Vam to stari prijatelji Srbi koje ste zbog para prodali...

Bane

pre 11 godina

OK.Eu nema alternativu,ali hajde da pre svih tih famoznih pregovora neko preko referenduma priupita narod da li to zaista zeli!Ako ovde ima istinske demokratije to bi trebalo samo tako da funkcionise!Zasto nas na silu guraju tamo gde ne zelimo da idemo?A Kosmet mozemo da priznamo,al zamalo!

ivan

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto toliko bitno isticete ovu vest, jer je rec o izjavi obicne poslanice francuskog parlamenta.
To mora biti zvanican stav EU, komisije EU, francuske drzave i drugih zemalja EU.
Mislim da ovakvom vescu samo potpirujete, tj. njenim stavljanjem na glavnu stranu, samo potpirujete Dveri, Kostunicu, radikale i ostale patriJote!! kada to bude zvanican stav francuske drzave, ili Evropske komisije u redu, ali stav JEDNE poslanice francuskog parlamenta, zaista previse!!!

mikele

pre 11 godina

Put Kosovo za UN je preko Beograda
Put Srbije za Evropu je preko Prishtine
Jako zanimljiva stvar za pametni ludje.
(mitat, 18. februar 2013 00:02)

Takođe za pametne ljude:
U Evropu i svet...zajedno!

Vidra

pre 11 godina

1. Da li nam se država raspada po svim šavovima?
Da
2. Da li je to znak da nešto u organizaciji te države nije u redu i da treba da se menja na bolje? Da li su to zakoni, moral, korupcija, nepismenost,...
Da
3. Da li možemo da se ugledamo na one kod kojih sve to funkcioniše bolje (ili malo bolje) nego kod nas (mislim na EU), od njih uzmemo najbolje, prilagodimo se (što je bolno - teško je ponovo kretati u školu...) i dignemo se s dna?
Da
4. Da li je za to potrebno da udjemo u EU?

N E

Sve ove godine, toliko malo smo uradili na tome da pokažemo da smo civilizacijski deo te Evrope da nije ni čudo što nas ne žele.

Balkan boy

pre 11 godina

Citam komentare i ne verujem da ljudi nisu svesni nase situacije poslednje dve decenije... Kosovo je predato 9.6.1999. A dok mi (nasi predstavnici) komentarisemo necije izjave, sta mi hocemo/necemo, sta je nase/njihovo, na sta pristajemo, na sta ne itd., Albanci sa Kosova uz pomoc 'zapada' polako grade svoju drzavu i to nase priznanje im ne igra mnogo, samo doprinosi jednoj vrsti pomirenja i normalizacije odnosa na kojoj 'zapad' insistira, sve ostalo je za njih manje bitno.
Pozdrav svima!

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kakvi komentari, to je kada ja lazem sebe da radim ali sedim kuci i nemam ni za hleb, zamena teza i gledanje u nevidljivo se zove sizofrenija. Svima nam je lose.

Gorka Istina

pre 11 godina

Smoci snage i gledati istini u oci pri tom prestati sa dosadnim formulacijama poput ove ,,oteto deo teritorije suverene drzave"-gde su tu ljudi koji tu teritoriju nastanjuju,nisu li mozda duhovi samo...takvim bahatim odnosom izgubicemo ionako dosta naruseni medjunarodni kredibilitet.
I da je da su nam oteli deo teritorije to rade upravo oni koji su nam bili poklonili to nekada ali izgleda nismo bili pazljivi i nadrljali smo, eto,kraj price.Ide novi pocetak!

kostantin

pre 11 godina

Само за вас који се подсмевате ма констатацију да је Француска историјски савезник Србије, треба да прочитате књиге из историје, па макар и за основну школу…просто је невероватно који степен необразовања…Француска је највећи савезник Србије у историји, ко зна како би завршили 1. светски рат да није њих било. Ова писанија нема везе са интервјуом ове госпође, само мало да помогнем просечној Србенди да научи ко заиста јесте нама помогао у историји за разлику од неких источних, ултимативних нам "пријатеља"…

Miles Davis 00:30

pre 11 godina

Samo nas neki asteriod može spasiti da ga ne priznamo,mislim usmeno,a pošto kažu da će sledeći udariti za oko 100 godina onda se ne brinite braćo Srbi
još toliko nećemo ni ući u EU, mislim pismeno.Možda nam pomognu vanzemaljci
oko toga, kao i juče kada je pretio onoj meteor ili šta već,kažu da su ga oni razbucali a ne ruska pvo,sreća njegova/mislim na meteor/što nije bio nevidljiv inače bi prošao kao F 117.

smesko

pre 11 godina

Klimavi joj nesto ovi argumenti:
1) Opredelili se Albanci sa Kosova da zive u drzavi Kosovo? Ok, isto tako se opredeljuju Srbi sa severa Kosova da zive u drzavi Srbiji, kao i Srbi iz RS. Moze li tako, draga gospodjo?
2) Da li je, draga gospodjo, cela EU priznala Kosovo?! Nije?! Zasto onda to ocekujete od Srbije?!
3) Kazete nije na papiru, ali jeste usmeno? Smejurija! A kako bi bilo da "usmeno priznamo", ali ne i "na papiru" (a kasnije cemo jednostavno reci da nismo, jer ionako nema pisanog dokumenta o tome). Zasto su neki uslovi definisani na papiru, a neki usmeno?!
4) Kazete bez priznanja necemo moci u EU? Pa dobro, onda necemo u EU.

NikolaTK

pre 11 godina

Srbija je svaki rat koji je pocela dobila, ali ga je izgubila na stolu za pregovore. Rat 1999. za Kosovo je izgubljen, ali ovog puta ne za stolom.

emigrant

pre 11 godina

verujem da mnogima nije jasno i kad im se kaze glasno i jasno. vi izgleda ne razumete sta vam se kaze dok se ne postavi ultimatum. tek onda povijete rep i pristanete na sve, cak i vise nego sto je u pocetku bilo zahtevano. i tako iz decenije u deceniju, evo dolazi 3. za redom, a gde je kraj niko ne zna. bezumlje se nastavlja.

Wukadin

pre 11 godina

Mislim da su žitelji Srpske takođe izneli svoje mišljenje.
Izmeniš samo jednu reč i vidi se svo licemerje Zapada. A možda i mogućnost pravednog rešenja u ne tako dalekoj budućnosti.

Hulk

pre 11 godina

Toma i radi na tome. Ne morate da ga podsećate svaki dan... stvarno su dosadni ovi Evropljani, toliko im se žuri, lepo je čovek rekao da se strpe do Juna a oni opet navalili.

Pini iz Pristine

pre 11 godina

Sta dobija Srbija ako ne prizna Kosovo?
NISTA.

Sta dobija Srbija ako prizna Kosovo?
Clanstvo u EU.

E pa, drage komsije, ili cemo zajedno bolje ziveti, ili cemo zajedno potonuti u siromastvo.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Ovakve članke "sta je poslanik xy rekao o Kosovu" ne treba objavljivati ... Samo palite ljude bezveze...
Realno treba reci Srbiji i Kosovu morate riješiti međusoban status prije ulaska u EU. Sta god to na kraju bilo, dakle reci sta se očekuje ne nametnuti nesto. Pa nek Srbija sama odabere sta želi.

Marko BG

pre 11 godina

Naši mediji su prepuni ovakvih i sličnih izjava od strane "medjunarodne zajednice", albanskih političara, naših "analitičara" ...
Da li je to nekakav "kosmički zakon" da Srbija mora da prizna takozvano "kosovo" ?!!!
Ništa mi ne moramo !
Pitanje je samo da li gradjani Srbije žele ili ne žele pod takvim uslovima da nastave put ka EU. To je suština, nije na drugima da odlučuju u naše ime.
Ako je to jasno rečeno Ivici Dačiću i drugim našim političarima, onda oni treba isto tako jasno da prenesu gradjanima.
Neka gradjani odluče na referendumu ... To je demokratija, gospodo sa zapada.

veterinarBG

pre 11 godina

Karakteristicno "zapadnjacko" gledanje na stvari."tamo ima neka teritorija,tu zive neki ljudi,oni hoce drzavu,pa kad hoce treba im dati..." To sto ta teritorija ne pripada SAMO tim ljudima,vec i nekim drugima,sto su neki drugi ljudi gradili i izgradili tu teritoriju,to nema veze-sve dok to nije teritorija Francuske,USA,GB,Nemacke...

Mili cvet

pre 11 godina

Srbija je u Evropi gospodo Francuzi. Kada bi još mogli da je gumicom obrišete sa karte, ali ne možete. A ako moramo da biramo između vas i Kosova, pa i do sada smo živeli bez EU.

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

@nepristojna:slazem se da se koriste teske reci,maltene pretnje ali za nas i nisu druge reci vec samo rec mora.Mi smo u svemu poslednji i da bi se prikljucili evropskim merilima MORA da pozurimo.

Bane

pre 11 godina

Da li je Kosovo nezavisno, ne zavisi od toga koliko ga zemalja priznaje ili ne priznaje, već koliko ga takvim iskreno žele učiniti neke zemlje zapada, koliko dugo će im to biti interes, kako se menja odnos snaga u svetu i od toga koliko dobro u svemu tome plivaju i kosovski albanci i srbi. Ova generacija srba ga neće vratiti, ali to i nije sada najveći prioritet. Napravite vi bar uslove za jaku Srbiju, koja je ekonomski magnet za slabije teritorije oko sebe, eto njih nazad i bez rata...

Lingivini incident

pre 11 godina

Srbija ce morati da prizna Kosovo...nije pismeno nego usmeno...bla bla bla...Ono sto nije na papiru nije deklarativno, niko to nije podpisao niti stao uz tu izjavu i smatramo je dakle kao iskasljavanje kovrdzave dlake. Srbija ce morati da prizna Kosovo...a sta ako nece, sta onda, nema EU ili ce mozda da nas bombarduju? Dokle da nam se namece zivot u strahu pod parolom "ako ne uradis to i to, tesko tebi" Nametnut nam je zivot u grcu, tako se lakse manipulise!!!Pa sta i do sada nije bilo pa smo svi zivi, ne znam kakvo je to utopisticko gledanje na EU, sta sad udjemo u EU i od sutra smo Luxemburg, ma jok bre ljudi. Ako nemamo zakone ni 100 EU nam ne treba, ako nemamo proizvodnju da zaposli najveci sloj drustva dzaba nam bilo koji predpristupni fond, te pare ce se potrositi. I sta onda, potrosili fondove, nista nismo napravili, ziveli neko vreme u bajci i onda horor. EU mora da uzme nesto za uzvrat tih fondova. E a to posle boli, jer nema sta da se da. Srbija treba da bude jaka agrarno, uredjena zakononom, bez korupcije, sa sudovima gde covek zaista moze da zatrazi svoje pravo, sa investicijama od kojih ce da se pokrene sa mrtve tacke. Moze to i bez EU samo nam treba zakon i neko ko ce da ga sprovede. Neko ce da daje a ne da uzima. Ovde su svi jos od Tileta navikli samo da uzimaju, mora braco nesto i da se da. Kada nemas sta da das materijalno, onda bar ulozi trud i rad a kad ne nemoze ni to onda na posletku i zivot. Takav je princip

repus

pre 11 godina

нисмо ми хтели ни словенију ни бих ни македонију ни црну горо ни хрваску али

Dragan

pre 11 godina

Ne zavaravajte se velike zemlje ne brinu ni za Srbe ni za Albance bitni su im resursi i lova koju mogu dobiti iz Kosovskih rudnika i drugih ekonomski isplativih poslova. Batalite prazne price i da se latimo posla da dignemo ovu zemlju na noge sa parama i Kosovo ce biti nase.

EUropianac

pre 11 godina

"Srbija će morati da prizna Kosovo" .... pa nego sta!?!?!

zar neko stvarno misli da evropianci jedu travu?!
i ako to pojedini pusi, to ne znaci da su oni svi "high"!!

hocete u evropu, a zelite da imate mentalitet zadnjeg veka?! e vala to nema... ili civilizacija i EU i savremeno shvatanje zivota, ili zivot srednjeg vijeka.. neka svaki za sebe izabere

slavko

pre 11 godina

Ne treba nama EU,nama trebaju investicije kao sa UE,kada mi ojacamo promenice evropa misljenje o nama i doci nam sami.Zapitajmo se da li nam je evropa zaista potrebna takva kakva jeste sada.

purgerman

pre 11 godina

Jucer uvecer gledao sam vijesti na N 24 koji se emitiraju svaki puni sat,a kad ono izvjestaj sa Kosova i defile-parada kosovske vojske,pjesadija u novim uniformama,artiljerija i oklopna vozila.Odmah se moze zakljuciti da netko stoji iza toga,sto je i za mene bilo iznenadjujuce.Srbija ako ima snage mora sprovesti referendum ,da li ce da prizna Kosovo kao nezavisnu drzavu ili ne. Ako ce referendum biti protiv priznavanja Kosova odmah prekinuti pregovore sa EU steta za troskove putovanja i gubljenje vremena.
Vojnim putem Srbija nema sanse da povrati Kosovo u okvire Srbije a za ideale ginu samo budale.Morat cete traziti neke povjerljive partnere za neki novi savez.Arapske drzave u kojima prevladava islam i gdje su sukobi Sunita i Sheita svakodnevni ne mogu biti adekvatni partneri za neku aliansu !

Stevan

pre 11 godina

Vidim da je ovde nekima dovoljno to sto Kosovo NIKADA nece biti u UN. E bas me briga sto oni nece biti u UN, mene brine sto ce moje dete za sve to veme biti u blatu u kom smo mi evo par decenija. Kamo srece da smo imali nekog jakog politicara koji ce reci celom svetu da je Kosovo nezavisno a zauzvrat trazi toliko da mi vec budemo deo normalnog sveta.

Apropos vidjenja iz Roterdama

pre 11 godina

R. Zivkovic Roterdam;Jako volim komentatore koji sede daleko od Srbije. Dodjite malo da radite i zivite od svoga rada u Srbiji, pa onda komentarisite.
Tada cu Vase misljenje uvazavati, ovako...
Uzgred, ja sam magistar nauka, imam 44 godine i imam mescna primanja 530 eura. Moj suprug je lekar i ima 700 eura mesecna primanja. Imamo jedno dete. Kako zivimo? Pa, budite sigurni, daleko nam je Roterdam, mnogo daleko. Kao i Vama Beograd.

Hvala na prostoru.

TÖKI~LÄKI~FÄLJÄ•••••••••••••••••••••••••

pre 11 godina

Ovo sto je zena rekla je realnost i mislim da trebamo je poslusati u suprotnom zivecemo jos dugo u ovom kosmaru od zivota.

Kokan Prvi

pre 11 godina

Ova Francuskinja pokazuje da Zapad sve više zna o Srbiji. Prividno, ona nastupa kao "slobodni strelac". Insinuira da naši političari već znaju šta se traži i, kako kaže, to im je "saopšteno usmeno". U diplomatiji "usmeno" se najbolje prevodi kao "tajno". Očigledno, hoće da iščupaju nešto na mala vrata. Edvard Hol je o tome davno pisao. Oni dobro znaju naš kolebljiv (politički) mentalitet i idu na iscrpljivanje. Na vojnom planu to se zove "pritisak niskog intenziteta". Kako se bude primicao juni, ti zahtevi će biti sve teži i teži. Vučićevu izjavu da je moguće da juna ne dobijemo DATUM ocenjujem kao odličnu. Jedino se tako može poslati prava poruka dvoličnim "partnerima u Evropi" koji jedno pričaju javno, a sasvim drugo tajno, i ne treba kriti da to i mi znamo.Očigledno, mnogo im je važnije srpsko priznavanje nezavisnosti Kosova od ulaska Srbije u EU.Zato nas drže na klackalici.U stvari,samo žele da izdejstvuju stolicu za Kosovo u UN, a to, očigledno, ne mogu bez Srbije. Jasno mi je zašto je to toliko važno Francuzima, Nemcima i Holanđanima (za sada drugi iz EU ćute)- njihov šef sedi u Vašingtonu, ali zašto je Amerima toliko stalo do Kosova, kada je Srbija po svim međunarodnim standardima, dakle i geo-politički, i kulturno, i naučno-obrazovno, i istorijski, i demografski, pa i po dijaspori mnogo značajniji faktor od Kosova ? E to je, za sada, najveća tajna. Do tada, ostaje nam samo da se klackamo. Možda ćemo tako, u jednom trenutku, shvatiti da nam i ne treba toliko EU.

Lee

pre 11 godina

@R.Zivkovic,Roterdam 'Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju'

Vi klecite u Roterdamu svaki dan predpostavljam? Odete 'nako na par sati da kleknete ili...? Divne su ove 'podrske sa strane': da se jede korenje ako treba...

gef2007

pre 11 godina

Ako se ne pobrinemo da naši ljudi na Kosovu žive bolje za par godina više neće ni biti bitno da li ih priznajemo ili ne. Prosto nas neće biti tamo.

nenad013

pre 11 godina

To se nikada nece desiti,takva evropa koja otima teritoriju jedne drzave,koja ucenjuje i koja nas tretira kao gradjane drugog reda,to nama NE TREBA

mina

pre 11 godina

Kosovo su usmeno priznali pre nekoliko godina Tadić i kompanija, a mi verujemo Tomi i ljudima koji su u njegovom bliskom okruženju da takvu stvar nikad ne bi uradili. Mislim da Toma Nikolić dovoljno voli svoju zemlju da bez nekog zaista velikog moranja, nikada ne bi to uradio.

DIREKT

pre 11 godina

Zasto plasite ljude tim stavovima nekih Evropskih zvanicnika koji gore nisu ni bitni, niko i ne slusa njihova misljenja, ono sto bude rekla Estonova, Kacin to se vazi ovi ostali su nista.

Ludi Milojko

pre 11 godina

Sa gledista obicnog gradjanina mnogo toga je uradjeno.Dosta dobrih rezultata vlada ima pocevsi od borbe sa kriminalom i korupcijom,reforme pravosudja pa sve do ekonomskog pitanja.Jedini problem je i dalje Kosovo ali mislim da pored Nikolica i Dacica koji vode pregovore bice uskoro i to reseno.Nadam se da cemo do juna konacno dobiti datum za pregovore jer smo to svakako zasluzili.

Svaka tica svome jatu leti

pre 11 godina

Kako Evropi vise ne dosadi da namece Srbima nesto sto oni ne zele, ne mogu i nece da prihvate? Evropske vrednosti jednostavno nikakve veze nemaju sa srpskim vrednostima. Potpuno je jasno da Srbi, osim njihovog rezima, nece u Evropu, nista sa njom zajednicko nemaju i ne zele da imaju. Srbiji je bliza Rusija, Iran i, poslednih dana, cak i Arapi.

Serbinho

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.

marija

pre 11 godina

...neće biti ulaska ni Srbije, ni, uostalom, Kosova, u EU, sve dok se u potpunosti ne budete pomirili i dok dve zemlje ne budu jasno priznale jedna drugu!...

Greska u postavci.
Tek onda nece biti pomirenja, vec opasne radikalizacije i novog konflikta, ali to vec treba crtati ezv. medjunarodnoj zajednici.

pitam se pitam

pre 11 godina

Gospodo evropljani, vi ste izgleda zaboravili koliko su Srbi spremni da idu daleko kad su u pitanju ideali.
(Zrak, 18. februar 2013 00:08)
Srbi su spremni za svoje ideale da idu daleko, tacno do sledeceg poraza, i tako iz poraza u poraz.
Ja necu da idem ni 1-metar za te tvoje ideale a ti idi gde hoces nemoj samo da pricas u ime svih Srba.

nepristojna

pre 11 godina

Ruzno je u politici i diplomatiji koristiti rec mora,ona deluje preteci i vrlo nepristojno...Ako je htela vec nesto da kaze mogla je isto tako da izgovori... trebalo bi...,mogli bi...,ne bi bilo lose,... a nikako moraju!!!Prvo se postavlja pitanje da li cemo i kada tek uci u EU,pa onda da li cemo morati ili cemo zeleti da udjemo u istu...Ima tu jos mnogo nepoznanica...

kostantin

pre 11 godina

Само за вас који се подсмевате ма констатацију да је Француска историјски савезник Србије, треба да прочитате књиге из историје, па макар и за основну школу…просто је невероватно који степен необразовања…Француска је највећи савезник Србије у историји, ко зна како би завршили 1. светски рат да није њих било. Ова писанија нема везе са интервјуом ове госпође, само мало да помогнем просечној Србенди да научи ко заиста јесте нама помогао у историји за разлику од неких источних, ултимативних нам "пријатеља"…

agent006

pre 11 godina

srpski inat ce nas skupo kostati, za mene je Kosovo nezavisna drzava, a za srbe sa Kosova koji su prodali svoju imovinu tamo za ogromne pare pa sad traze neka prava rekao bi im da su za mene izdajice najvece, cast izuzecima koji i danas zive u barakama e to su pravi Srbi!

Aca

pre 11 godina

Kosovo je nezavisnoi to je narodu jasno, samo što političari prave od toga trgovinu i manipiliši tim ljidima dole zarad jeftinih poena. Šta bi se desilo kad bi Kosovo ostalo u sastavu srbije? Samo pitam... jao teško nama! Za 20 godina bi imali većinu u srpskom parlamentu!

Balkan boy

pre 11 godina

Citam komentare i ne verujem da ljudi nisu svesni nase situacije poslednje dve decenije... Kosovo je predato 9.6.1999. A dok mi (nasi predstavnici) komentarisemo necije izjave, sta mi hocemo/necemo, sta je nase/njihovo, na sta pristajemo, na sta ne itd., Albanci sa Kosova uz pomoc 'zapada' polako grade svoju drzavu i to nase priznanje im ne igra mnogo, samo doprinosi jednoj vrsti pomirenja i normalizacije odnosa na kojoj 'zapad' insistira, sve ostalo je za njih manje bitno.
Pozdrav svima!

mikele

pre 11 godina

Put Kosovo za UN je preko Beograda
Put Srbije za Evropu je preko Prishtine
Jako zanimljiva stvar za pametni ludje.
(mitat, 18. februar 2013 00:02)

Takođe za pametne ljude:
U Evropu i svet...zajedno!

Gorka Istina

pre 11 godina

Smoci snage i gledati istini u oci pri tom prestati sa dosadnim formulacijama poput ove ,,oteto deo teritorije suverene drzave"-gde su tu ljudi koji tu teritoriju nastanjuju,nisu li mozda duhovi samo...takvim bahatim odnosom izgubicemo ionako dosta naruseni medjunarodni kredibilitet.
I da je da su nam oteli deo teritorije to rade upravo oni koji su nam bili poklonili to nekada ali izgleda nismo bili pazljivi i nadrljali smo, eto,kraj price.Ide novi pocetak!

emigrant

pre 11 godina

verujem da mnogima nije jasno i kad im se kaze glasno i jasno. vi izgleda ne razumete sta vam se kaze dok se ne postavi ultimatum. tek onda povijete rep i pristanete na sve, cak i vise nego sto je u pocetku bilo zahtevano. i tako iz decenije u deceniju, evo dolazi 3. za redom, a gde je kraj niko ne zna. bezumlje se nastavlja.

MRKI

pre 11 godina

Hajde malo da mislimo unapred. Sta dobijamo da se albanci vrate u okrilje Srbije u skupstinu. Dobijamo jednu jaku mozda i najjacu politicku stranku a mozda i predsednika drzave na izboruma. Koliko je poslanika sa Kosova u startu pre izbora Milosevic vec imao. Da li ce Sebi za 50 godina biti manjina u Srbiji. Mozda lose mislim ali o ovim situacijama treba razmisliti. Da li ima iko tacno stanje koliko Srba zivi na Kosovu ali da ne racuna ove koji su vec u Srbiji a na Kosovu su radi dodatka. Da li treba zrtvovati Srbe iz Srbije radi Kosova i da li su se do sada dosta zrtvovali?

Nik

pre 11 godina

Joj sto volim da citam ovakve vesti kada se vidi koliko su ove velike sile ovako nemocne. Ne mozete vi protiv celog sveta i protiv istine i pravde.
Srbija nikada nece priznati tkz. Kosovo, niti ce Kosovo biti ikada priznato u UN!
Pozdrav za sve slobodne narode sveta!

R.Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Srbija treba dase okrene sebi i da pocne vec jednom da radi i da kuci svoju Kucu, necekajuci niciju milost dajoj udeli?Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju, zasto za par miliona pristupnig fondova, a posle cenam i kozu oderati.Kada im budemo morali budzet puniti u Briselu.Naravno da oni sada nece reci da moramo prizanati Kosovo, dok se sve druge radnje ne odrade,koje nsu u toku,primer granica paralelne institucije i ostalo, pa kada se sve to ispuni, a onda ce reci sada da priznate kosovo uspostavite diplomatske uzajamne odnose,pa cemo videti u buducnosti sta dalje?A ta buducnost za Srbiju nece nikada stici,ako bude zavisilo od njig?Zato Motiku u ruke sa licem znoja svog graditi svoju Kucu,jer tije komsija nikada nece napraviti ni napuniti,ako to neucinis sam?Ta prokleta alternativa nas ukopa, sta ste zapeli sa njom,pa vidite sto vi vise molili oni sve postavljaju nove uslove?Na mesto daim se kaze mivas necemo moliti,necemo priznati Kosovo,ako je to uslov?Mozemo saradivati i dobre odnose imati na svim poljima na bazi reciprociteta i tacka.

Mr X

pre 11 godina

Kaze da su "kosovari" izabrali da ne zive u Srbiji nego u svojoj kvazi drzavi. Pa milion i po Srba ne zeli da zivi u BiH nego u nezavisnoj RS pa zasto onda oni ne mogu da ostvare to univerzalno pravo ? A da, pa to su Srbi, za njih ne vaze ista prava kao za ostale...

Sasa

pre 11 godina

Istina boli to je tacno. Jos je rano za to. Ali je u pravu, albanci su tamo vecina, decenijama smo ostavljali i zapostavljali KiM, to sada placamo debelo a i nase buduce generacije. Savet onima kojima je dosta svega toga, ako mozete brisite odavde za neki normalniji zivot. Sve ostalo je bla bla.

Šojić

pre 11 godina

Po njenoj logici ovih pet država iz EU bi onda trebalo izbaciti jer one NEĆE priznati Kosovo ,ne zbog nas već zbog sebe . Nema ona mozga , samo prenosi ko je šta negde neko rek‘o !

Deep Heart Patriot

pre 11 godina

Pogazicemo i saveznistvo ali teritoriju nedamo.
Francuska je isto tako ponizni sluga znamo cega pa bi da nam uvale trojanskog konja koji je isfuran davno.Oni kazu kosovo je i onako nase,neka je mi cemo cekati a oni neka laju koliko god hoce.
Inat je cudna svar a mi znamo koliko ih to vredja.
SSSS

Dok se nekom ne smrkne....

pre 11 godina

@nepristojna:slazem se da se koriste teske reci,maltene pretnje ali za nas i nisu druge reci vec samo rec mora.Mi smo u svemu poslednji i da bi se prikljucili evropskim merilima MORA da pozurimo.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Licemerno.Ni sama EU nije cela priznala Kosovo,a jasno je da, bar Španija to neće nikad učiniti iz dobro poznatih razloga.Zašto bi to radila onda Srbija?

Senahid

pre 11 godina

Ovo dolazi od jednog Bosnjaka muslimana: Gospodo Srbi, vi ste dali dovoljno ustupaka Albancima. Negdje ta Evropa mora stati sa ucjenama. Ovo sto gospodja pise nema nikakvog smisla i vrijedja inteligenciju svakog prosjecno inteligentnog covjeka. Sto je dosta, dosta je! Kosovo je oteto od Srbije i trazenje od Srbije prizna to i takvo Kosovo je sol na ranu Srbiji.

ivan

pre 11 godina

Nije mi jasno zasto toliko bitno isticete ovu vest, jer je rec o izjavi obicne poslanice francuskog parlamenta.
To mora biti zvanican stav EU, komisije EU, francuske drzave i drugih zemalja EU.
Mislim da ovakvom vescu samo potpirujete, tj. njenim stavljanjem na glavnu stranu, samo potpirujete Dveri, Kostunicu, radikale i ostale patriJote!! kada to bude zvanican stav francuske drzave, ili Evropske komisije u redu, ali stav JEDNE poslanice francuskog parlamenta, zaista previse!!!

totalno odsustvo mozga

pre 11 godina

Pored takve Evrope smo bili 500 godina pod Turcima a sada nas opet gaze.
Nisam vise za EU a kad vidim Seika, drazi mi od ovih licemernih Evropljana.
(Serbinho, 17. februar 2013 23:48)

Pa taj seik i njegova drzava su medju prvima priznale Kosovo.I nedavno je i bio na Kosovu i tamo se druzio sa njihovima kao ovde sa Vucicem.
Kako je moguce da ste toliko nesvesni okolnosti u kojima se nalazimo?

Goran

pre 11 godina

Jos jedna glupost iz Evrope. Pa Kosovo nisu priznale sve zemlje iz EU. Na duge staze to mozda i desi, ali u bliskoj buducnosti veoma tesko.

TÖKI~LÄKI~FÄLJÄ•••••••••••••••••••••••••

pre 11 godina

Ovo sto je zena rekla je realnost i mislim da trebamo je poslusati u suprotnom zivecemo jos dugo u ovom kosmaru od zivota.

NikolaTK

pre 11 godina

Srbija je svaki rat koji je pocela dobila, ali ga je izgubila na stolu za pregovore. Rat 1999. za Kosovo je izgubljen, ali ovog puta ne za stolom.

Srdjan

pre 11 godina

"Istorijski saveznik Srba"... To je "onaj saveznik" sto je poslao pomoc u Prvom svetskom ratu samo kada je Rusija zapretila da ce napustiti isti? A posle nam naplatio sve do poslednje pertle? Moj teca ima obicaj da kaze "a nes' takvih prijatelja!"

Vidra

pre 11 godina

1. Da li nam se država raspada po svim šavovima?
Da
2. Da li je to znak da nešto u organizaciji te države nije u redu i da treba da se menja na bolje? Da li su to zakoni, moral, korupcija, nepismenost,...
Da
3. Da li možemo da se ugledamo na one kod kojih sve to funkcioniše bolje (ili malo bolje) nego kod nas (mislim na EU), od njih uzmemo najbolje, prilagodimo se (što je bolno - teško je ponovo kretati u školu...) i dignemo se s dna?
Da
4. Da li je za to potrebno da udjemo u EU?

N E

Sve ove godine, toliko malo smo uradili na tome da pokažemo da smo civilizacijski deo te Evrope da nije ni čudo što nas ne žele.

Marko

pre 11 godina

Hitno da se raspise referendum da vidimo da li narod srbije zeli da prizna kosovo i da li zeli da ide u Evropsku uniju. Posle toga sve ce biti vrlo jednostavno.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Kakvi komentari, to je kada ja lazem sebe da radim ali sedim kuci i nemam ni za hleb, zamena teza i gledanje u nevidljivo se zove sizofrenija. Svima nam je lose.

Stevan

pre 11 godina

Vidim da je ovde nekima dovoljno to sto Kosovo NIKADA nece biti u UN. E bas me briga sto oni nece biti u UN, mene brine sto ce moje dete za sve to veme biti u blatu u kom smo mi evo par decenija. Kamo srece da smo imali nekog jakog politicara koji ce reci celom svetu da je Kosovo nezavisno a zauzvrat trazi toliko da mi vec budemo deo normalnog sveta.

istina

pre 11 godina

Dakle, saveznistvo Srbije i Francuske vezuje se za prvi svetski rat. Da podsetim, dok je preostala Srpska vojska nakon prelaska Albanije trunula i umirala na obali Jadranskog mora, Francuska i Engleska su to mirno, bez uzbudjenja posmatrale. Ruski car, Nikolaj, koga smo vrlo brzo zaboravili, poslao je depesu "saveznicima" da ce Rusija izaci iz rata ukoliko se ne pomogne Srbima. Izbezumljeni da ce Nemacka tada svu silu sa istocnog fronta poslati na zapad, Francuzi salju ladje da se spasi preostala Srpska vojska. I tako jos jednom, glupi i naivni Srbi ispevase pesmu "Krece se ladja Francuska". Nikolaja u pesmama nema.... Toliko o nasim "saveznicima" a bogami i o nama.....

SUNĐER BOB

pre 11 godina

Ko to kaže, opet laže. Uskoro niko neće priznavati ni EU, jer će pući vrlo brzo. Britanci o tome već šuškaju a pitanje je ko će prvi smoći snagu da istupi iz EU. Tako da Srbija neće morati da priznaje nikog.

Saša

pre 11 godina

Lepo, a jel se pitate Vi da li ste bas sasvim normalni...Odrzavace te vestacki jos par godina tu EU...A onda kada nekom pukne film ima da se izdvoji...Bice sve kao i pre s tim da ce se granice nesmetano prolaziti...I da, nije nama cilj da udjemo, vec da napravimo ekonomski mocnu i politicki stabilnu drzavu na dugi vremenski period...Sta ce nama unija ako mi ekonomski budemo mocniji od recimo Rumunije ili Bugarske...Tada cemo mi postavljeti uslove...Uloge se jako brzo menjaju, za par decenija se smenjuju drzave koje su lideri...Pazite gospodo da se Vama ne desi opet neko burzoasko krvoprolice, kazu Vam to stari prijatelji Srbi koje ste zbog para prodali...

ivke

pre 11 godina

Obozavam Evropu, prvo nemci traze "normalizaciju" odnosa, a sada francuzi nezavisnost. Pa zar kosovo nije nezavisno ,sto traze od nas? A gde su ljudcka prava za bombardovanje i za zivot pod sankcijama?

nkvd

pre 11 godina

pa kada francuska prizna kao nezavisne drzave korziku i njihov deo baskije onda cemo i mi priznati kosovo kao nezavisnu drzavu ili ti francusku gvajanu gde im je kosmodrom i koji cuva legija stranaca znaci nikad

Hulk

pre 11 godina

Toma i radi na tome. Ne morate da ga podsećate svaki dan... stvarno su dosadni ovi Evropljani, toliko im se žuri, lepo je čovek rekao da se strpe do Juna a oni opet navalili.

dz

pre 11 godina

"Poslanica francuske skupštine"... KO je ona, koliko je bitna? To moze da znaci isto onoliko npr da francuske novine prenose misljenje Marijana Risticevica ili Palme...

Aleksandar

pre 11 godina

Kako ucena moze da bude kriterijum? Tachi nema kontrolu nad delom stanovnistva i teritorije i politicari sa zapada pokusavaju sada i to da otmu od Srbije. Taj sukob Tachijeve republike i Srbije jos uvek nije gotov, sada se sedi za pregovarackim stolom i to je mnogo dobro. Fakticko stanje je sledece - tamo dole na jednom delu teritorije i dalje je vise Srbija nego Tachijevo Kosovo.

Pini iz Pristine

pre 11 godina

Sta dobija Srbija ako ne prizna Kosovo?
NISTA.

Sta dobija Srbija ako prizna Kosovo?
Clanstvo u EU.

E pa, drage komsije, ili cemo zajedno bolje ziveti, ili cemo zajedno potonuti u siromastvo.

Alex

pre 11 godina

Kad je vec tako lepo rekla da su žitelji Kosova, takođe, izneli svoje mišljenje sto se ne postuje msiljenje Srba sa sevrea Kosova? Zasto njihovo misljenje nije bitno? Uvek dvostruki arsini...

Bojan

pre 11 godina

"Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".

Pa isto tako kao što u EU postoje članice koje nisu i neće priznati Kosovo. Kako gospođa misli da natera npr. Španiju, živo me zanima?

Przogrnci

pre 11 godina

Ona je POSLANIK, dakle nesto kao Bidza ili Raka Radovic 90-tih, ili Seselj koji je pretio bombardovanjem Rima, ili Palma sada sa Betovenom i Sopenom - imaju i Francuzi takve likove za isprobavanje temperature i treniranje zivaca po narudzbini. To sto ona izjavi je "krljanje", probni balon, koji nasi mediji napumpaju. Naravno da ako tako postave uslov, od clanstva u EU nema nista - ali to clanstvo nije aktuelno bar do 2020. godine. I uz Kosovo danas su za EU u Srbiji oko 40% gradjana, a uz taj uslov priznanja, podrska je manja nego podrska za NATO. To se nece mnogo menjati.

Datum za EU je bitan zbog fondova, uslovi i poglavlja su bitni zbog modernizacije Srbije, a kad sredimo drzavu, samo clanstvo nam nece mnogo znaciti, pogotovu pod uslovom odricanja od Kosova. Tako da mogu da zaborave sa tim probnim balonima i poslanicima Francuske koji "krljaju", bitni su oni koji "organizuju igru", a njima treba da bude jasno da je Kosovo malo dublja prica, i da nece ovaj narod spinovanjem prevesti zedne preko vode. Uslov priznavanje Kosova ili EU znaci samo jedno: nema nista od EU. Sto je OK, predpristupna procedura bice nam od koristi (kao i fondovi) a od samog clanstva i ovako su koristi dubiozne - zato se Norveska i Svajcarska, sredjene drzave, ni ne razmisljaju da se dobrovoljno stave pod diktat Brisela.

EUropianac

pre 11 godina

"Srbija će morati da prizna Kosovo" .... pa nego sta!?!?!

zar neko stvarno misli da evropianci jedu travu?!
i ako to pojedini pusi, to ne znaci da su oni svi "high"!!

hocete u evropu, a zelite da imate mentalitet zadnjeg veka?! e vala to nema... ili civilizacija i EU i savremeno shvatanje zivota, ili zivot srednjeg vijeka.. neka svaki za sebe izabere

Igor

pre 11 godina

Jak nam je saveznik ova Francuska!!! Meni je malo nejasno zbog čega Srbija toliko potencira ulazak u EU kad ih tamo niko neće i kad se zna da će ulazak biti odobren samo onda kad se prizna KiM kao nezavisna država! A to po mom mišljenju ne bi trebalo da se desi...

Srdjan Bg

pre 11 godina

Otkud vise ta istoriska teza da su nam Francuzi saveznici,pa i u odsutnim i teskim trenucima za nasu zemlju i nas narod nisu nam nikada pomogli vec naprotiv samo su nam odmogli!

carapanka

pre 11 godina

Ti usmeni uslovi deluju nekako kao rekla-kazala. Ne odgovaraju autoritetu i kredibilitetu institucija EU. A ni politicaru jedne drzave koja u svom sastavu ima Korziku.

repus

pre 11 godina

нисмо ми хтели ни словенију ни бих ни македонију ни црну горо ни хрваску али

mina

pre 11 godina

Kosovo su usmeno priznali pre nekoliko godina Tadić i kompanija, a mi verujemo Tomi i ljudima koji su u njegovom bliskom okruženju da takvu stvar nikad ne bi uradili. Mislim da Toma Nikolić dovoljno voli svoju zemlju da bez nekog zaista velikog moranja, nikada ne bi to uradio.

mean machine

pre 11 godina

Kaže dotična predstavnica istorijski prijateljskog francuskog naroda: " "Nije napismeno, ali jeste usmeno! Ne vidim, inače, kako bi EU prihvatila da primi zemlju koja nije priznala drugu državu".
Izvinite, šta je sa članicama koje to još nisu, niti će učiniti?! Hoćete li ih izbaciti iz unije? Pa i kojim slučajem da na kraju sve priznaju, ne bih u neku zajednicu zajedno sa izdajnicima, prevarantima, šarlatanima od nacija!

bad

pre 11 godina

Uslovljavanja nece prestati sa priznanjem kosova uostalom setimo se haga kao glavnog uslova. Cela stvar je vojno strateska a to znaci NATO na nasoj teritoriji a onda cemo biti najveci prijatelji zapada.

Apropos vidjenja iz Roterdama

pre 11 godina

R. Zivkovic Roterdam;Jako volim komentatore koji sede daleko od Srbije. Dodjite malo da radite i zivite od svoga rada u Srbiji, pa onda komentarisite.
Tada cu Vase misljenje uvazavati, ovako...
Uzgred, ja sam magistar nauka, imam 44 godine i imam mescna primanja 530 eura. Moj suprug je lekar i ima 700 eura mesecna primanja. Imamo jedno dete. Kako zivimo? Pa, budite sigurni, daleko nam je Roterdam, mnogo daleko. Kao i Vama Beograd.

Hvala na prostoru.

Dragan

pre 11 godina

Ne zavaravajte se velike zemlje ne brinu ni za Srbe ni za Albance bitni su im resursi i lova koju mogu dobiti iz Kosovskih rudnika i drugih ekonomski isplativih poslova. Batalite prazne price i da se latimo posla da dignemo ovu zemlju na noge sa parama i Kosovo ce biti nase.

Boris

pre 11 godina

Posto je zahtev usmeni, jel mozemo onda da vam posaljemo nekog da vam "sapne na uvce" (usmeno) da priznajemo Kosovo i da nas odmah proglasite clanicom EU??? ...... Cini mi se da ne moramo.....

Nikola

pre 11 godina

Priznanje Kosova od strane Srbije nije ništa drugo do ponižavanja, pošto to priznanje ili nepriznanje FAKTIČKI nema nekog značaja pošto se pitaju EU i SAD.

skeptik

pre 11 godina

Kakvo spinovanje sirokih narodnih masa. Ova zena je albanski lobista u francuskom parlamentu i to zna svaki Srbin koji zivi u Francuskoj. To bi vam isto bilo kao kad bi pitali Rizu Haljimija da li Srbija treba da prizna Kosovo i onda u to stavili naslov: "Poslanik u srpskom parlametu trazi da Srbija prizna Kosovo".
Nije bitno sta kaze jedan poslanik, setite se samo Zirinovskog koji je bio poslanik u ruskoj Dumi, nego sta izglasa parlament. Sve ostalo je spinovanje radi dizanje tiraza.

Bane

pre 11 godina

OK.Eu nema alternativu,ali hajde da pre svih tih famoznih pregovora neko preko referenduma priupita narod da li to zaista zeli!Ako ovde ima istinske demokratije to bi trebalo samo tako da funkcionise!Zasto nas na silu guraju tamo gde ne zelimo da idemo?A Kosmet mozemo da priznamo,al zamalo!

Miles Davis 00:30

pre 11 godina

Samo nas neki asteriod može spasiti da ga ne priznamo,mislim usmeno,a pošto kažu da će sledeći udariti za oko 100 godina onda se ne brinite braćo Srbi
još toliko nećemo ni ući u EU, mislim pismeno.Možda nam pomognu vanzemaljci
oko toga, kao i juče kada je pretio onoj meteor ili šta već,kažu da su ga oni razbucali a ne ruska pvo,sreća njegova/mislim na meteor/što nije bio nevidljiv inače bi prošao kao F 117.

Lee

pre 11 godina

@R.Zivkovic,Roterdam 'Sto god mi vise molili klecali oni nas sve vise ponizavaju'

Vi klecite u Roterdamu svaki dan predpostavljam? Odete 'nako na par sati da kleknete ili...? Divne su ove 'podrske sa strane': da se jede korenje ako treba...

Mili cvet

pre 11 godina

Srbija je u Evropi gospodo Francuzi. Kada bi još mogli da je gumicom obrišete sa karte, ali ne možete. A ako moramo da biramo između vas i Kosova, pa i do sada smo živeli bez EU.

slavko

pre 11 godina

Ne treba nama EU,nama trebaju investicije kao sa UE,kada mi ojacamo promenice evropa misljenje o nama i doci nam sami.Zapitajmo se da li nam je evropa zaista potrebna takva kakva jeste sada.

nenad013

pre 11 godina

To se nikada nece desiti,takva evropa koja otima teritoriju jedne drzave,koja ucenjuje i koja nas tretira kao gradjane drugog reda,to nama NE TREBA

Ludi Milojko

pre 11 godina

Sa gledista obicnog gradjanina mnogo toga je uradjeno.Dosta dobrih rezultata vlada ima pocevsi od borbe sa kriminalom i korupcijom,reforme pravosudja pa sve do ekonomskog pitanja.Jedini problem je i dalje Kosovo ali mislim da pored Nikolica i Dacica koji vode pregovore bice uskoro i to reseno.Nadam se da cemo do juna konacno dobiti datum za pregovore jer smo to svakako zasluzili.

blik

pre 11 godina

Hvala gospođi Oroa za iskrenost. U svijetu mazohizma ovo se zove prijateljska pomoć.
Inače, dosadašnja politika približavanja Srbije EU je dala odlične rezultate, na sve strane nove fabrike, škole, bolnice, moderni autoputevi, zadovolni seljaci, studenti, radnici ... ma, uopšte, bolji život. Približavanje je suuuper.

smesko

pre 11 godina

Klimavi joj nesto ovi argumenti:
1) Opredelili se Albanci sa Kosova da zive u drzavi Kosovo? Ok, isto tako se opredeljuju Srbi sa severa Kosova da zive u drzavi Srbiji, kao i Srbi iz RS. Moze li tako, draga gospodjo?
2) Da li je, draga gospodjo, cela EU priznala Kosovo?! Nije?! Zasto onda to ocekujete od Srbije?!
3) Kazete nije na papiru, ali jeste usmeno? Smejurija! A kako bi bilo da "usmeno priznamo", ali ne i "na papiru" (a kasnije cemo jednostavno reci da nismo, jer ionako nema pisanog dokumenta o tome). Zasto su neki uslovi definisani na papiru, a neki usmeno?!
4) Kazete bez priznanja necemo moci u EU? Pa dobro, onda necemo u EU.

Kokan Prvi

pre 11 godina

Ova Francuskinja pokazuje da Zapad sve više zna o Srbiji. Prividno, ona nastupa kao "slobodni strelac". Insinuira da naši političari već znaju šta se traži i, kako kaže, to im je "saopšteno usmeno". U diplomatiji "usmeno" se najbolje prevodi kao "tajno". Očigledno, hoće da iščupaju nešto na mala vrata. Edvard Hol je o tome davno pisao. Oni dobro znaju naš kolebljiv (politički) mentalitet i idu na iscrpljivanje. Na vojnom planu to se zove "pritisak niskog intenziteta". Kako se bude primicao juni, ti zahtevi će biti sve teži i teži. Vučićevu izjavu da je moguće da juna ne dobijemo DATUM ocenjujem kao odličnu. Jedino se tako može poslati prava poruka dvoličnim "partnerima u Evropi" koji jedno pričaju javno, a sasvim drugo tajno, i ne treba kriti da to i mi znamo.Očigledno, mnogo im je važnije srpsko priznavanje nezavisnosti Kosova od ulaska Srbije u EU.Zato nas drže na klackalici.U stvari,samo žele da izdejstvuju stolicu za Kosovo u UN, a to, očigledno, ne mogu bez Srbije. Jasno mi je zašto je to toliko važno Francuzima, Nemcima i Holanđanima (za sada drugi iz EU ćute)- njihov šef sedi u Vašingtonu, ali zašto je Amerima toliko stalo do Kosova, kada je Srbija po svim međunarodnim standardima, dakle i geo-politički, i kulturno, i naučno-obrazovno, i istorijski, i demografski, pa i po dijaspori mnogo značajniji faktor od Kosova ? E to je, za sada, najveća tajna. Do tada, ostaje nam samo da se klackamo. Možda ćemo tako, u jednom trenutku, shvatiti da nam i ne treba toliko EU.

Lingivini incident

pre 11 godina

Srbija ce morati da prizna Kosovo...nije pismeno nego usmeno...bla bla bla...Ono sto nije na papiru nije deklarativno, niko to nije podpisao niti stao uz tu izjavu i smatramo je dakle kao iskasljavanje kovrdzave dlake. Srbija ce morati da prizna Kosovo...a sta ako nece, sta onda, nema EU ili ce mozda da nas bombarduju? Dokle da nam se namece zivot u strahu pod parolom "ako ne uradis to i to, tesko tebi" Nametnut nam je zivot u grcu, tako se lakse manipulise!!!Pa sta i do sada nije bilo pa smo svi zivi, ne znam kakvo je to utopisticko gledanje na EU, sta sad udjemo u EU i od sutra smo Luxemburg, ma jok bre ljudi. Ako nemamo zakone ni 100 EU nam ne treba, ako nemamo proizvodnju da zaposli najveci sloj drustva dzaba nam bilo koji predpristupni fond, te pare ce se potrositi. I sta onda, potrosili fondove, nista nismo napravili, ziveli neko vreme u bajci i onda horor. EU mora da uzme nesto za uzvrat tih fondova. E a to posle boli, jer nema sta da se da. Srbija treba da bude jaka agrarno, uredjena zakononom, bez korupcije, sa sudovima gde covek zaista moze da zatrazi svoje pravo, sa investicijama od kojih ce da se pokrene sa mrtve tacke. Moze to i bez EU samo nam treba zakon i neko ko ce da ga sprovede. Neko ce da daje a ne da uzima. Ovde su svi jos od Tileta navikli samo da uzimaju, mora braco nesto i da se da. Kada nemas sta da das materijalno, onda bar ulozi trud i rad a kad ne nemoze ni to onda na posletku i zivot. Takav je princip

veterinarBG

pre 11 godina

Karakteristicno "zapadnjacko" gledanje na stvari."tamo ima neka teritorija,tu zive neki ljudi,oni hoce drzavu,pa kad hoce treba im dati..." To sto ta teritorija ne pripada SAMO tim ljudima,vec i nekim drugima,sto su neki drugi ljudi gradili i izgradili tu teritoriju,to nema veze-sve dok to nije teritorija Francuske,USA,GB,Nemacke...

purgerman

pre 11 godina

Jucer uvecer gledao sam vijesti na N 24 koji se emitiraju svaki puni sat,a kad ono izvjestaj sa Kosova i defile-parada kosovske vojske,pjesadija u novim uniformama,artiljerija i oklopna vozila.Odmah se moze zakljuciti da netko stoji iza toga,sto je i za mene bilo iznenadjujuce.Srbija ako ima snage mora sprovesti referendum ,da li ce da prizna Kosovo kao nezavisnu drzavu ili ne. Ako ce referendum biti protiv priznavanja Kosova odmah prekinuti pregovore sa EU steta za troskove putovanja i gubljenje vremena.
Vojnim putem Srbija nema sanse da povrati Kosovo u okvire Srbije a za ideale ginu samo budale.Morat cete traziti neke povjerljive partnere za neki novi savez.Arapske drzave u kojima prevladava islam i gdje su sukobi Sunita i Sheita svakodnevni ne mogu biti adekvatni partneri za neku aliansu !

Vladimir Pula

pre 11 godina

Ovakve članke "sta je poslanik xy rekao o Kosovu" ne treba objavljivati ... Samo palite ljude bezveze...
Realno treba reci Srbiji i Kosovu morate riješiti međusoban status prije ulaska u EU. Sta god to na kraju bilo, dakle reci sta se očekuje ne nametnuti nesto. Pa nek Srbija sama odabere sta želi.

Marko BG

pre 11 godina

Naši mediji su prepuni ovakvih i sličnih izjava od strane "medjunarodne zajednice", albanskih političara, naših "analitičara" ...
Da li je to nekakav "kosmički zakon" da Srbija mora da prizna takozvano "kosovo" ?!!!
Ništa mi ne moramo !
Pitanje je samo da li gradjani Srbije žele ili ne žele pod takvim uslovima da nastave put ka EU. To je suština, nije na drugima da odlučuju u naše ime.
Ako je to jasno rečeno Ivici Dačiću i drugim našim političarima, onda oni treba isto tako jasno da prenesu gradjanima.
Neka gradjani odluče na referendumu ... To je demokratija, gospodo sa zapada.

Wukadin

pre 11 godina

Mislim da su žitelji Srpske takođe izneli svoje mišljenje.
Izmeniš samo jednu reč i vidi se svo licemerje Zapada. A možda i mogućnost pravednog rešenja u ne tako dalekoj budućnosti.

DIREKT

pre 11 godina

Zasto plasite ljude tim stavovima nekih Evropskih zvanicnika koji gore nisu ni bitni, niko i ne slusa njihova misljenja, ono sto bude rekla Estonova, Kacin to se vazi ovi ostali su nista.

Bane

pre 11 godina

Da li je Kosovo nezavisno, ne zavisi od toga koliko ga zemalja priznaje ili ne priznaje, već koliko ga takvim iskreno žele učiniti neke zemlje zapada, koliko dugo će im to biti interes, kako se menja odnos snaga u svetu i od toga koliko dobro u svemu tome plivaju i kosovski albanci i srbi. Ova generacija srba ga neće vratiti, ali to i nije sada najveći prioritet. Napravite vi bar uslove za jaku Srbiju, koja je ekonomski magnet za slabije teritorije oko sebe, eto njih nazad i bez rata...

gef2007

pre 11 godina

Ako se ne pobrinemo da naši ljudi na Kosovu žive bolje za par godina više neće ni biti bitno da li ih priznajemo ili ne. Prosto nas neće biti tamo.