Nedelja, 17.02.2013.

19:27

Brisel insistira na Paradi ponosa

EK će u narednim mesecima pratiti da li se poštuju prava seksualnih manjina u Srbiji, što znači i održavanje Parade ponosa ove godine, kažu izvori lista Danas.

Izvor: Danas

Brisel insistira na Paradi ponosa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

U cemu je problem?

pre 11 godina

Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo. (Ustav, 18. februar 2013 11:49)

Ustavom su takođe zagarantovane 'slobode izražavanja i okupljanja svih građana Srbije'.

Ti si u pravu kad se pozivaš na to da je diskriminacija u Srbiji ustavom zabranjena. Međutim, iako ima pravni i institucionalni okvir za zaštitu od diskriminacije, Srbija je još daleko od tolerantnog društva u kome se poštuju različitosti, a SVI građani neometano ostvaruju svoja prava.

U praksi određene društvene grupe, među kojima je i LGBT grupa, i dalje teže ostvaruju prava. Homomržnja na primer je duboko ukorenjena u društvu, i prakticno, pored problema pri zapošljavanju, pristupu zdravstvu ili socijalnoj zaštiti, pripadnici LGBT se suočavaju i sa govorom mržnje i nasiljem, a prosecan građanin je u velikoj meri optećen stereotipima i predrasudama prema LBGT ljudima.

T&T

pre 11 godina

"Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna."
@ (Dule, 18. februar 2013 14:18)

Da li zelis time da kazes da zato sto je neko gladan ja ne smem da imam normalan zivot i da drzava zato ne treba da mi da prava koja ti vec imas?
Ok, onda se ti odrekni svih prava koja imas kao heteroseksualac - SOLIDARISI SE SA GLADNIMA!!!
"Gladni" su vam uvek glavni izgovor za sve! Pa pomozite onda gladnima kada toliko saosecate sa njima! Nemojte im "pomagati" preko TUDJE GRBACE!
Licemeri!!!

Dule

pre 11 godina

To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove!
(Lana, 18. februar 2013 10:26)

Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna.

Ryber Palunko

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji..
(Brisel za pocetnike, 18. februar 2013 02:51)

Kojoj restituciji? Nasljednicima ratnih profitera iz 1. Svjetskog rata? Od opančarkse radnje do dva bloka zgrada?

dule

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se palite. Većinu tih političara ne zanimaju nikakve manjine i sl., njih zanima ono što se na engleskom kaže 'who owns the street?'
A pošto u Srbiji, uprkos očajnoj ekonomskoj i socijalnoj situaciji, očigledno nema većih protesta ovo je jednostavan način da se na ulicu izvede par hiljada ljudi (il već kako se to može zvati) da se proveri da li vlast može da ih izkontroliše.

EU Citizen

pre 11 godina

Briselske komunjare očigledno žele da i ljude koji nemaju ništa protiv homoseksualaca i podržavaju zaštitu ustavnog prava na okupljanje svojim iritantnim ucenjivanjem i podrškom agresivnim ultralevičarskim nevladinim organizacijama okrenu protiv parade. Ja sam za privrednu saradnju bez barijera i ekonomsku integraciju, ali neću da mi neko diktira šta treba da radim, nameće svoju suludu i štetnu ideologiju i favorizuje i finansira najveće štetočine u društvu, koje su, pritom, već uspele da naprave haos u njegovoj rođenoj kući i da ga gurnu na ivicu bankrotstva, a to je upravo ono što EU trenutno radi sa Srbijom. Imam, naravno, još mnogo veći problem sa autoritarnom i zaostalom Rusijom, koja je od sada samo pljčkala ovu zemlju, i ne mislim da je Rusija nekakva alternativa, ali, kako vreme odmiče, sve više mislim da treba stati na loptu sa evropskim integracijama i poslati im jasan signal da nećemo prihvatiti baš sve što su umislili. Ova zemlja bi trebalo da iskontroliše huligane i ekstremiste, ali ne zbog nekakve gej-parade, već zbog vlastitog ustava i zakona, i ni u kom slučaju zato što neki socijalistički birokrati misle da imaju daljinski upravljač.

rose

pre 11 godina

Ne organizuju samo clanice EU ove parade, pogledajte npr Latinsku Ameriku i mnoge ostale zemlje...To sto su neki ljudi puni predrasuda pa su protiv parade i samim tim nekim ljudima ne dozvoljavaju normalan zivot, to je druga stvar. Vi se ionako stalno zalite na politicare kako vam oni odredjuju zivot a u nekim situacijama se pojedini iz naroda upravo tako ponasaju, niko vama ne zeli da nametne nesto, samo se bore za svoja prava, protiv tabua, protiv predrasuda. Seksualna orijentacija nije stvar izbora tako da necete odjednom postati gay ili straight i to bi se trebalo shvatiti vec jednom. Sve vise mislim kako zapravo ljudi traze razlog da sve sto EU zatrazi da se to poistoveti sa necim losim, a sa druge strane azilanti i mnogi iz ove zemlje trce u tu EU kako bi se spasili..ali licemernost nema granica, vazno je da zemlja propadne samo neka se spasi deo teritorije koji je vec izgubljen...

Branko

pre 11 godina

Ima li u ovoj Srbiji važnjih pitanja od seksualnih? Valjda je pravo na rad i život dostojan čoveka jedno od osnovnih ljudskih prava a za to pravo nema boraca, zašto? Srbiji se pod ljudskim pravima podmeću marginalana i periferna pitanja kako se ne bi razmišljalo o suštinskim i egzistencijalnim pitanjima. Neka od tih pitanja su nezaposlenost, visina plata onih koji rade, kvalitet hrane koju jedemo (GMO),....

M.

pre 11 godina

vrlo je zabavno citati propagandne navode o tome kako je jednakost za LGBT osobe u temeljima evropskog projekta. u EU ima ceo niz drzava (Italija, Grcka, Kipar, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, sve balticke drzave) gde postoji - i postojace ocigledno jos dugo vreme, ako ne za uvek - ogroman jaz izmedju prava heteroseksualaca i LGBT ljudi kako u legislativi, tako u svakodnevnoj praksi, i za EU to nije bila nikakva prepreka da ih ukljuci u taj fantastican "evropski projekat". drugo, ovi neverovatno iritantni komentari o tome kako bi Parada ponosa "donela pozitivne poene Srbiji na njenom putu ka Evropskoj uniji" lepo pokazuju da kako Parada 2010., tako i eventualna Parada ove godine su srpskim elitama shvacene kao nesto sto se radi zbog EU (i naravno sopstvenog politickog interesa povezanog sa EU integracijom), ne zbog samih LGBT gradjana. zato mozemo i da osnovano sumnjamo da ce ovakvo shvaceni "napori" doprineti promeni njihovog polozaja u Srbiji. pozivam sve LGBT osobe na malo kriticniji odnos ne samo prema nasim politicarima, nego i prema EU u temeljima koje je prvenstveno hipokrizija i neoliberalni kapitalizam.

Neko spolja

pre 11 godina

@Branko:

Šta sve treba Srbija da uradi da bi dobila datum? Treba samo da uradi ono što se dogovori. A ne da obeća, a onda šipak. Inače:
1. Da se odrekne Kosova i Metohije - nije tačno, niko to ne traži
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme) - nije tačno, pola EU ne dozvoljava GMO. GMO je proizvod multinacionalnih kompanija a ne EU.
3. Da dozvoli gej brakove - nije tačno, treba da dozvoli da se gejevi okupe na paradi, bez da ih bilo ko prebije.

A koliko treba od datuma do ulaska u EU? Zavisi prvo od Srbije, pa onda od krize u EU.

Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora? Tek tada započinje pravi posao. 26 poglavlja u kojima treba isposlovati što više povoljnosti, između ostalog u privrednim oblastima koje su naša prednost.

Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga? Nije EU javna kuhinja pa da vam neko nešto da. Onaj ko razume, ko zna zašto i kako, taj prosperira. Onaj ko ima na vlasti nesposobne šalabajzere, koji hoće na brzinu da uprihoduju po milionče evrića, taj završi kao gore pomenute zemlje.

Kada malo spustimo loptu, stavimo prst na čelo, shvatimo da približavanje EU ni u čemu ne šteti ni privrednom ili bilo kom drugom razvoju Srbije. Postavili smo crvenu liniju - Kosovo nećemo priznavati. Sve dok EU to ne postavi kao uslov (a neće, jer ne može!) treba ISKRENO raditi na pristupanju EU a ne širiti besmislene priče i paliti raju.

marina

pre 11 godina

Prošlogodišnja je otkazana iz bezbednosnih razloga. A koliko se sećam Toma je prošle godine obećao da će biti na čelu ovogodišnje parade.

S

pre 11 godina

Parada će biti održana kada se steknu svi uslovi, pre svega bezbednosni. Održavanje parade u uslovima kada mora da je brani 5000 policajaca je jednostavno neodgovorno, i od organizatora i od službi bezbednosti.

Ustav

pre 11 godina

Za one koji kao argument povlace Ustav: Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo.

pera zdera

pre 11 godina

Opet EU tera ljude ali na"demokratski"nacin:-)
Mi smo imali gej parade ali ove godine ne iz vise razloga.
Velike policijske snage i razbijanje grada to kosta puno a posebno za"bogatu"srbiju, onda moze EU da plati racun i onda nek odrze paradu.
Ali terati ljude ucenama i pretnjama ako je to njima demokeatija onda ne znam sta da kazem.

belackg

pre 11 godina

Stvarno bi drzava mogla da raspise taj referendum. Jel razmisljao neko o tome da ce prodati i izdati sve ato imamo a da ce onda narod reci NE evropskoj uniji!? Sacuvajmo malo dostojanstva bar!

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

@KKKK. To se zove spinovanje, care. Nek su tvoji gejevi zivi i zdravi i nek zive u kakvoj hoce zajednici, ali pravo na brak i usvajanje dece( jer i to spada u prava sexualnih manjina a ne samo ta famozna parada) ne bi smeli da imaju.

guja

pre 11 godina

...nivoa!Na veliku zalost!Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?! (world of injustice, 18. februar 2013....Evo ja nisam homo, ali ništa ne bih ni dodao ni oduzeo. Treba se zalagati za prava homoseksualaca, a ne za propagiranje tog načina života. To su dve totalno različite stvari. Ali brate, tebe ovi iz nevladinog sektora ne slušaju. Oni vole samo "prs' u oko".

Lana

pre 11 godina

Konačno! To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove! Ako nema poštovanja ljudskih i manjinskih prava, nema ni demokratije! Dosta je više da se manjinske grupacije ponižavaju na svakom koraku u Srbiji! Trebalo bi uvesti drakonske sankcije za one koji krše prava bilo koje manjine!

Sima

pre 11 godina

E sad sam i ja protiv gej parade, bas zato sto na njoj insistiraju ovi ucenjivaci iz EU! Mada, mislim da im je to i cilj - samo traziti razloge da nas ne prime...

nije_mi_dobro

pre 11 godina

Stičem utisak da bi ste svi vi ovde, "čuvari" srpstva pre istolerisali da Srbija otvori ambasadu u bulevaru Adema Jašarija u Prištini nego da se održi Parada Ponosa u Beogradu, koja usput budi rečeno, nije (samo) dokaz EVROPSKIH vrednosti jer ta Parada se održava i u zemljama van evropskog kontinenta,koje nisu pretedenti za članstvo u EU, bez da ih je to preobratilo u preovladavajuće LGBT državu. I naravno da će EU insistirati na pravima LGBT pripadnika populacije ovde jer je to SAMO DEO PAKETA LJUDSKIH PRAVA koje Srbija ne poštuje. Uostalom, da nije bilo napada na na gayeve, Parada ponosa ne bi ni postojala. Svako ima prava da svoj život živi onako kako želi, jer život je samo jedan za sve...

KKKK

pre 11 godina

Ponovo sam zaprepascen komentarima. Ne kapiram sto je toliko tesko dozvoliti homoseksualcima da javno kazu da su homoseksualci, to im je ionako ustavno pravo. Kao da se ljudi boje da ce i sami postati homoseksualci ako vide nekog od njih.

Branko

pre 11 godina

Šta sve treba da uradi srbija da bi dobila datum?
1. Da se odrekne Kosova i Metohije,
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme),
3. Da dozvoli gej brakove,
A koliko treba od datuma do ulaska u EU?
Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora?
Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga?

Sado-Mazohizam i nista drugo!

pre 11 godina

Ovakve packe pokazuju apsurdnost i vecine prethodnih zahteva. Oni samo testiraju do kojih granica mogu da uteruju sve sto hoce. Sutra ce traziti da svi nosimo svilene carape, pa da farbamo oblake u ruzicasto...

Piplfoks

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
(Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?
(Dexter, 17. februar 2013 21:20)

Pa generalno osim svih delova pozajmljenih iz bajki, a mislim da tu spada samo taj.

OMG

pre 11 godina

@Neka insistiraju. Nećemo gej paradu, nećemo GMO i nećemo u EU!
(Jovan, 17. februar 2013 21:41)

Vi koji necete ste strasno pametni. A o svemu tome pojma nemate, ni da li je to vec ovde zivo (samo se ne pokazuje - parada- bolje reci uvek je postojala), GMO - (sad da ga covek pita da prica na naucnoj osnovi, kao vo ne zna nista - ali zna da nece), a tek o EU - hahhahahhaa (zna mali broj gradjana - na primer kao ja, koji su to ucili na fakultetima - od osnivanja, pa preko ustava i prava EU i svega ostalog da ne nabrajam).

Pa kod nas 30% Srba izjavilo u anketi da su Presevo i Bujanovac na Kosovu.

U SKOLU BRACO SRBIIIIIIII! Propadosmo od vaseg neznanja.

Budem miran (prividno) sve dok ne dodjem da citam komentare, a onda, onda me sramota odakle sam. Ne jer se stidim Srbije, naprotiv, ponosim se, vec se stidim naroda koji u Srbiji zivi (te neobrazovanosti nigde blize civilizovanom svetu sresti necete).

Ekonomska situacija u Srbiji apsolutno odgovara pismenosti ovog drustva.

world of injustice

pre 11 godina

Ma bas me briga za paradu! Ja od te parade nemam bas nista!
MENI TREBAJU ZAKONI KOJI CE ME IZJEDNACITI SA OSTALIM GRADJANIMA OVE DRZAVE!
Treba mi brak - ali ne zbog tog naziva "brak" vec zbog prava koja iz toga proizilaze - briga me kako ce te to nazvati! Hocu da moj partner moze da zivi u Srbiji sa mnom ako nije drzavljanin Srbije i da dobije nas pasos jer je moj partner, hocu da moze da me nasledi u slucaju moje smrti, da dobije zdravstveno osiguranje preko mene ukoliko ne radi... i ne samo ta prava vec i sva ostala prava koja imaju gradjani ove zemlje!
Veoma prosto.
Ako ne zelite da nam date ta osnovna ljudska prava koja imaju heteroseksualci, onda nas oslobodite placanja svih dadzbina drzavi!
Zasto bih ja finansirao drzavu koja mi ne daje pravo na normalan zivot i ne stiti me vec me direktno diskriminise???
Stvar je potpuno jasna!

Pa da li ste vi ljudi svesni da gay brakovi ili registrovana partnerstva postoje i u drzavama poput Juzne Afrike, Kolumbije, Ekvadora, Brazila, Argentine.... itd, itd... ???
Gde je Srbija? Na kom mentalnom nivou je Srbija?
Odgovor je: ispod svakog nivoa!
Na veliku zalost!

Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?!

Damjan

pre 11 godina

Pa šta se desilo s vama, moji Srbi? Čitam komentare i jeza me hvata, toliko mržnje i netolerancije. Zašto? Ogroman broj vaših prijatelja, rođaka i komšija je diskriminisan; živi u večitom strahu, u kavezu svoja toliko puta pomenuta "četiri zida". Ceo život ćutimo i trpimo, a vas nije briga.

Štaviše, negirate da nam išta fali. "Imaju sva prava, šta se bune" kažete? Pa gde je nestala vaša empatija, Hrišćani moji, zar ste toliko gluvi i slepi na druge? Zar mislite da je pravo na normalnu svakodnevnicu rezervisano samo za vas?

Baš bih voleo vas da vidim da ste primorani da vodite dupli život, da zbog straha krijete veliki deo svoje duše, sreće i tuge od porodice i prijatelja. Da morate da glumite i izigravate nešto što niste, da vas neko na ulici ne bi premlatio do krvi - ako imate sreće pa vas ne ubije. Voleo bih da osetite kako je to kad vas gone samo zato što ste nedovoljno muško ili previše žensko (šta god to značilo); kad vas psuju i šapuću u autobusu. Kad ne možete ljubav svog života ni da držite za ruku gledajući zalazak sunca na Kalemegdanu.

Život u svoja četiri zida nije život, već zatvor, dragi Srbi... Da ste baš vi morali tako da rastete i odrastate, znali biste kako je to. Ali pošto niste onda nije ni bitno, zar ne?

Dajte se malo u pamet, samo sloga će nas spasiti... Ne lovite, ne mrzite i ne proganjajte sopstveni narod zaboga! Ne zbog EU, već zbog vas - i nas samih. Mi smo vaša braća i sestre, vaša deca i prijatelji. Mi smo ljudi kao i svi drugi.

Punmi Vasje

pre 11 godina

Trebate odabrati Europu, jer tamo zapravo i pripadate. Jedna nova, moderna i progresivna Srbija će se roditi samo pod okriljem Europe i nikako drukčije, bez obzira što će se to dogoditi uz teške uslove i neophodne, velike promjene. Dolaze teški dani za zatucanu, konzervativnu i netolerantnu Srbiju. Zato podrška svim onim građanima Srbije koji predstavljaju snage progresa, tolerancije i drugačije Srbije. Pozdrav iz Zagreba.

goran

pre 11 godina

Opet ce Dacic naci neku zavrzlamu da odgodi paradu."Strah od huligana".Za drzavu koja je uspjesno ratovala i sa Natom.Svaka podrska postenim ljudima iz Brisela da natjeraju ove da vec jednom pocnu postovati drzavne zakone koje su sami potpisali.

Brisel za pocetnike

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji, i na naplati poreza, i na javnim nabavkama, i na zaztiti potrosaca, i na jos mnogo toga. Mislite malo i o tome, i da li ste sigurni protiv cega i za koga ste

Lala Po

pre 11 godina

Parada ne treba i ne sme da se održi zato što to traži neko iz EU ili bilo ko spolja. Mora da se održi zbog nas samih. Ne verujem i ne priznajem da uopšte postoji "seksualna orijentacija" bilo koje vrste, ali ima ljudi koji u to veruju i moraju biti slobodni da to izraze. Slično kao i ispoljavanje religije. Kolika god to bila glupost, neko je ubeđen u ispravnost tih ideja, i mora se dozvoliti da ih javno izrazi. Ako se ne slažete, protiv ideja se bori jedino drugim idejama,. U trenutku kada se primeni fizička sila, priznajete poraz.

Шумадинац

pre 11 godina

И тако ћемо поново као и увек читаву сезону пролеће-лето провести у дискусији око параде поноса.
Лично препоручујем власти у Србији да што пре донесу одлуку о томе да ли ће је бити или не, и тиме у старту зауставе свакогодишње шестомесечно испирање мозгова грађана Србије!
Хвала.

Paja

pre 11 godina

Koji ce nam EU...lepo da se mi prikljucimo Emiratima i da ih snabdevamo sa zdravom hranom a oni nas lovom i naftom i da nas vidi Bog a i Emirati nikada od nas nece trazi da dozvolimo organizovanje gej parade.

Dvoranski polo

pre 11 godina

Održavanje gay pride manifestacija je bio uvjet i Rumunjskij,i Bugarskoj,i Latviji,i Hrvatskoj,svim novim članicama.Što je zapravo pozadina inzistiranja na jednom tako banalnom pitanju,i koje se još k tomu tiče populacije koja se u svakoj zemlji mjeri u promilima,mada gay lobisti tvrde da se radi o 10 do 15 posto(??),ne mogu dokučiti,ali vidim iz hrvatskog primjera da na njemu padaju svi oni političari koji se čine normalnima i poštenima jer se proglašavaju nazadnjacima i primitivcima,a na njihova mjesta stižu glupani i jadnici koji non-stop vrte dvije jedva naučene fraze.I da,ovi koji priželjkuju referendum na kojem će izglasati neulazak mi se čine posebno naivnima.Opet poučen iskustvom iz Hrvatske-mjesecima prije referenduma o ulasku RH u EU,pričao sam sa doslovce stotinama ljudi,kolega,prijatelja,poznanika,i niti jedan,ali niti jedan od njih nije rekao da su za ulazak u uniju,dapače,ogromna većina je eksplicitno bila protiv.Rezultat izbora-preko 65 posto za ulazak u EU..uopće nije upitno da Bruxelles želi Srbiju kao članicu,i kada oni ocijene da su na dovoljno važnih dužnosti postavili odgovarajuće ljude,ući ćete u taj raspali savez,htjeli vi to ili ne!

TBGL

pre 11 godina

Izgleda da ce Srbi morati mnogo brze da evoluiraju u svom razvoju nego sto je to prirodnim putem predvidjeno i da pocnu da rade nesto, da bi usli negde, a sto vodi nigde, jer to nigde nema alternativu.

oni nisu zaboravni

pre 11 godina

Steta sto ovaj Zapad nije zaboravan kao deo naseg naroda.Sve pamti sta su radikali i socijalisti radili i sad ih rade kao volove.
Bice to parada o kojoj ce da se prica, zivi bili pa videli.I Guido Westerwelle ( nemacki ministar spoljnih poslova) ce biti na celu parade.Izmolice ga Aca,Stefanovic i ostala kamarila, ne brinite.

Marko

pre 11 godina

Bas me briga sto Brisel insistira. Masu nam sargarepicom pa je svaki put izmaknu. Postujem homoseksualce i nemam nista protiv njih ali ta parada je apsolutna glupost. Sta sad, svi oni koji vole pse kao kucne ljubimce treba da imaju paradu, ili oni koji vole plavuse? To mi deluje kao da neko mora da leci svoje komplekse... Tako da opet moram ponoviti: bas me briga sto Brisel insistira.

Milos

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Bice i to uslov kada se nadje u nasem Ustavu. Za sada nas Ustav garantuje slobodu mirnog okupljanja svima, pa i homoseksualcima, i na drzavi je da obezbedi postovanje Ustava. Tuzno je jedino sto nismo sposobni kao drzava i drustvo da to sami sprovedemo nego nam treba neciji pritisak! A sto se tice plata od 1000 eura i nezaposlenosti, i to je na ovoj drzavi da sprovede!

nedaj se ines

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...
(Bob Rock, 17. februar 2013 20:56)
Ti ispao iz stripa...pa mislis da drzis cvecaru ili sta? Idi u Bugarsku ili Rumuniju,ubise se od posla i para,jel.

Dexter

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?

predlog

pre 11 godina

Evo, održaćemo mi u Novom Sadu paradu, pa primite Vojvodinu u EU kao nezavisnu državu. Na Srbiju pričekajte jedno 500 godina, dok ne doživi humanizam i renesansu, pa šezdesete i ostale tekovine civlizacije koje je propustila.

Zbunjen

pre 11 godina

Ja sam gay, nisam out, a i ne planiram da budem. Sta ja radim je moja stvar i apsolutno sam protiv bilo kakvih parada. Da li hetero parovi prave paradu na kojoj se vacare? Ne. Da li se u svakoj zemlji EU odrzava parada? Ne. Zasto je to uslov Srbiji ako ne da je odbiju i ogade joj EU, jer je svakome osim nama jasno da nas tamo nece. Vecina evropljana nas vidi kao najgore primitivce i divljake i trazice svaki nacin da nam onemoguce da udjemo u EU. A mi slepci i dalje hocemo u EU i ne pitamo za cenu.

Srbin strejter

pre 11 godina

Naslov treba da glasi: "Brisel insistira na postovanju ljudskih i manjinskih prava", o tome se ovde radi a ne o pukom prisiljavanju na paradu bilo koje vrste.

wiener

pre 11 godina

ova parada treba da se odrzi u svakom slucaju. ja imam mnogo vise razumevanja da se ljudi protive nezavisnosti kosova nego za protivljenje ovoj paradi.

Zare

pre 11 godina

Vec mogu da zamislim Vucica i Nikolica na celu parade a za njima ovi njihovi placeni komentatori. Posle toga idu hvalospevi na istom ovom mestu od tih istih komentatora. Zivi bili pa videli. Zao mi je sto ne mogu da zamislim komentare naprednih komentatora. Doduse nisam ni ove komentare do sada mogao da zamislim.

Bob Rock

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...

хоћу своја права

pre 11 godina

очигледно је да наше власти немају вољу да поштују законе и устав своје земље, тако да поздрављам бриселску интервенцију.
једнака права за све!

Darko

pre 11 godina

Biće predivan prizor kada Vučić i Dačić počnu da obrazlažu patriotskom delu populacije kako je sve to lepo, a možda i Palma bude predvodio istu...

Vuk dlaku menja...

pre 11 godina

E bas da vidim kako ce da se ovo odvija sad kad su na vlasti oni koji su organizovali huliganstvo prosli put! Kladim se da ce ovaj put da daju veliku podrsku!

Eskimi iz EU

pre 11 godina

A kad bi se parada uspješno održala, za tjedan dana bi Brisel "otkrio" da su prava Eskima u Srbiji povrijeđena, te se treba izgraditi iglu u svakoj ulici.

Теорија Завере

pre 11 godina

Баш њих брига ако нас наши политичари пљачкају док год одобримо параду и дамо Косово. Да видим да их подједнако терају у борбу против корупције, криминала, партијског запошљавања али не, њима је битно да се одржи парада. Ако су жене протествовале док нису добили законом загарантована права а после престале не видим шта је проблем са хомосексуалцима, имају права загарантована законом и пред законом су једнаки као и сви остали тако да разлога за параду нема не само у Србији него игде, а ако се закон крши то је ствар за полицију. Ту је крај приче. Не паради. Не независном Косову. Не ЕУ.

TON

pre 11 godina

Куку каква парада бре...
Немам ништа да раде шта већ раде у оквиру четри зида али јавно!Тиме се господо постиче да све већи број људи скрене са правог пута...

Zoran

pre 11 godina

Крајње би време било... Зар треба да чекамо да нам ЕУ каже да треба да будемо толерантни, да, за промену, ове године они мирно прошетају, а да владика Амфилохије и Наши остану код куће.

cotric

pre 11 godina

A, kako bi bilo da i oni nama omoguće pravo na normalan život, pravo da radimo kod njih, da bi mogli pristojnije da živimo, pa ćemo mnogo brže promeniti mnoge stvari u Srbiji. Ovako nas drže u kavezu i prepavaspitavaju metodama koje više liče na ucene nego na normalnu komunikaciju.

Zbunjen

pre 11 godina

Ja sam gay, nisam out, a i ne planiram da budem. Sta ja radim je moja stvar i apsolutno sam protiv bilo kakvih parada. Da li hetero parovi prave paradu na kojoj se vacare? Ne. Da li se u svakoj zemlji EU odrzava parada? Ne. Zasto je to uslov Srbiji ako ne da je odbiju i ogade joj EU, jer je svakome osim nama jasno da nas tamo nece. Vecina evropljana nas vidi kao najgore primitivce i divljake i trazice svaki nacin da nam onemoguce da udjemo u EU. A mi slepci i dalje hocemo u EU i ne pitamo za cenu.

Eskimi iz EU

pre 11 godina

A kad bi se parada uspješno održala, za tjedan dana bi Brisel "otkrio" da su prava Eskima u Srbiji povrijeđena, te se treba izgraditi iglu u svakoj ulici.

nedaj se ines

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...
(Bob Rock, 17. februar 2013 20:56)
Ti ispao iz stripa...pa mislis da drzis cvecaru ili sta? Idi u Bugarsku ili Rumuniju,ubise se od posla i para,jel.

Zoran

pre 11 godina

Крајње би време било... Зар треба да чекамо да нам ЕУ каже да треба да будемо толерантни, да, за промену, ове године они мирно прошетају, а да владика Амфилохије и Наши остану код куће.

Dexter

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?

Marko

pre 11 godina

Bas me briga sto Brisel insistira. Masu nam sargarepicom pa je svaki put izmaknu. Postujem homoseksualce i nemam nista protiv njih ali ta parada je apsolutna glupost. Sta sad, svi oni koji vole pse kao kucne ljubimce treba da imaju paradu, ili oni koji vole plavuse? To mi deluje kao da neko mora da leci svoje komplekse... Tako da opet moram ponoviti: bas me briga sto Brisel insistira.

Darko

pre 11 godina

Biće predivan prizor kada Vučić i Dačić počnu da obrazlažu patriotskom delu populacije kako je sve to lepo, a možda i Palma bude predvodio istu...

predlog

pre 11 godina

Evo, održaćemo mi u Novom Sadu paradu, pa primite Vojvodinu u EU kao nezavisnu državu. Na Srbiju pričekajte jedno 500 godina, dok ne doživi humanizam i renesansu, pa šezdesete i ostale tekovine civlizacije koje je propustila.

Srbin strejter

pre 11 godina

Naslov treba da glasi: "Brisel insistira na postovanju ljudskih i manjinskih prava", o tome se ovde radi a ne o pukom prisiljavanju na paradu bilo koje vrste.

Теорија Завере

pre 11 godina

Баш њих брига ако нас наши политичари пљачкају док год одобримо параду и дамо Косово. Да видим да их подједнако терају у борбу против корупције, криминала, партијског запошљавања али не, њима је битно да се одржи парада. Ако су жене протествовале док нису добили законом загарантована права а после престале не видим шта је проблем са хомосексуалцима, имају права загарантована законом и пред законом су једнаки као и сви остали тако да разлога за параду нема не само у Србији него игде, а ако се закон крши то је ствар за полицију. Ту је крај приче. Не паради. Не независном Косову. Не ЕУ.

cotric

pre 11 godina

A, kako bi bilo da i oni nama omoguće pravo na normalan život, pravo da radimo kod njih, da bi mogli pristojnije da živimo, pa ćemo mnogo brže promeniti mnoge stvari u Srbiji. Ovako nas drže u kavezu i prepavaspitavaju metodama koje više liče na ucene nego na normalnu komunikaciju.

TON

pre 11 godina

Куку каква парада бре...
Немам ништа да раде шта већ раде у оквиру четри зида али јавно!Тиме се господо постиче да све већи број људи скрене са правог пута...

хоћу своја права

pre 11 godina

очигледно је да наше власти немају вољу да поштују законе и устав своје земље, тако да поздрављам бриселску интервенцију.
једнака права за све!

Vuk dlaku menja...

pre 11 godina

E bas da vidim kako ce da se ovo odvija sad kad su na vlasti oni koji su organizovali huliganstvo prosli put! Kladim se da ce ovaj put da daju veliku podrsku!

Zare

pre 11 godina

Vec mogu da zamislim Vucica i Nikolica na celu parade a za njima ovi njihovi placeni komentatori. Posle toga idu hvalospevi na istom ovom mestu od tih istih komentatora. Zivi bili pa videli. Zao mi je sto ne mogu da zamislim komentare naprednih komentatora. Doduse nisam ni ove komentare do sada mogao da zamislim.

wiener

pre 11 godina

ova parada treba da se odrzi u svakom slucaju. ja imam mnogo vise razumevanja da se ljudi protive nezavisnosti kosova nego za protivljenje ovoj paradi.

Milos

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Bice i to uslov kada se nadje u nasem Ustavu. Za sada nas Ustav garantuje slobodu mirnog okupljanja svima, pa i homoseksualcima, i na drzavi je da obezbedi postovanje Ustava. Tuzno je jedino sto nismo sposobni kao drzava i drustvo da to sami sprovedemo nego nam treba neciji pritisak! A sto se tice plata od 1000 eura i nezaposlenosti, i to je na ovoj drzavi da sprovede!

TBGL

pre 11 godina

Izgleda da ce Srbi morati mnogo brze da evoluiraju u svom razvoju nego sto je to prirodnim putem predvidjeno i da pocnu da rade nesto, da bi usli negde, a sto vodi nigde, jer to nigde nema alternativu.

Bob Rock

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...

oni nisu zaboravni

pre 11 godina

Steta sto ovaj Zapad nije zaboravan kao deo naseg naroda.Sve pamti sta su radikali i socijalisti radili i sad ih rade kao volove.
Bice to parada o kojoj ce da se prica, zivi bili pa videli.I Guido Westerwelle ( nemacki ministar spoljnih poslova) ce biti na celu parade.Izmolice ga Aca,Stefanovic i ostala kamarila, ne brinite.

Branko

pre 11 godina

Šta sve treba da uradi srbija da bi dobila datum?
1. Da se odrekne Kosova i Metohije,
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme),
3. Da dozvoli gej brakove,
A koliko treba od datuma do ulaska u EU?
Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora?
Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga?

KKKK

pre 11 godina

Ponovo sam zaprepascen komentarima. Ne kapiram sto je toliko tesko dozvoliti homoseksualcima da javno kazu da su homoseksualci, to im je ionako ustavno pravo. Kao da se ljudi boje da ce i sami postati homoseksualci ako vide nekog od njih.

Шумадинац

pre 11 godina

И тако ћемо поново као и увек читаву сезону пролеће-лето провести у дискусији око параде поноса.
Лично препоручујем власти у Србији да што пре донесу одлуку о томе да ли ће је бити или не, и тиме у старту зауставе свакогодишње шестомесечно испирање мозгова грађана Србије!
Хвала.

Sado-Mazohizam i nista drugo!

pre 11 godina

Ovakve packe pokazuju apsurdnost i vecine prethodnih zahteva. Oni samo testiraju do kojih granica mogu da uteruju sve sto hoce. Sutra ce traziti da svi nosimo svilene carape, pa da farbamo oblake u ruzicasto...

Damjan

pre 11 godina

Pa šta se desilo s vama, moji Srbi? Čitam komentare i jeza me hvata, toliko mržnje i netolerancije. Zašto? Ogroman broj vaših prijatelja, rođaka i komšija je diskriminisan; živi u večitom strahu, u kavezu svoja toliko puta pomenuta "četiri zida". Ceo život ćutimo i trpimo, a vas nije briga.

Štaviše, negirate da nam išta fali. "Imaju sva prava, šta se bune" kažete? Pa gde je nestala vaša empatija, Hrišćani moji, zar ste toliko gluvi i slepi na druge? Zar mislite da je pravo na normalnu svakodnevnicu rezervisano samo za vas?

Baš bih voleo vas da vidim da ste primorani da vodite dupli život, da zbog straha krijete veliki deo svoje duše, sreće i tuge od porodice i prijatelja. Da morate da glumite i izigravate nešto što niste, da vas neko na ulici ne bi premlatio do krvi - ako imate sreće pa vas ne ubije. Voleo bih da osetite kako je to kad vas gone samo zato što ste nedovoljno muško ili previše žensko (šta god to značilo); kad vas psuju i šapuću u autobusu. Kad ne možete ljubav svog života ni da držite za ruku gledajući zalazak sunca na Kalemegdanu.

Život u svoja četiri zida nije život, već zatvor, dragi Srbi... Da ste baš vi morali tako da rastete i odrastate, znali biste kako je to. Ali pošto niste onda nije ni bitno, zar ne?

Dajte se malo u pamet, samo sloga će nas spasiti... Ne lovite, ne mrzite i ne proganjajte sopstveni narod zaboga! Ne zbog EU, već zbog vas - i nas samih. Mi smo vaša braća i sestre, vaša deca i prijatelji. Mi smo ljudi kao i svi drugi.

world of injustice

pre 11 godina

Ma bas me briga za paradu! Ja od te parade nemam bas nista!
MENI TREBAJU ZAKONI KOJI CE ME IZJEDNACITI SA OSTALIM GRADJANIMA OVE DRZAVE!
Treba mi brak - ali ne zbog tog naziva "brak" vec zbog prava koja iz toga proizilaze - briga me kako ce te to nazvati! Hocu da moj partner moze da zivi u Srbiji sa mnom ako nije drzavljanin Srbije i da dobije nas pasos jer je moj partner, hocu da moze da me nasledi u slucaju moje smrti, da dobije zdravstveno osiguranje preko mene ukoliko ne radi... i ne samo ta prava vec i sva ostala prava koja imaju gradjani ove zemlje!
Veoma prosto.
Ako ne zelite da nam date ta osnovna ljudska prava koja imaju heteroseksualci, onda nas oslobodite placanja svih dadzbina drzavi!
Zasto bih ja finansirao drzavu koja mi ne daje pravo na normalan zivot i ne stiti me vec me direktno diskriminise???
Stvar je potpuno jasna!

Pa da li ste vi ljudi svesni da gay brakovi ili registrovana partnerstva postoje i u drzavama poput Juzne Afrike, Kolumbije, Ekvadora, Brazila, Argentine.... itd, itd... ???
Gde je Srbija? Na kom mentalnom nivou je Srbija?
Odgovor je: ispod svakog nivoa!
Na veliku zalost!

Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?!

Paja

pre 11 godina

Koji ce nam EU...lepo da se mi prikljucimo Emiratima i da ih snabdevamo sa zdravom hranom a oni nas lovom i naftom i da nas vidi Bog a i Emirati nikada od nas nece trazi da dozvolimo organizovanje gej parade.

Punmi Vasje

pre 11 godina

Trebate odabrati Europu, jer tamo zapravo i pripadate. Jedna nova, moderna i progresivna Srbija će se roditi samo pod okriljem Europe i nikako drukčije, bez obzira što će se to dogoditi uz teške uslove i neophodne, velike promjene. Dolaze teški dani za zatucanu, konzervativnu i netolerantnu Srbiju. Zato podrška svim onim građanima Srbije koji predstavljaju snage progresa, tolerancije i drugačije Srbije. Pozdrav iz Zagreba.

Dvoranski polo

pre 11 godina

Održavanje gay pride manifestacija je bio uvjet i Rumunjskij,i Bugarskoj,i Latviji,i Hrvatskoj,svim novim članicama.Što je zapravo pozadina inzistiranja na jednom tako banalnom pitanju,i koje se još k tomu tiče populacije koja se u svakoj zemlji mjeri u promilima,mada gay lobisti tvrde da se radi o 10 do 15 posto(??),ne mogu dokučiti,ali vidim iz hrvatskog primjera da na njemu padaju svi oni političari koji se čine normalnima i poštenima jer se proglašavaju nazadnjacima i primitivcima,a na njihova mjesta stižu glupani i jadnici koji non-stop vrte dvije jedva naučene fraze.I da,ovi koji priželjkuju referendum na kojem će izglasati neulazak mi se čine posebno naivnima.Opet poučen iskustvom iz Hrvatske-mjesecima prije referenduma o ulasku RH u EU,pričao sam sa doslovce stotinama ljudi,kolega,prijatelja,poznanika,i niti jedan,ali niti jedan od njih nije rekao da su za ulazak u uniju,dapače,ogromna većina je eksplicitno bila protiv.Rezultat izbora-preko 65 posto za ulazak u EU..uopće nije upitno da Bruxelles želi Srbiju kao članicu,i kada oni ocijene da su na dovoljno važnih dužnosti postavili odgovarajuće ljude,ući ćete u taj raspali savez,htjeli vi to ili ne!

OMG

pre 11 godina

@Neka insistiraju. Nećemo gej paradu, nećemo GMO i nećemo u EU!
(Jovan, 17. februar 2013 21:41)

Vi koji necete ste strasno pametni. A o svemu tome pojma nemate, ni da li je to vec ovde zivo (samo se ne pokazuje - parada- bolje reci uvek je postojala), GMO - (sad da ga covek pita da prica na naucnoj osnovi, kao vo ne zna nista - ali zna da nece), a tek o EU - hahhahahhaa (zna mali broj gradjana - na primer kao ja, koji su to ucili na fakultetima - od osnivanja, pa preko ustava i prava EU i svega ostalog da ne nabrajam).

Pa kod nas 30% Srba izjavilo u anketi da su Presevo i Bujanovac na Kosovu.

U SKOLU BRACO SRBIIIIIIII! Propadosmo od vaseg neznanja.

Budem miran (prividno) sve dok ne dodjem da citam komentare, a onda, onda me sramota odakle sam. Ne jer se stidim Srbije, naprotiv, ponosim se, vec se stidim naroda koji u Srbiji zivi (te neobrazovanosti nigde blize civilizovanom svetu sresti necete).

Ekonomska situacija u Srbiji apsolutno odgovara pismenosti ovog drustva.

goran

pre 11 godina

Opet ce Dacic naci neku zavrzlamu da odgodi paradu."Strah od huligana".Za drzavu koja je uspjesno ratovala i sa Natom.Svaka podrska postenim ljudima iz Brisela da natjeraju ove da vec jednom pocnu postovati drzavne zakone koje su sami potpisali.

Brisel za pocetnike

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji, i na naplati poreza, i na javnim nabavkama, i na zaztiti potrosaca, i na jos mnogo toga. Mislite malo i o tome, i da li ste sigurni protiv cega i za koga ste

Piplfoks

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
(Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?
(Dexter, 17. februar 2013 21:20)

Pa generalno osim svih delova pozajmljenih iz bajki, a mislim da tu spada samo taj.

Lala Po

pre 11 godina

Parada ne treba i ne sme da se održi zato što to traži neko iz EU ili bilo ko spolja. Mora da se održi zbog nas samih. Ne verujem i ne priznajem da uopšte postoji "seksualna orijentacija" bilo koje vrste, ali ima ljudi koji u to veruju i moraju biti slobodni da to izraze. Slično kao i ispoljavanje religije. Kolika god to bila glupost, neko je ubeđen u ispravnost tih ideja, i mora se dozvoliti da ih javno izrazi. Ako se ne slažete, protiv ideja se bori jedino drugim idejama,. U trenutku kada se primeni fizička sila, priznajete poraz.

nije_mi_dobro

pre 11 godina

Stičem utisak da bi ste svi vi ovde, "čuvari" srpstva pre istolerisali da Srbija otvori ambasadu u bulevaru Adema Jašarija u Prištini nego da se održi Parada Ponosa u Beogradu, koja usput budi rečeno, nije (samo) dokaz EVROPSKIH vrednosti jer ta Parada se održava i u zemljama van evropskog kontinenta,koje nisu pretedenti za članstvo u EU, bez da ih je to preobratilo u preovladavajuće LGBT državu. I naravno da će EU insistirati na pravima LGBT pripadnika populacije ovde jer je to SAMO DEO PAKETA LJUDSKIH PRAVA koje Srbija ne poštuje. Uostalom, da nije bilo napada na na gayeve, Parada ponosa ne bi ni postojala. Svako ima prava da svoj život živi onako kako želi, jer život je samo jedan za sve...

Lana

pre 11 godina

Konačno! To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove! Ako nema poštovanja ljudskih i manjinskih prava, nema ni demokratije! Dosta je više da se manjinske grupacije ponižavaju na svakom koraku u Srbiji! Trebalo bi uvesti drakonske sankcije za one koji krše prava bilo koje manjine!

Neko spolja

pre 11 godina

@Branko:

Šta sve treba Srbija da uradi da bi dobila datum? Treba samo da uradi ono što se dogovori. A ne da obeća, a onda šipak. Inače:
1. Da se odrekne Kosova i Metohije - nije tačno, niko to ne traži
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme) - nije tačno, pola EU ne dozvoljava GMO. GMO je proizvod multinacionalnih kompanija a ne EU.
3. Da dozvoli gej brakove - nije tačno, treba da dozvoli da se gejevi okupe na paradi, bez da ih bilo ko prebije.

A koliko treba od datuma do ulaska u EU? Zavisi prvo od Srbije, pa onda od krize u EU.

Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora? Tek tada započinje pravi posao. 26 poglavlja u kojima treba isposlovati što više povoljnosti, između ostalog u privrednim oblastima koje su naša prednost.

Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga? Nije EU javna kuhinja pa da vam neko nešto da. Onaj ko razume, ko zna zašto i kako, taj prosperira. Onaj ko ima na vlasti nesposobne šalabajzere, koji hoće na brzinu da uprihoduju po milionče evrića, taj završi kao gore pomenute zemlje.

Kada malo spustimo loptu, stavimo prst na čelo, shvatimo da približavanje EU ni u čemu ne šteti ni privrednom ili bilo kom drugom razvoju Srbije. Postavili smo crvenu liniju - Kosovo nećemo priznavati. Sve dok EU to ne postavi kao uslov (a neće, jer ne može!) treba ISKRENO raditi na pristupanju EU a ne širiti besmislene priče i paliti raju.

marina

pre 11 godina

Prošlogodišnja je otkazana iz bezbednosnih razloga. A koliko se sećam Toma je prošle godine obećao da će biti na čelu ovogodišnje parade.

rose

pre 11 godina

Ne organizuju samo clanice EU ove parade, pogledajte npr Latinsku Ameriku i mnoge ostale zemlje...To sto su neki ljudi puni predrasuda pa su protiv parade i samim tim nekim ljudima ne dozvoljavaju normalan zivot, to je druga stvar. Vi se ionako stalno zalite na politicare kako vam oni odredjuju zivot a u nekim situacijama se pojedini iz naroda upravo tako ponasaju, niko vama ne zeli da nametne nesto, samo se bore za svoja prava, protiv tabua, protiv predrasuda. Seksualna orijentacija nije stvar izbora tako da necete odjednom postati gay ili straight i to bi se trebalo shvatiti vec jednom. Sve vise mislim kako zapravo ljudi traze razlog da sve sto EU zatrazi da se to poistoveti sa necim losim, a sa druge strane azilanti i mnogi iz ove zemlje trce u tu EU kako bi se spasili..ali licemernost nema granica, vazno je da zemlja propadne samo neka se spasi deo teritorije koji je vec izgubljen...

T&T

pre 11 godina

"Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna."
@ (Dule, 18. februar 2013 14:18)

Da li zelis time da kazes da zato sto je neko gladan ja ne smem da imam normalan zivot i da drzava zato ne treba da mi da prava koja ti vec imas?
Ok, onda se ti odrekni svih prava koja imas kao heteroseksualac - SOLIDARISI SE SA GLADNIMA!!!
"Gladni" su vam uvek glavni izgovor za sve! Pa pomozite onda gladnima kada toliko saosecate sa njima! Nemojte im "pomagati" preko TUDJE GRBACE!
Licemeri!!!

Sima

pre 11 godina

E sad sam i ja protiv gej parade, bas zato sto na njoj insistiraju ovi ucenjivaci iz EU! Mada, mislim da im je to i cilj - samo traziti razloge da nas ne prime...

Ustav

pre 11 godina

Za one koji kao argument povlace Ustav: Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo.

belackg

pre 11 godina

Stvarno bi drzava mogla da raspise taj referendum. Jel razmisljao neko o tome da ce prodati i izdati sve ato imamo a da ce onda narod reci NE evropskoj uniji!? Sacuvajmo malo dostojanstva bar!

EU Citizen

pre 11 godina

Briselske komunjare očigledno žele da i ljude koji nemaju ništa protiv homoseksualaca i podržavaju zaštitu ustavnog prava na okupljanje svojim iritantnim ucenjivanjem i podrškom agresivnim ultralevičarskim nevladinim organizacijama okrenu protiv parade. Ja sam za privrednu saradnju bez barijera i ekonomsku integraciju, ali neću da mi neko diktira šta treba da radim, nameće svoju suludu i štetnu ideologiju i favorizuje i finansira najveće štetočine u društvu, koje su, pritom, već uspele da naprave haos u njegovoj rođenoj kući i da ga gurnu na ivicu bankrotstva, a to je upravo ono što EU trenutno radi sa Srbijom. Imam, naravno, još mnogo veći problem sa autoritarnom i zaostalom Rusijom, koja je od sada samo pljčkala ovu zemlju, i ne mislim da je Rusija nekakva alternativa, ali, kako vreme odmiče, sve više mislim da treba stati na loptu sa evropskim integracijama i poslati im jasan signal da nećemo prihvatiti baš sve što su umislili. Ova zemlja bi trebalo da iskontroliše huligane i ekstremiste, ali ne zbog nekakve gej-parade, već zbog vlastitog ustava i zakona, i ni u kom slučaju zato što neki socijalistički birokrati misle da imaju daljinski upravljač.

U cemu je problem?

pre 11 godina

Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo. (Ustav, 18. februar 2013 11:49)

Ustavom su takođe zagarantovane 'slobode izražavanja i okupljanja svih građana Srbije'.

Ti si u pravu kad se pozivaš na to da je diskriminacija u Srbiji ustavom zabranjena. Međutim, iako ima pravni i institucionalni okvir za zaštitu od diskriminacije, Srbija je još daleko od tolerantnog društva u kome se poštuju različitosti, a SVI građani neometano ostvaruju svoja prava.

U praksi određene društvene grupe, među kojima je i LGBT grupa, i dalje teže ostvaruju prava. Homomržnja na primer je duboko ukorenjena u društvu, i prakticno, pored problema pri zapošljavanju, pristupu zdravstvu ili socijalnoj zaštiti, pripadnici LGBT se suočavaju i sa govorom mržnje i nasiljem, a prosecan građanin je u velikoj meri optećen stereotipima i predrasudama prema LBGT ljudima.

guja

pre 11 godina

...nivoa!Na veliku zalost!Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?! (world of injustice, 18. februar 2013....Evo ja nisam homo, ali ništa ne bih ni dodao ni oduzeo. Treba se zalagati za prava homoseksualaca, a ne za propagiranje tog načina života. To su dve totalno različite stvari. Ali brate, tebe ovi iz nevladinog sektora ne slušaju. Oni vole samo "prs' u oko".

pera zdera

pre 11 godina

Opet EU tera ljude ali na"demokratski"nacin:-)
Mi smo imali gej parade ali ove godine ne iz vise razloga.
Velike policijske snage i razbijanje grada to kosta puno a posebno za"bogatu"srbiju, onda moze EU da plati racun i onda nek odrze paradu.
Ali terati ljude ucenama i pretnjama ako je to njima demokeatija onda ne znam sta da kazem.

S

pre 11 godina

Parada će biti održana kada se steknu svi uslovi, pre svega bezbednosni. Održavanje parade u uslovima kada mora da je brani 5000 policajaca je jednostavno neodgovorno, i od organizatora i od službi bezbednosti.

Dule

pre 11 godina

To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove!
(Lana, 18. februar 2013 10:26)

Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna.

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

@KKKK. To se zove spinovanje, care. Nek su tvoji gejevi zivi i zdravi i nek zive u kakvoj hoce zajednici, ali pravo na brak i usvajanje dece( jer i to spada u prava sexualnih manjina a ne samo ta famozna parada) ne bi smeli da imaju.

Branko

pre 11 godina

Ima li u ovoj Srbiji važnjih pitanja od seksualnih? Valjda je pravo na rad i život dostojan čoveka jedno od osnovnih ljudskih prava a za to pravo nema boraca, zašto? Srbiji se pod ljudskim pravima podmeću marginalana i periferna pitanja kako se ne bi razmišljalo o suštinskim i egzistencijalnim pitanjima. Neka od tih pitanja su nezaposlenost, visina plata onih koji rade, kvalitet hrane koju jedemo (GMO),....

M.

pre 11 godina

vrlo je zabavno citati propagandne navode o tome kako je jednakost za LGBT osobe u temeljima evropskog projekta. u EU ima ceo niz drzava (Italija, Grcka, Kipar, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, sve balticke drzave) gde postoji - i postojace ocigledno jos dugo vreme, ako ne za uvek - ogroman jaz izmedju prava heteroseksualaca i LGBT ljudi kako u legislativi, tako u svakodnevnoj praksi, i za EU to nije bila nikakva prepreka da ih ukljuci u taj fantastican "evropski projekat". drugo, ovi neverovatno iritantni komentari o tome kako bi Parada ponosa "donela pozitivne poene Srbiji na njenom putu ka Evropskoj uniji" lepo pokazuju da kako Parada 2010., tako i eventualna Parada ove godine su srpskim elitama shvacene kao nesto sto se radi zbog EU (i naravno sopstvenog politickog interesa povezanog sa EU integracijom), ne zbog samih LGBT gradjana. zato mozemo i da osnovano sumnjamo da ce ovakvo shvaceni "napori" doprineti promeni njihovog polozaja u Srbiji. pozivam sve LGBT osobe na malo kriticniji odnos ne samo prema nasim politicarima, nego i prema EU u temeljima koje je prvenstveno hipokrizija i neoliberalni kapitalizam.

dule

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se palite. Većinu tih političara ne zanimaju nikakve manjine i sl., njih zanima ono što se na engleskom kaže 'who owns the street?'
A pošto u Srbiji, uprkos očajnoj ekonomskoj i socijalnoj situaciji, očigledno nema većih protesta ovo je jednostavan način da se na ulicu izvede par hiljada ljudi (il već kako se to može zvati) da se proveri da li vlast može da ih izkontroliše.

Ryber Palunko

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji..
(Brisel za pocetnike, 18. februar 2013 02:51)

Kojoj restituciji? Nasljednicima ratnih profitera iz 1. Svjetskog rata? Od opančarkse radnje do dva bloka zgrada?

Zoran

pre 11 godina

Крајње би време било... Зар треба да чекамо да нам ЕУ каже да треба да будемо толерантни, да, за промену, ове године они мирно прошетају, а да владика Амфилохије и Наши остану код куће.

predlog

pre 11 godina

Evo, održaćemo mi u Novom Sadu paradu, pa primite Vojvodinu u EU kao nezavisnu državu. Na Srbiju pričekajte jedno 500 godina, dok ne doživi humanizam i renesansu, pa šezdesete i ostale tekovine civlizacije koje je propustila.

Bob Rock

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...

хоћу своја права

pre 11 godina

очигледно је да наше власти немају вољу да поштују законе и устав своје земље, тако да поздрављам бриселску интервенцију.
једнака права за све!

Zbunjen

pre 11 godina

Ja sam gay, nisam out, a i ne planiram da budem. Sta ja radim je moja stvar i apsolutno sam protiv bilo kakvih parada. Da li hetero parovi prave paradu na kojoj se vacare? Ne. Da li se u svakoj zemlji EU odrzava parada? Ne. Zasto je to uslov Srbiji ako ne da je odbiju i ogade joj EU, jer je svakome osim nama jasno da nas tamo nece. Vecina evropljana nas vidi kao najgore primitivce i divljake i trazice svaki nacin da nam onemoguce da udjemo u EU. A mi slepci i dalje hocemo u EU i ne pitamo za cenu.

TON

pre 11 godina

Куку каква парада бре...
Немам ништа да раде шта већ раде у оквиру четри зида али јавно!Тиме се господо постиче да све већи број људи скрене са правог пута...

wiener

pre 11 godina

ova parada treba da se odrzi u svakom slucaju. ja imam mnogo vise razumevanja da se ljudi protive nezavisnosti kosova nego za protivljenje ovoj paradi.

Eskimi iz EU

pre 11 godina

A kad bi se parada uspješno održala, za tjedan dana bi Brisel "otkrio" da su prava Eskima u Srbiji povrijeđena, te se treba izgraditi iglu u svakoj ulici.

Srbin strejter

pre 11 godina

Naslov treba da glasi: "Brisel insistira na postovanju ljudskih i manjinskih prava", o tome se ovde radi a ne o pukom prisiljavanju na paradu bilo koje vrste.

Marko

pre 11 godina

Bas me briga sto Brisel insistira. Masu nam sargarepicom pa je svaki put izmaknu. Postujem homoseksualce i nemam nista protiv njih ali ta parada je apsolutna glupost. Sta sad, svi oni koji vole pse kao kucne ljubimce treba da imaju paradu, ili oni koji vole plavuse? To mi deluje kao da neko mora da leci svoje komplekse... Tako da opet moram ponoviti: bas me briga sto Brisel insistira.

Теорија Завере

pre 11 godina

Баш њих брига ако нас наши политичари пљачкају док год одобримо параду и дамо Косово. Да видим да их подједнако терају у борбу против корупције, криминала, партијског запошљавања али не, њима је битно да се одржи парада. Ако су жене протествовале док нису добили законом загарантована права а после престале не видим шта је проблем са хомосексуалцима, имају права загарантована законом и пред законом су једнаки као и сви остали тако да разлога за параду нема не само у Србији него игде, а ако се закон крши то је ствар за полицију. Ту је крај приче. Не паради. Не независном Косову. Не ЕУ.

cotric

pre 11 godina

A, kako bi bilo da i oni nama omoguće pravo na normalan život, pravo da radimo kod njih, da bi mogli pristojnije da živimo, pa ćemo mnogo brže promeniti mnoge stvari u Srbiji. Ovako nas drže u kavezu i prepavaspitavaju metodama koje više liče na ucene nego na normalnu komunikaciju.

Milos

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Bice i to uslov kada se nadje u nasem Ustavu. Za sada nas Ustav garantuje slobodu mirnog okupljanja svima, pa i homoseksualcima, i na drzavi je da obezbedi postovanje Ustava. Tuzno je jedino sto nismo sposobni kao drzava i drustvo da to sami sprovedemo nego nam treba neciji pritisak! A sto se tice plata od 1000 eura i nezaposlenosti, i to je na ovoj drzavi da sprovede!

Dexter

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?

KKKK

pre 11 godina

Ponovo sam zaprepascen komentarima. Ne kapiram sto je toliko tesko dozvoliti homoseksualcima da javno kazu da su homoseksualci, to im je ionako ustavno pravo. Kao da se ljudi boje da ce i sami postati homoseksualci ako vide nekog od njih.

nedaj se ines

pre 11 godina

A zasto ne bi uslov bio da imamo prosek plata hiljadu evra,i da nezaposlenost bude ispod deset posto?
(nedaj se ines, 17. februar 2013 20:22)

Ako udjes u EU, imaces sve uslove da ZARADIS SEBI PLATU od 1000e...
(Bob Rock, 17. februar 2013 20:56)
Ti ispao iz stripa...pa mislis da drzis cvecaru ili sta? Idi u Bugarsku ili Rumuniju,ubise se od posla i para,jel.

Damjan

pre 11 godina

Pa šta se desilo s vama, moji Srbi? Čitam komentare i jeza me hvata, toliko mržnje i netolerancije. Zašto? Ogroman broj vaših prijatelja, rođaka i komšija je diskriminisan; živi u večitom strahu, u kavezu svoja toliko puta pomenuta "četiri zida". Ceo život ćutimo i trpimo, a vas nije briga.

Štaviše, negirate da nam išta fali. "Imaju sva prava, šta se bune" kažete? Pa gde je nestala vaša empatija, Hrišćani moji, zar ste toliko gluvi i slepi na druge? Zar mislite da je pravo na normalnu svakodnevnicu rezervisano samo za vas?

Baš bih voleo vas da vidim da ste primorani da vodite dupli život, da zbog straha krijete veliki deo svoje duše, sreće i tuge od porodice i prijatelja. Da morate da glumite i izigravate nešto što niste, da vas neko na ulici ne bi premlatio do krvi - ako imate sreće pa vas ne ubije. Voleo bih da osetite kako je to kad vas gone samo zato što ste nedovoljno muško ili previše žensko (šta god to značilo); kad vas psuju i šapuću u autobusu. Kad ne možete ljubav svog života ni da držite za ruku gledajući zalazak sunca na Kalemegdanu.

Život u svoja četiri zida nije život, već zatvor, dragi Srbi... Da ste baš vi morali tako da rastete i odrastate, znali biste kako je to. Ali pošto niste onda nije ni bitno, zar ne?

Dajte se malo u pamet, samo sloga će nas spasiti... Ne lovite, ne mrzite i ne proganjajte sopstveni narod zaboga! Ne zbog EU, već zbog vas - i nas samih. Mi smo vaša braća i sestre, vaša deca i prijatelji. Mi smo ljudi kao i svi drugi.

Punmi Vasje

pre 11 godina

Trebate odabrati Europu, jer tamo zapravo i pripadate. Jedna nova, moderna i progresivna Srbija će se roditi samo pod okriljem Europe i nikako drukčije, bez obzira što će se to dogoditi uz teške uslove i neophodne, velike promjene. Dolaze teški dani za zatucanu, konzervativnu i netolerantnu Srbiju. Zato podrška svim onim građanima Srbije koji predstavljaju snage progresa, tolerancije i drugačije Srbije. Pozdrav iz Zagreba.

Vuk dlaku menja...

pre 11 godina

E bas da vidim kako ce da se ovo odvija sad kad su na vlasti oni koji su organizovali huliganstvo prosli put! Kladim se da ce ovaj put da daju veliku podrsku!

goran

pre 11 godina

Opet ce Dacic naci neku zavrzlamu da odgodi paradu."Strah od huligana".Za drzavu koja je uspjesno ratovala i sa Natom.Svaka podrska postenim ljudima iz Brisela da natjeraju ove da vec jednom pocnu postovati drzavne zakone koje su sami potpisali.

TBGL

pre 11 godina

Izgleda da ce Srbi morati mnogo brze da evoluiraju u svom razvoju nego sto je to prirodnim putem predvidjeno i da pocnu da rade nesto, da bi usli negde, a sto vodi nigde, jer to nigde nema alternativu.

oni nisu zaboravni

pre 11 godina

Steta sto ovaj Zapad nije zaboravan kao deo naseg naroda.Sve pamti sta su radikali i socijalisti radili i sad ih rade kao volove.
Bice to parada o kojoj ce da se prica, zivi bili pa videli.I Guido Westerwelle ( nemacki ministar spoljnih poslova) ce biti na celu parade.Izmolice ga Aca,Stefanovic i ostala kamarila, ne brinite.

world of injustice

pre 11 godina

Ma bas me briga za paradu! Ja od te parade nemam bas nista!
MENI TREBAJU ZAKONI KOJI CE ME IZJEDNACITI SA OSTALIM GRADJANIMA OVE DRZAVE!
Treba mi brak - ali ne zbog tog naziva "brak" vec zbog prava koja iz toga proizilaze - briga me kako ce te to nazvati! Hocu da moj partner moze da zivi u Srbiji sa mnom ako nije drzavljanin Srbije i da dobije nas pasos jer je moj partner, hocu da moze da me nasledi u slucaju moje smrti, da dobije zdravstveno osiguranje preko mene ukoliko ne radi... i ne samo ta prava vec i sva ostala prava koja imaju gradjani ove zemlje!
Veoma prosto.
Ako ne zelite da nam date ta osnovna ljudska prava koja imaju heteroseksualci, onda nas oslobodite placanja svih dadzbina drzavi!
Zasto bih ja finansirao drzavu koja mi ne daje pravo na normalan zivot i ne stiti me vec me direktno diskriminise???
Stvar je potpuno jasna!

Pa da li ste vi ljudi svesni da gay brakovi ili registrovana partnerstva postoje i u drzavama poput Juzne Afrike, Kolumbije, Ekvadora, Brazila, Argentine.... itd, itd... ???
Gde je Srbija? Na kom mentalnom nivou je Srbija?
Odgovor je: ispod svakog nivoa!
Na veliku zalost!

Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?!

Zare

pre 11 godina

Vec mogu da zamislim Vucica i Nikolica na celu parade a za njima ovi njihovi placeni komentatori. Posle toga idu hvalospevi na istom ovom mestu od tih istih komentatora. Zivi bili pa videli. Zao mi je sto ne mogu da zamislim komentare naprednih komentatora. Doduse nisam ni ove komentare do sada mogao da zamislim.

Piplfoks

pre 11 godina

Samo traže poštovanje Ustava i zakona Srbije.
(Petar, 17. februar 2013 20:29)
Osim onog dela koji se tiče suverenosti i teritorijalnog integriteta, jel?
(Dexter, 17. februar 2013 21:20)

Pa generalno osim svih delova pozajmljenih iz bajki, a mislim da tu spada samo taj.

Darko

pre 11 godina

Biće predivan prizor kada Vučić i Dačić počnu da obrazlažu patriotskom delu populacije kako je sve to lepo, a možda i Palma bude predvodio istu...

OMG

pre 11 godina

@Neka insistiraju. Nećemo gej paradu, nećemo GMO i nećemo u EU!
(Jovan, 17. februar 2013 21:41)

Vi koji necete ste strasno pametni. A o svemu tome pojma nemate, ni da li je to vec ovde zivo (samo se ne pokazuje - parada- bolje reci uvek je postojala), GMO - (sad da ga covek pita da prica na naucnoj osnovi, kao vo ne zna nista - ali zna da nece), a tek o EU - hahhahahhaa (zna mali broj gradjana - na primer kao ja, koji su to ucili na fakultetima - od osnivanja, pa preko ustava i prava EU i svega ostalog da ne nabrajam).

Pa kod nas 30% Srba izjavilo u anketi da su Presevo i Bujanovac na Kosovu.

U SKOLU BRACO SRBIIIIIIII! Propadosmo od vaseg neznanja.

Budem miran (prividno) sve dok ne dodjem da citam komentare, a onda, onda me sramota odakle sam. Ne jer se stidim Srbije, naprotiv, ponosim se, vec se stidim naroda koji u Srbiji zivi (te neobrazovanosti nigde blize civilizovanom svetu sresti necete).

Ekonomska situacija u Srbiji apsolutno odgovara pismenosti ovog drustva.

Paja

pre 11 godina

Koji ce nam EU...lepo da se mi prikljucimo Emiratima i da ih snabdevamo sa zdravom hranom a oni nas lovom i naftom i da nas vidi Bog a i Emirati nikada od nas nece trazi da dozvolimo organizovanje gej parade.

Ustav

pre 11 godina

Za one koji kao argument povlace Ustav: Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo.

EU Citizen

pre 11 godina

Briselske komunjare očigledno žele da i ljude koji nemaju ništa protiv homoseksualaca i podržavaju zaštitu ustavnog prava na okupljanje svojim iritantnim ucenjivanjem i podrškom agresivnim ultralevičarskim nevladinim organizacijama okrenu protiv parade. Ja sam za privrednu saradnju bez barijera i ekonomsku integraciju, ali neću da mi neko diktira šta treba da radim, nameće svoju suludu i štetnu ideologiju i favorizuje i finansira najveće štetočine u društvu, koje su, pritom, već uspele da naprave haos u njegovoj rođenoj kući i da ga gurnu na ivicu bankrotstva, a to je upravo ono što EU trenutno radi sa Srbijom. Imam, naravno, još mnogo veći problem sa autoritarnom i zaostalom Rusijom, koja je od sada samo pljčkala ovu zemlju, i ne mislim da je Rusija nekakva alternativa, ali, kako vreme odmiče, sve više mislim da treba stati na loptu sa evropskim integracijama i poslati im jasan signal da nećemo prihvatiti baš sve što su umislili. Ova zemlja bi trebalo da iskontroliše huligane i ekstremiste, ali ne zbog nekakve gej-parade, već zbog vlastitog ustava i zakona, i ni u kom slučaju zato što neki socijalistički birokrati misle da imaju daljinski upravljač.

Sima

pre 11 godina

E sad sam i ja protiv gej parade, bas zato sto na njoj insistiraju ovi ucenjivaci iz EU! Mada, mislim da im je to i cilj - samo traziti razloge da nas ne prime...

Branko

pre 11 godina

Šta sve treba da uradi srbija da bi dobila datum?
1. Da se odrekne Kosova i Metohije,
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme),
3. Da dozvoli gej brakove,
A koliko treba od datuma do ulaska u EU?
Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora?
Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga?

Lala Po

pre 11 godina

Parada ne treba i ne sme da se održi zato što to traži neko iz EU ili bilo ko spolja. Mora da se održi zbog nas samih. Ne verujem i ne priznajem da uopšte postoji "seksualna orijentacija" bilo koje vrste, ali ima ljudi koji u to veruju i moraju biti slobodni da to izraze. Slično kao i ispoljavanje religije. Kolika god to bila glupost, neko je ubeđen u ispravnost tih ideja, i mora se dozvoliti da ih javno izrazi. Ako se ne slažete, protiv ideja se bori jedino drugim idejama,. U trenutku kada se primeni fizička sila, priznajete poraz.

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

@KKKK. To se zove spinovanje, care. Nek su tvoji gejevi zivi i zdravi i nek zive u kakvoj hoce zajednici, ali pravo na brak i usvajanje dece( jer i to spada u prava sexualnih manjina a ne samo ta famozna parada) ne bi smeli da imaju.

Sado-Mazohizam i nista drugo!

pre 11 godina

Ovakve packe pokazuju apsurdnost i vecine prethodnih zahteva. Oni samo testiraju do kojih granica mogu da uteruju sve sto hoce. Sutra ce traziti da svi nosimo svilene carape, pa da farbamo oblake u ruzicasto...

S

pre 11 godina

Parada će biti održana kada se steknu svi uslovi, pre svega bezbednosni. Održavanje parade u uslovima kada mora da je brani 5000 policajaca je jednostavno neodgovorno, i od organizatora i od službi bezbednosti.

pera zdera

pre 11 godina

Opet EU tera ljude ali na"demokratski"nacin:-)
Mi smo imali gej parade ali ove godine ne iz vise razloga.
Velike policijske snage i razbijanje grada to kosta puno a posebno za"bogatu"srbiju, onda moze EU da plati racun i onda nek odrze paradu.
Ali terati ljude ucenama i pretnjama ako je to njima demokeatija onda ne znam sta da kazem.

belackg

pre 11 godina

Stvarno bi drzava mogla da raspise taj referendum. Jel razmisljao neko o tome da ce prodati i izdati sve ato imamo a da ce onda narod reci NE evropskoj uniji!? Sacuvajmo malo dostojanstva bar!

Dule

pre 11 godina

To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove!
(Lana, 18. februar 2013 10:26)

Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna.

Dvoranski polo

pre 11 godina

Održavanje gay pride manifestacija je bio uvjet i Rumunjskij,i Bugarskoj,i Latviji,i Hrvatskoj,svim novim članicama.Što je zapravo pozadina inzistiranja na jednom tako banalnom pitanju,i koje se još k tomu tiče populacije koja se u svakoj zemlji mjeri u promilima,mada gay lobisti tvrde da se radi o 10 do 15 posto(??),ne mogu dokučiti,ali vidim iz hrvatskog primjera da na njemu padaju svi oni političari koji se čine normalnima i poštenima jer se proglašavaju nazadnjacima i primitivcima,a na njihova mjesta stižu glupani i jadnici koji non-stop vrte dvije jedva naučene fraze.I da,ovi koji priželjkuju referendum na kojem će izglasati neulazak mi se čine posebno naivnima.Opet poučen iskustvom iz Hrvatske-mjesecima prije referenduma o ulasku RH u EU,pričao sam sa doslovce stotinama ljudi,kolega,prijatelja,poznanika,i niti jedan,ali niti jedan od njih nije rekao da su za ulazak u uniju,dapače,ogromna većina je eksplicitno bila protiv.Rezultat izbora-preko 65 posto za ulazak u EU..uopće nije upitno da Bruxelles želi Srbiju kao članicu,i kada oni ocijene da su na dovoljno važnih dužnosti postavili odgovarajuće ljude,ući ćete u taj raspali savez,htjeli vi to ili ne!

guja

pre 11 godina

...nivoa!Na veliku zalost!Pitam se samo kako vas bre ljudi nije vise blam da uvek budete poslednji u svemu na ovom svetu?! (world of injustice, 18. februar 2013....Evo ja nisam homo, ali ništa ne bih ni dodao ni oduzeo. Treba se zalagati za prava homoseksualaca, a ne za propagiranje tog načina života. To su dve totalno različite stvari. Ali brate, tebe ovi iz nevladinog sektora ne slušaju. Oni vole samo "prs' u oko".

Lana

pre 11 godina

Konačno! To je prvo i osnovno što je EU trebalo da traži od svake vlasti, pa i ove! Ako nema poštovanja ljudskih i manjinskih prava, nema ni demokratije! Dosta je više da se manjinske grupacije ponižavaju na svakom koraku u Srbiji! Trebalo bi uvesti drakonske sankcije za one koji krše prava bilo koje manjine!

Branko

pre 11 godina

Ima li u ovoj Srbiji važnjih pitanja od seksualnih? Valjda je pravo na rad i život dostojan čoveka jedno od osnovnih ljudskih prava a za to pravo nema boraca, zašto? Srbiji se pod ljudskim pravima podmeću marginalana i periferna pitanja kako se ne bi razmišljalo o suštinskim i egzistencijalnim pitanjima. Neka od tih pitanja su nezaposlenost, visina plata onih koji rade, kvalitet hrane koju jedemo (GMO),....

T&T

pre 11 godina

"Da, to je osnova svega. A stotine hiljada GLADNIH Srba nisu bitni. Bitno je da se odrzi parada. Pa vi evropejci ste stvarno sami sebi najveca kazna."
@ (Dule, 18. februar 2013 14:18)

Da li zelis time da kazes da zato sto je neko gladan ja ne smem da imam normalan zivot i da drzava zato ne treba da mi da prava koja ti vec imas?
Ok, onda se ti odrekni svih prava koja imas kao heteroseksualac - SOLIDARISI SE SA GLADNIMA!!!
"Gladni" su vam uvek glavni izgovor za sve! Pa pomozite onda gladnima kada toliko saosecate sa njima! Nemojte im "pomagati" preko TUDJE GRBACE!
Licemeri!!!

nije_mi_dobro

pre 11 godina

Stičem utisak da bi ste svi vi ovde, "čuvari" srpstva pre istolerisali da Srbija otvori ambasadu u bulevaru Adema Jašarija u Prištini nego da se održi Parada Ponosa u Beogradu, koja usput budi rečeno, nije (samo) dokaz EVROPSKIH vrednosti jer ta Parada se održava i u zemljama van evropskog kontinenta,koje nisu pretedenti za članstvo u EU, bez da ih je to preobratilo u preovladavajuće LGBT državu. I naravno da će EU insistirati na pravima LGBT pripadnika populacije ovde jer je to SAMO DEO PAKETA LJUDSKIH PRAVA koje Srbija ne poštuje. Uostalom, da nije bilo napada na na gayeve, Parada ponosa ne bi ni postojala. Svako ima prava da svoj život živi onako kako želi, jer život je samo jedan za sve...

Brisel za pocetnike

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji, i na naplati poreza, i na javnim nabavkama, i na zaztiti potrosaca, i na jos mnogo toga. Mislite malo i o tome, i da li ste sigurni protiv cega i za koga ste

Ryber Palunko

pre 11 godina

Brisel insistira i na razresavanju zloupotreba oko privatizacija, i na restituciji..
(Brisel za pocetnike, 18. februar 2013 02:51)

Kojoj restituciji? Nasljednicima ratnih profitera iz 1. Svjetskog rata? Od opančarkse radnje do dva bloka zgrada?

M.

pre 11 godina

vrlo je zabavno citati propagandne navode o tome kako je jednakost za LGBT osobe u temeljima evropskog projekta. u EU ima ceo niz drzava (Italija, Grcka, Kipar, Poljska, Slovacka, Rumunija, Bugarska, sve balticke drzave) gde postoji - i postojace ocigledno jos dugo vreme, ako ne za uvek - ogroman jaz izmedju prava heteroseksualaca i LGBT ljudi kako u legislativi, tako u svakodnevnoj praksi, i za EU to nije bila nikakva prepreka da ih ukljuci u taj fantastican "evropski projekat". drugo, ovi neverovatno iritantni komentari o tome kako bi Parada ponosa "donela pozitivne poene Srbiji na njenom putu ka Evropskoj uniji" lepo pokazuju da kako Parada 2010., tako i eventualna Parada ove godine su srpskim elitama shvacene kao nesto sto se radi zbog EU (i naravno sopstvenog politickog interesa povezanog sa EU integracijom), ne zbog samih LGBT gradjana. zato mozemo i da osnovano sumnjamo da ce ovakvo shvaceni "napori" doprineti promeni njihovog polozaja u Srbiji. pozivam sve LGBT osobe na malo kriticniji odnos ne samo prema nasim politicarima, nego i prema EU u temeljima koje je prvenstveno hipokrizija i neoliberalni kapitalizam.

Neko spolja

pre 11 godina

@Branko:

Šta sve treba Srbija da uradi da bi dobila datum? Treba samo da uradi ono što se dogovori. A ne da obeća, a onda šipak. Inače:
1. Da se odrekne Kosova i Metohije - nije tačno, niko to ne traži
2. Da dozvoli GMO (genetski modifikovane organizme) - nije tačno, pola EU ne dozvoljava GMO. GMO je proizvod multinacionalnih kompanija a ne EU.
3. Da dozvoli gej brakove - nije tačno, treba da dozvoli da se gejevi okupe na paradi, bez da ih bilo ko prebije.

A koliko treba od datuma do ulaska u EU? Zavisi prvo od Srbije, pa onda od krize u EU.

Šta treba još Srbija da uradi tokom pregovora? Tek tada započinje pravi posao. 26 poglavlja u kojima treba isposlovati što više povoljnosti, između ostalog u privrednim oblastima koje su naša prednost.

Šta će se to desiti i kada uđemo u EU; Španija, Grčka, Bugarska, Rumunija,... su već tamo i šta imaju od toga? Nije EU javna kuhinja pa da vam neko nešto da. Onaj ko razume, ko zna zašto i kako, taj prosperira. Onaj ko ima na vlasti nesposobne šalabajzere, koji hoće na brzinu da uprihoduju po milionče evrića, taj završi kao gore pomenute zemlje.

Kada malo spustimo loptu, stavimo prst na čelo, shvatimo da približavanje EU ni u čemu ne šteti ni privrednom ili bilo kom drugom razvoju Srbije. Postavili smo crvenu liniju - Kosovo nećemo priznavati. Sve dok EU to ne postavi kao uslov (a neće, jer ne može!) treba ISKRENO raditi na pristupanju EU a ne širiti besmislene priče i paliti raju.

rose

pre 11 godina

Ne organizuju samo clanice EU ove parade, pogledajte npr Latinsku Ameriku i mnoge ostale zemlje...To sto su neki ljudi puni predrasuda pa su protiv parade i samim tim nekim ljudima ne dozvoljavaju normalan zivot, to je druga stvar. Vi se ionako stalno zalite na politicare kako vam oni odredjuju zivot a u nekim situacijama se pojedini iz naroda upravo tako ponasaju, niko vama ne zeli da nametne nesto, samo se bore za svoja prava, protiv tabua, protiv predrasuda. Seksualna orijentacija nije stvar izbora tako da necete odjednom postati gay ili straight i to bi se trebalo shvatiti vec jednom. Sve vise mislim kako zapravo ljudi traze razlog da sve sto EU zatrazi da se to poistoveti sa necim losim, a sa druge strane azilanti i mnogi iz ove zemlje trce u tu EU kako bi se spasili..ali licemernost nema granica, vazno je da zemlja propadne samo neka se spasi deo teritorije koji je vec izgubljen...

Шумадинац

pre 11 godina

И тако ћемо поново као и увек читаву сезону пролеће-лето провести у дискусији око параде поноса.
Лично препоручујем власти у Србији да што пре донесу одлуку о томе да ли ће је бити или не, и тиме у старту зауставе свакогодишње шестомесечно испирање мозгова грађана Србије!
Хвала.

dule

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se palite. Većinu tih političara ne zanimaju nikakve manjine i sl., njih zanima ono što se na engleskom kaže 'who owns the street?'
A pošto u Srbiji, uprkos očajnoj ekonomskoj i socijalnoj situaciji, očigledno nema većih protesta ovo je jednostavan način da se na ulicu izvede par hiljada ljudi (il već kako se to može zvati) da se proveri da li vlast može da ih izkontroliše.

U cemu je problem?

pre 11 godina

Nigde u UStavu nije dato i garantovano pravo na paradu, vec je zabranjen progon i diskoriminacija i nista drugo. (Ustav, 18. februar 2013 11:49)

Ustavom su takođe zagarantovane 'slobode izražavanja i okupljanja svih građana Srbije'.

Ti si u pravu kad se pozivaš na to da je diskriminacija u Srbiji ustavom zabranjena. Međutim, iako ima pravni i institucionalni okvir za zaštitu od diskriminacije, Srbija je još daleko od tolerantnog društva u kome se poštuju različitosti, a SVI građani neometano ostvaruju svoja prava.

U praksi određene društvene grupe, među kojima je i LGBT grupa, i dalje teže ostvaruju prava. Homomržnja na primer je duboko ukorenjena u društvu, i prakticno, pored problema pri zapošljavanju, pristupu zdravstvu ili socijalnoj zaštiti, pripadnici LGBT se suočavaju i sa govorom mržnje i nasiljem, a prosecan građanin je u velikoj meri optećen stereotipima i predrasudama prema LBGT ljudima.

marina

pre 11 godina

Prošlogodišnja je otkazana iz bezbednosnih razloga. A koliko se sećam Toma je prošle godine obećao da će biti na čelu ovogodišnje parade.