Utorak, 12.02.2013.

17:30

Ko nam je sve obećavao Ikeu?

Da je švedska Ikea u Srbiji otvorila bar jedan objekat svaki put kada je neko iz vlasti to najavio, do sada bi kod nas poslovao čitav lanac njihovih robnih kuća

Izvor: B92

Ko nam je sve obeæavao Ikeu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 11 godina

za (dzonikg, 13. februar 2013 09:00)

Da te uputim:
Od Horgoša do Grdeličke klisure imaš u oba smera autoput u punom profilu (jedino ima dva km oko Novog Sada - krivina kod Pivare koji nisu bili urađeni kada sam poslednji put išao).

A kvalitet i stanje je druga priča.

nidža

pre 11 godina

Ma koliko oni obećavali na kraju je odlučivao Mišković i sprečavao dolazak konkurencije! Nisu li stoga u Srbiji najviše cene upravo svega što može da ponudi Ikea?

Nataša Potrošač

pre 11 godina

Pa dobro ljudi, šta će nam IKEA, pitam se?
Ok, lepo je da je imamo, ali osim zadovoljstva kupovine, ne donosi nam Ikea nikakav napredak, ni razvoj, ni nova radna mesta, ni nove standarde... Zar je to najvaznija vest? Veselimo se još jednoj trgovini, jupiiii!!!

jovaN

pre 11 godina

Nije mi jasno zašto netko uopšte kritikuje dolazak bilo kog proizvođača, robne marke, trgovinskog lanca... To je uvek investicija ma kolika bila, dodatna mogućnost zaposlenja i poboljšanja izbora robe i konkurencije (znači otpor mogu davati samo monopolisti). A građanima ostaje da koriste "daljinski i promene kanal koji ne žele gledati".

Мокоша

pre 11 godina

Могу да ложе неписмене. Негде на нету (да ли Ikea сајт или wiki?) пише да у Србију планирају 2015... Није ово '65 па да чекамо политичаре да нам кажу нешто, нађите сами инфо. која вам треба.

Kolega

pre 11 godina

Nece ovde niko doci zabog afere Agrobanka gde je drzava brutalno opljackala kapital domacih i stranih Akcionara.

Ljudi se uce na tudjim greskama

dzonikg

pre 11 godina

A koridor 10 ..ko se seca da je obecavano da ce biti gotov do olimpijade u grckoj 2004 ..sad je 2013 a uradjena je jedna traka u Vojvodini a u medjuvremenu podignuti i maznuti milijarde eura kreditanza to.

sumadinac Bg

pre 11 godina

Ne treba mnogo mudrosti da bi se nasao odgovor zasto IKEA nije dosla

1.Njima treba velika lokacija koja je infrastrukturno opremljena ,koju nece platiti vise od realne cene, na kojoj ce u kratkom vremenu dobiti dozvole i gde nece morati da placaju navodne konsultantsko- teniske usluge drzavnih sluzbenika.
2.Iako njihovi proizvodi vecinom spadaju u kucnu konfekciju koja ne kosta mnogo oni rade sondazu trzista i vide svu kupovnu nemoc srpskog trzista.
Kada budemo u situaciji da prosecni gradjanin moze da kupuje u IKEA-i odnosno da ima takav standard i kada ne budemo imali sistem koji sluzi da drzavni sluzbenici uzimaju reket i kada nasim ljudima nece biti bitno da li IKEA ili neka druga prodavnica.A tada - kada bude toga IKEA ce doci sama bez najave politicara i stampe

Gugy

pre 11 godina

Očekujem i da „Ikea” otvori prvi veći maloprodajni objekat do kraja sledeće godine. Najvažnije je da ne bude birokratskih prepreka na tom putu.
Aleksandar Vučić, prvi potpredsednik Vlade - 2013. godina

Birokratske prepreke? U Srbiji je već poodavno održano medjunarodno prvenstvo u preskakanju i obilaženju birokratskih prepreka. Samo nam je kratko pamćenje i još kraća pamet. Podsetiću na rezultate:

1. Banke

Na prvom mestu, nadmoćno i uz obaranje SVIH svetskih rekorda.

2. Telekomunikacije i mobilni operateri

Samo srebro iako su nastupili zajedno i još uvek imaju zajedničku strategiju.

3. Pivare, mlekare, cementare, duvanska industrija, trgovački lanci

Ravnopravno podeljena bronza, kako sami ističu na cilj su uleteli istovremeno, nošeni neverovatnom podrškom domaćih navijača. Isključivo zbog ljubavi domaćih navijača su i nastupali na prvenstvu.

4. Na poziv organizatora, van konkurencije, nastupio je i Fiat, trčeći nizbrdo i bez ikakvih birokratskih prepreka. Trka o kojoj se svakodnevno piše, zaboravlja se da je pritom stradalo dosta radnika koji su godinama održavali stazu.

Finansijski efekti održanog prvenstva su predmet kontroverzi, mada letimičan pogled na publiku otkriva da je u pitanju bio fijasko.

Srećno nam otvaranje još jedne prodavnice.

Igor

pre 11 godina

Ma nama ikea ne treba imamo mi svoje brendove u tom nivou kvaliteta Forma,Kika,itd .Oni nece ovde da proizvode vec da prodajju tako da je to cist gubitak za Srbiju i zato NE IKEA.

daniel

pre 11 godina

e svaka cast b92 na ovom clanku kojim sumira problem "ikea" , distancira se time i uspostavlja novinarsku profesionalnost.. vec mi je dosta bilo clanaka "ikea dolazi u Srbiju" da bi se posle mesec-dva pojavio clanak "nista od Ikee" i tako u nedogled cime je ugled b92 postajao vec nesto narusen

kukuruz

pre 11 godina

Simpaticna je Ikea, dosta sam kupovao tamo, ali mi je malo toga ostalo od toga jer sam sve razdelio.
Nije mi jasno zasto politcari u Srbiji, dolazak Ikea smatraju za vrhunskim dostignucem srpskog naroda.
Sta mi tu predstavljamo. Kupce strane robe iz robovskih fabrika koje nam multinacionalna kompanija prodaje, po monopolisanim cenama. Dizajn je dobar. Ali i u Sr. postoje dizajneri samo sto ne dizajniraju. Zar se nije neki od Dinkica setio da subvencionise umesto Jure udruzenje domacih proizvodjaca da naprave domaci mol gde bi se proizvodila srpskI dizajnirani namestaj i pokucstvo. Mozda to nece odmah biti na nivou Ikea standarda, ali za 10-ak godina mozda hoce. Dolaskom Ikea na trziste dobicemo 500 slabo placenih manuelnih radnih mesta, a unisticemo 10000 radnih mesta u privrednoj grani, jednoj od retkih koja moze da napreduje. Uz uvoz od par stontina miliona eura ili cak vise. Ikea nece proizvoditi u Sr. jer ima velike kapacitete u novim Evropskim zemljama. Cak i ako proizvodi dodata vrednost koja ostaje u Sr. ce biti negativna. Veliki deo asortimana uvozi sa Dalekog Istoka. Da li mi sami ne umemo da uvozimo iz Kine i Tajlanda. Ako smo toliko pametni onda i treba da radimo za Juru.

Sasa

pre 11 godina

Hteli su oni odavno da dodju ali ih je i aktuelna i bivsa vlast usporavala, sa raznim papirima znajuci da je ikea trgovac, koji ce isisavati novac iz Srbije. Evropa ih neprestano pritiska i evo tu su za godinu dve. DOBICEMO MOZDA 500 radnih mesta ali izgubicemo 10000,00 u proizvodnji koja vec radi kod nas. Treba shvatiti da nije nikakva matematika napraviti drveni sto stolicu itd.... Sve to vec imamo u Srbiji, ali politika evropske unije je neumoljiva. I naravno dobit opet ne ostaje u srbiji, isasivanje se nastavlja....... Ovakve vesti su samo priprema ovog jadnog naroda kako ce im ikea promeniti zivot, posto ocigledno ne mogu da stopiraju dolazak ovog brenda.

borislav

pre 11 godina

Ne znam zasto se spekulise sa tim nazivom - IKEA? To je samo zgodno za politicku propagnadu, pricati o IKEA, Mercedes, Microsoft i slicnim, veoma poznatim kompanijama. Realno, nama trebaju stotine firmica i investitora za koje, realno, niko od nas nije cuo, ili zna jako malo, da bi pokrenuli niz nasih bednih gradova i gradica sa mnogo manjih ulaganja, nego jedno veliko ulaganje.

Nena

pre 11 godina

Zivela sam 5 godina u inostranstvu i uglanom kupovala Ikea stvari , totalno razocaranje, los kvalitet do zla boga od namestaje preko posteljina , zavesas itd itd.., zato mi nije jasno odakle ovakav vapaj za ovom kompanijom. i da u opste nisu jeftini cak za tako los kvalitet kakav nude su preskupi. Jedina stvar koja im vredi to su kuhinje , perfektne su ali su to cene za nase uslove preskupe!!

djoka

pre 11 godina

Suština problema nije u tome da li Ikea treba da dođe ili ne, već u zatvorenosti Srbije za ulaganja. Već trinaest godina nemamo rešenje da podignemo privredu vlastitim snagama i učinimo je konkuretnom, nego propadamo još više i samim tim postajemo još jeftiniji za kupovinu kada nas jednog dana slomi krupni inostrani kapital. Problem je u tome što Srbija nije učinila ništa da otvori tržište i zbog toga kao narod sasvim pristojno patimo. Tržište Rusije (uzgred budi rečeno, koju vodi prekaljeni bivši KGB-ovac koji se setio da je pravoslavni :) ) je u odnosu na naše nekoliko puta otvorenije. NIje više stvar da li je Ikea kvalitetna ili ne, mi jednostavno ni za tako nešto nemamo novca! Svi bismo voleli kvalitetne stvari, ali para jednostavno nema. Dovoljno smo propatili zbog zatvorenosti zemlje, ako se ne otvorimo ode i ovo malo što je ostalo!

kantastrofa

pre 11 godina

Ok, nista sporno za Ikeu kao firmetinu svetskih razmera, ali kad pricaju o njenom dolasku ispada da spavamo na podu, stvari drzimo u kredencima i da jedemo iz drvenih tanjira. Ljudi man'te me!

jedna Sanja

pre 11 godina

Boze, koliko se znacaja pridaje toj "Ikea"i!Prosto zudnja, visedecenijska, za necim sto definitivno to ne zavredjuje! Toliko domacih proizvodjaca koji nude bolju, lepsu kvalitetniju robu, ali ne, Ikea... Isto je i sa H&M om. Milioni drugih zastupljenih brendova, ali nam bas taj (koji ima obicne skupe krpetine, iste iz sezone u sezonu) jako nedostaje. Ne razumem koji je to fenomen,trebalo bi ga sa socioloskog i psiholoskog aspekta malo istraziti.

Zbunjena

pre 11 godina

@cickavi01
Isto to sam i ja napisala pre neki dan, pa sam pokupila gomilu minusa. Valjda ljudi misle da ce besplatno da dobiju namestaj ako Ikea dodje, a realno, za srpski standard je takav namestaj skup.

Milorad / NL

pre 11 godina

A da je bilo ko od vas imalo pametan, napravili bi sami nesto po principu ikeje! Nego vama treba da dodje stranac da nacrta kako se skalapaju stolovi i stolice i onda ste vi svi veoma ponosni na "investicije"!? Upropastili ste i rasprodali svu domacu industriju pa sad treba svedjanin da dodje sa pilanom i sece nase sume a da nam prodaje jeftin studentski namestaj !!! Ja inace zivim u Holandiji , ovde ikea sluzi samo mladim ljudima, studentim, rashodna roba i " da se uzme na brzaka," Ikea nije namestaj niti se vodi u tu kategoriju, nego je upravo Ikea! I kao sto ni Swarovski nije Nakit ( plemenit) , nego Ukras ( staklo) Isto tako ni Ikea nije namestaj, nego smestaj! A to su velike razlike

Antik

pre 11 godina

Ikeu jedino moze dovesti Tomic iz Simpa . On jedini covek koji ima kontakte sa vlasnikom, a da je i vlasnik Ikee to potvrdio. Sta je Vucic do sada uradio, osim sto se dobro izreklamirao jednim hapsenjem Miska?

Uroš Kalabić

pre 11 godina

Ne razumem zašto se toliko značaja pripisuje Ikei? kao da će oni doći i zaposliti pola Srbije, izgraditi nam puteve i pruge!? Umesto da političari rade i stvaraju atmosferu za rad u državi, skrštenih ruku čekamo da tamo neki prodavac nameštaja podigne državu na noge ili ne znam šta već

Logic

pre 11 godina

Ko vam je kriv što ne slušate kako treba? Đilas je lepo rekao da je "čitav grad upregnut". A ja se odmah sklanjam u kraj kad se povede akcija "prezanja" ljudi. Ta radnja mi je nekako povezana sa poljem zoologije.

I kejac

pre 11 godina

Toza, Dule Dugacki i Tica vec godinama rade za IKEU, dovoze iz Peste, za istu cenu kao i tamo, mozda malkice vise, na kucu, kombijem. Urgirajte da im daju neku kintu, bar za otvaranje ta tri njihova radna mesta. Placanje je solarno, ne radi im pay pal!

dario

pre 11 godina

''a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.''
(obi van, 12. februar 2013 18:40)

Mislim da si nešto pomiješao. Nisu se povukli iz Hrvatske već su samo zatvorili područnu kancelariju. PayPal je na neki način virtualni tip kompanije , te se usprkos zatvaranjem kancelarije njihov servis i dalje najnormalnije koristi u Hrvatskoj. Nikada nisu imali kancelariju niti u BiH kao niti u mnoštvu drugih država pa se i građani BiH države najnormalnije služe ovim servisom. Za Srbiju nikad nije bilo niti predviđeno otvaranje predstavništva već samo o mogučnosti njenih građana da koriste ovaj servis za koji mislim da ne koristi svega 10-tak država svijeta. Pretpostavljaš koje su to; S. Koreja, Iran, Sirija...

cickavi01

pre 11 godina

Evo ja zivim u Svedskoj blizu njihovog prodajnog objekta i mogu reci da imaju svega i svaceg ali su i cene takve.
Ono sto hocu da kazem da ce cene u Srbiji ako Ikea i doje biti skoro iste kao i u Svedskoj a to znaci da ce malo ko imati para da kupuje.
Losiji namestaj kosta manje a malo bolji vise a za Srpski standard je i losiji skoro nedostupan.
Ko ne veruje neka ode na njihov sajt pa nek uporedi cene.

Čemu ta opsesija?

pre 11 godina

kao i svi drugi lanci, prvo treba da se otvore u Ljubljani i Zagrebu. Tek onda za deceniju možda imamo prilike da ugledamo Ikeu, HM, Lidl, Hoffer, Tesco itd...
Bg je zadnji grad na Balkanu koji nešto dobije. I šta onda. Mi smo srećni, zar ne?

Beki

pre 11 godina

Ako je Vucic najavio njihov dolazak, onda je to reseno. Zna se ko zeli dobro ovom narodu!
(kimi, 12. februar 2013 18:14)

Da, ali da li je obezbedio i neko novo radno mesto da bi ljudi u toj radnji mogli nesto i da kupe??!!

obi van

pre 11 godina

dosadni ste vise i sa IKEOM i sa PayPal-om. To su privatne firme koje ce doci ako nadju svoju racunicu. Ako nemaju racunicu onda ce doci ce ako im drzava ko FIATu iz dzepa poreskih obveznika napravi profitabilnu varijantu. IKEA mi je posebno mrska jer mislim da ocekuju od drzave dil kao FIAT. a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.

А.Илић

pre 11 godina

Да отварају фабрику - то је ОК, али само продавнице - то нам и не треба.
Намештај им је никакав - предвиђен за људе димензија 170цм/60кг.

Milica

pre 11 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=686238#k8758742
upravo htedoh da pomenem i PayPal. Da vidimo i taj dugonajavljivani H&M da otvori radnju, pa možda i krene nešto..

miki

pre 11 godina

Svi znaju kada će doći, osim IKEE, naša posla, zato smo tu gde jesmo. A obećavati naravno mogu, kad je kod nas 1.300 000 nepismenih...

oxoxoposum

pre 11 godina

Zasto Milosavljevic nije uhapsen i osudjen na dozivotni zatvor? Covek je odbijao ucenama sve vece trgovinske lance i to sve u korist Miska. Od svih politicara, najvise mi je smetala njegova pojava. Licimur!

Luj XVI

pre 11 godina

Ne znam kakve sanse ima jedan prakticni i trezveni Skandinaski dizajn namestaja u zemlji u kojoj vlada borba izmedju ljubitelja Baroknog sifonjera i Rokoko bracnog kreveta.

oxoxoposum

pre 11 godina

Zasto Milosavljevic nije uhapsen i osudjen na dozivotni zatvor? Covek je odbijao ucenama sve vece trgovinske lance i to sve u korist Miska. Od svih politicara, najvise mi je smetala njegova pojava. Licimur!

Luj XVI

pre 11 godina

Ne znam kakve sanse ima jedan prakticni i trezveni Skandinaski dizajn namestaja u zemlji u kojoj vlada borba izmedju ljubitelja Baroknog sifonjera i Rokoko bracnog kreveta.

dario

pre 11 godina

''a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.''
(obi van, 12. februar 2013 18:40)

Mislim da si nešto pomiješao. Nisu se povukli iz Hrvatske već su samo zatvorili područnu kancelariju. PayPal je na neki način virtualni tip kompanije , te se usprkos zatvaranjem kancelarije njihov servis i dalje najnormalnije koristi u Hrvatskoj. Nikada nisu imali kancelariju niti u BiH kao niti u mnoštvu drugih država pa se i građani BiH države najnormalnije služe ovim servisom. Za Srbiju nikad nije bilo niti predviđeno otvaranje predstavništva već samo o mogučnosti njenih građana da koriste ovaj servis za koji mislim da ne koristi svega 10-tak država svijeta. Pretpostavljaš koje su to; S. Koreja, Iran, Sirija...

Milorad / NL

pre 11 godina

A da je bilo ko od vas imalo pametan, napravili bi sami nesto po principu ikeje! Nego vama treba da dodje stranac da nacrta kako se skalapaju stolovi i stolice i onda ste vi svi veoma ponosni na "investicije"!? Upropastili ste i rasprodali svu domacu industriju pa sad treba svedjanin da dodje sa pilanom i sece nase sume a da nam prodaje jeftin studentski namestaj !!! Ja inace zivim u Holandiji , ovde ikea sluzi samo mladim ljudima, studentim, rashodna roba i " da se uzme na brzaka," Ikea nije namestaj niti se vodi u tu kategoriju, nego je upravo Ikea! I kao sto ni Swarovski nije Nakit ( plemenit) , nego Ukras ( staklo) Isto tako ni Ikea nije namestaj, nego smestaj! A to su velike razlike

А.Илић

pre 11 godina

Да отварају фабрику - то је ОК, али само продавнице - то нам и не треба.
Намештај им је никакав - предвиђен за људе димензија 170цм/60кг.

miki

pre 11 godina

Svi znaju kada će doći, osim IKEE, naša posla, zato smo tu gde jesmo. A obećavati naravno mogu, kad je kod nas 1.300 000 nepismenih...

cickavi01

pre 11 godina

Evo ja zivim u Svedskoj blizu njihovog prodajnog objekta i mogu reci da imaju svega i svaceg ali su i cene takve.
Ono sto hocu da kazem da ce cene u Srbiji ako Ikea i doje biti skoro iste kao i u Svedskoj a to znaci da ce malo ko imati para da kupuje.
Losiji namestaj kosta manje a malo bolji vise a za Srpski standard je i losiji skoro nedostupan.
Ko ne veruje neka ode na njihov sajt pa nek uporedi cene.

I kejac

pre 11 godina

Toza, Dule Dugacki i Tica vec godinama rade za IKEU, dovoze iz Peste, za istu cenu kao i tamo, mozda malkice vise, na kucu, kombijem. Urgirajte da im daju neku kintu, bar za otvaranje ta tri njihova radna mesta. Placanje je solarno, ne radi im pay pal!

Antik

pre 11 godina

Ikeu jedino moze dovesti Tomic iz Simpa . On jedini covek koji ima kontakte sa vlasnikom, a da je i vlasnik Ikee to potvrdio. Sta je Vucic do sada uradio, osim sto se dobro izreklamirao jednim hapsenjem Miska?

Uroš Kalabić

pre 11 godina

Ne razumem zašto se toliko značaja pripisuje Ikei? kao da će oni doći i zaposliti pola Srbije, izgraditi nam puteve i pruge!? Umesto da političari rade i stvaraju atmosferu za rad u državi, skrštenih ruku čekamo da tamo neki prodavac nameštaja podigne državu na noge ili ne znam šta već

Zbunjena

pre 11 godina

@cickavi01
Isto to sam i ja napisala pre neki dan, pa sam pokupila gomilu minusa. Valjda ljudi misle da ce besplatno da dobiju namestaj ako Ikea dodje, a realno, za srpski standard je takav namestaj skup.

Čemu ta opsesija?

pre 11 godina

kao i svi drugi lanci, prvo treba da se otvore u Ljubljani i Zagrebu. Tek onda za deceniju možda imamo prilike da ugledamo Ikeu, HM, Lidl, Hoffer, Tesco itd...
Bg je zadnji grad na Balkanu koji nešto dobije. I šta onda. Mi smo srećni, zar ne?

obi van

pre 11 godina

dosadni ste vise i sa IKEOM i sa PayPal-om. To su privatne firme koje ce doci ako nadju svoju racunicu. Ako nemaju racunicu onda ce doci ce ako im drzava ko FIATu iz dzepa poreskih obveznika napravi profitabilnu varijantu. IKEA mi je posebno mrska jer mislim da ocekuju od drzave dil kao FIAT. a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.

borislav

pre 11 godina

Ne znam zasto se spekulise sa tim nazivom - IKEA? To je samo zgodno za politicku propagnadu, pricati o IKEA, Mercedes, Microsoft i slicnim, veoma poznatim kompanijama. Realno, nama trebaju stotine firmica i investitora za koje, realno, niko od nas nije cuo, ili zna jako malo, da bi pokrenuli niz nasih bednih gradova i gradica sa mnogo manjih ulaganja, nego jedno veliko ulaganje.

Sasa

pre 11 godina

Hteli su oni odavno da dodju ali ih je i aktuelna i bivsa vlast usporavala, sa raznim papirima znajuci da je ikea trgovac, koji ce isisavati novac iz Srbije. Evropa ih neprestano pritiska i evo tu su za godinu dve. DOBICEMO MOZDA 500 radnih mesta ali izgubicemo 10000,00 u proizvodnji koja vec radi kod nas. Treba shvatiti da nije nikakva matematika napraviti drveni sto stolicu itd.... Sve to vec imamo u Srbiji, ali politika evropske unije je neumoljiva. I naravno dobit opet ne ostaje u srbiji, isasivanje se nastavlja....... Ovakve vesti su samo priprema ovog jadnog naroda kako ce im ikea promeniti zivot, posto ocigledno ne mogu da stopiraju dolazak ovog brenda.

Nena

pre 11 godina

Zivela sam 5 godina u inostranstvu i uglanom kupovala Ikea stvari , totalno razocaranje, los kvalitet do zla boga od namestaje preko posteljina , zavesas itd itd.., zato mi nije jasno odakle ovakav vapaj za ovom kompanijom. i da u opste nisu jeftini cak za tako los kvalitet kakav nude su preskupi. Jedina stvar koja im vredi to su kuhinje , perfektne su ali su to cene za nase uslove preskupe!!

jedna Sanja

pre 11 godina

Boze, koliko se znacaja pridaje toj "Ikea"i!Prosto zudnja, visedecenijska, za necim sto definitivno to ne zavredjuje! Toliko domacih proizvodjaca koji nude bolju, lepsu kvalitetniju robu, ali ne, Ikea... Isto je i sa H&M om. Milioni drugih zastupljenih brendova, ali nam bas taj (koji ima obicne skupe krpetine, iste iz sezone u sezonu) jako nedostaje. Ne razumem koji je to fenomen,trebalo bi ga sa socioloskog i psiholoskog aspekta malo istraziti.

Beki

pre 11 godina

Ako je Vucic najavio njihov dolazak, onda je to reseno. Zna se ko zeli dobro ovom narodu!
(kimi, 12. februar 2013 18:14)

Da, ali da li je obezbedio i neko novo radno mesto da bi ljudi u toj radnji mogli nesto i da kupe??!!

kantastrofa

pre 11 godina

Ok, nista sporno za Ikeu kao firmetinu svetskih razmera, ali kad pricaju o njenom dolasku ispada da spavamo na podu, stvari drzimo u kredencima i da jedemo iz drvenih tanjira. Ljudi man'te me!

djoka

pre 11 godina

Suština problema nije u tome da li Ikea treba da dođe ili ne, već u zatvorenosti Srbije za ulaganja. Već trinaest godina nemamo rešenje da podignemo privredu vlastitim snagama i učinimo je konkuretnom, nego propadamo još više i samim tim postajemo još jeftiniji za kupovinu kada nas jednog dana slomi krupni inostrani kapital. Problem je u tome što Srbija nije učinila ništa da otvori tržište i zbog toga kao narod sasvim pristojno patimo. Tržište Rusije (uzgred budi rečeno, koju vodi prekaljeni bivši KGB-ovac koji se setio da je pravoslavni :) ) je u odnosu na naše nekoliko puta otvorenije. NIje više stvar da li je Ikea kvalitetna ili ne, mi jednostavno ni za tako nešto nemamo novca! Svi bismo voleli kvalitetne stvari, ali para jednostavno nema. Dovoljno smo propatili zbog zatvorenosti zemlje, ako se ne otvorimo ode i ovo malo što je ostalo!

Milica

pre 11 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=686238#k8758742
upravo htedoh da pomenem i PayPal. Da vidimo i taj dugonajavljivani H&M da otvori radnju, pa možda i krene nešto..

Logic

pre 11 godina

Ko vam je kriv što ne slušate kako treba? Đilas je lepo rekao da je "čitav grad upregnut". A ja se odmah sklanjam u kraj kad se povede akcija "prezanja" ljudi. Ta radnja mi je nekako povezana sa poljem zoologije.

kukuruz

pre 11 godina

Simpaticna je Ikea, dosta sam kupovao tamo, ali mi je malo toga ostalo od toga jer sam sve razdelio.
Nije mi jasno zasto politcari u Srbiji, dolazak Ikea smatraju za vrhunskim dostignucem srpskog naroda.
Sta mi tu predstavljamo. Kupce strane robe iz robovskih fabrika koje nam multinacionalna kompanija prodaje, po monopolisanim cenama. Dizajn je dobar. Ali i u Sr. postoje dizajneri samo sto ne dizajniraju. Zar se nije neki od Dinkica setio da subvencionise umesto Jure udruzenje domacih proizvodjaca da naprave domaci mol gde bi se proizvodila srpskI dizajnirani namestaj i pokucstvo. Mozda to nece odmah biti na nivou Ikea standarda, ali za 10-ak godina mozda hoce. Dolaskom Ikea na trziste dobicemo 500 slabo placenih manuelnih radnih mesta, a unisticemo 10000 radnih mesta u privrednoj grani, jednoj od retkih koja moze da napreduje. Uz uvoz od par stontina miliona eura ili cak vise. Ikea nece proizvoditi u Sr. jer ima velike kapacitete u novim Evropskim zemljama. Cak i ako proizvodi dodata vrednost koja ostaje u Sr. ce biti negativna. Veliki deo asortimana uvozi sa Dalekog Istoka. Da li mi sami ne umemo da uvozimo iz Kine i Tajlanda. Ako smo toliko pametni onda i treba da radimo za Juru.

Gugy

pre 11 godina

Očekujem i da „Ikea” otvori prvi veći maloprodajni objekat do kraja sledeće godine. Najvažnije je da ne bude birokratskih prepreka na tom putu.
Aleksandar Vučić, prvi potpredsednik Vlade - 2013. godina

Birokratske prepreke? U Srbiji je već poodavno održano medjunarodno prvenstvo u preskakanju i obilaženju birokratskih prepreka. Samo nam je kratko pamćenje i još kraća pamet. Podsetiću na rezultate:

1. Banke

Na prvom mestu, nadmoćno i uz obaranje SVIH svetskih rekorda.

2. Telekomunikacije i mobilni operateri

Samo srebro iako su nastupili zajedno i još uvek imaju zajedničku strategiju.

3. Pivare, mlekare, cementare, duvanska industrija, trgovački lanci

Ravnopravno podeljena bronza, kako sami ističu na cilj su uleteli istovremeno, nošeni neverovatnom podrškom domaćih navijača. Isključivo zbog ljubavi domaćih navijača su i nastupali na prvenstvu.

4. Na poziv organizatora, van konkurencije, nastupio je i Fiat, trčeći nizbrdo i bez ikakvih birokratskih prepreka. Trka o kojoj se svakodnevno piše, zaboravlja se da je pritom stradalo dosta radnika koji su godinama održavali stazu.

Finansijski efekti održanog prvenstva su predmet kontroverzi, mada letimičan pogled na publiku otkriva da je u pitanju bio fijasko.

Srećno nam otvaranje još jedne prodavnice.

Igor

pre 11 godina

Ma nama ikea ne treba imamo mi svoje brendove u tom nivou kvaliteta Forma,Kika,itd .Oni nece ovde da proizvode vec da prodajju tako da je to cist gubitak za Srbiju i zato NE IKEA.

daniel

pre 11 godina

e svaka cast b92 na ovom clanku kojim sumira problem "ikea" , distancira se time i uspostavlja novinarsku profesionalnost.. vec mi je dosta bilo clanaka "ikea dolazi u Srbiju" da bi se posle mesec-dva pojavio clanak "nista od Ikee" i tako u nedogled cime je ugled b92 postajao vec nesto narusen

sumadinac Bg

pre 11 godina

Ne treba mnogo mudrosti da bi se nasao odgovor zasto IKEA nije dosla

1.Njima treba velika lokacija koja je infrastrukturno opremljena ,koju nece platiti vise od realne cene, na kojoj ce u kratkom vremenu dobiti dozvole i gde nece morati da placaju navodne konsultantsko- teniske usluge drzavnih sluzbenika.
2.Iako njihovi proizvodi vecinom spadaju u kucnu konfekciju koja ne kosta mnogo oni rade sondazu trzista i vide svu kupovnu nemoc srpskog trzista.
Kada budemo u situaciji da prosecni gradjanin moze da kupuje u IKEA-i odnosno da ima takav standard i kada ne budemo imali sistem koji sluzi da drzavni sluzbenici uzimaju reket i kada nasim ljudima nece biti bitno da li IKEA ili neka druga prodavnica.A tada - kada bude toga IKEA ce doci sama bez najave politicara i stampe

jovaN

pre 11 godina

Nije mi jasno zašto netko uopšte kritikuje dolazak bilo kog proizvođača, robne marke, trgovinskog lanca... To je uvek investicija ma kolika bila, dodatna mogućnost zaposlenja i poboljšanja izbora robe i konkurencije (znači otpor mogu davati samo monopolisti). A građanima ostaje da koriste "daljinski i promene kanal koji ne žele gledati".

dzonikg

pre 11 godina

A koridor 10 ..ko se seca da je obecavano da ce biti gotov do olimpijade u grckoj 2004 ..sad je 2013 a uradjena je jedna traka u Vojvodini a u medjuvremenu podignuti i maznuti milijarde eura kreditanza to.

Мокоша

pre 11 godina

Могу да ложе неписмене. Негде на нету (да ли Ikea сајт или wiki?) пише да у Србију планирају 2015... Није ово '65 па да чекамо политичаре да нам кажу нешто, нађите сами инфо. која вам треба.

Kolega

pre 11 godina

Nece ovde niko doci zabog afere Agrobanka gde je drzava brutalno opljackala kapital domacih i stranih Akcionara.

Ljudi se uce na tudjim greskama

Nataša Potrošač

pre 11 godina

Pa dobro ljudi, šta će nam IKEA, pitam se?
Ok, lepo je da je imamo, ali osim zadovoljstva kupovine, ne donosi nam Ikea nikakav napredak, ni razvoj, ni nova radna mesta, ni nove standarde... Zar je to najvaznija vest? Veselimo se još jednoj trgovini, jupiiii!!!

nidža

pre 11 godina

Ma koliko oni obećavali na kraju je odlučivao Mišković i sprečavao dolazak konkurencije! Nisu li stoga u Srbiji najviše cene upravo svega što može da ponudi Ikea?

Aleksandar

pre 11 godina

za (dzonikg, 13. februar 2013 09:00)

Da te uputim:
Od Horgoša do Grdeličke klisure imaš u oba smera autoput u punom profilu (jedino ima dva km oko Novog Sada - krivina kod Pivare koji nisu bili urađeni kada sam poslednji put išao).

A kvalitet i stanje je druga priča.

А.Илић

pre 11 godina

Да отварају фабрику - то је ОК, али само продавнице - то нам и не треба.
Намештај им је никакав - предвиђен за људе димензија 170цм/60кг.

obi van

pre 11 godina

dosadni ste vise i sa IKEOM i sa PayPal-om. To su privatne firme koje ce doci ako nadju svoju racunicu. Ako nemaju racunicu onda ce doci ce ako im drzava ko FIATu iz dzepa poreskih obveznika napravi profitabilnu varijantu. IKEA mi je posebno mrska jer mislim da ocekuju od drzave dil kao FIAT. a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.

Nena

pre 11 godina

Zivela sam 5 godina u inostranstvu i uglanom kupovala Ikea stvari , totalno razocaranje, los kvalitet do zla boga od namestaje preko posteljina , zavesas itd itd.., zato mi nije jasno odakle ovakav vapaj za ovom kompanijom. i da u opste nisu jeftini cak za tako los kvalitet kakav nude su preskupi. Jedina stvar koja im vredi to su kuhinje , perfektne su ali su to cene za nase uslove preskupe!!

Igor

pre 11 godina

Ma nama ikea ne treba imamo mi svoje brendove u tom nivou kvaliteta Forma,Kika,itd .Oni nece ovde da proizvode vec da prodajju tako da je to cist gubitak za Srbiju i zato NE IKEA.

cickavi01

pre 11 godina

Evo ja zivim u Svedskoj blizu njihovog prodajnog objekta i mogu reci da imaju svega i svaceg ali su i cene takve.
Ono sto hocu da kazem da ce cene u Srbiji ako Ikea i doje biti skoro iste kao i u Svedskoj a to znaci da ce malo ko imati para da kupuje.
Losiji namestaj kosta manje a malo bolji vise a za Srpski standard je i losiji skoro nedostupan.
Ko ne veruje neka ode na njihov sajt pa nek uporedi cene.

jedna Sanja

pre 11 godina

Boze, koliko se znacaja pridaje toj "Ikea"i!Prosto zudnja, visedecenijska, za necim sto definitivno to ne zavredjuje! Toliko domacih proizvodjaca koji nude bolju, lepsu kvalitetniju robu, ali ne, Ikea... Isto je i sa H&M om. Milioni drugih zastupljenih brendova, ali nam bas taj (koji ima obicne skupe krpetine, iste iz sezone u sezonu) jako nedostaje. Ne razumem koji je to fenomen,trebalo bi ga sa socioloskog i psiholoskog aspekta malo istraziti.

Milorad / NL

pre 11 godina

A da je bilo ko od vas imalo pametan, napravili bi sami nesto po principu ikeje! Nego vama treba da dodje stranac da nacrta kako se skalapaju stolovi i stolice i onda ste vi svi veoma ponosni na "investicije"!? Upropastili ste i rasprodali svu domacu industriju pa sad treba svedjanin da dodje sa pilanom i sece nase sume a da nam prodaje jeftin studentski namestaj !!! Ja inace zivim u Holandiji , ovde ikea sluzi samo mladim ljudima, studentim, rashodna roba i " da se uzme na brzaka," Ikea nije namestaj niti se vodi u tu kategoriju, nego je upravo Ikea! I kao sto ni Swarovski nije Nakit ( plemenit) , nego Ukras ( staklo) Isto tako ni Ikea nije namestaj, nego smestaj! A to su velike razlike

Luj XVI

pre 11 godina

Ne znam kakve sanse ima jedan prakticni i trezveni Skandinaski dizajn namestaja u zemlji u kojoj vlada borba izmedju ljubitelja Baroknog sifonjera i Rokoko bracnog kreveta.

Čemu ta opsesija?

pre 11 godina

kao i svi drugi lanci, prvo treba da se otvore u Ljubljani i Zagrebu. Tek onda za deceniju možda imamo prilike da ugledamo Ikeu, HM, Lidl, Hoffer, Tesco itd...
Bg je zadnji grad na Balkanu koji nešto dobije. I šta onda. Mi smo srećni, zar ne?

dario

pre 11 godina

''a sto se tice PayPal oni su se povukli iz Hrvatske pa mislim da nece ni doci.''
(obi van, 12. februar 2013 18:40)

Mislim da si nešto pomiješao. Nisu se povukli iz Hrvatske već su samo zatvorili područnu kancelariju. PayPal je na neki način virtualni tip kompanije , te se usprkos zatvaranjem kancelarije njihov servis i dalje najnormalnije koristi u Hrvatskoj. Nikada nisu imali kancelariju niti u BiH kao niti u mnoštvu drugih država pa se i građani BiH države najnormalnije služe ovim servisom. Za Srbiju nikad nije bilo niti predviđeno otvaranje predstavništva već samo o mogučnosti njenih građana da koriste ovaj servis za koji mislim da ne koristi svega 10-tak država svijeta. Pretpostavljaš koje su to; S. Koreja, Iran, Sirija...

Sasa

pre 11 godina

Hteli su oni odavno da dodju ali ih je i aktuelna i bivsa vlast usporavala, sa raznim papirima znajuci da je ikea trgovac, koji ce isisavati novac iz Srbije. Evropa ih neprestano pritiska i evo tu su za godinu dve. DOBICEMO MOZDA 500 radnih mesta ali izgubicemo 10000,00 u proizvodnji koja vec radi kod nas. Treba shvatiti da nije nikakva matematika napraviti drveni sto stolicu itd.... Sve to vec imamo u Srbiji, ali politika evropske unije je neumoljiva. I naravno dobit opet ne ostaje u srbiji, isasivanje se nastavlja....... Ovakve vesti su samo priprema ovog jadnog naroda kako ce im ikea promeniti zivot, posto ocigledno ne mogu da stopiraju dolazak ovog brenda.

Nataša Potrošač

pre 11 godina

Pa dobro ljudi, šta će nam IKEA, pitam se?
Ok, lepo je da je imamo, ali osim zadovoljstva kupovine, ne donosi nam Ikea nikakav napredak, ni razvoj, ni nova radna mesta, ni nove standarde... Zar je to najvaznija vest? Veselimo se još jednoj trgovini, jupiiii!!!

oxoxoposum

pre 11 godina

Zasto Milosavljevic nije uhapsen i osudjen na dozivotni zatvor? Covek je odbijao ucenama sve vece trgovinske lance i to sve u korist Miska. Od svih politicara, najvise mi je smetala njegova pojava. Licimur!

miki

pre 11 godina

Svi znaju kada će doći, osim IKEE, naša posla, zato smo tu gde jesmo. A obećavati naravno mogu, kad je kod nas 1.300 000 nepismenih...

Uroš Kalabić

pre 11 godina

Ne razumem zašto se toliko značaja pripisuje Ikei? kao da će oni doći i zaposliti pola Srbije, izgraditi nam puteve i pruge!? Umesto da političari rade i stvaraju atmosferu za rad u državi, skrštenih ruku čekamo da tamo neki prodavac nameštaja podigne državu na noge ili ne znam šta već

kantastrofa

pre 11 godina

Ok, nista sporno za Ikeu kao firmetinu svetskih razmera, ali kad pricaju o njenom dolasku ispada da spavamo na podu, stvari drzimo u kredencima i da jedemo iz drvenih tanjira. Ljudi man'te me!

Antik

pre 11 godina

Ikeu jedino moze dovesti Tomic iz Simpa . On jedini covek koji ima kontakte sa vlasnikom, a da je i vlasnik Ikee to potvrdio. Sta je Vucic do sada uradio, osim sto se dobro izreklamirao jednim hapsenjem Miska?

Zbunjena

pre 11 godina

@cickavi01
Isto to sam i ja napisala pre neki dan, pa sam pokupila gomilu minusa. Valjda ljudi misle da ce besplatno da dobiju namestaj ako Ikea dodje, a realno, za srpski standard je takav namestaj skup.

Milica

pre 11 godina

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=686238#k8758742
upravo htedoh da pomenem i PayPal. Da vidimo i taj dugonajavljivani H&M da otvori radnju, pa možda i krene nešto..

kukuruz

pre 11 godina

Simpaticna je Ikea, dosta sam kupovao tamo, ali mi je malo toga ostalo od toga jer sam sve razdelio.
Nije mi jasno zasto politcari u Srbiji, dolazak Ikea smatraju za vrhunskim dostignucem srpskog naroda.
Sta mi tu predstavljamo. Kupce strane robe iz robovskih fabrika koje nam multinacionalna kompanija prodaje, po monopolisanim cenama. Dizajn je dobar. Ali i u Sr. postoje dizajneri samo sto ne dizajniraju. Zar se nije neki od Dinkica setio da subvencionise umesto Jure udruzenje domacih proizvodjaca da naprave domaci mol gde bi se proizvodila srpskI dizajnirani namestaj i pokucstvo. Mozda to nece odmah biti na nivou Ikea standarda, ali za 10-ak godina mozda hoce. Dolaskom Ikea na trziste dobicemo 500 slabo placenih manuelnih radnih mesta, a unisticemo 10000 radnih mesta u privrednoj grani, jednoj od retkih koja moze da napreduje. Uz uvoz od par stontina miliona eura ili cak vise. Ikea nece proizvoditi u Sr. jer ima velike kapacitete u novim Evropskim zemljama. Cak i ako proizvodi dodata vrednost koja ostaje u Sr. ce biti negativna. Veliki deo asortimana uvozi sa Dalekog Istoka. Da li mi sami ne umemo da uvozimo iz Kine i Tajlanda. Ako smo toliko pametni onda i treba da radimo za Juru.

Beki

pre 11 godina

Ako je Vucic najavio njihov dolazak, onda je to reseno. Zna se ko zeli dobro ovom narodu!
(kimi, 12. februar 2013 18:14)

Da, ali da li je obezbedio i neko novo radno mesto da bi ljudi u toj radnji mogli nesto i da kupe??!!

I kejac

pre 11 godina

Toza, Dule Dugacki i Tica vec godinama rade za IKEU, dovoze iz Peste, za istu cenu kao i tamo, mozda malkice vise, na kucu, kombijem. Urgirajte da im daju neku kintu, bar za otvaranje ta tri njihova radna mesta. Placanje je solarno, ne radi im pay pal!

djoka

pre 11 godina

Suština problema nije u tome da li Ikea treba da dođe ili ne, već u zatvorenosti Srbije za ulaganja. Već trinaest godina nemamo rešenje da podignemo privredu vlastitim snagama i učinimo je konkuretnom, nego propadamo još više i samim tim postajemo još jeftiniji za kupovinu kada nas jednog dana slomi krupni inostrani kapital. Problem je u tome što Srbija nije učinila ništa da otvori tržište i zbog toga kao narod sasvim pristojno patimo. Tržište Rusije (uzgred budi rečeno, koju vodi prekaljeni bivši KGB-ovac koji se setio da je pravoslavni :) ) je u odnosu na naše nekoliko puta otvorenije. NIje više stvar da li je Ikea kvalitetna ili ne, mi jednostavno ni za tako nešto nemamo novca! Svi bismo voleli kvalitetne stvari, ali para jednostavno nema. Dovoljno smo propatili zbog zatvorenosti zemlje, ako se ne otvorimo ode i ovo malo što je ostalo!

daniel

pre 11 godina

e svaka cast b92 na ovom clanku kojim sumira problem "ikea" , distancira se time i uspostavlja novinarsku profesionalnost.. vec mi je dosta bilo clanaka "ikea dolazi u Srbiju" da bi se posle mesec-dva pojavio clanak "nista od Ikee" i tako u nedogled cime je ugled b92 postajao vec nesto narusen

nidža

pre 11 godina

Ma koliko oni obećavali na kraju je odlučivao Mišković i sprečavao dolazak konkurencije! Nisu li stoga u Srbiji najviše cene upravo svega što može da ponudi Ikea?

Logic

pre 11 godina

Ko vam je kriv što ne slušate kako treba? Đilas je lepo rekao da je "čitav grad upregnut". A ja se odmah sklanjam u kraj kad se povede akcija "prezanja" ljudi. Ta radnja mi je nekako povezana sa poljem zoologije.

Kolega

pre 11 godina

Nece ovde niko doci zabog afere Agrobanka gde je drzava brutalno opljackala kapital domacih i stranih Akcionara.

Ljudi se uce na tudjim greskama

Мокоша

pre 11 godina

Могу да ложе неписмене. Негде на нету (да ли Ikea сајт или wiki?) пише да у Србију планирају 2015... Није ово '65 па да чекамо политичаре да нам кажу нешто, нађите сами инфо. која вам треба.

borislav

pre 11 godina

Ne znam zasto se spekulise sa tim nazivom - IKEA? To je samo zgodno za politicku propagnadu, pricati o IKEA, Mercedes, Microsoft i slicnim, veoma poznatim kompanijama. Realno, nama trebaju stotine firmica i investitora za koje, realno, niko od nas nije cuo, ili zna jako malo, da bi pokrenuli niz nasih bednih gradova i gradica sa mnogo manjih ulaganja, nego jedno veliko ulaganje.

Gugy

pre 11 godina

Očekujem i da „Ikea” otvori prvi veći maloprodajni objekat do kraja sledeće godine. Najvažnije je da ne bude birokratskih prepreka na tom putu.
Aleksandar Vučić, prvi potpredsednik Vlade - 2013. godina

Birokratske prepreke? U Srbiji je već poodavno održano medjunarodno prvenstvo u preskakanju i obilaženju birokratskih prepreka. Samo nam je kratko pamćenje i još kraća pamet. Podsetiću na rezultate:

1. Banke

Na prvom mestu, nadmoćno i uz obaranje SVIH svetskih rekorda.

2. Telekomunikacije i mobilni operateri

Samo srebro iako su nastupili zajedno i još uvek imaju zajedničku strategiju.

3. Pivare, mlekare, cementare, duvanska industrija, trgovački lanci

Ravnopravno podeljena bronza, kako sami ističu na cilj su uleteli istovremeno, nošeni neverovatnom podrškom domaćih navijača. Isključivo zbog ljubavi domaćih navijača su i nastupali na prvenstvu.

4. Na poziv organizatora, van konkurencije, nastupio je i Fiat, trčeći nizbrdo i bez ikakvih birokratskih prepreka. Trka o kojoj se svakodnevno piše, zaboravlja se da je pritom stradalo dosta radnika koji su godinama održavali stazu.

Finansijski efekti održanog prvenstva su predmet kontroverzi, mada letimičan pogled na publiku otkriva da je u pitanju bio fijasko.

Srećno nam otvaranje još jedne prodavnice.

sumadinac Bg

pre 11 godina

Ne treba mnogo mudrosti da bi se nasao odgovor zasto IKEA nije dosla

1.Njima treba velika lokacija koja je infrastrukturno opremljena ,koju nece platiti vise od realne cene, na kojoj ce u kratkom vremenu dobiti dozvole i gde nece morati da placaju navodne konsultantsko- teniske usluge drzavnih sluzbenika.
2.Iako njihovi proizvodi vecinom spadaju u kucnu konfekciju koja ne kosta mnogo oni rade sondazu trzista i vide svu kupovnu nemoc srpskog trzista.
Kada budemo u situaciji da prosecni gradjanin moze da kupuje u IKEA-i odnosno da ima takav standard i kada ne budemo imali sistem koji sluzi da drzavni sluzbenici uzimaju reket i kada nasim ljudima nece biti bitno da li IKEA ili neka druga prodavnica.A tada - kada bude toga IKEA ce doci sama bez najave politicara i stampe

dzonikg

pre 11 godina

A koridor 10 ..ko se seca da je obecavano da ce biti gotov do olimpijade u grckoj 2004 ..sad je 2013 a uradjena je jedna traka u Vojvodini a u medjuvremenu podignuti i maznuti milijarde eura kreditanza to.

jovaN

pre 11 godina

Nije mi jasno zašto netko uopšte kritikuje dolazak bilo kog proizvođača, robne marke, trgovinskog lanca... To je uvek investicija ma kolika bila, dodatna mogućnost zaposlenja i poboljšanja izbora robe i konkurencije (znači otpor mogu davati samo monopolisti). A građanima ostaje da koriste "daljinski i promene kanal koji ne žele gledati".

Aleksandar

pre 11 godina

za (dzonikg, 13. februar 2013 09:00)

Da te uputim:
Od Horgoša do Grdeličke klisure imaš u oba smera autoput u punom profilu (jedino ima dva km oko Novog Sada - krivina kod Pivare koji nisu bili urađeni kada sam poslednji put išao).

A kvalitet i stanje je druga priča.