misa
pre 11 godina
pa normalno da je nelegalno,ko da je premijer legalan!
Ponedeljak, 11.02.2013.
08:54
Profesor Fakulteta za napredne međunarodne studije Univerziteta "Džon Hopkins" Dejvid Kenin rekao je za "Politiku" da je Kosovo ilegalno oduzeto Srbiji.
Izvor: Beta
pre 11 godina
pa normalno da je nelegalno,ko da je premijer legalan!
pre 11 godina
@nole
Zato sto rusi nisu ni dosli do nas, niti su nas oslobodili. Hrvatski partizani jesu. U 2WW smo imali vise antifasista nego vi koji se dicite time. Danas vam cetnici slobodno hodaju po parlamentu, a vojvoda je 'president'.
Uh, zaboravih da su cetnici bi dobri, a svi ostali losi.
Nikad pameti necete doci, zato ste izgubili sve pozicije u HR, cijelo Kosovo, Crnu Goru. Vojvodina i Sandjak su pitanje vremena (to vam ne zelim, ali tako ce biti).
Ali zato ce vam 'prestolnica' imati 80% cjelokupog stanovnista. Privrede i poljuptivrde necete ni imati vise. Svi ce vam prodavati sve (a otpade prije svega). I opet ce te trubiti sulude izjave, biti najveci demagozi i sve druge optuzivati.
pre 11 godina
Slažem se da se Srbiji vrati Kosovo, ali i Mađarskoj Vojvodina. Pošteno?
pre 11 godina
Za Božidara: ako “imaš previše godina”, zašto ne priznaš čitateljima što se dešavalo 90-e i 91-e? Nikome nije pala dlaka sa glave u Puli? Kod mene u Rijeci su Srbi dobijali otkaze u ta doba. To svi znamo, samo se mnogi prave kao da ne znaju. Čak i “Lukas” to tvrdi u komentarima! Kako li je tek bilo u istočnijim gradovima diljem SR Hrvatske? Zašto mažeš Srbima oči da ih se ne mrzi, kada je općepoznato da ih vi Hrvati niste mogli očima gledati u ono doba? Oni koji su ostali su morali ići u rat protiv svojih Srba, ili konvertirati. Ima pregršt takvih situacija, tako da me ne možeš opovrgnuti štovani Božidare. Ja kao Italijan (nemate pojma koliko nam ide na živce kada nas nazivate “Talijanima” - to je isto kao kada bi se vas nazivalo “Rvatima”), mogu biti neutralan i priznati što se zbivalo. Kako su samo tadašnji Srbi, a i muslimani strahovali od vaših stavova u ono vrijeme, nemaš pojma koliko mi je ljudi dolazilo u kuću sa strahom u očima, u glasu. Mnogi od njih su danas veći Hrvati od Hrvata, zato što moraju, neka ti je to jasno štovani Božidare. Pominješ Albance. Pa dobro, a znaš li zašto ih vi štujete? Zato što su vam pomogli u ratu. To isto važi za muslimane iz Bosne. Ako su Albanci imali pravo biti “na svome”, zašto onda Srbi nisu imali pravo biti u svojoj Lici, Kordunu, Baniji…? Dalje, srpska svetišta su već taknuta i to 2004-e godine kada je bila pomama na Kosovu,gdje su mladi albanci palili i rušili crkve i samostane. Imaš pravo na svoj stav, ali činjenice su činjenice.
pre 11 godina
Slazem se da je Kosovo nepravedno oduzeto od Srbije. Ali treba prihvatiti cinjenicu da su se nad nesrpskim zivljem decenijama izivljavali i vrsili zlocini. Paralelno tome, Ugarska nije vrsila zlocine nad svojim manjinskim stanovnistvom cak sto vise uvodjenje opismenjavanja Srba je pocelo na njenoj teritoriji (Matica srpska u Novome Sadu). Srbi su imali veca prava nego recimo Madjari danas u Vojvodini. Zato postavljam pitanje da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj ili je to bila volja tadasnjeg velikog brata Francuske i Zorza Klemansoa?
pre 11 godina
Onaj ko je kroz istoriju povecavao teritoriju u ratovima mora da prihvati da i njegova teritorija moze da bude izgubljena u ratu. Ne tako davno smo bili za Srpsku Krajinu, Istocnu Slavoniju i Zapadni Srem kao deo Velike Srbije, ali smo nespretnom igrom nasih vojskovodja postigli autogol. Pozdrav iz Kanade.
pre 11 godina
Kako ljazu, oni napadaju istoriju kako njima odgovara,Kosova je albansko zemlo etnicko albansko zemlo!
Mi Aljbanci smo mnogo propatili u zivotu, prvo su nas napali paramilitarci Aljeksandra Makedonskog koji nas je pokusal istrebiti, mnogi Aljbanci su pod prisilom stavljani na sljonove i isli da se bore u Indiju,za makedonske interese! Godine 1204. aljbanski narod je napadnut od Bjelorusa,citavi aljbanski gradovi: Atina,Podgorica i Sofija su spalljeni, zene su odvedene u logore sirom Bjelorusije,djeca su masovno pokatolicena!
U 14. vijek su nas bombardovali Farska Ostrvca, 2 milijarde aljbanskog naroda je pobijeno! Niko nije odgovarao za zljocin u Hag !!!
Na preljazu iz 15 u 16 vek pokusali su Argentina i Brazil da podijele Kosova i Aljbaniju, ali ne moze, spasla nas je bratska Litvanija!
I mi Aljbanci nemamo nikakvo pravo, ja ne smem da prodjem kroz Beograd sa zastavom Kosova, odma mene oce biju velikosrbi, a u Makedonija ja kad odem tamo ne smem da prodefilujem za zastavom UCK-OVK odma me zaustavi velikomakedonski miljicajac
SVETE POGLEDAJ STO NAM RADE VELIKOSRBI I VELIKOMAKEDONCI AGRESORI !!!
Kosoves!
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
(beli_, 11. februar 2013 09:59)
Ovo ovo i ovo! Ovo bi nas spaslo da je bilo pameti, ali jok. Busadžije i polusvet se sjatio da glumata žrtvu. "Da li" odvojeno! "Ne može", "ne mislim", "ne lupam", "ne idem" itd. odvojeno!
pre 11 godina
Legalnim ratom,a samo se SRBIMA sudi
pre 11 godina
"Kosovo ilegalno oduzeto
Srbiji"
Pa to i vrapci na grani znaju.
Da li imate nesto da nam kazete sto ne znamo ? Istinu vec svi znamo., agresija na jednu medjunatodno priznatu zemlju bez saglasnosti saveta bezbednosti UN-a, dakle protivpravno.
Otimacina dela teritorije posle agresije je posebna prica, ocekivana posledica, ali ne zadugo.
"sve ce se doznati"
pre 11 godina
No s**t, i sta imamo od te konstatacije? I dalje rade sta im je volja
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Da sam na tvom mestu Bozidare, ja bih se mnogo pokrio usima i ne bih se toliko pravio mutav i naivan. Koje "mjesto" u kome imate druge manjine? Ukucaj "Jasenovac" u guglu i prestani da lazes o tome da uopste imate manjine u Hrvatskoj jer ih nemate, jer ste nacisticka, najcistija etnicka (posle Grcke) drzava u Evropi, uvek bili i uvek cete biti. Ja pak imam pitanje za sve ljude ovde a to je:
- Zasto nismo dali Rusima 1945 da ugase Hrvatsku a celo stanovnistvo odvedu na Ural, kao Cecene sto su odveli i zasto jednostavno mi to nismo uradili vec ih zastitili?
pre 11 godina
@Valter
Ja sam Srbin iz Istre. Moja majka je dobila otkaz zato što je Srpkinja. Mom ocu nije zafalila vlas sa glave... ali je malo falilo da mu zafali cela glava. Pukom srećom i slučajnošću je izbegao linč uz napomenu da nije bio ni oficir ni politički angažovan . Danas živimo u Srbiji . Povratak nam je onemogućen jer papire ne možemo da dobijemo. Pozdrav tebi i svim ljudima dobre volje !
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
(Božidar, 11. februar 2013 13:04)
I dok ovo pises ti si na teritoriji Srbije a i ti si Srbin samo sto to neces da prihvatis i shvatis jer t papa kaze drugacije.Vi ste Srbi samo oni pokatoliceni i to je to..ne mozete pobeci od toga zato i mrzite sve sto je Srpsko i zato ste u svakom ratu gledali kako da nas istrebite..prvo sa Austrougarskom posle sa Nemackom, a pre dvadesetak gosina ste to pokusali sa NATO i Amerikom( sto mu dodje jedno te isto)...samo polako nicija nije gorela do zore pa nece ni ta Amerika biti vek i vekova..sve to sto ste posuli nasom krvlju vratice vam se.
Ali pre toga mi prvo trebamo da resimo problem u svom dvoristu sa ovim spijunima i ljudima sa zapada koji unistavaju ovu zemlju.
pre 11 godina
Legalno ratom.
pre 11 godina
Kosovo i Metohija nisu ilegalno oduzeti Srbiji, vec nasilno.
pre 11 godina
Da li Beograd ima ideju kako da, osim čizmom i kundakom, kontroliše vlast u pokrajini u kojoj 90 % stanovništva ne želi tu vlast?
Tito je to uvideo i dao kosovskim Albancima suštinsku autonomiju, koju je Sloba ukinuo, opet uveo kundak i čizmu, posle čega je odlazak Kosova bio neminovan.
pre 11 godina
Ima li neki profesor sa nekoga "uglednog" univerziteta koji ce tako nesto da kaze u UN ili U.S. Department of State,tamo gde treba?
Nemojte nas zamlacivati vise sa ovima sto su rekli za nasu stampu!
pre 11 godina
Božidare, nemoj se ni truditi. Nema smisla! Ko nije shvatio u poslednjih 30 godina neče ni sada zbog tvoga pisanja. Uostalom, još je radni dan, večina normalnih je i onako negdje na poslu a sa ovima "dežurnima" nemoj gubiti vrijeme!
pre 11 godina
Mace progledalo ili stisnulo petlju da keze nesto sto i vrapci znaju. Doskorasnji clan Firme koja je dala nemerljiv doprinos sadasnjem okupacionom statusu Kosova i Metohije nesto objasnjava...
pre 11 godina
@ Uvek i zauvek:
A sta ako umres pre tog dana (nadam se posle dugog i ispunjenog zivota)? U cemu je poenta onda?
pre 11 godina
Pravoslavni Hriscani nisu ni agresori, niti zele bilo kome zlo... Srbiji ne bi mogli nista ni hrvati i siptari, da nije bilo velikih sila! A to, sto su uradili, ubrzo ce shvatiti da je bila ogromna greska i promasaj. Sve sto je oteto, ili se pokusava oteti, biva prokleto i stize ga Boziji Sud!
pre 11 godina
Dobro. A ko ce i kada da da ga vrati Srbiji?
Branko (Teniser) iz Amerike
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Evo ja cu da ti odgovorim na to pitanje.
Srbija se vec dugo sukobljava samo sa 2 "projekta" - Velika Albanija i NDH. Ni sa cim drugim nemam problema, ali protiv ova 2 zla cu se boriti do zadnje kapi krvi, nevezano u kojoj formi neko pokusava da ih instalira.
Nemam problema sa Madjarima, Slovacima, Rumunima, Bugarima, Makedoncima, Crnogorcima... Ta teza da su Srbi u sukobu sa svima je najogavnija podmetacina upravo onih koji rade na instaliranju ova 2 projekta.
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
pre 11 godina
Uuuh koja li izjava i ogromna vest, ima sad da bude frke nezapamćene obama da da ostavku, kosovski parlament da povuče deklaraciju o samostalnosti, taci i vlada u azil ako ih neko primi, pantić kao koordinator ili kako god nabrzake preimenovanu izvršnu funkciju, more svet ima da se tresi
pre 11 godina
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
(Divos, 11. februar 2013 12:11)
Oprosti mi ako sam u krivu ali ti bi htio da je ona rekao da Srbi u Istri se progone, da ne mogu dobiti posao, da ih se zastrašuje, da ih se šikanira??
I vjerujem da bi ti onda bio sretan??
Kako ne možeš prihvatiti nešto civilizacijski da nitko ne mrzi Srbe, dobre susjede spremne za suživot, ljude koji su spremni zajednički graditi bolje sutra.
Previše godina imam da se ne sjećam što se sa tim Kosovom radilo 80-godina prošlog stoljeća kada su htjeli biti svoj na svome i kako su oni tada bili samo greška u šprebrojavanju krvnih zrnaca.
Što mislite zašto se Albanci ne šikaniraju u Hrvatskoj, Bosni ili u Genevi ( Ženeva u Švicarskoj )???
Zašto ne dozvoliti narodu da živi svoj život i biti dio toga a ako se slučajno taknu srpska pravoslavna svetišta prvi ću biti koju ću to osuditi kao i bilo kakvu drugu vrstu odmazde prema nadužnima.
Shvatite Kosovo je realnost, sada je na Srbima da ne upropaste samo svoju šansu da budu dio toga, da se izbore svojim povijesnim naslijeđem za prava koja im pripadaju. Nažalost dnevna politika koju vodu ratohuškači svakim danom tu šansu umanjuju nažalost.
pre 11 godina
@Valter
Наравно да јесу били фаворизовани и Бошњаци, и Албанци, у сваком погледу, помагали су их кад год су могли, па и у бројним погромима над Србима, и управо су САД пресудно утицале да зликовци ових народа буду амнестирани, и привремено добију улогу "вечите жртве".
Али, знаш шта, не иде увек по жељама овог главног пројектанта хаоса (рецимо пример Сирије), није ишло ни у БиХ. Главни циљ је ипак био, јединствена БиХ, али са што мањим процентом непожељног народа. Некако, није ишло баш по овој пројекцији, сама Српска није била по овим жељама (уосталом, то је у својој књизи и признао Ричард Холбрук).
Шта је, како ти кажеш, реалност? Шта је реалност на Косову и Метохији? Становници северног дела КиМ одбијају и сваку помисао да дођу под власт Приштине. И то је реалност, али нико не жели да вити ту реалност. И у ФБиХ све веће је непријатељство између Хрвата и Бошњака. Упире се и МЗ, и ЕУ, и САД да направе идилу између ова 2 народа (посебно у Мостару), али џаба. Све је већи анимозитет, и то је реалност. Све је јачи утицај исламских екстремиста, тзв вехабија, и у БиХ, и на КиМ. Ови људи доживљавају као непријатеље и своје комшије хришћане, и своје комшије умерене муслимане, али исто тако и понајвише, и као оличење зла своје, колико јучер менторе, САД. И то је реалност, коју нико не жели да види.
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
pre 11 godina
ALbanci su sticajem istorijskih prilika pod patronatom Velikog Brata, da bi Veliki Brat pokazao koliko može da bude milostiv prema Muslimanima, kada Muslimani poštuju Velikog Brata. Isto važi i za Bošnjake iz Bosne
pre 11 godina
То је ипак знана и необорива чињеница, у питању је отимачина дела територија Србија, који је поклоњена једној криминализованој скупини ниткова, који би требали у наредним деценијама радити у и нтересу и како им газда каже (САД). У питању је и преседан, и као и сви преседани, имаће у будућности и штетне последице (не само по земљу над којом је извршно ово насиље, Србију, него, и многе друге, итекако), али о том, потом.
Још нешто је рекао занимљиво овај лик, поменуо је Албанце и Бошњаке, 2 заједнице, које су под патронатом Америке више него друге због историјских и политичких разлога.
Историсјки разлози су из новије историје (једнима су дали на управу отети део Србије, другима помогали у реализацији бројних погрома, али су пресудно утицали и да им злочинци буду амнестирани, додељујући им улогу "вечите жртве"). Намећу се нека питања.
Да ли је ово тачно, и да ли су ово ставови дужносника САД? Да, јесу, једноставно тако фунционишу (било где у свету, Ирак, Либија, Сирија), одаберу подобне, а главни критеријум је, што рђавији, то подобнији.
Зашто, чиме су ови то завредели? Ничим, једноставно такав им је интерес. Ови очито "подобни" народи погодни су за пројектовани хаос, и за касније притиске и условљавања који ће радити. И стално ће их подсећати да су им ментори, да имају ово данас њиховом заслугом.
Да ли ће ови подобни увек то и остати? Наравно да неће, промениће се интереси, промениће се и правила игре, увек се временом промене. Једноставно, то тако иде.
pre 11 godina
Mi u Srbiji mozemo govoriti bilo sta.Nadati se o neko Srbskom Kosovu i tome slicno.Kosovo je na putu ostvarivanja samostalnosti i gotova stvar. Dali ce to potrajati(1) ili (20) god.to ima tek da se vidi.Imati u vidu da je teritorija prilicno kompaktna +90% kosovara(alb) i da se nad njim vrsila uzasna represia,za prilicno dugo.
Danas svi mediji su slobodni ili polu-slobodni i da isti rade za slobodno Kosovo.Citaj Vikopidiju drzava koje samosto nisu priznale Kosovo kao nezavisnu drzavu,poput:Egipat, Libija,Eritrea,Etiopija Mongolija Butan Nepal...Pa cak i mekoca Spanije, Slovacke,Grcke...
Izjava ovog Gospodina nije cista, bas koliko se kas u Srbiji tice.
A uostalom sta bi kad bih recimo Kosovo ostalo u sastavu Srbije?
Prognali Albance,poubijali ih ,terorisali ili kozda postavili ih za nase ambasadore po svetu?
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Zato sto su tu zavrnuli istinu. Da ti pojasnim: kao kada bi ti pitao sudiju da li je taj i taj smeo da te opsuje, a sudija ti odgovori da je psovka izrecena gramaticki pravilno. Dao ti je odgovor kojim nista nije rekao.
pre 11 godina
Ne znam ko je doticni profesor i koliki je njegov uticaj na americko javno mnenje, ali znam da u Americi na jednog takvog svakako dolaze bar devedeset i devet sa potpuno suprotnim stavom po istom pitanju. Sijaset stvari na Kosovu nisu bile legalne, da napomenem samo one mesarske hladnjace, kojima su se u Srbiju sa Kosova izvozila tela egzekutiranih Albanaca, koji nisu imali srecu da budu nasilno proterani u Albaniju i Makedoniju zivi; milosevicevsko-arkanovska Srbija ni izdaleka nije imala snage da resi kosovsko pitanje na bilo koji nacin a ponajmanje na onaj nasilan, te je iz nuzde pravila sve vece i nepodnosljivije probleme i naravno da je za to morao da se plati veoma skupi racun, kao mnogo koja druga zemlja koja je izgubila saveznike i zdravorazumski osecaj za meru. Kosovo je odvojeno od Srbije voljom velikih sila, bas kao sto je 1912 bilo prisajedinjeno Srbiji, naravno zbog njihovih interesa ali i poverenja u Srbiju, a svakako ne zbog nekakve apstraktne kategorije kao sto je pravo.
pre 11 godina
Svi znamo ko želi da vlada Kosovom...
pre 11 godina
Nema veze, uspravicemo se mi opet i zamislite šta, nećemo se svetiti.
Bitno je da znamo ko smo i šta želimo i da budemo strpljivi.
pre 11 godina
Ne nije ilegalno oduzeto , vi sve to legalno radite naravno kroz Vasu moc koju imate , bombarujete neduzan narod , stvorite bedu i vladate njime...Naravno da su i uz mene bar deset zemlje bile i vama bih ocepio deo vase amerike..Nadam se da ce se vremena promeniti a istina je to da nastavljate sa vasim planovima stvaranjem velike albanije na balkanu i ide vam od ruke ali po kojoj ceni u buducnosti...valjda ce vam se i vama ovako nesto obiti o glavi..
pre 11 godina
Poštovani Leks, nekada davno ili skoro, Vi ste izgubili ili Vam je uskraćena mogućnost da živite normalno. Ne samo što Vam je sve ravno do kosova, nego je i koso od ravnoga. Do tada, izvin'te na smetnji al' borićemo se vekovima protiv fažizma i za povratak otetih teritorija.
pre 11 godina
U Srbiji ima najvise strucnjaka za medjunarodno pravo na svetu.Sto ne izvozite pamet?
pre 11 godina
@Zhegra99...Voleo bih da mi objasnis, kako su to Srbi ilegalno dobili Kosovo? Pre hiljadu godina? Hajde, molim te...ili vi tek pocinjete da menjate istoriju, m? Uostalom, sve uzurpatorske vlasti su u istoriji menjale istoriju, tako da sada od nekih nebitnih tvorevina, imamo heroje i pravdu (SAD), a od drzava sa istorijskim znacenjem, ostalo je samo ime...da, i ugnjetavanje od ovih bez istorije! Sto se mene tice, Kosovo je SADA albansko. Sto se mojih potomaka tice, nase je! Mislite o tome...
pre 11 godina
@лекс
Нема проблема. Даћемо им и последње гаће са себе и колико сутра почиње "нормалан" живот. Него, можеш ли да ми даш твој стан, с обзиром да теби те материјалне глупости не требају да би живео "нормално"?
Једна територија, две, три територије, један стан, два стана, а шта да се ради... "Нормалан" живот је важан.
pre 11 godina
Da postoji neko "favorizovanje" Bosnjaka kako navodi tzv.profesor,Republike Srpske nebi nikada ni bilo vec bi BIH bila jedinstvena i jednom nogom vec u EU.Dozvolili smo svi zajedno na teritoriju bivse Juge da nas ovi izvana zavade i sada nam je dzaba plakat i kukat.Treba zivjeti jer zivot je prolazan.I zaboraviti neke snove o osveti,proterivanju razlicitih.....radim u Albaniji za jednu Nemacku kompaniju pa pratim stvari "sa terena".Mogu reci da je Kosovo sve dalje a ne sve blize da se "vrati" u Srbiju.Zato ponavljam,zivimo realno i iskoristimo taj nas zivot za sebe,obitelj,prijatelje.....samo nam je taj zivot jos koliko toliko nas.Pozdrav iz Istre gdje ni Srbi,ni Talijani,ni Albanci nemaju medju sobom,niti sa Hrvatima nikakvih problema.Samo u Puli zivi oko 33% stanovnika koji nisu Hrvati i nikome nija pala vlas sa glave.
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
pre 11 godina
Baš me interesuje koje to istorijske razloge SAD imaju na Balkanu, naročito na Kosovu, jer ako neko ima istorijske razloge, to je Srbija...
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
(Uvek i zauvek, 11. februar 2013 09:27)
A, sta kad (ako) vratimo “nase”? Hoce li ziveti i nesrpski narod ili ih mislis sve proterati ili pobiti. S obzirom da kazes samo:… “ziveo srpski narod”… Molim vas objavite mi komentar s obzirom da ste objavili i njegov.
pre 11 godina
Iako mi je jasno da ovakve izjave pojedinaca ne mogu mnogo da nam pomognu, nekako mi bude lakse kad cujem ovako nesto od ljudi sa zapada, cisto da me potsete da nisam ni lud ni glup kada mi sve ovo deluje logicno. Strpljenje je nase oruzje
pre 11 godina
kada je ovako nesto izjavljivao kostunica pravili su ga budalom. lepo je da se ovo cuje i od jednog amerikanca. sad je i jasno zasto ds nije podrzao ideju dss-a da se tuze zemlje koje priznaju kosovo. zato sto bi smo tu tuzbu i dobili
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
pises poluistine. taj sud je samo odgovorio na trapavo postavljeno pitanje tadicevog tima. oni nisu pitali dali kosovo ima pravo da se otcepi od srbije vec samo dali albanci imaju pravo da proglase nezavisnost. isto kao kad bi ti proglasio da si najpametniji na svetu sto ne mora da znaci da je to tako ali to pravo ti niko ne moze da uskrati.
pre 11 godina
Ovi bas uzivaju da talasaju!
pre 11 godina
@(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Da li uopšte znate o čemu se sud izjasnijo. Sud se uopšte nije izjašnjavao o stvari o kojoj je reč u članku. Tek toliko.
pre 11 godina
Lepo je cuti svacije misljenje, ali eto, od devedestih i Milosevicevog RTS nisam video ovako manipulisanje marginalnim izjavama za formiranje javnog mnjenja.
Gde vam je "notability test"?
pre 11 godina
Pravedno ili nepravedno oduzeto?
Da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj? Da li je Istra pravedno oduzeta Italiji? Da ne spominjemo ogromne delove Nemacke koji su oduzeti posle Drugog svetskog rata. Pa premestanje Poljske na zapad da bi SSSR ekspandirao. Tu bi se moglo redati niz primera koji su mozda i nepravedniji.
pre 11 godina
Баш ме занима који су то "дубоки историјски" разлози у корену става САД према Албанцима, Бошњацима. Проливање крви у оба светска рата у заједничкој борби против истог непријатеља? Могао је цењени професор да наведе бар неки од тих историјских разлога ако већ није навео политичке. Да нама овде бар наша историја буде јаснија ако је садашњост већ таква каква је...
pre 11 godina
U I. i II. s.r. su imali sa Srbima duboke odnose i svirali su sasvim drugačije nego danas. Ispada da su njima "prijatelji" samo oni od kojih mogu izvući neku korist.
Mene fasciniraju ti njihovi stučnjaci koji ne mogu da provale da ovakvim ponašanjem Amerikanci sami sebi prave dugoročno štetu iako kratkoročno možda imaju korist od politike terorisanja Srba. Izgubili su jednog starog prijatelja u JI Evropi a dobili su nove, koji medjutim vide kakvi su Amerikanci i nikada im neće biti iskreni saveznici. Albanci i Muslimani su strateški nebitan faktor i više će verovati Turskoj i muslimanskim zemljama nego njima.
Druga greška Amerikanaca je podrivanje medjunarodnog prava od koga bi upravo oni mogli da imaju najviše koristi. Sada su dobrim delom izbili taj instrument sebi iz ruku jer niko više ne veruje u medjunarodno pravo kada ima ovako gadne izuzetke kao Kosovo.
Amerikanci su sebe praktično istisnuli odavde i dali dodatni materijal onima kojima je Amerike preko glave a takvim ima podosta u svetu.
pre 11 godina
Kosovo je oduzeto: ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno...??? Cinjenica je da je oduzeto i da ga vise nema na karti Srbije.
pre 11 godina
Druze uvek zgodno precutite drugi deo misljenja Medjunarodnog Suda,a to je da deklaracija nije ilegalna zato sto "institucije" koje su donele deklaraciju nisu bile nadlezne da je donesu, a to sto Taci zmija i siptari na sav glas ponavljaju "nije nelegalno nije nelegalno" - nadaju se da ce milion puta ponovljena floskula postati istina. Pozdrav, patriJota.
pre 11 godina
Srbija je ilegalno dobila Kosovo i isto tako ilegalno izgubila Kosovo ( ratom).Sad ostaje da se vidi ko ce da izdrzi vise.
pre 11 godina
zubar@ zasto pises neistine??? Pobogu zasto. Svako dobro zna sta je odlucio sud a sud je samo odlucio strogo na pitanje i nista drugo a pitanje je glupo postavila vlada Srbije i sud je to iskoristio....naime sud je samo rekao da Albanci na Kosovu imaju pravo proglasiti da su nezavisni, kao sta ja mogu (ako sam budala) proglasiti svoju ulicu nezavisnom, ali da to ne znaci da je ta nezavisnot u skladu sa medjunarodnim pravom ili ne...sud se nije upustao u tu odluku jer mu je to omogucila Srbija....da bi pitanje glasilo iz dva dela npr: Da li je proglasenje nezavisnosti od strane Kosovskih Albanaca u skladu sa medjunarodnim pravom? Ako jeste, dali je ta nezavisnost sustinski u skladu sa medjunarodnim pravom? Onda bi mozda dobili pravi odgovor, ovako nikad necemo saznati...
pre 11 godina
vauuuuu. licno dzon hopkins
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
pre 11 godina
Pa naravno da je sve bilo protivno međunarodnom pravu i to svi znaju.
U ostalom tako su stradali Koreja, Vijetnam, Irak, Avganistan, podeliše i Sudan, Libija, evo polako i Sirija.
U međunarodnim odnosima postoje samo dve opcije funkcionisanja, a to su sila i novac i kroz njih jedino nešto može da se ostvari. Sve ostalo su samo teorije.
pre 11 godina
Zzzzzz...
pre 11 godina
Аман доста више са тим Косовом, хоћу бре да живим нормално!
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
pre 11 godina
Нажалост односи САД са Албанцима, Хрватима и Муслиманима јесу дубоки. Заједно су умешани у ратне злочине и сада себе ради штите злочинце. Тако нестају докази у Хагу о вађењу бубрега, Насер није крив за неколико хиљада убијених цивила око Сребренице, нико у Хрватској није крив за протеривање цивила док су Американци давали ваздушну подршку итд.
pre 11 godina
Sve je to lepo sto kaze ovaj gospodin ali uh ..Medjunarodni Sud Pravde je rekao da je sve bilo OK sto se tice nezavisnosti Kosova. To sto se vama ne svidja ta presuda to je vas problem, izjave ovakvih likova mozete da kacite macki u rep, Sud je rekao svoje!!!
pre 11 godina
U redu ali otkud duboki odnosi s Bosnjacima??..taj njihov odnos je valjda poceo tek 90-ih.
pre 11 godina
To svaka pristojna osoba zna.Na tacni poklonjena teritorija,u Evropi u 21 veku!Nema sličnog slučaja u bližoj istoriji.Valjda se klatno okrene jednom.
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
pre 11 godina
Na kraju mandata ove vlade Srbija i Kosovo nece vise imati nikakve medjusobne nesuglasice. Za to ce se pobrinuti Ivica, Toma i Aleksandar
pre 11 godina
Opet neki novi penzionisani trabant CIA- otkriva toplu vodu.Sto neprocita izjavu uvazenog mu zemljaka Dr.pr.Herr Henri Kisinger koji je jos 93- u sred Beca arhiv tv-A1- ispljuvao evropu da je neprimerenim priznanjem bosne za drzavu prekoracila sve norme i dodala ulje na ratni pozar,ukratko im je porucio da ako nedaju srbima da zive u hrvatskoj onda ih nemogu na silu terati da zive u bosni i da srbi imaju pravo da se pripoje srbiji,A ZA KOSMET im je porucio da paze sta rade i da niko nesme i nemoze zabraniti kosmetskim srbima da ostanu i zive u srbiji i da samo srbi mogu dozvoliti eventualno razgranicenje sa albancima,TO je brate covek ponovio i pre dve godine tako da otkrivanje tople vode ovog istrosenog CIA-trabanta izgleda izlisno.Znaci imamo 93- i 20 - godina kasnije sve govori da ce rasplet za 10-godina izgledati kako je jos tada uvazeni Herr Henri Kisinger nagovestio.Bilo bi zanimljivo da nasi mediji zatraze iz arhiva tv-A1 taj snimak da i narod ovde konacno vidi pravu istinu.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Tuzno je SPINOVATI! Prouci malo informacije na datu temu pa se ponovo javi... :(
P.s. Da ti malo pomognem... Procitaj na koje se pitanje izjasnjavao MSP, kakvo 'snagu' ima njegovo izdvojeno misljenje, a zatim razmisli za sta sluze i za sta se koriste takve poluinformacije i fabrikati.
pre 11 godina
Jos da se taj za nesto pita...
pre 11 godina
Americko pravo i pravda pocivaju na pljackanje ubistva okupacija radi pljackanja prirodnih bogastva, uvek su trazili nekog ko im odgovara da naprave problem onda ih naoruzavaju i to dobro naplate onda im pomognu da okupiraju tu teritoriju i to bogato naplate i naivni kazi da je |Amerika demokratska e za mene nije
pre 11 godina
Нажалост односи САД са Албанцима, Хрватима и Муслиманима јесу дубоки. Заједно су умешани у ратне злочине и сада себе ради штите злочинце. Тако нестају докази у Хагу о вађењу бубрега, Насер није крив за неколико хиљада убијених цивила око Сребренице, нико у Хрватској није крив за протеривање цивила док су Американци давали ваздушну подршку итд.
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
pre 11 godina
Pa naravno da je sve bilo protivno međunarodnom pravu i to svi znaju.
U ostalom tako su stradali Koreja, Vijetnam, Irak, Avganistan, podeliše i Sudan, Libija, evo polako i Sirija.
U međunarodnim odnosima postoje samo dve opcije funkcionisanja, a to su sila i novac i kroz njih jedino nešto može da se ostvari. Sve ostalo su samo teorije.
pre 11 godina
To svaka pristojna osoba zna.Na tacni poklonjena teritorija,u Evropi u 21 veku!Nema sličnog slučaja u bližoj istoriji.Valjda se klatno okrene jednom.
pre 11 godina
Opet neki novi penzionisani trabant CIA- otkriva toplu vodu.Sto neprocita izjavu uvazenog mu zemljaka Dr.pr.Herr Henri Kisinger koji je jos 93- u sred Beca arhiv tv-A1- ispljuvao evropu da je neprimerenim priznanjem bosne za drzavu prekoracila sve norme i dodala ulje na ratni pozar,ukratko im je porucio da ako nedaju srbima da zive u hrvatskoj onda ih nemogu na silu terati da zive u bosni i da srbi imaju pravo da se pripoje srbiji,A ZA KOSMET im je porucio da paze sta rade i da niko nesme i nemoze zabraniti kosmetskim srbima da ostanu i zive u srbiji i da samo srbi mogu dozvoliti eventualno razgranicenje sa albancima,TO je brate covek ponovio i pre dve godine tako da otkrivanje tople vode ovog istrosenog CIA-trabanta izgleda izlisno.Znaci imamo 93- i 20 - godina kasnije sve govori da ce rasplet za 10-godina izgledati kako je jos tada uvazeni Herr Henri Kisinger nagovestio.Bilo bi zanimljivo da nasi mediji zatraze iz arhiva tv-A1 taj snimak da i narod ovde konacno vidi pravu istinu.
pre 11 godina
U redu ali otkud duboki odnosi s Bosnjacima??..taj njihov odnos je valjda poceo tek 90-ih.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Tuzno je SPINOVATI! Prouci malo informacije na datu temu pa se ponovo javi... :(
P.s. Da ti malo pomognem... Procitaj na koje se pitanje izjasnjavao MSP, kakvo 'snagu' ima njegovo izdvojeno misljenje, a zatim razmisli za sta sluze i za sta se koriste takve poluinformacije i fabrikati.
pre 11 godina
U I. i II. s.r. su imali sa Srbima duboke odnose i svirali su sasvim drugačije nego danas. Ispada da su njima "prijatelji" samo oni od kojih mogu izvući neku korist.
Mene fasciniraju ti njihovi stučnjaci koji ne mogu da provale da ovakvim ponašanjem Amerikanci sami sebi prave dugoročno štetu iako kratkoročno možda imaju korist od politike terorisanja Srba. Izgubili su jednog starog prijatelja u JI Evropi a dobili su nove, koji medjutim vide kakvi su Amerikanci i nikada im neće biti iskreni saveznici. Albanci i Muslimani su strateški nebitan faktor i više će verovati Turskoj i muslimanskim zemljama nego njima.
Druga greška Amerikanaca je podrivanje medjunarodnog prava od koga bi upravo oni mogli da imaju najviše koristi. Sada su dobrim delom izbili taj instrument sebi iz ruku jer niko više ne veruje u medjunarodno pravo kada ima ovako gadne izuzetke kao Kosovo.
Amerikanci su sebe praktično istisnuli odavde i dali dodatni materijal onima kojima je Amerike preko glave a takvim ima podosta u svetu.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
pises poluistine. taj sud je samo odgovorio na trapavo postavljeno pitanje tadicevog tima. oni nisu pitali dali kosovo ima pravo da se otcepi od srbije vec samo dali albanci imaju pravo da proglase nezavisnost. isto kao kad bi ti proglasio da si najpametniji na svetu sto ne mora da znaci da je to tako ali to pravo ti niko ne moze da uskrati.
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Evo ja cu da ti odgovorim na to pitanje.
Srbija se vec dugo sukobljava samo sa 2 "projekta" - Velika Albanija i NDH. Ni sa cim drugim nemam problema, ali protiv ova 2 zla cu se boriti do zadnje kapi krvi, nevezano u kojoj formi neko pokusava da ih instalira.
Nemam problema sa Madjarima, Slovacima, Rumunima, Bugarima, Makedoncima, Crnogorcima... Ta teza da su Srbi u sukobu sa svima je najogavnija podmetacina upravo onih koji rade na instaliranju ova 2 projekta.
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
pre 11 godina
Баш ме занима који су то "дубоки историјски" разлози у корену става САД према Албанцима, Бошњацима. Проливање крви у оба светска рата у заједничкој борби против истог непријатеља? Могао је цењени професор да наведе бар неки од тих историјских разлога ако већ није навео политичке. Да нама овде бар наша историја буде јаснија ако је садашњост већ таква каква је...
pre 11 godina
Americko pravo i pravda pocivaju na pljackanje ubistva okupacija radi pljackanja prirodnih bogastva, uvek su trazili nekog ko im odgovara da naprave problem onda ih naoruzavaju i to dobro naplate onda im pomognu da okupiraju tu teritoriju i to bogato naplate i naivni kazi da je |Amerika demokratska e za mene nije
pre 11 godina
Jos da se taj za nesto pita...
pre 11 godina
Iako mi je jasno da ovakve izjave pojedinaca ne mogu mnogo da nam pomognu, nekako mi bude lakse kad cujem ovako nesto od ljudi sa zapada, cisto da me potsete da nisam ni lud ni glup kada mi sve ovo deluje logicno. Strpljenje je nase oruzje
pre 11 godina
Druze uvek zgodno precutite drugi deo misljenja Medjunarodnog Suda,a to je da deklaracija nije ilegalna zato sto "institucije" koje su donele deklaraciju nisu bile nadlezne da je donesu, a to sto Taci zmija i siptari na sav glas ponavljaju "nije nelegalno nije nelegalno" - nadaju se da ce milion puta ponovljena floskula postati istina. Pozdrav, patriJota.
pre 11 godina
@Zhegra99...Voleo bih da mi objasnis, kako su to Srbi ilegalno dobili Kosovo? Pre hiljadu godina? Hajde, molim te...ili vi tek pocinjete da menjate istoriju, m? Uostalom, sve uzurpatorske vlasti su u istoriji menjale istoriju, tako da sada od nekih nebitnih tvorevina, imamo heroje i pravdu (SAD), a od drzava sa istorijskim znacenjem, ostalo je samo ime...da, i ugnjetavanje od ovih bez istorije! Sto se mene tice, Kosovo je SADA albansko. Sto se mojih potomaka tice, nase je! Mislite o tome...
pre 11 godina
Zzzzzz...
pre 11 godina
@Valter
Наравно да јесу били фаворизовани и Бошњаци, и Албанци, у сваком погледу, помагали су их кад год су могли, па и у бројним погромима над Србима, и управо су САД пресудно утицале да зликовци ових народа буду амнестирани, и привремено добију улогу "вечите жртве".
Али, знаш шта, не иде увек по жељама овог главног пројектанта хаоса (рецимо пример Сирије), није ишло ни у БиХ. Главни циљ је ипак био, јединствена БиХ, али са што мањим процентом непожељног народа. Некако, није ишло баш по овој пројекцији, сама Српска није била по овим жељама (уосталом, то је у својој књизи и признао Ричард Холбрук).
Шта је, како ти кажеш, реалност? Шта је реалност на Косову и Метохији? Становници северног дела КиМ одбијају и сваку помисао да дођу под власт Приштине. И то је реалност, али нико не жели да вити ту реалност. И у ФБиХ све веће је непријатељство између Хрвата и Бошњака. Упире се и МЗ, и ЕУ, и САД да направе идилу између ова 2 народа (посебно у Мостару), али џаба. Све је већи анимозитет, и то је реалност. Све је јачи утицај исламских екстремиста, тзв вехабија, и у БиХ, и на КиМ. Ови људи доживљавају као непријатеље и своје комшије хришћане, и своје комшије умерене муслимане, али исто тако и понајвише, и као оличење зла своје, колико јучер менторе, САД. И то је реалност, коју нико не жели да види.
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
pre 11 godina
ALbanci su sticajem istorijskih prilika pod patronatom Velikog Brata, da bi Veliki Brat pokazao koliko može da bude milostiv prema Muslimanima, kada Muslimani poštuju Velikog Brata. Isto važi i za Bošnjake iz Bosne
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Zato sto su tu zavrnuli istinu. Da ti pojasnim: kao kada bi ti pitao sudiju da li je taj i taj smeo da te opsuje, a sudija ti odgovori da je psovka izrecena gramaticki pravilno. Dao ti je odgovor kojim nista nije rekao.
pre 11 godina
Baš me interesuje koje to istorijske razloge SAD imaju na Balkanu, naročito na Kosovu, jer ako neko ima istorijske razloge, to je Srbija...
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
(Uvek i zauvek, 11. februar 2013 09:27)
A, sta kad (ako) vratimo “nase”? Hoce li ziveti i nesrpski narod ili ih mislis sve proterati ili pobiti. S obzirom da kazes samo:… “ziveo srpski narod”… Molim vas objavite mi komentar s obzirom da ste objavili i njegov.
pre 11 godina
Nema veze, uspravicemo se mi opet i zamislite šta, nećemo se svetiti.
Bitno je da znamo ko smo i šta želimo i da budemo strpljivi.
pre 11 godina
zubar@ zasto pises neistine??? Pobogu zasto. Svako dobro zna sta je odlucio sud a sud je samo odlucio strogo na pitanje i nista drugo a pitanje je glupo postavila vlada Srbije i sud je to iskoristio....naime sud je samo rekao da Albanci na Kosovu imaju pravo proglasiti da su nezavisni, kao sta ja mogu (ako sam budala) proglasiti svoju ulicu nezavisnom, ali da to ne znaci da je ta nezavisnot u skladu sa medjunarodnim pravom ili ne...sud se nije upustao u tu odluku jer mu je to omogucila Srbija....da bi pitanje glasilo iz dva dela npr: Da li je proglasenje nezavisnosti od strane Kosovskih Albanaca u skladu sa medjunarodnim pravom? Ako jeste, dali je ta nezavisnost sustinski u skladu sa medjunarodnim pravom? Onda bi mozda dobili pravi odgovor, ovako nikad necemo saznati...
pre 11 godina
@лекс
Нема проблема. Даћемо им и последње гаће са себе и колико сутра почиње "нормалан" живот. Него, можеш ли да ми даш твој стан, с обзиром да теби те материјалне глупости не требају да би живео "нормално"?
Једна територија, две, три територије, један стан, два стана, а шта да се ради... "Нормалан" живот је важан.
pre 11 godina
kada je ovako nesto izjavljivao kostunica pravili su ga budalom. lepo je da se ovo cuje i od jednog amerikanca. sad je i jasno zasto ds nije podrzao ideju dss-a da se tuze zemlje koje priznaju kosovo. zato sto bi smo tu tuzbu i dobili
pre 11 godina
@(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Da li uopšte znate o čemu se sud izjasnijo. Sud se uopšte nije izjašnjavao o stvari o kojoj je reč u članku. Tek toliko.
pre 11 godina
Аман доста више са тим Косовом, хоћу бре да живим нормално!
pre 11 godina
Poštovani Leks, nekada davno ili skoro, Vi ste izgubili ili Vam je uskraćena mogućnost da živite normalno. Ne samo što Vam je sve ravno do kosova, nego je i koso od ravnoga. Do tada, izvin'te na smetnji al' borićemo se vekovima protiv fažizma i za povratak otetih teritorija.
pre 11 godina
Svi znamo ko želi da vlada Kosovom...
pre 11 godina
Ne znam ko je doticni profesor i koliki je njegov uticaj na americko javno mnenje, ali znam da u Americi na jednog takvog svakako dolaze bar devedeset i devet sa potpuno suprotnim stavom po istom pitanju. Sijaset stvari na Kosovu nisu bile legalne, da napomenem samo one mesarske hladnjace, kojima su se u Srbiju sa Kosova izvozila tela egzekutiranih Albanaca, koji nisu imali srecu da budu nasilno proterani u Albaniju i Makedoniju zivi; milosevicevsko-arkanovska Srbija ni izdaleka nije imala snage da resi kosovsko pitanje na bilo koji nacin a ponajmanje na onaj nasilan, te je iz nuzde pravila sve vece i nepodnosljivije probleme i naravno da je za to morao da se plati veoma skupi racun, kao mnogo koja druga zemlja koja je izgubila saveznike i zdravorazumski osecaj za meru. Kosovo je odvojeno od Srbije voljom velikih sila, bas kao sto je 1912 bilo prisajedinjeno Srbiji, naravno zbog njihovih interesa ali i poverenja u Srbiju, a svakako ne zbog nekakve apstraktne kategorije kao sto je pravo.
pre 11 godina
"Kosovo ilegalno oduzeto
Srbiji"
Pa to i vrapci na grani znaju.
Da li imate nesto da nam kazete sto ne znamo ? Istinu vec svi znamo., agresija na jednu medjunatodno priznatu zemlju bez saglasnosti saveta bezbednosti UN-a, dakle protivpravno.
Otimacina dela teritorije posle agresije je posebna prica, ocekivana posledica, ali ne zadugo.
"sve ce se doznati"
pre 11 godina
Pravedno ili nepravedno oduzeto?
Da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj? Da li je Istra pravedno oduzeta Italiji? Da ne spominjemo ogromne delove Nemacke koji su oduzeti posle Drugog svetskog rata. Pa premestanje Poljske na zapad da bi SSSR ekspandirao. Tu bi se moglo redati niz primera koji su mozda i nepravedniji.
pre 11 godina
Ne nije ilegalno oduzeto , vi sve to legalno radite naravno kroz Vasu moc koju imate , bombarujete neduzan narod , stvorite bedu i vladate njime...Naravno da su i uz mene bar deset zemlje bile i vama bih ocepio deo vase amerike..Nadam se da ce se vremena promeniti a istina je to da nastavljate sa vasim planovima stvaranjem velike albanije na balkanu i ide vam od ruke ali po kojoj ceni u buducnosti...valjda ce vam se i vama ovako nesto obiti o glavi..
pre 11 godina
То је ипак знана и необорива чињеница, у питању је отимачина дела територија Србија, који је поклоњена једној криминализованој скупини ниткова, који би требали у наредним деценијама радити у и нтересу и како им газда каже (САД). У питању је и преседан, и као и сви преседани, имаће у будућности и штетне последице (не само по земљу над којом је извршно ово насиље, Србију, него, и многе друге, итекако), али о том, потом.
Још нешто је рекао занимљиво овај лик, поменуо је Албанце и Бошњаке, 2 заједнице, које су под патронатом Америке више него друге због историјских и политичких разлога.
Историсјки разлози су из новије историје (једнима су дали на управу отети део Србије, другима помогали у реализацији бројних погрома, али су пресудно утицали и да им злочинци буду амнестирани, додељујући им улогу "вечите жртве"). Намећу се нека питања.
Да ли је ово тачно, и да ли су ово ставови дужносника САД? Да, јесу, једноставно тако фунционишу (било где у свету, Ирак, Либија, Сирија), одаберу подобне, а главни критеријум је, што рђавији, то подобнији.
Зашто, чиме су ови то завредели? Ничим, једноставно такав им је интерес. Ови очито "подобни" народи погодни су за пројектовани хаос, и за касније притиске и условљавања који ће радити. И стално ће их подсећати да су им ментори, да имају ово данас њиховом заслугом.
Да ли ће ови подобни увек то и остати? Наравно да неће, промениће се интереси, промениће се и правила игре, увек се временом промене. Једноставно, то тако иде.
pre 11 godina
Srbija je ilegalno dobila Kosovo i isto tako ilegalno izgubila Kosovo ( ratom).Sad ostaje da se vidi ko ce da izdrzi vise.
pre 11 godina
U Srbiji ima najvise strucnjaka za medjunarodno pravo na svetu.Sto ne izvozite pamet?
pre 11 godina
Kosovo je oduzeto: ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno...??? Cinjenica je da je oduzeto i da ga vise nema na karti Srbije.
pre 11 godina
Slazem se da je Kosovo nepravedno oduzeto od Srbije. Ali treba prihvatiti cinjenicu da su se nad nesrpskim zivljem decenijama izivljavali i vrsili zlocini. Paralelno tome, Ugarska nije vrsila zlocine nad svojim manjinskim stanovnistvom cak sto vise uvodjenje opismenjavanja Srba je pocelo na njenoj teritoriji (Matica srpska u Novome Sadu). Srbi su imali veca prava nego recimo Madjari danas u Vojvodini. Zato postavljam pitanje da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj ili je to bila volja tadasnjeg velikog brata Francuske i Zorza Klemansoa?
pre 11 godina
Na kraju mandata ove vlade Srbija i Kosovo nece vise imati nikakve medjusobne nesuglasice. Za to ce se pobrinuti Ivica, Toma i Aleksandar
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
pre 11 godina
Pravoslavni Hriscani nisu ni agresori, niti zele bilo kome zlo... Srbiji ne bi mogli nista ni hrvati i siptari, da nije bilo velikih sila! A to, sto su uradili, ubrzo ce shvatiti da je bila ogromna greska i promasaj. Sve sto je oteto, ili se pokusava oteti, biva prokleto i stize ga Boziji Sud!
pre 11 godina
Slažem se da se Srbiji vrati Kosovo, ali i Mađarskoj Vojvodina. Pošteno?
pre 11 godina
vauuuuu. licno dzon hopkins
pre 11 godina
Da postoji neko "favorizovanje" Bosnjaka kako navodi tzv.profesor,Republike Srpske nebi nikada ni bilo vec bi BIH bila jedinstvena i jednom nogom vec u EU.Dozvolili smo svi zajedno na teritoriju bivse Juge da nas ovi izvana zavade i sada nam je dzaba plakat i kukat.Treba zivjeti jer zivot je prolazan.I zaboraviti neke snove o osveti,proterivanju razlicitih.....radim u Albaniji za jednu Nemacku kompaniju pa pratim stvari "sa terena".Mogu reci da je Kosovo sve dalje a ne sve blize da se "vrati" u Srbiju.Zato ponavljam,zivimo realno i iskoristimo taj nas zivot za sebe,obitelj,prijatelje.....samo nam je taj zivot jos koliko toliko nas.Pozdrav iz Istre gdje ni Srbi,ni Talijani,ni Albanci nemaju medju sobom,niti sa Hrvatima nikakvih problema.Samo u Puli zivi oko 33% stanovnika koji nisu Hrvati i nikome nija pala vlas sa glave.
pre 11 godina
@Valter
Ja sam Srbin iz Istre. Moja majka je dobila otkaz zato što je Srpkinja. Mom ocu nije zafalila vlas sa glave... ali je malo falilo da mu zafali cela glava. Pukom srećom i slučajnošću je izbegao linč uz napomenu da nije bio ni oficir ni politički angažovan . Danas živimo u Srbiji . Povratak nam je onemogućen jer papire ne možemo da dobijemo. Pozdrav tebi i svim ljudima dobre volje !
pre 11 godina
Mi u Srbiji mozemo govoriti bilo sta.Nadati se o neko Srbskom Kosovu i tome slicno.Kosovo je na putu ostvarivanja samostalnosti i gotova stvar. Dali ce to potrajati(1) ili (20) god.to ima tek da se vidi.Imati u vidu da je teritorija prilicno kompaktna +90% kosovara(alb) i da se nad njim vrsila uzasna represia,za prilicno dugo.
Danas svi mediji su slobodni ili polu-slobodni i da isti rade za slobodno Kosovo.Citaj Vikopidiju drzava koje samosto nisu priznale Kosovo kao nezavisnu drzavu,poput:Egipat, Libija,Eritrea,Etiopija Mongolija Butan Nepal...Pa cak i mekoca Spanije, Slovacke,Grcke...
Izjava ovog Gospodina nije cista, bas koliko se kas u Srbiji tice.
A uostalom sta bi kad bih recimo Kosovo ostalo u sastavu Srbije?
Prognali Albance,poubijali ih ,terorisali ili kozda postavili ih za nase ambasadore po svetu?
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
pre 11 godina
Ima li neki profesor sa nekoga "uglednog" univerziteta koji ce tako nesto da kaze u UN ili U.S. Department of State,tamo gde treba?
Nemojte nas zamlacivati vise sa ovima sto su rekli za nasu stampu!
pre 11 godina
Lepo je cuti svacije misljenje, ali eto, od devedestih i Milosevicevog RTS nisam video ovako manipulisanje marginalnim izjavama za formiranje javnog mnjenja.
Gde vam je "notability test"?
pre 11 godina
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
(Divos, 11. februar 2013 12:11)
Oprosti mi ako sam u krivu ali ti bi htio da je ona rekao da Srbi u Istri se progone, da ne mogu dobiti posao, da ih se zastrašuje, da ih se šikanira??
I vjerujem da bi ti onda bio sretan??
Kako ne možeš prihvatiti nešto civilizacijski da nitko ne mrzi Srbe, dobre susjede spremne za suživot, ljude koji su spremni zajednički graditi bolje sutra.
Previše godina imam da se ne sjećam što se sa tim Kosovom radilo 80-godina prošlog stoljeća kada su htjeli biti svoj na svome i kako su oni tada bili samo greška u šprebrojavanju krvnih zrnaca.
Što mislite zašto se Albanci ne šikaniraju u Hrvatskoj, Bosni ili u Genevi ( Ženeva u Švicarskoj )???
Zašto ne dozvoliti narodu da živi svoj život i biti dio toga a ako se slučajno taknu srpska pravoslavna svetišta prvi ću biti koju ću to osuditi kao i bilo kakvu drugu vrstu odmazde prema nadužnima.
Shvatite Kosovo je realnost, sada je na Srbima da ne upropaste samo svoju šansu da budu dio toga, da se izbore svojim povijesnim naslijeđem za prava koja im pripadaju. Nažalost dnevna politika koju vodu ratohuškači svakim danom tu šansu umanjuju nažalost.
pre 11 godina
No s**t, i sta imamo od te konstatacije? I dalje rade sta im je volja
pre 11 godina
Za Božidara: ako “imaš previše godina”, zašto ne priznaš čitateljima što se dešavalo 90-e i 91-e? Nikome nije pala dlaka sa glave u Puli? Kod mene u Rijeci su Srbi dobijali otkaze u ta doba. To svi znamo, samo se mnogi prave kao da ne znaju. Čak i “Lukas” to tvrdi u komentarima! Kako li je tek bilo u istočnijim gradovima diljem SR Hrvatske? Zašto mažeš Srbima oči da ih se ne mrzi, kada je općepoznato da ih vi Hrvati niste mogli očima gledati u ono doba? Oni koji su ostali su morali ići u rat protiv svojih Srba, ili konvertirati. Ima pregršt takvih situacija, tako da me ne možeš opovrgnuti štovani Božidare. Ja kao Italijan (nemate pojma koliko nam ide na živce kada nas nazivate “Talijanima” - to je isto kao kada bi se vas nazivalo “Rvatima”), mogu biti neutralan i priznati što se zbivalo. Kako su samo tadašnji Srbi, a i muslimani strahovali od vaših stavova u ono vrijeme, nemaš pojma koliko mi je ljudi dolazilo u kuću sa strahom u očima, u glasu. Mnogi od njih su danas veći Hrvati od Hrvata, zato što moraju, neka ti je to jasno štovani Božidare. Pominješ Albance. Pa dobro, a znaš li zašto ih vi štujete? Zato što su vam pomogli u ratu. To isto važi za muslimane iz Bosne. Ako su Albanci imali pravo biti “na svome”, zašto onda Srbi nisu imali pravo biti u svojoj Lici, Kordunu, Baniji…? Dalje, srpska svetišta su već taknuta i to 2004-e godine kada je bila pomama na Kosovu,gdje su mladi albanci palili i rušili crkve i samostane. Imaš pravo na svoj stav, ali činjenice su činjenice.
pre 11 godina
Ovi bas uzivaju da talasaju!
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Da sam na tvom mestu Bozidare, ja bih se mnogo pokrio usima i ne bih se toliko pravio mutav i naivan. Koje "mjesto" u kome imate druge manjine? Ukucaj "Jasenovac" u guglu i prestani da lazes o tome da uopste imate manjine u Hrvatskoj jer ih nemate, jer ste nacisticka, najcistija etnicka (posle Grcke) drzava u Evropi, uvek bili i uvek cete biti. Ja pak imam pitanje za sve ljude ovde a to je:
- Zasto nismo dali Rusima 1945 da ugase Hrvatsku a celo stanovnistvo odvedu na Ural, kao Cecene sto su odveli i zasto jednostavno mi to nismo uradili vec ih zastitili?
pre 11 godina
Sve je to lepo sto kaze ovaj gospodin ali uh ..Medjunarodni Sud Pravde je rekao da je sve bilo OK sto se tice nezavisnosti Kosova. To sto se vama ne svidja ta presuda to je vas problem, izjave ovakvih likova mozete da kacite macki u rep, Sud je rekao svoje!!!
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
(Božidar, 11. februar 2013 13:04)
I dok ovo pises ti si na teritoriji Srbije a i ti si Srbin samo sto to neces da prihvatis i shvatis jer t papa kaze drugacije.Vi ste Srbi samo oni pokatoliceni i to je to..ne mozete pobeci od toga zato i mrzite sve sto je Srpsko i zato ste u svakom ratu gledali kako da nas istrebite..prvo sa Austrougarskom posle sa Nemackom, a pre dvadesetak gosina ste to pokusali sa NATO i Amerikom( sto mu dodje jedno te isto)...samo polako nicija nije gorela do zore pa nece ni ta Amerika biti vek i vekova..sve to sto ste posuli nasom krvlju vratice vam se.
Ali pre toga mi prvo trebamo da resimo problem u svom dvoristu sa ovim spijunima i ljudima sa zapada koji unistavaju ovu zemlju.
pre 11 godina
Da li Beograd ima ideju kako da, osim čizmom i kundakom, kontroliše vlast u pokrajini u kojoj 90 % stanovništva ne želi tu vlast?
Tito je to uvideo i dao kosovskim Albancima suštinsku autonomiju, koju je Sloba ukinuo, opet uveo kundak i čizmu, posle čega je odlazak Kosova bio neminovan.
pre 11 godina
Kosovo i Metohija nisu ilegalno oduzeti Srbiji, vec nasilno.
pre 11 godina
Uuuh koja li izjava i ogromna vest, ima sad da bude frke nezapamćene obama da da ostavku, kosovski parlament da povuče deklaraciju o samostalnosti, taci i vlada u azil ako ih neko primi, pantić kao koordinator ili kako god nabrzake preimenovanu izvršnu funkciju, more svet ima da se tresi
pre 11 godina
Mace progledalo ili stisnulo petlju da keze nesto sto i vrapci znaju. Doskorasnji clan Firme koja je dala nemerljiv doprinos sadasnjem okupacionom statusu Kosova i Metohije nesto objasnjava...
pre 11 godina
Dobro. A ko ce i kada da da ga vrati Srbiji?
Branko (Teniser) iz Amerike
pre 11 godina
Kako ljazu, oni napadaju istoriju kako njima odgovara,Kosova je albansko zemlo etnicko albansko zemlo!
Mi Aljbanci smo mnogo propatili u zivotu, prvo su nas napali paramilitarci Aljeksandra Makedonskog koji nas je pokusal istrebiti, mnogi Aljbanci su pod prisilom stavljani na sljonove i isli da se bore u Indiju,za makedonske interese! Godine 1204. aljbanski narod je napadnut od Bjelorusa,citavi aljbanski gradovi: Atina,Podgorica i Sofija su spalljeni, zene su odvedene u logore sirom Bjelorusije,djeca su masovno pokatolicena!
U 14. vijek su nas bombardovali Farska Ostrvca, 2 milijarde aljbanskog naroda je pobijeno! Niko nije odgovarao za zljocin u Hag !!!
Na preljazu iz 15 u 16 vek pokusali su Argentina i Brazil da podijele Kosova i Aljbaniju, ali ne moze, spasla nas je bratska Litvanija!
I mi Aljbanci nemamo nikakvo pravo, ja ne smem da prodjem kroz Beograd sa zastavom Kosova, odma mene oce biju velikosrbi, a u Makedonija ja kad odem tamo ne smem da prodefilujem za zastavom UCK-OVK odma me zaustavi velikomakedonski miljicajac
SVETE POGLEDAJ STO NAM RADE VELIKOSRBI I VELIKOMAKEDONCI AGRESORI !!!
Kosoves!
pre 11 godina
Onaj ko je kroz istoriju povecavao teritoriju u ratovima mora da prihvati da i njegova teritorija moze da bude izgubljena u ratu. Ne tako davno smo bili za Srpsku Krajinu, Istocnu Slavoniju i Zapadni Srem kao deo Velike Srbije, ali smo nespretnom igrom nasih vojskovodja postigli autogol. Pozdrav iz Kanade.
pre 11 godina
Božidare, nemoj se ni truditi. Nema smisla! Ko nije shvatio u poslednjih 30 godina neče ni sada zbog tvoga pisanja. Uostalom, još je radni dan, večina normalnih je i onako negdje na poslu a sa ovima "dežurnima" nemoj gubiti vrijeme!
pre 11 godina
Legalno ratom.
pre 11 godina
Legalnim ratom,a samo se SRBIMA sudi
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
(beli_, 11. februar 2013 09:59)
Ovo ovo i ovo! Ovo bi nas spaslo da je bilo pameti, ali jok. Busadžije i polusvet se sjatio da glumata žrtvu. "Da li" odvojeno! "Ne može", "ne mislim", "ne lupam", "ne idem" itd. odvojeno!
pre 11 godina
@ Uvek i zauvek:
A sta ako umres pre tog dana (nadam se posle dugog i ispunjenog zivota)? U cemu je poenta onda?
pre 11 godina
@nole
Zato sto rusi nisu ni dosli do nas, niti su nas oslobodili. Hrvatski partizani jesu. U 2WW smo imali vise antifasista nego vi koji se dicite time. Danas vam cetnici slobodno hodaju po parlamentu, a vojvoda je 'president'.
Uh, zaboravih da su cetnici bi dobri, a svi ostali losi.
Nikad pameti necete doci, zato ste izgubili sve pozicije u HR, cijelo Kosovo, Crnu Goru. Vojvodina i Sandjak su pitanje vremena (to vam ne zelim, ali tako ce biti).
Ali zato ce vam 'prestolnica' imati 80% cjelokupog stanovnista. Privrede i poljuptivrde necete ni imati vise. Svi ce vam prodavati sve (a otpade prije svega). I opet ce te trubiti sulude izjave, biti najveci demagozi i sve druge optuzivati.
pre 11 godina
pa normalno da je nelegalno,ko da je premijer legalan!
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
pre 11 godina
Аман доста више са тим Косовом, хоћу бре да живим нормално!
pre 11 godina
Srbija je ilegalno dobila Kosovo i isto tako ilegalno izgubila Kosovo ( ratom).Sad ostaje da se vidi ko ce da izdrzi vise.
pre 11 godina
sve moze da oprostimo a decu, veru i našu zemlju nikad! čekamo i čekaće mo priliku da vratimo naše, ni manje ni više! ,, Zivim za taj dan'' Kosovo je srbija, ziveo srpski narod, zivela srbija!!!
(Uvek i zauvek, 11. februar 2013 09:27)
A, sta kad (ako) vratimo “nase”? Hoce li ziveti i nesrpski narod ili ih mislis sve proterati ili pobiti. S obzirom da kazes samo:… “ziveo srpski narod”… Molim vas objavite mi komentar s obzirom da ste objavili i njegov.
pre 11 godina
Sve je to lepo sto kaze ovaj gospodin ali uh ..Medjunarodni Sud Pravde je rekao da je sve bilo OK sto se tice nezavisnosti Kosova. To sto se vama ne svidja ta presuda to je vas problem, izjave ovakvih likova mozete da kacite macki u rep, Sud je rekao svoje!!!
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
pre 11 godina
Kosovo je oduzeto: ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno, ilegalno-legalno...??? Cinjenica je da je oduzeto i da ga vise nema na karti Srbije.
pre 11 godina
Нажалост односи САД са Албанцима, Хрватима и Муслиманима јесу дубоки. Заједно су умешани у ратне злочине и сада себе ради штите злочинце. Тако нестају докази у Хагу о вађењу бубрега, Насер није крив за неколико хиљада убијених цивила око Сребренице, нико у Хрватској није крив за протеривање цивила док су Американци давали ваздушну подршку итд.
pre 11 godina
Pravedno ili nepravedno oduzeto?
Da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj? Da li je Istra pravedno oduzeta Italiji? Da ne spominjemo ogromne delove Nemacke koji su oduzeti posle Drugog svetskog rata. Pa premestanje Poljske na zapad da bi SSSR ekspandirao. Tu bi se moglo redati niz primera koji su mozda i nepravedniji.
pre 11 godina
Mi u Srbiji mozemo govoriti bilo sta.Nadati se o neko Srbskom Kosovu i tome slicno.Kosovo je na putu ostvarivanja samostalnosti i gotova stvar. Dali ce to potrajati(1) ili (20) god.to ima tek da se vidi.Imati u vidu da je teritorija prilicno kompaktna +90% kosovara(alb) i da se nad njim vrsila uzasna represia,za prilicno dugo.
Danas svi mediji su slobodni ili polu-slobodni i da isti rade za slobodno Kosovo.Citaj Vikopidiju drzava koje samosto nisu priznale Kosovo kao nezavisnu drzavu,poput:Egipat, Libija,Eritrea,Etiopija Mongolija Butan Nepal...Pa cak i mekoca Spanije, Slovacke,Grcke...
Izjava ovog Gospodina nije cista, bas koliko se kas u Srbiji tice.
A uostalom sta bi kad bih recimo Kosovo ostalo u sastavu Srbije?
Prognali Albance,poubijali ih ,terorisali ili kozda postavili ih za nase ambasadore po svetu?
pre 11 godina
Da postoji neko "favorizovanje" Bosnjaka kako navodi tzv.profesor,Republike Srpske nebi nikada ni bilo vec bi BIH bila jedinstvena i jednom nogom vec u EU.Dozvolili smo svi zajedno na teritoriju bivse Juge da nas ovi izvana zavade i sada nam je dzaba plakat i kukat.Treba zivjeti jer zivot je prolazan.I zaboraviti neke snove o osveti,proterivanju razlicitih.....radim u Albaniji za jednu Nemacku kompaniju pa pratim stvari "sa terena".Mogu reci da je Kosovo sve dalje a ne sve blize da se "vrati" u Srbiju.Zato ponavljam,zivimo realno i iskoristimo taj nas zivot za sebe,obitelj,prijatelje.....samo nam je taj zivot jos koliko toliko nas.Pozdrav iz Istre gdje ni Srbi,ni Talijani,ni Albanci nemaju medju sobom,niti sa Hrvatima nikakvih problema.Samo u Puli zivi oko 33% stanovnika koji nisu Hrvati i nikome nija pala vlas sa glave.
pre 11 godina
U Srbiji ima najvise strucnjaka za medjunarodno pravo na svetu.Sto ne izvozite pamet?
pre 11 godina
Ne znam ko je doticni profesor i koliki je njegov uticaj na americko javno mnenje, ali znam da u Americi na jednog takvog svakako dolaze bar devedeset i devet sa potpuno suprotnim stavom po istom pitanju. Sijaset stvari na Kosovu nisu bile legalne, da napomenem samo one mesarske hladnjace, kojima su se u Srbiju sa Kosova izvozila tela egzekutiranih Albanaca, koji nisu imali srecu da budu nasilno proterani u Albaniju i Makedoniju zivi; milosevicevsko-arkanovska Srbija ni izdaleka nije imala snage da resi kosovsko pitanje na bilo koji nacin a ponajmanje na onaj nasilan, te je iz nuzde pravila sve vece i nepodnosljivije probleme i naravno da je za to morao da se plati veoma skupi racun, kao mnogo koja druga zemlja koja je izgubila saveznike i zdravorazumski osecaj za meru. Kosovo je odvojeno od Srbije voljom velikih sila, bas kao sto je 1912 bilo prisajedinjeno Srbiji, naravno zbog njihovih interesa ali i poverenja u Srbiju, a svakako ne zbog nekakve apstraktne kategorije kao sto je pravo.
pre 11 godina
To svaka pristojna osoba zna.Na tacni poklonjena teritorija,u Evropi u 21 veku!Nema sličnog slučaja u bližoj istoriji.Valjda se klatno okrene jednom.
pre 11 godina
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
(Divos, 11. februar 2013 12:11)
Oprosti mi ako sam u krivu ali ti bi htio da je ona rekao da Srbi u Istri se progone, da ne mogu dobiti posao, da ih se zastrašuje, da ih se šikanira??
I vjerujem da bi ti onda bio sretan??
Kako ne možeš prihvatiti nešto civilizacijski da nitko ne mrzi Srbe, dobre susjede spremne za suživot, ljude koji su spremni zajednički graditi bolje sutra.
Previše godina imam da se ne sjećam što se sa tim Kosovom radilo 80-godina prošlog stoljeća kada su htjeli biti svoj na svome i kako su oni tada bili samo greška u šprebrojavanju krvnih zrnaca.
Što mislite zašto se Albanci ne šikaniraju u Hrvatskoj, Bosni ili u Genevi ( Ženeva u Švicarskoj )???
Zašto ne dozvoliti narodu da živi svoj život i biti dio toga a ako se slučajno taknu srpska pravoslavna svetišta prvi ću biti koju ću to osuditi kao i bilo kakvu drugu vrstu odmazde prema nadužnima.
Shvatite Kosovo je realnost, sada je na Srbima da ne upropaste samo svoju šansu da budu dio toga, da se izbore svojim povijesnim naslijeđem za prava koja im pripadaju. Nažalost dnevna politika koju vodu ratohuškači svakim danom tu šansu umanjuju nažalost.
pre 11 godina
Lepo je cuti svacije misljenje, ali eto, od devedestih i Milosevicevog RTS nisam video ovako manipulisanje marginalnim izjavama za formiranje javnog mnjenja.
Gde vam je "notability test"?
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
pre 11 godina
Pa naravno da je sve bilo protivno međunarodnom pravu i to svi znaju.
U ostalom tako su stradali Koreja, Vijetnam, Irak, Avganistan, podeliše i Sudan, Libija, evo polako i Sirija.
U međunarodnim odnosima postoje samo dve opcije funkcionisanja, a to su sila i novac i kroz njih jedino nešto može da se ostvari. Sve ostalo su samo teorije.
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Evo ja cu da ti odgovorim na to pitanje.
Srbija se vec dugo sukobljava samo sa 2 "projekta" - Velika Albanija i NDH. Ni sa cim drugim nemam problema, ali protiv ova 2 zla cu se boriti do zadnje kapi krvi, nevezano u kojoj formi neko pokusava da ih instalira.
Nemam problema sa Madjarima, Slovacima, Rumunima, Bugarima, Makedoncima, Crnogorcima... Ta teza da su Srbi u sukobu sa svima je najogavnija podmetacina upravo onih koji rade na instaliranju ova 2 projekta.
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
pre 11 godina
Zzzzzz...
pre 11 godina
Slažem se da se Srbiji vrati Kosovo, ali i Mađarskoj Vojvodina. Pošteno?
pre 11 godina
Pravoslavni Hriscani nisu ni agresori, niti zele bilo kome zlo... Srbiji ne bi mogli nista ni hrvati i siptari, da nije bilo velikih sila! A to, sto su uradili, ubrzo ce shvatiti da je bila ogromna greska i promasaj. Sve sto je oteto, ili se pokusava oteti, biva prokleto i stize ga Boziji Sud!
pre 11 godina
Božidare, nemoj se ni truditi. Nema smisla! Ko nije shvatio u poslednjih 30 godina neče ni sada zbog tvoga pisanja. Uostalom, još je radni dan, večina normalnih je i onako negdje na poslu a sa ovima "dežurnima" nemoj gubiti vrijeme!
pre 11 godina
Opet neki novi penzionisani trabant CIA- otkriva toplu vodu.Sto neprocita izjavu uvazenog mu zemljaka Dr.pr.Herr Henri Kisinger koji je jos 93- u sred Beca arhiv tv-A1- ispljuvao evropu da je neprimerenim priznanjem bosne za drzavu prekoracila sve norme i dodala ulje na ratni pozar,ukratko im je porucio da ako nedaju srbima da zive u hrvatskoj onda ih nemogu na silu terati da zive u bosni i da srbi imaju pravo da se pripoje srbiji,A ZA KOSMET im je porucio da paze sta rade i da niko nesme i nemoze zabraniti kosmetskim srbima da ostanu i zive u srbiji i da samo srbi mogu dozvoliti eventualno razgranicenje sa albancima,TO je brate covek ponovio i pre dve godine tako da otkrivanje tople vode ovog istrosenog CIA-trabanta izgleda izlisno.Znaci imamo 93- i 20 - godina kasnije sve govori da ce rasplet za 10-godina izgledati kako je jos tada uvazeni Herr Henri Kisinger nagovestio.Bilo bi zanimljivo da nasi mediji zatraze iz arhiva tv-A1 taj snimak da i narod ovde konacno vidi pravu istinu.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Tuzno je SPINOVATI! Prouci malo informacije na datu temu pa se ponovo javi... :(
P.s. Da ti malo pomognem... Procitaj na koje se pitanje izjasnjavao MSP, kakvo 'snagu' ima njegovo izdvojeno misljenje, a zatim razmisli za sta sluze i za sta se koriste takve poluinformacije i fabrikati.
pre 11 godina
@Zhegra99...Voleo bih da mi objasnis, kako su to Srbi ilegalno dobili Kosovo? Pre hiljadu godina? Hajde, molim te...ili vi tek pocinjete da menjate istoriju, m? Uostalom, sve uzurpatorske vlasti su u istoriji menjale istoriju, tako da sada od nekih nebitnih tvorevina, imamo heroje i pravdu (SAD), a od drzava sa istorijskim znacenjem, ostalo je samo ime...da, i ugnjetavanje od ovih bez istorije! Sto se mene tice, Kosovo je SADA albansko. Sto se mojih potomaka tice, nase je! Mislite o tome...
pre 11 godina
Druze uvek zgodno precutite drugi deo misljenja Medjunarodnog Suda,a to je da deklaracija nije ilegalna zato sto "institucije" koje su donele deklaraciju nisu bile nadlezne da je donesu, a to sto Taci zmija i siptari na sav glas ponavljaju "nije nelegalno nije nelegalno" - nadaju se da ce milion puta ponovljena floskula postati istina. Pozdrav, patriJota.
pre 11 godina
kada je ovako nesto izjavljivao kostunica pravili su ga budalom. lepo je da se ovo cuje i od jednog amerikanca. sad je i jasno zasto ds nije podrzao ideju dss-a da se tuze zemlje koje priznaju kosovo. zato sto bi smo tu tuzbu i dobili
pre 11 godina
Nema veze, uspravicemo se mi opet i zamislite šta, nećemo se svetiti.
Bitno je da znamo ko smo i šta želimo i da budemo strpljivi.
pre 11 godina
U I. i II. s.r. su imali sa Srbima duboke odnose i svirali su sasvim drugačije nego danas. Ispada da su njima "prijatelji" samo oni od kojih mogu izvući neku korist.
Mene fasciniraju ti njihovi stučnjaci koji ne mogu da provale da ovakvim ponašanjem Amerikanci sami sebi prave dugoročno štetu iako kratkoročno možda imaju korist od politike terorisanja Srba. Izgubili su jednog starog prijatelja u JI Evropi a dobili su nove, koji medjutim vide kakvi su Amerikanci i nikada im neće biti iskreni saveznici. Albanci i Muslimani su strateški nebitan faktor i više će verovati Turskoj i muslimanskim zemljama nego njima.
Druga greška Amerikanaca je podrivanje medjunarodnog prava od koga bi upravo oni mogli da imaju najviše koristi. Sada su dobrim delom izbili taj instrument sebi iz ruku jer niko više ne veruje u medjunarodno pravo kada ima ovako gadne izuzetke kao Kosovo.
Amerikanci su sebe praktično istisnuli odavde i dali dodatni materijal onima kojima je Amerike preko glave a takvim ima podosta u svetu.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
pises poluistine. taj sud je samo odgovorio na trapavo postavljeno pitanje tadicevog tima. oni nisu pitali dali kosovo ima pravo da se otcepi od srbije vec samo dali albanci imaju pravo da proglase nezavisnost. isto kao kad bi ti proglasio da si najpametniji na svetu sto ne mora da znaci da je to tako ali to pravo ti niko ne moze da uskrati.
pre 11 godina
Sve u redu, ali sta cemo sa odlukom Medjunarodnog Suda Pravde! Taj sud se izjasnio po tuzbi Republike Srbije i odlucio je da nicega nepravednog nije bilo! E sada vi cete reci da je ta nepravedna odluka, da je sud politicki motivisan itd. (a sudovi u Srbiji jesu pravedni)! Pa i tuzite pred tim sudom i ne priznate odluke... :-)))) !.
(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Zato sto su tu zavrnuli istinu. Da ti pojasnim: kao kada bi ti pitao sudiju da li je taj i taj smeo da te opsuje, a sudija ti odgovori da je psovka izrecena gramaticki pravilno. Dao ti je odgovor kojim nista nije rekao.
pre 11 godina
Baš me interesuje koje to istorijske razloge SAD imaju na Balkanu, naročito na Kosovu, jer ako neko ima istorijske razloge, to je Srbija...
pre 11 godina
Ne nije ilegalno oduzeto , vi sve to legalno radite naravno kroz Vasu moc koju imate , bombarujete neduzan narod , stvorite bedu i vladate njime...Naravno da su i uz mene bar deset zemlje bile i vama bih ocepio deo vase amerike..Nadam se da ce se vremena promeniti a istina je to da nastavljate sa vasim planovima stvaranjem velike albanije na balkanu i ide vam od ruke ali po kojoj ceni u buducnosti...valjda ce vam se i vama ovako nesto obiti o glavi..
pre 11 godina
ALbanci su sticajem istorijskih prilika pod patronatom Velikog Brata, da bi Veliki Brat pokazao koliko može da bude milostiv prema Muslimanima, kada Muslimani poštuju Velikog Brata. Isto važi i za Bošnjake iz Bosne
pre 11 godina
Ne, nemamo problema sa svima, ali imamo problem sa Velikom Albanijom i sa NDH u raznim pojavnim oblicima. I ponosan sam sto pripadam narodu koji s bori protiv ta 2 zla koja su UVEK bila na pogresnoj strani istorije.
(Lazarenko, 11. februar 2013 12:38)
Hvala ti na odgovoru ali današnja Hrvatska nije izrasla na NDH temeljima nego na Avnojskoj Hrvatskoj.
Slijedeči je problem što ne govoriš i o drugoj strani medalje, o viziji stvaranja Velike Srbije.
Problem je u tome što Hrvatska nikada nije ratovala niti posezala za teritorijom Srbije a za vas se to nebi moglo reči.
Evo ovo ja zovem uljudnom razmjenom mišljenja bez vrijeđanja.
(Božidar, 11. februar 2013 13:04)
I dok ovo pises ti si na teritoriji Srbije a i ti si Srbin samo sto to neces da prihvatis i shvatis jer t papa kaze drugacije.Vi ste Srbi samo oni pokatoliceni i to je to..ne mozete pobeci od toga zato i mrzite sve sto je Srpsko i zato ste u svakom ratu gledali kako da nas istrebite..prvo sa Austrougarskom posle sa Nemackom, a pre dvadesetak gosina ste to pokusali sa NATO i Amerikom( sto mu dodje jedno te isto)...samo polako nicija nije gorela do zore pa nece ni ta Amerika biti vek i vekova..sve to sto ste posuli nasom krvlju vratice vam se.
Ali pre toga mi prvo trebamo da resimo problem u svom dvoristu sa ovim spijunima i ljudima sa zapada koji unistavaju ovu zemlju.
pre 11 godina
Poštovani Leks, nekada davno ili skoro, Vi ste izgubili ili Vam je uskraćena mogućnost da živite normalno. Ne samo što Vam je sve ravno do kosova, nego je i koso od ravnoga. Do tada, izvin'te na smetnji al' borićemo se vekovima protiv fažizma i za povratak otetih teritorija.
pre 11 godina
Imam samo jedno pitanje koje me neprestano muči i tišti: recite mi sa kojim narodom sa područja bivše Jugoslavije u zadnjih 20 godina se niste sukobili? Recite mi samo jedan narod koji vam odgovara?
Zašto kod mene u mojem mjestu u suživotu žive i Bosanci i Srbi i Albanci i Slovenci te nikada ih niti jedan Hrvat nije prozivao zbog pripradnosti drugome narodu ili vjeri, niti ijedan od tih naroda se sukobljavao međusobno a blizu mi je i Bosna i Slovenija a ne tako daleko Republika Srpska ( mada pojma nemam što je to )
Gdje ste se vi izgubili?
(Božidar, 11. februar 2013 11:32)
Da sam na tvom mestu Bozidare, ja bih se mnogo pokrio usima i ne bih se toliko pravio mutav i naivan. Koje "mjesto" u kome imate druge manjine? Ukucaj "Jasenovac" u guglu i prestani da lazes o tome da uopste imate manjine u Hrvatskoj jer ih nemate, jer ste nacisticka, najcistija etnicka (posle Grcke) drzava u Evropi, uvek bili i uvek cete biti. Ja pak imam pitanje za sve ljude ovde a to je:
- Zasto nismo dali Rusima 1945 da ugase Hrvatsku a celo stanovnistvo odvedu na Ural, kao Cecene sto su odveli i zasto jednostavno mi to nismo uradili vec ih zastitili?
pre 11 godina
То је ипак знана и необорива чињеница, у питању је отимачина дела територија Србија, који је поклоњена једној криминализованој скупини ниткова, који би требали у наредним деценијама радити у и нтересу и како им газда каже (САД). У питању је и преседан, и као и сви преседани, имаће у будућности и штетне последице (не само по земљу над којом је извршно ово насиље, Србију, него, и многе друге, итекако), али о том, потом.
Још нешто је рекао занимљиво овај лик, поменуо је Албанце и Бошњаке, 2 заједнице, које су под патронатом Америке више него друге због историјских и политичких разлога.
Историсјки разлози су из новије историје (једнима су дали на управу отети део Србије, другима помогали у реализацији бројних погрома, али су пресудно утицали и да им злочинци буду амнестирани, додељујући им улогу "вечите жртве"). Намећу се нека питања.
Да ли је ово тачно, и да ли су ово ставови дужносника САД? Да, јесу, једноставно тако фунционишу (било где у свету, Ирак, Либија, Сирија), одаберу подобне, а главни критеријум је, што рђавији, то подобнији.
Зашто, чиме су ови то завредели? Ничим, једноставно такав им је интерес. Ови очито "подобни" народи погодни су за пројектовани хаос, и за касније притиске и условљавања који ће радити. И стално ће их подсећати да су им ментори, да имају ово данас њиховом заслугом.
Да ли ће ови подобни увек то и остати? Наравно да неће, промениће се интереси, промениће се и правила игре, увек се временом промене. Једноставно, то тако иде.
pre 11 godina
Da li Beograd ima ideju kako da, osim čizmom i kundakom, kontroliše vlast u pokrajini u kojoj 90 % stanovništva ne želi tu vlast?
Tito je to uvideo i dao kosovskim Albancima suštinsku autonomiju, koju je Sloba ukinuo, opet uveo kundak i čizmu, posle čega je odlazak Kosova bio neminovan.
pre 11 godina
Americko pravo i pravda pocivaju na pljackanje ubistva okupacija radi pljackanja prirodnih bogastva, uvek su trazili nekog ko im odgovara da naprave problem onda ih naoruzavaju i to dobro naplate onda im pomognu da okupiraju tu teritoriju i to bogato naplate i naivni kazi da je |Amerika demokratska e za mene nije
pre 11 godina
Iako mi je jasno da ovakve izjave pojedinaca ne mogu mnogo da nam pomognu, nekako mi bude lakse kad cujem ovako nesto od ljudi sa zapada, cisto da me potsete da nisam ni lud ni glup kada mi sve ovo deluje logicno. Strpljenje je nase oruzje
pre 11 godina
zubar@ zasto pises neistine??? Pobogu zasto. Svako dobro zna sta je odlucio sud a sud je samo odlucio strogo na pitanje i nista drugo a pitanje je glupo postavila vlada Srbije i sud je to iskoristio....naime sud je samo rekao da Albanci na Kosovu imaju pravo proglasiti da su nezavisni, kao sta ja mogu (ako sam budala) proglasiti svoju ulicu nezavisnom, ali da to ne znaci da je ta nezavisnot u skladu sa medjunarodnim pravom ili ne...sud se nije upustao u tu odluku jer mu je to omogucila Srbija....da bi pitanje glasilo iz dva dela npr: Da li je proglasenje nezavisnosti od strane Kosovskih Albanaca u skladu sa medjunarodnim pravom? Ako jeste, dali je ta nezavisnost sustinski u skladu sa medjunarodnim pravom? Onda bi mozda dobili pravi odgovor, ovako nikad necemo saznati...
pre 11 godina
Kako ljazu, oni napadaju istoriju kako njima odgovara,Kosova je albansko zemlo etnicko albansko zemlo!
Mi Aljbanci smo mnogo propatili u zivotu, prvo su nas napali paramilitarci Aljeksandra Makedonskog koji nas je pokusal istrebiti, mnogi Aljbanci su pod prisilom stavljani na sljonove i isli da se bore u Indiju,za makedonske interese! Godine 1204. aljbanski narod je napadnut od Bjelorusa,citavi aljbanski gradovi: Atina,Podgorica i Sofija su spalljeni, zene su odvedene u logore sirom Bjelorusije,djeca su masovno pokatolicena!
U 14. vijek su nas bombardovali Farska Ostrvca, 2 milijarde aljbanskog naroda je pobijeno! Niko nije odgovarao za zljocin u Hag !!!
Na preljazu iz 15 u 16 vek pokusali su Argentina i Brazil da podijele Kosova i Aljbaniju, ali ne moze, spasla nas je bratska Litvanija!
I mi Aljbanci nemamo nikakvo pravo, ja ne smem da prodjem kroz Beograd sa zastavom Kosova, odma mene oce biju velikosrbi, a u Makedonija ja kad odem tamo ne smem da prodefilujem za zastavom UCK-OVK odma me zaustavi velikomakedonski miljicajac
SVETE POGLEDAJ STO NAM RADE VELIKOSRBI I VELIKOMAKEDONCI AGRESORI !!!
Kosoves!
pre 11 godina
Na kraju mandata ove vlade Srbija i Kosovo nece vise imati nikakve medjusobne nesuglasice. Za to ce se pobrinuti Ivica, Toma i Aleksandar
pre 11 godina
Svi znamo ko želi da vlada Kosovom...
pre 11 godina
Slazem se da je Kosovo nepravedno oduzeto od Srbije. Ali treba prihvatiti cinjenicu da su se nad nesrpskim zivljem decenijama izivljavali i vrsili zlocini. Paralelno tome, Ugarska nije vrsila zlocine nad svojim manjinskim stanovnistvom cak sto vise uvodjenje opismenjavanja Srba je pocelo na njenoj teritoriji (Matica srpska u Novome Sadu). Srbi su imali veca prava nego recimo Madjari danas u Vojvodini. Zato postavljam pitanje da li je Vojvodina pravedno oduzeta Ugarskoj ili je to bila volja tadasnjeg velikog brata Francuske i Zorza Klemansoa?
pre 11 godina
@Valter
Наравно да јесу били фаворизовани и Бошњаци, и Албанци, у сваком погледу, помагали су их кад год су могли, па и у бројним погромима над Србима, и управо су САД пресудно утицале да зликовци ових народа буду амнестирани, и привремено добију улогу "вечите жртве".
Али, знаш шта, не иде увек по жељама овог главног пројектанта хаоса (рецимо пример Сирије), није ишло ни у БиХ. Главни циљ је ипак био, јединствена БиХ, али са што мањим процентом непожељног народа. Некако, није ишло баш по овој пројекцији, сама Српска није била по овим жељама (уосталом, то је у својој књизи и признао Ричард Холбрук).
Шта је, како ти кажеш, реалност? Шта је реалност на Косову и Метохији? Становници северног дела КиМ одбијају и сваку помисао да дођу под власт Приштине. И то је реалност, али нико не жели да вити ту реалност. И у ФБиХ све веће је непријатељство између Хрвата и Бошњака. Упире се и МЗ, и ЕУ, и САД да направе идилу између ова 2 народа (посебно у Мостару), али џаба. Све је већи анимозитет, и то је реалност. Све је јачи утицај исламских екстремиста, тзв вехабија, и у БиХ, и на КиМ. Ови људи доживљавају као непријатеље и своје комшије хришћане, и своје комшије умерене муслимане, али исто тако и понајвише, и као оличење зла своје, колико јучер менторе, САД. И то је реалност, коју нико не жели да види.
Реалност је на сваком делу овог простора другачија, има неке своје посебности (па и у Истри, коју си поменуо), зависи само коју реалност желимо да видимо.
pre 11 godina
"Kosovo ilegalno oduzeto
Srbiji"
Pa to i vrapci na grani znaju.
Da li imate nesto da nam kazete sto ne znamo ? Istinu vec svi znamo., agresija na jednu medjunatodno priznatu zemlju bez saglasnosti saveta bezbednosti UN-a, dakle protivpravno.
Otimacina dela teritorije posle agresije je posebna prica, ocekivana posledica, ali ne zadugo.
"sve ce se doznati"
pre 11 godina
Баш ме занима који су то "дубоки историјски" разлози у корену става САД према Албанцима, Бошњацима. Проливање крви у оба светска рата у заједничкој борби против истог непријатеља? Могао је цењени професор да наведе бар неки од тих историјских разлога ако већ није навео политичке. Да нама овде бар наша историја буде јаснија ако је садашњост већ таква каква је...
pre 11 godina
Uuuh koja li izjava i ogromna vest, ima sad da bude frke nezapamćene obama da da ostavku, kosovski parlament da povuče deklaraciju o samostalnosti, taci i vlada u azil ako ih neko primi, pantić kao koordinator ili kako god nabrzake preimenovanu izvršnu funkciju, more svet ima da se tresi
pre 11 godina
@ Uvek i zauvek:
A sta ako umres pre tog dana (nadam se posle dugog i ispunjenog zivota)? U cemu je poenta onda?
pre 11 godina
Onaj ko je kroz istoriju povecavao teritoriju u ratovima mora da prihvati da i njegova teritorija moze da bude izgubljena u ratu. Ne tako davno smo bili za Srpsku Krajinu, Istocnu Slavoniju i Zapadni Srem kao deo Velike Srbije, ali smo nespretnom igrom nasih vojskovodja postigli autogol. Pozdrav iz Kanade.
pre 11 godina
U redu ali otkud duboki odnosi s Bosnjacima??..taj njihov odnos je valjda poceo tek 90-ih.
pre 11 godina
@(zubar, 11. februar 2013 09:12)
Da li uopšte znate o čemu se sud izjasnijo. Sud se uopšte nije izjašnjavao o stvari o kojoj je reč u članku. Tek toliko.
pre 11 godina
@лекс
Нема проблема. Даћемо им и последње гаће са себе и колико сутра почиње "нормалан" живот. Него, можеш ли да ми даш твој стан, с обзиром да теби те материјалне глупости не требају да би живео "нормално"?
Једна територија, две, три територије, један стан, два стана, а шта да се ради... "Нормалан" живот је важан.
pre 11 godina
Kosovo i Metohija nisu ilegalno oduzeti Srbiji, vec nasilno.
pre 11 godina
Za Božidara: ako “imaš previše godina”, zašto ne priznaš čitateljima što se dešavalo 90-e i 91-e? Nikome nije pala dlaka sa glave u Puli? Kod mene u Rijeci su Srbi dobijali otkaze u ta doba. To svi znamo, samo se mnogi prave kao da ne znaju. Čak i “Lukas” to tvrdi u komentarima! Kako li je tek bilo u istočnijim gradovima diljem SR Hrvatske? Zašto mažeš Srbima oči da ih se ne mrzi, kada je općepoznato da ih vi Hrvati niste mogli očima gledati u ono doba? Oni koji su ostali su morali ići u rat protiv svojih Srba, ili konvertirati. Ima pregršt takvih situacija, tako da me ne možeš opovrgnuti štovani Božidare. Ja kao Italijan (nemate pojma koliko nam ide na živce kada nas nazivate “Talijanima” - to je isto kao kada bi se vas nazivalo “Rvatima”), mogu biti neutralan i priznati što se zbivalo. Kako su samo tadašnji Srbi, a i muslimani strahovali od vaših stavova u ono vrijeme, nemaš pojma koliko mi je ljudi dolazilo u kuću sa strahom u očima, u glasu. Mnogi od njih su danas veći Hrvati od Hrvata, zato što moraju, neka ti je to jasno štovani Božidare. Pominješ Albance. Pa dobro, a znaš li zašto ih vi štujete? Zato što su vam pomogli u ratu. To isto važi za muslimane iz Bosne. Ako su Albanci imali pravo biti “na svome”, zašto onda Srbi nisu imali pravo biti u svojoj Lici, Kordunu, Baniji…? Dalje, srpska svetišta su već taknuta i to 2004-e godine kada je bila pomama na Kosovu,gdje su mladi albanci palili i rušili crkve i samostane. Imaš pravo na svoj stav, ali činjenice su činjenice.
pre 11 godina
Dobro. A ko ce i kada da da ga vrati Srbiji?
Branko (Teniser) iz Amerike
pre 11 godina
vauuuuu. licno dzon hopkins
pre 11 godina
@Valter
Ja sam Srbin iz Istre. Moja majka je dobila otkaz zato što je Srpkinja. Mom ocu nije zafalila vlas sa glave... ali je malo falilo da mu zafali cela glava. Pukom srećom i slučajnošću je izbegao linč uz napomenu da nije bio ni oficir ni politički angažovan . Danas živimo u Srbiji . Povratak nam je onemogućen jer papire ne možemo da dobijemo. Pozdrav tebi i svim ljudima dobre volje !
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
pre 11 godina
Da je bilo vise pismenih i obrazovanih pa da se lobitalo, placali kongresmeni, advokati i pr menadzeri a manje ovih "uvek i zauvek", sto vicu pravda/nepravda niko ne sme da vas bije i sl... drugacije bi istorija izgledala od '89 do danas.
(beli_, 11. februar 2013 09:59)
Ovo ovo i ovo! Ovo bi nas spaslo da je bilo pameti, ali jok. Busadžije i polusvet se sjatio da glumata žrtvu. "Da li" odvojeno! "Ne može", "ne mislim", "ne lupam", "ne idem" itd. odvojeno!
pre 11 godina
Jos da se taj za nesto pita...
pre 11 godina
Mace progledalo ili stisnulo petlju da keze nesto sto i vrapci znaju. Doskorasnji clan Firme koja je dala nemerljiv doprinos sadasnjem okupacionom statusu Kosova i Metohije nesto objasnjava...
pre 11 godina
No s**t, i sta imamo od te konstatacije? I dalje rade sta im je volja
pre 11 godina
Ima li neki profesor sa nekoga "uglednog" univerziteta koji ce tako nesto da kaze u UN ili U.S. Department of State,tamo gde treba?
Nemojte nas zamlacivati vise sa ovima sto su rekli za nasu stampu!
pre 11 godina
Legalno ratom.
pre 11 godina
Ovi bas uzivaju da talasaju!
pre 11 godina
Legalnim ratom,a samo se SRBIMA sudi
pre 11 godina
@nole
Zato sto rusi nisu ni dosli do nas, niti su nas oslobodili. Hrvatski partizani jesu. U 2WW smo imali vise antifasista nego vi koji se dicite time. Danas vam cetnici slobodno hodaju po parlamentu, a vojvoda je 'president'.
Uh, zaboravih da su cetnici bi dobri, a svi ostali losi.
Nikad pameti necete doci, zato ste izgubili sve pozicije u HR, cijelo Kosovo, Crnu Goru. Vojvodina i Sandjak su pitanje vremena (to vam ne zelim, ali tako ce biti).
Ali zato ce vam 'prestolnica' imati 80% cjelokupog stanovnista. Privrede i poljuptivrde necete ni imati vise. Svi ce vam prodavati sve (a otpade prije svega). I opet ce te trubiti sulude izjave, biti najveci demagozi i sve druge optuzivati.
pre 11 godina
pa normalno da je nelegalno,ko da je premijer legalan!
73 Komentari
Sortiraj po: