Četvrtak, 27.12.2012.

14:11

"Spomenik je provokacija Prištine"

Spomenik pripadnicima <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=12&dd=26&nav_category=640&nav_id=672453" class="text-link" target= "_blank">Oslobodilačke vojske Preševa Bujanovca i Medveđe u centru Preševa i pretnje upućene premijeru</a> su provokacija Prištine, kaže Drecun.

Izvor: Tanjug

"Spomenik je provokacija Prištine" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Margaret Tacer

pre 11 godina

Bas kao sto je gospodin drecun rekao to je provokacija, treba skloniti taj spomenik usred bela dana bas kako je predsednik Nikolic juce rekao.

Zlopamtilo

pre 11 godina

Da je drzava snazna njoj taj spomenik ne bi smetao.
(Vojvodjanin, 27. decembar 2012 22:53)

Ne ,nebi ga ni bilo jer im ne bi pala na pamet takva besmislica .Ovo što se sad dešava je sledeća situacija : "mrtvog vuka svi za repinu vuku" .Ostalo je samo da vidimo da li je "vuk" stvarno mrtav ili mrtav umoran.

dusan

pre 11 godina

Idrizi,ne beze Srbi nigde,niti ce ikada bezati.Spomenik ce biti srusen,mozete da se puvate koliko hocete,i da,mi Srbi volimo nasu Žandarmeriju i SAJ,i specijalnu brigadu Vojske Srbije.

genije

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 22:16)
A da i vi počnete da se ponašate kao normalni gradjani države Srbije, države na čijoj teritoriji živite i čiji ste gradjani?
Ako je ne smatrate svojom državom, srećan vam put u državu koju smatrate svojom.

Dejan

pre 11 godina

Nadjite bilo koji grad u Srbiji sa podignutim spomenikom u centru,coveku koji je ubio policajca ili bilo gde u svetu?U svetu,ako pucas na policiju ili ces biti ubijen ili dvadesetak godina robije.Zakon vazi za Srbe,Albance,Madjare i druge narode i ako Srbin puca na policiju i on je terorista i kriminalac.

Bagerdzija

pre 11 godina

Bagere i rusi, kakva prica, s kim? To treba po kratkom postupku, glupost je sto smo i dopustili da se ova tema ovoliko razvlaci i politizuje. Da smo prvog dana srusili, niko se toga vise ne bi ni setio. Kriva je ova vlast sto je reagovala kilavo. Morao je Dacic odma da naredi rusenje, bez pardona. Pa pogledajte sta oni nama rade na Kosovu, a mi na sopstvenoj teritoriji nikako da se nakanimo da srusimo jedan spomenik zlocinca koji je ubijao Srbe. E stvarno smo sramota, ali teska.

marija

pre 11 godina

Spomenik je postavljen i nece biti srusen.
(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)

Nece biti srusen, samo ga treba skloniti sa javnog prostora. Moze u Vase dvoriste, recimo. Niko nema nista protiv.

samo da pitam

pre 11 godina

OK, onda ovako za vojvodana i druge: da vidim da sena rupcetu ZIRO podigne spomenik poginulim alqadijevcima! Mozda i Bin Ladenu! Logika je ista.

ccccccc

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

@ Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.
(Velika provokacija, 27. decembar 2012 21:28)

Vreme je da Republika Srbija, bez ozira ko je na vlast, Albance dozivljava i tretira kao svoje punopravne gradjane. Nije u redu da se oni ubiju a zivima zabrani secanje na njih i postavljanje spomenika u znak secanja na njih. Nije u redu sto se rugaju mrtvima i zivima, trebalo bi da ih je stid i sramota zbog ovakvih provokacija ljudi zato i samo zato jer su Albanci. Nadam se da ce odgovorni sagledavati svoje postupke i da ce obustaviti histericnu antialbansku kampanju koja preti da preraste u nasilje sa nesagledivim posledicama. Ja vas pozivam da se urazumite i molite Bogu da vam oprosti grehe.

Dragan R

pre 11 godina

@Nijazi Kuqi: Sama cinjenica da Albanci, odnosno vi govorite o sebi kao Albancima i s pravom govorite o teroristima kao "zrtvama", je dokaz da vi sebe ne smatrate srpskim drzavljanima, a zivite na teritoriji drzave Srbije. Biti drzavljanin jedne zemlje, na zapadu i pogotovo na zapadu, znaci postovati Ustav, zakone,istoriju i tradiciju te zemlje, sto ocigledno nije slucaj u Presevu, pod nekim izgovorom da ste vi "vecina". Vecina u jednom selu, ali manjina u drzavi Srbiji. Vi "upozoravate" da moze doci do sukoba, sto je cista provokacija, i teroristicka pretnja.
Poznato je kako se u svim demokratskim zemljama tretira terorizam.Na vama je da odlucite da li cete biti teroristi ili ravnopravni gradjani drzave Srbije.

precanin

pre 11 godina

Pre nego ga neko od Srba porusi, treba razgovarati sa politickim vodjama i partijama u tom mestu ! Svaka isihtrena akcija moze biti katastrofa, veca za Srbe nego za Albance, sta vise ucinicemo im uslugu !? Nista lakse , nego Dacic naredi policiji da poruse spomenik, ali, ne daj Boze, sta ako dodje do pucnjave, pa neki od nasih policajaca nastrada , ko ce biti kriv ??? Da li ce odgovarati onaj ko je naredio rusenje ? Mislite li da ce roditelji mmladog policajca biti ponosni sto su izgubili sina zbog necijeg inata i za dva kubika kamena ? Varate se ! A zbog cega su ti , koji su poginuli za stvaranje drzave Kosovo teroristi ? Da li bi se najace i najmocnije zemlje sveta druzile sa teroristima ? Da li mislite , da je Obama toliki mamlaz da se zdravi sa Tacijem , a, ovaj je trgovao sa ljudskim organima , koji su na zivo vadjeni Srbima ??? Ili mislite da nije obavesten , nema ko da ga obavesti ? Samo RAZGOVORI i MUDROST resavaju probleme , sila se obija o glavu !

une_vet

pre 11 godina

Provokacija prištine????
Dobro a neki dokazi?isto kao hiljadu nikad dokazanih optužbi 80tih naovamo, uvek je bilo"pritisak" pa na traktor i jogurt u ruci i put za beograd da se dogodi narod pa se nastavi jogurt revolucija i na svaku drugu republiku bivše sfrj? Nekome to služilo ili je "pritisak" od albanaca odjednom proširio i po sloveniji, vojvodini itd? Na famoznom rts-u 80 godina stara baba plače na traktoru i jedino što zna da kaže je "silovanje" i to kad zvaničnim dokazima u to vreme najniži prosek silovanja po glavi stanovnika u celoj sfrj je bio bas na kosovu i baš će neko da siluje babe 80 godina stare, pa prebijeni na hiljade a ovamo niko kod doktora, ubijeni stotine a prazni grobovi , zapaljene kuće a prodaju se za ogromne pare dovoljno za stanove i još ponešto po srbiji,ili malo modernije "žute kuće" i ostala zverstva nikad dokazanih bez trunka dokaza a u isto vreme se još i pregovara preko "radne vecere"sa tim kriminalcem? Ma dokle bre? Nisam ja da kažem šta nije a šta jeste istina ali ako već otputujete nekoga naučite da barem jednom to podupirete i nekim dokazima

jedino

pre 11 godina

JEDINI NACIN da se spomenik srusi bez galame je sledeci:

Istovremeno rusenje ploce Acif-efendiji i biste Drazi Mihajlovicu na Ravnoj Gori jer on jer i danas ratni zlocinac tj nije amnestiran/pomilovan/biliran
Time bi drzava Srbija sim svojim gradjenima poslala poruku: 'Svi zlocinci su isti'

Safet Cara

pre 11 godina

Ovde u Austriji ima takvih spomen ploca palih fasista, koji su se borili za Hitler skoro na svakom gradu i selo. Ako se neko borio za mene, za moju majku i oca, onda je on za mene moj heroj, i ne moram da pitam nekog Dacica dali smem da ga obozavam.
Dacic ovakvkim provokacijama nad albancima izduplirao glasove gradjana koji su za njega glasali. Ali "ko visoko leti, nisko pada".
Kada ce on da svhati, da on tu ne provocira samo gradjane Presheva nego sve albance na Balkanu. To smo vidjeli u proslom ratu.

Velika provokacija

pre 11 godina

Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.

Serdar

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)
Spomenik je postavljen i bice srusen.Makar ja morao golim rukama da ga rusim rizikujuci i svoj zivot.

Gile

pre 11 godina

A što se čekalo toliko? Da je prve noći po postavljanju spomenik skinut, svi bi ćutali. Ili još bolje, noć pre svečanog otkrivanja koga je sigurno bilo. Sada je kasno.

retorika

pre 11 godina

@Dragane,
Vi izgleda vise i bolje [???] znate o tom 'oslobodilackom pokretu'.
Draze Mihajlovica.
Pitam se dali su onda svi tuzioci, pravnici,...u Srbiji glupi i radi toga se i danas, 27. decembra 2012 godine Draza Milhajlovic jos uvek vodi kao ratni zlocinac.

Ja sam samo naveo golu golcatu istinu a to je:
1. Draza Mihajlovic je za drzavu Srbiju i danas ratni zlocinac
2. Predsednik Srbije Vojislav Kostunica je pomilovao sve pripadnike OVPBM jos 2002. godine
3. Drzava Srbija JEDINA vodi OVPMB kao teroristicku ali ne i neka druga drzava. Dodose, Srbija je raspoisala poternicu i za Tacijem, ali toi ne sprecava Dacica da sa njim pregovara a sto je zaista, zaista apsurd

Žaki

pre 11 godina

Pa čoveče (Drecune) ti ništa nisi naučio iz života!? Šta misliš zašto je od zapada tvoj Toma favorizovan kao "faktor mira na Balkanu"...premda je priučen, polupismen i sa lažnom diplomom?! Pa oni jedva čekaju takvog! Dal' ste bre vi ljudi svesni šta radite? Hoćete stvarno da nam ostane par ari pod nekom šljivom i još sa time da budemo zadovoljni!? Za ime Božije, prestanite više da vučete poteze koji su izraz potpunog odsustva pameti i racija!

Паја Земунац

pre 11 godina

НЕГАТИВНА СЕЛЕКЦИЈА ПОЛИТИЧКИХ КАДРОВА! Ми смо, као и све државе из ближег окружења, преконоћ прешли из тоталитарног друштва у тобоже демократско, те сви заједно и појединачно патимо од сличних проблема:необучених политичких кадрова мање-више невичних управљању државом. То се да запазити, на пример, честим испадима личне идентификације појединих политичара са оним сегментима државе који су им поверени на управу, па чак и државом у целини, нарочито њеним полугама принуде. Такви високи државни службеници не презају ни од отворених претњи хапшењем, при чему се, у екстремним случајевима, претње изричу граматичким обликом за прво лице једнине. Такви и слични антидемократски гафови, каткад постају и истинска реалност злоупотребе државних функција, доводе до збуњујућих и врло штетних превида. Тако се, рецимо, председник владе посредством медија прегања са неким од себе нижим чиновником (рецимо у рангу председника општине) заобилазећи законом предвиђене путеве, да ту врсту комуникације препусти нижим службеницима задуженим за односну проблематику. Није тешко замислити какву и колику штету такви превиди наносе не само функционисанњу државе на унутрашњем већ и међународном плану. Наша земља је додатно оптерећена недавно изгубљеним ратом као и осетним губитком територије. ШТА ДА СЕ РАДИ? ОДГОВОР ЈЕ НА СТРУЧЊАЦИМА, АЛИ И НА БИРАЧКОМ ТЕЛУ!

Dragan

pre 11 godina

@retorika: Prvo da vam otvoreno kazem da bilo kakva komparacija albanskih terorista sa nacionalnim pokretom Draze Mihajlovica u svojoj rodjenoj zemlji nema mesta na ovim komentarima.Treba znati, ako ste Albanac, da zivite u Srbiji sto podrazumeva da ste njen drzavljanin. Alo niste i ne zelite to da budete onda idite u zemlju u kojoj ce vam biti bolje. To je demokratski i posteno.Ako ste " antifasista", onda treba da znate da su isti proglasili jednog patriotu za "drzavnog neprijatelja". Sve u svemu vi potvrdjujete da spomenik teroristima u Presevu treba da se skloni.

retorika

pre 11 godina

A bista Drazi Mihalovivicu na Ravnoj Gori ili spomen ploce NEREHABILITOVANIM cetnickim vojvodama iz 2. sv rata, koje su postavljene po celoj Raskoj nisu provokacija !!

Реалан

pre 11 godina

Годинама смо слушали Дрецуна како прича о Косову и проблемима око Косова, да видимо како ће да реши ову кризу

Luka Laban

pre 11 godina

O čemu priča ovaj vojni komentator? Pa što ste dozvolili da ga postave i šta ste do sada čekali? Odobrenje svih ambasadora u Srbiji da ga uklonite? Tako se ne ponaša nijedna pravna država gospodine Drecun !

Dragan

pre 11 godina

Jos jedan dokaz nesposobnosti srpske vlade i pravnih organa da rese jedan problem, koji i ne bi trebalo da bude problem. Cini se da Albanci bolje poznaju srpski Ustav od Srba. Ako u Ustavu i drugim zakonima stoji da lokalne vlasti imaju pravo da podizu spomenike, isticu neke nacionalne manjinske zastave itd. onda neka se niko ne buni kada se to i ucini. Cini se da srpska vlada, narocito ova nova voli da filozofira i da improvizuje. Zasto ta vlada ne proglasi pred celim svetom da je UCPBM teroristicka organizacija, i na osnovu toga jednostavno preko lokalnih vlasti naredi da se ukloni spomenik teroristima ? Zar srpska vlada i nadlezni organi ne uzimaju primere u svetu kako se tretiraju teroristicke grupe ? Ne mora sve da se resava slanjem vojske, vec jednostavno alatom, i ako treba buldozerom, a ako u tom slucaju izbiju od strane Albanaca sukobi onda odgovoriti na provokacije. Ono sto bi trebalo da bude jednostavno kod nas je komplikovano. U Novom Pazaru ili Raskoj, Srbi vec godinama zele da podignu spomenik Sv. Savi, sto im Muslimani ne dozvoljavaju, a vlast na sve to cuti. Je li za vlast Srbija samo Beograd ili ta Srbija ima odredjene granice, Ustav, zakon o drzavljanstvu, koji moraju da postuju svi gradjani zemlje ? Ako nije onda neka nam i Turci izgrade i podignu spomenik Sulejmanu velicanstvenom ispred Markove crkve u Beogradu.

aleks

pre 11 godina

Najbolje resenje bi bilo zajednicki spomenik ali ne ponosa vec srama za ono sto se dole desilo na obe strane.... Ovako ova nakaradna ploca samo pogorsava stvari!

Gore

pre 11 godina

Obaveza svakog ko se bavi politikom je da bude dobro obavesten. Srbija je u nezavidnom ekonomskom polozaju, u cije razloge ovom prilikom ne zelim da ulazim , i teret teskoca podjednako moraju svi da podele. Pozivanje na drzavne organe i institucije da one rese probleme ovog ili onog dela drzave je karakteristicno za ekonomsko-politicki sistem od 1945 do 2000. Sistem u kome se sada zivi zahteva od svakog pojedinca da se maksimalno stara o sebi i pokaze samoinicijativu a ne da ceka da mu drzava resava zivotne probleme. Drzava mora da omoguci uslove u kojima ce svi, ne samo ovi ili oni, moci da napreduju. U tom smislu gospodin Halimi bi trebao svojim partijskim i opstinskim drugovima kao i ideoloskim istomisljenicima da savetuje uzdrzanost i toleranciju. U suprotnom, njegove izjave bi mogle biti shvacene kao provokacija! Nisam nikada cuo da su americki policajci u americi nazivani teroristima ali se cuje da su srpski policajci za neke drzavljane Srbije teroristi. Takva retorika je jednostavno nedopustiva u bilo kojoj demokratiji zapadnog tipa.

retorika

pre 11 godina

A bista Drazi Mihalovivicu na Ravnoj Gori ili spomen ploce NEREHABILITOVANIM cetnickim vojvodama iz 2. sv rata, koje su postavljene po celoj Raskoj nisu provokacija !!

Реалан

pre 11 godina

Годинама смо слушали Дрецуна како прича о Косову и проблемима око Косова, да видимо како ће да реши ову кризу

retorika

pre 11 godina

@Dragane,
Vi izgleda vise i bolje [???] znate o tom 'oslobodilackom pokretu'.
Draze Mihajlovica.
Pitam se dali su onda svi tuzioci, pravnici,...u Srbiji glupi i radi toga se i danas, 27. decembra 2012 godine Draza Milhajlovic jos uvek vodi kao ratni zlocinac.

Ja sam samo naveo golu golcatu istinu a to je:
1. Draza Mihajlovic je za drzavu Srbiju i danas ratni zlocinac
2. Predsednik Srbije Vojislav Kostunica je pomilovao sve pripadnike OVPBM jos 2002. godine
3. Drzava Srbija JEDINA vodi OVPMB kao teroristicku ali ne i neka druga drzava. Dodose, Srbija je raspoisala poternicu i za Tacijem, ali toi ne sprecava Dacica da sa njim pregovara a sto je zaista, zaista apsurd

Dragan

pre 11 godina

Jos jedan dokaz nesposobnosti srpske vlade i pravnih organa da rese jedan problem, koji i ne bi trebalo da bude problem. Cini se da Albanci bolje poznaju srpski Ustav od Srba. Ako u Ustavu i drugim zakonima stoji da lokalne vlasti imaju pravo da podizu spomenike, isticu neke nacionalne manjinske zastave itd. onda neka se niko ne buni kada se to i ucini. Cini se da srpska vlada, narocito ova nova voli da filozofira i da improvizuje. Zasto ta vlada ne proglasi pred celim svetom da je UCPBM teroristicka organizacija, i na osnovu toga jednostavno preko lokalnih vlasti naredi da se ukloni spomenik teroristima ? Zar srpska vlada i nadlezni organi ne uzimaju primere u svetu kako se tretiraju teroristicke grupe ? Ne mora sve da se resava slanjem vojske, vec jednostavno alatom, i ako treba buldozerom, a ako u tom slucaju izbiju od strane Albanaca sukobi onda odgovoriti na provokacije. Ono sto bi trebalo da bude jednostavno kod nas je komplikovano. U Novom Pazaru ili Raskoj, Srbi vec godinama zele da podignu spomenik Sv. Savi, sto im Muslimani ne dozvoljavaju, a vlast na sve to cuti. Je li za vlast Srbija samo Beograd ili ta Srbija ima odredjene granice, Ustav, zakon o drzavljanstvu, koji moraju da postuju svi gradjani zemlje ? Ako nije onda neka nam i Turci izgrade i podignu spomenik Sulejmanu velicanstvenom ispred Markove crkve u Beogradu.

Serdar

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)
Spomenik je postavljen i bice srusen.Makar ja morao golim rukama da ga rusim rizikujuci i svoj zivot.

Luka Laban

pre 11 godina

O čemu priča ovaj vojni komentator? Pa što ste dozvolili da ga postave i šta ste do sada čekali? Odobrenje svih ambasadora u Srbiji da ga uklonite? Tako se ne ponaša nijedna pravna država gospodine Drecun !

une_vet

pre 11 godina

Provokacija prištine????
Dobro a neki dokazi?isto kao hiljadu nikad dokazanih optužbi 80tih naovamo, uvek je bilo"pritisak" pa na traktor i jogurt u ruci i put za beograd da se dogodi narod pa se nastavi jogurt revolucija i na svaku drugu republiku bivše sfrj? Nekome to služilo ili je "pritisak" od albanaca odjednom proširio i po sloveniji, vojvodini itd? Na famoznom rts-u 80 godina stara baba plače na traktoru i jedino što zna da kaže je "silovanje" i to kad zvaničnim dokazima u to vreme najniži prosek silovanja po glavi stanovnika u celoj sfrj je bio bas na kosovu i baš će neko da siluje babe 80 godina stare, pa prebijeni na hiljade a ovamo niko kod doktora, ubijeni stotine a prazni grobovi , zapaljene kuće a prodaju se za ogromne pare dovoljno za stanove i još ponešto po srbiji,ili malo modernije "žute kuće" i ostala zverstva nikad dokazanih bez trunka dokaza a u isto vreme se još i pregovara preko "radne vecere"sa tim kriminalcem? Ma dokle bre? Nisam ja da kažem šta nije a šta jeste istina ali ako već otputujete nekoga naučite da barem jednom to podupirete i nekim dokazima

aleks

pre 11 godina

Najbolje resenje bi bilo zajednicki spomenik ali ne ponosa vec srama za ono sto se dole desilo na obe strane.... Ovako ova nakaradna ploca samo pogorsava stvari!

Žaki

pre 11 godina

Pa čoveče (Drecune) ti ništa nisi naučio iz života!? Šta misliš zašto je od zapada tvoj Toma favorizovan kao "faktor mira na Balkanu"...premda je priučen, polupismen i sa lažnom diplomom?! Pa oni jedva čekaju takvog! Dal' ste bre vi ljudi svesni šta radite? Hoćete stvarno da nam ostane par ari pod nekom šljivom i još sa time da budemo zadovoljni!? Za ime Božije, prestanite više da vučete poteze koji su izraz potpunog odsustva pameti i racija!

Safet Cara

pre 11 godina

Ovde u Austriji ima takvih spomen ploca palih fasista, koji su se borili za Hitler skoro na svakom gradu i selo. Ako se neko borio za mene, za moju majku i oca, onda je on za mene moj heroj, i ne moram da pitam nekog Dacica dali smem da ga obozavam.
Dacic ovakvkim provokacijama nad albancima izduplirao glasove gradjana koji su za njega glasali. Ali "ko visoko leti, nisko pada".
Kada ce on da svhati, da on tu ne provocira samo gradjane Presheva nego sve albance na Balkanu. To smo vidjeli u proslom ratu.

Gore

pre 11 godina

Obaveza svakog ko se bavi politikom je da bude dobro obavesten. Srbija je u nezavidnom ekonomskom polozaju, u cije razloge ovom prilikom ne zelim da ulazim , i teret teskoca podjednako moraju svi da podele. Pozivanje na drzavne organe i institucije da one rese probleme ovog ili onog dela drzave je karakteristicno za ekonomsko-politicki sistem od 1945 do 2000. Sistem u kome se sada zivi zahteva od svakog pojedinca da se maksimalno stara o sebi i pokaze samoinicijativu a ne da ceka da mu drzava resava zivotne probleme. Drzava mora da omoguci uslove u kojima ce svi, ne samo ovi ili oni, moci da napreduju. U tom smislu gospodin Halimi bi trebao svojim partijskim i opstinskim drugovima kao i ideoloskim istomisljenicima da savetuje uzdrzanost i toleranciju. U suprotnom, njegove izjave bi mogle biti shvacene kao provokacija! Nisam nikada cuo da su americki policajci u americi nazivani teroristima ali se cuje da su srpski policajci za neke drzavljane Srbije teroristi. Takva retorika je jednostavno nedopustiva u bilo kojoj demokratiji zapadnog tipa.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

@ Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.
(Velika provokacija, 27. decembar 2012 21:28)

Vreme je da Republika Srbija, bez ozira ko je na vlast, Albance dozivljava i tretira kao svoje punopravne gradjane. Nije u redu da se oni ubiju a zivima zabrani secanje na njih i postavljanje spomenika u znak secanja na njih. Nije u redu sto se rugaju mrtvima i zivima, trebalo bi da ih je stid i sramota zbog ovakvih provokacija ljudi zato i samo zato jer su Albanci. Nadam se da ce odgovorni sagledavati svoje postupke i da ce obustaviti histericnu antialbansku kampanju koja preti da preraste u nasilje sa nesagledivim posledicama. Ja vas pozivam da se urazumite i molite Bogu da vam oprosti grehe.

jedino

pre 11 godina

JEDINI NACIN da se spomenik srusi bez galame je sledeci:

Istovremeno rusenje ploce Acif-efendiji i biste Drazi Mihajlovicu na Ravnoj Gori jer on jer i danas ratni zlocinac tj nije amnestiran/pomilovan/biliran
Time bi drzava Srbija sim svojim gradjenima poslala poruku: 'Svi zlocinci su isti'

Dragan R

pre 11 godina

@Nijazi Kuqi: Sama cinjenica da Albanci, odnosno vi govorite o sebi kao Albancima i s pravom govorite o teroristima kao "zrtvama", je dokaz da vi sebe ne smatrate srpskim drzavljanima, a zivite na teritoriji drzave Srbije. Biti drzavljanin jedne zemlje, na zapadu i pogotovo na zapadu, znaci postovati Ustav, zakone,istoriju i tradiciju te zemlje, sto ocigledno nije slucaj u Presevu, pod nekim izgovorom da ste vi "vecina". Vecina u jednom selu, ali manjina u drzavi Srbiji. Vi "upozoravate" da moze doci do sukoba, sto je cista provokacija, i teroristicka pretnja.
Poznato je kako se u svim demokratskim zemljama tretira terorizam.Na vama je da odlucite da li cete biti teroristi ili ravnopravni gradjani drzave Srbije.

Dragan

pre 11 godina

@retorika: Prvo da vam otvoreno kazem da bilo kakva komparacija albanskih terorista sa nacionalnim pokretom Draze Mihajlovica u svojoj rodjenoj zemlji nema mesta na ovim komentarima.Treba znati, ako ste Albanac, da zivite u Srbiji sto podrazumeva da ste njen drzavljanin. Alo niste i ne zelite to da budete onda idite u zemlju u kojoj ce vam biti bolje. To je demokratski i posteno.Ako ste " antifasista", onda treba da znate da su isti proglasili jednog patriotu za "drzavnog neprijatelja". Sve u svemu vi potvrdjujete da spomenik teroristima u Presevu treba da se skloni.

Bagerdzija

pre 11 godina

Bagere i rusi, kakva prica, s kim? To treba po kratkom postupku, glupost je sto smo i dopustili da se ova tema ovoliko razvlaci i politizuje. Da smo prvog dana srusili, niko se toga vise ne bi ni setio. Kriva je ova vlast sto je reagovala kilavo. Morao je Dacic odma da naredi rusenje, bez pardona. Pa pogledajte sta oni nama rade na Kosovu, a mi na sopstvenoj teritoriji nikako da se nakanimo da srusimo jedan spomenik zlocinca koji je ubijao Srbe. E stvarno smo sramota, ali teska.

precanin

pre 11 godina

Pre nego ga neko od Srba porusi, treba razgovarati sa politickim vodjama i partijama u tom mestu ! Svaka isihtrena akcija moze biti katastrofa, veca za Srbe nego za Albance, sta vise ucinicemo im uslugu !? Nista lakse , nego Dacic naredi policiji da poruse spomenik, ali, ne daj Boze, sta ako dodje do pucnjave, pa neki od nasih policajaca nastrada , ko ce biti kriv ??? Da li ce odgovarati onaj ko je naredio rusenje ? Mislite li da ce roditelji mmladog policajca biti ponosni sto su izgubili sina zbog necijeg inata i za dva kubika kamena ? Varate se ! A zbog cega su ti , koji su poginuli za stvaranje drzave Kosovo teroristi ? Da li bi se najace i najmocnije zemlje sveta druzile sa teroristima ? Da li mislite , da je Obama toliki mamlaz da se zdravi sa Tacijem , a, ovaj je trgovao sa ljudskim organima , koji su na zivo vadjeni Srbima ??? Ili mislite da nije obavesten , nema ko da ga obavesti ? Samo RAZGOVORI i MUDROST resavaju probleme , sila se obija o glavu !

marija

pre 11 godina

Spomenik je postavljen i nece biti srusen.
(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)

Nece biti srusen, samo ga treba skloniti sa javnog prostora. Moze u Vase dvoriste, recimo. Niko nema nista protiv.

Gile

pre 11 godina

A što se čekalo toliko? Da je prve noći po postavljanju spomenik skinut, svi bi ćutali. Ili još bolje, noć pre svečanog otkrivanja koga je sigurno bilo. Sada je kasno.

Паја Земунац

pre 11 godina

НЕГАТИВНА СЕЛЕКЦИЈА ПОЛИТИЧКИХ КАДРОВА! Ми смо, као и све државе из ближег окружења, преконоћ прешли из тоталитарног друштва у тобоже демократско, те сви заједно и појединачно патимо од сличних проблема:необучених политичких кадрова мање-више невичних управљању државом. То се да запазити, на пример, честим испадима личне идентификације појединих политичара са оним сегментима државе који су им поверени на управу, па чак и државом у целини, нарочито њеним полугама принуде. Такви високи државни службеници не презају ни од отворених претњи хапшењем, при чему се, у екстремним случајевима, претње изричу граматичким обликом за прво лице једнине. Такви и слични антидемократски гафови, каткад постају и истинска реалност злоупотребе државних функција, доводе до збуњујућих и врло штетних превида. Тако се, рецимо, председник владе посредством медија прегања са неким од себе нижим чиновником (рецимо у рангу председника општине) заобилазећи законом предвиђене путеве, да ту врсту комуникације препусти нижим службеницима задуженим за односну проблематику. Није тешко замислити какву и колику штету такви превиди наносе не само функционисанњу државе на унутрашњем већ и међународном плану. Наша земља је додатно оптерећена недавно изгубљеним ратом као и осетним губитком територије. ШТА ДА СЕ РАДИ? ОДГОВОР ЈЕ НА СТРУЧЊАЦИМА, АЛИ И НА БИРАЧКОМ ТЕЛУ!

Velika provokacija

pre 11 godina

Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.

samo da pitam

pre 11 godina

OK, onda ovako za vojvodana i druge: da vidim da sena rupcetu ZIRO podigne spomenik poginulim alqadijevcima! Mozda i Bin Ladenu! Logika je ista.

ccccccc

Dejan

pre 11 godina

Nadjite bilo koji grad u Srbiji sa podignutim spomenikom u centru,coveku koji je ubio policajca ili bilo gde u svetu?U svetu,ako pucas na policiju ili ces biti ubijen ili dvadesetak godina robije.Zakon vazi za Srbe,Albance,Madjare i druge narode i ako Srbin puca na policiju i on je terorista i kriminalac.

genije

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 22:16)
A da i vi počnete da se ponašate kao normalni gradjani države Srbije, države na čijoj teritoriji živite i čiji ste gradjani?
Ako je ne smatrate svojom državom, srećan vam put u državu koju smatrate svojom.

Zlopamtilo

pre 11 godina

Da je drzava snazna njoj taj spomenik ne bi smetao.
(Vojvodjanin, 27. decembar 2012 22:53)

Ne ,nebi ga ni bilo jer im ne bi pala na pamet takva besmislica .Ovo što se sad dešava je sledeća situacija : "mrtvog vuka svi za repinu vuku" .Ostalo je samo da vidimo da li je "vuk" stvarno mrtav ili mrtav umoran.

dusan

pre 11 godina

Idrizi,ne beze Srbi nigde,niti ce ikada bezati.Spomenik ce biti srusen,mozete da se puvate koliko hocete,i da,mi Srbi volimo nasu Žandarmeriju i SAJ,i specijalnu brigadu Vojske Srbije.

Margaret Tacer

pre 11 godina

Bas kao sto je gospodin drecun rekao to je provokacija, treba skloniti taj spomenik usred bela dana bas kako je predsednik Nikolic juce rekao.

retorika

pre 11 godina

A bista Drazi Mihalovivicu na Ravnoj Gori ili spomen ploce NEREHABILITOVANIM cetnickim vojvodama iz 2. sv rata, koje su postavljene po celoj Raskoj nisu provokacija !!

Serdar

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)
Spomenik je postavljen i bice srusen.Makar ja morao golim rukama da ga rusim rizikujuci i svoj zivot.

aleks

pre 11 godina

Najbolje resenje bi bilo zajednicki spomenik ali ne ponosa vec srama za ono sto se dole desilo na obe strane.... Ovako ova nakaradna ploca samo pogorsava stvari!

Dragan

pre 11 godina

@retorika: Prvo da vam otvoreno kazem da bilo kakva komparacija albanskih terorista sa nacionalnim pokretom Draze Mihajlovica u svojoj rodjenoj zemlji nema mesta na ovim komentarima.Treba znati, ako ste Albanac, da zivite u Srbiji sto podrazumeva da ste njen drzavljanin. Alo niste i ne zelite to da budete onda idite u zemlju u kojoj ce vam biti bolje. To je demokratski i posteno.Ako ste " antifasista", onda treba da znate da su isti proglasili jednog patriotu za "drzavnog neprijatelja". Sve u svemu vi potvrdjujete da spomenik teroristima u Presevu treba da se skloni.

Luka Laban

pre 11 godina

O čemu priča ovaj vojni komentator? Pa što ste dozvolili da ga postave i šta ste do sada čekali? Odobrenje svih ambasadora u Srbiji da ga uklonite? Tako se ne ponaša nijedna pravna država gospodine Drecun !

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

@ Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.
(Velika provokacija, 27. decembar 2012 21:28)

Vreme je da Republika Srbija, bez ozira ko je na vlast, Albance dozivljava i tretira kao svoje punopravne gradjane. Nije u redu da se oni ubiju a zivima zabrani secanje na njih i postavljanje spomenika u znak secanja na njih. Nije u redu sto se rugaju mrtvima i zivima, trebalo bi da ih je stid i sramota zbog ovakvih provokacija ljudi zato i samo zato jer su Albanci. Nadam se da ce odgovorni sagledavati svoje postupke i da ce obustaviti histericnu antialbansku kampanju koja preti da preraste u nasilje sa nesagledivim posledicama. Ja vas pozivam da se urazumite i molite Bogu da vam oprosti grehe.

Dragan

pre 11 godina

Jos jedan dokaz nesposobnosti srpske vlade i pravnih organa da rese jedan problem, koji i ne bi trebalo da bude problem. Cini se da Albanci bolje poznaju srpski Ustav od Srba. Ako u Ustavu i drugim zakonima stoji da lokalne vlasti imaju pravo da podizu spomenike, isticu neke nacionalne manjinske zastave itd. onda neka se niko ne buni kada se to i ucini. Cini se da srpska vlada, narocito ova nova voli da filozofira i da improvizuje. Zasto ta vlada ne proglasi pred celim svetom da je UCPBM teroristicka organizacija, i na osnovu toga jednostavno preko lokalnih vlasti naredi da se ukloni spomenik teroristima ? Zar srpska vlada i nadlezni organi ne uzimaju primere u svetu kako se tretiraju teroristicke grupe ? Ne mora sve da se resava slanjem vojske, vec jednostavno alatom, i ako treba buldozerom, a ako u tom slucaju izbiju od strane Albanaca sukobi onda odgovoriti na provokacije. Ono sto bi trebalo da bude jednostavno kod nas je komplikovano. U Novom Pazaru ili Raskoj, Srbi vec godinama zele da podignu spomenik Sv. Savi, sto im Muslimani ne dozvoljavaju, a vlast na sve to cuti. Je li za vlast Srbija samo Beograd ili ta Srbija ima odredjene granice, Ustav, zakon o drzavljanstvu, koji moraju da postuju svi gradjani zemlje ? Ako nije onda neka nam i Turci izgrade i podignu spomenik Sulejmanu velicanstvenom ispred Markove crkve u Beogradu.

Safet Cara

pre 11 godina

Ovde u Austriji ima takvih spomen ploca palih fasista, koji su se borili za Hitler skoro na svakom gradu i selo. Ako se neko borio za mene, za moju majku i oca, onda je on za mene moj heroj, i ne moram da pitam nekog Dacica dali smem da ga obozavam.
Dacic ovakvkim provokacijama nad albancima izduplirao glasove gradjana koji su za njega glasali. Ali "ko visoko leti, nisko pada".
Kada ce on da svhati, da on tu ne provocira samo gradjane Presheva nego sve albance na Balkanu. To smo vidjeli u proslom ratu.

Velika provokacija

pre 11 godina

Vreme je da se stane na put provokacijama. Vreme je da se objasni da to tako ne moze sa Srbijom i da to vredja nas gradjane. Nije u redu to sto su uradili, trebalo bi da ih je stid i sramota sto ovako provociraju ljude. Puna podrska vlasti u otklanjanju te provokacije i uvrede. Nadam se da ce odgovorni biti kaznjeni i da ce shvatiti da to nije lepo.

Žaki

pre 11 godina

Pa čoveče (Drecune) ti ništa nisi naučio iz života!? Šta misliš zašto je od zapada tvoj Toma favorizovan kao "faktor mira na Balkanu"...premda je priučen, polupismen i sa lažnom diplomom?! Pa oni jedva čekaju takvog! Dal' ste bre vi ljudi svesni šta radite? Hoćete stvarno da nam ostane par ari pod nekom šljivom i još sa time da budemo zadovoljni!? Za ime Božije, prestanite više da vučete poteze koji su izraz potpunog odsustva pameti i racija!

Bagerdzija

pre 11 godina

Bagere i rusi, kakva prica, s kim? To treba po kratkom postupku, glupost je sto smo i dopustili da se ova tema ovoliko razvlaci i politizuje. Da smo prvog dana srusili, niko se toga vise ne bi ni setio. Kriva je ova vlast sto je reagovala kilavo. Morao je Dacic odma da naredi rusenje, bez pardona. Pa pogledajte sta oni nama rade na Kosovu, a mi na sopstvenoj teritoriji nikako da se nakanimo da srusimo jedan spomenik zlocinca koji je ubijao Srbe. E stvarno smo sramota, ali teska.

Gore

pre 11 godina

Obaveza svakog ko se bavi politikom je da bude dobro obavesten. Srbija je u nezavidnom ekonomskom polozaju, u cije razloge ovom prilikom ne zelim da ulazim , i teret teskoca podjednako moraju svi da podele. Pozivanje na drzavne organe i institucije da one rese probleme ovog ili onog dela drzave je karakteristicno za ekonomsko-politicki sistem od 1945 do 2000. Sistem u kome se sada zivi zahteva od svakog pojedinca da se maksimalno stara o sebi i pokaze samoinicijativu a ne da ceka da mu drzava resava zivotne probleme. Drzava mora da omoguci uslove u kojima ce svi, ne samo ovi ili oni, moci da napreduju. U tom smislu gospodin Halimi bi trebao svojim partijskim i opstinskim drugovima kao i ideoloskim istomisljenicima da savetuje uzdrzanost i toleranciju. U suprotnom, njegove izjave bi mogle biti shvacene kao provokacija! Nisam nikada cuo da su americki policajci u americi nazivani teroristima ali se cuje da su srpski policajci za neke drzavljane Srbije teroristi. Takva retorika je jednostavno nedopustiva u bilo kojoj demokratiji zapadnog tipa.

retorika

pre 11 godina

@Dragane,
Vi izgleda vise i bolje [???] znate o tom 'oslobodilackom pokretu'.
Draze Mihajlovica.
Pitam se dali su onda svi tuzioci, pravnici,...u Srbiji glupi i radi toga se i danas, 27. decembra 2012 godine Draza Milhajlovic jos uvek vodi kao ratni zlocinac.

Ja sam samo naveo golu golcatu istinu a to je:
1. Draza Mihajlovic je za drzavu Srbiju i danas ratni zlocinac
2. Predsednik Srbije Vojislav Kostunica je pomilovao sve pripadnike OVPBM jos 2002. godine
3. Drzava Srbija JEDINA vodi OVPMB kao teroristicku ali ne i neka druga drzava. Dodose, Srbija je raspoisala poternicu i za Tacijem, ali toi ne sprecava Dacica da sa njim pregovara a sto je zaista, zaista apsurd

marija

pre 11 godina

Spomenik je postavljen i nece biti srusen.
(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 21:22)

Nece biti srusen, samo ga treba skloniti sa javnog prostora. Moze u Vase dvoriste, recimo. Niko nema nista protiv.

jedino

pre 11 godina

JEDINI NACIN da se spomenik srusi bez galame je sledeci:

Istovremeno rusenje ploce Acif-efendiji i biste Drazi Mihajlovicu na Ravnoj Gori jer on jer i danas ratni zlocinac tj nije amnestiran/pomilovan/biliran
Time bi drzava Srbija sim svojim gradjenima poslala poruku: 'Svi zlocinci su isti'

Dragan R

pre 11 godina

@Nijazi Kuqi: Sama cinjenica da Albanci, odnosno vi govorite o sebi kao Albancima i s pravom govorite o teroristima kao "zrtvama", je dokaz da vi sebe ne smatrate srpskim drzavljanima, a zivite na teritoriji drzave Srbije. Biti drzavljanin jedne zemlje, na zapadu i pogotovo na zapadu, znaci postovati Ustav, zakone,istoriju i tradiciju te zemlje, sto ocigledno nije slucaj u Presevu, pod nekim izgovorom da ste vi "vecina". Vecina u jednom selu, ali manjina u drzavi Srbiji. Vi "upozoravate" da moze doci do sukoba, sto je cista provokacija, i teroristicka pretnja.
Poznato je kako se u svim demokratskim zemljama tretira terorizam.Na vama je da odlucite da li cete biti teroristi ili ravnopravni gradjani drzave Srbije.

samo da pitam

pre 11 godina

OK, onda ovako za vojvodana i druge: da vidim da sena rupcetu ZIRO podigne spomenik poginulim alqadijevcima! Mozda i Bin Ladenu! Logika je ista.

ccccccc

Gile

pre 11 godina

A što se čekalo toliko? Da je prve noći po postavljanju spomenik skinut, svi bi ćutali. Ili još bolje, noć pre svečanog otkrivanja koga je sigurno bilo. Sada je kasno.

precanin

pre 11 godina

Pre nego ga neko od Srba porusi, treba razgovarati sa politickim vodjama i partijama u tom mestu ! Svaka isihtrena akcija moze biti katastrofa, veca za Srbe nego za Albance, sta vise ucinicemo im uslugu !? Nista lakse , nego Dacic naredi policiji da poruse spomenik, ali, ne daj Boze, sta ako dodje do pucnjave, pa neki od nasih policajaca nastrada , ko ce biti kriv ??? Da li ce odgovarati onaj ko je naredio rusenje ? Mislite li da ce roditelji mmladog policajca biti ponosni sto su izgubili sina zbog necijeg inata i za dva kubika kamena ? Varate se ! A zbog cega su ti , koji su poginuli za stvaranje drzave Kosovo teroristi ? Da li bi se najace i najmocnije zemlje sveta druzile sa teroristima ? Da li mislite , da je Obama toliki mamlaz da se zdravi sa Tacijem , a, ovaj je trgovao sa ljudskim organima , koji su na zivo vadjeni Srbima ??? Ili mislite da nije obavesten , nema ko da ga obavesti ? Samo RAZGOVORI i MUDROST resavaju probleme , sila se obija o glavu !

une_vet

pre 11 godina

Provokacija prištine????
Dobro a neki dokazi?isto kao hiljadu nikad dokazanih optužbi 80tih naovamo, uvek je bilo"pritisak" pa na traktor i jogurt u ruci i put za beograd da se dogodi narod pa se nastavi jogurt revolucija i na svaku drugu republiku bivše sfrj? Nekome to služilo ili je "pritisak" od albanaca odjednom proširio i po sloveniji, vojvodini itd? Na famoznom rts-u 80 godina stara baba plače na traktoru i jedino što zna da kaže je "silovanje" i to kad zvaničnim dokazima u to vreme najniži prosek silovanja po glavi stanovnika u celoj sfrj je bio bas na kosovu i baš će neko da siluje babe 80 godina stare, pa prebijeni na hiljade a ovamo niko kod doktora, ubijeni stotine a prazni grobovi , zapaljene kuće a prodaju se za ogromne pare dovoljno za stanove i još ponešto po srbiji,ili malo modernije "žute kuće" i ostala zverstva nikad dokazanih bez trunka dokaza a u isto vreme se još i pregovara preko "radne vecere"sa tim kriminalcem? Ma dokle bre? Nisam ja da kažem šta nije a šta jeste istina ali ako već otputujete nekoga naučite da barem jednom to podupirete i nekim dokazima

Реалан

pre 11 godina

Годинама смо слушали Дрецуна како прича о Косову и проблемима око Косова, да видимо како ће да реши ову кризу

dusan

pre 11 godina

Idrizi,ne beze Srbi nigde,niti ce ikada bezati.Spomenik ce biti srusen,mozete da se puvate koliko hocete,i da,mi Srbi volimo nasu Žandarmeriju i SAJ,i specijalnu brigadu Vojske Srbije.

Dejan

pre 11 godina

Nadjite bilo koji grad u Srbiji sa podignutim spomenikom u centru,coveku koji je ubio policajca ili bilo gde u svetu?U svetu,ako pucas na policiju ili ces biti ubijen ili dvadesetak godina robije.Zakon vazi za Srbe,Albance,Madjare i druge narode i ako Srbin puca na policiju i on je terorista i kriminalac.

genije

pre 11 godina

(Nijazi Kuqi, 27. decembar 2012 22:16)
A da i vi počnete da se ponašate kao normalni gradjani države Srbije, države na čijoj teritoriji živite i čiji ste gradjani?
Ako je ne smatrate svojom državom, srećan vam put u državu koju smatrate svojom.

Margaret Tacer

pre 11 godina

Bas kao sto je gospodin drecun rekao to je provokacija, treba skloniti taj spomenik usred bela dana bas kako je predsednik Nikolic juce rekao.

Паја Земунац

pre 11 godina

НЕГАТИВНА СЕЛЕКЦИЈА ПОЛИТИЧКИХ КАДРОВА! Ми смо, као и све државе из ближег окружења, преконоћ прешли из тоталитарног друштва у тобоже демократско, те сви заједно и појединачно патимо од сличних проблема:необучених политичких кадрова мање-више невичних управљању државом. То се да запазити, на пример, честим испадима личне идентификације појединих политичара са оним сегментима државе који су им поверени на управу, па чак и државом у целини, нарочито њеним полугама принуде. Такви високи државни службеници не презају ни од отворених претњи хапшењем, при чему се, у екстремним случајевима, претње изричу граматичким обликом за прво лице једнине. Такви и слични антидемократски гафови, каткад постају и истинска реалност злоупотребе државних функција, доводе до збуњујућих и врло штетних превида. Тако се, рецимо, председник владе посредством медија прегања са неким од себе нижим чиновником (рецимо у рангу председника општине) заобилазећи законом предвиђене путеве, да ту врсту комуникације препусти нижим службеницима задуженим за односну проблематику. Није тешко замислити какву и колику штету такви превиди наносе не само функционисанњу државе на унутрашњем већ и међународном плану. Наша земља је додатно оптерећена недавно изгубљеним ратом као и осетним губитком територије. ШТА ДА СЕ РАДИ? ОДГОВОР ЈЕ НА СТРУЧЊАЦИМА, АЛИ И НА БИРАЧКОМ ТЕЛУ!

Zlopamtilo

pre 11 godina

Da je drzava snazna njoj taj spomenik ne bi smetao.
(Vojvodjanin, 27. decembar 2012 22:53)

Ne ,nebi ga ni bilo jer im ne bi pala na pamet takva besmislica .Ovo što se sad dešava je sledeća situacija : "mrtvog vuka svi za repinu vuku" .Ostalo je samo da vidimo da li je "vuk" stvarno mrtav ili mrtav umoran.