Petak, 14.12.2012.

15:30

Euleks: Carina mora da se plaća

Šef Euleks carine rekao Srbima sa severa Kosova da moraju da plaćaju carinu. Istovremeno, premijer Dačić u Briselu <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=12&dd=14&nav_category=1262&nav_id=668881" class="text-link" target= "_blank">zatražio da nema naplate do 10. januara</a>.

Izvor: Beta

Euleks: Carina mora da se plaæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Ne, da, jeli ?

pre 11 godina

E pa sad, mi u klin oni u plocu.
Kako god okrenes carina ima da se placa, sto apslutno znaci da imamo dve drzave. Kao mi ih nikada necemo priznati bla, bla, bla.....
Ajde i na kraju, ko koga ovdi pravi ludim ?

Glasinac

pre 11 godina

Nije sporno da se carina mora platiti . Samo na taj način se moše sprečiti šverc u nezakonitoj trgovini. Međutim , postavlja se pitanje ko obira novac od naplaćene carine. Ako deo tog novca dobija i Srbija , onda ništa nije sporno.

pecanac

pre 11 godina

izvinjavam se al kosovo vec 5 godina postala nezavisna drzava hajt nek im je sa srecom a za srbiju bolje vam je bez kosova ljudi bolje je za oba dva vi krenite prema evropi maknite se rusije tamo nema nista sem leda a u evropi ima para i perspektive ko za vas tako i za kosovo srdacni pozdrave vam zelim

KosovarPZ

pre 11 godina

Srbi na severu Kosova imaju dve mogucnosti: da nastave po barikadama, protestima i td ili da prihvataju cinjenicu da nema drzave Srbije na Kosovo i moraju prihvatiti siroku ponudu o normalizaciji njihovog zivota. Ta normalizacija ni u kom slucaju ne znaci da ce se oni odreci njihove nacionalne pripadnosti, jezika i pisma. Oni ce nastaviti i dalje da budu Srbi, da pricaju svoj jezik na citavoj teritoriji Kosova i da imaju dokumenta na svom jeziku i cirilicnim slovima. Oni ce kontrolisati svoj sistem obrazovanja i zdravlje na svim nivoima. Imace u svojim rukama i lokalnu policiju, sudove, dakle mogu da zive u nekom potpuno nezavisnom zivotu a mogu da imaju snazne medjunarodne garancije za takav zivot.

novica952

pre 11 godina

Očigledno je u razgovorima bilo gluvih telefona i pogrešnih tumačenja potpisanih sporazuma i odmah se na startu pokazalo da se čitava stvar okreće na štetu srpskog naroda na severu.Prestavnici Euleksa rade po zakonima proklamovane republike Kosovo i to je veliki problem za naše privrednike i za snabdevanje našeg narodfa najosnovnijim potrebama za život. Čega sve tu ima još to niko nezna tek događaji koji dolaze pokazaće šta se iza brega valja, i koj je koga u čitavom poslu izgleda namagarčio.

zix

pre 11 godina

@Miki

i sta rece da dobijamo ako ga ne priznamo? to da se "trajno" ne odricemo kosova. bas smo na dobitku. genijalno. ti mislis to da vratis nekada? a za 200 godina mozda budemo bili bez jos pola teritorija a mozda i sa kosovom i sa ko zna cime. to sto bi ga sada priznali ili ne nista ne bi znacilo u nekom dalekom trenutku (daleko bilo posle treceg svetskog rata npr. kada evropa ponovo bude crtala nove granice)

ako priznamo kosovo i ako budemo imali odlicne dobrosusedske odnose dobice mnogo srbi koji zive tamo kao u nekom getu. to je valjda sada najvaznije? i nisam neprijatelj niti izdajnik. samo nisam zadrt i gledam sta je za ljude najbolje.
slobodan jovanovic je dao odlicnu definiciju fasizma. fasizam je borba za bolju buducnost drzave bez emocija sto zarad tog cilja pati stanovnistvo koje sada zivi u njoj.

Pametan

pre 11 godina

@Aleksandar, 14. decembar 2012 18:30
Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

Samo monetarno neemotivno, što voli da kaže EU. Inflacija evra je 2,2% godišnje, švajcarca 1%, rublje 6,5%. I dalje mislite da sam rusofil? Ne, dobri moj, tržišno sam Britanac, štednjom Nemac, monetarno Švajcarac, a inače sam Srbin. Imam, ne dam, i tražim profit. Gadna sorta za Brisel, dugoročno, generacija posle "proevropskih snaga". Vidimo se u budućnosti.

sanja

pre 11 godina

Mala drzava Kipar, 40 godina se ne odrice teritorije, velicine jedne kosovsko-metohijske opstine, koja je go kamenjar. Milenijum istorije i trajanja, 11 000 kvadratnih kilometara zemlje, suma, vode i rudnika, 1000 manastira i crkava neprocenjive vrednosti-to ste dali. Sigurno nas ceka divna buducnost, buducnost rasipnika. Vec vidim kako nam deca nece biti gladna. Koliko je nasih predaka palo i ostalo na tom istom KiM? Koliko zivota i krvi, da bi ste sada poklanjali? Dacicu, Vucicu, Nikolicu...izadjite iz svojih kuca na ulicu i poklonite ih, poklonite svoje njive po Bajcetinama, svoje stanove po Beograodu,nemate vise pravo na imovinu. Kad ste mogli da poklanjate nase, mozete i svoje.

zasto prozivate jedino Dacica

pre 11 godina

Meni su NAJZANIMLJIVIJI ono kopji se obracaju Dacicu [prozivaju ga], a ne recimo Dinkicu, Krkobabicu ili Vucicu ???
Gospodo draga, iz nase vlade svakodnevno, ama bas svakodnevno dolaze vesti da je ona jedinstvena i da sve odluke donose jednoglasno i zato ne razumem zasto prozivate samo Dacica ??

Ja jos ni jednom nisam cuo nekog od ministara [SNS, URS,..] da je kritikovao ili izneo bilo kakvo neslaganje sa onim sto je Dacic dogovorio sa Tacijem.
A znamo da Dacic i dan danas ne propusti priliku da kaze kako je prethodna vlada [u kojoj je on bio podpredsednik] bila nejedinstvena dok je ova veoma, veoma jedinstvena:-)

NemanjaJ

pre 11 godina

Srbija je od Euleksa dobila uveravanja da ta misija ne stoji iza navodne izjave šefa carine Euleksa i da ona nije tačna - da će se carina na integrisanim prelazima na severu Kosova naplaćivati, izjavio je direktor vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Aleksandar Vulin. Daciceva izjava:Premijer Ivica Dačić zatražio je od Ketrin Ešton da se na integrisanim prelazima do 10. januara ne naplaćuje carina na robu koja ide na sever Kosova haa,haaa ovo su potpuno dve razlicite izjave.

Bitola

pre 11 godina

Srbija win win ako ide putem evrope spasice se od albanca koi imaju veliki natalitet problem sa kim mi makedonci se saocimo uzeci u predvid da u nasom parlamentu pricaju albanski

Sasa

pre 11 godina

Jos ima likovs koji vicu izdaja, a kad se desila prava izdaja 1999 Ti isti su vikali pobeda.
I umesto da presecemo i priznamo da smo kapitulirali, voljeni Sloba, mi se inatimo, gubimo ekonomski, propadamo, a oni polako privode stvari kraju.
I kso i uvek rezultat sve cemo izgubiti, sem ratnih profiteta koji su stvarali tu laznu sliku da nista nije gotovo, dok su pljackali drzavne pare!

Pogledajmo realnost

pre 11 godina

Mi cemo i narednih sto godina da trolamo da je Kosovo srce Srbije. A to srce dozivelo infarkt 1999 godine kada smo pobedili NATO. Sto se pre resimo Kosova i kriminalaca sa severa bice nam lakse.Lakse nego posle hapsenja Miska

Darko

pre 11 godina

Pa naravno da su postavili granicu sa carinom i tako dalje, ko nas jos pravi budalama? Nego dali ce jos i nezavisnost da priznaju, onako tajno da ne osetimo???

Зоран

pre 11 godina

"Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine."

Где то пише да није део Србије? Нигде. Нигде није напсаино да Косово није део Србије. А адруга је ствар хоћеш ли ти то као појединац да заступаш. То је твоја воља. Али немој своје жеље и ставове да намећеш другима. Није ДЕМОКРАТСКИ.

Resiti se kriminala

pre 11 godina

A sto se carina ne bi placala.Ako na granici oslobode PDV tolike su i carinske dazbine. Sever Kosova je trosio goriva koliko i ceo Beograd, pojeo Plaznma keksa koliko ceo Beograd,potrosio detterdzenta koliko ceo Beograd. Nesto tu ne stima.Treba Srbija da odredi kvote za svaku robu koja ide na sever i za tu kolicinu ne treba da se placa carina.Za sve preko toga izvolte na kasu.

realno

pre 11 godina

jedino je jasno da se uspostavila carina u "sred drzave",da ako Srbija postuje svoj Ustav,a tim sto pregovara sa Kosovom po okrivljem EU, fakticki ne postuje svopj Ustav,a teriotorija je drzavotvorni element koji mora da se postuje, prvenstveno!A ako je Srbija pristala da zarad datuma pocetka pregovora pristala na pregovore sa spostvenom pokrajnom koja ima privrenene institucije, i dogovorili to da se Pristini placa novac od "carine", pokazala je da krsi Ustav,a Ustav krse najblaze receno NEOZBILJNE,tuzne i drzave bez ponosa...Ako se tako Srbija ponasa kakav drugi stav EU ocekivati prema Srbiji nego da ih neprestano ucjenjuje koliko god im se hoce...

okrecu se krugovi

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)
(SisiSpejsik, 14. decembar 2012 16:00)

pa druze zar ne kapiras da skoro nikakve stete ti privrednici ne prave drzavi Srbiji nego vladi kosova jer ne placaju carinu ka kosovu, a ne ka Srbiji, osim naravno svercera koji se bave narkoticima i slicno a to da hoce moze lako da se spreci!!! i treba da bude ne blokadadica nego BLOKADA da ni mrav ne predje, i to ne samo sa strane KiM nego i sa strane juzne Srbije pa da vidimo sta ce dacic marica da kaze narodu!!!

Miki

pre 11 godina

@zix,

a sta to Srbija dobija ako prizna nezavisno Kosovo i izda svoj preostali narod na Kosmetu? Nekakve milijarde? Ne bato , ne dobijamo nista. "Dobijamo" samo da se trajno odricemo prava da je Kosmet nasa okupirana i oteta zemlja. A tako nesto mogu da podrzavaju samo izdajnici srpskog naroda ili njegovi neprijatelji.

nije sija nego vrat

pre 11 godina

Dacicu nije u pitanju datum vec da li je KiM deo Srbije ili ne sta si ti potpisao i sta si dogovorio, izadji na TV i kazi pre nego sto raja izadje na ulicu i ne najuri te na istu! Ljudima je dosta lazi i igara

Pravoslavni Srbin iz Srbije

pre 11 godina

Šta se u ratu izgubi samo se ratom može povratiti ( ups ,ízvinjavam se-mi smo pobedili Nato ) ,tu ne pomažu ni Ivica ni Marica.

Dejan Radojevic

pre 11 godina

Pre ste placali tri posto od vrednosti fakture i robe koju vozite,sada posto su dva punkta bice sest posto,nije strasno lopovi i tamo i ovamo

znalo se

pre 11 godina

Ko kaze da nije znao da ce ovako biti previse je naivan da bi ziveo i funkcijonisao u ovom danasnjem svetu, sta sledi?
Postavljanje pa uklanjanje barikada,tj dogovor, pa opet postavljanje uklanjanje i tako sve do juna kad Srbija dobija datum pristupanja.
Ili mozda se desi neki preokret pa Dacic dolaskom iz Brisela kaze da ce se carina naplacivati ,,ALI" novac od toga ostaje Srbskim opstinama, sto bi bilo najbolje sto iz ovoga moze da se izvuce.
Ajmo sad svi po Kosovska dokumenta mislim na obicne ljude posto ih sverceri tj, privrednici i svi ostali biznismeni vec imaju.

Aleksandar

pre 11 godina

Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.
(Pametan, 14. decembar 2012 17:52)

Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

Žika Vračaruralac

pre 11 godina

E pa pojedini komentatori su se prevarili. Mnogo je ljudi u Srbiji kojima je vidik šiti od pogleda kroz sopstvenu mušica i kojima kreditna kartica nije jedina životna tekovina. Biće nas mnogo, dole, previše da bi došlo do nasilja, dovoljno da bi se znalo "Nikad granica, Kosovo je Srbija".

martin

pre 11 godina

nove barikade!ne znam samo ko ce ici na njih.i ovi protesti na Jarinju su propali zbog slabog odziva,a ne zbog dogovora.nikad niste videli manje proteste a veci publicitet.pa i da im se kaze da je Kosovo zajedno sa severom,zavrsena prica,oni bi terali po svom.a ta prica je zavrsena davne 1999 godine kad so "pobedili" NATO pakt,potpisavsi Kumanovske i druge sporazume o velicanstvenoj pobedi u kojoj smo i definitivno ostali i bez teritorije a i bez naroda u njoj koji rezim Slobodana Milosevica nikad nije priznao.jos uvek se secam oko 1000 "postenih Albanaca".

Goran_6897

pre 11 godina

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??
(Kosovastar, 14. decembar 2012 16:09)

Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)

boban

pre 11 godina

""Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)
(Goran_6897, 14. decembar 2012 17:18) ""
==============================

Sada kada je drzava Srbija tj. predsednik njene vlade preuzeo dogovor o IBM, istovremeno je preuzeo i obavezu da ce drzava Srbija zatvoriti te alternativne prelaze tako da vise nece biti moguce otvarati ih bez sukoba sa zandarmima iz Srbije [sukoba sa vojskom Srbije nece biti jer vojska po Kumanovkom porazumu nesme prici granici sa Kosovom na blize od 5 km].
A znamo da su sada i SNS i SPS i bivsa vlast DS na istoj strani tj podrzavaju IBM

bane

pre 11 godina

i sta sada znace izjave vucica,dacica i onog sefa pregovarackog tima da carine nece biti,treba da podnesu ostavke svi pocev od nikolica,vucica ,dacica pa sve do vulina i drecuna,jer su lagali,a lazu nas i dalje

Pametan

pre 11 godina

Carina, kaže EUleks? Dobro. Ne kupujem više ništa iz EU. Samo Srbija, alternativno Azija (Kina, Koreja, Japan). Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.

loka

pre 11 godina

Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine.Kome to vise nije jasno onda stvarno ima nekakav problem.I sada ocekujete da neki politicar to promeni.To je na zalost istina,ni jedan politicar to nemoze da promeniti.Ono sto se u ratu izgubi samo ratom moze da se vrati.A kome se to sada ratuje???

Aleksandar

pre 11 godina

Nego, koliko cete na kraju isplatiti nasih para cika Misku sto je kao tako visoko pozicionirana 'zvezda' pristao da vam igra u filmu `Valjda vise verujete nama nego svojim ocima.`?

Лимени 036

pre 11 godina

Хе,хе лицемеран запад и лицемерна српска власт..,..јадан српски народ на косову, што трпи све ово.....,ееее србијо

loshmi

pre 11 godina

ko je jos mogo da predpostavi da ce izraz "nije sija nego vrat" postati platforma za srpsku politiku na pocetku davdesetprvgog veka..pedlazem jednu novu: Nisam ja striptizeta, nego egzotična plesačica.

zix

pre 11 godina

i mi tapkamo u mestu jer necemo priznati kosovo?
slazem se i da postoje dupli arsini, i da su nepravedni prema nama..... i sve to stoji, ali sta mi dobijamo time sto ne priznajemo kosovo i zatezemo u pregovorima? pa tu ce i carina da se placa.
ja mislim da pravi drzavnik ne bi hteo da kosovo vrati u srbiju taman da svi albanci to zele. kriminal, raspad u svakoj sferi, ogroman natalitet i opasnost da postanemo manjina u svojoj zemlji.... a sta bi se dobilo? nista. cak bi i srbi tamo ziveli mirnije kada bi mi imali dobre odnose sa kosovom. jedino bi crkva izgubila posto tamo imaju najvise nekretnina a ostalima bi bilo bolje

SisiSpejsik

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)

ivan

pre 11 godina

Od danas za Srbe vise ne vaze integralni prelazi kao sto sam vam i juce rekao ako se ne postuje dogovor onda nece biti ni prelaza evo vec se spremaju masovne blokade prelaza sa svih strana rec koja je data je pogazena e sad vi Predstavnici Euleksa i Albanaca cete se cesati po glavi kada to usledi uskoro zapamtite moje reci.

Kosovastar

pre 11 godina

"Srbi su zapretili da će ponovo blokirati prelaze ako se ne poštuju garancije koje su 6. decembra dobili od Vlade Srbije."

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??

Peconi

pre 11 godina

Nemojte da nas smarate sa nebitnim vestima oko Kosova sad dok se naslađujemo Miškovićevim mukama! Šta nas briga za granice i carine, dajte da vidimo koga će sad da privode!

Skywalker

pre 11 godina

Nisam srecan sto sam (opet) bio u pravu, ali sam vam jos pre 10 dana rekao sta ce se dogoditi. Na kraju ce "privrednici" jos moliti da im se roba carini na prelazima. Ali, pre toga bice malo barikadiranja.

DUPLO!

pre 11 godina

Meni cudi kao prvo sto ovi "poljoprivrednici" kao prvo spominjaju naftu i benzinske pumpe. Koliko ja znam, Kosovo nema naftu.
A ako su "osteceni" posto ne mogu vise zaraditi na sverc, onda to je "problem" za sudstvo.
Budite sigurni da ono sa barikadame nece vise paliti. Ima politicki dogovor i KFOR ce to za par sata osigurati, tj. silom proteste ugasiti.

crni domino

pre 11 godina

Ako je ovo tacna vest, onda mi je jasno zasto je uhapsen Miskovic!
Populisticka Vlada, svaka joj cast kako je obradila narod koji je glasao za nju!
Srbija sada moze na miru da umre.

crni domino

pre 11 godina

Ako je ovo tacna vest, onda mi je jasno zasto je uhapsen Miskovic!
Populisticka Vlada, svaka joj cast kako je obradila narod koji je glasao za nju!
Srbija sada moze na miru da umre.

Peconi

pre 11 godina

Nemojte da nas smarate sa nebitnim vestima oko Kosova sad dok se naslađujemo Miškovićevim mukama! Šta nas briga za granice i carine, dajte da vidimo koga će sad da privode!

Лимени 036

pre 11 godina

Хе,хе лицемеран запад и лицемерна српска власт..,..јадан српски народ на косову, што трпи све ово.....,ееее србијо

Kosovastar

pre 11 godina

"Srbi su zapretili da će ponovo blokirati prelaze ako se ne poštuju garancije koje su 6. decembra dobili od Vlade Srbije."

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??

SisiSpejsik

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)

loka

pre 11 godina

Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine.Kome to vise nije jasno onda stvarno ima nekakav problem.I sada ocekujete da neki politicar to promeni.To je na zalost istina,ni jedan politicar to nemoze da promeniti.Ono sto se u ratu izgubi samo ratom moze da se vrati.A kome se to sada ratuje???

Pogledajmo realnost

pre 11 godina

Mi cemo i narednih sto godina da trolamo da je Kosovo srce Srbije. A to srce dozivelo infarkt 1999 godine kada smo pobedili NATO. Sto se pre resimo Kosova i kriminalaca sa severa bice nam lakse.Lakse nego posle hapsenja Miska

loshmi

pre 11 godina

ko je jos mogo da predpostavi da ce izraz "nije sija nego vrat" postati platforma za srpsku politiku na pocetku davdesetprvgog veka..pedlazem jednu novu: Nisam ja striptizeta, nego egzotična plesačica.

DUPLO!

pre 11 godina

Meni cudi kao prvo sto ovi "poljoprivrednici" kao prvo spominjaju naftu i benzinske pumpe. Koliko ja znam, Kosovo nema naftu.
A ako su "osteceni" posto ne mogu vise zaraditi na sverc, onda to je "problem" za sudstvo.
Budite sigurni da ono sa barikadame nece vise paliti. Ima politicki dogovor i KFOR ce to za par sata osigurati, tj. silom proteste ugasiti.

ivan

pre 11 godina

Od danas za Srbe vise ne vaze integralni prelazi kao sto sam vam i juce rekao ako se ne postuje dogovor onda nece biti ni prelaza evo vec se spremaju masovne blokade prelaza sa svih strana rec koja je data je pogazena e sad vi Predstavnici Euleksa i Albanaca cete se cesati po glavi kada to usledi uskoro zapamtite moje reci.

Skywalker

pre 11 godina

Nisam srecan sto sam (opet) bio u pravu, ali sam vam jos pre 10 dana rekao sta ce se dogoditi. Na kraju ce "privrednici" jos moliti da im se roba carini na prelazima. Ali, pre toga bice malo barikadiranja.

Resiti se kriminala

pre 11 godina

A sto se carina ne bi placala.Ako na granici oslobode PDV tolike su i carinske dazbine. Sever Kosova je trosio goriva koliko i ceo Beograd, pojeo Plaznma keksa koliko ceo Beograd,potrosio detterdzenta koliko ceo Beograd. Nesto tu ne stima.Treba Srbija da odredi kvote za svaku robu koja ide na sever i za tu kolicinu ne treba da se placa carina.Za sve preko toga izvolte na kasu.

Pravoslavni Srbin iz Srbije

pre 11 godina

Šta se u ratu izgubi samo se ratom može povratiti ( ups ,ízvinjavam se-mi smo pobedili Nato ) ,tu ne pomažu ni Ivica ni Marica.

bane

pre 11 godina

i sta sada znace izjave vucica,dacica i onog sefa pregovarackog tima da carine nece biti,treba da podnesu ostavke svi pocev od nikolica,vucica ,dacica pa sve do vulina i drecuna,jer su lagali,a lazu nas i dalje

martin

pre 11 godina

nove barikade!ne znam samo ko ce ici na njih.i ovi protesti na Jarinju su propali zbog slabog odziva,a ne zbog dogovora.nikad niste videli manje proteste a veci publicitet.pa i da im se kaze da je Kosovo zajedno sa severom,zavrsena prica,oni bi terali po svom.a ta prica je zavrsena davne 1999 godine kad so "pobedili" NATO pakt,potpisavsi Kumanovske i druge sporazume o velicanstvenoj pobedi u kojoj smo i definitivno ostali i bez teritorije a i bez naroda u njoj koji rezim Slobodana Milosevica nikad nije priznao.jos uvek se secam oko 1000 "postenih Albanaca".

boban

pre 11 godina

""Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)
(Goran_6897, 14. decembar 2012 17:18) ""
==============================

Sada kada je drzava Srbija tj. predsednik njene vlade preuzeo dogovor o IBM, istovremeno je preuzeo i obavezu da ce drzava Srbija zatvoriti te alternativne prelaze tako da vise nece biti moguce otvarati ih bez sukoba sa zandarmima iz Srbije [sukoba sa vojskom Srbije nece biti jer vojska po Kumanovkom porazumu nesme prici granici sa Kosovom na blize od 5 km].
A znamo da su sada i SNS i SPS i bivsa vlast DS na istoj strani tj podrzavaju IBM

nije sija nego vrat

pre 11 godina

Dacicu nije u pitanju datum vec da li je KiM deo Srbije ili ne sta si ti potpisao i sta si dogovorio, izadji na TV i kazi pre nego sto raja izadje na ulicu i ne najuri te na istu! Ljudima je dosta lazi i igara

Darko

pre 11 godina

Pa naravno da su postavili granicu sa carinom i tako dalje, ko nas jos pravi budalama? Nego dali ce jos i nezavisnost da priznaju, onako tajno da ne osetimo???

Aleksandar

pre 11 godina

Nego, koliko cete na kraju isplatiti nasih para cika Misku sto je kao tako visoko pozicionirana 'zvezda' pristao da vam igra u filmu `Valjda vise verujete nama nego svojim ocima.`?

znalo se

pre 11 godina

Ko kaze da nije znao da ce ovako biti previse je naivan da bi ziveo i funkcijonisao u ovom danasnjem svetu, sta sledi?
Postavljanje pa uklanjanje barikada,tj dogovor, pa opet postavljanje uklanjanje i tako sve do juna kad Srbija dobija datum pristupanja.
Ili mozda se desi neki preokret pa Dacic dolaskom iz Brisela kaze da ce se carina naplacivati ,,ALI" novac od toga ostaje Srbskim opstinama, sto bi bilo najbolje sto iz ovoga moze da se izvuce.
Ajmo sad svi po Kosovska dokumenta mislim na obicne ljude posto ih sverceri tj, privrednici i svi ostali biznismeni vec imaju.

pecanac

pre 11 godina

izvinjavam se al kosovo vec 5 godina postala nezavisna drzava hajt nek im je sa srecom a za srbiju bolje vam je bez kosova ljudi bolje je za oba dva vi krenite prema evropi maknite se rusije tamo nema nista sem leda a u evropi ima para i perspektive ko za vas tako i za kosovo srdacni pozdrave vam zelim

zix

pre 11 godina

i mi tapkamo u mestu jer necemo priznati kosovo?
slazem se i da postoje dupli arsini, i da su nepravedni prema nama..... i sve to stoji, ali sta mi dobijamo time sto ne priznajemo kosovo i zatezemo u pregovorima? pa tu ce i carina da se placa.
ja mislim da pravi drzavnik ne bi hteo da kosovo vrati u srbiju taman da svi albanci to zele. kriminal, raspad u svakoj sferi, ogroman natalitet i opasnost da postanemo manjina u svojoj zemlji.... a sta bi se dobilo? nista. cak bi i srbi tamo ziveli mirnije kada bi mi imali dobre odnose sa kosovom. jedino bi crkva izgubila posto tamo imaju najvise nekretnina a ostalima bi bilo bolje

Aleksandar

pre 11 godina

Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.
(Pametan, 14. decembar 2012 17:52)

Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

KosovarPZ

pre 11 godina

Srbi na severu Kosova imaju dve mogucnosti: da nastave po barikadama, protestima i td ili da prihvataju cinjenicu da nema drzave Srbije na Kosovo i moraju prihvatiti siroku ponudu o normalizaciji njihovog zivota. Ta normalizacija ni u kom slucaju ne znaci da ce se oni odreci njihove nacionalne pripadnosti, jezika i pisma. Oni ce nastaviti i dalje da budu Srbi, da pricaju svoj jezik na citavoj teritoriji Kosova i da imaju dokumenta na svom jeziku i cirilicnim slovima. Oni ce kontrolisati svoj sistem obrazovanja i zdravlje na svim nivoima. Imace u svojim rukama i lokalnu policiju, sudove, dakle mogu da zive u nekom potpuno nezavisnom zivotu a mogu da imaju snazne medjunarodne garancije za takav zivot.

Dejan Radojevic

pre 11 godina

Pre ste placali tri posto od vrednosti fakture i robe koju vozite,sada posto su dva punkta bice sest posto,nije strasno lopovi i tamo i ovamo

Miki

pre 11 godina

@zix,

a sta to Srbija dobija ako prizna nezavisno Kosovo i izda svoj preostali narod na Kosmetu? Nekakve milijarde? Ne bato , ne dobijamo nista. "Dobijamo" samo da se trajno odricemo prava da je Kosmet nasa okupirana i oteta zemlja. A tako nesto mogu da podrzavaju samo izdajnici srpskog naroda ili njegovi neprijatelji.

Goran_6897

pre 11 godina

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??
(Kosovastar, 14. decembar 2012 16:09)

Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)

Зоран

pre 11 godina

"Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine."

Где то пише да није део Србије? Нигде. Нигде није напсаино да Косово није део Србије. А адруга је ствар хоћеш ли ти то као појединац да заступаш. То је твоја воља. Али немој своје жеље и ставове да намећеш другима. Није ДЕМОКРАТСКИ.

Žika Vračaruralac

pre 11 godina

E pa pojedini komentatori su se prevarili. Mnogo je ljudi u Srbiji kojima je vidik šiti od pogleda kroz sopstvenu mušica i kojima kreditna kartica nije jedina životna tekovina. Biće nas mnogo, dole, previše da bi došlo do nasilja, dovoljno da bi se znalo "Nikad granica, Kosovo je Srbija".

okrecu se krugovi

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)
(SisiSpejsik, 14. decembar 2012 16:00)

pa druze zar ne kapiras da skoro nikakve stete ti privrednici ne prave drzavi Srbiji nego vladi kosova jer ne placaju carinu ka kosovu, a ne ka Srbiji, osim naravno svercera koji se bave narkoticima i slicno a to da hoce moze lako da se spreci!!! i treba da bude ne blokadadica nego BLOKADA da ni mrav ne predje, i to ne samo sa strane KiM nego i sa strane juzne Srbije pa da vidimo sta ce dacic marica da kaze narodu!!!

Pametan

pre 11 godina

Carina, kaže EUleks? Dobro. Ne kupujem više ništa iz EU. Samo Srbija, alternativno Azija (Kina, Koreja, Japan). Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.

Ne, da, jeli ?

pre 11 godina

E pa sad, mi u klin oni u plocu.
Kako god okrenes carina ima da se placa, sto apslutno znaci da imamo dve drzave. Kao mi ih nikada necemo priznati bla, bla, bla.....
Ajde i na kraju, ko koga ovdi pravi ludim ?

realno

pre 11 godina

jedino je jasno da se uspostavila carina u "sred drzave",da ako Srbija postuje svoj Ustav,a tim sto pregovara sa Kosovom po okrivljem EU, fakticki ne postuje svopj Ustav,a teriotorija je drzavotvorni element koji mora da se postuje, prvenstveno!A ako je Srbija pristala da zarad datuma pocetka pregovora pristala na pregovore sa spostvenom pokrajnom koja ima privrenene institucije, i dogovorili to da se Pristini placa novac od "carine", pokazala je da krsi Ustav,a Ustav krse najblaze receno NEOZBILJNE,tuzne i drzave bez ponosa...Ako se tako Srbija ponasa kakav drugi stav EU ocekivati prema Srbiji nego da ih neprestano ucjenjuje koliko god im se hoce...

NemanjaJ

pre 11 godina

Srbija je od Euleksa dobila uveravanja da ta misija ne stoji iza navodne izjave šefa carine Euleksa i da ona nije tačna - da će se carina na integrisanim prelazima na severu Kosova naplaćivati, izjavio je direktor vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Aleksandar Vulin. Daciceva izjava:Premijer Ivica Dačić zatražio je od Ketrin Ešton da se na integrisanim prelazima do 10. januara ne naplaćuje carina na robu koja ide na sever Kosova haa,haaa ovo su potpuno dve razlicite izjave.

Sasa

pre 11 godina

Jos ima likovs koji vicu izdaja, a kad se desila prava izdaja 1999 Ti isti su vikali pobeda.
I umesto da presecemo i priznamo da smo kapitulirali, voljeni Sloba, mi se inatimo, gubimo ekonomski, propadamo, a oni polako privode stvari kraju.
I kso i uvek rezultat sve cemo izgubiti, sem ratnih profiteta koji su stvarali tu laznu sliku da nista nije gotovo, dok su pljackali drzavne pare!

Bitola

pre 11 godina

Srbija win win ako ide putem evrope spasice se od albanca koi imaju veliki natalitet problem sa kim mi makedonci se saocimo uzeci u predvid da u nasom parlamentu pricaju albanski

zasto prozivate jedino Dacica

pre 11 godina

Meni su NAJZANIMLJIVIJI ono kopji se obracaju Dacicu [prozivaju ga], a ne recimo Dinkicu, Krkobabicu ili Vucicu ???
Gospodo draga, iz nase vlade svakodnevno, ama bas svakodnevno dolaze vesti da je ona jedinstvena i da sve odluke donose jednoglasno i zato ne razumem zasto prozivate samo Dacica ??

Ja jos ni jednom nisam cuo nekog od ministara [SNS, URS,..] da je kritikovao ili izneo bilo kakvo neslaganje sa onim sto je Dacic dogovorio sa Tacijem.
A znamo da Dacic i dan danas ne propusti priliku da kaze kako je prethodna vlada [u kojoj je on bio podpredsednik] bila nejedinstvena dok je ova veoma, veoma jedinstvena:-)

sanja

pre 11 godina

Mala drzava Kipar, 40 godina se ne odrice teritorije, velicine jedne kosovsko-metohijske opstine, koja je go kamenjar. Milenijum istorije i trajanja, 11 000 kvadratnih kilometara zemlje, suma, vode i rudnika, 1000 manastira i crkava neprocenjive vrednosti-to ste dali. Sigurno nas ceka divna buducnost, buducnost rasipnika. Vec vidim kako nam deca nece biti gladna. Koliko je nasih predaka palo i ostalo na tom istom KiM? Koliko zivota i krvi, da bi ste sada poklanjali? Dacicu, Vucicu, Nikolicu...izadjite iz svojih kuca na ulicu i poklonite ih, poklonite svoje njive po Bajcetinama, svoje stanove po Beograodu,nemate vise pravo na imovinu. Kad ste mogli da poklanjate nase, mozete i svoje.

zix

pre 11 godina

@Miki

i sta rece da dobijamo ako ga ne priznamo? to da se "trajno" ne odricemo kosova. bas smo na dobitku. genijalno. ti mislis to da vratis nekada? a za 200 godina mozda budemo bili bez jos pola teritorija a mozda i sa kosovom i sa ko zna cime. to sto bi ga sada priznali ili ne nista ne bi znacilo u nekom dalekom trenutku (daleko bilo posle treceg svetskog rata npr. kada evropa ponovo bude crtala nove granice)

ako priznamo kosovo i ako budemo imali odlicne dobrosusedske odnose dobice mnogo srbi koji zive tamo kao u nekom getu. to je valjda sada najvaznije? i nisam neprijatelj niti izdajnik. samo nisam zadrt i gledam sta je za ljude najbolje.
slobodan jovanovic je dao odlicnu definiciju fasizma. fasizam je borba za bolju buducnost drzave bez emocija sto zarad tog cilja pati stanovnistvo koje sada zivi u njoj.

novica952

pre 11 godina

Očigledno je u razgovorima bilo gluvih telefona i pogrešnih tumačenja potpisanih sporazuma i odmah se na startu pokazalo da se čitava stvar okreće na štetu srpskog naroda na severu.Prestavnici Euleksa rade po zakonima proklamovane republike Kosovo i to je veliki problem za naše privrednike i za snabdevanje našeg narodfa najosnovnijim potrebama za život. Čega sve tu ima još to niko nezna tek događaji koji dolaze pokazaće šta se iza brega valja, i koj je koga u čitavom poslu izgleda namagarčio.

Pametan

pre 11 godina

@Aleksandar, 14. decembar 2012 18:30
Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

Samo monetarno neemotivno, što voli da kaže EU. Inflacija evra je 2,2% godišnje, švajcarca 1%, rublje 6,5%. I dalje mislite da sam rusofil? Ne, dobri moj, tržišno sam Britanac, štednjom Nemac, monetarno Švajcarac, a inače sam Srbin. Imam, ne dam, i tražim profit. Gadna sorta za Brisel, dugoročno, generacija posle "proevropskih snaga". Vidimo se u budućnosti.

Glasinac

pre 11 godina

Nije sporno da se carina mora platiti . Samo na taj način se moše sprečiti šverc u nezakonitoj trgovini. Međutim , postavlja se pitanje ko obira novac od naplaćene carine. Ako deo tog novca dobija i Srbija , onda ništa nije sporno.

ivan

pre 11 godina

Od danas za Srbe vise ne vaze integralni prelazi kao sto sam vam i juce rekao ako se ne postuje dogovor onda nece biti ni prelaza evo vec se spremaju masovne blokade prelaza sa svih strana rec koja je data je pogazena e sad vi Predstavnici Euleksa i Albanaca cete se cesati po glavi kada to usledi uskoro zapamtite moje reci.

SisiSpejsik

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)

Зоран

pre 11 godina

"Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine."

Где то пише да није део Србије? Нигде. Нигде није напсаино да Косово није део Србије. А адруга је ствар хоћеш ли ти то као појединац да заступаш. То је твоја воља. Али немој своје жеље и ставове да намећеш другима. Није ДЕМОКРАТСКИ.

Лимени 036

pre 11 godina

Хе,хе лицемеран запад и лицемерна српска власт..,..јадан српски народ на косову, што трпи све ово.....,ееее србијо

Miki

pre 11 godina

@zix,

a sta to Srbija dobija ako prizna nezavisno Kosovo i izda svoj preostali narod na Kosmetu? Nekakve milijarde? Ne bato , ne dobijamo nista. "Dobijamo" samo da se trajno odricemo prava da je Kosmet nasa okupirana i oteta zemlja. A tako nesto mogu da podrzavaju samo izdajnici srpskog naroda ili njegovi neprijatelji.

Goran_6897

pre 11 godina

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??
(Kosovastar, 14. decembar 2012 16:09)

Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)

Žika Vračaruralac

pre 11 godina

E pa pojedini komentatori su se prevarili. Mnogo je ljudi u Srbiji kojima je vidik šiti od pogleda kroz sopstvenu mušica i kojima kreditna kartica nije jedina životna tekovina. Biće nas mnogo, dole, previše da bi došlo do nasilja, dovoljno da bi se znalo "Nikad granica, Kosovo je Srbija".

Kosovastar

pre 11 godina

"Srbi su zapretili da će ponovo blokirati prelaze ako se ne poštuju garancije koje su 6. decembra dobili od Vlade Srbije."

Mozete ali ako su vam svi "alternativni prelazi" zatvorini onda kako cete se snabdevati??

Pametan

pre 11 godina

Carina, kaže EUleks? Dobro. Ne kupujem više ništa iz EU. Samo Srbija, alternativno Azija (Kina, Koreja, Japan). Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.

okrecu se krugovi

pre 11 godina

sad malo teze da se svercuje benzin pa se zato oseca nestasica?
srpski biznismen sa severa kosova ce organizovati neku blokadicu, debla, drvca i to, cusne 10 ojra svakom i opet badikadica ;)
(SisiSpejsik, 14. decembar 2012 16:00)

pa druze zar ne kapiras da skoro nikakve stete ti privrednici ne prave drzavi Srbiji nego vladi kosova jer ne placaju carinu ka kosovu, a ne ka Srbiji, osim naravno svercera koji se bave narkoticima i slicno a to da hoce moze lako da se spreci!!! i treba da bude ne blokadadica nego BLOKADA da ni mrav ne predje, i to ne samo sa strane KiM nego i sa strane juzne Srbije pa da vidimo sta ce dacic marica da kaze narodu!!!

sanja

pre 11 godina

Mala drzava Kipar, 40 godina se ne odrice teritorije, velicine jedne kosovsko-metohijske opstine, koja je go kamenjar. Milenijum istorije i trajanja, 11 000 kvadratnih kilometara zemlje, suma, vode i rudnika, 1000 manastira i crkava neprocenjive vrednosti-to ste dali. Sigurno nas ceka divna buducnost, buducnost rasipnika. Vec vidim kako nam deca nece biti gladna. Koliko je nasih predaka palo i ostalo na tom istom KiM? Koliko zivota i krvi, da bi ste sada poklanjali? Dacicu, Vucicu, Nikolicu...izadjite iz svojih kuca na ulicu i poklonite ih, poklonite svoje njive po Bajcetinama, svoje stanove po Beograodu,nemate vise pravo na imovinu. Kad ste mogli da poklanjate nase, mozete i svoje.

DUPLO!

pre 11 godina

Meni cudi kao prvo sto ovi "poljoprivrednici" kao prvo spominjaju naftu i benzinske pumpe. Koliko ja znam, Kosovo nema naftu.
A ako su "osteceni" posto ne mogu vise zaraditi na sverc, onda to je "problem" za sudstvo.
Budite sigurni da ono sa barikadame nece vise paliti. Ima politicki dogovor i KFOR ce to za par sata osigurati, tj. silom proteste ugasiti.

Pogledajmo realnost

pre 11 godina

Mi cemo i narednih sto godina da trolamo da je Kosovo srce Srbije. A to srce dozivelo infarkt 1999 godine kada smo pobedili NATO. Sto se pre resimo Kosova i kriminalaca sa severa bice nam lakse.Lakse nego posle hapsenja Miska

Peconi

pre 11 godina

Nemojte da nas smarate sa nebitnim vestima oko Kosova sad dok se naslađujemo Miškovićevim mukama! Šta nas briga za granice i carine, dajte da vidimo koga će sad da privode!

crni domino

pre 11 godina

Ako je ovo tacna vest, onda mi je jasno zasto je uhapsen Miskovic!
Populisticka Vlada, svaka joj cast kako je obradila narod koji je glasao za nju!
Srbija sada moze na miru da umre.

realno

pre 11 godina

jedino je jasno da se uspostavila carina u "sred drzave",da ako Srbija postuje svoj Ustav,a tim sto pregovara sa Kosovom po okrivljem EU, fakticki ne postuje svopj Ustav,a teriotorija je drzavotvorni element koji mora da se postuje, prvenstveno!A ako je Srbija pristala da zarad datuma pocetka pregovora pristala na pregovore sa spostvenom pokrajnom koja ima privrenene institucije, i dogovorili to da se Pristini placa novac od "carine", pokazala je da krsi Ustav,a Ustav krse najblaze receno NEOZBILJNE,tuzne i drzave bez ponosa...Ako se tako Srbija ponasa kakav drugi stav EU ocekivati prema Srbiji nego da ih neprestano ucjenjuje koliko god im se hoce...

Glasinac

pre 11 godina

Nije sporno da se carina mora platiti . Samo na taj način se moše sprečiti šverc u nezakonitoj trgovini. Međutim , postavlja se pitanje ko obira novac od naplaćene carine. Ako deo tog novca dobija i Srbija , onda ništa nije sporno.

loka

pre 11 godina

Meni je interesantno kada neko kaze nema carine u sopstvenoj drzavi.Ljudi Kosovo nije vise nasa drzava od 1999 godine.Kome to vise nije jasno onda stvarno ima nekakav problem.I sada ocekujete da neki politicar to promeni.To je na zalost istina,ni jedan politicar to nemoze da promeniti.Ono sto se u ratu izgubi samo ratom moze da se vrati.A kome se to sada ratuje???

pecanac

pre 11 godina

izvinjavam se al kosovo vec 5 godina postala nezavisna drzava hajt nek im je sa srecom a za srbiju bolje vam je bez kosova ljudi bolje je za oba dva vi krenite prema evropi maknite se rusije tamo nema nista sem leda a u evropi ima para i perspektive ko za vas tako i za kosovo srdacni pozdrave vam zelim

zix

pre 11 godina

i mi tapkamo u mestu jer necemo priznati kosovo?
slazem se i da postoje dupli arsini, i da su nepravedni prema nama..... i sve to stoji, ali sta mi dobijamo time sto ne priznajemo kosovo i zatezemo u pregovorima? pa tu ce i carina da se placa.
ja mislim da pravi drzavnik ne bi hteo da kosovo vrati u srbiju taman da svi albanci to zele. kriminal, raspad u svakoj sferi, ogroman natalitet i opasnost da postanemo manjina u svojoj zemlji.... a sta bi se dobilo? nista. cak bi i srbi tamo ziveli mirnije kada bi mi imali dobre odnose sa kosovom. jedino bi crkva izgubila posto tamo imaju najvise nekretnina a ostalima bi bilo bolje

Aleksandar

pre 11 godina

Višak para u švajcarce. Vidimo se za 20 godina.
(Pametan, 14. decembar 2012 17:52)

Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

Resiti se kriminala

pre 11 godina

A sto se carina ne bi placala.Ako na granici oslobode PDV tolike su i carinske dazbine. Sever Kosova je trosio goriva koliko i ceo Beograd, pojeo Plaznma keksa koliko ceo Beograd,potrosio detterdzenta koliko ceo Beograd. Nesto tu ne stima.Treba Srbija da odredi kvote za svaku robu koja ide na sever i za tu kolicinu ne treba da se placa carina.Za sve preko toga izvolte na kasu.

Skywalker

pre 11 godina

Nisam srecan sto sam (opet) bio u pravu, ali sam vam jos pre 10 dana rekao sta ce se dogoditi. Na kraju ce "privrednici" jos moliti da im se roba carini na prelazima. Ali, pre toga bice malo barikadiranja.

KosovarPZ

pre 11 godina

Srbi na severu Kosova imaju dve mogucnosti: da nastave po barikadama, protestima i td ili da prihvataju cinjenicu da nema drzave Srbije na Kosovo i moraju prihvatiti siroku ponudu o normalizaciji njihovog zivota. Ta normalizacija ni u kom slucaju ne znaci da ce se oni odreci njihove nacionalne pripadnosti, jezika i pisma. Oni ce nastaviti i dalje da budu Srbi, da pricaju svoj jezik na citavoj teritoriji Kosova i da imaju dokumenta na svom jeziku i cirilicnim slovima. Oni ce kontrolisati svoj sistem obrazovanja i zdravlje na svim nivoima. Imace u svojim rukama i lokalnu policiju, sudove, dakle mogu da zive u nekom potpuno nezavisnom zivotu a mogu da imaju snazne medjunarodne garancije za takav zivot.

Pametan

pre 11 godina

@Aleksandar, 14. decembar 2012 18:30
Bolje u rubljama, Svajcarska je jos pre skoro 5 godina priznala nezavisnost Republike Kosovo.

Samo monetarno neemotivno, što voli da kaže EU. Inflacija evra je 2,2% godišnje, švajcarca 1%, rublje 6,5%. I dalje mislite da sam rusofil? Ne, dobri moj, tržišno sam Britanac, štednjom Nemac, monetarno Švajcarac, a inače sam Srbin. Imam, ne dam, i tražim profit. Gadna sorta za Brisel, dugoročno, generacija posle "proevropskih snaga". Vidimo se u budućnosti.

martin

pre 11 godina

nove barikade!ne znam samo ko ce ici na njih.i ovi protesti na Jarinju su propali zbog slabog odziva,a ne zbog dogovora.nikad niste videli manje proteste a veci publicitet.pa i da im se kaze da je Kosovo zajedno sa severom,zavrsena prica,oni bi terali po svom.a ta prica je zavrsena davne 1999 godine kad so "pobedili" NATO pakt,potpisavsi Kumanovske i druge sporazume o velicanstvenoj pobedi u kojoj smo i definitivno ostali i bez teritorije a i bez naroda u njoj koji rezim Slobodana Milosevica nikad nije priznao.jos uvek se secam oko 1000 "postenih Albanaca".

nije sija nego vrat

pre 11 godina

Dacicu nije u pitanju datum vec da li je KiM deo Srbije ili ne sta si ti potpisao i sta si dogovorio, izadji na TV i kazi pre nego sto raja izadje na ulicu i ne najuri te na istu! Ljudima je dosta lazi i igara

Pravoslavni Srbin iz Srbije

pre 11 godina

Šta se u ratu izgubi samo se ratom može povratiti ( ups ,ízvinjavam se-mi smo pobedili Nato ) ,tu ne pomažu ni Ivica ni Marica.

zix

pre 11 godina

@Miki

i sta rece da dobijamo ako ga ne priznamo? to da se "trajno" ne odricemo kosova. bas smo na dobitku. genijalno. ti mislis to da vratis nekada? a za 200 godina mozda budemo bili bez jos pola teritorija a mozda i sa kosovom i sa ko zna cime. to sto bi ga sada priznali ili ne nista ne bi znacilo u nekom dalekom trenutku (daleko bilo posle treceg svetskog rata npr. kada evropa ponovo bude crtala nove granice)

ako priznamo kosovo i ako budemo imali odlicne dobrosusedske odnose dobice mnogo srbi koji zive tamo kao u nekom getu. to je valjda sada najvaznije? i nisam neprijatelj niti izdajnik. samo nisam zadrt i gledam sta je za ljude najbolje.
slobodan jovanovic je dao odlicnu definiciju fasizma. fasizam je borba za bolju buducnost drzave bez emocija sto zarad tog cilja pati stanovnistvo koje sada zivi u njoj.

bane

pre 11 godina

i sta sada znace izjave vucica,dacica i onog sefa pregovarackog tima da carine nece biti,treba da podnesu ostavke svi pocev od nikolica,vucica ,dacica pa sve do vulina i drecuna,jer su lagali,a lazu nas i dalje

Dejan Radojevic

pre 11 godina

Pre ste placali tri posto od vrednosti fakture i robe koju vozite,sada posto su dva punkta bice sest posto,nije strasno lopovi i tamo i ovamo

Bitola

pre 11 godina

Srbija win win ako ide putem evrope spasice se od albanca koi imaju veliki natalitet problem sa kim mi makedonci se saocimo uzeci u predvid da u nasom parlamentu pricaju albanski

novica952

pre 11 godina

Očigledno je u razgovorima bilo gluvih telefona i pogrešnih tumačenja potpisanih sporazuma i odmah se na startu pokazalo da se čitava stvar okreće na štetu srpskog naroda na severu.Prestavnici Euleksa rade po zakonima proklamovane republike Kosovo i to je veliki problem za naše privrednike i za snabdevanje našeg narodfa najosnovnijim potrebama za život. Čega sve tu ima još to niko nezna tek događaji koji dolaze pokazaće šta se iza brega valja, i koj je koga u čitavom poslu izgleda namagarčio.

boban

pre 11 godina

""Uf, što si mi ti naivan :) pa iskopaće nove, tako ste i vi radili 90tih na granici sa Albanijom i Makedonijom... - zatvoreni alternativni prelazi? jaka stvar :)
(Goran_6897, 14. decembar 2012 17:18) ""
==============================

Sada kada je drzava Srbija tj. predsednik njene vlade preuzeo dogovor o IBM, istovremeno je preuzeo i obavezu da ce drzava Srbija zatvoriti te alternativne prelaze tako da vise nece biti moguce otvarati ih bez sukoba sa zandarmima iz Srbije [sukoba sa vojskom Srbije nece biti jer vojska po Kumanovkom porazumu nesme prici granici sa Kosovom na blize od 5 km].
A znamo da su sada i SNS i SPS i bivsa vlast DS na istoj strani tj podrzavaju IBM

Sasa

pre 11 godina

Jos ima likovs koji vicu izdaja, a kad se desila prava izdaja 1999 Ti isti su vikali pobeda.
I umesto da presecemo i priznamo da smo kapitulirali, voljeni Sloba, mi se inatimo, gubimo ekonomski, propadamo, a oni polako privode stvari kraju.
I kso i uvek rezultat sve cemo izgubiti, sem ratnih profiteta koji su stvarali tu laznu sliku da nista nije gotovo, dok su pljackali drzavne pare!

znalo se

pre 11 godina

Ko kaze da nije znao da ce ovako biti previse je naivan da bi ziveo i funkcijonisao u ovom danasnjem svetu, sta sledi?
Postavljanje pa uklanjanje barikada,tj dogovor, pa opet postavljanje uklanjanje i tako sve do juna kad Srbija dobija datum pristupanja.
Ili mozda se desi neki preokret pa Dacic dolaskom iz Brisela kaze da ce se carina naplacivati ,,ALI" novac od toga ostaje Srbskim opstinama, sto bi bilo najbolje sto iz ovoga moze da se izvuce.
Ajmo sad svi po Kosovska dokumenta mislim na obicne ljude posto ih sverceri tj, privrednici i svi ostali biznismeni vec imaju.

loshmi

pre 11 godina

ko je jos mogo da predpostavi da ce izraz "nije sija nego vrat" postati platforma za srpsku politiku na pocetku davdesetprvgog veka..pedlazem jednu novu: Nisam ja striptizeta, nego egzotična plesačica.

Ne, da, jeli ?

pre 11 godina

E pa sad, mi u klin oni u plocu.
Kako god okrenes carina ima da se placa, sto apslutno znaci da imamo dve drzave. Kao mi ih nikada necemo priznati bla, bla, bla.....
Ajde i na kraju, ko koga ovdi pravi ludim ?

Aleksandar

pre 11 godina

Nego, koliko cete na kraju isplatiti nasih para cika Misku sto je kao tako visoko pozicionirana 'zvezda' pristao da vam igra u filmu `Valjda vise verujete nama nego svojim ocima.`?

Darko

pre 11 godina

Pa naravno da su postavili granicu sa carinom i tako dalje, ko nas jos pravi budalama? Nego dali ce jos i nezavisnost da priznaju, onako tajno da ne osetimo???

zasto prozivate jedino Dacica

pre 11 godina

Meni su NAJZANIMLJIVIJI ono kopji se obracaju Dacicu [prozivaju ga], a ne recimo Dinkicu, Krkobabicu ili Vucicu ???
Gospodo draga, iz nase vlade svakodnevno, ama bas svakodnevno dolaze vesti da je ona jedinstvena i da sve odluke donose jednoglasno i zato ne razumem zasto prozivate samo Dacica ??

Ja jos ni jednom nisam cuo nekog od ministara [SNS, URS,..] da je kritikovao ili izneo bilo kakvo neslaganje sa onim sto je Dacic dogovorio sa Tacijem.
A znamo da Dacic i dan danas ne propusti priliku da kaze kako je prethodna vlada [u kojoj je on bio podpredsednik] bila nejedinstvena dok je ova veoma, veoma jedinstvena:-)

NemanjaJ

pre 11 godina

Srbija je od Euleksa dobila uveravanja da ta misija ne stoji iza navodne izjave šefa carine Euleksa i da ona nije tačna - da će se carina na integrisanim prelazima na severu Kosova naplaćivati, izjavio je direktor vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Aleksandar Vulin. Daciceva izjava:Premijer Ivica Dačić zatražio je od Ketrin Ešton da se na integrisanim prelazima do 10. januara ne naplaćuje carina na robu koja ide na sever Kosova haa,haaa ovo su potpuno dve razlicite izjave.