Četvrtak, 06.12.2012.

07:44

"Hrvatska sudi za ratne zločine"

Hrvatska sudi krivcima za ratne zločine počinjene na njenoj teritoriji i nastaviće da to čini, izjavio je pred SB UN ambasador Hrvatske u UN Ranko Vilović.

Izvor: Beta

"Hrvatska sudi za ratne zloèine" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

brzi gonzales

pre 11 godina

Pa evo ovako, Glavas je dobio osam godina za trideset mrtvih, Norac je dobio 15 godina ali zatvorsku kaznu nije odsluzio do kraja vec je pusten posle izdrzane dve trecine kazne a i nacin sluzenja je bio smesan buduci da je izlazio iz zatvora svakog vikenda a uz to napravio kucu, ozenio se, dobio potomsvo i slicno. Dalje, pitanje je da li ce Mercep doziveti kraj sudjenja jer je preziveo nekoliko mozdanih udara a Djuro Brodarac vam je umro u zatvoru (inace Mercepa i Brodarca niste hapsili dok su bili mladji i zdravi nego tek sada kada su ostarili i postali bolesni a to je radjeno sa ciljem da umru pre zavrsetka sudjenja). A sto se tice nasih sudjenja za ratne zlocine, imate sajt tuzilastva za ratne zlocine u Beogradu i tu vam je sve objasnjeno ko je, kada i na koliko osudjen i sta je bio kao i kome se sve trenutno sudi. Istina je da tu nema ni jednog naseg generala ali ako ste posteni vi iz Hrvatske mozete videti da su ti generali koji su optuzeni za zlocine na Kosmetu, u BiH i Hrvatskoj svi u Hagu. Kako mislite da im sudimo, jel hocete da trazimo od Haga da ih puste pa da im mi sudimo? Sve se bojim da ste za to...

Bez_Cenzure

pre 11 godina

Kada osude Jadranka Prlića i ostatak ekipe iz zločinačke tvorevine Herceg-Bosne koju je upravo Hrvatska i kreirala i finansirala Hrvati iz komšiluka koji vise na ovom sajtu opet će govoriti o nepravdi iz Haga. Ta presuda će u tom slučaju teretiti Hrvatsku za agresiju na BiH i još važnije za zločine koji su počinjeni(za rat u kojem Hrvatska nije učestvovala nego samo pojedinci kako reče Mesić i ostade živ).

Haški sud i nije neko mjerilo pravde tako da Hrvatima ostaje samo da tješe sebe i da se posipaju pepelom da nisu činili zločine iako postoje čak i audio i video zapisi kao i ispovijesti preživjelih. Njihov problem! Ja znam o zlodjelima koja su počinile udružene snage HVO-a i HV-a(raznorazni dobrovoljci iz Splita i okoline) na području tzv. Herceg-Bosne u regionu centralne i južne Hercegovine i taj stav neću mijenjati nego ću ga prenijeti i svom djetetu. Takođe pri svakom razgovoru sa strancima obavezno ispričam i drugu verziju od one kojom ih je kljukala Zapadna propaganda i nemam namjeru ikada prestati. Ljudi trebaju čuti i drugačije mišljenje. Rat na prostoru bivše Jugoslavije nije bio crno-bijeli.

dadodudo

pre 11 godina

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ???
(mikicar, 6. decembar 2012 10:11)

Pa ja bih rekao 95% Srba koji su 1990 zivjeli u Srbiji i oko 80% onih koji su zivjeli u Bosni i Hrvatskoj. Bio, vidio, razmisljao, zaljucio. SVI relevantni Srpski politicari su 1990 zagovarali stvaranje velike Srbije. Za ljude koji su rodeni kasnije ili su bili pre-mladi da bi shvatili, preporucam da procitaju izjave srpskih politicara u periodu of 1988 do 1994 - vrijeme prije Oluje, i pregledaju video snimke o "dogadanju naroda" u to vrijeme u Srbiji.

Konstantinos Veliki

pre 11 godina

Jako sam žalostan kad vidim da neki komentatori u nedostatku vlastite samokritike događaja u zadnjih 25 godina posežu za zbivanjima iz II svjetskog rata, to mi dođe tako nisko i jadno, jer kao eto, vi ste to nama učinili tada ovo, pa imamo pravo da porušimo Vukovar, opsjedamo Sarajevo, uništio Škabrnju, u Srebrenici da izvršio genocid i tome slično. Zašto srbijanska elita nema snage istini pogledati u oći i vidjeti da je njezina agresivni nacionalističku politika iz Srbije, t.j. od Miloševića, najprije uništila SFRJ, da je proizvela nacionalizme kod drugih naroda, a onda započela 4 rata koje je sve izgubila. Kao rezultat ove politike Srbija je doživjela konačni poraz u Oluji jer je ista omogućila nastanak Daytonskog sporazuma. Oluja nije ni približno onme što su srpske trupe učinile u Vukovaru, ili Srebrenici. Srbija ima pravo da se ljuti i da se duri ali isto tako ona mora preuzeti sve posljedice svoje sulude politike. Rat koji se desilo nije bio uzrok nego rezultat srpske politike još tamo s kraja 1980 tih godina. Zato jadikovati nad Olujom pored tisuća ubijenih i prognanih ne Srba iz Hrvatske i BiH je u krajnjem slučaju degutantno i necivilizirano.

student_iz_parka

pre 11 godina

http://www.sudacka-mreza.hr/dokument.aspx?DocID=2746

Evo kako hrvatska sudi za ratne zlocine. I kako vas onda nije sramota?? Sta cekate, da svi krivci pomru, pa cete onda jedno 2051. da pocnete da sudite??? Kako lazete, to je strasno. Jos glumite neke mirotvorce koji su navodno za pomirenje.

lesa

pre 11 godina

Dosta vise sa tom Hrvatskom, oni su sami sebi dovoljni. Sad kad su proterali Srbe iz Hrvatske pocece medjusobno da se mrze. Takav su narod moraju nekog da mrze da bi opstali, zlobom se Hrane.

izdajnik

pre 11 godina

(panzer general, 06. decembar 2012 10:55) hr ce tek da plati za sve genocide nad srpskim ,muslimanskim,jevrejskim narodom od '41. godine pa sve do '96.godine... i to sa kamatom. nemojte da mislite da ce nacisticka ideologija Pavelica ,a kasnije njegovog naslednika Tudjmana ostati nekaznjena... dovoljno je da se zna na cemu je nastala "U" drzava, na genocidu nad srbima...
svako velicanje koljača,ubica, silovatelja, ustaskih i nacistickih zlocina nad decom ,zenama ,starima,bolesnima i zarobljenicima je isto sto i pociniti SVE te zlocine...
ne peva omladina u Srbiji i pada u trans uz pesme proustaškog i pronacističkog (nazovi) muzičara ,to radi omladina u Hrvatskoj uz pesme Tomsona... veseli se ta omladina uz pesme Tomsona sa sve "U" slovom na ustaskim kapama... toliko o tome
Svako treba da gleda svoje dvoriste...

FeboZg

pre 11 godina

Vidim ovdje se u komentarima svi od reda prave grbavi..." kakva velika Srbija " i te fore...pa zakaj ste onda išli u ratove molim vas...svi Srbi pod jednu šljivu...vi ste čudan narod...prije 20 godina ste padali u trans pred Slobom čekajući mig za ratne pohode..a sada se svi skupa snebivate i prvite se totoalna nevinašca..kao da su sve države u regiji napale vašu zemlju a ne obratno?!?!?!? Lijepo vam je rekao Dačić...izgubili ste rat i sada ste jadni..to su njegove rijeći..jadni i slabi..Vučić drži predavanja o haškom sudu a Srebrenicu i Vukvoar nije spomenuo..a plače zbog traktorijade u Oluji?!?!? Pa Oluja je kamilica za Vukovar i Srebrenicu...Zvornik..paljenje žive djece i staraca uz predhodnu pljačku...to prešučujete..objavite mi komentar

tonči

pre 11 godina

"Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno."

Opet tema drugi svjetski rat. Pa dikle više. A što sto vi to nama zaboravili odnosno oprostili? Zar mnogi Hrvati, krivi ili ne, nisu smaknuti, sa ili bez suđenja, neposredno nakon drugog svjetskog rata? Da nas niste možda trebali sve povješati i postreljati, jel bi to bilo pravedno? Dajte ostavite događanja u WWII na miru. Zvuči kao jadna izlika.

wiener

pre 11 godina

raznim hrvatskim europljanima mora biti jasno da su i srbi koji nikada nisu zeleli veliku srbiju ogorceni i haskom presudom i jos vise hrvatskom reakcijom na istu, kao i hrvatskim negiranjem da je hrvatska drzava ucinila mnogo toga da njeni gradjani hrvatske nacionalnosti odu iz hrvatske i ne vrate se, sto je znatno veci oblik odgovornosti od "bilo je pojedinacnih zlocina".

kakodane

pre 11 godina

@TNT
Da ne pričam o nekim prašinarima samo podatak da smo osudili jednog hrvatskog generala na 12 godina zatvora. Mene zanima koji je to najviši čin osudila Srbija za zločine na Kosovu.

Divos

pre 11 godina

Па хрватско правосуђе заиста суди за ратне злочине, истина је.
А како то суди? У само првих 6 година после тих догађаја (до Јуна 2001.) осуђено је 758 Срба (90% суђења у одсуству) за ратне злочине. И тек неколико случајева против припадника ХВ који су претворени у фарсу (примери; суђење за крвави пир на карловачком мосту, суђења за покоље у Сиску, или за брутално убиство 3 Српкиње крајем 91. у Новској, сви процеси завршили ослобађајућим пресудама, истина овај задњи је обновљен), све у свему до данашњег дана од оптужених за ратне злочине само 5% су припадници ХВ (остало јасно Срби), а од осуђених 98,6% су Срби. Наравно, и за "Олују" до данашњењг дана (17 година после) нико од припадника ХВ није осуђен за ратне злочине, још горе за 24 поступка који су у фази предистажних радњи, нико од починилаца злочина није познат. Више је него јасно да за злочине у злочиначкој акцији "Олуја", али и друге злочине, нико од припадника ХВ неће бити осуђен, не у овој и оваквој Хрватској.
Тако то раде у лијепој њиховој, амбасадори причају причу да задовоље бирокате у ЕУ (УН), а правосуђе ради по свом науму, све ради остварења "заједничког циља", свести непожељан народ у оквиру пожељних и прихватљивих бројки.

panzer general

pre 11 godina

(krug, 6. decembar 2012 08:26)
Srbija tek treba da plati, u doslovnom smislu dakle mislim na pare. To će se desiti nakon okončanja suđenja Hađiću, Karađiću i Mladiću kao i hr tužbe za genocid.

mikicar

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.
(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ??? Sta se hvatate za izjave Seselja kao pijan plota. Ako hocemo Veliku Srbiju zasto se ne zalazemo da se Republika Srpska otcepi i pripoji nama jos pre ovoga sa Kosovom. Kao sto ste vi imali pravo samostalnost tako su i tih 200 000 Srba imali pravo da se nesto pitaju na teritoriji na kojoj su ziveli.

Ne moze se krenuti sa dobrim odnosima kad od starta mi ulazimo kao genocidan narod a vi cistih ruku. Zlocin je slaviti Oluju u kojoj je pocinjen najveci pogrom jos od Drugog svetskog rata. Jos se dicite da je ta vojna akcija najveci vojni poduhvat u hrvatskoj istoriji. Aloooo, nije Srbija izgubila rat od Hrvatske i Kosova vec od NATO-a. IStog tog NATO-a koji nam sudi u Hagu. Audio zapis u kom Tudjman naredjuje generalima proterivanje, ovi to u krvi izvrse i opet nista, SRAMOTA!!!

dule

pre 11 godina

@(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)
Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno.

bane

pre 11 godina

(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Dokle god vi Hrvati budete pričali o Velikoj Srbiji znači da nema uslova za pomirenje. Shvatite već jednom da je mit o Velikoj Srbiji izmislila Velika Hrvatska (NDH) radi genocida nad Srbima koji takodje morate prihvatiti i koji jeste osnovni uzrok ratova u 90-tim.

A za srpske vlasti pitanje: Kada će se već jednom početi kažnjavanje spominjanja tzv. Velike Srbije kao endehazijske propagande kao što je kažnjiva i propaganda o "Protokolima Sionskih mudraca" koji su služili za iskorenjivanje Jevreja?

Marioneta

pre 11 godina

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Zbog-Oluje-procesuirano-3.728-osoba-osudeno-2.380-deset-hrvatskih-vojnika-tereti-se-za-ratni-zlocin Nažalost oni koji su krali i ubijali danas imaju pozamašne mirovine, dok pošteni branitelji jedva spajaju kraj s krajem.
Svi znaju tko je i kad išao u pljačku, ali im ne mogu ništa. Poznate su priče o "hrabrim" građanima koji su na dan akcije bili skriveni po podrumima i šupama, pa nakon što je prošla vojska, obukli vojne uniforme i pokrali sve što su htjeli. Ljudi koji su proživjeli rat, žele ga što prije zaboraviti, krenuti dalje, dok se ovi "hrabri" stalno spominju kod nekih obljetnica i kad god netko dirne u registar branitelja ili mirovine...

hm

pre 11 godina

@Cera, 6. decembar 2012 09:14

Da...Bacite malo oko na snimke prošlih događaja pa ćete vidjeti suosjećanja kao u priči.

Uostalom, Hrvatska vodi postupak protiv više od 3000 osoba, protiv koliko osoba se u Srbiji vodi postupak, ili u Republici Srpskoj? Ipak ste ratovali na tri fronte...

srpski anti-europljanin

pre 11 godina

@ hrvatski europljanin

Lako je Vama da zagovarate pomirenje kada ste pobedili u ratu. Naravno, nije to veliki uspeh hrvatske vojske vec podrska Amerike i Evrope sa cime Srbi nisu mogli da se nose. Mi (vecina nas Srba) se osecamo lose zbog toga sto je 300.000 Srba oterano sa onoga sto mi (vecina nas Srba) smatra srpskom zemljom a to je ta Krajina koju spominjete. Gospodarska, politicka i ostale suradnje su neizbezne i obostrano korisne, tu nema dileme, no mi (vecina nas Srba) se oseca obespravljeno i ponizeno usled poraza koji ste nam uz pomoc SAD i Evrope naneli. Najnovije presude Tribunala su samo ozivele te rane koje su pocele da zarastaju. U cilju mirnije i prosperitetnije buducnosti, vi Hrvati morate shvatiti kakvu mi (vecina nas Srba) emociju nosi duboko u sebi i morate promeniti pristup prema Srbima. Hrvatske firme imaju dosta imovine u Srbiji i zaposljavaju dosta nasih ljudi. Ne treba ni vama ni nama, recimo, bojkot tih firmi i hrvatske robe. Hrvatska ima loptu, vreme je da odigra pametno.

Anita

pre 11 godina

(TNT, 6. decembar 2012 08:05)
...pa ako računamo visokopozicionirane, mislim generale - onda Norac, Glavaš i Merčep,....a onih nižeg ranga ima dosta.

Nego, meni se čini da je kod vas pravilo da neistinu nabrojite 10x pa onda to postane istina?! Tako je i sa suđenjima u Hrvatskoj. Kontinuirano se negira istina da se je u Hrvatskoj sudilo i da se sudi za ratne zločine.

I što vam je to negiranje dobra donijelo? ...a ostala negiranja? Ne kužim, fakat.

konj

pre 11 godina

"I sam sam rekao da je bilo zločina u 'Oluji' i da su i njih počinili neki konkretni ljudi, zbog čega su me neki ružno gledali", rekao je Josipović u razgovoru za Televiziju Federacije BiH (FTV).

"Mi znamo da je zločina bilo. U Hrvatskoj je suđeno tridesetak pripadnika hrvatskih vojnih i policijskih formacija, a među njima i generali i to ne na baš male kazne. Osim toga, vodi se priličan broj postupaka, čini mi se šezdesetak, i toga će verovatno biti još sada kad je završen postupak u Hagu", dodao je on.

Josipović je istakao da će "Hrvatska i dalje ispunjavati svoje pravne i moralne obaveze".

dalmatinac

pre 11 godina

Objavite rezultate njihovih "sudjenja"!
(TNT, 6. decembar 2012 08:05)

Suđenja i rezultate jako lako može provjeriti svatko dobronamjeran,ali što ćemo onda s propagandom?
Evo samo jedan primjer, Hrvatska je za zločine nad srbima osudila svog Generala Mirka Norca na 12 godina robije. Kojeg je to Generala osudila Srbija za zločine nad nesrbima? Mogla je birati koliko hoće.

Cera

pre 11 godina

Tu prosto nema niti je bilo barem naznake nekog ljudskog saosećanja prema tolikim nevinim žrtvama i proteranima za sve ove godine a prošlo je skoro 20. Radi se ono što se izričito mora i da bi zadovoljilo neku formu. Interes gazi sve. Iskrenost, ljudskost i saosećanje su ono o čemu pričam. Ničega nema i neću više ništa ni da komentarišem, mnogo sam razočaran i muka mi je.

krug

pre 11 godina

Ja bih samo pitao svetske mocnike: "Da li je Srbija, konacno posle 20 godina platila sve racune?"
Ako jeste, onda apelujem da nas pocnete tretitati kao ravnopravne, bez ponizavanja i cinicnog podrzavanja.
Ako nije,onda to i recite,jer postaje i previse ocigledno da se svetska politika prema Srbiji i dalje gradi na potrosenim frazama i kliseima...Srbi su krivi za sve ratove, njih treba prvo kazniti, pa onda razmisliti, itd...
Gospodo mocnici,balon se izduvao.Municije i aduta vise nemate.Vreme je ucinilo svoje, hteli vi to ili ne.
Svi dalji pritisci na Srbiju,narocito ovo u vezi Kosova,pretvaraju se u besmisao i okrecu se protiv vas.
Vreme sada radi za Srbiju.

hrvatski europljanin

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.

sdned

pre 11 godina

Kada to kaže predstavnik države koja gotovo nikoga osudila nizašta nije, koja slavi oslobađanje generala iza kojih je ostao pokolj, koja smišljeno onemogućava izbegle da se vrate, a što je posledica toga što nikada ni za ranije zločine i NDH odgovarala nije... onda sve zvuči kao loš vic, a ne ozbiljna debata u UN.

hrvatski europljanin

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.

FeboZg

pre 11 godina

Vidim ovdje se u komentarima svi od reda prave grbavi..." kakva velika Srbija " i te fore...pa zakaj ste onda išli u ratove molim vas...svi Srbi pod jednu šljivu...vi ste čudan narod...prije 20 godina ste padali u trans pred Slobom čekajući mig za ratne pohode..a sada se svi skupa snebivate i prvite se totoalna nevinašca..kao da su sve države u regiji napale vašu zemlju a ne obratno?!?!?!? Lijepo vam je rekao Dačić...izgubili ste rat i sada ste jadni..to su njegove rijeći..jadni i slabi..Vučić drži predavanja o haškom sudu a Srebrenicu i Vukvoar nije spomenuo..a plače zbog traktorijade u Oluji?!?!? Pa Oluja je kamilica za Vukovar i Srebrenicu...Zvornik..paljenje žive djece i staraca uz predhodnu pljačku...to prešučujete..objavite mi komentar

sdned

pre 11 godina

Kada to kaže predstavnik države koja gotovo nikoga osudila nizašta nije, koja slavi oslobađanje generala iza kojih je ostao pokolj, koja smišljeno onemogućava izbegle da se vrate, a što je posledica toga što nikada ni za ranije zločine i NDH odgovarala nije... onda sve zvuči kao loš vic, a ne ozbiljna debata u UN.

tonči

pre 11 godina

"Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno."

Opet tema drugi svjetski rat. Pa dikle više. A što sto vi to nama zaboravili odnosno oprostili? Zar mnogi Hrvati, krivi ili ne, nisu smaknuti, sa ili bez suđenja, neposredno nakon drugog svjetskog rata? Da nas niste možda trebali sve povješati i postreljati, jel bi to bilo pravedno? Dajte ostavite događanja u WWII na miru. Zvuči kao jadna izlika.

krug

pre 11 godina

Ja bih samo pitao svetske mocnike: "Da li je Srbija, konacno posle 20 godina platila sve racune?"
Ako jeste, onda apelujem da nas pocnete tretitati kao ravnopravne, bez ponizavanja i cinicnog podrzavanja.
Ako nije,onda to i recite,jer postaje i previse ocigledno da se svetska politika prema Srbiji i dalje gradi na potrosenim frazama i kliseima...Srbi su krivi za sve ratove, njih treba prvo kazniti, pa onda razmisliti, itd...
Gospodo mocnici,balon se izduvao.Municije i aduta vise nemate.Vreme je ucinilo svoje, hteli vi to ili ne.
Svi dalji pritisci na Srbiju,narocito ovo u vezi Kosova,pretvaraju se u besmisao i okrecu se protiv vas.
Vreme sada radi za Srbiju.

panzer general

pre 11 godina

(krug, 6. decembar 2012 08:26)
Srbija tek treba da plati, u doslovnom smislu dakle mislim na pare. To će se desiti nakon okončanja suđenja Hađiću, Karađiću i Mladiću kao i hr tužbe za genocid.

dadodudo

pre 11 godina

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ???
(mikicar, 6. decembar 2012 10:11)

Pa ja bih rekao 95% Srba koji su 1990 zivjeli u Srbiji i oko 80% onih koji su zivjeli u Bosni i Hrvatskoj. Bio, vidio, razmisljao, zaljucio. SVI relevantni Srpski politicari su 1990 zagovarali stvaranje velike Srbije. Za ljude koji su rodeni kasnije ili su bili pre-mladi da bi shvatili, preporucam da procitaju izjave srpskih politicara u periodu of 1988 do 1994 - vrijeme prije Oluje, i pregledaju video snimke o "dogadanju naroda" u to vrijeme u Srbiji.

hm

pre 11 godina

@Cera, 6. decembar 2012 09:14

Da...Bacite malo oko na snimke prošlih događaja pa ćete vidjeti suosjećanja kao u priči.

Uostalom, Hrvatska vodi postupak protiv više od 3000 osoba, protiv koliko osoba se u Srbiji vodi postupak, ili u Republici Srpskoj? Ipak ste ratovali na tri fronte...

Konstantinos Veliki

pre 11 godina

Jako sam žalostan kad vidim da neki komentatori u nedostatku vlastite samokritike događaja u zadnjih 25 godina posežu za zbivanjima iz II svjetskog rata, to mi dođe tako nisko i jadno, jer kao eto, vi ste to nama učinili tada ovo, pa imamo pravo da porušimo Vukovar, opsjedamo Sarajevo, uništio Škabrnju, u Srebrenici da izvršio genocid i tome slično. Zašto srbijanska elita nema snage istini pogledati u oći i vidjeti da je njezina agresivni nacionalističku politika iz Srbije, t.j. od Miloševića, najprije uništila SFRJ, da je proizvela nacionalizme kod drugih naroda, a onda započela 4 rata koje je sve izgubila. Kao rezultat ove politike Srbija je doživjela konačni poraz u Oluji jer je ista omogućila nastanak Daytonskog sporazuma. Oluja nije ni približno onme što su srpske trupe učinile u Vukovaru, ili Srebrenici. Srbija ima pravo da se ljuti i da se duri ali isto tako ona mora preuzeti sve posljedice svoje sulude politike. Rat koji se desilo nije bio uzrok nego rezultat srpske politike još tamo s kraja 1980 tih godina. Zato jadikovati nad Olujom pored tisuća ubijenih i prognanih ne Srba iz Hrvatske i BiH je u krajnjem slučaju degutantno i necivilizirano.

dalmatinac

pre 11 godina

Objavite rezultate njihovih "sudjenja"!
(TNT, 6. decembar 2012 08:05)

Suđenja i rezultate jako lako može provjeriti svatko dobronamjeran,ali što ćemo onda s propagandom?
Evo samo jedan primjer, Hrvatska je za zločine nad srbima osudila svog Generala Mirka Norca na 12 godina robije. Kojeg je to Generala osudila Srbija za zločine nad nesrbima? Mogla je birati koliko hoće.

Anita

pre 11 godina

(TNT, 6. decembar 2012 08:05)
...pa ako računamo visokopozicionirane, mislim generale - onda Norac, Glavaš i Merčep,....a onih nižeg ranga ima dosta.

Nego, meni se čini da je kod vas pravilo da neistinu nabrojite 10x pa onda to postane istina?! Tako je i sa suđenjima u Hrvatskoj. Kontinuirano se negira istina da se je u Hrvatskoj sudilo i da se sudi za ratne zločine.

I što vam je to negiranje dobra donijelo? ...a ostala negiranja? Ne kužim, fakat.

konj

pre 11 godina

"I sam sam rekao da je bilo zločina u 'Oluji' i da su i njih počinili neki konkretni ljudi, zbog čega su me neki ružno gledali", rekao je Josipović u razgovoru za Televiziju Federacije BiH (FTV).

"Mi znamo da je zločina bilo. U Hrvatskoj je suđeno tridesetak pripadnika hrvatskih vojnih i policijskih formacija, a među njima i generali i to ne na baš male kazne. Osim toga, vodi se priličan broj postupaka, čini mi se šezdesetak, i toga će verovatno biti još sada kad je završen postupak u Hagu", dodao je on.

Josipović je istakao da će "Hrvatska i dalje ispunjavati svoje pravne i moralne obaveze".

kakodane

pre 11 godina

@TNT
Da ne pričam o nekim prašinarima samo podatak da smo osudili jednog hrvatskog generala na 12 godina zatvora. Mene zanima koji je to najviši čin osudila Srbija za zločine na Kosovu.

Cera

pre 11 godina

Tu prosto nema niti je bilo barem naznake nekog ljudskog saosećanja prema tolikim nevinim žrtvama i proteranima za sve ove godine a prošlo je skoro 20. Radi se ono što se izričito mora i da bi zadovoljilo neku formu. Interes gazi sve. Iskrenost, ljudskost i saosećanje su ono o čemu pričam. Ničega nema i neću više ništa ni da komentarišem, mnogo sam razočaran i muka mi je.

mikicar

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.
(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ??? Sta se hvatate za izjave Seselja kao pijan plota. Ako hocemo Veliku Srbiju zasto se ne zalazemo da se Republika Srpska otcepi i pripoji nama jos pre ovoga sa Kosovom. Kao sto ste vi imali pravo samostalnost tako su i tih 200 000 Srba imali pravo da se nesto pitaju na teritoriji na kojoj su ziveli.

Ne moze se krenuti sa dobrim odnosima kad od starta mi ulazimo kao genocidan narod a vi cistih ruku. Zlocin je slaviti Oluju u kojoj je pocinjen najveci pogrom jos od Drugog svetskog rata. Jos se dicite da je ta vojna akcija najveci vojni poduhvat u hrvatskoj istoriji. Aloooo, nije Srbija izgubila rat od Hrvatske i Kosova vec od NATO-a. IStog tog NATO-a koji nam sudi u Hagu. Audio zapis u kom Tudjman naredjuje generalima proterivanje, ovi to u krvi izvrse i opet nista, SRAMOTA!!!

bane

pre 11 godina

(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Dokle god vi Hrvati budete pričali o Velikoj Srbiji znači da nema uslova za pomirenje. Shvatite već jednom da je mit o Velikoj Srbiji izmislila Velika Hrvatska (NDH) radi genocida nad Srbima koji takodje morate prihvatiti i koji jeste osnovni uzrok ratova u 90-tim.

A za srpske vlasti pitanje: Kada će se već jednom početi kažnjavanje spominjanja tzv. Velike Srbije kao endehazijske propagande kao što je kažnjiva i propaganda o "Protokolima Sionskih mudraca" koji su služili za iskorenjivanje Jevreja?

Divos

pre 11 godina

Па хрватско правосуђе заиста суди за ратне злочине, истина је.
А како то суди? У само првих 6 година после тих догађаја (до Јуна 2001.) осуђено је 758 Срба (90% суђења у одсуству) за ратне злочине. И тек неколико случајева против припадника ХВ који су претворени у фарсу (примери; суђење за крвави пир на карловачком мосту, суђења за покоље у Сиску, или за брутално убиство 3 Српкиње крајем 91. у Новској, сви процеси завршили ослобађајућим пресудама, истина овај задњи је обновљен), све у свему до данашњег дана од оптужених за ратне злочине само 5% су припадници ХВ (остало јасно Срби), а од осуђених 98,6% су Срби. Наравно, и за "Олују" до данашњењг дана (17 година после) нико од припадника ХВ није осуђен за ратне злочине, још горе за 24 поступка који су у фази предистажних радњи, нико од починилаца злочина није познат. Више је него јасно да за злочине у злочиначкој акцији "Олуја", али и друге злочине, нико од припадника ХВ неће бити осуђен, не у овој и оваквој Хрватској.
Тако то раде у лијепој њиховој, амбасадори причају причу да задовоље бирокате у ЕУ (УН), а правосуђе ради по свом науму, све ради остварења "заједничког циља", свести непожељан народ у оквиру пожељних и прихватљивих бројки.

dule

pre 11 godina

@(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)
Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno.

student_iz_parka

pre 11 godina

http://www.sudacka-mreza.hr/dokument.aspx?DocID=2746

Evo kako hrvatska sudi za ratne zlocine. I kako vas onda nije sramota?? Sta cekate, da svi krivci pomru, pa cete onda jedno 2051. da pocnete da sudite??? Kako lazete, to je strasno. Jos glumite neke mirotvorce koji su navodno za pomirenje.

Marioneta

pre 11 godina

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Zbog-Oluje-procesuirano-3.728-osoba-osudeno-2.380-deset-hrvatskih-vojnika-tereti-se-za-ratni-zlocin Nažalost oni koji su krali i ubijali danas imaju pozamašne mirovine, dok pošteni branitelji jedva spajaju kraj s krajem.
Svi znaju tko je i kad išao u pljačku, ali im ne mogu ništa. Poznate su priče o "hrabrim" građanima koji su na dan akcije bili skriveni po podrumima i šupama, pa nakon što je prošla vojska, obukli vojne uniforme i pokrali sve što su htjeli. Ljudi koji su proživjeli rat, žele ga što prije zaboraviti, krenuti dalje, dok se ovi "hrabri" stalno spominju kod nekih obljetnica i kad god netko dirne u registar branitelja ili mirovine...

lesa

pre 11 godina

Dosta vise sa tom Hrvatskom, oni su sami sebi dovoljni. Sad kad su proterali Srbe iz Hrvatske pocece medjusobno da se mrze. Takav su narod moraju nekog da mrze da bi opstali, zlobom se Hrane.

wiener

pre 11 godina

raznim hrvatskim europljanima mora biti jasno da su i srbi koji nikada nisu zeleli veliku srbiju ogorceni i haskom presudom i jos vise hrvatskom reakcijom na istu, kao i hrvatskim negiranjem da je hrvatska drzava ucinila mnogo toga da njeni gradjani hrvatske nacionalnosti odu iz hrvatske i ne vrate se, sto je znatno veci oblik odgovornosti od "bilo je pojedinacnih zlocina".

srpski anti-europljanin

pre 11 godina

@ hrvatski europljanin

Lako je Vama da zagovarate pomirenje kada ste pobedili u ratu. Naravno, nije to veliki uspeh hrvatske vojske vec podrska Amerike i Evrope sa cime Srbi nisu mogli da se nose. Mi (vecina nas Srba) se osecamo lose zbog toga sto je 300.000 Srba oterano sa onoga sto mi (vecina nas Srba) smatra srpskom zemljom a to je ta Krajina koju spominjete. Gospodarska, politicka i ostale suradnje su neizbezne i obostrano korisne, tu nema dileme, no mi (vecina nas Srba) se oseca obespravljeno i ponizeno usled poraza koji ste nam uz pomoc SAD i Evrope naneli. Najnovije presude Tribunala su samo ozivele te rane koje su pocele da zarastaju. U cilju mirnije i prosperitetnije buducnosti, vi Hrvati morate shvatiti kakvu mi (vecina nas Srba) emociju nosi duboko u sebi i morate promeniti pristup prema Srbima. Hrvatske firme imaju dosta imovine u Srbiji i zaposljavaju dosta nasih ljudi. Ne treba ni vama ni nama, recimo, bojkot tih firmi i hrvatske robe. Hrvatska ima loptu, vreme je da odigra pametno.

izdajnik

pre 11 godina

(panzer general, 06. decembar 2012 10:55) hr ce tek da plati za sve genocide nad srpskim ,muslimanskim,jevrejskim narodom od '41. godine pa sve do '96.godine... i to sa kamatom. nemojte da mislite da ce nacisticka ideologija Pavelica ,a kasnije njegovog naslednika Tudjmana ostati nekaznjena... dovoljno je da se zna na cemu je nastala "U" drzava, na genocidu nad srbima...
svako velicanje koljača,ubica, silovatelja, ustaskih i nacistickih zlocina nad decom ,zenama ,starima,bolesnima i zarobljenicima je isto sto i pociniti SVE te zlocine...
ne peva omladina u Srbiji i pada u trans uz pesme proustaškog i pronacističkog (nazovi) muzičara ,to radi omladina u Hrvatskoj uz pesme Tomsona... veseli se ta omladina uz pesme Tomsona sa sve "U" slovom na ustaskim kapama... toliko o tome
Svako treba da gleda svoje dvoriste...

Bez_Cenzure

pre 11 godina

Kada osude Jadranka Prlića i ostatak ekipe iz zločinačke tvorevine Herceg-Bosne koju je upravo Hrvatska i kreirala i finansirala Hrvati iz komšiluka koji vise na ovom sajtu opet će govoriti o nepravdi iz Haga. Ta presuda će u tom slučaju teretiti Hrvatsku za agresiju na BiH i još važnije za zločine koji su počinjeni(za rat u kojem Hrvatska nije učestvovala nego samo pojedinci kako reče Mesić i ostade živ).

Haški sud i nije neko mjerilo pravde tako da Hrvatima ostaje samo da tješe sebe i da se posipaju pepelom da nisu činili zločine iako postoje čak i audio i video zapisi kao i ispovijesti preživjelih. Njihov problem! Ja znam o zlodjelima koja su počinile udružene snage HVO-a i HV-a(raznorazni dobrovoljci iz Splita i okoline) na području tzv. Herceg-Bosne u regionu centralne i južne Hercegovine i taj stav neću mijenjati nego ću ga prenijeti i svom djetetu. Takođe pri svakom razgovoru sa strancima obavezno ispričam i drugu verziju od one kojom ih je kljukala Zapadna propaganda i nemam namjeru ikada prestati. Ljudi trebaju čuti i drugačije mišljenje. Rat na prostoru bivše Jugoslavije nije bio crno-bijeli.

brzi gonzales

pre 11 godina

Pa evo ovako, Glavas je dobio osam godina za trideset mrtvih, Norac je dobio 15 godina ali zatvorsku kaznu nije odsluzio do kraja vec je pusten posle izdrzane dve trecine kazne a i nacin sluzenja je bio smesan buduci da je izlazio iz zatvora svakog vikenda a uz to napravio kucu, ozenio se, dobio potomsvo i slicno. Dalje, pitanje je da li ce Mercep doziveti kraj sudjenja jer je preziveo nekoliko mozdanih udara a Djuro Brodarac vam je umro u zatvoru (inace Mercepa i Brodarca niste hapsili dok su bili mladji i zdravi nego tek sada kada su ostarili i postali bolesni a to je radjeno sa ciljem da umru pre zavrsetka sudjenja). A sto se tice nasih sudjenja za ratne zlocine, imate sajt tuzilastva za ratne zlocine u Beogradu i tu vam je sve objasnjeno ko je, kada i na koliko osudjen i sta je bio kao i kome se sve trenutno sudi. Istina je da tu nema ni jednog naseg generala ali ako ste posteni vi iz Hrvatske mozete videti da su ti generali koji su optuzeni za zlocine na Kosmetu, u BiH i Hrvatskoj svi u Hagu. Kako mislite da im sudimo, jel hocete da trazimo od Haga da ih puste pa da im mi sudimo? Sve se bojim da ste za to...

sdned

pre 11 godina

Kada to kaže predstavnik države koja gotovo nikoga osudila nizašta nije, koja slavi oslobađanje generala iza kojih je ostao pokolj, koja smišljeno onemogućava izbegle da se vrate, a što je posledica toga što nikada ni za ranije zločine i NDH odgovarala nije... onda sve zvuči kao loš vic, a ne ozbiljna debata u UN.

hrvatski europljanin

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.

mikicar

pre 11 godina

Hrvatska konacno ima normalne i pametne ambasadore i lobiste po svijetu, koji ne rade protiv svoje drzave. Vilovic je sve jako dobro rekao, a druga je stvar sto neki nisu zadovoljni sto njihovi naumi o velikoj drzavi nisu uspjeli. ako sam ja kao Hrvat protiv velike Hrvatske, ne vidim razloga zasto bi Srbin bio za veliku Srbiju i nekakve Krajine.
No, treba zatvoriti stranicu povijesti devedesetih i okrenuti se napretku i razvoju gospodarstva jer price o devedesetima i nacionalizam idu u korist samo lopova, bili oni hrvatski, slovenski ili srpski. od takvih prica sigurno necemo bolje zivjeti, kao sto niti ne zivimo bolje.
(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ??? Sta se hvatate za izjave Seselja kao pijan plota. Ako hocemo Veliku Srbiju zasto se ne zalazemo da se Republika Srpska otcepi i pripoji nama jos pre ovoga sa Kosovom. Kao sto ste vi imali pravo samostalnost tako su i tih 200 000 Srba imali pravo da se nesto pitaju na teritoriji na kojoj su ziveli.

Ne moze se krenuti sa dobrim odnosima kad od starta mi ulazimo kao genocidan narod a vi cistih ruku. Zlocin je slaviti Oluju u kojoj je pocinjen najveci pogrom jos od Drugog svetskog rata. Jos se dicite da je ta vojna akcija najveci vojni poduhvat u hrvatskoj istoriji. Aloooo, nije Srbija izgubila rat od Hrvatske i Kosova vec od NATO-a. IStog tog NATO-a koji nam sudi u Hagu. Audio zapis u kom Tudjman naredjuje generalima proterivanje, ovi to u krvi izvrse i opet nista, SRAMOTA!!!

dule

pre 11 godina

@(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)
Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno.

izdajnik

pre 11 godina

(panzer general, 06. decembar 2012 10:55) hr ce tek da plati za sve genocide nad srpskim ,muslimanskim,jevrejskim narodom od '41. godine pa sve do '96.godine... i to sa kamatom. nemojte da mislite da ce nacisticka ideologija Pavelica ,a kasnije njegovog naslednika Tudjmana ostati nekaznjena... dovoljno je da se zna na cemu je nastala "U" drzava, na genocidu nad srbima...
svako velicanje koljača,ubica, silovatelja, ustaskih i nacistickih zlocina nad decom ,zenama ,starima,bolesnima i zarobljenicima je isto sto i pociniti SVE te zlocine...
ne peva omladina u Srbiji i pada u trans uz pesme proustaškog i pronacističkog (nazovi) muzičara ,to radi omladina u Hrvatskoj uz pesme Tomsona... veseli se ta omladina uz pesme Tomsona sa sve "U" slovom na ustaskim kapama... toliko o tome
Svako treba da gleda svoje dvoriste...

lesa

pre 11 godina

Dosta vise sa tom Hrvatskom, oni su sami sebi dovoljni. Sad kad su proterali Srbe iz Hrvatske pocece medjusobno da se mrze. Takav su narod moraju nekog da mrze da bi opstali, zlobom se Hrane.

bane

pre 11 godina

(hrvatski europljanin, 6. decembar 2012 08:52)

Dokle god vi Hrvati budete pričali o Velikoj Srbiji znači da nema uslova za pomirenje. Shvatite već jednom da je mit o Velikoj Srbiji izmislila Velika Hrvatska (NDH) radi genocida nad Srbima koji takodje morate prihvatiti i koji jeste osnovni uzrok ratova u 90-tim.

A za srpske vlasti pitanje: Kada će se već jednom početi kažnjavanje spominjanja tzv. Velike Srbije kao endehazijske propagande kao što je kažnjiva i propaganda o "Protokolima Sionskih mudraca" koji su služili za iskorenjivanje Jevreja?

krug

pre 11 godina

Ja bih samo pitao svetske mocnike: "Da li je Srbija, konacno posle 20 godina platila sve racune?"
Ako jeste, onda apelujem da nas pocnete tretitati kao ravnopravne, bez ponizavanja i cinicnog podrzavanja.
Ako nije,onda to i recite,jer postaje i previse ocigledno da se svetska politika prema Srbiji i dalje gradi na potrosenim frazama i kliseima...Srbi su krivi za sve ratove, njih treba prvo kazniti, pa onda razmisliti, itd...
Gospodo mocnici,balon se izduvao.Municije i aduta vise nemate.Vreme je ucinilo svoje, hteli vi to ili ne.
Svi dalji pritisci na Srbiju,narocito ovo u vezi Kosova,pretvaraju se u besmisao i okrecu se protiv vas.
Vreme sada radi za Srbiju.

student_iz_parka

pre 11 godina

http://www.sudacka-mreza.hr/dokument.aspx?DocID=2746

Evo kako hrvatska sudi za ratne zlocine. I kako vas onda nije sramota?? Sta cekate, da svi krivci pomru, pa cete onda jedno 2051. da pocnete da sudite??? Kako lazete, to je strasno. Jos glumite neke mirotvorce koji su navodno za pomirenje.

srpski anti-europljanin

pre 11 godina

@ hrvatski europljanin

Lako je Vama da zagovarate pomirenje kada ste pobedili u ratu. Naravno, nije to veliki uspeh hrvatske vojske vec podrska Amerike i Evrope sa cime Srbi nisu mogli da se nose. Mi (vecina nas Srba) se osecamo lose zbog toga sto je 300.000 Srba oterano sa onoga sto mi (vecina nas Srba) smatra srpskom zemljom a to je ta Krajina koju spominjete. Gospodarska, politicka i ostale suradnje su neizbezne i obostrano korisne, tu nema dileme, no mi (vecina nas Srba) se oseca obespravljeno i ponizeno usled poraza koji ste nam uz pomoc SAD i Evrope naneli. Najnovije presude Tribunala su samo ozivele te rane koje su pocele da zarastaju. U cilju mirnije i prosperitetnije buducnosti, vi Hrvati morate shvatiti kakvu mi (vecina nas Srba) emociju nosi duboko u sebi i morate promeniti pristup prema Srbima. Hrvatske firme imaju dosta imovine u Srbiji i zaposljavaju dosta nasih ljudi. Ne treba ni vama ni nama, recimo, bojkot tih firmi i hrvatske robe. Hrvatska ima loptu, vreme je da odigra pametno.

wiener

pre 11 godina

raznim hrvatskim europljanima mora biti jasno da su i srbi koji nikada nisu zeleli veliku srbiju ogorceni i haskom presudom i jos vise hrvatskom reakcijom na istu, kao i hrvatskim negiranjem da je hrvatska drzava ucinila mnogo toga da njeni gradjani hrvatske nacionalnosti odu iz hrvatske i ne vrate se, sto je znatno veci oblik odgovornosti od "bilo je pojedinacnih zlocina".

Cera

pre 11 godina

Tu prosto nema niti je bilo barem naznake nekog ljudskog saosećanja prema tolikim nevinim žrtvama i proteranima za sve ove godine a prošlo je skoro 20. Radi se ono što se izričito mora i da bi zadovoljilo neku formu. Interes gazi sve. Iskrenost, ljudskost i saosećanje su ono o čemu pričam. Ničega nema i neću više ništa ni da komentarišem, mnogo sam razočaran i muka mi je.

Divos

pre 11 godina

Па хрватско правосуђе заиста суди за ратне злочине, истина је.
А како то суди? У само првих 6 година после тих догађаја (до Јуна 2001.) осуђено је 758 Срба (90% суђења у одсуству) за ратне злочине. И тек неколико случајева против припадника ХВ који су претворени у фарсу (примери; суђење за крвави пир на карловачком мосту, суђења за покоље у Сиску, или за брутално убиство 3 Српкиње крајем 91. у Новској, сви процеси завршили ослобађајућим пресудама, истина овај задњи је обновљен), све у свему до данашњег дана од оптужених за ратне злочине само 5% су припадници ХВ (остало јасно Срби), а од осуђених 98,6% су Срби. Наравно, и за "Олују" до данашњењг дана (17 година после) нико од припадника ХВ није осуђен за ратне злочине, још горе за 24 поступка који су у фази предистажних радњи, нико од починилаца злочина није познат. Више је него јасно да за злочине у злочиначкој акцији "Олуја", али и друге злочине, нико од припадника ХВ неће бити осуђен, не у овој и оваквој Хрватској.
Тако то раде у лијепој њиховој, амбасадори причају причу да задовоље бирокате у ЕУ (УН), а правосуђе ради по свом науму, све ради остварења "заједничког циља", свести непожељан народ у оквиру пожељних и прихватљивих бројки.

brzi gonzales

pre 11 godina

Pa evo ovako, Glavas je dobio osam godina za trideset mrtvih, Norac je dobio 15 godina ali zatvorsku kaznu nije odsluzio do kraja vec je pusten posle izdrzane dve trecine kazne a i nacin sluzenja je bio smesan buduci da je izlazio iz zatvora svakog vikenda a uz to napravio kucu, ozenio se, dobio potomsvo i slicno. Dalje, pitanje je da li ce Mercep doziveti kraj sudjenja jer je preziveo nekoliko mozdanih udara a Djuro Brodarac vam je umro u zatvoru (inace Mercepa i Brodarca niste hapsili dok su bili mladji i zdravi nego tek sada kada su ostarili i postali bolesni a to je radjeno sa ciljem da umru pre zavrsetka sudjenja). A sto se tice nasih sudjenja za ratne zlocine, imate sajt tuzilastva za ratne zlocine u Beogradu i tu vam je sve objasnjeno ko je, kada i na koliko osudjen i sta je bio kao i kome se sve trenutno sudi. Istina je da tu nema ni jednog naseg generala ali ako ste posteni vi iz Hrvatske mozete videti da su ti generali koji su optuzeni za zlocine na Kosmetu, u BiH i Hrvatskoj svi u Hagu. Kako mislite da im sudimo, jel hocete da trazimo od Haga da ih puste pa da im mi sudimo? Sve se bojim da ste za to...

dalmatinac

pre 11 godina

Objavite rezultate njihovih "sudjenja"!
(TNT, 6. decembar 2012 08:05)

Suđenja i rezultate jako lako može provjeriti svatko dobronamjeran,ali što ćemo onda s propagandom?
Evo samo jedan primjer, Hrvatska je za zločine nad srbima osudila svog Generala Mirka Norca na 12 godina robije. Kojeg je to Generala osudila Srbija za zločine nad nesrbima? Mogla je birati koliko hoće.

Bez_Cenzure

pre 11 godina

Kada osude Jadranka Prlića i ostatak ekipe iz zločinačke tvorevine Herceg-Bosne koju je upravo Hrvatska i kreirala i finansirala Hrvati iz komšiluka koji vise na ovom sajtu opet će govoriti o nepravdi iz Haga. Ta presuda će u tom slučaju teretiti Hrvatsku za agresiju na BiH i još važnije za zločine koji su počinjeni(za rat u kojem Hrvatska nije učestvovala nego samo pojedinci kako reče Mesić i ostade živ).

Haški sud i nije neko mjerilo pravde tako da Hrvatima ostaje samo da tješe sebe i da se posipaju pepelom da nisu činili zločine iako postoje čak i audio i video zapisi kao i ispovijesti preživjelih. Njihov problem! Ja znam o zlodjelima koja su počinile udružene snage HVO-a i HV-a(raznorazni dobrovoljci iz Splita i okoline) na području tzv. Herceg-Bosne u regionu centralne i južne Hercegovine i taj stav neću mijenjati nego ću ga prenijeti i svom djetetu. Takođe pri svakom razgovoru sa strancima obavezno ispričam i drugu verziju od one kojom ih je kljukala Zapadna propaganda i nemam namjeru ikada prestati. Ljudi trebaju čuti i drugačije mišljenje. Rat na prostoru bivše Jugoslavije nije bio crno-bijeli.

FeboZg

pre 11 godina

Vidim ovdje se u komentarima svi od reda prave grbavi..." kakva velika Srbija " i te fore...pa zakaj ste onda išli u ratove molim vas...svi Srbi pod jednu šljivu...vi ste čudan narod...prije 20 godina ste padali u trans pred Slobom čekajući mig za ratne pohode..a sada se svi skupa snebivate i prvite se totoalna nevinašca..kao da su sve države u regiji napale vašu zemlju a ne obratno?!?!?!? Lijepo vam je rekao Dačić...izgubili ste rat i sada ste jadni..to su njegove rijeći..jadni i slabi..Vučić drži predavanja o haškom sudu a Srebrenicu i Vukvoar nije spomenuo..a plače zbog traktorijade u Oluji?!?!? Pa Oluja je kamilica za Vukovar i Srebrenicu...Zvornik..paljenje žive djece i staraca uz predhodnu pljačku...to prešučujete..objavite mi komentar

dadodudo

pre 11 godina

Aman ko je hteo Veliku Srbiju ???
(mikicar, 6. decembar 2012 10:11)

Pa ja bih rekao 95% Srba koji su 1990 zivjeli u Srbiji i oko 80% onih koji su zivjeli u Bosni i Hrvatskoj. Bio, vidio, razmisljao, zaljucio. SVI relevantni Srpski politicari su 1990 zagovarali stvaranje velike Srbije. Za ljude koji su rodeni kasnije ili su bili pre-mladi da bi shvatili, preporucam da procitaju izjave srpskih politicara u periodu of 1988 do 1994 - vrijeme prije Oluje, i pregledaju video snimke o "dogadanju naroda" u to vrijeme u Srbiji.

Anita

pre 11 godina

(TNT, 6. decembar 2012 08:05)
...pa ako računamo visokopozicionirane, mislim generale - onda Norac, Glavaš i Merčep,....a onih nižeg ranga ima dosta.

Nego, meni se čini da je kod vas pravilo da neistinu nabrojite 10x pa onda to postane istina?! Tako je i sa suđenjima u Hrvatskoj. Kontinuirano se negira istina da se je u Hrvatskoj sudilo i da se sudi za ratne zločine.

I što vam je to negiranje dobra donijelo? ...a ostala negiranja? Ne kužim, fakat.

tonči

pre 11 godina

"Tako je, zatvoriti stranicu. Tako smo i '45 zatvorili stranicu, MI smo VAMA zaboravili Jasenovac i decu Kozare a VI ste NAM oprostili što smo to zaboravili i onda ste 50 godina kasnije završili posao. Neka hvala, to zašto VI želite da se zaboravi mi je sasvim jasno."

Opet tema drugi svjetski rat. Pa dikle više. A što sto vi to nama zaboravili odnosno oprostili? Zar mnogi Hrvati, krivi ili ne, nisu smaknuti, sa ili bez suđenja, neposredno nakon drugog svjetskog rata? Da nas niste možda trebali sve povješati i postreljati, jel bi to bilo pravedno? Dajte ostavite događanja u WWII na miru. Zvuči kao jadna izlika.

kakodane

pre 11 godina

@TNT
Da ne pričam o nekim prašinarima samo podatak da smo osudili jednog hrvatskog generala na 12 godina zatvora. Mene zanima koji je to najviši čin osudila Srbija za zločine na Kosovu.

panzer general

pre 11 godina

(krug, 6. decembar 2012 08:26)
Srbija tek treba da plati, u doslovnom smislu dakle mislim na pare. To će se desiti nakon okončanja suđenja Hađiću, Karađiću i Mladiću kao i hr tužbe za genocid.

Konstantinos Veliki

pre 11 godina

Jako sam žalostan kad vidim da neki komentatori u nedostatku vlastite samokritike događaja u zadnjih 25 godina posežu za zbivanjima iz II svjetskog rata, to mi dođe tako nisko i jadno, jer kao eto, vi ste to nama učinili tada ovo, pa imamo pravo da porušimo Vukovar, opsjedamo Sarajevo, uništio Škabrnju, u Srebrenici da izvršio genocid i tome slično. Zašto srbijanska elita nema snage istini pogledati u oći i vidjeti da je njezina agresivni nacionalističku politika iz Srbije, t.j. od Miloševića, najprije uništila SFRJ, da je proizvela nacionalizme kod drugih naroda, a onda započela 4 rata koje je sve izgubila. Kao rezultat ove politike Srbija je doživjela konačni poraz u Oluji jer je ista omogućila nastanak Daytonskog sporazuma. Oluja nije ni približno onme što su srpske trupe učinile u Vukovaru, ili Srebrenici. Srbija ima pravo da se ljuti i da se duri ali isto tako ona mora preuzeti sve posljedice svoje sulude politike. Rat koji se desilo nije bio uzrok nego rezultat srpske politike još tamo s kraja 1980 tih godina. Zato jadikovati nad Olujom pored tisuća ubijenih i prognanih ne Srba iz Hrvatske i BiH je u krajnjem slučaju degutantno i necivilizirano.

hm

pre 11 godina

@Cera, 6. decembar 2012 09:14

Da...Bacite malo oko na snimke prošlih događaja pa ćete vidjeti suosjećanja kao u priči.

Uostalom, Hrvatska vodi postupak protiv više od 3000 osoba, protiv koliko osoba se u Srbiji vodi postupak, ili u Republici Srpskoj? Ipak ste ratovali na tri fronte...

konj

pre 11 godina

"I sam sam rekao da je bilo zločina u 'Oluji' i da su i njih počinili neki konkretni ljudi, zbog čega su me neki ružno gledali", rekao je Josipović u razgovoru za Televiziju Federacije BiH (FTV).

"Mi znamo da je zločina bilo. U Hrvatskoj je suđeno tridesetak pripadnika hrvatskih vojnih i policijskih formacija, a među njima i generali i to ne na baš male kazne. Osim toga, vodi se priličan broj postupaka, čini mi se šezdesetak, i toga će verovatno biti još sada kad je završen postupak u Hagu", dodao je on.

Josipović je istakao da će "Hrvatska i dalje ispunjavati svoje pravne i moralne obaveze".

Marioneta

pre 11 godina

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Zbog-Oluje-procesuirano-3.728-osoba-osudeno-2.380-deset-hrvatskih-vojnika-tereti-se-za-ratni-zlocin Nažalost oni koji su krali i ubijali danas imaju pozamašne mirovine, dok pošteni branitelji jedva spajaju kraj s krajem.
Svi znaju tko je i kad išao u pljačku, ali im ne mogu ništa. Poznate su priče o "hrabrim" građanima koji su na dan akcije bili skriveni po podrumima i šupama, pa nakon što je prošla vojska, obukli vojne uniforme i pokrali sve što su htjeli. Ljudi koji su proživjeli rat, žele ga što prije zaboraviti, krenuti dalje, dok se ovi "hrabri" stalno spominju kod nekih obljetnica i kad god netko dirne u registar branitelja ili mirovine...