Sreda, 05.12.2012.

11:02

"O trajnom rešenju Kosova 2013."

Ivica Dačić kaže da će 2013. Srbija biti spremna za razgovor o trajnom rešenju za KiM i dodao da mnogi u Vladi ne razumeju u kakvoj se situaciji Srbija nalazi.

Izvor: B92

"O trajnom rešenju Kosova 2013." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

djuro

pre 11 godina

Trajno resenje Kosova u sledecih 20 godina je potpuno protiv interesa Srbije, bez obzira da li je u zamenu za datum pregovora (?) ili clanstvo u EU, sta god to donelo (a nece nista). Svi pametnjakovici koji tvrde da je Kosovo izgubljeno 1999. zgodno zaboravljaju da na taj nacin na koji je izgubljeno moze opet da se "dobije", ne sad, ali za 20, 30, 50 godina sigurno. Medjutim, ako ga priznamo i uspostavimo granice, ambasade i slicno, zavrsili smo (su?) posao. To je i jedini razlog zasto dovode na vlast korumpirane izdajnike koji ce sve uraditi za jos malo vlasti.
Ovoga treba motkama najuriti dok ne napravi veliki belaj koji posle generacije nece moci da poprave. Njegovog mentora smo (su?) oterali kasno, tek kad im je zavrsio sve poslove. Nadam se da ovaj nece tako.

ST

pre 11 godina

On se ponašao kao da u prošloj vladi nije ni bio, a kamoli da je bio prvi zamenik premijera, a opšte je poznato da ništa nije moglo da se usvoji bez njegove saglasnosti. Drugo, on kao pregovara o onome što je već pregovarano-dogovoreno. Pa neće biti, Dačić je pristao da Kosovo ima kancelariju u Beogradu, to on zove ,kao, oficir za vezu(veću glupost nisam čuo), a znate šta je to, ustvari, to je priznanje Kosova, to je preteča ambasade Kosova. Zašto ćutite vi koji ste glasali za ovaj režim, da li ste za ovo glasali...

Realista Realni

pre 11 godina

@(popeye, 5. decembar 2012 17:56) da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

Da. Potpuno ispravno. ALI ti vojnici i policajci sudjeluju u razminiranju terena..a NE u ispostavi zakonodavne i izvršne vlasti Srbije...

Ko kaze da se 1244 ne postuje

pre 11 godina

@Realista Realni, 5. decembar 2012 18:17

Pa nije bas samo to. Takodje i povratak carinskih sluzbenika na glavne granicne prelaze, sto je ovim potpisom i dogovorom Dacic i ostvario. Jedino sto srpski carinici nisu na Djeneral Jankovicu, kao sto je predvidjeno rezolucijom 1244, vec na Jarinju, Merdaru i Brnjaku.

crni domino

pre 11 godina

Juna 99 pricao si ti Dacicu licno da smo pobedili NATO a danas govoris da nas je NATO pobedio i jos trabunjas kojestarije!
Koje si ti politicko djubre! Gledas naciju u oci i da izvines, se***!
To sto si sa kasapinom i radikalima zakuvao, imas 2013 da pokusas zajedno sa njima. Normalno jelo ste skuvali po Kumanovskom receptu!
A onda se nadamo vasem kraju i kraju price o Kosovu!

bojan

pre 11 godina

Da me neko pita- Da li sam za Srbiju sa Kosovom i milion stanovnika ili Za Srbiju bez Kosova sa 50 miliona stanovnika, bio bih za ovo drugo! Interesovao bi me i odgovor ‘‘Velikih‘‘ patriota.

savo mudri

pre 11 godina

Eto Hag oslobodio Markača i Gotovinu i odnosi sa Hrvatskom se zaledili.Zašto?Tko je kriv.Hrvatska sigurno nije,ona nije donela presudu,samo je slavila.Mogli smo i mi slaviti kad je Šljivančanin oslobođen ili Plavšička izašla iz zatvora,ali nismo tko nam je kriv.Mi smo palili njihovu zastavu ali oni našu nisu.Uvek nas vode pogrešni ljudi.

marija

pre 11 godina

Problem je sto je jedino za sta Srbija mozE i treba da se uhvati je R1244UN, a Dacic, Nikolic, Vucic je kao po dogovoru, ne pominju ni u naznakama.
Vise o R1244UN govori Rusija u saopstenjima nego oni.
Sta mislite ZASTO?

miroslav

pre 11 godina

Jednom recju: IZDAJA!

Tako i pise u Ustavu.

Da li ce i to proci, zavisi ne samo od danas zivih. Sve sto se u izdaji potpise pravno je nevazece, makar se to utvrdilo tek za par decenija. No sadasnja vrhuska je relativno mlada, stoga verujem da ce docekati ovozemaljsku konacnu istinu.

lesa

pre 11 godina

Dok je zapad cvetao mi smo isli uz Rusiju, sad kad zapad propada a istok polako cveta mi okrecemo ledja istoku a idemo uz zapad. Stvarno smo naopak narod.

popeye

pre 11 godina

@bezimena
U Kumanovskom sporazumu, o kome znate izgleda samo toliko da postoji, inace uzasno losem a koji je bez stvarnih razloga potpisao Dacicev politicki uzor, pise i to da se ne menjaju granice i da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

savo matic

pre 11 godina

ako me sjecanje sluzi ti i vlada ste obecali da ce te iznjeti platformu za kosovo u javnosti, da pogledamo o cemu pregovarate, a moglo bi se i organizovat koji referendum oko pitanja eu i kosova da djabe ne trosite vrjeme na to....

Verujem da verujem

pre 11 godina

Rešenje je bilo zapečaćeno 1999. godine kada si se ti i tvoji današnji "drugari" igrali malo rata gurajući ovu zemlju i gradjane u propast a sada pošto ste "novi" bio bi red da završite započeto da ne bi recidive vaše visokoumne politike trpele naredne generacije ali taj film nećemo gledati jerbo šta bi ste vi bez "srca Srbije(evrića)" i patriJota koji vam donose glasove

Vladimir

pre 11 godina

Dacic preduzima korake na koje se prosla vlada obavezala a prosla vlada preduzimala korake na koje nas je Milosevic obavezao, kao npr 1244 i haski tribunal. I tako oni lepo svi sede na vlasti samo zato jer su predhodni bili losi i bez ikakve obavese prema narodu da jednom urade nesto korisno.

Milan

pre 11 godina

"Mi svi radimo za druge, umesto da radimo za sebe" Sve si nam rekao, samo imam malu ispravku, ti radis i za druge i za sebe, a za nas niko ne radi.

Jasna

pre 11 godina

Ako ce on da nam otvara oci onda smo pukli do kraja.Mi hocemo referendum za i protiv EU.Vise mislim da Kosov nije bitno.Jednostavno ovde vise od 60% nacije je protiv ulaska.Ekonomska snaga se seli na drugu stranu planete.EU je najgora opcija za Srbiju.Ponavljam Kosovo nema veze sa tom konstatacijom

nesa

pre 11 godina

Neko i to mora, sto se pre stvari stave na svoje mesto pre ce mo krenuti napred. I od ovog moze gore, da podsetim na Berisin govor. Valjda ce biti mudrosti dovoljno da sacuvamo sopstveni narod od nestajanja. Jenkiji znaju to dobro da rade, budimo mudri da ne rade to na nama. To za neka druga vremena ima smisla ako opstanemo. Iz proslosti ucimo da se to tako desava. Velki se uvek malo poigraju pa promene igracke, simpatije prema nekim i tako u krug.

Hmm

pre 11 godina

Znaci ovako, Tomina i Vuciceva "platforma za Kosovo" je da Dacic uradi ono sto on hoce? Extra. Vucic malo-malo pa u Americi ali sta ocekivati od njega kad mu je Djulijani(poznati zagovornik bombardovanja) drugar. Lepa ekipa sve sam "patriota" i "pravi srbin" kako ovi njihovi vole da kazu. Posto se prave patriote i pravi Srbi bas tako ponasaju.

bezimena

pre 11 godina

...politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.
(Pametnjaković, 5. decembar 2012 14:17)

Budalaština! Da nadrljaju, bez fondova EU, mogu samo gradjani, politička "elita" je nafatirana, a batinanje okačite mačku o rep sa sve "revolucijom"! Ili, ako Vam je baš do batinanja preselite se npr. u Indiju, Iran, Kongo i sl.

Cile

pre 11 godina

Dačić je zaključio: "Pridruživanje EU je u interesu kako Srbije i regiona, tako i Unije! Pa Dačiću, da je i u interesu Unije oni bi se malo kooperativnije ponašali, zar ne?

Sokolac

pre 11 godina

Ova agonija sa Kosovom mora se završiti što pre. Srbi koji žive na teritoriji Kosova moraju znati kakva im je sudbina. Mogu li da računaju da i dalje žive na svojim vekovnim ogništima ili se moraju seliti.

Miki BG

pre 11 godina

Izgleda da je, na žalost, ovo što kaže premijer Dačić tačno. Ostaje medjutim nejasno zašto se i ranije javnost nije detaljnije, istinito, obaveštavala o stvarnom stanju stvari. Isto tako, za veliko je žaljenje da ni sada u Srbiji nema jedinstva oko ovih ključnih stvari, pa nema ni jedinstvemnog nastupa na svetskoj sceni. Kako oko sramnih presuda i uloge Haškog tribunala, tako i oko normalizacije odnosa Beograda i Prištine i statusu Kosova, te ulasku Srbije u EU. Kada tako razjedinjeno nastuipamo oko ključnih problema, jasno je da to EU, SAD, NATO i drugi koriste za nova uslovljavanja. Sloga nam je, očigledno, ostala i dalje nepoznanica i velika kočnica za izlazak iz jako lošeg imidža i ekonomske situacije.

Pedja

pre 11 godina

Hajde neka bude i 2013. god. ali posle toga da se stavi TAČKA na to. U Srbiji ima toliko bitnijih stvari da bih mogao do sledećeg avgusta da pišem.

Ko šta ne razume

pre 11 godina

"mnogi u Vladi ne razumeju u kakvoj se situaciji Srbija nalazi"

Šta će nam, onda, takvi u Vladi? A možda premijer ne razume da se oni, zapravo, samo pretvaraju da ne razumeju da smo u g. do guše, u skoro svakom pogledu? Jer, da ne umeju da se pretvaraju, najverovatnije ne bi ni pristali da budu ministri. Koji iskren čovek )prema sebi i drugima) bi danas pristao da bude na bilo kojoj visokoj političkoj odnosno državnoj funkciji?

Pametnjaković

pre 11 godina

Ako ne razumeju, eve ja ću da im objasnim. Paraziti političke elite Srbije i svi njihovi drugovi i drugarice (isto paraziti) su ispraznili sve pare, oprali sav novac, i podelili to međusobno, tako da ništa nije ostalo. I sada se ti isti paraziti plaše naroda koji je sve gladniji i nervozniji. Jedini izlaz vide u parama koje očekuju da će EU da im da iz svojih fondova. Ali para nema i neće biti dok se ne ispune uslovi koje EU traži. Kako god da se okrene, politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.

HRvoje

pre 11 godina

"Dačić je, otvarajući skup u Briselu, ukazao i na to da su odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala da oslobodi hrvatske generale Ante Gotovinu i Mladena Markača i bivšeg komandanta OVK Ramuša Haradinaja."

Kakve teze, kakav laž. Odnosi su pogoršani zato što je u Srbiji na čelu Četnik Nikolić i bivši radikali i to je odmah nakon izbora od strane hrvatske i Josipovića rečeno da se isprika i promjena retorike očekuje prije nego što dođe do bilo kakvih približavanja.

To što vi opet glumite "tko nas bre zavadi" nama u hrvatskoj ne imponira ni malo jer je obična LAŽ gospodo "političari" iako bi rađe napisao "polemičari".

CacaSweden

pre 11 godina

Ne razumem zasto Dacica krivite za sve? Taj covek nista nebi mogao da uradi, bez da se ne konsultuje sa Toom i Vucucem.On od njih dobija nalog i upustvo.On je samo njihovo izvrsno telo, a to su mu namestili zato sto voli vlast.Pa eto mu je.

fr

pre 11 godina

Konacno SHVATANJE ISTINE !!! (KASNO ALI IPAK POSLE 14-godina)

A one polupismene i nasminkane -patriJote , mozete slobodno otkaciti !!!

Jer sami su se otkacili i posisali --nakraju bice i sretni !!!!

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Kako rece Dacic, da nisu dovoljni pregovori sa Pristinom, za otpocinjanje pregovora, vec vise? A to vise znaci novi uslovi zar ne? E pa druze Dacicu, suma sumarum je pristajanje na sve sto Brisel trazi, pa od Srbije sta ostane?! Za rad neke bedne unije! Koja se tako nadmeno " slatko" izivljava nad Srpskim Narodom postavljajuci uslov za uslovom AMIN!!

Cinik

pre 11 godina

Razumeti nešto što neko radi znači da vam taj neko argumentovano objasni razloge za svoje postupanje. Onog momenta kada je Vlada formirana prva obaveza koju je ta Vlada sebi postavilakao zadatak bila je platforma za Kosovo. Prošlo je šest meseci, platforme nema, Dačić pregovara i dogovara sve i svašta po Briselu, niko ne zna šta je dogovorio a on sam navodi da je Predsednik Vlade i da je ovlašćen za pregovore i da mu ničija dozvola ne treba. Iz ovoga se da zaključiti da je on samo nastavio da radi ono što je radio Boris Tadić i zbog čega je izgubio izbore ali zbog čega će dobiti posao u Savetu Evrope. Ovo dalje znači da se nastavlja rasprodaja Srbije od nazovi političara a samo zarad ličnih interesa. Šta nama posle vredi što će Ustavni sud sve proglasiti nesutavnim kad mi sve svoje proćerdamo i ko će za to odgovararti.

Dr

pre 11 godina

čitam ,, da treba čekati da se promeni odnos snaga u svetu; da se reši problem kosova, znači jovo na novo , ubistva, izbeglice,masivne grobnice, paljenje kuca crkva djamije....,znači nije nam dosta jada još.. a ja bih rešio što pre i za sva vremena . 1.treba priznati kosovo .2,što pre ukidati sve granice balkanu .3, slobodna trgovina,.4, stvoriti velike korporacije zajednične..tada neče nikome biti va¿no da li sever km ili preševo je pod prištinom ili bg - albanac koji misli da još imamo šansu..

Gradjanin Q

pre 11 godina

@Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!
(bezimena, 5. decembar 2012 13:37)

Sta im objasnjavas kad su glupi previse da bi shvatili. Sve vreme sam mislio, jer mi zao sto sam pripadnik istog naroda da reaguju emocijama, ali sam se prevario. Narod pojma nema sa zivotom, zato takav zivot i zivi u odnosu na razvijene drzave EU. Vrlo malo je igrao uticaj nas geografski polozaj na lomove koje smo trpeli kroz istoriju. Vecinom je igrala glupa glava, koja ni njihovim pokoljenjima nije nista pametnija.

veslac

pre 11 godina

kad se oslobodimo tereta mitova i mitoloske istoriografije, bice jasno da iza svake balkanske drzave stoji neki spoljni mentor tj autor stvaranja te drzave.Shodno tome, a narocito u ovo, doba nijedna balkanska drzava nije u mogucnosti da protura neki svoj stav a jos manje da nametne svoju volju "velikanima" koji vode svetsku politiku. U takvoj situaciji je i Srbija koja nece biti u stanju da se odupre uclanjenju u EU iako bi to bila plebiscitarna volja naroda. Nece moci protiv ulaska u EU jer te sile raspolazu mocnim instrumentima prinude i ucene tako da nece prezati pred daljim rasparcavanjem Srbije i totalnom ekonomskom iscrpljivanju. Tako je to nazalost i ne radujem se tome, jer kada to mogu da nametnu jacoj i starijoj drzavi kao sto je Srbija sta govoriti o albancima i Kosovu. Ja iskreno prizeljkujem jedno casno pomirenje, ne samo u interesu Kosova nego i celog regiona. Neprestano vracanje na istoriju, razdore i svadje samo ce jos vise pogorsati situaciju ovih naroda sto ne znaci da ce oslabiti moc politicke oligarhije koja je najvise profitirala na nacionalizmima

precanin

pre 11 godina

Dacicu, uloga koju su ti dodelili Nikolic i Vucic je zdravo teska ! Ti sada moras da ispeglas nesto sto se decenijama nije peglalo, a u poslednjih 20 god strasno guzvalo ! Kako mozes da kao predsednik Vlade dogovoris pomirenje , kada nas predsednik Nikolic naglas kaze da ga ceo svet cuje:"Ni jedan Srbin ne priznaje genocid u Srebrenici, pa necu ni ja" ??? Kako ta izjava zvuci u okruzenju kada se govori o pomirenju? Posle se cudi sto niko u okruzenju nece snjim pricati ? Vucic juri kokosare i gusane i jedan i drugi dobijaju hvalspevke kao veliki drzavnici !? A ti ? Moras da objasnjavas svetu kako nas predsednik nije tako mislio,te ovo te ovo !? Kazi vec jednom zasto Nikolic i Vucic ne vode pregovore sa Pristinom !? Pa Pristina nece snjima pricati, zato su tebe zrtvovali, ti da budes ukaljan a oni cisti !? Probaj da taj cvor razresis sto bolje i sto brze, ne moze, mac i preseci ga vec jednom, jer ce da nas ugusi !!! Reci najzad ono sto razuman svet u Srbiji zna sta se mora uciniti, a ne da te ucenjuju Jaksici, Pantici i druga politicka sapcika(prazne karte u tablicu)! Uradis li tako, bices slavljen kao hrabar i razuman politicar !

Siniša

pre 11 godina

Dacicu! Pripremite strategiju za pregovore za sandzak, ovo si zavrsio.
(kosovac, 5. decembar 2012 12:51)

Najjači komentar ikada, da mogu dao bi ti hiljadu pluseva.
Samo da dodam, strategiju i za jug Srbije, tzv Preševska dolina. Korak po korak, parče po parče...oni(Albanci) nigde ne žure, sada trenutno rade na pražnjenju juga Srbije, a Beograd im uveliko pomaže, jedan po jedan Srbin se iseljava i za 10-15 godina neće biti ni jednog, a onda...o čemu da pregovaramo.

rskljnkv

pre 11 godina

Nama ne treba radi riješavanja kratkoročnih problema trajno riješenje pitanja Kosova. Nipošto ne treba da se prihvata pomirenje i integracija Kosova pod uslovima koje diktira trenutni centri moći! U EU mi i onako nećemo ući u ovoj deceniji, čemu onda tolika trka da se dobije određeni statusi.

Srbija ne treba nikad da prizna Kosovo jer će se prilike u međunarodnoj politici i te kako promjeniti u sledećih 10-20 godina. Tada treba pristupiti trajnom riješenju ovog pitanja. Do tada, Albance sa Kosova treba pustiti da se sami organizuju oko pitanja koje trebaju da riješe: kako uspostaviti proizvodnju, modernizovati privredu, smanjiti natalitet, smanjiti korupciju. A to su ogromni problemi, veći nego naši. Za 20 godina, ukiliko ovdje bude pameri i volje, mi možemo da budemo primjer Kosovarima koji će ne samo oni da slijede, već kojem će željeti da se priključe!

Zbog čega mi na ovu sadašnju situaciju ne gledamo kao pozitivnu za nas?! Pa oni su u rezervatu kao nekada Indijanci. Na tako malom i nerazvijenom podučju, 2 milona ljudi. A da prihvataju ustav Srbije i da se Srbija proteže sve do Prizrena?! Bilo bi nam ko u Makedoniji, gazili bi Srbiju natalitetom i kriminalom kojem trenutno ne moćemo da se suprostavimo.

Ivana Popov

pre 11 godina

Nemam vise komentara,na izjave politicara,sta je koja vlada i koji predsednik potpisao,pa moraju sada da odrzavaju svoja obecanja.To oni treba i da ispune ali samo u svoje ime ,a ne u ime Srbije i Srpskog naroda,zlocinci ce kad tad biti kaznjeni i licemeri

Iksi

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!
(stefan, 5. decembar 2012 11:32)

Tako je, oni ce doci, podignut ce tenzije i ici nazad a sve ce se polomiti na glavu kosovskih Srba, koji ce biti primorani da idu za ovima iz RS, firmasima, delijama...Strategija:udri glavom u zid

NekoIzMase

pre 11 godina

"Mi sada samo preduzimamo one korake na koje se prethodna vlada obavezala da bi Srbija dobila status kandidata. Sa stanovišta EU to nije napredak", rekao je on.
______

Ako je neko zaboravio: TI SI BIO ZAMENIK PREDSEDNIKA PRETHODNE VLADE ... Ti i tvoja stranka ste imali ministre u toj vladi koji su glasali za postignute dogovore .... Pored tebe tu je bio i Mlađan Dinkić sa svojom strankom i on je podržao sve što je dogovorio Borislav Stefanović

Dosta više te demagogije o prethodnoj Vladi ...

dejan

pre 11 godina

Samo me interesuje šta će se desiti kada se u Srbiji raspiše referendum za pristupanje EU, jer je to obaveza svake buduće članice i kada narod kaže da Neće....ali ko zna možda nas niko neće ništa ni pitati.

Zanima me samo gospodine Dačiću zašto ste umislili da ste vi dužni da rešite pitanje Kosova? Zašto se recimo Turska i Grčka godinama i decenijama spore oko Kipra i zašto Hrvati nikada nisu Srpsku Krajinu nazvali tako već privremeno okupirane teritorije što je u stvari i jedino legalno, jer nam je Kosovo silom oteto?
Pustite neka se to generacijama provlači dok se ne promeni odnos snaga u svetu, a jednom hoce pa tada treba uzeti ono što je naše.

bezimena

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!

Stefan

pre 11 godina

Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse

A to cemo resiti tako sto cemo priznati Kosovo? Znaci Kosovo je razlog katastrofalnog obrazovanja u Srbiji, korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, monopola itd?

Oni Nemci bi se rado menjali sa ovim Srbima

pre 11 godina

"Odluka Tribunala ne doprinosi opstajanju principa da svi zločinci treba da budu kažnjeni", rekao je Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu.

Da, ali zato što su najgori Nemci u Nirnbergu osuđeni na smrt, a ne na duge zatvorske kazne. Uzmi spisak osuđenih Nemaca, zameni presude na smrt presudama na npr. 40 godina zatvora, saberi, pa onda poredi ...

Darko ; Salzburg

pre 11 godina

Kako prenosi drzavna televizija u Austriji (ORF) postignut sporazum izmedju Srbije i Kosova o uspostavljanju granicnih prelaza sa granicnom policijom i carnincima na prelazima Jarinje i Merdare od ponedjeljka !

srboljub matic

pre 11 godina

Dali ste sada konacno narode moj shvatili.
Amerika je dovela na vlast ovu vladu i od njih , Nikolica,Vucica i Dacica traze ono sto im je bilo obecano. Jedan potpis na papiru da je Kosovo nezavisno. To su i od predhodne vlade trazili ali Tadic to nije ucinio. Kad smo vec kod bivse vlade pa zar Dacic nije bio u toj vladi. Nas narod zna da je Kosovo izgubljeno upravo za vreme vladavine ovih nacionalista devedesetih ali je sada jos jednom na milost i nemilost ovih sto su za saku dolara podali i ponovo ponizili ovaj izmuceni narod Srbije. Svako ko malo ima pameti ne treba biti ljut na Ameriku i EU.
Podnesite ostavku najbolje u tercetu jer vi ne zasluzujete postovanje naseg naroda.

bako

pre 11 godina

Pravo da kazem nemas na koga da se zalis za poraz. Sto se tice Kosova srbi su izgubili ono sto nikada nije bio srbsko. a to sto je radio slobo, tvoj tata vanbracni,ti moras da ispravis, voljom ili silom. Za to su te izabrali kao premijer. Licno mislim da zapad ti je namestio i dovoljne glasove, samo da greske i grahote tvoja oca da ispravis ti. A kada budes to izvrsio POTRAZI azil u Prizrenu-u crkvu

d

pre 11 godina

Pa će 2013. da kažete da će 2014. da bude rešen problem Kosova i tako u nedogled. DOBAR JE TO PARAVAN i za Vladu jer se kriju iza Kosova da ne bih rešavali probleme siromašnih građana Srbije. Ni ovi sa Kosova ne bi da im se reše problemi jer ih svih plaćaju a oni ne plaćaju nikome ništa. DOSTA VIŠE O TOM KOSOVU,NEGO REŠAVAJTE PROBLEM STANDARDA GRAĐANA.

Sale

pre 11 godina

Pa kazi vec jednom: -Kosovo je nezavisna drzava! Bar vise necete vise zavlaciti i lagati ljude u Srbiji i na Kosovu po tom pitanju! Dosta mi je vise te demagogije. Moja je zelja da se narod u SRBIJI pomakne sa mrtve tacke. Dokle cemo vise mi gradjani biti taoci nesrecne politike prema Kosovu?!

filip

pre 11 godina

"odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala"
Jeli to stvarno mišljenje većine? Ja iskreno mrzim koristiti čak i "mi, vi, oni" ali nismo mi ni osudili Vaše ljude ni oslobodili svoje. Kada skupiš Dačićeve izjave on kao da namjerno lupa glavom o zid, ali ne svojom nego Vašom. Loše je svugdje, pravi primjer je Slovenija koje je "uvijek bila više Europska i naprednija nego mi ostali" pa imaju totalni raspad sistema no ovaj Vaš konstantno izbjegava teme ekonomije i sličnog udarajući po patriotzmu koji je, ili bi trebao biti bitan, samo onima koji su jućer sa brda sišli, kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj. Ako ne napravimo nešto uskoro, nema nam ni Srbije ni Hrvatske kada nas pojedu veliki igrači i od obje zemlje naprave baze za borbu na bliskom istoku.

meinedeineunseremark

pre 11 godina

kakvo trajno resenje se pravi u istorijski najlosijoj poziciji srbije? dacicu, pravis racun bez krcmara, narod I istorija ce biti svedoci I sudije.

Peca

pre 11 godina

Pricas u svoje ime a ne u moje i ne izrazavas i ne zastupas moj stav.
Ustav je jasan, samo treba proveriti kakve su konsekvence za krsenje istog.
Prijatelji Evrope sa Doris Pakom za prosperitet Balkana, iskrenim "ljubiteljem" Srbije, mogu da zamislim.

rs

pre 11 godina

mene bi zamo zanimalo za koju mi to veliku svetsku silu radimo? hrvate su podrzavali svi pogotovo amerika, nemacka albance i muslimane su podrzavali amerikanci, austrijanci, nemci, englezi, turci, islamski svet a srbe niko sad cete reci reci rusi ali od njih nista nije doslo osim lepih reci boli njih k.... za nas

Sale

pre 11 godina

i da će se to najverovatnije desiti na proleće ili na leto naredne godine.

Или на куково лето, што је још вероватније.

Rijeka

pre 11 godina

Dačiču moj , pa zločinci se osuđuju, jučer su još dva osuđena. Pa sud određuje tko je zločinac a ne Ti ?! Prošlo je partisko vrijeme kada su političari određivli tko je kriv. Nisu svi krivi !

nikola

pre 11 godina

IZDAJA!!!

Da je DS ovo uradila svi bi histericno skocili i u glas zavristali da je u pitanju izdaja. Ali kada to uradi Dacic (sa svojih impresivnih 12% glasova) onda je to OK. Ja ne znam od koga je on dobio monopol na patriotizam i ko je njega unapred oslobodio odgovornosti od veleizdaje.
Posebno mi je smesno sto Dacic (tacic) u nekoliko navrata izjavljuje da bi on u ratu "likvidirao" ili "uhapsio" Tacija, prvo Dacic (za razliku od svog sagovornika Tacija) nikada nije ucestvovao u ratu, tako da sumnjam u njegovu hrabrost u i sposobnosti da rukuje oruzjem, a drugo premijer jedne zemlje mora da zna da se u rati niko ne "hapsi" vec da se po Zenevskoj konvenciji neko moze samo "zarobiti" a "zarobljavanje" i "hapsenje" nisu iste stvari. Tako da je jasno da se Dacic obraca domacem stanovnistvu i to onom najneobrazovanijem delu kojim je najlakse manipulisati, nejasno je samo odakle mu hrabrost da pomisli da su svi takvi, odnosno da se nece naci neko ko ce pokazati koliko je on neozbiljan pa i komican lik

Zatvorska kazna

pre 11 godina

"Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu"
Tamo ih nisu osudjivali zatvorskom kaznom. Tamo su ih kratko kaznili smrtnom presudom.

kurrizi

pre 11 godina

Bogami gospodin Dacicu i ako si sam ucestvovao u zakuvanje ove kashe jaq kao albanac priznajem da vrlo mudro i politicki nastojish da zaashkujesh tu kashu. Bitce vam malo teshko i problematicno jer nije lako svest srpskog naroda promeniti preko noci da su srbi nebeska nacija a svi ostali nishta, a kako ispade ? da medju ostalima ima bogami itekako nebeski nacija. Nemojte nas napadati kao albanske komentatore je uskoro nece nas biti puno koji poznajemo vash srpski jezik i koji mozhemo komentarisati na shta smo mi jako ponosni jel koliko jezika znash toliko i vredish, dali to vazhi i za srbe ? "govori srpski da te ceo svet razume" jako komicno.

Serbinho

pre 11 godina

Pa ovo nije nista novo od njega, isto je pricao i za vreme prosle Vlade a pred izbore se busao malo u prsa sa nekim patriotizmom i lansirao izjave kako ce on cuvati Kosovo.
Sada pokusava da nam objasni kako ce priznati nezavisnost Kosmeta 2013 godine i kako je to jedina politicka opcija za Srbiju.
Nista novo iz SPS.

Dejan Hamburg

pre 11 godina

Dacicu bih postavio pitanje da li bi se tako odrekao svojih nekretnina i svega sto ima kao sto se odrice Kosova i Metohije zato sto je to neko mocan trazio.

Branko Von Beca

pre 11 godina

Jedna organizovana država kao što je Izrael, sa takvom uticajnom dijasporom kakvu ima, i sa takvim saveznikom kao što je amerika, ne može da reši problem sa Palestincima decenijama, a ti ćeš, sa "ovakvom podrškom" u svetu koju imamo, da rešiš pitanje Kosova i Metohije, koje takođe nije od juče ?!
Posle ovakvih izjava, mislim da ti se i rođeni otac kaje što te nije pustio da budeš pevač, već izudarao i najurio na fakultet ....

arber

pre 11 godina

Razgranicenje i uspostavljanje granicnih prelaza izmedju dve zemlje za ovog gospodina nisu politicke teme,ili on misli da se dogovaraju koji drustveni poredak ce da primenjuju obe strane i nisu svesni ili mozda se prave kao da ne znaju da su nas vec dogurali u robovlasnistvo.VI BAREM IMATE TE PASOSE sto cekate vise da slusate svakojaku glupost .Mi smo prisiljeni jer nemamo kud sa ovim nasim.

stefan

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!

Kardelj

pre 11 godina

Naravno da je trajno rešenje za Kosovo da bude nezavisno, to svi znaju. Ono o čemu treba da se pregovara je trajno rešenje za Srbiju, odnosno šta ćemo mi dobiti zazvrat.

Politicke teme?

pre 11 godina

Otvoriti politicke teme?
Daj bre Dacicu ne zamajavaj ljude. Otvorices ih tako sto ce ti pred nos staviti zvanicno priznanje Tacijevog Kosova i unapredjenje "kabineta za vezu" u ambasade. Tako ces da otvoris politicke teme.

PetarPan

pre 11 godina

Verujem da je laknulo premijeru kada je ovo izgovorio,samo nisam siguran da zna da je 2013. godina za 20 dana. Gospode,kakva pravda. Mislim da nista lepse nema,nego da ovo pitanje resi ovaj trio na vlasti. Jedino sto bode oci,kad god je neko vazno pitanje oko Kosova n toku. Vucko ode na nekolik odana iz zemlje. Predsednik se ne oglasava,osim kad je u pitanju neka rakija. Divota,to iskreno mislim. Narod je hteo promene,dobio ih je. A tek ce da vam bude zao :)

Сима

pre 11 godina

Зашто баш сада Дачић јури да направи решење, у ситуацији која ни мало није повољна по Србију? Зашто баш он мора то да реши сада?

dejvid

pre 11 godina

Srbija sto pre mora da skine sa vrata nasledjeni problem Kosova. Sa sanom da je Kosovo Jerusalim za Srbiju, taj problem nemoze da se resi. Izgleda da gospodin Dacic najbolje svatio da ne moze se dalje Srbija biti vezana u tom problemu. Zato, i drugi politicari u Srbiji treba pruziti podrsku Vladi i Dacicu na tom resenju. Parola i EU i Kosovo istrosena.!

Aleks

pre 11 godina

Zna se koje je trajno resenje. Srbija ostaje bez Kosova. Mozemo da placemo, da protestvujemo, da se pozivamo na istoriju, na Cara Lazara, na prorocanstva, na to da smo nebeski narod, da se proglasavamo izdajnicima mi koji realno gledamo na stanje stvari. A mozemo i da prihvatimo da smo uvek bili na porazenoj strani, da prvi put u istoriji Srbije, prihvatimo poraz i da nikada vise ne dozvolimo da se ovako nesto ponovi. Najvise sto mi mozemo danas dobiti od Kosova jeste status Severa Kosova koji Republika Srpska ima u BIH i da se nadamo da ce taj deo jednog dana za 30 godina biti nezavistan i ponovo pripojen Srbiji. Okrenimo se ekonomiji, boljem zivotu, da nesto uradimo za ovaj napaceni narod koji nema hleda da jede godinama unazad. Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse, jer je njima u ovom trenutku to najpotrebnije.

Bojan

pre 11 godina

Dogovorili ste to sa Ketrin a da niste uvazili stav naroda koga se to tice i koji zivi na Kosmetu. Zbog toga vasa vlada nece biti dugog vijeka, a to sto ste dogovorili mozete da okacite macku o rep.

popeye

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...

Владимир

pre 11 godina

Бистар младић... Када је Србија најслабија он инсистира на коначном решењу?!

ida

pre 11 godina

nikada necu glasati za dacica. ne glasam za populiste, a i imam veoma dobro secanje. znam da sps nema kvalitetne ljude.
ali mu cestitam na hrabrosti da resi dugotrajno problem kosova!
hvala mu.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Dacic:"Kako da imamo pomirenje ako nismo spremni da osudimo zločince"
Dacicu, ja i svi mi znamo da se ti nisi cak ni ogradio od zlocina koje si pocinio dok si ratovao na Kosovu protv Hashima Thaqija i njegovog naroda, na sta se tako cesto s velikim ponosom pozivas i ne verujem da ces osuditi svoje zlocine, jer nije tebi stalo do pomirenja. A stvarno bih voleo da nisam u pravu.

Drzavu za datum

pre 11 godina

Trajno resenje je priznanje nezavisnog Kosova u postojecim granicama od strane Srbije. Dacic ce to da ispregovara u 2013 i svi srecni i zadovoljni.
Za 2016 su predvidjeni razgovori o olaksavanju prometa ljudi i robe preko administrativnog prelaza "Pancevacki most".

nada ZR

pre 11 godina

Jako bolno,ali druge nam nema. Izolacija Srbije bi bila fatalna za sve pogotovo za kosovske srbe. Zivot i jeste vecita teznja za boljim zivotom.

vec sam bezo preko baste

pre 11 godina

Dacicu nemoj biti toliko gadljiv na tacija i haradinaja
Sta su oni za Srbe to si i ti za Albance
Nikad necu zaboraviti ni ja ni oni tvoje ratnohuskacke govor dok si bio u slobinoj sluzbi
Mnogo si gresan, ne manje od njih

Siniša

pre 11 godina

Ma samo se seti šta si govorio o KiM u kampanji, šta si obećavao kako bi dobio glasove...ali, ti si to već odavno zaboravio, a i ovi što su glasali za tebe poima nemaju šta si sve obećavao. Kako se zovu ljudi koji javno pričaju jedno, a rade sve suprotno i prisataju na sve, samo da bi zadržali fotelje? Ja znam, ali ako bi rekao ne bi mi pustili komentar.

Drzavu za datum

pre 11 godina

Trajno resenje je priznanje nezavisnog Kosova u postojecim granicama od strane Srbije. Dacic ce to da ispregovara u 2013 i svi srecni i zadovoljni.
Za 2016 su predvidjeni razgovori o olaksavanju prometa ljudi i robe preko administrativnog prelaza "Pancevacki most".

Владимир

pre 11 godina

Бистар младић... Када је Србија најслабија он инсистира на коначном решењу?!

nikola

pre 11 godina

IZDAJA!!!

Da je DS ovo uradila svi bi histericno skocili i u glas zavristali da je u pitanju izdaja. Ali kada to uradi Dacic (sa svojih impresivnih 12% glasova) onda je to OK. Ja ne znam od koga je on dobio monopol na patriotizam i ko je njega unapred oslobodio odgovornosti od veleizdaje.
Posebno mi je smesno sto Dacic (tacic) u nekoliko navrata izjavljuje da bi on u ratu "likvidirao" ili "uhapsio" Tacija, prvo Dacic (za razliku od svog sagovornika Tacija) nikada nije ucestvovao u ratu, tako da sumnjam u njegovu hrabrost u i sposobnosti da rukuje oruzjem, a drugo premijer jedne zemlje mora da zna da se u rati niko ne "hapsi" vec da se po Zenevskoj konvenciji neko moze samo "zarobiti" a "zarobljavanje" i "hapsenje" nisu iste stvari. Tako da je jasno da se Dacic obraca domacem stanovnistvu i to onom najneobrazovanijem delu kojim je najlakse manipulisati, nejasno je samo odakle mu hrabrost da pomisli da su svi takvi, odnosno da se nece naci neko ko ce pokazati koliko je on neozbiljan pa i komican lik

Branko Von Beca

pre 11 godina

Jedna organizovana država kao što je Izrael, sa takvom uticajnom dijasporom kakvu ima, i sa takvim saveznikom kao što je amerika, ne može da reši problem sa Palestincima decenijama, a ti ćeš, sa "ovakvom podrškom" u svetu koju imamo, da rešiš pitanje Kosova i Metohije, koje takođe nije od juče ?!
Posle ovakvih izjava, mislim da ti se i rođeni otac kaje što te nije pustio da budeš pevač, već izudarao i najurio na fakultet ....

vec sam bezo preko baste

pre 11 godina

Dacicu nemoj biti toliko gadljiv na tacija i haradinaja
Sta su oni za Srbe to si i ti za Albance
Nikad necu zaboraviti ni ja ni oni tvoje ratnohuskacke govor dok si bio u slobinoj sluzbi
Mnogo si gresan, ne manje od njih

kurrizi

pre 11 godina

Bogami gospodin Dacicu i ako si sam ucestvovao u zakuvanje ove kashe jaq kao albanac priznajem da vrlo mudro i politicki nastojish da zaashkujesh tu kashu. Bitce vam malo teshko i problematicno jer nije lako svest srpskog naroda promeniti preko noci da su srbi nebeska nacija a svi ostali nishta, a kako ispade ? da medju ostalima ima bogami itekako nebeski nacija. Nemojte nas napadati kao albanske komentatore je uskoro nece nas biti puno koji poznajemo vash srpski jezik i koji mozhemo komentarisati na shta smo mi jako ponosni jel koliko jezika znash toliko i vredish, dali to vazhi i za srbe ? "govori srpski da te ceo svet razume" jako komicno.

Darko ; Salzburg

pre 11 godina

Kako prenosi drzavna televizija u Austriji (ORF) postignut sporazum izmedju Srbije i Kosova o uspostavljanju granicnih prelaza sa granicnom policijom i carnincima na prelazima Jarinje i Merdare od ponedjeljka !

stefan

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!

Сима

pre 11 godina

Зашто баш сада Дачић јури да направи решење, у ситуацији која ни мало није повољна по Србију? Зашто баш он мора то да реши сада?

dejvid

pre 11 godina

Srbija sto pre mora da skine sa vrata nasledjeni problem Kosova. Sa sanom da je Kosovo Jerusalim za Srbiju, taj problem nemoze da se resi. Izgleda da gospodin Dacic najbolje svatio da ne moze se dalje Srbija biti vezana u tom problemu. Zato, i drugi politicari u Srbiji treba pruziti podrsku Vladi i Dacicu na tom resenju. Parola i EU i Kosovo istrosena.!

Politicke teme?

pre 11 godina

Otvoriti politicke teme?
Daj bre Dacicu ne zamajavaj ljude. Otvorices ih tako sto ce ti pred nos staviti zvanicno priznanje Tacijevog Kosova i unapredjenje "kabineta za vezu" u ambasade. Tako ces da otvoris politicke teme.

NekoIzMase

pre 11 godina

"Mi sada samo preduzimamo one korake na koje se prethodna vlada obavezala da bi Srbija dobila status kandidata. Sa stanovišta EU to nije napredak", rekao je on.
______

Ako je neko zaboravio: TI SI BIO ZAMENIK PREDSEDNIKA PRETHODNE VLADE ... Ti i tvoja stranka ste imali ministre u toj vladi koji su glasali za postignute dogovore .... Pored tebe tu je bio i Mlađan Dinkić sa svojom strankom i on je podržao sve što je dogovorio Borislav Stefanović

Dosta više te demagogije o prethodnoj Vladi ...

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Dacic:"Kako da imamo pomirenje ako nismo spremni da osudimo zločince"
Dacicu, ja i svi mi znamo da se ti nisi cak ni ogradio od zlocina koje si pocinio dok si ratovao na Kosovu protv Hashima Thaqija i njegovog naroda, na sta se tako cesto s velikim ponosom pozivas i ne verujem da ces osuditi svoje zlocine, jer nije tebi stalo do pomirenja. A stvarno bih voleo da nisam u pravu.

PetarPan

pre 11 godina

Verujem da je laknulo premijeru kada je ovo izgovorio,samo nisam siguran da zna da je 2013. godina za 20 dana. Gospode,kakva pravda. Mislim da nista lepse nema,nego da ovo pitanje resi ovaj trio na vlasti. Jedino sto bode oci,kad god je neko vazno pitanje oko Kosova n toku. Vucko ode na nekolik odana iz zemlje. Predsednik se ne oglasava,osim kad je u pitanju neka rakija. Divota,to iskreno mislim. Narod je hteo promene,dobio ih je. A tek ce da vam bude zao :)

Iksi

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!
(stefan, 5. decembar 2012 11:32)

Tako je, oni ce doci, podignut ce tenzije i ici nazad a sve ce se polomiti na glavu kosovskih Srba, koji ce biti primorani da idu za ovima iz RS, firmasima, delijama...Strategija:udri glavom u zid

Pametnjaković

pre 11 godina

Ako ne razumeju, eve ja ću da im objasnim. Paraziti političke elite Srbije i svi njihovi drugovi i drugarice (isto paraziti) su ispraznili sve pare, oprali sav novac, i podelili to međusobno, tako da ništa nije ostalo. I sada se ti isti paraziti plaše naroda koji je sve gladniji i nervozniji. Jedini izlaz vide u parama koje očekuju da će EU da im da iz svojih fondova. Ali para nema i neće biti dok se ne ispune uslovi koje EU traži. Kako god da se okrene, politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.

HRvoje

pre 11 godina

"Dačić je, otvarajući skup u Briselu, ukazao i na to da su odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala da oslobodi hrvatske generale Ante Gotovinu i Mladena Markača i bivšeg komandanta OVK Ramuša Haradinaja."

Kakve teze, kakav laž. Odnosi su pogoršani zato što je u Srbiji na čelu Četnik Nikolić i bivši radikali i to je odmah nakon izbora od strane hrvatske i Josipovića rečeno da se isprika i promjena retorike očekuje prije nego što dođe do bilo kakvih približavanja.

To što vi opet glumite "tko nas bre zavadi" nama u hrvatskoj ne imponira ni malo jer je obična LAŽ gospodo "političari" iako bi rađe napisao "polemičari".

Kardelj

pre 11 godina

Naravno da je trajno rešenje za Kosovo da bude nezavisno, to svi znaju. Ono o čemu treba da se pregovara je trajno rešenje za Srbiju, odnosno šta ćemo mi dobiti zazvrat.

Siniša

pre 11 godina

Dacicu! Pripremite strategiju za pregovore za sandzak, ovo si zavrsio.
(kosovac, 5. decembar 2012 12:51)

Najjači komentar ikada, da mogu dao bi ti hiljadu pluseva.
Samo da dodam, strategiju i za jug Srbije, tzv Preševska dolina. Korak po korak, parče po parče...oni(Albanci) nigde ne žure, sada trenutno rade na pražnjenju juga Srbije, a Beograd im uveliko pomaže, jedan po jedan Srbin se iseljava i za 10-15 godina neće biti ni jednog, a onda...o čemu da pregovaramo.

crni domino

pre 11 godina

Juna 99 pricao si ti Dacicu licno da smo pobedili NATO a danas govoris da nas je NATO pobedio i jos trabunjas kojestarije!
Koje si ti politicko djubre! Gledas naciju u oci i da izvines, se***!
To sto si sa kasapinom i radikalima zakuvao, imas 2013 da pokusas zajedno sa njima. Normalno jelo ste skuvali po Kumanovskom receptu!
A onda se nadamo vasem kraju i kraju price o Kosovu!

Dejan Hamburg

pre 11 godina

Dacicu bih postavio pitanje da li bi se tako odrekao svojih nekretnina i svega sto ima kao sto se odrice Kosova i Metohije zato sto je to neko mocan trazio.

rs

pre 11 godina

mene bi zamo zanimalo za koju mi to veliku svetsku silu radimo? hrvate su podrzavali svi pogotovo amerika, nemacka albance i muslimane su podrzavali amerikanci, austrijanci, nemci, englezi, turci, islamski svet a srbe niko sad cete reci reci rusi ali od njih nista nije doslo osim lepih reci boli njih k.... za nas

Aleks

pre 11 godina

Zna se koje je trajno resenje. Srbija ostaje bez Kosova. Mozemo da placemo, da protestvujemo, da se pozivamo na istoriju, na Cara Lazara, na prorocanstva, na to da smo nebeski narod, da se proglasavamo izdajnicima mi koji realno gledamo na stanje stvari. A mozemo i da prihvatimo da smo uvek bili na porazenoj strani, da prvi put u istoriji Srbije, prihvatimo poraz i da nikada vise ne dozvolimo da se ovako nesto ponovi. Najvise sto mi mozemo danas dobiti od Kosova jeste status Severa Kosova koji Republika Srpska ima u BIH i da se nadamo da ce taj deo jednog dana za 30 godina biti nezavistan i ponovo pripojen Srbiji. Okrenimo se ekonomiji, boljem zivotu, da nesto uradimo za ovaj napaceni narod koji nema hleda da jede godinama unazad. Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse, jer je njima u ovom trenutku to najpotrebnije.

Stefan

pre 11 godina

Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse

A to cemo resiti tako sto cemo priznati Kosovo? Znaci Kosovo je razlog katastrofalnog obrazovanja u Srbiji, korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, monopola itd?

Gradjanin Q

pre 11 godina

@Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!
(bezimena, 5. decembar 2012 13:37)

Sta im objasnjavas kad su glupi previse da bi shvatili. Sve vreme sam mislio, jer mi zao sto sam pripadnik istog naroda da reaguju emocijama, ali sam se prevario. Narod pojma nema sa zivotom, zato takav zivot i zivi u odnosu na razvijene drzave EU. Vrlo malo je igrao uticaj nas geografski polozaj na lomove koje smo trpeli kroz istoriju. Vecinom je igrala glupa glava, koja ni njihovim pokoljenjima nije nista pametnija.

popeye

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...

filip

pre 11 godina

"odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala"
Jeli to stvarno mišljenje većine? Ja iskreno mrzim koristiti čak i "mi, vi, oni" ali nismo mi ni osudili Vaše ljude ni oslobodili svoje. Kada skupiš Dačićeve izjave on kao da namjerno lupa glavom o zid, ali ne svojom nego Vašom. Loše je svugdje, pravi primjer je Slovenija koje je "uvijek bila više Europska i naprednija nego mi ostali" pa imaju totalni raspad sistema no ovaj Vaš konstantno izbjegava teme ekonomije i sličnog udarajući po patriotzmu koji je, ili bi trebao biti bitan, samo onima koji su jućer sa brda sišli, kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj. Ako ne napravimo nešto uskoro, nema nam ni Srbije ni Hrvatske kada nas pojedu veliki igrači i od obje zemlje naprave baze za borbu na bliskom istoku.

Dr

pre 11 godina

čitam ,, da treba čekati da se promeni odnos snaga u svetu; da se reši problem kosova, znači jovo na novo , ubistva, izbeglice,masivne grobnice, paljenje kuca crkva djamije....,znači nije nam dosta jada još.. a ja bih rešio što pre i za sva vremena . 1.treba priznati kosovo .2,što pre ukidati sve granice balkanu .3, slobodna trgovina,.4, stvoriti velike korporacije zajednične..tada neče nikome biti va¿no da li sever km ili preševo je pod prištinom ili bg - albanac koji misli da još imamo šansu..

Siniša

pre 11 godina

Ma samo se seti šta si govorio o KiM u kampanji, šta si obećavao kako bi dobio glasove...ali, ti si to već odavno zaboravio, a i ovi što su glasali za tebe poima nemaju šta si sve obećavao. Kako se zovu ljudi koji javno pričaju jedno, a rade sve suprotno i prisataju na sve, samo da bi zadržali fotelje? Ja znam, ali ako bi rekao ne bi mi pustili komentar.

Sale

pre 11 godina

Pa kazi vec jednom: -Kosovo je nezavisna drzava! Bar vise necete vise zavlaciti i lagati ljude u Srbiji i na Kosovu po tom pitanju! Dosta mi je vise te demagogije. Moja je zelja da se narod u SRBIJI pomakne sa mrtve tacke. Dokle cemo vise mi gradjani biti taoci nesrecne politike prema Kosovu?!

Bojan

pre 11 godina

Dogovorili ste to sa Ketrin a da niste uvazili stav naroda koga se to tice i koji zivi na Kosmetu. Zbog toga vasa vlada nece biti dugog vijeka, a to sto ste dogovorili mozete da okacite macku o rep.

Rijeka

pre 11 godina

Dačiču moj , pa zločinci se osuđuju, jučer su još dva osuđena. Pa sud određuje tko je zločinac a ne Ti ?! Prošlo je partisko vrijeme kada su političari određivli tko je kriv. Nisu svi krivi !

Sokolac

pre 11 godina

Ova agonija sa Kosovom mora se završiti što pre. Srbi koji žive na teritoriji Kosova moraju znati kakva im je sudbina. Mogu li da računaju da i dalje žive na svojim vekovnim ogništima ili se moraju seliti.

fr

pre 11 godina

Konacno SHVATANJE ISTINE !!! (KASNO ALI IPAK POSLE 14-godina)

A one polupismene i nasminkane -patriJote , mozete slobodno otkaciti !!!

Jer sami su se otkacili i posisali --nakraju bice i sretni !!!!

nada ZR

pre 11 godina

Jako bolno,ali druge nam nema. Izolacija Srbije bi bila fatalna za sve pogotovo za kosovske srbe. Zivot i jeste vecita teznja za boljim zivotom.

ida

pre 11 godina

nikada necu glasati za dacica. ne glasam za populiste, a i imam veoma dobro secanje. znam da sps nema kvalitetne ljude.
ali mu cestitam na hrabrosti da resi dugotrajno problem kosova!
hvala mu.

Pedja

pre 11 godina

Hajde neka bude i 2013. god. ali posle toga da se stavi TAČKA na to. U Srbiji ima toliko bitnijih stvari da bih mogao do sledećeg avgusta da pišem.

d

pre 11 godina

Pa će 2013. da kažete da će 2014. da bude rešen problem Kosova i tako u nedogled. DOBAR JE TO PARAVAN i za Vladu jer se kriju iza Kosova da ne bih rešavali probleme siromašnih građana Srbije. Ni ovi sa Kosova ne bi da im se reše problemi jer ih svih plaćaju a oni ne plaćaju nikome ništa. DOSTA VIŠE O TOM KOSOVU,NEGO REŠAVAJTE PROBLEM STANDARDA GRAĐANA.

Milan

pre 11 godina

"Mi svi radimo za druge, umesto da radimo za sebe" Sve si nam rekao, samo imam malu ispravku, ti radis i za druge i za sebe, a za nas niko ne radi.

rskljnkv

pre 11 godina

Nama ne treba radi riješavanja kratkoročnih problema trajno riješenje pitanja Kosova. Nipošto ne treba da se prihvata pomirenje i integracija Kosova pod uslovima koje diktira trenutni centri moći! U EU mi i onako nećemo ući u ovoj deceniji, čemu onda tolika trka da se dobije određeni statusi.

Srbija ne treba nikad da prizna Kosovo jer će se prilike u međunarodnoj politici i te kako promjeniti u sledećih 10-20 godina. Tada treba pristupiti trajnom riješenju ovog pitanja. Do tada, Albance sa Kosova treba pustiti da se sami organizuju oko pitanja koje trebaju da riješe: kako uspostaviti proizvodnju, modernizovati privredu, smanjiti natalitet, smanjiti korupciju. A to su ogromni problemi, veći nego naši. Za 20 godina, ukiliko ovdje bude pameri i volje, mi možemo da budemo primjer Kosovarima koji će ne samo oni da slijede, već kojem će željeti da se priključe!

Zbog čega mi na ovu sadašnju situaciju ne gledamo kao pozitivnu za nas?! Pa oni su u rezervatu kao nekada Indijanci. Na tako malom i nerazvijenom podučju, 2 milona ljudi. A da prihvataju ustav Srbije i da se Srbija proteže sve do Prizrena?! Bilo bi nam ko u Makedoniji, gazili bi Srbiju natalitetom i kriminalom kojem trenutno ne moćemo da se suprostavimo.

Cile

pre 11 godina

Dačić je zaključio: "Pridruživanje EU je u interesu kako Srbije i regiona, tako i Unije! Pa Dačiću, da je i u interesu Unije oni bi se malo kooperativnije ponašali, zar ne?

Sale

pre 11 godina

i da će se to najverovatnije desiti na proleće ili na leto naredne godine.

Или на куково лето, што је још вероватније.

Oni Nemci bi se rado menjali sa ovim Srbima

pre 11 godina

"Odluka Tribunala ne doprinosi opstajanju principa da svi zločinci treba da budu kažnjeni", rekao je Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu.

Da, ali zato što su najgori Nemci u Nirnbergu osuđeni na smrt, a ne na duge zatvorske kazne. Uzmi spisak osuđenih Nemaca, zameni presude na smrt presudama na npr. 40 godina zatvora, saberi, pa onda poredi ...

CacaSweden

pre 11 godina

Ne razumem zasto Dacica krivite za sve? Taj covek nista nebi mogao da uradi, bez da se ne konsultuje sa Toom i Vucucem.On od njih dobija nalog i upustvo.On je samo njihovo izvrsno telo, a to su mu namestili zato sto voli vlast.Pa eto mu je.

lesa

pre 11 godina

Dok je zapad cvetao mi smo isli uz Rusiju, sad kad zapad propada a istok polako cveta mi okrecemo ledja istoku a idemo uz zapad. Stvarno smo naopak narod.

arber

pre 11 godina

Razgranicenje i uspostavljanje granicnih prelaza izmedju dve zemlje za ovog gospodina nisu politicke teme,ili on misli da se dogovaraju koji drustveni poredak ce da primenjuju obe strane i nisu svesni ili mozda se prave kao da ne znaju da su nas vec dogurali u robovlasnistvo.VI BAREM IMATE TE PASOSE sto cekate vise da slusate svakojaku glupost .Mi smo prisiljeni jer nemamo kud sa ovim nasim.

Zatvorska kazna

pre 11 godina

"Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu"
Tamo ih nisu osudjivali zatvorskom kaznom. Tamo su ih kratko kaznili smrtnom presudom.

Serbinho

pre 11 godina

Pa ovo nije nista novo od njega, isto je pricao i za vreme prosle Vlade a pred izbore se busao malo u prsa sa nekim patriotizmom i lansirao izjave kako ce on cuvati Kosovo.
Sada pokusava da nam objasni kako ce priznati nezavisnost Kosmeta 2013 godine i kako je to jedina politicka opcija za Srbiju.
Nista novo iz SPS.

veslac

pre 11 godina

kad se oslobodimo tereta mitova i mitoloske istoriografije, bice jasno da iza svake balkanske drzave stoji neki spoljni mentor tj autor stvaranja te drzave.Shodno tome, a narocito u ovo, doba nijedna balkanska drzava nije u mogucnosti da protura neki svoj stav a jos manje da nametne svoju volju "velikanima" koji vode svetsku politiku. U takvoj situaciji je i Srbija koja nece biti u stanju da se odupre uclanjenju u EU iako bi to bila plebiscitarna volja naroda. Nece moci protiv ulaska u EU jer te sile raspolazu mocnim instrumentima prinude i ucene tako da nece prezati pred daljim rasparcavanjem Srbije i totalnom ekonomskom iscrpljivanju. Tako je to nazalost i ne radujem se tome, jer kada to mogu da nametnu jacoj i starijoj drzavi kao sto je Srbija sta govoriti o albancima i Kosovu. Ja iskreno prizeljkujem jedno casno pomirenje, ne samo u interesu Kosova nego i celog regiona. Neprestano vracanje na istoriju, razdore i svadje samo ce jos vise pogorsati situaciju ovih naroda sto ne znaci da ce oslabiti moc politicke oligarhije koja je najvise profitirala na nacionalizmima

bojan

pre 11 godina

Da me neko pita- Da li sam za Srbiju sa Kosovom i milion stanovnika ili Za Srbiju bez Kosova sa 50 miliona stanovnika, bio bih za ovo drugo! Interesovao bi me i odgovor ‘‘Velikih‘‘ patriota.

bezimena

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!

srboljub matic

pre 11 godina

Dali ste sada konacno narode moj shvatili.
Amerika je dovela na vlast ovu vladu i od njih , Nikolica,Vucica i Dacica traze ono sto im je bilo obecano. Jedan potpis na papiru da je Kosovo nezavisno. To su i od predhodne vlade trazili ali Tadic to nije ucinio. Kad smo vec kod bivse vlade pa zar Dacic nije bio u toj vladi. Nas narod zna da je Kosovo izgubljeno upravo za vreme vladavine ovih nacionalista devedesetih ali je sada jos jednom na milost i nemilost ovih sto su za saku dolara podali i ponovo ponizili ovaj izmuceni narod Srbije. Svako ko malo ima pameti ne treba biti ljut na Ameriku i EU.
Podnesite ostavku najbolje u tercetu jer vi ne zasluzujete postovanje naseg naroda.

bezimena

pre 11 godina

...politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.
(Pametnjaković, 5. decembar 2012 14:17)

Budalaština! Da nadrljaju, bez fondova EU, mogu samo gradjani, politička "elita" je nafatirana, a batinanje okačite mačku o rep sa sve "revolucijom"! Ili, ako Vam je baš do batinanja preselite se npr. u Indiju, Iran, Kongo i sl.

savo mudri

pre 11 godina

Eto Hag oslobodio Markača i Gotovinu i odnosi sa Hrvatskom se zaledili.Zašto?Tko je kriv.Hrvatska sigurno nije,ona nije donela presudu,samo je slavila.Mogli smo i mi slaviti kad je Šljivančanin oslobođen ili Plavšička izašla iz zatvora,ali nismo tko nam je kriv.Mi smo palili njihovu zastavu ali oni našu nisu.Uvek nas vode pogrešni ljudi.

Peca

pre 11 godina

Pricas u svoje ime a ne u moje i ne izrazavas i ne zastupas moj stav.
Ustav je jasan, samo treba proveriti kakve su konsekvence za krsenje istog.
Prijatelji Evrope sa Doris Pakom za prosperitet Balkana, iskrenim "ljubiteljem" Srbije, mogu da zamislim.

Verujem da verujem

pre 11 godina

Rešenje je bilo zapečaćeno 1999. godine kada si se ti i tvoji današnji "drugari" igrali malo rata gurajući ovu zemlju i gradjane u propast a sada pošto ste "novi" bio bi red da završite započeto da ne bi recidive vaše visokoumne politike trpele naredne generacije ali taj film nećemo gledati jerbo šta bi ste vi bez "srca Srbije(evrića)" i patriJota koji vam donose glasove

dejan

pre 11 godina

Samo me interesuje šta će se desiti kada se u Srbiji raspiše referendum za pristupanje EU, jer je to obaveza svake buduće članice i kada narod kaže da Neće....ali ko zna možda nas niko neće ništa ni pitati.

Zanima me samo gospodine Dačiću zašto ste umislili da ste vi dužni da rešite pitanje Kosova? Zašto se recimo Turska i Grčka godinama i decenijama spore oko Kipra i zašto Hrvati nikada nisu Srpsku Krajinu nazvali tako već privremeno okupirane teritorije što je u stvari i jedino legalno, jer nam je Kosovo silom oteto?
Pustite neka se to generacijama provlači dok se ne promeni odnos snaga u svetu, a jednom hoce pa tada treba uzeti ono što je naše.

Vladimir

pre 11 godina

Dacic preduzima korake na koje se prosla vlada obavezala a prosla vlada preduzimala korake na koje nas je Milosevic obavezao, kao npr 1244 i haski tribunal. I tako oni lepo svi sede na vlasti samo zato jer su predhodni bili losi i bez ikakve obavese prema narodu da jednom urade nesto korisno.

Hmm

pre 11 godina

Znaci ovako, Tomina i Vuciceva "platforma za Kosovo" je da Dacic uradi ono sto on hoce? Extra. Vucic malo-malo pa u Americi ali sta ocekivati od njega kad mu je Djulijani(poznati zagovornik bombardovanja) drugar. Lepa ekipa sve sam "patriota" i "pravi srbin" kako ovi njihovi vole da kazu. Posto se prave patriote i pravi Srbi bas tako ponasaju.

meinedeineunseremark

pre 11 godina

kakvo trajno resenje se pravi u istorijski najlosijoj poziciji srbije? dacicu, pravis racun bez krcmara, narod I istorija ce biti svedoci I sudije.

marija

pre 11 godina

Problem je sto je jedino za sta Srbija mozE i treba da se uhvati je R1244UN, a Dacic, Nikolic, Vucic je kao po dogovoru, ne pominju ni u naznakama.
Vise o R1244UN govori Rusija u saopstenjima nego oni.
Sta mislite ZASTO?

Realista Realni

pre 11 godina

@(popeye, 5. decembar 2012 17:56) da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

Da. Potpuno ispravno. ALI ti vojnici i policajci sudjeluju u razminiranju terena..a NE u ispostavi zakonodavne i izvršne vlasti Srbije...

precanin

pre 11 godina

Dacicu, uloga koju su ti dodelili Nikolic i Vucic je zdravo teska ! Ti sada moras da ispeglas nesto sto se decenijama nije peglalo, a u poslednjih 20 god strasno guzvalo ! Kako mozes da kao predsednik Vlade dogovoris pomirenje , kada nas predsednik Nikolic naglas kaze da ga ceo svet cuje:"Ni jedan Srbin ne priznaje genocid u Srebrenici, pa necu ni ja" ??? Kako ta izjava zvuci u okruzenju kada se govori o pomirenju? Posle se cudi sto niko u okruzenju nece snjim pricati ? Vucic juri kokosare i gusane i jedan i drugi dobijaju hvalspevke kao veliki drzavnici !? A ti ? Moras da objasnjavas svetu kako nas predsednik nije tako mislio,te ovo te ovo !? Kazi vec jednom zasto Nikolic i Vucic ne vode pregovore sa Pristinom !? Pa Pristina nece snjima pricati, zato su tebe zrtvovali, ti da budes ukaljan a oni cisti !? Probaj da taj cvor razresis sto bolje i sto brze, ne moze, mac i preseci ga vec jednom, jer ce da nas ugusi !!! Reci najzad ono sto razuman svet u Srbiji zna sta se mora uciniti, a ne da te ucenjuju Jaksici, Pantici i druga politicka sapcika(prazne karte u tablicu)! Uradis li tako, bices slavljen kao hrabar i razuman politicar !

miroslav

pre 11 godina

Jednom recju: IZDAJA!

Tako i pise u Ustavu.

Da li ce i to proci, zavisi ne samo od danas zivih. Sve sto se u izdaji potpise pravno je nevazece, makar se to utvrdilo tek za par decenija. No sadasnja vrhuska je relativno mlada, stoga verujem da ce docekati ovozemaljsku konacnu istinu.

Ivana Popov

pre 11 godina

Nemam vise komentara,na izjave politicara,sta je koja vlada i koji predsednik potpisao,pa moraju sada da odrzavaju svoja obecanja.To oni treba i da ispune ali samo u svoje ime ,a ne u ime Srbije i Srpskog naroda,zlocinci ce kad tad biti kaznjeni i licemeri

bako

pre 11 godina

Pravo da kazem nemas na koga da se zalis za poraz. Sto se tice Kosova srbi su izgubili ono sto nikada nije bio srbsko. a to sto je radio slobo, tvoj tata vanbracni,ti moras da ispravis, voljom ili silom. Za to su te izabrali kao premijer. Licno mislim da zapad ti je namestio i dovoljne glasove, samo da greske i grahote tvoja oca da ispravis ti. A kada budes to izvrsio POTRAZI azil u Prizrenu-u crkvu

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Kako rece Dacic, da nisu dovoljni pregovori sa Pristinom, za otpocinjanje pregovora, vec vise? A to vise znaci novi uslovi zar ne? E pa druze Dacicu, suma sumarum je pristajanje na sve sto Brisel trazi, pa od Srbije sta ostane?! Za rad neke bedne unije! Koja se tako nadmeno " slatko" izivljava nad Srpskim Narodom postavljajuci uslov za uslovom AMIN!!

ST

pre 11 godina

On se ponašao kao da u prošloj vladi nije ni bio, a kamoli da je bio prvi zamenik premijera, a opšte je poznato da ništa nije moglo da se usvoji bez njegove saglasnosti. Drugo, on kao pregovara o onome što je već pregovarano-dogovoreno. Pa neće biti, Dačić je pristao da Kosovo ima kancelariju u Beogradu, to on zove ,kao, oficir za vezu(veću glupost nisam čuo), a znate šta je to, ustvari, to je priznanje Kosova, to je preteča ambasade Kosova. Zašto ćutite vi koji ste glasali za ovaj režim, da li ste za ovo glasali...

savo matic

pre 11 godina

ako me sjecanje sluzi ti i vlada ste obecali da ce te iznjeti platformu za kosovo u javnosti, da pogledamo o cemu pregovarate, a moglo bi se i organizovat koji referendum oko pitanja eu i kosova da djabe ne trosite vrjeme na to....

popeye

pre 11 godina

@bezimena
U Kumanovskom sporazumu, o kome znate izgleda samo toliko da postoji, inace uzasno losem a koji je bez stvarnih razloga potpisao Dacicev politicki uzor, pise i to da se ne menjaju granice i da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

Jasna

pre 11 godina

Ako ce on da nam otvara oci onda smo pukli do kraja.Mi hocemo referendum za i protiv EU.Vise mislim da Kosov nije bitno.Jednostavno ovde vise od 60% nacije je protiv ulaska.Ekonomska snaga se seli na drugu stranu planete.EU je najgora opcija za Srbiju.Ponavljam Kosovo nema veze sa tom konstatacijom

Ko šta ne razume

pre 11 godina

"mnogi u Vladi ne razumeju u kakvoj se situaciji Srbija nalazi"

Šta će nam, onda, takvi u Vladi? A možda premijer ne razume da se oni, zapravo, samo pretvaraju da ne razumeju da smo u g. do guše, u skoro svakom pogledu? Jer, da ne umeju da se pretvaraju, najverovatnije ne bi ni pristali da budu ministri. Koji iskren čovek )prema sebi i drugima) bi danas pristao da bude na bilo kojoj visokoj političkoj odnosno državnoj funkciji?

Cinik

pre 11 godina

Razumeti nešto što neko radi znači da vam taj neko argumentovano objasni razloge za svoje postupanje. Onog momenta kada je Vlada formirana prva obaveza koju je ta Vlada sebi postavilakao zadatak bila je platforma za Kosovo. Prošlo je šest meseci, platforme nema, Dačić pregovara i dogovara sve i svašta po Briselu, niko ne zna šta je dogovorio a on sam navodi da je Predsednik Vlade i da je ovlašćen za pregovore i da mu ničija dozvola ne treba. Iz ovoga se da zaključiti da je on samo nastavio da radi ono što je radio Boris Tadić i zbog čega je izgubio izbore ali zbog čega će dobiti posao u Savetu Evrope. Ovo dalje znači da se nastavlja rasprodaja Srbije od nazovi političara a samo zarad ličnih interesa. Šta nama posle vredi što će Ustavni sud sve proglasiti nesutavnim kad mi sve svoje proćerdamo i ko će za to odgovararti.

Ko kaze da se 1244 ne postuje

pre 11 godina

@Realista Realni, 5. decembar 2012 18:17

Pa nije bas samo to. Takodje i povratak carinskih sluzbenika na glavne granicne prelaze, sto je ovim potpisom i dogovorom Dacic i ostvario. Jedino sto srpski carinici nisu na Djeneral Jankovicu, kao sto je predvidjeno rezolucijom 1244, vec na Jarinju, Merdaru i Brnjaku.

Miki BG

pre 11 godina

Izgleda da je, na žalost, ovo što kaže premijer Dačić tačno. Ostaje medjutim nejasno zašto se i ranije javnost nije detaljnije, istinito, obaveštavala o stvarnom stanju stvari. Isto tako, za veliko je žaljenje da ni sada u Srbiji nema jedinstva oko ovih ključnih stvari, pa nema ni jedinstvemnog nastupa na svetskoj sceni. Kako oko sramnih presuda i uloge Haškog tribunala, tako i oko normalizacije odnosa Beograda i Prištine i statusu Kosova, te ulasku Srbije u EU. Kada tako razjedinjeno nastuipamo oko ključnih problema, jasno je da to EU, SAD, NATO i drugi koriste za nova uslovljavanja. Sloga nam je, očigledno, ostala i dalje nepoznanica i velika kočnica za izlazak iz jako lošeg imidža i ekonomske situacije.

nesa

pre 11 godina

Neko i to mora, sto se pre stvari stave na svoje mesto pre ce mo krenuti napred. I od ovog moze gore, da podsetim na Berisin govor. Valjda ce biti mudrosti dovoljno da sacuvamo sopstveni narod od nestajanja. Jenkiji znaju to dobro da rade, budimo mudri da ne rade to na nama. To za neka druga vremena ima smisla ako opstanemo. Iz proslosti ucimo da se to tako desava. Velki se uvek malo poigraju pa promene igracke, simpatije prema nekim i tako u krug.

djuro

pre 11 godina

Trajno resenje Kosova u sledecih 20 godina je potpuno protiv interesa Srbije, bez obzira da li je u zamenu za datum pregovora (?) ili clanstvo u EU, sta god to donelo (a nece nista). Svi pametnjakovici koji tvrde da je Kosovo izgubljeno 1999. zgodno zaboravljaju da na taj nacin na koji je izgubljeno moze opet da se "dobije", ne sad, ali za 20, 30, 50 godina sigurno. Medjutim, ako ga priznamo i uspostavimo granice, ambasade i slicno, zavrsili smo (su?) posao. To je i jedini razlog zasto dovode na vlast korumpirane izdajnike koji ce sve uraditi za jos malo vlasti.
Ovoga treba motkama najuriti dok ne napravi veliki belaj koji posle generacije nece moci da poprave. Njegovog mentora smo (su?) oterali kasno, tek kad im je zavrsio sve poslove. Nadam se da ovaj nece tako.

Drzavu za datum

pre 11 godina

Trajno resenje je priznanje nezavisnog Kosova u postojecim granicama od strane Srbije. Dacic ce to da ispregovara u 2013 i svi srecni i zadovoljni.
Za 2016 su predvidjeni razgovori o olaksavanju prometa ljudi i robe preko administrativnog prelaza "Pancevacki most".

kurrizi

pre 11 godina

Bogami gospodin Dacicu i ako si sam ucestvovao u zakuvanje ove kashe jaq kao albanac priznajem da vrlo mudro i politicki nastojish da zaashkujesh tu kashu. Bitce vam malo teshko i problematicno jer nije lako svest srpskog naroda promeniti preko noci da su srbi nebeska nacija a svi ostali nishta, a kako ispade ? da medju ostalima ima bogami itekako nebeski nacija. Nemojte nas napadati kao albanske komentatore je uskoro nece nas biti puno koji poznajemo vash srpski jezik i koji mozhemo komentarisati na shta smo mi jako ponosni jel koliko jezika znash toliko i vredish, dali to vazhi i za srbe ? "govori srpski da te ceo svet razume" jako komicno.

dejvid

pre 11 godina

Srbija sto pre mora da skine sa vrata nasledjeni problem Kosova. Sa sanom da je Kosovo Jerusalim za Srbiju, taj problem nemoze da se resi. Izgleda da gospodin Dacic najbolje svatio da ne moze se dalje Srbija biti vezana u tom problemu. Zato, i drugi politicari u Srbiji treba pruziti podrsku Vladi i Dacicu na tom resenju. Parola i EU i Kosovo istrosena.!

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Dacic:"Kako da imamo pomirenje ako nismo spremni da osudimo zločince"
Dacicu, ja i svi mi znamo da se ti nisi cak ni ogradio od zlocina koje si pocinio dok si ratovao na Kosovu protv Hashima Thaqija i njegovog naroda, na sta se tako cesto s velikim ponosom pozivas i ne verujem da ces osuditi svoje zlocine, jer nije tebi stalo do pomirenja. A stvarno bih voleo da nisam u pravu.

stefan

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!

bako

pre 11 godina

Pravo da kazem nemas na koga da se zalis za poraz. Sto se tice Kosova srbi su izgubili ono sto nikada nije bio srbsko. a to sto je radio slobo, tvoj tata vanbracni,ti moras da ispravis, voljom ili silom. Za to su te izabrali kao premijer. Licno mislim da zapad ti je namestio i dovoljne glasove, samo da greske i grahote tvoja oca da ispravis ti. A kada budes to izvrsio POTRAZI azil u Prizrenu-u crkvu

HRvoje

pre 11 godina

"Dačić je, otvarajući skup u Briselu, ukazao i na to da su odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala da oslobodi hrvatske generale Ante Gotovinu i Mladena Markača i bivšeg komandanta OVK Ramuša Haradinaja."

Kakve teze, kakav laž. Odnosi su pogoršani zato što je u Srbiji na čelu Četnik Nikolić i bivši radikali i to je odmah nakon izbora od strane hrvatske i Josipovića rečeno da se isprika i promjena retorike očekuje prije nego što dođe do bilo kakvih približavanja.

To što vi opet glumite "tko nas bre zavadi" nama u hrvatskoj ne imponira ni malo jer je obična LAŽ gospodo "političari" iako bi rađe napisao "polemičari".

ida

pre 11 godina

nikada necu glasati za dacica. ne glasam za populiste, a i imam veoma dobro secanje. znam da sps nema kvalitetne ljude.
ali mu cestitam na hrabrosti da resi dugotrajno problem kosova!
hvala mu.

Aleks

pre 11 godina

Zna se koje je trajno resenje. Srbija ostaje bez Kosova. Mozemo da placemo, da protestvujemo, da se pozivamo na istoriju, na Cara Lazara, na prorocanstva, na to da smo nebeski narod, da se proglasavamo izdajnicima mi koji realno gledamo na stanje stvari. A mozemo i da prihvatimo da smo uvek bili na porazenoj strani, da prvi put u istoriji Srbije, prihvatimo poraz i da nikada vise ne dozvolimo da se ovako nesto ponovi. Najvise sto mi mozemo danas dobiti od Kosova jeste status Severa Kosova koji Republika Srpska ima u BIH i da se nadamo da ce taj deo jednog dana za 30 godina biti nezavistan i ponovo pripojen Srbiji. Okrenimo se ekonomiji, boljem zivotu, da nesto uradimo za ovaj napaceni narod koji nema hleda da jede godinama unazad. Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse, jer je njima u ovom trenutku to najpotrebnije.

popeye

pre 11 godina

@bezimena
U Kumanovskom sporazumu, o kome znate izgleda samo toliko da postoji, inace uzasno losem a koji je bez stvarnih razloga potpisao Dacicev politicki uzor, pise i to da se ne menjaju granice i da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

Dejan Hamburg

pre 11 godina

Dacicu bih postavio pitanje da li bi se tako odrekao svojih nekretnina i svega sto ima kao sto se odrice Kosova i Metohije zato sto je to neko mocan trazio.

R,Zivkovic,Roterdam

pre 11 godina

Kako rece Dacic, da nisu dovoljni pregovori sa Pristinom, za otpocinjanje pregovora, vec vise? A to vise znaci novi uslovi zar ne? E pa druze Dacicu, suma sumarum je pristajanje na sve sto Brisel trazi, pa od Srbije sta ostane?! Za rad neke bedne unije! Koja se tako nadmeno " slatko" izivljava nad Srpskim Narodom postavljajuci uslov za uslovom AMIN!!

nada ZR

pre 11 godina

Jako bolno,ali druge nam nema. Izolacija Srbije bi bila fatalna za sve pogotovo za kosovske srbe. Zivot i jeste vecita teznja za boljim zivotom.

Dr

pre 11 godina

čitam ,, da treba čekati da se promeni odnos snaga u svetu; da se reši problem kosova, znači jovo na novo , ubistva, izbeglice,masivne grobnice, paljenje kuca crkva djamije....,znači nije nam dosta jada još.. a ja bih rešio što pre i za sva vremena . 1.treba priznati kosovo .2,što pre ukidati sve granice balkanu .3, slobodna trgovina,.4, stvoriti velike korporacije zajednične..tada neče nikome biti va¿no da li sever km ili preševo je pod prištinom ili bg - albanac koji misli da još imamo šansu..

lesa

pre 11 godina

Dok je zapad cvetao mi smo isli uz Rusiju, sad kad zapad propada a istok polako cveta mi okrecemo ledja istoku a idemo uz zapad. Stvarno smo naopak narod.

Rijeka

pre 11 godina

Dačiču moj , pa zločinci se osuđuju, jučer su još dva osuđena. Pa sud određuje tko je zločinac a ne Ti ?! Prošlo je partisko vrijeme kada su političari određivli tko je kriv. Nisu svi krivi !

Gradjanin Q

pre 11 godina

@Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!
(bezimena, 5. decembar 2012 13:37)

Sta im objasnjavas kad su glupi previse da bi shvatili. Sve vreme sam mislio, jer mi zao sto sam pripadnik istog naroda da reaguju emocijama, ali sam se prevario. Narod pojma nema sa zivotom, zato takav zivot i zivi u odnosu na razvijene drzave EU. Vrlo malo je igrao uticaj nas geografski polozaj na lomove koje smo trpeli kroz istoriju. Vecinom je igrala glupa glava, koja ni njihovim pokoljenjima nije nista pametnija.

Bojan

pre 11 godina

Dogovorili ste to sa Ketrin a da niste uvazili stav naroda koga se to tice i koji zivi na Kosmetu. Zbog toga vasa vlada nece biti dugog vijeka, a to sto ste dogovorili mozete da okacite macku o rep.

bezimena

pre 11 godina

...politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.
(Pametnjaković, 5. decembar 2012 14:17)

Budalaština! Da nadrljaju, bez fondova EU, mogu samo gradjani, politička "elita" je nafatirana, a batinanje okačite mačku o rep sa sve "revolucijom"! Ili, ako Vam je baš do batinanja preselite se npr. u Indiju, Iran, Kongo i sl.

vec sam bezo preko baste

pre 11 godina

Dacicu nemoj biti toliko gadljiv na tacija i haradinaja
Sta su oni za Srbe to si i ti za Albance
Nikad necu zaboraviti ni ja ni oni tvoje ratnohuskacke govor dok si bio u slobinoj sluzbi
Mnogo si gresan, ne manje od njih

dejan

pre 11 godina

Samo me interesuje šta će se desiti kada se u Srbiji raspiše referendum za pristupanje EU, jer je to obaveza svake buduće članice i kada narod kaže da Neće....ali ko zna možda nas niko neće ništa ni pitati.

Zanima me samo gospodine Dačiću zašto ste umislili da ste vi dužni da rešite pitanje Kosova? Zašto se recimo Turska i Grčka godinama i decenijama spore oko Kipra i zašto Hrvati nikada nisu Srpsku Krajinu nazvali tako već privremeno okupirane teritorije što je u stvari i jedino legalno, jer nam je Kosovo silom oteto?
Pustite neka se to generacijama provlači dok se ne promeni odnos snaga u svetu, a jednom hoce pa tada treba uzeti ono što je naše.

popeye

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...

bezimena

pre 11 godina

Odakle Dacicu uopste ideja, o pravu da ne pricam, da ga je bilo ko, bilo cime ovlastio da on pregovara predaju dela teritorije Srbije?! Ono, navikao se mozda kod Slobe...
(popeye, 5. decembar 2012 11:53)

Kumanovski sporazum je bio KAPITULACIJA ili predaja dela teritorije! Sve posle toga je, pa i ovo što Dačić sada radi, samo borba da se za Srbe, i to samo u jednoj oblasti te teritorije, izboksuju odredjena prava. Ništa više od toga!

fr

pre 11 godina

Konacno SHVATANJE ISTINE !!! (KASNO ALI IPAK POSLE 14-godina)

A one polupismene i nasminkane -patriJote , mozete slobodno otkaciti !!!

Jer sami su se otkacili i posisali --nakraju bice i sretni !!!!

bojan

pre 11 godina

Da me neko pita- Da li sam za Srbiju sa Kosovom i milion stanovnika ili Za Srbiju bez Kosova sa 50 miliona stanovnika, bio bih za ovo drugo! Interesovao bi me i odgovor ‘‘Velikih‘‘ patriota.

nikola

pre 11 godina

IZDAJA!!!

Da je DS ovo uradila svi bi histericno skocili i u glas zavristali da je u pitanju izdaja. Ali kada to uradi Dacic (sa svojih impresivnih 12% glasova) onda je to OK. Ja ne znam od koga je on dobio monopol na patriotizam i ko je njega unapred oslobodio odgovornosti od veleizdaje.
Posebno mi je smesno sto Dacic (tacic) u nekoliko navrata izjavljuje da bi on u ratu "likvidirao" ili "uhapsio" Tacija, prvo Dacic (za razliku od svog sagovornika Tacija) nikada nije ucestvovao u ratu, tako da sumnjam u njegovu hrabrost u i sposobnosti da rukuje oruzjem, a drugo premijer jedne zemlje mora da zna da se u rati niko ne "hapsi" vec da se po Zenevskoj konvenciji neko moze samo "zarobiti" a "zarobljavanje" i "hapsenje" nisu iste stvari. Tako da je jasno da se Dacic obraca domacem stanovnistvu i to onom najneobrazovanijem delu kojim je najlakse manipulisati, nejasno je samo odakle mu hrabrost da pomisli da su svi takvi, odnosno da se nece naci neko ko ce pokazati koliko je on neozbiljan pa i komican lik

CacaSweden

pre 11 godina

Ne razumem zasto Dacica krivite za sve? Taj covek nista nebi mogao da uradi, bez da se ne konsultuje sa Toom i Vucucem.On od njih dobija nalog i upustvo.On je samo njihovo izvrsno telo, a to su mu namestili zato sto voli vlast.Pa eto mu je.

Pedja

pre 11 godina

Hajde neka bude i 2013. god. ali posle toga da se stavi TAČKA na to. U Srbiji ima toliko bitnijih stvari da bih mogao do sledećeg avgusta da pišem.

Сима

pre 11 godina

Зашто баш сада Дачић јури да направи решење, у ситуацији која ни мало није повољна по Србију? Зашто баш он мора то да реши сада?

Kardelj

pre 11 godina

Naravno da je trajno rešenje za Kosovo da bude nezavisno, to svi znaju. Ono o čemu treba da se pregovara je trajno rešenje za Srbiju, odnosno šta ćemo mi dobiti zazvrat.

Oni Nemci bi se rado menjali sa ovim Srbima

pre 11 godina

"Odluka Tribunala ne doprinosi opstajanju principa da svi zločinci treba da budu kažnjeni", rekao je Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu.

Da, ali zato što su najgori Nemci u Nirnbergu osuđeni na smrt, a ne na duge zatvorske kazne. Uzmi spisak osuđenih Nemaca, zameni presude na smrt presudama na npr. 40 godina zatvora, saberi, pa onda poredi ...

Peca

pre 11 godina

Pricas u svoje ime a ne u moje i ne izrazavas i ne zastupas moj stav.
Ustav je jasan, samo treba proveriti kakve su konsekvence za krsenje istog.
Prijatelji Evrope sa Doris Pakom za prosperitet Balkana, iskrenim "ljubiteljem" Srbije, mogu da zamislim.

Sale

pre 11 godina

Pa kazi vec jednom: -Kosovo je nezavisna drzava! Bar vise necete vise zavlaciti i lagati ljude u Srbiji i na Kosovu po tom pitanju! Dosta mi je vise te demagogije. Moja je zelja da se narod u SRBIJI pomakne sa mrtve tacke. Dokle cemo vise mi gradjani biti taoci nesrecne politike prema Kosovu?!

Владимир

pre 11 godina

Бистар младић... Када је Србија најслабија он инсистира на коначном решењу?!

Branko Von Beca

pre 11 godina

Jedna organizovana država kao što je Izrael, sa takvom uticajnom dijasporom kakvu ima, i sa takvim saveznikom kao što je amerika, ne može da reši problem sa Palestincima decenijama, a ti ćeš, sa "ovakvom podrškom" u svetu koju imamo, da rešiš pitanje Kosova i Metohije, koje takođe nije od juče ?!
Posle ovakvih izjava, mislim da ti se i rođeni otac kaje što te nije pustio da budeš pevač, već izudarao i najurio na fakultet ....

Jasna

pre 11 godina

Ako ce on da nam otvara oci onda smo pukli do kraja.Mi hocemo referendum za i protiv EU.Vise mislim da Kosov nije bitno.Jednostavno ovde vise od 60% nacije je protiv ulaska.Ekonomska snaga se seli na drugu stranu planete.EU je najgora opcija za Srbiju.Ponavljam Kosovo nema veze sa tom konstatacijom

marija

pre 11 godina

Problem je sto je jedino za sta Srbija mozE i treba da se uhvati je R1244UN, a Dacic, Nikolic, Vucic je kao po dogovoru, ne pominju ni u naznakama.
Vise o R1244UN govori Rusija u saopstenjima nego oni.
Sta mislite ZASTO?

rskljnkv

pre 11 godina

Nama ne treba radi riješavanja kratkoročnih problema trajno riješenje pitanja Kosova. Nipošto ne treba da se prihvata pomirenje i integracija Kosova pod uslovima koje diktira trenutni centri moći! U EU mi i onako nećemo ući u ovoj deceniji, čemu onda tolika trka da se dobije određeni statusi.

Srbija ne treba nikad da prizna Kosovo jer će se prilike u međunarodnoj politici i te kako promjeniti u sledećih 10-20 godina. Tada treba pristupiti trajnom riješenju ovog pitanja. Do tada, Albance sa Kosova treba pustiti da se sami organizuju oko pitanja koje trebaju da riješe: kako uspostaviti proizvodnju, modernizovati privredu, smanjiti natalitet, smanjiti korupciju. A to su ogromni problemi, veći nego naši. Za 20 godina, ukiliko ovdje bude pameri i volje, mi možemo da budemo primjer Kosovarima koji će ne samo oni da slijede, već kojem će željeti da se priključe!

Zbog čega mi na ovu sadašnju situaciju ne gledamo kao pozitivnu za nas?! Pa oni su u rezervatu kao nekada Indijanci. Na tako malom i nerazvijenom podučju, 2 milona ljudi. A da prihvataju ustav Srbije i da se Srbija proteže sve do Prizrena?! Bilo bi nam ko u Makedoniji, gazili bi Srbiju natalitetom i kriminalom kojem trenutno ne moćemo da se suprostavimo.

Iksi

pre 11 godina

Ne znam da li ste culi da su delije,drobari i firmasi otisli sinoc oko 1h na kosovo, kad su im se malo kasnije pridruzili i srbi iz Republike Srpske !!!
(stefan, 5. decembar 2012 11:32)

Tako je, oni ce doci, podignut ce tenzije i ici nazad a sve ce se polomiti na glavu kosovskih Srba, koji ce biti primorani da idu za ovima iz RS, firmasima, delijama...Strategija:udri glavom u zid

Cinik

pre 11 godina

Razumeti nešto što neko radi znači da vam taj neko argumentovano objasni razloge za svoje postupanje. Onog momenta kada je Vlada formirana prva obaveza koju je ta Vlada sebi postavilakao zadatak bila je platforma za Kosovo. Prošlo je šest meseci, platforme nema, Dačić pregovara i dogovara sve i svašta po Briselu, niko ne zna šta je dogovorio a on sam navodi da je Predsednik Vlade i da je ovlašćen za pregovore i da mu ničija dozvola ne treba. Iz ovoga se da zaključiti da je on samo nastavio da radi ono što je radio Boris Tadić i zbog čega je izgubio izbore ali zbog čega će dobiti posao u Savetu Evrope. Ovo dalje znači da se nastavlja rasprodaja Srbije od nazovi političara a samo zarad ličnih interesa. Šta nama posle vredi što će Ustavni sud sve proglasiti nesutavnim kad mi sve svoje proćerdamo i ko će za to odgovararti.

miroslav

pre 11 godina

Jednom recju: IZDAJA!

Tako i pise u Ustavu.

Da li ce i to proci, zavisi ne samo od danas zivih. Sve sto se u izdaji potpise pravno je nevazece, makar se to utvrdilo tek za par decenija. No sadasnja vrhuska je relativno mlada, stoga verujem da ce docekati ovozemaljsku konacnu istinu.

Siniša

pre 11 godina

Dacicu! Pripremite strategiju za pregovore za sandzak, ovo si zavrsio.
(kosovac, 5. decembar 2012 12:51)

Najjači komentar ikada, da mogu dao bi ti hiljadu pluseva.
Samo da dodam, strategiju i za jug Srbije, tzv Preševska dolina. Korak po korak, parče po parče...oni(Albanci) nigde ne žure, sada trenutno rade na pražnjenju juga Srbije, a Beograd im uveliko pomaže, jedan po jedan Srbin se iseljava i za 10-15 godina neće biti ni jednog, a onda...o čemu da pregovaramo.

meinedeineunseremark

pre 11 godina

kakvo trajno resenje se pravi u istorijski najlosijoj poziciji srbije? dacicu, pravis racun bez krcmara, narod I istorija ce biti svedoci I sudije.

srboljub matic

pre 11 godina

Dali ste sada konacno narode moj shvatili.
Amerika je dovela na vlast ovu vladu i od njih , Nikolica,Vucica i Dacica traze ono sto im je bilo obecano. Jedan potpis na papiru da je Kosovo nezavisno. To su i od predhodne vlade trazili ali Tadic to nije ucinio. Kad smo vec kod bivse vlade pa zar Dacic nije bio u toj vladi. Nas narod zna da je Kosovo izgubljeno upravo za vreme vladavine ovih nacionalista devedesetih ali je sada jos jednom na milost i nemilost ovih sto su za saku dolara podali i ponovo ponizili ovaj izmuceni narod Srbije. Svako ko malo ima pameti ne treba biti ljut na Ameriku i EU.
Podnesite ostavku najbolje u tercetu jer vi ne zasluzujete postovanje naseg naroda.

Pametnjaković

pre 11 godina

Ako ne razumeju, eve ja ću da im objasnim. Paraziti političke elite Srbije i svi njihovi drugovi i drugarice (isto paraziti) su ispraznili sve pare, oprali sav novac, i podelili to međusobno, tako da ništa nije ostalo. I sada se ti isti paraziti plaše naroda koji je sve gladniji i nervozniji. Jedini izlaz vide u parama koje očekuju da će EU da im da iz svojih fondova. Ali para nema i neće biti dok se ne ispune uslovi koje EU traži. Kako god da se okrene, politička elita Srbije je nadrljala :). Moj savet je da se svi spremimo psiho fizički za revoluciju. Znamo ko su pripadnici političke elite, dolazi vreme kada ćemo biti u prilici malo da ih batinamo.

Cile

pre 11 godina

Dačić je zaključio: "Pridruživanje EU je u interesu kako Srbije i regiona, tako i Unije! Pa Dačiću, da je i u interesu Unije oni bi se malo kooperativnije ponašali, zar ne?

filip

pre 11 godina

"odnosi u regionu, pogoršani, posebno između Srbije i Hrvatske, zbog odluka Haškog tribunala"
Jeli to stvarno mišljenje većine? Ja iskreno mrzim koristiti čak i "mi, vi, oni" ali nismo mi ni osudili Vaše ljude ni oslobodili svoje. Kada skupiš Dačićeve izjave on kao da namjerno lupa glavom o zid, ali ne svojom nego Vašom. Loše je svugdje, pravi primjer je Slovenija koje je "uvijek bila više Europska i naprednija nego mi ostali" pa imaju totalni raspad sistema no ovaj Vaš konstantno izbjegava teme ekonomije i sličnog udarajući po patriotzmu koji je, ili bi trebao biti bitan, samo onima koji su jućer sa brda sišli, kako u Srbiji tako i u Hrvatskoj. Ako ne napravimo nešto uskoro, nema nam ni Srbije ni Hrvatske kada nas pojedu veliki igrači i od obje zemlje naprave baze za borbu na bliskom istoku.

Stefan

pre 11 godina

Da unapredimo obrazovanje, da se resimo korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, da mladima damo jednake sanse

A to cemo resiti tako sto cemo priznati Kosovo? Znaci Kosovo je razlog katastrofalnog obrazovanja u Srbiji, korupcije, partijskog dobijanja radnih mesta, monopola itd?

precanin

pre 11 godina

Dacicu, uloga koju su ti dodelili Nikolic i Vucic je zdravo teska ! Ti sada moras da ispeglas nesto sto se decenijama nije peglalo, a u poslednjih 20 god strasno guzvalo ! Kako mozes da kao predsednik Vlade dogovoris pomirenje , kada nas predsednik Nikolic naglas kaze da ga ceo svet cuje:"Ni jedan Srbin ne priznaje genocid u Srebrenici, pa necu ni ja" ??? Kako ta izjava zvuci u okruzenju kada se govori o pomirenju? Posle se cudi sto niko u okruzenju nece snjim pricati ? Vucic juri kokosare i gusane i jedan i drugi dobijaju hvalspevke kao veliki drzavnici !? A ti ? Moras da objasnjavas svetu kako nas predsednik nije tako mislio,te ovo te ovo !? Kazi vec jednom zasto Nikolic i Vucic ne vode pregovore sa Pristinom !? Pa Pristina nece snjima pricati, zato su tebe zrtvovali, ti da budes ukaljan a oni cisti !? Probaj da taj cvor razresis sto bolje i sto brze, ne moze, mac i preseci ga vec jednom, jer ce da nas ugusi !!! Reci najzad ono sto razuman svet u Srbiji zna sta se mora uciniti, a ne da te ucenjuju Jaksici, Pantici i druga politicka sapcika(prazne karte u tablicu)! Uradis li tako, bices slavljen kao hrabar i razuman politicar !

veslac

pre 11 godina

kad se oslobodimo tereta mitova i mitoloske istoriografije, bice jasno da iza svake balkanske drzave stoji neki spoljni mentor tj autor stvaranja te drzave.Shodno tome, a narocito u ovo, doba nijedna balkanska drzava nije u mogucnosti da protura neki svoj stav a jos manje da nametne svoju volju "velikanima" koji vode svetsku politiku. U takvoj situaciji je i Srbija koja nece biti u stanju da se odupre uclanjenju u EU iako bi to bila plebiscitarna volja naroda. Nece moci protiv ulaska u EU jer te sile raspolazu mocnim instrumentima prinude i ucene tako da nece prezati pred daljim rasparcavanjem Srbije i totalnom ekonomskom iscrpljivanju. Tako je to nazalost i ne radujem se tome, jer kada to mogu da nametnu jacoj i starijoj drzavi kao sto je Srbija sta govoriti o albancima i Kosovu. Ja iskreno prizeljkujem jedno casno pomirenje, ne samo u interesu Kosova nego i celog regiona. Neprestano vracanje na istoriju, razdore i svadje samo ce jos vise pogorsati situaciju ovih naroda sto ne znaci da ce oslabiti moc politicke oligarhije koja je najvise profitirala na nacionalizmima

Verujem da verujem

pre 11 godina

Rešenje je bilo zapečaćeno 1999. godine kada si se ti i tvoji današnji "drugari" igrali malo rata gurajući ovu zemlju i gradjane u propast a sada pošto ste "novi" bio bi red da završite započeto da ne bi recidive vaše visokoumne politike trpele naredne generacije ali taj film nećemo gledati jerbo šta bi ste vi bez "srca Srbije(evrića)" i patriJota koji vam donose glasove

d

pre 11 godina

Pa će 2013. da kažete da će 2014. da bude rešen problem Kosova i tako u nedogled. DOBAR JE TO PARAVAN i za Vladu jer se kriju iza Kosova da ne bih rešavali probleme siromašnih građana Srbije. Ni ovi sa Kosova ne bi da im se reše problemi jer ih svih plaćaju a oni ne plaćaju nikome ništa. DOSTA VIŠE O TOM KOSOVU,NEGO REŠAVAJTE PROBLEM STANDARDA GRAĐANA.

arber

pre 11 godina

Razgranicenje i uspostavljanje granicnih prelaza izmedju dve zemlje za ovog gospodina nisu politicke teme,ili on misli da se dogovaraju koji drustveni poredak ce da primenjuju obe strane i nisu svesni ili mozda se prave kao da ne znaju da su nas vec dogurali u robovlasnistvo.VI BAREM IMATE TE PASOSE sto cekate vise da slusate svakojaku glupost .Mi smo prisiljeni jer nemamo kud sa ovim nasim.

savo mudri

pre 11 godina

Eto Hag oslobodio Markača i Gotovinu i odnosi sa Hrvatskom se zaledili.Zašto?Tko je kriv.Hrvatska sigurno nije,ona nije donela presudu,samo je slavila.Mogli smo i mi slaviti kad je Šljivančanin oslobođen ili Plavšička izašla iz zatvora,ali nismo tko nam je kriv.Mi smo palili njihovu zastavu ali oni našu nisu.Uvek nas vode pogrešni ljudi.

djuro

pre 11 godina

Trajno resenje Kosova u sledecih 20 godina je potpuno protiv interesa Srbije, bez obzira da li je u zamenu za datum pregovora (?) ili clanstvo u EU, sta god to donelo (a nece nista). Svi pametnjakovici koji tvrde da je Kosovo izgubljeno 1999. zgodno zaboravljaju da na taj nacin na koji je izgubljeno moze opet da se "dobije", ne sad, ali za 20, 30, 50 godina sigurno. Medjutim, ako ga priznamo i uspostavimo granice, ambasade i slicno, zavrsili smo (su?) posao. To je i jedini razlog zasto dovode na vlast korumpirane izdajnike koji ce sve uraditi za jos malo vlasti.
Ovoga treba motkama najuriti dok ne napravi veliki belaj koji posle generacije nece moci da poprave. Njegovog mentora smo (su?) oterali kasno, tek kad im je zavrsio sve poslove. Nadam se da ovaj nece tako.

Siniša

pre 11 godina

Ma samo se seti šta si govorio o KiM u kampanji, šta si obećavao kako bi dobio glasove...ali, ti si to već odavno zaboravio, a i ovi što su glasali za tebe poima nemaju šta si sve obećavao. Kako se zovu ljudi koji javno pričaju jedno, a rade sve suprotno i prisataju na sve, samo da bi zadržali fotelje? Ja znam, ali ako bi rekao ne bi mi pustili komentar.

PetarPan

pre 11 godina

Verujem da je laknulo premijeru kada je ovo izgovorio,samo nisam siguran da zna da je 2013. godina za 20 dana. Gospode,kakva pravda. Mislim da nista lepse nema,nego da ovo pitanje resi ovaj trio na vlasti. Jedino sto bode oci,kad god je neko vazno pitanje oko Kosova n toku. Vucko ode na nekolik odana iz zemlje. Predsednik se ne oglasava,osim kad je u pitanju neka rakija. Divota,to iskreno mislim. Narod je hteo promene,dobio ih je. A tek ce da vam bude zao :)

Zatvorska kazna

pre 11 godina

"Dačić i podsetio da su Srbi u haškom sudu osuđeni ukupno na više godina zatvora nego Nemci tokom procesa u Nirnbergu"
Tamo ih nisu osudjivali zatvorskom kaznom. Tamo su ih kratko kaznili smrtnom presudom.

Miki BG

pre 11 godina

Izgleda da je, na žalost, ovo što kaže premijer Dačić tačno. Ostaje medjutim nejasno zašto se i ranije javnost nije detaljnije, istinito, obaveštavala o stvarnom stanju stvari. Isto tako, za veliko je žaljenje da ni sada u Srbiji nema jedinstva oko ovih ključnih stvari, pa nema ni jedinstvemnog nastupa na svetskoj sceni. Kako oko sramnih presuda i uloge Haškog tribunala, tako i oko normalizacije odnosa Beograda i Prištine i statusu Kosova, te ulasku Srbije u EU. Kada tako razjedinjeno nastuipamo oko ključnih problema, jasno je da to EU, SAD, NATO i drugi koriste za nova uslovljavanja. Sloga nam je, očigledno, ostala i dalje nepoznanica i velika kočnica za izlazak iz jako lošeg imidža i ekonomske situacije.

savo matic

pre 11 godina

ako me sjecanje sluzi ti i vlada ste obecali da ce te iznjeti platformu za kosovo u javnosti, da pogledamo o cemu pregovarate, a moglo bi se i organizovat koji referendum oko pitanja eu i kosova da djabe ne trosite vrjeme na to....

crni domino

pre 11 godina

Juna 99 pricao si ti Dacicu licno da smo pobedili NATO a danas govoris da nas je NATO pobedio i jos trabunjas kojestarije!
Koje si ti politicko djubre! Gledas naciju u oci i da izvines, se***!
To sto si sa kasapinom i radikalima zakuvao, imas 2013 da pokusas zajedno sa njima. Normalno jelo ste skuvali po Kumanovskom receptu!
A onda se nadamo vasem kraju i kraju price o Kosovu!

Politicke teme?

pre 11 godina

Otvoriti politicke teme?
Daj bre Dacicu ne zamajavaj ljude. Otvorices ih tako sto ce ti pred nos staviti zvanicno priznanje Tacijevog Kosova i unapredjenje "kabineta za vezu" u ambasade. Tako ces da otvoris politicke teme.

Ivana Popov

pre 11 godina

Nemam vise komentara,na izjave politicara,sta je koja vlada i koji predsednik potpisao,pa moraju sada da odrzavaju svoja obecanja.To oni treba i da ispune ali samo u svoje ime ,a ne u ime Srbije i Srpskog naroda,zlocinci ce kad tad biti kaznjeni i licemeri

nesa

pre 11 godina

Neko i to mora, sto se pre stvari stave na svoje mesto pre ce mo krenuti napred. I od ovog moze gore, da podsetim na Berisin govor. Valjda ce biti mudrosti dovoljno da sacuvamo sopstveni narod od nestajanja. Jenkiji znaju to dobro da rade, budimo mudri da ne rade to na nama. To za neka druga vremena ima smisla ako opstanemo. Iz proslosti ucimo da se to tako desava. Velki se uvek malo poigraju pa promene igracke, simpatije prema nekim i tako u krug.

Sokolac

pre 11 godina

Ova agonija sa Kosovom mora se završiti što pre. Srbi koji žive na teritoriji Kosova moraju znati kakva im je sudbina. Mogu li da računaju da i dalje žive na svojim vekovnim ogništima ili se moraju seliti.

Vladimir

pre 11 godina

Dacic preduzima korake na koje se prosla vlada obavezala a prosla vlada preduzimala korake na koje nas je Milosevic obavezao, kao npr 1244 i haski tribunal. I tako oni lepo svi sede na vlasti samo zato jer su predhodni bili losi i bez ikakve obavese prema narodu da jednom urade nesto korisno.

rs

pre 11 godina

mene bi zamo zanimalo za koju mi to veliku svetsku silu radimo? hrvate su podrzavali svi pogotovo amerika, nemacka albance i muslimane su podrzavali amerikanci, austrijanci, nemci, englezi, turci, islamski svet a srbe niko sad cete reci reci rusi ali od njih nista nije doslo osim lepih reci boli njih k.... za nas

Sale

pre 11 godina

i da će se to najverovatnije desiti na proleće ili na leto naredne godine.

Или на куково лето, што је још вероватније.

Serbinho

pre 11 godina

Pa ovo nije nista novo od njega, isto je pricao i za vreme prosle Vlade a pred izbore se busao malo u prsa sa nekim patriotizmom i lansirao izjave kako ce on cuvati Kosovo.
Sada pokusava da nam objasni kako ce priznati nezavisnost Kosmeta 2013 godine i kako je to jedina politicka opcija za Srbiju.
Nista novo iz SPS.

Hmm

pre 11 godina

Znaci ovako, Tomina i Vuciceva "platforma za Kosovo" je da Dacic uradi ono sto on hoce? Extra. Vucic malo-malo pa u Americi ali sta ocekivati od njega kad mu je Djulijani(poznati zagovornik bombardovanja) drugar. Lepa ekipa sve sam "patriota" i "pravi srbin" kako ovi njihovi vole da kazu. Posto se prave patriote i pravi Srbi bas tako ponasaju.

Darko ; Salzburg

pre 11 godina

Kako prenosi drzavna televizija u Austriji (ORF) postignut sporazum izmedju Srbije i Kosova o uspostavljanju granicnih prelaza sa granicnom policijom i carnincima na prelazima Jarinje i Merdare od ponedjeljka !

Milan

pre 11 godina

"Mi svi radimo za druge, umesto da radimo za sebe" Sve si nam rekao, samo imam malu ispravku, ti radis i za druge i za sebe, a za nas niko ne radi.

Realista Realni

pre 11 godina

@(popeye, 5. decembar 2012 17:56) da Srbija ima pravo na 1000 vojnika i policajaca. Zasto se to ne ispostuje?

Da. Potpuno ispravno. ALI ti vojnici i policajci sudjeluju u razminiranju terena..a NE u ispostavi zakonodavne i izvršne vlasti Srbije...

Ko kaze da se 1244 ne postuje

pre 11 godina

@Realista Realni, 5. decembar 2012 18:17

Pa nije bas samo to. Takodje i povratak carinskih sluzbenika na glavne granicne prelaze, sto je ovim potpisom i dogovorom Dacic i ostvario. Jedino sto srpski carinici nisu na Djeneral Jankovicu, kao sto je predvidjeno rezolucijom 1244, vec na Jarinju, Merdaru i Brnjaku.

Ko šta ne razume

pre 11 godina

"mnogi u Vladi ne razumeju u kakvoj se situaciji Srbija nalazi"

Šta će nam, onda, takvi u Vladi? A možda premijer ne razume da se oni, zapravo, samo pretvaraju da ne razumeju da smo u g. do guše, u skoro svakom pogledu? Jer, da ne umeju da se pretvaraju, najverovatnije ne bi ni pristali da budu ministri. Koji iskren čovek )prema sebi i drugima) bi danas pristao da bude na bilo kojoj visokoj političkoj odnosno državnoj funkciji?

ST

pre 11 godina

On se ponašao kao da u prošloj vladi nije ni bio, a kamoli da je bio prvi zamenik premijera, a opšte je poznato da ništa nije moglo da se usvoji bez njegove saglasnosti. Drugo, on kao pregovara o onome što je već pregovarano-dogovoreno. Pa neće biti, Dačić je pristao da Kosovo ima kancelariju u Beogradu, to on zove ,kao, oficir za vezu(veću glupost nisam čuo), a znate šta je to, ustvari, to je priznanje Kosova, to je preteča ambasade Kosova. Zašto ćutite vi koji ste glasali za ovaj režim, da li ste za ovo glasali...

NekoIzMase

pre 11 godina

"Mi sada samo preduzimamo one korake na koje se prethodna vlada obavezala da bi Srbija dobila status kandidata. Sa stanovišta EU to nije napredak", rekao je on.
______

Ako je neko zaboravio: TI SI BIO ZAMENIK PREDSEDNIKA PRETHODNE VLADE ... Ti i tvoja stranka ste imali ministre u toj vladi koji su glasali za postignute dogovore .... Pored tebe tu je bio i Mlađan Dinkić sa svojom strankom i on je podržao sve što je dogovorio Borislav Stefanović

Dosta više te demagogije o prethodnoj Vladi ...