Sreda, 28.11.2012.

16:28

Presuda Haradinaju: Novi šamar?

Haški tribunal će u četvrtak izreći presudu Ramušu Haradinaju i Idrizu Baljaju, koji se terete za ratne zločine počinjene na Kosovu.

Izvor: B92

Presuda Haradinaju: Novi šamar? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Rambo

pre 11 godina

Sta god se desilo vidim da Srbe osudjuju.Onda ubijaj sto vise mozes tako da ti nije zao kada te osude za zlocin.Moje pravilo.

"Bez straha od smrti"

ili mir za vek vekova ili problemi

pre 11 godina

Nemoj nista da brinete,ovih dana ih sve oslobodili,nalogom parlamenta UN sve osudili,odnodno revizijom.
Fakticko stanje za pomirenje je da zlocinci trebaju biti kaznjeni.
SB ne upravlja UN vec,UN savetom bezbednosti.
Rusija i kina ako budu ignorilale,nije strasno zaigrace i mecaka pre njihovim vratima.Moraju preduzeti inicvijativu,jer ni indija nece ostati imuna,a to je bez nas vec pola covecanstva

Šiznilend

pre 11 godina

Ma ovaj će biti oslobođen, pošto je tu i tamo, ubio nekog Srbina, a posle se rešio svedoka. Nego, šta ćemo mi, kad dođe Bramerc i počne da priča o jatacima.
Tu smo ga ugasili načisto, jer ipak su to jataci, koji su daleko odgovorniji od ovog koji je optužen za nekoliko ubistava.

mima

pre 11 godina

hrvatska i treba da bude uz prijatelje s kosova..
slican se slicnom raduje.. na kraju krajeva delili ste istu sudbinu i kroz istoriju(II sv.rat,doduse na pogresnoj strani),kao i u odnosima sa Srbijom..

decko sa barikada

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.
(kiki, 28. novembar 2012 22:00)

Gde smeju da se jave odmah bi bili likvidirani...

skeptik

pre 11 godina

Ako je covek nevin bice pusten na slobodi,sto se cudite pa nece se proglasiti kriv zbog toga sto vi SRBI to zeleli.
(Valim, 28. novembar 2012 21:25)

Ako je covek nevin zasto je 20 svedoka likvidirano?

kiki

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.

RE: Realist

pre 11 godina

Haradinajev Klan je naj ozloglaseniji na KiM tako da i sam Taci koji je daleko inteligentniji izbegava bilo kakve nesuglasice sa njim! Zna se da je njegov Klan surov jako dobro organizovan, i da im je glavni izvor prihoda bila Droga. Jos i dan danas mada je on dosta novca ulozio u legalne poslove, kao i Taci. Njegova pustanje na slobodu placano je visokom cenom, sto za njega nije prestavljalo problem. Jel je to bio i jedini nacin da se resi svih svedoka u cemu je i uspeo, da bi sebi kupio slobodu!

Peja

pre 11 godina

Mi se drzimo logike kada nam neko lupi samar po jednom obrazu mi mu okrenemo i drugi. Samokažnjavanje bez imalo ponosa i državničke mudrosti je do sada bila odlika naše spoljne politike.

dragan

pre 11 godina

Prvo ako nema valjanih dokaza bice oslobodjen nemoze sudija na osnovu rekla kazala da donosi presudu. Da smo imali svedoke mogli smo te zadrzati u Srbiji i policijskim obezbedjenjem do sudjenja a ako mu je porodica ugrozena i njih dovesti u Srbiju i ne objavljivati ko su. Sudije ce doneti odluku na osnovu dokaza. Niko nije kriv dok se ne dokaze suprotno. Treba videti i dokaze koje je ova drzavica dostavila

dare 011

pre 11 godina

Pravde ima samo prema jednakima a pošto smo mi bili prkosni prema Američkim interesima i nismo imali politiku nego mitove, sad nam se to sve vraća sa kamatama!

sandzaklija

pre 11 godina

hajde ne kukajte, presuda je vec donesena, treba samo da se procita, ne mozete vise nista prmjeniti, vi ste nebeski narod, prebrodicete sve to

Zo

pre 11 godina

(Slobodan blok70, 28. novembar 2012 19:52)

Znaci, za vas Nirnberski sud nije bio dobar? Sudije su bile spodobe?

Da, politicari treba da vode racuna o politici a ne o odlukama medjunarodnih sudova...
Zasto Srbija, Hrvatska, BiH nisu imale snage da sude svojim gradjanima ako postoje dokazi da cinili zlocine? Ima i u Srbiji, Hrvatskoj i BiH zlocinaca, na svim stranama. Zasto Srbija nije sudila Milosevicu, Mladicu i svima ostalima?...

branislav

pre 11 godina

Cemu toliki defetizam? Pogledajte sta radi centar Simon Vizental,do smrti goni zlocince i potencira na njihovijm imenima.. Zamislite koliko je tek nacista izbeglo pravdu,i kako se porodice zrtava osecaju.. Ali ih gone i sa 90godina,ne odustaju.. Srbija zaboravlja da je oslobodjena za etnicko ciscenje ili genocid u Srebrenici,za sta ga zapad smatra.. Sljivancanin ni izbliza nije kaznjen za Vukovar za sta ga Hrvati terete,a Miroslav Radic je cak i oslobodjen(da se nadje u HR zavrsio bi u ztvoru 20 godina)... Za pola godine ce pustiti Seselja(tesko nama),kao neku kompenzaciju.. Zapad cak smatra da smo jeftino i prosli. I slazem se s komentarom da Sad oslobadja svoje ljude na terenu devedesetih

supermario

pre 11 godina

Nista nam drugo ne preostaje nego da Tadic krene jos jedan krug izvinjavanja po Balkanu...a mi ovde dok je on na putu da pohapsimo jatake nasih generala,jatake njihovih jataka i za svaki slucaj i porodice i siru familiju svih njih...Sve ovo nije samar haskog suda,ovo je kazna za nasu (Tadicevu) politiku pomirenja...uhhhh sto imam osecaj da ce ovaj komentar tesko proci moderatore :)))

doctor

pre 11 godina

Nacelnik Generalstaba JNA Veljko Kadijevic, optuzen u HR i Hagu je u Rusiji, dobio njihovo drzavljanstvo i nema sanse nikad da ga izruce, vec su i odustali od trazenja!!! Jesu li Vam sad neke stvari jasnije?

mladen

pre 11 godina

Hardinaj(njegovi ljudi) ubio oko 20 kosovskih Albanaca, svedoka! sto se mene tice,takav covek i treba da bude na slobodi ,na Kosovu! Zamislite da se ja radujem izlasku na slobodu Srbinu koji je ubijao Srbe da sakrije tragove?

djadjo

pre 11 godina

pa,sta to znaci hag hag nastoji pobi svjedoke dodji u hag mi dokazujemo svijetu da si nevin .ali moras i sve poubijati.idem sutra prvog amerinkanca da zgazim da vidim dali je stvarno istina ,poslecu da vas obavestim.

Darko petrović

pre 11 godina

SRBIJA pitajte hag da li treba još kojeg srbina da jim pošaljemo da ga osude za tkz zločine dokle če mo to više trpeti srbija bi trebala za sve što su napravili zloćine nad srbima a pušteni iz haga da izda tiralicu i da jih osudi

Sami smo krivi

pre 11 godina

Scenario je odavno smisljen.Sada samo gledamo film.Svaka cast reziji!Sledece je ubacivanje par budala koje su raspustili sa robije da naprave incident i eto nama rata, sankcija itd.A njih dole koliko ima ne moze im ni Tuberkuloza nista a kamoli saka vojske.

Srpski ratnik

pre 11 godina

Ti sto su imali ostro oko i sigurnu ruku su od strane svoje drzave prodani, izdani, osiromaseni i poslati u penziju ili na groblje. Nasi komandanti su osudjeni na decenijske robije, i nasa drzava ih je poslala u Hag. Nase oruzje ste pretopili, zastave iscepali, nasoj casti se smejete i svuda nosimo zig "on je bio na ratistu". E sad se sami dogovarajte sa Tacijem, Haradinajem i ostalima. Dok ste vi otimali stanove, kuce, radna mesta i plate, mi smo bili na margini. Sto nas sada zovete?! Da opet ginemo, a posle da nam se smejete i pokazujete prstom na nas? Neka, hvala!

skeptik

pre 11 godina

Samar je vec udaren. Koliko vidim njemu se sudi SAMO za dva ubistva srpske nacionalnosti?! Ej samo dve! Pa u Srbiji samo za vikend strada vise ljudi.

fadil

pre 11 godina

jesam regularan citaoc vase informate ali sramota kako mozhete stallno da pisat toliko mnogo ne istina
ramush haradinaj nije se bavio sa politikom od kad je u kucni zatfor
kad pocnete da radite kako treba i pravo tad qe imate to sto trazhite od drugi sto nije vasa molim

vuki

pre 11 godina

cemu ovo interno padeziranje.pa momentalno nasi politicari nemaju drugi izbor.demokratski servis.oces posle onog njima okorelog komunizma demokratiju naravno viste gubitnici.postavlja se pitanje jos uvek viste jedini rest,jugo.e zato onako po nasemu receptu naravno mislim na srbiju.to je lozinka zapada a sve ono padeziranje djindjic tadic to su bile marionete da bi srbiju polit.navodno demokratski doveli gde se sad nalaze naravno uvek povlacenje konaca iz 90 godina.i oni kao takvi ljudi isto nisu nista mogli da urade za srbiju posto nisu oni ni odlucivali nista o srbiji .e sad mislim dalazi nova imperija dacic prica ja vam moram reci sta se desava pa naravno da ce tako postupati najmizerni vec zna sve .dacic mora otvoreno reci ono sto nam se naredi mi moramo radit mi sprovodimo momentalno samo internu politiku nijednu granicu nesmemo prekoracit.

Ljiljana

pre 11 godina

Nikada do sada nisam imala utisak da smo mi Srbi mazohisti, ili da patimo od osecaja uzasne nesigurnosti u sebe. Sada tako mislim. Za samo nekoliko dana spazih u naslovima ili tekstovima izraz "samar Srbiji" , pa opet samar, i tako mnogo puta, sto kod novinara sto kod komentara citalaca. Sta je vama narode?? O kakvom samaranju govorite, i uopste ako pogledamo ceo tok dogadjaja u zadnjih 20 godina, sta je to strasnije sto medjunarodna zajednica cini a da to, i jos gore od toga, nije vec cinila? Ovo poslednje samo je prirodan sled dogadjaja, i prirodna posledica istih. Nista ruznije i gore oni o nama ne misle od onoga sto su mislili. Oni samo moraju da zavrse posao koji su zapoceli. No more no less. A Srbiji, inace resenoj da ide napred, nikako ne pomazu ovakve kvalifikacije odnosa drugih prema nama. Ponos i dostojanstvo ne smemo izgubiti iz vida. Nas niko ne "samara", i druge reci i izrazi postoje da se nesto ovako okarakterise!!

Aca

pre 11 godina

Tužno je, mnogo je tužno što su naši ljudi (politički i vojni vrh devedesetih)isporučeni od strane naše države i što i ova aktuelna vlast ništa ne čini da pomogne našim građanima u haškom Tribunalu! Zašto se čudimo što se drugi raduju slobodi svojih građana!!!???

Radojica Smiljuć

pre 11 godina

Novi šamar !? .... Koliko još će da bude...?
Nedamo Kosovo i tačka.
Vi će te naass samarati.... more videćete vi kad mi podjemo da se bijemo, ali ne šamarima nego pesnicama.
Svi će te u Hag pa tamo pravite državu i EU.
Dosta je više ovako više neide vadite nam živce i ometate prosperitet ove zemlje.

miki

pre 11 godina

Pozdrav Svima,
Ja bih prvo da pitam odakle ti dokaza da Tahir Zemaj i braca Musaj uopste imaju neku vezanost sa ovim kriminalcem Ramus Haradinaj?
Tahir Zemaj i Braca Musaj iz Streoca kod Decanima su bili partneri u kriminalu sa drogom, ubistvima, prostitucijom itd. Onu su bili trazeni od Policije u Svajcarsku i Nemacku, kada je trebao Zemaj da se uhapsi on je pobegao u Albaniju a zatim ( posto je imao cezu sa Ibrahim Rugovom) poslat na Kosovu da formira FARK i bazu u Isniq i Gramaqell (opstina Decane)....Ramus i Tahir su imali nerazumevanja zbog zbunjenosti jer na jednoj strani je beo OVK and na druguj strani FARK...ja se secam jednog jutra su se sastali Ramus i Zemaj i zajedno otisli i ratovali zajedno sa jedinicama policije i paravojske kod Peci....posle rata Tahir Zemaj je poceo da ucenjuje Ramusa trazeci od njega novac jer tahir posle rata se bavio s'drogom, oruzijem, prostitucijom po Kosovu zajedno sa svojim partnerima brace Musaj. Ramus je u nekoliko Tahirovih zahteva odbacio pa je Tahir zapretio kako ce lagati medunardnu zajednicu da je Ramus pocinio ubistva nad civilima u ratu na Kosovu.
Posle nekoliko nedelja Tahir je sklopio sporazum sa UDB. Posle cega su ga agenti UDB ubili i njega i bracu Musaj.
Voleli to ili ne to je istina a ja imam i dokaze, dokumente, and recorded conversations and admitions.....which of course i have already given then to the Tribunal

Slobodan blok70

pre 11 godina

Nek sud odluci da li je kriv a politicari nek se suzdrze od nepotrebnih izjava.
(Dejan, 28. novembar 2012 16:49)

Nisam siguran da li pokušavaš da budeš vickast ili nešto drugo! Mislim da i poslednja visokomlečna krava sa holanskih pašnjaka se smeje tom Sudu od kojeg ti očekuješ "presudu". Odakle tebi pravo da tražiš suzdržanost od političara na očigledne politički naštimovane presude? Po toj logici i Sudovi u Nemačkoj koji sudili po takozvanom "Ninberškom Zakonu" o rasnoj čistoći je bio institucija koja se ne sme kritikovati, jer Bože moj, to je Sud koji sudi po zakonu! Možda postoji opasnost da će komentari i izjave naših političara uticati na sudije i njhovu presudu? Kroz istoriju je sudilo mnogo Sudova po svakakvim zakonima i svakakve spodobe su se nazivale sudijama! Ovaj sud u Hagu je isti kao i onaj u Rijadu ili Islamabadu. Jedina razlika je u tome što sudije koje sude po Šerijatu,veruju da sprovode neku pravdu i neki Zakon, a ovi klovnovi ne! Verovatno će po sistemu "za hajvana nema ćitaba" kadije sutra prelomiti, koliko god se Nasrudin Hodža žalio!

doctor

pre 11 godina

Nije to nikakav samar,mediji u Srbiji treba da budu na visini zadatka , ne da budu depresivni ! Stvari nazvati pravim imenom,a to je da Ameri oslobadjaju svoje saveznike iz ratova devedesetih... To se tako,nazalost,radi..

mladen

pre 11 godina

Ne brinite se nista,za 2 do 3 godine bice dosta amnestiranih Srba iz srpskih zatvora koji su cinili zlocine u HE i na KiM.. Samo da se slegne prasina.. Nije da to podrzavam,ali...

na netu

pre 11 godina

Evo jednog od imena ocevidaca na wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ramush_Haradinaj
Kujtim Berisha - Roma - navodno ga je u sudaru u Podgorici ubio doticni Srpski Crnogorac Aleksandar Ristović.

Inace tu pise i da je Karla Del Ponte u intervuju za Nemacke novine Haradinaja nazvala ratnim kriminalcem. Jos je i kazala da je tesko naci ocevidce koji hoce da pricaju, jer bivaju zastrasivani.

B92 je takodje preneo vest prosle godine o smrti onih koji su hteli da daju izjave u Haskom sudu: http://www.b92.net/eng/news/crimes-article.php?yyyy=2011&mm=09&dd=15&nav_id=76403
Tu se spominju imena ubijenih:

Bekim Mustafa
Avni Elezaj
Smail Hajdaraj
Sadik Musaj
Suad Ksoraj
Tahir Zemaj
Enis sin Tahir Zemaja
Hasan brat Tahir Zemaja
Kujtim Berisha

A ovde Italijani pisu da je Hardinaj u svojim memoarima priznao da je ubijao Srpske civile i neposlusne Albance. Kao i da je 6 potencijalnih ocevidaca misterioznom smrcu nestalo: http://www.adnkronos.com/AKI/English/Security/?id=3.1.715334682

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

Ovaj Vucic k'o da je najavljivac na RTS! Te najavljuje hapsenja, te afere, te presude... Zar taj stvarno nema druga posla? Uostalom, kad neko izgubi 5,6,7,8,.. ratova, mora da kushuje i bude dobar da ga ne bi izgazili ko vashku, zar ne! Sta nije jasno?

sumorna_analiza

pre 11 godina

Nadam se da će presuda biti oslobađajuća. Politički knockout evrofilima u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu treba da bude potpun!

Inače, ne znam čemu velika sumnja oko presude. Haški "tribunal" je svoju (prokletu) dušu nakratko zalutalu pronašao presudama komandantima "oluje". Neće je sada zarad nekoliko žrtava srpske nacionalnosti ponovo gubiti?

KU

pre 11 godina

Voleo bi da sutra osude ove ljude iako verujem da nemaju puno dokaza jer su ili ubijeni ili unisteni. Ako postoji neka visa sila voleo bi da sutra proradi i pokaze da zaista postoji u protivnom mi cemo i definitivno biti jedini i samo jedini krivci dogadjaja 90-tih s cim smo nekako i navikli da zivimo.

MiraO.

pre 11 godina

Prema podacima Tužilaštva za ratne zločine, u periodu od 2001. do 2007. godine ubijeni su: Iljir Seljimaj, Smailj Hajdaraj, Bekim Mustafa, Avni Eljezaj, Tahir Zemaj, Sabahete Toljaj, Isuf Hakljaj, Sadik Musaj, Ismet Musaj, Sinan Musaj, Dželjadin Musaj, Sadik Murići, Veselj Murići i Kujtim Beriša. Musaj, Sadik i Vaselj imali su status ''zaštićenih svedoka'' pred Haškim tribunalom. SVEDOCI RATNIH ZLOČINA RAMUŠA HARADINAJA!

maJok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.
(jok, 28. novembar 2012 18:53)

Ma ne,one ce da pitaju jednu sve vise manju Srbiju za misljenje,imas dve opcije ili priznas,ili priznas uz upotrebu sile,a za to vreme nasa "braca" rusi ima da dolivaju ulje na vatru govoreci da smo jaci od sveta i da se suprostavvimo zapadu,jer smo mi mnogo opasni,zapadu se tresu zupi kad se spomene jedna mala,korumpirana,siromasna kako (ekonomski tako i vojno) Srbija.Prema tvojim recima bolje neka nas opet humanitarno bombarduju,pa da nas bog vidi!Amerika pre nego sto posalje trupe u irak,prvo ce pitati srbiju za savet i odobrenje posto smo mi branioci pravde,koja nas uvek napusta (primer oslobadjajuca presuda hr. generalima) pa onda sve ostalo.Nema sta,nasa zemlja jedina se moze suprostaviti americi,wow(uaau za ptriJote) to nisam znao!

Jester

pre 11 godina

Ako nije dovoljan dokaz to sto je licno izjavljivao da je ubijao srbe, kako civile tako i policiju i vojsku, nelojalne albance, rome i ostale..ja ne znam sta jeste!

jok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.

Darko

pre 11 godina

Zašto o ovim zlodelima naši mediji ne trube na sva usta, nije puno zanimljivo pisati o srpskim žrtvama i ubijenim svedocima?Mnogo je zanimljivije utrkivati ko će pre koju stranačku aferu da opiše ili onako perfidno da popljuje naše odnose sa Rusijom?

kobe bryant

pre 11 godina

Izlišno je pitanje da li će biti osudjen.Pa što su ovi dole već naštampali plakate, okačili zastave i stvorili euforiju? Spremaju doček jer znaju rezultat. Jasno k'o dan. A mi se još uvek primamo na foru: pravda, istina, itd. Na ovom svetu pravde nema. Ona stanuje kod Boga i nadam se da će On jednog dana, i to uskoro, sve iznivelisati.

i tebe sam sit kafano

pre 11 godina

hrvatska je za svoje generalae i njihovu odbranu potrosila oko 27 milona evra a mi smo potrosili milion dolara na kovacevica i njegovu kafansku tucu. da li treba da se cudimo sto nam je prece da placamo necije kafanske tuce od nasih ljudi koji su u hagu i cine nas nacionalni interes? zapitajmo se kolko je albanska nacija potrosila na svoje ljude i zastitu svog interesa.

Nightmare

pre 11 godina

Terete ga da je pobio 70 Srba? Ta ajte molim vas, pa necemo valjda sitnicariti sad posle Oluje!
Zakonski ubijanje Srba je sport i zabava, a ne tamo nekakav prekrsaj.

puks

pre 11 godina

I čemu sad prolazak kroz jedno te isto, ne razumem naše medije. Pa svi znamo da je Hag politički sud i da će Haradinaj sigurno biti oslobođen, skulirajmo se i nastavimo dalje, ništa strašno, prolazili smo i kroz gore stvari.

Milutin

pre 11 godina

Mozda zbog nekog licnog osecaja za pravdu, mozda zbog mnogo kontradiktornosti oko tog lika, mozda zbog najskupljeg advokatskog tima ikada koji je on angazovao, mozda zbog nekih drugih presuda, mozda zbog stradalih svedoka u tom slucaju a mozda I zato sto sam podlozan uticaju medija - ja tu sutrasnju presudu I uopste svaku informaciju u vezi tog sudjenja pratim sa izrazom lica nekoga ko upravo ocekuje tezak samar. Bukvalno, tako sam uhvatio sebe kada povremeno cujem ili procitam o tome.

Nightmare

pre 11 godina

Terete ga da je pobio 70 Srba? Ta ajte molim vas, pa necemo valjda sitnicariti sad posle Oluje!
Zakonski ubijanje Srba je sport i zabava, a ne tamo nekakav prekrsaj.

i tebe sam sit kafano

pre 11 godina

hrvatska je za svoje generalae i njihovu odbranu potrosila oko 27 milona evra a mi smo potrosili milion dolara na kovacevica i njegovu kafansku tucu. da li treba da se cudimo sto nam je prece da placamo necije kafanske tuce od nasih ljudi koji su u hagu i cine nas nacionalni interes? zapitajmo se kolko je albanska nacija potrosila na svoje ljude i zastitu svog interesa.

kobe bryant

pre 11 godina

Izlišno je pitanje da li će biti osudjen.Pa što su ovi dole već naštampali plakate, okačili zastave i stvorili euforiju? Spremaju doček jer znaju rezultat. Jasno k'o dan. A mi se još uvek primamo na foru: pravda, istina, itd. Na ovom svetu pravde nema. Ona stanuje kod Boga i nadam se da će On jednog dana, i to uskoro, sve iznivelisati.

jok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.

Jester

pre 11 godina

Ako nije dovoljan dokaz to sto je licno izjavljivao da je ubijao srbe, kako civile tako i policiju i vojsku, nelojalne albance, rome i ostale..ja ne znam sta jeste!

Milutin

pre 11 godina

Mozda zbog nekog licnog osecaja za pravdu, mozda zbog mnogo kontradiktornosti oko tog lika, mozda zbog najskupljeg advokatskog tima ikada koji je on angazovao, mozda zbog nekih drugih presuda, mozda zbog stradalih svedoka u tom slucaju a mozda I zato sto sam podlozan uticaju medija - ja tu sutrasnju presudu I uopste svaku informaciju u vezi tog sudjenja pratim sa izrazom lica nekoga ko upravo ocekuje tezak samar. Bukvalno, tako sam uhvatio sebe kada povremeno cujem ili procitam o tome.

puks

pre 11 godina

I čemu sad prolazak kroz jedno te isto, ne razumem naše medije. Pa svi znamo da je Hag politički sud i da će Haradinaj sigurno biti oslobođen, skulirajmo se i nastavimo dalje, ništa strašno, prolazili smo i kroz gore stvari.

MiraO.

pre 11 godina

Prema podacima Tužilaštva za ratne zločine, u periodu od 2001. do 2007. godine ubijeni su: Iljir Seljimaj, Smailj Hajdaraj, Bekim Mustafa, Avni Eljezaj, Tahir Zemaj, Sabahete Toljaj, Isuf Hakljaj, Sadik Musaj, Ismet Musaj, Sinan Musaj, Dželjadin Musaj, Sadik Murići, Veselj Murići i Kujtim Beriša. Musaj, Sadik i Vaselj imali su status ''zaštićenih svedoka'' pred Haškim tribunalom. SVEDOCI RATNIH ZLOČINA RAMUŠA HARADINAJA!

doctor

pre 11 godina

Nije to nikakav samar,mediji u Srbiji treba da budu na visini zadatka , ne da budu depresivni ! Stvari nazvati pravim imenom,a to je da Ameri oslobadjaju svoje saveznike iz ratova devedesetih... To se tako,nazalost,radi..

skeptik

pre 11 godina

Ako je covek nevin bice pusten na slobodi,sto se cudite pa nece se proglasiti kriv zbog toga sto vi SRBI to zeleli.
(Valim, 28. novembar 2012 21:25)

Ako je covek nevin zasto je 20 svedoka likvidirano?

na netu

pre 11 godina

Evo jednog od imena ocevidaca na wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ramush_Haradinaj
Kujtim Berisha - Roma - navodno ga je u sudaru u Podgorici ubio doticni Srpski Crnogorac Aleksandar Ristović.

Inace tu pise i da je Karla Del Ponte u intervuju za Nemacke novine Haradinaja nazvala ratnim kriminalcem. Jos je i kazala da je tesko naci ocevidce koji hoce da pricaju, jer bivaju zastrasivani.

B92 je takodje preneo vest prosle godine o smrti onih koji su hteli da daju izjave u Haskom sudu: http://www.b92.net/eng/news/crimes-article.php?yyyy=2011&mm=09&dd=15&nav_id=76403
Tu se spominju imena ubijenih:

Bekim Mustafa
Avni Elezaj
Smail Hajdaraj
Sadik Musaj
Suad Ksoraj
Tahir Zemaj
Enis sin Tahir Zemaja
Hasan brat Tahir Zemaja
Kujtim Berisha

A ovde Italijani pisu da je Hardinaj u svojim memoarima priznao da je ubijao Srpske civile i neposlusne Albance. Kao i da je 6 potencijalnih ocevidaca misterioznom smrcu nestalo: http://www.adnkronos.com/AKI/English/Security/?id=3.1.715334682

maJok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.
(jok, 28. novembar 2012 18:53)

Ma ne,one ce da pitaju jednu sve vise manju Srbiju za misljenje,imas dve opcije ili priznas,ili priznas uz upotrebu sile,a za to vreme nasa "braca" rusi ima da dolivaju ulje na vatru govoreci da smo jaci od sveta i da se suprostavvimo zapadu,jer smo mi mnogo opasni,zapadu se tresu zupi kad se spomene jedna mala,korumpirana,siromasna kako (ekonomski tako i vojno) Srbija.Prema tvojim recima bolje neka nas opet humanitarno bombarduju,pa da nas bog vidi!Amerika pre nego sto posalje trupe u irak,prvo ce pitati srbiju za savet i odobrenje posto smo mi branioci pravde,koja nas uvek napusta (primer oslobadjajuca presuda hr. generalima) pa onda sve ostalo.Nema sta,nasa zemlja jedina se moze suprostaviti americi,wow(uaau za ptriJote) to nisam znao!

sandzaklija

pre 11 godina

hajde ne kukajte, presuda je vec donesena, treba samo da se procita, ne mozete vise nista prmjeniti, vi ste nebeski narod, prebrodicete sve to

dare 011

pre 11 godina

Pravde ima samo prema jednakima a pošto smo mi bili prkosni prema Američkim interesima i nismo imali politiku nego mitove, sad nam se to sve vraća sa kamatama!

sumorna_analiza

pre 11 godina

Nadam se da će presuda biti oslobađajuća. Politički knockout evrofilima u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu treba da bude potpun!

Inače, ne znam čemu velika sumnja oko presude. Haški "tribunal" je svoju (prokletu) dušu nakratko zalutalu pronašao presudama komandantima "oluje". Neće je sada zarad nekoliko žrtava srpske nacionalnosti ponovo gubiti?

RE: Realist

pre 11 godina

Haradinajev Klan je naj ozloglaseniji na KiM tako da i sam Taci koji je daleko inteligentniji izbegava bilo kakve nesuglasice sa njim! Zna se da je njegov Klan surov jako dobro organizovan, i da im je glavni izvor prihoda bila Droga. Jos i dan danas mada je on dosta novca ulozio u legalne poslove, kao i Taci. Njegova pustanje na slobodu placano je visokom cenom, sto za njega nije prestavljalo problem. Jel je to bio i jedini nacin da se resi svih svedoka u cemu je i uspeo, da bi sebi kupio slobodu!

Darko

pre 11 godina

Zašto o ovim zlodelima naši mediji ne trube na sva usta, nije puno zanimljivo pisati o srpskim žrtvama i ubijenim svedocima?Mnogo je zanimljivije utrkivati ko će pre koju stranačku aferu da opiše ili onako perfidno da popljuje naše odnose sa Rusijom?

dragan

pre 11 godina

Prvo ako nema valjanih dokaza bice oslobodjen nemoze sudija na osnovu rekla kazala da donosi presudu. Da smo imali svedoke mogli smo te zadrzati u Srbiji i policijskim obezbedjenjem do sudjenja a ako mu je porodica ugrozena i njih dovesti u Srbiju i ne objavljivati ko su. Sudije ce doneti odluku na osnovu dokaza. Niko nije kriv dok se ne dokaze suprotno. Treba videti i dokaze koje je ova drzavica dostavila

doctor

pre 11 godina

Nacelnik Generalstaba JNA Veljko Kadijevic, optuzen u HR i Hagu je u Rusiji, dobio njihovo drzavljanstvo i nema sanse nikad da ga izruce, vec su i odustali od trazenja!!! Jesu li Vam sad neke stvari jasnije?

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

Ovaj Vucic k'o da je najavljivac na RTS! Te najavljuje hapsenja, te afere, te presude... Zar taj stvarno nema druga posla? Uostalom, kad neko izgubi 5,6,7,8,.. ratova, mora da kushuje i bude dobar da ga ne bi izgazili ko vashku, zar ne! Sta nije jasno?

branislav

pre 11 godina

Cemu toliki defetizam? Pogledajte sta radi centar Simon Vizental,do smrti goni zlocince i potencira na njihovijm imenima.. Zamislite koliko je tek nacista izbeglo pravdu,i kako se porodice zrtava osecaju.. Ali ih gone i sa 90godina,ne odustaju.. Srbija zaboravlja da je oslobodjena za etnicko ciscenje ili genocid u Srebrenici,za sta ga zapad smatra.. Sljivancanin ni izbliza nije kaznjen za Vukovar za sta ga Hrvati terete,a Miroslav Radic je cak i oslobodjen(da se nadje u HR zavrsio bi u ztvoru 20 godina)... Za pola godine ce pustiti Seselja(tesko nama),kao neku kompenzaciju.. Zapad cak smatra da smo jeftino i prosli. I slazem se s komentarom da Sad oslobadja svoje ljude na terenu devedesetih

Ljiljana

pre 11 godina

Nikada do sada nisam imala utisak da smo mi Srbi mazohisti, ili da patimo od osecaja uzasne nesigurnosti u sebe. Sada tako mislim. Za samo nekoliko dana spazih u naslovima ili tekstovima izraz "samar Srbiji" , pa opet samar, i tako mnogo puta, sto kod novinara sto kod komentara citalaca. Sta je vama narode?? O kakvom samaranju govorite, i uopste ako pogledamo ceo tok dogadjaja u zadnjih 20 godina, sta je to strasnije sto medjunarodna zajednica cini a da to, i jos gore od toga, nije vec cinila? Ovo poslednje samo je prirodan sled dogadjaja, i prirodna posledica istih. Nista ruznije i gore oni o nama ne misle od onoga sto su mislili. Oni samo moraju da zavrse posao koji su zapoceli. No more no less. A Srbiji, inace resenoj da ide napred, nikako ne pomazu ovakve kvalifikacije odnosa drugih prema nama. Ponos i dostojanstvo ne smemo izgubiti iz vida. Nas niko ne "samara", i druge reci i izrazi postoje da se nesto ovako okarakterise!!

fadil

pre 11 godina

jesam regularan citaoc vase informate ali sramota kako mozhete stallno da pisat toliko mnogo ne istina
ramush haradinaj nije se bavio sa politikom od kad je u kucni zatfor
kad pocnete da radite kako treba i pravo tad qe imate to sto trazhite od drugi sto nije vasa molim

Srpski ratnik

pre 11 godina

Ti sto su imali ostro oko i sigurnu ruku su od strane svoje drzave prodani, izdani, osiromaseni i poslati u penziju ili na groblje. Nasi komandanti su osudjeni na decenijske robije, i nasa drzava ih je poslala u Hag. Nase oruzje ste pretopili, zastave iscepali, nasoj casti se smejete i svuda nosimo zig "on je bio na ratistu". E sad se sami dogovarajte sa Tacijem, Haradinajem i ostalima. Dok ste vi otimali stanove, kuce, radna mesta i plate, mi smo bili na margini. Sto nas sada zovete?! Da opet ginemo, a posle da nam se smejete i pokazujete prstom na nas? Neka, hvala!

Zo

pre 11 godina

(Slobodan blok70, 28. novembar 2012 19:52)

Znaci, za vas Nirnberski sud nije bio dobar? Sudije su bile spodobe?

Da, politicari treba da vode racuna o politici a ne o odlukama medjunarodnih sudova...
Zasto Srbija, Hrvatska, BiH nisu imale snage da sude svojim gradjanima ako postoje dokazi da cinili zlocine? Ima i u Srbiji, Hrvatskoj i BiH zlocinaca, na svim stranama. Zasto Srbija nije sudila Milosevicu, Mladicu i svima ostalima?...

Slobodan blok70

pre 11 godina

Nek sud odluci da li je kriv a politicari nek se suzdrze od nepotrebnih izjava.
(Dejan, 28. novembar 2012 16:49)

Nisam siguran da li pokušavaš da budeš vickast ili nešto drugo! Mislim da i poslednja visokomlečna krava sa holanskih pašnjaka se smeje tom Sudu od kojeg ti očekuješ "presudu". Odakle tebi pravo da tražiš suzdržanost od političara na očigledne politički naštimovane presude? Po toj logici i Sudovi u Nemačkoj koji sudili po takozvanom "Ninberškom Zakonu" o rasnoj čistoći je bio institucija koja se ne sme kritikovati, jer Bože moj, to je Sud koji sudi po zakonu! Možda postoji opasnost da će komentari i izjave naših političara uticati na sudije i njhovu presudu? Kroz istoriju je sudilo mnogo Sudova po svakakvim zakonima i svakakve spodobe su se nazivale sudijama! Ovaj sud u Hagu je isti kao i onaj u Rijadu ili Islamabadu. Jedina razlika je u tome što sudije koje sude po Šerijatu,veruju da sprovode neku pravdu i neki Zakon, a ovi klovnovi ne! Verovatno će po sistemu "za hajvana nema ćitaba" kadije sutra prelomiti, koliko god se Nasrudin Hodža žalio!

mima

pre 11 godina

hrvatska i treba da bude uz prijatelje s kosova..
slican se slicnom raduje.. na kraju krajeva delili ste istu sudbinu i kroz istoriju(II sv.rat,doduse na pogresnoj strani),kao i u odnosima sa Srbijom..

KU

pre 11 godina

Voleo bi da sutra osude ove ljude iako verujem da nemaju puno dokaza jer su ili ubijeni ili unisteni. Ako postoji neka visa sila voleo bi da sutra proradi i pokaze da zaista postoji u protivnom mi cemo i definitivno biti jedini i samo jedini krivci dogadjaja 90-tih s cim smo nekako i navikli da zivimo.

skeptik

pre 11 godina

Samar je vec udaren. Koliko vidim njemu se sudi SAMO za dva ubistva srpske nacionalnosti?! Ej samo dve! Pa u Srbiji samo za vikend strada vise ljudi.

Peja

pre 11 godina

Mi se drzimo logike kada nam neko lupi samar po jednom obrazu mi mu okrenemo i drugi. Samokažnjavanje bez imalo ponosa i državničke mudrosti je do sada bila odlika naše spoljne politike.

Radojica Smiljuć

pre 11 godina

Novi šamar !? .... Koliko još će da bude...?
Nedamo Kosovo i tačka.
Vi će te naass samarati.... more videćete vi kad mi podjemo da se bijemo, ali ne šamarima nego pesnicama.
Svi će te u Hag pa tamo pravite državu i EU.
Dosta je više ovako više neide vadite nam živce i ometate prosperitet ove zemlje.

miki

pre 11 godina

Pozdrav Svima,
Ja bih prvo da pitam odakle ti dokaza da Tahir Zemaj i braca Musaj uopste imaju neku vezanost sa ovim kriminalcem Ramus Haradinaj?
Tahir Zemaj i Braca Musaj iz Streoca kod Decanima su bili partneri u kriminalu sa drogom, ubistvima, prostitucijom itd. Onu su bili trazeni od Policije u Svajcarsku i Nemacku, kada je trebao Zemaj da se uhapsi on je pobegao u Albaniju a zatim ( posto je imao cezu sa Ibrahim Rugovom) poslat na Kosovu da formira FARK i bazu u Isniq i Gramaqell (opstina Decane)....Ramus i Tahir su imali nerazumevanja zbog zbunjenosti jer na jednoj strani je beo OVK and na druguj strani FARK...ja se secam jednog jutra su se sastali Ramus i Zemaj i zajedno otisli i ratovali zajedno sa jedinicama policije i paravojske kod Peci....posle rata Tahir Zemaj je poceo da ucenjuje Ramusa trazeci od njega novac jer tahir posle rata se bavio s'drogom, oruzijem, prostitucijom po Kosovu zajedno sa svojim partnerima brace Musaj. Ramus je u nekoliko Tahirovih zahteva odbacio pa je Tahir zapretio kako ce lagati medunardnu zajednicu da je Ramus pocinio ubistva nad civilima u ratu na Kosovu.
Posle nekoliko nedelja Tahir je sklopio sporazum sa UDB. Posle cega su ga agenti UDB ubili i njega i bracu Musaj.
Voleli to ili ne to je istina a ja imam i dokaze, dokumente, and recorded conversations and admitions.....which of course i have already given then to the Tribunal

mladen

pre 11 godina

Hardinaj(njegovi ljudi) ubio oko 20 kosovskih Albanaca, svedoka! sto se mene tice,takav covek i treba da bude na slobodi ,na Kosovu! Zamislite da se ja radujem izlasku na slobodu Srbinu koji je ubijao Srbe da sakrije tragove?

kiki

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.

Sami smo krivi

pre 11 godina

Scenario je odavno smisljen.Sada samo gledamo film.Svaka cast reziji!Sledece je ubacivanje par budala koje su raspustili sa robije da naprave incident i eto nama rata, sankcija itd.A njih dole koliko ima ne moze im ni Tuberkuloza nista a kamoli saka vojske.

Aca

pre 11 godina

Tužno je, mnogo je tužno što su naši ljudi (politički i vojni vrh devedesetih)isporučeni od strane naše države i što i ova aktuelna vlast ništa ne čini da pomogne našim građanima u haškom Tribunalu! Zašto se čudimo što se drugi raduju slobodi svojih građana!!!???

supermario

pre 11 godina

Nista nam drugo ne preostaje nego da Tadic krene jos jedan krug izvinjavanja po Balkanu...a mi ovde dok je on na putu da pohapsimo jatake nasih generala,jatake njihovih jataka i za svaki slucaj i porodice i siru familiju svih njih...Sve ovo nije samar haskog suda,ovo je kazna za nasu (Tadicevu) politiku pomirenja...uhhhh sto imam osecaj da ce ovaj komentar tesko proci moderatore :)))

Darko petrović

pre 11 godina

SRBIJA pitajte hag da li treba još kojeg srbina da jim pošaljemo da ga osude za tkz zločine dokle če mo to više trpeti srbija bi trebala za sve što su napravili zloćine nad srbima a pušteni iz haga da izda tiralicu i da jih osudi

mladen

pre 11 godina

Ne brinite se nista,za 2 do 3 godine bice dosta amnestiranih Srba iz srpskih zatvora koji su cinili zlocine u HE i na KiM.. Samo da se slegne prasina.. Nije da to podrzavam,ali...

Šiznilend

pre 11 godina

Ma ovaj će biti oslobođen, pošto je tu i tamo, ubio nekog Srbina, a posle se rešio svedoka. Nego, šta ćemo mi, kad dođe Bramerc i počne da priča o jatacima.
Tu smo ga ugasili načisto, jer ipak su to jataci, koji su daleko odgovorniji od ovog koji je optužen za nekoliko ubistava.

decko sa barikada

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.
(kiki, 28. novembar 2012 22:00)

Gde smeju da se jave odmah bi bili likvidirani...

djadjo

pre 11 godina

pa,sta to znaci hag hag nastoji pobi svjedoke dodji u hag mi dokazujemo svijetu da si nevin .ali moras i sve poubijati.idem sutra prvog amerinkanca da zgazim da vidim dali je stvarno istina ,poslecu da vas obavestim.

ili mir za vek vekova ili problemi

pre 11 godina

Nemoj nista da brinete,ovih dana ih sve oslobodili,nalogom parlamenta UN sve osudili,odnodno revizijom.
Fakticko stanje za pomirenje je da zlocinci trebaju biti kaznjeni.
SB ne upravlja UN vec,UN savetom bezbednosti.
Rusija i kina ako budu ignorilale,nije strasno zaigrace i mecaka pre njihovim vratima.Moraju preduzeti inicvijativu,jer ni indija nece ostati imuna,a to je bez nas vec pola covecanstva

Rambo

pre 11 godina

Sta god se desilo vidim da Srbe osudjuju.Onda ubijaj sto vise mozes tako da ti nije zao kada te osude za zlocin.Moje pravilo.

"Bez straha od smrti"

vuki

pre 11 godina

cemu ovo interno padeziranje.pa momentalno nasi politicari nemaju drugi izbor.demokratski servis.oces posle onog njima okorelog komunizma demokratiju naravno viste gubitnici.postavlja se pitanje jos uvek viste jedini rest,jugo.e zato onako po nasemu receptu naravno mislim na srbiju.to je lozinka zapada a sve ono padeziranje djindjic tadic to su bile marionete da bi srbiju polit.navodno demokratski doveli gde se sad nalaze naravno uvek povlacenje konaca iz 90 godina.i oni kao takvi ljudi isto nisu nista mogli da urade za srbiju posto nisu oni ni odlucivali nista o srbiji .e sad mislim dalazi nova imperija dacic prica ja vam moram reci sta se desava pa naravno da ce tako postupati najmizerni vec zna sve .dacic mora otvoreno reci ono sto nam se naredi mi moramo radit mi sprovodimo momentalno samo internu politiku nijednu granicu nesmemo prekoracit.

sandzaklija

pre 11 godina

hajde ne kukajte, presuda je vec donesena, treba samo da se procita, ne mozete vise nista prmjeniti, vi ste nebeski narod, prebrodicete sve to

fadil

pre 11 godina

jesam regularan citaoc vase informate ali sramota kako mozhete stallno da pisat toliko mnogo ne istina
ramush haradinaj nije se bavio sa politikom od kad je u kucni zatfor
kad pocnete da radite kako treba i pravo tad qe imate to sto trazhite od drugi sto nije vasa molim

maJok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.
(jok, 28. novembar 2012 18:53)

Ma ne,one ce da pitaju jednu sve vise manju Srbiju za misljenje,imas dve opcije ili priznas,ili priznas uz upotrebu sile,a za to vreme nasa "braca" rusi ima da dolivaju ulje na vatru govoreci da smo jaci od sveta i da se suprostavvimo zapadu,jer smo mi mnogo opasni,zapadu se tresu zupi kad se spomene jedna mala,korumpirana,siromasna kako (ekonomski tako i vojno) Srbija.Prema tvojim recima bolje neka nas opet humanitarno bombarduju,pa da nas bog vidi!Amerika pre nego sto posalje trupe u irak,prvo ce pitati srbiju za savet i odobrenje posto smo mi branioci pravde,koja nas uvek napusta (primer oslobadjajuca presuda hr. generalima) pa onda sve ostalo.Nema sta,nasa zemlja jedina se moze suprostaviti americi,wow(uaau za ptriJote) to nisam znao!

Nightmare

pre 11 godina

Terete ga da je pobio 70 Srba? Ta ajte molim vas, pa necemo valjda sitnicariti sad posle Oluje!
Zakonski ubijanje Srba je sport i zabava, a ne tamo nekakav prekrsaj.

dare 011

pre 11 godina

Pravde ima samo prema jednakima a pošto smo mi bili prkosni prema Američkim interesima i nismo imali politiku nego mitove, sad nam se to sve vraća sa kamatama!

puks

pre 11 godina

I čemu sad prolazak kroz jedno te isto, ne razumem naše medije. Pa svi znamo da je Hag politički sud i da će Haradinaj sigurno biti oslobođen, skulirajmo se i nastavimo dalje, ništa strašno, prolazili smo i kroz gore stvari.

jok

pre 11 godina

Amerika i Nemacka stvarno misle da cemo mi posle svega toga hteti da saradjujemo sa njima ili nedaj Boze da priznamo Kosovo? Ovi su stvarno izgubili kompas i moral. Srbija nikada nije pristala na otimacinu i pretnje. Necemo ni sada.

Dosta zamajavanja

pre 11 godina

Ovaj Vucic k'o da je najavljivac na RTS! Te najavljuje hapsenja, te afere, te presude... Zar taj stvarno nema druga posla? Uostalom, kad neko izgubi 5,6,7,8,.. ratova, mora da kushuje i bude dobar da ga ne bi izgazili ko vashku, zar ne! Sta nije jasno?

mladen

pre 11 godina

Ne brinite se nista,za 2 do 3 godine bice dosta amnestiranih Srba iz srpskih zatvora koji su cinili zlocine u HE i na KiM.. Samo da se slegne prasina.. Nije da to podrzavam,ali...

Radojica Smiljuć

pre 11 godina

Novi šamar !? .... Koliko još će da bude...?
Nedamo Kosovo i tačka.
Vi će te naass samarati.... more videćete vi kad mi podjemo da se bijemo, ali ne šamarima nego pesnicama.
Svi će te u Hag pa tamo pravite državu i EU.
Dosta je više ovako više neide vadite nam živce i ometate prosperitet ove zemlje.

miki

pre 11 godina

Pozdrav Svima,
Ja bih prvo da pitam odakle ti dokaza da Tahir Zemaj i braca Musaj uopste imaju neku vezanost sa ovim kriminalcem Ramus Haradinaj?
Tahir Zemaj i Braca Musaj iz Streoca kod Decanima su bili partneri u kriminalu sa drogom, ubistvima, prostitucijom itd. Onu su bili trazeni od Policije u Svajcarsku i Nemacku, kada je trebao Zemaj da se uhapsi on je pobegao u Albaniju a zatim ( posto je imao cezu sa Ibrahim Rugovom) poslat na Kosovu da formira FARK i bazu u Isniq i Gramaqell (opstina Decane)....Ramus i Tahir su imali nerazumevanja zbog zbunjenosti jer na jednoj strani je beo OVK and na druguj strani FARK...ja se secam jednog jutra su se sastali Ramus i Zemaj i zajedno otisli i ratovali zajedno sa jedinicama policije i paravojske kod Peci....posle rata Tahir Zemaj je poceo da ucenjuje Ramusa trazeci od njega novac jer tahir posle rata se bavio s'drogom, oruzijem, prostitucijom po Kosovu zajedno sa svojim partnerima brace Musaj. Ramus je u nekoliko Tahirovih zahteva odbacio pa je Tahir zapretio kako ce lagati medunardnu zajednicu da je Ramus pocinio ubistva nad civilima u ratu na Kosovu.
Posle nekoliko nedelja Tahir je sklopio sporazum sa UDB. Posle cega su ga agenti UDB ubili i njega i bracu Musaj.
Voleli to ili ne to je istina a ja imam i dokaze, dokumente, and recorded conversations and admitions.....which of course i have already given then to the Tribunal

Ljiljana

pre 11 godina

Nikada do sada nisam imala utisak da smo mi Srbi mazohisti, ili da patimo od osecaja uzasne nesigurnosti u sebe. Sada tako mislim. Za samo nekoliko dana spazih u naslovima ili tekstovima izraz "samar Srbiji" , pa opet samar, i tako mnogo puta, sto kod novinara sto kod komentara citalaca. Sta je vama narode?? O kakvom samaranju govorite, i uopste ako pogledamo ceo tok dogadjaja u zadnjih 20 godina, sta je to strasnije sto medjunarodna zajednica cini a da to, i jos gore od toga, nije vec cinila? Ovo poslednje samo je prirodan sled dogadjaja, i prirodna posledica istih. Nista ruznije i gore oni o nama ne misle od onoga sto su mislili. Oni samo moraju da zavrse posao koji su zapoceli. No more no less. A Srbiji, inace resenoj da ide napred, nikako ne pomazu ovakve kvalifikacije odnosa drugih prema nama. Ponos i dostojanstvo ne smemo izgubiti iz vida. Nas niko ne "samara", i druge reci i izrazi postoje da se nesto ovako okarakterise!!

RE: Realist

pre 11 godina

Haradinajev Klan je naj ozloglaseniji na KiM tako da i sam Taci koji je daleko inteligentniji izbegava bilo kakve nesuglasice sa njim! Zna se da je njegov Klan surov jako dobro organizovan, i da im je glavni izvor prihoda bila Droga. Jos i dan danas mada je on dosta novca ulozio u legalne poslove, kao i Taci. Njegova pustanje na slobodu placano je visokom cenom, sto za njega nije prestavljalo problem. Jel je to bio i jedini nacin da se resi svih svedoka u cemu je i uspeo, da bi sebi kupio slobodu!

Slobodan blok70

pre 11 godina

Nek sud odluci da li je kriv a politicari nek se suzdrze od nepotrebnih izjava.
(Dejan, 28. novembar 2012 16:49)

Nisam siguran da li pokušavaš da budeš vickast ili nešto drugo! Mislim da i poslednja visokomlečna krava sa holanskih pašnjaka se smeje tom Sudu od kojeg ti očekuješ "presudu". Odakle tebi pravo da tražiš suzdržanost od političara na očigledne politički naštimovane presude? Po toj logici i Sudovi u Nemačkoj koji sudili po takozvanom "Ninberškom Zakonu" o rasnoj čistoći je bio institucija koja se ne sme kritikovati, jer Bože moj, to je Sud koji sudi po zakonu! Možda postoji opasnost da će komentari i izjave naših političara uticati na sudije i njhovu presudu? Kroz istoriju je sudilo mnogo Sudova po svakakvim zakonima i svakakve spodobe su se nazivale sudijama! Ovaj sud u Hagu je isti kao i onaj u Rijadu ili Islamabadu. Jedina razlika je u tome što sudije koje sude po Šerijatu,veruju da sprovode neku pravdu i neki Zakon, a ovi klovnovi ne! Verovatno će po sistemu "za hajvana nema ćitaba" kadije sutra prelomiti, koliko god se Nasrudin Hodža žalio!

kobe bryant

pre 11 godina

Izlišno je pitanje da li će biti osudjen.Pa što su ovi dole već naštampali plakate, okačili zastave i stvorili euforiju? Spremaju doček jer znaju rezultat. Jasno k'o dan. A mi se još uvek primamo na foru: pravda, istina, itd. Na ovom svetu pravde nema. Ona stanuje kod Boga i nadam se da će On jednog dana, i to uskoro, sve iznivelisati.

i tebe sam sit kafano

pre 11 godina

hrvatska je za svoje generalae i njihovu odbranu potrosila oko 27 milona evra a mi smo potrosili milion dolara na kovacevica i njegovu kafansku tucu. da li treba da se cudimo sto nam je prece da placamo necije kafanske tuce od nasih ljudi koji su u hagu i cine nas nacionalni interes? zapitajmo se kolko je albanska nacija potrosila na svoje ljude i zastitu svog interesa.

MiraO.

pre 11 godina

Prema podacima Tužilaštva za ratne zločine, u periodu od 2001. do 2007. godine ubijeni su: Iljir Seljimaj, Smailj Hajdaraj, Bekim Mustafa, Avni Eljezaj, Tahir Zemaj, Sabahete Toljaj, Isuf Hakljaj, Sadik Musaj, Ismet Musaj, Sinan Musaj, Dželjadin Musaj, Sadik Murići, Veselj Murići i Kujtim Beriša. Musaj, Sadik i Vaselj imali su status ''zaštićenih svedoka'' pred Haškim tribunalom. SVEDOCI RATNIH ZLOČINA RAMUŠA HARADINAJA!

sumorna_analiza

pre 11 godina

Nadam se da će presuda biti oslobađajuća. Politički knockout evrofilima u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu treba da bude potpun!

Inače, ne znam čemu velika sumnja oko presude. Haški "tribunal" je svoju (prokletu) dušu nakratko zalutalu pronašao presudama komandantima "oluje". Neće je sada zarad nekoliko žrtava srpske nacionalnosti ponovo gubiti?

supermario

pre 11 godina

Nista nam drugo ne preostaje nego da Tadic krene jos jedan krug izvinjavanja po Balkanu...a mi ovde dok je on na putu da pohapsimo jatake nasih generala,jatake njihovih jataka i za svaki slucaj i porodice i siru familiju svih njih...Sve ovo nije samar haskog suda,ovo je kazna za nasu (Tadicevu) politiku pomirenja...uhhhh sto imam osecaj da ce ovaj komentar tesko proci moderatore :)))

dragan

pre 11 godina

Prvo ako nema valjanih dokaza bice oslobodjen nemoze sudija na osnovu rekla kazala da donosi presudu. Da smo imali svedoke mogli smo te zadrzati u Srbiji i policijskim obezbedjenjem do sudjenja a ako mu je porodica ugrozena i njih dovesti u Srbiju i ne objavljivati ko su. Sudije ce doneti odluku na osnovu dokaza. Niko nije kriv dok se ne dokaze suprotno. Treba videti i dokaze koje je ova drzavica dostavila

branislav

pre 11 godina

Cemu toliki defetizam? Pogledajte sta radi centar Simon Vizental,do smrti goni zlocince i potencira na njihovijm imenima.. Zamislite koliko je tek nacista izbeglo pravdu,i kako se porodice zrtava osecaju.. Ali ih gone i sa 90godina,ne odustaju.. Srbija zaboravlja da je oslobodjena za etnicko ciscenje ili genocid u Srebrenici,za sta ga zapad smatra.. Sljivancanin ni izbliza nije kaznjen za Vukovar za sta ga Hrvati terete,a Miroslav Radic je cak i oslobodjen(da se nadje u HR zavrsio bi u ztvoru 20 godina)... Za pola godine ce pustiti Seselja(tesko nama),kao neku kompenzaciju.. Zapad cak smatra da smo jeftino i prosli. I slazem se s komentarom da Sad oslobadja svoje ljude na terenu devedesetih

Jester

pre 11 godina

Ako nije dovoljan dokaz to sto je licno izjavljivao da je ubijao srbe, kako civile tako i policiju i vojsku, nelojalne albance, rome i ostale..ja ne znam sta jeste!

vuki

pre 11 godina

cemu ovo interno padeziranje.pa momentalno nasi politicari nemaju drugi izbor.demokratski servis.oces posle onog njima okorelog komunizma demokratiju naravno viste gubitnici.postavlja se pitanje jos uvek viste jedini rest,jugo.e zato onako po nasemu receptu naravno mislim na srbiju.to je lozinka zapada a sve ono padeziranje djindjic tadic to su bile marionete da bi srbiju polit.navodno demokratski doveli gde se sad nalaze naravno uvek povlacenje konaca iz 90 godina.i oni kao takvi ljudi isto nisu nista mogli da urade za srbiju posto nisu oni ni odlucivali nista o srbiji .e sad mislim dalazi nova imperija dacic prica ja vam moram reci sta se desava pa naravno da ce tako postupati najmizerni vec zna sve .dacic mora otvoreno reci ono sto nam se naredi mi moramo radit mi sprovodimo momentalno samo internu politiku nijednu granicu nesmemo prekoracit.

Aca

pre 11 godina

Tužno je, mnogo je tužno što su naši ljudi (politički i vojni vrh devedesetih)isporučeni od strane naše države i što i ova aktuelna vlast ništa ne čini da pomogne našim građanima u haškom Tribunalu! Zašto se čudimo što se drugi raduju slobodi svojih građana!!!???

KU

pre 11 godina

Voleo bi da sutra osude ove ljude iako verujem da nemaju puno dokaza jer su ili ubijeni ili unisteni. Ako postoji neka visa sila voleo bi da sutra proradi i pokaze da zaista postoji u protivnom mi cemo i definitivno biti jedini i samo jedini krivci dogadjaja 90-tih s cim smo nekako i navikli da zivimo.

Darko petrović

pre 11 godina

SRBIJA pitajte hag da li treba još kojeg srbina da jim pošaljemo da ga osude za tkz zločine dokle če mo to više trpeti srbija bi trebala za sve što su napravili zloćine nad srbima a pušteni iz haga da izda tiralicu i da jih osudi

Zo

pre 11 godina

(Slobodan blok70, 28. novembar 2012 19:52)

Znaci, za vas Nirnberski sud nije bio dobar? Sudije su bile spodobe?

Da, politicari treba da vode racuna o politici a ne o odlukama medjunarodnih sudova...
Zasto Srbija, Hrvatska, BiH nisu imale snage da sude svojim gradjanima ako postoje dokazi da cinili zlocine? Ima i u Srbiji, Hrvatskoj i BiH zlocinaca, na svim stranama. Zasto Srbija nije sudila Milosevicu, Mladicu i svima ostalima?...

Peja

pre 11 godina

Mi se drzimo logike kada nam neko lupi samar po jednom obrazu mi mu okrenemo i drugi. Samokažnjavanje bez imalo ponosa i državničke mudrosti je do sada bila odlika naše spoljne politike.

Milutin

pre 11 godina

Mozda zbog nekog licnog osecaja za pravdu, mozda zbog mnogo kontradiktornosti oko tog lika, mozda zbog najskupljeg advokatskog tima ikada koji je on angazovao, mozda zbog nekih drugih presuda, mozda zbog stradalih svedoka u tom slucaju a mozda I zato sto sam podlozan uticaju medija - ja tu sutrasnju presudu I uopste svaku informaciju u vezi tog sudjenja pratim sa izrazom lica nekoga ko upravo ocekuje tezak samar. Bukvalno, tako sam uhvatio sebe kada povremeno cujem ili procitam o tome.

Darko

pre 11 godina

Zašto o ovim zlodelima naši mediji ne trube na sva usta, nije puno zanimljivo pisati o srpskim žrtvama i ubijenim svedocima?Mnogo je zanimljivije utrkivati ko će pre koju stranačku aferu da opiše ili onako perfidno da popljuje naše odnose sa Rusijom?

skeptik

pre 11 godina

Ako je covek nevin bice pusten na slobodi,sto se cudite pa nece se proglasiti kriv zbog toga sto vi SRBI to zeleli.
(Valim, 28. novembar 2012 21:25)

Ako je covek nevin zasto je 20 svedoka likvidirano?

decko sa barikada

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.
(kiki, 28. novembar 2012 22:00)

Gde smeju da se jave odmah bi bili likvidirani...

doctor

pre 11 godina

Nije to nikakav samar,mediji u Srbiji treba da budu na visini zadatka , ne da budu depresivni ! Stvari nazvati pravim imenom,a to je da Ameri oslobadjaju svoje saveznike iz ratova devedesetih... To se tako,nazalost,radi..

na netu

pre 11 godina

Evo jednog od imena ocevidaca na wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ramush_Haradinaj
Kujtim Berisha - Roma - navodno ga je u sudaru u Podgorici ubio doticni Srpski Crnogorac Aleksandar Ristović.

Inace tu pise i da je Karla Del Ponte u intervuju za Nemacke novine Haradinaja nazvala ratnim kriminalcem. Jos je i kazala da je tesko naci ocevidce koji hoce da pricaju, jer bivaju zastrasivani.

B92 je takodje preneo vest prosle godine o smrti onih koji su hteli da daju izjave u Haskom sudu: http://www.b92.net/eng/news/crimes-article.php?yyyy=2011&mm=09&dd=15&nav_id=76403
Tu se spominju imena ubijenih:

Bekim Mustafa
Avni Elezaj
Smail Hajdaraj
Sadik Musaj
Suad Ksoraj
Tahir Zemaj
Enis sin Tahir Zemaja
Hasan brat Tahir Zemaja
Kujtim Berisha

A ovde Italijani pisu da je Hardinaj u svojim memoarima priznao da je ubijao Srpske civile i neposlusne Albance. Kao i da je 6 potencijalnih ocevidaca misterioznom smrcu nestalo: http://www.adnkronos.com/AKI/English/Security/?id=3.1.715334682

kiki

pre 11 godina

Zanima me samo jedno.Da li medju Albancima postoji i jedan covek koji nece slaviti povratak iz zatvora coveka koji je bio krvnik Srpskog ali bogami i Albanskog naroda, coveka osvedocenog kriminalca koji je zlo doneo i svom narodu a izgleda da ce nastaviti i dalje da mu pije krv.Srbima vise nece jer ih na Kosovu vise i nema.Neka se javi Albanac koji nece proslavljati.

mima

pre 11 godina

hrvatska i treba da bude uz prijatelje s kosova..
slican se slicnom raduje.. na kraju krajeva delili ste istu sudbinu i kroz istoriju(II sv.rat,doduse na pogresnoj strani),kao i u odnosima sa Srbijom..

Srpski ratnik

pre 11 godina

Ti sto su imali ostro oko i sigurnu ruku su od strane svoje drzave prodani, izdani, osiromaseni i poslati u penziju ili na groblje. Nasi komandanti su osudjeni na decenijske robije, i nasa drzava ih je poslala u Hag. Nase oruzje ste pretopili, zastave iscepali, nasoj casti se smejete i svuda nosimo zig "on je bio na ratistu". E sad se sami dogovarajte sa Tacijem, Haradinajem i ostalima. Dok ste vi otimali stanove, kuce, radna mesta i plate, mi smo bili na margini. Sto nas sada zovete?! Da opet ginemo, a posle da nam se smejete i pokazujete prstom na nas? Neka, hvala!

doctor

pre 11 godina

Nacelnik Generalstaba JNA Veljko Kadijevic, optuzen u HR i Hagu je u Rusiji, dobio njihovo drzavljanstvo i nema sanse nikad da ga izruce, vec su i odustali od trazenja!!! Jesu li Vam sad neke stvari jasnije?

Šiznilend

pre 11 godina

Ma ovaj će biti oslobođen, pošto je tu i tamo, ubio nekog Srbina, a posle se rešio svedoka. Nego, šta ćemo mi, kad dođe Bramerc i počne da priča o jatacima.
Tu smo ga ugasili načisto, jer ipak su to jataci, koji su daleko odgovorniji od ovog koji je optužen za nekoliko ubistava.

mladen

pre 11 godina

Hardinaj(njegovi ljudi) ubio oko 20 kosovskih Albanaca, svedoka! sto se mene tice,takav covek i treba da bude na slobodi ,na Kosovu! Zamislite da se ja radujem izlasku na slobodu Srbinu koji je ubijao Srbe da sakrije tragove?

ili mir za vek vekova ili problemi

pre 11 godina

Nemoj nista da brinete,ovih dana ih sve oslobodili,nalogom parlamenta UN sve osudili,odnodno revizijom.
Fakticko stanje za pomirenje je da zlocinci trebaju biti kaznjeni.
SB ne upravlja UN vec,UN savetom bezbednosti.
Rusija i kina ako budu ignorilale,nije strasno zaigrace i mecaka pre njihovim vratima.Moraju preduzeti inicvijativu,jer ni indija nece ostati imuna,a to je bez nas vec pola covecanstva

Rambo

pre 11 godina

Sta god se desilo vidim da Srbe osudjuju.Onda ubijaj sto vise mozes tako da ti nije zao kada te osude za zlocin.Moje pravilo.

"Bez straha od smrti"

skeptik

pre 11 godina

Samar je vec udaren. Koliko vidim njemu se sudi SAMO za dva ubistva srpske nacionalnosti?! Ej samo dve! Pa u Srbiji samo za vikend strada vise ljudi.

Sami smo krivi

pre 11 godina

Scenario je odavno smisljen.Sada samo gledamo film.Svaka cast reziji!Sledece je ubacivanje par budala koje su raspustili sa robije da naprave incident i eto nama rata, sankcija itd.A njih dole koliko ima ne moze im ni Tuberkuloza nista a kamoli saka vojske.

djadjo

pre 11 godina

pa,sta to znaci hag hag nastoji pobi svjedoke dodji u hag mi dokazujemo svijetu da si nevin .ali moras i sve poubijati.idem sutra prvog amerinkanca da zgazim da vidim dali je stvarno istina ,poslecu da vas obavestim.