Sreda, 28.11.2012.

14:41

Vesti sa Marsa ipak nisu epohalne

Izvor: B92

Vesti sa Marsa ipak nisu epohalne IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

el_mago

pre 11 godina

Hah pa vec znamo sta se desilo, nesto su nasli veliko to je sigurno, ali onda su ovi sa vrha rekli non, no da objavljujes najbitnije samo neke gluposti.
Pa sta vam je ljudi zamislite da nam kazu da su nasli nesto slicno nama ljudima neki zivi, inteligentni organizam i to javno objave pa zavladalo bi ludilo na Zemlji, ovako oni ce to da "testiraju" i ko zna sta da rade, mada kad pomislim kakvi smo im mi zamorcici bolje neka neke tamo sa Marsa drze kao zamorcice.

Salim se naravno ali sustinu znate....

Miloš

pre 11 godina

@aaaa

A po čemu je to činjenica da čovek nije tvorevina Boga? Mislim, poštujem tvoj ateizam, ali to nikako ne može da se uzme kao činjenica.

Sava Drugi

pre 11 godina

NASA je najkomuničkije preduzeće na svetu. Primaju platu koliko im treba, Rade koliko hoće. Postoji samo da bi se napravile rakete sa kojima može da se bomarduje ona druga nuklearna sila. Baš njih briga i za Mesec, Mars i ostale zvezde.

Stvar se iskomlikovala kada su i ostale zuemlje napravile nuklearne projektile. Rakete su im inale škart, pa i dalje koriste Ruske. Sada su uzeli nekog privatnika da im to uradi pošto kao i svaki kolhoz nije uspeo ništa da napravi.

Dobro im samo radi AGITPROP koji sve njihove brljotine zamazuje.

Kiza

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HorusMars, 28. novembar 2012 23:20)

Ne, Nije to. Nego su otkrili da roveru fale dva tockica.

Branja, vaš komšija

pre 11 godina

Ljudi, život postoji samo na zemlji. Ceo ostali kosmos je kamen, mineral, gas i slično. Nema ništa spektakularno "tamo negde". Nema vanzemaljaca. Možda ćemo jednog dana kolonizovati druge planete i jako bih voleo da se to desi, ali život van zemlje nikad neće biti pronađen.

Malach

pre 11 godina

Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da znam na koji nacin dokazi o zivotu na Marsu ruse tri velike monoteisticke religije. Ovakve neodmerene, bombasticne izjave uglavnom daju oni koji ne znaju mnogo o onome sto zele da kritikuju. To neznanje je uvek u kombinaciji sa teorijama zavere, uz vrlo verovatnu predoziranost citanja senzacionalistickih vesti.
FYI, sve tri velike monoteisticke religije uce u svojim "dogmama i teorijama" da postoji makar jedan oblik zivota u svemiru koji je inteligentan, razlicit od coveka, a nije Bog.

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

Geom

pre 11 godina

Interesantno je da dobar deo ljudi koji ne veruju da je ikakav robot tamo poslat, poveruju u to tek kad dobiju nešto drugo u šta mogu da ne veruju. Kao sad npr. da nisu našli ništa važno.

HorusMars

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!

čovek

pre 11 godina

Ne znam šta ste očekivali ali ... inteligentan život na Marsu odavno nije tema ... artefakti neke izumrle civilizacije su takođe van konteksta ... primitivan život na nivou miktoba/virusa je u principu moguć i nema razloga da se krije a bio bi potvrda višedecenijskog trdua hiljda naučnika ... takođe informacija nije stigla u ruke 10 ljudi već stotina i stotina ... te teorije zavere jednostavno više nisu moguće ... a možda su samo hteli da nerviraju Srbe :)

Goran

pre 11 godina

Zasto ovakve vesti moraju uvek da budu popriste diskusije izmedju vernika i onih koji u Boga ne veruju? Sta bi promenila cinjenica da je na Marsu cak i nadjen zivot? Da li bi to umanjilo celo cudo zivota, stvaranja? Sve neverovatne stvari koje okruzuju nas i koje stvaraju univerzum? Da li bi to umanjilo cinjenicu da sve teorije pocinju istim tonom, da prvo nije bilo nicega i da je od tog nicega postalo nesto? Niti religija, niti nauka mogu da otkriju sva cudesa koja nas okruzuju i odgovore na sva pitanja! Jel ste vi svesni da nauka ne mora nuzno da znaci "ubijanje" Boga? Vise od 80% naucnika su vernici, i to bas ovih sto se bave svemirskim istrazivanjima i astronomiji? I prestanite da mesate instituciju kao sto je crkva sa svim sto ima veze sa Bogom!

Dervish and life - Ilumination

pre 11 godina

NASA i ne mora objavljivati cinjenice (ukoliko ih poseduje)mada i bez cinjenica stvari su jasne do detalja tj. ima zivota i tamo negde u beskoncnome Svemiru...Svevisnji tj. Svemogci je do tancina sve odredio i predodredio.Da su kojim slucajem strucnjaci malo vise humaniji u potrazi za zivotom u beskonacnome Svemiruubedjen sam da bi se za kratko vreme stvorili adekvatni uslovi za susret sa nasom bracom...Obzirom da kod ovih strucnjaka nema ni doze humanizma prema onima drugima,postoje i prepreke da NASA ili pak neka druga agencija dodje do adekvatnih informacija.

Sir Oliver

pre 11 godina

Ne vidim zasto bi pronalazenje zivota na Marsu bilo u suprotnosti sa bilo kojom religijom. Jedini problem je arogancija klera koji tvrdi da poznaje Bozju volju i milenijumima truje ljudsku rasu zbog sopstvenih interesa. Ako je Bog stvorio neizmerni svemir zasto bi zivot dao samo jednoj planeti?

aaaa

pre 11 godina

@(Žaki, 28. novembar 2012 16:53)

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas sledbenici njihovih dzelata pokusavaju da prisvoje. Vervatno bih i ja da zivim u njihovom vremenu zavrsio kao i oni, a ko zna, kad malo bolje razmislim, ni danas covek nije siguran.

Zorro

pre 11 godina

Najverovatnije su otkrili organske molekule, sto na neki nacin potvrdjuje mnoge hipoteze o nastanku prvih zivih organizama od organske materije. Pitanje je samo koja su organska jedinjenja pronasli. Licno, ne mogu da predvidim da li se radi o organskim jedinjenjima kao sto su amino kiseline ili nukleotidi. ja bih pre rekao da su pronasli neku amino kiselinu kao sto je glicin. Na kraju, za pesimiste, zivota nema ni na Marsu ni posle smrti. Zivot je samo na zemlji.

NASA

pre 11 godina

"Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!
(Laki, 28. novembar 2012 17:18)"

Ja nikada nisam ni sumnjao da NASA krije nesto. Ali razmisli. Zasto bi Ameri ulozili tolike pare, opremu, ljudske resurse, vrijeme, ... itd i onda objelodanili sve detalje. To nebi niko uradio. Ameri su jos naj otvoreniji od ostalih. Zamisli recimo da su to uradili Rusi ili Kinezi. Znali bi da su poslali rovera na Mars, mozda neku sliku i to je to.

Миле

pre 11 godina

Шта је то епохално могло да се пронађе у студију за снимање филмова научне фантастике ?!
Празна прича. Само навлаче народ и шишају овце !!

Laki

pre 11 godina

Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!

Charlie

pre 11 godina

Pratim rover od kako je sleteo na Mars. Uzivao sam u svim konferencijama i vestima, zaista sam mnogo uzivao. Prezanimljivo mi je bilo sve ovo. Ali da se na ovakav nacin poigraju sa nama. I ovoliko neozbiljno postupe. Uzas. Ogromno razocarenje i tuga. Katastrofa. :(

USA

pre 11 godina

Upravo obrnuto. NASA je sigurno nesto otkrila na Marsu. Naucnici NASE su bili toliko uzbudjeni da su odlucili da javnosti otkriju sta su pronasli. Medjutim kad je to doslo do vlade USA ovi su im rekli da malo "ohlade" i spuste loptu. Zasto? Kao prvo vlada USA je ulozila milijarde $ i sad trebaju da svijetu objave "besplatne" informacije. Drugo, da otkriju sve informacije to bi izazvalo opstu trku izmadju USA, Kine i Rusije za osvajanje Marsa. Ameri ne da nisu otkrili nista nego su otkrili "svasta" ali to hoce da sacuvaju za sebe. Politika se mijesa u sve pa i u Mars. Ameri vec 40 godina ne pominju Mjesec kad odjednom do 2020 planiraju koloniju ma Mjesecu odakle ce se otisnuti prema Marsu. NASA ubrzano vrsi ispitivanja Van Halenovog pojasa. Vijest koju su mnogi propistili da objave.
http://www.msnbc.msn.com/id/49780676/ns/technology_and_science-space/t/nasa-probes-exploring-earths-radiation-belts-get-new-name/

NASA je sprcila $686 miliona dolara tek onako iz zafrkancije da vide sta ima oko Van Helenovog pojasa. Malo morgen. Ameri nista ne rade bez razloga. USA je daleko ispred svih ostalih.

Žaki

pre 11 godina

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da si svestan šta pričaš ali se bojim da je to previše optimističko očekivanje. Da je rover našao nastambe inteligentnih bića zašto bi to srušilo religiju? Prijatelju, zemlja sa životom na njoj u kom vladaju zakonitosti (biološki, hemijski, fizički ili sociološki) delo je inteligentnog Zakonodavca, a po grandioznoj lepoti, i Umetnika. Kad jedan umetnik uradi sjajno delo, velika mu je slava. Što više dela uradi slava mu je još veća! Zar ne? Sveto pismo nigde ne spominje da se Bog zadržao samo na zemlji u svom stvaranju. Pa vidi koliki je kosmos Božiji; milijarde milijardi galaksija!? Ko kaže da je nemoguće da još negde u tom beskraju postoje ljudi, ili neki drugi inteligentni oblik života koji sa Bogom nije u zavadi?

mmk-usa

pre 11 godina

sigurno su pronasli dokaz zivota i sada i u proslosti ..hteli da objave pa im zabranili oni koji koriste religiju u svrhe da manipulisu..
jesam religiozna ali jedno je biti religiozan a strasno je to sto se grupa ljudi koristi to za manipulaciju..
ni jednog momenta ne bi posumnjala da je zivot poput korova..ceo svemir vrvi od njega.
trebali su da nam to jave ali se predomislili. Jos smo za sada samo za egocentricnost:
sami ,jedinstveni i najbolji...

Marko

pre 11 godina

Tako je bilo i sa Rozvelom,jedan dan jedna prica,sledeci dan druga.
To sto postoje hiljade dokaza,svedoka,fotografija,video materijala,to nikom nista,vazno je da vecina ljudi popije zvanicnu verziju.Isto je i sa "9/11" i svim ostalim dogadjajima gde bi istina ljudima otvorila oci.

Paja

pre 11 godina

Eto kako nastaju teorije zavere. Prvo kazu "vest ce uzdrmati covecanstvo" a onda posle par dana - "ma u stvari i nije nesto narocito". Sami daju podlogu da krenu da bujaju kojekakve fantasticne price a posle se cude.

igorpl

pre 11 godina

DA napomenem samo da kod nas na zemlji pojedini živi organizmi žive u najspektakularnijim uslovima tipa mesta gde nema ni trunek kiseonika, mesta gde je temperatura previsoka za život, mesta gde nema sunca, mesta gde se organizmi hrane sumornim jedinjenjima i razlažu ugljedioksid...
A zašto onda na marsu gde postoji određena atmosfera sa nekim procentom kiseonika, vodom ne bi postojali oblizi života?

bg

pre 11 godina

zaludni naucnici sede, kafenishu i smisljaju kako da pale narod, pa da ga spuste posle.verovatno se kidaju od smeha sad))

ahh..evo i ovih nasih i antizapadnih teorija zavere.

laz 100%

pre 11 godina

Koje razocarenje!!Izgleda da im je stvarno potreban Bog za neki vanzemaljski zivot.Ovako im nikako ne ide za rukom da iznenade ljudski rod.

aaaa

pre 11 godina

Хм, да ли је неко рекао: No, no?
(Тигрица, 28. novembar 2012 15:09)

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.

Nikola

pre 11 godina

ma sta su otkrili skroz nebitno.cekamo da neko potvrdi da nismo sami u vasioni,kao da mrav sazna da postoji jos jedan kontinent.Ovakve stvari se prave samo da bi opravdali budzet i osvezili podrsku nasi.Nije zanmljivo da rade na najbitnijoj stvari a to je novi nacin transporta.

Stevan

pre 11 godina

Mora da su se mali zeleni sakrili negde i smeju se vasem roveru koji ceprka po prasini. Moracete da posaljete neki Land rover da prosparta Marsom i nadje bar nesto zeleno. Mars kao alternativna planeta ne dolazi u obzir iz mnogo razloga, to sto ste se spustili na njega je ok i dovoljno, ne lupajte vise novca u taj projekt. Bolje spasavajte Zemlju sa tim parama.

Тигрица

pre 11 godina

''Iako je ranije najavljeno da će novo otkriće ući u istorijske udžbenike, zvaničnici NASA-e sada umanjuju ranije najave.''

Хм, да ли је неко рекао: No, no?

Тигрица

pre 11 godina

''Iako je ranije najavljeno da će novo otkriće ući u istorijske udžbenike, zvaničnici NASA-e sada umanjuju ranije najave.''

Хм, да ли је неко рекао: No, no?

igorpl

pre 11 godina

DA napomenem samo da kod nas na zemlji pojedini živi organizmi žive u najspektakularnijim uslovima tipa mesta gde nema ni trunek kiseonika, mesta gde je temperatura previsoka za život, mesta gde nema sunca, mesta gde se organizmi hrane sumornim jedinjenjima i razlažu ugljedioksid...
A zašto onda na marsu gde postoji određena atmosfera sa nekim procentom kiseonika, vodom ne bi postojali oblizi života?

aaaa

pre 11 godina

Хм, да ли је неко рекао: No, no?
(Тигрица, 28. novembar 2012 15:09)

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.

USA

pre 11 godina

Upravo obrnuto. NASA je sigurno nesto otkrila na Marsu. Naucnici NASE su bili toliko uzbudjeni da su odlucili da javnosti otkriju sta su pronasli. Medjutim kad je to doslo do vlade USA ovi su im rekli da malo "ohlade" i spuste loptu. Zasto? Kao prvo vlada USA je ulozila milijarde $ i sad trebaju da svijetu objave "besplatne" informacije. Drugo, da otkriju sve informacije to bi izazvalo opstu trku izmadju USA, Kine i Rusije za osvajanje Marsa. Ameri ne da nisu otkrili nista nego su otkrili "svasta" ali to hoce da sacuvaju za sebe. Politika se mijesa u sve pa i u Mars. Ameri vec 40 godina ne pominju Mjesec kad odjednom do 2020 planiraju koloniju ma Mjesecu odakle ce se otisnuti prema Marsu. NASA ubrzano vrsi ispitivanja Van Halenovog pojasa. Vijest koju su mnogi propistili da objave.
http://www.msnbc.msn.com/id/49780676/ns/technology_and_science-space/t/nasa-probes-exploring-earths-radiation-belts-get-new-name/

NASA je sprcila $686 miliona dolara tek onako iz zafrkancije da vide sta ima oko Van Helenovog pojasa. Malo morgen. Ameri nista ne rade bez razloga. USA je daleko ispred svih ostalih.

Marko

pre 11 godina

Tako je bilo i sa Rozvelom,jedan dan jedna prica,sledeci dan druga.
To sto postoje hiljade dokaza,svedoka,fotografija,video materijala,to nikom nista,vazno je da vecina ljudi popije zvanicnu verziju.Isto je i sa "9/11" i svim ostalim dogadjajima gde bi istina ljudima otvorila oci.

Paja

pre 11 godina

Eto kako nastaju teorije zavere. Prvo kazu "vest ce uzdrmati covecanstvo" a onda posle par dana - "ma u stvari i nije nesto narocito". Sami daju podlogu da krenu da bujaju kojekakve fantasticne price a posle se cude.

NASA

pre 11 godina

"Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!
(Laki, 28. novembar 2012 17:18)"

Ja nikada nisam ni sumnjao da NASA krije nesto. Ali razmisli. Zasto bi Ameri ulozili tolike pare, opremu, ljudske resurse, vrijeme, ... itd i onda objelodanili sve detalje. To nebi niko uradio. Ameri su jos naj otvoreniji od ostalih. Zamisli recimo da su to uradili Rusi ili Kinezi. Znali bi da su poslali rovera na Mars, mozda neku sliku i to je to.

Žaki

pre 11 godina

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da si svestan šta pričaš ali se bojim da je to previše optimističko očekivanje. Da je rover našao nastambe inteligentnih bića zašto bi to srušilo religiju? Prijatelju, zemlja sa životom na njoj u kom vladaju zakonitosti (biološki, hemijski, fizički ili sociološki) delo je inteligentnog Zakonodavca, a po grandioznoj lepoti, i Umetnika. Kad jedan umetnik uradi sjajno delo, velika mu je slava. Što više dela uradi slava mu je još veća! Zar ne? Sveto pismo nigde ne spominje da se Bog zadržao samo na zemlji u svom stvaranju. Pa vidi koliki je kosmos Božiji; milijarde milijardi galaksija!? Ko kaže da je nemoguće da još negde u tom beskraju postoje ljudi, ili neki drugi inteligentni oblik života koji sa Bogom nije u zavadi?

Charlie

pre 11 godina

Pratim rover od kako je sleteo na Mars. Uzivao sam u svim konferencijama i vestima, zaista sam mnogo uzivao. Prezanimljivo mi je bilo sve ovo. Ali da se na ovakav nacin poigraju sa nama. I ovoliko neozbiljno postupe. Uzas. Ogromno razocarenje i tuga. Katastrofa. :(

Stevan

pre 11 godina

Mora da su se mali zeleni sakrili negde i smeju se vasem roveru koji ceprka po prasini. Moracete da posaljete neki Land rover da prosparta Marsom i nadje bar nesto zeleno. Mars kao alternativna planeta ne dolazi u obzir iz mnogo razloga, to sto ste se spustili na njega je ok i dovoljno, ne lupajte vise novca u taj projekt. Bolje spasavajte Zemlju sa tim parama.

Nikola

pre 11 godina

ma sta su otkrili skroz nebitno.cekamo da neko potvrdi da nismo sami u vasioni,kao da mrav sazna da postoji jos jedan kontinent.Ovakve stvari se prave samo da bi opravdali budzet i osvezili podrsku nasi.Nije zanmljivo da rade na najbitnijoj stvari a to je novi nacin transporta.

Zorro

pre 11 godina

Najverovatnije su otkrili organske molekule, sto na neki nacin potvrdjuje mnoge hipoteze o nastanku prvih zivih organizama od organske materije. Pitanje je samo koja su organska jedinjenja pronasli. Licno, ne mogu da predvidim da li se radi o organskim jedinjenjima kao sto su amino kiseline ili nukleotidi. ja bih pre rekao da su pronasli neku amino kiselinu kao sto je glicin. Na kraju, za pesimiste, zivota nema ni na Marsu ni posle smrti. Zivot je samo na zemlji.

bg

pre 11 godina

zaludni naucnici sede, kafenishu i smisljaju kako da pale narod, pa da ga spuste posle.verovatno se kidaju od smeha sad))

ahh..evo i ovih nasih i antizapadnih teorija zavere.

mmk-usa

pre 11 godina

sigurno su pronasli dokaz zivota i sada i u proslosti ..hteli da objave pa im zabranili oni koji koriste religiju u svrhe da manipulisu..
jesam religiozna ali jedno je biti religiozan a strasno je to sto se grupa ljudi koristi to za manipulaciju..
ni jednog momenta ne bi posumnjala da je zivot poput korova..ceo svemir vrvi od njega.
trebali su da nam to jave ali se predomislili. Jos smo za sada samo za egocentricnost:
sami ,jedinstveni i najbolji...

HorusMars

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!

Миле

pre 11 godina

Шта је то епохално могло да се пронађе у студију за снимање филмова научне фантастике ?!
Празна прича. Само навлаче народ и шишају овце !!

Laki

pre 11 godina

Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!

aaaa

pre 11 godina

@(Žaki, 28. novembar 2012 16:53)

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas sledbenici njihovih dzelata pokusavaju da prisvoje. Vervatno bih i ja da zivim u njihovom vremenu zavrsio kao i oni, a ko zna, kad malo bolje razmislim, ni danas covek nije siguran.

Goran

pre 11 godina

Zasto ovakve vesti moraju uvek da budu popriste diskusije izmedju vernika i onih koji u Boga ne veruju? Sta bi promenila cinjenica da je na Marsu cak i nadjen zivot? Da li bi to umanjilo celo cudo zivota, stvaranja? Sve neverovatne stvari koje okruzuju nas i koje stvaraju univerzum? Da li bi to umanjilo cinjenicu da sve teorije pocinju istim tonom, da prvo nije bilo nicega i da je od tog nicega postalo nesto? Niti religija, niti nauka mogu da otkriju sva cudesa koja nas okruzuju i odgovore na sva pitanja! Jel ste vi svesni da nauka ne mora nuzno da znaci "ubijanje" Boga? Vise od 80% naucnika su vernici, i to bas ovih sto se bave svemirskim istrazivanjima i astronomiji? I prestanite da mesate instituciju kao sto je crkva sa svim sto ima veze sa Bogom!

Sir Oliver

pre 11 godina

Ne vidim zasto bi pronalazenje zivota na Marsu bilo u suprotnosti sa bilo kojom religijom. Jedini problem je arogancija klera koji tvrdi da poznaje Bozju volju i milenijumima truje ljudsku rasu zbog sopstvenih interesa. Ako je Bog stvorio neizmerni svemir zasto bi zivot dao samo jednoj planeti?

čovek

pre 11 godina

Ne znam šta ste očekivali ali ... inteligentan život na Marsu odavno nije tema ... artefakti neke izumrle civilizacije su takođe van konteksta ... primitivan život na nivou miktoba/virusa je u principu moguć i nema razloga da se krije a bio bi potvrda višedecenijskog trdua hiljda naučnika ... takođe informacija nije stigla u ruke 10 ljudi već stotina i stotina ... te teorije zavere jednostavno više nisu moguće ... a možda su samo hteli da nerviraju Srbe :)

laz 100%

pre 11 godina

Koje razocarenje!!Izgleda da im je stvarno potreban Bog za neki vanzemaljski zivot.Ovako im nikako ne ide za rukom da iznenade ljudski rod.

Dervish and life - Ilumination

pre 11 godina

NASA i ne mora objavljivati cinjenice (ukoliko ih poseduje)mada i bez cinjenica stvari su jasne do detalja tj. ima zivota i tamo negde u beskoncnome Svemiru...Svevisnji tj. Svemogci je do tancina sve odredio i predodredio.Da su kojim slucajem strucnjaci malo vise humaniji u potrazi za zivotom u beskonacnome Svemiruubedjen sam da bi se za kratko vreme stvorili adekvatni uslovi za susret sa nasom bracom...Obzirom da kod ovih strucnjaka nema ni doze humanizma prema onima drugima,postoje i prepreke da NASA ili pak neka druga agencija dodje do adekvatnih informacija.

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

Geom

pre 11 godina

Interesantno je da dobar deo ljudi koji ne veruju da je ikakav robot tamo poslat, poveruju u to tek kad dobiju nešto drugo u šta mogu da ne veruju. Kao sad npr. da nisu našli ništa važno.

Kiza

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HorusMars, 28. novembar 2012 23:20)

Ne, Nije to. Nego su otkrili da roveru fale dva tockica.

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

Sava Drugi

pre 11 godina

NASA je najkomuničkije preduzeće na svetu. Primaju platu koliko im treba, Rade koliko hoće. Postoji samo da bi se napravile rakete sa kojima može da se bomarduje ona druga nuklearna sila. Baš njih briga i za Mesec, Mars i ostale zvezde.

Stvar se iskomlikovala kada su i ostale zuemlje napravile nuklearne projektile. Rakete su im inale škart, pa i dalje koriste Ruske. Sada su uzeli nekog privatnika da im to uradi pošto kao i svaki kolhoz nije uspeo ništa da napravi.

Dobro im samo radi AGITPROP koji sve njihove brljotine zamazuje.

el_mago

pre 11 godina

Hah pa vec znamo sta se desilo, nesto su nasli veliko to je sigurno, ali onda su ovi sa vrha rekli non, no da objavljujes najbitnije samo neke gluposti.
Pa sta vam je ljudi zamislite da nam kazu da su nasli nesto slicno nama ljudima neki zivi, inteligentni organizam i to javno objave pa zavladalo bi ludilo na Zemlji, ovako oni ce to da "testiraju" i ko zna sta da rade, mada kad pomislim kakvi smo im mi zamorcici bolje neka neke tamo sa Marsa drze kao zamorcice.

Salim se naravno ali sustinu znate....

Malach

pre 11 godina

Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da znam na koji nacin dokazi o zivotu na Marsu ruse tri velike monoteisticke religije. Ovakve neodmerene, bombasticne izjave uglavnom daju oni koji ne znaju mnogo o onome sto zele da kritikuju. To neznanje je uvek u kombinaciji sa teorijama zavere, uz vrlo verovatnu predoziranost citanja senzacionalistickih vesti.
FYI, sve tri velike monoteisticke religije uce u svojim "dogmama i teorijama" da postoji makar jedan oblik zivota u svemiru koji je inteligentan, razlicit od coveka, a nije Bog.

Branja, vaš komšija

pre 11 godina

Ljudi, život postoji samo na zemlji. Ceo ostali kosmos je kamen, mineral, gas i slično. Nema ništa spektakularno "tamo negde". Nema vanzemaljaca. Možda ćemo jednog dana kolonizovati druge planete i jako bih voleo da se to desi, ali život van zemlje nikad neće biti pronađen.

Miloš

pre 11 godina

@aaaa

A po čemu je to činjenica da čovek nije tvorevina Boga? Mislim, poštujem tvoj ateizam, ali to nikako ne može da se uzme kao činjenica.

Миле

pre 11 godina

Шта је то епохално могло да се пронађе у студију за снимање филмова научне фантастике ?!
Празна прича. Само навлаче народ и шишају овце !!

aaaa

pre 11 godina

Хм, да ли је неко рекао: No, no?
(Тигрица, 28. novembar 2012 15:09)

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.

laz 100%

pre 11 godina

Koje razocarenje!!Izgleda da im je stvarno potreban Bog za neki vanzemaljski zivot.Ovako im nikako ne ide za rukom da iznenade ljudski rod.

Žaki

pre 11 godina

Ovo i meni lici na tako nesto. Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije. Mislim da je ipak mnogo bolje da cute (iako sam ubedjeni AT) jer bi to moglo imati neverovatno velike posledice za citavo covecanstvo. Naravno u negativnom smislu. Danas covek je manje nego ikad spreman da prihvati cinjenicu da nije Bozja tvorevina.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da si svestan šta pričaš ali se bojim da je to previše optimističko očekivanje. Da je rover našao nastambe inteligentnih bića zašto bi to srušilo religiju? Prijatelju, zemlja sa životom na njoj u kom vladaju zakonitosti (biološki, hemijski, fizički ili sociološki) delo je inteligentnog Zakonodavca, a po grandioznoj lepoti, i Umetnika. Kad jedan umetnik uradi sjajno delo, velika mu je slava. Što više dela uradi slava mu je još veća! Zar ne? Sveto pismo nigde ne spominje da se Bog zadržao samo na zemlji u svom stvaranju. Pa vidi koliki je kosmos Božiji; milijarde milijardi galaksija!? Ko kaže da je nemoguće da još negde u tom beskraju postoje ljudi, ili neki drugi inteligentni oblik života koji sa Bogom nije u zavadi?

bg

pre 11 godina

zaludni naucnici sede, kafenishu i smisljaju kako da pale narod, pa da ga spuste posle.verovatno se kidaju od smeha sad))

ahh..evo i ovih nasih i antizapadnih teorija zavere.

Stevan

pre 11 godina

Mora da su se mali zeleni sakrili negde i smeju se vasem roveru koji ceprka po prasini. Moracete da posaljete neki Land rover da prosparta Marsom i nadje bar nesto zeleno. Mars kao alternativna planeta ne dolazi u obzir iz mnogo razloga, to sto ste se spustili na njega je ok i dovoljno, ne lupajte vise novca u taj projekt. Bolje spasavajte Zemlju sa tim parama.

Тигрица

pre 11 godina

''Iako je ranije najavljeno da će novo otkriće ući u istorijske udžbenike, zvaničnici NASA-e sada umanjuju ranije najave.''

Хм, да ли је неко рекао: No, no?

Marko

pre 11 godina

Tako je bilo i sa Rozvelom,jedan dan jedna prica,sledeci dan druga.
To sto postoje hiljade dokaza,svedoka,fotografija,video materijala,to nikom nista,vazno je da vecina ljudi popije zvanicnu verziju.Isto je i sa "9/11" i svim ostalim dogadjajima gde bi istina ljudima otvorila oci.

Nikola

pre 11 godina

ma sta su otkrili skroz nebitno.cekamo da neko potvrdi da nismo sami u vasioni,kao da mrav sazna da postoji jos jedan kontinent.Ovakve stvari se prave samo da bi opravdali budzet i osvezili podrsku nasi.Nije zanmljivo da rade na najbitnijoj stvari a to je novi nacin transporta.

Zorro

pre 11 godina

Najverovatnije su otkrili organske molekule, sto na neki nacin potvrdjuje mnoge hipoteze o nastanku prvih zivih organizama od organske materije. Pitanje je samo koja su organska jedinjenja pronasli. Licno, ne mogu da predvidim da li se radi o organskim jedinjenjima kao sto su amino kiseline ili nukleotidi. ja bih pre rekao da su pronasli neku amino kiselinu kao sto je glicin. Na kraju, za pesimiste, zivota nema ni na Marsu ni posle smrti. Zivot je samo na zemlji.

USA

pre 11 godina

Upravo obrnuto. NASA je sigurno nesto otkrila na Marsu. Naucnici NASE su bili toliko uzbudjeni da su odlucili da javnosti otkriju sta su pronasli. Medjutim kad je to doslo do vlade USA ovi su im rekli da malo "ohlade" i spuste loptu. Zasto? Kao prvo vlada USA je ulozila milijarde $ i sad trebaju da svijetu objave "besplatne" informacije. Drugo, da otkriju sve informacije to bi izazvalo opstu trku izmadju USA, Kine i Rusije za osvajanje Marsa. Ameri ne da nisu otkrili nista nego su otkrili "svasta" ali to hoce da sacuvaju za sebe. Politika se mijesa u sve pa i u Mars. Ameri vec 40 godina ne pominju Mjesec kad odjednom do 2020 planiraju koloniju ma Mjesecu odakle ce se otisnuti prema Marsu. NASA ubrzano vrsi ispitivanja Van Halenovog pojasa. Vijest koju su mnogi propistili da objave.
http://www.msnbc.msn.com/id/49780676/ns/technology_and_science-space/t/nasa-probes-exploring-earths-radiation-belts-get-new-name/

NASA je sprcila $686 miliona dolara tek onako iz zafrkancije da vide sta ima oko Van Helenovog pojasa. Malo morgen. Ameri nista ne rade bez razloga. USA je daleko ispred svih ostalih.

Charlie

pre 11 godina

Pratim rover od kako je sleteo na Mars. Uzivao sam u svim konferencijama i vestima, zaista sam mnogo uzivao. Prezanimljivo mi je bilo sve ovo. Ali da se na ovakav nacin poigraju sa nama. I ovoliko neozbiljno postupe. Uzas. Ogromno razocarenje i tuga. Katastrofa. :(

Laki

pre 11 godina

Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!

HorusMars

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!

mmk-usa

pre 11 godina

sigurno su pronasli dokaz zivota i sada i u proslosti ..hteli da objave pa im zabranili oni koji koriste religiju u svrhe da manipulisu..
jesam religiozna ali jedno je biti religiozan a strasno je to sto se grupa ljudi koristi to za manipulaciju..
ni jednog momenta ne bi posumnjala da je zivot poput korova..ceo svemir vrvi od njega.
trebali su da nam to jave ali se predomislili. Jos smo za sada samo za egocentricnost:
sami ,jedinstveni i najbolji...

Dervish and life - Ilumination

pre 11 godina

NASA i ne mora objavljivati cinjenice (ukoliko ih poseduje)mada i bez cinjenica stvari su jasne do detalja tj. ima zivota i tamo negde u beskoncnome Svemiru...Svevisnji tj. Svemogci je do tancina sve odredio i predodredio.Da su kojim slucajem strucnjaci malo vise humaniji u potrazi za zivotom u beskonacnome Svemiruubedjen sam da bi se za kratko vreme stvorili adekvatni uslovi za susret sa nasom bracom...Obzirom da kod ovih strucnjaka nema ni doze humanizma prema onima drugima,postoje i prepreke da NASA ili pak neka druga agencija dodje do adekvatnih informacija.

Goran

pre 11 godina

Zasto ovakve vesti moraju uvek da budu popriste diskusije izmedju vernika i onih koji u Boga ne veruju? Sta bi promenila cinjenica da je na Marsu cak i nadjen zivot? Da li bi to umanjilo celo cudo zivota, stvaranja? Sve neverovatne stvari koje okruzuju nas i koje stvaraju univerzum? Da li bi to umanjilo cinjenicu da sve teorije pocinju istim tonom, da prvo nije bilo nicega i da je od tog nicega postalo nesto? Niti religija, niti nauka mogu da otkriju sva cudesa koja nas okruzuju i odgovore na sva pitanja! Jel ste vi svesni da nauka ne mora nuzno da znaci "ubijanje" Boga? Vise od 80% naucnika su vernici, i to bas ovih sto se bave svemirskim istrazivanjima i astronomiji? I prestanite da mesate instituciju kao sto je crkva sa svim sto ima veze sa Bogom!

igorpl

pre 11 godina

DA napomenem samo da kod nas na zemlji pojedini živi organizmi žive u najspektakularnijim uslovima tipa mesta gde nema ni trunek kiseonika, mesta gde je temperatura previsoka za život, mesta gde nema sunca, mesta gde se organizmi hrane sumornim jedinjenjima i razlažu ugljedioksid...
A zašto onda na marsu gde postoji određena atmosfera sa nekim procentom kiseonika, vodom ne bi postojali oblizi života?

Paja

pre 11 godina

Eto kako nastaju teorije zavere. Prvo kazu "vest ce uzdrmati covecanstvo" a onda posle par dana - "ma u stvari i nije nesto narocito". Sami daju podlogu da krenu da bujaju kojekakve fantasticne price a posle se cude.

Branja, vaš komšija

pre 11 godina

Ljudi, život postoji samo na zemlji. Ceo ostali kosmos je kamen, mineral, gas i slično. Nema ništa spektakularno "tamo negde". Nema vanzemaljaca. Možda ćemo jednog dana kolonizovati druge planete i jako bih voleo da se to desi, ali život van zemlje nikad neće biti pronađen.

NASA

pre 11 godina

"Da li je moguce da neko moze sada da proguta ovakav pokusaj da operu prethodno neciju `ishitrenu` izjavu!! Do sada sam imao dilemu, da li price o tome da NASA krije neke stvari, ali sada je jasno! NO svako naparvi `gresku u koracima` bar jedan put!
(Laki, 28. novembar 2012 17:18)"

Ja nikada nisam ni sumnjao da NASA krije nesto. Ali razmisli. Zasto bi Ameri ulozili tolike pare, opremu, ljudske resurse, vrijeme, ... itd i onda objelodanili sve detalje. To nebi niko uradio. Ameri su jos naj otvoreniji od ostalih. Zamisli recimo da su to uradili Rusi ili Kinezi. Znali bi da su poslali rovera na Mars, mozda neku sliku i to je to.

čovek

pre 11 godina

Ne znam šta ste očekivali ali ... inteligentan život na Marsu odavno nije tema ... artefakti neke izumrle civilizacije su takođe van konteksta ... primitivan život na nivou miktoba/virusa je u principu moguć i nema razloga da se krije a bio bi potvrda višedecenijskog trdua hiljda naučnika ... takođe informacija nije stigla u ruke 10 ljudi već stotina i stotina ... te teorije zavere jednostavno više nisu moguće ... a možda su samo hteli da nerviraju Srbe :)

Sava Drugi

pre 11 godina

NASA je najkomuničkije preduzeće na svetu. Primaju platu koliko im treba, Rade koliko hoće. Postoji samo da bi se napravile rakete sa kojima može da se bomarduje ona druga nuklearna sila. Baš njih briga i za Mesec, Mars i ostale zvezde.

Stvar se iskomlikovala kada su i ostale zuemlje napravile nuklearne projektile. Rakete su im inale škart, pa i dalje koriste Ruske. Sada su uzeli nekog privatnika da im to uradi pošto kao i svaki kolhoz nije uspeo ništa da napravi.

Dobro im samo radi AGITPROP koji sve njihove brljotine zamazuje.

Sir Oliver

pre 11 godina

Ne vidim zasto bi pronalazenje zivota na Marsu bilo u suprotnosti sa bilo kojom religijom. Jedini problem je arogancija klera koji tvrdi da poznaje Bozju volju i milenijumima truje ljudsku rasu zbog sopstvenih interesa. Ako je Bog stvorio neizmerni svemir zasto bi zivot dao samo jednoj planeti?

Miloš

pre 11 godina

@aaaa

A po čemu je to činjenica da čovek nije tvorevina Boga? Mislim, poštujem tvoj ateizam, ali to nikako ne može da se uzme kao činjenica.

aaaa

pre 11 godina

@(Žaki, 28. novembar 2012 16:53)

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas sledbenici njihovih dzelata pokusavaju da prisvoje. Vervatno bih i ja da zivim u njihovom vremenu zavrsio kao i oni, a ko zna, kad malo bolje razmislim, ni danas covek nije siguran.

Malach

pre 11 godina

Cak i da su Marsovce videli to nece sigurno objaviti. Zasto?! Jer bi takva vest (sa dokazima naravno) srusila sve teorije i dogme sve tri velike monoteisticke religije.
(aaaa, 28. novembar 2012 15:39)

Voleo bih da znam na koji nacin dokazi o zivotu na Marsu ruse tri velike monoteisticke religije. Ovakve neodmerene, bombasticne izjave uglavnom daju oni koji ne znaju mnogo o onome sto zele da kritikuju. To neznanje je uvek u kombinaciji sa teorijama zavere, uz vrlo verovatnu predoziranost citanja senzacionalistickih vesti.
FYI, sve tri velike monoteisticke religije uce u svojim "dogmama i teorijama" da postoji makar jedan oblik zivota u svemiru koji je inteligentan, razlicit od coveka, a nije Bog.

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

Geom

pre 11 godina

Interesantno je da dobar deo ljudi koji ne veruju da je ikakav robot tamo poslat, poveruju u to tek kad dobiju nešto drugo u šta mogu da ne veruju. Kao sad npr. da nisu našli ništa važno.

Žaki

pre 11 godina

Svaka cast, ako si zaista pravi vernik, onda ti se najozbiljnije izvinjavam a i svim ostalim PRAVIM vernicima jer i ako sam licno kao sto rekoh ubedjeni AT, veoma postujem sve ljude koji iskreno veruju. Medjutim komentar sam pisao kao Neznabozac, Nevernik, koji ipak ne moze da zaboravi Kopernika i Galileja (i mnoge druge) sto zavrsise na lomaci, zbog ISTINE koju danas
(aaaa, 28. novembar 2012 19:30)

Izvinjenje fundamentaaalno prihvaćeno :)
Galileo, Kopernik ...nerećnici koji su živeli ispred svog vremena i besmisleno stradali. Oni koji su njih ubili nemaju ničega zajedničkog sa apostolskim učenjem, sa Jevanđeljem, sa predanjem svetih otaca. Zbog tog perioda ljudi na Crkvu gledaju kao na nešto nazadno, a to ne odgovara istini. Najpre ni na jednom mestu u oba Zaveta se ne spominje ima li još života u Kosmosu. Šta više, car David u ushićenju gleda u nebo i kaže. "Nebesa kazuju slavu Božiju". I zaista grandiozna nebesa govore o mudrosti nadumnog Bića iz kog ističe Život. A pri tom je On neiskazana Ljubav koju su inkvizitori sasvim pogrešno tumačili. Ljubav koja strada za drugoga i moli se za svoje neprijatelje čak i kada Ga ubijaju na Krstu. Kada je već sazdao beskrajne svetove, nije mu neki izazov da se, po svojoj svemoći rodi kao ljudsko biće - ali ni tada, svojim ljudskim ustima, nigde nije spominjao ima li ili nema života na drugim planetama. Njegov je dolazak sasvim drugog karaktera - da savlada našu grehovnu smrtnost zbog koje smo oglupaveli, postali mrzitelji i zlobnici

Kiza

pre 11 godina

Stiglo naredjenje sa vrha da se precuti ono najbitnije da su pronasli neke crvice sitnije,zive u algama nekim ali se jos nezna,odakle te alge prikupljaju vodu a najinteresantnije je to sto ti crvi imaju udove koji neodoljivo potsecaju na covekove!?Crvi su inace belicaste boje oko 5mm duzine i ispustaju neku sluz za koju naucnici misle da razgradjuje te alge,ispitivanja su jos u toku ovo je bilo samo sturo objasnjenje iz izvora,nepitajte me kog!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (HorusMars, 28. novembar 2012 23:20)

Ne, Nije to. Nego su otkrili da roveru fale dva tockica.

el_mago

pre 11 godina

Hah pa vec znamo sta se desilo, nesto su nasli veliko to je sigurno, ali onda su ovi sa vrha rekli non, no da objavljujes najbitnije samo neke gluposti.
Pa sta vam je ljudi zamislite da nam kazu da su nasli nesto slicno nama ljudima neki zivi, inteligentni organizam i to javno objave pa zavladalo bi ludilo na Zemlji, ovako oni ce to da "testiraju" i ko zna sta da rade, mada kad pomislim kakvi smo im mi zamorcici bolje neka neke tamo sa Marsa drze kao zamorcice.

Salim se naravno ali sustinu znate....