Sreda, 21.11.2012.

11:48

Dačić:Bolje da sami sklone spomenik

Premijer i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić pozvao Albance da iz centra Preševa uklone spomenik poginulim pripadnicima OVPBM.

Izvor: B92

Daèiæ:Bolje da sami sklone spomenik IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Veerghoen

pre 11 godina

Dacicu zaposli ih, otvori im radna mesta, skoluj ih pa da vidis kako se razgovara sa civilizovanim i ucenim ljudima. Slobina milicija ih je tukla i tako izazvala kontra-efekat.

amelia

pre 11 godina

@goran

Govoris neistinu jer htvatska je donjela zakon o aboliciji 1996g i svi teroristi koji su ubijali svoje sugradjane, granatirali 5g i nisu im dali normalno zivit su abolirani za sva svoja nedjela.
Prekinut je postupak protiv 9026 pripadnika VSK za ubojstva i mucenja civila.

aca@aca

pre 11 godina

Dacicu bi bilo bolje da ode tamo da razgovara sa tim ljudima dok jos postoje mogucnosti za razgovor nego sto se ponasa kao bivsi mu predsednik.

torca-ljubljana

pre 11 godina

Srbi lagano sve gubite,mic po mic ali gubite zapitajte se dali je moguce da su svi protiv nas a mi bogom dani narod,ili kako vi velite vekovni narod pun heroja i pravde

Ante

pre 11 godina

Šta bi se desilo kada bi Srbi u Hrvatskoj postavili spomen obeležje palim borcima Vojske Republike Srpske Krajine ?
(Nevit, 21. novembar 2012 22:21)

To nećemo saznati

Pavle

pre 11 godina

E moj Dačiću, sad kad si pozvan na "čik dodji srušiš spomenik ako smeš " i to od strane komandanta te kako si ih do skora nazivao "terorističkih jedinica" , nemoj da pretiš čoveku preko televizije , nego pošalji buldožer pod pratnjom i spomenik teroristima za 10 minuta sruši a organizatore pozovi na kaficu ali u kabinet u nekoj policijskoj stanici .Kojeg ćeš ti čoveče Tačija da hapsiš, kad si komandanta i vodju oružane pobune u Srbiji , ostavio na miru da može uz kaficu u njegovoj ali i našoj "Preševskoj dolini" , da posle 10 godina postavlja spomenike i preti tebi premijeru Srbije , da ne smeš da dodješ u Preševo da mu to srušiš . Uostalom ako nećeš da mu srušiš taj spomenik u ime države Srbije (kao čin kojim se opravdava i veliča oružana pobuna), a ti lepo tom komandantu da daš državne pare da napravi čovek još nekoliko spomenika po selima, i ako možeš sredi čoveku da mu Srbija po mogućstvu iz budžeta plati odštetu za pretrpljeni stres, što je morao da ubija srbe za vreme rata na Kosovu.Ustav Srbije kaže da je svaki narod u državi Srbiji srpski, kao i da postoje manjine i pravo na veroispovest koja je privatna i stvar ličnog opredeljenja i zagarantovano‚pravo.Država ne sme da dozvoli da se podižu spomenici onima koji su Srbiji hteli oružjem da otmu jedan njen deo, i koji su to radili tako što su ubijali pripadnike MUP-a i Vojske, koji su tamo bili da bi obezbedili mir i suživot uprkos razlikama koje su postojale i koje će postojati.

baba roga

pre 11 godina

Ovako je počelo i na kosovu, zataškavanjem problema i izostankom reakcije. Ako na početku ne zaustaviš grudvu kasnije ćeš morati da kočiš lavinu.

antifasista

pre 11 godina

Boli Dacicu, boli. I mene boli. Moja familija i bliza i dalja desetkovana je u II Sv.ratu u borbi protiv fasista-nemaca, ustasa, cetnika i ratu koji ste vodili 90-tih. Ono sto je od nas ostalo umrlo je ili boluje od posledica bombardovanja kada ste ratovali i kad su nas zasipali kojekakvim otrovima 90-tih.

goran

pre 11 godina

@ Ludi Mile s Velebita, 21. novembar 2012 21:02)
----
Jasno je to sto pises, ali ZABORAVLJASJAKO BITNU STVAR: da je Kostunica dr Vojislav jos 2002 godine abolirao sve te Albance cija imena se pominju na spomeniku dok u Hrvatskoj RSK borci ni dan danas nisu abolirani.

Sada su svi ti Albanci - borci u rangu sa Draganom Djajicem = abolirani i sutra mogu biti u nekoj vladinoj institiciji [bas kao Djajic]
A to je priznaces, ogromna razlika

Malouman sam

pre 11 godina

Ne razumem zasto ta ploca nije skinuta u toku dana? Ako drzava nema petlju ovakvu jednu stvar da resi, kako da ocekujemo da resi slozenije stvari i da konacno zastiti pripadnike vecinskoga naroda?

zoran fr

pre 11 godina

A medjunarodna zajednica na ovo zmuri i cuti.......nista novo!!!!
(lela, 21. novembar 2012 19:01)

lela,koliko tesko bilo da to priznamo,ovi albanci nebi podigli taj spomenik da ih medjunarodna zajednica nije savetovala.
hteli mito da priznamo ili ne,i sam kazem da nema pravde u tome da se evropa i svet sveti srbiji tj nece ovu vlast,neveruju ovima koji su odgovorni za 90'
kao da smo zaboravili sankcije bombardovanje,hiljade sinova muzeva oceva poginulih u ratu koji smo izgubili pre pocetka.
jednostavno ovo sto se desava zadnjih dana je pritisak samo na vladu,a na zalost narod ce da trpi,i nije to nista sta nas jos ceka,neverovatne stvari cemo cuti i videti samo sto su na vlasti ovi.
samo da nebude opet do nekih nepotrebnih ratova jer narod je iritiran,izdan i ogorcen

Vojislav

pre 11 godina

@klenga... da li si u nekoj vezi sa samim sobom ili mislis da nepovezano pisanje bez ikakve veze deluje uzviseno ?
Sta je ? Vise volite politicke lazi i dodvoravanje bilo kome ko misli da moze da vas ponizava u sopstvenoj drzavi ? Jake ste mi vi glave... udri po tastaturi, bez ikakvog osecaja za odgovornost prema svojoj zemlji i narodu... idite onda, uzmite drzavljanstva koja vam odgovaraju, pa vidite ko ce da vas primi... i naravno, krivite svoj narod sto vas niko ne voli... Je l' treba da pozdravimo podizanje te table ? Da ostane tamo da bi bili Evropejci... Hajde ti lepo postavi tu tablu u bilo koji Hrvatski grad, pa dodji da nam prepricas kako je bilo... ako se i vratis... licemeri

Tonik

pre 11 godina

Ovi su ratovali protiv Milosevica I njegovog sistema. Zar nisu gradjani Srbije isto uradili godinama dok nisu poslali Slobu u Hag? Cemu onda frka?

crni domino

pre 11 godina

A sta cemo sa onima sto su prisilno menjali nazive trgova u Beogradu!?
Da li i njima trebamo suditi?!
Pravda za sve u Srbiji treba i mora biti ista!

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, idi dole i ukloni ga ako ti smeta! Meni ne smeta.
Osilio si se mnogo, kao 99 kada si zaratio sa celim svetom. I ti i Toma
Pozdrav gradjanima Preseva!

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da je sve ovo tačno. Ali ću da vam kažem kako stvari u Hrvatskoj po tom pitanju stoje. Srbi koji su poginuli u borbama protiv Hrvata nogu imati i spomenike i šta hoće, i to i imaju ali jedino na grobljima.Na spomenicima imaju čak i stilizirane šajkače i isključivo se piše ćirilicom i to niko ne osporava, pa čak ni boračke udruge. Beše jedan slučaj kad se na jednoj spomen ploči izbeglim Srbima u jednom selu u Bukovici, našlo ime jednog Srbina za kojeg se zna da je učestvovao u vojsci Krajine, cela država se digla a boračke udruge zatražile da se to smesta ukloni. Nikada više nikom ne pada na pamet da na javnim mestima, ili bilo gde drugde sem na groblju, postavi spomenik/obeležke bilo kome ko je bio u neprijateljskoj vojsci.Postoji mogućnost da neke ličnosti koje su bile u nepr.vojsci imaju spomen ploču, ali to samo zato što Hrvatima to nije poznato. Groblje je mesto gde smo svi jednaki bez obzira gde, kako i kada poginuli. Neprijateljima države Hrvatske ne smeju se davati nikakve časti ni pomeni. To je tako i verujem da je ispravno, Ovo u Srbiji, ako je tačno, uz iskreno poštivanje svih poginulih, ipak je materijal za jednog novog Nušića.

tomica

pre 11 godina

""Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.
(Tarabozan, 21. novembar 2012 20:45) ""
---------------------------------------------
BESPRAVNO ?????
Objekat je podignut sa svim potrebnim dozvolama izdatim od lokalne samouprave - bas onako kako zakon u Srbiji zahteva.
Zaboravljas da Albanci cine vecinu u opstini, imaju vlast, a da su svi borci abolirani 2001 godine.
Ili je trebalo traziti specijalnu doavolu ni manje ni vise nego od predsednika vlade?
A sa druga strane, na Ravnoj Gori se bez dozvole dizu biste Drazi Mihajlovicu koji jos uvek nije rehabilitovan za ratne zlocine u II sv. ratu i niko se ne buni radi spomenika.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

Kada se uzme u obzir koliko minusa dobijaju komentari u kojima se trazi hitna reakcija drzave na ovo teroristicko bezumlje, postaje jasno da je B92 najpraceniji medij u Albaniji. Pa i sama Natasa Kandic ne bi stavila minus na takve komentare, da se ne lazemo.

Dejan

pre 11 godina

cuo sam da ce i alkaida postaviti spomenik u sred njujorka za svoje poginule pilote, pa su ovi dole pomislili da mogu i oni, strasno.
ovo je strasno sta sve dopustamo da nam rade i posle nam drugi krivi.

miki

pre 11 godina

kako moze neko da postavi plocu i centru grada bez odobrenja, onaj ko je to uradio treba da ide u zatvor, da li mi u srebrenici treba da postavimo plocu rm

alex

pre 11 godina

kome se ti pravdas....odes lepo i skines plocu...pohapsis sve koji te popreko pogledaju, proteras one koji nemaju srpska dokumenta.....i svakog ko progovori rac protiv srbije....odmah u zatvor.....

Tarabozan

pre 11 godina

Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.

nikola

pre 11 godina

Kazu ovde da politika mora da se vodi glavom. Mi u zadnje vreme samo glavom i vodimo, a ostali nas pune konstantno. Koliko god to bilo lose po nase ekononmske interese, po ulazak u EU , a samim tim i PARE PARE PARE PARE PARE PARE, treba stisnuti zube i ne dozvoliti da se svi redjaju na nama kako do sad vec ide.

narod je hteo

pre 11 godina

Kad je narod dao glas Vama koji ste nas unazadili citav vek sad neka gleda i divi se svojoj pameti.
A koji tek ugled imate u svetu, to i nije za komentar.Srbi su rodjeni da se njima manipulise,ali kod ostalog normalnog sveta to ne pali i nazalost uvek od njih cujemo istinu sta je kod nas bilo, jeste i bice.

Sale

pre 11 godina

Nemoj sutra da bude prekomerna upotreba sile,

Ма јел ти опет претиш употребом прекомерне силе. Батина има два краја, у то нека нико нема сумње, а нарочито мали цобе, који је то и вишеструко искусио. Разумљива је његова фрустрација и искомплексираност због свих изгубњених ратова које је, заједно са великим цобетом прокоскао, иако су до максимума користили своју креативност у осмишљавању најчудовишнијих злочина. Обзиром на контекст, и блиску прошлост, ова изјава малог цобета подсећа на народну изреку везану за коцкаре, која гласи: "Није ми жао што је изгубио, већ што је отишао да се вади". Постоји неписано правило по коме, када коцкар оде да се вади, тада сигурно изгуби и гаће.

Veljovic Bosko

pre 11 godina

Vecinu u skupstini te opstine cine albanci a samim tim i imaju vlast.Oni su zvanicno izdali dozvolu lokalne uprave da se spomenik moze podici.Legalitet su sproveli a drugi je par opanaka to sto oni na taj nacin namerno provociraju.Resenje je ponistenje dozvole za podizanje spomenika a to moze samo ministarstvo gradjevine.Kad mi sprovedemo tu proceduru onda se moze poslati Caterpillar da to srusi.To je legalno i legitimno.Moramo se malo organizovati i mi ici korak unapred.Ovo sa Siptarima je kao partija saha,ovde bi Alisa Maric mogla biti bolja nego u Min. Sporta.

IQ=0

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....
(Glava bez mozga., 21. novembar 2012 17:31)

Stvarno...komentar(glava)bez mozga...

klenga

pre 11 godina

ti,mali crveni,u crnoj košulji...ti i tvoja braća ,crnokošuljaši,vračate srbiju u devedesete...pa samo senilne babe i ortodoksni glupaci to nisu pretpostavili da će se desiti...sa vama,crnom družinom na vlasti...odmah ste nas zavadili ponovo sa celim svetom,sa komšijama,sa nama samima...odmah ste zlo posejali...sada niću izdanci te zlehude setve...mržnja na sve strane...gnev,bes i žuč svuda oko nas i u nama...ako vi mrzite,zašto moramo mi...kakve nesreće ,nevolje tek donosite,to samo Sveti Bog Otac zna....kakva stradanja i pošasti ,koliko suza i krvi...vaše ne,zna se...njihove i moje...

Zoso

pre 11 godina

Jedno pitanje zasto nas zapad nevoli?Sustina je u narodu.Srbin bi oca svog.........Iz toga se svodi da nikad ama nikad necemo uci u EU da ce nam uzeti sve sto budu mogli.Da ce nas ponizavati kao palestince,irance,avganistance.

muddy

pre 11 godina

Od premijera(najmocnija politicka funkcija)ocekujem da manje komentarise,a vise da dela.Predhodnih dana smo slusali previse komentara nasih politicara.Tim izjavama po medijima valjda zele da dobiju neki poen kod gradjana,jer su svesni da su za sva desavanja oni najvise krivi.Sve se to zaboravi,a oni nastave po starom da nista ne rade.I onda nije cudno sto nam se desavaju ovakve stvari.

nesa

pre 11 godina

Kako je lako biti protivnik dacicu i nikolicu... meni uopste nije jasno kako je pored ove dvojice DS izgubio izbore? Koliko su tek oni onda nesposobni... Ova dvojica bi i na takmicenju iz nesposobnosti bili na drugom mestu.

budala

pre 11 godina

A sta cemo sa albanskom zastavom u centru Velikog Trnovca koja stoji na spomeniku njihovog k-danta? Skinula je zandarmerija pa vratila sutradan a siptari se smejali.E moja Srbijo

goldcoin

pre 11 godina

da dacic ozbiljno misli taj "spomenik" bi vec danas bio unisten, a oni sto su ga podigli u pritvoru ili proterani iz zemlje. ali nije njemu do srbije vec do vlasti... ovo ce proci! drzava je slaba, nemocna i nezainteresovana... kad grupa fasista moze da naredi drzavi da li ce biti ili nece biti parade, zasto grupa terorista ne bi mogla da podigne spomenik svojima... stvarno smo jadni. svaki dan novi poraz ili novo ponizenje.

Glava bez mozga.

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....

Српски витез

pre 11 godina

Па није кутија шибица стављена на трг,па нисте видели... не нису смели ни да помисле а не да га ставе! наравно ако се ми још увек питамо као држава,

Goran

pre 11 godina

Poslednjih dana skoro bar jedna vest koja se dogodi dana je direktno vezana za državnost Srbije. Svakodnevno dobijamo združene poruke raznoraznim postupcima kolimo se jedna zemlja "poštuje" i gradjani u koji u njoj žive. Oslobadjanje one dvojice, spomenik,paljenje zasteve Srbije u Srbiji ,rušenje manastira,grobova,parole na utakmici u Novom Pazaru, itd. Sledeće što će se verovatno dogoditi oslobodjanje Haradinaja,pa proslava dana državnosti Albanske zastave 28 novembra.Po svojoj prilici i nisu ali sada nas kao zemlju ama baš više niko ne shvata za ozbiljno.Kao da smo vreća za boks u luna parku pa svako ko ubaci 1evro može da se istrese do mile volje i ode mirno kući da spava. Svi mi kjoji nismo zaboravili prošlost znamo zašto smo tu gde jesmo. Izgleda da oni koji su nas doveli u ovu situaciji nepoštovanja i omalovažavanja kao nacije mnogo i ne zanima.Na gomilu nerešenih problema koje imamo donose zakone koji samo omogućavaju da se problemi još više nagomilaju stvarajući zakonski okvir pojedincima da budu časni.Ti se zakoni jako bruzo sprovode i rezultat je ekspresno vidljiv. Zakoni koji postoje i koji treba da nam dobra polazna tačka da budemo deo sveta na njih se žmuri kao da ih nema. Onoga dana kada se budemo rešili i počistili djubre u sopstvenoj kući onda možemo da očekujemo bolje signale sa druge strane. Do tada samo možemo da čitamo vesti šta je kome palo na pamet i koliko je bio "maštovit" prema našoj Srbiji!!!

Goran

pre 11 godina

Na šta smo spali! Da se Srbija ustručava ukloniti spomenik teroristima jer se boji kako će EU reagovati! Jadna li si i kukavna Srbijo! Kada ćeš više stati na noge i lokalnim plemenima koji ga šilje na tebi konačno pokazati gdje im je mjesto!

dragan

pre 11 godina

pod hitno albanske borce poslati da se bore u Avganistanu sa svojim prijateljima i posaljite spomenik,neka ga posade tamo.Reakcija drzave ako ne bude odgovarajuca slobodno racunajte da ce da vas zovu na vojnu vezbu u dogledno vreme.Tada cu ja da podjem u potragu za Vucicem ili Dacicem da ih pitam nesto?

Dragan

pre 11 godina

Da li je ovo moguće: ''Dokazani terorista u zemlji Srbiji, na njenoj teritoriji, poziva premijera i ministra policje iste te Srbije da dodje i sruši spomen ploču, a zatim i konstantuje da on (Dačić) to ne sme''. Joj, Srbijo. Ako se ova ploča teroristima koji su ubijali čuvare države Srbije ne ukloni do jutra...mi onda nismo država...ne mogu da verujem. STRAŠNO !!!???

Viktor

pre 11 godina

@PVD Presevo, 21. novembar 2012 14:45

Da, zivi borci, ali ne i oni koji su poginuli u borbi sa snagama bezbednosti.
Tabla koje ima imena ljudi koji su poginuli u borbi protiv drzave ne moze biti na drzavnoj instituciji ili institucijama javne uprave. Ako neko hoce da je stavi u privatno dvoriste neka je stavi, dokle god se na takvoj ploci ne pominju politicki ciljevi OVPBM, vec samo navode imena ljudi koji su poginuli i secanje na njih, a ne na projekat u ime koga su poginuli.

plasim se

pre 11 godina

Ocito je da je u pitanju 'tuk na utuk'
Dacic kaze: 'Nemojte se posle ljutiti ako upotrebimo prekomernu silu'
Ali
Dali onda ove Daciceve reci znace da kao 'reciprocnu meru' mozemo ocekivati upotrebu sile od strane ROSU protiv Srba na severu Kosova?

Ne zaboravimo da su pripadnici OVPBM abolirani u Srbiji tako da je zahtev za uklanjanje spomenika apsurdan narocito kada se zna da u Srbiji niko nije postavio zahtev za uklanjanje spomenika podignutih nakon 2001. godine cetnicima koji ni danas nisu rehabilitovani.

upućeni

pre 11 godina

Odgovor srpske strane uskoro sledi, gradjevinski radovi su obavljeni i čeka se svečano otvaranje.
Moguće je i da su albanci ovo uradili udarajući kontru nasoj inicijativi želeći da je obesmisle.
Znaće se uskoro.

Gradjanin vrlog novog sveta

pre 11 godina

Samo kreten moze poverovati da Albanci sa juga Srbije tek tako grade spomenik. U pitanju je rat, NATO vodi rat protiv Srbije, ne bombama, vec potezima. Ovo je potez NATO-a, oslobadjanje generala takodje(Hrvatska je u NATO,Albanci su americki vazali...) Ali mozemo verovati da su EU i NATO nasi prijatelji, tako cemo se komfornije osecati. Lepsi je osecaj misliti da nemas neprijatelja, i da te niko ne mrzi, nego osecaj da se neko trudi da te unisti. Mozemo odluciti kako cemo se osecati, ali to ne menja stvarnost. Srbija je napadnuta!

PVD Presevo

pre 11 godina

Samo da znate da su svi borci OVPMB bili amnestirani zvanicno od strane drzave, pa ne vidim gde je sada problem sto je postavljena ta spomen ploca?

bigor

pre 11 godina

Eto vam ga Draza sa svojim koljacima.Jeste sad svesni gluposti koju radite svih ovih godina rehabilitujuci cetnike?OVK borci,Acif bas me zanima ko je sledeci

bosko

pre 11 godina

kako je to uopste neko postavio bez saznanja policije? znači da je opština dozvolila,pošto je opština deo administrativnog sistema srbije,ona je to radila protiv svoje države? more albanci,smirite se bolje vam je

Simon

pre 11 godina

Ako ta OVPBM nije nelegalna paravojna formacija od samog osnivanja ja onda nemam pojma šta jeste. Da li se to organizovani oružani napadi na policiju i vojsku tretiraju u ovom delu Srbije kao oslobodilački rat neke oslobodilačke vojske?! Stvarno bespotrebna i brutalna provokacija od strane komšija Albanaca sa juga. Mislim, ideja provokacije je jasna ali ovo je preterano izazivački, doduše i sa jakom, najjačom zaleđinom.

poreski obveznik

pre 11 godina

Trebalo je sprečiti postavljanje ploče, to sigurno nije urađeno u teškoj konspiraciji, tu su bezbednosne službe omanule, skidanje je smešno, teroristi su postigli svoje, opet idu jedan korak ispred države

zoran kg

pre 11 godina

umesto te table postaviti spomenik poginulim policajcima i vojnicima koje su ubili albanski teroristi... ako KosMet trenutno nije Srbija Presevo itekako jeste!

zoran kg

pre 11 godina

umesto te table postaviti spomenik poginulim policajcima i vojnicima koje su ubili albanski teroristi... ako KosMet trenutno nije Srbija Presevo itekako jeste!

poreski obveznik

pre 11 godina

Trebalo je sprečiti postavljanje ploče, to sigurno nije urađeno u teškoj konspiraciji, tu su bezbednosne službe omanule, skidanje je smešno, teroristi su postigli svoje, opet idu jedan korak ispred države

PVD Presevo

pre 11 godina

Samo da znate da su svi borci OVPMB bili amnestirani zvanicno od strane drzave, pa ne vidim gde je sada problem sto je postavljena ta spomen ploca?

Goran

pre 11 godina

Na šta smo spali! Da se Srbija ustručava ukloniti spomenik teroristima jer se boji kako će EU reagovati! Jadna li si i kukavna Srbijo! Kada ćeš više stati na noge i lokalnim plemenima koji ga šilje na tebi konačno pokazati gdje im je mjesto!

Dragan

pre 11 godina

Da li je ovo moguće: ''Dokazani terorista u zemlji Srbiji, na njenoj teritoriji, poziva premijera i ministra policje iste te Srbije da dodje i sruši spomen ploču, a zatim i konstantuje da on (Dačić) to ne sme''. Joj, Srbijo. Ako se ova ploča teroristima koji su ubijali čuvare države Srbije ne ukloni do jutra...mi onda nismo država...ne mogu da verujem. STRAŠNO !!!???

budala

pre 11 godina

A sta cemo sa albanskom zastavom u centru Velikog Trnovca koja stoji na spomeniku njihovog k-danta? Skinula je zandarmerija pa vratila sutradan a siptari se smejali.E moja Srbijo

Gradjanin vrlog novog sveta

pre 11 godina

Samo kreten moze poverovati da Albanci sa juga Srbije tek tako grade spomenik. U pitanju je rat, NATO vodi rat protiv Srbije, ne bombama, vec potezima. Ovo je potez NATO-a, oslobadjanje generala takodje(Hrvatska je u NATO,Albanci su americki vazali...) Ali mozemo verovati da su EU i NATO nasi prijatelji, tako cemo se komfornije osecati. Lepsi je osecaj misliti da nemas neprijatelja, i da te niko ne mrzi, nego osecaj da se neko trudi da te unisti. Mozemo odluciti kako cemo se osecati, ali to ne menja stvarnost. Srbija je napadnuta!

bosko

pre 11 godina

kako je to uopste neko postavio bez saznanja policije? znači da je opština dozvolila,pošto je opština deo administrativnog sistema srbije,ona je to radila protiv svoje države? more albanci,smirite se bolje vam je

Simon

pre 11 godina

Ako ta OVPBM nije nelegalna paravojna formacija od samog osnivanja ja onda nemam pojma šta jeste. Da li se to organizovani oružani napadi na policiju i vojsku tretiraju u ovom delu Srbije kao oslobodilački rat neke oslobodilačke vojske?! Stvarno bespotrebna i brutalna provokacija od strane komšija Albanaca sa juga. Mislim, ideja provokacije je jasna ali ovo je preterano izazivački, doduše i sa jakom, najjačom zaleđinom.

bigor

pre 11 godina

Eto vam ga Draza sa svojim koljacima.Jeste sad svesni gluposti koju radite svih ovih godina rehabilitujuci cetnike?OVK borci,Acif bas me zanima ko je sledeci

goldcoin

pre 11 godina

da dacic ozbiljno misli taj "spomenik" bi vec danas bio unisten, a oni sto su ga podigli u pritvoru ili proterani iz zemlje. ali nije njemu do srbije vec do vlasti... ovo ce proci! drzava je slaba, nemocna i nezainteresovana... kad grupa fasista moze da naredi drzavi da li ce biti ili nece biti parade, zasto grupa terorista ne bi mogla da podigne spomenik svojima... stvarno smo jadni. svaki dan novi poraz ili novo ponizenje.

plasim se

pre 11 godina

Ocito je da je u pitanju 'tuk na utuk'
Dacic kaze: 'Nemojte se posle ljutiti ako upotrebimo prekomernu silu'
Ali
Dali onda ove Daciceve reci znace da kao 'reciprocnu meru' mozemo ocekivati upotrebu sile od strane ROSU protiv Srba na severu Kosova?

Ne zaboravimo da su pripadnici OVPBM abolirani u Srbiji tako da je zahtev za uklanjanje spomenika apsurdan narocito kada se zna da u Srbiji niko nije postavio zahtev za uklanjanje spomenika podignutih nakon 2001. godine cetnicima koji ni danas nisu rehabilitovani.

Српски витез

pre 11 godina

Па није кутија шибица стављена на трг,па нисте видели... не нису смели ни да помисле а не да га ставе! наравно ако се ми још увек питамо као држава,

klenga

pre 11 godina

ti,mali crveni,u crnoj košulji...ti i tvoja braća ,crnokošuljaši,vračate srbiju u devedesete...pa samo senilne babe i ortodoksni glupaci to nisu pretpostavili da će se desiti...sa vama,crnom družinom na vlasti...odmah ste nas zavadili ponovo sa celim svetom,sa komšijama,sa nama samima...odmah ste zlo posejali...sada niću izdanci te zlehude setve...mržnja na sve strane...gnev,bes i žuč svuda oko nas i u nama...ako vi mrzite,zašto moramo mi...kakve nesreće ,nevolje tek donosite,to samo Sveti Bog Otac zna....kakva stradanja i pošasti ,koliko suza i krvi...vaše ne,zna se...njihove i moje...

dragan

pre 11 godina

pod hitno albanske borce poslati da se bore u Avganistanu sa svojim prijateljima i posaljite spomenik,neka ga posade tamo.Reakcija drzave ako ne bude odgovarajuca slobodno racunajte da ce da vas zovu na vojnu vezbu u dogledno vreme.Tada cu ja da podjem u potragu za Vucicem ili Dacicem da ih pitam nesto?

nesa

pre 11 godina

Kako je lako biti protivnik dacicu i nikolicu... meni uopste nije jasno kako je pored ove dvojice DS izgubio izbore? Koliko su tek oni onda nesposobni... Ova dvojica bi i na takmicenju iz nesposobnosti bili na drugom mestu.

Veljovic Bosko

pre 11 godina

Vecinu u skupstini te opstine cine albanci a samim tim i imaju vlast.Oni su zvanicno izdali dozvolu lokalne uprave da se spomenik moze podici.Legalitet su sproveli a drugi je par opanaka to sto oni na taj nacin namerno provociraju.Resenje je ponistenje dozvole za podizanje spomenika a to moze samo ministarstvo gradjevine.Kad mi sprovedemo tu proceduru onda se moze poslati Caterpillar da to srusi.To je legalno i legitimno.Moramo se malo organizovati i mi ici korak unapred.Ovo sa Siptarima je kao partija saha,ovde bi Alisa Maric mogla biti bolja nego u Min. Sporta.

IQ=0

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....
(Glava bez mozga., 21. novembar 2012 17:31)

Stvarno...komentar(glava)bez mozga...

Viktor

pre 11 godina

@PVD Presevo, 21. novembar 2012 14:45

Da, zivi borci, ali ne i oni koji su poginuli u borbi sa snagama bezbednosti.
Tabla koje ima imena ljudi koji su poginuli u borbi protiv drzave ne moze biti na drzavnoj instituciji ili institucijama javne uprave. Ako neko hoce da je stavi u privatno dvoriste neka je stavi, dokle god se na takvoj ploci ne pominju politicki ciljevi OVPBM, vec samo navode imena ljudi koji su poginuli i secanje na njih, a ne na projekat u ime koga su poginuli.

Glava bez mozga.

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....

Goran

pre 11 godina

Poslednjih dana skoro bar jedna vest koja se dogodi dana je direktno vezana za državnost Srbije. Svakodnevno dobijamo združene poruke raznoraznim postupcima kolimo se jedna zemlja "poštuje" i gradjani u koji u njoj žive. Oslobadjanje one dvojice, spomenik,paljenje zasteve Srbije u Srbiji ,rušenje manastira,grobova,parole na utakmici u Novom Pazaru, itd. Sledeće što će se verovatno dogoditi oslobodjanje Haradinaja,pa proslava dana državnosti Albanske zastave 28 novembra.Po svojoj prilici i nisu ali sada nas kao zemlju ama baš više niko ne shvata za ozbiljno.Kao da smo vreća za boks u luna parku pa svako ko ubaci 1evro može da se istrese do mile volje i ode mirno kući da spava. Svi mi kjoji nismo zaboravili prošlost znamo zašto smo tu gde jesmo. Izgleda da oni koji su nas doveli u ovu situaciji nepoštovanja i omalovažavanja kao nacije mnogo i ne zanima.Na gomilu nerešenih problema koje imamo donose zakone koji samo omogućavaju da se problemi još više nagomilaju stvarajući zakonski okvir pojedincima da budu časni.Ti se zakoni jako bruzo sprovode i rezultat je ekspresno vidljiv. Zakoni koji postoje i koji treba da nam dobra polazna tačka da budemo deo sveta na njih se žmuri kao da ih nema. Onoga dana kada se budemo rešili i počistili djubre u sopstvenoj kući onda možemo da očekujemo bolje signale sa druge strane. Do tada samo možemo da čitamo vesti šta je kome palo na pamet i koliko je bio "maštovit" prema našoj Srbiji!!!

muddy

pre 11 godina

Od premijera(najmocnija politicka funkcija)ocekujem da manje komentarise,a vise da dela.Predhodnih dana smo slusali previse komentara nasih politicara.Tim izjavama po medijima valjda zele da dobiju neki poen kod gradjana,jer su svesni da su za sva desavanja oni najvise krivi.Sve se to zaboravi,a oni nastave po starom da nista ne rade.I onda nije cudno sto nam se desavaju ovakve stvari.

Zoso

pre 11 godina

Jedno pitanje zasto nas zapad nevoli?Sustina je u narodu.Srbin bi oca svog.........Iz toga se svodi da nikad ama nikad necemo uci u EU da ce nam uzeti sve sto budu mogli.Da ce nas ponizavati kao palestince,irance,avganistance.

nikola

pre 11 godina

Kazu ovde da politika mora da se vodi glavom. Mi u zadnje vreme samo glavom i vodimo, a ostali nas pune konstantno. Koliko god to bilo lose po nase ekononmske interese, po ulazak u EU , a samim tim i PARE PARE PARE PARE PARE PARE, treba stisnuti zube i ne dozvoliti da se svi redjaju na nama kako do sad vec ide.

tomica

pre 11 godina

""Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.
(Tarabozan, 21. novembar 2012 20:45) ""
---------------------------------------------
BESPRAVNO ?????
Objekat je podignut sa svim potrebnim dozvolama izdatim od lokalne samouprave - bas onako kako zakon u Srbiji zahteva.
Zaboravljas da Albanci cine vecinu u opstini, imaju vlast, a da su svi borci abolirani 2001 godine.
Ili je trebalo traziti specijalnu doavolu ni manje ni vise nego od predsednika vlade?
A sa druga strane, na Ravnoj Gori se bez dozvole dizu biste Drazi Mihajlovicu koji jos uvek nije rehabilitovan za ratne zlocine u II sv. ratu i niko se ne buni radi spomenika.

Sale

pre 11 godina

Nemoj sutra da bude prekomerna upotreba sile,

Ма јел ти опет претиш употребом прекомерне силе. Батина има два краја, у то нека нико нема сумње, а нарочито мали цобе, који је то и вишеструко искусио. Разумљива је његова фрустрација и искомплексираност због свих изгубњених ратова које је, заједно са великим цобетом прокоскао, иако су до максимума користили своју креативност у осмишљавању најчудовишнијих злочина. Обзиром на контекст, и блиску прошлост, ова изјава малог цобета подсећа на народну изреку везану за коцкаре, која гласи: "Није ми жао што је изгубио, већ што је отишао да се вади". Постоји неписано правило по коме, када коцкар оде да се вади, тада сигурно изгуби и гаће.

upućeni

pre 11 godina

Odgovor srpske strane uskoro sledi, gradjevinski radovi su obavljeni i čeka se svečano otvaranje.
Moguće je i da su albanci ovo uradili udarajući kontru nasoj inicijativi želeći da je obesmisle.
Znaće se uskoro.

Tarabozan

pre 11 godina

Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.

Tonik

pre 11 godina

Ovi su ratovali protiv Milosevica I njegovog sistema. Zar nisu gradjani Srbije isto uradili godinama dok nisu poslali Slobu u Hag? Cemu onda frka?

narod je hteo

pre 11 godina

Kad je narod dao glas Vama koji ste nas unazadili citav vek sad neka gleda i divi se svojoj pameti.
A koji tek ugled imate u svetu, to i nije za komentar.Srbi su rodjeni da se njima manipulise,ali kod ostalog normalnog sveta to ne pali i nazalost uvek od njih cujemo istinu sta je kod nas bilo, jeste i bice.

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, idi dole i ukloni ga ako ti smeta! Meni ne smeta.
Osilio si se mnogo, kao 99 kada si zaratio sa celim svetom. I ti i Toma
Pozdrav gradjanima Preseva!

crni domino

pre 11 godina

A sta cemo sa onima sto su prisilno menjali nazive trgova u Beogradu!?
Da li i njima trebamo suditi?!
Pravda za sve u Srbiji treba i mora biti ista!

Ante

pre 11 godina

Šta bi se desilo kada bi Srbi u Hrvatskoj postavili spomen obeležje palim borcima Vojske Republike Srpske Krajine ?
(Nevit, 21. novembar 2012 22:21)

To nećemo saznati

baba roga

pre 11 godina

Ovako je počelo i na kosovu, zataškavanjem problema i izostankom reakcije. Ako na početku ne zaustaviš grudvu kasnije ćeš morati da kočiš lavinu.

torca-ljubljana

pre 11 godina

Srbi lagano sve gubite,mic po mic ali gubite zapitajte se dali je moguce da su svi protiv nas a mi bogom dani narod,ili kako vi velite vekovni narod pun heroja i pravde

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da je sve ovo tačno. Ali ću da vam kažem kako stvari u Hrvatskoj po tom pitanju stoje. Srbi koji su poginuli u borbama protiv Hrvata nogu imati i spomenike i šta hoće, i to i imaju ali jedino na grobljima.Na spomenicima imaju čak i stilizirane šajkače i isključivo se piše ćirilicom i to niko ne osporava, pa čak ni boračke udruge. Beše jedan slučaj kad se na jednoj spomen ploči izbeglim Srbima u jednom selu u Bukovici, našlo ime jednog Srbina za kojeg se zna da je učestvovao u vojsci Krajine, cela država se digla a boračke udruge zatražile da se to smesta ukloni. Nikada više nikom ne pada na pamet da na javnim mestima, ili bilo gde drugde sem na groblju, postavi spomenik/obeležke bilo kome ko je bio u neprijateljskoj vojsci.Postoji mogućnost da neke ličnosti koje su bile u nepr.vojsci imaju spomen ploču, ali to samo zato što Hrvatima to nije poznato. Groblje je mesto gde smo svi jednaki bez obzira gde, kako i kada poginuli. Neprijateljima države Hrvatske ne smeju se davati nikakve časti ni pomeni. To je tako i verujem da je ispravno, Ovo u Srbiji, ako je tačno, uz iskreno poštivanje svih poginulih, ipak je materijal za jednog novog Nušića.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

Kada se uzme u obzir koliko minusa dobijaju komentari u kojima se trazi hitna reakcija drzave na ovo teroristicko bezumlje, postaje jasno da je B92 najpraceniji medij u Albaniji. Pa i sama Natasa Kandic ne bi stavila minus na takve komentare, da se ne lazemo.

alex

pre 11 godina

kome se ti pravdas....odes lepo i skines plocu...pohapsis sve koji te popreko pogledaju, proteras one koji nemaju srpska dokumenta.....i svakog ko progovori rac protiv srbije....odmah u zatvor.....

Vojislav

pre 11 godina

@klenga... da li si u nekoj vezi sa samim sobom ili mislis da nepovezano pisanje bez ikakve veze deluje uzviseno ?
Sta je ? Vise volite politicke lazi i dodvoravanje bilo kome ko misli da moze da vas ponizava u sopstvenoj drzavi ? Jake ste mi vi glave... udri po tastaturi, bez ikakvog osecaja za odgovornost prema svojoj zemlji i narodu... idite onda, uzmite drzavljanstva koja vam odgovaraju, pa vidite ko ce da vas primi... i naravno, krivite svoj narod sto vas niko ne voli... Je l' treba da pozdravimo podizanje te table ? Da ostane tamo da bi bili Evropejci... Hajde ti lepo postavi tu tablu u bilo koji Hrvatski grad, pa dodji da nam prepricas kako je bilo... ako se i vratis... licemeri

aca@aca

pre 11 godina

Dacicu bi bilo bolje da ode tamo da razgovara sa tim ljudima dok jos postoje mogucnosti za razgovor nego sto se ponasa kao bivsi mu predsednik.

Dejan

pre 11 godina

cuo sam da ce i alkaida postaviti spomenik u sred njujorka za svoje poginule pilote, pa su ovi dole pomislili da mogu i oni, strasno.
ovo je strasno sta sve dopustamo da nam rade i posle nam drugi krivi.

Pavle

pre 11 godina

E moj Dačiću, sad kad si pozvan na "čik dodji srušiš spomenik ako smeš " i to od strane komandanta te kako si ih do skora nazivao "terorističkih jedinica" , nemoj da pretiš čoveku preko televizije , nego pošalji buldožer pod pratnjom i spomenik teroristima za 10 minuta sruši a organizatore pozovi na kaficu ali u kabinet u nekoj policijskoj stanici .Kojeg ćeš ti čoveče Tačija da hapsiš, kad si komandanta i vodju oružane pobune u Srbiji , ostavio na miru da može uz kaficu u njegovoj ali i našoj "Preševskoj dolini" , da posle 10 godina postavlja spomenike i preti tebi premijeru Srbije , da ne smeš da dodješ u Preševo da mu to srušiš . Uostalom ako nećeš da mu srušiš taj spomenik u ime države Srbije (kao čin kojim se opravdava i veliča oružana pobuna), a ti lepo tom komandantu da daš državne pare da napravi čovek još nekoliko spomenika po selima, i ako možeš sredi čoveku da mu Srbija po mogućstvu iz budžeta plati odštetu za pretrpljeni stres, što je morao da ubija srbe za vreme rata na Kosovu.Ustav Srbije kaže da je svaki narod u državi Srbiji srpski, kao i da postoje manjine i pravo na veroispovest koja je privatna i stvar ličnog opredeljenja i zagarantovano‚pravo.Država ne sme da dozvoli da se podižu spomenici onima koji su Srbiji hteli oružjem da otmu jedan njen deo, i koji su to radili tako što su ubijali pripadnike MUP-a i Vojske, koji su tamo bili da bi obezbedili mir i suživot uprkos razlikama koje su postojale i koje će postojati.

miki

pre 11 godina

kako moze neko da postavi plocu i centru grada bez odobrenja, onaj ko je to uradio treba da ide u zatvor, da li mi u srebrenici treba da postavimo plocu rm

zoran fr

pre 11 godina

A medjunarodna zajednica na ovo zmuri i cuti.......nista novo!!!!
(lela, 21. novembar 2012 19:01)

lela,koliko tesko bilo da to priznamo,ovi albanci nebi podigli taj spomenik da ih medjunarodna zajednica nije savetovala.
hteli mito da priznamo ili ne,i sam kazem da nema pravde u tome da se evropa i svet sveti srbiji tj nece ovu vlast,neveruju ovima koji su odgovorni za 90'
kao da smo zaboravili sankcije bombardovanje,hiljade sinova muzeva oceva poginulih u ratu koji smo izgubili pre pocetka.
jednostavno ovo sto se desava zadnjih dana je pritisak samo na vladu,a na zalost narod ce da trpi,i nije to nista sta nas jos ceka,neverovatne stvari cemo cuti i videti samo sto su na vlasti ovi.
samo da nebude opet do nekih nepotrebnih ratova jer narod je iritiran,izdan i ogorcen

antifasista

pre 11 godina

Boli Dacicu, boli. I mene boli. Moja familija i bliza i dalja desetkovana je u II Sv.ratu u borbi protiv fasista-nemaca, ustasa, cetnika i ratu koji ste vodili 90-tih. Ono sto je od nas ostalo umrlo je ili boluje od posledica bombardovanja kada ste ratovali i kad su nas zasipali kojekakvim otrovima 90-tih.

goran

pre 11 godina

@ Ludi Mile s Velebita, 21. novembar 2012 21:02)
----
Jasno je to sto pises, ali ZABORAVLJASJAKO BITNU STVAR: da je Kostunica dr Vojislav jos 2002 godine abolirao sve te Albance cija imena se pominju na spomeniku dok u Hrvatskoj RSK borci ni dan danas nisu abolirani.

Sada su svi ti Albanci - borci u rangu sa Draganom Djajicem = abolirani i sutra mogu biti u nekoj vladinoj institiciji [bas kao Djajic]
A to je priznaces, ogromna razlika

Malouman sam

pre 11 godina

Ne razumem zasto ta ploca nije skinuta u toku dana? Ako drzava nema petlju ovakvu jednu stvar da resi, kako da ocekujemo da resi slozenije stvari i da konacno zastiti pripadnike vecinskoga naroda?

amelia

pre 11 godina

@goran

Govoris neistinu jer htvatska je donjela zakon o aboliciji 1996g i svi teroristi koji su ubijali svoje sugradjane, granatirali 5g i nisu im dali normalno zivit su abolirani za sva svoja nedjela.
Prekinut je postupak protiv 9026 pripadnika VSK za ubojstva i mucenja civila.

Veerghoen

pre 11 godina

Dacicu zaposli ih, otvori im radna mesta, skoluj ih pa da vidis kako se razgovara sa civilizovanim i ucenim ljudima. Slobina milicija ih je tukla i tako izazvala kontra-efekat.

zoran kg

pre 11 godina

umesto te table postaviti spomenik poginulim policajcima i vojnicima koje su ubili albanski teroristi... ako KosMet trenutno nije Srbija Presevo itekako jeste!

bigor

pre 11 godina

Eto vam ga Draza sa svojim koljacima.Jeste sad svesni gluposti koju radite svih ovih godina rehabilitujuci cetnike?OVK borci,Acif bas me zanima ko je sledeci

PVD Presevo

pre 11 godina

Samo da znate da su svi borci OVPMB bili amnestirani zvanicno od strane drzave, pa ne vidim gde je sada problem sto je postavljena ta spomen ploca?

klenga

pre 11 godina

ti,mali crveni,u crnoj košulji...ti i tvoja braća ,crnokošuljaši,vračate srbiju u devedesete...pa samo senilne babe i ortodoksni glupaci to nisu pretpostavili da će se desiti...sa vama,crnom družinom na vlasti...odmah ste nas zavadili ponovo sa celim svetom,sa komšijama,sa nama samima...odmah ste zlo posejali...sada niću izdanci te zlehude setve...mržnja na sve strane...gnev,bes i žuč svuda oko nas i u nama...ako vi mrzite,zašto moramo mi...kakve nesreće ,nevolje tek donosite,to samo Sveti Bog Otac zna....kakva stradanja i pošasti ,koliko suza i krvi...vaše ne,zna se...njihove i moje...

bosko

pre 11 godina

kako je to uopste neko postavio bez saznanja policije? znači da je opština dozvolila,pošto je opština deo administrativnog sistema srbije,ona je to radila protiv svoje države? more albanci,smirite se bolje vam je

Gradjanin vrlog novog sveta

pre 11 godina

Samo kreten moze poverovati da Albanci sa juga Srbije tek tako grade spomenik. U pitanju je rat, NATO vodi rat protiv Srbije, ne bombama, vec potezima. Ovo je potez NATO-a, oslobadjanje generala takodje(Hrvatska je u NATO,Albanci su americki vazali...) Ali mozemo verovati da su EU i NATO nasi prijatelji, tako cemo se komfornije osecati. Lepsi je osecaj misliti da nemas neprijatelja, i da te niko ne mrzi, nego osecaj da se neko trudi da te unisti. Mozemo odluciti kako cemo se osecati, ali to ne menja stvarnost. Srbija je napadnuta!

Dragan

pre 11 godina

Da li je ovo moguće: ''Dokazani terorista u zemlji Srbiji, na njenoj teritoriji, poziva premijera i ministra policje iste te Srbije da dodje i sruši spomen ploču, a zatim i konstantuje da on (Dačić) to ne sme''. Joj, Srbijo. Ako se ova ploča teroristima koji su ubijali čuvare države Srbije ne ukloni do jutra...mi onda nismo država...ne mogu da verujem. STRAŠNO !!!???

poreski obveznik

pre 11 godina

Trebalo je sprečiti postavljanje ploče, to sigurno nije urađeno u teškoj konspiraciji, tu su bezbednosne službe omanule, skidanje je smešno, teroristi su postigli svoje, opet idu jedan korak ispred države

Glava bez mozga.

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....

Viktor

pre 11 godina

@PVD Presevo, 21. novembar 2012 14:45

Da, zivi borci, ali ne i oni koji su poginuli u borbi sa snagama bezbednosti.
Tabla koje ima imena ljudi koji su poginuli u borbi protiv drzave ne moze biti na drzavnoj instituciji ili institucijama javne uprave. Ako neko hoce da je stavi u privatno dvoriste neka je stavi, dokle god se na takvoj ploci ne pominju politicki ciljevi OVPBM, vec samo navode imena ljudi koji su poginuli i secanje na njih, a ne na projekat u ime koga su poginuli.

IQ=0

pre 11 godina

Sazem se da politika mora da se vodi glavom. Razlika je da za mene glava je ista za sve, dok za Dacica nije. Kada on govori voditi poitiku glavom, misli srpskom glavom, dok albanska glava mora da cuje ali i ne uci od srpske glave. Krtako kada srpska glava vodi politiku paralelnih struktura na Kosovu, albanska to ne mora u Srbiji. Ako albanska glava tolerise srpske glave na Kosovu, za Dacica to nije slucaj u Srbiji. Srpska glava ide dalje i razmislja o prekomernom snagom. Cudne glave u demokratiji....
(Glava bez mozga., 21. novembar 2012 17:31)

Stvarno...komentar(glava)bez mozga...

Sale

pre 11 godina

Nemoj sutra da bude prekomerna upotreba sile,

Ма јел ти опет претиш употребом прекомерне силе. Батина има два краја, у то нека нико нема сумње, а нарочито мали цобе, који је то и вишеструко искусио. Разумљива је његова фрустрација и искомплексираност због свих изгубњених ратова које је, заједно са великим цобетом прокоскао, иако су до максимума користили своју креативност у осмишљавању најчудовишнијих злочина. Обзиром на контекст, и блиску прошлост, ова изјава малог цобета подсећа на народну изреку везану за коцкаре, која гласи: "Није ми жао што је изгубио, већ што је отишао да се вади". Постоји неписано правило по коме, када коцкар оде да се вади, тада сигурно изгуби и гаће.

dragan

pre 11 godina

pod hitno albanske borce poslati da se bore u Avganistanu sa svojim prijateljima i posaljite spomenik,neka ga posade tamo.Reakcija drzave ako ne bude odgovarajuca slobodno racunajte da ce da vas zovu na vojnu vezbu u dogledno vreme.Tada cu ja da podjem u potragu za Vucicem ili Dacicem da ih pitam nesto?

Goran

pre 11 godina

Na šta smo spali! Da se Srbija ustručava ukloniti spomenik teroristima jer se boji kako će EU reagovati! Jadna li si i kukavna Srbijo! Kada ćeš više stati na noge i lokalnim plemenima koji ga šilje na tebi konačno pokazati gdje im je mjesto!

Zoso

pre 11 godina

Jedno pitanje zasto nas zapad nevoli?Sustina je u narodu.Srbin bi oca svog.........Iz toga se svodi da nikad ama nikad necemo uci u EU da ce nam uzeti sve sto budu mogli.Da ce nas ponizavati kao palestince,irance,avganistance.

Simon

pre 11 godina

Ako ta OVPBM nije nelegalna paravojna formacija od samog osnivanja ja onda nemam pojma šta jeste. Da li se to organizovani oružani napadi na policiju i vojsku tretiraju u ovom delu Srbije kao oslobodilački rat neke oslobodilačke vojske?! Stvarno bespotrebna i brutalna provokacija od strane komšija Albanaca sa juga. Mislim, ideja provokacije je jasna ali ovo je preterano izazivački, doduše i sa jakom, najjačom zaleđinom.

Veljovic Bosko

pre 11 godina

Vecinu u skupstini te opstine cine albanci a samim tim i imaju vlast.Oni su zvanicno izdali dozvolu lokalne uprave da se spomenik moze podici.Legalitet su sproveli a drugi je par opanaka to sto oni na taj nacin namerno provociraju.Resenje je ponistenje dozvole za podizanje spomenika a to moze samo ministarstvo gradjevine.Kad mi sprovedemo tu proceduru onda se moze poslati Caterpillar da to srusi.To je legalno i legitimno.Moramo se malo organizovati i mi ici korak unapred.Ovo sa Siptarima je kao partija saha,ovde bi Alisa Maric mogla biti bolja nego u Min. Sporta.

goldcoin

pre 11 godina

da dacic ozbiljno misli taj "spomenik" bi vec danas bio unisten, a oni sto su ga podigli u pritvoru ili proterani iz zemlje. ali nije njemu do srbije vec do vlasti... ovo ce proci! drzava je slaba, nemocna i nezainteresovana... kad grupa fasista moze da naredi drzavi da li ce biti ili nece biti parade, zasto grupa terorista ne bi mogla da podigne spomenik svojima... stvarno smo jadni. svaki dan novi poraz ili novo ponizenje.

plasim se

pre 11 godina

Ocito je da je u pitanju 'tuk na utuk'
Dacic kaze: 'Nemojte se posle ljutiti ako upotrebimo prekomernu silu'
Ali
Dali onda ove Daciceve reci znace da kao 'reciprocnu meru' mozemo ocekivati upotrebu sile od strane ROSU protiv Srba na severu Kosova?

Ne zaboravimo da su pripadnici OVPBM abolirani u Srbiji tako da je zahtev za uklanjanje spomenika apsurdan narocito kada se zna da u Srbiji niko nije postavio zahtev za uklanjanje spomenika podignutih nakon 2001. godine cetnicima koji ni danas nisu rehabilitovani.

Српски витез

pre 11 godina

Па није кутија шибица стављена на трг,па нисте видели... не нису смели ни да помисле а не да га ставе! наравно ако се ми још увек питамо као држава,

budala

pre 11 godina

A sta cemo sa albanskom zastavom u centru Velikog Trnovca koja stoji na spomeniku njihovog k-danta? Skinula je zandarmerija pa vratila sutradan a siptari se smejali.E moja Srbijo

Tarabozan

pre 11 godina

Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.

daj bombona da sisamo

pre 11 godina

Kada se uzme u obzir koliko minusa dobijaju komentari u kojima se trazi hitna reakcija drzave na ovo teroristicko bezumlje, postaje jasno da je B92 najpraceniji medij u Albaniji. Pa i sama Natasa Kandic ne bi stavila minus na takve komentare, da se ne lazemo.

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, idi dole i ukloni ga ako ti smeta! Meni ne smeta.
Osilio si se mnogo, kao 99 kada si zaratio sa celim svetom. I ti i Toma
Pozdrav gradjanima Preseva!

narod je hteo

pre 11 godina

Kad je narod dao glas Vama koji ste nas unazadili citav vek sad neka gleda i divi se svojoj pameti.
A koji tek ugled imate u svetu, to i nije za komentar.Srbi su rodjeni da se njima manipulise,ali kod ostalog normalnog sveta to ne pali i nazalost uvek od njih cujemo istinu sta je kod nas bilo, jeste i bice.

Tonik

pre 11 godina

Ovi su ratovali protiv Milosevica I njegovog sistema. Zar nisu gradjani Srbije isto uradili godinama dok nisu poslali Slobu u Hag? Cemu onda frka?

torca-ljubljana

pre 11 godina

Srbi lagano sve gubite,mic po mic ali gubite zapitajte se dali je moguce da su svi protiv nas a mi bogom dani narod,ili kako vi velite vekovni narod pun heroja i pravde

alex

pre 11 godina

kome se ti pravdas....odes lepo i skines plocu...pohapsis sve koji te popreko pogledaju, proteras one koji nemaju srpska dokumenta.....i svakog ko progovori rac protiv srbije....odmah u zatvor.....

miki

pre 11 godina

kako moze neko da postavi plocu i centru grada bez odobrenja, onaj ko je to uradio treba da ide u zatvor, da li mi u srebrenici treba da postavimo plocu rm

Goran

pre 11 godina

Poslednjih dana skoro bar jedna vest koja se dogodi dana je direktno vezana za državnost Srbije. Svakodnevno dobijamo združene poruke raznoraznim postupcima kolimo se jedna zemlja "poštuje" i gradjani u koji u njoj žive. Oslobadjanje one dvojice, spomenik,paljenje zasteve Srbije u Srbiji ,rušenje manastira,grobova,parole na utakmici u Novom Pazaru, itd. Sledeće što će se verovatno dogoditi oslobodjanje Haradinaja,pa proslava dana državnosti Albanske zastave 28 novembra.Po svojoj prilici i nisu ali sada nas kao zemlju ama baš više niko ne shvata za ozbiljno.Kao da smo vreća za boks u luna parku pa svako ko ubaci 1evro može da se istrese do mile volje i ode mirno kući da spava. Svi mi kjoji nismo zaboravili prošlost znamo zašto smo tu gde jesmo. Izgleda da oni koji su nas doveli u ovu situaciji nepoštovanja i omalovažavanja kao nacije mnogo i ne zanima.Na gomilu nerešenih problema koje imamo donose zakone koji samo omogućavaju da se problemi još više nagomilaju stvarajući zakonski okvir pojedincima da budu časni.Ti se zakoni jako bruzo sprovode i rezultat je ekspresno vidljiv. Zakoni koji postoje i koji treba da nam dobra polazna tačka da budemo deo sveta na njih se žmuri kao da ih nema. Onoga dana kada se budemo rešili i počistili djubre u sopstvenoj kući onda možemo da očekujemo bolje signale sa druge strane. Do tada samo možemo da čitamo vesti šta je kome palo na pamet i koliko je bio "maštovit" prema našoj Srbiji!!!

Dejan

pre 11 godina

cuo sam da ce i alkaida postaviti spomenik u sred njujorka za svoje poginule pilote, pa su ovi dole pomislili da mogu i oni, strasno.
ovo je strasno sta sve dopustamo da nam rade i posle nam drugi krivi.

aca@aca

pre 11 godina

Dacicu bi bilo bolje da ode tamo da razgovara sa tim ljudima dok jos postoje mogucnosti za razgovor nego sto se ponasa kao bivsi mu predsednik.

upućeni

pre 11 godina

Odgovor srpske strane uskoro sledi, gradjevinski radovi su obavljeni i čeka se svečano otvaranje.
Moguće je i da su albanci ovo uradili udarajući kontru nasoj inicijativi želeći da je obesmisle.
Znaće se uskoro.

nesa

pre 11 godina

Kako je lako biti protivnik dacicu i nikolicu... meni uopste nije jasno kako je pored ove dvojice DS izgubio izbore? Koliko su tek oni onda nesposobni... Ova dvojica bi i na takmicenju iz nesposobnosti bili na drugom mestu.

muddy

pre 11 godina

Od premijera(najmocnija politicka funkcija)ocekujem da manje komentarise,a vise da dela.Predhodnih dana smo slusali previse komentara nasih politicara.Tim izjavama po medijima valjda zele da dobiju neki poen kod gradjana,jer su svesni da su za sva desavanja oni najvise krivi.Sve se to zaboravi,a oni nastave po starom da nista ne rade.I onda nije cudno sto nam se desavaju ovakve stvari.

Vojislav

pre 11 godina

@klenga... da li si u nekoj vezi sa samim sobom ili mislis da nepovezano pisanje bez ikakve veze deluje uzviseno ?
Sta je ? Vise volite politicke lazi i dodvoravanje bilo kome ko misli da moze da vas ponizava u sopstvenoj drzavi ? Jake ste mi vi glave... udri po tastaturi, bez ikakvog osecaja za odgovornost prema svojoj zemlji i narodu... idite onda, uzmite drzavljanstva koja vam odgovaraju, pa vidite ko ce da vas primi... i naravno, krivite svoj narod sto vas niko ne voli... Je l' treba da pozdravimo podizanje te table ? Da ostane tamo da bi bili Evropejci... Hajde ti lepo postavi tu tablu u bilo koji Hrvatski grad, pa dodji da nam prepricas kako je bilo... ako se i vratis... licemeri

nikola

pre 11 godina

Kazu ovde da politika mora da se vodi glavom. Mi u zadnje vreme samo glavom i vodimo, a ostali nas pune konstantno. Koliko god to bilo lose po nase ekononmske interese, po ulazak u EU , a samim tim i PARE PARE PARE PARE PARE PARE, treba stisnuti zube i ne dozvoliti da se svi redjaju na nama kako do sad vec ide.

tomica

pre 11 godina

""Da na lice mesta izađe građevinska inspekcija. Da konstatuje da je to bespravno podignut objekat. Da da nalog da se ruglo ukloni o trošku investitora.
(Tarabozan, 21. novembar 2012 20:45) ""
---------------------------------------------
BESPRAVNO ?????
Objekat je podignut sa svim potrebnim dozvolama izdatim od lokalne samouprave - bas onako kako zakon u Srbiji zahteva.
Zaboravljas da Albanci cine vecinu u opstini, imaju vlast, a da su svi borci abolirani 2001 godine.
Ili je trebalo traziti specijalnu doavolu ni manje ni vise nego od predsednika vlade?
A sa druga strane, na Ravnoj Gori se bez dozvole dizu biste Drazi Mihajlovicu koji jos uvek nije rehabilitovan za ratne zlocine u II sv. ratu i niko se ne buni radi spomenika.

zoran fr

pre 11 godina

A medjunarodna zajednica na ovo zmuri i cuti.......nista novo!!!!
(lela, 21. novembar 2012 19:01)

lela,koliko tesko bilo da to priznamo,ovi albanci nebi podigli taj spomenik da ih medjunarodna zajednica nije savetovala.
hteli mito da priznamo ili ne,i sam kazem da nema pravde u tome da se evropa i svet sveti srbiji tj nece ovu vlast,neveruju ovima koji su odgovorni za 90'
kao da smo zaboravili sankcije bombardovanje,hiljade sinova muzeva oceva poginulih u ratu koji smo izgubili pre pocetka.
jednostavno ovo sto se desava zadnjih dana je pritisak samo na vladu,a na zalost narod ce da trpi,i nije to nista sta nas jos ceka,neverovatne stvari cemo cuti i videti samo sto su na vlasti ovi.
samo da nebude opet do nekih nepotrebnih ratova jer narod je iritiran,izdan i ogorcen

Malouman sam

pre 11 godina

Ne razumem zasto ta ploca nije skinuta u toku dana? Ako drzava nema petlju ovakvu jednu stvar da resi, kako da ocekujemo da resi slozenije stvari i da konacno zastiti pripadnike vecinskoga naroda?

amelia

pre 11 godina

@goran

Govoris neistinu jer htvatska je donjela zakon o aboliciji 1996g i svi teroristi koji su ubijali svoje sugradjane, granatirali 5g i nisu im dali normalno zivit su abolirani za sva svoja nedjela.
Prekinut je postupak protiv 9026 pripadnika VSK za ubojstva i mucenja civila.

Ludi Mile s Velebita

pre 11 godina

Ne mogu da verujem da je sve ovo tačno. Ali ću da vam kažem kako stvari u Hrvatskoj po tom pitanju stoje. Srbi koji su poginuli u borbama protiv Hrvata nogu imati i spomenike i šta hoće, i to i imaju ali jedino na grobljima.Na spomenicima imaju čak i stilizirane šajkače i isključivo se piše ćirilicom i to niko ne osporava, pa čak ni boračke udruge. Beše jedan slučaj kad se na jednoj spomen ploči izbeglim Srbima u jednom selu u Bukovici, našlo ime jednog Srbina za kojeg se zna da je učestvovao u vojsci Krajine, cela država se digla a boračke udruge zatražile da se to smesta ukloni. Nikada više nikom ne pada na pamet da na javnim mestima, ili bilo gde drugde sem na groblju, postavi spomenik/obeležke bilo kome ko je bio u neprijateljskoj vojsci.Postoji mogućnost da neke ličnosti koje su bile u nepr.vojsci imaju spomen ploču, ali to samo zato što Hrvatima to nije poznato. Groblje je mesto gde smo svi jednaki bez obzira gde, kako i kada poginuli. Neprijateljima države Hrvatske ne smeju se davati nikakve časti ni pomeni. To je tako i verujem da je ispravno, Ovo u Srbiji, ako je tačno, uz iskreno poštivanje svih poginulih, ipak je materijal za jednog novog Nušića.

crni domino

pre 11 godina

A sta cemo sa onima sto su prisilno menjali nazive trgova u Beogradu!?
Da li i njima trebamo suditi?!
Pravda za sve u Srbiji treba i mora biti ista!

antifasista

pre 11 godina

Boli Dacicu, boli. I mene boli. Moja familija i bliza i dalja desetkovana je u II Sv.ratu u borbi protiv fasista-nemaca, ustasa, cetnika i ratu koji ste vodili 90-tih. Ono sto je od nas ostalo umrlo je ili boluje od posledica bombardovanja kada ste ratovali i kad su nas zasipali kojekakvim otrovima 90-tih.

baba roga

pre 11 godina

Ovako je počelo i na kosovu, zataškavanjem problema i izostankom reakcije. Ako na početku ne zaustaviš grudvu kasnije ćeš morati da kočiš lavinu.

Pavle

pre 11 godina

E moj Dačiću, sad kad si pozvan na "čik dodji srušiš spomenik ako smeš " i to od strane komandanta te kako si ih do skora nazivao "terorističkih jedinica" , nemoj da pretiš čoveku preko televizije , nego pošalji buldožer pod pratnjom i spomenik teroristima za 10 minuta sruši a organizatore pozovi na kaficu ali u kabinet u nekoj policijskoj stanici .Kojeg ćeš ti čoveče Tačija da hapsiš, kad si komandanta i vodju oružane pobune u Srbiji , ostavio na miru da može uz kaficu u njegovoj ali i našoj "Preševskoj dolini" , da posle 10 godina postavlja spomenike i preti tebi premijeru Srbije , da ne smeš da dodješ u Preševo da mu to srušiš . Uostalom ako nećeš da mu srušiš taj spomenik u ime države Srbije (kao čin kojim se opravdava i veliča oružana pobuna), a ti lepo tom komandantu da daš državne pare da napravi čovek još nekoliko spomenika po selima, i ako možeš sredi čoveku da mu Srbija po mogućstvu iz budžeta plati odštetu za pretrpljeni stres, što je morao da ubija srbe za vreme rata na Kosovu.Ustav Srbije kaže da je svaki narod u državi Srbiji srpski, kao i da postoje manjine i pravo na veroispovest koja je privatna i stvar ličnog opredeljenja i zagarantovano‚pravo.Država ne sme da dozvoli da se podižu spomenici onima koji su Srbiji hteli oružjem da otmu jedan njen deo, i koji su to radili tako što su ubijali pripadnike MUP-a i Vojske, koji su tamo bili da bi obezbedili mir i suživot uprkos razlikama koje su postojale i koje će postojati.

Ante

pre 11 godina

Šta bi se desilo kada bi Srbi u Hrvatskoj postavili spomen obeležje palim borcima Vojske Republike Srpske Krajine ?
(Nevit, 21. novembar 2012 22:21)

To nećemo saznati

goran

pre 11 godina

@ Ludi Mile s Velebita, 21. novembar 2012 21:02)
----
Jasno je to sto pises, ali ZABORAVLJASJAKO BITNU STVAR: da je Kostunica dr Vojislav jos 2002 godine abolirao sve te Albance cija imena se pominju na spomeniku dok u Hrvatskoj RSK borci ni dan danas nisu abolirani.

Sada su svi ti Albanci - borci u rangu sa Draganom Djajicem = abolirani i sutra mogu biti u nekoj vladinoj institiciji [bas kao Djajic]
A to je priznaces, ogromna razlika

Veerghoen

pre 11 godina

Dacicu zaposli ih, otvori im radna mesta, skoluj ih pa da vidis kako se razgovara sa civilizovanim i ucenim ljudima. Slobina milicija ih je tukla i tako izazvala kontra-efekat.