Utorak, 20.11.2012.

20:49

Nema revizije, odluka je konačna

Savetnik glavnog haškog tužioca Serža Bramerca, Frederik Svinen izjavio je da Tužilastvo neće tražiti reviziju odluke Apelacionog veća.

Izvor: Beta

Nema revizije, odluka je konaèna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Batko

pre 11 godina

Prema evidenciji DORH-a, podneseno je ukupno 6.390 prijava protiv poznatih i nepoznatih osoba, od čega je prijavljeno 439 pripadnika oružanih snaga. Što se tiče 4.128 prijava protiv poznatih počinitelja, njih 400 je nakon istrage odbačeno, a preostalih 3.728 osoba je procesuirano. Zbog kaznenog djela ratnog zločina podnesene su tri kaznene prijave protiv ukupno 10 osoba. Od 3.728 procesuiranih počinitelja, protiv 395 je postupak pokrenut dok su bili pripadnici hrvatskih oružanih snaga. Osuđeno je ukupno 2.380 osoba.

DORH još uvijek ima u svojoj evidenciji 2.262 prijave za kaznena djela čiji počinitelji nisu otkriveni. Među njima su i prijave za 24 ratna zločina u kojima počinitelji zasad nisu otkriveni i za njima se traga.

mrka

pre 11 godina

Ova očito naručena presuda služi samo za zahuktavanje nacionalizma i skretanje pažnje. Tužna istina je da su ratovi 90. god. bili dogovoreni, paravan za pljačku, koju su zajednički sprovodile srpske i hrvatske elite nad sopstvenim narodom, na čelu sa Tuđmanom i Miloševićem.

Samo što su svi mediji na ovim prostorima u džepu otprilike tih istih elita, pa o tome može da pišu samo marginalci. Ali ko traga za istinom taj će je i naći.

Zanimljivo je da ova oslobađajuća presuda, očito naručena, stiže u vreme završetka prvostepenog procesa protiv Sanadera.

A nedavno je donešena i jedna druga zanimljiva presuda povezana sa aferom hipo, samo što se to osim na par onlajn portala naravno neće nigde o tome izveštavati.

http://rs.seebiz.eu/domagoj-margetic-na-sudu-pobijedio-hypo/ar-49803/

Goran

pre 11 godina

@Željko

Ako ti nisi u toku ne znači da se za zločine u Vukovaru u Srbiji ne niko ne procesuira. Nekoliko njih se već procesuira i za Ovčaru. To što HRT o tome ne izvještava ne znači i da se ne događa. Nisu Srbi otišli jer ih je neko zvao. Niko od njih nije ostavio svu svoju imovinu tek tako da bi je potom ti hrabri hrvatski vojnici koji kako reče nisu niti jednu jedinu grubu riječ uputili Srbima( ne da su vojnici upućivali nego i civili obični Hrvati još 80-tih godina prošlog vijeka prije dolaska Tuđmana na vlast i povratka ustaške emigracije u Hrvatsku) popljačkali i zapalili a one jadnike koji nisu uspjeli "otići" pobili a pride su još i bombardovali kolonu izbjeglica jedanput na teritoriji Hrvatske a drugi put na teritoriji Bosne i Hercegovine (tamo gdje kako kaže Mesić niste ratovali).Vi miješate babe i žabe. Vi mislite ako ste imali pravo oslobađati teritoriju da ste imali pravo i oslobađati ljude od života. Šta je to Hrvatska dosad uradila za zločine u Oluji i prije nje? Nekoga je optužila ili čak osudila? Ne nije nikoga zato je moj savjet vama komšijama da umuknete i da se javite ponovo ako nekada Hrvatska počne ispunjavati svoje moralne obaveze i procesuirati ratne zločince. Razlika između Srbije i Hrvatske je ta što u Srbiji postoji dosta ljudi i dosta javnih ličnosti, organizacija kao i nemali broj običnih ljudi koji osuđuje zločine nad drugima dok u Hrvatskoj vlada isti onaj mrak iz 90-tih koji je u suštini nastavak 40-tih. Euforija od prije neki dan je potvrda!

danas

pre 11 godina

da vidimo ko ce sledece godine u RH na more!?

Sto se tice komentara, da nije genocid, evo sta je Tudman pre oluje rekao:
"Srbi moraju da nestanu"
Izvoditelji su bili ova dva - i jos drugi neki generali.

EU?

pre 11 godina

napred...
u proslost:)

...i cela evropa je proslost!

nasi politicari,moraju da se okrenu buducnosti,americi i kini,po bilo koju cenu!
sto pre to shvatimo,to bolje za nas!

sve ostalo su samo zablude,
verovanje u pravo, istinu,pravdu,istoriju...su nasi porazi.

Milos

pre 11 godina

@Silvija Rakocevic
A zasto ti nasi prijtelji rusi nisu stavili veto na sankcije UN a mogli su? Toliko o prijteljma i sa istoka i sa zapada. U se i u svoje kljuse.

ovo je balkan

pre 11 godina

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.
(tomi, 21. novembar 2012 01:39)


cinjenice su da su srbi proterani,
a ko kako razmislja je bitno u filozofiji.

'ajmo sad glavu u pesak,svi zajedno,kao u komunizmu,
pa za jedno 50godina cemo opet da ispravljamo krive drine?!

jedan korak napred,a 3 nazad...

brts

pre 11 godina

ne razumijem, pa vuk jertemić je zakazao nekakvu sjednicu (za koju kao i za ostale nitko neće čuti), pa ne znam onda čemu revizija uopće ako će se tamo sve utvrditi?

Pauly Ester

pre 11 godina

@Mir ljudi
Znaš niko se u Srbiji ne uzbuđuje baš realno zbog te presude. Da zbog neke greške oslobode jednog ili još gore dva zločinca mislim da bi vrlo mali broj prosečnih građana Srbije to shvatilo kao neku nacionalnu pobedu. Ovo je sad tema nedelje i biće brzo zaboravljena.

Samo mi je smešno to komšijsko dobacivanje i prebacivanje u komentarima ovde. Pročitaj malo komentare na sajtu Jutarnjeg lista u okviru članka o izjavi Karle del Ponte pa mi javi na kom nivou se tamo vodi rasprava i ko umišlja npr. da je Karla del Ponte na strani Srba (uz nadmetanje komentatora u tome ko će reći veću gadost o toj ženi). ;) Eto čisto opaska na tvoj komentar kako "mi" odn. vaše komšije stalno nešto trolujemo i živimo u zabludama. Tako da...kad pogledaš malo bolje žalosno je to reći ali vrlo smo mi slični narodi. Još gore je što se polako ali sigurno približavamo civilizacijskom nivou i međudržavnoj saradnji Kongoa i Ugande.

Dragana

pre 11 godina

Jedna od nekih stvari koje zameram Titu i komunizmu u kojem sam zaista imala presretno detinjstvo i prvu mladost - ostavio me je u ubedjenju da su svi cetnici i ustase negde drugde, da ih jos ima al' nikako tu gde smo mi. Sto se tice Srbije i narednih joj pokolenja, nadam se da ce njeni zlocinci zavrsiti gde treba, a Hrvatskoj deci nek je bog u pomoci. A vi sad i jedni i drugi bolesni mozgovi, lupajte minuse.

Jovan

pre 11 godina

Okruzuju nas NATO zemlje ili zemlje koje zele da udju u NATO. Obruc se suzava. A kad budemo bili jedina ne NATO zemlja nase komsije ce da misle: a zasto oni nas nevole? Da li su oni nas neprijatelj? Malo su mi sumljivi. Bicemo zarobljeni u ne NATO vakumu sto nimalo nije dobro za zamlju. Vreme je da se izadje iz letargije i proslosti. Srbi moji pamet u glavu i ulasmo u NATO inace nema leba. Odosmo a vremena nama.

muamua

pre 11 godina

davore nijedan nije optuzen za oluju a tek 2000 njih ....to je vec ozbiljan vojni kontigent...ko je komandovao njima onda...c c c...e davore davore

tomi

pre 11 godina

(AlCapone, 20. novembar
2012 22:41)

Slovenac ne pricaj gluposti. Nogometna tekma??! E pa to samo vi i Srbija mozete i reci. Prvi rata nisu vidili, drugi ga na tudjem tlu vodili.

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.

Zeljko

pre 11 godina

Kao prvo morate shvatiti da Generale nije oslobodio hrvatski sud nego sud UN, to ocito zaboravljate, isto tako morate jednom shvatiti da je akcija oluja izvedena savrseno ali je " nakon nje" bilo zlocina koji nitko ne spori, i ti zlocini se moraju sankcionirati, svima je dobro znano da su Srbi odande otisli nalogom predsjednika Milosevica.
General Gotovina je vise puta izrekao da zali jedino zbog toga sto se nije odazvao sudu u haagu ali to je bila politika, shvatite jednom da su bili osudeni pogresni ljudi, sramotno je meni kao hrvatu ali istotako imsm i prijatelje srbe da je netko pocinio zlocine u ime hrvatske drzave, ali kad tad oni ce odgovarati, sta je sa Vukovarom? JNA je grad u potpunosti razrusila i tko je za to odgovarao? NITKO!! Horde cetnika uzvikivali su " klat cemo hrvate" dali ste to zaboravili? Hrvatski vojnik nikada nije niti nedaj boze izrekao takve parole.
Svatko treba odgovarati za zlocin bez obzira na vjeru i nacionalnost ali budimo iskreni i recite dali ima pravde za Vukovar? Sta je Srbija ucinila da se kazne odgovorni za ubijanja civila i da se kazne odgovorni koji secu Srbijom,
To su bili moji sugradani isto kao sto su srbi i moji prijatelji ali nemojte upirati prstom u generale jer nemate nikakve osnove za to.
Svi u hrvatskoj politici su davali izjave da je u oluji bilo zlocina i to se ne negira a vasi Vukovar, Skanbrnju, nula.. Kao da se nije nista dogodilo.
Ovo sto radite, radite sami sebi stetu... Valjda cete shvatiti to jednom..
Pozdrav iz zga

Domagoj

pre 11 godina

Ljudi dragi. Zar vi shvaćate što pišete ovdje? Optužnica je potpuno krivo postavljena. Krive ljude su optužili. Zar bi bili zadovoljni da su nevine ljude osudili? Postoje krivci ali većina ih još nije optužena. Dajte priliku pravosuđu moje zemlje pa onda pljujte po njoj. Imate pravo biti ogorčeni ali ne na moju zemlju već na haško tužiteljstvo.

misa

pre 11 godina

E,pa posto nisu krivi za zlocine nad Srbima(bar tako kazu ovi ludaci iz haga) da vidimo ko je kriv za ubijenih 2-2500 ljudi.Neko mora da jeste.Sto se prave ti hrvati nevini kad i oni sami znaju ko su i sta su.Hitler je za njih bio mala beba.Mozda su se ti jadni Srbi pobili medjusobno,sto me ni malo ne bi cudilo da to osvane u nekim zapadnim novinama.Ali.zaboravili su na boga i njegovu pravdu.Jeste spora ali dostizna.Bog ce suditi gotovini i markacu i umesto 3:2 glasa bice 0:1 za Boga i nas.DOVOLJNO!

Bez potpisa

pre 11 godina

Ne znam zasto su ljudi toliko iznenadjeni zadnjim odlukama suda u Hagu. Cela doktrina Oluje je razradjena u Vasingtonu i samo sprovedena uz pomoc jednog ulicara i nitkova kome su direktno iz francuskog zatvora prisiveni generalski reveri. Nije se on jadan pitao, kakav Gotovina kakvi bakraci...vece su tu ribe u pitanju, i nazalost nedodirljive za nas.

DKR

pre 11 godina

Kakva revizija, kakvi novi dokazi, kakve nove činjenice, ako Brionski transkript nije bio dovoljan da ih osude onda ne znam šta bi bilo... Piši kući propalo, ko i ranije s Orićem, ko i sutra s Haradinajem, itd.

Marko

pre 11 godina

Ama ljudi pustite taj tzv. tribunal sami su se dikreditovali to i zapadna stampa primetila. Hvala Haskom tribunalu i Del Ponte sto je skupila vredne dokaze! Nikada mi bez Haskog tribunala nebi dosli u posed transkripata i presude od 1200 stranica koja sve govori i to je jedino validno a ne nikakvo preglasavanje, kada bude bilo spremnosti taj zlocin nikada ne zastareva! Treba se ugledati iskljucivo na Izrael oni ne jure neki Vijetnam, Kambodzu za ruku da glasaju za njih ... nego use i u svoje kljuse. Srbiji to najvise treba - infrastruktura, ekonomija, natalitet ... a ostalo kada dodje , svet se non stop menja i bice drugacije.

sumar,kv

pre 11 godina

Pojasniti narodu bivse Jugoslavije drugacije gledanje na rat,mir,patnju,pomirenje,itd.Od 1941. do 1945.narodi ovih bivsih republika pocinili su takve zlocine da se pojedinih zlocina zgrazavala i okupaciona vojska nacisticke Nemacke.Da ne ulazim ko je i koliko zla kome naneo,konstatovacu samo istorijske cinjenice za vreme posle 1945.god.Neki su pobijeni u danima koji su sledili posle oslobadjanja i to ne mali broj,neki su osudjeni pa robijali,neki su pobegli ali niko nije smeo da prica,protestvuje i pominje nicije zlocine.Znaci nekoliko dana i meseci posle reka krvi koje nisu jos zemlju osusile,najveci sin nasih naroda uspeo je da pomiri sve narode sa tih prostora,ne samo da ih pomiri vec i da ih fanaticno zblizi putem ideje bratstva i jedinstva.A za ratove 1991.do 1995.god.sa istim akterima posto nije bilo najveceg sina nasih naroda jer se upokojio posle 35 godina vladavine,i na celo malih republika su dosli takodje veliki sinovi nasih naroda koji su se posvadjali i potukli ler im je najveci sin svih naroda u nasledje ostavio da rese ono sto je on prekinuo 1945.svojom cvrstom vlascu.Normalno umesala se medjunarodna zajednica i osmislila Haski sud,koji evo danas posle 20 godina nije uspeo ni da pravedno osudi,neke kao npr Srpske generale vidjenije dobro je zakacio,neke kao Bosanske malo opominjao,a Hrvatske i Kosovske oslobadjao.Ko te pita,samo da ne bude da je Hag napravljen u cilju da se narodi sa tih prostora sto duze ne pomire,molim lepo,18 god.posle svi stojimo i gubimo.

sds

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)

Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...

gane

pre 11 godina

Dobro sto u duhu Evropskih vrednosti niko nepise o do sada ubijenih 259 Palestinaca uglavnom zena i dece dok je Izrale izgubio mozda 3.Ona Nemacka 1 za 10 je ovde malo dete jel kad Izrael kaznjava brate to je najmanje 25 za jednog.Usput demokratska drzava Amerike je blokirala Marokansku rezoluciju u UNu jel kazu nija balansirana kako treba.Naravno to nas ne iznenadjuje posle presude ranim zlocincima za najgnusnije etnicko ciscenje od 1945 do danas.Samo potvrdjuje opet i opet o kakvim se ne-demokratama ovde radi

Davor

pre 11 godina

Za Srbe koji se pitaju koliko ljudi su optuzeni za akciju Oluja...vise od 2000 i to od republike Hrvatske. Vidis da je Hrvatska normalna i demokratska zemlja. Zato nema razloga da se brinete zar ima optuzenih za Oluju! Kad ce Srbija svoje osuditi?

rusel crove

pre 11 godina

Ovo je bilo više od presude, ovo je bila cinična poruka Srbima i Srbiji da su niko i ništa i da ne vrede ni pišljivog boba. A, da je Kroacija bivši, sadašnji i budući saveznik, zemlja verna europskoj tradiciji, epicentar ljutog katoličanstva. Za šta je nagrađena legitimnim pravom da pobije, protera ili pokrsti šizmatike, remetioce, ružne, prljave i zle. Poštena trgovina sa Zapadom, kome toliko hrlimo, kao dete majci koja ga je bacila na đubre čim se rodilo.

Ivan

pre 11 godina

(Mirko Nemirko, 20. novembar 2012 22:45)
_____

Pomirenje ne znaci manipulacija i pokusaj izjednacavanja krivnje.
Moram reagirati na ovo, jer se u zadnjih dana s time manipulira.
To nije pomirenje vec sjeme novih sukobe, jer se cinjenice i istina krije.
Oni koji su napravili zlocine neka odgovaraju, i 90% nas s tim nema nikakvih problema, no Oluja nije bila zlocinacki poduhvat sto je pravomocna presuda donjela. Kad druga strana to shvati pomirenje ce biti moguce, a ne izjednacavanja i relativiziranja po principu "ko nas bre zavadi"

DD

pre 11 godina

Ala smo se ispaliliiii :-(. ALi nema veze, idemo mi u evropu ;-). Jedva cekamo sledece njihove uslove. Jao kako ce nam samo biti lepo u evropi, pa med i mleko na sve strane, ma divota :-).

Travis Bickle

pre 11 godina

Uslov za vanredni pravni lek revizija se može izneti samo protiv konačne presude tako da vam je naslov pravno gledano promašaj.

neko_iz_mase

pre 11 godina

U sustini gledajte to ovako... Kome treba stabilan balkan? Ovim zele samo jos vise da nas zavade sa Hrvatima... Da se jos vise mrzimo... Ja moje prijatelje iz Hrvatske necu mrzeti nikada, cak ni zbog ovoga... Sve je stvar interesa a interes je da nas zavade jos vise da mogu lakse da nas preuzmu, Srbiju Rusija a Hrvatsku Nemacka...

dragan

pre 11 godina

Jedno pitanje ko je sudio preesedniku SAD za atomske bombe,ko je procesuirao generale saveznicke vojske za bombardovanje Nemacke a i nekih nasih gradova ?Oduvek su pobednici odlucivali o svemu.Secam se emisija pre rata pre dnevnika kad su rekli posto je hrvat bio preesednik 35g sad je red da bude srbin.Kome je vojska davala oruzije iz magacina,koga su pomagali,ko je postavljao balvane.

Silvija Rakocevic

pre 11 godina

@Milan - da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike

Milane, dete, 1999. nije bilo nikakve sednice saveta bezbednosti na kojoj je neko, Rusija na primer, mogao da ulozi veto. Bombardovanje Srbije je izvrseno bez dozvole saveta bezbednosti UN i protiv medjunarodnog prava. A, ti bi mogoa da se zapitas odakle tebi ove pogresne informacije koje sa ovoliko samouverenosti i ubedjenosti ovde plasiras. Ko ti stvara taj svet iluzija u kome zivis?

Činjenice

pre 11 godina

Dragi susjedi, ne zaboravite kako vas je Haag oslobodio krivice za genocid u BIH sve zahvaljujuci tome sto niste predali dokumente koji su sadrzavali "osjetljive" informacije po vas. Pa vas pitam, koji je smisao svega? Zacrnili ste sve sto se u transkriptima dalo zacrnit i eto vas pobjedili na sudu. Tada se niste bunili, sada ste odjednom na nogama, trazite "pravdu". Jako pošteno, nema šta.

Pametnije vam je da pravdu trazite u Beogradu jer je od tamo i dosla naredba o evakuaciji. To ste opet fino tajmirali, taman kad je zavrsilo sudenje vi otkrili transkripte sa VSO sjednica u kojem sam Milošević govori o planiranoj evakuaciji. Bolje po vas da nema revizije jer bi i ovo u nju uslo, a onda bi od sebe napravili sramotu.

neko_iz_mase

pre 11 godina

@Mario_og
Da oni koji ostanu :D
Uzgred te pare ce biti prosledjene u fond HR posto su ga ispraznili nebi li platili za oslobadjanje generala ;)

Stiv

pre 11 godina

Dragi susedi, ovo je veća šteta za Vas jer se teško možete osloboditi zablude u koju zapadate uvažavajući presudu kao važnu. Desilo se u ratu sve i svašta i s jedne i sa druge strane. Da su jedni ili drugi generali bili nedužni prosto NIJE MOGUĆE jer tada rata nebi ni bilo. To je jasno maloj deci i najveća je šteta upravo njima dokazivati suprotno. Razmislite o tome.

Slavko

pre 11 godina

"Za Tribunal nema narednog koraka, jer je konačna odluka doneta, izjavio je za RTS savetnik glavnog haškog tužioca."

SRBI: Nismo ni sumnjali. Washington vam je izdiktirao presudu i kako sada da idete ponovo u Washington da trazite preinacenje presude. To nikako ne ide.

"...U teoriji postoji - preispitivanje, obe strane mogu da zatraže reviziju odluke, ako se pojave nove činjenice koje nisu bile na raspolaganju tokom procesa, to postoji kao mogućnost u teoriji, ali mi u ovom trenutku ne planiramo to da uradimo"

SRBI: Nismo ni sumnjali. Jer da je suprotno vi biste se borili za pravdu. Kako je to u suportnosti sa vasim planovima i ciljevima, zasigurno cete se postarati da do toga ne dodje. Cak i da se pojave nove cinjenice koje svedoce drugacije vi to ne planirate da uradite. Kakva mizerija od ljudi. Kakva mizerija od sudstva. Kakvo sarlatanstvo.

Metropola

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)
Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...
(sds, 20. novembar 2012 23:22)

Pa od juna se vise ne pitate vi, nego radite sta vam se kaze:)

Mir ljudi

pre 11 godina

Morali bi se malo smirit u vezi ove presude. Mora vam doć do svijesti da je Slobina politika u sprezi sa SANU veliki krivac za ratove 90-ih. To je sad službeno dokazano a vi padate s Marsa i cijeli svijet je protiv vas. Razne teorije, zavjere, urote...ništa to ne postoji. Morate znat da je u Hr. rat počeo 91'. Da je stotine sela zapaljeno, stotine gradova bombardirano, tisuće mrtvih ranjenih i stotine raseljenih Krvi do koljena a vama eto rat počeo od 95! Ja evo kuckam iz Dubrovnika za koji će sad meni neki klipan sa Zvezdare pisat da je to srpski grad. Drugi će reći da su to crnogorci napadali. Treći će reć da smo ubijali Srbe itd itd...Morate ali morate doć do svijesti i pogledat činjenice jer gubite na svim poljima a korjen problema je u vama. Imate internet, razne medije...pogledajte poslušajte analizirajte razmislite. Pozdrav svima!

ja!!

pre 11 godina

Nadam se da su svi shvatili napokon da nema potrebe za dobrosusedskim odnosima ( ne treba se mrzeti) al nemoj da patetisemo.. sto hrvatima nije uspjelo u 2 svetskom ratu uspjelo im je '95-te i jos su super ponosni?!?! SRAMOTNO ! ne kazem da nije bilo gluposti i sa srpske strane al su skori svi procesuirani i ostro kaznjeni a sa hrvatske strane- svi bili zlatni?? jos ce im se izbeglice trebat zahvaliti sto su bezali tj sto su im pokazali put spasa?? ma .... !! DRUGO samo priglupi ljudi su nacionalisti a pametan moze da se ponosi i drugim stvarim, uspesima.....................

Halo, Amerika!

pre 11 godina

Dobro vece, gospodjo Hilari. Mi zovemo iz Haga.
Odakle? Ma ko je to, uznemiravate me!
Ne, ne, draga, postovana, najdraza gospodjo, mi moramo da Vas pitamo da li smemo ispostovati medjunarodno pravo...
Skrati!
Pa znate, Srbija je konsternirana...
Molim! Srbija?! Oh ne, oh ne, pozlilo mi je, ne samo oni, aaaa
Halo, halo, ali gospodjo, da li Vam je dobro, evo necemo dozvoliti reviziju po medjunarodnom pravu, izvinite, izvinite!
Nemojte me vise zvati!!! Koliko puta treba da vam kazem sta treba da uradite!??!!
Razumeli smo, madam, razumeli.

Marko

pre 11 godina

Pa,ako su sudije sada donele ovakvu presudu...cekacemo da se smene i (zlocin ne zastareva)neki drugi ce doneti drugu presudu.Bitno je da dokazi postoje,a to jos kakvi dokazi!

Milan

pre 11 godina

@SIMA
Samo da ti kazem, najvise para koje SRBIJA dobija NA POKLON, znaci BESPOVRATNE POMOCI, da bi ti drzava uopste funkcionisala, dolazi iz te EU koju kudis a najmanje iz nekih tamo Rusija, Indija i Kina... I da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike i onaj koji ce zaraditi prodavavsi nam oruzje i boleo ih cosak za srpski narod i srpsku decu. Jer bi to brat bratu nekad uradio? A sta su nam tek radili u oslobodilackim ratovima 1. i 2. svetskom, verovatno i ti licno imas pretke koji su silovani od strane "oslobodilackih ruskih vojnika". Dakle Rusija = najveci neprijatelj Srbije IKAD, sto se mene tice veci i od Albanije. Biti rusofil u Srbiji po meni moze biti samo praznoglava osoba. Toliko.

AlCapone

pre 11 godina

Nemojte Srbi misliti da ste sami u ovome, ovde u Sloveniji obicni ljudi su takodje iznenadjeni a neki i sokirani. Ljudi ovde su to sve pratili i zna se sta se desavalo. Hrvati celu situaciju shvataju kao da su pobedili u fudbalskoj utakmici a ne da se radi o ljudskim tragedijama.

Ali nikad ne treba padati u ocaj. Istorija je puna slicnih pa i gorih presuda, ali na kraju pobedjuju oni koji veruju u sebe. Ima jos puno da se "igra" i dokazuje, ima jos puno ispred svih nas, mozda ih neko ne voli, ali Nemci su dokazali da danasnji poraz moze postati sutrasnja pobeda. Mogu da kazem za Slovence da ovde vecina ljudi voli Srbiju i Srbe, ima i nacionalista kao svugde, ali u ovom slucaju ljudi osecaju nepravdu.

I nece nijedna haska presuda izbrisati ili promeniti nesto sto se desilo u realnom prostoru i vremenu. Istina ima tu snagu da stalno bukti, stalno hoce da izadje na povrsinu, ako represija nad njom prestaje samo za trenutak ona odmah izlazi na vidjelo.

Ne treba ni generalizirati o Hrvatima, ima i kod njih pametnih ljudi, sada samo izlazi na vidjelo nacionalisticki zanos i konformizam prosecnih ljudi.

Evo da kazem potpuno istinitu anekdotu. Ove godine sam bio na hrvatskom primorju i jedan Hrvat, dobar i iskren covek, kaze da mu je otac bio za vreme rata ustasa ali da on ne ide njegovim putem niti ga to zanima, jos za vreme Jugoslavije obilazio je sve krajeve nekadasnje drzave i jos danas ga najvise vuce u Srbiju, najlepse uspomene vezu ga za Srbiju.

Pozdrav iz Slovenije!

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Ima još jedan viši sud...i usput 13 godina smo se većina nas normalnih Srba potajno nadali u iskreno pomirenje, opraštali i zaboravljali velike nepravde koja su nanete Srpskom narodu, ali avaj, lukavi Latini, nisu odstupili ni za milimetar niti su se imalo pokajali. Medjutim, od našeg vapaja uskoro će zavibrirati ceo svemir i osetiće se promene u celom svemiru...

igor

pre 11 godina

Ovaj komentar se nekako poklapa sa reakcijom SAD,Velike Britanije i Francuske da ne zele da diskutuju o radu Haskog Tribunala u UN,mora da je slucajno...

zmitjkoe

pre 11 godina

Gde je bre onaj Vucic? Pa afera Gotovina traje vec pet dana. Svi koji nesto znace u Srbiji su zestoko osudili presudu i sta sad ima dalje da se oteze. Sta je bilo sa listinzima i presecanjem kolone?

mkk

pre 11 godina

nazalost zakon jaceg odlucuje.ima da nas ubede da je crno belo jer je sila na njihovoj strani.nicija nije do zore gorela.drzati se rusije koja sa putinom na celu jaca!posle kise sunce dolazi!

SIMA

pre 11 godina

gospodo demokrate i liberali eto vam vasih zapadnih prijatelja i zapadne demokratije pravo lice i nalicje sta jos treba da vam urade pa da svatite da vas nezele koliki mazohista treba da budes pa da im letis u zagrljaj rusima i kinezima vojne baze ponuditi to je jedini nacin sacuvati srbiju jer su ovi resili da je uniste nebirajuci sredstva vi mislite davajuci im sve da ih mozete zasititi videli ste na delu kad je tadic bio predsednik dzaba

Justin

pre 11 godina

Nema nikakve dileme da je ovo bila politicka odluka. Jednostavno,ovakvom presudom jos jednom i konacno htelo se podvuci da je Srbija glavni krivac za stradanja na tlu SFRJ i da su hteli da odvoje "agresora od branilaca" , sa cime se mi,naravno,nikada necemo sloziti. Mi imamo nasu, a ostali svoje istine. A tako cemo tesko do istinskog pomirenja sa okruzenjem.

Milovan

pre 11 godina

Kakva revizija?
Poštenje jeste poštenje, ali je i sila - sila, a ni milione ne treba nikako zanemariti.
Pa ipak, "ničija nije gorela do zore".

jakov

pre 11 godina

Kakve bi nove dokaze moglo doci? Da je Gotovina bombardirao Beograd i da su Hrvati 4 godine okupirali to podrucje? Kad je spaljena katolicka crkva 91 i hrvati potjerani, nisu srbi iz Krajine otisli i zahtjevali "ljudska prava". Knin je bilo unutar granice Hrvatske. Nije Gotovina oslobodio Nis, nego hrvatski grad. Mir ljudima dobre volje!

AntiKvaziPatriota

pre 11 godina

Konsternirana si tii, takav sam i jaaaa zato sam te Karla zavoleo jaaaa... :)

@Sima
Koštunica je isporučio sve ili skoro sve, što je i bilo dobro. Ako je sud pogrešio u ovom slučaju, što je očigledno, čime je izgubio kredibilitet kod nas, koji mu je i bio nulo i do sada ne znači da je Mladić heroj. Čovek je imao konc logore u BiH, ej, konc logore! Jedan narod koji je preživeo Jasenovac treba da zna bolje od svih drugih šta je konc logor.
A isto tako, taj Mladić prstom mrdnuo nije da se spasu ti Srbi iz Krajine, gledao je kako beže i ništa nije uradio. Isti taj Mladić, kao vojskovođa je ma ni nula. Imao je toliko naoružanje i sve važne bitke je puk'o. Držao je nenaoružano Sarajevo pod opsadom tri i po godine i nije imao herca da ga zauzme, nego je terorisao polumilionski grad. Jadnik. A Karadžić je psiho.

Srbija ima heroje i heroje, ali Karadžić i Mladić to sigurno nisu. Oni su nas osramotili.

Branko

pre 11 godina

Niko nije ni očekivao da će tužilaštvo tražiti reviziju odluke Apelacionog veće o oslobađanju Gotovine i Markača. Da je nekim slučajem osobođen neko od pritverenih Srba ,mada je to ustvari nemoguće, tužilaštvo bi uložilo žalbu odmah po izricanju presude.

Branko

pre 11 godina

Niko nije ni očekivao da će tužilaštvo tražiti reviziju odluke Apelacionog veće o oslobađanju Gotovine i Markača. Da je nekim slučajem osobođen neko od pritverenih Srba ,mada je to ustvari nemoguće, tužilaštvo bi uložilo žalbu odmah po izricanju presude.

igor

pre 11 godina

Ovaj komentar se nekako poklapa sa reakcijom SAD,Velike Britanije i Francuske da ne zele da diskutuju o radu Haskog Tribunala u UN,mora da je slucajno...

AlCapone

pre 11 godina

Nemojte Srbi misliti da ste sami u ovome, ovde u Sloveniji obicni ljudi su takodje iznenadjeni a neki i sokirani. Ljudi ovde su to sve pratili i zna se sta se desavalo. Hrvati celu situaciju shvataju kao da su pobedili u fudbalskoj utakmici a ne da se radi o ljudskim tragedijama.

Ali nikad ne treba padati u ocaj. Istorija je puna slicnih pa i gorih presuda, ali na kraju pobedjuju oni koji veruju u sebe. Ima jos puno da se "igra" i dokazuje, ima jos puno ispred svih nas, mozda ih neko ne voli, ali Nemci su dokazali da danasnji poraz moze postati sutrasnja pobeda. Mogu da kazem za Slovence da ovde vecina ljudi voli Srbiju i Srbe, ima i nacionalista kao svugde, ali u ovom slucaju ljudi osecaju nepravdu.

I nece nijedna haska presuda izbrisati ili promeniti nesto sto se desilo u realnom prostoru i vremenu. Istina ima tu snagu da stalno bukti, stalno hoce da izadje na povrsinu, ako represija nad njom prestaje samo za trenutak ona odmah izlazi na vidjelo.

Ne treba ni generalizirati o Hrvatima, ima i kod njih pametnih ljudi, sada samo izlazi na vidjelo nacionalisticki zanos i konformizam prosecnih ljudi.

Evo da kazem potpuno istinitu anekdotu. Ove godine sam bio na hrvatskom primorju i jedan Hrvat, dobar i iskren covek, kaze da mu je otac bio za vreme rata ustasa ali da on ne ide njegovim putem niti ga to zanima, jos za vreme Jugoslavije obilazio je sve krajeve nekadasnje drzave i jos danas ga najvise vuce u Srbiju, najlepse uspomene vezu ga za Srbiju.

Pozdrav iz Slovenije!

jakov

pre 11 godina

Kakve bi nove dokaze moglo doci? Da je Gotovina bombardirao Beograd i da su Hrvati 4 godine okupirali to podrucje? Kad je spaljena katolicka crkva 91 i hrvati potjerani, nisu srbi iz Krajine otisli i zahtjevali "ljudska prava". Knin je bilo unutar granice Hrvatske. Nije Gotovina oslobodio Nis, nego hrvatski grad. Mir ljudima dobre volje!

sds

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)

Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...

Milan

pre 11 godina

@SIMA
Samo da ti kazem, najvise para koje SRBIJA dobija NA POKLON, znaci BESPOVRATNE POMOCI, da bi ti drzava uopste funkcionisala, dolazi iz te EU koju kudis a najmanje iz nekih tamo Rusija, Indija i Kina... I da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike i onaj koji ce zaraditi prodavavsi nam oruzje i boleo ih cosak za srpski narod i srpsku decu. Jer bi to brat bratu nekad uradio? A sta su nam tek radili u oslobodilackim ratovima 1. i 2. svetskom, verovatno i ti licno imas pretke koji su silovani od strane "oslobodilackih ruskih vojnika". Dakle Rusija = najveci neprijatelj Srbije IKAD, sto se mene tice veci i od Albanije. Biti rusofil u Srbiji po meni moze biti samo praznoglava osoba. Toliko.

Metropola

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)
Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...
(sds, 20. novembar 2012 23:22)

Pa od juna se vise ne pitate vi, nego radite sta vam se kaze:)

Mir ljudi

pre 11 godina

Morali bi se malo smirit u vezi ove presude. Mora vam doć do svijesti da je Slobina politika u sprezi sa SANU veliki krivac za ratove 90-ih. To je sad službeno dokazano a vi padate s Marsa i cijeli svijet je protiv vas. Razne teorije, zavjere, urote...ništa to ne postoji. Morate znat da je u Hr. rat počeo 91'. Da je stotine sela zapaljeno, stotine gradova bombardirano, tisuće mrtvih ranjenih i stotine raseljenih Krvi do koljena a vama eto rat počeo od 95! Ja evo kuckam iz Dubrovnika za koji će sad meni neki klipan sa Zvezdare pisat da je to srpski grad. Drugi će reći da su to crnogorci napadali. Treći će reć da smo ubijali Srbe itd itd...Morate ali morate doć do svijesti i pogledat činjenice jer gubite na svim poljima a korjen problema je u vama. Imate internet, razne medije...pogledajte poslušajte analizirajte razmislite. Pozdrav svima!

Činjenice

pre 11 godina

Dragi susjedi, ne zaboravite kako vas je Haag oslobodio krivice za genocid u BIH sve zahvaljujuci tome sto niste predali dokumente koji su sadrzavali "osjetljive" informacije po vas. Pa vas pitam, koji je smisao svega? Zacrnili ste sve sto se u transkriptima dalo zacrnit i eto vas pobjedili na sudu. Tada se niste bunili, sada ste odjednom na nogama, trazite "pravdu". Jako pošteno, nema šta.

Pametnije vam je da pravdu trazite u Beogradu jer je od tamo i dosla naredba o evakuaciji. To ste opet fino tajmirali, taman kad je zavrsilo sudenje vi otkrili transkripte sa VSO sjednica u kojem sam Milošević govori o planiranoj evakuaciji. Bolje po vas da nema revizije jer bi i ovo u nju uslo, a onda bi od sebe napravili sramotu.

zmitjkoe

pre 11 godina

Gde je bre onaj Vucic? Pa afera Gotovina traje vec pet dana. Svi koji nesto znace u Srbiji su zestoko osudili presudu i sta sad ima dalje da se oteze. Sta je bilo sa listinzima i presecanjem kolone?

SIMA

pre 11 godina

gospodo demokrate i liberali eto vam vasih zapadnih prijatelja i zapadne demokratije pravo lice i nalicje sta jos treba da vam urade pa da svatite da vas nezele koliki mazohista treba da budes pa da im letis u zagrljaj rusima i kinezima vojne baze ponuditi to je jedini nacin sacuvati srbiju jer su ovi resili da je uniste nebirajuci sredstva vi mislite davajuci im sve da ih mozete zasititi videli ste na delu kad je tadic bio predsednik dzaba

mkk

pre 11 godina

nazalost zakon jaceg odlucuje.ima da nas ubede da je crno belo jer je sila na njihovoj strani.nicija nije do zore gorela.drzati se rusije koja sa putinom na celu jaca!posle kise sunce dolazi!

AntiKvaziPatriota

pre 11 godina

Konsternirana si tii, takav sam i jaaaa zato sam te Karla zavoleo jaaaa... :)

@Sima
Koštunica je isporučio sve ili skoro sve, što je i bilo dobro. Ako je sud pogrešio u ovom slučaju, što je očigledno, čime je izgubio kredibilitet kod nas, koji mu je i bio nulo i do sada ne znači da je Mladić heroj. Čovek je imao konc logore u BiH, ej, konc logore! Jedan narod koji je preživeo Jasenovac treba da zna bolje od svih drugih šta je konc logor.
A isto tako, taj Mladić prstom mrdnuo nije da se spasu ti Srbi iz Krajine, gledao je kako beže i ništa nije uradio. Isti taj Mladić, kao vojskovođa je ma ni nula. Imao je toliko naoružanje i sve važne bitke je puk'o. Držao je nenaoružano Sarajevo pod opsadom tri i po godine i nije imao herca da ga zauzme, nego je terorisao polumilionski grad. Jadnik. A Karadžić je psiho.

Srbija ima heroje i heroje, ali Karadžić i Mladić to sigurno nisu. Oni su nas osramotili.

Justin

pre 11 godina

Nema nikakve dileme da je ovo bila politicka odluka. Jednostavno,ovakvom presudom jos jednom i konacno htelo se podvuci da je Srbija glavni krivac za stradanja na tlu SFRJ i da su hteli da odvoje "agresora od branilaca" , sa cime se mi,naravno,nikada necemo sloziti. Mi imamo nasu, a ostali svoje istine. A tako cemo tesko do istinskog pomirenja sa okruzenjem.

rusel crove

pre 11 godina

Ovo je bilo više od presude, ovo je bila cinična poruka Srbima i Srbiji da su niko i ništa i da ne vrede ni pišljivog boba. A, da je Kroacija bivši, sadašnji i budući saveznik, zemlja verna europskoj tradiciji, epicentar ljutog katoličanstva. Za šta je nagrađena legitimnim pravom da pobije, protera ili pokrsti šizmatike, remetioce, ružne, prljave i zle. Poštena trgovina sa Zapadom, kome toliko hrlimo, kao dete majci koja ga je bacila na đubre čim se rodilo.

ja!!

pre 11 godina

Nadam se da su svi shvatili napokon da nema potrebe za dobrosusedskim odnosima ( ne treba se mrzeti) al nemoj da patetisemo.. sto hrvatima nije uspjelo u 2 svetskom ratu uspjelo im je '95-te i jos su super ponosni?!?! SRAMOTNO ! ne kazem da nije bilo gluposti i sa srpske strane al su skori svi procesuirani i ostro kaznjeni a sa hrvatske strane- svi bili zlatni?? jos ce im se izbeglice trebat zahvaliti sto su bezali tj sto su im pokazali put spasa?? ma .... !! DRUGO samo priglupi ljudi su nacionalisti a pametan moze da se ponosi i drugim stvarim, uspesima.....................

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Ima još jedan viši sud...i usput 13 godina smo se većina nas normalnih Srba potajno nadali u iskreno pomirenje, opraštali i zaboravljali velike nepravde koja su nanete Srpskom narodu, ali avaj, lukavi Latini, nisu odstupili ni za milimetar niti su se imalo pokajali. Medjutim, od našeg vapaja uskoro će zavibrirati ceo svemir i osetiće se promene u celom svemiru...

Stiv

pre 11 godina

Dragi susedi, ovo je veća šteta za Vas jer se teško možete osloboditi zablude u koju zapadate uvažavajući presudu kao važnu. Desilo se u ratu sve i svašta i s jedne i sa druge strane. Da su jedni ili drugi generali bili nedužni prosto NIJE MOGUĆE jer tada rata nebi ni bilo. To je jasno maloj deci i najveća je šteta upravo njima dokazivati suprotno. Razmislite o tome.

Silvija Rakocevic

pre 11 godina

@Milan - da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike

Milane, dete, 1999. nije bilo nikakve sednice saveta bezbednosti na kojoj je neko, Rusija na primer, mogao da ulozi veto. Bombardovanje Srbije je izvrseno bez dozvole saveta bezbednosti UN i protiv medjunarodnog prava. A, ti bi mogoa da se zapitas odakle tebi ove pogresne informacije koje sa ovoliko samouverenosti i ubedjenosti ovde plasiras. Ko ti stvara taj svet iluzija u kome zivis?

Halo, Amerika!

pre 11 godina

Dobro vece, gospodjo Hilari. Mi zovemo iz Haga.
Odakle? Ma ko je to, uznemiravate me!
Ne, ne, draga, postovana, najdraza gospodjo, mi moramo da Vas pitamo da li smemo ispostovati medjunarodno pravo...
Skrati!
Pa znate, Srbija je konsternirana...
Molim! Srbija?! Oh ne, oh ne, pozlilo mi je, ne samo oni, aaaa
Halo, halo, ali gospodjo, da li Vam je dobro, evo necemo dozvoliti reviziju po medjunarodnom pravu, izvinite, izvinite!
Nemojte me vise zvati!!! Koliko puta treba da vam kazem sta treba da uradite!??!!
Razumeli smo, madam, razumeli.

DD

pre 11 godina

Ala smo se ispaliliiii :-(. ALi nema veze, idemo mi u evropu ;-). Jedva cekamo sledece njihove uslove. Jao kako ce nam samo biti lepo u evropi, pa med i mleko na sve strane, ma divota :-).

Davor

pre 11 godina

Za Srbe koji se pitaju koliko ljudi su optuzeni za akciju Oluja...vise od 2000 i to od republike Hrvatske. Vidis da je Hrvatska normalna i demokratska zemlja. Zato nema razloga da se brinete zar ima optuzenih za Oluju! Kad ce Srbija svoje osuditi?

neko_iz_mase

pre 11 godina

U sustini gledajte to ovako... Kome treba stabilan balkan? Ovim zele samo jos vise da nas zavade sa Hrvatima... Da se jos vise mrzimo... Ja moje prijatelje iz Hrvatske necu mrzeti nikada, cak ni zbog ovoga... Sve je stvar interesa a interes je da nas zavade jos vise da mogu lakse da nas preuzmu, Srbiju Rusija a Hrvatsku Nemacka...

Zeljko

pre 11 godina

Kao prvo morate shvatiti da Generale nije oslobodio hrvatski sud nego sud UN, to ocito zaboravljate, isto tako morate jednom shvatiti da je akcija oluja izvedena savrseno ali je " nakon nje" bilo zlocina koji nitko ne spori, i ti zlocini se moraju sankcionirati, svima je dobro znano da su Srbi odande otisli nalogom predsjednika Milosevica.
General Gotovina je vise puta izrekao da zali jedino zbog toga sto se nije odazvao sudu u haagu ali to je bila politika, shvatite jednom da su bili osudeni pogresni ljudi, sramotno je meni kao hrvatu ali istotako imsm i prijatelje srbe da je netko pocinio zlocine u ime hrvatske drzave, ali kad tad oni ce odgovarati, sta je sa Vukovarom? JNA je grad u potpunosti razrusila i tko je za to odgovarao? NITKO!! Horde cetnika uzvikivali su " klat cemo hrvate" dali ste to zaboravili? Hrvatski vojnik nikada nije niti nedaj boze izrekao takve parole.
Svatko treba odgovarati za zlocin bez obzira na vjeru i nacionalnost ali budimo iskreni i recite dali ima pravde za Vukovar? Sta je Srbija ucinila da se kazne odgovorni za ubijanja civila i da se kazne odgovorni koji secu Srbijom,
To su bili moji sugradani isto kao sto su srbi i moji prijatelji ali nemojte upirati prstom u generale jer nemate nikakve osnove za to.
Svi u hrvatskoj politici su davali izjave da je u oluji bilo zlocina i to se ne negira a vasi Vukovar, Skanbrnju, nula.. Kao da se nije nista dogodilo.
Ovo sto radite, radite sami sebi stetu... Valjda cete shvatiti to jednom..
Pozdrav iz zga

dragan

pre 11 godina

Jedno pitanje ko je sudio preesedniku SAD za atomske bombe,ko je procesuirao generale saveznicke vojske za bombardovanje Nemacke a i nekih nasih gradova ?Oduvek su pobednici odlucivali o svemu.Secam se emisija pre rata pre dnevnika kad su rekli posto je hrvat bio preesednik 35g sad je red da bude srbin.Kome je vojska davala oruzije iz magacina,koga su pomagali,ko je postavljao balvane.

Slavko

pre 11 godina

"Za Tribunal nema narednog koraka, jer je konačna odluka doneta, izjavio je za RTS savetnik glavnog haškog tužioca."

SRBI: Nismo ni sumnjali. Washington vam je izdiktirao presudu i kako sada da idete ponovo u Washington da trazite preinacenje presude. To nikako ne ide.

"...U teoriji postoji - preispitivanje, obe strane mogu da zatraže reviziju odluke, ako se pojave nove činjenice koje nisu bile na raspolaganju tokom procesa, to postoji kao mogućnost u teoriji, ali mi u ovom trenutku ne planiramo to da uradimo"

SRBI: Nismo ni sumnjali. Jer da je suprotno vi biste se borili za pravdu. Kako je to u suportnosti sa vasim planovima i ciljevima, zasigurno cete se postarati da do toga ne dodje. Cak i da se pojave nove cinjenice koje svedoce drugacije vi to ne planirate da uradite. Kakva mizerija od ljudi. Kakva mizerija od sudstva. Kakvo sarlatanstvo.

Ivan

pre 11 godina

(Mirko Nemirko, 20. novembar 2012 22:45)
_____

Pomirenje ne znaci manipulacija i pokusaj izjednacavanja krivnje.
Moram reagirati na ovo, jer se u zadnjih dana s time manipulira.
To nije pomirenje vec sjeme novih sukobe, jer se cinjenice i istina krije.
Oni koji su napravili zlocine neka odgovaraju, i 90% nas s tim nema nikakvih problema, no Oluja nije bila zlocinacki poduhvat sto je pravomocna presuda donjela. Kad druga strana to shvati pomirenje ce biti moguce, a ne izjednacavanja i relativiziranja po principu "ko nas bre zavadi"

Marko

pre 11 godina

Pa,ako su sudije sada donele ovakvu presudu...cekacemo da se smene i (zlocin ne zastareva)neki drugi ce doneti drugu presudu.Bitno je da dokazi postoje,a to jos kakvi dokazi!

Milovan

pre 11 godina

Kakva revizija?
Poštenje jeste poštenje, ali je i sila - sila, a ni milione ne treba nikako zanemariti.
Pa ipak, "ničija nije gorela do zore".

gane

pre 11 godina

Dobro sto u duhu Evropskih vrednosti niko nepise o do sada ubijenih 259 Palestinaca uglavnom zena i dece dok je Izrale izgubio mozda 3.Ona Nemacka 1 za 10 je ovde malo dete jel kad Izrael kaznjava brate to je najmanje 25 za jednog.Usput demokratska drzava Amerike je blokirala Marokansku rezoluciju u UNu jel kazu nija balansirana kako treba.Naravno to nas ne iznenadjuje posle presude ranim zlocincima za najgnusnije etnicko ciscenje od 1945 do danas.Samo potvrdjuje opet i opet o kakvim se ne-demokratama ovde radi

Domagoj

pre 11 godina

Ljudi dragi. Zar vi shvaćate što pišete ovdje? Optužnica je potpuno krivo postavljena. Krive ljude su optužili. Zar bi bili zadovoljni da su nevine ljude osudili? Postoje krivci ali većina ih još nije optužena. Dajte priliku pravosuđu moje zemlje pa onda pljujte po njoj. Imate pravo biti ogorčeni ali ne na moju zemlju već na haško tužiteljstvo.

tomi

pre 11 godina

(AlCapone, 20. novembar
2012 22:41)

Slovenac ne pricaj gluposti. Nogometna tekma??! E pa to samo vi i Srbija mozete i reci. Prvi rata nisu vidili, drugi ga na tudjem tlu vodili.

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.

Dragana

pre 11 godina

Jedna od nekih stvari koje zameram Titu i komunizmu u kojem sam zaista imala presretno detinjstvo i prvu mladost - ostavio me je u ubedjenju da su svi cetnici i ustase negde drugde, da ih jos ima al' nikako tu gde smo mi. Sto se tice Srbije i narednih joj pokolenja, nadam se da ce njeni zlocinci zavrsiti gde treba, a Hrvatskoj deci nek je bog u pomoci. A vi sad i jedni i drugi bolesni mozgovi, lupajte minuse.

Pauly Ester

pre 11 godina

@Mir ljudi
Znaš niko se u Srbiji ne uzbuđuje baš realno zbog te presude. Da zbog neke greške oslobode jednog ili još gore dva zločinca mislim da bi vrlo mali broj prosečnih građana Srbije to shvatilo kao neku nacionalnu pobedu. Ovo je sad tema nedelje i biće brzo zaboravljena.

Samo mi je smešno to komšijsko dobacivanje i prebacivanje u komentarima ovde. Pročitaj malo komentare na sajtu Jutarnjeg lista u okviru članka o izjavi Karle del Ponte pa mi javi na kom nivou se tamo vodi rasprava i ko umišlja npr. da je Karla del Ponte na strani Srba (uz nadmetanje komentatora u tome ko će reći veću gadost o toj ženi). ;) Eto čisto opaska na tvoj komentar kako "mi" odn. vaše komšije stalno nešto trolujemo i živimo u zabludama. Tako da...kad pogledaš malo bolje žalosno je to reći ali vrlo smo mi slični narodi. Još gore je što se polako ali sigurno približavamo civilizacijskom nivou i međudržavnoj saradnji Kongoa i Ugande.

Bez potpisa

pre 11 godina

Ne znam zasto su ljudi toliko iznenadjeni zadnjim odlukama suda u Hagu. Cela doktrina Oluje je razradjena u Vasingtonu i samo sprovedena uz pomoc jednog ulicara i nitkova kome su direktno iz francuskog zatvora prisiveni generalski reveri. Nije se on jadan pitao, kakav Gotovina kakvi bakraci...vece su tu ribe u pitanju, i nazalost nedodirljive za nas.

Marko

pre 11 godina

Ama ljudi pustite taj tzv. tribunal sami su se dikreditovali to i zapadna stampa primetila. Hvala Haskom tribunalu i Del Ponte sto je skupila vredne dokaze! Nikada mi bez Haskog tribunala nebi dosli u posed transkripata i presude od 1200 stranica koja sve govori i to je jedino validno a ne nikakvo preglasavanje, kada bude bilo spremnosti taj zlocin nikada ne zastareva! Treba se ugledati iskljucivo na Izrael oni ne jure neki Vijetnam, Kambodzu za ruku da glasaju za njih ... nego use i u svoje kljuse. Srbiji to najvise treba - infrastruktura, ekonomija, natalitet ... a ostalo kada dodje , svet se non stop menja i bice drugacije.

Jovan

pre 11 godina

Okruzuju nas NATO zemlje ili zemlje koje zele da udju u NATO. Obruc se suzava. A kad budemo bili jedina ne NATO zemlja nase komsije ce da misle: a zasto oni nas nevole? Da li su oni nas neprijatelj? Malo su mi sumljivi. Bicemo zarobljeni u ne NATO vakumu sto nimalo nije dobro za zamlju. Vreme je da se izadje iz letargije i proslosti. Srbi moji pamet u glavu i ulasmo u NATO inace nema leba. Odosmo a vremena nama.

Milos

pre 11 godina

@Silvija Rakocevic
A zasto ti nasi prijtelji rusi nisu stavili veto na sankcije UN a mogli su? Toliko o prijteljma i sa istoka i sa zapada. U se i u svoje kljuse.

brts

pre 11 godina

ne razumijem, pa vuk jertemić je zakazao nekakvu sjednicu (za koju kao i za ostale nitko neće čuti), pa ne znam onda čemu revizija uopće ako će se tamo sve utvrditi?

DKR

pre 11 godina

Kakva revizija, kakvi novi dokazi, kakve nove činjenice, ako Brionski transkript nije bio dovoljan da ih osude onda ne znam šta bi bilo... Piši kući propalo, ko i ranije s Orićem, ko i sutra s Haradinajem, itd.

neko_iz_mase

pre 11 godina

@Mario_og
Da oni koji ostanu :D
Uzgred te pare ce biti prosledjene u fond HR posto su ga ispraznili nebi li platili za oslobadjanje generala ;)

muamua

pre 11 godina

davore nijedan nije optuzen za oluju a tek 2000 njih ....to je vec ozbiljan vojni kontigent...ko je komandovao njima onda...c c c...e davore davore

sumar,kv

pre 11 godina

Pojasniti narodu bivse Jugoslavije drugacije gledanje na rat,mir,patnju,pomirenje,itd.Od 1941. do 1945.narodi ovih bivsih republika pocinili su takve zlocine da se pojedinih zlocina zgrazavala i okupaciona vojska nacisticke Nemacke.Da ne ulazim ko je i koliko zla kome naneo,konstatovacu samo istorijske cinjenice za vreme posle 1945.god.Neki su pobijeni u danima koji su sledili posle oslobadjanja i to ne mali broj,neki su osudjeni pa robijali,neki su pobegli ali niko nije smeo da prica,protestvuje i pominje nicije zlocine.Znaci nekoliko dana i meseci posle reka krvi koje nisu jos zemlju osusile,najveci sin nasih naroda uspeo je da pomiri sve narode sa tih prostora,ne samo da ih pomiri vec i da ih fanaticno zblizi putem ideje bratstva i jedinstva.A za ratove 1991.do 1995.god.sa istim akterima posto nije bilo najveceg sina nasih naroda jer se upokojio posle 35 godina vladavine,i na celo malih republika su dosli takodje veliki sinovi nasih naroda koji su se posvadjali i potukli ler im je najveci sin svih naroda u nasledje ostavio da rese ono sto je on prekinuo 1945.svojom cvrstom vlascu.Normalno umesala se medjunarodna zajednica i osmislila Haski sud,koji evo danas posle 20 godina nije uspeo ni da pravedno osudi,neke kao npr Srpske generale vidjenije dobro je zakacio,neke kao Bosanske malo opominjao,a Hrvatske i Kosovske oslobadjao.Ko te pita,samo da ne bude da je Hag napravljen u cilju da se narodi sa tih prostora sto duze ne pomire,molim lepo,18 god.posle svi stojimo i gubimo.

ovo je balkan

pre 11 godina

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.
(tomi, 21. novembar 2012 01:39)


cinjenice su da su srbi proterani,
a ko kako razmislja je bitno u filozofiji.

'ajmo sad glavu u pesak,svi zajedno,kao u komunizmu,
pa za jedno 50godina cemo opet da ispravljamo krive drine?!

jedan korak napred,a 3 nazad...

Travis Bickle

pre 11 godina

Uslov za vanredni pravni lek revizija se može izneti samo protiv konačne presude tako da vam je naslov pravno gledano promašaj.

misa

pre 11 godina

E,pa posto nisu krivi za zlocine nad Srbima(bar tako kazu ovi ludaci iz haga) da vidimo ko je kriv za ubijenih 2-2500 ljudi.Neko mora da jeste.Sto se prave ti hrvati nevini kad i oni sami znaju ko su i sta su.Hitler je za njih bio mala beba.Mozda su se ti jadni Srbi pobili medjusobno,sto me ni malo ne bi cudilo da to osvane u nekim zapadnim novinama.Ali.zaboravili su na boga i njegovu pravdu.Jeste spora ali dostizna.Bog ce suditi gotovini i markacu i umesto 3:2 glasa bice 0:1 za Boga i nas.DOVOLJNO!

EU?

pre 11 godina

napred...
u proslost:)

...i cela evropa je proslost!

nasi politicari,moraju da se okrenu buducnosti,americi i kini,po bilo koju cenu!
sto pre to shvatimo,to bolje za nas!

sve ostalo su samo zablude,
verovanje u pravo, istinu,pravdu,istoriju...su nasi porazi.

danas

pre 11 godina

da vidimo ko ce sledece godine u RH na more!?

Sto se tice komentara, da nije genocid, evo sta je Tudman pre oluje rekao:
"Srbi moraju da nestanu"
Izvoditelji su bili ova dva - i jos drugi neki generali.

Goran

pre 11 godina

@Željko

Ako ti nisi u toku ne znači da se za zločine u Vukovaru u Srbiji ne niko ne procesuira. Nekoliko njih se već procesuira i za Ovčaru. To što HRT o tome ne izvještava ne znači i da se ne događa. Nisu Srbi otišli jer ih je neko zvao. Niko od njih nije ostavio svu svoju imovinu tek tako da bi je potom ti hrabri hrvatski vojnici koji kako reče nisu niti jednu jedinu grubu riječ uputili Srbima( ne da su vojnici upućivali nego i civili obični Hrvati još 80-tih godina prošlog vijeka prije dolaska Tuđmana na vlast i povratka ustaške emigracije u Hrvatsku) popljačkali i zapalili a one jadnike koji nisu uspjeli "otići" pobili a pride su još i bombardovali kolonu izbjeglica jedanput na teritoriji Hrvatske a drugi put na teritoriji Bosne i Hercegovine (tamo gdje kako kaže Mesić niste ratovali).Vi miješate babe i žabe. Vi mislite ako ste imali pravo oslobađati teritoriju da ste imali pravo i oslobađati ljude od života. Šta je to Hrvatska dosad uradila za zločine u Oluji i prije nje? Nekoga je optužila ili čak osudila? Ne nije nikoga zato je moj savjet vama komšijama da umuknete i da se javite ponovo ako nekada Hrvatska počne ispunjavati svoje moralne obaveze i procesuirati ratne zločince. Razlika između Srbije i Hrvatske je ta što u Srbiji postoji dosta ljudi i dosta javnih ličnosti, organizacija kao i nemali broj običnih ljudi koji osuđuje zločine nad drugima dok u Hrvatskoj vlada isti onaj mrak iz 90-tih koji je u suštini nastavak 40-tih. Euforija od prije neki dan je potvrda!

Batko

pre 11 godina

Prema evidenciji DORH-a, podneseno je ukupno 6.390 prijava protiv poznatih i nepoznatih osoba, od čega je prijavljeno 439 pripadnika oružanih snaga. Što se tiče 4.128 prijava protiv poznatih počinitelja, njih 400 je nakon istrage odbačeno, a preostalih 3.728 osoba je procesuirano. Zbog kaznenog djela ratnog zločina podnesene su tri kaznene prijave protiv ukupno 10 osoba. Od 3.728 procesuiranih počinitelja, protiv 395 je postupak pokrenut dok su bili pripadnici hrvatskih oružanih snaga. Osuđeno je ukupno 2.380 osoba.

DORH još uvijek ima u svojoj evidenciji 2.262 prijave za kaznena djela čiji počinitelji nisu otkriveni. Među njima su i prijave za 24 ratna zločina u kojima počinitelji zasad nisu otkriveni i za njima se traga.

mrka

pre 11 godina

Ova očito naručena presuda služi samo za zahuktavanje nacionalizma i skretanje pažnje. Tužna istina je da su ratovi 90. god. bili dogovoreni, paravan za pljačku, koju su zajednički sprovodile srpske i hrvatske elite nad sopstvenim narodom, na čelu sa Tuđmanom i Miloševićem.

Samo što su svi mediji na ovim prostorima u džepu otprilike tih istih elita, pa o tome može da pišu samo marginalci. Ali ko traga za istinom taj će je i naći.

Zanimljivo je da ova oslobađajuća presuda, očito naručena, stiže u vreme završetka prvostepenog procesa protiv Sanadera.

A nedavno je donešena i jedna druga zanimljiva presuda povezana sa aferom hipo, samo što se to osim na par onlajn portala naravno neće nigde o tome izveštavati.

http://rs.seebiz.eu/domagoj-margetic-na-sudu-pobijedio-hypo/ar-49803/

jakov

pre 11 godina

Kakve bi nove dokaze moglo doci? Da je Gotovina bombardirao Beograd i da su Hrvati 4 godine okupirali to podrucje? Kad je spaljena katolicka crkva 91 i hrvati potjerani, nisu srbi iz Krajine otisli i zahtjevali "ljudska prava". Knin je bilo unutar granice Hrvatske. Nije Gotovina oslobodio Nis, nego hrvatski grad. Mir ljudima dobre volje!

AlCapone

pre 11 godina

Nemojte Srbi misliti da ste sami u ovome, ovde u Sloveniji obicni ljudi su takodje iznenadjeni a neki i sokirani. Ljudi ovde su to sve pratili i zna se sta se desavalo. Hrvati celu situaciju shvataju kao da su pobedili u fudbalskoj utakmici a ne da se radi o ljudskim tragedijama.

Ali nikad ne treba padati u ocaj. Istorija je puna slicnih pa i gorih presuda, ali na kraju pobedjuju oni koji veruju u sebe. Ima jos puno da se "igra" i dokazuje, ima jos puno ispred svih nas, mozda ih neko ne voli, ali Nemci su dokazali da danasnji poraz moze postati sutrasnja pobeda. Mogu da kazem za Slovence da ovde vecina ljudi voli Srbiju i Srbe, ima i nacionalista kao svugde, ali u ovom slucaju ljudi osecaju nepravdu.

I nece nijedna haska presuda izbrisati ili promeniti nesto sto se desilo u realnom prostoru i vremenu. Istina ima tu snagu da stalno bukti, stalno hoce da izadje na povrsinu, ako represija nad njom prestaje samo za trenutak ona odmah izlazi na vidjelo.

Ne treba ni generalizirati o Hrvatima, ima i kod njih pametnih ljudi, sada samo izlazi na vidjelo nacionalisticki zanos i konformizam prosecnih ljudi.

Evo da kazem potpuno istinitu anekdotu. Ove godine sam bio na hrvatskom primorju i jedan Hrvat, dobar i iskren covek, kaze da mu je otac bio za vreme rata ustasa ali da on ne ide njegovim putem niti ga to zanima, jos za vreme Jugoslavije obilazio je sve krajeve nekadasnje drzave i jos danas ga najvise vuce u Srbiju, najlepse uspomene vezu ga za Srbiju.

Pozdrav iz Slovenije!

Mir ljudi

pre 11 godina

Morali bi se malo smirit u vezi ove presude. Mora vam doć do svijesti da je Slobina politika u sprezi sa SANU veliki krivac za ratove 90-ih. To je sad službeno dokazano a vi padate s Marsa i cijeli svijet je protiv vas. Razne teorije, zavjere, urote...ništa to ne postoji. Morate znat da je u Hr. rat počeo 91'. Da je stotine sela zapaljeno, stotine gradova bombardirano, tisuće mrtvih ranjenih i stotine raseljenih Krvi do koljena a vama eto rat počeo od 95! Ja evo kuckam iz Dubrovnika za koji će sad meni neki klipan sa Zvezdare pisat da je to srpski grad. Drugi će reći da su to crnogorci napadali. Treći će reć da smo ubijali Srbe itd itd...Morate ali morate doć do svijesti i pogledat činjenice jer gubite na svim poljima a korjen problema je u vama. Imate internet, razne medije...pogledajte poslušajte analizirajte razmislite. Pozdrav svima!

sds

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)

Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...

SIMA

pre 11 godina

gospodo demokrate i liberali eto vam vasih zapadnih prijatelja i zapadne demokratije pravo lice i nalicje sta jos treba da vam urade pa da svatite da vas nezele koliki mazohista treba da budes pa da im letis u zagrljaj rusima i kinezima vojne baze ponuditi to je jedini nacin sacuvati srbiju jer su ovi resili da je uniste nebirajuci sredstva vi mislite davajuci im sve da ih mozete zasititi videli ste na delu kad je tadic bio predsednik dzaba

Činjenice

pre 11 godina

Dragi susjedi, ne zaboravite kako vas je Haag oslobodio krivice za genocid u BIH sve zahvaljujuci tome sto niste predali dokumente koji su sadrzavali "osjetljive" informacije po vas. Pa vas pitam, koji je smisao svega? Zacrnili ste sve sto se u transkriptima dalo zacrnit i eto vas pobjedili na sudu. Tada se niste bunili, sada ste odjednom na nogama, trazite "pravdu". Jako pošteno, nema šta.

Pametnije vam je da pravdu trazite u Beogradu jer je od tamo i dosla naredba o evakuaciji. To ste opet fino tajmirali, taman kad je zavrsilo sudenje vi otkrili transkripte sa VSO sjednica u kojem sam Milošević govori o planiranoj evakuaciji. Bolje po vas da nema revizije jer bi i ovo u nju uslo, a onda bi od sebe napravili sramotu.

mkk

pre 11 godina

nazalost zakon jaceg odlucuje.ima da nas ubede da je crno belo jer je sila na njihovoj strani.nicija nije do zore gorela.drzati se rusije koja sa putinom na celu jaca!posle kise sunce dolazi!

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Ima još jedan viši sud...i usput 13 godina smo se većina nas normalnih Srba potajno nadali u iskreno pomirenje, opraštali i zaboravljali velike nepravde koja su nanete Srpskom narodu, ali avaj, lukavi Latini, nisu odstupili ni za milimetar niti su se imalo pokajali. Medjutim, od našeg vapaja uskoro će zavibrirati ceo svemir i osetiće se promene u celom svemiru...

Branko

pre 11 godina

Niko nije ni očekivao da će tužilaštvo tražiti reviziju odluke Apelacionog veće o oslobađanju Gotovine i Markača. Da je nekim slučajem osobođen neko od pritverenih Srba ,mada je to ustvari nemoguće, tužilaštvo bi uložilo žalbu odmah po izricanju presude.

Milan

pre 11 godina

@SIMA
Samo da ti kazem, najvise para koje SRBIJA dobija NA POKLON, znaci BESPOVRATNE POMOCI, da bi ti drzava uopste funkcionisala, dolazi iz te EU koju kudis a najmanje iz nekih tamo Rusija, Indija i Kina... I da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike i onaj koji ce zaraditi prodavavsi nam oruzje i boleo ih cosak za srpski narod i srpsku decu. Jer bi to brat bratu nekad uradio? A sta su nam tek radili u oslobodilackim ratovima 1. i 2. svetskom, verovatno i ti licno imas pretke koji su silovani od strane "oslobodilackih ruskih vojnika". Dakle Rusija = najveci neprijatelj Srbije IKAD, sto se mene tice veci i od Albanije. Biti rusofil u Srbiji po meni moze biti samo praznoglava osoba. Toliko.

rusel crove

pre 11 godina

Ovo je bilo više od presude, ovo je bila cinična poruka Srbima i Srbiji da su niko i ništa i da ne vrede ni pišljivog boba. A, da je Kroacija bivši, sadašnji i budući saveznik, zemlja verna europskoj tradiciji, epicentar ljutog katoličanstva. Za šta je nagrađena legitimnim pravom da pobije, protera ili pokrsti šizmatike, remetioce, ružne, prljave i zle. Poštena trgovina sa Zapadom, kome toliko hrlimo, kao dete majci koja ga je bacila na đubre čim se rodilo.

Davor

pre 11 godina

Za Srbe koji se pitaju koliko ljudi su optuzeni za akciju Oluja...vise od 2000 i to od republike Hrvatske. Vidis da je Hrvatska normalna i demokratska zemlja. Zato nema razloga da se brinete zar ima optuzenih za Oluju! Kad ce Srbija svoje osuditi?

Metropola

pre 11 godina

NIKADA vise u Hrvatsku na odmor i turizam!Odluka je KONACNA,nema revizije.
(srbin, 20. novembar 2012 22:09)
Yess.. Uvest ćemo vizni režim da vam olakšamo...
(sds, 20. novembar 2012 23:22)

Pa od juna se vise ne pitate vi, nego radite sta vam se kaze:)

Marko

pre 11 godina

Pa,ako su sudije sada donele ovakvu presudu...cekacemo da se smene i (zlocin ne zastareva)neki drugi ce doneti drugu presudu.Bitno je da dokazi postoje,a to jos kakvi dokazi!

neko_iz_mase

pre 11 godina

U sustini gledajte to ovako... Kome treba stabilan balkan? Ovim zele samo jos vise da nas zavade sa Hrvatima... Da se jos vise mrzimo... Ja moje prijatelje iz Hrvatske necu mrzeti nikada, cak ni zbog ovoga... Sve je stvar interesa a interes je da nas zavade jos vise da mogu lakse da nas preuzmu, Srbiju Rusija a Hrvatsku Nemacka...

Ivan

pre 11 godina

(Mirko Nemirko, 20. novembar 2012 22:45)
_____

Pomirenje ne znaci manipulacija i pokusaj izjednacavanja krivnje.
Moram reagirati na ovo, jer se u zadnjih dana s time manipulira.
To nije pomirenje vec sjeme novih sukobe, jer se cinjenice i istina krije.
Oni koji su napravili zlocine neka odgovaraju, i 90% nas s tim nema nikakvih problema, no Oluja nije bila zlocinacki poduhvat sto je pravomocna presuda donjela. Kad druga strana to shvati pomirenje ce biti moguce, a ne izjednacavanja i relativiziranja po principu "ko nas bre zavadi"

Halo, Amerika!

pre 11 godina

Dobro vece, gospodjo Hilari. Mi zovemo iz Haga.
Odakle? Ma ko je to, uznemiravate me!
Ne, ne, draga, postovana, najdraza gospodjo, mi moramo da Vas pitamo da li smemo ispostovati medjunarodno pravo...
Skrati!
Pa znate, Srbija je konsternirana...
Molim! Srbija?! Oh ne, oh ne, pozlilo mi je, ne samo oni, aaaa
Halo, halo, ali gospodjo, da li Vam je dobro, evo necemo dozvoliti reviziju po medjunarodnom pravu, izvinite, izvinite!
Nemojte me vise zvati!!! Koliko puta treba da vam kazem sta treba da uradite!??!!
Razumeli smo, madam, razumeli.

AntiKvaziPatriota

pre 11 godina

Konsternirana si tii, takav sam i jaaaa zato sam te Karla zavoleo jaaaa... :)

@Sima
Koštunica je isporučio sve ili skoro sve, što je i bilo dobro. Ako je sud pogrešio u ovom slučaju, što je očigledno, čime je izgubio kredibilitet kod nas, koji mu je i bio nulo i do sada ne znači da je Mladić heroj. Čovek je imao konc logore u BiH, ej, konc logore! Jedan narod koji je preživeo Jasenovac treba da zna bolje od svih drugih šta je konc logor.
A isto tako, taj Mladić prstom mrdnuo nije da se spasu ti Srbi iz Krajine, gledao je kako beže i ništa nije uradio. Isti taj Mladić, kao vojskovođa je ma ni nula. Imao je toliko naoružanje i sve važne bitke je puk'o. Držao je nenaoružano Sarajevo pod opsadom tri i po godine i nije imao herca da ga zauzme, nego je terorisao polumilionski grad. Jadnik. A Karadžić je psiho.

Srbija ima heroje i heroje, ali Karadžić i Mladić to sigurno nisu. Oni su nas osramotili.

igor

pre 11 godina

Ovaj komentar se nekako poklapa sa reakcijom SAD,Velike Britanije i Francuske da ne zele da diskutuju o radu Haskog Tribunala u UN,mora da je slucajno...

ja!!

pre 11 godina

Nadam se da su svi shvatili napokon da nema potrebe za dobrosusedskim odnosima ( ne treba se mrzeti) al nemoj da patetisemo.. sto hrvatima nije uspjelo u 2 svetskom ratu uspjelo im je '95-te i jos su super ponosni?!?! SRAMOTNO ! ne kazem da nije bilo gluposti i sa srpske strane al su skori svi procesuirani i ostro kaznjeni a sa hrvatske strane- svi bili zlatni?? jos ce im se izbeglice trebat zahvaliti sto su bezali tj sto su im pokazali put spasa?? ma .... !! DRUGO samo priglupi ljudi su nacionalisti a pametan moze da se ponosi i drugim stvarim, uspesima.....................

Stiv

pre 11 godina

Dragi susedi, ovo je veća šteta za Vas jer se teško možete osloboditi zablude u koju zapadate uvažavajući presudu kao važnu. Desilo se u ratu sve i svašta i s jedne i sa druge strane. Da su jedni ili drugi generali bili nedužni prosto NIJE MOGUĆE jer tada rata nebi ni bilo. To je jasno maloj deci i najveća je šteta upravo njima dokazivati suprotno. Razmislite o tome.

Justin

pre 11 godina

Nema nikakve dileme da je ovo bila politicka odluka. Jednostavno,ovakvom presudom jos jednom i konacno htelo se podvuci da je Srbija glavni krivac za stradanja na tlu SFRJ i da su hteli da odvoje "agresora od branilaca" , sa cime se mi,naravno,nikada necemo sloziti. Mi imamo nasu, a ostali svoje istine. A tako cemo tesko do istinskog pomirenja sa okruzenjem.

Jovan

pre 11 godina

Okruzuju nas NATO zemlje ili zemlje koje zele da udju u NATO. Obruc se suzava. A kad budemo bili jedina ne NATO zemlja nase komsije ce da misle: a zasto oni nas nevole? Da li su oni nas neprijatelj? Malo su mi sumljivi. Bicemo zarobljeni u ne NATO vakumu sto nimalo nije dobro za zamlju. Vreme je da se izadje iz letargije i proslosti. Srbi moji pamet u glavu i ulasmo u NATO inace nema leba. Odosmo a vremena nama.

zmitjkoe

pre 11 godina

Gde je bre onaj Vucic? Pa afera Gotovina traje vec pet dana. Svi koji nesto znace u Srbiji su zestoko osudili presudu i sta sad ima dalje da se oteze. Sta je bilo sa listinzima i presecanjem kolone?

misa

pre 11 godina

E,pa posto nisu krivi za zlocine nad Srbima(bar tako kazu ovi ludaci iz haga) da vidimo ko je kriv za ubijenih 2-2500 ljudi.Neko mora da jeste.Sto se prave ti hrvati nevini kad i oni sami znaju ko su i sta su.Hitler je za njih bio mala beba.Mozda su se ti jadni Srbi pobili medjusobno,sto me ni malo ne bi cudilo da to osvane u nekim zapadnim novinama.Ali.zaboravili su na boga i njegovu pravdu.Jeste spora ali dostizna.Bog ce suditi gotovini i markacu i umesto 3:2 glasa bice 0:1 za Boga i nas.DOVOLJNO!

brts

pre 11 godina

ne razumijem, pa vuk jertemić je zakazao nekakvu sjednicu (za koju kao i za ostale nitko neće čuti), pa ne znam onda čemu revizija uopće ako će se tamo sve utvrditi?

Silvija Rakocevic

pre 11 godina

@Milan - da, RUSIJA, BRACA nasa najveca, volimo ih vise nego decu svoju, su mogli jednim papirom da stave VETO na bombardovanje svoje BRACE SRBA 1999. u savetu bezbednosti, ALI NISU. NE, njima je drazi bio novac od Amerike

Milane, dete, 1999. nije bilo nikakve sednice saveta bezbednosti na kojoj je neko, Rusija na primer, mogao da ulozi veto. Bombardovanje Srbije je izvrseno bez dozvole saveta bezbednosti UN i protiv medjunarodnog prava. A, ti bi mogoa da se zapitas odakle tebi ove pogresne informacije koje sa ovoliko samouverenosti i ubedjenosti ovde plasiras. Ko ti stvara taj svet iluzija u kome zivis?

Slavko

pre 11 godina

"Za Tribunal nema narednog koraka, jer je konačna odluka doneta, izjavio je za RTS savetnik glavnog haškog tužioca."

SRBI: Nismo ni sumnjali. Washington vam je izdiktirao presudu i kako sada da idete ponovo u Washington da trazite preinacenje presude. To nikako ne ide.

"...U teoriji postoji - preispitivanje, obe strane mogu da zatraže reviziju odluke, ako se pojave nove činjenice koje nisu bile na raspolaganju tokom procesa, to postoji kao mogućnost u teoriji, ali mi u ovom trenutku ne planiramo to da uradimo"

SRBI: Nismo ni sumnjali. Jer da je suprotno vi biste se borili za pravdu. Kako je to u suportnosti sa vasim planovima i ciljevima, zasigurno cete se postarati da do toga ne dodje. Cak i da se pojave nove cinjenice koje svedoce drugacije vi to ne planirate da uradite. Kakva mizerija od ljudi. Kakva mizerija od sudstva. Kakvo sarlatanstvo.

DD

pre 11 godina

Ala smo se ispaliliiii :-(. ALi nema veze, idemo mi u evropu ;-). Jedva cekamo sledece njihove uslove. Jao kako ce nam samo biti lepo u evropi, pa med i mleko na sve strane, ma divota :-).

dragan

pre 11 godina

Jedno pitanje ko je sudio preesedniku SAD za atomske bombe,ko je procesuirao generale saveznicke vojske za bombardovanje Nemacke a i nekih nasih gradova ?Oduvek su pobednici odlucivali o svemu.Secam se emisija pre rata pre dnevnika kad su rekli posto je hrvat bio preesednik 35g sad je red da bude srbin.Kome je vojska davala oruzije iz magacina,koga su pomagali,ko je postavljao balvane.

Bez potpisa

pre 11 godina

Ne znam zasto su ljudi toliko iznenadjeni zadnjim odlukama suda u Hagu. Cela doktrina Oluje je razradjena u Vasingtonu i samo sprovedena uz pomoc jednog ulicara i nitkova kome su direktno iz francuskog zatvora prisiveni generalski reveri. Nije se on jadan pitao, kakav Gotovina kakvi bakraci...vece su tu ribe u pitanju, i nazalost nedodirljive za nas.

Zeljko

pre 11 godina

Kao prvo morate shvatiti da Generale nije oslobodio hrvatski sud nego sud UN, to ocito zaboravljate, isto tako morate jednom shvatiti da je akcija oluja izvedena savrseno ali je " nakon nje" bilo zlocina koji nitko ne spori, i ti zlocini se moraju sankcionirati, svima je dobro znano da su Srbi odande otisli nalogom predsjednika Milosevica.
General Gotovina je vise puta izrekao da zali jedino zbog toga sto se nije odazvao sudu u haagu ali to je bila politika, shvatite jednom da su bili osudeni pogresni ljudi, sramotno je meni kao hrvatu ali istotako imsm i prijatelje srbe da je netko pocinio zlocine u ime hrvatske drzave, ali kad tad oni ce odgovarati, sta je sa Vukovarom? JNA je grad u potpunosti razrusila i tko je za to odgovarao? NITKO!! Horde cetnika uzvikivali su " klat cemo hrvate" dali ste to zaboravili? Hrvatski vojnik nikada nije niti nedaj boze izrekao takve parole.
Svatko treba odgovarati za zlocin bez obzira na vjeru i nacionalnost ali budimo iskreni i recite dali ima pravde za Vukovar? Sta je Srbija ucinila da se kazne odgovorni za ubijanja civila i da se kazne odgovorni koji secu Srbijom,
To su bili moji sugradani isto kao sto su srbi i moji prijatelji ali nemojte upirati prstom u generale jer nemate nikakve osnove za to.
Svi u hrvatskoj politici su davali izjave da je u oluji bilo zlocina i to se ne negira a vasi Vukovar, Skanbrnju, nula.. Kao da se nije nista dogodilo.
Ovo sto radite, radite sami sebi stetu... Valjda cete shvatiti to jednom..
Pozdrav iz zga

Dragana

pre 11 godina

Jedna od nekih stvari koje zameram Titu i komunizmu u kojem sam zaista imala presretno detinjstvo i prvu mladost - ostavio me je u ubedjenju da su svi cetnici i ustase negde drugde, da ih jos ima al' nikako tu gde smo mi. Sto se tice Srbije i narednih joj pokolenja, nadam se da ce njeni zlocinci zavrsiti gde treba, a Hrvatskoj deci nek je bog u pomoci. A vi sad i jedni i drugi bolesni mozgovi, lupajte minuse.

Milovan

pre 11 godina

Kakva revizija?
Poštenje jeste poštenje, ali je i sila - sila, a ni milione ne treba nikako zanemariti.
Pa ipak, "ničija nije gorela do zore".

gane

pre 11 godina

Dobro sto u duhu Evropskih vrednosti niko nepise o do sada ubijenih 259 Palestinaca uglavnom zena i dece dok je Izrale izgubio mozda 3.Ona Nemacka 1 za 10 je ovde malo dete jel kad Izrael kaznjava brate to je najmanje 25 za jednog.Usput demokratska drzava Amerike je blokirala Marokansku rezoluciju u UNu jel kazu nija balansirana kako treba.Naravno to nas ne iznenadjuje posle presude ranim zlocincima za najgnusnije etnicko ciscenje od 1945 do danas.Samo potvrdjuje opet i opet o kakvim se ne-demokratama ovde radi

neko_iz_mase

pre 11 godina

@Mario_og
Da oni koji ostanu :D
Uzgred te pare ce biti prosledjene u fond HR posto su ga ispraznili nebi li platili za oslobadjanje generala ;)

DKR

pre 11 godina

Kakva revizija, kakvi novi dokazi, kakve nove činjenice, ako Brionski transkript nije bio dovoljan da ih osude onda ne znam šta bi bilo... Piši kući propalo, ko i ranije s Orićem, ko i sutra s Haradinajem, itd.

tomi

pre 11 godina

(AlCapone, 20. novembar
2012 22:41)

Slovenac ne pricaj gluposti. Nogometna tekma??! E pa to samo vi i Srbija mozete i reci. Prvi rata nisu vidili, drugi ga na tudjem tlu vodili.

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.

Domagoj

pre 11 godina

Ljudi dragi. Zar vi shvaćate što pišete ovdje? Optužnica je potpuno krivo postavljena. Krive ljude su optužili. Zar bi bili zadovoljni da su nevine ljude osudili? Postoje krivci ali većina ih još nije optužena. Dajte priliku pravosuđu moje zemlje pa onda pljujte po njoj. Imate pravo biti ogorčeni ali ne na moju zemlju već na haško tužiteljstvo.

sumar,kv

pre 11 godina

Pojasniti narodu bivse Jugoslavije drugacije gledanje na rat,mir,patnju,pomirenje,itd.Od 1941. do 1945.narodi ovih bivsih republika pocinili su takve zlocine da se pojedinih zlocina zgrazavala i okupaciona vojska nacisticke Nemacke.Da ne ulazim ko je i koliko zla kome naneo,konstatovacu samo istorijske cinjenice za vreme posle 1945.god.Neki su pobijeni u danima koji su sledili posle oslobadjanja i to ne mali broj,neki su osudjeni pa robijali,neki su pobegli ali niko nije smeo da prica,protestvuje i pominje nicije zlocine.Znaci nekoliko dana i meseci posle reka krvi koje nisu jos zemlju osusile,najveci sin nasih naroda uspeo je da pomiri sve narode sa tih prostora,ne samo da ih pomiri vec i da ih fanaticno zblizi putem ideje bratstva i jedinstva.A za ratove 1991.do 1995.god.sa istim akterima posto nije bilo najveceg sina nasih naroda jer se upokojio posle 35 godina vladavine,i na celo malih republika su dosli takodje veliki sinovi nasih naroda koji su se posvadjali i potukli ler im je najveci sin svih naroda u nasledje ostavio da rese ono sto je on prekinuo 1945.svojom cvrstom vlascu.Normalno umesala se medjunarodna zajednica i osmislila Haski sud,koji evo danas posle 20 godina nije uspeo ni da pravedno osudi,neke kao npr Srpske generale vidjenije dobro je zakacio,neke kao Bosanske malo opominjao,a Hrvatske i Kosovske oslobadjao.Ko te pita,samo da ne bude da je Hag napravljen u cilju da se narodi sa tih prostora sto duze ne pomire,molim lepo,18 god.posle svi stojimo i gubimo.

muamua

pre 11 godina

davore nijedan nije optuzen za oluju a tek 2000 njih ....to je vec ozbiljan vojni kontigent...ko je komandovao njima onda...c c c...e davore davore

Pauly Ester

pre 11 godina

@Mir ljudi
Znaš niko se u Srbiji ne uzbuđuje baš realno zbog te presude. Da zbog neke greške oslobode jednog ili još gore dva zločinca mislim da bi vrlo mali broj prosečnih građana Srbije to shvatilo kao neku nacionalnu pobedu. Ovo je sad tema nedelje i biće brzo zaboravljena.

Samo mi je smešno to komšijsko dobacivanje i prebacivanje u komentarima ovde. Pročitaj malo komentare na sajtu Jutarnjeg lista u okviru članka o izjavi Karle del Ponte pa mi javi na kom nivou se tamo vodi rasprava i ko umišlja npr. da je Karla del Ponte na strani Srba (uz nadmetanje komentatora u tome ko će reći veću gadost o toj ženi). ;) Eto čisto opaska na tvoj komentar kako "mi" odn. vaše komšije stalno nešto trolujemo i živimo u zabludama. Tako da...kad pogledaš malo bolje žalosno je to reći ali vrlo smo mi slični narodi. Još gore je što se polako ali sigurno približavamo civilizacijskom nivou i međudržavnoj saradnji Kongoa i Ugande.

ovo je balkan

pre 11 godina

I procitajte jos jednom komentar @jakov i @mir ljudi, Hrvati fakat ne razmisljaju na nacin da su Srbi protjerani pa ajmo slaviti, vec da su Hrvati oslobodili svoju Hrvatsku.
(tomi, 21. novembar 2012 01:39)


cinjenice su da su srbi proterani,
a ko kako razmislja je bitno u filozofiji.

'ajmo sad glavu u pesak,svi zajedno,kao u komunizmu,
pa za jedno 50godina cemo opet da ispravljamo krive drine?!

jedan korak napred,a 3 nazad...

danas

pre 11 godina

da vidimo ko ce sledece godine u RH na more!?

Sto se tice komentara, da nije genocid, evo sta je Tudman pre oluje rekao:
"Srbi moraju da nestanu"
Izvoditelji su bili ova dva - i jos drugi neki generali.

Travis Bickle

pre 11 godina

Uslov za vanredni pravni lek revizija se može izneti samo protiv konačne presude tako da vam je naslov pravno gledano promašaj.

Goran

pre 11 godina

@Željko

Ako ti nisi u toku ne znači da se za zločine u Vukovaru u Srbiji ne niko ne procesuira. Nekoliko njih se već procesuira i za Ovčaru. To što HRT o tome ne izvještava ne znači i da se ne događa. Nisu Srbi otišli jer ih je neko zvao. Niko od njih nije ostavio svu svoju imovinu tek tako da bi je potom ti hrabri hrvatski vojnici koji kako reče nisu niti jednu jedinu grubu riječ uputili Srbima( ne da su vojnici upućivali nego i civili obični Hrvati još 80-tih godina prošlog vijeka prije dolaska Tuđmana na vlast i povratka ustaške emigracije u Hrvatsku) popljačkali i zapalili a one jadnike koji nisu uspjeli "otići" pobili a pride su još i bombardovali kolonu izbjeglica jedanput na teritoriji Hrvatske a drugi put na teritoriji Bosne i Hercegovine (tamo gdje kako kaže Mesić niste ratovali).Vi miješate babe i žabe. Vi mislite ako ste imali pravo oslobađati teritoriju da ste imali pravo i oslobađati ljude od života. Šta je to Hrvatska dosad uradila za zločine u Oluji i prije nje? Nekoga je optužila ili čak osudila? Ne nije nikoga zato je moj savjet vama komšijama da umuknete i da se javite ponovo ako nekada Hrvatska počne ispunjavati svoje moralne obaveze i procesuirati ratne zločince. Razlika između Srbije i Hrvatske je ta što u Srbiji postoji dosta ljudi i dosta javnih ličnosti, organizacija kao i nemali broj običnih ljudi koji osuđuje zločine nad drugima dok u Hrvatskoj vlada isti onaj mrak iz 90-tih koji je u suštini nastavak 40-tih. Euforija od prije neki dan je potvrda!

Marko

pre 11 godina

Ama ljudi pustite taj tzv. tribunal sami su se dikreditovali to i zapadna stampa primetila. Hvala Haskom tribunalu i Del Ponte sto je skupila vredne dokaze! Nikada mi bez Haskog tribunala nebi dosli u posed transkripata i presude od 1200 stranica koja sve govori i to je jedino validno a ne nikakvo preglasavanje, kada bude bilo spremnosti taj zlocin nikada ne zastareva! Treba se ugledati iskljucivo na Izrael oni ne jure neki Vijetnam, Kambodzu za ruku da glasaju za njih ... nego use i u svoje kljuse. Srbiji to najvise treba - infrastruktura, ekonomija, natalitet ... a ostalo kada dodje , svet se non stop menja i bice drugacije.

Milos

pre 11 godina

@Silvija Rakocevic
A zasto ti nasi prijtelji rusi nisu stavili veto na sankcije UN a mogli su? Toliko o prijteljma i sa istoka i sa zapada. U se i u svoje kljuse.

EU?

pre 11 godina

napred...
u proslost:)

...i cela evropa je proslost!

nasi politicari,moraju da se okrenu buducnosti,americi i kini,po bilo koju cenu!
sto pre to shvatimo,to bolje za nas!

sve ostalo su samo zablude,
verovanje u pravo, istinu,pravdu,istoriju...su nasi porazi.

mrka

pre 11 godina

Ova očito naručena presuda služi samo za zahuktavanje nacionalizma i skretanje pažnje. Tužna istina je da su ratovi 90. god. bili dogovoreni, paravan za pljačku, koju su zajednički sprovodile srpske i hrvatske elite nad sopstvenim narodom, na čelu sa Tuđmanom i Miloševićem.

Samo što su svi mediji na ovim prostorima u džepu otprilike tih istih elita, pa o tome može da pišu samo marginalci. Ali ko traga za istinom taj će je i naći.

Zanimljivo je da ova oslobađajuća presuda, očito naručena, stiže u vreme završetka prvostepenog procesa protiv Sanadera.

A nedavno je donešena i jedna druga zanimljiva presuda povezana sa aferom hipo, samo što se to osim na par onlajn portala naravno neće nigde o tome izveštavati.

http://rs.seebiz.eu/domagoj-margetic-na-sudu-pobijedio-hypo/ar-49803/

Batko

pre 11 godina

Prema evidenciji DORH-a, podneseno je ukupno 6.390 prijava protiv poznatih i nepoznatih osoba, od čega je prijavljeno 439 pripadnika oružanih snaga. Što se tiče 4.128 prijava protiv poznatih počinitelja, njih 400 je nakon istrage odbačeno, a preostalih 3.728 osoba je procesuirano. Zbog kaznenog djela ratnog zločina podnesene su tri kaznene prijave protiv ukupno 10 osoba. Od 3.728 procesuiranih počinitelja, protiv 395 je postupak pokrenut dok su bili pripadnici hrvatskih oružanih snaga. Osuđeno je ukupno 2.380 osoba.

DORH još uvijek ima u svojoj evidenciji 2.262 prijave za kaznena djela čiji počinitelji nisu otkriveni. Među njima su i prijave za 24 ratna zločina u kojima počinitelji zasad nisu otkriveni i za njima se traga.