Nedelja, 11.11.2012.

16:47

Tači: Srbija se igra vatrom

Kosovski premijer Hašim Tači smatra da Srbija insistiranjem na podeli Kosova rizikuje svoju evropsku budućnost i igra vatrom.

Izvor: Tanjug

Taèi: Srbija se igra vatrom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

marioneta

pre 11 godina

Jos kad bi se ti nesto pitao,pa da te shvatimo ozbiljno.Ovako pricas a ni sam ne znas o cemu govoris...Obicna marioneta koja hoce da otme tudje...

Nazalost, 'Belka Kuga' uzima svoj danak

pre 11 godina

""A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?
(el chupacabra, 12. novembar 2012 07:39)
------------------------

Srbiju ce sami Srbi svojom demografskom politikom [nepravljenje dece] svesti na pasaluk a bez ikakve pomoci sa strane
Za 100 godina ce biti 3 miliona Srba naje nego danas
Danas je porosecna sxtarost Srbina 46 godina a Albanca 16 pa racuinaj sam

zena

pre 11 godina

(Veni, vidi, neka, hvala, 12. novembar 2012 08:57)

Hoćeš da kažeš da zbog balege koju skupljaju treba da im poklonimo Kosovo ? E svašta će čovek da pročita, zaista. Za tvoju informaciju, ja sam rođena i živela sam dve decenije na Kosovu. I Kosovo jeste Srbija, a ovo što pričaš je priča sa sela gde ljudi drže stoku, a balegu koriste za đubrenje njiva.

Veni, vidi, neka, hvala

pre 11 godina

Ko je, od komentatora, bio ikad na Kosovu? Verujem, samo retki. Da ste videli šta i kako, ne bi toliko vikali "Kosovo je Srbija".
Ono što me je najviše "oduševilo" je sledeće:
Kod nas je normalno da stambeni deo bude bliže ulice a pomoćni objekti na kraju dvorišta. Kod njih je obrnuto. I kako čiste te pomoćne objekte? Kroz prozor, pa na trotoar. Kad se nakupi balege da više ne ne može kroz prozor, onda se gomila odnese. Dok može kroz prozor, gomila stoji na trotoaru.
Godinu dana sam proveo tamo, video sam, i hvala, ali Kosovo mi ne treba.

Glasinac

pre 11 godina

Izgleda da Tači opet zagovara rat, kao da više tih ratova nije dosta. Na ovakve izjave morala bi da reaguje međunarodna zajednica. Svi sporovi moraju da se rešavaju pregovorima bez pretni bilo kakvom vatrom.

Miodrag Belic

pre 11 godina

@Goran.
To sto je bilo pre 1912.god. "Prizrenska Liga" te su Albanskom basibozuku dali autonomiju, po toj logici i Sciperija e Madhe je bila Fasisticka tvorevina, kao sto je kosovski vilajet bio Otomanska.
Tacno sto godina (odnosno manje 13.god.) Srbija je na tim prostorima.
Po cemu R.Kosovo smatra da je za 13,god, zasluzila to sto misli da je njeno.
Kosovsko nedonosce Velikih Sila ce kad-tad crknuti, ako one izgube interes za njega.
Vec prigovaraju o uzalud utrosenim donacijama, celnici vlade se hapse zbog korupcije, vise i ne mogu da kontrolisu puteve droge i trafikinga...

el chupacabra

pre 11 godina

Procitah SVE komentare i niko da priupita,
A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?

tvoji "drugari" iz Bondstila ili TI (Hasis Tacmi) licno ?

Samo lagano ima i mecka i rupa a bogami i MACA I VRATANCA !

neko ko bi samo da zivi normalno

pre 11 godina

vest u jutarnjem programu-u severnom delu K.Mitrovice nocas odjeknula eksplozija,srecom,nema povredjenih.Taci,i albanski komentatori na ovom sajtu uporno pricaju o toj svojoj kvazi drzavi,a i dalje sprovode teror.a to pozivanje na evropu,ameriku i sl,pa i vrapci na grani znaju ko kontrolise heroin,prostituciju,i ostale vrrrrloo ozbiljne krimi delatnosti.i,kao sto rece neko od komentatora,amerika je stvorila i bin ladena,sadama,i mnoge druge.pa zavrsili kako vec jesu.polako gosn taci,polako iz zagreba..

Petar Petrovic

pre 11 godina

Izgubise argument "Srbi nas pobise neduzne". Tamo sad Srba nema da ih terorishu. Ona shaka Srba shot je ostala je ugrozena manjina. Srbima nemaju chime da prete: ako bi nas sad bombardovali jer pregovorima zelimo Metohiju (severni deo Kosova), to bi bila chista agresija ma jednu drzavu i ne imalo chime da se opravda. Mogu samo da nam prete da necemo uci u EU, shto nama ni ne smeta :):):) NE HVALA na ulasku u EU!
Ljudi misle kad udjemo u EU sve ce biti reseno. NECE! EU je debela administracija koju treba mi, bedni Srbi, da finansiramo sa gomilom drugih bednih naroda: Rumunija, Grcka, Bugarska, Spanija,... Kod njih ne cveta cvece sto su u EU

Zato gospodine Tachi ne rachunajte da mozete uspeti u pregovorima. Kakav god da bude ishod, Srbija dobija :)

Cekaj

pre 11 godina

Kad USA bude morala da se okrene sebi tj. da konacno napadne Iran jer su popljackali sve ostalo, ostavice vas da sami resavate vas problem. Nece biti ni Nemaca ni Engleza jer ce morati da im pritrce u pomoc da bi spasavali sebe. Onda zovite Istocni Timor da vas podrzava pa da vidimo kako cete da pretite. Mnogo ste besni jer jos niste naucili kako se lako izdaje "prijatelj" u medjunarodnoj politici kad ti treba nesto vrednije. Sto se nas tice dzaba priznajemo Kosovo cak i da nesto dobijemo za to nacija i njeni politicari nisu u stanju da to potrose smisleno. Bolje da stojimo gde smo(ili lagano propadamo) dok se opet ne pojavi neko ko ce bar da zna sta i kako treba raditi.

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Od pokojnog Djindjića do aktuelnog Dačića svi naši predsednici vlade polomiše zube na Kosovskom problemu.
Sada u drugoj deceniji 21 veka jedan tači ismejava svo srpsko rukovodstvo preko Zagrebačke štampe uz
poziv na Brisel i Všington. Sva priznanja koja su dobili našimpolitičari po bilo kom osnovu posle 2000 te su
cena popuštanja pod pritiskom iskrivanja istyog od naroda. Ne moramo mi priznati Kosovo ali se
moramo iz intervjua Tačija zapitati naše političare koja je granica za takozvani Beogradski pašaluk u igri.

Vreme je na nasoj strani

pre 11 godina

Lakse bre malo teroristo! Albanci na KiM su pravili I negovali svoje paralelne strukture decenijama,i upornoscu i strpljenjem dokazali da se od terorista moze postati (skoro) legitimni clan medjunarodne zajednice, pa eto komsije i mi nesto naucismo od vas, a to je da se strpljenjem i upornoscu svasta moze postici. Na kraju krajeva, strpljivo smo cekali 500 godina da Turci odu, pa cemo sacekati i da vasa sveca dogori.

Sandzak

pre 11 godina

Ja sam Bosnjak(Musliman) iz Sandzaka i zasto vi srbi toliko gurate po strani pitanja manjina.Nije to toliko lose,ali preskacete vrlo vazne korake koji u daljem svom razvoju mogu biti veoma ozbiljni za teritorijalni integritet Srbije i nemojte se samo pitati kad za 20-30 godina Sandzak bude u ulozi Kosova,a veoma smo bilzu tome.Pazar je povecao broj stanovnika za 15000 od 2000 i sve je veci broj Goranaca sa Kosova prisutan ovde,a sami cete videti kad dodju u sumadiju za koju godinu i mozda bude pasaluka kao sto ovaj gore rece.Toliko od mene.

autokomanda

pre 11 godina

Hašim Tači je prihvatljiv u Zagrebu, a Tomislav Nikolić je "nacionalista"...?????? Sličan se sličnom raduje- i Hrvatska i Kosovo slave kao svoje praznike etničko čišćenje Srba, a u tome imaju makar prećutnu podršku određenih faktora u Beogradu. Pitam se šta na sve ovo kaže bivši predsednik Srbije i DS-a i šta je dobio zauzvrat????

Ivan

pre 11 godina

@(Ha-Nocri, 11. novembar 2012 23:55)

Svoje mišljenje projecirati na "ceo svet" je živeti u laži, neznanju i nemoralu.

Nisam Srbin ali ipak se po pitanju Kosova slažem sa većinom Srba i većinom SVETA.

wv.

pre 11 godina

A ko ce svesti Srbiju na "beograski pasaluk"? Hasim Taci i njegova ekipica koja se tokom rata istakla jedino u izivljavanju nad civilima i pljackanju? Ili ce mozda Amerikanci ponovo da pokrecu NATO? Zar Hasim Taci zaista misli da ce se pokrenuti rat i bombardovanje zbog granica te njegove "drzave"? I pre desetak godina su NATO i Amerika teskom mukom i uz obilato laganje ubedili javno mnenje u opravdanost bombardovanja Srbije a kamoli sada kada je isplivalo mnogo sto sta o Albancima i njihovoj "borbi za slobodu". Hasim Taci bi trebao da preskoci ova lupetanja, ove prazne i komeplksaske pretnje i da se drzi principa "pametniji sam kada cutim".

549 motorizovana Prizren

pre 11 godina

Haha, ne znam cime Taci preti. Ja se secam kad sam bio dole '99 da ni njega ni OVK nije bilo. Ne znam da li on to opet ocekuje da ce NATO da ratuje za njega?
Ja bih rekao da je pitanju nervoza.

Mikkka

pre 11 godina

Kosovo je 500 god. bilo pod turcima pa je oslobodjeno, možda mi i ne doživimo da se ponovo upale sveće u Gračanici, kao što ih je 1912.god. upalio Kralj Aleksandar, ali desiće se sigurno. Današnji političari nemamju pravo da priznaju nezavisnost Kosova i tako onemoguće buduće naraštaje da ga nekada ponovo vrate!

tole

pre 11 godina

I albanski politicari medju koje spada i Taci kao i dezurni albanski komentatori privatno jako dobro znaju da nista jos nije zavrseno sa Kosovom, da ta njihova "drzava kosova" nije nikakva nezavisna i suverena drzava, da nikome vise ne pada na pamet da ratuje zbog tamo nekih Albanaca kojim aniej dovoljno sto su na poklon dobili 85% Kosova iako su izvrsili etnicko ciscenje, zlocine i sto masovno krse ljudska prava ali javno uporno pokusavaju da dokazu suprotno. Zasto Taci misli da su njegovi javni nastupi po bilo cemu verljiviji?

Severni deo juzne pokrajine

pre 11 godina

Inace, cisto radi informisanosti, sever Kosova nikad nije ni bio deo Kosova istorijski gledano. To je kasnije Tito dodao, povlaceci granice od oka. Tu nas je on debelo zeznuo. Ali, ipak, imamo i istorijske osnove za otcepljenje severa, jer ponavljam, to nikad nije ni bio deo Kosova, sve do druge polovine 20. veka. A uz to, Srbi su i apsolutno vecina. Dakle - istorijski osnov + apsolutno vecina = vise nego dovoljno za punopravno otcepljenje.

dragutin

pre 11 godina

Ne postoji nacin da koegzistiramo sa tom idiotskom tvorevinom koji oni zovu drzava.Previse je lose krvi sa obe strane ne vidim zasto bi uopste pregovarali o bilo cemu sa njima.Treba ih sabotirati na svakom cosku i biti najgori komsija koji moze da se bude,prica zavrsena.Svima nam je muka price o Kosovu i EU te teme su sustinski beskorisne.Zaposljavanje radnika,obrazovanje,zdravstvo,energenti,infrastruktura itd treba da budu jedina preokupacija ove drzave.Sve to moramo sami sa svojim resursima EU nam nista nece pomoci samo mogu da nas lesinare.

beskrupulozan

pre 11 godina

Kaze kako smo na Kosovu napravili genocid.Gde je ta presuda o genocidu.Izmislja a goreg nema od njega.Ovako beskrupulozni ljudi su opasni po drustvo.Izazivaju strah kod ljudi svojim izjavama,pa nije cudo sto se Srbi plase ovakvih.

goran

pre 11 godina

Malo hronologije:
- 1912 Tokom Balkansog rata Srbija pripojila Kosovo koje je pre toga bilo poseban pasaluk pod Turskom
- 1999 NATO bombardovao Srbiju radi odnosa prema stanovnicima Kosova {Batajnica, hladnjace, Peruca, Racak,..]
- 2008 Kosovo proglasilo nezavisnost
- 2012 90+ drzava prioznlo Kosovo kao nezavisnu drzavu
- 2001-2012 broj stanovnika drzave Srbije manji za 300.000 radi delovanja "Bele kuge" i nastavlja trend smanjivanja broja stanovnika od 30.000 godisnje
- dalje prognoze neizvesne

Da mi je neko pre 15 godina rekao: "Kosovo ce biti nezavisna drzava", prvi bi mu rekao da je lud. Ali sada vidim da je sve moguce

BANKROT

pre 11 godina

pa niko i ne trazi od srbije da prizna ili pregovara sa kosovom,
kako su ovde neki zapeli.
srbija pregovara za sebe i bez evropskih fondova pukla bi ko tikva!

beep

pre 11 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da Taci jos nije svestan da je kosovo srpska teritorija!!!ajde patriote ubedite ga,mislim stvarno...covek je NEOBAVESTEN,zasto se ne oglasava DR.Damjanovic sa saopstenjem da ga edukuje malo?da mu "malo juce" naplatimo porez....itd.:)zasto nasi pravosudni organi ne reaguju na kosovu?,zasto se ne primenjuje ustav srbije,sta cekaju ovi nasi?gde je srpska vojska i policija?

Miladin Subotić

pre 11 godina

Da li g. Tači veruje u sve ono što govori? Ovo je prazna priča iza koje stoji saznanje da Srbi sa severnog dela KiM ne žele zajednički život sa Albancima. Baš isto onako i onoliko kao što su se Albanci odredili prema Republici Srbiji. To zna I EU, I SAD, i svi drugi koji iole razumeju genezu kosovsko-metohijskih odnosa dva naroda.

besprizorno

pre 11 godina

Posle ovakve izjave i pozivanja na nasilje pod pretnjom oduzimanja Srbiji ogromne teritorije ,svodeci je kako on kaze na, beogradski pasaluk,smatramo da nasa delegacija sa Dacicem na celu ne bi trebala vise da pregovara.Ko se poziva na silu sa njim nema pregovora.Dosta su nas ponizavali belosvetski mangupi.Ne da ne treba Srbija da podeli Kosovo,nego ne bi trebala nista da im.Iz ovakvog pristupa pretnji, jasno se vidi kako je Srbima na Kosovu.Ubijaju ih a krivce ne pronalaze.A nase vlasti umesto da insistiraju na hitnom pronalazenju ubica oni jos i pregovaraju.

nikolas04

pre 11 godina

Niti je Kosovo Srbija,niti je Kosovo prava, nezavisna, i suverena drzava.Da jesu nezavisni ne bi imali EULEKS,medjunarodnu policiju,sudije,imali bi svoju vojsku a ne NATO.To Taci vrlo dobro zna,kao sto zna da i nema nikakve ingerencije na severu.Treba naci kompromis,a to nije da jedna strana dobije sve,a druga izgubi sve.

Proverite informacije pre pricanja u prazno

pre 11 godina

Zaista mi nije jasno da neki ljudi uporno po ovim postovima ponavljaju lazne procene o 2 i vise miliona Albanaca na KIM, o eksploziji nataliteta, itd. Za Boga miloga POGLEDAJTE POPIS IZ 2011. na KIM i u Albaniji, kad vec koristite Internet. Albanaca je 1,6 miliona na KiM (i to sve sa pridoslicama iz Presevske doline i popisom koji su sami organizovali kao sto su pokusali u MKD), a u Albaniji je zabelezen pad sa 3,1 na 2,8 miliona. Pristina nema ne 200 000 stanovnika. Gledano na ukupan korpus pre 10 godina, Albanci su doziveli veci pad stanovnistva od Srba. Medjutim, neko se ili nasladjuje lazima ili mu to politicki koristi!

PeraPetrovic

pre 11 godina

Ljudi bre probudite vec jednom.Sto rece Vlasi pre neki dan nedaj boze da se Albanci predomisle i hoce odjednom sa nama?Sta bi mi rekli.Nemojte salili smo se.Sta ce nam preko 2 miliona Albanaca u drzavi kad nas ne vole?
Halo osvestimo se vec jednom.
Pera

nenad

pre 11 godina

Ne vidim zašto se tu neko uzrujava... ovo je samo njegovo mišljenje, i on je samo jedan ekstrem, baš kao i kod nas. Oni imaju Tačija, mi imamo Ivicu. Oni imaju Samoopredeljenje, mi imamo Dveri i DSS.

zoran

pre 11 godina

Da li to on preti daljim napadom na Srbiju svojom izjavom da će srbija da završi kao Beogradski pašaluk!?
(Miloš, 11. novembar 2012 21:07)
-------------------------------------------
Ne, ali mi se cini da nam na neki nacin daje do znanja da ce se to desiti ako se budemo ponasli prema Vojvodini i Sandzaku [negiranje odluka lokalnih organa, nipoodastavanje] kao sto smo se ponasali prema Kosovu do 1999. godine

MERZ

pre 11 godina

Cim si ti poceo da dizes tenziju i prasinu u medijima znaci da ti stvari ne idu bas kako si zamisljao. Polako, tek ti nece ici. Delice se Kosovo jos par puta budi uveren Taci.

Taci je vatra

pre 11 godina

Ovaj Taci izgleda ne shvata da Srbija u potpunosti kontrolise sever Kosova. Neka pokusa da ode tamo? Koliko srpski politicari mogu bezbedno da odu u Pristinu, toliko i Taci na sever Kosova. Samim tim, ako je to dokaz suvereniteta, a na sta se mnogi izdajnici pozivaju, onda je sever Kosova nedvosmisleno Srbija. Sta god Taci pokusa tamo, a Srbi barikade. Oluja nece biti moguca jer Srbija ce na to vojno da odgovori, za razliku od 95' gde je Milosevic imao interni dogovor sa Tudjmanom. Srpska vojska je najmocnija u regionu, i bez problema moze svakog da dovede u red. A imamo sile poput Rusije na nasoj strani, koje ce itekako uloziti veto u SB ukoliko budemo branili sopstveni narod od progona na Kosovu. Tako da, to nije opcija. Taci treba da prihvati realnost na severu.

Milutin92

pre 11 godina

Sta znace komentari tipa - "ovj covek je u pravu"? Idealni istorijski trenutak za kosovske Albance je prosao - nisu uspeli da pridobiju naklonost sila koje ce planetom vladati u buducnosti. Natalitet na KiM je u opadanju i vec je manji od nataliteta u nekadasnjoj Vrbaskoj banovini. Tamo ih nema 2,5 miliona kako se verovalo - ni na popisu koji su sami organizovali nisu uspeli da nategnu ni do 1,8 miliona. Emigracija im je visoka, stanovnistvo neobrazovano a toliko hvaljena dijaspora je vec pokrila sve ledina sa benzinskim pumpama i supermarketima. Teracemo se mi jos - to je jedino sigurno.

nisam optimista

pre 11 godina

Obzirom na [samouverene] komentare, igracu 'kontrasa':
Vidim u komentarima vecina kazu da "Taci panici'.
ali zaboravljaju:
Iza Tacija 'kao jedan' danas stoji skoro 2 miliona Albanaca i sto je vaznije imaju veoma, veoma pozitivnu stopu prirasta stanovnistva,
A nas razara "Bela kuga" i svake godine nas je 30.000 manje, a sto znaci za 100 godiune puna 3 miliona manje.

modety blaise

pre 11 godina

Ovaj Taci prvo treba da odgovara za genocid nad Srbimaa onda sa se pregovara sa albancima sa Kosova. Sve drugo je farsa i povladjivnje zlocincima bez imalo savesti ili srama.

Videćemo

pre 11 godina

Meni ovo deluje kao da se on uplašio nečega. Pa zašto nam ne uzmu to Kosovo ako već mogu, i zašto ako je njihovo pozivaju naše političare na pregovore. Sever Kosova je srpski i tu treba da stoji granica. Tači to vrlo dobro zna i uplašen je jer nemaju više samo oni prijatelje u svetu.

Србиновски

pre 11 godina

Тачи је нервозан, зато што време не ради за такозвано Косово, а његова опозиција га додатно притиска.
Нема љубави у политици и преко ноћи савезници могу прећи на другу страну, а дојучерашњи непријатељи се могу помирити.

Milos

pre 11 godina

Vatra pokrene coveka,civilizaciju mozda pokrene i nas...zato bi se lisavali jednog od najvecih prisvojenih izuma, ako je vatra oblikovala covecanstvo cemu bezati..

seferi

pre 11 godina

nacionalizam nikad nije doneo nikom srecu. Kosovo kosovarima srbija srbskim gradzanima.Dve drzave bez granize, to je moj predlog. Srbi da na kosovu dolaze i rade i obrnuto, bes straha. Pozdrav za sve Srbe i Kosovare

Ivan Gavrilovic

pre 11 godina

Kosovo je brojcano Albansko u to nema sumnje!Dok srpske zene pametuju i "teraju modu" Albanke su bez rezerve radjale.......Njih "dole "ima 2 miliona,ali ih moze doci jos 2 ako treba!!!!!!!!!
Rade ljudi posao i to slozno idu ka svom cilju,a ko gubi moze da se ljuti.
Nema od Srba nista,PUKLI SMO!!!!!

Petar perisic

pre 11 godina

Eto ovakve stvari i jos gore ce se dogadjati narodu koga vode ljudi kao sto su Boris Tadic, Ivica Dacic i Tomislav Nikolic. Posto smo potpuno neozbiljna drzava i posto smo izvrsili samoubistvo nad samim sobom kao narodom,dozivljavamo da nam ratni zlocinci tipa Hasim Taci kome su legitimitet dali Tadic i Ivica prica ovo sto nam prica.Bojim se da ce na biti jos gore

duje_raftman

pre 11 godina

nema ništa od priznanja! ne bih ni o "tehničkim" stvarima razgovarao. U stvari, nema tu nikakvih razgovora.
Mogu da cmizdre kol'ko oće.

Prolalznik

pre 11 godina

Za sve one, pogotove one u srbiji, koji tvrde da je Kosovo nezavisna drzava imam samo jedno pitanje - ZASTO I PORED TOLIKIH PRIZNANJA (pogotovo od Amerike i njenih saveznika), KOSOVO NIJE CLANICA UJEDINJIH NACIJA? Hvala unapred svima onima koji pokusaju da ukljuce mozak i nadju odgovor na ovu zagonetku. Onim drugima predlazem da i dalje nastave pozrtvovano da rade na razvoju demokratije u srbiji uz ogromnu pomoc nevladinih organizacija.

Pozdrav iz Londona

Dusan Martinovic

pre 11 godina

Ovo da je izjavio neko od Srbskih politicara, Sesta flota bi uplovila u Jadran, Aviano bi imao bar dva lovca spremna a BBC i Slobodna Evropa bi vec objavili da su kanali za navodnjavanje ukopane Srbske trupe.
G-dine Taci citajte Njegosa.

kakogod

pre 11 godina

kvalitetnom regionalnom politikom u poslednjih 30tak godina Srbi su dosli do toga da im ovakvi likovi dele ovakve izjave i da mogu samo da ih mrze

Branko

pre 11 godina

"On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces"
Ali molim te Tači, reci mi samo do kada? Niti je istorija počela sa nama niti če se sa nama završiti. Svet će tek da se "tumba" i mnoga "carstva" će propasti kao što je bivalo više puta. Sada je tek 7521. godina.

lorimer

pre 11 godina

"Ti si prijatelju trebao biti u zatvoru. A za Kosovo se trebao naci kompromis. A ne da jedna strana dobije sve a druga nista.
(Kristijan, 11. novembar 2012 17:13)"

Opa.

Od kad ste to čuli za reč "kompromis", ne sećam se da sam je često čuo do sad?

Dobilo se po ušima pa se tek onda čulo za kompromis?

Eno vam Pajtić nudi kompromis, tamo je još moguć. Ili se i tamo setite kompromisa za jedno 15 godina, kad i njih prizna jedno 90 zemalja sveta.

Marko BG

pre 11 godina

"Gospodine" Tači, ako vi tako kažete, onda OK. Evo, sve trčimo da priznamo tvoju "državu". Ako su rekli na zapadu da tako uradimo, zašto bi mi razmišljali svojom glavom ?! Uostalom, objasno si nam lepo da "kosovo" nije naše.
Znači dogovorili smo se , "sutra" ćemo da vas priznamo.

Sergio

pre 11 godina

Kosovo je ''poludržava'' ali je ipak na putu da postane prava država. Srbima na severu treba dati autonomiju. To je deo evropskih vrednosti. Ne razumem zbog čega je Tači protiv autonomije ako se toliko kune u demokratiju. Ako ništa drugo, tebalo bi da počnemo lobirati da Evropa podrži autonomiju Srba unutar Kosova. Nadam se da će Srbi bar to dobiti. Budimo realni, došlo je vreme poznato pod nazivom ''daj šta daš''. Ni meni se ne sviđa što je Kosovo skoro nezavisno. Autonomija je sasvim legitiman zahtev koji se može ostvariti u ovom istorijskom trenutku. Nadam se da Evropa i USA to shvataju.

dusan

pre 11 godina

Jedini razlog zbog čega ameri podržavaju tačija je što na Balkanu vladaju po principu zavadi pa vladaj. Pitanje koje se prirodno postavlja je dokle će zapad vladati svetom? Kao što mnogi već znaju u toku je prelaz sa sistema američke hegemonije na multipolarni sistem. Čini se pak da će BRIK za koju godinu prevazići snagu zapadnih tržišta što je već danas vrlo uočljivo. U toj novoj stvarnosti mislim da tači neće biti ovako hrabar ni po danu. Dakle samo strpljivo i bez ikakvih novih ustupaka. A kad dođe vreme za novu podelu karata...

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Prosto je neverovatna podudarnost svega ovoga sto je izjavio Gosp. Hasim Taci sa izjavama visokih zvanicnika iz NAJRAZVIJENIJEG dela Sveta ?
Kad slusam izjave Gosp. Hasima Tacija imam utisak da slusam reci Predsednika SAD Gosp. Obame ili nemacke kancelarke Frau Merkel...!
A kad procitam izjave Predsednika Nikolica imam utisak da je Nikolic Predsednik nekakvog "udruzenja veterana Balkanskih ratova" !
Boze me sacuvaj, kakva razlika ?
Kao da su Kosovo i Srbija "svetlosnu godinu" udaljeni jedno od drugog a ne "susedne drzave" ?

Garbage collector

pre 11 godina

Prvo su ukinute autonomije pokrajni sa početkom devedesetih što je izazvalo revolt na Kosovu, a potom smo izgubili rat u Bosni pa rat za Kosovo, i posle toliko poraza mi zauzimamo teritoriju gde nije ni 2% srba.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

"Nezavisnost garantuju najjaci medjunarodni faktori" Do pre deset godina to nisu bili najjaci faktori, vec jedini faktori, sta ce biti za 5-10godina veliko je pitanje.
Ako Srbija ne poklekne i ne prihvati tu laznu tvorevinu, za 5god bice povuceno bar 15 priznanja.
Spreman sam da se opkladim sa Tacijem, u bubreg, srce, plucno krilo sta god hoce!

kontarpunkt

pre 11 godina

Kosovo nikad neće postati prava država bez kompromisa sa Srbijom. Ova podrška koju imaju trenutno u svetu neće večno da traje. To zna svako ko je malo čitao istoriju Balkana. U svakom slučaju, vreme ne može da radi za Kosovo te bi i za njih bilo mudro da prihvate realnost i zaborave na Severno Kosovo.

Sever

pre 11 godina

ja ipak mislim da se oni igraju vatrom...znam ja vrlo dobro da smo mi Srbi svakavi i da nasi politicari cesto nisu ni umeli da vode zemlju, i ma koliko to tesko bilo priznati medju njima je bilo i ratnih zlocinaca, ali niko iz regiona nema pravo da nam prigovara jer ni oni nisu nesto bolji od nas...jedina razlika je sto oni imaju pomoc zapada, ali svi vrlo dobro znamo koliko je ta pomoc konstantna...mi sad trpimo sve i svasta i nije nam prvi put da smo u takvoj situaciji, ali polako docice i nasih pet minuta, a videcemo ko se tad igrao vatrom....

Morača

pre 11 godina

Ranije su svi spominjali realnost na terenu. Ali realnost na severu KiM je takva da Taći tamo nema nikakve ingerencije, niti će ih ikada imati. Indikativno je da na dan primirja u I SV. ratu Tači preti ratom. Sramota.

Reaktor

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Sloba i ovi posle njega o tome šta je Srbija i da je nedeljiva pa ode Kosovo. Ako je Tači za stabilan mir koji će trajati i neće zavisiti od "prijatelja" (nisu oni prijatelji ni nama ni Albancima) onda treba da se podelimo. Šta ako "prijatelji" jednog dana okrenu leđa? Ne dao nam bog da kolone tenkova opet krenu...

baba simana

pre 11 godina

a zasto gosp.thaqi ( umesto sto ogovara ) ne proseta do severa kosova pa tamo srbima u direktnoj komunikaciji ne isprica ovu pricu koju je dao novinarima

my way

pre 11 godina

Nasli se oni koji su ratom i terorom razbijali Jugoslaviju da diskutuju i moralisu. Da je Srbija duh iz carobne lampe ne bi im valjala, jer bi ih jadne terala da je protrljaju.

Talični Tom

pre 11 godina

Ako naši političari imaju iskreno dobru nameru da reše problem Kosova, moraju podhitno da vrate pregovore pod nadležnost Ujedinjenih Nacija. Sve ostalo je samo varanje srpskog naroda da mogu da reše ovaj problem.
Tada će i Tači da peva drugu pesmu.
A o kršenju Rezolucije 1244 od strane svih aktera u ovim "pregovorima" može da se napiše malo duži referat.

goki

pre 11 godina

Sad je kasno. Samo se zavaravamo...Cinjenica da takvog "gospodina" dokazanog zlocinca sa uvazavanjem postuju govori koliko smo blizu resenja.

CG

pre 11 godina

Jasno je da ce pristati i na posebnu autonomiju Srbima na sjeveru,povratku 200.000 protjeranih Srba plus njihove imovine...

Cim daje ovake izjave jasno je da su ga stisnuli Evropejci...

Prije par dana je jos govrio kako cemo ukinuti sve srpske paralelne institucije na sjeveru,juce je govorio kako ce inzistirati na "transparentnosti" srpskih institucija na sjeveru itd.

Dakle mic po mic popusta,po naredjenju iz Brisela!

schorsch

pre 11 godina

a sto se mi srbi ne pomirimo sa cinjenicom da to nije vise nasa zemlja. taci jeste ratni zlocinac ali je i u pravu. a to sto istina boli to je nas problem!

John

pre 11 godina

Ima dobra ledja,taj njegov biznis nikad ne propada,pa mu se moze da prica sta hoce. A mi kad kazemo tako nesto,onda zveckamo oruzjem. Licemerna EU, i mi ka njoj tezimo...

zoran

pre 11 godina

Tachi, moj savet za tebe je da prouchish razvojni put Sadama Huseina, Mubaraka, GAdafija,Bil LAdena, mnogih vojnih diktatora iz juzne Amerike, sve "prijatelji" USA...znash li gde su sada.>?? Stavi prst na chelo pre no shto tebi bude kasno, a ne Srbiji.
Srbija je proshla mnoge ratove, pretnje, pa chak i Turke 500 godina i opstala. Vi ste opasni koliko i komarac za slona.

Zoran

pre 11 godina

Mi smo dobili Kosovo u Kumanovu,pre 100 godina,a izgubili smo ga u Kumanovu pre 13 godina.Dobili ratom,izgubili ratom.A to šta je bilo pre 600 ili 800 godina je debela istorija.Tako bi Italijani,koji se inače neopravdano predstavljaju kao potomci Rimljana mogli da žale za Engleskom i govore kako je Engleska njihova kolevka.A,Tači,ako je ratni zločinac,to služi,pre svega na čast Kosovskim Albancima.To govori o njihovoj državi i licemerju Zapada.Ali,mi tu ne možemoi ništa.

jerko

pre 11 godina

sami smo krivi sto svako ko je iole nepristrasan sada mora da se slozi s tacijem po nekim pitanjima. jeste kosovo poludrzava, ali do nas je sto bar sever nismo tretirali bolje. a to razgranicenje zaboravite. kad su pre mnogo godina albanci nudili sustinsku autonomiju za kosovo mi smo se smejali. sada cemo pevati ako sever dobije isto to

ali baba

pre 11 godina

svaka mu ka njegoševa, hehe, šalim se, ali sve što je čovek rekao je istina, sviđalo se to nekome ili ne. od nas zavisi da li ce nam biti bolje,hoćemo li to prihvatiti ili ćemo ceo život ići glavom u zid i ma koliko nam glave bili tvrde jednom ce omeksati od gladi ,samo me je strah da ne bude kasno

mali žuti

pre 11 godina

Bilo bi bolje Tačiju da razmišlja kakva će biti kineska politika na Balkanu. Stare sile odlaze u aut a nova kuca na vrata. Nisam ubeđen da se Kosovu piše baš dobro u budućnosti.

Covek

pre 11 godina

Srbima s Kosova stalno se manipulisalo iz Beograda, bilo za potrebe izbora, bilo zbog unutrašnjepolitičkih razračunavanja", kazao je Tači.

Mozemo da ga mrzimo ili ne ali Taci je apsolutno u pravu.

Djuli

pre 11 godina

Insajder o lopovluku na Kosovo objasnjava sve kome sta odgovara.Dobrosusedski odnosi su jedino resenje.Bolje imati dobrog komsiju Albanca nego vestog lopova koji krade i mene i tebe komsijo.

Balkanac

pre 11 godina

Nije uopste slucajno sto je Taci odleteo iz Zagreba za Brisel. Pa Surcin je blizi pa ne odlete sa njega.
Kosovo je problem svake vrste i nece biti resen u narednih dvadeset godina.

Dule NS

pre 11 godina

-E stvarno ste više jako dosadni svi sa tim "beogradskim pašalukom"!
-Znate li vi uopšte šta je pašaluk?
U kom veku vi živite? Pa pašaluci odavno ne postoje ni u Turskoj!
-Šta bre stalno pretite Srbiji "pašalukom" kada god nemate nijedan protiv agrument?
-'Ajde više o'ladite malo!

Pathon

pre 11 godina

Neodgovorno je pricati o granicama ako je svima u regionu cilj EU. Nije pametno pricati ni o BG pasaluku jer bi Srbija izgledala drugacije da je Srbima van Srbije, ali i drugima u Srbiji, bilo dozvoljeno da odluce u kojoj drzavi zele sa zive posle raspada
Jugoslavije. Srbija bi izgubila veci deo Kosova, opstinu ili dve na jugu, delove Raske, mozda i koji deo Vojvodine, ali bi se prosirila na delove Crne Gore, Bosne i Hrvatske. Sto bi srpske vodje iz 90tih rekle, ako Srbi ne mogu da se otcepljuju ili da ocuvaju granice svoje drzave, sto bi onda drugi u regionu bili drugaciji?

sumorni

pre 11 godina

Zašto Srbija ne vrati autonomiju Kosovu, kako su tražili pre 15-20 godina?

Zar nema nikoga ko može da kaže "Da, ispali smo glupi i budale što smo je ukidali"?

Batalite sad Kosovo, to je gotova priča, nego ukidajte Vojvodinu.

budimo precizni

pre 11 godina

On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces, što je, dodao je, jasno rekla i američka državna sekretarka Hilari Klinton za vreme nedavne posete regionu.

Nije bas tako rekla Hilari!
Rekla je, da se ne mogu menjati granice, bez dogovora ...
O "stvaranju drzava", "definisanju granica", "zavrsenom procesu", nije rec rekla.
Administracija SAD je VRLO precizna, ono sto ne izgovore, nisu ni rekli, kroz tumacenje! SAD ite-kako dozvoljava mogucnost podele Kosova, ukoliko se obe strane (srpska i albanska) sa tim sloze i o tom DOGOVORE.

baba simana

pre 11 godina

a zasto gosp.thaqi ( umesto sto ogovara ) ne proseta do severa kosova pa tamo srbima u direktnoj komunikaciji ne isprica ovu pricu koju je dao novinarima

budimo precizni

pre 11 godina

On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces, što je, dodao je, jasno rekla i američka državna sekretarka Hilari Klinton za vreme nedavne posete regionu.

Nije bas tako rekla Hilari!
Rekla je, da se ne mogu menjati granice, bez dogovora ...
O "stvaranju drzava", "definisanju granica", "zavrsenom procesu", nije rec rekla.
Administracija SAD je VRLO precizna, ono sto ne izgovore, nisu ni rekli, kroz tumacenje! SAD ite-kako dozvoljava mogucnost podele Kosova, ukoliko se obe strane (srpska i albanska) sa tim sloze i o tom DOGOVORE.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

"Nezavisnost garantuju najjaci medjunarodni faktori" Do pre deset godina to nisu bili najjaci faktori, vec jedini faktori, sta ce biti za 5-10godina veliko je pitanje.
Ako Srbija ne poklekne i ne prihvati tu laznu tvorevinu, za 5god bice povuceno bar 15 priznanja.
Spreman sam da se opkladim sa Tacijem, u bubreg, srce, plucno krilo sta god hoce!

zoran

pre 11 godina

Tachi, moj savet za tebe je da prouchish razvojni put Sadama Huseina, Mubaraka, GAdafija,Bil LAdena, mnogih vojnih diktatora iz juzne Amerike, sve "prijatelji" USA...znash li gde su sada.>?? Stavi prst na chelo pre no shto tebi bude kasno, a ne Srbiji.
Srbija je proshla mnoge ratove, pretnje, pa chak i Turke 500 godina i opstala. Vi ste opasni koliko i komarac za slona.

Covek

pre 11 godina

Srbima s Kosova stalno se manipulisalo iz Beograda, bilo za potrebe izbora, bilo zbog unutrašnjepolitičkih razračunavanja", kazao je Tači.

Mozemo da ga mrzimo ili ne ali Taci je apsolutno u pravu.

jerko

pre 11 godina

sami smo krivi sto svako ko je iole nepristrasan sada mora da se slozi s tacijem po nekim pitanjima. jeste kosovo poludrzava, ali do nas je sto bar sever nismo tretirali bolje. a to razgranicenje zaboravite. kad su pre mnogo godina albanci nudili sustinsku autonomiju za kosovo mi smo se smejali. sada cemo pevati ako sever dobije isto to

Dule NS

pre 11 godina

-E stvarno ste više jako dosadni svi sa tim "beogradskim pašalukom"!
-Znate li vi uopšte šta je pašaluk?
U kom veku vi živite? Pa pašaluci odavno ne postoje ni u Turskoj!
-Šta bre stalno pretite Srbiji "pašalukom" kada god nemate nijedan protiv agrument?
-'Ajde više o'ladite malo!

Dusan Martinovic

pre 11 godina

Ovo da je izjavio neko od Srbskih politicara, Sesta flota bi uplovila u Jadran, Aviano bi imao bar dva lovca spremna a BBC i Slobodna Evropa bi vec objavili da su kanali za navodnjavanje ukopane Srbske trupe.
G-dine Taci citajte Njegosa.

Prolalznik

pre 11 godina

Za sve one, pogotove one u srbiji, koji tvrde da je Kosovo nezavisna drzava imam samo jedno pitanje - ZASTO I PORED TOLIKIH PRIZNANJA (pogotovo od Amerike i njenih saveznika), KOSOVO NIJE CLANICA UJEDINJIH NACIJA? Hvala unapred svima onima koji pokusaju da ukljuce mozak i nadju odgovor na ovu zagonetku. Onim drugima predlazem da i dalje nastave pozrtvovano da rade na razvoju demokratije u srbiji uz ogromnu pomoc nevladinih organizacija.

Pozdrav iz Londona

kakogod

pre 11 godina

kvalitetnom regionalnom politikom u poslednjih 30tak godina Srbi su dosli do toga da im ovakvi likovi dele ovakve izjave i da mogu samo da ih mrze

Balkanac

pre 11 godina

Nije uopste slucajno sto je Taci odleteo iz Zagreba za Brisel. Pa Surcin je blizi pa ne odlete sa njega.
Kosovo je problem svake vrste i nece biti resen u narednih dvadeset godina.

Zoran

pre 11 godina

Mi smo dobili Kosovo u Kumanovu,pre 100 godina,a izgubili smo ga u Kumanovu pre 13 godina.Dobili ratom,izgubili ratom.A to šta je bilo pre 600 ili 800 godina je debela istorija.Tako bi Italijani,koji se inače neopravdano predstavljaju kao potomci Rimljana mogli da žale za Engleskom i govore kako je Engleska njihova kolevka.A,Tači,ako je ratni zločinac,to služi,pre svega na čast Kosovskim Albancima.To govori o njihovoj državi i licemerju Zapada.Ali,mi tu ne možemoi ništa.

mali žuti

pre 11 godina

Bilo bi bolje Tačiju da razmišlja kakva će biti kineska politika na Balkanu. Stare sile odlaze u aut a nova kuca na vrata. Nisam ubeđen da se Kosovu piše baš dobro u budućnosti.

PeraPetrovic

pre 11 godina

Ljudi bre probudite vec jednom.Sto rece Vlasi pre neki dan nedaj boze da se Albanci predomisle i hoce odjednom sa nama?Sta bi mi rekli.Nemojte salili smo se.Sta ce nam preko 2 miliona Albanaca u drzavi kad nas ne vole?
Halo osvestimo se vec jednom.
Pera

Reaktor

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Sloba i ovi posle njega o tome šta je Srbija i da je nedeljiva pa ode Kosovo. Ako je Tači za stabilan mir koji će trajati i neće zavisiti od "prijatelja" (nisu oni prijatelji ni nama ni Albancima) onda treba da se podelimo. Šta ako "prijatelji" jednog dana okrenu leđa? Ne dao nam bog da kolone tenkova opet krenu...

Sever

pre 11 godina

ja ipak mislim da se oni igraju vatrom...znam ja vrlo dobro da smo mi Srbi svakavi i da nasi politicari cesto nisu ni umeli da vode zemlju, i ma koliko to tesko bilo priznati medju njima je bilo i ratnih zlocinaca, ali niko iz regiona nema pravo da nam prigovara jer ni oni nisu nesto bolji od nas...jedina razlika je sto oni imaju pomoc zapada, ali svi vrlo dobro znamo koliko je ta pomoc konstantna...mi sad trpimo sve i svasta i nije nam prvi put da smo u takvoj situaciji, ali polako docice i nasih pet minuta, a videcemo ko se tad igrao vatrom....

my way

pre 11 godina

Nasli se oni koji su ratom i terorom razbijali Jugoslaviju da diskutuju i moralisu. Da je Srbija duh iz carobne lampe ne bi im valjala, jer bi ih jadne terala da je protrljaju.

Garbage collector

pre 11 godina

Prvo su ukinute autonomije pokrajni sa početkom devedesetih što je izazvalo revolt na Kosovu, a potom smo izgubili rat u Bosni pa rat za Kosovo, i posle toliko poraza mi zauzimamo teritoriju gde nije ni 2% srba.

CG

pre 11 godina

Jasno je da ce pristati i na posebnu autonomiju Srbima na sjeveru,povratku 200.000 protjeranih Srba plus njihove imovine...

Cim daje ovake izjave jasno je da su ga stisnuli Evropejci...

Prije par dana je jos govrio kako cemo ukinuti sve srpske paralelne institucije na sjeveru,juce je govorio kako ce inzistirati na "transparentnosti" srpskih institucija na sjeveru itd.

Dakle mic po mic popusta,po naredjenju iz Brisela!

Morača

pre 11 godina

Ranije su svi spominjali realnost na terenu. Ali realnost na severu KiM je takva da Taći tamo nema nikakve ingerencije, niti će ih ikada imati. Indikativno je da na dan primirja u I SV. ratu Tači preti ratom. Sramota.

zoran

pre 11 godina

Da li to on preti daljim napadom na Srbiju svojom izjavom da će srbija da završi kao Beogradski pašaluk!?
(Miloš, 11. novembar 2012 21:07)
-------------------------------------------
Ne, ali mi se cini da nam na neki nacin daje do znanja da ce se to desiti ako se budemo ponasli prema Vojvodini i Sandzaku [negiranje odluka lokalnih organa, nipoodastavanje] kao sto smo se ponasali prema Kosovu do 1999. godine

goran

pre 11 godina

Malo hronologije:
- 1912 Tokom Balkansog rata Srbija pripojila Kosovo koje je pre toga bilo poseban pasaluk pod Turskom
- 1999 NATO bombardovao Srbiju radi odnosa prema stanovnicima Kosova {Batajnica, hladnjace, Peruca, Racak,..]
- 2008 Kosovo proglasilo nezavisnost
- 2012 90+ drzava prioznlo Kosovo kao nezavisnu drzavu
- 2001-2012 broj stanovnika drzave Srbije manji za 300.000 radi delovanja "Bele kuge" i nastavlja trend smanjivanja broja stanovnika od 30.000 godisnje
- dalje prognoze neizvesne

Da mi je neko pre 15 godina rekao: "Kosovo ce biti nezavisna drzava", prvi bi mu rekao da je lud. Ali sada vidim da je sve moguce

Milutin92

pre 11 godina

Sta znace komentari tipa - "ovj covek je u pravu"? Idealni istorijski trenutak za kosovske Albance je prosao - nisu uspeli da pridobiju naklonost sila koje ce planetom vladati u buducnosti. Natalitet na KiM je u opadanju i vec je manji od nataliteta u nekadasnjoj Vrbaskoj banovini. Tamo ih nema 2,5 miliona kako se verovalo - ni na popisu koji su sami organizovali nisu uspeli da nategnu ni do 1,8 miliona. Emigracija im je visoka, stanovnistvo neobrazovano a toliko hvaljena dijaspora je vec pokrila sve ledina sa benzinskim pumpama i supermarketima. Teracemo se mi jos - to je jedino sigurno.

Ivan Gavrilovic

pre 11 godina

Kosovo je brojcano Albansko u to nema sumnje!Dok srpske zene pametuju i "teraju modu" Albanke su bez rezerve radjale.......Njih "dole "ima 2 miliona,ali ih moze doci jos 2 ako treba!!!!!!!!!
Rade ljudi posao i to slozno idu ka svom cilju,a ko gubi moze da se ljuti.
Nema od Srba nista,PUKLI SMO!!!!!

schorsch

pre 11 godina

a sto se mi srbi ne pomirimo sa cinjenicom da to nije vise nasa zemlja. taci jeste ratni zlocinac ali je i u pravu. a to sto istina boli to je nas problem!

lorimer

pre 11 godina

"Ti si prijatelju trebao biti u zatvoru. A za Kosovo se trebao naci kompromis. A ne da jedna strana dobije sve a druga nista.
(Kristijan, 11. novembar 2012 17:13)"

Opa.

Od kad ste to čuli za reč "kompromis", ne sećam se da sam je često čuo do sad?

Dobilo se po ušima pa se tek onda čulo za kompromis?

Eno vam Pajtić nudi kompromis, tamo je još moguć. Ili se i tamo setite kompromisa za jedno 15 godina, kad i njih prizna jedno 90 zemalja sveta.

sumorni

pre 11 godina

Zašto Srbija ne vrati autonomiju Kosovu, kako su tražili pre 15-20 godina?

Zar nema nikoga ko može da kaže "Da, ispali smo glupi i budale što smo je ukidali"?

Batalite sad Kosovo, to je gotova priča, nego ukidajte Vojvodinu.

MERZ

pre 11 godina

Cim si ti poceo da dizes tenziju i prasinu u medijima znaci da ti stvari ne idu bas kako si zamisljao. Polako, tek ti nece ici. Delice se Kosovo jos par puta budi uveren Taci.

dusan

pre 11 godina

Jedini razlog zbog čega ameri podržavaju tačija je što na Balkanu vladaju po principu zavadi pa vladaj. Pitanje koje se prirodno postavlja je dokle će zapad vladati svetom? Kao što mnogi već znaju u toku je prelaz sa sistema američke hegemonije na multipolarni sistem. Čini se pak da će BRIK za koju godinu prevazići snagu zapadnih tržišta što je već danas vrlo uočljivo. U toj novoj stvarnosti mislim da tači neće biti ovako hrabar ni po danu. Dakle samo strpljivo i bez ikakvih novih ustupaka. A kad dođe vreme za novu podelu karata...

Marko BG

pre 11 godina

"Gospodine" Tači, ako vi tako kažete, onda OK. Evo, sve trčimo da priznamo tvoju "državu". Ako su rekli na zapadu da tako uradimo, zašto bi mi razmišljali svojom glavom ?! Uostalom, objasno si nam lepo da "kosovo" nije naše.
Znači dogovorili smo se , "sutra" ćemo da vas priznamo.

duje_raftman

pre 11 godina

nema ništa od priznanja! ne bih ni o "tehničkim" stvarima razgovarao. U stvari, nema tu nikakvih razgovora.
Mogu da cmizdre kol'ko oće.

Djuli

pre 11 godina

Insajder o lopovluku na Kosovo objasnjava sve kome sta odgovara.Dobrosusedski odnosi su jedino resenje.Bolje imati dobrog komsiju Albanca nego vestog lopova koji krade i mene i tebe komsijo.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Prosto je neverovatna podudarnost svega ovoga sto je izjavio Gosp. Hasim Taci sa izjavama visokih zvanicnika iz NAJRAZVIJENIJEG dela Sveta ?
Kad slusam izjave Gosp. Hasima Tacija imam utisak da slusam reci Predsednika SAD Gosp. Obame ili nemacke kancelarke Frau Merkel...!
A kad procitam izjave Predsednika Nikolica imam utisak da je Nikolic Predsednik nekakvog "udruzenja veterana Balkanskih ratova" !
Boze me sacuvaj, kakva razlika ?
Kao da su Kosovo i Srbija "svetlosnu godinu" udaljeni jedno od drugog a ne "susedne drzave" ?

besprizorno

pre 11 godina

Posle ovakve izjave i pozivanja na nasilje pod pretnjom oduzimanja Srbiji ogromne teritorije ,svodeci je kako on kaze na, beogradski pasaluk,smatramo da nasa delegacija sa Dacicem na celu ne bi trebala vise da pregovara.Ko se poziva na silu sa njim nema pregovora.Dosta su nas ponizavali belosvetski mangupi.Ne da ne treba Srbija da podeli Kosovo,nego ne bi trebala nista da im.Iz ovakvog pristupa pretnji, jasno se vidi kako je Srbima na Kosovu.Ubijaju ih a krivce ne pronalaze.A nase vlasti umesto da insistiraju na hitnom pronalazenju ubica oni jos i pregovaraju.

Taci je vatra

pre 11 godina

Ovaj Taci izgleda ne shvata da Srbija u potpunosti kontrolise sever Kosova. Neka pokusa da ode tamo? Koliko srpski politicari mogu bezbedno da odu u Pristinu, toliko i Taci na sever Kosova. Samim tim, ako je to dokaz suvereniteta, a na sta se mnogi izdajnici pozivaju, onda je sever Kosova nedvosmisleno Srbija. Sta god Taci pokusa tamo, a Srbi barikade. Oluja nece biti moguca jer Srbija ce na to vojno da odgovori, za razliku od 95' gde je Milosevic imao interni dogovor sa Tudjmanom. Srpska vojska je najmocnija u regionu, i bez problema moze svakog da dovede u red. A imamo sile poput Rusije na nasoj strani, koje ce itekako uloziti veto u SB ukoliko budemo branili sopstveni narod od progona na Kosovu. Tako da, to nije opcija. Taci treba da prihvati realnost na severu.

kontarpunkt

pre 11 godina

Kosovo nikad neće postati prava država bez kompromisa sa Srbijom. Ova podrška koju imaju trenutno u svetu neće večno da traje. To zna svako ko je malo čitao istoriju Balkana. U svakom slučaju, vreme ne može da radi za Kosovo te bi i za njih bilo mudro da prihvate realnost i zaborave na Severno Kosovo.

ali baba

pre 11 godina

svaka mu ka njegoševa, hehe, šalim se, ali sve što je čovek rekao je istina, sviđalo se to nekome ili ne. od nas zavisi da li ce nam biti bolje,hoćemo li to prihvatiti ili ćemo ceo život ići glavom u zid i ma koliko nam glave bili tvrde jednom ce omeksati od gladi ,samo me je strah da ne bude kasno

nikolas04

pre 11 godina

Niti je Kosovo Srbija,niti je Kosovo prava, nezavisna, i suverena drzava.Da jesu nezavisni ne bi imali EULEKS,medjunarodnu policiju,sudije,imali bi svoju vojsku a ne NATO.To Taci vrlo dobro zna,kao sto zna da i nema nikakve ingerencije na severu.Treba naci kompromis,a to nije da jedna strana dobije sve,a druga izgubi sve.

Talični Tom

pre 11 godina

Ako naši političari imaju iskreno dobru nameru da reše problem Kosova, moraju podhitno da vrate pregovore pod nadležnost Ujedinjenih Nacija. Sve ostalo je samo varanje srpskog naroda da mogu da reše ovaj problem.
Tada će i Tači da peva drugu pesmu.
A o kršenju Rezolucije 1244 od strane svih aktera u ovim "pregovorima" može da se napiše malo duži referat.

BANKROT

pre 11 godina

pa niko i ne trazi od srbije da prizna ili pregovara sa kosovom,
kako su ovde neki zapeli.
srbija pregovara za sebe i bez evropskih fondova pukla bi ko tikva!

Branko

pre 11 godina

"On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces"
Ali molim te Tači, reci mi samo do kada? Niti je istorija počela sa nama niti če se sa nama završiti. Svet će tek da se "tumba" i mnoga "carstva" će propasti kao što je bivalo više puta. Sada je tek 7521. godina.

Petar perisic

pre 11 godina

Eto ovakve stvari i jos gore ce se dogadjati narodu koga vode ljudi kao sto su Boris Tadic, Ivica Dacic i Tomislav Nikolic. Posto smo potpuno neozbiljna drzava i posto smo izvrsili samoubistvo nad samim sobom kao narodom,dozivljavamo da nam ratni zlocinci tipa Hasim Taci kome su legitimitet dali Tadic i Ivica prica ovo sto nam prica.Bojim se da ce na biti jos gore

Србиновски

pre 11 godina

Тачи је нервозан, зато што време не ради за такозвано Косово, а његова опозиција га додатно притиска.
Нема љубави у политици и преко ноћи савезници могу прећи на другу страну, а дојучерашњи непријатељи се могу помирити.

beskrupulozan

pre 11 godina

Kaze kako smo na Kosovu napravili genocid.Gde je ta presuda o genocidu.Izmislja a goreg nema od njega.Ovako beskrupulozni ljudi su opasni po drustvo.Izazivaju strah kod ljudi svojim izjavama,pa nije cudo sto se Srbi plase ovakvih.

John

pre 11 godina

Ima dobra ledja,taj njegov biznis nikad ne propada,pa mu se moze da prica sta hoce. A mi kad kazemo tako nesto,onda zveckamo oruzjem. Licemerna EU, i mi ka njoj tezimo...

Proverite informacije pre pricanja u prazno

pre 11 godina

Zaista mi nije jasno da neki ljudi uporno po ovim postovima ponavljaju lazne procene o 2 i vise miliona Albanaca na KIM, o eksploziji nataliteta, itd. Za Boga miloga POGLEDAJTE POPIS IZ 2011. na KIM i u Albaniji, kad vec koristite Internet. Albanaca je 1,6 miliona na KiM (i to sve sa pridoslicama iz Presevske doline i popisom koji su sami organizovali kao sto su pokusali u MKD), a u Albaniji je zabelezen pad sa 3,1 na 2,8 miliona. Pristina nema ne 200 000 stanovnika. Gledano na ukupan korpus pre 10 godina, Albanci su doziveli veci pad stanovnistva od Srba. Medjutim, neko se ili nasladjuje lazima ili mu to politicki koristi!

modety blaise

pre 11 godina

Ovaj Taci prvo treba da odgovara za genocid nad Srbimaa onda sa se pregovara sa albancima sa Kosova. Sve drugo je farsa i povladjivnje zlocincima bez imalo savesti ili srama.

Pathon

pre 11 godina

Neodgovorno je pricati o granicama ako je svima u regionu cilj EU. Nije pametno pricati ni o BG pasaluku jer bi Srbija izgledala drugacije da je Srbima van Srbije, ali i drugima u Srbiji, bilo dozvoljeno da odluce u kojoj drzavi zele sa zive posle raspada
Jugoslavije. Srbija bi izgubila veci deo Kosova, opstinu ili dve na jugu, delove Raske, mozda i koji deo Vojvodine, ali bi se prosirila na delove Crne Gore, Bosne i Hrvatske. Sto bi srpske vodje iz 90tih rekle, ako Srbi ne mogu da se otcepljuju ili da ocuvaju granice svoje drzave, sto bi onda drugi u regionu bili drugaciji?

Videćemo

pre 11 godina

Meni ovo deluje kao da se on uplašio nečega. Pa zašto nam ne uzmu to Kosovo ako već mogu, i zašto ako je njihovo pozivaju naše političare na pregovore. Sever Kosova je srpski i tu treba da stoji granica. Tači to vrlo dobro zna i uplašen je jer nemaju više samo oni prijatelje u svetu.

nisam optimista

pre 11 godina

Obzirom na [samouverene] komentare, igracu 'kontrasa':
Vidim u komentarima vecina kazu da "Taci panici'.
ali zaboravljaju:
Iza Tacija 'kao jedan' danas stoji skoro 2 miliona Albanaca i sto je vaznije imaju veoma, veoma pozitivnu stopu prirasta stanovnistva,
A nas razara "Bela kuga" i svake godine nas je 30.000 manje, a sto znaci za 100 godiune puna 3 miliona manje.

Sergio

pre 11 godina

Kosovo je ''poludržava'' ali je ipak na putu da postane prava država. Srbima na severu treba dati autonomiju. To je deo evropskih vrednosti. Ne razumem zbog čega je Tači protiv autonomije ako se toliko kune u demokratiju. Ako ništa drugo, tebalo bi da počnemo lobirati da Evropa podrži autonomiju Srba unutar Kosova. Nadam se da će Srbi bar to dobiti. Budimo realni, došlo je vreme poznato pod nazivom ''daj šta daš''. Ni meni se ne sviđa što je Kosovo skoro nezavisno. Autonomija je sasvim legitiman zahtev koji se može ostvariti u ovom istorijskom trenutku. Nadam se da Evropa i USA to shvataju.

nenad

pre 11 godina

Ne vidim zašto se tu neko uzrujava... ovo je samo njegovo mišljenje, i on je samo jedan ekstrem, baš kao i kod nas. Oni imaju Tačija, mi imamo Ivicu. Oni imaju Samoopredeljenje, mi imamo Dveri i DSS.

seferi

pre 11 godina

nacionalizam nikad nije doneo nikom srecu. Kosovo kosovarima srbija srbskim gradzanima.Dve drzave bez granize, to je moj predlog. Srbi da na kosovu dolaze i rade i obrnuto, bes straha. Pozdrav za sve Srbe i Kosovare

beep

pre 11 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da Taci jos nije svestan da je kosovo srpska teritorija!!!ajde patriote ubedite ga,mislim stvarno...covek je NEOBAVESTEN,zasto se ne oglasava DR.Damjanovic sa saopstenjem da ga edukuje malo?da mu "malo juce" naplatimo porez....itd.:)zasto nasi pravosudni organi ne reaguju na kosovu?,zasto se ne primenjuje ustav srbije,sta cekaju ovi nasi?gde je srpska vojska i policija?

Miladin Subotić

pre 11 godina

Da li g. Tači veruje u sve ono što govori? Ovo je prazna priča iza koje stoji saznanje da Srbi sa severnog dela KiM ne žele zajednički život sa Albancima. Baš isto onako i onoliko kao što su se Albanci odredili prema Republici Srbiji. To zna I EU, I SAD, i svi drugi koji iole razumeju genezu kosovsko-metohijskih odnosa dva naroda.

Milos

pre 11 godina

Vatra pokrene coveka,civilizaciju mozda pokrene i nas...zato bi se lisavali jednog od najvecih prisvojenih izuma, ako je vatra oblikovala covecanstvo cemu bezati..

goki

pre 11 godina

Sad je kasno. Samo se zavaravamo...Cinjenica da takvog "gospodina" dokazanog zlocinca sa uvazavanjem postuju govori koliko smo blizu resenja.

Sandzak

pre 11 godina

Ja sam Bosnjak(Musliman) iz Sandzaka i zasto vi srbi toliko gurate po strani pitanja manjina.Nije to toliko lose,ali preskacete vrlo vazne korake koji u daljem svom razvoju mogu biti veoma ozbiljni za teritorijalni integritet Srbije i nemojte se samo pitati kad za 20-30 godina Sandzak bude u ulozi Kosova,a veoma smo bilzu tome.Pazar je povecao broj stanovnika za 15000 od 2000 i sve je veci broj Goranaca sa Kosova prisutan ovde,a sami cete videti kad dodju u sumadiju za koju godinu i mozda bude pasaluka kao sto ovaj gore rece.Toliko od mene.

Miodrag Belic

pre 11 godina

@Goran.
To sto je bilo pre 1912.god. "Prizrenska Liga" te su Albanskom basibozuku dali autonomiju, po toj logici i Sciperija e Madhe je bila Fasisticka tvorevina, kao sto je kosovski vilajet bio Otomanska.
Tacno sto godina (odnosno manje 13.god.) Srbija je na tim prostorima.
Po cemu R.Kosovo smatra da je za 13,god, zasluzila to sto misli da je njeno.
Kosovsko nedonosce Velikih Sila ce kad-tad crknuti, ako one izgube interes za njega.
Vec prigovaraju o uzalud utrosenim donacijama, celnici vlade se hapse zbog korupcije, vise i ne mogu da kontrolisu puteve droge i trafikinga...

el chupacabra

pre 11 godina

Procitah SVE komentare i niko da priupita,
A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?

tvoji "drugari" iz Bondstila ili TI (Hasis Tacmi) licno ?

Samo lagano ima i mecka i rupa a bogami i MACA I VRATANCA !

autokomanda

pre 11 godina

Hašim Tači je prihvatljiv u Zagrebu, a Tomislav Nikolić je "nacionalista"...?????? Sličan se sličnom raduje- i Hrvatska i Kosovo slave kao svoje praznike etničko čišćenje Srba, a u tome imaju makar prećutnu podršku određenih faktora u Beogradu. Pitam se šta na sve ovo kaže bivši predsednik Srbije i DS-a i šta je dobio zauzvrat????

neko ko bi samo da zivi normalno

pre 11 godina

vest u jutarnjem programu-u severnom delu K.Mitrovice nocas odjeknula eksplozija,srecom,nema povredjenih.Taci,i albanski komentatori na ovom sajtu uporno pricaju o toj svojoj kvazi drzavi,a i dalje sprovode teror.a to pozivanje na evropu,ameriku i sl,pa i vrapci na grani znaju ko kontrolise heroin,prostituciju,i ostale vrrrrloo ozbiljne krimi delatnosti.i,kao sto rece neko od komentatora,amerika je stvorila i bin ladena,sadama,i mnoge druge.pa zavrsili kako vec jesu.polako gosn taci,polako iz zagreba..

Cekaj

pre 11 godina

Kad USA bude morala da se okrene sebi tj. da konacno napadne Iran jer su popljackali sve ostalo, ostavice vas da sami resavate vas problem. Nece biti ni Nemaca ni Engleza jer ce morati da im pritrce u pomoc da bi spasavali sebe. Onda zovite Istocni Timor da vas podrzava pa da vidimo kako cete da pretite. Mnogo ste besni jer jos niste naucili kako se lako izdaje "prijatelj" u medjunarodnoj politici kad ti treba nesto vrednije. Sto se nas tice dzaba priznajemo Kosovo cak i da nesto dobijemo za to nacija i njeni politicari nisu u stanju da to potrose smisleno. Bolje da stojimo gde smo(ili lagano propadamo) dok se opet ne pojavi neko ko ce bar da zna sta i kako treba raditi.

Ivan

pre 11 godina

@(Ha-Nocri, 11. novembar 2012 23:55)

Svoje mišljenje projecirati na "ceo svet" je živeti u laži, neznanju i nemoralu.

Nisam Srbin ali ipak se po pitanju Kosova slažem sa većinom Srba i većinom SVETA.

Glasinac

pre 11 godina

Izgleda da Tači opet zagovara rat, kao da više tih ratova nije dosta. Na ovakve izjave morala bi da reaguje međunarodna zajednica. Svi sporovi moraju da se rešavaju pregovorima bez pretni bilo kakvom vatrom.

549 motorizovana Prizren

pre 11 godina

Haha, ne znam cime Taci preti. Ja se secam kad sam bio dole '99 da ni njega ni OVK nije bilo. Ne znam da li on to opet ocekuje da ce NATO da ratuje za njega?
Ja bih rekao da je pitanju nervoza.

Vreme je na nasoj strani

pre 11 godina

Lakse bre malo teroristo! Albanci na KiM su pravili I negovali svoje paralelne strukture decenijama,i upornoscu i strpljenjem dokazali da se od terorista moze postati (skoro) legitimni clan medjunarodne zajednice, pa eto komsije i mi nesto naucismo od vas, a to je da se strpljenjem i upornoscu svasta moze postici. Na kraju krajeva, strpljivo smo cekali 500 godina da Turci odu, pa cemo sacekati i da vasa sveca dogori.

Mikkka

pre 11 godina

Kosovo je 500 god. bilo pod turcima pa je oslobodjeno, možda mi i ne doživimo da se ponovo upale sveće u Gračanici, kao što ih je 1912.god. upalio Kralj Aleksandar, ali desiće se sigurno. Današnji političari nemamju pravo da priznaju nezavisnost Kosova i tako onemoguće buduće naraštaje da ga nekada ponovo vrate!

Severni deo juzne pokrajine

pre 11 godina

Inace, cisto radi informisanosti, sever Kosova nikad nije ni bio deo Kosova istorijski gledano. To je kasnije Tito dodao, povlaceci granice od oka. Tu nas je on debelo zeznuo. Ali, ipak, imamo i istorijske osnove za otcepljenje severa, jer ponavljam, to nikad nije ni bio deo Kosova, sve do druge polovine 20. veka. A uz to, Srbi su i apsolutno vecina. Dakle - istorijski osnov + apsolutno vecina = vise nego dovoljno za punopravno otcepljenje.

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Od pokojnog Djindjića do aktuelnog Dačića svi naši predsednici vlade polomiše zube na Kosovskom problemu.
Sada u drugoj deceniji 21 veka jedan tači ismejava svo srpsko rukovodstvo preko Zagrebačke štampe uz
poziv na Brisel i Všington. Sva priznanja koja su dobili našimpolitičari po bilo kom osnovu posle 2000 te su
cena popuštanja pod pritiskom iskrivanja istyog od naroda. Ne moramo mi priznati Kosovo ali se
moramo iz intervjua Tačija zapitati naše političare koja je granica za takozvani Beogradski pašaluk u igri.

Nazalost, 'Belka Kuga' uzima svoj danak

pre 11 godina

""A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?
(el chupacabra, 12. novembar 2012 07:39)
------------------------

Srbiju ce sami Srbi svojom demografskom politikom [nepravljenje dece] svesti na pasaluk a bez ikakve pomoci sa strane
Za 100 godina ce biti 3 miliona Srba naje nego danas
Danas je porosecna sxtarost Srbina 46 godina a Albanca 16 pa racuinaj sam

Petar Petrovic

pre 11 godina

Izgubise argument "Srbi nas pobise neduzne". Tamo sad Srba nema da ih terorishu. Ona shaka Srba shot je ostala je ugrozena manjina. Srbima nemaju chime da prete: ako bi nas sad bombardovali jer pregovorima zelimo Metohiju (severni deo Kosova), to bi bila chista agresija ma jednu drzavu i ne imalo chime da se opravda. Mogu samo da nam prete da necemo uci u EU, shto nama ni ne smeta :):):) NE HVALA na ulasku u EU!
Ljudi misle kad udjemo u EU sve ce biti reseno. NECE! EU je debela administracija koju treba mi, bedni Srbi, da finansiramo sa gomilom drugih bednih naroda: Rumunija, Grcka, Bugarska, Spanija,... Kod njih ne cveta cvece sto su u EU

Zato gospodine Tachi ne rachunajte da mozete uspeti u pregovorima. Kakav god da bude ishod, Srbija dobija :)

wv.

pre 11 godina

A ko ce svesti Srbiju na "beograski pasaluk"? Hasim Taci i njegova ekipica koja se tokom rata istakla jedino u izivljavanju nad civilima i pljackanju? Ili ce mozda Amerikanci ponovo da pokrecu NATO? Zar Hasim Taci zaista misli da ce se pokrenuti rat i bombardovanje zbog granica te njegove "drzave"? I pre desetak godina su NATO i Amerika teskom mukom i uz obilato laganje ubedili javno mnenje u opravdanost bombardovanja Srbije a kamoli sada kada je isplivalo mnogo sto sta o Albancima i njihovoj "borbi za slobodu". Hasim Taci bi trebao da preskoci ova lupetanja, ove prazne i komeplksaske pretnje i da se drzi principa "pametniji sam kada cutim".

tole

pre 11 godina

I albanski politicari medju koje spada i Taci kao i dezurni albanski komentatori privatno jako dobro znaju da nista jos nije zavrseno sa Kosovom, da ta njihova "drzava kosova" nije nikakva nezavisna i suverena drzava, da nikome vise ne pada na pamet da ratuje zbog tamo nekih Albanaca kojim aniej dovoljno sto su na poklon dobili 85% Kosova iako su izvrsili etnicko ciscenje, zlocine i sto masovno krse ljudska prava ali javno uporno pokusavaju da dokazu suprotno. Zasto Taci misli da su njegovi javni nastupi po bilo cemu verljiviji?

dragutin

pre 11 godina

Ne postoji nacin da koegzistiramo sa tom idiotskom tvorevinom koji oni zovu drzava.Previse je lose krvi sa obe strane ne vidim zasto bi uopste pregovarali o bilo cemu sa njima.Treba ih sabotirati na svakom cosku i biti najgori komsija koji moze da se bude,prica zavrsena.Svima nam je muka price o Kosovu i EU te teme su sustinski beskorisne.Zaposljavanje radnika,obrazovanje,zdravstvo,energenti,infrastruktura itd treba da budu jedina preokupacija ove drzave.Sve to moramo sami sa svojim resursima EU nam nista nece pomoci samo mogu da nas lesinare.

Veni, vidi, neka, hvala

pre 11 godina

Ko je, od komentatora, bio ikad na Kosovu? Verujem, samo retki. Da ste videli šta i kako, ne bi toliko vikali "Kosovo je Srbija".
Ono što me je najviše "oduševilo" je sledeće:
Kod nas je normalno da stambeni deo bude bliže ulice a pomoćni objekti na kraju dvorišta. Kod njih je obrnuto. I kako čiste te pomoćne objekte? Kroz prozor, pa na trotoar. Kad se nakupi balege da više ne ne može kroz prozor, onda se gomila odnese. Dok može kroz prozor, gomila stoji na trotoaru.
Godinu dana sam proveo tamo, video sam, i hvala, ali Kosovo mi ne treba.

zena

pre 11 godina

(Veni, vidi, neka, hvala, 12. novembar 2012 08:57)

Hoćeš da kažeš da zbog balege koju skupljaju treba da im poklonimo Kosovo ? E svašta će čovek da pročita, zaista. Za tvoju informaciju, ja sam rođena i živela sam dve decenije na Kosovu. I Kosovo jeste Srbija, a ovo što pričaš je priča sa sela gde ljudi drže stoku, a balegu koriste za đubrenje njiva.

marioneta

pre 11 godina

Jos kad bi se ti nesto pitao,pa da te shvatimo ozbiljno.Ovako pricas a ni sam ne znas o cemu govoris...Obicna marioneta koja hoce da otme tudje...

Covek

pre 11 godina

Srbima s Kosova stalno se manipulisalo iz Beograda, bilo za potrebe izbora, bilo zbog unutrašnjepolitičkih razračunavanja", kazao je Tači.

Mozemo da ga mrzimo ili ne ali Taci je apsolutno u pravu.

schorsch

pre 11 godina

a sto se mi srbi ne pomirimo sa cinjenicom da to nije vise nasa zemlja. taci jeste ratni zlocinac ali je i u pravu. a to sto istina boli to je nas problem!

jerko

pre 11 godina

sami smo krivi sto svako ko je iole nepristrasan sada mora da se slozi s tacijem po nekim pitanjima. jeste kosovo poludrzava, ali do nas je sto bar sever nismo tretirali bolje. a to razgranicenje zaboravite. kad su pre mnogo godina albanci nudili sustinsku autonomiju za kosovo mi smo se smejali. sada cemo pevati ako sever dobije isto to

lorimer

pre 11 godina

"Ti si prijatelju trebao biti u zatvoru. A za Kosovo se trebao naci kompromis. A ne da jedna strana dobije sve a druga nista.
(Kristijan, 11. novembar 2012 17:13)"

Opa.

Od kad ste to čuli za reč "kompromis", ne sećam se da sam je često čuo do sad?

Dobilo se po ušima pa se tek onda čulo za kompromis?

Eno vam Pajtić nudi kompromis, tamo je još moguć. Ili se i tamo setite kompromisa za jedno 15 godina, kad i njih prizna jedno 90 zemalja sveta.

Garbage collector

pre 11 godina

Prvo su ukinute autonomije pokrajni sa početkom devedesetih što je izazvalo revolt na Kosovu, a potom smo izgubili rat u Bosni pa rat za Kosovo, i posle toliko poraza mi zauzimamo teritoriju gde nije ni 2% srba.

Sergio

pre 11 godina

Kosovo je ''poludržava'' ali je ipak na putu da postane prava država. Srbima na severu treba dati autonomiju. To je deo evropskih vrednosti. Ne razumem zbog čega je Tači protiv autonomije ako se toliko kune u demokratiju. Ako ništa drugo, tebalo bi da počnemo lobirati da Evropa podrži autonomiju Srba unutar Kosova. Nadam se da će Srbi bar to dobiti. Budimo realni, došlo je vreme poznato pod nazivom ''daj šta daš''. Ni meni se ne sviđa što je Kosovo skoro nezavisno. Autonomija je sasvim legitiman zahtev koji se može ostvariti u ovom istorijskom trenutku. Nadam se da Evropa i USA to shvataju.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

"Nezavisnost garantuju najjaci medjunarodni faktori" Do pre deset godina to nisu bili najjaci faktori, vec jedini faktori, sta ce biti za 5-10godina veliko je pitanje.
Ako Srbija ne poklekne i ne prihvati tu laznu tvorevinu, za 5god bice povuceno bar 15 priznanja.
Spreman sam da se opkladim sa Tacijem, u bubreg, srce, plucno krilo sta god hoce!

ali baba

pre 11 godina

svaka mu ka njegoševa, hehe, šalim se, ali sve što je čovek rekao je istina, sviđalo se to nekome ili ne. od nas zavisi da li ce nam biti bolje,hoćemo li to prihvatiti ili ćemo ceo život ići glavom u zid i ma koliko nam glave bili tvrde jednom ce omeksati od gladi ,samo me je strah da ne bude kasno

Taci je vatra

pre 11 godina

Ovaj Taci izgleda ne shvata da Srbija u potpunosti kontrolise sever Kosova. Neka pokusa da ode tamo? Koliko srpski politicari mogu bezbedno da odu u Pristinu, toliko i Taci na sever Kosova. Samim tim, ako je to dokaz suvereniteta, a na sta se mnogi izdajnici pozivaju, onda je sever Kosova nedvosmisleno Srbija. Sta god Taci pokusa tamo, a Srbi barikade. Oluja nece biti moguca jer Srbija ce na to vojno da odgovori, za razliku od 95' gde je Milosevic imao interni dogovor sa Tudjmanom. Srpska vojska je najmocnija u regionu, i bez problema moze svakog da dovede u red. A imamo sile poput Rusije na nasoj strani, koje ce itekako uloziti veto u SB ukoliko budemo branili sopstveni narod od progona na Kosovu. Tako da, to nije opcija. Taci treba da prihvati realnost na severu.

beep

pre 11 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da Taci jos nije svestan da je kosovo srpska teritorija!!!ajde patriote ubedite ga,mislim stvarno...covek je NEOBAVESTEN,zasto se ne oglasava DR.Damjanovic sa saopstenjem da ga edukuje malo?da mu "malo juce" naplatimo porez....itd.:)zasto nasi pravosudni organi ne reaguju na kosovu?,zasto se ne primenjuje ustav srbije,sta cekaju ovi nasi?gde je srpska vojska i policija?

baba simana

pre 11 godina

a zasto gosp.thaqi ( umesto sto ogovara ) ne proseta do severa kosova pa tamo srbima u direktnoj komunikaciji ne isprica ovu pricu koju je dao novinarima

seferi

pre 11 godina

nacionalizam nikad nije doneo nikom srecu. Kosovo kosovarima srbija srbskim gradzanima.Dve drzave bez granize, to je moj predlog. Srbi da na kosovu dolaze i rade i obrnuto, bes straha. Pozdrav za sve Srbe i Kosovare

Djuli

pre 11 godina

Insajder o lopovluku na Kosovo objasnjava sve kome sta odgovara.Dobrosusedski odnosi su jedino resenje.Bolje imati dobrog komsiju Albanca nego vestog lopova koji krade i mene i tebe komsijo.

budimo precizni

pre 11 godina

On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces, što je, dodao je, jasno rekla i američka državna sekretarka Hilari Klinton za vreme nedavne posete regionu.

Nije bas tako rekla Hilari!
Rekla je, da se ne mogu menjati granice, bez dogovora ...
O "stvaranju drzava", "definisanju granica", "zavrsenom procesu", nije rec rekla.
Administracija SAD je VRLO precizna, ono sto ne izgovore, nisu ni rekli, kroz tumacenje! SAD ite-kako dozvoljava mogucnost podele Kosova, ukoliko se obe strane (srpska i albanska) sa tim sloze i o tom DOGOVORE.

Prolalznik

pre 11 godina

Za sve one, pogotove one u srbiji, koji tvrde da je Kosovo nezavisna drzava imam samo jedno pitanje - ZASTO I PORED TOLIKIH PRIZNANJA (pogotovo od Amerike i njenih saveznika), KOSOVO NIJE CLANICA UJEDINJIH NACIJA? Hvala unapred svima onima koji pokusaju da ukljuce mozak i nadju odgovor na ovu zagonetku. Onim drugima predlazem da i dalje nastave pozrtvovano da rade na razvoju demokratije u srbiji uz ogromnu pomoc nevladinih organizacija.

Pozdrav iz Londona

Dule NS

pre 11 godina

-E stvarno ste više jako dosadni svi sa tim "beogradskim pašalukom"!
-Znate li vi uopšte šta je pašaluk?
U kom veku vi živite? Pa pašaluci odavno ne postoje ni u Turskoj!
-Šta bre stalno pretite Srbiji "pašalukom" kada god nemate nijedan protiv agrument?
-'Ajde više o'ladite malo!

zoran

pre 11 godina

Tachi, moj savet za tebe je da prouchish razvojni put Sadama Huseina, Mubaraka, GAdafija,Bil LAdena, mnogih vojnih diktatora iz juzne Amerike, sve "prijatelji" USA...znash li gde su sada.>?? Stavi prst na chelo pre no shto tebi bude kasno, a ne Srbiji.
Srbija je proshla mnoge ratove, pretnje, pa chak i Turke 500 godina i opstala. Vi ste opasni koliko i komarac za slona.

Dusan Martinovic

pre 11 godina

Ovo da je izjavio neko od Srbskih politicara, Sesta flota bi uplovila u Jadran, Aviano bi imao bar dva lovca spremna a BBC i Slobodna Evropa bi vec objavili da su kanali za navodnjavanje ukopane Srbske trupe.
G-dine Taci citajte Njegosa.

modety blaise

pre 11 godina

Ovaj Taci prvo treba da odgovara za genocid nad Srbimaa onda sa se pregovara sa albancima sa Kosova. Sve drugo je farsa i povladjivnje zlocincima bez imalo savesti ili srama.

Ivan Gavrilovic

pre 11 godina

Kosovo je brojcano Albansko u to nema sumnje!Dok srpske zene pametuju i "teraju modu" Albanke su bez rezerve radjale.......Njih "dole "ima 2 miliona,ali ih moze doci jos 2 ako treba!!!!!!!!!
Rade ljudi posao i to slozno idu ka svom cilju,a ko gubi moze da se ljuti.
Nema od Srba nista,PUKLI SMO!!!!!

Milutin92

pre 11 godina

Sta znace komentari tipa - "ovj covek je u pravu"? Idealni istorijski trenutak za kosovske Albance je prosao - nisu uspeli da pridobiju naklonost sila koje ce planetom vladati u buducnosti. Natalitet na KiM je u opadanju i vec je manji od nataliteta u nekadasnjoj Vrbaskoj banovini. Tamo ih nema 2,5 miliona kako se verovalo - ni na popisu koji su sami organizovali nisu uspeli da nategnu ni do 1,8 miliona. Emigracija im je visoka, stanovnistvo neobrazovano a toliko hvaljena dijaspora je vec pokrila sve ledina sa benzinskim pumpama i supermarketima. Teracemo se mi jos - to je jedino sigurno.

beskrupulozan

pre 11 godina

Kaze kako smo na Kosovu napravili genocid.Gde je ta presuda o genocidu.Izmislja a goreg nema od njega.Ovako beskrupulozni ljudi su opasni po drustvo.Izazivaju strah kod ljudi svojim izjavama,pa nije cudo sto se Srbi plase ovakvih.

sumorni

pre 11 godina

Zašto Srbija ne vrati autonomiju Kosovu, kako su tražili pre 15-20 godina?

Zar nema nikoga ko može da kaže "Da, ispali smo glupi i budale što smo je ukidali"?

Batalite sad Kosovo, to je gotova priča, nego ukidajte Vojvodinu.

mali žuti

pre 11 godina

Bilo bi bolje Tačiju da razmišlja kakva će biti kineska politika na Balkanu. Stare sile odlaze u aut a nova kuca na vrata. Nisam ubeđen da se Kosovu piše baš dobro u budućnosti.

Zoran

pre 11 godina

Mi smo dobili Kosovo u Kumanovu,pre 100 godina,a izgubili smo ga u Kumanovu pre 13 godina.Dobili ratom,izgubili ratom.A to šta je bilo pre 600 ili 800 godina je debela istorija.Tako bi Italijani,koji se inače neopravdano predstavljaju kao potomci Rimljana mogli da žale za Engleskom i govore kako je Engleska njihova kolevka.A,Tači,ako je ratni zločinac,to služi,pre svega na čast Kosovskim Albancima.To govori o njihovoj državi i licemerju Zapada.Ali,mi tu ne možemoi ništa.

nisam optimista

pre 11 godina

Obzirom na [samouverene] komentare, igracu 'kontrasa':
Vidim u komentarima vecina kazu da "Taci panici'.
ali zaboravljaju:
Iza Tacija 'kao jedan' danas stoji skoro 2 miliona Albanaca i sto je vaznije imaju veoma, veoma pozitivnu stopu prirasta stanovnistva,
A nas razara "Bela kuga" i svake godine nas je 30.000 manje, a sto znaci za 100 godiune puna 3 miliona manje.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Prosto je neverovatna podudarnost svega ovoga sto je izjavio Gosp. Hasim Taci sa izjavama visokih zvanicnika iz NAJRAZVIJENIJEG dela Sveta ?
Kad slusam izjave Gosp. Hasima Tacija imam utisak da slusam reci Predsednika SAD Gosp. Obame ili nemacke kancelarke Frau Merkel...!
A kad procitam izjave Predsednika Nikolica imam utisak da je Nikolic Predsednik nekakvog "udruzenja veterana Balkanskih ratova" !
Boze me sacuvaj, kakva razlika ?
Kao da su Kosovo i Srbija "svetlosnu godinu" udaljeni jedno od drugog a ne "susedne drzave" ?

PeraPetrovic

pre 11 godina

Ljudi bre probudite vec jednom.Sto rece Vlasi pre neki dan nedaj boze da se Albanci predomisle i hoce odjednom sa nama?Sta bi mi rekli.Nemojte salili smo se.Sta ce nam preko 2 miliona Albanaca u drzavi kad nas ne vole?
Halo osvestimo se vec jednom.
Pera

besprizorno

pre 11 godina

Posle ovakve izjave i pozivanja na nasilje pod pretnjom oduzimanja Srbiji ogromne teritorije ,svodeci je kako on kaze na, beogradski pasaluk,smatramo da nasa delegacija sa Dacicem na celu ne bi trebala vise da pregovara.Ko se poziva na silu sa njim nema pregovora.Dosta su nas ponizavali belosvetski mangupi.Ne da ne treba Srbija da podeli Kosovo,nego ne bi trebala nista da im.Iz ovakvog pristupa pretnji, jasno se vidi kako je Srbima na Kosovu.Ubijaju ih a krivce ne pronalaze.A nase vlasti umesto da insistiraju na hitnom pronalazenju ubica oni jos i pregovaraju.

Sever

pre 11 godina

ja ipak mislim da se oni igraju vatrom...znam ja vrlo dobro da smo mi Srbi svakavi i da nasi politicari cesto nisu ni umeli da vode zemlju, i ma koliko to tesko bilo priznati medju njima je bilo i ratnih zlocinaca, ali niko iz regiona nema pravo da nam prigovara jer ni oni nisu nesto bolji od nas...jedina razlika je sto oni imaju pomoc zapada, ali svi vrlo dobro znamo koliko je ta pomoc konstantna...mi sad trpimo sve i svasta i nije nam prvi put da smo u takvoj situaciji, ali polako docice i nasih pet minuta, a videcemo ko se tad igrao vatrom....

zoran

pre 11 godina

Da li to on preti daljim napadom na Srbiju svojom izjavom da će srbija da završi kao Beogradski pašaluk!?
(Miloš, 11. novembar 2012 21:07)
-------------------------------------------
Ne, ali mi se cini da nam na neki nacin daje do znanja da ce se to desiti ako se budemo ponasli prema Vojvodini i Sandzaku [negiranje odluka lokalnih organa, nipoodastavanje] kao sto smo se ponasali prema Kosovu do 1999. godine

Reaktor

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Sloba i ovi posle njega o tome šta je Srbija i da je nedeljiva pa ode Kosovo. Ako je Tači za stabilan mir koji će trajati i neće zavisiti od "prijatelja" (nisu oni prijatelji ni nama ni Albancima) onda treba da se podelimo. Šta ako "prijatelji" jednog dana okrenu leđa? Ne dao nam bog da kolone tenkova opet krenu...

Petar perisic

pre 11 godina

Eto ovakve stvari i jos gore ce se dogadjati narodu koga vode ljudi kao sto su Boris Tadic, Ivica Dacic i Tomislav Nikolic. Posto smo potpuno neozbiljna drzava i posto smo izvrsili samoubistvo nad samim sobom kao narodom,dozivljavamo da nam ratni zlocinci tipa Hasim Taci kome su legitimitet dali Tadic i Ivica prica ovo sto nam prica.Bojim se da ce na biti jos gore

duje_raftman

pre 11 godina

nema ništa od priznanja! ne bih ni o "tehničkim" stvarima razgovarao. U stvari, nema tu nikakvih razgovora.
Mogu da cmizdre kol'ko oće.

kontarpunkt

pre 11 godina

Kosovo nikad neće postati prava država bez kompromisa sa Srbijom. Ova podrška koju imaju trenutno u svetu neće večno da traje. To zna svako ko je malo čitao istoriju Balkana. U svakom slučaju, vreme ne može da radi za Kosovo te bi i za njih bilo mudro da prihvate realnost i zaborave na Severno Kosovo.

MERZ

pre 11 godina

Cim si ti poceo da dizes tenziju i prasinu u medijima znaci da ti stvari ne idu bas kako si zamisljao. Polako, tek ti nece ici. Delice se Kosovo jos par puta budi uveren Taci.

Proverite informacije pre pricanja u prazno

pre 11 godina

Zaista mi nije jasno da neki ljudi uporno po ovim postovima ponavljaju lazne procene o 2 i vise miliona Albanaca na KIM, o eksploziji nataliteta, itd. Za Boga miloga POGLEDAJTE POPIS IZ 2011. na KIM i u Albaniji, kad vec koristite Internet. Albanaca je 1,6 miliona na KiM (i to sve sa pridoslicama iz Presevske doline i popisom koji su sami organizovali kao sto su pokusali u MKD), a u Albaniji je zabelezen pad sa 3,1 na 2,8 miliona. Pristina nema ne 200 000 stanovnika. Gledano na ukupan korpus pre 10 godina, Albanci su doziveli veci pad stanovnistva od Srba. Medjutim, neko se ili nasladjuje lazima ili mu to politicki koristi!

Videćemo

pre 11 godina

Meni ovo deluje kao da se on uplašio nečega. Pa zašto nam ne uzmu to Kosovo ako već mogu, i zašto ako je njihovo pozivaju naše političare na pregovore. Sever Kosova je srpski i tu treba da stoji granica. Tači to vrlo dobro zna i uplašen je jer nemaju više samo oni prijatelje u svetu.

goran

pre 11 godina

Malo hronologije:
- 1912 Tokom Balkansog rata Srbija pripojila Kosovo koje je pre toga bilo poseban pasaluk pod Turskom
- 1999 NATO bombardovao Srbiju radi odnosa prema stanovnicima Kosova {Batajnica, hladnjace, Peruca, Racak,..]
- 2008 Kosovo proglasilo nezavisnost
- 2012 90+ drzava prioznlo Kosovo kao nezavisnu drzavu
- 2001-2012 broj stanovnika drzave Srbije manji za 300.000 radi delovanja "Bele kuge" i nastavlja trend smanjivanja broja stanovnika od 30.000 godisnje
- dalje prognoze neizvesne

Da mi je neko pre 15 godina rekao: "Kosovo ce biti nezavisna drzava", prvi bi mu rekao da je lud. Ali sada vidim da je sve moguce

nikolas04

pre 11 godina

Niti je Kosovo Srbija,niti je Kosovo prava, nezavisna, i suverena drzava.Da jesu nezavisni ne bi imali EULEKS,medjunarodnu policiju,sudije,imali bi svoju vojsku a ne NATO.To Taci vrlo dobro zna,kao sto zna da i nema nikakve ingerencije na severu.Treba naci kompromis,a to nije da jedna strana dobije sve,a druga izgubi sve.

Balkanac

pre 11 godina

Nije uopste slucajno sto je Taci odleteo iz Zagreba za Brisel. Pa Surcin je blizi pa ne odlete sa njega.
Kosovo je problem svake vrste i nece biti resen u narednih dvadeset godina.

Morača

pre 11 godina

Ranije su svi spominjali realnost na terenu. Ali realnost na severu KiM je takva da Taći tamo nema nikakve ingerencije, niti će ih ikada imati. Indikativno je da na dan primirja u I SV. ratu Tači preti ratom. Sramota.

CG

pre 11 godina

Jasno je da ce pristati i na posebnu autonomiju Srbima na sjeveru,povratku 200.000 protjeranih Srba plus njihove imovine...

Cim daje ovake izjave jasno je da su ga stisnuli Evropejci...

Prije par dana je jos govrio kako cemo ukinuti sve srpske paralelne institucije na sjeveru,juce je govorio kako ce inzistirati na "transparentnosti" srpskih institucija na sjeveru itd.

Dakle mic po mic popusta,po naredjenju iz Brisela!

dusan

pre 11 godina

Jedini razlog zbog čega ameri podržavaju tačija je što na Balkanu vladaju po principu zavadi pa vladaj. Pitanje koje se prirodno postavlja je dokle će zapad vladati svetom? Kao što mnogi već znaju u toku je prelaz sa sistema američke hegemonije na multipolarni sistem. Čini se pak da će BRIK za koju godinu prevazići snagu zapadnih tržišta što je već danas vrlo uočljivo. U toj novoj stvarnosti mislim da tači neće biti ovako hrabar ni po danu. Dakle samo strpljivo i bez ikakvih novih ustupaka. A kad dođe vreme za novu podelu karata...

Marko BG

pre 11 godina

"Gospodine" Tači, ako vi tako kažete, onda OK. Evo, sve trčimo da priznamo tvoju "državu". Ako su rekli na zapadu da tako uradimo, zašto bi mi razmišljali svojom glavom ?! Uostalom, objasno si nam lepo da "kosovo" nije naše.
Znači dogovorili smo se , "sutra" ćemo da vas priznamo.

Miladin Subotić

pre 11 godina

Da li g. Tači veruje u sve ono što govori? Ovo je prazna priča iza koje stoji saznanje da Srbi sa severnog dela KiM ne žele zajednički život sa Albancima. Baš isto onako i onoliko kao što su se Albanci odredili prema Republici Srbiji. To zna I EU, I SAD, i svi drugi koji iole razumeju genezu kosovsko-metohijskih odnosa dva naroda.

Branko

pre 11 godina

"On je ponovio je da je stvaranje država i definisanje granica na Balkanu završen proces"
Ali molim te Tači, reci mi samo do kada? Niti je istorija počela sa nama niti če se sa nama završiti. Svet će tek da se "tumba" i mnoga "carstva" će propasti kao što je bivalo više puta. Sada je tek 7521. godina.

nenad

pre 11 godina

Ne vidim zašto se tu neko uzrujava... ovo je samo njegovo mišljenje, i on je samo jedan ekstrem, baš kao i kod nas. Oni imaju Tačija, mi imamo Ivicu. Oni imaju Samoopredeljenje, mi imamo Dveri i DSS.

my way

pre 11 godina

Nasli se oni koji su ratom i terorom razbijali Jugoslaviju da diskutuju i moralisu. Da je Srbija duh iz carobne lampe ne bi im valjala, jer bi ih jadne terala da je protrljaju.

BANKROT

pre 11 godina

pa niko i ne trazi od srbije da prizna ili pregovara sa kosovom,
kako su ovde neki zapeli.
srbija pregovara za sebe i bez evropskih fondova pukla bi ko tikva!

John

pre 11 godina

Ima dobra ledja,taj njegov biznis nikad ne propada,pa mu se moze da prica sta hoce. A mi kad kazemo tako nesto,onda zveckamo oruzjem. Licemerna EU, i mi ka njoj tezimo...

goki

pre 11 godina

Sad je kasno. Samo se zavaravamo...Cinjenica da takvog "gospodina" dokazanog zlocinca sa uvazavanjem postuju govori koliko smo blizu resenja.

Talični Tom

pre 11 godina

Ako naši političari imaju iskreno dobru nameru da reše problem Kosova, moraju podhitno da vrate pregovore pod nadležnost Ujedinjenih Nacija. Sve ostalo je samo varanje srpskog naroda da mogu da reše ovaj problem.
Tada će i Tači da peva drugu pesmu.
A o kršenju Rezolucije 1244 od strane svih aktera u ovim "pregovorima" može da se napiše malo duži referat.

Србиновски

pre 11 godina

Тачи је нервозан, зато што време не ради за такозвано Косово, а његова опозиција га додатно притиска.
Нема љубави у политици и преко ноћи савезници могу прећи на другу страну, а дојучерашњи непријатељи се могу помирити.

Pathon

pre 11 godina

Neodgovorno je pricati o granicama ako je svima u regionu cilj EU. Nije pametno pricati ni o BG pasaluku jer bi Srbija izgledala drugacije da je Srbima van Srbije, ali i drugima u Srbiji, bilo dozvoljeno da odluce u kojoj drzavi zele sa zive posle raspada
Jugoslavije. Srbija bi izgubila veci deo Kosova, opstinu ili dve na jugu, delove Raske, mozda i koji deo Vojvodine, ali bi se prosirila na delove Crne Gore, Bosne i Hrvatske. Sto bi srpske vodje iz 90tih rekle, ako Srbi ne mogu da se otcepljuju ili da ocuvaju granice svoje drzave, sto bi onda drugi u regionu bili drugaciji?

kakogod

pre 11 godina

kvalitetnom regionalnom politikom u poslednjih 30tak godina Srbi su dosli do toga da im ovakvi likovi dele ovakve izjave i da mogu samo da ih mrze

Milos

pre 11 godina

Vatra pokrene coveka,civilizaciju mozda pokrene i nas...zato bi se lisavali jednog od najvecih prisvojenih izuma, ako je vatra oblikovala covecanstvo cemu bezati..

Miodrag Belic

pre 11 godina

@Goran.
To sto je bilo pre 1912.god. "Prizrenska Liga" te su Albanskom basibozuku dali autonomiju, po toj logici i Sciperija e Madhe je bila Fasisticka tvorevina, kao sto je kosovski vilajet bio Otomanska.
Tacno sto godina (odnosno manje 13.god.) Srbija je na tim prostorima.
Po cemu R.Kosovo smatra da je za 13,god, zasluzila to sto misli da je njeno.
Kosovsko nedonosce Velikih Sila ce kad-tad crknuti, ako one izgube interes za njega.
Vec prigovaraju o uzalud utrosenim donacijama, celnici vlade se hapse zbog korupcije, vise i ne mogu da kontrolisu puteve droge i trafikinga...

el chupacabra

pre 11 godina

Procitah SVE komentare i niko da priupita,
A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?

tvoji "drugari" iz Bondstila ili TI (Hasis Tacmi) licno ?

Samo lagano ima i mecka i rupa a bogami i MACA I VRATANCA !

Vreme je na nasoj strani

pre 11 godina

Lakse bre malo teroristo! Albanci na KiM su pravili I negovali svoje paralelne strukture decenijama,i upornoscu i strpljenjem dokazali da se od terorista moze postati (skoro) legitimni clan medjunarodne zajednice, pa eto komsije i mi nesto naucismo od vas, a to je da se strpljenjem i upornoscu svasta moze postici. Na kraju krajeva, strpljivo smo cekali 500 godina da Turci odu, pa cemo sacekati i da vasa sveca dogori.

autokomanda

pre 11 godina

Hašim Tači je prihvatljiv u Zagrebu, a Tomislav Nikolić je "nacionalista"...?????? Sličan se sličnom raduje- i Hrvatska i Kosovo slave kao svoje praznike etničko čišćenje Srba, a u tome imaju makar prećutnu podršku određenih faktora u Beogradu. Pitam se šta na sve ovo kaže bivši predsednik Srbije i DS-a i šta je dobio zauzvrat????

Glasinac

pre 11 godina

Izgleda da Tači opet zagovara rat, kao da više tih ratova nije dosta. Na ovakve izjave morala bi da reaguje međunarodna zajednica. Svi sporovi moraju da se rešavaju pregovorima bez pretni bilo kakvom vatrom.

Ivan

pre 11 godina

@(Ha-Nocri, 11. novembar 2012 23:55)

Svoje mišljenje projecirati na "ceo svet" je živeti u laži, neznanju i nemoralu.

Nisam Srbin ali ipak se po pitanju Kosova slažem sa većinom Srba i većinom SVETA.

Sandzak

pre 11 godina

Ja sam Bosnjak(Musliman) iz Sandzaka i zasto vi srbi toliko gurate po strani pitanja manjina.Nije to toliko lose,ali preskacete vrlo vazne korake koji u daljem svom razvoju mogu biti veoma ozbiljni za teritorijalni integritet Srbije i nemojte se samo pitati kad za 20-30 godina Sandzak bude u ulozi Kosova,a veoma smo bilzu tome.Pazar je povecao broj stanovnika za 15000 od 2000 i sve je veci broj Goranaca sa Kosova prisutan ovde,a sami cete videti kad dodju u sumadiju za koju godinu i mozda bude pasaluka kao sto ovaj gore rece.Toliko od mene.

neko ko bi samo da zivi normalno

pre 11 godina

vest u jutarnjem programu-u severnom delu K.Mitrovice nocas odjeknula eksplozija,srecom,nema povredjenih.Taci,i albanski komentatori na ovom sajtu uporno pricaju o toj svojoj kvazi drzavi,a i dalje sprovode teror.a to pozivanje na evropu,ameriku i sl,pa i vrapci na grani znaju ko kontrolise heroin,prostituciju,i ostale vrrrrloo ozbiljne krimi delatnosti.i,kao sto rece neko od komentatora,amerika je stvorila i bin ladena,sadama,i mnoge druge.pa zavrsili kako vec jesu.polako gosn taci,polako iz zagreba..

Veni, vidi, neka, hvala

pre 11 godina

Ko je, od komentatora, bio ikad na Kosovu? Verujem, samo retki. Da ste videli šta i kako, ne bi toliko vikali "Kosovo je Srbija".
Ono što me je najviše "oduševilo" je sledeće:
Kod nas je normalno da stambeni deo bude bliže ulice a pomoćni objekti na kraju dvorišta. Kod njih je obrnuto. I kako čiste te pomoćne objekte? Kroz prozor, pa na trotoar. Kad se nakupi balege da više ne ne može kroz prozor, onda se gomila odnese. Dok može kroz prozor, gomila stoji na trotoaru.
Godinu dana sam proveo tamo, video sam, i hvala, ali Kosovo mi ne treba.

Mikkka

pre 11 godina

Kosovo je 500 god. bilo pod turcima pa je oslobodjeno, možda mi i ne doživimo da se ponovo upale sveće u Gračanici, kao što ih je 1912.god. upalio Kralj Aleksandar, ali desiće se sigurno. Današnji političari nemamju pravo da priznaju nezavisnost Kosova i tako onemoguće buduće naraštaje da ga nekada ponovo vrate!

549 motorizovana Prizren

pre 11 godina

Haha, ne znam cime Taci preti. Ja se secam kad sam bio dole '99 da ni njega ni OVK nije bilo. Ne znam da li on to opet ocekuje da ce NATO da ratuje za njega?
Ja bih rekao da je pitanju nervoza.

wv.

pre 11 godina

A ko ce svesti Srbiju na "beograski pasaluk"? Hasim Taci i njegova ekipica koja se tokom rata istakla jedino u izivljavanju nad civilima i pljackanju? Ili ce mozda Amerikanci ponovo da pokrecu NATO? Zar Hasim Taci zaista misli da ce se pokrenuti rat i bombardovanje zbog granica te njegove "drzave"? I pre desetak godina su NATO i Amerika teskom mukom i uz obilato laganje ubedili javno mnenje u opravdanost bombardovanja Srbije a kamoli sada kada je isplivalo mnogo sto sta o Albancima i njihovoj "borbi za slobodu". Hasim Taci bi trebao da preskoci ova lupetanja, ove prazne i komeplksaske pretnje i da se drzi principa "pametniji sam kada cutim".

zena

pre 11 godina

(Veni, vidi, neka, hvala, 12. novembar 2012 08:57)

Hoćeš da kažeš da zbog balege koju skupljaju treba da im poklonimo Kosovo ? E svašta će čovek da pročita, zaista. Za tvoju informaciju, ja sam rođena i živela sam dve decenije na Kosovu. I Kosovo jeste Srbija, a ovo što pričaš je priča sa sela gde ljudi drže stoku, a balegu koriste za đubrenje njiva.

tole

pre 11 godina

I albanski politicari medju koje spada i Taci kao i dezurni albanski komentatori privatno jako dobro znaju da nista jos nije zavrseno sa Kosovom, da ta njihova "drzava kosova" nije nikakva nezavisna i suverena drzava, da nikome vise ne pada na pamet da ratuje zbog tamo nekih Albanaca kojim aniej dovoljno sto su na poklon dobili 85% Kosova iako su izvrsili etnicko ciscenje, zlocine i sto masovno krse ljudska prava ali javno uporno pokusavaju da dokazu suprotno. Zasto Taci misli da su njegovi javni nastupi po bilo cemu verljiviji?

Severni deo juzne pokrajine

pre 11 godina

Inace, cisto radi informisanosti, sever Kosova nikad nije ni bio deo Kosova istorijski gledano. To je kasnije Tito dodao, povlaceci granice od oka. Tu nas je on debelo zeznuo. Ali, ipak, imamo i istorijske osnove za otcepljenje severa, jer ponavljam, to nikad nije ni bio deo Kosova, sve do druge polovine 20. veka. A uz to, Srbi su i apsolutno vecina. Dakle - istorijski osnov + apsolutno vecina = vise nego dovoljno za punopravno otcepljenje.

Petar Petrovic

pre 11 godina

Izgubise argument "Srbi nas pobise neduzne". Tamo sad Srba nema da ih terorishu. Ona shaka Srba shot je ostala je ugrozena manjina. Srbima nemaju chime da prete: ako bi nas sad bombardovali jer pregovorima zelimo Metohiju (severni deo Kosova), to bi bila chista agresija ma jednu drzavu i ne imalo chime da se opravda. Mogu samo da nam prete da necemo uci u EU, shto nama ni ne smeta :):):) NE HVALA na ulasku u EU!
Ljudi misle kad udjemo u EU sve ce biti reseno. NECE! EU je debela administracija koju treba mi, bedni Srbi, da finansiramo sa gomilom drugih bednih naroda: Rumunija, Grcka, Bugarska, Spanija,... Kod njih ne cveta cvece sto su u EU

Zato gospodine Tachi ne rachunajte da mozete uspeti u pregovorima. Kakav god da bude ishod, Srbija dobija :)

Cekaj

pre 11 godina

Kad USA bude morala da se okrene sebi tj. da konacno napadne Iran jer su popljackali sve ostalo, ostavice vas da sami resavate vas problem. Nece biti ni Nemaca ni Engleza jer ce morati da im pritrce u pomoc da bi spasavali sebe. Onda zovite Istocni Timor da vas podrzava pa da vidimo kako cete da pretite. Mnogo ste besni jer jos niste naucili kako se lako izdaje "prijatelj" u medjunarodnoj politici kad ti treba nesto vrednije. Sto se nas tice dzaba priznajemo Kosovo cak i da nesto dobijemo za to nacija i njeni politicari nisu u stanju da to potrose smisleno. Bolje da stojimo gde smo(ili lagano propadamo) dok se opet ne pojavi neko ko ce bar da zna sta i kako treba raditi.

dragutin

pre 11 godina

Ne postoji nacin da koegzistiramo sa tom idiotskom tvorevinom koji oni zovu drzava.Previse je lose krvi sa obe strane ne vidim zasto bi uopste pregovarali o bilo cemu sa njima.Treba ih sabotirati na svakom cosku i biti najgori komsija koji moze da se bude,prica zavrsena.Svima nam je muka price o Kosovu i EU te teme su sustinski beskorisne.Zaposljavanje radnika,obrazovanje,zdravstvo,energenti,infrastruktura itd treba da budu jedina preokupacija ove drzave.Sve to moramo sami sa svojim resursima EU nam nista nece pomoci samo mogu da nas lesinare.

marioneta

pre 11 godina

Jos kad bi se ti nesto pitao,pa da te shvatimo ozbiljno.Ovako pricas a ni sam ne znas o cemu govoris...Obicna marioneta koja hoce da otme tudje...

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Od pokojnog Djindjića do aktuelnog Dačića svi naši predsednici vlade polomiše zube na Kosovskom problemu.
Sada u drugoj deceniji 21 veka jedan tači ismejava svo srpsko rukovodstvo preko Zagrebačke štampe uz
poziv na Brisel i Všington. Sva priznanja koja su dobili našimpolitičari po bilo kom osnovu posle 2000 te su
cena popuštanja pod pritiskom iskrivanja istyog od naroda. Ne moramo mi priznati Kosovo ali se
moramo iz intervjua Tačija zapitati naše političare koja je granica za takozvani Beogradski pašaluk u igri.

Nazalost, 'Belka Kuga' uzima svoj danak

pre 11 godina

""A KO CE TO DA SVEDE SRBIJU NA BG PASALUK ?!?
(el chupacabra, 12. novembar 2012 07:39)
------------------------

Srbiju ce sami Srbi svojom demografskom politikom [nepravljenje dece] svesti na pasaluk a bez ikakve pomoci sa strane
Za 100 godina ce biti 3 miliona Srba naje nego danas
Danas je porosecna sxtarost Srbina 46 godina a Albanca 16 pa racuinaj sam