Zanimljivosti

Petak, 02.11.2012.

09:38

Putin menja S klasu za ZiL

Izvor: B92

Putin menja S klasu za ZiL IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

lazar

pre 10 godina

@bob, druze o cemu ti pricas, alo 21. vek traje 13 godina vec. Nadam se da vidis koliko su se stvari promenile oko tebe. Zamisli onda negde gde ti nemas nikakvog uvida. vreme ne ceka

Kompromis

pre 11 godina

Ej, pametnjakovici, dali neko od vas zna bar tursiju da napravi? Kada budete znali da napravite tursiju, imate pravo da hvalite ili kudite druge narode.

Cjulibrk

pre 11 godina

Uh cijeli zivot, cim se probudim uzimam Rusku marku cetkice za zube i kalodont Colgate, popijem esspreso rusku kafu, il Tursku(ajde moze ruski caj-ok), doruckujem ruske Corn Flakes-e, ukljucim ruski CD player Sony,odgkedam koncert na ruskom dvd playeru, naravno ruski svjetski hit band,pa se istusiram ruskom kupkom Old Spice, obrijem Gillete-om ruskim, obucem Leviske ruske, hilfiger duks ruski i Starke naravno ruske, krenem vani i stavim Raybanke ruske? Haha koji SF ? Sl srbi vi volite SF-iluzije/Matrix zar ne? :)

Zoki

pre 11 godina

Ovo je čisto političko pitanje. Ako Rusi budu hteli da imaju svoj predsednički automobil, imaće ga - pa makar kupili celu fabriku i preselili u Rusiju. Ne mislim da je moderan blindirani automobil neka posebno komplikovana tehnologija. Što se tiče dizajna, ti automobili se ne prave da budu posebno lepi.

doboj

pre 11 godina

atreides@oni sto prave narodna kola ili volksvagen(vw) su najveci proizvodac automobila na svijetu i godisnje proizvedu najvise automobila i to daleko vise od bilo koje druge kompanije i nisu sigurno u nikakvim problemima u vlasnistvu vw-a su porse,skoda,seat,audi,man,bugati,lamburgini,dukati a bmw je ove godine prodo najvise auta u povjest bmw-a i to jako velik dio u kinu

Orel

pre 11 godina

@Zoran: Zanimljivo da upoređujete zemlju sa 8.2 mil. stanovnika i 83.000 km2 sa Rusijom. Ako je isto kada 1000 evra date jednom čoveku i kada to podelite na 20 ljudi, onda je i ovo isto. Koliko kilometara pruga, autoputeva itd. je potrebno za UAE a koliko za RF? Uostalom, pre neki dan je ovde bio zanimljiv link, pa se sami informišite:
http://world.bymap.org/OilProduction.html
Takođe je zanimljivo da ovde mnogi upoređuju ceo zapad (40-50 država?) sa samo jednom Rusijom. Gde je tu logika?

Atreides

pre 11 godina

Kakva gomila gluposti se ovde mzoe procitati posebno od ovi amerofila.

1. Ruska i zapadna filozofija se totalno razlikuje tj razlikovala se. Zapadnjacka industrija je bila klasicna potrosacka , da sve bude lepo ,ulickano i da se sto lakse proda. Rusi su isli na cistu upotrebljivost,dizajn im nije bio bitan vec samo da stvar vrsi funkciju.

Danas Rusija koja je bogata sirovinama mlati pare na tome sto je greska trebalki bi da ulazu u industriju kao Kinezi. A te tvrdnje da Rusi nikada nece moci da naprave auto priblizan zapadnim ....pa ako bi Rusi zaista odlucili da naprave sigurno bi mogli da ga naprave.
Isto kao i sa Kinezima. Sta ste to znali od kineskih bresndova ili imali kinesko do pre 10-ak godina. NISTA!
A danas garantujem da u svakoj kuci bar 50% stvari je kinesko. Za maximum 10 godina kineska kola ce biti u rangu zapadnih.
Isto kao sto su se ljudi smejali KIA i Hyundai automobilima 90-ih a danas su oni u top 5 svetskih proizvodjaca i polako brisu zapadnu konkurenciju a kada im se jos pridruze kinezi zapadnim brendovima se crno pise. Osim naravno onim koji su izgradili luxuzni imidz a ovi sto prave narodna kola borice se za opstanak a i ovako su vec vecinom u buli.

E tako kako to rade zutaci mogli bi i Rusi samo drzavna politika im nije takva ali to je vec njihova stvar.

Mix

pre 11 godina

A sto se tice potrosnje i ubrzanja, zamislite da S600L ima 517 ks, 850Nm, i ubrzanje do 100 za 4,6 sek. 250 km/h razvija sa cetvrtinom gasa. Potrosnja mu je oko 17l. A zamislite S65 AMG.

Fyi

pre 11 godina

@Igor: Dobro, zar ne bi trebali prvo da se informisete i upotrebite logiku? U Iraku 1991 su npr. "saveznici" imali 2600 aviona naspram 41 MIG-29 i nekoliko desetina MiG-25/21. Sta ocekujete pri takvom odnosu snaga? Cak i sa najmodernijim i maksimalno obucenima pilotima, pri odnosu snaga vecem od 1:5 sanse su minimalne. Toliko logike i postenja bi morao da pokaze svako ko sebe smatra covekom.

isandic

pre 11 godina

Da i ovoj vesti kojim slucajem stoji da je neka americka auto kompanija dizajnirala ovaj automobil, ovi bez licnog misljenja bi rekli: Vauuu, kakav auto. No, da se ne bavim njima. Veoma mocan dizajn, ko god se njime vozio!

zg

pre 11 godina

Ajde sad svi pogledajte sta u kuci imate od ruskih prpizvoda pa onda nastavite dalje sa velicanjem ruskih brendova nemozete osim votke nabrojat niti jedan a i najbolja votka na svjetu je francuska grey gus i poljska belvedere

Bob

pre 11 godina

@ (Dzonikg, 2. novembar 2012 22:36)
ti si bio izgleda u nekoj drugoj Rusiji ili bolje SSSR onoj u paralelnom universomu a ja sam bio u onoj u kojoj si recimo za farmerke, kozmetiku Zlatorog.... dobio maltene SVE a ovi tvoji rusi se skoro pobili za te stvari

tti

pre 11 godina

@Cjulibrk: Vi ste samo ocigledan primer sta neinformisanost, neznanje i propaganda mogu da naprave od coveka. Za rusku privredu je energetika svakako najbitnija (nafta, gas, nuklearne elektrane, hidroelektrane), ali covek koji zeli da bude prosecno informisan i da daje komentar na ovakvu temu trebalo bi da se informise o tome ko je npr. lansirao prvi satelit, o ruskim helikopterima koje se izvoze u vise od 60 zemalja sveta, o optickim instrumentima (mikroskopi, teleskopi, endoskopi, nocno osmatranje), elektronskoj opremi (Telesystems, Angstrem, Navis, GS, Lexand navigatori, Rover computers), softveru (Kaspersky, Abbyy, Dr. Web, Alawar, Elecard, Prognoz), hemijskoj industriji (Sibur, Uralkali, Akron, HaloPolymer), poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji (Jug Rusi, Aston, MakfaEurodon, Akkond) itd. Neinformisanost nije znak inteligencije.

jugo

pre 11 godina

meni ovaj auto izgleda lepse od mercedesa. Izgleda tako mocno kao sto izgleda i jedna takva supersila Rusija a i njen predsednik. Jos malo kao betmobil.

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (CG, 2. novembar 2012 10:42)

(bez cinizma i uvrede i predrasuda, itd.) da li se milo vozi u crnogorskom vozilu? ;)

igor

pre 11 godina

Za vas rusofile....
Da,dobro prave raketne motore,ali se oni jos ne ugradjuju u automobile,koliko ja znam. Tehnologija im je krajnje problematicna.
Nijedan ruski lovac nikada nije uspeo da se uspesno suprotstavi lovcima sa zapada.Izraelci sa Mirazima i Fantomima skidaju Migove uspesno vec 50 godina..Mig 21 je najrasprostranjeniji lovac ikada u brojkama,i lovac sa najvise gibitaka u vazduhu ikada...prakticno neupotrebljiv da obori drugi lovac,sve zbog ocajnih rakata i radara na njemu.
Ruski najpoznatiji tenk,T34,je imao odnos gubitaka prema panteru i tigru 9 prema 1.Sto znaci da nemacki 1 tenk unisti 9 T34 pre nego sto rusi uspeju da uniste 1 nemacki tigar,ili panter.
Oni su isli na masovnost,sto podrayumeva ogromne gubitke u ljudstvu i tehnici.E,pa gde je tu ta ruska tehnologija???

BgHQ

pre 11 godina

Kakvo lupetanje,prepucavanje proruskih i antiruski orijentisanih.I deca znaju da su zapadni automobili superiorni u odnosu na ruske,a i sami Rusi ukoliko ikako mogu kupuju zapadne automobile,kao i kod nas sem ako cemo da se lazemo.Tu Rusija nece moci da ih stigne nikad,tako da ljudi prestanite da lupetate.To je kao kada bi neko tvrdio da Ameri prave bolji kavijar od Rusa,ne prave i nece nikad.

bojan

pre 11 godina

Za ove sto pominjun veliku rusku tehnologiju: samo stvari vezane za naoruzanje i znaju da naprave (i plus par stvari koje su razvijane u istom trosku). Putin bolje da se drzi najboljeg resenja, moze na mnogo drugih nacina da ispadne bolji patriota.

doboj

pre 11 godina

peac@ Neznam od kud ti to jedino si za tetris u pravu to je rus izmislio. A rubikovu kocku je napravio madar egnoa rubik a sah postoji dok jos niko nije ni znao za ruse a nasto je prije pocetka nove ere u indiji a promjene na njemu su izmisli talijani u 16vjeku i od tada je takav kakav je i danas. Malo se informiraj nemoj samo slusat rusofilske propagande

Posmatrac

pre 11 godina

Jos jedan clanak za podregevanje rusofilskog sanjarenja o nekim srpskim mitovima o Rusiji.
Ruska automobilska industrija je odprilike na nivou Zastave. Konkurencija sa zapadnim markama (to ukljucuje i japanske i koreanske marke) je nemoguca misija.
Rusija je zemlja sirovina i na tome ostaje. I to se exploatise bahato sa velikom zagadjenoscu.

doboj

pre 11 godina

marko@a sta moze proc kad trosi 65litara jel ti znas sta je to kako ce neki predsjednik u nekom slucaju kad treba negdje stic stajat svakih 100km tocit gorivo. I nije napravljen da prode sve i svasta vec samo prototip koji je bio totalni promasaj. Pa lakse se vozit sa sleperom nego sa ovim cudom

Volga

pre 11 godina

Pre 30 godina postojala je jedna Volga koja je imala 6 metara, 4 sedista i 2500 kubika, naravno bio je benzinac i trosio je malo manje od ovog ZiL-a. Taj auto je uvek bio reper kad neko prica o ruskoj automobilskoj industriji.

I sad 2012 godina oni prave motor od 7700 kubika koji trosi 60 litara i razvija samo 450 konja. Ne morate da budete inzenjer da ovaj auto uporedite sa nekim BMW ili Meckom i dalje da ne nabrajam sa kojim sve proizvodjacima i sa koliko manjim kubikazama ostvaruju tu snagu i + sa manjom potrosnjom.

Svi ovi koji brane Ruse sad. Rusi su nekad postavljali temelje masinske industrije i danas su tu negde sa teskom masinskom industrijom, ali kad trebaju da naprave nesto sto treba da bude jeftino i efikasno (sto je i svrha inzenjerstva) oni to ne znaju. Tehnoloski razvoj prati ekonomski tako da u tim segmentima nema sanse da pariraju gore pomenutim proizvodjacima. Naravno ako ih poredimo sa nasom industrijom, oni su za nas vec u svemiru.

Dzonikg

pre 11 godina

@BaneNS
Mracan period..sve srbin zna jer mu tako rekli u kafani,cuj u mracnom periodu jedna zemlja bude jedna od dve supersile i druga ekonomija sveta(pogledaj cia fact book iz tog vremena ako ne verujes)..za razliku od vas koju ste rusiju videli na tvu bio sam prvi put sa ocem jos 1985 i obisli smo za 3 meseca uzduz i popreko pola sssra ..u koji god grad bi otisli video bi vrhunsku infrastrukturu i ljude obucene kao na zapadu,uostalom sa putovanja smo doneli preko 1000 slika,samo rusi nisu bili jaki u propagandi kao ameri..pa sto je nama sad autobuski prevoz to je tad njima bio avio prevoz,za koji grad iz bilo kod grada da si isao nisu nam uopste trebale rezervacije jer avioni na svaki sat vremena leteli,ako naletis na pun avion samo kupis kartu za sledeci koji za sat vremena.Rusi su samo izgubili propagandi rat ' kad pokazem nekom te stare slike svi se iznenade jer im je propaganda usadila da se tamo zivelo bedno sto nema veze sa vezom,zivelo se isto kao u SFRJ.

nikola

pre 11 godina

Alo rusofili, jel ove poruke saljete sa ruskih kompjutera? Ili mozda s ruskih pametnih telefona? Koliko vas koristi ruski televizor, ili nosi ruske patike? Verovatno svi sanjate najnovije modele ruskih automobila.

NY

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Burazeru, pa zasto bi tako nesto rekao. Mislim da si malo zalutao.

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_inventors

obi van

pre 11 godina

@zoran: ta prica o superiornim Njemcima i inferiornim Rusima je toliko tupava da ne zasluzuje komentar ali posto imas toliko pluseva na tu glupost da ti odgovorim - Njemacka jeste bila porusena ali i poslije rata pomocu americkih para i ostalih vidova pomoci brzo oporavljena da bi bila brana komunistickoj ekspanziji. Samo jedan primjer -Opel je bukvalno "presadjen" iz Amerike a da ne govorim koliko takvih primjera ima. Uostalom i u DDRu je bio isti narod, tako da je torija na klimavim nogama. Ja cu Rusiju uvjek postovati jer da njih nije bilo u drugom svjetskom, ne znam ko bi drugi uspio da pobijedi nacizam. Cak i okorjeli nacisti priznaju da su im tada Rusi dosli glave a ne Amerikanci i Englezi.

Miyamoto Musashi

pre 11 godina

@(Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Gospodine Zorane, apsolutno tacno sto ste napisali.

Dozvolicete da, uz odobrenje moderatora, dodam i ja svoje skromno misljenje, uz cenjene komentare ostalih citalaca.

Samo bi apsolutni kreten menjao Mercedes Benz S-klasse za ogavnu kantu lima koja je predstavljena na slici i u tu patologiju ne bih ni da se upustam. Sto se tice kavijara, licno mi je odvratan i prezirem ga kao "hranu". Od vodke, ruskim spiritusom ne bih ni prao WC, licno koristim samo http://www.greygoose.com/LDA?returnURL=/ ili http://www.absolut.com/ toliko o ruskim (sovjetskim) "proizvodima" "masovne" potrosnje.

Sve sto rusi i amerikanci imaju od raketne i kosmicke tehnike bazira se na znanju i tehnologiji opljackanoj krajem drugog svetskog rata iz Nemacke raketne baze Peenemünde, vise informacija na http://en.wikipedia.org/wiki/Peenem%C3%BCnde, gde je sklapana Vergeltungswaffe 2 raketa dugog dometa (prva u svetu).

Te stoga, u zakljucku, dozvolite mi da jos jednom izrazim najdublji prezir prema ruskoj "tehnici" i designu, a nista manje i prema americkoj. Mercedes S-klasse je bio i ostace nedostizno savrsenstvo i admiralski brod auto-industrije ove planete, ostavivsi sve pateticne pokusaje "slicnih" vozila daleko iza sebe. Deimler-Benz je kompanija koja je prva proizvela AUTO na svetu, Mercedes je auto, a ostalo su jevtine kopije.

Puno se unapred zahvaljujem moderatorima ako objave moj skromni komentar i radujem se ako se neko od cenjenih citalaca slaze sa mnom.

neko iz amse

pre 11 godina

@ Bane NS

Prijatelju pricas o zemlji ciju tehnologiju krosite sve zemlje da bi otisle u svemir...Ako su resili da naprave napravice kvalitetno i efikasno...
Prica o satu je interesanta ali ti je zakljucak los...
Sto bi neka zemlja uvozila i uzimala tudje ako moze da napravi svoje? Zasto da placam tudje i trosim novac ako mogu da napravim svoje i zaradim?!?
Zasto da uposljavam tudje radnike ako mogu svoje? itd itd...

Aleksandar

pre 11 godina

Za (Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Oporavak Nemačke posle II sv.rata nije sporan.
Nemačka nije ustala sama, već je posle rata stigao veliki priliv kapitala i imali su Maršalov plan koji je trajao do 1976 godine. Niti je posle 10 godina otišla u vrh, jer je do 1960 godine vladala politika malih plata.

A najviše volim moje sunarodnike, koji daju sebi za pravo da o drugim narodima koji su mnogo toga postigli da govore sa prezirom kao da smo u najmanju ruku kolonizovali Sunčev sistem do Plutona...

marko

pre 11 godina

e braco moja, rusi nikad nisu marili toliko za estetiku, koliko za upotrebljivost. ovo je auto radjen po nameni, i to sto trosi toliko nemojte da vas cudi jer je tezak boga oca i mora da prodje sve i svasta bez zastajkivanja, otporan na sve cak i na slabiji atomski napad. shodno tome vecina linija tu stoji sa razlogom. da ne bude kao kad su se pitali zasto kamioni koji nose raketu i imaju kosu lansirnu rampu imaju i prednje vetrobransko pod uglom.

Georg

pre 11 godina

Šta veli onaj dole - na stranu književnici? I na stranu kompozitori, majstori baleta, slikari i skulptori, na stranu fizičari i hemičari, genetičari i biolozi, lekari i inženjeri, JEDINA kosmička stanica na svetu (koju uzgred RADO koriste i USofA, jer sami nisu bili vični da naprave), i na stranu sve to...i na stranu Pjotr Sikorski...
Šta mislite, da li bi bilo moguće da se to sve desi bez jake industrije i proizvodnje? Iz zemlje Rusije (SSSR).
A auto je smešan. To nije nešto u čemu Rusi mogu da se takmiče.

igor

pre 11 godina

e da je lako praviti auto u klasi S klase Mercedesa,svi bi ga pravili....a pogotovu ne firma koja vec 8 godina ne pravi automobile.
Jeftina proruska propaganda...

majstor

pre 11 godina

ovo je brate otprilike na nivou njemacke tehnike iz drugog svjetskog rata. 7.7l, 405ks, 65l/100km. Poredjenja radi BMW N63 motor: 4l, 480ks, 25l/100km

Radovan

pre 11 godina

Zapadna civilizacija decenijama potencira da je radio-aparat izmislio Markoni. Tek nedavno spominju da je Tesla ipak bio taj koji je prvi to izmislio. Međutim, javlja se još jedan pronalazač, ali iz Rusije, po imenu Aleksandar Popov.

Mazut je ruska reč za kameno ulje koje mi još zovemo dizel, a Rusi su ga upotrebljavali u brodovima koje su vozili po svojim rekama i morima, kada je zapad koristio ugalj. A tek onda se pojavio Rudolf Diesel i bajkovita priča. Na kraju je on i ubijen.

Pitanje patenata je teška i nedokučiva stvar. Svi žele da oni budu nosioci patentnih prava i tu se ne biraju sredstva. Kao na primer nemački SINALCO i američka COCA COLA. Od 1945. Nemcima je bilo zabranjeno da 50 godina proizvode SINALCO. A i jedno i drugo je neviđeno zdravstveno smeće, naspram slovenačke COCTA.

sislo

pre 11 godina

neko je dolje pomenuo kako rusi nikad nista nisu dobro napravili, kako nemaju ni jedan poznat brend... evo, kada je tema vezana za auto industriju navescu primjer proizvodjaca kamiona - kamaz. slobodno izguglajte koliko je osvojio dakar rally titula, koliko proizvode kamiona na godisnjem nivou itd.
sto se tice ove skice buduceg ZIL-a, da se ne lazemo ovo je nekome bilo dosadno pa nesto naskrabao. ako su bude proizvodila, zamjena za S klasu ce biti jednako dobra ili bolja. u ovom slucaju nije u pitanju stvar kupovne moci trzista, vec statusa i ponosa.

Bob

pre 11 godina

@(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)
sve ok samo molim te nemoj o tome kako su rusi stradali u II svetskom, jesu istina ali kako je izgledala nemacka posle rata?? a onda jos placala odstetu... i sta proizvode sad i kako izgleda ??

box

pre 11 godina

Hoce li neko javiti Rusima da kockasto nije = dinamicnost. Oni izgleda bas moraju suprotno pa makar bilo nakaradno. A tek sto boluju od velicine, mada ni Ameri nisu nista bolji.

Cera

pre 11 godina

Nije loš, prilično svedeno izgleda ali tako i treba. Jedino što je po meni čudno je zadnji deo automobila, mnogo bolje bi izgledao kao hatchback ili sa više podignutim (višim) zadnjim delom mada je to teško zbog preglednosti koja iovako deluje manja nego na mečki. Ali auto generalno deluje opasno dobro i precizno.

Uroš

pre 11 godina

Linija ovg automobila ubija, svak čast za dizajn. Mislim da su ljudima koji imaju pare vec dosadile stalno iste marke automobila i manje više sličan dizajn. Zato podržavam uvodjenje nečeg novog na tržište.

Misko

pre 11 godina

Po meni je ovo dizajn adekvatan za ovakvu vrstu automobila. Deluje impozantno I svedeno. Takodje me podseca na stilizovanu Aston Martin Lagondu iz 80-ih, sa uspesno usadjenom maskom hladnjaka starog Zila I Phantomovim tockovima. Ipak, nista ne odudara, ne deluje stilski nabudzeno. Ali potrosnja od 65 l je nenormalna.

Bane NS

pre 11 godina

Neko pomenu Petra Velikog, jeste on je bio genije ali to je bilo vreme carske Rusije kada su oni imali bogatstvo a trudili su se da prikupe znanje kako bi Rusija u potpunosti procvetala. Njen mračan period nastao je u vreme hladnog rata i komunizma kada su se izolovali od svih upravo kako bi sprečili prodor Zapadne demokratske kulture a samim tim sprečili su i prodor tehnologije i novih saznanja, a kako je cela ta politika bila utemeljena na lažnom patriotizmu sve je moralo da bude isključivo Rusko....čitao sam jedan tekst o satovima Vostok koje su u to vreme proizvodili za potrebe vojske...pilota, ronilaca, pa konstruktor tih satova, koji je morao da bude Rus, priča pred kakve je sve izazove stavljan od tadašnjih vlasti, mogao je ladno da ih napravi na bazi Švajcarskih patenata ali ne, patent je morao da budu Ruski, materijali, delovi, mehanizam, sve, morao je to da bude čistorkvni Ruski sat i da služi svrsi. Naravno sada je vreme drugačije i mogu oni Mercedes da prepakuju u ZIL ali to nije to, uvek je u Rusima čučala ta patriotska potreba da imaju nešto svoje i pokažu da su sila koja ide u korak sa ostalima. E ako je Putinu bitan taj fetiš da ima svoju Rusku limuzinu ne dolazi u obzir da na njoj bude i jedan šraf a da nije Ruski i tu je problem, oni mogu to da naprave ali ne mogu da postignu taj efekat sofisticiranosti, znači ili da primene strane tehnoligije što ne dolazi u obzir ili da ga predimenzionišu da ga ne možeš razneti ali potpuno neefikasan.

Зоран

pre 11 godina

(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)

Нико није био опустошен као Немачка. Цео свет је бомбардовао. Избиал је за 10 година опет у светски врх. А Русија, па довољно је видети да има нафте и више од УАЕ. Али држава и грађани им живе бар 3 пута горе од УАЕ. Знаш ли пошто је бензин у Русији? 10% јефтинији него у САД, поред ОНОЛИКЕ нафте коју имају. Русија је смешна држава. По причи неких Руса овде од Русије је само Москва, остало тропа. Види се да смо браћа.

coa

pre 11 godina

S obzirom da se bavim dizajnom, moram vam reci da ovaj automobil ne zasluzuje komentare koje upucujete. Predpostavljam da je u pitanju averzija prema ruskom dizajnu koju i ja imam. Ali, trudite se da prevazidjete taj problem kad vec komentarisete.
Zamislite samo da je ovo najnoviji koncept Maybach-a. Da li biste i tada bili tako hrabri kriticari???

St George

pre 11 godina

Secam se kada je ovaj auto bio predstavljen, ja sam mislio da se on u njemu odavno vozi :-)
Kvar sa vratima i brisacima... Ozbiljni problemi :-)

Milojko

pre 11 godina

Putin barem ima dovoljno para da može da naredi da se izradi jedan savršeni ZIL za njega. Jeste da će sve biti preskupo a neki delovi najverovatnije kupljeni iz inostranstva, ali bar može da pokuša da stvori iluziju kako Rusija može to da proizvede. Uostalom, šta tu ima da se priča, kada su strane auto kompanije otvorile svoje fabrike po Rusiji, a nešto nema ruskih auto kompanija koje su otvarale svoje fabrike po svetu. Sve je jasno.

Sajo

pre 11 godina

Kakva kanta od gvozdja...koja trosi 65 l na 100 uzas...pa autobus sa 60 outbika trosi do 40 litara...a BMW X6M sa 600 ks...trosli 15 litara...

Milan Nis

pre 11 godina

Samo se vi zezajte,ovo ce Bond da vozi u sledecem filmu o Jamesu Bondu!
A to sto je Putin rekao da bi VOLEO da se vozi u tome,ne znaci da ce se to i desiti.

deki

pre 11 godina

vidim neki govore kako rusi nemaju nikakvu tehnologiju itd....druze moj,ne sad da nesto gotuvim rusiju,ali sto se tice raketa,kapsula,motorski pogona za rakete koje idu u svemir i mnogo toga...tu su ne prevazidjeni prijatelju a ako to nije tehnologija onda sta je. Dacsu toliko truda u bilo sta drugo ulozili bili bi takodje najbolji.ima jos toga gde su ne prevazidjeni ali eto cisto sam ovo pomenuo....jaka je to nacija u svakom pogledu.

Mrk-Djok

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Recimo kavijar, konditorski proizvodi, knjizevnost, Soyuz trasporteri, lokomotive, opticki elementi...

To sto ti zivis u neznanju tvoj je problem.

Znas zemlja koja je u 2. Sv.ratu, onoliko opustosena, a ipak uspe da u nekim segmentima razvoja tehnologije i umetnosti pretekne SAD, cija industrija nije ni malo ostecena, da li je to neko ko nista ne ume?

secalac

pre 11 godina

(Zadovoljni vozac Yuga, 2. novembar 2012 11:26)"

G. Dobrica Cosic je kada je bio predsednik uveo voznju u sluzbenoj Zastava Floridi. Pretpostavljam da je taj potez bio izrazito negativno komentarisan od drugih u vlasti.

Cjulibrk

pre 11 godina

Jel se nekad neko zapitao, sta to Rusi imaju icega vrijedno(na stranu knjizevnici), oruzje me ne interesuje, nego gorov proizvod koji su dali svijetu, a da to upotrijebimo u bilo koje doba dana? NIŠTA oni neznaju i nemaju! Ni jedan Brand,proizvodjaca bilo garderoba,kozmetika, tehnika, hrana,uopste život? NIŠTA oni napravit nisu sposobni

Zadovoljni vozac Yuga

pre 11 godina

To je patriota za razliku od ovih nasih plemenskih vodja. Probajte da zamislite nekog naseg predsednika, makar i opstine, kakav bi otpor pruzio kada bi neko pokusao da ga ugura u neki automobil proizveden u Kragujevcu.

mujcinovic salih

pre 11 godina

Ne verujem da ce se Putin odreci mercedesa.Ne bih ni ja kada bih imao mogucnosti.Inace ova limuzina sa slike ne izgleda lose ali mnogo lici na kadilak.Uglavnom to nije mana!

govoritj Moskva

pre 11 godina

ZAvod imeni Lihacova nikada nije pravio putnicke automobile osim ako u putnicke automobile ne spada Kamion u obliku kola ZIL.Ovja ZIL sa slike ako se uopste bude pravio,bice to par komada i imace ispod lima STRANU TEHNOLOGIJU.RUSI nisu u stanju da naprave dobar auto. Oni su jos na nivou STO TEZE sa vise kila i da sto vise trosi i zagadjuje.
P.S.Zbog iskazane ljubavne poruke prema Rusiji,Nikolic i Vucic ce dobiti po jedan ZIL kako bi mogli da trose benzin NiS-a po euro 5 standardu iz Panceva.Normalno gradjani Srbije ce to da plate.

NemanjaBB

pre 11 godina

Hajde Nikolicu i Vucicu, ugledajmo se sada na RUse (nisam ironican, vec ozbiljan, Putinu svaka cast, tako se pokazuje patriotizam) umesto novih Audia, BMWa, Mecki, Skoda i ostalih auta, za drzavnu administraciju da se fickate malo u novI Fica.
Recimo, ministri i ostali, ne bi vam falilo nista. Rasprodate te i eto para..

Timocanin

pre 11 godina

(Баћушке, 2. novembar 2012 10:51)

Raduj se, ali kad se preselis u Moskvu. Rusi imaju talenat za dizajn kao sto imaju i koze za operske arije.

Баћушке

pre 11 godina

Морају мало да се присете славног Петра Великог у овом случају, па пошаљу дизајнере у најбоље школе по свету и да направе чудо кад се врате. Иамју пара од гаса, талентована су нација, враћају се себи. Очекујем опасну лимузину у будућности и радујем се томе!

CG

pre 11 godina

ZIL ce se uvesti,Rusi su kao jedini u stanju da salju sonde na Veneru,imaju najbolje mlazne rakete,avione itd.,pa ce valjda biti u stanju da iskonstruisu takvu limuzinu!

Sramotno je da se lider jedne svjetske supersile voza u automobilu marke koji su njemacki nacisti koristili tokom njihove agresije na Rusiju 1941-1945!

To ce se vrlo uskoro desiti!
I Francuski predsjednik se voza u Pegoutu,americki u Cadillacu,Italijanski u Lanciji ,Japanski u Lexusu itd.

NemanjaBB

pre 11 godina

Hajde Nikolicu i Vucicu, ugledajmo se sada na RUse (nisam ironican, vec ozbiljan, Putinu svaka cast, tako se pokazuje patriotizam) umesto novih Audia, BMWa, Mecki, Skoda i ostalih auta, za drzavnu administraciju da se fickate malo u novI Fica.
Recimo, ministri i ostali, ne bi vam falilo nista. Rasprodate te i eto para..

Баћушке

pre 11 godina

Морају мало да се присете славног Петра Великог у овом случају, па пошаљу дизајнере у најбоље школе по свету и да направе чудо кад се врате. Иамју пара од гаса, талентована су нација, враћају се себи. Очекујем опасну лимузину у будућности и радујем се томе!

Zadovoljni vozac Yuga

pre 11 godina

To je patriota za razliku od ovih nasih plemenskih vodja. Probajte da zamislite nekog naseg predsednika, makar i opstine, kakav bi otpor pruzio kada bi neko pokusao da ga ugura u neki automobil proizveden u Kragujevcu.

Mrk-Djok

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Recimo kavijar, konditorski proizvodi, knjizevnost, Soyuz trasporteri, lokomotive, opticki elementi...

To sto ti zivis u neznanju tvoj je problem.

Znas zemlja koja je u 2. Sv.ratu, onoliko opustosena, a ipak uspe da u nekim segmentima razvoja tehnologije i umetnosti pretekne SAD, cija industrija nije ni malo ostecena, da li je to neko ko nista ne ume?

govoritj Moskva

pre 11 godina

ZAvod imeni Lihacova nikada nije pravio putnicke automobile osim ako u putnicke automobile ne spada Kamion u obliku kola ZIL.Ovja ZIL sa slike ako se uopste bude pravio,bice to par komada i imace ispod lima STRANU TEHNOLOGIJU.RUSI nisu u stanju da naprave dobar auto. Oni su jos na nivou STO TEZE sa vise kila i da sto vise trosi i zagadjuje.
P.S.Zbog iskazane ljubavne poruke prema Rusiji,Nikolic i Vucic ce dobiti po jedan ZIL kako bi mogli da trose benzin NiS-a po euro 5 standardu iz Panceva.Normalno gradjani Srbije ce to da plate.

CG

pre 11 godina

ZIL ce se uvesti,Rusi su kao jedini u stanju da salju sonde na Veneru,imaju najbolje mlazne rakete,avione itd.,pa ce valjda biti u stanju da iskonstruisu takvu limuzinu!

Sramotno je da se lider jedne svjetske supersile voza u automobilu marke koji su njemacki nacisti koristili tokom njihove agresije na Rusiju 1941-1945!

To ce se vrlo uskoro desiti!
I Francuski predsjednik se voza u Pegoutu,americki u Cadillacu,Italijanski u Lanciji ,Japanski u Lexusu itd.

Cjulibrk

pre 11 godina

Jel se nekad neko zapitao, sta to Rusi imaju icega vrijedno(na stranu knjizevnici), oruzje me ne interesuje, nego gorov proizvod koji su dali svijetu, a da to upotrijebimo u bilo koje doba dana? NIŠTA oni neznaju i nemaju! Ni jedan Brand,proizvodjaca bilo garderoba,kozmetika, tehnika, hrana,uopste život? NIŠTA oni napravit nisu sposobni

coa

pre 11 godina

S obzirom da se bavim dizajnom, moram vam reci da ovaj automobil ne zasluzuje komentare koje upucujete. Predpostavljam da je u pitanju averzija prema ruskom dizajnu koju i ja imam. Ali, trudite se da prevazidjete taj problem kad vec komentarisete.
Zamislite samo da je ovo najnoviji koncept Maybach-a. Da li biste i tada bili tako hrabri kriticari???

Зоран

pre 11 godina

(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)

Нико није био опустошен као Немачка. Цео свет је бомбардовао. Избиал је за 10 година опет у светски врх. А Русија, па довољно је видети да има нафте и више од УАЕ. Али држава и грађани им живе бар 3 пута горе од УАЕ. Знаш ли пошто је бензин у Русији? 10% јефтинији него у САД, поред ОНОЛИКЕ нафте коју имају. Русија је смешна држава. По причи неких Руса овде од Русије је само Москва, остало тропа. Види се да смо браћа.

Timocanin

pre 11 godina

(Баћушке, 2. novembar 2012 10:51)

Raduj se, ali kad se preselis u Moskvu. Rusi imaju talenat za dizajn kao sto imaju i koze za operske arije.

obi van

pre 11 godina

@zoran: ta prica o superiornim Njemcima i inferiornim Rusima je toliko tupava da ne zasluzuje komentar ali posto imas toliko pluseva na tu glupost da ti odgovorim - Njemacka jeste bila porusena ali i poslije rata pomocu americkih para i ostalih vidova pomoci brzo oporavljena da bi bila brana komunistickoj ekspanziji. Samo jedan primjer -Opel je bukvalno "presadjen" iz Amerike a da ne govorim koliko takvih primjera ima. Uostalom i u DDRu je bio isti narod, tako da je torija na klimavim nogama. Ja cu Rusiju uvjek postovati jer da njih nije bilo u drugom svjetskom, ne znam ko bi drugi uspio da pobijedi nacizam. Cak i okorjeli nacisti priznaju da su im tada Rusi dosli glave a ne Amerikanci i Englezi.

mujcinovic salih

pre 11 godina

Ne verujem da ce se Putin odreci mercedesa.Ne bih ni ja kada bih imao mogucnosti.Inace ova limuzina sa slike ne izgleda lose ali mnogo lici na kadilak.Uglavnom to nije mana!

secalac

pre 11 godina

(Zadovoljni vozac Yuga, 2. novembar 2012 11:26)"

G. Dobrica Cosic je kada je bio predsednik uveo voznju u sluzbenoj Zastava Floridi. Pretpostavljam da je taj potez bio izrazito negativno komentarisan od drugih u vlasti.

deki

pre 11 godina

vidim neki govore kako rusi nemaju nikakvu tehnologiju itd....druze moj,ne sad da nesto gotuvim rusiju,ali sto se tice raketa,kapsula,motorski pogona za rakete koje idu u svemir i mnogo toga...tu su ne prevazidjeni prijatelju a ako to nije tehnologija onda sta je. Dacsu toliko truda u bilo sta drugo ulozili bili bi takodje najbolji.ima jos toga gde su ne prevazidjeni ali eto cisto sam ovo pomenuo....jaka je to nacija u svakom pogledu.

tti

pre 11 godina

@Cjulibrk: Vi ste samo ocigledan primer sta neinformisanost, neznanje i propaganda mogu da naprave od coveka. Za rusku privredu je energetika svakako najbitnija (nafta, gas, nuklearne elektrane, hidroelektrane), ali covek koji zeli da bude prosecno informisan i da daje komentar na ovakvu temu trebalo bi da se informise o tome ko je npr. lansirao prvi satelit, o ruskim helikopterima koje se izvoze u vise od 60 zemalja sveta, o optickim instrumentima (mikroskopi, teleskopi, endoskopi, nocno osmatranje), elektronskoj opremi (Telesystems, Angstrem, Navis, GS, Lexand navigatori, Rover computers), softveru (Kaspersky, Abbyy, Dr. Web, Alawar, Elecard, Prognoz), hemijskoj industriji (Sibur, Uralkali, Akron, HaloPolymer), poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji (Jug Rusi, Aston, MakfaEurodon, Akkond) itd. Neinformisanost nije znak inteligencije.

Bane NS

pre 11 godina

Neko pomenu Petra Velikog, jeste on je bio genije ali to je bilo vreme carske Rusije kada su oni imali bogatstvo a trudili su se da prikupe znanje kako bi Rusija u potpunosti procvetala. Njen mračan period nastao je u vreme hladnog rata i komunizma kada su se izolovali od svih upravo kako bi sprečili prodor Zapadne demokratske kulture a samim tim sprečili su i prodor tehnologije i novih saznanja, a kako je cela ta politika bila utemeljena na lažnom patriotizmu sve je moralo da bude isključivo Rusko....čitao sam jedan tekst o satovima Vostok koje su u to vreme proizvodili za potrebe vojske...pilota, ronilaca, pa konstruktor tih satova, koji je morao da bude Rus, priča pred kakve je sve izazove stavljan od tadašnjih vlasti, mogao je ladno da ih napravi na bazi Švajcarskih patenata ali ne, patent je morao da budu Ruski, materijali, delovi, mehanizam, sve, morao je to da bude čistorkvni Ruski sat i da služi svrsi. Naravno sada je vreme drugačije i mogu oni Mercedes da prepakuju u ZIL ali to nije to, uvek je u Rusima čučala ta patriotska potreba da imaju nešto svoje i pokažu da su sila koja ide u korak sa ostalima. E ako je Putinu bitan taj fetiš da ima svoju Rusku limuzinu ne dolazi u obzir da na njoj bude i jedan šraf a da nije Ruski i tu je problem, oni mogu to da naprave ali ne mogu da postignu taj efekat sofisticiranosti, znači ili da primene strane tehnoligije što ne dolazi u obzir ili da ga predimenzionišu da ga ne možeš razneti ali potpuno neefikasan.

St George

pre 11 godina

Secam se kada je ovaj auto bio predstavljen, ja sam mislio da se on u njemu odavno vozi :-)
Kvar sa vratima i brisacima... Ozbiljni problemi :-)

Milan Nis

pre 11 godina

Samo se vi zezajte,ovo ce Bond da vozi u sledecem filmu o Jamesu Bondu!
A to sto je Putin rekao da bi VOLEO da se vozi u tome,ne znaci da ce se to i desiti.

Aleksandar

pre 11 godina

Za (Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Oporavak Nemačke posle II sv.rata nije sporan.
Nemačka nije ustala sama, već je posle rata stigao veliki priliv kapitala i imali su Maršalov plan koji je trajao do 1976 godine. Niti je posle 10 godina otišla u vrh, jer je do 1960 godine vladala politika malih plata.

A najviše volim moje sunarodnike, koji daju sebi za pravo da o drugim narodima koji su mnogo toga postigli da govore sa prezirom kao da smo u najmanju ruku kolonizovali Sunčev sistem do Plutona...

Sajo

pre 11 godina

Kakva kanta od gvozdja...koja trosi 65 l na 100 uzas...pa autobus sa 60 outbika trosi do 40 litara...a BMW X6M sa 600 ks...trosli 15 litara...

Fyi

pre 11 godina

@Igor: Dobro, zar ne bi trebali prvo da se informisete i upotrebite logiku? U Iraku 1991 su npr. "saveznici" imali 2600 aviona naspram 41 MIG-29 i nekoliko desetina MiG-25/21. Sta ocekujete pri takvom odnosu snaga? Cak i sa najmodernijim i maksimalno obucenima pilotima, pri odnosu snaga vecem od 1:5 sanse su minimalne. Toliko logike i postenja bi morao da pokaze svako ko sebe smatra covekom.

neko iz amse

pre 11 godina

@ Bane NS

Prijatelju pricas o zemlji ciju tehnologiju krosite sve zemlje da bi otisle u svemir...Ako su resili da naprave napravice kvalitetno i efikasno...
Prica o satu je interesanta ali ti je zakljucak los...
Sto bi neka zemlja uvozila i uzimala tudje ako moze da napravi svoje? Zasto da placam tudje i trosim novac ako mogu da napravim svoje i zaradim?!?
Zasto da uposljavam tudje radnike ako mogu svoje? itd itd...

Milojko

pre 11 godina

Putin barem ima dovoljno para da može da naredi da se izradi jedan savršeni ZIL za njega. Jeste da će sve biti preskupo a neki delovi najverovatnije kupljeni iz inostranstva, ali bar može da pokuša da stvori iluziju kako Rusija može to da proizvede. Uostalom, šta tu ima da se priča, kada su strane auto kompanije otvorile svoje fabrike po Rusiji, a nešto nema ruskih auto kompanija koje su otvarale svoje fabrike po svetu. Sve je jasno.

nikola

pre 11 godina

Alo rusofili, jel ove poruke saljete sa ruskih kompjutera? Ili mozda s ruskih pametnih telefona? Koliko vas koristi ruski televizor, ili nosi ruske patike? Verovatno svi sanjate najnovije modele ruskih automobila.

Radovan

pre 11 godina

Zapadna civilizacija decenijama potencira da je radio-aparat izmislio Markoni. Tek nedavno spominju da je Tesla ipak bio taj koji je prvi to izmislio. Međutim, javlja se još jedan pronalazač, ali iz Rusije, po imenu Aleksandar Popov.

Mazut je ruska reč za kameno ulje koje mi još zovemo dizel, a Rusi su ga upotrebljavali u brodovima koje su vozili po svojim rekama i morima, kada je zapad koristio ugalj. A tek onda se pojavio Rudolf Diesel i bajkovita priča. Na kraju je on i ubijen.

Pitanje patenata je teška i nedokučiva stvar. Svi žele da oni budu nosioci patentnih prava i tu se ne biraju sredstva. Kao na primer nemački SINALCO i američka COCA COLA. Od 1945. Nemcima je bilo zabranjeno da 50 godina proizvode SINALCO. A i jedno i drugo je neviđeno zdravstveno smeće, naspram slovenačke COCTA.

marko

pre 11 godina

e braco moja, rusi nikad nisu marili toliko za estetiku, koliko za upotrebljivost. ovo je auto radjen po nameni, i to sto trosi toliko nemojte da vas cudi jer je tezak boga oca i mora da prodje sve i svasta bez zastajkivanja, otporan na sve cak i na slabiji atomski napad. shodno tome vecina linija tu stoji sa razlogom. da ne bude kao kad su se pitali zasto kamioni koji nose raketu i imaju kosu lansirnu rampu imaju i prednje vetrobransko pod uglom.

sislo

pre 11 godina

neko je dolje pomenuo kako rusi nikad nista nisu dobro napravili, kako nemaju ni jedan poznat brend... evo, kada je tema vezana za auto industriju navescu primjer proizvodjaca kamiona - kamaz. slobodno izguglajte koliko je osvojio dakar rally titula, koliko proizvode kamiona na godisnjem nivou itd.
sto se tice ove skice buduceg ZIL-a, da se ne lazemo ovo je nekome bilo dosadno pa nesto naskrabao. ako su bude proizvodila, zamjena za S klasu ce biti jednako dobra ili bolja. u ovom slucaju nije u pitanju stvar kupovne moci trzista, vec statusa i ponosa.

igor

pre 11 godina

e da je lako praviti auto u klasi S klase Mercedesa,svi bi ga pravili....a pogotovu ne firma koja vec 8 godina ne pravi automobile.
Jeftina proruska propaganda...

Georg

pre 11 godina

Šta veli onaj dole - na stranu književnici? I na stranu kompozitori, majstori baleta, slikari i skulptori, na stranu fizičari i hemičari, genetičari i biolozi, lekari i inženjeri, JEDINA kosmička stanica na svetu (koju uzgred RADO koriste i USofA, jer sami nisu bili vični da naprave), i na stranu sve to...i na stranu Pjotr Sikorski...
Šta mislite, da li bi bilo moguće da se to sve desi bez jake industrije i proizvodnje? Iz zemlje Rusije (SSSR).
A auto je smešan. To nije nešto u čemu Rusi mogu da se takmiče.

Misko

pre 11 godina

Po meni je ovo dizajn adekvatan za ovakvu vrstu automobila. Deluje impozantno I svedeno. Takodje me podseca na stilizovanu Aston Martin Lagondu iz 80-ih, sa uspesno usadjenom maskom hladnjaka starog Zila I Phantomovim tockovima. Ipak, nista ne odudara, ne deluje stilski nabudzeno. Ali potrosnja od 65 l je nenormalna.

Dzonikg

pre 11 godina

@BaneNS
Mracan period..sve srbin zna jer mu tako rekli u kafani,cuj u mracnom periodu jedna zemlja bude jedna od dve supersile i druga ekonomija sveta(pogledaj cia fact book iz tog vremena ako ne verujes)..za razliku od vas koju ste rusiju videli na tvu bio sam prvi put sa ocem jos 1985 i obisli smo za 3 meseca uzduz i popreko pola sssra ..u koji god grad bi otisli video bi vrhunsku infrastrukturu i ljude obucene kao na zapadu,uostalom sa putovanja smo doneli preko 1000 slika,samo rusi nisu bili jaki u propagandi kao ameri..pa sto je nama sad autobuski prevoz to je tad njima bio avio prevoz,za koji grad iz bilo kod grada da si isao nisu nam uopste trebale rezervacije jer avioni na svaki sat vremena leteli,ako naletis na pun avion samo kupis kartu za sledeci koji za sat vremena.Rusi su samo izgubili propagandi rat ' kad pokazem nekom te stare slike svi se iznenade jer im je propaganda usadila da se tamo zivelo bedno sto nema veze sa vezom,zivelo se isto kao u SFRJ.

Uroš

pre 11 godina

Linija ovg automobila ubija, svak čast za dizajn. Mislim da su ljudima koji imaju pare vec dosadile stalno iste marke automobila i manje više sličan dizajn. Zato podržavam uvodjenje nečeg novog na tržište.

majstor

pre 11 godina

ovo je brate otprilike na nivou njemacke tehnike iz drugog svjetskog rata. 7.7l, 405ks, 65l/100km. Poredjenja radi BMW N63 motor: 4l, 480ks, 25l/100km

isandic

pre 11 godina

Da i ovoj vesti kojim slucajem stoji da je neka americka auto kompanija dizajnirala ovaj automobil, ovi bez licnog misljenja bi rekli: Vauuu, kakav auto. No, da se ne bavim njima. Veoma mocan dizajn, ko god se njime vozio!

Atreides

pre 11 godina

Kakva gomila gluposti se ovde mzoe procitati posebno od ovi amerofila.

1. Ruska i zapadna filozofija se totalno razlikuje tj razlikovala se. Zapadnjacka industrija je bila klasicna potrosacka , da sve bude lepo ,ulickano i da se sto lakse proda. Rusi su isli na cistu upotrebljivost,dizajn im nije bio bitan vec samo da stvar vrsi funkciju.

Danas Rusija koja je bogata sirovinama mlati pare na tome sto je greska trebalki bi da ulazu u industriju kao Kinezi. A te tvrdnje da Rusi nikada nece moci da naprave auto priblizan zapadnim ....pa ako bi Rusi zaista odlucili da naprave sigurno bi mogli da ga naprave.
Isto kao i sa Kinezima. Sta ste to znali od kineskih bresndova ili imali kinesko do pre 10-ak godina. NISTA!
A danas garantujem da u svakoj kuci bar 50% stvari je kinesko. Za maximum 10 godina kineska kola ce biti u rangu zapadnih.
Isto kao sto su se ljudi smejali KIA i Hyundai automobilima 90-ih a danas su oni u top 5 svetskih proizvodjaca i polako brisu zapadnu konkurenciju a kada im se jos pridruze kinezi zapadnim brendovima se crno pise. Osim naravno onim koji su izgradili luxuzni imidz a ovi sto prave narodna kola borice se za opstanak a i ovako su vec vecinom u buli.

E tako kako to rade zutaci mogli bi i Rusi samo drzavna politika im nije takva ali to je vec njihova stvar.

Volga

pre 11 godina

Pre 30 godina postojala je jedna Volga koja je imala 6 metara, 4 sedista i 2500 kubika, naravno bio je benzinac i trosio je malo manje od ovog ZiL-a. Taj auto je uvek bio reper kad neko prica o ruskoj automobilskoj industriji.

I sad 2012 godina oni prave motor od 7700 kubika koji trosi 60 litara i razvija samo 450 konja. Ne morate da budete inzenjer da ovaj auto uporedite sa nekim BMW ili Meckom i dalje da ne nabrajam sa kojim sve proizvodjacima i sa koliko manjim kubikazama ostvaruju tu snagu i + sa manjom potrosnjom.

Svi ovi koji brane Ruse sad. Rusi su nekad postavljali temelje masinske industrije i danas su tu negde sa teskom masinskom industrijom, ali kad trebaju da naprave nesto sto treba da bude jeftino i efikasno (sto je i svrha inzenjerstva) oni to ne znaju. Tehnoloski razvoj prati ekonomski tako da u tim segmentima nema sanse da pariraju gore pomenutim proizvodjacima. Naravno ako ih poredimo sa nasom industrijom, oni su za nas vec u svemiru.

box

pre 11 godina

Hoce li neko javiti Rusima da kockasto nije = dinamicnost. Oni izgleda bas moraju suprotno pa makar bilo nakaradno. A tek sto boluju od velicine, mada ni Ameri nisu nista bolji.

jugo

pre 11 godina

meni ovaj auto izgleda lepse od mercedesa. Izgleda tako mocno kao sto izgleda i jedna takva supersila Rusija a i njen predsednik. Jos malo kao betmobil.

NY

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Burazeru, pa zasto bi tako nesto rekao. Mislim da si malo zalutao.

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_inventors

Miyamoto Musashi

pre 11 godina

@(Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Gospodine Zorane, apsolutno tacno sto ste napisali.

Dozvolicete da, uz odobrenje moderatora, dodam i ja svoje skromno misljenje, uz cenjene komentare ostalih citalaca.

Samo bi apsolutni kreten menjao Mercedes Benz S-klasse za ogavnu kantu lima koja je predstavljena na slici i u tu patologiju ne bih ni da se upustam. Sto se tice kavijara, licno mi je odvratan i prezirem ga kao "hranu". Od vodke, ruskim spiritusom ne bih ni prao WC, licno koristim samo http://www.greygoose.com/LDA?returnURL=/ ili http://www.absolut.com/ toliko o ruskim (sovjetskim) "proizvodima" "masovne" potrosnje.

Sve sto rusi i amerikanci imaju od raketne i kosmicke tehnike bazira se na znanju i tehnologiji opljackanoj krajem drugog svetskog rata iz Nemacke raketne baze Peenemünde, vise informacija na http://en.wikipedia.org/wiki/Peenem%C3%BCnde, gde je sklapana Vergeltungswaffe 2 raketa dugog dometa (prva u svetu).

Te stoga, u zakljucku, dozvolite mi da jos jednom izrazim najdublji prezir prema ruskoj "tehnici" i designu, a nista manje i prema americkoj. Mercedes S-klasse je bio i ostace nedostizno savrsenstvo i admiralski brod auto-industrije ove planete, ostavivsi sve pateticne pokusaje "slicnih" vozila daleko iza sebe. Deimler-Benz je kompanija koja je prva proizvela AUTO na svetu, Mercedes je auto, a ostalo su jevtine kopije.

Puno se unapred zahvaljujem moderatorima ako objave moj skromni komentar i radujem se ako se neko od cenjenih citalaca slaze sa mnom.

igor

pre 11 godina

Za vas rusofile....
Da,dobro prave raketne motore,ali se oni jos ne ugradjuju u automobile,koliko ja znam. Tehnologija im je krajnje problematicna.
Nijedan ruski lovac nikada nije uspeo da se uspesno suprotstavi lovcima sa zapada.Izraelci sa Mirazima i Fantomima skidaju Migove uspesno vec 50 godina..Mig 21 je najrasprostranjeniji lovac ikada u brojkama,i lovac sa najvise gibitaka u vazduhu ikada...prakticno neupotrebljiv da obori drugi lovac,sve zbog ocajnih rakata i radara na njemu.
Ruski najpoznatiji tenk,T34,je imao odnos gubitaka prema panteru i tigru 9 prema 1.Sto znaci da nemacki 1 tenk unisti 9 T34 pre nego sto rusi uspeju da uniste 1 nemacki tigar,ili panter.
Oni su isli na masovnost,sto podrayumeva ogromne gubitke u ljudstvu i tehnici.E,pa gde je tu ta ruska tehnologija???

Cera

pre 11 godina

Nije loš, prilično svedeno izgleda ali tako i treba. Jedino što je po meni čudno je zadnji deo automobila, mnogo bolje bi izgledao kao hatchback ili sa više podignutim (višim) zadnjim delom mada je to teško zbog preglednosti koja iovako deluje manja nego na mečki. Ali auto generalno deluje opasno dobro i precizno.

Posmatrac

pre 11 godina

Jos jedan clanak za podregevanje rusofilskog sanjarenja o nekim srpskim mitovima o Rusiji.
Ruska automobilska industrija je odprilike na nivou Zastave. Konkurencija sa zapadnim markama (to ukljucuje i japanske i koreanske marke) je nemoguca misija.
Rusija je zemlja sirovina i na tome ostaje. I to se exploatise bahato sa velikom zagadjenoscu.

Cjulibrk

pre 11 godina

Uh cijeli zivot, cim se probudim uzimam Rusku marku cetkice za zube i kalodont Colgate, popijem esspreso rusku kafu, il Tursku(ajde moze ruski caj-ok), doruckujem ruske Corn Flakes-e, ukljucim ruski CD player Sony,odgkedam koncert na ruskom dvd playeru, naravno ruski svjetski hit band,pa se istusiram ruskom kupkom Old Spice, obrijem Gillete-om ruskim, obucem Leviske ruske, hilfiger duks ruski i Starke naravno ruske, krenem vani i stavim Raybanke ruske? Haha koji SF ? Sl srbi vi volite SF-iluzije/Matrix zar ne? :)

BgHQ

pre 11 godina

Kakvo lupetanje,prepucavanje proruskih i antiruski orijentisanih.I deca znaju da su zapadni automobili superiorni u odnosu na ruske,a i sami Rusi ukoliko ikako mogu kupuju zapadne automobile,kao i kod nas sem ako cemo da se lazemo.Tu Rusija nece moci da ih stigne nikad,tako da ljudi prestanite da lupetate.To je kao kada bi neko tvrdio da Ameri prave bolji kavijar od Rusa,ne prave i nece nikad.

zg

pre 11 godina

Ajde sad svi pogledajte sta u kuci imate od ruskih prpizvoda pa onda nastavite dalje sa velicanjem ruskih brendova nemozete osim votke nabrojat niti jedan a i najbolja votka na svjetu je francuska grey gus i poljska belvedere

Orel

pre 11 godina

@Zoran: Zanimljivo da upoređujete zemlju sa 8.2 mil. stanovnika i 83.000 km2 sa Rusijom. Ako je isto kada 1000 evra date jednom čoveku i kada to podelite na 20 ljudi, onda je i ovo isto. Koliko kilometara pruga, autoputeva itd. je potrebno za UAE a koliko za RF? Uostalom, pre neki dan je ovde bio zanimljiv link, pa se sami informišite:
http://world.bymap.org/OilProduction.html
Takođe je zanimljivo da ovde mnogi upoređuju ceo zapad (40-50 država?) sa samo jednom Rusijom. Gde je tu logika?

doboj

pre 11 godina

peac@ Neznam od kud ti to jedino si za tetris u pravu to je rus izmislio. A rubikovu kocku je napravio madar egnoa rubik a sah postoji dok jos niko nije ni znao za ruse a nasto je prije pocetka nove ere u indiji a promjene na njemu su izmisli talijani u 16vjeku i od tada je takav kakav je i danas. Malo se informiraj nemoj samo slusat rusofilske propagande

Bob

pre 11 godina

@(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)
sve ok samo molim te nemoj o tome kako su rusi stradali u II svetskom, jesu istina ali kako je izgledala nemacka posle rata?? a onda jos placala odstetu... i sta proizvode sad i kako izgleda ??

Bob

pre 11 godina

@ (Dzonikg, 2. novembar 2012 22:36)
ti si bio izgleda u nekoj drugoj Rusiji ili bolje SSSR onoj u paralelnom universomu a ja sam bio u onoj u kojoj si recimo za farmerke, kozmetiku Zlatorog.... dobio maltene SVE a ovi tvoji rusi se skoro pobili za te stvari

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (CG, 2. novembar 2012 10:42)

(bez cinizma i uvrede i predrasuda, itd.) da li se milo vozi u crnogorskom vozilu? ;)

Mix

pre 11 godina

A sto se tice potrosnje i ubrzanja, zamislite da S600L ima 517 ks, 850Nm, i ubrzanje do 100 za 4,6 sek. 250 km/h razvija sa cetvrtinom gasa. Potrosnja mu je oko 17l. A zamislite S65 AMG.

Zoki

pre 11 godina

Ovo je čisto političko pitanje. Ako Rusi budu hteli da imaju svoj predsednički automobil, imaće ga - pa makar kupili celu fabriku i preselili u Rusiju. Ne mislim da je moderan blindirani automobil neka posebno komplikovana tehnologija. Što se tiče dizajna, ti automobili se ne prave da budu posebno lepi.

doboj

pre 11 godina

atreides@oni sto prave narodna kola ili volksvagen(vw) su najveci proizvodac automobila na svijetu i godisnje proizvedu najvise automobila i to daleko vise od bilo koje druge kompanije i nisu sigurno u nikakvim problemima u vlasnistvu vw-a su porse,skoda,seat,audi,man,bugati,lamburgini,dukati a bmw je ove godine prodo najvise auta u povjest bmw-a i to jako velik dio u kinu

Kompromis

pre 11 godina

Ej, pametnjakovici, dali neko od vas zna bar tursiju da napravi? Kada budete znali da napravite tursiju, imate pravo da hvalite ili kudite druge narode.

bojan

pre 11 godina

Za ove sto pominjun veliku rusku tehnologiju: samo stvari vezane za naoruzanje i znaju da naprave (i plus par stvari koje su razvijane u istom trosku). Putin bolje da se drzi najboljeg resenja, moze na mnogo drugih nacina da ispadne bolji patriota.

doboj

pre 11 godina

marko@a sta moze proc kad trosi 65litara jel ti znas sta je to kako ce neki predsjednik u nekom slucaju kad treba negdje stic stajat svakih 100km tocit gorivo. I nije napravljen da prode sve i svasta vec samo prototip koji je bio totalni promasaj. Pa lakse se vozit sa sleperom nego sa ovim cudom

lazar

pre 10 godina

@bob, druze o cemu ti pricas, alo 21. vek traje 13 godina vec. Nadam se da vidis koliko su se stvari promenile oko tebe. Zamisli onda negde gde ti nemas nikakvog uvida. vreme ne ceka

Cjulibrk

pre 11 godina

Jel se nekad neko zapitao, sta to Rusi imaju icega vrijedno(na stranu knjizevnici), oruzje me ne interesuje, nego gorov proizvod koji su dali svijetu, a da to upotrijebimo u bilo koje doba dana? NIŠTA oni neznaju i nemaju! Ni jedan Brand,proizvodjaca bilo garderoba,kozmetika, tehnika, hrana,uopste život? NIŠTA oni napravit nisu sposobni

govoritj Moskva

pre 11 godina

ZAvod imeni Lihacova nikada nije pravio putnicke automobile osim ako u putnicke automobile ne spada Kamion u obliku kola ZIL.Ovja ZIL sa slike ako se uopste bude pravio,bice to par komada i imace ispod lima STRANU TEHNOLOGIJU.RUSI nisu u stanju da naprave dobar auto. Oni su jos na nivou STO TEZE sa vise kila i da sto vise trosi i zagadjuje.
P.S.Zbog iskazane ljubavne poruke prema Rusiji,Nikolic i Vucic ce dobiti po jedan ZIL kako bi mogli da trose benzin NiS-a po euro 5 standardu iz Panceva.Normalno gradjani Srbije ce to da plate.

Timocanin

pre 11 godina

(Баћушке, 2. novembar 2012 10:51)

Raduj se, ali kad se preselis u Moskvu. Rusi imaju talenat za dizajn kao sto imaju i koze za operske arije.

CG

pre 11 godina

ZIL ce se uvesti,Rusi su kao jedini u stanju da salju sonde na Veneru,imaju najbolje mlazne rakete,avione itd.,pa ce valjda biti u stanju da iskonstruisu takvu limuzinu!

Sramotno je da se lider jedne svjetske supersile voza u automobilu marke koji su njemacki nacisti koristili tokom njihove agresije na Rusiju 1941-1945!

To ce se vrlo uskoro desiti!
I Francuski predsjednik se voza u Pegoutu,americki u Cadillacu,Italijanski u Lanciji ,Japanski u Lexusu itd.

igor

pre 11 godina

Za vas rusofile....
Da,dobro prave raketne motore,ali se oni jos ne ugradjuju u automobile,koliko ja znam. Tehnologija im je krajnje problematicna.
Nijedan ruski lovac nikada nije uspeo da se uspesno suprotstavi lovcima sa zapada.Izraelci sa Mirazima i Fantomima skidaju Migove uspesno vec 50 godina..Mig 21 je najrasprostranjeniji lovac ikada u brojkama,i lovac sa najvise gibitaka u vazduhu ikada...prakticno neupotrebljiv da obori drugi lovac,sve zbog ocajnih rakata i radara na njemu.
Ruski najpoznatiji tenk,T34,je imao odnos gubitaka prema panteru i tigru 9 prema 1.Sto znaci da nemacki 1 tenk unisti 9 T34 pre nego sto rusi uspeju da uniste 1 nemacki tigar,ili panter.
Oni su isli na masovnost,sto podrayumeva ogromne gubitke u ljudstvu i tehnici.E,pa gde je tu ta ruska tehnologija???

Mrk-Djok

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Recimo kavijar, konditorski proizvodi, knjizevnost, Soyuz trasporteri, lokomotive, opticki elementi...

To sto ti zivis u neznanju tvoj je problem.

Znas zemlja koja je u 2. Sv.ratu, onoliko opustosena, a ipak uspe da u nekim segmentima razvoja tehnologije i umetnosti pretekne SAD, cija industrija nije ni malo ostecena, da li je to neko ko nista ne ume?

Зоран

pre 11 godina

(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)

Нико није био опустошен као Немачка. Цео свет је бомбардовао. Избиал је за 10 година опет у светски врх. А Русија, па довољно је видети да има нафте и више од УАЕ. Али држава и грађани им живе бар 3 пута горе од УАЕ. Знаш ли пошто је бензин у Русији? 10% јефтинији него у САД, поред ОНОЛИКЕ нафте коју имају. Русија је смешна држава. По причи неких Руса овде од Русије је само Москва, остало тропа. Види се да смо браћа.

Баћушке

pre 11 godina

Морају мало да се присете славног Петра Великог у овом случају, па пошаљу дизајнере у најбоље школе по свету и да направе чудо кад се врате. Иамју пара од гаса, талентована су нација, враћају се себи. Очекујем опасну лимузину у будућности и радујем се томе!

zg

pre 11 godina

Ajde sad svi pogledajte sta u kuci imate od ruskih prpizvoda pa onda nastavite dalje sa velicanjem ruskih brendova nemozete osim votke nabrojat niti jedan a i najbolja votka na svjetu je francuska grey gus i poljska belvedere

Zadovoljni vozac Yuga

pre 11 godina

To je patriota za razliku od ovih nasih plemenskih vodja. Probajte da zamislite nekog naseg predsednika, makar i opstine, kakav bi otpor pruzio kada bi neko pokusao da ga ugura u neki automobil proizveden u Kragujevcu.

Sajo

pre 11 godina

Kakva kanta od gvozdja...koja trosi 65 l na 100 uzas...pa autobus sa 60 outbika trosi do 40 litara...a BMW X6M sa 600 ks...trosli 15 litara...

Bob

pre 11 godina

@(Mrk-Djok, 2. novembar 2012 12:58)
sve ok samo molim te nemoj o tome kako su rusi stradali u II svetskom, jesu istina ali kako je izgledala nemacka posle rata?? a onda jos placala odstetu... i sta proizvode sad i kako izgleda ??

Miyamoto Musashi

pre 11 godina

@(Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Gospodine Zorane, apsolutno tacno sto ste napisali.

Dozvolicete da, uz odobrenje moderatora, dodam i ja svoje skromno misljenje, uz cenjene komentare ostalih citalaca.

Samo bi apsolutni kreten menjao Mercedes Benz S-klasse za ogavnu kantu lima koja je predstavljena na slici i u tu patologiju ne bih ni da se upustam. Sto se tice kavijara, licno mi je odvratan i prezirem ga kao "hranu". Od vodke, ruskim spiritusom ne bih ni prao WC, licno koristim samo http://www.greygoose.com/LDA?returnURL=/ ili http://www.absolut.com/ toliko o ruskim (sovjetskim) "proizvodima" "masovne" potrosnje.

Sve sto rusi i amerikanci imaju od raketne i kosmicke tehnike bazira se na znanju i tehnologiji opljackanoj krajem drugog svetskog rata iz Nemacke raketne baze Peenemünde, vise informacija na http://en.wikipedia.org/wiki/Peenem%C3%BCnde, gde je sklapana Vergeltungswaffe 2 raketa dugog dometa (prva u svetu).

Te stoga, u zakljucku, dozvolite mi da jos jednom izrazim najdublji prezir prema ruskoj "tehnici" i designu, a nista manje i prema americkoj. Mercedes S-klasse je bio i ostace nedostizno savrsenstvo i admiralski brod auto-industrije ove planete, ostavivsi sve pateticne pokusaje "slicnih" vozila daleko iza sebe. Deimler-Benz je kompanija koja je prva proizvela AUTO na svetu, Mercedes je auto, a ostalo su jevtine kopije.

Puno se unapred zahvaljujem moderatorima ako objave moj skromni komentar i radujem se ako se neko od cenjenih citalaca slaze sa mnom.

deki

pre 11 godina

vidim neki govore kako rusi nemaju nikakvu tehnologiju itd....druze moj,ne sad da nesto gotuvim rusiju,ali sto se tice raketa,kapsula,motorski pogona za rakete koje idu u svemir i mnogo toga...tu su ne prevazidjeni prijatelju a ako to nije tehnologija onda sta je. Dacsu toliko truda u bilo sta drugo ulozili bili bi takodje najbolji.ima jos toga gde su ne prevazidjeni ali eto cisto sam ovo pomenuo....jaka je to nacija u svakom pogledu.

NemanjaBB

pre 11 godina

Hajde Nikolicu i Vucicu, ugledajmo se sada na RUse (nisam ironican, vec ozbiljan, Putinu svaka cast, tako se pokazuje patriotizam) umesto novih Audia, BMWa, Mecki, Skoda i ostalih auta, za drzavnu administraciju da se fickate malo u novI Fica.
Recimo, ministri i ostali, ne bi vam falilo nista. Rasprodate te i eto para..

coa

pre 11 godina

S obzirom da se bavim dizajnom, moram vam reci da ovaj automobil ne zasluzuje komentare koje upucujete. Predpostavljam da je u pitanju averzija prema ruskom dizajnu koju i ja imam. Ali, trudite se da prevazidjete taj problem kad vec komentarisete.
Zamislite samo da je ovo najnoviji koncept Maybach-a. Da li biste i tada bili tako hrabri kriticari???

majstor

pre 11 godina

ovo je brate otprilike na nivou njemacke tehnike iz drugog svjetskog rata. 7.7l, 405ks, 65l/100km. Poredjenja radi BMW N63 motor: 4l, 480ks, 25l/100km

obi van

pre 11 godina

@zoran: ta prica o superiornim Njemcima i inferiornim Rusima je toliko tupava da ne zasluzuje komentar ali posto imas toliko pluseva na tu glupost da ti odgovorim - Njemacka jeste bila porusena ali i poslije rata pomocu americkih para i ostalih vidova pomoci brzo oporavljena da bi bila brana komunistickoj ekspanziji. Samo jedan primjer -Opel je bukvalno "presadjen" iz Amerike a da ne govorim koliko takvih primjera ima. Uostalom i u DDRu je bio isti narod, tako da je torija na klimavim nogama. Ja cu Rusiju uvjek postovati jer da njih nije bilo u drugom svjetskom, ne znam ko bi drugi uspio da pobijedi nacizam. Cak i okorjeli nacisti priznaju da su im tada Rusi dosli glave a ne Amerikanci i Englezi.

Atreides

pre 11 godina

Kakva gomila gluposti se ovde mzoe procitati posebno od ovi amerofila.

1. Ruska i zapadna filozofija se totalno razlikuje tj razlikovala se. Zapadnjacka industrija je bila klasicna potrosacka , da sve bude lepo ,ulickano i da se sto lakse proda. Rusi su isli na cistu upotrebljivost,dizajn im nije bio bitan vec samo da stvar vrsi funkciju.

Danas Rusija koja je bogata sirovinama mlati pare na tome sto je greska trebalki bi da ulazu u industriju kao Kinezi. A te tvrdnje da Rusi nikada nece moci da naprave auto priblizan zapadnim ....pa ako bi Rusi zaista odlucili da naprave sigurno bi mogli da ga naprave.
Isto kao i sa Kinezima. Sta ste to znali od kineskih bresndova ili imali kinesko do pre 10-ak godina. NISTA!
A danas garantujem da u svakoj kuci bar 50% stvari je kinesko. Za maximum 10 godina kineska kola ce biti u rangu zapadnih.
Isto kao sto su se ljudi smejali KIA i Hyundai automobilima 90-ih a danas su oni u top 5 svetskih proizvodjaca i polako brisu zapadnu konkurenciju a kada im se jos pridruze kinezi zapadnim brendovima se crno pise. Osim naravno onim koji su izgradili luxuzni imidz a ovi sto prave narodna kola borice se za opstanak a i ovako su vec vecinom u buli.

E tako kako to rade zutaci mogli bi i Rusi samo drzavna politika im nije takva ali to je vec njihova stvar.

nikola

pre 11 godina

Alo rusofili, jel ove poruke saljete sa ruskih kompjutera? Ili mozda s ruskih pametnih telefona? Koliko vas koristi ruski televizor, ili nosi ruske patike? Verovatno svi sanjate najnovije modele ruskih automobila.

mujcinovic salih

pre 11 godina

Ne verujem da ce se Putin odreci mercedesa.Ne bih ni ja kada bih imao mogucnosti.Inace ova limuzina sa slike ne izgleda lose ali mnogo lici na kadilak.Uglavnom to nije mana!

igor

pre 11 godina

e da je lako praviti auto u klasi S klase Mercedesa,svi bi ga pravili....a pogotovu ne firma koja vec 8 godina ne pravi automobile.
Jeftina proruska propaganda...

bojan

pre 11 godina

Za ove sto pominjun veliku rusku tehnologiju: samo stvari vezane za naoruzanje i znaju da naprave (i plus par stvari koje su razvijane u istom trosku). Putin bolje da se drzi najboljeg resenja, moze na mnogo drugih nacina da ispadne bolji patriota.

jugo

pre 11 godina

meni ovaj auto izgleda lepse od mercedesa. Izgleda tako mocno kao sto izgleda i jedna takva supersila Rusija a i njen predsednik. Jos malo kao betmobil.

Dzonikg

pre 11 godina

@BaneNS
Mracan period..sve srbin zna jer mu tako rekli u kafani,cuj u mracnom periodu jedna zemlja bude jedna od dve supersile i druga ekonomija sveta(pogledaj cia fact book iz tog vremena ako ne verujes)..za razliku od vas koju ste rusiju videli na tvu bio sam prvi put sa ocem jos 1985 i obisli smo za 3 meseca uzduz i popreko pola sssra ..u koji god grad bi otisli video bi vrhunsku infrastrukturu i ljude obucene kao na zapadu,uostalom sa putovanja smo doneli preko 1000 slika,samo rusi nisu bili jaki u propagandi kao ameri..pa sto je nama sad autobuski prevoz to je tad njima bio avio prevoz,za koji grad iz bilo kod grada da si isao nisu nam uopste trebale rezervacije jer avioni na svaki sat vremena leteli,ako naletis na pun avion samo kupis kartu za sledeci koji za sat vremena.Rusi su samo izgubili propagandi rat ' kad pokazem nekom te stare slike svi se iznenade jer im je propaganda usadila da se tamo zivelo bedno sto nema veze sa vezom,zivelo se isto kao u SFRJ.

Bob

pre 11 godina

@ (Dzonikg, 2. novembar 2012 22:36)
ti si bio izgleda u nekoj drugoj Rusiji ili bolje SSSR onoj u paralelnom universomu a ja sam bio u onoj u kojoj si recimo za farmerke, kozmetiku Zlatorog.... dobio maltene SVE a ovi tvoji rusi se skoro pobili za te stvari

BgHQ

pre 11 godina

Kakvo lupetanje,prepucavanje proruskih i antiruski orijentisanih.I deca znaju da su zapadni automobili superiorni u odnosu na ruske,a i sami Rusi ukoliko ikako mogu kupuju zapadne automobile,kao i kod nas sem ako cemo da se lazemo.Tu Rusija nece moci da ih stigne nikad,tako da ljudi prestanite da lupetate.To je kao kada bi neko tvrdio da Ameri prave bolji kavijar od Rusa,ne prave i nece nikad.

Bane NS

pre 11 godina

Neko pomenu Petra Velikog, jeste on je bio genije ali to je bilo vreme carske Rusije kada su oni imali bogatstvo a trudili su se da prikupe znanje kako bi Rusija u potpunosti procvetala. Njen mračan period nastao je u vreme hladnog rata i komunizma kada su se izolovali od svih upravo kako bi sprečili prodor Zapadne demokratske kulture a samim tim sprečili su i prodor tehnologije i novih saznanja, a kako je cela ta politika bila utemeljena na lažnom patriotizmu sve je moralo da bude isključivo Rusko....čitao sam jedan tekst o satovima Vostok koje su u to vreme proizvodili za potrebe vojske...pilota, ronilaca, pa konstruktor tih satova, koji je morao da bude Rus, priča pred kakve je sve izazove stavljan od tadašnjih vlasti, mogao je ladno da ih napravi na bazi Švajcarskih patenata ali ne, patent je morao da budu Ruski, materijali, delovi, mehanizam, sve, morao je to da bude čistorkvni Ruski sat i da služi svrsi. Naravno sada je vreme drugačije i mogu oni Mercedes da prepakuju u ZIL ali to nije to, uvek je u Rusima čučala ta patriotska potreba da imaju nešto svoje i pokažu da su sila koja ide u korak sa ostalima. E ako je Putinu bitan taj fetiš da ima svoju Rusku limuzinu ne dolazi u obzir da na njoj bude i jedan šraf a da nije Ruski i tu je problem, oni mogu to da naprave ali ne mogu da postignu taj efekat sofisticiranosti, znači ili da primene strane tehnoligije što ne dolazi u obzir ili da ga predimenzionišu da ga ne možeš razneti ali potpuno neefikasan.

neko iz amse

pre 11 godina

@ Bane NS

Prijatelju pricas o zemlji ciju tehnologiju krosite sve zemlje da bi otisle u svemir...Ako su resili da naprave napravice kvalitetno i efikasno...
Prica o satu je interesanta ali ti je zakljucak los...
Sto bi neka zemlja uvozila i uzimala tudje ako moze da napravi svoje? Zasto da placam tudje i trosim novac ako mogu da napravim svoje i zaradim?!?
Zasto da uposljavam tudje radnike ako mogu svoje? itd itd...

isandic

pre 11 godina

Da i ovoj vesti kojim slucajem stoji da je neka americka auto kompanija dizajnirala ovaj automobil, ovi bez licnog misljenja bi rekli: Vauuu, kakav auto. No, da se ne bavim njima. Veoma mocan dizajn, ko god se njime vozio!

marko

pre 11 godina

e braco moja, rusi nikad nisu marili toliko za estetiku, koliko za upotrebljivost. ovo je auto radjen po nameni, i to sto trosi toliko nemojte da vas cudi jer je tezak boga oca i mora da prodje sve i svasta bez zastajkivanja, otporan na sve cak i na slabiji atomski napad. shodno tome vecina linija tu stoji sa razlogom. da ne bude kao kad su se pitali zasto kamioni koji nose raketu i imaju kosu lansirnu rampu imaju i prednje vetrobransko pod uglom.

box

pre 11 godina

Hoce li neko javiti Rusima da kockasto nije = dinamicnost. Oni izgleda bas moraju suprotno pa makar bilo nakaradno. A tek sto boluju od velicine, mada ni Ameri nisu nista bolji.

Posmatrac

pre 11 godina

Jos jedan clanak za podregevanje rusofilskog sanjarenja o nekim srpskim mitovima o Rusiji.
Ruska automobilska industrija je odprilike na nivou Zastave. Konkurencija sa zapadnim markama (to ukljucuje i japanske i koreanske marke) je nemoguca misija.
Rusija je zemlja sirovina i na tome ostaje. I to se exploatise bahato sa velikom zagadjenoscu.

Radovan

pre 11 godina

Zapadna civilizacija decenijama potencira da je radio-aparat izmislio Markoni. Tek nedavno spominju da je Tesla ipak bio taj koji je prvi to izmislio. Međutim, javlja se još jedan pronalazač, ali iz Rusije, po imenu Aleksandar Popov.

Mazut je ruska reč za kameno ulje koje mi još zovemo dizel, a Rusi su ga upotrebljavali u brodovima koje su vozili po svojim rekama i morima, kada je zapad koristio ugalj. A tek onda se pojavio Rudolf Diesel i bajkovita priča. Na kraju je on i ubijen.

Pitanje patenata je teška i nedokučiva stvar. Svi žele da oni budu nosioci patentnih prava i tu se ne biraju sredstva. Kao na primer nemački SINALCO i američka COCA COLA. Od 1945. Nemcima je bilo zabranjeno da 50 godina proizvode SINALCO. A i jedno i drugo je neviđeno zdravstveno smeće, naspram slovenačke COCTA.

sislo

pre 11 godina

neko je dolje pomenuo kako rusi nikad nista nisu dobro napravili, kako nemaju ni jedan poznat brend... evo, kada je tema vezana za auto industriju navescu primjer proizvodjaca kamiona - kamaz. slobodno izguglajte koliko je osvojio dakar rally titula, koliko proizvode kamiona na godisnjem nivou itd.
sto se tice ove skice buduceg ZIL-a, da se ne lazemo ovo je nekome bilo dosadno pa nesto naskrabao. ako su bude proizvodila, zamjena za S klasu ce biti jednako dobra ili bolja. u ovom slucaju nije u pitanju stvar kupovne moci trzista, vec statusa i ponosa.

Georg

pre 11 godina

Šta veli onaj dole - na stranu književnici? I na stranu kompozitori, majstori baleta, slikari i skulptori, na stranu fizičari i hemičari, genetičari i biolozi, lekari i inženjeri, JEDINA kosmička stanica na svetu (koju uzgred RADO koriste i USofA, jer sami nisu bili vični da naprave), i na stranu sve to...i na stranu Pjotr Sikorski...
Šta mislite, da li bi bilo moguće da se to sve desi bez jake industrije i proizvodnje? Iz zemlje Rusije (SSSR).
A auto je smešan. To nije nešto u čemu Rusi mogu da se takmiče.

Kompromis

pre 11 godina

Ej, pametnjakovici, dali neko od vas zna bar tursiju da napravi? Kada budete znali da napravite tursiju, imate pravo da hvalite ili kudite druge narode.

Milojko

pre 11 godina

Putin barem ima dovoljno para da može da naredi da se izradi jedan savršeni ZIL za njega. Jeste da će sve biti preskupo a neki delovi najverovatnije kupljeni iz inostranstva, ali bar može da pokuša da stvori iluziju kako Rusija može to da proizvede. Uostalom, šta tu ima da se priča, kada su strane auto kompanije otvorile svoje fabrike po Rusiji, a nešto nema ruskih auto kompanija koje su otvarale svoje fabrike po svetu. Sve je jasno.

Cjulibrk

pre 11 godina

Uh cijeli zivot, cim se probudim uzimam Rusku marku cetkice za zube i kalodont Colgate, popijem esspreso rusku kafu, il Tursku(ajde moze ruski caj-ok), doruckujem ruske Corn Flakes-e, ukljucim ruski CD player Sony,odgkedam koncert na ruskom dvd playeru, naravno ruski svjetski hit band,pa se istusiram ruskom kupkom Old Spice, obrijem Gillete-om ruskim, obucem Leviske ruske, hilfiger duks ruski i Starke naravno ruske, krenem vani i stavim Raybanke ruske? Haha koji SF ? Sl srbi vi volite SF-iluzije/Matrix zar ne? :)

Uroš

pre 11 godina

Linija ovg automobila ubija, svak čast za dizajn. Mislim da su ljudima koji imaju pare vec dosadile stalno iste marke automobila i manje više sličan dizajn. Zato podržavam uvodjenje nečeg novog na tržište.

Volga

pre 11 godina

Pre 30 godina postojala je jedna Volga koja je imala 6 metara, 4 sedista i 2500 kubika, naravno bio je benzinac i trosio je malo manje od ovog ZiL-a. Taj auto je uvek bio reper kad neko prica o ruskoj automobilskoj industriji.

I sad 2012 godina oni prave motor od 7700 kubika koji trosi 60 litara i razvija samo 450 konja. Ne morate da budete inzenjer da ovaj auto uporedite sa nekim BMW ili Meckom i dalje da ne nabrajam sa kojim sve proizvodjacima i sa koliko manjim kubikazama ostvaruju tu snagu i + sa manjom potrosnjom.

Svi ovi koji brane Ruse sad. Rusi su nekad postavljali temelje masinske industrije i danas su tu negde sa teskom masinskom industrijom, ali kad trebaju da naprave nesto sto treba da bude jeftino i efikasno (sto je i svrha inzenjerstva) oni to ne znaju. Tehnoloski razvoj prati ekonomski tako da u tim segmentima nema sanse da pariraju gore pomenutim proizvodjacima. Naravno ako ih poredimo sa nasom industrijom, oni su za nas vec u svemiru.

tti

pre 11 godina

@Cjulibrk: Vi ste samo ocigledan primer sta neinformisanost, neznanje i propaganda mogu da naprave od coveka. Za rusku privredu je energetika svakako najbitnija (nafta, gas, nuklearne elektrane, hidroelektrane), ali covek koji zeli da bude prosecno informisan i da daje komentar na ovakvu temu trebalo bi da se informise o tome ko je npr. lansirao prvi satelit, o ruskim helikopterima koje se izvoze u vise od 60 zemalja sveta, o optickim instrumentima (mikroskopi, teleskopi, endoskopi, nocno osmatranje), elektronskoj opremi (Telesystems, Angstrem, Navis, GS, Lexand navigatori, Rover computers), softveru (Kaspersky, Abbyy, Dr. Web, Alawar, Elecard, Prognoz), hemijskoj industriji (Sibur, Uralkali, Akron, HaloPolymer), poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji (Jug Rusi, Aston, MakfaEurodon, Akkond) itd. Neinformisanost nije znak inteligencije.

Aleksandar

pre 11 godina

Za (Зоран, 2. novembar 2012 13:43)

Oporavak Nemačke posle II sv.rata nije sporan.
Nemačka nije ustala sama, već je posle rata stigao veliki priliv kapitala i imali su Maršalov plan koji je trajao do 1976 godine. Niti je posle 10 godina otišla u vrh, jer je do 1960 godine vladala politika malih plata.

A najviše volim moje sunarodnike, koji daju sebi za pravo da o drugim narodima koji su mnogo toga postigli da govore sa prezirom kao da smo u najmanju ruku kolonizovali Sunčev sistem do Plutona...

secalac

pre 11 godina

(Zadovoljni vozac Yuga, 2. novembar 2012 11:26)"

G. Dobrica Cosic je kada je bio predsednik uveo voznju u sluzbenoj Zastava Floridi. Pretpostavljam da je taj potez bio izrazito negativno komentarisan od drugih u vlasti.

Fyi

pre 11 godina

@Igor: Dobro, zar ne bi trebali prvo da se informisete i upotrebite logiku? U Iraku 1991 su npr. "saveznici" imali 2600 aviona naspram 41 MIG-29 i nekoliko desetina MiG-25/21. Sta ocekujete pri takvom odnosu snaga? Cak i sa najmodernijim i maksimalno obucenima pilotima, pri odnosu snaga vecem od 1:5 sanse su minimalne. Toliko logike i postenja bi morao da pokaze svako ko sebe smatra covekom.

Misko

pre 11 godina

Po meni je ovo dizajn adekvatan za ovakvu vrstu automobila. Deluje impozantno I svedeno. Takodje me podseca na stilizovanu Aston Martin Lagondu iz 80-ih, sa uspesno usadjenom maskom hladnjaka starog Zila I Phantomovim tockovima. Ipak, nista ne odudara, ne deluje stilski nabudzeno. Ali potrosnja od 65 l je nenormalna.

NY

pre 11 godina

(Cjulibrk, 2. novembar 2012 12:12)

Burazeru, pa zasto bi tako nesto rekao. Mislim da si malo zalutao.

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_inventors

Cera

pre 11 godina

Nije loš, prilično svedeno izgleda ali tako i treba. Jedino što je po meni čudno je zadnji deo automobila, mnogo bolje bi izgledao kao hatchback ili sa više podignutim (višim) zadnjim delom mada je to teško zbog preglednosti koja iovako deluje manja nego na mečki. Ali auto generalno deluje opasno dobro i precizno.

Zoki

pre 11 godina

Ovo je čisto političko pitanje. Ako Rusi budu hteli da imaju svoj predsednički automobil, imaće ga - pa makar kupili celu fabriku i preselili u Rusiju. Ne mislim da je moderan blindirani automobil neka posebno komplikovana tehnologija. Što se tiče dizajna, ti automobili se ne prave da budu posebno lepi.

St George

pre 11 godina

Secam se kada je ovaj auto bio predstavljen, ja sam mislio da se on u njemu odavno vozi :-)
Kvar sa vratima i brisacima... Ozbiljni problemi :-)

Milan Nis

pre 11 godina

Samo se vi zezajte,ovo ce Bond da vozi u sledecem filmu o Jamesu Bondu!
A to sto je Putin rekao da bi VOLEO da se vozi u tome,ne znaci da ce se to i desiti.

Friedrich Wilhelm Viktor Albrecht von Preußen

pre 11 godina

@ (CG, 2. novembar 2012 10:42)

(bez cinizma i uvrede i predrasuda, itd.) da li se milo vozi u crnogorskom vozilu? ;)

doboj

pre 11 godina

marko@a sta moze proc kad trosi 65litara jel ti znas sta je to kako ce neki predsjednik u nekom slucaju kad treba negdje stic stajat svakih 100km tocit gorivo. I nije napravljen da prode sve i svasta vec samo prototip koji je bio totalni promasaj. Pa lakse se vozit sa sleperom nego sa ovim cudom

Mix

pre 11 godina

A sto se tice potrosnje i ubrzanja, zamislite da S600L ima 517 ks, 850Nm, i ubrzanje do 100 za 4,6 sek. 250 km/h razvija sa cetvrtinom gasa. Potrosnja mu je oko 17l. A zamislite S65 AMG.

Orel

pre 11 godina

@Zoran: Zanimljivo da upoređujete zemlju sa 8.2 mil. stanovnika i 83.000 km2 sa Rusijom. Ako je isto kada 1000 evra date jednom čoveku i kada to podelite na 20 ljudi, onda je i ovo isto. Koliko kilometara pruga, autoputeva itd. je potrebno za UAE a koliko za RF? Uostalom, pre neki dan je ovde bio zanimljiv link, pa se sami informišite:
http://world.bymap.org/OilProduction.html
Takođe je zanimljivo da ovde mnogi upoređuju ceo zapad (40-50 država?) sa samo jednom Rusijom. Gde je tu logika?

doboj

pre 11 godina

peac@ Neznam od kud ti to jedino si za tetris u pravu to je rus izmislio. A rubikovu kocku je napravio madar egnoa rubik a sah postoji dok jos niko nije ni znao za ruse a nasto je prije pocetka nove ere u indiji a promjene na njemu su izmisli talijani u 16vjeku i od tada je takav kakav je i danas. Malo se informiraj nemoj samo slusat rusofilske propagande

doboj

pre 11 godina

atreides@oni sto prave narodna kola ili volksvagen(vw) su najveci proizvodac automobila na svijetu i godisnje proizvedu najvise automobila i to daleko vise od bilo koje druge kompanije i nisu sigurno u nikakvim problemima u vlasnistvu vw-a su porse,skoda,seat,audi,man,bugati,lamburgini,dukati a bmw je ove godine prodo najvise auta u povjest bmw-a i to jako velik dio u kinu

lazar

pre 10 godina

@bob, druze o cemu ti pricas, alo 21. vek traje 13 godina vec. Nadam se da vidis koliko su se stvari promenile oko tebe. Zamisli onda negde gde ti nemas nikakvog uvida. vreme ne ceka