Utorak, 30.10.2012.

14:59

Dijalog ne znači priznavanje Kosova

Klintonova i Eštonova posle sastanka s Nikolićem i Dačićem kažu da od Srbije ne traže da prizna Kosovo, ali apeluju da Beograd i Priština primene sporazume.

Izvor: B92

Dijalog ne znaèi priznavanje Kosova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

Cole Petrovic

pre 11 godina

Klintonova jasno rece da je Kosovo nezavisna drzava, a Dacic ne sme da kaze da kaze da se ne slaze sa tom konstatacijom i da je Kosovo kvazi drzava zasnovana na zlocinu i vojnoj sili, zbog cega nece nikad biti primljena u UN niti funkcionisati kao samostalna drzava, jer je to deo teritorije Srbije.

Goran

pre 11 godina

Dacicu, Nikolicu,
ovo Rusi nece tako lako progutati.
Ovim gestom i ovakvom politikom ste im zalupili vrata ispred nosa.
to se tako ne radi.. potcenili ste Ruse i zelite da i dalje cinculirate na dve stolice a od njih ocekujete novce, ulaganja, kredite.. e pa, nece moci.

Lepo je čitati bajke

pre 11 godina

A tajna platforma je sakrivena iza sedam gora, iza sedam mora, iza sedam planina, iza sedam reka, iza sedam jezera, iza sedam potoka, iza sedam sela, iza sedam gradova, iza sedam brda, iza sedam planina..
Da nije tužno bilo bi smešno!

Obicangradjanin

pre 11 godina

Posto su Toma i Ivica naslednici Seselja i Milosevica niko im ne moze zameriti da ce dovrsiti zapoceto . Da to radi DS-a ili neka druga partija bila bi to veleizdaja, strajkovali bi gladju i bili bi na barikadama...

Nenad

pre 11 godina

Ne mogu da razumem da niko ne prenese šta su ove gospođe izjavile u Sarajevu i Prištini!?
I tako je kod svake posete stranih zvaničnika koji dođu u region...

Zoran

pre 11 godina

...Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.
(zivorad, 31. oktobar 2012 01:29)...

Zivorade, dodji u Srbiju koju toliko volis, pa da se "odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju".

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

sestraVesna

pre 11 godina

O tome sta svet misli o americkoj diplomatiji prethodnoj, sadasnjoj i buducoj, mislim da je najbolje osetila Medlin Olbrajt pre nekoliko dana u Ceskoj.

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

Zoran

pre 11 godina

Kosovu se ne zuri da postane clanica medjunarodnih organizacija. Njima je dobro i ovako, za sad i za narednih 20 godina, zadovoljni su i ovakvom kakvom takvom drzavom, mladom i strpljivom. Srbija je ta koja nazaduje zbog ne prociscenih odnosa sa susedima.

Nicija budala

pre 11 godina

Nakon ovoga teksta i pročitanih izjava , trebalo bi večerati seno ,pošto predsednik i premijer, očigledno, misle da smo magarci . Na njihovu žalost - nismo. Lično,sada sam još inatniji i još protivniji bilo kakvim evro-atlantskim integracijama.

Ljubomir

pre 11 godina

Hilari je vise nego jasna, a i to se vidi u obracanju sluzbenicima americke ambasade u Beogradu

http://www.state.gov/secretary/rm/2012/10/199878.htm

Oni prihvataju da Srbija nece formalno priznati Kosovo kao nezavisnu drzavu, ali da ce omoguciti punu nezavisnost Kosova i da ce se ponasati prema istom kao prema bilo kojoj nezavisnoj drzavi u okruzenju. Druga je stvar sto ce glupom srpskom glasacu biti dovoljno da im predsednik, premijer i politicari pricaju o "nikad necemo priznati nezavisnost" kada ce de fakto Srbija zaobilaznim nacinom prihvatiti da je Kosovo nezavisna drzava i odustace na prakticnom i politickom planu od teritorije juzne pokrajine i ono malo preostalih Srba. Sve ce se provesti po principu Istocne Slavonije i za 10 godina pojeo vuk magarca.

zmitjkoe

pre 11 godina

-Tadić i DS nisu ni svesni koliko su srećni što su izgubili vlast u Srbiji!
(Dule NS, 30. oktobar 2012 20:05)

Nema veze, i da su sada na vlasti Klinktonka bi opet dosla da ih natera da progutaju najvecu zabu. Istorijska pravda je da zabu gutaju segrti Milosevica i Seselja koji su Kosovo i izgubili u ratu sa NATO. Kako doslo, tako i otislo. Srbi i Albanci su imali 100 godina da nauce da zive zajedno ali nisu uspeli i zavrsilo se krvavom tucom. Srbi su drasticno kaznjeni zbog toga im je oduzeto starteljstvo nad Kosovom jer je postalo jasno da ova dva naroda ne mogu vise ziveti zajedno. Albanci su se organizovali, stvorili institucije i drzavu i proglasili nezavisnost koju su podrzali SAD i EU, sto je siguran znak da je prica zavrsena. To je, za normalne ljude, realnost, dok je za sprske politicare to najveca zaba. Toma ce najzad prestati da ponavlja da nikad ne bi priznao Kosovo, danas je valjda shvatio da to niko od njega ni ne trazi, vec je bitno da Kosovo tretira kao suseda i da saradjuju u interesu oba naroda. Neko to mora (jednom) da uradi. Pitajte Klingtonku.

zivorad

pre 11 godina

Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.

Siniša

pre 11 godina

E da je ovo uradio Tadić bio bi proglašena kao najveći izdajnik, od strane Nikolića, Vučića, Velje, Koštunice i ekipe patriJota, ali kada oni to rade to je, kao, uredu. A zašto sada ćute oni dole sa severa KiM, kako to da im sada ovo ne smeta...Nije isto pregovarati 2006g. i sada, kada je Kosovo proglasilo nezavisnost, to je valjda svima jasno ili možda nije. Dačići i Nikolić samo završavaju ono što je započeo Milošević. Još je zanimljivo zbog čega ćuti Koštunica, a ja ću vam reći - pa da ne bi hapsili njegove iz DSS.

Njofra

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.
(Marina, 30. oktobar 2012 18:22)


Vi previse sanjate:

Niti ce Kosovo nakon tih razgovora postati clanica medjunarodnih organizacija,niti ce postojati predstavnistva jedne te druge strane,niti ce se paralelne institucije ukinuti,niti postoje granicne nego administrativne prelaze:institucije ce ostati pod drugim imenom,a sjever ce dobiti neku vrstu autonomije!
To su vec nekoliko izvora iz EU potvrdile!
Razgovori ce se voditi o povratku srpske imovine(energetika,telekomunikacija),o srpskim izbjeglicama itd.

Dakle,ko god misli da ce Albanci dobiti svoju medjunarodno prihvacenu drzavu grdno se vara,to se jednostavno nikada nece desiti!
Mislim da se trebamo jace okretati prema Rusiji,ovo mahanje datumom vec ove godine znaci da se Amerikanci plase priblizavanje Srbije Rusiji,tu se mogu jako dobre stvari za Srbiju izmanevrisati pod uslovom da nasi diplomati rade lukavo i sa planom!

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Jer neko zna koliko pokrajina ima Srbija? Juzno, Severno... sta jos!? Bojim se na nas uhvatio promaja:)
Sto se tice Kosova, ono je odavno otisao svojim putem, a mi ga sanjama kao da je u nasem stolu.
Mozemo mazati hleb sa "Kosovom", jel da?!

ssone

pre 11 godina

MA JOOOOOK, HA!

Kako nam je pre neki dan objasnio predsednik na televiziji:

"ko potpise nezavisnost Kosova, sigurno nece dobiti na sledecim izborima".

Djordje

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je dokazao da je Predsednik svih gradjana Srbije!
(kuvarica, 30. oktobar 2012 17:21)

Po Ustavu njegove predsedničke ingerencije važe i na Kosovu i Metohiji.
Po istom tom Ustavu su i građani Kosova i Metohije (svi) građani Srbije.
I DOSTA BRE VIŠE PRIČE I ZAKLANJANJE IZA USTAVA KAD ON NE VAŽI.
PREAMBULA JE NAJVAŽNIJA, tako mi svetog dr. Vojislava i ostalih vojvoda i skutonoša.
Od Jugoslavije (koju su i napravili za privremenu upotrebu) stvorene su TRI države (Hrvatska, Slovenija i Crna Gora) a ostala su tri dominiona čije su granice još uvek u razmatranju (Bosna i Hercegovina, Makedonija i Srbija sa pokrajinama naravno!
Živi bili pa videli!!!

Ja sam

pre 11 godina

Ako ne priznamo Kosovo ne znaci da necemo izgubiti Kosovo i Metohiju.
Isto tako, ako priznamo Kosovo ne znaci da necemo, kad tad, povratiti Kosmet.

kaiser

pre 11 godina

"Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)
(Izlecite svu frustraciju minusom :), 30. oktobar 2012 20:11) "

Sretni smo zbog tebe, tim pre što si se zadnji put osećao ponosim kad smo pobedili NATO, a pre toga kad je granica bila na liniji Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica.

Dragan

pre 11 godina

@dule NS : to sto kazete je apsolutno tacno. Izjava da premijera i predsednika da je cilj sto brza "zajednicka" integracija Srbije i Kosova u EU, nije nista drugo nego priznanje nezavisnosti Kosova. Ovi ce ostati nam vlasti koliko je bio i "doživotni" predsednik.

zapp

pre 11 godina

Nema "promena granica"... Nema promena granica BiH, nema promena granica Hrvatske... nema promena granica Gruzije, nema promena granica Madjasrke... ali... da, mozemo menjati granice Srbije kada nam se prohte, to je varijabla, ostalo ne, nego konstanta.
WTF!!!!???

nikola

pre 11 godina

e, moji radikalski naprednjaci.Zaboraviste kad Šešelj pre izbora reče da su Toma i Vučić izdajnici i da će oni priznati Kosovo. E, sada dolazi to vreme.Izdali radikale, zašto ne bi i Kosovo.

Dule NS

pre 11 godina

-Sada je i definitivno jasno da Amerikanci uvek jako dobro znaju šta rade i da se ništa ne dešava slučajno!
-Sada je svima jasno zašto su doveli ovu garnituru na vlast!
-Pa pogledajte komentare najvećih srBskih patriJota ovde - svi do jednog oduševljeno aplaudiraju ovome i veličaju svoje velike narodne državnike, vođe... bla, bla...
-Hilari vam u sred Beograda izjavila da je Kosovo nezavisno, a ovi vaši da će sa istim normalizovati odnose, a vi im u ime patriotizna i srpstva oduševljeno aplaudirate...
-Da je na mestu Tome Mastera danas stajao Tadić bilo 99% komentara koji pozivaju na svrgavanje "izdajničkog žutog režima" ili šta već...
-Svaka čast Amerikancima - oni zaista znaju kako se vlada svetom!

dejvid

pre 11 godina

Samo dan ranije Predsednik Degol daleke 1961 godine rekao je: nikada necemo priznati Alzir, sutradan je to poreka i priznao nezavisnost Alzira. U poltici rec ,,nikada,, je promenljiva. Srbija u ovom momentu nije spremna na to, nit ima takve hrabre polticke lidere. Predugo je zamaglivo gradjane parolom: ,,i EU i Kosovo,,. To je jasno ko dan poslje ove posete da to nije moguce. Pobolsanje i normalni odnosi sa Kosovom su korak blizu EU.

mario

pre 11 godina

I što kaže Hilari u Beogradu da je Kosovo nezavisno..a ova dvojica se i dalje tješe da Srbija prije ulaska u EU neče morati priznati Kosovo,a što ako to zatraži samo jedna članica EU osta Srbija vjećiti kandidat..

modesty blaise

pre 11 godina

Vi koji pljujete ovo, ljudi, ja vas uopste ne razumem. Nasa nova vlada radi sve sto je moguce u datom trenutku, za poboljsanje uslova zivota za Srbe na KiM je urgentno i nuzno da se obezbedi koliko odmah. Nisu se povinovali, ostali su pri svome ali nece valjda da budu dzelati sopstvenom narodu? Oladite malo sa kritikama.

Matija Soskic

pre 11 godina

Nekada smo prekidali diplomatske odnose sa zemljama koje su priznale nezavisnost Kosova a sada se zahtev za priznanje granica kosovske drzave smatra podstrek za Srbiju. O,Srbijo!

Srbin 21. veka

pre 11 godina

@".oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,..
(Miroslav, 30. oktobar 2012 19:25)"

Nema Miroslave vise ovaj tudjin ovaj nas, ovaj crn ovaj beo, ovaj gej ovaj strejt. Danas smo svi nasi, svi smo jedno isto, to je globalizacija i to 21. vek. Ti si pekar, lekar, apotekar sta god da si, otac, sin, brat i to je sve sto si. To je isto i onaj Amerikanac tamo. Sutra ces biti gradjanin Evropske Unije, danas mozes otici u Ameriku i da budes Amerikanac. Nacionalizam je nazadna stvar. Nece Srbiji biti lose ako postane deo sveta. To sto ti pises, to su stihovi iz Srednjeg veka, a znas kako su narodi prolazili u tom dobu.

barracuda

pre 11 godina

Da smo 90ih prihvatili Amerikance kao saveznike Kosovo bi danas ostalo u sastavu Srbije.
(Istina, 30. oktobar 2012 20:35)

Ne, tada su imali druga posla, jurili su po Beogradu 9. marta "izdajnike" i na njih izvodili tenkove. Pitaj Dačića i Tomu, ako meni ne veruješ.

Izlecite svu frustraciju minusom :)

pre 11 godina

Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)

i tebi sinko

pre 11 godina

kakav paradoks, ako ih ne priznajemo kako to da pregovaramo sa kosovom, ako su dio srbije onda se nema o cemu pregovarati, postoje pravila i zakoni ove drzave, osjecam se prevarenim...

Darius

pre 11 godina

samo kada su nasi politicari slozni i dosledni u sprovodjenju svojih dogovora Srbija moze da napreduje. Nadam se da ce nasi politicari uspeti da priblize Srbiju EU ali i da izvuku najbolje moguce resenje za nas narod na Kosovu. Generalno ovaj sastanak je po nas protekao sasvim dobro.

Obicangradjanin

pre 11 godina

Pomozite mi da razumem kako su gosce reagovale na tajnu platformu koju smo predstavili ? Ili je ta platforma tolika drzavna tajna da je i reakcija ostala tajna ?

sami

pre 11 godina

Umesto da sama Srbija inicirala iniciativu o odvajane Kosova pre vise godinama jer nema pojma sta bi sa njom i "NJIMA" uradila,ona kreira probleme koje zagusavaju sebe.Nezavisnost se ionako dogodilo ali nije trebao da se dogodi ubijanje ljudi,zato mentalitet inata i mrznje doveo je situaciju tu gde jesmo .MI i VI nemamo gde da idemo ...

Sergio

pre 11 godina

Svrha ove posete je da se Srbija nagovori da otvori kancelariju na Kosovu kao i Kosovo svoju kancelariju u Beogradu koja ce biti prvi znak da ce priznanje Kosova morati da dodje na red u bliskoj buducnosti.

Istina

pre 11 godina

Ovi koji su najzad ponosni sto su gradjani Republike Srbije, konacno su se izlecili od tzv patriJotizma, i shvatili da samo normalnim odnosima sa svim susedima, pa i Kosovom, Srbija ide napred, i postaje napredna. Bravo!

ONE

pre 11 godina

svaka cast komentaru pod imenom "jeste jeste i te kakAo"!
Sve sroceno cinjenicnim stanjem. Mi nikada necemo priznati Kosovo, a mozemo dalje. To je zapravo najgore resenje za same Albance. Nikada na medjunarodnu scenu Kosovo nece moci bez potpune slobode. Mislim da bi njima bilo jos vaznija podela i promena granica, a uskoro ce doci i taj dan kada to budu shvatili. Do tada Srbijo napred! Nasim politicarima hvala na istrajnosti. Tek sada ce SAD sada krenuti da lupa packe Nemcima i sl. koji su nekim svojim tonovima i pretnjama krenuli da guraju Srbiju prema Rusiji. A to je NONO.

drasko

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve,pruge,gasovod... Stani Ivice,sa kim će mo graditi sve to.Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade,time i države.Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji.Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

Polako i bez zurbe, autoputevi se grade kako u Vojvodini tako i u Srbiji pa to ne znaci da su dve razlicite drzave.Kao sto se grade u federaciji i R Srpskoj. Nestoji ti primedba. Na kraju krajeva za resavanje takvih pitanja kao sto je slucaj sa auto-putem ili pak gasovodom treba da se potpise ugovor, e sad ako potpisu medjunarodni ugovor onda bi to i fakticki znacilo priznanje. Ipak sam siguran da takv vid sporazuma nece biti potpisan. Mi nikada nesmemo priznati tzv R.Kosovo, jer samo tim gestom polazemo pravo da sutra ponovo u nekim okolnostima povratimo ono sto nam je oteto. Ako pak priznamo nezavisnost onda za sva vremena gubimo pravo na povratak. U svako slucaju ja sam za saradnju i to tesnu saradnju. Srbija ima sve predispozicije ako se bude u buducnosti vodila ispravna politika da bez obzira na sve priblizi sebi Kosovo i to mnogo vise nego sto je bilo u proteklih 70 godina.Dakle jaka Srbija,znaci i blize Kosovo. Dok god Srbi tamo zive kao sirocici i dok god ga pljackaju mafijasi i politicari iz Beograda pod patronatom "Kosovo srce Srbije" mi nemamo sta tamo traziti. Mnogo je vaznije u buducnosti onemoguciti spajanje Kosova sa Albanijom jer to moze uzrokovati prave i strasne sukobe...

bezimena

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

A šta bi Vi hteli!? Srbiju kao tvrdjavu na pustom ostrvu?
Ovo je najpametnije što sam do sada čula kada je u pitanju Kosovo, a da li će biti tako to tek ostaje da se vidi!

jeste jeste i te kakAo

pre 11 godina

Prema svemu što je reečeno danas i u zadnje vreme, znam da se mnogima neće svideti ovo što ću napisati, ali najmanje bolno a najrealnije rešenje za KiM u ovom tenutku je model Kina-Tajvan(+). To znači BG ne priznaje Kosovo, Kosovo neće biti član UN, SB, neće biti na OI, trgovinski odnosi izmedju nas normalni, i što bolja regulacija za sever Kosova kao most ka Beogradu uz zaštitu svih Srba i manastira. Sile ne daju više u ovom trenutku, i za ovo se treba izboriti, i tako okrenuti novu stranu odnosa sa istima. Kada gospoda sa Kosova budu hteli da učestvuju u medjunarodnim organizacijama, sportskim prvenstvima i shvatili da može bolje od "nezavisnosti*" - neka nas pozovu na nove razgovore, pošto će u medjuvremenu ostati bez finansijske pomoći EU i zapada...

Genius!

pre 11 godina

Ovakav jasan stav nasih pregovaraca je trebao odavno ovoj zemlji. Mnogo znaci kada nekome u lice kazete da ne zelite da predjete preko nekih svojih stavova i preko ustava Srbije. Bravo za Nikolica i Dacica, izgleda da su rezultati ovog sastanka dosta povoljni...

Miroslav

pre 11 godina

.oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,da ti pretke bruka i pomera,tvoja dusa dok pokorno sneva da tudjina od sebe otera,zmije ljute sto nas zavadise i djedove sto zaboravismo,ej srbine vazda ces trpeti zbog izroda sto te izdadose i bratije tvoje srbadije sto za hlebom ode u tudjinu a zemlja im stoji neorana,parlozina pokrila grobove od junaka i od svetitelja,oj srbine zamisli se samo kuda ides a kuda bi trebo..

Novica

pre 11 godina

bez obzira kakvo misljenje neki ljudi imali o Dacicu, Nikolicu ili nekome drugome iz ove garniture ja mislim da oni za sada relativno dobro obavljaju svoje duznosti. Naravno da mora i moze bolje, ali ni za sada nije tako lose. Pozdrav.

Gale

pre 11 godina

Učinilo mi se da ima dosta nedoumica i različitih tumačenja onoga što je izrekla gospođa Klinton, pa ću biti slobodan da iznesem svoj "prevod".
Po meni, suština njenih reči je sledeća: Niko vas neće terati da priznate Kosovo. Zabole nas za vaše priznanje. Za nas je Kosovo nezavisno i granice se neće menjati. Tačka.

teki

pre 11 godina

H.Klinton: ~Kosovo je nezavisna drzava!~ i sta reci?o cemu mi ovde pričamo?!pa ovo sto je rekla je sustina svega,i kako oni gledaju na stvari.Pa gde je sad odbrana Kosova,Nikolicu i Dačiću?

Vaske

pre 11 godina

ako je ovako onda je situacija relativno dobra za našu državu. Verujem da će Toma i njegov tim, kao i vlada uspeti da izbore mnogo bolju poziciju za pregovore sa EU i sa Kosovom nego što je ona bila pre izbora. Mislim da su već na dobrom putu.

bivši glasač SNS

pre 11 godina

Kao glasač SNS, izuzetno sam razočaran ovom politikom, nešto se ne sećam se da su se pre izbora Nikolić i Vučić zaklinjali u ispunjavanje uslova i datum. I moram da se izvinim Tadiću zato što sam ga pljuvao, on je bar bio iskren u svom evrofanatizmu, a ovi valjda više ni sami ne znaju u šta veruju.

Vojvoda Stepa

pre 11 godina

Za sada je dobro, ajde da im verujemo na ovim uverenjima i obecanjima. Mislim da svi sada treba da pokazemo jedinstvo i da bez obzira na politicko opredeljenje pruzimo podrsku nasem predsedniku i vladi u ovim pregovorima.

TOMA,S.Selo

pre 11 godina

nE TRAZE PRIZNANJE ali su dosle dame da ohrabre nasu vladu da nastavi razgovore sa Pristinom. Nije sija nego vrat. Za svakog laika uspostavljanje dobrosusedskih odnosa sa Pristinom znaci njeno priznanje.G.Hilari najverovatnije dosla da uoci izbora u SAD pridobije tamosnje Srbe da glasaju za Demokrate, posle toga bice stara pesma. Steta sto su srpski politicari prihvatili da sa Pristinom pregovaraju sa kao nezavisnom drzavom.

Atina

pre 11 godina

Verujem da će bilateralni odnos Srbije i Amerike zaista ojačati. Verujem da će Srbija zaista sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države, i drago mi je da je Srbija ponudila pomoć zbog uragana SANDY.Verujem da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje.

dule56

pre 11 godina

Sta da se radi, tako je kako je. moramo da saradjujemo i sa zapadom i sa istokom. Ali od saradnje je bitnije da gledamo svoje interese.

choban

pre 11 godina

gde ste bre sada da pravite nerede, da je Tadic bio tamo Toma bi strajkovao gladju mesec dana pre dolaska Klintonove i klicao kako je Tadic izdao Srbiju i Kosovo.... Treba da vas je sramota poltroni politicki!

bezimena

pre 11 godina

Sad je prilika da im se postavi pitanje, zasto ne mogu da srede sranje u svojoj drzavi, a ovde dolaze da nam dele trabunjanje?
(Aleksandar, 30. oktobar 2012 16:41)

Vi izgleda sanjate neki idealan svet, a pitanje je i šta je idealno za Vas, šta za mene, šta za sve ostale....Da je Srbija država sa istim "sranjima" mi bi pevali. Kako je ovo tzv, država, do guše u blatu svake vrste, ostaje nam samo da se pokrijemo ušima i ćutimo. Nemamo moralno pravo, na stranu što nemamo ni druge moći, da upiremo prstom u trnje u tudjim očima, dok u svojima ne primećujemo balvane!

Sava Drugi

pre 11 godina

Prosto je neverovatno šta srpski političari neće sve uraditi samo da bi oni ostali na vlasti.

Još više je neverovatno šta sve srpski narod mora učiniti da te iste srpske političare skine sa vlasti.

Nešo

pre 11 godina

Ohrabruje podatak da više ni SAD ni Brisel na postavljaju uslov priznavanje nezavisnosti Kosova za ulazak Srbiuje u EU. Što se tiče normalizacije odnosa sa Prištinom to se svakako mora što pre učiniti. Svima je u interesu da ljudi na KiM žive kao sav normalan svet , a ne da svokodnevno strahuju za svoju bezbednost.

Marina

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.

Beni

pre 11 godina

"Klintonova je rekla da je Kosovo nezavisna država i da se granice u Evropi neće menjati"... e pa vecu podrsku Srbija nije ni mogla ocekivati.

saša

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.

nazadnjak

pre 11 godina

gde ste sad patriJote da vicete izdaja. tadica bi ste za ovo vec na krst razapinjali a sada kada nikolic da bi oprao svoju kvazi cetnicku biografiju priznaje kosovo, onda je u redu. svakog naprednjaka sada treba da bude sramota svega sto ste pricali i radili do pre 5 meseci. gde je sad sigurna kuca za ratka mladica i kosovo je srce srbije?

Sale

pre 11 godina

Sada sam definitivno siguran da su predsednički izbori u Srbiji bili lažirani. Na globalnom nivou. Ne samo zbog toga što je zapad već u 17h na dan izbora čestitao Nikoliću, već i zbog ovoga što se desilo danas. Hilari ladno izjavljuje da je Kosovo nezavisno i da ona zna kako je to teško prihvatiti bla bla bla...zamislite samo da je na mestu predsednika Srbije danas bio Boris Tadić. Toma i Vučić bi već organizovali masovni miting sa 100.000 svojih, na silu doveženih simpatizera autobusima ko zna sve odakle sa parolom "kome bre ti Kosovo bre nezavisno"? Ovako, Toma i Dačić progutali knedlu, pa mora se, i niko se ne buni. Šta ti je politika...

daleko sam ja

pre 11 godina

Ove Dacine izjave i sve ostale su jako smesne i blesave. Cuj ,da udje Srbija i Kosovo zajedno u EU a da se medjusobno ne priznaju kao samostalne drzave?????? Hahahahaha , e ovo prolazi samo kod Srba i nigde vise u svetu.

Dragi

pre 11 godina

"Normalizovaćemo odnose sa Prištinom", a to znači da ćete priznati Kosovo republiku, na ovaj ili onaj način. A vi govorite šta hoćete, kao i prethodna vlada. Svi ste vi jednaki. Sjaši Kurta, da uzjaši Murta!

Gorki

pre 11 godina

Srbija ume da gostu da veliku vaznost. To treba i sada. Na nama je da ih ugostimo, mi to umemo, pogotovo dve dame. Sta je tu lose. Naucimo se da odvojimo emocije od tradicije.
Dobro dosle.

Svetlana

pre 11 godina

Podrska Vladi, ovo je pravi dokaz zluradim jezicima, koji zele da diskredituju vadu i ubede javnost kako so odustali od evropskog puta, da to nije istina. Nadamo se pozitivnom ocenama i ne novim uslovima.

djordjevic

pre 11 godina

Ma sto je najgore, da smo patriote i normalni ljudi sada bi svi izasli na ulice da mirno pokazemo sta mislimo o ovome...Sto se patriJota tice, zna se da su oni tu samo kada im neko pljune koju paru.

Neki od nas imamo komsije za cije je ubistvo poprilicno odgovorna gospodja Klinton...ne zato sto je zena onoga, nego zbog propagande protiv Srbije za koju je majstor.

Da se svi pokrijemo usima sto nam smeta da se nasi sugradjani prosetaju samo zato sto su homoseksualci, a oko ovoga cutimo i gledamo u pod.

Velike smo mi blamare i cave, zato i prolazimo kako prolazimo.

generalna proba

pre 11 godina

Ovo sa obezbedjenjem je generalna proba za Paradu ponosa,jer ce se svakako odrzati do kraja godine,svidelo se to nekome ili ne.Posto ce dobiti domaci zadatak ovom posetom,iscenirace jos neku aferu.

STEFKO

pre 11 godina

Smatram da su sve posete dobro namerne , pogotovo u ovom trenutku kada su započeti razgovori sa Prištinom, mnogo je bolje kad se zna šta svet očekuje od tih razgovora i od nas kao zemlje na putu ka EU .

besna glista

pre 11 godina

Niste mogli da obezbedite gej paradu, a tamo neke belosvetske sad da ne kazem sta mozete da obezbedite. Treba da vas je sramota. Sopstveni narod ne umete da zastitite.

CVETKO

pre 11 godina

Ma zmije su njih dve ne treba im ništa verovati, obilaze ceo region i svima pričaju drugo. Siguran sam da predsednici znaju kako se sa njima razgovara.

Bojan

pre 11 godina

Što lažete bre, ni muva ne može da preleti kroz Bul. M. Pupina. Gledam kroz prozor, ljudima policijaci i agenti u civilu ne daju da izađu iz zgrada pešice a kamoli da prođu automobilom. Šiznuću od besa i muke!

Нови Сад

pre 11 godina

Овако је исто махала 90-тих у Босни на аеродрому а када се вратила у своју Америку онда је по телевизијама причала како је морала сагнута да трчи од авиона јер су је Српски снајперисти гађали.
Видећемо која ће следећа епизода бити када се врати тамо одакле је дошла!

mladen

pre 11 godina

@instrukcije molim

Verujem da ste vi SNS-ovci zbunjeni. Montgomeri je savetnik SNS-a, oni su vas i doveli na vlast, sastavljali vladu, medju prvima cestitali... pa sami izvedite zakljucak sta treba da radite. A to sto se Toma i dalje kune u Rusiju, to su price za naivne.

NekoIzMase

pre 11 godina

Hajde da vidimo na koji će način one to da 'ohrabre' naše vlasti (normalnim jezikom to se kaže da ucene, da zaprete i sl.), i na koji način će naši demagozi da objasne kako ostajemo na evropskom putu, a nežemo priznati nezavisnost Kosova ...

Delboy troter

pre 11 godina

Kakva zena,umesto da se vrati porodici i narodu u njujorku u ovoj situaciji ona putuje po balkanu. Mozda joj je vazni biznis na kosovu od njujorka? A dali ce da poseti deciju onkologiju i svo bolesne od posl.uranijuma? I ne samo srbe vec i albance jer tamo je najvise uranijuma palo?

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.
(MUKNAVI, 30. oktobar 2012 16:23)

Je li rode; a gde su te silne rude sa Kosova svih ovih godina? Što ne povadismo malo dok je Kosovo bilo u okviru Srbije pa da živimo kao mali bogovi? Zašto nismo kopkali svi po malo nego se decenijama unazad odvajalo za to nerazvijeno Kosovo? Nešto je trulo u državi Srbiji...( još kada bi mi ti i tebi slični odgovorili podkrepljeni činjenicama, a ne samo kao papagaji da ponavljate servirane karamele političara, ja bih zaista bila presrećna. )

sever backe

pre 11 godina

ovo je samo dokaz da sluzbve kontrolisu sve ekstremiste. gde su sada patriJote da demonstriraju kada dolazi klintonova... sve se svede na par luzera koji ostavljaju smesne i jadne komentare.

MUKNAVI

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.

Miloš

pre 11 godina

Mi smo miroljubiv narod i svako je ovde dobrošao, i naravno mora da bude bezbedan. Daj Bože da je njihova poseta samo podrška uoči razgovora Prištine i Beograda. Iskustva od ranije govore da kad su njih dve u pitanju, nikad bez nekog uslovljavanja nisu dolazile.

Super Hik

pre 11 godina

Kako sad nema raznih obrazovaca,koštuničinih popova, huligana, fašista, skinhendsa, patriJota,i kako sad 5.000 pripadnika MUP-a mogu preventivno da obezbede i svaki pedalj Beograda ?? A paradu nisu mogli ? I najmanji incident bi pojeo Dačića i patriJote za sva vremena, a i one koji bi i pomislili da pokušaju da uđu u bezbednu zonu. Mogu samo negde bogu iza nogu da pokažu kako postoje huligančići sa par popovsko-epskih transparenata,i to je to. Nulta tolerancija efbiajjovca a i naše žandarmerije.

nostalgičar

pre 11 godina

a gde su kao nekad- pioniri iz škola - studentarija -radnici -zastavice -organizovani izlazak sa posla-obeležena mesta na trotoaru za svaku firmu...većina mesta bi sada bila prazna kao što su i nekadašnje firme

instrukcije molim

pre 11 godina

Ja, kao osvedoceni i ostrasceni SNS-ovac sam totalno zbunjen signalima koje nam salju predsednik drzave Nikolic i predsednik strasnke Vucic.

Zato ih javno pitam:
- Dali da budemo odusevljeni i navijamo za njih dve, jer koliko vidim i SNS je za ulazak Srbije u EU, ili
- Da ospemo drvljem i kamenjem po njihovoj poseti ?

Molim instrukcije

hocukaki-necu kaki

pre 11 godina

Ja-unapred vidim kako ce radikalnaprednjaci i milossps-ovci opet SMINKATI probleme i legitimisati stare obicaje koje su kao bracni zavet delili nekadasnje i SADASNJE "stare klupe" u prvom redu sa dva lepotana---i obracati se javnosti kao spikeri u starem cementiranom "jeziku" :kako je bilo dobro-i lose-poseta Klinton i Eston.
"HOCU KAKI- NECU KAKI "

Milan Filipovic

pre 11 godina

Dobro je da je policija spremna za Klintonovu i Eštonovu samo se bojim da će se sve svesti na marketinški potez Aleksandra Vučića a da će po običaju biti krivo tužilaštvo i pravosudni organi koji će im u najboljem slučaju dati narukvicu, dok se građani koji ukradu čips u samoposluzi po pravilu šalju u bajbok.

Super Hik

pre 11 godina

Kako sad nema raznih obrazovaca,koštuničinih popova, huligana, fašista, skinhendsa, patriJota,i kako sad 5.000 pripadnika MUP-a mogu preventivno da obezbede i svaki pedalj Beograda ?? A paradu nisu mogli ? I najmanji incident bi pojeo Dačića i patriJote za sva vremena, a i one koji bi i pomislili da pokušaju da uđu u bezbednu zonu. Mogu samo negde bogu iza nogu da pokažu kako postoje huligančići sa par popovsko-epskih transparenata,i to je to. Nulta tolerancija efbiajjovca a i naše žandarmerije.

instrukcije molim

pre 11 godina

Ja, kao osvedoceni i ostrasceni SNS-ovac sam totalno zbunjen signalima koje nam salju predsednik drzave Nikolic i predsednik strasnke Vucic.

Zato ih javno pitam:
- Dali da budemo odusevljeni i navijamo za njih dve, jer koliko vidim i SNS je za ulazak Srbije u EU, ili
- Da ospemo drvljem i kamenjem po njihovoj poseti ?

Molim instrukcije

sever backe

pre 11 godina

ovo je samo dokaz da sluzbve kontrolisu sve ekstremiste. gde su sada patriJote da demonstriraju kada dolazi klintonova... sve se svede na par luzera koji ostavljaju smesne i jadne komentare.

mladen

pre 11 godina

@instrukcije molim

Verujem da ste vi SNS-ovci zbunjeni. Montgomeri je savetnik SNS-a, oni su vas i doveli na vlast, sastavljali vladu, medju prvima cestitali... pa sami izvedite zakljucak sta treba da radite. A to sto se Toma i dalje kune u Rusiju, to su price za naivne.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.
(MUKNAVI, 30. oktobar 2012 16:23)

Je li rode; a gde su te silne rude sa Kosova svih ovih godina? Što ne povadismo malo dok je Kosovo bilo u okviru Srbije pa da živimo kao mali bogovi? Zašto nismo kopkali svi po malo nego se decenijama unazad odvajalo za to nerazvijeno Kosovo? Nešto je trulo u državi Srbiji...( još kada bi mi ti i tebi slični odgovorili podkrepljeni činjenicama, a ne samo kao papagaji da ponavljate servirane karamele političara, ja bih zaista bila presrećna. )

Sale

pre 11 godina

Sada sam definitivno siguran da su predsednički izbori u Srbiji bili lažirani. Na globalnom nivou. Ne samo zbog toga što je zapad već u 17h na dan izbora čestitao Nikoliću, već i zbog ovoga što se desilo danas. Hilari ladno izjavljuje da je Kosovo nezavisno i da ona zna kako je to teško prihvatiti bla bla bla...zamislite samo da je na mestu predsednika Srbije danas bio Boris Tadić. Toma i Vučić bi već organizovali masovni miting sa 100.000 svojih, na silu doveženih simpatizera autobusima ko zna sve odakle sa parolom "kome bre ti Kosovo bre nezavisno"? Ovako, Toma i Dačić progutali knedlu, pa mora se, i niko se ne buni. Šta ti je politika...

Beni

pre 11 godina

"Klintonova je rekla da je Kosovo nezavisna država i da se granice u Evropi neće menjati"... e pa vecu podrsku Srbija nije ni mogla ocekivati.

nazadnjak

pre 11 godina

gde ste sad patriJote da vicete izdaja. tadica bi ste za ovo vec na krst razapinjali a sada kada nikolic da bi oprao svoju kvazi cetnicku biografiju priznaje kosovo, onda je u redu. svakog naprednjaka sada treba da bude sramota svega sto ste pricali i radili do pre 5 meseci. gde je sad sigurna kuca za ratka mladica i kosovo je srce srbije?

Gale

pre 11 godina

Učinilo mi se da ima dosta nedoumica i različitih tumačenja onoga što je izrekla gospođa Klinton, pa ću biti slobodan da iznesem svoj "prevod".
Po meni, suština njenih reči je sledeća: Niko vas neće terati da priznate Kosovo. Zabole nas za vaše priznanje. Za nas je Kosovo nezavisno i granice se neće menjati. Tačka.

Dule NS

pre 11 godina

-Sada je i definitivno jasno da Amerikanci uvek jako dobro znaju šta rade i da se ništa ne dešava slučajno!
-Sada je svima jasno zašto su doveli ovu garnituru na vlast!
-Pa pogledajte komentare najvećih srBskih patriJota ovde - svi do jednog oduševljeno aplaudiraju ovome i veličaju svoje velike narodne državnike, vođe... bla, bla...
-Hilari vam u sred Beograda izjavila da je Kosovo nezavisno, a ovi vaši da će sa istim normalizovati odnose, a vi im u ime patriotizna i srpstva oduševljeno aplaudirate...
-Da je na mestu Tome Mastera danas stajao Tadić bilo 99% komentara koji pozivaju na svrgavanje "izdajničkog žutog režima" ili šta već...
-Svaka čast Amerikancima - oni zaista znaju kako se vlada svetom!

besna glista

pre 11 godina

Niste mogli da obezbedite gej paradu, a tamo neke belosvetske sad da ne kazem sta mozete da obezbedite. Treba da vas je sramota. Sopstveni narod ne umete da zastitite.

Bojan

pre 11 godina

Što lažete bre, ni muva ne može da preleti kroz Bul. M. Pupina. Gledam kroz prozor, ljudima policijaci i agenti u civilu ne daju da izađu iz zgrada pešice a kamoli da prođu automobilom. Šiznuću od besa i muke!

nostalgičar

pre 11 godina

a gde su kao nekad- pioniri iz škola - studentarija -radnici -zastavice -organizovani izlazak sa posla-obeležena mesta na trotoaru za svaku firmu...većina mesta bi sada bila prazna kao što su i nekadašnje firme

daleko sam ja

pre 11 godina

Ove Dacine izjave i sve ostale su jako smesne i blesave. Cuj ,da udje Srbija i Kosovo zajedno u EU a da se medjusobno ne priznaju kao samostalne drzave?????? Hahahahaha , e ovo prolazi samo kod Srba i nigde vise u svetu.

barracuda

pre 11 godina

Da smo 90ih prihvatili Amerikance kao saveznike Kosovo bi danas ostalo u sastavu Srbije.
(Istina, 30. oktobar 2012 20:35)

Ne, tada su imali druga posla, jurili su po Beogradu 9. marta "izdajnike" i na njih izvodili tenkove. Pitaj Dačića i Tomu, ako meni ne veruješ.

Delboy troter

pre 11 godina

Kakva zena,umesto da se vrati porodici i narodu u njujorku u ovoj situaciji ona putuje po balkanu. Mozda joj je vazni biznis na kosovu od njujorka? A dali ce da poseti deciju onkologiju i svo bolesne od posl.uranijuma? I ne samo srbe vec i albance jer tamo je najvise uranijuma palo?

nikola

pre 11 godina

e, moji radikalski naprednjaci.Zaboraviste kad Šešelj pre izbora reče da su Toma i Vučić izdajnici i da će oni priznati Kosovo. E, sada dolazi to vreme.Izdali radikale, zašto ne bi i Kosovo.

djordjevic

pre 11 godina

Ma sto je najgore, da smo patriote i normalni ljudi sada bi svi izasli na ulice da mirno pokazemo sta mislimo o ovome...Sto se patriJota tice, zna se da su oni tu samo kada im neko pljune koju paru.

Neki od nas imamo komsije za cije je ubistvo poprilicno odgovorna gospodja Klinton...ne zato sto je zena onoga, nego zbog propagande protiv Srbije za koju je majstor.

Da se svi pokrijemo usima sto nam smeta da se nasi sugradjani prosetaju samo zato sto su homoseksualci, a oko ovoga cutimo i gledamo u pod.

Velike smo mi blamare i cave, zato i prolazimo kako prolazimo.

kaiser

pre 11 godina

"Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)
(Izlecite svu frustraciju minusom :), 30. oktobar 2012 20:11) "

Sretni smo zbog tebe, tim pre što si se zadnji put osećao ponosim kad smo pobedili NATO, a pre toga kad je granica bila na liniji Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica.

teki

pre 11 godina

H.Klinton: ~Kosovo je nezavisna drzava!~ i sta reci?o cemu mi ovde pričamo?!pa ovo sto je rekla je sustina svega,i kako oni gledaju na stvari.Pa gde je sad odbrana Kosova,Nikolicu i Dačiću?

Нови Сад

pre 11 godina

Овако је исто махала 90-тих у Босни на аеродрому а када се вратила у своју Америку онда је по телевизијама причала како је морала сагнута да трчи од авиона јер су је Српски снајперисти гађали.
Видећемо која ће следећа епизода бити када се врати тамо одакле је дошла!

choban

pre 11 godina

gde ste bre sada da pravite nerede, da je Tadic bio tamo Toma bi strajkovao gladju mesec dana pre dolaska Klintonove i klicao kako je Tadic izdao Srbiju i Kosovo.... Treba da vas je sramota poltroni politicki!

Srbin 21. veka

pre 11 godina

@".oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,..
(Miroslav, 30. oktobar 2012 19:25)"

Nema Miroslave vise ovaj tudjin ovaj nas, ovaj crn ovaj beo, ovaj gej ovaj strejt. Danas smo svi nasi, svi smo jedno isto, to je globalizacija i to 21. vek. Ti si pekar, lekar, apotekar sta god da si, otac, sin, brat i to je sve sto si. To je isto i onaj Amerikanac tamo. Sutra ces biti gradjanin Evropske Unije, danas mozes otici u Ameriku i da budes Amerikanac. Nacionalizam je nazadna stvar. Nece Srbiji biti lose ako postane deo sveta. To sto ti pises, to su stihovi iz Srednjeg veka, a znas kako su narodi prolazili u tom dobu.

sami

pre 11 godina

Umesto da sama Srbija inicirala iniciativu o odvajane Kosova pre vise godinama jer nema pojma sta bi sa njom i "NJIMA" uradila,ona kreira probleme koje zagusavaju sebe.Nezavisnost se ionako dogodilo ali nije trebao da se dogodi ubijanje ljudi,zato mentalitet inata i mrznje doveo je situaciju tu gde jesmo .MI i VI nemamo gde da idemo ...

bezimena

pre 11 godina

Sad je prilika da im se postavi pitanje, zasto ne mogu da srede sranje u svojoj drzavi, a ovde dolaze da nam dele trabunjanje?
(Aleksandar, 30. oktobar 2012 16:41)

Vi izgleda sanjate neki idealan svet, a pitanje je i šta je idealno za Vas, šta za mene, šta za sve ostale....Da je Srbija država sa istim "sranjima" mi bi pevali. Kako je ovo tzv, država, do guše u blatu svake vrste, ostaje nam samo da se pokrijemo ušima i ćutimo. Nemamo moralno pravo, na stranu što nemamo ni druge moći, da upiremo prstom u trnje u tudjim očima, dok u svojima ne primećujemo balvane!

Dragi

pre 11 godina

"Normalizovaćemo odnose sa Prištinom", a to znači da ćete priznati Kosovo republiku, na ovaj ili onaj način. A vi govorite šta hoćete, kao i prethodna vlada. Svi ste vi jednaki. Sjaši Kurta, da uzjaši Murta!

Milan Filipovic

pre 11 godina

Dobro je da je policija spremna za Klintonovu i Eštonovu samo se bojim da će se sve svesti na marketinški potez Aleksandra Vučića a da će po običaju biti krivo tužilaštvo i pravosudni organi koji će im u najboljem slučaju dati narukvicu, dok se građani koji ukradu čips u samoposluzi po pravilu šalju u bajbok.

NekoIzMase

pre 11 godina

Hajde da vidimo na koji će način one to da 'ohrabre' naše vlasti (normalnim jezikom to se kaže da ucene, da zaprete i sl.), i na koji način će naši demagozi da objasne kako ostajemo na evropskom putu, a nežemo priznati nezavisnost Kosova ...

bivši glasač SNS

pre 11 godina

Kao glasač SNS, izuzetno sam razočaran ovom politikom, nešto se ne sećam se da su se pre izbora Nikolić i Vučić zaklinjali u ispunjavanje uslova i datum. I moram da se izvinim Tadiću zato što sam ga pljuvao, on je bar bio iskren u svom evrofanatizmu, a ovi valjda više ni sami ne znaju u šta veruju.

bezimena

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

A šta bi Vi hteli!? Srbiju kao tvrdjavu na pustom ostrvu?
Ovo je najpametnije što sam do sada čula kada je u pitanju Kosovo, a da li će biti tako to tek ostaje da se vidi!

mario

pre 11 godina

I što kaže Hilari u Beogradu da je Kosovo nezavisno..a ova dvojica se i dalje tješe da Srbija prije ulaska u EU neče morati priznati Kosovo,a što ako to zatraži samo jedna članica EU osta Srbija vjećiti kandidat..

Marina

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.

MUKNAVI

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.

Matija Soskic

pre 11 godina

Nekada smo prekidali diplomatske odnose sa zemljama koje su priznale nezavisnost Kosova a sada se zahtev za priznanje granica kosovske drzave smatra podstrek za Srbiju. O,Srbijo!

Sergio

pre 11 godina

Svrha ove posete je da se Srbija nagovori da otvori kancelariju na Kosovu kao i Kosovo svoju kancelariju u Beogradu koja ce biti prvi znak da ce priznanje Kosova morati da dodje na red u bliskoj buducnosti.

Istina

pre 11 godina

Ovi koji su najzad ponosni sto su gradjani Republike Srbije, konacno su se izlecili od tzv patriJotizma, i shvatili da samo normalnim odnosima sa svim susedima, pa i Kosovom, Srbija ide napred, i postaje napredna. Bravo!

dejvid

pre 11 godina

Samo dan ranije Predsednik Degol daleke 1961 godine rekao je: nikada necemo priznati Alzir, sutradan je to poreka i priznao nezavisnost Alzira. U poltici rec ,,nikada,, je promenljiva. Srbija u ovom momentu nije spremna na to, nit ima takve hrabre polticke lidere. Predugo je zamaglivo gradjane parolom: ,,i EU i Kosovo,,. To je jasno ko dan poslje ove posete da to nije moguce. Pobolsanje i normalni odnosi sa Kosovom su korak blizu EU.

Obicangradjanin

pre 11 godina

Pomozite mi da razumem kako su gosce reagovale na tajnu platformu koju smo predstavili ? Ili je ta platforma tolika drzavna tajna da je i reakcija ostala tajna ?

CVETKO

pre 11 godina

Ma zmije su njih dve ne treba im ništa verovati, obilaze ceo region i svima pričaju drugo. Siguran sam da predsednici znaju kako se sa njima razgovara.

zapp

pre 11 godina

Nema "promena granica"... Nema promena granica BiH, nema promena granica Hrvatske... nema promena granica Gruzije, nema promena granica Madjasrke... ali... da, mozemo menjati granice Srbije kada nam se prohte, to je varijabla, ostalo ne, nego konstanta.
WTF!!!!???

STEFKO

pre 11 godina

Smatram da su sve posete dobro namerne , pogotovo u ovom trenutku kada su započeti razgovori sa Prištinom, mnogo je bolje kad se zna šta svet očekuje od tih razgovora i od nas kao zemlje na putu ka EU .

hocukaki-necu kaki

pre 11 godina

Ja-unapred vidim kako ce radikalnaprednjaci i milossps-ovci opet SMINKATI probleme i legitimisati stare obicaje koje su kao bracni zavet delili nekadasnje i SADASNJE "stare klupe" u prvom redu sa dva lepotana---i obracati se javnosti kao spikeri u starem cementiranom "jeziku" :kako je bilo dobro-i lose-poseta Klinton i Eston.
"HOCU KAKI- NECU KAKI "

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Jer neko zna koliko pokrajina ima Srbija? Juzno, Severno... sta jos!? Bojim se na nas uhvatio promaja:)
Sto se tice Kosova, ono je odavno otisao svojim putem, a mi ga sanjama kao da je u nasem stolu.
Mozemo mazati hleb sa "Kosovom", jel da?!

Miloš

pre 11 godina

Mi smo miroljubiv narod i svako je ovde dobrošao, i naravno mora da bude bezbedan. Daj Bože da je njihova poseta samo podrška uoči razgovora Prištine i Beograda. Iskustva od ranije govore da kad su njih dve u pitanju, nikad bez nekog uslovljavanja nisu dolazile.

i tebi sinko

pre 11 godina

kakav paradoks, ako ih ne priznajemo kako to da pregovaramo sa kosovom, ako su dio srbije onda se nema o cemu pregovarati, postoje pravila i zakoni ove drzave, osjecam se prevarenim...

Sava Drugi

pre 11 godina

Prosto je neverovatno šta srpski političari neće sve uraditi samo da bi oni ostali na vlasti.

Još više je neverovatno šta sve srpski narod mora učiniti da te iste srpske političare skine sa vlasti.

Dragan

pre 11 godina

@dule NS : to sto kazete je apsolutno tacno. Izjava da premijera i predsednika da je cilj sto brza "zajednicka" integracija Srbije i Kosova u EU, nije nista drugo nego priznanje nezavisnosti Kosova. Ovi ce ostati nam vlasti koliko je bio i "doživotni" predsednik.

generalna proba

pre 11 godina

Ovo sa obezbedjenjem je generalna proba za Paradu ponosa,jer ce se svakako odrzati do kraja godine,svidelo se to nekome ili ne.Posto ce dobiti domaci zadatak ovom posetom,iscenirace jos neku aferu.

jeste jeste i te kakAo

pre 11 godina

Prema svemu što je reečeno danas i u zadnje vreme, znam da se mnogima neće svideti ovo što ću napisati, ali najmanje bolno a najrealnije rešenje za KiM u ovom tenutku je model Kina-Tajvan(+). To znači BG ne priznaje Kosovo, Kosovo neće biti član UN, SB, neće biti na OI, trgovinski odnosi izmedju nas normalni, i što bolja regulacija za sever Kosova kao most ka Beogradu uz zaštitu svih Srba i manastira. Sile ne daju više u ovom trenutku, i za ovo se treba izboriti, i tako okrenuti novu stranu odnosa sa istima. Kada gospoda sa Kosova budu hteli da učestvuju u medjunarodnim organizacijama, sportskim prvenstvima i shvatili da može bolje od "nezavisnosti*" - neka nas pozovu na nove razgovore, pošto će u medjuvremenu ostati bez finansijske pomoći EU i zapada...

Gorki

pre 11 godina

Srbija ume da gostu da veliku vaznost. To treba i sada. Na nama je da ih ugostimo, mi to umemo, pogotovo dve dame. Sta je tu lose. Naucimo se da odvojimo emocije od tradicije.
Dobro dosle.

TOMA,S.Selo

pre 11 godina

nE TRAZE PRIZNANJE ali su dosle dame da ohrabre nasu vladu da nastavi razgovore sa Pristinom. Nije sija nego vrat. Za svakog laika uspostavljanje dobrosusedskih odnosa sa Pristinom znaci njeno priznanje.G.Hilari najverovatnije dosla da uoci izbora u SAD pridobije tamosnje Srbe da glasaju za Demokrate, posle toga bice stara pesma. Steta sto su srpski politicari prihvatili da sa Pristinom pregovaraju sa kao nezavisnom drzavom.

saša

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.

ssone

pre 11 godina

MA JOOOOOK, HA!

Kako nam je pre neki dan objasnio predsednik na televiziji:

"ko potpise nezavisnost Kosova, sigurno nece dobiti na sledecim izborima".

Nešo

pre 11 godina

Ohrabruje podatak da više ni SAD ni Brisel na postavljaju uslov priznavanje nezavisnosti Kosova za ulazak Srbiuje u EU. Što se tiče normalizacije odnosa sa Prištinom to se svakako mora što pre učiniti. Svima je u interesu da ljudi na KiM žive kao sav normalan svet , a ne da svokodnevno strahuju za svoju bezbednost.

Djordje

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je dokazao da je Predsednik svih gradjana Srbije!
(kuvarica, 30. oktobar 2012 17:21)

Po Ustavu njegove predsedničke ingerencije važe i na Kosovu i Metohiji.
Po istom tom Ustavu su i građani Kosova i Metohije (svi) građani Srbije.
I DOSTA BRE VIŠE PRIČE I ZAKLANJANJE IZA USTAVA KAD ON NE VAŽI.
PREAMBULA JE NAJVAŽNIJA, tako mi svetog dr. Vojislava i ostalih vojvoda i skutonoša.
Od Jugoslavije (koju su i napravili za privremenu upotrebu) stvorene su TRI države (Hrvatska, Slovenija i Crna Gora) a ostala su tri dominiona čije su granice još uvek u razmatranju (Bosna i Hercegovina, Makedonija i Srbija sa pokrajinama naravno!
Živi bili pa videli!!!

Njofra

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.
(Marina, 30. oktobar 2012 18:22)


Vi previse sanjate:

Niti ce Kosovo nakon tih razgovora postati clanica medjunarodnih organizacija,niti ce postojati predstavnistva jedne te druge strane,niti ce se paralelne institucije ukinuti,niti postoje granicne nego administrativne prelaze:institucije ce ostati pod drugim imenom,a sjever ce dobiti neku vrstu autonomije!
To su vec nekoliko izvora iz EU potvrdile!
Razgovori ce se voditi o povratku srpske imovine(energetika,telekomunikacija),o srpskim izbjeglicama itd.

Dakle,ko god misli da ce Albanci dobiti svoju medjunarodno prihvacenu drzavu grdno se vara,to se jednostavno nikada nece desiti!
Mislim da se trebamo jace okretati prema Rusiji,ovo mahanje datumom vec ove godine znaci da se Amerikanci plase priblizavanje Srbije Rusiji,tu se mogu jako dobre stvari za Srbiju izmanevrisati pod uslovom da nasi diplomati rade lukavo i sa planom!

zmitjkoe

pre 11 godina

-Tadić i DS nisu ni svesni koliko su srećni što su izgubili vlast u Srbiji!
(Dule NS, 30. oktobar 2012 20:05)

Nema veze, i da su sada na vlasti Klinktonka bi opet dosla da ih natera da progutaju najvecu zabu. Istorijska pravda je da zabu gutaju segrti Milosevica i Seselja koji su Kosovo i izgubili u ratu sa NATO. Kako doslo, tako i otislo. Srbi i Albanci su imali 100 godina da nauce da zive zajedno ali nisu uspeli i zavrsilo se krvavom tucom. Srbi su drasticno kaznjeni zbog toga im je oduzeto starteljstvo nad Kosovom jer je postalo jasno da ova dva naroda ne mogu vise ziveti zajedno. Albanci su se organizovali, stvorili institucije i drzavu i proglasili nezavisnost koju su podrzali SAD i EU, sto je siguran znak da je prica zavrsena. To je, za normalne ljude, realnost, dok je za sprske politicare to najveca zaba. Toma ce najzad prestati da ponavlja da nikad ne bi priznao Kosovo, danas je valjda shvatio da to niko od njega ni ne trazi, vec je bitno da Kosovo tretira kao suseda i da saradjuju u interesu oba naroda. Neko to mora (jednom) da uradi. Pitajte Klingtonku.

Novica

pre 11 godina

bez obzira kakvo misljenje neki ljudi imali o Dacicu, Nikolicu ili nekome drugome iz ove garniture ja mislim da oni za sada relativno dobro obavljaju svoje duznosti. Naravno da mora i moze bolje, ali ni za sada nije tako lose. Pozdrav.

dule56

pre 11 godina

Sta da se radi, tako je kako je. moramo da saradjujemo i sa zapadom i sa istokom. Ali od saradnje je bitnije da gledamo svoje interese.

drasko

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve,pruge,gasovod... Stani Ivice,sa kim će mo graditi sve to.Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade,time i države.Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji.Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

Polako i bez zurbe, autoputevi se grade kako u Vojvodini tako i u Srbiji pa to ne znaci da su dve razlicite drzave.Kao sto se grade u federaciji i R Srpskoj. Nestoji ti primedba. Na kraju krajeva za resavanje takvih pitanja kao sto je slucaj sa auto-putem ili pak gasovodom treba da se potpise ugovor, e sad ako potpisu medjunarodni ugovor onda bi to i fakticki znacilo priznanje. Ipak sam siguran da takv vid sporazuma nece biti potpisan. Mi nikada nesmemo priznati tzv R.Kosovo, jer samo tim gestom polazemo pravo da sutra ponovo u nekim okolnostima povratimo ono sto nam je oteto. Ako pak priznamo nezavisnost onda za sva vremena gubimo pravo na povratak. U svako slucaju ja sam za saradnju i to tesnu saradnju. Srbija ima sve predispozicije ako se bude u buducnosti vodila ispravna politika da bez obzira na sve priblizi sebi Kosovo i to mnogo vise nego sto je bilo u proteklih 70 godina.Dakle jaka Srbija,znaci i blize Kosovo. Dok god Srbi tamo zive kao sirocici i dok god ga pljackaju mafijasi i politicari iz Beograda pod patronatom "Kosovo srce Srbije" mi nemamo sta tamo traziti. Mnogo je vaznije u buducnosti onemoguciti spajanje Kosova sa Albanijom jer to moze uzrokovati prave i strasne sukobe...

modesty blaise

pre 11 godina

Vi koji pljujete ovo, ljudi, ja vas uopste ne razumem. Nasa nova vlada radi sve sto je moguce u datom trenutku, za poboljsanje uslova zivota za Srbe na KiM je urgentno i nuzno da se obezbedi koliko odmah. Nisu se povinovali, ostali su pri svome ali nece valjda da budu dzelati sopstvenom narodu? Oladite malo sa kritikama.

Ljubomir

pre 11 godina

Hilari je vise nego jasna, a i to se vidi u obracanju sluzbenicima americke ambasade u Beogradu

http://www.state.gov/secretary/rm/2012/10/199878.htm

Oni prihvataju da Srbija nece formalno priznati Kosovo kao nezavisnu drzavu, ali da ce omoguciti punu nezavisnost Kosova i da ce se ponasati prema istom kao prema bilo kojoj nezavisnoj drzavi u okruzenju. Druga je stvar sto ce glupom srpskom glasacu biti dovoljno da im predsednik, premijer i politicari pricaju o "nikad necemo priznati nezavisnost" kada ce de fakto Srbija zaobilaznim nacinom prihvatiti da je Kosovo nezavisna drzava i odustace na prakticnom i politickom planu od teritorije juzne pokrajine i ono malo preostalih Srba. Sve ce se provesti po principu Istocne Slavonije i za 10 godina pojeo vuk magarca.

Izlecite svu frustraciju minusom :)

pre 11 godina

Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)

Siniša

pre 11 godina

E da je ovo uradio Tadić bio bi proglašena kao najveći izdajnik, od strane Nikolića, Vučića, Velje, Koštunice i ekipe patriJota, ali kada oni to rade to je, kao, uredu. A zašto sada ćute oni dole sa severa KiM, kako to da im sada ovo ne smeta...Nije isto pregovarati 2006g. i sada, kada je Kosovo proglasilo nezavisnost, to je valjda svima jasno ili možda nije. Dačići i Nikolić samo završavaju ono što je započeo Milošević. Još je zanimljivo zbog čega ćuti Koštunica, a ja ću vam reći - pa da ne bi hapsili njegove iz DSS.

Ja sam

pre 11 godina

Ako ne priznamo Kosovo ne znaci da necemo izgubiti Kosovo i Metohiju.
Isto tako, ako priznamo Kosovo ne znaci da necemo, kad tad, povratiti Kosmet.

Darius

pre 11 godina

samo kada su nasi politicari slozni i dosledni u sprovodjenju svojih dogovora Srbija moze da napreduje. Nadam se da ce nasi politicari uspeti da priblize Srbiju EU ali i da izvuku najbolje moguce resenje za nas narod na Kosovu. Generalno ovaj sastanak je po nas protekao sasvim dobro.

Miroslav

pre 11 godina

.oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,da ti pretke bruka i pomera,tvoja dusa dok pokorno sneva da tudjina od sebe otera,zmije ljute sto nas zavadise i djedove sto zaboravismo,ej srbine vazda ces trpeti zbog izroda sto te izdadose i bratije tvoje srbadije sto za hlebom ode u tudjinu a zemlja im stoji neorana,parlozina pokrila grobove od junaka i od svetitelja,oj srbine zamisli se samo kuda ides a kuda bi trebo..

ONE

pre 11 godina

svaka cast komentaru pod imenom "jeste jeste i te kakAo"!
Sve sroceno cinjenicnim stanjem. Mi nikada necemo priznati Kosovo, a mozemo dalje. To je zapravo najgore resenje za same Albance. Nikada na medjunarodnu scenu Kosovo nece moci bez potpune slobode. Mislim da bi njima bilo jos vaznija podela i promena granica, a uskoro ce doci i taj dan kada to budu shvatili. Do tada Srbijo napred! Nasim politicarima hvala na istrajnosti. Tek sada ce SAD sada krenuti da lupa packe Nemcima i sl. koji su nekim svojim tonovima i pretnjama krenuli da guraju Srbiju prema Rusiji. A to je NONO.

Genius!

pre 11 godina

Ovakav jasan stav nasih pregovaraca je trebao odavno ovoj zemlji. Mnogo znaci kada nekome u lice kazete da ne zelite da predjete preko nekih svojih stavova i preko ustava Srbije. Bravo za Nikolica i Dacica, izgleda da su rezultati ovog sastanka dosta povoljni...

Atina

pre 11 godina

Verujem da će bilateralni odnos Srbije i Amerike zaista ojačati. Verujem da će Srbija zaista sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države, i drago mi je da je Srbija ponudila pomoć zbog uragana SANDY.Verujem da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje.

Svetlana

pre 11 godina

Podrska Vladi, ovo je pravi dokaz zluradim jezicima, koji zele da diskredituju vadu i ubede javnost kako so odustali od evropskog puta, da to nije istina. Nadamo se pozitivnom ocenama i ne novim uslovima.

Zoran

pre 11 godina

...Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.
(zivorad, 31. oktobar 2012 01:29)...

Zivorade, dodji u Srbiju koju toliko volis, pa da se "odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju".

Vaske

pre 11 godina

ako je ovako onda je situacija relativno dobra za našu državu. Verujem da će Toma i njegov tim, kao i vlada uspeti da izbore mnogo bolju poziciju za pregovore sa EU i sa Kosovom nego što je ona bila pre izbora. Mislim da su već na dobrom putu.

Vojvoda Stepa

pre 11 godina

Za sada je dobro, ajde da im verujemo na ovim uverenjima i obecanjima. Mislim da svi sada treba da pokazemo jedinstvo i da bez obzira na politicko opredeljenje pruzimo podrsku nasem predsedniku i vladi u ovim pregovorima.

zivorad

pre 11 godina

Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.

Nicija budala

pre 11 godina

Nakon ovoga teksta i pročitanih izjava , trebalo bi večerati seno ,pošto predsednik i premijer, očigledno, misle da smo magarci . Na njihovu žalost - nismo. Lično,sada sam još inatniji i još protivniji bilo kakvim evro-atlantskim integracijama.

Zoran

pre 11 godina

Kosovu se ne zuri da postane clanica medjunarodnih organizacija. Njima je dobro i ovako, za sad i za narednih 20 godina, zadovoljni su i ovakvom kakvom takvom drzavom, mladom i strpljivom. Srbija je ta koja nazaduje zbog ne prociscenih odnosa sa susedima.

sestraVesna

pre 11 godina

O tome sta svet misli o americkoj diplomatiji prethodnoj, sadasnjoj i buducoj, mislim da je najbolje osetila Medlin Olbrajt pre nekoliko dana u Ceskoj.

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

Nenad

pre 11 godina

Ne mogu da razumem da niko ne prenese šta su ove gospođe izjavile u Sarajevu i Prištini!?
I tako je kod svake posete stranih zvaničnika koji dođu u region...

Obicangradjanin

pre 11 godina

Posto su Toma i Ivica naslednici Seselja i Milosevica niko im ne moze zameriti da ce dovrsiti zapoceto . Da to radi DS-a ili neka druga partija bila bi to veleizdaja, strajkovali bi gladju i bili bi na barikadama...

Lepo je čitati bajke

pre 11 godina

A tajna platforma je sakrivena iza sedam gora, iza sedam mora, iza sedam planina, iza sedam reka, iza sedam jezera, iza sedam potoka, iza sedam sela, iza sedam gradova, iza sedam brda, iza sedam planina..
Da nije tužno bilo bi smešno!

Goran

pre 11 godina

Dacicu, Nikolicu,
ovo Rusi nece tako lako progutati.
Ovim gestom i ovakvom politikom ste im zalupili vrata ispred nosa.
to se tako ne radi.. potcenili ste Ruse i zelite da i dalje cinculirate na dve stolice a od njih ocekujete novce, ulaganja, kredite.. e pa, nece moci.

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

Cole Petrovic

pre 11 godina

Klintonova jasno rece da je Kosovo nezavisna drzava, a Dacic ne sme da kaze da kaze da se ne slaze sa tom konstatacijom i da je Kosovo kvazi drzava zasnovana na zlocinu i vojnoj sili, zbog cega nece nikad biti primljena u UN niti funkcionisati kao samostalna drzava, jer je to deo teritorije Srbije.

Super Hik

pre 11 godina

Kako sad nema raznih obrazovaca,koštuničinih popova, huligana, fašista, skinhendsa, patriJota,i kako sad 5.000 pripadnika MUP-a mogu preventivno da obezbede i svaki pedalj Beograda ?? A paradu nisu mogli ? I najmanji incident bi pojeo Dačića i patriJote za sva vremena, a i one koji bi i pomislili da pokušaju da uđu u bezbednu zonu. Mogu samo negde bogu iza nogu da pokažu kako postoje huligančići sa par popovsko-epskih transparenata,i to je to. Nulta tolerancija efbiajjovca a i naše žandarmerije.

Delboy troter

pre 11 godina

Kakva zena,umesto da se vrati porodici i narodu u njujorku u ovoj situaciji ona putuje po balkanu. Mozda joj je vazni biznis na kosovu od njujorka? A dali ce da poseti deciju onkologiju i svo bolesne od posl.uranijuma? I ne samo srbe vec i albance jer tamo je najvise uranijuma palo?

CVETKO

pre 11 godina

Ma zmije su njih dve ne treba im ništa verovati, obilaze ceo region i svima pričaju drugo. Siguran sam da predsednici znaju kako se sa njima razgovara.

besna glista

pre 11 godina

Niste mogli da obezbedite gej paradu, a tamo neke belosvetske sad da ne kazem sta mozete da obezbedite. Treba da vas je sramota. Sopstveni narod ne umete da zastitite.

Izlecite svu frustraciju minusom :)

pre 11 godina

Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)

Svetlana

pre 11 godina

Podrska Vladi, ovo je pravi dokaz zluradim jezicima, koji zele da diskredituju vadu i ubede javnost kako so odustali od evropskog puta, da to nije istina. Nadamo se pozitivnom ocenama i ne novim uslovima.

Atina

pre 11 godina

Verujem da će bilateralni odnos Srbije i Amerike zaista ojačati. Verujem da će Srbija zaista sačuvati teritorijalni integritet i suverenitet naše države, i drago mi je da je Srbija ponudila pomoć zbog uragana SANDY.Verujem da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje.

djordjevic

pre 11 godina

Ma sto je najgore, da smo patriote i normalni ljudi sada bi svi izasli na ulice da mirno pokazemo sta mislimo o ovome...Sto se patriJota tice, zna se da su oni tu samo kada im neko pljune koju paru.

Neki od nas imamo komsije za cije je ubistvo poprilicno odgovorna gospodja Klinton...ne zato sto je zena onoga, nego zbog propagande protiv Srbije za koju je majstor.

Da se svi pokrijemo usima sto nam smeta da se nasi sugradjani prosetaju samo zato sto su homoseksualci, a oko ovoga cutimo i gledamo u pod.

Velike smo mi blamare i cave, zato i prolazimo kako prolazimo.

Miroslav

pre 11 godina

.oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,da ti pretke bruka i pomera,tvoja dusa dok pokorno sneva da tudjina od sebe otera,zmije ljute sto nas zavadise i djedove sto zaboravismo,ej srbine vazda ces trpeti zbog izroda sto te izdadose i bratije tvoje srbadije sto za hlebom ode u tudjinu a zemlja im stoji neorana,parlozina pokrila grobove od junaka i od svetitelja,oj srbine zamisli se samo kuda ides a kuda bi trebo..

Genius!

pre 11 godina

Ovakav jasan stav nasih pregovaraca je trebao odavno ovoj zemlji. Mnogo znaci kada nekome u lice kazete da ne zelite da predjete preko nekih svojih stavova i preko ustava Srbije. Bravo za Nikolica i Dacica, izgleda da su rezultati ovog sastanka dosta povoljni...

MUKNAVI

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.

Novica

pre 11 godina

bez obzira kakvo misljenje neki ljudi imali o Dacicu, Nikolicu ili nekome drugome iz ove garniture ja mislim da oni za sada relativno dobro obavljaju svoje duznosti. Naravno da mora i moze bolje, ali ni za sada nije tako lose. Pozdrav.

ONE

pre 11 godina

svaka cast komentaru pod imenom "jeste jeste i te kakAo"!
Sve sroceno cinjenicnim stanjem. Mi nikada necemo priznati Kosovo, a mozemo dalje. To je zapravo najgore resenje za same Albance. Nikada na medjunarodnu scenu Kosovo nece moci bez potpune slobode. Mislim da bi njima bilo jos vaznija podela i promena granica, a uskoro ce doci i taj dan kada to budu shvatili. Do tada Srbijo napred! Nasim politicarima hvala na istrajnosti. Tek sada ce SAD sada krenuti da lupa packe Nemcima i sl. koji su nekim svojim tonovima i pretnjama krenuli da guraju Srbiju prema Rusiji. A to je NONO.

Njofra

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.
(Marina, 30. oktobar 2012 18:22)


Vi previse sanjate:

Niti ce Kosovo nakon tih razgovora postati clanica medjunarodnih organizacija,niti ce postojati predstavnistva jedne te druge strane,niti ce se paralelne institucije ukinuti,niti postoje granicne nego administrativne prelaze:institucije ce ostati pod drugim imenom,a sjever ce dobiti neku vrstu autonomije!
To su vec nekoliko izvora iz EU potvrdile!
Razgovori ce se voditi o povratku srpske imovine(energetika,telekomunikacija),o srpskim izbjeglicama itd.

Dakle,ko god misli da ce Albanci dobiti svoju medjunarodno prihvacenu drzavu grdno se vara,to se jednostavno nikada nece desiti!
Mislim da se trebamo jace okretati prema Rusiji,ovo mahanje datumom vec ove godine znaci da se Amerikanci plase priblizavanje Srbije Rusiji,tu se mogu jako dobre stvari za Srbiju izmanevrisati pod uslovom da nasi diplomati rade lukavo i sa planom!

instrukcije molim

pre 11 godina

Ja, kao osvedoceni i ostrasceni SNS-ovac sam totalno zbunjen signalima koje nam salju predsednik drzave Nikolic i predsednik strasnke Vucic.

Zato ih javno pitam:
- Dali da budemo odusevljeni i navijamo za njih dve, jer koliko vidim i SNS je za ulazak Srbije u EU, ili
- Da ospemo drvljem i kamenjem po njihovoj poseti ?

Molim instrukcije

modesty blaise

pre 11 godina

Vi koji pljujete ovo, ljudi, ja vas uopste ne razumem. Nasa nova vlada radi sve sto je moguce u datom trenutku, za poboljsanje uslova zivota za Srbe na KiM je urgentno i nuzno da se obezbedi koliko odmah. Nisu se povinovali, ostali su pri svome ali nece valjda da budu dzelati sopstvenom narodu? Oladite malo sa kritikama.

jeste jeste i te kakAo

pre 11 godina

Prema svemu što je reečeno danas i u zadnje vreme, znam da se mnogima neće svideti ovo što ću napisati, ali najmanje bolno a najrealnije rešenje za KiM u ovom tenutku je model Kina-Tajvan(+). To znači BG ne priznaje Kosovo, Kosovo neće biti član UN, SB, neće biti na OI, trgovinski odnosi izmedju nas normalni, i što bolja regulacija za sever Kosova kao most ka Beogradu uz zaštitu svih Srba i manastira. Sile ne daju više u ovom trenutku, i za ovo se treba izboriti, i tako okrenuti novu stranu odnosa sa istima. Kada gospoda sa Kosova budu hteli da učestvuju u medjunarodnim organizacijama, sportskim prvenstvima i shvatili da može bolje od "nezavisnosti*" - neka nas pozovu na nove razgovore, pošto će u medjuvremenu ostati bez finansijske pomoći EU i zapada...

Vaske

pre 11 godina

ako je ovako onda je situacija relativno dobra za našu državu. Verujem da će Toma i njegov tim, kao i vlada uspeti da izbore mnogo bolju poziciju za pregovore sa EU i sa Kosovom nego što je ona bila pre izbora. Mislim da su već na dobrom putu.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Stigle su one davno,usle i zasle a sada mute oko svojih biznisa na KiM a nasi panduri ih cuvaju.Ovde svratile na kaficu i ..idi mi dodji mi capljiz divan..pa hajd u Pristinu jer tamo se odlucuje o onome sto klintonku interesuje,rude, a ova druga posla da protegne noge..valja joj zbog cirkulacije.
(MUKNAVI, 30. oktobar 2012 16:23)

Je li rode; a gde su te silne rude sa Kosova svih ovih godina? Što ne povadismo malo dok je Kosovo bilo u okviru Srbije pa da živimo kao mali bogovi? Zašto nismo kopkali svi po malo nego se decenijama unazad odvajalo za to nerazvijeno Kosovo? Nešto je trulo u državi Srbiji...( još kada bi mi ti i tebi slični odgovorili podkrepljeni činjenicama, a ne samo kao papagaji da ponavljate servirane karamele političara, ja bih zaista bila presrećna. )

Marina

pre 11 godina

Nova crvena linija Srbije jest: ne priznati nezavisnost Kosova. Ljudi dragi,pa to nikada nitko nije tražio od Srbije. Ono što se traži je normalizacija odnosa dviju država-Srbije i Kosova,poštivanje graničnih prijelaza (a ne putem alternativnih puteva),ukidanje paralelnih srb.institucija na sjeveru Kosova, ne ometanje Kosova na međunarodnom planu (sportskom,političkom,integracijskom..). Tadić se nije usudio prihvatiti Kosovo,ali Nikolić i Dačić pristaju na prihvaćanje realnosti. To je korak Srbije naprijed prema datumu.

Ja sam

pre 11 godina

Ako ne priznamo Kosovo ne znaci da necemo izgubiti Kosovo i Metohiju.
Isto tako, ako priznamo Kosovo ne znaci da necemo, kad tad, povratiti Kosmet.

Bojan

pre 11 godina

Što lažete bre, ni muva ne može da preleti kroz Bul. M. Pupina. Gledam kroz prozor, ljudima policijaci i agenti u civilu ne daju da izađu iz zgrada pešice a kamoli da prođu automobilom. Šiznuću od besa i muke!

drasko

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve,pruge,gasovod... Stani Ivice,sa kim će mo graditi sve to.Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade,time i države.Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji.Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

Polako i bez zurbe, autoputevi se grade kako u Vojvodini tako i u Srbiji pa to ne znaci da su dve razlicite drzave.Kao sto se grade u federaciji i R Srpskoj. Nestoji ti primedba. Na kraju krajeva za resavanje takvih pitanja kao sto je slucaj sa auto-putem ili pak gasovodom treba da se potpise ugovor, e sad ako potpisu medjunarodni ugovor onda bi to i fakticki znacilo priznanje. Ipak sam siguran da takv vid sporazuma nece biti potpisan. Mi nikada nesmemo priznati tzv R.Kosovo, jer samo tim gestom polazemo pravo da sutra ponovo u nekim okolnostima povratimo ono sto nam je oteto. Ako pak priznamo nezavisnost onda za sva vremena gubimo pravo na povratak. U svako slucaju ja sam za saradnju i to tesnu saradnju. Srbija ima sve predispozicije ako se bude u buducnosti vodila ispravna politika da bez obzira na sve priblizi sebi Kosovo i to mnogo vise nego sto je bilo u proteklih 70 godina.Dakle jaka Srbija,znaci i blize Kosovo. Dok god Srbi tamo zive kao sirocici i dok god ga pljackaju mafijasi i politicari iz Beograda pod patronatom "Kosovo srce Srbije" mi nemamo sta tamo traziti. Mnogo je vaznije u buducnosti onemoguciti spajanje Kosova sa Albanijom jer to moze uzrokovati prave i strasne sukobe...

Vojvoda Stepa

pre 11 godina

Za sada je dobro, ajde da im verujemo na ovim uverenjima i obecanjima. Mislim da svi sada treba da pokazemo jedinstvo i da bez obzira na politicko opredeljenje pruzimo podrsku nasem predsedniku i vladi u ovim pregovorima.

Нови Сад

pre 11 godina

Овако је исто махала 90-тих у Босни на аеродрому а када се вратила у своју Америку онда је по телевизијама причала како је морала сагнута да трчи од авиона јер су је Српски снајперисти гађали.
Видећемо која ће следећа епизода бити када се врати тамо одакле је дошла!

Miloš

pre 11 godina

Mi smo miroljubiv narod i svako je ovde dobrošao, i naravno mora da bude bezbedan. Daj Bože da je njihova poseta samo podrška uoči razgovora Prištine i Beograda. Iskustva od ranije govore da kad su njih dve u pitanju, nikad bez nekog uslovljavanja nisu dolazile.

zapp

pre 11 godina

Nema "promena granica"... Nema promena granica BiH, nema promena granica Hrvatske... nema promena granica Gruzije, nema promena granica Madjasrke... ali... da, mozemo menjati granice Srbije kada nam se prohte, to je varijabla, ostalo ne, nego konstanta.
WTF!!!!???

sever backe

pre 11 godina

ovo je samo dokaz da sluzbve kontrolisu sve ekstremiste. gde su sada patriJote da demonstriraju kada dolazi klintonova... sve se svede na par luzera koji ostavljaju smesne i jadne komentare.

generalna proba

pre 11 godina

Ovo sa obezbedjenjem je generalna proba za Paradu ponosa,jer ce se svakako odrzati do kraja godine,svidelo se to nekome ili ne.Posto ce dobiti domaci zadatak ovom posetom,iscenirace jos neku aferu.

Darius

pre 11 godina

samo kada su nasi politicari slozni i dosledni u sprovodjenju svojih dogovora Srbija moze da napreduje. Nadam se da ce nasi politicari uspeti da priblize Srbiju EU ali i da izvuku najbolje moguce resenje za nas narod na Kosovu. Generalno ovaj sastanak je po nas protekao sasvim dobro.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Jer neko zna koliko pokrajina ima Srbija? Juzno, Severno... sta jos!? Bojim se na nas uhvatio promaja:)
Sto se tice Kosova, ono je odavno otisao svojim putem, a mi ga sanjama kao da je u nasem stolu.
Mozemo mazati hleb sa "Kosovom", jel da?!

hocukaki-necu kaki

pre 11 godina

Ja-unapred vidim kako ce radikalnaprednjaci i milossps-ovci opet SMINKATI probleme i legitimisati stare obicaje koje su kao bracni zavet delili nekadasnje i SADASNJE "stare klupe" u prvom redu sa dva lepotana---i obracati se javnosti kao spikeri u starem cementiranom "jeziku" :kako je bilo dobro-i lose-poseta Klinton i Eston.
"HOCU KAKI- NECU KAKI "

Gorki

pre 11 godina

Srbija ume da gostu da veliku vaznost. To treba i sada. Na nama je da ih ugostimo, mi to umemo, pogotovo dve dame. Sta je tu lose. Naucimo se da odvojimo emocije od tradicije.
Dobro dosle.

STEFKO

pre 11 godina

Smatram da su sve posete dobro namerne , pogotovo u ovom trenutku kada su započeti razgovori sa Prištinom, mnogo je bolje kad se zna šta svet očekuje od tih razgovora i od nas kao zemlje na putu ka EU .

saša

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.

Nešo

pre 11 godina

Ohrabruje podatak da više ni SAD ni Brisel na postavljaju uslov priznavanje nezavisnosti Kosova za ulazak Srbiuje u EU. Što se tiče normalizacije odnosa sa Prištinom to se svakako mora što pre učiniti. Svima je u interesu da ljudi na KiM žive kao sav normalan svet , a ne da svokodnevno strahuju za svoju bezbednost.

TOMA,S.Selo

pre 11 godina

nE TRAZE PRIZNANJE ali su dosle dame da ohrabre nasu vladu da nastavi razgovore sa Pristinom. Nije sija nego vrat. Za svakog laika uspostavljanje dobrosusedskih odnosa sa Pristinom znaci njeno priznanje.G.Hilari najverovatnije dosla da uoci izbora u SAD pridobije tamosnje Srbe da glasaju za Demokrate, posle toga bice stara pesma. Steta sto su srpski politicari prihvatili da sa Pristinom pregovaraju sa kao nezavisnom drzavom.

sami

pre 11 godina

Umesto da sama Srbija inicirala iniciativu o odvajane Kosova pre vise godinama jer nema pojma sta bi sa njom i "NJIMA" uradila,ona kreira probleme koje zagusavaju sebe.Nezavisnost se ionako dogodilo ali nije trebao da se dogodi ubijanje ljudi,zato mentalitet inata i mrznje doveo je situaciju tu gde jesmo .MI i VI nemamo gde da idemo ...

Istina

pre 11 godina

Ovi koji su najzad ponosni sto su gradjani Republike Srbije, konacno su se izlecili od tzv patriJotizma, i shvatili da samo normalnim odnosima sa svim susedima, pa i Kosovom, Srbija ide napred, i postaje napredna. Bravo!

zivorad

pre 11 godina

Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.

bezimena

pre 11 godina

Nećemo priznati Kosovo ali će mo zajedno graditi puteve, pruge, gasovod... Stani Ivice, sa kim će mo graditi sve to. Sa vladom Kosova? Pa to je prizanje vlade, time i države. Ovo je sramota šta sada priča a šta je govorio u kampanji. Samo još da proglasi pobedu.
(saša, 30. oktobar 2012 18:56)

A šta bi Vi hteli!? Srbiju kao tvrdjavu na pustom ostrvu?
Ovo je najpametnije što sam do sada čula kada je u pitanju Kosovo, a da li će biti tako to tek ostaje da se vidi!

NekoIzMase

pre 11 godina

Hajde da vidimo na koji će način one to da 'ohrabre' naše vlasti (normalnim jezikom to se kaže da ucene, da zaprete i sl.), i na koji način će naši demagozi da objasne kako ostajemo na evropskom putu, a nežemo priznati nezavisnost Kosova ...

mladen

pre 11 godina

@instrukcije molim

Verujem da ste vi SNS-ovci zbunjeni. Montgomeri je savetnik SNS-a, oni su vas i doveli na vlast, sastavljali vladu, medju prvima cestitali... pa sami izvedite zakljucak sta treba da radite. A to sto se Toma i dalje kune u Rusiju, to su price za naivne.

Srbin 21. veka

pre 11 godina

@".oj Srbijo sta si docekala,da ti tudzin kroji istoriju,..
(Miroslav, 30. oktobar 2012 19:25)"

Nema Miroslave vise ovaj tudjin ovaj nas, ovaj crn ovaj beo, ovaj gej ovaj strejt. Danas smo svi nasi, svi smo jedno isto, to je globalizacija i to 21. vek. Ti si pekar, lekar, apotekar sta god da si, otac, sin, brat i to je sve sto si. To je isto i onaj Amerikanac tamo. Sutra ces biti gradjanin Evropske Unije, danas mozes otici u Ameriku i da budes Amerikanac. Nacionalizam je nazadna stvar. Nece Srbiji biti lose ako postane deo sveta. To sto ti pises, to su stihovi iz Srednjeg veka, a znas kako su narodi prolazili u tom dobu.

i tebi sinko

pre 11 godina

kakav paradoks, ako ih ne priznajemo kako to da pregovaramo sa kosovom, ako su dio srbije onda se nema o cemu pregovarati, postoje pravila i zakoni ove drzave, osjecam se prevarenim...

nikola

pre 11 godina

e, moji radikalski naprednjaci.Zaboraviste kad Šešelj pre izbora reče da su Toma i Vučić izdajnici i da će oni priznati Kosovo. E, sada dolazi to vreme.Izdali radikale, zašto ne bi i Kosovo.

Dule NS

pre 11 godina

-Sada je i definitivno jasno da Amerikanci uvek jako dobro znaju šta rade i da se ništa ne dešava slučajno!
-Sada je svima jasno zašto su doveli ovu garnituru na vlast!
-Pa pogledajte komentare najvećih srBskih patriJota ovde - svi do jednog oduševljeno aplaudiraju ovome i veličaju svoje velike narodne državnike, vođe... bla, bla...
-Hilari vam u sred Beograda izjavila da je Kosovo nezavisno, a ovi vaši da će sa istim normalizovati odnose, a vi im u ime patriotizna i srpstva oduševljeno aplaudirate...
-Da je na mestu Tome Mastera danas stajao Tadić bilo 99% komentara koji pozivaju na svrgavanje "izdajničkog žutog režima" ili šta već...
-Svaka čast Amerikancima - oni zaista znaju kako se vlada svetom!

kaiser

pre 11 godina

"Puna podrska predsedniku i premijeru. Tako se obavljaju drzavnicke duznosti. Posle mnogo godina se osecam kao ponosni gradjanin Republike Srbije. Sada ostavljam dezurnim pljuvacima da lupaju minuse do mile volje :) :)
(Izlecite svu frustraciju minusom :), 30. oktobar 2012 20:11) "

Sretni smo zbog tebe, tim pre što si se zadnji put osećao ponosim kad smo pobedili NATO, a pre toga kad je granica bila na liniji Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica.

nazadnjak

pre 11 godina

gde ste sad patriJote da vicete izdaja. tadica bi ste za ovo vec na krst razapinjali a sada kada nikolic da bi oprao svoju kvazi cetnicku biografiju priznaje kosovo, onda je u redu. svakog naprednjaka sada treba da bude sramota svega sto ste pricali i radili do pre 5 meseci. gde je sad sigurna kuca za ratka mladica i kosovo je srce srbije?

Milan Filipovic

pre 11 godina

Dobro je da je policija spremna za Klintonovu i Eštonovu samo se bojim da će se sve svesti na marketinški potez Aleksandra Vučića a da će po običaju biti krivo tužilaštvo i pravosudni organi koji će im u najboljem slučaju dati narukvicu, dok se građani koji ukradu čips u samoposluzi po pravilu šalju u bajbok.

Sale

pre 11 godina

Sada sam definitivno siguran da su predsednički izbori u Srbiji bili lažirani. Na globalnom nivou. Ne samo zbog toga što je zapad već u 17h na dan izbora čestitao Nikoliću, već i zbog ovoga što se desilo danas. Hilari ladno izjavljuje da je Kosovo nezavisno i da ona zna kako je to teško prihvatiti bla bla bla...zamislite samo da je na mestu predsednika Srbije danas bio Boris Tadić. Toma i Vučić bi već organizovali masovni miting sa 100.000 svojih, na silu doveženih simpatizera autobusima ko zna sve odakle sa parolom "kome bre ti Kosovo bre nezavisno"? Ovako, Toma i Dačić progutali knedlu, pa mora se, i niko se ne buni. Šta ti je politika...

Sava Drugi

pre 11 godina

Prosto je neverovatno šta srpski političari neće sve uraditi samo da bi oni ostali na vlasti.

Još više je neverovatno šta sve srpski narod mora učiniti da te iste srpske političare skine sa vlasti.

bivši glasač SNS

pre 11 godina

Kao glasač SNS, izuzetno sam razočaran ovom politikom, nešto se ne sećam se da su se pre izbora Nikolić i Vučić zaklinjali u ispunjavanje uslova i datum. I moram da se izvinim Tadiću zato što sam ga pljuvao, on je bar bio iskren u svom evrofanatizmu, a ovi valjda više ni sami ne znaju u šta veruju.

dejvid

pre 11 godina

Samo dan ranije Predsednik Degol daleke 1961 godine rekao je: nikada necemo priznati Alzir, sutradan je to poreka i priznao nezavisnost Alzira. U poltici rec ,,nikada,, je promenljiva. Srbija u ovom momentu nije spremna na to, nit ima takve hrabre polticke lidere. Predugo je zamaglivo gradjane parolom: ,,i EU i Kosovo,,. To je jasno ko dan poslje ove posete da to nije moguce. Pobolsanje i normalni odnosi sa Kosovom su korak blizu EU.

Djordje

pre 11 godina

Tomislav Nikolic je dokazao da je Predsednik svih gradjana Srbije!
(kuvarica, 30. oktobar 2012 17:21)

Po Ustavu njegove predsedničke ingerencije važe i na Kosovu i Metohiji.
Po istom tom Ustavu su i građani Kosova i Metohije (svi) građani Srbije.
I DOSTA BRE VIŠE PRIČE I ZAKLANJANJE IZA USTAVA KAD ON NE VAŽI.
PREAMBULA JE NAJVAŽNIJA, tako mi svetog dr. Vojislava i ostalih vojvoda i skutonoša.
Od Jugoslavije (koju su i napravili za privremenu upotrebu) stvorene su TRI države (Hrvatska, Slovenija i Crna Gora) a ostala su tri dominiona čije su granice još uvek u razmatranju (Bosna i Hercegovina, Makedonija i Srbija sa pokrajinama naravno!
Živi bili pa videli!!!

bezimena

pre 11 godina

Sad je prilika da im se postavi pitanje, zasto ne mogu da srede sranje u svojoj drzavi, a ovde dolaze da nam dele trabunjanje?
(Aleksandar, 30. oktobar 2012 16:41)

Vi izgleda sanjate neki idealan svet, a pitanje je i šta je idealno za Vas, šta za mene, šta za sve ostale....Da je Srbija država sa istim "sranjima" mi bi pevali. Kako je ovo tzv, država, do guše u blatu svake vrste, ostaje nam samo da se pokrijemo ušima i ćutimo. Nemamo moralno pravo, na stranu što nemamo ni druge moći, da upiremo prstom u trnje u tudjim očima, dok u svojima ne primećujemo balvane!

daleko sam ja

pre 11 godina

Ove Dacine izjave i sve ostale su jako smesne i blesave. Cuj ,da udje Srbija i Kosovo zajedno u EU a da se medjusobno ne priznaju kao samostalne drzave?????? Hahahahaha , e ovo prolazi samo kod Srba i nigde vise u svetu.

Nicija budala

pre 11 godina

Nakon ovoga teksta i pročitanih izjava , trebalo bi večerati seno ,pošto predsednik i premijer, očigledno, misle da smo magarci . Na njihovu žalost - nismo. Lično,sada sam još inatniji i još protivniji bilo kakvim evro-atlantskim integracijama.

Dragi

pre 11 godina

"Normalizovaćemo odnose sa Prištinom", a to znači da ćete priznati Kosovo republiku, na ovaj ili onaj način. A vi govorite šta hoćete, kao i prethodna vlada. Svi ste vi jednaki. Sjaši Kurta, da uzjaši Murta!

Sergio

pre 11 godina

Svrha ove posete je da se Srbija nagovori da otvori kancelariju na Kosovu kao i Kosovo svoju kancelariju u Beogradu koja ce biti prvi znak da ce priznanje Kosova morati da dodje na red u bliskoj buducnosti.

Matija Soskic

pre 11 godina

Nekada smo prekidali diplomatske odnose sa zemljama koje su priznale nezavisnost Kosova a sada se zahtev za priznanje granica kosovske drzave smatra podstrek za Srbiju. O,Srbijo!

barracuda

pre 11 godina

Da smo 90ih prihvatili Amerikance kao saveznike Kosovo bi danas ostalo u sastavu Srbije.
(Istina, 30. oktobar 2012 20:35)

Ne, tada su imali druga posla, jurili su po Beogradu 9. marta "izdajnike" i na njih izvodili tenkove. Pitaj Dačića i Tomu, ako meni ne veruješ.

nostalgičar

pre 11 godina

a gde su kao nekad- pioniri iz škola - studentarija -radnici -zastavice -organizovani izlazak sa posla-obeležena mesta na trotoaru za svaku firmu...većina mesta bi sada bila prazna kao što su i nekadašnje firme

Beni

pre 11 godina

"Klintonova je rekla da je Kosovo nezavisna država i da se granice u Evropi neće menjati"... e pa vecu podrsku Srbija nije ni mogla ocekivati.

dule56

pre 11 godina

Sta da se radi, tako je kako je. moramo da saradjujemo i sa zapadom i sa istokom. Ali od saradnje je bitnije da gledamo svoje interese.

mario

pre 11 godina

I što kaže Hilari u Beogradu da je Kosovo nezavisno..a ova dvojica se i dalje tješe da Srbija prije ulaska u EU neče morati priznati Kosovo,a što ako to zatraži samo jedna članica EU osta Srbija vjećiti kandidat..

teki

pre 11 godina

H.Klinton: ~Kosovo je nezavisna drzava!~ i sta reci?o cemu mi ovde pričamo?!pa ovo sto je rekla je sustina svega,i kako oni gledaju na stvari.Pa gde je sad odbrana Kosova,Nikolicu i Dačiću?

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

choban

pre 11 godina

gde ste bre sada da pravite nerede, da je Tadic bio tamo Toma bi strajkovao gladju mesec dana pre dolaska Klintonove i klicao kako je Tadic izdao Srbiju i Kosovo.... Treba da vas je sramota poltroni politicki!

Nesa

pre 11 godina

Neprosvećeni narod bavi se detaljima a ne shvata suštinu. Srbiji ostaje nepriznavanje Kosova i razvlačenje priče što se duže može tj. dok se Amerika ne približi više Istoku i napusti Kosovo kao svoju interesnu zonu. Tada će albanci na Kosovu biti pušteni niz vodu i prepušteni sami sebi. Saradnja sa Istokom je veoma važna kao protivteža saradnje sa Zapadom. Dakle, sarađivati sa svima ali ISKLJUČIVO u interesu Srbije.

zmitjkoe

pre 11 godina

-Tadić i DS nisu ni svesni koliko su srećni što su izgubili vlast u Srbiji!
(Dule NS, 30. oktobar 2012 20:05)

Nema veze, i da su sada na vlasti Klinktonka bi opet dosla da ih natera da progutaju najvecu zabu. Istorijska pravda je da zabu gutaju segrti Milosevica i Seselja koji su Kosovo i izgubili u ratu sa NATO. Kako doslo, tako i otislo. Srbi i Albanci su imali 100 godina da nauce da zive zajedno ali nisu uspeli i zavrsilo se krvavom tucom. Srbi su drasticno kaznjeni zbog toga im je oduzeto starteljstvo nad Kosovom jer je postalo jasno da ova dva naroda ne mogu vise ziveti zajedno. Albanci su se organizovali, stvorili institucije i drzavu i proglasili nezavisnost koju su podrzali SAD i EU, sto je siguran znak da je prica zavrsena. To je, za normalne ljude, realnost, dok je za sprske politicare to najveca zaba. Toma ce najzad prestati da ponavlja da nikad ne bi priznao Kosovo, danas je valjda shvatio da to niko od njega ni ne trazi, vec je bitno da Kosovo tretira kao suseda i da saradjuju u interesu oba naroda. Neko to mora (jednom) da uradi. Pitajte Klingtonku.

Gale

pre 11 godina

Učinilo mi se da ima dosta nedoumica i različitih tumačenja onoga što je izrekla gospođa Klinton, pa ću biti slobodan da iznesem svoj "prevod".
Po meni, suština njenih reči je sledeća: Niko vas neće terati da priznate Kosovo. Zabole nas za vaše priznanje. Za nas je Kosovo nezavisno i granice se neće menjati. Tačka.

Obicangradjanin

pre 11 godina

Pomozite mi da razumem kako su gosce reagovale na tajnu platformu koju smo predstavili ? Ili je ta platforma tolika drzavna tajna da je i reakcija ostala tajna ?

sestraVesna

pre 11 godina

O tome sta svet misli o americkoj diplomatiji prethodnoj, sadasnjoj i buducoj, mislim da je najbolje osetila Medlin Olbrajt pre nekoliko dana u Ceskoj.

Dragan

pre 11 godina

@dule NS : to sto kazete je apsolutno tacno. Izjava da premijera i predsednika da je cilj sto brza "zajednicka" integracija Srbije i Kosova u EU, nije nista drugo nego priznanje nezavisnosti Kosova. Ovi ce ostati nam vlasti koliko je bio i "doživotni" predsednik.

ssone

pre 11 godina

MA JOOOOOK, HA!

Kako nam je pre neki dan objasnio predsednik na televiziji:

"ko potpise nezavisnost Kosova, sigurno nece dobiti na sledecim izborima".

Zoran

pre 11 godina

...Ja hocu da porucim da ne treba nikad da priznamo nezavisnost po bilo koju cenu jer to je nasa zemlja.Mi Srbi iz Kanade i vi iz Srbije treba da se odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju.Istrajmo zajedno i vi tamo i mi ovde.P.S.Tomo spremaj odgovore za Putina.
(zivorad, 31. oktobar 2012 01:29)...

Zivorade, dodji u Srbiju koju toliko volis, pa da se "odupremo zajednicki svima koji hoce da nam kroje zemlju".

Goran

pre 11 godina

Dacicu, Nikolicu,
ovo Rusi nece tako lako progutati.
Ovim gestom i ovakvom politikom ste im zalupili vrata ispred nosa.
to se tako ne radi.. potcenili ste Ruse i zelite da i dalje cinculirate na dve stolice a od njih ocekujete novce, ulaganja, kredite.. e pa, nece moci.

Ljubomir

pre 11 godina

Hilari je vise nego jasna, a i to se vidi u obracanju sluzbenicima americke ambasade u Beogradu

http://www.state.gov/secretary/rm/2012/10/199878.htm

Oni prihvataju da Srbija nece formalno priznati Kosovo kao nezavisnu drzavu, ali da ce omoguciti punu nezavisnost Kosova i da ce se ponasati prema istom kao prema bilo kojoj nezavisnoj drzavi u okruzenju. Druga je stvar sto ce glupom srpskom glasacu biti dovoljno da im predsednik, premijer i politicari pricaju o "nikad necemo priznati nezavisnost" kada ce de fakto Srbija zaobilaznim nacinom prihvatiti da je Kosovo nezavisna drzava i odustace na prakticnom i politickom planu od teritorije juzne pokrajine i ono malo preostalih Srba. Sve ce se provesti po principu Istocne Slavonije i za 10 godina pojeo vuk magarca.

Zoran

pre 11 godina

Kosovu se ne zuri da postane clanica medjunarodnih organizacija. Njima je dobro i ovako, za sad i za narednih 20 godina, zadovoljni su i ovakvom kakvom takvom drzavom, mladom i strpljivom. Srbija je ta koja nazaduje zbog ne prociscenih odnosa sa susedima.

Cole Petrovic

pre 11 godina

Klintonova jasno rece da je Kosovo nezavisna drzava, a Dacic ne sme da kaze da kaze da se ne slaze sa tom konstatacijom i da je Kosovo kvazi drzava zasnovana na zlocinu i vojnoj sili, zbog cega nece nikad biti primljena u UN niti funkcionisati kao samostalna drzava, jer je to deo teritorije Srbije.

Siniša

pre 11 godina

E da je ovo uradio Tadić bio bi proglašena kao najveći izdajnik, od strane Nikolića, Vučića, Velje, Koštunice i ekipe patriJota, ali kada oni to rade to je, kao, uredu. A zašto sada ćute oni dole sa severa KiM, kako to da im sada ovo ne smeta...Nije isto pregovarati 2006g. i sada, kada je Kosovo proglasilo nezavisnost, to je valjda svima jasno ili možda nije. Dačići i Nikolić samo završavaju ono što je započeo Milošević. Još je zanimljivo zbog čega ćuti Koštunica, a ja ću vam reći - pa da ne bi hapsili njegove iz DSS.

Obicangradjanin

pre 11 godina

Posto su Toma i Ivica naslednici Seselja i Milosevica niko im ne moze zameriti da ce dovrsiti zapoceto . Da to radi DS-a ili neka druga partija bila bi to veleizdaja, strajkovali bi gladju i bili bi na barikadama...

Nenad

pre 11 godina

Ne mogu da razumem da niko ne prenese šta su ove gospođe izjavile u Sarajevu i Prištini!?
I tako je kod svake posete stranih zvaničnika koji dođu u region...

Lepo je čitati bajke

pre 11 godina

A tajna platforma je sakrivena iza sedam gora, iza sedam mora, iza sedam planina, iza sedam reka, iza sedam jezera, iza sedam potoka, iza sedam sela, iza sedam gradova, iza sedam brda, iza sedam planina..
Da nije tužno bilo bi smešno!