Ponedeljak, 22.10.2012.

09:36

PR: Protest završen, novi sutra

Neredi u Prištini tokom protesta zbog susreta Dačić-Tači. Više od 20 osoba je povređeno, a 30-ak je uhapšeno. Protest završen oko 18h, novi najavljen za sutra.

Izvor: B92

PR: Protest završen, novi sutra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

zlatna ribica

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Većina Srba bi sutra stala iza podele Kosova i Metohije(ovo parče na severu koje istorijski nije ni bilo Kosovo) uz ozbiljne garancije za preostale Srbe(povratak i ljudi i otete imovine) i najbitnije: upravu nad manastirama - status ambasada (ex teritorio).
Svi znaju da je ovo trajno razrešenje, ali nije svima do toga.
I pristali bi 90-tih na istu podelu u celoj sfrj.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@ALEX: Milosevic, Karadzic i Mladic su zlocinci ili, nisu zlocinci, u istoj onoj meri u kolikoj su i ostali lideri drzava u okruzenju. Inace, nacionalista korespondira visoko obrazovanoj, nacionalno svesnoj osobi koja voli svoj narod i cini sve sto je u njegovom interesu na uzdizanju svoje nacije. Tragika je da su danas u samom vrhu ovoga drustva, nepismeni ili, u najboljem slucaju, polupismeni ljudi, zaostali u svom kulturoloskom i nacionalnom razvoju, koji patriotizam, naciju i otadzbinu pokusavaju da izjednace sa kriminalom, ulicarima i huliganima. Bio bih srecan kada bih obrazovanjem i svojim doprinosom, mogao sebe da svrstam u nacionaliste. Umesto toga tu rec trpimo kao uvredu, koju nam svakodnevno upucuje moralni aktuelni lumpenproleterijat.

Građanin Srbije

pre 11 godina

@Alex1
Toliko ste žuči i gorčine istresli na svoj narod, a da ni jedanput niste pomenuli ČAST, PONOS i DOSTOJANSTVO tog istog naroda, jer se ti termini, kada je srpski narod u pitanju, odmah povezuju sa ekstremnim nacionalizmom. Možda niste čuli za izreku: "Ko nema prošlost ne može računati ni na budućnost". Narod ovaj možda jeste, kako Vi kažete, "ovca" i možda su tuđe (S)ANU, crkve i političari bolji od ovih koje ima ovaj, kako Vi kažete, "mali i zatucani narod", ali ovaj narod voli ovu zemlju, kakva god da je, i NIKADA, bukvalno NIKADA, nije voleo da mu drugi gospodari. To što Vi u svemu vidite primitivnu nacionalističku propagandu je zaista za žaljenje. Skoknite u SAD, Englesku ili bilo koju drugu E zemlju i proverite njihova nacionalna osećanja – mislim da ćete biti iznenađeni.
Vaša ostrašćenost i prezir prema sopstvenom narodu ukazuje da je možda najbolje da uzmete državljanstvo zemlje u kojoj je narod po Vašem ukusu i da nastavite da živite srećni i zadovoljni do kraja života, a ovaj narod ostavite u njegovoj zabrani da kuburi svoje brige.

Garbage collector

pre 11 godina

Samoopredeljenje je skoro isto kao i Dveri. Kao što ovi guraju kao rusofili i pravoslavci, ističući da je svaki srbin pravoslavan a jedini prijatelji su pravoslavne zemlje. Ovi su samo obrnuto.

Dveri ne gunđaju zato što su u mnogim opštinama na vlasti sa SNS-SPS, tako da se ne mešaju i ćute.

Djela Podlugovcanka

pre 11 godina

Ovo je jedna demokratska demonstracija, doduse nije najavljena. Kosovari demonstriraju jer su protiv toga da njihov premijer vodi dijalog sa srpskim.
Ali kod nas se uopste ne demonstrira? Znaci li to da je narod za dijalog naseg premijera sa kosovskim? Ako jeste onda je to sasvim pozitivan obrt. Trezvenost je ovladala Srbijom, zar ne, brajko? Vreme davno bilo!

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@VLADIMIR PULA: Čini mi se da ste malo pomešali redosled dogadjaja. Srbi su 1990 godine branili Jugoslaviju a nisu tražili osamostaljenje gospodine. I to im je bila najveća greška. Setimo se početka, koga nerado pamtimo. Nemojmo da koristimo parcijalnu amneziju i zaboravljamo samo ono što nam ne odgovara. Prethodila je priprema za raspad Jugoslavije, ustaška retorika, koja se širila preko Kanade, SAD i Australije i, slivala u Hrvatsku. Potom su Srbi izbačeni iz Ustava R. Hrvatske, protivzakonito, preglasavanjem, iako su Srbi bili jedan od konstitutivnih naroda Hrvatske. Dalje, mislim da znate i sami. Počela su pojedinačna ubistva i nestanci vidjenijih Srba, dok se stvari nisu razbuktale a tim prostorima zavladalo opšte ludilo. Srbi su potom postali "fašisti", koje su hrvatske demokratske strukture počistile sa svojih vekovnih ognjišta a, da im to niko, danas, i ne pominje. Gospodine Vladimire jedino su Srbi "nagradjeni" autonomijama iako je Hrvatska imala daleko više razloga da osniva takve autonomije. Jedino je Srbima uskraćeno pravo na samoopredeljenje, pravo koje su imali svi ostali narodi na teritoriji bivše Jugoslavije, koja je počivala na višemilionskim srpskim žrtvama. Da paradoks bude veći tekovine tih žrtava su pripale i pripadaju uglavnom srpskim dželatima i saradnicima fašističke Nemačke tokom Drugog svetskog rata. Srbi danas trpe ali, znaju šta je istina, koja kad-tad mora biti ispravljena.

NN

pre 11 godina

@ (decko sa barikada, 22. oktobar 2012 11:56)

Kad su u ime Srbije tzv. patriote procerdale sve srpsko, poceli su da nalaze mane Srbima koji nisu kao oni.
Sve ista bratija, losi od gorega, siledzije albanske, srpske, hrvatske... zapravo sramota sopstvenog naroda koja je preglasala postene.
Pamet u glavu svima i najzad povezivanje normalnih ljudi, koliko god bilo rizicno, jer kabadahije su kukavice koje zive od inercije boljih ljudi.

Podunavac

pre 11 godina

@(lili, 22. oktobar 2012 15:00)

I meni je jasno cija su oni armija, da je bilo ko drugi otisao da pregovara vec bi divljali. Sa druge strane, na neki nacin mi je i drago sto ih nema na ulicama.

Milosav

pre 11 godina

Sta oni protestuju, valjda mi treba da protestujemo sto se nas premijer rukuje sa ratnim zlocincem na cijim istim rukama je ko zna koliko srpske krvi.
Vidi i ovo, gadjaju policiju trulim paradajzom itd. To mi je isto pricao drugar policajac kada su ih na Kosovu isto tako gadjali krajem '89 godine, sa izuzetkom sto bi dali deci kamenje.
Sa sigurnoscu tvrdim da je Albancima nudjeno bilo sta drugo osim potpune nezavisnosti oni to nikada ne bi prihvatili. Milosevic je samo doprineo da oni i njihovi pomagaci sa demokratskog zapada imaju dobar izgovor.
Za razliku od drugih balkanskih naroda Albanci imaju jasno zacrtan cilj a to je stvaranje ujedinjene albanske drzave na teritoriji svojih komsija.
Uz pomoc sa zapada i nadprosecni natalitet oni ce jednog dana to i ostvariti.

Alex1

pre 11 godina

@(Mladen Mladenovic, 22. oktobar 2012 14:41) "Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?"

Nisu Milošević, Karadžić i Mladić uhapšeni zbog para, nego zbog zločina, ali pretpostavljam da je vama teško da to prihvatite.

Takođe, mislim da ne shvatate da ne dele svi ljude na osnovu nacionalne pripadnosti. Mnogima smeta himna u kojoj se pominju samo Srbi, jer u Srbiji žive i drugi narodi, smeta Memorandum SANU koji je bio osnova za "buđenje naroda" i destruktivnu politiku Miloševića, smeta Crkva koja štiti pedofile i daje ordene pedofilima, korumpiranim političarima i tajkunima, smeta mitomanska istorija koja služi isključivo razvijanju mržnje i nepoverenja prema drugima i izbegavanju da vidimo koliko smo mali i zatucani narod.

U okruženju je slično, svuda ima "ovaca" koje se primaju na nacionalističke žvake. Gde je to masovnije, ne bih umeo da procenim, sem da postoji pravilo da što je neobrazovaniji i izolovaniji narod, to je podložniji primitivnoj nacionalističkoj propagandi. Ali, najveće "patriote" znaju šta je najbolje za njihov narod, zar ne?

Alex1

pre 11 godina

@(Dušan, 22. oktobar 2012 14:09) "i mi mislimo da je izdaja pa ne bijemo policiju, valjda je to razlika između nas i njih"

Da, postoji razlika, "mi" samo palimo ambasade, rušimo Beograd, plaćamo barikadiste, pucamo na KFOR. Mnogo smo "napredniji".

čist račun

pre 11 godina

Da nismo hteli Srbiju u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori,... KiM bi i dalje bila samo AP i ne bi bilo vojne baze Bonstil. Ovako smo svi "okuprirani", a najviše našom bedom. Podrška bilo kakvom rešenju koji će voditi miru i što čistijim računima, a fakat je da Srbije na KiM ima vrlo, vrlo malo. A što se tiče ovih demonstracija i dogovora njihove vlade i opozicije to je prirodno jer naredni pregovori su jedna teška šahovska partija.

Vladimir Pula

pre 11 godina

@Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?
(deNiro, 22. oktobar 2012 14:50)
:) zanimljiva analogija koju možemo jednostavno obrnuti, ako su Srbi 1990 zahtjevali i podrzavali pravo na samoopredjeljenje u Hr zašto ga nisu dali Albancima u Srbiji? A sad iskreno da ti kažem i realno ova analogija je čista demagogija, ja sam se osvrnuo na fakticno stanje a to je da Srbi ne mogu pobijediti Albance na Kosovu, osim da ga sravnaju sa zemljom sto je neprihvatljivo, a i po svoj prilici neizvedivo.
I na kraju krajeva, moj stav nije valjan samo zato sto sam iz hrvatske ili ? meni je iskreno zao što je u Hr došlo do rata i zao mi je svih neduznih nastradalih i protjeranih civila.

Dusan

pre 11 godina

@"Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?
(Vrata pakla, 22. oktobar 2012 12:47)"

Ja mislim da bi se oni na kraju smuvali. Kazu da se slican se slicnom raduje, a suprotnosti privlace. Odlicna su kombinacija.

Albanac

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...
(Huan Pablo Don Fernando, 22. oktobar 2012 14:57)

Pa molimte komso gledaj INSAJDER pa vidis istinu o KOSOVO , ko koje kriv za srbe na Kosovo .

lili

pre 11 godina

Pa Albanci bar rekose svoje po pitanju susreta .Interesuje me gde su ove nase patriote koji odjednom zacutase kao da im je maca pojela jezik, a Ceda im je izdajnik sto im to govori vec godinama.A NASA NOVA VLAST, KOJA JE DO JUCE PLJUVALA DEMOKRATE DA SU NEPATRIOTE I IZDAJNICI , I DA NECE ONI NI U ISTI GRAD SA TACIJEM, POPISE KAFU SA GOSPODINOM TACIJEM.Meni je drago sto je konacno doslo do susreta i da se sto pre resi 100 godisnja prica i da pare koje pod izgovorom idu na Kosovo pocnu da se ulazu ,npr.,u skolstvo,zdravstvo..................

Pero KM

pre 11 godina

I onda poruka glasi: Vidite sta bi bilo da vam nije demokrate tacija(namerno malim slovom). Znaci doslo se do toga da neko ko je vadio srca, pluca, bubrege( a to tvrdi Svajcarac Marti), bude mnogo bolja opcija od ovog sto pravi demonstracije. A tek poredjenja sa Dverima, pa to je tek katastrofa.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovi protestvuju samo zbog razgovora a "bije" ih glas velikih zaljubljenika u evropske vrednosti sa posebnim osvrtom i naglaskom na multietničnost?! A naši jadovani, barem sudeći po komentarima u mnogo nezavisnim i još više demokratskim i prozapadnim medijima, jedva čekaju da nešto predaju, prodaju i izdaju. Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?

Dejan

pre 11 godina

Za Vladimira iz Pule, Vlado na Kosovu nece biti ni jednog Albanca koji nema srpski pasos sad je situacija kakva je ali vratice se stvari na svoje mesto uskoro.

Vladimir Pula

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..

deNiro

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..
(Vladimir Pula, 22. oktobar 2012 14:12)

Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?

IvanNS

pre 11 godina

Svuda ima zatucanih, kod nas ih ima da ih mozemo izvoziti samo niko ih nece. Sasvim se slazem sa komentarima da su ti samoopredeljenje isti kao dveri i slicni njiima.

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...

Miroslav

pre 11 godina

Da ima Srba u Beogradu, i ovde bi bilo protesta. Šta reći, na dan proglašenja nezavisnosti 2008, ispred 'konja' na Trgu Republike okupilo se nas manje od pedesetak. Dok okupatorska čizma ponovo ne bude šetala Beogradom kao '41, ovde se narod neće opametiti.

Demokratija

pre 11 godina

Ma zar je moguce u tako uradjenoj drzavi da izbiju neredi ne mogu da verujem Kosovo je bastion demokratije , kulture , napretka ,zamlja buducnosti , ljudi ja ne verujem to je dezinformacija ili je mozda danas prvi April, pa ja slusam samo zapadne medije i sve najbolje sam cuo o Kosovu ma tamo je bolje nego u Holandiji, Belgiji ili nekoj drugoj Evropskoj zemlji, ma Vi se salite to nije istina to mora da je Liban a Vi kazete Kosovo nemoguce.

bojan

pre 11 godina

(vladimir pula) Sta biste vi uradili sa dva milijuna albanaca?
Ne pravi se naivan uspostavili bi puni suverenitet i teritorijalni integritet nad okupiranim prostorom ponunjenima albancima(vi ste govorili srbima)isto sto i vi ako ti nije jasno uz postovanje svih medjunarodnih konvencija.

vlada

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Dragi imenjače,
I Srbi nisu prihvatali da žive u Hrvatskoj, pa je to "nekako rešeno", zar ne? Upravo zato je priznanje Kosova i Metohije od strane Hrvatske - licemerje.

ben

pre 11 godina

Ma koja izdaja... Balkanski mentalitet. Bolsevicka kultura je tako duboko usao u savest naroda u Balkanu da je tesko da je otarasimo. Svi neke velike zavere gledaju neke velike komplote i izdaje.

Nema nista dostojantsvenije nego da se mi Albanci i vi Srbi dogovorimo o nasim odnosima na civilizovan nacin i uz obostrano iskreno postovanje.

Bilo Kosovo nezavisno, deo Serbija, deo Albanije, u EU, u NATO i Warshavki pakt, u pakt sa marsovcima mi cemo uvek biti komsije. Ako nasi odnosi su mirni i u zajemno postovanje to samo moze da nam dobro nosi, uvek.

Gangnam styl

pre 11 godina

Oni na kosovu znaju zasto protestvuju a vi ne znate i zato lupate komentarima..Taci i Dacic su se susreli na zahtev EU zbog azilanata sa kosova koji imaju Srpski pasos ..Nama je zabranjeno izdavanje tih pasosa (citaj Prodaja )a njima upotreba i putovanje sa tim pasosima.Oni zato protestvuju jer su sada u kao u GETO skupljeni i zato su ljuti na Tacija sto je prihvatio taj sporazum bez pitanja naroda.A vi dragi moji pitajte Dacica zasto vam nije rekao zasto vas laze a vi ga izglasali i postavili na vlast ,,,,........

vesna

pre 11 godina

Neka vidi Evropa čiju stranu drži! Od Srbije očekuju pregovore, a albancima dozvoljavaju da rade šta hoće i da onemogućavaju bilo kakav razgovor između dve strane. Ovakvo ponašanje albanskih separatista treba žestoko kažnjavati. U suprotnom, oni će da se osile još više i onda neće moći naši pregovarači ni da priđu Kosovu, a opet ćemo mi da snosimo konsekvence.

Vrata pakla

pre 11 godina

Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?

Igor

pre 11 godina

Pa naravno, sto se Albanaca tice, Dacic je njima nesto kao Taci nama. Naravno sobzirom da Srbi sebe nikad ne pogledaju u ogledalo, slusam onog Vulina kako jadikuje sto mora da se sastaje sa Tacijem a ne pada mu napamet da je i Dacic nekada bio Slobin podmladak. Jeste istog onog Slobe sto bi sve Albance protero sa Kosova i ko zna koliko jos pobio da nas na kraju nisu bombardovali. Ali jok nemoz ti Srbina pred ogledali dovesti kogod macku u vodu da meces.

ns time

pre 11 godina

Kada pokret Samoopredeljenje protestuje na Kosovu, to valjda treba nama da znaci da je tamo suva demokratija na delu i da politicki parlamentarizam funkcionise, da je Jahjaga predsednica, a Taci premijer,a onda je mrmot umotao cokoladu.....Boze, ima li te?Pa nismo svi toliko glupi i plitki.Ne verujemo bas u sve sto pise.

Malo samo logike

pre 11 godina

Onda Srbija trola pricu da je Kosovo Srbije i kao takvo daje albancima srpski pasos jer sa Kosovskim slabu prodju imaju..Onda po Evropi lazni azilanti.PO clanu domacistva imaju uz smestaj i 400 evra po glavi .Njih 4-5 i sracunajte koliko je to.Zive kao carevi po zapadnoj evropi.A Srbiji se preti ukidanjem viznog rezima

ЗОРАН

pre 11 godina

Како провидно. На Косову се ништа не дешава без одобрења Америке, укључујући и трговину наркотицима. Поменутог вођу Самоопредељења би давно појео мрак, као што је мрак појео многе сведоке, да његово деловање није у складу са интересима Америке.

Dan

pre 11 godina

Od ovih iz Samoopredeljenja neuporedivo su gori i pogubniji po Srbiju oni što njih i ustaše izjednačavaju sa Dverima. Nisam glasač Dveri, niti bih ikad bio, ali biti toliko maliciozan prema svakoj srpskoj nacionalnoj noti je sramno!

Zoran, Novi Sad

pre 11 godina

Sve je ovo očigledna montaža kao 1981. kada su padali u nesvest na ulicama od nekog gasa koji selektivno truje samo njih.Kad se pojavi ovaj Kurti onda Tači ispadne civilizovani Evropljanin.Ko ih ne zna mogao bi i da ih zavoli.Sve je isto od Ali Šukrije, preko Vlasija do Jahjage. Samo da se ništa ne radi i da se živi od tuđeg novca bio on srpski, nemački, američki ili bilo čiji.Hoćemo li se ikada rešiti toga ?

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 11 godina

Ovde odlično pristaje parafraziranje Virgilija:
" Tako vi, ali ne za sebe volovi vučete plug,
tako vi ali ne za sebe pčele nosite med,
tako vi ali ne za sebe Albanci imate samostalno Kosovo"

Tatko

pre 11 godina

Njima je izgleda lepse da nisu ni u jednoj organizaciji (posebno UN), njima je izgleda lepo da se nigde ne takmice, njima je izgleda lepo da ponavljaju kako je nezavisnost nepovratna, njima je izgleda lepo da svaki dan ponavljaju kako su i sami nezavisni... pa da ih onda pustimo da zive tako kako im je lepo?
Pozdrav svima!

la-di-da-di-da

pre 11 godina

Pocinjem da cenim albanske nacionaliste: Oni su bar dosledni svojoj ideji /to sto nijedan ekstremizam nevolim-druga je prica/. Ko su i kakvi ovi srpski, sada je skroz jasno,...

prizrenlija

pre 11 godina

Kratki opis:ovi koji protestuju na Kosovu je manjina političkih istomišljenika a kod vas je večina.Vidi se krvna slika Kosova i Srbije

Milorad

pre 11 godina

Niko na Kosovu ne radi za Srbiju kao "Samoopredeljenje" i njihov lider.
Ko zna ko su oni...
U svakom slučaju, Srbija ovakvim stvarima samo dobija.

I takođe

pre 11 godina

"Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu..."

A takođe i mi treba da shvatimo isto. Realnost.

djole

pre 11 godina

Ako oni budu pravili proteste i širili nasilje, a mi budemo mudri i okrenuti evrointegracijama uveren samd a ćemo konačno mi nešto dobiti, možda čak i sever Kosova koji će biti "ni tamo ni ovamo", što nama može samo da bude dodatna motivacija za proces koji će dugo trajati i dovesti do podele.

FočaKMK

pre 11 godina

Mislim da se ovim zeli poslati i poruka da je Kosovo zasebna zemlja, ima svoju policiju, svoj narod koji brani svoje interese. A ovim postupkom se vjerovatno zeli i jos vise privuci paznja samog sastanka i njegovog ishoda, kako danasnjeg tako i krajnjeg. U sustini sve se smisljeno scenira.

Boks

pre 11 godina

Zašto naša policija ne reaguje :-)? Šalu na stranu, taj Kurti je najnejasniji od svih. Mada mi svi njegovi protesti liče na nameštaljku...

nada ZR

pre 11 godina

Zasto su se tako uznemirili kada su toliko sigurni u svoju nezavisnost?Samo mogu reci tesko Srbima na Kosovu.Sta reci kada oni ne zele da pricaju sa srpskom stranom.Nadu moze dati samo da je ovaj strajk delo ekstremnih snaga koje imamo i mi ali drugim povodima.

Nemanja

pre 11 godina

JAOOO kako je ovaj protest isceniran, kao fora protestvuju jer je ovo kao fora bilo na ruku Beogradu. I sada mi Srbi kao treba da budemo srecni kao eto Ivica je nesto uradio sto se ovima ne svidja...

Gluposti sve su namestili...

Wukadin

pre 11 godina

Да нису организовани као што јесу, када бих помислио да нешто код њих није договорено, рекао бих како тај сусрет њима не одговара, ерго нама одговара. Овако ништа...

zoran

pre 11 godina

Kosovari jos uvek ne shvataju da se Tachi ne pita apsolutno nista, vec da je piun u rukama USA. Ako pogreshi korak, ode na "putovanje" kao Sadam, Mubarak, Gadafi, Bil Laden...i mnogi, mnogi "prijatelji" Jenkija...

Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu...

zoran

pre 11 godina

Kosovari jos uvek ne shvataju da se Tachi ne pita apsolutno nista, vec da je piun u rukama USA. Ako pogreshi korak, ode na "putovanje" kao Sadam, Mubarak, Gadafi, Bil Laden...i mnogi, mnogi "prijatelji" Jenkija...

Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu...

Nemanja

pre 11 godina

JAOOO kako je ovaj protest isceniran, kao fora protestvuju jer je ovo kao fora bilo na ruku Beogradu. I sada mi Srbi kao treba da budemo srecni kao eto Ivica je nesto uradio sto se ovima ne svidja...

Gluposti sve su namestili...

Vrata pakla

pre 11 godina

Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?

Wukadin

pre 11 godina

Да нису организовани као што јесу, када бих помислио да нешто код њих није договорено, рекао бих како тај сусрет њима не одговара, ерго нама одговара. Овако ништа...

Zoran, Novi Sad

pre 11 godina

Sve je ovo očigledna montaža kao 1981. kada su padali u nesvest na ulicama od nekog gasa koji selektivno truje samo njih.Kad se pojavi ovaj Kurti onda Tači ispadne civilizovani Evropljanin.Ko ih ne zna mogao bi i da ih zavoli.Sve je isto od Ali Šukrije, preko Vlasija do Jahjage. Samo da se ništa ne radi i da se živi od tuđeg novca bio on srpski, nemački, američki ili bilo čiji.Hoćemo li se ikada rešiti toga ?

Boks

pre 11 godina

Zašto naša policija ne reaguje :-)? Šalu na stranu, taj Kurti je najnejasniji od svih. Mada mi svi njegovi protesti liče na nameštaljku...

ben

pre 11 godina

Ma koja izdaja... Balkanski mentalitet. Bolsevicka kultura je tako duboko usao u savest naroda u Balkanu da je tesko da je otarasimo. Svi neke velike zavere gledaju neke velike komplote i izdaje.

Nema nista dostojantsvenije nego da se mi Albanci i vi Srbi dogovorimo o nasim odnosima na civilizovan nacin i uz obostrano iskreno postovanje.

Bilo Kosovo nezavisno, deo Serbija, deo Albanije, u EU, u NATO i Warshavki pakt, u pakt sa marsovcima mi cemo uvek biti komsije. Ako nasi odnosi su mirni i u zajemno postovanje to samo moze da nam dobro nosi, uvek.

ЗОРАН

pre 11 godina

Како провидно. На Косову се ништа не дешава без одобрења Америке, укључујући и трговину наркотицима. Поменутог вођу Самоопредељења би давно појео мрак, као што је мрак појео многе сведоке, да његово деловање није у складу са интересима Америке.

Milorad

pre 11 godina

Niko na Kosovu ne radi za Srbiju kao "Samoopredeljenje" i njihov lider.
Ko zna ko su oni...
U svakom slučaju, Srbija ovakvim stvarima samo dobija.

Igor

pre 11 godina

Pa naravno, sto se Albanaca tice, Dacic je njima nesto kao Taci nama. Naravno sobzirom da Srbi sebe nikad ne pogledaju u ogledalo, slusam onog Vulina kako jadikuje sto mora da se sastaje sa Tacijem a ne pada mu napamet da je i Dacic nekada bio Slobin podmladak. Jeste istog onog Slobe sto bi sve Albance protero sa Kosova i ko zna koliko jos pobio da nas na kraju nisu bombardovali. Ali jok nemoz ti Srbina pred ogledali dovesti kogod macku u vodu da meces.

Dan

pre 11 godina

Od ovih iz Samoopredeljenja neuporedivo su gori i pogubniji po Srbiju oni što njih i ustaše izjednačavaju sa Dverima. Nisam glasač Dveri, niti bih ikad bio, ali biti toliko maliciozan prema svakoj srpskoj nacionalnoj noti je sramno!

I takođe

pre 11 godina

"Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu..."

A takođe i mi treba da shvatimo isto. Realnost.

FočaKMK

pre 11 godina

Mislim da se ovim zeli poslati i poruka da je Kosovo zasebna zemlja, ima svoju policiju, svoj narod koji brani svoje interese. A ovim postupkom se vjerovatno zeli i jos vise privuci paznja samog sastanka i njegovog ishoda, kako danasnjeg tako i krajnjeg. U sustini sve se smisljeno scenira.

Vladimir Pula

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..

Malo samo logike

pre 11 godina

Onda Srbija trola pricu da je Kosovo Srbije i kao takvo daje albancima srpski pasos jer sa Kosovskim slabu prodju imaju..Onda po Evropi lazni azilanti.PO clanu domacistva imaju uz smestaj i 400 evra po glavi .Njih 4-5 i sracunajte koliko je to.Zive kao carevi po zapadnoj evropi.A Srbiji se preti ukidanjem viznog rezima

nada ZR

pre 11 godina

Zasto su se tako uznemirili kada su toliko sigurni u svoju nezavisnost?Samo mogu reci tesko Srbima na Kosovu.Sta reci kada oni ne zele da pricaju sa srpskom stranom.Nadu moze dati samo da je ovaj strajk delo ekstremnih snaga koje imamo i mi ali drugim povodima.

lili

pre 11 godina

Pa Albanci bar rekose svoje po pitanju susreta .Interesuje me gde su ove nase patriote koji odjednom zacutase kao da im je maca pojela jezik, a Ceda im je izdajnik sto im to govori vec godinama.A NASA NOVA VLAST, KOJA JE DO JUCE PLJUVALA DEMOKRATE DA SU NEPATRIOTE I IZDAJNICI , I DA NECE ONI NI U ISTI GRAD SA TACIJEM, POPISE KAFU SA GOSPODINOM TACIJEM.Meni je drago sto je konacno doslo do susreta i da se sto pre resi 100 godisnja prica i da pare koje pod izgovorom idu na Kosovo pocnu da se ulazu ,npr.,u skolstvo,zdravstvo..................

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 11 godina

Ovde odlično pristaje parafraziranje Virgilija:
" Tako vi, ali ne za sebe volovi vučete plug,
tako vi ali ne za sebe pčele nosite med,
tako vi ali ne za sebe Albanci imate samostalno Kosovo"

Alex1

pre 11 godina

@(Dušan, 22. oktobar 2012 14:09) "i mi mislimo da je izdaja pa ne bijemo policiju, valjda je to razlika između nas i njih"

Da, postoji razlika, "mi" samo palimo ambasade, rušimo Beograd, plaćamo barikadiste, pucamo na KFOR. Mnogo smo "napredniji".

deNiro

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..
(Vladimir Pula, 22. oktobar 2012 14:12)

Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?

Gangnam styl

pre 11 godina

Oni na kosovu znaju zasto protestvuju a vi ne znate i zato lupate komentarima..Taci i Dacic su se susreli na zahtev EU zbog azilanata sa kosova koji imaju Srpski pasos ..Nama je zabranjeno izdavanje tih pasosa (citaj Prodaja )a njima upotreba i putovanje sa tim pasosima.Oni zato protestvuju jer su sada u kao u GETO skupljeni i zato su ljuti na Tacija sto je prihvatio taj sporazum bez pitanja naroda.A vi dragi moji pitajte Dacica zasto vam nije rekao zasto vas laze a vi ga izglasali i postavili na vlast ,,,,........

vlada

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Dragi imenjače,
I Srbi nisu prihvatali da žive u Hrvatskoj, pa je to "nekako rešeno", zar ne? Upravo zato je priznanje Kosova i Metohije od strane Hrvatske - licemerje.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@VLADIMIR PULA: Čini mi se da ste malo pomešali redosled dogadjaja. Srbi su 1990 godine branili Jugoslaviju a nisu tražili osamostaljenje gospodine. I to im je bila najveća greška. Setimo se početka, koga nerado pamtimo. Nemojmo da koristimo parcijalnu amneziju i zaboravljamo samo ono što nam ne odgovara. Prethodila je priprema za raspad Jugoslavije, ustaška retorika, koja se širila preko Kanade, SAD i Australije i, slivala u Hrvatsku. Potom su Srbi izbačeni iz Ustava R. Hrvatske, protivzakonito, preglasavanjem, iako su Srbi bili jedan od konstitutivnih naroda Hrvatske. Dalje, mislim da znate i sami. Počela su pojedinačna ubistva i nestanci vidjenijih Srba, dok se stvari nisu razbuktale a tim prostorima zavladalo opšte ludilo. Srbi su potom postali "fašisti", koje su hrvatske demokratske strukture počistile sa svojih vekovnih ognjišta a, da im to niko, danas, i ne pominje. Gospodine Vladimire jedino su Srbi "nagradjeni" autonomijama iako je Hrvatska imala daleko više razloga da osniva takve autonomije. Jedino je Srbima uskraćeno pravo na samoopredeljenje, pravo koje su imali svi ostali narodi na teritoriji bivše Jugoslavije, koja je počivala na višemilionskim srpskim žrtvama. Da paradoks bude veći tekovine tih žrtava su pripale i pripadaju uglavnom srpskim dželatima i saradnicima fašističke Nemačke tokom Drugog svetskog rata. Srbi danas trpe ali, znaju šta je istina, koja kad-tad mora biti ispravljena.

prizrenlija

pre 11 godina

Kratki opis:ovi koji protestuju na Kosovu je manjina političkih istomišljenika a kod vas je večina.Vidi se krvna slika Kosova i Srbije

la-di-da-di-da

pre 11 godina

Pocinjem da cenim albanske nacionaliste: Oni su bar dosledni svojoj ideji /to sto nijedan ekstremizam nevolim-druga je prica/. Ko su i kakvi ovi srpski, sada je skroz jasno,...

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...

Alex1

pre 11 godina

@(Mladen Mladenovic, 22. oktobar 2012 14:41) "Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?"

Nisu Milošević, Karadžić i Mladić uhapšeni zbog para, nego zbog zločina, ali pretpostavljam da je vama teško da to prihvatite.

Takođe, mislim da ne shvatate da ne dele svi ljude na osnovu nacionalne pripadnosti. Mnogima smeta himna u kojoj se pominju samo Srbi, jer u Srbiji žive i drugi narodi, smeta Memorandum SANU koji je bio osnova za "buđenje naroda" i destruktivnu politiku Miloševića, smeta Crkva koja štiti pedofile i daje ordene pedofilima, korumpiranim političarima i tajkunima, smeta mitomanska istorija koja služi isključivo razvijanju mržnje i nepoverenja prema drugima i izbegavanju da vidimo koliko smo mali i zatucani narod.

U okruženju je slično, svuda ima "ovaca" koje se primaju na nacionalističke žvake. Gde je to masovnije, ne bih umeo da procenim, sem da postoji pravilo da što je neobrazovaniji i izolovaniji narod, to je podložniji primitivnoj nacionalističkoj propagandi. Ali, najveće "patriote" znaju šta je najbolje za njihov narod, zar ne?

ns time

pre 11 godina

Kada pokret Samoopredeljenje protestuje na Kosovu, to valjda treba nama da znaci da je tamo suva demokratija na delu i da politicki parlamentarizam funkcionise, da je Jahjaga predsednica, a Taci premijer,a onda je mrmot umotao cokoladu.....Boze, ima li te?Pa nismo svi toliko glupi i plitki.Ne verujemo bas u sve sto pise.

Vladimir Pula

pre 11 godina

@Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?
(deNiro, 22. oktobar 2012 14:50)
:) zanimljiva analogija koju možemo jednostavno obrnuti, ako su Srbi 1990 zahtjevali i podrzavali pravo na samoopredjeljenje u Hr zašto ga nisu dali Albancima u Srbiji? A sad iskreno da ti kažem i realno ova analogija je čista demagogija, ja sam se osvrnuo na fakticno stanje a to je da Srbi ne mogu pobijediti Albance na Kosovu, osim da ga sravnaju sa zemljom sto je neprihvatljivo, a i po svoj prilici neizvedivo.
I na kraju krajeva, moj stav nije valjan samo zato sto sam iz hrvatske ili ? meni je iskreno zao što je u Hr došlo do rata i zao mi je svih neduznih nastradalih i protjeranih civila.

Tatko

pre 11 godina

Njima je izgleda lepse da nisu ni u jednoj organizaciji (posebno UN), njima je izgleda lepo da se nigde ne takmice, njima je izgleda lepo da ponavljaju kako je nezavisnost nepovratna, njima je izgleda lepo da svaki dan ponavljaju kako su i sami nezavisni... pa da ih onda pustimo da zive tako kako im je lepo?
Pozdrav svima!

Dejan

pre 11 godina

Za Vladimira iz Pule, Vlado na Kosovu nece biti ni jednog Albanca koji nema srpski pasos sad je situacija kakva je ali vratice se stvari na svoje mesto uskoro.

vesna

pre 11 godina

Neka vidi Evropa čiju stranu drži! Od Srbije očekuju pregovore, a albancima dozvoljavaju da rade šta hoće i da onemogućavaju bilo kakav razgovor između dve strane. Ovakvo ponašanje albanskih separatista treba žestoko kažnjavati. U suprotnom, oni će da se osile još više i onda neće moći naši pregovarači ni da priđu Kosovu, a opet ćemo mi da snosimo konsekvence.

Milosav

pre 11 godina

Sta oni protestuju, valjda mi treba da protestujemo sto se nas premijer rukuje sa ratnim zlocincem na cijim istim rukama je ko zna koliko srpske krvi.
Vidi i ovo, gadjaju policiju trulim paradajzom itd. To mi je isto pricao drugar policajac kada su ih na Kosovu isto tako gadjali krajem '89 godine, sa izuzetkom sto bi dali deci kamenje.
Sa sigurnoscu tvrdim da je Albancima nudjeno bilo sta drugo osim potpune nezavisnosti oni to nikada ne bi prihvatili. Milosevic je samo doprineo da oni i njihovi pomagaci sa demokratskog zapada imaju dobar izgovor.
Za razliku od drugih balkanskih naroda Albanci imaju jasno zacrtan cilj a to je stvaranje ujedinjene albanske drzave na teritoriji svojih komsija.
Uz pomoc sa zapada i nadprosecni natalitet oni ce jednog dana to i ostvariti.

Albanac

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...
(Huan Pablo Don Fernando, 22. oktobar 2012 14:57)

Pa molimte komso gledaj INSAJDER pa vidis istinu o KOSOVO , ko koje kriv za srbe na Kosovo .

NN

pre 11 godina

@ (decko sa barikada, 22. oktobar 2012 11:56)

Kad su u ime Srbije tzv. patriote procerdale sve srpsko, poceli su da nalaze mane Srbima koji nisu kao oni.
Sve ista bratija, losi od gorega, siledzije albanske, srpske, hrvatske... zapravo sramota sopstvenog naroda koja je preglasala postene.
Pamet u glavu svima i najzad povezivanje normalnih ljudi, koliko god bilo rizicno, jer kabadahije su kukavice koje zive od inercije boljih ljudi.

Miroslav

pre 11 godina

Da ima Srba u Beogradu, i ovde bi bilo protesta. Šta reći, na dan proglašenja nezavisnosti 2008, ispred 'konja' na Trgu Republike okupilo se nas manje od pedesetak. Dok okupatorska čizma ponovo ne bude šetala Beogradom kao '41, ovde se narod neće opametiti.

djole

pre 11 godina

Ako oni budu pravili proteste i širili nasilje, a mi budemo mudri i okrenuti evrointegracijama uveren samd a ćemo konačno mi nešto dobiti, možda čak i sever Kosova koji će biti "ni tamo ni ovamo", što nama može samo da bude dodatna motivacija za proces koji će dugo trajati i dovesti do podele.

bojan

pre 11 godina

(vladimir pula) Sta biste vi uradili sa dva milijuna albanaca?
Ne pravi se naivan uspostavili bi puni suverenitet i teritorijalni integritet nad okupiranim prostorom ponunjenima albancima(vi ste govorili srbima)isto sto i vi ako ti nije jasno uz postovanje svih medjunarodnih konvencija.

Demokratija

pre 11 godina

Ma zar je moguce u tako uradjenoj drzavi da izbiju neredi ne mogu da verujem Kosovo je bastion demokratije , kulture , napretka ,zamlja buducnosti , ljudi ja ne verujem to je dezinformacija ili je mozda danas prvi April, pa ja slusam samo zapadne medije i sve najbolje sam cuo o Kosovu ma tamo je bolje nego u Holandiji, Belgiji ili nekoj drugoj Evropskoj zemlji, ma Vi se salite to nije istina to mora da je Liban a Vi kazete Kosovo nemoguce.

čist račun

pre 11 godina

Da nismo hteli Srbiju u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori,... KiM bi i dalje bila samo AP i ne bi bilo vojne baze Bonstil. Ovako smo svi "okuprirani", a najviše našom bedom. Podrška bilo kakvom rešenju koji će voditi miru i što čistijim računima, a fakat je da Srbije na KiM ima vrlo, vrlo malo. A što se tiče ovih demonstracija i dogovora njihove vlade i opozicije to je prirodno jer naredni pregovori su jedna teška šahovska partija.

IvanNS

pre 11 godina

Svuda ima zatucanih, kod nas ih ima da ih mozemo izvoziti samo niko ih nece. Sasvim se slazem sa komentarima da su ti samoopredeljenje isti kao dveri i slicni njiima.

Pero KM

pre 11 godina

I onda poruka glasi: Vidite sta bi bilo da vam nije demokrate tacija(namerno malim slovom). Znaci doslo se do toga da neko ko je vadio srca, pluca, bubrege( a to tvrdi Svajcarac Marti), bude mnogo bolja opcija od ovog sto pravi demonstracije. A tek poredjenja sa Dverima, pa to je tek katastrofa.

Dusan

pre 11 godina

@"Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?
(Vrata pakla, 22. oktobar 2012 12:47)"

Ja mislim da bi se oni na kraju smuvali. Kazu da se slican se slicnom raduje, a suprotnosti privlace. Odlicna su kombinacija.

Djela Podlugovcanka

pre 11 godina

Ovo je jedna demokratska demonstracija, doduse nije najavljena. Kosovari demonstriraju jer su protiv toga da njihov premijer vodi dijalog sa srpskim.
Ali kod nas se uopste ne demonstrira? Znaci li to da je narod za dijalog naseg premijera sa kosovskim? Ako jeste onda je to sasvim pozitivan obrt. Trezvenost je ovladala Srbijom, zar ne, brajko? Vreme davno bilo!

Građanin Srbije

pre 11 godina

@Alex1
Toliko ste žuči i gorčine istresli na svoj narod, a da ni jedanput niste pomenuli ČAST, PONOS i DOSTOJANSTVO tog istog naroda, jer se ti termini, kada je srpski narod u pitanju, odmah povezuju sa ekstremnim nacionalizmom. Možda niste čuli za izreku: "Ko nema prošlost ne može računati ni na budućnost". Narod ovaj možda jeste, kako Vi kažete, "ovca" i možda su tuđe (S)ANU, crkve i političari bolji od ovih koje ima ovaj, kako Vi kažete, "mali i zatucani narod", ali ovaj narod voli ovu zemlju, kakva god da je, i NIKADA, bukvalno NIKADA, nije voleo da mu drugi gospodari. To što Vi u svemu vidite primitivnu nacionalističku propagandu je zaista za žaljenje. Skoknite u SAD, Englesku ili bilo koju drugu E zemlju i proverite njihova nacionalna osećanja – mislim da ćete biti iznenađeni.
Vaša ostrašćenost i prezir prema sopstvenom narodu ukazuje da je možda najbolje da uzmete državljanstvo zemlje u kojoj je narod po Vašem ukusu i da nastavite da živite srećni i zadovoljni do kraja života, a ovaj narod ostavite u njegovoj zabrani da kuburi svoje brige.

Garbage collector

pre 11 godina

Samoopredeljenje je skoro isto kao i Dveri. Kao što ovi guraju kao rusofili i pravoslavci, ističući da je svaki srbin pravoslavan a jedini prijatelji su pravoslavne zemlje. Ovi su samo obrnuto.

Dveri ne gunđaju zato što su u mnogim opštinama na vlasti sa SNS-SPS, tako da se ne mešaju i ćute.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovi protestvuju samo zbog razgovora a "bije" ih glas velikih zaljubljenika u evropske vrednosti sa posebnim osvrtom i naglaskom na multietničnost?! A naši jadovani, barem sudeći po komentarima u mnogo nezavisnim i još više demokratskim i prozapadnim medijima, jedva čekaju da nešto predaju, prodaju i izdaju. Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?

zlatna ribica

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Većina Srba bi sutra stala iza podele Kosova i Metohije(ovo parče na severu koje istorijski nije ni bilo Kosovo) uz ozbiljne garancije za preostale Srbe(povratak i ljudi i otete imovine) i najbitnije: upravu nad manastirama - status ambasada (ex teritorio).
Svi znaju da je ovo trajno razrešenje, ali nije svima do toga.
I pristali bi 90-tih na istu podelu u celoj sfrj.

Podunavac

pre 11 godina

@(lili, 22. oktobar 2012 15:00)

I meni je jasno cija su oni armija, da je bilo ko drugi otisao da pregovara vec bi divljali. Sa druge strane, na neki nacin mi je i drago sto ih nema na ulicama.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@ALEX: Milosevic, Karadzic i Mladic su zlocinci ili, nisu zlocinci, u istoj onoj meri u kolikoj su i ostali lideri drzava u okruzenju. Inace, nacionalista korespondira visoko obrazovanoj, nacionalno svesnoj osobi koja voli svoj narod i cini sve sto je u njegovom interesu na uzdizanju svoje nacije. Tragika je da su danas u samom vrhu ovoga drustva, nepismeni ili, u najboljem slucaju, polupismeni ljudi, zaostali u svom kulturoloskom i nacionalnom razvoju, koji patriotizam, naciju i otadzbinu pokusavaju da izjednace sa kriminalom, ulicarima i huliganima. Bio bih srecan kada bih obrazovanjem i svojim doprinosom, mogao sebe da svrstam u nacionaliste. Umesto toga tu rec trpimo kao uvredu, koju nam svakodnevno upucuje moralni aktuelni lumpenproleterijat.

zoran

pre 11 godina

Kosovari jos uvek ne shvataju da se Tachi ne pita apsolutno nista, vec da je piun u rukama USA. Ako pogreshi korak, ode na "putovanje" kao Sadam, Mubarak, Gadafi, Bil Laden...i mnogi, mnogi "prijatelji" Jenkija...

Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu...

Nemanja

pre 11 godina

JAOOO kako je ovaj protest isceniran, kao fora protestvuju jer je ovo kao fora bilo na ruku Beogradu. I sada mi Srbi kao treba da budemo srecni kao eto Ivica je nesto uradio sto se ovima ne svidja...

Gluposti sve su namestili...

prizrenlija

pre 11 godina

Kratki opis:ovi koji protestuju na Kosovu je manjina političkih istomišljenika a kod vas je večina.Vidi se krvna slika Kosova i Srbije

Dan

pre 11 godina

Od ovih iz Samoopredeljenja neuporedivo su gori i pogubniji po Srbiju oni što njih i ustaše izjednačavaju sa Dverima. Nisam glasač Dveri, niti bih ikad bio, ali biti toliko maliciozan prema svakoj srpskoj nacionalnoj noti je sramno!

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...

Zoran, Novi Sad

pre 11 godina

Sve je ovo očigledna montaža kao 1981. kada su padali u nesvest na ulicama od nekog gasa koji selektivno truje samo njih.Kad se pojavi ovaj Kurti onda Tači ispadne civilizovani Evropljanin.Ko ih ne zna mogao bi i da ih zavoli.Sve je isto od Ali Šukrije, preko Vlasija do Jahjage. Samo da se ništa ne radi i da se živi od tuđeg novca bio on srpski, nemački, američki ili bilo čiji.Hoćemo li se ikada rešiti toga ?

Igor

pre 11 godina

Pa naravno, sto se Albanaca tice, Dacic je njima nesto kao Taci nama. Naravno sobzirom da Srbi sebe nikad ne pogledaju u ogledalo, slusam onog Vulina kako jadikuje sto mora da se sastaje sa Tacijem a ne pada mu napamet da je i Dacic nekada bio Slobin podmladak. Jeste istog onog Slobe sto bi sve Albance protero sa Kosova i ko zna koliko jos pobio da nas na kraju nisu bombardovali. Ali jok nemoz ti Srbina pred ogledali dovesti kogod macku u vodu da meces.

Dejan

pre 11 godina

Za Vladimira iz Pule, Vlado na Kosovu nece biti ni jednog Albanca koji nema srpski pasos sad je situacija kakva je ali vratice se stvari na svoje mesto uskoro.

Vladimir Pula

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..

Vrata pakla

pre 11 godina

Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?

Milorad

pre 11 godina

Niko na Kosovu ne radi za Srbiju kao "Samoopredeljenje" i njihov lider.
Ko zna ko su oni...
U svakom slučaju, Srbija ovakvim stvarima samo dobija.

Malo samo logike

pre 11 godina

Onda Srbija trola pricu da je Kosovo Srbije i kao takvo daje albancima srpski pasos jer sa Kosovskim slabu prodju imaju..Onda po Evropi lazni azilanti.PO clanu domacistva imaju uz smestaj i 400 evra po glavi .Njih 4-5 i sracunajte koliko je to.Zive kao carevi po zapadnoj evropi.A Srbiji se preti ukidanjem viznog rezima

Miroslav

pre 11 godina

Da ima Srba u Beogradu, i ovde bi bilo protesta. Šta reći, na dan proglašenja nezavisnosti 2008, ispred 'konja' na Trgu Republike okupilo se nas manje od pedesetak. Dok okupatorska čizma ponovo ne bude šetala Beogradom kao '41, ovde se narod neće opametiti.

vlada

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Dragi imenjače,
I Srbi nisu prihvatali da žive u Hrvatskoj, pa je to "nekako rešeno", zar ne? Upravo zato je priznanje Kosova i Metohije od strane Hrvatske - licemerje.

ЗОРАН

pre 11 godina

Како провидно. На Косову се ништа не дешава без одобрења Америке, укључујући и трговину наркотицима. Поменутог вођу Самоопредељења би давно појео мрак, као што је мрак појео многе сведоке, да његово деловање није у складу са интересима Америке.

vesna

pre 11 godina

Neka vidi Evropa čiju stranu drži! Od Srbije očekuju pregovore, a albancima dozvoljavaju da rade šta hoće i da onemogućavaju bilo kakav razgovor između dve strane. Ovakvo ponašanje albanskih separatista treba žestoko kažnjavati. U suprotnom, oni će da se osile još više i onda neće moći naši pregovarači ni da priđu Kosovu, a opet ćemo mi da snosimo konsekvence.

deNiro

pre 11 godina

I šta bi vi dragi Srbi da vam daju to Kosovo natrag? Šta bi s njim? S 2 milijuna (skoro) razobornih albanaca koji ne žele da žive u istoj državi sa vama? To je pitanje koje bi možda trebali početi vrtiti u glavama i javnosti.. Kosovo je Srbija , srce Srbije, nedamo Kosovo ni pod koju cijenu.. Sve demagogija koja nema veze s realnoscu.. Ako dolje nema Srba onda nema ni Srbije ..
(Vladimir Pula, 22. oktobar 2012 14:12)

Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?

la-di-da-di-da

pre 11 godina

Pocinjem da cenim albanske nacionaliste: Oni su bar dosledni svojoj ideji /to sto nijedan ekstremizam nevolim-druga je prica/. Ko su i kakvi ovi srpski, sada je skroz jasno,...

Tatko

pre 11 godina

Njima je izgleda lepse da nisu ni u jednoj organizaciji (posebno UN), njima je izgleda lepo da se nigde ne takmice, njima je izgleda lepo da ponavljaju kako je nezavisnost nepovratna, njima je izgleda lepo da svaki dan ponavljaju kako su i sami nezavisni... pa da ih onda pustimo da zive tako kako im je lepo?
Pozdrav svima!

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@VLADIMIR PULA: Čini mi se da ste malo pomešali redosled dogadjaja. Srbi su 1990 godine branili Jugoslaviju a nisu tražili osamostaljenje gospodine. I to im je bila najveća greška. Setimo se početka, koga nerado pamtimo. Nemojmo da koristimo parcijalnu amneziju i zaboravljamo samo ono što nam ne odgovara. Prethodila je priprema za raspad Jugoslavije, ustaška retorika, koja se širila preko Kanade, SAD i Australije i, slivala u Hrvatsku. Potom su Srbi izbačeni iz Ustava R. Hrvatske, protivzakonito, preglasavanjem, iako su Srbi bili jedan od konstitutivnih naroda Hrvatske. Dalje, mislim da znate i sami. Počela su pojedinačna ubistva i nestanci vidjenijih Srba, dok se stvari nisu razbuktale a tim prostorima zavladalo opšte ludilo. Srbi su potom postali "fašisti", koje su hrvatske demokratske strukture počistile sa svojih vekovnih ognjišta a, da im to niko, danas, i ne pominje. Gospodine Vladimire jedino su Srbi "nagradjeni" autonomijama iako je Hrvatska imala daleko više razloga da osniva takve autonomije. Jedino je Srbima uskraćeno pravo na samoopredeljenje, pravo koje su imali svi ostali narodi na teritoriji bivše Jugoslavije, koja je počivala na višemilionskim srpskim žrtvama. Da paradoks bude veći tekovine tih žrtava su pripale i pripadaju uglavnom srpskim dželatima i saradnicima fašističke Nemačke tokom Drugog svetskog rata. Srbi danas trpe ali, znaju šta je istina, koja kad-tad mora biti ispravljena.

Gangnam styl

pre 11 godina

Oni na kosovu znaju zasto protestvuju a vi ne znate i zato lupate komentarima..Taci i Dacic su se susreli na zahtev EU zbog azilanata sa kosova koji imaju Srpski pasos ..Nama je zabranjeno izdavanje tih pasosa (citaj Prodaja )a njima upotreba i putovanje sa tim pasosima.Oni zato protestvuju jer su sada u kao u GETO skupljeni i zato su ljuti na Tacija sto je prihvatio taj sporazum bez pitanja naroda.A vi dragi moji pitajte Dacica zasto vam nije rekao zasto vas laze a vi ga izglasali i postavili na vlast ,,,,........

Albanac

pre 11 godina

vladimir pula-albanaca na kosovu nema dva miliona jer da ih ima dva miliona organizovali bi popis stanovnistva a ne ovako albanac koji je prijavljen u tirani prijavljen je i u pristini i u skoplju i u presevu.a i da ih ima dva miliona polovina od toga je dosla na kosovo iz albanije posle 99 pa tako isto mogu i da se vrate od ostatka racunaj da nisu bas ni svi albanci za nezavisnost znaci ima i onih koji dozivljavaju srbiju kao svoju zemlju i kada se vrati nasa policija i vojska svi ce oni dobrovoljno da odu sa kosova jer znaju da ce ih srbija procesuirati za zlocine jer svaki peti albanac je ucestvovao u nekim zlocinima nad srbima ili srpskom imovinom na kosovu...
(Huan Pablo Don Fernando, 22. oktobar 2012 14:57)

Pa molimte komso gledaj INSAJDER pa vidis istinu o KOSOVO , ko koje kriv za srbe na Kosovo .

Wukadin

pre 11 godina

Да нису организовани као што јесу, када бих помислио да нешто код њих није договорено, рекао бих како тај сусрет њима не одговара, ерго нама одговара. Овако ништа...

Milosav

pre 11 godina

Sta oni protestuju, valjda mi treba da protestujemo sto se nas premijer rukuje sa ratnim zlocincem na cijim istim rukama je ko zna koliko srpske krvi.
Vidi i ovo, gadjaju policiju trulim paradajzom itd. To mi je isto pricao drugar policajac kada su ih na Kosovu isto tako gadjali krajem '89 godine, sa izuzetkom sto bi dali deci kamenje.
Sa sigurnoscu tvrdim da je Albancima nudjeno bilo sta drugo osim potpune nezavisnosti oni to nikada ne bi prihvatili. Milosevic je samo doprineo da oni i njihovi pomagaci sa demokratskog zapada imaju dobar izgovor.
Za razliku od drugih balkanskih naroda Albanci imaju jasno zacrtan cilj a to je stvaranje ujedinjene albanske drzave na teritoriji svojih komsija.
Uz pomoc sa zapada i nadprosecni natalitet oni ce jednog dana to i ostvariti.

FočaKMK

pre 11 godina

Mislim da se ovim zeli poslati i poruka da je Kosovo zasebna zemlja, ima svoju policiju, svoj narod koji brani svoje interese. A ovim postupkom se vjerovatno zeli i jos vise privuci paznja samog sastanka i njegovog ishoda, kako danasnjeg tako i krajnjeg. U sustini sve se smisljeno scenira.

Demokratija

pre 11 godina

Ma zar je moguce u tako uradjenoj drzavi da izbiju neredi ne mogu da verujem Kosovo je bastion demokratije , kulture , napretka ,zamlja buducnosti , ljudi ja ne verujem to je dezinformacija ili je mozda danas prvi April, pa ja slusam samo zapadne medije i sve najbolje sam cuo o Kosovu ma tamo je bolje nego u Holandiji, Belgiji ili nekoj drugoj Evropskoj zemlji, ma Vi se salite to nije istina to mora da je Liban a Vi kazete Kosovo nemoguce.

Pero KM

pre 11 godina

I onda poruka glasi: Vidite sta bi bilo da vam nije demokrate tacija(namerno malim slovom). Znaci doslo se do toga da neko ko je vadio srca, pluca, bubrege( a to tvrdi Svajcarac Marti), bude mnogo bolja opcija od ovog sto pravi demonstracije. A tek poredjenja sa Dverima, pa to je tek katastrofa.

Građanin Srbije

pre 11 godina

@Alex1
Toliko ste žuči i gorčine istresli na svoj narod, a da ni jedanput niste pomenuli ČAST, PONOS i DOSTOJANSTVO tog istog naroda, jer se ti termini, kada je srpski narod u pitanju, odmah povezuju sa ekstremnim nacionalizmom. Možda niste čuli za izreku: "Ko nema prošlost ne može računati ni na budućnost". Narod ovaj možda jeste, kako Vi kažete, "ovca" i možda su tuđe (S)ANU, crkve i političari bolji od ovih koje ima ovaj, kako Vi kažete, "mali i zatucani narod", ali ovaj narod voli ovu zemlju, kakva god da je, i NIKADA, bukvalno NIKADA, nije voleo da mu drugi gospodari. To što Vi u svemu vidite primitivnu nacionalističku propagandu je zaista za žaljenje. Skoknite u SAD, Englesku ili bilo koju drugu E zemlju i proverite njihova nacionalna osećanja – mislim da ćete biti iznenađeni.
Vaša ostrašćenost i prezir prema sopstvenom narodu ukazuje da je možda najbolje da uzmete državljanstvo zemlje u kojoj je narod po Vašem ukusu i da nastavite da živite srećni i zadovoljni do kraja života, a ovaj narod ostavite u njegovoj zabrani da kuburi svoje brige.

Garbage collector

pre 11 godina

Samoopredeljenje je skoro isto kao i Dveri. Kao što ovi guraju kao rusofili i pravoslavci, ističući da je svaki srbin pravoslavan a jedini prijatelji su pravoslavne zemlje. Ovi su samo obrnuto.

Dveri ne gunđaju zato što su u mnogim opštinama na vlasti sa SNS-SPS, tako da se ne mešaju i ćute.

Boks

pre 11 godina

Zašto naša policija ne reaguje :-)? Šalu na stranu, taj Kurti je najnejasniji od svih. Mada mi svi njegovi protesti liče na nameštaljku...

IvanNS

pre 11 godina

Svuda ima zatucanih, kod nas ih ima da ih mozemo izvoziti samo niko ih nece. Sasvim se slazem sa komentarima da su ti samoopredeljenje isti kao dveri i slicni njiima.

I takođe

pre 11 godina

"Shvatite da ste vi okupirana teritorija i bicete sve vreme okupirani dok je baza Bondstil na Kosovu..."

A takođe i mi treba da shvatimo isto. Realnost.

ns time

pre 11 godina

Kada pokret Samoopredeljenje protestuje na Kosovu, to valjda treba nama da znaci da je tamo suva demokratija na delu i da politicki parlamentarizam funkcionise, da je Jahjaga predsednica, a Taci premijer,a onda je mrmot umotao cokoladu.....Boze, ima li te?Pa nismo svi toliko glupi i plitki.Ne verujemo bas u sve sto pise.

bojan

pre 11 godina

(vladimir pula) Sta biste vi uradili sa dva milijuna albanaca?
Ne pravi se naivan uspostavili bi puni suverenitet i teritorijalni integritet nad okupiranim prostorom ponunjenima albancima(vi ste govorili srbima)isto sto i vi ako ti nije jasno uz postovanje svih medjunarodnih konvencija.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 11 godina

Ovde odlično pristaje parafraziranje Virgilija:
" Tako vi, ali ne za sebe volovi vučete plug,
tako vi ali ne za sebe pčele nosite med,
tako vi ali ne za sebe Albanci imate samostalno Kosovo"

lili

pre 11 godina

Pa Albanci bar rekose svoje po pitanju susreta .Interesuje me gde su ove nase patriote koji odjednom zacutase kao da im je maca pojela jezik, a Ceda im je izdajnik sto im to govori vec godinama.A NASA NOVA VLAST, KOJA JE DO JUCE PLJUVALA DEMOKRATE DA SU NEPATRIOTE I IZDAJNICI , I DA NECE ONI NI U ISTI GRAD SA TACIJEM, POPISE KAFU SA GOSPODINOM TACIJEM.Meni je drago sto je konacno doslo do susreta i da se sto pre resi 100 godisnja prica i da pare koje pod izgovorom idu na Kosovo pocnu da se ulazu ,npr.,u skolstvo,zdravstvo..................

čist račun

pre 11 godina

Da nismo hteli Srbiju u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori,... KiM bi i dalje bila samo AP i ne bi bilo vojne baze Bonstil. Ovako smo svi "okuprirani", a najviše našom bedom. Podrška bilo kakvom rešenju koji će voditi miru i što čistijim računima, a fakat je da Srbije na KiM ima vrlo, vrlo malo. A što se tiče ovih demonstracija i dogovora njihove vlade i opozicije to je prirodno jer naredni pregovori su jedna teška šahovska partija.

djole

pre 11 godina

Ako oni budu pravili proteste i širili nasilje, a mi budemo mudri i okrenuti evrointegracijama uveren samd a ćemo konačno mi nešto dobiti, možda čak i sever Kosova koji će biti "ni tamo ni ovamo", što nama može samo da bude dodatna motivacija za proces koji će dugo trajati i dovesti do podele.

Vladimir Pula

pre 11 godina

@Analogija Knin 1990.Da li si isto mislio tada za Krajinu sa većinskim srpskim stanovništvom?
(deNiro, 22. oktobar 2012 14:50)
:) zanimljiva analogija koju možemo jednostavno obrnuti, ako su Srbi 1990 zahtjevali i podrzavali pravo na samoopredjeljenje u Hr zašto ga nisu dali Albancima u Srbiji? A sad iskreno da ti kažem i realno ova analogija je čista demagogija, ja sam se osvrnuo na fakticno stanje a to je da Srbi ne mogu pobijediti Albance na Kosovu, osim da ga sravnaju sa zemljom sto je neprihvatljivo, a i po svoj prilici neizvedivo.
I na kraju krajeva, moj stav nije valjan samo zato sto sam iz hrvatske ili ? meni je iskreno zao što je u Hr došlo do rata i zao mi je svih neduznih nastradalih i protjeranih civila.

Alex1

pre 11 godina

@(Mladen Mladenovic, 22. oktobar 2012 14:41) "Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?"

Nisu Milošević, Karadžić i Mladić uhapšeni zbog para, nego zbog zločina, ali pretpostavljam da je vama teško da to prihvatite.

Takođe, mislim da ne shvatate da ne dele svi ljude na osnovu nacionalne pripadnosti. Mnogima smeta himna u kojoj se pominju samo Srbi, jer u Srbiji žive i drugi narodi, smeta Memorandum SANU koji je bio osnova za "buđenje naroda" i destruktivnu politiku Miloševića, smeta Crkva koja štiti pedofile i daje ordene pedofilima, korumpiranim političarima i tajkunima, smeta mitomanska istorija koja služi isključivo razvijanju mržnje i nepoverenja prema drugima i izbegavanju da vidimo koliko smo mali i zatucani narod.

U okruženju je slično, svuda ima "ovaca" koje se primaju na nacionalističke žvake. Gde je to masovnije, ne bih umeo da procenim, sem da postoji pravilo da što je neobrazovaniji i izolovaniji narod, to je podložniji primitivnoj nacionalističkoj propagandi. Ali, najveće "patriote" znaju šta je najbolje za njihov narod, zar ne?

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovi protestvuju samo zbog razgovora a "bije" ih glas velikih zaljubljenika u evropske vrednosti sa posebnim osvrtom i naglaskom na multietničnost?! A naši jadovani, barem sudeći po komentarima u mnogo nezavisnim i još više demokratskim i prozapadnim medijima, jedva čekaju da nešto predaju, prodaju i izdaju. Narod je počeo da liči na ovcu kojoj smeta sopstveno runo. Svi očekuju da će oni novci "koji stoje na granicama" još od hapšenja Miloševića pa, na dalje, do Karadžića i Mladića, hrupiti u Srbiju, ili još bolje, na njihove privatne račune. Mi smo jedini narod kome smeta himna, teritorija, Crkva, SANU, sopstvena, kako kažu, "mitomanska istorija" itd.itd. Ostali, u okruženju, čini se, nemaju taj problem?

Alex1

pre 11 godina

@(Dušan, 22. oktobar 2012 14:09) "i mi mislimo da je izdaja pa ne bijemo policiju, valjda je to razlika između nas i njih"

Da, postoji razlika, "mi" samo palimo ambasade, rušimo Beograd, plaćamo barikadiste, pucamo na KFOR. Mnogo smo "napredniji".

nada ZR

pre 11 godina

Zasto su se tako uznemirili kada su toliko sigurni u svoju nezavisnost?Samo mogu reci tesko Srbima na Kosovu.Sta reci kada oni ne zele da pricaju sa srpskom stranom.Nadu moze dati samo da je ovaj strajk delo ekstremnih snaga koje imamo i mi ali drugim povodima.

ben

pre 11 godina

Ma koja izdaja... Balkanski mentalitet. Bolsevicka kultura je tako duboko usao u savest naroda u Balkanu da je tesko da je otarasimo. Svi neke velike zavere gledaju neke velike komplote i izdaje.

Nema nista dostojantsvenije nego da se mi Albanci i vi Srbi dogovorimo o nasim odnosima na civilizovan nacin i uz obostrano iskreno postovanje.

Bilo Kosovo nezavisno, deo Serbija, deo Albanije, u EU, u NATO i Warshavki pakt, u pakt sa marsovcima mi cemo uvek biti komsije. Ako nasi odnosi su mirni i u zajemno postovanje to samo moze da nam dobro nosi, uvek.

zlatna ribica

pre 11 godina

@Vladimir Pula
Većina Srba bi sutra stala iza podele Kosova i Metohije(ovo parče na severu koje istorijski nije ni bilo Kosovo) uz ozbiljne garancije za preostale Srbe(povratak i ljudi i otete imovine) i najbitnije: upravu nad manastirama - status ambasada (ex teritorio).
Svi znaju da je ovo trajno razrešenje, ali nije svima do toga.
I pristali bi 90-tih na istu podelu u celoj sfrj.

NN

pre 11 godina

@ (decko sa barikada, 22. oktobar 2012 11:56)

Kad su u ime Srbije tzv. patriote procerdale sve srpsko, poceli su da nalaze mane Srbima koji nisu kao oni.
Sve ista bratija, losi od gorega, siledzije albanske, srpske, hrvatske... zapravo sramota sopstvenog naroda koja je preglasala postene.
Pamet u glavu svima i najzad povezivanje normalnih ljudi, koliko god bilo rizicno, jer kabadahije su kukavice koje zive od inercije boljih ljudi.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@ALEX: Milosevic, Karadzic i Mladic su zlocinci ili, nisu zlocinci, u istoj onoj meri u kolikoj su i ostali lideri drzava u okruzenju. Inace, nacionalista korespondira visoko obrazovanoj, nacionalno svesnoj osobi koja voli svoj narod i cini sve sto je u njegovom interesu na uzdizanju svoje nacije. Tragika je da su danas u samom vrhu ovoga drustva, nepismeni ili, u najboljem slucaju, polupismeni ljudi, zaostali u svom kulturoloskom i nacionalnom razvoju, koji patriotizam, naciju i otadzbinu pokusavaju da izjednace sa kriminalom, ulicarima i huliganima. Bio bih srecan kada bih obrazovanjem i svojim doprinosom, mogao sebe da svrstam u nacionaliste. Umesto toga tu rec trpimo kao uvredu, koju nam svakodnevno upucuje moralni aktuelni lumpenproleterijat.

Dusan

pre 11 godina

@"Evo jedne ideje: Neka se susretnu Dveri i ti njihovi nacionalsti!
U tim "pregovorima" mozda bi i nasli neko resenja problema!
A,sta kazete?
(Vrata pakla, 22. oktobar 2012 12:47)"

Ja mislim da bi se oni na kraju smuvali. Kazu da se slican se slicnom raduje, a suprotnosti privlace. Odlicna su kombinacija.

Djela Podlugovcanka

pre 11 godina

Ovo je jedna demokratska demonstracija, doduse nije najavljena. Kosovari demonstriraju jer su protiv toga da njihov premijer vodi dijalog sa srpskim.
Ali kod nas se uopste ne demonstrira? Znaci li to da je narod za dijalog naseg premijera sa kosovskim? Ako jeste onda je to sasvim pozitivan obrt. Trezvenost je ovladala Srbijom, zar ne, brajko? Vreme davno bilo!

Podunavac

pre 11 godina

@(lili, 22. oktobar 2012 15:00)

I meni je jasno cija su oni armija, da je bilo ko drugi otisao da pregovara vec bi divljali. Sa druge strane, na neki nacin mi je i drago sto ih nema na ulicama.