Sreda, 26.09.2012.

17:34

Ahmadinežad: Zapad zastrašuje

Ispred zgrade UN u Njujorku održan protest protiv predsednika Irana Mahmuda Ahmadinežada, koji je u svom govoru optužio Zapad za nuklearno "zastrašivanje".

Izvor: B92

Ahmadinežad: Zapad zastrašuje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Sinbad

pre 11 godina

Za razliku od Irana,Pakistan je nuklearna sila odavno.Muslimanska zemlja,politicki nestabilna u stalnim problemima sa Indijom, i opet Zapadni svijet ih uopste ne pominje.Cudno...

Gavra

pre 11 godina

Kamo lepe srece da je neko svojevremeno ucinio sve sto mu je bilo u moci da USA ne dodje do nuklearnog oruzja. Ko su bre oni da odredjuju ko sme a ko ne sme da ima to oruzje. I to oni koji su ga jedini upotrebili !?!!

Greenwichtime

pre 11 godina

Svaka drzava vodi politiku koja odgovara njenim interesima. Nemoguce je osmisliti teoriju koja bi negirala ovu logiku. Tu se nista nece promeniti. Tako je bilo uvek i tako ce biti i u buduce.
Treba podsetiti da je 20. vek bio najkrvaviji, od prvobitne zajednice do danas. Najveci krivci za to su bili najcivilizovaniji narodi! Ko ne uci na istoriji, istorija mu se ponavlja.

Soweto

pre 11 godina

Neverovatna količina tupavosti prosto isijava iz gomile komentara. Slobodoljubivi Srbi drže stranu čoveku čiji režim kamenuje žene zbog preljube, a za negiranje postojanja boga se ide na doživotnu robiju ili na vešala. Da li ste vi ljudi pri sebi? Da li vam je Iran uzor slobode i demokratije? Koliko god SAD pravile probleme u svetu svojim ekspanzionizmom uvek će nam po svemu biti bliži od ove azijske klerikalne diktature. Da li bi vi, Ahmadinedžadovi navijači voleli da vam ovde neki obrazaš, našista ili neko slično klerofašističko smeće na sred ulice prebije sestru jer misli da joj je suknja prekratka? Ili da vašoj devojci nalupa šamare jer se našminkala? E, to je režim u Iranu. Koliko god neki ovde želeli da Srbiju izmeste u Aziju to im nikada neće uspeti. Osvrnite se malo oko sebe.

Razmislite

pre 11 godina

ljudi sta vam je!? zaboravljate jednu osnovnu i najvazniju stvar u istoriji ljudskog drustva a to je: Pravdu imati i pravdu dobiti su dve razlicite stvari. Tako da ce neki i dalje sisati vesla bez obzira koliko su u pravu, a drugi, dominirati i raditi sta hoce sve dok su jaci od onih prvih. Tako je bilo od pamtiveka, tako ce ostati do kraja sveta bez izuzetka

A beautiful mind

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Koja zalost me hvata kada vidim sta si napisao. Amerikanci su bacili bombu na civile. To je grad pun zena, dece i staraca, jer su vojno sposobni japanci uglavnom bili po frontovima, i u 1 danu ubili 250 000 civila. Razmera tog genocida je nezamisliva. Time je zavrsen rat? Kako je moguce da neko u srcu nadje opravdanje za to zverstvo?!

sisanje vesla

pre 11 godina

Za sve megatrend intelektualce !
Ljudi koji su podrzavali vojnu huntu oficira Reze Saha Pahlavija,autokratsku vladu(ne demokratsku)premijera Mosadeka i Rezinog sina Mohameda nisu izbeglice jer nisu pobegli iz Irana zbog proganjanja na rasnoj,etnickoj ili verskoj osnovi nego je sav kapital ove bogate drzave nelegalno zavrsavao u vlasnistvu 5% porodica koje su pobegle da ne bi odgovarale pred sudom za pljackanje Irana,kidnapovanje,mucenje i ubijanje neistomisljenika.Oni su "izbeglice" vrste Darko Saric,Bogoljub Karic,Marko Milosevic...Izbeglica je bio Homeini jer u nedemokratskom drustvu Reze Saha ne samo da nije bilo glasanja nego je bilo zabranjeno javno i privatno govoriti protiv vlasti.Na zvanicnom sajtu CIA na strani gde govore o 15 najuspesnijih akcija te sluzbe,na visokom mestu stoji operacija Ajaks u kojoj je prvi put zabelezeno da je premijer suverene drzave nacionalizovao naftu u korist USA kompanija!U Islamskom svetu,medju obicnim gradjanima,rezim "dinastije" Pahlavi je sinonim za tiranina,vojnu huntu,zatvaranje neistomisljenika i ubijanje,drzavnu cenzuru i dekadenciju vladajucih familija.Postoje Iranci gastabajteri koji godisnji provode u Iranu sto bi bilo nemoguce da su proganjani.
P.S. Tvrdnja po ustavu Jevrejske drzave da je po ustavu Islamska drzava faktor nestabilnosti je smesna a zalosno je sto u Jevrejskoj drzavi glasovi nejevreja ne vrede jednako kao glasovi Jevreja.U Iranu se glas Jevreja racuna jednako kao glas Muslimana a Izrael je "demokratska" drzava

BlockOut

pre 11 godina

@black_arrow

Samo je njemu bita religija?

Romni, koji ima vise sansi da pobedi obamu je okoreli hrisanin, ali ne onaj normalni, nego maltene "sekta", vecina istih jedva ceka konacni rat Izrael (jews) vs. Iran (muslims) kako bi njihov isus ponovo dosao na svet, o tome mozes procitas malo vise, da vidis kakva razaranja, ratovi i koliko (milijardi) ljudi treba da umre da bi im se ispunilo prorocanstvo, tako da jedva cekaju rat.

Drugo, Izraelci koji isto zele rat su verski fanatici, i mi (ja, ti i ostali) smo samo stoka za njih, verovatno bi osecali vise emocija prema mrtvom kucetu nego ljuckom bicu koji nije iz njihovih redova. Plus isti su okoreli nacionalisti i po njima isto taj Izrael se prostire preko vecina bliskog istoka, i da se pitaju tj. da mogu rado bi ostvarili svoja prorocanstva iz Tore ili cega vec.

Ali naravno oni su svi dobro, a drzava koja je za razliku od ove kvazi demokratije koja je samo upreta prema kapitalizmu i svetom $, sve sto donosi $ je dozvoljeno, cak do same sodome i gomore, samo ako se ima profita od istog. Dok ako pisnes protiv vlasti, (OWC, asanaz ili bilo ko progovori protiv njihiv zlocina) odmah dobije suzavac u glavu, pendrek a bogami i smrtnu presudu u odsustvu, dok da isti to rade "tamo negde" dobijaju od istih oruzije i neke specijalne statuse kao veliku ljudi, kad to njima radi neko odmah je terorista.

Mozda su bili velika nacija i demokratija, ali vazna su dela, sad su na nivou stalinja i severne koreje, ni manje ni vise...

Koren problema

pre 11 godina

Nama Srbima ne bi bilo na odmet da malo manje teramo inat, a malo vise poznajemo istoriju i kakve smo mi to pozitivne odnose imali sa persijancima i arapima koji su se trazeci bolje uslove za zivot, doseljavali u POTURCENE delove srpskih zamalja.

bauk

pre 11 godina

Izrael i njegov narod ima pravo da zivi i tacka.Muslimani veruju u price o dva brata koja su se posvadjala i jedan je stvorio Arape a drugi Jevreje i na tome se zasniva cela prica o Jevrejima.Izrael je nudio drzavu Arafatu koji je sa tog sastanka ustao i otiso pa sto nije uzeo drzavu ???

nikolina

pre 11 godina

pa dobro sve je to OK i normalno mislim na ovoliki broj negativnih stavova usmjerenih protiv amera i izraela. opsti je trend, zargonski receno biti in, imati i biti antiamericki nastrojen i antisemitski..ljudi ocigledno prate te neke svetske trendove, samo tako mogu da razumem vecinu komentara..ali dobro procice i ti trendovi

Dejan

pre 11 godina

Persijanci, odnosno danasnji Iranci su jedan od najstarijih naroda i civilizacija. A ja kazem i jedan od najvecih. Ziveo sam na Bliskom istoku (Emirati, Liban, Irak) i upoznao dosta iranaca. I ne mogu da vam opsisem koliko su obrazovani kao narod, koliko poznaju druge narode i drzave (imaju izuzetan obrazovni sistem, znali su tad o Jugi mnogo, i da ima 6 republika i ko je koje vere, i o Titu, Sarajevu, Dubrovniku, cak i podatke iz prvog i drugog rata). Pored toga izrazito su ponosan i miroljubiv narod. Kroz razgovore sa njima, nisam ni primecivao da su muslimani. Bilo je medju njima i onih koji nisu nakonjeni rezimu u Teheranu ali to nikad nisu rekli dirketno. I pored toga, njima je neshvatljivo zasto neko (USA) insistira da njihov model drzavnog urdjenja mora da bude kao na zapadu. Izrael ne vole iz dva razloga, prvo zbog toga sto su godinama ubijali palestince, a jevrejsku drzavu dozivljaju kao tumor koji stalno pravi probleme arapskom svetu.
Ovo se dogadjalo tokom 80tih dok sam ja jos bio fan zapadne demokratije i neko ko gleda u SAD kao u bastion tzv. demokratije i boljeg zivota.
Dogadjajo, u poslednjih 20 godina, samo su produbili moje postovanje prema Iranu i irancima.

P.S. Mehran Keshe je iranac a uskoro ce ceo svet cuti za njega. Proguglujte malo pa ce vam biti jasno zasto USA nece nikad napasti Iran.

john

pre 11 godina

@sisanje vesla: ne da poznajem nekoliko familija izbjeglih iz Irane vec neke od njih su cak zainteresovani da se vrate u iran, pod pretpostavkom da se promeni politicki sistem i klima. iz njihovih prica zakljucio sam da je vecina njih emigrirala neposredno pre o poslije islamske revolucije...

srna

pre 11 godina

Ko je sejao na tuđim njivama i neka žanje. Međutim njiva je mnogo velika pa zarasla u korov. Ni svesrdna pomoć nadničara ne pomaga.

nucky thompson

pre 11 godina

Preko 80 komentara za nesto gdje Srbi nemaju nikakvog uticaja, niti nas se tice! A duplo manje komentara o busu broj 50 koji je stvarni problem BG i Srbije! Srbi mekecu o svjetkoj politici, a ne mogu da rjese obicne probleme u svojoj kuci!!! Zalosno ljudi, zalosno!

black_arrow

pre 11 godina

Po mom misljenju, ovaj covek predstavlja opasnost za globalnu bezbednost. U njegovoj politici religija zauzima jako bitno mesto, a po pravilu treba razdvojiti drzavu i veru. Verska zatucanost i neobrazovanost su najveci problemi Irana, a ne Izrael i Sjedinjene Drzave.

Uostalom, sta ce mu to oruzje? Ne samo njemu, nego svima. Dozvolicu sebi da se nasalim, pa da kazem da je bolje da su te usijane glave posadile neku ljubicicu nego sto zveckaju oruzjem :) ... Pozdrav

Dr Hary

pre 11 godina

@sisanje veslaIzmeđu ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"
(codemaker, 26. septembar 2012 21:54)

E pa postoje i izbeglice iz USA, jedan mi zivi u kuci i lepo mu je ovde u Srbiji, a ima ih jos nekoliko koji su dosli za njim i ozenili se. Oni govore gore stvari o toj usa i od Caveza i Ahmadinedzada i da bili su da "donose slobodu ugnjetavanima" i znaju sta pricaju.

unistiti

pre 11 godina

Ovaj svet je poludeo.Treba unistiti svo nuklearno oruzje na svetu.Ono nikom nije donelo dobro a kao drugo upotreba tog oruzja moze da nas sve zbrise sa planete zemlje.Zato podrzavam da se svo nuklearno oruzje unisti a novac koji je bio namenjen za pravljenje istog, dati za gladne ljude na planeti.

aleksandar

pre 11 godina

hm, pa iscitah ove komentare, i moj komentar je da ljudi nisu upuceni u neke stvari i problematiku bliskog istoka i pod dva da je vecina komentara rezultat neke emocijalne pristrasnosti ljudi koji komentarisu tekst. Iranska kriza moze da utice, i vec utice, na nase zivote, to su posljedice globalizacije. podrzavati istrosen politicki sistem i aparat kakav je u Iranu nema smisla a jos manje to ciniti pod plastom antiamerikanizma i antiizraela ako mogu tako da se izrazim. ovdje je dozvoljeno napisati 1500 karaktera a ja mogu napisati 150 000, cjelu studiju o tome i o toj krizi iz nekoliko uglova pa tako ne zelim da nesto vise komentarisem, jer je na kraju zakljucak isti: rezim u iRANU mora biti srusen milom ili silom to je interes i Iranaca (do skora sam redovno bio u kontaktu sa njima) a isto tako i medunarodne zajednice s tom razlikom da svako gleda da ugradi svoj interes (a samo je Izrael egzistencionalno ugrozen,svi ostali gledaju ekonomski interes) i svoj glas povodom ,ja bih to nazvao, Iranske krize...Moram da dodam da mnoge drzave velike a za njima i mnostvo malih guraju i potpiruju taj sukob jer imaju ogroman ekonomski interes za to, ja cu opet napomenuti da je ponasanjem Irana samo izrael egsistencionalno ugrozen dok recimo island nije. Mi smo prezivjeli holokaust i rekli smo nikad vise i da cemo ucinuti sve sto je u nasoj moci i to je nasa vodilja, nazalost mnoge velike sile gledaju da profitiraju na nasoj krvavoj istoriji..no kako god proci ce i ovo tesko vrijeme....

Slobodan

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Ne, Drugi svetski rat je zavrsen ulaskom Crvene Armije u Brljin. Inace, "saveznici" su na isti, kao i sa iskrcavanjem na Normandiju krenuli tek kada su videli da Rusi stizu. Ovo sto danas gledamo, moglo bi se slobodno okarakterisati kao tihi revizionizam. Nema nigde kukastog krsta, cak je po zakonu zabranjen, ali nesto opasno smrdi u vazduhu. Sto se Ahmadinedzada tice, neverovatno je njegovo drzanje, miran, dostojanstven, plemenit i hrabar kao i narod koji predstavlja.

Prazne parole o antisemitizmu prodajte nekom drugom ili se malo obrazujte.

ne bi da se cuje od mene

pre 11 godina

lako je napraviti nuklearnu bumbu, medutim mnogo tesko je se resiti!STOP razvoju iranskih nuklearnih postrojenja.. svijet bez oruzja jedina sigurna buducnost za nasu djecu...

misa

pre 11 godina

treba biti realan moze doci do tektonskih poremecaja u odnosima, treba gledati svoja posla i svoje dvoriste i maniti se velike politike.

Djole

pre 11 godina

Da, da, Jevreji su sjajan narod samo sto Izrael ratuje otkad su dobili drzavu. Iskoristavaju sve ostale narode i apsolutno ih ne zanimaju drugi zato se opustite i pustite neka sami resavaju svoj problem. Nazalost, valjda zbog para, Amerika i Zapadne zemlje im uvek pomazu dok se oni bahate kako hoce. A sto se tice religije, u istom su fanaticnom haosu. Fuuuuuuuuj

plavi andjelak

pre 11 godina

@vuk79
Na kojeg diktatora mislis? Na ovog sto posle drugog mandata vise nece biti predsednik ili onog sto je pokusao da sebi osvoji treci mandat skrativsi drugi?

Bojan

pre 11 godina

Pa šta je čovek loše rekao. Da se Jevreji ponašaju kao fašisti. I to isto radi Amerika. I šta tu ima novo? Ništa
I pa šta ako je jevrejski praznik. To je samo slučajnost. Jel su oni nebeski narod? O čemu se tu radi. Oni mogu da ubijaju po Bliskom Istoku i da koriste Ameriku za svoje krvave ciljeve, a drugi narodi kad se brane to je loše. Jevrejska država čačka mečku. Umesto da grade dobrosusedske odnose oni samo traže rat. Možda su vojno jaki, ali su mala država. A kad više velikih nagrne na malog onda tu nastane krkljanac. A Amerika ne može večno da bude jaka i da ucenjuje druge narode. I svaka članica ima pravo da kaže ono što misli u UN. A ako se Izraelu i SAD to ne sviđa, onda treba UN preseliti u drugu državu.

fen

pre 11 godina

Mi drzavljani/zitelji Srbije imamo mnogo vece probleme i ne treba da se bavimo Azijom i njihovim problemima. USA,Izrael i Iran makar nemaju toliko gladnih i nezaposlenih gradjana kao Srbija pa mogu da se igraju sa oruzijem do mile volje. Previse toga je u igri da bi bilo ko opalio atomsku bombu na nekog drugog jer ne znam gde bi ljudi posle toga ziveli,radili+1000000 razloga...u sustini ovo je stanje previse buke oko nicega.

nedeljko

pre 11 godina

sticem utisak kroz ove i slicne medijske natpise da Iran zeli da ih neko napadne, izrael,amerika, arabija ko god samo da budu napadnuti. postavljam pitanje zasto??? da li je taj zastrasujuci rezim iscrpio sve zalihe opstanka i jedino rat moze da produzi destrukciju fanaticnih lidera tog predivnog naroda..

natasa

pre 11 godina

ne mrzim nikoga, i u najvecem korovu moguce je pronaci nesto zita. Nekoliko komentara sam procitala sa porukama koje pozivaju i opravdavaju rat u velikim razmjerama. Ja cu se samo osvrnuti na podatak da je u II s.ratu stradalo oko 80miliona ljudi, da li je to malo. da li je to mala cena da odustanemo od mira???

Nolle

pre 11 godina

Predsednik Irana je velika faca samo se smeska i boli ga uvo sta drugi govore covek radi svoj posao,prosto ga obozavam kao starijeg brata..Ne daj se Braco!!!!!

Obavesten

pre 11 godina

Jedini nacin da rata izmedju Irana i Izraela ne bude,jeste da obe drzave poseduju nuklearno naoruzanje.Iran to zna ,a znaju i svi ostali.
Izrael ce ih napasti uz podrsku Amerike i to je neminovno.Da li je to opravdano,mislim da nije...
Da li je opravdana mrznja prema Izraelu,takodje mislim da nije!
Jevreji su sjajan narod i veoma ih postujem.Iranci su takodje sjajan narod,ali sve dok se ne budu odrekli zaostavstine ludaka Homeinija,bice u sukobu i sa jevrejima i sa ostalim frakcijama u islamu.Ne kazem da treba da prihvate zapadne obicaje,ali mislim da treba da odbace odredjene nazadne koje sada praktikuju.Generalno islam je evoluirao u najmracniju veliku religiju koja se trenutno praktikuje,a posebno je ekstreman na istoku.
Svim religijama danas vlada iskljucivo mrznja,dok u politici vlada iskljucivo interes.Ni u religiji ,ni u politici moral ne postoji!

iznogud

pre 11 godina

Realno licemerno je da SAD poseduje atomsko naoruzanje, a sa druge strane govori ucinicemo sve da Iran do njega ne dodje. Po cemu su ovde SAD i Rusija i ostale zemlje naoruzane atomskim oruzjem toliko specijalne i zasto one treba da budu povlascene u odnosu na jedan Iran. Branim ovaj stav ili svi koji mogu ili niko po cenu da taj Iran iskoristi tu bombu na Srbiji! I da SAD su je cak ISKORISTILI...

USA

pre 11 godina

"Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.
(Deki, 26. septembar 2012 19:43) "

Koja glupost i nepoznavanje cinjenica. Oko 45% posto nafte amerika sama proizvodi za svoje potrebe.
A najvise uvozi od:
Canada (18.2%)
Mexico (11.4%)
Saudi Arabia (11.0%)
Venezuela (10.1%)
Nigeria (8.4%)

Amerika uvozi samo 16% nafte iz Arapskih zemalja. Iz te tvoje Libije i Irana amerika ne uvozi ni kapi, niti ima namjeru. Uvoz nafte u USA je pao na najnizi nivo u 20 godina. Hibridi i elek auta se masovno kupuju u USA. USA planira da do 2020 uvoz nafte bude na 0 (nula - nistica). Po zadnjim prognozama to bi se moglo desiti i prije.
http://www.ogj.com/articles/print/vol-110/issue-5c/general-interest/analyst-us-unconventional-liquids.html
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-07/americans-gaining-energy-independence-with-u-s-as-top-producer.html

A onda je arapi mogu sisati (naftu) na slamku.

istina

pre 11 godina

Izrael je u zadnjih nekoliko decenija vodio deset puta vise ratova nego Iran, i normalno je da Iran hoce da se zastiti od agresivnog komsije. Ja zaista ne vidim u cemu je tu problem. I ne vidim u cemu je problem kad kaze da oce da unisti cionisticku drzavu, kad je ta drzava i stvorena na silu, i da samim tim silom mora biti i unistena. Ali dobro, ovi protesti su zapadna propaganda, toga je uvek bilo i bice.

dejan

pre 11 godina

Volim kad Jevreji demonstriraju u USA i cude se Americi sto je dozvolila nesto. A i fora, pustili ga bas na sveti jevrejski dan. Pa oni svaki dan, gore nego mi, imaju neki sveti dan. Trebalo bi neko da povede demonstracije i protiv njih, previse uzurpiraju ceo svet i kroje sudbiu planete

dumpeverest

pre 11 godina

Treba tuci svakog ko se ponasa primitivno i dovodi u opasnost bezbednost na planeti... Tu spada i SAD i Iran i Izrael i Srbija i Rusija.... ma svi... U 21. veku oni bi da ratuju... alo bre, niste dorasli da budete ljudi ako tako razmisljate.. Sramota...

Bojan J.

pre 11 godina

Svako ima svog Tacija, samo sto mi sa nasim moramo da komuniciramo inace cemo da izvucemo deblji kraj a to Srbija ne moze sebi da priusti.

codemaker

pre 11 godina

@sisanje vesla
Između ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.
Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"

pera

pre 11 godina

@jovan blagojevic

"granicna puskaranja" su bila najduzi konvencionalni rat XX v iza vijetnama.samo u iranu uzela su cca 500.000 zivota.

a ostali komentari: zemljo otvori se!!

Bogdan

pre 11 godina

Cudno je to kako se iz govora gdina Ahmadinedzada izvlace zakljucci po potrebi i nameni drustva, zemlje, politike i kontinenta! Ne znam dali ce B92 da dozvoli link, ali u svakom slucaju, evo ga, Iz Al Arabija news, njihov izbor je veoma interesantan! http://english.alarabiya.net/articles/2012/09/26/240346.html

Milan Zlatic

pre 11 godina

Nikad na B92 nije bilo vise komentara, primitivnih, neukih,antisemitskih kao da ste usred "Djamahirije". Ovoga ni Albanci ne slave toliko.

Thatright91

pre 11 godina

marko-----------------------

Samo ti citaj.Imas i naseg M.Petrovica i Deretica.U slicnom zanru su. (toliko o vladarima svetom da im se zamisli provukao i ostao ziv a raskrinkao ih) Poznavao sam jednog ljubitelja teorije zavere,posto je poslovno posetio SAD i UK, spalio je sve te bezvredne knjizice za grtanje novca...Samo se treba radovati propasti SAD i EU. A sta mislite,da je gotovo sa diktaturom. Ne nije,i nece biti. Doci ce novi diktator po pravilu tri puta gori od predhodnog. I opet ce se naci neko kao Srbi ko ce znati sta je pravda. Zamisli,U slucaju propasti SAD,Kinezi ili arapi dolaze na tron. Pa da pravimo od blata I EU i SAD.

Jovan Blagojevic

pre 11 godina

Nisam mrzitelj SAD, niti ljubitelj ijednog totalitarnog rezima, bio on kineksi,arapski, iranski... Ipak, moram nesto da primetim: poslednji ratni sukobi koje je Iran imao bili su pre vise od 20 (mozda i skoro 30 godina) i to se svodilo na granicna puskaranja sa Irakom. Za toliko godina je Amerika branila svoj narod i borila se ratom za demokratiju u najmanje 10 zemalja, uglavnom Bliskog i Centralnog Istoka i Afrike. Ko je onda pretnja po mir i stabilnost u svetu. Zasto bi atomsko naoruzanje u rukama Obame (koji mi je inace po mnogim idejama blizak) ili Putina (koga cenim iako sam protivnik njegovog despotizma) bilo manje opasno od iranske atomske bombe? Mislim da je najbolje (mada je svakako utopisticki) da su svima zabrani proizvodnja atomskog naoruzanja, a da se postojece atomsko naoruzanje unisti, bez izuzetka

sisanje vesla

pre 11 godina

1.SAD nema prava da odredjuje ko ce govoriti u UN-u jer je UN zgrada teritorija SAD-a kao sto je Ruska ambasada teritorija SAD-a.Ko to moze da zabrani demokratski izabranom predsedniku clanice UN-a da govori u vreme kada to protokol UN-a nalaze?
2.Jevrejski praznik ima uticaja na izbor govornika u UN-u kao sunceve pege ili meseceve mene i 99,99% clanica UN-a ne zanima ciribu ciriba praznik.
3.Iran je drzava koja je demokratski izabrala svoje predstavnike vlasti a recenica "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu" je govor mrznje, netolerancije i moderni nacizam uperen protiv vecinske volje gradjana Irana.
4.Iranski nuklearni program nije kontravezan nego je u skladu sa medjunarodnim zakonima jer svaka nezavisna drzava ima pravo na razvijanje nuklearne energije I NAORUZANJA U CILJU SAMOODBRANE.Po izvestaju UN-a Iran razvija nuklearnu energiju u civilne svrhe i nije u stanju da napravi bombu 3 godine sve da sutra krene u tom pravcu.
5.Kontraverzan je Izraelski nuklearni program jer je to jedina drzava na svetu koja ne postuje medjunarodne zakone pa se danas ne zna da li imaju 120 ili 200 bojevih glava.USA ima 7000 "nekontraveznih"
6. Ne postoji nesto sto pokusavaju da podmetnu kao "precizni napad na iranske nuklearne instalacije" nego postoji agresija na nezavisnu drzavu koja nije napala drugu drzavu 3000 god. Agresiju ce izvrsiti oni koji su napali duplo vise drzava od Hitlera i oni koji su okupirali delove teritorija svih svojih suseda.
7. Ne postoje izbeglice iz Irana

Zoki

pre 11 godina

Zar u USA nisu zabranjeni javni protesti ako u blizini ima neki zvaničnik... a, ne, nisu zabranjeni ako protest nije usmeren na domaće probleme i političare... In God we trust...?

vehid omerovic

pre 11 godina

kako ih pogada istina pa su napustili kad je poceo govor ocigledno da ameri moraju kako kaze izraelci a nece da odstupe od otimanja tude zemlje to kao nije nista i zasto jedan izrael ili zidovi imaju nuklearnu ko je njima dozvolio posjed te bombe kad su neuracunljiv narod zive na otimanju itd.a sad kao zabrinuti za iran i optuzuju da pravi nuklearnu pa i treba je napravit kad vec oni imaju zasto ne i iran da je ima

Sol Invictus

pre 11 godina

Eh, svaki put je mamac za mase sve "interesnatniji"...Pa zar Vi zaista mislite da bi on govorio, a da "solarna" ekipa to nije dozvolila ?!...Ovo će samo biti još jedan alibi ili argument da NATO horde sa zapada udare po "zelenim" još jače i bezobraznije...Svaki šamar ili uvreda su u napred iscenirani...

Saldzo

pre 11 godina

Dokle ce Ameri da nas ubedjuju da Ahmadinedzad ima neku moc u Iranu? On je samo figura, Iran je teokratija, glavnu rec vodi kler, tzv. Savet Strucnjaka. Ahmadinedzad moze da prica sta hoce, bez odobrenja klera i ajatolaha ne sme ni da mrdne.

Mita

pre 11 godina

Mene samo zanima,pošto ne znam,da li ovo mi,t.j. Jeremić,opet nešto radimo protiv nas samih,t.j. opet guramo prst u oči Amerikancima?

Tekelija

pre 11 godina

Иронија је то што једина земље која је користила нуклеарно наоружање(као и једна која је можда највише користила хемијско) тражи да се зауставе програми нуклеарног наоружавања у другим земљама, с тврдњом да је опасно да 'тамо ти' имају нуклеарке :)

Mile Peric

pre 11 godina

Na protest protiv režima u Iranu došle su izbeglice iz Irana, imigranti i Amerikanci koji su protivnici Mahmuda Ahmadinežada i koji se zalažu za promenu vlasti u toj velikoj azijskoj zemlji.

Citaj izmedju redova: placena im je dnevnica da dodju da strajkuju

Kali

pre 11 godina

Brat Ahmadinezad je jos jedan osvedoceni prijatelj srpskoga naroda, te samim tim, svi ovi cionisti koji protestuju protiv njega, jesu glavni uzrok problema danasnjeg sveta. Ko je bre Amerika da odlucuje ko sme da ima nuklearno naoruzanje? Po cemu je to prihvatljivije da Izral i S. Koreja imaju nego Iran? Jasno da nije, i da su interesi sasvim druge prirode. A ovo im je jeftino objasnjenje kao izgovor da napadnu Iran zarad tih drugih ciljeva. Al' na Iranu ima da polome zube, jer to je daleko veca i bolje organizovana zemlja od svih prethodnih. Pogledajte malo snimke na Jutjubu Ahmadinezada koji nisu na engleskom, pa da vidite koliko je to normalan covek, kako okopava bastu i radi poslove na njivi, a ovi snimci na engleskom svi ga predstavljaju kao nekog manijaka koji sedi na nuklearkama i samo ceka da ih opali na Izrael i Ameriku. Kao da se nicim drugim ne bavi osim sto smislja planove nuklearne katastrofe. Sve je to bolesna amero-jevrejska propaganda. Kada vidim kakavi su koji od njih, i da biram kome cu da dam nuklearno naoruzanje zarad mira u svetu, pre bih dao Iranu nego Americi. Oni su bolesno zadrli u fasizam i pokusavaju da oblikuju svet po svom liku i nalicju. Oni pokusavaju sistem iz svojih zemalja da preslikaju u druge, i to cine silom. A da ne govorim koliko je to nakazan i devijantan sistem, iskljucivo podesen za njihov mentalitet, jezik i kulturu. Takav sistem ne moze da "uspe" u drugim zemljama. A oni bi hteli silom da moze... i onda dolazi do cega dolazi.

Aryan Brotherhood

pre 11 godina

Kakve veze ima Jom Kipur ili sta vec sa govornicom u UN?Pa ne drzi Ahmedinedzad govor u Tel Avivu,vec za "nezavisnom"govornicom. A sto se Obamine podrske tice,znate li koliko se on licno pita u slucaju da bude izvedena vojna akcija protiv Irana?Toliko da bih se sada mogao smejati.On ce reci da ce biti izvrsen vojni udar na Iran kada to odluce "drugi" u Americi.

Deki

pre 11 godina

Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.

vasilije knezevic

pre 11 godina

Stice se utisak da mnogi ne razumiju pojam UN.Toj organizaciji kao i svakom clanu nephodno je dozvoliti nesmetani rad.U sjedistu te organizacije okupljaju se emigranti (vrlo cesto placenici) svih boja i cudi i njima tu nije mjesto da ometaju rad UN.Tu su u pitanju politicke tricarije organizovane od strane domacina za ovaj ili onaj razlog.Ahmadinedzad je covjek prefinjenig manira i to se moze nalbolje vidjeti kada se nadje u drustvu ''boraca" za ljudska prava.Sta on i njegova zemlja misle i planiraju stvar je civilizovane diskusije u sjedistu UN.
VASILIJE KNEZEVIC 26 SEPT. 2012

Dimnjačar

pre 11 godina

Sav je problem u Putinu, jednostavno treba da iranu proda 100 komada SS-18
One su zastarile, a sdruge strane nastao bi mir, Ameri su potpaljivali po jugu Rusije sad uzvratiti prodajom Iranu pa nek probaju. U ovom svetu opstaju samo oni koi mogu uništiti drugog, ali to ne pokušavaju.

Beli

pre 11 godina

Neshvatljivo da Amerikanci sebe smatraju bogomdanim da smenjuju rezime na planeti, ako im se ne svidjaju. To sa huskanjem Tibeta na otcepljenje je maslo CIA, isto kao sa mesetarenjem u Vojvodini.

gagi67

pre 11 godina

Ahmadinežad je po mojoj skromnoj proceni izuzetna osoba ili jedan od najvećih glumaca. Njegovi javni nastupi (posebno oni u zapadnim medijima) ostavljaju utisak iskrene i pragmatične osobe.

Gradjanin

pre 11 godina

Sudeci po komentarima, Srbija postaje pobornik arapskih diktatura i mrzitelj jevreja i to zbog amerikanaca. Vrlo povrsno razmisljanje koje nas je vec jednom kostalo mnogih zivota.

Apoplex

pre 11 godina

Ovi demago-idioti toliko dugo pričaju o "sprečavanju Irana da napravi atomsku bombu" da su ovi do sada mogli da naprave jedno 100 komada.

Dalmacija

pre 11 godina

legitimna su sva sredstva da se otme baklja iz ruku piromana! STOP Iranskom nuklearnom programu dok ne bude kasno!
(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Definicija sarkazma. :)

Mrk-Djok

pre 11 godina

@(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Verovatno ti je smetao i Iracki program oruzja za masovno unistenje.

A, koliko ja znam, jedino je nuklearni program Amerikanaca za posledicu imao razaranje gradova i neposredno ubijanje desetine hiljada civila ovim oruzjem, 2 puta.
A sada se nastavlja koriscenjem municije sa osiromashenim uranijumom.

Da se nadovezem na clanak, mene uznemiruje stalno zveckanje oruzjem od strane Izraela i NATO-a. Benzin je danas 168 din/l, uzivajte.

nada

pre 11 godina

E moj Vuce obro si ga bostan sa Ahmedinedzadom.Pa ceo svet ima da vas prisluskuje.Salim se!Eto valjda vide svi koji su ga kritikovali pogotovo onaj sa drvenim mozgom kako nas Vuk radi i kako je nezaobilzan u UN.Srecno mu bilo!

666

pre 11 godina

Sasvim prirodno, treba uvesti svoj red, da ne bi bio nateran da postujes tudj. Bilo stotinama godina i bice i dalje. To vam je kao da u komsija pravi drogu, a vi okrecete glavu u stranu, a imate decu. Potpuno neodgovorno i neozbiljno razmisljanje. Na kraju krajeva, kada ti neko jaci kaze da ne radis to sto radis, mozes da ocekujes posledice. Kakva demokratija, demokratija je unutar drzave, a ne izmedju drzava.

lesa

pre 11 godina

A sto da nedodje u Njujork. Ako cemo demokratski bolje da covek dodje i da se sa njim poprica nego da se odmah izoluje i da se dijalog zameni ratom.

Pelagija

pre 11 godina

Ma u redu je što iranske izbeglice, Jevreji, Amerikanci, pa i g. Đulijani protestvuju protiv današnjeg iranskog predsednika. To je veoma demokratski.
Ma, bilo je u redu i kad su protestvovali i intervenisali svojom silom protiv raznoraznih muslimanskih vođa (u Iraku, Libiji, Avganistanu, Egiptu, Siriji i...) i kad su sve njihove vođe svrgnuli sa vlasti.
E sad, koja od tih zemalja se usrećila, koja od tih zemalja je postala tako fina po meri Amerikanaca i Izraelaca; i da li će ikad ijedna od tih zemalja uspeti, uz pomoć demokratskih jevreja i veoma humanih američkih vojnika, da se ugleda na njih i njihov način života. Ili će ostati neobrazovani i siromašni jer baš tako vole da žive, a njihove verske vođe će ih i dalje "ložiti" protiv celog sveta.

baja

pre 11 godina

Pa uhapsite ga, tu vam je pred nosom. Aaa, daa, nemate dokaze ili tek treba da ih napravite demokratska USA - slikate iz satelita, albanske bunkere na plazi ili iranske nuklearne pogone. Ha, ha,ha,........nema veze. Kako se bese zove onaj futuristicki film sa Kurtom Raselom? Niko ne zna naravno. Da vas podsetim, Bekstvo iz Nju Jorka ili na engleskom Escape from New York. Tako ce nam biti. Pogledajte pa iznesite misljenje......

hm

pre 11 godina

"....Đulijani, inače republikanac, oštar je kritičar američkog predsednika Baraka Obame jer smatra da akcija protiv Irana mora biti momentalna, žestoka pošto se "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu"......

A to ce verovatno uraditi negde oko 21 decemra 2012 ????

lesa

pre 11 godina

A sto da nedodje u Njujork. Ako cemo demokratski bolje da covek dodje i da se sa njim poprica nego da se odmah izoluje i da se dijalog zameni ratom.

Mrk-Djok

pre 11 godina

@(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Verovatno ti je smetao i Iracki program oruzja za masovno unistenje.

A, koliko ja znam, jedino je nuklearni program Amerikanaca za posledicu imao razaranje gradova i neposredno ubijanje desetine hiljada civila ovim oruzjem, 2 puta.
A sada se nastavlja koriscenjem municije sa osiromashenim uranijumom.

Da se nadovezem na clanak, mene uznemiruje stalno zveckanje oruzjem od strane Izraela i NATO-a. Benzin je danas 168 din/l, uzivajte.

Kali

pre 11 godina

Brat Ahmadinezad je jos jedan osvedoceni prijatelj srpskoga naroda, te samim tim, svi ovi cionisti koji protestuju protiv njega, jesu glavni uzrok problema danasnjeg sveta. Ko je bre Amerika da odlucuje ko sme da ima nuklearno naoruzanje? Po cemu je to prihvatljivije da Izral i S. Koreja imaju nego Iran? Jasno da nije, i da su interesi sasvim druge prirode. A ovo im je jeftino objasnjenje kao izgovor da napadnu Iran zarad tih drugih ciljeva. Al' na Iranu ima da polome zube, jer to je daleko veca i bolje organizovana zemlja od svih prethodnih. Pogledajte malo snimke na Jutjubu Ahmadinezada koji nisu na engleskom, pa da vidite koliko je to normalan covek, kako okopava bastu i radi poslove na njivi, a ovi snimci na engleskom svi ga predstavljaju kao nekog manijaka koji sedi na nuklearkama i samo ceka da ih opali na Izrael i Ameriku. Kao da se nicim drugim ne bavi osim sto smislja planove nuklearne katastrofe. Sve je to bolesna amero-jevrejska propaganda. Kada vidim kakavi su koji od njih, i da biram kome cu da dam nuklearno naoruzanje zarad mira u svetu, pre bih dao Iranu nego Americi. Oni su bolesno zadrli u fasizam i pokusavaju da oblikuju svet po svom liku i nalicju. Oni pokusavaju sistem iz svojih zemalja da preslikaju u druge, i to cine silom. A da ne govorim koliko je to nakazan i devijantan sistem, iskljucivo podesen za njihov mentalitet, jezik i kulturu. Takav sistem ne moze da "uspe" u drugim zemljama. A oni bi hteli silom da moze... i onda dolazi do cega dolazi.

Apoplex

pre 11 godina

Ovi demago-idioti toliko dugo pričaju o "sprečavanju Irana da napravi atomsku bombu" da su ovi do sada mogli da naprave jedno 100 komada.

Tekelija

pre 11 godina

Иронија је то што једина земље која је користила нуклеарно наоружање(као и једна која је можда највише користила хемијско) тражи да се зауставе програми нуклеарног наоружавања у другим земљама, с тврдњом да је опасно да 'тамо ти' имају нуклеарке :)

sisanje vesla

pre 11 godina

1.SAD nema prava da odredjuje ko ce govoriti u UN-u jer je UN zgrada teritorija SAD-a kao sto je Ruska ambasada teritorija SAD-a.Ko to moze da zabrani demokratski izabranom predsedniku clanice UN-a da govori u vreme kada to protokol UN-a nalaze?
2.Jevrejski praznik ima uticaja na izbor govornika u UN-u kao sunceve pege ili meseceve mene i 99,99% clanica UN-a ne zanima ciribu ciriba praznik.
3.Iran je drzava koja je demokratski izabrala svoje predstavnike vlasti a recenica "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu" je govor mrznje, netolerancije i moderni nacizam uperen protiv vecinske volje gradjana Irana.
4.Iranski nuklearni program nije kontravezan nego je u skladu sa medjunarodnim zakonima jer svaka nezavisna drzava ima pravo na razvijanje nuklearne energije I NAORUZANJA U CILJU SAMOODBRANE.Po izvestaju UN-a Iran razvija nuklearnu energiju u civilne svrhe i nije u stanju da napravi bombu 3 godine sve da sutra krene u tom pravcu.
5.Kontraverzan je Izraelski nuklearni program jer je to jedina drzava na svetu koja ne postuje medjunarodne zakone pa se danas ne zna da li imaju 120 ili 200 bojevih glava.USA ima 7000 "nekontraveznih"
6. Ne postoji nesto sto pokusavaju da podmetnu kao "precizni napad na iranske nuklearne instalacije" nego postoji agresija na nezavisnu drzavu koja nije napala drugu drzavu 3000 god. Agresiju ce izvrsiti oni koji su napali duplo vise drzava od Hitlera i oni koji su okupirali delove teritorija svih svojih suseda.
7. Ne postoje izbeglice iz Irana

Pelagija

pre 11 godina

Ma u redu je što iranske izbeglice, Jevreji, Amerikanci, pa i g. Đulijani protestvuju protiv današnjeg iranskog predsednika. To je veoma demokratski.
Ma, bilo je u redu i kad su protestvovali i intervenisali svojom silom protiv raznoraznih muslimanskih vođa (u Iraku, Libiji, Avganistanu, Egiptu, Siriji i...) i kad su sve njihove vođe svrgnuli sa vlasti.
E sad, koja od tih zemalja se usrećila, koja od tih zemalja je postala tako fina po meri Amerikanaca i Izraelaca; i da li će ikad ijedna od tih zemalja uspeti, uz pomoć demokratskih jevreja i veoma humanih američkih vojnika, da se ugleda na njih i njihov način života. Ili će ostati neobrazovani i siromašni jer baš tako vole da žive, a njihove verske vođe će ih i dalje "ložiti" protiv celog sveta.

Jovan Blagojevic

pre 11 godina

Nisam mrzitelj SAD, niti ljubitelj ijednog totalitarnog rezima, bio on kineksi,arapski, iranski... Ipak, moram nesto da primetim: poslednji ratni sukobi koje je Iran imao bili su pre vise od 20 (mozda i skoro 30 godina) i to se svodilo na granicna puskaranja sa Irakom. Za toliko godina je Amerika branila svoj narod i borila se ratom za demokratiju u najmanje 10 zemalja, uglavnom Bliskog i Centralnog Istoka i Afrike. Ko je onda pretnja po mir i stabilnost u svetu. Zasto bi atomsko naoruzanje u rukama Obame (koji mi je inace po mnogim idejama blizak) ili Putina (koga cenim iako sam protivnik njegovog despotizma) bilo manje opasno od iranske atomske bombe? Mislim da je najbolje (mada je svakako utopisticki) da su svima zabrani proizvodnja atomskog naoruzanja, a da se postojece atomsko naoruzanje unisti, bez izuzetka

Deki

pre 11 godina

Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.

hm

pre 11 godina

"....Đulijani, inače republikanac, oštar je kritičar američkog predsednika Baraka Obame jer smatra da akcija protiv Irana mora biti momentalna, žestoka pošto se "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu"......

A to ce verovatno uraditi negde oko 21 decemra 2012 ????

Beli

pre 11 godina

Neshvatljivo da Amerikanci sebe smatraju bogomdanim da smenjuju rezime na planeti, ako im se ne svidjaju. To sa huskanjem Tibeta na otcepljenje je maslo CIA, isto kao sa mesetarenjem u Vojvodini.

Dalmacija

pre 11 godina

legitimna su sva sredstva da se otme baklja iz ruku piromana! STOP Iranskom nuklearnom programu dok ne bude kasno!
(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Definicija sarkazma. :)

Aryan Brotherhood

pre 11 godina

Kakve veze ima Jom Kipur ili sta vec sa govornicom u UN?Pa ne drzi Ahmedinedzad govor u Tel Avivu,vec za "nezavisnom"govornicom. A sto se Obamine podrske tice,znate li koliko se on licno pita u slucaju da bude izvedena vojna akcija protiv Irana?Toliko da bih se sada mogao smejati.On ce reci da ce biti izvrsen vojni udar na Iran kada to odluce "drugi" u Americi.

Mile Peric

pre 11 godina

Na protest protiv režima u Iranu došle su izbeglice iz Irana, imigranti i Amerikanci koji su protivnici Mahmuda Ahmadinežada i koji se zalažu za promenu vlasti u toj velikoj azijskoj zemlji.

Citaj izmedju redova: placena im je dnevnica da dodju da strajkuju

Zoki

pre 11 godina

Zar u USA nisu zabranjeni javni protesti ako u blizini ima neki zvaničnik... a, ne, nisu zabranjeni ako protest nije usmeren na domaće probleme i političare... In God we trust...?

Bojan

pre 11 godina

Pa šta je čovek loše rekao. Da se Jevreji ponašaju kao fašisti. I to isto radi Amerika. I šta tu ima novo? Ništa
I pa šta ako je jevrejski praznik. To je samo slučajnost. Jel su oni nebeski narod? O čemu se tu radi. Oni mogu da ubijaju po Bliskom Istoku i da koriste Ameriku za svoje krvave ciljeve, a drugi narodi kad se brane to je loše. Jevrejska država čačka mečku. Umesto da grade dobrosusedske odnose oni samo traže rat. Možda su vojno jaki, ali su mala država. A kad više velikih nagrne na malog onda tu nastane krkljanac. A Amerika ne može večno da bude jaka i da ucenjuje druge narode. I svaka članica ima pravo da kaže ono što misli u UN. A ako se Izraelu i SAD to ne sviđa, onda treba UN preseliti u drugu državu.

vehid omerovic

pre 11 godina

kako ih pogada istina pa su napustili kad je poceo govor ocigledno da ameri moraju kako kaze izraelci a nece da odstupe od otimanja tude zemlje to kao nije nista i zasto jedan izrael ili zidovi imaju nuklearnu ko je njima dozvolio posjed te bombe kad su neuracunljiv narod zive na otimanju itd.a sad kao zabrinuti za iran i optuzuju da pravi nuklearnu pa i treba je napravit kad vec oni imaju zasto ne i iran da je ima

baja

pre 11 godina

Pa uhapsite ga, tu vam je pred nosom. Aaa, daa, nemate dokaze ili tek treba da ih napravite demokratska USA - slikate iz satelita, albanske bunkere na plazi ili iranske nuklearne pogone. Ha, ha,ha,........nema veze. Kako se bese zove onaj futuristicki film sa Kurtom Raselom? Niko ne zna naravno. Da vas podsetim, Bekstvo iz Nju Jorka ili na engleskom Escape from New York. Tako ce nam biti. Pogledajte pa iznesite misljenje......

dejan

pre 11 godina

Volim kad Jevreji demonstriraju u USA i cude se Americi sto je dozvolila nesto. A i fora, pustili ga bas na sveti jevrejski dan. Pa oni svaki dan, gore nego mi, imaju neki sveti dan. Trebalo bi neko da povede demonstracije i protiv njih, previse uzurpiraju ceo svet i kroje sudbiu planete

gagi67

pre 11 godina

Ahmadinežad je po mojoj skromnoj proceni izuzetna osoba ili jedan od najvećih glumaca. Njegovi javni nastupi (posebno oni u zapadnim medijima) ostavljaju utisak iskrene i pragmatične osobe.

Dimnjačar

pre 11 godina

Sav je problem u Putinu, jednostavno treba da iranu proda 100 komada SS-18
One su zastarile, a sdruge strane nastao bi mir, Ameri su potpaljivali po jugu Rusije sad uzvratiti prodajom Iranu pa nek probaju. U ovom svetu opstaju samo oni koi mogu uništiti drugog, ali to ne pokušavaju.

istina

pre 11 godina

Izrael je u zadnjih nekoliko decenija vodio deset puta vise ratova nego Iran, i normalno je da Iran hoce da se zastiti od agresivnog komsije. Ja zaista ne vidim u cemu je tu problem. I ne vidim u cemu je problem kad kaze da oce da unisti cionisticku drzavu, kad je ta drzava i stvorena na silu, i da samim tim silom mora biti i unistena. Ali dobro, ovi protesti su zapadna propaganda, toga je uvek bilo i bice.

666

pre 11 godina

Sasvim prirodno, treba uvesti svoj red, da ne bi bio nateran da postujes tudj. Bilo stotinama godina i bice i dalje. To vam je kao da u komsija pravi drogu, a vi okrecete glavu u stranu, a imate decu. Potpuno neodgovorno i neozbiljno razmisljanje. Na kraju krajeva, kada ti neko jaci kaze da ne radis to sto radis, mozes da ocekujes posledice. Kakva demokratija, demokratija je unutar drzave, a ne izmedju drzava.

Gradjanin

pre 11 godina

Sudeci po komentarima, Srbija postaje pobornik arapskih diktatura i mrzitelj jevreja i to zbog amerikanaca. Vrlo povrsno razmisljanje koje nas je vec jednom kostalo mnogih zivota.

nucky thompson

pre 11 godina

Preko 80 komentara za nesto gdje Srbi nemaju nikakvog uticaja, niti nas se tice! A duplo manje komentara o busu broj 50 koji je stvarni problem BG i Srbije! Srbi mekecu o svjetkoj politici, a ne mogu da rjese obicne probleme u svojoj kuci!!! Zalosno ljudi, zalosno!

Nolle

pre 11 godina

Predsednik Irana je velika faca samo se smeska i boli ga uvo sta drugi govore covek radi svoj posao,prosto ga obozavam kao starijeg brata..Ne daj se Braco!!!!!

iznogud

pre 11 godina

Realno licemerno je da SAD poseduje atomsko naoruzanje, a sa druge strane govori ucinicemo sve da Iran do njega ne dodje. Po cemu su ovde SAD i Rusija i ostale zemlje naoruzane atomskim oruzjem toliko specijalne i zasto one treba da budu povlascene u odnosu na jedan Iran. Branim ovaj stav ili svi koji mogu ili niko po cenu da taj Iran iskoristi tu bombu na Srbiji! I da SAD su je cak ISKORISTILI...

dumpeverest

pre 11 godina

Treba tuci svakog ko se ponasa primitivno i dovodi u opasnost bezbednost na planeti... Tu spada i SAD i Iran i Izrael i Srbija i Rusija.... ma svi... U 21. veku oni bi da ratuju... alo bre, niste dorasli da budete ljudi ako tako razmisljate.. Sramota...

Saldzo

pre 11 godina

Dokle ce Ameri da nas ubedjuju da Ahmadinedzad ima neku moc u Iranu? On je samo figura, Iran je teokratija, glavnu rec vodi kler, tzv. Savet Strucnjaka. Ahmadinedzad moze da prica sta hoce, bez odobrenja klera i ajatolaha ne sme ni da mrdne.

Obavesten

pre 11 godina

Jedini nacin da rata izmedju Irana i Izraela ne bude,jeste da obe drzave poseduju nuklearno naoruzanje.Iran to zna ,a znaju i svi ostali.
Izrael ce ih napasti uz podrsku Amerike i to je neminovno.Da li je to opravdano,mislim da nije...
Da li je opravdana mrznja prema Izraelu,takodje mislim da nije!
Jevreji su sjajan narod i veoma ih postujem.Iranci su takodje sjajan narod,ali sve dok se ne budu odrekli zaostavstine ludaka Homeinija,bice u sukobu i sa jevrejima i sa ostalim frakcijama u islamu.Ne kazem da treba da prihvate zapadne obicaje,ali mislim da treba da odbace odredjene nazadne koje sada praktikuju.Generalno islam je evoluirao u najmracniju veliku religiju koja se trenutno praktikuje,a posebno je ekstreman na istoku.
Svim religijama danas vlada iskljucivo mrznja,dok u politici vlada iskljucivo interes.Ni u religiji ,ni u politici moral ne postoji!

Slobodan

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Ne, Drugi svetski rat je zavrsen ulaskom Crvene Armije u Brljin. Inace, "saveznici" su na isti, kao i sa iskrcavanjem na Normandiju krenuli tek kada su videli da Rusi stizu. Ovo sto danas gledamo, moglo bi se slobodno okarakterisati kao tihi revizionizam. Nema nigde kukastog krsta, cak je po zakonu zabranjen, ali nesto opasno smrdi u vazduhu. Sto se Ahmadinedzada tice, neverovatno je njegovo drzanje, miran, dostojanstven, plemenit i hrabar kao i narod koji predstavlja.

Prazne parole o antisemitizmu prodajte nekom drugom ili se malo obrazujte.

nada

pre 11 godina

E moj Vuce obro si ga bostan sa Ahmedinedzadom.Pa ceo svet ima da vas prisluskuje.Salim se!Eto valjda vide svi koji su ga kritikovali pogotovo onaj sa drvenim mozgom kako nas Vuk radi i kako je nezaobilzan u UN.Srecno mu bilo!

vasilije knezevic

pre 11 godina

Stice se utisak da mnogi ne razumiju pojam UN.Toj organizaciji kao i svakom clanu nephodno je dozvoliti nesmetani rad.U sjedistu te organizacije okupljaju se emigranti (vrlo cesto placenici) svih boja i cudi i njima tu nije mjesto da ometaju rad UN.Tu su u pitanju politicke tricarije organizovane od strane domacina za ovaj ili onaj razlog.Ahmadinedzad je covjek prefinjenig manira i to se moze nalbolje vidjeti kada se nadje u drustvu ''boraca" za ljudska prava.Sta on i njegova zemlja misle i planiraju stvar je civilizovane diskusije u sjedistu UN.
VASILIJE KNEZEVIC 26 SEPT. 2012

Djole

pre 11 godina

Da, da, Jevreji su sjajan narod samo sto Izrael ratuje otkad su dobili drzavu. Iskoristavaju sve ostale narode i apsolutno ih ne zanimaju drugi zato se opustite i pustite neka sami resavaju svoj problem. Nazalost, valjda zbog para, Amerika i Zapadne zemlje im uvek pomazu dok se oni bahate kako hoce. A sto se tice religije, u istom su fanaticnom haosu. Fuuuuuuuuj

plavi andjelak

pre 11 godina

@vuk79
Na kojeg diktatora mislis? Na ovog sto posle drugog mandata vise nece biti predsednik ili onog sto je pokusao da sebi osvoji treci mandat skrativsi drugi?

Bogdan

pre 11 godina

Cudno je to kako se iz govora gdina Ahmadinedzada izvlace zakljucci po potrebi i nameni drustva, zemlje, politike i kontinenta! Ne znam dali ce B92 da dozvoli link, ali u svakom slucaju, evo ga, Iz Al Arabija news, njihov izbor je veoma interesantan! http://english.alarabiya.net/articles/2012/09/26/240346.html

unistiti

pre 11 godina

Ovaj svet je poludeo.Treba unistiti svo nuklearno oruzje na svetu.Ono nikom nije donelo dobro a kao drugo upotreba tog oruzja moze da nas sve zbrise sa planete zemlje.Zato podrzavam da se svo nuklearno oruzje unisti a novac koji je bio namenjen za pravljenje istog, dati za gladne ljude na planeti.

natasa

pre 11 godina

ne mrzim nikoga, i u najvecem korovu moguce je pronaci nesto zita. Nekoliko komentara sam procitala sa porukama koje pozivaju i opravdavaju rat u velikim razmjerama. Ja cu se samo osvrnuti na podatak da je u II s.ratu stradalo oko 80miliona ljudi, da li je to malo. da li je to mala cena da odustanemo od mira???

Milan Zlatic

pre 11 godina

Nikad na B92 nije bilo vise komentara, primitivnih, neukih,antisemitskih kao da ste usred "Djamahirije". Ovoga ni Albanci ne slave toliko.

Dr Hary

pre 11 godina

@sisanje veslaIzmeđu ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"
(codemaker, 26. septembar 2012 21:54)

E pa postoje i izbeglice iz USA, jedan mi zivi u kuci i lepo mu je ovde u Srbiji, a ima ih jos nekoliko koji su dosli za njim i ozenili se. Oni govore gore stvari o toj usa i od Caveza i Ahmadinedzada i da bili su da "donose slobodu ugnjetavanima" i znaju sta pricaju.

black_arrow

pre 11 godina

Po mom misljenju, ovaj covek predstavlja opasnost za globalnu bezbednost. U njegovoj politici religija zauzima jako bitno mesto, a po pravilu treba razdvojiti drzavu i veru. Verska zatucanost i neobrazovanost su najveci problemi Irana, a ne Izrael i Sjedinjene Drzave.

Uostalom, sta ce mu to oruzje? Ne samo njemu, nego svima. Dozvolicu sebi da se nasalim, pa da kazem da je bolje da su te usijane glave posadile neku ljubicicu nego sto zveckaju oruzjem :) ... Pozdrav

Mita

pre 11 godina

Mene samo zanima,pošto ne znam,da li ovo mi,t.j. Jeremić,opet nešto radimo protiv nas samih,t.j. opet guramo prst u oči Amerikancima?

USA

pre 11 godina

"Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.
(Deki, 26. septembar 2012 19:43) "

Koja glupost i nepoznavanje cinjenica. Oko 45% posto nafte amerika sama proizvodi za svoje potrebe.
A najvise uvozi od:
Canada (18.2%)
Mexico (11.4%)
Saudi Arabia (11.0%)
Venezuela (10.1%)
Nigeria (8.4%)

Amerika uvozi samo 16% nafte iz Arapskih zemalja. Iz te tvoje Libije i Irana amerika ne uvozi ni kapi, niti ima namjeru. Uvoz nafte u USA je pao na najnizi nivo u 20 godina. Hibridi i elek auta se masovno kupuju u USA. USA planira da do 2020 uvoz nafte bude na 0 (nula - nistica). Po zadnjim prognozama to bi se moglo desiti i prije.
http://www.ogj.com/articles/print/vol-110/issue-5c/general-interest/analyst-us-unconventional-liquids.html
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-07/americans-gaining-energy-independence-with-u-s-as-top-producer.html

A onda je arapi mogu sisati (naftu) na slamku.

fen

pre 11 godina

Mi drzavljani/zitelji Srbije imamo mnogo vece probleme i ne treba da se bavimo Azijom i njihovim problemima. USA,Izrael i Iran makar nemaju toliko gladnih i nezaposlenih gradjana kao Srbija pa mogu da se igraju sa oruzijem do mile volje. Previse toga je u igri da bi bilo ko opalio atomsku bombu na nekog drugog jer ne znam gde bi ljudi posle toga ziveli,radili+1000000 razloga...u sustini ovo je stanje previse buke oko nicega.

Sol Invictus

pre 11 godina

Eh, svaki put je mamac za mase sve "interesnatniji"...Pa zar Vi zaista mislite da bi on govorio, a da "solarna" ekipa to nije dozvolila ?!...Ovo će samo biti još jedan alibi ili argument da NATO horde sa zapada udare po "zelenim" još jače i bezobraznije...Svaki šamar ili uvreda su u napred iscenirani...

aleksandar

pre 11 godina

hm, pa iscitah ove komentare, i moj komentar je da ljudi nisu upuceni u neke stvari i problematiku bliskog istoka i pod dva da je vecina komentara rezultat neke emocijalne pristrasnosti ljudi koji komentarisu tekst. Iranska kriza moze da utice, i vec utice, na nase zivote, to su posljedice globalizacije. podrzavati istrosen politicki sistem i aparat kakav je u Iranu nema smisla a jos manje to ciniti pod plastom antiamerikanizma i antiizraela ako mogu tako da se izrazim. ovdje je dozvoljeno napisati 1500 karaktera a ja mogu napisati 150 000, cjelu studiju o tome i o toj krizi iz nekoliko uglova pa tako ne zelim da nesto vise komentarisem, jer je na kraju zakljucak isti: rezim u iRANU mora biti srusen milom ili silom to je interes i Iranaca (do skora sam redovno bio u kontaktu sa njima) a isto tako i medunarodne zajednice s tom razlikom da svako gleda da ugradi svoj interes (a samo je Izrael egzistencionalno ugrozen,svi ostali gledaju ekonomski interes) i svoj glas povodom ,ja bih to nazvao, Iranske krize...Moram da dodam da mnoge drzave velike a za njima i mnostvo malih guraju i potpiruju taj sukob jer imaju ogroman ekonomski interes za to, ja cu opet napomenuti da je ponasanjem Irana samo izrael egsistencionalno ugrozen dok recimo island nije. Mi smo prezivjeli holokaust i rekli smo nikad vise i da cemo ucinuti sve sto je u nasoj moci i to je nasa vodilja, nazalost mnoge velike sile gledaju da profitiraju na nasoj krvavoj istoriji..no kako god proci ce i ovo tesko vrijeme....

nedeljko

pre 11 godina

sticem utisak kroz ove i slicne medijske natpise da Iran zeli da ih neko napadne, izrael,amerika, arabija ko god samo da budu napadnuti. postavljam pitanje zasto??? da li je taj zastrasujuci rezim iscrpio sve zalihe opstanka i jedino rat moze da produzi destrukciju fanaticnih lidera tog predivnog naroda..

misa

pre 11 godina

treba biti realan moze doci do tektonskih poremecaja u odnosima, treba gledati svoja posla i svoje dvoriste i maniti se velike politike.

Thatright91

pre 11 godina

marko-----------------------

Samo ti citaj.Imas i naseg M.Petrovica i Deretica.U slicnom zanru su. (toliko o vladarima svetom da im se zamisli provukao i ostao ziv a raskrinkao ih) Poznavao sam jednog ljubitelja teorije zavere,posto je poslovno posetio SAD i UK, spalio je sve te bezvredne knjizice za grtanje novca...Samo se treba radovati propasti SAD i EU. A sta mislite,da je gotovo sa diktaturom. Ne nije,i nece biti. Doci ce novi diktator po pravilu tri puta gori od predhodnog. I opet ce se naci neko kao Srbi ko ce znati sta je pravda. Zamisli,U slucaju propasti SAD,Kinezi ili arapi dolaze na tron. Pa da pravimo od blata I EU i SAD.

john

pre 11 godina

@sisanje vesla: ne da poznajem nekoliko familija izbjeglih iz Irane vec neke od njih su cak zainteresovani da se vrate u iran, pod pretpostavkom da se promeni politicki sistem i klima. iz njihovih prica zakljucio sam da je vecina njih emigrirala neposredno pre o poslije islamske revolucije...

pera

pre 11 godina

@jovan blagojevic

"granicna puskaranja" su bila najduzi konvencionalni rat XX v iza vijetnama.samo u iranu uzela su cca 500.000 zivota.

a ostali komentari: zemljo otvori se!!

A beautiful mind

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Koja zalost me hvata kada vidim sta si napisao. Amerikanci su bacili bombu na civile. To je grad pun zena, dece i staraca, jer su vojno sposobni japanci uglavnom bili po frontovima, i u 1 danu ubili 250 000 civila. Razmera tog genocida je nezamisliva. Time je zavrsen rat? Kako je moguce da neko u srcu nadje opravdanje za to zverstvo?!

Sinbad

pre 11 godina

Za razliku od Irana,Pakistan je nuklearna sila odavno.Muslimanska zemlja,politicki nestabilna u stalnim problemima sa Indijom, i opet Zapadni svijet ih uopste ne pominje.Cudno...

codemaker

pre 11 godina

@sisanje vesla
Između ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.
Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"

Gavra

pre 11 godina

Kamo lepe srece da je neko svojevremeno ucinio sve sto mu je bilo u moci da USA ne dodje do nuklearnog oruzja. Ko su bre oni da odredjuju ko sme a ko ne sme da ima to oruzje. I to oni koji su ga jedini upotrebili !?!!

ne bi da se cuje od mene

pre 11 godina

lako je napraviti nuklearnu bumbu, medutim mnogo tesko je se resiti!STOP razvoju iranskih nuklearnih postrojenja.. svijet bez oruzja jedina sigurna buducnost za nasu djecu...

srna

pre 11 godina

Ko je sejao na tuđim njivama i neka žanje. Međutim njiva je mnogo velika pa zarasla u korov. Ni svesrdna pomoć nadničara ne pomaga.

sisanje vesla

pre 11 godina

Za sve megatrend intelektualce !
Ljudi koji su podrzavali vojnu huntu oficira Reze Saha Pahlavija,autokratsku vladu(ne demokratsku)premijera Mosadeka i Rezinog sina Mohameda nisu izbeglice jer nisu pobegli iz Irana zbog proganjanja na rasnoj,etnickoj ili verskoj osnovi nego je sav kapital ove bogate drzave nelegalno zavrsavao u vlasnistvu 5% porodica koje su pobegle da ne bi odgovarale pred sudom za pljackanje Irana,kidnapovanje,mucenje i ubijanje neistomisljenika.Oni su "izbeglice" vrste Darko Saric,Bogoljub Karic,Marko Milosevic...Izbeglica je bio Homeini jer u nedemokratskom drustvu Reze Saha ne samo da nije bilo glasanja nego je bilo zabranjeno javno i privatno govoriti protiv vlasti.Na zvanicnom sajtu CIA na strani gde govore o 15 najuspesnijih akcija te sluzbe,na visokom mestu stoji operacija Ajaks u kojoj je prvi put zabelezeno da je premijer suverene drzave nacionalizovao naftu u korist USA kompanija!U Islamskom svetu,medju obicnim gradjanima,rezim "dinastije" Pahlavi je sinonim za tiranina,vojnu huntu,zatvaranje neistomisljenika i ubijanje,drzavnu cenzuru i dekadenciju vladajucih familija.Postoje Iranci gastabajteri koji godisnji provode u Iranu sto bi bilo nemoguce da su proganjani.
P.S. Tvrdnja po ustavu Jevrejske drzave da je po ustavu Islamska drzava faktor nestabilnosti je smesna a zalosno je sto u Jevrejskoj drzavi glasovi nejevreja ne vrede jednako kao glasovi Jevreja.U Iranu se glas Jevreja racuna jednako kao glas Muslimana a Izrael je "demokratska" drzava

Dejan

pre 11 godina

Persijanci, odnosno danasnji Iranci su jedan od najstarijih naroda i civilizacija. A ja kazem i jedan od najvecih. Ziveo sam na Bliskom istoku (Emirati, Liban, Irak) i upoznao dosta iranaca. I ne mogu da vam opsisem koliko su obrazovani kao narod, koliko poznaju druge narode i drzave (imaju izuzetan obrazovni sistem, znali su tad o Jugi mnogo, i da ima 6 republika i ko je koje vere, i o Titu, Sarajevu, Dubrovniku, cak i podatke iz prvog i drugog rata). Pored toga izrazito su ponosan i miroljubiv narod. Kroz razgovore sa njima, nisam ni primecivao da su muslimani. Bilo je medju njima i onih koji nisu nakonjeni rezimu u Teheranu ali to nikad nisu rekli dirketno. I pored toga, njima je neshvatljivo zasto neko (USA) insistira da njihov model drzavnog urdjenja mora da bude kao na zapadu. Izrael ne vole iz dva razloga, prvo zbog toga sto su godinama ubijali palestince, a jevrejsku drzavu dozivljaju kao tumor koji stalno pravi probleme arapskom svetu.
Ovo se dogadjalo tokom 80tih dok sam ja jos bio fan zapadne demokratije i neko ko gleda u SAD kao u bastion tzv. demokratije i boljeg zivota.
Dogadjajo, u poslednjih 20 godina, samo su produbili moje postovanje prema Iranu i irancima.

P.S. Mehran Keshe je iranac a uskoro ce ceo svet cuti za njega. Proguglujte malo pa ce vam biti jasno zasto USA nece nikad napasti Iran.

Greenwichtime

pre 11 godina

Svaka drzava vodi politiku koja odgovara njenim interesima. Nemoguce je osmisliti teoriju koja bi negirala ovu logiku. Tu se nista nece promeniti. Tako je bilo uvek i tako ce biti i u buduce.
Treba podsetiti da je 20. vek bio najkrvaviji, od prvobitne zajednice do danas. Najveci krivci za to su bili najcivilizovaniji narodi! Ko ne uci na istoriji, istorija mu se ponavlja.

BlockOut

pre 11 godina

@black_arrow

Samo je njemu bita religija?

Romni, koji ima vise sansi da pobedi obamu je okoreli hrisanin, ali ne onaj normalni, nego maltene "sekta", vecina istih jedva ceka konacni rat Izrael (jews) vs. Iran (muslims) kako bi njihov isus ponovo dosao na svet, o tome mozes procitas malo vise, da vidis kakva razaranja, ratovi i koliko (milijardi) ljudi treba da umre da bi im se ispunilo prorocanstvo, tako da jedva cekaju rat.

Drugo, Izraelci koji isto zele rat su verski fanatici, i mi (ja, ti i ostali) smo samo stoka za njih, verovatno bi osecali vise emocija prema mrtvom kucetu nego ljuckom bicu koji nije iz njihovih redova. Plus isti su okoreli nacionalisti i po njima isto taj Izrael se prostire preko vecina bliskog istoka, i da se pitaju tj. da mogu rado bi ostvarili svoja prorocanstva iz Tore ili cega vec.

Ali naravno oni su svi dobro, a drzava koja je za razliku od ove kvazi demokratije koja je samo upreta prema kapitalizmu i svetom $, sve sto donosi $ je dozvoljeno, cak do same sodome i gomore, samo ako se ima profita od istog. Dok ako pisnes protiv vlasti, (OWC, asanaz ili bilo ko progovori protiv njihiv zlocina) odmah dobije suzavac u glavu, pendrek a bogami i smrtnu presudu u odsustvu, dok da isti to rade "tamo negde" dobijaju od istih oruzije i neke specijalne statuse kao veliku ljudi, kad to njima radi neko odmah je terorista.

Mozda su bili velika nacija i demokratija, ali vazna su dela, sad su na nivou stalinja i severne koreje, ni manje ni vise...

Soweto

pre 11 godina

Neverovatna količina tupavosti prosto isijava iz gomile komentara. Slobodoljubivi Srbi drže stranu čoveku čiji režim kamenuje žene zbog preljube, a za negiranje postojanja boga se ide na doživotnu robiju ili na vešala. Da li ste vi ljudi pri sebi? Da li vam je Iran uzor slobode i demokratije? Koliko god SAD pravile probleme u svetu svojim ekspanzionizmom uvek će nam po svemu biti bliži od ove azijske klerikalne diktature. Da li bi vi, Ahmadinedžadovi navijači voleli da vam ovde neki obrazaš, našista ili neko slično klerofašističko smeće na sred ulice prebije sestru jer misli da joj je suknja prekratka? Ili da vašoj devojci nalupa šamare jer se našminkala? E, to je režim u Iranu. Koliko god neki ovde želeli da Srbiju izmeste u Aziju to im nikada neće uspeti. Osvrnite se malo oko sebe.

Bojan J.

pre 11 godina

Svako ima svog Tacija, samo sto mi sa nasim moramo da komuniciramo inace cemo da izvucemo deblji kraj a to Srbija ne moze sebi da priusti.

bauk

pre 11 godina

Izrael i njegov narod ima pravo da zivi i tacka.Muslimani veruju u price o dva brata koja su se posvadjala i jedan je stvorio Arape a drugi Jevreje i na tome se zasniva cela prica o Jevrejima.Izrael je nudio drzavu Arafatu koji je sa tog sastanka ustao i otiso pa sto nije uzeo drzavu ???

Koren problema

pre 11 godina

Nama Srbima ne bi bilo na odmet da malo manje teramo inat, a malo vise poznajemo istoriju i kakve smo mi to pozitivne odnose imali sa persijancima i arapima koji su se trazeci bolje uslove za zivot, doseljavali u POTURCENE delove srpskih zamalja.

Razmislite

pre 11 godina

ljudi sta vam je!? zaboravljate jednu osnovnu i najvazniju stvar u istoriji ljudskog drustva a to je: Pravdu imati i pravdu dobiti su dve razlicite stvari. Tako da ce neki i dalje sisati vesla bez obzira koliko su u pravu, a drugi, dominirati i raditi sta hoce sve dok su jaci od onih prvih. Tako je bilo od pamtiveka, tako ce ostati do kraja sveta bez izuzetka

nikolina

pre 11 godina

pa dobro sve je to OK i normalno mislim na ovoliki broj negativnih stavova usmjerenih protiv amera i izraela. opsti je trend, zargonski receno biti in, imati i biti antiamericki nastrojen i antisemitski..ljudi ocigledno prate te neke svetske trendove, samo tako mogu da razumem vecinu komentara..ali dobro procice i ti trendovi

Gradjanin

pre 11 godina

Sudeci po komentarima, Srbija postaje pobornik arapskih diktatura i mrzitelj jevreja i to zbog amerikanaca. Vrlo povrsno razmisljanje koje nas je vec jednom kostalo mnogih zivota.

Milan Zlatic

pre 11 godina

Nikad na B92 nije bilo vise komentara, primitivnih, neukih,antisemitskih kao da ste usred "Djamahirije". Ovoga ni Albanci ne slave toliko.

Mita

pre 11 godina

Mene samo zanima,pošto ne znam,da li ovo mi,t.j. Jeremić,opet nešto radimo protiv nas samih,t.j. opet guramo prst u oči Amerikancima?

USA

pre 11 godina

"Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.
(Deki, 26. septembar 2012 19:43) "

Koja glupost i nepoznavanje cinjenica. Oko 45% posto nafte amerika sama proizvodi za svoje potrebe.
A najvise uvozi od:
Canada (18.2%)
Mexico (11.4%)
Saudi Arabia (11.0%)
Venezuela (10.1%)
Nigeria (8.4%)

Amerika uvozi samo 16% nafte iz Arapskih zemalja. Iz te tvoje Libije i Irana amerika ne uvozi ni kapi, niti ima namjeru. Uvoz nafte u USA je pao na najnizi nivo u 20 godina. Hibridi i elek auta se masovno kupuju u USA. USA planira da do 2020 uvoz nafte bude na 0 (nula - nistica). Po zadnjim prognozama to bi se moglo desiti i prije.
http://www.ogj.com/articles/print/vol-110/issue-5c/general-interest/analyst-us-unconventional-liquids.html
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-07/americans-gaining-energy-independence-with-u-s-as-top-producer.html

A onda je arapi mogu sisati (naftu) na slamku.

aleksandar

pre 11 godina

hm, pa iscitah ove komentare, i moj komentar je da ljudi nisu upuceni u neke stvari i problematiku bliskog istoka i pod dva da je vecina komentara rezultat neke emocijalne pristrasnosti ljudi koji komentarisu tekst. Iranska kriza moze da utice, i vec utice, na nase zivote, to su posljedice globalizacije. podrzavati istrosen politicki sistem i aparat kakav je u Iranu nema smisla a jos manje to ciniti pod plastom antiamerikanizma i antiizraela ako mogu tako da se izrazim. ovdje je dozvoljeno napisati 1500 karaktera a ja mogu napisati 150 000, cjelu studiju o tome i o toj krizi iz nekoliko uglova pa tako ne zelim da nesto vise komentarisem, jer je na kraju zakljucak isti: rezim u iRANU mora biti srusen milom ili silom to je interes i Iranaca (do skora sam redovno bio u kontaktu sa njima) a isto tako i medunarodne zajednice s tom razlikom da svako gleda da ugradi svoj interes (a samo je Izrael egzistencionalno ugrozen,svi ostali gledaju ekonomski interes) i svoj glas povodom ,ja bih to nazvao, Iranske krize...Moram da dodam da mnoge drzave velike a za njima i mnostvo malih guraju i potpiruju taj sukob jer imaju ogroman ekonomski interes za to, ja cu opet napomenuti da je ponasanjem Irana samo izrael egsistencionalno ugrozen dok recimo island nije. Mi smo prezivjeli holokaust i rekli smo nikad vise i da cemo ucinuti sve sto je u nasoj moci i to je nasa vodilja, nazalost mnoge velike sile gledaju da profitiraju na nasoj krvavoj istoriji..no kako god proci ce i ovo tesko vrijeme....

nucky thompson

pre 11 godina

Preko 80 komentara za nesto gdje Srbi nemaju nikakvog uticaja, niti nas se tice! A duplo manje komentara o busu broj 50 koji je stvarni problem BG i Srbije! Srbi mekecu o svjetkoj politici, a ne mogu da rjese obicne probleme u svojoj kuci!!! Zalosno ljudi, zalosno!

Kali

pre 11 godina

Brat Ahmadinezad je jos jedan osvedoceni prijatelj srpskoga naroda, te samim tim, svi ovi cionisti koji protestuju protiv njega, jesu glavni uzrok problema danasnjeg sveta. Ko je bre Amerika da odlucuje ko sme da ima nuklearno naoruzanje? Po cemu je to prihvatljivije da Izral i S. Koreja imaju nego Iran? Jasno da nije, i da su interesi sasvim druge prirode. A ovo im je jeftino objasnjenje kao izgovor da napadnu Iran zarad tih drugih ciljeva. Al' na Iranu ima da polome zube, jer to je daleko veca i bolje organizovana zemlja od svih prethodnih. Pogledajte malo snimke na Jutjubu Ahmadinezada koji nisu na engleskom, pa da vidite koliko je to normalan covek, kako okopava bastu i radi poslove na njivi, a ovi snimci na engleskom svi ga predstavljaju kao nekog manijaka koji sedi na nuklearkama i samo ceka da ih opali na Izrael i Ameriku. Kao da se nicim drugim ne bavi osim sto smislja planove nuklearne katastrofe. Sve je to bolesna amero-jevrejska propaganda. Kada vidim kakavi su koji od njih, i da biram kome cu da dam nuklearno naoruzanje zarad mira u svetu, pre bih dao Iranu nego Americi. Oni su bolesno zadrli u fasizam i pokusavaju da oblikuju svet po svom liku i nalicju. Oni pokusavaju sistem iz svojih zemalja da preslikaju u druge, i to cine silom. A da ne govorim koliko je to nakazan i devijantan sistem, iskljucivo podesen za njihov mentalitet, jezik i kulturu. Takav sistem ne moze da "uspe" u drugim zemljama. A oni bi hteli silom da moze... i onda dolazi do cega dolazi.

Dalmacija

pre 11 godina

legitimna su sva sredstva da se otme baklja iz ruku piromana! STOP Iranskom nuklearnom programu dok ne bude kasno!
(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Definicija sarkazma. :)

baja

pre 11 godina

Pa uhapsite ga, tu vam je pred nosom. Aaa, daa, nemate dokaze ili tek treba da ih napravite demokratska USA - slikate iz satelita, albanske bunkere na plazi ili iranske nuklearne pogone. Ha, ha,ha,........nema veze. Kako se bese zove onaj futuristicki film sa Kurtom Raselom? Niko ne zna naravno. Da vas podsetim, Bekstvo iz Nju Jorka ili na engleskom Escape from New York. Tako ce nam biti. Pogledajte pa iznesite misljenje......

black_arrow

pre 11 godina

Po mom misljenju, ovaj covek predstavlja opasnost za globalnu bezbednost. U njegovoj politici religija zauzima jako bitno mesto, a po pravilu treba razdvojiti drzavu i veru. Verska zatucanost i neobrazovanost su najveci problemi Irana, a ne Izrael i Sjedinjene Drzave.

Uostalom, sta ce mu to oruzje? Ne samo njemu, nego svima. Dozvolicu sebi da se nasalim, pa da kazem da je bolje da su te usijane glave posadile neku ljubicicu nego sto zveckaju oruzjem :) ... Pozdrav

nada

pre 11 godina

E moj Vuce obro si ga bostan sa Ahmedinedzadom.Pa ceo svet ima da vas prisluskuje.Salim se!Eto valjda vide svi koji su ga kritikovali pogotovo onaj sa drvenim mozgom kako nas Vuk radi i kako je nezaobilzan u UN.Srecno mu bilo!

nedeljko

pre 11 godina

sticem utisak kroz ove i slicne medijske natpise da Iran zeli da ih neko napadne, izrael,amerika, arabija ko god samo da budu napadnuti. postavljam pitanje zasto??? da li je taj zastrasujuci rezim iscrpio sve zalihe opstanka i jedino rat moze da produzi destrukciju fanaticnih lidera tog predivnog naroda..

ne bi da se cuje od mene

pre 11 godina

lako je napraviti nuklearnu bumbu, medutim mnogo tesko je se resiti!STOP razvoju iranskih nuklearnih postrojenja.. svijet bez oruzja jedina sigurna buducnost za nasu djecu...

Thatright91

pre 11 godina

marko-----------------------

Samo ti citaj.Imas i naseg M.Petrovica i Deretica.U slicnom zanru su. (toliko o vladarima svetom da im se zamisli provukao i ostao ziv a raskrinkao ih) Poznavao sam jednog ljubitelja teorije zavere,posto je poslovno posetio SAD i UK, spalio je sve te bezvredne knjizice za grtanje novca...Samo se treba radovati propasti SAD i EU. A sta mislite,da je gotovo sa diktaturom. Ne nije,i nece biti. Doci ce novi diktator po pravilu tri puta gori od predhodnog. I opet ce se naci neko kao Srbi ko ce znati sta je pravda. Zamisli,U slucaju propasti SAD,Kinezi ili arapi dolaze na tron. Pa da pravimo od blata I EU i SAD.

666

pre 11 godina

Sasvim prirodno, treba uvesti svoj red, da ne bi bio nateran da postujes tudj. Bilo stotinama godina i bice i dalje. To vam je kao da u komsija pravi drogu, a vi okrecete glavu u stranu, a imate decu. Potpuno neodgovorno i neozbiljno razmisljanje. Na kraju krajeva, kada ti neko jaci kaze da ne radis to sto radis, mozes da ocekujes posledice. Kakva demokratija, demokratija je unutar drzave, a ne izmedju drzava.

Mrk-Djok

pre 11 godina

@(Deki, 26. septembar 2012 18:37)

Verovatno ti je smetao i Iracki program oruzja za masovno unistenje.

A, koliko ja znam, jedino je nuklearni program Amerikanaca za posledicu imao razaranje gradova i neposredno ubijanje desetine hiljada civila ovim oruzjem, 2 puta.
A sada se nastavlja koriscenjem municije sa osiromashenim uranijumom.

Da se nadovezem na clanak, mene uznemiruje stalno zveckanje oruzjem od strane Izraela i NATO-a. Benzin je danas 168 din/l, uzivajte.

Beli

pre 11 godina

Neshvatljivo da Amerikanci sebe smatraju bogomdanim da smenjuju rezime na planeti, ako im se ne svidjaju. To sa huskanjem Tibeta na otcepljenje je maslo CIA, isto kao sa mesetarenjem u Vojvodini.

codemaker

pre 11 godina

@sisanje vesla
Između ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.
Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"

Nolle

pre 11 godina

Predsednik Irana je velika faca samo se smeska i boli ga uvo sta drugi govore covek radi svoj posao,prosto ga obozavam kao starijeg brata..Ne daj se Braco!!!!!

sisanje vesla

pre 11 godina

1.SAD nema prava da odredjuje ko ce govoriti u UN-u jer je UN zgrada teritorija SAD-a kao sto je Ruska ambasada teritorija SAD-a.Ko to moze da zabrani demokratski izabranom predsedniku clanice UN-a da govori u vreme kada to protokol UN-a nalaze?
2.Jevrejski praznik ima uticaja na izbor govornika u UN-u kao sunceve pege ili meseceve mene i 99,99% clanica UN-a ne zanima ciribu ciriba praznik.
3.Iran je drzava koja je demokratski izabrala svoje predstavnike vlasti a recenica "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu" je govor mrznje, netolerancije i moderni nacizam uperen protiv vecinske volje gradjana Irana.
4.Iranski nuklearni program nije kontravezan nego je u skladu sa medjunarodnim zakonima jer svaka nezavisna drzava ima pravo na razvijanje nuklearne energije I NAORUZANJA U CILJU SAMOODBRANE.Po izvestaju UN-a Iran razvija nuklearnu energiju u civilne svrhe i nije u stanju da napravi bombu 3 godine sve da sutra krene u tom pravcu.
5.Kontraverzan je Izraelski nuklearni program jer je to jedina drzava na svetu koja ne postuje medjunarodne zakone pa se danas ne zna da li imaju 120 ili 200 bojevih glava.USA ima 7000 "nekontraveznih"
6. Ne postoji nesto sto pokusavaju da podmetnu kao "precizni napad na iranske nuklearne instalacije" nego postoji agresija na nezavisnu drzavu koja nije napala drugu drzavu 3000 god. Agresiju ce izvrsiti oni koji su napali duplo vise drzava od Hitlera i oni koji su okupirali delove teritorija svih svojih suseda.
7. Ne postoje izbeglice iz Irana

Obavesten

pre 11 godina

Jedini nacin da rata izmedju Irana i Izraela ne bude,jeste da obe drzave poseduju nuklearno naoruzanje.Iran to zna ,a znaju i svi ostali.
Izrael ce ih napasti uz podrsku Amerike i to je neminovno.Da li je to opravdano,mislim da nije...
Da li je opravdana mrznja prema Izraelu,takodje mislim da nije!
Jevreji su sjajan narod i veoma ih postujem.Iranci su takodje sjajan narod,ali sve dok se ne budu odrekli zaostavstine ludaka Homeinija,bice u sukobu i sa jevrejima i sa ostalim frakcijama u islamu.Ne kazem da treba da prihvate zapadne obicaje,ali mislim da treba da odbace odredjene nazadne koje sada praktikuju.Generalno islam je evoluirao u najmracniju veliku religiju koja se trenutno praktikuje,a posebno je ekstreman na istoku.
Svim religijama danas vlada iskljucivo mrznja,dok u politici vlada iskljucivo interes.Ni u religiji ,ni u politici moral ne postoji!

gagi67

pre 11 godina

Ahmadinežad je po mojoj skromnoj proceni izuzetna osoba ili jedan od najvećih glumaca. Njegovi javni nastupi (posebno oni u zapadnim medijima) ostavljaju utisak iskrene i pragmatične osobe.

Deki

pre 11 godina

Jednom kad naprave atomsku bombu niko im vise nece pretiti. A sto se Amerike tice oni za Iran spremaju isti scenario kao za Libiju i Irak, da im otmu naftu posto poto.

vehid omerovic

pre 11 godina

kako ih pogada istina pa su napustili kad je poceo govor ocigledno da ameri moraju kako kaze izraelci a nece da odstupe od otimanja tude zemlje to kao nije nista i zasto jedan izrael ili zidovi imaju nuklearnu ko je njima dozvolio posjed te bombe kad su neuracunljiv narod zive na otimanju itd.a sad kao zabrinuti za iran i optuzuju da pravi nuklearnu pa i treba je napravit kad vec oni imaju zasto ne i iran da je ima

Dr Hary

pre 11 godina

@sisanje veslaIzmeđu ostalih gluposti koje si napisao da demantujem samo najblažu - POSTOJE izbeglice iz Irana u USA, lično poznajeme neke. Nemoj pisati o onome što ne znaš.Sve ostale teze su ti na nivou ove "istinite"
(codemaker, 26. septembar 2012 21:54)

E pa postoje i izbeglice iz USA, jedan mi zivi u kuci i lepo mu je ovde u Srbiji, a ima ih jos nekoliko koji su dosli za njim i ozenili se. Oni govore gore stvari o toj usa i od Caveza i Ahmadinedzada i da bili su da "donose slobodu ugnjetavanima" i znaju sta pricaju.

Pelagija

pre 11 godina

Ma u redu je što iranske izbeglice, Jevreji, Amerikanci, pa i g. Đulijani protestvuju protiv današnjeg iranskog predsednika. To je veoma demokratski.
Ma, bilo je u redu i kad su protestvovali i intervenisali svojom silom protiv raznoraznih muslimanskih vođa (u Iraku, Libiji, Avganistanu, Egiptu, Siriji i...) i kad su sve njihove vođe svrgnuli sa vlasti.
E sad, koja od tih zemalja se usrećila, koja od tih zemalja je postala tako fina po meri Amerikanaca i Izraelaca; i da li će ikad ijedna od tih zemalja uspeti, uz pomoć demokratskih jevreja i veoma humanih američkih vojnika, da se ugleda na njih i njihov način života. Ili će ostati neobrazovani i siromašni jer baš tako vole da žive, a njihove verske vođe će ih i dalje "ložiti" protiv celog sveta.

Mile Peric

pre 11 godina

Na protest protiv režima u Iranu došle su izbeglice iz Irana, imigranti i Amerikanci koji su protivnici Mahmuda Ahmadinežada i koji se zalažu za promenu vlasti u toj velikoj azijskoj zemlji.

Citaj izmedju redova: placena im je dnevnica da dodju da strajkuju

Apoplex

pre 11 godina

Ovi demago-idioti toliko dugo pričaju o "sprečavanju Irana da napravi atomsku bombu" da su ovi do sada mogli da naprave jedno 100 komada.

hm

pre 11 godina

"....Đulijani, inače republikanac, oštar je kritičar američkog predsednika Baraka Obame jer smatra da akcija protiv Irana mora biti momentalna, žestoka pošto se "režim u Iranu mora promenti po svaku cenu"......

A to ce verovatno uraditi negde oko 21 decemra 2012 ????

Tekelija

pre 11 godina

Иронија је то што једина земље која је користила нуклеарно наоружање(као и једна која је можда највише користила хемијско) тражи да се зауставе програми нуклеарног наоружавања у другим земљама, с тврдњом да је опасно да 'тамо ти' имају нуклеарке :)

Dimnjačar

pre 11 godina

Sav je problem u Putinu, jednostavno treba da iranu proda 100 komada SS-18
One su zastarile, a sdruge strane nastao bi mir, Ameri su potpaljivali po jugu Rusije sad uzvratiti prodajom Iranu pa nek probaju. U ovom svetu opstaju samo oni koi mogu uništiti drugog, ali to ne pokušavaju.

Slobodan

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Ne, Drugi svetski rat je zavrsen ulaskom Crvene Armije u Brljin. Inace, "saveznici" su na isti, kao i sa iskrcavanjem na Normandiju krenuli tek kada su videli da Rusi stizu. Ovo sto danas gledamo, moglo bi se slobodno okarakterisati kao tihi revizionizam. Nema nigde kukastog krsta, cak je po zakonu zabranjen, ali nesto opasno smrdi u vazduhu. Sto se Ahmadinedzada tice, neverovatno je njegovo drzanje, miran, dostojanstven, plemenit i hrabar kao i narod koji predstavlja.

Prazne parole o antisemitizmu prodajte nekom drugom ili se malo obrazujte.

lesa

pre 11 godina

A sto da nedodje u Njujork. Ako cemo demokratski bolje da covek dodje i da se sa njim poprica nego da se odmah izoluje i da se dijalog zameni ratom.

Saldzo

pre 11 godina

Dokle ce Ameri da nas ubedjuju da Ahmadinedzad ima neku moc u Iranu? On je samo figura, Iran je teokratija, glavnu rec vodi kler, tzv. Savet Strucnjaka. Ahmadinedzad moze da prica sta hoce, bez odobrenja klera i ajatolaha ne sme ni da mrdne.

Soweto

pre 11 godina

Neverovatna količina tupavosti prosto isijava iz gomile komentara. Slobodoljubivi Srbi drže stranu čoveku čiji režim kamenuje žene zbog preljube, a za negiranje postojanja boga se ide na doživotnu robiju ili na vešala. Da li ste vi ljudi pri sebi? Da li vam je Iran uzor slobode i demokratije? Koliko god SAD pravile probleme u svetu svojim ekspanzionizmom uvek će nam po svemu biti bliži od ove azijske klerikalne diktature. Da li bi vi, Ahmadinedžadovi navijači voleli da vam ovde neki obrazaš, našista ili neko slično klerofašističko smeće na sred ulice prebije sestru jer misli da joj je suknja prekratka? Ili da vašoj devojci nalupa šamare jer se našminkala? E, to je režim u Iranu. Koliko god neki ovde želeli da Srbiju izmeste u Aziju to im nikada neće uspeti. Osvrnite se malo oko sebe.

Zoki

pre 11 godina

Zar u USA nisu zabranjeni javni protesti ako u blizini ima neki zvaničnik... a, ne, nisu zabranjeni ako protest nije usmeren na domaće probleme i političare... In God we trust...?

john

pre 11 godina

@sisanje vesla: ne da poznajem nekoliko familija izbjeglih iz Irane vec neke od njih su cak zainteresovani da se vrate u iran, pod pretpostavkom da se promeni politicki sistem i klima. iz njihovih prica zakljucio sam da je vecina njih emigrirala neposredno pre o poslije islamske revolucije...

iznogud

pre 11 godina

Realno licemerno je da SAD poseduje atomsko naoruzanje, a sa druge strane govori ucinicemo sve da Iran do njega ne dodje. Po cemu su ovde SAD i Rusija i ostale zemlje naoruzane atomskim oruzjem toliko specijalne i zasto one treba da budu povlascene u odnosu na jedan Iran. Branim ovaj stav ili svi koji mogu ili niko po cenu da taj Iran iskoristi tu bombu na Srbiji! I da SAD su je cak ISKORISTILI...

Djole

pre 11 godina

Da, da, Jevreji su sjajan narod samo sto Izrael ratuje otkad su dobili drzavu. Iskoristavaju sve ostale narode i apsolutno ih ne zanimaju drugi zato se opustite i pustite neka sami resavaju svoj problem. Nazalost, valjda zbog para, Amerika i Zapadne zemlje im uvek pomazu dok se oni bahate kako hoce. A sto se tice religije, u istom su fanaticnom haosu. Fuuuuuuuuj

Bojan

pre 11 godina

Pa šta je čovek loše rekao. Da se Jevreji ponašaju kao fašisti. I to isto radi Amerika. I šta tu ima novo? Ništa
I pa šta ako je jevrejski praznik. To je samo slučajnost. Jel su oni nebeski narod? O čemu se tu radi. Oni mogu da ubijaju po Bliskom Istoku i da koriste Ameriku za svoje krvave ciljeve, a drugi narodi kad se brane to je loše. Jevrejska država čačka mečku. Umesto da grade dobrosusedske odnose oni samo traže rat. Možda su vojno jaki, ali su mala država. A kad više velikih nagrne na malog onda tu nastane krkljanac. A Amerika ne može večno da bude jaka i da ucenjuje druge narode. I svaka članica ima pravo da kaže ono što misli u UN. A ako se Izraelu i SAD to ne sviđa, onda treba UN preseliti u drugu državu.

Jovan Blagojevic

pre 11 godina

Nisam mrzitelj SAD, niti ljubitelj ijednog totalitarnog rezima, bio on kineksi,arapski, iranski... Ipak, moram nesto da primetim: poslednji ratni sukobi koje je Iran imao bili su pre vise od 20 (mozda i skoro 30 godina) i to se svodilo na granicna puskaranja sa Irakom. Za toliko godina je Amerika branila svoj narod i borila se ratom za demokratiju u najmanje 10 zemalja, uglavnom Bliskog i Centralnog Istoka i Afrike. Ko je onda pretnja po mir i stabilnost u svetu. Zasto bi atomsko naoruzanje u rukama Obame (koji mi je inace po mnogim idejama blizak) ili Putina (koga cenim iako sam protivnik njegovog despotizma) bilo manje opasno od iranske atomske bombe? Mislim da je najbolje (mada je svakako utopisticki) da su svima zabrani proizvodnja atomskog naoruzanja, a da se postojece atomsko naoruzanje unisti, bez izuzetka

Bojan J.

pre 11 godina

Svako ima svog Tacija, samo sto mi sa nasim moramo da komuniciramo inace cemo da izvucemo deblji kraj a to Srbija ne moze sebi da priusti.

Sol Invictus

pre 11 godina

Eh, svaki put je mamac za mase sve "interesnatniji"...Pa zar Vi zaista mislite da bi on govorio, a da "solarna" ekipa to nije dozvolila ?!...Ovo će samo biti još jedan alibi ili argument da NATO horde sa zapada udare po "zelenim" još jače i bezobraznije...Svaki šamar ili uvreda su u napred iscenirani...

istina

pre 11 godina

Izrael je u zadnjih nekoliko decenija vodio deset puta vise ratova nego Iran, i normalno je da Iran hoce da se zastiti od agresivnog komsije. Ja zaista ne vidim u cemu je tu problem. I ne vidim u cemu je problem kad kaze da oce da unisti cionisticku drzavu, kad je ta drzava i stvorena na silu, i da samim tim silom mora biti i unistena. Ali dobro, ovi protesti su zapadna propaganda, toga je uvek bilo i bice.

dumpeverest

pre 11 godina

Treba tuci svakog ko se ponasa primitivno i dovodi u opasnost bezbednost na planeti... Tu spada i SAD i Iran i Izrael i Srbija i Rusija.... ma svi... U 21. veku oni bi da ratuju... alo bre, niste dorasli da budete ljudi ako tako razmisljate.. Sramota...

dejan

pre 11 godina

Volim kad Jevreji demonstriraju u USA i cude se Americi sto je dozvolila nesto. A i fora, pustili ga bas na sveti jevrejski dan. Pa oni svaki dan, gore nego mi, imaju neki sveti dan. Trebalo bi neko da povede demonstracije i protiv njih, previse uzurpiraju ceo svet i kroje sudbiu planete

Aryan Brotherhood

pre 11 godina

Kakve veze ima Jom Kipur ili sta vec sa govornicom u UN?Pa ne drzi Ahmedinedzad govor u Tel Avivu,vec za "nezavisnom"govornicom. A sto se Obamine podrske tice,znate li koliko se on licno pita u slucaju da bude izvedena vojna akcija protiv Irana?Toliko da bih se sada mogao smejati.On ce reci da ce biti izvrsen vojni udar na Iran kada to odluce "drugi" u Americi.

vasilije knezevic

pre 11 godina

Stice se utisak da mnogi ne razumiju pojam UN.Toj organizaciji kao i svakom clanu nephodno je dozvoliti nesmetani rad.U sjedistu te organizacije okupljaju se emigranti (vrlo cesto placenici) svih boja i cudi i njima tu nije mjesto da ometaju rad UN.Tu su u pitanju politicke tricarije organizovane od strane domacina za ovaj ili onaj razlog.Ahmadinedzad je covjek prefinjenig manira i to se moze nalbolje vidjeti kada se nadje u drustvu ''boraca" za ljudska prava.Sta on i njegova zemlja misle i planiraju stvar je civilizovane diskusije u sjedistu UN.
VASILIJE KNEZEVIC 26 SEPT. 2012

bauk

pre 11 godina

Izrael i njegov narod ima pravo da zivi i tacka.Muslimani veruju u price o dva brata koja su se posvadjala i jedan je stvorio Arape a drugi Jevreje i na tome se zasniva cela prica o Jevrejima.Izrael je nudio drzavu Arafatu koji je sa tog sastanka ustao i otiso pa sto nije uzeo drzavu ???

fen

pre 11 godina

Mi drzavljani/zitelji Srbije imamo mnogo vece probleme i ne treba da se bavimo Azijom i njihovim problemima. USA,Izrael i Iran makar nemaju toliko gladnih i nezaposlenih gradjana kao Srbija pa mogu da se igraju sa oruzijem do mile volje. Previse toga je u igri da bi bilo ko opalio atomsku bombu na nekog drugog jer ne znam gde bi ljudi posle toga ziveli,radili+1000000 razloga...u sustini ovo je stanje previse buke oko nicega.

misa

pre 11 godina

treba biti realan moze doci do tektonskih poremecaja u odnosima, treba gledati svoja posla i svoje dvoriste i maniti se velike politike.

pera

pre 11 godina

@jovan blagojevic

"granicna puskaranja" su bila najduzi konvencionalni rat XX v iza vijetnama.samo u iranu uzela su cca 500.000 zivota.

a ostali komentari: zemljo otvori se!!

nikolina

pre 11 godina

pa dobro sve je to OK i normalno mislim na ovoliki broj negativnih stavova usmjerenih protiv amera i izraela. opsti je trend, zargonski receno biti in, imati i biti antiamericki nastrojen i antisemitski..ljudi ocigledno prate te neke svetske trendove, samo tako mogu da razumem vecinu komentara..ali dobro procice i ti trendovi

Bogdan

pre 11 godina

Cudno je to kako se iz govora gdina Ahmadinedzada izvlace zakljucci po potrebi i nameni drustva, zemlje, politike i kontinenta! Ne znam dali ce B92 da dozvoli link, ali u svakom slucaju, evo ga, Iz Al Arabija news, njihov izbor je veoma interesantan! http://english.alarabiya.net/articles/2012/09/26/240346.html

plavi andjelak

pre 11 godina

@vuk79
Na kojeg diktatora mislis? Na ovog sto posle drugog mandata vise nece biti predsednik ili onog sto je pokusao da sebi osvoji treci mandat skrativsi drugi?

unistiti

pre 11 godina

Ovaj svet je poludeo.Treba unistiti svo nuklearno oruzje na svetu.Ono nikom nije donelo dobro a kao drugo upotreba tog oruzja moze da nas sve zbrise sa planete zemlje.Zato podrzavam da se svo nuklearno oruzje unisti a novac koji je bio namenjen za pravljenje istog, dati za gladne ljude na planeti.

srna

pre 11 godina

Ko je sejao na tuđim njivama i neka žanje. Međutim njiva je mnogo velika pa zarasla u korov. Ni svesrdna pomoć nadničara ne pomaga.

Koren problema

pre 11 godina

Nama Srbima ne bi bilo na odmet da malo manje teramo inat, a malo vise poznajemo istoriju i kakve smo mi to pozitivne odnose imali sa persijancima i arapima koji su se trazeci bolje uslove za zivot, doseljavali u POTURCENE delove srpskih zamalja.

sisanje vesla

pre 11 godina

Za sve megatrend intelektualce !
Ljudi koji su podrzavali vojnu huntu oficira Reze Saha Pahlavija,autokratsku vladu(ne demokratsku)premijera Mosadeka i Rezinog sina Mohameda nisu izbeglice jer nisu pobegli iz Irana zbog proganjanja na rasnoj,etnickoj ili verskoj osnovi nego je sav kapital ove bogate drzave nelegalno zavrsavao u vlasnistvu 5% porodica koje su pobegle da ne bi odgovarale pred sudom za pljackanje Irana,kidnapovanje,mucenje i ubijanje neistomisljenika.Oni su "izbeglice" vrste Darko Saric,Bogoljub Karic,Marko Milosevic...Izbeglica je bio Homeini jer u nedemokratskom drustvu Reze Saha ne samo da nije bilo glasanja nego je bilo zabranjeno javno i privatno govoriti protiv vlasti.Na zvanicnom sajtu CIA na strani gde govore o 15 najuspesnijih akcija te sluzbe,na visokom mestu stoji operacija Ajaks u kojoj je prvi put zabelezeno da je premijer suverene drzave nacionalizovao naftu u korist USA kompanija!U Islamskom svetu,medju obicnim gradjanima,rezim "dinastije" Pahlavi je sinonim za tiranina,vojnu huntu,zatvaranje neistomisljenika i ubijanje,drzavnu cenzuru i dekadenciju vladajucih familija.Postoje Iranci gastabajteri koji godisnji provode u Iranu sto bi bilo nemoguce da su proganjani.
P.S. Tvrdnja po ustavu Jevrejske drzave da je po ustavu Islamska drzava faktor nestabilnosti je smesna a zalosno je sto u Jevrejskoj drzavi glasovi nejevreja ne vrede jednako kao glasovi Jevreja.U Iranu se glas Jevreja racuna jednako kao glas Muslimana a Izrael je "demokratska" drzava

natasa

pre 11 godina

ne mrzim nikoga, i u najvecem korovu moguce je pronaci nesto zita. Nekoliko komentara sam procitala sa porukama koje pozivaju i opravdavaju rat u velikim razmjerama. Ja cu se samo osvrnuti na podatak da je u II s.ratu stradalo oko 80miliona ljudi, da li je to malo. da li je to mala cena da odustanemo od mira???

Dejan

pre 11 godina

Persijanci, odnosno danasnji Iranci su jedan od najstarijih naroda i civilizacija. A ja kazem i jedan od najvecih. Ziveo sam na Bliskom istoku (Emirati, Liban, Irak) i upoznao dosta iranaca. I ne mogu da vam opsisem koliko su obrazovani kao narod, koliko poznaju druge narode i drzave (imaju izuzetan obrazovni sistem, znali su tad o Jugi mnogo, i da ima 6 republika i ko je koje vere, i o Titu, Sarajevu, Dubrovniku, cak i podatke iz prvog i drugog rata). Pored toga izrazito su ponosan i miroljubiv narod. Kroz razgovore sa njima, nisam ni primecivao da su muslimani. Bilo je medju njima i onih koji nisu nakonjeni rezimu u Teheranu ali to nikad nisu rekli dirketno. I pored toga, njima je neshvatljivo zasto neko (USA) insistira da njihov model drzavnog urdjenja mora da bude kao na zapadu. Izrael ne vole iz dva razloga, prvo zbog toga sto su godinama ubijali palestince, a jevrejsku drzavu dozivljaju kao tumor koji stalno pravi probleme arapskom svetu.
Ovo se dogadjalo tokom 80tih dok sam ja jos bio fan zapadne demokratije i neko ko gleda u SAD kao u bastion tzv. demokratije i boljeg zivota.
Dogadjajo, u poslednjih 20 godina, samo su produbili moje postovanje prema Iranu i irancima.

P.S. Mehran Keshe je iranac a uskoro ce ceo svet cuti za njega. Proguglujte malo pa ce vam biti jasno zasto USA nece nikad napasti Iran.

Gavra

pre 11 godina

Kamo lepe srece da je neko svojevremeno ucinio sve sto mu je bilo u moci da USA ne dodje do nuklearnog oruzja. Ko su bre oni da odredjuju ko sme a ko ne sme da ima to oruzje. I to oni koji su ga jedini upotrebili !?!!

Razmislite

pre 11 godina

ljudi sta vam je!? zaboravljate jednu osnovnu i najvazniju stvar u istoriji ljudskog drustva a to je: Pravdu imati i pravdu dobiti su dve razlicite stvari. Tako da ce neki i dalje sisati vesla bez obzira koliko su u pravu, a drugi, dominirati i raditi sta hoce sve dok su jaci od onih prvih. Tako je bilo od pamtiveka, tako ce ostati do kraja sveta bez izuzetka

BlockOut

pre 11 godina

@black_arrow

Samo je njemu bita religija?

Romni, koji ima vise sansi da pobedi obamu je okoreli hrisanin, ali ne onaj normalni, nego maltene "sekta", vecina istih jedva ceka konacni rat Izrael (jews) vs. Iran (muslims) kako bi njihov isus ponovo dosao na svet, o tome mozes procitas malo vise, da vidis kakva razaranja, ratovi i koliko (milijardi) ljudi treba da umre da bi im se ispunilo prorocanstvo, tako da jedva cekaju rat.

Drugo, Izraelci koji isto zele rat su verski fanatici, i mi (ja, ti i ostali) smo samo stoka za njih, verovatno bi osecali vise emocija prema mrtvom kucetu nego ljuckom bicu koji nije iz njihovih redova. Plus isti su okoreli nacionalisti i po njima isto taj Izrael se prostire preko vecina bliskog istoka, i da se pitaju tj. da mogu rado bi ostvarili svoja prorocanstva iz Tore ili cega vec.

Ali naravno oni su svi dobro, a drzava koja je za razliku od ove kvazi demokratije koja je samo upreta prema kapitalizmu i svetom $, sve sto donosi $ je dozvoljeno, cak do same sodome i gomore, samo ako se ima profita od istog. Dok ako pisnes protiv vlasti, (OWC, asanaz ili bilo ko progovori protiv njihiv zlocina) odmah dobije suzavac u glavu, pendrek a bogami i smrtnu presudu u odsustvu, dok da isti to rade "tamo negde" dobijaju od istih oruzije i neke specijalne statuse kao veliku ljudi, kad to njima radi neko odmah je terorista.

Mozda su bili velika nacija i demokratija, ali vazna su dela, sad su na nivou stalinja i severne koreje, ni manje ni vise...

A beautiful mind

pre 11 godina

Da,jeste. I time je okoncan Drugi svetski rat. To jos treba da dodas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Thatright91, 26. septembar 2012 19:19)

Koja zalost me hvata kada vidim sta si napisao. Amerikanci su bacili bombu na civile. To je grad pun zena, dece i staraca, jer su vojno sposobni japanci uglavnom bili po frontovima, i u 1 danu ubili 250 000 civila. Razmera tog genocida je nezamisliva. Time je zavrsen rat? Kako je moguce da neko u srcu nadje opravdanje za to zverstvo?!

Greenwichtime

pre 11 godina

Svaka drzava vodi politiku koja odgovara njenim interesima. Nemoguce je osmisliti teoriju koja bi negirala ovu logiku. Tu se nista nece promeniti. Tako je bilo uvek i tako ce biti i u buduce.
Treba podsetiti da je 20. vek bio najkrvaviji, od prvobitne zajednice do danas. Najveci krivci za to su bili najcivilizovaniji narodi! Ko ne uci na istoriji, istorija mu se ponavlja.

Sinbad

pre 11 godina

Za razliku od Irana,Pakistan je nuklearna sila odavno.Muslimanska zemlja,politicki nestabilna u stalnim problemima sa Indijom, i opet Zapadni svijet ih uopste ne pominje.Cudno...