Ponedeljak, 10.09.2012.

01:45

USO: Đoković ili Mari, ko osvaja?

Branilac titule Novak Đoković igra u ponedeljak (22h po srednjeevropskom vremenu) protiv Endija Marija u finalu US opena.

Izvor: AG

USO: Ðokoviæ ili Mari, ko osvaja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

160 Komentari

Sortiraj po:

Miša, Bgd

pre 11 godina

Kladionice kažu Novak a mislim da im nije cilj da izgube dosta novca. Koliko vidim, širom planete je kvota na Mareja oko 3... Doduše juče je kvota na SF 49ers-r bila 5 pa su pobedili... nadam se da su danas ipak pogodili.

Milutin

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? ...
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

Pa evo, kad baš pitaš: Nole je #2 na svetu a Murray #4, 8-6 za Noleta u medjusobnim susretima u karijeri (6-5 na betonu, 2-1 na grand slemovima), Nole ima 5 grand slam titula a Murray nijednu, svaka živa kladionica na svetu daje otprilike 2-1 šanse za Noleta u ovom finalu, jel treba još da nabrajam?

Ali dobro, pošto si ti stručnjak i znaš bolje, ajde lepo u kladionicu pa pokupi velike pare na Murraya (kvota 3.11).

Djole

pre 11 godina

Ovo je smesno kvota 1.35 na Djokovica,i ja sam odigrao 2 na Mareja 2.75,Noletovi navijaci od silne zelje ne vide Marejevu odlicnu igru,on pobedjuje 3:1.Kasnije mi mozete cestitati pogodak!

ilijesku

pre 11 godina

Statistika kaže da je svaki put pobijedo onaj koji je uzeo prvi set. Jeste, samo su dva puta igrali na tri dobijena seta, ali je i u polifinalu Australije Nole vodio 1:0, pa gubio 1:2, da bi na kraju završio 3:2. I u polufinalu Rima `11. se desila ista stvar. PRVI SET JE KLJUČAN! Đoković ne smije nezainteresovano i "kao da nije doručkovao" (što se dešavalo protiv Rodžera najčešće) ući u meč. Ako Mari bude nervozan onda će biti nervozan na početku igre i to treba iskoristiti. Finale Majamija, Noletova posljednja pobjeda protiv Marija nije bio pretjerano lijep tenis. Malo vinera i previše grešaka na obe strane. Tako se naš šampion treba postaviti i ovog puta. Ne treba previše rizikovati i ulaziti u nadigravanje sa Britancem. Neka samo drži prosječan tempo tokom cijelog meča i dobija ga sigurno. Dakle, Noletovski započeti i uzeti prvi set, onda samo igrati kontrolisanu ofanzivu i šesta titula je tu. Nole broj 1!

Djorgo

pre 11 godina

Kladionice kazu, Djokovic ~ 1,45, Mari (Murray :) ) ~ 2. ja bih rekao da Djokovic ima vece sanse ali bih dao manju razliku u kvotama, ipak bukmejkeri valjda znaju svoj posao.
Novak ponovo igra dobro, Endi vec duze vreme, a deluje kao i da sazreva i kao igrac i kao licnost. Mozda sporije od Novaka, a reklo bi se i da je ipak Novak znatno darovitiji igrac.

Na kraju, ako Novak i izgubi nekako mi je lakse jer ce to biti prvi grend slem za igraca koji ga nema, a zasluzuje vec to. Nadam se da ce to ipak biti nekom drugom prilikom kada Novak ne bude u finalu.

Ivan M

pre 11 godina

E pa ja zivim vec 24 godine u Londonu i cini mi se da je najblizi izgovor "Mari". Ono "ay" na kraju oni nekako skrate u "i" - ne kazu "Marej", to je sigurno. U svakom slucaju, pisati mu prezime po vuku nije jednostavna stvar...

?

pre 11 godina

Prvo je bio Skot Endru Marej pa onda britanac Endi Marej, sad je Endi Mari, sta je sledece? Covek je u vrhu nekoliko godina, kako se tacno zove? Naravno navijam za Noleta, ali ako ga Marej(ili Mari ili MekMarej ili OMarej) sada ne pobedi nikada nece...

Blek Stena

pre 11 godina

Novaka večeras mogu da pobede samo tornado, zemljotres, vulkanska erupcija, poplava, požar, novo ledeno doba i to udruženi, samo Marej je malo.

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

srdjo srbenda

pre 11 godina

šta se palite ?? pa natavno , da ih je dosta u Srbiji navija protiv Noleta ...nisu sve Srbi u Srbiji

Ali zato ja jesam :)
I neka sam, Bogu hvala na tome.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Ako je već "Mari", zašto onda ne kažete i "Na beogradske ulice izašlo je 44 trolibusa"?
(Molle, 10. septembar 2012 13:44)

Bravo majstore..
Vec dugi niz godina zivim i radim u Londonu.. ovde Englezi ( a i svi ostali Britanci) kazu "Marej".. englesko "r" a zatim i "ej"... definitvno niko ne kaze "Mari"..
Nemam pojma odakle ovim ljudima to, da se kaze Mari??? budalstina...

Fedex

pre 11 godina

Moj player je ispao nazalost,ali dosta je vise svadje.
Te pobedice Nole pa Murray,obojica su zasluzeno u finalu.Videce se ko je bolji veceras kad se mec zavrsi.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Po pravopisu se piše srenjoevropsko vreme, a ne srednjeeveropsko.
(Marko, 10. septembar 2012 15:45)

E moj Marko, tako kako si ti napisao se sigurno ne pise...

Susedna ulica

pre 11 godina

Puno je srećnih okolnosti bilo ove godine za Marija:
Do finala Majamija je došao, a da su mu Raonić i Nadal u SF predali mečeve;
Karlovića je u 2. rundi Vimbldona prošao, a da su Ivi dosudili teško svarljivih 11 fut faula;
U 3.rundi USO ga je zvezda sa neba pogledala kad se provukao protiv Lopeza u 3 taj brejka (162/154 poena, 68/53 vinera za Lopeza, uz 2. sud. greške na štetu Lopeza u bitnim trenucima)
Za QF USO treba da napiše zahvalnicu Ćiliću što je potpuno potonuo nakon gotovo dobijenog, a izgubljenog 2. seta..
Imao je dan odmora više za ovo finale od Novaka, a uz to je Novaku ovo 3. meč u 4 dana..
I, pomalo mi pripada muka od preuveličavanja lika i dela Endi Marija...

Ako postoji neka kosmička pravda, ravnoteža i sreća, trebala bi danas čvrsto stati na stranu Novaka!

DijametralnoSuprotan

pre 11 godina

Перспектива из драгстора пива~
Нолеееееееееееееее е е е е е е е,Нолееееееееее е е е е е!Нолееееееее е е е е е!

fenomen

pre 11 godina

Mene muce drugi problemi. Da li cemo u kosarci pobediti Izrael i plasirati se na EP u Sloveniji, da li ce nasi fudbaleri pobediti Vels sa makar jednim golom razlike, da li ce mladi fudbaleri pobediti Makedoniju veceras. A sto se tice tenisa tu nema ama bas nikakve nepoznanice, to Novak dobija sa 3:1. Voleo bih da i Endi uzme jednu GS titulu ali ne veceras. Nek to uradionda kad mu u finalu ne bude Novak protivnik. Nek pocepa Rodju ili Nadala ako se nekad sretnu u finalu. Mora Novak to malo bolje, dva do tri GS godisnje mora da osvaja u narednih 5-6 godina. A da bi to uradio mora vec jednom da nauci da smecuje tu lopticu. Njegov smec je katastrofalan a i onaj njegov drop-sot bih mu zabranio da ikad vise izvodi. Te dve stvari kad resi bice udaljen od svih ostalih tenisera bar za jedan "parsek"....
Cepaj Nole....Pa makar ne ostvarili kumstvo.
Poz...

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

pera:PP

pre 11 godina

Moje misljenje je da bi Nole trebao ovo da dobije, jedino mislim da ce mu veci problem predstavljati vetar nego Marej. Bice veoma tesan mec i ocekujem 3/1 ; 3/2 za Noleta, i dajem mu sansu za pobedu 65%/35%.
Srecno Nole do seste GS titule.

Vladan

pre 11 godina

Navijam podrazumeva se za Djokovica ali bice jako jako tesko pobediti Mareja ne i nemoguce ,zanimljivo na kladionicu juce je bila kvota na Mareja [5,10] danas se krece oko [3,00] po kvoti Djokovic je apsolutni favorit [1,35] no kladionica je jedno teren nesto sasvim drugo u svakom slucaju tezak posao za Djokovica ne i nedostizan ako bude igrao kako zna i ume !

Vladislav

pre 11 godina

Po mojoj prognozi, onaj ko osvoji drugi set pobediće. Ako to ujedno bude vođstvo od 2:0, stvar je jasna. Ako Nole izjednači, Mari će da se raspadne. Ako Mari izjednači, bojim se da će "poludeti".

Usvakom slučaju, napred Nole!!!

saiubfeiws

pre 11 godina

Po kom kriterijumu je kvota na Novaka 1.4 a na Mareja 3 ?? tu su sanse 50-50 u najgorem slucaju .... na pocetku godine na Australiji Djokovic je igrao mnogo bolji tenis nego sto igra sada a Marej je igrao losije i uzeo mu je dva seta ,to nesto govori .... mislim da cu odigrati na Mareja na kladionici samo zbog kvote jer mozda Novak jeste veci favorit ali bas toliko nisam siguran ,jedino sto znam kvota 3 na igraca koji ima sanse mora da se ispostje!

Jovan

pre 11 godina

Ne bih da zvucim pesimisticno, ali danas ce po meni biti veoma tesko Novaku. Duvace vetar od miminum 20 na sat prema prognozi, sto ce svakako vise odgovarati Mareju. Da se igra sutra, kada skoro uopste nece biti vetra, s obzirom na Novakov ritam tokom celog turnira, mogao bih da stavim kucu na Noleta, ali ovako dajem im sanse 50-50. Jednostavno cini mi se da su tenis u normalnim uslovima i tenis na vetru dva razlicita sporta.

djordjevic

pre 11 godina

Ma, sve osim neverovatno teskog meca za obojicu bi bilo bas iznenadjujuce...Bice tu borbe ne za svaki gem, nego za svaki poen. Prvi set moze da prodje ovako ili onako, obojica znaju da zabrljaju na startu, ali od onog trenutka kad i jedan i drugi rese da se zakopaju i da ne daju protivnik pedalj terena pocece pravi rat.

Ja mislim da pobednika odlucuje servis, tj mogucnost da se osvoji sto vise lakih poena- da li as udarcem, da li vinerom, da li lakim drugim udarcem to je vec manje bitno. I naravno par kljucnih lopti (zicer Noleta na brejk lopti u Londonu je primer). Otrkio sam toplu vodu, jel da?

I ja bih najvise voleo laganih 3:0 za Noleta, ali je to malo nerealno kada oba tenisera igraju na stvarno jako visokom nivou. Ja predvidjam 3:1 za Noleta i 3 od 4 seta ce biti pakleno blizu. Nadam se da ih Nole osvaja jer je ipak mentalno jaci...

P.S. Ne slazem se da je Marej u boljoj formi nego na pocetku sezone...Odigrao je on ludacki AO.

ivan78bg

pre 11 godina

@Wimbledon
Favorit je nole -najbolji je ove godine na betonu ubedljivo,u boljoj je formi po prikazanoj igri do sada na US Open-u,ovo mu je 3 uzastopno finale na US,do sada ima 5 GS titule i ovo mu je 9 finale dok je MAreju 5 i josh Marej je do sada iz 4 finala osvojio ceo jedan set:),daleko ce nervozniji biti MArej jer nema ni jedan GS.To ne znaci da ce Nole dobiti sigurno ali znaci da je favorit.Generalno zavisi koji ce se Nole pojaviti u finalu,ako se pojavi onaj protiv DP shanse MAreja su jakoooo male.

Pracko

pre 11 godina

Jako sam zainteresovan ko ce pobediti. Komsije i ortaci (u izbegavanju poreza) u MC gledaju zajedno fudbal i potresaju se jako za slepce koji navijaju za njih.

bice tesno

pre 11 godina

Ishod meca ce definitvno vise zavisiti od Novaka, nego od Mareja. Novak ume cesto da odigra ispod svog proseka, nekad se na vreme zaustavi (kao u mecu sa fererom), a nekad izgubi. Marej ce igrati za nijansu bolje u finalu, tako da ce novaku biti tesko, to je sigurno. Mislim da nema jasnog favorita, ali sto neko rece, prvi set ce biti od VELIKE vaznosti. Ko ga dobije, mislim da ce i pobediti.

Aleksandar

pre 11 godina

Uvek se razočaram kada vidim da najviše pluseva ima navijački komentar poput "Ajmooooo Noooolleeee!" a ne neko stvarno razmišljanje. Ovog puta to nije bio slucaj. :-)

nesa gljiva

pre 11 godina

Nole ima 2 500000 razloga da igra punom snagom veceras. Tolika je nagrada plus bonus za najboljeg na US tour-u. Ali bez obzira na pare , trebalo bi da odere skota samo zato da bi se osecao bolje. Ne zaboravite da posle Melburna njegova igra i rezultati su bili s brda s dola.A ocigledno je da moze , kad hoce, da igra svemirski.

manuginobili

pre 11 godina

"Djokovic extended his winning streak in Grand Slam matches played on hard courts to 27, including titles at last year's U.S. Open and the Australian Open in 2011 and 2012."...ovo je za ove nase novopecene "Britance" koji navijaju za Andya,da im malo podignem moral,haha...bas ce Murray sa onako dosadnim i defanzivnim tenisom da prekine ovaj niz,kada to prije njega nisu uspjeli ni Nadal ni Federer...dakle,sve je jasno,zna se ko je kralj tvrdih podloga :)

Hana

pre 11 godina

Džoko dobija s 3-1 u setovima! Trenutno je u top formi, ovo je njegova podloga, ma čovek je realno No. 1. Marej ima problem sa psisom i kompleks od našeg asa.
Idemo Noleeeeeeeeeeeeeeee :)

sampras36

pre 11 godina

federer je imo 2009 na AO dan vise odmora od nadala. Nadal je imo na AO 2012 dan vise od djokovica. plus su oba semifinali igrati oko pet sati. i sta sada?

Mic@

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

MRZNJA JE CUDO!!!!!! SAD KAD JE ISPAO "TATA" KOJI 100% "UZIMA LAGANO" ,NIJE TI OSTALO NISTA DRUGO NEGO DA NAVIJAS ZA BILO KOGA SAMO DA NIJE DJOKOVIC!!! ALI DZABA TI JE NO1E CE POBEDITI VECERAS !!!!!!!!!!!!

Stručnjak

pre 11 godina

Samo da bude lepo vreme,to je moja želja.Sve ostale opservacije su suvišne.Nole zna najbolje kako treba igrati sa Endijem.Zato se treba udobno smestiti, ohladiti par piva i uživati u igri.

fortissimo

pre 11 godina

Sport je to..teško je predvidjati šta će biti. Ali stvari mogu da se postave realno i ako se ti zahtevi realnog ispune, Novak osvaja 6.GS. Endi je na turniru izgubio 3 seta. Novak 1 protiv Ferera a znamo zašto i kako. Sutra dan po suncu, u normalnim uslovima, dobio Ferera tri seta za redom. U toku turnira Endi je igrao izvaredno protiv Raonica. Raonić ima dobar servis, ako udje, ali slabiji drugi od Novaka. O reternu Raonića i Novaka ne želim ni da pravim uporedjenje, jer Novakov retern ubrajaju medju najbolje svih vremena. Ako je Endi odlično igrao protiv Raonića, šta onda reći o Novakovoj igri protiv Delpa i Ferera koji su za klasu bolji igrači. Raonić ne može ni da se poredi sa ovom dvojicom, koje je Novak obrisao sa terena. Endi je pobedio Tomaša koji je odlično igrao na celom turniru, dobio Rodžera a onda po onom vetru izgubio od Endija. I dalje mislim da Endi ne bi dobio odličnog i u formi Tomaša Berdihta da se igralo u normalnim uslovima. Ali to je moje mišljenje i ne mora da znači da je tačno. Ali ono što još može da potvrdi igru Endija na ovom turniru je kako se Endi izvukao protiv Čilića. Hrvat ga je gotovo rasturio skoro 2 seta, skoro, ali se Endi jedva izvukao u drugom, i na kraju dobio i meč. Mučenje protiv Čilića? Na kraju, ako Novak servira oko 70%, ima 7, 8 aseva i reternira kako ume Novak dobija ovaj meč. Sve ostalo što može da se desi, ako izadje kao da je pao sa Marsa, loše igra..to je sport.

Vlajko

pre 11 godina

Jednostavno ako Novak bude bio agresivan kako ume dobice u suprotnom gubi i to je to.Mari moze da mu prebacuje loptu do sutra sve dok ne dobije stopostotnu priliku,tako da Novak mora konstantno da napada kao sto to radi Federer protiv Marija.

Idemo Kralju

pre 11 godina

Ovo je Noletova podloga, i zbog toga upravo on ima veće šanse, dobio je Mareja 2 puta ove godina upravo na ovoj podlozi, mislim da to nešto govori! Pored toga, Marej će imati veći pritisak, zbog toga što nikad no sad nije osvojio nijedan Gren-slem, a Nole je to radio više puta, bio je u ovoj situaciji i zna kako protiv Mareja! Svim ovim hejterima ću reći samo jednu stvar "Čujemo se večeras posle meča, da čujem šta će teonda imati da kažete" a svim ljudima koji vole i bodre Noleta, koji vjeruju u njegovu pobjedu bez obzira ko je sa druge stare mreže porukčuje "Čujemo se večeras da zajedno slavimo Noletovu pobjedu, i da ovim hejterima konačno začepimo usta" :D

Boris

pre 11 godina

Protiv Del Potra i Ferera je bio u izdanju "2011"- samopouzdanje, kontrola u bitnim trenucima, smiren i pozitivan. Bekhend paralela ponovo radi, u odbrani neverovatna atletika i upornost, u napadu kad god se otvori prilika. Vreme je za novi slam :)

rijeka srpska luka

pre 11 godina

andy je imao sreće ali u tri seta je teško nekog iznenadit pa makar vodio 2-0 i 5-0 jer četvorka kad krene meč se lako okreće u njihovu korist a NOVAK DANAS ULAZI U LEGENDE TENISA

Wimbledon

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.

Bojan

pre 11 godina

ljudi, lakse malo sa otpisivanjem Marija.
Nole je gazio i na startu AO kao i sada, do susreta sa Marijem koga je jedva dobio u 5 setova nakon 5 sati borbe. Sto ce reci da Mari ipak ima igru kojom moze da odgovori Noletu. Nole vodi 8-6 u medjusobnim duelima, dakle vrlo tesno, ali je Nole dobio prva 4, sto ce reci da je Mari smanjio razliku izmedju njih dvojice. Ove godine je 2-2, ali ono sto je Mariju znacajan minus, je to da je na GSovima 2-0 za Noleta.
Sto ukratko znaci, Nole jeste favorit, ali i da Mari definitivno ima svoju sansu. Ja ocekujem veliku borbu u bar cetiri seta i cetiri sata :).
PS Potro i Ferer jesu jaci protivnici od Cilica i Berdiha, ali opet to ne mora da znaci nista previse za finale.

бт

pre 11 godina

Тренутно је на кладионицама квота на Новака 1,4 а на Мареја 3,0. Квота на победу без изгубљеног сета на Новака је 2,87 а на Мареја 8,0.

bixi

pre 11 godina

Ljudi moji kad cete prestati da sumnjate u Noleta.On nije izgubio(osim onaj protiv Delpa kad je bio povredjen) mec u Dejvis kupu.Osvoio je bronzu u Pekingu i to se ne broji.Kiksnuo je u Londonu,pa sta?
Uvek uz Noleta!
Idemoooo!

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da je Novak bio ubedljivij u svojim mecevima, i prikazao bolju formu. Marej se jos uvek privikava na malo agresivniju igru koja mu je neophodna da osvoji GS.
Ecidentno je da pravi vise neiznudjenih gresaka, i da se u pojedinim trenucima (obzirom da nije navikao na to) vraca svom starom stilu (odbrani) sto uzrokuje oscilacije u igri, i daje sanse protivniku.

EF

pre 11 godina

@bas me briga

A nas bas briga sto ces ti jos jednom da obnovis godinu. Da si mozda ucio, a ne pisao o svojoj frustriranosti svime i svacime po Internetu, mozda bi drugacije bilo.

men

pre 11 godina

Po meni Marej nije pokazao ništa naročito na ovom USO i sama činjenica da je dospeo do finala, otvoreno ću reći nezasluženo, je za njega puna kapa. Ne mogu da zamislim da osvoji turnir a od njega su bili bolji i Feliciano Lopez i Marin Čilić a da ne pominjem Tomaža Berdiha koga je iz finala izbacio tornado. Momak je prikazivao izuzetan tenis na celom turniru, za klasu iznad Marejevog.
Marej je do finala došao na krilima hajpa koga stvara angloamerička štampa i od čega se mnogi njegovi protivnici uplaše. Da nije Britanac, Marej ne bi bio medju top 5 igrača.
Pa ipak, u finalu Marej nije bez šansi a ponajviše zbog toga što Novak redovno protiv njega odigra slabu partiju, često i daleko ispod svog nivoa, sa izuzetkom onog finala na AO 2011 godine. Ove godine su igrali 4 puta i sva 4 puta Novak je igrao ispodprosečno za svoje standarde.
Zato će i večeras sve zavisiti od Novaka, odnosno da li je najzad presložio stvari u svojoj glavi oko prijateljstva, rivalstva i profesionalizma na svoje mesto. Ako jeste, ponoviće igru kao protiv Del Potra ili Ferera i rezultat koji prognoziram je 3:0 za njega.
Ako nije, blizu sam odluke da ubuduće se mnogo manje unosim u njegove mečeve pa i da propustim poneki.

Žile

pre 11 godina

Još posle AUSTRALIJE ja sam se kladio uručak da će Nole osvojiti bar još jedan grem slem.Zato sam siguran da će tako i biti! Napred Nole!!!

soni

pre 11 godina

Na neki nacin mnogo vise zavisi od Mareja, jer ako ne podigne broj ubacenih prvih servisa koji je na oko 50%, ovo Novak dobija u 3 bez problema, ako bude bolje servirao, imacemo jako zanimljiv mec, verovatno u 4 ili 5 i tu je opet Novak veliki favorit jer Endi nema GS i sigurno ce mu se pritisak povecavati, a i nijednog od ostale trojke nije dobio u teskom mecu u 5 setova...
Tako da je Novak favorit i blizi titulu, ne samo zato sto navijamo za njega nego je prosto tako, ali opet ovo je prvo finale posle olimpijade za Endija bice zanimljivo, takodje je uzeo prvi set u finalima GS tako da i on konacno psiholoski sazreva...

tennis fAn

pre 11 godina

e imao lakse put to nije istina.. Del Potro i Ferrer su svakako bolji igraci nego Cilic i Berdih..

sve u svemu mislim da Marej jedino ima sanse ako dobije prvi set. U svakoj drugoj kombinaciji Nole izlazi kao apsolutni favorit.

Ilija

pre 11 godina

Ja bih samo konstatovao da je Flores u pravu.Kada je Vilander u finalu RG rekao da je Nole favorit znao sam da gubi.Svaki put covjek pogrijesi kao da igra olimpijski loto.Da nebudem subjektivan mislim da bi Nole trebao dobiti zbog prikazane igre u ove dvije nedelje,Marej je protiv Lopeza jedva prosao a ono protiv Cilica netreba ni komentarisati.Mada je u finalu sve moguce i tu nema izrazitog favorita.Medjutim,ako bude Nole igrao kao protiv Delpa trebao bi da dobije.

jota

pre 11 godina

Mislim da ce mec biti neizvestan, ali i opravdati zasluzeno finale dva odlicna tenisera.

U nadi da cemo svi mi ljubitelji lepog tenisa veceras uzivati u odlicnoj igri Novaka i EM.

Prednost bi dao nasem Novaku, ali ja sam veliki fan Djokovica te je mozda subjektivna prognoza.

Ako pogledamo kladionice, onda je jasno da Nole ima prednost.

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa i zelja da se veceras radujemo novoj GS tituli naseg Novaka. Ako slucajno i ne pobedi, nista strasno.

I U POBEDI I PORAZU UZ NOVAKA....................

Dantes

pre 11 godina

@ Goran, 10. septembar 2012 01:38
Marej je uzeo zlatnu medalju na OI.
Mislim da je Novak jos vise movisan bas zbog pobede Mareja na OI.
Idemo Noleeeeeeee ee

Shoomyrovich

pre 11 godina

Obojica su u strašnom zaletu. Gledajući dosadašnju formu na USO, svako bi rekao NOLE OSVAJA 100%, međutim, u finalu to ne mora ništa da znači. Činjenica je da Marej (ili Mari, kako ga u posl.vreme zovu), nikada nije osvojio jednu od četiri najvećih tituča, da mu je ovo, mislim, 5. finale Grend Slema, da će u toliko više želeti da konačno preskoči i tu barijeru, ali, sa druge strane, činjenica je i da, sa druge strane mreže, ima petostrukog šampiona Grend Slem titula, igrača koji brani titulu od prošle godine i igrača koji ga je prethodna 2x na GS dobio (u polufinalu i finalu). Biće izuzetno dobar meč, po mom mišljenju, ali ipak mislim da, za nijansu, Nole ima veće šanse da odbrani, nego Marej da osvoji titulu, a da je za mnooogo nijansi, Nole bolji teniser od Mareja.

veliki strumf

pre 11 godina

Nole je toliko dominantan da Mari moze da osvoji titulu samo ako Novak greskama pobedi samog sebe. Ali Nole je citav turnir igrao impresivno (osim vetrovitog seta), kao u stara vremena, vratio je bekhend paralelu koja se negde izgubila mesecima, vratio je vrhunsku defanzivu, sigurnost u relijima, tako da su sanse da izgubi gotovo nikakve. Mari je citav turnir odigrao sasvim prosecno, na kolenima je bio protiv Cilica, provukao se protiv Felisijana Lopesa, a vetar ga je spasio protiv Berdiha. A u odnosu na pomenutu trojicu Nole je svetlosnim godinama ispred. Uz to, Ferer mu je bio sjajan sparing partner za Marija, boljeg nije mogao naci. Jedva cekam Vilanderovu prognozu koja ce, ubedjen sam, biti u Marijevu korist. Znajuci kakva je baba Vanga odmah idem da stavim kucu i stan na Noleta. Zaista, potpuno objektivno gledano, sve osim pobede od 3-0 bice iznenadjenje. Nole, molim te samo ne izlazi na mrezu! Batali voleje i resetaj sa osnovne linije.

Deki

pre 11 godina

Mislim da će biti težak meč i da nema govora o lakoj pobedi Noleta.Zašto?Marej je ove godine pokazao da igra na nivou Noleta i Feederera.Igrao je on tako i ranije ali nije imao psihu za vrh(4 izgubljena finala na GS turnirima.Sada ima i tu stabilnost.Mislim da će dobar servis presuditi meč.Ako Nole ima dobar servis i ritern,dobija.Ako ne,onda će biti teško.

Milosh

pre 11 godina

Nole nema konkurenciju na ovoj podlozi!Igra savrseno i mislim da ce dobiti veceras.Nekako mi zao ovog Britanca,pet finala bez titule,Ja mislim da ce posle sestog biti plakanja.Napred srpska masino!!!

teniski strucnjak

pre 11 godina

E ovako posto sam veliki teniski strucnjak,koji prati tennis vise od 10god,sutra predvidjam prvenac endijaa,a vi sad lupajte kolkiko hocwte minuse,cucemoo se ponovo poslije meca.kad endi uzme titulu,to mora da se desi veceras....

igor

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!
(Goran, 10. septembar 2012 01:38)

Misliš zlatna medalja?!

Deki

pre 11 godina

Uf nije još ni 9 a ja već polako nervozan,22 je blizu a tako daleko.Živim za ovakve dane,Nole mi znači jako puno,inspiracija,uzor,gledam na njega kao na nekakvog svog mentora.Jako ga volim,nerviram se kad mu ne ide,kad pobeđuje slavim,pa i zaplačem.Oće li i danas biti suza radosnica?Moje lično mišljenje je da ako Nole bude igrao svoj tenis kakvog zna,pobediće,ukoliko bude imao malo lošiji dan Mari će to iskoristiti.Ne sme biti previše neprisiljenih grešaka,a mora biti agresivan,još više nego juče,dosta više.Marijeva dosadna igra može da ga dovede do naslova na GS,ali mislim da tenisu ne treba takav osvajač GS turnira.Jednostavno njegov tenis to ne zaslužuje.Nole je teniski genije apsolutno,Mekinro valjda zna šta je pravi tenis,pa je rekao kako nikad nije video tenis kakvog može igrati Nole.Znači Nole samo nek pokaže svoj tenis kakvog zna i evo nam 6 GS titule.Ajmo Noleeee.

TenExpert

pre 11 godina

Noletu broj 13 donosi nesrecu, 13-ti dan USO pocetak meca protiv Ferrera, ali posle 14-ti i sve ok. Slicno sa Fedom, ocekuje se 13-ta pobeda u medjusobnim duelima, ali vec 2 puta je nema.
Sada protiv Murray-a nema nikakve skrivene 13-stice, nema tog uroka, pa se ocekuje da sve bude ok. Uz svoju standardnu formu sa poslednjih hard-court terena Nole uzima titulu.

Goran

pre 11 godina

Najsmjesnija je bila Svedjanka inace velo strucan komentator na Eurosportu, kad rece da je Djoleimao srece sto nije duvao vjetar..Sto sad znamo da je jak vjetar normalna okolnost. Nije Ferer imao srecu u prvom sto je duvalo. A i nasih strucnjaka ima sto Srdjana spominju za prekid, tornado nije razlog..

milisav

pre 11 godina

Novace pobedi u inat svima, a pogotovo svojim sunardonicima koji te omalovazavaju i navijaju za Federera... Velik si i volim te kao rodjenog brata. Svaki poraz i pobedu cela Srbija prozivljava sa tobom... U tome je tvoja jacina.

Oltr

pre 11 godina

Djokovic gubi, neznam sta vam tu nije jasno, ali Marej je u top formi, mada se ipak istrosio, jer je igrao za svoju zemlju srcem do kraja snage, ZA RAZLIKU OD NEKIH!

Miodrag Jovic

pre 11 godina

Ziveo nam nas Nole!
Neka ga Bog pozivi da nam jos dugo pobjedjuje i donosi radost.
Dogodilo se dosta puta, zadnji put pre nekoliko dana, pitaju me odakle sam, kada kazem Srbija ( Republika Srpska), a pa to je "Djokovic country"
Zivela nam Srbija i Republika Srpska

MIKE

pre 11 godina

Ocekujem dosta tezak mec (bez obzira na rezultat), a samo se molim Bogu da Novak ne bude boleciv na to sto Mari jos uvek nema osvojen GS. Ako to prevazidje, mislim da su Novakove sanse prilicno velike.

sale

pre 11 godina

Pa realno Noleta su dobijali jer je on pao u formi... A pao je posle smrti dede, to su svi zaboravili ali on je bas od tada bio u losoj formi... Psihicki i igracki je Nole bolji, ako ponovi igru kao protiv Del Potra nema Marej sta da trazi...

THE DREAM

pre 11 godina

Kada je ljubazno prihvatio da mi se slika sa kćerkom u Umagu i još joj poklonio kapu iako sam Hrvat samo za njega kao da je naš,rijetko inteligentan i srdačan momak,i nevjerojatan talenat i mag,vidjelo se to još tada,ma i da nije pa nećemo valjda za britanca,sretno Nole

steffannn

pre 11 godina

Ovo dobija Djokovic... Moze Mari biti u ne znam kojoj formi, Novak je za klasu bolji teniser. Maksimalno sto Mari moze da uradi jeste da osvoji jedan set i to u tesnom tajbrejku... A Djovak svoje setove resava rutinski, sa dva brejka u dzepu uz mozda, jedan ili dva tesna gema na razliku.. NAPRED DJOVAK!

Lazarenko

pre 11 godina

Kada god je Novak usao u finale US Open-a, osvojio je Australian Open posle toga, bez obzira da li je u finalu US Opena dobio ili izgubio. Kada nije ulazio u finale US Opena, ostvarivao je jos gori rezultat na Australian Open-u:
2007. finale USO (poraz) >>> 2008. osvaja AO
2008. 1/2 finale USO >>> 2009. 1/4 finale AO
2009. 1/2 finale USO >>> 2010. 1/4 finale AO
2010. finale USO (poraz) >>> 2011. osvaja AO
2011. finale USO (pobeda) >>> 2012. osvaja AO

Neka mu je sa srecom i sutra i u januaru u Melburnu, zelim mu da se ova lepa "tradicija" nastavi.

Osmogorencio

pre 11 godina

Biće ovo zanimljiv meč u svakom pogledu. Đoković je kao na kvarnjaka izgubio medalju u Londonu, na Vimbldonu, Mari još uvek nije osvijio nijedan Gren slem. Motivacija oba igrača je ogromna, pritisak još veći, a ovo je prvi put da Mari (kojeg povremeno zovemo i Marej) za pravu titulu igra protiv Noleta. Ako mu Đoković to dopusti, ne bi valjalo.

Floro Flores

pre 11 godina

ja bih ipak sacekao da Vilander kaze svoje,pa trk u kladionicu da odigram kontra! "Nije majka klela sina sto se kockao,nego sto je slusao Vilandera"

Goran

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!

Tip

pre 11 godina

Na stranu sve, Marejevu formu posebno, al mislim da će ga Novak dobiti i to bez većih problema. Kao da je posle Olimpijade proradio neki inat il šta li već, al igra dosta bolje nego pre i tokom iste.

Floro Flores

pre 11 godina

ja bih ipak sacekao da Vilander kaze svoje,pa trk u kladionicu da odigram kontra! "Nije majka klela sina sto se kockao,nego sto je slusao Vilandera"

Tip

pre 11 godina

Na stranu sve, Marejevu formu posebno, al mislim da će ga Novak dobiti i to bez većih problema. Kao da je posle Olimpijade proradio neki inat il šta li već, al igra dosta bolje nego pre i tokom iste.

THE DREAM

pre 11 godina

Kada je ljubazno prihvatio da mi se slika sa kćerkom u Umagu i još joj poklonio kapu iako sam Hrvat samo za njega kao da je naš,rijetko inteligentan i srdačan momak,i nevjerojatan talenat i mag,vidjelo se to još tada,ma i da nije pa nećemo valjda za britanca,sretno Nole

Goran

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!

milisav

pre 11 godina

Novace pobedi u inat svima, a pogotovo svojim sunardonicima koji te omalovazavaju i navijaju za Federera... Velik si i volim te kao rodjenog brata. Svaki poraz i pobedu cela Srbija prozivljava sa tobom... U tome je tvoja jacina.

Deki

pre 11 godina

Uf nije još ni 9 a ja već polako nervozan,22 je blizu a tako daleko.Živim za ovakve dane,Nole mi znači jako puno,inspiracija,uzor,gledam na njega kao na nekakvog svog mentora.Jako ga volim,nerviram se kad mu ne ide,kad pobeđuje slavim,pa i zaplačem.Oće li i danas biti suza radosnica?Moje lično mišljenje je da ako Nole bude igrao svoj tenis kakvog zna,pobediće,ukoliko bude imao malo lošiji dan Mari će to iskoristiti.Ne sme biti previše neprisiljenih grešaka,a mora biti agresivan,još više nego juče,dosta više.Marijeva dosadna igra može da ga dovede do naslova na GS,ali mislim da tenisu ne treba takav osvajač GS turnira.Jednostavno njegov tenis to ne zaslužuje.Nole je teniski genije apsolutno,Mekinro valjda zna šta je pravi tenis,pa je rekao kako nikad nije video tenis kakvog može igrati Nole.Znači Nole samo nek pokaže svoj tenis kakvog zna i evo nam 6 GS titule.Ajmo Noleeee.

Lazarenko

pre 11 godina

Kada god je Novak usao u finale US Open-a, osvojio je Australian Open posle toga, bez obzira da li je u finalu US Opena dobio ili izgubio. Kada nije ulazio u finale US Opena, ostvarivao je jos gori rezultat na Australian Open-u:
2007. finale USO (poraz) >>> 2008. osvaja AO
2008. 1/2 finale USO >>> 2009. 1/4 finale AO
2009. 1/2 finale USO >>> 2010. 1/4 finale AO
2010. finale USO (poraz) >>> 2011. osvaja AO
2011. finale USO (pobeda) >>> 2012. osvaja AO

Neka mu je sa srecom i sutra i u januaru u Melburnu, zelim mu da se ova lepa "tradicija" nastavi.

veliki strumf

pre 11 godina

Nole je toliko dominantan da Mari moze da osvoji titulu samo ako Novak greskama pobedi samog sebe. Ali Nole je citav turnir igrao impresivno (osim vetrovitog seta), kao u stara vremena, vratio je bekhend paralelu koja se negde izgubila mesecima, vratio je vrhunsku defanzivu, sigurnost u relijima, tako da su sanse da izgubi gotovo nikakve. Mari je citav turnir odigrao sasvim prosecno, na kolenima je bio protiv Cilica, provukao se protiv Felisijana Lopesa, a vetar ga je spasio protiv Berdiha. A u odnosu na pomenutu trojicu Nole je svetlosnim godinama ispred. Uz to, Ferer mu je bio sjajan sparing partner za Marija, boljeg nije mogao naci. Jedva cekam Vilanderovu prognozu koja ce, ubedjen sam, biti u Marijevu korist. Znajuci kakva je baba Vanga odmah idem da stavim kucu i stan na Noleta. Zaista, potpuno objektivno gledano, sve osim pobede od 3-0 bice iznenadjenje. Nole, molim te samo ne izlazi na mrezu! Batali voleje i resetaj sa osnovne linije.

EF

pre 11 godina

@bas me briga

A nas bas briga sto ces ti jos jednom da obnovis godinu. Da si mozda ucio, a ne pisao o svojoj frustriranosti svime i svacime po Internetu, mozda bi drugacije bilo.

Boris

pre 11 godina

Protiv Del Potra i Ferera je bio u izdanju "2011"- samopouzdanje, kontrola u bitnim trenucima, smiren i pozitivan. Bekhend paralela ponovo radi, u odbrani neverovatna atletika i upornost, u napadu kad god se otvori prilika. Vreme je za novi slam :)

Miodrag Jovic

pre 11 godina

Ziveo nam nas Nole!
Neka ga Bog pozivi da nam jos dugo pobjedjuje i donosi radost.
Dogodilo se dosta puta, zadnji put pre nekoliko dana, pitaju me odakle sam, kada kazem Srbija ( Republika Srpska), a pa to je "Djokovic country"
Zivela nam Srbija i Republika Srpska

Dantes

pre 11 godina

@ Goran, 10. septembar 2012 01:38
Marej je uzeo zlatnu medalju na OI.
Mislim da je Novak jos vise movisan bas zbog pobede Mareja na OI.
Idemo Noleeeeeeee ee

tennis fAn

pre 11 godina

e imao lakse put to nije istina.. Del Potro i Ferrer su svakako bolji igraci nego Cilic i Berdih..

sve u svemu mislim da Marej jedino ima sanse ako dobije prvi set. U svakoj drugoj kombinaciji Nole izlazi kao apsolutni favorit.

men

pre 11 godina

Po meni Marej nije pokazao ništa naročito na ovom USO i sama činjenica da je dospeo do finala, otvoreno ću reći nezasluženo, je za njega puna kapa. Ne mogu da zamislim da osvoji turnir a od njega su bili bolji i Feliciano Lopez i Marin Čilić a da ne pominjem Tomaža Berdiha koga je iz finala izbacio tornado. Momak je prikazivao izuzetan tenis na celom turniru, za klasu iznad Marejevog.
Marej je do finala došao na krilima hajpa koga stvara angloamerička štampa i od čega se mnogi njegovi protivnici uplaše. Da nije Britanac, Marej ne bi bio medju top 5 igrača.
Pa ipak, u finalu Marej nije bez šansi a ponajviše zbog toga što Novak redovno protiv njega odigra slabu partiju, često i daleko ispod svog nivoa, sa izuzetkom onog finala na AO 2011 godine. Ove godine su igrali 4 puta i sva 4 puta Novak je igrao ispodprosečno za svoje standarde.
Zato će i večeras sve zavisiti od Novaka, odnosno da li je najzad presložio stvari u svojoj glavi oko prijateljstva, rivalstva i profesionalizma na svoje mesto. Ako jeste, ponoviće igru kao protiv Del Potra ili Ferera i rezultat koji prognoziram je 3:0 za njega.
Ako nije, blizu sam odluke da ubuduće se mnogo manje unosim u njegove mečeve pa i da propustim poneki.

Milosh

pre 11 godina

Nole nema konkurenciju na ovoj podlozi!Igra savrseno i mislim da ce dobiti veceras.Nekako mi zao ovog Britanca,pet finala bez titule,Ja mislim da ce posle sestog biti plakanja.Napred srpska masino!!!

Žile

pre 11 godina

Još posle AUSTRALIJE ja sam se kladio uručak da će Nole osvojiti bar još jedan grem slem.Zato sam siguran da će tako i biti! Napred Nole!!!

djordjevic

pre 11 godina

Ma, sve osim neverovatno teskog meca za obojicu bi bilo bas iznenadjujuce...Bice tu borbe ne za svaki gem, nego za svaki poen. Prvi set moze da prodje ovako ili onako, obojica znaju da zabrljaju na startu, ali od onog trenutka kad i jedan i drugi rese da se zakopaju i da ne daju protivnik pedalj terena pocece pravi rat.

Ja mislim da pobednika odlucuje servis, tj mogucnost da se osvoji sto vise lakih poena- da li as udarcem, da li vinerom, da li lakim drugim udarcem to je vec manje bitno. I naravno par kljucnih lopti (zicer Noleta na brejk lopti u Londonu je primer). Otrkio sam toplu vodu, jel da?

I ja bih najvise voleo laganih 3:0 za Noleta, ali je to malo nerealno kada oba tenisera igraju na stvarno jako visokom nivou. Ja predvidjam 3:1 za Noleta i 3 od 4 seta ce biti pakleno blizu. Nadam se da ih Nole osvaja jer je ipak mentalno jaci...

P.S. Ne slazem se da je Marej u boljoj formi nego na pocetku sezone...Odigrao je on ludacki AO.

Idemo Kralju

pre 11 godina

Ovo je Noletova podloga, i zbog toga upravo on ima veće šanse, dobio je Mareja 2 puta ove godina upravo na ovoj podlozi, mislim da to nešto govori! Pored toga, Marej će imati veći pritisak, zbog toga što nikad no sad nije osvojio nijedan Gren-slem, a Nole je to radio više puta, bio je u ovoj situaciji i zna kako protiv Mareja! Svim ovim hejterima ću reći samo jednu stvar "Čujemo se večeras posle meča, da čujem šta će teonda imati da kažete" a svim ljudima koji vole i bodre Noleta, koji vjeruju u njegovu pobjedu bez obzira ko je sa druge stare mreže porukčuje "Čujemo se večeras da zajedno slavimo Noletovu pobjedu, i da ovim hejterima konačno začepimo usta" :D

fortissimo

pre 11 godina

Sport je to..teško je predvidjati šta će biti. Ali stvari mogu da se postave realno i ako se ti zahtevi realnog ispune, Novak osvaja 6.GS. Endi je na turniru izgubio 3 seta. Novak 1 protiv Ferera a znamo zašto i kako. Sutra dan po suncu, u normalnim uslovima, dobio Ferera tri seta za redom. U toku turnira Endi je igrao izvaredno protiv Raonica. Raonić ima dobar servis, ako udje, ali slabiji drugi od Novaka. O reternu Raonića i Novaka ne želim ni da pravim uporedjenje, jer Novakov retern ubrajaju medju najbolje svih vremena. Ako je Endi odlično igrao protiv Raonića, šta onda reći o Novakovoj igri protiv Delpa i Ferera koji su za klasu bolji igrači. Raonić ne može ni da se poredi sa ovom dvojicom, koje je Novak obrisao sa terena. Endi je pobedio Tomaša koji je odlično igrao na celom turniru, dobio Rodžera a onda po onom vetru izgubio od Endija. I dalje mislim da Endi ne bi dobio odličnog i u formi Tomaša Berdihta da se igralo u normalnim uslovima. Ali to je moje mišljenje i ne mora da znači da je tačno. Ali ono što još može da potvrdi igru Endija na ovom turniru je kako se Endi izvukao protiv Čilića. Hrvat ga je gotovo rasturio skoro 2 seta, skoro, ali se Endi jedva izvukao u drugom, i na kraju dobio i meč. Mučenje protiv Čilića? Na kraju, ako Novak servira oko 70%, ima 7, 8 aseva i reternira kako ume Novak dobija ovaj meč. Sve ostalo što može da se desi, ako izadje kao da je pao sa Marsa, loše igra..to je sport.

Ilija

pre 11 godina

Ja bih samo konstatovao da je Flores u pravu.Kada je Vilander u finalu RG rekao da je Nole favorit znao sam da gubi.Svaki put covjek pogrijesi kao da igra olimpijski loto.Da nebudem subjektivan mislim da bi Nole trebao dobiti zbog prikazane igre u ove dvije nedelje,Marej je protiv Lopeza jedva prosao a ono protiv Cilica netreba ni komentarisati.Mada je u finalu sve moguce i tu nema izrazitog favorita.Medjutim,ako bude Nole igrao kao protiv Delpa trebao bi da dobije.

ivan78bg

pre 11 godina

@Wimbledon
Favorit je nole -najbolji je ove godine na betonu ubedljivo,u boljoj je formi po prikazanoj igri do sada na US Open-u,ovo mu je 3 uzastopno finale na US,do sada ima 5 GS titule i ovo mu je 9 finale dok je MAreju 5 i josh Marej je do sada iz 4 finala osvojio ceo jedan set:),daleko ce nervozniji biti MArej jer nema ni jedan GS.To ne znaci da ce Nole dobiti sigurno ali znaci da je favorit.Generalno zavisi koji ce se Nole pojaviti u finalu,ako se pojavi onaj protiv DP shanse MAreja su jakoooo male.

Stručnjak

pre 11 godina

Samo da bude lepo vreme,to je moja želja.Sve ostale opservacije su suvišne.Nole zna najbolje kako treba igrati sa Endijem.Zato se treba udobno smestiti, ohladiti par piva i uživati u igri.

jota

pre 11 godina

Mislim da ce mec biti neizvestan, ali i opravdati zasluzeno finale dva odlicna tenisera.

U nadi da cemo svi mi ljubitelji lepog tenisa veceras uzivati u odlicnoj igri Novaka i EM.

Prednost bi dao nasem Novaku, ali ja sam veliki fan Djokovica te je mozda subjektivna prognoza.

Ako pogledamo kladionice, onda je jasno da Nole ima prednost.

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa i zelja da se veceras radujemo novoj GS tituli naseg Novaka. Ako slucajno i ne pobedi, nista strasno.

I U POBEDI I PORAZU UZ NOVAKA....................

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

rijeka srpska luka

pre 11 godina

andy je imao sreće ali u tri seta je teško nekog iznenadit pa makar vodio 2-0 i 5-0 jer četvorka kad krene meč se lako okreće u njihovu korist a NOVAK DANAS ULAZI U LEGENDE TENISA

sale

pre 11 godina

Pa realno Noleta su dobijali jer je on pao u formi... A pao je posle smrti dede, to su svi zaboravili ali on je bas od tada bio u losoj formi... Psihicki i igracki je Nole bolji, ako ponovi igru kao protiv Del Potra nema Marej sta da trazi...

Goran

pre 11 godina

Najsmjesnija je bila Svedjanka inace velo strucan komentator na Eurosportu, kad rece da je Djoleimao srece sto nije duvao vjetar..Sto sad znamo da je jak vjetar normalna okolnost. Nije Ferer imao srecu u prvom sto je duvalo. A i nasih strucnjaka ima sto Srdjana spominju za prekid, tornado nije razlog..

bixi

pre 11 godina

Ljudi moji kad cete prestati da sumnjate u Noleta.On nije izgubio(osim onaj protiv Delpa kad je bio povredjen) mec u Dejvis kupu.Osvoio je bronzu u Pekingu i to se ne broji.Kiksnuo je u Londonu,pa sta?
Uvek uz Noleta!
Idemoooo!

Susedna ulica

pre 11 godina

Puno je srećnih okolnosti bilo ove godine za Marija:
Do finala Majamija je došao, a da su mu Raonić i Nadal u SF predali mečeve;
Karlovića je u 2. rundi Vimbldona prošao, a da su Ivi dosudili teško svarljivih 11 fut faula;
U 3.rundi USO ga je zvezda sa neba pogledala kad se provukao protiv Lopeza u 3 taj brejka (162/154 poena, 68/53 vinera za Lopeza, uz 2. sud. greške na štetu Lopeza u bitnim trenucima)
Za QF USO treba da napiše zahvalnicu Ćiliću što je potpuno potonuo nakon gotovo dobijenog, a izgubljenog 2. seta..
Imao je dan odmora više za ovo finale od Novaka, a uz to je Novaku ovo 3. meč u 4 dana..
I, pomalo mi pripada muka od preuveličavanja lika i dela Endi Marija...

Ako postoji neka kosmička pravda, ravnoteža i sreća, trebala bi danas čvrsto stati na stranu Novaka!

steffannn

pre 11 godina

Ovo dobija Djokovic... Moze Mari biti u ne znam kojoj formi, Novak je za klasu bolji teniser. Maksimalno sto Mari moze da uradi jeste da osvoji jedan set i to u tesnom tajbrejku... A Djovak svoje setove resava rutinski, sa dva brejka u dzepu uz mozda, jedan ili dva tesna gema na razliku.. NAPRED DJOVAK!

soni

pre 11 godina

Na neki nacin mnogo vise zavisi od Mareja, jer ako ne podigne broj ubacenih prvih servisa koji je na oko 50%, ovo Novak dobija u 3 bez problema, ako bude bolje servirao, imacemo jako zanimljiv mec, verovatno u 4 ili 5 i tu je opet Novak veliki favorit jer Endi nema GS i sigurno ce mu se pritisak povecavati, a i nijednog od ostale trojke nije dobio u teskom mecu u 5 setova...
Tako da je Novak favorit i blizi titulu, ne samo zato sto navijamo za njega nego je prosto tako, ali opet ovo je prvo finale posle olimpijade za Endija bice zanimljivo, takodje je uzeo prvi set u finalima GS tako da i on konacno psiholoski sazreva...

igor

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!
(Goran, 10. septembar 2012 01:38)

Misliš zlatna medalja?!

Vlajko

pre 11 godina

Jednostavno ako Novak bude bio agresivan kako ume dobice u suprotnom gubi i to je to.Mari moze da mu prebacuje loptu do sutra sve dok ne dobije stopostotnu priliku,tako da Novak mora konstantno da napada kao sto to radi Federer protiv Marija.

Mic@

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

MRZNJA JE CUDO!!!!!! SAD KAD JE ISPAO "TATA" KOJI 100% "UZIMA LAGANO" ,NIJE TI OSTALO NISTA DRUGO NEGO DA NAVIJAS ZA BILO KOGA SAMO DA NIJE DJOKOVIC!!! ALI DZABA TI JE NO1E CE POBEDITI VECERAS !!!!!!!!!!!!

Shoomyrovich

pre 11 godina

Obojica su u strašnom zaletu. Gledajući dosadašnju formu na USO, svako bi rekao NOLE OSVAJA 100%, međutim, u finalu to ne mora ništa da znači. Činjenica je da Marej (ili Mari, kako ga u posl.vreme zovu), nikada nije osvojio jednu od četiri najvećih tituča, da mu je ovo, mislim, 5. finale Grend Slema, da će u toliko više želeti da konačno preskoči i tu barijeru, ali, sa druge strane, činjenica je i da, sa druge strane mreže, ima petostrukog šampiona Grend Slem titula, igrača koji brani titulu od prošle godine i igrača koji ga je prethodna 2x na GS dobio (u polufinalu i finalu). Biće izuzetno dobar meč, po mom mišljenju, ali ipak mislim da, za nijansu, Nole ima veće šanse da odbrani, nego Marej da osvoji titulu, a da je za mnooogo nijansi, Nole bolji teniser od Mareja.

manuginobili

pre 11 godina

"Djokovic extended his winning streak in Grand Slam matches played on hard courts to 27, including titles at last year's U.S. Open and the Australian Open in 2011 and 2012."...ovo je za ove nase novopecene "Britance" koji navijaju za Andya,da im malo podignem moral,haha...bas ce Murray sa onako dosadnim i defanzivnim tenisom da prekine ovaj niz,kada to prije njega nisu uspjeli ni Nadal ni Federer...dakle,sve je jasno,zna se ko je kralj tvrdih podloga :)

MIKE

pre 11 godina

Ocekujem dosta tezak mec (bez obzira na rezultat), a samo se molim Bogu da Novak ne bude boleciv na to sto Mari jos uvek nema osvojen GS. Ako to prevazidje, mislim da su Novakove sanse prilicno velike.

бт

pre 11 godina

Тренутно је на кладионицама квота на Новака 1,4 а на Мареја 3,0. Квота на победу без изгубљеног сета на Новака је 2,87 а на Мареја 8,0.

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da je Novak bio ubedljivij u svojim mecevima, i prikazao bolju formu. Marej se jos uvek privikava na malo agresivniju igru koja mu je neophodna da osvoji GS.
Ecidentno je da pravi vise neiznudjenih gresaka, i da se u pojedinim trenucima (obzirom da nije navikao na to) vraca svom starom stilu (odbrani) sto uzrokuje oscilacije u igri, i daje sanse protivniku.

nesa gljiva

pre 11 godina

Nole ima 2 500000 razloga da igra punom snagom veceras. Tolika je nagrada plus bonus za najboljeg na US tour-u. Ali bez obzira na pare , trebalo bi da odere skota samo zato da bi se osecao bolje. Ne zaboravite da posle Melburna njegova igra i rezultati su bili s brda s dola.A ocigledno je da moze , kad hoce, da igra svemirski.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Ako je već "Mari", zašto onda ne kažete i "Na beogradske ulice izašlo je 44 trolibusa"?
(Molle, 10. septembar 2012 13:44)

Bravo majstore..
Vec dugi niz godina zivim i radim u Londonu.. ovde Englezi ( a i svi ostali Britanci) kazu "Marej".. englesko "r" a zatim i "ej"... definitvno niko ne kaze "Mari"..
Nemam pojma odakle ovim ljudima to, da se kaze Mari??? budalstina...

TenExpert

pre 11 godina

Noletu broj 13 donosi nesrecu, 13-ti dan USO pocetak meca protiv Ferrera, ali posle 14-ti i sve ok. Slicno sa Fedom, ocekuje se 13-ta pobeda u medjusobnim duelima, ali vec 2 puta je nema.
Sada protiv Murray-a nema nikakve skrivene 13-stice, nema tog uroka, pa se ocekuje da sve bude ok. Uz svoju standardnu formu sa poslednjih hard-court terena Nole uzima titulu.

Bojan

pre 11 godina

ljudi, lakse malo sa otpisivanjem Marija.
Nole je gazio i na startu AO kao i sada, do susreta sa Marijem koga je jedva dobio u 5 setova nakon 5 sati borbe. Sto ce reci da Mari ipak ima igru kojom moze da odgovori Noletu. Nole vodi 8-6 u medjusobnim duelima, dakle vrlo tesno, ali je Nole dobio prva 4, sto ce reci da je Mari smanjio razliku izmedju njih dvojice. Ove godine je 2-2, ali ono sto je Mariju znacajan minus, je to da je na GSovima 2-0 za Noleta.
Sto ukratko znaci, Nole jeste favorit, ali i da Mari definitivno ima svoju sansu. Ja ocekujem veliku borbu u bar cetiri seta i cetiri sata :).
PS Potro i Ferer jesu jaci protivnici od Cilica i Berdiha, ali opet to ne mora da znaci nista previse za finale.

Jovan

pre 11 godina

Ne bih da zvucim pesimisticno, ali danas ce po meni biti veoma tesko Novaku. Duvace vetar od miminum 20 na sat prema prognozi, sto ce svakako vise odgovarati Mareju. Da se igra sutra, kada skoro uopste nece biti vetra, s obzirom na Novakov ritam tokom celog turnira, mogao bih da stavim kucu na Noleta, ali ovako dajem im sanse 50-50. Jednostavno cini mi se da su tenis u normalnim uslovima i tenis na vetru dva razlicita sporta.

Osmogorencio

pre 11 godina

Biće ovo zanimljiv meč u svakom pogledu. Đoković je kao na kvarnjaka izgubio medalju u Londonu, na Vimbldonu, Mari još uvek nije osvijio nijedan Gren slem. Motivacija oba igrača je ogromna, pritisak još veći, a ovo je prvi put da Mari (kojeg povremeno zovemo i Marej) za pravu titulu igra protiv Noleta. Ako mu Đoković to dopusti, ne bi valjalo.

Hana

pre 11 godina

Džoko dobija s 3-1 u setovima! Trenutno je u top formi, ovo je njegova podloga, ma čovek je realno No. 1. Marej ima problem sa psisom i kompleks od našeg asa.
Idemo Noleeeeeeeeeeeeeeee :)

fenomen

pre 11 godina

Mene muce drugi problemi. Da li cemo u kosarci pobediti Izrael i plasirati se na EP u Sloveniji, da li ce nasi fudbaleri pobediti Vels sa makar jednim golom razlike, da li ce mladi fudbaleri pobediti Makedoniju veceras. A sto se tice tenisa tu nema ama bas nikakve nepoznanice, to Novak dobija sa 3:1. Voleo bih da i Endi uzme jednu GS titulu ali ne veceras. Nek to uradionda kad mu u finalu ne bude Novak protivnik. Nek pocepa Rodju ili Nadala ako se nekad sretnu u finalu. Mora Novak to malo bolje, dva do tri GS godisnje mora da osvaja u narednih 5-6 godina. A da bi to uradio mora vec jednom da nauci da smecuje tu lopticu. Njegov smec je katastrofalan a i onaj njegov drop-sot bih mu zabranio da ikad vise izvodi. Te dve stvari kad resi bice udaljen od svih ostalih tenisera bar za jedan "parsek"....
Cepaj Nole....Pa makar ne ostvarili kumstvo.
Poz...

Deki

pre 11 godina

Mislim da će biti težak meč i da nema govora o lakoj pobedi Noleta.Zašto?Marej je ove godine pokazao da igra na nivou Noleta i Feederera.Igrao je on tako i ranije ali nije imao psihu za vrh(4 izgubljena finala na GS turnirima.Sada ima i tu stabilnost.Mislim da će dobar servis presuditi meč.Ako Nole ima dobar servis i ritern,dobija.Ako ne,onda će biti teško.

sampras36

pre 11 godina

federer je imo 2009 na AO dan vise odmora od nadala. Nadal je imo na AO 2012 dan vise od djokovica. plus su oba semifinali igrati oko pet sati. i sta sada?

DijametralnoSuprotan

pre 11 godina

Перспектива из драгстора пива~
Нолеееееееееееееее е е е е е е е,Нолееееееееее е е е е е!Нолееееееее е е е е е!

pera:PP

pre 11 godina

Moje misljenje je da bi Nole trebao ovo da dobije, jedino mislim da ce mu veci problem predstavljati vetar nego Marej. Bice veoma tesan mec i ocekujem 3/1 ; 3/2 za Noleta, i dajem mu sansu za pobedu 65%/35%.
Srecno Nole do seste GS titule.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Po pravopisu se piše srenjoevropsko vreme, a ne srednjeeveropsko.
(Marko, 10. septembar 2012 15:45)

E moj Marko, tako kako si ti napisao se sigurno ne pise...

bice tesno

pre 11 godina

Ishod meca ce definitvno vise zavisiti od Novaka, nego od Mareja. Novak ume cesto da odigra ispod svog proseka, nekad se na vreme zaustavi (kao u mecu sa fererom), a nekad izgubi. Marej ce igrati za nijansu bolje u finalu, tako da ce novaku biti tesko, to je sigurno. Mislim da nema jasnog favorita, ali sto neko rece, prvi set ce biti od VELIKE vaznosti. Ko ga dobije, mislim da ce i pobediti.

Vladan

pre 11 godina

Navijam podrazumeva se za Djokovica ali bice jako jako tesko pobediti Mareja ne i nemoguce ,zanimljivo na kladionicu juce je bila kvota na Mareja [5,10] danas se krece oko [3,00] po kvoti Djokovic je apsolutni favorit [1,35] no kladionica je jedno teren nesto sasvim drugo u svakom slucaju tezak posao za Djokovica ne i nedostizan ako bude igrao kako zna i ume !

Vladislav

pre 11 godina

Po mojoj prognozi, onaj ko osvoji drugi set pobediće. Ako to ujedno bude vođstvo od 2:0, stvar je jasna. Ako Nole izjednači, Mari će da se raspadne. Ako Mari izjednači, bojim se da će "poludeti".

Usvakom slučaju, napred Nole!!!

Aleksandar

pre 11 godina

Uvek se razočaram kada vidim da najviše pluseva ima navijački komentar poput "Ajmooooo Noooolleeee!" a ne neko stvarno razmišljanje. Ovog puta to nije bio slucaj. :-)

Oltr

pre 11 godina

Djokovic gubi, neznam sta vam tu nije jasno, ali Marej je u top formi, mada se ipak istrosio, jer je igrao za svoju zemlju srcem do kraja snage, ZA RAZLIKU OD NEKIH!

Fedex

pre 11 godina

Moj player je ispao nazalost,ali dosta je vise svadje.
Te pobedice Nole pa Murray,obojica su zasluzeno u finalu.Videce se ko je bolji veceras kad se mec zavrsi.

Wimbledon

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.

saiubfeiws

pre 11 godina

Po kom kriterijumu je kvota na Novaka 1.4 a na Mareja 3 ?? tu su sanse 50-50 u najgorem slucaju .... na pocetku godine na Australiji Djokovic je igrao mnogo bolji tenis nego sto igra sada a Marej je igrao losije i uzeo mu je dva seta ,to nesto govori .... mislim da cu odigrati na Mareja na kladionici samo zbog kvote jer mozda Novak jeste veci favorit ali bas toliko nisam siguran ,jedino sto znam kvota 3 na igraca koji ima sanse mora da se ispostje!

teniski strucnjak

pre 11 godina

E ovako posto sam veliki teniski strucnjak,koji prati tennis vise od 10god,sutra predvidjam prvenac endijaa,a vi sad lupajte kolkiko hocwte minuse,cucemoo se ponovo poslije meca.kad endi uzme titulu,to mora da se desi veceras....

Djole

pre 11 godina

Ovo je smesno kvota 1.35 na Djokovica,i ja sam odigrao 2 na Mareja 2.75,Noletovi navijaci od silne zelje ne vide Marejevu odlicnu igru,on pobedjuje 3:1.Kasnije mi mozete cestitati pogodak!

Pracko

pre 11 godina

Jako sam zainteresovan ko ce pobediti. Komsije i ortaci (u izbegavanju poreza) u MC gledaju zajedno fudbal i potresaju se jako za slepce koji navijaju za njih.

Ivan M

pre 11 godina

E pa ja zivim vec 24 godine u Londonu i cini mi se da je najblizi izgovor "Mari". Ono "ay" na kraju oni nekako skrate u "i" - ne kazu "Marej", to je sigurno. U svakom slucaju, pisati mu prezime po vuku nije jednostavna stvar...

srdjo srbenda

pre 11 godina

šta se palite ?? pa natavno , da ih je dosta u Srbiji navija protiv Noleta ...nisu sve Srbi u Srbiji

Ali zato ja jesam :)
I neka sam, Bogu hvala na tome.

Milutin

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? ...
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

Pa evo, kad baš pitaš: Nole je #2 na svetu a Murray #4, 8-6 za Noleta u medjusobnim susretima u karijeri (6-5 na betonu, 2-1 na grand slemovima), Nole ima 5 grand slam titula a Murray nijednu, svaka živa kladionica na svetu daje otprilike 2-1 šanse za Noleta u ovom finalu, jel treba još da nabrajam?

Ali dobro, pošto si ti stručnjak i znaš bolje, ajde lepo u kladionicu pa pokupi velike pare na Murraya (kvota 3.11).

Djorgo

pre 11 godina

Kladionice kazu, Djokovic ~ 1,45, Mari (Murray :) ) ~ 2. ja bih rekao da Djokovic ima vece sanse ali bih dao manju razliku u kvotama, ipak bukmejkeri valjda znaju svoj posao.
Novak ponovo igra dobro, Endi vec duze vreme, a deluje kao i da sazreva i kao igrac i kao licnost. Mozda sporije od Novaka, a reklo bi se i da je ipak Novak znatno darovitiji igrac.

Na kraju, ako Novak i izgubi nekako mi je lakse jer ce to biti prvi grend slem za igraca koji ga nema, a zasluzuje vec to. Nadam se da ce to ipak biti nekom drugom prilikom kada Novak ne bude u finalu.

Miša, Bgd

pre 11 godina

Kladionice kažu Novak a mislim da im nije cilj da izgube dosta novca. Koliko vidim, širom planete je kvota na Mareja oko 3... Doduše juče je kvota na SF 49ers-r bila 5 pa su pobedili... nadam se da su danas ipak pogodili.

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

?

pre 11 godina

Prvo je bio Skot Endru Marej pa onda britanac Endi Marej, sad je Endi Mari, sta je sledece? Covek je u vrhu nekoliko godina, kako se tacno zove? Naravno navijam za Noleta, ali ako ga Marej(ili Mari ili MekMarej ili OMarej) sada ne pobedi nikada nece...

Blek Stena

pre 11 godina

Novaka večeras mogu da pobede samo tornado, zemljotres, vulkanska erupcija, poplava, požar, novo ledeno doba i to udruženi, samo Marej je malo.

ilijesku

pre 11 godina

Statistika kaže da je svaki put pobijedo onaj koji je uzeo prvi set. Jeste, samo su dva puta igrali na tri dobijena seta, ali je i u polifinalu Australije Nole vodio 1:0, pa gubio 1:2, da bi na kraju završio 3:2. I u polufinalu Rima `11. se desila ista stvar. PRVI SET JE KLJUČAN! Đoković ne smije nezainteresovano i "kao da nije doručkovao" (što se dešavalo protiv Rodžera najčešće) ući u meč. Ako Mari bude nervozan onda će biti nervozan na početku igre i to treba iskoristiti. Finale Majamija, Noletova posljednja pobjeda protiv Marija nije bio pretjerano lijep tenis. Malo vinera i previše grešaka na obe strane. Tako se naš šampion treba postaviti i ovog puta. Ne treba previše rizikovati i ulaziti u nadigravanje sa Britancem. Neka samo drži prosječan tempo tokom cijelog meča i dobija ga sigurno. Dakle, Noletovski započeti i uzeti prvi set, onda samo igrati kontrolisanu ofanzivu i šesta titula je tu. Nole broj 1!

Oltr

pre 11 godina

Djokovic gubi, neznam sta vam tu nije jasno, ali Marej je u top formi, mada se ipak istrosio, jer je igrao za svoju zemlju srcem do kraja snage, ZA RAZLIKU OD NEKIH!

Wimbledon

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.

teniski strucnjak

pre 11 godina

E ovako posto sam veliki teniski strucnjak,koji prati tennis vise od 10god,sutra predvidjam prvenac endijaa,a vi sad lupajte kolkiko hocwte minuse,cucemoo se ponovo poslije meca.kad endi uzme titulu,to mora da se desi veceras....

Goran

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!

saiubfeiws

pre 11 godina

Po kom kriterijumu je kvota na Novaka 1.4 a na Mareja 3 ?? tu su sanse 50-50 u najgorem slucaju .... na pocetku godine na Australiji Djokovic je igrao mnogo bolji tenis nego sto igra sada a Marej je igrao losije i uzeo mu je dva seta ,to nesto govori .... mislim da cu odigrati na Mareja na kladionici samo zbog kvote jer mozda Novak jeste veci favorit ali bas toliko nisam siguran ,jedino sto znam kvota 3 na igraca koji ima sanse mora da se ispostje!

Pracko

pre 11 godina

Jako sam zainteresovan ko ce pobediti. Komsije i ortaci (u izbegavanju poreza) u MC gledaju zajedno fudbal i potresaju se jako za slepce koji navijaju za njih.

Fedex

pre 11 godina

Moj player je ispao nazalost,ali dosta je vise svadje.
Te pobedice Nole pa Murray,obojica su zasluzeno u finalu.Videce se ko je bolji veceras kad se mec zavrsi.

Tip

pre 11 godina

Na stranu sve, Marejevu formu posebno, al mislim da će ga Novak dobiti i to bez većih problema. Kao da je posle Olimpijade proradio neki inat il šta li već, al igra dosta bolje nego pre i tokom iste.

TenExpert

pre 11 godina

Noletu broj 13 donosi nesrecu, 13-ti dan USO pocetak meca protiv Ferrera, ali posle 14-ti i sve ok. Slicno sa Fedom, ocekuje se 13-ta pobeda u medjusobnim duelima, ali vec 2 puta je nema.
Sada protiv Murray-a nema nikakve skrivene 13-stice, nema tog uroka, pa se ocekuje da sve bude ok. Uz svoju standardnu formu sa poslednjih hard-court terena Nole uzima titulu.

Aleksandar

pre 11 godina

Uvek se razočaram kada vidim da najviše pluseva ima navijački komentar poput "Ajmooooo Noooolleeee!" a ne neko stvarno razmišljanje. Ovog puta to nije bio slucaj. :-)

Floro Flores

pre 11 godina

ja bih ipak sacekao da Vilander kaze svoje,pa trk u kladionicu da odigram kontra! "Nije majka klela sina sto se kockao,nego sto je slusao Vilandera"

Osmogorencio

pre 11 godina

Biće ovo zanimljiv meč u svakom pogledu. Đoković je kao na kvarnjaka izgubio medalju u Londonu, na Vimbldonu, Mari još uvek nije osvijio nijedan Gren slem. Motivacija oba igrača je ogromna, pritisak još veći, a ovo je prvi put da Mari (kojeg povremeno zovemo i Marej) za pravu titulu igra protiv Noleta. Ako mu Đoković to dopusti, ne bi valjalo.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Ako je već "Mari", zašto onda ne kažete i "Na beogradske ulice izašlo je 44 trolibusa"?
(Molle, 10. septembar 2012 13:44)

Bravo majstore..
Vec dugi niz godina zivim i radim u Londonu.. ovde Englezi ( a i svi ostali Britanci) kazu "Marej".. englesko "r" a zatim i "ej"... definitvno niko ne kaze "Mari"..
Nemam pojma odakle ovim ljudima to, da se kaze Mari??? budalstina...

Mic@

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? kao 1. Murray je dobio u finalu protivnika koji mu najvise odgovara daleko vise od fedexa i rafe i kojeg je uujedno dobio 2 puta ove godine! oove godine su 2-2 no murraya oba ta puta slavio lako dok australiju je odlucila fizicka snaga... no sad ipak stoje ta 2h koja je juce odigrao protiv ferera kao sto je i tipsarevicu isto smetalo sto je dan pre igrao s koschl... mec nije trajao dugo al kad nemas dan odmora to nije to ne uspes se spremit dovoljno za protivnika !a i ovo je drugi murray nasprem australije puno jaci u glavi! kako god prognoziram 3-1 za andyja jer bit ce motiviraniji no ikad ... protiv djokovica ima daleko najvece sanse neg da su tu roger il rafa ! i ako ide u 5 set slucajno opet andy jer nije igrao juce.
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

MRZNJA JE CUDO!!!!!! SAD KAD JE ISPAO "TATA" KOJI 100% "UZIMA LAGANO" ,NIJE TI OSTALO NISTA DRUGO NEGO DA NAVIJAS ZA BILO KOGA SAMO DA NIJE DJOKOVIC!!! ALI DZABA TI JE NO1E CE POBEDITI VECERAS !!!!!!!!!!!!

men

pre 11 godina

Po meni Marej nije pokazao ništa naročito na ovom USO i sama činjenica da je dospeo do finala, otvoreno ću reći nezasluženo, je za njega puna kapa. Ne mogu da zamislim da osvoji turnir a od njega su bili bolji i Feliciano Lopez i Marin Čilić a da ne pominjem Tomaža Berdiha koga je iz finala izbacio tornado. Momak je prikazivao izuzetan tenis na celom turniru, za klasu iznad Marejevog.
Marej je do finala došao na krilima hajpa koga stvara angloamerička štampa i od čega se mnogi njegovi protivnici uplaše. Da nije Britanac, Marej ne bi bio medju top 5 igrača.
Pa ipak, u finalu Marej nije bez šansi a ponajviše zbog toga što Novak redovno protiv njega odigra slabu partiju, često i daleko ispod svog nivoa, sa izuzetkom onog finala na AO 2011 godine. Ove godine su igrali 4 puta i sva 4 puta Novak je igrao ispodprosečno za svoje standarde.
Zato će i večeras sve zavisiti od Novaka, odnosno da li je najzad presložio stvari u svojoj glavi oko prijateljstva, rivalstva i profesionalizma na svoje mesto. Ako jeste, ponoviće igru kao protiv Del Potra ili Ferera i rezultat koji prognoziram je 3:0 za njega.
Ako nije, blizu sam odluke da ubuduće se mnogo manje unosim u njegove mečeve pa i da propustim poneki.

milisav

pre 11 godina

Novace pobedi u inat svima, a pogotovo svojim sunardonicima koji te omalovazavaju i navijaju za Federera... Velik si i volim te kao rodjenog brata. Svaki poraz i pobedu cela Srbija prozivljava sa tobom... U tome je tvoja jacina.

Deki

pre 11 godina

Uf nije još ni 9 a ja već polako nervozan,22 je blizu a tako daleko.Živim za ovakve dane,Nole mi znači jako puno,inspiracija,uzor,gledam na njega kao na nekakvog svog mentora.Jako ga volim,nerviram se kad mu ne ide,kad pobeđuje slavim,pa i zaplačem.Oće li i danas biti suza radosnica?Moje lično mišljenje je da ako Nole bude igrao svoj tenis kakvog zna,pobediće,ukoliko bude imao malo lošiji dan Mari će to iskoristiti.Ne sme biti previše neprisiljenih grešaka,a mora biti agresivan,još više nego juče,dosta više.Marijeva dosadna igra može da ga dovede do naslova na GS,ali mislim da tenisu ne treba takav osvajač GS turnira.Jednostavno njegov tenis to ne zaslužuje.Nole je teniski genije apsolutno,Mekinro valjda zna šta je pravi tenis,pa je rekao kako nikad nije video tenis kakvog može igrati Nole.Znači Nole samo nek pokaže svoj tenis kakvog zna i evo nam 6 GS titule.Ajmo Noleeee.

THE DREAM

pre 11 godina

Kada je ljubazno prihvatio da mi se slika sa kćerkom u Umagu i još joj poklonio kapu iako sam Hrvat samo za njega kao da je naš,rijetko inteligentan i srdačan momak,i nevjerojatan talenat i mag,vidjelo se to još tada,ma i da nije pa nećemo valjda za britanca,sretno Nole

sale

pre 11 godina

Pa realno Noleta su dobijali jer je on pao u formi... A pao je posle smrti dede, to su svi zaboravili ali on je bas od tada bio u losoj formi... Psihicki i igracki je Nole bolji, ako ponovi igru kao protiv Del Potra nema Marej sta da trazi...

Miodrag Jovic

pre 11 godina

Ziveo nam nas Nole!
Neka ga Bog pozivi da nam jos dugo pobjedjuje i donosi radost.
Dogodilo se dosta puta, zadnji put pre nekoliko dana, pitaju me odakle sam, kada kazem Srbija ( Republika Srpska), a pa to je "Djokovic country"
Zivela nam Srbija i Republika Srpska

Milosh

pre 11 godina

Nole nema konkurenciju na ovoj podlozi!Igra savrseno i mislim da ce dobiti veceras.Nekako mi zao ovog Britanca,pet finala bez titule,Ja mislim da ce posle sestog biti plakanja.Napred srpska masino!!!

Žile

pre 11 godina

Još posle AUSTRALIJE ja sam se kladio uručak da će Nole osvojiti bar još jedan grem slem.Zato sam siguran da će tako i biti! Napred Nole!!!

EF

pre 11 godina

@bas me briga

A nas bas briga sto ces ti jos jednom da obnovis godinu. Da si mozda ucio, a ne pisao o svojoj frustriranosti svime i svacime po Internetu, mozda bi drugacije bilo.

Idemo Kralju

pre 11 godina

Ovo je Noletova podloga, i zbog toga upravo on ima veće šanse, dobio je Mareja 2 puta ove godina upravo na ovoj podlozi, mislim da to nešto govori! Pored toga, Marej će imati veći pritisak, zbog toga što nikad no sad nije osvojio nijedan Gren-slem, a Nole je to radio više puta, bio je u ovoj situaciji i zna kako protiv Mareja! Svim ovim hejterima ću reći samo jednu stvar "Čujemo se večeras posle meča, da čujem šta će teonda imati da kažete" a svim ljudima koji vole i bodre Noleta, koji vjeruju u njegovu pobjedu bez obzira ko je sa druge stare mreže porukčuje "Čujemo se večeras da zajedno slavimo Noletovu pobjedu, i da ovim hejterima konačno začepimo usta" :D

rijeka srpska luka

pre 11 godina

andy je imao sreće ali u tri seta je teško nekog iznenadit pa makar vodio 2-0 i 5-0 jer četvorka kad krene meč se lako okreće u njihovu korist a NOVAK DANAS ULAZI U LEGENDE TENISA

tennis fAn

pre 11 godina

e imao lakse put to nije istina.. Del Potro i Ferrer su svakako bolji igraci nego Cilic i Berdih..

sve u svemu mislim da Marej jedino ima sanse ako dobije prvi set. U svakoj drugoj kombinaciji Nole izlazi kao apsolutni favorit.

bixi

pre 11 godina

Ljudi moji kad cete prestati da sumnjate u Noleta.On nije izgubio(osim onaj protiv Delpa kad je bio povredjen) mec u Dejvis kupu.Osvoio je bronzu u Pekingu i to se ne broji.Kiksnuo je u Londonu,pa sta?
Uvek uz Noleta!
Idemoooo!

Bojan

pre 11 godina

ljudi, lakse malo sa otpisivanjem Marija.
Nole je gazio i na startu AO kao i sada, do susreta sa Marijem koga je jedva dobio u 5 setova nakon 5 sati borbe. Sto ce reci da Mari ipak ima igru kojom moze da odgovori Noletu. Nole vodi 8-6 u medjusobnim duelima, dakle vrlo tesno, ali je Nole dobio prva 4, sto ce reci da je Mari smanjio razliku izmedju njih dvojice. Ove godine je 2-2, ali ono sto je Mariju znacajan minus, je to da je na GSovima 2-0 za Noleta.
Sto ukratko znaci, Nole jeste favorit, ali i da Mari definitivno ima svoju sansu. Ja ocekujem veliku borbu u bar cetiri seta i cetiri sata :).
PS Potro i Ferer jesu jaci protivnici od Cilica i Berdiha, ali opet to ne mora da znaci nista previse za finale.

steffannn

pre 11 godina

Ovo dobija Djokovic... Moze Mari biti u ne znam kojoj formi, Novak je za klasu bolji teniser. Maksimalno sto Mari moze da uradi jeste da osvoji jedan set i to u tesnom tajbrejku... A Djovak svoje setove resava rutinski, sa dva brejka u dzepu uz mozda, jedan ili dva tesna gema na razliku.. NAPRED DJOVAK!

Goran

pre 11 godina

Najsmjesnija je bila Svedjanka inace velo strucan komentator na Eurosportu, kad rece da je Djoleimao srece sto nije duvao vjetar..Sto sad znamo da je jak vjetar normalna okolnost. Nije Ferer imao srecu u prvom sto je duvalo. A i nasih strucnjaka ima sto Srdjana spominju za prekid, tornado nije razlog..

Dantes

pre 11 godina

@ Goran, 10. septembar 2012 01:38
Marej je uzeo zlatnu medalju na OI.
Mislim da je Novak jos vise movisan bas zbog pobede Mareja na OI.
Idemo Noleeeeeeee ee

Deki

pre 11 godina

Mislim da će biti težak meč i da nema govora o lakoj pobedi Noleta.Zašto?Marej je ove godine pokazao da igra na nivou Noleta i Feederera.Igrao je on tako i ranije ali nije imao psihu za vrh(4 izgubljena finala na GS turnirima.Sada ima i tu stabilnost.Mislim da će dobar servis presuditi meč.Ako Nole ima dobar servis i ritern,dobija.Ako ne,onda će biti teško.

Hana

pre 11 godina

Džoko dobija s 3-1 u setovima! Trenutno je u top formi, ovo je njegova podloga, ma čovek je realno No. 1. Marej ima problem sa psisom i kompleks od našeg asa.
Idemo Noleeeeeeeeeeeeeeee :)

nesa gljiva

pre 11 godina

Nole ima 2 500000 razloga da igra punom snagom veceras. Tolika je nagrada plus bonus za najboljeg na US tour-u. Ali bez obzira na pare , trebalo bi da odere skota samo zato da bi se osecao bolje. Ne zaboravite da posle Melburna njegova igra i rezultati su bili s brda s dola.A ocigledno je da moze , kad hoce, da igra svemirski.

fenomen

pre 11 godina

Mene muce drugi problemi. Da li cemo u kosarci pobediti Izrael i plasirati se na EP u Sloveniji, da li ce nasi fudbaleri pobediti Vels sa makar jednim golom razlike, da li ce mladi fudbaleri pobediti Makedoniju veceras. A sto se tice tenisa tu nema ama bas nikakve nepoznanice, to Novak dobija sa 3:1. Voleo bih da i Endi uzme jednu GS titulu ali ne veceras. Nek to uradionda kad mu u finalu ne bude Novak protivnik. Nek pocepa Rodju ili Nadala ako se nekad sretnu u finalu. Mora Novak to malo bolje, dva do tri GS godisnje mora da osvaja u narednih 5-6 godina. A da bi to uradio mora vec jednom da nauci da smecuje tu lopticu. Njegov smec je katastrofalan a i onaj njegov drop-sot bih mu zabranio da ikad vise izvodi. Te dve stvari kad resi bice udaljen od svih ostalih tenisera bar za jedan "parsek"....
Cepaj Nole....Pa makar ne ostvarili kumstvo.
Poz...

Lazarenko

pre 11 godina

Kada god je Novak usao u finale US Open-a, osvojio je Australian Open posle toga, bez obzira da li je u finalu US Opena dobio ili izgubio. Kada nije ulazio u finale US Opena, ostvarivao je jos gori rezultat na Australian Open-u:
2007. finale USO (poraz) >>> 2008. osvaja AO
2008. 1/2 finale USO >>> 2009. 1/4 finale AO
2009. 1/2 finale USO >>> 2010. 1/4 finale AO
2010. finale USO (poraz) >>> 2011. osvaja AO
2011. finale USO (pobeda) >>> 2012. osvaja AO

Neka mu je sa srecom i sutra i u januaru u Melburnu, zelim mu da se ova lepa "tradicija" nastavi.

igor

pre 11 godina

Cinjenica je da je Marej u strasnoj formi, finale Wimbledona,srebrna medalja i sad finale Us opena. Mislim da ce biti cvrst mec i da cemo uzivati gledajuci. Napred Noleeeeeeee!
(Goran, 10. septembar 2012 01:38)

Misliš zlatna medalja?!

veliki strumf

pre 11 godina

Nole je toliko dominantan da Mari moze da osvoji titulu samo ako Novak greskama pobedi samog sebe. Ali Nole je citav turnir igrao impresivno (osim vetrovitog seta), kao u stara vremena, vratio je bekhend paralelu koja se negde izgubila mesecima, vratio je vrhunsku defanzivu, sigurnost u relijima, tako da su sanse da izgubi gotovo nikakve. Mari je citav turnir odigrao sasvim prosecno, na kolenima je bio protiv Cilica, provukao se protiv Felisijana Lopesa, a vetar ga je spasio protiv Berdiha. A u odnosu na pomenutu trojicu Nole je svetlosnim godinama ispred. Uz to, Ferer mu je bio sjajan sparing partner za Marija, boljeg nije mogao naci. Jedva cekam Vilanderovu prognozu koja ce, ubedjen sam, biti u Marijevu korist. Znajuci kakva je baba Vanga odmah idem da stavim kucu i stan na Noleta. Zaista, potpuno objektivno gledano, sve osim pobede od 3-0 bice iznenadjenje. Nole, molim te samo ne izlazi na mrezu! Batali voleje i resetaj sa osnovne linije.

Boris

pre 11 godina

Protiv Del Potra i Ferera je bio u izdanju "2011"- samopouzdanje, kontrola u bitnim trenucima, smiren i pozitivan. Bekhend paralela ponovo radi, u odbrani neverovatna atletika i upornost, u napadu kad god se otvori prilika. Vreme je za novi slam :)

Jovan

pre 11 godina

Ne bih da zvucim pesimisticno, ali danas ce po meni biti veoma tesko Novaku. Duvace vetar od miminum 20 na sat prema prognozi, sto ce svakako vise odgovarati Mareju. Da se igra sutra, kada skoro uopste nece biti vetra, s obzirom na Novakov ritam tokom celog turnira, mogao bih da stavim kucu na Noleta, ali ovako dajem im sanse 50-50. Jednostavno cini mi se da su tenis u normalnim uslovima i tenis na vetru dva razlicita sporta.

ivan78bg

pre 11 godina

@Wimbledon
Favorit je nole -najbolji je ove godine na betonu ubedljivo,u boljoj je formi po prikazanoj igri do sada na US Open-u,ovo mu je 3 uzastopno finale na US,do sada ima 5 GS titule i ovo mu je 9 finale dok je MAreju 5 i josh Marej je do sada iz 4 finala osvojio ceo jedan set:),daleko ce nervozniji biti MArej jer nema ni jedan GS.To ne znaci da ce Nole dobiti sigurno ali znaci da je favorit.Generalno zavisi koji ce se Nole pojaviti u finalu,ako se pojavi onaj protiv DP shanse MAreja su jakoooo male.

Susedna ulica

pre 11 godina

Puno je srećnih okolnosti bilo ove godine za Marija:
Do finala Majamija je došao, a da su mu Raonić i Nadal u SF predali mečeve;
Karlovića je u 2. rundi Vimbldona prošao, a da su Ivi dosudili teško svarljivih 11 fut faula;
U 3.rundi USO ga je zvezda sa neba pogledala kad se provukao protiv Lopeza u 3 taj brejka (162/154 poena, 68/53 vinera za Lopeza, uz 2. sud. greške na štetu Lopeza u bitnim trenucima)
Za QF USO treba da napiše zahvalnicu Ćiliću što je potpuno potonuo nakon gotovo dobijenog, a izgubljenog 2. seta..
Imao je dan odmora više za ovo finale od Novaka, a uz to je Novaku ovo 3. meč u 4 dana..
I, pomalo mi pripada muka od preuveličavanja lika i dela Endi Marija...

Ako postoji neka kosmička pravda, ravnoteža i sreća, trebala bi danas čvrsto stati na stranu Novaka!

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

Shoomyrovich

pre 11 godina

Obojica su u strašnom zaletu. Gledajući dosadašnju formu na USO, svako bi rekao NOLE OSVAJA 100%, međutim, u finalu to ne mora ništa da znači. Činjenica je da Marej (ili Mari, kako ga u posl.vreme zovu), nikada nije osvojio jednu od četiri najvećih tituča, da mu je ovo, mislim, 5. finale Grend Slema, da će u toliko više želeti da konačno preskoči i tu barijeru, ali, sa druge strane, činjenica je i da, sa druge strane mreže, ima petostrukog šampiona Grend Slem titula, igrača koji brani titulu od prošle godine i igrača koji ga je prethodna 2x na GS dobio (u polufinalu i finalu). Biće izuzetno dobar meč, po mom mišljenju, ali ipak mislim da, za nijansu, Nole ima veće šanse da odbrani, nego Marej da osvoji titulu, a da je za mnooogo nijansi, Nole bolji teniser od Mareja.

jota

pre 11 godina

Mislim da ce mec biti neizvestan, ali i opravdati zasluzeno finale dva odlicna tenisera.

U nadi da cemo svi mi ljubitelji lepog tenisa veceras uzivati u odlicnoj igri Novaka i EM.

Prednost bi dao nasem Novaku, ali ja sam veliki fan Djokovica te je mozda subjektivna prognoza.

Ako pogledamo kladionice, onda je jasno da Nole ima prednost.

Pozdrav svim ljubiteljima tenisa i zelja da se veceras radujemo novoj GS tituli naseg Novaka. Ako slucajno i ne pobedi, nista strasno.

I U POBEDI I PORAZU UZ NOVAKA....................

Ilija

pre 11 godina

Ja bih samo konstatovao da je Flores u pravu.Kada je Vilander u finalu RG rekao da je Nole favorit znao sam da gubi.Svaki put covjek pogrijesi kao da igra olimpijski loto.Da nebudem subjektivan mislim da bi Nole trebao dobiti zbog prikazane igre u ove dvije nedelje,Marej je protiv Lopeza jedva prosao a ono protiv Cilica netreba ni komentarisati.Mada je u finalu sve moguce i tu nema izrazitog favorita.Medjutim,ako bude Nole igrao kao protiv Delpa trebao bi da dobije.

бт

pre 11 godina

Тренутно је на кладионицама квота на Новака 1,4 а на Мареја 3,0. Квота на победу без изгубљеног сета на Новака је 2,87 а на Мареја 8,0.

Vlajko

pre 11 godina

Jednostavno ako Novak bude bio agresivan kako ume dobice u suprotnom gubi i to je to.Mari moze da mu prebacuje loptu do sutra sve dok ne dobije stopostotnu priliku,tako da Novak mora konstantno da napada kao sto to radi Federer protiv Marija.

Stručnjak

pre 11 godina

Samo da bude lepo vreme,to je moja želja.Sve ostale opservacije su suvišne.Nole zna najbolje kako treba igrati sa Endijem.Zato se treba udobno smestiti, ohladiti par piva i uživati u igri.

bice tesno

pre 11 godina

Ishod meca ce definitvno vise zavisiti od Novaka, nego od Mareja. Novak ume cesto da odigra ispod svog proseka, nekad se na vreme zaustavi (kao u mecu sa fererom), a nekad izgubi. Marej ce igrati za nijansu bolje u finalu, tako da ce novaku biti tesko, to je sigurno. Mislim da nema jasnog favorita, ali sto neko rece, prvi set ce biti od VELIKE vaznosti. Ko ga dobije, mislim da ce i pobediti.

DijametralnoSuprotan

pre 11 godina

Перспектива из драгстора пива~
Нолеееееееееееееее е е е е е е е,Нолееееееееее е е е е е!Нолееееееее е е е е е!

Ivan M

pre 11 godina

E pa ja zivim vec 24 godine u Londonu i cini mi se da je najblizi izgovor "Mari". Ono "ay" na kraju oni nekako skrate u "i" - ne kazu "Marej", to je sigurno. U svakom slucaju, pisati mu prezime po vuku nije jednostavna stvar...

srdjo srbenda

pre 11 godina

šta se palite ?? pa natavno , da ih je dosta u Srbiji navija protiv Noleta ...nisu sve Srbi u Srbiji

Ali zato ja jesam :)
I neka sam, Bogu hvala na tome.

Milutin

pre 11 godina

Murray je favorit nzm po cemu bi bio djokovic favorit?!? ...
(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)

Pa evo, kad baš pitaš: Nole je #2 na svetu a Murray #4, 8-6 za Noleta u medjusobnim susretima u karijeri (6-5 na betonu, 2-1 na grand slemovima), Nole ima 5 grand slam titula a Murray nijednu, svaka živa kladionica na svetu daje otprilike 2-1 šanse za Noleta u ovom finalu, jel treba još da nabrajam?

Ali dobro, pošto si ti stručnjak i znaš bolje, ajde lepo u kladionicu pa pokupi velike pare na Murraya (kvota 3.11).

Djole

pre 11 godina

Ovo je smesno kvota 1.35 na Djokovica,i ja sam odigrao 2 na Mareja 2.75,Noletovi navijaci od silne zelje ne vide Marejevu odlicnu igru,on pobedjuje 3:1.Kasnije mi mozete cestitati pogodak!

MIKE

pre 11 godina

Ocekujem dosta tezak mec (bez obzira na rezultat), a samo se molim Bogu da Novak ne bude boleciv na to sto Mari jos uvek nema osvojen GS. Ako to prevazidje, mislim da su Novakove sanse prilicno velike.

soni

pre 11 godina

Na neki nacin mnogo vise zavisi od Mareja, jer ako ne podigne broj ubacenih prvih servisa koji je na oko 50%, ovo Novak dobija u 3 bez problema, ako bude bolje servirao, imacemo jako zanimljiv mec, verovatno u 4 ili 5 i tu je opet Novak veliki favorit jer Endi nema GS i sigurno ce mu se pritisak povecavati, a i nijednog od ostale trojke nije dobio u teskom mecu u 5 setova...
Tako da je Novak favorit i blizi titulu, ne samo zato sto navijamo za njega nego je prosto tako, ali opet ovo je prvo finale posle olimpijade za Endija bice zanimljivo, takodje je uzeo prvi set u finalima GS tako da i on konacno psiholoski sazreva...

sasa jokic

pre 11 godina

Mislim da je Novak bio ubedljivij u svojim mecevima, i prikazao bolju formu. Marej se jos uvek privikava na malo agresivniju igru koja mu je neophodna da osvoji GS.
Ecidentno je da pravi vise neiznudjenih gresaka, i da se u pojedinim trenucima (obzirom da nije navikao na to) vraca svom starom stilu (odbrani) sto uzrokuje oscilacije u igri, i daje sanse protivniku.

fortissimo

pre 11 godina

Sport je to..teško je predvidjati šta će biti. Ali stvari mogu da se postave realno i ako se ti zahtevi realnog ispune, Novak osvaja 6.GS. Endi je na turniru izgubio 3 seta. Novak 1 protiv Ferera a znamo zašto i kako. Sutra dan po suncu, u normalnim uslovima, dobio Ferera tri seta za redom. U toku turnira Endi je igrao izvaredno protiv Raonica. Raonić ima dobar servis, ako udje, ali slabiji drugi od Novaka. O reternu Raonića i Novaka ne želim ni da pravim uporedjenje, jer Novakov retern ubrajaju medju najbolje svih vremena. Ako je Endi odlično igrao protiv Raonića, šta onda reći o Novakovoj igri protiv Delpa i Ferera koji su za klasu bolji igrači. Raonić ne može ni da se poredi sa ovom dvojicom, koje je Novak obrisao sa terena. Endi je pobedio Tomaša koji je odlično igrao na celom turniru, dobio Rodžera a onda po onom vetru izgubio od Endija. I dalje mislim da Endi ne bi dobio odličnog i u formi Tomaša Berdihta da se igralo u normalnim uslovima. Ali to je moje mišljenje i ne mora da znači da je tačno. Ali ono što još može da potvrdi igru Endija na ovom turniru je kako se Endi izvukao protiv Čilića. Hrvat ga je gotovo rasturio skoro 2 seta, skoro, ali se Endi jedva izvukao u drugom, i na kraju dobio i meč. Mučenje protiv Čilića? Na kraju, ako Novak servira oko 70%, ima 7, 8 aseva i reternira kako ume Novak dobija ovaj meč. Sve ostalo što može da se desi, ako izadje kao da je pao sa Marsa, loše igra..to je sport.

manuginobili

pre 11 godina

"Djokovic extended his winning streak in Grand Slam matches played on hard courts to 27, including titles at last year's U.S. Open and the Australian Open in 2011 and 2012."...ovo je za ove nase novopecene "Britance" koji navijaju za Andya,da im malo podignem moral,haha...bas ce Murray sa onako dosadnim i defanzivnim tenisom da prekine ovaj niz,kada to prije njega nisu uspjeli ni Nadal ni Federer...dakle,sve je jasno,zna se ko je kralj tvrdih podloga :)

sampras36

pre 11 godina

federer je imo 2009 na AO dan vise odmora od nadala. Nadal je imo na AO 2012 dan vise od djokovica. plus su oba semifinali igrati oko pet sati. i sta sada?

djordjevic

pre 11 godina

Ma, sve osim neverovatno teskog meca za obojicu bi bilo bas iznenadjujuce...Bice tu borbe ne za svaki gem, nego za svaki poen. Prvi set moze da prodje ovako ili onako, obojica znaju da zabrljaju na startu, ali od onog trenutka kad i jedan i drugi rese da se zakopaju i da ne daju protivnik pedalj terena pocece pravi rat.

Ja mislim da pobednika odlucuje servis, tj mogucnost da se osvoji sto vise lakih poena- da li as udarcem, da li vinerom, da li lakim drugim udarcem to je vec manje bitno. I naravno par kljucnih lopti (zicer Noleta na brejk lopti u Londonu je primer). Otrkio sam toplu vodu, jel da?

I ja bih najvise voleo laganih 3:0 za Noleta, ali je to malo nerealno kada oba tenisera igraju na stvarno jako visokom nivou. Ja predvidjam 3:1 za Noleta i 3 od 4 seta ce biti pakleno blizu. Nadam se da ih Nole osvaja jer je ipak mentalno jaci...

P.S. Ne slazem se da je Marej u boljoj formi nego na pocetku sezone...Odigrao je on ludacki AO.

Vladislav

pre 11 godina

Po mojoj prognozi, onaj ko osvoji drugi set pobediće. Ako to ujedno bude vođstvo od 2:0, stvar je jasna. Ako Nole izjednači, Mari će da se raspadne. Ako Mari izjednači, bojim se da će "poludeti".

Usvakom slučaju, napred Nole!!!

pera:PP

pre 11 godina

Moje misljenje je da bi Nole trebao ovo da dobije, jedino mislim da ce mu veci problem predstavljati vetar nego Marej. Bice veoma tesan mec i ocekujem 3/1 ; 3/2 za Noleta, i dajem mu sansu za pobedu 65%/35%.
Srecno Nole do seste GS titule.

Grobar-London (Srbija u srcu)

pre 11 godina

Po pravopisu se piše srenjoevropsko vreme, a ne srednjeeveropsko.
(Marko, 10. septembar 2012 15:45)

E moj Marko, tako kako si ti napisao se sigurno ne pise...

Djorgo

pre 11 godina

Kladionice kazu, Djokovic ~ 1,45, Mari (Murray :) ) ~ 2. ja bih rekao da Djokovic ima vece sanse ali bih dao manju razliku u kvotama, ipak bukmejkeri valjda znaju svoj posao.
Novak ponovo igra dobro, Endi vec duze vreme, a deluje kao i da sazreva i kao igrac i kao licnost. Mozda sporije od Novaka, a reklo bi se i da je ipak Novak znatno darovitiji igrac.

Na kraju, ako Novak i izgubi nekako mi je lakse jer ce to biti prvi grend slem za igraca koji ga nema, a zasluzuje vec to. Nadam se da ce to ipak biti nekom drugom prilikom kada Novak ne bude u finalu.

Vladan

pre 11 godina

Navijam podrazumeva se za Djokovica ali bice jako jako tesko pobediti Mareja ne i nemoguce ,zanimljivo na kladionicu juce je bila kvota na Mareja [5,10] danas se krece oko [3,00] po kvoti Djokovic je apsolutni favorit [1,35] no kladionica je jedno teren nesto sasvim drugo u svakom slucaju tezak posao za Djokovica ne i nedostizan ako bude igrao kako zna i ume !

Yan

pre 11 godina

(Wimbledon, 10. septembar 2012 12:43)
(saiubfeiws, 10. septembar 2012 15:10)
Dakle vama nije jasno zašto je Novak favorit u odnosu na Murraya,pa da probamo argumentima potkrijepiti zašto svi(pa i kladionice)vide Novaka kao favorita.
1.Međusobni skor na strani Đokovića
2.Skor ove godine 2:2,pobjede Novaka na GS i mastersu,poraz na travi(najlošija Novakova podloga)i turniru niže kategorije.
3.Novakovo 9.finale uz 5 pobjeda,Andyevo 5.finale uz 4 poraza. Na GS turnirima
je 2:0 za Noleta.
4.Otkako je počela američka turneja na betonu Novak ima 3 finala(Montreal pobjeda,Cincinati poraz..).Murray odustaje nakon 2.kola u Montrealu i poraz od "jakog" Chardya u 3.kolu Cincinatija.
5.Na US openu Novak je puno uvjerljiviji i ekspeditivniji,proveo je puno manje(8,5 sati u odnosu na 13 sati) vremena na terenu i pokazao puno bolju igru iako su njegovi suparnici u završnici turnira(Bennetau,Wawrinka,Del Potro, Ferrer)kudikamo kvalitetniji od Murrayevih protivnika (Lopez,Raonić,Čilić, Berdych).
Jasno sve to ne znači da će Novak večeras 100% dobiti meč,bit će teško sigurno,ali samo da se zna tko je i zašto favorit.

?

pre 11 godina

Prvo je bio Skot Endru Marej pa onda britanac Endi Marej, sad je Endi Mari, sta je sledece? Covek je u vrhu nekoliko godina, kako se tacno zove? Naravno navijam za Noleta, ali ako ga Marej(ili Mari ili MekMarej ili OMarej) sada ne pobedi nikada nece...

Blek Stena

pre 11 godina

Novaka večeras mogu da pobede samo tornado, zemljotres, vulkanska erupcija, poplava, požar, novo ledeno doba i to udruženi, samo Marej je malo.

ilijesku

pre 11 godina

Statistika kaže da je svaki put pobijedo onaj koji je uzeo prvi set. Jeste, samo su dva puta igrali na tri dobijena seta, ali je i u polifinalu Australije Nole vodio 1:0, pa gubio 1:2, da bi na kraju završio 3:2. I u polufinalu Rima `11. se desila ista stvar. PRVI SET JE KLJUČAN! Đoković ne smije nezainteresovano i "kao da nije doručkovao" (što se dešavalo protiv Rodžera najčešće) ući u meč. Ako Mari bude nervozan onda će biti nervozan na početku igre i to treba iskoristiti. Finale Majamija, Noletova posljednja pobjeda protiv Marija nije bio pretjerano lijep tenis. Malo vinera i previše grešaka na obe strane. Tako se naš šampion treba postaviti i ovog puta. Ne treba previše rizikovati i ulaziti u nadigravanje sa Britancem. Neka samo drži prosječan tempo tokom cijelog meča i dobija ga sigurno. Dakle, Noletovski započeti i uzeti prvi set, onda samo igrati kontrolisanu ofanzivu i šesta titula je tu. Nole broj 1!

Miša, Bgd

pre 11 godina

Kladionice kažu Novak a mislim da im nije cilj da izgube dosta novca. Koliko vidim, širom planete je kvota na Mareja oko 3... Doduše juče je kvota na SF 49ers-r bila 5 pa su pobedili... nadam se da su danas ipak pogodili.