Subota, 08.09.2012.

12:42

"Presedan ako Kosovo promeni broj"

Generalni sekretar Međunarodne unije za telekomunikacije Amadu Ture kaže da bi nastao ozbiljan presedan ako bi se Kosovu dalo da koristi pozivni broj Albanije.

Izvor: B92

"Presedan ako Kosovo promeni broj" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 11 godina

@(miško, 8. septembar 2012 19:15)
A sta su to Albanci umislili 17. marta 2004 i cime su oni zasluzili da ne ostatnu bez "istog tog" (pogotovo u svetlu pronalaska svedoka u vezi trgovine ljudskim organima od 1998-2000)?

zmaj

pre 11 godina

Pa Kosovo vec godinama koristi pozivne brojeve Monaka i Slovenije zar to nije presedan nerazumem zasto bi bio presedan ako koristi pozivni Albanije nek mi neko objasni?????????

pecanac

pre 11 godina

E moja SRBIJO, ti umesto da se prepires sa velikim silama sveta oko ekonomije, posla, poljoprivrede, nauke, itd. ti se bavis oko pozivnog telefonskog broja i to sa kosovom. Pa narode ima li kraja ovoj tragediji pobogu.

sljuka

pre 11 godina

треба признати независност,јер ми је страшно глупо чути неког београђанина који би бранио косово из куће а притом даље од чачка није отишао а камоли да зна ђе је куршумлијаи мајданпек....

Aleksandar

pre 11 godina

@ klenga
"da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih.."....

Da mozemo, oni nek' zive kako kod hoce samo da bude u okviru zakona zemlje u kojoj zive pa ih nece niko dirati. A da Vas podsetim da se ta zemlja, bez obzira na momentalni stav USA i EU, jos uvek zove Srbija...

Cinjenica jeste da se Srbiju ne bi nista ni pitalo da nije tako...a vi lupetajte koliko god hocete.

novosadjanka

pre 11 godina

@bezimena

Hvala,bezimena,hvala...ljudi ja sam veceras imala dejt,sudar,spoj...neka ko nazove kako zeli....i slusajte vi muskarci nas zene:ljubav pokrece svet,a ne mrznja i ratovi! Svima gde god bili i ko god bili saljem

Gde se izgubio krscanski duh?

pre 11 godina

PRESEDAN? Po meni je presedan u mirnodobskoj Evropi na pragu 21. veka bombardirati civile Sarajeva danonocno pune 4 godine. Ej bre, CETIRI GODINE!

A sto se tice pozivnog broja, sam Borko je izjavio da im ga Srbija nece dati. Meni je cak logicnije da imaju Albanski broj zbog jezika operatera.

razmisljastimajes

pre 11 godina

Razumemo dezurne albanske aktiviste i njihov trud, neki od njih i zive od ovog svakodnevnog spinovanja ali sta reci za ove srpske pateticne "vece Albance od Albanaca"?

dex

pre 11 godina

@nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset
Srbija od toga ima pare koje dobija na ime koriscenja pozivnog broja +381 ali ako dopusti da albanski nacosi dobiju pozivni za tu svoju "drzavu" onda nece imati tih para a zasto bi se bilo ko odricao zarade ili brinuo ybog interesa albanskih nacosa sa Kosova?

nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset

pre 11 godina

@I ja se samo pitam kaze:
"..I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju?.."
------------------
A ja se pitam: I sta imaju Srbi od toga sto Kosovu osporavaju da ima svoj pozivni btroj?
Hoce li tanjiri Srba biti bogatiji, bankovni racuni veci, imati vise posla, plate bolje,...

malo podsecanja nije na odmet

pre 11 godina

Srbija [tada se zvala SCG] je zaboravila kao su sve medjunarodne linije iz sveta a koje su isle iz i za RS u Bosni isle preko pozivnog381.
I tek par godina kasnije i nakon ogromog otpora je BH [koja je priznata od UN jos 1992 uspela da uz pomoc/diplomatski pritisak na Srbiju od strane visokog predstavnika to 'ukine' a tadfasnja SCG je ostla bez ogromih prihoda.
I sada se Srbija poziva na te iste medjunarodne propise koje je krsila pre 15 tak godina

I ja samo pitam

pre 11 godina

I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju? Ako to dobiju, hoce li im tanjir biti puniji, hoce li im politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili im je jedina satisfakcija u izigravanju "drzave" po svaku cenu i u tome da nemaju pozivni broj kao i Srbija? To im je vaznije od toga da imaju najvecu nezaposlenost u Evropi, nesposobne institucije, kriminalce u vlasti, sto jedini nisu na beloj sengen listi, sto nista ne proizvode, sto moraju da potplacuju u zamenu za koje priznanje ili sto im aamericki ambasador odredjuje ko ce im biti predsednik? Zar i to nije jalova i besmislena "borba"? Kako to da nema ni jednog Albanca komentatora koji ce reci da su bolji zivot i saradnja bitniji od toga koji ce se broj koristiti prilikom telefoniranja i kako to da nema ni jednog Albanaca koji ce pozvati svoje sunardonike da se odreknu svog nacionalizma i instistiranja na stvaranju albanske drzave na Kosovu kada su svaki dan sve bedniji i bedniji i kada vide da im cak ni Amerikanci pored svog uticaja, ucena i lobiranja ne mogu obezbediti puno priznanje i legimitet?

Ja

pre 11 godina

A kada bi mi sada imali vojsku mogli bi Albaniji zapretiti bombardovanjem ako sklopi ikakav dogovor sa Kosovom bez odobrenja iz Beograda. A nemamo.

A nato bi se i ovako i onako smejao i zadovoljno trljao ruke.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa +355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima", naglašava Ljajić.

Meni nikako nije jasno zasto se Kosovo nije "informisalo" pre nego sto je u skupstini Kosova izglasalo jednu takvu rezoluciju ?
Ako Rasim Ljajic "pouzdano zna" da je to "nemoguće i protivno međunarodnim principima", odakle Kosovu ideja da mogu koristiti "prefiks Albanije" ?
Do sada je Kosovo bilo "nepogresivo" i funkcionisalo "k'o svajcarski sat" i svaka odluka kosovske vlade "nadbila je" tvrdnje "srpskih visokih zvanicnika" da su odluke Kosova "nelegalne", ce da vidimo ko ce ovaj put da "izvuce deblji kraj"?
Ja licno vec "po inerciji" verujem vise kosovskim Vlastima i "kada lazu" nego "srpskim zvanicnicima" kada "govore istinu" !
Svi vrlo dobro znamo da vlasti Kosova ne donose nijednu odluku "tek samo tako" a da predhodno nisu dobili "zeleno svetlo" od najvaznijih medjunarodnih faktora !
Licno verujem da ce Srbija i ovaj put kao i svim dosadasnjim pokusajima da "naskodi" Kosovu "IZVISITI" !

w.

pre 11 godina

Iako demagogija i lupetanje ovih "realista" koji jako brinu o stanju komsijske krave nije jos u rangu demagogije i lupetanja srBskih patriJota, opasno se priblizavaju...

Balcanicus

pre 11 godina

@Sava

Albanci nemaju ni pozivni,kazes. Nemaju. Ali,sta MI imamao na Kosovu? Oni imaju vlast na toj teritoriji,mi nemamo nista. Da,tamo imamo istoriju,a Albanci - geografiju. Odavno nama nije vazno sta mi imamo uopste - nas cine srecnim da drugi oko nas nesto nemaju . Nikada a ovakvom pamecu necemo popraviti keca iz vladanja. Geto Kosovo,geto Srbija.

ToxicasphalT

pre 11 godina

Sa Parakosovom sve neki presedani...Parakosovska skupstina da ga uvrsti u sluzbeni naziv drzave. pojam presedan je surova stvarnost srpske istorije 21.vijeka

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ma nek dobijaju pozivni, ali predlazem da u mestu dve nule, bude *, pa pozivni.
A i tarife moraju bite jeftinije nego do sad, inace nece imati smisla.
Srbija je KiM:-)

Samo pitam

pre 11 godina

I sta mi imamo od toga sto ce oni uzeti neki broj za svoju fiksnu telefoniju? Ako ih sprecimo, hoce li nam tanjir biti puniji, hoce li nam politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili nam je jedina satisfakcija u tome sto smo nekome napakostili? Zbog toga i jesmo tu gde smo. Ta jalova i besmislena "borba" vise govori o nama nego o nasim susedima.

miško

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (QQQ, 8. septembar 2012 18:13)

Baš zbog toga što su srbi umislili da je Kosovo "samo srpska teritorija", a ne "zemlja svih nas", su ostali bez istog !

Geom

pre 11 godina

@bezimena: Izgleda da su jedini koji ne žele da ih podsećaš na predizborna obećanja upravo oni koji se kunu u radikale. Njima oni jednostavno mogu obećati bilo šta i nikada neće osetiti da su prevareni, ali će tebe zato zdušno mrzeti. Ako sada opet treba 15 godina nekome objašnjavati šta je normalno, a šta nije, kako treba da imaju dostojanstva, kako treba da se bore za sebe i svoju decu...

QQQ

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.

MITA

pre 11 godina

Sa pozivnim brojem 040 u SFRJ se moglo pozivati TRST iz Rijeke, Pule i Zadra...
MOLIM sve sto ovde komentarisu, da mi kazu: "Koji Grad-Mesto u SFRJ je imao pozivni 040" ????????????????

bezimena

pre 11 godina

(novosadjanka, 8. septembar 2012 16:39)

Podrška Vašoj sreći!

Dokle god Srbija bude radila na tome da komšiji crkne krava, crkavaće krave po Srbiji! Uopšte me ne zanima koji će pozivni tel. broj Kosovo da koristi, Srbija je DNO Evrope i civilizacije uopšte, to je NAŠ PRAVI PROBLEM!

Šta je sa izbornom kradjom, gde je 10 miljardi eura investicija (od onih 100 mlr za 10 godina), šta je sa egejskim kanalom i gde je tajni plan za rešenje problema Kosova?
SNS je te četri stavke OBEĆAO GRADJANIMA i na njima dobio izbore!
HOĆU ODMAH I SADA REALIZACIJU OBEĆANOG!
U suprotnom, berite kožu na šiljak i to vrlo brzo!

LordRotschield

pre 11 godina

Ne razumem zasto je Kosovo bitno za ovaj narod,na njemu zivi vise od 90% albanaca,srba gotovo da nema(ako ne verujes idi na Wikipediu,po popisu stanovnistva),O kojim Srpskim Interesima govorimo? Znate li vi "patriote" koliko novca iz budzeta ide za Kosovo? Pogledajte Svajcarsku MALA,BOGATA,pravedna,(i visenacionalna)samim tim je i zivotni standard visi nego u ovoj lopovskoj zemlji!A vas gospodo neka i dalje izdrzavaju vasi roditelji.Pa uzivajte imate svetu,"bogatu",lepu,"postenu" Srbiju,a to sta ce vasa deca jesti,i da li ce napustiti zemlju to sad nije bitno,jer ste "sacuvali nacionalni interes".
Mislim da treba biti realan,bio je rat,izgubili smo,sada placamo ceh.Nesto ne vidim da vas pogadja nezavisnost HR? Pre 20 god. ste, mislim na vas "patriote" govorili kako treba zastiti srb krajnu,gde smo sad?HR zastava se vijori u BGu,svi smo O.K.
Mene plasi ova trenutna politika oko KS,umesto da pruzimo ruke pomirenja,i da zivimo slozno,mi se pljujemo! Imate na pr. Nemacku,koja je bila trn u oku celom svetu,pogledaj sad,francuz i nemac se rukuju,a pre samo 60god su se ubijali.To je ljudskost OPROSTI ali nikad NE ZABORAVI.Pozdrav svim gradjanima ove zemlje,STOP SEPARATIZMU!

Nik

pre 11 godina

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...
(miško, 8. septembar 2012 14:02)

AUTOSOVINIZAM, najveca boljka kod nas Srba! :(

P.s. Doduse, ne mogu bas svi imati dovoljno kapaciteta(bilo koje vrste) da razumeju neke stvari... to vam/ti priznajem!

radomir

pre 11 godina

Batalite prepucavanja, okrenite se sebi i svojoj porodici. Sta me briga koje telefonske brojeve koriste durgi. Meni je vaznija egzistencija moje porodice. Politika me ne interesuje. Promenicu nacionalnost u licnoj karti ako ce drugima biti lakse. Mene je svejedno. Svi smo ljudi, od krvi i mesa.
I svi smo jednaki osim politicara. E tu je problem.
Prefiks brojeva traze politicari i direktori.
Meni drzava Srbija samo uzima a nista ne daje. Ispravka, daje vece cene, nezaposlenost....

novosadjanka

pre 11 godina

Uostalom,ja se nesto ni ne brinem mnogo,jer sam se zaljubila,pa nemam vremena da gubim vreme ovde sa vama... Zao mi je ljudi, ali lepse je biti zaljubljen...Kosovo? Sta je to Kosovo???? Moracete ta "vazna" pitanja: Kosovo, Vojvodina, preCednik, guverner(ka), da resavate malo bez mene!

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

deus

pre 11 godina

Kontra mera - R. Srpska da uzme broj Srbije. More dosta bre vise!
(Milan, 8. septembar 2012 14:37)
------

Ha, ha, pa RS nije proglasila nezavisnost!

Csongor

pre 11 godina

Kada će već dežurni albanski spinatori prestati da pisu MadZarska i da koriste tu izlizanu frazu o Vojvodini i Kosovu... Puno vas plaćaju u toj vašoj albanskoj službi za laganje, muljanje i spinovanje...

lukas

pre 11 godina

@Milojko kaze:
"Oteto prokleto'

?????

Da nas gubitkom Kosova mozda nije stigla ta ista kletva zato sto u svom sastavu imamo Vojvodinu koja je oteta od Madzarske i data nama

Marko Todorovic

pre 11 godina

(Zagrepčanin, 08. septembar 2012 13:36) dobro je sto si postavio ovaj komentar..u dve recenice si pokazao sve sto pretstavlja Hrvate i njihov komleks i dokle seze vasa mrznja..samo iz ove recenice se moze izraditi psiholoski profil vas hrvata,a jasno je kakav je on posle ovakve recenice..mislim da je i tebi jasno...poz svim zagrepcanima i sve najbolje

miško

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.
(Milojko-Bg, 8. septembar 2012 14:14)

Da, da... kako da ne, pitanje je ko je kome zapravo oteo zemlju i ko je "proklet" ???
Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte...

Milko

pre 11 godina

Promena pozivnog broja za Kosovo, za nezaposlene , gladne i bolesne gradjane Srbije je ozbiljan udarac.
Verujem da će "nova" vlast preduzeti mere da to spreči, kako bi zaštitila ovu sve brojniju grupu u svom biračkom telu.

Sava

pre 11 godina

Ma, kakav presedan pa to je šema po kojoj Vatikan tlači i uništava ceo svet. Sve je prvi put u životu, a ovo sa "prefiksom" je demonstracija sile "Suverenog Vojnog reda Malte" prko koga Vatikan militaristički vlada svetim...,

DraganKG

pre 11 godina

Zagrepcanine, Kosovo ne mora biti clan UN ali mora biti PRIZNATO od UN. Mnogi mediji prave zbrku jer pisu da Kosovo mora biti clan UN. Svajcarska je primljena u UN pre 10 godina, ranije su se strozije drzali neutralnosti i nisu zeleli da budu clanica UN. 193 zemlje su clanice Ujedinjenih nacija ali na svetu ima jos dvadesetak zemalja koje UN priznaju a nisu clanice UN. Vasa sveta stolica Vatikan je primer drzave koja je priznata od UN a nije claniica. Na Olimpijskim igrama si imao preko 200 zemalja, neke nisu clanice UN ali su takodje PRIZNATE od UN sto sa Kosovom nije slucaj zato nisu ni bili na OI.

Milojko-Bg

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.

Sava

pre 11 godina

Albanci tvrde da su nezavisni a nemaju cak ni svoj pozivni broj!! Nemaju ni internet domen, nije ih bilo ni na OI u Londonu a nema ih ni u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo u Brazilu. Nisu clanica UN i mnogih drugih bitnih organizacija. Velike svetske sile koje su ih kobojagi priznale nisu sustinski mnogo pomogle jer nisu stigle obecane investicije, nezaposlenost je oko 50%, ne proizvode gotovo nista a ti svetski prijatelji im cak ni vize nisu ukinuli tako da su i dalje jedini "evropski region" koji je u getu i koji je crna tacka. Prijatelji ih mnogo vole i pomazu im tako sto ih drze sto dalje od njih ne ukidajuci im vize i ne pustajuci ih cak ni na sportska takmicenja. Mozda bi i ime trebali da promene i nazovu se nezavisni GETO! Posto najvece svetske sile nisu mogle da pomognu pozvale su u pomoc i razne Polinezije, Mikronezije, Komore da potvrde da je GETO ipak nezavisno. Albanci srecni, masu zastavama svetskih sila a uskoro ce poceti da masu i zastavama Polinezije i Mikronezije ali osim ping ponga i izbora za Mis sveta se nije dalje odmaklo. A na izborima za Mis sveta ipak imaju sta da pokazu ipak su najmladja nacija u Evropi, zato je i svaki bitniji medjunarodni predstavnik na poklon dobio mladu Albanku, ali ni od toga ne bi neke vajde. Albancima ipak ostaje stara i dobro oprobana varijanta, bezanje na Zapad po svaku cenu preko raznih brda i reka pa ako i ko nastrada, guraj dalje, ipak su "nezavisni" a i ne primecuju da im je zivotni cilj pobeci iz te nezavisnosti.

Mislilac

pre 11 godina

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...
(miško, 8. septembar 2012 13:24)
Drago mi je da se radujes sto ce jos Kosovaca doci kod tebe u Nis i pokupovati najbolje stanove, poslovne prostore, dobiti poslove u drzavnim preduzecima, itd.. To se zove juznjacko gostoprimstvo.. :)

miško

pre 11 godina

miško, 8. septembar 2012 13:24) … Misko cao sa barikade isto kao sto pozivni broj kosovu kaze cao...
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:45)

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...

Tipicno srpski

pre 11 godina

Ne mozemo sabi da pomognemo ali mozemo drugom da odmognemo. Ne mozemo sebe da organizujemo ali mozemo Albance da deorganizujemo. Ne mozemo sebe da volimo ali mozemo druge da mrzimo. Ne mozemo da postanemo deo normalnog sveta ali mozemo da sprecimo druge. Bez obzira koliko minusa dobijem to nece vratiti Kosovo u Srbiju a ni jedan problem ne moze da se resi ako se ne sagleda realno vec ako sami sebe lazemo godinama.

decko sa barikada

pre 11 godina

(miško, 8. septembar 2012 14:02) Misko ima sume koliko hoces,a imamo i agregate koje su rusi poslali,tako da nema za nas zime,ako imas slobodnog vremena svrati da se uveris...

hysi

pre 11 godina

sto su dobili dobili su. sad ce morati da pocnu sa kompromisima .. postace drzava kad ja postanem marsovac
(kafa, 8. septembar 2012 13:11)
Tako je isto kao ti rekao MALO MORGEN i Sloba pa gdeje sada.

klenga

pre 11 godina

da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih...

miško

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:01)

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...

Kosovastar

pre 11 godina

Pa kada NISU mogli da sprece Monako da daje Kosovu pozivni 377 i Sloveniju da daje svoj pozivni, 386 KAKO CE SPRECITI Albaniju? Hoce li ratovati protiv Albanije ili kako?

Dakle g. Amadu Ture, PRESEDAN POSTOJI. No cini se da ovaj covek uopste nije obavesten niti ima veze sa funkcijom koju vrsi kada ne zna ove stvari.

decko sa barikada

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest

Nikola

pre 11 godina

Digli sad prasinu da hoce da menjaju na albanski prefiks, pa posle kad budu hteli da ubace svoj novi prefiks ce svima biti prihvatljivo :)

Zagrepčanin

pre 11 godina

Braćo Albanci, ako se Albanija predomisli, dat će vam Hrvatska broj. A da se mora biti član UN-a da se dobije broj su gluposti. Švicarska je članicom UN-a postala tek 2002. godine, a i dotad je imala svoj vlastiti broj.

zoki

pre 11 godina

Kakav presedan? Pa oni vec sada koriste slovenacki prefix za mobilnu mrezu Telekoma Slovenija - Ipko, kao i kod Monaka za mobilnu mrezu Vala. To sto nase rukovodstvo nema petlju da ukaze na to, to je nas problem.

master

pre 11 godina

Da su ovi naši pametni pa da daju Kosovu broj,imali bi odmah veći kreditni rejting,pa onda da uzmemo 3-4 milijarde kredita,pa da vladamo,vladamo i vladamo.

zoki

pre 11 godina

Kakav presedan? Pa oni vec sada koriste slovenacki prefix za mobilnu mrezu Telekoma Slovenija - Ipko, kao i kod Monaka za mobilnu mrezu Vala. To sto nase rukovodstvo nema petlju da ukaze na to, to je nas problem.

Zagrepčanin

pre 11 godina

Braćo Albanci, ako se Albanija predomisli, dat će vam Hrvatska broj. A da se mora biti član UN-a da se dobije broj su gluposti. Švicarska je članicom UN-a postala tek 2002. godine, a i dotad je imala svoj vlastiti broj.

klenga

pre 11 godina

da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih...

decko sa barikada

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest

Sava

pre 11 godina

Albanci tvrde da su nezavisni a nemaju cak ni svoj pozivni broj!! Nemaju ni internet domen, nije ih bilo ni na OI u Londonu a nema ih ni u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo u Brazilu. Nisu clanica UN i mnogih drugih bitnih organizacija. Velike svetske sile koje su ih kobojagi priznale nisu sustinski mnogo pomogle jer nisu stigle obecane investicije, nezaposlenost je oko 50%, ne proizvode gotovo nista a ti svetski prijatelji im cak ni vize nisu ukinuli tako da su i dalje jedini "evropski region" koji je u getu i koji je crna tacka. Prijatelji ih mnogo vole i pomazu im tako sto ih drze sto dalje od njih ne ukidajuci im vize i ne pustajuci ih cak ni na sportska takmicenja. Mozda bi i ime trebali da promene i nazovu se nezavisni GETO! Posto najvece svetske sile nisu mogle da pomognu pozvale su u pomoc i razne Polinezije, Mikronezije, Komore da potvrde da je GETO ipak nezavisno. Albanci srecni, masu zastavama svetskih sila a uskoro ce poceti da masu i zastavama Polinezije i Mikronezije ali osim ping ponga i izbora za Mis sveta se nije dalje odmaklo. A na izborima za Mis sveta ipak imaju sta da pokazu ipak su najmladja nacija u Evropi, zato je i svaki bitniji medjunarodni predstavnik na poklon dobio mladu Albanku, ali ni od toga ne bi neke vajde. Albancima ipak ostaje stara i dobro oprobana varijanta, bezanje na Zapad po svaku cenu preko raznih brda i reka pa ako i ko nastrada, guraj dalje, ipak su "nezavisni" a i ne primecuju da im je zivotni cilj pobeci iz te nezavisnosti.

Milojko-Bg

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.

DraganKG

pre 11 godina

Zagrepcanine, Kosovo ne mora biti clan UN ali mora biti PRIZNATO od UN. Mnogi mediji prave zbrku jer pisu da Kosovo mora biti clan UN. Svajcarska je primljena u UN pre 10 godina, ranije su se strozije drzali neutralnosti i nisu zeleli da budu clanica UN. 193 zemlje su clanice Ujedinjenih nacija ali na svetu ima jos dvadesetak zemalja koje UN priznaju a nisu clanice UN. Vasa sveta stolica Vatikan je primer drzave koja je priznata od UN a nije claniica. Na Olimpijskim igrama si imao preko 200 zemalja, neke nisu clanice UN ali su takodje PRIZNATE od UN sto sa Kosovom nije slucaj zato nisu ni bili na OI.

Tipicno srpski

pre 11 godina

Ne mozemo sabi da pomognemo ali mozemo drugom da odmognemo. Ne mozemo sebe da organizujemo ali mozemo Albance da deorganizujemo. Ne mozemo sebe da volimo ali mozemo druge da mrzimo. Ne mozemo da postanemo deo normalnog sveta ali mozemo da sprecimo druge. Bez obzira koliko minusa dobijem to nece vratiti Kosovo u Srbiju a ni jedan problem ne moze da se resi ako se ne sagleda realno vec ako sami sebe lazemo godinama.

Marko Todorovic

pre 11 godina

(Zagrepčanin, 08. septembar 2012 13:36) dobro je sto si postavio ovaj komentar..u dve recenice si pokazao sve sto pretstavlja Hrvate i njihov komleks i dokle seze vasa mrznja..samo iz ove recenice se moze izraditi psiholoski profil vas hrvata,a jasno je kakav je on posle ovakve recenice..mislim da je i tebi jasno...poz svim zagrepcanima i sve najbolje

Kosovastar

pre 11 godina

Pa kada NISU mogli da sprece Monako da daje Kosovu pozivni 377 i Sloveniju da daje svoj pozivni, 386 KAKO CE SPRECITI Albaniju? Hoce li ratovati protiv Albanije ili kako?

Dakle g. Amadu Ture, PRESEDAN POSTOJI. No cini se da ovaj covek uopste nije obavesten niti ima veze sa funkcijom koju vrsi kada ne zna ove stvari.

lukas

pre 11 godina

@Milojko kaze:
"Oteto prokleto'

?????

Da nas gubitkom Kosova mozda nije stigla ta ista kletva zato sto u svom sastavu imamo Vojvodinu koja je oteta od Madzarske i data nama

LordRotschield

pre 11 godina

Ne razumem zasto je Kosovo bitno za ovaj narod,na njemu zivi vise od 90% albanaca,srba gotovo da nema(ako ne verujes idi na Wikipediu,po popisu stanovnistva),O kojim Srpskim Interesima govorimo? Znate li vi "patriote" koliko novca iz budzeta ide za Kosovo? Pogledajte Svajcarsku MALA,BOGATA,pravedna,(i visenacionalna)samim tim je i zivotni standard visi nego u ovoj lopovskoj zemlji!A vas gospodo neka i dalje izdrzavaju vasi roditelji.Pa uzivajte imate svetu,"bogatu",lepu,"postenu" Srbiju,a to sta ce vasa deca jesti,i da li ce napustiti zemlju to sad nije bitno,jer ste "sacuvali nacionalni interes".
Mislim da treba biti realan,bio je rat,izgubili smo,sada placamo ceh.Nesto ne vidim da vas pogadja nezavisnost HR? Pre 20 god. ste, mislim na vas "patriote" govorili kako treba zastiti srb krajnu,gde smo sad?HR zastava se vijori u BGu,svi smo O.K.
Mene plasi ova trenutna politika oko KS,umesto da pruzimo ruke pomirenja,i da zivimo slozno,mi se pljujemo! Imate na pr. Nemacku,koja je bila trn u oku celom svetu,pogledaj sad,francuz i nemac se rukuju,a pre samo 60god su se ubijali.To je ljudskost OPROSTI ali nikad NE ZABORAVI.Pozdrav svim gradjanima ove zemlje,STOP SEPARATIZMU!

radomir

pre 11 godina

Batalite prepucavanja, okrenite se sebi i svojoj porodici. Sta me briga koje telefonske brojeve koriste durgi. Meni je vaznija egzistencija moje porodice. Politika me ne interesuje. Promenicu nacionalnost u licnoj karti ako ce drugima biti lakse. Mene je svejedno. Svi smo ljudi, od krvi i mesa.
I svi smo jednaki osim politicara. E tu je problem.
Prefiks brojeva traze politicari i direktori.
Meni drzava Srbija samo uzima a nista ne daje. Ispravka, daje vece cene, nezaposlenost....

miško

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.
(Milojko-Bg, 8. septembar 2012 14:14)

Da, da... kako da ne, pitanje je ko je kome zapravo oteo zemlju i ko je "proklet" ???
Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte...

Csongor

pre 11 godina

Kada će već dežurni albanski spinatori prestati da pisu MadZarska i da koriste tu izlizanu frazu o Vojvodini i Kosovu... Puno vas plaćaju u toj vašoj albanskoj službi za laganje, muljanje i spinovanje...

novosadjanka

pre 11 godina

Uostalom,ja se nesto ni ne brinem mnogo,jer sam se zaljubila,pa nemam vremena da gubim vreme ovde sa vama... Zao mi je ljudi, ali lepse je biti zaljubljen...Kosovo? Sta je to Kosovo???? Moracete ta "vazna" pitanja: Kosovo, Vojvodina, preCednik, guverner(ka), da resavate malo bez mene!

bezimena

pre 11 godina

(novosadjanka, 8. septembar 2012 16:39)

Podrška Vašoj sreći!

Dokle god Srbija bude radila na tome da komšiji crkne krava, crkavaće krave po Srbiji! Uopšte me ne zanima koji će pozivni tel. broj Kosovo da koristi, Srbija je DNO Evrope i civilizacije uopšte, to je NAŠ PRAVI PROBLEM!

Šta je sa izbornom kradjom, gde je 10 miljardi eura investicija (od onih 100 mlr za 10 godina), šta je sa egejskim kanalom i gde je tajni plan za rešenje problema Kosova?
SNS je te četri stavke OBEĆAO GRADJANIMA i na njima dobio izbore!
HOĆU ODMAH I SADA REALIZACIJU OBEĆANOG!
U suprotnom, berite kožu na šiljak i to vrlo brzo!

Mislilac

pre 11 godina

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...
(miško, 8. septembar 2012 13:24)
Drago mi je da se radujes sto ce jos Kosovaca doci kod tebe u Nis i pokupovati najbolje stanove, poslovne prostore, dobiti poslove u drzavnim preduzecima, itd.. To se zove juznjacko gostoprimstvo.. :)

hysi

pre 11 godina

sto su dobili dobili su. sad ce morati da pocnu sa kompromisima .. postace drzava kad ja postanem marsovac
(kafa, 8. septembar 2012 13:11)
Tako je isto kao ti rekao MALO MORGEN i Sloba pa gdeje sada.

deus

pre 11 godina

Kontra mera - R. Srpska da uzme broj Srbije. More dosta bre vise!
(Milan, 8. septembar 2012 14:37)
------

Ha, ha, pa RS nije proglasila nezavisnost!

decko sa barikada

pre 11 godina

(miško, 8. septembar 2012 14:02) Misko ima sume koliko hoces,a imamo i agregate koje su rusi poslali,tako da nema za nas zime,ako imas slobodnog vremena svrati da se uveris...

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa +355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima", naglašava Ljajić.

Meni nikako nije jasno zasto se Kosovo nije "informisalo" pre nego sto je u skupstini Kosova izglasalo jednu takvu rezoluciju ?
Ako Rasim Ljajic "pouzdano zna" da je to "nemoguće i protivno međunarodnim principima", odakle Kosovu ideja da mogu koristiti "prefiks Albanije" ?
Do sada je Kosovo bilo "nepogresivo" i funkcionisalo "k'o svajcarski sat" i svaka odluka kosovske vlade "nadbila je" tvrdnje "srpskih visokih zvanicnika" da su odluke Kosova "nelegalne", ce da vidimo ko ce ovaj put da "izvuce deblji kraj"?
Ja licno vec "po inerciji" verujem vise kosovskim Vlastima i "kada lazu" nego "srpskim zvanicnicima" kada "govore istinu" !
Svi vrlo dobro znamo da vlasti Kosova ne donose nijednu odluku "tek samo tako" a da predhodno nisu dobili "zeleno svetlo" od najvaznijih medjunarodnih faktora !
Licno verujem da ce Srbija i ovaj put kao i svim dosadasnjim pokusajima da "naskodi" Kosovu "IZVISITI" !

miško

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:01)

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...

miško

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (QQQ, 8. septembar 2012 18:13)

Baš zbog toga što su srbi umislili da je Kosovo "samo srpska teritorija", a ne "zemlja svih nas", su ostali bez istog !

Nikola

pre 11 godina

Digli sad prasinu da hoce da menjaju na albanski prefiks, pa posle kad budu hteli da ubace svoj novi prefiks ce svima biti prihvatljivo :)

miško

pre 11 godina

miško, 8. septembar 2012 13:24) … Misko cao sa barikade isto kao sto pozivni broj kosovu kaze cao...
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:45)

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...

Milko

pre 11 godina

Promena pozivnog broja za Kosovo, za nezaposlene , gladne i bolesne gradjane Srbije je ozbiljan udarac.
Verujem da će "nova" vlast preduzeti mere da to spreči, kako bi zaštitila ovu sve brojniju grupu u svom biračkom telu.

Samo pitam

pre 11 godina

I sta mi imamo od toga sto ce oni uzeti neki broj za svoju fiksnu telefoniju? Ako ih sprecimo, hoce li nam tanjir biti puniji, hoce li nam politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili nam je jedina satisfakcija u tome sto smo nekome napakostili? Zbog toga i jesmo tu gde smo. Ta jalova i besmislena "borba" vise govori o nama nego o nasim susedima.

master

pre 11 godina

Da su ovi naši pametni pa da daju Kosovu broj,imali bi odmah veći kreditni rejting,pa onda da uzmemo 3-4 milijarde kredita,pa da vladamo,vladamo i vladamo.

Balcanicus

pre 11 godina

@Sava

Albanci nemaju ni pozivni,kazes. Nemaju. Ali,sta MI imamao na Kosovu? Oni imaju vlast na toj teritoriji,mi nemamo nista. Da,tamo imamo istoriju,a Albanci - geografiju. Odavno nama nije vazno sta mi imamo uopste - nas cine srecnim da drugi oko nas nesto nemaju . Nikada a ovakvom pamecu necemo popraviti keca iz vladanja. Geto Kosovo,geto Srbija.

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

malo podsecanja nije na odmet

pre 11 godina

Srbija [tada se zvala SCG] je zaboravila kao su sve medjunarodne linije iz sveta a koje su isle iz i za RS u Bosni isle preko pozivnog381.
I tek par godina kasnije i nakon ogromog otpora je BH [koja je priznata od UN jos 1992 uspela da uz pomoc/diplomatski pritisak na Srbiju od strane visokog predstavnika to 'ukine' a tadfasnja SCG je ostla bez ogromih prihoda.
I sada se Srbija poziva na te iste medjunarodne propise koje je krsila pre 15 tak godina

Sava

pre 11 godina

Ma, kakav presedan pa to je šema po kojoj Vatikan tlači i uništava ceo svet. Sve je prvi put u životu, a ovo sa "prefiksom" je demonstracija sile "Suverenog Vojnog reda Malte" prko koga Vatikan militaristički vlada svetim...,

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

pecanac

pre 11 godina

E moja SRBIJO, ti umesto da se prepires sa velikim silama sveta oko ekonomije, posla, poljoprivrede, nauke, itd. ti se bavis oko pozivnog telefonskog broja i to sa kosovom. Pa narode ima li kraja ovoj tragediji pobogu.

Nik

pre 11 godina

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...
(miško, 8. septembar 2012 14:02)

AUTOSOVINIZAM, najveca boljka kod nas Srba! :(

P.s. Doduse, ne mogu bas svi imati dovoljno kapaciteta(bilo koje vrste) da razumeju neke stvari... to vam/ti priznajem!

Gde se izgubio krscanski duh?

pre 11 godina

PRESEDAN? Po meni je presedan u mirnodobskoj Evropi na pragu 21. veka bombardirati civile Sarajeva danonocno pune 4 godine. Ej bre, CETIRI GODINE!

A sto se tice pozivnog broja, sam Borko je izjavio da im ga Srbija nece dati. Meni je cak logicnije da imaju Albanski broj zbog jezika operatera.

nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset

pre 11 godina

@I ja se samo pitam kaze:
"..I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju?.."
------------------
A ja se pitam: I sta imaju Srbi od toga sto Kosovu osporavaju da ima svoj pozivni btroj?
Hoce li tanjiri Srba biti bogatiji, bankovni racuni veci, imati vise posla, plate bolje,...

MITA

pre 11 godina

Sa pozivnim brojem 040 u SFRJ se moglo pozivati TRST iz Rijeke, Pule i Zadra...
MOLIM sve sto ovde komentarisu, da mi kazu: "Koji Grad-Mesto u SFRJ je imao pozivni 040" ????????????????

QQQ

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.

Geom

pre 11 godina

@bezimena: Izgleda da su jedini koji ne žele da ih podsećaš na predizborna obećanja upravo oni koji se kunu u radikale. Njima oni jednostavno mogu obećati bilo šta i nikada neće osetiti da su prevareni, ali će tebe zato zdušno mrzeti. Ako sada opet treba 15 godina nekome objašnjavati šta je normalno, a šta nije, kako treba da imaju dostojanstva, kako treba da se bore za sebe i svoju decu...

w.

pre 11 godina

Iako demagogija i lupetanje ovih "realista" koji jako brinu o stanju komsijske krave nije jos u rangu demagogije i lupetanja srBskih patriJota, opasno se priblizavaju...

novosadjanka

pre 11 godina

@bezimena

Hvala,bezimena,hvala...ljudi ja sam veceras imala dejt,sudar,spoj...neka ko nazove kako zeli....i slusajte vi muskarci nas zene:ljubav pokrece svet,a ne mrznja i ratovi! Svima gde god bili i ko god bili saljem

sljuka

pre 11 godina

треба признати независност,јер ми је страшно глупо чути неког београђанина који би бранио косово из куће а притом даље од чачка није отишао а камоли да зна ђе је куршумлијаи мајданпек....

I ja samo pitam

pre 11 godina

I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju? Ako to dobiju, hoce li im tanjir biti puniji, hoce li im politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili im je jedina satisfakcija u izigravanju "drzave" po svaku cenu i u tome da nemaju pozivni broj kao i Srbija? To im je vaznije od toga da imaju najvecu nezaposlenost u Evropi, nesposobne institucije, kriminalce u vlasti, sto jedini nisu na beloj sengen listi, sto nista ne proizvode, sto moraju da potplacuju u zamenu za koje priznanje ili sto im aamericki ambasador odredjuje ko ce im biti predsednik? Zar i to nije jalova i besmislena "borba"? Kako to da nema ni jednog Albanca komentatora koji ce reci da su bolji zivot i saradnja bitniji od toga koji ce se broj koristiti prilikom telefoniranja i kako to da nema ni jednog Albanaca koji ce pozvati svoje sunardonike da se odreknu svog nacionalizma i instistiranja na stvaranju albanske drzave na Kosovu kada su svaki dan sve bedniji i bedniji i kada vide da im cak ni Amerikanci pored svog uticaja, ucena i lobiranja ne mogu obezbediti puno priznanje i legimitet?

Ja

pre 11 godina

A kada bi mi sada imali vojsku mogli bi Albaniji zapretiti bombardovanjem ako sklopi ikakav dogovor sa Kosovom bez odobrenja iz Beograda. A nemamo.

A nato bi se i ovako i onako smejao i zadovoljno trljao ruke.

dex

pre 11 godina

@nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset
Srbija od toga ima pare koje dobija na ime koriscenja pozivnog broja +381 ali ako dopusti da albanski nacosi dobiju pozivni za tu svoju "drzavu" onda nece imati tih para a zasto bi se bilo ko odricao zarade ili brinuo ybog interesa albanskih nacosa sa Kosova?

ToxicasphalT

pre 11 godina

Sa Parakosovom sve neki presedani...Parakosovska skupstina da ga uvrsti u sluzbeni naziv drzave. pojam presedan je surova stvarnost srpske istorije 21.vijeka

razmisljastimajes

pre 11 godina

Razumemo dezurne albanske aktiviste i njihov trud, neki od njih i zive od ovog svakodnevnog spinovanja ali sta reci za ove srpske pateticne "vece Albance od Albanaca"?

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ma nek dobijaju pozivni, ali predlazem da u mestu dve nule, bude *, pa pozivni.
A i tarife moraju bite jeftinije nego do sad, inace nece imati smisla.
Srbija je KiM:-)

Aleksandar

pre 11 godina

@ klenga
"da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih.."....

Da mozemo, oni nek' zive kako kod hoce samo da bude u okviru zakona zemlje u kojoj zive pa ih nece niko dirati. A da Vas podsetim da se ta zemlja, bez obzira na momentalni stav USA i EU, jos uvek zove Srbija...

Cinjenica jeste da se Srbiju ne bi nista ni pitalo da nije tako...a vi lupetajte koliko god hocete.

zmaj

pre 11 godina

Pa Kosovo vec godinama koristi pozivne brojeve Monaka i Slovenije zar to nije presedan nerazumem zasto bi bio presedan ako koristi pozivni Albanije nek mi neko objasni?????????

nikola

pre 11 godina

@(miško, 8. septembar 2012 19:15)
A sta su to Albanci umislili 17. marta 2004 i cime su oni zasluzili da ne ostatnu bez "istog tog" (pogotovo u svetlu pronalaska svedoka u vezi trgovine ljudskim organima od 1998-2000)?

klenga

pre 11 godina

da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih...

Zagrepčanin

pre 11 godina

Braćo Albanci, ako se Albanija predomisli, dat će vam Hrvatska broj. A da se mora biti član UN-a da se dobije broj su gluposti. Švicarska je članicom UN-a postala tek 2002. godine, a i dotad je imala svoj vlastiti broj.

miško

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:01)

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...

lukas

pre 11 godina

@Milojko kaze:
"Oteto prokleto'

?????

Da nas gubitkom Kosova mozda nije stigla ta ista kletva zato sto u svom sastavu imamo Vojvodinu koja je oteta od Madzarske i data nama

master

pre 11 godina

Da su ovi naši pametni pa da daju Kosovu broj,imali bi odmah veći kreditni rejting,pa onda da uzmemo 3-4 milijarde kredita,pa da vladamo,vladamo i vladamo.

miško

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.
(Milojko-Bg, 8. septembar 2012 14:14)

Da, da... kako da ne, pitanje je ko je kome zapravo oteo zemlju i ko je "proklet" ???
Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte...

decko sa barikada

pre 11 godina

Jedino mogu dobiti pozivni broj ako postanu clanica UN,znaci nikad nece dobiti pozivni broj,a sad komsije albanci i cedisti koji podrzavate albance pazljivo procitajte sta je rekao salji berisa premijer albanije o ovome pre nego sto napisete komentar na ovu vest

Milojko-Bg

pre 11 godina

Nikakav broj njima nece pomoci. Oni su sami sebe osudili i pitanje je istorijskog trenutka kada ce se sav srpski gnev sruciti na njih.
Oteto - prokleto.

Sava

pre 11 godina

Albanci tvrde da su nezavisni a nemaju cak ni svoj pozivni broj!! Nemaju ni internet domen, nije ih bilo ni na OI u Londonu a nema ih ni u kvalifikacijama za svetsko prvenstvo u Brazilu. Nisu clanica UN i mnogih drugih bitnih organizacija. Velike svetske sile koje su ih kobojagi priznale nisu sustinski mnogo pomogle jer nisu stigle obecane investicije, nezaposlenost je oko 50%, ne proizvode gotovo nista a ti svetski prijatelji im cak ni vize nisu ukinuli tako da su i dalje jedini "evropski region" koji je u getu i koji je crna tacka. Prijatelji ih mnogo vole i pomazu im tako sto ih drze sto dalje od njih ne ukidajuci im vize i ne pustajuci ih cak ni na sportska takmicenja. Mozda bi i ime trebali da promene i nazovu se nezavisni GETO! Posto najvece svetske sile nisu mogle da pomognu pozvale su u pomoc i razne Polinezije, Mikronezije, Komore da potvrde da je GETO ipak nezavisno. Albanci srecni, masu zastavama svetskih sila a uskoro ce poceti da masu i zastavama Polinezije i Mikronezije ali osim ping ponga i izbora za Mis sveta se nije dalje odmaklo. A na izborima za Mis sveta ipak imaju sta da pokazu ipak su najmladja nacija u Evropi, zato je i svaki bitniji medjunarodni predstavnik na poklon dobio mladu Albanku, ali ni od toga ne bi neke vajde. Albancima ipak ostaje stara i dobro oprobana varijanta, bezanje na Zapad po svaku cenu preko raznih brda i reka pa ako i ko nastrada, guraj dalje, ipak su "nezavisni" a i ne primecuju da im je zivotni cilj pobeci iz te nezavisnosti.

Csongor

pre 11 godina

Kada će već dežurni albanski spinatori prestati da pisu MadZarska i da koriste tu izlizanu frazu o Vojvodini i Kosovu... Puno vas plaćaju u toj vašoj albanskoj službi za laganje, muljanje i spinovanje...

Kosovastar

pre 11 godina

Pa kada NISU mogli da sprece Monako da daje Kosovu pozivni 377 i Sloveniju da daje svoj pozivni, 386 KAKO CE SPRECITI Albaniju? Hoce li ratovati protiv Albanije ili kako?

Dakle g. Amadu Ture, PRESEDAN POSTOJI. No cini se da ovaj covek uopste nije obavesten niti ima veze sa funkcijom koju vrsi kada ne zna ove stvari.

hysi

pre 11 godina

sto su dobili dobili su. sad ce morati da pocnu sa kompromisima .. postace drzava kad ja postanem marsovac
(kafa, 8. septembar 2012 13:11)
Tako je isto kao ti rekao MALO MORGEN i Sloba pa gdeje sada.

miško

pre 11 godina

miško, 8. septembar 2012 13:24) … Misko cao sa barikade isto kao sto pozivni broj kosovu kaze cao...
(decko sa barikada, 8. septembar 2012 13:45)

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...

Tipicno srpski

pre 11 godina

Ne mozemo sabi da pomognemo ali mozemo drugom da odmognemo. Ne mozemo sebe da organizujemo ali mozemo Albance da deorganizujemo. Ne mozemo sebe da volimo ali mozemo druge da mrzimo. Ne mozemo da postanemo deo normalnog sveta ali mozemo da sprecimo druge. Bez obzira koliko minusa dobijem to nece vratiti Kosovo u Srbiju a ni jedan problem ne moze da se resi ako se ne sagleda realno vec ako sami sebe lazemo godinama.

Milko

pre 11 godina

Promena pozivnog broja za Kosovo, za nezaposlene , gladne i bolesne gradjane Srbije je ozbiljan udarac.
Verujem da će "nova" vlast preduzeti mere da to spreči, kako bi zaštitila ovu sve brojniju grupu u svom biračkom telu.

zoki

pre 11 godina

Kakav presedan? Pa oni vec sada koriste slovenacki prefix za mobilnu mrezu Telekoma Slovenija - Ipko, kao i kod Monaka za mobilnu mrezu Vala. To sto nase rukovodstvo nema petlju da ukaze na to, to je nas problem.

decko sa barikada

pre 11 godina

(miško, 8. septembar 2012 14:02) Misko ima sume koliko hoces,a imamo i agregate koje su rusi poslali,tako da nema za nas zime,ako imas slobodnog vremena svrati da se uveris...

deus

pre 11 godina

Kontra mera - R. Srpska da uzme broj Srbije. More dosta bre vise!
(Milan, 8. septembar 2012 14:37)
------

Ha, ha, pa RS nije proglasila nezavisnost!

Marko Todorovic

pre 11 godina

(Zagrepčanin, 08. septembar 2012 13:36) dobro je sto si postavio ovaj komentar..u dve recenice si pokazao sve sto pretstavlja Hrvate i njihov komleks i dokle seze vasa mrznja..samo iz ove recenice se moze izraditi psiholoski profil vas hrvata,a jasno je kakav je on posle ovakve recenice..mislim da je i tebi jasno...poz svim zagrepcanima i sve najbolje

novosadjanka

pre 11 godina

Uostalom,ja se nesto ni ne brinem mnogo,jer sam se zaljubila,pa nemam vremena da gubim vreme ovde sa vama... Zao mi je ljudi, ali lepse je biti zaljubljen...Kosovo? Sta je to Kosovo???? Moracete ta "vazna" pitanja: Kosovo, Vojvodina, preCednik, guverner(ka), da resavate malo bez mene!

radomir

pre 11 godina

Batalite prepucavanja, okrenite se sebi i svojoj porodici. Sta me briga koje telefonske brojeve koriste durgi. Meni je vaznija egzistencija moje porodice. Politika me ne interesuje. Promenicu nacionalnost u licnoj karti ako ce drugima biti lakse. Mene je svejedno. Svi smo ljudi, od krvi i mesa.
I svi smo jednaki osim politicara. E tu je problem.
Prefiks brojeva traze politicari i direktori.
Meni drzava Srbija samo uzima a nista ne daje. Ispravka, daje vece cene, nezaposlenost....

LordRotschield

pre 11 godina

Ne razumem zasto je Kosovo bitno za ovaj narod,na njemu zivi vise od 90% albanaca,srba gotovo da nema(ako ne verujes idi na Wikipediu,po popisu stanovnistva),O kojim Srpskim Interesima govorimo? Znate li vi "patriote" koliko novca iz budzeta ide za Kosovo? Pogledajte Svajcarsku MALA,BOGATA,pravedna,(i visenacionalna)samim tim je i zivotni standard visi nego u ovoj lopovskoj zemlji!A vas gospodo neka i dalje izdrzavaju vasi roditelji.Pa uzivajte imate svetu,"bogatu",lepu,"postenu" Srbiju,a to sta ce vasa deca jesti,i da li ce napustiti zemlju to sad nije bitno,jer ste "sacuvali nacionalni interes".
Mislim da treba biti realan,bio je rat,izgubili smo,sada placamo ceh.Nesto ne vidim da vas pogadja nezavisnost HR? Pre 20 god. ste, mislim na vas "patriote" govorili kako treba zastiti srb krajnu,gde smo sad?HR zastava se vijori u BGu,svi smo O.K.
Mene plasi ova trenutna politika oko KS,umesto da pruzimo ruke pomirenja,i da zivimo slozno,mi se pljujemo! Imate na pr. Nemacku,koja je bila trn u oku celom svetu,pogledaj sad,francuz i nemac se rukuju,a pre samo 60god su se ubijali.To je ljudskost OPROSTI ali nikad NE ZABORAVI.Pozdrav svim gradjanima ove zemlje,STOP SEPARATIZMU!

bezimena

pre 11 godina

(novosadjanka, 8. septembar 2012 16:39)

Podrška Vašoj sreći!

Dokle god Srbija bude radila na tome da komšiji crkne krava, crkavaće krave po Srbiji! Uopšte me ne zanima koji će pozivni tel. broj Kosovo da koristi, Srbija je DNO Evrope i civilizacije uopšte, to je NAŠ PRAVI PROBLEM!

Šta je sa izbornom kradjom, gde je 10 miljardi eura investicija (od onih 100 mlr za 10 godina), šta je sa egejskim kanalom i gde je tajni plan za rešenje problema Kosova?
SNS je te četri stavke OBEĆAO GRADJANIMA i na njima dobio izbore!
HOĆU ODMAH I SADA REALIZACIJU OBEĆANOG!
U suprotnom, berite kožu na šiljak i to vrlo brzo!

DraganKG

pre 11 godina

Zagrepcanine, Kosovo ne mora biti clan UN ali mora biti PRIZNATO od UN. Mnogi mediji prave zbrku jer pisu da Kosovo mora biti clan UN. Svajcarska je primljena u UN pre 10 godina, ranije su se strozije drzali neutralnosti i nisu zeleli da budu clanica UN. 193 zemlje su clanice Ujedinjenih nacija ali na svetu ima jos dvadesetak zemalja koje UN priznaju a nisu clanice UN. Vasa sveta stolica Vatikan je primer drzave koja je priznata od UN a nije claniica. Na Olimpijskim igrama si imao preko 200 zemalja, neke nisu clanice UN ali su takodje PRIZNATE od UN sto sa Kosovom nije slucaj zato nisu ni bili na OI.

miško

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (QQQ, 8. septembar 2012 18:13)

Baš zbog toga što su srbi umislili da je Kosovo "samo srpska teritorija", a ne "zemlja svih nas", su ostali bez istog !

Mislilac

pre 11 godina

Very very soon "dječače sa tzv. barikada" !
Srdačan pozdrav od čediste i "aljbanca" iz Niš...
(miško, 8. septembar 2012 13:24)
Drago mi je da se radujes sto ce jos Kosovaca doci kod tebe u Nis i pokupovati najbolje stanove, poslovne prostore, dobiti poslove u drzavnim preduzecima, itd.. To se zove juznjacko gostoprimstvo.. :)

Sava

pre 11 godina

Ma, kakav presedan pa to je šema po kojoj Vatikan tlači i uništava ceo svet. Sve je prvi put u životu, a ovo sa "prefiksom" je demonstracija sile "Suverenog Vojnog reda Malte" prko koga Vatikan militaristički vlada svetim...,

QQQ

pre 11 godina

@tipicno srpski,

Albanci su pomislili da su Kosovo dobili gratis,onda kada im Srbi to nisu dali.
Ima vise izreka na svetu sa istim zakljuckom,ali jedna od tih je sa Zapada i glasi:" Ne postoji tako nesto kao besplatan rucak",u ovom slucaju teritorija.
U slucaju Amerikanaca Albanci su to shvatili i jos uvek shvataju,ali na Srbe su malo vise zaboravili a to takodje kosta a ima i kamatu.Zbog svega toga se Kosovu desava to sto se desava.Amerikanci su desetak hiljada km daleko,a Srbi su tu i nigde ne idu.
Neki misle da Srbija koci sebe zbog Kosova i to je tacno mozda 10%.Verujte mi i bez Kosova bi imali neki mega problem zbog kog eto opet ne idemo u Eu.

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

Rezolucija 1244

pre 11 godina

Ma nek dobijaju pozivni, ali predlazem da u mestu dve nule, bude *, pa pozivni.
A i tarife moraju bite jeftinije nego do sad, inace nece imati smisla.
Srbija je KiM:-)

I ja samo pitam

pre 11 godina

I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju? Ako to dobiju, hoce li im tanjir biti puniji, hoce li im politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili im je jedina satisfakcija u izigravanju "drzave" po svaku cenu i u tome da nemaju pozivni broj kao i Srbija? To im je vaznije od toga da imaju najvecu nezaposlenost u Evropi, nesposobne institucije, kriminalce u vlasti, sto jedini nisu na beloj sengen listi, sto nista ne proizvode, sto moraju da potplacuju u zamenu za koje priznanje ili sto im aamericki ambasador odredjuje ko ce im biti predsednik? Zar i to nije jalova i besmislena "borba"? Kako to da nema ni jednog Albanca komentatora koji ce reci da su bolji zivot i saradnja bitniji od toga koji ce se broj koristiti prilikom telefoniranja i kako to da nema ni jednog Albanaca koji ce pozvati svoje sunardonike da se odreknu svog nacionalizma i instistiranja na stvaranju albanske drzave na Kosovu kada su svaki dan sve bedniji i bedniji i kada vide da im cak ni Amerikanci pored svog uticaja, ucena i lobiranja ne mogu obezbediti puno priznanje i legimitet?

kompleksi su čudo

pre 11 godina

Možda pogled u ogledalo i u vlastitu stvarnost & svakodnevicu pomogne, probajte... miško, 8. septembar 2012 14:26
Odličan savet ali bi prvo morao da ga primeniš na sebi. Probaj...

Geom

pre 11 godina

@bezimena: Izgleda da su jedini koji ne žele da ih podsećaš na predizborna obećanja upravo oni koji se kunu u radikale. Njima oni jednostavno mogu obećati bilo šta i nikada neće osetiti da su prevareni, ali će tebe zato zdušno mrzeti. Ako sada opet treba 15 godina nekome objašnjavati šta je normalno, a šta nije, kako treba da imaju dostojanstva, kako treba da se bore za sebe i svoju decu...

Nik

pre 11 godina

Ne sekiraj se momčino, sve će se brzo završiti !
Samo da te podsjetim da "Dolazi zima, duga i hladna", a svo ste drveće posekli...
(miško, 8. septembar 2012 14:02)

AUTOSOVINIZAM, najveca boljka kod nas Srba! :(

P.s. Doduse, ne mogu bas svi imati dovoljno kapaciteta(bilo koje vrste) da razumeju neke stvari... to vam/ti priznajem!

Samo pitam

pre 11 godina

I sta mi imamo od toga sto ce oni uzeti neki broj za svoju fiksnu telefoniju? Ako ih sprecimo, hoce li nam tanjir biti puniji, hoce li nam politicari biti posteniji ili korupcija manja? Ili nam je jedina satisfakcija u tome sto smo nekome napakostili? Zbog toga i jesmo tu gde smo. Ta jalova i besmislena "borba" vise govori o nama nego o nasim susedima.

nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset

pre 11 godina

@I ja se samo pitam kaze:
"..I sta imaju Albanci od toga sto ce uzeti neki broj za fiksnu telefoniju?.."
------------------
A ja se pitam: I sta imaju Srbi od toga sto Kosovu osporavaju da ima svoj pozivni btroj?
Hoce li tanjiri Srba biti bogatiji, bankovni racuni veci, imati vise posla, plate bolje,...

Aleksandar

pre 11 godina

@ klenga
"da li možemo te albance već jednom da pustimo...da žive kako hoće...jel' moramo baš uvek da ih ukopavamo...nas stalno neko z......a,stalnno kukamo kako to nije lepo...nije lepo,nije lepo,al' ni mi nikako da sjašemo sa njih.."....

Da mozemo, oni nek' zive kako kod hoce samo da bude u okviru zakona zemlje u kojoj zive pa ih nece niko dirati. A da Vas podsetim da se ta zemlja, bez obzira na momentalni stav USA i EU, jos uvek zove Srbija...

Cinjenica jeste da se Srbiju ne bi nista ni pitalo da nije tako...a vi lupetajte koliko god hocete.

Nikola

pre 11 godina

Digli sad prasinu da hoce da menjaju na albanski prefiks, pa posle kad budu hteli da ubace svoj novi prefiks ce svima biti prihvatljivo :)

Balcanicus

pre 11 godina

@Sava

Albanci nemaju ni pozivni,kazes. Nemaju. Ali,sta MI imamao na Kosovu? Oni imaju vlast na toj teritoriji,mi nemamo nista. Da,tamo imamo istoriju,a Albanci - geografiju. Odavno nama nije vazno sta mi imamo uopste - nas cine srecnim da drugi oko nas nesto nemaju . Nikada a ovakvom pamecu necemo popraviti keca iz vladanja. Geto Kosovo,geto Srbija.

Ja

pre 11 godina

A kada bi mi sada imali vojsku mogli bi Albaniji zapretiti bombardovanjem ako sklopi ikakav dogovor sa Kosovom bez odobrenja iz Beograda. A nemamo.

A nato bi se i ovako i onako smejao i zadovoljno trljao ruke.

malo podsecanja nije na odmet

pre 11 godina

Srbija [tada se zvala SCG] je zaboravila kao su sve medjunarodne linije iz sveta a koje su isle iz i za RS u Bosni isle preko pozivnog381.
I tek par godina kasnije i nakon ogromog otpora je BH [koja je priznata od UN jos 1992 uspela da uz pomoc/diplomatski pritisak na Srbiju od strane visokog predstavnika to 'ukine' a tadfasnja SCG je ostla bez ogromih prihoda.
I sada se Srbija poziva na te iste medjunarodne propise koje je krsila pre 15 tak godina

razmisljastimajes

pre 11 godina

Razumemo dezurne albanske aktiviste i njihov trud, neki od njih i zive od ovog svakodnevnog spinovanja ali sta reci za ove srpske pateticne "vece Albance od Albanaca"?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa +355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima", naglašava Ljajić.

Meni nikako nije jasno zasto se Kosovo nije "informisalo" pre nego sto je u skupstini Kosova izglasalo jednu takvu rezoluciju ?
Ako Rasim Ljajic "pouzdano zna" da je to "nemoguće i protivno međunarodnim principima", odakle Kosovu ideja da mogu koristiti "prefiks Albanije" ?
Do sada je Kosovo bilo "nepogresivo" i funkcionisalo "k'o svajcarski sat" i svaka odluka kosovske vlade "nadbila je" tvrdnje "srpskih visokih zvanicnika" da su odluke Kosova "nelegalne", ce da vidimo ko ce ovaj put da "izvuce deblji kraj"?
Ja licno vec "po inerciji" verujem vise kosovskim Vlastima i "kada lazu" nego "srpskim zvanicnicima" kada "govore istinu" !
Svi vrlo dobro znamo da vlasti Kosova ne donose nijednu odluku "tek samo tako" a da predhodno nisu dobili "zeleno svetlo" od najvaznijih medjunarodnih faktora !
Licno verujem da ce Srbija i ovaj put kao i svim dosadasnjim pokusajima da "naskodi" Kosovu "IZVISITI" !

Gde se izgubio krscanski duh?

pre 11 godina

PRESEDAN? Po meni je presedan u mirnodobskoj Evropi na pragu 21. veka bombardirati civile Sarajeva danonocno pune 4 godine. Ej bre, CETIRI GODINE!

A sto se tice pozivnog broja, sam Borko je izjavio da im ga Srbija nece dati. Meni je cak logicnije da imaju Albanski broj zbog jezika operatera.

ToxicasphalT

pre 11 godina

Sa Parakosovom sve neki presedani...Parakosovska skupstina da ga uvrsti u sluzbeni naziv drzave. pojam presedan je surova stvarnost srpske istorije 21.vijeka

MITA

pre 11 godina

Sa pozivnim brojem 040 u SFRJ se moglo pozivati TRST iz Rijeke, Pule i Zadra...
MOLIM sve sto ovde komentarisu, da mi kazu: "Koji Grad-Mesto u SFRJ je imao pozivni 040" ????????????????

w.

pre 11 godina

Iako demagogija i lupetanje ovih "realista" koji jako brinu o stanju komsijske krave nije jos u rangu demagogije i lupetanja srBskih patriJota, opasno se priblizavaju...

dex

pre 11 godina

@nek komsiji crkne krava pa makar crklo i mojih deset
Srbija od toga ima pare koje dobija na ime koriscenja pozivnog broja +381 ali ako dopusti da albanski nacosi dobiju pozivni za tu svoju "drzavu" onda nece imati tih para a zasto bi se bilo ko odricao zarade ili brinuo ybog interesa albanskih nacosa sa Kosova?

novosadjanka

pre 11 godina

@bezimena

Hvala,bezimena,hvala...ljudi ja sam veceras imala dejt,sudar,spoj...neka ko nazove kako zeli....i slusajte vi muskarci nas zene:ljubav pokrece svet,a ne mrznja i ratovi! Svima gde god bili i ko god bili saljem

sljuka

pre 11 godina

треба признати независност,јер ми је страшно глупо чути неког београђанина који би бранио косово из куће а притом даље од чачка није отишао а камоли да зна ђе је куршумлијаи мајданпек....

pecanac

pre 11 godina

E moja SRBIJO, ti umesto da se prepires sa velikim silama sveta oko ekonomije, posla, poljoprivrede, nauke, itd. ti se bavis oko pozivnog telefonskog broja i to sa kosovom. Pa narode ima li kraja ovoj tragediji pobogu.

nikola

pre 11 godina

@(miško, 8. septembar 2012 19:15)
A sta su to Albanci umislili 17. marta 2004 i cime su oni zasluzili da ne ostatnu bez "istog tog" (pogotovo u svetlu pronalaska svedoka u vezi trgovine ljudskim organima od 1998-2000)?

zmaj

pre 11 godina

Pa Kosovo vec godinama koristi pozivne brojeve Monaka i Slovenije zar to nije presedan nerazumem zasto bi bio presedan ako koristi pozivni Albanije nek mi neko objasni?????????