Petak, 07.09.2012.

22:45

Srbija blokira novi pozivni broj PR

Srbija je pokrenula sve raspoložive međunarodne mehanizme kako bi sprečila nameru Prištine da pozivni broj za Srbiju zameni međunarodnim prefiksom Albanije.

Izvor: Veèernje novosti

Srbija blokira novi pozivni broj PR IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

Dize mi se,dize mi se,pogled u visine

pre 11 godina

@Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!
(Dyllis, 8. septembar 2012 12:31)7

Joj vidim koliko je USA pomogla Srbiji,a tek Evropa!!! Verovatno su zato u bankrotu.
Deciji dodatak za vreme Timosenkove koju zdusno podrzava USA i EU je sa 70 dolara spala na 10 dolara.
Nece nas Ru hraniti ni braniti,tu se slazemo,jer bi nam vec poslali vagone stocnog kukuruza koji bi im vratili dogodine.No vidim da se ni ovi tvoji saveznici nisu bas mnogo uzbudili i pritrcali u pomoc.Ovi tvoji se jedino brinu kako da zaposednu rudnike na Kosovu,a ovi njihovi kako da nas energetski okupiraju u celosti.

zox

pre 11 godina

Bio sam u Prištini, poslovno sa kolegom, ja sam na mreži 063, kolega na 064, i obijica nismo imali domet, niti smo mogli da se nakačimo na neku mrežu, sva tri dana koliko smo tamo boravili. Znači, nedostupni tri dana, imali smo lap top pa smo slali mailove, nije problem.
Da li će uvođenje ovog prefiksa da reši ovaj problem ?

Aleksandar

pre 11 godina

Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
(Dejan L, 8. septembar 2012 10:38)

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...

iznogud

pre 11 godina

@mislilac da se razumemo ja ne ocekujem da niko ostane i da ga neko siluje ugnjetava i ubija... ja samo konstatujem...
Kada mi prodamo dole IMOVINU tu je kraj kako da ocekujemo da to bude nasa drzava ako ce vecinu parcela imati albanci.
svestan sam toga da ima mnogo ljudi koji su ovde gladni i da su dole imali malo a ovde imaju jos manje ali isto tako gledam ljude koji su prodali ta ista imanja i sad imaju po 2 ili 3 stana dobra kola i jos ponesto... a izbeglice su e od toga mi je muka i zbog toga sam u fazonu da za ovo kosovo stvarno nema nade...

edenil

pre 11 godina

Ljudi zašto sanjate pa zar ne vidite da je Kosovo deo Albanije, uvek je bilo to je prirodno samo što je Kosovo bilo pod okupacijom Srbije ne znači da se ne treba pripojiti matičnoj država kao što vi tražite da se takozvana samo proglašena Republika srpska pripoji Srbiji.
Vi nazivate Kosovo samo proglašenu državu a to nije uopšte istina jer je Kosovo proglašeno državom voljom naroda i Kosovo je jedna celina bila je federalna jedinica bivše SFRJ, A TAKOZVANA Republika srpska je samo proglašena jer su oni uz pomoć srpske vojske sa teritorija Srbije otcepili silom i proglasili su silom bez pristanak bosanskih vlasti takozvanu Republiku srpsku

Dyllis

pre 11 godina

Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!

decko sa barikada

pre 11 godina

Komentatori albanci i cedisti koji podrzavaju albance treba lepo da procitaju sta je izjavio borko stefanovic,a on je rekao, SRBIJA ODLUCUJE DA LI CE KOSOVO DOBITI SVOJ BROJ...

Iks

pre 11 godina

Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!
(Dejan L, 8. septembar 2012 07:29)

Pa zato sto Bog vidi sve obijalo vam se o glavi ali posto je prazna jos niste ukapirali to.

ALBAKOS

pre 11 godina

Tesko vam je da sprecite spajanje albanske drzave to polako ide ali na sigurnom,neizbezan je ujedinjenje albanske teritorije i kod telk.ili prefiks bice samo albansko i u nikom slucaju srbsko vise to nek zna i onaj Laic sto laje i jede u Srbiju.

Mislilac

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...
 (iznogud, 8. septembar 2012 10:20)
Ne, nego je trebalo da ostanu dole da im Albanci ubijaju decu, ili da dodju da zive po kolektivnim centrima, gde nema ni kupatila?! Naravno da svako trazi bolji zivot za sebe, a budi iskren pa se zapitaj da li bi i ti isto sve prodao i dos'o da zivis na nekom normalnom mestu, gde zivot tebe i tvoje dece ne visi stalno o koncu?! Ja nisam nista prodao, ali cu prodati cim mi se ukaze prilika, jer mi je dosta vise zavlacenja od strane ovih lopova koji se samo menjaju na vlasti! Nemam sto zivota, hocu da uzivam u ovom!
Sto se tice broja, Albanci su uradili sjajnu stvar! Sad ce Srbija smatrati 'diplomatskom pobedom' ako Kosovo dobije bilo koji drugi broj, a da nije ovaj iz Albanije! A do juce su bili protiv bilo kakvog menjanja. Sumnjam da Albanci nisu nauceni sta da urade, jer je ovo previse mudar potez za tamosnje politicare.

lapid

pre 11 godina

Srbija ne ide u susret događajima. Da, braćo Srbi, Kosovo će biti priznato od nas - da li za 3 ili 13 godina, ali će biti. Treba voditi proaktivnu politiku. Da li ona znači ovo ili ono za sever, status manastira, naroda južno od Ibra, pitanje imovine - ali tu treba da se krene sa idejama, a ne sa dovođenjem pred svršen čin. Kako sam juče napisao, Srbija je mogla da ponudi Kosovu pozivni broj +3814. Vuci siti, a ovce na broju. Ali nije. I uopšte ne zameram Albancima što teraju svoje. A mi se, kao, sad durimo i, kao, iznenađeni smo i uvređeni.

Dokazni postupak

pre 11 godina

@ Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!

Postavlja se pitanje Madjarskih i Nemackih sakralnih objekata po Vojvodini, kao i Turskih objekata po Bosni. O Madjarskim i Turskim toponimima po Srbiji ne treba gubiti reci jer su vise nego upecatljivi. Srbi su caki ime svog glavnog grada jednostavno preveli sa Madjarskog jezika.

Milan

pre 11 godina

@Jutros rano...stvarno mi je vise muka od vas defetista.Jel smo trebali da prihvatimo "realnost" i da nista ne radimo kad su nas Turci okupirali,zasto smo probijali Solunski front,ako je "realnost" bila da je Austro-Ugarska zauzela Srbiju,zasto smo se borili protiv nacista,kad je "realnost" bila da su bili najjaci na svetu u jednom trenutku i da su nas okupirali?
Uvek se treba boriti za nesto sto je tvoje i sto ti oduzmu,a Amerika ce pre ili kasnije otici sa Balkana,onda cemo mi svoditi racune sa ovima koji se sada busaju u grudi jer imaju americku podrsku..kao kad se misevi rugaju ranjenom vuku.

Vladimir

pre 11 godina

Blokirati privremeno naravno.. cisto da javnost vidi da se nesto radi a kad nas malo stisnu odblokiracemo... pa uvek smo bili jaki pa posle skidali gace...

iznogud

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...

Visar

pre 11 godina

E pa gospodo ako zbog nista drugo ,samo zbog vaseg ocekivanja da Amerika oslabi, Kosovari tre bezati od Vas.Vidite i sami koliki ste zli narod ,nikad nista pozitivno ne umete da mislite,prema tome :sto dalje od Kosova jer je KOSOVO DRZAVA ,i ne pita VAS za nista.

KURVICA

pre 11 godina

ZIVELA SOCIJALDEMOKRATIJA DRUGA RASIMA LJAJICA I NJEGOVO ZALAGANJE ZA OVO STO IMAMO.DA NIJE NJEGA GDE BISMO BILI?BIO ZA AUTONOMIJU SANDZAKA A SAD VIDI TI NJEGA.SAMO TAKO RASIME.NEK KREPA BOTA.

Dejan L

pre 11 godina

@ njunjuvambe
Ne daj Bože da sam SNS. Ja sam za DS nezvanično (nikad nisam bio ni u 1 stranci). Niti propagiram rat! Ja se samo pitam:
KOJA JE ULOGA UN-a i UNESCO-a kad NITI ŠTITE LjUDE, niti štite SPOMENIKE?
Ko će to da nam nadoknadi.
Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
A Tomu i Vučića vidim kao najveće prevarante. Oni su nacionalisti, pravi pravcati! Lažne patriote. A Jorgovanku koja je pljačkala i za vreme Slobe, neću ni pominjati! Jedinu nadu polažem u Zoranu Mihailović! Ostali iz SNS-s su našminkani LOPOVI iz devedesetih

Petar

pre 11 godina

Ne moze Kosovo da koristi broj od Albanije iz jednog razloga tako bih svi onda radili Srbi iz Rs bih koristili broj Srbije madjari u rumuniji bih koristli broj od madjarske itd... A drugo Kosovo nije clanica UNO

BG Pashalook

pre 11 godina

Od nekih će i Koštunica pre priznati Kosovo.:) Srpstvo nije hobi, zašto ne shvatite to? Treba narednih 100 godina raditi pametno i onda nešto možda očekivati. Ranije teško, jedino ako Vulin nešto ne uradi. Xaxaxa

Stojan Nikolić

pre 11 godina

Drugovi foteljaši - nacionalisti, ja predlažem da Kosovo odmah uzme i pozivni broj Albanije i za one hiljade sela u Srbiji gde više niko ne živi, jer sve normalno je pobeglo iz ove "države". Zato, neka ljudi lepo zauzmu i ta mesta jer mi ne umemo da održimo ni ovo što imamo, već bi ukrali i samom sebi kad bi mogli.

ciničan

pre 11 godina

Vidim da niko od Vas koji ste ostavili komentare na ovu temu nije pratio hronologiju dodeljivanja pozivnih brojeva prilikom raspada SFRJ gde je SFRJ imala pozivni +38. Kada su se odvojile Slovenija i Hrvatska, ostatku SFRJ je dodeljeno +381, Hrvatskoj +385 i Sloveniji +386. Kada je ostatak SFRJ napustila BiH njima je dodeljen +387. Kada se Makedonija odvojila dobila je +389. Obratite pažnju da je ostavljen +388 između BiH i Makedonije i +382, +383 i +384 između tada već SRJ i Hrvatske. Zatim kada se odvaja Crna Gora ona dobija +382. Rezime je da je neko u međunarodnom telu za dodeljivanje pozivnih brojeva dobro razmislio i predvideo eventualni scenario osamostaljivanja R. Srpske,Vojvodine i Kosova i predvideo da im se dodeli +388, +383 i +384.

Titoisti i jugokomunisti

pre 11 godina

Žalosni smo mi kad Suzana Grubjeišić, zadužena za evropske integracije Srbije, kaže:"Pozivni broj je najmanji problem"
Kad premijer Ivica Dačić kaže da nije za "nebesku" Srbiju, izjavu su odmah pustili na 1. kanalu HRT-a, i da mu je Martin Šulc prijatelj (posle izjave dotičnog da je uslov za ulazak u EU priznanje Kosova).
Nedavno su, posle izbora, i Mladjan Dinkić i Ivica Dačič izjavili da je najbolje bilo za vreme Tita (!)
Oni danas predstavljaju Srbiju. Ostalo su posledice.

pajo

pre 11 godina

Šta sve čovek ovde pročita to ni pas sa maslom nepojede,opet Sloba kriv za KiM ,pa sa kim sam ratovao 1981 godine a nije bilo Slobe?????Treba biti pametan prikloniti se Rusima I ČEKATI POVOLJAN MOMENAT i rešiti to za sva vremena.

slo21

pre 11 godina

Ovo je samo jedna sitnica naspram svega što je Kosovo uradilo, ili tek treba da uradi na svom putu. Treba pustiti da stvari idu svojim tokom, a Srbija treba da postane svesna cene koju je plaća zbog svog višedecenijskog lošeg ponašanja prema drugima i sebi samoj.

njunjuvambe

pre 11 godina

@Dejan L.: A šta su tebi lično uzeli, Dejan L.? Vidim, SNS-ovac, dakle od onih neukih, koji volededu pisati svoj nik velikim početnim slovima! Inače, uzmi motiku u ruke i u rat, protiv sviju koji podržavaju nezavisnost Kosova! I još nešto: Samo slabima se može uzeti skoro sve! Oni koji su jaki, tako nešto ne dozvoljavaju!

Dejan L

pre 11 godina

+381 je Telekom Srbija, a sad poslušajte ovo, Telekom Srbija je najjača telekomunikaciona grupa, koja vredi Milijarde €.
Neka odvoje Telekom Kosovo, ali neka plate 450.000.000€ vrednosti Telekoma na KiM.
Sve su naše uzeli, pa čak i infrastrukturne objekte, koji vrede Milijarde Milijardi. Neka nam plate za svaku zgradu Pošte, svaku trafo stanicu, svaku elektranu, neka plate rudnike, mašine na kopovima, A NAJOPASNIJE i neprocenjivo je vrednost 217 crkava i manastira (dokaza da je Kosovo naše još od 11. veka), ko će da plati neprocenjive spomenike kulture, najlepše freske, vizantijsku lepotu umetnosti gradnje ?! Gde je UN i UNESCO? Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!

nekopeko

pre 11 godina

manite se ta corava posla... "dijalog sa pristinom'' ... Samo koliko je bilo tih dijaloga, i nista nije postignuto... Niti ce biti postignuto, trebaju vise da priznaju to kosovo i da ga ostave na miru, i da se malo vise pozabave ostatkom srbije, i da poboljsaju zivot i standard ovde... Kosovo je odavno izgubljeno, samo je pitanje kada ce ljudi to shvatiti...

Jutros rano poranili Turci...

pre 11 godina

Dokle će ova šizofrenija da traje? Srbijo, PROBUDI SE! Kosovo je NEZAVISNA DRŽAVA!Ne, nije ni meni prijatno od tog saznanja, ali sam REALAN i ne bih da opet ratujem protiv NATO pakta!
Zato bih radije da vidim uspostavljanje nekakve normalne komunikacije sa Prištinom koja bi imala za cilj 1)rešavanje statusa Srba koji su ostali na Kosovu i 2)obezbedjivanje posebnog statusa za sve srpske manastire i svetinje - uz medjunarodnu kontrolu .
Znači, KONKRETNO!
Koja je korist od udaranja kontre? Jer na to se svode svi potezi naše vlade - "da komšiji crkne krava" - i ništa drugo! Ničeg konstruktivnog tu nema, niko ne rešava nijedan od gorućih problema, već se sve svodi na to ko će kome više da smeta, ko će koga više da opstruira!
ŠTA JE CILJ naše politike konstantne opstrukcije prema Kosovu? Može li IKO u vladi (ili opoziciji) da objasni to ovom mučenom narodu? ŠTA JE CILJ?

Ako treba, podsetiću vas na činjenicu da je Kosovo izgubljeno pre 13 godina, za mandata Slobe.GOTOVO, BRE!
Od zaklinjanja i pesama u desetercu NEMA VAJDE, braćo Srbi. Dajte da spašavamo što se spasti može. Dajte da budemo LJUDI i da kažemo Tačijju i ekipi - "EVO NAS. DOŠLI SMO. A sad da čujemo šta vi predlažete!"

Znači RAZGOVOR.

Od ovakvih uličarskih poteza (kao, morate i dalje da koristite "381"!!) NIKO nema nikakve vajde. Zato, dajte, pokažite minimum ZRELOSTI i prekinite više da se pumpate na mišiće.

Ili je to naš, srpski, usud? Da udaramo glave okrvavljene o zid dok pevamo pesme o devet Jugovića?

Oluja

pre 11 godina

Uz malo strpljenja, za nekoliko godina albanci sa Kosova će imati priliku da koriste pozivni broj Albanije, samo treba da sačekamo da se međunarodni odnosi promene još malo i daćemo im tu priliku ;)

Dusko

pre 11 godina

Onda odmah da Republika Srpska uzme medjunarodni broj Srbije +381 umesto broja za bih +387, jer tako ce biti jeftinije telefoniranje, velika vecina stanovnika iz R.srpske ne zove skoro nikoga u Federaciji BiH, ali zato zove Srbiju i to po medjunarodnoj tarifi. Sve bi se promenilo kad bi R.Srpska ponovo dobila srpski kod +381, koji je imala i koristila do 2001.godine i kad su primorani da predju na bosanski kod.
Ako ne moze na srpski kod onda neka i Republika Srpska dobije svoj kod , na primer +383, a Kosovo neka dobije +384 !?

Dragan Draganovic

pre 11 godina

Jaka stvar kako ce ljudi da se zovo telefonom. Stvarno najbitnija stvar u ovom trenutku u nasoj zemlji. Hm a da li to mozda znaci da kosovska mitrovica nece moci da se zove tako jeftino? Interesi, interesi, i samo interesi...

evropski problem

pre 11 godina

Ovo mi lici na stvaranje velike Albanije.Dok Srbe zamajavaju, za to vreme oni stvaraju, ne samo Kosovo drzavu.Odali su se da ustvari stvaraju drzavu, koju ce da spoje sa Albanijom.To vec prevazilazi samo nase nezadovoljstvo.Ne verujem da ce im Evropa ikad dozvoliti ujedinjenje,jer u tom slucaju ce se menjati mnoge granice u Evropi.Tako da ovo treba prihvatiti samo kao probne signale u zelji da vide kako ce medjunarodna javnost da reaguje.Mi smo oduvek znali sta im je krajnji cilj.

eh

pre 11 godina

Eh... Placamo debelo politiku 90tih. Jednostavno ne mozes ti jedini biti u pravu, a ostali (Slovenci, Hrvati, Kosovari, muslimanih iz BiH...) u krivu. Zato su i Rusi sve batalili, jer su udarili Slaveni na Slavene (nista oni nas ne 'vole' vise, a niti manje od Hrvata, Slovenaca...). Trebalo je Srbe u drugim republikama ostaviti da se dogovore i resavati problem Kosova. Tada Kosovo ne bi nikada oslo, ne bi bilo egzodusa Srba i ne bi bilo mrtvih. Ne bi Dodik glumio nacionalistu da ostane na vlasti, a svi bi vec odavno bili u EU...

Aleksandar

pre 11 godina

@ Kosovastar,
"Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?"...

Jednostavno zato sto Albanci s Kosmeta zele da se jednostrano otcepe od Srbije. Kosovar = Albanac = Albanija.

Sta tu nije jasno?....

Svidelo se to Vama ili ne, na svetskoj sceni pitanje Kosova je daleko od resenja. Jos je rano za bahatost s vase strane. Ravnoteza u svetu se brzo menja.

Kosovastar

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa 355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima."

A kako to da prefiksi 377 od Monaka i 386 od Slovenije KOJI SU U UPOTREBI na Kosovo nisu "eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva" ili zvanicnici Srbije NE ZNAJU ono sto CITAV SVET TO ZNA?

Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?

E pa gospodo hocete blokadu, evo rezultata.

Dejan Srbin

pre 11 godina

Albancima na Kosovu i Metohiji ne dati nista...a posebno ovo isterati do kraja,jer ko zna sta ce sledece traziti...a dan ce doci kad Amerika okrene curak na drugu stranu...to se uvek desavalo,desice se i sa njima...Pozdrav za sve Srbe iz juzne Srbije!!!

mamane

pre 11 godina

@Kosovastar
Polako ne skaci.
Ti pozivni od Monaka i Slovenije se koriste u mobilnoj telefoniji a Pristina sada trazi da fixna telefonija ide preko Albanije.
To ti je totalno nesto drugo.
I naravno da nece to dobiti jer bi i onda Republika Srpska mogla da trazi da udje u pozivni +381 sto bi im sigorno vise znacilo jer obavljaju znatno vise razgovora sa Srbijom nego sa tzv. "federacijom".

Dejan Srbin

pre 11 godina

Albancima na Kosovu i Metohiji ne dati nista...a posebno ovo isterati do kraja,jer ko zna sta ce sledece traziti...a dan ce doci kad Amerika okrene curak na drugu stranu...to se uvek desavalo,desice se i sa njima...Pozdrav za sve Srbe iz juzne Srbije!!!

mamane

pre 11 godina

@Kosovastar
Polako ne skaci.
Ti pozivni od Monaka i Slovenije se koriste u mobilnoj telefoniji a Pristina sada trazi da fixna telefonija ide preko Albanije.
To ti je totalno nesto drugo.
I naravno da nece to dobiti jer bi i onda Republika Srpska mogla da trazi da udje u pozivni +381 sto bi im sigorno vise znacilo jer obavljaju znatno vise razgovora sa Srbijom nego sa tzv. "federacijom".

Aleksandar

pre 11 godina

@ Kosovastar,
"Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?"...

Jednostavno zato sto Albanci s Kosmeta zele da se jednostrano otcepe od Srbije. Kosovar = Albanac = Albanija.

Sta tu nije jasno?....

Svidelo se to Vama ili ne, na svetskoj sceni pitanje Kosova je daleko od resenja. Jos je rano za bahatost s vase strane. Ravnoteza u svetu se brzo menja.

Kosovastar

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa 355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima."

A kako to da prefiksi 377 od Monaka i 386 od Slovenije KOJI SU U UPOTREBI na Kosovo nisu "eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva" ili zvanicnici Srbije NE ZNAJU ono sto CITAV SVET TO ZNA?

Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?

E pa gospodo hocete blokadu, evo rezultata.

Jutros rano poranili Turci...

pre 11 godina

Dokle će ova šizofrenija da traje? Srbijo, PROBUDI SE! Kosovo je NEZAVISNA DRŽAVA!Ne, nije ni meni prijatno od tog saznanja, ali sam REALAN i ne bih da opet ratujem protiv NATO pakta!
Zato bih radije da vidim uspostavljanje nekakve normalne komunikacije sa Prištinom koja bi imala za cilj 1)rešavanje statusa Srba koji su ostali na Kosovu i 2)obezbedjivanje posebnog statusa za sve srpske manastire i svetinje - uz medjunarodnu kontrolu .
Znači, KONKRETNO!
Koja je korist od udaranja kontre? Jer na to se svode svi potezi naše vlade - "da komšiji crkne krava" - i ništa drugo! Ničeg konstruktivnog tu nema, niko ne rešava nijedan od gorućih problema, već se sve svodi na to ko će kome više da smeta, ko će koga više da opstruira!
ŠTA JE CILJ naše politike konstantne opstrukcije prema Kosovu? Može li IKO u vladi (ili opoziciji) da objasni to ovom mučenom narodu? ŠTA JE CILJ?

Ako treba, podsetiću vas na činjenicu da je Kosovo izgubljeno pre 13 godina, za mandata Slobe.GOTOVO, BRE!
Od zaklinjanja i pesama u desetercu NEMA VAJDE, braćo Srbi. Dajte da spašavamo što se spasti može. Dajte da budemo LJUDI i da kažemo Tačijju i ekipi - "EVO NAS. DOŠLI SMO. A sad da čujemo šta vi predlažete!"

Znači RAZGOVOR.

Od ovakvih uličarskih poteza (kao, morate i dalje da koristite "381"!!) NIKO nema nikakve vajde. Zato, dajte, pokažite minimum ZRELOSTI i prekinite više da se pumpate na mišiće.

Ili je to naš, srpski, usud? Da udaramo glave okrvavljene o zid dok pevamo pesme o devet Jugovića?

Dejan L

pre 11 godina

+381 je Telekom Srbija, a sad poslušajte ovo, Telekom Srbija je najjača telekomunikaciona grupa, koja vredi Milijarde €.
Neka odvoje Telekom Kosovo, ali neka plate 450.000.000€ vrednosti Telekoma na KiM.
Sve su naše uzeli, pa čak i infrastrukturne objekte, koji vrede Milijarde Milijardi. Neka nam plate za svaku zgradu Pošte, svaku trafo stanicu, svaku elektranu, neka plate rudnike, mašine na kopovima, A NAJOPASNIJE i neprocenjivo je vrednost 217 crkava i manastira (dokaza da je Kosovo naše još od 11. veka), ko će da plati neprocenjive spomenike kulture, najlepše freske, vizantijsku lepotu umetnosti gradnje ?! Gde je UN i UNESCO? Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!

ciničan

pre 11 godina

Vidim da niko od Vas koji ste ostavili komentare na ovu temu nije pratio hronologiju dodeljivanja pozivnih brojeva prilikom raspada SFRJ gde je SFRJ imala pozivni +38. Kada su se odvojile Slovenija i Hrvatska, ostatku SFRJ je dodeljeno +381, Hrvatskoj +385 i Sloveniji +386. Kada je ostatak SFRJ napustila BiH njima je dodeljen +387. Kada se Makedonija odvojila dobila je +389. Obratite pažnju da je ostavljen +388 između BiH i Makedonije i +382, +383 i +384 između tada već SRJ i Hrvatske. Zatim kada se odvaja Crna Gora ona dobija +382. Rezime je da je neko u međunarodnom telu za dodeljivanje pozivnih brojeva dobro razmislio i predvideo eventualni scenario osamostaljivanja R. Srpske,Vojvodine i Kosova i predvideo da im se dodeli +388, +383 i +384.

nekopeko

pre 11 godina

manite se ta corava posla... "dijalog sa pristinom'' ... Samo koliko je bilo tih dijaloga, i nista nije postignuto... Niti ce biti postignuto, trebaju vise da priznaju to kosovo i da ga ostave na miru, i da se malo vise pozabave ostatkom srbije, i da poboljsaju zivot i standard ovde... Kosovo je odavno izgubljeno, samo je pitanje kada ce ljudi to shvatiti...

eh

pre 11 godina

Eh... Placamo debelo politiku 90tih. Jednostavno ne mozes ti jedini biti u pravu, a ostali (Slovenci, Hrvati, Kosovari, muslimanih iz BiH...) u krivu. Zato su i Rusi sve batalili, jer su udarili Slaveni na Slavene (nista oni nas ne 'vole' vise, a niti manje od Hrvata, Slovenaca...). Trebalo je Srbe u drugim republikama ostaviti da se dogovore i resavati problem Kosova. Tada Kosovo ne bi nikada oslo, ne bi bilo egzodusa Srba i ne bi bilo mrtvih. Ne bi Dodik glumio nacionalistu da ostane na vlasti, a svi bi vec odavno bili u EU...

Stojan Nikolić

pre 11 godina

Drugovi foteljaši - nacionalisti, ja predlažem da Kosovo odmah uzme i pozivni broj Albanije i za one hiljade sela u Srbiji gde više niko ne živi, jer sve normalno je pobeglo iz ove "države". Zato, neka ljudi lepo zauzmu i ta mesta jer mi ne umemo da održimo ni ovo što imamo, već bi ukrali i samom sebi kad bi mogli.

Dusko

pre 11 godina

Onda odmah da Republika Srpska uzme medjunarodni broj Srbije +381 umesto broja za bih +387, jer tako ce biti jeftinije telefoniranje, velika vecina stanovnika iz R.srpske ne zove skoro nikoga u Federaciji BiH, ali zato zove Srbiju i to po medjunarodnoj tarifi. Sve bi se promenilo kad bi R.Srpska ponovo dobila srpski kod +381, koji je imala i koristila do 2001.godine i kad su primorani da predju na bosanski kod.
Ako ne moze na srpski kod onda neka i Republika Srpska dobije svoj kod , na primer +383, a Kosovo neka dobije +384 !?

Oluja

pre 11 godina

Uz malo strpljenja, za nekoliko godina albanci sa Kosova će imati priliku da koriste pozivni broj Albanije, samo treba da sačekamo da se međunarodni odnosi promene još malo i daćemo im tu priliku ;)

slo21

pre 11 godina

Ovo je samo jedna sitnica naspram svega što je Kosovo uradilo, ili tek treba da uradi na svom putu. Treba pustiti da stvari idu svojim tokom, a Srbija treba da postane svesna cene koju je plaća zbog svog višedecenijskog lošeg ponašanja prema drugima i sebi samoj.

evropski problem

pre 11 godina

Ovo mi lici na stvaranje velike Albanije.Dok Srbe zamajavaju, za to vreme oni stvaraju, ne samo Kosovo drzavu.Odali su se da ustvari stvaraju drzavu, koju ce da spoje sa Albanijom.To vec prevazilazi samo nase nezadovoljstvo.Ne verujem da ce im Evropa ikad dozvoliti ujedinjenje,jer u tom slucaju ce se menjati mnoge granice u Evropi.Tako da ovo treba prihvatiti samo kao probne signale u zelji da vide kako ce medjunarodna javnost da reaguje.Mi smo oduvek znali sta im je krajnji cilj.

Visar

pre 11 godina

E pa gospodo ako zbog nista drugo ,samo zbog vaseg ocekivanja da Amerika oslabi, Kosovari tre bezati od Vas.Vidite i sami koliki ste zli narod ,nikad nista pozitivno ne umete da mislite,prema tome :sto dalje od Kosova jer je KOSOVO DRZAVA ,i ne pita VAS za nista.

iznogud

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...

Vladimir

pre 11 godina

Blokirati privremeno naravno.. cisto da javnost vidi da se nesto radi a kad nas malo stisnu odblokiracemo... pa uvek smo bili jaki pa posle skidali gace...

Dokazni postupak

pre 11 godina

@ Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!

Postavlja se pitanje Madjarskih i Nemackih sakralnih objekata po Vojvodini, kao i Turskih objekata po Bosni. O Madjarskim i Turskim toponimima po Srbiji ne treba gubiti reci jer su vise nego upecatljivi. Srbi su caki ime svog glavnog grada jednostavno preveli sa Madjarskog jezika.

pajo

pre 11 godina

Šta sve čovek ovde pročita to ni pas sa maslom nepojede,opet Sloba kriv za KiM ,pa sa kim sam ratovao 1981 godine a nije bilo Slobe?????Treba biti pametan prikloniti se Rusima I ČEKATI POVOLJAN MOMENAT i rešiti to za sva vremena.

Milan

pre 11 godina

@Jutros rano...stvarno mi je vise muka od vas defetista.Jel smo trebali da prihvatimo "realnost" i da nista ne radimo kad su nas Turci okupirali,zasto smo probijali Solunski front,ako je "realnost" bila da je Austro-Ugarska zauzela Srbiju,zasto smo se borili protiv nacista,kad je "realnost" bila da su bili najjaci na svetu u jednom trenutku i da su nas okupirali?
Uvek se treba boriti za nesto sto je tvoje i sto ti oduzmu,a Amerika ce pre ili kasnije otici sa Balkana,onda cemo mi svoditi racune sa ovima koji se sada busaju u grudi jer imaju americku podrsku..kao kad se misevi rugaju ranjenom vuku.

Mislilac

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...
 (iznogud, 8. septembar 2012 10:20)
Ne, nego je trebalo da ostanu dole da im Albanci ubijaju decu, ili da dodju da zive po kolektivnim centrima, gde nema ni kupatila?! Naravno da svako trazi bolji zivot za sebe, a budi iskren pa se zapitaj da li bi i ti isto sve prodao i dos'o da zivis na nekom normalnom mestu, gde zivot tebe i tvoje dece ne visi stalno o koncu?! Ja nisam nista prodao, ali cu prodati cim mi se ukaze prilika, jer mi je dosta vise zavlacenja od strane ovih lopova koji se samo menjaju na vlasti! Nemam sto zivota, hocu da uzivam u ovom!
Sto se tice broja, Albanci su uradili sjajnu stvar! Sad ce Srbija smatrati 'diplomatskom pobedom' ako Kosovo dobije bilo koji drugi broj, a da nije ovaj iz Albanije! A do juce su bili protiv bilo kakvog menjanja. Sumnjam da Albanci nisu nauceni sta da urade, jer je ovo previse mudar potez za tamosnje politicare.

BG Pashalook

pre 11 godina

Od nekih će i Koštunica pre priznati Kosovo.:) Srpstvo nije hobi, zašto ne shvatite to? Treba narednih 100 godina raditi pametno i onda nešto možda očekivati. Ranije teško, jedino ako Vulin nešto ne uradi. Xaxaxa

Titoisti i jugokomunisti

pre 11 godina

Žalosni smo mi kad Suzana Grubjeišić, zadužena za evropske integracije Srbije, kaže:"Pozivni broj je najmanji problem"
Kad premijer Ivica Dačić kaže da nije za "nebesku" Srbiju, izjavu su odmah pustili na 1. kanalu HRT-a, i da mu je Martin Šulc prijatelj (posle izjave dotičnog da je uslov za ulazak u EU priznanje Kosova).
Nedavno su, posle izbora, i Mladjan Dinkić i Ivica Dačič izjavili da je najbolje bilo za vreme Tita (!)
Oni danas predstavljaju Srbiju. Ostalo su posledice.

Dragan Draganovic

pre 11 godina

Jaka stvar kako ce ljudi da se zovo telefonom. Stvarno najbitnija stvar u ovom trenutku u nasoj zemlji. Hm a da li to mozda znaci da kosovska mitrovica nece moci da se zove tako jeftino? Interesi, interesi, i samo interesi...

lapid

pre 11 godina

Srbija ne ide u susret događajima. Da, braćo Srbi, Kosovo će biti priznato od nas - da li za 3 ili 13 godina, ali će biti. Treba voditi proaktivnu politiku. Da li ona znači ovo ili ono za sever, status manastira, naroda južno od Ibra, pitanje imovine - ali tu treba da se krene sa idejama, a ne sa dovođenjem pred svršen čin. Kako sam juče napisao, Srbija je mogla da ponudi Kosovu pozivni broj +3814. Vuci siti, a ovce na broju. Ali nije. I uopšte ne zameram Albancima što teraju svoje. A mi se, kao, sad durimo i, kao, iznenađeni smo i uvređeni.

edenil

pre 11 godina

Ljudi zašto sanjate pa zar ne vidite da je Kosovo deo Albanije, uvek je bilo to je prirodno samo što je Kosovo bilo pod okupacijom Srbije ne znači da se ne treba pripojiti matičnoj država kao što vi tražite da se takozvana samo proglašena Republika srpska pripoji Srbiji.
Vi nazivate Kosovo samo proglašenu državu a to nije uopšte istina jer je Kosovo proglašeno državom voljom naroda i Kosovo je jedna celina bila je federalna jedinica bivše SFRJ, A TAKOZVANA Republika srpska je samo proglašena jer su oni uz pomoć srpske vojske sa teritorija Srbije otcepili silom i proglasili su silom bez pristanak bosanskih vlasti takozvanu Republiku srpsku

njunjuvambe

pre 11 godina

@Dejan L.: A šta su tebi lično uzeli, Dejan L.? Vidim, SNS-ovac, dakle od onih neukih, koji volededu pisati svoj nik velikim početnim slovima! Inače, uzmi motiku u ruke i u rat, protiv sviju koji podržavaju nezavisnost Kosova! I još nešto: Samo slabima se može uzeti skoro sve! Oni koji su jaki, tako nešto ne dozvoljavaju!

Petar

pre 11 godina

Ne moze Kosovo da koristi broj od Albanije iz jednog razloga tako bih svi onda radili Srbi iz Rs bih koristili broj Srbije madjari u rumuniji bih koristli broj od madjarske itd... A drugo Kosovo nije clanica UNO

KURVICA

pre 11 godina

ZIVELA SOCIJALDEMOKRATIJA DRUGA RASIMA LJAJICA I NJEGOVO ZALAGANJE ZA OVO STO IMAMO.DA NIJE NJEGA GDE BISMO BILI?BIO ZA AUTONOMIJU SANDZAKA A SAD VIDI TI NJEGA.SAMO TAKO RASIME.NEK KREPA BOTA.

Iks

pre 11 godina

Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!
(Dejan L, 8. septembar 2012 07:29)

Pa zato sto Bog vidi sve obijalo vam se o glavi ali posto je prazna jos niste ukapirali to.

ALBAKOS

pre 11 godina

Tesko vam je da sprecite spajanje albanske drzave to polako ide ali na sigurnom,neizbezan je ujedinjenje albanske teritorije i kod telk.ili prefiks bice samo albansko i u nikom slucaju srbsko vise to nek zna i onaj Laic sto laje i jede u Srbiju.

Dyllis

pre 11 godina

Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!

iznogud

pre 11 godina

@mislilac da se razumemo ja ne ocekujem da niko ostane i da ga neko siluje ugnjetava i ubija... ja samo konstatujem...
Kada mi prodamo dole IMOVINU tu je kraj kako da ocekujemo da to bude nasa drzava ako ce vecinu parcela imati albanci.
svestan sam toga da ima mnogo ljudi koji su ovde gladni i da su dole imali malo a ovde imaju jos manje ali isto tako gledam ljude koji su prodali ta ista imanja i sad imaju po 2 ili 3 stana dobra kola i jos ponesto... a izbeglice su e od toga mi je muka i zbog toga sam u fazonu da za ovo kosovo stvarno nema nade...

Dejan L

pre 11 godina

@ njunjuvambe
Ne daj Bože da sam SNS. Ja sam za DS nezvanično (nikad nisam bio ni u 1 stranci). Niti propagiram rat! Ja se samo pitam:
KOJA JE ULOGA UN-a i UNESCO-a kad NITI ŠTITE LjUDE, niti štite SPOMENIKE?
Ko će to da nam nadoknadi.
Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
A Tomu i Vučića vidim kao najveće prevarante. Oni su nacionalisti, pravi pravcati! Lažne patriote. A Jorgovanku koja je pljačkala i za vreme Slobe, neću ni pominjati! Jedinu nadu polažem u Zoranu Mihailović! Ostali iz SNS-s su našminkani LOPOVI iz devedesetih

Aleksandar

pre 11 godina

Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
(Dejan L, 8. septembar 2012 10:38)

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...

decko sa barikada

pre 11 godina

Komentatori albanci i cedisti koji podrzavaju albance treba lepo da procitaju sta je izjavio borko stefanovic,a on je rekao, SRBIJA ODLUCUJE DA LI CE KOSOVO DOBITI SVOJ BROJ...

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

zox

pre 11 godina

Bio sam u Prištini, poslovno sa kolegom, ja sam na mreži 063, kolega na 064, i obijica nismo imali domet, niti smo mogli da se nakačimo na neku mrežu, sva tri dana koliko smo tamo boravili. Znači, nedostupni tri dana, imali smo lap top pa smo slali mailove, nije problem.
Da li će uvođenje ovog prefiksa da reši ovaj problem ?

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

Dize mi se,dize mi se,pogled u visine

pre 11 godina

@Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!
(Dyllis, 8. septembar 2012 12:31)7

Joj vidim koliko je USA pomogla Srbiji,a tek Evropa!!! Verovatno su zato u bankrotu.
Deciji dodatak za vreme Timosenkove koju zdusno podrzava USA i EU je sa 70 dolara spala na 10 dolara.
Nece nas Ru hraniti ni braniti,tu se slazemo,jer bi nam vec poslali vagone stocnog kukuruza koji bi im vratili dogodine.No vidim da se ni ovi tvoji saveznici nisu bas mnogo uzbudili i pritrcali u pomoc.Ovi tvoji se jedino brinu kako da zaposednu rudnike na Kosovu,a ovi njihovi kako da nas energetski okupiraju u celosti.

Kosovastar

pre 11 godina

"Uvođenjem prefiksa 355, koji podrazumeva da se sav međunarodni telefonski saobraćaj na Kosovu obavlja preko Albanije, bile bi prekršene i odluke i preporuke same Unije, odnosno uvelo eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva, što je nemoguće i protivno međunarodnim principima."

A kako to da prefiksi 377 od Monaka i 386 od Slovenije KOJI SU U UPOTREBI na Kosovo nisu "eksteritorijalno korišćenje međunarodnih brojeva" ili zvanicnici Srbije NE ZNAJU ono sto CITAV SVET TO ZNA?

Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?

E pa gospodo hocete blokadu, evo rezultata.

Dejan Srbin

pre 11 godina

Albancima na Kosovu i Metohiji ne dati nista...a posebno ovo isterati do kraja,jer ko zna sta ce sledece traziti...a dan ce doci kad Amerika okrene curak na drugu stranu...to se uvek desavalo,desice se i sa njima...Pozdrav za sve Srbe iz juzne Srbije!!!

Jutros rano poranili Turci...

pre 11 godina

Dokle će ova šizofrenija da traje? Srbijo, PROBUDI SE! Kosovo je NEZAVISNA DRŽAVA!Ne, nije ni meni prijatno od tog saznanja, ali sam REALAN i ne bih da opet ratujem protiv NATO pakta!
Zato bih radije da vidim uspostavljanje nekakve normalne komunikacije sa Prištinom koja bi imala za cilj 1)rešavanje statusa Srba koji su ostali na Kosovu i 2)obezbedjivanje posebnog statusa za sve srpske manastire i svetinje - uz medjunarodnu kontrolu .
Znači, KONKRETNO!
Koja je korist od udaranja kontre? Jer na to se svode svi potezi naše vlade - "da komšiji crkne krava" - i ništa drugo! Ničeg konstruktivnog tu nema, niko ne rešava nijedan od gorućih problema, već se sve svodi na to ko će kome više da smeta, ko će koga više da opstruira!
ŠTA JE CILJ naše politike konstantne opstrukcije prema Kosovu? Može li IKO u vladi (ili opoziciji) da objasni to ovom mučenom narodu? ŠTA JE CILJ?

Ako treba, podsetiću vas na činjenicu da je Kosovo izgubljeno pre 13 godina, za mandata Slobe.GOTOVO, BRE!
Od zaklinjanja i pesama u desetercu NEMA VAJDE, braćo Srbi. Dajte da spašavamo što se spasti može. Dajte da budemo LJUDI i da kažemo Tačijju i ekipi - "EVO NAS. DOŠLI SMO. A sad da čujemo šta vi predlažete!"

Znači RAZGOVOR.

Od ovakvih uličarskih poteza (kao, morate i dalje da koristite "381"!!) NIKO nema nikakve vajde. Zato, dajte, pokažite minimum ZRELOSTI i prekinite više da se pumpate na mišiće.

Ili je to naš, srpski, usud? Da udaramo glave okrvavljene o zid dok pevamo pesme o devet Jugovića?

Aleksandar

pre 11 godina

@ Kosovastar,
"Dakle ZASTO prefiks 377 od Monaka i slovenacki 386 MOZE a albanski 355 ne moze? Koji su to kriterijumi?"...

Jednostavno zato sto Albanci s Kosmeta zele da se jednostrano otcepe od Srbije. Kosovar = Albanac = Albanija.

Sta tu nije jasno?....

Svidelo se to Vama ili ne, na svetskoj sceni pitanje Kosova je daleko od resenja. Jos je rano za bahatost s vase strane. Ravnoteza u svetu se brzo menja.

Dejan L

pre 11 godina

+381 je Telekom Srbija, a sad poslušajte ovo, Telekom Srbija je najjača telekomunikaciona grupa, koja vredi Milijarde €.
Neka odvoje Telekom Kosovo, ali neka plate 450.000.000€ vrednosti Telekoma na KiM.
Sve su naše uzeli, pa čak i infrastrukturne objekte, koji vrede Milijarde Milijardi. Neka nam plate za svaku zgradu Pošte, svaku trafo stanicu, svaku elektranu, neka plate rudnike, mašine na kopovima, A NAJOPASNIJE i neprocenjivo je vrednost 217 crkava i manastira (dokaza da je Kosovo naše još od 11. veka), ko će da plati neprocenjive spomenike kulture, najlepše freske, vizantijsku lepotu umetnosti gradnje ?! Gde je UN i UNESCO? Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!

mamane

pre 11 godina

@Kosovastar
Polako ne skaci.
Ti pozivni od Monaka i Slovenije se koriste u mobilnoj telefoniji a Pristina sada trazi da fixna telefonija ide preko Albanije.
To ti je totalno nesto drugo.
I naravno da nece to dobiti jer bi i onda Republika Srpska mogla da trazi da udje u pozivni +381 sto bi im sigorno vise znacilo jer obavljaju znatno vise razgovora sa Srbijom nego sa tzv. "federacijom".

pajo

pre 11 godina

Šta sve čovek ovde pročita to ni pas sa maslom nepojede,opet Sloba kriv za KiM ,pa sa kim sam ratovao 1981 godine a nije bilo Slobe?????Treba biti pametan prikloniti se Rusima I ČEKATI POVOLJAN MOMENAT i rešiti to za sva vremena.

nekopeko

pre 11 godina

manite se ta corava posla... "dijalog sa pristinom'' ... Samo koliko je bilo tih dijaloga, i nista nije postignuto... Niti ce biti postignuto, trebaju vise da priznaju to kosovo i da ga ostave na miru, i da se malo vise pozabave ostatkom srbije, i da poboljsaju zivot i standard ovde... Kosovo je odavno izgubljeno, samo je pitanje kada ce ljudi to shvatiti...

eh

pre 11 godina

Eh... Placamo debelo politiku 90tih. Jednostavno ne mozes ti jedini biti u pravu, a ostali (Slovenci, Hrvati, Kosovari, muslimanih iz BiH...) u krivu. Zato su i Rusi sve batalili, jer su udarili Slaveni na Slavene (nista oni nas ne 'vole' vise, a niti manje od Hrvata, Slovenaca...). Trebalo je Srbe u drugim republikama ostaviti da se dogovore i resavati problem Kosova. Tada Kosovo ne bi nikada oslo, ne bi bilo egzodusa Srba i ne bi bilo mrtvih. Ne bi Dodik glumio nacionalistu da ostane na vlasti, a svi bi vec odavno bili u EU...

Dusko

pre 11 godina

Onda odmah da Republika Srpska uzme medjunarodni broj Srbije +381 umesto broja za bih +387, jer tako ce biti jeftinije telefoniranje, velika vecina stanovnika iz R.srpske ne zove skoro nikoga u Federaciji BiH, ali zato zove Srbiju i to po medjunarodnoj tarifi. Sve bi se promenilo kad bi R.Srpska ponovo dobila srpski kod +381, koji je imala i koristila do 2001.godine i kad su primorani da predju na bosanski kod.
Ako ne moze na srpski kod onda neka i Republika Srpska dobije svoj kod , na primer +383, a Kosovo neka dobije +384 !?

Dragan Draganovic

pre 11 godina

Jaka stvar kako ce ljudi da se zovo telefonom. Stvarno najbitnija stvar u ovom trenutku u nasoj zemlji. Hm a da li to mozda znaci da kosovska mitrovica nece moci da se zove tako jeftino? Interesi, interesi, i samo interesi...

slo21

pre 11 godina

Ovo je samo jedna sitnica naspram svega što je Kosovo uradilo, ili tek treba da uradi na svom putu. Treba pustiti da stvari idu svojim tokom, a Srbija treba da postane svesna cene koju je plaća zbog svog višedecenijskog lošeg ponašanja prema drugima i sebi samoj.

Oluja

pre 11 godina

Uz malo strpljenja, za nekoliko godina albanci sa Kosova će imati priliku da koriste pozivni broj Albanije, samo treba da sačekamo da se međunarodni odnosi promene još malo i daćemo im tu priliku ;)

Milan

pre 11 godina

@Jutros rano...stvarno mi je vise muka od vas defetista.Jel smo trebali da prihvatimo "realnost" i da nista ne radimo kad su nas Turci okupirali,zasto smo probijali Solunski front,ako je "realnost" bila da je Austro-Ugarska zauzela Srbiju,zasto smo se borili protiv nacista,kad je "realnost" bila da su bili najjaci na svetu u jednom trenutku i da su nas okupirali?
Uvek se treba boriti za nesto sto je tvoje i sto ti oduzmu,a Amerika ce pre ili kasnije otici sa Balkana,onda cemo mi svoditi racune sa ovima koji se sada busaju u grudi jer imaju americku podrsku..kao kad se misevi rugaju ranjenom vuku.

njunjuvambe

pre 11 godina

@Dejan L.: A šta su tebi lično uzeli, Dejan L.? Vidim, SNS-ovac, dakle od onih neukih, koji volededu pisati svoj nik velikim početnim slovima! Inače, uzmi motiku u ruke i u rat, protiv sviju koji podržavaju nezavisnost Kosova! I još nešto: Samo slabima se može uzeti skoro sve! Oni koji su jaki, tako nešto ne dozvoljavaju!

edenil

pre 11 godina

Ljudi zašto sanjate pa zar ne vidite da je Kosovo deo Albanije, uvek je bilo to je prirodno samo što je Kosovo bilo pod okupacijom Srbije ne znači da se ne treba pripojiti matičnoj država kao što vi tražite da se takozvana samo proglašena Republika srpska pripoji Srbiji.
Vi nazivate Kosovo samo proglašenu državu a to nije uopšte istina jer je Kosovo proglašeno državom voljom naroda i Kosovo je jedna celina bila je federalna jedinica bivše SFRJ, A TAKOZVANA Republika srpska je samo proglašena jer su oni uz pomoć srpske vojske sa teritorija Srbije otcepili silom i proglasili su silom bez pristanak bosanskih vlasti takozvanu Republiku srpsku

Visar

pre 11 godina

E pa gospodo ako zbog nista drugo ,samo zbog vaseg ocekivanja da Amerika oslabi, Kosovari tre bezati od Vas.Vidite i sami koliki ste zli narod ,nikad nista pozitivno ne umete da mislite,prema tome :sto dalje od Kosova jer je KOSOVO DRZAVA ,i ne pita VAS za nista.

Dokazni postupak

pre 11 godina

@ Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!

Postavlja se pitanje Madjarskih i Nemackih sakralnih objekata po Vojvodini, kao i Turskih objekata po Bosni. O Madjarskim i Turskim toponimima po Srbiji ne treba gubiti reci jer su vise nego upecatljivi. Srbi su caki ime svog glavnog grada jednostavno preveli sa Madjarskog jezika.

Petar

pre 11 godina

Ne moze Kosovo da koristi broj od Albanije iz jednog razloga tako bih svi onda radili Srbi iz Rs bih koristili broj Srbije madjari u rumuniji bih koristli broj od madjarske itd... A drugo Kosovo nije clanica UNO

evropski problem

pre 11 godina

Ovo mi lici na stvaranje velike Albanije.Dok Srbe zamajavaju, za to vreme oni stvaraju, ne samo Kosovo drzavu.Odali su se da ustvari stvaraju drzavu, koju ce da spoje sa Albanijom.To vec prevazilazi samo nase nezadovoljstvo.Ne verujem da ce im Evropa ikad dozvoliti ujedinjenje,jer u tom slucaju ce se menjati mnoge granice u Evropi.Tako da ovo treba prihvatiti samo kao probne signale u zelji da vide kako ce medjunarodna javnost da reaguje.Mi smo oduvek znali sta im je krajnji cilj.

Dejan L

pre 11 godina

@ njunjuvambe
Ne daj Bože da sam SNS. Ja sam za DS nezvanično (nikad nisam bio ni u 1 stranci). Niti propagiram rat! Ja se samo pitam:
KOJA JE ULOGA UN-a i UNESCO-a kad NITI ŠTITE LjUDE, niti štite SPOMENIKE?
Ko će to da nam nadoknadi.
Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
A Tomu i Vučića vidim kao najveće prevarante. Oni su nacionalisti, pravi pravcati! Lažne patriote. A Jorgovanku koja je pljačkala i za vreme Slobe, neću ni pominjati! Jedinu nadu polažem u Zoranu Mihailović! Ostali iz SNS-s su našminkani LOPOVI iz devedesetih

Stojan Nikolić

pre 11 godina

Drugovi foteljaši - nacionalisti, ja predlažem da Kosovo odmah uzme i pozivni broj Albanije i za one hiljade sela u Srbiji gde više niko ne živi, jer sve normalno je pobeglo iz ove "države". Zato, neka ljudi lepo zauzmu i ta mesta jer mi ne umemo da održimo ni ovo što imamo, već bi ukrali i samom sebi kad bi mogli.

ciničan

pre 11 godina

Vidim da niko od Vas koji ste ostavili komentare na ovu temu nije pratio hronologiju dodeljivanja pozivnih brojeva prilikom raspada SFRJ gde je SFRJ imala pozivni +38. Kada su se odvojile Slovenija i Hrvatska, ostatku SFRJ je dodeljeno +381, Hrvatskoj +385 i Sloveniji +386. Kada je ostatak SFRJ napustila BiH njima je dodeljen +387. Kada se Makedonija odvojila dobila je +389. Obratite pažnju da je ostavljen +388 između BiH i Makedonije i +382, +383 i +384 između tada već SRJ i Hrvatske. Zatim kada se odvaja Crna Gora ona dobija +382. Rezime je da je neko u međunarodnom telu za dodeljivanje pozivnih brojeva dobro razmislio i predvideo eventualni scenario osamostaljivanja R. Srpske,Vojvodine i Kosova i predvideo da im se dodeli +388, +383 i +384.

lapid

pre 11 godina

Srbija ne ide u susret događajima. Da, braćo Srbi, Kosovo će biti priznato od nas - da li za 3 ili 13 godina, ali će biti. Treba voditi proaktivnu politiku. Da li ona znači ovo ili ono za sever, status manastira, naroda južno od Ibra, pitanje imovine - ali tu treba da se krene sa idejama, a ne sa dovođenjem pred svršen čin. Kako sam juče napisao, Srbija je mogla da ponudi Kosovu pozivni broj +3814. Vuci siti, a ovce na broju. Ali nije. I uopšte ne zameram Albancima što teraju svoje. A mi se, kao, sad durimo i, kao, iznenađeni smo i uvređeni.

decko sa barikada

pre 11 godina

Komentatori albanci i cedisti koji podrzavaju albance treba lepo da procitaju sta je izjavio borko stefanovic,a on je rekao, SRBIJA ODLUCUJE DA LI CE KOSOVO DOBITI SVOJ BROJ...

Iks

pre 11 godina

Bog sve vidi. Samo bez panike! Obiće se njima sve o glavu, jer Bog je milostiv, ali ne prašta doveka!
(Dejan L, 8. septembar 2012 07:29)

Pa zato sto Bog vidi sve obijalo vam se o glavi ali posto je prazna jos niste ukapirali to.

iznogud

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...

Mislilac

pre 11 godina

Kada je 70% imovine na kosovu prodato od strane tih srba sa kosova i kada su u bgu kupili stanove, e od tada me bas briga.
Zao mi je samo tog naroda dole koji trpi ova...
 (iznogud, 8. septembar 2012 10:20)
Ne, nego je trebalo da ostanu dole da im Albanci ubijaju decu, ili da dodju da zive po kolektivnim centrima, gde nema ni kupatila?! Naravno da svako trazi bolji zivot za sebe, a budi iskren pa se zapitaj da li bi i ti isto sve prodao i dos'o da zivis na nekom normalnom mestu, gde zivot tebe i tvoje dece ne visi stalno o koncu?! Ja nisam nista prodao, ali cu prodati cim mi se ukaze prilika, jer mi je dosta vise zavlacenja od strane ovih lopova koji se samo menjaju na vlasti! Nemam sto zivota, hocu da uzivam u ovom!
Sto se tice broja, Albanci su uradili sjajnu stvar! Sad ce Srbija smatrati 'diplomatskom pobedom' ako Kosovo dobije bilo koji drugi broj, a da nije ovaj iz Albanije! A do juce su bili protiv bilo kakvog menjanja. Sumnjam da Albanci nisu nauceni sta da urade, jer je ovo previse mudar potez za tamosnje politicare.

BG Pashalook

pre 11 godina

Od nekih će i Koštunica pre priznati Kosovo.:) Srpstvo nije hobi, zašto ne shvatite to? Treba narednih 100 godina raditi pametno i onda nešto možda očekivati. Ranije teško, jedino ako Vulin nešto ne uradi. Xaxaxa

ALBAKOS

pre 11 godina

Tesko vam je da sprecite spajanje albanske drzave to polako ide ali na sigurnom,neizbezan je ujedinjenje albanske teritorije i kod telk.ili prefiks bice samo albansko i u nikom slucaju srbsko vise to nek zna i onaj Laic sto laje i jede u Srbiju.

KURVICA

pre 11 godina

ZIVELA SOCIJALDEMOKRATIJA DRUGA RASIMA LJAJICA I NJEGOVO ZALAGANJE ZA OVO STO IMAMO.DA NIJE NJEGA GDE BISMO BILI?BIO ZA AUTONOMIJU SANDZAKA A SAD VIDI TI NJEGA.SAMO TAKO RASIME.NEK KREPA BOTA.

Titoisti i jugokomunisti

pre 11 godina

Žalosni smo mi kad Suzana Grubjeišić, zadužena za evropske integracije Srbije, kaže:"Pozivni broj je najmanji problem"
Kad premijer Ivica Dačić kaže da nije za "nebesku" Srbiju, izjavu su odmah pustili na 1. kanalu HRT-a, i da mu je Martin Šulc prijatelj (posle izjave dotičnog da je uslov za ulazak u EU priznanje Kosova).
Nedavno su, posle izbora, i Mladjan Dinkić i Ivica Dačič izjavili da je najbolje bilo za vreme Tita (!)
Oni danas predstavljaju Srbiju. Ostalo su posledice.

Dyllis

pre 11 godina

Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!

Aleksandar

pre 11 godina

Najveći dokaz da je Kosovo SRPSKO su manastiri iz 11.;12. i 13.veka !!!
(Dejan L, 8. septembar 2012 10:38)

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

iznogud

pre 11 godina

@mislilac da se razumemo ja ne ocekujem da niko ostane i da ga neko siluje ugnjetava i ubija... ja samo konstatujem...
Kada mi prodamo dole IMOVINU tu je kraj kako da ocekujemo da to bude nasa drzava ako ce vecinu parcela imati albanci.
svestan sam toga da ima mnogo ljudi koji su ovde gladni i da su dole imali malo a ovde imaju jos manje ali isto tako gledam ljude koji su prodali ta ista imanja i sad imaju po 2 ili 3 stana dobra kola i jos ponesto... a izbeglice su e od toga mi je muka i zbog toga sam u fazonu da za ovo kosovo stvarno nema nade...

Dize mi se,dize mi se,pogled u visine

pre 11 godina

@Ja se potpuno slazem sa jednim komentarom da srbija treba sto brze da se krene ka EU i USA i da zaboravi rusiju jer rusija neče bas nista da pomogne srbiji,gledajte koliko pomaze ukraincima,belorusije itd. Nemojte da budite naivni!!!
(Dyllis, 8. septembar 2012 12:31)7

Joj vidim koliko je USA pomogla Srbiji,a tek Evropa!!! Verovatno su zato u bankrotu.
Deciji dodatak za vreme Timosenkove koju zdusno podrzava USA i EU je sa 70 dolara spala na 10 dolara.
Nece nas Ru hraniti ni braniti,tu se slazemo,jer bi nam vec poslali vagone stocnog kukuruza koji bi im vratili dogodine.No vidim da se ni ovi tvoji saveznici nisu bas mnogo uzbudili i pritrcali u pomoc.Ovi tvoji se jedino brinu kako da zaposednu rudnike na Kosovu,a ovi njihovi kako da nas energetski okupiraju u celosti.

Marko

pre 11 godina

A najveci dokaz da je Srbija italijanska su silne gradjevine (ili rusevine) jos iz Rimskog Carstva na ovim prostorima. U logiku te volem...
(Aleksandar, 8. septembar 2012 13:57)

Hteo si reci da se teritorija svojata po pravu sile, a ne po pravu nasledstva, ostavljanja traga fizickog prisustva na toj teritoriji i po slovu pisanog zakona. Volem i ja to tvoje srednjovekovno razmiljanje.

PS Nije Srbija italijanska posto Italija nije postojala u periodu kad su nastale gradjevine koje spominjes. Izgleda da ti ni znanje nije jaca strana, ali to je razumljivo za srednji vek.

Vladimir

pre 11 godina

Blokirati privremeno naravno.. cisto da javnost vidi da se nesto radi a kad nas malo stisnu odblokiracemo... pa uvek smo bili jaki pa posle skidali gace...

zox

pre 11 godina

Bio sam u Prištini, poslovno sa kolegom, ja sam na mreži 063, kolega na 064, i obijica nismo imali domet, niti smo mogli da se nakačimo na neku mrežu, sva tri dana koliko smo tamo boravili. Znači, nedostupni tri dana, imali smo lap top pa smo slali mailove, nije problem.
Da li će uvođenje ovog prefiksa da reši ovaj problem ?