Petak, 07.09.2012.

13:51

BG:Gradski odbor DS održao sednicu

U sedištu beogradskog odbora Demokratske stranke na Terazijama završena je sednica tog tela kojem prisustvuje i zamenik predsednika stranke Dragan Đilas.

Izvor: B92

BG:Gradski odbor DS održao sednicu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.

srba

pre 11 godina

DS nema ideologiju, vec marketing. Tome su doprineli i Tadic i Djilas. DS-u trebaju novi ljudi a ne promena u rukovodstvu preduzeca. Ljudi jasnih ideja za koje se bore bez obzira na trenutni rejting i koji su spremni da kazu istinu srpskom narodu. Clan i aktivista od 91. do 97.

novosađanka

pre 11 godina

Naravno da Pajtić i Đilas nisu za opšte izbore i to samo zato što znaju da bi na njima pobedio Tadić. Sasvim objektivno, Dragan Đilas nije dobro rešenje za mesto predsednika stranke. Građani Srbije ne bi blakonaklono gledali na stranku na čijem čelu je tajkun. A vi kako hoćete. Beograd i Srbija nisu isto.

DS-ovas iz DOS-a

pre 11 godina

Dosta! DJilas je beogradska prica. Srbiji je bio dovoljan i onaj prethodni Djilas. Jos jedan bi bilo mnogo. DS treba da povede neko izvan kruga dvojke.

Pancevac

pre 11 godina

Kada mi neko bude objasnio, kako to da Vucic i Dacic cuvaju Djilasa na mestu gradonacelnija, a da ovaj, posle svih harangi po svim ostalim opstinama u Srbiji, ne daje ostavku (DS bi i nadalje imao vecinu u Bgd i bez "njega"), onda cu biti za to, da Djilas preuzme stranku.
Ovako, nesto tu mnogo `midi!
Posle svega sto se desavalo u DS-u, posle izbora, ne da Djilas nema nikakve sanse za preuzimanje DS-a, nego, tesko da bi danas pobedio i na ponovljenim izborima. Mozda bi mu se preambicioznost i mogla oprostiti, ali pokusaj skretanja stranke sa socijaldemokratskog pravca, nikako!
Jedan ce svakako morati da ode iz stranke (Tadic, ili Djilas), ako ne pre, onda posle programske skupstine, koja bi morala (a nece) biti pre izborne! (Naravno, za neposredne izbore.)

LS

pre 11 godina

"Pokrajinski odbor Demokratske stranke je jednoglasno odlučio da zatraži da se 14. oktobra održi izborna skupština stranke, po delegatskom a ne po neposrednom sistemu glasanja, rekao je agenciji Beta potpredsednik DS-a Bojan Pajtić."
A cega se to bojic, Pajticu?
"Pajtić je kazao da su neposredni izbori u stranci nemogući u uslovima političke i medijske satanizacije članova DS-a od strane vladajućeg režima i da se zato zalažu za delegatski način izbora."
Ti nas, Pajticu, vredjas, a da toga, uopste, nisi ni svestan!! Vredjas nasu inteligenciju, verovatno misleci, svasta.
Toliko ste otudjeni od clanstva, da to vise ni ne krijete!

Petar

pre 11 godina

Inace delegatski sistem znaci kontrolisano glasanje i to je nesto sto smo poprilicno uvezbali ovih godina. Dajte neposredne izbore za sve stranacke funkcije ako zaista zelite da stranka iz ovoga izadje jaca.

RIKNULA BORANIJA

pre 11 godina

Po zavrsetku su svi uhvatili svoju liniju BusPlusa do kuce i nastavili svoj tezak zivot pun napornog rada, skromnih primanja i egzistencijalne neizvesnosti kao i gro gradjana Srbije.

bezimena

pre 11 godina

Nas zanima o cemu je taj njihov gradski odbor odlucivao
(posteni gradjanin, 7. septembar 2012 20:59)

Koji ste to "vi"!? Kad postanete član tog tela, znaćete...do tada, ne vidim da se to ni "vas" ni bilo koga drugog tiče!

sasa

pre 11 godina

Ostankom u politici i političkom životu nakon gubitka na izborima Boris tadić bo devalvirao ne samo sebe nego i f-ju predsednika a samim tim i f-ju samu republiku Srbiju. Zar je problem povući se i iz potaje povremeno se oglašavati. Najveće gospode su tako ispali Zoran Lilić i Zoran Živković. Zamislite da igrate u Real Madridu a posle toga u Velikoj Moštanici...katastrofa...

radojica

pre 11 godina

(praktik, 7. septembar 2012 21:05)
POvraca mi se od ovolike patetike, da su obojica potrebni DS-u. Najbolje je obojicu smeniti, jer su obojica bili na vlasti u vreme kada je DS posle poraze pocela da pada. Drugo, njih dvojica pretenduju na lidersku poziciju. Jedan mora da bude sklonjen tj. da zavrsi politicku karijeru da bi drugi pokusao da podigne DS. To je prirodno. Dva lidera ne mogu nista dobro doneti partiji... Ili da Tadic zauzme mesto Micunovica, tj. da osnuju vece staraca-mudraca u koje ce stavljati bivse predsednike koji ce kao savetovati novo rukovodstvo DS-a.

Stefan

pre 11 godina

Gradski odbor DS Beograd je na današnjoj sednici, kojom je (formalno) predsedavala politička gromada oličena u Aleksandru Šapiću, i zvanično predložio Dragana Đilasa za predsednika Demokratske stranke.

Bez da je Glavni odbor zasedao. Bez da je skupština i zakazana.

Toliko o "borbi za interese stranke, a ne za fotelje".

Iznenađenje

pre 11 godina

Ja sam se uvek borio za svoje, ovaj stranačke, ovaj narodne interese, ma sve je to isto... Bitno da ste mi - vi - ja u pravu!

praktik

pre 11 godina

DJilasu i Tadicu: Neophodni ste obojica. Resite se losih (prvenstveno iz rukovodstva na svim nivoima) ZAPAMTITE da vam pletu mrezu sa ciljem da se razidjete a posle ce vas odbacivati gore nego sto jer to uradio SPS.

veroljub

pre 11 godina

Danas je Tadic u izjavi za B92 rekao da je eto on PODNEO OSTAVKU na mesto predsednika republike, da bi svoju politiku stavio na proveru kod naroda, a u vreme kada je podneo ostavku rekao je da je sebi SKRATIO MANDAT kako bi se islo na izbore. Jako lukava promena retorike, jer ostavka danas zvuci kao velika zrtva koju je on podneo iako je mogao po zakonu da ostane predsednik do kraja godine. Da li Tadic misli da je ostavka pravi potez za njega i sada, tj. sutra na sednici Glavnog odbora?

Baltazar

pre 11 godina

Za vreme socijalizma, komunisti su bili majstori da puno pričaju o problemima o kojima je smelo da se priča, temama koje nisu bile tabu, a da nikome od njih dlaka s glave ne fali, jer su bili samoproklamovana avangarda društva i stoga im je bio normalan i zauvek obećan jednopartijski sistem.
Tako su i postali majstori za beskonačne rasprave koje su imale za cilj da sve ostane po starom tj. "menjajmo", ali da sve ostane isto.
Ista priča i sada u DS-u. Ista matrica razmišljanja, a ceo svet se promenio. Pa i narod se razgoropadio, traži odgovornost za loše vođenje države.
Nekad moglo, sada više ne. Ipak neke stvari u ovom društvu idu napred, nepovratno na bolje, pa makar to trajalo decenijama.

Jadran

pre 11 godina

Inače, ko ovo strastveno komentariše, taj da se zabrine.

Idite na letovenje! Idite do Italije, Grče ili Španije.

Naravno i do Hrvatske. Da vidite kako je u srcima Evrope.

Tada će vas biti malo blam da strastveno komentarišete gluposti u okviru Demokratske stranke.

Adio

Demokratija

pre 11 godina

Slazem se da je demokratski bonton podneti ostavku nakon poraza, ali ja ne vidoh da je bilo koji od politicara to ucinio... I to narocito Toma... Covek gubio sto puta i ni jednom nije podneo ostavku... A Boris je pobedjivao...

izvinjenje narodu

pre 11 godina

Boris je jedino kriv sto je prevremenom ostavkom vecinu naroda ostavio tu gde smo sada sa ovim nesrecama na vlasti.Ovi oko njega koje su se na njegov racun poprilicno obogatile i sad glume vrle politicare treba sve sa tri recenice da ucutka, i da ih postavi tamo gde im je mesto.
To sto pojedina gospoda iz DS nisu u stanju da naprave razliku izmedju njihovih glasaca i ovih sto su glasali za Tomu i kompaniju, to je vec samo njihov problem.Obzirom da su vrlo svesni razloga za njihov "licni uspeh" na izborima i samo sad glume ludilo treba da ih je sramota.

...iz senke.

pre 11 godina

Dragi Djilase, molim te da znas, mi te danas ne podrzavamo zato sto si bolji, nego zato sto si u pravu! Nemoj to da zaboravis kada pobedis!
Predsednik koji izgubi izbore, nema sta drugo da ponudi nama koji smo se za njega borili osim svoje ostavke.To nije pitanje politike, nego pravde
Ti za nas nisi pobednik, mi ne verujemo da si ti novi kralj.
Izabrali smo te da budes nasa volja i nas glas.
Demokratska Stranka je uvek bila veca od svojih predsednika, i takva ce ostati! Molimo te da to nikada ne zaboravis!

studentnijezapaliozito

pre 11 godina

Ovaj "istorijski trenutak" ce biti zapamcen kao:
-Tresla se gora... ili
-Kurta sjase... ili
-Carevo novo odelo...ili
-Puno kuvara, losa corba...ili...
...prosto kao nova lakrdija najvecih lopova- nade!

Pasuljcic Mika.

pre 11 godina

Nije se lista zvala izbor za bolji zivot Demokratska Stranka,
Nego se zvala izbor za bolji zivot Boris Tadic,
Nje kandidat za predsednika bio DS nego Boris Tadic.
Nije mu Ds "skratila mandat" nego ga je skratio on sam.
Nije garancija za bolji zivot bila reformska snaga DS-a, nego lik i delo Borisa Tadica. Zato danas nije za poraz kriv DS nego Boris Tadic.
I ZATO BORISU TADICU DS NE DUGUJE NISTA, NEGO ON NAMA DUGUJE OSTAVKU.
Ako neko od vas iz predsednistva ovo slucajno procita, obavezno mu ovo prenesite.
NIJE ZA SRBIJU VAZAN BORIS TADIC NEGO DEMOKRATSKA STRANKA.

Pasuljcic Mika.

pre 11 godina

Nije se lista zvala izbor za bolji zivot Demokratska Stranka,
Nego se zvala izbor za bolji zivot Boris Tadic,
Nje kandidat za predsednika bio DS nego Boris Tadic.
Nije mu Ds "skratila mandat" nego ga je skratio on sam.
Nije garancija za bolji zivot bila reformska snaga DS-a, nego lik i delo Borisa Tadica. Zato danas nije za poraz kriv DS nego Boris Tadic.
I ZATO BORISU TADICU DS NE DUGUJE NISTA, NEGO ON NAMA DUGUJE OSTAVKU.
Ako neko od vas iz predsednistva ovo slucajno procita, obavezno mu ovo prenesite.
NIJE ZA SRBIJU VAZAN BORIS TADIC NEGO DEMOKRATSKA STRANKA.

studentnijezapaliozito

pre 11 godina

Ovaj "istorijski trenutak" ce biti zapamcen kao:
-Tresla se gora... ili
-Kurta sjase... ili
-Carevo novo odelo...ili
-Puno kuvara, losa corba...ili...
...prosto kao nova lakrdija najvecih lopova- nade!

...iz senke.

pre 11 godina

Dragi Djilase, molim te da znas, mi te danas ne podrzavamo zato sto si bolji, nego zato sto si u pravu! Nemoj to da zaboravis kada pobedis!
Predsednik koji izgubi izbore, nema sta drugo da ponudi nama koji smo se za njega borili osim svoje ostavke.To nije pitanje politike, nego pravde
Ti za nas nisi pobednik, mi ne verujemo da si ti novi kralj.
Izabrali smo te da budes nasa volja i nas glas.
Demokratska Stranka je uvek bila veca od svojih predsednika, i takva ce ostati! Molimo te da to nikada ne zaboravis!

Demokratija

pre 11 godina

Slazem se da je demokratski bonton podneti ostavku nakon poraza, ali ja ne vidoh da je bilo koji od politicara to ucinio... I to narocito Toma... Covek gubio sto puta i ni jednom nije podneo ostavku... A Boris je pobedjivao...

Jadran

pre 11 godina

Inače, ko ovo strastveno komentariše, taj da se zabrine.

Idite na letovenje! Idite do Italije, Grče ili Španije.

Naravno i do Hrvatske. Da vidite kako je u srcima Evrope.

Tada će vas biti malo blam da strastveno komentarišete gluposti u okviru Demokratske stranke.

Adio

Baltazar

pre 11 godina

Za vreme socijalizma, komunisti su bili majstori da puno pričaju o problemima o kojima je smelo da se priča, temama koje nisu bile tabu, a da nikome od njih dlaka s glave ne fali, jer su bili samoproklamovana avangarda društva i stoga im je bio normalan i zauvek obećan jednopartijski sistem.
Tako su i postali majstori za beskonačne rasprave koje su imale za cilj da sve ostane po starom tj. "menjajmo", ali da sve ostane isto.
Ista priča i sada u DS-u. Ista matrica razmišljanja, a ceo svet se promenio. Pa i narod se razgoropadio, traži odgovornost za loše vođenje države.
Nekad moglo, sada više ne. Ipak neke stvari u ovom društvu idu napred, nepovratno na bolje, pa makar to trajalo decenijama.

izvinjenje narodu

pre 11 godina

Boris je jedino kriv sto je prevremenom ostavkom vecinu naroda ostavio tu gde smo sada sa ovim nesrecama na vlasti.Ovi oko njega koje su se na njegov racun poprilicno obogatile i sad glume vrle politicare treba sve sa tri recenice da ucutka, i da ih postavi tamo gde im je mesto.
To sto pojedina gospoda iz DS nisu u stanju da naprave razliku izmedju njihovih glasaca i ovih sto su glasali za Tomu i kompaniju, to je vec samo njihov problem.Obzirom da su vrlo svesni razloga za njihov "licni uspeh" na izborima i samo sad glume ludilo treba da ih je sramota.

RIKNULA BORANIJA

pre 11 godina

Po zavrsetku su svi uhvatili svoju liniju BusPlusa do kuce i nastavili svoj tezak zivot pun napornog rada, skromnih primanja i egzistencijalne neizvesnosti kao i gro gradjana Srbije.

Petar

pre 11 godina

Inace delegatski sistem znaci kontrolisano glasanje i to je nesto sto smo poprilicno uvezbali ovih godina. Dajte neposredne izbore za sve stranacke funkcije ako zaista zelite da stranka iz ovoga izadje jaca.

veroljub

pre 11 godina

Danas je Tadic u izjavi za B92 rekao da je eto on PODNEO OSTAVKU na mesto predsednika republike, da bi svoju politiku stavio na proveru kod naroda, a u vreme kada je podneo ostavku rekao je da je sebi SKRATIO MANDAT kako bi se islo na izbore. Jako lukava promena retorike, jer ostavka danas zvuci kao velika zrtva koju je on podneo iako je mogao po zakonu da ostane predsednik do kraja godine. Da li Tadic misli da je ostavka pravi potez za njega i sada, tj. sutra na sednici Glavnog odbora?

Stefan

pre 11 godina

Gradski odbor DS Beograd je na današnjoj sednici, kojom je (formalno) predsedavala politička gromada oličena u Aleksandru Šapiću, i zvanično predložio Dragana Đilasa za predsednika Demokratske stranke.

Bez da je Glavni odbor zasedao. Bez da je skupština i zakazana.

Toliko o "borbi za interese stranke, a ne za fotelje".

sasa

pre 11 godina

Ostankom u politici i političkom životu nakon gubitka na izborima Boris tadić bo devalvirao ne samo sebe nego i f-ju predsednika a samim tim i f-ju samu republiku Srbiju. Zar je problem povući se i iz potaje povremeno se oglašavati. Najveće gospode su tako ispali Zoran Lilić i Zoran Živković. Zamislite da igrate u Real Madridu a posle toga u Velikoj Moštanici...katastrofa...

radojica

pre 11 godina

(praktik, 7. septembar 2012 21:05)
POvraca mi se od ovolike patetike, da su obojica potrebni DS-u. Najbolje je obojicu smeniti, jer su obojica bili na vlasti u vreme kada je DS posle poraze pocela da pada. Drugo, njih dvojica pretenduju na lidersku poziciju. Jedan mora da bude sklonjen tj. da zavrsi politicku karijeru da bi drugi pokusao da podigne DS. To je prirodno. Dva lidera ne mogu nista dobro doneti partiji... Ili da Tadic zauzme mesto Micunovica, tj. da osnuju vece staraca-mudraca u koje ce stavljati bivse predsednike koji ce kao savetovati novo rukovodstvo DS-a.

praktik

pre 11 godina

DJilasu i Tadicu: Neophodni ste obojica. Resite se losih (prvenstveno iz rukovodstva na svim nivoima) ZAPAMTITE da vam pletu mrezu sa ciljem da se razidjete a posle ce vas odbacivati gore nego sto jer to uradio SPS.

Iznenađenje

pre 11 godina

Ja sam se uvek borio za svoje, ovaj stranačke, ovaj narodne interese, ma sve je to isto... Bitno da ste mi - vi - ja u pravu!

LS

pre 11 godina

"Pokrajinski odbor Demokratske stranke je jednoglasno odlučio da zatraži da se 14. oktobra održi izborna skupština stranke, po delegatskom a ne po neposrednom sistemu glasanja, rekao je agenciji Beta potpredsednik DS-a Bojan Pajtić."
A cega se to bojic, Pajticu?
"Pajtić je kazao da su neposredni izbori u stranci nemogući u uslovima političke i medijske satanizacije članova DS-a od strane vladajućeg režima i da se zato zalažu za delegatski način izbora."
Ti nas, Pajticu, vredjas, a da toga, uopste, nisi ni svestan!! Vredjas nasu inteligenciju, verovatno misleci, svasta.
Toliko ste otudjeni od clanstva, da to vise ni ne krijete!

DS-ovas iz DOS-a

pre 11 godina

Dosta! DJilas je beogradska prica. Srbiji je bio dovoljan i onaj prethodni Djilas. Jos jedan bi bilo mnogo. DS treba da povede neko izvan kruga dvojke.

bezimena

pre 11 godina

Nas zanima o cemu je taj njihov gradski odbor odlucivao
(posteni gradjanin, 7. septembar 2012 20:59)

Koji ste to "vi"!? Kad postanete član tog tela, znaćete...do tada, ne vidim da se to ni "vas" ni bilo koga drugog tiče!

Pancevac

pre 11 godina

Kada mi neko bude objasnio, kako to da Vucic i Dacic cuvaju Djilasa na mestu gradonacelnija, a da ovaj, posle svih harangi po svim ostalim opstinama u Srbiji, ne daje ostavku (DS bi i nadalje imao vecinu u Bgd i bez "njega"), onda cu biti za to, da Djilas preuzme stranku.
Ovako, nesto tu mnogo `midi!
Posle svega sto se desavalo u DS-u, posle izbora, ne da Djilas nema nikakve sanse za preuzimanje DS-a, nego, tesko da bi danas pobedio i na ponovljenim izborima. Mozda bi mu se preambicioznost i mogla oprostiti, ali pokusaj skretanja stranke sa socijaldemokratskog pravca, nikako!
Jedan ce svakako morati da ode iz stranke (Tadic, ili Djilas), ako ne pre, onda posle programske skupstine, koja bi morala (a nece) biti pre izborne! (Naravno, za neposredne izbore.)

novosađanka

pre 11 godina

Naravno da Pajtić i Đilas nisu za opšte izbore i to samo zato što znaju da bi na njima pobedio Tadić. Sasvim objektivno, Dragan Đilas nije dobro rešenje za mesto predsednika stranke. Građani Srbije ne bi blakonaklono gledali na stranku na čijem čelu je tajkun. A vi kako hoćete. Beograd i Srbija nisu isto.

srba

pre 11 godina

DS nema ideologiju, vec marketing. Tome su doprineli i Tadic i Djilas. DS-u trebaju novi ljudi a ne promena u rukovodstvu preduzeca. Ljudi jasnih ideja za koje se bore bez obzira na trenutni rejting i koji su spremni da kazu istinu srpskom narodu. Clan i aktivista od 91. do 97.

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.

...iz senke.

pre 11 godina

Dragi Djilase, molim te da znas, mi te danas ne podrzavamo zato sto si bolji, nego zato sto si u pravu! Nemoj to da zaboravis kada pobedis!
Predsednik koji izgubi izbore, nema sta drugo da ponudi nama koji smo se za njega borili osim svoje ostavke.To nije pitanje politike, nego pravde
Ti za nas nisi pobednik, mi ne verujemo da si ti novi kralj.
Izabrali smo te da budes nasa volja i nas glas.
Demokratska Stranka je uvek bila veca od svojih predsednika, i takva ce ostati! Molimo te da to nikada ne zaboravis!

Pasuljcic Mika.

pre 11 godina

Nije se lista zvala izbor za bolji zivot Demokratska Stranka,
Nego se zvala izbor za bolji zivot Boris Tadic,
Nje kandidat za predsednika bio DS nego Boris Tadic.
Nije mu Ds "skratila mandat" nego ga je skratio on sam.
Nije garancija za bolji zivot bila reformska snaga DS-a, nego lik i delo Borisa Tadica. Zato danas nije za poraz kriv DS nego Boris Tadic.
I ZATO BORISU TADICU DS NE DUGUJE NISTA, NEGO ON NAMA DUGUJE OSTAVKU.
Ako neko od vas iz predsednistva ovo slucajno procita, obavezno mu ovo prenesite.
NIJE ZA SRBIJU VAZAN BORIS TADIC NEGO DEMOKRATSKA STRANKA.

izvinjenje narodu

pre 11 godina

Boris je jedino kriv sto je prevremenom ostavkom vecinu naroda ostavio tu gde smo sada sa ovim nesrecama na vlasti.Ovi oko njega koje su se na njegov racun poprilicno obogatile i sad glume vrle politicare treba sve sa tri recenice da ucutka, i da ih postavi tamo gde im je mesto.
To sto pojedina gospoda iz DS nisu u stanju da naprave razliku izmedju njihovih glasaca i ovih sto su glasali za Tomu i kompaniju, to je vec samo njihov problem.Obzirom da su vrlo svesni razloga za njihov "licni uspeh" na izborima i samo sad glume ludilo treba da ih je sramota.

studentnijezapaliozito

pre 11 godina

Ovaj "istorijski trenutak" ce biti zapamcen kao:
-Tresla se gora... ili
-Kurta sjase... ili
-Carevo novo odelo...ili
-Puno kuvara, losa corba...ili...
...prosto kao nova lakrdija najvecih lopova- nade!

praktik

pre 11 godina

DJilasu i Tadicu: Neophodni ste obojica. Resite se losih (prvenstveno iz rukovodstva na svim nivoima) ZAPAMTITE da vam pletu mrezu sa ciljem da se razidjete a posle ce vas odbacivati gore nego sto jer to uradio SPS.

bezimena

pre 11 godina

Nas zanima o cemu je taj njihov gradski odbor odlucivao
(posteni gradjanin, 7. septembar 2012 20:59)

Koji ste to "vi"!? Kad postanete član tog tela, znaćete...do tada, ne vidim da se to ni "vas" ni bilo koga drugog tiče!

Demokratija

pre 11 godina

Slazem se da je demokratski bonton podneti ostavku nakon poraza, ali ja ne vidoh da je bilo koji od politicara to ucinio... I to narocito Toma... Covek gubio sto puta i ni jednom nije podneo ostavku... A Boris je pobedjivao...

Jadran

pre 11 godina

Inače, ko ovo strastveno komentariše, taj da se zabrine.

Idite na letovenje! Idite do Italije, Grče ili Španije.

Naravno i do Hrvatske. Da vidite kako je u srcima Evrope.

Tada će vas biti malo blam da strastveno komentarišete gluposti u okviru Demokratske stranke.

Adio

Baltazar

pre 11 godina

Za vreme socijalizma, komunisti su bili majstori da puno pričaju o problemima o kojima je smelo da se priča, temama koje nisu bile tabu, a da nikome od njih dlaka s glave ne fali, jer su bili samoproklamovana avangarda društva i stoga im je bio normalan i zauvek obećan jednopartijski sistem.
Tako su i postali majstori za beskonačne rasprave koje su imale za cilj da sve ostane po starom tj. "menjajmo", ali da sve ostane isto.
Ista priča i sada u DS-u. Ista matrica razmišljanja, a ceo svet se promenio. Pa i narod se razgoropadio, traži odgovornost za loše vođenje države.
Nekad moglo, sada više ne. Ipak neke stvari u ovom društvu idu napred, nepovratno na bolje, pa makar to trajalo decenijama.

veroljub

pre 11 godina

Danas je Tadic u izjavi za B92 rekao da je eto on PODNEO OSTAVKU na mesto predsednika republike, da bi svoju politiku stavio na proveru kod naroda, a u vreme kada je podneo ostavku rekao je da je sebi SKRATIO MANDAT kako bi se islo na izbore. Jako lukava promena retorike, jer ostavka danas zvuci kao velika zrtva koju je on podneo iako je mogao po zakonu da ostane predsednik do kraja godine. Da li Tadic misli da je ostavka pravi potez za njega i sada, tj. sutra na sednici Glavnog odbora?

Stefan

pre 11 godina

Gradski odbor DS Beograd je na današnjoj sednici, kojom je (formalno) predsedavala politička gromada oličena u Aleksandru Šapiću, i zvanično predložio Dragana Đilasa za predsednika Demokratske stranke.

Bez da je Glavni odbor zasedao. Bez da je skupština i zakazana.

Toliko o "borbi za interese stranke, a ne za fotelje".

novosađanka

pre 11 godina

Naravno da Pajtić i Đilas nisu za opšte izbore i to samo zato što znaju da bi na njima pobedio Tadić. Sasvim objektivno, Dragan Đilas nije dobro rešenje za mesto predsednika stranke. Građani Srbije ne bi blakonaklono gledali na stranku na čijem čelu je tajkun. A vi kako hoćete. Beograd i Srbija nisu isto.

radojica

pre 11 godina

(praktik, 7. septembar 2012 21:05)
POvraca mi se od ovolike patetike, da su obojica potrebni DS-u. Najbolje je obojicu smeniti, jer su obojica bili na vlasti u vreme kada je DS posle poraze pocela da pada. Drugo, njih dvojica pretenduju na lidersku poziciju. Jedan mora da bude sklonjen tj. da zavrsi politicku karijeru da bi drugi pokusao da podigne DS. To je prirodno. Dva lidera ne mogu nista dobro doneti partiji... Ili da Tadic zauzme mesto Micunovica, tj. da osnuju vece staraca-mudraca u koje ce stavljati bivse predsednike koji ce kao savetovati novo rukovodstvo DS-a.

RIKNULA BORANIJA

pre 11 godina

Po zavrsetku su svi uhvatili svoju liniju BusPlusa do kuce i nastavili svoj tezak zivot pun napornog rada, skromnih primanja i egzistencijalne neizvesnosti kao i gro gradjana Srbije.

DS-ovas iz DOS-a

pre 11 godina

Dosta! DJilas je beogradska prica. Srbiji je bio dovoljan i onaj prethodni Djilas. Jos jedan bi bilo mnogo. DS treba da povede neko izvan kruga dvojke.

Iznenađenje

pre 11 godina

Ja sam se uvek borio za svoje, ovaj stranačke, ovaj narodne interese, ma sve je to isto... Bitno da ste mi - vi - ja u pravu!

sasa

pre 11 godina

Ostankom u politici i političkom životu nakon gubitka na izborima Boris tadić bo devalvirao ne samo sebe nego i f-ju predsednika a samim tim i f-ju samu republiku Srbiju. Zar je problem povući se i iz potaje povremeno se oglašavati. Najveće gospode su tako ispali Zoran Lilić i Zoran Živković. Zamislite da igrate u Real Madridu a posle toga u Velikoj Moštanici...katastrofa...

Petar

pre 11 godina

Inace delegatski sistem znaci kontrolisano glasanje i to je nesto sto smo poprilicno uvezbali ovih godina. Dajte neposredne izbore za sve stranacke funkcije ako zaista zelite da stranka iz ovoga izadje jaca.

LS

pre 11 godina

"Pokrajinski odbor Demokratske stranke je jednoglasno odlučio da zatraži da se 14. oktobra održi izborna skupština stranke, po delegatskom a ne po neposrednom sistemu glasanja, rekao je agenciji Beta potpredsednik DS-a Bojan Pajtić."
A cega se to bojic, Pajticu?
"Pajtić je kazao da su neposredni izbori u stranci nemogući u uslovima političke i medijske satanizacije članova DS-a od strane vladajućeg režima i da se zato zalažu za delegatski način izbora."
Ti nas, Pajticu, vredjas, a da toga, uopste, nisi ni svestan!! Vredjas nasu inteligenciju, verovatno misleci, svasta.
Toliko ste otudjeni od clanstva, da to vise ni ne krijete!

Pancevac

pre 11 godina

Kada mi neko bude objasnio, kako to da Vucic i Dacic cuvaju Djilasa na mestu gradonacelnija, a da ovaj, posle svih harangi po svim ostalim opstinama u Srbiji, ne daje ostavku (DS bi i nadalje imao vecinu u Bgd i bez "njega"), onda cu biti za to, da Djilas preuzme stranku.
Ovako, nesto tu mnogo `midi!
Posle svega sto se desavalo u DS-u, posle izbora, ne da Djilas nema nikakve sanse za preuzimanje DS-a, nego, tesko da bi danas pobedio i na ponovljenim izborima. Mozda bi mu se preambicioznost i mogla oprostiti, ali pokusaj skretanja stranke sa socijaldemokratskog pravca, nikako!
Jedan ce svakako morati da ode iz stranke (Tadic, ili Djilas), ako ne pre, onda posle programske skupstine, koja bi morala (a nece) biti pre izborne! (Naravno, za neposredne izbore.)

srba

pre 11 godina

DS nema ideologiju, vec marketing. Tome su doprineli i Tadic i Djilas. DS-u trebaju novi ljudi a ne promena u rukovodstvu preduzeca. Ljudi jasnih ideja za koje se bore bez obzira na trenutni rejting i koji su spremni da kazu istinu srpskom narodu. Clan i aktivista od 91. do 97.

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.

prevaren covek 5. oktobra

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, sa svojim politickim saradnicima u proteklih 12 godina ste doveli Srbiju u duznicko ropstvo. Ovo je cinjenica koja ce vrlo brzo biti i obelodanjena. Koliko ste zaduzili i od kredita opljackali Srbiju to niko ne moze ni da predpostavi. Ima tu stranaka i politicara koji su sa vama u koaliciji bili saucesnici, a sada su u vlasti. Prodaja drzavnih preduzeca, malverzacije, privredni i svaki drugi kriminal, mito, korupcija, nekontrolisano trozenje drzavnog novca, itd. je za posledicu dovelo do toga da vise nikada Srbija nece stati na noge. Nisam iz SPS-a, DSS-a, URS-a, itd, ali cini mi se da sam 5.oktobra glasao za svoje samounistenje i totalnu depresiju drzave. Bio sam tada prevaren- osecam. Pobornik promena 5. oktobra, ali nisam bio i pametan, te posluao svog oca. Tada rece, Milosevica ste lao skinuli sa vlasti , ali ove lopove niko vise ne skinu sa vlasti, do kolapsa drzave.
JA sam ucesnik puča kriminalaca, a ne preokreta i reforme sistema zarad prosperiteta iste.