balcancaffe
pre 11 godina
Dacicu,
Zbog Vas UE i NATO popustili Rumunima i Bugarima takoreci bez ijednog ispunjenog uslova su ih primili,sad cete vi ispuniti i vase i njihove uslove!naravno ako hocete u EU.
Utorak, 04.09.2012.
10:38
Herman van Rompej u razgovoru sa Ivicom Dačićem rekao da je za put ka EU ključni uslov održivi napredak u odnosima s KiM. Dačić tražio da nema novih uslova.
Izvor: B92
pre 11 godina
Dacicu,
Zbog Vas UE i NATO popustili Rumunima i Bugarima takoreci bez ijednog ispunjenog uslova su ih primili,sad cete vi ispuniti i vase i njihove uslove!naravno ako hocete u EU.
pre 11 godina
@ Zoltan
Vidim ja da se lakše diše poslednjih dana kad ono ti otišao.
@ doktor
Šta li tebe nesrećniče dovodi ovde. Vrati se u svoju osnovnu školu jer si nepismen.
pre 11 godina
Dacic (Mali Sloba) koji oponasa svog idejnog vodju, pokusava da od sebe stvori znacajnog politicara ne samo u Srbiji vec i Evropi. Toliko je jadno i bedno izgledao u tim razgovorima, kao Kraljevski Pingvin koji ide od zenke do zenke. Ali ipak na kraju shvata da pripada drugoj vrsti Pingvina, koja nema ama bas nikakve sanse u tom njihovom svet.
pre 11 godina
Ne menjajte nam cilj ionako nam treba još 20 godina da stignemo i do ovog...
pre 11 godina
Ma oni nas vodaju levo, desno ko zabludele ovce, a sami smo krivi za to.
pre 11 godina
Ja bih na sve pristao , jer dok sve to krene da se dogovara i razglaba , ni EU ni prekobarske super sile nece biti za par godina.Melez je doneo jos vece crnilo a kad dobije izbore bice jos gore.
pre 11 godina
ne menjajte cilj,menjate kofer..
pre 11 godina
bio tako jedan nezadovoljni seljak koji se ljutio na celo selo. ljutio se, ljutio se i na kraju sam sebi otsekao pa..u. razmislite o tome?
pre 11 godina
@dai ferizi ne znam za druge, ali za mene kosovo i metohija će uvek biti južna pokrajina srbije. u potpunosti razumem vašu nervozu povodom tog pitanja.
pre 11 godina
Da bi Srbija od 1981 investirala u izgradnju infrastrukturu, u ekonomiju,u zdravstvu,u prosvetu itd koliko je potrosila za Kosovu i o Kosovu, mislim na oanj potrosheni ratni materjal(tu su ogromna bogatstva je otishla u vatru ubijajuci nevine ljude)) i ovu propagandu (sterilne),danas bi Srbija bila najrazvijenija zemlja ne samu u regionu vec i u Evropi. Dosta vishe O Kozovu.Vec 33godine pricate Kosovo-Kosovo-Kosovo.Dosadili ste qak i staru generaciju a da ne govorim za ovu, mladu generaciju koja se interesuje da proba zhivot u ovom svetu onako kako bi trebalo da se zhivi, jer zhivot u ovame svetu VEOMA je kratak. Ostavite Ljude na miru!
pre 11 godina
@djoka
Ne dolazi molim te. Neka tebe tamo, samo nam ti falis na ovu krizu ;)
pre 11 godina
@ (djoka, 4. septembar 2012 11:07)
Ja sam otisao pre 10 dana, i ne vracam se vise! ! ! '98 su me oterali u vojsku, '99 sam bio vojnik tokom bombardovanja. I opet ista bagra vodi zemlju. Pukao mi je film i kazao sam adio Dacicu, adio Vucicu, adio Nikolicu, NIKADA SE NECU VISE VRATITI. Dovidjenja Srbistane, dovidjenja Dzamahirijo teroristicka ! ! ! !
pre 11 godina
J**e mi se i za Kosovo i za EU. Stigao mi infostan, telefon... sad će i struja...
pre 11 godina
@darko
Posto ocigledno ne mozemo da se slozimo hajde da probamo sa brojevima... Svake godine se podnesu milioni zahteva za useljenje i radnu dozvolu u SAD i EU. O milionima ilegalnih imigranata da ne govorimo. Reci mi,molim te, koliko je zahteva za useljenje podneto u Srbiji u poslednjih 100 godina ukupno? Izgleda da si ti pametniji od desetina miliona koji umesto da potrce u Srbiju odose u Ameriku i Evropu. Moj brat zivi u Americi i upravo je kupio treci auto za dete - na kredit naravno. I covek sad ima probleme sa kreditnom karticom ( jer otplacuje kucu (ne stan) na kredit). I ti ne pomenu, gde se to kupuje hleb i mleko na odlozeno placanje na 210 dana?
pre 11 godina
Dacic mnogo gleda crtace...
pre 11 godina
@doktor ako je od srca onda hvala. pozdravi finom i ugladjenom europskom susjedu iz isprdka.
pre 11 godina
Najvise me nerviraju ovi sto Srbima drze predavanje ko su i kakvi su.Pa bolji smo od svih vas zajedno,sa sve EU.Dosadilo nam je da cuteci slusamo vase glupe kritike.Krijete se iza nekih floskula koje i moja baba vec provaljuje.Sto vi koji nam drzite predavanja ne udjete u EU.Pa nece vas i ako im se non stop upucavate.Mi bar znamo zasto nas rade,to je Kosovo.Prema tome, dabome.
pre 11 godina
@doktor ako ste ovo napisali dobronamerno i od srca onda sa vasim namerama i srcem nesto nije u redu. nista novo,nista cudno.
pre 11 godina
sledeća slika, objašnjava sve https://www.dropbox.com/s/njlzlbysrjxtyw1/blue-sky-dacic2.png
pre 11 godina
Ja se ne mogu cudu nacuditi sta se desava sa vama Srbima i nazalost vasom propalom drzavom Srbijom.Pa moji dragi Srbi...imate pravo IZBORA kao i svi drugi narodi sveta.Ako necete u EU pa nemojte onda ici?! Vi ste uvek odlucivali ali nazalost pogresno! Kako ne vidite da ste Kosovo izgubili pre 20 godina a ne sada! Svejedno je da li cete u EU ici necete ali Kosovo nije vase bili vi u EU ili ne bili hahahahaha meni je stvarno smesno ovo pisati jer kao da pisem deci iz osnovne skole:( Svaki politicar koji dodje na celo drzave je katastrofalan a sve dobre politicare ubijate kao npr Djindjica,Karadjordja i ostale kakva ste vi to nacija zapitajte se,izmedju ostalog Srbija je prekrasna zemlja ali sa vama takvima nece stici nigde nazalost i shvatite da EU za vas bas briga.ne zele vas jer ste isprdak na Balkanau a mogli bi da budete LIDERI.Sve ono sto ste radili u 90-ima vam se vraca i treba da vam se vrati jer ako dobro radite nemoze vam se vratiti lose nikako,u pamet se ljudi dajte....molim bez ljutnje jer je ovo prijateljski i iskreno iz srca:)
pre 11 godina
Dacic je izabrani predstavnik Srbije, i sama ta cinjenica bi trebalo da bude dovoljna da bismo navijali za njega kada nas predstavlja u inostranstvu. Kao sto u fudbalu navijamo za svoj tim kakav god da je i koliko god se ne slagali sa selekcijom igraca. Medjutim, u ovoj zemlji vise ne postoji ni elementarni patriotizam, cak smo otisli u toliku samonegaciju da cemo radije navijati i za sopstvene dzelate nego za nekoga ko pokusava, kako-tako, da brani nas interes i da afirmise nase postojanje.
To je narocito pateticno kada se citaju komentari na vest u kojoj srpski premijer trazi, od onih koji su Srbiju vec unistili, opljackali i kolonizovali, samo to da se prema njegovoj zemlji vise ne ponasaju hohstaplerski. Da cena koju sami zalepe na svoj proizvod ne skace kako se primaknes kasi. I sta je tu problematicno? Sta je to Dacic trazio a da nije stvar elementarnog zdravog razuma? Da li biste vi kupili robu kojoj ne znate cenu? Gde ste u tome prepoznali nacionalizam? Znate li kako je prosla ona sirotinja u Americi kojoj su prodali kuce na kredit sa varirajucim kamatnim stopama? Ostali su i bez para i bez kuce. Jeli to zelite za svoju zemlju?
pre 11 godina
Dare011: Traže oni da mi poštujemo dogovore?!? Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Rezoluciju 1244 konstatuje i da je Kosovo deo Srbije i da gradjani Kosova imaju pravo na samoopredeljenje. Zbog toga je Medjunarodni sud pravde i doneo odluku da proglasena nezavisnost ne predstavlja krsenje iste. Konstantno ignorisanje od strane politicara u Srbiji dela rezolucije u kom se konstatuje pravo na samoopredeljenje je populizam i manipulacija javnoscu u Srbiji. Umesto da se jos 1999. prihvatilo kao realnost da je Rezolucija tako formulisana da moze biti razlicito tumacena (sve rezolucije su takve, jer su proizvod kompromisa stalnih clanica SB), da je gradjanima to jasno saopsteno, da su nacionalni interesi definisani ralno u odnosu na taj dokument, i da je napravljen plan kako u primeni rezolucije izvuci maksimum sa stanovista realno definisanih nacionalnih interesa. Ne, javnosti je servirana prica da je Srbija pobedila NATO i da je vlast uspela da 'sacuva Kosovo iako je izlozena pritiscima'. A ni jedno ni drugo nije tacno. Srbija nije pobedila NATO. A status Kosova je i dalje ambivalentan. A vecina gradjana Srbije je neinformisana i godinama guta nacionalisticke i manipulativne parole.
pre 11 godina
@istina, 4. septembar 2012 11:51,
tacno je da nigde nije idealno ali i posle ovih pedesetak godina na Zapadu ne bih pristao da se vratim u Srbiju. Jednostavno, ovde je toliko bolje u svakom pogledu da se ta dva sveta jednostavno ne mogu usporedjivati.
pre 11 godina
ajde boze molim te da se okrenemo rusiji a da zaboravimo na eu i usa i sve te sto nas godinama bombarduju ubijaju satanizuju ponizavaju
pre 11 godina
Gospodine Dacicu, to sto se vama cini da se cilj pomera nije zato sto neko pomera taj cilj, nego sto vi trcite unatraske. Da vi zelite da stignete na cilj ne biste nas zamajavali demagogijom no bi cutali i radili. Problem je sto znate da kad se predje cilj ide obavezna doping kontrola, a tu bi mogli mnogi vasi trkaci da zavrse, blago receno, diskvalifikovani.
pre 11 godina
@(aca_bg, 4. septembar 2012 12:41)
Ma ne pricaj kojesta. Ljudi u (EU/)SAD ostaju bez porodicnih kuca, kakva 3ca kola, o cemu ti pricas covece.
Pa kako je krenula kriza 2008 (u SADu)?
Nego krahom nakretnina, u koje su bile uvucene Banke.
Pogledaj film "Capitalism - The Love Story" (ima ga i na You Tubeu) pa se javi komentarom.
@Jelena
Ja jesam u Srbiji samo sam imao prilike da vidim zapad i da o njemu znam malo vise nego neko ko je i dan danas pod utiskom serije Dinastija.
Ne moras da budes na zapadu. Raspitaj se malo. Nije daleko. Samo odes na "You Tube" i sve mozes da saznas. I to od samih Amerikanaca!
pre 11 godina
Ja mislim da ni sam Rompej ne zna sta mu to znaci ,da treba da ispunimo integrisano upravljanje administrativnom linijom.Prema tome to je to ,a mi idemo dalje u EU.Ne treba stalno trcati i zapitkivati EU kad ce da nas prime.Dosadili smo im cinimi se.A iskreno da priznamo malo je i nedostojanstveno stalno ih vuci za rukav. Ponasamo se ne kao drzava nego kao dete koje je majka zaboravila u samousluzi a ono vuce svakog prolaznika za rukav i pita...kada cete da mi pronadjete mamu...gde je moja mama...Jednom recju jednog dana kada nam ekonomija bude na zavidnom nivou,kada nam gradjani budu ziveli dostojanstveno i sigurno ,sami ce nas zvati u EU,mogu da potpisem.Interesi ni dva brata nisu uvek isti, tako da ni interesi EU i Srbije ne moraju bas uvek da se poklapaju.Vazno je generalno reci da smo raspolozeni i da cemo kad se dignemo na noge,sami dosetati u EU.A oni ce nas kao dobri domacini i prijatelji primiti.Naravno ako jos budu tamo...zajedno.
pre 11 godina
Samo vi idite u EU a ja,( obrazovan, nezaposlen rodjeni Beogradjanin), odo' na selo da gajim povrce i pilice!!! :-)
pre 11 godina
Manite se ljudi, za uclanjenje u EU se ipak trazi nesto drugo. Krajnje korumpirane i nerazvijene Rumunija i Bugarska udjose, nista bolja Hrvatska ulazi, a ekonomski stabilna i ozbiljna drzava Turska je vec 20-tak godina samo kandidat.
pre 11 godina
Svima onima koji komentarisu kako je u EU lose, kako sve tone, kako im je tesko itd. - Zasto se ne vratite u Srbiju ako vam je tako lose? Povratak je stvar vase vlastite odluke i niko vas u tome ne moze spreciti. Ili ipak ostajete tamo, jer, uprkos pogorsanju ekonomske situacije, bolje zivite nego sto biste zivlei u Srbiji? A i znate da zivite u drzavama u kojima je vlast i kompetentnija i odgovornija prema gradjanima nego sto je to slucaj s vlascu u Srbiji, pa je realno ocekivati da ce za 2-3 godine kriza biti prevazidjena dok se u Srbiji izlaz iz tunela ni ne nazire. Vrlo je nemoralno kukati nekom ko je u tezoj poziciji nego sto ste vi.
pre 11 godina
Nije EU sirotinjska ustanova pa da svima koji sami sebe hoce da uniste pomaze bezuslovno.Ako neko hoce da bude clan zajednice u kojoj se zakoni postuju i sprovode,onda mora da se potrudi i uvede reda kod kuce.Nije EU u krizi zobg Nemaca vec onih slicnih nama po karakteru,pogledajte koliko su milijardi grci izneli iz zemlje.Ne moze zemlja u kojoj sede uvek jedni isti,koji su poznati od ranije po njihovoj "dobroti postenju i umecu" da napreduje,to jednostavno ne funkcionise.EU ima dosta od srpskih politicara,i uveliko se traze resenja kojim bi se zemlje u okruzenju a koje imaju iskrene namere zalazu se za Evropske vrednosti,na najbrzi moguc nacin pripojile.Srbija ima sanse jedino sprovodjenem apsolutno i momentalno svih dogovora,a to se sa ovom druzinom ne moze ocekivati nikako.Ova vlada igra na pogresnu kartu,misljeci da pretnjama da ce se prodati rusima mogu da uplase EU i USA,ne znajuci kakve probleme ce imati sa rusima,cak i oni sami.Pustice ih EU niz vodu,i nastace BG pasaluk,i to nisu prazne price,to je najbolji moguc scenario koji garantuje bezbednost na Balkanu.Rus ce uzeti sto moze i profitirati iskoriscavanjem srpskog naroda,dok bude imao interesa dace i malo leba i tople vode,a posle ce nastati ocaj i zavladati beda,jer nece vise imati koristi od nas.Bg pasaluk ne moze biti sila na Balkanu,niti kao takva mala i siromasna od velike koristi Rusiji,bolje se razmislite na vreme,imate jos jako malo veremena da se opametite.
pre 11 godina
onima koji o nama koji smo otisli (ja nakon 2000-te, kada sam mislio da sam zavrsio posao) misle da smo pobegulje:1. Izlazio sam na crtu i u ratu(preziveo, jedva), i slobi(batinan nebrojano puta) 2.Protestovao UVEK, makar to bilo i na salteru za dobijanje saobracajne 3. Uvek pricao najlepse o svojoj zemlji i o nasim ljudima, svima i svugde(a putovao sam dosta).
E sada, kada su sve ladje u Srbiji potonule(jos samo da udare o dno) a moja kosa dobrano osedela(pre nego sto sam stigao ovde, gde lecim rane i uzivam u ZIVOTU, prvi put!), zeleo bih da porucim nekim novim klincima: ako ne mislite da pravite revoluciju, svi i odmah, onda zapalite, svi i odmah. Ne trabunjajte nista, cutite i odradite neko od dva ponudjena resenja. Treceg nema. Srecno!
pre 11 godina
Hahaha - prvo si lupao sakom o sto i vikao "nece meni EU deliti lekcije" a sada cvilis i molis ih da ne pomeraju ciljnu ravninu. Svaka slicnost sa situacijom iz 90-ih i tvojim politickim mentorom SM je, naravno, "slucajna".
pre 11 godina
Tako je Dačo.
Nikada te nisam voleo,
ali ne treba se
ni stalno saginjati.
pre 11 godina
Mi molimo nase partnere iz EU da ne pomeraju tablu sa natpisom cilj a oni je istog momenta pomerili, sto se nedvosmisleno vidi iz poslednje izjave Martina Sulca predsednika parlamenta EU. Dajte da se parlament ove zemlje o tome vec jednom izjasni, svako neka diskutuje i glasa po svom stavu i savesti ineka svako snosi odgovornost za svoje postupke. Recite vec jednom da priznaceno ili ne necemo priznati i nista od EU. Dosta vise sa politikom nije nego, mada me cela ova situacija neodoljivo podseca na radnju istoimenog filma
pre 11 godina
Reci ljudski "NECEMO U EU". I tacka.
pre 11 godina
Ajstajn je rekao: "Ludost je kada nesto stalno radite isto a ocekujete drugacije rezultate."
pre 11 godina
Malog Slobu prošla alergija :)
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
(Lalo, 4. septembar 2012 12:14)
E da je srece da ode, da se izgubi iz vidokruga i da je vise nikad i ne vidimo.
pre 11 godina
@istina
Tacno je to sto kazes ali je isto tako tacno da se problemi tamo i ovde razlikuju.Tamo je problem otplata kredita za treci auto i drugu kucu a kod nas pises cekove za hleb i mleko na sedam meseci odlozeno, tamo je problem stopa nezaposlenosti od 10% a ovde od 30% itd. Tacno je da ulazak u EU sam po sebi ne resava ni jedan problem (mnoge cak i pogorsava) ali je isto tako tacno da podize mnoge norme i standarde u svakodnevnom zivotu. Pred Srbijom je izbor... Dali ce da tesko zapne i pokusa da podigne letvicu na vecu visinu od one na kojoj je sada ili ce da resi da letvicu spusti do zemlje pa da onda pobedjuje na svakom takmicenju gde ce sama da ucestvuje. Mi imamo jednu jako ruznu izreku "bolje prvi u selu nego zadnji u gradu". E pa sada je na nama izbor... Mislim da je izbor Dacica i Vucica bio korak unazad ali mozda i gresim.
pre 11 godina
vole EU zato sto misle da ce biti vise para a da ce se manje raditi svima koji misle da ih ocekuje basnoslovan zivot porucujem da dodju u EU i pricaju sa ljudima koji ovde zive a mozda i da rade tri meseca i vide koji je ovde tempo. ko prati desavanja u eu vidi da je trenutno od cele EU najbolje u nemackoj koja pod teretom neradnickih i nesposobnih drzava pocinje da tone narod sve manje ima a izdaci su sve veci. dodjite da vidite realnost i da li ovakav zivot zelite.
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
pre 11 godina
Odnos Srbije i EU postaje ponižavajući. Kako smo došlo do toga da je naša evrointegracija svedena na Kosovo? Ekonomija nije važna, pravna država nebitna, reforme se nigde ne pominju, siromaštvo nije problem, samo Kosovo, Kosovo, Kosovo... Ako je tako, EU me više ne zanima. Za mene je današnja poseta Dačića čisto gubljenje vremena. Pametnije bi bilo da se Dačić raspita šta će biti sa evrom, jer u ovoj zemlji građani ili imaju kredite ili štednju u evrima.
pre 11 godina
Jos jedna Ivicina "patriotska" izjava!, i nista posle toga!, demagogija, demagogija i tako do novih izbora!
pre 11 godina
Dačić Briselu: Ne menjajte nam cilj
Kasno Dacicu, KASNO !
EU je vec izgubila strpljenje sa tom "nakaradnom i primitivnom" politikom koju srpski politicki "COBANI" vode vec vise od dvadeset godina !
Srbiji je vec promenjen "cilj" i odavno vise nije cilj EU clanstvo Srbije u EU nego "izmestanje" Srbije sa evropskog kontinenta u SIBIR !
Svacije strpljenje ima kraj pa tako i strpljenje EU !
pre 11 godina
@djoka: tako je, care, bitno je samo da su tebi papiri gotovi i da je tebi sve potaman. Za kojih par godina postaces George, Jorge, a mozda i Giorogio, vec zavisi gde budes ziveo ... A s tobom ce otici i tvoji drugovi iz skole, kolege s fakulteta, saradnici s posla ... I onda ces za nekoliko godina kukati kako je Srbija ruzna, tuzna, duzna i kuzna zbog nekog tamo Voje, Borisa, Tome, Ivice, Marice, Slavice ... Pa znas kako je - svi mi smo mogli Srbiju da vodimo i napravimo je lepsim mestom za zivot. Trebalo je samo uloziti malo napora i ocistiti gamad. Ali lakse je pobeci s broda koji tone nego krpiti ga, zar ne? E pa ako kapetan i oficiri skoce u more, ko ostaje na brodu? Kuvar, pijani mornari i neizostavan mali od palube. Mislite malo i o tome ...
pre 11 godina
Uh, jaka vi tabla!
pre 11 godina
Hoce oni nas i to cak i da mi necemo,ali hoce prvo da nas skuvaju da skroz omeksamo.Neko rece ako ne izglasamo referendum nema ulaska.Greska!Kad oni nesto naume takav referendum prolazi milom ili silom.Nedavno su bili izbori u Grckoj,pretnje,ucene...i na kraju pobedili njihovi.
pre 11 godina
"Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna."
(Aleksandar Popovic, 4. septembar 2012 11:08)
Ovo NAPRDNA je verovatno slučajna greška, ali svaka ti čast Aco. Rekao si pravu reč za ovu državu i za "novu" vlast koja je vodi u propast, hahahahahahhaha....
pre 11 godina
Dacicu, poznajes li osobu pod inicijalima SM, koja je 1991. odbila ponudu tadasnje Evropske Zajednice da se cela Juga primi kao punopravan clan bez ikakvih uslova i da povrh toga dobije jos 4 milijarde dolara? Nisam siguran da ga znas, mozda ste se sreli onako slucajno u hodniku ili na nekom partijskom kongresu... E pa vidis, njemu mozes zahvaliti sto te sad u Briselu cede kao FAP zabu i sto moras ovako da cvilis..ali to je jos i najmanja muka. Svasta su ljudi proziveli u tim godinama, ti si jos i dobro prosao..
pre 11 godina
Ama jasno je da bez puzeceg,mileceg, potajnog ili bilo kako vec..priznanja KiM kao nezavisne drzave nema puta u EU. I zato ne zamajavajte nas gradjane.I ovako je ta tema usled borbe za egzistenciju otisla u drugi plan,a i istrazivanja pokazuju da opada podrska EU. Resavajte pitanja nase egzistencije i poboljsanja zivota,a za EU kad dodje vreme.Ako uopste dodje jer se mozda raspadnu u neko dogledno vreme.
pre 11 godina
Dobro da im nije rekao;"pobrkali ste loncice" u starom SPS maniru!
pre 11 godina
Dačić Briselu: " Ne menjajte nam uslove"
Brisel Dačiću: " Dobro nećemo. A kada ćete priznati Kosovo?"
pre 11 godina
@ebora,
a sto mislis da je mali Sloba,zato sto je pokazao da jos uvek ima kicmu.
EU je navikla da pregovara sa klimatis glavatisom(latinski naziv za B.Tadica),pa im Dacic sada izgleda cudno i njima i vama.
Ukoliko pregovaras,sasvim je normalno da izneses svoje misljenje.Ako samo klimas glavom nece te ni sagovornik ceniti,ni onaj u cije ime pregovaras.Ja ne volim Dacica, jer znam da ume da bude i previse arogantan,ali pokazati da nisi bezkicmenjak,u tome nema nista lose.Izgleda da nas je Tadic skroz preparirao i unistio ego,pa nam i ovakvi detalji smetaju,i odmah razmisljamo sta ce reci o nama.
Ne valja ni pokazivati previse misice oko kicme,ali Dacic(Srbija) to ni nema;).
pre 11 godina
Ne samo da ce nam pomerati tablu na kojoj pise CILJ, nego ce nam staviti i povez na oci, mada... taj povez nam je DS odavno stavio, smao smo se ocigledno navikli...
pre 11 godina
Pridruzivanje zajednici normalnih evropskih drzava sa opustosenom i neuredjenom drzavom nije moguce.
Svakako dogovoreno na medjunarodnom nivou ma ko to dogovorio kao legitimna vlast u tom vremenu se mora ispostovati.Drugo je pitanje sto gradjani srbije nisu informisani dovoljno sta je dogovoreno u razgovorima sa pristinom.Samim prihvatanjem dijaloga sa novonastalom drzavom je priznanje sagovornika na drugoj strani stola.Postovani sugradjani nije mi poznato iz proslosti da je neka drzava nagradjivala izdajnike sopstvene zemlje i njenih interesa.Srbi i Ccrnogorci sa kosova koji su dobrovoljno napustili kosovo zabijajuci noz u ledja sopstvenoj drzavi su izdajnici srpske drzave kakve nismo imali od srednjeg veka do danas.Prodali su kolevku srpske duse,pradedovska ognjista,pradedovske grobove,privatnu i drzavnu imovinu.Tapije srpske zemlje su u rukama albanaca i skupo placene da zlo bude vece nastanili su se u srbiji i muzu budzetski novac kao nagradu za veliku izdaju.Svojim novcem su uspeli da se pozaposljavaju u drzavnim sluzbama po gradovima srbije guseci i uskracujuci takvu mogucnost starosedeocima.Ako su vec izdajnici ove drzave onda se po praksi normalnih drzava moraju proterati,da svih 500.000 tamo odakle su dosli na celu sa Ban ki Munom.Kosovo bez Srba nikada srpsko biti nece,razumite to i nemojte se zaludjivati izlivima emocija.Svi dosadasnji pregovori sa albancima su uglavnom vodjeni u pogresnom pravcu i sve strane su ih tumacile kako je kojoj odgovaralo.
pre 11 godina
A zasto ja imam utisak da nasa strana i nije za ulazak u EU?
Posle toga ne moze da se "mulja" pa nekome i nije u interesu.
Obican narod-radnik moze samo da dobije.
pre 11 godina
"Nemojte da nam menjate cilj!" Ovo liči na pripremu naše javnosti zašto se odmičemo od EU!!! Uglavnom, vi kako hoćete, ali ja krajem meseca napuštam zemlju, papiri su gotovi, pa nek nam je svima sa srećom! :) Nema ljutiš ;)
pre 11 godina
Izgleda da je gosn. Dacis zaboravio svoju izjavu: "nije sija, nego vrat"
http://youtu.be/KEi2Um0FHWk
pa sad peva drugu pesmu, kad je trezan.
pre 11 godina
Traže oni da mi poštujemo dogovore?!?
Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Hajde da počnemo od toga!!!
Pa zašto uvek da poštujemo samo ono što Americi odgovara?!?
pre 11 godina
nemojte da menjate cilj dok ne uzme jos jedan kofer,a posle..pa nece biti na vlasti i nece mu biti bitno..
pre 11 godina
Dokle smo, kao drzava i narod, dosli kada nas premijer mora da moli Rompeja da nam se ne postavljaju novi uslovi! Samo se bojim da to ne bude necujni glas "vapijuceg u pustinji". Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna. Ali, svakodnevno postavljanje novih uslova iz EU, koja je poduze vec zabavljena pitanjem svoga daljeg opstanka, samo moze da iritira naciju. A g. Rompej zna da ukoliko na buducem referendumu ne prevagne broj onih koji su za prikljucenje EU nema nista od naseg ukljucenja u evropsku zajednicu. Cini mi se da svako novo uslovljavanje smanjuje broj pristalica nasih evropskih integracija. Sto bi se zapadnjacki reklo, za tango je potrebno dvoje. O tome bi morale da misle obe strane, i srpska i evropska.
pre 11 godina
Koliko ovde ima faca koji vise vole EU nego majku svoju, pa to je strasno! Nije isto turisticki oticu u neku od EU zemalja, i pricati kako je ovde super, hocu ovde da zivim itd....Obisao sam pola sveta zahvaljujucu folkloru, i bio na turnejama po 1-2 meseca, ko klinci smo bili smesteni po porodicama...ZNACI nigde bre nije idealno, i ne moze da bude, i nigde nije isto,nas jesu uramile 90te, ratovi itd. ALi nista nama nece doneti ta EU to su prazne price, izmisljotine!
pre 11 godina
haha ovaj razmišlja kao sloba
pre 11 godina
"Nemojte da nam menjate cilj!" Ovo liči na pripremu naše javnosti zašto se odmičemo od EU!!! Uglavnom, vi kako hoćete, ali ja krajem meseca napuštam zemlju, papiri su gotovi, pa nek nam je svima sa srećom! :) Nema ljutiš ;)
pre 11 godina
haha ovaj razmišlja kao sloba
pre 11 godina
Dacicu, poznajes li osobu pod inicijalima SM, koja je 1991. odbila ponudu tadasnje Evropske Zajednice da se cela Juga primi kao punopravan clan bez ikakvih uslova i da povrh toga dobije jos 4 milijarde dolara? Nisam siguran da ga znas, mozda ste se sreli onako slucajno u hodniku ili na nekom partijskom kongresu... E pa vidis, njemu mozes zahvaliti sto te sad u Briselu cede kao FAP zabu i sto moras ovako da cvilis..ali to je jos i najmanja muka. Svasta su ljudi proziveli u tim godinama, ti si jos i dobro prosao..
pre 11 godina
Dobro da im nije rekao;"pobrkali ste loncice" u starom SPS maniru!
pre 11 godina
Traže oni da mi poštujemo dogovore?!?
Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Hajde da počnemo od toga!!!
Pa zašto uvek da poštujemo samo ono što Americi odgovara?!?
pre 11 godina
Ajstajn je rekao: "Ludost je kada nesto stalno radite isto a ocekujete drugacije rezultate."
pre 11 godina
"Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna."
(Aleksandar Popovic, 4. septembar 2012 11:08)
Ovo NAPRDNA je verovatno slučajna greška, ali svaka ti čast Aco. Rekao si pravu reč za ovu državu i za "novu" vlast koja je vodi u propast, hahahahahahhaha....
pre 11 godina
Dačić Briselu: Ne menjajte nam cilj
Kasno Dacicu, KASNO !
EU je vec izgubila strpljenje sa tom "nakaradnom i primitivnom" politikom koju srpski politicki "COBANI" vode vec vise od dvadeset godina !
Srbiji je vec promenjen "cilj" i odavno vise nije cilj EU clanstvo Srbije u EU nego "izmestanje" Srbije sa evropskog kontinenta u SIBIR !
Svacije strpljenje ima kraj pa tako i strpljenje EU !
pre 11 godina
Dokle smo, kao drzava i narod, dosli kada nas premijer mora da moli Rompeja da nam se ne postavljaju novi uslovi! Samo se bojim da to ne bude necujni glas "vapijuceg u pustinji". Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna. Ali, svakodnevno postavljanje novih uslova iz EU, koja je poduze vec zabavljena pitanjem svoga daljeg opstanka, samo moze da iritira naciju. A g. Rompej zna da ukoliko na buducem referendumu ne prevagne broj onih koji su za prikljucenje EU nema nista od naseg ukljucenja u evropsku zajednicu. Cini mi se da svako novo uslovljavanje smanjuje broj pristalica nasih evropskih integracija. Sto bi se zapadnjacki reklo, za tango je potrebno dvoje. O tome bi morale da misle obe strane, i srpska i evropska.
pre 11 godina
Koliko ovde ima faca koji vise vole EU nego majku svoju, pa to je strasno! Nije isto turisticki oticu u neku od EU zemalja, i pricati kako je ovde super, hocu ovde da zivim itd....Obisao sam pola sveta zahvaljujucu folkloru, i bio na turnejama po 1-2 meseca, ko klinci smo bili smesteni po porodicama...ZNACI nigde bre nije idealno, i ne moze da bude, i nigde nije isto,nas jesu uramile 90te, ratovi itd. ALi nista nama nece doneti ta EU to su prazne price, izmisljotine!
pre 11 godina
Ja se ne mogu cudu nacuditi sta se desava sa vama Srbima i nazalost vasom propalom drzavom Srbijom.Pa moji dragi Srbi...imate pravo IZBORA kao i svi drugi narodi sveta.Ako necete u EU pa nemojte onda ici?! Vi ste uvek odlucivali ali nazalost pogresno! Kako ne vidite da ste Kosovo izgubili pre 20 godina a ne sada! Svejedno je da li cete u EU ici necete ali Kosovo nije vase bili vi u EU ili ne bili hahahahaha meni je stvarno smesno ovo pisati jer kao da pisem deci iz osnovne skole:( Svaki politicar koji dodje na celo drzave je katastrofalan a sve dobre politicare ubijate kao npr Djindjica,Karadjordja i ostale kakva ste vi to nacija zapitajte se,izmedju ostalog Srbija je prekrasna zemlja ali sa vama takvima nece stici nigde nazalost i shvatite da EU za vas bas briga.ne zele vas jer ste isprdak na Balkanau a mogli bi da budete LIDERI.Sve ono sto ste radili u 90-ima vam se vraca i treba da vam se vrati jer ako dobro radite nemoze vam se vratiti lose nikako,u pamet se ljudi dajte....molim bez ljutnje jer je ovo prijateljski i iskreno iz srca:)
pre 11 godina
Reci ljudski "NECEMO U EU". I tacka.
pre 11 godina
Dačić Briselu: " Ne menjajte nam uslove"
Brisel Dačiću: " Dobro nećemo. A kada ćete priznati Kosovo?"
pre 11 godina
Jos jedna Ivicina "patriotska" izjava!, i nista posle toga!, demagogija, demagogija i tako do novih izbora!
pre 11 godina
Svima onima koji komentarisu kako je u EU lose, kako sve tone, kako im je tesko itd. - Zasto se ne vratite u Srbiju ako vam je tako lose? Povratak je stvar vase vlastite odluke i niko vas u tome ne moze spreciti. Ili ipak ostajete tamo, jer, uprkos pogorsanju ekonomske situacije, bolje zivite nego sto biste zivlei u Srbiji? A i znate da zivite u drzavama u kojima je vlast i kompetentnija i odgovornija prema gradjanima nego sto je to slucaj s vlascu u Srbiji, pa je realno ocekivati da ce za 2-3 godine kriza biti prevazidjena dok se u Srbiji izlaz iz tunela ni ne nazire. Vrlo je nemoralno kukati nekom ko je u tezoj poziciji nego sto ste vi.
pre 11 godina
Hahaha - prvo si lupao sakom o sto i vikao "nece meni EU deliti lekcije" a sada cvilis i molis ih da ne pomeraju ciljnu ravninu. Svaka slicnost sa situacijom iz 90-ih i tvojim politickim mentorom SM je, naravno, "slucajna".
pre 11 godina
J**e mi se i za Kosovo i za EU. Stigao mi infostan, telefon... sad će i struja...
pre 11 godina
Manite se ljudi, za uclanjenje u EU se ipak trazi nesto drugo. Krajnje korumpirane i nerazvijene Rumunija i Bugarska udjose, nista bolja Hrvatska ulazi, a ekonomski stabilna i ozbiljna drzava Turska je vec 20-tak godina samo kandidat.
pre 11 godina
Pridruzivanje zajednici normalnih evropskih drzava sa opustosenom i neuredjenom drzavom nije moguce.
Svakako dogovoreno na medjunarodnom nivou ma ko to dogovorio kao legitimna vlast u tom vremenu se mora ispostovati.Drugo je pitanje sto gradjani srbije nisu informisani dovoljno sta je dogovoreno u razgovorima sa pristinom.Samim prihvatanjem dijaloga sa novonastalom drzavom je priznanje sagovornika na drugoj strani stola.Postovani sugradjani nije mi poznato iz proslosti da je neka drzava nagradjivala izdajnike sopstvene zemlje i njenih interesa.Srbi i Ccrnogorci sa kosova koji su dobrovoljno napustili kosovo zabijajuci noz u ledja sopstvenoj drzavi su izdajnici srpske drzave kakve nismo imali od srednjeg veka do danas.Prodali su kolevku srpske duse,pradedovska ognjista,pradedovske grobove,privatnu i drzavnu imovinu.Tapije srpske zemlje su u rukama albanaca i skupo placene da zlo bude vece nastanili su se u srbiji i muzu budzetski novac kao nagradu za veliku izdaju.Svojim novcem su uspeli da se pozaposljavaju u drzavnim sluzbama po gradovima srbije guseci i uskracujuci takvu mogucnost starosedeocima.Ako su vec izdajnici ove drzave onda se po praksi normalnih drzava moraju proterati,da svih 500.000 tamo odakle su dosli na celu sa Ban ki Munom.Kosovo bez Srba nikada srpsko biti nece,razumite to i nemojte se zaludjivati izlivima emocija.Svi dosadasnji pregovori sa albancima su uglavnom vodjeni u pogresnom pravcu i sve strane su ih tumacile kako je kojoj odgovaralo.
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
(Lalo, 4. septembar 2012 12:14)
E da je srece da ode, da se izgubi iz vidokruga i da je vise nikad i ne vidimo.
pre 11 godina
Samo vi idite u EU a ja,( obrazovan, nezaposlen rodjeni Beogradjanin), odo' na selo da gajim povrce i pilice!!! :-)
pre 11 godina
Dare011: Traže oni da mi poštujemo dogovore?!? Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Rezoluciju 1244 konstatuje i da je Kosovo deo Srbije i da gradjani Kosova imaju pravo na samoopredeljenje. Zbog toga je Medjunarodni sud pravde i doneo odluku da proglasena nezavisnost ne predstavlja krsenje iste. Konstantno ignorisanje od strane politicara u Srbiji dela rezolucije u kom se konstatuje pravo na samoopredeljenje je populizam i manipulacija javnoscu u Srbiji. Umesto da se jos 1999. prihvatilo kao realnost da je Rezolucija tako formulisana da moze biti razlicito tumacena (sve rezolucije su takve, jer su proizvod kompromisa stalnih clanica SB), da je gradjanima to jasno saopsteno, da su nacionalni interesi definisani ralno u odnosu na taj dokument, i da je napravljen plan kako u primeni rezolucije izvuci maksimum sa stanovista realno definisanih nacionalnih interesa. Ne, javnosti je servirana prica da je Srbija pobedila NATO i da je vlast uspela da 'sacuva Kosovo iako je izlozena pritiscima'. A ni jedno ni drugo nije tacno. Srbija nije pobedila NATO. A status Kosova je i dalje ambivalentan. A vecina gradjana Srbije je neinformisana i godinama guta nacionalisticke i manipulativne parole.
pre 11 godina
@djoka: tako je, care, bitno je samo da su tebi papiri gotovi i da je tebi sve potaman. Za kojih par godina postaces George, Jorge, a mozda i Giorogio, vec zavisi gde budes ziveo ... A s tobom ce otici i tvoji drugovi iz skole, kolege s fakulteta, saradnici s posla ... I onda ces za nekoliko godina kukati kako je Srbija ruzna, tuzna, duzna i kuzna zbog nekog tamo Voje, Borisa, Tome, Ivice, Marice, Slavice ... Pa znas kako je - svi mi smo mogli Srbiju da vodimo i napravimo je lepsim mestom za zivot. Trebalo je samo uloziti malo napora i ocistiti gamad. Ali lakse je pobeci s broda koji tone nego krpiti ga, zar ne? E pa ako kapetan i oficiri skoce u more, ko ostaje na brodu? Kuvar, pijani mornari i neizostavan mali od palube. Mislite malo i o tome ...
pre 11 godina
@ (djoka, 4. septembar 2012 11:07)
Ja sam otisao pre 10 dana, i ne vracam se vise! ! ! '98 su me oterali u vojsku, '99 sam bio vojnik tokom bombardovanja. I opet ista bagra vodi zemlju. Pukao mi je film i kazao sam adio Dacicu, adio Vucicu, adio Nikolicu, NIKADA SE NECU VISE VRATITI. Dovidjenja Srbistane, dovidjenja Dzamahirijo teroristicka ! ! ! !
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
pre 11 godina
Tako je Dačo.
Nikada te nisam voleo,
ali ne treba se
ni stalno saginjati.
pre 11 godina
A zasto ja imam utisak da nasa strana i nije za ulazak u EU?
Posle toga ne moze da se "mulja" pa nekome i nije u interesu.
Obican narod-radnik moze samo da dobije.
pre 11 godina
Malog Slobu prošla alergija :)
pre 11 godina
@ebora,
a sto mislis da je mali Sloba,zato sto je pokazao da jos uvek ima kicmu.
EU je navikla da pregovara sa klimatis glavatisom(latinski naziv za B.Tadica),pa im Dacic sada izgleda cudno i njima i vama.
Ukoliko pregovaras,sasvim je normalno da izneses svoje misljenje.Ako samo klimas glavom nece te ni sagovornik ceniti,ni onaj u cije ime pregovaras.Ja ne volim Dacica, jer znam da ume da bude i previse arogantan,ali pokazati da nisi bezkicmenjak,u tome nema nista lose.Izgleda da nas je Tadic skroz preparirao i unistio ego,pa nam i ovakvi detalji smetaju,i odmah razmisljamo sta ce reci o nama.
Ne valja ni pokazivati previse misice oko kicme,ali Dacic(Srbija) to ni nema;).
pre 11 godina
@istina, 4. septembar 2012 11:51,
tacno je da nigde nije idealno ali i posle ovih pedesetak godina na Zapadu ne bih pristao da se vratim u Srbiju. Jednostavno, ovde je toliko bolje u svakom pogledu da se ta dva sveta jednostavno ne mogu usporedjivati.
pre 11 godina
vole EU zato sto misle da ce biti vise para a da ce se manje raditi svima koji misle da ih ocekuje basnoslovan zivot porucujem da dodju u EU i pricaju sa ljudima koji ovde zive a mozda i da rade tri meseca i vide koji je ovde tempo. ko prati desavanja u eu vidi da je trenutno od cele EU najbolje u nemackoj koja pod teretom neradnickih i nesposobnih drzava pocinje da tone narod sve manje ima a izdaci su sve veci. dodjite da vidite realnost i da li ovakav zivot zelite.
pre 11 godina
Da bi Srbija od 1981 investirala u izgradnju infrastrukturu, u ekonomiju,u zdravstvu,u prosvetu itd koliko je potrosila za Kosovu i o Kosovu, mislim na oanj potrosheni ratni materjal(tu su ogromna bogatstva je otishla u vatru ubijajuci nevine ljude)) i ovu propagandu (sterilne),danas bi Srbija bila najrazvijenija zemlja ne samu u regionu vec i u Evropi. Dosta vishe O Kozovu.Vec 33godine pricate Kosovo-Kosovo-Kosovo.Dosadili ste qak i staru generaciju a da ne govorim za ovu, mladu generaciju koja se interesuje da proba zhivot u ovom svetu onako kako bi trebalo da se zhivi, jer zhivot u ovame svetu VEOMA je kratak. Ostavite Ljude na miru!
pre 11 godina
Dacic mnogo gleda crtace...
pre 11 godina
Izgleda da je gosn. Dacis zaboravio svoju izjavu: "nije sija, nego vrat"
http://youtu.be/KEi2Um0FHWk
pa sad peva drugu pesmu, kad je trezan.
pre 11 godina
Odnos Srbije i EU postaje ponižavajući. Kako smo došlo do toga da je naša evrointegracija svedena na Kosovo? Ekonomija nije važna, pravna država nebitna, reforme se nigde ne pominju, siromaštvo nije problem, samo Kosovo, Kosovo, Kosovo... Ako je tako, EU me više ne zanima. Za mene je današnja poseta Dačića čisto gubljenje vremena. Pametnije bi bilo da se Dačić raspita šta će biti sa evrom, jer u ovoj zemlji građani ili imaju kredite ili štednju u evrima.
pre 11 godina
@darko
Posto ocigledno ne mozemo da se slozimo hajde da probamo sa brojevima... Svake godine se podnesu milioni zahteva za useljenje i radnu dozvolu u SAD i EU. O milionima ilegalnih imigranata da ne govorimo. Reci mi,molim te, koliko je zahteva za useljenje podneto u Srbiji u poslednjih 100 godina ukupno? Izgleda da si ti pametniji od desetina miliona koji umesto da potrce u Srbiju odose u Ameriku i Evropu. Moj brat zivi u Americi i upravo je kupio treci auto za dete - na kredit naravno. I covek sad ima probleme sa kreditnom karticom ( jer otplacuje kucu (ne stan) na kredit). I ti ne pomenu, gde se to kupuje hleb i mleko na odlozeno placanje na 210 dana?
pre 11 godina
Uh, jaka vi tabla!
pre 11 godina
Gospodine Dacicu, to sto se vama cini da se cilj pomera nije zato sto neko pomera taj cilj, nego sto vi trcite unatraske. Da vi zelite da stignete na cilj ne biste nas zamajavali demagogijom no bi cutali i radili. Problem je sto znate da kad se predje cilj ide obavezna doping kontrola, a tu bi mogli mnogi vasi trkaci da zavrse, blago receno, diskvalifikovani.
pre 11 godina
onima koji o nama koji smo otisli (ja nakon 2000-te, kada sam mislio da sam zavrsio posao) misle da smo pobegulje:1. Izlazio sam na crtu i u ratu(preziveo, jedva), i slobi(batinan nebrojano puta) 2.Protestovao UVEK, makar to bilo i na salteru za dobijanje saobracajne 3. Uvek pricao najlepse o svojoj zemlji i o nasim ljudima, svima i svugde(a putovao sam dosta).
E sada, kada su sve ladje u Srbiji potonule(jos samo da udare o dno) a moja kosa dobrano osedela(pre nego sto sam stigao ovde, gde lecim rane i uzivam u ZIVOTU, prvi put!), zeleo bih da porucim nekim novim klincima: ako ne mislite da pravite revoluciju, svi i odmah, onda zapalite, svi i odmah. Ne trabunjajte nista, cutite i odradite neko od dva ponudjena resenja. Treceg nema. Srecno!
pre 11 godina
Najvise me nerviraju ovi sto Srbima drze predavanje ko su i kakvi su.Pa bolji smo od svih vas zajedno,sa sve EU.Dosadilo nam je da cuteci slusamo vase glupe kritike.Krijete se iza nekih floskula koje i moja baba vec provaljuje.Sto vi koji nam drzite predavanja ne udjete u EU.Pa nece vas i ako im se non stop upucavate.Mi bar znamo zasto nas rade,to je Kosovo.Prema tome, dabome.
pre 11 godina
nemojte da menjate cilj dok ne uzme jos jedan kofer,a posle..pa nece biti na vlasti i nece mu biti bitno..
pre 11 godina
Ama jasno je da bez puzeceg,mileceg, potajnog ili bilo kako vec..priznanja KiM kao nezavisne drzave nema puta u EU. I zato ne zamajavajte nas gradjane.I ovako je ta tema usled borbe za egzistenciju otisla u drugi plan,a i istrazivanja pokazuju da opada podrska EU. Resavajte pitanja nase egzistencije i poboljsanja zivota,a za EU kad dodje vreme.Ako uopste dodje jer se mozda raspadnu u neko dogledno vreme.
pre 11 godina
@istina
Tacno je to sto kazes ali je isto tako tacno da se problemi tamo i ovde razlikuju.Tamo je problem otplata kredita za treci auto i drugu kucu a kod nas pises cekove za hleb i mleko na sedam meseci odlozeno, tamo je problem stopa nezaposlenosti od 10% a ovde od 30% itd. Tacno je da ulazak u EU sam po sebi ne resava ni jedan problem (mnoge cak i pogorsava) ali je isto tako tacno da podize mnoge norme i standarde u svakodnevnom zivotu. Pred Srbijom je izbor... Dali ce da tesko zapne i pokusa da podigne letvicu na vecu visinu od one na kojoj je sada ili ce da resi da letvicu spusti do zemlje pa da onda pobedjuje na svakom takmicenju gde ce sama da ucestvuje. Mi imamo jednu jako ruznu izreku "bolje prvi u selu nego zadnji u gradu". E pa sada je na nama izbor... Mislim da je izbor Dacica i Vucica bio korak unazad ali mozda i gresim.
pre 11 godina
ajde boze molim te da se okrenemo rusiji a da zaboravimo na eu i usa i sve te sto nas godinama bombarduju ubijaju satanizuju ponizavaju
pre 11 godina
Dacic je izabrani predstavnik Srbije, i sama ta cinjenica bi trebalo da bude dovoljna da bismo navijali za njega kada nas predstavlja u inostranstvu. Kao sto u fudbalu navijamo za svoj tim kakav god da je i koliko god se ne slagali sa selekcijom igraca. Medjutim, u ovoj zemlji vise ne postoji ni elementarni patriotizam, cak smo otisli u toliku samonegaciju da cemo radije navijati i za sopstvene dzelate nego za nekoga ko pokusava, kako-tako, da brani nas interes i da afirmise nase postojanje.
To je narocito pateticno kada se citaju komentari na vest u kojoj srpski premijer trazi, od onih koji su Srbiju vec unistili, opljackali i kolonizovali, samo to da se prema njegovoj zemlji vise ne ponasaju hohstaplerski. Da cena koju sami zalepe na svoj proizvod ne skace kako se primaknes kasi. I sta je tu problematicno? Sta je to Dacic trazio a da nije stvar elementarnog zdravog razuma? Da li biste vi kupili robu kojoj ne znate cenu? Gde ste u tome prepoznali nacionalizam? Znate li kako je prosla ona sirotinja u Americi kojoj su prodali kuce na kredit sa varirajucim kamatnim stopama? Ostali su i bez para i bez kuce. Jeli to zelite za svoju zemlju?
pre 11 godina
Ne samo da ce nam pomerati tablu na kojoj pise CILJ, nego ce nam staviti i povez na oci, mada... taj povez nam je DS odavno stavio, smao smo se ocigledno navikli...
pre 11 godina
Hoce oni nas i to cak i da mi necemo,ali hoce prvo da nas skuvaju da skroz omeksamo.Neko rece ako ne izglasamo referendum nema ulaska.Greska!Kad oni nesto naume takav referendum prolazi milom ili silom.Nedavno su bili izbori u Grckoj,pretnje,ucene...i na kraju pobedili njihovi.
pre 11 godina
Nije EU sirotinjska ustanova pa da svima koji sami sebe hoce da uniste pomaze bezuslovno.Ako neko hoce da bude clan zajednice u kojoj se zakoni postuju i sprovode,onda mora da se potrudi i uvede reda kod kuce.Nije EU u krizi zobg Nemaca vec onih slicnih nama po karakteru,pogledajte koliko su milijardi grci izneli iz zemlje.Ne moze zemlja u kojoj sede uvek jedni isti,koji su poznati od ranije po njihovoj "dobroti postenju i umecu" da napreduje,to jednostavno ne funkcionise.EU ima dosta od srpskih politicara,i uveliko se traze resenja kojim bi se zemlje u okruzenju a koje imaju iskrene namere zalazu se za Evropske vrednosti,na najbrzi moguc nacin pripojile.Srbija ima sanse jedino sprovodjenem apsolutno i momentalno svih dogovora,a to se sa ovom druzinom ne moze ocekivati nikako.Ova vlada igra na pogresnu kartu,misljeci da pretnjama da ce se prodati rusima mogu da uplase EU i USA,ne znajuci kakve probleme ce imati sa rusima,cak i oni sami.Pustice ih EU niz vodu,i nastace BG pasaluk,i to nisu prazne price,to je najbolji moguc scenario koji garantuje bezbednost na Balkanu.Rus ce uzeti sto moze i profitirati iskoriscavanjem srpskog naroda,dok bude imao interesa dace i malo leba i tople vode,a posle ce nastati ocaj i zavladati beda,jer nece vise imati koristi od nas.Bg pasaluk ne moze biti sila na Balkanu,niti kao takva mala i siromasna od velike koristi Rusiji,bolje se razmislite na vreme,imate jos jako malo veremena da se opametite.
pre 11 godina
Mi molimo nase partnere iz EU da ne pomeraju tablu sa natpisom cilj a oni je istog momenta pomerili, sto se nedvosmisleno vidi iz poslednje izjave Martina Sulca predsednika parlamenta EU. Dajte da se parlament ove zemlje o tome vec jednom izjasni, svako neka diskutuje i glasa po svom stavu i savesti ineka svako snosi odgovornost za svoje postupke. Recite vec jednom da priznaceno ili ne necemo priznati i nista od EU. Dosta vise sa politikom nije nego, mada me cela ova situacija neodoljivo podseca na radnju istoimenog filma
pre 11 godina
@(aca_bg, 4. septembar 2012 12:41)
Ma ne pricaj kojesta. Ljudi u (EU/)SAD ostaju bez porodicnih kuca, kakva 3ca kola, o cemu ti pricas covece.
Pa kako je krenula kriza 2008 (u SADu)?
Nego krahom nakretnina, u koje su bile uvucene Banke.
Pogledaj film "Capitalism - The Love Story" (ima ga i na You Tubeu) pa se javi komentarom.
@Jelena
Ja jesam u Srbiji samo sam imao prilike da vidim zapad i da o njemu znam malo vise nego neko ko je i dan danas pod utiskom serije Dinastija.
Ne moras da budes na zapadu. Raspitaj se malo. Nije daleko. Samo odes na "You Tube" i sve mozes da saznas. I to od samih Amerikanaca!
pre 11 godina
@dai ferizi ne znam za druge, ali za mene kosovo i metohija će uvek biti južna pokrajina srbije. u potpunosti razumem vašu nervozu povodom tog pitanja.
pre 11 godina
@doktor ako ste ovo napisali dobronamerno i od srca onda sa vasim namerama i srcem nesto nije u redu. nista novo,nista cudno.
pre 11 godina
@djoka
Ne dolazi molim te. Neka tebe tamo, samo nam ti falis na ovu krizu ;)
pre 11 godina
ne menjajte cilj,menjate kofer..
pre 11 godina
Ne menjajte nam cilj ionako nam treba još 20 godina da stignemo i do ovog...
pre 11 godina
Ja mislim da ni sam Rompej ne zna sta mu to znaci ,da treba da ispunimo integrisano upravljanje administrativnom linijom.Prema tome to je to ,a mi idemo dalje u EU.Ne treba stalno trcati i zapitkivati EU kad ce da nas prime.Dosadili smo im cinimi se.A iskreno da priznamo malo je i nedostojanstveno stalno ih vuci za rukav. Ponasamo se ne kao drzava nego kao dete koje je majka zaboravila u samousluzi a ono vuce svakog prolaznika za rukav i pita...kada cete da mi pronadjete mamu...gde je moja mama...Jednom recju jednog dana kada nam ekonomija bude na zavidnom nivou,kada nam gradjani budu ziveli dostojanstveno i sigurno ,sami ce nas zvati u EU,mogu da potpisem.Interesi ni dva brata nisu uvek isti, tako da ni interesi EU i Srbije ne moraju bas uvek da se poklapaju.Vazno je generalno reci da smo raspolozeni i da cemo kad se dignemo na noge,sami dosetati u EU.A oni ce nas kao dobri domacini i prijatelji primiti.Naravno ako jos budu tamo...zajedno.
pre 11 godina
@doktor ako je od srca onda hvala. pozdravi finom i ugladjenom europskom susjedu iz isprdka.
pre 11 godina
Ma oni nas vodaju levo, desno ko zabludele ovce, a sami smo krivi za to.
pre 11 godina
Dacic (Mali Sloba) koji oponasa svog idejnog vodju, pokusava da od sebe stvori znacajnog politicara ne samo u Srbiji vec i Evropi. Toliko je jadno i bedno izgledao u tim razgovorima, kao Kraljevski Pingvin koji ide od zenke do zenke. Ali ipak na kraju shvata da pripada drugoj vrsti Pingvina, koja nema ama bas nikakve sanse u tom njihovom svet.
pre 11 godina
Dacicu,
Zbog Vas UE i NATO popustili Rumunima i Bugarima takoreci bez ijednog ispunjenog uslova su ih primili,sad cete vi ispuniti i vase i njihove uslove!naravno ako hocete u EU.
pre 11 godina
bio tako jedan nezadovoljni seljak koji se ljutio na celo selo. ljutio se, ljutio se i na kraju sam sebi otsekao pa..u. razmislite o tome?
pre 11 godina
sledeća slika, objašnjava sve https://www.dropbox.com/s/njlzlbysrjxtyw1/blue-sky-dacic2.png
pre 11 godina
Ja bih na sve pristao , jer dok sve to krene da se dogovara i razglaba , ni EU ni prekobarske super sile nece biti za par godina.Melez je doneo jos vece crnilo a kad dobije izbore bice jos gore.
pre 11 godina
@ Zoltan
Vidim ja da se lakše diše poslednjih dana kad ono ti otišao.
@ doktor
Šta li tebe nesrećniče dovodi ovde. Vrati se u svoju osnovnu školu jer si nepismen.
pre 11 godina
Traže oni da mi poštujemo dogovore?!?
Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Hajde da počnemo od toga!!!
Pa zašto uvek da poštujemo samo ono što Americi odgovara?!?
pre 11 godina
Koliko ovde ima faca koji vise vole EU nego majku svoju, pa to je strasno! Nije isto turisticki oticu u neku od EU zemalja, i pricati kako je ovde super, hocu ovde da zivim itd....Obisao sam pola sveta zahvaljujucu folkloru, i bio na turnejama po 1-2 meseca, ko klinci smo bili smesteni po porodicama...ZNACI nigde bre nije idealno, i ne moze da bude, i nigde nije isto,nas jesu uramile 90te, ratovi itd. ALi nista nama nece doneti ta EU to su prazne price, izmisljotine!
pre 11 godina
"Nemojte da nam menjate cilj!" Ovo liči na pripremu naše javnosti zašto se odmičemo od EU!!! Uglavnom, vi kako hoćete, ali ja krajem meseca napuštam zemlju, papiri su gotovi, pa nek nam je svima sa srećom! :) Nema ljutiš ;)
pre 11 godina
haha ovaj razmišlja kao sloba
pre 11 godina
Dačić Briselu: Ne menjajte nam cilj
Kasno Dacicu, KASNO !
EU je vec izgubila strpljenje sa tom "nakaradnom i primitivnom" politikom koju srpski politicki "COBANI" vode vec vise od dvadeset godina !
Srbiji je vec promenjen "cilj" i odavno vise nije cilj EU clanstvo Srbije u EU nego "izmestanje" Srbije sa evropskog kontinenta u SIBIR !
Svacije strpljenje ima kraj pa tako i strpljenje EU !
pre 11 godina
Ja se ne mogu cudu nacuditi sta se desava sa vama Srbima i nazalost vasom propalom drzavom Srbijom.Pa moji dragi Srbi...imate pravo IZBORA kao i svi drugi narodi sveta.Ako necete u EU pa nemojte onda ici?! Vi ste uvek odlucivali ali nazalost pogresno! Kako ne vidite da ste Kosovo izgubili pre 20 godina a ne sada! Svejedno je da li cete u EU ici necete ali Kosovo nije vase bili vi u EU ili ne bili hahahahaha meni je stvarno smesno ovo pisati jer kao da pisem deci iz osnovne skole:( Svaki politicar koji dodje na celo drzave je katastrofalan a sve dobre politicare ubijate kao npr Djindjica,Karadjordja i ostale kakva ste vi to nacija zapitajte se,izmedju ostalog Srbija je prekrasna zemlja ali sa vama takvima nece stici nigde nazalost i shvatite da EU za vas bas briga.ne zele vas jer ste isprdak na Balkanau a mogli bi da budete LIDERI.Sve ono sto ste radili u 90-ima vam se vraca i treba da vam se vrati jer ako dobro radite nemoze vam se vratiti lose nikako,u pamet se ljudi dajte....molim bez ljutnje jer je ovo prijateljski i iskreno iz srca:)
pre 11 godina
Dobro da im nije rekao;"pobrkali ste loncice" u starom SPS maniru!
pre 11 godina
Dacicu, poznajes li osobu pod inicijalima SM, koja je 1991. odbila ponudu tadasnje Evropske Zajednice da se cela Juga primi kao punopravan clan bez ikakvih uslova i da povrh toga dobije jos 4 milijarde dolara? Nisam siguran da ga znas, mozda ste se sreli onako slucajno u hodniku ili na nekom partijskom kongresu... E pa vidis, njemu mozes zahvaliti sto te sad u Briselu cede kao FAP zabu i sto moras ovako da cvilis..ali to je jos i najmanja muka. Svasta su ljudi proziveli u tim godinama, ti si jos i dobro prosao..
pre 11 godina
Dokle smo, kao drzava i narod, dosli kada nas premijer mora da moli Rompeja da nam se ne postavljaju novi uslovi! Samo se bojim da to ne bude necujni glas "vapijuceg u pustinji". Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna. Ali, svakodnevno postavljanje novih uslova iz EU, koja je poduze vec zabavljena pitanjem svoga daljeg opstanka, samo moze da iritira naciju. A g. Rompej zna da ukoliko na buducem referendumu ne prevagne broj onih koji su za prikljucenje EU nema nista od naseg ukljucenja u evropsku zajednicu. Cini mi se da svako novo uslovljavanje smanjuje broj pristalica nasih evropskih integracija. Sto bi se zapadnjacki reklo, za tango je potrebno dvoje. O tome bi morale da misle obe strane, i srpska i evropska.
pre 11 godina
ajde boze molim te da se okrenemo rusiji a da zaboravimo na eu i usa i sve te sto nas godinama bombarduju ubijaju satanizuju ponizavaju
pre 11 godina
@ebora,
a sto mislis da je mali Sloba,zato sto je pokazao da jos uvek ima kicmu.
EU je navikla da pregovara sa klimatis glavatisom(latinski naziv za B.Tadica),pa im Dacic sada izgleda cudno i njima i vama.
Ukoliko pregovaras,sasvim je normalno da izneses svoje misljenje.Ako samo klimas glavom nece te ni sagovornik ceniti,ni onaj u cije ime pregovaras.Ja ne volim Dacica, jer znam da ume da bude i previse arogantan,ali pokazati da nisi bezkicmenjak,u tome nema nista lose.Izgleda da nas je Tadic skroz preparirao i unistio ego,pa nam i ovakvi detalji smetaju,i odmah razmisljamo sta ce reci o nama.
Ne valja ni pokazivati previse misice oko kicme,ali Dacic(Srbija) to ni nema;).
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
(Lalo, 4. septembar 2012 12:14)
E da je srece da ode, da se izgubi iz vidokruga i da je vise nikad i ne vidimo.
pre 11 godina
Tako je Dačo.
Nikada te nisam voleo,
ali ne treba se
ni stalno saginjati.
pre 11 godina
Reci ljudski "NECEMO U EU". I tacka.
pre 11 godina
@ (djoka, 4. septembar 2012 11:07)
Ja sam otisao pre 10 dana, i ne vracam se vise! ! ! '98 su me oterali u vojsku, '99 sam bio vojnik tokom bombardovanja. I opet ista bagra vodi zemlju. Pukao mi je film i kazao sam adio Dacicu, adio Vucicu, adio Nikolicu, NIKADA SE NECU VISE VRATITI. Dovidjenja Srbistane, dovidjenja Dzamahirijo teroristicka ! ! ! !
pre 11 godina
vole EU zato sto misle da ce biti vise para a da ce se manje raditi svima koji misle da ih ocekuje basnoslovan zivot porucujem da dodju u EU i pricaju sa ljudima koji ovde zive a mozda i da rade tri meseca i vide koji je ovde tempo. ko prati desavanja u eu vidi da je trenutno od cele EU najbolje u nemackoj koja pod teretom neradnickih i nesposobnih drzava pocinje da tone narod sve manje ima a izdaci su sve veci. dodjite da vidite realnost i da li ovakav zivot zelite.
pre 11 godina
Pridruzivanje zajednici normalnih evropskih drzava sa opustosenom i neuredjenom drzavom nije moguce.
Svakako dogovoreno na medjunarodnom nivou ma ko to dogovorio kao legitimna vlast u tom vremenu se mora ispostovati.Drugo je pitanje sto gradjani srbije nisu informisani dovoljno sta je dogovoreno u razgovorima sa pristinom.Samim prihvatanjem dijaloga sa novonastalom drzavom je priznanje sagovornika na drugoj strani stola.Postovani sugradjani nije mi poznato iz proslosti da je neka drzava nagradjivala izdajnike sopstvene zemlje i njenih interesa.Srbi i Ccrnogorci sa kosova koji su dobrovoljno napustili kosovo zabijajuci noz u ledja sopstvenoj drzavi su izdajnici srpske drzave kakve nismo imali od srednjeg veka do danas.Prodali su kolevku srpske duse,pradedovska ognjista,pradedovske grobove,privatnu i drzavnu imovinu.Tapije srpske zemlje su u rukama albanaca i skupo placene da zlo bude vece nastanili su se u srbiji i muzu budzetski novac kao nagradu za veliku izdaju.Svojim novcem su uspeli da se pozaposljavaju u drzavnim sluzbama po gradovima srbije guseci i uskracujuci takvu mogucnost starosedeocima.Ako su vec izdajnici ove drzave onda se po praksi normalnih drzava moraju proterati,da svih 500.000 tamo odakle su dosli na celu sa Ban ki Munom.Kosovo bez Srba nikada srpsko biti nece,razumite to i nemojte se zaludjivati izlivima emocija.Svi dosadasnji pregovori sa albancima su uglavnom vodjeni u pogresnom pravcu i sve strane su ih tumacile kako je kojoj odgovaralo.
pre 11 godina
Manite se ljudi, za uclanjenje u EU se ipak trazi nesto drugo. Krajnje korumpirane i nerazvijene Rumunija i Bugarska udjose, nista bolja Hrvatska ulazi, a ekonomski stabilna i ozbiljna drzava Turska je vec 20-tak godina samo kandidat.
pre 11 godina
Ne samo da ce nam pomerati tablu na kojoj pise CILJ, nego ce nam staviti i povez na oci, mada... taj povez nam je DS odavno stavio, smao smo se ocigledno navikli...
pre 11 godina
Dacic je izabrani predstavnik Srbije, i sama ta cinjenica bi trebalo da bude dovoljna da bismo navijali za njega kada nas predstavlja u inostranstvu. Kao sto u fudbalu navijamo za svoj tim kakav god da je i koliko god se ne slagali sa selekcijom igraca. Medjutim, u ovoj zemlji vise ne postoji ni elementarni patriotizam, cak smo otisli u toliku samonegaciju da cemo radije navijati i za sopstvene dzelate nego za nekoga ko pokusava, kako-tako, da brani nas interes i da afirmise nase postojanje.
To je narocito pateticno kada se citaju komentari na vest u kojoj srpski premijer trazi, od onih koji su Srbiju vec unistili, opljackali i kolonizovali, samo to da se prema njegovoj zemlji vise ne ponasaju hohstaplerski. Da cena koju sami zalepe na svoj proizvod ne skace kako se primaknes kasi. I sta je tu problematicno? Sta je to Dacic trazio a da nije stvar elementarnog zdravog razuma? Da li biste vi kupili robu kojoj ne znate cenu? Gde ste u tome prepoznali nacionalizam? Znate li kako je prosla ona sirotinja u Americi kojoj su prodali kuce na kredit sa varirajucim kamatnim stopama? Ostali su i bez para i bez kuce. Jeli to zelite za svoju zemlju?
pre 11 godina
Najvise me nerviraju ovi sto Srbima drze predavanje ko su i kakvi su.Pa bolji smo od svih vas zajedno,sa sve EU.Dosadilo nam je da cuteci slusamo vase glupe kritike.Krijete se iza nekih floskula koje i moja baba vec provaljuje.Sto vi koji nam drzite predavanja ne udjete u EU.Pa nece vas i ako im se non stop upucavate.Mi bar znamo zasto nas rade,to je Kosovo.Prema tome, dabome.
pre 11 godina
Da bi Srbija od 1981 investirala u izgradnju infrastrukturu, u ekonomiju,u zdravstvu,u prosvetu itd koliko je potrosila za Kosovu i o Kosovu, mislim na oanj potrosheni ratni materjal(tu su ogromna bogatstva je otishla u vatru ubijajuci nevine ljude)) i ovu propagandu (sterilne),danas bi Srbija bila najrazvijenija zemlja ne samu u regionu vec i u Evropi. Dosta vishe O Kozovu.Vec 33godine pricate Kosovo-Kosovo-Kosovo.Dosadili ste qak i staru generaciju a da ne govorim za ovu, mladu generaciju koja se interesuje da proba zhivot u ovom svetu onako kako bi trebalo da se zhivi, jer zhivot u ovame svetu VEOMA je kratak. Ostavite Ljude na miru!
pre 11 godina
"Naravno, mnogo toga moramo da uradimo kako bismo uredili svoju drzavu, da bude i demokratska i ekonomski naprdna."
(Aleksandar Popovic, 4. septembar 2012 11:08)
Ovo NAPRDNA je verovatno slučajna greška, ali svaka ti čast Aco. Rekao si pravu reč za ovu državu i za "novu" vlast koja je vodi u propast, hahahahahahhaha....
pre 11 godina
Odnos Srbije i EU postaje ponižavajući. Kako smo došlo do toga da je naša evrointegracija svedena na Kosovo? Ekonomija nije važna, pravna država nebitna, reforme se nigde ne pominju, siromaštvo nije problem, samo Kosovo, Kosovo, Kosovo... Ako je tako, EU me više ne zanima. Za mene je današnja poseta Dačića čisto gubljenje vremena. Pametnije bi bilo da se Dačić raspita šta će biti sa evrom, jer u ovoj zemlji građani ili imaju kredite ili štednju u evrima.
pre 11 godina
nemojte da menjate cilj dok ne uzme jos jedan kofer,a posle..pa nece biti na vlasti i nece mu biti bitno..
pre 11 godina
Jos jedna Ivicina "patriotska" izjava!, i nista posle toga!, demagogija, demagogija i tako do novih izbora!
pre 11 godina
Hoce oni nas i to cak i da mi necemo,ali hoce prvo da nas skuvaju da skroz omeksamo.Neko rece ako ne izglasamo referendum nema ulaska.Greska!Kad oni nesto naume takav referendum prolazi milom ili silom.Nedavno su bili izbori u Grckoj,pretnje,ucene...i na kraju pobedili njihovi.
pre 11 godina
Hahaha - prvo si lupao sakom o sto i vikao "nece meni EU deliti lekcije" a sada cvilis i molis ih da ne pomeraju ciljnu ravninu. Svaka slicnost sa situacijom iz 90-ih i tvojim politickim mentorom SM je, naravno, "slucajna".
pre 11 godina
Samo vi idite u EU a ja,( obrazovan, nezaposlen rodjeni Beogradjanin), odo' na selo da gajim povrce i pilice!!! :-)
pre 11 godina
@dai ferizi ne znam za druge, ali za mene kosovo i metohija će uvek biti južna pokrajina srbije. u potpunosti razumem vašu nervozu povodom tog pitanja.
pre 11 godina
Ama jasno je da bez puzeceg,mileceg, potajnog ili bilo kako vec..priznanja KiM kao nezavisne drzave nema puta u EU. I zato ne zamajavajte nas gradjane.I ovako je ta tema usled borbe za egzistenciju otisla u drugi plan,a i istrazivanja pokazuju da opada podrska EU. Resavajte pitanja nase egzistencije i poboljsanja zivota,a za EU kad dodje vreme.Ako uopste dodje jer se mozda raspadnu u neko dogledno vreme.
pre 11 godina
@istina, 4. septembar 2012 11:51,
tacno je da nigde nije idealno ali i posle ovih pedesetak godina na Zapadu ne bih pristao da se vratim u Srbiju. Jednostavno, ovde je toliko bolje u svakom pogledu da se ta dva sveta jednostavno ne mogu usporedjivati.
pre 11 godina
Dare011: Traže oni da mi poštujemo dogovore?!? Super, ajde onda da poštujemo prvi dogovor a to je rezolucija 1244.
Rezoluciju 1244 konstatuje i da je Kosovo deo Srbije i da gradjani Kosova imaju pravo na samoopredeljenje. Zbog toga je Medjunarodni sud pravde i doneo odluku da proglasena nezavisnost ne predstavlja krsenje iste. Konstantno ignorisanje od strane politicara u Srbiji dela rezolucije u kom se konstatuje pravo na samoopredeljenje je populizam i manipulacija javnoscu u Srbiji. Umesto da se jos 1999. prihvatilo kao realnost da je Rezolucija tako formulisana da moze biti razlicito tumacena (sve rezolucije su takve, jer su proizvod kompromisa stalnih clanica SB), da je gradjanima to jasno saopsteno, da su nacionalni interesi definisani ralno u odnosu na taj dokument, i da je napravljen plan kako u primeni rezolucije izvuci maksimum sa stanovista realno definisanih nacionalnih interesa. Ne, javnosti je servirana prica da je Srbija pobedila NATO i da je vlast uspela da 'sacuva Kosovo iako je izlozena pritiscima'. A ni jedno ni drugo nije tacno. Srbija nije pobedila NATO. A status Kosova je i dalje ambivalentan. A vecina gradjana Srbije je neinformisana i godinama guta nacionalisticke i manipulativne parole.
pre 11 godina
Uh, jaka vi tabla!
pre 11 godina
Svima onima koji komentarisu kako je u EU lose, kako sve tone, kako im je tesko itd. - Zasto se ne vratite u Srbiju ako vam je tako lose? Povratak je stvar vase vlastite odluke i niko vas u tome ne moze spreciti. Ili ipak ostajete tamo, jer, uprkos pogorsanju ekonomske situacije, bolje zivite nego sto biste zivlei u Srbiji? A i znate da zivite u drzavama u kojima je vlast i kompetentnija i odgovornija prema gradjanima nego sto je to slucaj s vlascu u Srbiji, pa je realno ocekivati da ce za 2-3 godine kriza biti prevazidjena dok se u Srbiji izlaz iz tunela ni ne nazire. Vrlo je nemoralno kukati nekom ko je u tezoj poziciji nego sto ste vi.
pre 11 godina
@(aca_bg, 4. septembar 2012 12:41)
Ma ne pricaj kojesta. Ljudi u (EU/)SAD ostaju bez porodicnih kuca, kakva 3ca kola, o cemu ti pricas covece.
Pa kako je krenula kriza 2008 (u SADu)?
Nego krahom nakretnina, u koje su bile uvucene Banke.
Pogledaj film "Capitalism - The Love Story" (ima ga i na You Tubeu) pa se javi komentarom.
@Jelena
Ja jesam u Srbiji samo sam imao prilike da vidim zapad i da o njemu znam malo vise nego neko ko je i dan danas pod utiskom serije Dinastija.
Ne moras da budes na zapadu. Raspitaj se malo. Nije daleko. Samo odes na "You Tube" i sve mozes da saznas. I to od samih Amerikanaca!
pre 11 godina
@doktor ako je od srca onda hvala. pozdravi finom i ugladjenom europskom susjedu iz isprdka.
pre 11 godina
@djoka: tako je, care, bitno je samo da su tebi papiri gotovi i da je tebi sve potaman. Za kojih par godina postaces George, Jorge, a mozda i Giorogio, vec zavisi gde budes ziveo ... A s tobom ce otici i tvoji drugovi iz skole, kolege s fakulteta, saradnici s posla ... I onda ces za nekoliko godina kukati kako je Srbija ruzna, tuzna, duzna i kuzna zbog nekog tamo Voje, Borisa, Tome, Ivice, Marice, Slavice ... Pa znas kako je - svi mi smo mogli Srbiju da vodimo i napravimo je lepsim mestom za zivot. Trebalo je samo uloziti malo napora i ocistiti gamad. Ali lakse je pobeci s broda koji tone nego krpiti ga, zar ne? E pa ako kapetan i oficiri skoce u more, ko ostaje na brodu? Kuvar, pijani mornari i neizostavan mali od palube. Mislite malo i o tome ...
pre 11 godina
Nije EU sirotinjska ustanova pa da svima koji sami sebe hoce da uniste pomaze bezuslovno.Ako neko hoce da bude clan zajednice u kojoj se zakoni postuju i sprovode,onda mora da se potrudi i uvede reda kod kuce.Nije EU u krizi zobg Nemaca vec onih slicnih nama po karakteru,pogledajte koliko su milijardi grci izneli iz zemlje.Ne moze zemlja u kojoj sede uvek jedni isti,koji su poznati od ranije po njihovoj "dobroti postenju i umecu" da napreduje,to jednostavno ne funkcionise.EU ima dosta od srpskih politicara,i uveliko se traze resenja kojim bi se zemlje u okruzenju a koje imaju iskrene namere zalazu se za Evropske vrednosti,na najbrzi moguc nacin pripojile.Srbija ima sanse jedino sprovodjenem apsolutno i momentalno svih dogovora,a to se sa ovom druzinom ne moze ocekivati nikako.Ova vlada igra na pogresnu kartu,misljeci da pretnjama da ce se prodati rusima mogu da uplase EU i USA,ne znajuci kakve probleme ce imati sa rusima,cak i oni sami.Pustice ih EU niz vodu,i nastace BG pasaluk,i to nisu prazne price,to je najbolji moguc scenario koji garantuje bezbednost na Balkanu.Rus ce uzeti sto moze i profitirati iskoriscavanjem srpskog naroda,dok bude imao interesa dace i malo leba i tople vode,a posle ce nastati ocaj i zavladati beda,jer nece vise imati koristi od nas.Bg pasaluk ne moze biti sila na Balkanu,niti kao takva mala i siromasna od velike koristi Rusiji,bolje se razmislite na vreme,imate jos jako malo veremena da se opametite.
pre 11 godina
@doktor ako ste ovo napisali dobronamerno i od srca onda sa vasim namerama i srcem nesto nije u redu. nista novo,nista cudno.
pre 11 godina
J**e mi se i za Kosovo i za EU. Stigao mi infostan, telefon... sad će i struja...
pre 11 godina
E Ivice, Ivice ta tabla je sve dalje i dalje.
pre 11 godina
Dacic mnogo gleda crtace...
pre 11 godina
Malog Slobu prošla alergija :)
pre 11 godina
A zasto ja imam utisak da nasa strana i nije za ulazak u EU?
Posle toga ne moze da se "mulja" pa nekome i nije u interesu.
Obican narod-radnik moze samo da dobije.
pre 11 godina
@istina
Tacno je to sto kazes ali je isto tako tacno da se problemi tamo i ovde razlikuju.Tamo je problem otplata kredita za treci auto i drugu kucu a kod nas pises cekove za hleb i mleko na sedam meseci odlozeno, tamo je problem stopa nezaposlenosti od 10% a ovde od 30% itd. Tacno je da ulazak u EU sam po sebi ne resava ni jedan problem (mnoge cak i pogorsava) ali je isto tako tacno da podize mnoge norme i standarde u svakodnevnom zivotu. Pred Srbijom je izbor... Dali ce da tesko zapne i pokusa da podigne letvicu na vecu visinu od one na kojoj je sada ili ce da resi da letvicu spusti do zemlje pa da onda pobedjuje na svakom takmicenju gde ce sama da ucestvuje. Mi imamo jednu jako ruznu izreku "bolje prvi u selu nego zadnji u gradu". E pa sada je na nama izbor... Mislim da je izbor Dacica i Vucica bio korak unazad ali mozda i gresim.
pre 11 godina
Gospodine Dacicu, to sto se vama cini da se cilj pomera nije zato sto neko pomera taj cilj, nego sto vi trcite unatraske. Da vi zelite da stignete na cilj ne biste nas zamajavali demagogijom no bi cutali i radili. Problem je sto znate da kad se predje cilj ide obavezna doping kontrola, a tu bi mogli mnogi vasi trkaci da zavrse, blago receno, diskvalifikovani.
pre 11 godina
bio tako jedan nezadovoljni seljak koji se ljutio na celo selo. ljutio se, ljutio se i na kraju sam sebi otsekao pa..u. razmislite o tome?
pre 11 godina
Ja bih na sve pristao , jer dok sve to krene da se dogovara i razglaba , ni EU ni prekobarske super sile nece biti za par godina.Melez je doneo jos vece crnilo a kad dobije izbore bice jos gore.
pre 11 godina
Dačić Briselu: " Ne menjajte nam uslove"
Brisel Dačiću: " Dobro nećemo. A kada ćete priznati Kosovo?"
pre 11 godina
Izgleda da je gosn. Dacis zaboravio svoju izjavu: "nije sija, nego vrat"
http://youtu.be/KEi2Um0FHWk
pa sad peva drugu pesmu, kad je trezan.
pre 11 godina
Ajstajn je rekao: "Ludost je kada nesto stalno radite isto a ocekujete drugacije rezultate."
pre 11 godina
Mi molimo nase partnere iz EU da ne pomeraju tablu sa natpisom cilj a oni je istog momenta pomerili, sto se nedvosmisleno vidi iz poslednje izjave Martina Sulca predsednika parlamenta EU. Dajte da se parlament ove zemlje o tome vec jednom izjasni, svako neka diskutuje i glasa po svom stavu i savesti ineka svako snosi odgovornost za svoje postupke. Recite vec jednom da priznaceno ili ne necemo priznati i nista od EU. Dosta vise sa politikom nije nego, mada me cela ova situacija neodoljivo podseca na radnju istoimenog filma
pre 11 godina
Ja mislim da ni sam Rompej ne zna sta mu to znaci ,da treba da ispunimo integrisano upravljanje administrativnom linijom.Prema tome to je to ,a mi idemo dalje u EU.Ne treba stalno trcati i zapitkivati EU kad ce da nas prime.Dosadili smo im cinimi se.A iskreno da priznamo malo je i nedostojanstveno stalno ih vuci za rukav. Ponasamo se ne kao drzava nego kao dete koje je majka zaboravila u samousluzi a ono vuce svakog prolaznika za rukav i pita...kada cete da mi pronadjete mamu...gde je moja mama...Jednom recju jednog dana kada nam ekonomija bude na zavidnom nivou,kada nam gradjani budu ziveli dostojanstveno i sigurno ,sami ce nas zvati u EU,mogu da potpisem.Interesi ni dva brata nisu uvek isti, tako da ni interesi EU i Srbije ne moraju bas uvek da se poklapaju.Vazno je generalno reci da smo raspolozeni i da cemo kad se dignemo na noge,sami dosetati u EU.A oni ce nas kao dobri domacini i prijatelji primiti.Naravno ako jos budu tamo...zajedno.
pre 11 godina
onima koji o nama koji smo otisli (ja nakon 2000-te, kada sam mislio da sam zavrsio posao) misle da smo pobegulje:1. Izlazio sam na crtu i u ratu(preziveo, jedva), i slobi(batinan nebrojano puta) 2.Protestovao UVEK, makar to bilo i na salteru za dobijanje saobracajne 3. Uvek pricao najlepse o svojoj zemlji i o nasim ljudima, svima i svugde(a putovao sam dosta).
E sada, kada su sve ladje u Srbiji potonule(jos samo da udare o dno) a moja kosa dobrano osedela(pre nego sto sam stigao ovde, gde lecim rane i uzivam u ZIVOTU, prvi put!), zeleo bih da porucim nekim novim klincima: ako ne mislite da pravite revoluciju, svi i odmah, onda zapalite, svi i odmah. Ne trabunjajte nista, cutite i odradite neko od dva ponudjena resenja. Treceg nema. Srecno!
pre 11 godina
@darko
Posto ocigledno ne mozemo da se slozimo hajde da probamo sa brojevima... Svake godine se podnesu milioni zahteva za useljenje i radnu dozvolu u SAD i EU. O milionima ilegalnih imigranata da ne govorimo. Reci mi,molim te, koliko je zahteva za useljenje podneto u Srbiji u poslednjih 100 godina ukupno? Izgleda da si ti pametniji od desetina miliona koji umesto da potrce u Srbiju odose u Ameriku i Evropu. Moj brat zivi u Americi i upravo je kupio treci auto za dete - na kredit naravno. I covek sad ima probleme sa kreditnom karticom ( jer otplacuje kucu (ne stan) na kredit). I ti ne pomenu, gde se to kupuje hleb i mleko na odlozeno placanje na 210 dana?
pre 11 godina
@ Zoltan
Vidim ja da se lakše diše poslednjih dana kad ono ti otišao.
@ doktor
Šta li tebe nesrećniče dovodi ovde. Vrati se u svoju osnovnu školu jer si nepismen.
pre 11 godina
@djoka
Ne dolazi molim te. Neka tebe tamo, samo nam ti falis na ovu krizu ;)
pre 11 godina
ne menjajte cilj,menjate kofer..
pre 11 godina
sledeća slika, objašnjava sve https://www.dropbox.com/s/njlzlbysrjxtyw1/blue-sky-dacic2.png
pre 11 godina
Ma oni nas vodaju levo, desno ko zabludele ovce, a sami smo krivi za to.
pre 11 godina
Ne menjajte nam cilj ionako nam treba još 20 godina da stignemo i do ovog...
pre 11 godina
Dacic (Mali Sloba) koji oponasa svog idejnog vodju, pokusava da od sebe stvori znacajnog politicara ne samo u Srbiji vec i Evropi. Toliko je jadno i bedno izgledao u tim razgovorima, kao Kraljevski Pingvin koji ide od zenke do zenke. Ali ipak na kraju shvata da pripada drugoj vrsti Pingvina, koja nema ama bas nikakve sanse u tom njihovom svet.
pre 11 godina
Dacicu,
Zbog Vas UE i NATO popustili Rumunima i Bugarima takoreci bez ijednog ispunjenog uslova su ih primili,sad cete vi ispuniti i vase i njihove uslove!naravno ako hocete u EU.
64 Komentari
Sortiraj po: