Utorak, 21.08.2012.

16:16

Dačić: Ne može samo Beograd da daje

Premijer Ivica Dačić poručio na sednici Saveta bezbednosti da je Beograd spreman na dijalog s Prištinom, ali da obe strane moraju pokazati volju za kompromis.

Izvor: Tanjug

Daèiæ: Ne može samo Beograd da daje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Dačić: Ne može samo Beograd da daje

Pa zasto onda ne razgovaras sa Mladjanom Dinkicem Predsednikom stranke Ujedinjeni Regioni pa da ne daje samo Beograd nego i ostali regoni ?
Zar je "komunikacija" u Vladi tako losa da je Ivica Dacic morao putovati cak do Njujorka kako bi izjavio nesto sto je "namenjeno" Mladjanu Dinkicu ?

baba Đuka

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Važi, al' da ti obavezno budeš međ' tih 5 'iljada i da mi se svakako javiš pred polazak da ti baka spremi tople čarape i napiše lep epitaf!

Zelimir

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Niti mi imamo 5000 specijlaca, niti immo 50 tenkova... Jedino sto imamo, to su pet dana!

Nepoznati

pre 11 godina

A albanska strana nista nije rekla? Ona nije bila prisutna valjda? Dobro imformisani izvori kazu mi da tu je bio i Kosovski premijer Taci...ili pogresim? Pa sto nema ga u ovom clanku???

mirko

pre 11 godina

Dok se Beograd pitao, kosovo je pretvarano u nepozeljnu marginalizovanu pustaru. Sad se vise ne pita, i nemoze postavljati uslove.
Kosovu se fućka za Beograd i za priznavanje.

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Mali crveni vodja zaboravlja da je tata,veliki crveni vodja,objavio 99/te rat celom svetu i u Kumanovu za sva vremena dao sve!Srbija vise nema sta da da,Srbija mora da spasi ono sto ima!

Ivana

pre 11 godina

Nije Beograd, nego je Srbija,za pocetak ovog teksta,bilo onome ko ga je pisao,pilo onome ko je izjavio tako nesto. Drugo, napokon da se cuje da i Beograd nekome nesto daje,posto je celu Srbiju isisao. Hvala.

sergej

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."
Da, tad bi stvarno bilo gotovo,ali sa nama. I ja bih voleo da sam kao ti prespavao 99.kada je Nato igrao nad našom zemljom online video igrice.Uzmi neku "pucačinu" i isprazni svoju negativnu energiju, to ti je najbezbolnije.A ako to ne pomogne,Sirija nije toliko daleko - možeš tamo da se istakneš.

NADA

pre 11 godina

potpuno normalan istinit realan i dostojan govor.Ovo ne odgovara samo gubitnicima izbora.I to samo govori da im je u interesu samo vlast a ne narod.Kritikuju sve i za to imaju vremena a da malo pociste sopstveno dvoriste.

drz se ti bureka

pre 11 godina

@cvrle-new york
ban kim mun komunista iz kine i ostale nebuloze? ocigledno da ni eventualno zivljenje u njujorku, jednom od centara sveta ne garantuju cak ni osnovno obrazovanje i informisanost kao ni mnogo inteliogencije.

Tabula rasa

pre 11 godina

@zmitjkoe
Naravno da u svetu nema jedinstvenog stava prema Kosovu, kao, uostalom što ga nema ni u Srbiji?!
Formalno jedinstven stav u svetu je iskazan rezolucijom 1244 SB UN koje se držimo "ko pijan plota", dok je "politička stvarnost" doktirana "politikom sile u međunarodnim odnosima" (prof.dr Rade Stojanović) i sasvim drugačija?!
Strateški partneri i savaeznici Prištine su još uvek "jači igrači" na međunarodnoj političkoj sceni i oni diktiraju "koraker i tempo", kao i "realnost na terenu" u odnosu na "nejake" strateške partnere i saveznike Beograda?!
Programsko stupanje novog srpskog premijera I.Dačića na sednci SB UN snažno udaljava Srbiju i njene građana od poodmaklih evrointegracionih procesa i preusmerava ka sibirskim?!

ucenje ne skodi

pre 11 godina

...oladite malo, Dacic nije rekao da ne postoji Nezavisno Kosovo vec da je necemo priznati dok i mi ne dobijamo nesto a to je isto sto i Tadic rekao ranije - ne moze jedan da dobija sve a drugi da izgube sve. Po meni to je racionalna politika, srbima na severu neki specijalan status pa nek zive u miru. Za one koji zele nesto na inat citajte Dragoljubov komentar - verovali ili ne ako citate bolje istoriju prema srpskim autorima veoma lako cete se ubediti da je Dragoljub bio u pravu.

Pozdrav

Alex1

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."

A avioni, rakete? Sa'će Vučić da se vrati iz Rusije sa celim arsenalom, vidim da već slave na drugim portalima! :)
Koje ste vi paljevine. Žalosno.

aca

pre 11 godina

licimeran smo mi narod, ja sam licno clan ds, ali ako neko odrzi racionalan, drzavnicki govor zasto da ga ne pohvalim, bravo Ivice, pa nije sve u Srbiji strancarenje, eto da je ovo izgovorio Tadic bile bi pohvale ovde na portalu...problem je sto mi gledamo navijacki sve, aman zaman ljudi, ili uradis pravu stvar i imas rezultate ili nemas, nema tu mnogo filozofije, eto svi ismevaju palmu, ali on svojim merama zaustavio belu kugu u jagodini, ili ljajic npr.covek sta god radio uradio dobro...mene licno vise ne interesuje ko je iz koje stranke, ili si uradio svoj posao ili nisi, nema lazi prevare...eto skorasnji primer Dacic objavi da ce vlada dati stan Milici Mandic i odmah krenula negativna kampanja, a da je to uradio neko iz DS svi bi odobravali, ne valja nam posao, moramo biti jedinsveni kada se radi o vaznim pitanjima, ne sme tu da bude strancarenja, isto sam ovo rekao opstinskom odboru ds krusevac jos oko nove godine, oni proglasise za neznalicu, e na izborima zavrsili na 4.mestu u gradu sa mizernih 10%, pa nije narod suntav vise da mu se prodaju prazne price, ili si asvaltirao ulicu dobro ili nisi, nema tu filozofije, gde me briga vise ko je iz koje stranke, jos kada bi se vratio kod nas vecinski sistem izbora, pa za svakog poslanika neposredno glasanje

ovoga puta bi nas razbili kao dete zvecku

pre 11 godina

""Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) ""
????
A na drugoj strani kao nas protivnik je celi NATO jer je Srbija prekrsila uslove kapitulacije koju je potpisala
Znas li ti da Srbija granici sa nekoliko NATO drzava [Bugarska, Rumunija, Madzarska, Hrvatska, Albanija]?
A cak je i Makedonija pusdtila NATO da dodje iz Grcke i zauzme polozaje na granici prema Srbiji.
- Dali si zaboravio da su srpske majke putovale na Kosovo [dok ga je Srbija kontrolisala tj do marta 1999.] da vade sinove iz vojske [tada SCG, a da ne ginu uludo jer i onako u Srbiji vlada "Bela Kuga'??

Troml

pre 11 godina

Srbija "neće nikad i ni pod kojim uslovima,
implicitno ili eksplicitno, priznati
nezavisnost koju su jednostrano proglasili
organi etničkih Albanaca na Kosovu", jer ona,
kako je rekao, nije rezultat uzajamne saglasnosti.
"Naša država će zauvek biti jedinstvena po ovom
ključnom pitanju"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pregovori se i vode zato da Srbija
promjeni svoje stavove, da malo
po malo i što bezbolnije prihvati
neminovno, bolno ali istinito -
Kosovo kao slobodnu i samostalnu
državu i kako nešto što je de facto,
konačno postane de iure!

cvrle-new york

pre 11 godina

Ban ki moon je prvo komunista poreklom iz kine i on vise voli srbiju i ostale komunisticke zemle nego demokraciju i njemu je lako reci da treba srbija i kosovo da razgovaraju izmedju sebe ali on znaili ne zna ko je dacic i koliko ljudi su nastradali ni krivi ni duzni i jos nisu njihova tela pronadjeni. Dok se ne pronadju ta tjela nikakav razgovor sa srbijom ne bi trebalo da se odrzi, plus ja ne znam zasto se srbija me u unutrasnje poslove kosova posto ona je nezavisna i samostalna drzava koja je priznata od 92 svetskih drzava. narocito sadasnje rukovodstvo srbije moze dic prasinu koliko god hoce ali UN i EU ne bi im trebalo dozvoliti da rukovode sa tom drzavom jer oni su najveci nacionalisti kao dacic tako i nikolic, tako da rukovodstvo kosova nema sta da razgovara sa takvim nacionalistima.

Nesa

pre 11 godina

Samo sto EU na to gleda kao dijalog dve nezavisne zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mickey, 21. avgust 2012 21:22)

Samo sto EU nije drzava,a vala nisu ni jedinstveni po tom stavu.Medjutim cak i da jesu jedinstveni, na njihovu zalost,a i svih ostalih promotera tzv. nezavisnosti kosova, medjunarodno pravo je na nasoj strani, a pre ili kasnije ce morati da se ispostuje.Na jedan ili drugi nacin ;)

Pitam se

pre 11 godina

Dakle, Srbija ne priznaje nezavisnost Kosova jer kaze da je to rezultat rata i pritisaka izvana i nece nikada pristati na te vrste pritisaka. Dobro. A cega ono bi rezultat bh. entitet Republika srpska?

Miki

pre 11 godina

A što mi prvo nešto ne vratimo Turskoj? Ceo 19. vek smo samo nešto tražili od Turaka. Dobijemo hatišerif, tražimo ustav. Dobijemo ustav, tražimo ključeve utvrđenih gradova. Dobijemo i to, pa tražimo nezavisnost. Baš nije bilo lepo od naših predaka što tada nisu pravili kompromise...

Vladimir Pula

pre 11 godina

Jel sjedio na istoj stolici di i Slobo? Jel mu prijalo? :) samo nek širi aroganciju koju je naslijedio od mentora i nema krize za Srbiju .. Ni za kalemegdan .. Jedino mozda za turističke vodice... :D

mirko

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle Drugog svetskog rata počeli stvaranje Evrope, oličene u EU..."

Nisam siguran ko je poceo, ali obe strane (ucesnice WW2 u Evropi) su ucestvovale u stvaranju EU. Ako uzmemo u obzir da su obe strane (pre ili kasnije u tom periodu) bombardovale Srbiju, moze da se kaze da su obe strane "nekadašnji neprijatelji Srbije".

Uzdrzavam se bilo kojeg daljeg komentara, ali meni je ovo najzanimljiviji, a mozda i najznacajniji deo govora.

Profesor Kiks-Maler

pre 11 godina

Što jes, jes. ivica je čudo. Čovek čije je zanimanje političar (šta god to podrazumevalo), i koji nije u životu ništa konkretno uradio (osim nošenja koferčeta) nalazi se u poziciji najveće koncentracije moći u ovoj smešno-tužnoj banana državici. Verujem da bi mu politički otac bio veoma zadovoljan

Zlo

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)
A deset dana kasnije bi bilo gotovo sa Srbijom.

Student

pre 11 godina

Dačić je zakoračio! Naredni koraci odvažnog koračanja bi mogli biti sastanci sa predsednicima latinoameričkih država koje priznaju Kosmet kao sastavni deo Srbije. Dakle, ove zemlje poštuju suverenitet i teritorijalnu celovitost naše Srbije. Svetli put nam pokazuju i čast nam ukazuju Venecuela, Kuba, Ekvador, Bolivija, Brazil, Argentina... Dakle, ne treba isključiti sastanke sa Čavezom, Kastrom, Koreom, Moralesom, Dilmom Rusef, Kristinom Kiršner Fernandez... Jačati saradnju sa prijateljima naš je životni i strateški cilj i smer!

Srbin sa Kosova

pre 11 godina

Niko od nas Srba sa Kosova i Metohije ne zeli rat, dosta su ginuli neciji muzevi, sinovi, ali bez ikakve potrebe. Vreme je da se okrenemo pregovorima i demokratiji, kako to vole da kazu na Zapadu. A demokratska volja 100% Srba na celom Kosmetu da zive u drzavi Srbiji! Ne trebaju nama ni Tacijevi poslusnici, niti dusebriznici iz Evrope, nasa deca i mi bicemo Vam zahvalni, narode moj Srbski, braco nasa, ako nam vi ne okrenete ledja, a lako cemo mi sa ostalima. Kriminalce i ratne profitere, sa imenom i prezimenom, i dokazima, na sud pa u zatvor, ali dajte podrsku svom narodu na Kosmetu, i hvala svima!

zmitjkoe

pre 11 godina

Govor je naravno katastrofa. Cak je nakako uspeo i Mandelu da ugura. Kukati u UN kako Pristina uvek ima cvrst stav pa mi moramo da popustamo ("Beograd daje") je luzerska pozicija. Nego meni je intersantije to sto je u Njujork otisao Dacic a ne predsednik Nikolic. Ustvari predsednika dugo nema. Poslednji put vidjen u Londonu.

mare

pre 11 godina

@usamljeni_vuk_sa_šarplanine Kakve stavove vašeg Tačija, pa čovek nije rekao ništa racionalno i razumno, priča neke bajke o zemlji čudesa gde su svi srećni i zadovoljni, gde Srbi u transu uživaju u njihovom dragom lideru Tačiju. Daj nemoj da me zezaš bre.

Tatko

pre 11 godina

Srbija je ta koja nema šta da izgubi. Ako je nezavisnost nepovratan proces, onda neka ostane stanje koje je sada: sa jedne strane Srbija koja je u UN, u koju se kako-tako ulaže, koja učestvuje na sportskim manifrstacijama. Sa druge strane "Kosova", koja nikad neće biti u UN, koja nikad neće imati ambasade u Rusiji, Kini, Indiji i ohoho zemalja, u koju niko ništa neće investirati (osim bivših američkuh državnika i to u "proizvodnju PTT usluga" i u proizvodnju "iskopavanja uglja). Ovde jedan ne dobija ništa a drugi ne gubi više ništa. Pa ko voli...
Zato podela i početak novih odnosa.
Pozdrav svima!

Los

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)Ivice samo nastavi tako!Đinđićev simpatizer
(srna, 21. avgust 2012 18:32)
Niste vi Djindjicev simpatizer nego SPS portparol.

Rade

pre 11 godina

Stav Vlade Srbije, koji je iznesen na sednici SB UN, je bio sasvim korektan i realan. Ono sto je znacajno, je uvazavanje stavova nase Vlade od strane velike vecine clanica SB, ukljucujuci cak i zemlje koje su priznale nezavisnost KiM. Najvaznije je da je srpska strana jasno stavila do znanja da nikada i ni pod kojim uslovima nece priznati nezavisnost KiM, ali i iskazala spremnost za dijalog sa Pristinom.

Los

pre 11 godina

Ko bi rekao da ću ovo izgovoriti. Bravo Dačiću! Jasno, smireno i još na srpskom jeziku.
(Marko, 21. avgust 2012 19:02)
Ma da, svima se tresu gaće.

Milan

pre 11 godina

Mislili mi sta god hocemo ali ovakvo stanje kakvo je sada nama najvise pogoduje.Totalna pat pozicija.Srbija nije niti ce ikad priznati Kosovo,a Kosovo je de facto nezavisno(isto koliko i Republika Srpska npr.).Albanci su stavljeni u "karantin" tako da vise ne mogu nesmetano da se sire po ostatku Srbije,drzava Srbija vise njih ne finansira,vec je fokusirana samo na Srbe sa Kosova.Ovo ce ostati zamrznut konflikt,bas kao sto je i Kipar.

MarkoRdZ

pre 11 godina

Voleli ga ili ne, moramo priznati da je Dacic ovo dobro odradio. Receno je nesto sto ranije nije receno, nece to nista promeniti, ali je receno. Nastup je bio ostriji, ali u normalnim granicama. Ne mozemo mi da se kacimo sa celim svetom, ali mozemo i moramo da im pokazemo zube. Kosovo je nase, kao sto je moja soba moja soba. Niko ne moze da mi oduzme sobu, isto tako niko ne moze da nam uzme Kosovo. Nisu mi jasni gradjani Srbije koji se mogu pomiriti sa tim da Kosovo nije nase. Samo mudrom i strpljivom politikom mozemo sacuvati ono sto je nase - KOSOVO.

pisar

pre 11 godina

Dačiću da nisi nešto prenizak za dijalog na višoj razini.Srbija ne da ne može samo da daje,nego mora to da radi.Žali bože one koji se love za tvoje "oštro" izlaganje.

KP

pre 11 godina

Iz zasedanja u zasedanje iste price, problemi. Amerika krivi Srbe, nekad na celoj teritoriji sada samo na severu, sve nas je manje, da ne postuju drzavu, Rusi implicitno krive zapad sto protezira Kosovo, Mi se nadamo dogovoru, a znamo da je 2008. pocelo i da ce se kad tad zavrsiti, ostali mudruju, a niko nista da konkretno predlozi da sve strane konacno i definitivno budu iskrene u svojim namerama i zeljema i da stvore taj kompromis o kome pricaju vec deceniju. Nazalost proslost nas uhodi i placamo za greske nasih predjasnjih, daleko je Kosovo od Srbije, jos jednom nazalost ali svi znamo da je istorija cudo, danas jesi, sutra nisi, ko zna mozda ce se za vek ili dva na ovim prostorima roditi ljudi pametni, intiligentni, dovoljno samokriticni i sto je najbitnije dobri ljudi sa onom asertivnom dozom drskosti potrebnom da budes politicar, vodja, lider, kralj. Do tada odoh da spremam ispit, jos malo pa kraj, a onda u borbu za zivot i posao, naravno u nasoj Srbiji!

mr.real

pre 11 godina

Druskane, Beograd je davao sta je hteo do 1999., e a sad bismo da dajemo nesto sto nemamo uopste u rukama - to nam niko ni ne trazi a uz to je i paradoksalno. Sad moze samo da igra kako drugi sviraju.....ili ne mora, ali to malo vise boli.
Kako god, nikakav kljuc nije u nasim rukama - sto pre to shvate gradjani ove zemlje to cemo pre zavrsiti poglavlje zvano KiM.

MIladin

pre 11 godina

Kad neki politicar iz Srbije ispali par parola, beskorisnih i nevaznih, koje nista ne mogu da promene, vec samo da nam ionako otezaju poziciju, odmah se jave oni koji u tome vide pokazivanje misica. U stvari to je samo zamajavanje domace javnosti... NIsta drugo. Odlicno Dacic zna, kao i svi drugi politicari naravno, da je Kosovo zavrsena prica. Nezavisnost je nepovratni proces. Samo Kosovo koriste da zamajavaju gradjane Srbije i skrecu paznju sa mnogo vaznijih problema ili nekog mesetarenja, lova u mutnom. Ajde da se ne lazemo, uostalom: ko je u Srbiji spreman da ode da zivi na Kosovo, da tamo ulozi neke pare,u neki biznis, i ko istinski veruje da ce Kosovo sa toliko Albanaca, koji su vecinsko stanovnistvo, ikad biti u Srbiji? Onaj ko kaze da u to sve veruje, ili je prevejani folirant i prevarant, politicar bez skrupula, ili nije bas sam svoj! A to cekanje da se oporave Rusija, Atlantida i ne znam ko sve ne, okacimo macku o rep. Samo znam da Srbi izbegli sa Kosova nemaju nameru da se tamo vracaju, oni znaju da od toga nema nista.Na KOsovu su lepo unovcili imetak, dosli u Srbiju puni para, dobili dobra radna mesta, pokupovali nekretnine, i "loze" gradjane Srbije kako je "Kosovo srce Srbije". U tom filmu, mene necete videti, braco i rodjaci!

srna

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.
(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)
Ivice samo nastavi tako!
Đinđićev simpatizer

Tromb

pre 11 godina

Nisam neki Dacicev fan, narocito kad ga se setim od ranije, ali nastup u UN bio mu je odlican. Govorio je na srpskom, nije bilo ulagivanja, pominjanja partnerstava, gluposti i mantre koju smo toliko puta slusali od Michael Jordana iz Srbije - ex nam predsednika Tadica, a uz to jos na losem engleskom. Mislim da ce zemlju ceniti vise bar na prvu misao ako se ne ulizujemo i pre svega ne pricamo nesto u sta ni sami ne verujemo, bar cemo ustedeti sebi trud, a sto se blamaze tice ne smeta ionako ne kosta nista, ali ni od nje se nema nista, tako da - bolje bez toga.

sasav

pre 11 godina

“Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, ne znam što se toliko ustručavaju?"

Roki 2

pre 11 godina

(sasav, 21. avgust 2012 18:04)

E moj prijatelju, to samo pokazuje da smo mi u pravu i da nesto sto ne moze, ne moze, ma koliko se oni upinjali i vrsili pritiske na nas, ova vlada zna sta hoce i sta moze, tako da joj ja potpuno verujem.

Jale

pre 11 godina

@ Ilic 1971

Samo mirnim putem se i trebaju rešavati problemi.Mrak ne može oterati mrak,dan to može,zlo ne može oterati zlo,ljubav lepa reč to može.

Dragoljub

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina. Srbija se na teritoriji Kosova ponasala kao kolonijalna sila, sa svom bezobzirnoscu kakvim se obicno "dice" kolonijalne sile. Sada samo "zanjemo" ono sto su na Kosovu posejali, od kralja Aleksandra Karadjordjevica, preko Rankovica pa do Milosevica...

ilic1971

pre 11 godina

Sad si ih uplasio,sa ovim miroljubivim sredstvima,nece moci taci veceras da spava od sekiracije,kad bi hteo neko da mi odgovori zasta sluzi nasa vojska,izgleda za gasenje pozara.

Viktor

pre 11 godina

Zbog cega je srpska drzava potpuno odustala na "potpunom i ODRZIVOM povratku svih prognanih" i vracanju njihove uzurpirane imovine???
Jedan od uslova u susednoj BiH nakon okoncanja sukoba je bio taj.
To bi trebalo da bude uslov svih uslova. Ukoliko se ne ispuni, narocito onaj deo ODRZIV, nema daljih pregovora o bilo cemu: Zid, kao na Kipru.

TXC

pre 11 godina

Totalne gluposti.

Oni nemaju nijedan razlog da popuštaju jer mi ne posedujemo ništa što njima treba, oni već sve imaju: teritorija Kosova je u "vlasništvu" Prištine, imaju iza sebe EU i USA koje ih finansiraju i politički protežiraju.

Srbija, sa druge strane, osim implicitne pretnje sankcijama (usporavanje pregorvora o EU članstvu, itd.) ako ne prihvati sve zahteve Prištine nema baš ništa.

Ovo nisu ravnopravni pregovori u kojima obe strane poseduju nešto što onima drugima treba.

Neko spolja

pre 11 godina

Nisam siguran da treba izjave vezane za buduće diplomatske aktivnosti, razgovore, kompromise i poboljšanje života običnih ljudi na Kosovu započeti sa:"..."Ne može Beograd stalno da daje, a Priština stalno da uzima...". Uostalom, isti modus operandi primećujem kod većine novopečenih vlastodržaca, a to nikako neće biti dobro.

Besti

pre 11 godina

"Ako date nesto OK, ako necete mi smo i onako izgubljeni" :)
Kao sto ste nam oteli nasu zemlju, sada smo vretili. Ne moze nista da bude tvoja ako nisi imao, a Kosovo sa Presevska doljina bili su uvek i uvek ce biti Albanian. To je to!!!
Pozdrav iz Sarandsko more : )

Nenad

pre 11 godina

"Treba postaviti uslove za legitimno predstavljanje stanovništva na severu Kosova. To treba da bude prioritet", rekao je šf UNMIK i dodao da će, kada se to ostvari, biti pokazana i dobra volja obe strane.

Sadašnji predstavnici Srba i jesu legalno izabrani osim ako gospodin Zarif ne misli da bi trebalo da Albanci stvore još jedan SLS putem kojeg bi upravljali sjeverom tj. imali bi svoje podobne Srbe i sjeverno od Ibra. Što se tiče područja sjeverno od Ibra tzv. međunarodna zajednica i kosovski Albanci tj. vlast u Prištini bi konačno trebali shvatiti da neće uspjeti u namjeri da išta nametnu.

Beats

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle drugog svetskog rata krenuli u stvaranje Evrope, oličene u EU, čiji deo sada Srbija želi da postane, dok na prostoru bivše Jugoslavije dve decenije posle ratova narodi i dalje ne mogu da žive zajedno."

Znaci sve zemlje Eu su nam neprijatelij i samo Rusi prijatelji?

Jadno.

Srbija, zemlja bez nade.

Mirko

pre 11 godina

O Dacicevom izlaganju ne bih nista komentarisao, sem o njegovoj izjavi da svi narodi na Balkanu zive u proslosti. Dacic bi trebalo da zna da ne postoji narod na Balkanu, koji je cinio bivsu drzavu, a da nije dobio sve sto je hteo i svima nam je dobro poznato kojim sredstvima. Ne zive oni u proslosti , vec zive za proslost, jer su ostavili sebi u amanet da dostignu samostalnu drzavu,a Jugoslavija im je bila tranzitna stanica.A sta su Srbi dobili? Sta su naucili iz svoje prebogate istorije, jednog nepresusnog izvora znanja, informacija,? apsolutno nista. Olako shvatanje istorije, zanemarivanje gresaka, opet neobaziranje na ispravne poteze kosta nas sadasnjosti i odigravanje iste svakodnevno pred nasim ocima. Problem je sto mi nemamo nacionalni program, jednistven za sve Srbe u regionu, ciji je eto bas slucajno, nacionalni korpus razbijen na nekoliko samostalnih drzavica u kojima nas nema, jer su nas prethodno dobro ocistili. Tek usvajanjem te strategije, smernica kuda Srbija treba da ide i kako, da li cemo se boriti pre svega mozgom za ono sto je nase, da li cemo zapoceti sa konacnim sustinskim reformama u zemlji umesto zamlacivanja Evropskom Unijom koja samo sluzio kao mamac da se oni neobavesteni upecaju. Srbija i te kako moze brzo da stane na noge, a tek onda bi bila ravnopravan partner u dijalogu o svom delu teritorije.

mattko

pre 11 godina

Nase je da cekamo da ojacaju Rusija,Kina,Indija,Brazil,Severna Koreja, Singapur i Moldavija i San MArino i onda da pocnemo da razmisljamo o nasinm zivotima.

usamljeni_vuk_sa_šarplanine

pre 11 godina

slušao sam vašeg dačića. upravo slušam našeg tačija. imamo veoma udaljene stavove, to znači da ćemo još da se ćeramo.
pozdrav iz prizrena.

Владимир

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina...
(Dragoljub, 21. avgust 2012 17:11)

Историја не почиње од 2. заседања АВНОЈа. Чак ни тад нису били већина...
Уствари, не схватам како људи могу да се потпишу иза оваквих изјава? Мислим да њему није јасно ни шта реч "колонијализам" значи.
Па, ти Карађорђевићи су се по својој "великодушности" одрекли српства у Македонији, целом подручју како Далмације тако и Босне. Чије делегације и представнике народа су буквално гурнуули и којекакве бановине...
И ово. осим граматичких и правописних грешака, модерација би требало да цензурише и овакве испаде. Чисто због репутације куће.
Хвала.

Zox

pre 11 godina

Jedva cekam zakljucak sednice... Bice nesto sto nije bilo do sada... Uglavnom, srpska diplomatija napreduje...

"Svakim danom, u svakom pogledu, sve smo manji"...

јарко

pre 11 godina

У Приштини живи 15 Срба. Када се то промени можемо да причамо о помирењу. Европа не трпи реваншизам.

јарко

pre 11 godina

У Приштини живи 15 Срба. Када се то промени можемо да причамо о помирењу. Европа не трпи реваншизам.

sasav

pre 11 godina

“Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, ne znam što se toliko ustručavaju?"

usamljeni_vuk_sa_šarplanine

pre 11 godina

slušao sam vašeg dačića. upravo slušam našeg tačija. imamo veoma udaljene stavove, to znači da ćemo još da se ćeramo.
pozdrav iz prizrena.

Dragoljub

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina. Srbija se na teritoriji Kosova ponasala kao kolonijalna sila, sa svom bezobzirnoscu kakvim se obicno "dice" kolonijalne sile. Sada samo "zanjemo" ono sto su na Kosovu posejali, od kralja Aleksandra Karadjordjevica, preko Rankovica pa do Milosevica...

Владимир

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina...
(Dragoljub, 21. avgust 2012 17:11)

Историја не почиње од 2. заседања АВНОЈа. Чак ни тад нису били већина...
Уствари, не схватам како људи могу да се потпишу иза оваквих изјава? Мислим да њему није јасно ни шта реч "колонијализам" значи.
Па, ти Карађорђевићи су се по својој "великодушности" одрекли српства у Македонији, целом подручју како Далмације тако и Босне. Чије делегације и представнике народа су буквално гурнуули и којекакве бановине...
И ово. осим граматичких и правописних грешака, модерација би требало да цензурише и овакве испаде. Чисто због репутације куће.
Хвала.

Zox

pre 11 godina

Jedva cekam zakljucak sednice... Bice nesto sto nije bilo do sada... Uglavnom, srpska diplomatija napreduje...

"Svakim danom, u svakom pogledu, sve smo manji"...

MIladin

pre 11 godina

Kad neki politicar iz Srbije ispali par parola, beskorisnih i nevaznih, koje nista ne mogu da promene, vec samo da nam ionako otezaju poziciju, odmah se jave oni koji u tome vide pokazivanje misica. U stvari to je samo zamajavanje domace javnosti... NIsta drugo. Odlicno Dacic zna, kao i svi drugi politicari naravno, da je Kosovo zavrsena prica. Nezavisnost je nepovratni proces. Samo Kosovo koriste da zamajavaju gradjane Srbije i skrecu paznju sa mnogo vaznijih problema ili nekog mesetarenja, lova u mutnom. Ajde da se ne lazemo, uostalom: ko je u Srbiji spreman da ode da zivi na Kosovo, da tamo ulozi neke pare,u neki biznis, i ko istinski veruje da ce Kosovo sa toliko Albanaca, koji su vecinsko stanovnistvo, ikad biti u Srbiji? Onaj ko kaze da u to sve veruje, ili je prevejani folirant i prevarant, politicar bez skrupula, ili nije bas sam svoj! A to cekanje da se oporave Rusija, Atlantida i ne znam ko sve ne, okacimo macku o rep. Samo znam da Srbi izbegli sa Kosova nemaju nameru da se tamo vracaju, oni znaju da od toga nema nista.Na KOsovu su lepo unovcili imetak, dosli u Srbiju puni para, dobili dobra radna mesta, pokupovali nekretnine, i "loze" gradjane Srbije kako je "Kosovo srce Srbije". U tom filmu, mene necete videti, braco i rodjaci!

Beats

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle drugog svetskog rata krenuli u stvaranje Evrope, oličene u EU, čiji deo sada Srbija želi da postane, dok na prostoru bivše Jugoslavije dve decenije posle ratova narodi i dalje ne mogu da žive zajedno."

Znaci sve zemlje Eu su nam neprijatelij i samo Rusi prijatelji?

Jadno.

Srbija, zemlja bez nade.

TXC

pre 11 godina

Totalne gluposti.

Oni nemaju nijedan razlog da popuštaju jer mi ne posedujemo ništa što njima treba, oni već sve imaju: teritorija Kosova je u "vlasništvu" Prištine, imaju iza sebe EU i USA koje ih finansiraju i politički protežiraju.

Srbija, sa druge strane, osim implicitne pretnje sankcijama (usporavanje pregorvora o EU članstvu, itd.) ako ne prihvati sve zahteve Prištine nema baš ništa.

Ovo nisu ravnopravni pregovori u kojima obe strane poseduju nešto što onima drugima treba.

ilic1971

pre 11 godina

Sad si ih uplasio,sa ovim miroljubivim sredstvima,nece moci taci veceras da spava od sekiracije,kad bi hteo neko da mi odgovori zasta sluzi nasa vojska,izgleda za gasenje pozara.

Tromb

pre 11 godina

Nisam neki Dacicev fan, narocito kad ga se setim od ranije, ali nastup u UN bio mu je odlican. Govorio je na srpskom, nije bilo ulagivanja, pominjanja partnerstava, gluposti i mantre koju smo toliko puta slusali od Michael Jordana iz Srbije - ex nam predsednika Tadica, a uz to jos na losem engleskom. Mislim da ce zemlju ceniti vise bar na prvu misao ako se ne ulizujemo i pre svega ne pricamo nesto u sta ni sami ne verujemo, bar cemo ustedeti sebi trud, a sto se blamaze tice ne smeta ionako ne kosta nista, ali ni od nje se nema nista, tako da - bolje bez toga.

Besti

pre 11 godina

"Ako date nesto OK, ako necete mi smo i onako izgubljeni" :)
Kao sto ste nam oteli nasu zemlju, sada smo vretili. Ne moze nista da bude tvoja ako nisi imao, a Kosovo sa Presevska doljina bili su uvek i uvek ce biti Albanian. To je to!!!
Pozdrav iz Sarandsko more : )

Los

pre 11 godina

Ko bi rekao da ću ovo izgovoriti. Bravo Dačiću! Jasno, smireno i još na srpskom jeziku.
(Marko, 21. avgust 2012 19:02)
Ma da, svima se tresu gaće.

Los

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)Ivice samo nastavi tako!Đinđićev simpatizer
(srna, 21. avgust 2012 18:32)
Niste vi Djindjicev simpatizer nego SPS portparol.

MarkoRdZ

pre 11 godina

Voleli ga ili ne, moramo priznati da je Dacic ovo dobro odradio. Receno je nesto sto ranije nije receno, nece to nista promeniti, ali je receno. Nastup je bio ostriji, ali u normalnim granicama. Ne mozemo mi da se kacimo sa celim svetom, ali mozemo i moramo da im pokazemo zube. Kosovo je nase, kao sto je moja soba moja soba. Niko ne moze da mi oduzme sobu, isto tako niko ne moze da nam uzme Kosovo. Nisu mi jasni gradjani Srbije koji se mogu pomiriti sa tim da Kosovo nije nase. Samo mudrom i strpljivom politikom mozemo sacuvati ono sto je nase - KOSOVO.

Milan

pre 11 godina

Mislili mi sta god hocemo ali ovakvo stanje kakvo je sada nama najvise pogoduje.Totalna pat pozicija.Srbija nije niti ce ikad priznati Kosovo,a Kosovo je de facto nezavisno(isto koliko i Republika Srpska npr.).Albanci su stavljeni u "karantin" tako da vise ne mogu nesmetano da se sire po ostatku Srbije,drzava Srbija vise njih ne finansira,vec je fokusirana samo na Srbe sa Kosova.Ovo ce ostati zamrznut konflikt,bas kao sto je i Kipar.

Srbin sa Kosova

pre 11 godina

Niko od nas Srba sa Kosova i Metohije ne zeli rat, dosta su ginuli neciji muzevi, sinovi, ali bez ikakve potrebe. Vreme je da se okrenemo pregovorima i demokratiji, kako to vole da kazu na Zapadu. A demokratska volja 100% Srba na celom Kosmetu da zive u drzavi Srbiji! Ne trebaju nama ni Tacijevi poslusnici, niti dusebriznici iz Evrope, nasa deca i mi bicemo Vam zahvalni, narode moj Srbski, braco nasa, ako nam vi ne okrenete ledja, a lako cemo mi sa ostalima. Kriminalce i ratne profitere, sa imenom i prezimenom, i dokazima, na sud pa u zatvor, ali dajte podrsku svom narodu na Kosmetu, i hvala svima!

mr.real

pre 11 godina

Druskane, Beograd je davao sta je hteo do 1999., e a sad bismo da dajemo nesto sto nemamo uopste u rukama - to nam niko ni ne trazi a uz to je i paradoksalno. Sad moze samo da igra kako drugi sviraju.....ili ne mora, ali to malo vise boli.
Kako god, nikakav kljuc nije u nasim rukama - sto pre to shvate gradjani ove zemlje to cemo pre zavrsiti poglavlje zvano KiM.

Zlo

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)
A deset dana kasnije bi bilo gotovo sa Srbijom.

mattko

pre 11 godina

Nase je da cekamo da ojacaju Rusija,Kina,Indija,Brazil,Severna Koreja, Singapur i Moldavija i San MArino i onda da pocnemo da razmisljamo o nasinm zivotima.

Tatko

pre 11 godina

Srbija je ta koja nema šta da izgubi. Ako je nezavisnost nepovratan proces, onda neka ostane stanje koje je sada: sa jedne strane Srbija koja je u UN, u koju se kako-tako ulaže, koja učestvuje na sportskim manifrstacijama. Sa druge strane "Kosova", koja nikad neće biti u UN, koja nikad neće imati ambasade u Rusiji, Kini, Indiji i ohoho zemalja, u koju niko ništa neće investirati (osim bivših američkuh državnika i to u "proizvodnju PTT usluga" i u proizvodnju "iskopavanja uglja). Ovde jedan ne dobija ništa a drugi ne gubi više ništa. Pa ko voli...
Zato podela i početak novih odnosa.
Pozdrav svima!

mare

pre 11 godina

@usamljeni_vuk_sa_šarplanine Kakve stavove vašeg Tačija, pa čovek nije rekao ništa racionalno i razumno, priča neke bajke o zemlji čudesa gde su svi srećni i zadovoljni, gde Srbi u transu uživaju u njihovom dragom lideru Tačiju. Daj nemoj da me zezaš bre.

Viktor

pre 11 godina

Zbog cega je srpska drzava potpuno odustala na "potpunom i ODRZIVOM povratku svih prognanih" i vracanju njihove uzurpirane imovine???
Jedan od uslova u susednoj BiH nakon okoncanja sukoba je bio taj.
To bi trebalo da bude uslov svih uslova. Ukoliko se ne ispuni, narocito onaj deo ODRZIV, nema daljih pregovora o bilo cemu: Zid, kao na Kipru.

zmitjkoe

pre 11 godina

Govor je naravno katastrofa. Cak je nakako uspeo i Mandelu da ugura. Kukati u UN kako Pristina uvek ima cvrst stav pa mi moramo da popustamo ("Beograd daje") je luzerska pozicija. Nego meni je intersantije to sto je u Njujork otisao Dacic a ne predsednik Nikolic. Ustvari predsednika dugo nema. Poslednji put vidjen u Londonu.

Student

pre 11 godina

Dačić je zakoračio! Naredni koraci odvažnog koračanja bi mogli biti sastanci sa predsednicima latinoameričkih država koje priznaju Kosmet kao sastavni deo Srbije. Dakle, ove zemlje poštuju suverenitet i teritorijalnu celovitost naše Srbije. Svetli put nam pokazuju i čast nam ukazuju Venecuela, Kuba, Ekvador, Bolivija, Brazil, Argentina... Dakle, ne treba isključiti sastanke sa Čavezom, Kastrom, Koreom, Moralesom, Dilmom Rusef, Kristinom Kiršner Fernandez... Jačati saradnju sa prijateljima naš je životni i strateški cilj i smer!

Mirko

pre 11 godina

O Dacicevom izlaganju ne bih nista komentarisao, sem o njegovoj izjavi da svi narodi na Balkanu zive u proslosti. Dacic bi trebalo da zna da ne postoji narod na Balkanu, koji je cinio bivsu drzavu, a da nije dobio sve sto je hteo i svima nam je dobro poznato kojim sredstvima. Ne zive oni u proslosti , vec zive za proslost, jer su ostavili sebi u amanet da dostignu samostalnu drzavu,a Jugoslavija im je bila tranzitna stanica.A sta su Srbi dobili? Sta su naucili iz svoje prebogate istorije, jednog nepresusnog izvora znanja, informacija,? apsolutno nista. Olako shvatanje istorije, zanemarivanje gresaka, opet neobaziranje na ispravne poteze kosta nas sadasnjosti i odigravanje iste svakodnevno pred nasim ocima. Problem je sto mi nemamo nacionalni program, jednistven za sve Srbe u regionu, ciji je eto bas slucajno, nacionalni korpus razbijen na nekoliko samostalnih drzavica u kojima nas nema, jer su nas prethodno dobro ocistili. Tek usvajanjem te strategije, smernica kuda Srbija treba da ide i kako, da li cemo se boriti pre svega mozgom za ono sto je nase, da li cemo zapoceti sa konacnim sustinskim reformama u zemlji umesto zamlacivanja Evropskom Unijom koja samo sluzio kao mamac da se oni neobavesteni upecaju. Srbija i te kako moze brzo da stane na noge, a tek onda bi bila ravnopravan partner u dijalogu o svom delu teritorije.

srna

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.
(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)
Ivice samo nastavi tako!
Đinđićev simpatizer

Jale

pre 11 godina

@ Ilic 1971

Samo mirnim putem se i trebaju rešavati problemi.Mrak ne može oterati mrak,dan to može,zlo ne može oterati zlo,ljubav lepa reč to može.

pisar

pre 11 godina

Dačiću da nisi nešto prenizak za dijalog na višoj razini.Srbija ne da ne može samo da daje,nego mora to da radi.Žali bože one koji se love za tvoje "oštro" izlaganje.

sergej

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."
Da, tad bi stvarno bilo gotovo,ali sa nama. I ja bih voleo da sam kao ti prespavao 99.kada je Nato igrao nad našom zemljom online video igrice.Uzmi neku "pucačinu" i isprazni svoju negativnu energiju, to ti je najbezbolnije.A ako to ne pomogne,Sirija nije toliko daleko - možeš tamo da se istakneš.

KP

pre 11 godina

Iz zasedanja u zasedanje iste price, problemi. Amerika krivi Srbe, nekad na celoj teritoriji sada samo na severu, sve nas je manje, da ne postuju drzavu, Rusi implicitno krive zapad sto protezira Kosovo, Mi se nadamo dogovoru, a znamo da je 2008. pocelo i da ce se kad tad zavrsiti, ostali mudruju, a niko nista da konkretno predlozi da sve strane konacno i definitivno budu iskrene u svojim namerama i zeljema i da stvore taj kompromis o kome pricaju vec deceniju. Nazalost proslost nas uhodi i placamo za greske nasih predjasnjih, daleko je Kosovo od Srbije, jos jednom nazalost ali svi znamo da je istorija cudo, danas jesi, sutra nisi, ko zna mozda ce se za vek ili dva na ovim prostorima roditi ljudi pametni, intiligentni, dovoljno samokriticni i sto je najbitnije dobri ljudi sa onom asertivnom dozom drskosti potrebnom da budes politicar, vodja, lider, kralj. Do tada odoh da spremam ispit, jos malo pa kraj, a onda u borbu za zivot i posao, naravno u nasoj Srbiji!

Neko spolja

pre 11 godina

Nisam siguran da treba izjave vezane za buduće diplomatske aktivnosti, razgovore, kompromise i poboljšanje života običnih ljudi na Kosovu započeti sa:"..."Ne može Beograd stalno da daje, a Priština stalno da uzima...". Uostalom, isti modus operandi primećujem kod većine novopečenih vlastodržaca, a to nikako neće biti dobro.

ovoga puta bi nas razbili kao dete zvecku

pre 11 godina

""Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) ""
????
A na drugoj strani kao nas protivnik je celi NATO jer je Srbija prekrsila uslove kapitulacije koju je potpisala
Znas li ti da Srbija granici sa nekoliko NATO drzava [Bugarska, Rumunija, Madzarska, Hrvatska, Albanija]?
A cak je i Makedonija pusdtila NATO da dodje iz Grcke i zauzme polozaje na granici prema Srbiji.
- Dali si zaboravio da su srpske majke putovale na Kosovo [dok ga je Srbija kontrolisala tj do marta 1999.] da vade sinove iz vojske [tada SCG, a da ne ginu uludo jer i onako u Srbiji vlada "Bela Kuga'??

mirko

pre 11 godina

Dok se Beograd pitao, kosovo je pretvarano u nepozeljnu marginalizovanu pustaru. Sad se vise ne pita, i nemoze postavljati uslove.
Kosovu se fućka za Beograd i za priznavanje.

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Mali crveni vodja zaboravlja da je tata,veliki crveni vodja,objavio 99/te rat celom svetu i u Kumanovu za sva vremena dao sve!Srbija vise nema sta da da,Srbija mora da spasi ono sto ima!

Nenad

pre 11 godina

"Treba postaviti uslove za legitimno predstavljanje stanovništva na severu Kosova. To treba da bude prioritet", rekao je šf UNMIK i dodao da će, kada se to ostvari, biti pokazana i dobra volja obe strane.

Sadašnji predstavnici Srba i jesu legalno izabrani osim ako gospodin Zarif ne misli da bi trebalo da Albanci stvore još jedan SLS putem kojeg bi upravljali sjeverom tj. imali bi svoje podobne Srbe i sjeverno od Ibra. Što se tiče područja sjeverno od Ibra tzv. međunarodna zajednica i kosovski Albanci tj. vlast u Prištini bi konačno trebali shvatiti da neće uspjeti u namjeri da išta nametnu.

Rade

pre 11 godina

Stav Vlade Srbije, koji je iznesen na sednici SB UN, je bio sasvim korektan i realan. Ono sto je znacajno, je uvazavanje stavova nase Vlade od strane velike vecine clanica SB, ukljucujuci cak i zemlje koje su priznale nezavisnost KiM. Najvaznije je da je srpska strana jasno stavila do znanja da nikada i ni pod kojim uslovima nece priznati nezavisnost KiM, ali i iskazala spremnost za dijalog sa Pristinom.

Roki 2

pre 11 godina

(sasav, 21. avgust 2012 18:04)

E moj prijatelju, to samo pokazuje da smo mi u pravu i da nesto sto ne moze, ne moze, ma koliko se oni upinjali i vrsili pritiske na nas, ova vlada zna sta hoce i sta moze, tako da joj ja potpuno verujem.

Troml

pre 11 godina

Srbija "neće nikad i ni pod kojim uslovima,
implicitno ili eksplicitno, priznati
nezavisnost koju su jednostrano proglasili
organi etničkih Albanaca na Kosovu", jer ona,
kako je rekao, nije rezultat uzajamne saglasnosti.
"Naša država će zauvek biti jedinstvena po ovom
ključnom pitanju"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pregovori se i vode zato da Srbija
promjeni svoje stavove, da malo
po malo i što bezbolnije prihvati
neminovno, bolno ali istinito -
Kosovo kao slobodnu i samostalnu
državu i kako nešto što je de facto,
konačno postane de iure!

Alex1

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."

A avioni, rakete? Sa'će Vučić da se vrati iz Rusije sa celim arsenalom, vidim da već slave na drugim portalima! :)
Koje ste vi paljevine. Žalosno.

Zelimir

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Niti mi imamo 5000 specijlaca, niti immo 50 tenkova... Jedino sto imamo, to su pet dana!

Pitam se

pre 11 godina

Dakle, Srbija ne priznaje nezavisnost Kosova jer kaze da je to rezultat rata i pritisaka izvana i nece nikada pristati na te vrste pritisaka. Dobro. A cega ono bi rezultat bh. entitet Republika srpska?

Miki

pre 11 godina

A što mi prvo nešto ne vratimo Turskoj? Ceo 19. vek smo samo nešto tražili od Turaka. Dobijemo hatišerif, tražimo ustav. Dobijemo ustav, tražimo ključeve utvrđenih gradova. Dobijemo i to, pa tražimo nezavisnost. Baš nije bilo lepo od naših predaka što tada nisu pravili kompromise...

Tabula rasa

pre 11 godina

@zmitjkoe
Naravno da u svetu nema jedinstvenog stava prema Kosovu, kao, uostalom što ga nema ni u Srbiji?!
Formalno jedinstven stav u svetu je iskazan rezolucijom 1244 SB UN koje se držimo "ko pijan plota", dok je "politička stvarnost" doktirana "politikom sile u međunarodnim odnosima" (prof.dr Rade Stojanović) i sasvim drugačija?!
Strateški partneri i savaeznici Prištine su još uvek "jači igrači" na međunarodnoj političkoj sceni i oni diktiraju "koraker i tempo", kao i "realnost na terenu" u odnosu na "nejake" strateške partnere i saveznike Beograda?!
Programsko stupanje novog srpskog premijera I.Dačića na sednci SB UN snažno udaljava Srbiju i njene građana od poodmaklih evrointegracionih procesa i preusmerava ka sibirskim?!

Nepoznati

pre 11 godina

A albanska strana nista nije rekla? Ona nije bila prisutna valjda? Dobro imformisani izvori kazu mi da tu je bio i Kosovski premijer Taci...ili pogresim? Pa sto nema ga u ovom clanku???

Vladimir Pula

pre 11 godina

Jel sjedio na istoj stolici di i Slobo? Jel mu prijalo? :) samo nek širi aroganciju koju je naslijedio od mentora i nema krize za Srbiju .. Ni za kalemegdan .. Jedino mozda za turističke vodice... :D

Profesor Kiks-Maler

pre 11 godina

Što jes, jes. ivica je čudo. Čovek čije je zanimanje političar (šta god to podrazumevalo), i koji nije u životu ništa konkretno uradio (osim nošenja koferčeta) nalazi se u poziciji najveće koncentracije moći u ovoj smešno-tužnoj banana državici. Verujem da bi mu politički otac bio veoma zadovoljan

baba Đuka

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Važi, al' da ti obavezno budeš međ' tih 5 'iljada i da mi se svakako javiš pred polazak da ti baka spremi tople čarape i napiše lep epitaf!

Ivana

pre 11 godina

Nije Beograd, nego je Srbija,za pocetak ovog teksta,bilo onome ko ga je pisao,pilo onome ko je izjavio tako nesto. Drugo, napokon da se cuje da i Beograd nekome nesto daje,posto je celu Srbiju isisao. Hvala.

NADA

pre 11 godina

potpuno normalan istinit realan i dostojan govor.Ovo ne odgovara samo gubitnicima izbora.I to samo govori da im je u interesu samo vlast a ne narod.Kritikuju sve i za to imaju vremena a da malo pociste sopstveno dvoriste.

drz se ti bureka

pre 11 godina

@cvrle-new york
ban kim mun komunista iz kine i ostale nebuloze? ocigledno da ni eventualno zivljenje u njujorku, jednom od centara sveta ne garantuju cak ni osnovno obrazovanje i informisanost kao ni mnogo inteliogencije.

aca

pre 11 godina

licimeran smo mi narod, ja sam licno clan ds, ali ako neko odrzi racionalan, drzavnicki govor zasto da ga ne pohvalim, bravo Ivice, pa nije sve u Srbiji strancarenje, eto da je ovo izgovorio Tadic bile bi pohvale ovde na portalu...problem je sto mi gledamo navijacki sve, aman zaman ljudi, ili uradis pravu stvar i imas rezultate ili nemas, nema tu mnogo filozofije, eto svi ismevaju palmu, ali on svojim merama zaustavio belu kugu u jagodini, ili ljajic npr.covek sta god radio uradio dobro...mene licno vise ne interesuje ko je iz koje stranke, ili si uradio svoj posao ili nisi, nema lazi prevare...eto skorasnji primer Dacic objavi da ce vlada dati stan Milici Mandic i odmah krenula negativna kampanja, a da je to uradio neko iz DS svi bi odobravali, ne valja nam posao, moramo biti jedinsveni kada se radi o vaznim pitanjima, ne sme tu da bude strancarenja, isto sam ovo rekao opstinskom odboru ds krusevac jos oko nove godine, oni proglasise za neznalicu, e na izborima zavrsili na 4.mestu u gradu sa mizernih 10%, pa nije narod suntav vise da mu se prodaju prazne price, ili si asvaltirao ulicu dobro ili nisi, nema tu filozofije, gde me briga vise ko je iz koje stranke, jos kada bi se vratio kod nas vecinski sistem izbora, pa za svakog poslanika neposredno glasanje

ucenje ne skodi

pre 11 godina

...oladite malo, Dacic nije rekao da ne postoji Nezavisno Kosovo vec da je necemo priznati dok i mi ne dobijamo nesto a to je isto sto i Tadic rekao ranije - ne moze jedan da dobija sve a drugi da izgube sve. Po meni to je racionalna politika, srbima na severu neki specijalan status pa nek zive u miru. Za one koji zele nesto na inat citajte Dragoljubov komentar - verovali ili ne ako citate bolje istoriju prema srpskim autorima veoma lako cete se ubediti da je Dragoljub bio u pravu.

Pozdrav

cvrle-new york

pre 11 godina

Ban ki moon je prvo komunista poreklom iz kine i on vise voli srbiju i ostale komunisticke zemle nego demokraciju i njemu je lako reci da treba srbija i kosovo da razgovaraju izmedju sebe ali on znaili ne zna ko je dacic i koliko ljudi su nastradali ni krivi ni duzni i jos nisu njihova tela pronadjeni. Dok se ne pronadju ta tjela nikakav razgovor sa srbijom ne bi trebalo da se odrzi, plus ja ne znam zasto se srbija me u unutrasnje poslove kosova posto ona je nezavisna i samostalna drzava koja je priznata od 92 svetskih drzava. narocito sadasnje rukovodstvo srbije moze dic prasinu koliko god hoce ali UN i EU ne bi im trebalo dozvoliti da rukovode sa tom drzavom jer oni su najveci nacionalisti kao dacic tako i nikolic, tako da rukovodstvo kosova nema sta da razgovara sa takvim nacionalistima.

Nesa

pre 11 godina

Samo sto EU na to gleda kao dijalog dve nezavisne zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mickey, 21. avgust 2012 21:22)

Samo sto EU nije drzava,a vala nisu ni jedinstveni po tom stavu.Medjutim cak i da jesu jedinstveni, na njihovu zalost,a i svih ostalih promotera tzv. nezavisnosti kosova, medjunarodno pravo je na nasoj strani, a pre ili kasnije ce morati da se ispostuje.Na jedan ili drugi nacin ;)

mirko

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle Drugog svetskog rata počeli stvaranje Evrope, oličene u EU..."

Nisam siguran ko je poceo, ali obe strane (ucesnice WW2 u Evropi) su ucestvovale u stvaranju EU. Ako uzmemo u obzir da su obe strane (pre ili kasnije u tom periodu) bombardovale Srbiju, moze da se kaze da su obe strane "nekadašnji neprijatelji Srbije".

Uzdrzavam se bilo kojeg daljeg komentara, ali meni je ovo najzanimljiviji, a mozda i najznacajniji deo govora.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Dačić: Ne može samo Beograd da daje

Pa zasto onda ne razgovaras sa Mladjanom Dinkicem Predsednikom stranke Ujedinjeni Regioni pa da ne daje samo Beograd nego i ostali regoni ?
Zar je "komunikacija" u Vladi tako losa da je Ivica Dacic morao putovati cak do Njujorka kako bi izjavio nesto sto je "namenjeno" Mladjanu Dinkicu ?

Dragoljub

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina. Srbija se na teritoriji Kosova ponasala kao kolonijalna sila, sa svom bezobzirnoscu kakvim se obicno "dice" kolonijalne sile. Sada samo "zanjemo" ono sto su na Kosovu posejali, od kralja Aleksandra Karadjordjevica, preko Rankovica pa do Milosevica...

Besti

pre 11 godina

"Ako date nesto OK, ako necete mi smo i onako izgubljeni" :)
Kao sto ste nam oteli nasu zemlju, sada smo vretili. Ne moze nista da bude tvoja ako nisi imao, a Kosovo sa Presevska doljina bili su uvek i uvek ce biti Albanian. To je to!!!
Pozdrav iz Sarandsko more : )

Владимир

pre 11 godina

Izvinite, a sta su to oni "oteli"? Teritoriju na kojoj su vecina, i na kojoj su, posteno receno, usprkos pokusajima kolonizacije posle prvog svetskog rata, uvek i bili vecina...
(Dragoljub, 21. avgust 2012 17:11)

Историја не почиње од 2. заседања АВНОЈа. Чак ни тад нису били већина...
Уствари, не схватам како људи могу да се потпишу иза оваквих изјава? Мислим да њему није јасно ни шта реч "колонијализам" значи.
Па, ти Карађорђевићи су се по својој "великодушности" одрекли српства у Македонији, целом подручју како Далмације тако и Босне. Чије делегације и представнике народа су буквално гурнуули и којекакве бановине...
И ово. осим граматичких и правописних грешака, модерација би требало да цензурише и овакве испаде. Чисто због репутације куће.
Хвала.

srna

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.
(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)
Ivice samo nastavi tako!
Đinđićev simpatizer

Beats

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle drugog svetskog rata krenuli u stvaranje Evrope, oličene u EU, čiji deo sada Srbija želi da postane, dok na prostoru bivše Jugoslavije dve decenije posle ratova narodi i dalje ne mogu da žive zajedno."

Znaci sve zemlje Eu su nam neprijatelij i samo Rusi prijatelji?

Jadno.

Srbija, zemlja bez nade.

Roki 2

pre 11 godina

(sasav, 21. avgust 2012 18:04)

E moj prijatelju, to samo pokazuje da smo mi u pravu i da nesto sto ne moze, ne moze, ma koliko se oni upinjali i vrsili pritiske na nas, ova vlada zna sta hoce i sta moze, tako da joj ja potpuno verujem.

usamljeni_vuk_sa_šarplanine

pre 11 godina

slušao sam vašeg dačića. upravo slušam našeg tačija. imamo veoma udaljene stavove, to znači da ćemo još da se ćeramo.
pozdrav iz prizrena.

MarkoRdZ

pre 11 godina

Voleli ga ili ne, moramo priznati da je Dacic ovo dobro odradio. Receno je nesto sto ranije nije receno, nece to nista promeniti, ali je receno. Nastup je bio ostriji, ali u normalnim granicama. Ne mozemo mi da se kacimo sa celim svetom, ali mozemo i moramo da im pokazemo zube. Kosovo je nase, kao sto je moja soba moja soba. Niko ne moze da mi oduzme sobu, isto tako niko ne moze da nam uzme Kosovo. Nisu mi jasni gradjani Srbije koji se mogu pomiriti sa tim da Kosovo nije nase. Samo mudrom i strpljivom politikom mozemo sacuvati ono sto je nase - KOSOVO.

Tromb

pre 11 godina

Nisam neki Dacicev fan, narocito kad ga se setim od ranije, ali nastup u UN bio mu je odlican. Govorio je na srpskom, nije bilo ulagivanja, pominjanja partnerstava, gluposti i mantre koju smo toliko puta slusali od Michael Jordana iz Srbije - ex nam predsednika Tadica, a uz to jos na losem engleskom. Mislim da ce zemlju ceniti vise bar na prvu misao ako se ne ulizujemo i pre svega ne pricamo nesto u sta ni sami ne verujemo, bar cemo ustedeti sebi trud, a sto se blamaze tice ne smeta ionako ne kosta nista, ali ni od nje se nema nista, tako da - bolje bez toga.

sasav

pre 11 godina

“Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, ne znam što se toliko ustručavaju?"

јарко

pre 11 godina

У Приштини живи 15 Срба. Када се то промени можемо да причамо о помирењу. Европа не трпи реваншизам.

Srbin sa Kosova

pre 11 godina

Niko od nas Srba sa Kosova i Metohije ne zeli rat, dosta su ginuli neciji muzevi, sinovi, ali bez ikakve potrebe. Vreme je da se okrenemo pregovorima i demokratiji, kako to vole da kazu na Zapadu. A demokratska volja 100% Srba na celom Kosmetu da zive u drzavi Srbiji! Ne trebaju nama ni Tacijevi poslusnici, niti dusebriznici iz Evrope, nasa deca i mi bicemo Vam zahvalni, narode moj Srbski, braco nasa, ako nam vi ne okrenete ledja, a lako cemo mi sa ostalima. Kriminalce i ratne profitere, sa imenom i prezimenom, i dokazima, na sud pa u zatvor, ali dajte podrsku svom narodu na Kosmetu, i hvala svima!

mattko

pre 11 godina

Nase je da cekamo da ojacaju Rusija,Kina,Indija,Brazil,Severna Koreja, Singapur i Moldavija i San MArino i onda da pocnemo da razmisljamo o nasinm zivotima.

ilic1971

pre 11 godina

Sad si ih uplasio,sa ovim miroljubivim sredstvima,nece moci taci veceras da spava od sekiracije,kad bi hteo neko da mi odgovori zasta sluzi nasa vojska,izgleda za gasenje pozara.

Zox

pre 11 godina

Jedva cekam zakljucak sednice... Bice nesto sto nije bilo do sada... Uglavnom, srpska diplomatija napreduje...

"Svakim danom, u svakom pogledu, sve smo manji"...

Los

pre 11 godina

Ko bi rekao da ću ovo izgovoriti. Bravo Dačiću! Jasno, smireno i još na srpskom jeziku.
(Marko, 21. avgust 2012 19:02)
Ma da, svima se tresu gaće.

Neko spolja

pre 11 godina

Nisam siguran da treba izjave vezane za buduće diplomatske aktivnosti, razgovore, kompromise i poboljšanje života običnih ljudi na Kosovu započeti sa:"..."Ne može Beograd stalno da daje, a Priština stalno da uzima...". Uostalom, isti modus operandi primećujem kod većine novopečenih vlastodržaca, a to nikako neće biti dobro.

Los

pre 11 godina

Svaka čast. Ni previše, ni premalo, pravi političar.(Svaki moj komentar na račun "ostalih", nije prikladan za javnost.)Ivice samo nastavi tako!Đinđićev simpatizer
(srna, 21. avgust 2012 18:32)
Niste vi Djindjicev simpatizer nego SPS portparol.

Nenad

pre 11 godina

"Treba postaviti uslove za legitimno predstavljanje stanovništva na severu Kosova. To treba da bude prioritet", rekao je šf UNMIK i dodao da će, kada se to ostvari, biti pokazana i dobra volja obe strane.

Sadašnji predstavnici Srba i jesu legalno izabrani osim ako gospodin Zarif ne misli da bi trebalo da Albanci stvore još jedan SLS putem kojeg bi upravljali sjeverom tj. imali bi svoje podobne Srbe i sjeverno od Ibra. Što se tiče područja sjeverno od Ibra tzv. međunarodna zajednica i kosovski Albanci tj. vlast u Prištini bi konačno trebali shvatiti da neće uspjeti u namjeri da išta nametnu.

pisar

pre 11 godina

Dačiću da nisi nešto prenizak za dijalog na višoj razini.Srbija ne da ne može samo da daje,nego mora to da radi.Žali bože one koji se love za tvoje "oštro" izlaganje.

MIladin

pre 11 godina

Kad neki politicar iz Srbije ispali par parola, beskorisnih i nevaznih, koje nista ne mogu da promene, vec samo da nam ionako otezaju poziciju, odmah se jave oni koji u tome vide pokazivanje misica. U stvari to je samo zamajavanje domace javnosti... NIsta drugo. Odlicno Dacic zna, kao i svi drugi politicari naravno, da je Kosovo zavrsena prica. Nezavisnost je nepovratni proces. Samo Kosovo koriste da zamajavaju gradjane Srbije i skrecu paznju sa mnogo vaznijih problema ili nekog mesetarenja, lova u mutnom. Ajde da se ne lazemo, uostalom: ko je u Srbiji spreman da ode da zivi na Kosovo, da tamo ulozi neke pare,u neki biznis, i ko istinski veruje da ce Kosovo sa toliko Albanaca, koji su vecinsko stanovnistvo, ikad biti u Srbiji? Onaj ko kaze da u to sve veruje, ili je prevejani folirant i prevarant, politicar bez skrupula, ili nije bas sam svoj! A to cekanje da se oporave Rusija, Atlantida i ne znam ko sve ne, okacimo macku o rep. Samo znam da Srbi izbegli sa Kosova nemaju nameru da se tamo vracaju, oni znaju da od toga nema nista.Na KOsovu su lepo unovcili imetak, dosli u Srbiju puni para, dobili dobra radna mesta, pokupovali nekretnine, i "loze" gradjane Srbije kako je "Kosovo srce Srbije". U tom filmu, mene necete videti, braco i rodjaci!

Tatko

pre 11 godina

Srbija je ta koja nema šta da izgubi. Ako je nezavisnost nepovratan proces, onda neka ostane stanje koje je sada: sa jedne strane Srbija koja je u UN, u koju se kako-tako ulaže, koja učestvuje na sportskim manifrstacijama. Sa druge strane "Kosova", koja nikad neće biti u UN, koja nikad neće imati ambasade u Rusiji, Kini, Indiji i ohoho zemalja, u koju niko ništa neće investirati (osim bivših američkuh državnika i to u "proizvodnju PTT usluga" i u proizvodnju "iskopavanja uglja). Ovde jedan ne dobija ništa a drugi ne gubi više ništa. Pa ko voli...
Zato podela i početak novih odnosa.
Pozdrav svima!

Mirko

pre 11 godina

O Dacicevom izlaganju ne bih nista komentarisao, sem o njegovoj izjavi da svi narodi na Balkanu zive u proslosti. Dacic bi trebalo da zna da ne postoji narod na Balkanu, koji je cinio bivsu drzavu, a da nije dobio sve sto je hteo i svima nam je dobro poznato kojim sredstvima. Ne zive oni u proslosti , vec zive za proslost, jer su ostavili sebi u amanet da dostignu samostalnu drzavu,a Jugoslavija im je bila tranzitna stanica.A sta su Srbi dobili? Sta su naucili iz svoje prebogate istorije, jednog nepresusnog izvora znanja, informacija,? apsolutno nista. Olako shvatanje istorije, zanemarivanje gresaka, opet neobaziranje na ispravne poteze kosta nas sadasnjosti i odigravanje iste svakodnevno pred nasim ocima. Problem je sto mi nemamo nacionalni program, jednistven za sve Srbe u regionu, ciji je eto bas slucajno, nacionalni korpus razbijen na nekoliko samostalnih drzavica u kojima nas nema, jer su nas prethodno dobro ocistili. Tek usvajanjem te strategije, smernica kuda Srbija treba da ide i kako, da li cemo se boriti pre svega mozgom za ono sto je nase, da li cemo zapoceti sa konacnim sustinskim reformama u zemlji umesto zamlacivanja Evropskom Unijom koja samo sluzio kao mamac da se oni neobavesteni upecaju. Srbija i te kako moze brzo da stane na noge, a tek onda bi bila ravnopravan partner u dijalogu o svom delu teritorije.

Student

pre 11 godina

Dačić je zakoračio! Naredni koraci odvažnog koračanja bi mogli biti sastanci sa predsednicima latinoameričkih država koje priznaju Kosmet kao sastavni deo Srbije. Dakle, ove zemlje poštuju suverenitet i teritorijalnu celovitost naše Srbije. Svetli put nam pokazuju i čast nam ukazuju Venecuela, Kuba, Ekvador, Bolivija, Brazil, Argentina... Dakle, ne treba isključiti sastanke sa Čavezom, Kastrom, Koreom, Moralesom, Dilmom Rusef, Kristinom Kiršner Fernandez... Jačati saradnju sa prijateljima naš je životni i strateški cilj i smer!

Milan

pre 11 godina

Mislili mi sta god hocemo ali ovakvo stanje kakvo je sada nama najvise pogoduje.Totalna pat pozicija.Srbija nije niti ce ikad priznati Kosovo,a Kosovo je de facto nezavisno(isto koliko i Republika Srpska npr.).Albanci su stavljeni u "karantin" tako da vise ne mogu nesmetano da se sire po ostatku Srbije,drzava Srbija vise njih ne finansira,vec je fokusirana samo na Srbe sa Kosova.Ovo ce ostati zamrznut konflikt,bas kao sto je i Kipar.

mare

pre 11 godina

@usamljeni_vuk_sa_šarplanine Kakve stavove vašeg Tačija, pa čovek nije rekao ništa racionalno i razumno, priča neke bajke o zemlji čudesa gde su svi srećni i zadovoljni, gde Srbi u transu uživaju u njihovom dragom lideru Tačiju. Daj nemoj da me zezaš bre.

Zlo

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)
A deset dana kasnije bi bilo gotovo sa Srbijom.

zmitjkoe

pre 11 godina

Govor je naravno katastrofa. Cak je nakako uspeo i Mandelu da ugura. Kukati u UN kako Pristina uvek ima cvrst stav pa mi moramo da popustamo ("Beograd daje") je luzerska pozicija. Nego meni je intersantije to sto je u Njujork otisao Dacic a ne predsednik Nikolic. Ustvari predsednika dugo nema. Poslednji put vidjen u Londonu.

Rade

pre 11 godina

Stav Vlade Srbije, koji je iznesen na sednici SB UN, je bio sasvim korektan i realan. Ono sto je znacajno, je uvazavanje stavova nase Vlade od strane velike vecine clanica SB, ukljucujuci cak i zemlje koje su priznale nezavisnost KiM. Najvaznije je da je srpska strana jasno stavila do znanja da nikada i ni pod kojim uslovima nece priznati nezavisnost KiM, ali i iskazala spremnost za dijalog sa Pristinom.

TXC

pre 11 godina

Totalne gluposti.

Oni nemaju nijedan razlog da popuštaju jer mi ne posedujemo ništa što njima treba, oni već sve imaju: teritorija Kosova je u "vlasništvu" Prištine, imaju iza sebe EU i USA koje ih finansiraju i politički protežiraju.

Srbija, sa druge strane, osim implicitne pretnje sankcijama (usporavanje pregorvora o EU članstvu, itd.) ako ne prihvati sve zahteve Prištine nema baš ništa.

Ovo nisu ravnopravni pregovori u kojima obe strane poseduju nešto što onima drugima treba.

mr.real

pre 11 godina

Druskane, Beograd je davao sta je hteo do 1999., e a sad bismo da dajemo nesto sto nemamo uopste u rukama - to nam niko ni ne trazi a uz to je i paradoksalno. Sad moze samo da igra kako drugi sviraju.....ili ne mora, ali to malo vise boli.
Kako god, nikakav kljuc nije u nasim rukama - sto pre to shvate gradjani ove zemlje to cemo pre zavrsiti poglavlje zvano KiM.

Viktor

pre 11 godina

Zbog cega je srpska drzava potpuno odustala na "potpunom i ODRZIVOM povratku svih prognanih" i vracanju njihove uzurpirane imovine???
Jedan od uslova u susednoj BiH nakon okoncanja sukoba je bio taj.
To bi trebalo da bude uslov svih uslova. Ukoliko se ne ispuni, narocito onaj deo ODRZIV, nema daljih pregovora o bilo cemu: Zid, kao na Kipru.

NADA

pre 11 godina

potpuno normalan istinit realan i dostojan govor.Ovo ne odgovara samo gubitnicima izbora.I to samo govori da im je u interesu samo vlast a ne narod.Kritikuju sve i za to imaju vremena a da malo pociste sopstveno dvoriste.

Nesa

pre 11 godina

Samo sto EU na to gleda kao dijalog dve nezavisne zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mickey, 21. avgust 2012 21:22)

Samo sto EU nije drzava,a vala nisu ni jedinstveni po tom stavu.Medjutim cak i da jesu jedinstveni, na njihovu zalost,a i svih ostalih promotera tzv. nezavisnosti kosova, medjunarodno pravo je na nasoj strani, a pre ili kasnije ce morati da se ispostuje.Na jedan ili drugi nacin ;)

cvrle-new york

pre 11 godina

Ban ki moon je prvo komunista poreklom iz kine i on vise voli srbiju i ostale komunisticke zemle nego demokraciju i njemu je lako reci da treba srbija i kosovo da razgovaraju izmedju sebe ali on znaili ne zna ko je dacic i koliko ljudi su nastradali ni krivi ni duzni i jos nisu njihova tela pronadjeni. Dok se ne pronadju ta tjela nikakav razgovor sa srbijom ne bi trebalo da se odrzi, plus ja ne znam zasto se srbija me u unutrasnje poslove kosova posto ona je nezavisna i samostalna drzava koja je priznata od 92 svetskih drzava. narocito sadasnje rukovodstvo srbije moze dic prasinu koliko god hoce ali UN i EU ne bi im trebalo dozvoliti da rukovode sa tom drzavom jer oni su najveci nacionalisti kao dacic tako i nikolic, tako da rukovodstvo kosova nema sta da razgovara sa takvim nacionalistima.

mirko

pre 11 godina

Dok se Beograd pitao, kosovo je pretvarano u nepozeljnu marginalizovanu pustaru. Sad se vise ne pita, i nemoze postavljati uslove.
Kosovu se fućka za Beograd i za priznavanje.

aca

pre 11 godina

licimeran smo mi narod, ja sam licno clan ds, ali ako neko odrzi racionalan, drzavnicki govor zasto da ga ne pohvalim, bravo Ivice, pa nije sve u Srbiji strancarenje, eto da je ovo izgovorio Tadic bile bi pohvale ovde na portalu...problem je sto mi gledamo navijacki sve, aman zaman ljudi, ili uradis pravu stvar i imas rezultate ili nemas, nema tu mnogo filozofije, eto svi ismevaju palmu, ali on svojim merama zaustavio belu kugu u jagodini, ili ljajic npr.covek sta god radio uradio dobro...mene licno vise ne interesuje ko je iz koje stranke, ili si uradio svoj posao ili nisi, nema lazi prevare...eto skorasnji primer Dacic objavi da ce vlada dati stan Milici Mandic i odmah krenula negativna kampanja, a da je to uradio neko iz DS svi bi odobravali, ne valja nam posao, moramo biti jedinsveni kada se radi o vaznim pitanjima, ne sme tu da bude strancarenja, isto sam ovo rekao opstinskom odboru ds krusevac jos oko nove godine, oni proglasise za neznalicu, e na izborima zavrsili na 4.mestu u gradu sa mizernih 10%, pa nije narod suntav vise da mu se prodaju prazne price, ili si asvaltirao ulicu dobro ili nisi, nema tu filozofije, gde me briga vise ko je iz koje stranke, jos kada bi se vratio kod nas vecinski sistem izbora, pa za svakog poslanika neposredno glasanje

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Mali crveni vodja zaboravlja da je tata,veliki crveni vodja,objavio 99/te rat celom svetu i u Kumanovu za sva vremena dao sve!Srbija vise nema sta da da,Srbija mora da spasi ono sto ima!

Jale

pre 11 godina

@ Ilic 1971

Samo mirnim putem se i trebaju rešavati problemi.Mrak ne može oterati mrak,dan to može,zlo ne može oterati zlo,ljubav lepa reč to može.

KP

pre 11 godina

Iz zasedanja u zasedanje iste price, problemi. Amerika krivi Srbe, nekad na celoj teritoriji sada samo na severu, sve nas je manje, da ne postuju drzavu, Rusi implicitno krive zapad sto protezira Kosovo, Mi se nadamo dogovoru, a znamo da je 2008. pocelo i da ce se kad tad zavrsiti, ostali mudruju, a niko nista da konkretno predlozi da sve strane konacno i definitivno budu iskrene u svojim namerama i zeljema i da stvore taj kompromis o kome pricaju vec deceniju. Nazalost proslost nas uhodi i placamo za greske nasih predjasnjih, daleko je Kosovo od Srbije, jos jednom nazalost ali svi znamo da je istorija cudo, danas jesi, sutra nisi, ko zna mozda ce se za vek ili dva na ovim prostorima roditi ljudi pametni, intiligentni, dovoljno samokriticni i sto je najbitnije dobri ljudi sa onom asertivnom dozom drskosti potrebnom da budes politicar, vodja, lider, kralj. Do tada odoh da spremam ispit, jos malo pa kraj, a onda u borbu za zivot i posao, naravno u nasoj Srbiji!

ovoga puta bi nas razbili kao dete zvecku

pre 11 godina

""Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) ""
????
A na drugoj strani kao nas protivnik je celi NATO jer je Srbija prekrsila uslove kapitulacije koju je potpisala
Znas li ti da Srbija granici sa nekoliko NATO drzava [Bugarska, Rumunija, Madzarska, Hrvatska, Albanija]?
A cak je i Makedonija pusdtila NATO da dodje iz Grcke i zauzme polozaje na granici prema Srbiji.
- Dali si zaboravio da su srpske majke putovale na Kosovo [dok ga je Srbija kontrolisala tj do marta 1999.] da vade sinove iz vojske [tada SCG, a da ne ginu uludo jer i onako u Srbiji vlada "Bela Kuga'??

Tabula rasa

pre 11 godina

@zmitjkoe
Naravno da u svetu nema jedinstvenog stava prema Kosovu, kao, uostalom što ga nema ni u Srbiji?!
Formalno jedinstven stav u svetu je iskazan rezolucijom 1244 SB UN koje se držimo "ko pijan plota", dok je "politička stvarnost" doktirana "politikom sile u međunarodnim odnosima" (prof.dr Rade Stojanović) i sasvim drugačija?!
Strateški partneri i savaeznici Prištine su još uvek "jači igrači" na međunarodnoj političkoj sceni i oni diktiraju "koraker i tempo", kao i "realnost na terenu" u odnosu na "nejake" strateške partnere i saveznike Beograda?!
Programsko stupanje novog srpskog premijera I.Dačića na sednci SB UN snažno udaljava Srbiju i njene građana od poodmaklih evrointegracionih procesa i preusmerava ka sibirskim?!

Nepoznati

pre 11 godina

A albanska strana nista nije rekla? Ona nije bila prisutna valjda? Dobro imformisani izvori kazu mi da tu je bio i Kosovski premijer Taci...ili pogresim? Pa sto nema ga u ovom clanku???

Pitam se

pre 11 godina

Dakle, Srbija ne priznaje nezavisnost Kosova jer kaze da je to rezultat rata i pritisaka izvana i nece nikada pristati na te vrste pritisaka. Dobro. A cega ono bi rezultat bh. entitet Republika srpska?

Troml

pre 11 godina

Srbija "neće nikad i ni pod kojim uslovima,
implicitno ili eksplicitno, priznati
nezavisnost koju su jednostrano proglasili
organi etničkih Albanaca na Kosovu", jer ona,
kako je rekao, nije rezultat uzajamne saglasnosti.
"Naša država će zauvek biti jedinstvena po ovom
ključnom pitanju"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pregovori se i vode zato da Srbija
promjeni svoje stavove, da malo
po malo i što bezbolnije prihvati
neminovno, bolno ali istinito -
Kosovo kao slobodnu i samostalnu
državu i kako nešto što je de facto,
konačno postane de iure!

Ivana

pre 11 godina

Nije Beograd, nego je Srbija,za pocetak ovog teksta,bilo onome ko ga je pisao,pilo onome ko je izjavio tako nesto. Drugo, napokon da se cuje da i Beograd nekome nesto daje,posto je celu Srbiju isisao. Hvala.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Jel sjedio na istoj stolici di i Slobo? Jel mu prijalo? :) samo nek širi aroganciju koju je naslijedio od mentora i nema krize za Srbiju .. Ni za kalemegdan .. Jedino mozda za turističke vodice... :D

sergej

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."
Da, tad bi stvarno bilo gotovo,ali sa nama. I ja bih voleo da sam kao ti prespavao 99.kada je Nato igrao nad našom zemljom online video igrice.Uzmi neku "pucačinu" i isprazni svoju negativnu energiju, to ti je najbezbolnije.A ako to ne pomogne,Sirija nije toliko daleko - možeš tamo da se istakneš.

Alex1

pre 11 godina

@(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55) "Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo."

A avioni, rakete? Sa'će Vučić da se vrati iz Rusije sa celim arsenalom, vidim da već slave na drugim portalima! :)
Koje ste vi paljevine. Žalosno.

Miki

pre 11 godina

A što mi prvo nešto ne vratimo Turskoj? Ceo 19. vek smo samo nešto tražili od Turaka. Dobijemo hatišerif, tražimo ustav. Dobijemo ustav, tražimo ključeve utvrđenih gradova. Dobijemo i to, pa tražimo nezavisnost. Baš nije bilo lepo od naših predaka što tada nisu pravili kompromise...

ucenje ne skodi

pre 11 godina

...oladite malo, Dacic nije rekao da ne postoji Nezavisno Kosovo vec da je necemo priznati dok i mi ne dobijamo nesto a to je isto sto i Tadic rekao ranije - ne moze jedan da dobija sve a drugi da izgube sve. Po meni to je racionalna politika, srbima na severu neki specijalan status pa nek zive u miru. Za one koji zele nesto na inat citajte Dragoljubov komentar - verovali ili ne ako citate bolje istoriju prema srpskim autorima veoma lako cete se ubediti da je Dragoljub bio u pravu.

Pozdrav

Zelimir

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Niti mi imamo 5000 specijlaca, niti immo 50 tenkova... Jedino sto imamo, to su pet dana!

Profesor Kiks-Maler

pre 11 godina

Što jes, jes. ivica je čudo. Čovek čije je zanimanje političar (šta god to podrazumevalo), i koji nije u životu ništa konkretno uradio (osim nošenja koferčeta) nalazi se u poziciji najveće koncentracije moći u ovoj smešno-tužnoj banana državici. Verujem da bi mu politički otac bio veoma zadovoljan

mirko

pre 11 godina

"Dačić je rekao da su nekadašnji neprijatelji Srbije posle Drugog svetskog rata počeli stvaranje Evrope, oličene u EU..."

Nisam siguran ko je poceo, ali obe strane (ucesnice WW2 u Evropi) su ucestvovale u stvaranju EU. Ako uzmemo u obzir da su obe strane (pre ili kasnije u tom periodu) bombardovale Srbiju, moze da se kaze da su obe strane "nekadašnji neprijatelji Srbije".

Uzdrzavam se bilo kojeg daljeg komentara, ali meni je ovo najzanimljiviji, a mozda i najznacajniji deo govora.

drz se ti bureka

pre 11 godina

@cvrle-new york
ban kim mun komunista iz kine i ostale nebuloze? ocigledno da ni eventualno zivljenje u njujorku, jednom od centara sveta ne garantuju cak ni osnovno obrazovanje i informisanost kao ni mnogo inteliogencije.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Dačić: Ne može samo Beograd da daje

Pa zasto onda ne razgovaras sa Mladjanom Dinkicem Predsednikom stranke Ujedinjeni Regioni pa da ne daje samo Beograd nego i ostali regoni ?
Zar je "komunikacija" u Vladi tako losa da je Ivica Dacic morao putovati cak do Njujorka kako bi izjavio nesto sto je "namenjeno" Mladjanu Dinkicu ?

baba Đuka

pre 11 godina

Svako stanje se da promeniti. 5000 specijalaca, 50 tenkova, 5 dana i gotovo.
(dosta bre, 21. avgust 2012 20:55)

Važi, al' da ti obavezno budeš međ' tih 5 'iljada i da mi se svakako javiš pred polazak da ti baka spremi tople čarape i napiše lep epitaf!