Ponedeljak, 20.08.2012.

07:40

Nema abortusa ni kod silovanja?

Republikanski kongresmen iz Misurija Tod Ejkin izazvao buru u SAD rekavši da ni u slučaju silovanja ne treba dozvoliti ženama abortus.

Izvor: Tanjug

Nema abortusa ni kod silovanja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Ona

pre 11 godina

@(Mad, 20. avgust 2012 14:39)

Ja bih zene koje su prijavile lazno silovanje bez da trepnem poslala na dugogodisnju robiju zbog onih kojima se to stvarno desilo....

O ovoj lujki i onima kojimu daju medijski prostor nemam reci...Onom Romniju ce biti potrebno mnogo vise od onog klinca sto se kezi, ako misli da dobije glasove americkih zena...Nisu one bas tako plitke, a oko ovoga ce da se sloze sve...

Silovanje nije seks, silovanje je nasilje i akt najdublje i najprimitivnije mrznje i frustracije prema drugom ljuskom bicu...

Doktorka

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...
(фетус који говори и мисли са 2 месеца, 20. avgust 2012 09:19)

Ja sam dva puta abortirala kad sam bila mlada - jednom zbog svoje licne krivice i nepaznje, drugi put zato sto je kontracepcija zakazala. Ne znam o kojoj to tuzi govorite, ja i dan danas nosim vecu tugu sto sam pregazila macku na putu pre 15 godina nego sto sam izvrsila ta dva abortusa. U periodu u kome je legalan abortus dozvoljen i bubasvaba je razvijenije bice od skupa celija koje se uklanjaju pa mi nije jasno o ni o kom to bicu govorite? Imala sam i jedan pobacaj (zapravo verovatno vise njih, samo sto nisu bili primetni jer priroda ubedljivo izvrsi najvise abortusa na planeti) pa koga da krivimo za taj prirodni abortus?

Danas imam dvoje dece i znace mi sve na svetu, a sigurna sam da bih ceo zivot s podrozenjem gledala na svoju decu da sam ih tada rodila i time sebi zapecatila zivot. Morala bih verovatno da se potucam po slabo-placenim poslovima od jutra do mraka i ne bih ni imala vremena za sopstvenu decu, koju bih sigurno krivila za svoj tezak zivot. Tako bi danas verovatno moja sesnaestogodisnja cerka; uskracena majcinske ljubavi, paznje, razumevanja i savetovanja; vrlo moguce trazila kliniku gde da abortira jer nije bila svesna posledica svojih odluka, a vi bi se nad njenim postupkom zgrazavali.

Zlocin je doneti decu na ovaj svet kada za njih niste spremni!

Velibor, USA

pre 11 godina

eto to je ta romney-tea-party-jashka-republikanska (a i bush-eva, donedavno) ideologija koja hoce da zajashe na vlast opet. americhke verzije ex-Yu ratnih silovatelja koji su silovali onoliko zena po logorima u BiH s motom -da onim zenama druge nacije silovanjem napravimo decu nashe nacije pa da ih drzimo u logoru dok ne rode jer moraju da rode, pa udri u smeh.......
dakle, republikanci spremaju silovanim zenama Amerike logor za moranje radjanja plodova silovanja. divota tj. horor!

zaista, ultradesnicharski mozgovi svih naroda na svetu liche k'o jaje jajetu. eto zashto je svet i dalje opasno i zastrashujuce mesto.

lepi cane

pre 11 godina

Videli bi njegov stav o tome kad bi njegovu ženu silovali i da ona potom zatrudni.
Krajnje zla izjava i bez imalo poštovanja ka ženama!

demokratija na delu

pre 11 godina

"Prema istraživanjima javnog mnenja, Ejkin vodi sa 48 prema 43 odsto glasova birača u Misuriju". (Ejkin=milosrdni anđeo).

Meni ovo dođe kao vest za rubliku "verovali ili ne".

Apsolutno je nebitan način na koji žena zatrudni, niko ne bi smeo da umesto nje donosi odluku o plodu.

Mad

pre 11 godina

Pa i musko moze biti silovano...mozda onda promeni misljenje. Ljudi koji pricaju ovako ili podrzavaju ovo u komentarima ili nemaju sestre ili toliko mrze zene da podsvesno smatraju silovanje za kaznu zeni, otud ono a mozda je ona nesto uradila pa je zato silovana, eto silovanja kao popravne mere. Ono sto je problem je sto neke zene cine stetu laganjem da su silovane da bi napakostile muskarcu zbog nekih njegovih dela, time ugrozavaju druge zene, stvarne zrtve silovanja... To mi se ne svidja, otud prvi komentari na pricu o silovanju jesu e mozda je ona lagala, mozda je izazvala, bez obzira na ti koliko su ocigledni dokazi npr.

milan-bgd

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko telo ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod..."

Jel' ima on neki medicinski dokaz za ovo ili je to inkvizitorsko buncanje u stilu "stavi ruku u vatru ako govoris istinu, pa ti nece izgoreti"?

Ako je Bog dao zeni dar da ona bude ta koja donosi novi zivot na ovaj svet, sigurno da joj je dao i neka prava, a ne samo da ju je ucinio robovskom masinom za radjanje. Spajanje spermatozoida i jajne celije je "hardverski" cin koji nema veze sa tim ko je to ucinio, zasto i kako. Ovo nije pitanje da li je starija kokoska ili jaje, zna se cije pravo je jace. Pogotovo u slucaju silovanja, kada taj celijski spoj cini nasilje nad celim zenskim bicem. Nemaju pravo nikakvi muski politicari ili svestenici da zenama o tome sole pamet. Abortus jeste ubistvo, ali kako bi se pravnicki reklo "povlascen slucaj". O tome ce zena poloziti racune samo svom Stvaraocu (ili Stvoriteljki) kada za to dodje vreme, a ne onima koji se usudjuju da govore u Njegovo (ili Njeno) ime.

Traziti da zena izvede silovanu trudnocu je odraz mrznje prema zenama, primitivizma ili uverenja da je silovanje Bozja kazna koju gresnica mora da istrpi. O takvim glupostima ne treba dalje trositi reci.

Nemanja

pre 11 godina

(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Ne, u stvari je izuzetno retardirano, po meni čak i za ozbiljno posmatranje, da na zemlji sa 7 (uskoro 8) milijardi ljudi neko zagovara kvantitet, a ne kvalitet života. Ne samo da sam za abortus, već i za dozvolu za roditeljstvo, a jedan od osnovnih merila bi bilo da prodavanje zatucanih, primitivnih budalaština pod maskom priče o 'pravu na život' donosi automatsku diskvalifikaciju.

tomislav

pre 11 godina

sto vise slusam ovakve izjave, shvatam da sam liberal po ubedjenju.... sta ti mislis, siluje te neki kreten pa ti ostavi suvenir, a ti ne smes da ga bacis....

joca

pre 11 godina

@Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

eto, i mi Dveri za trku imamo!

ja ne mogu da razumem da u ovom 21. veku ima toliko zatucanih i bolesnih ljudi..pitam se, gospodine, da li biste bili tako zdusno protiv abortusa u slucajevima silovanja da je u pitanju vasa cerka/zena/ sestra na mestu tih nesretnica koje su oskrnavljene na najbrutalniji nacin?

po meni, silovanje treba tretirati kao ubistvo jer silovane zene su "ubijene" psihicki..od toga se ni jedna u potpunosti ne oporavi..ako na to dodamo i zacece u tako uzasnom cinu..i to jos neko hoce da opravda kao-zacet je zvot, nema veze, nema abortusa..bolesno!

uk

pre 11 godina

Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.
(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Dakle, ti ne bi da dozvolis da se bira izmedju 2 zivota (deteta i majke), ali ne bi dozvolio abortus cak ni kad je zdravlje majke ugrozeno? Toliko si zadojen dogmom da ne vidis logicku glupost u svojim izjavama.

Dorijan

pre 11 godina

O ovakvim stvarima, zene iskljucivo treba da odlucuju. Naravno, nakon savetovanja sa drugim zenama.

Muskarci eventualno da se pitaju.

Volela bih da njegova maloletna cerka zatrudni posle silovanja

pre 11 godina

Videla bih ja ovog istog senatora da ovako prica pod drugim okolnostima, na primer da je zensko a ne musko (usput, zasto se muskarcima uopste DOZVOLJAVA da bilo kakvo misljenje iznesu o ovome????????????) ili da mu zatrudni maloletna cerka posle silovanja. E, onda da izadje i da ovo kaze.

Nemanja

pre 11 godina

A koja to luda zena posle silovanja ne zeli da abortira pa da je dete poceca na nocnu moru celog zivota i izraste u nekog skota koji lici na budalu.

Puna podrska Zenama, a silovateljima bi uveo obavezno fizicko kastriranje

modesty blaise

pre 11 godina

Vrh licemerja je slusati ove religiozne i zatucane fanatike koji s jedne strane "brane zivot" nerodjenog deteta, a sasvim su spremni da gledaju unistavanje zivota te majke kojoj recimo brane abortus iako je silovana, ili bolesna ili sta vec.
Znaci, zene mrzite i nisu vam vazne, a fetuse (posto mogu i da budu muski) treba zastititi pod svaku cenu.

Dobro je neko rekao ispod u komentaru, o ohrabrivanju silovatelja koji ce, kroz ogromnu kolicinu dece (o kojoj ne moraju da se brinu uopste) poceti da dominiraju genima zajednice i uskoro ce celo drustvo nositi gene silovatelja i traume od majke koja je morala da othrani dete nasilnog kriminalca.
Jezivo.

uk

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko tela ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod, ali u slučaju da se to ne dogodi, kazna ne treba da bude usmerena ka detetu, već ka silovatelju"

Ovo je strasno. Na zrtve uzasavajuceg zlocina se stavlja teret jos i da same "odrade" posao abortusa. Ne samo da su im telo i psiha bili predmet najgroznije traume, nego se sad na telo telo stavlja zadatak da se samo ratosilja ploda te traume. Nije njemu problem smrt ploda, jer da jeste ne bi izjavio ovo gore. Nego, sama pala, sama se ubila - sad gledaj sta ces. Ako si zaista nevina, samo ce ti se telo osloboditi ploda. Ako nisi, ima da ga rodis. Pa sledeci put nosi kracu suknju.

stevan

pre 11 godina

mnogi ne kontaju da nije fora da najuspesnije silovatelje nagradimo potomstvom od 30-50 dece. na to posle ide jos bar toliko unucica i dolazimo do toga da drzava podstice sirenje genetskog koda silovatelja i daje im dodatni motiv za silovanje!

Stefan

pre 11 godina

Samo jedan od mnogih primera republikanskog strašnog klizanja u ekstremnu desnicu. U tom istom Misuriju danas postoji još jedna jedina klinika koja sprovodi abortuse, koja je pod konstantnom opsadom protestanata i osudom vlasti države. Od nekih bizarnijih primera, mogao bih da navedem još i Arizonu, u kojoj je zakonom definisano da život počinje dve nedelje PRE začeća (apsurdno, ali je tako). U Virdžiniji se od žena zahteva podrvgavanje invazivnom pregledu, transvaginalnom ultrazvuku, kao zakonski uslov za sprovođenje abortusa. Da budem potpuno plastičan: nije reč o uobičajenom ultrazvuku, već o izrazito invazivnoj (i ponižavajućoj, imajući u vidu da je medicinski nepotrebna) proceduri koja se vrši insertacijom ultrasound stick-a u vaginu, što su pojedini republikanski zvaničnici i otvoreno objasnili kao "pregled koji je najviše moguće demotivišuć za žene koje razmišljaju o abortusu". Itd.
A inicijative za potpunu zabranu abortusa su već "kao dobar dan" - nigde još uvek nije realizovana, ali se o njoj priča u nizu država, a Tea Party kongresmeni i senatori prenose diskusiju i na nacionalni nivo.
Da stvar bude tužnija, republikanci u svim ovim državama nastavljaju da dominiraju. Pri tom je reč o državama koje su i najsiromašnije, sa najnižim prosečnim stepenom obrazovanja građana, najvišim prirodnim priraštajem i daleko najvišim (proporcionalno broju stanovnika) brojem napuštene dece. Da spomenem i: najreligioznijim. Sve u svemu, tuga.

Crnogorac

pre 11 godina

@Andrej

Pravoslavna crkva, za tvoju informaciju, ima identičan stav, ali je na ovim prostorima više zaokupljena borbom oko politike i etniciteta nego li svojim stvarnim poslanjem, pa ih zato i ne čuješ da govore o ovom krucijalnom pitanju. Krucijalnom, jer ako dozvoljavamo da nevina bića bivaju ubijana uz blagoslov države svakoga dana, onda ni o kakvim drugim ljudskim pravima ne treba ni govoriti.
Inače, rimokatolici su gotovo minorna manjina u SAD, dok je Tea Party pokret gotovo isključivo protestantski, nastao u tzv. "red states" i "Bible beltu", nadam se da toliko znaš.

anonimous, namerno bez y

pre 11 godina

Pa, da su zaista politicari, a ne korporativni otirachi, onda bi, pored stava da zivot pochinje ne rodjenjem nego zacecem, zastupali i stav da se starosna granica za penziju smanji za 9 meseci...

Vladimir

pre 11 godina

Po meni je licemeran stav da abortus treba zabraniti OSIM u slučajevima silovanja. Ako je argument da je embrion/fetus ljudsko biće i da niko nema pravo da ga ubije, zbog čega je onda bitno ko mu je otac i šta je uradio?

Ili jesi ili nisi za legalan abortus. Ako misliš da treba da se zabrani, onda to treba da važi i kod slučajeva silovanja.

Андреј

pre 11 godina

Типичан став Римокатоличке цркве. Било је већ стварних случајева на ту тему. Ужас.

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

citam ovakve tekstove i totalno mi je jasno zasto je u svom serijalu kratkih prica "buduca istorija" poznati americki pisac robert hajnlajn opisao americko drustvo kao jednu kvazihriscansko talibansku zajednicu. price su pisane 60-ih godina proslog veka, i covek je vec tada video u kom smeru americko drustvo neumitno ide. jedina dobra stvar u svemu je da dok amerika postaje sve vise i vise konzervativna i fundamentalisticka zemlja, to njen uticaj u svetu slabi, tako da, za koju deceniju, kad amerikom bude vladao ajatolah u vasingtonu, ona ce biti toliko slaba i okrenuta sebi da nece imati ni zelje ni snage da takav nacin zivota namece drugima. ko nije citao buducu istoriju, toplo preporucujem. zanimljivo je koliko toga se ostvarilo, a koliko toga nije.

фетус који говори и мисли са 2 месеца

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...

Spinoza BGD

pre 11 godina

"Van pameti je da neko može da bude toliko glup i da ne shvati koliko emotivne i fizičke traume ostavlja silovanje"

Van pameti je zapravo da neko može da bude toliko retardiran da ne shvati da bilo čije emotivne traume nisu preče od života druge osobe. Dete je DRUGA OSOBA, drugo biće, koje ne pripada ni ocu ni majci, i to trenutka začeća nadalje. Kažnjavati ga smrtnog kaznom zbog nedela oca je varvarstvo zbog kojeg će buduće generacije prezreti naše doba.
Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.

kalifumestokalifa

pre 11 godina

Ovo nije jedini kandidat za senatora sa republikanske strane sa ovakvim ili još luđim stavovima. (Kandidat za senatorsko maesto iz Nevade na izborima 2010, je np izjavila da abortus ne bi trebalo da bude dozvoljen čak ni kad je incestuozno silovana maloletnica)
Kongres koji je republikanski od 2010. konstantno donosi zakone o abortusu i sličnim stvarima iako one nikad neće proći demokratski senat.
Oni jednostavno šalju poruke svom biračkom telu koje se dobrim delom satoji od onih 40% amerikanaca koji veruju da je Biblija bukvalno tačna te da je svet star, 6000 godina. Za njih je abortus ubistvo jer život počinje aktom začeća.
Pošto Romniju nisu dovoljni ovi zatucani, on mora malo da omekša stav na generalnim izborima.
Ali tokom unutar stranačke kampanje izjavio je više puta da podržava donošenje amandmana na ustav koji bi u ustav stavio da život počinje od začeća, što ne samo da bi svaki abortus učinilo ubistvom, već bi faktički zabranilo neke vrste kontracepcije.

uk

pre 11 godina

Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.
(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Dakle, ti ne bi da dozvolis da se bira izmedju 2 zivota (deteta i majke), ali ne bi dozvolio abortus cak ni kad je zdravlje majke ugrozeno? Toliko si zadojen dogmom da ne vidis logicku glupost u svojim izjavama.

Nemanja

pre 11 godina

A koja to luda zena posle silovanja ne zeli da abortira pa da je dete poceca na nocnu moru celog zivota i izraste u nekog skota koji lici na budalu.

Puna podrska Zenama, a silovateljima bi uveo obavezno fizicko kastriranje

kalifumestokalifa

pre 11 godina

Ovo nije jedini kandidat za senatora sa republikanske strane sa ovakvim ili još luđim stavovima. (Kandidat za senatorsko maesto iz Nevade na izborima 2010, je np izjavila da abortus ne bi trebalo da bude dozvoljen čak ni kad je incestuozno silovana maloletnica)
Kongres koji je republikanski od 2010. konstantno donosi zakone o abortusu i sličnim stvarima iako one nikad neće proći demokratski senat.
Oni jednostavno šalju poruke svom biračkom telu koje se dobrim delom satoji od onih 40% amerikanaca koji veruju da je Biblija bukvalno tačna te da je svet star, 6000 godina. Za njih je abortus ubistvo jer život počinje aktom začeća.
Pošto Romniju nisu dovoljni ovi zatucani, on mora malo da omekša stav na generalnim izborima.
Ali tokom unutar stranačke kampanje izjavio je više puta da podržava donošenje amandmana na ustav koji bi u ustav stavio da život počinje od začeća, što ne samo da bi svaki abortus učinilo ubistvom, već bi faktički zabranilo neke vrste kontracepcije.

stevan

pre 11 godina

mnogi ne kontaju da nije fora da najuspesnije silovatelje nagradimo potomstvom od 30-50 dece. na to posle ide jos bar toliko unucica i dolazimo do toga da drzava podstice sirenje genetskog koda silovatelja i daje im dodatni motiv za silovanje!

modesty blaise

pre 11 godina

Vrh licemerja je slusati ove religiozne i zatucane fanatike koji s jedne strane "brane zivot" nerodjenog deteta, a sasvim su spremni da gledaju unistavanje zivota te majke kojoj recimo brane abortus iako je silovana, ili bolesna ili sta vec.
Znaci, zene mrzite i nisu vam vazne, a fetuse (posto mogu i da budu muski) treba zastititi pod svaku cenu.

Dobro je neko rekao ispod u komentaru, o ohrabrivanju silovatelja koji ce, kroz ogromnu kolicinu dece (o kojoj ne moraju da se brinu uopste) poceti da dominiraju genima zajednice i uskoro ce celo drustvo nositi gene silovatelja i traume od majke koja je morala da othrani dete nasilnog kriminalca.
Jezivo.

Stefan

pre 11 godina

Samo jedan od mnogih primera republikanskog strašnog klizanja u ekstremnu desnicu. U tom istom Misuriju danas postoji još jedna jedina klinika koja sprovodi abortuse, koja je pod konstantnom opsadom protestanata i osudom vlasti države. Od nekih bizarnijih primera, mogao bih da navedem još i Arizonu, u kojoj je zakonom definisano da život počinje dve nedelje PRE začeća (apsurdno, ali je tako). U Virdžiniji se od žena zahteva podrvgavanje invazivnom pregledu, transvaginalnom ultrazvuku, kao zakonski uslov za sprovođenje abortusa. Da budem potpuno plastičan: nije reč o uobičajenom ultrazvuku, već o izrazito invazivnoj (i ponižavajućoj, imajući u vidu da je medicinski nepotrebna) proceduri koja se vrši insertacijom ultrasound stick-a u vaginu, što su pojedini republikanski zvaničnici i otvoreno objasnili kao "pregled koji je najviše moguće demotivišuć za žene koje razmišljaju o abortusu". Itd.
A inicijative za potpunu zabranu abortusa su već "kao dobar dan" - nigde još uvek nije realizovana, ali se o njoj priča u nizu država, a Tea Party kongresmeni i senatori prenose diskusiju i na nacionalni nivo.
Da stvar bude tužnija, republikanci u svim ovim državama nastavljaju da dominiraju. Pri tom je reč o državama koje su i najsiromašnije, sa najnižim prosečnim stepenom obrazovanja građana, najvišim prirodnim priraštajem i daleko najvišim (proporcionalno broju stanovnika) brojem napuštene dece. Da spomenem i: najreligioznijim. Sve u svemu, tuga.

joca

pre 11 godina

@Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

eto, i mi Dveri za trku imamo!

ja ne mogu da razumem da u ovom 21. veku ima toliko zatucanih i bolesnih ljudi..pitam se, gospodine, da li biste bili tako zdusno protiv abortusa u slucajevima silovanja da je u pitanju vasa cerka/zena/ sestra na mestu tih nesretnica koje su oskrnavljene na najbrutalniji nacin?

po meni, silovanje treba tretirati kao ubistvo jer silovane zene su "ubijene" psihicki..od toga se ni jedna u potpunosti ne oporavi..ako na to dodamo i zacece u tako uzasnom cinu..i to jos neko hoce da opravda kao-zacet je zvot, nema veze, nema abortusa..bolesno!

Nemanja

pre 11 godina

(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Ne, u stvari je izuzetno retardirano, po meni čak i za ozbiljno posmatranje, da na zemlji sa 7 (uskoro 8) milijardi ljudi neko zagovara kvantitet, a ne kvalitet života. Ne samo da sam za abortus, već i za dozvolu za roditeljstvo, a jedan od osnovnih merila bi bilo da prodavanje zatucanih, primitivnih budalaština pod maskom priče o 'pravu na život' donosi automatsku diskvalifikaciju.

uk

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko tela ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod, ali u slučaju da se to ne dogodi, kazna ne treba da bude usmerena ka detetu, već ka silovatelju"

Ovo je strasno. Na zrtve uzasavajuceg zlocina se stavlja teret jos i da same "odrade" posao abortusa. Ne samo da su im telo i psiha bili predmet najgroznije traume, nego se sad na telo telo stavlja zadatak da se samo ratosilja ploda te traume. Nije njemu problem smrt ploda, jer da jeste ne bi izjavio ovo gore. Nego, sama pala, sama se ubila - sad gledaj sta ces. Ako si zaista nevina, samo ce ti se telo osloboditi ploda. Ako nisi, ima da ga rodis. Pa sledeci put nosi kracu suknju.

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

citam ovakve tekstove i totalno mi je jasno zasto je u svom serijalu kratkih prica "buduca istorija" poznati americki pisac robert hajnlajn opisao americko drustvo kao jednu kvazihriscansko talibansku zajednicu. price su pisane 60-ih godina proslog veka, i covek je vec tada video u kom smeru americko drustvo neumitno ide. jedina dobra stvar u svemu je da dok amerika postaje sve vise i vise konzervativna i fundamentalisticka zemlja, to njen uticaj u svetu slabi, tako da, za koju deceniju, kad amerikom bude vladao ajatolah u vasingtonu, ona ce biti toliko slaba i okrenuta sebi da nece imati ni zelje ni snage da takav nacin zivota namece drugima. ko nije citao buducu istoriju, toplo preporucujem. zanimljivo je koliko toga se ostvarilo, a koliko toga nije.

Андреј

pre 11 godina

Типичан став Римокатоличке цркве. Било је већ стварних случајева на ту тему. Ужас.

Volela bih da njegova maloletna cerka zatrudni posle silovanja

pre 11 godina

Videla bih ja ovog istog senatora da ovako prica pod drugim okolnostima, na primer da je zensko a ne musko (usput, zasto se muskarcima uopste DOZVOLJAVA da bilo kakvo misljenje iznesu o ovome????????????) ili da mu zatrudni maloletna cerka posle silovanja. E, onda da izadje i da ovo kaze.

milan-bgd

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko telo ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod..."

Jel' ima on neki medicinski dokaz za ovo ili je to inkvizitorsko buncanje u stilu "stavi ruku u vatru ako govoris istinu, pa ti nece izgoreti"?

Ako je Bog dao zeni dar da ona bude ta koja donosi novi zivot na ovaj svet, sigurno da joj je dao i neka prava, a ne samo da ju je ucinio robovskom masinom za radjanje. Spajanje spermatozoida i jajne celije je "hardverski" cin koji nema veze sa tim ko je to ucinio, zasto i kako. Ovo nije pitanje da li je starija kokoska ili jaje, zna se cije pravo je jace. Pogotovo u slucaju silovanja, kada taj celijski spoj cini nasilje nad celim zenskim bicem. Nemaju pravo nikakvi muski politicari ili svestenici da zenama o tome sole pamet. Abortus jeste ubistvo, ali kako bi se pravnicki reklo "povlascen slucaj". O tome ce zena poloziti racune samo svom Stvaraocu (ili Stvoriteljki) kada za to dodje vreme, a ne onima koji se usudjuju da govore u Njegovo (ili Njeno) ime.

Traziti da zena izvede silovanu trudnocu je odraz mrznje prema zenama, primitivizma ili uverenja da je silovanje Bozja kazna koju gresnica mora da istrpi. O takvim glupostima ne treba dalje trositi reci.

Dorijan

pre 11 godina

O ovakvim stvarima, zene iskljucivo treba da odlucuju. Naravno, nakon savetovanja sa drugim zenama.

Muskarci eventualno da se pitaju.

tomislav

pre 11 godina

sto vise slusam ovakve izjave, shvatam da sam liberal po ubedjenju.... sta ti mislis, siluje te neki kreten pa ti ostavi suvenir, a ti ne smes da ga bacis....

demokratija na delu

pre 11 godina

"Prema istraživanjima javnog mnenja, Ejkin vodi sa 48 prema 43 odsto glasova birača u Misuriju". (Ejkin=milosrdni anđeo).

Meni ovo dođe kao vest za rubliku "verovali ili ne".

Apsolutno je nebitan način na koji žena zatrudni, niko ne bi smeo da umesto nje donosi odluku o plodu.

anonimous, namerno bez y

pre 11 godina

Pa, da su zaista politicari, a ne korporativni otirachi, onda bi, pored stava da zivot pochinje ne rodjenjem nego zacecem, zastupali i stav da se starosna granica za penziju smanji za 9 meseci...

Mad

pre 11 godina

Pa i musko moze biti silovano...mozda onda promeni misljenje. Ljudi koji pricaju ovako ili podrzavaju ovo u komentarima ili nemaju sestre ili toliko mrze zene da podsvesno smatraju silovanje za kaznu zeni, otud ono a mozda je ona nesto uradila pa je zato silovana, eto silovanja kao popravne mere. Ono sto je problem je sto neke zene cine stetu laganjem da su silovane da bi napakostile muskarcu zbog nekih njegovih dela, time ugrozavaju druge zene, stvarne zrtve silovanja... To mi se ne svidja, otud prvi komentari na pricu o silovanju jesu e mozda je ona lagala, mozda je izazvala, bez obzira na ti koliko su ocigledni dokazi npr.

Vladimir

pre 11 godina

Po meni je licemeran stav da abortus treba zabraniti OSIM u slučajevima silovanja. Ako je argument da je embrion/fetus ljudsko biće i da niko nema pravo da ga ubije, zbog čega je onda bitno ko mu je otac i šta je uradio?

Ili jesi ili nisi za legalan abortus. Ako misliš da treba da se zabrani, onda to treba da važi i kod slučajeva silovanja.

lepi cane

pre 11 godina

Videli bi njegov stav o tome kad bi njegovu ženu silovali i da ona potom zatrudni.
Krajnje zla izjava i bez imalo poštovanja ka ženama!

фетус који говори и мисли са 2 месеца

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...

Crnogorac

pre 11 godina

@Andrej

Pravoslavna crkva, za tvoju informaciju, ima identičan stav, ali je na ovim prostorima više zaokupljena borbom oko politike i etniciteta nego li svojim stvarnim poslanjem, pa ih zato i ne čuješ da govore o ovom krucijalnom pitanju. Krucijalnom, jer ako dozvoljavamo da nevina bića bivaju ubijana uz blagoslov države svakoga dana, onda ni o kakvim drugim ljudskim pravima ne treba ni govoriti.
Inače, rimokatolici su gotovo minorna manjina u SAD, dok je Tea Party pokret gotovo isključivo protestantski, nastao u tzv. "red states" i "Bible beltu", nadam se da toliko znaš.

Doktorka

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...
(фетус који говори и мисли са 2 месеца, 20. avgust 2012 09:19)

Ja sam dva puta abortirala kad sam bila mlada - jednom zbog svoje licne krivice i nepaznje, drugi put zato sto je kontracepcija zakazala. Ne znam o kojoj to tuzi govorite, ja i dan danas nosim vecu tugu sto sam pregazila macku na putu pre 15 godina nego sto sam izvrsila ta dva abortusa. U periodu u kome je legalan abortus dozvoljen i bubasvaba je razvijenije bice od skupa celija koje se uklanjaju pa mi nije jasno o ni o kom to bicu govorite? Imala sam i jedan pobacaj (zapravo verovatno vise njih, samo sto nisu bili primetni jer priroda ubedljivo izvrsi najvise abortusa na planeti) pa koga da krivimo za taj prirodni abortus?

Danas imam dvoje dece i znace mi sve na svetu, a sigurna sam da bih ceo zivot s podrozenjem gledala na svoju decu da sam ih tada rodila i time sebi zapecatila zivot. Morala bih verovatno da se potucam po slabo-placenim poslovima od jutra do mraka i ne bih ni imala vremena za sopstvenu decu, koju bih sigurno krivila za svoj tezak zivot. Tako bi danas verovatno moja sesnaestogodisnja cerka; uskracena majcinske ljubavi, paznje, razumevanja i savetovanja; vrlo moguce trazila kliniku gde da abortira jer nije bila svesna posledica svojih odluka, a vi bi se nad njenim postupkom zgrazavali.

Zlocin je doneti decu na ovaj svet kada za njih niste spremni!

Velibor, USA

pre 11 godina

eto to je ta romney-tea-party-jashka-republikanska (a i bush-eva, donedavno) ideologija koja hoce da zajashe na vlast opet. americhke verzije ex-Yu ratnih silovatelja koji su silovali onoliko zena po logorima u BiH s motom -da onim zenama druge nacije silovanjem napravimo decu nashe nacije pa da ih drzimo u logoru dok ne rode jer moraju da rode, pa udri u smeh.......
dakle, republikanci spremaju silovanim zenama Amerike logor za moranje radjanja plodova silovanja. divota tj. horor!

zaista, ultradesnicharski mozgovi svih naroda na svetu liche k'o jaje jajetu. eto zashto je svet i dalje opasno i zastrashujuce mesto.

Spinoza BGD

pre 11 godina

"Van pameti je da neko može da bude toliko glup i da ne shvati koliko emotivne i fizičke traume ostavlja silovanje"

Van pameti je zapravo da neko može da bude toliko retardiran da ne shvati da bilo čije emotivne traume nisu preče od života druge osobe. Dete je DRUGA OSOBA, drugo biće, koje ne pripada ni ocu ni majci, i to trenutka začeća nadalje. Kažnjavati ga smrtnog kaznom zbog nedela oca je varvarstvo zbog kojeg će buduće generacije prezreti naše doba.
Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.

Ona

pre 11 godina

@(Mad, 20. avgust 2012 14:39)

Ja bih zene koje su prijavile lazno silovanje bez da trepnem poslala na dugogodisnju robiju zbog onih kojima se to stvarno desilo....

O ovoj lujki i onima kojimu daju medijski prostor nemam reci...Onom Romniju ce biti potrebno mnogo vise od onog klinca sto se kezi, ako misli da dobije glasove americkih zena...Nisu one bas tako plitke, a oko ovoga ce da se sloze sve...

Silovanje nije seks, silovanje je nasilje i akt najdublje i najprimitivnije mrznje i frustracije prema drugom ljuskom bicu...

Spinoza BGD

pre 11 godina

"Van pameti je da neko može da bude toliko glup i da ne shvati koliko emotivne i fizičke traume ostavlja silovanje"

Van pameti je zapravo da neko može da bude toliko retardiran da ne shvati da bilo čije emotivne traume nisu preče od života druge osobe. Dete je DRUGA OSOBA, drugo biće, koje ne pripada ni ocu ni majci, i to trenutka začeća nadalje. Kažnjavati ga smrtnog kaznom zbog nedela oca je varvarstvo zbog kojeg će buduće generacije prezreti naše doba.
Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.

фетус који говори и мисли са 2 месеца

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...

Vladimir

pre 11 godina

Po meni je licemeran stav da abortus treba zabraniti OSIM u slučajevima silovanja. Ako je argument da je embrion/fetus ljudsko biće i da niko nema pravo da ga ubije, zbog čega je onda bitno ko mu je otac i šta je uradio?

Ili jesi ili nisi za legalan abortus. Ako misliš da treba da se zabrani, onda to treba da važi i kod slučajeva silovanja.

Crnogorac

pre 11 godina

@Andrej

Pravoslavna crkva, za tvoju informaciju, ima identičan stav, ali je na ovim prostorima više zaokupljena borbom oko politike i etniciteta nego li svojim stvarnim poslanjem, pa ih zato i ne čuješ da govore o ovom krucijalnom pitanju. Krucijalnom, jer ako dozvoljavamo da nevina bića bivaju ubijana uz blagoslov države svakoga dana, onda ni o kakvim drugim ljudskim pravima ne treba ni govoriti.
Inače, rimokatolici su gotovo minorna manjina u SAD, dok je Tea Party pokret gotovo isključivo protestantski, nastao u tzv. "red states" i "Bible beltu", nadam se da toliko znaš.

Nemanja

pre 11 godina

(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Ne, u stvari je izuzetno retardirano, po meni čak i za ozbiljno posmatranje, da na zemlji sa 7 (uskoro 8) milijardi ljudi neko zagovara kvantitet, a ne kvalitet života. Ne samo da sam za abortus, već i za dozvolu za roditeljstvo, a jedan od osnovnih merila bi bilo da prodavanje zatucanih, primitivnih budalaština pod maskom priče o 'pravu na život' donosi automatsku diskvalifikaciju.

Volela bih da njegova maloletna cerka zatrudni posle silovanja

pre 11 godina

Videla bih ja ovog istog senatora da ovako prica pod drugim okolnostima, na primer da je zensko a ne musko (usput, zasto se muskarcima uopste DOZVOLJAVA da bilo kakvo misljenje iznesu o ovome????????????) ili da mu zatrudni maloletna cerka posle silovanja. E, onda da izadje i da ovo kaze.

Андреј

pre 11 godina

Типичан став Римокатоличке цркве. Било је већ стварних случајева на ту тему. Ужас.

Simerijanac Anarhista

pre 11 godina

citam ovakve tekstove i totalno mi je jasno zasto je u svom serijalu kratkih prica "buduca istorija" poznati americki pisac robert hajnlajn opisao americko drustvo kao jednu kvazihriscansko talibansku zajednicu. price su pisane 60-ih godina proslog veka, i covek je vec tada video u kom smeru americko drustvo neumitno ide. jedina dobra stvar u svemu je da dok amerika postaje sve vise i vise konzervativna i fundamentalisticka zemlja, to njen uticaj u svetu slabi, tako da, za koju deceniju, kad amerikom bude vladao ajatolah u vasingtonu, ona ce biti toliko slaba i okrenuta sebi da nece imati ni zelje ni snage da takav nacin zivota namece drugima. ko nije citao buducu istoriju, toplo preporucujem. zanimljivo je koliko toga se ostvarilo, a koliko toga nije.

Nemanja

pre 11 godina

A koja to luda zena posle silovanja ne zeli da abortira pa da je dete poceca na nocnu moru celog zivota i izraste u nekog skota koji lici na budalu.

Puna podrska Zenama, a silovateljima bi uveo obavezno fizicko kastriranje

modesty blaise

pre 11 godina

Vrh licemerja je slusati ove religiozne i zatucane fanatike koji s jedne strane "brane zivot" nerodjenog deteta, a sasvim su spremni da gledaju unistavanje zivota te majke kojoj recimo brane abortus iako je silovana, ili bolesna ili sta vec.
Znaci, zene mrzite i nisu vam vazne, a fetuse (posto mogu i da budu muski) treba zastititi pod svaku cenu.

Dobro je neko rekao ispod u komentaru, o ohrabrivanju silovatelja koji ce, kroz ogromnu kolicinu dece (o kojoj ne moraju da se brinu uopste) poceti da dominiraju genima zajednice i uskoro ce celo drustvo nositi gene silovatelja i traume od majke koja je morala da othrani dete nasilnog kriminalca.
Jezivo.

Doktorka

pre 11 godina

Толико жена нема могућност да добије дете, па би жене могле да их дају на усвајање уместо да цео живот носе ту тугу убијања недужног створења ...
(фетус који говори и мисли са 2 месеца, 20. avgust 2012 09:19)

Ja sam dva puta abortirala kad sam bila mlada - jednom zbog svoje licne krivice i nepaznje, drugi put zato sto je kontracepcija zakazala. Ne znam o kojoj to tuzi govorite, ja i dan danas nosim vecu tugu sto sam pregazila macku na putu pre 15 godina nego sto sam izvrsila ta dva abortusa. U periodu u kome je legalan abortus dozvoljen i bubasvaba je razvijenije bice od skupa celija koje se uklanjaju pa mi nije jasno o ni o kom to bicu govorite? Imala sam i jedan pobacaj (zapravo verovatno vise njih, samo sto nisu bili primetni jer priroda ubedljivo izvrsi najvise abortusa na planeti) pa koga da krivimo za taj prirodni abortus?

Danas imam dvoje dece i znace mi sve na svetu, a sigurna sam da bih ceo zivot s podrozenjem gledala na svoju decu da sam ih tada rodila i time sebi zapecatila zivot. Morala bih verovatno da se potucam po slabo-placenim poslovima od jutra do mraka i ne bih ni imala vremena za sopstvenu decu, koju bih sigurno krivila za svoj tezak zivot. Tako bi danas verovatno moja sesnaestogodisnja cerka; uskracena majcinske ljubavi, paznje, razumevanja i savetovanja; vrlo moguce trazila kliniku gde da abortira jer nije bila svesna posledica svojih odluka, a vi bi se nad njenim postupkom zgrazavali.

Zlocin je doneti decu na ovaj svet kada za njih niste spremni!

kalifumestokalifa

pre 11 godina

Ovo nije jedini kandidat za senatora sa republikanske strane sa ovakvim ili još luđim stavovima. (Kandidat za senatorsko maesto iz Nevade na izborima 2010, je np izjavila da abortus ne bi trebalo da bude dozvoljen čak ni kad je incestuozno silovana maloletnica)
Kongres koji je republikanski od 2010. konstantno donosi zakone o abortusu i sličnim stvarima iako one nikad neće proći demokratski senat.
Oni jednostavno šalju poruke svom biračkom telu koje se dobrim delom satoji od onih 40% amerikanaca koji veruju da je Biblija bukvalno tačna te da je svet star, 6000 godina. Za njih je abortus ubistvo jer život počinje aktom začeća.
Pošto Romniju nisu dovoljni ovi zatucani, on mora malo da omekša stav na generalnim izborima.
Ali tokom unutar stranačke kampanje izjavio je više puta da podržava donošenje amandmana na ustav koji bi u ustav stavio da život počinje od začeća, što ne samo da bi svaki abortus učinilo ubistvom, već bi faktički zabranilo neke vrste kontracepcije.

stevan

pre 11 godina

mnogi ne kontaju da nije fora da najuspesnije silovatelje nagradimo potomstvom od 30-50 dece. na to posle ide jos bar toliko unucica i dolazimo do toga da drzava podstice sirenje genetskog koda silovatelja i daje im dodatni motiv za silovanje!

uk

pre 11 godina

Abortus svakako treba zabraniti apsolutno, čak i kada je u pitanju plod nastao silovanjem, ili kada je zdravlje majke ugroženo, jer ne može niko odlučivati o tuđem životu, niti birati između 2 ljudska života.
G. Ejkin je 100% u pravu sa moralnog i etičkog stanovišta.
(Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

Dakle, ti ne bi da dozvolis da se bira izmedju 2 zivota (deteta i majke), ali ne bi dozvolio abortus cak ni kad je zdravlje majke ugrozeno? Toliko si zadojen dogmom da ne vidis logicku glupost u svojim izjavama.

Stefan

pre 11 godina

Samo jedan od mnogih primera republikanskog strašnog klizanja u ekstremnu desnicu. U tom istom Misuriju danas postoji još jedna jedina klinika koja sprovodi abortuse, koja je pod konstantnom opsadom protestanata i osudom vlasti države. Od nekih bizarnijih primera, mogao bih da navedem još i Arizonu, u kojoj je zakonom definisano da život počinje dve nedelje PRE začeća (apsurdno, ali je tako). U Virdžiniji se od žena zahteva podrvgavanje invazivnom pregledu, transvaginalnom ultrazvuku, kao zakonski uslov za sprovođenje abortusa. Da budem potpuno plastičan: nije reč o uobičajenom ultrazvuku, već o izrazito invazivnoj (i ponižavajućoj, imajući u vidu da je medicinski nepotrebna) proceduri koja se vrši insertacijom ultrasound stick-a u vaginu, što su pojedini republikanski zvaničnici i otvoreno objasnili kao "pregled koji je najviše moguće demotivišuć za žene koje razmišljaju o abortusu". Itd.
A inicijative za potpunu zabranu abortusa su već "kao dobar dan" - nigde još uvek nije realizovana, ali se o njoj priča u nizu država, a Tea Party kongresmeni i senatori prenose diskusiju i na nacionalni nivo.
Da stvar bude tužnija, republikanci u svim ovim državama nastavljaju da dominiraju. Pri tom je reč o državama koje su i najsiromašnije, sa najnižim prosečnim stepenom obrazovanja građana, najvišim prirodnim priraštajem i daleko najvišim (proporcionalno broju stanovnika) brojem napuštene dece. Da spomenem i: najreligioznijim. Sve u svemu, tuga.

Dorijan

pre 11 godina

O ovakvim stvarima, zene iskljucivo treba da odlucuju. Naravno, nakon savetovanja sa drugim zenama.

Muskarci eventualno da se pitaju.

joca

pre 11 godina

@Spinoza BGD, 20. avgust 2012 09:44)

eto, i mi Dveri za trku imamo!

ja ne mogu da razumem da u ovom 21. veku ima toliko zatucanih i bolesnih ljudi..pitam se, gospodine, da li biste bili tako zdusno protiv abortusa u slucajevima silovanja da je u pitanju vasa cerka/zena/ sestra na mestu tih nesretnica koje su oskrnavljene na najbrutalniji nacin?

po meni, silovanje treba tretirati kao ubistvo jer silovane zene su "ubijene" psihicki..od toga se ni jedna u potpunosti ne oporavi..ako na to dodamo i zacece u tako uzasnom cinu..i to jos neko hoce da opravda kao-zacet je zvot, nema veze, nema abortusa..bolesno!

anonimous, namerno bez y

pre 11 godina

Pa, da su zaista politicari, a ne korporativni otirachi, onda bi, pored stava da zivot pochinje ne rodjenjem nego zacecem, zastupali i stav da se starosna granica za penziju smanji za 9 meseci...

tomislav

pre 11 godina

sto vise slusam ovakve izjave, shvatam da sam liberal po ubedjenju.... sta ti mislis, siluje te neki kreten pa ti ostavi suvenir, a ti ne smes da ga bacis....

milan-bgd

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko telo ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod..."

Jel' ima on neki medicinski dokaz za ovo ili je to inkvizitorsko buncanje u stilu "stavi ruku u vatru ako govoris istinu, pa ti nece izgoreti"?

Ako je Bog dao zeni dar da ona bude ta koja donosi novi zivot na ovaj svet, sigurno da joj je dao i neka prava, a ne samo da ju je ucinio robovskom masinom za radjanje. Spajanje spermatozoida i jajne celije je "hardverski" cin koji nema veze sa tim ko je to ucinio, zasto i kako. Ovo nije pitanje da li je starija kokoska ili jaje, zna se cije pravo je jace. Pogotovo u slucaju silovanja, kada taj celijski spoj cini nasilje nad celim zenskim bicem. Nemaju pravo nikakvi muski politicari ili svestenici da zenama o tome sole pamet. Abortus jeste ubistvo, ali kako bi se pravnicki reklo "povlascen slucaj". O tome ce zena poloziti racune samo svom Stvaraocu (ili Stvoriteljki) kada za to dodje vreme, a ne onima koji se usudjuju da govore u Njegovo (ili Njeno) ime.

Traziti da zena izvede silovanu trudnocu je odraz mrznje prema zenama, primitivizma ili uverenja da je silovanje Bozja kazna koju gresnica mora da istrpi. O takvim glupostima ne treba dalje trositi reci.

uk

pre 11 godina

"Ako se radi o silovanju, žensko tela ima načina da pokuša da samo odbaci neželjeni plod, ali u slučaju da se to ne dogodi, kazna ne treba da bude usmerena ka detetu, već ka silovatelju"

Ovo je strasno. Na zrtve uzasavajuceg zlocina se stavlja teret jos i da same "odrade" posao abortusa. Ne samo da su im telo i psiha bili predmet najgroznije traume, nego se sad na telo telo stavlja zadatak da se samo ratosilja ploda te traume. Nije njemu problem smrt ploda, jer da jeste ne bi izjavio ovo gore. Nego, sama pala, sama se ubila - sad gledaj sta ces. Ako si zaista nevina, samo ce ti se telo osloboditi ploda. Ako nisi, ima da ga rodis. Pa sledeci put nosi kracu suknju.

demokratija na delu

pre 11 godina

"Prema istraživanjima javnog mnenja, Ejkin vodi sa 48 prema 43 odsto glasova birača u Misuriju". (Ejkin=milosrdni anđeo).

Meni ovo dođe kao vest za rubliku "verovali ili ne".

Apsolutno je nebitan način na koji žena zatrudni, niko ne bi smeo da umesto nje donosi odluku o plodu.

Mad

pre 11 godina

Pa i musko moze biti silovano...mozda onda promeni misljenje. Ljudi koji pricaju ovako ili podrzavaju ovo u komentarima ili nemaju sestre ili toliko mrze zene da podsvesno smatraju silovanje za kaznu zeni, otud ono a mozda je ona nesto uradila pa je zato silovana, eto silovanja kao popravne mere. Ono sto je problem je sto neke zene cine stetu laganjem da su silovane da bi napakostile muskarcu zbog nekih njegovih dela, time ugrozavaju druge zene, stvarne zrtve silovanja... To mi se ne svidja, otud prvi komentari na pricu o silovanju jesu e mozda je ona lagala, mozda je izazvala, bez obzira na ti koliko su ocigledni dokazi npr.

lepi cane

pre 11 godina

Videli bi njegov stav o tome kad bi njegovu ženu silovali i da ona potom zatrudni.
Krajnje zla izjava i bez imalo poštovanja ka ženama!

Velibor, USA

pre 11 godina

eto to je ta romney-tea-party-jashka-republikanska (a i bush-eva, donedavno) ideologija koja hoce da zajashe na vlast opet. americhke verzije ex-Yu ratnih silovatelja koji su silovali onoliko zena po logorima u BiH s motom -da onim zenama druge nacije silovanjem napravimo decu nashe nacije pa da ih drzimo u logoru dok ne rode jer moraju da rode, pa udri u smeh.......
dakle, republikanci spremaju silovanim zenama Amerike logor za moranje radjanja plodova silovanja. divota tj. horor!

zaista, ultradesnicharski mozgovi svih naroda na svetu liche k'o jaje jajetu. eto zashto je svet i dalje opasno i zastrashujuce mesto.

Ona

pre 11 godina

@(Mad, 20. avgust 2012 14:39)

Ja bih zene koje su prijavile lazno silovanje bez da trepnem poslala na dugogodisnju robiju zbog onih kojima se to stvarno desilo....

O ovoj lujki i onima kojimu daju medijski prostor nemam reci...Onom Romniju ce biti potrebno mnogo vise od onog klinca sto se kezi, ako misli da dobije glasove americkih zena...Nisu one bas tako plitke, a oko ovoga ce da se sloze sve...

Silovanje nije seks, silovanje je nasilje i akt najdublje i najprimitivnije mrznje i frustracije prema drugom ljuskom bicu...