Petak, 17.08.2012.

10:24

Posvađali se Josipović i Pupovac

Hrvatski predsednik uputio pismo nedeljniku Srpskog narodnog vijeća u kom Miloradu Pupovcu poručuje da je njegova politika etnobiznis. Pupovac odgovorio.

Izvor: B92

Posvaðali se Josipoviæ i Pupovac IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Mario HR

pre 11 godina

Čitam komentar Milana, Srbina iz Zagreba - i Bogu plačem što nam takve ljude nije dao u devedesetima. A možda ih je i bilo, samo nije bilo interneta. U svakom slučaju kao Hrvat i građanin Hrvatske ponosan sam na takve sugrađanine i drago mi je da ih imamo. Pupovci, Štrbci - pa na kraju krajeva i ovaj klavirist Predsjednik - sve su to nebitne face. Hrvatsku gradimo Milan i ja - ovi drugi su statisti :-)

GORAN MATIĆ -SPLIT

pre 11 godina

ZA POČETAK molim b92 da objavi komentar jer na ovo moram reagirat i odgovorit! Ako se mora izbacite ova dole navedena prezimena/////
@anticenzura(Lunić??Davidović?? Janjić??),evo ja ti ode sad pod punim imenom i prezimenom kažem da NIKAD niste mogli uć u Čavoglave jer su one na takvom položaju da se otamo može vidit veći dio Petrovog Polja ka na dlanu pa tako i Baljci i sva vaša sela uokolo u tom dilu. Imali smo dobar pregled kretanja,pogled puca na sve strane. A to šta ti misliš da je moj did proda "viru za večeru" moš obisit mačku o rep, jer ja dobro znadem ko su mi bili i did i pradid i tako dalje unazad (to vridi i za cilo selo), za razliku od tebe koji kad bi iša radit "porodično" stablo se šokira totalno kad bi vidija da ti je tamo neki predak bija katolik. Eto šta tebe muči pa stalno navlačiš vodu na svoj mlin. Kad već spominješ crkve, eno, u Baljcima Sv.Jovan i dandanas čitav,a vi ste našu u Gradcu (Mala Gospa) pretvorili u skladište municije,pa posli u zrak. Oprošteno vam bilo. A i još mi nisi reka o'klen si, baš me eto zanima. Ja se,ka šta vidiš,ne krijem,a ti se izgleda, svojega sramiš! I još nešto, pa vrati se više čoviče, na svoje, o'klen jesi da jesi, rat je davno gotov i koliko znadem ljudi se vraćaju na svoje i u Kričke i svagdi... u Mirlović Polju sve puno, itd..., a ti se tu zlopatiš. Naravno,ako nisi šta zgrišija. Mi Hrvati smo narod koji pamti,ali zna i oprostit. Molim B92 da ovo objavi bez obzira šta sam malo skrenija sa teme. Unaprid hvala!

Anton

pre 11 godina

anticenzura,


U ww2 Cetnici su gubili protiv ustasa i protiv hrvatskih partizana(Ima slika i videodokaza ako hoces imam pun hrpe) jedva bi tvoji cetnici mogli se suprostaviti protiv nenaoruzano stanonistvo pun zene djece i starce.

A bez NATO ne bi bilo dayton niti erdut sporazum i dakle bez njih RS bi imala ista sudbina kao SAO krajina.

Bolje da saucis i pomiris stime. A mozes postaviti stotine komentare ovdje o tvoji dezinformacije i nebi promjenio cinjenice.

anticenzura

pre 11 godina

@Goran Matić -Split
Ne gubi se,bili ste vi iz Cavoglava pravoslavni pa nek je crkva u Kljacima,a cetnici su vam glave mogli doci za vreme ww2,ali zato se zahvali svojim komsijama iz sela koja pominjes! A da je postojala potreba da se uzmu te iste cavoglave i 90tih,ne ni bio problem,jer i sam znas da su neki dosli i do Bilica,a ne neke selendre u Zagori!
Pomiri se da smo i ja i ti isti,ali tvoj did je zbog kilo kruva postao nesto drugo!

divad

pre 11 godina

Pupovac je stalno nesto nedorecen, stalno nesto ne odgovori do kraja naravno da ce ga Josipovic napasti ovakvom nacionalistickom retorikom jer Josipovic nije glup zna skim ima posla...

deda maxim

pre 11 godina

Srbi u Hrvatskoj su uvijek slušali svoje političare koji su ih gurali u propast... da su za vrijeme Države i Kraljevine SHS slušali Stjepana Radića umjesto Nikole Pašića i njemu sličnih, povijest ovih prostora bila bi puuuno drugačija i ljepša.

Goran Matić -Split

pre 11 godina

@anticenzura, lupetaš bezveze i nemaš pojma! Kao prvo crkva Sv.Ilije je u susjednom selu Kljaci,a ne u Čavoglavama jer je u Čavoglavama odnedavno izgrađena crkva Hrvatskih mučenika. I još nešto bitnije: u Čavoglave NIKAD, ali baš NIKAD NIJE u povijesti stupila četnička noga! A da te pitam, o'klen si to ti kad tako dobro znadeš kako izgleda crkva u Kljacima? Mirlović Polje?? Baljci?? Evo, ja sam iz - Čavoglava!

stina

pre 11 godina

Netko spomenu Miljevce, moje selo :) Pa kad već spominjemo Miljevce, 7 zaselaka, svih 7 hrvatskih, sa ravno nula srpskih stanovnika kroiz cijelu svoju povijest....pitao bih, što su to na miljevcima radili srpski vojnici?

Fijuce vetar kroz njive nase.....

pre 11 godina

Imam ja jedno pitanje,jer Josipovic znao za sve povo proliko formiranje vlade ili mu je Tadic na letovanju javio?
HR vlada je bila priliko sastavljanja u monikinom tesnacu,zato pitam?
Josipoicu sve si znao a godinama si cutao?
Cenio sam te kao prvog HR predsednika i pozeleo takvog kod nas,cak sam i uredu tvom poslao pohvale,ali sad mi nista nije jasno.
Ti si na korupciju gasio pozare samo da bi bio na vlasti?
A za pupovca imam pitanje,o kolicini ljudi povratnika? Jesu li se vratili na svoje ili im se ustupilo drugo losije kategorije zemljista itd.Nek odgovori nosonja.
Jeste mojoj zeni nesto sexipilan,ali jos nismo toliko zatupavili da slepo glasamo za simpaticne jer nismo simpatizeri,nego realni.
Licno kao Vojvodjani smtramo da je josipovic instruiran Jadrankom Kosor i dodatnim pri zapadnjackim strujama.ne evropskim,a ako nije tako neka obojica kazu

anticenzura

pre 11 godina

@from_HR
Znas ti dobro, na sta ja mislim i kako se u Zagori gleda na Sv.
Iliju,a kako na Sv. Antu,tako da ne prosipaj pamet bespotrebno,a i znas na sta mislim! A mozda si i ti iz Zagore pa te boli slicna stvar?

Milan, Srbin iz ZG

pre 11 godina

Vidim da se kao i inače kada se spominje HR po običaju ovdje piše puno gluposti od strane ljudi koji veze nemaju kakvo je stanje u Hrvatskoj niti znaju što se ovdje dogadjalo 90ih, ali su prvi kada treba lupati nacionalističku propagandu...

Ali isto tako ima i dobrih komentara, ja kao Srbin koji živi u Zagrebu mogu reći da je Josipović u pravu, iako mislim da je ovakav istup pomalo neprimjeren, ali je realan. Pupovac de facto doista nije napravio ništa za Srbe u HR, ali pitanje je i što bi u praksi mogao napraviti, u principu ništa, to i je poanta takvih funkcija, daj par izjava godišnje, poberi masne pare i to je to.

Činjenica je da je danas biti Srbin u HR isto što i biti Hrvat u HR, istina Bog, reći će moji sunarodnjaci iz ruralnih krajeva da mi, Srbi iz Zagreba nemamo pojma kako je stanje drugdje, ali isto kažu i Hrvati iz tih krajeva za Zagrepcane. Cinjenica je da se u ruralnim područjima teško živi, kada netko kaže da nema posao zato što je Srbin, neka pogleda koliko je još nezaposlenih Hrvata pored njega, velika masa, ljudi nemaju posla zato što je uništena privreda, a ne zbog rodnog lista. Vrijeme je da se ljudi prestanu baviti glupostima i izvlačenjem na nacionalnost jer to nema smisla i kontraproduktivno je. Gradjanin sam Hrvatske i imam ista prava kao i ostali gradjani Hrvatske i ne znam što bi ja sad dodatno trebao očekivati kao Srbin, kakva specijalna prava ? Živim ovdje cijeli život (29 god) i mogu reći da nikad zbog toga nisam imao problema iako mi je prezime prilično prepoznatljivo kao srpsko, istina je da opća atmosfera 90ih nije bila najugodnija, ali danas je realno svejedno da li ste Hrvat ili Srbin.

Što se tiče pitanja vezanih uz povrat imovine, žrtava i ostalog, to su sve stvari za koje niti ima para u zemlji niti su jednostavna za riješiti, a niti su to nacionalno obojena pitanja jer i hiljade Hrvatskih izbjeglica još traže rješenje svojih imovinskih pitanja tako da teško je i tu govoriti o anti srpskoj klimi.

Tako da meni je apsolutno stalo do maksimalno dobrih odnosa izmedju Srba i Hrvata jer niti se želim odreći svog srpskog, a bogami ni hrvatskog identiteta i zato mi smeta kada se opci problemi pocinju pripisivati nekakvom nacionalnom pitanju, to ne pridonosi ničemu osim bezrazložnom grupiranju u grupe koje su u suštini po svemu iste, a nemaju pametnijeg posla od izmišljanja nepostojecih problema i potpunog zanemarivanja onih pravih.

Ako pak govorimo o stvarima vezanim uz 90e, tu je bolje da obje strane šute jer su i jedni i drugi u blatu do grla i nemaju moralno pravo daviti o tim temama, ne znam da li mi se više smuči kada neki od Hrvata tvrde da su Srbi u oluji sami dobrovoljno otišli i "to je to" ili kada razni bivši krajiški funkcioneri poput Štrbca prozivaju Hrvatsku, a sami su u RSK počinili teške zločine nad desecima hiljada Hrvata par godina prije protjeravši ih iz kuća i imanja.
Neka se i jedni i drugi pokriju ušima, prestanu sa stalnim obilježavanjem prošlosti i rade nešto za budućnost i razvoj standarda svih gradjana...

Velibor, USA

pre 11 godina

Ne ulazim u ova najnovija iznoshenja prljavog i "prljavog" vesha obe strane sa strane jedne od strana :) , ali chinjenica jeste da su Pupovac te ostali nenaoruzani, nepobunjeni Hrvatskoj lojalni Srbi kao i BiH lojalnoj Srbi (koji zive u ent. FBiH) u tom pogledu najveci aset tj. blago Hrvatske i BiH koje ove moraju ceniti jer su/smo valjali za suzbijanje velikosrpske agresije na ove dve. To se treba jasno istaci pre bilo chega!

Ovo najnovije shto i Josipovic i Pupovac pokazuju je poprilichna njihova personalna sujeta nabedjena do bola i obojici treba reci da se smire i uozbilje nisu mala deca.

Podrshka komentaru SaleP i slichno!

Bojan

pre 11 godina

Srbi sa leve strane Drine (od Zvornika do San Franciska) nisu imali lidera koji je iskreno pokusavao da zastiti interese sire zajednice od Jovana Raskovica. Sadasnja garnitura (Dodik, Pupavac) se razlikuje od prethodne (Karadzic/Mladic, Babic/Martic) po tome sto su dovoljno sofisticirani da izbegnu Hag. Ostalo su sitnice.

from_HR

pre 11 godina

na koju te podseca zvonik i ime te crkve!
(anticenzura, 17. avgust 2012 16:56)

Pa čovječe božji...zar Ilija ima veze isključivo s pravoslavljem? Kad je Sv. Ilija živio, nije bilo ni pravoslavlja ni katoličanstva, a ni Isus se nije rodio. Ovakve izjave, kao što su tvoje, može napisati samo teška neznalica. Nemaš pojma. Uči, čitaj.

Bojan

pre 11 godina

Ljudi moji, taj Pupovac je majstor demagogije i lopov kakvog nismo imali, znam licno da se covjek bogati nevjerovatno brzo i, sve sto obeca da ce da uradi za nas, to jo obicna nortorna laz!

anticenzura

pre 11 godina

@aleksey
Nemoj da se nerviras! Drnis i Zagora su slika vase hrabrosti,a i sam znas da vam nije bilo zapada da bi srpska vojska Zagoru pocistila,jer tu ste pokazali kakvi ste borci,a ne u oluji.A kad pominjes Drnis sto ne pomenes Miljevce? Sad ti valja Mestrovic,a sto je bilo 90tih?
Pitaj Tompsona ko je njegovo selo spasio u 2ww? cetnici,ali nece da kaze!
Nego uzivaj mi ispred crkve Sv. Ilije u Cavoglavama i secaj se svojih hrabrih predaka i njihove "vire",na koju te podseca zvonik i ime te crkve!

bghr

pre 11 godina

Ima dobrih komentara. Mislim da je pitanje Srba u Hrvatskoj danas "dvodomno". Imamo Srbe iz većih gradova i to, kao i pre raspada SFRJ, jedna priča. A imamo "etničke teritorije" gde je priča složenija. Tu je došlo do većih demografskih promena i uglavnom su u kuće unesrećenih useljeni drugi unesrećeni (uglavnom sa severa BiH odakle ih je svojom "Olujom" neko poslao u Hrvatsku). Pupovac mi izgleda kao neko ko, kao, predstavlja sve njih - a to nije moguće imajući u vidu kulturne, ekonomske i društvene okolnosti, samim tim i političke. Eto, ja sam rođeni Beograđanin, tu sam 40 i kusur godina i uopšte me se ne dotiču političke stranke "Hrvata", već isključivo mejnstrim partije (nije bitno koje). Za mene su stranke Hrvata sa severa zemlje potpuna nepoznanica. Verujem da većina Srba iz Zagreba ima slične nazore - samo što ih Neko naziva "izdajnicima", jer glasaju za SDP, HNS i koga već. Kanda sam i ja izdajnik u Belom gradu. Mislim...

бт

pre 11 godina

(mt, 17. avgust 2012 12:15)

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine ([link])a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije ([link]). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

Слажем се, да је рецимо на територији Србије а не Хрватске и БиХ постојала некаква Независна држава Србија у којој је стотине хиљада Хрвата побијено под терором творевине са симболом орлова, и да се 45 година касније та и таква Србија отцепила од СФРЈ и притом протерала 300 хиљада Хрвата и поново усвојила орлове, свакако би их требало укинути. Ствари су нажалост управо супротне. Шаховница јесте стари хрватски симбол али нажалост толико умрљан да се више не сме користити.

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...
(sa strane, 17. avgust 2012 14:53)

E ako ovo nije pisao Pupovac osobno, onda je njegov pisar Saša. Pa prijatelju napišite kako je Pupovac iz garsonjere na Vrbiku odjednom kupio kuću na Mlinovima što se vremenski poklapa sa izborima iz 2007.godine, gdje prethodni vlasnik nije mogao godinama dobiti pristupni put, a kad je Pupovac kupio "kućicu" za 300,000 eura, za 2 dana su došli bageri i otvorili put. Ivo S. i Šeki-selotejp pogurali i kupovinu i bagere. Pa hajde nam objasnite kako se od profesorske plaće zaradi tolika kućetina..jedino s čime se slažem je tvrdnja da se Pupovac borio za kako velite "naše interese". Oni nažalost pripadaju uskom krugu ljudi oko njega, nikako i nimalo srpskom narodu u RH.

aleksey

pre 11 godina

Zoran, Bezobrazan si i koristis se gnusnim lazima. 05.08. 2012 u Cavoglavama se nije pjevala pjesma Jasenovac i Gradiska stara. Dosta je vise lazi gospodo Srbi. Selo cavoglave kao i citava opcina Drnis dozivili su agresiju od kninskog korpusa u rujnu i listopadu 1991 na cijem je celu bio komandant staba pukovnik Ratko Mladic. Jos cete poceti pricati kako je NLO 1991 izvrsio etnicko ciscenje opcine Drnis od nesrba. Sramota. i sad te ljude koji su bili zrtva vase agresije 1991 vi nazivate ustasama. Srusili ste i opljackali Mestrovicev mauzolej u Otavicama pokraj Drnisa jer je on ustasa, a u isto vrijeme nosite cvijece na spomenik Pobjednik u Beogradu, nosite cvijece na spomenik neznanom junaku na Avali kojeg je izgradio ustasa Mestrovic cijeg su strica Iliju u Otavicama ubili 1943 cetnici dinarske cetnicke divizije vojvode popa Djujica. Vrhunac licemjerstva
pozdrav

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

sa strane

pre 11 godina

Zaista iznenadjuje Josipoviceva retorika buduci da je uvek istupao odmereno. Izgelda da clanak u novinama, ciji autor nije Pupovac, ipak pogadja u nesto... S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...

qq lele

pre 11 godina

Josipovicevi istupi su sve gori...

Kakve veze ima sto je Pupovac Srbin?
Ako ga je klevetao - ima Sud i demanti koji ne poziva hrvatsku javnost da odlucuje po principu: Hrvat ili Srbin vec konkretnim podacima (kad ih vec, kako tvrdi, ima).

Idi mi-dodji mi ča je je

pre 11 godina

Ja kao Hrvat mogu sa punom odgovornoscu reci da je Hrvatskoj najgore sto se moglo dogoditi je HDZ. Isto tako moram reci da je taj isti lopovski KRADEZE vise napravio za Srbe u Hrvatskoj(nebitno da li zato sto je morao zbog Europe ili zato sto ej uistinu mislio da to treba napraviti) nego Milorad Pupavac.
Milorad Pupavac je uistinu radio za svoje interese. Rezultat toga je taj da u Hrvatskoj vecina srba glasa za SDP i HNS nego za Pupovcevu stranku jer su ljudi vidjeli da ih od popovceve politike samo vise boli glava.
Pupovac se je nabrao love koju je dobivao iz drzavnog proracuna sa srpsku manjinu koju je koristio kako mu se dalo bez ikakve kontrole jer da ga se kontroliralo tad bi opet dizao galamu. Rezultat toga je da je Ustavni sud ukinuo duple glasove sto je Pupavaca dovelo do ludila i srezalo mu krila da se ne kocoperi. Ima u Hrvatskoj vise organizacija Srba koji nisu mogli nikako doci do izrazaja jer je Pupovac dobivao duple glasove i samim tim na neposten nacin nepomicno sjdio na tronu i sa Smranaderom drmao. To Srbi u Hrvatskoj jako dobro znaju i zato za pupavca najveci broj Srba uopce ne glasa. Sto je Sanader bio za Hrvate u RH to je bio Pupavac za Srbe.
Odgovor onome dole sto je napisao da se Hrvatska odrekne sahovnice odgovor.Laprdas takve bedastoce jer po tvojoj istoj logici bi mi trebali trazit da se Srbija odrekne svojih simbola jer su srpski tenkovi gazili Hrvatskom a ne libijski.Boli sahovnica i porucujem ti da ti ta bol nikad nece proci ako si sam ne pomognes.

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

Felix

pre 11 godina

Ide reizbor Josipovicu i retorika ide pomalo udesno . Josipovic je ljevicar ali mu retorika u zadnje vrijeme ide ostro udesno. Prvo je branio Tuđmana negdje prije , bio je i na Bleiburgu , pa sada nije bio na proslavi u Srbu i opcenito zadnje vrijeme ignorira i Antifasiste i Pupovca a sada konacno optuzuje Pupovca za Velikosrpstvo. Dakle u Hrvatskoj nista novo bila na vlasti lijeva ili desna vlast Srbima je isto.

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

Javna je tajna da je HDZ organizirao svaki put autobuse iz Srbije da dođu Pupovčevi glasači. Svi su imali dnevnice, hranu i naputak za koga će glasati.Gledao sam glasačke liste u Zagrebu, preko 90 % Srba nije htjelo glasovati za manjinsku listu, nego je glasovalo na zajedničkoj listi za Kukuriku koaliciju.Na biračkom mjestu možeš se izjasniti da li želiš glasati za opću ili manjinsku listu.Mi Srbi imali smo na izboru Rodića(SNS) koji stalno priča o krivnji Srba, Džakulu(SDF)koji je prešao put od nacionaliste do pomiritelja (čitaj - potrošen je), Leskovca (partija podunavskih Srba) primitivac na kvadrat, te Pupovca koji je bio i ostao HDZ-ov potrčko.Netko je dole napisao da se ne ispunjavaju manjinska prava glede zapošljavanja (u svakoj javnoj ustanovi po Ustavu mora raditi 5% Srba) i da se ljudima ne vraća imovina. Istina, to se radi samo selektivno,ako si Pupovčev ulizica, pa se on zauzme za tebe. Ovdje se udala kći nekog doktora sa VMA za Hrvata, dobila je posao u roku mjesec dana u Pupovčevoj stranci. Pupovac je kupio kuću na Mlinovima (nešto ala Senjak u BG), vozi novi Saab sa kožnim presvlakama, sin Mercedesa..i zato kad branite Pupovca, ne branite Srbe u Hrvatskoj.Više nam je nama Srbima u Hrvatskoj pomogao predsjednik Josipović, nego svi nazovi srpski političari u RH.Pošto je ovo srpski portal, molim ne zamjerite mi ako text nije sav na srpskom jeziku.Ovo pišem sa željom da čitaoci B92 čuju mišljnje jednog običnog Srbina koji se rodio i živi u Zagrebu već 38 godina

Divos

pre 11 godina

Вести из Хрватске ме не занимају, осим наравно када се у истима помиње мој род, а овде се помиње. Да ли је господин Пуповац урадио мало за Србе? Наравно да је мало урадио, или тачније, није урадио ништа. А могао је доста урадити, требао је проговорити коју о терору и насиљу које се проводи над Србима већ 20 година, а није, требао је прозборити коју о отимачини 50.000 станова од Срба у Хрватској, а није, требао се занимати и за статус отете српске имовине, а није, требао се огласити против гнусне и еуфоричне прославе страдања Срба и погрома над родом српским, а није. Није, зато јер то није пожељно, и не би се допало новим "пријатељима" и могао би од непожељних изјава имати сам штете. Наравно, када љубав функционише на таквом трулом компромису, кад-тад мора пући, а пукла је, али то је њихов проблем, нити један од ове двојице није лик вредан поштовања. Истина, господин Јосиповић ме не занима, он је председник Хрватске, Хрватске у којој је константа мржња према српском роду, и свакако да се он ту мора уклопити, али овај други да. Добро, такав је, прорачунат, превртљив, гледа само своју корист, упрошћено љигавац, тек нешто бољи од оног несрећника Џакуле, и као такав био је идеалан за стварање лажне слике о Хрватскопј где ето и Срби имају своје представнике. До сада, добро или не, и то се мења. А било би јако добро да се чује и глас протераних Срба, којима је отета имовина и станови, и којима су најближи свирепо убијени. И да чују тај глас они који би требали и морали да га чују.

SaleP

pre 11 godina

Meni ovo više liči na neki lični sukob između Josipovića i Pupovca nego o nekakvim manjinskim pitanjima ili, ne daj Bože, srpsko-hrvatskim odnosima. Liči mi na svađu oko nekog novca, nasledstva, ja tebi-ti meni...
Jedino što moram priznati da me je iznenadila reakcija predsednika Josipovića, meni je on uvek delovao kao fin, uglađen i odmeren čovek... Sve i da je nekakva izjava Pupovca iznervirala i isprovocirala, ovakvom reakcijom samo raspaljuje sumnju - ne kaže se džabe, gde ima dima ima i vatre! Ne verujem da je to efekat koji je g-din predsednik želeo da postigne!

Zoran

pre 11 godina

..."srpsko pitanje" u sujednoj "nezavisnoj ( ili bi trebalo valjda , neovisnoj ) državi" . Ovo je samo jedna predstava gdje su podjeljene određene uloge , gdje se igra tzv. demokratija i manjinska i ljudska prava i gdje je sva ta farsa dobro naplaćena i od onih koji predstavljaju manjinu i od onih koji manjini čine , nazovi ustupke kroz primenu tzv. " evropskih standarda u zakonodavstvu vezanom za prava manjina " .Realnost je ,pak , na sasvim drugom mjestu . Na mjestu gdje se okupilo 70000 nazovi ljudi koji vole da slušaju Jasenovac i Gradiška Stara i ne samo na tom jednom mjestu nego tamo gdje god bi se sa bine pjevala dotična pjesma . Gospodin autor sa porodicom je čak imao i audijenciju kod bezgrešnog ex catedra rimskog episkopa . Mislite malo o tome . I nemojte otkrivati svoju sopstvenu glupost riječima : bio sam u "neovisnoj državi" na moru i ,zamislite , niko nas nije dirao , niko nam ni riječ nije rekao , baš je bilo lijepo ( o onih na kredit dignutih 1000 eura ili uopšte 1000 eura minimalno za ljetovanje , gdje se dadoše za 7-10 dana , nećemo ) . Isto važi i za "crvenu neovisnu državu " ( ako se ne varam tako je nekako zovu ).

srb iz hr

pre 11 godina

Činjenica je da je Pupovac i SDSS u Hrvatskom saboru za vrijeme HDZ-a podržao Zakon o PPDS-u, Zakon o poljoprivrednom zemljištu, Zakon o prebivalištu i niz drugih koji na direktan i indirektan način diskriminiraju Srbe u Hrvatskoj. Pročitajte Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o PPDS-u pa ćete uvidjeti svu tragediju koalicije SDSS i HDZ za srpsku zajednicu u RH. Nažalost niti Srbija nije mrdnula prstom prema boljem statusu Srba u RH. Ali gledajući prošla iskustva s mješanjem Srbije, i bolje je da ništa ne radi!!

Nebojsa

pre 11 godina

Još jedan instiucionalni pritisak na legitimne predstavnike srpskog naroda u Hrvatskoj. Josipović je "vuk u jagnjećoj koži". Ovo očito ima veze sa proslavom UZP "Oluje", kojoj nije prisustvovao g. Pupovac, te još jedna vrsta državne represije nad srpskim institucijama u Hrvatskoj, sa konačnim ciljem - potpunim utapanjem i nestankom srpskog naroda u Hrvatskoj.

eh

pre 11 godina

Činjenica je da je gospodin Pupovac bio u vladi 8 godina i da je stvarno malo učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ono što je još žalosnije je da je HDZ učinio više...

Čovjek je sebe i svoje nasljednike osigurao, sada kada je ostao bez vlasti nalazi hrpu problema, dok je bio na vlasti nekako ih nije vidio.

skeptik

pre 11 godina

Vise ima vesti iz Hrvatske nego iz svih bivsih jugoslovenskih republika zajedno,,,ponekad se pitam da li zivim u Hrvatskoj!t!
(muljanda, 17. avgust 2012 11:38)

He,he,he... a da vidis u Hrvatskoj vise vesti iz Srbije nego maltene iz same Hrvatske. Znaju sve nase "starlete". Sta ces, "bratstvo i jedinstvo" na delu.

mt

pre 11 godina

(бт, 17. avgust 2012 11:00)
... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine (http://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Croatia)a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije (http://sh.wikipedia.org/wiki/Kraljevina_Jugoslavija). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

sremac

pre 11 godina

Sve je tacno iz clanka. Ni pupovac nije nista ucinio za Srbe osim za sebe, a sigurno je i Josipovic "kusnuo" kao i svi politicari. Covek koji predstavlja Srbe treba da prica Srpski a ne Hrvatski i da se trudi na svaki nacin da omoguci vracanje imovine proteranom stanovnistvu, a ne da njegov sin vozi mercedesa od 200.000 eura. Ako si toliki predstavnik jednog naroda treba da dignes galamu i u evropskim krugovima za ugrozavanje interesa svoje zajednice

Uros

pre 11 godina

... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Pod svim zastavama se ubijalo i Srpskom i Jugoslovenskom a bogami i delovima himne. I ako se neko usudi da to kaze u Srbiji, odmah bi da "vesamo" Zato basta.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Balkanska elegija i dalje traje!
I dalje "vođe" matičnog naroda biraju "poštene građane" iz drugih naroda ili manjina.
Radio Broz, Milošević, Tači, Tuđman, Sanader, Izetbegović...
Ništa čudno, i Josipović "otkrio" svog "poštenog Srbina" (Džakulu) čije poštenje i "nerekitiranje" počiva na slavljenju "oluje"...

Marijan

pre 11 godina

"Povampirene ustaše", "šahovnica pod kojom su izvršeni namonstruozniji zločini nad srbima", "kompleksi i strah od srba"...pa na kojim ste vi drogama djeco (pretpostavljam da se većina vas nije ni rodila kad je bjesnio rat na ovim prostorima). Inače sve te krilatice su korištene u 90-tima...

Patriota

pre 11 godina

Pupovac ima jedan veliki problem. Njega nisu birali srbi posredno nego je njega birala partija na cijem je celu vec skoro cetvrtinu veka. Od kako ga je postavio Franjo Tudjman taj srpski prijatelj u Sabor ne izlazi iz njega. On je doveo Ivu Sanadera sa svojim glasovima na celu hrvatske valjda da mu se zahvali sto su proterali srbe iz hrvatske. Da on stiti srbe u hrvatskoj svaski dan bi o tome govorio u saboru a ne jedanput godisnje. Mislim da je Josipovic rekao istinu, on sve to radi radi svojeg interesa.

Marko

pre 11 godina

Pupovac i Dodik imaju veliki zadatak! Ukoliko ga ne odrade kako treba ostace sicusni, ukoliko odrade bice velicine.

Ne znam ko jos bezrezervno uzima medije...pih

mile

pre 11 godina

Kad Srbin u Hrvatskoj iznese svoje misljenje,odmah se to smatra zlocinom!Nismo mi za Evropu ali vi tek ne da niste.Vucice vas duhovi proslosti nazad dugo dugo.

Stefan

pre 11 godina

A Tompson + 70K odusevljenih pristalica + ikonografija Crne legije predstavlja sta????? Sto to skorije niste pohapsili, nego vam je to deo proslavljanja etnickog ciscenja Srba (Oluje).

Bojan

pre 11 godina

Pupovac ništa nije učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ali slušati gospodina Josipovića kako su prava manjina na najvišem mogućem nivou može u meni izazvati samo gađenje. Sram vas bilo gospodine Josipoviću, i vas, i Pupovca.

rade

pre 11 godina

#...Srbi i neke njihove organizacije". AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Pa čak i sada kada ste ostvarili "tisućljetni san" imate komplekse i strah od Srba iako ste preko 200.000 Srba proterali sa njihovih vekovnih ognjišta. A kada ti je trebala vlada Pupovac je bio dobar, kada je trebalo da one povampirene ustaše što trunu u Hagu braniš pred sopstvenom javnošću i tada ti je Pupovac bio dobar, a sada kada otkriva koliko si se sa svojim rođakom nakrao sada ti ne valja. :))
Nisi ti ništa bolji od onih i vaših i naših u Hagu, smrdi vam iz mozga svima redom.

бт

pre 11 godina

Па ако је тако, ако је професионалним Хрватима и Србима одзвонило, нека они непрофесионални Хрвати учине оно што је до њих и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

nebojsa,nbgd

pre 11 godina

"Josipović je svojim pismom na kraju javno konstatovao da su promene neophodne....."
Potpuno se slazem sa gospodinom Josipovicem i predlazem da koa prvu promenu izvrsi STRIKTNOM PRIMENOM ANEXA G Sporazuma o sukcesiji koji je Hrvatska ozakonila u Saboru jos 2004. godine a JOS UVEK GA NE PRIMENJUJE!!Kada Hrvatska svojim proteranim gradjanima vrati imovinu i stecena prava koja definise ANEX G onda ce pozitivne promene doci same po sebi!!Naravno striktna primena ANEXA G vazi i za drzavu Srbiju koja treba da vrati imovinu Hrvatskih preduzeca u Srbiji!!(INA,Borovo,Varteks i dr.)

java

pre 11 godina

iza napada stoji sjajni hrvatski novinar Nikola Bajto nekada pisao za Slobodnu Dalmaciju a ne Pupovac, diskreditacijom Pupovca se zeli nauditi Novostima....

Bojan

pre 11 godina

Pupovac ništa nije učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ali slušati gospodina Josipovića kako su prava manjina na najvišem mogućem nivou može u meni izazvati samo gađenje. Sram vas bilo gospodine Josipoviću, i vas, i Pupovca.

rade

pre 11 godina

#...Srbi i neke njihove organizacije". AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Pa čak i sada kada ste ostvarili "tisućljetni san" imate komplekse i strah od Srba iako ste preko 200.000 Srba proterali sa njihovih vekovnih ognjišta. A kada ti je trebala vlada Pupovac je bio dobar, kada je trebalo da one povampirene ustaše što trunu u Hagu braniš pred sopstvenom javnošću i tada ti je Pupovac bio dobar, a sada kada otkriva koliko si se sa svojim rođakom nakrao sada ti ne valja. :))
Nisi ti ništa bolji od onih i vaših i naših u Hagu, smrdi vam iz mozga svima redom.

Stefan

pre 11 godina

A Tompson + 70K odusevljenih pristalica + ikonografija Crne legije predstavlja sta????? Sto to skorije niste pohapsili, nego vam je to deo proslavljanja etnickog ciscenja Srba (Oluje).

mt

pre 11 godina

(бт, 17. avgust 2012 11:00)
... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine (http://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Croatia)a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije (http://sh.wikipedia.org/wiki/Kraljevina_Jugoslavija). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

Javna je tajna da je HDZ organizirao svaki put autobuse iz Srbije da dođu Pupovčevi glasači. Svi su imali dnevnice, hranu i naputak za koga će glasati.Gledao sam glasačke liste u Zagrebu, preko 90 % Srba nije htjelo glasovati za manjinsku listu, nego je glasovalo na zajedničkoj listi za Kukuriku koaliciju.Na biračkom mjestu možeš se izjasniti da li želiš glasati za opću ili manjinsku listu.Mi Srbi imali smo na izboru Rodića(SNS) koji stalno priča o krivnji Srba, Džakulu(SDF)koji je prešao put od nacionaliste do pomiritelja (čitaj - potrošen je), Leskovca (partija podunavskih Srba) primitivac na kvadrat, te Pupovca koji je bio i ostao HDZ-ov potrčko.Netko je dole napisao da se ne ispunjavaju manjinska prava glede zapošljavanja (u svakoj javnoj ustanovi po Ustavu mora raditi 5% Srba) i da se ljudima ne vraća imovina. Istina, to se radi samo selektivno,ako si Pupovčev ulizica, pa se on zauzme za tebe. Ovdje se udala kći nekog doktora sa VMA za Hrvata, dobila je posao u roku mjesec dana u Pupovčevoj stranci. Pupovac je kupio kuću na Mlinovima (nešto ala Senjak u BG), vozi novi Saab sa kožnim presvlakama, sin Mercedesa..i zato kad branite Pupovca, ne branite Srbe u Hrvatskoj.Više nam je nama Srbima u Hrvatskoj pomogao predsjednik Josipović, nego svi nazovi srpski političari u RH.Pošto je ovo srpski portal, molim ne zamjerite mi ako text nije sav na srpskom jeziku.Ovo pišem sa željom da čitaoci B92 čuju mišljnje jednog običnog Srbina koji se rodio i živi u Zagrebu već 38 godina

skeptik

pre 11 godina

Vise ima vesti iz Hrvatske nego iz svih bivsih jugoslovenskih republika zajedno,,,ponekad se pitam da li zivim u Hrvatskoj!t!
(muljanda, 17. avgust 2012 11:38)

He,he,he... a da vidis u Hrvatskoj vise vesti iz Srbije nego maltene iz same Hrvatske. Znaju sve nase "starlete". Sta ces, "bratstvo i jedinstvo" na delu.

Marijan

pre 11 godina

"Povampirene ustaše", "šahovnica pod kojom su izvršeni namonstruozniji zločini nad srbima", "kompleksi i strah od srba"...pa na kojim ste vi drogama djeco (pretpostavljam da se većina vas nije ni rodila kad je bjesnio rat na ovim prostorima). Inače sve te krilatice su korištene u 90-tima...

java

pre 11 godina

iza napada stoji sjajni hrvatski novinar Nikola Bajto nekada pisao za Slobodnu Dalmaciju a ne Pupovac, diskreditacijom Pupovca se zeli nauditi Novostima....

nebojsa,nbgd

pre 11 godina

"Josipović je svojim pismom na kraju javno konstatovao da su promene neophodne....."
Potpuno se slazem sa gospodinom Josipovicem i predlazem da koa prvu promenu izvrsi STRIKTNOM PRIMENOM ANEXA G Sporazuma o sukcesiji koji je Hrvatska ozakonila u Saboru jos 2004. godine a JOS UVEK GA NE PRIMENJUJE!!Kada Hrvatska svojim proteranim gradjanima vrati imovinu i stecena prava koja definise ANEX G onda ce pozitivne promene doci same po sebi!!Naravno striktna primena ANEXA G vazi i za drzavu Srbiju koja treba da vrati imovinu Hrvatskih preduzeca u Srbiji!!(INA,Borovo,Varteks i dr.)

aleksey

pre 11 godina

Zoran, Bezobrazan si i koristis se gnusnim lazima. 05.08. 2012 u Cavoglavama se nije pjevala pjesma Jasenovac i Gradiska stara. Dosta je vise lazi gospodo Srbi. Selo cavoglave kao i citava opcina Drnis dozivili su agresiju od kninskog korpusa u rujnu i listopadu 1991 na cijem je celu bio komandant staba pukovnik Ratko Mladic. Jos cete poceti pricati kako je NLO 1991 izvrsio etnicko ciscenje opcine Drnis od nesrba. Sramota. i sad te ljude koji su bili zrtva vase agresije 1991 vi nazivate ustasama. Srusili ste i opljackali Mestrovicev mauzolej u Otavicama pokraj Drnisa jer je on ustasa, a u isto vrijeme nosite cvijece na spomenik Pobjednik u Beogradu, nosite cvijece na spomenik neznanom junaku na Avali kojeg je izgradio ustasa Mestrovic cijeg su strica Iliju u Otavicama ubili 1943 cetnici dinarske cetnicke divizije vojvode popa Djujica. Vrhunac licemjerstva
pozdrav

Milan, Srbin iz ZG

pre 11 godina

Vidim da se kao i inače kada se spominje HR po običaju ovdje piše puno gluposti od strane ljudi koji veze nemaju kakvo je stanje u Hrvatskoj niti znaju što se ovdje dogadjalo 90ih, ali su prvi kada treba lupati nacionalističku propagandu...

Ali isto tako ima i dobrih komentara, ja kao Srbin koji živi u Zagrebu mogu reći da je Josipović u pravu, iako mislim da je ovakav istup pomalo neprimjeren, ali je realan. Pupovac de facto doista nije napravio ništa za Srbe u HR, ali pitanje je i što bi u praksi mogao napraviti, u principu ništa, to i je poanta takvih funkcija, daj par izjava godišnje, poberi masne pare i to je to.

Činjenica je da je danas biti Srbin u HR isto što i biti Hrvat u HR, istina Bog, reći će moji sunarodnjaci iz ruralnih krajeva da mi, Srbi iz Zagreba nemamo pojma kako je stanje drugdje, ali isto kažu i Hrvati iz tih krajeva za Zagrepcane. Cinjenica je da se u ruralnim područjima teško živi, kada netko kaže da nema posao zato što je Srbin, neka pogleda koliko je još nezaposlenih Hrvata pored njega, velika masa, ljudi nemaju posla zato što je uništena privreda, a ne zbog rodnog lista. Vrijeme je da se ljudi prestanu baviti glupostima i izvlačenjem na nacionalnost jer to nema smisla i kontraproduktivno je. Gradjanin sam Hrvatske i imam ista prava kao i ostali gradjani Hrvatske i ne znam što bi ja sad dodatno trebao očekivati kao Srbin, kakva specijalna prava ? Živim ovdje cijeli život (29 god) i mogu reći da nikad zbog toga nisam imao problema iako mi je prezime prilično prepoznatljivo kao srpsko, istina je da opća atmosfera 90ih nije bila najugodnija, ali danas je realno svejedno da li ste Hrvat ili Srbin.

Što se tiče pitanja vezanih uz povrat imovine, žrtava i ostalog, to su sve stvari za koje niti ima para u zemlji niti su jednostavna za riješiti, a niti su to nacionalno obojena pitanja jer i hiljade Hrvatskih izbjeglica još traže rješenje svojih imovinskih pitanja tako da teško je i tu govoriti o anti srpskoj klimi.

Tako da meni je apsolutno stalo do maksimalno dobrih odnosa izmedju Srba i Hrvata jer niti se želim odreći svog srpskog, a bogami ni hrvatskog identiteta i zato mi smeta kada se opci problemi pocinju pripisivati nekakvom nacionalnom pitanju, to ne pridonosi ničemu osim bezrazložnom grupiranju u grupe koje su u suštini po svemu iste, a nemaju pametnijeg posla od izmišljanja nepostojecih problema i potpunog zanemarivanja onih pravih.

Ako pak govorimo o stvarima vezanim uz 90e, tu je bolje da obje strane šute jer su i jedni i drugi u blatu do grla i nemaju moralno pravo daviti o tim temama, ne znam da li mi se više smuči kada neki od Hrvata tvrde da su Srbi u oluji sami dobrovoljno otišli i "to je to" ili kada razni bivši krajiški funkcioneri poput Štrbca prozivaju Hrvatsku, a sami su u RSK počinili teške zločine nad desecima hiljada Hrvata par godina prije protjeravši ih iz kuća i imanja.
Neka se i jedni i drugi pokriju ušima, prestanu sa stalnim obilježavanjem prošlosti i rade nešto za budućnost i razvoj standarda svih gradjana...

Idi mi-dodji mi ča je je

pre 11 godina

Ja kao Hrvat mogu sa punom odgovornoscu reci da je Hrvatskoj najgore sto se moglo dogoditi je HDZ. Isto tako moram reci da je taj isti lopovski KRADEZE vise napravio za Srbe u Hrvatskoj(nebitno da li zato sto je morao zbog Europe ili zato sto ej uistinu mislio da to treba napraviti) nego Milorad Pupavac.
Milorad Pupavac je uistinu radio za svoje interese. Rezultat toga je taj da u Hrvatskoj vecina srba glasa za SDP i HNS nego za Pupovcevu stranku jer su ljudi vidjeli da ih od popovceve politike samo vise boli glava.
Pupovac se je nabrao love koju je dobivao iz drzavnog proracuna sa srpsku manjinu koju je koristio kako mu se dalo bez ikakve kontrole jer da ga se kontroliralo tad bi opet dizao galamu. Rezultat toga je da je Ustavni sud ukinuo duple glasove sto je Pupavaca dovelo do ludila i srezalo mu krila da se ne kocoperi. Ima u Hrvatskoj vise organizacija Srba koji nisu mogli nikako doci do izrazaja jer je Pupovac dobivao duple glasove i samim tim na neposten nacin nepomicno sjdio na tronu i sa Smranaderom drmao. To Srbi u Hrvatskoj jako dobro znaju i zato za pupavca najveci broj Srba uopce ne glasa. Sto je Sanader bio za Hrvate u RH to je bio Pupavac za Srbe.
Odgovor onome dole sto je napisao da se Hrvatska odrekne sahovnice odgovor.Laprdas takve bedastoce jer po tvojoj istoj logici bi mi trebali trazit da se Srbija odrekne svojih simbola jer su srpski tenkovi gazili Hrvatskom a ne libijski.Boli sahovnica i porucujem ti da ti ta bol nikad nece proci ako si sam ne pomognes.

eh

pre 11 godina

Činjenica je da je gospodin Pupovac bio u vladi 8 godina i da je stvarno malo učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ono što je još žalosnije je da je HDZ učinio više...

Čovjek je sebe i svoje nasljednike osigurao, sada kada je ostao bez vlasti nalazi hrpu problema, dok je bio na vlasti nekako ih nije vidio.

sremac

pre 11 godina

Sve je tacno iz clanka. Ni pupovac nije nista ucinio za Srbe osim za sebe, a sigurno je i Josipovic "kusnuo" kao i svi politicari. Covek koji predstavlja Srbe treba da prica Srpski a ne Hrvatski i da se trudi na svaki nacin da omoguci vracanje imovine proteranom stanovnistvu, a ne da njegov sin vozi mercedesa od 200.000 eura. Ako si toliki predstavnik jednog naroda treba da dignes galamu i u evropskim krugovima za ugrozavanje interesa svoje zajednice

mile

pre 11 godina

Kad Srbin u Hrvatskoj iznese svoje misljenje,odmah se to smatra zlocinom!Nismo mi za Evropu ali vi tek ne da niste.Vucice vas duhovi proslosti nazad dugo dugo.

бт

pre 11 godina

Па ако је тако, ако је професионалним Хрватима и Србима одзвонило, нека они непрофесионални Хрвати учине оно што је до њих и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Patriota

pre 11 godina

Pupovac ima jedan veliki problem. Njega nisu birali srbi posredno nego je njega birala partija na cijem je celu vec skoro cetvrtinu veka. Od kako ga je postavio Franjo Tudjman taj srpski prijatelj u Sabor ne izlazi iz njega. On je doveo Ivu Sanadera sa svojim glasovima na celu hrvatske valjda da mu se zahvali sto su proterali srbe iz hrvatske. Da on stiti srbe u hrvatskoj svaski dan bi o tome govorio u saboru a ne jedanput godisnje. Mislim da je Josipovic rekao istinu, on sve to radi radi svojeg interesa.

Uros

pre 11 godina

... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Pod svim zastavama se ubijalo i Srpskom i Jugoslovenskom a bogami i delovima himne. I ako se neko usudi da to kaze u Srbiji, odmah bi da "vesamo" Zato basta.

srb iz hr

pre 11 godina

Činjenica je da je Pupovac i SDSS u Hrvatskom saboru za vrijeme HDZ-a podržao Zakon o PPDS-u, Zakon o poljoprivrednom zemljištu, Zakon o prebivalištu i niz drugih koji na direktan i indirektan način diskriminiraju Srbe u Hrvatskoj. Pročitajte Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o PPDS-u pa ćete uvidjeti svu tragediju koalicije SDSS i HDZ za srpsku zajednicu u RH. Nažalost niti Srbija nije mrdnula prstom prema boljem statusu Srba u RH. Ali gledajući prošla iskustva s mješanjem Srbije, i bolje je da ništa ne radi!!

SaleP

pre 11 godina

Meni ovo više liči na neki lični sukob između Josipovića i Pupovca nego o nekakvim manjinskim pitanjima ili, ne daj Bože, srpsko-hrvatskim odnosima. Liči mi na svađu oko nekog novca, nasledstva, ja tebi-ti meni...
Jedino što moram priznati da me je iznenadila reakcija predsednika Josipovića, meni je on uvek delovao kao fin, uglađen i odmeren čovek... Sve i da je nekakva izjava Pupovca iznervirala i isprovocirala, ovakvom reakcijom samo raspaljuje sumnju - ne kaže se džabe, gde ima dima ima i vatre! Ne verujem da je to efekat koji je g-din predsednik želeo da postigne!

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...
(sa strane, 17. avgust 2012 14:53)

E ako ovo nije pisao Pupovac osobno, onda je njegov pisar Saša. Pa prijatelju napišite kako je Pupovac iz garsonjere na Vrbiku odjednom kupio kuću na Mlinovima što se vremenski poklapa sa izborima iz 2007.godine, gdje prethodni vlasnik nije mogao godinama dobiti pristupni put, a kad je Pupovac kupio "kućicu" za 300,000 eura, za 2 dana su došli bageri i otvorili put. Ivo S. i Šeki-selotejp pogurali i kupovinu i bagere. Pa hajde nam objasnite kako se od profesorske plaće zaradi tolika kućetina..jedino s čime se slažem je tvrdnja da se Pupovac borio za kako velite "naše interese". Oni nažalost pripadaju uskom krugu ljudi oko njega, nikako i nimalo srpskom narodu u RH.

from_HR

pre 11 godina

na koju te podseca zvonik i ime te crkve!
(anticenzura, 17. avgust 2012 16:56)

Pa čovječe božji...zar Ilija ima veze isključivo s pravoslavljem? Kad je Sv. Ilija živio, nije bilo ni pravoslavlja ni katoličanstva, a ni Isus se nije rodio. Ovakve izjave, kao što su tvoje, može napisati samo teška neznalica. Nemaš pojma. Uči, čitaj.

stina

pre 11 godina

Netko spomenu Miljevce, moje selo :) Pa kad već spominjemo Miljevce, 7 zaselaka, svih 7 hrvatskih, sa ravno nula srpskih stanovnika kroiz cijelu svoju povijest....pitao bih, što su to na miljevcima radili srpski vojnici?

Divos

pre 11 godina

Вести из Хрватске ме не занимају, осим наравно када се у истима помиње мој род, а овде се помиње. Да ли је господин Пуповац урадио мало за Србе? Наравно да је мало урадио, или тачније, није урадио ништа. А могао је доста урадити, требао је проговорити коју о терору и насиљу које се проводи над Србима већ 20 година, а није, требао је прозборити коју о отимачини 50.000 станова од Срба у Хрватској, а није, требао се занимати и за статус отете српске имовине, а није, требао се огласити против гнусне и еуфоричне прославе страдања Срба и погрома над родом српским, а није. Није, зато јер то није пожељно, и не би се допало новим "пријатељима" и могао би од непожељних изјава имати сам штете. Наравно, када љубав функционише на таквом трулом компромису, кад-тад мора пући, а пукла је, али то је њихов проблем, нити један од ове двојице није лик вредан поштовања. Истина, господин Јосиповић ме не занима, он је председник Хрватске, Хрватске у којој је константа мржња према српском роду, и свакако да се он ту мора уклопити, али овај други да. Добро, такав је, прорачунат, превртљив, гледа само своју корист, упрошћено љигавац, тек нешто бољи од оног несрећника Џакуле, и као такав био је идеалан за стварање лажне слике о Хрватскопј где ето и Срби имају своје представнике. До сада, добро или не, и то се мења. А било би јако добро да се чује и глас протераних Срба, којима је отета имовина и станови, и којима су најближи свирепо убијени. И да чују тај глас они који би требали и морали да га чују.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Balkanska elegija i dalje traje!
I dalje "vođe" matičnog naroda biraju "poštene građane" iz drugih naroda ili manjina.
Radio Broz, Milošević, Tači, Tuđman, Sanader, Izetbegović...
Ništa čudno, i Josipović "otkrio" svog "poštenog Srbina" (Džakulu) čije poštenje i "nerekitiranje" počiva na slavljenju "oluje"...

Bojan

pre 11 godina

Ljudi moji, taj Pupovac je majstor demagogije i lopov kakvog nismo imali, znam licno da se covjek bogati nevjerovatno brzo i, sve sto obeca da ce da uradi za nas, to jo obicna nortorna laz!

bghr

pre 11 godina

Ima dobrih komentara. Mislim da je pitanje Srba u Hrvatskoj danas "dvodomno". Imamo Srbe iz većih gradova i to, kao i pre raspada SFRJ, jedna priča. A imamo "etničke teritorije" gde je priča složenija. Tu je došlo do većih demografskih promena i uglavnom su u kuće unesrećenih useljeni drugi unesrećeni (uglavnom sa severa BiH odakle ih je svojom "Olujom" neko poslao u Hrvatsku). Pupovac mi izgleda kao neko ko, kao, predstavlja sve njih - a to nije moguće imajući u vidu kulturne, ekonomske i društvene okolnosti, samim tim i političke. Eto, ja sam rođeni Beograđanin, tu sam 40 i kusur godina i uopšte me se ne dotiču političke stranke "Hrvata", već isključivo mejnstrim partije (nije bitno koje). Za mene su stranke Hrvata sa severa zemlje potpuna nepoznanica. Verujem da većina Srba iz Zagreba ima slične nazore - samo što ih Neko naziva "izdajnicima", jer glasaju za SDP, HNS i koga već. Kanda sam i ja izdajnik u Belom gradu. Mislim...

Marko

pre 11 godina

Pupovac i Dodik imaju veliki zadatak! Ukoliko ga ne odrade kako treba ostace sicusni, ukoliko odrade bice velicine.

Ne znam ko jos bezrezervno uzima medije...pih

Nebojsa

pre 11 godina

Još jedan instiucionalni pritisak na legitimne predstavnike srpskog naroda u Hrvatskoj. Josipović je "vuk u jagnjećoj koži". Ovo očito ima veze sa proslavom UZP "Oluje", kojoj nije prisustvovao g. Pupovac, te još jedna vrsta državne represije nad srpskim institucijama u Hrvatskoj, sa konačnim ciljem - potpunim utapanjem i nestankom srpskog naroda u Hrvatskoj.

qq lele

pre 11 godina

Josipovicevi istupi su sve gori...

Kakve veze ima sto je Pupovac Srbin?
Ako ga je klevetao - ima Sud i demanti koji ne poziva hrvatsku javnost da odlucuje po principu: Hrvat ili Srbin vec konkretnim podacima (kad ih vec, kako tvrdi, ima).

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

Felix

pre 11 godina

Ide reizbor Josipovicu i retorika ide pomalo udesno . Josipovic je ljevicar ali mu retorika u zadnje vrijeme ide ostro udesno. Prvo je branio Tuđmana negdje prije , bio je i na Bleiburgu , pa sada nije bio na proslavi u Srbu i opcenito zadnje vrijeme ignorira i Antifasiste i Pupovca a sada konacno optuzuje Pupovca za Velikosrpstvo. Dakle u Hrvatskoj nista novo bila na vlasti lijeva ili desna vlast Srbima je isto.

бт

pre 11 godina

(mt, 17. avgust 2012 12:15)

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine ([link])a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije ([link]). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

Слажем се, да је рецимо на територији Србије а не Хрватске и БиХ постојала некаква Независна држава Србија у којој је стотине хиљада Хрвата побијено под терором творевине са симболом орлова, и да се 45 година касније та и таква Србија отцепила од СФРЈ и притом протерала 300 хиљада Хрвата и поново усвојила орлове, свакако би их требало укинути. Ствари су нажалост управо супротне. Шаховница јесте стари хрватски симбол али нажалост толико умрљан да се више не сме користити.

Bojan

pre 11 godina

Srbi sa leve strane Drine (od Zvornika do San Franciska) nisu imali lidera koji je iskreno pokusavao da zastiti interese sire zajednice od Jovana Raskovica. Sadasnja garnitura (Dodik, Pupavac) se razlikuje od prethodne (Karadzic/Mladic, Babic/Martic) po tome sto su dovoljno sofisticirani da izbegnu Hag. Ostalo su sitnice.

anticenzura

pre 11 godina

@aleksey
Nemoj da se nerviras! Drnis i Zagora su slika vase hrabrosti,a i sam znas da vam nije bilo zapada da bi srpska vojska Zagoru pocistila,jer tu ste pokazali kakvi ste borci,a ne u oluji.A kad pominjes Drnis sto ne pomenes Miljevce? Sad ti valja Mestrovic,a sto je bilo 90tih?
Pitaj Tompsona ko je njegovo selo spasio u 2ww? cetnici,ali nece da kaze!
Nego uzivaj mi ispred crkve Sv. Ilije u Cavoglavama i secaj se svojih hrabrih predaka i njihove "vire",na koju te podseca zvonik i ime te crkve!

Goran Matić -Split

pre 11 godina

@anticenzura, lupetaš bezveze i nemaš pojma! Kao prvo crkva Sv.Ilije je u susjednom selu Kljaci,a ne u Čavoglavama jer je u Čavoglavama odnedavno izgrađena crkva Hrvatskih mučenika. I još nešto bitnije: u Čavoglave NIKAD, ali baš NIKAD NIJE u povijesti stupila četnička noga! A da te pitam, o'klen si to ti kad tako dobro znadeš kako izgleda crkva u Kljacima? Mirlović Polje?? Baljci?? Evo, ja sam iz - Čavoglava!

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

deda maxim

pre 11 godina

Srbi u Hrvatskoj su uvijek slušali svoje političare koji su ih gurali u propast... da su za vrijeme Države i Kraljevine SHS slušali Stjepana Radića umjesto Nikole Pašića i njemu sličnih, povijest ovih prostora bila bi puuuno drugačija i ljepša.

sa strane

pre 11 godina

Zaista iznenadjuje Josipoviceva retorika buduci da je uvek istupao odmereno. Izgelda da clanak u novinama, ciji autor nije Pupovac, ipak pogadja u nesto... S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...

Zoran

pre 11 godina

..."srpsko pitanje" u sujednoj "nezavisnoj ( ili bi trebalo valjda , neovisnoj ) državi" . Ovo je samo jedna predstava gdje su podjeljene određene uloge , gdje se igra tzv. demokratija i manjinska i ljudska prava i gdje je sva ta farsa dobro naplaćena i od onih koji predstavljaju manjinu i od onih koji manjini čine , nazovi ustupke kroz primenu tzv. " evropskih standarda u zakonodavstvu vezanom za prava manjina " .Realnost je ,pak , na sasvim drugom mjestu . Na mjestu gdje se okupilo 70000 nazovi ljudi koji vole da slušaju Jasenovac i Gradiška Stara i ne samo na tom jednom mjestu nego tamo gdje god bi se sa bine pjevala dotična pjesma . Gospodin autor sa porodicom je čak imao i audijenciju kod bezgrešnog ex catedra rimskog episkopa . Mislite malo o tome . I nemojte otkrivati svoju sopstvenu glupost riječima : bio sam u "neovisnoj državi" na moru i ,zamislite , niko nas nije dirao , niko nam ni riječ nije rekao , baš je bilo lijepo ( o onih na kredit dignutih 1000 eura ili uopšte 1000 eura minimalno za ljetovanje , gdje se dadoše za 7-10 dana , nećemo ) . Isto važi i za "crvenu neovisnu državu " ( ako se ne varam tako je nekako zovu ).

Anton

pre 11 godina

anticenzura,


U ww2 Cetnici su gubili protiv ustasa i protiv hrvatskih partizana(Ima slika i videodokaza ako hoces imam pun hrpe) jedva bi tvoji cetnici mogli se suprostaviti protiv nenaoruzano stanonistvo pun zene djece i starce.

A bez NATO ne bi bilo dayton niti erdut sporazum i dakle bez njih RS bi imala ista sudbina kao SAO krajina.

Bolje da saucis i pomiris stime. A mozes postaviti stotine komentare ovdje o tvoji dezinformacije i nebi promjenio cinjenice.

GORAN MATIĆ -SPLIT

pre 11 godina

ZA POČETAK molim b92 da objavi komentar jer na ovo moram reagirat i odgovorit! Ako se mora izbacite ova dole navedena prezimena/////
@anticenzura(Lunić??Davidović?? Janjić??),evo ja ti ode sad pod punim imenom i prezimenom kažem da NIKAD niste mogli uć u Čavoglave jer su one na takvom položaju da se otamo može vidit veći dio Petrovog Polja ka na dlanu pa tako i Baljci i sva vaša sela uokolo u tom dilu. Imali smo dobar pregled kretanja,pogled puca na sve strane. A to šta ti misliš da je moj did proda "viru za večeru" moš obisit mačku o rep, jer ja dobro znadem ko su mi bili i did i pradid i tako dalje unazad (to vridi i za cilo selo), za razliku od tebe koji kad bi iša radit "porodično" stablo se šokira totalno kad bi vidija da ti je tamo neki predak bija katolik. Eto šta tebe muči pa stalno navlačiš vodu na svoj mlin. Kad već spominješ crkve, eno, u Baljcima Sv.Jovan i dandanas čitav,a vi ste našu u Gradcu (Mala Gospa) pretvorili u skladište municije,pa posli u zrak. Oprošteno vam bilo. A i još mi nisi reka o'klen si, baš me eto zanima. Ja se,ka šta vidiš,ne krijem,a ti se izgleda, svojega sramiš! I još nešto, pa vrati se više čoviče, na svoje, o'klen jesi da jesi, rat je davno gotov i koliko znadem ljudi se vraćaju na svoje i u Kričke i svagdi... u Mirlović Polju sve puno, itd..., a ti se tu zlopatiš. Naravno,ako nisi šta zgrišija. Mi Hrvati smo narod koji pamti,ali zna i oprostit. Molim B92 da ovo objavi bez obzira šta sam malo skrenija sa teme. Unaprid hvala!

Mario HR

pre 11 godina

Čitam komentar Milana, Srbina iz Zagreba - i Bogu plačem što nam takve ljude nije dao u devedesetima. A možda ih je i bilo, samo nije bilo interneta. U svakom slučaju kao Hrvat i građanin Hrvatske ponosan sam na takve sugrađanine i drago mi je da ih imamo. Pupovci, Štrbci - pa na kraju krajeva i ovaj klavirist Predsjednik - sve su to nebitne face. Hrvatsku gradimo Milan i ja - ovi drugi su statisti :-)

Velibor, USA

pre 11 godina

Ne ulazim u ova najnovija iznoshenja prljavog i "prljavog" vesha obe strane sa strane jedne od strana :) , ali chinjenica jeste da su Pupovac te ostali nenaoruzani, nepobunjeni Hrvatskoj lojalni Srbi kao i BiH lojalnoj Srbi (koji zive u ent. FBiH) u tom pogledu najveci aset tj. blago Hrvatske i BiH koje ove moraju ceniti jer su/smo valjali za suzbijanje velikosrpske agresije na ove dve. To se treba jasno istaci pre bilo chega!

Ovo najnovije shto i Josipovic i Pupovac pokazuju je poprilichna njihova personalna sujeta nabedjena do bola i obojici treba reci da se smire i uozbilje nisu mala deca.

Podrshka komentaru SaleP i slichno!

anticenzura

pre 11 godina

@from_HR
Znas ti dobro, na sta ja mislim i kako se u Zagori gleda na Sv.
Iliju,a kako na Sv. Antu,tako da ne prosipaj pamet bespotrebno,a i znas na sta mislim! A mozda si i ti iz Zagore pa te boli slicna stvar?

divad

pre 11 godina

Pupovac je stalno nesto nedorecen, stalno nesto ne odgovori do kraja naravno da ce ga Josipovic napasti ovakvom nacionalistickom retorikom jer Josipovic nije glup zna skim ima posla...

anticenzura

pre 11 godina

@Goran Matić -Split
Ne gubi se,bili ste vi iz Cavoglava pravoslavni pa nek je crkva u Kljacima,a cetnici su vam glave mogli doci za vreme ww2,ali zato se zahvali svojim komsijama iz sela koja pominjes! A da je postojala potreba da se uzmu te iste cavoglave i 90tih,ne ni bio problem,jer i sam znas da su neki dosli i do Bilica,a ne neke selendre u Zagori!
Pomiri se da smo i ja i ti isti,ali tvoj did je zbog kilo kruva postao nesto drugo!

Fijuce vetar kroz njive nase.....

pre 11 godina

Imam ja jedno pitanje,jer Josipovic znao za sve povo proliko formiranje vlade ili mu je Tadic na letovanju javio?
HR vlada je bila priliko sastavljanja u monikinom tesnacu,zato pitam?
Josipoicu sve si znao a godinama si cutao?
Cenio sam te kao prvog HR predsednika i pozeleo takvog kod nas,cak sam i uredu tvom poslao pohvale,ali sad mi nista nije jasno.
Ti si na korupciju gasio pozare samo da bi bio na vlasti?
A za pupovca imam pitanje,o kolicini ljudi povratnika? Jesu li se vratili na svoje ili im se ustupilo drugo losije kategorije zemljista itd.Nek odgovori nosonja.
Jeste mojoj zeni nesto sexipilan,ali jos nismo toliko zatupavili da slepo glasamo za simpaticne jer nismo simpatizeri,nego realni.
Licno kao Vojvodjani smtramo da je josipovic instruiran Jadrankom Kosor i dodatnim pri zapadnjackim strujama.ne evropskim,a ako nije tako neka obojica kazu

бт

pre 11 godina

Па ако је тако, ако је професионалним Хрватима и Србима одзвонило, нека они непрофесионални Хрвати учине оно што је до њих и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

rade

pre 11 godina

#...Srbi i neke njihove organizacije". AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Pa čak i sada kada ste ostvarili "tisućljetni san" imate komplekse i strah od Srba iako ste preko 200.000 Srba proterali sa njihovih vekovnih ognjišta. A kada ti je trebala vlada Pupovac je bio dobar, kada je trebalo da one povampirene ustaše što trunu u Hagu braniš pred sopstvenom javnošću i tada ti je Pupovac bio dobar, a sada kada otkriva koliko si se sa svojim rođakom nakrao sada ti ne valja. :))
Nisi ti ništa bolji od onih i vaših i naših u Hagu, smrdi vam iz mozga svima redom.

Stefan

pre 11 godina

A Tompson + 70K odusevljenih pristalica + ikonografija Crne legije predstavlja sta????? Sto to skorije niste pohapsili, nego vam je to deo proslavljanja etnickog ciscenja Srba (Oluje).

Bojan

pre 11 godina

Pupovac ništa nije učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ali slušati gospodina Josipovića kako su prava manjina na najvišem mogućem nivou može u meni izazvati samo gađenje. Sram vas bilo gospodine Josipoviću, i vas, i Pupovca.

Nebojsa

pre 11 godina

Još jedan instiucionalni pritisak na legitimne predstavnike srpskog naroda u Hrvatskoj. Josipović je "vuk u jagnjećoj koži". Ovo očito ima veze sa proslavom UZP "Oluje", kojoj nije prisustvovao g. Pupovac, te još jedna vrsta državne represije nad srpskim institucijama u Hrvatskoj, sa konačnim ciljem - potpunim utapanjem i nestankom srpskog naroda u Hrvatskoj.

mile

pre 11 godina

Kad Srbin u Hrvatskoj iznese svoje misljenje,odmah se to smatra zlocinom!Nismo mi za Evropu ali vi tek ne da niste.Vucice vas duhovi proslosti nazad dugo dugo.

бт

pre 11 godina

(mt, 17. avgust 2012 12:15)

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine ([link])a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije ([link]). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

Слажем се, да је рецимо на територији Србије а не Хрватске и БиХ постојала некаква Независна држава Србија у којој је стотине хиљада Хрвата побијено под терором творевине са симболом орлова, и да се 45 година касније та и таква Србија отцепила од СФРЈ и притом протерала 300 хиљада Хрвата и поново усвојила орлове, свакако би их требало укинути. Ствари су нажалост управо супротне. Шаховница јесте стари хрватски симбол али нажалост толико умрљан да се више не сме користити.

Divos

pre 11 godina

Вести из Хрватске ме не занимају, осим наравно када се у истима помиње мој род, а овде се помиње. Да ли је господин Пуповац урадио мало за Србе? Наравно да је мало урадио, или тачније, није урадио ништа. А могао је доста урадити, требао је проговорити коју о терору и насиљу које се проводи над Србима већ 20 година, а није, требао је прозборити коју о отимачини 50.000 станова од Срба у Хрватској, а није, требао се занимати и за статус отете српске имовине, а није, требао се огласити против гнусне и еуфоричне прославе страдања Срба и погрома над родом српским, а није. Није, зато јер то није пожељно, и не би се допало новим "пријатељима" и могао би од непожељних изјава имати сам штете. Наравно, када љубав функционише на таквом трулом компромису, кад-тад мора пући, а пукла је, али то је њихов проблем, нити један од ове двојице није лик вредан поштовања. Истина, господин Јосиповић ме не занима, он је председник Хрватске, Хрватске у којој је константа мржња према српском роду, и свакако да се он ту мора уклопити, али овај други да. Добро, такав је, прорачунат, превртљив, гледа само своју корист, упрошћено љигавац, тек нешто бољи од оног несрећника Џакуле, и као такав био је идеалан за стварање лажне слике о Хрватскопј где ето и Срби имају своје представнике. До сада, добро или не, и то се мења. А било би јако добро да се чује и глас протераних Срба, којима је отета имовина и станови, и којима су најближи свирепо убијени. И да чују тај глас они који би требали и морали да га чују.

anticenzura

pre 11 godina

@aleksey
Nemoj da se nerviras! Drnis i Zagora su slika vase hrabrosti,a i sam znas da vam nije bilo zapada da bi srpska vojska Zagoru pocistila,jer tu ste pokazali kakvi ste borci,a ne u oluji.A kad pominjes Drnis sto ne pomenes Miljevce? Sad ti valja Mestrovic,a sto je bilo 90tih?
Pitaj Tompsona ko je njegovo selo spasio u 2ww? cetnici,ali nece da kaze!
Nego uzivaj mi ispred crkve Sv. Ilije u Cavoglavama i secaj se svojih hrabrih predaka i njihove "vire",na koju te podseca zvonik i ime te crkve!

Zoran

pre 11 godina

..."srpsko pitanje" u sujednoj "nezavisnoj ( ili bi trebalo valjda , neovisnoj ) državi" . Ovo je samo jedna predstava gdje su podjeljene određene uloge , gdje se igra tzv. demokratija i manjinska i ljudska prava i gdje je sva ta farsa dobro naplaćena i od onih koji predstavljaju manjinu i od onih koji manjini čine , nazovi ustupke kroz primenu tzv. " evropskih standarda u zakonodavstvu vezanom za prava manjina " .Realnost je ,pak , na sasvim drugom mjestu . Na mjestu gdje se okupilo 70000 nazovi ljudi koji vole da slušaju Jasenovac i Gradiška Stara i ne samo na tom jednom mjestu nego tamo gdje god bi se sa bine pjevala dotična pjesma . Gospodin autor sa porodicom je čak imao i audijenciju kod bezgrešnog ex catedra rimskog episkopa . Mislite malo o tome . I nemojte otkrivati svoju sopstvenu glupost riječima : bio sam u "neovisnoj državi" na moru i ,zamislite , niko nas nije dirao , niko nam ni riječ nije rekao , baš je bilo lijepo ( o onih na kredit dignutih 1000 eura ili uopšte 1000 eura minimalno za ljetovanje , gdje se dadoše za 7-10 dana , nećemo ) . Isto važi i za "crvenu neovisnu državu " ( ako se ne varam tako je nekako zovu ).

Marijan

pre 11 godina

"Povampirene ustaše", "šahovnica pod kojom su izvršeni namonstruozniji zločini nad srbima", "kompleksi i strah od srba"...pa na kojim ste vi drogama djeco (pretpostavljam da se većina vas nije ni rodila kad je bjesnio rat na ovim prostorima). Inače sve te krilatice su korištene u 90-tima...

Felix

pre 11 godina

Ide reizbor Josipovicu i retorika ide pomalo udesno . Josipovic je ljevicar ali mu retorika u zadnje vrijeme ide ostro udesno. Prvo je branio Tuđmana negdje prije , bio je i na Bleiburgu , pa sada nije bio na proslavi u Srbu i opcenito zadnje vrijeme ignorira i Antifasiste i Pupovca a sada konacno optuzuje Pupovca za Velikosrpstvo. Dakle u Hrvatskoj nista novo bila na vlasti lijeva ili desna vlast Srbima je isto.

aleksey

pre 11 godina

Zoran, Bezobrazan si i koristis se gnusnim lazima. 05.08. 2012 u Cavoglavama se nije pjevala pjesma Jasenovac i Gradiska stara. Dosta je vise lazi gospodo Srbi. Selo cavoglave kao i citava opcina Drnis dozivili su agresiju od kninskog korpusa u rujnu i listopadu 1991 na cijem je celu bio komandant staba pukovnik Ratko Mladic. Jos cete poceti pricati kako je NLO 1991 izvrsio etnicko ciscenje opcine Drnis od nesrba. Sramota. i sad te ljude koji su bili zrtva vase agresije 1991 vi nazivate ustasama. Srusili ste i opljackali Mestrovicev mauzolej u Otavicama pokraj Drnisa jer je on ustasa, a u isto vrijeme nosite cvijece na spomenik Pobjednik u Beogradu, nosite cvijece na spomenik neznanom junaku na Avali kojeg je izgradio ustasa Mestrovic cijeg su strica Iliju u Otavicama ubili 1943 cetnici dinarske cetnicke divizije vojvode popa Djujica. Vrhunac licemjerstva
pozdrav

Marko

pre 11 godina

Pupovac i Dodik imaju veliki zadatak! Ukoliko ga ne odrade kako treba ostace sicusni, ukoliko odrade bice velicine.

Ne znam ko jos bezrezervno uzima medije...pih

mt

pre 11 godina

(бт, 17. avgust 2012 11:00)
... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Komentar: Šahovnica se pojavljuje kao deo grba još od 1499. godine (http://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Croatia)a prvi put je službeno upotrebljena 1527. godine. Bila je i deo grba Kraljevine Jugoslavije (http://sh.wikipedia.org/wiki/Kraljevina_Jugoslavija). Ne vidim razlog zašto bi nekome u Srbiji smetala šahovnica. Kao bi bilo da oni traže da se uklone orlovi iz našeg grba... iz svima poznatih razloga?

sremac

pre 11 godina

Sve je tacno iz clanka. Ni pupovac nije nista ucinio za Srbe osim za sebe, a sigurno je i Josipovic "kusnuo" kao i svi politicari. Covek koji predstavlja Srbe treba da prica Srpski a ne Hrvatski i da se trudi na svaki nacin da omoguci vracanje imovine proteranom stanovnistvu, a ne da njegov sin vozi mercedesa od 200.000 eura. Ako si toliki predstavnik jednog naroda treba da dignes galamu i u evropskim krugovima za ugrozavanje interesa svoje zajednice

nebojsa,nbgd

pre 11 godina

"Josipović je svojim pismom na kraju javno konstatovao da su promene neophodne....."
Potpuno se slazem sa gospodinom Josipovicem i predlazem da koa prvu promenu izvrsi STRIKTNOM PRIMENOM ANEXA G Sporazuma o sukcesiji koji je Hrvatska ozakonila u Saboru jos 2004. godine a JOS UVEK GA NE PRIMENJUJE!!Kada Hrvatska svojim proteranim gradjanima vrati imovinu i stecena prava koja definise ANEX G onda ce pozitivne promene doci same po sebi!!Naravno striktna primena ANEXA G vazi i za drzavu Srbiju koja treba da vrati imovinu Hrvatskih preduzeca u Srbiji!!(INA,Borovo,Varteks i dr.)

skeptik

pre 11 godina

Vise ima vesti iz Hrvatske nego iz svih bivsih jugoslovenskih republika zajedno,,,ponekad se pitam da li zivim u Hrvatskoj!t!
(muljanda, 17. avgust 2012 11:38)

He,he,he... a da vidis u Hrvatskoj vise vesti iz Srbije nego maltene iz same Hrvatske. Znaju sve nase "starlete". Sta ces, "bratstvo i jedinstvo" na delu.

Fijuce vetar kroz njive nase.....

pre 11 godina

Imam ja jedno pitanje,jer Josipovic znao za sve povo proliko formiranje vlade ili mu je Tadic na letovanju javio?
HR vlada je bila priliko sastavljanja u monikinom tesnacu,zato pitam?
Josipoicu sve si znao a godinama si cutao?
Cenio sam te kao prvog HR predsednika i pozeleo takvog kod nas,cak sam i uredu tvom poslao pohvale,ali sad mi nista nije jasno.
Ti si na korupciju gasio pozare samo da bi bio na vlasti?
A za pupovca imam pitanje,o kolicini ljudi povratnika? Jesu li se vratili na svoje ili im se ustupilo drugo losije kategorije zemljista itd.Nek odgovori nosonja.
Jeste mojoj zeni nesto sexipilan,ali jos nismo toliko zatupavili da slepo glasamo za simpaticne jer nismo simpatizeri,nego realni.
Licno kao Vojvodjani smtramo da je josipovic instruiran Jadrankom Kosor i dodatnim pri zapadnjackim strujama.ne evropskim,a ako nije tako neka obojica kazu

java

pre 11 godina

iza napada stoji sjajni hrvatski novinar Nikola Bajto nekada pisao za Slobodnu Dalmaciju a ne Pupovac, diskreditacijom Pupovca se zeli nauditi Novostima....

Uros

pre 11 godina

... и за почетак уклоне шаховницу из државних симбола. То је симбол који дубоко вређа српски народ (јер су под њим извршени најмонструознији злочини над Србима) а увели су га чисти националисти.

Pod svim zastavama se ubijalo i Srpskom i Jugoslovenskom a bogami i delovima himne. I ako se neko usudi da to kaze u Srbiji, odmah bi da "vesamo" Zato basta.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Balkanska elegija i dalje traje!
I dalje "vođe" matičnog naroda biraju "poštene građane" iz drugih naroda ili manjina.
Radio Broz, Milošević, Tači, Tuđman, Sanader, Izetbegović...
Ništa čudno, i Josipović "otkrio" svog "poštenog Srbina" (Džakulu) čije poštenje i "nerekitiranje" počiva na slavljenju "oluje"...

qq lele

pre 11 godina

Josipovicevi istupi su sve gori...

Kakve veze ima sto je Pupovac Srbin?
Ako ga je klevetao - ima Sud i demanti koji ne poziva hrvatsku javnost da odlucuje po principu: Hrvat ili Srbin vec konkretnim podacima (kad ih vec, kako tvrdi, ima).

anticenzura

pre 11 godina

@from_HR
Znas ti dobro, na sta ja mislim i kako se u Zagori gleda na Sv.
Iliju,a kako na Sv. Antu,tako da ne prosipaj pamet bespotrebno,a i znas na sta mislim! A mozda si i ti iz Zagore pa te boli slicna stvar?

Idi mi-dodji mi ča je je

pre 11 godina

Ja kao Hrvat mogu sa punom odgovornoscu reci da je Hrvatskoj najgore sto se moglo dogoditi je HDZ. Isto tako moram reci da je taj isti lopovski KRADEZE vise napravio za Srbe u Hrvatskoj(nebitno da li zato sto je morao zbog Europe ili zato sto ej uistinu mislio da to treba napraviti) nego Milorad Pupavac.
Milorad Pupavac je uistinu radio za svoje interese. Rezultat toga je taj da u Hrvatskoj vecina srba glasa za SDP i HNS nego za Pupovcevu stranku jer su ljudi vidjeli da ih od popovceve politike samo vise boli glava.
Pupovac se je nabrao love koju je dobivao iz drzavnog proracuna sa srpsku manjinu koju je koristio kako mu se dalo bez ikakve kontrole jer da ga se kontroliralo tad bi opet dizao galamu. Rezultat toga je da je Ustavni sud ukinuo duple glasove sto je Pupavaca dovelo do ludila i srezalo mu krila da se ne kocoperi. Ima u Hrvatskoj vise organizacija Srba koji nisu mogli nikako doci do izrazaja jer je Pupovac dobivao duple glasove i samim tim na neposten nacin nepomicno sjdio na tronu i sa Smranaderom drmao. To Srbi u Hrvatskoj jako dobro znaju i zato za pupavca najveci broj Srba uopce ne glasa. Sto je Sanader bio za Hrvate u RH to je bio Pupavac za Srbe.
Odgovor onome dole sto je napisao da se Hrvatska odrekne sahovnice odgovor.Laprdas takve bedastoce jer po tvojoj istoj logici bi mi trebali trazit da se Srbija odrekne svojih simbola jer su srpski tenkovi gazili Hrvatskom a ne libijski.Boli sahovnica i porucujem ti da ti ta bol nikad nece proci ako si sam ne pomognes.

Patriota

pre 11 godina

Pupovac ima jedan veliki problem. Njega nisu birali srbi posredno nego je njega birala partija na cijem je celu vec skoro cetvrtinu veka. Od kako ga je postavio Franjo Tudjman taj srpski prijatelj u Sabor ne izlazi iz njega. On je doveo Ivu Sanadera sa svojim glasovima na celu hrvatske valjda da mu se zahvali sto su proterali srbe iz hrvatske. Da on stiti srbe u hrvatskoj svaski dan bi o tome govorio u saboru a ne jedanput godisnje. Mislim da je Josipovic rekao istinu, on sve to radi radi svojeg interesa.

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

anticenzura

pre 11 godina

@Goran Matić -Split
Ne gubi se,bili ste vi iz Cavoglava pravoslavni pa nek je crkva u Kljacima,a cetnici su vam glave mogli doci za vreme ww2,ali zato se zahvali svojim komsijama iz sela koja pominjes! A da je postojala potreba da se uzmu te iste cavoglave i 90tih,ne ni bio problem,jer i sam znas da su neki dosli i do Bilica,a ne neke selendre u Zagori!
Pomiri se da smo i ja i ti isti,ali tvoj did je zbog kilo kruva postao nesto drugo!

Milan, Srbin iz ZG

pre 11 godina

Vidim da se kao i inače kada se spominje HR po običaju ovdje piše puno gluposti od strane ljudi koji veze nemaju kakvo je stanje u Hrvatskoj niti znaju što se ovdje dogadjalo 90ih, ali su prvi kada treba lupati nacionalističku propagandu...

Ali isto tako ima i dobrih komentara, ja kao Srbin koji živi u Zagrebu mogu reći da je Josipović u pravu, iako mislim da je ovakav istup pomalo neprimjeren, ali je realan. Pupovac de facto doista nije napravio ništa za Srbe u HR, ali pitanje je i što bi u praksi mogao napraviti, u principu ništa, to i je poanta takvih funkcija, daj par izjava godišnje, poberi masne pare i to je to.

Činjenica je da je danas biti Srbin u HR isto što i biti Hrvat u HR, istina Bog, reći će moji sunarodnjaci iz ruralnih krajeva da mi, Srbi iz Zagreba nemamo pojma kako je stanje drugdje, ali isto kažu i Hrvati iz tih krajeva za Zagrepcane. Cinjenica je da se u ruralnim područjima teško živi, kada netko kaže da nema posao zato što je Srbin, neka pogleda koliko je još nezaposlenih Hrvata pored njega, velika masa, ljudi nemaju posla zato što je uništena privreda, a ne zbog rodnog lista. Vrijeme je da se ljudi prestanu baviti glupostima i izvlačenjem na nacionalnost jer to nema smisla i kontraproduktivno je. Gradjanin sam Hrvatske i imam ista prava kao i ostali gradjani Hrvatske i ne znam što bi ja sad dodatno trebao očekivati kao Srbin, kakva specijalna prava ? Živim ovdje cijeli život (29 god) i mogu reći da nikad zbog toga nisam imao problema iako mi je prezime prilično prepoznatljivo kao srpsko, istina je da opća atmosfera 90ih nije bila najugodnija, ali danas je realno svejedno da li ste Hrvat ili Srbin.

Što se tiče pitanja vezanih uz povrat imovine, žrtava i ostalog, to su sve stvari za koje niti ima para u zemlji niti su jednostavna za riješiti, a niti su to nacionalno obojena pitanja jer i hiljade Hrvatskih izbjeglica još traže rješenje svojih imovinskih pitanja tako da teško je i tu govoriti o anti srpskoj klimi.

Tako da meni je apsolutno stalo do maksimalno dobrih odnosa izmedju Srba i Hrvata jer niti se želim odreći svog srpskog, a bogami ni hrvatskog identiteta i zato mi smeta kada se opci problemi pocinju pripisivati nekakvom nacionalnom pitanju, to ne pridonosi ničemu osim bezrazložnom grupiranju u grupe koje su u suštini po svemu iste, a nemaju pametnijeg posla od izmišljanja nepostojecih problema i potpunog zanemarivanja onih pravih.

Ako pak govorimo o stvarima vezanim uz 90e, tu je bolje da obje strane šute jer su i jedni i drugi u blatu do grla i nemaju moralno pravo daviti o tim temama, ne znam da li mi se više smuči kada neki od Hrvata tvrde da su Srbi u oluji sami dobrovoljno otišli i "to je to" ili kada razni bivši krajiški funkcioneri poput Štrbca prozivaju Hrvatsku, a sami su u RSK počinili teške zločine nad desecima hiljada Hrvata par godina prije protjeravši ih iz kuća i imanja.
Neka se i jedni i drugi pokriju ušima, prestanu sa stalnim obilježavanjem prošlosti i rade nešto za budućnost i razvoj standarda svih gradjana...

sa strane

pre 11 godina

Zaista iznenadjuje Josipoviceva retorika buduci da je uvek istupao odmereno. Izgelda da clanak u novinama, ciji autor nije Pupovac, ipak pogadja u nesto... S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...

Velibor, USA

pre 11 godina

Ne ulazim u ova najnovija iznoshenja prljavog i "prljavog" vesha obe strane sa strane jedne od strana :) , ali chinjenica jeste da su Pupovac te ostali nenaoruzani, nepobunjeni Hrvatskoj lojalni Srbi kao i BiH lojalnoj Srbi (koji zive u ent. FBiH) u tom pogledu najveci aset tj. blago Hrvatske i BiH koje ove moraju ceniti jer su/smo valjali za suzbijanje velikosrpske agresije na ove dve. To se treba jasno istaci pre bilo chega!

Ovo najnovije shto i Josipovic i Pupovac pokazuju je poprilichna njihova personalna sujeta nabedjena do bola i obojici treba reci da se smire i uozbilje nisu mala deca.

Podrshka komentaru SaleP i slichno!

SaleP

pre 11 godina

Meni ovo više liči na neki lični sukob između Josipovića i Pupovca nego o nekakvim manjinskim pitanjima ili, ne daj Bože, srpsko-hrvatskim odnosima. Liči mi na svađu oko nekog novca, nasledstva, ja tebi-ti meni...
Jedino što moram priznati da me je iznenadila reakcija predsednika Josipovića, meni je on uvek delovao kao fin, uglađen i odmeren čovek... Sve i da je nekakva izjava Pupovca iznervirala i isprovocirala, ovakvom reakcijom samo raspaljuje sumnju - ne kaže se džabe, gde ima dima ima i vatre! Ne verujem da je to efekat koji je g-din predsednik želeo da postigne!

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

Javna je tajna da je HDZ organizirao svaki put autobuse iz Srbije da dođu Pupovčevi glasači. Svi su imali dnevnice, hranu i naputak za koga će glasati.Gledao sam glasačke liste u Zagrebu, preko 90 % Srba nije htjelo glasovati za manjinsku listu, nego je glasovalo na zajedničkoj listi za Kukuriku koaliciju.Na biračkom mjestu možeš se izjasniti da li želiš glasati za opću ili manjinsku listu.Mi Srbi imali smo na izboru Rodića(SNS) koji stalno priča o krivnji Srba, Džakulu(SDF)koji je prešao put od nacionaliste do pomiritelja (čitaj - potrošen je), Leskovca (partija podunavskih Srba) primitivac na kvadrat, te Pupovca koji je bio i ostao HDZ-ov potrčko.Netko je dole napisao da se ne ispunjavaju manjinska prava glede zapošljavanja (u svakoj javnoj ustanovi po Ustavu mora raditi 5% Srba) i da se ljudima ne vraća imovina. Istina, to se radi samo selektivno,ako si Pupovčev ulizica, pa se on zauzme za tebe. Ovdje se udala kći nekog doktora sa VMA za Hrvata, dobila je posao u roku mjesec dana u Pupovčevoj stranci. Pupovac je kupio kuću na Mlinovima (nešto ala Senjak u BG), vozi novi Saab sa kožnim presvlakama, sin Mercedesa..i zato kad branite Pupovca, ne branite Srbe u Hrvatskoj.Više nam je nama Srbima u Hrvatskoj pomogao predsjednik Josipović, nego svi nazovi srpski političari u RH.Pošto je ovo srpski portal, molim ne zamjerite mi ako text nije sav na srpskom jeziku.Ovo pišem sa željom da čitaoci B92 čuju mišljnje jednog običnog Srbina koji se rodio i živi u Zagrebu već 38 godina

Bojan

pre 11 godina

Srbi sa leve strane Drine (od Zvornika do San Franciska) nisu imali lidera koji je iskreno pokusavao da zastiti interese sire zajednice od Jovana Raskovica. Sadasnja garnitura (Dodik, Pupavac) se razlikuje od prethodne (Karadzic/Mladic, Babic/Martic) po tome sto su dovoljno sofisticirani da izbegnu Hag. Ostalo su sitnice.

srb iz hr

pre 11 godina

Činjenica je da je Pupovac i SDSS u Hrvatskom saboru za vrijeme HDZ-a podržao Zakon o PPDS-u, Zakon o poljoprivrednom zemljištu, Zakon o prebivalištu i niz drugih koji na direktan i indirektan način diskriminiraju Srbe u Hrvatskoj. Pročitajte Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o PPDS-u pa ćete uvidjeti svu tragediju koalicije SDSS i HDZ za srpsku zajednicu u RH. Nažalost niti Srbija nije mrdnula prstom prema boljem statusu Srba u RH. Ali gledajući prošla iskustva s mješanjem Srbije, i bolje je da ništa ne radi!!

srbin- građanin RH

pre 11 godina

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske, mislim da si u mnogočemu u pravu i volim realne komentare...međutim mislim da vi u Zagrebu nemate pravu sliku stanja o ostalim djelovima Hrvatske (osim istočne Slavonije, Kvarnera, Istre) gdje Srbi žive. Činjenica je da se Srbima obnovljene kuće oduzimaju, da Srbi nemaju pristup zapošljavanju (prema Ustavnom zakonu o pravima nac. manjina imamo pravo na zastupljenost pri zapošljavanju samo u tijelima državne uprave, ne i u državnim firmama, a nikako proporcionalnu zastupljenost ili 5 postotno pravo zapošljavanja), stambeno zbrinjavanje je i dalje veliki problem, komunalna/društvena infrastruktura je u katastrofalnom stanju u povratničkim sredinama, odnos državnih institucija prema Srbima i dalje nije dobar, uopće se ne radi na razvoju povratničkih sredina, itd....Nažalost, Pupi je sve ovo stavio pod tepih zarad nekih 9.500.000 kuna koje dobija od države...smješna cijena da se prodaš..mada pretpostavljam da je i on sudjelovao u raspodjeli crnih sanaderovih vreća :)pozdrav iz hr

bghr

pre 11 godina

Ima dobrih komentara. Mislim da je pitanje Srba u Hrvatskoj danas "dvodomno". Imamo Srbe iz većih gradova i to, kao i pre raspada SFRJ, jedna priča. A imamo "etničke teritorije" gde je priča složenija. Tu je došlo do većih demografskih promena i uglavnom su u kuće unesrećenih useljeni drugi unesrećeni (uglavnom sa severa BiH odakle ih je svojom "Olujom" neko poslao u Hrvatsku). Pupovac mi izgleda kao neko ko, kao, predstavlja sve njih - a to nije moguće imajući u vidu kulturne, ekonomske i društvene okolnosti, samim tim i političke. Eto, ja sam rođeni Beograđanin, tu sam 40 i kusur godina i uopšte me se ne dotiču političke stranke "Hrvata", već isključivo mejnstrim partije (nije bitno koje). Za mene su stranke Hrvata sa severa zemlje potpuna nepoznanica. Verujem da većina Srba iz Zagreba ima slične nazore - samo što ih Neko naziva "izdajnicima", jer glasaju za SDP, HNS i koga već. Kanda sam i ja izdajnik u Belom gradu. Mislim...

Srbin iz Zagreba - građanin Hrvatske

pre 11 godina

S druge strane, sto god spocitavali Pupovcu sada njegov rad treba da se sagleda od pocetka bjegovog politickog angazovanja i reci da je ipak ostao u Hr i u vreme rata kad to nije bilo lako nikom od Srba tamo. Postavljao se politicki onako kako je mislio da je najbolje za nas kao manjinu i cista je glupost reci da ne pominje nase interese tamo gde treba. A to sto vozi Saab-a, sto ima kucu (naslikajte je pa da vidite kako je 'vlelelepna') zasto ne bi? Zar profesor zagrebackog sveucilista ne moze to da ima? Na zalost, Srbi u Hr su ispodeljivani i ne vide svoje interese na isti nacin pa se onda obrusavaju jedni na druge, a to ovi na vlsti u Hr koriste i odgovara im. Malo sacekajmo pa cemo videti sta ce se iz ovoga pokazati... Da li je uopste u pitanju Pupovac ili nesto trece...
(sa strane, 17. avgust 2012 14:53)

E ako ovo nije pisao Pupovac osobno, onda je njegov pisar Saša. Pa prijatelju napišite kako je Pupovac iz garsonjere na Vrbiku odjednom kupio kuću na Mlinovima što se vremenski poklapa sa izborima iz 2007.godine, gdje prethodni vlasnik nije mogao godinama dobiti pristupni put, a kad je Pupovac kupio "kućicu" za 300,000 eura, za 2 dana su došli bageri i otvorili put. Ivo S. i Šeki-selotejp pogurali i kupovinu i bagere. Pa hajde nam objasnite kako se od profesorske plaće zaradi tolika kućetina..jedino s čime se slažem je tvrdnja da se Pupovac borio za kako velite "naše interese". Oni nažalost pripadaju uskom krugu ljudi oko njega, nikako i nimalo srpskom narodu u RH.

Bojan

pre 11 godina

Ljudi moji, taj Pupovac je majstor demagogije i lopov kakvog nismo imali, znam licno da se covjek bogati nevjerovatno brzo i, sve sto obeca da ce da uradi za nas, to jo obicna nortorna laz!

from_HR

pre 11 godina

na koju te podseca zvonik i ime te crkve!
(anticenzura, 17. avgust 2012 16:56)

Pa čovječe božji...zar Ilija ima veze isključivo s pravoslavljem? Kad je Sv. Ilija živio, nije bilo ni pravoslavlja ni katoličanstva, a ni Isus se nije rodio. Ovakve izjave, kao što su tvoje, može napisati samo teška neznalica. Nemaš pojma. Uči, čitaj.

eh

pre 11 godina

Činjenica je da je gospodin Pupovac bio u vladi 8 godina i da je stvarno malo učinio za Srbe u Hrvatskoj. Ono što je još žalosnije je da je HDZ učinio više...

Čovjek je sebe i svoje nasljednike osigurao, sada kada je ostao bez vlasti nalazi hrpu problema, dok je bio na vlasti nekako ih nije vidio.

stina

pre 11 godina

Netko spomenu Miljevce, moje selo :) Pa kad već spominjemo Miljevce, 7 zaselaka, svih 7 hrvatskih, sa ravno nula srpskih stanovnika kroiz cijelu svoju povijest....pitao bih, što su to na miljevcima radili srpski vojnici?

Goran Matić -Split

pre 11 godina

@anticenzura, lupetaš bezveze i nemaš pojma! Kao prvo crkva Sv.Ilije je u susjednom selu Kljaci,a ne u Čavoglavama jer je u Čavoglavama odnedavno izgrađena crkva Hrvatskih mučenika. I još nešto bitnije: u Čavoglave NIKAD, ali baš NIKAD NIJE u povijesti stupila četnička noga! A da te pitam, o'klen si to ti kad tako dobro znadeš kako izgleda crkva u Kljacima? Mirlović Polje?? Baljci?? Evo, ja sam iz - Čavoglava!

divad

pre 11 godina

Pupovac je stalno nesto nedorecen, stalno nesto ne odgovori do kraja naravno da ce ga Josipovic napasti ovakvom nacionalistickom retorikom jer Josipovic nije glup zna skim ima posla...

Anton

pre 11 godina

anticenzura,


U ww2 Cetnici su gubili protiv ustasa i protiv hrvatskih partizana(Ima slika i videodokaza ako hoces imam pun hrpe) jedva bi tvoji cetnici mogli se suprostaviti protiv nenaoruzano stanonistvo pun zene djece i starce.

A bez NATO ne bi bilo dayton niti erdut sporazum i dakle bez njih RS bi imala ista sudbina kao SAO krajina.

Bolje da saucis i pomiris stime. A mozes postaviti stotine komentare ovdje o tvoji dezinformacije i nebi promjenio cinjenice.

deda maxim

pre 11 godina

Srbi u Hrvatskoj su uvijek slušali svoje političare koji su ih gurali u propast... da su za vrijeme Države i Kraljevine SHS slušali Stjepana Radića umjesto Nikole Pašića i njemu sličnih, povijest ovih prostora bila bi puuuno drugačija i ljepša.

GORAN MATIĆ -SPLIT

pre 11 godina

ZA POČETAK molim b92 da objavi komentar jer na ovo moram reagirat i odgovorit! Ako se mora izbacite ova dole navedena prezimena/////
@anticenzura(Lunić??Davidović?? Janjić??),evo ja ti ode sad pod punim imenom i prezimenom kažem da NIKAD niste mogli uć u Čavoglave jer su one na takvom položaju da se otamo može vidit veći dio Petrovog Polja ka na dlanu pa tako i Baljci i sva vaša sela uokolo u tom dilu. Imali smo dobar pregled kretanja,pogled puca na sve strane. A to šta ti misliš da je moj did proda "viru za večeru" moš obisit mačku o rep, jer ja dobro znadem ko su mi bili i did i pradid i tako dalje unazad (to vridi i za cilo selo), za razliku od tebe koji kad bi iša radit "porodično" stablo se šokira totalno kad bi vidija da ti je tamo neki predak bija katolik. Eto šta tebe muči pa stalno navlačiš vodu na svoj mlin. Kad već spominješ crkve, eno, u Baljcima Sv.Jovan i dandanas čitav,a vi ste našu u Gradcu (Mala Gospa) pretvorili u skladište municije,pa posli u zrak. Oprošteno vam bilo. A i još mi nisi reka o'klen si, baš me eto zanima. Ja se,ka šta vidiš,ne krijem,a ti se izgleda, svojega sramiš! I još nešto, pa vrati se više čoviče, na svoje, o'klen jesi da jesi, rat je davno gotov i koliko znadem ljudi se vraćaju na svoje i u Kričke i svagdi... u Mirlović Polju sve puno, itd..., a ti se tu zlopatiš. Naravno,ako nisi šta zgrišija. Mi Hrvati smo narod koji pamti,ali zna i oprostit. Molim B92 da ovo objavi bez obzira šta sam malo skrenija sa teme. Unaprid hvala!

Mario HR

pre 11 godina

Čitam komentar Milana, Srbina iz Zagreba - i Bogu plačem što nam takve ljude nije dao u devedesetima. A možda ih je i bilo, samo nije bilo interneta. U svakom slučaju kao Hrvat i građanin Hrvatske ponosan sam na takve sugrađanine i drago mi je da ih imamo. Pupovci, Štrbci - pa na kraju krajeva i ovaj klavirist Predsjednik - sve su to nebitne face. Hrvatsku gradimo Milan i ja - ovi drugi su statisti :-)