Utorak, 14.08.2012.

09:02

Agrobanka: Gde su krupne ribe?

Ekonomista Miroslav Prokopijević kaže da se u Srbiji borba protiv korupcije vodi protiv sitne ribe i da je zato iz Agrobanke moglo da nestane 300 miliona evra.

Izvor: B92

Agrobanka: Gde su krupne ribe? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

гром

pre 11 godina

Постоје ситне и крупне рибе, и све су лепе само су неке мало више! а ово су бре лопови, лопуже! а ту не постоји мали и велики лопов јер лопужа је лопужа; додуше постоје ситни и крупнији ал' само по конституцији!

Joca Detektiv

pre 11 godina

A gde su krupne "ribe"? Sta se ceka sa hapsenjem tih velikih lopova? Ko je odgovoran za to? Policijo, ko pokusava da zataska velike pljacke u Srbiji? Srbi hoce odgovor odmah i bez zataskavanja. Pretsednice Dacicu sta se ceka?

posteni gradjanin2k

pre 11 godina

Svaka cast gospodinu Vucicu na tome sto se krenuo obracunavati sa korupcijom i organizovanim kriminalom,ali ovo je sad samo pocetak velikih obracuna.

ZoranNS

pre 11 godina

Agrobanka se forsira zbog Šoškića a ne zbog krupnih riba, sada kada je Šoškić "ispunio želju" političarima, više nije interesantna, zamreće akcija isto kao i kod slučaja Kolubara. Nije silazila sa naslovnica a sada muk. Inače gde je Vučić, nema ga ovih dana.

Radsavljević Tatjana

pre 11 godina

Kada se promeni svest u ovoj zemlji, kada se bude radilo po savesti i kada se uspostavi sistem koji važi i za sitnu i krupnu ribu, onda ću početi da verujem da dolaze neka bolja vremena za ovaj napaćeni narod.A mi više nemamo vremena, već ova vlast mora preći sa reči na dela i to iskreno, inteligentno i sa rezultatima rada bez ličnog interesa.
w

sani

pre 11 godina

Braćo Srbi sutra idemo u rat neki će te da poginete a neki će mo da se vratimo tako je to u zemlji Srbiji BILO I UVIJEK ĆE BITI

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Krupne ribe se zna gde su. Kod onih koji vise nisu na vlasti.
(ljubica, 14. avgust 2012 15:50)

Ljubice, molim vas da malo vise posvetite paznju na ovo. Politicare bas briga koje su boje, mogu svi sa svakim, i oni bivsi i sadasnji, pa promuckas, pa onda sadasnji pa bivsi, uvek dobijate isto. Mi smo glasacki listici i nista vise. Nije valda da verujete Vucicu ili Dinkicu?Zar vas zivot nije necemu naucio, gde to zivi Vucic na primer a nema dana radnog staza, u koliko kvadrata a koliko godina ima? Malo mozga!

obavešteni

pre 11 godina

Zašto sitnije ribe pristaju na saradnju sa krupnim? Isključivo iz ličnih interesa kao što je i Dušan Antonić kupio stan revizorki iz KPMG kako bi ista prećutala krivične malverzacije oko kupovine njegovog stana od 400.000 eur a koji je otkupio suprotno zakonu za bednih 3.000.000 dinara.Naravno revizorka je tako kupljena i za sva naredna nepostupanja i umesto da u normalnoj državi izgubi licencu za rad za sva vremena u našoj državi se sve krije i niko ne odgovara.Čemu služi ovakva revizija koja ne štiti akcionare i pored koje akcionari pojma nemaju šta se dešava u firmi čiji se rezultati revidiraju?

Trt, mrt, ... Smrt

pre 11 godina

Samo jedan nacin postoji kojim se moze Srbiji vratiti ugled a gradjanima Srbije dostojanstvo. Koliko jos mozemo da izdrzimo ovako?

Travis Bickle

pre 11 godina

Ako značajan deo prihoda banaka u Srbiji dolazi od NBS tzv. repo operacija jasno je da je i NBS povezana u prelivanje deviznih rezervi u privatne džepove. Zapravo ako bi se proučila struktura profita privatnih banaka u Srbiji biće jasno da najveći deo dolazi od transakcija sa državom (čitaj NBS). Dakle, nije tačno da NBS nije finansirala privatni sektor iz deviznih rezervi jer je to činjeno prebacivanjem državnog novca u privatne banke preko repo operacija. Onda je na privatnim bankama da odluče u šta će da investiraju profit od tih transakcija sa NBS. Agrobanka je slučajno finansirala DSovu poslovnu elitu. Tako da odgovornost Šoškiča zvanog "lep, prepametan i zaštićen sam od medija kao Panda" ipak postoji.

miroslav

pre 11 godina

da, krupne ribe su partijski drugovi sa političarima
one su ''šatro-biznismeni''a ustavri prevaranti i lopovi
i mnogi od njih su kućni prijatelji sa poltičarima,od kojih su pojedini na visokim poziciama u sadašnjoj Vladi.
nema od ovog posla sa Agrobankom ništa
novac je nestao,a''beli medvedi''su zaštičeni
ovo Vam je preslikan slučaj mnogoh banka koje su funkcionisale na Kosovu i koje su preko noći ugašene a novac pokraden.
i od tuda nam došli svi biznismeni i pamtnjakovići
a sve su ovo platili gradjani Srbije i zato smo beda.
sav kriminal ove države se provlači kroz JUL i SPS i to se od 2000 godine perfidno sakriva,blokira,..pa je cena i ubistvo premijera.
i ovo sve radi 150-200 ljudi u Srbiji.

Borinquen

pre 11 godina

Igrale se "delije" na sred zemlje Srbije...
A onda doslo ono u
"U ime naroda..."
Ali izgleda niko im nije objasnio sta u ime naroda... Da kradu I peljese?
Nisam procitao slobinu knjigu, mada I sam naslov "Godine raspleta" dovoljno inspirativno zvuce...
Istorija je naljbolji ucitelj, ali kod nas nema vise djaka...

dani

pre 11 godina

Videcemo sta ce biti od obecanja da ce SNS da se bori protiv korupcije. To je JEDINA bolest koju treba resiti. Sve ostale su propratne. Videcemo koliko imaju ljudskosti da odole, ne pritiscima, nego novcima da bi cutali. Teze ce ici sa koalicionim partnerima koji su takodje zestoko gresni. Svako javno preduzece je u kriminalu do guse. SVAKO
Pa ako ne rese nista, na sledecim izborima minus!

nikom ništa, a njima sve..

pre 11 godina

Cela priča oko agrobanke je jedan veliki pokošaj mazanja očiju svih nas, neki su se i primili koliko vidim po ovim komentarima. Biće osuđeni činovnici banke koji su omogućili kredite velikim igračima i na tome će se završiti. Ljudi koji su se najviše ovajdili su u većini kadrovi ili finansijeri trenutno vladajućih stranaka, a oni su nedodirljivi

гром

pre 11 godina

Да смо учени да је држава отечество а не разбабовина, данас би много тога било другачије! Не каже се бадава да је ово време време лоше научених ђака! а ми, учитељи, и данас не радимо добро!

sefica

pre 11 godina

Radim u banci u Kragujevcu koja je privatizovana pre 2 godine. Kao sefica imam platu malo vecu od republickog proseka. Novi direktor, pardon predsenik upravnog odbora je covek ciju titulu svi izgovaraju sapatom "predsednik". Naravno da rukovodioci imaju vece plate, ali sta neko treba da radi za 800000 dinara mesecno?

666

pre 11 godina

U šumici proplanak,na proplanku vila,u vili garaža,u garaži mercedes,u mercedesu čovek,u čoveku srce...koje kuca za radničku klasu.

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Bacanje „prašine“ u oči lakovernom narodu! Čak i da uhvate i osude TE na koje aludira Prokopijević u Srbiji se neće ništa BITNO dogoditi, zašto? Zato što se od 1989-2012g dogodio nezapamćen politički potez u Evropi a on se satoji u tome da je UNIŠTEM SVAKI SISTEM VREDNOSTI na kome počiva jedno građanski uređeno duštvo. To se najbolje vidi u po tome da se: moral, znanje i sposobnosti, vrline, dobrota i tsl „poslednja rupa na svirali“, a da su mućke, snalaženje, laganje, nemoral, nerad, kumovsko, burazersko povezivanje PRIMARNA i poženjna kategorija u Srbiji. I ranije sam tražila pa tražim i sada da se napravi IMOVINSKA KARTA naroda u Srbiji. Tu bi se videlo da SAV kapital poseduju „ljudi sumljive prošlosti“ (bliski tajnim centrima moći) to su oni koji poput Musolinija kad im ko kaže reč „kultura“ (te poštovanje zakona i uređenosti) oni se late pištolja i pesnica. Pogledajte ih kako bahato voze i pričaju istovremeno mobilinim i tsl. A oni koji su u zapadnim državama „SREDNJA KLASA“ znači oni koji su garant uređenosti države (NOSIOCI STRUKA, MORALA I ZNANJA) su u nas „proleteri“ ne poseduju NIŠTA. Zato sposobna omaldina (moralana, opremnjena znanjima) kupuje karte u jednom smeru!

klenga

pre 11 godina

e,sve su mi simpatičniji ovi sns simpatizeri...koliko samo vere i ljubavi iskazuju svojim vođama...ta naivnost i bezrezervna podrška asociraju me na neka mnogo mračna vremena...tu veru je strašno lako zlouptrebiti...to se vidi i na prmeru istražnog postupka za agrobanku...činjenica je da su prvedene samo ribice...kapitalci mogu samo da se sanjaju...pa neće vlast da robi svoje...iluzija o poštenju sns mora da opstane po svaku cenu...ako treba uhapsiće i dačića ,samo da iluzija ne nestane...

Maki

pre 11 godina

"...kako je moguće da usred borbe protiv korupcije neko ukrade 300 miliona evra"

Ama koje bre crne "borbe protiv korupcije"?! U Srbiji NEMA borbe protiv korupcije, nikad je nije bilo i nikad je neće biti, jel' jasno?!

Ne može biti nikakve prave borbe protiv korupcije dok oni koji su glavni i najvažniji izvor megakorupcije ujedno su kaobajagi i glavni borci protiv korupcije. Borba protiv korupcije može biti efikasna samo ako su njeni nosioci institucije i pojedinci koji su nezavisni od izvora same korupcije, a to su političari. SVI političari, i oni (trenutno) na vlasti, i oni (trenutno) u opoziciji.
Zato u Srbiji ne postoji NIJEDNA jedina institucija koja je nezavisna d politike i političara i na čijem čelu je osoba ili grupa osoba koje uživaju nepodeljeno poverenje javnosti. Toga nema i nikad u Srbiji neće biti jer to političari NE DOZVOLJAVAJU! Oni vrlo dobro znaju zašto.
Tako da umesto borbe protiv korupcije imaćemo samo povremeno neko spektakularno hapšenje odabranih pojedinaca čiji je rok trajanja istekao, ali nikad nećemo saznati ko su pravi organizatori i korisnici pljačke, još manje gde su pare.b Niščiji duhom koji glasaju za političare će navijati "jeeeeeee, krenulo je, hapsimo!", ali na tome će se i završiti. Uhapšeni će dobiti, ne kazne, nego nagrade za ćutanje, a pljačka će se neometano nastaviti. Sve dok još bude nečeg da se opljačka. A onda, zna se: kao i u biolgiji. Kada se paraziti previše namnože, domaćin umire, a paraziti prelaze na drugog.

Gordana

pre 11 godina

Kako je Srbija bogata zemlja! Toliko se krade a opet nešto ostane i za ove koji su sada na vlasti. I posle njih će da se otvaraju razne "afere", pa onda posle nekih novih, pa opet, pa opet ... Možda da i običan svet počne na veliko da "drpa", pa da mu niko ništa ne može, jel na malo se ne isplati (odmah te ukebaju),ili nam treba neki novi Tito, koji je bio gazda u kući, pa niko nije smeo ni da zucne a kamo li da krade... O, hoće li skoro moja deca ( a imaju 27 i 21 godinu), živeti makar neko vreme normalno, ili su osuđeni da se ceo život pate u ovoj j****oj zemlji? Muka mi je... svaki dan sve više !

Micko

pre 11 godina

Neke krupne ribe su ulovljene a neke tek treba da upadnu u mrežu. Bitno da je mreža razapeta. Vlada je već u prvih mesec dana rada krenula u istraživanje i privođenje svih sumnjivih i ima veliku podršku u tome. Konačno smo došli do praga kada možemo postati pravna država, ukoliko počinioci finansijskih delikata budu osuđeni nakon istražnog postupka. Ja verujem da ćemo to sa ovakvom agilnošću i hrabrošću države i postati.

Crne misli

pre 11 godina

Pssssssssssst,javni tuzilac tek poceo istragu,ne budimo ga.
Sa ce on da i povata! Na kukovo leto,sto rece narod,bas kao i
sve ranije,koji eno trunu u vilama svojim!

riba

pre 11 godina

Kakve sad 'krupne ribe' i sitne ribe'. Banka, tj. njen Upravni odbor je odgovoran za uspehe i neuspehe. Svako treba da plati ceh, shodno svojoj odgovornosti.

Da se ne lažemo...

pre 11 godina

Nešto mi ovde nije jasno. Milica Bisić je sadašnja savetnica Mlađana Dinkića a korporativna direktorka KPMG i radila reviziju za Agrobanku za poslednje dve godine. Da se ne lažemo - ko to ne zna gde su pare? I šta je MD kupio ovom aferom?

Savo

pre 11 godina

Slažem se. Policija je hapsila narkiće, krimose što opljačkaju pumpu i otmu 100.000 din što je ni celih 1000 E dok su krupne ribe vršljale i prale milione evra. Klupko će tek da se odmotava.

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Agrobanka: Gde su krupne ribe? Eno ih u svim institucuijama sistema, a poznato je da ovaj ovakav bogom dani društveni sistem-ne sme past ni po cenu života svih gradjana Srbije zajedno;

Jelen

pre 11 godina

Nema krupne ili sitne ribe. Ovde je u pitanju organizovani kriminal najvišeg ranga koji je započeo u vrhu vlasi države Srbije i bankarskog sektora i privrede. Agrobanka je samo delić celokupnog opusa pljačke u Srbiji koja doseže prema proceni na desetine milijardi evra koji su od 2000. god. ukradeni. Već se zagovara odugovlačenje i izbor aktera pri čemu se oni po zasluzi još u predistrazi amnestiraju, a poneki samo proc esuiraju. Kako sada stvari stoje od ovoga biće malo fajde, a još manje od novi postupaka u zdravstvu, odbrani, koridor, dulićeve firme, ninijeve firme, mišković,beko,peconi i... Sasvim jesigurno da je uloga NBS i guvernera Jelašića i Šošlića nije ni malo marginalna, oni su u središtu i glavni akteri dogadjaja. Ko je Lale Sekulić i kakva je njegova harizma da on može biti nekakva garancija za kredite od 120. miliona evra. Zašto je njemu bez pokrića davan toliki novac bez pokrića? zato što je taj novac uzet od države i podeljen izmedju stranaka i pojedinaca.Ne treba pameti mnogo to se vidi i da je ministarstvo finansija unutra a po čijem nalogu?! Ukoliko ova vlast ne uradi nešto to će biti kraj države Srbije. Narode ne dozvoli.

helen

pre 11 godina

@Ako se Dačić osmeli da očisti lopove is svoje stranke, dobiće još mnogo više glasova na sledećim izborima.
(Dan, 14. avgust 2012 12:10)

A ako to ne uradi pocistice oni njega.Tu milosti nema ili oni ili mi.

Običan građanin

pre 11 godina

Napisao sam na desetine komentara o stručnosti, sposobnostima, iskustvu, znanju, poštenju, vernosti i odanosti zemlji i narodu "petooktobarskih revolucionara 2000. godine"...

Nista od toga nisu imali... Jedino što su "uspeli", to je, da su za manje od deset godina Srbiju doveli do porobljavanja i u kolonijalno ropstvo, a, građane i radnike do bede i siromaštva...

Taj se "uspeh" "petooktobarskim revolucionarima 2000." ne može osporiti... Svi oni koji su za proteklih deset godina bili na vlasti dobro su obezbedili sebe i potomke... Kako bi inače, jedan ministar (najkraće vreme bio u Vladi)za veoma kratko vreme mogao da "uknjiži" 22 nekretnine, drugi da kupi stan od preko 350.000 evra a isteran iz vlade, trećem supruga gradi u potkrovlju u strogom centru Beograda, četvrti ubogi siromah, peti ovo, šesto ono... I, tako redom...

Slučaj Agrobanka ne treba da čudi nikoga, i o tome sam napisao više komentara... Državna kasa prazna, a, ona (Vlada) dozvoljava gubitak 20% vlasništva u banci koja je nekada vredela preko 300 miliona evra...

Dodajem i to, nije tačno, da državne banke ne mogu pozitivno poslovati...

Na kraju, Vučiću treba dati punu podršku... Dačić to nebi nikada pokrenuo...

Sve treba ispitati... Od državnih funkcionera, bivših i sadašnjih političara, korisnika kredita, članova Upravnog odbora, i ostale. ...

Makar, morali ponovo na izbore, ionako smo propali načisto...

zabrinut

pre 11 godina

Valjda clanovi Izvrsnog, Upravnog i Nadzornog odbora Agrobanke znaju kome su i uz kakve garancije davali pare. Ne ide to na rec, nego na potpis. Postoje valjda potpisani zapisnici i ugovori!

Duki

pre 11 godina

O tome kako su funkcionisali istražni organi i pravosuđe u proteklom periodu bivše vlade, ne treba ni trošiti reči. Sve je već poznato. Njihova priča o borbi protiv korupcije je bila samo deklarativna. Nalazili su uvek nekog žrtvenog jarca kako bi zataškali učešće mnogih krupnih riba. Mislim da je sada došlo do velike promene, prve rezultate već vidimo. Istraga se proširuje i na mnoge nedodirljive, pa će se sigurno doći i do krupnih riba.

Darthsawa

pre 11 godina

Tek kada vidim da neko od politicara odgovara poverovacu... Sta je sa direktorima javnih preduzeca koji vec 10 godina posluju sa gubitkom... A stranacki su dovedeni!!! DS se "vadio" na Milosevica i Svetsku ekonomsku krizu, a sadasnja vlast na DS i tako u krug niko od politicara nije kriv sto u toplanama cetiri puta veci broj radnika, pogledajte parking servis .... Pet puta vise ljudi radi nego sto je potrebno... Ljudi nemaju stolicu , boje se da odu na dorucak da im neko ne zauzme mesto.... Strasno...

Altea

pre 11 godina

Vidi se da se ipak zataskava jako puno stvari oko ove banke, na primer ko je odgovoran ya to sto je drzava usla u 20% vlasnistva banke na osnovu laznih dugova i zasto je to prihvaceno? Kako to da je banka svake godine iskazivala profit od par milijardi dinara gde je taj novac? Revizor je ipak potpisivao papire koje su investitori na berzi preuzimali a niko ih ne proziva na odgovornost? I na kraju smesno je ovo sto se pokusava napraviti kopija secerne afere, prepakovani milioni a krivi za stotine, ili Ceca maznes 10 vratis 1.

Ko Je Ovde Lud

pre 11 godina

Ne kapiram. Septembra prošle godine, kriminalistička policija traži izveštaj o Agrobanci, a NBS ne da. A onda, u oktobru, NBS podnosi zapisnik kriminalističkoj policiji da upozori na poslovanje Agrobanke. Prvo policiju sprečavaju da radi svoj posao, a mesec dana kasnije prozivaju policiju da radi svoj posao.

Max

pre 11 godina

Kako je prepakivac posle Interpolove poternice i hapsenja u CG, pusten u NS? Ko je to omogucio? Ko je omogucio da se takvima daju krediti iz Razvojne banke, kada je covek krivicno gonjen za nanosenje materijalne stete drzavi Srbiji? Ko je omogucio da se takvima odobravaju krediti na ustrb privrede? Privreda time nije mogla da opstane, da bude konkurentna, pa je unistena, a takvi kao prepakivaci su opstali. Do juce smo se finansirali od sverca cigareta, a danas od odobravanja kredita kriminalcima (bilo je i toga i ranije). Da li mi mozemo nasu privredu da vratimo u legalne tokove? Da li smo sposobni za tako nesto?

laki

pre 11 godina

Tu,medju nama,na sigurnom,placaju i haraju putem korumpiranih i onih koje finansiraju,svima dobro,a narod nek bleji i dalje.Srbijom upravlja nekoliko ljudi,koji su svoje bogatstvo i moc kriminalom stekli uz pomoc onih koji su im to omogucili i sami ucestvovali u tome,to su oni koji su bili na vlasti a koji su i danas na vlasti.

Dane Cankovic

pre 11 godina

Da li je po RJT i Mup-u mala afera o otudjenih 305 hektara gradjeviskog zemljista u Novom Sadu? Koliko je to para uzetog od drzave? 1m2 bar 30evra pa izracunajte! I NIKOG NE ZANIMA! Zasto bi ova afera bila nesto drugo osim spora dve interesne grupe?

sasa

pre 11 godina

Objavite spisak nenaplativih potrazivanja ove banke i sve ce biti jasno. Ovako je sve ovo samo jos jedna epizoda u medjusobnom deljenju kolaca jedne te iste druzine.I ako od svega ne bude nista,autogol aktuelne vlasti.

doktor

pre 11 godina

Krupne ribe gutaju sitne ribe i plivaju dalje,
pa ispljunu sitne ribe da se glupa masa zamajava
i nestaju u dubljim mutnim, nedostupnim vodama...
Ni nada ovde više ne stanuje!!!

bezimena

pre 11 godina

Krupne ribe su u demokratskoj stranci gde bi bile!?
(zli zo, 14. avgust 2012 10:28)

Krupne ribe su FINANSIJERI SVIH stranaka i obitavaju u posebnim bazenima, gde ih SVI hrane!

milanili

pre 11 godina

Ako su tebi ljudi koji su ukrali 300 miliona evra sitne ribe,sta onda krupne rade??? Pustite vi lepo Vucica i novu vladu da rade,a ko je krupna ili sitna riba to ce se lako saznati,nemojte davati svoje misljenje kad ne znate o cemu se radi...

komentator

pre 11 godina

E narode predlazem da kao savesni drzavni i partijski funkcioneri poapse sami sebe i tamo lepo imaju vremena da rasprave ko kome dodje i zasta i koliko.Pa i vrane znaju da je ovo organizovani kriminal i to sirokih razmara.Enoga onaj Branko Pavlovic napisa covek citav roman o malverzacijama banaka i to po imenima.PREDSEDNICE VLADE oces da ostanes bez polovine ministara a druga polovina je u opoziciji.Gospodo draga da bi se ovaj problem resio mora da se krene od 5. OKTOBRA-2000.GODINE.Mora da se sabere celokupna steta naneta ovoj napacenoj SRBIJI od dolaska na vlast demokratskih snaga.Jel mora EU da vas natera da resite kriminalnu privatizaciju.Jel Dinkic udje u NBS sa kalasnjikovima,jel Velja dovede DZoa sa buldozerom da skine Milosevica pa staste ocekivali da nam ta svita donese blagostanje u drzavi.Jel Dinkic penio kako je nasao Slobine pare na Kipru pa gde su pare.Sad se udilovao sa Dacicem a ja dasam na Dacicevom mestu odmah bi ga zamolio da kaze gede su par ako nece u aps.

Светлана Fox

pre 11 godina

@Senka istine - Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

Уколико се бар мало унесеш у причу, видећеш да су главни паразити и уништитељи, 5. октобра били на "нашој" страни. Далеко од тога да их није и Милошевић узгајао али то је минимално у односу на оне који су стасали после 5. октобра.

poznavaoc stanja

pre 11 godina

Aferom Agrobanka ugrozen je kreditni POTENCIJAL i SPS i DSS NS,,SrS i naravno SNS.Stvar se vac SREDJUJE u MOSKVI,koko ne bi doslo do KOALICIONOG RASULA.

blaza

pre 11 godina

Sad su svi pametni i vide greske prosle vlasti, a setimo se samo kako su se svi podsmevali Nikolicu(kad je strajkovao gladju) i Naprednjacima, kad su pricali o tome i trazili prevremene izbore.

ribolovac

pre 11 godina

pre svega pohvale novoj vlasti na ubrzanoj borbi protiv korupcije nakon formiranja nove vlade..izuzetno je vazno poci od najkrupnijih riba i videti ko se to najvise obogacivao i profitirao..dok je narod gladovao.

Kiki

pre 11 godina

Ako je ovo tačno, a sve ukazuje da jeste, da su veliki "Igrači" (čitaj lopine) zaštićeni političarima, onda nema od afere ništa strada će neke sitne ribe, šalterski službenici i sl. Međutim u svemu ovome ostaje gorak ukus u ustima da je i MUP pod vođstvom bivšeg Ministra puno stvari znao a ćutao je, pa sad "mute vodu" sa Šoškićem Zvezdom Partizanom ....

bio i video

pre 11 godina

KAo prvo, nikakva velika riba ne bi mogla da bude toliko velika, da su institucije države na odgovarajućem nivou. Drugo je pitanje što su nam institucije uništene ili umešane, pa je moguće da se ovoliko krade...
Šta je radilo tužilaštvo, sudstvo, pravobranilaštvo, inspekcije i sl. do sada... Da je samo svako savesno radio svoj posao..., ova bi zemlja bila raj.
Ako začeprkate malo, počnite od stečajeva, recimo, u kojima je kao poverilac bila Agrobanka, videćete svašta. I među stečajnim upravnicima, sudijama,funkcionerima banaka... Kako se vodio postupak stečaja, kako se otimala imovina preduzeća, ono što je još ostalo od nje, kao lešinari oko strvine... Glavni baja ubije firmu, uzme najveći deo plena, a posle se svako grabi za ostatak. Banke tu nisu kreditirale firmu nego tog (često svog) baju koji treba da izvrši likvidaciju privrednog subjekta koji još nešto radi. Bez toga, jalove su priče o privlačenju investicija, o braunfildima, o radnim zonama i sl...
Treba svako da odgovara, jer izvesnost kazne je najbolja prevencija od izvršenja nekog zabranjenog dela. Ali to je samo početak, treba povratiti ugled institucijama. Mnogi tamo čekaju i nadaju se da će ova akcija biti kratkog daha, da će splasnuti, da će se neko ko je vodi i sam omastiti... I onda opet isto, dok god bude bilo nečega oko čega bi mogli svi da se okoriste.
Želim puno uspeha onome (ne interesuje me iz koje će političke stranke biti) ko da sve od sebe da ovo ludilo zaustavi.

djole

pre 11 godina

znaci antonic i sin izlaze iz istraznog za metar dana i posle sudski proces koji ce da traje jedno 10 godina i na kraju oslobadjajuca presuda
...dakle nista od borbe protiv korupcije ...a ja se bas ponadao !

Ћурувија

pre 11 godina

Политичку подобност проневера у Агробанци је искључиво у домену дс-а .Ниједна друга опција не пије воду.Чак и прелетачи из дса су сумњиви,е сад оћел се ископати докази када и Чича Дража или пре видећемо.

savetnik

pre 11 godina

Tačno.Bivši Guverner Jelašić i sadašnja viceguvernerka Erić-Jović zadužena za poslove kontrole i nadzora saslušani su u istrazi još u januaru 2008.godine zbog zloupotreba u kontroli društava za osiguranje.Postupak je do danas blokiran a mediji o tome nisu iveštavali ni jednu reč iako je o tome obaveštena i Evropska Komisija.Kasnije je Jelašić otišao ali je viceguvernerka ostala.Da je taj postupak sproveden danas sigurno ne bi bilo afere Agrobanka.Naravno da postoji odgovornost viceguvernerke nadležne za poslove kontrole ali mnogo veća odgovornost je onih koji su je do danas štitili posebno sudija,tužilaca i onih koji su upravljali pravosuđem.Najveća odgovornost je svakako na građanima koji ne postavljaju ozbiljna pitanja i ne zahtevaju ozbiljne odgovore.

klin i čorba

pre 11 godina

"Prokopijević je naveo da će se i o poslovima onih koji su sada na vlasti saznati kada više ne budu na vlasti. Tada se najviše dozna, a do tada se krije", rekao je Prokopijević".

apsolutno tačno, zakon nad svim zakonima u nas.

DJN

pre 11 godina

Ako je ovaj ekonomista, ja sam nuklearni fizicar. Nije nestalo 300miliona, nego je gubitak toliki. Gubitak predstavlja obracunsku racunovodstvenu kategoriju obracunatu u skladu sa racunovodstvenim standardima. To ne znaci da nije nestalo 5m ili 500m, ali gospodin definitivno ne moze biti nazvan ekonomistom.

Nightmare

pre 11 godina

Kao i uvek, stvar se pocinje razvodnjavati. Tema se skrece na manje bitne stvari, vreme prolazi, dokazi se unistavaju, sklanjaju se papiri.......
Na kraju nikom-nista........Sud ce utvrditi da je sve bilo (uglavnom)po Zakonu, sve je bilo (100%) u skladu sa Pravilnicima i nema osnova za bilo kakvu odgovornost. Ono sto nije bilo po Zakonu, nije bilo i protivzakonito!
Vidimo se na Tenerifama.......ne, ne, na Arubi.....

nebitan

pre 11 godina

ponavlja se već viđeno mnogo puta, kao na primer u "Kolubari". U oba slučaja su pohapšene "sitne ribe", koje nisu mogle same raditi ono za šta su optužene. Ulica priča mnogo toga i ako je delić od toga tačno, ova Država bi ostala bez "političke elite" ako bi se svi pohapsili. Kada če se krenuti sa obračunom na vrhovima piramida na kojima su naravno politički moćnici.
Ako NBS nije u obavezi da pruži MUP - u tražene podatke, pitam se kako to da MUP nije obavešten da na tonema pravo ???
Stiče se utisak da svaka vlast svaku vlast "ima u dzepu" i samo po nekada krene sa "aferama" koje i nisu afere jer je bar na lokalu poznato šta se radi, i to već godinama. Svaka opciha u predizbornoj kampanji naglašava borbu protiv ovakvih pojava, i naa kraju - tresla se gora, rodio se miš.

Senka istine

pre 11 godina

Krupne ribe su u vladi i skupstini.Ali kad je ovaj narod toliko glup zasluzio je da ga ponizavaju na svakom koraku.Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Politicke stranke su leglo kriminala i korupcije, odmah ih treba ukinuti, pohapsiti celnike i oterati ih sa po kuglom na polja kukuruza. Do sada znamo gde je nestalo 5 mil.eura a 295 mil.eur?, pitajte politicare, ponajpre Dacica, on je bio ministar policije u protekle cetri godine, pa nece on sebe da hapsi! Ovo ce se razvodniti i nece biti nista kao i mnogo puta do sada, narodu ce i dalje prodavati maglu a stvar ce otici van kontrole kada glupi narod shvati da im stomak toliko krci da ne mogu ni televizor da cuju od gledanja pinka i slicnih gluposti.

Vlada

pre 11 godina

Afere afere afere......velike, skandalozne.....i šta? kao i svaka pre ove i kao i svaka posle ove, pričaće se nedelju dve, novinari malo dignu prašinu i to je to! Odu u zaborav bez ikakvih posledica po bilo kog učesnika! Aerodrom, Kofer,Železnica.....nema im kraja, i? Ništa!!! Ajde novinari, ne dajte da se zaboravljaju, pišite, ISTRAŽUJTE, podsećajte!! Pa bi se valjda onda na nekim izborima konačno sklonili svi ovi koji se šetaju iz fotelje u fotelju zadnjih 20 godina koji i omogućavaju prijateljima, kumovima, familiji ovakve "afere".....

ej bonus 600.000eur za pozrtvovan rad!

pre 11 godina

Ma kakve krupne ribe.... ovo je opet zamajavanje naroda sa nekoliko sitnih zrtvenih jaraca!
A ko tek sme da cacka npr. Kosticevu AIK, Dinkicevu Komercijalnu, Intezu neciju,

Boris

pre 11 godina

To sa Agrobankom nije korupcija nego organizovani kriminal ogromnih razmera. Borba protiv korupcije je jedna stvar, a borba protiv organizovanog kriminala sasvim drugacija stvar. Medjutim, obe 'borbe' su podjednako bezuspesne.

Tulip

pre 11 godina

Tako je, gde su krupne ribe? Gde je Lale Sekulic? Ko ga stiti? Hipoteka uspostavljena nad hotelom u Ivanjici procenjena na 20 miliona evra!? I bas nikom nije "zapelo za oko", ni kontrolorima, ni revizorima, kakav je to hotel koji u Ivanjici moze da kosta toliko? Ruku na srce, bez ikakve lose namere, ali cela Ivanjica ne kosta 20 miliona evra.

neko iz mase

pre 11 godina

Naravno da su u igri najjači igrači iz sfere privrede i politike. I znaju dobro da im je Šoškić poslednja linija odbrane. Ako on padne, mnogi će propevati i biće na stotine hapšenja povezanih sa bivšom vlasti. U korupciji su do guše, i daće bog da to klupko već jednom počne da se odmotava. Predugo su harali.

nije tajna nikakva

pre 11 godina

Krupne ribe su u SPS.
A Soskicu mogu da "pljunu pod prozor".Nije on delio kredite nego oni koji su bili debelo nagradjeni za svoj "rad" u Agrobanci.
Obicnom smrtniku trebala je i fotografija pradede kako obradjuje njivu da bi dobio par hiljada kredita, kod te iste banke, za unapredjenje poljoprivrede o kojoj svi toliko trube.

Tulip

pre 11 godina

Tako je, gde su krupne ribe? Gde je Lale Sekulic? Ko ga stiti? Hipoteka uspostavljena nad hotelom u Ivanjici procenjena na 20 miliona evra!? I bas nikom nije "zapelo za oko", ni kontrolorima, ni revizorima, kakav je to hotel koji u Ivanjici moze da kosta toliko? Ruku na srce, bez ikakve lose namere, ali cela Ivanjica ne kosta 20 miliona evra.

nije tajna nikakva

pre 11 godina

Krupne ribe su u SPS.
A Soskicu mogu da "pljunu pod prozor".Nije on delio kredite nego oni koji su bili debelo nagradjeni za svoj "rad" u Agrobanci.
Obicnom smrtniku trebala je i fotografija pradede kako obradjuje njivu da bi dobio par hiljada kredita, kod te iste banke, za unapredjenje poljoprivrede o kojoj svi toliko trube.

Boris

pre 11 godina

To sa Agrobankom nije korupcija nego organizovani kriminal ogromnih razmera. Borba protiv korupcije je jedna stvar, a borba protiv organizovanog kriminala sasvim drugacija stvar. Medjutim, obe 'borbe' su podjednako bezuspesne.

Senka istine

pre 11 godina

Krupne ribe su u vladi i skupstini.Ali kad je ovaj narod toliko glup zasluzio je da ga ponizavaju na svakom koraku.Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

Nightmare

pre 11 godina

Kao i uvek, stvar se pocinje razvodnjavati. Tema se skrece na manje bitne stvari, vreme prolazi, dokazi se unistavaju, sklanjaju se papiri.......
Na kraju nikom-nista........Sud ce utvrditi da je sve bilo (uglavnom)po Zakonu, sve je bilo (100%) u skladu sa Pravilnicima i nema osnova za bilo kakvu odgovornost. Ono sto nije bilo po Zakonu, nije bilo i protivzakonito!
Vidimo se na Tenerifama.......ne, ne, na Arubi.....

bezimena

pre 11 godina

Krupne ribe su u demokratskoj stranci gde bi bile!?
(zli zo, 14. avgust 2012 10:28)

Krupne ribe su FINANSIJERI SVIH stranaka i obitavaju u posebnim bazenima, gde ih SVI hrane!

djole

pre 11 godina

znaci antonic i sin izlaze iz istraznog za metar dana i posle sudski proces koji ce da traje jedno 10 godina i na kraju oslobadjajuca presuda
...dakle nista od borbe protiv korupcije ...a ja se bas ponadao !

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Politicke stranke su leglo kriminala i korupcije, odmah ih treba ukinuti, pohapsiti celnike i oterati ih sa po kuglom na polja kukuruza. Do sada znamo gde je nestalo 5 mil.eura a 295 mil.eur?, pitajte politicare, ponajpre Dacica, on je bio ministar policije u protekle cetri godine, pa nece on sebe da hapsi! Ovo ce se razvodniti i nece biti nista kao i mnogo puta do sada, narodu ce i dalje prodavati maglu a stvar ce otici van kontrole kada glupi narod shvati da im stomak toliko krci da ne mogu ni televizor da cuju od gledanja pinka i slicnih gluposti.

Kiki

pre 11 godina

Ako je ovo tačno, a sve ukazuje da jeste, da su veliki "Igrači" (čitaj lopine) zaštićeni političarima, onda nema od afere ništa strada će neke sitne ribe, šalterski službenici i sl. Međutim u svemu ovome ostaje gorak ukus u ustima da je i MUP pod vođstvom bivšeg Ministra puno stvari znao a ćutao je, pa sad "mute vodu" sa Šoškićem Zvezdom Partizanom ....

savetnik

pre 11 godina

Tačno.Bivši Guverner Jelašić i sadašnja viceguvernerka Erić-Jović zadužena za poslove kontrole i nadzora saslušani su u istrazi još u januaru 2008.godine zbog zloupotreba u kontroli društava za osiguranje.Postupak je do danas blokiran a mediji o tome nisu iveštavali ni jednu reč iako je o tome obaveštena i Evropska Komisija.Kasnije je Jelašić otišao ali je viceguvernerka ostala.Da je taj postupak sproveden danas sigurno ne bi bilo afere Agrobanka.Naravno da postoji odgovornost viceguvernerke nadležne za poslove kontrole ali mnogo veća odgovornost je onih koji su je do danas štitili posebno sudija,tužilaca i onih koji su upravljali pravosuđem.Najveća odgovornost je svakako na građanima koji ne postavljaju ozbiljna pitanja i ne zahtevaju ozbiljne odgovore.

Darthsawa

pre 11 godina

Tek kada vidim da neko od politicara odgovara poverovacu... Sta je sa direktorima javnih preduzeca koji vec 10 godina posluju sa gubitkom... A stranacki su dovedeni!!! DS se "vadio" na Milosevica i Svetsku ekonomsku krizu, a sadasnja vlast na DS i tako u krug niko od politicara nije kriv sto u toplanama cetiri puta veci broj radnika, pogledajte parking servis .... Pet puta vise ljudi radi nego sto je potrebno... Ljudi nemaju stolicu , boje se da odu na dorucak da im neko ne zauzme mesto.... Strasno...

neko iz mase

pre 11 godina

Naravno da su u igri najjači igrači iz sfere privrede i politike. I znaju dobro da im je Šoškić poslednja linija odbrane. Ako on padne, mnogi će propevati i biće na stotine hapšenja povezanih sa bivšom vlasti. U korupciji su do guše, i daće bog da to klupko već jednom počne da se odmotava. Predugo su harali.

Da se ne lažemo...

pre 11 godina

Nešto mi ovde nije jasno. Milica Bisić je sadašnja savetnica Mlađana Dinkića a korporativna direktorka KPMG i radila reviziju za Agrobanku za poslednje dve godine. Da se ne lažemo - ko to ne zna gde su pare? I šta je MD kupio ovom aferom?

ej bonus 600.000eur za pozrtvovan rad!

pre 11 godina

Ma kakve krupne ribe.... ovo je opet zamajavanje naroda sa nekoliko sitnih zrtvenih jaraca!
A ko tek sme da cacka npr. Kosticevu AIK, Dinkicevu Komercijalnu, Intezu neciju,

Altea

pre 11 godina

Vidi se da se ipak zataskava jako puno stvari oko ove banke, na primer ko je odgovoran ya to sto je drzava usla u 20% vlasnistva banke na osnovu laznih dugova i zasto je to prihvaceno? Kako to da je banka svake godine iskazivala profit od par milijardi dinara gde je taj novac? Revizor je ipak potpisivao papire koje su investitori na berzi preuzimali a niko ih ne proziva na odgovornost? I na kraju smesno je ovo sto se pokusava napraviti kopija secerne afere, prepakovani milioni a krivi za stotine, ili Ceca maznes 10 vratis 1.

Vlada

pre 11 godina

Afere afere afere......velike, skandalozne.....i šta? kao i svaka pre ove i kao i svaka posle ove, pričaće se nedelju dve, novinari malo dignu prašinu i to je to! Odu u zaborav bez ikakvih posledica po bilo kog učesnika! Aerodrom, Kofer,Železnica.....nema im kraja, i? Ništa!!! Ajde novinari, ne dajte da se zaboravljaju, pišite, ISTRAŽUJTE, podsećajte!! Pa bi se valjda onda na nekim izborima konačno sklonili svi ovi koji se šetaju iz fotelje u fotelju zadnjih 20 godina koji i omogućavaju prijateljima, kumovima, familiji ovakve "afere".....

Max

pre 11 godina

Kako je prepakivac posle Interpolove poternice i hapsenja u CG, pusten u NS? Ko je to omogucio? Ko je omogucio da se takvima daju krediti iz Razvojne banke, kada je covek krivicno gonjen za nanosenje materijalne stete drzavi Srbiji? Ko je omogucio da se takvima odobravaju krediti na ustrb privrede? Privreda time nije mogla da opstane, da bude konkurentna, pa je unistena, a takvi kao prepakivaci su opstali. Do juce smo se finansirali od sverca cigareta, a danas od odobravanja kredita kriminalcima (bilo je i toga i ranije). Da li mi mozemo nasu privredu da vratimo u legalne tokove? Da li smo sposobni za tako nesto?

nebitan

pre 11 godina

ponavlja se već viđeno mnogo puta, kao na primer u "Kolubari". U oba slučaja su pohapšene "sitne ribe", koje nisu mogle same raditi ono za šta su optužene. Ulica priča mnogo toga i ako je delić od toga tačno, ova Država bi ostala bez "političke elite" ako bi se svi pohapsili. Kada če se krenuti sa obračunom na vrhovima piramida na kojima su naravno politički moćnici.
Ako NBS nije u obavezi da pruži MUP - u tražene podatke, pitam se kako to da MUP nije obavešten da na tonema pravo ???
Stiče se utisak da svaka vlast svaku vlast "ima u dzepu" i samo po nekada krene sa "aferama" koje i nisu afere jer je bar na lokalu poznato šta se radi, i to već godinama. Svaka opciha u predizbornoj kampanji naglašava borbu protiv ovakvih pojava, i naa kraju - tresla se gora, rodio se miš.

bio i video

pre 11 godina

KAo prvo, nikakva velika riba ne bi mogla da bude toliko velika, da su institucije države na odgovarajućem nivou. Drugo je pitanje što su nam institucije uništene ili umešane, pa je moguće da se ovoliko krade...
Šta je radilo tužilaštvo, sudstvo, pravobranilaštvo, inspekcije i sl. do sada... Da je samo svako savesno radio svoj posao..., ova bi zemlja bila raj.
Ako začeprkate malo, počnite od stečajeva, recimo, u kojima je kao poverilac bila Agrobanka, videćete svašta. I među stečajnim upravnicima, sudijama,funkcionerima banaka... Kako se vodio postupak stečaja, kako se otimala imovina preduzeća, ono što je još ostalo od nje, kao lešinari oko strvine... Glavni baja ubije firmu, uzme najveći deo plena, a posle se svako grabi za ostatak. Banke tu nisu kreditirale firmu nego tog (često svog) baju koji treba da izvrši likvidaciju privrednog subjekta koji još nešto radi. Bez toga, jalove su priče o privlačenju investicija, o braunfildima, o radnim zonama i sl...
Treba svako da odgovara, jer izvesnost kazne je najbolja prevencija od izvršenja nekog zabranjenog dela. Ali to je samo početak, treba povratiti ugled institucijama. Mnogi tamo čekaju i nadaju se da će ova akcija biti kratkog daha, da će splasnuti, da će se neko ko je vodi i sam omastiti... I onda opet isto, dok god bude bilo nečega oko čega bi mogli svi da se okoriste.
Želim puno uspeha onome (ne interesuje me iz koje će političke stranke biti) ko da sve od sebe da ovo ludilo zaustavi.

sasa

pre 11 godina

Objavite spisak nenaplativih potrazivanja ove banke i sve ce biti jasno. Ovako je sve ovo samo jos jedna epizoda u medjusobnom deljenju kolaca jedne te iste druzine.I ako od svega ne bude nista,autogol aktuelne vlasti.

klin i čorba

pre 11 godina

"Prokopijević je naveo da će se i o poslovima onih koji su sada na vlasti saznati kada više ne budu na vlasti. Tada se najviše dozna, a do tada se krije", rekao je Prokopijević".

apsolutno tačno, zakon nad svim zakonima u nas.

doktor

pre 11 godina

Krupne ribe gutaju sitne ribe i plivaju dalje,
pa ispljunu sitne ribe da se glupa masa zamajava
i nestaju u dubljim mutnim, nedostupnim vodama...
Ni nada ovde više ne stanuje!!!

Ko Je Ovde Lud

pre 11 godina

Ne kapiram. Septembra prošle godine, kriminalistička policija traži izveštaj o Agrobanci, a NBS ne da. A onda, u oktobru, NBS podnosi zapisnik kriminalističkoj policiji da upozori na poslovanje Agrobanke. Prvo policiju sprečavaju da radi svoj posao, a mesec dana kasnije prozivaju policiju da radi svoj posao.

helen

pre 11 godina

@Ako se Dačić osmeli da očisti lopove is svoje stranke, dobiće još mnogo više glasova na sledećim izborima.
(Dan, 14. avgust 2012 12:10)

A ako to ne uradi pocistice oni njega.Tu milosti nema ili oni ili mi.

ribolovac

pre 11 godina

pre svega pohvale novoj vlasti na ubrzanoj borbi protiv korupcije nakon formiranja nove vlade..izuzetno je vazno poci od najkrupnijih riba i videti ko se to najvise obogacivao i profitirao..dok je narod gladovao.

Običan građanin

pre 11 godina

Napisao sam na desetine komentara o stručnosti, sposobnostima, iskustvu, znanju, poštenju, vernosti i odanosti zemlji i narodu "petooktobarskih revolucionara 2000. godine"...

Nista od toga nisu imali... Jedino što su "uspeli", to je, da su za manje od deset godina Srbiju doveli do porobljavanja i u kolonijalno ropstvo, a, građane i radnike do bede i siromaštva...

Taj se "uspeh" "petooktobarskim revolucionarima 2000." ne može osporiti... Svi oni koji su za proteklih deset godina bili na vlasti dobro su obezbedili sebe i potomke... Kako bi inače, jedan ministar (najkraće vreme bio u Vladi)za veoma kratko vreme mogao da "uknjiži" 22 nekretnine, drugi da kupi stan od preko 350.000 evra a isteran iz vlade, trećem supruga gradi u potkrovlju u strogom centru Beograda, četvrti ubogi siromah, peti ovo, šesto ono... I, tako redom...

Slučaj Agrobanka ne treba da čudi nikoga, i o tome sam napisao više komentara... Državna kasa prazna, a, ona (Vlada) dozvoljava gubitak 20% vlasništva u banci koja je nekada vredela preko 300 miliona evra...

Dodajem i to, nije tačno, da državne banke ne mogu pozitivno poslovati...

Na kraju, Vučiću treba dati punu podršku... Dačić to nebi nikada pokrenuo...

Sve treba ispitati... Od državnih funkcionera, bivših i sadašnjih političara, korisnika kredita, članova Upravnog odbora, i ostale. ...

Makar, morali ponovo na izbore, ionako smo propali načisto...

Jelen

pre 11 godina

Nema krupne ili sitne ribe. Ovde je u pitanju organizovani kriminal najvišeg ranga koji je započeo u vrhu vlasi države Srbije i bankarskog sektora i privrede. Agrobanka je samo delić celokupnog opusa pljačke u Srbiji koja doseže prema proceni na desetine milijardi evra koji su od 2000. god. ukradeni. Već se zagovara odugovlačenje i izbor aktera pri čemu se oni po zasluzi još u predistrazi amnestiraju, a poneki samo proc esuiraju. Kako sada stvari stoje od ovoga biće malo fajde, a još manje od novi postupaka u zdravstvu, odbrani, koridor, dulićeve firme, ninijeve firme, mišković,beko,peconi i... Sasvim jesigurno da je uloga NBS i guvernera Jelašića i Šošlića nije ni malo marginalna, oni su u središtu i glavni akteri dogadjaja. Ko je Lale Sekulić i kakva je njegova harizma da on može biti nekakva garancija za kredite od 120. miliona evra. Zašto je njemu bez pokrića davan toliki novac bez pokrića? zato što je taj novac uzet od države i podeljen izmedju stranaka i pojedinaca.Ne treba pameti mnogo to se vidi i da je ministarstvo finansija unutra a po čijem nalogu?! Ukoliko ova vlast ne uradi nešto to će biti kraj države Srbije. Narode ne dozvoli.

sefica

pre 11 godina

Radim u banci u Kragujevcu koja je privatizovana pre 2 godine. Kao sefica imam platu malo vecu od republickog proseka. Novi direktor, pardon predsenik upravnog odbora je covek ciju titulu svi izgovaraju sapatom "predsednik". Naravno da rukovodioci imaju vece plate, ali sta neko treba da radi za 800000 dinara mesecno?

poznavaoc stanja

pre 11 godina

Aferom Agrobanka ugrozen je kreditni POTENCIJAL i SPS i DSS NS,,SrS i naravno SNS.Stvar se vac SREDJUJE u MOSKVI,koko ne bi doslo do KOALICIONOG RASULA.

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Agrobanka: Gde su krupne ribe? Eno ih u svim institucuijama sistema, a poznato je da ovaj ovakav bogom dani društveni sistem-ne sme past ni po cenu života svih gradjana Srbije zajedno;

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Bacanje „prašine“ u oči lakovernom narodu! Čak i da uhvate i osude TE na koje aludira Prokopijević u Srbiji se neće ništa BITNO dogoditi, zašto? Zato što se od 1989-2012g dogodio nezapamćen politički potez u Evropi a on se satoji u tome da je UNIŠTEM SVAKI SISTEM VREDNOSTI na kome počiva jedno građanski uređeno duštvo. To se najbolje vidi u po tome da se: moral, znanje i sposobnosti, vrline, dobrota i tsl „poslednja rupa na svirali“, a da su mućke, snalaženje, laganje, nemoral, nerad, kumovsko, burazersko povezivanje PRIMARNA i poženjna kategorija u Srbiji. I ranije sam tražila pa tražim i sada da se napravi IMOVINSKA KARTA naroda u Srbiji. Tu bi se videlo da SAV kapital poseduju „ljudi sumljive prošlosti“ (bliski tajnim centrima moći) to su oni koji poput Musolinija kad im ko kaže reč „kultura“ (te poštovanje zakona i uređenosti) oni se late pištolja i pesnica. Pogledajte ih kako bahato voze i pričaju istovremeno mobilinim i tsl. A oni koji su u zapadnim državama „SREDNJA KLASA“ znači oni koji su garant uređenosti države (NOSIOCI STRUKA, MORALA I ZNANJA) su u nas „proleteri“ ne poseduju NIŠTA. Zato sposobna omaldina (moralana, opremnjena znanjima) kupuje karte u jednom smeru!

DJN

pre 11 godina

Ako je ovaj ekonomista, ja sam nuklearni fizicar. Nije nestalo 300miliona, nego je gubitak toliki. Gubitak predstavlja obracunsku racunovodstvenu kategoriju obracunatu u skladu sa racunovodstvenim standardima. To ne znaci da nije nestalo 5m ili 500m, ali gospodin definitivno ne moze biti nazvan ekonomistom.

laki

pre 11 godina

Tu,medju nama,na sigurnom,placaju i haraju putem korumpiranih i onih koje finansiraju,svima dobro,a narod nek bleji i dalje.Srbijom upravlja nekoliko ljudi,koji su svoje bogatstvo i moc kriminalom stekli uz pomoc onih koji su im to omogucili i sami ucestvovali u tome,to su oni koji su bili na vlasti a koji su i danas na vlasti.

blaza

pre 11 godina

Sad su svi pametni i vide greske prosle vlasti, a setimo se samo kako su se svi podsmevali Nikolicu(kad je strajkovao gladju) i Naprednjacima, kad su pricali o tome i trazili prevremene izbore.

Dane Cankovic

pre 11 godina

Da li je po RJT i Mup-u mala afera o otudjenih 305 hektara gradjeviskog zemljista u Novom Sadu? Koliko je to para uzetog od drzave? 1m2 bar 30evra pa izracunajte! I NIKOG NE ZANIMA! Zasto bi ova afera bila nesto drugo osim spora dve interesne grupe?

Crne misli

pre 11 godina

Pssssssssssst,javni tuzilac tek poceo istragu,ne budimo ga.
Sa ce on da i povata! Na kukovo leto,sto rece narod,bas kao i
sve ranije,koji eno trunu u vilama svojim!

Светлана Fox

pre 11 godina

@Senka istine - Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

Уколико се бар мало унесеш у причу, видећеш да су главни паразити и уништитељи, 5. октобра били на "нашој" страни. Далеко од тога да их није и Милошевић узгајао али то је минимално у односу на оне који су стасали после 5. октобра.

Savo

pre 11 godina

Slažem se. Policija je hapsila narkiće, krimose što opljačkaju pumpu i otmu 100.000 din što je ni celih 1000 E dok su krupne ribe vršljale i prale milione evra. Klupko će tek da se odmotava.

Ћурувија

pre 11 godina

Политичку подобност проневера у Агробанци је искључиво у домену дс-а .Ниједна друга опција не пије воду.Чак и прелетачи из дса су сумњиви,е сад оћел се ископати докази када и Чича Дража или пре видећемо.

zabrinut

pre 11 godina

Valjda clanovi Izvrsnog, Upravnog i Nadzornog odbora Agrobanke znaju kome su i uz kakve garancije davali pare. Ne ide to na rec, nego na potpis. Postoje valjda potpisani zapisnici i ugovori!

miroslav

pre 11 godina

da, krupne ribe su partijski drugovi sa političarima
one su ''šatro-biznismeni''a ustavri prevaranti i lopovi
i mnogi od njih su kućni prijatelji sa poltičarima,od kojih su pojedini na visokim poziciama u sadašnjoj Vladi.
nema od ovog posla sa Agrobankom ništa
novac je nestao,a''beli medvedi''su zaštičeni
ovo Vam je preslikan slučaj mnogoh banka koje su funkcionisale na Kosovu i koje su preko noći ugašene a novac pokraden.
i od tuda nam došli svi biznismeni i pamtnjakovići
a sve su ovo platili gradjani Srbije i zato smo beda.
sav kriminal ove države se provlači kroz JUL i SPS i to se od 2000 godine perfidno sakriva,blokira,..pa je cena i ubistvo premijera.
i ovo sve radi 150-200 ljudi u Srbiji.

Maki

pre 11 godina

"...kako je moguće da usred borbe protiv korupcije neko ukrade 300 miliona evra"

Ama koje bre crne "borbe protiv korupcije"?! U Srbiji NEMA borbe protiv korupcije, nikad je nije bilo i nikad je neće biti, jel' jasno?!

Ne može biti nikakve prave borbe protiv korupcije dok oni koji su glavni i najvažniji izvor megakorupcije ujedno su kaobajagi i glavni borci protiv korupcije. Borba protiv korupcije može biti efikasna samo ako su njeni nosioci institucije i pojedinci koji su nezavisni od izvora same korupcije, a to su političari. SVI političari, i oni (trenutno) na vlasti, i oni (trenutno) u opoziciji.
Zato u Srbiji ne postoji NIJEDNA jedina institucija koja je nezavisna d politike i političara i na čijem čelu je osoba ili grupa osoba koje uživaju nepodeljeno poverenje javnosti. Toga nema i nikad u Srbiji neće biti jer to političari NE DOZVOLJAVAJU! Oni vrlo dobro znaju zašto.
Tako da umesto borbe protiv korupcije imaćemo samo povremeno neko spektakularno hapšenje odabranih pojedinaca čiji je rok trajanja istekao, ali nikad nećemo saznati ko su pravi organizatori i korisnici pljačke, još manje gde su pare.b Niščiji duhom koji glasaju za političare će navijati "jeeeeeee, krenulo je, hapsimo!", ali na tome će se i završiti. Uhapšeni će dobiti, ne kazne, nego nagrade za ćutanje, a pljačka će se neometano nastaviti. Sve dok još bude nečeg da se opljačka. A onda, zna se: kao i u biolgiji. Kada se paraziti previše namnože, domaćin umire, a paraziti prelaze na drugog.

nikom ništa, a njima sve..

pre 11 godina

Cela priča oko agrobanke je jedan veliki pokošaj mazanja očiju svih nas, neki su se i primili koliko vidim po ovim komentarima. Biće osuđeni činovnici banke koji su omogućili kredite velikim igračima i na tome će se završiti. Ljudi koji su se najviše ovajdili su u većini kadrovi ili finansijeri trenutno vladajućih stranaka, a oni su nedodirljivi

Gordana

pre 11 godina

Kako je Srbija bogata zemlja! Toliko se krade a opet nešto ostane i za ove koji su sada na vlasti. I posle njih će da se otvaraju razne "afere", pa onda posle nekih novih, pa opet, pa opet ... Možda da i običan svet počne na veliko da "drpa", pa da mu niko ništa ne može, jel na malo se ne isplati (odmah te ukebaju),ili nam treba neki novi Tito, koji je bio gazda u kući, pa niko nije smeo ni da zucne a kamo li da krade... O, hoće li skoro moja deca ( a imaju 27 i 21 godinu), živeti makar neko vreme normalno, ili su osuđeni da se ceo život pate u ovoj j****oj zemlji? Muka mi je... svaki dan sve više !

obavešteni

pre 11 godina

Zašto sitnije ribe pristaju na saradnju sa krupnim? Isključivo iz ličnih interesa kao što je i Dušan Antonić kupio stan revizorki iz KPMG kako bi ista prećutala krivične malverzacije oko kupovine njegovog stana od 400.000 eur a koji je otkupio suprotno zakonu za bednih 3.000.000 dinara.Naravno revizorka je tako kupljena i za sva naredna nepostupanja i umesto da u normalnoj državi izgubi licencu za rad za sva vremena u našoj državi se sve krije i niko ne odgovara.Čemu služi ovakva revizija koja ne štiti akcionare i pored koje akcionari pojma nemaju šta se dešava u firmi čiji se rezultati revidiraju?

riba

pre 11 godina

Kakve sad 'krupne ribe' i sitne ribe'. Banka, tj. njen Upravni odbor je odgovoran za uspehe i neuspehe. Svako treba da plati ceh, shodno svojoj odgovornosti.

666

pre 11 godina

U šumici proplanak,na proplanku vila,u vili garaža,u garaži mercedes,u mercedesu čovek,u čoveku srce...koje kuca za radničku klasu.

komentator

pre 11 godina

E narode predlazem da kao savesni drzavni i partijski funkcioneri poapse sami sebe i tamo lepo imaju vremena da rasprave ko kome dodje i zasta i koliko.Pa i vrane znaju da je ovo organizovani kriminal i to sirokih razmara.Enoga onaj Branko Pavlovic napisa covek citav roman o malverzacijama banaka i to po imenima.PREDSEDNICE VLADE oces da ostanes bez polovine ministara a druga polovina je u opoziciji.Gospodo draga da bi se ovaj problem resio mora da se krene od 5. OKTOBRA-2000.GODINE.Mora da se sabere celokupna steta naneta ovoj napacenoj SRBIJI od dolaska na vlast demokratskih snaga.Jel mora EU da vas natera da resite kriminalnu privatizaciju.Jel Dinkic udje u NBS sa kalasnjikovima,jel Velja dovede DZoa sa buldozerom da skine Milosevica pa staste ocekivali da nam ta svita donese blagostanje u drzavi.Jel Dinkic penio kako je nasao Slobine pare na Kipru pa gde su pare.Sad se udilovao sa Dacicem a ja dasam na Dacicevom mestu odmah bi ga zamolio da kaze gede su par ako nece u aps.

milanili

pre 11 godina

Ako su tebi ljudi koji su ukrali 300 miliona evra sitne ribe,sta onda krupne rade??? Pustite vi lepo Vucica i novu vladu da rade,a ko je krupna ili sitna riba to ce se lako saznati,nemojte davati svoje misljenje kad ne znate o cemu se radi...

гром

pre 11 godina

Да смо учени да је држава отечество а не разбабовина, данас би много тога било другачије! Не каже се бадава да је ово време време лоше научених ђака! а ми, учитељи, и данас не радимо добро!

dani

pre 11 godina

Videcemo sta ce biti od obecanja da ce SNS da se bori protiv korupcije. To je JEDINA bolest koju treba resiti. Sve ostale su propratne. Videcemo koliko imaju ljudskosti da odole, ne pritiscima, nego novcima da bi cutali. Teze ce ici sa koalicionim partnerima koji su takodje zestoko gresni. Svako javno preduzece je u kriminalu do guse. SVAKO
Pa ako ne rese nista, na sledecim izborima minus!

klenga

pre 11 godina

e,sve su mi simpatičniji ovi sns simpatizeri...koliko samo vere i ljubavi iskazuju svojim vođama...ta naivnost i bezrezervna podrška asociraju me na neka mnogo mračna vremena...tu veru je strašno lako zlouptrebiti...to se vidi i na prmeru istražnog postupka za agrobanku...činjenica je da su prvedene samo ribice...kapitalci mogu samo da se sanjaju...pa neće vlast da robi svoje...iluzija o poštenju sns mora da opstane po svaku cenu...ako treba uhapsiće i dačića ,samo da iluzija ne nestane...

Trt, mrt, ... Smrt

pre 11 godina

Samo jedan nacin postoji kojim se moze Srbiji vratiti ugled a gradjanima Srbije dostojanstvo. Koliko jos mozemo da izdrzimo ovako?

Duki

pre 11 godina

O tome kako su funkcionisali istražni organi i pravosuđe u proteklom periodu bivše vlade, ne treba ni trošiti reči. Sve je već poznato. Njihova priča o borbi protiv korupcije je bila samo deklarativna. Nalazili su uvek nekog žrtvenog jarca kako bi zataškali učešće mnogih krupnih riba. Mislim da je sada došlo do velike promene, prve rezultate već vidimo. Istraga se proširuje i na mnoge nedodirljive, pa će se sigurno doći i do krupnih riba.

Micko

pre 11 godina

Neke krupne ribe su ulovljene a neke tek treba da upadnu u mrežu. Bitno da je mreža razapeta. Vlada je već u prvih mesec dana rada krenula u istraživanje i privođenje svih sumnjivih i ima veliku podršku u tome. Konačno smo došli do praga kada možemo postati pravna država, ukoliko počinioci finansijskih delikata budu osuđeni nakon istražnog postupka. Ja verujem da ćemo to sa ovakvom agilnošću i hrabrošću države i postati.

Borinquen

pre 11 godina

Igrale se "delije" na sred zemlje Srbije...
A onda doslo ono u
"U ime naroda..."
Ali izgleda niko im nije objasnio sta u ime naroda... Da kradu I peljese?
Nisam procitao slobinu knjigu, mada I sam naslov "Godine raspleta" dovoljno inspirativno zvuce...
Istorija je naljbolji ucitelj, ali kod nas nema vise djaka...

sani

pre 11 godina

Braćo Srbi sutra idemo u rat neki će te da poginete a neki će mo da se vratimo tako je to u zemlji Srbiji BILO I UVIJEK ĆE BITI

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Krupne ribe se zna gde su. Kod onih koji vise nisu na vlasti.
(ljubica, 14. avgust 2012 15:50)

Ljubice, molim vas da malo vise posvetite paznju na ovo. Politicare bas briga koje su boje, mogu svi sa svakim, i oni bivsi i sadasnji, pa promuckas, pa onda sadasnji pa bivsi, uvek dobijate isto. Mi smo glasacki listici i nista vise. Nije valda da verujete Vucicu ili Dinkicu?Zar vas zivot nije necemu naucio, gde to zivi Vucic na primer a nema dana radnog staza, u koliko kvadrata a koliko godina ima? Malo mozga!

Travis Bickle

pre 11 godina

Ako značajan deo prihoda banaka u Srbiji dolazi od NBS tzv. repo operacija jasno je da je i NBS povezana u prelivanje deviznih rezervi u privatne džepove. Zapravo ako bi se proučila struktura profita privatnih banaka u Srbiji biće jasno da najveći deo dolazi od transakcija sa državom (čitaj NBS). Dakle, nije tačno da NBS nije finansirala privatni sektor iz deviznih rezervi jer je to činjeno prebacivanjem državnog novca u privatne banke preko repo operacija. Onda je na privatnim bankama da odluče u šta će da investiraju profit od tih transakcija sa NBS. Agrobanka je slučajno finansirala DSovu poslovnu elitu. Tako da odgovornost Šoškiča zvanog "lep, prepametan i zaštićen sam od medija kao Panda" ipak postoji.

Radsavljević Tatjana

pre 11 godina

Kada se promeni svest u ovoj zemlji, kada se bude radilo po savesti i kada se uspostavi sistem koji važi i za sitnu i krupnu ribu, onda ću početi da verujem da dolaze neka bolja vremena za ovaj napaćeni narod.A mi više nemamo vremena, već ova vlast mora preći sa reči na dela i to iskreno, inteligentno i sa rezultatima rada bez ličnog interesa.
w

ZoranNS

pre 11 godina

Agrobanka se forsira zbog Šoškića a ne zbog krupnih riba, sada kada je Šoškić "ispunio želju" političarima, više nije interesantna, zamreće akcija isto kao i kod slučaja Kolubara. Nije silazila sa naslovnica a sada muk. Inače gde je Vučić, nema ga ovih dana.

posteni gradjanin2k

pre 11 godina

Svaka cast gospodinu Vucicu na tome sto se krenuo obracunavati sa korupcijom i organizovanim kriminalom,ali ovo je sad samo pocetak velikih obracuna.

гром

pre 11 godina

Постоје ситне и крупне рибе, и све су лепе само су неке мало више! а ово су бре лопови, лопуже! а ту не постоји мали и велики лопов јер лопужа је лопужа; додуше постоје ситни и крупнији ал' само по конституцији!

Joca Detektiv

pre 11 godina

A gde su krupne "ribe"? Sta se ceka sa hapsenjem tih velikih lopova? Ko je odgovoran za to? Policijo, ko pokusava da zataska velike pljacke u Srbiji? Srbi hoce odgovor odmah i bez zataskavanja. Pretsednice Dacicu sta se ceka?

ribolovac

pre 11 godina

pre svega pohvale novoj vlasti na ubrzanoj borbi protiv korupcije nakon formiranja nove vlade..izuzetno je vazno poci od najkrupnijih riba i videti ko se to najvise obogacivao i profitirao..dok je narod gladovao.

blaza

pre 11 godina

Sad su svi pametni i vide greske prosle vlasti, a setimo se samo kako su se svi podsmevali Nikolicu(kad je strajkovao gladju) i Naprednjacima, kad su pricali o tome i trazili prevremene izbore.

DJN

pre 11 godina

Ako je ovaj ekonomista, ja sam nuklearni fizicar. Nije nestalo 300miliona, nego je gubitak toliki. Gubitak predstavlja obracunsku racunovodstvenu kategoriju obracunatu u skladu sa racunovodstvenim standardima. To ne znaci da nije nestalo 5m ili 500m, ali gospodin definitivno ne moze biti nazvan ekonomistom.

Micko

pre 11 godina

Neke krupne ribe su ulovljene a neke tek treba da upadnu u mrežu. Bitno da je mreža razapeta. Vlada je već u prvih mesec dana rada krenula u istraživanje i privođenje svih sumnjivih i ima veliku podršku u tome. Konačno smo došli do praga kada možemo postati pravna država, ukoliko počinioci finansijskih delikata budu osuđeni nakon istražnog postupka. Ja verujem da ćemo to sa ovakvom agilnošću i hrabrošću države i postati.

Ћурувија

pre 11 godina

Политичку подобност проневера у Агробанци је искључиво у домену дс-а .Ниједна друга опција не пије воду.Чак и прелетачи из дса су сумњиви,е сад оћел се ископати докази када и Чича Дража или пре видећемо.

milanili

pre 11 godina

Ako su tebi ljudi koji su ukrali 300 miliona evra sitne ribe,sta onda krupne rade??? Pustite vi lepo Vucica i novu vladu da rade,a ko je krupna ili sitna riba to ce se lako saznati,nemojte davati svoje misljenje kad ne znate o cemu se radi...

neko iz mase

pre 11 godina

Naravno da su u igri najjači igrači iz sfere privrede i politike. I znaju dobro da im je Šoškić poslednja linija odbrane. Ako on padne, mnogi će propevati i biće na stotine hapšenja povezanih sa bivšom vlasti. U korupciji su do guše, i daće bog da to klupko već jednom počne da se odmotava. Predugo su harali.

Светлана Fox

pre 11 godina

@Senka istine - Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

Уколико се бар мало унесеш у причу, видећеш да су главни паразити и уништитељи, 5. октобра били на "нашој" страни. Далеко од тога да их није и Милошевић узгајао али то је минимално у односу на оне који су стасали после 5. октобра.

nije tajna nikakva

pre 11 godina

Krupne ribe su u SPS.
A Soskicu mogu da "pljunu pod prozor".Nije on delio kredite nego oni koji su bili debelo nagradjeni za svoj "rad" u Agrobanci.
Obicnom smrtniku trebala je i fotografija pradede kako obradjuje njivu da bi dobio par hiljada kredita, kod te iste banke, za unapredjenje poljoprivrede o kojoj svi toliko trube.

klenga

pre 11 godina

e,sve su mi simpatičniji ovi sns simpatizeri...koliko samo vere i ljubavi iskazuju svojim vođama...ta naivnost i bezrezervna podrška asociraju me na neka mnogo mračna vremena...tu veru je strašno lako zlouptrebiti...to se vidi i na prmeru istražnog postupka za agrobanku...činjenica je da su prvedene samo ribice...kapitalci mogu samo da se sanjaju...pa neće vlast da robi svoje...iluzija o poštenju sns mora da opstane po svaku cenu...ako treba uhapsiće i dačića ,samo da iluzija ne nestane...

Običan građanin

pre 11 godina

Napisao sam na desetine komentara o stručnosti, sposobnostima, iskustvu, znanju, poštenju, vernosti i odanosti zemlji i narodu "petooktobarskih revolucionara 2000. godine"...

Nista od toga nisu imali... Jedino što su "uspeli", to je, da su za manje od deset godina Srbiju doveli do porobljavanja i u kolonijalno ropstvo, a, građane i radnike do bede i siromaštva...

Taj se "uspeh" "petooktobarskim revolucionarima 2000." ne može osporiti... Svi oni koji su za proteklih deset godina bili na vlasti dobro su obezbedili sebe i potomke... Kako bi inače, jedan ministar (najkraće vreme bio u Vladi)za veoma kratko vreme mogao da "uknjiži" 22 nekretnine, drugi da kupi stan od preko 350.000 evra a isteran iz vlade, trećem supruga gradi u potkrovlju u strogom centru Beograda, četvrti ubogi siromah, peti ovo, šesto ono... I, tako redom...

Slučaj Agrobanka ne treba da čudi nikoga, i o tome sam napisao više komentara... Državna kasa prazna, a, ona (Vlada) dozvoljava gubitak 20% vlasništva u banci koja je nekada vredela preko 300 miliona evra...

Dodajem i to, nije tačno, da državne banke ne mogu pozitivno poslovati...

Na kraju, Vučiću treba dati punu podršku... Dačić to nebi nikada pokrenuo...

Sve treba ispitati... Od državnih funkcionera, bivših i sadašnjih političara, korisnika kredita, članova Upravnog odbora, i ostale. ...

Makar, morali ponovo na izbore, ionako smo propali načisto...

Senka istine

pre 11 godina

Krupne ribe su u vladi i skupstini.Ali kad je ovaj narod toliko glup zasluzio je da ga ponizavaju na svakom koraku.Da su petog oktobra paraziti ovog naroda platili glavama za svoja nedela,ne bi se danas namnozili i unistavali i dalje ovu napacenu zemlju.

poznavaoc stanja

pre 11 godina

Aferom Agrobanka ugrozen je kreditni POTENCIJAL i SPS i DSS NS,,SrS i naravno SNS.Stvar se vac SREDJUJE u MOSKVI,koko ne bi doslo do KOALICIONOG RASULA.

komentator

pre 11 godina

E narode predlazem da kao savesni drzavni i partijski funkcioneri poapse sami sebe i tamo lepo imaju vremena da rasprave ko kome dodje i zasta i koliko.Pa i vrane znaju da je ovo organizovani kriminal i to sirokih razmara.Enoga onaj Branko Pavlovic napisa covek citav roman o malverzacijama banaka i to po imenima.PREDSEDNICE VLADE oces da ostanes bez polovine ministara a druga polovina je u opoziciji.Gospodo draga da bi se ovaj problem resio mora da se krene od 5. OKTOBRA-2000.GODINE.Mora da se sabere celokupna steta naneta ovoj napacenoj SRBIJI od dolaska na vlast demokratskih snaga.Jel mora EU da vas natera da resite kriminalnu privatizaciju.Jel Dinkic udje u NBS sa kalasnjikovima,jel Velja dovede DZoa sa buldozerom da skine Milosevica pa staste ocekivali da nam ta svita donese blagostanje u drzavi.Jel Dinkic penio kako je nasao Slobine pare na Kipru pa gde su pare.Sad se udilovao sa Dacicem a ja dasam na Dacicevom mestu odmah bi ga zamolio da kaze gede su par ako nece u aps.

bezimena

pre 11 godina

Krupne ribe su u demokratskoj stranci gde bi bile!?
(zli zo, 14. avgust 2012 10:28)

Krupne ribe su FINANSIJERI SVIH stranaka i obitavaju u posebnim bazenima, gde ih SVI hrane!

riba

pre 11 godina

Kakve sad 'krupne ribe' i sitne ribe'. Banka, tj. njen Upravni odbor je odgovoran za uspehe i neuspehe. Svako treba da plati ceh, shodno svojoj odgovornosti.

Duki

pre 11 godina

O tome kako su funkcionisali istražni organi i pravosuđe u proteklom periodu bivše vlade, ne treba ni trošiti reči. Sve je već poznato. Njihova priča o borbi protiv korupcije je bila samo deklarativna. Nalazili su uvek nekog žrtvenog jarca kako bi zataškali učešće mnogih krupnih riba. Mislim da je sada došlo do velike promene, prve rezultate već vidimo. Istraga se proširuje i na mnoge nedodirljive, pa će se sigurno doći i do krupnih riba.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Politicke stranke su leglo kriminala i korupcije, odmah ih treba ukinuti, pohapsiti celnike i oterati ih sa po kuglom na polja kukuruza. Do sada znamo gde je nestalo 5 mil.eura a 295 mil.eur?, pitajte politicare, ponajpre Dacica, on je bio ministar policije u protekle cetri godine, pa nece on sebe da hapsi! Ovo ce se razvodniti i nece biti nista kao i mnogo puta do sada, narodu ce i dalje prodavati maglu a stvar ce otici van kontrole kada glupi narod shvati da im stomak toliko krci da ne mogu ni televizor da cuju od gledanja pinka i slicnih gluposti.

ej bonus 600.000eur za pozrtvovan rad!

pre 11 godina

Ma kakve krupne ribe.... ovo je opet zamajavanje naroda sa nekoliko sitnih zrtvenih jaraca!
A ko tek sme da cacka npr. Kosticevu AIK, Dinkicevu Komercijalnu, Intezu neciju,

Jelen

pre 11 godina

Nema krupne ili sitne ribe. Ovde je u pitanju organizovani kriminal najvišeg ranga koji je započeo u vrhu vlasi države Srbije i bankarskog sektora i privrede. Agrobanka je samo delić celokupnog opusa pljačke u Srbiji koja doseže prema proceni na desetine milijardi evra koji su od 2000. god. ukradeni. Već se zagovara odugovlačenje i izbor aktera pri čemu se oni po zasluzi još u predistrazi amnestiraju, a poneki samo proc esuiraju. Kako sada stvari stoje od ovoga biće malo fajde, a još manje od novi postupaka u zdravstvu, odbrani, koridor, dulićeve firme, ninijeve firme, mišković,beko,peconi i... Sasvim jesigurno da je uloga NBS i guvernera Jelašića i Šošlića nije ni malo marginalna, oni su u središtu i glavni akteri dogadjaja. Ko je Lale Sekulić i kakva je njegova harizma da on može biti nekakva garancija za kredite od 120. miliona evra. Zašto je njemu bez pokrića davan toliki novac bez pokrića? zato što je taj novac uzet od države i podeljen izmedju stranaka i pojedinaca.Ne treba pameti mnogo to se vidi i da je ministarstvo finansija unutra a po čijem nalogu?! Ukoliko ova vlast ne uradi nešto to će biti kraj države Srbije. Narode ne dozvoli.

Savo

pre 11 godina

Slažem se. Policija je hapsila narkiće, krimose što opljačkaju pumpu i otmu 100.000 din što je ni celih 1000 E dok su krupne ribe vršljale i prale milione evra. Klupko će tek da se odmotava.

666

pre 11 godina

U šumici proplanak,na proplanku vila,u vili garaža,u garaži mercedes,u mercedesu čovek,u čoveku srce...koje kuca za radničku klasu.

Travis Bickle

pre 11 godina

Ako značajan deo prihoda banaka u Srbiji dolazi od NBS tzv. repo operacija jasno je da je i NBS povezana u prelivanje deviznih rezervi u privatne džepove. Zapravo ako bi se proučila struktura profita privatnih banaka u Srbiji biće jasno da najveći deo dolazi od transakcija sa državom (čitaj NBS). Dakle, nije tačno da NBS nije finansirala privatni sektor iz deviznih rezervi jer je to činjeno prebacivanjem državnog novca u privatne banke preko repo operacija. Onda je na privatnim bankama da odluče u šta će da investiraju profit od tih transakcija sa NBS. Agrobanka je slučajno finansirala DSovu poslovnu elitu. Tako da odgovornost Šoškiča zvanog "lep, prepametan i zaštićen sam od medija kao Panda" ipak postoji.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Krupne ribe se zna gde su. Kod onih koji vise nisu na vlasti.
(ljubica, 14. avgust 2012 15:50)

Ljubice, molim vas da malo vise posvetite paznju na ovo. Politicare bas briga koje su boje, mogu svi sa svakim, i oni bivsi i sadasnji, pa promuckas, pa onda sadasnji pa bivsi, uvek dobijate isto. Mi smo glasacki listici i nista vise. Nije valda da verujete Vucicu ili Dinkicu?Zar vas zivot nije necemu naucio, gde to zivi Vucic na primer a nema dana radnog staza, u koliko kvadrata a koliko godina ima? Malo mozga!

Kiki

pre 11 godina

Ako je ovo tačno, a sve ukazuje da jeste, da su veliki "Igrači" (čitaj lopine) zaštićeni političarima, onda nema od afere ništa strada će neke sitne ribe, šalterski službenici i sl. Međutim u svemu ovome ostaje gorak ukus u ustima da je i MUP pod vođstvom bivšeg Ministra puno stvari znao a ćutao je, pa sad "mute vodu" sa Šoškićem Zvezdom Partizanom ....

klin i čorba

pre 11 godina

"Prokopijević je naveo da će se i o poslovima onih koji su sada na vlasti saznati kada više ne budu na vlasti. Tada se najviše dozna, a do tada se krije", rekao je Prokopijević".

apsolutno tačno, zakon nad svim zakonima u nas.

Dane Cankovic

pre 11 godina

Da li je po RJT i Mup-u mala afera o otudjenih 305 hektara gradjeviskog zemljista u Novom Sadu? Koliko je to para uzetog od drzave? 1m2 bar 30evra pa izracunajte! I NIKOG NE ZANIMA! Zasto bi ova afera bila nesto drugo osim spora dve interesne grupe?

doktor

pre 11 godina

Krupne ribe gutaju sitne ribe i plivaju dalje,
pa ispljunu sitne ribe da se glupa masa zamajava
i nestaju u dubljim mutnim, nedostupnim vodama...
Ni nada ovde više ne stanuje!!!

Ko Je Ovde Lud

pre 11 godina

Ne kapiram. Septembra prošle godine, kriminalistička policija traži izveštaj o Agrobanci, a NBS ne da. A onda, u oktobru, NBS podnosi zapisnik kriminalističkoj policiji da upozori na poslovanje Agrobanke. Prvo policiju sprečavaju da radi svoj posao, a mesec dana kasnije prozivaju policiju da radi svoj posao.

zabrinut

pre 11 godina

Valjda clanovi Izvrsnog, Upravnog i Nadzornog odbora Agrobanke znaju kome su i uz kakve garancije davali pare. Ne ide to na rec, nego na potpis. Postoje valjda potpisani zapisnici i ugovori!

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Agrobanka: Gde su krupne ribe? Eno ih u svim institucuijama sistema, a poznato je da ovaj ovakav bogom dani društveni sistem-ne sme past ni po cenu života svih gradjana Srbije zajedno;

helen

pre 11 godina

@Ako se Dačić osmeli da očisti lopove is svoje stranke, dobiće još mnogo više glasova na sledećim izborima.
(Dan, 14. avgust 2012 12:10)

A ako to ne uradi pocistice oni njega.Tu milosti nema ili oni ili mi.

dani

pre 11 godina

Videcemo sta ce biti od obecanja da ce SNS da se bori protiv korupcije. To je JEDINA bolest koju treba resiti. Sve ostale su propratne. Videcemo koliko imaju ljudskosti da odole, ne pritiscima, nego novcima da bi cutali. Teze ce ici sa koalicionim partnerima koji su takodje zestoko gresni. Svako javno preduzece je u kriminalu do guse. SVAKO
Pa ako ne rese nista, na sledecim izborima minus!

nikom ništa, a njima sve..

pre 11 godina

Cela priča oko agrobanke je jedan veliki pokošaj mazanja očiju svih nas, neki su se i primili koliko vidim po ovim komentarima. Biće osuđeni činovnici banke koji su omogućili kredite velikim igračima i na tome će se završiti. Ljudi koji su se najviše ovajdili su u većini kadrovi ili finansijeri trenutno vladajućih stranaka, a oni su nedodirljivi

sefica

pre 11 godina

Radim u banci u Kragujevcu koja je privatizovana pre 2 godine. Kao sefica imam platu malo vecu od republickog proseka. Novi direktor, pardon predsenik upravnog odbora je covek ciju titulu svi izgovaraju sapatom "predsednik". Naravno da rukovodioci imaju vece plate, ali sta neko treba da radi za 800000 dinara mesecno?

ZoranNS

pre 11 godina

Agrobanka se forsira zbog Šoškića a ne zbog krupnih riba, sada kada je Šoškić "ispunio želju" političarima, više nije interesantna, zamreće akcija isto kao i kod slučaja Kolubara. Nije silazila sa naslovnica a sada muk. Inače gde je Vučić, nema ga ovih dana.

Tulip

pre 11 godina

Tako je, gde su krupne ribe? Gde je Lale Sekulic? Ko ga stiti? Hipoteka uspostavljena nad hotelom u Ivanjici procenjena na 20 miliona evra!? I bas nikom nije "zapelo za oko", ni kontrolorima, ni revizorima, kakav je to hotel koji u Ivanjici moze da kosta toliko? Ruku na srce, bez ikakve lose namere, ali cela Ivanjica ne kosta 20 miliona evra.

djole

pre 11 godina

znaci antonic i sin izlaze iz istraznog za metar dana i posle sudski proces koji ce da traje jedno 10 godina i na kraju oslobadjajuca presuda
...dakle nista od borbe protiv korupcije ...a ja se bas ponadao !

Vlada

pre 11 godina

Afere afere afere......velike, skandalozne.....i šta? kao i svaka pre ove i kao i svaka posle ove, pričaće se nedelju dve, novinari malo dignu prašinu i to je to! Odu u zaborav bez ikakvih posledica po bilo kog učesnika! Aerodrom, Kofer,Železnica.....nema im kraja, i? Ništa!!! Ajde novinari, ne dajte da se zaboravljaju, pišite, ISTRAŽUJTE, podsećajte!! Pa bi se valjda onda na nekim izborima konačno sklonili svi ovi koji se šetaju iz fotelje u fotelju zadnjih 20 godina koji i omogućavaju prijateljima, kumovima, familiji ovakve "afere".....

savetnik

pre 11 godina

Tačno.Bivši Guverner Jelašić i sadašnja viceguvernerka Erić-Jović zadužena za poslove kontrole i nadzora saslušani su u istrazi još u januaru 2008.godine zbog zloupotreba u kontroli društava za osiguranje.Postupak je do danas blokiran a mediji o tome nisu iveštavali ni jednu reč iako je o tome obaveštena i Evropska Komisija.Kasnije je Jelašić otišao ali je viceguvernerka ostala.Da je taj postupak sproveden danas sigurno ne bi bilo afere Agrobanka.Naravno da postoji odgovornost viceguvernerke nadležne za poslove kontrole ali mnogo veća odgovornost je onih koji su je do danas štitili posebno sudija,tužilaca i onih koji su upravljali pravosuđem.Najveća odgovornost je svakako na građanima koji ne postavljaju ozbiljna pitanja i ne zahtevaju ozbiljne odgovore.

bio i video

pre 11 godina

KAo prvo, nikakva velika riba ne bi mogla da bude toliko velika, da su institucije države na odgovarajućem nivou. Drugo je pitanje što su nam institucije uništene ili umešane, pa je moguće da se ovoliko krade...
Šta je radilo tužilaštvo, sudstvo, pravobranilaštvo, inspekcije i sl. do sada... Da je samo svako savesno radio svoj posao..., ova bi zemlja bila raj.
Ako začeprkate malo, počnite od stečajeva, recimo, u kojima je kao poverilac bila Agrobanka, videćete svašta. I među stečajnim upravnicima, sudijama,funkcionerima banaka... Kako se vodio postupak stečaja, kako se otimala imovina preduzeća, ono što je još ostalo od nje, kao lešinari oko strvine... Glavni baja ubije firmu, uzme najveći deo plena, a posle se svako grabi za ostatak. Banke tu nisu kreditirale firmu nego tog (često svog) baju koji treba da izvrši likvidaciju privrednog subjekta koji još nešto radi. Bez toga, jalove su priče o privlačenju investicija, o braunfildima, o radnim zonama i sl...
Treba svako da odgovara, jer izvesnost kazne je najbolja prevencija od izvršenja nekog zabranjenog dela. Ali to je samo početak, treba povratiti ugled institucijama. Mnogi tamo čekaju i nadaju se da će ova akcija biti kratkog daha, da će splasnuti, da će se neko ko je vodi i sam omastiti... I onda opet isto, dok god bude bilo nečega oko čega bi mogli svi da se okoriste.
Želim puno uspeha onome (ne interesuje me iz koje će političke stranke biti) ko da sve od sebe da ovo ludilo zaustavi.

sasa

pre 11 godina

Objavite spisak nenaplativih potrazivanja ove banke i sve ce biti jasno. Ovako je sve ovo samo jos jedna epizoda u medjusobnom deljenju kolaca jedne te iste druzine.I ako od svega ne bude nista,autogol aktuelne vlasti.

Crne misli

pre 11 godina

Pssssssssssst,javni tuzilac tek poceo istragu,ne budimo ga.
Sa ce on da i povata! Na kukovo leto,sto rece narod,bas kao i
sve ranije,koji eno trunu u vilama svojim!

гром

pre 11 godina

Да смо учени да је држава отечество а не разбабовина, данас би много тога било другачије! Не каже се бадава да је ово време време лоше научених ђака! а ми, учитељи, и данас не радимо добро!

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Bacanje „prašine“ u oči lakovernom narodu! Čak i da uhvate i osude TE na koje aludira Prokopijević u Srbiji se neće ništa BITNO dogoditi, zašto? Zato što se od 1989-2012g dogodio nezapamćen politički potez u Evropi a on se satoji u tome da je UNIŠTEM SVAKI SISTEM VREDNOSTI na kome počiva jedno građanski uređeno duštvo. To se najbolje vidi u po tome da se: moral, znanje i sposobnosti, vrline, dobrota i tsl „poslednja rupa na svirali“, a da su mućke, snalaženje, laganje, nemoral, nerad, kumovsko, burazersko povezivanje PRIMARNA i poženjna kategorija u Srbiji. I ranije sam tražila pa tražim i sada da se napravi IMOVINSKA KARTA naroda u Srbiji. Tu bi se videlo da SAV kapital poseduju „ljudi sumljive prošlosti“ (bliski tajnim centrima moći) to su oni koji poput Musolinija kad im ko kaže reč „kultura“ (te poštovanje zakona i uređenosti) oni se late pištolja i pesnica. Pogledajte ih kako bahato voze i pričaju istovremeno mobilinim i tsl. A oni koji su u zapadnim državama „SREDNJA KLASA“ znači oni koji su garant uređenosti države (NOSIOCI STRUKA, MORALA I ZNANJA) su u nas „proleteri“ ne poseduju NIŠTA. Zato sposobna omaldina (moralana, opremnjena znanjima) kupuje karte u jednom smeru!

miroslav

pre 11 godina

da, krupne ribe su partijski drugovi sa političarima
one su ''šatro-biznismeni''a ustavri prevaranti i lopovi
i mnogi od njih su kućni prijatelji sa poltičarima,od kojih su pojedini na visokim poziciama u sadašnjoj Vladi.
nema od ovog posla sa Agrobankom ništa
novac je nestao,a''beli medvedi''su zaštičeni
ovo Vam je preslikan slučaj mnogoh banka koje su funkcionisale na Kosovu i koje su preko noći ugašene a novac pokraden.
i od tuda nam došli svi biznismeni i pamtnjakovići
a sve su ovo platili gradjani Srbije i zato smo beda.
sav kriminal ove države se provlači kroz JUL i SPS i to se od 2000 godine perfidno sakriva,blokira,..pa je cena i ubistvo premijera.
i ovo sve radi 150-200 ljudi u Srbiji.

sani

pre 11 godina

Braćo Srbi sutra idemo u rat neki će te da poginete a neki će mo da se vratimo tako je to u zemlji Srbiji BILO I UVIJEK ĆE BITI

Radsavljević Tatjana

pre 11 godina

Kada se promeni svest u ovoj zemlji, kada se bude radilo po savesti i kada se uspostavi sistem koji važi i za sitnu i krupnu ribu, onda ću početi da verujem da dolaze neka bolja vremena za ovaj napaćeni narod.A mi više nemamo vremena, već ova vlast mora preći sa reči na dela i to iskreno, inteligentno i sa rezultatima rada bez ličnog interesa.
w

posteni gradjanin2k

pre 11 godina

Svaka cast gospodinu Vucicu na tome sto se krenuo obracunavati sa korupcijom i organizovanim kriminalom,ali ovo je sad samo pocetak velikih obracuna.

Nightmare

pre 11 godina

Kao i uvek, stvar se pocinje razvodnjavati. Tema se skrece na manje bitne stvari, vreme prolazi, dokazi se unistavaju, sklanjaju se papiri.......
Na kraju nikom-nista........Sud ce utvrditi da je sve bilo (uglavnom)po Zakonu, sve je bilo (100%) u skladu sa Pravilnicima i nema osnova za bilo kakvu odgovornost. Ono sto nije bilo po Zakonu, nije bilo i protivzakonito!
Vidimo se na Tenerifama.......ne, ne, na Arubi.....

Boris

pre 11 godina

To sa Agrobankom nije korupcija nego organizovani kriminal ogromnih razmera. Borba protiv korupcije je jedna stvar, a borba protiv organizovanog kriminala sasvim drugacija stvar. Medjutim, obe 'borbe' su podjednako bezuspesne.

nebitan

pre 11 godina

ponavlja se već viđeno mnogo puta, kao na primer u "Kolubari". U oba slučaja su pohapšene "sitne ribe", koje nisu mogle same raditi ono za šta su optužene. Ulica priča mnogo toga i ako je delić od toga tačno, ova Država bi ostala bez "političke elite" ako bi se svi pohapsili. Kada če se krenuti sa obračunom na vrhovima piramida na kojima su naravno politički moćnici.
Ako NBS nije u obavezi da pruži MUP - u tražene podatke, pitam se kako to da MUP nije obavešten da na tonema pravo ???
Stiče se utisak da svaka vlast svaku vlast "ima u dzepu" i samo po nekada krene sa "aferama" koje i nisu afere jer je bar na lokalu poznato šta se radi, i to već godinama. Svaka opciha u predizbornoj kampanji naglašava borbu protiv ovakvih pojava, i naa kraju - tresla se gora, rodio se miš.

Max

pre 11 godina

Kako je prepakivac posle Interpolove poternice i hapsenja u CG, pusten u NS? Ko je to omogucio? Ko je omogucio da se takvima daju krediti iz Razvojne banke, kada je covek krivicno gonjen za nanosenje materijalne stete drzavi Srbiji? Ko je omogucio da se takvima odobravaju krediti na ustrb privrede? Privreda time nije mogla da opstane, da bude konkurentna, pa je unistena, a takvi kao prepakivaci su opstali. Do juce smo se finansirali od sverca cigareta, a danas od odobravanja kredita kriminalcima (bilo je i toga i ranije). Da li mi mozemo nasu privredu da vratimo u legalne tokove? Da li smo sposobni za tako nesto?

Darthsawa

pre 11 godina

Tek kada vidim da neko od politicara odgovara poverovacu... Sta je sa direktorima javnih preduzeca koji vec 10 godina posluju sa gubitkom... A stranacki su dovedeni!!! DS se "vadio" na Milosevica i Svetsku ekonomsku krizu, a sadasnja vlast na DS i tako u krug niko od politicara nije kriv sto u toplanama cetiri puta veci broj radnika, pogledajte parking servis .... Pet puta vise ljudi radi nego sto je potrebno... Ljudi nemaju stolicu , boje se da odu na dorucak da im neko ne zauzme mesto.... Strasno...

Altea

pre 11 godina

Vidi se da se ipak zataskava jako puno stvari oko ove banke, na primer ko je odgovoran ya to sto je drzava usla u 20% vlasnistva banke na osnovu laznih dugova i zasto je to prihvaceno? Kako to da je banka svake godine iskazivala profit od par milijardi dinara gde je taj novac? Revizor je ipak potpisivao papire koje su investitori na berzi preuzimali a niko ih ne proziva na odgovornost? I na kraju smesno je ovo sto se pokusava napraviti kopija secerne afere, prepakovani milioni a krivi za stotine, ili Ceca maznes 10 vratis 1.

laki

pre 11 godina

Tu,medju nama,na sigurnom,placaju i haraju putem korumpiranih i onih koje finansiraju,svima dobro,a narod nek bleji i dalje.Srbijom upravlja nekoliko ljudi,koji su svoje bogatstvo i moc kriminalom stekli uz pomoc onih koji su im to omogucili i sami ucestvovali u tome,to su oni koji su bili na vlasti a koji su i danas na vlasti.

Da se ne lažemo...

pre 11 godina

Nešto mi ovde nije jasno. Milica Bisić je sadašnja savetnica Mlađana Dinkića a korporativna direktorka KPMG i radila reviziju za Agrobanku za poslednje dve godine. Da se ne lažemo - ko to ne zna gde su pare? I šta je MD kupio ovom aferom?

Maki

pre 11 godina

"...kako je moguće da usred borbe protiv korupcije neko ukrade 300 miliona evra"

Ama koje bre crne "borbe protiv korupcije"?! U Srbiji NEMA borbe protiv korupcije, nikad je nije bilo i nikad je neće biti, jel' jasno?!

Ne može biti nikakve prave borbe protiv korupcije dok oni koji su glavni i najvažniji izvor megakorupcije ujedno su kaobajagi i glavni borci protiv korupcije. Borba protiv korupcije može biti efikasna samo ako su njeni nosioci institucije i pojedinci koji su nezavisni od izvora same korupcije, a to su političari. SVI političari, i oni (trenutno) na vlasti, i oni (trenutno) u opoziciji.
Zato u Srbiji ne postoji NIJEDNA jedina institucija koja je nezavisna d politike i političara i na čijem čelu je osoba ili grupa osoba koje uživaju nepodeljeno poverenje javnosti. Toga nema i nikad u Srbiji neće biti jer to političari NE DOZVOLJAVAJU! Oni vrlo dobro znaju zašto.
Tako da umesto borbe protiv korupcije imaćemo samo povremeno neko spektakularno hapšenje odabranih pojedinaca čiji je rok trajanja istekao, ali nikad nećemo saznati ko su pravi organizatori i korisnici pljačke, još manje gde su pare.b Niščiji duhom koji glasaju za političare će navijati "jeeeeeee, krenulo je, hapsimo!", ali na tome će se i završiti. Uhapšeni će dobiti, ne kazne, nego nagrade za ćutanje, a pljačka će se neometano nastaviti. Sve dok još bude nečeg da se opljačka. A onda, zna se: kao i u biolgiji. Kada se paraziti previše namnože, domaćin umire, a paraziti prelaze na drugog.

Gordana

pre 11 godina

Kako je Srbija bogata zemlja! Toliko se krade a opet nešto ostane i za ove koji su sada na vlasti. I posle njih će da se otvaraju razne "afere", pa onda posle nekih novih, pa opet, pa opet ... Možda da i običan svet počne na veliko da "drpa", pa da mu niko ništa ne može, jel na malo se ne isplati (odmah te ukebaju),ili nam treba neki novi Tito, koji je bio gazda u kući, pa niko nije smeo ni da zucne a kamo li da krade... O, hoće li skoro moja deca ( a imaju 27 i 21 godinu), živeti makar neko vreme normalno, ili su osuđeni da se ceo život pate u ovoj j****oj zemlji? Muka mi je... svaki dan sve više !

Borinquen

pre 11 godina

Igrale se "delije" na sred zemlje Srbije...
A onda doslo ono u
"U ime naroda..."
Ali izgleda niko im nije objasnio sta u ime naroda... Da kradu I peljese?
Nisam procitao slobinu knjigu, mada I sam naslov "Godine raspleta" dovoljno inspirativno zvuce...
Istorija je naljbolji ucitelj, ali kod nas nema vise djaka...

Trt, mrt, ... Smrt

pre 11 godina

Samo jedan nacin postoji kojim se moze Srbiji vratiti ugled a gradjanima Srbije dostojanstvo. Koliko jos mozemo da izdrzimo ovako?

obavešteni

pre 11 godina

Zašto sitnije ribe pristaju na saradnju sa krupnim? Isključivo iz ličnih interesa kao što je i Dušan Antonić kupio stan revizorki iz KPMG kako bi ista prećutala krivične malverzacije oko kupovine njegovog stana od 400.000 eur a koji je otkupio suprotno zakonu za bednih 3.000.000 dinara.Naravno revizorka je tako kupljena i za sva naredna nepostupanja i umesto da u normalnoj državi izgubi licencu za rad za sva vremena u našoj državi se sve krije i niko ne odgovara.Čemu služi ovakva revizija koja ne štiti akcionare i pored koje akcionari pojma nemaju šta se dešava u firmi čiji se rezultati revidiraju?

Joca Detektiv

pre 11 godina

A gde su krupne "ribe"? Sta se ceka sa hapsenjem tih velikih lopova? Ko je odgovoran za to? Policijo, ko pokusava da zataska velike pljacke u Srbiji? Srbi hoce odgovor odmah i bez zataskavanja. Pretsednice Dacicu sta se ceka?

гром

pre 11 godina

Постоје ситне и крупне рибе, и све су лепе само су неке мало више! а ово су бре лопови, лопуже! а ту не постоји мали и велики лопов јер лопужа је лопужа; додуше постоје ситни и крупнији ал' само по конституцији!