Ponedeljak, 13.08.2012.

16:21

Afera Agrobanka, Zvezda i Partizan

Klupko u slučaju Agrobanke polako se odmotava i na videlo izlazi koliko firmi je uzimalo sporne kredite. Pažnju pojačava i veza banke sa Zvezdom i Partizanom.

Izvor: B92

Afera Agrobanka, Zvezda i Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

ackoniškikartel

pre 11 godina

Crvena zvezda je bila i ostala drzavni projekat ! Vecito Partizan stavljaju u isti kos,a onda na kraju ispadne da on i nema veze sa tim.Hitno proveriti i KKCZVBGD,da se vidi odakle im odjednom tolike pare.Partizan kao prvak drzave jedanaest godina zaredom i ucesnik Eurolige nikada u zivotu nije imao ovakav budzet kao KKCZVBGD ! Da ima te pare verovatno bi osvojio i Euroligu.Sramota !

lopovi lopovi sede nam u upravi

pre 11 godina

Zapitajte se zasto Partizan mora da uzima kredite pored prihoda od preko 70 miliona u proteklih 4 godine i sve ce vam biti mnogo jasnije.

Referent za kredite

pre 11 godina

Zamislite kakav apsurd - banka daje kredite. Da li je to moguce? Ja sam bio ubedjen da to rade Dobrovoljna vatrogasna drustva. Eto neznalice.

Slobodni Klikeri

pre 11 godina

Vrlo mi je smesno da je Zvezda morala da da deo stadiona pod hipoteku za 3,5 miliona evra. A ja sam pre nekoliko meseci,u jednom nasem nedeljniku citao o aferi u Agrobanci (tada se jos cutalo u vecini medija) da je neki lik,kum,brat,surak,dever nekog budze dobio 6 miliona evra kredita od Agrobanke za koji je zalozio 1000 kvm poslovnog prostora u centru Bajne Baste. :))))
Tako sam se iskidao od smeha kada sam to procitao. Kao da je poslovni prostor u Londonu. :))) A Zvezda deo stadiona za 3,5...jedino ako nije onaj parking ispred zapadne tribine,onda manje vise ok. :)

Partizan u inat svima!!!

pre 11 godina

Kakve veze ima Partizan sa aferom Agro banke...ljudi su uzeli cetiri kredita, tri su vratili, a cetvrti se normalno vraca...

Zasto trpate Partizan u isti kos sa propalim drzavnim projektom?????

bezimena

pre 11 godina

Pišeš bez veze.
(Marlena, 13. avgust 2012 23:41)

A ti si neka teža vezara.:)))

p.s. ni gradjani Srbije nemaju nikakav interes da na ledjima nose sve same gubitnike, fudbalski klubovi su posebno nedodirljiv mafijaški bunar želja

z

pre 11 godina

a sta ce partizanu krediti? prodao je i zaradio desetine miliona evra! fiktivno su uzimali kredite tj nisu ih ni uzimali ali novac su redovno tj pravovremeno uplacivali u agrobanku, kojoj nisu ni bili duzni!na taj nacin su uzeli(oprali) novac od lige sampiona i transfera igraca (u pitanju su desetine miliona) uz mali procenat za usluge rukovodstva agrobanke!i! vrlo perfidno i prosto!!!!

Tekelija

pre 11 godina

Да су бар те паре отишле на појачавање клубова, па ај, него су разни кримоси само искористили клубове као параван за своје радње.

За наше клубове би најбољи био Барсин систем.
Навијачи да држе дионице клуба, гласају ко ће бити предсједник, а не као досад да клубове воде криминалци и да на 'чело' клуба постављају своје слуге.

Продаја клуба странцима нам не би ништа донијела у дугом року.
Чак ни Челси није вратио паре које су уложене у њега, мислите да ће Звезда и Партизан?

Безимена оставља најглупље коментаре, која год да је тема у питању.

Mozda sam neupucen

pre 11 godina

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!
(bezimena, 13. avgust 2012 22:42)

Koliko besa.
Nevezano za to, Zvezda i Partizan su valjda "grupe gradjana" to jest niciji i svaciji i to treba regulisati sto pre, ali drzavno vlasnistvo jos nisu.
Klubovi su uzeli kredite od par miliona evra da kupuju igrace i kako pise ovde krediti su uredno vraceni sa sve pripadajucim kamatama. To dalje znaci da su klubovi poslednji na koje treba VIKATI jer je od njih Agrobanka jos i zaradila i to na posten nacin kako banke inace zaradjuju - od (zelenaske) kamate na kredite.
Problem je u NENAPLATIVIM stotinama miliona evra kredita koji su odobreni ko zna kome.
Sazaljevam ovaj narod koji se uhvati za svaku kosku koju im vlast baci, kao sad - Zvezda i Partizan uzeli (i vratili) tri miliona evra kredita, rastrgnite ih. Za to vreme tatini sinovi uzeli 300 miliona, ali se o tome ne prica jer se sve hijene stustile na fudbalske klubove.

Max

pre 11 godina

Nije pametno da ovaj slucaj vodi M. Radisavljevic koji je poznat po tome sto skracuje liste optuzenih. Vidi se u saopstenjima medijima da ga nesto svrbi, cim javnost, i ljude na vlasti, podseca na svoj "doprinost" vladavini prava ;) Ne moze taj covek da uradi dobru i cvrstu optuznicu i da je kao takvu prezentira pred sudom.
P.S. I smesna je ova Miljkova cutnja, sa obzirom na to koliko je bio servilan prema novinarima "BLica". Valjda se podsetio, iz udzbenika, sta je to prizumcija nevinosti.
P.P.S. Miljko, je li obustavljena akcija donosenja presuda radi dokazivanja uspeha reforme pravosudja ;) ?

Bodo

pre 11 godina

Agrobanka je za agrar za poljoprivredu...sta sada kaze onaj ministar poljoprivrede,Petrovic...on vise lici na nosaca,nego na ministra...mogao bi da se zaposli kod Vuka...ali prvo,da objasni neke stvari policiji.

Marlena

pre 11 godina

Bezimena, u sve se razumeš i onda postaješ univerzalna neznalica. O kakvoj ti privatizaciji fudbalskih klubova govoriš? Koji će kapitalista da kupi nešto što mu neće donosi profit nego gubitke? Zašto nema stranih investicija u Srbiji? Zato što stranci ovde ne vide šansu za profitersku kapitalističku ekonomiju. Zašto su Ameri otišli iz smederevske železare? Zato što je donosila gubitke. I sad će klubovi iz Srbije, ako ih kupe privatnici, da im donesu ogromno bogatstvo? Da li znaš koliko gledalaca za godinu dana imaju veliki klubovi? I koliko koštaju tamo karte? Ovde idu od dva do četiri evra. Deset hiljada gledalaca, što je moguće samo u Beogradu, donosi klubu bruto 30 hiljada evra. Šezdeset hiljada ljudi na utakmici Reala donosi pet miliona evra. Naši ljudi nemaju ni za kiflu, a ti hoćeš da njih 50 hiljada svake nedelje plazi ulaznicu 100 evra. Pišeš bez veze.

zbunjen

pre 11 godina

Kao da se ne zna kako sve to pravno funkcionise? Agrobanka je imala svoje organe: direktore, odbore (upravni, izvrsni, nadzorni...) sa konkretnim ljudima u njima. Oni su odobravali kredite. Oni snose i najvecu odgovornost.

NewMom

pre 11 godina

Svakako protresti i klubove(citaj imovinske karte celnika i politicara) ali hajde JEDNOM da pocnu da cesljaju SVE one kojima su prsti odvise bili lepljivi...hajde da vidimo da jednom ne bude "tresla se gora, rodio se mis".

bezimena

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!
(Cvetko CNN, 13. avgust 2012 19:51)

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!

sladjana

pre 11 godina

Kada su danas pomenuti tokovi novca palo mi je na pamet da su krediti otišli u privatne džepove a vraćaju ih klubovi. To me nimalo ne bi čudilo, s obzirom na likove koji su se nalazili u upravama ova dva kluba. Takođe treba ispitati sponzorstva koja su javna preduzeća-gubitaši imali sa PARTIZANOM i ZVEZDOM. Isti likovi su bili na čelu tih preduzeća. Mislim konkretno na ZELEZNICU SRBIJE i FK PARTIZAN. Insajder bi imao pune ruke posla.

Ovo više nije novinarstvo

pre 11 godina

Pišete da je "Agrobanka bila darežljiva i prema Partizanu, jer mu je odobrika četiri kredita, od kojih su neki vraćeni." Nisu neki nego tri! Ko to jednu banku, koja daje kredite sa kamatama, zove darežljivom bankom? Kredti nije dar (poklon). Teško je razumeti ovakvo pisanje.

Grobari Zvezde - Vesić & Co.

pre 11 godina

Gde je Goran Vesić, tu su garantovano mahinacije sa novcem, da ne kažem krađa. Kad taj čuveni "sportista" bude bio uhapšen, tek tada ćemo moći da kažemo da se stvari u ovoj zemlji menjaju na bolje. Znajuću nas, to se neće desiti nikada.

agroreklama

pre 11 godina

Kakve veze ima sponzorstvo i reklamiranje sa podizanjem kredita.To su budalastine.Svi su uzimali ko iz kasice prasice,a nisu vracali.Dok narod grca u nemastini, pojedinci su se enormno obogatili preko ovih kredita.Svi redom su uzimali kredite,normalno, povlasceni.E sada svi i da odgovaraju,ako treba sazidacemo nove zatvore.Lako ih je pohvatati,na osnovu ugovora sa bankom.Ako su Zvezda i Partizan uzimali kredite iz Agrobanke,zasto sada posluju sa gubitcima.To ispada da su pare od kredita otisle u necije privatne dzepove ili su im rukovodstva nesposobna.

Captain Sarcasm

pre 11 godina

Katanac na oba kluba!!!!!!
(Bas-Celik, 13. avgust 2012 20:59)

Da, ovi jedni uzeli cetiri kredita, vratili tri a cetvrti uredno otplacuju, teski su to zlikovci.
A ovi drugi uleteli 50 miliona u dubiozu, kad do sad nisu popili katanac ne treba ni sad.

PA TL

pre 11 godina

Agrobanka je bila darezljiva prema Partizanu... a on vratio kredite u skladu sa ugovorom. Gde je tu darezljivost? Nekorektni su vam komentari......

Lazić

pre 11 godina

Imao sam kredit kod "Agrobanke" za kupovinu stana (50 hiljada evra). Otplatio sam ga pre roka, jer sam od dede i oca dobio nešto para, dovoljno da se duga rešim. Svanulo je i meni i mojoj ženi i sitnoj deci (sin i kćerka (age 5 i 2). Da li sam i ja sada dobio mesto "u aferi", kao Partizan što je? Ako jesam, onda molim da se u naslov stavi i moje ime. Dakle - "Agrobanka, Zvezda, Partizan i Lazić". Naše novinarstvo zaista je na visokom niivou, bez obzira što mene u naslovu nema.

Aha

pre 11 godina

Dolijao snajder, samo da ti vidim ledja, i tebi i Ruzicu i onome sto "nije burek pojeo na racun kluba", i svima vama koji ste odgovorni sto FK Partizan propada!

batko

pre 11 godina

Logično je valjda da banka daje kredite. Ne znam zašto korisnici ne mogu biti sportski klubovi, naročito ako imaju pokriće kroz hipoteku. Ali ne mogu da shvatim da EPS, kao monopolska firma, tim istim klubovima plaća reklamu. Brate, poštenije je to nazvati poklonom, platiti 3% poreza i reći da ste pomogli srpski (klupski) sport, nego ovako muljati .

QQLELE

pre 11 godina

Agrobanka je bila darežljiva i prema FK Partizanu, koji je od ove banke dobio četiri kredita, ali su neke od njih vratili....
Partizan je uzeo četiri kredita, a tri su vraćena po ugovoru, dok se četvrti vraća trrenutno u skladu sa planom otplate."
Gospodo, ako vam nije tesko, objasnite mi sta je ovde sporno? Razumem da je sve ovo oko Agrobanke jako interesantno, ali mislim da ne treba traziti "vest" tamo gde je nema. Po ovom kriterijumu i svi gradjani koji su dobijali i uredno otplatili kredite ove banke, zasluzuju da se nadju na sajtu B92. Ima mnogo interesantnijih likova u vezi ove afere od Partizana i Zvezde koji se ne pominju.

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

bezimena

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.
(banat, 13. avgust 2012 18:36)

Tačno tako, zato sve ove godine niko ni da bekne o privatizaciji fudbalskih klubova, u čijim upravama sede naši vajni političari, drpaju ogromne pare i koriste u političke svrhe vojsku tzv. navijača, tačnije rečeno kriminalaca!
Srbija je DNO!

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

pravda za sve

pre 11 godina

Ko nije vratio kredit da odgovara. Ali, bogami, da odgovara i onaj ko je odobrio kredit firmi koja nije sada u mogucnosti da ga vrati.

vlada

pre 11 godina

svojevremeno sam hteo da stavim pare na stednju kod njih a salterusa mi kaze da im ne radi fotokopir i da idem da iskopiram licnu kartu pa da im donesem
. to je bio prvi i poslednji put da sam otisao u tu banku.

zmitjkoe

pre 11 godina

Nesto nema "premorenog" koji nedavno rece da su pare iz Agrobanke otisle na izbornu kampanju, zna se ciju. Jednom radikal, uvek baron Minhauzen.

Milan

pre 11 godina

Dok se otvara slucaj Agrobanka, i nogama i rukama pokusava da se zatrpa slucaj Hipo banke da se ne otvori.Oni koji su najveci zagovornici istraznih radnji u Agrobanci najveci su protivnici da se to isto uradi u Hipo banci.Nista se u Hrvatskoj nije radilo a da to nije radjeno i u Srbiji.Cak sta vise, kada su finansije u pitanju to je sistem spojenih sudova.Vec 2 godine se zna za spisak kredita koje koji su pod istragom austrujskog tuzilastva a koji su plasirani preko Hipo banke firmama i pojedicnima u Srbiji.Kada pogledate spisak tih kompanija i fizickih lica i iznose koji nisu vraceni onda je jasno zasto se sprecava po svaku cenu da ovo dospe do javnosti.Ono sto je tu posebno intresantno jeste cinjenica da bi se pracenjem tragova izvora plasiranih kredita doslo do vrlo interesantnih saznanja.Samo razlika je u tome sto poreski obveznici u Austriji nisu ovce za sisanje.

Nenad

pre 11 godina

Kad klupko krene da se odmotava jedna afera otvara drugu i tako redom, sve se rusi kao kula od karata... Samo treba imati m... i biti istrajan... HAPSI MILICIJO, HAPSI!!!

Beogradjanin

pre 11 godina

Samo provereni Udbini kadrovi su dobijali astronomske kredite iz Agrobanke.
Medju imenima ima i bivsih ministara iz RS , koji brane "ugrozeno srpstvo sa one strane Drine" po Beogradu otimanjem para gradjana Srbije.
Ovo sve mora da se istera do kraja i da se obelodane imena Udbasa,kako sa one strane Drine, tako i iz Crne Gore sve do jednog,koji haraju Srbijom, kako onih koji su uzimali kredite tako i oni koji su davali, a prave se da ne znaju nista.
Jos uvek nemamo imena pravih Udbasa , ovo je samo boranija koja je uhapsena.
Ovo je kriminal nevidjenih razmera , ravan veleizdaji zemlje, a to je samo kap u moru sta su Udbasi uradili sa Beobankom ( razlog hitnog stecaja Beobanke je sakrivanje tragova Udbaske pljacke Srbije, pod komandom Udbinih generala, pukovnika, njihove dece i unuka).
Nije samo ispitati kredite nego svakog posebno proveriti dalje transfere milionskih kredita, gde su zavrsavali, kupovinom koje robe po desetostruko skupljim stelovanim cenama preko Kiparskih firmi i ostalih banana kokosovih lokacija, tj, kako su prane pare.
Ovo je smesan posao za svakog banalnog finansijskog strucnjaka dan-dva po svakom korisniku kredita.
Eto prilike za SNS da pokaze da li ce procesuirati Udbase po Srbiji za sve sto su radili po Srbiji, ili ce se sve zavrsiti na boraniji kao i obicno do sada.
Ili Srbija ili Udba, vrlo je prosto.
Jednom je jedan rekao ako Zoran Djindjic prezivi Srbije nece i ostalo sve na tome.
A treba da se kaze ako Udba prezivi Srbije nece.

Cvetko CNN

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!

Jale

pre 11 godina

Napred Vučiću,nisam glasao za tebe,ali samo napred.Mnogi ti nisu verovali da ćeš krenuti u obračun sa kriminalom i korupcijom,ali nemoj da nas razočaraš pa da odustaneš od borbe.

Славко

pre 11 godina

Da sam na Vesicevom mestu posle ove izjave Nikolovskog izbacio bih istog kao kofer sa "Marakane". Svojom izjavom Nikolvski je upropastio upravu Crvene Zvezde, jer je priznao da su oni lagali narod da sa "Agrobankom" imaju sponzorske ugovore. Oni su zapravo fiktivno potpisivani i javnosti predstavljani kao sponzorstvo, a zapravo su to bili bezdusni krediti. Sram neka bude upravu Crvene Zvezde.

Marko

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Decko je mislio na izbore u klubu, maloumnici promislite pre nego sto krenete da lupate ko maksim po diviziji!!

aca smederevac

pre 11 godina

fk Partizan je uzeo 4 kredita i TRI vratio a 4 se otplacuje bez problema .zasto ste uopste mesali Pfc i CZ koja je za kredit stavila hipoteku na stadion ....

banat

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.

Maloletni deda

pre 11 godina

Auuu šta je ovde dece ovih iz AGROBANKE koji su uzeli milione na foru, pa sada ostavljaju "duhovite" komenare, ne bi li ovu kriminalnu aferu predstavili kao komediju;pa provaljeni ste gospodo i to se vidi iz aviona:-)

Bate

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Ahahahaha, koji si ti lik! Pa ako se sad održe vanredni izbori SNS i SPS će oduvati demokrate, neće im pomoći ni Mlađan ni Čeda-Vuk a ni Voja Ustavobranitelj. Demokratama bi bolje bilo da se smire, prihvate realnost, sačekaju da "prođe njihovo" i za to vreme da pokušaju da se reorganizuju inače im preti sudbina radikala.

TroxX

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Uuuuu sto je tebi dobro,ajd daj i nama malo toga sto koristis,jer ne mogu da verujem da ovo moze da napise osoba koja nije na nekim opijatima.

birac

pre 11 godina

Ljudi,moj komsija Mica,penzioner,uzeo kes kredit od AGROBANKE u iznosu od 500 EURO..Trebalo mu,muceniku,da plati struju i komunalije,jer nije mogao da podnese da dodju da mu iseku struju...
Tek sad vidim kakav je on kriminalac...A ja mislio posten covek...
Od svih banaka,bas od AGROBANKE...Meni je to sumnjivo,u zatvor sa njim...

A mene ako se sete za dan bezbednosti sete,ako ne,ja sam svoju gradjansku duznost ispunio...

vladimir

pre 11 godina

To sto se Zvezda odrekla sponzorskih uplata od strane banke moze da bude problem ako se dokaze da su kredit dobili izvan postojecih zakonskih i internih bancinih kriterijuma. Bilo bi lepo da novinari B92 urade malo bolji posao u istrazivanju i proveri cinjenica pre nego sto se odluce za ovakav naslov.

Alan Ford

pre 11 godina

Sta je sporno ako je Zvezdin stadion garancija kredita? Sta je sporno ako je Partizan isplatio vecinu kredita? Drugo je pitanje sta je s tim parama uradjeno? Koliko vidim nista, sem sto su se klupski i politicki funkcioneri popravili za koje milionce.

Citamstapise

pre 11 godina

Pa sta znaci ovaj naslov i vest na TV-u B92, Zvezda Partizan i afera Agrobanka? Kada procitate tekst shvatite da je Partizan uzeo poslovna 4 kredita od ove banke (kao i od mnogih drugih), od kojih je tri vec vratio, a cetvrti vraca u skladu sa planom otplate!!!! Sta je tu sporno da banka da kredit klijentu i da ga ovaj uredno vrati??? Kako to moze biti deo iste vesti sa informacijom o FK C.Zvezda koja je pristala da reklamira ovu banku da bi dobila kredit , koji joj niko drugi nije hteo dati zbog prezaduzenosti i nesolventnosti, a pri tom kredit ne vraca u skjladu sa ugovorom. E to je kriminal. Stidite se novinari. Bolje istrazite kako je KK Zvezda uspela da ubedi poverioce da joj oproste 18 miliona evra duga ??? Kako je Agro banka dala kredit toliko nesolvennom klijentu (FK)i kakav kreditni odbor to moze da odobri??? Da li ce drzava prodati hipoteku na stadion CZ u postupku likvidacije Agrobake da bi isplatila ostecene klijente, kao sto bi po svim pozitivnikm propisima morala da uradi ? Sramota....

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma dzabe se brecate,nista od cele price nece biti niti ce ikom biti oduzeta imovina niti ce iko u zatvor kao i za xx drugih afera

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Ne dao bog da je u "AGROBANKU" ušao neki paor i tražio kredit za unapredjenje poljoprivredne proizvodnje, izbacili bi ga iz banke kao poremećenog i ludaka;
Ali zato kada udje ovlašćeno lice FK "ZVEZDE" i "PARIZANA", njih prime na nmajvišem nivou, i daju im se onoliko miliona koliko traže;a što i ne bi, znate li vi koliko može na se poseje šećerne REPE i kukuruza na stadionu MARAKANI i i JNA;

ZMAJ

pre 11 godina

Cemu ovaj naslov. Ponovo vestacki izjednacavate svetskog i evropskog prvaka i Partizan. Treba pozvati na odgovornost samo ove iz Partizana. Agrobanci niko nije vracao kredite osim njih.
Upravi CZ treba dati orden jer su uspeli da stave pod hipoteku ono sto nije njihovo. U tome se ogleda velicina kluba?

much ado about nothing

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko objasni sta je ovde sporno. Dali kredit po trzisnim uslovima (dakle - bez popusta), zastitili se hipotekom na stadion (cija je vrednost petnaestak puta veca od iznosa kredita). I na to plus izvukli dobit u vidu besplatne reklame. Ja se izvinjavam, ali ugovor je nepovoljan za klub, a ne za banku, ali to nije iznenadjujuce, jer je donet kada je klub bio pod pritiskom vremena, a banke svuda tako posluju.
Inace, kada bi se sabirao novac banaka koji je trenutno pozajmljen fudbalskim klubovima u Evropi, tesko da bismo stali ispod 10 milijardi evra.

tabasco pete

pre 11 godina

Iiskreno se nandam, za dobrobit drzave da ce nova vlast smeniti kompletno tuzilastvo...
Posao banke I jeste da daje kredite. Pa sta su trebali da rade? Ne mogu valjda svi koji su uzimali kredite da se sumnjice za nesto?
Takodjje, nigde u svetu procenat vracanja kredita nije 100%.nasoj zemlji su Izmedju ostalog I skuplji krediti zbog rizika, koji se ogleda upravo u nevracanju kredita...
Dakle, sigurno je bilo mucki, kao uostalom I svuda, ali oni koji su uzimali I vracali kredite, svakako nisu sumnjivi...
A tuzilastvo I novinari u sopstvenom neznanju I jurnjavi za tirazom prave skandale, a posle se javnost pita kako to da niko nije osudjen... Nije, jer se ne hapsi zbog sjandala I populizma, vec kada imas sve dokaze I tada se odmah po kratkom postupku ide na sud...

Top spin

pre 11 godina

Pa sta akosu uzimali kredite i Zvezda i Partizan.Zato banka sluzi.Pa nece valjda da cesljaju sve one koji su uzimali kredite.Problem su krediti koji su davani ali bez ikakve garancije. Ako je Zvezda pod hipoteku dala stadion sta je problem.Partizan je dao nesto drugo kao garanciju.MU takodje ima bankarske kredite.Nema tima na svetu koji nema kredite

Titan

pre 11 godina

Slucaj pomenute banke je samo jos jedan u nizi pokazatelja da organizovane forme kriminaliteta nikada ne umiru, vec se sele iz jedne drzave u drugu. Kriminalne aktivnosti 90-tih godina u Italiji, tek sada na velika vrata "uvoze" se u Srbiju. Jedino resenje za nas je rodjenje srpskog Corada Catanija.

Bivsi ds-ovac

pre 11 godina

Verovao sam DS-u do zadnjeg dana ali tek sada vidim kolko ste nas upropastili zajedno sa SPS- om, auuu al' ste vi krali...kaznice vas biraci neverovatno, postacete minorna stranka na sledecim izborima. Vladace Vucic ni kriv ni duzan godinama, i treba kad ste olos.

Igor

pre 11 godina

E da najzad i ove dve biznis privatne firme procesljaju ! Godinama uzimaju pare a ne mogu dodju do Lige sampiona. Fudbaleri placeni ko mali bogovi a na terenu igraju ko bg starlete. Apsi,milicijo moja! Cesljaj sve do Toleta.

Vladimir

pre 11 godina

Ovo kao kad je Marija Milosevic napravila TV KOSAVU. Drzavne firme ulozile kesh a ona bila vlasnik te nove firme jer je ulozila IDEJU za taj biznis. I to se klupko, vidim, odmotalo. Tako ce i ovo.

Milan

pre 11 godina

Citam ovaj komentar u kome se prica o podmetanjima od strane "crveno-crne" koalicije, o "minimalnim nepravilnostima" u Agrobanci i ne verujem... Jel se to neko sali, ili je ozbiljan? Mi ovde pricamo o banci koju je kontrolisala drzava, a koja je zavrsila u minusu od 300.000.000 evra! Kako ostale banke iz Srbije nemaju tolike minuse? Mozda zato sto njima nije rukovodila drzava, i jer znaju da ce propasti i odgovarati ukoliko neko daje kredit Peri, Miki, Ziki...

pesadinac

pre 11 godina

Pa gde mi pamet bila, zasto i ja ne uze neki kredit kod Agrobanke. Vidis niko netreba da vraca, samo se pozoves na sponzorstvo ili tako nesto.
Agrobanka sluzila za punjenje rupa, privatnih rupa i privatnih potreba.
Nije krao tj. nije uzimao bespovratne kredite samo onaj ko nije imao neku vezu u Agrobanci. Dovoljno je bilo da poznajes portira ili cistacicu pa da se ogrebes, tako mu ga dodje. I Evropa i bespovratni kredit od Agrobanke.

Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!

pre 11 godina

Jasno je kao dan da se radi o montiranom procesu protiv političkih neistomišljenika iz Demokratske stranke! Sve je ovo jedna predstava za narod, a režiseri su ovi iz crveno-crne koalicije, koji nas sve više vraćaju u mračnu prošlost iz devedesetih! Nisu svetske agencije spustile kreditni rejting naše zemlje bez razloga. Trebamo da budemo svesni da su ovo samo laži. Gospodin Cvetković je sve činio da bi naša zemlja što pre postala članica EU, kao i gospodin Tadić, a ovim izmišljenim "aferama" radikali i socijalisti žele da ih diskredituju. Možda jeste bilo nekih minimalnih nepravilnosti u radu Agrobanke, ali svakako ne i ovo o čemu govore radikali i socijalisti. To su čiste izmišljotine. Posebno je smešno to što pričaju o finansiranju Demokratske stranke iz tih izvora. Pa, ljudi moji, valjda je svima jasno da je to sam radikalska prevara, i da se Demokratska stranka uglavnom finansira od naplate članarine i nekih manjih donacija od poznatih i poštenih donatora. To je ISTINA!!! Mogu radikalskih botovi da lupaju minuse koliko hoće, ali je to i dalje ISTINA!!! Nego, da vam svima nešto kažem, neka lepo radikali i socijalisti podnesu ostavke i raspišu vanredne izbore na vreme, jer im VREME ZAPRAVO ISTIČE!!! Narod hoće da se Tadić vrati! Narod hoće novu Vladu DS-a i LDP-a! Narod hoće vanredne izbore ODMAH!!! Ako nema cenzure na ovom sajtu, objavite i ovaj komentar, ako smete od crveno-crne koalicije!!! PRAVDA ZA ŠOŠKIĆA!!!

Grobar73

pre 11 godina

TAKO JE BREEE! Puna podrška B92 da se istera ova priča do kraja i da se utvrdi odgovornost Đurića i Lukića u ovoj priči. Takođe pokrenuti paralelno sa ovom temom reprize emisije Insajdera o fudbalskoj mafiji i kriminalcima na tribinam.

Владимир

pre 11 godina

Да ли сте приметили шта је рак рана свих ових пропалих предузећа? Шта је канцер што изједа све државне фирме? То су ПОЛИТИЧАРИ!!! Они су ти који су сели у фотеље или ставили своје људе. Они су ти који су давали несавесно кредите. Они су ти који седе по управама Звезде и Партизана и не дозвољавају приватизацију истих баш из тих разлога. Они су ти који су донели све лоше одлуке које су коштале нас грађане милијарде и милијарде евра нашег пореза којег сад ми морамо опет да намиримо из нашег џепа и да платимо све њихове брљотине. Они су ти! Остраните политичаре и политику из свих јавних предузећа и ето просперитета. Ако ова нова власт настави као стара ништа нама боље неће бити, само још горе. Ако струка или приватни сектор не преузме управљање предузећима минус ће да се повећава и на крају ћемо банкротирати као држава, а јако смо близу тога. И шта се сви праве мутави. Па зар вам није јасно одакле политичарима десетине милиона евра за кампању и свакодневни рад странке. Па краду из Агробанке, Партизана, Звезде, Телекома, Епса, ... и те паре на разно разне начине дођу њима за кампању и рад странке, а богами можда и у џеп. Па скоро нико од приватника њима не даје паре то су само приче. Они сами отимају од нас грађана тј. од наших предузећа. Због тога се отимају ко ће да добије које предузеће после избора. Због тога свега је ова пропаст са Агробанком, Аеродромом, Путевима, ...

Srdjan

pre 11 godina

Sledeci kandidat za hapsenje je Jozef Kasa.
On je bio u upravnog odbora za vereme tih desavanja.
Ali posto on zivi u Budimpesti sada, on nece biti priveden pravdi.

Stanko G.

pre 11 godina

Nikakvu nezakonitost ili mogucu prevaru nisam mogao da naslutim na osnovu ovog teksta. Pa, Zvezda ima na desetine puta vredniju imovinu koja je pod hipotekom od iznosa kredita koji je dobila. Ovo mi lici na jeftinu pikanteriju iz Kurira... narod interesuje ko je zalozio bezvredne stracare i pasnjake po unutrasnjosti i na osnovu toga dobio ogroman novac!
P. S. Evo, priznajem, i ja sam sumnjiv... imam lizing za auto 4000 €, a isti, trenutno, vredi 12000.

DARKO

pre 11 godina

A zasto se nasi politicare guraju da budu u UO FK Partizan i FK Crvena zvezda, zbog ljubavi prema sportu??!! Sta rade naprimer Branko Ruzic Rasim Ljajic i Nemanja Sarovic u Partizanu ili npr. Aleksandar Vlahovih, Antic, Mrakic i ostali u Crvenoj Zvezdi??? Kakav su oni boljitak i novi kvalitet doneli u nas posrnuli fudbal?? Pa sve sto su u ruke uzeli politicari u ovoj zemlji su upropastili, pa zar moraju i sport??? Pa zar im je malo para pa da uzmu jos malo od prodaje igraca... sto ne kupise nekog, lako je prodati i ugraditi se... Mars iz nasih klubova!!!

cka

pre 11 godina

Sto ste stavili oba kluba u naslov ako se iz daljeg texta vidi da je samo kredit ka zvezdi mozda sporan? Kada cete shvatiti da ovakva ruzna protekcija zvezda tako sto se uplete I partizan da bi se ublazilila prica jeste onaj obrazac ponasanja koji nas vuce na dole? Pre svega smo ljudi a ne navijaci....pobrkani loncici

DARKO

pre 11 godina

A zasto se nasi politicare guraju da budu u UO FK Partizan i FK Crvena zvezda, zbog ljubavi prema sportu??!! Sta rade naprimer Branko Ruzic Rasim Ljajic i Nemanja Sarovic u Partizanu ili npr. Aleksandar Vlahovih, Antic, Mrakic i ostali u Crvenoj Zvezdi??? Kakav su oni boljitak i novi kvalitet doneli u nas posrnuli fudbal?? Pa sve sto su u ruke uzeli politicari u ovoj zemlji su upropastili, pa zar moraju i sport??? Pa zar im je malo para pa da uzmu jos malo od prodaje igraca... sto ne kupise nekog, lako je prodati i ugraditi se... Mars iz nasih klubova!!!

Grobar73

pre 11 godina

TAKO JE BREEE! Puna podrška B92 da se istera ova priča do kraja i da se utvrdi odgovornost Đurića i Lukića u ovoj priči. Takođe pokrenuti paralelno sa ovom temom reprize emisije Insajdera o fudbalskoj mafiji i kriminalcima na tribinam.

Citamstapise

pre 11 godina

Pa sta znaci ovaj naslov i vest na TV-u B92, Zvezda Partizan i afera Agrobanka? Kada procitate tekst shvatite da je Partizan uzeo poslovna 4 kredita od ove banke (kao i od mnogih drugih), od kojih je tri vec vratio, a cetvrti vraca u skladu sa planom otplate!!!! Sta je tu sporno da banka da kredit klijentu i da ga ovaj uredno vrati??? Kako to moze biti deo iste vesti sa informacijom o FK C.Zvezda koja je pristala da reklamira ovu banku da bi dobila kredit , koji joj niko drugi nije hteo dati zbog prezaduzenosti i nesolventnosti, a pri tom kredit ne vraca u skjladu sa ugovorom. E to je kriminal. Stidite se novinari. Bolje istrazite kako je KK Zvezda uspela da ubedi poverioce da joj oproste 18 miliona evra duga ??? Kako je Agro banka dala kredit toliko nesolvennom klijentu (FK)i kakav kreditni odbor to moze da odobri??? Da li ce drzava prodati hipoteku na stadion CZ u postupku likvidacije Agrobake da bi isplatila ostecene klijente, kao sto bi po svim pozitivnikm propisima morala da uradi ? Sramota....

Bivsi ds-ovac

pre 11 godina

Verovao sam DS-u do zadnjeg dana ali tek sada vidim kolko ste nas upropastili zajedno sa SPS- om, auuu al' ste vi krali...kaznice vas biraci neverovatno, postacete minorna stranka na sledecim izborima. Vladace Vucic ni kriv ni duzan godinama, i treba kad ste olos.

Alan Ford

pre 11 godina

Sta je sporno ako je Zvezdin stadion garancija kredita? Sta je sporno ako je Partizan isplatio vecinu kredita? Drugo je pitanje sta je s tim parama uradjeno? Koliko vidim nista, sem sto su se klupski i politicki funkcioneri popravili za koje milionce.

cka

pre 11 godina

Sto ste stavili oba kluba u naslov ako se iz daljeg texta vidi da je samo kredit ka zvezdi mozda sporan? Kada cete shvatiti da ovakva ruzna protekcija zvezda tako sto se uplete I partizan da bi se ublazilila prica jeste onaj obrazac ponasanja koji nas vuce na dole? Pre svega smo ljudi a ne navijaci....pobrkani loncici

Milan

pre 11 godina

Citam ovaj komentar u kome se prica o podmetanjima od strane "crveno-crne" koalicije, o "minimalnim nepravilnostima" u Agrobanci i ne verujem... Jel se to neko sali, ili je ozbiljan? Mi ovde pricamo o banci koju je kontrolisala drzava, a koja je zavrsila u minusu od 300.000.000 evra! Kako ostale banke iz Srbije nemaju tolike minuse? Mozda zato sto njima nije rukovodila drzava, i jer znaju da ce propasti i odgovarati ukoliko neko daje kredit Peri, Miki, Ziki...

Srdjan

pre 11 godina

Sledeci kandidat za hapsenje je Jozef Kasa.
On je bio u upravnog odbora za vereme tih desavanja.
Ali posto on zivi u Budimpesti sada, on nece biti priveden pravdi.

pesadinac

pre 11 godina

Pa gde mi pamet bila, zasto i ja ne uze neki kredit kod Agrobanke. Vidis niko netreba da vraca, samo se pozoves na sponzorstvo ili tako nesto.
Agrobanka sluzila za punjenje rupa, privatnih rupa i privatnih potreba.
Nije krao tj. nije uzimao bespovratne kredite samo onaj ko nije imao neku vezu u Agrobanci. Dovoljno je bilo da poznajes portira ili cistacicu pa da se ogrebes, tako mu ga dodje. I Evropa i bespovratni kredit od Agrobanke.

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Ne dao bog da je u "AGROBANKU" ušao neki paor i tražio kredit za unapredjenje poljoprivredne proizvodnje, izbacili bi ga iz banke kao poremećenog i ludaka;
Ali zato kada udje ovlašćeno lice FK "ZVEZDE" i "PARIZANA", njih prime na nmajvišem nivou, i daju im se onoliko miliona koliko traže;a što i ne bi, znate li vi koliko može na se poseje šećerne REPE i kukuruza na stadionu MARAKANI i i JNA;

ZMAJ

pre 11 godina

Cemu ovaj naslov. Ponovo vestacki izjednacavate svetskog i evropskog prvaka i Partizan. Treba pozvati na odgovornost samo ove iz Partizana. Agrobanci niko nije vracao kredite osim njih.
Upravi CZ treba dati orden jer su uspeli da stave pod hipoteku ono sto nije njihovo. U tome se ogleda velicina kluba?

aca smederevac

pre 11 godina

fk Partizan je uzeo 4 kredita i TRI vratio a 4 se otplacuje bez problema .zasto ste uopste mesali Pfc i CZ koja je za kredit stavila hipoteku na stadion ....

Владимир

pre 11 godina

Да ли сте приметили шта је рак рана свих ових пропалих предузећа? Шта је канцер што изједа све државне фирме? То су ПОЛИТИЧАРИ!!! Они су ти који су сели у фотеље или ставили своје људе. Они су ти који су давали несавесно кредите. Они су ти који седе по управама Звезде и Партизана и не дозвољавају приватизацију истих баш из тих разлога. Они су ти који су донели све лоше одлуке које су коштале нас грађане милијарде и милијарде евра нашег пореза којег сад ми морамо опет да намиримо из нашег џепа и да платимо све њихове брљотине. Они су ти! Остраните политичаре и политику из свих јавних предузећа и ето просперитета. Ако ова нова власт настави као стара ништа нама боље неће бити, само још горе. Ако струка или приватни сектор не преузме управљање предузећима минус ће да се повећава и на крају ћемо банкротирати као држава, а јако смо близу тога. И шта се сви праве мутави. Па зар вам није јасно одакле политичарима десетине милиона евра за кампању и свакодневни рад странке. Па краду из Агробанке, Партизана, Звезде, Телекома, Епса, ... и те паре на разно разне начине дођу њима за кампању и рад странке, а богами можда и у џеп. Па скоро нико од приватника њима не даје паре то су само приче. Они сами отимају од нас грађана тј. од наших предузећа. Због тога се отимају ко ће да добије које предузеће после избора. Због тога свега је ова пропаст са Агробанком, Аеродромом, Путевима, ...

Bate

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Ahahahaha, koji si ti lik! Pa ako se sad održe vanredni izbori SNS i SPS će oduvati demokrate, neće im pomoći ni Mlađan ni Čeda-Vuk a ni Voja Ustavobranitelj. Demokratama bi bolje bilo da se smire, prihvate realnost, sačekaju da "prođe njihovo" i za to vreme da pokušaju da se reorganizuju inače im preti sudbina radikala.

birac

pre 11 godina

Ljudi,moj komsija Mica,penzioner,uzeo kes kredit od AGROBANKE u iznosu od 500 EURO..Trebalo mu,muceniku,da plati struju i komunalije,jer nije mogao da podnese da dodju da mu iseku struju...
Tek sad vidim kakav je on kriminalac...A ja mislio posten covek...
Od svih banaka,bas od AGROBANKE...Meni je to sumnjivo,u zatvor sa njim...

A mene ako se sete za dan bezbednosti sete,ako ne,ja sam svoju gradjansku duznost ispunio...

Beogradjanin

pre 11 godina

Samo provereni Udbini kadrovi su dobijali astronomske kredite iz Agrobanke.
Medju imenima ima i bivsih ministara iz RS , koji brane "ugrozeno srpstvo sa one strane Drine" po Beogradu otimanjem para gradjana Srbije.
Ovo sve mora da se istera do kraja i da se obelodane imena Udbasa,kako sa one strane Drine, tako i iz Crne Gore sve do jednog,koji haraju Srbijom, kako onih koji su uzimali kredite tako i oni koji su davali, a prave se da ne znaju nista.
Jos uvek nemamo imena pravih Udbasa , ovo je samo boranija koja je uhapsena.
Ovo je kriminal nevidjenih razmera , ravan veleizdaji zemlje, a to je samo kap u moru sta su Udbasi uradili sa Beobankom ( razlog hitnog stecaja Beobanke je sakrivanje tragova Udbaske pljacke Srbije, pod komandom Udbinih generala, pukovnika, njihove dece i unuka).
Nije samo ispitati kredite nego svakog posebno proveriti dalje transfere milionskih kredita, gde su zavrsavali, kupovinom koje robe po desetostruko skupljim stelovanim cenama preko Kiparskih firmi i ostalih banana kokosovih lokacija, tj, kako su prane pare.
Ovo je smesan posao za svakog banalnog finansijskog strucnjaka dan-dva po svakom korisniku kredita.
Eto prilike za SNS da pokaze da li ce procesuirati Udbase po Srbiji za sve sto su radili po Srbiji, ili ce se sve zavrsiti na boraniji kao i obicno do sada.
Ili Srbija ili Udba, vrlo je prosto.
Jednom je jedan rekao ako Zoran Djindjic prezivi Srbije nece i ostalo sve na tome.
A treba da se kaze ako Udba prezivi Srbije nece.

Славко

pre 11 godina

Da sam na Vesicevom mestu posle ove izjave Nikolovskog izbacio bih istog kao kofer sa "Marakane". Svojom izjavom Nikolvski je upropastio upravu Crvene Zvezde, jer je priznao da su oni lagali narod da sa "Agrobankom" imaju sponzorske ugovore. Oni su zapravo fiktivno potpisivani i javnosti predstavljani kao sponzorstvo, a zapravo su to bili bezdusni krediti. Sram neka bude upravu Crvene Zvezde.

Igor

pre 11 godina

E da najzad i ove dve biznis privatne firme procesljaju ! Godinama uzimaju pare a ne mogu dodju do Lige sampiona. Fudbaleri placeni ko mali bogovi a na terenu igraju ko bg starlete. Apsi,milicijo moja! Cesljaj sve do Toleta.

bezimena

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.
(banat, 13. avgust 2012 18:36)

Tačno tako, zato sve ove godine niko ni da bekne o privatizaciji fudbalskih klubova, u čijim upravama sede naši vajni političari, drpaju ogromne pare i koriste u političke svrhe vojsku tzv. navijača, tačnije rečeno kriminalaca!
Srbija je DNO!

Top spin

pre 11 godina

Pa sta akosu uzimali kredite i Zvezda i Partizan.Zato banka sluzi.Pa nece valjda da cesljaju sve one koji su uzimali kredite.Problem su krediti koji su davani ali bez ikakve garancije. Ako je Zvezda pod hipoteku dala stadion sta je problem.Partizan je dao nesto drugo kao garanciju.MU takodje ima bankarske kredite.Nema tima na svetu koji nema kredite

Nenad

pre 11 godina

Kad klupko krene da se odmotava jedna afera otvara drugu i tako redom, sve se rusi kao kula od karata... Samo treba imati m... i biti istrajan... HAPSI MILICIJO, HAPSI!!!

Milan

pre 11 godina

Dok se otvara slucaj Agrobanka, i nogama i rukama pokusava da se zatrpa slucaj Hipo banke da se ne otvori.Oni koji su najveci zagovornici istraznih radnji u Agrobanci najveci su protivnici da se to isto uradi u Hipo banci.Nista se u Hrvatskoj nije radilo a da to nije radjeno i u Srbiji.Cak sta vise, kada su finansije u pitanju to je sistem spojenih sudova.Vec 2 godine se zna za spisak kredita koje koji su pod istragom austrujskog tuzilastva a koji su plasirani preko Hipo banke firmama i pojedicnima u Srbiji.Kada pogledate spisak tih kompanija i fizickih lica i iznose koji nisu vraceni onda je jasno zasto se sprecava po svaku cenu da ovo dospe do javnosti.Ono sto je tu posebno intresantno jeste cinjenica da bi se pracenjem tragova izvora plasiranih kredita doslo do vrlo interesantnih saznanja.Samo razlika je u tome sto poreski obveznici u Austriji nisu ovce za sisanje.

Jale

pre 11 godina

Napred Vučiću,nisam glasao za tebe,ali samo napred.Mnogi ti nisu verovali da ćeš krenuti u obračun sa kriminalom i korupcijom,ali nemoj da nas razočaraš pa da odustaneš od borbe.

Vladimir

pre 11 godina

Ovo kao kad je Marija Milosevic napravila TV KOSAVU. Drzavne firme ulozile kesh a ona bila vlasnik te nove firme jer je ulozila IDEJU za taj biznis. I to se klupko, vidim, odmotalo. Tako ce i ovo.

much ado about nothing

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko objasni sta je ovde sporno. Dali kredit po trzisnim uslovima (dakle - bez popusta), zastitili se hipotekom na stadion (cija je vrednost petnaestak puta veca od iznosa kredita). I na to plus izvukli dobit u vidu besplatne reklame. Ja se izvinjavam, ali ugovor je nepovoljan za klub, a ne za banku, ali to nije iznenadjujuce, jer je donet kada je klub bio pod pritiskom vremena, a banke svuda tako posluju.
Inace, kada bi se sabirao novac banaka koji je trenutno pozajmljen fudbalskim klubovima u Evropi, tesko da bismo stali ispod 10 milijardi evra.

vlada

pre 11 godina

svojevremeno sam hteo da stavim pare na stednju kod njih a salterusa mi kaze da im ne radi fotokopir i da idem da iskopiram licnu kartu pa da im donesem
. to je bio prvi i poslednji put da sam otisao u tu banku.

Maloletni deda

pre 11 godina

Auuu šta je ovde dece ovih iz AGROBANKE koji su uzeli milione na foru, pa sada ostavljaju "duhovite" komenare, ne bi li ovu kriminalnu aferu predstavili kao komediju;pa provaljeni ste gospodo i to se vidi iz aviona:-)

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

Stanko G.

pre 11 godina

Nikakvu nezakonitost ili mogucu prevaru nisam mogao da naslutim na osnovu ovog teksta. Pa, Zvezda ima na desetine puta vredniju imovinu koja je pod hipotekom od iznosa kredita koji je dobila. Ovo mi lici na jeftinu pikanteriju iz Kurira... narod interesuje ko je zalozio bezvredne stracare i pasnjake po unutrasnjosti i na osnovu toga dobio ogroman novac!
P. S. Evo, priznajem, i ja sam sumnjiv... imam lizing za auto 4000 €, a isti, trenutno, vredi 12000.

vladimir

pre 11 godina

To sto se Zvezda odrekla sponzorskih uplata od strane banke moze da bude problem ako se dokaze da su kredit dobili izvan postojecih zakonskih i internih bancinih kriterijuma. Bilo bi lepo da novinari B92 urade malo bolji posao u istrazivanju i proveri cinjenica pre nego sto se odluce za ovakav naslov.

banat

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.

pravda za sve

pre 11 godina

Ko nije vratio kredit da odgovara. Ali, bogami, da odgovara i onaj ko je odobrio kredit firmi koja nije sada u mogucnosti da ga vrati.

Lazić

pre 11 godina

Imao sam kredit kod "Agrobanke" za kupovinu stana (50 hiljada evra). Otplatio sam ga pre roka, jer sam od dede i oca dobio nešto para, dovoljno da se duga rešim. Svanulo je i meni i mojoj ženi i sitnoj deci (sin i kćerka (age 5 i 2). Da li sam i ja sada dobio mesto "u aferi", kao Partizan što je? Ako jesam, onda molim da se u naslov stavi i moje ime. Dakle - "Agrobanka, Zvezda, Partizan i Lazić". Naše novinarstvo zaista je na visokom niivou, bez obzira što mene u naslovu nema.

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma dzabe se brecate,nista od cele price nece biti niti ce ikom biti oduzeta imovina niti ce iko u zatvor kao i za xx drugih afera

Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!

pre 11 godina

Jasno je kao dan da se radi o montiranom procesu protiv političkih neistomišljenika iz Demokratske stranke! Sve je ovo jedna predstava za narod, a režiseri su ovi iz crveno-crne koalicije, koji nas sve više vraćaju u mračnu prošlost iz devedesetih! Nisu svetske agencije spustile kreditni rejting naše zemlje bez razloga. Trebamo da budemo svesni da su ovo samo laži. Gospodin Cvetković je sve činio da bi naša zemlja što pre postala članica EU, kao i gospodin Tadić, a ovim izmišljenim "aferama" radikali i socijalisti žele da ih diskredituju. Možda jeste bilo nekih minimalnih nepravilnosti u radu Agrobanke, ali svakako ne i ovo o čemu govore radikali i socijalisti. To su čiste izmišljotine. Posebno je smešno to što pričaju o finansiranju Demokratske stranke iz tih izvora. Pa, ljudi moji, valjda je svima jasno da je to sam radikalska prevara, i da se Demokratska stranka uglavnom finansira od naplate članarine i nekih manjih donacija od poznatih i poštenih donatora. To je ISTINA!!! Mogu radikalskih botovi da lupaju minuse koliko hoće, ali je to i dalje ISTINA!!! Nego, da vam svima nešto kažem, neka lepo radikali i socijalisti podnesu ostavke i raspišu vanredne izbore na vreme, jer im VREME ZAPRAVO ISTIČE!!! Narod hoće da se Tadić vrati! Narod hoće novu Vladu DS-a i LDP-a! Narod hoće vanredne izbore ODMAH!!! Ako nema cenzure na ovom sajtu, objavite i ovaj komentar, ako smete od crveno-crne koalicije!!! PRAVDA ZA ŠOŠKIĆA!!!

TroxX

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Uuuuu sto je tebi dobro,ajd daj i nama malo toga sto koristis,jer ne mogu da verujem da ovo moze da napise osoba koja nije na nekim opijatima.

Titan

pre 11 godina

Slucaj pomenute banke je samo jos jedan u nizi pokazatelja da organizovane forme kriminaliteta nikada ne umiru, vec se sele iz jedne drzave u drugu. Kriminalne aktivnosti 90-tih godina u Italiji, tek sada na velika vrata "uvoze" se u Srbiju. Jedino resenje za nas je rodjenje srpskog Corada Catanija.

Marko

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Decko je mislio na izbore u klubu, maloumnici promislite pre nego sto krenete da lupate ko maksim po diviziji!!

PA TL

pre 11 godina

Agrobanka je bila darezljiva prema Partizanu... a on vratio kredite u skladu sa ugovorom. Gde je tu darezljivost? Nekorektni su vam komentari......

Cvetko CNN

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!

Ovo više nije novinarstvo

pre 11 godina

Pišete da je "Agrobanka bila darežljiva i prema Partizanu, jer mu je odobrika četiri kredita, od kojih su neki vraćeni." Nisu neki nego tri! Ko to jednu banku, koja daje kredite sa kamatama, zove darežljivom bankom? Kredti nije dar (poklon). Teško je razumeti ovakvo pisanje.

zmitjkoe

pre 11 godina

Nesto nema "premorenog" koji nedavno rece da su pare iz Agrobanke otisle na izbornu kampanju, zna se ciju. Jednom radikal, uvek baron Minhauzen.

tabasco pete

pre 11 godina

Iiskreno se nandam, za dobrobit drzave da ce nova vlast smeniti kompletno tuzilastvo...
Posao banke I jeste da daje kredite. Pa sta su trebali da rade? Ne mogu valjda svi koji su uzimali kredite da se sumnjice za nesto?
Takodjje, nigde u svetu procenat vracanja kredita nije 100%.nasoj zemlji su Izmedju ostalog I skuplji krediti zbog rizika, koji se ogleda upravo u nevracanju kredita...
Dakle, sigurno je bilo mucki, kao uostalom I svuda, ali oni koji su uzimali I vracali kredite, svakako nisu sumnjivi...
A tuzilastvo I novinari u sopstvenom neznanju I jurnjavi za tirazom prave skandale, a posle se javnost pita kako to da niko nije osudjen... Nije, jer se ne hapsi zbog sjandala I populizma, vec kada imas sve dokaze I tada se odmah po kratkom postupku ide na sud...

Captain Sarcasm

pre 11 godina

Katanac na oba kluba!!!!!!
(Bas-Celik, 13. avgust 2012 20:59)

Da, ovi jedni uzeli cetiri kredita, vratili tri a cetvrti uredno otplacuju, teski su to zlikovci.
A ovi drugi uleteli 50 miliona u dubiozu, kad do sad nisu popili katanac ne treba ni sad.

Grobari Zvezde - Vesić & Co.

pre 11 godina

Gde je Goran Vesić, tu su garantovano mahinacije sa novcem, da ne kažem krađa. Kad taj čuveni "sportista" bude bio uhapšen, tek tada ćemo moći da kažemo da se stvari u ovoj zemlji menjaju na bolje. Znajuću nas, to se neće desiti nikada.

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

QQLELE

pre 11 godina

Agrobanka je bila darežljiva i prema FK Partizanu, koji je od ove banke dobio četiri kredita, ali su neke od njih vratili....
Partizan je uzeo četiri kredita, a tri su vraćena po ugovoru, dok se četvrti vraća trrenutno u skladu sa planom otplate."
Gospodo, ako vam nije tesko, objasnite mi sta je ovde sporno? Razumem da je sve ovo oko Agrobanke jako interesantno, ali mislim da ne treba traziti "vest" tamo gde je nema. Po ovom kriterijumu i svi gradjani koji su dobijali i uredno otplatili kredite ove banke, zasluzuju da se nadju na sajtu B92. Ima mnogo interesantnijih likova u vezi ove afere od Partizana i Zvezde koji se ne pominju.

batko

pre 11 godina

Logično je valjda da banka daje kredite. Ne znam zašto korisnici ne mogu biti sportski klubovi, naročito ako imaju pokriće kroz hipoteku. Ali ne mogu da shvatim da EPS, kao monopolska firma, tim istim klubovima plaća reklamu. Brate, poštenije je to nazvati poklonom, platiti 3% poreza i reći da ste pomogli srpski (klupski) sport, nego ovako muljati .

bezimena

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!
(Cvetko CNN, 13. avgust 2012 19:51)

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!

Marlena

pre 11 godina

Bezimena, u sve se razumeš i onda postaješ univerzalna neznalica. O kakvoj ti privatizaciji fudbalskih klubova govoriš? Koji će kapitalista da kupi nešto što mu neće donosi profit nego gubitke? Zašto nema stranih investicija u Srbiji? Zato što stranci ovde ne vide šansu za profitersku kapitalističku ekonomiju. Zašto su Ameri otišli iz smederevske železare? Zato što je donosila gubitke. I sad će klubovi iz Srbije, ako ih kupe privatnici, da im donesu ogromno bogatstvo? Da li znaš koliko gledalaca za godinu dana imaju veliki klubovi? I koliko koštaju tamo karte? Ovde idu od dva do četiri evra. Deset hiljada gledalaca, što je moguće samo u Beogradu, donosi klubu bruto 30 hiljada evra. Šezdeset hiljada ljudi na utakmici Reala donosi pet miliona evra. Naši ljudi nemaju ni za kiflu, a ti hoćeš da njih 50 hiljada svake nedelje plazi ulaznicu 100 evra. Pišeš bez veze.

agroreklama

pre 11 godina

Kakve veze ima sponzorstvo i reklamiranje sa podizanjem kredita.To su budalastine.Svi su uzimali ko iz kasice prasice,a nisu vracali.Dok narod grca u nemastini, pojedinci su se enormno obogatili preko ovih kredita.Svi redom su uzimali kredite,normalno, povlasceni.E sada svi i da odgovaraju,ako treba sazidacemo nove zatvore.Lako ih je pohvatati,na osnovu ugovora sa bankom.Ako su Zvezda i Partizan uzimali kredite iz Agrobanke,zasto sada posluju sa gubitcima.To ispada da su pare od kredita otisle u necije privatne dzepove ili su im rukovodstva nesposobna.

Aha

pre 11 godina

Dolijao snajder, samo da ti vidim ledja, i tebi i Ruzicu i onome sto "nije burek pojeo na racun kluba", i svima vama koji ste odgovorni sto FK Partizan propada!

Mozda sam neupucen

pre 11 godina

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!
(bezimena, 13. avgust 2012 22:42)

Koliko besa.
Nevezano za to, Zvezda i Partizan su valjda "grupe gradjana" to jest niciji i svaciji i to treba regulisati sto pre, ali drzavno vlasnistvo jos nisu.
Klubovi su uzeli kredite od par miliona evra da kupuju igrace i kako pise ovde krediti su uredno vraceni sa sve pripadajucim kamatama. To dalje znaci da su klubovi poslednji na koje treba VIKATI jer je od njih Agrobanka jos i zaradila i to na posten nacin kako banke inace zaradjuju - od (zelenaske) kamate na kredite.
Problem je u NENAPLATIVIM stotinama miliona evra kredita koji su odobreni ko zna kome.
Sazaljevam ovaj narod koji se uhvati za svaku kosku koju im vlast baci, kao sad - Zvezda i Partizan uzeli (i vratili) tri miliona evra kredita, rastrgnite ih. Za to vreme tatini sinovi uzeli 300 miliona, ali se o tome ne prica jer se sve hijene stustile na fudbalske klubove.

zbunjen

pre 11 godina

Kao da se ne zna kako sve to pravno funkcionise? Agrobanka je imala svoje organe: direktore, odbore (upravni, izvrsni, nadzorni...) sa konkretnim ljudima u njima. Oni su odobravali kredite. Oni snose i najvecu odgovornost.

bezimena

pre 11 godina

Pišeš bez veze.
(Marlena, 13. avgust 2012 23:41)

A ti si neka teža vezara.:)))

p.s. ni gradjani Srbije nemaju nikakav interes da na ledjima nose sve same gubitnike, fudbalski klubovi su posebno nedodirljiv mafijaški bunar želja

Partizan u inat svima!!!

pre 11 godina

Kakve veze ima Partizan sa aferom Agro banke...ljudi su uzeli cetiri kredita, tri su vratili, a cetvrti se normalno vraca...

Zasto trpate Partizan u isti kos sa propalim drzavnim projektom?????

Tekelija

pre 11 godina

Да су бар те паре отишле на појачавање клубова, па ај, него су разни кримоси само искористили клубове као параван за своје радње.

За наше клубове би најбољи био Барсин систем.
Навијачи да држе дионице клуба, гласају ко ће бити предсједник, а не као досад да клубове воде криминалци и да на 'чело' клуба постављају своје слуге.

Продаја клуба странцима нам не би ништа донијела у дугом року.
Чак ни Челси није вратио паре које су уложене у њега, мислите да ће Звезда и Партизан?

Безимена оставља најглупље коментаре, која год да је тема у питању.

z

pre 11 godina

a sta ce partizanu krediti? prodao je i zaradio desetine miliona evra! fiktivno su uzimali kredite tj nisu ih ni uzimali ali novac su redovno tj pravovremeno uplacivali u agrobanku, kojoj nisu ni bili duzni!na taj nacin su uzeli(oprali) novac od lige sampiona i transfera igraca (u pitanju su desetine miliona) uz mali procenat za usluge rukovodstva agrobanke!i! vrlo perfidno i prosto!!!!

NewMom

pre 11 godina

Svakako protresti i klubove(citaj imovinske karte celnika i politicara) ali hajde JEDNOM da pocnu da cesljaju SVE one kojima su prsti odvise bili lepljivi...hajde da vidimo da jednom ne bude "tresla se gora, rodio se mis".

Max

pre 11 godina

Nije pametno da ovaj slucaj vodi M. Radisavljevic koji je poznat po tome sto skracuje liste optuzenih. Vidi se u saopstenjima medijima da ga nesto svrbi, cim javnost, i ljude na vlasti, podseca na svoj "doprinost" vladavini prava ;) Ne moze taj covek da uradi dobru i cvrstu optuznicu i da je kao takvu prezentira pred sudom.
P.S. I smesna je ova Miljkova cutnja, sa obzirom na to koliko je bio servilan prema novinarima "BLica". Valjda se podsetio, iz udzbenika, sta je to prizumcija nevinosti.
P.P.S. Miljko, je li obustavljena akcija donosenja presuda radi dokazivanja uspeha reforme pravosudja ;) ?

sladjana

pre 11 godina

Kada su danas pomenuti tokovi novca palo mi je na pamet da su krediti otišli u privatne džepove a vraćaju ih klubovi. To me nimalo ne bi čudilo, s obzirom na likove koji su se nalazili u upravama ova dva kluba. Takođe treba ispitati sponzorstva koja su javna preduzeća-gubitaši imali sa PARTIZANOM i ZVEZDOM. Isti likovi su bili na čelu tih preduzeća. Mislim konkretno na ZELEZNICU SRBIJE i FK PARTIZAN. Insajder bi imao pune ruke posla.

Slobodni Klikeri

pre 11 godina

Vrlo mi je smesno da je Zvezda morala da da deo stadiona pod hipoteku za 3,5 miliona evra. A ja sam pre nekoliko meseci,u jednom nasem nedeljniku citao o aferi u Agrobanci (tada se jos cutalo u vecini medija) da je neki lik,kum,brat,surak,dever nekog budze dobio 6 miliona evra kredita od Agrobanke za koji je zalozio 1000 kvm poslovnog prostora u centru Bajne Baste. :))))
Tako sam se iskidao od smeha kada sam to procitao. Kao da je poslovni prostor u Londonu. :))) A Zvezda deo stadiona za 3,5...jedino ako nije onaj parking ispred zapadne tribine,onda manje vise ok. :)

Bodo

pre 11 godina

Agrobanka je za agrar za poljoprivredu...sta sada kaze onaj ministar poljoprivrede,Petrovic...on vise lici na nosaca,nego na ministra...mogao bi da se zaposli kod Vuka...ali prvo,da objasni neke stvari policiji.

lopovi lopovi sede nam u upravi

pre 11 godina

Zapitajte se zasto Partizan mora da uzima kredite pored prihoda od preko 70 miliona u proteklih 4 godine i sve ce vam biti mnogo jasnije.

ackoniškikartel

pre 11 godina

Crvena zvezda je bila i ostala drzavni projekat ! Vecito Partizan stavljaju u isti kos,a onda na kraju ispadne da on i nema veze sa tim.Hitno proveriti i KKCZVBGD,da se vidi odakle im odjednom tolike pare.Partizan kao prvak drzave jedanaest godina zaredom i ucesnik Eurolige nikada u zivotu nije imao ovakav budzet kao KKCZVBGD ! Da ima te pare verovatno bi osvojio i Euroligu.Sramota !

Referent za kredite

pre 11 godina

Zamislite kakav apsurd - banka daje kredite. Da li je to moguce? Ja sam bio ubedjen da to rade Dobrovoljna vatrogasna drustva. Eto neznalice.

Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!

pre 11 godina

Jasno je kao dan da se radi o montiranom procesu protiv političkih neistomišljenika iz Demokratske stranke! Sve je ovo jedna predstava za narod, a režiseri su ovi iz crveno-crne koalicije, koji nas sve više vraćaju u mračnu prošlost iz devedesetih! Nisu svetske agencije spustile kreditni rejting naše zemlje bez razloga. Trebamo da budemo svesni da su ovo samo laži. Gospodin Cvetković je sve činio da bi naša zemlja što pre postala članica EU, kao i gospodin Tadić, a ovim izmišljenim "aferama" radikali i socijalisti žele da ih diskredituju. Možda jeste bilo nekih minimalnih nepravilnosti u radu Agrobanke, ali svakako ne i ovo o čemu govore radikali i socijalisti. To su čiste izmišljotine. Posebno je smešno to što pričaju o finansiranju Demokratske stranke iz tih izvora. Pa, ljudi moji, valjda je svima jasno da je to sam radikalska prevara, i da se Demokratska stranka uglavnom finansira od naplate članarine i nekih manjih donacija od poznatih i poštenih donatora. To je ISTINA!!! Mogu radikalskih botovi da lupaju minuse koliko hoće, ali je to i dalje ISTINA!!! Nego, da vam svima nešto kažem, neka lepo radikali i socijalisti podnesu ostavke i raspišu vanredne izbore na vreme, jer im VREME ZAPRAVO ISTIČE!!! Narod hoće da se Tadić vrati! Narod hoće novu Vladu DS-a i LDP-a! Narod hoće vanredne izbore ODMAH!!! Ako nema cenzure na ovom sajtu, objavite i ovaj komentar, ako smete od crveno-crne koalicije!!! PRAVDA ZA ŠOŠKIĆA!!!

ZMAJ

pre 11 godina

Cemu ovaj naslov. Ponovo vestacki izjednacavate svetskog i evropskog prvaka i Partizan. Treba pozvati na odgovornost samo ove iz Partizana. Agrobanci niko nije vracao kredite osim njih.
Upravi CZ treba dati orden jer su uspeli da stave pod hipoteku ono sto nije njihovo. U tome se ogleda velicina kluba?

cka

pre 11 godina

Sto ste stavili oba kluba u naslov ako se iz daljeg texta vidi da je samo kredit ka zvezdi mozda sporan? Kada cete shvatiti da ovakva ruzna protekcija zvezda tako sto se uplete I partizan da bi se ublazilila prica jeste onaj obrazac ponasanja koji nas vuce na dole? Pre svega smo ljudi a ne navijaci....pobrkani loncici

Stanko G.

pre 11 godina

Nikakvu nezakonitost ili mogucu prevaru nisam mogao da naslutim na osnovu ovog teksta. Pa, Zvezda ima na desetine puta vredniju imovinu koja je pod hipotekom od iznosa kredita koji je dobila. Ovo mi lici na jeftinu pikanteriju iz Kurira... narod interesuje ko je zalozio bezvredne stracare i pasnjake po unutrasnjosti i na osnovu toga dobio ogroman novac!
P. S. Evo, priznajem, i ja sam sumnjiv... imam lizing za auto 4000 €, a isti, trenutno, vredi 12000.

Citamstapise

pre 11 godina

Pa sta znaci ovaj naslov i vest na TV-u B92, Zvezda Partizan i afera Agrobanka? Kada procitate tekst shvatite da je Partizan uzeo poslovna 4 kredita od ove banke (kao i od mnogih drugih), od kojih je tri vec vratio, a cetvrti vraca u skladu sa planom otplate!!!! Sta je tu sporno da banka da kredit klijentu i da ga ovaj uredno vrati??? Kako to moze biti deo iste vesti sa informacijom o FK C.Zvezda koja je pristala da reklamira ovu banku da bi dobila kredit , koji joj niko drugi nije hteo dati zbog prezaduzenosti i nesolventnosti, a pri tom kredit ne vraca u skjladu sa ugovorom. E to je kriminal. Stidite se novinari. Bolje istrazite kako je KK Zvezda uspela da ubedi poverioce da joj oproste 18 miliona evra duga ??? Kako je Agro banka dala kredit toliko nesolvennom klijentu (FK)i kakav kreditni odbor to moze da odobri??? Da li ce drzava prodati hipoteku na stadion CZ u postupku likvidacije Agrobake da bi isplatila ostecene klijente, kao sto bi po svim pozitivnikm propisima morala da uradi ? Sramota....

Bate

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Ahahahaha, koji si ti lik! Pa ako se sad održe vanredni izbori SNS i SPS će oduvati demokrate, neće im pomoći ni Mlađan ni Čeda-Vuk a ni Voja Ustavobranitelj. Demokratama bi bolje bilo da se smire, prihvate realnost, sačekaju da "prođe njihovo" i za to vreme da pokušaju da se reorganizuju inače im preti sudbina radikala.

Grobar73

pre 11 godina

TAKO JE BREEE! Puna podrška B92 da se istera ova priča do kraja i da se utvrdi odgovornost Đurića i Lukića u ovoj priči. Takođe pokrenuti paralelno sa ovom temom reprize emisije Insajdera o fudbalskoj mafiji i kriminalcima na tribinam.

Cvetko CNN

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!

Bivsi ds-ovac

pre 11 godina

Verovao sam DS-u do zadnjeg dana ali tek sada vidim kolko ste nas upropastili zajedno sa SPS- om, auuu al' ste vi krali...kaznice vas biraci neverovatno, postacete minorna stranka na sledecim izborima. Vladace Vucic ni kriv ni duzan godinama, i treba kad ste olos.

Igor

pre 11 godina

E da najzad i ove dve biznis privatne firme procesljaju ! Godinama uzimaju pare a ne mogu dodju do Lige sampiona. Fudbaleri placeni ko mali bogovi a na terenu igraju ko bg starlete. Apsi,milicijo moja! Cesljaj sve do Toleta.

zmitjkoe

pre 11 godina

Nesto nema "premorenog" koji nedavno rece da su pare iz Agrobanke otisle na izbornu kampanju, zna se ciju. Jednom radikal, uvek baron Minhauzen.

much ado about nothing

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko objasni sta je ovde sporno. Dali kredit po trzisnim uslovima (dakle - bez popusta), zastitili se hipotekom na stadion (cija je vrednost petnaestak puta veca od iznosa kredita). I na to plus izvukli dobit u vidu besplatne reklame. Ja se izvinjavam, ali ugovor je nepovoljan za klub, a ne za banku, ali to nije iznenadjujuce, jer je donet kada je klub bio pod pritiskom vremena, a banke svuda tako posluju.
Inace, kada bi se sabirao novac banaka koji je trenutno pozajmljen fudbalskim klubovima u Evropi, tesko da bismo stali ispod 10 milijardi evra.

aca smederevac

pre 11 godina

fk Partizan je uzeo 4 kredita i TRI vratio a 4 se otplacuje bez problema .zasto ste uopste mesali Pfc i CZ koja je za kredit stavila hipoteku na stadion ....

TroxX

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Uuuuu sto je tebi dobro,ajd daj i nama malo toga sto koristis,jer ne mogu da verujem da ovo moze da napise osoba koja nije na nekim opijatima.

Marko

pre 11 godina

(Hoćemo ostavke i vanredne izbore ODMAH!!!, 13. avgust 2012 16:27)

Decko je mislio na izbore u klubu, maloumnici promislite pre nego sto krenete da lupate ko maksim po diviziji!!

birac

pre 11 godina

Ljudi,moj komsija Mica,penzioner,uzeo kes kredit od AGROBANKE u iznosu od 500 EURO..Trebalo mu,muceniku,da plati struju i komunalije,jer nije mogao da podnese da dodju da mu iseku struju...
Tek sad vidim kakav je on kriminalac...A ja mislio posten covek...
Od svih banaka,bas od AGROBANKE...Meni je to sumnjivo,u zatvor sa njim...

A mene ako se sete za dan bezbednosti sete,ako ne,ja sam svoju gradjansku duznost ispunio...

pesadinac

pre 11 godina

Pa gde mi pamet bila, zasto i ja ne uze neki kredit kod Agrobanke. Vidis niko netreba da vraca, samo se pozoves na sponzorstvo ili tako nesto.
Agrobanka sluzila za punjenje rupa, privatnih rupa i privatnih potreba.
Nije krao tj. nije uzimao bespovratne kredite samo onaj ko nije imao neku vezu u Agrobanci. Dovoljno je bilo da poznajes portira ili cistacicu pa da se ogrebes, tako mu ga dodje. I Evropa i bespovratni kredit od Agrobanke.

tabasco pete

pre 11 godina

Iiskreno se nandam, za dobrobit drzave da ce nova vlast smeniti kompletno tuzilastvo...
Posao banke I jeste da daje kredite. Pa sta su trebali da rade? Ne mogu valjda svi koji su uzimali kredite da se sumnjice za nesto?
Takodjje, nigde u svetu procenat vracanja kredita nije 100%.nasoj zemlji su Izmedju ostalog I skuplji krediti zbog rizika, koji se ogleda upravo u nevracanju kredita...
Dakle, sigurno je bilo mucki, kao uostalom I svuda, ali oni koji su uzimali I vracali kredite, svakako nisu sumnjivi...
A tuzilastvo I novinari u sopstvenom neznanju I jurnjavi za tirazom prave skandale, a posle se javnost pita kako to da niko nije osudjen... Nije, jer se ne hapsi zbog sjandala I populizma, vec kada imas sve dokaze I tada se odmah po kratkom postupku ide na sud...

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Ne dao bog da je u "AGROBANKU" ušao neki paor i tražio kredit za unapredjenje poljoprivredne proizvodnje, izbacili bi ga iz banke kao poremećenog i ludaka;
Ali zato kada udje ovlašćeno lice FK "ZVEZDE" i "PARIZANA", njih prime na nmajvišem nivou, i daju im se onoliko miliona koliko traže;a što i ne bi, znate li vi koliko može na se poseje šećerne REPE i kukuruza na stadionu MARAKANI i i JNA;

Jale

pre 11 godina

Napred Vučiću,nisam glasao za tebe,ali samo napred.Mnogi ti nisu verovali da ćeš krenuti u obračun sa kriminalom i korupcijom,ali nemoj da nas razočaraš pa da odustaneš od borbe.

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

Beogradjanin

pre 11 godina

Samo provereni Udbini kadrovi su dobijali astronomske kredite iz Agrobanke.
Medju imenima ima i bivsih ministara iz RS , koji brane "ugrozeno srpstvo sa one strane Drine" po Beogradu otimanjem para gradjana Srbije.
Ovo sve mora da se istera do kraja i da se obelodane imena Udbasa,kako sa one strane Drine, tako i iz Crne Gore sve do jednog,koji haraju Srbijom, kako onih koji su uzimali kredite tako i oni koji su davali, a prave se da ne znaju nista.
Jos uvek nemamo imena pravih Udbasa , ovo je samo boranija koja je uhapsena.
Ovo je kriminal nevidjenih razmera , ravan veleizdaji zemlje, a to je samo kap u moru sta su Udbasi uradili sa Beobankom ( razlog hitnog stecaja Beobanke je sakrivanje tragova Udbaske pljacke Srbije, pod komandom Udbinih generala, pukovnika, njihove dece i unuka).
Nije samo ispitati kredite nego svakog posebno proveriti dalje transfere milionskih kredita, gde su zavrsavali, kupovinom koje robe po desetostruko skupljim stelovanim cenama preko Kiparskih firmi i ostalih banana kokosovih lokacija, tj, kako su prane pare.
Ovo je smesan posao za svakog banalnog finansijskog strucnjaka dan-dva po svakom korisniku kredita.
Eto prilike za SNS da pokaze da li ce procesuirati Udbase po Srbiji za sve sto su radili po Srbiji, ili ce se sve zavrsiti na boraniji kao i obicno do sada.
Ili Srbija ili Udba, vrlo je prosto.
Jednom je jedan rekao ako Zoran Djindjic prezivi Srbije nece i ostalo sve na tome.
A treba da se kaze ako Udba prezivi Srbije nece.

DARKO

pre 11 godina

A zasto se nasi politicare guraju da budu u UO FK Partizan i FK Crvena zvezda, zbog ljubavi prema sportu??!! Sta rade naprimer Branko Ruzic Rasim Ljajic i Nemanja Sarovic u Partizanu ili npr. Aleksandar Vlahovih, Antic, Mrakic i ostali u Crvenoj Zvezdi??? Kakav su oni boljitak i novi kvalitet doneli u nas posrnuli fudbal?? Pa sve sto su u ruke uzeli politicari u ovoj zemlji su upropastili, pa zar moraju i sport??? Pa zar im je malo para pa da uzmu jos malo od prodaje igraca... sto ne kupise nekog, lako je prodati i ugraditi se... Mars iz nasih klubova!!!

vladimir

pre 11 godina

To sto se Zvezda odrekla sponzorskih uplata od strane banke moze da bude problem ako se dokaze da su kredit dobili izvan postojecih zakonskih i internih bancinih kriterijuma. Bilo bi lepo da novinari B92 urade malo bolji posao u istrazivanju i proveri cinjenica pre nego sto se odluce za ovakav naslov.

Partizan u inat svima!!!

pre 11 godina

Kakve veze ima Partizan sa aferom Agro banke...ljudi su uzeli cetiri kredita, tri su vratili, a cetvrti se normalno vraca...

Zasto trpate Partizan u isti kos sa propalim drzavnim projektom?????

Srdjan

pre 11 godina

Sledeci kandidat za hapsenje je Jozef Kasa.
On je bio u upravnog odbora za vereme tih desavanja.
Ali posto on zivi u Budimpesti sada, on nece biti priveden pravdi.

Alan Ford

pre 11 godina

Sta je sporno ako je Zvezdin stadion garancija kredita? Sta je sporno ako je Partizan isplatio vecinu kredita? Drugo je pitanje sta je s tim parama uradjeno? Koliko vidim nista, sem sto su se klupski i politicki funkcioneri popravili za koje milionce.

ofk

pre 11 godina

Drzavni projekti i blizanci, tajna policija, vojska i udba ,danas navijaci kriminalci .....ZVEZDA I PARTIZAN pa sama im imena govore UZAS

bezimena

pre 11 godina

Nije mi baš jasno što ste ova DVA KLUBA MORALI DA POMENETE, kad su po rečenom krediti u korišćenju ili su vraćeni, a kašnjenja nema. Isti ste ko CNN. KAD NEMA VESTI, TREBA JE NAPRAVITI. Sramota!
(Cvetko CNN, 13. avgust 2012 19:51)

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!

Milan

pre 11 godina

Citam ovaj komentar u kome se prica o podmetanjima od strane "crveno-crne" koalicije, o "minimalnim nepravilnostima" u Agrobanci i ne verujem... Jel se to neko sali, ili je ozbiljan? Mi ovde pricamo o banci koju je kontrolisala drzava, a koja je zavrsila u minusu od 300.000.000 evra! Kako ostale banke iz Srbije nemaju tolike minuse? Mozda zato sto njima nije rukovodila drzava, i jer znaju da ce propasti i odgovarati ukoliko neko daje kredit Peri, Miki, Ziki...

Maloletni deda

pre 11 godina

Auuu šta je ovde dece ovih iz AGROBANKE koji su uzeli milione na foru, pa sada ostavljaju "duhovite" komenare, ne bi li ovu kriminalnu aferu predstavili kao komediju;pa provaljeni ste gospodo i to se vidi iz aviona:-)

Aha

pre 11 godina

Dolijao snajder, samo da ti vidim ledja, i tebi i Ruzicu i onome sto "nije burek pojeo na racun kluba", i svima vama koji ste odgovorni sto FK Partizan propada!

ackoniškikartel

pre 11 godina

Crvena zvezda je bila i ostala drzavni projekat ! Vecito Partizan stavljaju u isti kos,a onda na kraju ispadne da on i nema veze sa tim.Hitno proveriti i KKCZVBGD,da se vidi odakle im odjednom tolike pare.Partizan kao prvak drzave jedanaest godina zaredom i ucesnik Eurolige nikada u zivotu nije imao ovakav budzet kao KKCZVBGD ! Da ima te pare verovatno bi osvojio i Euroligu.Sramota !

Top spin

pre 11 godina

Pa sta akosu uzimali kredite i Zvezda i Partizan.Zato banka sluzi.Pa nece valjda da cesljaju sve one koji su uzimali kredite.Problem su krediti koji su davani ali bez ikakve garancije. Ako je Zvezda pod hipoteku dala stadion sta je problem.Partizan je dao nesto drugo kao garanciju.MU takodje ima bankarske kredite.Nema tima na svetu koji nema kredite

bezimena

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.
(banat, 13. avgust 2012 18:36)

Tačno tako, zato sve ove godine niko ni da bekne o privatizaciji fudbalskih klubova, u čijim upravama sede naši vajni političari, drpaju ogromne pare i koriste u političke svrhe vojsku tzv. navijača, tačnije rečeno kriminalaca!
Srbija je DNO!

Captain Sarcasm

pre 11 godina

Katanac na oba kluba!!!!!!
(Bas-Celik, 13. avgust 2012 20:59)

Da, ovi jedni uzeli cetiri kredita, vratili tri a cetvrti uredno otplacuju, teski su to zlikovci.
A ovi drugi uleteli 50 miliona u dubiozu, kad do sad nisu popili katanac ne treba ni sad.

Marlena

pre 11 godina

Bezimena, u sve se razumeš i onda postaješ univerzalna neznalica. O kakvoj ti privatizaciji fudbalskih klubova govoriš? Koji će kapitalista da kupi nešto što mu neće donosi profit nego gubitke? Zašto nema stranih investicija u Srbiji? Zato što stranci ovde ne vide šansu za profitersku kapitalističku ekonomiju. Zašto su Ameri otišli iz smederevske železare? Zato što je donosila gubitke. I sad će klubovi iz Srbije, ako ih kupe privatnici, da im donesu ogromno bogatstvo? Da li znaš koliko gledalaca za godinu dana imaju veliki klubovi? I koliko koštaju tamo karte? Ovde idu od dva do četiri evra. Deset hiljada gledalaca, što je moguće samo u Beogradu, donosi klubu bruto 30 hiljada evra. Šezdeset hiljada ljudi na utakmici Reala donosi pet miliona evra. Naši ljudi nemaju ni za kiflu, a ti hoćeš da njih 50 hiljada svake nedelje plazi ulaznicu 100 evra. Pišeš bez veze.

Mozda sam neupucen

pre 11 godina

Ta dva kluba su DRŽAVNO vlasništvo tj. dotiraju se, izmedju ostalog, i iz budžeta koji puni svaki GRADJANIN ove kaobajagi države.
Zašto su uzeti krediti i u šta su pare POTROŠENE?
Koliko na kriminalce koji su kamuflirani u tzv. navijače, a koliko na tzv. političare koji sede u UO (kakvi su medjusobni poslovi i dilovi)?
SPREGA KRIMINALACA I POLITIČARA JE MAFIJA!
(bezimena, 13. avgust 2012 22:42)

Koliko besa.
Nevezano za to, Zvezda i Partizan su valjda "grupe gradjana" to jest niciji i svaciji i to treba regulisati sto pre, ali drzavno vlasnistvo jos nisu.
Klubovi su uzeli kredite od par miliona evra da kupuju igrace i kako pise ovde krediti su uredno vraceni sa sve pripadajucim kamatama. To dalje znaci da su klubovi poslednji na koje treba VIKATI jer je od njih Agrobanka jos i zaradila i to na posten nacin kako banke inace zaradjuju - od (zelenaske) kamate na kredite.
Problem je u NENAPLATIVIM stotinama miliona evra kredita koji su odobreni ko zna kome.
Sazaljevam ovaj narod koji se uhvati za svaku kosku koju im vlast baci, kao sad - Zvezda i Partizan uzeli (i vratili) tri miliona evra kredita, rastrgnite ih. Za to vreme tatini sinovi uzeli 300 miliona, ali se o tome ne prica jer se sve hijene stustile na fudbalske klubove.

bezimena

pre 11 godina

Pišeš bez veze.
(Marlena, 13. avgust 2012 23:41)

A ti si neka teža vezara.:)))

p.s. ni gradjani Srbije nemaju nikakav interes da na ledjima nose sve same gubitnike, fudbalski klubovi su posebno nedodirljiv mafijaški bunar želja

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma dzabe se brecate,nista od cele price nece biti niti ce ikom biti oduzeta imovina niti ce iko u zatvor kao i za xx drugih afera

vlada

pre 11 godina

svojevremeno sam hteo da stavim pare na stednju kod njih a salterusa mi kaze da im ne radi fotokopir i da idem da iskopiram licnu kartu pa da im donesem
. to je bio prvi i poslednji put da sam otisao u tu banku.

Славко

pre 11 godina

Da sam na Vesicevom mestu posle ove izjave Nikolovskog izbacio bih istog kao kofer sa "Marakane". Svojom izjavom Nikolvski je upropastio upravu Crvene Zvezde, jer je priznao da su oni lagali narod da sa "Agrobankom" imaju sponzorske ugovore. Oni su zapravo fiktivno potpisivani i javnosti predstavljani kao sponzorstvo, a zapravo su to bili bezdusni krediti. Sram neka bude upravu Crvene Zvezde.

PA TL

pre 11 godina

Agrobanka je bila darezljiva prema Partizanu... a on vratio kredite u skladu sa ugovorom. Gde je tu darezljivost? Nekorektni su vam komentari......

Max

pre 11 godina

Nije pametno da ovaj slucaj vodi M. Radisavljevic koji je poznat po tome sto skracuje liste optuzenih. Vidi se u saopstenjima medijima da ga nesto svrbi, cim javnost, i ljude na vlasti, podseca na svoj "doprinost" vladavini prava ;) Ne moze taj covek da uradi dobru i cvrstu optuznicu i da je kao takvu prezentira pred sudom.
P.S. I smesna je ova Miljkova cutnja, sa obzirom na to koliko je bio servilan prema novinarima "BLica". Valjda se podsetio, iz udzbenika, sta je to prizumcija nevinosti.
P.P.S. Miljko, je li obustavljena akcija donosenja presuda radi dokazivanja uspeha reforme pravosudja ;) ?

Titan

pre 11 godina

Slucaj pomenute banke je samo jos jedan u nizi pokazatelja da organizovane forme kriminaliteta nikada ne umiru, vec se sele iz jedne drzave u drugu. Kriminalne aktivnosti 90-tih godina u Italiji, tek sada na velika vrata "uvoze" se u Srbiju. Jedino resenje za nas je rodjenje srpskog Corada Catanija.

Vladimir

pre 11 godina

Ovo kao kad je Marija Milosevic napravila TV KOSAVU. Drzavne firme ulozile kesh a ona bila vlasnik te nove firme jer je ulozila IDEJU za taj biznis. I to se klupko, vidim, odmotalo. Tako ce i ovo.

batko

pre 11 godina

Logično je valjda da banka daje kredite. Ne znam zašto korisnici ne mogu biti sportski klubovi, naročito ako imaju pokriće kroz hipoteku. Ali ne mogu da shvatim da EPS, kao monopolska firma, tim istim klubovima plaća reklamu. Brate, poštenije je to nazvati poklonom, platiti 3% poreza i reći da ste pomogli srpski (klupski) sport, nego ovako muljati .

Lazić

pre 11 godina

Imao sam kredit kod "Agrobanke" za kupovinu stana (50 hiljada evra). Otplatio sam ga pre roka, jer sam od dede i oca dobio nešto para, dovoljno da se duga rešim. Svanulo je i meni i mojoj ženi i sitnoj deci (sin i kćerka (age 5 i 2). Da li sam i ja sada dobio mesto "u aferi", kao Partizan što je? Ako jesam, onda molim da se u naslov stavi i moje ime. Dakle - "Agrobanka, Zvezda, Partizan i Lazić". Naše novinarstvo zaista je na visokom niivou, bez obzira što mene u naslovu nema.

sladjana

pre 11 godina

Kada su danas pomenuti tokovi novca palo mi je na pamet da su krediti otišli u privatne džepove a vraćaju ih klubovi. To me nimalo ne bi čudilo, s obzirom na likove koji su se nalazili u upravama ova dva kluba. Takođe treba ispitati sponzorstva koja su javna preduzeća-gubitaši imali sa PARTIZANOM i ZVEZDOM. Isti likovi su bili na čelu tih preduzeća. Mislim konkretno na ZELEZNICU SRBIJE i FK PARTIZAN. Insajder bi imao pune ruke posla.

agroreklama

pre 11 godina

Kakve veze ima sponzorstvo i reklamiranje sa podizanjem kredita.To su budalastine.Svi su uzimali ko iz kasice prasice,a nisu vracali.Dok narod grca u nemastini, pojedinci su se enormno obogatili preko ovih kredita.Svi redom su uzimali kredite,normalno, povlasceni.E sada svi i da odgovaraju,ako treba sazidacemo nove zatvore.Lako ih je pohvatati,na osnovu ugovora sa bankom.Ako su Zvezda i Partizan uzimali kredite iz Agrobanke,zasto sada posluju sa gubitcima.To ispada da su pare od kredita otisle u necije privatne dzepove ili su im rukovodstva nesposobna.

zbunjen

pre 11 godina

Kao da se ne zna kako sve to pravno funkcionise? Agrobanka je imala svoje organe: direktore, odbore (upravni, izvrsni, nadzorni...) sa konkretnim ljudima u njima. Oni su odobravali kredite. Oni snose i najvecu odgovornost.

Tekelija

pre 11 godina

Да су бар те паре отишле на појачавање клубова, па ај, него су разни кримоси само искористили клубове као параван за своје радње.

За наше клубове би најбољи био Барсин систем.
Навијачи да држе дионице клуба, гласају ко ће бити предсједник, а не као досад да клубове воде криминалци и да на 'чело' клуба постављају своје слуге.

Продаја клуба странцима нам не би ништа донијела у дугом року.
Чак ни Челси није вратио паре које су уложене у њега, мислите да ће Звезда и Партизан?

Безимена оставља најглупље коментаре, која год да је тема у питању.

Referent za kredite

pre 11 godina

Zamislite kakav apsurd - banka daje kredite. Da li je to moguce? Ja sam bio ubedjen da to rade Dobrovoljna vatrogasna drustva. Eto neznalice.

Владимир

pre 11 godina

Да ли сте приметили шта је рак рана свих ових пропалих предузећа? Шта је канцер што изједа све државне фирме? То су ПОЛИТИЧАРИ!!! Они су ти који су сели у фотеље или ставили своје људе. Они су ти који су давали несавесно кредите. Они су ти који седе по управама Звезде и Партизана и не дозвољавају приватизацију истих баш из тих разлога. Они су ти који су донели све лоше одлуке које су коштале нас грађане милијарде и милијарде евра нашег пореза којег сад ми морамо опет да намиримо из нашег џепа и да платимо све њихове брљотине. Они су ти! Остраните политичаре и политику из свих јавних предузећа и ето просперитета. Ако ова нова власт настави као стара ништа нама боље неће бити, само још горе. Ако струка или приватни сектор не преузме управљање предузећима минус ће да се повећава и на крају ћемо банкротирати као држава, а јако смо близу тога. И шта се сви праве мутави. Па зар вам није јасно одакле политичарима десетине милиона евра за кампању и свакодневни рад странке. Па краду из Агробанке, Партизана, Звезде, Телекома, Епса, ... и те паре на разно разне начине дођу њима за кампању и рад странке, а богами можда и у џеп. Па скоро нико од приватника њима не даје паре то су само приче. Они сами отимају од нас грађана тј. од наших предузећа. Због тога се отимају ко ће да добије које предузеће после избора. Због тога свега је ова пропаст са Агробанком, Аеродромом, Путевима, ...

pravda za sve

pre 11 godina

Ko nije vratio kredit da odgovara. Ali, bogami, da odgovara i onaj ko je odobrio kredit firmi koja nije sada u mogucnosti da ga vrati.

QQLELE

pre 11 godina

Agrobanka je bila darežljiva i prema FK Partizanu, koji je od ove banke dobio četiri kredita, ali su neke od njih vratili....
Partizan je uzeo četiri kredita, a tri su vraćena po ugovoru, dok se četvrti vraća trrenutno u skladu sa planom otplate."
Gospodo, ako vam nije tesko, objasnite mi sta je ovde sporno? Razumem da je sve ovo oko Agrobanke jako interesantno, ali mislim da ne treba traziti "vest" tamo gde je nema. Po ovom kriterijumu i svi gradjani koji su dobijali i uredno otplatili kredite ove banke, zasluzuju da se nadju na sajtu B92. Ima mnogo interesantnijih likova u vezi ove afere od Partizana i Zvezde koji se ne pominju.

Grobari Zvezde - Vesić & Co.

pre 11 godina

Gde je Goran Vesić, tu su garantovano mahinacije sa novcem, da ne kažem krađa. Kad taj čuveni "sportista" bude bio uhapšen, tek tada ćemo moći da kažemo da se stvari u ovoj zemlji menjaju na bolje. Znajuću nas, to se neće desiti nikada.

Ovo više nije novinarstvo

pre 11 godina

Pišete da je "Agrobanka bila darežljiva i prema Partizanu, jer mu je odobrika četiri kredita, od kojih su neki vraćeni." Nisu neki nego tri! Ko to jednu banku, koja daje kredite sa kamatama, zove darežljivom bankom? Kredti nije dar (poklon). Teško je razumeti ovakvo pisanje.

Bodo

pre 11 godina

Agrobanka je za agrar za poljoprivredu...sta sada kaze onaj ministar poljoprivrede,Petrovic...on vise lici na nosaca,nego na ministra...mogao bi da se zaposli kod Vuka...ali prvo,da objasni neke stvari policiji.

z

pre 11 godina

a sta ce partizanu krediti? prodao je i zaradio desetine miliona evra! fiktivno su uzimali kredite tj nisu ih ni uzimali ali novac su redovno tj pravovremeno uplacivali u agrobanku, kojoj nisu ni bili duzni!na taj nacin su uzeli(oprali) novac od lige sampiona i transfera igraca (u pitanju su desetine miliona) uz mali procenat za usluge rukovodstva agrobanke!i! vrlo perfidno i prosto!!!!

banat

pre 11 godina

u fudbalu su najvece pare. tamo je korupcija tako jaka da se moze meriti sa najkorumpiranijim huntama XX veka. drzava ne sme ni da pipne taj osinjak.

Nenad

pre 11 godina

Kad klupko krene da se odmotava jedna afera otvara drugu i tako redom, sve se rusi kao kula od karata... Samo treba imati m... i biti istrajan... HAPSI MILICIJO, HAPSI!!!

Milan

pre 11 godina

Dok se otvara slucaj Agrobanka, i nogama i rukama pokusava da se zatrpa slucaj Hipo banke da se ne otvori.Oni koji su najveci zagovornici istraznih radnji u Agrobanci najveci su protivnici da se to isto uradi u Hipo banci.Nista se u Hrvatskoj nije radilo a da to nije radjeno i u Srbiji.Cak sta vise, kada su finansije u pitanju to je sistem spojenih sudova.Vec 2 godine se zna za spisak kredita koje koji su pod istragom austrujskog tuzilastva a koji su plasirani preko Hipo banke firmama i pojedicnima u Srbiji.Kada pogledate spisak tih kompanija i fizickih lica i iznose koji nisu vraceni onda je jasno zasto se sprecava po svaku cenu da ovo dospe do javnosti.Ono sto je tu posebno intresantno jeste cinjenica da bi se pracenjem tragova izvora plasiranih kredita doslo do vrlo interesantnih saznanja.Samo razlika je u tome sto poreski obveznici u Austriji nisu ovce za sisanje.

NewMom

pre 11 godina

Svakako protresti i klubove(citaj imovinske karte celnika i politicara) ali hajde JEDNOM da pocnu da cesljaju SVE one kojima su prsti odvise bili lepljivi...hajde da vidimo da jednom ne bude "tresla se gora, rodio se mis".

Slobodni Klikeri

pre 11 godina

Vrlo mi je smesno da je Zvezda morala da da deo stadiona pod hipoteku za 3,5 miliona evra. A ja sam pre nekoliko meseci,u jednom nasem nedeljniku citao o aferi u Agrobanci (tada se jos cutalo u vecini medija) da je neki lik,kum,brat,surak,dever nekog budze dobio 6 miliona evra kredita od Agrobanke za koji je zalozio 1000 kvm poslovnog prostora u centru Bajne Baste. :))))
Tako sam se iskidao od smeha kada sam to procitao. Kao da je poslovni prostor u Londonu. :))) A Zvezda deo stadiona za 3,5...jedino ako nije onaj parking ispred zapadne tribine,onda manje vise ok. :)

lopovi lopovi sede nam u upravi

pre 11 godina

Zapitajte se zasto Partizan mora da uzima kredite pored prihoda od preko 70 miliona u proteklih 4 godine i sve ce vam biti mnogo jasnije.