Četvrtak, 09.08.2012.

13:00

FIAT 500L i na našem tržištu

Izvor: B92

FIAT 500L i na našem tržištu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Piter

pre 11 godina

Vecina komentatora zaboravlja da su ovo NIZE cene namenjene Srbiji, u inostranstvu ce svaki od paketa opreme biti proporcionalno skuplji. E sad, sto kod nas prirodna simbioza kompleksa nize vrednosti i siromastva cini svoje, pa dobar deo ljudi misli da je Golf 2 bolje ulaganje od ovog automobila, to je sasvim druga prica...

Nema tu...

pre 11 godina

Kod nas uvek mora nešto posebno, a pogrešno. Zašto Dacia ne pravi trendy-life style-posh-fancy-skup automobil? I to u Rumuniji koja je slično ali ne baš isto razbucana privreda kao i srpska!? Zato što se to slabo prodaje! Zato što je to nepostojeća konkurencija, nepostojeći segment...

GT40

pre 11 godina

(RUS, 9. avgust 2012 15:45) Potpisujem Vaš post. Svi navedeni automobili iz Vašeg posta da budu jeftiniji od domaćeg vozila koje nema carinu je čist bezobrazluk. Trendy ili no-trendy, skup je do bola. A što se tiče polemike oko klime, čini mi se da pravimo istu grešku za osnovni model kao i za Yugo za Ameriku onomad. Prodavati u promenjenoj globalnoj klimi auto bez ovog dodatka ista je greška kao prodavati Yugo u Americi bez automatskog menjača. A znamo kako se to tamo završilo. Dakle, cena nije prevelika samo siromašnim gradjanima Srbije već odskače i u svetskim razmerama.

Перица

pre 11 godina

Само се ви држите немачких аутомобила и њиховог поштења...

Али не заборавите да је бренд свих кримоса и корумпираних политичара Мерцедес, да су немачке фирме умешане у највише корупционашких афера и да сваки купљени аутомобил који није произведен у Србији значи лошији живот за нас.

Државне установе и предузећа треба да купују ИСКЉУЧИВО направљено у Србији. Остали... Нек се диче својим поштењем, биће их лакше препознати.

Vladislav

pre 11 godina

gdin kele je u pravu, mesamo babe i zabe, i da, ovo treba da bude statusni simbol, life style automobil ili nesto slicno tome. Ali, vracamo se u realnost, u zemlji sa prosecnom platom od 400 eur, sve prednosti lepog trendy automobila padaju u vodu pred potrebom ljudi da se voze sto bolje za sto manji iznos. Plus, ovo vozilo se pravi u Kragujevcu i nema carine, nema transportnih troskova kao za automobile koji dolaze iz Nemacke, Japana...plus prave ga radnici koji imaju 3x manju platu nego kolege u Italiji, tako da bi cena mogla biti 12990 za pocetni model sa klimom naravno.

kele

pre 11 godina

Kao i obicno mijesamo babe i žabe. Ovaj auto bi trebao biti statusni simbol kao i obični 500, tako da usporedbe sa astrama i focusima i ne daj bože oktavijom, nisu primjerene. Pa koliko košta prcmoljak od Smarta? Jedino što nema smisla je uopšte ponuditi ovaj auto bez klima uređaja.

Predrag

pre 11 godina

Od VW ni kobasicu ne bih kupio, a kamo li polovnog izakanog passata ili (ne daj Bože) golfa. Auto nije loš, ali je klima morala da uđe u cenu od 13500e.

jojke

pre 11 godina

NISU DECA KRIVA, VEĆ ŠKOLE...

Dramatične su razmere srpskog neznanja, pa nije ni čudo zašto smo po svim ekonomskim parametrima "skoro" najlošija zemlja u Evropi.

Normalno, da za to nisu kriva ova deca jer su oni samo upijači loših informacija koje im plasiraju škole.

Normalno, da velike zemlje znaju za to i uspešno zaglupljuju mase u malim zemljama kakva je i Srbija. To se najefikasnije radi preko sistema školstva.

Elem, kada se vrši redovno održavanje klima uređaja u automobilu:
a) vrši se obavezno čišćenje klima uređaja
b) zamena filtera.
c) Dopuna gasa nije obavezna i zavisi od slučaja do slučaja.

Znači, servisiranje auto klima uređaja opterećuje troškove sa: cenom rada, cenom filtera, cenom dopune odgovarajućeg gasa i cenom doprinosa državi.

Shodno tome ako je prosečna cena klima autofiltera je oko 1000 d. (ko zna koja ruka prodaje). Sada zamislite FIAT (bez obzira ko šta misli o njemu) koji naruči, recimo, 2.000.000 filtera.

Pitanje 1: Šta mislite koliki dobijaju rabat (popust) od dobavljača filtera ?

Pitanje 2: Šta mislite zašto je izmišljena globalizacija ? Odgovor je veoma jednostavan: da VELIKI pregaze male. Argumentacija: Gde je danas Zastava, a gde je FIAT.

Ono što vidimo u maloprodaji kao cenu AUTO - DELA to nema blage veze sa proizvođačkom cenom.

Zbog toga momci, ja ne mogu da se naljutim na vas (i vaš rečnik) jer vam tu lekciju nisu objasnili vaši profesori.

NARAVOUČENIJE: Trebalo bi da naučimo šta je PRODAJNA, a šta PROIZVOĐAČKA cena.

Mrki

pre 11 godina

Ovaj auto nije pravljen za nase trziste vec za izvoz. Bice kao i sa Jugo amerikom koji je bio jeftiniji.uerici nego kod nas. Hajde uradili su nov model ali i Grande Punto, Linea i Brava su jeftiniji od ovog auta. Prosto sumnjam da je boljih perfomansi i kvaliteta od navedenoh modela. Kako onda kupovati nase kad treba dati 4-5 hiljada evra vise. Mozda bi bilo bolje da su ostavili Juga Keca i Tristaca u proizvodnji jer ni oni nisu imali klimu a u vreme kada su se proizvodili bili su u to vreme pravi. Ko zna mozda se i u Zastavi.Fiatu otkrije neka afera. Jednostavno za nase uslove SKUP auto.

Dinamika

pre 11 godina

Svi su zapeli za klimu, ali postoji jos jedna stvar koju mnogi zanemaruju, Golf, Astra, Megane isl. automobili su napravljeni sa sasijama projektovanim za brzine i do 250 km/h, to su automobili koji "gutaju" put, stabilni u krivinama, dobrog lezanja na putu. Nasuprot tome prvi testovi govore da 500L bas i nema ovakve osobine. Valjda se auto pre svega kupuje zbog toga kako se vozi (naravno da necete voziti 200+ u Srbiji, ali to nije poenta i na 120 treba stabilnosti).

Meni na prvi pogled ovo ne deluje kao auto tog tipa... pa cak ni kao auto koji je za van grada pogodna opcija.

marko

pre 11 godina

svi koji zamenjuju teze u ovoj temi i pisu kako su srbi zlobni, losih namera.... jer negativno komentarisu ovaj auto, samo jos jednom refresh: tebra auto kosta 13,5k auto n.e.m.a. klimu. Klimu kao realno potrebnu stvar, kao elementarnu civilizacijsku tekovinu, kao sta oces, klimu covece, nista nesto posebno...

i da mi ga daju dzabe NE!samo da vas ne gledam..

pre 11 godina

fiatu i Kragujevcu zelim uspeh sa ovim autom,ali s klimom ili bez klime prosto mi me pada na pamet da vozim ovakav lepuškast auto u ovoj zemlji, sa ovakvim narodom.ovoliko negativne energije,zlobe,pakosti i nasilja..užas.pa kome je bre do vožnje i uživanja,na ulicama s vama??
skupljam papire i bežim na zapad.

Mrk-Djok

pre 11 godina

Cemu ovolika zloba?

Ako vam se ne svidja nemojte da ga kupujete.

500L nije Srpski? Pa ni Fica, ni Tristac, ni Z-101 nisu bili Srpski. Pa smo na kraju osvojili vecinu tehnologija za proizvodnju.

Ono sto je bitno je da ljudi u Kragujevcu imaju posla i da primaju plate. Da se smanjuje spoljnotrgovinski deficit i da izvozimo krajnji proizvod.

Ono sto je jos bitnije je da se stvara armija ljudi sa iskustvom u autoindustriji i da ovde polako dolaze dobavljaci delova, koji naravno ne rade samo za Fijat.

Na zapadu svi zele da se otarase automobila koji je presao 150 000km. Sta mislite, zasto?

Dantes

pre 11 godina

Posle citanja teksta pazljivo sam procitao komentare ali sam pogledao i kakvo je bilo ocenjivanje komentara.
Sve u svemu ' i tata bi sine' da vozi neki auto koji kosta preko 50 000 e.
Svuda u svetu postoji 'koliko para toliko muzike'.
Ovo je novi model na trzistu i sigurno da italijani nisu od juce pa da ne znaju kako trziste funkcionise.

Ovaj automobil je potrebno videti kako izgleda u osnovnoj verziji a kako izgleda u najjacoj verziji.
Video sam ga na prikolici u tom paketu Lounge i zaista sam se odusevio.
Zelim da FIAT proizvodi i prodaje onoliko modela koliko su najavljivali ne zbog toga sto je taj model lep ili kvalitetan, vec zbog toga sto ce proizvodnjom tog modela u Kragujevcu uposliti radnu snagu koja ne radi i koja ce zaradjeni novac trositi cime ce se pokrenuti osnovni krug proizvodnje ove zemlje. Mislim da je to trenutno najbitnija stvar za nas a ne da li za te pare moze da se kupi ovaj ili onaj auto bio on polovan ili nov!

(pre)skup

pre 11 godina

(Pre)skup. Pa Reno megan, Astra klasik ili Astra J 1,4 najnovije generacije.....da ne nabrajam, koštaju manje i to sa klimom i još su vozila više klase od ovog Fiata.

update now

pre 11 godina

Trebalo bi da uvedemo izreku "Primio se k'o Srbin na dvozonsku klimu". Kakav smo mi narod. Pre deset godina Srbi nisu znali sta je klima u kolima, a danas vidjam ljude kako u aprilu mesecu na nekih dvadesetak stepeni sedi u kolima na parkingu sa zatvorenim prozorima, a dizel "brekce" - covek ubija vreme u kolima rashladjujci se?!. (verovatno se nada da ce proci neko njemu poznat pa da mu pokaze kako je uspeo u zivotu te je kupio "dobro auto" sa klimom). Ja tu famoznu klimu ukljucujem veoma veoma retko i na kratke intervale i skoro svaki put zazalim sto sam to uradio jer shvatim da je totalno neprirodno da me bije hladan vazduh u kolena, a organizam mi se prilagodio na +35 stepeni. Cak i najtoplije dane ovog leta sam prolazio bez klime sa sirom otvorenim prozorima. Hajde zaptajte se sta rade ovi koji kupuju kabriolete. Zar cela svrha kabrioleta, a sa tim i njegova veca cena, nije u tome da vozac uziva vozeci po lepom vremenu dok mu vetar carlija oko usiju.

Vladislav

pre 11 godina

mozda mesam babe i zabe, ali ford c-max, 1.6 tdci 6b 115KS, ABS, BAS, ESP...itd, dig klima, alu felne, tempomat, zadnji parking senzori, metalik boja, i jos dosta simpaticnih sitnica kosta 17990, bez cenjkanja, dakle veci, jaci, prostraniji,...a 500L sa takvom opremom blizu 19k, malo su se zaleteli italijani

dacha

pre 11 godina

Ovako loš poslovni potez nisam čak ni od nas očekivao. Koliko ovih minija možemo prodati godišnje? Gde bi nam bio kraj da mi proizvodimo nekog Logana za 5000 ili Sandera za 7000? Proizvodili bi, kupovali, izvozili... a ovako...

Zoran SM

pre 11 godina

Uopšte mi nije jasna ta frka sa klimom, svaki proizvodjač ima u svojoj ponudi takav model. Za vozila iz flote za neke firme gde je bitna samo potrošnja i zujanje u gradu 10-15 min ili recimo za norvežane gde je leti prijatnih 25 C itd. Ljudi morate znati da cenu auta zida motor i oprema i a ne lim. Vaš automobil može da budi isti kao i komšijin a njegov da košta 10000€ više. Kada ih na prvi pogled vidiš budu isti. Zonska klima, koža, felne, muzika, navigacija telefon i još bukvalno 100 drugih stvari se razlikuju. Ko nudi istu opremu kao drugi auto a daleko jeftiniji znajte da je negde zakinuto ili su barem stari modeli po nekoliko godina tj. druga generacija kola. U normalnim državama gde se registracija gleda po ekološkom stndardu a ne nekim imbecilnim pravilima kao ovde svaki gram co2 znači, brzo se isplati na osiguranju od recimo nekog čiji je motor dizajniran pre 5 godina.

Kg

pre 11 godina

@ Glasac. Fica je od Fiata, pa ne moze da bude ona, nego on! A u pravu si za Audi, ali novo je novo! Ako mozes da shvatis! Od novog automobila je bolji samo sluzbeni automobil! Imam Seat Ibizu 2003 1.4 tdi, kilometraza oko 250000 i Punta Classic 2010 1.2, kilometraza 13000! Kada idem van grada uvek idem Puntom, jer je nov i zato je bolji od Ibize! Ali da imam Ibizu 2010, Punta ne bi mi pogledao, ali nemam love, jer mi trebaju dva automobila!

Kg

pre 11 godina

@ Jojke. Delovi za klimu kostaju desetak eura?! Na kojim si ti drogama?! Ili si mnogo pglu! Samo punjenje klime koliko kosta?! Ili ti mislis na ventilator?!

Aca

pre 11 godina

Posle 20 godina voznje zastavinih automobila, rekao sam nikad vise zastavu necu voziti, a sad govorim nikada vise bilo koji model koji izadje iz kragujevca iz razloga sto su precenjeni.

Grof

pre 11 godina

@ Glasac
Taj Audi 2007 kad ga kupis u Nemackoj vec je presao tih pola miliona,a u Srbiju stize sa 97000 hiljada.
Motor dobro opran,ispoliran,volan i rucica menjaca promenjeni idt........
A ako imas "srece" da je havarisan, e tu ti je km mnogo manja.
To sto su ga izvlacili da bi ga vratili u normalu,ma ko to jos gleda bitno da je Audi.

Vlado

pre 11 godina

Ja cu kupiti Pop star a vi uzivajte u polovnim. Novi imaju garancije i briga me ako se pokvari a vi uzivajte u polovnim audijima gde je svaka popravka 500 evrica.

Ivan

pre 11 godina

@(Glasac, 9. avgust 2012 17:23)

Naravno, da je novi fića bolji od Audi kante stare 5 godina uvezene iz ko zna gde sa biljon kilometara. Plastika otvrdela, sve škripi a i amortizeri pri kraju haha.

Nešto nije u redu s narodom kad im je bolji polovnjak od novog automobila.

Aleksa

pre 11 godina

Pogledao Sam komentare I poprilicno Sam razocaran rezonom koji preovladzuje I koji vidim ovde. Profs je Klime u paketu opreme imaju gotovo svi proizvodjaci, dilemma novo, polovno, je lepo objasnio jedan Od citalaca, a fascinacija Passat-om I Audi-jem samo govori o nivou svesti onih koji to pisu, falio je Golf2 I imali Bismo jasnu sliku. Procitao Sam komentar top-gear I Tu vam je sve jasno

Pepac

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.
(mojecenjenoime, 9. avgust 2012 13:15)

Posto je za tebe "auto" u srednjem rodu, drzi se ti Pasata, Golfova i nemoj ni da razmisljas o "Italijanima", a jos manje ih komentarisi.

Genije

pre 11 godina

Od prvog dana je jasno da prvi model iz Kragujevca neće biti za naše tržište već prava azijska priča iz 80.tih: sirotinja pravi za bogataše, a ne može ni da sanja da poseduje ono što proizvodi. Auto je trendy vozilo i nije napravljen za onoga ko hoće samo da se preveze od tačke A do tačke B. Svi "Nemci" i "Francuzi" imaju priču da u osnovnom paketu ne nude klimu, ali za razliku od Opela, VW-a, Forda, ovaj auto neće niko kupiti u osnovnom paketu opreme jer ko daje 13.500 za 95 ks taj ne misli na pare. Naš uspeh je da ovaj auto uspe na bogatijim tržištima i navijamo za to da su Fiatove marketing procene bile dobre! Srećno Le-Petki!

Sasa

pre 11 godina

Prelep auto. Naprosto ovo i nije automobil za one kojima je pasat ili golf lep auto. Ovo je ipak auto za smekere. Sve najbolje zelim nasem ficku!

jojke

pre 11 godina

DNEVNIK JAVLjA....za klimu treba doplatiti 900 Evra..

Strašno i dramatično. Da li oni misle da će im ovo neko kupovati po ovoj ceni. Realno delovi za klimu koštaju desetak evra, a oni hoće 900 E. Posle se svi kao čude zašto Kinezi pobeđuju u svemu !

Odgovor je Kinezi nisu pohlepan narod.

Pazite, za 900 Evra možete da kupite dobar polovnjak i da se navozate.

No, dok je ovaca biće i šišača.

skoro džabe

pre 11 godina

Ova cena je još jedan dokaz da se 500L proizvodi u Italiji, a u Srbiji samo sklapa. U delovima u kontejnerima do Bara brodom, na voz do Kragujevca, onda sklapanje za male pare, pa nazad vozom do Bara, pa na brod...

Zubqa

pre 11 godina

U predhodnoj vesti o ovim kolima sam dobio vise minusa samo zato sto sam smatrao da je smesno da sa ovom cenom nema bar klimu i sto bi za ove pare pre kupio neka kola od onih koje je neko pre mene naveo. Razumem da je za zapad cena visoka ako se zna kolike su im plate ali ovde u Srbiji ....

Ivan

pre 11 godina

@(Iznogud, 9. avgust 2012 15:53)

Kako vam se svidja Sedici?

SX4/Sedici je manji automobil sa manjim prtljažnikom i tehnologijom ko Punto Classic.

500L je sasvim jedna druga liga.

aleksa

pre 11 godina

Alo ljudi pa to je ponuda za nase trziste, za druge je sigurno drugacije, a te modele sto ste naveli za iste novce sa klimom, pa oni se prave sigurno 2-3 godine, pa i suzuki sx4 kada je izasao osnovni model nije kostao ispod 15000 evropljana, tako ce biti i sa ovim, doterace vreme cara do duvara, pa ce i 500l kostati taman toliko da se moze kupiti uz povoljnu kamatu.

Glasac

pre 11 godina

Audi A4 2.0 TDI sa 140ks 2007 god, 6x airbag, abs, esp, asr i mnogo dodatne opreme za 11.000e... To su kola koja ce uz normalnu voznju komotno da predju pola miliona kilometara, pa razmislite da li bolja Fica.

Nikola

pre 11 godina

Ne kapiram da neko za auto od 13.500€, bez klima uređaja, kaže super!?!
Nedostatak klime je mogao da prođe u Z10, odnosno outlet puntu, ali ovo? I to model 2012?

Btw. za 12.600 imate škodin krosover yeti 1.2tsi, 105ks, koji u osnovnoj opremi ima klimu. Očigledno oni neće da se brukaju.
Veći je, robusniji i takođe ima svojevrstan stajliš izgled.
Inače taj model u Nemačkoj košta 19.090€ - Izvor: http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-33-8-1

Hr1

pre 11 godina

Katastrofalna ponuda, u osnovnom paketu opreme po toj cijeni ne imati klima uredjaj?!?!? Mislim da se Fiat-u ne pise dobro. 500L je "preobican" da preuzme neko "sminkersko" trziste Mini-u ili Smart-u, a preskup za nas ostale. Ima puno boljih i isplativijih ponuda na trzistu.

RUS

pre 11 godina

Treba biti mnogo lud pa platiti 13500 € auto koji nema klimu. Klima uređaj na našim prostorima kada temperatura ide često i preko 40 C° nije luksuz nego potreba. Ako je napolju 40 C° u automobilu (zavisno od boje karoserije) temperatura je znatno viša. Visoka temperatura utiče da vozač gubi koncentraciju pa u takvim slučajevima dolazi do saobračajnih nesreća. Bolje je da su paket koncepirali tako da ima klima uređaj a da izbace airbag zavese, hillholder, start-stop sistem i ako ovo nije dovoljno nešto od silne elektronike (ESP, ASR, MSR).

Ako neko želi porodičan auto za sumu od 13500€ može da bira (svi imaju klimu):
Škoda Yeti 1.2 TSI - 105ks Active oprema 12.691€
Škoda Octavia Tour II 1.6 MPI - 102ks 12.508€
Škoda Octavia 1.2 TSI - 105ks Ambition oprema 13.959€
Renault Fluence 1.6 - 110ks Authentique oprema 12.500€
Renault Megane (karav.)1.6 - 100ks Authentique oprema 13.590€
Opel Astra III (lim.) 1.6 - 115ks Standard+oprema 11.953€
Kia cee'd (novi model) 1.4 CVVT - 100ks LX Fun 12.490€
Hyundai Elantra 1.6 MPI - 132ks Echo oprema 13.490€
Hyundai i30 II 1.4 - 100ks Comfort oprema 11.990€
Honda Civic VIII 1.4 i-VTEC - 100ks Comfort oprema (auto klima) 13.900€
Citroen C4 II 1.4 - 95ks Attraction oprema 13.490€
Chevrolet Cruze 1.6 - 124ks LT Plus oprema 13.599€

Ako uzmemo u obzir da je 500L domaći auto (nema carine) zaključak je da je bezobrazno skup.

Rados

pre 11 godina

Razocarenje! Paket Pop, bez klime, a auto kosta 13.500eur! 13.500eur za nizu klasu bez klime! Pop star, jaci paket, 15.000eur, 1500eur vise za jedne alu felne i manuelni klima uredjaj! Pre svega auto ove klase koji kosta 13500eur mora da ima ne manuelni, vec digitalni klima uredjaj, ovo je bruka. Opet nude nikakvu opremu za veliki novac. Ne bih dao sada 13500 za auto nize klase bez klime pa makar dobio tu lovu na poklon! Realno sa paketom pop star ovaj model moze da kosta najvise 12.000eur, a za 15.000eur treba da ponudi pored svega i kozna sedista...

Michael Clayton

pre 11 godina

Super cena! Ipak je ovo jedan solidno veliki i prostran auto. O imidzu da se ne pise..ipak je ovo cistokrvni Italijan. Samo moj izbor bi bio ovaj 0.9 turbo benzinac..

srndach

pre 11 godina

Ok cena s obzirom na paket opreme, gde ESP vuce skoro 1000 eura ...
Moderni motori, mali potrosaci, vrlo agilni, 6 brzina ...
Steta sto nije dosao prosle godine, kupio bih ga sigurno!

Smorex

pre 11 godina

@mojecenjenoime To sto pise 100k km na odometru ne znaci da je to tacno, pa naucite vise da vam evropljani nece prodati dobar auto za male pare, nisu bas tako blesavi. Iskreno polovni pasat nikad ne bi kupio jer je to klasa auta koja se najvise dere i eksploatise. Novo je novo i cao. Nikad polovno. Pa cak i ovaj FIAT je da ga vozis 4 godine i bas te briga, a poslije sta god hoce, nije me briga ni za gubitak vrijednosti, neka vrijedi 4k

mojecenjenoime

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.

RUS

pre 11 godina

Treba biti mnogo lud pa platiti 13500 € auto koji nema klimu. Klima uređaj na našim prostorima kada temperatura ide često i preko 40 C° nije luksuz nego potreba. Ako je napolju 40 C° u automobilu (zavisno od boje karoserije) temperatura je znatno viša. Visoka temperatura utiče da vozač gubi koncentraciju pa u takvim slučajevima dolazi do saobračajnih nesreća. Bolje je da su paket koncepirali tako da ima klima uređaj a da izbace airbag zavese, hillholder, start-stop sistem i ako ovo nije dovoljno nešto od silne elektronike (ESP, ASR, MSR).

Ako neko želi porodičan auto za sumu od 13500€ može da bira (svi imaju klimu):
Škoda Yeti 1.2 TSI - 105ks Active oprema 12.691€
Škoda Octavia Tour II 1.6 MPI - 102ks 12.508€
Škoda Octavia 1.2 TSI - 105ks Ambition oprema 13.959€
Renault Fluence 1.6 - 110ks Authentique oprema 12.500€
Renault Megane (karav.)1.6 - 100ks Authentique oprema 13.590€
Opel Astra III (lim.) 1.6 - 115ks Standard+oprema 11.953€
Kia cee'd (novi model) 1.4 CVVT - 100ks LX Fun 12.490€
Hyundai Elantra 1.6 MPI - 132ks Echo oprema 13.490€
Hyundai i30 II 1.4 - 100ks Comfort oprema 11.990€
Honda Civic VIII 1.4 i-VTEC - 100ks Comfort oprema (auto klima) 13.900€
Citroen C4 II 1.4 - 95ks Attraction oprema 13.490€
Chevrolet Cruze 1.6 - 124ks LT Plus oprema 13.599€

Ako uzmemo u obzir da je 500L domaći auto (nema carine) zaključak je da je bezobrazno skup.

Rados

pre 11 godina

Razocarenje! Paket Pop, bez klime, a auto kosta 13.500eur! 13.500eur za nizu klasu bez klime! Pop star, jaci paket, 15.000eur, 1500eur vise za jedne alu felne i manuelni klima uredjaj! Pre svega auto ove klase koji kosta 13500eur mora da ima ne manuelni, vec digitalni klima uredjaj, ovo je bruka. Opet nude nikakvu opremu za veliki novac. Ne bih dao sada 13500 za auto nize klase bez klime pa makar dobio tu lovu na poklon! Realno sa paketom pop star ovaj model moze da kosta najvise 12.000eur, a za 15.000eur treba da ponudi pored svega i kozna sedista...

Genije

pre 11 godina

Od prvog dana je jasno da prvi model iz Kragujevca neće biti za naše tržište već prava azijska priča iz 80.tih: sirotinja pravi za bogataše, a ne može ni da sanja da poseduje ono što proizvodi. Auto je trendy vozilo i nije napravljen za onoga ko hoće samo da se preveze od tačke A do tačke B. Svi "Nemci" i "Francuzi" imaju priču da u osnovnom paketu ne nude klimu, ali za razliku od Opela, VW-a, Forda, ovaj auto neće niko kupiti u osnovnom paketu opreme jer ko daje 13.500 za 95 ks taj ne misli na pare. Naš uspeh je da ovaj auto uspe na bogatijim tržištima i navijamo za to da su Fiatove marketing procene bile dobre! Srećno Le-Petki!

Sasa

pre 11 godina

Prelep auto. Naprosto ovo i nije automobil za one kojima je pasat ili golf lep auto. Ovo je ipak auto za smekere. Sve najbolje zelim nasem ficku!

Smorex

pre 11 godina

@mojecenjenoime To sto pise 100k km na odometru ne znaci da je to tacno, pa naucite vise da vam evropljani nece prodati dobar auto za male pare, nisu bas tako blesavi. Iskreno polovni pasat nikad ne bi kupio jer je to klasa auta koja se najvise dere i eksploatise. Novo je novo i cao. Nikad polovno. Pa cak i ovaj FIAT je da ga vozis 4 godine i bas te briga, a poslije sta god hoce, nije me briga ni za gubitak vrijednosti, neka vrijedi 4k

Hr1

pre 11 godina

Katastrofalna ponuda, u osnovnom paketu opreme po toj cijeni ne imati klima uredjaj?!?!? Mislim da se Fiat-u ne pise dobro. 500L je "preobican" da preuzme neko "sminkersko" trziste Mini-u ili Smart-u, a preskup za nas ostale. Ima puno boljih i isplativijih ponuda na trzistu.

srndach

pre 11 godina

Ok cena s obzirom na paket opreme, gde ESP vuce skoro 1000 eura ...
Moderni motori, mali potrosaci, vrlo agilni, 6 brzina ...
Steta sto nije dosao prosle godine, kupio bih ga sigurno!

Pepac

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.
(mojecenjenoime, 9. avgust 2012 13:15)

Posto je za tebe "auto" u srednjem rodu, drzi se ti Pasata, Golfova i nemoj ni da razmisljas o "Italijanima", a jos manje ih komentarisi.

Michael Clayton

pre 11 godina

Super cena! Ipak je ovo jedan solidno veliki i prostran auto. O imidzu da se ne pise..ipak je ovo cistokrvni Italijan. Samo moj izbor bi bio ovaj 0.9 turbo benzinac..

Grof

pre 11 godina

@ Glasac
Taj Audi 2007 kad ga kupis u Nemackoj vec je presao tih pola miliona,a u Srbiju stize sa 97000 hiljada.
Motor dobro opran,ispoliran,volan i rucica menjaca promenjeni idt........
A ako imas "srece" da je havarisan, e tu ti je km mnogo manja.
To sto su ga izvlacili da bi ga vratili u normalu,ma ko to jos gleda bitno da je Audi.

Ivan

pre 11 godina

@(Glasac, 9. avgust 2012 17:23)

Naravno, da je novi fića bolji od Audi kante stare 5 godina uvezene iz ko zna gde sa biljon kilometara. Plastika otvrdela, sve škripi a i amortizeri pri kraju haha.

Nešto nije u redu s narodom kad im je bolji polovnjak od novog automobila.

Vlado

pre 11 godina

Ja cu kupiti Pop star a vi uzivajte u polovnim. Novi imaju garancije i briga me ako se pokvari a vi uzivajte u polovnim audijima gde je svaka popravka 500 evrica.

Nikola

pre 11 godina

Ne kapiram da neko za auto od 13.500€, bez klima uređaja, kaže super!?!
Nedostatak klime je mogao da prođe u Z10, odnosno outlet puntu, ali ovo? I to model 2012?

Btw. za 12.600 imate škodin krosover yeti 1.2tsi, 105ks, koji u osnovnoj opremi ima klimu. Očigledno oni neće da se brukaju.
Veći je, robusniji i takođe ima svojevrstan stajliš izgled.
Inače taj model u Nemačkoj košta 19.090€ - Izvor: http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-33-8-1

aleksa

pre 11 godina

Alo ljudi pa to je ponuda za nase trziste, za druge je sigurno drugacije, a te modele sto ste naveli za iste novce sa klimom, pa oni se prave sigurno 2-3 godine, pa i suzuki sx4 kada je izasao osnovni model nije kostao ispod 15000 evropljana, tako ce biti i sa ovim, doterace vreme cara do duvara, pa ce i 500l kostati taman toliko da se moze kupiti uz povoljnu kamatu.

jojke

pre 11 godina

DNEVNIK JAVLjA....za klimu treba doplatiti 900 Evra..

Strašno i dramatično. Da li oni misle da će im ovo neko kupovati po ovoj ceni. Realno delovi za klimu koštaju desetak evra, a oni hoće 900 E. Posle se svi kao čude zašto Kinezi pobeđuju u svemu !

Odgovor je Kinezi nisu pohlepan narod.

Pazite, za 900 Evra možete da kupite dobar polovnjak i da se navozate.

No, dok je ovaca biće i šišača.

dacha

pre 11 godina

Ovako loš poslovni potez nisam čak ni od nas očekivao. Koliko ovih minija možemo prodati godišnje? Gde bi nam bio kraj da mi proizvodimo nekog Logana za 5000 ili Sandera za 7000? Proizvodili bi, kupovali, izvozili... a ovako...

Ivan

pre 11 godina

@(Iznogud, 9. avgust 2012 15:53)

Kako vam se svidja Sedici?

SX4/Sedici je manji automobil sa manjim prtljažnikom i tehnologijom ko Punto Classic.

500L je sasvim jedna druga liga.

skoro džabe

pre 11 godina

Ova cena je još jedan dokaz da se 500L proizvodi u Italiji, a u Srbiji samo sklapa. U delovima u kontejnerima do Bara brodom, na voz do Kragujevca, onda sklapanje za male pare, pa nazad vozom do Bara, pa na brod...

Kg

pre 11 godina

@ Jojke. Delovi za klimu kostaju desetak eura?! Na kojim si ti drogama?! Ili si mnogo pglu! Samo punjenje klime koliko kosta?! Ili ti mislis na ventilator?!

mojecenjenoime

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.

Zoran SM

pre 11 godina

Uopšte mi nije jasna ta frka sa klimom, svaki proizvodjač ima u svojoj ponudi takav model. Za vozila iz flote za neke firme gde je bitna samo potrošnja i zujanje u gradu 10-15 min ili recimo za norvežane gde je leti prijatnih 25 C itd. Ljudi morate znati da cenu auta zida motor i oprema i a ne lim. Vaš automobil može da budi isti kao i komšijin a njegov da košta 10000€ više. Kada ih na prvi pogled vidiš budu isti. Zonska klima, koža, felne, muzika, navigacija telefon i još bukvalno 100 drugih stvari se razlikuju. Ko nudi istu opremu kao drugi auto a daleko jeftiniji znajte da je negde zakinuto ili su barem stari modeli po nekoliko godina tj. druga generacija kola. U normalnim državama gde se registracija gleda po ekološkom stndardu a ne nekim imbecilnim pravilima kao ovde svaki gram co2 znači, brzo se isplati na osiguranju od recimo nekog čiji je motor dizajniran pre 5 godina.

Aleksa

pre 11 godina

Pogledao Sam komentare I poprilicno Sam razocaran rezonom koji preovladzuje I koji vidim ovde. Profs je Klime u paketu opreme imaju gotovo svi proizvodjaci, dilemma novo, polovno, je lepo objasnio jedan Od citalaca, a fascinacija Passat-om I Audi-jem samo govori o nivou svesti onih koji to pisu, falio je Golf2 I imali Bismo jasnu sliku. Procitao Sam komentar top-gear I Tu vam je sve jasno

Kg

pre 11 godina

@ Glasac. Fica je od Fiata, pa ne moze da bude ona, nego on! A u pravu si za Audi, ali novo je novo! Ako mozes da shvatis! Od novog automobila je bolji samo sluzbeni automobil! Imam Seat Ibizu 2003 1.4 tdi, kilometraza oko 250000 i Punta Classic 2010 1.2, kilometraza 13000! Kada idem van grada uvek idem Puntom, jer je nov i zato je bolji od Ibize! Ali da imam Ibizu 2010, Punta ne bi mi pogledao, ali nemam love, jer mi trebaju dva automobila!

i da mi ga daju dzabe NE!samo da vas ne gledam..

pre 11 godina

fiatu i Kragujevcu zelim uspeh sa ovim autom,ali s klimom ili bez klime prosto mi me pada na pamet da vozim ovakav lepuškast auto u ovoj zemlji, sa ovakvim narodom.ovoliko negativne energije,zlobe,pakosti i nasilja..užas.pa kome je bre do vožnje i uživanja,na ulicama s vama??
skupljam papire i bežim na zapad.

Vladislav

pre 11 godina

mozda mesam babe i zabe, ali ford c-max, 1.6 tdci 6b 115KS, ABS, BAS, ESP...itd, dig klima, alu felne, tempomat, zadnji parking senzori, metalik boja, i jos dosta simpaticnih sitnica kosta 17990, bez cenjkanja, dakle veci, jaci, prostraniji,...a 500L sa takvom opremom blizu 19k, malo su se zaleteli italijani

Mrk-Djok

pre 11 godina

Cemu ovolika zloba?

Ako vam se ne svidja nemojte da ga kupujete.

500L nije Srpski? Pa ni Fica, ni Tristac, ni Z-101 nisu bili Srpski. Pa smo na kraju osvojili vecinu tehnologija za proizvodnju.

Ono sto je bitno je da ljudi u Kragujevcu imaju posla i da primaju plate. Da se smanjuje spoljnotrgovinski deficit i da izvozimo krajnji proizvod.

Ono sto je jos bitnije je da se stvara armija ljudi sa iskustvom u autoindustriji i da ovde polako dolaze dobavljaci delova, koji naravno ne rade samo za Fijat.

Na zapadu svi zele da se otarase automobila koji je presao 150 000km. Sta mislite, zasto?

Zubqa

pre 11 godina

U predhodnoj vesti o ovim kolima sam dobio vise minusa samo zato sto sam smatrao da je smesno da sa ovom cenom nema bar klimu i sto bi za ove pare pre kupio neka kola od onih koje je neko pre mene naveo. Razumem da je za zapad cena visoka ako se zna kolike su im plate ali ovde u Srbiji ....

Glasac

pre 11 godina

Audi A4 2.0 TDI sa 140ks 2007 god, 6x airbag, abs, esp, asr i mnogo dodatne opreme za 11.000e... To su kola koja ce uz normalnu voznju komotno da predju pola miliona kilometara, pa razmislite da li bolja Fica.

Dantes

pre 11 godina

Posle citanja teksta pazljivo sam procitao komentare ali sam pogledao i kakvo je bilo ocenjivanje komentara.
Sve u svemu ' i tata bi sine' da vozi neki auto koji kosta preko 50 000 e.
Svuda u svetu postoji 'koliko para toliko muzike'.
Ovo je novi model na trzistu i sigurno da italijani nisu od juce pa da ne znaju kako trziste funkcionise.

Ovaj automobil je potrebno videti kako izgleda u osnovnoj verziji a kako izgleda u najjacoj verziji.
Video sam ga na prikolici u tom paketu Lounge i zaista sam se odusevio.
Zelim da FIAT proizvodi i prodaje onoliko modela koliko su najavljivali ne zbog toga sto je taj model lep ili kvalitetan, vec zbog toga sto ce proizvodnjom tog modela u Kragujevcu uposliti radnu snagu koja ne radi i koja ce zaradjeni novac trositi cime ce se pokrenuti osnovni krug proizvodnje ove zemlje. Mislim da je to trenutno najbitnija stvar za nas a ne da li za te pare moze da se kupi ovaj ili onaj auto bio on polovan ili nov!

Aca

pre 11 godina

Posle 20 godina voznje zastavinih automobila, rekao sam nikad vise zastavu necu voziti, a sad govorim nikada vise bilo koji model koji izadje iz kragujevca iz razloga sto su precenjeni.

marko

pre 11 godina

svi koji zamenjuju teze u ovoj temi i pisu kako su srbi zlobni, losih namera.... jer negativno komentarisu ovaj auto, samo jos jednom refresh: tebra auto kosta 13,5k auto n.e.m.a. klimu. Klimu kao realno potrebnu stvar, kao elementarnu civilizacijsku tekovinu, kao sta oces, klimu covece, nista nesto posebno...

Predrag

pre 11 godina

Od VW ni kobasicu ne bih kupio, a kamo li polovnog izakanog passata ili (ne daj Bože) golfa. Auto nije loš, ali je klima morala da uđe u cenu od 13500e.

update now

pre 11 godina

Trebalo bi da uvedemo izreku "Primio se k'o Srbin na dvozonsku klimu". Kakav smo mi narod. Pre deset godina Srbi nisu znali sta je klima u kolima, a danas vidjam ljude kako u aprilu mesecu na nekih dvadesetak stepeni sedi u kolima na parkingu sa zatvorenim prozorima, a dizel "brekce" - covek ubija vreme u kolima rashladjujci se?!. (verovatno se nada da ce proci neko njemu poznat pa da mu pokaze kako je uspeo u zivotu te je kupio "dobro auto" sa klimom). Ja tu famoznu klimu ukljucujem veoma veoma retko i na kratke intervale i skoro svaki put zazalim sto sam to uradio jer shvatim da je totalno neprirodno da me bije hladan vazduh u kolena, a organizam mi se prilagodio na +35 stepeni. Cak i najtoplije dane ovog leta sam prolazio bez klime sa sirom otvorenim prozorima. Hajde zaptajte se sta rade ovi koji kupuju kabriolete. Zar cela svrha kabrioleta, a sa tim i njegova veca cena, nije u tome da vozac uziva vozeci po lepom vremenu dok mu vetar carlija oko usiju.

jojke

pre 11 godina

NISU DECA KRIVA, VEĆ ŠKOLE...

Dramatične su razmere srpskog neznanja, pa nije ni čudo zašto smo po svim ekonomskim parametrima "skoro" najlošija zemlja u Evropi.

Normalno, da za to nisu kriva ova deca jer su oni samo upijači loših informacija koje im plasiraju škole.

Normalno, da velike zemlje znaju za to i uspešno zaglupljuju mase u malim zemljama kakva je i Srbija. To se najefikasnije radi preko sistema školstva.

Elem, kada se vrši redovno održavanje klima uređaja u automobilu:
a) vrši se obavezno čišćenje klima uređaja
b) zamena filtera.
c) Dopuna gasa nije obavezna i zavisi od slučaja do slučaja.

Znači, servisiranje auto klima uređaja opterećuje troškove sa: cenom rada, cenom filtera, cenom dopune odgovarajućeg gasa i cenom doprinosa državi.

Shodno tome ako je prosečna cena klima autofiltera je oko 1000 d. (ko zna koja ruka prodaje). Sada zamislite FIAT (bez obzira ko šta misli o njemu) koji naruči, recimo, 2.000.000 filtera.

Pitanje 1: Šta mislite koliki dobijaju rabat (popust) od dobavljača filtera ?

Pitanje 2: Šta mislite zašto je izmišljena globalizacija ? Odgovor je veoma jednostavan: da VELIKI pregaze male. Argumentacija: Gde je danas Zastava, a gde je FIAT.

Ono što vidimo u maloprodaji kao cenu AUTO - DELA to nema blage veze sa proizvođačkom cenom.

Zbog toga momci, ja ne mogu da se naljutim na vas (i vaš rečnik) jer vam tu lekciju nisu objasnili vaši profesori.

NARAVOUČENIJE: Trebalo bi da naučimo šta je PRODAJNA, a šta PROIZVOĐAČKA cena.

(pre)skup

pre 11 godina

(Pre)skup. Pa Reno megan, Astra klasik ili Astra J 1,4 najnovije generacije.....da ne nabrajam, koštaju manje i to sa klimom i još su vozila više klase od ovog Fiata.

Vladislav

pre 11 godina

gdin kele je u pravu, mesamo babe i zabe, i da, ovo treba da bude statusni simbol, life style automobil ili nesto slicno tome. Ali, vracamo se u realnost, u zemlji sa prosecnom platom od 400 eur, sve prednosti lepog trendy automobila padaju u vodu pred potrebom ljudi da se voze sto bolje za sto manji iznos. Plus, ovo vozilo se pravi u Kragujevcu i nema carine, nema transportnih troskova kao za automobile koji dolaze iz Nemacke, Japana...plus prave ga radnici koji imaju 3x manju platu nego kolege u Italiji, tako da bi cena mogla biti 12990 za pocetni model sa klimom naravno.

Dinamika

pre 11 godina

Svi su zapeli za klimu, ali postoji jos jedna stvar koju mnogi zanemaruju, Golf, Astra, Megane isl. automobili su napravljeni sa sasijama projektovanim za brzine i do 250 km/h, to su automobili koji "gutaju" put, stabilni u krivinama, dobrog lezanja na putu. Nasuprot tome prvi testovi govore da 500L bas i nema ovakve osobine. Valjda se auto pre svega kupuje zbog toga kako se vozi (naravno da necete voziti 200+ u Srbiji, ali to nije poenta i na 120 treba stabilnosti).

Meni na prvi pogled ovo ne deluje kao auto tog tipa... pa cak ni kao auto koji je za van grada pogodna opcija.

kele

pre 11 godina

Kao i obicno mijesamo babe i žabe. Ovaj auto bi trebao biti statusni simbol kao i obični 500, tako da usporedbe sa astrama i focusima i ne daj bože oktavijom, nisu primjerene. Pa koliko košta prcmoljak od Smarta? Jedino što nema smisla je uopšte ponuditi ovaj auto bez klima uređaja.

Mrki

pre 11 godina

Ovaj auto nije pravljen za nase trziste vec za izvoz. Bice kao i sa Jugo amerikom koji je bio jeftiniji.uerici nego kod nas. Hajde uradili su nov model ali i Grande Punto, Linea i Brava su jeftiniji od ovog auta. Prosto sumnjam da je boljih perfomansi i kvaliteta od navedenoh modela. Kako onda kupovati nase kad treba dati 4-5 hiljada evra vise. Mozda bi bilo bolje da su ostavili Juga Keca i Tristaca u proizvodnji jer ni oni nisu imali klimu a u vreme kada su se proizvodili bili su u to vreme pravi. Ko zna mozda se i u Zastavi.Fiatu otkrije neka afera. Jednostavno za nase uslove SKUP auto.

Перица

pre 11 godina

Само се ви држите немачких аутомобила и њиховог поштења...

Али не заборавите да је бренд свих кримоса и корумпираних политичара Мерцедес, да су немачке фирме умешане у највише корупционашких афера и да сваки купљени аутомобил који није произведен у Србији значи лошији живот за нас.

Државне установе и предузећа треба да купују ИСКЉУЧИВО направљено у Србији. Остали... Нек се диче својим поштењем, биће их лакше препознати.

GT40

pre 11 godina

(RUS, 9. avgust 2012 15:45) Potpisujem Vaš post. Svi navedeni automobili iz Vašeg posta da budu jeftiniji od domaćeg vozila koje nema carinu je čist bezobrazluk. Trendy ili no-trendy, skup je do bola. A što se tiče polemike oko klime, čini mi se da pravimo istu grešku za osnovni model kao i za Yugo za Ameriku onomad. Prodavati u promenjenoj globalnoj klimi auto bez ovog dodatka ista je greška kao prodavati Yugo u Americi bez automatskog menjača. A znamo kako se to tamo završilo. Dakle, cena nije prevelika samo siromašnim gradjanima Srbije već odskače i u svetskim razmerama.

Nema tu...

pre 11 godina

Kod nas uvek mora nešto posebno, a pogrešno. Zašto Dacia ne pravi trendy-life style-posh-fancy-skup automobil? I to u Rumuniji koja je slično ali ne baš isto razbucana privreda kao i srpska!? Zato što se to slabo prodaje! Zato što je to nepostojeća konkurencija, nepostojeći segment...

Piter

pre 11 godina

Vecina komentatora zaboravlja da su ovo NIZE cene namenjene Srbiji, u inostranstvu ce svaki od paketa opreme biti proporcionalno skuplji. E sad, sto kod nas prirodna simbioza kompleksa nize vrednosti i siromastva cini svoje, pa dobar deo ljudi misli da je Golf 2 bolje ulaganje od ovog automobila, to je sasvim druga prica...

mojecenjenoime

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.

Glasac

pre 11 godina

Audi A4 2.0 TDI sa 140ks 2007 god, 6x airbag, abs, esp, asr i mnogo dodatne opreme za 11.000e... To su kola koja ce uz normalnu voznju komotno da predju pola miliona kilometara, pa razmislite da li bolja Fica.

jojke

pre 11 godina

DNEVNIK JAVLjA....za klimu treba doplatiti 900 Evra..

Strašno i dramatično. Da li oni misle da će im ovo neko kupovati po ovoj ceni. Realno delovi za klimu koštaju desetak evra, a oni hoće 900 E. Posle se svi kao čude zašto Kinezi pobeđuju u svemu !

Odgovor je Kinezi nisu pohlepan narod.

Pazite, za 900 Evra možete da kupite dobar polovnjak i da se navozate.

No, dok je ovaca biće i šišača.

Michael Clayton

pre 11 godina

Super cena! Ipak je ovo jedan solidno veliki i prostran auto. O imidzu da se ne pise..ipak je ovo cistokrvni Italijan. Samo moj izbor bi bio ovaj 0.9 turbo benzinac..

srndach

pre 11 godina

Ok cena s obzirom na paket opreme, gde ESP vuce skoro 1000 eura ...
Moderni motori, mali potrosaci, vrlo agilni, 6 brzina ...
Steta sto nije dosao prosle godine, kupio bih ga sigurno!

Sasa

pre 11 godina

Prelep auto. Naprosto ovo i nije automobil za one kojima je pasat ili golf lep auto. Ovo je ipak auto za smekere. Sve najbolje zelim nasem ficku!

RUS

pre 11 godina

Treba biti mnogo lud pa platiti 13500 € auto koji nema klimu. Klima uređaj na našim prostorima kada temperatura ide često i preko 40 C° nije luksuz nego potreba. Ako je napolju 40 C° u automobilu (zavisno od boje karoserije) temperatura je znatno viša. Visoka temperatura utiče da vozač gubi koncentraciju pa u takvim slučajevima dolazi do saobračajnih nesreća. Bolje je da su paket koncepirali tako da ima klima uređaj a da izbace airbag zavese, hillholder, start-stop sistem i ako ovo nije dovoljno nešto od silne elektronike (ESP, ASR, MSR).

Ako neko želi porodičan auto za sumu od 13500€ može da bira (svi imaju klimu):
Škoda Yeti 1.2 TSI - 105ks Active oprema 12.691€
Škoda Octavia Tour II 1.6 MPI - 102ks 12.508€
Škoda Octavia 1.2 TSI - 105ks Ambition oprema 13.959€
Renault Fluence 1.6 - 110ks Authentique oprema 12.500€
Renault Megane (karav.)1.6 - 100ks Authentique oprema 13.590€
Opel Astra III (lim.) 1.6 - 115ks Standard+oprema 11.953€
Kia cee'd (novi model) 1.4 CVVT - 100ks LX Fun 12.490€
Hyundai Elantra 1.6 MPI - 132ks Echo oprema 13.490€
Hyundai i30 II 1.4 - 100ks Comfort oprema 11.990€
Honda Civic VIII 1.4 i-VTEC - 100ks Comfort oprema (auto klima) 13.900€
Citroen C4 II 1.4 - 95ks Attraction oprema 13.490€
Chevrolet Cruze 1.6 - 124ks LT Plus oprema 13.599€

Ako uzmemo u obzir da je 500L domaći auto (nema carine) zaključak je da je bezobrazno skup.

skoro džabe

pre 11 godina

Ova cena je još jedan dokaz da se 500L proizvodi u Italiji, a u Srbiji samo sklapa. U delovima u kontejnerima do Bara brodom, na voz do Kragujevca, onda sklapanje za male pare, pa nazad vozom do Bara, pa na brod...

Rados

pre 11 godina

Razocarenje! Paket Pop, bez klime, a auto kosta 13.500eur! 13.500eur za nizu klasu bez klime! Pop star, jaci paket, 15.000eur, 1500eur vise za jedne alu felne i manuelni klima uredjaj! Pre svega auto ove klase koji kosta 13500eur mora da ima ne manuelni, vec digitalni klima uredjaj, ovo je bruka. Opet nude nikakvu opremu za veliki novac. Ne bih dao sada 13500 za auto nize klase bez klime pa makar dobio tu lovu na poklon! Realno sa paketom pop star ovaj model moze da kosta najvise 12.000eur, a za 15.000eur treba da ponudi pored svega i kozna sedista...

update now

pre 11 godina

Trebalo bi da uvedemo izreku "Primio se k'o Srbin na dvozonsku klimu". Kakav smo mi narod. Pre deset godina Srbi nisu znali sta je klima u kolima, a danas vidjam ljude kako u aprilu mesecu na nekih dvadesetak stepeni sedi u kolima na parkingu sa zatvorenim prozorima, a dizel "brekce" - covek ubija vreme u kolima rashladjujci se?!. (verovatno se nada da ce proci neko njemu poznat pa da mu pokaze kako je uspeo u zivotu te je kupio "dobro auto" sa klimom). Ja tu famoznu klimu ukljucujem veoma veoma retko i na kratke intervale i skoro svaki put zazalim sto sam to uradio jer shvatim da je totalno neprirodno da me bije hladan vazduh u kolena, a organizam mi se prilagodio na +35 stepeni. Cak i najtoplije dane ovog leta sam prolazio bez klime sa sirom otvorenim prozorima. Hajde zaptajte se sta rade ovi koji kupuju kabriolete. Zar cela svrha kabrioleta, a sa tim i njegova veca cena, nije u tome da vozac uziva vozeci po lepom vremenu dok mu vetar carlija oko usiju.

Smorex

pre 11 godina

@mojecenjenoime To sto pise 100k km na odometru ne znaci da je to tacno, pa naucite vise da vam evropljani nece prodati dobar auto za male pare, nisu bas tako blesavi. Iskreno polovni pasat nikad ne bi kupio jer je to klasa auta koja se najvise dere i eksploatise. Novo je novo i cao. Nikad polovno. Pa cak i ovaj FIAT je da ga vozis 4 godine i bas te briga, a poslije sta god hoce, nije me briga ni za gubitak vrijednosti, neka vrijedi 4k

dacha

pre 11 godina

Ovako loš poslovni potez nisam čak ni od nas očekivao. Koliko ovih minija možemo prodati godišnje? Gde bi nam bio kraj da mi proizvodimo nekog Logana za 5000 ili Sandera za 7000? Proizvodili bi, kupovali, izvozili... a ovako...

Hr1

pre 11 godina

Katastrofalna ponuda, u osnovnom paketu opreme po toj cijeni ne imati klima uredjaj?!?!? Mislim da se Fiat-u ne pise dobro. 500L je "preobican" da preuzme neko "sminkersko" trziste Mini-u ili Smart-u, a preskup za nas ostale. Ima puno boljih i isplativijih ponuda na trzistu.

i da mi ga daju dzabe NE!samo da vas ne gledam..

pre 11 godina

fiatu i Kragujevcu zelim uspeh sa ovim autom,ali s klimom ili bez klime prosto mi me pada na pamet da vozim ovakav lepuškast auto u ovoj zemlji, sa ovakvim narodom.ovoliko negativne energije,zlobe,pakosti i nasilja..užas.pa kome je bre do vožnje i uživanja,na ulicama s vama??
skupljam papire i bežim na zapad.

Aca

pre 11 godina

Posle 20 godina voznje zastavinih automobila, rekao sam nikad vise zastavu necu voziti, a sad govorim nikada vise bilo koji model koji izadje iz kragujevca iz razloga sto su precenjeni.

Nikola

pre 11 godina

Ne kapiram da neko za auto od 13.500€, bez klima uređaja, kaže super!?!
Nedostatak klime je mogao da prođe u Z10, odnosno outlet puntu, ali ovo? I to model 2012?

Btw. za 12.600 imate škodin krosover yeti 1.2tsi, 105ks, koji u osnovnoj opremi ima klimu. Očigledno oni neće da se brukaju.
Veći je, robusniji i takođe ima svojevrstan stajliš izgled.
Inače taj model u Nemačkoj košta 19.090€ - Izvor: http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-33-8-1

Zubqa

pre 11 godina

U predhodnoj vesti o ovim kolima sam dobio vise minusa samo zato sto sam smatrao da je smesno da sa ovom cenom nema bar klimu i sto bi za ove pare pre kupio neka kola od onih koje je neko pre mene naveo. Razumem da je za zapad cena visoka ako se zna kolike su im plate ali ovde u Srbiji ....

Vladislav

pre 11 godina

mozda mesam babe i zabe, ali ford c-max, 1.6 tdci 6b 115KS, ABS, BAS, ESP...itd, dig klima, alu felne, tempomat, zadnji parking senzori, metalik boja, i jos dosta simpaticnih sitnica kosta 17990, bez cenjkanja, dakle veci, jaci, prostraniji,...a 500L sa takvom opremom blizu 19k, malo su se zaleteli italijani

(pre)skup

pre 11 godina

(Pre)skup. Pa Reno megan, Astra klasik ili Astra J 1,4 najnovije generacije.....da ne nabrajam, koštaju manje i to sa klimom i još su vozila više klase od ovog Fiata.

Dinamika

pre 11 godina

Svi su zapeli za klimu, ali postoji jos jedna stvar koju mnogi zanemaruju, Golf, Astra, Megane isl. automobili su napravljeni sa sasijama projektovanim za brzine i do 250 km/h, to su automobili koji "gutaju" put, stabilni u krivinama, dobrog lezanja na putu. Nasuprot tome prvi testovi govore da 500L bas i nema ovakve osobine. Valjda se auto pre svega kupuje zbog toga kako se vozi (naravno da necete voziti 200+ u Srbiji, ali to nije poenta i na 120 treba stabilnosti).

Meni na prvi pogled ovo ne deluje kao auto tog tipa... pa cak ni kao auto koji je za van grada pogodna opcija.

Pepac

pre 11 godina

Passat 6 generacije 2,0 TDi automatic full oprema 12 000evra. Mislim nema smisla da kupuješ novo auto,kad su ova polovna s pređenih 100000km sitnica,nabiješ jos 150 i kupiš opet polovno.
(mojecenjenoime, 9. avgust 2012 13:15)

Posto je za tebe "auto" u srednjem rodu, drzi se ti Pasata, Golfova i nemoj ni da razmisljas o "Italijanima", a jos manje ih komentarisi.

Genije

pre 11 godina

Od prvog dana je jasno da prvi model iz Kragujevca neće biti za naše tržište već prava azijska priča iz 80.tih: sirotinja pravi za bogataše, a ne može ni da sanja da poseduje ono što proizvodi. Auto je trendy vozilo i nije napravljen za onoga ko hoće samo da se preveze od tačke A do tačke B. Svi "Nemci" i "Francuzi" imaju priču da u osnovnom paketu ne nude klimu, ali za razliku od Opela, VW-a, Forda, ovaj auto neće niko kupiti u osnovnom paketu opreme jer ko daje 13.500 za 95 ks taj ne misli na pare. Naš uspeh je da ovaj auto uspe na bogatijim tržištima i navijamo za to da su Fiatove marketing procene bile dobre! Srećno Le-Petki!

Vlado

pre 11 godina

Ja cu kupiti Pop star a vi uzivajte u polovnim. Novi imaju garancije i briga me ako se pokvari a vi uzivajte u polovnim audijima gde je svaka popravka 500 evrica.

Ivan

pre 11 godina

@(Glasac, 9. avgust 2012 17:23)

Naravno, da je novi fića bolji od Audi kante stare 5 godina uvezene iz ko zna gde sa biljon kilometara. Plastika otvrdela, sve škripi a i amortizeri pri kraju haha.

Nešto nije u redu s narodom kad im je bolji polovnjak od novog automobila.

Zoran SM

pre 11 godina

Uopšte mi nije jasna ta frka sa klimom, svaki proizvodjač ima u svojoj ponudi takav model. Za vozila iz flote za neke firme gde je bitna samo potrošnja i zujanje u gradu 10-15 min ili recimo za norvežane gde je leti prijatnih 25 C itd. Ljudi morate znati da cenu auta zida motor i oprema i a ne lim. Vaš automobil može da budi isti kao i komšijin a njegov da košta 10000€ više. Kada ih na prvi pogled vidiš budu isti. Zonska klima, koža, felne, muzika, navigacija telefon i još bukvalno 100 drugih stvari se razlikuju. Ko nudi istu opremu kao drugi auto a daleko jeftiniji znajte da je negde zakinuto ili su barem stari modeli po nekoliko godina tj. druga generacija kola. U normalnim državama gde se registracija gleda po ekološkom stndardu a ne nekim imbecilnim pravilima kao ovde svaki gram co2 znači, brzo se isplati na osiguranju od recimo nekog čiji je motor dizajniran pre 5 godina.

Mrki

pre 11 godina

Ovaj auto nije pravljen za nase trziste vec za izvoz. Bice kao i sa Jugo amerikom koji je bio jeftiniji.uerici nego kod nas. Hajde uradili su nov model ali i Grande Punto, Linea i Brava su jeftiniji od ovog auta. Prosto sumnjam da je boljih perfomansi i kvaliteta od navedenoh modela. Kako onda kupovati nase kad treba dati 4-5 hiljada evra vise. Mozda bi bilo bolje da su ostavili Juga Keca i Tristaca u proizvodnji jer ni oni nisu imali klimu a u vreme kada su se proizvodili bili su u to vreme pravi. Ko zna mozda se i u Zastavi.Fiatu otkrije neka afera. Jednostavno za nase uslove SKUP auto.

Ivan

pre 11 godina

@(Iznogud, 9. avgust 2012 15:53)

Kako vam se svidja Sedici?

SX4/Sedici je manji automobil sa manjim prtljažnikom i tehnologijom ko Punto Classic.

500L je sasvim jedna druga liga.

Kg

pre 11 godina

@ Glasac. Fica je od Fiata, pa ne moze da bude ona, nego on! A u pravu si za Audi, ali novo je novo! Ako mozes da shvatis! Od novog automobila je bolji samo sluzbeni automobil! Imam Seat Ibizu 2003 1.4 tdi, kilometraza oko 250000 i Punta Classic 2010 1.2, kilometraza 13000! Kada idem van grada uvek idem Puntom, jer je nov i zato je bolji od Ibize! Ali da imam Ibizu 2010, Punta ne bi mi pogledao, ali nemam love, jer mi trebaju dva automobila!

aleksa

pre 11 godina

Alo ljudi pa to je ponuda za nase trziste, za druge je sigurno drugacije, a te modele sto ste naveli za iste novce sa klimom, pa oni se prave sigurno 2-3 godine, pa i suzuki sx4 kada je izasao osnovni model nije kostao ispod 15000 evropljana, tako ce biti i sa ovim, doterace vreme cara do duvara, pa ce i 500l kostati taman toliko da se moze kupiti uz povoljnu kamatu.

Aleksa

pre 11 godina

Pogledao Sam komentare I poprilicno Sam razocaran rezonom koji preovladzuje I koji vidim ovde. Profs je Klime u paketu opreme imaju gotovo svi proizvodjaci, dilemma novo, polovno, je lepo objasnio jedan Od citalaca, a fascinacija Passat-om I Audi-jem samo govori o nivou svesti onih koji to pisu, falio je Golf2 I imali Bismo jasnu sliku. Procitao Sam komentar top-gear I Tu vam je sve jasno

Grof

pre 11 godina

@ Glasac
Taj Audi 2007 kad ga kupis u Nemackoj vec je presao tih pola miliona,a u Srbiju stize sa 97000 hiljada.
Motor dobro opran,ispoliran,volan i rucica menjaca promenjeni idt........
A ako imas "srece" da je havarisan, e tu ti je km mnogo manja.
To sto su ga izvlacili da bi ga vratili u normalu,ma ko to jos gleda bitno da je Audi.

Kg

pre 11 godina

@ Jojke. Delovi za klimu kostaju desetak eura?! Na kojim si ti drogama?! Ili si mnogo pglu! Samo punjenje klime koliko kosta?! Ili ti mislis na ventilator?!

Mrk-Djok

pre 11 godina

Cemu ovolika zloba?

Ako vam se ne svidja nemojte da ga kupujete.

500L nije Srpski? Pa ni Fica, ni Tristac, ni Z-101 nisu bili Srpski. Pa smo na kraju osvojili vecinu tehnologija za proizvodnju.

Ono sto je bitno je da ljudi u Kragujevcu imaju posla i da primaju plate. Da se smanjuje spoljnotrgovinski deficit i da izvozimo krajnji proizvod.

Ono sto je jos bitnije je da se stvara armija ljudi sa iskustvom u autoindustriji i da ovde polako dolaze dobavljaci delova, koji naravno ne rade samo za Fijat.

Na zapadu svi zele da se otarase automobila koji je presao 150 000km. Sta mislite, zasto?

marko

pre 11 godina

svi koji zamenjuju teze u ovoj temi i pisu kako su srbi zlobni, losih namera.... jer negativno komentarisu ovaj auto, samo jos jednom refresh: tebra auto kosta 13,5k auto n.e.m.a. klimu. Klimu kao realno potrebnu stvar, kao elementarnu civilizacijsku tekovinu, kao sta oces, klimu covece, nista nesto posebno...

jojke

pre 11 godina

NISU DECA KRIVA, VEĆ ŠKOLE...

Dramatične su razmere srpskog neznanja, pa nije ni čudo zašto smo po svim ekonomskim parametrima "skoro" najlošija zemlja u Evropi.

Normalno, da za to nisu kriva ova deca jer su oni samo upijači loših informacija koje im plasiraju škole.

Normalno, da velike zemlje znaju za to i uspešno zaglupljuju mase u malim zemljama kakva je i Srbija. To se najefikasnije radi preko sistema školstva.

Elem, kada se vrši redovno održavanje klima uređaja u automobilu:
a) vrši se obavezno čišćenje klima uređaja
b) zamena filtera.
c) Dopuna gasa nije obavezna i zavisi od slučaja do slučaja.

Znači, servisiranje auto klima uređaja opterećuje troškove sa: cenom rada, cenom filtera, cenom dopune odgovarajućeg gasa i cenom doprinosa državi.

Shodno tome ako je prosečna cena klima autofiltera je oko 1000 d. (ko zna koja ruka prodaje). Sada zamislite FIAT (bez obzira ko šta misli o njemu) koji naruči, recimo, 2.000.000 filtera.

Pitanje 1: Šta mislite koliki dobijaju rabat (popust) od dobavljača filtera ?

Pitanje 2: Šta mislite zašto je izmišljena globalizacija ? Odgovor je veoma jednostavan: da VELIKI pregaze male. Argumentacija: Gde je danas Zastava, a gde je FIAT.

Ono što vidimo u maloprodaji kao cenu AUTO - DELA to nema blage veze sa proizvođačkom cenom.

Zbog toga momci, ja ne mogu da se naljutim na vas (i vaš rečnik) jer vam tu lekciju nisu objasnili vaši profesori.

NARAVOUČENIJE: Trebalo bi da naučimo šta je PRODAJNA, a šta PROIZVOĐAČKA cena.

Dantes

pre 11 godina

Posle citanja teksta pazljivo sam procitao komentare ali sam pogledao i kakvo je bilo ocenjivanje komentara.
Sve u svemu ' i tata bi sine' da vozi neki auto koji kosta preko 50 000 e.
Svuda u svetu postoji 'koliko para toliko muzike'.
Ovo je novi model na trzistu i sigurno da italijani nisu od juce pa da ne znaju kako trziste funkcionise.

Ovaj automobil je potrebno videti kako izgleda u osnovnoj verziji a kako izgleda u najjacoj verziji.
Video sam ga na prikolici u tom paketu Lounge i zaista sam se odusevio.
Zelim da FIAT proizvodi i prodaje onoliko modela koliko su najavljivali ne zbog toga sto je taj model lep ili kvalitetan, vec zbog toga sto ce proizvodnjom tog modela u Kragujevcu uposliti radnu snagu koja ne radi i koja ce zaradjeni novac trositi cime ce se pokrenuti osnovni krug proizvodnje ove zemlje. Mislim da je to trenutno najbitnija stvar za nas a ne da li za te pare moze da se kupi ovaj ili onaj auto bio on polovan ili nov!

Predrag

pre 11 godina

Od VW ni kobasicu ne bih kupio, a kamo li polovnog izakanog passata ili (ne daj Bože) golfa. Auto nije loš, ali je klima morala da uđe u cenu od 13500e.

kele

pre 11 godina

Kao i obicno mijesamo babe i žabe. Ovaj auto bi trebao biti statusni simbol kao i obični 500, tako da usporedbe sa astrama i focusima i ne daj bože oktavijom, nisu primjerene. Pa koliko košta prcmoljak od Smarta? Jedino što nema smisla je uopšte ponuditi ovaj auto bez klima uređaja.

Vladislav

pre 11 godina

gdin kele je u pravu, mesamo babe i zabe, i da, ovo treba da bude statusni simbol, life style automobil ili nesto slicno tome. Ali, vracamo se u realnost, u zemlji sa prosecnom platom od 400 eur, sve prednosti lepog trendy automobila padaju u vodu pred potrebom ljudi da se voze sto bolje za sto manji iznos. Plus, ovo vozilo se pravi u Kragujevcu i nema carine, nema transportnih troskova kao za automobile koji dolaze iz Nemacke, Japana...plus prave ga radnici koji imaju 3x manju platu nego kolege u Italiji, tako da bi cena mogla biti 12990 za pocetni model sa klimom naravno.

Перица

pre 11 godina

Само се ви држите немачких аутомобила и њиховог поштења...

Али не заборавите да је бренд свих кримоса и корумпираних политичара Мерцедес, да су немачке фирме умешане у највише корупционашких афера и да сваки купљени аутомобил који није произведен у Србији значи лошији живот за нас.

Државне установе и предузећа треба да купују ИСКЉУЧИВО направљено у Србији. Остали... Нек се диче својим поштењем, биће их лакше препознати.

Nema tu...

pre 11 godina

Kod nas uvek mora nešto posebno, a pogrešno. Zašto Dacia ne pravi trendy-life style-posh-fancy-skup automobil? I to u Rumuniji koja je slično ali ne baš isto razbucana privreda kao i srpska!? Zato što se to slabo prodaje! Zato što je to nepostojeća konkurencija, nepostojeći segment...

Piter

pre 11 godina

Vecina komentatora zaboravlja da su ovo NIZE cene namenjene Srbiji, u inostranstvu ce svaki od paketa opreme biti proporcionalno skuplji. E sad, sto kod nas prirodna simbioza kompleksa nize vrednosti i siromastva cini svoje, pa dobar deo ljudi misli da je Golf 2 bolje ulaganje od ovog automobila, to je sasvim druga prica...

GT40

pre 11 godina

(RUS, 9. avgust 2012 15:45) Potpisujem Vaš post. Svi navedeni automobili iz Vašeg posta da budu jeftiniji od domaćeg vozila koje nema carinu je čist bezobrazluk. Trendy ili no-trendy, skup je do bola. A što se tiče polemike oko klime, čini mi se da pravimo istu grešku za osnovni model kao i za Yugo za Ameriku onomad. Prodavati u promenjenoj globalnoj klimi auto bez ovog dodatka ista je greška kao prodavati Yugo u Americi bez automatskog menjača. A znamo kako se to tamo završilo. Dakle, cena nije prevelika samo siromašnim gradjanima Srbije već odskače i u svetskim razmerama.