Utorak, 07.08.2012.

09:52

Dinkić: Štedećemo na otpremninama

Premijer Dačić i ministar finansija Dinkić najavili ukidanje agencija, ali za sada neće biti prekobrojnih, niti otpuštanja, piše Politika.

Izvor: Politika

Dinkiæ: Štedeæemo na otpremninama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

NS

pre 11 godina

Cestitam B92, posto su oni prvi medij gde sam konacno cuo koliko je ljudi zaposleno u javnom sektoru (471 hiljada). Tu informaciju sve moguce vlasti su cuvale ko zmija noge. Stalno slusam gomile statistika, od gomile raznih izvora, ali nikako neko da mi kaze 500 hiljada javni sektor + npr. 1 milion penzionera + xxx, je na grbaci npr 1 milion zaposlenih u proizvodnom sektoru. Takva istina se cuva, zato sto javni sektor ima nerezonski vece plate u odnosu na proizvodni, sto je totalno suludo i zato imamo takav trgovinski deficit i nasa drzava i drzava nase dece ce vracati kredite koje naprave premijeri poput Cvetkovica, Dacica, itd.

nenad

pre 11 godina

Može li neko da se seti i primeni Zakon o maksimalnom broju radnika u lokalnoj samoupravi.Ima dosta rupa ali je primenljiv.Od momenta kada je donet niko ga nije primenjivao.

samac

pre 11 godina

Pa sta udarate samo po Dinkicu ,pa nije on sam bio u toj vladi Gde je Cvetkovic i ostala ekipa iz DS.Pa nisu oni retardirani da ne znaju sta Dinkc radi.Odgovorni su svi .

tajkun

pre 11 godina

zasto samo privatni sektor da snosi teret krize. sto se ne smanje plate funkcionera, broj poslanika, plate u javnom sektoru na nivo privrede, otpuste viskovi...dokle cete nam unistavati zemlju, decu,buducnost. Ljudi bez vizije, znanja, perspektive nam vode zemlju. Ko je od njih ikad bilo sta, bilo gde radio. dve koze ne bi znali da sacuvaju a kamoli da proizvedu nesto. Svi su oni isti. I oni prosli i ovi sada. Dok ne dodju potpuno novi, strucni i posteni ljudi nema nam boljitka. Do se ne ispita imovina svih politicara i ne dokaze poreklo imovine ova zemlja ce lutati a mladi odlaziti.

Ljuba

pre 11 godina

Vlada mora uredbom da iz javnog sektora otera u penziju sve one koji su napunili 65 godina starosti, odnosno 60 godina žene.Verujte najviše ih ima u obrazovanju , zdravstvu i lokalnoj samoupravi.Da ne govorimo o javnim preduzećima. Svi žele da napune 35 god. odnosno 40 god. radnog staža bez obzira što imaju i 70 god života kao u privrednoj komori srbije. To je prvi korak pa idemo dalje.

miljenici i smestaj

pre 11 godina

Zaposljavali su u te Agencije i kurtu i murtu.Agencije su smestaj za apartcike pojedinih koalicionih miljenika.Bilo je tu i tetki i strina a i po neka manekenka u pokusaju.Smesteni su tu kadrovi koji su dobro odradili kojekakve poslice za vladare.I tako,moze covek ovako da nabraja.Pa jos im dati i 24 otpremnine.S t r a s n o !!!!

građanin pokorni

pre 11 godina

Svih ovih meseci posle izbora vrši se besomučno zapošljavanje partijskih finkcionera i partijskih službenika po malim opštinama u Vojvodini. Već kruži priča da nemaju više kancelarija i stolica na kojima će sedeti već će se zidati aneksi zgrada. Transferna sredstva se besomučno koriste za plate ljudi koji apsolutno ne rade ništa, da ne govorimo o onima koji ne rade a na primaju plate sa budzeta. Gospodine Dinkicu nadam se da ste upoznati sa tim činjenicama ... ako to pod hitno ne rešite od vaše muke i truda nema ništa!!!

Vladimir

pre 11 godina

Tragicno ali ovaj narod je to zasluzio jer je dozvolio ovom liku da ponovo predje cenzus i da nas i dalje vuce za nos. I nije tacno da agencije najvise trose na nekim procedurama vec su im upravo najveci izdaci za plate. U vecini nasih institucija najveci rashodi su za plate sto dovoljno govori u kom smo jadnom stanju. Npr 90% novca koji dobije prosveta ide za plate prosvetnih radnika, a ne za sredjivanje skola, reformu obrazovanja i za sta vec. U prosveti je npr minimum 20% visak zaposlenih ali o tome se cuti. U mojoj osnovnoj skoli je nekada bilo 5 razreda djaka prvaka i ukupno 20 odeljenja od prvog do cetvrtog razreda. Znaci bilo je ukupno 20 ucitelja. Danas u toj istoj skoli upisuju 3 razreda djaka prvaka (znaci ukupno 12 odeljenja do cetvrtog razreda) ali i dalje imaju 20 ucitelja!!! Kako? Pa ovo je Srbija! Policijska stanica u mom gradu je do pre dvadeset godina imala 30ak policajaca, danas ih ima 80! A za 20 godina se broj stanovnika u opstini smanjio za 20%! Pa ajmo onda svi da se zaposlimo kod drzave i da resimo sve probleme. I znajte zasluzili smo mi i gore od ovoga.

Boldrik ima lukav plan

pre 11 godina

Ne interesuje me šta priča Dinkić, od njega sam i očekivao da laže i maže...
Mnogo me više interesuje šta kaže Vučić na sve ovo?
A u toku sastavljanja vlade je govorio:
1.Ukinućemo sve agencije čija je jedina svrha da partijski članovi primaju plate, spominjan je broj oko 50 takvih agencija.
2.Vlada neće biti podeljena na feude već će raditi kao tim.
3.Ili će tako biti ili bolje da ne pravimo vladu.

Prema tome Vučiću interesuje me šta ti kažeš na ova Dinkićeva mazanja očiju, hoćeš li ga zvati na razgovor kao što zoveš Ugljanina, hoćeš li ćutke prihvatiti da partijski članovi i dalje budu na platnom spisku i kada se agencije ukinu, hoćeš li učiniti nešto po tom pitanju da se odluka promeni jer to nije Dinkićev feud pa da samo on o tome odlučuje, i hoćeš li na kraju napustiti Vladu ako Dinkić bude radio po svom?

Veliki pozdrav

pre 11 godina

Veliki problem je u radnim ugovorima koji su sklopljeni tako da se (ne)radnicima garantuje otpremnina od 24 mesecne plate. U tom slucaju ako odpustite nekog pravite ustedu na duzi rok ali ste prve godine na gubitku. Takodje treba uzeti u obzir da vecina ovih ljudi neca odmah naci novi posao vec da ce jedno vreme biti na birou i primati naknadu za nezaposlene.
Ono sto bih ja uradio je, odpustio te ljude i ostao im duzan odpremnine koje bih isplatio na kukovo leto. Kad moze drzava da duguje svemu i svakome sto ne bi i neradnicima zaposlenim preko veze.

Verica

pre 11 godina

U ovako teškim vremenima svi treba na neki nači da se žrtvujemo, a vi da pronađete model i način gde god može da se uštedi ali prvo da krenete od svojih plata, pa dalje!!!

Aleksandar.Mladenovic

pre 11 godina

Dakle pouka glasi:
Ukoliko Vas boli glava uzmete i kamenjem napunite dzepove, okacite bukagije, vezu vam ruke, povezu oci te za velike pare unajmite nekoga da vas bije bicem par dana a potom sve to skinete, odvezete, otkacite, rasterate i vidite da Vam je bolje a da je bol u glavi stvarno zanemarujuci!
Mladjan Dinkic kao Nasradin Hodza!

dragan

pre 11 godina

Hvala gospodi Dačiću i Dinkiću na nikakvoj budućnosti. .Ova i prethodna vlast su ukinuli srednju klasu.Još malo pa neće biti ni siromašnpg sloja.Za ono što postajemo odavno je smišljen naziv samo ga nije lepo pominjati.Ovaj dvojac bez kormilara bi upropastio i ekonomski najjače zemlje.

Bobi

pre 11 godina

Božee... kako se pojedinci štite u ovoj državi.
Po čemu su ti ljudi po agencijama toliko posebni, pa se prema njima ponašate kao prema ugroženim vrstama?
Jaka stvar ako dobiju otkaz. Pa gomila ljudi svakodnevno kod privatnika dobijaju otkaz (i to oni ljudi koji izdržavaju iste te agencije), pa da li je neko mrdnuo za njih? Da ne govorim o nezapošljenima, prema kojima se država ponaša kao da ne postoje.
Pa kakva je to ravnopravnost ljudi moji? Privatnici otpuštaju i radnike koji im realno trebaju, izmišljaju kombinacije da radnici koji ostanu rade 3-4-5 poslova paralelno (koje treba da rade 3-4-5 ljudi), a ovi ništa ne rade, paraziti, još ih država štiti da ne dobiju otkaz!
Ako je državi već stalo da ih ne otpušta, onda ih uposlite da rade nešto konkretno i doprinose društvu. Poljoprivredni kombinat, ili im dajte da obrađuju njive u državnom vlasništvu, da prodaju strancima proizvode... ko neće... ćao... nek' radi kod privatnika (ako uopšte može da nađe posao).
Kaže Mlađa: samo 20 miliona.
20 miliona je mnogo Mlađo, pogotovo ako su poklonjene nekome ko ništa ne privređuje, i za ovako siromašnu Srbiju.
U stvari, nije siromašna Srbija toliko, koliko se mi razbacujemo.

lala

pre 11 godina

Kako Dinkić da ukida agencije kada ih je on formirao i zaposlio svoje partijske drugove. Ma i nije loša ideja da svima koji imaju preko 60 godina starosti a rade u državnoj upravi da otpremnina ili pošalju kuči i bolje da tamo primaju neku platu zaposlite ovu omladinu starcima dajte penziju ili po koju crkavicu otpremnine

duplo

pre 11 godina

To je ono sto je rekao Palma da je departizacija samo stos za predizbornu kampanju,a da od nje nema nista, pa je zato u ALO juce bio proglasen i gubitnikom.To je slicno i za ovo sto radi Dinkic.Ukida Agencija a ne otpusta radnike.Pa sta je to nego duplo golo.

T-rex

pre 11 godina

Mi znamo sve o vama. I dalje glasamo. To govori sve o nama.
(Misa, 7. avgust 2012 11:06)

Jedini kometnar koji ima smisla u zemlji Srbiji!!!
Kapa dole genije! Svaka cast!

izmisljotina

pre 11 godina

Te Agencije su i izmisljene da bi se udomio partijski kadar.U to je umesan i Dinkic,jer je on uostalom dugo godina bio u tim vladama koje su ih otvarale.Barac Verica je rekla ,da su to izmisljene institucije koje sluze za namirenje partijskih kadrova,familije,svalerki i slicno.

Aristotel

pre 11 godina

Dinkic je veoma los matematicar.
Po njemu je isplatljivije jednokratno da se ustedi novac (gasenjem agencije, i to je jedina usteda), nego da se u narednom periodu (koji moze trajati godinama) isplacuju plate ljudima koji nista ne rade...
A i otpremnina je jednokratna i dugorocno gledano znaci velike ustede.
470.000 ljudi radi u drzavnom sektoru... Ljudi moji...

Dermendziev

pre 11 godina

Eh,moj ministre Dinkicu!Secam se tvojih pocetaka politicke karijere.Da je politika najprljavija stvar na svetu,prljavija i od novca(upravo zato sto se bori i za sopstveni novac),potvrda je i Vasa politicka karijera(svi pocnu skromno,a zatim dolaze nemoralni beskrajnim apetiti).

Slazem se neradnicima nikakvih nadoknada,veliki je diapazon gde se moze raditi:cak i od primitivne obrade zemlje-poljoprivrede(na svu zalost vi politicari vec ste preorali zemlju),pa do nosenje uglja,ali prvo kaznite sebe,vas politicare,poslanike,tajkune vase mentore ili obrnuto(nerazkidiva uzajamno povratna veza):smanjite vase plate,a pre toga pohapsite lopove.

Radi vasih enormnih plata i sirokih prstiju preko kojih gledate najblizih,nemojte molim vas smanjiti i troskove sahrana sopstvenog naroda koga ste ugrobili i ubrzali mu biolosko starenje(secate se filma sa farbanjem sanduka najprosijom farbom samo jednom, zato sto ide u zemlju,a i u nepovrat,jer ovaj sto odlazi ne moze prosestovati).

Gde je samo onaj koga ste vi samozvane nove demokrate(ukljucujuci sve partije stvorene posle devedesetih)nazivali diktatorom!Verovatno se prevrce u grobu, a da makar moze samo ustati na par sekunda,da vam skine kapu,jer Srbija vec odavno je porobljena zemlja upravo od svojih ljudi.

Nista napacenom Srpskom narodu ne mogu pomoci ni razni srpnjevi,listopadi, ...,ostaju veciti studeni,ve(j)ljace, ozu(il)jci...rane.

Biljana

pre 11 godina

Kad ste sve fabrike u Srbiji zatvorili niste se brinuli za radnike. Ja sam radila u Prvoj Iskri Baric i moja otpremnina za dvadeset godina staza bila je dve hiljade evra po tih sto evra dobilo je tri hiljade radnika.Skoro niko od nas nije nasao drugi posao. U Srbiji industrija ne postoji.Brine li neko o nama.Samo se brinete porez da naplatite da bi finansirali bespotrebne i nesposobne drzavne sluzbenike.

prokupcanin

pre 11 godina

Kada smo vec kod viska zaposlenih molim B92 ili bilo koga da se pozabavi brojem zaposlenih u lokalnoj samoupravi i lokalnim javnim preduzecima u opstini Prokuplje. 1990 godine u lokalnoj samoupravi je radilo 170 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama ukupno 250. Postojalo je jedno lokalno javno preduzece sa 100 zaposlenih. Danas u lokalnoj samoupravi radi preko 400 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama preko 800. Postoji 5 lokalnih javnih preduzeca sa preko 500 zaposlenih! Ceo Buzet opstine Prokuplje koji iznosi milijardu i 350 miliona dinara ide na plate zaposlenih. Nema nikakvih ulaganja u infrastrukturu. Na primer opstina Blace koja ima 4 puta manji budzet od Prokuplja je u unfrastrukturu ulozila prosle godine duplo vise novca od Prokuplja! U opstini ih je po 10 u kancelarijama od 10ak kvadrata. Brojne opstinske sluzbe su premestili u upravne zgrade propalih fabrka. Istorijski arhiv je preseljen u bivsi vojni magacin sanitetskog materijala, a broj zaposlenih je uvecan sa 5 na 18! U biblioteci u kojoj je godinama bilo 10 zaposlenih sada ima 29 zaposlenih! Turisticko sportski centar ima 120 zaposlenih! Sta rade ti ljudi? Sportski savez 40! Vecina tih ljudi nista ne radi, a primaju platu mada ima i onih koji se samo vode na platnom spisku, a niti dolaze na posao niti se zna ko su oni! Pomagajte ljudi! U Prokuplju ove godine nije bilo para da se iscrtaju pesacki prelazi!!! Tipicna situacija koja je proizvod partijske drzave!

aleksandar

pre 11 godina

Nije poenta otpustiti ljude vec sta ce ti ljudi posle raditi...Sve zemlje u tranziciji su istovremeno sa masovnim otpustanjima istovremeno i razvijali programe za njihovo ponovno zaposljavanje...U suprotnom, odlaze opet na grbacu drzave putem naknade za nezaposlene i socijalnih ustanova.

Treba jasno napraviti program, edukovati ljude sta da rade sa tim otpremninama, u suprotnom desice se opet slucaj iz cementara, knjaza kada su ljudi sa otpremninama kupovali potrosna dobra i nakon toga zavrsavali na ulici...

Ne moze drzava, ali i velike privatne firme, otpustati ljude i onda reci nisu vise moj problem, zato sto se to posle poput bumeranga vrati...Veci pritisci nezaposlenih na socijalne ustanove, vece akcize i porezi...

Robovlasnik

pre 11 godina

Resenje je prosto sav visak ljudi iz administracije i raznih agencija ne otspustati i ne placati otpremnine vec prosto poslati da rade neke teske poslove kao rudarenje na primer i naravno da budu placeni adekvatno poslu koji obavljaju.

Pa da vidite kako bi sami davali otkaze i bez otpremnina.

No_coment

pre 11 godina

Apsolutno se slazem da ih ne treba otpustati. Samo u kafe - kuhinji skupstine mozemo da zaposlimo bar deset njih: jednog samo da kuva kafu, drugi da kuva caj, treci bi sipao secer u kocki, preti secer u kristalu, sesti bi iskljucivao sporet a sedmi ga kontrolisao da li je taj sporet iskljucio. Osmi bi duvao u kafu ili caj da ga ohladi. Deveti bi posluzivao kafu a deseti caj. Plate bi naravno bile velikodusne, "poslanicke". To se zove racionalizacija!

Mladjan Kurta Murtic

pre 11 godina

Sjahao Kurta, uzjahao Murta, a pesma stara, a kakva bi i mogla biti? Sta reci osim da je I OVIMA du*e u procepu (kao i prethodnima, od kojih su mnogi i sadasnji), a koji su, uslovno receno, formirali te "agencije" za utvrdjivanje nijanse boje neba. Naime, ako otpuste toliko sasvim nepotrebnih "kadrova", eto njima tihe pobune i podrivanja njihove moci i vlasti, a upravo taj strah nas je i dosad KOCIO na svim frontovima i umnozavao broj poslusnika, cija je jedina svrha bila da izigravaju vodu u sancu oko tvrdjave "vladajuce garniture"!

VV

pre 11 godina

Nemojte reklamirati Dinkicev tviter, u pitanju je licni marketing. Ako mu posaljete komentar ili pitanje na koje nema odgovor, on ce to obrisati. Ja sam postavio komentar o dokapitalizaciji Komercijalne banke, kao odgovor na njegov komentar koji je bio otprilike ovaj: ne znam u cemu je problem oko tog dokapa, manjinski nisu ucestvovali i normalno da im se procenat vlasnistva smanjio. Prokomentarisao sam da je problem u tome sto im nije dozvoljeno da ucestvuju (iako su po Statutu imali pravo prece kupovine), kao i cena po kojoj je izvrsena dokapitalizacija (ispod knjigovodstvene se ne kupuje firma koja posluje onako uspesno, nigde to nema). Prema tome, Dinkicev tviter vam je obican licni marketing i nista vise od toga.

Samo pitam

pre 11 godina

Ukidate agencije. a nikog ne otpustate? Meni sve to lici na presipanje iz supljeg u prazno, sto je i normalno ocekivati od G17 (URS). Samo su nam ostali duzni objasnjenja, GDE JE TU USTEDA????

nišlijka

pre 11 godina

Kriza je za sve, a ne samo za udomljene po nepotrebnim agencijama. Ne vidim razlog da ne budemo humani prema svima i dok traje kriza finansiramo sve neupošljena iz budžeta tačno onoliko koliko dobijaju ti agencijski službenici?! Svačije dete zaslužuje tri obroka dnevno!!!

antialkoholicar

pre 11 godina

Drzava nekom majka nekom maceha, nekom daju i izmisljaju radna mesta i plate i otpremnine, a sta je sa nezaposlenima - ima ih milioni, ko o njima brine, niko, brinu samo o njihovima, dabogda propala drzava koja deli svoj narod, ma zavrsice se ovo uskoro, nadam se da ce sve sto duguje ova drzava vratiti ovi sto su i uzimali kredite, da im se zapleni sva imovina, a za resto na Goli otok da odradjuju resto.

Twiteras 2

pre 11 godina

"Drugim rečima, sada proizlazi da zaposleni u agencijama, nisu nakon izbora nepotreban trošak, već da državni budžet opterećuju troškovi za nepotrebne procedure u istim tim agencijama."

Jel moze neko da ga pita kako i kakve su to skupe procedure?
Kako neka procedura moze biti skupa?
Zar nisu skupi prostori, oprema, plate, automobili, odrzavanje itd., itd...
Kakve crne procedure?!

Mik

pre 11 godina

A ako trosak nepotrebnih procedura npr. nije 5 milijardi dinara, nego mnogo manje? Zaposlio si i Kurtu i Murtu po stranackoj i rodbinskoj liniji, pa si sad u nebranom grozdju.

siguran

pre 11 godina

Vodjen time koliko zaposlenih recimo imaju javna preduzeca u mom gradu, a koliko slicna preduzeca na zapadu (racunam javna preduzeca, opstine i sl. ne racunam skoli i sl.). Dolazimo do toga da iamamo 2 trecine viska zaposlenih u javnom sektoru. Bolno ali istinito.

Cera

pre 11 godina

Ali kako su se samo svi odjednom ućutali oko 1.658 agronoma kojima je raskinut ugovor od strane ove vlade dok nisu pošteno ni seli u fotelje. Propade nam, ispade, i država i poljoprivreda zbog tih agronoma?? Na njima ćeš da uštediš najviše Dinkiću? Ma bravo i tebi i ministru poljoprivrede i premijeru.
A to su vam bila "najjeftinija" radna mesta, kako vi to volite da gledate, ali zapravo uz dobru organizaciju i najkonkretniji mogući poslovi i nešto što bi se brzo isplatilo u Srbiji, pogotovo u manjim seoskim domaćinsvtima.

Davor

pre 11 godina

Podsećanja radi svi radnici, koje je ministar Dinkić otpustio dok je bio guverner Narodne banke i ministar finansija, a koji su tužili dobili su sporove i isplaćeni su im milioni. Dinkić o tome ćuti ali sećamo se da je njegov tadašnji državni sekretar tražio od sudstva da se zastane u donošenju odluka u radnim sporovima. Ne verujem Dinkiću.

baja patak is playing guitar

pre 11 godina

Tip je osnovao preko pola tih agencija o kojima raspravlja. Agencija za ovo, agencija za ono...a sta rade ministarstva? Koje su nadleznosti agencije a koja ministarstva? Ko je tu relevantan? Ciji se dokument vise priznaje?
Ti si bre Dinkicu bezobrazan. Po tvojoj prici ljudima zaposlenim u agencijama se ne mogu ni isplatiti otpremnine, jer imaju malo staza?!?

Sarena laza

pre 11 godina

Normalono da nece biti otpustanja kada njegova portabl stranka zaposlila i kurtu i murtu po raznim agencijama i ministarstvima

Nikola Malovic

pre 11 godina

Dinkic izgleda resio da sprovodi fazon iz US korporacija da ustedi na otpremninama - nisi otpusten, ali i ne radis nista. Evo ti stolica sedi i gledaj u plafon 8 sati dnevno, pauza 30 minuta za dorucak, nema privatnih poslova i zajebavanja. Za 6 meseci svi odlaze sami...

E sad Srbija je Srbija :)

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Dinkić kao i uvek - ne priča istinu. (Šteta što ne bi prošla prava srpska reč...)
Jeste "za ukidanje" - jer narasli apetiti nove kompozicije (svejedno: koalicije) traže svoje mesto pod suncem agencija, a pošto su 90% osoblja, makar onog upravljačkog kadra, iz g-17, KAKO im dati otkaze? Da seče granu na kojoj sedi?
A onda kao i uvek, tras - lažna računica, na lažnim premisama zasnovana - i "srećni SVI": članovi g17 jer će primati neograničeno platu i čekaće kraj mandata (ili 6.oktobar?), država jer je "uštedela" plaćajući kadrove večnog ministra, a narod će imati lizalicu - iz Mlađinih pantalona...
Bravo "beli listići", bravo: da bog da nikada više ne izašli na birališta, ako i sledeći put ne glasali za Mlađu, Ivicu i Jorgovanku!
PS.
kako sad tačno zvuči stručno objašnjavanje s Kalemegdanskih zidina: "Kale, to je planina, Beograd je planina. A tamo su Turci..." A narod kaže - čije ovce toga i planina.

DARKO

pre 11 godina

Sve sto su govorili u kampanji je cista LAZ!!! Depertizacija, ukidanje agencija, smanjenje broja zaposlenih u Javnom sektoru, smanjenje poreza, seca propisa, smanjivanje akciza .... itd!!! Pa ovi su gori nego sto sam mislio!!! Sve ce drasticno poskupeti, investicija i posla nigde ali zato ce sve svoje kadrove dobro udomiti, pa gde je tu napredak i spas za Srbiju??? Zestoko smo prevareni, nikada vise izbori - jer dolaze sve gori i gori - samo gradjanska ne poslusnost i strajkovi pa da ih nateramo da rade u korist naroda!!!

Mrdjo

pre 11 godina

Znaci: zaposlio se preko veze, pa je malo kao nesto radio. A sada nece ni na posao morati vise da dolazi, a primace platu! I to ce nas kostati sitnih 20 miliona. Ma prava sitnica ...

dejan

pre 11 godina

Jel Dinkic vec poceo sa lazima,a nije mesec dana na vlasti?Jesu li svi pricali o smanjenju administracije,i gasenju agencija i ustedi para,a sad nista od toga.Zar netreba da se smanji drzavni aparat?Pricali su svi o smanjenju plate guvernera,bas me interesuje da li ce gdja-Jorgovanka sebi smanjiti platu i svojim saradnicima u NBS.Neka se pokaze nova vlast na delu,prakticno,da nebude jos jedna vlast koja ce lagati narod.
POdrzavam novu vladu,sa nadom da nece biti kao prethodne.

M.R.

pre 11 godina

Prilikom isplate otpremnina, 1/3 zarade se placa za prvih 10 godina radnog staza, dok se godine posle te 10 placaju sa 1/4 zarade. Takodje, kad se kaze zarada, misli se na bruto zaradu, tako da ako neko ima 50.000 njemu se u stvari racuna zarada od nekih 70.000. Sto znaci da otpremina za jednog iznosi otprilike 355.833 RSD. Imajuci u vidu da ta zarada od 50.000 kosta nekih 82.515 dinara, isplatilo bi se za 5 meseci. E sad, zasto ovako "stede" prosudite sami.

mile

pre 11 godina

Ništa novo... I dalje ćemo imati birokratiju, armiju ljudi koja efektivno daj Bože da radi 1h dnevno, a prima punu platu - sa budžeta... I armiju školovanih koji nisu partijski opredeljeni koji sede po kućama bez egzistencije, jer su izabrali pogrešan put do uhlebljenja: školu, zdrave rezone i želju da rade i stvaraju. Kafkin Proces. Da li je to usud.

Dragana

pre 11 godina

Tesko mi je i mucno da gledam, slusam ili citam izjave ovog coveka. I sama sam verovala u G17, kao tim experata i strucnih ljudi, ali je to samo skup nezajazljivih politicara koji ce uciniti bas SVE za vlast i novac.

Veciti optimista ?

pre 11 godina

Da se nadovezem na deo koji se odnosi na troskove.
Troskovi su nazalost nenormalno veliki iz jednog veoma prostog razloga, u vecini slucajeva u javnom sektoru ne postoji odgovornost. Zaposleni ne odgovaraju svoje rezutate...

doktor

pre 11 godina

Potpuno neverovatno šta ovaj Dinkić priča, Tadićev naslednik.
Lepo je govorio Zoran Đinđić "možda imate radno mesto, ali posao nemate..."
Plaćajte onda i nezaposlenima po platu kao i džabolebarošima u agencijama!
Radi ili odlazi zauvek!!!

jedva cekam 12 decembar

pre 11 godina

pola miliona pijavica u javnom sektoru, majko moja... jel moze neko da mi kaze koliko ima nas sto rintamo kod privatnika i koji moramo da izdrzavamo ovih pola miliona? e da, i penzionere zajedno sa njima...

kiany67

pre 11 godina

Svima je jasno u cemu je problem,samo onom kome treba to biti najjasnije-nikako ne ide u glavu.Evo,da pojednostavimo celu stvar jednim prostim pitanjem g-dinu Dinkicu:,,Da li biste u svojoj privatnoj firmi,koja kuburi sa prihodima i nelikvidna je do pred bankrot;placali visak potpuno nepotrebnih radnika ili biste im urucili otkaz?"

Pera

pre 11 godina

Ma ovaj više ne zna šta priča. Stvorio je agencije koje kako sam kaže prave nepotreban trošak. Sad neće da je ukine, nego da ostavi ljude da primaju platu i ne prave indirektne troškove.
I sad je ponovo on pobednik i najpametniji, isto kao kada je osnivao agencije i objašnjavao kako su one neophodne.

Stvarno ne shvatam ljude koji su za njega glasali......a pri tome nisu njegovi agencijaši, JP-ovci,....

milan

pre 11 godina

Šta ste od ovoga i očekivali?Da on napravi nekakve rezove ili ovi populisti iz SNS a koji su već krenuli u predizbornu kampanju.
Samo ne znam zašto u javna preduzeća ubrajaju i zdravstvo.Opet kada se govori o parama iz zdravstvenog fonda kaže se da pola ide na plate zaposlenih.Ne znam u čemu je stvar ili svako hoće onako usput da pljune po zdravstvu kao nekom ko samo troši ili se fond ne puni dobro pa se daje iz budžeta.Što se tiče ovog sektora višak je isključivo u nemedicinskom kadru.Prosek lekara u Srbiji je niži nego u svim zemljama u okruženju i EU(podaci su iz stranih izvora),nemam takvih podataka za medicineke sestre/tehničare ali sam siguran da je situacija slična.U nemedicinskom sektoru se uglavnom zapošljavaju partijski kadrovi i bolnica im daje plate a onda nemaju za dežurstva lekarima koji su neophodni da budu u toku noći. Pre svega na dobrobit pacijenata pošto ljudi mogu da se razbole/povrede i u toku noći a ne da im stalno govorim da ne mogu ništa da uradim jer je noć.

Red

pre 11 godina

Ovo je skandalozno i jednostavno sumanuto, MD prevazilazi samog sebe u farbanju gradjana; ispada da jedna agencija, sama od sebe, dakle bez zaposlenih, osteti drzavu (zbog "procedura" !?) 5 milijardi din (50 mil. evra), a da ljudi koji su u njoj samo statiraju u kukuruzu i dele platni fond od "samo" 20 miliona: dakle oni su nevine zrtve zle agencije i zato ih treba spasiti i skloniti na sigurno, sve zajedno sa njihovim platama.
Dakle na ovakvom zapletu bi mu pozavideo Holivud (C produkcija). Pa ko je osnovao agenciju, ko je napravio procedure, ko ih je odobrio, ko ih izvrsava?!
MD, koji je uzgred i tacan odgovor na pitanja iz predhodne recenice za jedno 50% tih agencija, koji je najvecim delom politicki, moralno i krivicno zasluzan za katastrofu u ekonomiji, i dalje, nesputan, slobodan i na sve spreman, prica nam decije price i radi nam o glavi, u ekonomskom pa ako hocete i u svakom drugom smislu.
Ova drzava i ova vlada, ma kako su je sastavili, ne moze se nadati nicemu ali nicemu dobrom dok ovaj sedi u njoj, to je svima u drzavi jasno kao dan.

Filip

pre 11 godina

A ti ljudi kada odu na ta druga radna mesta nece praviti nikakav dodatni trosak osim plate?
Radice u vazduhu i ziveti od vazduha, nece im trebati radni prostor, radna oprema, nece trositi repro materijal, nece trositi sapun i ubruse u toj ustanovi, njihovo radno mesto se nece grejati, nece ih rashladjivati klima u ovim vrelim mesecima... racunari na kojima rade nece trositi struju...?
Pa ovo je bas smesno, znaci nije ta agencija neko mitsko bice koje trosi nase pare nego upravo taj skup zaposlenih i svi troskovi koje njihovo funkckionisanje nosi. Ako te ljude prebacis negde drugde oni ce opet praviti sve te troskove. Znaci nije resenje da presipas iz supljeg u prazno nego da se ti ljudi uposle da nesto privredjuju, stvaraju proizvode! Jedino tako ce i zaraditi da pokriju sve troskove koje pravi njhovo radno mesto i naravno za svoju platu i doprinose.

nbp

pre 11 godina

Ovim će Dinkić u stvari zacementirati priču koju je perfidno i znalački odradio u prethodnom mandatu. Tada je otpustio mnogo ljudi iz “svojih” ministarstava (mahom stare kadrove, što stručne, što nestručne, ali NIKO iz G-17). Istovremeno je stvarao i “pumpao” agencije sa svojim poslušnicima i članovima koji su u stvari radili u pomenutim ministarstvima, ponajviše Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja. Vrlo zgodno! Radili za veće plate, jer su formalno zaposleni u agencijama, a sede u Ministarstvu i rade za njegove države sekretare. I sad, kao, ukidaju se agencije, a radnu snagu će, gle, prebaciti u ministarstva. Ako ga neko pita otkud to da će na kraju biti više ljudi u ministarstvu nego pre, ima odgovor i na to – to više nije isto ministarstvo, jer su se sada stopili MERR i Finansije. Zna čovek posao. Najveće političko zlo ove zemlje.

kiany67

pre 11 godina

Svima je jasno u cemu je problem,samo onom kome treba to biti najjasnije-nikako ne ide u glavu.Evo,da pojednostavimo celu stvar jednim prostim pitanjem g-dinu Dinkicu:,,Da li biste u svojoj privatnoj firmi,koja kuburi sa prihodima i nelikvidna je do pred bankrot;placali visak potpuno nepotrebnih radnika ili biste im urucili otkaz?"

Mrdjo

pre 11 godina

Znaci: zaposlio se preko veze, pa je malo kao nesto radio. A sada nece ni na posao morati vise da dolazi, a primace platu! I to ce nas kostati sitnih 20 miliona. Ma prava sitnica ...

Twiteras 2

pre 11 godina

"Drugim rečima, sada proizlazi da zaposleni u agencijama, nisu nakon izbora nepotreban trošak, već da državni budžet opterećuju troškovi za nepotrebne procedure u istim tim agencijama."

Jel moze neko da ga pita kako i kakve su to skupe procedure?
Kako neka procedura moze biti skupa?
Zar nisu skupi prostori, oprema, plate, automobili, odrzavanje itd., itd...
Kakve crne procedure?!

Pera

pre 11 godina

Ma ovaj više ne zna šta priča. Stvorio je agencije koje kako sam kaže prave nepotreban trošak. Sad neće da je ukine, nego da ostavi ljude da primaju platu i ne prave indirektne troškove.
I sad je ponovo on pobednik i najpametniji, isto kao kada je osnivao agencije i objašnjavao kako su one neophodne.

Stvarno ne shvatam ljude koji su za njega glasali......a pri tome nisu njegovi agencijaši, JP-ovci,....

Red

pre 11 godina

Ovo je skandalozno i jednostavno sumanuto, MD prevazilazi samog sebe u farbanju gradjana; ispada da jedna agencija, sama od sebe, dakle bez zaposlenih, osteti drzavu (zbog "procedura" !?) 5 milijardi din (50 mil. evra), a da ljudi koji su u njoj samo statiraju u kukuruzu i dele platni fond od "samo" 20 miliona: dakle oni su nevine zrtve zle agencije i zato ih treba spasiti i skloniti na sigurno, sve zajedno sa njihovim platama.
Dakle na ovakvom zapletu bi mu pozavideo Holivud (C produkcija). Pa ko je osnovao agenciju, ko je napravio procedure, ko ih je odobrio, ko ih izvrsava?!
MD, koji je uzgred i tacan odgovor na pitanja iz predhodne recenice za jedno 50% tih agencija, koji je najvecim delom politicki, moralno i krivicno zasluzan za katastrofu u ekonomiji, i dalje, nesputan, slobodan i na sve spreman, prica nam decije price i radi nam o glavi, u ekonomskom pa ako hocete i u svakom drugom smislu.
Ova drzava i ova vlada, ma kako su je sastavili, ne moze se nadati nicemu ali nicemu dobrom dok ovaj sedi u njoj, to je svima u drzavi jasno kao dan.

Sarena laza

pre 11 godina

Normalono da nece biti otpustanja kada njegova portabl stranka zaposlila i kurtu i murtu po raznim agencijama i ministarstvima

nbp

pre 11 godina

Ovim će Dinkić u stvari zacementirati priču koju je perfidno i znalački odradio u prethodnom mandatu. Tada je otpustio mnogo ljudi iz “svojih” ministarstava (mahom stare kadrove, što stručne, što nestručne, ali NIKO iz G-17). Istovremeno je stvarao i “pumpao” agencije sa svojim poslušnicima i članovima koji su u stvari radili u pomenutim ministarstvima, ponajviše Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja. Vrlo zgodno! Radili za veće plate, jer su formalno zaposleni u agencijama, a sede u Ministarstvu i rade za njegove države sekretare. I sad, kao, ukidaju se agencije, a radnu snagu će, gle, prebaciti u ministarstva. Ako ga neko pita otkud to da će na kraju biti više ljudi u ministarstvu nego pre, ima odgovor i na to – to više nije isto ministarstvo, jer su se sada stopili MERR i Finansije. Zna čovek posao. Najveće političko zlo ove zemlje.

doktor

pre 11 godina

Potpuno neverovatno šta ovaj Dinkić priča, Tadićev naslednik.
Lepo je govorio Zoran Đinđić "možda imate radno mesto, ali posao nemate..."
Plaćajte onda i nezaposlenima po platu kao i džabolebarošima u agencijama!
Radi ili odlazi zauvek!!!

mile

pre 11 godina

Ništa novo... I dalje ćemo imati birokratiju, armiju ljudi koja efektivno daj Bože da radi 1h dnevno, a prima punu platu - sa budžeta... I armiju školovanih koji nisu partijski opredeljeni koji sede po kućama bez egzistencije, jer su izabrali pogrešan put do uhlebljenja: školu, zdrave rezone i želju da rade i stvaraju. Kafkin Proces. Da li je to usud.

Dragana

pre 11 godina

Tesko mi je i mucno da gledam, slusam ili citam izjave ovog coveka. I sama sam verovala u G17, kao tim experata i strucnih ljudi, ali je to samo skup nezajazljivih politicara koji ce uciniti bas SVE za vlast i novac.

siguran

pre 11 godina

Vodjen time koliko zaposlenih recimo imaju javna preduzeca u mom gradu, a koliko slicna preduzeca na zapadu (racunam javna preduzeca, opstine i sl. ne racunam skoli i sl.). Dolazimo do toga da iamamo 2 trecine viska zaposlenih u javnom sektoru. Bolno ali istinito.

Veciti optimista ?

pre 11 godina

Da se nadovezem na deo koji se odnosi na troskove.
Troskovi su nazalost nenormalno veliki iz jednog veoma prostog razloga, u vecini slucajeva u javnom sektoru ne postoji odgovornost. Zaposleni ne odgovaraju svoje rezutate...

antialkoholicar

pre 11 godina

Drzava nekom majka nekom maceha, nekom daju i izmisljaju radna mesta i plate i otpremnine, a sta je sa nezaposlenima - ima ih milioni, ko o njima brine, niko, brinu samo o njihovima, dabogda propala drzava koja deli svoj narod, ma zavrsice se ovo uskoro, nadam se da ce sve sto duguje ova drzava vratiti ovi sto su i uzimali kredite, da im se zapleni sva imovina, a za resto na Goli otok da odradjuju resto.

jedva cekam 12 decembar

pre 11 godina

pola miliona pijavica u javnom sektoru, majko moja... jel moze neko da mi kaze koliko ima nas sto rintamo kod privatnika i koji moramo da izdrzavamo ovih pola miliona? e da, i penzionere zajedno sa njima...

Filip

pre 11 godina

A ti ljudi kada odu na ta druga radna mesta nece praviti nikakav dodatni trosak osim plate?
Radice u vazduhu i ziveti od vazduha, nece im trebati radni prostor, radna oprema, nece trositi repro materijal, nece trositi sapun i ubruse u toj ustanovi, njihovo radno mesto se nece grejati, nece ih rashladjivati klima u ovim vrelim mesecima... racunari na kojima rade nece trositi struju...?
Pa ovo je bas smesno, znaci nije ta agencija neko mitsko bice koje trosi nase pare nego upravo taj skup zaposlenih i svi troskovi koje njihovo funkckionisanje nosi. Ako te ljude prebacis negde drugde oni ce opet praviti sve te troskove. Znaci nije resenje da presipas iz supljeg u prazno nego da se ti ljudi uposle da nesto privredjuju, stvaraju proizvode! Jedino tako ce i zaraditi da pokriju sve troskove koje pravi njhovo radno mesto i naravno za svoju platu i doprinose.

dejan

pre 11 godina

Jel Dinkic vec poceo sa lazima,a nije mesec dana na vlasti?Jesu li svi pricali o smanjenju administracije,i gasenju agencija i ustedi para,a sad nista od toga.Zar netreba da se smanji drzavni aparat?Pricali su svi o smanjenju plate guvernera,bas me interesuje da li ce gdja-Jorgovanka sebi smanjiti platu i svojim saradnicima u NBS.Neka se pokaze nova vlast na delu,prakticno,da nebude jos jedna vlast koja ce lagati narod.
POdrzavam novu vladu,sa nadom da nece biti kao prethodne.

M.R.

pre 11 godina

Prilikom isplate otpremnina, 1/3 zarade se placa za prvih 10 godina radnog staza, dok se godine posle te 10 placaju sa 1/4 zarade. Takodje, kad se kaze zarada, misli se na bruto zaradu, tako da ako neko ima 50.000 njemu se u stvari racuna zarada od nekih 70.000. Sto znaci da otpremina za jednog iznosi otprilike 355.833 RSD. Imajuci u vidu da ta zarada od 50.000 kosta nekih 82.515 dinara, isplatilo bi se za 5 meseci. E sad, zasto ovako "stede" prosudite sami.

milan

pre 11 godina

Šta ste od ovoga i očekivali?Da on napravi nekakve rezove ili ovi populisti iz SNS a koji su već krenuli u predizbornu kampanju.
Samo ne znam zašto u javna preduzeća ubrajaju i zdravstvo.Opet kada se govori o parama iz zdravstvenog fonda kaže se da pola ide na plate zaposlenih.Ne znam u čemu je stvar ili svako hoće onako usput da pljune po zdravstvu kao nekom ko samo troši ili se fond ne puni dobro pa se daje iz budžeta.Što se tiče ovog sektora višak je isključivo u nemedicinskom kadru.Prosek lekara u Srbiji je niži nego u svim zemljama u okruženju i EU(podaci su iz stranih izvora),nemam takvih podataka za medicineke sestre/tehničare ali sam siguran da je situacija slična.U nemedicinskom sektoru se uglavnom zapošljavaju partijski kadrovi i bolnica im daje plate a onda nemaju za dežurstva lekarima koji su neophodni da budu u toku noći. Pre svega na dobrobit pacijenata pošto ljudi mogu da se razbole/povrede i u toku noći a ne da im stalno govorim da ne mogu ništa da uradim jer je noć.

T-rex

pre 11 godina

Mi znamo sve o vama. I dalje glasamo. To govori sve o nama.
(Misa, 7. avgust 2012 11:06)

Jedini kometnar koji ima smisla u zemlji Srbiji!!!
Kapa dole genije! Svaka cast!

prokupcanin

pre 11 godina

Kada smo vec kod viska zaposlenih molim B92 ili bilo koga da se pozabavi brojem zaposlenih u lokalnoj samoupravi i lokalnim javnim preduzecima u opstini Prokuplje. 1990 godine u lokalnoj samoupravi je radilo 170 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama ukupno 250. Postojalo je jedno lokalno javno preduzece sa 100 zaposlenih. Danas u lokalnoj samoupravi radi preko 400 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama preko 800. Postoji 5 lokalnih javnih preduzeca sa preko 500 zaposlenih! Ceo Buzet opstine Prokuplje koji iznosi milijardu i 350 miliona dinara ide na plate zaposlenih. Nema nikakvih ulaganja u infrastrukturu. Na primer opstina Blace koja ima 4 puta manji budzet od Prokuplja je u unfrastrukturu ulozila prosle godine duplo vise novca od Prokuplja! U opstini ih je po 10 u kancelarijama od 10ak kvadrata. Brojne opstinske sluzbe su premestili u upravne zgrade propalih fabrka. Istorijski arhiv je preseljen u bivsi vojni magacin sanitetskog materijala, a broj zaposlenih je uvecan sa 5 na 18! U biblioteci u kojoj je godinama bilo 10 zaposlenih sada ima 29 zaposlenih! Turisticko sportski centar ima 120 zaposlenih! Sta rade ti ljudi? Sportski savez 40! Vecina tih ljudi nista ne radi, a primaju platu mada ima i onih koji se samo vode na platnom spisku, a niti dolaze na posao niti se zna ko su oni! Pomagajte ljudi! U Prokuplju ove godine nije bilo para da se iscrtaju pesacki prelazi!!! Tipicna situacija koja je proizvod partijske drzave!

Vladimir

pre 11 godina

Tragicno ali ovaj narod je to zasluzio jer je dozvolio ovom liku da ponovo predje cenzus i da nas i dalje vuce za nos. I nije tacno da agencije najvise trose na nekim procedurama vec su im upravo najveci izdaci za plate. U vecini nasih institucija najveci rashodi su za plate sto dovoljno govori u kom smo jadnom stanju. Npr 90% novca koji dobije prosveta ide za plate prosvetnih radnika, a ne za sredjivanje skola, reformu obrazovanja i za sta vec. U prosveti je npr minimum 20% visak zaposlenih ali o tome se cuti. U mojoj osnovnoj skoli je nekada bilo 5 razreda djaka prvaka i ukupno 20 odeljenja od prvog do cetvrtog razreda. Znaci bilo je ukupno 20 ucitelja. Danas u toj istoj skoli upisuju 3 razreda djaka prvaka (znaci ukupno 12 odeljenja do cetvrtog razreda) ali i dalje imaju 20 ucitelja!!! Kako? Pa ovo je Srbija! Policijska stanica u mom gradu je do pre dvadeset godina imala 30ak policajaca, danas ih ima 80! A za 20 godina se broj stanovnika u opstini smanjio za 20%! Pa ajmo onda svi da se zaposlimo kod drzave i da resimo sve probleme. I znajte zasluzili smo mi i gore od ovoga.

Boldrik ima lukav plan

pre 11 godina

Ne interesuje me šta priča Dinkić, od njega sam i očekivao da laže i maže...
Mnogo me više interesuje šta kaže Vučić na sve ovo?
A u toku sastavljanja vlade je govorio:
1.Ukinućemo sve agencije čija je jedina svrha da partijski članovi primaju plate, spominjan je broj oko 50 takvih agencija.
2.Vlada neće biti podeljena na feude već će raditi kao tim.
3.Ili će tako biti ili bolje da ne pravimo vladu.

Prema tome Vučiću interesuje me šta ti kažeš na ova Dinkićeva mazanja očiju, hoćeš li ga zvati na razgovor kao što zoveš Ugljanina, hoćeš li ćutke prihvatiti da partijski članovi i dalje budu na platnom spisku i kada se agencije ukinu, hoćeš li učiniti nešto po tom pitanju da se odluka promeni jer to nije Dinkićev feud pa da samo on o tome odlučuje, i hoćeš li na kraju napustiti Vladu ako Dinkić bude radio po svom?

Robovlasnik

pre 11 godina

Resenje je prosto sav visak ljudi iz administracije i raznih agencija ne otspustati i ne placati otpremnine vec prosto poslati da rade neke teske poslove kao rudarenje na primer i naravno da budu placeni adekvatno poslu koji obavljaju.

Pa da vidite kako bi sami davali otkaze i bez otpremnina.

Biljana

pre 11 godina

Kad ste sve fabrike u Srbiji zatvorili niste se brinuli za radnike. Ja sam radila u Prvoj Iskri Baric i moja otpremnina za dvadeset godina staza bila je dve hiljade evra po tih sto evra dobilo je tri hiljade radnika.Skoro niko od nas nije nasao drugi posao. U Srbiji industrija ne postoji.Brine li neko o nama.Samo se brinete porez da naplatite da bi finansirali bespotrebne i nesposobne drzavne sluzbenike.

Ljuba

pre 11 godina

Vlada mora uredbom da iz javnog sektora otera u penziju sve one koji su napunili 65 godina starosti, odnosno 60 godina žene.Verujte najviše ih ima u obrazovanju , zdravstvu i lokalnoj samoupravi.Da ne govorimo o javnim preduzećima. Svi žele da napune 35 god. odnosno 40 god. radnog staža bez obzira što imaju i 70 god života kao u privrednoj komori srbije. To je prvi korak pa idemo dalje.

duplo

pre 11 godina

To je ono sto je rekao Palma da je departizacija samo stos za predizbornu kampanju,a da od nje nema nista, pa je zato u ALO juce bio proglasen i gubitnikom.To je slicno i za ovo sto radi Dinkic.Ukida Agencija a ne otpusta radnike.Pa sta je to nego duplo golo.

tajkun

pre 11 godina

zasto samo privatni sektor da snosi teret krize. sto se ne smanje plate funkcionera, broj poslanika, plate u javnom sektoru na nivo privrede, otpuste viskovi...dokle cete nam unistavati zemlju, decu,buducnost. Ljudi bez vizije, znanja, perspektive nam vode zemlju. Ko je od njih ikad bilo sta, bilo gde radio. dve koze ne bi znali da sacuvaju a kamoli da proizvedu nesto. Svi su oni isti. I oni prosli i ovi sada. Dok ne dodju potpuno novi, strucni i posteni ljudi nema nam boljitka. Do se ne ispita imovina svih politicara i ne dokaze poreklo imovine ova zemlja ce lutati a mladi odlaziti.

VV

pre 11 godina

Nemojte reklamirati Dinkicev tviter, u pitanju je licni marketing. Ako mu posaljete komentar ili pitanje na koje nema odgovor, on ce to obrisati. Ja sam postavio komentar o dokapitalizaciji Komercijalne banke, kao odgovor na njegov komentar koji je bio otprilike ovaj: ne znam u cemu je problem oko tog dokapa, manjinski nisu ucestvovali i normalno da im se procenat vlasnistva smanjio. Prokomentarisao sam da je problem u tome sto im nije dozvoljeno da ucestvuju (iako su po Statutu imali pravo prece kupovine), kao i cena po kojoj je izvrsena dokapitalizacija (ispod knjigovodstvene se ne kupuje firma koja posluje onako uspesno, nigde to nema). Prema tome, Dinkicev tviter vam je obican licni marketing i nista vise od toga.

Aleksandar.Mladenovic

pre 11 godina

Dakle pouka glasi:
Ukoliko Vas boli glava uzmete i kamenjem napunite dzepove, okacite bukagije, vezu vam ruke, povezu oci te za velike pare unajmite nekoga da vas bije bicem par dana a potom sve to skinete, odvezete, otkacite, rasterate i vidite da Vam je bolje a da je bol u glavi stvarno zanemarujuci!
Mladjan Dinkic kao Nasradin Hodza!

dragan

pre 11 godina

Hvala gospodi Dačiću i Dinkiću na nikakvoj budućnosti. .Ova i prethodna vlast su ukinuli srednju klasu.Još malo pa neće biti ni siromašnpg sloja.Za ono što postajemo odavno je smišljen naziv samo ga nije lepo pominjati.Ovaj dvojac bez kormilara bi upropastio i ekonomski najjače zemlje.

Samo pitam

pre 11 godina

Ukidate agencije. a nikog ne otpustate? Meni sve to lici na presipanje iz supljeg u prazno, sto je i normalno ocekivati od G17 (URS). Samo su nam ostali duzni objasnjenja, GDE JE TU USTEDA????

izmisljotina

pre 11 godina

Te Agencije su i izmisljene da bi se udomio partijski kadar.U to je umesan i Dinkic,jer je on uostalom dugo godina bio u tim vladama koje su ih otvarale.Barac Verica je rekla ,da su to izmisljene institucije koje sluze za namirenje partijskih kadrova,familije,svalerki i slicno.

Veliki pozdrav

pre 11 godina

Veliki problem je u radnim ugovorima koji su sklopljeni tako da se (ne)radnicima garantuje otpremnina od 24 mesecne plate. U tom slucaju ako odpustite nekog pravite ustedu na duzi rok ali ste prve godine na gubitku. Takodje treba uzeti u obzir da vecina ovih ljudi neca odmah naci novi posao vec da ce jedno vreme biti na birou i primati naknadu za nezaposlene.
Ono sto bih ja uradio je, odpustio te ljude i ostao im duzan odpremnine koje bih isplatio na kukovo leto. Kad moze drzava da duguje svemu i svakome sto ne bi i neradnicima zaposlenim preko veze.

samac

pre 11 godina

Pa sta udarate samo po Dinkicu ,pa nije on sam bio u toj vladi Gde je Cvetkovic i ostala ekipa iz DS.Pa nisu oni retardirani da ne znaju sta Dinkc radi.Odgovorni su svi .

DARKO

pre 11 godina

Sve sto su govorili u kampanji je cista LAZ!!! Depertizacija, ukidanje agencija, smanjenje broja zaposlenih u Javnom sektoru, smanjenje poreza, seca propisa, smanjivanje akciza .... itd!!! Pa ovi su gori nego sto sam mislio!!! Sve ce drasticno poskupeti, investicija i posla nigde ali zato ce sve svoje kadrove dobro udomiti, pa gde je tu napredak i spas za Srbiju??? Zestoko smo prevareni, nikada vise izbori - jer dolaze sve gori i gori - samo gradjanska ne poslusnost i strajkovi pa da ih nateramo da rade u korist naroda!!!

Davor

pre 11 godina

Podsećanja radi svi radnici, koje je ministar Dinkić otpustio dok je bio guverner Narodne banke i ministar finansija, a koji su tužili dobili su sporove i isplaćeni su im milioni. Dinkić o tome ćuti ali sećamo se da je njegov tadašnji državni sekretar tražio od sudstva da se zastane u donošenju odluka u radnim sporovima. Ne verujem Dinkiću.

nišlijka

pre 11 godina

Kriza je za sve, a ne samo za udomljene po nepotrebnim agencijama. Ne vidim razlog da ne budemo humani prema svima i dok traje kriza finansiramo sve neupošljena iz budžeta tačno onoliko koliko dobijaju ti agencijski službenici?! Svačije dete zaslužuje tri obroka dnevno!!!

Bobi

pre 11 godina

Božee... kako se pojedinci štite u ovoj državi.
Po čemu su ti ljudi po agencijama toliko posebni, pa se prema njima ponašate kao prema ugroženim vrstama?
Jaka stvar ako dobiju otkaz. Pa gomila ljudi svakodnevno kod privatnika dobijaju otkaz (i to oni ljudi koji izdržavaju iste te agencije), pa da li je neko mrdnuo za njih? Da ne govorim o nezapošljenima, prema kojima se država ponaša kao da ne postoje.
Pa kakva je to ravnopravnost ljudi moji? Privatnici otpuštaju i radnike koji im realno trebaju, izmišljaju kombinacije da radnici koji ostanu rade 3-4-5 poslova paralelno (koje treba da rade 3-4-5 ljudi), a ovi ništa ne rade, paraziti, još ih država štiti da ne dobiju otkaz!
Ako je državi već stalo da ih ne otpušta, onda ih uposlite da rade nešto konkretno i doprinose društvu. Poljoprivredni kombinat, ili im dajte da obrađuju njive u državnom vlasništvu, da prodaju strancima proizvode... ko neće... ćao... nek' radi kod privatnika (ako uopšte može da nađe posao).
Kaže Mlađa: samo 20 miliona.
20 miliona je mnogo Mlađo, pogotovo ako su poklonjene nekome ko ništa ne privređuje, i za ovako siromašnu Srbiju.
U stvari, nije siromašna Srbija toliko, koliko se mi razbacujemo.

NS

pre 11 godina

Cestitam B92, posto su oni prvi medij gde sam konacno cuo koliko je ljudi zaposleno u javnom sektoru (471 hiljada). Tu informaciju sve moguce vlasti su cuvale ko zmija noge. Stalno slusam gomile statistika, od gomile raznih izvora, ali nikako neko da mi kaze 500 hiljada javni sektor + npr. 1 milion penzionera + xxx, je na grbaci npr 1 milion zaposlenih u proizvodnom sektoru. Takva istina se cuva, zato sto javni sektor ima nerezonski vece plate u odnosu na proizvodni, sto je totalno suludo i zato imamo takav trgovinski deficit i nasa drzava i drzava nase dece ce vracati kredite koje naprave premijeri poput Cvetkovica, Dacica, itd.

baja patak is playing guitar

pre 11 godina

Tip je osnovao preko pola tih agencija o kojima raspravlja. Agencija za ovo, agencija za ono...a sta rade ministarstva? Koje su nadleznosti agencije a koja ministarstva? Ko je tu relevantan? Ciji se dokument vise priznaje?
Ti si bre Dinkicu bezobrazan. Po tvojoj prici ljudima zaposlenim u agencijama se ne mogu ni isplatiti otpremnine, jer imaju malo staza?!?

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Dinkić kao i uvek - ne priča istinu. (Šteta što ne bi prošla prava srpska reč...)
Jeste "za ukidanje" - jer narasli apetiti nove kompozicije (svejedno: koalicije) traže svoje mesto pod suncem agencija, a pošto su 90% osoblja, makar onog upravljačkog kadra, iz g-17, KAKO im dati otkaze? Da seče granu na kojoj sedi?
A onda kao i uvek, tras - lažna računica, na lažnim premisama zasnovana - i "srećni SVI": članovi g17 jer će primati neograničeno platu i čekaće kraj mandata (ili 6.oktobar?), država jer je "uštedela" plaćajući kadrove večnog ministra, a narod će imati lizalicu - iz Mlađinih pantalona...
Bravo "beli listići", bravo: da bog da nikada više ne izašli na birališta, ako i sledeći put ne glasali za Mlađu, Ivicu i Jorgovanku!
PS.
kako sad tačno zvuči stručno objašnjavanje s Kalemegdanskih zidina: "Kale, to je planina, Beograd je planina. A tamo su Turci..." A narod kaže - čije ovce toga i planina.

Mik

pre 11 godina

A ako trosak nepotrebnih procedura npr. nije 5 milijardi dinara, nego mnogo manje? Zaposlio si i Kurtu i Murtu po stranackoj i rodbinskoj liniji, pa si sad u nebranom grozdju.

Cera

pre 11 godina

Ali kako su se samo svi odjednom ućutali oko 1.658 agronoma kojima je raskinut ugovor od strane ove vlade dok nisu pošteno ni seli u fotelje. Propade nam, ispade, i država i poljoprivreda zbog tih agronoma?? Na njima ćeš da uštediš najviše Dinkiću? Ma bravo i tebi i ministru poljoprivrede i premijeru.
A to su vam bila "najjeftinija" radna mesta, kako vi to volite da gledate, ali zapravo uz dobru organizaciju i najkonkretniji mogući poslovi i nešto što bi se brzo isplatilo u Srbiji, pogotovo u manjim seoskim domaćinsvtima.

Nikola Malovic

pre 11 godina

Dinkic izgleda resio da sprovodi fazon iz US korporacija da ustedi na otpremninama - nisi otpusten, ali i ne radis nista. Evo ti stolica sedi i gledaj u plafon 8 sati dnevno, pauza 30 minuta za dorucak, nema privatnih poslova i zajebavanja. Za 6 meseci svi odlaze sami...

E sad Srbija je Srbija :)

Aristotel

pre 11 godina

Dinkic je veoma los matematicar.
Po njemu je isplatljivije jednokratno da se ustedi novac (gasenjem agencije, i to je jedina usteda), nego da se u narednom periodu (koji moze trajati godinama) isplacuju plate ljudima koji nista ne rade...
A i otpremnina je jednokratna i dugorocno gledano znaci velike ustede.
470.000 ljudi radi u drzavnom sektoru... Ljudi moji...

No_coment

pre 11 godina

Apsolutno se slazem da ih ne treba otpustati. Samo u kafe - kuhinji skupstine mozemo da zaposlimo bar deset njih: jednog samo da kuva kafu, drugi da kuva caj, treci bi sipao secer u kocki, preti secer u kristalu, sesti bi iskljucivao sporet a sedmi ga kontrolisao da li je taj sporet iskljucio. Osmi bi duvao u kafu ili caj da ga ohladi. Deveti bi posluzivao kafu a deseti caj. Plate bi naravno bile velikodusne, "poslanicke". To se zove racionalizacija!

Verica

pre 11 godina

U ovako teškim vremenima svi treba na neki nači da se žrtvujemo, a vi da pronađete model i način gde god može da se uštedi ali prvo da krenete od svojih plata, pa dalje!!!

miljenici i smestaj

pre 11 godina

Zaposljavali su u te Agencije i kurtu i murtu.Agencije su smestaj za apartcike pojedinih koalicionih miljenika.Bilo je tu i tetki i strina a i po neka manekenka u pokusaju.Smesteni su tu kadrovi koji su dobro odradili kojekakve poslice za vladare.I tako,moze covek ovako da nabraja.Pa jos im dati i 24 otpremnine.S t r a s n o !!!!

nenad

pre 11 godina

Može li neko da se seti i primeni Zakon o maksimalnom broju radnika u lokalnoj samoupravi.Ima dosta rupa ali je primenljiv.Od momenta kada je donet niko ga nije primenjivao.

građanin pokorni

pre 11 godina

Svih ovih meseci posle izbora vrši se besomučno zapošljavanje partijskih finkcionera i partijskih službenika po malim opštinama u Vojvodini. Već kruži priča da nemaju više kancelarija i stolica na kojima će sedeti već će se zidati aneksi zgrada. Transferna sredstva se besomučno koriste za plate ljudi koji apsolutno ne rade ništa, da ne govorimo o onima koji ne rade a na primaju plate sa budzeta. Gospodine Dinkicu nadam se da ste upoznati sa tim činjenicama ... ako to pod hitno ne rešite od vaše muke i truda nema ništa!!!

lala

pre 11 godina

Kako Dinkić da ukida agencije kada ih je on formirao i zaposlio svoje partijske drugove. Ma i nije loša ideja da svima koji imaju preko 60 godina starosti a rade u državnoj upravi da otpremnina ili pošalju kuči i bolje da tamo primaju neku platu zaposlite ovu omladinu starcima dajte penziju ili po koju crkavicu otpremnine

Dermendziev

pre 11 godina

Eh,moj ministre Dinkicu!Secam se tvojih pocetaka politicke karijere.Da je politika najprljavija stvar na svetu,prljavija i od novca(upravo zato sto se bori i za sopstveni novac),potvrda je i Vasa politicka karijera(svi pocnu skromno,a zatim dolaze nemoralni beskrajnim apetiti).

Slazem se neradnicima nikakvih nadoknada,veliki je diapazon gde se moze raditi:cak i od primitivne obrade zemlje-poljoprivrede(na svu zalost vi politicari vec ste preorali zemlju),pa do nosenje uglja,ali prvo kaznite sebe,vas politicare,poslanike,tajkune vase mentore ili obrnuto(nerazkidiva uzajamno povratna veza):smanjite vase plate,a pre toga pohapsite lopove.

Radi vasih enormnih plata i sirokih prstiju preko kojih gledate najblizih,nemojte molim vas smanjiti i troskove sahrana sopstvenog naroda koga ste ugrobili i ubrzali mu biolosko starenje(secate se filma sa farbanjem sanduka najprosijom farbom samo jednom, zato sto ide u zemlju,a i u nepovrat,jer ovaj sto odlazi ne moze prosestovati).

Gde je samo onaj koga ste vi samozvane nove demokrate(ukljucujuci sve partije stvorene posle devedesetih)nazivali diktatorom!Verovatno se prevrce u grobu, a da makar moze samo ustati na par sekunda,da vam skine kapu,jer Srbija vec odavno je porobljena zemlja upravo od svojih ljudi.

Nista napacenom Srpskom narodu ne mogu pomoci ni razni srpnjevi,listopadi, ...,ostaju veciti studeni,ve(j)ljace, ozu(il)jci...rane.

aleksandar

pre 11 godina

Nije poenta otpustiti ljude vec sta ce ti ljudi posle raditi...Sve zemlje u tranziciji su istovremeno sa masovnim otpustanjima istovremeno i razvijali programe za njihovo ponovno zaposljavanje...U suprotnom, odlaze opet na grbacu drzave putem naknade za nezaposlene i socijalnih ustanova.

Treba jasno napraviti program, edukovati ljude sta da rade sa tim otpremninama, u suprotnom desice se opet slucaj iz cementara, knjaza kada su ljudi sa otpremninama kupovali potrosna dobra i nakon toga zavrsavali na ulici...

Ne moze drzava, ali i velike privatne firme, otpustati ljude i onda reci nisu vise moj problem, zato sto se to posle poput bumeranga vrati...Veci pritisci nezaposlenih na socijalne ustanove, vece akcize i porezi...

Mladjan Kurta Murtic

pre 11 godina

Sjahao Kurta, uzjahao Murta, a pesma stara, a kakva bi i mogla biti? Sta reci osim da je I OVIMA du*e u procepu (kao i prethodnima, od kojih su mnogi i sadasnji), a koji su, uslovno receno, formirali te "agencije" za utvrdjivanje nijanse boje neba. Naime, ako otpuste toliko sasvim nepotrebnih "kadrova", eto njima tihe pobune i podrivanja njihove moci i vlasti, a upravo taj strah nas je i dosad KOCIO na svim frontovima i umnozavao broj poslusnika, cija je jedina svrha bila da izigravaju vodu u sancu oko tvrdjave "vladajuce garniture"!

dejan

pre 11 godina

Jel Dinkic vec poceo sa lazima,a nije mesec dana na vlasti?Jesu li svi pricali o smanjenju administracije,i gasenju agencija i ustedi para,a sad nista od toga.Zar netreba da se smanji drzavni aparat?Pricali su svi o smanjenju plate guvernera,bas me interesuje da li ce gdja-Jorgovanka sebi smanjiti platu i svojim saradnicima u NBS.Neka se pokaze nova vlast na delu,prakticno,da nebude jos jedna vlast koja ce lagati narod.
POdrzavam novu vladu,sa nadom da nece biti kao prethodne.

Cera

pre 11 godina

Ali kako su se samo svi odjednom ućutali oko 1.658 agronoma kojima je raskinut ugovor od strane ove vlade dok nisu pošteno ni seli u fotelje. Propade nam, ispade, i država i poljoprivreda zbog tih agronoma?? Na njima ćeš da uštediš najviše Dinkiću? Ma bravo i tebi i ministru poljoprivrede i premijeru.
A to su vam bila "najjeftinija" radna mesta, kako vi to volite da gledate, ali zapravo uz dobru organizaciju i najkonkretniji mogući poslovi i nešto što bi se brzo isplatilo u Srbiji, pogotovo u manjim seoskim domaćinsvtima.

aleksandar

pre 11 godina

Nije poenta otpustiti ljude vec sta ce ti ljudi posle raditi...Sve zemlje u tranziciji su istovremeno sa masovnim otpustanjima istovremeno i razvijali programe za njihovo ponovno zaposljavanje...U suprotnom, odlaze opet na grbacu drzave putem naknade za nezaposlene i socijalnih ustanova.

Treba jasno napraviti program, edukovati ljude sta da rade sa tim otpremninama, u suprotnom desice se opet slucaj iz cementara, knjaza kada su ljudi sa otpremninama kupovali potrosna dobra i nakon toga zavrsavali na ulici...

Ne moze drzava, ali i velike privatne firme, otpustati ljude i onda reci nisu vise moj problem, zato sto se to posle poput bumeranga vrati...Veci pritisci nezaposlenih na socijalne ustanove, vece akcize i porezi...

jedva cekam 12 decembar

pre 11 godina

pola miliona pijavica u javnom sektoru, majko moja... jel moze neko da mi kaze koliko ima nas sto rintamo kod privatnika i koji moramo da izdrzavamo ovih pola miliona? e da, i penzionere zajedno sa njima...

doktor

pre 11 godina

Potpuno neverovatno šta ovaj Dinkić priča, Tadićev naslednik.
Lepo je govorio Zoran Đinđić "možda imate radno mesto, ali posao nemate..."
Plaćajte onda i nezaposlenima po platu kao i džabolebarošima u agencijama!
Radi ili odlazi zauvek!!!

Mrdjo

pre 11 godina

Znaci: zaposlio se preko veze, pa je malo kao nesto radio. A sada nece ni na posao morati vise da dolazi, a primace platu! I to ce nas kostati sitnih 20 miliona. Ma prava sitnica ...

Dermendziev

pre 11 godina

Eh,moj ministre Dinkicu!Secam se tvojih pocetaka politicke karijere.Da je politika najprljavija stvar na svetu,prljavija i od novca(upravo zato sto se bori i za sopstveni novac),potvrda je i Vasa politicka karijera(svi pocnu skromno,a zatim dolaze nemoralni beskrajnim apetiti).

Slazem se neradnicima nikakvih nadoknada,veliki je diapazon gde se moze raditi:cak i od primitivne obrade zemlje-poljoprivrede(na svu zalost vi politicari vec ste preorali zemlju),pa do nosenje uglja,ali prvo kaznite sebe,vas politicare,poslanike,tajkune vase mentore ili obrnuto(nerazkidiva uzajamno povratna veza):smanjite vase plate,a pre toga pohapsite lopove.

Radi vasih enormnih plata i sirokih prstiju preko kojih gledate najblizih,nemojte molim vas smanjiti i troskove sahrana sopstvenog naroda koga ste ugrobili i ubrzali mu biolosko starenje(secate se filma sa farbanjem sanduka najprosijom farbom samo jednom, zato sto ide u zemlju,a i u nepovrat,jer ovaj sto odlazi ne moze prosestovati).

Gde je samo onaj koga ste vi samozvane nove demokrate(ukljucujuci sve partije stvorene posle devedesetih)nazivali diktatorom!Verovatno se prevrce u grobu, a da makar moze samo ustati na par sekunda,da vam skine kapu,jer Srbija vec odavno je porobljena zemlja upravo od svojih ljudi.

Nista napacenom Srpskom narodu ne mogu pomoci ni razni srpnjevi,listopadi, ...,ostaju veciti studeni,ve(j)ljace, ozu(il)jci...rane.

Red

pre 11 godina

Ovo je skandalozno i jednostavno sumanuto, MD prevazilazi samog sebe u farbanju gradjana; ispada da jedna agencija, sama od sebe, dakle bez zaposlenih, osteti drzavu (zbog "procedura" !?) 5 milijardi din (50 mil. evra), a da ljudi koji su u njoj samo statiraju u kukuruzu i dele platni fond od "samo" 20 miliona: dakle oni su nevine zrtve zle agencije i zato ih treba spasiti i skloniti na sigurno, sve zajedno sa njihovim platama.
Dakle na ovakvom zapletu bi mu pozavideo Holivud (C produkcija). Pa ko je osnovao agenciju, ko je napravio procedure, ko ih je odobrio, ko ih izvrsava?!
MD, koji je uzgred i tacan odgovor na pitanja iz predhodne recenice za jedno 50% tih agencija, koji je najvecim delom politicki, moralno i krivicno zasluzan za katastrofu u ekonomiji, i dalje, nesputan, slobodan i na sve spreman, prica nam decije price i radi nam o glavi, u ekonomskom pa ako hocete i u svakom drugom smislu.
Ova drzava i ova vlada, ma kako su je sastavili, ne moze se nadati nicemu ali nicemu dobrom dok ovaj sedi u njoj, to je svima u drzavi jasno kao dan.

kiany67

pre 11 godina

Svima je jasno u cemu je problem,samo onom kome treba to biti najjasnije-nikako ne ide u glavu.Evo,da pojednostavimo celu stvar jednim prostim pitanjem g-dinu Dinkicu:,,Da li biste u svojoj privatnoj firmi,koja kuburi sa prihodima i nelikvidna je do pred bankrot;placali visak potpuno nepotrebnih radnika ili biste im urucili otkaz?"

antialkoholicar

pre 11 godina

Drzava nekom majka nekom maceha, nekom daju i izmisljaju radna mesta i plate i otpremnine, a sta je sa nezaposlenima - ima ih milioni, ko o njima brine, niko, brinu samo o njihovima, dabogda propala drzava koja deli svoj narod, ma zavrsice se ovo uskoro, nadam se da ce sve sto duguje ova drzava vratiti ovi sto su i uzimali kredite, da im se zapleni sva imovina, a za resto na Goli otok da odradjuju resto.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Dinkić kao i uvek - ne priča istinu. (Šteta što ne bi prošla prava srpska reč...)
Jeste "za ukidanje" - jer narasli apetiti nove kompozicije (svejedno: koalicije) traže svoje mesto pod suncem agencija, a pošto su 90% osoblja, makar onog upravljačkog kadra, iz g-17, KAKO im dati otkaze? Da seče granu na kojoj sedi?
A onda kao i uvek, tras - lažna računica, na lažnim premisama zasnovana - i "srećni SVI": članovi g17 jer će primati neograničeno platu i čekaće kraj mandata (ili 6.oktobar?), država jer je "uštedela" plaćajući kadrove večnog ministra, a narod će imati lizalicu - iz Mlađinih pantalona...
Bravo "beli listići", bravo: da bog da nikada više ne izašli na birališta, ako i sledeći put ne glasali za Mlađu, Ivicu i Jorgovanku!
PS.
kako sad tačno zvuči stručno objašnjavanje s Kalemegdanskih zidina: "Kale, to je planina, Beograd je planina. A tamo su Turci..." A narod kaže - čije ovce toga i planina.

milan

pre 11 godina

Šta ste od ovoga i očekivali?Da on napravi nekakve rezove ili ovi populisti iz SNS a koji su već krenuli u predizbornu kampanju.
Samo ne znam zašto u javna preduzeća ubrajaju i zdravstvo.Opet kada se govori o parama iz zdravstvenog fonda kaže se da pola ide na plate zaposlenih.Ne znam u čemu je stvar ili svako hoće onako usput da pljune po zdravstvu kao nekom ko samo troši ili se fond ne puni dobro pa se daje iz budžeta.Što se tiče ovog sektora višak je isključivo u nemedicinskom kadru.Prosek lekara u Srbiji je niži nego u svim zemljama u okruženju i EU(podaci su iz stranih izvora),nemam takvih podataka za medicineke sestre/tehničare ali sam siguran da je situacija slična.U nemedicinskom sektoru se uglavnom zapošljavaju partijski kadrovi i bolnica im daje plate a onda nemaju za dežurstva lekarima koji su neophodni da budu u toku noći. Pre svega na dobrobit pacijenata pošto ljudi mogu da se razbole/povrede i u toku noći a ne da im stalno govorim da ne mogu ništa da uradim jer je noć.

mile

pre 11 godina

Ništa novo... I dalje ćemo imati birokratiju, armiju ljudi koja efektivno daj Bože da radi 1h dnevno, a prima punu platu - sa budžeta... I armiju školovanih koji nisu partijski opredeljeni koji sede po kućama bez egzistencije, jer su izabrali pogrešan put do uhlebljenja: školu, zdrave rezone i želju da rade i stvaraju. Kafkin Proces. Da li je to usud.

Veciti optimista ?

pre 11 godina

Da se nadovezem na deo koji se odnosi na troskove.
Troskovi su nazalost nenormalno veliki iz jednog veoma prostog razloga, u vecini slucajeva u javnom sektoru ne postoji odgovornost. Zaposleni ne odgovaraju svoje rezutate...

Dragana

pre 11 godina

Tesko mi je i mucno da gledam, slusam ili citam izjave ovog coveka. I sama sam verovala u G17, kao tim experata i strucnih ljudi, ali je to samo skup nezajazljivih politicara koji ce uciniti bas SVE za vlast i novac.

Pera

pre 11 godina

Ma ovaj više ne zna šta priča. Stvorio je agencije koje kako sam kaže prave nepotreban trošak. Sad neće da je ukine, nego da ostavi ljude da primaju platu i ne prave indirektne troškove.
I sad je ponovo on pobednik i najpametniji, isto kao kada je osnivao agencije i objašnjavao kako su one neophodne.

Stvarno ne shvatam ljude koji su za njega glasali......a pri tome nisu njegovi agencijaši, JP-ovci,....

T-rex

pre 11 godina

Mi znamo sve o vama. I dalje glasamo. To govori sve o nama.
(Misa, 7. avgust 2012 11:06)

Jedini kometnar koji ima smisla u zemlji Srbiji!!!
Kapa dole genije! Svaka cast!

nbp

pre 11 godina

Ovim će Dinkić u stvari zacementirati priču koju je perfidno i znalački odradio u prethodnom mandatu. Tada je otpustio mnogo ljudi iz “svojih” ministarstava (mahom stare kadrove, što stručne, što nestručne, ali NIKO iz G-17). Istovremeno je stvarao i “pumpao” agencije sa svojim poslušnicima i članovima koji su u stvari radili u pomenutim ministarstvima, ponajviše Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja. Vrlo zgodno! Radili za veće plate, jer su formalno zaposleni u agencijama, a sede u Ministarstvu i rade za njegove države sekretare. I sad, kao, ukidaju se agencije, a radnu snagu će, gle, prebaciti u ministarstva. Ako ga neko pita otkud to da će na kraju biti više ljudi u ministarstvu nego pre, ima odgovor i na to – to više nije isto ministarstvo, jer su se sada stopili MERR i Finansije. Zna čovek posao. Najveće političko zlo ove zemlje.

Filip

pre 11 godina

A ti ljudi kada odu na ta druga radna mesta nece praviti nikakav dodatni trosak osim plate?
Radice u vazduhu i ziveti od vazduha, nece im trebati radni prostor, radna oprema, nece trositi repro materijal, nece trositi sapun i ubruse u toj ustanovi, njihovo radno mesto se nece grejati, nece ih rashladjivati klima u ovim vrelim mesecima... racunari na kojima rade nece trositi struju...?
Pa ovo je bas smesno, znaci nije ta agencija neko mitsko bice koje trosi nase pare nego upravo taj skup zaposlenih i svi troskovi koje njihovo funkckionisanje nosi. Ako te ljude prebacis negde drugde oni ce opet praviti sve te troskove. Znaci nije resenje da presipas iz supljeg u prazno nego da se ti ljudi uposle da nesto privredjuju, stvaraju proizvode! Jedino tako ce i zaraditi da pokriju sve troskove koje pravi njhovo radno mesto i naravno za svoju platu i doprinose.

M.R.

pre 11 godina

Prilikom isplate otpremnina, 1/3 zarade se placa za prvih 10 godina radnog staza, dok se godine posle te 10 placaju sa 1/4 zarade. Takodje, kad se kaze zarada, misli se na bruto zaradu, tako da ako neko ima 50.000 njemu se u stvari racuna zarada od nekih 70.000. Sto znaci da otpremina za jednog iznosi otprilike 355.833 RSD. Imajuci u vidu da ta zarada od 50.000 kosta nekih 82.515 dinara, isplatilo bi se za 5 meseci. E sad, zasto ovako "stede" prosudite sami.

Sarena laza

pre 11 godina

Normalono da nece biti otpustanja kada njegova portabl stranka zaposlila i kurtu i murtu po raznim agencijama i ministarstvima

siguran

pre 11 godina

Vodjen time koliko zaposlenih recimo imaju javna preduzeca u mom gradu, a koliko slicna preduzeca na zapadu (racunam javna preduzeca, opstine i sl. ne racunam skoli i sl.). Dolazimo do toga da iamamo 2 trecine viska zaposlenih u javnom sektoru. Bolno ali istinito.

Twiteras 2

pre 11 godina

"Drugim rečima, sada proizlazi da zaposleni u agencijama, nisu nakon izbora nepotreban trošak, već da državni budžet opterećuju troškovi za nepotrebne procedure u istim tim agencijama."

Jel moze neko da ga pita kako i kakve su to skupe procedure?
Kako neka procedura moze biti skupa?
Zar nisu skupi prostori, oprema, plate, automobili, odrzavanje itd., itd...
Kakve crne procedure?!

DARKO

pre 11 godina

Sve sto su govorili u kampanji je cista LAZ!!! Depertizacija, ukidanje agencija, smanjenje broja zaposlenih u Javnom sektoru, smanjenje poreza, seca propisa, smanjivanje akciza .... itd!!! Pa ovi su gori nego sto sam mislio!!! Sve ce drasticno poskupeti, investicija i posla nigde ali zato ce sve svoje kadrove dobro udomiti, pa gde je tu napredak i spas za Srbiju??? Zestoko smo prevareni, nikada vise izbori - jer dolaze sve gori i gori - samo gradjanska ne poslusnost i strajkovi pa da ih nateramo da rade u korist naroda!!!

Davor

pre 11 godina

Podsećanja radi svi radnici, koje je ministar Dinkić otpustio dok je bio guverner Narodne banke i ministar finansija, a koji su tužili dobili su sporove i isplaćeni su im milioni. Dinkić o tome ćuti ali sećamo se da je njegov tadašnji državni sekretar tražio od sudstva da se zastane u donošenju odluka u radnim sporovima. Ne verujem Dinkiću.

Samo pitam

pre 11 godina

Ukidate agencije. a nikog ne otpustate? Meni sve to lici na presipanje iz supljeg u prazno, sto je i normalno ocekivati od G17 (URS). Samo su nam ostali duzni objasnjenja, GDE JE TU USTEDA????

Mik

pre 11 godina

A ako trosak nepotrebnih procedura npr. nije 5 milijardi dinara, nego mnogo manje? Zaposlio si i Kurtu i Murtu po stranackoj i rodbinskoj liniji, pa si sad u nebranom grozdju.

nišlijka

pre 11 godina

Kriza je za sve, a ne samo za udomljene po nepotrebnim agencijama. Ne vidim razlog da ne budemo humani prema svima i dok traje kriza finansiramo sve neupošljena iz budžeta tačno onoliko koliko dobijaju ti agencijski službenici?! Svačije dete zaslužuje tri obroka dnevno!!!

Nikola Malovic

pre 11 godina

Dinkic izgleda resio da sprovodi fazon iz US korporacija da ustedi na otpremninama - nisi otpusten, ali i ne radis nista. Evo ti stolica sedi i gledaj u plafon 8 sati dnevno, pauza 30 minuta za dorucak, nema privatnih poslova i zajebavanja. Za 6 meseci svi odlaze sami...

E sad Srbija je Srbija :)

Robovlasnik

pre 11 godina

Resenje je prosto sav visak ljudi iz administracije i raznih agencija ne otspustati i ne placati otpremnine vec prosto poslati da rade neke teske poslove kao rudarenje na primer i naravno da budu placeni adekvatno poslu koji obavljaju.

Pa da vidite kako bi sami davali otkaze i bez otpremnina.

duplo

pre 11 godina

To je ono sto je rekao Palma da je departizacija samo stos za predizbornu kampanju,a da od nje nema nista, pa je zato u ALO juce bio proglasen i gubitnikom.To je slicno i za ovo sto radi Dinkic.Ukida Agencija a ne otpusta radnike.Pa sta je to nego duplo golo.

Aristotel

pre 11 godina

Dinkic je veoma los matematicar.
Po njemu je isplatljivije jednokratno da se ustedi novac (gasenjem agencije, i to je jedina usteda), nego da se u narednom periodu (koji moze trajati godinama) isplacuju plate ljudima koji nista ne rade...
A i otpremnina je jednokratna i dugorocno gledano znaci velike ustede.
470.000 ljudi radi u drzavnom sektoru... Ljudi moji...

izmisljotina

pre 11 godina

Te Agencije su i izmisljene da bi se udomio partijski kadar.U to je umesan i Dinkic,jer je on uostalom dugo godina bio u tim vladama koje su ih otvarale.Barac Verica je rekla ,da su to izmisljene institucije koje sluze za namirenje partijskih kadrova,familije,svalerki i slicno.

VV

pre 11 godina

Nemojte reklamirati Dinkicev tviter, u pitanju je licni marketing. Ako mu posaljete komentar ili pitanje na koje nema odgovor, on ce to obrisati. Ja sam postavio komentar o dokapitalizaciji Komercijalne banke, kao odgovor na njegov komentar koji je bio otprilike ovaj: ne znam u cemu je problem oko tog dokapa, manjinski nisu ucestvovali i normalno da im se procenat vlasnistva smanjio. Prokomentarisao sam da je problem u tome sto im nije dozvoljeno da ucestvuju (iako su po Statutu imali pravo prece kupovine), kao i cena po kojoj je izvrsena dokapitalizacija (ispod knjigovodstvene se ne kupuje firma koja posluje onako uspesno, nigde to nema). Prema tome, Dinkicev tviter vam je obican licni marketing i nista vise od toga.

prokupcanin

pre 11 godina

Kada smo vec kod viska zaposlenih molim B92 ili bilo koga da se pozabavi brojem zaposlenih u lokalnoj samoupravi i lokalnim javnim preduzecima u opstini Prokuplje. 1990 godine u lokalnoj samoupravi je radilo 170 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama ukupno 250. Postojalo je jedno lokalno javno preduzece sa 100 zaposlenih. Danas u lokalnoj samoupravi radi preko 400 ljudi, a sa ustanovama kulture i svim drugim institucijama preko 800. Postoji 5 lokalnih javnih preduzeca sa preko 500 zaposlenih! Ceo Buzet opstine Prokuplje koji iznosi milijardu i 350 miliona dinara ide na plate zaposlenih. Nema nikakvih ulaganja u infrastrukturu. Na primer opstina Blace koja ima 4 puta manji budzet od Prokuplja je u unfrastrukturu ulozila prosle godine duplo vise novca od Prokuplja! U opstini ih je po 10 u kancelarijama od 10ak kvadrata. Brojne opstinske sluzbe su premestili u upravne zgrade propalih fabrka. Istorijski arhiv je preseljen u bivsi vojni magacin sanitetskog materijala, a broj zaposlenih je uvecan sa 5 na 18! U biblioteci u kojoj je godinama bilo 10 zaposlenih sada ima 29 zaposlenih! Turisticko sportski centar ima 120 zaposlenih! Sta rade ti ljudi? Sportski savez 40! Vecina tih ljudi nista ne radi, a primaju platu mada ima i onih koji se samo vode na platnom spisku, a niti dolaze na posao niti se zna ko su oni! Pomagajte ljudi! U Prokuplju ove godine nije bilo para da se iscrtaju pesacki prelazi!!! Tipicna situacija koja je proizvod partijske drzave!

Biljana

pre 11 godina

Kad ste sve fabrike u Srbiji zatvorili niste se brinuli za radnike. Ja sam radila u Prvoj Iskri Baric i moja otpremnina za dvadeset godina staza bila je dve hiljade evra po tih sto evra dobilo je tri hiljade radnika.Skoro niko od nas nije nasao drugi posao. U Srbiji industrija ne postoji.Brine li neko o nama.Samo se brinete porez da naplatite da bi finansirali bespotrebne i nesposobne drzavne sluzbenike.

Boldrik ima lukav plan

pre 11 godina

Ne interesuje me šta priča Dinkić, od njega sam i očekivao da laže i maže...
Mnogo me više interesuje šta kaže Vučić na sve ovo?
A u toku sastavljanja vlade je govorio:
1.Ukinućemo sve agencije čija je jedina svrha da partijski članovi primaju plate, spominjan je broj oko 50 takvih agencija.
2.Vlada neće biti podeljena na feude već će raditi kao tim.
3.Ili će tako biti ili bolje da ne pravimo vladu.

Prema tome Vučiću interesuje me šta ti kažeš na ova Dinkićeva mazanja očiju, hoćeš li ga zvati na razgovor kao što zoveš Ugljanina, hoćeš li ćutke prihvatiti da partijski članovi i dalje budu na platnom spisku i kada se agencije ukinu, hoćeš li učiniti nešto po tom pitanju da se odluka promeni jer to nije Dinkićev feud pa da samo on o tome odlučuje, i hoćeš li na kraju napustiti Vladu ako Dinkić bude radio po svom?

Aleksandar.Mladenovic

pre 11 godina

Dakle pouka glasi:
Ukoliko Vas boli glava uzmete i kamenjem napunite dzepove, okacite bukagije, vezu vam ruke, povezu oci te za velike pare unajmite nekoga da vas bije bicem par dana a potom sve to skinete, odvezete, otkacite, rasterate i vidite da Vam je bolje a da je bol u glavi stvarno zanemarujuci!
Mladjan Dinkic kao Nasradin Hodza!

Vladimir

pre 11 godina

Tragicno ali ovaj narod je to zasluzio jer je dozvolio ovom liku da ponovo predje cenzus i da nas i dalje vuce za nos. I nije tacno da agencije najvise trose na nekim procedurama vec su im upravo najveci izdaci za plate. U vecini nasih institucija najveci rashodi su za plate sto dovoljno govori u kom smo jadnom stanju. Npr 90% novca koji dobije prosveta ide za plate prosvetnih radnika, a ne za sredjivanje skola, reformu obrazovanja i za sta vec. U prosveti je npr minimum 20% visak zaposlenih ali o tome se cuti. U mojoj osnovnoj skoli je nekada bilo 5 razreda djaka prvaka i ukupno 20 odeljenja od prvog do cetvrtog razreda. Znaci bilo je ukupno 20 ucitelja. Danas u toj istoj skoli upisuju 3 razreda djaka prvaka (znaci ukupno 12 odeljenja do cetvrtog razreda) ali i dalje imaju 20 ucitelja!!! Kako? Pa ovo je Srbija! Policijska stanica u mom gradu je do pre dvadeset godina imala 30ak policajaca, danas ih ima 80! A za 20 godina se broj stanovnika u opstini smanjio za 20%! Pa ajmo onda svi da se zaposlimo kod drzave i da resimo sve probleme. I znajte zasluzili smo mi i gore od ovoga.

dragan

pre 11 godina

Hvala gospodi Dačiću i Dinkiću na nikakvoj budućnosti. .Ova i prethodna vlast su ukinuli srednju klasu.Još malo pa neće biti ni siromašnpg sloja.Za ono što postajemo odavno je smišljen naziv samo ga nije lepo pominjati.Ovaj dvojac bez kormilara bi upropastio i ekonomski najjače zemlje.

samac

pre 11 godina

Pa sta udarate samo po Dinkicu ,pa nije on sam bio u toj vladi Gde je Cvetkovic i ostala ekipa iz DS.Pa nisu oni retardirani da ne znaju sta Dinkc radi.Odgovorni su svi .

NS

pre 11 godina

Cestitam B92, posto su oni prvi medij gde sam konacno cuo koliko je ljudi zaposleno u javnom sektoru (471 hiljada). Tu informaciju sve moguce vlasti su cuvale ko zmija noge. Stalno slusam gomile statistika, od gomile raznih izvora, ali nikako neko da mi kaze 500 hiljada javni sektor + npr. 1 milion penzionera + xxx, je na grbaci npr 1 milion zaposlenih u proizvodnom sektoru. Takva istina se cuva, zato sto javni sektor ima nerezonski vece plate u odnosu na proizvodni, sto je totalno suludo i zato imamo takav trgovinski deficit i nasa drzava i drzava nase dece ce vracati kredite koje naprave premijeri poput Cvetkovica, Dacica, itd.

baja patak is playing guitar

pre 11 godina

Tip je osnovao preko pola tih agencija o kojima raspravlja. Agencija za ovo, agencija za ono...a sta rade ministarstva? Koje su nadleznosti agencije a koja ministarstva? Ko je tu relevantan? Ciji se dokument vise priznaje?
Ti si bre Dinkicu bezobrazan. Po tvojoj prici ljudima zaposlenim u agencijama se ne mogu ni isplatiti otpremnine, jer imaju malo staza?!?

lala

pre 11 godina

Kako Dinkić da ukida agencije kada ih je on formirao i zaposlio svoje partijske drugove. Ma i nije loša ideja da svima koji imaju preko 60 godina starosti a rade u državnoj upravi da otpremnina ili pošalju kuči i bolje da tamo primaju neku platu zaposlite ovu omladinu starcima dajte penziju ili po koju crkavicu otpremnine

No_coment

pre 11 godina

Apsolutno se slazem da ih ne treba otpustati. Samo u kafe - kuhinji skupstine mozemo da zaposlimo bar deset njih: jednog samo da kuva kafu, drugi da kuva caj, treci bi sipao secer u kocki, preti secer u kristalu, sesti bi iskljucivao sporet a sedmi ga kontrolisao da li je taj sporet iskljucio. Osmi bi duvao u kafu ili caj da ga ohladi. Deveti bi posluzivao kafu a deseti caj. Plate bi naravno bile velikodusne, "poslanicke". To se zove racionalizacija!

Mladjan Kurta Murtic

pre 11 godina

Sjahao Kurta, uzjahao Murta, a pesma stara, a kakva bi i mogla biti? Sta reci osim da je I OVIMA du*e u procepu (kao i prethodnima, od kojih su mnogi i sadasnji), a koji su, uslovno receno, formirali te "agencije" za utvrdjivanje nijanse boje neba. Naime, ako otpuste toliko sasvim nepotrebnih "kadrova", eto njima tihe pobune i podrivanja njihove moci i vlasti, a upravo taj strah nas je i dosad KOCIO na svim frontovima i umnozavao broj poslusnika, cija je jedina svrha bila da izigravaju vodu u sancu oko tvrdjave "vladajuce garniture"!

građanin pokorni

pre 11 godina

Svih ovih meseci posle izbora vrši se besomučno zapošljavanje partijskih finkcionera i partijskih službenika po malim opštinama u Vojvodini. Već kruži priča da nemaju više kancelarija i stolica na kojima će sedeti već će se zidati aneksi zgrada. Transferna sredstva se besomučno koriste za plate ljudi koji apsolutno ne rade ništa, da ne govorimo o onima koji ne rade a na primaju plate sa budzeta. Gospodine Dinkicu nadam se da ste upoznati sa tim činjenicama ... ako to pod hitno ne rešite od vaše muke i truda nema ništa!!!

Veliki pozdrav

pre 11 godina

Veliki problem je u radnim ugovorima koji su sklopljeni tako da se (ne)radnicima garantuje otpremnina od 24 mesecne plate. U tom slucaju ako odpustite nekog pravite ustedu na duzi rok ali ste prve godine na gubitku. Takodje treba uzeti u obzir da vecina ovih ljudi neca odmah naci novi posao vec da ce jedno vreme biti na birou i primati naknadu za nezaposlene.
Ono sto bih ja uradio je, odpustio te ljude i ostao im duzan odpremnine koje bih isplatio na kukovo leto. Kad moze drzava da duguje svemu i svakome sto ne bi i neradnicima zaposlenim preko veze.

Verica

pre 11 godina

U ovako teškim vremenima svi treba na neki nači da se žrtvujemo, a vi da pronađete model i način gde god može da se uštedi ali prvo da krenete od svojih plata, pa dalje!!!

Bobi

pre 11 godina

Božee... kako se pojedinci štite u ovoj državi.
Po čemu su ti ljudi po agencijama toliko posebni, pa se prema njima ponašate kao prema ugroženim vrstama?
Jaka stvar ako dobiju otkaz. Pa gomila ljudi svakodnevno kod privatnika dobijaju otkaz (i to oni ljudi koji izdržavaju iste te agencije), pa da li je neko mrdnuo za njih? Da ne govorim o nezapošljenima, prema kojima se država ponaša kao da ne postoje.
Pa kakva je to ravnopravnost ljudi moji? Privatnici otpuštaju i radnike koji im realno trebaju, izmišljaju kombinacije da radnici koji ostanu rade 3-4-5 poslova paralelno (koje treba da rade 3-4-5 ljudi), a ovi ništa ne rade, paraziti, još ih država štiti da ne dobiju otkaz!
Ako je državi već stalo da ih ne otpušta, onda ih uposlite da rade nešto konkretno i doprinose društvu. Poljoprivredni kombinat, ili im dajte da obrađuju njive u državnom vlasništvu, da prodaju strancima proizvode... ko neće... ćao... nek' radi kod privatnika (ako uopšte može da nađe posao).
Kaže Mlađa: samo 20 miliona.
20 miliona je mnogo Mlađo, pogotovo ako su poklonjene nekome ko ništa ne privređuje, i za ovako siromašnu Srbiju.
U stvari, nije siromašna Srbija toliko, koliko se mi razbacujemo.

tajkun

pre 11 godina

zasto samo privatni sektor da snosi teret krize. sto se ne smanje plate funkcionera, broj poslanika, plate u javnom sektoru na nivo privrede, otpuste viskovi...dokle cete nam unistavati zemlju, decu,buducnost. Ljudi bez vizije, znanja, perspektive nam vode zemlju. Ko je od njih ikad bilo sta, bilo gde radio. dve koze ne bi znali da sacuvaju a kamoli da proizvedu nesto. Svi su oni isti. I oni prosli i ovi sada. Dok ne dodju potpuno novi, strucni i posteni ljudi nema nam boljitka. Do se ne ispita imovina svih politicara i ne dokaze poreklo imovine ova zemlja ce lutati a mladi odlaziti.

Ljuba

pre 11 godina

Vlada mora uredbom da iz javnog sektora otera u penziju sve one koji su napunili 65 godina starosti, odnosno 60 godina žene.Verujte najviše ih ima u obrazovanju , zdravstvu i lokalnoj samoupravi.Da ne govorimo o javnim preduzećima. Svi žele da napune 35 god. odnosno 40 god. radnog staža bez obzira što imaju i 70 god života kao u privrednoj komori srbije. To je prvi korak pa idemo dalje.

miljenici i smestaj

pre 11 godina

Zaposljavali su u te Agencije i kurtu i murtu.Agencije su smestaj za apartcike pojedinih koalicionih miljenika.Bilo je tu i tetki i strina a i po neka manekenka u pokusaju.Smesteni su tu kadrovi koji su dobro odradili kojekakve poslice za vladare.I tako,moze covek ovako da nabraja.Pa jos im dati i 24 otpremnine.S t r a s n o !!!!

nenad

pre 11 godina

Može li neko da se seti i primeni Zakon o maksimalnom broju radnika u lokalnoj samoupravi.Ima dosta rupa ali je primenljiv.Od momenta kada je donet niko ga nije primenjivao.