Četvrtak, 02.08.2012.

09:23

Kamenovana kuća povratnika u Klini

Nepoznate osobe tokom noći kamenovale su kuću Srba povratnika u Klini, a prema rečima vlasnika Radoša i Radomirke Magić, tokom napada su se čuli i pucnji.

Izvor: Beta

Kamenovana kuæa povratnika u Klini IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ALI DEMI: Opasan ste covek?! Znam da ovakva misljenja, pretezno Albanaca nisu odraz vase naivnosti, nevinosti i gluposti. Takav utisak uspevate sami da stvorite, kako bi ostala sakrivena, vasa rodovska, coporativna pristrasnost plemenu, udruzenju ili druzini kojoj pripadate. Iza te naivnosti, stoji jedan zastrasujuci kriminalni milje, koji uprkos svojoj naivnosti besprekorno funkcionise stotinama godina. Ziveci medju vama, znam da su ova lica opste poznate licnosti. Nijedan zlocin, nijedno ubistvo Srba, od kraja devetnaestog veka pa do danas, nije pocinjeno da bi ostalo tajna. Svi znaju imena zlocinaca. To je opste poznata stvar a "imidz" tih zlocinaca se visoko kotira u albanskom drustvu. Oni uzivaju poseban tretman "heroja" iako se radi o obicnim banditima, huliganima i lopovima najnizeg ljudskog kvaliteta. Uvek, ali uvek, u ovakvim situacijama ostali cute i prave se nevesti. Znam da ce Vam biti tesko da ovo priznate iako ste duboko svesni na koji nacin funkcionise kriminalizovano drustvo, posebno od dolaska medjunarodnih trupa, ciji je sustinski zadatak da se bave sakrivanjem i zataskavanjem albanskih zlocina. Zar je moguce da za tolike stravicne i neljudske zlocine, koji nisu zabelezeni u ljudskoj istoriji, NIKO NE ODGOVARA? Sta je jos potrebno da se desi odnosno, da li postoji situacija u kojoj biste Vi ili bilo koji drugi Albanac JAVNO OSUDILI I TO NAZVALI ZLOCINOM ALBANSKOG BEZUMNIKA?

Ali Demi

pre 11 godina

@bagzi:
Kazete da verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali... tako albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade... i mozda ste u pravu. Pretezno kriminal(narocito onaj politicki) je izrezirano(kako vi kazete) za politicke ciljeve. Nije nemoguce da bas neko + BIA + UDBA + KGB ili + CIA to izrezirali da bi postigli tamo gde misle. Najmanje Albanci ili Srbi su interesovani za kriminal. Ali, veruj mene ko pita obican narod na mutnom Balkanu! Sve dok kriminaci ne budu uhvaceni, to vise pokazuje da to je deo sluzbi, koje vi spominjete na vasu reakciju. Ipak za pravu istinu moramo da cekamo. Fantaziju je dobro da upoterbimo za dobrobit mira i laksanje zivot ljudi na terenu i ne za izazivanje netrpljivosti i nemira.

ZoranNS

pre 11 godina

Ovo je prilika za gospodina Vulina da se pokaže na delu, bez fraza koje nikoga ne dodiruju, vreme je za akciju i njega i Tome Nikolića. Očito je to urađeno da se baci rukavica u lice nove vlade, da ih izprovociraju, da urade pogrešan korak.

Milenka S.

pre 11 godina

Napadali su, napadaju i napadaće sve dok budemo dozvoljavali da posle svakog napada oni budu predstavljeni kao žrtve i jadici a mi dopuštamo nebuloze.

Nikita

pre 11 godina

Istina je samo jadna i svi u Srbiji je vrlo dobro znamo, Albanci ne gube ni jedan jedini trenutak kako bi maltretirali Srbe i to traje decenijama unazad. Istina jedna a u svet se šalje sasvim druga slika. Tome mora da se stane na put jednom zauvek.

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Lepo sa vase strane sto ste osudili ovaj incident. Mada mislim da gresite sto odmah napadate albance. Verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali,jer zaboga opste je poznato da se na Kosovu postuju demokratske vrednosti i sl. tako da ovo albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade.
E sad da vas pitam kakve veze sa ovim incidentom ima kriminal u Srba,i objavljivanje ili ne vesti vezanih za isti? Mada zaboravili ste da napomenete da je Milosevic kriv. Iskreno ocekivao sam bolji izgovor i odbranu ovog incidenta,a ne zamenu teza. Niste se potrudili danas.

pretenciozna ništica

pre 11 godina

@Zeitgeist
Ali su zato tvoje izlizane fraze koje si pokupio na nekom nvo seminaru probudile neverovatnu zainteresovanost i svi nestrpljivo čekaju nastavak...

Kozmo

pre 11 godina

Vucicu,sazovi parlament UN i iznesi sa ministrom inostranih poslova problem.
Nek nadju resenje u Savetu bezbednosti,odnosno nek im izdaju nalog sta i kako dalje.
Nema vise zajebavanja.Ako sa svojim kerovima ne znaju sta da rade,nek ih vezu!

Boky car

pre 11 godina

Nemojte tako uopsteno. Krivi albanci! Evo da vidite da ce oni te izrode otkriti i pohapsiti, a zatim ce im sud odresiti najvecu mogucu kaznu, da se drugi vise nikada ne usude da maltretiraju i biju narod u Demokratskom Kosovu! Pa Kosovo je pojam demokratije, ako mi ne verujete pitajte amere, nemce, engleze i druge (..s)iste.

bezimena

pre 11 godina

Interesantno da nikad nema izveštaja kako su se dva Srbina posvadjala pa potukla, pucala jedan na drugog, nema porodičnog nasilja, nema kradja i sl. što se inače svuda na planeti dešava.
Ako Srbi na Kosovu uopšte ne vrše krivična dela, onda znači da je stopa kriminaliteta medju njima 0%.

Zeitgeist

pre 11 godina

@Miljuš- a što ti srculence moje nisi birao vlast koja sebi neće dozvoliti bombardovanje i kumanovski sporazum? A zašto se nisi borio da ta vlast ne čini etničko čišćenje na 'Kosmetu'? A zasto srce pametno nisi danas na barikadama da ga braniš? Priča ti je prazna dušo kao i glava! Osvrni se! Niko te ne sluša.

Julija

pre 11 godina

Nisam ni očekivala da će albanska policija naći čaure niti da će reč Srbina biti validna, nije bilo do sada nikada pa neće ni sad samo... klupko se polako odmotava i istina će vrlo brzo izaći na videlo!

нема реваншизма...

pre 11 godina

Сва средства су допуштена са обе стране очигледно а једна страна не реагује?

Duci0167

pre 11 godina

Samo se vi zaludjujte Kosovom a ja razmisljam kako da platim stanarinu. Od razmisljanja kako da vam na civilizovan nacin kazem da dole nema mesta za preostali Srpski narod,nisam nista smislio. Tupite i dalje,ne dajte,mastajte ko je kriv a ko ne i tako. Godina za godinom,zivot prodje,uz vas i moj (nazalost). E,kad bi patriotizam bio ono sto vi mislite da jeste.

Branko

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."

Sumnjam da će zvanična Srbija u skorije vreme, na vrlo izvesan spisak EU zahteva odgovoriti insistiranjem da se utvrdi zašto ni posle dve godine od objavljivanja izveštaja o albanskoj trgovini ljudskim organima na KiM nema ni najsitnijih rezultata istrage. Da ne pominjemo organizatore i pozadinu pogroma nealbanskog življa 2004. godine, kada je ubijeno 19 ljudi, a stotine ranjene ili proterane.
Da ne pominjem ni ubistva civila u selu Klečka, Staro Gracko, napad na autobus Niš-ekspresa u Podujevu, ubistvo porodice Stolić u Obiliću, likvidaciju dvoje dece i ranjavanje njihovih vršnjaka kod Goraždevca, likvidaciju sedamnaestogodišnjeg momka u Gračanici juna 2004, bombaške napade u Severnoj Mitrovici i ubistvo bračnog para Jevtić...

Tuga i jad

pre 11 godina

Ovi ljudi, koji silom i na najodvratniji nacin zauzimaju nasu teritoriju, teraju nase ljude, nasu decu, a koje vlada i predsednik mirno posmatraju, bez ikakvih resenja i nacina da sve to zaustave, to nisu muslimani, to su neki izrodi, kojih se ceo islamski svet stidi! A mene je stid sto zivim u zemlji gde su prava nasih ljudi na poslednjem mestu...

Mladen Mladenović

pre 11 godina

Ma gde bi Albanci to uradili?!Pa jel vidite kako se neki od njih "evropski" pozivaju na izjavu policije, dpo kojoj je pocinilac NEPOZNAT. Verovatno su to pocinili Kinezi ili Tunguzi jer, s obzirom na "evropske vrednosti" koje bastini albanska nacionalna manjina u Srbiji, oni to sigurno ne bu pocinili?! Na KOSMET-u trenutno vlada najcrnji fasizam u svom najsurovijem i najstrasnijem obliku. Desetinama godina se nekaznjeno ubija i proteruje srpsko stanovnistvo a zadnjih trinaestak godina se taj teror taj fasizam sprovodi pod supervizijom oruzanih snaga SAD i EU koje su tu da obezbede nesmetano funkcionisanje tog fasizma.

ilic1971

pre 11 godina

A ja citajuci komentare na ovom sajtu pomislim da je tamo raj na zemlji,duple plate,dobra i skupocenakola,nekretnine sve dvorci do dvorca,e moji evropejci da li se nekad bar malo zastidite

Nikolina

pre 11 godina

Sve se vrti u krug i uvek sve po leđima Srba baš kao i uvek. Tužno je što svet nikako da vidi pravu sliku ko je ko, ko se brani a ko je negativac u čitavoj priči!

antiglobalista

pre 11 godina

Ovakvi napadi su test za novoizabranu vladu. Ispituju kako će reagovati, da li će zapretiti ili će kao i dosad samo najoštrije osuditi napad. Sa druge strane, to je deo njihove tradicije. Već sto godina na taj način proteruju Srbe sa Kosova i Metohije, neće valjda sad da se rastaju sa tradicijom. Treba podići pripravnost vojske na najviši nivo, rasporediti najjače jedinice duž administrativne linije, jednostavno im pokazati zube. Tada će i međunarodna zajednica malo da se zamisli i ozbiljnije pristupi rešavanju problema. Moramo i mi na njih malo da vršimo pritisak ili nas neće više biti na Kosovu i Metohiji.

milutin

pre 11 godina

Nastavlja se istorija nasilja koja traje između Srba i Albanaca još od srednjeg veka. I kao što je to istorija pokazala, kolo "sreće" se uvek okreće.

lazar

pre 11 godina

Septembar mesec je blizu,albanci uz pomoc zapadnih sila prave svoju cistu drzavu,moraju cim vise pritiska izvesti na to malo srpskog zivlja sto je ostalo,kad postenom coveku uteras strah u kosti,on ce sam napustiti ognjiste,albanci ce reci,pa otisli srbi sami a mi jim toliko pomagali-da cim pre odu,ludi smo mi,sto dozvolismo,a znali smo,kakav narod su albanci i sa kim imamo posla,pa slomismo nogu,kako cemo to popraviti,neznam

Dzordz

pre 11 godina

Kako bi zavladao mir da se Americki sistem pravde prevede na nase prostore. Udje ti u dvoriste i bez reci imas pravo da ga upucas. Bilo bi nas manje, ali privatna svojina bi bila amin.

Miljuš

pre 11 godina

(Zeitgeist, 2. avgust 2012 12:05)

O čemu ti bre pričaš. kakav normalan život južno od Ibra. Jesi li ti uopšte čitao vest ili si ko dežurni komentator odma uskočio da nam prodaješ svoje neoliberalne budalištine. Zbog takvih "srculenaca" smo i izgubili Kosmet.

Miroslav iz Hamburga

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."
Kakav cinizam spakovan u dve recenice od strane kosmetskih Albanaca.
Sta bese sa ubicama bracnog para Jeftica? Sta je tu uradila sjajna Policija Kosmeta?

Srbpljub

pre 11 godina

Naše ljude ubijaju, maltretiraju, terorišu na Kosovu i pored svega toga javi se neki Nijazi da pametuje. Još će da nas ubedi kako smo mi krivi za to. Mi smo loši, bezdušnici, sadisti i ko zna šta sve nismo za njega i njemu slične. Čak i da jesmo sve to što kažu po kom pravu neko može da nas ubija u 21 veku ne smes ni zivotinju ubiti, u Srbiji ti naplate kaznu ako zgaziš bubamaru. Nijazi ti bi trebao najbolje da znas kako ljudi na Kosovu zive, ta zemlja je raj za kriminalce a pakao za posten narod.

dzo

pre 11 godina

Sta je tu cudno, pa na ovaj nacin su Albanci i postali vecina na Kosovu i podelili Makedoniju. Moj otac je bio na granici sa albanijom i pricao je kako su Albanci upadali iz Albanije na teritoriju Kosova, pljackali i ubijali, samo sto se nista nije smelo o tome pricati zbog "bratstva i jedinstva". Tako bi radili sve dok Srbi ne bi napustili to selo a oni ga zauzeli, i onda bi se prelazilo na sledecu oblast, ponovo pljacke, ubistva, pretnje... i tako decenijama. I eto kako je nastalo albanizovano Kosovo. I onda jos ovi srpski kvaziliberali penuse ovde kako se sto pre treba priznati ta albanska tvorevina na Kosovu? Ma...

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

nema besplatnog ručka

pre 11 godina

Račun kosovskih Albanaca je svakim danom sve veći i veći a kada odu Amerikanci doći će i na naplatu. Mislite o tome komšije Albanci kada krenete da šikanirate i one preostale Srbe.

Dzara

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust )

Sta je onda bilo sa bracnim parom Jevtic iz sela Talinovac, ubijenim pre nepunih mesec dana? Nisu mogli da se dogovore oko cene ili sta? Iz tvog nerealnog i nadasve neshvatljivo pristrasnog komentara ipak se moze zakljuciti ideja da Albanci ZELE da proteraju sve Srbe. Citiracu te ponovo, da ne bi bilo zabune: "Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu"...znaci, da rezimiram, konacna ideja je stvoriti etnicki cisto albansko Kosovo (na bilo koji nacin), a to se, priznaces, kosi sa zdravim razumom i racionalnim rezonovanjem u 21 veku. Mozda nekad i treba da se zapitas odakle tvojim sunarodnicima toliko para da kupuju srpsku imovinu, jer proizvodnja (legalnih) proizvoda im/vam nije jaca strana.
Svako dobro.

N

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust 2012 11:47)

Boze me sacuvaj, koliko zamena teza, spinovanja i 'tupe' generalizacije u kratkotrajnom pokusaju ispiranja mozga... :(

P.s. Na kraju ispada da su Albanci milijarderi i da jedva cekaju da potrose par miliona na nesto sto im trenutna situacija i precutno odobravanje 'demokratskog' sveta nude besplatno?! LOL

P.s.2 'Prijetalju', slazem se samo sa jednim... Prodajes, ali MAGLU!

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

Dejan

pre 11 godina

Treba da povucemo narod u uzu Srbiju sa Kosova i kada dodje trenutak da sa vratimo u velikom stilu,kako nam i prilici.Albanci su vlasnici nekretnina po gradovima i selima,ali 65% zemlje je u vlasnistvu Srba jer tako kaze katastar.Kosovo nikad ali nikad nece biti Albansko,koliko god se trudili i oni i NATO,EU,NVO,MKG,razni pokreti i uticajne licnosti.

Zeitgeist

pre 11 godina

Dal vi ljudi što sedite na ovom b92 po ceo dan stvarno verujete da kosovari sede kući 'uznemireni' i da se 'neće smiriti' dok ne 'proteraju' onu šaku jada 'srbalja'? Majke vam? A zašto sasvim normalno i bez proterivanja žive sa istim tim srbima down south (južno)? Kako tamo nema barikada? Nema paljenja, pucanja, teranja, plašenja! Nema provokacija! Politika i mediji vole priče o spoljnim neprijateljima, napadima i nevinosti žrtava, a dobar deo mog naroda obožava da mrzi, da je 'nepravedno napadnut', a ceo je dobar, pošten i nevin. Ma prepodoban. Šatro! Upoznajte sebe! Pogledajte svoje sunarodnike kakvi stvarno jesu! Upoznajte neke albance, hrvate, amerikance... Počnite da iskreno volite sebe! Sva ta mržnja koju osećate prema drugima je zato što mrzite sebe!

glumci

pre 11 godina

@Prodaja
Ove tvoje price o BIA i ovo tvoje izigravanje nevinasca praktikuj na sajtovima gde vas ne poznaju. Tamo vam mozda i prodje ova bajka. Inace, UVEK ali UVEK kada se dese napadi na Srbe onda dezurni albanski aktivisti dolaze sa supljim pricama o "Srbima koji sami sebe napadaju", o "BIA koja vrslja", o "Albancima kojima ne odgovaraju ovakvi incidenti" a kada se i desi da se neko uhapsi ya te napade i kada se ispostavi da je u pitanju Albanac, tada se ne javljaju tr dezurni albanski aktivisti i na vesti o hapsenju Albanac samo licemerno cute. Tako i sada, kao BIA je ovo ucinila a Albanci sve nevini i naivni kako ih je bog stvorio. Spustite se vise Albanci na zemlju, kupite ogledalo i dobro se pogledajte jer od ovog vaseg glumatanja je vec svima muka - pa cak i vasim americkim sponzorima.

Srbi bi trebalo da uce na vasem primeru

pre 11 godina

Prodaja

Prodaja je druga faza jer u vasoj oprobanoj, visedecenijskoj taktici prva faza se sastoji od "nagovaranja" na prodaju onih koji to dobrovoljno nece. Odnosno, maltretitanje, upadi na imanja, seca sume, kamenovanje, i povremeni teski zlocini da se odrzi stalni strah i opsadno stanje. Dok prvu fazu izvrsavaju vecita NN lica, odjednom se pojave albanske komsije sa ponudom da otkupe srpsko imanje za cenu visu od trzisne. Srbin pomisli moja deca nece ziveti u ovoj patnji, proda imanje i uputi se ka Srbiji (gde ga svi docekaju kao izdajnika koji se obogatio na prodaji, a ne kao jadnika koji je prodao sto je morao). I tako je to islo decenijama sistematski i efikasno, a bez rata koji bi privukao paznju MZ.

nikola1992

pre 11 godina

Imam samo jedno pitanje ako bi neko mogao da odgovori. Posto nisam pratio vesti u poslednje vreme, a ovaj napad me je podsetio na to, da li su pronadjene ubice srba povratnika od pre nekih mesec dana?

nislija

pre 11 godina

Sada ce cika Vulin da dodje tamo i da resi situaciju!!!!Ostro ce samo kritikovati incident,i narediti Eulexu i Kfor-u hitnu istragu....hehehe....nista konkretno.....posto se ne oglasava mozda ceka instrukcije teta Mire....

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

Nenad

pre 11 godina

Nijedan komentar osude od strane Albanaca više nego dovoljno govori o kakvom je tamnom vilajetu južno od Ibra riječ. Tzv. kosovsko društvo je i dalje jedno zaostalo i necivilizovano društvo i ne postoje nikakve naznake da će se takvo stanje promijeniti u bližoj budućnosti a ove godine će biti 13 godina od završetka sukoba.

Prodaja

pre 11 godina

(Dzara, 02. avgust 2012 11:30)
Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu polako kako su tu ucinili u Pec gde je 99% sto je pripadalo srbima prodano albancima, i bas ovaj razlog mi da mira da ja osobno ne sumnjam da su pocinioci albanci nego se nastavlja srpska prljava igra BIA ili bivseg UDB, jer ovo najmanje ide za ruku albancima, a srbima odgovara napravit los imidz po evropi, i posto evropa vec zna ko sta je kome napravil jer je jednostavno, ne moze jedan narod koji je pocinio 4 ratova pa da taj narod proglasi nevinim ili zrtvom, jednostavno ne ide to, dosta je bilo srbske propagande zadnjih 40 ili 50 godina.

seljadin

pre 11 godina

u Beogradu zive hiljade Albanaca, Presevu, Bujanovcu i niko ih ne dira, a Albancima na Kosovu smetaju ljudi koji ne zele da im prodaju kuce ispod cene, ili ne zele da idu. Takve ubijaju. Meni je jedan sluzbenik KFORA rekao
pre nekoliko godina kako je na Kosovu fasizam, a ja dodajem, zalosno je sto to privatno priznaju, a sluzbeno ne cine nista i ne priznaju tu cinjenicu, jer da je priznaju, dozvolili bi Srbiji da oslobodi Kosovo od terorizma, jer verujem da ni Albancima nije lako pod takvim terorom raznih bandi i terorista.

djuro

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

U pravu si, prvo treba da se ispita da li su napadaci Urugvajci ili Indonezani. Zna se da i jednih i drugih ima puno oko Kline.

Jovan

pre 11 godina

Nisam siguran koliko je Srba ostalo na KiM, verujem da ne postoje precizni podaci. Ali mislim da našim ljudima nema opstanka. Maltretiranja, pritisci, ubijanja, i paljenja neće prestati dokle god i jedan Srbin bude dole živeo. Pitam se da li je sve to vredno i jednog ljudskog života. Imam utisak da su naši ljudi na KiM, svesno žrtvovani.
Vojno rešenje bi bilo potpuno besmisleno, jer Srbija ni ekonomski ni vojno nema kapaciteta za tako nešto. Demografski bi smo izgubili desetine hiljada muške populacije. U svemu tome bi smo bili sami a na njihovoj strani bi bio ceo zapad kao i u vreme bombardovanja.
Demografska slika Srbije je toliko katastrofalna da nam je svaki život vredniji od bilo čega na svetu.
Pristalica sam ideje da se naše stanovništvo preseli u Srbiju. Nemojte da zaboravite da su nam hiljade sela potpuno prazna, plodna zemlja uprložena, a kuće propadaju. Eto mesta za naše napaćene i ponižene ljude sa Kosova. Jer tamo žive životom koji nije dostojan čoveka. Znam da je sve ovo jako bolno ali ne postoji drugo rešenje.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

Miki

pre 11 godina

Svaki dan sve ovakve vesti prevoditi na engleski i kaciti na sve moguce drustvene mreze i sajtove i pokazati pravu sliku i nasih ljudi koji pokusavaju da mirno zive i da svi vide ko je pravi terorista na nasem Kosmetu.Verovatno nece puno pomoci al nek vidi obican svet u kakvoj smo situaciji..

SysLog

pre 11 godina

i za 100 godina ovde mira nece biti, na zalost. i ne moze niko nas da ucenjuje da mi pregovaramo "demokratski" sa ratnim zlocincima, a la Taci!

Nadite ljudima negde mesto u srbiji neka zive, kakvo vracanje pustite ljude da zive u miru, nije zadnjih 50 godina moglo, pa sto bi sada?

Preddy Baer

pre 11 godina

Vreme je da predsednik, umesto sto gleda olimpijske igre, odputuje u New York i Brisel, i zatrazhi najoshtrije sankcije protiv Kosovarskih vlasti.

Ivan

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)

Cera

pre 11 godina

Dozvolite da pogađam. Da li je slučaj možda prijavljen, napadači nepoznati a istraga u toku? Da? Onda definitivno odavno više nije problem u nečijoj nesposobnosti da ovo rešava nego u potpunom odsustvu bilo kakve volje za rešavanjem nenormalnog broja ovakvih incidenata.
Nadam se da i ovaj napad, negde po tim izveštajima iz State Department ili KFOR, barem neće opet nazvati "sukobom"... mada me više ništa ne čudi.

Dzara

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Masem ti i zelim srecu! Da li ces nedostajati? Ne verujem. :)

yiz

pre 11 godina

Srbi su provocirali jer su se vratili na Kosovo.. Albanci im "demokratski" pokazuju da im tu nije mesto.. Ne demokratski bi bilo da ubijaju Srbe, dok je ovo civilizovano.. Sto se nisam rodio kao Australijanac, da me bas briga..

Nenad

pre 11 godina

Ma to je kosovska nova demokratija,zaigrala se djeca pa pucala iz oružja a prozore su lupale tri monahinje SPC koje su revoltirane jer u restoranu nije bilo srpske cicvare.Fin scenario zar ne svi vi što su vam Srbi krivi za sve.

N

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Da imas malo (samo)postovanja i razuma, nikada ne bi napisao takvu ('saljivu') recenicu i nipodastavao patnje naroda koji se dole ocigledno bori da (pre)zivi... Ako imas drugacije misljenje, jednostavno zaobidji vest, a ne da se ovde nasladjujes tudjom mukom!

P.s. Ali ok, ne mogu svi biti normalni, nazalost :(

Miodrag

pre 11 godina

"Saopstenje Stejt Departmenta": Ovo je samo jos jedan izolovan incident koji nece uticati na demokratski razvoj Kosova. Ali zato se u Srbiji krse prava.. bla,bla,bla

sideswipe

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!

Dzara

pre 11 godina

"U Grapcu živi desetak Srba-povratnika koji su česta meta napada poslednjih pet godina od kada je uklonjen kontrolni punkt Kfor..."

Koliko pokvaren i zadojen mrznjom treba biti da bi se ovako nesto radilo? Pa, zar i tih 10?!?!?! ljudi moraju biti proterani, opljackani, maltretirani, ubijeni? Na kom ste evolutivnom stupnju razvoja komsije?

NekoIzMase

pre 11 godina

ajde, dežurni komentatori, objasnite nam da su i ovo Srbi sami izrežirali, i da su Srbi južno od Ibra integrisani u kosovsko društvo, da su bezbedni, da ih štite institucije, i da bi im bolje bilo da Srbija prizna nezavisno Kosovo ...

Licemerne izjave političara će već stći tokom dana ...

sideswipe

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!

Dzara

pre 11 godina

"U Grapcu živi desetak Srba-povratnika koji su česta meta napada poslednjih pet godina od kada je uklonjen kontrolni punkt Kfor..."

Koliko pokvaren i zadojen mrznjom treba biti da bi se ovako nesto radilo? Pa, zar i tih 10?!?!?! ljudi moraju biti proterani, opljackani, maltretirani, ubijeni? Na kom ste evolutivnom stupnju razvoja komsije?

Miodrag

pre 11 godina

"Saopstenje Stejt Departmenta": Ovo je samo jos jedan izolovan incident koji nece uticati na demokratski razvoj Kosova. Ali zato se u Srbiji krse prava.. bla,bla,bla

NekoIzMase

pre 11 godina

ajde, dežurni komentatori, objasnite nam da su i ovo Srbi sami izrežirali, i da su Srbi južno od Ibra integrisani u kosovsko društvo, da su bezbedni, da ih štite institucije, i da bi im bolje bilo da Srbija prizna nezavisno Kosovo ...

Licemerne izjave političara će već stći tokom dana ...

Nenad

pre 11 godina

Ma to je kosovska nova demokratija,zaigrala se djeca pa pucala iz oružja a prozore su lupale tri monahinje SPC koje su revoltirane jer u restoranu nije bilo srpske cicvare.Fin scenario zar ne svi vi što su vam Srbi krivi za sve.

Cera

pre 11 godina

Dozvolite da pogađam. Da li je slučaj možda prijavljen, napadači nepoznati a istraga u toku? Da? Onda definitivno odavno više nije problem u nečijoj nesposobnosti da ovo rešava nego u potpunom odsustvu bilo kakve volje za rešavanjem nenormalnog broja ovakvih incidenata.
Nadam se da i ovaj napad, negde po tim izveštajima iz State Department ili KFOR, barem neće opet nazvati "sukobom"... mada me više ništa ne čudi.

Dzara

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Masem ti i zelim srecu! Da li ces nedostajati? Ne verujem. :)

yiz

pre 11 godina

Srbi su provocirali jer su se vratili na Kosovo.. Albanci im "demokratski" pokazuju da im tu nije mesto.. Ne demokratski bi bilo da ubijaju Srbe, dok je ovo civilizovano.. Sto se nisam rodio kao Australijanac, da me bas briga..

Preddy Baer

pre 11 godina

Vreme je da predsednik, umesto sto gleda olimpijske igre, odputuje u New York i Brisel, i zatrazhi najoshtrije sankcije protiv Kosovarskih vlasti.

djuro

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

U pravu si, prvo treba da se ispita da li su napadaci Urugvajci ili Indonezani. Zna se da i jednih i drugih ima puno oko Kline.

Miki

pre 11 godina

Svaki dan sve ovakve vesti prevoditi na engleski i kaciti na sve moguce drustvene mreze i sajtove i pokazati pravu sliku i nasih ljudi koji pokusavaju da mirno zive i da svi vide ko je pravi terorista na nasem Kosmetu.Verovatno nece puno pomoci al nek vidi obican svet u kakvoj smo situaciji..

N

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Da imas malo (samo)postovanja i razuma, nikada ne bi napisao takvu ('saljivu') recenicu i nipodastavao patnje naroda koji se dole ocigledno bori da (pre)zivi... Ako imas drugacije misljenje, jednostavno zaobidji vest, a ne da se ovde nasladjujes tudjom mukom!

P.s. Ali ok, ne mogu svi biti normalni, nazalost :(

dzo

pre 11 godina

Sta je tu cudno, pa na ovaj nacin su Albanci i postali vecina na Kosovu i podelili Makedoniju. Moj otac je bio na granici sa albanijom i pricao je kako su Albanci upadali iz Albanije na teritoriju Kosova, pljackali i ubijali, samo sto se nista nije smelo o tome pricati zbog "bratstva i jedinstva". Tako bi radili sve dok Srbi ne bi napustili to selo a oni ga zauzeli, i onda bi se prelazilo na sledecu oblast, ponovo pljacke, ubistva, pretnje... i tako decenijama. I eto kako je nastalo albanizovano Kosovo. I onda jos ovi srpski kvaziliberali penuse ovde kako se sto pre treba priznati ta albanska tvorevina na Kosovu? Ma...

nema besplatnog ručka

pre 11 godina

Račun kosovskih Albanaca je svakim danom sve veći i veći a kada odu Amerikanci doći će i na naplatu. Mislite o tome komšije Albanci kada krenete da šikanirate i one preostale Srbe.

Nenad

pre 11 godina

Nijedan komentar osude od strane Albanaca više nego dovoljno govori o kakvom je tamnom vilajetu južno od Ibra riječ. Tzv. kosovsko društvo je i dalje jedno zaostalo i necivilizovano društvo i ne postoje nikakve naznake da će se takvo stanje promijeniti u bližoj budućnosti a ove godine će biti 13 godina od završetka sukoba.

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

seljadin

pre 11 godina

u Beogradu zive hiljade Albanaca, Presevu, Bujanovcu i niko ih ne dira, a Albancima na Kosovu smetaju ljudi koji ne zele da im prodaju kuce ispod cene, ili ne zele da idu. Takve ubijaju. Meni je jedan sluzbenik KFORA rekao
pre nekoliko godina kako je na Kosovu fasizam, a ja dodajem, zalosno je sto to privatno priznaju, a sluzbeno ne cine nista i ne priznaju tu cinjenicu, jer da je priznaju, dozvolili bi Srbiji da oslobodi Kosovo od terorizma, jer verujem da ni Albancima nije lako pod takvim terorom raznih bandi i terorista.

nikola1992

pre 11 godina

Imam samo jedno pitanje ako bi neko mogao da odgovori. Posto nisam pratio vesti u poslednje vreme, a ovaj napad me je podsetio na to, da li su pronadjene ubice srba povratnika od pre nekih mesec dana?

Ivan

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)

Dejan

pre 11 godina

Treba da povucemo narod u uzu Srbiju sa Kosova i kada dodje trenutak da sa vratimo u velikom stilu,kako nam i prilici.Albanci su vlasnici nekretnina po gradovima i selima,ali 65% zemlje je u vlasnistvu Srba jer tako kaze katastar.Kosovo nikad ali nikad nece biti Albansko,koliko god se trudili i oni i NATO,EU,NVO,MKG,razni pokreti i uticajne licnosti.

glumci

pre 11 godina

@Prodaja
Ove tvoje price o BIA i ovo tvoje izigravanje nevinasca praktikuj na sajtovima gde vas ne poznaju. Tamo vam mozda i prodje ova bajka. Inace, UVEK ali UVEK kada se dese napadi na Srbe onda dezurni albanski aktivisti dolaze sa supljim pricama o "Srbima koji sami sebe napadaju", o "BIA koja vrslja", o "Albancima kojima ne odgovaraju ovakvi incidenti" a kada se i desi da se neko uhapsi ya te napade i kada se ispostavi da je u pitanju Albanac, tada se ne javljaju tr dezurni albanski aktivisti i na vesti o hapsenju Albanac samo licemerno cute. Tako i sada, kao BIA je ovo ucinila a Albanci sve nevini i naivni kako ih je bog stvorio. Spustite se vise Albanci na zemlju, kupite ogledalo i dobro se pogledajte jer od ovog vaseg glumatanja je vec svima muka - pa cak i vasim americkim sponzorima.

Dzara

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust )

Sta je onda bilo sa bracnim parom Jevtic iz sela Talinovac, ubijenim pre nepunih mesec dana? Nisu mogli da se dogovore oko cene ili sta? Iz tvog nerealnog i nadasve neshvatljivo pristrasnog komentara ipak se moze zakljuciti ideja da Albanci ZELE da proteraju sve Srbe. Citiracu te ponovo, da ne bi bilo zabune: "Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu"...znaci, da rezimiram, konacna ideja je stvoriti etnicki cisto albansko Kosovo (na bilo koji nacin), a to se, priznaces, kosi sa zdravim razumom i racionalnim rezonovanjem u 21 veku. Mozda nekad i treba da se zapitas odakle tvojim sunarodnicima toliko para da kupuju srpsku imovinu, jer proizvodnja (legalnih) proizvoda im/vam nije jaca strana.
Svako dobro.

Srbi bi trebalo da uce na vasem primeru

pre 11 godina

Prodaja

Prodaja je druga faza jer u vasoj oprobanoj, visedecenijskoj taktici prva faza se sastoji od "nagovaranja" na prodaju onih koji to dobrovoljno nece. Odnosno, maltretitanje, upadi na imanja, seca sume, kamenovanje, i povremeni teski zlocini da se odrzi stalni strah i opsadno stanje. Dok prvu fazu izvrsavaju vecita NN lica, odjednom se pojave albanske komsije sa ponudom da otkupe srpsko imanje za cenu visu od trzisne. Srbin pomisli moja deca nece ziveti u ovoj patnji, proda imanje i uputi se ka Srbiji (gde ga svi docekaju kao izdajnika koji se obogatio na prodaji, a ne kao jadnika koji je prodao sto je morao). I tako je to islo decenijama sistematski i efikasno, a bez rata koji bi privukao paznju MZ.

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

Miroslav iz Hamburga

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."
Kakav cinizam spakovan u dve recenice od strane kosmetskih Albanaca.
Sta bese sa ubicama bracnog para Jeftica? Sta je tu uradila sjajna Policija Kosmeta?

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

Srbpljub

pre 11 godina

Naše ljude ubijaju, maltretiraju, terorišu na Kosovu i pored svega toga javi se neki Nijazi da pametuje. Još će da nas ubedi kako smo mi krivi za to. Mi smo loši, bezdušnici, sadisti i ko zna šta sve nismo za njega i njemu slične. Čak i da jesmo sve to što kažu po kom pravu neko može da nas ubija u 21 veku ne smes ni zivotinju ubiti, u Srbiji ti naplate kaznu ako zgaziš bubamaru. Nijazi ti bi trebao najbolje da znas kako ljudi na Kosovu zive, ta zemlja je raj za kriminalce a pakao za posten narod.

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

SysLog

pre 11 godina

i za 100 godina ovde mira nece biti, na zalost. i ne moze niko nas da ucenjuje da mi pregovaramo "demokratski" sa ratnim zlocincima, a la Taci!

Nadite ljudima negde mesto u srbiji neka zive, kakvo vracanje pustite ljude da zive u miru, nije zadnjih 50 godina moglo, pa sto bi sada?

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?

Prodaja

pre 11 godina

(Dzara, 02. avgust 2012 11:30)
Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu polako kako su tu ucinili u Pec gde je 99% sto je pripadalo srbima prodano albancima, i bas ovaj razlog mi da mira da ja osobno ne sumnjam da su pocinioci albanci nego se nastavlja srpska prljava igra BIA ili bivseg UDB, jer ovo najmanje ide za ruku albancima, a srbima odgovara napravit los imidz po evropi, i posto evropa vec zna ko sta je kome napravil jer je jednostavno, ne moze jedan narod koji je pocinio 4 ratova pa da taj narod proglasi nevinim ili zrtvom, jednostavno ne ide to, dosta je bilo srbske propagande zadnjih 40 ili 50 godina.

Miljuš

pre 11 godina

(Zeitgeist, 2. avgust 2012 12:05)

O čemu ti bre pričaš. kakav normalan život južno od Ibra. Jesi li ti uopšte čitao vest ili si ko dežurni komentator odma uskočio da nam prodaješ svoje neoliberalne budalištine. Zbog takvih "srculenaca" smo i izgubili Kosmet.

bezimena

pre 11 godina

Interesantno da nikad nema izveštaja kako su se dva Srbina posvadjala pa potukla, pucala jedan na drugog, nema porodičnog nasilja, nema kradja i sl. što se inače svuda na planeti dešava.
Ako Srbi na Kosovu uopšte ne vrše krivična dela, onda znači da je stopa kriminaliteta medju njima 0%.

Tuga i jad

pre 11 godina

Ovi ljudi, koji silom i na najodvratniji nacin zauzimaju nasu teritoriju, teraju nase ljude, nasu decu, a koje vlada i predsednik mirno posmatraju, bez ikakvih resenja i nacina da sve to zaustave, to nisu muslimani, to su neki izrodi, kojih se ceo islamski svet stidi! A mene je stid sto zivim u zemlji gde su prava nasih ljudi na poslednjem mestu...

Mladen Mladenović

pre 11 godina

Ma gde bi Albanci to uradili?!Pa jel vidite kako se neki od njih "evropski" pozivaju na izjavu policije, dpo kojoj je pocinilac NEPOZNAT. Verovatno su to pocinili Kinezi ili Tunguzi jer, s obzirom na "evropske vrednosti" koje bastini albanska nacionalna manjina u Srbiji, oni to sigurno ne bu pocinili?! Na KOSMET-u trenutno vlada najcrnji fasizam u svom najsurovijem i najstrasnijem obliku. Desetinama godina se nekaznjeno ubija i proteruje srpsko stanovnistvo a zadnjih trinaestak godina se taj teror taj fasizam sprovodi pod supervizijom oruzanih snaga SAD i EU koje su tu da obezbede nesmetano funkcionisanje tog fasizma.

N

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust 2012 11:47)

Boze me sacuvaj, koliko zamena teza, spinovanja i 'tupe' generalizacije u kratkotrajnom pokusaju ispiranja mozga... :(

P.s. Na kraju ispada da su Albanci milijarderi i da jedva cekaju da potrose par miliona na nesto sto im trenutna situacija i precutno odobravanje 'demokratskog' sveta nude besplatno?! LOL

P.s.2 'Prijetalju', slazem se samo sa jednim... Prodajes, ali MAGLU!

Jovan

pre 11 godina

Nisam siguran koliko je Srba ostalo na KiM, verujem da ne postoje precizni podaci. Ali mislim da našim ljudima nema opstanka. Maltretiranja, pritisci, ubijanja, i paljenja neće prestati dokle god i jedan Srbin bude dole živeo. Pitam se da li je sve to vredno i jednog ljudskog života. Imam utisak da su naši ljudi na KiM, svesno žrtvovani.
Vojno rešenje bi bilo potpuno besmisleno, jer Srbija ni ekonomski ni vojno nema kapaciteta za tako nešto. Demografski bi smo izgubili desetine hiljada muške populacije. U svemu tome bi smo bili sami a na njihovoj strani bi bio ceo zapad kao i u vreme bombardovanja.
Demografska slika Srbije je toliko katastrofalna da nam je svaki život vredniji od bilo čega na svetu.
Pristalica sam ideje da se naše stanovništvo preseli u Srbiju. Nemojte da zaboravite da su nam hiljade sela potpuno prazna, plodna zemlja uprložena, a kuće propadaju. Eto mesta za naše napaćene i ponižene ljude sa Kosova. Jer tamo žive životom koji nije dostojan čoveka. Znam da je sve ovo jako bolno ali ne postoji drugo rešenje.

Nikolina

pre 11 godina

Sve se vrti u krug i uvek sve po leđima Srba baš kao i uvek. Tužno je što svet nikako da vidi pravu sliku ko je ko, ko se brani a ko je negativac u čitavoj priči!

milutin

pre 11 godina

Nastavlja se istorija nasilja koja traje između Srba i Albanaca još od srednjeg veka. I kao što je to istorija pokazala, kolo "sreće" se uvek okreće.

Dzordz

pre 11 godina

Kako bi zavladao mir da se Americki sistem pravde prevede na nase prostore. Udje ti u dvoriste i bez reci imas pravo da ga upucas. Bilo bi nas manje, ali privatna svojina bi bila amin.

Zeitgeist

pre 11 godina

Dal vi ljudi što sedite na ovom b92 po ceo dan stvarno verujete da kosovari sede kući 'uznemireni' i da se 'neće smiriti' dok ne 'proteraju' onu šaku jada 'srbalja'? Majke vam? A zašto sasvim normalno i bez proterivanja žive sa istim tim srbima down south (južno)? Kako tamo nema barikada? Nema paljenja, pucanja, teranja, plašenja! Nema provokacija! Politika i mediji vole priče o spoljnim neprijateljima, napadima i nevinosti žrtava, a dobar deo mog naroda obožava da mrzi, da je 'nepravedno napadnut', a ceo je dobar, pošten i nevin. Ma prepodoban. Šatro! Upoznajte sebe! Pogledajte svoje sunarodnike kakvi stvarno jesu! Upoznajte neke albance, hrvate, amerikance... Počnite da iskreno volite sebe! Sva ta mržnja koju osećate prema drugima je zato što mrzite sebe!

antiglobalista

pre 11 godina

Ovakvi napadi su test za novoizabranu vladu. Ispituju kako će reagovati, da li će zapretiti ili će kao i dosad samo najoštrije osuditi napad. Sa druge strane, to je deo njihove tradicije. Već sto godina na taj način proteruju Srbe sa Kosova i Metohije, neće valjda sad da se rastaju sa tradicijom. Treba podići pripravnost vojske na najviši nivo, rasporediti najjače jedinice duž administrativne linije, jednostavno im pokazati zube. Tada će i međunarodna zajednica malo da se zamisli i ozbiljnije pristupi rešavanju problema. Moramo i mi na njih malo da vršimo pritisak ili nas neće više biti na Kosovu i Metohiji.

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Lepo sa vase strane sto ste osudili ovaj incident. Mada mislim da gresite sto odmah napadate albance. Verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali,jer zaboga opste je poznato da se na Kosovu postuju demokratske vrednosti i sl. tako da ovo albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade.
E sad da vas pitam kakve veze sa ovim incidentom ima kriminal u Srba,i objavljivanje ili ne vesti vezanih za isti? Mada zaboravili ste da napomenete da je Milosevic kriv. Iskreno ocekivao sam bolji izgovor i odbranu ovog incidenta,a ne zamenu teza. Niste se potrudili danas.

ilic1971

pre 11 godina

A ja citajuci komentare na ovom sajtu pomislim da je tamo raj na zemlji,duple plate,dobra i skupocenakola,nekretnine sve dvorci do dvorca,e moji evropejci da li se nekad bar malo zastidite

lazar

pre 11 godina

Septembar mesec je blizu,albanci uz pomoc zapadnih sila prave svoju cistu drzavu,moraju cim vise pritiska izvesti na to malo srpskog zivlja sto je ostalo,kad postenom coveku uteras strah u kosti,on ce sam napustiti ognjiste,albanci ce reci,pa otisli srbi sami a mi jim toliko pomagali-da cim pre odu,ludi smo mi,sto dozvolismo,a znali smo,kakav narod su albanci i sa kim imamo posla,pa slomismo nogu,kako cemo to popraviti,neznam

Boky car

pre 11 godina

Nemojte tako uopsteno. Krivi albanci! Evo da vidite da ce oni te izrode otkriti i pohapsiti, a zatim ce im sud odresiti najvecu mogucu kaznu, da se drugi vise nikada ne usude da maltretiraju i biju narod u Demokratskom Kosovu! Pa Kosovo je pojam demokratije, ako mi ne verujete pitajte amere, nemce, engleze i druge (..s)iste.

Duci0167

pre 11 godina

Samo se vi zaludjujte Kosovom a ja razmisljam kako da platim stanarinu. Od razmisljanja kako da vam na civilizovan nacin kazem da dole nema mesta za preostali Srpski narod,nisam nista smislio. Tupite i dalje,ne dajte,mastajte ko je kriv a ko ne i tako. Godina za godinom,zivot prodje,uz vas i moj (nazalost). E,kad bi patriotizam bio ono sto vi mislite da jeste.

Branko

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."

Sumnjam da će zvanična Srbija u skorije vreme, na vrlo izvesan spisak EU zahteva odgovoriti insistiranjem da se utvrdi zašto ni posle dve godine od objavljivanja izveštaja o albanskoj trgovini ljudskim organima na KiM nema ni najsitnijih rezultata istrage. Da ne pominjemo organizatore i pozadinu pogroma nealbanskog življa 2004. godine, kada je ubijeno 19 ljudi, a stotine ranjene ili proterane.
Da ne pominjem ni ubistva civila u selu Klečka, Staro Gracko, napad na autobus Niš-ekspresa u Podujevu, ubistvo porodice Stolić u Obiliću, likvidaciju dvoje dece i ranjavanje njihovih vršnjaka kod Goraždevca, likvidaciju sedamnaestogodišnjeg momka u Gračanici juna 2004, bombaške napade u Severnoj Mitrovici i ubistvo bračnog para Jevtić...

Julija

pre 11 godina

Nisam ni očekivala da će albanska policija naći čaure niti da će reč Srbina biti validna, nije bilo do sada nikada pa neće ni sad samo... klupko se polako odmotava i istina će vrlo brzo izaći na videlo!

Nikita

pre 11 godina

Istina je samo jadna i svi u Srbiji je vrlo dobro znamo, Albanci ne gube ni jedan jedini trenutak kako bi maltretirali Srbe i to traje decenijama unazad. Istina jedna a u svet se šalje sasvim druga slika. Tome mora da se stane na put jednom zauvek.

nislija

pre 11 godina

Sada ce cika Vulin da dodje tamo i da resi situaciju!!!!Ostro ce samo kritikovati incident,i narediti Eulexu i Kfor-u hitnu istragu....hehehe....nista konkretno.....posto se ne oglasava mozda ceka instrukcije teta Mire....

Zeitgeist

pre 11 godina

@Miljuš- a što ti srculence moje nisi birao vlast koja sebi neće dozvoliti bombardovanje i kumanovski sporazum? A zašto se nisi borio da ta vlast ne čini etničko čišćenje na 'Kosmetu'? A zasto srce pametno nisi danas na barikadama da ga braniš? Priča ti je prazna dušo kao i glava! Osvrni se! Niko te ne sluša.

Kozmo

pre 11 godina

Vucicu,sazovi parlament UN i iznesi sa ministrom inostranih poslova problem.
Nek nadju resenje u Savetu bezbednosti,odnosno nek im izdaju nalog sta i kako dalje.
Nema vise zajebavanja.Ako sa svojim kerovima ne znaju sta da rade,nek ih vezu!

pretenciozna ništica

pre 11 godina

@Zeitgeist
Ali su zato tvoje izlizane fraze koje si pokupio na nekom nvo seminaru probudile neverovatnu zainteresovanost i svi nestrpljivo čekaju nastavak...

Milenka S.

pre 11 godina

Napadali su, napadaju i napadaće sve dok budemo dozvoljavali da posle svakog napada oni budu predstavljeni kao žrtve i jadici a mi dopuštamo nebuloze.

нема реваншизма...

pre 11 godina

Сва средства су допуштена са обе стране очигледно а једна страна не реагује?

Ali Demi

pre 11 godina

@bagzi:
Kazete da verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali... tako albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade... i mozda ste u pravu. Pretezno kriminal(narocito onaj politicki) je izrezirano(kako vi kazete) za politicke ciljeve. Nije nemoguce da bas neko + BIA + UDBA + KGB ili + CIA to izrezirali da bi postigli tamo gde misle. Najmanje Albanci ili Srbi su interesovani za kriminal. Ali, veruj mene ko pita obican narod na mutnom Balkanu! Sve dok kriminaci ne budu uhvaceni, to vise pokazuje da to je deo sluzbi, koje vi spominjete na vasu reakciju. Ipak za pravu istinu moramo da cekamo. Fantaziju je dobro da upoterbimo za dobrobit mira i laksanje zivot ljudi na terenu i ne za izazivanje netrpljivosti i nemira.

ZoranNS

pre 11 godina

Ovo je prilika za gospodina Vulina da se pokaže na delu, bez fraza koje nikoga ne dodiruju, vreme je za akciju i njega i Tome Nikolića. Očito je to urađeno da se baci rukavica u lice nove vlade, da ih izprovociraju, da urade pogrešan korak.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ALI DEMI: Opasan ste covek?! Znam da ovakva misljenja, pretezno Albanaca nisu odraz vase naivnosti, nevinosti i gluposti. Takav utisak uspevate sami da stvorite, kako bi ostala sakrivena, vasa rodovska, coporativna pristrasnost plemenu, udruzenju ili druzini kojoj pripadate. Iza te naivnosti, stoji jedan zastrasujuci kriminalni milje, koji uprkos svojoj naivnosti besprekorno funkcionise stotinama godina. Ziveci medju vama, znam da su ova lica opste poznate licnosti. Nijedan zlocin, nijedno ubistvo Srba, od kraja devetnaestog veka pa do danas, nije pocinjeno da bi ostalo tajna. Svi znaju imena zlocinaca. To je opste poznata stvar a "imidz" tih zlocinaca se visoko kotira u albanskom drustvu. Oni uzivaju poseban tretman "heroja" iako se radi o obicnim banditima, huliganima i lopovima najnizeg ljudskog kvaliteta. Uvek, ali uvek, u ovakvim situacijama ostali cute i prave se nevesti. Znam da ce Vam biti tesko da ovo priznate iako ste duboko svesni na koji nacin funkcionise kriminalizovano drustvo, posebno od dolaska medjunarodnih trupa, ciji je sustinski zadatak da se bave sakrivanjem i zataskavanjem albanskih zlocina. Zar je moguce da za tolike stravicne i neljudske zlocine, koji nisu zabelezeni u ljudskoj istoriji, NIKO NE ODGOVARA? Sta je jos potrebno da se desi odnosno, da li postoji situacija u kojoj biste Vi ili bilo koji drugi Albanac JAVNO OSUDILI I TO NAZVALI ZLOCINOM ALBANSKOG BEZUMNIKA?

Ivan

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)

Prodaja

pre 11 godina

(Dzara, 02. avgust 2012 11:30)
Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu polako kako su tu ucinili u Pec gde je 99% sto je pripadalo srbima prodano albancima, i bas ovaj razlog mi da mira da ja osobno ne sumnjam da su pocinioci albanci nego se nastavlja srpska prljava igra BIA ili bivseg UDB, jer ovo najmanje ide za ruku albancima, a srbima odgovara napravit los imidz po evropi, i posto evropa vec zna ko sta je kome napravil jer je jednostavno, ne moze jedan narod koji je pocinio 4 ratova pa da taj narod proglasi nevinim ili zrtvom, jednostavno ne ide to, dosta je bilo srbske propagande zadnjih 40 ili 50 godina.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?

Zeitgeist

pre 11 godina

Dal vi ljudi što sedite na ovom b92 po ceo dan stvarno verujete da kosovari sede kući 'uznemireni' i da se 'neće smiriti' dok ne 'proteraju' onu šaku jada 'srbalja'? Majke vam? A zašto sasvim normalno i bez proterivanja žive sa istim tim srbima down south (južno)? Kako tamo nema barikada? Nema paljenja, pucanja, teranja, plašenja! Nema provokacija! Politika i mediji vole priče o spoljnim neprijateljima, napadima i nevinosti žrtava, a dobar deo mog naroda obožava da mrzi, da je 'nepravedno napadnut', a ceo je dobar, pošten i nevin. Ma prepodoban. Šatro! Upoznajte sebe! Pogledajte svoje sunarodnike kakvi stvarno jesu! Upoznajte neke albance, hrvate, amerikance... Počnite da iskreno volite sebe! Sva ta mržnja koju osećate prema drugima je zato što mrzite sebe!

sideswipe

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!

bezimena

pre 11 godina

Interesantno da nikad nema izveštaja kako su se dva Srbina posvadjala pa potukla, pucala jedan na drugog, nema porodičnog nasilja, nema kradja i sl. što se inače svuda na planeti dešava.
Ako Srbi na Kosovu uopšte ne vrše krivična dela, onda znači da je stopa kriminaliteta medju njima 0%.

Duci0167

pre 11 godina

Samo se vi zaludjujte Kosovom a ja razmisljam kako da platim stanarinu. Od razmisljanja kako da vam na civilizovan nacin kazem da dole nema mesta za preostali Srpski narod,nisam nista smislio. Tupite i dalje,ne dajte,mastajte ko je kriv a ko ne i tako. Godina za godinom,zivot prodje,uz vas i moj (nazalost). E,kad bi patriotizam bio ono sto vi mislite da jeste.

seljadin

pre 11 godina

u Beogradu zive hiljade Albanaca, Presevu, Bujanovcu i niko ih ne dira, a Albancima na Kosovu smetaju ljudi koji ne zele da im prodaju kuce ispod cene, ili ne zele da idu. Takve ubijaju. Meni je jedan sluzbenik KFORA rekao
pre nekoliko godina kako je na Kosovu fasizam, a ja dodajem, zalosno je sto to privatno priznaju, a sluzbeno ne cine nista i ne priznaju tu cinjenicu, jer da je priznaju, dozvolili bi Srbiji da oslobodi Kosovo od terorizma, jer verujem da ni Albancima nije lako pod takvim terorom raznih bandi i terorista.

NekoIzMase

pre 11 godina

ajde, dežurni komentatori, objasnite nam da su i ovo Srbi sami izrežirali, i da su Srbi južno od Ibra integrisani u kosovsko društvo, da su bezbedni, da ih štite institucije, i da bi im bolje bilo da Srbija prizna nezavisno Kosovo ...

Licemerne izjave političara će već stći tokom dana ...

nislija

pre 11 godina

Sada ce cika Vulin da dodje tamo i da resi situaciju!!!!Ostro ce samo kritikovati incident,i narediti Eulexu i Kfor-u hitnu istragu....hehehe....nista konkretno.....posto se ne oglasava mozda ceka instrukcije teta Mire....

Dejan

pre 11 godina

Treba da povucemo narod u uzu Srbiju sa Kosova i kada dodje trenutak da sa vratimo u velikom stilu,kako nam i prilici.Albanci su vlasnici nekretnina po gradovima i selima,ali 65% zemlje je u vlasnistvu Srba jer tako kaze katastar.Kosovo nikad ali nikad nece biti Albansko,koliko god se trudili i oni i NATO,EU,NVO,MKG,razni pokreti i uticajne licnosti.

Dzara

pre 11 godina

"U Grapcu živi desetak Srba-povratnika koji su česta meta napada poslednjih pet godina od kada je uklonjen kontrolni punkt Kfor..."

Koliko pokvaren i zadojen mrznjom treba biti da bi se ovako nesto radilo? Pa, zar i tih 10?!?!?! ljudi moraju biti proterani, opljackani, maltretirani, ubijeni? Na kom ste evolutivnom stupnju razvoja komsije?

Dzara

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Masem ti i zelim srecu! Da li ces nedostajati? Ne verujem. :)

SysLog

pre 11 godina

i za 100 godina ovde mira nece biti, na zalost. i ne moze niko nas da ucenjuje da mi pregovaramo "demokratski" sa ratnim zlocincima, a la Taci!

Nadite ljudima negde mesto u srbiji neka zive, kakvo vracanje pustite ljude da zive u miru, nije zadnjih 50 godina moglo, pa sto bi sada?

Preddy Baer

pre 11 godina

Vreme je da predsednik, umesto sto gleda olimpijske igre, odputuje u New York i Brisel, i zatrazhi najoshtrije sankcije protiv Kosovarskih vlasti.

nema besplatnog ručka

pre 11 godina

Račun kosovskih Albanaca je svakim danom sve veći i veći a kada odu Amerikanci doći će i na naplatu. Mislite o tome komšije Albanci kada krenete da šikanirate i one preostale Srbe.

Zeitgeist

pre 11 godina

@Miljuš- a što ti srculence moje nisi birao vlast koja sebi neće dozvoliti bombardovanje i kumanovski sporazum? A zašto se nisi borio da ta vlast ne čini etničko čišćenje na 'Kosmetu'? A zasto srce pametno nisi danas na barikadama da ga braniš? Priča ti je prazna dušo kao i glava! Osvrni se! Niko te ne sluša.

yiz

pre 11 godina

Srbi su provocirali jer su se vratili na Kosovo.. Albanci im "demokratski" pokazuju da im tu nije mesto.. Ne demokratski bi bilo da ubijaju Srbe, dok je ovo civilizovano.. Sto se nisam rodio kao Australijanac, da me bas briga..

Miodrag

pre 11 godina

"Saopstenje Stejt Departmenta": Ovo je samo jos jedan izolovan incident koji nece uticati na demokratski razvoj Kosova. Ali zato se u Srbiji krse prava.. bla,bla,bla

Nenad

pre 11 godina

Ma to je kosovska nova demokratija,zaigrala se djeca pa pucala iz oružja a prozore su lupale tri monahinje SPC koje su revoltirane jer u restoranu nije bilo srpske cicvare.Fin scenario zar ne svi vi što su vam Srbi krivi za sve.

Nenad

pre 11 godina

Nijedan komentar osude od strane Albanaca više nego dovoljno govori o kakvom je tamnom vilajetu južno od Ibra riječ. Tzv. kosovsko društvo je i dalje jedno zaostalo i necivilizovano društvo i ne postoje nikakve naznake da će se takvo stanje promijeniti u bližoj budućnosti a ove godine će biti 13 godina od završetka sukoba.

Miki

pre 11 godina

Svaki dan sve ovakve vesti prevoditi na engleski i kaciti na sve moguce drustvene mreze i sajtove i pokazati pravu sliku i nasih ljudi koji pokusavaju da mirno zive i da svi vide ko je pravi terorista na nasem Kosmetu.Verovatno nece puno pomoci al nek vidi obican svet u kakvoj smo situaciji..

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

dzo

pre 11 godina

Sta je tu cudno, pa na ovaj nacin su Albanci i postali vecina na Kosovu i podelili Makedoniju. Moj otac je bio na granici sa albanijom i pricao je kako su Albanci upadali iz Albanije na teritoriju Kosova, pljackali i ubijali, samo sto se nista nije smelo o tome pricati zbog "bratstva i jedinstva". Tako bi radili sve dok Srbi ne bi napustili to selo a oni ga zauzeli, i onda bi se prelazilo na sledecu oblast, ponovo pljacke, ubistva, pretnje... i tako decenijama. I eto kako je nastalo albanizovano Kosovo. I onda jos ovi srpski kvaziliberali penuse ovde kako se sto pre treba priznati ta albanska tvorevina na Kosovu? Ma...

N

pre 11 godina

I nakon svih ovih vesti koje se vrte svaki dan, ja se pitam koliki izdajnik moras biti da bi podrzavao nezavisno Kosovo. Sram vas bilo sve, idite iz Srbije!
(sideswipe, 2. avgust 2012 09:33)

Pakujem kofere! :)
(Ivan, 2. avgust 2012 10:09)

Da imas malo (samo)postovanja i razuma, nikada ne bi napisao takvu ('saljivu') recenicu i nipodastavao patnje naroda koji se dole ocigledno bori da (pre)zivi... Ako imas drugacije misljenje, jednostavno zaobidji vest, a ne da se ovde nasladjujes tudjom mukom!

P.s. Ali ok, ne mogu svi biti normalni, nazalost :(

djuro

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

U pravu si, prvo treba da se ispita da li su napadaci Urugvajci ili Indonezani. Zna se da i jednih i drugih ima puno oko Kline.

naivan k`o francuska sobarica

pre 11 godina

@Prodaja
Isto tako se zna da nisu srpska policija i vojska ubijali Albance na Kosovu i pljackali ih i proteraivali nego su to bili maskirani pripadnici albanske tajne sluzbe koji su zajedno sa pripadnicima nekakvog SIK-a, cinili te zlocine kako bi izazvali intervenciju NATO-a. Strasno je na sta su Albanci spremni zarad svog malog i primitivnog nacionalziam i sirenja.

Mladen Mladenović

pre 11 godina

Ma gde bi Albanci to uradili?!Pa jel vidite kako se neki od njih "evropski" pozivaju na izjavu policije, dpo kojoj je pocinilac NEPOZNAT. Verovatno su to pocinili Kinezi ili Tunguzi jer, s obzirom na "evropske vrednosti" koje bastini albanska nacionalna manjina u Srbiji, oni to sigurno ne bu pocinili?! Na KOSMET-u trenutno vlada najcrnji fasizam u svom najsurovijem i najstrasnijem obliku. Desetinama godina se nekaznjeno ubija i proteruje srpsko stanovnistvo a zadnjih trinaestak godina se taj teror taj fasizam sprovodi pod supervizijom oruzanih snaga SAD i EU koje su tu da obezbede nesmetano funkcionisanje tog fasizma.

Branko

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."

Sumnjam da će zvanična Srbija u skorije vreme, na vrlo izvesan spisak EU zahteva odgovoriti insistiranjem da se utvrdi zašto ni posle dve godine od objavljivanja izveštaja o albanskoj trgovini ljudskim organima na KiM nema ni najsitnijih rezultata istrage. Da ne pominjemo organizatore i pozadinu pogroma nealbanskog življa 2004. godine, kada je ubijeno 19 ljudi, a stotine ranjene ili proterane.
Da ne pominjem ni ubistva civila u selu Klečka, Staro Gracko, napad na autobus Niš-ekspresa u Podujevu, ubistvo porodice Stolić u Obiliću, likvidaciju dvoje dece i ranjavanje njihovih vršnjaka kod Goraždevca, likvidaciju sedamnaestogodišnjeg momka u Gračanici juna 2004, bombaške napade u Severnoj Mitrovici i ubistvo bračnog para Jevtić...

Nikita

pre 11 godina

Istina je samo jadna i svi u Srbiji je vrlo dobro znamo, Albanci ne gube ni jedan jedini trenutak kako bi maltretirali Srbe i to traje decenijama unazad. Istina jedna a u svet se šalje sasvim druga slika. Tome mora da se stane na put jednom zauvek.

Ali Demi

pre 11 godina

@bagzi:
Kazete da verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali... tako albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade... i mozda ste u pravu. Pretezno kriminal(narocito onaj politicki) je izrezirano(kako vi kazete) za politicke ciljeve. Nije nemoguce da bas neko + BIA + UDBA + KGB ili + CIA to izrezirali da bi postigli tamo gde misle. Najmanje Albanci ili Srbi su interesovani za kriminal. Ali, veruj mene ko pita obican narod na mutnom Balkanu! Sve dok kriminaci ne budu uhvaceni, to vise pokazuje da to je deo sluzbi, koje vi spominjete na vasu reakciju. Ipak za pravu istinu moramo da cekamo. Fantaziju je dobro da upoterbimo za dobrobit mira i laksanje zivot ljudi na terenu i ne za izazivanje netrpljivosti i nemira.

Miroslav iz Hamburga

pre 11 godina

"Policija je obavila uviđaj, a napad je prijavljen i Kforu. Napadači još nisu nađeni."
Kakav cinizam spakovan u dve recenice od strane kosmetskih Albanaca.
Sta bese sa ubicama bracnog para Jeftica? Sta je tu uradila sjajna Policija Kosmeta?

Miljuš

pre 11 godina

(Zeitgeist, 2. avgust 2012 12:05)

O čemu ti bre pričaš. kakav normalan život južno od Ibra. Jesi li ti uopšte čitao vest ili si ko dežurni komentator odma uskočio da nam prodaješ svoje neoliberalne budalištine. Zbog takvih "srculenaca" smo i izgubili Kosmet.

Cera

pre 11 godina

Dozvolite da pogađam. Da li je slučaj možda prijavljen, napadači nepoznati a istraga u toku? Da? Onda definitivno odavno više nije problem u nečijoj nesposobnosti da ovo rešava nego u potpunom odsustvu bilo kakve volje za rešavanjem nenormalnog broja ovakvih incidenata.
Nadam se da i ovaj napad, negde po tim izveštajima iz State Department ili KFOR, barem neće opet nazvati "sukobom"... mada me više ništa ne čudi.

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

Julija

pre 11 godina

Nisam ni očekivala da će albanska policija naći čaure niti da će reč Srbina biti validna, nije bilo do sada nikada pa neće ni sad samo... klupko se polako odmotava i istina će vrlo brzo izaći na videlo!

milutin

pre 11 godina

Nastavlja se istorija nasilja koja traje između Srba i Albanaca još od srednjeg veka. I kao što je to istorija pokazala, kolo "sreće" se uvek okreće.

Jovan

pre 11 godina

Nisam siguran koliko je Srba ostalo na KiM, verujem da ne postoje precizni podaci. Ali mislim da našim ljudima nema opstanka. Maltretiranja, pritisci, ubijanja, i paljenja neće prestati dokle god i jedan Srbin bude dole živeo. Pitam se da li je sve to vredno i jednog ljudskog života. Imam utisak da su naši ljudi na KiM, svesno žrtvovani.
Vojno rešenje bi bilo potpuno besmisleno, jer Srbija ni ekonomski ni vojno nema kapaciteta za tako nešto. Demografski bi smo izgubili desetine hiljada muške populacije. U svemu tome bi smo bili sami a na njihovoj strani bi bio ceo zapad kao i u vreme bombardovanja.
Demografska slika Srbije je toliko katastrofalna da nam je svaki život vredniji od bilo čega na svetu.
Pristalica sam ideje da se naše stanovništvo preseli u Srbiju. Nemojte da zaboravite da su nam hiljade sela potpuno prazna, plodna zemlja uprložena, a kuće propadaju. Eto mesta za naše napaćene i ponižene ljude sa Kosova. Jer tamo žive životom koji nije dostojan čoveka. Znam da je sve ovo jako bolno ali ne postoji drugo rešenje.

Tuga i jad

pre 11 godina

Ovi ljudi, koji silom i na najodvratniji nacin zauzimaju nasu teritoriju, teraju nase ljude, nasu decu, a koje vlada i predsednik mirno posmatraju, bez ikakvih resenja i nacina da sve to zaustave, to nisu muslimani, to su neki izrodi, kojih se ceo islamski svet stidi! A mene je stid sto zivim u zemlji gde su prava nasih ljudi na poslednjem mestu...

Kozmo

pre 11 godina

Vucicu,sazovi parlament UN i iznesi sa ministrom inostranih poslova problem.
Nek nadju resenje u Savetu bezbednosti,odnosno nek im izdaju nalog sta i kako dalje.
Nema vise zajebavanja.Ako sa svojim kerovima ne znaju sta da rade,nek ih vezu!

Dzara

pre 11 godina

Ako su napadaci nepoznati, meta njihovog napada bile pomocne zgrade koje su pokusale da ih opljackaju onda odakle naslov clanka:"Albanci napali povratnike kod Kline"?
(Nijazi Kuqi, 2. avgust 2012 11:00)

Napadaci su 'nepoznati' UVEK kada je u pitanju napad na Srbe. Ali bar se zna da, kada su napadnuti Srbi, 100% su ih napali Albanci posto nikog drugog na Kosovu i Metohiji i nema, razumes? Sumnjam, ali nema veze. U svakom slucaju, cinjenica je da Albancima i to malo Srba sto je ostalo JAKO SMETA, i nece se smiriti dok ne budu proterali sve Srbe. A, onda ce se, moguce, medjusobno kao psi napadati, ili, po meni mnogo verovatnije, preliti albansko pitanje na susedne zemlje...i tako...dodju divlji, oteraju pitome, sto bi rekao srpski narod.

antiglobalista

pre 11 godina

Ovakvi napadi su test za novoizabranu vladu. Ispituju kako će reagovati, da li će zapretiti ili će kao i dosad samo najoštrije osuditi napad. Sa druge strane, to je deo njihove tradicije. Već sto godina na taj način proteruju Srbe sa Kosova i Metohije, neće valjda sad da se rastaju sa tradicijom. Treba podići pripravnost vojske na najviši nivo, rasporediti najjače jedinice duž administrativne linije, jednostavno im pokazati zube. Tada će i međunarodna zajednica malo da se zamisli i ozbiljnije pristupi rešavanju problema. Moramo i mi na njih malo da vršimo pritisak ili nas neće više biti na Kosovu i Metohiji.

ilic1971

pre 11 godina

A ja citajuci komentare na ovom sajtu pomislim da je tamo raj na zemlji,duple plate,dobra i skupocenakola,nekretnine sve dvorci do dvorca,e moji evropejci da li se nekad bar malo zastidite

glumci

pre 11 godina

@Prodaja
Ove tvoje price o BIA i ovo tvoje izigravanje nevinasca praktikuj na sajtovima gde vas ne poznaju. Tamo vam mozda i prodje ova bajka. Inace, UVEK ali UVEK kada se dese napadi na Srbe onda dezurni albanski aktivisti dolaze sa supljim pricama o "Srbima koji sami sebe napadaju", o "BIA koja vrslja", o "Albancima kojima ne odgovaraju ovakvi incidenti" a kada se i desi da se neko uhapsi ya te napade i kada se ispostavi da je u pitanju Albanac, tada se ne javljaju tr dezurni albanski aktivisti i na vesti o hapsenju Albanac samo licemerno cute. Tako i sada, kao BIA je ovo ucinila a Albanci sve nevini i naivni kako ih je bog stvorio. Spustite se vise Albanci na zemlju, kupite ogledalo i dobro se pogledajte jer od ovog vaseg glumatanja je vec svima muka - pa cak i vasim americkim sponzorima.

Srbpljub

pre 11 godina

Naše ljude ubijaju, maltretiraju, terorišu na Kosovu i pored svega toga javi se neki Nijazi da pametuje. Još će da nas ubedi kako smo mi krivi za to. Mi smo loši, bezdušnici, sadisti i ko zna šta sve nismo za njega i njemu slične. Čak i da jesmo sve to što kažu po kom pravu neko može da nas ubija u 21 veku ne smes ni zivotinju ubiti, u Srbiji ti naplate kaznu ako zgaziš bubamaru. Nijazi ti bi trebao najbolje da znas kako ljudi na Kosovu zive, ta zemlja je raj za kriminalce a pakao za posten narod.

Nikolina

pre 11 godina

Sve se vrti u krug i uvek sve po leđima Srba baš kao i uvek. Tužno je što svet nikako da vidi pravu sliku ko je ko, ko se brani a ko je negativac u čitavoj priči!

Boky car

pre 11 godina

Nemojte tako uopsteno. Krivi albanci! Evo da vidite da ce oni te izrode otkriti i pohapsiti, a zatim ce im sud odresiti najvecu mogucu kaznu, da se drugi vise nikada ne usude da maltretiraju i biju narod u Demokratskom Kosovu! Pa Kosovo je pojam demokratije, ako mi ne verujete pitajte amere, nemce, engleze i druge (..s)iste.

Dzara

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust )

Sta je onda bilo sa bracnim parom Jevtic iz sela Talinovac, ubijenim pre nepunih mesec dana? Nisu mogli da se dogovore oko cene ili sta? Iz tvog nerealnog i nadasve neshvatljivo pristrasnog komentara ipak se moze zakljuciti ideja da Albanci ZELE da proteraju sve Srbe. Citiracu te ponovo, da ne bi bilo zabune: "Ne moraju albanci na ovaj nacin da poteraju srbe sa kosova, ima jedan bolji i bezbolni nacin, a to je da odkupe srbsku imovinu"...znaci, da rezimiram, konacna ideja je stvoriti etnicki cisto albansko Kosovo (na bilo koji nacin), a to se, priznaces, kosi sa zdravim razumom i racionalnim rezonovanjem u 21 veku. Mozda nekad i treba da se zapitas odakle tvojim sunarodnicima toliko para da kupuju srpsku imovinu, jer proizvodnja (legalnih) proizvoda im/vam nije jaca strana.
Svako dobro.

N

pre 11 godina

@(Prodaja, 2. avgust 2012 11:47)

Boze me sacuvaj, koliko zamena teza, spinovanja i 'tupe' generalizacije u kratkotrajnom pokusaju ispiranja mozga... :(

P.s. Na kraju ispada da su Albanci milijarderi i da jedva cekaju da potrose par miliona na nesto sto im trenutna situacija i precutno odobravanje 'demokratskog' sveta nude besplatno?! LOL

P.s.2 'Prijetalju', slazem se samo sa jednim... Prodajes, ali MAGLU!

lazar

pre 11 godina

Septembar mesec je blizu,albanci uz pomoc zapadnih sila prave svoju cistu drzavu,moraju cim vise pritiska izvesti na to malo srpskog zivlja sto je ostalo,kad postenom coveku uteras strah u kosti,on ce sam napustiti ognjiste,albanci ce reci,pa otisli srbi sami a mi jim toliko pomagali-da cim pre odu,ludi smo mi,sto dozvolismo,a znali smo,kakav narod su albanci i sa kim imamo posla,pa slomismo nogu,kako cemo to popraviti,neznam

Milenka S.

pre 11 godina

Napadali su, napadaju i napadaće sve dok budemo dozvoljavali da posle svakog napada oni budu predstavljeni kao žrtve i jadici a mi dopuštamo nebuloze.

Srbi bi trebalo da uce na vasem primeru

pre 11 godina

Prodaja

Prodaja je druga faza jer u vasoj oprobanoj, visedecenijskoj taktici prva faza se sastoji od "nagovaranja" na prodaju onih koji to dobrovoljno nece. Odnosno, maltretitanje, upadi na imanja, seca sume, kamenovanje, i povremeni teski zlocini da se odrzi stalni strah i opsadno stanje. Dok prvu fazu izvrsavaju vecita NN lica, odjednom se pojave albanske komsije sa ponudom da otkupe srpsko imanje za cenu visu od trzisne. Srbin pomisli moja deca nece ziveti u ovoj patnji, proda imanje i uputi se ka Srbiji (gde ga svi docekaju kao izdajnika koji se obogatio na prodaji, a ne kao jadnika koji je prodao sto je morao). I tako je to islo decenijama sistematski i efikasno, a bez rata koji bi privukao paznju MZ.

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Lepo sa vase strane sto ste osudili ovaj incident. Mada mislim da gresite sto odmah napadate albance. Verovatno su Srbi + BIA+ UDBA ovo izrezirali,jer zaboga opste je poznato da se na Kosovu postuju demokratske vrednosti i sl. tako da ovo albanci tj. Iliri ne bi mogli ni u ludilu da urade.
E sad da vas pitam kakve veze sa ovim incidentom ima kriminal u Srba,i objavljivanje ili ne vesti vezanih za isti? Mada zaboravili ste da napomenete da je Milosevic kriv. Iskreno ocekivao sam bolji izgovor i odbranu ovog incidenta,a ne zamenu teza. Niste se potrudili danas.

nikola1992

pre 11 godina

Imam samo jedno pitanje ako bi neko mogao da odgovori. Posto nisam pratio vesti u poslednje vreme, a ovaj napad me je podsetio na to, da li su pronadjene ubice srba povratnika od pre nekih mesec dana?

Dzordz

pre 11 godina

Kako bi zavladao mir da se Americki sistem pravde prevede na nase prostore. Udje ti u dvoriste i bez reci imas pravo da ga upucas. Bilo bi nas manje, ali privatna svojina bi bila amin.

ZoranNS

pre 11 godina

Ovo je prilika za gospodina Vulina da se pokaže na delu, bez fraza koje nikoga ne dodiruju, vreme je za akciju i njega i Tome Nikolića. Očito je to urađeno da se baci rukavica u lice nove vlade, da ih izprovociraju, da urade pogrešan korak.

нема реваншизма...

pre 11 godina

Сва средства су допуштена са обе стране очигледно а једна страна не реагује?

pretenciozna ništica

pre 11 godina

@Zeitgeist
Ali su zato tvoje izlizane fraze koje si pokupio na nekom nvo seminaru probudile neverovatnu zainteresovanost i svi nestrpljivo čekaju nastavak...

Mladen Mladenović

pre 11 godina

@ALI DEMI: Opasan ste covek?! Znam da ovakva misljenja, pretezno Albanaca nisu odraz vase naivnosti, nevinosti i gluposti. Takav utisak uspevate sami da stvorite, kako bi ostala sakrivena, vasa rodovska, coporativna pristrasnost plemenu, udruzenju ili druzini kojoj pripadate. Iza te naivnosti, stoji jedan zastrasujuci kriminalni milje, koji uprkos svojoj naivnosti besprekorno funkcionise stotinama godina. Ziveci medju vama, znam da su ova lica opste poznate licnosti. Nijedan zlocin, nijedno ubistvo Srba, od kraja devetnaestog veka pa do danas, nije pocinjeno da bi ostalo tajna. Svi znaju imena zlocinaca. To je opste poznata stvar a "imidz" tih zlocinaca se visoko kotira u albanskom drustvu. Oni uzivaju poseban tretman "heroja" iako se radi o obicnim banditima, huliganima i lopovima najnizeg ljudskog kvaliteta. Uvek, ali uvek, u ovakvim situacijama ostali cute i prave se nevesti. Znam da ce Vam biti tesko da ovo priznate iako ste duboko svesni na koji nacin funkcionise kriminalizovano drustvo, posebno od dolaska medjunarodnih trupa, ciji je sustinski zadatak da se bave sakrivanjem i zataskavanjem albanskih zlocina. Zar je moguce da za tolike stravicne i neljudske zlocine, koji nisu zabelezeni u ljudskoj istoriji, NIKO NE ODGOVARA? Sta je jos potrebno da se desi odnosno, da li postoji situacija u kojoj biste Vi ili bilo koji drugi Albanac JAVNO OSUDILI I TO NAZVALI ZLOCINOM ALBANSKOG BEZUMNIKA?