Sreda, 01.08.2012.

22:02

Vermezović: Nismo bili agresivni

Trener Partizana Vladimir Vermezović izjavio je posle poraza od AEL-a (1:0) da je njegov tim sa previše respekta počeo utakmicu.

Izvor: SO

Vermezoviæ: Nismo bili agresivni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

lejubajug

pre 11 godina

Ne moze se u LS a ni u LE sa igracima iz Teleoptika. Menaderi njih forsiraju zbog prodaje.Briga njih za plasman kluba,i dovodjenje pravih kvalitetnih igraca.

grobelar

pre 11 godina

Uzas Partizanove linije su bile totalno ne povezane kao da su igrali na terenu duzine 150m svaka akcija je zapocinjala ispucavanjem lopte u polje protivnika, glavni uzrok tome je sto je Vermezovic je precenio organizacione mogucnosti Lovrea, dok je Tomic coskario i cekao loptu umesto da je vise ucestvovao u zacetku napadackih akcija .VUKIC naj bolji igrac isuvise malo vremena na terenu Scepovic ne zavredjuje da se u revansu nadje u startnoj postavi jednostavno nema gogletersku intuiciju ima pogresnu putanju a cesto se lopta od njega odbija kao od drveta.

Aligator

pre 11 godina

O cemu ti vermeze smesni ste smesni smesni evo ja trcim svaki dan od 8 do 10 kilometara ludacki tempo dodji da vidis vermeze kako tvoji tatini i mamini sincici treba da trce smesno!!!

Todorovic!

pre 11 godina

"Stanoje je otisao, ostala je tuga..."

Pa vi pricajte sta hocete, ali sa Stanojevicom smo mogli nesto, jer je Stanoje trazio da mu se dovedu Tejgo, Cleo, a ovaj kog trazi ? Trazi Scepovica ? Eeeeeeeeeeeeeee zivote...

voyin BL

pre 11 godina

Kako se samo jasno vidi kako nam igraci pucaju od snage hhahah Pa kao da ste u odmaralistu bila, a ne ne pripremama... Svaki kontakt sa protivnikom je, ako nekim cudom nas ne padne, izgubljena lopta. Nije sramota ni izgubiti loptu nego se odmah "krila" i trazi od sudije da se POKLONI faul...a ne trci se nazad, da se lopta vrati u posjed. Ah, da....za to treba potrcati... Fizicka sprema je 80% fudbala danas, kad se protivnik pritisne na 30m od njihovog gola...i neznalica Babovic ce dati jedan...
ako uprava ne da pare za pojacanje, plati barem nekog kondicionog trenere da ih pokida na pripremama...
I opet se nadam u prolaz...PARTIZAN ZAUVIJEK!
Pozdrav iz BL

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

Vlada

pre 11 godina

Karadzic je pobedio jednoglasno...takodje i uprave Partizana i Zvezde...svima njima u FS-u je ocigledno fino...a reprezentacija na mozda 50-tom mestu na svetu, klubovi nam se bore sa mocnim Belorusima, Kazakstancima i ne daj boze nikom Kipranima ( 780.133 stanovnika ima ta fudbalska nacija):)))...i sve ovo nikom nije sumnjivo!!!!????

Gordz

pre 11 godina

PRVI KORAK: Ubacis u ovaj tim mlade igrace koji vrede i koji kidaju - Brasanac (decko koji je klasa za Lovrea i Babovica ce jos jednu sezonu provesti na kaljenju, sto je rizik da ga izgubimo za ubuduce jer decko se demoralisao kada je video ko sve dobija prednost), Lazar Markovic (koliko god morao da uci, decko trci, radi, trudi se, brz), Ninkovic (za 5 minuta sa Valetom pokazao vise od pola tima za 90 minuta, poletan, zeljan dokazivanja, kurazan, odvazan, ne libi se da nesto pokusa), pa cak i Filip Knezevic. Izbaciti babe poput Babovica, Lovre iskusan, ali totalno bezvredan, neprimetan, te moze igrati i Medo komotno.

DRUGI KORAK : Fizicki spremiti ekipu za jakih 90 minuta, da lete po terenu, da igraju presing, da klizaju, sprintaju i ostanu prisebni, da fizickom dominacijom lome rivala, barem ove iz nize evropske klase. SVI FUDBALERI SU OD KRVI I MESA. Tomic recimo NE MOZE da igra kao Inijesta, ali MOZE I MORA biti 100 % spreman kao on! E sad, zasto to nije tako zaista ne znam, a to im je u opisu posla.

TRECI KORAK : psihicki ojacati ekipu! Primer nam je mec Zvezda - Naftan. Da je Zvezda nadjacala Beloruse na psiholoskom planu, pala bi petarda kao od sale! To nam je godinama rak rana, mlako, bezvoljno, nedovljno srcano i borbeno i ono nase - LAKO CEMO!

CETVRTI KORAK : dobra taktika, sto ostavljam znalcima da opisu.
Sa takvim pristupom + uz to smo OBJEKTIVNO igracki kvalitetniji, bilo bi : AEL - Partizan 0:2 (0:1 minimum), a Zvezda - Naftan (5:1, ma i 5:3, nebitno).

grobar

pre 11 godina

"Nismo bili agresivni" pa jel moguce da ovo ti izjavljujes??!! Primili smo gol u 13-om min, a prvi presing se desio u 87 min. I po ko zna koji put igramo sa samo jednim spicem. Ja stvarno ne znam ekipu koja je nesto uradila sa tom taktikom(sem Barselone i Spanije koje mogu da igraju i bez spiceva), i ajde nema veze igras 4-5-1 , znaci 5 igraca u veznom redu i kako je onda moguce da imas 35-40% lopte u posedu, a protivnik je tamo neki kipranin sa 4 igraca u vezi. Mali Aksentijevic jeste kriv za gol, ali nista strasno, decko je najbolji igrac zadnjih mesec dana uz S.Markovica, mi da smo neka ekipa pored te greske smo trebali da damo tri gola. A sto se STEFANA BABOVICA tice, iako sam rekao jos prosle godine da necu da gledam partizan ako je on u timu, ne mogu jace je od mene. Ali ne mogu da verujem da ljudi prihvataju posao a da im neko drugi sastavlja tim ili prica ko mora da igra. Neko je lepo napisao da je ovo njima max, a nama maltene min. iako sam ubedjen da cemo ih proci, ali rodjaci sta cemo kada nam dodje neko poput bazela, anderlehta ili po grupama inter, sparta prag ili jos gore-neko u ligi sampiona... I njemu ne igra Vukic??!! pa ubedjivo najbolji igrac prosle sezone. Imam utisak da bi sve, ali sve bilo bolje da igra Vukic ili Lazar ILI BILO KO UMESTO BABOVICA .

samo partizan

pre 11 godina

e moj vermeze,pa mi zmamo ovaj tim i njihove mogucnosti?1
ali ne,
ti nastavaljas stopama prethodnika koji su najureni iz partizana.

''kreator'' babovic nema mesta ni u kolubari?!
svi mi bez bata djorine diolome,znamo to odavno!
da si imao jos 6 izmena,ti ga ne bi izveo,jel tako?

e samo zato mu zvizde ljudi,zato su zvizdali i scepovicu...
a sledeci put ce tebi,samo ti poslusno vodi tim.

onaj kiprnin te provalio i stavio 3 igraca po krilima i mi ne znamo sta cemo,a?
udaramo po krilima uporno i laganao nam uzimaju lopte?!
i tako dobrih 70 minuta?!!
zato ti sedis na toj klupi,da promenis nesto?1
da ubacis nekog brzeg poletnijeg igraca,da udaris presing na centru?!da probas mozda kroz sredinu da ih napadnes?!!
ubacujemo sa krila ko englezi,a oni visi od nas po 5cm najmanje?!

nemamo te cuvene trenerske diplome,ali oci imamo!!!!

ja sam uz klub 300%,bicu na istolu u revansu,bodricu klub uvek!!!
ali ne pravite nas ludim?1

Tatko

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoso)

Prvo sam se nervirao sto ne mogu da razumem sta si hteo da napises, ali sada placem od smeha... Bravo majstore! :)
Pozdrav svima!

Nenad

pre 11 godina

Svima ljudima koji su doveli Partizna na ovako "niske grane" zelim sretan put i da se vrate odakle su dosli... Ali ko sam ja da im to kazem? Ja samo VOLIM PARTIZAN!!!

riječanin

pre 11 godina

totalno smo svi poludjeli na balkanu kad je 1-0 postao gori rezultat od 3-0 recimo a kad sam gledao zvezdu ispada da je to i istina a partizan će da prođe u sljedeće kolo i osigurat će europu i ja uprkos svemu vjerujem da će i voša i moja zvezda da prođu dalje a onda dolaze prejaki protivnici

pg

pre 11 godina

Nije sramota da se pogresi, nije sramota ni da se izgubi ali je sramota kad igras bez srca.
Vi ste dokazali da nemate srce i da ne zasluzujete dres koji nosite.

Nidzoslav

pre 11 godina

Mene najvise boli to sto je ulazak u Ligu sampiona nikad laksi (samim tim je nikad lakse podici i cirka 10 miliona evra, a nema vise Fenerbahcea, Bajerna, Milana, Rendzersa i ostalih potencijalnih rivala), a Partizan nije sposoban :

- da dovede stopera, najmanje jednog (a neophodna su dva)! Bodurov preskup (oko 600 000 evra, zar je moguce da toliko nemamo?), a Suler kao slobodan igrac ima previsoka primanja! Sramota za upravu!
- da se FIZICKI pripremi za evro - iskusenja! U evropskom fudbalu fizicka sprema je osnova svega i lako se postize, rutina, obaveza. Mi smo jedini koji giljaju na planini mesec dana i crkavamo oko 70. minuta, a Scepovica hvataju grcevi posle sat vremena. I da - svako nas nadtrci bez problema.
- da se PSIHICKI SPREMIMO! Da li cu ja doziveti da Partizan odigra svih 90 minuta - snazno i odvazno, u visokom ritmu, srcano, borbeno, nadahnuto, motivisano, inspirisano, pozrtvovano? Verovatno nikad. Ako i ispunimo nesto od navedenog, to traje cirka 15 minuta.
- da se takticki spremimo! Jedna taktika na pripremama, a druga na zvanicnom mecu! I sta igraci da pomisle? Da verujes u njih, cika Crni? Da verujes, raspalio bi ti druze napadacku taktiku da ih zgromimo.

buba mara

pre 11 godina

Kakav god da je Medo Kamara igrač za neke na sredini terena je izmislio fudbal.
A da li treba pitati šta je sa Nikovićem?
A što se tiče primljenog gola za to nije kriv Aksentijević. To je naša filozofija igre koja se zasniva da se lopta vrati golmanu,a da je on ispuca,pa šta bude.Ta filozofija vraćanja lopte u nazad se forsira jedno 20 godina,a kruna te filozofije je naša reprezenttacija.

Zuki

pre 11 godina

Godinama gledamo kako nasi mlitavi igraci gube duele sa prosecnim evropskim igracima. Sasa Ilic ispade fizicki najjaci igrac u Partizanu. A kad zaigraju agresivnije ili ispadaju iz igre ili dobijaju kartone.
Ako nista drugo onda bi bar morali da igraju na prvu, eventualno uz dva dodira s loptom uz mnogo vise kretnje. Ne moras da budes Venger da to razumes. Ako ne mozes da se rves moras da trcis.

cartmanx

pre 11 godina

U Partizanu su godinama u nazad prihvatili krilaticu "Sto slabija Zvezda , slabiji i Partizan". O cemu ljudi pricamo, kad svi znamo gde je problem...Scepovic ako nema mladjeg mora stariji da igra, Medo(najbolji igrac) pod suspenzijom, Babovic-sta reci, mi iz godine u godinu slabimo, to sto osvajamo titule u JSL ama bas mi vise nista ne znaci, ko nam je konkurencija, Zvezda koja je jos vise zaglibila. Umesto da se daju pare za nekog srednjeg veznog, ekstra spica i jos jednog defanzivca, uz klince koje imamo nesto bi i bilo, ali ne bolje je (za Djuru i CO) da se varte igraci pred penzijom za DZ. a o parama od prodaje igraca necu vise ni da pricam, sve je mislim poznato!Dokle god imamo Djuru, Ruzica...nema nista od Evrope.

Saca

pre 11 godina

I šta sam rekao o igi kod gosp Crnog, on je u Partizanu do 90 min revanša, a posle toga doviđenja. On nije trener za Evropu, to ljudi morate da shvatite, bez obzira koliko se voli Partizan.

Kurir Djoka

pre 11 godina

Koji je to fazon? Imaš jednog trenera,vaspostavi se kao loš,daš mu pedalu ali ga opet vratiš za par godina? Može biti da je nešto u medjuvremenu naučio!?

alczsouth

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

Nastasić sine igra štopera i već dve godine nije u Partizanu.

zoran

pre 11 godina

Navijač sam zvezde, ali za ovaj komentar to nije uopšte bitno.
Tragični su i Zvezda i Partizan. Kada gledam i Naftan i Ael...pa oni nemaju pojma, ali svaki njihov igrač je i brži i jaču od ovih naših....

milan

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

Misa Pavlović

pre 11 godina

Ne trebe se ljutiti na mladog Aksentijevica, na takvom greskama se uci, to je deo stasanja. Bice od njega dobar igrac. Uvek sam pricao da cemo za Stanojem plakati, nije on kriv za proslu sezonu, kriv je I tada I danas Djura-Frizura. Kada ne dovedes realno ni jedno jedino pojacanje nemozes ocekivati LS ili LE. Realno gledano u Srbiji nema trenutno ni jedan tim koji bi iole mogao da igra na evropskoj sceni, eventualno cudo bi nas cinilo topovskim mesom za iole ozbiljniju ekipu a kamoli za stvarno dobar tim. To je nasa fudbalska realnost.

vlada-so

pre 11 godina

nije problem 1-0,problem je što su ovi tehnički bolji,brži i svaki duel su dobili,rempluju babovića,ilića,vukića,šćepovića odlete tri metra.partizan igra presporo,sve se svodi na neko bezidejno dodavanje na 40 metara od gola.nismo mi barselona pa da igramo ševe i ako ovi sa kipra daju gol u revanšu ne vidim način kako ćemo mi dati 3.sps bi opet da ne uloži nijedan evro a da izvuče 10 miliona,e to ne može bar u fudbalu.

sašo

pre 11 godina

Tek se sad vidi koja veličina od trenera je bio Aleksandar Stanojević i tek se sad vidi šta je on uradio sa ovim timom kad ga je uigrao u prvenstvu,a Grant i tandem Crni-Tumbaković nemogu da mu pridju do malog prsta!Nezaboravite da su Stanoju uzimali igrače pred kvalifikacione utakmice u LŠ!

Zoso

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .

Momčilo

pre 11 godina

Ali zato smo mi navijači ispred malih ekrana bili itekako verbalno agresivni, a da je bolja finansijska situacija neki bi sigurno i slupali televizor.

Boky car

pre 11 godina

Dajte ovom prosecnom timo 5 komada u Bgd, primite ako morate koliko morate i da vidimo gde smo. Ali svi ste vi luzeri :(
Grobar i u grobu

BoleBosko

pre 11 godina

Sasa Ilic je debitovao sa 16 god u mnogo jacoj ligi protiv mnogo jacih klubova u Evropi u mnogo jacem Partizanu! Ninkovic i Markovic na klupi u 2012 godini sa ovakvim Partizanom protiv ovakve Ekipe! Mislite o tome! Palm Mal!

bice bolje jednog dana

pre 11 godina

ocigledno da babovic hoce da igra ali ne zna pa samim tim i idu kritike...medjutim...ono sto svako od vas podsvesno zna da postoje neki vanfudbalski ljudi u upravi...lazar markovic pocinje mec sa klupe a u postavi je sasa ilic koji u 12. minutu utakmice trazi bocu sa kiseonikom...tako da ce uvek biti neki mateus, reber, jokan, stanoje, vermez, plavi koji ce biti kriv

sumadinac atl

pre 11 godina

pa imacete pune tribine. mozda oko desetak hiljada plafon. za vas je i to previse.
sto se igre tice, pokazali ste da nemate mesta ne u LS nego u Uefa kupu niste ni za kvalifikacije.
kaze veliki trener "ima problema sa ovim delom godine"!!??
pa sta je on? astmaticar?(daleko bilo) kakve igrace dovodite takve rezultate i imate!

karakter

pre 11 godina

Igraci sa motorikom kao Aksentijavic moraju da svoj posao odradjuju izmedju sesnaesteraca a nikako u nasem..u protivnom ce da se ili saplicu sami ili da prave greske kao veceras.Molim te treneru zapamti to inace ce se isto ponoviti u Beogradu...

Aca

pre 11 godina

Ahahah eeee moj Vermeze nemas ti pojma sta pricas...sa ovakvo "kvalitetnom" igrom neces stici ni do Lige Evrope a otkaz ces dobiti i pre pocetka sezone.

Mrki

pre 11 godina

Cika Crni nema nam spasa, mozes samo da zavaravas ovu nasu klupu masu. Sasa Ilic je najjaci igrac, Ostojic vrlo dobar, a gde su ti bili Tomic, Babovic pa i Scepovic? Aksentijevica bi sad trebalo podrzati zato sto je potencijal, mlad je, pa ko ce da pogresi ako ne klinac!

zoran

pre 11 godina

Babovic igra,a Ninkovic klupa... treba li dalje komentarisati tvoje trenersko znanje...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vojislav, 1. avgust 2012 23:40)

Nema shta da se doda. Sve si lepo rekao.

Vermezovicu, promashio si profesiju, to je svima jasno. Prichao si da zelish gol u gostima, a postavio bunker taktiku....!!!!
Ti nisi trener za veci klub sem onih iz Afrike. Tu nema shta da se doda. No, iz Partizana se toliko krade da se nema novca za iole boljeg trenera ili nekog igracha.
Dosho Lovre iz Barnslija..???

Medi ne zele da produze ugovor, ali Lovre je dobar. Pa Medo je za klasu bolji od svih njih na gomili. Znam d aima kaznu pa ne mzoe da igra, ali bar da bude spreman za ubuduce ako ovu krsh ekipu, sluchajno, prodjemo. Mozda daju neki auto-gol...kao mi vecheras.

Avalon

pre 11 godina

E,a jel Cleo skup? A,jel Tejgo bese skup?
Epa,sa bracom Scepovic koji su jeftini I pride sa Babovicem za koga tata placa 200.000 klubu da bi mu sin igrao u Partizani...umesto u Evropu igracemo u podrumu! Al,u kupacim gacama! Laku noc!
Toliko! Normalnom...a tek pametnom-dosta!

Sve mi je jedno

pre 11 godina

Vermezovic je ekspert za gubljenje utakmica od manjih timova. Samo kad se setim Artmedije i Petah Tikve, prosto se upitam da li je toliko lud, nema srece ili je neka zajebancija.

s51

pre 11 godina

Svako ko izadje da se brani protiv ovog "jakog" AEL-a zasluzuje da izgubi,pa sta bi ti radio prodiv nekog jaceg izveo 10 odbranbenih.Ne volim takav kukavicki fudbal,i ako on misli da nastavi sa takvom taktikom u evropi onda bolje da ispadnemo.

pero

pre 11 godina

Zbog jedne greske Partizan ce propustiti priliku da se kvalifikuje. Mada nije samo jedna greska nego kukavicluk i nesamopouzdanje pomjesan sa neefikasnoscu prouzrokovanom cinjenicom da sreca ne gleda s osmjehom na ljude kojima nedostaje hrabrosti. Ili da prevedem. Sramota. Mada i ne zasluzujete nista bolje. Jer zasto ici u Ligu sampiona i biti vreca za nabijanje. Pare koje se dobiju ulaskom ionako koriste najvise pojedincima a ne za opste dobro Partizana.

nemam vise zivaca stvarno

pre 11 godina

pratim domaci fudbal manje vise 20 godina , od veceras ga vise ne gledam.ovo jeprevrsilo svaku meru! Dovidjenja dobri ljudi do neke revolucije ili privatizacije pa da i ja gledam moderan fudbal na nasim stadionima bar jednom u zivotu. Ko zadnji izadje nek ugasi svetlo.

Nebojša

pre 11 godina

Gledam komentare na glavnu vijest o utakmici i ne mogu da vjerujem kakvi su to navijači koji su u toku cijele utakmice slali komentare. Pravi navijač je 90 minuta uz ekran. Ili žele da se hvale da imaju najviše preporuka. Pa lako je i imati, ako pošalju komentar u prvoj minuti utakmice. Generalno, internet je omogućio svakakvoj bagri da iznosi mišljenja i komentara a najčešće ljudima koji ne znaju da nabroje deset igrača iz prethodnih par godina (da ne kažem decenija).
Druga stvar - Kovinjalo. Ljudi, molim vas, pogledajte naredni prenos i vidjećete da čovjek nije u stanju bukvalno ni jednu rečenicu da kaže bez greške, zastajkivanja ili zamucavanja. Toliko o javnom servisu i TV pretplati kada se dopušta da takav lik kida živce cijeloj državi. Mislio sam da je Ćo(r)sović broj jedan ali sam se prevario. Pa zar nije korektnije reći čovjeku da nervira narod , dati mu otpremninu ili platu samo da se ne pojavljuje.
Poydrav iz Srpske Bosne i Hercegovine

glupost je neunistiva

pre 11 godina

"Trener ’crno-belih’ kaže da je poraz 1:0 najgori u evropskim utakmicama"

Ma u pravu si, da je bilo 3-0 ili 4-0 sigurno bi prosli, ovako bice gusto...

Kome mazete oci

pre 11 godina

Pocnite da crtate strelice za izlaz za ovog nazovi trenera. Gde se ovaj dokazao kao trener, jednom vec oteran iz Partizana sada verovatno radi na pripravnickoj poziciji trenera za kikiriki. Ili pravite tim sa nekim ozbiljnim trenerom ili zatvarajte radnju!

marko

pre 11 godina

Ljudi sta pricate pobogu,kakva kukavicka taktika,kakva promena sistema za ovu utakmicu?Partizan je imao vise sansi od domacina koji se posle slucajnog gola zadovoljio cuvanjem rezultata tj.kontrolom ritma.Vermezovicev tim deluje organizovano i uravnotezeno,niti se samo brani niti srlja.Problem je neiskustvo mladih igraca u odbrani ali to je rizik za koji se znalo...Nasi igraci uopste pocinju vec da se plase iole ozbiljnijeg protivnika jer je nazalost takva nasa fudbalska realnost.Partizan je po meni ipak nesto iznad nje i ocekujem da ce uprkos svemu ici dalje ako ne bude onog glupog paljenja" svi u napad"...Vermez sigurno to zna i nece menjati sistem 4-2-3-1 kao sto to ni danas nije uradio,osim sto je umesto Lazara igrao Babovic.Sto se ovog igraca tice tu se slazem sa vecinom.

357

pre 11 godina

Nije mi jasno cime je to Babovic zasluzi mesto u startnoj postavi? I nikad mi nece biti jasno da profesionalni fudbaleri nemaju snage da odigraju 90 minuta. Sta ste radili na pripremama? Stefan Scepovic? Zabija? Trebaju bolji napadaci, odbranu necu ni da komentarisem. I Kipar ima jacu ligu od nase, uvericemo se kad budi ispali i Partizan i Zvezda.

wukiw

pre 11 godina

Koje bre prilike, koji respekt i kakvi bakraci... svima je jasno da je igra nikakva... tesko smo dolazili do njihovog gola i nismo stvarali prilike... dok je prosecni AEL to radio lako a nasa nespretna odbrana je imala dosta srece sto od toliko kikseva ne primismo jos koji!!h

whitesnake

pre 11 godina

Ma sta mi rece, ja bas mislim da smo odigrali perfektnu utakmicu. E moj Vermeze bolje pametno cutati nego glupavo govoriti, iz aviona se videlo koliko smo ocajni a tvoja krivica je 80% jer si postavio kukavicku taktiku...

mutogen

pre 11 godina

Zar je teško priznati da su bili bolji? Veceras su nas nadigrali. Kvalitetnije igrače imaju od nas, bolju kondiciju imaju, igra im je tečnija, na kraju imali su više želje od nas! Neka mi i dalje živimo u iluziji da smo neka sila a po Evropi nas šamaraju treće razredni klubovi. Neće sutra ni Zvezda bolje proći. Eventualno neki remi, a onda na Kipru lekcija, kao ova veceras.

Nenad

pre 11 godina

pa sta si preduzeo da do toga ne dodje..ti si trener...svako ko je nekad igrao fudbal zna da babovic ne moze da igra jer decko je opasno limitiran snagom brzinom sa i bez lopte....ono besomucno cekanje na pola...pa igra sa dve podignute ruke u znak predaje od starta..sta da smo igrali protiv reala da li bi izveo 12 bekova....gde ti je hrabrost pa igracima si podsvesno svojom prvom postavom rekao da ih se plase...promenio si si sistem koji si uvezbavao na pripremama radi evropskog fudbalskog giganta aela...covece osvesti se...pokazi hrabrost u revansu digni moral ekipi i ludo i hrabro napred jel na pamet neces dobiti utakmicu....bolje pogini hrabro a ne kao veceras kao devojcica...ljudi zele da vide respekt prema svojim navijacima a ne prema protivnicima...mnogo si nas isfrustrirao ovakvom kukavickom igrom takav partizan necemo.......

kole

pre 11 godina

Nije Aksentjevic,ti si izgubio utakmicu svojom kukavickom igrom i pristupom.Zahvali golmanu sto je 1-0 pa sad imas priliku da nas jos 7 dana lazes i obmanjujes.Ne treba mi prolaz sa ovako jadnom igrom.

Dortmund_voli_Partizan

pre 11 godina

Jel smo gledali istu utakmicu? Igrali smo sporo, bezidejno i bez plana.
Osim one kolosalne sanse Scepovica, imali smo 2 polusanse, ali imali su i oni. Neverovatno da u zaustavnom vremenu imaju 4 kornera, dobro smo jos i prosli. A Vermez prica kao da smo iz razbucali, ali nismo imali srece u zavrsnici....malo je subjektivan.

runner

pre 11 godina

Vermeze, nije problem u rezultatu, problem je u našim odbrambenim igračima, odnosno njihovim glavam. Mi ćemo možda i povesti u Beogradu al' će se naći drugi Aksentijević da to anulira, nekim glupim potezom ili nepotrebnim prekršajem u šesnaestercu. Svake godine je isto bez obzira na ime trenera. Naši igrači jednostavno nemaju kuraži, sportske drskosti i mentalne snage za velika dela, ako se preskakanje prosečne ekipe AEL-a uopšte može smatrati velikim delom.

NOVA PAZOVA

pre 11 godina

.. ima problema u ovo doba godine !?! Pa sto dovodite igraca a, jako dobro znate i ko je i sta je ... Tako i Zvezda .. gori na centarforskom mestu, nadju tamo nekog iz zemlje kengura totalno ne spremnog ... ja to ne razumem .. a, moraju platiti za nas trenutno velika obestecenja ... dakle bruka od ljudi koji vode ova dva kluba .... van svake pameti ....

fudbal otišao, mi ostali

pre 11 godina

Zvezdaš sam, ali pratim i sve utakmice Partizana u svim sporovima. Meni je toliko neverovatno da naši klubovi, a pogotovo Partizan (koji najbolje finansijski stoji) dozvoljava da iz godine u godinu stagnira i da bukvalno ni jedan igrač koji dođe kao pojačanje to u stvari nije! Nema nikog da donese dodatni kvalitet. Pojačanja se dovode pred sam izlazak u Evropu, a kasnije od njih nema ništa (Anderson, Eduardo), ovaj posti, ovaj nije uigran... To su neverovatne stvari za iole ozbiljan klub! Poslovanje sa sobom nosi određeni rizik, kupi jakog štopera, kreativnog veznjaka, špica ubicu, pljuni 4-5 mil., prođi kiprane i ostalu boraniju u kvalifikacijama, uzmi pare od Lige šampiona , isplati, zaradi malo od karata i ostalog i svima dobro. U slučaju ispadanja iz kvalifikacija prodaj nekog klinca uzmi tih 4-5 miliona što duguješ i reši problem, ali si bar pokušao nešto! Ovo mi deluje kao čekanje novog Sv. busena i blamiranje od ovakvih skrpljenih ekipa!
Srećno u Beogradu, ali ničemu dobrom se ne nadam ni od vas ni od nas.

Vermezu

pre 11 godina

Imao sam neko pozitivno misljenje o Vermezu, i pored neuspeha kad je prosli put vodio PFC u Evropi protiv Artmedije u Bgd. kad je igrao sa tri zadnja vezna, pa posle Petah Tikva gde je bilo svega... ali danas da mu celu utakmicu igra Babovic, da ga ne menja, da on racuna da ce on doneti bilo kakvu prevagu na mecu, probiti na krilu, ili bilo na kom delu terena, iako on to ni jednom nije uspeo, ne samo na ovom mecu, je dilentantizam ili proteziranje tog igraca po svaku cenu, a jedno i drugo govori samo za sebe...

Zoki

pre 11 godina

Ocekivana izjava, nigdje veze.
Dok god se navijacu ne dignu i shvate da je jacina u masi, nema spasa za nas. Da li vi stvarno mislite da ce paraziti u upravi sami da pakuju kofere?

Nenad

pre 11 godina

pa sta si preduzeo da do toga ne dodje..ti si trener...svako ko je nekad igrao fudbal zna da babovic ne moze da igra jer decko je opasno limitiran snagom brzinom sa i bez lopte....ono besomucno cekanje na pola...pa igra sa dve podignute ruke u znak predaje od starta..sta da smo igrali protiv reala da li bi izveo 12 bekova....gde ti je hrabrost pa igracima si podsvesno svojom prvom postavom rekao da ih se plase...promenio si si sistem koji si uvezbavao na pripremama radi evropskog fudbalskog giganta aela...covece osvesti se...pokazi hrabrost u revansu digni moral ekipi i ludo i hrabro napred jel na pamet neces dobiti utakmicu....bolje pogini hrabro a ne kao veceras kao devojcica...ljudi zele da vide respekt prema svojim navijacima a ne prema protivnicima...mnogo si nas isfrustrirao ovakvom kukavickom igrom takav partizan necemo.......

kole

pre 11 godina

Nije Aksentjevic,ti si izgubio utakmicu svojom kukavickom igrom i pristupom.Zahvali golmanu sto je 1-0 pa sad imas priliku da nas jos 7 dana lazes i obmanjujes.Ne treba mi prolaz sa ovako jadnom igrom.

fudbal otišao, mi ostali

pre 11 godina

Zvezdaš sam, ali pratim i sve utakmice Partizana u svim sporovima. Meni je toliko neverovatno da naši klubovi, a pogotovo Partizan (koji najbolje finansijski stoji) dozvoljava da iz godine u godinu stagnira i da bukvalno ni jedan igrač koji dođe kao pojačanje to u stvari nije! Nema nikog da donese dodatni kvalitet. Pojačanja se dovode pred sam izlazak u Evropu, a kasnije od njih nema ništa (Anderson, Eduardo), ovaj posti, ovaj nije uigran... To su neverovatne stvari za iole ozbiljan klub! Poslovanje sa sobom nosi određeni rizik, kupi jakog štopera, kreativnog veznjaka, špica ubicu, pljuni 4-5 mil., prođi kiprane i ostalu boraniju u kvalifikacijama, uzmi pare od Lige šampiona , isplati, zaradi malo od karata i ostalog i svima dobro. U slučaju ispadanja iz kvalifikacija prodaj nekog klinca uzmi tih 4-5 miliona što duguješ i reši problem, ali si bar pokušao nešto! Ovo mi deluje kao čekanje novog Sv. busena i blamiranje od ovakvih skrpljenih ekipa!
Srećno u Beogradu, ali ničemu dobrom se ne nadam ni od vas ni od nas.

mutogen

pre 11 godina

Zar je teško priznati da su bili bolji? Veceras su nas nadigrali. Kvalitetnije igrače imaju od nas, bolju kondiciju imaju, igra im je tečnija, na kraju imali su više želje od nas! Neka mi i dalje živimo u iluziji da smo neka sila a po Evropi nas šamaraju treće razredni klubovi. Neće sutra ni Zvezda bolje proći. Eventualno neki remi, a onda na Kipru lekcija, kao ova veceras.

NOVA PAZOVA

pre 11 godina

.. ima problema u ovo doba godine !?! Pa sto dovodite igraca a, jako dobro znate i ko je i sta je ... Tako i Zvezda .. gori na centarforskom mestu, nadju tamo nekog iz zemlje kengura totalno ne spremnog ... ja to ne razumem .. a, moraju platiti za nas trenutno velika obestecenja ... dakle bruka od ljudi koji vode ova dva kluba .... van svake pameti ....

Dortmund_voli_Partizan

pre 11 godina

Jel smo gledali istu utakmicu? Igrali smo sporo, bezidejno i bez plana.
Osim one kolosalne sanse Scepovica, imali smo 2 polusanse, ali imali su i oni. Neverovatno da u zaustavnom vremenu imaju 4 kornera, dobro smo jos i prosli. A Vermez prica kao da smo iz razbucali, ali nismo imali srece u zavrsnici....malo je subjektivan.

glupost je neunistiva

pre 11 godina

"Trener ’crno-belih’ kaže da je poraz 1:0 najgori u evropskim utakmicama"

Ma u pravu si, da je bilo 3-0 ili 4-0 sigurno bi prosli, ovako bice gusto...

Zoki

pre 11 godina

Ocekivana izjava, nigdje veze.
Dok god se navijacu ne dignu i shvate da je jacina u masi, nema spasa za nas. Da li vi stvarno mislite da ce paraziti u upravi sami da pakuju kofere?

whitesnake

pre 11 godina

Ma sta mi rece, ja bas mislim da smo odigrali perfektnu utakmicu. E moj Vermeze bolje pametno cutati nego glupavo govoriti, iz aviona se videlo koliko smo ocajni a tvoja krivica je 80% jer si postavio kukavicku taktiku...

runner

pre 11 godina

Vermeze, nije problem u rezultatu, problem je u našim odbrambenim igračima, odnosno njihovim glavam. Mi ćemo možda i povesti u Beogradu al' će se naći drugi Aksentijević da to anulira, nekim glupim potezom ili nepotrebnim prekršajem u šesnaestercu. Svake godine je isto bez obzira na ime trenera. Naši igrači jednostavno nemaju kuraži, sportske drskosti i mentalne snage za velika dela, ako se preskakanje prosečne ekipe AEL-a uopšte može smatrati velikim delom.

357

pre 11 godina

Nije mi jasno cime je to Babovic zasluzi mesto u startnoj postavi? I nikad mi nece biti jasno da profesionalni fudbaleri nemaju snage da odigraju 90 minuta. Sta ste radili na pripremama? Stefan Scepovic? Zabija? Trebaju bolji napadaci, odbranu necu ni da komentarisem. I Kipar ima jacu ligu od nase, uvericemo se kad budi ispali i Partizan i Zvezda.

Vermezu

pre 11 godina

Imao sam neko pozitivno misljenje o Vermezu, i pored neuspeha kad je prosli put vodio PFC u Evropi protiv Artmedije u Bgd. kad je igrao sa tri zadnja vezna, pa posle Petah Tikva gde je bilo svega... ali danas da mu celu utakmicu igra Babovic, da ga ne menja, da on racuna da ce on doneti bilo kakvu prevagu na mecu, probiti na krilu, ili bilo na kom delu terena, iako on to ni jednom nije uspeo, ne samo na ovom mecu, je dilentantizam ili proteziranje tog igraca po svaku cenu, a jedno i drugo govori samo za sebe...

zoran

pre 11 godina

Navijač sam zvezde, ali za ovaj komentar to nije uopšte bitno.
Tragični su i Zvezda i Partizan. Kada gledam i Naftan i Ael...pa oni nemaju pojma, ali svaki njihov igrač je i brži i jaču od ovih naših....

wukiw

pre 11 godina

Koje bre prilike, koji respekt i kakvi bakraci... svima je jasno da je igra nikakva... tesko smo dolazili do njihovog gola i nismo stvarali prilike... dok je prosecni AEL to radio lako a nasa nespretna odbrana je imala dosta srece sto od toliko kikseva ne primismo jos koji!!h

Nebojša

pre 11 godina

Gledam komentare na glavnu vijest o utakmici i ne mogu da vjerujem kakvi su to navijači koji su u toku cijele utakmice slali komentare. Pravi navijač je 90 minuta uz ekran. Ili žele da se hvale da imaju najviše preporuka. Pa lako je i imati, ako pošalju komentar u prvoj minuti utakmice. Generalno, internet je omogućio svakakvoj bagri da iznosi mišljenja i komentara a najčešće ljudima koji ne znaju da nabroje deset igrača iz prethodnih par godina (da ne kažem decenija).
Druga stvar - Kovinjalo. Ljudi, molim vas, pogledajte naredni prenos i vidjećete da čovjek nije u stanju bukvalno ni jednu rečenicu da kaže bez greške, zastajkivanja ili zamucavanja. Toliko o javnom servisu i TV pretplati kada se dopušta da takav lik kida živce cijeloj državi. Mislio sam da je Ćo(r)sović broj jedan ali sam se prevario. Pa zar nije korektnije reći čovjeku da nervira narod , dati mu otpremninu ili platu samo da se ne pojavljuje.
Poydrav iz Srpske Bosne i Hercegovine

Kome mazete oci

pre 11 godina

Pocnite da crtate strelice za izlaz za ovog nazovi trenera. Gde se ovaj dokazao kao trener, jednom vec oteran iz Partizana sada verovatno radi na pripravnickoj poziciji trenera za kikiriki. Ili pravite tim sa nekim ozbiljnim trenerom ili zatvarajte radnju!

BoleBosko

pre 11 godina

Sasa Ilic je debitovao sa 16 god u mnogo jacoj ligi protiv mnogo jacih klubova u Evropi u mnogo jacem Partizanu! Ninkovic i Markovic na klupi u 2012 godini sa ovakvim Partizanom protiv ovakve Ekipe! Mislite o tome! Palm Mal!

marko

pre 11 godina

Ljudi sta pricate pobogu,kakva kukavicka taktika,kakva promena sistema za ovu utakmicu?Partizan je imao vise sansi od domacina koji se posle slucajnog gola zadovoljio cuvanjem rezultata tj.kontrolom ritma.Vermezovicev tim deluje organizovano i uravnotezeno,niti se samo brani niti srlja.Problem je neiskustvo mladih igraca u odbrani ali to je rizik za koji se znalo...Nasi igraci uopste pocinju vec da se plase iole ozbiljnijeg protivnika jer je nazalost takva nasa fudbalska realnost.Partizan je po meni ipak nesto iznad nje i ocekujem da ce uprkos svemu ici dalje ako ne bude onog glupog paljenja" svi u napad"...Vermez sigurno to zna i nece menjati sistem 4-2-3-1 kao sto to ni danas nije uradio,osim sto je umesto Lazara igrao Babovic.Sto se ovog igraca tice tu se slazem sa vecinom.

Sve mi je jedno

pre 11 godina

Vermezovic je ekspert za gubljenje utakmica od manjih timova. Samo kad se setim Artmedije i Petah Tikve, prosto se upitam da li je toliko lud, nema srece ili je neka zajebancija.

pero

pre 11 godina

Zbog jedne greske Partizan ce propustiti priliku da se kvalifikuje. Mada nije samo jedna greska nego kukavicluk i nesamopouzdanje pomjesan sa neefikasnoscu prouzrokovanom cinjenicom da sreca ne gleda s osmjehom na ljude kojima nedostaje hrabrosti. Ili da prevedem. Sramota. Mada i ne zasluzujete nista bolje. Jer zasto ici u Ligu sampiona i biti vreca za nabijanje. Pare koje se dobiju ulaskom ionako koriste najvise pojedincima a ne za opste dobro Partizana.

Avalon

pre 11 godina

E,a jel Cleo skup? A,jel Tejgo bese skup?
Epa,sa bracom Scepovic koji su jeftini I pride sa Babovicem za koga tata placa 200.000 klubu da bi mu sin igrao u Partizani...umesto u Evropu igracemo u podrumu! Al,u kupacim gacama! Laku noc!
Toliko! Normalnom...a tek pametnom-dosta!

sašo

pre 11 godina

Tek se sad vidi koja veličina od trenera je bio Aleksandar Stanojević i tek se sad vidi šta je on uradio sa ovim timom kad ga je uigrao u prvenstvu,a Grant i tandem Crni-Tumbaković nemogu da mu pridju do malog prsta!Nezaboravite da su Stanoju uzimali igrače pred kvalifikacione utakmice u LŠ!

Momčilo

pre 11 godina

Ali zato smo mi navijači ispred malih ekrana bili itekako verbalno agresivni, a da je bolja finansijska situacija neki bi sigurno i slupali televizor.

nemam vise zivaca stvarno

pre 11 godina

pratim domaci fudbal manje vise 20 godina , od veceras ga vise ne gledam.ovo jeprevrsilo svaku meru! Dovidjenja dobri ljudi do neke revolucije ili privatizacije pa da i ja gledam moderan fudbal na nasim stadionima bar jednom u zivotu. Ko zadnji izadje nek ugasi svetlo.

vlada-so

pre 11 godina

nije problem 1-0,problem je što su ovi tehnički bolji,brži i svaki duel su dobili,rempluju babovića,ilića,vukića,šćepovića odlete tri metra.partizan igra presporo,sve se svodi na neko bezidejno dodavanje na 40 metara od gola.nismo mi barselona pa da igramo ševe i ako ovi sa kipra daju gol u revanšu ne vidim način kako ćemo mi dati 3.sps bi opet da ne uloži nijedan evro a da izvuče 10 miliona,e to ne može bar u fudbalu.

zoran

pre 11 godina

Babovic igra,a Ninkovic klupa... treba li dalje komentarisati tvoje trenersko znanje...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vojislav, 1. avgust 2012 23:40)

Nema shta da se doda. Sve si lepo rekao.

Vermezovicu, promashio si profesiju, to je svima jasno. Prichao si da zelish gol u gostima, a postavio bunker taktiku....!!!!
Ti nisi trener za veci klub sem onih iz Afrike. Tu nema shta da se doda. No, iz Partizana se toliko krade da se nema novca za iole boljeg trenera ili nekog igracha.
Dosho Lovre iz Barnslija..???

Medi ne zele da produze ugovor, ali Lovre je dobar. Pa Medo je za klasu bolji od svih njih na gomili. Znam d aima kaznu pa ne mzoe da igra, ali bar da bude spreman za ubuduce ako ovu krsh ekipu, sluchajno, prodjemo. Mozda daju neki auto-gol...kao mi vecheras.

Misa Pavlović

pre 11 godina

Ne trebe se ljutiti na mladog Aksentijevica, na takvom greskama se uci, to je deo stasanja. Bice od njega dobar igrac. Uvek sam pricao da cemo za Stanojem plakati, nije on kriv za proslu sezonu, kriv je I tada I danas Djura-Frizura. Kada ne dovedes realno ni jedno jedino pojacanje nemozes ocekivati LS ili LE. Realno gledano u Srbiji nema trenutno ni jedan tim koji bi iole mogao da igra na evropskoj sceni, eventualno cudo bi nas cinilo topovskim mesom za iole ozbiljniju ekipu a kamoli za stvarno dobar tim. To je nasa fudbalska realnost.

Mrki

pre 11 godina

Cika Crni nema nam spasa, mozes samo da zavaravas ovu nasu klupu masu. Sasa Ilic je najjaci igrac, Ostojic vrlo dobar, a gde su ti bili Tomic, Babovic pa i Scepovic? Aksentijevica bi sad trebalo podrzati zato sto je potencijal, mlad je, pa ko ce da pogresi ako ne klinac!

s51

pre 11 godina

Svako ko izadje da se brani protiv ovog "jakog" AEL-a zasluzuje da izgubi,pa sta bi ti radio prodiv nekog jaceg izveo 10 odbranbenih.Ne volim takav kukavicki fudbal,i ako on misli da nastavi sa takvom taktikom u evropi onda bolje da ispadnemo.

Boky car

pre 11 godina

Dajte ovom prosecnom timo 5 komada u Bgd, primite ako morate koliko morate i da vidimo gde smo. Ali svi ste vi luzeri :(
Grobar i u grobu

Zoso

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .

pg

pre 11 godina

Nije sramota da se pogresi, nije sramota ni da se izgubi ali je sramota kad igras bez srca.
Vi ste dokazali da nemate srce i da ne zasluzujete dres koji nosite.

Aca

pre 11 godina

Ahahah eeee moj Vermeze nemas ti pojma sta pricas...sa ovakvo "kvalitetnom" igrom neces stici ni do Lige Evrope a otkaz ces dobiti i pre pocetka sezone.

karakter

pre 11 godina

Igraci sa motorikom kao Aksentijavic moraju da svoj posao odradjuju izmedju sesnaesteraca a nikako u nasem..u protivnom ce da se ili saplicu sami ili da prave greske kao veceras.Molim te treneru zapamti to inace ce se isto ponoviti u Beogradu...

sumadinac atl

pre 11 godina

pa imacete pune tribine. mozda oko desetak hiljada plafon. za vas je i to previse.
sto se igre tice, pokazali ste da nemate mesta ne u LS nego u Uefa kupu niste ni za kvalifikacije.
kaze veliki trener "ima problema sa ovim delom godine"!!??
pa sta je on? astmaticar?(daleko bilo) kakve igrace dovodite takve rezultate i imate!

milan

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

bice bolje jednog dana

pre 11 godina

ocigledno da babovic hoce da igra ali ne zna pa samim tim i idu kritike...medjutim...ono sto svako od vas podsvesno zna da postoje neki vanfudbalski ljudi u upravi...lazar markovic pocinje mec sa klupe a u postavi je sasa ilic koji u 12. minutu utakmice trazi bocu sa kiseonikom...tako da ce uvek biti neki mateus, reber, jokan, stanoje, vermez, plavi koji ce biti kriv

alczsouth

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

Nastasić sine igra štopera i već dve godine nije u Partizanu.

Nenad

pre 11 godina

Svima ljudima koji su doveli Partizna na ovako "niske grane" zelim sretan put i da se vrate odakle su dosli... Ali ko sam ja da im to kazem? Ja samo VOLIM PARTIZAN!!!

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

buba mara

pre 11 godina

Kakav god da je Medo Kamara igrač za neke na sredini terena je izmislio fudbal.
A da li treba pitati šta je sa Nikovićem?
A što se tiče primljenog gola za to nije kriv Aksentijević. To je naša filozofija igre koja se zasniva da se lopta vrati golmanu,a da je on ispuca,pa šta bude.Ta filozofija vraćanja lopte u nazad se forsira jedno 20 godina,a kruna te filozofije je naša reprezenttacija.

cartmanx

pre 11 godina

U Partizanu su godinama u nazad prihvatili krilaticu "Sto slabija Zvezda , slabiji i Partizan". O cemu ljudi pricamo, kad svi znamo gde je problem...Scepovic ako nema mladjeg mora stariji da igra, Medo(najbolji igrac) pod suspenzijom, Babovic-sta reci, mi iz godine u godinu slabimo, to sto osvajamo titule u JSL ama bas mi vise nista ne znaci, ko nam je konkurencija, Zvezda koja je jos vise zaglibila. Umesto da se daju pare za nekog srednjeg veznog, ekstra spica i jos jednog defanzivca, uz klince koje imamo nesto bi i bilo, ali ne bolje je (za Djuru i CO) da se varte igraci pred penzijom za DZ. a o parama od prodaje igraca necu vise ni da pricam, sve je mislim poznato!Dokle god imamo Djuru, Ruzica...nema nista od Evrope.

Kurir Djoka

pre 11 godina

Koji je to fazon? Imaš jednog trenera,vaspostavi se kao loš,daš mu pedalu ali ga opet vratiš za par godina? Može biti da je nešto u medjuvremenu naučio!?

Nidzoslav

pre 11 godina

Mene najvise boli to sto je ulazak u Ligu sampiona nikad laksi (samim tim je nikad lakse podici i cirka 10 miliona evra, a nema vise Fenerbahcea, Bajerna, Milana, Rendzersa i ostalih potencijalnih rivala), a Partizan nije sposoban :

- da dovede stopera, najmanje jednog (a neophodna su dva)! Bodurov preskup (oko 600 000 evra, zar je moguce da toliko nemamo?), a Suler kao slobodan igrac ima previsoka primanja! Sramota za upravu!
- da se FIZICKI pripremi za evro - iskusenja! U evropskom fudbalu fizicka sprema je osnova svega i lako se postize, rutina, obaveza. Mi smo jedini koji giljaju na planini mesec dana i crkavamo oko 70. minuta, a Scepovica hvataju grcevi posle sat vremena. I da - svako nas nadtrci bez problema.
- da se PSIHICKI SPREMIMO! Da li cu ja doziveti da Partizan odigra svih 90 minuta - snazno i odvazno, u visokom ritmu, srcano, borbeno, nadahnuto, motivisano, inspirisano, pozrtvovano? Verovatno nikad. Ako i ispunimo nesto od navedenog, to traje cirka 15 minuta.
- da se takticki spremimo! Jedna taktika na pripremama, a druga na zvanicnom mecu! I sta igraci da pomisle? Da verujes u njih, cika Crni? Da verujes, raspalio bi ti druze napadacku taktiku da ih zgromimo.

Zuki

pre 11 godina

Godinama gledamo kako nasi mlitavi igraci gube duele sa prosecnim evropskim igracima. Sasa Ilic ispade fizicki najjaci igrac u Partizanu. A kad zaigraju agresivnije ili ispadaju iz igre ili dobijaju kartone.
Ako nista drugo onda bi bar morali da igraju na prvu, eventualno uz dva dodira s loptom uz mnogo vise kretnje. Ne moras da budes Venger da to razumes. Ako ne mozes da se rves moras da trcis.

riječanin

pre 11 godina

totalno smo svi poludjeli na balkanu kad je 1-0 postao gori rezultat od 3-0 recimo a kad sam gledao zvezdu ispada da je to i istina a partizan će da prođe u sljedeće kolo i osigurat će europu i ja uprkos svemu vjerujem da će i voša i moja zvezda da prođu dalje a onda dolaze prejaki protivnici

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

samo partizan

pre 11 godina

e moj vermeze,pa mi zmamo ovaj tim i njihove mogucnosti?1
ali ne,
ti nastavaljas stopama prethodnika koji su najureni iz partizana.

''kreator'' babovic nema mesta ni u kolubari?!
svi mi bez bata djorine diolome,znamo to odavno!
da si imao jos 6 izmena,ti ga ne bi izveo,jel tako?

e samo zato mu zvizde ljudi,zato su zvizdali i scepovicu...
a sledeci put ce tebi,samo ti poslusno vodi tim.

onaj kiprnin te provalio i stavio 3 igraca po krilima i mi ne znamo sta cemo,a?
udaramo po krilima uporno i laganao nam uzimaju lopte?!
i tako dobrih 70 minuta?!!
zato ti sedis na toj klupi,da promenis nesto?1
da ubacis nekog brzeg poletnijeg igraca,da udaris presing na centru?!da probas mozda kroz sredinu da ih napadnes?!!
ubacujemo sa krila ko englezi,a oni visi od nas po 5cm najmanje?!

nemamo te cuvene trenerske diplome,ali oci imamo!!!!

ja sam uz klub 300%,bicu na istolu u revansu,bodricu klub uvek!!!
ali ne pravite nas ludim?1

voyin BL

pre 11 godina

Kako se samo jasno vidi kako nam igraci pucaju od snage hhahah Pa kao da ste u odmaralistu bila, a ne ne pripremama... Svaki kontakt sa protivnikom je, ako nekim cudom nas ne padne, izgubljena lopta. Nije sramota ni izgubiti loptu nego se odmah "krila" i trazi od sudije da se POKLONI faul...a ne trci se nazad, da se lopta vrati u posjed. Ah, da....za to treba potrcati... Fizicka sprema je 80% fudbala danas, kad se protivnik pritisne na 30m od njihovog gola...i neznalica Babovic ce dati jedan...
ako uprava ne da pare za pojacanje, plati barem nekog kondicionog trenere da ih pokida na pripremama...
I opet se nadam u prolaz...PARTIZAN ZAUVIJEK!
Pozdrav iz BL

Saca

pre 11 godina

I šta sam rekao o igi kod gosp Crnog, on je u Partizanu do 90 min revanša, a posle toga doviđenja. On nije trener za Evropu, to ljudi morate da shvatite, bez obzira koliko se voli Partizan.

Todorovic!

pre 11 godina

"Stanoje je otisao, ostala je tuga..."

Pa vi pricajte sta hocete, ali sa Stanojevicom smo mogli nesto, jer je Stanoje trazio da mu se dovedu Tejgo, Cleo, a ovaj kog trazi ? Trazi Scepovica ? Eeeeeeeeeeeeeee zivote...

Gordz

pre 11 godina

PRVI KORAK: Ubacis u ovaj tim mlade igrace koji vrede i koji kidaju - Brasanac (decko koji je klasa za Lovrea i Babovica ce jos jednu sezonu provesti na kaljenju, sto je rizik da ga izgubimo za ubuduce jer decko se demoralisao kada je video ko sve dobija prednost), Lazar Markovic (koliko god morao da uci, decko trci, radi, trudi se, brz), Ninkovic (za 5 minuta sa Valetom pokazao vise od pola tima za 90 minuta, poletan, zeljan dokazivanja, kurazan, odvazan, ne libi se da nesto pokusa), pa cak i Filip Knezevic. Izbaciti babe poput Babovica, Lovre iskusan, ali totalno bezvredan, neprimetan, te moze igrati i Medo komotno.

DRUGI KORAK : Fizicki spremiti ekipu za jakih 90 minuta, da lete po terenu, da igraju presing, da klizaju, sprintaju i ostanu prisebni, da fizickom dominacijom lome rivala, barem ove iz nize evropske klase. SVI FUDBALERI SU OD KRVI I MESA. Tomic recimo NE MOZE da igra kao Inijesta, ali MOZE I MORA biti 100 % spreman kao on! E sad, zasto to nije tako zaista ne znam, a to im je u opisu posla.

TRECI KORAK : psihicki ojacati ekipu! Primer nam je mec Zvezda - Naftan. Da je Zvezda nadjacala Beloruse na psiholoskom planu, pala bi petarda kao od sale! To nam je godinama rak rana, mlako, bezvoljno, nedovljno srcano i borbeno i ono nase - LAKO CEMO!

CETVRTI KORAK : dobra taktika, sto ostavljam znalcima da opisu.
Sa takvim pristupom + uz to smo OBJEKTIVNO igracki kvalitetniji, bilo bi : AEL - Partizan 0:2 (0:1 minimum), a Zvezda - Naftan (5:1, ma i 5:3, nebitno).

grobar

pre 11 godina

"Nismo bili agresivni" pa jel moguce da ovo ti izjavljujes??!! Primili smo gol u 13-om min, a prvi presing se desio u 87 min. I po ko zna koji put igramo sa samo jednim spicem. Ja stvarno ne znam ekipu koja je nesto uradila sa tom taktikom(sem Barselone i Spanije koje mogu da igraju i bez spiceva), i ajde nema veze igras 4-5-1 , znaci 5 igraca u veznom redu i kako je onda moguce da imas 35-40% lopte u posedu, a protivnik je tamo neki kipranin sa 4 igraca u vezi. Mali Aksentijevic jeste kriv za gol, ali nista strasno, decko je najbolji igrac zadnjih mesec dana uz S.Markovica, mi da smo neka ekipa pored te greske smo trebali da damo tri gola. A sto se STEFANA BABOVICA tice, iako sam rekao jos prosle godine da necu da gledam partizan ako je on u timu, ne mogu jace je od mene. Ali ne mogu da verujem da ljudi prihvataju posao a da im neko drugi sastavlja tim ili prica ko mora da igra. Neko je lepo napisao da je ovo njima max, a nama maltene min. iako sam ubedjen da cemo ih proci, ali rodjaci sta cemo kada nam dodje neko poput bazela, anderlehta ili po grupama inter, sparta prag ili jos gore-neko u ligi sampiona... I njemu ne igra Vukic??!! pa ubedjivo najbolji igrac prosle sezone. Imam utisak da bi sve, ali sve bilo bolje da igra Vukic ili Lazar ILI BILO KO UMESTO BABOVICA .

grobelar

pre 11 godina

Uzas Partizanove linije su bile totalno ne povezane kao da su igrali na terenu duzine 150m svaka akcija je zapocinjala ispucavanjem lopte u polje protivnika, glavni uzrok tome je sto je Vermezovic je precenio organizacione mogucnosti Lovrea, dok je Tomic coskario i cekao loptu umesto da je vise ucestvovao u zacetku napadackih akcija .VUKIC naj bolji igrac isuvise malo vremena na terenu Scepovic ne zavredjuje da se u revansu nadje u startnoj postavi jednostavno nema gogletersku intuiciju ima pogresnu putanju a cesto se lopta od njega odbija kao od drveta.

Tatko

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoso)

Prvo sam se nervirao sto ne mogu da razumem sta si hteo da napises, ali sada placem od smeha... Bravo majstore! :)
Pozdrav svima!

Vlada

pre 11 godina

Karadzic je pobedio jednoglasno...takodje i uprave Partizana i Zvezde...svima njima u FS-u je ocigledno fino...a reprezentacija na mozda 50-tom mestu na svetu, klubovi nam se bore sa mocnim Belorusima, Kazakstancima i ne daj boze nikom Kipranima ( 780.133 stanovnika ima ta fudbalska nacija):)))...i sve ovo nikom nije sumnjivo!!!!????

Aligator

pre 11 godina

O cemu ti vermeze smesni ste smesni smesni evo ja trcim svaki dan od 8 do 10 kilometara ludacki tempo dodji da vidis vermeze kako tvoji tatini i mamini sincici treba da trce smesno!!!

lejubajug

pre 11 godina

Ne moze se u LS a ni u LE sa igracima iz Teleoptika. Menaderi njih forsiraju zbog prodaje.Briga njih za plasman kluba,i dovodjenje pravih kvalitetnih igraca.

marko

pre 11 godina

Ljudi sta pricate pobogu,kakva kukavicka taktika,kakva promena sistema za ovu utakmicu?Partizan je imao vise sansi od domacina koji se posle slucajnog gola zadovoljio cuvanjem rezultata tj.kontrolom ritma.Vermezovicev tim deluje organizovano i uravnotezeno,niti se samo brani niti srlja.Problem je neiskustvo mladih igraca u odbrani ali to je rizik za koji se znalo...Nasi igraci uopste pocinju vec da se plase iole ozbiljnijeg protivnika jer je nazalost takva nasa fudbalska realnost.Partizan je po meni ipak nesto iznad nje i ocekujem da ce uprkos svemu ici dalje ako ne bude onog glupog paljenja" svi u napad"...Vermez sigurno to zna i nece menjati sistem 4-2-3-1 kao sto to ni danas nije uradio,osim sto je umesto Lazara igrao Babovic.Sto se ovog igraca tice tu se slazem sa vecinom.

Nebojša

pre 11 godina

Gledam komentare na glavnu vijest o utakmici i ne mogu da vjerujem kakvi su to navijači koji su u toku cijele utakmice slali komentare. Pravi navijač je 90 minuta uz ekran. Ili žele da se hvale da imaju najviše preporuka. Pa lako je i imati, ako pošalju komentar u prvoj minuti utakmice. Generalno, internet je omogućio svakakvoj bagri da iznosi mišljenja i komentara a najčešće ljudima koji ne znaju da nabroje deset igrača iz prethodnih par godina (da ne kažem decenija).
Druga stvar - Kovinjalo. Ljudi, molim vas, pogledajte naredni prenos i vidjećete da čovjek nije u stanju bukvalno ni jednu rečenicu da kaže bez greške, zastajkivanja ili zamucavanja. Toliko o javnom servisu i TV pretplati kada se dopušta da takav lik kida živce cijeloj državi. Mislio sam da je Ćo(r)sović broj jedan ali sam se prevario. Pa zar nije korektnije reći čovjeku da nervira narod , dati mu otpremninu ili platu samo da se ne pojavljuje.
Poydrav iz Srpske Bosne i Hercegovine

Zoso

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .

milan

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

sumadinac atl

pre 11 godina

pa imacete pune tribine. mozda oko desetak hiljada plafon. za vas je i to previse.
sto se igre tice, pokazali ste da nemate mesta ne u LS nego u Uefa kupu niste ni za kvalifikacije.
kaze veliki trener "ima problema sa ovim delom godine"!!??
pa sta je on? astmaticar?(daleko bilo) kakve igrace dovodite takve rezultate i imate!

Zoki

pre 11 godina

Ocekivana izjava, nigdje veze.
Dok god se navijacu ne dignu i shvate da je jacina u masi, nema spasa za nas. Da li vi stvarno mislite da ce paraziti u upravi sami da pakuju kofere?

Nenad

pre 11 godina

pa sta si preduzeo da do toga ne dodje..ti si trener...svako ko je nekad igrao fudbal zna da babovic ne moze da igra jer decko je opasno limitiran snagom brzinom sa i bez lopte....ono besomucno cekanje na pola...pa igra sa dve podignute ruke u znak predaje od starta..sta da smo igrali protiv reala da li bi izveo 12 bekova....gde ti je hrabrost pa igracima si podsvesno svojom prvom postavom rekao da ih se plase...promenio si si sistem koji si uvezbavao na pripremama radi evropskog fudbalskog giganta aela...covece osvesti se...pokazi hrabrost u revansu digni moral ekipi i ludo i hrabro napred jel na pamet neces dobiti utakmicu....bolje pogini hrabro a ne kao veceras kao devojcica...ljudi zele da vide respekt prema svojim navijacima a ne prema protivnicima...mnogo si nas isfrustrirao ovakvom kukavickom igrom takav partizan necemo.......

mutogen

pre 11 godina

Zar je teško priznati da su bili bolji? Veceras su nas nadigrali. Kvalitetnije igrače imaju od nas, bolju kondiciju imaju, igra im je tečnija, na kraju imali su više želje od nas! Neka mi i dalje živimo u iluziji da smo neka sila a po Evropi nas šamaraju treće razredni klubovi. Neće sutra ni Zvezda bolje proći. Eventualno neki remi, a onda na Kipru lekcija, kao ova veceras.

sašo

pre 11 godina

Tek se sad vidi koja veličina od trenera je bio Aleksandar Stanojević i tek se sad vidi šta je on uradio sa ovim timom kad ga je uigrao u prvenstvu,a Grant i tandem Crni-Tumbaković nemogu da mu pridju do malog prsta!Nezaboravite da su Stanoju uzimali igrače pred kvalifikacione utakmice u LŠ!

kole

pre 11 godina

Nije Aksentjevic,ti si izgubio utakmicu svojom kukavickom igrom i pristupom.Zahvali golmanu sto je 1-0 pa sad imas priliku da nas jos 7 dana lazes i obmanjujes.Ne treba mi prolaz sa ovako jadnom igrom.

bice bolje jednog dana

pre 11 godina

ocigledno da babovic hoce da igra ali ne zna pa samim tim i idu kritike...medjutim...ono sto svako od vas podsvesno zna da postoje neki vanfudbalski ljudi u upravi...lazar markovic pocinje mec sa klupe a u postavi je sasa ilic koji u 12. minutu utakmice trazi bocu sa kiseonikom...tako da ce uvek biti neki mateus, reber, jokan, stanoje, vermez, plavi koji ce biti kriv

Misa Pavlović

pre 11 godina

Ne trebe se ljutiti na mladog Aksentijevica, na takvom greskama se uci, to je deo stasanja. Bice od njega dobar igrac. Uvek sam pricao da cemo za Stanojem plakati, nije on kriv za proslu sezonu, kriv je I tada I danas Djura-Frizura. Kada ne dovedes realno ni jedno jedino pojacanje nemozes ocekivati LS ili LE. Realno gledano u Srbiji nema trenutno ni jedan tim koji bi iole mogao da igra na evropskoj sceni, eventualno cudo bi nas cinilo topovskim mesom za iole ozbiljniju ekipu a kamoli za stvarno dobar tim. To je nasa fudbalska realnost.

Kome mazete oci

pre 11 godina

Pocnite da crtate strelice za izlaz za ovog nazovi trenera. Gde se ovaj dokazao kao trener, jednom vec oteran iz Partizana sada verovatno radi na pripravnickoj poziciji trenera za kikiriki. Ili pravite tim sa nekim ozbiljnim trenerom ili zatvarajte radnju!

whitesnake

pre 11 godina

Ma sta mi rece, ja bas mislim da smo odigrali perfektnu utakmicu. E moj Vermeze bolje pametno cutati nego glupavo govoriti, iz aviona se videlo koliko smo ocajni a tvoja krivica je 80% jer si postavio kukavicku taktiku...

runner

pre 11 godina

Vermeze, nije problem u rezultatu, problem je u našim odbrambenim igračima, odnosno njihovim glavam. Mi ćemo možda i povesti u Beogradu al' će se naći drugi Aksentijević da to anulira, nekim glupim potezom ili nepotrebnim prekršajem u šesnaestercu. Svake godine je isto bez obzira na ime trenera. Naši igrači jednostavno nemaju kuraži, sportske drskosti i mentalne snage za velika dela, ako se preskakanje prosečne ekipe AEL-a uopšte može smatrati velikim delom.

NOVA PAZOVA

pre 11 godina

.. ima problema u ovo doba godine !?! Pa sto dovodite igraca a, jako dobro znate i ko je i sta je ... Tako i Zvezda .. gori na centarforskom mestu, nadju tamo nekog iz zemlje kengura totalno ne spremnog ... ja to ne razumem .. a, moraju platiti za nas trenutno velika obestecenja ... dakle bruka od ljudi koji vode ova dva kluba .... van svake pameti ....

fudbal otišao, mi ostali

pre 11 godina

Zvezdaš sam, ali pratim i sve utakmice Partizana u svim sporovima. Meni je toliko neverovatno da naši klubovi, a pogotovo Partizan (koji najbolje finansijski stoji) dozvoljava da iz godine u godinu stagnira i da bukvalno ni jedan igrač koji dođe kao pojačanje to u stvari nije! Nema nikog da donese dodatni kvalitet. Pojačanja se dovode pred sam izlazak u Evropu, a kasnije od njih nema ništa (Anderson, Eduardo), ovaj posti, ovaj nije uigran... To su neverovatne stvari za iole ozbiljan klub! Poslovanje sa sobom nosi određeni rizik, kupi jakog štopera, kreativnog veznjaka, špica ubicu, pljuni 4-5 mil., prođi kiprane i ostalu boraniju u kvalifikacijama, uzmi pare od Lige šampiona , isplati, zaradi malo od karata i ostalog i svima dobro. U slučaju ispadanja iz kvalifikacija prodaj nekog klinca uzmi tih 4-5 miliona što duguješ i reši problem, ali si bar pokušao nešto! Ovo mi deluje kao čekanje novog Sv. busena i blamiranje od ovakvih skrpljenih ekipa!
Srećno u Beogradu, ali ničemu dobrom se ne nadam ni od vas ni od nas.

Vermezu

pre 11 godina

Imao sam neko pozitivno misljenje o Vermezu, i pored neuspeha kad je prosli put vodio PFC u Evropi protiv Artmedije u Bgd. kad je igrao sa tri zadnja vezna, pa posle Petah Tikva gde je bilo svega... ali danas da mu celu utakmicu igra Babovic, da ga ne menja, da on racuna da ce on doneti bilo kakvu prevagu na mecu, probiti na krilu, ili bilo na kom delu terena, iako on to ni jednom nije uspeo, ne samo na ovom mecu, je dilentantizam ili proteziranje tog igraca po svaku cenu, a jedno i drugo govori samo za sebe...

357

pre 11 godina

Nije mi jasno cime je to Babovic zasluzi mesto u startnoj postavi? I nikad mi nece biti jasno da profesionalni fudbaleri nemaju snage da odigraju 90 minuta. Sta ste radili na pripremama? Stefan Scepovic? Zabija? Trebaju bolji napadaci, odbranu necu ni da komentarisem. I Kipar ima jacu ligu od nase, uvericemo se kad budi ispali i Partizan i Zvezda.

vlada-so

pre 11 godina

nije problem 1-0,problem je što su ovi tehnički bolji,brži i svaki duel su dobili,rempluju babovića,ilića,vukića,šćepovića odlete tri metra.partizan igra presporo,sve se svodi na neko bezidejno dodavanje na 40 metara od gola.nismo mi barselona pa da igramo ševe i ako ovi sa kipra daju gol u revanšu ne vidim način kako ćemo mi dati 3.sps bi opet da ne uloži nijedan evro a da izvuče 10 miliona,e to ne može bar u fudbalu.

Dortmund_voli_Partizan

pre 11 godina

Jel smo gledali istu utakmicu? Igrali smo sporo, bezidejno i bez plana.
Osim one kolosalne sanse Scepovica, imali smo 2 polusanse, ali imali su i oni. Neverovatno da u zaustavnom vremenu imaju 4 kornera, dobro smo jos i prosli. A Vermez prica kao da smo iz razbucali, ali nismo imali srece u zavrsnici....malo je subjektivan.

glupost je neunistiva

pre 11 godina

"Trener ’crno-belih’ kaže da je poraz 1:0 najgori u evropskim utakmicama"

Ma u pravu si, da je bilo 3-0 ili 4-0 sigurno bi prosli, ovako bice gusto...

wukiw

pre 11 godina

Koje bre prilike, koji respekt i kakvi bakraci... svima je jasno da je igra nikakva... tesko smo dolazili do njihovog gola i nismo stvarali prilike... dok je prosecni AEL to radio lako a nasa nespretna odbrana je imala dosta srece sto od toliko kikseva ne primismo jos koji!!h

Sve mi je jedno

pre 11 godina

Vermezovic je ekspert za gubljenje utakmica od manjih timova. Samo kad se setim Artmedije i Petah Tikve, prosto se upitam da li je toliko lud, nema srece ili je neka zajebancija.

Avalon

pre 11 godina

E,a jel Cleo skup? A,jel Tejgo bese skup?
Epa,sa bracom Scepovic koji su jeftini I pride sa Babovicem za koga tata placa 200.000 klubu da bi mu sin igrao u Partizani...umesto u Evropu igracemo u podrumu! Al,u kupacim gacama! Laku noc!
Toliko! Normalnom...a tek pametnom-dosta!

zoran

pre 11 godina

Navijač sam zvezde, ali za ovaj komentar to nije uopšte bitno.
Tragični su i Zvezda i Partizan. Kada gledam i Naftan i Ael...pa oni nemaju pojma, ali svaki njihov igrač je i brži i jaču od ovih naših....

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

Aca

pre 11 godina

Ahahah eeee moj Vermeze nemas ti pojma sta pricas...sa ovakvo "kvalitetnom" igrom neces stici ni do Lige Evrope a otkaz ces dobiti i pre pocetka sezone.

Boky car

pre 11 godina

Dajte ovom prosecnom timo 5 komada u Bgd, primite ako morate koliko morate i da vidimo gde smo. Ali svi ste vi luzeri :(
Grobar i u grobu

buba mara

pre 11 godina

Kakav god da je Medo Kamara igrač za neke na sredini terena je izmislio fudbal.
A da li treba pitati šta je sa Nikovićem?
A što se tiče primljenog gola za to nije kriv Aksentijević. To je naša filozofija igre koja se zasniva da se lopta vrati golmanu,a da je on ispuca,pa šta bude.Ta filozofija vraćanja lopte u nazad se forsira jedno 20 godina,a kruna te filozofije je naša reprezenttacija.

Kurir Djoka

pre 11 godina

Koji je to fazon? Imaš jednog trenera,vaspostavi se kao loš,daš mu pedalu ali ga opet vratiš za par godina? Može biti da je nešto u medjuvremenu naučio!?

riječanin

pre 11 godina

totalno smo svi poludjeli na balkanu kad je 1-0 postao gori rezultat od 3-0 recimo a kad sam gledao zvezdu ispada da je to i istina a partizan će da prođe u sljedeće kolo i osigurat će europu i ja uprkos svemu vjerujem da će i voša i moja zvezda da prođu dalje a onda dolaze prejaki protivnici

pg

pre 11 godina

Nije sramota da se pogresi, nije sramota ni da se izgubi ali je sramota kad igras bez srca.
Vi ste dokazali da nemate srce i da ne zasluzujete dres koji nosite.

STEFAN*P.F.C*

pre 11 godina

Ako Vermez svesno govori da im je prepustio inicijativu,onda je trebao i da doda da je ON iskljucivi krivac za igru i rezultat,suvisno je bilo sta da ja pisem o sinocnoj igri PARTIZANA,sem da sam uz ogromnu 99% vecinu sto se tice Babovica koji igra zahvaljujuci tati,nasa sreca je u tome sto je ovo njima naj bolje izdanje a nase naj gore a to ne moze 2 puta zaredom da se desi...!

Gordz

pre 11 godina

PRVI KORAK: Ubacis u ovaj tim mlade igrace koji vrede i koji kidaju - Brasanac (decko koji je klasa za Lovrea i Babovica ce jos jednu sezonu provesti na kaljenju, sto je rizik da ga izgubimo za ubuduce jer decko se demoralisao kada je video ko sve dobija prednost), Lazar Markovic (koliko god morao da uci, decko trci, radi, trudi se, brz), Ninkovic (za 5 minuta sa Valetom pokazao vise od pola tima za 90 minuta, poletan, zeljan dokazivanja, kurazan, odvazan, ne libi se da nesto pokusa), pa cak i Filip Knezevic. Izbaciti babe poput Babovica, Lovre iskusan, ali totalno bezvredan, neprimetan, te moze igrati i Medo komotno.

DRUGI KORAK : Fizicki spremiti ekipu za jakih 90 minuta, da lete po terenu, da igraju presing, da klizaju, sprintaju i ostanu prisebni, da fizickom dominacijom lome rivala, barem ove iz nize evropske klase. SVI FUDBALERI SU OD KRVI I MESA. Tomic recimo NE MOZE da igra kao Inijesta, ali MOZE I MORA biti 100 % spreman kao on! E sad, zasto to nije tako zaista ne znam, a to im je u opisu posla.

TRECI KORAK : psihicki ojacati ekipu! Primer nam je mec Zvezda - Naftan. Da je Zvezda nadjacala Beloruse na psiholoskom planu, pala bi petarda kao od sale! To nam je godinama rak rana, mlako, bezvoljno, nedovljno srcano i borbeno i ono nase - LAKO CEMO!

CETVRTI KORAK : dobra taktika, sto ostavljam znalcima da opisu.
Sa takvim pristupom + uz to smo OBJEKTIVNO igracki kvalitetniji, bilo bi : AEL - Partizan 0:2 (0:1 minimum), a Zvezda - Naftan (5:1, ma i 5:3, nebitno).

Todorovic!

pre 11 godina

"Stanoje je otisao, ostala je tuga..."

Pa vi pricajte sta hocete, ali sa Stanojevicom smo mogli nesto, jer je Stanoje trazio da mu se dovedu Tejgo, Cleo, a ovaj kog trazi ? Trazi Scepovica ? Eeeeeeeeeeeeeee zivote...

s51

pre 11 godina

Svako ko izadje da se brani protiv ovog "jakog" AEL-a zasluzuje da izgubi,pa sta bi ti radio prodiv nekog jaceg izveo 10 odbranbenih.Ne volim takav kukavicki fudbal,i ako on misli da nastavi sa takvom taktikom u evropi onda bolje da ispadnemo.

nemam vise zivaca stvarno

pre 11 godina

pratim domaci fudbal manje vise 20 godina , od veceras ga vise ne gledam.ovo jeprevrsilo svaku meru! Dovidjenja dobri ljudi do neke revolucije ili privatizacije pa da i ja gledam moderan fudbal na nasim stadionima bar jednom u zivotu. Ko zadnji izadje nek ugasi svetlo.

pero

pre 11 godina

Zbog jedne greske Partizan ce propustiti priliku da se kvalifikuje. Mada nije samo jedna greska nego kukavicluk i nesamopouzdanje pomjesan sa neefikasnoscu prouzrokovanom cinjenicom da sreca ne gleda s osmjehom na ljude kojima nedostaje hrabrosti. Ili da prevedem. Sramota. Mada i ne zasluzujete nista bolje. Jer zasto ici u Ligu sampiona i biti vreca za nabijanje. Pare koje se dobiju ulaskom ionako koriste najvise pojedincima a ne za opste dobro Partizana.

zoran

pre 11 godina

Babovic igra,a Ninkovic klupa... treba li dalje komentarisati tvoje trenersko znanje...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vojislav, 1. avgust 2012 23:40)

Nema shta da se doda. Sve si lepo rekao.

Vermezovicu, promashio si profesiju, to je svima jasno. Prichao si da zelish gol u gostima, a postavio bunker taktiku....!!!!
Ti nisi trener za veci klub sem onih iz Afrike. Tu nema shta da se doda. No, iz Partizana se toliko krade da se nema novca za iole boljeg trenera ili nekog igracha.
Dosho Lovre iz Barnslija..???

Medi ne zele da produze ugovor, ali Lovre je dobar. Pa Medo je za klasu bolji od svih njih na gomili. Znam d aima kaznu pa ne mzoe da igra, ali bar da bude spreman za ubuduce ako ovu krsh ekipu, sluchajno, prodjemo. Mozda daju neki auto-gol...kao mi vecheras.

Mrki

pre 11 godina

Cika Crni nema nam spasa, mozes samo da zavaravas ovu nasu klupu masu. Sasa Ilic je najjaci igrac, Ostojic vrlo dobar, a gde su ti bili Tomic, Babovic pa i Scepovic? Aksentijevica bi sad trebalo podrzati zato sto je potencijal, mlad je, pa ko ce da pogresi ako ne klinac!

karakter

pre 11 godina

Igraci sa motorikom kao Aksentijavic moraju da svoj posao odradjuju izmedju sesnaesteraca a nikako u nasem..u protivnom ce da se ili saplicu sami ili da prave greske kao veceras.Molim te treneru zapamti to inace ce se isto ponoviti u Beogradu...

BoleBosko

pre 11 godina

Sasa Ilic je debitovao sa 16 god u mnogo jacoj ligi protiv mnogo jacih klubova u Evropi u mnogo jacem Partizanu! Ninkovic i Markovic na klupi u 2012 godini sa ovakvim Partizanom protiv ovakve Ekipe! Mislite o tome! Palm Mal!

Momčilo

pre 11 godina

Ali zato smo mi navijači ispred malih ekrana bili itekako verbalno agresivni, a da je bolja finansijska situacija neki bi sigurno i slupali televizor.

Nidzoslav

pre 11 godina

Mene najvise boli to sto je ulazak u Ligu sampiona nikad laksi (samim tim je nikad lakse podici i cirka 10 miliona evra, a nema vise Fenerbahcea, Bajerna, Milana, Rendzersa i ostalih potencijalnih rivala), a Partizan nije sposoban :

- da dovede stopera, najmanje jednog (a neophodna su dva)! Bodurov preskup (oko 600 000 evra, zar je moguce da toliko nemamo?), a Suler kao slobodan igrac ima previsoka primanja! Sramota za upravu!
- da se FIZICKI pripremi za evro - iskusenja! U evropskom fudbalu fizicka sprema je osnova svega i lako se postize, rutina, obaveza. Mi smo jedini koji giljaju na planini mesec dana i crkavamo oko 70. minuta, a Scepovica hvataju grcevi posle sat vremena. I da - svako nas nadtrci bez problema.
- da se PSIHICKI SPREMIMO! Da li cu ja doziveti da Partizan odigra svih 90 minuta - snazno i odvazno, u visokom ritmu, srcano, borbeno, nadahnuto, motivisano, inspirisano, pozrtvovano? Verovatno nikad. Ako i ispunimo nesto od navedenog, to traje cirka 15 minuta.
- da se takticki spremimo! Jedna taktika na pripremama, a druga na zvanicnom mecu! I sta igraci da pomisle? Da verujes u njih, cika Crni? Da verujes, raspalio bi ti druze napadacku taktiku da ih zgromimo.

Saca

pre 11 godina

I šta sam rekao o igi kod gosp Crnog, on je u Partizanu do 90 min revanša, a posle toga doviđenja. On nije trener za Evropu, to ljudi morate da shvatite, bez obzira koliko se voli Partizan.

alczsouth

pre 11 godina

Zalosno je sto najboljeg igraca drzis na klupi(izgleda da si mu nasao mesto koje je najbolje ) do 86 minuta.
Nemas petlju da ubacis mladog i kreativnog Nastasica.
Babovic je ocigledno bio indisponoran mali Nastasic bi osvežio igru sigurno.
Sada posle 0 1 bit će vraški teško protiv organizovane i brze ekipe, koja vrlo teško prima golove.

Nastasić sine igra štopera i već dve godine nije u Partizanu.

Zuki

pre 11 godina

Godinama gledamo kako nasi mlitavi igraci gube duele sa prosecnim evropskim igracima. Sasa Ilic ispade fizicki najjaci igrac u Partizanu. A kad zaigraju agresivnije ili ispadaju iz igre ili dobijaju kartone.
Ako nista drugo onda bi bar morali da igraju na prvu, eventualno uz dva dodira s loptom uz mnogo vise kretnje. Ne moras da budes Venger da to razumes. Ako ne mozes da se rves moras da trcis.

cartmanx

pre 11 godina

U Partizanu su godinama u nazad prihvatili krilaticu "Sto slabija Zvezda , slabiji i Partizan". O cemu ljudi pricamo, kad svi znamo gde je problem...Scepovic ako nema mladjeg mora stariji da igra, Medo(najbolji igrac) pod suspenzijom, Babovic-sta reci, mi iz godine u godinu slabimo, to sto osvajamo titule u JSL ama bas mi vise nista ne znaci, ko nam je konkurencija, Zvezda koja je jos vise zaglibila. Umesto da se daju pare za nekog srednjeg veznog, ekstra spica i jos jednog defanzivca, uz klince koje imamo nesto bi i bilo, ali ne bolje je (za Djuru i CO) da se varte igraci pred penzijom za DZ. a o parama od prodaje igraca necu vise ni da pricam, sve je mislim poznato!Dokle god imamo Djuru, Ruzica...nema nista od Evrope.

Nenad

pre 11 godina

Svima ljudima koji su doveli Partizna na ovako "niske grane" zelim sretan put i da se vrate odakle su dosli... Ali ko sam ja da im to kazem? Ja samo VOLIM PARTIZAN!!!

samo partizan

pre 11 godina

e moj vermeze,pa mi zmamo ovaj tim i njihove mogucnosti?1
ali ne,
ti nastavaljas stopama prethodnika koji su najureni iz partizana.

''kreator'' babovic nema mesta ni u kolubari?!
svi mi bez bata djorine diolome,znamo to odavno!
da si imao jos 6 izmena,ti ga ne bi izveo,jel tako?

e samo zato mu zvizde ljudi,zato su zvizdali i scepovicu...
a sledeci put ce tebi,samo ti poslusno vodi tim.

onaj kiprnin te provalio i stavio 3 igraca po krilima i mi ne znamo sta cemo,a?
udaramo po krilima uporno i laganao nam uzimaju lopte?!
i tako dobrih 70 minuta?!!
zato ti sedis na toj klupi,da promenis nesto?1
da ubacis nekog brzeg poletnijeg igraca,da udaris presing na centru?!da probas mozda kroz sredinu da ih napadnes?!!
ubacujemo sa krila ko englezi,a oni visi od nas po 5cm najmanje?!

nemamo te cuvene trenerske diplome,ali oci imamo!!!!

ja sam uz klub 300%,bicu na istolu u revansu,bodricu klub uvek!!!
ali ne pravite nas ludim?1

Tatko

pre 11 godina

Tek sad vidim koliko si los trener i koliko su ti losi igraci.Markovic je vec propao fudbaler Babovic koji iritira igrace svojim neznanjem.Aksentijevic posle one greske odmah ama odmah zamena i na prodaju.Imam kolegu golbara ciji golu leti preko dvadeset sati i kad mu je bilo takmicenje preleti skoro21h ali sleti na drugu kucu i diskfalifikacija.Odmah mu je zavrnuo siju.Aksentijevica odmah na prodaju i dalje ce praviti greske a sto se tice Partizana on je ispao .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoso)

Prvo sam se nervirao sto ne mogu da razumem sta si hteo da napises, ali sada placem od smeha... Bravo majstore! :)
Pozdrav svima!

Vlada

pre 11 godina

Karadzic je pobedio jednoglasno...takodje i uprave Partizana i Zvezde...svima njima u FS-u je ocigledno fino...a reprezentacija na mozda 50-tom mestu na svetu, klubovi nam se bore sa mocnim Belorusima, Kazakstancima i ne daj boze nikom Kipranima ( 780.133 stanovnika ima ta fudbalska nacija):)))...i sve ovo nikom nije sumnjivo!!!!????

grobar

pre 11 godina

"Nismo bili agresivni" pa jel moguce da ovo ti izjavljujes??!! Primili smo gol u 13-om min, a prvi presing se desio u 87 min. I po ko zna koji put igramo sa samo jednim spicem. Ja stvarno ne znam ekipu koja je nesto uradila sa tom taktikom(sem Barselone i Spanije koje mogu da igraju i bez spiceva), i ajde nema veze igras 4-5-1 , znaci 5 igraca u veznom redu i kako je onda moguce da imas 35-40% lopte u posedu, a protivnik je tamo neki kipranin sa 4 igraca u vezi. Mali Aksentijevic jeste kriv za gol, ali nista strasno, decko je najbolji igrac zadnjih mesec dana uz S.Markovica, mi da smo neka ekipa pored te greske smo trebali da damo tri gola. A sto se STEFANA BABOVICA tice, iako sam rekao jos prosle godine da necu da gledam partizan ako je on u timu, ne mogu jace je od mene. Ali ne mogu da verujem da ljudi prihvataju posao a da im neko drugi sastavlja tim ili prica ko mora da igra. Neko je lepo napisao da je ovo njima max, a nama maltene min. iako sam ubedjen da cemo ih proci, ali rodjaci sta cemo kada nam dodje neko poput bazela, anderlehta ili po grupama inter, sparta prag ili jos gore-neko u ligi sampiona... I njemu ne igra Vukic??!! pa ubedjivo najbolji igrac prosle sezone. Imam utisak da bi sve, ali sve bilo bolje da igra Vukic ili Lazar ILI BILO KO UMESTO BABOVICA .

voyin BL

pre 11 godina

Kako se samo jasno vidi kako nam igraci pucaju od snage hhahah Pa kao da ste u odmaralistu bila, a ne ne pripremama... Svaki kontakt sa protivnikom je, ako nekim cudom nas ne padne, izgubljena lopta. Nije sramota ni izgubiti loptu nego se odmah "krila" i trazi od sudije da se POKLONI faul...a ne trci se nazad, da se lopta vrati u posjed. Ah, da....za to treba potrcati... Fizicka sprema je 80% fudbala danas, kad se protivnik pritisne na 30m od njihovog gola...i neznalica Babovic ce dati jedan...
ako uprava ne da pare za pojacanje, plati barem nekog kondicionog trenere da ih pokida na pripremama...
I opet se nadam u prolaz...PARTIZAN ZAUVIJEK!
Pozdrav iz BL

Aligator

pre 11 godina

O cemu ti vermeze smesni ste smesni smesni evo ja trcim svaki dan od 8 do 10 kilometara ludacki tempo dodji da vidis vermeze kako tvoji tatini i mamini sincici treba da trce smesno!!!

grobelar

pre 11 godina

Uzas Partizanove linije su bile totalno ne povezane kao da su igrali na terenu duzine 150m svaka akcija je zapocinjala ispucavanjem lopte u polje protivnika, glavni uzrok tome je sto je Vermezovic je precenio organizacione mogucnosti Lovrea, dok je Tomic coskario i cekao loptu umesto da je vise ucestvovao u zacetku napadackih akcija .VUKIC naj bolji igrac isuvise malo vremena na terenu Scepovic ne zavredjuje da se u revansu nadje u startnoj postavi jednostavno nema gogletersku intuiciju ima pogresnu putanju a cesto se lopta od njega odbija kao od drveta.

lejubajug

pre 11 godina

Ne moze se u LS a ni u LE sa igracima iz Teleoptika. Menaderi njih forsiraju zbog prodaje.Briga njih za plasman kluba,i dovodjenje pravih kvalitetnih igraca.