Petak, 20.07.2012.

07:38

Asadove trupe osvajaju Damask

Sirijske snage krenule u "opštu ofanzivu" kako bi povratile delove Damaska koji se nalaze pod kontrolom pobunjeničkih snaga, javljaju strane agencije.

Izvor: Tanjug

Asadove trupe osvajaju Damask IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Crni

pre 11 godina

Re: Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili."
(Gde ja zivim, 20. jul 2012 18:58)

Ostavi se ti Srba ovde se niko nije potpisao kao Srbin u komentarima, Srbi ne uredjuju svjetsku politicku scenu, a posebno ne u Siriji, ti jos zivis u 90. godinam rat je davno zavrsio.Ajde malo o Americkoj demokratiji, pljacki otimacini, rusenju "nepodobnih rezima", posebno onih koji imaju velike rezerve nafte i drugih prirodnih resurs, ovde neki komentatori ne mogu da odvoje oci od Srba bilo sta u svjetu da se dogodi, "Srbi su krivi." Milosevic je zavrsio sad imamo demokratiju, nema kukanja, "med i mleko", zar ima jos neko da je nezadovoljan pod zapadnoj nam demokratiji, oni nam uredjuju politicku scenu, postavljaju vlast, cjepaju nam drzavu otkupljuju sve sto nesto vredi, pa zar nije to ono sto smo trazili, ja licno nisam navijao za ovakav tip demokratije, a oni koji jesu sada neka uzivaju, nema kukanja, kriv ovaj, onaj, birali smo sami ili vecina.

Crni

pre 11 godina

Re: "Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera."
(Francuski drzavljanin, 20. jul 2012 23:17)

I treba da si ima zahvalan, ali dali ti je poznato da je deda Dzordza Busa (Preskot Bus)bio Hitlerov bankar,Preskot Buš predsedavao je Savetom direktora preduzeća Holland-American Trading Corporation i Seamless Steel Eljuipment Corporation, koje su vodili Buš i Hariman, zbog saradnje sa Trećim Rajhom. Mesec dana kasnije, 8. novembra 1942, sankcije su zadesile i Silesian-American Corporation, preduzeće koje je posedovalo velike rudnike uglja i cinka u Poljskoj i Nemačkoj, u čijim su jamama radili zatvorenici iz koncentracionih logora, a koji su Nemačkoj (ugljenokopi) tokom rata bili od velike pomoći.
stoje, naravno, Rotšildi. U oba svetska rata novinske agencije u Nemačkoj bile su u vlasništvu Rotšilda, koji su znali da kontrolišu i filtriraju informacije koje su ulazile i izlazile iz Nemačke i tako doziraju, povećavaju ili smanjuju tenziju, koja je pojačavala ili stišavala ratne operacije, zapravo tok rata, onako kako je odgovaralo ovim "vladarima iz senke". Iluminati su opsednuti "krvnom lozom" i genetskim kodom koji vrlo pažljivo reproduciraju i prate u onima koje guraju na vlast. Pa zahvali im se jos jednom,Americka demokratia, kako tada, tako i danas!

Crni

pre 11 godina

Re: (gradjanin Juzne Osetije, 20. jul 2012 21:12)
"A sta ce mo ako se pronadje RUSKO HEMIJSKO ORUZJE koje RUSI nisu isporucivali javno posto je isto zabranjeno."
Decko ti si mnogo frustriran sto su ovi tvoji (Ceda, Canak,DS)izgubili na izborima, i sad odjednom "Ruski bojni otrovi."
Ako cemo pravo Rusu su njima dali nesto mnogo mocnije, protiv brodske rakete od kojih svaka moze da potopi nosac aviona, i sisteme za pracenje i obaranje aviona, Turski avion je samo isprobao malo i oboren je obicnim protiv avionskim topovima koji cak nemaju ni radar za pracenje. A ti potegnuo iz ove nase ravnice cak u Juznu Osetiju, pa srecan ti put, dac nam se vratis, jednom.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

@Fracnuski drzavljanin
Искрено говорећи, још би сте ви били под Немцима да Руси нису победили код Москве, Стаљинграда и Курска.

Francuski drzavljanin

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera.

NikolaBGD

pre 11 godina

@Demokratija
Nije svet onakav kakav ti servira televizija. U Libiji i Avganistanu je bolje ?! Pa kako u zemlji u kojoj svaki dan neko pogine moze biti dobro?! Talibane su u Afganistanu Amerikanci i kreirali a napali ih kad su se ovi odmetnuli. Ali sta vredi pisati i pricati Hilari kaze da im je bolje a 100-200 hiljada mrtvih je nista naspram uspostavljanja demokratije.Amerika je u soku jer je u bioskopu ubijeno 12 ljudi a vesti iz Sirije se predstavljaju kao da su biznis grafikoni te danas poginulo 200 juce 300 ali treba naoruzavati opoziciju jer sta je 100000 neamerikanaca naspram besplatne nafte za SAD.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Ja samo znam, da ni vesernicu u novobeogradskom soliteru ne mozes da otmes,bez nekakve organizacije,da ne kazem zavere.Nama su oteli deo drzave,teritoriju na kojoj moze komotno da zivi nekoliko miliona ljudi,a u ovim komentarima uvek ima pametnjakovica koji nas ubedjuju da je to sticaj okolnosti u kome se nismo najbolje snasli.Iranski lider Reza Pahlavi je bio americki covek,ali je pusten niz vodu,a na njegovo mesto je instaliran Homeini koga je sve vreme cuvala francuska drzava.Slicno se desava i sa ovim arapskim drzavama kroz koje tutnje "spontane narodne revolucije".Sklanjaju se lideri koji su uvek gledali u pravcu Amerike,a na vlast dolaze neidentifikovani politicki objekti koji donose zebnju i neizvesnost u kojoj ce se najbolje snaci oni koji su to omogucili.

Zemun_grad

pre 11 godina

Zemlju u kojoj su se pojavili prvi tragovi civilizacije, moderne poljoprivrede, oko 4000 godina p.n.e., nastoji da razrusi vestacka tvorevina, britanski sljam bacen na kontinent zvani Amerika.
Zemlja zasnovana na genocidu nad indijancima, danas deli pravdu po svetu, moralno posrnula u svakom pogledu.
Ova planeta stvarno treba jedan tezak reset.

Mrk-Djok

pre 11 godina

ikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.
(amstel, 20. jul 2012 18:28)

Nije da volimo diktatore, ali smo prekaljeni kad je rec u "Borbi zapada za ljudska prava", sve nam jasno. Zato podrzavamo Asada i Gadafija i Sadama i Caveza i Ahmadinadzada... tj. osovine zla.
A recimo, Saudijskog u Katarskog despota, nikako ne mogu da podrzim.
Ne znam kolko covek treba da nista ne zna, pa da poveruje u price BBC-a i sl. stanica.

Sadam, Sloba, Gadafi... Evo stize i Asad!

pre 11 godina

Auuu, al su novokomponovane patriote i udbasi okupirali B92 komentare! :))

----
Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.
(Bik Koji Sedi, 20. jul 2012 20:06)

-----

Bravo za Bika Koji Sedi! Jos u Srbiji ima pametnih ljudi!

NapomenaZaboravnim

pre 11 godina

@Bik Koji Sedi
Reci mi molim te da se salis,zaista se iskreno nadam da se salis.Amerika je pomogla da se razvije Nemackoj i Japanu??Nemacka je vec bila razvijena pa je unistena,zasluzeno u ratu koji su sami izazvali.A Japanu su pomogli tako sto su bacila dve atomske bombe,jedine upotrebljene u istoriji covecanstva i ubili stotine hiljada ljudi.Onda iskoriscavali njihovu zemlju koliko dugo?Ajde da vidimo koje je zemlje Amerika unistlia,najbrojacu samo par:Gvatemala,Nikaragva,Cile i ostatak Latino Amerike(bilo bi predugacko da nabrajam sve),Kongo,Iran,Vijetnam,Libija..spisak je dugacak,procitaj malo kakav je "procvat" donela Amerika u te zemlje i zasto su ljudi decenijama ginuli tamo,zbog cije gramzivosti i oholosti

Zoran

pre 11 godina

Vrlo je intresantno kako strani, pa i nasi mediji nazivaju suprotstavljene strane.
Kriminalci, ubice, lopovi, izdajnici i placenici su kao pobunjenici, a regularna drzavna vojska je snage rezima, Asadove snage...
Jano mi je sto ove dve strane ovako nazivaju CNN ili BBC, ali nasi mediji bi ipak trebali objektivno da kazu ko je tu ko.
Ono sto me dalje cudi u ovom starsnom sukobu je pogresna procena CIA. Siguran sam da nisu predpostavljali da ce skukob ici ovim putem.
Ono sto me ne cudi je to da Rusija i Kina stavljaju veto tek na slucaju Sirije. JOs jedan dokaz da oni gledaju ISKLUCIVO licne interese, a ocigledno da Sirija to jeste.

Darko 88

pre 11 godina

Napred vojsko!!! Kada pobunjenici i plaćenici napadaju to se ne osuđuje, to nema veze, a kada legitimna vojska odbija napade i kreće ofanzivu da povrati svoju teritoriju to se osuđuje, strašno je šta amerikanci rade eclom svetu, samo sada im neće proći!

Demokratija

pre 11 godina

"@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

---------
Vijetnam, Irak, Libija (francuska intervencija pre svega), Avganistan (za ovo ce trebati jos dosta vremena), Srbija...

NikolaTK

pre 11 godina

Vi se ponasate kao da vam nikad nije bila ugrozena sloboda. Vi Srpski narode vrlo brzo zaboravljate sta su vam radili 90th godina. Mozda vama nisu, ali ja sam bio na ulicima i borio se za svoju i Vasu slobodu! Dobijao sam pendrek preko ledja, suzavac u oci, i jos mnogo toga, da bi danas neko sporio to za sta smo se ja i mnogi drugi borili.Niste smeli ni da pisnete protiv vlasti, a danas vam borba protiv Milosevica uopste nije bitna. Sramota! Za to se i "teroristi" kako ih vi nazivate danas bore u Siriji. Bore se za svoj zivot, za slobodu govora.
Neko je dole rekao da NATO intervencija nikad nije donela boljitak. Da nas nato nije bombardovao jos bih smo se mi tukli sa policijom i vojskom koja treba NAS da brani a ne das bije! Shvatite vec jednom, vi ste SLOBODNO ljudi i NIKO ne sme da vam komanduje! Imate pravo na vas govor, i niko ne sme da vam zabranjuje da govorite!
Napred NATO rusi ljude koji misle da su svi ostali robovi, a oni bogovi!

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.

Genghis Khan

pre 11 godina

U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi)
(sisanje vesla, 20. jul 2012 18:37)

Ne, adekvatan naziv je "pobunjenici", a teroristi su nesto drugo. Stavise, oni su - upravo suprotnost pobunjenicima! Terorizam je, po pravilu, surogat za otvorenu oruzanu pobunu (eventualno pokusaj da se proizvede stanje koje bi je omogucilo). Pravo na pobunu je prirodno pravo, legitimno jos od francuske i americke Revolucije, a bogami - i Bune protiv dahija. Tada dolazi do gradjanskog rata, a u gradjanskom ratu "regularne drzavne snage" (vojska i policija) su legitimna meta. Teroristi sire teror tako sto ubijaju, ranjavaju, ili kidnapuju civile, ukljucujuci i civilne drzavne sluzbenike. A postoji i terorizam protiv pameti. Adolf Hitler je bio demokratski izabran. Asad, ni otac, ni sin (njegovi veliki postovatelji, BTW) - nikad. I kad smo vec kod Hitlera, cak je i on pokazivao bolji ukus po pitanju medjunarodnih simpatija, nego danasnji srpski sisaci vesala. Ili, mozda, nije bio toliko obavesten i toliko promucuran, pa nije uvek uspevao tako nepogresivo da prepozna bas svakog Iznoguda, Drakulu, ili Sheriffa od Nottinghama. Vi ste, srpski sisaci vesala, ono sto je Hitler oduvek zeleo da bude, a nije znao kako. Eh, da je meni bilo takvih Srba... gde bi mi bio kraj!

Zrak

pre 11 godina

@ Gde ja zivim
Mozda tako mislimo jer smo vec doziveli da nam strani placenici kroje sudbinu i namecu vlast i da je tome predhodilo bombardovanjem. Mozda zato sto znamo sta ce biti sa ovim zemljama za 10 godina. A i oni koji nisu doziveli neka samo pogledaju Libiju. Drzava koja je zvanicno bila najmanje zaduzena, gde je sve bilo besplatno od skolovanja pa do lecenja sada je prava demoNkratija u kojoj vec sad kukaju za Gadafijem. Ma za 10 godina jesce pesak. Da se stidite vi koji podrzavate sistematsko unistavanje drzava od strane NATOa i Zapaza generalno.

cole

pre 11 godina

Sve oko interesa raznoraznih sila i medja stoji i one obicne ljude koji besomucno stradaju niko nista ne pita. Puno toga je receno ovim komentarima (jednostrano i irosnicno tipa "Sirija oslobadja Damask")a ja bih hteo da skrenem paznju na pitanje slobodnih izbora gde bi gradjani birali zele li da vladu pravi Asad, Mubarak, Sloba, Sadam, Gadafi ili pak nebi te ljude nego neke druge. Znam da ni demokrarija , ni izbori ni razna policka uredjenja zemlje nisu nikad crno bela medjutim u zemljama gde nikakvi demokratski izbori ne postoje sta preostaje grupama ljudi koji veruju da je demokratija u duhu 21 veka- da se bore protiv coveka i grupe ljudi oko njega koji se osecaju bogom-dani da vladaju jednom drzavom. Ne zaboravite kako smo se mo osecali kada je Milosevic cak dozvolio izbore pa ih onda pokrao, izasli smo na ulice. Da se Sloba nije na vreme sklonio verovatno bi i u Srbiji zapoceli borbu protiv njegovet iranije i ne bi se uopste neckali od koga cemo dobiti pomoc.
zakljucujem licemerije i okolnih zemalja i EU, i Rusije i Kine i medija, raznih ekonomskih lobija ali ne zaoboravljam ni licemerije diktatora koji sebe kao i svi pravi diktatori sebe vidi kao polubogove vznije i od ljudi i od zemlje i koji su spremni sve oko sebe da zrtvuju (na kraju i sebe gde i pred smrt sebe vide kao neko polu-bozansko nezobilzno bice bice; kojom zaslugom uopste?

MidnighT

pre 11 godina

Dosta vise sa zapadno teroristickom propagandom.Sirijska vojska ne osvaja nego OSLOBADJA Damask od teroristickih bandi podpomognutih zapadom zarad svojih interesa.A ovi sa ispranim mozgovima neka se vrate u nazad pa neka pogledaju kako su teroristima njihovi menotori omogucili obucavanje kod prodavaca organa sa kosova.Svom silom i svim oruzijem udri po teroristima da im nepadne na pamet vise Asade,dosta je lazne i licemerne demokratije po svetu

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

ciganDOgroba

pre 11 godina

Rusi nisu mudro odigrali jer bi u slucaju strane agresije svi Sirijci stali u odbranu svoje drzave i svog naroda od agresora. Sloba 1999 je znao da je gotov na prvim izborima i nije imao podrsku vise od 30% glasaca u Srbiji ali kada je prva bomba pala na Srbiju svi koji su ga mrzeli do tog trenutka su ga prihvatili kao vrhovnog komandanta i stali u odbranu Srbije od strane agresije. Na Kipru sam imao prilike da pricam sa Sirijcima i sa Irancima (svi su bili opozicionari) i ljudi isto razmisljaju kao mi 99 i jedino sto bi moglo u ovom trenutku da ujedini Siriju je strana agresija.

idite s milim bogom

pre 11 godina

Ima ovde jedna struja koja stalno ponavja "i opet srbi podrzavaju diktatore, gde mi to zivimo.."Klasicni brainwashing i posledice istog, pa zar ste tako lako poverovali u svu propagandu SAD i njihovih satelita u Evropi i Izraelu? Zar niste na svojoj kozi osetili njihove bombe? Njihova prica je samo njihova, oni zive dobro na nasoj grbaci kao i celog treceg sveta. Izgleda da su odredjeni brzo shvatili da je to sve ok, i za njihovo i dobro svih, libijaca, sirijaca, iracana, da ne pominjemo latinsku ameriku tipa ekvador, kubu itd. Zalosno je slusati vas, prodali bi ste i dusu da mozete, al dzabe uvek cete ostati mali balkanski divljaci u ocima vrlog zapada. A niste kao ni culi da se tzv pobunjenici finansiraju iz SAD kase i obucavaju ih NATO snage, niste? Da mozda ne gledate mnogo korporativne medije i ostale koje ih samo prenose? Niste culi da je SAD u krizi i da im hirno treba jos nafte i resursa?Niste culi da je Sirija puna gasa i nafte?Zabole vas pametnjakovici sto gledate CNN.

Milan

pre 11 godina

Avaj, avaj sve, dok ceo NATO ratuje za ono zlo Izrael (ne kazem Jevreje, nego bas drzavu Izrael).
Proci ce nesrecnici kao Libijci. Tuzno i tragicno sta je sve "normalno" i "demokratija" u danasnjem svetu :(
Izdrzi Asade!

Bodin

pre 11 godina

@Mark

Potpuno ste u pravu. Ko zna istoriju zna da ce sledeca "demokratska" destinacija biti Iran, gde su vec uveliko u brdima kod plemena obavestajci iz Britanije i US, a obavestajci vrsljaju po Teheranu. Ulazak mora da bude sa juga, ali mora da se spreci ulazak Rusije sa severa kao u avgustu 1941. Kada je Rusija bila primorana da udje u Iran zbog obezbedjivanja svojih juznih granica na Kaspiju. I tada je poslednja Nemacka destinacija (citaj danas US, GB, Nemacka i ostala bratija..) pre vojni ulazak u Iran bila Sirija, s tim sto su tada Nemacka i Britanija bile suprostavljene strane pa je nemacka ofanziva zapela kod Kaira. Danas su oni saveznici predvodjeni US. Mi smo na pragu velikog, bojim se da kazem ogromnog rata, jer niti Rusija moze sebi da dozvoli, a ni Kina ulazak NATO u Iran. To je nacelnik kineskog generalstaba i otvoreno rekao: napad na Iran je napad na NR Kinu. Rusiji je to borba za egzistenciju i zato se na ovaj nacin (za sada samo politicki) brani Sirija. I bez obzira na zadriglost zapadne propagande - i Rusija i Kina nisu za ocuvanje nikakvog diktatora i rezima, vec da se na politicki nacin odredi volja sirijskog naroda. A za one koji vole da podrzavaju donosecu "zapadnu demikratiju" pitanje - da li znate kakav je danas polozaj hriscana u Alziru, Libiji, Egiptu...? Nikada gori, ljudi su u najmanju ruku ostali bez posla, ne mogu da postanu sudije, lekari - a sve do pre par meseci je bilo normalno. Hvala Americi!?!?

Lazar

pre 11 godina

Ni ne cudi me da podrzavate koljaca Asada, cudio bih se da je suprotno. Srbi su profesionalci kad je u pitanju ubijanje civila.
(brat_sirijac, 20. jul 2012 17:27)

Kada takve stavove iznese čovek čije se saplemenici i braća po veri opašu eksplozivom, uđu u autobus i raznesu sve putnike. Seku glave svojim protivnicima pa igraju sa tim glavama fudbal. Kada umru, svu njegovu imovinu, uključujući i njegove žene, nasleđuju i dele njegova braća, pretpostaviću da se radi o komplimentu!

dejan

pre 11 godina

Ljudi, zar ne vidite da amerikanci i rusi igraju Counter Strike Live 1.0.4. verziju...2013. godine izlazi verzija Iran 1.0.5... Umesto sekularnih diktatora sad na vlast dolaze fundamentalisti, obrni-okreni neće biti u islamskom svetu demokratije još dugo...a sirotinja će i dalje da trpi.Kad u Egiptu uvedu šerijatske zakone ima narod da pravi Mubaraka od blata.

A?

pre 11 godina

Kad je Cobi bio u pitanju, ameri nisu trazili odobrenje SB UN. Kad je Asad u pitanju, ameri pazljivo prate sta ce uraditi pobunjenici. Ako ih Asad pribije uz zid, i pored veta Rusije i Kine, oni ce im poslati malo osiromasenog uranijuma, kao nama, i Asad ce biti mrtav za dva dana. Zivi bili pa videli...

Miroslav

pre 11 godina

Daj Bože da uspeju ali iskustvo sa Libijom i odbranom Tripolija ne idu u prilog toj želji. Kakvi bre pobunjenici, iza svega tog stoji Amerika.

NikolaBGD

pre 11 godina

@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.

amstel

pre 11 godina

Nikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

sisanje vesla

pre 11 godina

Svaka medjunarodno priznata drzava i clanica UN-a ima regularnu armiju i regularnu policiju! U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi) Sta vam znaci to "Adasove snage"? Jel su to snage ciji je vrhovni komandant demokratski izabran predsednik Asad ? Jel su to snage koje su polozile zakletvu da ce braniti svoju zemlju od strane agresije i cuvati ustavno-pravni poredak? Ovo je skolski primer propagande i izjednacavanja teroristickih bandi,Muslimanskog bratstva,Al Kaide i ostalih placenika sa drzavnim aparatom

Gde ja zivim

pre 11 godina

Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili.

prijatelj

pre 11 godina

@ sasa

ako arapski narod ne vidi u rusima prijatelje , pitam se zasto "prijateljsku " ameriku, koja ih po tvojim recima skoluje i zaposljava , dizu u vazduh i ubijaju po okupiranim arapskim zemljama?

vuk79

pre 11 godina

Ishod rata ni najmanje nije neizvestan. Pobunjenici pobedjuju,Asad ce biti mrtav za mesec ili dva. Jasno svakome ko ima gram mozga! Hvala bogu.

Leonid.Yv

pre 11 godina

Predsednik Sirije ima moju punu podrsku. otkud opoziciji toliko naoruzanje? sto se nevinih zrtava tice, jos ovog trenutka one mogu prestati da padaju, samo neka pobunjenici poloze oruzje

pepe

pre 11 godina

@Jagodinac
Sta li ti pricas kakva mirna tranzicija ... Mislis na pljacku i unistenje jos jedne drzave u nizu za dobrobit zapada i SAD-a. I sramota kako mediji kao po diktatu pisu na ovaj nacin. Rezim je u vasoj novinarskoj kuci a ne u Siriji.

Sasa

pre 11 godina

Ziveo sam 3 godine u Damasku,zena mi je poreklom iz Sirije i sve ovo me duboko potresa.U zadnjih 18 meseci 4 puta smo isli u Siriju jer tamo imamo mnogo rodbine i prijatelja.Stvarno ne znam da li Al Jezeera u Dohi gradi makete ali situacija sa vladarima iz Asad porodice nije normalna decenijama.I pobunjenici nisu nista bolji.Narod Sirije je u principu miroljubiv i retko ko bi uzeo pusku u ruke.U Damasku je trenutno katastrofalno stanje.Obican narod u Siriji je decenijama protiv Asada.Sirija je najzaostalija zemlja Bliskog Istoka,plate su male,sloboda gotovo da nema.Susedni Liban deluje kao Amerika u odnosu na Siriji i Sirijci uglavnom odlaze u Liban i Jordan da rade bilo sta.Narod Sirije u prinicipu nema nista protiv Amerike.Amerika ih stipendira,daje pomoc i dosta novca se slije iz Amerike jer Sirijci uglavnom emigriraju u Ameriku i Kanadu.Ovo sto Rusija i Kina trenutno brane Asada je cist interes.Ne postoje Arapi koji u Rusiji vide prijatelja,tu su svi slozni.
Greska celog sveta je sto nisu istrajali na mirnom povlacenju Asada.Svi su svesni da Asada retko ko podrzava.Ovako sada su dosli pobunjenici i gradjanski rat je poceo u kome ce stradati mnogi obicni ljudi.U Umajad Dzamiji u Damasku nalaze se mosti Sv. Jovana.U Siriji je Malula u kojoj se govori aramejskim jezikom,jedino mesto na planeti gde narod govori istim jezikom koji je govorio Isus.Asad je uzrok ovog gradjanskog rata.Samo da se sto pre zavrsi.

Mark

pre 11 godina

Nisam upucen dobro u situaciju u Siriji posto ne zivim tamo. Ali zivim u inostranstvu i imam prijatelje koji su iz sirije i okolnih zemalja. Nisam siguran koliko je to tacno, ali po njihovim pricama sa Sirijom se priprema teren za Iran

фф

pre 11 godina

запад ме доноси демократију већ контролу а сам народ доноси демократију стога обе стране су у праву

chooyu

pre 11 godina

Dinastiji Asad kraj se nazire, kakpo ste vladali tako cete i zavrsiti, Komunjare, rujke i kosooki, nece tu nista promeniti samo malo produziti agoniju. Tuzno je sto taj divan narod pati zbog sake budala....

Miša, Bgd

pre 11 godina

Da podsetim da je u Kataru isto tako bila sagrađena maketa zelenog trga u Tripoliju i snimak poslat u svet. Takođe paralela između ove dve zemle je i identičan scenario. Pojavljivanje nekakvih pobunjenika koje zapadni mediji predstavljaju kao "mirni protestanti". Takođe je zanimljivo što su u Libiji ti pobunjenici preko noći nestali a na izborima političko krilo istih žestoko poraženo. Ja verujem da se radi o istoj grupi koja je samo preseljena u Siriju da odradi posao. Takođe je više puta dokazano da ti pobunjenici koriste zapadno oružje kao i oružje uzeto iz magacina libijske vojske. Ovo je delo velike mašinerije koja uključuje medije, tajne službe i speijalne jedinice. Nije mi samo jasno kako neko može da misli da je ovo slučajno i kako se narod stvarno podigao protiv režima zarad demokratije.

Maja

pre 11 godina

@Dejan Slazem se da izvestavanje medija nije objektivno, blago receno. Pobunjenike a priori podrzavaju i bez ikakve argumentacije provlace tezu da je to celokupan narod Sirije koji je ustao protiv tiranina. Ali niste u pravu kada kazete da je zivot u Damasku trenutno normalan i da je to samo puskaranje u predgradju. Prosle nedelje sam kontaktirala prijatelja iz Damaska koji mi je rekao da su se preselili u hriscanski, bezbedniji deo grada i da su dobro. U sredu smo se opet culi i rekao mi je da situacija nije dobra, da su pod opsadom i da ne mogu da izadju iz grada. Oni imaju porodicu u Tartusu, hriscanskom mestu na moru, blizu granice sa Libanom, i hteli su tamo da odu, ali od pucnjave i sukoba ne mogu da izadju iz Damaska. S obzirom na to da se vec sedam godina poznajemo i cesto razgovaramo, znam da je pod trenutnim rezimom ziveo mirno, zavrsio fakultet, isao u Ameriku na specijalizaciju, voleo bi da je imao vecu platu, da vojska nije obavezna, da nisu pod sankcijama, ali ga niko nije maltretirao i zivot mu nije bio ugrozen. Od kada su se pobunjenici, za koje nema dokaza da predstavljaju vecinski narod Sirije, digli na oruzje, Sirijom vladaju strah i teror, ne od rezima vec od pobunjenika, jer cak i kada ih ne ugrozavaju direktno, dolaze medju narod, napadaju vojsku i policiju, pa onda narod medju kojim se krecu i kriju strada. Takodje mi je receno da pobunjenici nisu mirna opozicija, vec naoruzane bande koje nasumicno pucaju po ulicama i sire haos i strah.

Asad

pre 11 godina

Udri Asade po placenickoj gamadi. Ovi placenici kao da su ucili skolu u bivsoj Jugoslaviji. Sve pobijene prikazuju kao civile. A onda se americke domacice zgroze nad takvim postupkom

Djordje

pre 11 godina

"Arapsko proleće" stvara tampon zonu oko Izraela "demokratski" menjajući vladajuće režime i u ostalim arapskim državama koje nisu prijateljski nastrojene. "Demokratski" režimi u Maroku i Alžiru kao i najdemokratskija Saudijska Arabija su mirne jer su ili daleko ili su strateški partneri USA. Dinastiju Asad podržavam isto kao i dinastiju Severne Koreje isto toliko podržavam "demokratska" nastojanja USA i satelita da promene režime na Bliskom Istoku. Rusiju podržavam samo kao protivtežu nastojanjima USA i satelita da "demokratski" zaštite svoje interese. Da li neko zna ko vlada u Libiji, Tunisu, Egiptu, Libanu, Iraku, Avganistanu? Da li će Ameri proizvesti (hoće) novog saveznika kao što su stvorili Bin Ladena i bratiju? Da li ćemo, u skorije vreme, gledati rušenje Bele kuće ili CIA u Lengliju, Bakingemske palate ili napade na neke olimpijske ekipe u Londonu? Ne priželjkujem ali u težnji da se što više kontroliše uvek ostanu džepovi (tamo gde si najsigurniji) koji su ranjivi. I onda...gledaćemo direktan prenos terorističkih napada na objekte koji su najzaštićeniji. Nije li ovo predigra za Iran koja se neplanski produžila u Siriji? I nije li napad u Bugarskoj opomena da ciljevi mogu biti svuda pa i u Andori, San Marinu, Luksemburgu, Lihtenštajnu, Monaku ili Švajcarskoj. Izaberite i druga mesta koja nisam naveo!!!

Goran

pre 11 godina

U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.
(Crni, 20. jul 2012 11:47)

Kolko god ludo delovao ovaj tvoj komentar nebi me zacudilo i da je zaista istinit.
Mediji su odavno postali produzena ruka "djavola".

ja

pre 11 godina

Regularna vojska jedne drzave moze samo da OSLOBODI a nikako da ZAUZME glavni grad,od naoruzanih,paravojnih formacija kojima prelepi i predobri zapad tepa:OPOZICIONARI.ko vam pise te vesti,isto neke lepotice sa sladoleda!

milos

pre 11 godina

Ma koliko taj Asad bio totalitarni diktator, i na osnovu vesti koje se ovde daju, a verovatno pišu u Londonu ili Parizu, zaključujem da su ti pobunjenici obični razbojnici i pljačkaši. Pretpostavljam da postoji i snažna opozicija sa naprednim idejama ali ne vidim vezu sa ovim grupama. Sigorno je ipak da je korisnije da pljačkaši razore i opljačkaju sve kako bi se posle lakše upravljalo resursima. Valjda je u tome cela poenta a za civile ionako nikog nije briga...

Dejan

pre 11 godina

A da ponekad pustite i neke informacije, ako ne od Sirijske TV, onda bar sa RT-a. Juce je bio prilog iz Damaska, gde se ljudi normalno krecu, saobracaj je normalan a u daljini, kao da je u Zemun polju se vidi dim iz tih predgradja gde su bile borbe.
Poenta je da nije bilo nikakve borbe za Damask, vec puskaranja u predgradju. Takodje pusteni su snimci pubunjenika koji su u uniformama regularne vojske pucali na gradjane kako bi ih okrenuli protiv iste i kako bi se spinovale vestri iz Londona.
Molim za malo vise objektivnosti u izvestavanju iz Sirije.

Jagodinac

pre 11 godina

U Siriji je gradjanski rat u kome Asad polako gubi.Nije želeo mirnu tranziciju u državi te će doživeti sudbinu kao svi diktatori,biće silom oteran sa vlasti.Neka bude srećan ako ne prodje kao Gadafi ili Mubarak.Asad predstavlja manjinu u Sriji,jer će većina protiv njega.

Crni

pre 11 godina

Nakon pobunjeničke infiltracije u glavni grad i nakon terorističkog napada u kojem je stradalo nekoliko ministra i visokih dužnosnika, sirijske snage su krenule u ofenzivu preuzimanja ključnih gradskih četvrti Damaska. Press TV prenosi kako su sirijske snage uspješno zauzele ključna uporišta koja su jučer preuzeli pobunjenici. Veliki sukobi su izbili u gradskoj četvrti al-Midan gdje su snage sigurnosti likvidirale veći broj pobunjenika i zaplijenili znatnu količinu oružja i nekoliko naoružanih vozila.
Da su sirijske snage spremne na daleko žešći sukob s pobunjenicima pokazuju i najnovije snimke državne televizije na kojima se necenzurirano prikazuju mrtva tijela više ubijenih pobunjenika na ulicama Damaska.
Od početka sukoba u Damasku sirijski internetski mediji kao sto je SANA gotovo su stalno nedostupni, uglavnom stizu vjesti stare jedan dan, dok zapadne vjesti CNN i BBC sire veliku propagandu da su pobunjenici zauzeli granicne prelaze koje nisu tacne. U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.

Maja

pre 11 godina

Neverovatno. Nedvosmisleno se kaze u svim medijima da pobunjenici izvode napade na razne mete, da napadaju drzavne institucije, vojsku, policiju, zauzimaju gradske cetvrti, nigde se to ne demantuje, i niko ne poziva pobunjenike da se uzdrze od nasilja. Sa druge strane, rezim odgovara na napade pobunjenika, i rezim se stalno poziva da se povuce, rezim se osudjuje za nasilje. Nije li logicno pozvati stranu koja prva pocinje da prestane, ili bar osuditi obe strane? Pobunjenici koriste bombasa samoubicu u napadu i svetski zvanicnici kazu da je to znacajan udarac rezimu, ne osudjuju tu taktiku, a kada se u nekim drugim delovima sveta koriste bombasi samoubice, onda je to dovoljno za pokretanje rata u drugoj drzavi, na drugom delu planete, a ovde se osudjuje zvanicna drzava sto reaguje na samoubilacki napad na sopstvenoj teritoriji? Zalosno je sto je obican narod, koji se nikako ne moze izjednaciti sa pobunjenicima, uhvacen izmedju dve strane, zalosno je sto ga oni koji bi trebalo da budu bolji od rezima, oni koje smatraju 'demokratama' i 'oslobodiocima', koriste kao zivi stit i zele da ih sto vise strada da bi doslo do medjunarodne intervencije, a jos zalosnije je sto se daje podrska onima koji prvi napadaju i koji odbacuju svaki mirovni plan i u svojoj taktici koriste bombase samoubice i odsecanje udova zarobljenicima. Naivno je misliti da se 'narod' bori protiv Asada. Ja znam pripadnike tog naroda iz hriscanske manjine koji su vise u strahu od pobunjenika nego od rezima.

mirni demonstranti

pre 11 godina

"mirni demonstranti" nanose ogromne gubitke regularnoj vojsci zauzimaju gradove distrikte i granicne prelaze. ne znam da li su odvratnije lazi i licemerje zapada ili ruska pomoc siriji. da li ovako izgleda nacin na koji rusija brani i pomaze. da ne kazem da u Siriji u odnosu na Srbiju imaju imaju strateske razloge da pomognu. ovo nam govori da smo nazalost osudjeni sami na sebe i nase nesposobne politicare.

Maja

pre 11 godina

Neverovatno. Nedvosmisleno se kaze u svim medijima da pobunjenici izvode napade na razne mete, da napadaju drzavne institucije, vojsku, policiju, zauzimaju gradske cetvrti, nigde se to ne demantuje, i niko ne poziva pobunjenike da se uzdrze od nasilja. Sa druge strane, rezim odgovara na napade pobunjenika, i rezim se stalno poziva da se povuce, rezim se osudjuje za nasilje. Nije li logicno pozvati stranu koja prva pocinje da prestane, ili bar osuditi obe strane? Pobunjenici koriste bombasa samoubicu u napadu i svetski zvanicnici kazu da je to znacajan udarac rezimu, ne osudjuju tu taktiku, a kada se u nekim drugim delovima sveta koriste bombasi samoubice, onda je to dovoljno za pokretanje rata u drugoj drzavi, na drugom delu planete, a ovde se osudjuje zvanicna drzava sto reaguje na samoubilacki napad na sopstvenoj teritoriji? Zalosno je sto je obican narod, koji se nikako ne moze izjednaciti sa pobunjenicima, uhvacen izmedju dve strane, zalosno je sto ga oni koji bi trebalo da budu bolji od rezima, oni koje smatraju 'demokratama' i 'oslobodiocima', koriste kao zivi stit i zele da ih sto vise strada da bi doslo do medjunarodne intervencije, a jos zalosnije je sto se daje podrska onima koji prvi napadaju i koji odbacuju svaki mirovni plan i u svojoj taktici koriste bombase samoubice i odsecanje udova zarobljenicima. Naivno je misliti da se 'narod' bori protiv Asada. Ja znam pripadnike tog naroda iz hriscanske manjine koji su vise u strahu od pobunjenika nego od rezima.

Asad

pre 11 godina

Udri Asade po placenickoj gamadi. Ovi placenici kao da su ucili skolu u bivsoj Jugoslaviji. Sve pobijene prikazuju kao civile. A onda se americke domacice zgroze nad takvim postupkom

ja

pre 11 godina

Regularna vojska jedne drzave moze samo da OSLOBODI a nikako da ZAUZME glavni grad,od naoruzanih,paravojnih formacija kojima prelepi i predobri zapad tepa:OPOZICIONARI.ko vam pise te vesti,isto neke lepotice sa sladoleda!

Dejan

pre 11 godina

A da ponekad pustite i neke informacije, ako ne od Sirijske TV, onda bar sa RT-a. Juce je bio prilog iz Damaska, gde se ljudi normalno krecu, saobracaj je normalan a u daljini, kao da je u Zemun polju se vidi dim iz tih predgradja gde su bile borbe.
Poenta je da nije bilo nikakve borbe za Damask, vec puskaranja u predgradju. Takodje pusteni su snimci pubunjenika koji su u uniformama regularne vojske pucali na gradjane kako bi ih okrenuli protiv iste i kako bi se spinovale vestri iz Londona.
Molim za malo vise objektivnosti u izvestavanju iz Sirije.

milos

pre 11 godina

Ma koliko taj Asad bio totalitarni diktator, i na osnovu vesti koje se ovde daju, a verovatno pišu u Londonu ili Parizu, zaključujem da su ti pobunjenici obični razbojnici i pljačkaši. Pretpostavljam da postoji i snažna opozicija sa naprednim idejama ali ne vidim vezu sa ovim grupama. Sigorno je ipak da je korisnije da pljačkaši razore i opljačkaju sve kako bi se posle lakše upravljalo resursima. Valjda je u tome cela poenta a za civile ionako nikog nije briga...

Crni

pre 11 godina

Nakon pobunjeničke infiltracije u glavni grad i nakon terorističkog napada u kojem je stradalo nekoliko ministra i visokih dužnosnika, sirijske snage su krenule u ofenzivu preuzimanja ključnih gradskih četvrti Damaska. Press TV prenosi kako su sirijske snage uspješno zauzele ključna uporišta koja su jučer preuzeli pobunjenici. Veliki sukobi su izbili u gradskoj četvrti al-Midan gdje su snage sigurnosti likvidirale veći broj pobunjenika i zaplijenili znatnu količinu oružja i nekoliko naoružanih vozila.
Da su sirijske snage spremne na daleko žešći sukob s pobunjenicima pokazuju i najnovije snimke državne televizije na kojima se necenzurirano prikazuju mrtva tijela više ubijenih pobunjenika na ulicama Damaska.
Od početka sukoba u Damasku sirijski internetski mediji kao sto je SANA gotovo su stalno nedostupni, uglavnom stizu vjesti stare jedan dan, dok zapadne vjesti CNN i BBC sire veliku propagandu da su pobunjenici zauzeli granicne prelaze koje nisu tacne. U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.

Goran

pre 11 godina

U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.
(Crni, 20. jul 2012 11:47)

Kolko god ludo delovao ovaj tvoj komentar nebi me zacudilo i da je zaista istinit.
Mediji su odavno postali produzena ruka "djavola".

Miša, Bgd

pre 11 godina

Da podsetim da je u Kataru isto tako bila sagrađena maketa zelenog trga u Tripoliju i snimak poslat u svet. Takođe paralela između ove dve zemle je i identičan scenario. Pojavljivanje nekakvih pobunjenika koje zapadni mediji predstavljaju kao "mirni protestanti". Takođe je zanimljivo što su u Libiji ti pobunjenici preko noći nestali a na izborima političko krilo istih žestoko poraženo. Ja verujem da se radi o istoj grupi koja je samo preseljena u Siriju da odradi posao. Takođe je više puta dokazano da ti pobunjenici koriste zapadno oružje kao i oružje uzeto iz magacina libijske vojske. Ovo je delo velike mašinerije koja uključuje medije, tajne službe i speijalne jedinice. Nije mi samo jasno kako neko može da misli da je ovo slučajno i kako se narod stvarno podigao protiv režima zarad demokratije.

mirni demonstranti

pre 11 godina

"mirni demonstranti" nanose ogromne gubitke regularnoj vojsci zauzimaju gradove distrikte i granicne prelaze. ne znam da li su odvratnije lazi i licemerje zapada ili ruska pomoc siriji. da li ovako izgleda nacin na koji rusija brani i pomaze. da ne kazem da u Siriji u odnosu na Srbiju imaju imaju strateske razloge da pomognu. ovo nam govori da smo nazalost osudjeni sami na sebe i nase nesposobne politicare.

Maja

pre 11 godina

@Dejan Slazem se da izvestavanje medija nije objektivno, blago receno. Pobunjenike a priori podrzavaju i bez ikakve argumentacije provlace tezu da je to celokupan narod Sirije koji je ustao protiv tiranina. Ali niste u pravu kada kazete da je zivot u Damasku trenutno normalan i da je to samo puskaranje u predgradju. Prosle nedelje sam kontaktirala prijatelja iz Damaska koji mi je rekao da su se preselili u hriscanski, bezbedniji deo grada i da su dobro. U sredu smo se opet culi i rekao mi je da situacija nije dobra, da su pod opsadom i da ne mogu da izadju iz grada. Oni imaju porodicu u Tartusu, hriscanskom mestu na moru, blizu granice sa Libanom, i hteli su tamo da odu, ali od pucnjave i sukoba ne mogu da izadju iz Damaska. S obzirom na to da se vec sedam godina poznajemo i cesto razgovaramo, znam da je pod trenutnim rezimom ziveo mirno, zavrsio fakultet, isao u Ameriku na specijalizaciju, voleo bi da je imao vecu platu, da vojska nije obavezna, da nisu pod sankcijama, ali ga niko nije maltretirao i zivot mu nije bio ugrozen. Od kada su se pobunjenici, za koje nema dokaza da predstavljaju vecinski narod Sirije, digli na oruzje, Sirijom vladaju strah i teror, ne od rezima vec od pobunjenika, jer cak i kada ih ne ugrozavaju direktno, dolaze medju narod, napadaju vojsku i policiju, pa onda narod medju kojim se krecu i kriju strada. Takodje mi je receno da pobunjenici nisu mirna opozicija, vec naoruzane bande koje nasumicno pucaju po ulicama i sire haos i strah.

Mark

pre 11 godina

Nisam upucen dobro u situaciju u Siriji posto ne zivim tamo. Ali zivim u inostranstvu i imam prijatelje koji su iz sirije i okolnih zemalja. Nisam siguran koliko je to tacno, ali po njihovim pricama sa Sirijom se priprema teren za Iran

pepe

pre 11 godina

@Jagodinac
Sta li ti pricas kakva mirna tranzicija ... Mislis na pljacku i unistenje jos jedne drzave u nizu za dobrobit zapada i SAD-a. I sramota kako mediji kao po diktatu pisu na ovaj nacin. Rezim je u vasoj novinarskoj kuci a ne u Siriji.

Djordje

pre 11 godina

"Arapsko proleće" stvara tampon zonu oko Izraela "demokratski" menjajući vladajuće režime i u ostalim arapskim državama koje nisu prijateljski nastrojene. "Demokratski" režimi u Maroku i Alžiru kao i najdemokratskija Saudijska Arabija su mirne jer su ili daleko ili su strateški partneri USA. Dinastiju Asad podržavam isto kao i dinastiju Severne Koreje isto toliko podržavam "demokratska" nastojanja USA i satelita da promene režime na Bliskom Istoku. Rusiju podržavam samo kao protivtežu nastojanjima USA i satelita da "demokratski" zaštite svoje interese. Da li neko zna ko vlada u Libiji, Tunisu, Egiptu, Libanu, Iraku, Avganistanu? Da li će Ameri proizvesti (hoće) novog saveznika kao što su stvorili Bin Ladena i bratiju? Da li ćemo, u skorije vreme, gledati rušenje Bele kuće ili CIA u Lengliju, Bakingemske palate ili napade na neke olimpijske ekipe u Londonu? Ne priželjkujem ali u težnji da se što više kontroliše uvek ostanu džepovi (tamo gde si najsigurniji) koji su ranjivi. I onda...gledaćemo direktan prenos terorističkih napada na objekte koji su najzaštićeniji. Nije li ovo predigra za Iran koja se neplanski produžila u Siriji? I nije li napad u Bugarskoj opomena da ciljevi mogu biti svuda pa i u Andori, San Marinu, Luksemburgu, Lihtenštajnu, Monaku ili Švajcarskoj. Izaberite i druga mesta koja nisam naveo!!!

Lazar

pre 11 godina

Ni ne cudi me da podrzavate koljaca Asada, cudio bih se da je suprotno. Srbi su profesionalci kad je u pitanju ubijanje civila.
(brat_sirijac, 20. jul 2012 17:27)

Kada takve stavove iznese čovek čije se saplemenici i braća po veri opašu eksplozivom, uđu u autobus i raznesu sve putnike. Seku glave svojim protivnicima pa igraju sa tim glavama fudbal. Kada umru, svu njegovu imovinu, uključujući i njegove žene, nasleđuju i dele njegova braća, pretpostaviću da se radi o komplimentu!

Leonid.Yv

pre 11 godina

Predsednik Sirije ima moju punu podrsku. otkud opoziciji toliko naoruzanje? sto se nevinih zrtava tice, jos ovog trenutka one mogu prestati da padaju, samo neka pobunjenici poloze oruzje

NikolaBGD

pre 11 godina

@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.

Sasa

pre 11 godina

Ziveo sam 3 godine u Damasku,zena mi je poreklom iz Sirije i sve ovo me duboko potresa.U zadnjih 18 meseci 4 puta smo isli u Siriju jer tamo imamo mnogo rodbine i prijatelja.Stvarno ne znam da li Al Jezeera u Dohi gradi makete ali situacija sa vladarima iz Asad porodice nije normalna decenijama.I pobunjenici nisu nista bolji.Narod Sirije je u principu miroljubiv i retko ko bi uzeo pusku u ruke.U Damasku je trenutno katastrofalno stanje.Obican narod u Siriji je decenijama protiv Asada.Sirija je najzaostalija zemlja Bliskog Istoka,plate su male,sloboda gotovo da nema.Susedni Liban deluje kao Amerika u odnosu na Siriji i Sirijci uglavnom odlaze u Liban i Jordan da rade bilo sta.Narod Sirije u prinicipu nema nista protiv Amerike.Amerika ih stipendira,daje pomoc i dosta novca se slije iz Amerike jer Sirijci uglavnom emigriraju u Ameriku i Kanadu.Ovo sto Rusija i Kina trenutno brane Asada je cist interes.Ne postoje Arapi koji u Rusiji vide prijatelja,tu su svi slozni.
Greska celog sveta je sto nisu istrajali na mirnom povlacenju Asada.Svi su svesni da Asada retko ko podrzava.Ovako sada su dosli pobunjenici i gradjanski rat je poceo u kome ce stradati mnogi obicni ljudi.U Umajad Dzamiji u Damasku nalaze se mosti Sv. Jovana.U Siriji je Malula u kojoj se govori aramejskim jezikom,jedino mesto na planeti gde narod govori istim jezikom koji je govorio Isus.Asad je uzrok ovog gradjanskog rata.Samo da se sto pre zavrsi.

Miroslav

pre 11 godina

Daj Bože da uspeju ali iskustvo sa Libijom i odbranom Tripolija ne idu u prilog toj želji. Kakvi bre pobunjenici, iza svega tog stoji Amerika.

sisanje vesla

pre 11 godina

Svaka medjunarodno priznata drzava i clanica UN-a ima regularnu armiju i regularnu policiju! U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi) Sta vam znaci to "Adasove snage"? Jel su to snage ciji je vrhovni komandant demokratski izabran predsednik Asad ? Jel su to snage koje su polozile zakletvu da ce braniti svoju zemlju od strane agresije i cuvati ustavno-pravni poredak? Ovo je skolski primer propagande i izjednacavanja teroristickih bandi,Muslimanskog bratstva,Al Kaide i ostalih placenika sa drzavnim aparatom

prijatelj

pre 11 godina

@ sasa

ako arapski narod ne vidi u rusima prijatelje , pitam se zasto "prijateljsku " ameriku, koja ih po tvojim recima skoluje i zaposljava , dizu u vazduh i ubijaju po okupiranim arapskim zemljama?

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

idite s milim bogom

pre 11 godina

Ima ovde jedna struja koja stalno ponavja "i opet srbi podrzavaju diktatore, gde mi to zivimo.."Klasicni brainwashing i posledice istog, pa zar ste tako lako poverovali u svu propagandu SAD i njihovih satelita u Evropi i Izraelu? Zar niste na svojoj kozi osetili njihove bombe? Njihova prica je samo njihova, oni zive dobro na nasoj grbaci kao i celog treceg sveta. Izgleda da su odredjeni brzo shvatili da je to sve ok, i za njihovo i dobro svih, libijaca, sirijaca, iracana, da ne pominjemo latinsku ameriku tipa ekvador, kubu itd. Zalosno je slusati vas, prodali bi ste i dusu da mozete, al dzabe uvek cete ostati mali balkanski divljaci u ocima vrlog zapada. A niste kao ni culi da se tzv pobunjenici finansiraju iz SAD kase i obucavaju ih NATO snage, niste? Da mozda ne gledate mnogo korporativne medije i ostale koje ih samo prenose? Niste culi da je SAD u krizi i da im hirno treba jos nafte i resursa?Niste culi da je Sirija puna gasa i nafte?Zabole vas pametnjakovici sto gledate CNN.

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

dejan

pre 11 godina

Ljudi, zar ne vidite da amerikanci i rusi igraju Counter Strike Live 1.0.4. verziju...2013. godine izlazi verzija Iran 1.0.5... Umesto sekularnih diktatora sad na vlast dolaze fundamentalisti, obrni-okreni neće biti u islamskom svetu demokratije još dugo...a sirotinja će i dalje da trpi.Kad u Egiptu uvedu šerijatske zakone ima narod da pravi Mubaraka od blata.

Jagodinac

pre 11 godina

U Siriji je gradjanski rat u kome Asad polako gubi.Nije želeo mirnu tranziciju u državi te će doživeti sudbinu kao svi diktatori,biće silom oteran sa vlasti.Neka bude srećan ako ne prodje kao Gadafi ili Mubarak.Asad predstavlja manjinu u Sriji,jer će većina protiv njega.

MidnighT

pre 11 godina

Dosta vise sa zapadno teroristickom propagandom.Sirijska vojska ne osvaja nego OSLOBADJA Damask od teroristickih bandi podpomognutih zapadom zarad svojih interesa.A ovi sa ispranim mozgovima neka se vrate u nazad pa neka pogledaju kako su teroristima njihovi menotori omogucili obucavanje kod prodavaca organa sa kosova.Svom silom i svim oruzijem udri po teroristima da im nepadne na pamet vise Asade,dosta je lazne i licemerne demokratije po svetu

Zrak

pre 11 godina

@ Gde ja zivim
Mozda tako mislimo jer smo vec doziveli da nam strani placenici kroje sudbinu i namecu vlast i da je tome predhodilo bombardovanjem. Mozda zato sto znamo sta ce biti sa ovim zemljama za 10 godina. A i oni koji nisu doziveli neka samo pogledaju Libiju. Drzava koja je zvanicno bila najmanje zaduzena, gde je sve bilo besplatno od skolovanja pa do lecenja sada je prava demoNkratija u kojoj vec sad kukaju za Gadafijem. Ma za 10 godina jesce pesak. Da se stidite vi koji podrzavate sistematsko unistavanje drzava od strane NATOa i Zapaza generalno.

chooyu

pre 11 godina

Dinastiji Asad kraj se nazire, kakpo ste vladali tako cete i zavrsiti, Komunjare, rujke i kosooki, nece tu nista promeniti samo malo produziti agoniju. Tuzno je sto taj divan narod pati zbog sake budala....

Bodin

pre 11 godina

@Mark

Potpuno ste u pravu. Ko zna istoriju zna da ce sledeca "demokratska" destinacija biti Iran, gde su vec uveliko u brdima kod plemena obavestajci iz Britanije i US, a obavestajci vrsljaju po Teheranu. Ulazak mora da bude sa juga, ali mora da se spreci ulazak Rusije sa severa kao u avgustu 1941. Kada je Rusija bila primorana da udje u Iran zbog obezbedjivanja svojih juznih granica na Kaspiju. I tada je poslednja Nemacka destinacija (citaj danas US, GB, Nemacka i ostala bratija..) pre vojni ulazak u Iran bila Sirija, s tim sto su tada Nemacka i Britanija bile suprostavljene strane pa je nemacka ofanziva zapela kod Kaira. Danas su oni saveznici predvodjeni US. Mi smo na pragu velikog, bojim se da kazem ogromnog rata, jer niti Rusija moze sebi da dozvoli, a ni Kina ulazak NATO u Iran. To je nacelnik kineskog generalstaba i otvoreno rekao: napad na Iran je napad na NR Kinu. Rusiji je to borba za egzistenciju i zato se na ovaj nacin (za sada samo politicki) brani Sirija. I bez obzira na zadriglost zapadne propagande - i Rusija i Kina nisu za ocuvanje nikakvog diktatora i rezima, vec da se na politicki nacin odredi volja sirijskog naroda. A za one koji vole da podrzavaju donosecu "zapadnu demikratiju" pitanje - da li znate kakav je danas polozaj hriscana u Alziru, Libiji, Egiptu...? Nikada gori, ljudi su u najmanju ruku ostali bez posla, ne mogu da postanu sudije, lekari - a sve do pre par meseci je bilo normalno. Hvala Americi!?!?

Gde ja zivim

pre 11 godina

Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili.

Milan

pre 11 godina

Avaj, avaj sve, dok ceo NATO ratuje za ono zlo Izrael (ne kazem Jevreje, nego bas drzavu Izrael).
Proci ce nesrecnici kao Libijci. Tuzno i tragicno sta je sve "normalno" i "demokratija" u danasnjem svetu :(
Izdrzi Asade!

фф

pre 11 godina

запад ме доноси демократију већ контролу а сам народ доноси демократију стога обе стране су у праву

amstel

pre 11 godina

Nikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.

Zemun_grad

pre 11 godina

Zemlju u kojoj su se pojavili prvi tragovi civilizacije, moderne poljoprivrede, oko 4000 godina p.n.e., nastoji da razrusi vestacka tvorevina, britanski sljam bacen na kontinent zvani Amerika.
Zemlja zasnovana na genocidu nad indijancima, danas deli pravdu po svetu, moralno posrnula u svakom pogledu.
Ova planeta stvarno treba jedan tezak reset.

Darko 88

pre 11 godina

Napred vojsko!!! Kada pobunjenici i plaćenici napadaju to se ne osuđuje, to nema veze, a kada legitimna vojska odbija napade i kreće ofanzivu da povrati svoju teritoriju to se osuđuje, strašno je šta amerikanci rade eclom svetu, samo sada im neće proći!

Mrk-Djok

pre 11 godina

ikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.
(amstel, 20. jul 2012 18:28)

Nije da volimo diktatore, ali smo prekaljeni kad je rec u "Borbi zapada za ljudska prava", sve nam jasno. Zato podrzavamo Asada i Gadafija i Sadama i Caveza i Ahmadinadzada... tj. osovine zla.
A recimo, Saudijskog u Katarskog despota, nikako ne mogu da podrzim.
Ne znam kolko covek treba da nista ne zna, pa da poveruje u price BBC-a i sl. stanica.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

@Fracnuski drzavljanin
Искрено говорећи, још би сте ви били под Немцима да Руси нису победили код Москве, Стаљинграда и Курска.

vuk79

pre 11 godina

Ishod rata ni najmanje nije neizvestan. Pobunjenici pobedjuju,Asad ce biti mrtav za mesec ili dva. Jasno svakome ko ima gram mozga! Hvala bogu.

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.

NapomenaZaboravnim

pre 11 godina

@Bik Koji Sedi
Reci mi molim te da se salis,zaista se iskreno nadam da se salis.Amerika je pomogla da se razvije Nemackoj i Japanu??Nemacka je vec bila razvijena pa je unistena,zasluzeno u ratu koji su sami izazvali.A Japanu su pomogli tako sto su bacila dve atomske bombe,jedine upotrebljene u istoriji covecanstva i ubili stotine hiljada ljudi.Onda iskoriscavali njihovu zemlju koliko dugo?Ajde da vidimo koje je zemlje Amerika unistlia,najbrojacu samo par:Gvatemala,Nikaragva,Cile i ostatak Latino Amerike(bilo bi predugacko da nabrajam sve),Kongo,Iran,Vijetnam,Libija..spisak je dugacak,procitaj malo kakav je "procvat" donela Amerika u te zemlje i zasto su ljudi decenijama ginuli tamo,zbog cije gramzivosti i oholosti

NikolaBGD

pre 11 godina

@Demokratija
Nije svet onakav kakav ti servira televizija. U Libiji i Avganistanu je bolje ?! Pa kako u zemlji u kojoj svaki dan neko pogine moze biti dobro?! Talibane su u Afganistanu Amerikanci i kreirali a napali ih kad su se ovi odmetnuli. Ali sta vredi pisati i pricati Hilari kaze da im je bolje a 100-200 hiljada mrtvih je nista naspram uspostavljanja demokratije.Amerika je u soku jer je u bioskopu ubijeno 12 ljudi a vesti iz Sirije se predstavljaju kao da su biznis grafikoni te danas poginulo 200 juce 300 ali treba naoruzavati opoziciju jer sta je 100000 neamerikanaca naspram besplatne nafte za SAD.

ciganDOgroba

pre 11 godina

Rusi nisu mudro odigrali jer bi u slucaju strane agresije svi Sirijci stali u odbranu svoje drzave i svog naroda od agresora. Sloba 1999 je znao da je gotov na prvim izborima i nije imao podrsku vise od 30% glasaca u Srbiji ali kada je prva bomba pala na Srbiju svi koji su ga mrzeli do tog trenutka su ga prihvatili kao vrhovnog komandanta i stali u odbranu Srbije od strane agresije. Na Kipru sam imao prilike da pricam sa Sirijcima i sa Irancima (svi su bili opozicionari) i ljudi isto razmisljaju kao mi 99 i jedino sto bi moglo u ovom trenutku da ujedini Siriju je strana agresija.

Zoran

pre 11 godina

Vrlo je intresantno kako strani, pa i nasi mediji nazivaju suprotstavljene strane.
Kriminalci, ubice, lopovi, izdajnici i placenici su kao pobunjenici, a regularna drzavna vojska je snage rezima, Asadove snage...
Jano mi je sto ove dve strane ovako nazivaju CNN ili BBC, ali nasi mediji bi ipak trebali objektivno da kazu ko je tu ko.
Ono sto me dalje cudi u ovom starsnom sukobu je pogresna procena CIA. Siguran sam da nisu predpostavljali da ce skukob ici ovim putem.
Ono sto me ne cudi je to da Rusija i Kina stavljaju veto tek na slucaju Sirije. JOs jedan dokaz da oni gledaju ISKLUCIVO licne interese, a ocigledno da Sirija to jeste.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Ja samo znam, da ni vesernicu u novobeogradskom soliteru ne mozes da otmes,bez nekakve organizacije,da ne kazem zavere.Nama su oteli deo drzave,teritoriju na kojoj moze komotno da zivi nekoliko miliona ljudi,a u ovim komentarima uvek ima pametnjakovica koji nas ubedjuju da je to sticaj okolnosti u kome se nismo najbolje snasli.Iranski lider Reza Pahlavi je bio americki covek,ali je pusten niz vodu,a na njegovo mesto je instaliran Homeini koga je sve vreme cuvala francuska drzava.Slicno se desava i sa ovim arapskim drzavama kroz koje tutnje "spontane narodne revolucije".Sklanjaju se lideri koji su uvek gledali u pravcu Amerike,a na vlast dolaze neidentifikovani politicki objekti koji donose zebnju i neizvesnost u kojoj ce se najbolje snaci oni koji su to omogucili.

Crni

pre 11 godina

Re: (gradjanin Juzne Osetije, 20. jul 2012 21:12)
"A sta ce mo ako se pronadje RUSKO HEMIJSKO ORUZJE koje RUSI nisu isporucivali javno posto je isto zabranjeno."
Decko ti si mnogo frustriran sto su ovi tvoji (Ceda, Canak,DS)izgubili na izborima, i sad odjednom "Ruski bojni otrovi."
Ako cemo pravo Rusu su njima dali nesto mnogo mocnije, protiv brodske rakete od kojih svaka moze da potopi nosac aviona, i sisteme za pracenje i obaranje aviona, Turski avion je samo isprobao malo i oboren je obicnim protiv avionskim topovima koji cak nemaju ni radar za pracenje. A ti potegnuo iz ove nase ravnice cak u Juznu Osetiju, pa srecan ti put, dac nam se vratis, jednom.

A?

pre 11 godina

Kad je Cobi bio u pitanju, ameri nisu trazili odobrenje SB UN. Kad je Asad u pitanju, ameri pazljivo prate sta ce uraditi pobunjenici. Ako ih Asad pribije uz zid, i pored veta Rusije i Kine, oni ce im poslati malo osiromasenog uranijuma, kao nama, i Asad ce biti mrtav za dva dana. Zivi bili pa videli...

Crni

pre 11 godina

Re: Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili."
(Gde ja zivim, 20. jul 2012 18:58)

Ostavi se ti Srba ovde se niko nije potpisao kao Srbin u komentarima, Srbi ne uredjuju svjetsku politicku scenu, a posebno ne u Siriji, ti jos zivis u 90. godinam rat je davno zavrsio.Ajde malo o Americkoj demokratiji, pljacki otimacini, rusenju "nepodobnih rezima", posebno onih koji imaju velike rezerve nafte i drugih prirodnih resurs, ovde neki komentatori ne mogu da odvoje oci od Srba bilo sta u svjetu da se dogodi, "Srbi su krivi." Milosevic je zavrsio sad imamo demokratiju, nema kukanja, "med i mleko", zar ima jos neko da je nezadovoljan pod zapadnoj nam demokratiji, oni nam uredjuju politicku scenu, postavljaju vlast, cjepaju nam drzavu otkupljuju sve sto nesto vredi, pa zar nije to ono sto smo trazili, ja licno nisam navijao za ovakav tip demokratije, a oni koji jesu sada neka uzivaju, nema kukanja, kriv ovaj, onaj, birali smo sami ili vecina.

Crni

pre 11 godina

Re: "Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera."
(Francuski drzavljanin, 20. jul 2012 23:17)

I treba da si ima zahvalan, ali dali ti je poznato da je deda Dzordza Busa (Preskot Bus)bio Hitlerov bankar,Preskot Buš predsedavao je Savetom direktora preduzeća Holland-American Trading Corporation i Seamless Steel Eljuipment Corporation, koje su vodili Buš i Hariman, zbog saradnje sa Trećim Rajhom. Mesec dana kasnije, 8. novembra 1942, sankcije su zadesile i Silesian-American Corporation, preduzeće koje je posedovalo velike rudnike uglja i cinka u Poljskoj i Nemačkoj, u čijim su jamama radili zatvorenici iz koncentracionih logora, a koji su Nemačkoj (ugljenokopi) tokom rata bili od velike pomoći.
stoje, naravno, Rotšildi. U oba svetska rata novinske agencije u Nemačkoj bile su u vlasništvu Rotšilda, koji su znali da kontrolišu i filtriraju informacije koje su ulazile i izlazile iz Nemačke i tako doziraju, povećavaju ili smanjuju tenziju, koja je pojačavala ili stišavala ratne operacije, zapravo tok rata, onako kako je odgovaralo ovim "vladarima iz senke". Iluminati su opsednuti "krvnom lozom" i genetskim kodom koji vrlo pažljivo reproduciraju i prate u onima koje guraju na vlast. Pa zahvali im se jos jednom,Americka demokratia, kako tada, tako i danas!

Demokratija

pre 11 godina

"@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

---------
Vijetnam, Irak, Libija (francuska intervencija pre svega), Avganistan (za ovo ce trebati jos dosta vremena), Srbija...

NikolaTK

pre 11 godina

Vi se ponasate kao da vam nikad nije bila ugrozena sloboda. Vi Srpski narode vrlo brzo zaboravljate sta su vam radili 90th godina. Mozda vama nisu, ali ja sam bio na ulicima i borio se za svoju i Vasu slobodu! Dobijao sam pendrek preko ledja, suzavac u oci, i jos mnogo toga, da bi danas neko sporio to za sta smo se ja i mnogi drugi borili.Niste smeli ni da pisnete protiv vlasti, a danas vam borba protiv Milosevica uopste nije bitna. Sramota! Za to se i "teroristi" kako ih vi nazivate danas bore u Siriji. Bore se za svoj zivot, za slobodu govora.
Neko je dole rekao da NATO intervencija nikad nije donela boljitak. Da nas nato nije bombardovao jos bih smo se mi tukli sa policijom i vojskom koja treba NAS da brani a ne das bije! Shvatite vec jednom, vi ste SLOBODNO ljudi i NIKO ne sme da vam komanduje! Imate pravo na vas govor, i niko ne sme da vam zabranjuje da govorite!
Napred NATO rusi ljude koji misle da su svi ostali robovi, a oni bogovi!

Sadam, Sloba, Gadafi... Evo stize i Asad!

pre 11 godina

Auuu, al su novokomponovane patriote i udbasi okupirali B92 komentare! :))

----
Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.
(Bik Koji Sedi, 20. jul 2012 20:06)

-----

Bravo za Bika Koji Sedi! Jos u Srbiji ima pametnih ljudi!

Francuski drzavljanin

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera.

Genghis Khan

pre 11 godina

U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi)
(sisanje vesla, 20. jul 2012 18:37)

Ne, adekvatan naziv je "pobunjenici", a teroristi su nesto drugo. Stavise, oni su - upravo suprotnost pobunjenicima! Terorizam je, po pravilu, surogat za otvorenu oruzanu pobunu (eventualno pokusaj da se proizvede stanje koje bi je omogucilo). Pravo na pobunu je prirodno pravo, legitimno jos od francuske i americke Revolucije, a bogami - i Bune protiv dahija. Tada dolazi do gradjanskog rata, a u gradjanskom ratu "regularne drzavne snage" (vojska i policija) su legitimna meta. Teroristi sire teror tako sto ubijaju, ranjavaju, ili kidnapuju civile, ukljucujuci i civilne drzavne sluzbenike. A postoji i terorizam protiv pameti. Adolf Hitler je bio demokratski izabran. Asad, ni otac, ni sin (njegovi veliki postovatelji, BTW) - nikad. I kad smo vec kod Hitlera, cak je i on pokazivao bolji ukus po pitanju medjunarodnih simpatija, nego danasnji srpski sisaci vesala. Ili, mozda, nije bio toliko obavesten i toliko promucuran, pa nije uvek uspevao tako nepogresivo da prepozna bas svakog Iznoguda, Drakulu, ili Sheriffa od Nottinghama. Vi ste, srpski sisaci vesala, ono sto je Hitler oduvek zeleo da bude, a nije znao kako. Eh, da je meni bilo takvih Srba... gde bi mi bio kraj!

cole

pre 11 godina

Sve oko interesa raznoraznih sila i medja stoji i one obicne ljude koji besomucno stradaju niko nista ne pita. Puno toga je receno ovim komentarima (jednostrano i irosnicno tipa "Sirija oslobadja Damask")a ja bih hteo da skrenem paznju na pitanje slobodnih izbora gde bi gradjani birali zele li da vladu pravi Asad, Mubarak, Sloba, Sadam, Gadafi ili pak nebi te ljude nego neke druge. Znam da ni demokrarija , ni izbori ni razna policka uredjenja zemlje nisu nikad crno bela medjutim u zemljama gde nikakvi demokratski izbori ne postoje sta preostaje grupama ljudi koji veruju da je demokratija u duhu 21 veka- da se bore protiv coveka i grupe ljudi oko njega koji se osecaju bogom-dani da vladaju jednom drzavom. Ne zaboravite kako smo se mo osecali kada je Milosevic cak dozvolio izbore pa ih onda pokrao, izasli smo na ulice. Da se Sloba nije na vreme sklonio verovatno bi i u Srbiji zapoceli borbu protiv njegovet iranije i ne bi se uopste neckali od koga cemo dobiti pomoc.
zakljucujem licemerije i okolnih zemalja i EU, i Rusije i Kine i medija, raznih ekonomskih lobija ali ne zaoboravljam ni licemerije diktatora koji sebe kao i svi pravi diktatori sebe vidi kao polubogove vznije i od ljudi i od zemlje i koji su spremni sve oko sebe da zrtvuju (na kraju i sebe gde i pred smrt sebe vide kao neko polu-bozansko nezobilzno bice bice; kojom zaslugom uopste?

Jagodinac

pre 11 godina

U Siriji je gradjanski rat u kome Asad polako gubi.Nije želeo mirnu tranziciju u državi te će doživeti sudbinu kao svi diktatori,biće silom oteran sa vlasti.Neka bude srećan ako ne prodje kao Gadafi ili Mubarak.Asad predstavlja manjinu u Sriji,jer će većina protiv njega.

chooyu

pre 11 godina

Dinastiji Asad kraj se nazire, kakpo ste vladali tako cete i zavrsiti, Komunjare, rujke i kosooki, nece tu nista promeniti samo malo produziti agoniju. Tuzno je sto taj divan narod pati zbog sake budala....

Sasa

pre 11 godina

Ziveo sam 3 godine u Damasku,zena mi je poreklom iz Sirije i sve ovo me duboko potresa.U zadnjih 18 meseci 4 puta smo isli u Siriju jer tamo imamo mnogo rodbine i prijatelja.Stvarno ne znam da li Al Jezeera u Dohi gradi makete ali situacija sa vladarima iz Asad porodice nije normalna decenijama.I pobunjenici nisu nista bolji.Narod Sirije je u principu miroljubiv i retko ko bi uzeo pusku u ruke.U Damasku je trenutno katastrofalno stanje.Obican narod u Siriji je decenijama protiv Asada.Sirija je najzaostalija zemlja Bliskog Istoka,plate su male,sloboda gotovo da nema.Susedni Liban deluje kao Amerika u odnosu na Siriji i Sirijci uglavnom odlaze u Liban i Jordan da rade bilo sta.Narod Sirije u prinicipu nema nista protiv Amerike.Amerika ih stipendira,daje pomoc i dosta novca se slije iz Amerike jer Sirijci uglavnom emigriraju u Ameriku i Kanadu.Ovo sto Rusija i Kina trenutno brane Asada je cist interes.Ne postoje Arapi koji u Rusiji vide prijatelja,tu su svi slozni.
Greska celog sveta je sto nisu istrajali na mirnom povlacenju Asada.Svi su svesni da Asada retko ko podrzava.Ovako sada su dosli pobunjenici i gradjanski rat je poceo u kome ce stradati mnogi obicni ljudi.U Umajad Dzamiji u Damasku nalaze se mosti Sv. Jovana.U Siriji je Malula u kojoj se govori aramejskim jezikom,jedino mesto na planeti gde narod govori istim jezikom koji je govorio Isus.Asad je uzrok ovog gradjanskog rata.Samo da se sto pre zavrsi.

Gde ja zivim

pre 11 godina

Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili.

amstel

pre 11 godina

Nikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.

vuk79

pre 11 godina

Ishod rata ni najmanje nije neizvestan. Pobunjenici pobedjuju,Asad ce biti mrtav za mesec ili dva. Jasno svakome ko ima gram mozga! Hvala bogu.

Demokratija

pre 11 godina

"@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

---------
Vijetnam, Irak, Libija (francuska intervencija pre svega), Avganistan (za ovo ce trebati jos dosta vremena), Srbija...

Asad

pre 11 godina

Udri Asade po placenickoj gamadi. Ovi placenici kao da su ucili skolu u bivsoj Jugoslaviji. Sve pobijene prikazuju kao civile. A onda se americke domacice zgroze nad takvim postupkom

Bik Koji Sedi

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.

NikolaTK

pre 11 godina

Vi se ponasate kao da vam nikad nije bila ugrozena sloboda. Vi Srpski narode vrlo brzo zaboravljate sta su vam radili 90th godina. Mozda vama nisu, ali ja sam bio na ulicima i borio se za svoju i Vasu slobodu! Dobijao sam pendrek preko ledja, suzavac u oci, i jos mnogo toga, da bi danas neko sporio to za sta smo se ja i mnogi drugi borili.Niste smeli ni da pisnete protiv vlasti, a danas vam borba protiv Milosevica uopste nije bitna. Sramota! Za to se i "teroristi" kako ih vi nazivate danas bore u Siriji. Bore se za svoj zivot, za slobodu govora.
Neko je dole rekao da NATO intervencija nikad nije donela boljitak. Da nas nato nije bombardovao jos bih smo se mi tukli sa policijom i vojskom koja treba NAS da brani a ne das bije! Shvatite vec jednom, vi ste SLOBODNO ljudi i NIKO ne sme da vam komanduje! Imate pravo na vas govor, i niko ne sme da vam zabranjuje da govorite!
Napred NATO rusi ljude koji misle da su svi ostali robovi, a oni bogovi!

A?

pre 11 godina

Kad je Cobi bio u pitanju, ameri nisu trazili odobrenje SB UN. Kad je Asad u pitanju, ameri pazljivo prate sta ce uraditi pobunjenici. Ako ih Asad pribije uz zid, i pored veta Rusije i Kine, oni ce im poslati malo osiromasenog uranijuma, kao nama, i Asad ce biti mrtav za dva dana. Zivi bili pa videli...

Genghis Khan

pre 11 godina

U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi)
(sisanje vesla, 20. jul 2012 18:37)

Ne, adekvatan naziv je "pobunjenici", a teroristi su nesto drugo. Stavise, oni su - upravo suprotnost pobunjenicima! Terorizam je, po pravilu, surogat za otvorenu oruzanu pobunu (eventualno pokusaj da se proizvede stanje koje bi je omogucilo). Pravo na pobunu je prirodno pravo, legitimno jos od francuske i americke Revolucije, a bogami - i Bune protiv dahija. Tada dolazi do gradjanskog rata, a u gradjanskom ratu "regularne drzavne snage" (vojska i policija) su legitimna meta. Teroristi sire teror tako sto ubijaju, ranjavaju, ili kidnapuju civile, ukljucujuci i civilne drzavne sluzbenike. A postoji i terorizam protiv pameti. Adolf Hitler je bio demokratski izabran. Asad, ni otac, ni sin (njegovi veliki postovatelji, BTW) - nikad. I kad smo vec kod Hitlera, cak je i on pokazivao bolji ukus po pitanju medjunarodnih simpatija, nego danasnji srpski sisaci vesala. Ili, mozda, nije bio toliko obavesten i toliko promucuran, pa nije uvek uspevao tako nepogresivo da prepozna bas svakog Iznoguda, Drakulu, ili Sheriffa od Nottinghama. Vi ste, srpski sisaci vesala, ono sto je Hitler oduvek zeleo da bude, a nije znao kako. Eh, da je meni bilo takvih Srba... gde bi mi bio kraj!

ja

pre 11 godina

Regularna vojska jedne drzave moze samo da OSLOBODI a nikako da ZAUZME glavni grad,od naoruzanih,paravojnih formacija kojima prelepi i predobri zapad tepa:OPOZICIONARI.ko vam pise te vesti,isto neke lepotice sa sladoleda!

cole

pre 11 godina

Sve oko interesa raznoraznih sila i medja stoji i one obicne ljude koji besomucno stradaju niko nista ne pita. Puno toga je receno ovim komentarima (jednostrano i irosnicno tipa "Sirija oslobadja Damask")a ja bih hteo da skrenem paznju na pitanje slobodnih izbora gde bi gradjani birali zele li da vladu pravi Asad, Mubarak, Sloba, Sadam, Gadafi ili pak nebi te ljude nego neke druge. Znam da ni demokrarija , ni izbori ni razna policka uredjenja zemlje nisu nikad crno bela medjutim u zemljama gde nikakvi demokratski izbori ne postoje sta preostaje grupama ljudi koji veruju da je demokratija u duhu 21 veka- da se bore protiv coveka i grupe ljudi oko njega koji se osecaju bogom-dani da vladaju jednom drzavom. Ne zaboravite kako smo se mo osecali kada je Milosevic cak dozvolio izbore pa ih onda pokrao, izasli smo na ulice. Da se Sloba nije na vreme sklonio verovatno bi i u Srbiji zapoceli borbu protiv njegovet iranije i ne bi se uopste neckali od koga cemo dobiti pomoc.
zakljucujem licemerije i okolnih zemalja i EU, i Rusije i Kine i medija, raznih ekonomskih lobija ali ne zaoboravljam ni licemerije diktatora koji sebe kao i svi pravi diktatori sebe vidi kao polubogove vznije i od ljudi i od zemlje i koji su spremni sve oko sebe da zrtvuju (na kraju i sebe gde i pred smrt sebe vide kao neko polu-bozansko nezobilzno bice bice; kojom zaslugom uopste?

Maja

pre 11 godina

Neverovatno. Nedvosmisleno se kaze u svim medijima da pobunjenici izvode napade na razne mete, da napadaju drzavne institucije, vojsku, policiju, zauzimaju gradske cetvrti, nigde se to ne demantuje, i niko ne poziva pobunjenike da se uzdrze od nasilja. Sa druge strane, rezim odgovara na napade pobunjenika, i rezim se stalno poziva da se povuce, rezim se osudjuje za nasilje. Nije li logicno pozvati stranu koja prva pocinje da prestane, ili bar osuditi obe strane? Pobunjenici koriste bombasa samoubicu u napadu i svetski zvanicnici kazu da je to znacajan udarac rezimu, ne osudjuju tu taktiku, a kada se u nekim drugim delovima sveta koriste bombasi samoubice, onda je to dovoljno za pokretanje rata u drugoj drzavi, na drugom delu planete, a ovde se osudjuje zvanicna drzava sto reaguje na samoubilacki napad na sopstvenoj teritoriji? Zalosno je sto je obican narod, koji se nikako ne moze izjednaciti sa pobunjenicima, uhvacen izmedju dve strane, zalosno je sto ga oni koji bi trebalo da budu bolji od rezima, oni koje smatraju 'demokratama' i 'oslobodiocima', koriste kao zivi stit i zele da ih sto vise strada da bi doslo do medjunarodne intervencije, a jos zalosnije je sto se daje podrska onima koji prvi napadaju i koji odbacuju svaki mirovni plan i u svojoj taktici koriste bombase samoubice i odsecanje udova zarobljenicima. Naivno je misliti da se 'narod' bori protiv Asada. Ja znam pripadnike tog naroda iz hriscanske manjine koji su vise u strahu od pobunjenika nego od rezima.

Sadam, Sloba, Gadafi... Evo stize i Asad!

pre 11 godina

Auuu, al su novokomponovane patriote i udbasi okupirali B92 komentare! :))

----
Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)

Moze tri? Nemacka. Japan. Juzna Koreja.
(Bik Koji Sedi, 20. jul 2012 20:06)

-----

Bravo za Bika Koji Sedi! Jos u Srbiji ima pametnih ljudi!

ciganDOgroba

pre 11 godina

Rusi nisu mudro odigrali jer bi u slucaju strane agresije svi Sirijci stali u odbranu svoje drzave i svog naroda od agresora. Sloba 1999 je znao da je gotov na prvim izborima i nije imao podrsku vise od 30% glasaca u Srbiji ali kada je prva bomba pala na Srbiju svi koji su ga mrzeli do tog trenutka su ga prihvatili kao vrhovnog komandanta i stali u odbranu Srbije od strane agresije. Na Kipru sam imao prilike da pricam sa Sirijcima i sa Irancima (svi su bili opozicionari) i ljudi isto razmisljaju kao mi 99 i jedino sto bi moglo u ovom trenutku da ujedini Siriju je strana agresija.

Dejan

pre 11 godina

A da ponekad pustite i neke informacije, ako ne od Sirijske TV, onda bar sa RT-a. Juce je bio prilog iz Damaska, gde se ljudi normalno krecu, saobracaj je normalan a u daljini, kao da je u Zemun polju se vidi dim iz tih predgradja gde su bile borbe.
Poenta je da nije bilo nikakve borbe za Damask, vec puskaranja u predgradju. Takodje pusteni su snimci pubunjenika koji su u uniformama regularne vojske pucali na gradjane kako bi ih okrenuli protiv iste i kako bi se spinovale vestri iz Londona.
Molim za malo vise objektivnosti u izvestavanju iz Sirije.

Lazar

pre 11 godina

Ni ne cudi me da podrzavate koljaca Asada, cudio bih se da je suprotno. Srbi su profesionalci kad je u pitanju ubijanje civila.
(brat_sirijac, 20. jul 2012 17:27)

Kada takve stavove iznese čovek čije se saplemenici i braća po veri opašu eksplozivom, uđu u autobus i raznesu sve putnike. Seku glave svojim protivnicima pa igraju sa tim glavama fudbal. Kada umru, svu njegovu imovinu, uključujući i njegove žene, nasleđuju i dele njegova braća, pretpostaviću da se radi o komplimentu!

mirni demonstranti

pre 11 godina

"mirni demonstranti" nanose ogromne gubitke regularnoj vojsci zauzimaju gradove distrikte i granicne prelaze. ne znam da li su odvratnije lazi i licemerje zapada ili ruska pomoc siriji. da li ovako izgleda nacin na koji rusija brani i pomaze. da ne kazem da u Siriji u odnosu na Srbiju imaju imaju strateske razloge da pomognu. ovo nam govori da smo nazalost osudjeni sami na sebe i nase nesposobne politicare.

Crni

pre 11 godina

Nakon pobunjeničke infiltracije u glavni grad i nakon terorističkog napada u kojem je stradalo nekoliko ministra i visokih dužnosnika, sirijske snage su krenule u ofenzivu preuzimanja ključnih gradskih četvrti Damaska. Press TV prenosi kako su sirijske snage uspješno zauzele ključna uporišta koja su jučer preuzeli pobunjenici. Veliki sukobi su izbili u gradskoj četvrti al-Midan gdje su snage sigurnosti likvidirale veći broj pobunjenika i zaplijenili znatnu količinu oružja i nekoliko naoružanih vozila.
Da su sirijske snage spremne na daleko žešći sukob s pobunjenicima pokazuju i najnovije snimke državne televizije na kojima se necenzurirano prikazuju mrtva tijela više ubijenih pobunjenika na ulicama Damaska.
Od početka sukoba u Damasku sirijski internetski mediji kao sto je SANA gotovo su stalno nedostupni, uglavnom stizu vjesti stare jedan dan, dok zapadne vjesti CNN i BBC sire veliku propagandu da su pobunjenici zauzeli granicne prelaze koje nisu tacne. U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.

Miša, Bgd

pre 11 godina

Da podsetim da je u Kataru isto tako bila sagrađena maketa zelenog trga u Tripoliju i snimak poslat u svet. Takođe paralela između ove dve zemle je i identičan scenario. Pojavljivanje nekakvih pobunjenika koje zapadni mediji predstavljaju kao "mirni protestanti". Takođe je zanimljivo što su u Libiji ti pobunjenici preko noći nestali a na izborima političko krilo istih žestoko poraženo. Ja verujem da se radi o istoj grupi koja je samo preseljena u Siriju da odradi posao. Takođe je više puta dokazano da ti pobunjenici koriste zapadno oružje kao i oružje uzeto iz magacina libijske vojske. Ovo je delo velike mašinerije koja uključuje medije, tajne službe i speijalne jedinice. Nije mi samo jasno kako neko može da misli da je ovo slučajno i kako se narod stvarno podigao protiv režima zarad demokratije.

pepe

pre 11 godina

@Jagodinac
Sta li ti pricas kakva mirna tranzicija ... Mislis na pljacku i unistenje jos jedne drzave u nizu za dobrobit zapada i SAD-a. I sramota kako mediji kao po diktatu pisu na ovaj nacin. Rezim je u vasoj novinarskoj kuci a ne u Siriji.

Francuski drzavljanin

pre 11 godina

Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.
(NikolaBGD, 20. jul 2012 18:04)"

Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera.

Goran

pre 11 godina

U Kataru sagrađen lažni Damask za širenje neistine o stanju u Siriji
Katarska kompanija počela je nedaleko od Dohe proizvoditi modele zgrada državnih institucija istovjetnih onima u Damasku, Aleppu i Lattakiji.Za ovu rekonstrukciju rata u Siriji navodno su zaposleni i statisti koji su odjeveni u uniforme sirijske vojske.Naravno mi preuzimamo vjesti koje nam servira zapad i Opservastorij za ljudska prava iz Londona.
(Crni, 20. jul 2012 11:47)

Kolko god ludo delovao ovaj tvoj komentar nebi me zacudilo i da je zaista istinit.
Mediji su odavno postali produzena ruka "djavola".

milos

pre 11 godina

Ma koliko taj Asad bio totalitarni diktator, i na osnovu vesti koje se ovde daju, a verovatno pišu u Londonu ili Parizu, zaključujem da su ti pobunjenici obični razbojnici i pljačkaši. Pretpostavljam da postoji i snažna opozicija sa naprednim idejama ali ne vidim vezu sa ovim grupama. Sigorno je ipak da je korisnije da pljačkaši razore i opljačkaju sve kako bi se posle lakše upravljalo resursima. Valjda je u tome cela poenta a za civile ionako nikog nije briga...

idite s milim bogom

pre 11 godina

Ima ovde jedna struja koja stalno ponavja "i opet srbi podrzavaju diktatore, gde mi to zivimo.."Klasicni brainwashing i posledice istog, pa zar ste tako lako poverovali u svu propagandu SAD i njihovih satelita u Evropi i Izraelu? Zar niste na svojoj kozi osetili njihove bombe? Njihova prica je samo njihova, oni zive dobro na nasoj grbaci kao i celog treceg sveta. Izgleda da su odredjeni brzo shvatili da je to sve ok, i za njihovo i dobro svih, libijaca, sirijaca, iracana, da ne pominjemo latinsku ameriku tipa ekvador, kubu itd. Zalosno je slusati vas, prodali bi ste i dusu da mozete, al dzabe uvek cete ostati mali balkanski divljaci u ocima vrlog zapada. A niste kao ni culi da se tzv pobunjenici finansiraju iz SAD kase i obucavaju ih NATO snage, niste? Da mozda ne gledate mnogo korporativne medije i ostale koje ih samo prenose? Niste culi da je SAD u krizi i da im hirno treba jos nafte i resursa?Niste culi da je Sirija puna gasa i nafte?Zabole vas pametnjakovici sto gledate CNN.

Djordje

pre 11 godina

"Arapsko proleće" stvara tampon zonu oko Izraela "demokratski" menjajući vladajuće režime i u ostalim arapskim državama koje nisu prijateljski nastrojene. "Demokratski" režimi u Maroku i Alžiru kao i najdemokratskija Saudijska Arabija su mirne jer su ili daleko ili su strateški partneri USA. Dinastiju Asad podržavam isto kao i dinastiju Severne Koreje isto toliko podržavam "demokratska" nastojanja USA i satelita da promene režime na Bliskom Istoku. Rusiju podržavam samo kao protivtežu nastojanjima USA i satelita da "demokratski" zaštite svoje interese. Da li neko zna ko vlada u Libiji, Tunisu, Egiptu, Libanu, Iraku, Avganistanu? Da li će Ameri proizvesti (hoće) novog saveznika kao što su stvorili Bin Ladena i bratiju? Da li ćemo, u skorije vreme, gledati rušenje Bele kuće ili CIA u Lengliju, Bakingemske palate ili napade na neke olimpijske ekipe u Londonu? Ne priželjkujem ali u težnji da se što više kontroliše uvek ostanu džepovi (tamo gde si najsigurniji) koji su ranjivi. I onda...gledaćemo direktan prenos terorističkih napada na objekte koji su najzaštićeniji. Nije li ovo predigra za Iran koja se neplanski produžila u Siriji? I nije li napad u Bugarskoj opomena da ciljevi mogu biti svuda pa i u Andori, San Marinu, Luksemburgu, Lihtenštajnu, Monaku ili Švajcarskoj. Izaberite i druga mesta koja nisam naveo!!!

фф

pre 11 godina

запад ме доноси демократију већ контролу а сам народ доноси демократију стога обе стране су у праву

Leonid.Yv

pre 11 godina

Predsednik Sirije ima moju punu podrsku. otkud opoziciji toliko naoruzanje? sto se nevinih zrtava tice, jos ovog trenutka one mogu prestati da padaju, samo neka pobunjenici poloze oruzje

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

NikolaBGD

pre 11 godina

@brat_sirijac Navedi jednu drzavu u kojoj je americka intervencija i okupacija donela napredak i ja idem u Siriju kao dobrovoljac da se borim protiv Asada.

prijatelj

pre 11 godina

@ sasa

ako arapski narod ne vidi u rusima prijatelje , pitam se zasto "prijateljsku " ameriku, koja ih po tvojim recima skoluje i zaposljava , dizu u vazduh i ubijaju po okupiranim arapskim zemljama?

Miroslav

pre 11 godina

Daj Bože da uspeju ali iskustvo sa Libijom i odbranom Tripolija ne idu u prilog toj želji. Kakvi bre pobunjenici, iza svega tog stoji Amerika.

dusan

pre 11 godina

jeste asad je ubica kako da ne hahah pa to je ista prica ko za nas kad su nas bombardovali isto kao i za gadafija i ostale... to su fini ljudi nisu teroristi kako da ne.... probudite se vec jednom ljudi..... koj crni narod... to su trupe koje ameri finansiraju... da vas pitam kako je sada u libiji?? jel tamo demokratija i sve je super kad su gadafija sklonili??? misli stvarno dokle cete vise verovati u USA propagandu u koju neveruje ni njihov narod ni niko iz eu...

sisanje vesla

pre 11 godina

Svaka medjunarodno priznata drzava i clanica UN-a ima regularnu armiju i regularnu policiju! U nekim drzavama postoje bande koje sire teror,ubijaju regularne drzavne snage i za njih postoji adekvatan naziv(teroristi) Sta vam znaci to "Adasove snage"? Jel su to snage ciji je vrhovni komandant demokratski izabran predsednik Asad ? Jel su to snage koje su polozile zakletvu da ce braniti svoju zemlju od strane agresije i cuvati ustavno-pravni poredak? Ovo je skolski primer propagande i izjednacavanja teroristickih bandi,Muslimanskog bratstva,Al Kaide i ostalih placenika sa drzavnim aparatom

Milan

pre 11 godina

Avaj, avaj sve, dok ceo NATO ratuje za ono zlo Izrael (ne kazem Jevreje, nego bas drzavu Izrael).
Proci ce nesrecnici kao Libijci. Tuzno i tragicno sta je sve "normalno" i "demokratija" u danasnjem svetu :(
Izdrzi Asade!

MidnighT

pre 11 godina

Dosta vise sa zapadno teroristickom propagandom.Sirijska vojska ne osvaja nego OSLOBADJA Damask od teroristickih bandi podpomognutih zapadom zarad svojih interesa.A ovi sa ispranim mozgovima neka se vrate u nazad pa neka pogledaju kako su teroristima njihovi menotori omogucili obucavanje kod prodavaca organa sa kosova.Svom silom i svim oruzijem udri po teroristima da im nepadne na pamet vise Asade,dosta je lazne i licemerne demokratije po svetu

Maja

pre 11 godina

@Dejan Slazem se da izvestavanje medija nije objektivno, blago receno. Pobunjenike a priori podrzavaju i bez ikakve argumentacije provlace tezu da je to celokupan narod Sirije koji je ustao protiv tiranina. Ali niste u pravu kada kazete da je zivot u Damasku trenutno normalan i da je to samo puskaranje u predgradju. Prosle nedelje sam kontaktirala prijatelja iz Damaska koji mi je rekao da su se preselili u hriscanski, bezbedniji deo grada i da su dobro. U sredu smo se opet culi i rekao mi je da situacija nije dobra, da su pod opsadom i da ne mogu da izadju iz grada. Oni imaju porodicu u Tartusu, hriscanskom mestu na moru, blizu granice sa Libanom, i hteli su tamo da odu, ali od pucnjave i sukoba ne mogu da izadju iz Damaska. S obzirom na to da se vec sedam godina poznajemo i cesto razgovaramo, znam da je pod trenutnim rezimom ziveo mirno, zavrsio fakultet, isao u Ameriku na specijalizaciju, voleo bi da je imao vecu platu, da vojska nije obavezna, da nisu pod sankcijama, ali ga niko nije maltretirao i zivot mu nije bio ugrozen. Od kada su se pobunjenici, za koje nema dokaza da predstavljaju vecinski narod Sirije, digli na oruzje, Sirijom vladaju strah i teror, ne od rezima vec od pobunjenika, jer cak i kada ih ne ugrozavaju direktno, dolaze medju narod, napadaju vojsku i policiju, pa onda narod medju kojim se krecu i kriju strada. Takodje mi je receno da pobunjenici nisu mirna opozicija, vec naoruzane bande koje nasumicno pucaju po ulicama i sire haos i strah.

Zrak

pre 11 godina

@ Gde ja zivim
Mozda tako mislimo jer smo vec doziveli da nam strani placenici kroje sudbinu i namecu vlast i da je tome predhodilo bombardovanjem. Mozda zato sto znamo sta ce biti sa ovim zemljama za 10 godina. A i oni koji nisu doziveli neka samo pogledaju Libiju. Drzava koja je zvanicno bila najmanje zaduzena, gde je sve bilo besplatno od skolovanja pa do lecenja sada je prava demoNkratija u kojoj vec sad kukaju za Gadafijem. Ma za 10 godina jesce pesak. Da se stidite vi koji podrzavate sistematsko unistavanje drzava od strane NATOa i Zapaza generalno.

Mrk-Djok

pre 11 godina

ikad ne mogu da odolim da pročitam komentare na ove vesti. I uvek se zgrozim. Još jednom Srbi podržavaju diktatore više nego narod koji živi u tim diktaturama.
(amstel, 20. jul 2012 18:28)

Nije da volimo diktatore, ali smo prekaljeni kad je rec u "Borbi zapada za ljudska prava", sve nam jasno. Zato podrzavamo Asada i Gadafija i Sadama i Caveza i Ahmadinadzada... tj. osovine zla.
A recimo, Saudijskog u Katarskog despota, nikako ne mogu da podrzim.
Ne znam kolko covek treba da nista ne zna, pa da poveruje u price BBC-a i sl. stanica.

Mark

pre 11 godina

Nisam upucen dobro u situaciju u Siriji posto ne zivim tamo. Ali zivim u inostranstvu i imam prijatelje koji su iz sirije i okolnih zemalja. Nisam siguran koliko je to tacno, ali po njihovim pricama sa Sirijom se priprema teren za Iran

dejan

pre 11 godina

Ljudi, zar ne vidite da amerikanci i rusi igraju Counter Strike Live 1.0.4. verziju...2013. godine izlazi verzija Iran 1.0.5... Umesto sekularnih diktatora sad na vlast dolaze fundamentalisti, obrni-okreni neće biti u islamskom svetu demokratije još dugo...a sirotinja će i dalje da trpi.Kad u Egiptu uvedu šerijatske zakone ima narod da pravi Mubaraka od blata.

Bodin

pre 11 godina

@Mark

Potpuno ste u pravu. Ko zna istoriju zna da ce sledeca "demokratska" destinacija biti Iran, gde su vec uveliko u brdima kod plemena obavestajci iz Britanije i US, a obavestajci vrsljaju po Teheranu. Ulazak mora da bude sa juga, ali mora da se spreci ulazak Rusije sa severa kao u avgustu 1941. Kada je Rusija bila primorana da udje u Iran zbog obezbedjivanja svojih juznih granica na Kaspiju. I tada je poslednja Nemacka destinacija (citaj danas US, GB, Nemacka i ostala bratija..) pre vojni ulazak u Iran bila Sirija, s tim sto su tada Nemacka i Britanija bile suprostavljene strane pa je nemacka ofanziva zapela kod Kaira. Danas su oni saveznici predvodjeni US. Mi smo na pragu velikog, bojim se da kazem ogromnog rata, jer niti Rusija moze sebi da dozvoli, a ni Kina ulazak NATO u Iran. To je nacelnik kineskog generalstaba i otvoreno rekao: napad na Iran je napad na NR Kinu. Rusiji je to borba za egzistenciju i zato se na ovaj nacin (za sada samo politicki) brani Sirija. I bez obzira na zadriglost zapadne propagande - i Rusija i Kina nisu za ocuvanje nikakvog diktatora i rezima, vec da se na politicki nacin odredi volja sirijskog naroda. A za one koji vole da podrzavaju donosecu "zapadnu demikratiju" pitanje - da li znate kakav je danas polozaj hriscana u Alziru, Libiji, Egiptu...? Nikada gori, ljudi su u najmanju ruku ostali bez posla, ne mogu da postanu sudije, lekari - a sve do pre par meseci je bilo normalno. Hvala Americi!?!?

Darko 88

pre 11 godina

Napred vojsko!!! Kada pobunjenici i plaćenici napadaju to se ne osuđuje, to nema veze, a kada legitimna vojska odbija napade i kreće ofanzivu da povrati svoju teritoriju to se osuđuje, strašno je šta amerikanci rade eclom svetu, samo sada im neće proći!

Zemun_grad

pre 11 godina

Zemlju u kojoj su se pojavili prvi tragovi civilizacije, moderne poljoprivrede, oko 4000 godina p.n.e., nastoji da razrusi vestacka tvorevina, britanski sljam bacen na kontinent zvani Amerika.
Zemlja zasnovana na genocidu nad indijancima, danas deli pravdu po svetu, moralno posrnula u svakom pogledu.
Ova planeta stvarno treba jedan tezak reset.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Ja samo znam, da ni vesernicu u novobeogradskom soliteru ne mozes da otmes,bez nekakve organizacije,da ne kazem zavere.Nama su oteli deo drzave,teritoriju na kojoj moze komotno da zivi nekoliko miliona ljudi,a u ovim komentarima uvek ima pametnjakovica koji nas ubedjuju da je to sticaj okolnosti u kome se nismo najbolje snasli.Iranski lider Reza Pahlavi je bio americki covek,ali je pusten niz vodu,a na njegovo mesto je instaliran Homeini koga je sve vreme cuvala francuska drzava.Slicno se desava i sa ovim arapskim drzavama kroz koje tutnje "spontane narodne revolucije".Sklanjaju se lideri koji su uvek gledali u pravcu Amerike,a na vlast dolaze neidentifikovani politicki objekti koji donose zebnju i neizvesnost u kojoj ce se najbolje snaci oni koji su to omogucili.

NikolaBGD

pre 11 godina

@Demokratija
Nije svet onakav kakav ti servira televizija. U Libiji i Avganistanu je bolje ?! Pa kako u zemlji u kojoj svaki dan neko pogine moze biti dobro?! Talibane su u Afganistanu Amerikanci i kreirali a napali ih kad su se ovi odmetnuli. Ali sta vredi pisati i pricati Hilari kaze da im je bolje a 100-200 hiljada mrtvih je nista naspram uspostavljanja demokratije.Amerika je u soku jer je u bioskopu ubijeno 12 ljudi a vesti iz Sirije se predstavljaju kao da su biznis grafikoni te danas poginulo 200 juce 300 ali treba naoruzavati opoziciju jer sta je 100000 neamerikanaca naspram besplatne nafte za SAD.

NapomenaZaboravnim

pre 11 godina

@Bik Koji Sedi
Reci mi molim te da se salis,zaista se iskreno nadam da se salis.Amerika je pomogla da se razvije Nemackoj i Japanu??Nemacka je vec bila razvijena pa je unistena,zasluzeno u ratu koji su sami izazvali.A Japanu su pomogli tako sto su bacila dve atomske bombe,jedine upotrebljene u istoriji covecanstva i ubili stotine hiljada ljudi.Onda iskoriscavali njihovu zemlju koliko dugo?Ajde da vidimo koje je zemlje Amerika unistlia,najbrojacu samo par:Gvatemala,Nikaragva,Cile i ostatak Latino Amerike(bilo bi predugacko da nabrajam sve),Kongo,Iran,Vijetnam,Libija..spisak je dugacak,procitaj malo kakav je "procvat" donela Amerika u te zemlje i zasto su ljudi decenijama ginuli tamo,zbog cije gramzivosti i oholosti

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

@Fracnuski drzavljanin
Искрено говорећи, још би сте ви били под Немцима да Руси нису победили код Москве, Стаљинграда и Курска.

Zoran

pre 11 godina

Vrlo je intresantno kako strani, pa i nasi mediji nazivaju suprotstavljene strane.
Kriminalci, ubice, lopovi, izdajnici i placenici su kao pobunjenici, a regularna drzavna vojska je snage rezima, Asadove snage...
Jano mi je sto ove dve strane ovako nazivaju CNN ili BBC, ali nasi mediji bi ipak trebali objektivno da kazu ko je tu ko.
Ono sto me dalje cudi u ovom starsnom sukobu je pogresna procena CIA. Siguran sam da nisu predpostavljali da ce skukob ici ovim putem.
Ono sto me ne cudi je to da Rusija i Kina stavljaju veto tek na slucaju Sirije. JOs jedan dokaz da oni gledaju ISKLUCIVO licne interese, a ocigledno da Sirija to jeste.

Crni

pre 11 godina

Re: "Eto, Francuska, 1944 godine. Hvala Ameriko sto si nas oslobodila od Hitlera."
(Francuski drzavljanin, 20. jul 2012 23:17)

I treba da si ima zahvalan, ali dali ti je poznato da je deda Dzordza Busa (Preskot Bus)bio Hitlerov bankar,Preskot Buš predsedavao je Savetom direktora preduzeća Holland-American Trading Corporation i Seamless Steel Eljuipment Corporation, koje su vodili Buš i Hariman, zbog saradnje sa Trećim Rajhom. Mesec dana kasnije, 8. novembra 1942, sankcije su zadesile i Silesian-American Corporation, preduzeće koje je posedovalo velike rudnike uglja i cinka u Poljskoj i Nemačkoj, u čijim su jamama radili zatvorenici iz koncentracionih logora, a koji su Nemačkoj (ugljenokopi) tokom rata bili od velike pomoći.
stoje, naravno, Rotšildi. U oba svetska rata novinske agencije u Nemačkoj bile su u vlasništvu Rotšilda, koji su znali da kontrolišu i filtriraju informacije koje su ulazile i izlazile iz Nemačke i tako doziraju, povećavaju ili smanjuju tenziju, koja je pojačavala ili stišavala ratne operacije, zapravo tok rata, onako kako je odgovaralo ovim "vladarima iz senke". Iluminati su opsednuti "krvnom lozom" i genetskim kodom koji vrlo pažljivo reproduciraju i prate u onima koje guraju na vlast. Pa zahvali im se jos jednom,Americka demokratia, kako tada, tako i danas!

Crni

pre 11 godina

Re: (gradjanin Juzne Osetije, 20. jul 2012 21:12)
"A sta ce mo ako se pronadje RUSKO HEMIJSKO ORUZJE koje RUSI nisu isporucivali javno posto je isto zabranjeno."
Decko ti si mnogo frustriran sto su ovi tvoji (Ceda, Canak,DS)izgubili na izborima, i sad odjednom "Ruski bojni otrovi."
Ako cemo pravo Rusu su njima dali nesto mnogo mocnije, protiv brodske rakete od kojih svaka moze da potopi nosac aviona, i sisteme za pracenje i obaranje aviona, Turski avion je samo isprobao malo i oboren je obicnim protiv avionskim topovima koji cak nemaju ni radar za pracenje. A ti potegnuo iz ove nase ravnice cak u Juznu Osetiju, pa srecan ti put, dac nam se vratis, jednom.

Crni

pre 11 godina

Re: Bravo Srbi, samo vi navijate za Sadama, Gadafija, Asada, Kim Dzong Una i ostale diktatore. Nema vama pomoci, zivite kako ste zasluzili."
(Gde ja zivim, 20. jul 2012 18:58)

Ostavi se ti Srba ovde se niko nije potpisao kao Srbin u komentarima, Srbi ne uredjuju svjetsku politicku scenu, a posebno ne u Siriji, ti jos zivis u 90. godinam rat je davno zavrsio.Ajde malo o Americkoj demokratiji, pljacki otimacini, rusenju "nepodobnih rezima", posebno onih koji imaju velike rezerve nafte i drugih prirodnih resurs, ovde neki komentatori ne mogu da odvoje oci od Srba bilo sta u svjetu da se dogodi, "Srbi su krivi." Milosevic je zavrsio sad imamo demokratiju, nema kukanja, "med i mleko", zar ima jos neko da je nezadovoljan pod zapadnoj nam demokratiji, oni nam uredjuju politicku scenu, postavljaju vlast, cjepaju nam drzavu otkupljuju sve sto nesto vredi, pa zar nije to ono sto smo trazili, ja licno nisam navijao za ovakav tip demokratije, a oni koji jesu sada neka uzivaju, nema kukanja, kriv ovaj, onaj, birali smo sami ili vecina.