Aktuelno

Ponedeljak, 16.07.2012.

06:57

Vatromet "Gansa" za kraj 13. Exita

Izvor: B92

Vatromet "Gansa" za kraj 13. Exita IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Stirorof

pre 11 godina

@hejtnot

Ne ulazim u komentarisanje Exita, samo bih da prokomentarišem ovaj, možda bezvezan, lineup Szigeta: na svakoj bini ima nešto preveliko i/ili aktuelno:Placebo, Stone Roses, The Killers, The Pogues...... Četiri bine i jedna domaća, strašan program, možda ga uopšte nisi ni pogledao.

Marentije

pre 11 godina

Jasno je da su GnR svirali za najvernije fanove, a ne za one koji znaju pola albuma "Greatest Hits". Pored Jungle, Easy, Brownstone, Rocket Queen, ESTRANGED i odlicnih stvari sa Chinese Democracy-a Better, Sorry vama je bilo dosadno? Pa ko ove pesme ne zna, pre svega prvih 5 ne zna ni sta su Guns N Roses. Sta ste ocekivali da vrte Greatest Hits album u krug 3 sata? Tezga od 3 sata i 10 minuta i to na festivalu...smesni ste.

Lilly

pre 11 godina

@V
Za tvoju informaciju prvi deo koncerta osim uvoda (C.D) su bile stare stvari sa prvog albuma (jednog od najboljeg RNR albuma svih vremena). Ako ti to nije dosta ja znam sta jeste, posto je sa tog albuma odvirano vise od polovine pesama.Toliko o tome koliko masa zna sta je uopste svirano, gomila pozera koja zamislja da zivi rock n roll, a nikad cuo za Rocket queen i Mr. Brownstoneuca.
Neka sto se tamo smuca

rokentrol

pre 11 godina

ok mozda sam na kraju imao srece sto sam na tvrdjavu usao oko jedan (iako necu prezaliti sto nisam cuo estranged koji nisu svirali u areni...), ali ovo je ono sto su svirali od trenutka kad sam usao.

You Could Be Mine
Sweet Child O' Mine
Another Brick in the Wall
Axl Rose Piano Solo
November Rain
Glad to Be Here
(Bumblefoot cover)
Don't Cry
Civil War
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Madagascar
Whole Lotta Rosie
Patience
Paradise City

ljudi, ovo je bilo toliko dobro da sam se ja jezio na svaku pesmu. i da jeste sve show i isprogramirano i svaka sitnica se zna, ali tako funkcionise 90% ozbiljnih bendova, jedino sto su ovi stvarno dali sve od sebe i skakali ko klinci od dvadeset godina za ova dva sata koje sam ih slusao (a tesko mi je da poverujem da su u tih prvih sat i nesto bili toliko losi koliko ovde ljudi tvrde..). a cenim da je jedini razlog ove fenomenalne setliste i tolike energije, to sto je axl egoman i ludak koji svima hoce da pokaze da su ovi gunsi bolji od starih (skroz nerealno..), ali je zato koncert u poredjenju sa takodje maksimalno isplaniranim koncertom maidena bio duplo bolji (da, oba benda su mi omiljena).

ps pritom sam bio jedan od retkih koji je na kalisu pokusao da bodri amy kad je masa zvizdala, a posle pljuvala. tada su svi trazili "show" i "profesionalnost" za svoje pare. kapiram da ti isti pljuvaci i sada kukaju sto nije bilo vise "spontanosti" i sto ovi gunsi "ne zive svoje stihove" vec piju vodu i blablabla..

ns

pre 11 godina

sto volim sto se iz godine u godinu sa komentarima javljaju samo ovi sto im je bilo s*anje. kad bismo jednom poceli da cenimo to sto imamo priliku da ih cujemo/vidimo, mozda bi i poceli da sviraju BOLJE.

.radoznala

pre 11 godina

U cetvrtak nisam bila, nemogu da komentarisem. S obzirom da ne idem na dens arenu, u petak bukvalno nista. Sto bi rekli, pravi put na exitu, da za neke ljude nije bio ni jedan, jedini koncert da se pogleda. U petak se raspametila sa Erikom, ali vidim da sam u manjini pa necu da smaram.
Ali moram Gunse naveliko da komentarisem.Prva polovina koncerta je bila jako dosadna, a druga samo dosadna. Ne razumem da neko ko ima priliku da polukorektno odsvira hitove koje smo svi voleli, sa brdom tehnike, Axelovim glasom koji je jos kolko toliko podnosljiv i brdom gitara moze toliko da upropasti stvar. Nisam dovoljan poznavalac da se upustam u to koliko je to korektno i kvalitetno odsvirano, ali utisak je uzasan. Emocija nula, kontakt sa publikom nula, sve deluje totalno neiskreno. Nisu me ni za sekund prodrmali.
Jeste bilo mase u onoj kocki ispred bine koja se strasno lozila, ali su oni bili manjina na koncertu. Bila sam sa strane desne bine i ljudi su zevali, cekali nesto, i otiseli (bar vecina) pre kraja koncerta.
Samo da napomenem da sam na istom mestu u blizini bine, bila na bar 10-ak koncerata na exitu, i svaki put je bio krkljanac i ludilo.
I sve je to tako kako je, a oni to sto su i nema tu mesta nekom specijalnom pljuvanju.
Mene je druga stvar totalno isbacila iz takta. A to su komentari po svim medijima, o fenomenalnom koncertu. Da li su ti ljudi koji pisu i izvestavaju uopste bili na koncertu, da li je to placena reklama od strane exita, jedno veliko NO COMMENT.

V

pre 11 godina

Bio sam na Gunsima u areni pre dve godine taj koncert je bio extra! Sinoć, prvo kasne 45min, pa prvih sat i po vremena sviraju nove pesme koje niko nije dosao da slusa! Dok su poceli stari hitovi smorih se vec i otisao sam! Trebali su lepo da sviraju hitove kao duran duran, sat i po i gotovo!
ua gunsi!

ne kapiram

pre 11 godina

Čitam vaše komentare kako su se ljudi smorili. To je verovatno bilo pozadi. Ja sam stajao u 2. redu sa desne strane ako se gleda od ulaza i ljudi su ludeli tamo. Ashba je 70% koncerta proveo tu i skoro pa da je pričao sa nama. Ja sam pitao jel će biti neka pesma AC/DC-ja on je klimnuo glavom i bacio mi trzalicu.

bojan

pre 11 godina

Vidim da su mnogi ovde stariji nego sto im pise u licnoj karti.

Ja sam bio na vecini HM i RNR koncerata vecih grupa i ovaj juce je bio najbolji. Ljudi su svirali perfektno i ja to znam jer ih slusam skoro svaki dan vise godina. Znam skoro svaku notu, vise nego reci. DJ Ashba nas je odusevio i prava je zamena Slashu, svidelo se to nekome ili ne. Mada, u mom srcu ima mesta za obojicu.

Axl ima karakteristican glas, slicno kao Bruce iz Iron Maidena i tesko je uvek pruziti onaj kvalitet kao na albumu.

Ostalo mi je jos da gledam Queen, ali nista bez Fredija :(

papazjanija

pre 11 godina

ma kakvi vatrometi, kakvi bakrači?! koga još briga za to!? zar je to stvarno postalo neko merilo na koncertima? nastup gansa je bio blagi užas, tiha jeza. mogli su i zmajevo jaje da donesu pa da ga izlegu sa sve tim vatrometima i ni to im ne bi pomoglo. smorili su i glistu u zemlji. žali bože bačenih para. bolje da su doveli još 5 manjih bendova nego njih. katastrofa. na gorem koncertu u životu nisam bila, a nije da ne volim njihove pesme. kontakt sa publikom = 0. jedva da su se i obratili par puta, a i to nekako na jedvite jade. ja ne znam uopšte ko je ovde lud, ko piše ovakve tekstove po novinama? na kom su to koncertu novinari bili sinoć?
bila sam na sva četiri dana i utisak je pozitivan, ali gansi su bili debakl.

hejtnot

pre 11 godina

ljudi aj malo realnosti. karta za sva cetiri dana se u cetvrtak mogla kupiti za 40ak evra. ja sam vip kartu u petak kupio za 4000 za ostala tri dana. gomila ljudi je u nedelju usla za sicu sa narukvicama od drugih ljudi koji su imali cetvorodnevnu kartu (ali nisu mogli da ostanu u nedelju jer rade ili sta god) i niko tim ljudima nije pravio problem. brdo mojih drugara je uslo sa toliko smesno zalepljenim narukvicama jer su ih lepili mrtvi pijani i svi usli bez problema..

dakle za ovakav festival cena je bila skroz ok, osim ako niste fensi bolid koji hoce da dodje samo u subotu, ne zeli ni malo da se iscima za kartu i onda kuka sto je platio kartu na ulazu 3600.

a oni koji stvarno imaju pare, pa mogu sebi da priuste nova rok ili sziget, ce MOZDA dobiti bolji lineup, ali ce sigurno platiti mnogo vise od 50 eura. Non capming pass za pet dana za sziget je 165 EURA!!! pritom ima pet stageva i ovo je program http://www.sziget.hu/festival_english/programs. REALNO da exit ima ovakav program, DAJEM RUKU da bi ovi domaci hejteri rekli da je to najgori program u istoriji festivala svih ikada!

SREM in SERBIA

pre 11 godina

Bilo je O.K. ali ne extra. Ostaje da se vidi koliko se zaradilo a koliko grad treba da nadoknadi.
A onaj natpis da je N.S. glavni grad APV je pokazao kakve tzv. demokrate vode ovaj festival kada ne postuju odluke suda kao svuda u demokratskom svetu a ciji deo oni zele da budu. Zato svaki festival u Sremu bi trebao da ima natpis: Welcome to Sremska Mitrovica, the capital of Srem!

Milan

pre 11 godina

Stvarno mislim da nije u redu da se tako lose izvestava o nastupima na Exitu. Pa boze jel moguce da sam ja bio slep, lud i gluv i nisam video to "tresenje tvrdjave" od strane Erike Badu ili taj "nezaboravni spektakl" Gansa? Pa ljudi su odlazili sa main-a jer su Axel i ekipa tezgarili, cuo sam komentare preko 100,200 ljudi u tih sat vremena sto sam ih slusao i niti 1 nije bio pozitivan. I sta ja sad da pomislim kad novinari izvestavaju o drugim stvarima? I ovo nije moje subjektivno misljenje, dosta grupica za koje se vidi da su fanovi su odlazili posle 3,4 pesme. Ja sam iskljucio TV pre par godina, izgleda da cu morati i internet uskoro, prodam sve sto imam, put pod noge pa da posle jedno par godina putesestvija otkrijem sta se stvarno desava ovde i u svetu!!

gremer

pre 11 godina

Okej, i ja mislim da je ovo bio najkilaviji Exit, naročito kada se uporedi sa prošlogodišnjim (Arcade Fire, brrrr), ali šta sad? Mora valjda jedan biti loš, ne može svaki da bude najbolji ikad. A garantujem da 80% ljudi koji govore "najgori Exit ikad!" to ionako govori svake godine, i da bi isto tako vikali i da sviraju Bitlsi sve sa Džonom Lenonom koji bi vaskrsao nasred scene ("gde idu naše pare, šta ovi organizatori ima da oživljavaju neke engleske narkomane, kako nisu Dositeja Obradovića oživeli za te opare, što nisu uzeli hologram kao za Tupaka, to je jeftinije, blablabla").
Željno išćekujem sledeći!

buha

pre 11 godina

zasto se ovo nalazi u odeljku za kulturu?!

svaki put kad je sinoc u ritmu muzike puko vatrometic na gansima osecao sam se kao da imam 7 godina i roditelji me odveli u rumunski cirkus ili kao da sam blago mentalno zaostao i slavim 20 rodjendan, porodica na okupu, ja slinavim i svece na torti prste u istom stilu.

p.s. bio na svakom exitu, sve dane, uvek obidjem sve bine i slusam sto vise koncerata jer sam i sam muzicar i sve me interesuje.

i svako ko mi kaze da su gansi "razvalili"...ne pogleda snimak koncerata sa exita: nick cave, portishead, massive attack, iggy pop, hives, pulp, ticky, underworld, korn, prodigy, manu chao, jamir, popecitelji, jarboli, block out, brejkersi, james zabiela (onaj dj, valjda se tako pise), ma zapravo....skoro pa bilo koji pogledajte.

gunsi su ispali smesniji od pepersa. ovde ne govorim o ukusu muzike vec o neverovatno vasarsko-americko-fastfood-cirkuskoj priredbi koju ja stvarno ne mogu da popasem.

ljudi, ima toliko dobrih bendova pored kojih se ne osecate kao musterija koja placa proizvod odvratnog kvaliteta ali sparklig taste-a i ne bacajte vreme na budalastine.

ajd da vidim da li cete ovo objaviti. vi borci za "slobodu izrazavanja"

Lala

pre 11 godina

Ko nije zadovoljan svirkom, za dve nedelje pocinje guca...pa neka se veseli tamo.Glupo je da neko komentarise nesto gde nije ni bio..predrasude su cudo.

cpcp

pre 11 godina

@TAP3AH

O kakvoj crnoj logistici pricas? Pa ogroman broj ljudi je volontiralo za Exit organizaciju.

Evo ja ne prozivam iz daljine. Iz NS-a sam. Bio sam ranijih godina na Exitu, ali nisam zadnje dve. Vise nije to sto je nekad bilo. I u gradu se nekako manje osetila festivalska atmosfera nego ranijih godina. Dzaba im sve one zastave u centru grada. Tapkarosi su se mucili da prodaju cetvorodnevne karte za 4500 din. To nekad tako nije bilo. Mislim da to jasno oslikava u kom pravcu se krece Exit.

sima strahota

pre 11 godina

..mislim da bi organizatori mogli da razmisle o ukidanju glavne bine na jednom od sledecih exita..time bi se kontam ustedela gomila para na bukingu recikliranih imena, skela, rasvete i ozvucenja, sam prostor na kom se odvija exit bi se smanjio sto bi uticalo i na troskove angazovanja obezbedjenja i umanjilo raubovanje tvrdjave..
..na upola manjem broju manjih bina pustati bendove u usponu i ove poznatije sto su u komsiluku pa mogu da svrate da otprase nesto za manje pare, veci deo tvrdjave otvoriti za posetioce bez karte sa adekvatnim sadrzajima, manji gde su ozbiljnije svirke naplacivati ali ne preterano..
..tako bi se cenim vratili novosadjani na exit sto bi vratilo i duh festivalu, ionako su lepse parice od sponzorstava nego od karata..

kljuse

pre 11 godina

Vidim po komentarima, da ipak ima ljudi koji pozitvno razmišljaju, ali naravno ima i 10-ak hejtera koji lupaju minuse na pozitivne komentare o festivalu.
Ljudi, treba vam biti jasno da je Exit jedna sjajna ideja, iza koje stoji ogroman trud, da bi sve funkcionisalo besprekorno. Ko je ikada probao organizovati jedan koncert, zna kakav je to posao, a kamoli 4 dana i nekoliko stotina nastupa. Jezivo...
Nije lako ni sastaviti line up, uklopiti datume, satnice i udovoljiti svim izvođačima sa limitiranim budžetom. Zato imam razumjevanja, kada je u pitanju program ove godine, koji nije po mom ukusu. Ali biće bolje do godine...
P.S. Volio bih da mi neko već jednom kaže, šta bi trebalo da podrazumjeva program za domaće (osim besplatnog ulaza i jeftinog piva)?

djordjevic

pre 11 godina

@mfg,

pa slazem se, ali reci mi sa kojim festivalon je onda bolje uporediti EXIT? Oba u istocnoj evropu, blizu jedan drugog, oba na Dunavu...Pa ako si Englez, na primer, i ako se razmisljas na koji ces festival u Istocnoj Evropi, cenim da poredis EXIT i Ziget...Pa necu valjda exit da poredim sa Glastonberijem, Ultra Music Festivalom, itd, itd...

Nikola

pre 11 godina

"potpuno u trans bacilli svih 30.000 posetilaca."
Bacili su 30.000 posetilaca u trans dosade.
Posle kasnjenja od 45 minuta (to i ne zameram toliko) i posle 45 minuta svirke, osvrnem se oko sebe, ljudi cak ni ne cupkaju, ZEVAJU ej! Kakav bre trans?

Nisam mogao to vise da podnesem te sam lagano otisao potraziti zabavu na nekom drugom mestu na tvrdjavi, odlazeci sam primetio da se zabavlja 1 od 100 ljudi (cak sam i preterao).
Mozda su poslednjih sat vremena zablistali ali ne ide to da te neko smara sat i po a onda kao bude dobar.

Volim GNR, slusao sam ih kao tinejdzer ali brate, smorise i mene i celu moju ekipu u kojoj ima jos vecih simpatizera Gansa od mene.

Ali zato je Garnier bio sjajan kao i uvek.

Na Exitu sam bio 4 dana, karta za 4500, jos toliko za pice i ostale djakonije (ukupno bahatih 100 eura, 4 dana totalne zabave i opustencije). Ljudi veseli, prijatni, predusretljivi, super atmosfera, uz dobru ekipu, sta coveku vise treba?

Line-up ni ne gledam do pre polaskana tvrdjavu jer ko ce meni ugoditi! :)

Meni bilo sjajno i zdusno preporucujem svima.

vojvođanska crkva i vojvođanski jezik

pre 11 godina

@TAP3AH
"E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje." - vidi se da nemas pojma, 'ajde da su Red Fang doveli, ali ovi grcki smorovi...

SashaNS

pre 11 godina

Odavno nisam procitao toliko zlih i sujetnih komentara o nekoj temi kao o 13.exit-u. I to najvecim delom od nasih sugradjana van Vojvodine. Valjda kad bi umeli da osim onog cirkusa u guci naprave nesto drugo pa da ih covek razume ali izgleda da je vasar i guca najbolje iz srbije...tesko nama.
E da, i Novi Sad je glavni grad Vojvodine:)

TAP3AH

pre 11 godina

@Aleksa
Aleksa, trebao bi jednom nekako da dodjes na EXIT, a ne da osudjujes na daljinu i da sve meris kroz cenu karte...
Da vidis koliko je ljudi, tehnike, truda i znoja ulozeno u EXIT. Nista u ovoj zemlji ne moze da se meri sa poduhvatom organizacije, od izvodjaca pa do cistaca. Ako 30.000 ljudi prodje Novim Sadom i Tvrdjavom SVAKI DAN, i ujutru u 6 sati je sve cisto, sve funkcionise, ukljucujuci komplet logisitiku, hitnu pomoc, smestaj, transport, cak i advokate koji zastupaju one sto preteraju sa provodom - to puno govori.
Javi mi se pa cu ti ja obezbediti kartu za barem jedno vece, da vidis i dozivis EXIT u punom sjaju.
Naravno, nadam se da ce Line-up biti bolji...

E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje.

zoran021

pre 11 godina

Zadnja dva exita su dosta losija od predhodnih, a tome je u mnogome doprinela bahatost organizatora... Volim exit i sve oko njega, volim strance u gradu, nedostaju mi ljudi iz okruzenja i naravno nasi ljudi, organizatori bi trebali malo vise da povedu racuna o tome, zaista ne treba praviti festival samo za strance u srbiji, bez nas nema ni festivala...
BTW samo jednom nisam bio u 13 godina...

devotedtoself

pre 11 godina

Cena karte je ok! I cene pica gore su normalne, ko je bio na nekim "besplatnim" festivalima u Bg zna da je voda bila i po 150 dinara. Koncert Gansa, ok, posteno od Eksla i prateceg orkestra, manje sam ocekivala. Zao mi je sto sam propustila New Order. Cekam Warrior Dance u septembru.

Šumadinac

pre 11 godina

Ovako.Svako ko ne vidi da je Exit puko kao 5 oktobar je ili slep ili to ne želi da vidi.Ja lično više neću nikada da odem na festival koji zagovara rasturanje Srbije.Osećao sam se kao prase u Teheranu.I na kraju da zaključim.EXIT=propala firma,kojoj sledeće godine bez veštačkog disanja pokraijnske vlade autonomne Vojvodine sledi stečaj.

Marko

pre 11 godina

Prvih sat i po vremena je bilo bez energije,kontakta sa publikom,los izbor pesama,tako da je velika masa napustila koncert,dok su od drugog dela koncerta napravili spektakl za pamcenje. Moram da napomenem da je veliki minus EXIT-u taj transparent koji se pojavio na tvrdjavi,ne treba mesati politiku na muzickim festivalima i tim cinom sam jako razocaran. A ovo je vec drugi put da se ona mesa. Ne zloupotrebljavajte divan festival koji treba da spaja ljude a ne da ih razdvaja.

peace&love

pre 11 godina

Bio sam na 9 Exita od 2001 god., a ovaj sam propustio, jer mi line up nije odgovarao. Ali opet, ne pada mi napamet da hejtujem, jer kontam da ne može baš svaki biti po mom ukusu. Exit se trudi svake godine, da bude što bolji, a znam da nije lako uklopiti sve bendove sa njihovim slobodnim terminima i ograničenim budžetom.
Svake godine je priča "nikad gori Exit", "preskupo", "ništa za domaću publiku", "previše stranaca"... Recimo, za mene je prošli bio najbolji ikada, savršen program (Arcade Fire, Grinderman, Portishead, Underworld, Editors, Beirut, Pulp, Groove Armada, M.I.A, Femi Kuti, Magnetic Man....), a opet je gomila hejtovala, kao i ovaj put. Kada bi malo pratili aktuelnu muziku i programe evropskih festivala, bilo bi im jasno, da je to bio jedan od jačih i aktuelnijih programa u Evropi (+ DJ arena, gdje su neprikosnoveni).
Za naše prilike, možda jeste skup, ali još uvijek je jeftiniji od sličnih festivala u Evropi, pa samo jedan koncert Sprinstina u Beču košta kao 4 dana Exita sa nekoliko stotina izvođača. Stranci pokupuju karte čim se puste u prodaju po promotivnim cijenama, a domaći čekaju, da se popuni line up, pa da dobro razmisle, odvažu i čekaju zadnji dan, kada su ulaznice najskuplje.
Jeste izgubio onaj duh sa početka, ali još uvijek ima jedinstvenu atmosferu i svi stranci sa kojima sam pričao su oduševljeni, kao mi nekada i pomalo im zavidim na tome.
Proći će vam život u hejtovanju ljudi...

mfg

pre 11 godina

@djordjevic
Ne znam sto si se toliko uhvatio szigeta, sa posetom od 500 000 sziget je u odnosu na exit bio pojam i klasa za sebe i u najboljim danima exita.

puki posmatrac

pre 11 godina

Prosto mi nije jasno zasto neko ima potrebu da pljuje po svemu?! OK, ovogodisnji Exit nije bio posecen kao predhodnih godina, mozda su i malo slabija imena doprinela tome, ali ne moze se svake godine dovoditi top 10 sa trenutne svetske scene... Mislim da je bilo zadovoljavajuce, za svakoga po nesto. Gansi su odlicno odradili trocasovni koncert, po meni su bili mnogo bolji nego 2010-e u areni.
Citam dole neki komentar (@Aleksa) o tome kako on nikada nije bio jer mu je skupa karta ali zato ima najsavrseniju sliku o festivalu i nadrogiranim strancima. Pa druze Aleksa, kada budes nekako skupio pare i reskirao svoj zivot sa tim "inficiranim" bogatasima i umesto Sofije dodjes u NS, onda se nadam da ce ti se barem malo slika promenuti. Dotle drzi se Sofije, juga Srbije i eventualno vaseg "nepolitickog" festivala malo nize od Cacka koji je nekad u avgustu...
Sto se tice karata i cena: pa ako se na vreme uzme karta onda i nije puno para ako se uzme u obzir 4 dana i sta se sve na njemu moze videti i doziveti. Karta za Ganse pre dve godine je bila 3000 din. Danas nema pojedinacnog koncerta ispod 30e. Stoga ovih 5000 i nesto za 4 dana festivala smatram da je ok cena...
Poenta je, kome se ne svidja, sledece godine slobodno da ode na more u vreme festivala, a ne da non-stop nesto negoduje i kuka. A i to sto je "politicki" festival, i treba da bude jer je i nastao kao bunt onoj vlasti 2000 godine, onoj koja se ponovo vraca...

djordjevic

pre 11 godina

Ma, nije EXIT nikada ni imao neki ne znam ni ja kakav line up...Svi veliki festivali u Evropi su uvek imali veca imena nego EXIT, pa cak i madjarski Ziget. Mislim da jednostavno nema para ove godine, pa i gore pomenuti Ziget je poprilicno puko sto se imena tice (bar po meni).

E sad, problem je sto nekada EXIT imao dusu, sto je bio jedinstven po zezanju, sto su ljudi mogli da uzivaju bez bauljajucih engleza, bez cimanja sa narukvicama, zetonima, itd, itd...Pa eto, sad kada ste izgubili dusu EXITa pravdajuci sve sa "tako je na najvecim festivalima", pa dajte onda i program koji lici na najvece festivale (ovaj "siromasni" program Zigeta je opet za klasu-dve bolji od EXITa).

Uz puno postovanje GnR, pa gde oni jos mogu da budu glavne zvezde jednog festivala u 2012.? Da je 1992., pa da svi budemo prezadovoljni, ali ovako...

Pucicete ljudi ako se ne uozbiljite...Vadi vas kod stranaca sto nam devojke izgledaju tako kako izgledaju, sto je i dalje relativno dzabaka za strance (mada zbog krize to i nije tolko izrazeno vise), sto im je Srbija i dalje egzoticna lokacija. A sto se ljudi iz same Srbije tice, realno ste vec gomili dosadili i nije im do cimanja.

P.S. A mogli bi ste i da platite neku crkavicu onoj deci za sankovima...Ne moraju bas da "volontiraju". To sto nemaju kintu za kartu ne znaci da vi bas morate to da koristite i na taj nacin dobijate radnu snagu za dzabaka.

stojadin

pre 11 godina

@Aleksa
te price koje pricas su smejurija, iako sam dobro svestan bede i jada koji dominira stanovnistvom u srbiji. to je vidljivo i u novom sadu gde kao nikad pre svi pokusavaju na sve strane da nesto uvale, prodaju, prave bizuteriju, majice, rakije, vina, sta sve ne.
pritom su cene daleko ispod beogradskih, a o nekim evropskim da i ne govorim (majica nekog benda 800din - 7eur, gde to ima?)
iza katedrale u najuzem centru novog sada - produzeni espreso s mlekom 70 dinara, kolac neverovatnih 50, a kugla sladoleda 30 (!!!).
4-dnevna karta za ovogodisnji, relativno slab program exita se i na dan festivala na sve strane prodavala za pocetnih 4500 dinara - 39eur, sto je jeftinije no ikad - ne racunajuci prvih par godina domacih izvodjaca.
OK, na tvrdjavi zna biti skupo, ali ko zna - ide pa kupi pivo u limenci i rakiju kod novosadjana sto drze galerije po vise nego povoljnoj ceni.

da, englezima je ovde potpuni vrh jer za 100 funti imaju provod kakav u engleskoj ne mogu da zamisle, a te price da to nije vise festival za "nas" su potpuna smejurija.

Nick

pre 11 godina

Nije bilo klasične komunikacije sa publikom u vidu: "Kada kažem Mr Brownstone krenite da vrištite!". Ali je bilo mnogo komunikacije gitarista sa publikom. Ašba je svaki solo posvetio nekom. Meni je za vreme solaže Bumblefoota poslao poljubac jer sam mu pokazao srednji prst (ne znam zašto, tako mi je palo na pamet)

dex

pre 11 godina

Cemu vredjanje ovih sto kazu da je lose, kakva dens arena i Seka Aleksic? Zbog ovih, odma da kazem da idem na rock i metal koncerte ovde i u okruzenju od 89. (Motorhead u Hali) i potpisujem da je ovo najgora moguca tezga... Pevac napusta binu x puta, muzicari jamuju posle svake pesme. Obrade Flojda, Stonsa i AC/DC, cemo to na koncertu legendarnog benda? Axl je mnogo debeo i matoro izgleda, rekoh ortaku, ko je ovaj kamiondzija na bini koji pokusava da peva. Kako Dzeger izgleda i Madona, koju ne mogu da smislim, ali je svesna da je zvezda brend i ne da nemoze da bude prasica i da se uvija na bini, dok Axl to radi... Ovi likovi sto sviraji, dobri su oni muzicari nemam primedbi na njih, ali oni su obicni najamnici i nemaju i nece imati nikakve veze sa GNR. Zovu se GNR samo zato sto je Axl na vreme angazovao dobre advokate. Prosle godine posle certa Slasha bio sam deset dana pod utiskom, ovo mucenje zelim da zaboravim odma! Ozi je bio los live, ali on je dekica od sedam banki i pri tom je svedok i ucesnik u stvaranju Metala, tako da mu je sve oprosteno... Ajd uzdravlje, vidimo se na Seki Alexic!

Amfilohije III

pre 11 godina

GNR koncert je bio odličan, možda malo predug, jer je dosta ljudi negde oko pola tri krenulao da odlazi iz prvih redova, više iz razloga što su stajali skoro 5 sati, nego što je loša svirka bila.

A što se tiče ovogodišnjeg EXIT-a, on je pukao, nije bilo ni 30% ljudi u odnosu na 2010 recimo, prazne ostale bine, pornografija se pušat ;-)

Milance kg

pre 11 godina

Jelena Antic

Moguce da ti je koncert bio los ako si fan dens muzike ili Seke Aleksic.Koncert vrhunski,ma najbolji koji sam video ove godine (a bilo ih je ).Novi momci extra,puno su slobodniji nego 2010,sto se da i videti.Axl fenomenalan.Da vidim da li ovi mladji mogu da pevaju i spartaju po bini 3 i po sata....Na kraju krajeva puni stadioni sirom Evrope 3 put u poslednjih 6 godina,su najbolji dokaz da ovaj bend itekako vredi.

Aleksa

pre 11 godina

Nikada nisam bio na Exitu, a razlog su neverovatne cene. Ocigledno smo mi ovde na jugu Srbije sirotinja koju niko ne interesuje, bitni su nadrogirani Englezi i njihov novac izgleda, sta li. Za komplet karata ja treba da platim pola plate.. ma daj bre, stvarno, za koga se pravi ovaj festival pojma nemam.

I evo jedne kratke racunice. Za upad na koncert u BG (ili NS) mora se dati isto onoliko para za koje se moze otici do Sofije, uci na koncert, i cak i popiti koje pivo.

Na kraju mozda je to i bolje nego davati podrsku politickim festivalima u kakve se Exit pretvara.

novosadjanin

pre 11 godina

meni nije jasno kako neko i dalje gotivi exit naspram kakav je bio, neverovatno. samo pogledajte ko ostaje do ujutru (stranci sa novcem) a ko se vraca od 12 kucama, kao drugorazredni gradjani u svojoj drzavi. Line up je za Engleze koji hoce da se sto jeftinije provedu, dok za nas domace ko... Jeste da lezi novac u njima a ne kod nas, ali bas da budem gost u svom gradu, strasno. Pitajte taxiste samo za posecenost, ne znam uopste odakle cifre od 30-35 hiljada ljudi. Ocaj u svakom pogledu, kriva je drzava zato sto je na exitu skupo!? Pa na to se ni ne mogu nasmejati.

becker

pre 11 godina

ubedljivo najslabiji Exit od svih na kojima sam bio (ukupno pet puta)! Duran Duran je spasio četvrtak a nedelja nije mogla biti loša sa GnR (mada sam na početku pomislio "Bože, 20 godina sam ih čekao a ovaj više uopšte nema glasa", ipak kasnije se to popravilo, da li se on "zagrejao" ili su nešto popravili na ozvučenju ne znam ali sve u svemu SVAKA IM ČAST) ali sve ostalo NULA. u petak se ni ne sećam ko je sve svirao, u subotu ona Erika Badu KATASTROFA... na malim stejdževima je naravno bilo dobrih stvari ali nisam platio 6000 din da bih đuskao na latino muziku sa CD-a ili da slušam DJ-a prijatelja iz kraja celo veče. sledeće godine ako exitaši ne dovedu imena idu u zaborav!

Slavko

pre 11 godina

Gunsi- emocija 0, ali uvežban šou. OVi likovi iz benda su kao iz video igrice, tetovaže, outfit...kao da žive život motlley crew-a ili Van Halena.
Ali 3 sata je za respekt, mada to bez komunikacije sa publikom nije to.

Anonymous

pre 11 godina

@ Jelena Letić, 16. jul 2012 10:30

Vidi Jelena, mogu ti reći isto što i većina komentara pre tebe : JESTE se desio veliki napredak upravo nakon sat vremena, kad si ti otišla. Kompletan repertoar koji se očekivao se desio upravo tada. Video sam i ja odredjenu količinu ljudi koji su se smorili. Ne možeš očekivati koncert koji će biti "Best of" sa 18 hitova i to je to. Gasimo svetla, idemo kući. Malo su razvukli taj središnji period koncerta, ali zato im je svirka trajala bukvalno 3 sata!!! Kaži mi ko je na FESTIVALU toliko dugo svirao? Na EXIT-u niko nikada! Setih se Pepersa (koji su mi inače bogovi) i njihovih 75 min na Tubortg Green Festu Indjiji :-(. Ovi su bre otprašili za sve pare. I ne razumem šta ti nije odgovaralo kod zvuka? Smatram da su zvučali prilično čisto i "usvirano", momcima iz benda kapa dole, meni nije nedostajao Slash, jer kao da je bio i on na bini. Axl jeste malo zadrigao i omatorio, ali se i on "iskidao" pošteno, tu i tamo je glas zaškripao, ali ništa, baš ništa strašno. Da si ostala do kraja čula bi kako je izvlačio recimo "Knockin' on a heaven's door" iz petinih žila, nakon dva i po sata skakanja i pevanja. Pogrešila si što si otišla. Ja sam se vratio u tinejdžerske dane, a bili su jako davno... :-)

All around

pre 11 godina

Ja sam od samog pocetka na EXITU i cinjenica je da je iz godine u godinu sve gori i gori. Sve je manje posetilaca, sve je uzasniji line up, cene su sve vise (kao kupite cigare na tvrdjavi, ima konobar Mile semu, pako 500 din). Zabole me za 500 din, ali to je jedna od stvari zbog kojih EXIT za koju godinu nece imati vise od 15ak hiljada ljudi po danu.
Cena karte od 3500 dnevno je uzasno visoka za ovaj line up, recimo skoro sam neko vreme proveo i Pragu i ni za jednu zurku nisam placao kartu vise od 700-800 rsd, a imena su bila daleko zvucnija. U principu EXIT line up se sveo na ispusene mustikle i polu zveze u svom kraju.

samo voša

pre 11 godina

Zašto ljudi posle svakog EXITA govore "ovo je najgori Exit do sada"? Mislim, stvarno. Okej, ove godine je bilo manje posetilaca, ali bože moj, i dalje je Novi Sad bio pun stranaca, i dalje je bila lepa atmosfera, nije bilo incidenata - uostalom, šta bi vi, da festival u ovako bogatoj zemlji svake godine privuče 100.000 posetilaca? +, nije festival kriv što su ulaznice skupe, "kriva" je ova raspala država što ne može svojim građanima da pruži normalan standard.

Haters gonna hate.

Jelena Letić

pre 11 godina

GNR na Exitu=kazna za uši.
Lobotomija bez anestezije manje boli.
Pobegoh posle sat vremena, al ne dam se ubediti da se kvalitet toliko popravio u nastavku. Bend je očajan ( doduše, nešto bolji kod starih hitova, valjda to uvežbaše), Axel još gori.
Slažem se sa autorom teksta, koncert je definitivno za pamćenje. Trebaće mi puno vremena i možda koja psiho terapija da zaboravim i prebolim doživljeni užas.
Pepersi, vratite se, sve Vam je oprošteno.

Nenad

pre 11 godina

festival je bio polu prazan ove godine. Exit ovi mislioci su pomislili da ljudi dolaze na tvrdjavu samo zbog njih ne zbog izvodjaca. Nije bilo sta da se vidi. Duran Duran i GNR su ipak vesti iz osamdesetih. GNR su bili katastrofa. Axl nema vise glas, samo skici i kresti po bini.

Dejan

pre 11 godina

"Svi koji su došli da čuju, vide i pozdrave rokere koji su svetsku slavu stekli sredinom osamdesetih i početkom devedesetih godina prošlog veka,"

Koliko sam upućen od svih muzičara/pevača koji su bili u sastavu GNR tokom osamdesetih i devedesetih samo je Aksel Rouz ostao u bendu. Čemu množina?

novosadjanin

pre 11 godina

ovo je najgori exit do sada, pocev od cena, kampa, izvodjaca(svi sem gansa), cele mase ljudi, strasno... Stavili su pijane i drogirane ljude medju roditelje sa decom na strand, da ne poverujes. Polako i Exit propada.

Beogradjanin

pre 11 godina

Wolfmother su poderali stejdz svaka cast, brejkersi odlicni kao i uvek (malo tiha solo gitara al odlican nastup), GNR je ipak sad samo Diznilend/bizshow a vise bas i nije rock and roll, nesto im je bas nedostajalo (srce?).

khm

pre 11 godina

Svirali su oko 3h i 20min +- koji min. Prvih sat sam onako stajao u publici razocaran prilicno, ali onda... Kada su poceli da prze te starije stvari, kombinuju... Ah, bilo je JAKO dobro IPAK! :D

samo voša

pre 11 godina

Zašto ljudi posle svakog EXITA govore "ovo je najgori Exit do sada"? Mislim, stvarno. Okej, ove godine je bilo manje posetilaca, ali bože moj, i dalje je Novi Sad bio pun stranaca, i dalje je bila lepa atmosfera, nije bilo incidenata - uostalom, šta bi vi, da festival u ovako bogatoj zemlji svake godine privuče 100.000 posetilaca? +, nije festival kriv što su ulaznice skupe, "kriva" je ova raspala država što ne može svojim građanima da pruži normalan standard.

Haters gonna hate.

Anonymous

pre 11 godina

@ Jelena Letić, 16. jul 2012 10:30

Vidi Jelena, mogu ti reći isto što i većina komentara pre tebe : JESTE se desio veliki napredak upravo nakon sat vremena, kad si ti otišla. Kompletan repertoar koji se očekivao se desio upravo tada. Video sam i ja odredjenu količinu ljudi koji su se smorili. Ne možeš očekivati koncert koji će biti "Best of" sa 18 hitova i to je to. Gasimo svetla, idemo kući. Malo su razvukli taj središnji period koncerta, ali zato im je svirka trajala bukvalno 3 sata!!! Kaži mi ko je na FESTIVALU toliko dugo svirao? Na EXIT-u niko nikada! Setih se Pepersa (koji su mi inače bogovi) i njihovih 75 min na Tubortg Green Festu Indjiji :-(. Ovi su bre otprašili za sve pare. I ne razumem šta ti nije odgovaralo kod zvuka? Smatram da su zvučali prilično čisto i "usvirano", momcima iz benda kapa dole, meni nije nedostajao Slash, jer kao da je bio i on na bini. Axl jeste malo zadrigao i omatorio, ali se i on "iskidao" pošteno, tu i tamo je glas zaškripao, ali ništa, baš ništa strašno. Da si ostala do kraja čula bi kako je izvlačio recimo "Knockin' on a heaven's door" iz petinih žila, nakon dva i po sata skakanja i pevanja. Pogrešila si što si otišla. Ja sam se vratio u tinejdžerske dane, a bili su jako davno... :-)

khm

pre 11 godina

Svirali su oko 3h i 20min +- koji min. Prvih sat sam onako stajao u publici razocaran prilicno, ali onda... Kada su poceli da prze te starije stvari, kombinuju... Ah, bilo je JAKO dobro IPAK! :D

becker

pre 11 godina

ubedljivo najslabiji Exit od svih na kojima sam bio (ukupno pet puta)! Duran Duran je spasio četvrtak a nedelja nije mogla biti loša sa GnR (mada sam na početku pomislio "Bože, 20 godina sam ih čekao a ovaj više uopšte nema glasa", ipak kasnije se to popravilo, da li se on "zagrejao" ili su nešto popravili na ozvučenju ne znam ali sve u svemu SVAKA IM ČAST) ali sve ostalo NULA. u petak se ni ne sećam ko je sve svirao, u subotu ona Erika Badu KATASTROFA... na malim stejdževima je naravno bilo dobrih stvari ali nisam platio 6000 din da bih đuskao na latino muziku sa CD-a ili da slušam DJ-a prijatelja iz kraja celo veče. sledeće godine ako exitaši ne dovedu imena idu u zaborav!

Dejan

pre 11 godina

"Svi koji su došli da čuju, vide i pozdrave rokere koji su svetsku slavu stekli sredinom osamdesetih i početkom devedesetih godina prošlog veka,"

Koliko sam upućen od svih muzičara/pevača koji su bili u sastavu GNR tokom osamdesetih i devedesetih samo je Aksel Rouz ostao u bendu. Čemu množina?

peace&love

pre 11 godina

Bio sam na 9 Exita od 2001 god., a ovaj sam propustio, jer mi line up nije odgovarao. Ali opet, ne pada mi napamet da hejtujem, jer kontam da ne može baš svaki biti po mom ukusu. Exit se trudi svake godine, da bude što bolji, a znam da nije lako uklopiti sve bendove sa njihovim slobodnim terminima i ograničenim budžetom.
Svake godine je priča "nikad gori Exit", "preskupo", "ništa za domaću publiku", "previše stranaca"... Recimo, za mene je prošli bio najbolji ikada, savršen program (Arcade Fire, Grinderman, Portishead, Underworld, Editors, Beirut, Pulp, Groove Armada, M.I.A, Femi Kuti, Magnetic Man....), a opet je gomila hejtovala, kao i ovaj put. Kada bi malo pratili aktuelnu muziku i programe evropskih festivala, bilo bi im jasno, da je to bio jedan od jačih i aktuelnijih programa u Evropi (+ DJ arena, gdje su neprikosnoveni).
Za naše prilike, možda jeste skup, ali još uvijek je jeftiniji od sličnih festivala u Evropi, pa samo jedan koncert Sprinstina u Beču košta kao 4 dana Exita sa nekoliko stotina izvođača. Stranci pokupuju karte čim se puste u prodaju po promotivnim cijenama, a domaći čekaju, da se popuni line up, pa da dobro razmisle, odvažu i čekaju zadnji dan, kada su ulaznice najskuplje.
Jeste izgubio onaj duh sa početka, ali još uvijek ima jedinstvenu atmosferu i svi stranci sa kojima sam pričao su oduševljeni, kao mi nekada i pomalo im zavidim na tome.
Proći će vam život u hejtovanju ljudi...

All around

pre 11 godina

Ja sam od samog pocetka na EXITU i cinjenica je da je iz godine u godinu sve gori i gori. Sve je manje posetilaca, sve je uzasniji line up, cene su sve vise (kao kupite cigare na tvrdjavi, ima konobar Mile semu, pako 500 din). Zabole me za 500 din, ali to je jedna od stvari zbog kojih EXIT za koju godinu nece imati vise od 15ak hiljada ljudi po danu.
Cena karte od 3500 dnevno je uzasno visoka za ovaj line up, recimo skoro sam neko vreme proveo i Pragu i ni za jednu zurku nisam placao kartu vise od 700-800 rsd, a imena su bila daleko zvucnija. U principu EXIT line up se sveo na ispusene mustikle i polu zveze u svom kraju.

Slavko

pre 11 godina

Gunsi- emocija 0, ali uvežban šou. OVi likovi iz benda su kao iz video igrice, tetovaže, outfit...kao da žive život motlley crew-a ili Van Halena.
Ali 3 sata je za respekt, mada to bez komunikacije sa publikom nije to.

djordjevic

pre 11 godina

Ma, nije EXIT nikada ni imao neki ne znam ni ja kakav line up...Svi veliki festivali u Evropi su uvek imali veca imena nego EXIT, pa cak i madjarski Ziget. Mislim da jednostavno nema para ove godine, pa i gore pomenuti Ziget je poprilicno puko sto se imena tice (bar po meni).

E sad, problem je sto nekada EXIT imao dusu, sto je bio jedinstven po zezanju, sto su ljudi mogli da uzivaju bez bauljajucih engleza, bez cimanja sa narukvicama, zetonima, itd, itd...Pa eto, sad kada ste izgubili dusu EXITa pravdajuci sve sa "tako je na najvecim festivalima", pa dajte onda i program koji lici na najvece festivale (ovaj "siromasni" program Zigeta je opet za klasu-dve bolji od EXITa).

Uz puno postovanje GnR, pa gde oni jos mogu da budu glavne zvezde jednog festivala u 2012.? Da je 1992., pa da svi budemo prezadovoljni, ali ovako...

Pucicete ljudi ako se ne uozbiljite...Vadi vas kod stranaca sto nam devojke izgledaju tako kako izgledaju, sto je i dalje relativno dzabaka za strance (mada zbog krize to i nije tolko izrazeno vise), sto im je Srbija i dalje egzoticna lokacija. A sto se ljudi iz same Srbije tice, realno ste vec gomili dosadili i nije im do cimanja.

P.S. A mogli bi ste i da platite neku crkavicu onoj deci za sankovima...Ne moraju bas da "volontiraju". To sto nemaju kintu za kartu ne znaci da vi bas morate to da koristite i na taj nacin dobijate radnu snagu za dzabaka.

novosadjanin

pre 11 godina

ovo je najgori exit do sada, pocev od cena, kampa, izvodjaca(svi sem gansa), cele mase ljudi, strasno... Stavili su pijane i drogirane ljude medju roditelje sa decom na strand, da ne poverujes. Polako i Exit propada.

stojadin

pre 11 godina

@Aleksa
te price koje pricas su smejurija, iako sam dobro svestan bede i jada koji dominira stanovnistvom u srbiji. to je vidljivo i u novom sadu gde kao nikad pre svi pokusavaju na sve strane da nesto uvale, prodaju, prave bizuteriju, majice, rakije, vina, sta sve ne.
pritom su cene daleko ispod beogradskih, a o nekim evropskim da i ne govorim (majica nekog benda 800din - 7eur, gde to ima?)
iza katedrale u najuzem centru novog sada - produzeni espreso s mlekom 70 dinara, kolac neverovatnih 50, a kugla sladoleda 30 (!!!).
4-dnevna karta za ovogodisnji, relativno slab program exita se i na dan festivala na sve strane prodavala za pocetnih 4500 dinara - 39eur, sto je jeftinije no ikad - ne racunajuci prvih par godina domacih izvodjaca.
OK, na tvrdjavi zna biti skupo, ali ko zna - ide pa kupi pivo u limenci i rakiju kod novosadjana sto drze galerije po vise nego povoljnoj ceni.

da, englezima je ovde potpuni vrh jer za 100 funti imaju provod kakav u engleskoj ne mogu da zamisle, a te price da to nije vise festival za "nas" su potpuna smejurija.

puki posmatrac

pre 11 godina

Prosto mi nije jasno zasto neko ima potrebu da pljuje po svemu?! OK, ovogodisnji Exit nije bio posecen kao predhodnih godina, mozda su i malo slabija imena doprinela tome, ali ne moze se svake godine dovoditi top 10 sa trenutne svetske scene... Mislim da je bilo zadovoljavajuce, za svakoga po nesto. Gansi su odlicno odradili trocasovni koncert, po meni su bili mnogo bolji nego 2010-e u areni.
Citam dole neki komentar (@Aleksa) o tome kako on nikada nije bio jer mu je skupa karta ali zato ima najsavrseniju sliku o festivalu i nadrogiranim strancima. Pa druze Aleksa, kada budes nekako skupio pare i reskirao svoj zivot sa tim "inficiranim" bogatasima i umesto Sofije dodjes u NS, onda se nadam da ce ti se barem malo slika promenuti. Dotle drzi se Sofije, juga Srbije i eventualno vaseg "nepolitickog" festivala malo nize od Cacka koji je nekad u avgustu...
Sto se tice karata i cena: pa ako se na vreme uzme karta onda i nije puno para ako se uzme u obzir 4 dana i sta se sve na njemu moze videti i doziveti. Karta za Ganse pre dve godine je bila 3000 din. Danas nema pojedinacnog koncerta ispod 30e. Stoga ovih 5000 i nesto za 4 dana festivala smatram da je ok cena...
Poenta je, kome se ne svidja, sledece godine slobodno da ode na more u vreme festivala, a ne da non-stop nesto negoduje i kuka. A i to sto je "politicki" festival, i treba da bude jer je i nastao kao bunt onoj vlasti 2000 godine, onoj koja se ponovo vraca...

Jelena Letić

pre 11 godina

GNR na Exitu=kazna za uši.
Lobotomija bez anestezije manje boli.
Pobegoh posle sat vremena, al ne dam se ubediti da se kvalitet toliko popravio u nastavku. Bend je očajan ( doduše, nešto bolji kod starih hitova, valjda to uvežbaše), Axel još gori.
Slažem se sa autorom teksta, koncert je definitivno za pamćenje. Trebaće mi puno vremena i možda koja psiho terapija da zaboravim i prebolim doživljeni užas.
Pepersi, vratite se, sve Vam je oprošteno.

novosadjanin

pre 11 godina

meni nije jasno kako neko i dalje gotivi exit naspram kakav je bio, neverovatno. samo pogledajte ko ostaje do ujutru (stranci sa novcem) a ko se vraca od 12 kucama, kao drugorazredni gradjani u svojoj drzavi. Line up je za Engleze koji hoce da se sto jeftinije provedu, dok za nas domace ko... Jeste da lezi novac u njima a ne kod nas, ali bas da budem gost u svom gradu, strasno. Pitajte taxiste samo za posecenost, ne znam uopste odakle cifre od 30-35 hiljada ljudi. Ocaj u svakom pogledu, kriva je drzava zato sto je na exitu skupo!? Pa na to se ni ne mogu nasmejati.

Nenad

pre 11 godina

festival je bio polu prazan ove godine. Exit ovi mislioci su pomislili da ljudi dolaze na tvrdjavu samo zbog njih ne zbog izvodjaca. Nije bilo sta da se vidi. Duran Duran i GNR su ipak vesti iz osamdesetih. GNR su bili katastrofa. Axl nema vise glas, samo skici i kresti po bini.

buha

pre 11 godina

zasto se ovo nalazi u odeljku za kulturu?!

svaki put kad je sinoc u ritmu muzike puko vatrometic na gansima osecao sam se kao da imam 7 godina i roditelji me odveli u rumunski cirkus ili kao da sam blago mentalno zaostao i slavim 20 rodjendan, porodica na okupu, ja slinavim i svece na torti prste u istom stilu.

p.s. bio na svakom exitu, sve dane, uvek obidjem sve bine i slusam sto vise koncerata jer sam i sam muzicar i sve me interesuje.

i svako ko mi kaze da su gansi "razvalili"...ne pogleda snimak koncerata sa exita: nick cave, portishead, massive attack, iggy pop, hives, pulp, ticky, underworld, korn, prodigy, manu chao, jamir, popecitelji, jarboli, block out, brejkersi, james zabiela (onaj dj, valjda se tako pise), ma zapravo....skoro pa bilo koji pogledajte.

gunsi su ispali smesniji od pepersa. ovde ne govorim o ukusu muzike vec o neverovatno vasarsko-americko-fastfood-cirkuskoj priredbi koju ja stvarno ne mogu da popasem.

ljudi, ima toliko dobrih bendova pored kojih se ne osecate kao musterija koja placa proizvod odvratnog kvaliteta ali sparklig taste-a i ne bacajte vreme na budalastine.

ajd da vidim da li cete ovo objaviti. vi borci za "slobodu izrazavanja"

Milance kg

pre 11 godina

Jelena Antic

Moguce da ti je koncert bio los ako si fan dens muzike ili Seke Aleksic.Koncert vrhunski,ma najbolji koji sam video ove godine (a bilo ih je ).Novi momci extra,puno su slobodniji nego 2010,sto se da i videti.Axl fenomenalan.Da vidim da li ovi mladji mogu da pevaju i spartaju po bini 3 i po sata....Na kraju krajeva puni stadioni sirom Evrope 3 put u poslednjih 6 godina,su najbolji dokaz da ovaj bend itekako vredi.

Marko

pre 11 godina

Prvih sat i po vremena je bilo bez energije,kontakta sa publikom,los izbor pesama,tako da je velika masa napustila koncert,dok su od drugog dela koncerta napravili spektakl za pamcenje. Moram da napomenem da je veliki minus EXIT-u taj transparent koji se pojavio na tvrdjavi,ne treba mesati politiku na muzickim festivalima i tim cinom sam jako razocaran. A ovo je vec drugi put da se ona mesa. Ne zloupotrebljavajte divan festival koji treba da spaja ljude a ne da ih razdvaja.

gremer

pre 11 godina

Okej, i ja mislim da je ovo bio najkilaviji Exit, naročito kada se uporedi sa prošlogodišnjim (Arcade Fire, brrrr), ali šta sad? Mora valjda jedan biti loš, ne može svaki da bude najbolji ikad. A garantujem da 80% ljudi koji govore "najgori Exit ikad!" to ionako govori svake godine, i da bi isto tako vikali i da sviraju Bitlsi sve sa Džonom Lenonom koji bi vaskrsao nasred scene ("gde idu naše pare, šta ovi organizatori ima da oživljavaju neke engleske narkomane, kako nisu Dositeja Obradovića oživeli za te opare, što nisu uzeli hologram kao za Tupaka, to je jeftinije, blablabla").
Željno išćekujem sledeći!

dex

pre 11 godina

Cemu vredjanje ovih sto kazu da je lose, kakva dens arena i Seka Aleksic? Zbog ovih, odma da kazem da idem na rock i metal koncerte ovde i u okruzenju od 89. (Motorhead u Hali) i potpisujem da je ovo najgora moguca tezga... Pevac napusta binu x puta, muzicari jamuju posle svake pesme. Obrade Flojda, Stonsa i AC/DC, cemo to na koncertu legendarnog benda? Axl je mnogo debeo i matoro izgleda, rekoh ortaku, ko je ovaj kamiondzija na bini koji pokusava da peva. Kako Dzeger izgleda i Madona, koju ne mogu da smislim, ali je svesna da je zvezda brend i ne da nemoze da bude prasica i da se uvija na bini, dok Axl to radi... Ovi likovi sto sviraji, dobri su oni muzicari nemam primedbi na njih, ali oni su obicni najamnici i nemaju i nece imati nikakve veze sa GNR. Zovu se GNR samo zato sto je Axl na vreme angazovao dobre advokate. Prosle godine posle certa Slasha bio sam deset dana pod utiskom, ovo mucenje zelim da zaboravim odma! Ozi je bio los live, ali on je dekica od sedam banki i pri tom je svedok i ucesnik u stvaranju Metala, tako da mu je sve oprosteno... Ajd uzdravlje, vidimo se na Seki Alexic!

Nikola

pre 11 godina

"potpuno u trans bacilli svih 30.000 posetilaca."
Bacili su 30.000 posetilaca u trans dosade.
Posle kasnjenja od 45 minuta (to i ne zameram toliko) i posle 45 minuta svirke, osvrnem se oko sebe, ljudi cak ni ne cupkaju, ZEVAJU ej! Kakav bre trans?

Nisam mogao to vise da podnesem te sam lagano otisao potraziti zabavu na nekom drugom mestu na tvrdjavi, odlazeci sam primetio da se zabavlja 1 od 100 ljudi (cak sam i preterao).
Mozda su poslednjih sat vremena zablistali ali ne ide to da te neko smara sat i po a onda kao bude dobar.

Volim GNR, slusao sam ih kao tinejdzer ali brate, smorise i mene i celu moju ekipu u kojoj ima jos vecih simpatizera Gansa od mene.

Ali zato je Garnier bio sjajan kao i uvek.

Na Exitu sam bio 4 dana, karta za 4500, jos toliko za pice i ostale djakonije (ukupno bahatih 100 eura, 4 dana totalne zabave i opustencije). Ljudi veseli, prijatni, predusretljivi, super atmosfera, uz dobru ekipu, sta coveku vise treba?

Line-up ni ne gledam do pre polaskana tvrdjavu jer ko ce meni ugoditi! :)

Meni bilo sjajno i zdusno preporucujem svima.

Milan

pre 11 godina

Stvarno mislim da nije u redu da se tako lose izvestava o nastupima na Exitu. Pa boze jel moguce da sam ja bio slep, lud i gluv i nisam video to "tresenje tvrdjave" od strane Erike Badu ili taj "nezaboravni spektakl" Gansa? Pa ljudi su odlazili sa main-a jer su Axel i ekipa tezgarili, cuo sam komentare preko 100,200 ljudi u tih sat vremena sto sam ih slusao i niti 1 nije bio pozitivan. I sta ja sad da pomislim kad novinari izvestavaju o drugim stvarima? I ovo nije moje subjektivno misljenje, dosta grupica za koje se vidi da su fanovi su odlazili posle 3,4 pesme. Ja sam iskljucio TV pre par godina, izgleda da cu morati i internet uskoro, prodam sve sto imam, put pod noge pa da posle jedno par godina putesestvija otkrijem sta se stvarno desava ovde i u svetu!!

TAP3AH

pre 11 godina

@Aleksa
Aleksa, trebao bi jednom nekako da dodjes na EXIT, a ne da osudjujes na daljinu i da sve meris kroz cenu karte...
Da vidis koliko je ljudi, tehnike, truda i znoja ulozeno u EXIT. Nista u ovoj zemlji ne moze da se meri sa poduhvatom organizacije, od izvodjaca pa do cistaca. Ako 30.000 ljudi prodje Novim Sadom i Tvrdjavom SVAKI DAN, i ujutru u 6 sati je sve cisto, sve funkcionise, ukljucujuci komplet logisitiku, hitnu pomoc, smestaj, transport, cak i advokate koji zastupaju one sto preteraju sa provodom - to puno govori.
Javi mi se pa cu ti ja obezbediti kartu za barem jedno vece, da vidis i dozivis EXIT u punom sjaju.
Naravno, nadam se da ce Line-up biti bolji...

E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje.

zoran021

pre 11 godina

Zadnja dva exita su dosta losija od predhodnih, a tome je u mnogome doprinela bahatost organizatora... Volim exit i sve oko njega, volim strance u gradu, nedostaju mi ljudi iz okruzenja i naravno nasi ljudi, organizatori bi trebali malo vise da povedu racuna o tome, zaista ne treba praviti festival samo za strance u srbiji, bez nas nema ni festivala...
BTW samo jednom nisam bio u 13 godina...

Beogradjanin

pre 11 godina

Wolfmother su poderali stejdz svaka cast, brejkersi odlicni kao i uvek (malo tiha solo gitara al odlican nastup), GNR je ipak sad samo Diznilend/bizshow a vise bas i nije rock and roll, nesto im je bas nedostajalo (srce?).

Šumadinac

pre 11 godina

Ovako.Svako ko ne vidi da je Exit puko kao 5 oktobar je ili slep ili to ne želi da vidi.Ja lično više neću nikada da odem na festival koji zagovara rasturanje Srbije.Osećao sam se kao prase u Teheranu.I na kraju da zaključim.EXIT=propala firma,kojoj sledeće godine bez veštačkog disanja pokraijnske vlade autonomne Vojvodine sledi stečaj.

cpcp

pre 11 godina

@TAP3AH

O kakvoj crnoj logistici pricas? Pa ogroman broj ljudi je volontiralo za Exit organizaciju.

Evo ja ne prozivam iz daljine. Iz NS-a sam. Bio sam ranijih godina na Exitu, ali nisam zadnje dve. Vise nije to sto je nekad bilo. I u gradu se nekako manje osetila festivalska atmosfera nego ranijih godina. Dzaba im sve one zastave u centru grada. Tapkarosi su se mucili da prodaju cetvorodnevne karte za 4500 din. To nekad tako nije bilo. Mislim da to jasno oslikava u kom pravcu se krece Exit.

devotedtoself

pre 11 godina

Cena karte je ok! I cene pica gore su normalne, ko je bio na nekim "besplatnim" festivalima u Bg zna da je voda bila i po 150 dinara. Koncert Gansa, ok, posteno od Eksla i prateceg orkestra, manje sam ocekivala. Zao mi je sto sam propustila New Order. Cekam Warrior Dance u septembru.

Lala

pre 11 godina

Ko nije zadovoljan svirkom, za dve nedelje pocinje guca...pa neka se veseli tamo.Glupo je da neko komentarise nesto gde nije ni bio..predrasude su cudo.

SashaNS

pre 11 godina

Odavno nisam procitao toliko zlih i sujetnih komentara o nekoj temi kao o 13.exit-u. I to najvecim delom od nasih sugradjana van Vojvodine. Valjda kad bi umeli da osim onog cirkusa u guci naprave nesto drugo pa da ih covek razume ali izgleda da je vasar i guca najbolje iz srbije...tesko nama.
E da, i Novi Sad je glavni grad Vojvodine:)

kljuse

pre 11 godina

Vidim po komentarima, da ipak ima ljudi koji pozitvno razmišljaju, ali naravno ima i 10-ak hejtera koji lupaju minuse na pozitivne komentare o festivalu.
Ljudi, treba vam biti jasno da je Exit jedna sjajna ideja, iza koje stoji ogroman trud, da bi sve funkcionisalo besprekorno. Ko je ikada probao organizovati jedan koncert, zna kakav je to posao, a kamoli 4 dana i nekoliko stotina nastupa. Jezivo...
Nije lako ni sastaviti line up, uklopiti datume, satnice i udovoljiti svim izvođačima sa limitiranim budžetom. Zato imam razumjevanja, kada je u pitanju program ove godine, koji nije po mom ukusu. Ali biće bolje do godine...
P.S. Volio bih da mi neko već jednom kaže, šta bi trebalo da podrazumjeva program za domaće (osim besplatnog ulaza i jeftinog piva)?

Amfilohije III

pre 11 godina

GNR koncert je bio odličan, možda malo predug, jer je dosta ljudi negde oko pola tri krenulao da odlazi iz prvih redova, više iz razloga što su stajali skoro 5 sati, nego što je loša svirka bila.

A što se tiče ovogodišnjeg EXIT-a, on je pukao, nije bilo ni 30% ljudi u odnosu na 2010 recimo, prazne ostale bine, pornografija se pušat ;-)

mfg

pre 11 godina

@djordjevic
Ne znam sto si se toliko uhvatio szigeta, sa posetom od 500 000 sziget je u odnosu na exit bio pojam i klasa za sebe i u najboljim danima exita.

Nick

pre 11 godina

Nije bilo klasične komunikacije sa publikom u vidu: "Kada kažem Mr Brownstone krenite da vrištite!". Ali je bilo mnogo komunikacije gitarista sa publikom. Ašba je svaki solo posvetio nekom. Meni je za vreme solaže Bumblefoota poslao poljubac jer sam mu pokazao srednji prst (ne znam zašto, tako mi je palo na pamet)

Aleksa

pre 11 godina

Nikada nisam bio na Exitu, a razlog su neverovatne cene. Ocigledno smo mi ovde na jugu Srbije sirotinja koju niko ne interesuje, bitni su nadrogirani Englezi i njihov novac izgleda, sta li. Za komplet karata ja treba da platim pola plate.. ma daj bre, stvarno, za koga se pravi ovaj festival pojma nemam.

I evo jedne kratke racunice. Za upad na koncert u BG (ili NS) mora se dati isto onoliko para za koje se moze otici do Sofije, uci na koncert, i cak i popiti koje pivo.

Na kraju mozda je to i bolje nego davati podrsku politickim festivalima u kakve se Exit pretvara.

ne kapiram

pre 11 godina

Čitam vaše komentare kako su se ljudi smorili. To je verovatno bilo pozadi. Ja sam stajao u 2. redu sa desne strane ako se gleda od ulaza i ljudi su ludeli tamo. Ashba je 70% koncerta proveo tu i skoro pa da je pričao sa nama. Ja sam pitao jel će biti neka pesma AC/DC-ja on je klimnuo glavom i bacio mi trzalicu.

hejtnot

pre 11 godina

ljudi aj malo realnosti. karta za sva cetiri dana se u cetvrtak mogla kupiti za 40ak evra. ja sam vip kartu u petak kupio za 4000 za ostala tri dana. gomila ljudi je u nedelju usla za sicu sa narukvicama od drugih ljudi koji su imali cetvorodnevnu kartu (ali nisu mogli da ostanu u nedelju jer rade ili sta god) i niko tim ljudima nije pravio problem. brdo mojih drugara je uslo sa toliko smesno zalepljenim narukvicama jer su ih lepili mrtvi pijani i svi usli bez problema..

dakle za ovakav festival cena je bila skroz ok, osim ako niste fensi bolid koji hoce da dodje samo u subotu, ne zeli ni malo da se iscima za kartu i onda kuka sto je platio kartu na ulazu 3600.

a oni koji stvarno imaju pare, pa mogu sebi da priuste nova rok ili sziget, ce MOZDA dobiti bolji lineup, ali ce sigurno platiti mnogo vise od 50 eura. Non capming pass za pet dana za sziget je 165 EURA!!! pritom ima pet stageva i ovo je program http://www.sziget.hu/festival_english/programs. REALNO da exit ima ovakav program, DAJEM RUKU da bi ovi domaci hejteri rekli da je to najgori program u istoriji festivala svih ikada!

bojan

pre 11 godina

Vidim da su mnogi ovde stariji nego sto im pise u licnoj karti.

Ja sam bio na vecini HM i RNR koncerata vecih grupa i ovaj juce je bio najbolji. Ljudi su svirali perfektno i ja to znam jer ih slusam skoro svaki dan vise godina. Znam skoro svaku notu, vise nego reci. DJ Ashba nas je odusevio i prava je zamena Slashu, svidelo se to nekome ili ne. Mada, u mom srcu ima mesta za obojicu.

Axl ima karakteristican glas, slicno kao Bruce iz Iron Maidena i tesko je uvek pruziti onaj kvalitet kao na albumu.

Ostalo mi je jos da gledam Queen, ali nista bez Fredija :(

SREM in SERBIA

pre 11 godina

Bilo je O.K. ali ne extra. Ostaje da se vidi koliko se zaradilo a koliko grad treba da nadoknadi.
A onaj natpis da je N.S. glavni grad APV je pokazao kakve tzv. demokrate vode ovaj festival kada ne postuju odluke suda kao svuda u demokratskom svetu a ciji deo oni zele da budu. Zato svaki festival u Sremu bi trebao da ima natpis: Welcome to Sremska Mitrovica, the capital of Srem!

ns

pre 11 godina

sto volim sto se iz godine u godinu sa komentarima javljaju samo ovi sto im je bilo s*anje. kad bismo jednom poceli da cenimo to sto imamo priliku da ih cujemo/vidimo, mozda bi i poceli da sviraju BOLJE.

.radoznala

pre 11 godina

U cetvrtak nisam bila, nemogu da komentarisem. S obzirom da ne idem na dens arenu, u petak bukvalno nista. Sto bi rekli, pravi put na exitu, da za neke ljude nije bio ni jedan, jedini koncert da se pogleda. U petak se raspametila sa Erikom, ali vidim da sam u manjini pa necu da smaram.
Ali moram Gunse naveliko da komentarisem.Prva polovina koncerta je bila jako dosadna, a druga samo dosadna. Ne razumem da neko ko ima priliku da polukorektno odsvira hitove koje smo svi voleli, sa brdom tehnike, Axelovim glasom koji je jos kolko toliko podnosljiv i brdom gitara moze toliko da upropasti stvar. Nisam dovoljan poznavalac da se upustam u to koliko je to korektno i kvalitetno odsvirano, ali utisak je uzasan. Emocija nula, kontakt sa publikom nula, sve deluje totalno neiskreno. Nisu me ni za sekund prodrmali.
Jeste bilo mase u onoj kocki ispred bine koja se strasno lozila, ali su oni bili manjina na koncertu. Bila sam sa strane desne bine i ljudi su zevali, cekali nesto, i otiseli (bar vecina) pre kraja koncerta.
Samo da napomenem da sam na istom mestu u blizini bine, bila na bar 10-ak koncerata na exitu, i svaki put je bio krkljanac i ludilo.
I sve je to tako kako je, a oni to sto su i nema tu mesta nekom specijalnom pljuvanju.
Mene je druga stvar totalno isbacila iz takta. A to su komentari po svim medijima, o fenomenalnom koncertu. Da li su ti ljudi koji pisu i izvestavaju uopste bili na koncertu, da li je to placena reklama od strane exita, jedno veliko NO COMMENT.

rokentrol

pre 11 godina

ok mozda sam na kraju imao srece sto sam na tvrdjavu usao oko jedan (iako necu prezaliti sto nisam cuo estranged koji nisu svirali u areni...), ali ovo je ono sto su svirali od trenutka kad sam usao.

You Could Be Mine
Sweet Child O' Mine
Another Brick in the Wall
Axl Rose Piano Solo
November Rain
Glad to Be Here
(Bumblefoot cover)
Don't Cry
Civil War
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Madagascar
Whole Lotta Rosie
Patience
Paradise City

ljudi, ovo je bilo toliko dobro da sam se ja jezio na svaku pesmu. i da jeste sve show i isprogramirano i svaka sitnica se zna, ali tako funkcionise 90% ozbiljnih bendova, jedino sto su ovi stvarno dali sve od sebe i skakali ko klinci od dvadeset godina za ova dva sata koje sam ih slusao (a tesko mi je da poverujem da su u tih prvih sat i nesto bili toliko losi koliko ovde ljudi tvrde..). a cenim da je jedini razlog ove fenomenalne setliste i tolike energije, to sto je axl egoman i ludak koji svima hoce da pokaze da su ovi gunsi bolji od starih (skroz nerealno..), ali je zato koncert u poredjenju sa takodje maksimalno isplaniranim koncertom maidena bio duplo bolji (da, oba benda su mi omiljena).

ps pritom sam bio jedan od retkih koji je na kalisu pokusao da bodri amy kad je masa zvizdala, a posle pljuvala. tada su svi trazili "show" i "profesionalnost" za svoje pare. kapiram da ti isti pljuvaci i sada kukaju sto nije bilo vise "spontanosti" i sto ovi gunsi "ne zive svoje stihove" vec piju vodu i blablabla..

Lilly

pre 11 godina

@V
Za tvoju informaciju prvi deo koncerta osim uvoda (C.D) su bile stare stvari sa prvog albuma (jednog od najboljeg RNR albuma svih vremena). Ako ti to nije dosta ja znam sta jeste, posto je sa tog albuma odvirano vise od polovine pesama.Toliko o tome koliko masa zna sta je uopste svirano, gomila pozera koja zamislja da zivi rock n roll, a nikad cuo za Rocket queen i Mr. Brownstoneuca.
Neka sto se tamo smuca

djordjevic

pre 11 godina

@mfg,

pa slazem se, ali reci mi sa kojim festivalon je onda bolje uporediti EXIT? Oba u istocnoj evropu, blizu jedan drugog, oba na Dunavu...Pa ako si Englez, na primer, i ako se razmisljas na koji ces festival u Istocnoj Evropi, cenim da poredis EXIT i Ziget...Pa necu valjda exit da poredim sa Glastonberijem, Ultra Music Festivalom, itd, itd...

sima strahota

pre 11 godina

..mislim da bi organizatori mogli da razmisle o ukidanju glavne bine na jednom od sledecih exita..time bi se kontam ustedela gomila para na bukingu recikliranih imena, skela, rasvete i ozvucenja, sam prostor na kom se odvija exit bi se smanjio sto bi uticalo i na troskove angazovanja obezbedjenja i umanjilo raubovanje tvrdjave..
..na upola manjem broju manjih bina pustati bendove u usponu i ove poznatije sto su u komsiluku pa mogu da svrate da otprase nesto za manje pare, veci deo tvrdjave otvoriti za posetioce bez karte sa adekvatnim sadrzajima, manji gde su ozbiljnije svirke naplacivati ali ne preterano..
..tako bi se cenim vratili novosadjani na exit sto bi vratilo i duh festivalu, ionako su lepse parice od sponzorstava nego od karata..

papazjanija

pre 11 godina

ma kakvi vatrometi, kakvi bakrači?! koga još briga za to!? zar je to stvarno postalo neko merilo na koncertima? nastup gansa je bio blagi užas, tiha jeza. mogli su i zmajevo jaje da donesu pa da ga izlegu sa sve tim vatrometima i ni to im ne bi pomoglo. smorili su i glistu u zemlji. žali bože bačenih para. bolje da su doveli još 5 manjih bendova nego njih. katastrofa. na gorem koncertu u životu nisam bila, a nije da ne volim njihove pesme. kontakt sa publikom = 0. jedva da su se i obratili par puta, a i to nekako na jedvite jade. ja ne znam uopšte ko je ovde lud, ko piše ovakve tekstove po novinama? na kom su to koncertu novinari bili sinoć?
bila sam na sva četiri dana i utisak je pozitivan, ali gansi su bili debakl.

V

pre 11 godina

Bio sam na Gunsima u areni pre dve godine taj koncert je bio extra! Sinoć, prvo kasne 45min, pa prvih sat i po vremena sviraju nove pesme koje niko nije dosao da slusa! Dok su poceli stari hitovi smorih se vec i otisao sam! Trebali su lepo da sviraju hitove kao duran duran, sat i po i gotovo!
ua gunsi!

vojvođanska crkva i vojvođanski jezik

pre 11 godina

@TAP3AH
"E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje." - vidi se da nemas pojma, 'ajde da su Red Fang doveli, ali ovi grcki smorovi...

Marentije

pre 11 godina

Jasno je da su GnR svirali za najvernije fanove, a ne za one koji znaju pola albuma "Greatest Hits". Pored Jungle, Easy, Brownstone, Rocket Queen, ESTRANGED i odlicnih stvari sa Chinese Democracy-a Better, Sorry vama je bilo dosadno? Pa ko ove pesme ne zna, pre svega prvih 5 ne zna ni sta su Guns N Roses. Sta ste ocekivali da vrte Greatest Hits album u krug 3 sata? Tezga od 3 sata i 10 minuta i to na festivalu...smesni ste.

Stirorof

pre 11 godina

@hejtnot

Ne ulazim u komentarisanje Exita, samo bih da prokomentarišem ovaj, možda bezvezan, lineup Szigeta: na svakoj bini ima nešto preveliko i/ili aktuelno:Placebo, Stone Roses, The Killers, The Pogues...... Četiri bine i jedna domaća, strašan program, možda ga uopšte nisi ni pogledao.

novosadjanin

pre 11 godina

ovo je najgori exit do sada, pocev od cena, kampa, izvodjaca(svi sem gansa), cele mase ljudi, strasno... Stavili su pijane i drogirane ljude medju roditelje sa decom na strand, da ne poverujes. Polako i Exit propada.

Jelena Letić

pre 11 godina

GNR na Exitu=kazna za uši.
Lobotomija bez anestezije manje boli.
Pobegoh posle sat vremena, al ne dam se ubediti da se kvalitet toliko popravio u nastavku. Bend je očajan ( doduše, nešto bolji kod starih hitova, valjda to uvežbaše), Axel još gori.
Slažem se sa autorom teksta, koncert je definitivno za pamćenje. Trebaće mi puno vremena i možda koja psiho terapija da zaboravim i prebolim doživljeni užas.
Pepersi, vratite se, sve Vam je oprošteno.

Nenad

pre 11 godina

festival je bio polu prazan ove godine. Exit ovi mislioci su pomislili da ljudi dolaze na tvrdjavu samo zbog njih ne zbog izvodjaca. Nije bilo sta da se vidi. Duran Duran i GNR su ipak vesti iz osamdesetih. GNR su bili katastrofa. Axl nema vise glas, samo skici i kresti po bini.

Aleksa

pre 11 godina

Nikada nisam bio na Exitu, a razlog su neverovatne cene. Ocigledno smo mi ovde na jugu Srbije sirotinja koju niko ne interesuje, bitni su nadrogirani Englezi i njihov novac izgleda, sta li. Za komplet karata ja treba da platim pola plate.. ma daj bre, stvarno, za koga se pravi ovaj festival pojma nemam.

I evo jedne kratke racunice. Za upad na koncert u BG (ili NS) mora se dati isto onoliko para za koje se moze otici do Sofije, uci na koncert, i cak i popiti koje pivo.

Na kraju mozda je to i bolje nego davati podrsku politickim festivalima u kakve se Exit pretvara.

Šumadinac

pre 11 godina

Ovako.Svako ko ne vidi da je Exit puko kao 5 oktobar je ili slep ili to ne želi da vidi.Ja lično više neću nikada da odem na festival koji zagovara rasturanje Srbije.Osećao sam se kao prase u Teheranu.I na kraju da zaključim.EXIT=propala firma,kojoj sledeće godine bez veštačkog disanja pokraijnske vlade autonomne Vojvodine sledi stečaj.

Beogradjanin

pre 11 godina

Wolfmother su poderali stejdz svaka cast, brejkersi odlicni kao i uvek (malo tiha solo gitara al odlican nastup), GNR je ipak sad samo Diznilend/bizshow a vise bas i nije rock and roll, nesto im je bas nedostajalo (srce?).

samo voša

pre 11 godina

Zašto ljudi posle svakog EXITA govore "ovo je najgori Exit do sada"? Mislim, stvarno. Okej, ove godine je bilo manje posetilaca, ali bože moj, i dalje je Novi Sad bio pun stranaca, i dalje je bila lepa atmosfera, nije bilo incidenata - uostalom, šta bi vi, da festival u ovako bogatoj zemlji svake godine privuče 100.000 posetilaca? +, nije festival kriv što su ulaznice skupe, "kriva" je ova raspala država što ne može svojim građanima da pruži normalan standard.

Haters gonna hate.

novosadjanin

pre 11 godina

meni nije jasno kako neko i dalje gotivi exit naspram kakav je bio, neverovatno. samo pogledajte ko ostaje do ujutru (stranci sa novcem) a ko se vraca od 12 kucama, kao drugorazredni gradjani u svojoj drzavi. Line up je za Engleze koji hoce da se sto jeftinije provedu, dok za nas domace ko... Jeste da lezi novac u njima a ne kod nas, ali bas da budem gost u svom gradu, strasno. Pitajte taxiste samo za posecenost, ne znam uopste odakle cifre od 30-35 hiljada ljudi. Ocaj u svakom pogledu, kriva je drzava zato sto je na exitu skupo!? Pa na to se ni ne mogu nasmejati.

dex

pre 11 godina

Cemu vredjanje ovih sto kazu da je lose, kakva dens arena i Seka Aleksic? Zbog ovih, odma da kazem da idem na rock i metal koncerte ovde i u okruzenju od 89. (Motorhead u Hali) i potpisujem da je ovo najgora moguca tezga... Pevac napusta binu x puta, muzicari jamuju posle svake pesme. Obrade Flojda, Stonsa i AC/DC, cemo to na koncertu legendarnog benda? Axl je mnogo debeo i matoro izgleda, rekoh ortaku, ko je ovaj kamiondzija na bini koji pokusava da peva. Kako Dzeger izgleda i Madona, koju ne mogu da smislim, ali je svesna da je zvezda brend i ne da nemoze da bude prasica i da se uvija na bini, dok Axl to radi... Ovi likovi sto sviraji, dobri su oni muzicari nemam primedbi na njih, ali oni su obicni najamnici i nemaju i nece imati nikakve veze sa GNR. Zovu se GNR samo zato sto je Axl na vreme angazovao dobre advokate. Prosle godine posle certa Slasha bio sam deset dana pod utiskom, ovo mucenje zelim da zaboravim odma! Ozi je bio los live, ali on je dekica od sedam banki i pri tom je svedok i ucesnik u stvaranju Metala, tako da mu je sve oprosteno... Ajd uzdravlje, vidimo se na Seki Alexic!

Milance kg

pre 11 godina

Jelena Antic

Moguce da ti je koncert bio los ako si fan dens muzike ili Seke Aleksic.Koncert vrhunski,ma najbolji koji sam video ove godine (a bilo ih je ).Novi momci extra,puno su slobodniji nego 2010,sto se da i videti.Axl fenomenalan.Da vidim da li ovi mladji mogu da pevaju i spartaju po bini 3 i po sata....Na kraju krajeva puni stadioni sirom Evrope 3 put u poslednjih 6 godina,su najbolji dokaz da ovaj bend itekako vredi.

V

pre 11 godina

Bio sam na Gunsima u areni pre dve godine taj koncert je bio extra! Sinoć, prvo kasne 45min, pa prvih sat i po vremena sviraju nove pesme koje niko nije dosao da slusa! Dok su poceli stari hitovi smorih se vec i otisao sam! Trebali su lepo da sviraju hitove kao duran duran, sat i po i gotovo!
ua gunsi!

Dejan

pre 11 godina

"Svi koji su došli da čuju, vide i pozdrave rokere koji su svetsku slavu stekli sredinom osamdesetih i početkom devedesetih godina prošlog veka,"

Koliko sam upućen od svih muzičara/pevača koji su bili u sastavu GNR tokom osamdesetih i devedesetih samo je Aksel Rouz ostao u bendu. Čemu množina?

becker

pre 11 godina

ubedljivo najslabiji Exit od svih na kojima sam bio (ukupno pet puta)! Duran Duran je spasio četvrtak a nedelja nije mogla biti loša sa GnR (mada sam na početku pomislio "Bože, 20 godina sam ih čekao a ovaj više uopšte nema glasa", ipak kasnije se to popravilo, da li se on "zagrejao" ili su nešto popravili na ozvučenju ne znam ali sve u svemu SVAKA IM ČAST) ali sve ostalo NULA. u petak se ni ne sećam ko je sve svirao, u subotu ona Erika Badu KATASTROFA... na malim stejdževima je naravno bilo dobrih stvari ali nisam platio 6000 din da bih đuskao na latino muziku sa CD-a ili da slušam DJ-a prijatelja iz kraja celo veče. sledeće godine ako exitaši ne dovedu imena idu u zaborav!

buha

pre 11 godina

zasto se ovo nalazi u odeljku za kulturu?!

svaki put kad je sinoc u ritmu muzike puko vatrometic na gansima osecao sam se kao da imam 7 godina i roditelji me odveli u rumunski cirkus ili kao da sam blago mentalno zaostao i slavim 20 rodjendan, porodica na okupu, ja slinavim i svece na torti prste u istom stilu.

p.s. bio na svakom exitu, sve dane, uvek obidjem sve bine i slusam sto vise koncerata jer sam i sam muzicar i sve me interesuje.

i svako ko mi kaze da su gansi "razvalili"...ne pogleda snimak koncerata sa exita: nick cave, portishead, massive attack, iggy pop, hives, pulp, ticky, underworld, korn, prodigy, manu chao, jamir, popecitelji, jarboli, block out, brejkersi, james zabiela (onaj dj, valjda se tako pise), ma zapravo....skoro pa bilo koji pogledajte.

gunsi su ispali smesniji od pepersa. ovde ne govorim o ukusu muzike vec o neverovatno vasarsko-americko-fastfood-cirkuskoj priredbi koju ja stvarno ne mogu da popasem.

ljudi, ima toliko dobrih bendova pored kojih se ne osecate kao musterija koja placa proizvod odvratnog kvaliteta ali sparklig taste-a i ne bacajte vreme na budalastine.

ajd da vidim da li cete ovo objaviti. vi borci za "slobodu izrazavanja"

All around

pre 11 godina

Ja sam od samog pocetka na EXITU i cinjenica je da je iz godine u godinu sve gori i gori. Sve je manje posetilaca, sve je uzasniji line up, cene su sve vise (kao kupite cigare na tvrdjavi, ima konobar Mile semu, pako 500 din). Zabole me za 500 din, ali to je jedna od stvari zbog kojih EXIT za koju godinu nece imati vise od 15ak hiljada ljudi po danu.
Cena karte od 3500 dnevno je uzasno visoka za ovaj line up, recimo skoro sam neko vreme proveo i Pragu i ni za jednu zurku nisam placao kartu vise od 700-800 rsd, a imena su bila daleko zvucnija. U principu EXIT line up se sveo na ispusene mustikle i polu zveze u svom kraju.

Lala

pre 11 godina

Ko nije zadovoljan svirkom, za dve nedelje pocinje guca...pa neka se veseli tamo.Glupo je da neko komentarise nesto gde nije ni bio..predrasude su cudo.

papazjanija

pre 11 godina

ma kakvi vatrometi, kakvi bakrači?! koga još briga za to!? zar je to stvarno postalo neko merilo na koncertima? nastup gansa je bio blagi užas, tiha jeza. mogli su i zmajevo jaje da donesu pa da ga izlegu sa sve tim vatrometima i ni to im ne bi pomoglo. smorili su i glistu u zemlji. žali bože bačenih para. bolje da su doveli još 5 manjih bendova nego njih. katastrofa. na gorem koncertu u životu nisam bila, a nije da ne volim njihove pesme. kontakt sa publikom = 0. jedva da su se i obratili par puta, a i to nekako na jedvite jade. ja ne znam uopšte ko je ovde lud, ko piše ovakve tekstove po novinama? na kom su to koncertu novinari bili sinoć?
bila sam na sva četiri dana i utisak je pozitivan, ali gansi su bili debakl.

SashaNS

pre 11 godina

Odavno nisam procitao toliko zlih i sujetnih komentara o nekoj temi kao o 13.exit-u. I to najvecim delom od nasih sugradjana van Vojvodine. Valjda kad bi umeli da osim onog cirkusa u guci naprave nesto drugo pa da ih covek razume ali izgleda da je vasar i guca najbolje iz srbije...tesko nama.
E da, i Novi Sad je glavni grad Vojvodine:)

puki posmatrac

pre 11 godina

Prosto mi nije jasno zasto neko ima potrebu da pljuje po svemu?! OK, ovogodisnji Exit nije bio posecen kao predhodnih godina, mozda su i malo slabija imena doprinela tome, ali ne moze se svake godine dovoditi top 10 sa trenutne svetske scene... Mislim da je bilo zadovoljavajuce, za svakoga po nesto. Gansi su odlicno odradili trocasovni koncert, po meni su bili mnogo bolji nego 2010-e u areni.
Citam dole neki komentar (@Aleksa) o tome kako on nikada nije bio jer mu je skupa karta ali zato ima najsavrseniju sliku o festivalu i nadrogiranim strancima. Pa druze Aleksa, kada budes nekako skupio pare i reskirao svoj zivot sa tim "inficiranim" bogatasima i umesto Sofije dodjes u NS, onda se nadam da ce ti se barem malo slika promenuti. Dotle drzi se Sofije, juga Srbije i eventualno vaseg "nepolitickog" festivala malo nize od Cacka koji je nekad u avgustu...
Sto se tice karata i cena: pa ako se na vreme uzme karta onda i nije puno para ako se uzme u obzir 4 dana i sta se sve na njemu moze videti i doziveti. Karta za Ganse pre dve godine je bila 3000 din. Danas nema pojedinacnog koncerta ispod 30e. Stoga ovih 5000 i nesto za 4 dana festivala smatram da je ok cena...
Poenta je, kome se ne svidja, sledece godine slobodno da ode na more u vreme festivala, a ne da non-stop nesto negoduje i kuka. A i to sto je "politicki" festival, i treba da bude jer je i nastao kao bunt onoj vlasti 2000 godine, onoj koja se ponovo vraca...

SREM in SERBIA

pre 11 godina

Bilo je O.K. ali ne extra. Ostaje da se vidi koliko se zaradilo a koliko grad treba da nadoknadi.
A onaj natpis da je N.S. glavni grad APV je pokazao kakve tzv. demokrate vode ovaj festival kada ne postuju odluke suda kao svuda u demokratskom svetu a ciji deo oni zele da budu. Zato svaki festival u Sremu bi trebao da ima natpis: Welcome to Sremska Mitrovica, the capital of Srem!

Marko

pre 11 godina

Prvih sat i po vremena je bilo bez energije,kontakta sa publikom,los izbor pesama,tako da je velika masa napustila koncert,dok su od drugog dela koncerta napravili spektakl za pamcenje. Moram da napomenem da je veliki minus EXIT-u taj transparent koji se pojavio na tvrdjavi,ne treba mesati politiku na muzickim festivalima i tim cinom sam jako razocaran. A ovo je vec drugi put da se ona mesa. Ne zloupotrebljavajte divan festival koji treba da spaja ljude a ne da ih razdvaja.

sima strahota

pre 11 godina

..mislim da bi organizatori mogli da razmisle o ukidanju glavne bine na jednom od sledecih exita..time bi se kontam ustedela gomila para na bukingu recikliranih imena, skela, rasvete i ozvucenja, sam prostor na kom se odvija exit bi se smanjio sto bi uticalo i na troskove angazovanja obezbedjenja i umanjilo raubovanje tvrdjave..
..na upola manjem broju manjih bina pustati bendove u usponu i ove poznatije sto su u komsiluku pa mogu da svrate da otprase nesto za manje pare, veci deo tvrdjave otvoriti za posetioce bez karte sa adekvatnim sadrzajima, manji gde su ozbiljnije svirke naplacivati ali ne preterano..
..tako bi se cenim vratili novosadjani na exit sto bi vratilo i duh festivalu, ionako su lepse parice od sponzorstava nego od karata..

djordjevic

pre 11 godina

Ma, nije EXIT nikada ni imao neki ne znam ni ja kakav line up...Svi veliki festivali u Evropi su uvek imali veca imena nego EXIT, pa cak i madjarski Ziget. Mislim da jednostavno nema para ove godine, pa i gore pomenuti Ziget je poprilicno puko sto se imena tice (bar po meni).

E sad, problem je sto nekada EXIT imao dusu, sto je bio jedinstven po zezanju, sto su ljudi mogli da uzivaju bez bauljajucih engleza, bez cimanja sa narukvicama, zetonima, itd, itd...Pa eto, sad kada ste izgubili dusu EXITa pravdajuci sve sa "tako je na najvecim festivalima", pa dajte onda i program koji lici na najvece festivale (ovaj "siromasni" program Zigeta je opet za klasu-dve bolji od EXITa).

Uz puno postovanje GnR, pa gde oni jos mogu da budu glavne zvezde jednog festivala u 2012.? Da je 1992., pa da svi budemo prezadovoljni, ali ovako...

Pucicete ljudi ako se ne uozbiljite...Vadi vas kod stranaca sto nam devojke izgledaju tako kako izgledaju, sto je i dalje relativno dzabaka za strance (mada zbog krize to i nije tolko izrazeno vise), sto im je Srbija i dalje egzoticna lokacija. A sto se ljudi iz same Srbije tice, realno ste vec gomili dosadili i nije im do cimanja.

P.S. A mogli bi ste i da platite neku crkavicu onoj deci za sankovima...Ne moraju bas da "volontiraju". To sto nemaju kintu za kartu ne znaci da vi bas morate to da koristite i na taj nacin dobijate radnu snagu za dzabaka.

kljuse

pre 11 godina

Vidim po komentarima, da ipak ima ljudi koji pozitvno razmišljaju, ali naravno ima i 10-ak hejtera koji lupaju minuse na pozitivne komentare o festivalu.
Ljudi, treba vam biti jasno da je Exit jedna sjajna ideja, iza koje stoji ogroman trud, da bi sve funkcionisalo besprekorno. Ko je ikada probao organizovati jedan koncert, zna kakav je to posao, a kamoli 4 dana i nekoliko stotina nastupa. Jezivo...
Nije lako ni sastaviti line up, uklopiti datume, satnice i udovoljiti svim izvođačima sa limitiranim budžetom. Zato imam razumjevanja, kada je u pitanju program ove godine, koji nije po mom ukusu. Ali biće bolje do godine...
P.S. Volio bih da mi neko već jednom kaže, šta bi trebalo da podrazumjeva program za domaće (osim besplatnog ulaza i jeftinog piva)?

khm

pre 11 godina

Svirali su oko 3h i 20min +- koji min. Prvih sat sam onako stajao u publici razocaran prilicno, ali onda... Kada su poceli da prze te starije stvari, kombinuju... Ah, bilo je JAKO dobro IPAK! :D

Anonymous

pre 11 godina

@ Jelena Letić, 16. jul 2012 10:30

Vidi Jelena, mogu ti reći isto što i većina komentara pre tebe : JESTE se desio veliki napredak upravo nakon sat vremena, kad si ti otišla. Kompletan repertoar koji se očekivao se desio upravo tada. Video sam i ja odredjenu količinu ljudi koji su se smorili. Ne možeš očekivati koncert koji će biti "Best of" sa 18 hitova i to je to. Gasimo svetla, idemo kući. Malo su razvukli taj središnji period koncerta, ali zato im je svirka trajala bukvalno 3 sata!!! Kaži mi ko je na FESTIVALU toliko dugo svirao? Na EXIT-u niko nikada! Setih se Pepersa (koji su mi inače bogovi) i njihovih 75 min na Tubortg Green Festu Indjiji :-(. Ovi su bre otprašili za sve pare. I ne razumem šta ti nije odgovaralo kod zvuka? Smatram da su zvučali prilično čisto i "usvirano", momcima iz benda kapa dole, meni nije nedostajao Slash, jer kao da je bio i on na bini. Axl jeste malo zadrigao i omatorio, ali se i on "iskidao" pošteno, tu i tamo je glas zaškripao, ali ništa, baš ništa strašno. Da si ostala do kraja čula bi kako je izvlačio recimo "Knockin' on a heaven's door" iz petinih žila, nakon dva i po sata skakanja i pevanja. Pogrešila si što si otišla. Ja sam se vratio u tinejdžerske dane, a bili su jako davno... :-)

Slavko

pre 11 godina

Gunsi- emocija 0, ali uvežban šou. OVi likovi iz benda su kao iz video igrice, tetovaže, outfit...kao da žive život motlley crew-a ili Van Halena.
Ali 3 sata je za respekt, mada to bez komunikacije sa publikom nije to.

vojvođanska crkva i vojvođanski jezik

pre 11 godina

@TAP3AH
"E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje." - vidi se da nemas pojma, 'ajde da su Red Fang doveli, ali ovi grcki smorovi...

gremer

pre 11 godina

Okej, i ja mislim da je ovo bio najkilaviji Exit, naročito kada se uporedi sa prošlogodišnjim (Arcade Fire, brrrr), ali šta sad? Mora valjda jedan biti loš, ne može svaki da bude najbolji ikad. A garantujem da 80% ljudi koji govore "najgori Exit ikad!" to ionako govori svake godine, i da bi isto tako vikali i da sviraju Bitlsi sve sa Džonom Lenonom koji bi vaskrsao nasred scene ("gde idu naše pare, šta ovi organizatori ima da oživljavaju neke engleske narkomane, kako nisu Dositeja Obradovića oživeli za te opare, što nisu uzeli hologram kao za Tupaka, to je jeftinije, blablabla").
Željno išćekujem sledeći!

peace&love

pre 11 godina

Bio sam na 9 Exita od 2001 god., a ovaj sam propustio, jer mi line up nije odgovarao. Ali opet, ne pada mi napamet da hejtujem, jer kontam da ne može baš svaki biti po mom ukusu. Exit se trudi svake godine, da bude što bolji, a znam da nije lako uklopiti sve bendove sa njihovim slobodnim terminima i ograničenim budžetom.
Svake godine je priča "nikad gori Exit", "preskupo", "ništa za domaću publiku", "previše stranaca"... Recimo, za mene je prošli bio najbolji ikada, savršen program (Arcade Fire, Grinderman, Portishead, Underworld, Editors, Beirut, Pulp, Groove Armada, M.I.A, Femi Kuti, Magnetic Man....), a opet je gomila hejtovala, kao i ovaj put. Kada bi malo pratili aktuelnu muziku i programe evropskih festivala, bilo bi im jasno, da je to bio jedan od jačih i aktuelnijih programa u Evropi (+ DJ arena, gdje su neprikosnoveni).
Za naše prilike, možda jeste skup, ali još uvijek je jeftiniji od sličnih festivala u Evropi, pa samo jedan koncert Sprinstina u Beču košta kao 4 dana Exita sa nekoliko stotina izvođača. Stranci pokupuju karte čim se puste u prodaju po promotivnim cijenama, a domaći čekaju, da se popuni line up, pa da dobro razmisle, odvažu i čekaju zadnji dan, kada su ulaznice najskuplje.
Jeste izgubio onaj duh sa početka, ali još uvijek ima jedinstvenu atmosferu i svi stranci sa kojima sam pričao su oduševljeni, kao mi nekada i pomalo im zavidim na tome.
Proći će vam život u hejtovanju ljudi...

Milan

pre 11 godina

Stvarno mislim da nije u redu da se tako lose izvestava o nastupima na Exitu. Pa boze jel moguce da sam ja bio slep, lud i gluv i nisam video to "tresenje tvrdjave" od strane Erike Badu ili taj "nezaboravni spektakl" Gansa? Pa ljudi su odlazili sa main-a jer su Axel i ekipa tezgarili, cuo sam komentare preko 100,200 ljudi u tih sat vremena sto sam ih slusao i niti 1 nije bio pozitivan. I sta ja sad da pomislim kad novinari izvestavaju o drugim stvarima? I ovo nije moje subjektivno misljenje, dosta grupica za koje se vidi da su fanovi su odlazili posle 3,4 pesme. Ja sam iskljucio TV pre par godina, izgleda da cu morati i internet uskoro, prodam sve sto imam, put pod noge pa da posle jedno par godina putesestvija otkrijem sta se stvarno desava ovde i u svetu!!

devotedtoself

pre 11 godina

Cena karte je ok! I cene pica gore su normalne, ko je bio na nekim "besplatnim" festivalima u Bg zna da je voda bila i po 150 dinara. Koncert Gansa, ok, posteno od Eksla i prateceg orkestra, manje sam ocekivala. Zao mi je sto sam propustila New Order. Cekam Warrior Dance u septembru.

.radoznala

pre 11 godina

U cetvrtak nisam bila, nemogu da komentarisem. S obzirom da ne idem na dens arenu, u petak bukvalno nista. Sto bi rekli, pravi put na exitu, da za neke ljude nije bio ni jedan, jedini koncert da se pogleda. U petak se raspametila sa Erikom, ali vidim da sam u manjini pa necu da smaram.
Ali moram Gunse naveliko da komentarisem.Prva polovina koncerta je bila jako dosadna, a druga samo dosadna. Ne razumem da neko ko ima priliku da polukorektno odsvira hitove koje smo svi voleli, sa brdom tehnike, Axelovim glasom koji je jos kolko toliko podnosljiv i brdom gitara moze toliko da upropasti stvar. Nisam dovoljan poznavalac da se upustam u to koliko je to korektno i kvalitetno odsvirano, ali utisak je uzasan. Emocija nula, kontakt sa publikom nula, sve deluje totalno neiskreno. Nisu me ni za sekund prodrmali.
Jeste bilo mase u onoj kocki ispred bine koja se strasno lozila, ali su oni bili manjina na koncertu. Bila sam sa strane desne bine i ljudi su zevali, cekali nesto, i otiseli (bar vecina) pre kraja koncerta.
Samo da napomenem da sam na istom mestu u blizini bine, bila na bar 10-ak koncerata na exitu, i svaki put je bio krkljanac i ludilo.
I sve je to tako kako je, a oni to sto su i nema tu mesta nekom specijalnom pljuvanju.
Mene je druga stvar totalno isbacila iz takta. A to su komentari po svim medijima, o fenomenalnom koncertu. Da li su ti ljudi koji pisu i izvestavaju uopste bili na koncertu, da li je to placena reklama od strane exita, jedno veliko NO COMMENT.

Nick

pre 11 godina

Nije bilo klasične komunikacije sa publikom u vidu: "Kada kažem Mr Brownstone krenite da vrištite!". Ali je bilo mnogo komunikacije gitarista sa publikom. Ašba je svaki solo posvetio nekom. Meni je za vreme solaže Bumblefoota poslao poljubac jer sam mu pokazao srednji prst (ne znam zašto, tako mi je palo na pamet)

Nikola

pre 11 godina

"potpuno u trans bacilli svih 30.000 posetilaca."
Bacili su 30.000 posetilaca u trans dosade.
Posle kasnjenja od 45 minuta (to i ne zameram toliko) i posle 45 minuta svirke, osvrnem se oko sebe, ljudi cak ni ne cupkaju, ZEVAJU ej! Kakav bre trans?

Nisam mogao to vise da podnesem te sam lagano otisao potraziti zabavu na nekom drugom mestu na tvrdjavi, odlazeci sam primetio da se zabavlja 1 od 100 ljudi (cak sam i preterao).
Mozda su poslednjih sat vremena zablistali ali ne ide to da te neko smara sat i po a onda kao bude dobar.

Volim GNR, slusao sam ih kao tinejdzer ali brate, smorise i mene i celu moju ekipu u kojoj ima jos vecih simpatizera Gansa od mene.

Ali zato je Garnier bio sjajan kao i uvek.

Na Exitu sam bio 4 dana, karta za 4500, jos toliko za pice i ostale djakonije (ukupno bahatih 100 eura, 4 dana totalne zabave i opustencije). Ljudi veseli, prijatni, predusretljivi, super atmosfera, uz dobru ekipu, sta coveku vise treba?

Line-up ni ne gledam do pre polaskana tvrdjavu jer ko ce meni ugoditi! :)

Meni bilo sjajno i zdusno preporucujem svima.

Amfilohije III

pre 11 godina

GNR koncert je bio odličan, možda malo predug, jer je dosta ljudi negde oko pola tri krenulao da odlazi iz prvih redova, više iz razloga što su stajali skoro 5 sati, nego što je loša svirka bila.

A što se tiče ovogodišnjeg EXIT-a, on je pukao, nije bilo ni 30% ljudi u odnosu na 2010 recimo, prazne ostale bine, pornografija se pušat ;-)

stojadin

pre 11 godina

@Aleksa
te price koje pricas su smejurija, iako sam dobro svestan bede i jada koji dominira stanovnistvom u srbiji. to je vidljivo i u novom sadu gde kao nikad pre svi pokusavaju na sve strane da nesto uvale, prodaju, prave bizuteriju, majice, rakije, vina, sta sve ne.
pritom su cene daleko ispod beogradskih, a o nekim evropskim da i ne govorim (majica nekog benda 800din - 7eur, gde to ima?)
iza katedrale u najuzem centru novog sada - produzeni espreso s mlekom 70 dinara, kolac neverovatnih 50, a kugla sladoleda 30 (!!!).
4-dnevna karta za ovogodisnji, relativno slab program exita se i na dan festivala na sve strane prodavala za pocetnih 4500 dinara - 39eur, sto je jeftinije no ikad - ne racunajuci prvih par godina domacih izvodjaca.
OK, na tvrdjavi zna biti skupo, ali ko zna - ide pa kupi pivo u limenci i rakiju kod novosadjana sto drze galerije po vise nego povoljnoj ceni.

da, englezima je ovde potpuni vrh jer za 100 funti imaju provod kakav u engleskoj ne mogu da zamisle, a te price da to nije vise festival za "nas" su potpuna smejurija.

djordjevic

pre 11 godina

@mfg,

pa slazem se, ali reci mi sa kojim festivalon je onda bolje uporediti EXIT? Oba u istocnoj evropu, blizu jedan drugog, oba na Dunavu...Pa ako si Englez, na primer, i ako se razmisljas na koji ces festival u Istocnoj Evropi, cenim da poredis EXIT i Ziget...Pa necu valjda exit da poredim sa Glastonberijem, Ultra Music Festivalom, itd, itd...

zoran021

pre 11 godina

Zadnja dva exita su dosta losija od predhodnih, a tome je u mnogome doprinela bahatost organizatora... Volim exit i sve oko njega, volim strance u gradu, nedostaju mi ljudi iz okruzenja i naravno nasi ljudi, organizatori bi trebali malo vise da povedu racuna o tome, zaista ne treba praviti festival samo za strance u srbiji, bez nas nema ni festivala...
BTW samo jednom nisam bio u 13 godina...

TAP3AH

pre 11 godina

@Aleksa
Aleksa, trebao bi jednom nekako da dodjes na EXIT, a ne da osudjujes na daljinu i da sve meris kroz cenu karte...
Da vidis koliko je ljudi, tehnike, truda i znoja ulozeno u EXIT. Nista u ovoj zemlji ne moze da se meri sa poduhvatom organizacije, od izvodjaca pa do cistaca. Ako 30.000 ljudi prodje Novim Sadom i Tvrdjavom SVAKI DAN, i ujutru u 6 sati je sve cisto, sve funkcionise, ukljucujuci komplet logisitiku, hitnu pomoc, smestaj, transport, cak i advokate koji zastupaju one sto preteraju sa provodom - to puno govori.
Javi mi se pa cu ti ja obezbediti kartu za barem jedno vece, da vidis i dozivis EXIT u punom sjaju.
Naravno, nadam se da ce Line-up biti bolji...

E da! Planet of Zeus su jedna od najboljih svirki ove godine i apsolutno otkrovenje.

hejtnot

pre 11 godina

ljudi aj malo realnosti. karta za sva cetiri dana se u cetvrtak mogla kupiti za 40ak evra. ja sam vip kartu u petak kupio za 4000 za ostala tri dana. gomila ljudi je u nedelju usla za sicu sa narukvicama od drugih ljudi koji su imali cetvorodnevnu kartu (ali nisu mogli da ostanu u nedelju jer rade ili sta god) i niko tim ljudima nije pravio problem. brdo mojih drugara je uslo sa toliko smesno zalepljenim narukvicama jer su ih lepili mrtvi pijani i svi usli bez problema..

dakle za ovakav festival cena je bila skroz ok, osim ako niste fensi bolid koji hoce da dodje samo u subotu, ne zeli ni malo da se iscima za kartu i onda kuka sto je platio kartu na ulazu 3600.

a oni koji stvarno imaju pare, pa mogu sebi da priuste nova rok ili sziget, ce MOZDA dobiti bolji lineup, ali ce sigurno platiti mnogo vise od 50 eura. Non capming pass za pet dana za sziget je 165 EURA!!! pritom ima pet stageva i ovo je program http://www.sziget.hu/festival_english/programs. REALNO da exit ima ovakav program, DAJEM RUKU da bi ovi domaci hejteri rekli da je to najgori program u istoriji festivala svih ikada!

bojan

pre 11 godina

Vidim da su mnogi ovde stariji nego sto im pise u licnoj karti.

Ja sam bio na vecini HM i RNR koncerata vecih grupa i ovaj juce je bio najbolji. Ljudi su svirali perfektno i ja to znam jer ih slusam skoro svaki dan vise godina. Znam skoro svaku notu, vise nego reci. DJ Ashba nas je odusevio i prava je zamena Slashu, svidelo se to nekome ili ne. Mada, u mom srcu ima mesta za obojicu.

Axl ima karakteristican glas, slicno kao Bruce iz Iron Maidena i tesko je uvek pruziti onaj kvalitet kao na albumu.

Ostalo mi je jos da gledam Queen, ali nista bez Fredija :(

ne kapiram

pre 11 godina

Čitam vaše komentare kako su se ljudi smorili. To je verovatno bilo pozadi. Ja sam stajao u 2. redu sa desne strane ako se gleda od ulaza i ljudi su ludeli tamo. Ashba je 70% koncerta proveo tu i skoro pa da je pričao sa nama. Ja sam pitao jel će biti neka pesma AC/DC-ja on je klimnuo glavom i bacio mi trzalicu.

ns

pre 11 godina

sto volim sto se iz godine u godinu sa komentarima javljaju samo ovi sto im je bilo s*anje. kad bismo jednom poceli da cenimo to sto imamo priliku da ih cujemo/vidimo, mozda bi i poceli da sviraju BOLJE.

mfg

pre 11 godina

@djordjevic
Ne znam sto si se toliko uhvatio szigeta, sa posetom od 500 000 sziget je u odnosu na exit bio pojam i klasa za sebe i u najboljim danima exita.

cpcp

pre 11 godina

@TAP3AH

O kakvoj crnoj logistici pricas? Pa ogroman broj ljudi je volontiralo za Exit organizaciju.

Evo ja ne prozivam iz daljine. Iz NS-a sam. Bio sam ranijih godina na Exitu, ali nisam zadnje dve. Vise nije to sto je nekad bilo. I u gradu se nekako manje osetila festivalska atmosfera nego ranijih godina. Dzaba im sve one zastave u centru grada. Tapkarosi su se mucili da prodaju cetvorodnevne karte za 4500 din. To nekad tako nije bilo. Mislim da to jasno oslikava u kom pravcu se krece Exit.

rokentrol

pre 11 godina

ok mozda sam na kraju imao srece sto sam na tvrdjavu usao oko jedan (iako necu prezaliti sto nisam cuo estranged koji nisu svirali u areni...), ali ovo je ono sto su svirali od trenutka kad sam usao.

You Could Be Mine
Sweet Child O' Mine
Another Brick in the Wall
Axl Rose Piano Solo
November Rain
Glad to Be Here
(Bumblefoot cover)
Don't Cry
Civil War
Knockin' on Heaven's Door
Nightrain
Madagascar
Whole Lotta Rosie
Patience
Paradise City

ljudi, ovo je bilo toliko dobro da sam se ja jezio na svaku pesmu. i da jeste sve show i isprogramirano i svaka sitnica se zna, ali tako funkcionise 90% ozbiljnih bendova, jedino sto su ovi stvarno dali sve od sebe i skakali ko klinci od dvadeset godina za ova dva sata koje sam ih slusao (a tesko mi je da poverujem da su u tih prvih sat i nesto bili toliko losi koliko ovde ljudi tvrde..). a cenim da je jedini razlog ove fenomenalne setliste i tolike energije, to sto je axl egoman i ludak koji svima hoce da pokaze da su ovi gunsi bolji od starih (skroz nerealno..), ali je zato koncert u poredjenju sa takodje maksimalno isplaniranim koncertom maidena bio duplo bolji (da, oba benda su mi omiljena).

ps pritom sam bio jedan od retkih koji je na kalisu pokusao da bodri amy kad je masa zvizdala, a posle pljuvala. tada su svi trazili "show" i "profesionalnost" za svoje pare. kapiram da ti isti pljuvaci i sada kukaju sto nije bilo vise "spontanosti" i sto ovi gunsi "ne zive svoje stihove" vec piju vodu i blablabla..

Lilly

pre 11 godina

@V
Za tvoju informaciju prvi deo koncerta osim uvoda (C.D) su bile stare stvari sa prvog albuma (jednog od najboljeg RNR albuma svih vremena). Ako ti to nije dosta ja znam sta jeste, posto je sa tog albuma odvirano vise od polovine pesama.Toliko o tome koliko masa zna sta je uopste svirano, gomila pozera koja zamislja da zivi rock n roll, a nikad cuo za Rocket queen i Mr. Brownstoneuca.
Neka sto se tamo smuca

Marentije

pre 11 godina

Jasno je da su GnR svirali za najvernije fanove, a ne za one koji znaju pola albuma "Greatest Hits". Pored Jungle, Easy, Brownstone, Rocket Queen, ESTRANGED i odlicnih stvari sa Chinese Democracy-a Better, Sorry vama je bilo dosadno? Pa ko ove pesme ne zna, pre svega prvih 5 ne zna ni sta su Guns N Roses. Sta ste ocekivali da vrte Greatest Hits album u krug 3 sata? Tezga od 3 sata i 10 minuta i to na festivalu...smesni ste.

Stirorof

pre 11 godina

@hejtnot

Ne ulazim u komentarisanje Exita, samo bih da prokomentarišem ovaj, možda bezvezan, lineup Szigeta: na svakoj bini ima nešto preveliko i/ili aktuelno:Placebo, Stone Roses, The Killers, The Pogues...... Četiri bine i jedna domaća, strašan program, možda ga uopšte nisi ni pogledao.