Ponedeljak, 09.07.2012.

11:50

Nikolić ponovo otišao po blagoslov

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić je sa patrijarhom srpskim Irinejom razgovarao o, kako je rekao, velikim događajima u kojima država i SPC treba da sarađuju.

Izvor: B92

Nikoliæ ponovo otišao po blagoslov IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Safet Cara

pre 11 godina

Ovaj izgleda nesto pogresno razumeo, sto se tice predsednickih obaveza: Vikend pecenje, poseta popu, kik boks u vojvodinu, ponovo pop, pa rezervisao mesto za olimpijadu... bogami i ja bi strajkovao gladju samo da postanem presednik

pipi

pre 11 godina

Ovo sve izgleda kao vremeplov,samo mi nije jasno u koji vek se vracamo.Narod ih birao da vode drzavu a ne da svako malo trce po blagoslov i savete od crkve.Jos nam samo vestice fale,kako je krenulo.

Boranka

pre 11 godina

Treba prepoznati i poštovati crkvu i Boga jer kada nam je bilo najteže, kada nas je bivši predsednik terao u ponor samo nam je Bog pomogao!

Dule

pre 11 godina

NEVEROVATAN SPOJ !!! Srpsku vladu prave bivši antikomunista ( zakleti radikal ) Nikolić, dokazani komunista Dačić ( u duši i džepu ) i "komunjara" Dinkić ( bivši komunista koji se ovajdio u demoktratiji ) !!! Narode...šta nih spaja ??? Šta im je zajedničko ??? Njih spaja ista strast koja se zove "JAHANJE NARODA".

Komentator

pre 11 godina

Ponavljam, ali to je jače od mene: Toma Šojić, čovek koji se zadnje 22 godine nije nasmešio, opet nam se svima ceri.
Pitanje: zašto li nam se svima besomučno smeje?

petarV

pre 11 godina

DESPOT...lepo si ti to negde (nadam se) pročitao...
Vidiš...a ja znam,nisam pročitao nigde...da ima 2 vrste ljudi...koji misle svojom glavom i koji ne misle uopšte...

E,ti koji ne misle su izuzetni o prgavi...što je i odlika ograničenih ljudi (ne mislim mentalno,nego duhovno,životno...).
Tako da dragi moj,sa lepim i duhovnim nikom (ljubio te Pahomije,gde se najmanje nadaš)...živi ti svoj život srednjeg veka...možda bi čak i učinio uslugu Srbiji i ljudima koji bi da žive,konačno normalno...kada bi ti i slični otišli u manastire,da dokažete tu svoju veru...a kada ste već tamo da se odreknete prava glasa na izborima!Da ne bi pobeđivali ovakvi masteri kao Toma i Dačić...
Tada,ćeš mi dokazati da si vernik...

A što se tiče raspravljanja...ti se ne raspravljaš...za to su potrebni mozak,obrazovanje...ti lupaš gluposti...a si čitao negde nešto...o ljudima koji lupaju gluposti!?

To su oni iz rulje,koja je veselo navijala kada su spaljivali čoveka koji je rekao da je Zemlja okrugla...rulja koja je u Nemačkoj palila knjige...rulja koja je posle 2 sve rata,navijala da se optužuju ugledni građani Srbije,da bi im se potom uvaljivala u stanove...itd...itd...

Vi ste dragi gospodine,sorta ljudi,koja se kroz istoriju pojavljivala u raznim narodima...i nikada ništa ne pametno nego dobro,nije donela ikome...čak ni sebi!

Uživaj u životu...bez Boga...pa ćeš videti šta je život!

miško

pre 11 godina

Neko sa patrijarhom a neko sa zmijom.
(FIKUS, 9. jul 2012 17:40)

Ma da, a taj isi "uber pop" je ne tako davno izjavio jasno i glasno "da Kosovo moramo da odbranimo od nevernika"!!!
Jesu li svi ljudi druge vere "nevernici", veruju li možda u drugačije moralne norme, zlo zovu dobrim ???
Živo me zanima na koji način bi ovakva izjava, mogla da se nazove "hriščanskim čovekoljubljem" ???
SRAMOTA BRE, DNO DNA !!!

Miroslav Niš

m.petrov banatski

pre 11 godina

Gospodine Predsednice i gospodine mandataru, vi blagoslov Crkve trazite, a valjalo bi vam da se prvo iskreno ispovedate i pricest prihvatite.Imate razloga za to jer svaki je covek gresan a vi,mislim, i povise.

lorimer

pre 11 godina

Pazi samo demagoga...prethodna Vlada ga gubila...
U kom je bre statusu bilo Kosovo 5-tog oktobra 2000-te kad smo oteli državu od vas pre nego što ste stigli da je skroz upropastite? Jeli Nikoliću, i ti Dačiću? U kom statusu?
I šta će vam ostali, imate vi većinu u parlamentu, ne trebaju vam drugi. Preuzmite odgovornost, rekli ste da se ne plašite toga? I da znate šta će te da radite?
Kakvo sad skrivanje iza tudjih ledja majstori?
Prethodni su bar imali m*da da preuzmu odgovornost na sebe i za dobro i za loše. A vi se bojite kazne?
Jalovi demagozi...

miško

pre 11 godina

@ (kosovo je srbija, 9. jul 2012 14:03)

Kakv bre "novi kosovski boj", dosta više sa tim mantijaškim bulažnjenjima !!!
I objavite komentar, ne želim da vas za svaki molim uvek i uvek iznova i ne budite selektivni...
Hvala unapred Miroslav

tarmi

pre 11 godina

Veoma provokativni postupci... i za njega i crkvu... sve mislim da ide da traži oprost za sukob sa kumom Vojom... jer kod nas koji crkvu smatramo svetinjom na prvom mestu, na drugo mesto stavljamo kumstvo... ali predsednik sad nas izgleda koristi kao stiropor...

ПРЕДРАГ

pre 11 godina

Јели то онај исти Николић што се 2008. године заклео пред крстом у цркви да неће издати СРС и Др Шешеља?

petarV

pre 11 godina

@ DESPOTE

...kada završite sa svim tim,hoćete li naučiti da idete pokretnim stepenicama?
Lepo je sve to što veruejte u priče od pre 2000 godina,koje su u stvari plagijati priča od pre 4000 i više godina...ali danas je 2012.godina...
opet treba biti realan i živeti u sadašnjosti i boriti se za budućnost.
Srbi imaju problem,što se u 21. veku hvale kako su jeli kašikom i viljupškom u 11. veku...a da stvar bude gora...sada smo mi divljaci,za one koje smo u 11. (a vala i sada) smatrali divljacima!
Ja ne moram da verujem u Boga,Krišnu...da bih bio pošten čovek,čovek od reči,da ne bih činio zlo i žao drugima i da bih drugima pomagao...i ponosim se time...ali ne znam,kako se mufljuzi ponose smatrajući sebe vernicima...a pogotovo popovoi koji kradu,siluju,osveštavaju puške Arkanu...kako vama ljudi to ne smeta...barem onako logički...
Ne bunite se što se onda kaže,da ste zatucani...ne dajete ni jedan realan,objektivan...razlog za suprotno.
Pa tu vašu veru ste iskvarili,zaprljali...

Грчански Деспот

pre 11 godina

@ (petarV, 9. jul 2012 16:02)

Ima dve vrste ljudi: onih koji mogu biti srećni ali to nisu, i onih koji traže sreću ali je ne nalaze.
Ima jedna mudrost koja kaže "Kad se dvoje prepiru oko vere, onda je bar jedan budala". Ne želim da budem onaj ko se prepire.To je jedno a drugo ako bih usao u raspravu sa čovekom koji od vere veruje u ono čega se iskreni vernik stidi, onda ljudi ne bi primetili razliku.
Što ne postigneš vikom, postići ćeš ćutanjem. Zato ćutim i gledam...

RadaS

pre 11 godina

Mi Srbi verujemo u Svetu trojicu. Vera je tvrdo cekanje onoga cemu se nadamo. Mislim da i Crkva treba da se potrudi, da dokaze i na delu pokaze da je uz svoj narod na Kosovu. Mislim da je crkva kao institucija izgubila pravi smisao postojanja. Unazad dvadest godina crkva se pretvorila u menjacnicu novca i kapitala, "ko vise da priloga njemu ce Bog vise pomoci" sto je pogresno i to nas je dovelo u katastrofalno stanje u kom se nalazimo. Sam Isus je govorio: "Bog ne stanuje u kamenim hramovima, Bog stanuje u srcima vasim".

buljisha

pre 11 godina

Kakva povraćka! "Ne ponizi se u porazu i ne pogordi se u pobedi". Kad je gubio stalno je nekoga optuživao za krađu, a od kad je pobedio obraća se sebi sa Vi. Naravno, za guslarsku Srbiju, taman je kako treba. Mi koji smo i posle Ženidbe Milića barjaktara još nešto pročitali, treba da brinemo o svom želudcu.

Vojvodjanin

pre 11 godina

Vera je privatna stvar, a ne cirkus za medije. Da je kojim slucajem Pastor bio predsednik, Vi isti koji branite odlazak Tome kod Patrijarha, biste najvise osudili kada bi on isao kod Pape (cak i da nije objavljeno pompezno u medijima)...
Razmislite, da li branite Veru, ili nacionalizam?
I Teslu velicate samo zato sto je bio srpskog roda, a ne zato sto je naucnik (vecine ne zna ni sta je on pronasao)...

kaiser

pre 11 godina

"Predsednik srbije je vernik SPC! Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov? "

Očekujemo da radi svoj pposao, a ne da upražnjava svoj hobi.
Šta koga briga dal je vernik ili nije, izabran je za predsednika Srbije, a ne vladike Šumadijskog, obzirom da je više kod patrijarha nego na svom radnom mestu.
Zašto kod vas novokomponovanih postoji ta potreba da nam posebno spominjete da ste vernici, kad je kod lepo vaspitanog sveta to duboko privatna stvar koja se ne tiče nikog? Pa bi i Nikoliću trebala biti privatna stvar?
I šta sad? Jel državu vodi prepodobni Nikolić, ili će biti kako patrijarh zapovedi?
Koja blamaža, neverovatno...
Jel umeš da donosiš odluke sam, ili ne umeš Nikoliću? Ili se samo skrivaš iza svakoga koga možeš?

mornar sa broda LDP

pre 11 godina

Ako mislite da je danas Srbija igleni rt u okeanu varate se. Zivimo! Da gospodo, ali kako? Kao da smo na velikoj santi leda koja plovi sve brze okeanom u nepoznatom pravcu, i sa svakim novim danom ta santa leda biva sve uza i tanja. Sveti Nikola je zastitnik moreplovaca koji plove svojim ladjama sirom sveta, mi ne plovimo, mi plutamo na santi leda. Nastavimo li da se ponasamo i dalje isto, epilog naseg plutanja moze svako predvideti.

Sveto pismo

pre 11 godina

Vera je svacija privatna stvar, i svako mora da gradi svoj odnos sa Bogom. Prvi hriscani nisu se mesali u politiku i nisu bili deo sveta, vec odvojeni od sveta. Isus je to jasno naglasio u Jovanu 18:36 kad je rekao da njegovo kraljevstvo nije deo ovog sveta. A mi treba da se molimo da dodje Bozje kraljevstvo. Znaci, ako Nikolic kaze da je hriscanin, on ne treba da se bavi politikom, nego da ceka Bozje kraljevstvo. Ovaj svestenik takodje.Nema sta da se mesa u politiku, vec da bezi od politike.Istorija pruža mnoštvo dokaza da su prvi hrišćani bili politički neutralni i da nisu ucestvovali u ratovima. U knjizi koja govori o počecima hrišćanstva stoji sledeće: “Utemeljitelji hrišćanstva strogo su pazili da se među njima ne bi pojavila sklonost da se upliću u postojeći politički poredak” (The Beginnings of Christianity). Slično tome,istoricari kažu sledeće: “Vladari paganskog sveta nisu imali puno razumevanja prema prvim hrišćanima i nisu se prema njima odnosili s puno naklonosti... Hrišćani su odbijali da izvršavaju određene dužnosti koje su imali kao rimski građani... Nisu prihvatali političku službu” (On the Road to Civilization). Pravi hriscani postuju drzavu u kojoj zive, placaju porez i ostale racune, poslusni su vlasti, ali ne ucestvuju u politici jer u Bibliji pise da ovim svetom vlada Satana, a Hrist i Satana nemaju nista zajednicko. Kada su Izraelske vodje stavile kusnju pred Hristove apostole, da se odreknu Hrista, apostoli su odbacili svetsku vlast,a izabrali Boga.

realno

pre 11 godina

Gospodine Nikoliću, noj ne zabija glavu u pesak, osim u crtanim filmovima.
A što se gospodina patrijarha tiče, podržavam sastanak sa svakim ko misli dobro našoj državi. Ali, nekada morate da se sastajete i sa onima koji nam ne misle dobro, a to dežurnim komentatorima vidim ne smeta. Smeta im kada se ide u bratsku Rusiju, kada se održavaju veze sa Pravoslavnom crkvom,...

toma

pre 11 godina

Грчански Деспотe,

pokloni bre kompjuter i ploati internet nekom talentovanom detetu koji to sebi ne moze priustiti. sta ce tebi internet ti instrukcije dobijas direktno od boga i vere koju imas "na osnovu vere".

Dusan

pre 11 godina

Pre nekoliko dana u Hrvatskoj presjednik Vlade nije dozvolio svestenicima da vrse obred kao drzavni suorganizator moze obred ali izvan drzavnog protokola oni su dosli pameti mi kasnimo tacno 15 godina,

crni domino

pre 11 godina

Znaci, sledeci put ce nas mili koferce Dacic otici po blagoslov kod muftije Zukorlica.
Diplomirani master predsednik Nikolic verovatno je isao kod patrijarha da mu blagosilja izjavu kojom ce da pomiluje lopove sto kradu hranu jer to zakon ne odobrava.
Blago nama sa ovakvima!

doren atina

pre 11 godina

Biti verujuci ne znaci biti zaostao, biti proevropski ne znaci biti prosvecen,deklarisati se kao vernik ne znaci biti dobar covek,negirajuci boga ne znaci biti los... Ali misliti u coporativnim stereotipima, bez istinske slobode,omedjen predrasudama, na osnovu osecaja pripadnosti i indentifikacije sa izabranom grupom definitivno znaci biti GLUP...

HronicarBG

pre 11 godina

Zna da ce mu debelo trebati...kleo se u svasta i bogu i narodu a sada vidi da se lakse kleti nego sprovesti. Ono oprosti mi pope sto sam se lazno zaklinjao ali ako mogu reci nesto u svoju odbranu, nisam znao da ce mi toliki poverovati...zato oprosti i njima.

Republika Srpska

pre 11 godina

da Bog pomogen ovaj narod,da ova vlsat bude od koristi narodu....idite po blagoslov i radite po pravdi Boga našega i boj te se gnjeva Božijeg i ne činite više ne pravdu i zlo i svome i tuđemu narodu

Грчански Деспот

pre 11 godina

Nasa vera u Boga je na osnovu vere. Mi imamo veru u Njegovog Sina za nase spasenje, imamo veru u Njegovu Rec za instrukcije, i veru u Svetog Duha za vodjstvo. Mi verujemo u bolje sutra a imamo lidera koji to svakim danom sve vise pokazuje da jeste.
Hvala mu sto vraca stare i proverene vrednosti.

ateista

pre 11 godina

Mozda covek pregovara sa Irinejem, kako da, ako prigusti "zbrise" na Svetu Goru ili mozda Rusiju. Tako je po Srbiji mantijom mlatio ruski patrijarh, pa je odveo "svojim" avionom Markica "gajbicu".

Petar

pre 11 godina

Uzdam se u ekumenizam Patriarha i sposobnost usvajanja dobre protestantske prakse. Dakle, nadam se dogovoru o pravicnoj ceni teske odluke koju mora biti doneta. Sada mozda mozemo jos nesto da dobijemo, Milosevic je pravio dvostruke gubitke- i na terenu i za stolom.

Daleko od toga da sam ljubitelj master TN-a, samo prizeljkujem racionalno ponasanje, sa koje god strane ono doslo.

kosovo je srbija

pre 11 godina

kad su nasi ratnici isli na kosovski boj prvo su bili blagosloveni od strane crkve pa i sada je neka vrsta kosovskog boja i sada nam je potrebna bozja pomoc da se pobeda izvojeva

Ana

pre 11 godina

Ovde je vrlo ozbiljno narusen princip sekularnosti ako je Toma Nikolic otisao u svojstvu predsednika drzave da trazi blagoslov. On to svakako moze u svoje licno ime. Posle se cudimo kad Palma postroji sve za docek patrijarha uz pretnje neopravdanim izostancima djacima.

nowave7

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!
(jedina solucija revolucija, 9. jul 2012 13:43)

Ne, ti si malo pomesao stvari.
Jedna osoba je gospodin Tomislav Nikolic, otac, muz, vernik, ..., i kao takav je slobodan da slavi sta god mu dusa zeli, sve dok je u okviru ustava i zakona.
Druga stvar je predsednik Tomislav Nikolic, predsednik svih gradjana REPUBLIKE Srbije, bez obzira na njihovu nacionalnu, versku i bilo koju drugu pripadnost. Ona kao takav, mora da postuje ustav republike Srbije, koji izricito navodi odvojenost drzave od crkve. Takodje dok je predsednik mora da bude verski neopredeljen, jel samo tako moze da zaista izvrsava svoje obaveze u skladu sa ustavom.
E sad, pitanje je da li je on otisao kod patrijarha kao fizicko lice, ili je tamo otisao kao predsednik drzave? Prisustvo novinara navodi na zakljucak da je otisao kao predsednik drzave.
Naravno jedno od njegovih zaduzenja jeste i da odrzava konstante i dobre odnose sa svim verskim zajednicama, sto je ovo mozda i bio slucaj, ne znam, posto tema posete nije precizirana.

Lako se stvari pomesaju.

wlado

pre 11 godina

koga ovaj covek z?

prvo ide na palmi na boks mec, sad po "blagoslov".... aloooo za sta se on sprema, za mec sa lenoxom lewisom ili da pospesi privredu i uposli ovaj jadan narod?

sad ce da ode malo do slovenije u banju, da se opusti pred veliki posao...haos

kljuse

pre 11 godina

Pa da prekinemo ovu farsu već jednom i pustimo crkvu da vlada državom. Barem ćemo izbiti troškove vlade, predsjednika, savjetnika i sl.

Slobodan Petrovic

pre 11 godina

petarV@ Sve sto si napisao u komenatu je nazalost apsolutno tacno.Zaposleni u SPC su gramzivi i halapljivi,sta njih briga za siroti narod kad je njima "od boga" dato da se baskare u dzakuzijima.SPC je profitabilna organizacija,koja retrogradno utice na drustvo u celini.Ovde u uspenskoj crkvi u Pancevu,na ulazu vas prvo doceka cenovnik za svece,cvece,cudotvorne vodice...I jos naplacuju krstenja,sahrane,svadbe, a prota pancevacki se vozi u limuzini od nekoliko hiljada eura.Ja sam odavno uvideo sta je SPC,to je preduzece za obmane jadnog naroda.Ajde svi u zdravlje,i razmislite pre nego im udelite koji dinar.Pozdrav iz Panceva.

petarV

pre 11 godina

DORIJAN...pazi se...ima da se okome na tebe...neverovatno da i posle 2000 godina,ljudi i dalje veruju u gluposti...pa ni deda mraz nije uspeo toliko da istraje,a delio je poklone!
Sutra je mojoj tašti 1 god dana...pop traži 4000din da dođe na grob...ne znam da li će doneti fiskalni...ali znam da će meni odbiti od plate za njegovu penziju...a znam da će doći u passatu...

Elem,da se držim teme...Šta patrijarh ima da se meša u politiku!? Neka ide da sveti tržne centre i benzinske pumpe...neka mu Pahomije priča o dečacima...il Amfilohije da ga izvesti,dokle je stigla izgradnja apartmana u grčkoj,od para za pomoć Kosovu...

A pogotovo,zašto predsednik ide kod njega? Ako je predsednik svih građana Srbije,trebalo bi da zna da među njima ima i muslimana,katolika,protestanata,jevreja,dzedaja...
Ili neka onda ide kod svih pretstavnika vera...ili neka se izvine za ovu uvredu...
Jer kada lider,nacionalističke partije koji je došao na čelo izuzetno nacionalističkog naroda...forsira samo jednu veru...ispadne da su svi Srbi i Srpski državljani a koji nisu pravoslavci...građani 2. reda...ili po Srpskom običaju...ni ne postoje...a kada se nešto pobune...odmah su separatisti i izdajnici.

Tomo! Blage veze ti sa verom nemaš...a i taj patrijarh sa sve popovima i vernicima takođe.

petarV

pre 11 godina

Neverovatno...

I koliko god da ih ubeđuješ da su zatucani,to su gori...i dođe do toga...da bi pravi vernici...i to ono,pravoslavci što je royal pakovanje,među ponuđenim religijama...nešto kao elita...dođe do toga...da ako im dirneš religiju...oni bi da mlate...prete...
Pa gde ju to ono što vaša religija propoveda?
Vidite,braćo vernici (na žalost braćo...mada radije...komšije)...
Političari koji idu kod patrijarha...svi redom...su se toliko nakrali...da bi trebalo da zaobilaze crkvu u širokom luku...

Crkveni verodostojvnici...kod kojih ovi idu...vrlo dobro znaju da su se ovi nakrali...vrlo dobro znaju da te posete služe za političkui svrhu tj. manipulaciju hordama novo vernika od 90ih pa na ovamo (koji su do 90e držali Titovu sliku,pa su je zamenili ikonom!) i sami kradu,muljaju...i što je najgore...zatupljuju narod...
religija je napravljena da zarobi a ne oslobodi...mada oni to i priznaj...biće vam slobodna duša...ali telo ćemo da vam iskoristimo...

I na kraju vernici...koji ste bre vi vernici...koliko vas ima koji ste kršteni pre 90ih? Koji ste slavili slavu pre 90?
Koliko vas ima koji slavu pretvorite u žurku i krkanluk od 3 dana...od kada slavite uskrs,božić,srpsku novu godinu?
Niste hteli da se venčate u crkvi da vas ne izbace iz partije,a sada nećete deci da date pare za svadbu ako nije u crkvi.

Srbi,vi ste licemerni,sami terate sve od sebe,a onda kukate kako su svi protiv vas.prosto neverovatno,kako u Srbiji pamet ne može da se probije pored glupih i zatucanih.

milena

pre 11 godina

OK.Mozda bi ova vlada trebala da trazi i dozvolu i blagoslov od Popovica sa GRANDA i i od KUD.Kako su krenuli da pevajo i igraju kolce tezko nama gradjanima.

petarV

pre 11 godina

Daću Vam odličan primer koji će vam objasniti kako ste licemerni i zatucani...

Da se danas pojavi vest...kako je npr...Čavez otišao u prašumu da mu vrač odigra ples Venecuela pobedi USA...

Il da je bila vest,da je Gadafi otišao u pustinju,da mu gataju u kamilje iznutrice...

Vi bi ste se smejali...na te budalaštine i praznoverja...

A ovo vam ne samo zvuči normalno...već bi i da kinjite nekog ko razmišlja...ok...

Ajde,Toma je vernik...ako je išao kao vernik..što nije otišao tajno nego sa fotogradfima...značu tu istinu ne želite da vidite.

drugo Toma je predsednik...dok traje mandat u javnosti trebad a se mane svojih ličnih stavova i ostalog. Sa obzirom da je pravoslavlje najzastupljenija a ne jedina religija u Srbiji (na vašu štetu) Toma nema nikakvo pravo da ide samo kod patrijarha (šta god mislili o njemu)...ili da ide kod svih verskih poglavara ili kod ni jednog...eventualno u tajnosti.

Ovo je smao pretstava za vas "vernike" koji ćete pre umreti od gladi nego prestati da verujete u bajke.
Ja verujem u brojke i slova...i boli me uvo vie,kod koga će Toma (il ko god drugi) da ide po pričest...ja hoću da privreda živne i da se dinar smiri...

Da li bi ste se lakše osećali,da prikolje i jedno jare...za svaki slučaj,protiv uroka?!

Problem je što ste toliko ograničeni,da vi smatrate napadom i izdajom,svakoga ko kaže nešto (i to realno) protiv crkve...pa crkva je i izmišljena da drži stado na gomili! Pogotovo u situacijama,kada lopurde sisaju krv narodu.

mina

pre 11 godina

U nedostatku dobre humorističke serije na televiziji, vrlo se dobro zabavljam čitajući ovu komediju. Zamišljam kako bi Nušić sklopio priču i baš se slatko nasmejem.

Penezić

pre 11 godina

Pravi predsednik treba da zna šta narod od njega očekuje i ako je u mogućnosti to da ispunjava, ako narod želi da predsednik poštuje crkvu i sveštena lica, želeo to ili ne mora i predsednik, i uvek u skladu sa voljom svog naroda da se ponaša. To je trebao i Boris Tadić da nauči, ali očito da to nije bio slučaj.

Nenad

pre 11 godina

Ovo sa odlascima kod patrijarha prvo Tadica pa Dačica a evo i Nikolica je samo smešna predstava da bi se oni predstavili kao vernici i nacionalisti svom primitivnom birackom telu, ali i dobar indikator žalosnog stanja u Srbiji.

bivsi glasac

pre 11 godina

Mislim da nije u pitanju blagoslov ni kod Dacica ni kod Nikolica. U oba slucaja su nacinili grehove kod 'uvazenih gostiju' pa posle odu da se ispovede i da dobiju oprostaj.

Aleksa

pre 11 godina

Možda ide po blagoslov za naše sportiste, učesnike Olimpijade, jer, kako sam pročitao pre nekoliko dana, Toma ide u London, kako bi našim olimpijcima dao blagoslov da osvoje što više medalaja! Nema veze, čovek neka samo putuje, obilazi svet, sela i gradove, peva po slavama, a narod, pa narod je ovca za šišanje i krava za mužu. Ima čovek pravo- i sever i jug i istok i zapad!!!!E, narode,moj narode! Nikada se pameti dozvati nećeš!!!

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!

јагодинац

pre 11 godina

Јасно је да је овој влади, потребна општа подршка свих релевантних чинилаца у земљи.Једном речју општи консензус.Тако би требало да буде увек,подржавам то.

nowave7

pre 11 godina

Svi koji su zavrsili srednju skolu bi trebalo da znaju da se za krsenje ustava krivicno odgovara! Ako Tomina poseta patrijarhu i nije krsenje ustava, onda je Dacicevo trazenje blagoslova za formiranje vlade direktno krsenje ustava, i kao takvog ka treba krivicno i tretirati.
Svako moze da pronadje ustav i da ga procita. Verujte, nije veliki, niti je napisan preterano nerazumljivim jezikom.
Evo ako nekog mrzi da trazi:
http://www.parlament.gov.rs/upload/documents/Ustav_Srbije_pdf.pdf
Obratiti paznju na 11. clanak.

crni gruja

pre 11 godina

Verovatno je trebao da ode kod pape, kao prethodni predsednik, da traži oproštaj za sve grehe ovog sveta pripisane Srbima,pa da pojedini zluradnici u ovoj državi budu zadovoljni. Ni našem partijarhu nije lako s obzirom kakvo divlje stado ima.

birdy nam nam

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.
(Iguman Nemanja, 9. jul 2012 12:35)

Cekaj, ti stvarno verujes u ovo sto pises?
I sta na primer desi se to sto tako jarko, pitaj boga iz kog razloga zelis? Kakva bi se promena dogodila u tvom zivotu? Da li bi ziveo bolje nego sada? Sta bi pozeleo posle toga?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Ako u Srbiji postoji nesto "gore i ruznije" od same Vlasti Srbije onda su to gradjani Srbije koji su izabrali te na Vlasti !
Kakav narod takva Vlast, a kakav je narod dobro ima i takvu Vlast !

Svasta

pre 11 godina

Uh bog te. Kod nas se i patrijarsi mesaju u politiku. Sve sami vernici pa trce po bogoslov. Kod nas osvestavaju temelji, knjige, rakije, voda, sportske hale itd.Pa stavite onda patrijarha za predsenika drzave ili premijera

Jovana

pre 11 godina

,,Čuva Bog naprednjaka svog". Pored blagoslova i poverenja građana Srbije dobiće naš predsednik i blagoslov Svevišnjeg jer zna da daje Srbiju u sigurne ruke. I crkva i svi vernici moćiće da se ponose čovekom koji će preporoditi Srbiju.

Dubljanin

pre 11 godina

Dok su ovi što su do sada bili na vlasti tražili "blagoslov" pred stranim ambasadama,ovi novi traže od svetovnih lica.Razlika velika,a i rezultat će sigurno biti veliki plus i za narod i za vlast.

Mario Bros

pre 11 godina

Kao što svaki radnik i građanin ima pravo da ode po blagoslov za nešto što je njemu važno, tako i ovi radnici u državnoj službi mogu da odu po blagoslov za svoj posao. Ne bih voleo da idu samo zbog kamera i utiska u javnosti, ali ako idu zbog sebe i veruju u sve to, što da ne idu, za to i služi crkva.

Milan

pre 11 godina

Posebno hrišćanska bila je najava ubistva dr.Zorana Đinđića ili upozorenje kako to gledaju poštovaoci lika i dela " predsednika svih građana"! Tu je zaista pokazao samilost i ljubav prema bližnjem svom, doduše lice mu je bilo malo izobličeno od mržnje ........

Nikola

pre 11 godina

Mi smo jos uvek u srednjem veku, tad je poslednji put ovako nesto vidjeno u Evropi. Da legalno izabrani predstavnici naroda traze blagoslov!?
Mada ovo je ipak presedan, jer su nekadasnji vladari u celoj Evropi bili kraljevi, koji nisu birani na izborima.
Jos jedan cirkus koji treba da ima demagoski efekat za mase! Ko od politicara veruje u Boga, ne samo to, vec ko od njih zivi i radi po nacelima religije? Svi, ama bas svi politicari su samo dno dna, oni bi trebali da izgore samim ulaskom u crkvu!

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.

Opijum za mase

pre 11 godina

Razumem ovo medijsko, javno sastancenje sa patrijarhom, ipak je kod nas religija jaka, sto se vidi po nasim krstaskim ratovima devedesetih. Ali blagoslov za formiranje vlade ? Jel ce mozda da osvestaju parlament, sediste vlade, predsednika ? Mogu onda da dodju i do mene, da mi osvestaju frizider, mozda bude bilo vise hrane.

Pera

pre 11 godina

Ja mogu da se kladim da mu blagoslov nece pomoci pri vodjenju drzave.
Jedino ce mu pomoci da dobije glasove naroda kome je milo da on ide kod Irineja, e sad kako vodi zemlju nije ni bitno samo da je on veliki hriscanin. Ako ne ide dobro onda ce da kazu "pa nije lako voditi zemlju vidis kako nas ovi sa zapada nevole pa nije ni njemu lako". Nas Srbijanac. A Srbin nikako.

Mile

pre 11 godina

Bolje bi bilo da rešava važne probleme, a ne da se šetka po selima, peva na slavama, obilazi crkve....Na žalost, nikada nećemo imamati "pravog" Predsednika, jer narod glasa samo za one koji umeju lepo da "lažu i mažu". Čovek, kome je stalo do morala i časti nikada neće obećavati ono što ne može da ispuni! Uostalom, šta očekivati od nekoga ko je izdao kuma (e, kuma), osnovao stranku 21.oktobra na dan streljanja kragujevačkih đaka (na sajtu SNS nemate taj datum, ali ga ima u Vikipediji i arhivi medija).......

LJILJANA M

pre 11 godina

"Zatražio sam blagoslov za sastav vlade, što je u interesu svih građana koje god da su vere ili mišljenja", rekao je Dačić novinarima u Patrijaršiji."

E,neka si vala Ivice,daće Bog da se posle dugogodišnjeg tumaranja po mraku vratimo veri,a posebno oni koji treba da vode zemlju !!!
Dok su se vladari Bogu molili (Stefan Nemanja) zemlja je napredovala.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Ne mogu da verujem šta se događa!
Bljak!
To sa "IDENJEM NA NOGE" patrijarhu je ODVRATNO! Ponižavaju i sebe i, po ustavu, SEKULARNU DRŽAVU!
Da li su oni normalni?!
Nažalost, to samo pokazuje da su birači odabrali male, sitne, seljačke i primitivne srbijanske duše za vođe ovog naroda!

UŽAS!

aleksandars

pre 11 godina

Šta li to nameravaju da rade pa im treba blagoslov? Možda ni sami nisu sigurni da je ispravno to što su naumili. Nadam se samo da nije povezano sa rešavanjem pitanja Kosova.

Komentator

pre 11 godina

Dačić ide po blagoslov kod patrijarha, Toma Šojić ide po blagoslov...
E ovo sad postaje pravi cirkus!
Valjda hoće i crkvu totalno da srozaju tj. da je spuste na svoj prizemni nivo.

Andjela

pre 11 godina

SPS? Zar ne bi trebalo da su socialisti po "defaultu" ateisti? Ili je ovo neka nova vrsta levice? Jututunska juhahaha... Postovati je jedno, a ici mimo svojih politickih uverenja je drugo... Tuzno

Katalina

pre 11 godina

Boze koje glupiranje, prvo onaj SPS/ovac Dacic isao po blagoslov komunjara, pa sada ovaj ex. radikala Nikolic ahahah Koji nesposobni ljudi i traze neke blagoslove uzasno... Samo js fali da se crkva mesa u politiku zemlje....

moki

pre 11 godina

Ma ide da saopšti da su mu amerikanci naredili da batali ovu vladu i da uključi DS. Mi smo okupirani i ne treba da se trošimo na izborima kako amerikanci kažu tako će biti.

Pelle

pre 11 godina

Pa kao i svaki pravi hrišćanin i pravoslavac, naravno da će tražiti blagoslov od patrijarha. Što je to tako neobično, ipak je predsednik države sa jakom religijom. To ne bi trebalo da bude čudno što se oni sastaju. Kada je Tadić išao kod patrijarha, to nikome nije bilo čudno.

Katalina

pre 11 godina

Boze koje glupiranje, prvo onaj SPS/ovac Dacic isao po blagoslov komunjara, pa sada ovaj ex. radikala Nikolic ahahah Koji nesposobni ljudi i traze neke blagoslove uzasno... Samo js fali da se crkva mesa u politiku zemlje....

Opijum za mase

pre 11 godina

Razumem ovo medijsko, javno sastancenje sa patrijarhom, ipak je kod nas religija jaka, sto se vidi po nasim krstaskim ratovima devedesetih. Ali blagoslov za formiranje vlade ? Jel ce mozda da osvestaju parlament, sediste vlade, predsednika ? Mogu onda da dodju i do mene, da mi osvestaju frizider, mozda bude bilo vise hrane.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Ne mogu da verujem šta se događa!
Bljak!
To sa "IDENJEM NA NOGE" patrijarhu je ODVRATNO! Ponižavaju i sebe i, po ustavu, SEKULARNU DRŽAVU!
Da li su oni normalni?!
Nažalost, to samo pokazuje da su birači odabrali male, sitne, seljačke i primitivne srbijanske duše za vođe ovog naroda!

UŽAS!

Pera

pre 11 godina

Ja mogu da se kladim da mu blagoslov nece pomoci pri vodjenju drzave.
Jedino ce mu pomoci da dobije glasove naroda kome je milo da on ide kod Irineja, e sad kako vodi zemlju nije ni bitno samo da je on veliki hriscanin. Ako ne ide dobro onda ce da kazu "pa nije lako voditi zemlju vidis kako nas ovi sa zapada nevole pa nije ni njemu lako". Nas Srbijanac. A Srbin nikako.

Andjela

pre 11 godina

SPS? Zar ne bi trebalo da su socialisti po "defaultu" ateisti? Ili je ovo neka nova vrsta levice? Jututunska juhahaha... Postovati je jedno, a ici mimo svojih politickih uverenja je drugo... Tuzno

Komentator

pre 11 godina

Dačić ide po blagoslov kod patrijarha, Toma Šojić ide po blagoslov...
E ovo sad postaje pravi cirkus!
Valjda hoće i crkvu totalno da srozaju tj. da je spuste na svoj prizemni nivo.

Nikola

pre 11 godina

Mi smo jos uvek u srednjem veku, tad je poslednji put ovako nesto vidjeno u Evropi. Da legalno izabrani predstavnici naroda traze blagoslov!?
Mada ovo je ipak presedan, jer su nekadasnji vladari u celoj Evropi bili kraljevi, koji nisu birani na izborima.
Jos jedan cirkus koji treba da ima demagoski efekat za mase! Ko od politicara veruje u Boga, ne samo to, vec ko od njih zivi i radi po nacelima religije? Svi, ama bas svi politicari su samo dno dna, oni bi trebali da izgore samim ulaskom u crkvu!

Mile

pre 11 godina

Bolje bi bilo da rešava važne probleme, a ne da se šetka po selima, peva na slavama, obilazi crkve....Na žalost, nikada nećemo imamati "pravog" Predsednika, jer narod glasa samo za one koji umeju lepo da "lažu i mažu". Čovek, kome je stalo do morala i časti nikada neće obećavati ono što ne može da ispuni! Uostalom, šta očekivati od nekoga ko je izdao kuma (e, kuma), osnovao stranku 21.oktobra na dan streljanja kragujevačkih đaka (na sajtu SNS nemate taj datum, ali ga ima u Vikipediji i arhivi medija).......

petarV

pre 11 godina

Daću Vam odličan primer koji će vam objasniti kako ste licemerni i zatucani...

Da se danas pojavi vest...kako je npr...Čavez otišao u prašumu da mu vrač odigra ples Venecuela pobedi USA...

Il da je bila vest,da je Gadafi otišao u pustinju,da mu gataju u kamilje iznutrice...

Vi bi ste se smejali...na te budalaštine i praznoverja...

A ovo vam ne samo zvuči normalno...već bi i da kinjite nekog ko razmišlja...ok...

Ajde,Toma je vernik...ako je išao kao vernik..što nije otišao tajno nego sa fotogradfima...značu tu istinu ne želite da vidite.

drugo Toma je predsednik...dok traje mandat u javnosti trebad a se mane svojih ličnih stavova i ostalog. Sa obzirom da je pravoslavlje najzastupljenija a ne jedina religija u Srbiji (na vašu štetu) Toma nema nikakvo pravo da ide samo kod patrijarha (šta god mislili o njemu)...ili da ide kod svih verskih poglavara ili kod ni jednog...eventualno u tajnosti.

Ovo je smao pretstava za vas "vernike" koji ćete pre umreti od gladi nego prestati da verujete u bajke.
Ja verujem u brojke i slova...i boli me uvo vie,kod koga će Toma (il ko god drugi) da ide po pričest...ja hoću da privreda živne i da se dinar smiri...

Da li bi ste se lakše osećali,da prikolje i jedno jare...za svaki slučaj,protiv uroka?!

Problem je što ste toliko ograničeni,da vi smatrate napadom i izdajom,svakoga ko kaže nešto (i to realno) protiv crkve...pa crkva je i izmišljena da drži stado na gomili! Pogotovo u situacijama,kada lopurde sisaju krv narodu.

petarV

pre 11 godina

DORIJAN...pazi se...ima da se okome na tebe...neverovatno da i posle 2000 godina,ljudi i dalje veruju u gluposti...pa ni deda mraz nije uspeo toliko da istraje,a delio je poklone!
Sutra je mojoj tašti 1 god dana...pop traži 4000din da dođe na grob...ne znam da li će doneti fiskalni...ali znam da će meni odbiti od plate za njegovu penziju...a znam da će doći u passatu...

Elem,da se držim teme...Šta patrijarh ima da se meša u politiku!? Neka ide da sveti tržne centre i benzinske pumpe...neka mu Pahomije priča o dečacima...il Amfilohije da ga izvesti,dokle je stigla izgradnja apartmana u grčkoj,od para za pomoć Kosovu...

A pogotovo,zašto predsednik ide kod njega? Ako je predsednik svih građana Srbije,trebalo bi da zna da među njima ima i muslimana,katolika,protestanata,jevreja,dzedaja...
Ili neka onda ide kod svih pretstavnika vera...ili neka se izvine za ovu uvredu...
Jer kada lider,nacionalističke partije koji je došao na čelo izuzetno nacionalističkog naroda...forsira samo jednu veru...ispadne da su svi Srbi i Srpski državljani a koji nisu pravoslavci...građani 2. reda...ili po Srpskom običaju...ni ne postoje...a kada se nešto pobune...odmah su separatisti i izdajnici.

Tomo! Blage veze ti sa verom nemaš...a i taj patrijarh sa sve popovima i vernicima takođe.

petarV

pre 11 godina

Neverovatno...

I koliko god da ih ubeđuješ da su zatucani,to su gori...i dođe do toga...da bi pravi vernici...i to ono,pravoslavci što je royal pakovanje,među ponuđenim religijama...nešto kao elita...dođe do toga...da ako im dirneš religiju...oni bi da mlate...prete...
Pa gde ju to ono što vaša religija propoveda?
Vidite,braćo vernici (na žalost braćo...mada radije...komšije)...
Političari koji idu kod patrijarha...svi redom...su se toliko nakrali...da bi trebalo da zaobilaze crkvu u širokom luku...

Crkveni verodostojvnici...kod kojih ovi idu...vrlo dobro znaju da su se ovi nakrali...vrlo dobro znaju da te posete služe za političkui svrhu tj. manipulaciju hordama novo vernika od 90ih pa na ovamo (koji su do 90e držali Titovu sliku,pa su je zamenili ikonom!) i sami kradu,muljaju...i što je najgore...zatupljuju narod...
religija je napravljena da zarobi a ne oslobodi...mada oni to i priznaj...biće vam slobodna duša...ali telo ćemo da vam iskoristimo...

I na kraju vernici...koji ste bre vi vernici...koliko vas ima koji ste kršteni pre 90ih? Koji ste slavili slavu pre 90?
Koliko vas ima koji slavu pretvorite u žurku i krkanluk od 3 dana...od kada slavite uskrs,božić,srpsku novu godinu?
Niste hteli da se venčate u crkvi da vas ne izbace iz partije,a sada nećete deci da date pare za svadbu ako nije u crkvi.

Srbi,vi ste licemerni,sami terate sve od sebe,a onda kukate kako su svi protiv vas.prosto neverovatno,kako u Srbiji pamet ne može da se probije pored glupih i zatucanih.

Milan

pre 11 godina

Posebno hrišćanska bila je najava ubistva dr.Zorana Đinđića ili upozorenje kako to gledaju poštovaoci lika i dela " predsednika svih građana"! Tu je zaista pokazao samilost i ljubav prema bližnjem svom, doduše lice mu je bilo malo izobličeno od mržnje ........

Ana

pre 11 godina

Ovde je vrlo ozbiljno narusen princip sekularnosti ako je Toma Nikolic otisao u svojstvu predsednika drzave da trazi blagoslov. On to svakako moze u svoje licno ime. Posle se cudimo kad Palma postroji sve za docek patrijarha uz pretnje neopravdanim izostancima djacima.

kljuse

pre 11 godina

Pa da prekinemo ovu farsu već jednom i pustimo crkvu da vlada državom. Barem ćemo izbiti troškove vlade, predsjednika, savjetnika i sl.

Svasta

pre 11 godina

Uh bog te. Kod nas se i patrijarsi mesaju u politiku. Sve sami vernici pa trce po bogoslov. Kod nas osvestavaju temelji, knjige, rakije, voda, sportske hale itd.Pa stavite onda patrijarha za predsenika drzave ili premijera

aleksandars

pre 11 godina

Šta li to nameravaju da rade pa im treba blagoslov? Možda ni sami nisu sigurni da je ispravno to što su naumili. Nadam se samo da nije povezano sa rešavanjem pitanja Kosova.

Slobodan Petrovic

pre 11 godina

petarV@ Sve sto si napisao u komenatu je nazalost apsolutno tacno.Zaposleni u SPC su gramzivi i halapljivi,sta njih briga za siroti narod kad je njima "od boga" dato da se baskare u dzakuzijima.SPC je profitabilna organizacija,koja retrogradno utice na drustvo u celini.Ovde u uspenskoj crkvi u Pancevu,na ulazu vas prvo doceka cenovnik za svece,cvece,cudotvorne vodice...I jos naplacuju krstenja,sahrane,svadbe, a prota pancevacki se vozi u limuzini od nekoliko hiljada eura.Ja sam odavno uvideo sta je SPC,to je preduzece za obmane jadnog naroda.Ajde svi u zdravlje,i razmislite pre nego im udelite koji dinar.Pozdrav iz Panceva.

mina

pre 11 godina

U nedostatku dobre humorističke serije na televiziji, vrlo se dobro zabavljam čitajući ovu komediju. Zamišljam kako bi Nušić sklopio priču i baš se slatko nasmejem.

nowave7

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!
(jedina solucija revolucija, 9. jul 2012 13:43)

Ne, ti si malo pomesao stvari.
Jedna osoba je gospodin Tomislav Nikolic, otac, muz, vernik, ..., i kao takav je slobodan da slavi sta god mu dusa zeli, sve dok je u okviru ustava i zakona.
Druga stvar je predsednik Tomislav Nikolic, predsednik svih gradjana REPUBLIKE Srbije, bez obzira na njihovu nacionalnu, versku i bilo koju drugu pripadnost. Ona kao takav, mora da postuje ustav republike Srbije, koji izricito navodi odvojenost drzave od crkve. Takodje dok je predsednik mora da bude verski neopredeljen, jel samo tako moze da zaista izvrsava svoje obaveze u skladu sa ustavom.
E sad, pitanje je da li je on otisao kod patrijarha kao fizicko lice, ili je tamo otisao kao predsednik drzave? Prisustvo novinara navodi na zakljucak da je otisao kao predsednik drzave.
Naravno jedno od njegovih zaduzenja jeste i da odrzava konstante i dobre odnose sa svim verskim zajednicama, sto je ovo mozda i bio slucaj, ne znam, posto tema posete nije precizirana.

Lako se stvari pomesaju.

Dusan

pre 11 godina

Pre nekoliko dana u Hrvatskoj presjednik Vlade nije dozvolio svestenicima da vrse obred kao drzavni suorganizator moze obred ali izvan drzavnog protokola oni su dosli pameti mi kasnimo tacno 15 godina,

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Ako u Srbiji postoji nesto "gore i ruznije" od same Vlasti Srbije onda su to gradjani Srbije koji su izabrali te na Vlasti !
Kakav narod takva Vlast, a kakav je narod dobro ima i takvu Vlast !

birdy nam nam

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.
(Iguman Nemanja, 9. jul 2012 12:35)

Cekaj, ti stvarno verujes u ovo sto pises?
I sta na primer desi se to sto tako jarko, pitaj boga iz kog razloga zelis? Kakva bi se promena dogodila u tvom zivotu? Da li bi ziveo bolje nego sada? Sta bi pozeleo posle toga?

wlado

pre 11 godina

koga ovaj covek z?

prvo ide na palmi na boks mec, sad po "blagoslov".... aloooo za sta se on sprema, za mec sa lenoxom lewisom ili da pospesi privredu i uposli ovaj jadan narod?

sad ce da ode malo do slovenije u banju, da se opusti pred veliki posao...haos

nowave7

pre 11 godina

Svi koji su zavrsili srednju skolu bi trebalo da znaju da se za krsenje ustava krivicno odgovara! Ako Tomina poseta patrijarhu i nije krsenje ustava, onda je Dacicevo trazenje blagoslova za formiranje vlade direktno krsenje ustava, i kao takvog ka treba krivicno i tretirati.
Svako moze da pronadje ustav i da ga procita. Verujte, nije veliki, niti je napisan preterano nerazumljivim jezikom.
Evo ako nekog mrzi da trazi:
http://www.parlament.gov.rs/upload/documents/Ustav_Srbije_pdf.pdf
Obratiti paznju na 11. clanak.

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.

Nenad

pre 11 godina

Ovo sa odlascima kod patrijarha prvo Tadica pa Dačica a evo i Nikolica je samo smešna predstava da bi se oni predstavili kao vernici i nacionalisti svom primitivnom birackom telu, ali i dobar indikator žalosnog stanja u Srbiji.

milena

pre 11 godina

OK.Mozda bi ova vlada trebala da trazi i dozvolu i blagoslov od Popovica sa GRANDA i i od KUD.Kako su krenuli da pevajo i igraju kolce tezko nama gradjanima.

HronicarBG

pre 11 godina

Zna da ce mu debelo trebati...kleo se u svasta i bogu i narodu a sada vidi da se lakse kleti nego sprovesti. Ono oprosti mi pope sto sam se lazno zaklinjao ali ako mogu reci nesto u svoju odbranu, nisam znao da ce mi toliki poverovati...zato oprosti i njima.

Pelle

pre 11 godina

Pa kao i svaki pravi hrišćanin i pravoslavac, naravno da će tražiti blagoslov od patrijarha. Što je to tako neobično, ipak je predsednik države sa jakom religijom. To ne bi trebalo da bude čudno što se oni sastaju. Kada je Tadić išao kod patrijarha, to nikome nije bilo čudno.

crni domino

pre 11 godina

Znaci, sledeci put ce nas mili koferce Dacic otici po blagoslov kod muftije Zukorlica.
Diplomirani master predsednik Nikolic verovatno je isao kod patrijarha da mu blagosilja izjavu kojom ce da pomiluje lopove sto kradu hranu jer to zakon ne odobrava.
Blago nama sa ovakvima!

petarV

pre 11 godina

@ DESPOTE

...kada završite sa svim tim,hoćete li naučiti da idete pokretnim stepenicama?
Lepo je sve to što veruejte u priče od pre 2000 godina,koje su u stvari plagijati priča od pre 4000 i više godina...ali danas je 2012.godina...
opet treba biti realan i živeti u sadašnjosti i boriti se za budućnost.
Srbi imaju problem,što se u 21. veku hvale kako su jeli kašikom i viljupškom u 11. veku...a da stvar bude gora...sada smo mi divljaci,za one koje smo u 11. (a vala i sada) smatrali divljacima!
Ja ne moram da verujem u Boga,Krišnu...da bih bio pošten čovek,čovek od reči,da ne bih činio zlo i žao drugima i da bih drugima pomagao...i ponosim se time...ali ne znam,kako se mufljuzi ponose smatrajući sebe vernicima...a pogotovo popovoi koji kradu,siluju,osveštavaju puške Arkanu...kako vama ljudi to ne smeta...barem onako logički...
Ne bunite se što se onda kaže,da ste zatucani...ne dajete ni jedan realan,objektivan...razlog za suprotno.
Pa tu vašu veru ste iskvarili,zaprljali...

moki

pre 11 godina

Ma ide da saopšti da su mu amerikanci naredili da batali ovu vladu i da uključi DS. Mi smo okupirani i ne treba da se trošimo na izborima kako amerikanci kažu tako će biti.

LJILJANA M

pre 11 godina

"Zatražio sam blagoslov za sastav vlade, što je u interesu svih građana koje god da su vere ili mišljenja", rekao je Dačić novinarima u Patrijaršiji."

E,neka si vala Ivice,daće Bog da se posle dugogodišnjeg tumaranja po mraku vratimo veri,a posebno oni koji treba da vode zemlju !!!
Dok su se vladari Bogu molili (Stefan Nemanja) zemlja je napredovala.

Aleksa

pre 11 godina

Možda ide po blagoslov za naše sportiste, učesnike Olimpijade, jer, kako sam pročitao pre nekoliko dana, Toma ide u London, kako bi našim olimpijcima dao blagoslov da osvoje što više medalaja! Nema veze, čovek neka samo putuje, obilazi svet, sela i gradove, peva po slavama, a narod, pa narod je ovca za šišanje i krava za mužu. Ima čovek pravo- i sever i jug i istok i zapad!!!!E, narode,moj narode! Nikada se pameti dozvati nećeš!!!

buljisha

pre 11 godina

Kakva povraćka! "Ne ponizi se u porazu i ne pogordi se u pobedi". Kad je gubio stalno je nekoga optuživao za krađu, a od kad je pobedio obraća se sebi sa Vi. Naravno, za guslarsku Srbiju, taman je kako treba. Mi koji smo i posle Ženidbe Milića barjaktara još nešto pročitali, treba da brinemo o svom želudcu.

kaiser

pre 11 godina

"Predsednik srbije je vernik SPC! Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov? "

Očekujemo da radi svoj pposao, a ne da upražnjava svoj hobi.
Šta koga briga dal je vernik ili nije, izabran je za predsednika Srbije, a ne vladike Šumadijskog, obzirom da je više kod patrijarha nego na svom radnom mestu.
Zašto kod vas novokomponovanih postoji ta potreba da nam posebno spominjete da ste vernici, kad je kod lepo vaspitanog sveta to duboko privatna stvar koja se ne tiče nikog? Pa bi i Nikoliću trebala biti privatna stvar?
I šta sad? Jel državu vodi prepodobni Nikolić, ili će biti kako patrijarh zapovedi?
Koja blamaža, neverovatno...
Jel umeš da donosiš odluke sam, ili ne umeš Nikoliću? Ili se samo skrivaš iza svakoga koga možeš?

ПРЕДРАГ

pre 11 godina

Јели то онај исти Николић што се 2008. године заклео пред крстом у цркви да неће издати СРС и Др Шешеља?

miško

pre 11 godina

@ (kosovo je srbija, 9. jul 2012 14:03)

Kakv bre "novi kosovski boj", dosta više sa tim mantijaškim bulažnjenjima !!!
I objavite komentar, ne želim da vas za svaki molim uvek i uvek iznova i ne budite selektivni...
Hvala unapred Miroslav

miško

pre 11 godina

Neko sa patrijarhom a neko sa zmijom.
(FIKUS, 9. jul 2012 17:40)

Ma da, a taj isi "uber pop" je ne tako davno izjavio jasno i glasno "da Kosovo moramo da odbranimo od nevernika"!!!
Jesu li svi ljudi druge vere "nevernici", veruju li možda u drugačije moralne norme, zlo zovu dobrim ???
Živo me zanima na koji način bi ovakva izjava, mogla da se nazove "hriščanskim čovekoljubljem" ???
SRAMOTA BRE, DNO DNA !!!

Miroslav Niš

lorimer

pre 11 godina

Pazi samo demagoga...prethodna Vlada ga gubila...
U kom je bre statusu bilo Kosovo 5-tog oktobra 2000-te kad smo oteli državu od vas pre nego što ste stigli da je skroz upropastite? Jeli Nikoliću, i ti Dačiću? U kom statusu?
I šta će vam ostali, imate vi većinu u parlamentu, ne trebaju vam drugi. Preuzmite odgovornost, rekli ste da se ne plašite toga? I da znate šta će te da radite?
Kakvo sad skrivanje iza tudjih ledja majstori?
Prethodni su bar imali m*da da preuzmu odgovornost na sebe i za dobro i za loše. A vi se bojite kazne?
Jalovi demagozi...

doren atina

pre 11 godina

Biti verujuci ne znaci biti zaostao, biti proevropski ne znaci biti prosvecen,deklarisati se kao vernik ne znaci biti dobar covek,negirajuci boga ne znaci biti los... Ali misliti u coporativnim stereotipima, bez istinske slobode,omedjen predrasudama, na osnovu osecaja pripadnosti i indentifikacije sa izabranom grupom definitivno znaci biti GLUP...

Vojvodjanin

pre 11 godina

Vera je privatna stvar, a ne cirkus za medije. Da je kojim slucajem Pastor bio predsednik, Vi isti koji branite odlazak Tome kod Patrijarha, biste najvise osudili kada bi on isao kod Pape (cak i da nije objavljeno pompezno u medijima)...
Razmislite, da li branite Veru, ili nacionalizam?
I Teslu velicate samo zato sto je bio srpskog roda, a ne zato sto je naucnik (vecine ne zna ni sta je on pronasao)...

m.petrov banatski

pre 11 godina

Gospodine Predsednice i gospodine mandataru, vi blagoslov Crkve trazite, a valjalo bi vam da se prvo iskreno ispovedate i pricest prihvatite.Imate razloga za to jer svaki je covek gresan a vi,mislim, i povise.

ateista

pre 11 godina

Mozda covek pregovara sa Irinejem, kako da, ako prigusti "zbrise" na Svetu Goru ili mozda Rusiju. Tako je po Srbiji mantijom mlatio ruski patrijarh, pa je odveo "svojim" avionom Markica "gajbicu".

tarmi

pre 11 godina

Veoma provokativni postupci... i za njega i crkvu... sve mislim da ide da traži oprost za sukob sa kumom Vojom... jer kod nas koji crkvu smatramo svetinjom na prvom mestu, na drugo mesto stavljamo kumstvo... ali predsednik sad nas izgleda koristi kao stiropor...

petarV

pre 11 godina

DESPOT...lepo si ti to negde (nadam se) pročitao...
Vidiš...a ja znam,nisam pročitao nigde...da ima 2 vrste ljudi...koji misle svojom glavom i koji ne misle uopšte...

E,ti koji ne misle su izuzetni o prgavi...što je i odlika ograničenih ljudi (ne mislim mentalno,nego duhovno,životno...).
Tako da dragi moj,sa lepim i duhovnim nikom (ljubio te Pahomije,gde se najmanje nadaš)...živi ti svoj život srednjeg veka...možda bi čak i učinio uslugu Srbiji i ljudima koji bi da žive,konačno normalno...kada bi ti i slični otišli u manastire,da dokažete tu svoju veru...a kada ste već tamo da se odreknete prava glasa na izborima!Da ne bi pobeđivali ovakvi masteri kao Toma i Dačić...
Tada,ćeš mi dokazati da si vernik...

A što se tiče raspravljanja...ti se ne raspravljaš...za to su potrebni mozak,obrazovanje...ti lupaš gluposti...a si čitao negde nešto...o ljudima koji lupaju gluposti!?

To su oni iz rulje,koja je veselo navijala kada su spaljivali čoveka koji je rekao da je Zemlja okrugla...rulja koja je u Nemačkoj palila knjige...rulja koja je posle 2 sve rata,navijala da se optužuju ugledni građani Srbije,da bi im se potom uvaljivala u stanove...itd...itd...

Vi ste dragi gospodine,sorta ljudi,koja se kroz istoriju pojavljivala u raznim narodima...i nikada ništa ne pametno nego dobro,nije donela ikome...čak ni sebi!

Uživaj u životu...bez Boga...pa ćeš videti šta je život!

Dule

pre 11 godina

NEVEROVATAN SPOJ !!! Srpsku vladu prave bivši antikomunista ( zakleti radikal ) Nikolić, dokazani komunista Dačić ( u duši i džepu ) i "komunjara" Dinkić ( bivši komunista koji se ovajdio u demoktratiji ) !!! Narode...šta nih spaja ??? Šta im je zajedničko ??? Njih spaja ista strast koja se zove "JAHANJE NARODA".

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!

Komentator

pre 11 godina

Ponavljam, ali to je jače od mene: Toma Šojić, čovek koji se zadnje 22 godine nije nasmešio, opet nam se svima ceri.
Pitanje: zašto li nam se svima besomučno smeje?

toma

pre 11 godina

Грчански Деспотe,

pokloni bre kompjuter i ploati internet nekom talentovanom detetu koji to sebi ne moze priustiti. sta ce tebi internet ti instrukcije dobijas direktno od boga i vere koju imas "na osnovu vere".

Petar

pre 11 godina

Uzdam se u ekumenizam Patriarha i sposobnost usvajanja dobre protestantske prakse. Dakle, nadam se dogovoru o pravicnoj ceni teske odluke koju mora biti doneta. Sada mozda mozemo jos nesto da dobijemo, Milosevic je pravio dvostruke gubitke- i na terenu i za stolom.

Daleko od toga da sam ljubitelj master TN-a, samo prizeljkujem racionalno ponasanje, sa koje god strane ono doslo.

bivsi glasac

pre 11 godina

Mislim da nije u pitanju blagoslov ni kod Dacica ni kod Nikolica. U oba slucaja su nacinili grehove kod 'uvazenih gostiju' pa posle odu da se ispovede i da dobiju oprostaj.

RadaS

pre 11 godina

Mi Srbi verujemo u Svetu trojicu. Vera je tvrdo cekanje onoga cemu se nadamo. Mislim da i Crkva treba da se potrudi, da dokaze i na delu pokaze da je uz svoj narod na Kosovu. Mislim da je crkva kao institucija izgubila pravi smisao postojanja. Unazad dvadest godina crkva se pretvorila u menjacnicu novca i kapitala, "ko vise da priloga njemu ce Bog vise pomoci" sto je pogresno i to nas je dovelo u katastrofalno stanje u kom se nalazimo. Sam Isus je govorio: "Bog ne stanuje u kamenim hramovima, Bog stanuje u srcima vasim".

Sveto pismo

pre 11 godina

Vera je svacija privatna stvar, i svako mora da gradi svoj odnos sa Bogom. Prvi hriscani nisu se mesali u politiku i nisu bili deo sveta, vec odvojeni od sveta. Isus je to jasno naglasio u Jovanu 18:36 kad je rekao da njegovo kraljevstvo nije deo ovog sveta. A mi treba da se molimo da dodje Bozje kraljevstvo. Znaci, ako Nikolic kaze da je hriscanin, on ne treba da se bavi politikom, nego da ceka Bozje kraljevstvo. Ovaj svestenik takodje.Nema sta da se mesa u politiku, vec da bezi od politike.Istorija pruža mnoštvo dokaza da su prvi hrišćani bili politički neutralni i da nisu ucestvovali u ratovima. U knjizi koja govori o počecima hrišćanstva stoji sledeće: “Utemeljitelji hrišćanstva strogo su pazili da se među njima ne bi pojavila sklonost da se upliću u postojeći politički poredak” (The Beginnings of Christianity). Slično tome,istoricari kažu sledeće: “Vladari paganskog sveta nisu imali puno razumevanja prema prvim hrišćanima i nisu se prema njima odnosili s puno naklonosti... Hrišćani su odbijali da izvršavaju određene dužnosti koje su imali kao rimski građani... Nisu prihvatali političku službu” (On the Road to Civilization). Pravi hriscani postuju drzavu u kojoj zive, placaju porez i ostale racune, poslusni su vlasti, ali ne ucestvuju u politici jer u Bibliji pise da ovim svetom vlada Satana, a Hrist i Satana nemaju nista zajednicko. Kada su Izraelske vodje stavile kusnju pred Hristove apostole, da se odreknu Hrista, apostoli su odbacili svetsku vlast,a izabrali Boga.

crni gruja

pre 11 godina

Verovatno je trebao da ode kod pape, kao prethodni predsednik, da traži oproštaj za sve grehe ovog sveta pripisane Srbima,pa da pojedini zluradnici u ovoj državi budu zadovoljni. Ni našem partijarhu nije lako s obzirom kakvo divlje stado ima.

kosovo je srbija

pre 11 godina

kad su nasi ratnici isli na kosovski boj prvo su bili blagosloveni od strane crkve pa i sada je neka vrsta kosovskog boja i sada nam je potrebna bozja pomoc da se pobeda izvojeva

Грчански Деспот

pre 11 godina

Nasa vera u Boga je na osnovu vere. Mi imamo veru u Njegovog Sina za nase spasenje, imamo veru u Njegovu Rec za instrukcije, i veru u Svetog Duha za vodjstvo. Mi verujemo u bolje sutra a imamo lidera koji to svakim danom sve vise pokazuje da jeste.
Hvala mu sto vraca stare i proverene vrednosti.

Jovana

pre 11 godina

,,Čuva Bog naprednjaka svog". Pored blagoslova i poverenja građana Srbije dobiće naš predsednik i blagoslov Svevišnjeg jer zna da daje Srbiju u sigurne ruke. I crkva i svi vernici moćiće da se ponose čovekom koji će preporoditi Srbiju.

Mario Bros

pre 11 godina

Kao što svaki radnik i građanin ima pravo da ode po blagoslov za nešto što je njemu važno, tako i ovi radnici u državnoj službi mogu da odu po blagoslov za svoj posao. Ne bih voleo da idu samo zbog kamera i utiska u javnosti, ali ako idu zbog sebe i veruju u sve to, što da ne idu, za to i služi crkva.

Republika Srpska

pre 11 godina

da Bog pomogen ovaj narod,da ova vlsat bude od koristi narodu....idite po blagoslov i radite po pravdi Boga našega i boj te se gnjeva Božijeg i ne činite više ne pravdu i zlo i svome i tuđemu narodu

mornar sa broda LDP

pre 11 godina

Ako mislite da je danas Srbija igleni rt u okeanu varate se. Zivimo! Da gospodo, ali kako? Kao da smo na velikoj santi leda koja plovi sve brze okeanom u nepoznatom pravcu, i sa svakim novim danom ta santa leda biva sve uza i tanja. Sveti Nikola je zastitnik moreplovaca koji plove svojim ladjama sirom sveta, mi ne plovimo, mi plutamo na santi leda. Nastavimo li da se ponasamo i dalje isto, epilog naseg plutanja moze svako predvideti.

јагодинац

pre 11 godina

Јасно је да је овој влади, потребна општа подршка свих релевантних чинилаца у земљи.Једном речју општи консензус.Тако би требало да буде увек,подржавам то.

Dubljanin

pre 11 godina

Dok su ovi što su do sada bili na vlasti tražili "blagoslov" pred stranim ambasadama,ovi novi traže od svetovnih lica.Razlika velika,a i rezultat će sigurno biti veliki plus i za narod i za vlast.

Penezić

pre 11 godina

Pravi predsednik treba da zna šta narod od njega očekuje i ako je u mogućnosti to da ispunjava, ako narod želi da predsednik poštuje crkvu i sveštena lica, želeo to ili ne mora i predsednik, i uvek u skladu sa voljom svog naroda da se ponaša. To je trebao i Boris Tadić da nauči, ali očito da to nije bio slučaj.

pipi

pre 11 godina

Ovo sve izgleda kao vremeplov,samo mi nije jasno u koji vek se vracamo.Narod ih birao da vode drzavu a ne da svako malo trce po blagoslov i savete od crkve.Jos nam samo vestice fale,kako je krenulo.

Грчански Деспот

pre 11 godina

@ (petarV, 9. jul 2012 16:02)

Ima dve vrste ljudi: onih koji mogu biti srećni ali to nisu, i onih koji traže sreću ali je ne nalaze.
Ima jedna mudrost koja kaže "Kad se dvoje prepiru oko vere, onda je bar jedan budala". Ne želim da budem onaj ko se prepire.To je jedno a drugo ako bih usao u raspravu sa čovekom koji od vere veruje u ono čega se iskreni vernik stidi, onda ljudi ne bi primetili razliku.
Što ne postigneš vikom, postići ćeš ćutanjem. Zato ćutim i gledam...

realno

pre 11 godina

Gospodine Nikoliću, noj ne zabija glavu u pesak, osim u crtanim filmovima.
A što se gospodina patrijarha tiče, podržavam sastanak sa svakim ko misli dobro našoj državi. Ali, nekada morate da se sastajete i sa onima koji nam ne misle dobro, a to dežurnim komentatorima vidim ne smeta. Smeta im kada se ide u bratsku Rusiju, kada se održavaju veze sa Pravoslavnom crkvom,...

Boranka

pre 11 godina

Treba prepoznati i poštovati crkvu i Boga jer kada nam je bilo najteže, kada nas je bivši predsednik terao u ponor samo nam je Bog pomogao!

Safet Cara

pre 11 godina

Ovaj izgleda nesto pogresno razumeo, sto se tice predsednickih obaveza: Vikend pecenje, poseta popu, kik boks u vojvodinu, ponovo pop, pa rezervisao mesto za olimpijadu... bogami i ja bi strajkovao gladju samo da postanem presednik

Iguman Nemanja

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.

Pelle

pre 11 godina

Pa kao i svaki pravi hrišćanin i pravoslavac, naravno da će tražiti blagoslov od patrijarha. Što je to tako neobično, ipak je predsednik države sa jakom religijom. To ne bi trebalo da bude čudno što se oni sastaju. Kada je Tadić išao kod patrijarha, to nikome nije bilo čudno.

LJILJANA M

pre 11 godina

"Zatražio sam blagoslov za sastav vlade, što je u interesu svih građana koje god da su vere ili mišljenja", rekao je Dačić novinarima u Patrijaršiji."

E,neka si vala Ivice,daće Bog da se posle dugogodišnjeg tumaranja po mraku vratimo veri,a posebno oni koji treba da vode zemlju !!!
Dok su se vladari Bogu molili (Stefan Nemanja) zemlja je napredovala.

kosovo je srbija

pre 11 godina

kad su nasi ratnici isli na kosovski boj prvo su bili blagosloveni od strane crkve pa i sada je neka vrsta kosovskog boja i sada nam je potrebna bozja pomoc da se pobeda izvojeva

Jovana

pre 11 godina

,,Čuva Bog naprednjaka svog". Pored blagoslova i poverenja građana Srbije dobiće naš predsednik i blagoslov Svevišnjeg jer zna da daje Srbiju u sigurne ruke. I crkva i svi vernici moćiće da se ponose čovekom koji će preporoditi Srbiju.

Katalina

pre 11 godina

Boze koje glupiranje, prvo onaj SPS/ovac Dacic isao po blagoslov komunjara, pa sada ovaj ex. radikala Nikolic ahahah Koji nesposobni ljudi i traze neke blagoslove uzasno... Samo js fali da se crkva mesa u politiku zemlje....

Dubljanin

pre 11 godina

Dok su ovi što su do sada bili na vlasti tražili "blagoslov" pred stranim ambasadama,ovi novi traže od svetovnih lica.Razlika velika,a i rezultat će sigurno biti veliki plus i za narod i za vlast.

Грчански Деспот

pre 11 godina

Nasa vera u Boga je na osnovu vere. Mi imamo veru u Njegovog Sina za nase spasenje, imamo veru u Njegovu Rec za instrukcije, i veru u Svetog Duha za vodjstvo. Mi verujemo u bolje sutra a imamo lidera koji to svakim danom sve vise pokazuje da jeste.
Hvala mu sto vraca stare i proverene vrednosti.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!

Mario Bros

pre 11 godina

Kao što svaki radnik i građanin ima pravo da ode po blagoslov za nešto što je njemu važno, tako i ovi radnici u državnoj službi mogu da odu po blagoslov za svoj posao. Ne bih voleo da idu samo zbog kamera i utiska u javnosti, ali ako idu zbog sebe i veruju u sve to, što da ne idu, za to i služi crkva.

Lala iz Banata

pre 11 godina

Ne mogu da verujem šta se događa!
Bljak!
To sa "IDENJEM NA NOGE" patrijarhu je ODVRATNO! Ponižavaju i sebe i, po ustavu, SEKULARNU DRŽAVU!
Da li su oni normalni?!
Nažalost, to samo pokazuje da su birači odabrali male, sitne, seljačke i primitivne srbijanske duše za vođe ovog naroda!

UŽAS!

Opijum za mase

pre 11 godina

Razumem ovo medijsko, javno sastancenje sa patrijarhom, ipak je kod nas religija jaka, sto se vidi po nasim krstaskim ratovima devedesetih. Ali blagoslov za formiranje vlade ? Jel ce mozda da osvestaju parlament, sediste vlade, predsednika ? Mogu onda da dodju i do mene, da mi osvestaju frizider, mozda bude bilo vise hrane.

јагодинац

pre 11 godina

Јасно је да је овој влади, потребна општа подршка свих релевантних чинилаца у земљи.Једном речју општи консензус.Тако би требало да буде увек,подржавам то.

Penezić

pre 11 godina

Pravi predsednik treba da zna šta narod od njega očekuje i ako je u mogućnosti to da ispunjava, ako narod želi da predsednik poštuje crkvu i sveštena lica, želeo to ili ne mora i predsednik, i uvek u skladu sa voljom svog naroda da se ponaša. To je trebao i Boris Tadić da nauči, ali očito da to nije bio slučaj.

crni gruja

pre 11 godina

Verovatno je trebao da ode kod pape, kao prethodni predsednik, da traži oproštaj za sve grehe ovog sveta pripisane Srbima,pa da pojedini zluradnici u ovoj državi budu zadovoljni. Ni našem partijarhu nije lako s obzirom kakvo divlje stado ima.

moki

pre 11 godina

Ma ide da saopšti da su mu amerikanci naredili da batali ovu vladu i da uključi DS. Mi smo okupirani i ne treba da se trošimo na izborima kako amerikanci kažu tako će biti.

Republika Srpska

pre 11 godina

da Bog pomogen ovaj narod,da ova vlsat bude od koristi narodu....idite po blagoslov i radite po pravdi Boga našega i boj te se gnjeva Božijeg i ne činite više ne pravdu i zlo i svome i tuđemu narodu

Pera

pre 11 godina

Ja mogu da se kladim da mu blagoslov nece pomoci pri vodjenju drzave.
Jedino ce mu pomoci da dobije glasove naroda kome je milo da on ide kod Irineja, e sad kako vodi zemlju nije ni bitno samo da je on veliki hriscanin. Ako ne ide dobro onda ce da kazu "pa nije lako voditi zemlju vidis kako nas ovi sa zapada nevole pa nije ni njemu lako". Nas Srbijanac. A Srbin nikako.

Komentator

pre 11 godina

Dačić ide po blagoslov kod patrijarha, Toma Šojić ide po blagoslov...
E ovo sad postaje pravi cirkus!
Valjda hoće i crkvu totalno da srozaju tj. da je spuste na svoj prizemni nivo.

Boranka

pre 11 godina

Treba prepoznati i poštovati crkvu i Boga jer kada nam je bilo najteže, kada nas je bivši predsednik terao u ponor samo nam je Bog pomogao!

nowave7

pre 11 godina

Predsednik srbije je vernik SPC!
Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov?

Sta cete da mu uskratite pravo na versko opredeljenje?

Nije on ubacio neku uredbu ili zakon da mora da se ide kod patrijarha (pa da time povredi sekularnost drzave), vec ide covek tamo kao vernik SPC sto i jeste.

Sta sad Nikolic ne sme da slavi slavu jer time krsi sekularnost drzave?

Malo ste pomesali stvari!
(jedina solucija revolucija, 9. jul 2012 13:43)

Ne, ti si malo pomesao stvari.
Jedna osoba je gospodin Tomislav Nikolic, otac, muz, vernik, ..., i kao takav je slobodan da slavi sta god mu dusa zeli, sve dok je u okviru ustava i zakona.
Druga stvar je predsednik Tomislav Nikolic, predsednik svih gradjana REPUBLIKE Srbije, bez obzira na njihovu nacionalnu, versku i bilo koju drugu pripadnost. Ona kao takav, mora da postuje ustav republike Srbije, koji izricito navodi odvojenost drzave od crkve. Takodje dok je predsednik mora da bude verski neopredeljen, jel samo tako moze da zaista izvrsava svoje obaveze u skladu sa ustavom.
E sad, pitanje je da li je on otisao kod patrijarha kao fizicko lice, ili je tamo otisao kao predsednik drzave? Prisustvo novinara navodi na zakljucak da je otisao kao predsednik drzave.
Naravno jedno od njegovih zaduzenja jeste i da odrzava konstante i dobre odnose sa svim verskim zajednicama, sto je ovo mozda i bio slucaj, ne znam, posto tema posete nije precizirana.

Lako se stvari pomesaju.

Nikola

pre 11 godina

Mi smo jos uvek u srednjem veku, tad je poslednji put ovako nesto vidjeno u Evropi. Da legalno izabrani predstavnici naroda traze blagoslov!?
Mada ovo je ipak presedan, jer su nekadasnji vladari u celoj Evropi bili kraljevi, koji nisu birani na izborima.
Jos jedan cirkus koji treba da ima demagoski efekat za mase! Ko od politicara veruje u Boga, ne samo to, vec ko od njih zivi i radi po nacelima religije? Svi, ama bas svi politicari su samo dno dna, oni bi trebali da izgore samim ulaskom u crkvu!

Andjela

pre 11 godina

SPS? Zar ne bi trebalo da su socialisti po "defaultu" ateisti? Ili je ovo neka nova vrsta levice? Jututunska juhahaha... Postovati je jedno, a ici mimo svojih politickih uverenja je drugo... Tuzno

petarV

pre 11 godina

DORIJAN...pazi se...ima da se okome na tebe...neverovatno da i posle 2000 godina,ljudi i dalje veruju u gluposti...pa ni deda mraz nije uspeo toliko da istraje,a delio je poklone!
Sutra je mojoj tašti 1 god dana...pop traži 4000din da dođe na grob...ne znam da li će doneti fiskalni...ali znam da će meni odbiti od plate za njegovu penziju...a znam da će doći u passatu...

Elem,da se držim teme...Šta patrijarh ima da se meša u politiku!? Neka ide da sveti tržne centre i benzinske pumpe...neka mu Pahomije priča o dečacima...il Amfilohije da ga izvesti,dokle je stigla izgradnja apartmana u grčkoj,od para za pomoć Kosovu...

A pogotovo,zašto predsednik ide kod njega? Ako je predsednik svih građana Srbije,trebalo bi da zna da među njima ima i muslimana,katolika,protestanata,jevreja,dzedaja...
Ili neka onda ide kod svih pretstavnika vera...ili neka se izvine za ovu uvredu...
Jer kada lider,nacionalističke partije koji je došao na čelo izuzetno nacionalističkog naroda...forsira samo jednu veru...ispadne da su svi Srbi i Srpski državljani a koji nisu pravoslavci...građani 2. reda...ili po Srpskom običaju...ni ne postoje...a kada se nešto pobune...odmah su separatisti i izdajnici.

Tomo! Blage veze ti sa verom nemaš...a i taj patrijarh sa sve popovima i vernicima takođe.

petarV

pre 11 godina

Neverovatno...

I koliko god da ih ubeđuješ da su zatucani,to su gori...i dođe do toga...da bi pravi vernici...i to ono,pravoslavci što je royal pakovanje,među ponuđenim religijama...nešto kao elita...dođe do toga...da ako im dirneš religiju...oni bi da mlate...prete...
Pa gde ju to ono što vaša religija propoveda?
Vidite,braćo vernici (na žalost braćo...mada radije...komšije)...
Političari koji idu kod patrijarha...svi redom...su se toliko nakrali...da bi trebalo da zaobilaze crkvu u širokom luku...

Crkveni verodostojvnici...kod kojih ovi idu...vrlo dobro znaju da su se ovi nakrali...vrlo dobro znaju da te posete služe za političkui svrhu tj. manipulaciju hordama novo vernika od 90ih pa na ovamo (koji su do 90e držali Titovu sliku,pa su je zamenili ikonom!) i sami kradu,muljaju...i što je najgore...zatupljuju narod...
religija je napravljena da zarobi a ne oslobodi...mada oni to i priznaj...biće vam slobodna duša...ali telo ćemo da vam iskoristimo...

I na kraju vernici...koji ste bre vi vernici...koliko vas ima koji ste kršteni pre 90ih? Koji ste slavili slavu pre 90?
Koliko vas ima koji slavu pretvorite u žurku i krkanluk od 3 dana...od kada slavite uskrs,božić,srpsku novu godinu?
Niste hteli da se venčate u crkvi da vas ne izbace iz partije,a sada nećete deci da date pare za svadbu ako nije u crkvi.

Srbi,vi ste licemerni,sami terate sve od sebe,a onda kukate kako su svi protiv vas.prosto neverovatno,kako u Srbiji pamet ne može da se probije pored glupih i zatucanih.

Mile

pre 11 godina

Bolje bi bilo da rešava važne probleme, a ne da se šetka po selima, peva na slavama, obilazi crkve....Na žalost, nikada nećemo imamati "pravog" Predsednika, jer narod glasa samo za one koji umeju lepo da "lažu i mažu". Čovek, kome je stalo do morala i časti nikada neće obećavati ono što ne može da ispuni! Uostalom, šta očekivati od nekoga ko je izdao kuma (e, kuma), osnovao stranku 21.oktobra na dan streljanja kragujevačkih đaka (na sajtu SNS nemate taj datum, ali ga ima u Vikipediji i arhivi medija).......

birdy nam nam

pre 11 godina

Samo sa verom u Svetu Srpsku Pravoslavnu Crkvu i pod vođstvom pravog Srbina može ova naša napaćena i ponižena Srbija da stane na noge i povrati jedinstvo naroda, teritorija i države, da zaokružimo našu Srbiju sa Kosovom i prisajedinjenom Srpskom pa zašto da ne i sa Krajinom našom mučeničkom...

Napred Nikoliću, kosti dedova junačkih koji padoše za slobodu vape u nebo da naš narod neko povede u konačnu pobedu.
(Iguman Nemanja, 9. jul 2012 12:35)

Cekaj, ti stvarno verujes u ovo sto pises?
I sta na primer desi se to sto tako jarko, pitaj boga iz kog razloga zelis? Kakva bi se promena dogodila u tvom zivotu? Da li bi ziveo bolje nego sada? Sta bi pozeleo posle toga?

milena

pre 11 godina

OK.Mozda bi ova vlada trebala da trazi i dozvolu i blagoslov od Popovica sa GRANDA i i od KUD.Kako su krenuli da pevajo i igraju kolce tezko nama gradjanima.

Dusan

pre 11 godina

Pre nekoliko dana u Hrvatskoj presjednik Vlade nije dozvolio svestenicima da vrse obred kao drzavni suorganizator moze obred ali izvan drzavnog protokola oni su dosli pameti mi kasnimo tacno 15 godina,

realno

pre 11 godina

Gospodine Nikoliću, noj ne zabija glavu u pesak, osim u crtanim filmovima.
A što se gospodina patrijarha tiče, podržavam sastanak sa svakim ko misli dobro našoj državi. Ali, nekada morate da se sastajete i sa onima koji nam ne misle dobro, a to dežurnim komentatorima vidim ne smeta. Smeta im kada se ide u bratsku Rusiju, kada se održavaju veze sa Pravoslavnom crkvom,...

Svasta

pre 11 godina

Uh bog te. Kod nas se i patrijarsi mesaju u politiku. Sve sami vernici pa trce po bogoslov. Kod nas osvestavaju temelji, knjige, rakije, voda, sportske hale itd.Pa stavite onda patrijarha za predsenika drzave ili premijera

mina

pre 11 godina

U nedostatku dobre humorističke serije na televiziji, vrlo se dobro zabavljam čitajući ovu komediju. Zamišljam kako bi Nušić sklopio priču i baš se slatko nasmejem.

Ana

pre 11 godina

Ovde je vrlo ozbiljno narusen princip sekularnosti ako je Toma Nikolic otisao u svojstvu predsednika drzave da trazi blagoslov. On to svakako moze u svoje licno ime. Posle se cudimo kad Palma postroji sve za docek patrijarha uz pretnje neopravdanim izostancima djacima.

aleksandars

pre 11 godina

Šta li to nameravaju da rade pa im treba blagoslov? Možda ni sami nisu sigurni da je ispravno to što su naumili. Nadam se samo da nije povezano sa rešavanjem pitanja Kosova.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Ako u Srbiji postoji nesto "gore i ruznije" od same Vlasti Srbije onda su to gradjani Srbije koji su izabrali te na Vlasti !
Kakav narod takva Vlast, a kakav je narod dobro ima i takvu Vlast !

petarV

pre 11 godina

Daću Vam odličan primer koji će vam objasniti kako ste licemerni i zatucani...

Da se danas pojavi vest...kako je npr...Čavez otišao u prašumu da mu vrač odigra ples Venecuela pobedi USA...

Il da je bila vest,da je Gadafi otišao u pustinju,da mu gataju u kamilje iznutrice...

Vi bi ste se smejali...na te budalaštine i praznoverja...

A ovo vam ne samo zvuči normalno...već bi i da kinjite nekog ko razmišlja...ok...

Ajde,Toma je vernik...ako je išao kao vernik..što nije otišao tajno nego sa fotogradfima...značu tu istinu ne želite da vidite.

drugo Toma je predsednik...dok traje mandat u javnosti trebad a se mane svojih ličnih stavova i ostalog. Sa obzirom da je pravoslavlje najzastupljenija a ne jedina religija u Srbiji (na vašu štetu) Toma nema nikakvo pravo da ide samo kod patrijarha (šta god mislili o njemu)...ili da ide kod svih verskih poglavara ili kod ni jednog...eventualno u tajnosti.

Ovo je smao pretstava za vas "vernike" koji ćete pre umreti od gladi nego prestati da verujete u bajke.
Ja verujem u brojke i slova...i boli me uvo vie,kod koga će Toma (il ko god drugi) da ide po pričest...ja hoću da privreda živne i da se dinar smiri...

Da li bi ste se lakše osećali,da prikolje i jedno jare...za svaki slučaj,protiv uroka?!

Problem je što ste toliko ograničeni,da vi smatrate napadom i izdajom,svakoga ko kaže nešto (i to realno) protiv crkve...pa crkva je i izmišljena da drži stado na gomili! Pogotovo u situacijama,kada lopurde sisaju krv narodu.

Petar

pre 11 godina

Uzdam se u ekumenizam Patriarha i sposobnost usvajanja dobre protestantske prakse. Dakle, nadam se dogovoru o pravicnoj ceni teske odluke koju mora biti doneta. Sada mozda mozemo jos nesto da dobijemo, Milosevic je pravio dvostruke gubitke- i na terenu i za stolom.

Daleko od toga da sam ljubitelj master TN-a, samo prizeljkujem racionalno ponasanje, sa koje god strane ono doslo.

ateista

pre 11 godina

Mozda covek pregovara sa Irinejem, kako da, ako prigusti "zbrise" na Svetu Goru ili mozda Rusiju. Tako je po Srbiji mantijom mlatio ruski patrijarh, pa je odveo "svojim" avionom Markica "gajbicu".

Грчански Деспот

pre 11 godina

@ (petarV, 9. jul 2012 16:02)

Ima dve vrste ljudi: onih koji mogu biti srećni ali to nisu, i onih koji traže sreću ali je ne nalaze.
Ima jedna mudrost koja kaže "Kad se dvoje prepiru oko vere, onda je bar jedan budala". Ne želim da budem onaj ko se prepire.To je jedno a drugo ako bih usao u raspravu sa čovekom koji od vere veruje u ono čega se iskreni vernik stidi, onda ljudi ne bi primetili razliku.
Što ne postigneš vikom, postići ćeš ćutanjem. Zato ćutim i gledam...

Milan

pre 11 godina

Posebno hrišćanska bila je najava ubistva dr.Zorana Đinđića ili upozorenje kako to gledaju poštovaoci lika i dela " predsednika svih građana"! Tu je zaista pokazao samilost i ljubav prema bližnjem svom, doduše lice mu je bilo malo izobličeno od mržnje ........

nowave7

pre 11 godina

Svi koji su zavrsili srednju skolu bi trebalo da znaju da se za krsenje ustava krivicno odgovara! Ako Tomina poseta patrijarhu i nije krsenje ustava, onda je Dacicevo trazenje blagoslova za formiranje vlade direktno krsenje ustava, i kao takvog ka treba krivicno i tretirati.
Svako moze da pronadje ustav i da ga procita. Verujte, nije veliki, niti je napisan preterano nerazumljivim jezikom.
Evo ako nekog mrzi da trazi:
http://www.parlament.gov.rs/upload/documents/Ustav_Srbije_pdf.pdf
Obratiti paznju na 11. clanak.

HronicarBG

pre 11 godina

Zna da ce mu debelo trebati...kleo se u svasta i bogu i narodu a sada vidi da se lakse kleti nego sprovesti. Ono oprosti mi pope sto sam se lazno zaklinjao ali ako mogu reci nesto u svoju odbranu, nisam znao da ce mi toliki poverovati...zato oprosti i njima.

Nenad

pre 11 godina

Ovo sa odlascima kod patrijarha prvo Tadica pa Dačica a evo i Nikolica je samo smešna predstava da bi se oni predstavili kao vernici i nacionalisti svom primitivnom birackom telu, ali i dobar indikator žalosnog stanja u Srbiji.

wlado

pre 11 godina

koga ovaj covek z?

prvo ide na palmi na boks mec, sad po "blagoslov".... aloooo za sta se on sprema, za mec sa lenoxom lewisom ili da pospesi privredu i uposli ovaj jadan narod?

sad ce da ode malo do slovenije u banju, da se opusti pred veliki posao...haos

kljuse

pre 11 godina

Pa da prekinemo ovu farsu već jednom i pustimo crkvu da vlada državom. Barem ćemo izbiti troškove vlade, predsjednika, savjetnika i sl.

petarV

pre 11 godina

@ DESPOTE

...kada završite sa svim tim,hoćete li naučiti da idete pokretnim stepenicama?
Lepo je sve to što veruejte u priče od pre 2000 godina,koje su u stvari plagijati priča od pre 4000 i više godina...ali danas je 2012.godina...
opet treba biti realan i živeti u sadašnjosti i boriti se za budućnost.
Srbi imaju problem,što se u 21. veku hvale kako su jeli kašikom i viljupškom u 11. veku...a da stvar bude gora...sada smo mi divljaci,za one koje smo u 11. (a vala i sada) smatrali divljacima!
Ja ne moram da verujem u Boga,Krišnu...da bih bio pošten čovek,čovek od reči,da ne bih činio zlo i žao drugima i da bih drugima pomagao...i ponosim se time...ali ne znam,kako se mufljuzi ponose smatrajući sebe vernicima...a pogotovo popovoi koji kradu,siluju,osveštavaju puške Arkanu...kako vama ljudi to ne smeta...barem onako logički...
Ne bunite se što se onda kaže,da ste zatucani...ne dajete ni jedan realan,objektivan...razlog za suprotno.
Pa tu vašu veru ste iskvarili,zaprljali...

Slobodan Petrovic

pre 11 godina

petarV@ Sve sto si napisao u komenatu je nazalost apsolutno tacno.Zaposleni u SPC su gramzivi i halapljivi,sta njih briga za siroti narod kad je njima "od boga" dato da se baskare u dzakuzijima.SPC je profitabilna organizacija,koja retrogradno utice na drustvo u celini.Ovde u uspenskoj crkvi u Pancevu,na ulazu vas prvo doceka cenovnik za svece,cvece,cudotvorne vodice...I jos naplacuju krstenja,sahrane,svadbe, a prota pancevacki se vozi u limuzini od nekoliko hiljada eura.Ja sam odavno uvideo sta je SPC,to je preduzece za obmane jadnog naroda.Ajde svi u zdravlje,i razmislite pre nego im udelite koji dinar.Pozdrav iz Panceva.

doren atina

pre 11 godina

Biti verujuci ne znaci biti zaostao, biti proevropski ne znaci biti prosvecen,deklarisati se kao vernik ne znaci biti dobar covek,negirajuci boga ne znaci biti los... Ali misliti u coporativnim stereotipima, bez istinske slobode,omedjen predrasudama, na osnovu osecaja pripadnosti i indentifikacije sa izabranom grupom definitivno znaci biti GLUP...

RadaS

pre 11 godina

Mi Srbi verujemo u Svetu trojicu. Vera je tvrdo cekanje onoga cemu se nadamo. Mislim da i Crkva treba da se potrudi, da dokaze i na delu pokaze da je uz svoj narod na Kosovu. Mislim da je crkva kao institucija izgubila pravi smisao postojanja. Unazad dvadest godina crkva se pretvorila u menjacnicu novca i kapitala, "ko vise da priloga njemu ce Bog vise pomoci" sto je pogresno i to nas je dovelo u katastrofalno stanje u kom se nalazimo. Sam Isus je govorio: "Bog ne stanuje u kamenim hramovima, Bog stanuje u srcima vasim".

ПРЕДРАГ

pre 11 godina

Јели то онај исти Николић што се 2008. године заклео пред крстом у цркви да неће издати СРС и Др Шешеља?

Sveto pismo

pre 11 godina

Vera je svacija privatna stvar, i svako mora da gradi svoj odnos sa Bogom. Prvi hriscani nisu se mesali u politiku i nisu bili deo sveta, vec odvojeni od sveta. Isus je to jasno naglasio u Jovanu 18:36 kad je rekao da njegovo kraljevstvo nije deo ovog sveta. A mi treba da se molimo da dodje Bozje kraljevstvo. Znaci, ako Nikolic kaze da je hriscanin, on ne treba da se bavi politikom, nego da ceka Bozje kraljevstvo. Ovaj svestenik takodje.Nema sta da se mesa u politiku, vec da bezi od politike.Istorija pruža mnoštvo dokaza da su prvi hrišćani bili politički neutralni i da nisu ucestvovali u ratovima. U knjizi koja govori o počecima hrišćanstva stoji sledeće: “Utemeljitelji hrišćanstva strogo su pazili da se među njima ne bi pojavila sklonost da se upliću u postojeći politički poredak” (The Beginnings of Christianity). Slično tome,istoricari kažu sledeće: “Vladari paganskog sveta nisu imali puno razumevanja prema prvim hrišćanima i nisu se prema njima odnosili s puno naklonosti... Hrišćani su odbijali da izvršavaju određene dužnosti koje su imali kao rimski građani... Nisu prihvatali političku službu” (On the Road to Civilization). Pravi hriscani postuju drzavu u kojoj zive, placaju porez i ostale racune, poslusni su vlasti, ali ne ucestvuju u politici jer u Bibliji pise da ovim svetom vlada Satana, a Hrist i Satana nemaju nista zajednicko. Kada su Izraelske vodje stavile kusnju pred Hristove apostole, da se odreknu Hrista, apostoli su odbacili svetsku vlast,a izabrali Boga.

Aleksa

pre 11 godina

Možda ide po blagoslov za naše sportiste, učesnike Olimpijade, jer, kako sam pročitao pre nekoliko dana, Toma ide u London, kako bi našim olimpijcima dao blagoslov da osvoje što više medalaja! Nema veze, čovek neka samo putuje, obilazi svet, sela i gradove, peva po slavama, a narod, pa narod je ovca za šišanje i krava za mužu. Ima čovek pravo- i sever i jug i istok i zapad!!!!E, narode,moj narode! Nikada se pameti dozvati nećeš!!!

bivsi glasac

pre 11 godina

Mislim da nije u pitanju blagoslov ni kod Dacica ni kod Nikolica. U oba slucaja su nacinili grehove kod 'uvazenih gostiju' pa posle odu da se ispovede i da dobiju oprostaj.

crni domino

pre 11 godina

Znaci, sledeci put ce nas mili koferce Dacic otici po blagoslov kod muftije Zukorlica.
Diplomirani master predsednik Nikolic verovatno je isao kod patrijarha da mu blagosilja izjavu kojom ce da pomiluje lopove sto kradu hranu jer to zakon ne odobrava.
Blago nama sa ovakvima!

Vojvodjanin

pre 11 godina

Vera je privatna stvar, a ne cirkus za medije. Da je kojim slucajem Pastor bio predsednik, Vi isti koji branite odlazak Tome kod Patrijarha, biste najvise osudili kada bi on isao kod Pape (cak i da nije objavljeno pompezno u medijima)...
Razmislite, da li branite Veru, ili nacionalizam?
I Teslu velicate samo zato sto je bio srpskog roda, a ne zato sto je naucnik (vecine ne zna ni sta je on pronasao)...

buljisha

pre 11 godina

Kakva povraćka! "Ne ponizi se u porazu i ne pogordi se u pobedi". Kad je gubio stalno je nekoga optuživao za krađu, a od kad je pobedio obraća se sebi sa Vi. Naravno, za guslarsku Srbiju, taman je kako treba. Mi koji smo i posle Ženidbe Milića barjaktara još nešto pročitali, treba da brinemo o svom želudcu.

toma

pre 11 godina

Грчански Деспотe,

pokloni bre kompjuter i ploati internet nekom talentovanom detetu koji to sebi ne moze priustiti. sta ce tebi internet ti instrukcije dobijas direktno od boga i vere koju imas "na osnovu vere".

miško

pre 11 godina

Neko sa patrijarhom a neko sa zmijom.
(FIKUS, 9. jul 2012 17:40)

Ma da, a taj isi "uber pop" je ne tako davno izjavio jasno i glasno "da Kosovo moramo da odbranimo od nevernika"!!!
Jesu li svi ljudi druge vere "nevernici", veruju li možda u drugačije moralne norme, zlo zovu dobrim ???
Živo me zanima na koji način bi ovakva izjava, mogla da se nazove "hriščanskim čovekoljubljem" ???
SRAMOTA BRE, DNO DNA !!!

Miroslav Niš

Dule

pre 11 godina

NEVEROVATAN SPOJ !!! Srpsku vladu prave bivši antikomunista ( zakleti radikal ) Nikolić, dokazani komunista Dačić ( u duši i džepu ) i "komunjara" Dinkić ( bivši komunista koji se ovajdio u demoktratiji ) !!! Narode...šta nih spaja ??? Šta im je zajedničko ??? Njih spaja ista strast koja se zove "JAHANJE NARODA".

tarmi

pre 11 godina

Veoma provokativni postupci... i za njega i crkvu... sve mislim da ide da traži oprost za sukob sa kumom Vojom... jer kod nas koji crkvu smatramo svetinjom na prvom mestu, na drugo mesto stavljamo kumstvo... ali predsednik sad nas izgleda koristi kao stiropor...

lorimer

pre 11 godina

Pazi samo demagoga...prethodna Vlada ga gubila...
U kom je bre statusu bilo Kosovo 5-tog oktobra 2000-te kad smo oteli državu od vas pre nego što ste stigli da je skroz upropastite? Jeli Nikoliću, i ti Dačiću? U kom statusu?
I šta će vam ostali, imate vi većinu u parlamentu, ne trebaju vam drugi. Preuzmite odgovornost, rekli ste da se ne plašite toga? I da znate šta će te da radite?
Kakvo sad skrivanje iza tudjih ledja majstori?
Prethodni su bar imali m*da da preuzmu odgovornost na sebe i za dobro i za loše. A vi se bojite kazne?
Jalovi demagozi...

mornar sa broda LDP

pre 11 godina

Ako mislite da je danas Srbija igleni rt u okeanu varate se. Zivimo! Da gospodo, ali kako? Kao da smo na velikoj santi leda koja plovi sve brze okeanom u nepoznatom pravcu, i sa svakim novim danom ta santa leda biva sve uza i tanja. Sveti Nikola je zastitnik moreplovaca koji plove svojim ladjama sirom sveta, mi ne plovimo, mi plutamo na santi leda. Nastavimo li da se ponasamo i dalje isto, epilog naseg plutanja moze svako predvideti.

kaiser

pre 11 godina

"Predsednik srbije je vernik SPC! Nevidim sta je problem da covek postuje svoja religiska uverenja i da ode po blagoslov? "

Očekujemo da radi svoj pposao, a ne da upražnjava svoj hobi.
Šta koga briga dal je vernik ili nije, izabran je za predsednika Srbije, a ne vladike Šumadijskog, obzirom da je više kod patrijarha nego na svom radnom mestu.
Zašto kod vas novokomponovanih postoji ta potreba da nam posebno spominjete da ste vernici, kad je kod lepo vaspitanog sveta to duboko privatna stvar koja se ne tiče nikog? Pa bi i Nikoliću trebala biti privatna stvar?
I šta sad? Jel državu vodi prepodobni Nikolić, ili će biti kako patrijarh zapovedi?
Koja blamaža, neverovatno...
Jel umeš da donosiš odluke sam, ili ne umeš Nikoliću? Ili se samo skrivaš iza svakoga koga možeš?

miško

pre 11 godina

@ (kosovo je srbija, 9. jul 2012 14:03)

Kakv bre "novi kosovski boj", dosta više sa tim mantijaškim bulažnjenjima !!!
I objavite komentar, ne želim da vas za svaki molim uvek i uvek iznova i ne budite selektivni...
Hvala unapred Miroslav

m.petrov banatski

pre 11 godina

Gospodine Predsednice i gospodine mandataru, vi blagoslov Crkve trazite, a valjalo bi vam da se prvo iskreno ispovedate i pricest prihvatite.Imate razloga za to jer svaki je covek gresan a vi,mislim, i povise.

Komentator

pre 11 godina

Ponavljam, ali to je jače od mene: Toma Šojić, čovek koji se zadnje 22 godine nije nasmešio, opet nam se svima ceri.
Pitanje: zašto li nam se svima besomučno smeje?

petarV

pre 11 godina

DESPOT...lepo si ti to negde (nadam se) pročitao...
Vidiš...a ja znam,nisam pročitao nigde...da ima 2 vrste ljudi...koji misle svojom glavom i koji ne misle uopšte...

E,ti koji ne misle su izuzetni o prgavi...što je i odlika ograničenih ljudi (ne mislim mentalno,nego duhovno,životno...).
Tako da dragi moj,sa lepim i duhovnim nikom (ljubio te Pahomije,gde se najmanje nadaš)...živi ti svoj život srednjeg veka...možda bi čak i učinio uslugu Srbiji i ljudima koji bi da žive,konačno normalno...kada bi ti i slični otišli u manastire,da dokažete tu svoju veru...a kada ste već tamo da se odreknete prava glasa na izborima!Da ne bi pobeđivali ovakvi masteri kao Toma i Dačić...
Tada,ćeš mi dokazati da si vernik...

A što se tiče raspravljanja...ti se ne raspravljaš...za to su potrebni mozak,obrazovanje...ti lupaš gluposti...a si čitao negde nešto...o ljudima koji lupaju gluposti!?

To su oni iz rulje,koja je veselo navijala kada su spaljivali čoveka koji je rekao da je Zemlja okrugla...rulja koja je u Nemačkoj palila knjige...rulja koja je posle 2 sve rata,navijala da se optužuju ugledni građani Srbije,da bi im se potom uvaljivala u stanove...itd...itd...

Vi ste dragi gospodine,sorta ljudi,koja se kroz istoriju pojavljivala u raznim narodima...i nikada ništa ne pametno nego dobro,nije donela ikome...čak ni sebi!

Uživaj u životu...bez Boga...pa ćeš videti šta je život!

pipi

pre 11 godina

Ovo sve izgleda kao vremeplov,samo mi nije jasno u koji vek se vracamo.Narod ih birao da vode drzavu a ne da svako malo trce po blagoslov i savete od crkve.Jos nam samo vestice fale,kako je krenulo.

Safet Cara

pre 11 godina

Ovaj izgleda nesto pogresno razumeo, sto se tice predsednickih obaveza: Vikend pecenje, poseta popu, kik boks u vojvodinu, ponovo pop, pa rezervisao mesto za olimpijadu... bogami i ja bi strajkovao gladju samo da postanem presednik