Sreda, 20.06.2012.

15:20

"Vreme za dijalog na višem nivou"

Postignuta je saglasnost da se dijalog nastavi u novom obliku i da se primene postignuti dogovori, kaže Borislav Stefanović nakon sastanka sa Robertom Kuperom.

Izvor: B92

"Vreme za dijalog na višem nivou" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Sve je više razočaranih

pre 11 godina

Ko je ovaj "savetnik" predsednika. Ima li ovaj ošišani mladi čovek bilo kakvog iskustva, neki dan radnog staža. Imamo pravo da znamo ko nam savetuje predsednika i umesto njega pregovara.
Nećemo vam opraštati ono zašta smo kritikovali prethodnike.
Već ste me razočarali.

šima šimau

pre 11 godina

Znači na red za gutanje dolaze velike žabe. Jedino logično rešenje sad i odmah referendum. Pa da se gradjani izjasne ili kosovo ili unija. Pa ako hoće kosovo, lepo zatvoriš granice, zaustaviš tranzit struje, ukineš telefone. Ukratko vratiš ih u 19-ti vek i sedneš za pregovarački sto. Pregovori bi bili završeni za 15 dana na obostrano zadovoljstvo. A ako se gradjani odluče za uniju? Opet lepo sedneš za sto i ispuniš sve što se od tebe traži. Posle niko nikoga nema pravo optuživati za izdaju. Očigledno je da je politika i kosovo i unija doživela fijasko i da smo sve dalje i od kosova i od unije.

hercegov grad

pre 11 godina

koliko zuci u izjavama Tadicevog potrcka ,,malog Borka,,.I pored svega mislim da je i tumacenje prestavnika EU o pojedinim dogovorima koje je suprotno onome sto je pricao ,,mali Borko,, jasno govori da dogovori nisu bas kako su nasi tumacili.Trebao bi premijer da vodi dalje pregovore,a pogotovo ako to mesto bude dato Tadicu.Mislim,ne da sam skeptican,da Srpska strana gubi jer nije napravljena osnova za razgovore.Bitno je nista ne potpisati sto bi pravno udaljilo teritoriju Kosova od teritorije Srbije.Dolaze teska vremena za svet i u toj novoj podeli karata,ako budemo na pravoj strani i budemo imali prave ljude na drzavnim funkcijama pitanje Kosova ce mo resiti za sva vremena.

mr.bloom

pre 11 godina

zar vodjenje dijaloga na višem nivou neće dati automatski legitimitet kosovskoj vladi i nezavisnosti. Mislio sam da je prethodna vlada uradila pametno jer je za pregovore delegirala Stefanovića šefa nekog nebitnog koordinacionog tima????
sada ako se u pregovore uključe visoki zvaničnici sa kim će oni pregovarati i šta će to značiti.?
PRIZNANJE VLADE I SVIH INSTITUCIJA NA KOSOVU KAO NEZAVISNE DRŽAVE.

Gradjanin Q

pre 11 godina

Ja sam rekao cim je Nikolic pobedio, a znao sam da hoce u drugom krugu, da je to odlicno za demokratiju u Srbiji, ili bar za otreznjenje njegovih biraca. To ce im biti uskoro kao lavorom vode kad polijete nekoga ko je spavao do tada i lepo sanjao. Naravno, ne mislim samo na Kosovo, vec na sve sto im je pricao. Jedno za drugim ce videti da je realnost onakva kakvom ju je vodila prethodna vlada. Sto ne znaci da je rpethodna vlada radila dobro. U smislu ponasanja ekonomije (radila je protiv drzave Srbije svesno, u korist kratkorocne "koristi" odredjenom delu stanovnistva), i svega ostalog. Hahaha svim biracima koji ne razumeju realnost zivota, sveta i ekonomije. Valjda ce nauciti nesto u narednih 5 godina.

.,.

pre 11 godina

Ове преговоре треба да води неко од људи са Косова и Метохије, неко ко је нон - стоп тамо, са нашим народом, а не као gospodin Stefanovic, оде на преговоре и врати се назад, и не зна шта се на Косову и Метохији дешава, треба да осети дух СРБСКОГ ПОНОСА И ХРАБРОСТИ, да види како живи НАШ СРПСКИ НАРОД на Косову и Метохији да би схватио шта брани! ! !

СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! !

The true is paintfull

pre 11 godina

@Zoran

A sto se vi gradjani druge drzave brinete za politicare iz Srbije. Borite se vi vise za bolje uslove zivota i ostvarivanje vise prava u vasoj drzavi Kosovo.

Zverko

pre 11 godina

predsedniku Srbije je naj srtrozije zabranjeno da vodi diplomatiju sa zemljama nepriznatim u UN,jer bi u ovom slucaju Nikolic sam dao legitimitet i automacki priznao nezavisnost u UN.
Doticni menjaju taktiku jer jasno vide da od priznanja nema nista,ali zele da ga integrisu postepeno.
Ja predlazem da da Vuk Jeremic bude ministar inostranih poslova,ma ko god sklapao vladu,jer je jedini ozbiljno shvatio zaduzenje i od cele gungule politicke savesno i temeljno obavljao svoj posao.
Razlog i zbog kog ga treba debelo nagraditi jeste sto u politiku nije usao kao profiter,ali nije ni imao za cilj profiterstvo,sto je u DS-u za naj stroziju osudu,ali kod naroda je drugacije.Bar se jedini zalozio da ne zezne stvar i do sad mu je uspelo.
Mi regionalno nemamo nista sa Albanijom,pa ni ekonomiju,tako da nam nikad nisu ni bili cilj,a ne treba ni dozvoliti da postanu.
Sama EU ce se suociti sa posledicama kad budu okupirani,za 20 godina,za 20.
Svaki pregovori ako budu na visem nivou,radice u korist albanije koja je inace po prirodi goli krs bez privrede,izuzev mora.

nebeske visine

pre 11 godina

Pa,zar nisu i do sada pregovori bili na najvisem nivou,i sta to znaci podici pregovore na visi nivo? Mozda je americki Ambasador dobio kancelariju na spratu vise. A i Merkel,Putin,Sarkozi i ekipa nisu porasli u medjuvremenu,naprotiv. Mozda su samo njihovi zahtevi veci i na visem nivou.

takozvani

pre 11 godina

Ako se dijalog dize na visi nivo, vema lako je zakljuciti da onda Srbija i zvanicno odustaje od koristenja termina/izraza "takozvani" a koji je nas Borko tako rado koristio [recimo 'takozvani' ministar policije Kosova]
Jer, kako objasniti obicnom Srbinu da nas ministar, predsednik drzave ili vlade sluzbeno razgovra/pregovara tj 'gubi vreme' sa nekim ko je 'takozvani'

Zoran

pre 11 godina

Bivsi sefe pregovarackog tima,

U ime Srba sa Kosovskog pomoravlja zeleo bih odgovora na sledeca pitanja:

1. Zasto niste obavestili Srbe na celom Kosovu da po takozvanom sporazumu o slobodi kretanja MORAJU da preregistruju tablice i uzmu kosvske?
2. Da li ste potpisali sporazum u kome stoji da ce Kosovska policija loviti sve Srbe koji imaju tablice Republike Srbije cak i u gepeku automobila i debelo ih kaznjavati za to?
3. Da li je ,,sloboda kretanja" koju Vi velikodusno spominjete nas na Kosovu kosta u obliku duplih registracija vise od 700 eura?
4. Da li znate da policija Srbije naplacuje kazne vozacima sa Kosova, Srbima naravno, 3000 dinara zato sto ne stavljaju nalepnice registarskih oznaka tabllica zato sto ne smeju jer na Kosovu KPS vodi hajku protiv njih?

5.Da li ste bilo kada i bilo gde objavili dokument koji ste potpisali sa Kosovskom stranom i ako nema oznaku ,,drzavna tajna"?

6. Da li posle svega sto ste uradili smete da dodjete na Kosovo i sastanete se sa predstavnicima Srba?

Toliko, pozdrav iz Gnjilana, Zoran M.

mirko

pre 11 godina

Nikolić je prihvatio da se sretne sa bilo kime, osim sa Tačijem, to je zvanična informacija iz Brisela, koja do sada nije demantovana.
Nije poznato da se neki predsdnik države zvanično sastaje sa nižim činovnicima, znači on predsednicu Kosova prihvata kao ravnopravnog sagovornika.

kaiser

pre 11 godina

"Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)"

Ne, ne čita pogrešno, čita onako kako je jedino moguće.

Jedno je B. STefanović, kao državni činovnik, a drugo je T. Nikolić kao predsednik republike. Ili premijer.

Da pojednostavim, onog momenta kad se Nikolić sastane sa Jahjagom, ili njihovim premijerom, formalno priznanje neće ni biti više potrebno.

perica

pre 11 godina

Tomini su pre i posle izbora govorili da je Tadic izdao Srbiju i Kosovo svojim sporazumima.Sada ispade da nije tako.Vreme ce pokazati da je Tadic vodio pravu realnu patrijotsku politiku,a ne demagogiju i pritom sacuvao mir u zemlji.

nije covek kriv

pre 11 godina

Vi sa Kosova kukacete za Tadicem.Toma je izdao kuma, sad redom zaposljava familiju a vi mu niste ni familija ni kumovi.
Otisao je covek u Brazil da se bavi ekologijom na globalnom nivou,pregovore sa Kuperom prepsutio savetnicima.

pametnjaković

pre 11 godina

Ja mislim da pregovore treba da nastave Brežnjev i Ronald regan, i da podele srpske trešnje i maline iz uvoza! Važan je ozbiljan pristup i smatram da SNS ima izvanredne kadrove za sredjivanje nereda u dečjoj sobi! E sad, to što je zabranjeno maltretirati decu, jeste svecka tekovina, i precednik Nikolić ostaje nezainteresovan! Ako je neko nešto razumeo, neka mi javi na tajni broj, možda gi uzmem za spoljnog savetnika iz senke drveta neodredjene vrste!

e-krem

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)

"Sastanak dva predsednika bio bi indirektno priznanje i ja mislim da se mi nećemo tako daleko upuštati u tu priču", kazao je Ivanović, dodajući da je to crvena linija koju ne treba preći.
Oliver Ivanovic drzavni sekretar Srbije.

Rade $

pre 11 godina

Da Borko zna ! Za Nikolića nisu glasali neki "ostrašćeni" ludaci nego i mnogi demokrate, kao na pr. ja, i to zato jer hoću drugačiju politiku a ne onu iz doba komunizma:zakukuljeno i zamumuljeno, nezna se ko pije ko plaća dok politička oligarhija uživa. Hoće narod čistu i jasnu reč. dosta nam je filozofa koji uništiše i pokradoše Srbiju.

Matija Gubec

pre 11 godina

@(Nik, 20. jun 2012 20:33)Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

Kakve veze ima da li će priznati Kosovo ili ne.
Pa do dana današnjeg Srbija NIJE formalno priznala Republiku Hrvatsku. Dovoljno je da je priznala granice, carinu, putovnice, razmjenila veleposlanike, priznala sportske reprezentacije, hrvatska kuna se uredno mijenja u mjenjačnicama, autoosiguranja, zračni promet, zdrastvenu zaštitu....
Pozdrav

Nik

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...

Zedes

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.

Sale

pre 11 godina

"Dakle, da se pregovori ne vode samo o tehničkim, nego i o političkim pitanjima

Дакле то је у потпуности нетачна констатација, јер су политички преговори на ту тему давно окончани и ставњени ad acta, а сви даљи ће бити технички као и до сада, само што више неће бити Борка барона, већ неког другог барона, који ће да прича бајке о некаквим политичким преговорима. Укључимо логику, која овима који изјављују такве небулозе, очигледно недостаје. Да ли би Србија, на пример, или ма која земља пристала на политичке преговоре са неком другом ѕемљом, о сопственом политичком и сваком другом уређењу, што је искључиво њена надлежност. Наравно да не би. Ко онда може да поверује у тврдњу да би Косово пристало на то, како овај геније представља, тим пре што нема никакве потребе за тим, а у осталом већ се изјаснило, да у обзир долазе само технички договори, и ништа више или маље од тога. Чему онда заваравање, и коме то више треба. Ово прелази више у смарачку мору, којо се не види крај.

Zedes

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.

kaiser

pre 11 godina

"Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)"

Ne, ne čita pogrešno, čita onako kako je jedino moguće.

Jedno je B. STefanović, kao državni činovnik, a drugo je T. Nikolić kao predsednik republike. Ili premijer.

Da pojednostavim, onog momenta kad se Nikolić sastane sa Jahjagom, ili njihovim premijerom, formalno priznanje neće ni biti više potrebno.

nije covek kriv

pre 11 godina

Vi sa Kosova kukacete za Tadicem.Toma je izdao kuma, sad redom zaposljava familiju a vi mu niste ni familija ni kumovi.
Otisao je covek u Brazil da se bavi ekologijom na globalnom nivou,pregovore sa Kuperom prepsutio savetnicima.

mirko

pre 11 godina

Nikolić je prihvatio da se sretne sa bilo kime, osim sa Tačijem, to je zvanična informacija iz Brisela, koja do sada nije demantovana.
Nije poznato da se neki predsdnik države zvanično sastaje sa nižim činovnicima, znači on predsednicu Kosova prihvata kao ravnopravnog sagovornika.

Zoran

pre 11 godina

Bivsi sefe pregovarackog tima,

U ime Srba sa Kosovskog pomoravlja zeleo bih odgovora na sledeca pitanja:

1. Zasto niste obavestili Srbe na celom Kosovu da po takozvanom sporazumu o slobodi kretanja MORAJU da preregistruju tablice i uzmu kosvske?
2. Da li ste potpisali sporazum u kome stoji da ce Kosovska policija loviti sve Srbe koji imaju tablice Republike Srbije cak i u gepeku automobila i debelo ih kaznjavati za to?
3. Da li je ,,sloboda kretanja" koju Vi velikodusno spominjete nas na Kosovu kosta u obliku duplih registracija vise od 700 eura?
4. Da li znate da policija Srbije naplacuje kazne vozacima sa Kosova, Srbima naravno, 3000 dinara zato sto ne stavljaju nalepnice registarskih oznaka tabllica zato sto ne smeju jer na Kosovu KPS vodi hajku protiv njih?

5.Da li ste bilo kada i bilo gde objavili dokument koji ste potpisali sa Kosovskom stranom i ako nema oznaku ,,drzavna tajna"?

6. Da li posle svega sto ste uradili smete da dodjete na Kosovo i sastanete se sa predstavnicima Srba?

Toliko, pozdrav iz Gnjilana, Zoran M.

Matija Gubec

pre 11 godina

@(Nik, 20. jun 2012 20:33)Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

Kakve veze ima da li će priznati Kosovo ili ne.
Pa do dana današnjeg Srbija NIJE formalno priznala Republiku Hrvatsku. Dovoljno je da je priznala granice, carinu, putovnice, razmjenila veleposlanike, priznala sportske reprezentacije, hrvatska kuna se uredno mijenja u mjenjačnicama, autoosiguranja, zračni promet, zdrastvenu zaštitu....
Pozdrav

takozvani

pre 11 godina

Ako se dijalog dize na visi nivo, vema lako je zakljuciti da onda Srbija i zvanicno odustaje od koristenja termina/izraza "takozvani" a koji je nas Borko tako rado koristio [recimo 'takozvani' ministar policije Kosova]
Jer, kako objasniti obicnom Srbinu da nas ministar, predsednik drzave ili vlade sluzbeno razgovra/pregovara tj 'gubi vreme' sa nekim ko je 'takozvani'

e-krem

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)

"Sastanak dva predsednika bio bi indirektno priznanje i ja mislim da se mi nećemo tako daleko upuštati u tu priču", kazao je Ivanović, dodajući da je to crvena linija koju ne treba preći.
Oliver Ivanovic drzavni sekretar Srbije.

pametnjaković

pre 11 godina

Ja mislim da pregovore treba da nastave Brežnjev i Ronald regan, i da podele srpske trešnje i maline iz uvoza! Važan je ozbiljan pristup i smatram da SNS ima izvanredne kadrove za sredjivanje nereda u dečjoj sobi! E sad, to što je zabranjeno maltretirati decu, jeste svecka tekovina, i precednik Nikolić ostaje nezainteresovan! Ako je neko nešto razumeo, neka mi javi na tajni broj, možda gi uzmem za spoljnog savetnika iz senke drveta neodredjene vrste!

Nik

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...

Rade $

pre 11 godina

Da Borko zna ! Za Nikolića nisu glasali neki "ostrašćeni" ludaci nego i mnogi demokrate, kao na pr. ja, i to zato jer hoću drugačiju politiku a ne onu iz doba komunizma:zakukuljeno i zamumuljeno, nezna se ko pije ko plaća dok politička oligarhija uživa. Hoće narod čistu i jasnu reč. dosta nam je filozofa koji uništiše i pokradoše Srbiju.

perica

pre 11 godina

Tomini su pre i posle izbora govorili da je Tadic izdao Srbiju i Kosovo svojim sporazumima.Sada ispade da nije tako.Vreme ce pokazati da je Tadic vodio pravu realnu patrijotsku politiku,a ne demagogiju i pritom sacuvao mir u zemlji.

Sale

pre 11 godina

"Dakle, da se pregovori ne vode samo o tehničkim, nego i o političkim pitanjima

Дакле то је у потпуности нетачна констатација, јер су политички преговори на ту тему давно окончани и ставњени ad acta, а сви даљи ће бити технички као и до сада, само што више неће бити Борка барона, већ неког другог барона, који ће да прича бајке о некаквим политичким преговорима. Укључимо логику, која овима који изјављују такве небулозе, очигледно недостаје. Да ли би Србија, на пример, или ма која земља пристала на политичке преговоре са неком другом ѕемљом, о сопственом политичком и сваком другом уређењу, што је искључиво њена надлежност. Наравно да не би. Ко онда може да поверује у тврдњу да би Косово пристало на то, како овај геније представља, тим пре што нема никакве потребе за тим, а у осталом већ се изјаснило, да у обзир долазе само технички договори, и ништа више или маље од тога. Чему онда заваравање, и коме то више треба. Ово прелази више у смарачку мору, којо се не види крај.

nebeske visine

pre 11 godina

Pa,zar nisu i do sada pregovori bili na najvisem nivou,i sta to znaci podici pregovore na visi nivo? Mozda je americki Ambasador dobio kancelariju na spratu vise. A i Merkel,Putin,Sarkozi i ekipa nisu porasli u medjuvremenu,naprotiv. Mozda su samo njihovi zahtevi veci i na visem nivou.

The true is paintfull

pre 11 godina

@Zoran

A sto se vi gradjani druge drzave brinete za politicare iz Srbije. Borite se vi vise za bolje uslove zivota i ostvarivanje vise prava u vasoj drzavi Kosovo.

.,.

pre 11 godina

Ове преговоре треба да води неко од људи са Косова и Метохије, неко ко је нон - стоп тамо, са нашим народом, а не као gospodin Stefanovic, оде на преговоре и врати се назад, и не зна шта се на Косову и Метохији дешава, треба да осети дух СРБСКОГ ПОНОСА И ХРАБРОСТИ, да види како живи НАШ СРПСКИ НАРОД на Косову и Метохији да би схватио шта брани! ! !

СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! !

Zverko

pre 11 godina

predsedniku Srbije je naj srtrozije zabranjeno da vodi diplomatiju sa zemljama nepriznatim u UN,jer bi u ovom slucaju Nikolic sam dao legitimitet i automacki priznao nezavisnost u UN.
Doticni menjaju taktiku jer jasno vide da od priznanja nema nista,ali zele da ga integrisu postepeno.
Ja predlazem da da Vuk Jeremic bude ministar inostranih poslova,ma ko god sklapao vladu,jer je jedini ozbiljno shvatio zaduzenje i od cele gungule politicke savesno i temeljno obavljao svoj posao.
Razlog i zbog kog ga treba debelo nagraditi jeste sto u politiku nije usao kao profiter,ali nije ni imao za cilj profiterstvo,sto je u DS-u za naj stroziju osudu,ali kod naroda je drugacije.Bar se jedini zalozio da ne zezne stvar i do sad mu je uspelo.
Mi regionalno nemamo nista sa Albanijom,pa ni ekonomiju,tako da nam nikad nisu ni bili cilj,a ne treba ni dozvoliti da postanu.
Sama EU ce se suociti sa posledicama kad budu okupirani,za 20 godina,za 20.
Svaki pregovori ako budu na visem nivou,radice u korist albanije koja je inace po prirodi goli krs bez privrede,izuzev mora.

mr.bloom

pre 11 godina

zar vodjenje dijaloga na višem nivou neće dati automatski legitimitet kosovskoj vladi i nezavisnosti. Mislio sam da je prethodna vlada uradila pametno jer je za pregovore delegirala Stefanovića šefa nekog nebitnog koordinacionog tima????
sada ako se u pregovore uključe visoki zvaničnici sa kim će oni pregovarati i šta će to značiti.?
PRIZNANJE VLADE I SVIH INSTITUCIJA NA KOSOVU KAO NEZAVISNE DRŽAVE.

Gradjanin Q

pre 11 godina

Ja sam rekao cim je Nikolic pobedio, a znao sam da hoce u drugom krugu, da je to odlicno za demokratiju u Srbiji, ili bar za otreznjenje njegovih biraca. To ce im biti uskoro kao lavorom vode kad polijete nekoga ko je spavao do tada i lepo sanjao. Naravno, ne mislim samo na Kosovo, vec na sve sto im je pricao. Jedno za drugim ce videti da je realnost onakva kakvom ju je vodila prethodna vlada. Sto ne znaci da je rpethodna vlada radila dobro. U smislu ponasanja ekonomije (radila je protiv drzave Srbije svesno, u korist kratkorocne "koristi" odredjenom delu stanovnistva), i svega ostalog. Hahaha svim biracima koji ne razumeju realnost zivota, sveta i ekonomije. Valjda ce nauciti nesto u narednih 5 godina.

šima šimau

pre 11 godina

Znači na red za gutanje dolaze velike žabe. Jedino logično rešenje sad i odmah referendum. Pa da se gradjani izjasne ili kosovo ili unija. Pa ako hoće kosovo, lepo zatvoriš granice, zaustaviš tranzit struje, ukineš telefone. Ukratko vratiš ih u 19-ti vek i sedneš za pregovarački sto. Pregovori bi bili završeni za 15 dana na obostrano zadovoljstvo. A ako se gradjani odluče za uniju? Opet lepo sedneš za sto i ispuniš sve što se od tebe traži. Posle niko nikoga nema pravo optuživati za izdaju. Očigledno je da je politika i kosovo i unija doživela fijasko i da smo sve dalje i od kosova i od unije.

hercegov grad

pre 11 godina

koliko zuci u izjavama Tadicevog potrcka ,,malog Borka,,.I pored svega mislim da je i tumacenje prestavnika EU o pojedinim dogovorima koje je suprotno onome sto je pricao ,,mali Borko,, jasno govori da dogovori nisu bas kako su nasi tumacili.Trebao bi premijer da vodi dalje pregovore,a pogotovo ako to mesto bude dato Tadicu.Mislim,ne da sam skeptican,da Srpska strana gubi jer nije napravljena osnova za razgovore.Bitno je nista ne potpisati sto bi pravno udaljilo teritoriju Kosova od teritorije Srbije.Dolaze teska vremena za svet i u toj novoj podeli karata,ako budemo na pravoj strani i budemo imali prave ljude na drzavnim funkcijama pitanje Kosova ce mo resiti za sva vremena.

Sve je više razočaranih

pre 11 godina

Ko je ovaj "savetnik" predsednika. Ima li ovaj ošišani mladi čovek bilo kakvog iskustva, neki dan radnog staža. Imamo pravo da znamo ko nam savetuje predsednika i umesto njega pregovara.
Nećemo vam opraštati ono zašta smo kritikovali prethodnike.
Već ste me razočarali.

Nik

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...

perica

pre 11 godina

Tomini su pre i posle izbora govorili da je Tadic izdao Srbiju i Kosovo svojim sporazumima.Sada ispade da nije tako.Vreme ce pokazati da je Tadic vodio pravu realnu patrijotsku politiku,a ne demagogiju i pritom sacuvao mir u zemlji.

Rade $

pre 11 godina

Da Borko zna ! Za Nikolića nisu glasali neki "ostrašćeni" ludaci nego i mnogi demokrate, kao na pr. ja, i to zato jer hoću drugačiju politiku a ne onu iz doba komunizma:zakukuljeno i zamumuljeno, nezna se ko pije ko plaća dok politička oligarhija uživa. Hoće narod čistu i jasnu reč. dosta nam je filozofa koji uništiše i pokradoše Srbiju.

.,.

pre 11 godina

Ове преговоре треба да води неко од људи са Косова и Метохије, неко ко је нон - стоп тамо, са нашим народом, а не као gospodin Stefanovic, оде на преговоре и врати се назад, и не зна шта се на Косову и Метохији дешава, треба да осети дух СРБСКОГ ПОНОСА И ХРАБРОСТИ, да види како живи НАШ СРПСКИ НАРОД на Косову и Метохији да би схватио шта брани! ! !

СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! ! СРБИЈА! ! !

Zoran

pre 11 godina

Bivsi sefe pregovarackog tima,

U ime Srba sa Kosovskog pomoravlja zeleo bih odgovora na sledeca pitanja:

1. Zasto niste obavestili Srbe na celom Kosovu da po takozvanom sporazumu o slobodi kretanja MORAJU da preregistruju tablice i uzmu kosvske?
2. Da li ste potpisali sporazum u kome stoji da ce Kosovska policija loviti sve Srbe koji imaju tablice Republike Srbije cak i u gepeku automobila i debelo ih kaznjavati za to?
3. Da li je ,,sloboda kretanja" koju Vi velikodusno spominjete nas na Kosovu kosta u obliku duplih registracija vise od 700 eura?
4. Da li znate da policija Srbije naplacuje kazne vozacima sa Kosova, Srbima naravno, 3000 dinara zato sto ne stavljaju nalepnice registarskih oznaka tabllica zato sto ne smeju jer na Kosovu KPS vodi hajku protiv njih?

5.Da li ste bilo kada i bilo gde objavili dokument koji ste potpisali sa Kosovskom stranom i ako nema oznaku ,,drzavna tajna"?

6. Da li posle svega sto ste uradili smete da dodjete na Kosovo i sastanete se sa predstavnicima Srba?

Toliko, pozdrav iz Gnjilana, Zoran M.

Zverko

pre 11 godina

predsedniku Srbije je naj srtrozije zabranjeno da vodi diplomatiju sa zemljama nepriznatim u UN,jer bi u ovom slucaju Nikolic sam dao legitimitet i automacki priznao nezavisnost u UN.
Doticni menjaju taktiku jer jasno vide da od priznanja nema nista,ali zele da ga integrisu postepeno.
Ja predlazem da da Vuk Jeremic bude ministar inostranih poslova,ma ko god sklapao vladu,jer je jedini ozbiljno shvatio zaduzenje i od cele gungule politicke savesno i temeljno obavljao svoj posao.
Razlog i zbog kog ga treba debelo nagraditi jeste sto u politiku nije usao kao profiter,ali nije ni imao za cilj profiterstvo,sto je u DS-u za naj stroziju osudu,ali kod naroda je drugacije.Bar se jedini zalozio da ne zezne stvar i do sad mu je uspelo.
Mi regionalno nemamo nista sa Albanijom,pa ni ekonomiju,tako da nam nikad nisu ni bili cilj,a ne treba ni dozvoliti da postanu.
Sama EU ce se suociti sa posledicama kad budu okupirani,za 20 godina,za 20.
Svaki pregovori ako budu na visem nivou,radice u korist albanije koja je inace po prirodi goli krs bez privrede,izuzev mora.

kaiser

pre 11 godina

"Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)"

Ne, ne čita pogrešno, čita onako kako je jedino moguće.

Jedno je B. STefanović, kao državni činovnik, a drugo je T. Nikolić kao predsednik republike. Ili premijer.

Da pojednostavim, onog momenta kad se Nikolić sastane sa Jahjagom, ili njihovim premijerom, formalno priznanje neće ni biti više potrebno.

Zedes

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.

Sale

pre 11 godina

"Dakle, da se pregovori ne vode samo o tehničkim, nego i o političkim pitanjima

Дакле то је у потпуности нетачна констатација, јер су политички преговори на ту тему давно окончани и ставњени ad acta, а сви даљи ће бити технички као и до сада, само што више неће бити Борка барона, већ неког другог барона, који ће да прича бајке о некаквим политичким преговорима. Укључимо логику, која овима који изјављују такве небулозе, очигледно недостаје. Да ли би Србија, на пример, или ма која земља пристала на политичке преговоре са неком другом ѕемљом, о сопственом политичком и сваком другом уређењу, што је искључиво њена надлежност. Наравно да не би. Ко онда може да поверује у тврдњу да би Косово пристало на то, како овај геније представља, тим пре што нема никакве потребе за тим, а у осталом већ се изјаснило, да у обзир долазе само технички договори, и ништа више или маље од тога. Чему онда заваравање, и коме то више треба. Ово прелази више у смарачку мору, којо се не види крај.

Matija Gubec

pre 11 godina

@(Nik, 20. jun 2012 20:33)Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

Kakve veze ima da li će priznati Kosovo ili ne.
Pa do dana današnjeg Srbija NIJE formalno priznala Republiku Hrvatsku. Dovoljno je da je priznala granice, carinu, putovnice, razmjenila veleposlanike, priznala sportske reprezentacije, hrvatska kuna se uredno mijenja u mjenjačnicama, autoosiguranja, zračni promet, zdrastvenu zaštitu....
Pozdrav

nije covek kriv

pre 11 godina

Vi sa Kosova kukacete za Tadicem.Toma je izdao kuma, sad redom zaposljava familiju a vi mu niste ni familija ni kumovi.
Otisao je covek u Brazil da se bavi ekologijom na globalnom nivou,pregovore sa Kuperom prepsutio savetnicima.

nebeske visine

pre 11 godina

Pa,zar nisu i do sada pregovori bili na najvisem nivou,i sta to znaci podici pregovore na visi nivo? Mozda je americki Ambasador dobio kancelariju na spratu vise. A i Merkel,Putin,Sarkozi i ekipa nisu porasli u medjuvremenu,naprotiv. Mozda su samo njihovi zahtevi veci i na visem nivou.

The true is paintfull

pre 11 godina

@Zoran

A sto se vi gradjani druge drzave brinete za politicare iz Srbije. Borite se vi vise za bolje uslove zivota i ostvarivanje vise prava u vasoj drzavi Kosovo.

e-krem

pre 11 godina

Spremnost Srbije za pregovore na VIŠEM NIVOU ?!? Znači li to pregovore na razini predsjednila vlada ili ministara odredjenih resora dviju suverenih država, Srbije i Kosova ? Ja to, naime, čitam na taj način. A to je onda priznanje kosovske neovisnosti, čak gotovo de iure, ne samo de facto.
(Zedes, 20. jun 2012 20:01)

Ocigledno citas na pogresan nacin, jer Srbija NIKADA NECE PRIZNATI Kosovo kao nezavisnu drzavu!!!

P.s. A i nije vam prvi put, 'drage' komsije, da pogresno citate/vidite/zakljucujete/shvatate...
(Nik, 20. jun 2012 20:33)

"Sastanak dva predsednika bio bi indirektno priznanje i ja mislim da se mi nećemo tako daleko upuštati u tu priču", kazao je Ivanović, dodajući da je to crvena linija koju ne treba preći.
Oliver Ivanovic drzavni sekretar Srbije.

pametnjaković

pre 11 godina

Ja mislim da pregovore treba da nastave Brežnjev i Ronald regan, i da podele srpske trešnje i maline iz uvoza! Važan je ozbiljan pristup i smatram da SNS ima izvanredne kadrove za sredjivanje nereda u dečjoj sobi! E sad, to što je zabranjeno maltretirati decu, jeste svecka tekovina, i precednik Nikolić ostaje nezainteresovan! Ako je neko nešto razumeo, neka mi javi na tajni broj, možda gi uzmem za spoljnog savetnika iz senke drveta neodredjene vrste!

hercegov grad

pre 11 godina

koliko zuci u izjavama Tadicevog potrcka ,,malog Borka,,.I pored svega mislim da je i tumacenje prestavnika EU o pojedinim dogovorima koje je suprotno onome sto je pricao ,,mali Borko,, jasno govori da dogovori nisu bas kako su nasi tumacili.Trebao bi premijer da vodi dalje pregovore,a pogotovo ako to mesto bude dato Tadicu.Mislim,ne da sam skeptican,da Srpska strana gubi jer nije napravljena osnova za razgovore.Bitno je nista ne potpisati sto bi pravno udaljilo teritoriju Kosova od teritorije Srbije.Dolaze teska vremena za svet i u toj novoj podeli karata,ako budemo na pravoj strani i budemo imali prave ljude na drzavnim funkcijama pitanje Kosova ce mo resiti za sva vremena.

mirko

pre 11 godina

Nikolić je prihvatio da se sretne sa bilo kime, osim sa Tačijem, to je zvanična informacija iz Brisela, koja do sada nije demantovana.
Nije poznato da se neki predsdnik države zvanično sastaje sa nižim činovnicima, znači on predsednicu Kosova prihvata kao ravnopravnog sagovornika.

takozvani

pre 11 godina

Ako se dijalog dize na visi nivo, vema lako je zakljuciti da onda Srbija i zvanicno odustaje od koristenja termina/izraza "takozvani" a koji je nas Borko tako rado koristio [recimo 'takozvani' ministar policije Kosova]
Jer, kako objasniti obicnom Srbinu da nas ministar, predsednik drzave ili vlade sluzbeno razgovra/pregovara tj 'gubi vreme' sa nekim ko je 'takozvani'

šima šimau

pre 11 godina

Znači na red za gutanje dolaze velike žabe. Jedino logično rešenje sad i odmah referendum. Pa da se gradjani izjasne ili kosovo ili unija. Pa ako hoće kosovo, lepo zatvoriš granice, zaustaviš tranzit struje, ukineš telefone. Ukratko vratiš ih u 19-ti vek i sedneš za pregovarački sto. Pregovori bi bili završeni za 15 dana na obostrano zadovoljstvo. A ako se gradjani odluče za uniju? Opet lepo sedneš za sto i ispuniš sve što se od tebe traži. Posle niko nikoga nema pravo optuživati za izdaju. Očigledno je da je politika i kosovo i unija doživela fijasko i da smo sve dalje i od kosova i od unije.

Sve je više razočaranih

pre 11 godina

Ko je ovaj "savetnik" predsednika. Ima li ovaj ošišani mladi čovek bilo kakvog iskustva, neki dan radnog staža. Imamo pravo da znamo ko nam savetuje predsednika i umesto njega pregovara.
Nećemo vam opraštati ono zašta smo kritikovali prethodnike.
Već ste me razočarali.

mr.bloom

pre 11 godina

zar vodjenje dijaloga na višem nivou neće dati automatski legitimitet kosovskoj vladi i nezavisnosti. Mislio sam da je prethodna vlada uradila pametno jer je za pregovore delegirala Stefanovića šefa nekog nebitnog koordinacionog tima????
sada ako se u pregovore uključe visoki zvaničnici sa kim će oni pregovarati i šta će to značiti.?
PRIZNANJE VLADE I SVIH INSTITUCIJA NA KOSOVU KAO NEZAVISNE DRŽAVE.

Gradjanin Q

pre 11 godina

Ja sam rekao cim je Nikolic pobedio, a znao sam da hoce u drugom krugu, da je to odlicno za demokratiju u Srbiji, ili bar za otreznjenje njegovih biraca. To ce im biti uskoro kao lavorom vode kad polijete nekoga ko je spavao do tada i lepo sanjao. Naravno, ne mislim samo na Kosovo, vec na sve sto im je pricao. Jedno za drugim ce videti da je realnost onakva kakvom ju je vodila prethodna vlada. Sto ne znaci da je rpethodna vlada radila dobro. U smislu ponasanja ekonomije (radila je protiv drzave Srbije svesno, u korist kratkorocne "koristi" odredjenom delu stanovnistva), i svega ostalog. Hahaha svim biracima koji ne razumeju realnost zivota, sveta i ekonomije. Valjda ce nauciti nesto u narednih 5 godina.