Nedelja, 17.06.2012.

18:28

"Lako je dogovoriti se sa LDP-om"

Lider LDP Čedomir Jovanović kaže da će se stranke koje žele da vode "novu politku" u budućoj vladi lako dogovoriti sa LDP.

Izvor: Tanjug

"Lako je dogovoriti se sa LDP-om" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Covek

pre 11 godina

Jedini razuma i realan na nasoj politickoj sceni je upravo Ceda Jovanovic.

Dajte ljudi zar mozete zamisliti posledice sns, sps i urs kombinacije, pa to je siguran bankrot i jos sigurnija prpopast.
Podsecanja radi u brojnim aferama u proslosti, secam se imena funkcionera SPS-a, JS-a, DSS-a, URS-a... ne i LDP-a!
Spremnost LDP-a da udje u ovakvu vladu, u ovakvom trenutku i sa dobro nam poznatom ekipom, vidim kao zrtvu, a ne glad za vlascu, to je hrabrost koja se granici sa ludoscu sto je u ovom slucaju svakako za postovanje!

Žalosna Sova

pre 11 godina

Nije mi jasna ta veza između SPO i LDP-a. Nije mi jasno kako mogu da sede u istoj sobi sa SPS-om. Ništa mi nije jasno. Tužno je videti naše političare kako gaze sve samo da se dočepaju vlasti

markobb

pre 11 godina

Naravno da je lako kad ce LDP da pristane na sve samo da bude deo vlasti. Vide i oni da se ne "isplati" biti u opoziciji... Tako da mozemo ocekivati od Cede da se smeje i slika sa Ivicom, da se izljubi sa Dodikom, itd...

jovan

pre 11 godina

Tesko je vise prepoznati Cedu u LDP. Da li oni uopste imaju neku ideju ko su to njihovi biraci i koliko njih ce jos hteti da glasa za LDP na sledecim izborima? Ja sam siguran da je Preokret izgubio nekoliko procenata samo u toku izborne kampanje jer su jasno pokazali da se ne radi o niokakvom preokretu vec o starom tandemu Tadic&Dacic gde bi LDP bio dodatna mirodjija. Njihov medjusobni dil oko podele fotelja je Vesna Pesic razotkrila pre nego sto je kampanja i pocela a i narod nije bio bas onoliko tupav koliko su ocekivali pa sad imaju problem oko vlade. Kakvi su to reformatori bili Tadic i Dacic da bih sada mnogo zalio ako SNS dodje na vlast?

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

Proja

pre 11 godina

• Mislim da SNS moze da formira buducu vladu,ali da su prvo hteli da demokratama pokazu koliko u stvari nemaju vise snage,jel,demokrate imaju neverovatno viskoko misljenje o svom rejtingu...e,doslo je vreme da se sami suoce sa istinom,da je za njih najbolje da prihvate svoj poraz i odu u opoziciju!

Peda

pre 11 godina

• Ja sam obican gradjanin,koga ne zanimaju strancarenja,ali me jako pogadjaju nepravde ovog naroda...a,dogadjale su se...dogadjaju se...neki bi zeleli da se opet ponove...Narod je rekao svoje 6 maja,ko sada zeli to da promeni?Ko zeli sebe i svoju stranku da istakne ispred volje ovog naroda? Treba shvatiti jednu vrlo ozbiljnu stvar,a to je da narod nece dozvoliti da se njegova volja okrene u korist onih koje je narod takodje postavio na gubitnicko mesto...Narod je svima 6.maja pokazao gde im je mesto! Bas,tako!!!

Ceda nije morao da razmislja. Zoran je to radio.

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...
(klenga, 17. jun 2012 20:22)

Da, jarane, ali Zoran je znao KAKO, KADA i GDE da "udari". Znaci da je radio vrlo, vrlo pragmaticno. Ceda je, evo sada (a i dok je bio "opozicija" prosloj Vladi), spreman da promeni stavove i program partije samo zbog "daj da udjem u Vladu".

Strumfeta

pre 11 godina

"Svesni smo da stanje u kojem se Srbija nalazi svakog obavezuje na ozbiljnost i zato ne želimo da put do nove vlade tražimo kroz spletke i intrige, već kroz činjenicu da su danas baš svi ugroženi i da moramo biti zajedno dok problem rešavamo kao što smo u ovom trenutku u istoj meri taoci tih problema", je li ovaj malo ironican ili mi se samo cini????Pa kad ste svesni situacije nase zemlje sto uporno utrpavate DS kad nas je on doveo u tu istu situaciju!!

Acko

pre 11 godina

• Nije demokratski menjati volju naroda.Narod je glasao protiv Borisa Tadica i Demokratske stranke.Oni su izgubili izbore,i nigde u svetu necete naci primer,da oni koji izgube izbore vode dalje vladu te drzave..

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

srećko

pre 11 godina

Ala će to biti vlada ako je formiraju DS,SPS,URS,i LDP.Svaki ima svoj pristup rešavanju problema u kojima se nalazi zemlja,ali slabo se vidi nečeg zajedničkog.Znajući ih sve i njihovo ponašanje teško da bi tu bilo ikakve sloge i jedinstva.

Dijana

pre 11 godina

E svi kukaju kako je Srbija u katasrofalnom stanju,bla,bla,a uhvatili se DS-a kao pijan plota..pa bre ko nas je uvalio u sve ovo?????

Bilja

pre 11 godina

• Cedomir Jovanovic je u predizbornoj kampanji zestoko napadao rad prosle vlade Demokratske stranke,tako da sada ne bi bilo logicno da sa istim tim ljudima sacinjava i buducu vladu,kako je i sam rekao da nisu radili dobro...

Zare

pre 11 godina

Mada razumem ono o čemu Čeda priča i podržavam mogućnost da ovakva jedna politika doživi prosperitet je zaista mala. Zamislite kad bi ste jednom prosečnom čoveku rekli:Ti si jedan bolestan čovek, težak alkos, ružan si, glup i smrdi ti iz usta, ajde sad glasaj za mene. Otprilike kao u onom filmu sa Džim Kerijem u kome on par dana priča samo istinu svima. Ženi, šefici, poslovnim partnerima. To je bilo potpno neprihvatljivo i njima a i njemu. Takvu politiku niko ne može da vodi pa ni LDP.Čeda mora da da prioritet odredjenim ciljevima i analizu istorije prepusti istoričarima. Takodje mora da prezentuje svoje stavove jasnije jer prečesto korišćenje nekih opštih mesta u njegovim govorima stvara kod običnog sveta neki osećaj da on samo isprazno teoretiše i da njegove reči nemaju težinu.

Vojka

pre 11 godina

• Postujte svaki glas!su u LDP je u predizbornoj kampanji jako kritikovao DS i njihovo vodjenje vlasti,zato i ocekujem da ce i ostati pri tom stavu,kako ne bi izneverili svoje birace,jer su i glasove dobijali zarad toga!

zmitjkoe

pre 11 godina

Vlada bez LDP ne bi, sto bi rekao Vucic, bila legitimna. Ceda je jedini politicar koji se ne koristi populizmom, govori neprijatne stvari, u korist svoje stete (i tako svesno odbaci ogromni broj glasaca). Ali govori istinu. On bi u novoj vladi jedini bio glas razuma. On je bre Kenedi za Malog Slobu.

Bora

pre 11 godina

• Vlada,iskljucivo za SNS Preziveli smo sve one nedace koje su nas zadesile u vreme vlade DS-a...narod je odlucio da od toga budemo sto dalje!

zdravko šestić

pre 11 godina

ljudi ja stalno slošam od vas da neko mora odgovarati i tu se slažem ali vi još nikog niste optužili za situaciju u zemlji a tek kamoli da je neko odgovarao pa još pored svega umesto da ti odgovaraju vi još ih štitite praveći koaliciju sa njima

Milka

pre 11 godina

• Prst na celo,i... Sve stranke koje su usle u parlamentr,a nisu osvojile neki veci procenat na izborima,treba da razmisle u pravcu onoga sto je narod zeleo...

dimitrije

pre 11 godina

ti misliš da su to pregovori kao i kad si naterao one jadnike da urade pešački prelaz e prošla su ta vremena sad si došao da moliš Dačića našto si spao

Sele

pre 11 godina

• Ipak,vladu treba da formiraju oni koji su izbore dobili i koji imaju plan stednje koji nece ugroziti i ovako los standard nasih gradjana,ali ce reforme stednje sprovesti kroz javne nabavke,kroz smanjenje velikog broja administracije pri vladi,kroz ukidanje raznih privilegija funkcionera...

blaza

pre 11 godina

Kakva demagogija?! Sta Ceda ustvari hoce??? Toliko losa vlast ne bi trebala da dobije niciju podrsku, a on opet kao bi da sa njima podeli vladavinu jos jedan mandat. Dobro se secamo da je on podrzavao takvu vlast uvek kada je trebalo da naprave vecinu u patlamentu, samo ne znamo sta je dobio za uzvrat...

Dragan

pre 11 godina

• Srbija i njeni gradjani ce izaci iz krize jedino sa SNS-om i vladom koju ce oni predvoditi! Danas ne moze biti bolje,ako na vlasti ostanu svi oni koji su nas doveli u ovakvu situaciju,a pri tome jos i izgubili izbore!

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

G. Jovanović sada govori ono što je trebalo da govori u predizbornoj kampanji.

Onda je želeo da pridobija "neodlučne" birače po principu "ma vidi me, isti sam ja kao i Boris, samo malo bolji".

Bojim se da je sada kasno.
Hvala.

Dikica

pre 11 godina

• Ne zaboravimo Na SNS-u je da odluci ko ce voditi buducu vladu.Ne zaboravimo, oni su dobili izbore,narod je njima i zeleo da ponudi mandat.

Bale

pre 11 godina

• Vladu treba sto pre formirati i zato ne treba cekati na DS i Borisa Tadica...Stranka sa najvecim brojem osvojenih mandata treba da predlozi svog kandidata za premijera i obezbedi sebi vecinu u parlamentu.Zato,podrzavam spremnost SNS-a na saradnju sa drugim strrankama po tom pitanju.

Avram

pre 11 godina

LDP je trenutno prihvatljiva kao koaliciuoni partner jedino DS-u. Ni jedna druga stranka ne vidi LDP kao potencijalnog koalicionog partnera u vladi. Delimicno je LDP prihvatljiva i SPS-u, ali samo uslovno, sto znaci da bi SPS sedela u vladu sa LDP-om samo ako su u njoj, pored DS-a, i URS.
Ukratko, LDP se moze naci jedino u vladi koju bi cinile jos i DS, SPS i URS. Takva vlada, sve i da bude formirana, najverovatnije ne bi izdrzala na duge staze. Bar jedan koalicioni partner bi iz nje ubrzo izasao i ona bi, u najmanju ruku, morala biti rekonstrisana, a nije mala verovatnoca da bi dovela do formiranja drugacije parlamentarne vecine i nove vlade, a mozda i do novih izbora.

Dragana10

pre 11 godina

.. a jasna politicka matematika sa ove 4 stranke zajedno u vladi je da smo na izbore dzaba izlazili i da se nastavlja losa politika koja je vodjena u predhodne 4 godine

tosa

pre 11 godina

Ahahaha, ovaj Ceda je kralj! Lako je dogovoriti se samnom! Samo svi vi ostali prihvatite nasu stranacku politiku za drzavnu i eto dogovora!

klenga

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...

balkan-politika.com

pre 11 godina

Ovaj Čeda može da se uvati pod ruku sa Vučićem po pitanju isprazne demagogije i prosipanja floskula. Tu su negde. Samo, Čeda je nekada nešto predstavljao "intelektualnijem" delu naroda, a sada je toliko devalvirao da će i sa Dačićem da se ljubi. Samo da se negde ugradi jer je svestan da mu je ovo poslednji mandat. Da ne bi Vuka, nebi ni sada bio u parlamentu. No, ne brinem ja za njega. Publike za njegovu demagogiju, lišenu ikakve sadržine, će uvek biti. Nešto kvaziintelektualaca koji će mu zaraditi za leba bez motike. I pazite šta vam kažem... čim ne bude imao feedback za svoje isprazne floskule, promeniće retoriku. A ne isključujem da se prebaci u neku drugu stranku kada mu ova uvene.

Dzara

pre 11 godina

Daj, bre, vise Cedo...'ajde, dosta je bilo...magla sad...otvori neku firmicu, pilicari nesto na osnovu politickih poznanstava i mani se vise corava posla...oprobaj se jedan dan u privredi, mozda ti se dopadne...

Moma

pre 11 godina

Preokret, zaista. Ova DS ideologija bez odgovornosti, principa i razuma zaista ukida LDP i bilo kakvu potrebu da ikada više glasam za gospodina Č. Jovanovića, trgovca

isti ljudi=isti rezultat

pre 11 godina

Nemaš ti tu šta da tražiš Čedomire ako stvarno tako misliš i ostaneš dosledan jer ovi se ne sastaju da menjaju nego da vladaju po starom.

D.

pre 11 godina

Ja pročitam nešto suvislo, a kada su u pitanju političke partije, najčešće samo onda kada LDP ili LSV izda neko saopštenje. DS mora da balansira. Vi ne. I nemojte.

lazar

pre 11 godina

bas smesan ovaj Ceda,pod svaku cenu hoce u vladu,a u svim emisijama,prica suprotno,pritisli ti ljudi,koji financiraju njega,a to i vrabac na grani zna,ko su ti ljudi,LDP se ne zalaze za boljitak svih građana Srbije,jer niti su strucni,niti imaju iskustva,a to sto se on bavi politikom 12 g.ne znaci nista,kad nije nista uradijo,i Đinđić ga oterao od sebe

zlatna sredina

pre 11 godina

E moj Čedo,ne podnosi ovaj narod istinu koju mu neprekidno iznosiš zadnjih 8 godina.Više voli Dačićeve bajke i uspavanke,tako da i zaslužuje propast koja će uslijediti!

zlatna sredina

pre 11 godina

E moj Čedo,ne podnosi ovaj narod istinu koju mu neprekidno iznosiš zadnjih 8 godina.Više voli Dačićeve bajke i uspavanke,tako da i zaslužuje propast koja će uslijediti!

klenga

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...

D.

pre 11 godina

Ja pročitam nešto suvislo, a kada su u pitanju političke partije, najčešće samo onda kada LDP ili LSV izda neko saopštenje. DS mora da balansira. Vi ne. I nemojte.

isti ljudi=isti rezultat

pre 11 godina

Nemaš ti tu šta da tražiš Čedomire ako stvarno tako misliš i ostaneš dosledan jer ovi se ne sastaju da menjaju nego da vladaju po starom.

balkan-politika.com

pre 11 godina

Ovaj Čeda može da se uvati pod ruku sa Vučićem po pitanju isprazne demagogije i prosipanja floskula. Tu su negde. Samo, Čeda je nekada nešto predstavljao "intelektualnijem" delu naroda, a sada je toliko devalvirao da će i sa Dačićem da se ljubi. Samo da se negde ugradi jer je svestan da mu je ovo poslednji mandat. Da ne bi Vuka, nebi ni sada bio u parlamentu. No, ne brinem ja za njega. Publike za njegovu demagogiju, lišenu ikakve sadržine, će uvek biti. Nešto kvaziintelektualaca koji će mu zaraditi za leba bez motike. I pazite šta vam kažem... čim ne bude imao feedback za svoje isprazne floskule, promeniće retoriku. A ne isključujem da se prebaci u neku drugu stranku kada mu ova uvene.

Dzara

pre 11 godina

Daj, bre, vise Cedo...'ajde, dosta je bilo...magla sad...otvori neku firmicu, pilicari nesto na osnovu politickih poznanstava i mani se vise corava posla...oprobaj se jedan dan u privredi, mozda ti se dopadne...

lazar

pre 11 godina

bas smesan ovaj Ceda,pod svaku cenu hoce u vladu,a u svim emisijama,prica suprotno,pritisli ti ljudi,koji financiraju njega,a to i vrabac na grani zna,ko su ti ljudi,LDP se ne zalaze za boljitak svih građana Srbije,jer niti su strucni,niti imaju iskustva,a to sto se on bavi politikom 12 g.ne znaci nista,kad nije nista uradijo,i Đinđić ga oterao od sebe

Moma

pre 11 godina

Preokret, zaista. Ova DS ideologija bez odgovornosti, principa i razuma zaista ukida LDP i bilo kakvu potrebu da ikada više glasam za gospodina Č. Jovanovića, trgovca

tosa

pre 11 godina

Ahahaha, ovaj Ceda je kralj! Lako je dogovoriti se samnom! Samo svi vi ostali prihvatite nasu stranacku politiku za drzavnu i eto dogovora!

Dragana10

pre 11 godina

.. a jasna politicka matematika sa ove 4 stranke zajedno u vladi je da smo na izbore dzaba izlazili i da se nastavlja losa politika koja je vodjena u predhodne 4 godine

zmitjkoe

pre 11 godina

Vlada bez LDP ne bi, sto bi rekao Vucic, bila legitimna. Ceda je jedini politicar koji se ne koristi populizmom, govori neprijatne stvari, u korist svoje stete (i tako svesno odbaci ogromni broj glasaca). Ali govori istinu. On bi u novoj vladi jedini bio glas razuma. On je bre Kenedi za Malog Slobu.

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

G. Jovanović sada govori ono što je trebalo da govori u predizbornoj kampanji.

Onda je želeo da pridobija "neodlučne" birače po principu "ma vidi me, isti sam ja kao i Boris, samo malo bolji".

Bojim se da je sada kasno.
Hvala.

Dijana

pre 11 godina

E svi kukaju kako je Srbija u katasrofalnom stanju,bla,bla,a uhvatili se DS-a kao pijan plota..pa bre ko nas je uvalio u sve ovo?????

Avram

pre 11 godina

LDP je trenutno prihvatljiva kao koaliciuoni partner jedino DS-u. Ni jedna druga stranka ne vidi LDP kao potencijalnog koalicionog partnera u vladi. Delimicno je LDP prihvatljiva i SPS-u, ali samo uslovno, sto znaci da bi SPS sedela u vladu sa LDP-om samo ako su u njoj, pored DS-a, i URS.
Ukratko, LDP se moze naci jedino u vladi koju bi cinile jos i DS, SPS i URS. Takva vlada, sve i da bude formirana, najverovatnije ne bi izdrzala na duge staze. Bar jedan koalicioni partner bi iz nje ubrzo izasao i ona bi, u najmanju ruku, morala biti rekonstrisana, a nije mala verovatnoca da bi dovela do formiranja drugacije parlamentarne vecine i nove vlade, a mozda i do novih izbora.

zdravko šestić

pre 11 godina

ljudi ja stalno slošam od vas da neko mora odgovarati i tu se slažem ali vi još nikog niste optužili za situaciju u zemlji a tek kamoli da je neko odgovarao pa još pored svega umesto da ti odgovaraju vi još ih štitite praveći koaliciju sa njima

blaza

pre 11 godina

Kakva demagogija?! Sta Ceda ustvari hoce??? Toliko losa vlast ne bi trebala da dobije niciju podrsku, a on opet kao bi da sa njima podeli vladavinu jos jedan mandat. Dobro se secamo da je on podrzavao takvu vlast uvek kada je trebalo da naprave vecinu u patlamentu, samo ne znamo sta je dobio za uzvrat...

Bilja

pre 11 godina

• Cedomir Jovanovic je u predizbornoj kampanji zestoko napadao rad prosle vlade Demokratske stranke,tako da sada ne bi bilo logicno da sa istim tim ljudima sacinjava i buducu vladu,kako je i sam rekao da nisu radili dobro...

Strumfeta

pre 11 godina

"Svesni smo da stanje u kojem se Srbija nalazi svakog obavezuje na ozbiljnost i zato ne želimo da put do nove vlade tražimo kroz spletke i intrige, već kroz činjenicu da su danas baš svi ugroženi i da moramo biti zajedno dok problem rešavamo kao što smo u ovom trenutku u istoj meri taoci tih problema", je li ovaj malo ironican ili mi se samo cini????Pa kad ste svesni situacije nase zemlje sto uporno utrpavate DS kad nas je on doveo u tu istu situaciju!!

Ceda nije morao da razmislja. Zoran je to radio.

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...
(klenga, 17. jun 2012 20:22)

Da, jarane, ali Zoran je znao KAKO, KADA i GDE da "udari". Znaci da je radio vrlo, vrlo pragmaticno. Ceda je, evo sada (a i dok je bio "opozicija" prosloj Vladi), spreman da promeni stavove i program partije samo zbog "daj da udjem u Vladu".

Dragan

pre 11 godina

• Srbija i njeni gradjani ce izaci iz krize jedino sa SNS-om i vladom koju ce oni predvoditi! Danas ne moze biti bolje,ako na vlasti ostanu svi oni koji su nas doveli u ovakvu situaciju,a pri tome jos i izgubili izbore!

Zare

pre 11 godina

Mada razumem ono o čemu Čeda priča i podržavam mogućnost da ovakva jedna politika doživi prosperitet je zaista mala. Zamislite kad bi ste jednom prosečnom čoveku rekli:Ti si jedan bolestan čovek, težak alkos, ružan si, glup i smrdi ti iz usta, ajde sad glasaj za mene. Otprilike kao u onom filmu sa Džim Kerijem u kome on par dana priča samo istinu svima. Ženi, šefici, poslovnim partnerima. To je bilo potpno neprihvatljivo i njima a i njemu. Takvu politiku niko ne može da vodi pa ni LDP.Čeda mora da da prioritet odredjenim ciljevima i analizu istorije prepusti istoričarima. Takodje mora da prezentuje svoje stavove jasnije jer prečesto korišćenje nekih opštih mesta u njegovim govorima stvara kod običnog sveta neki osećaj da on samo isprazno teoretiše i da njegove reči nemaju težinu.

dimitrije

pre 11 godina

ti misliš da su to pregovori kao i kad si naterao one jadnike da urade pešački prelaz e prošla su ta vremena sad si došao da moliš Dačića našto si spao

Acko

pre 11 godina

• Nije demokratski menjati volju naroda.Narod je glasao protiv Borisa Tadica i Demokratske stranke.Oni su izgubili izbore,i nigde u svetu necete naci primer,da oni koji izgube izbore vode dalje vladu te drzave..

Proja

pre 11 godina

• Mislim da SNS moze da formira buducu vladu,ali da su prvo hteli da demokratama pokazu koliko u stvari nemaju vise snage,jel,demokrate imaju neverovatno viskoko misljenje o svom rejtingu...e,doslo je vreme da se sami suoce sa istinom,da je za njih najbolje da prihvate svoj poraz i odu u opoziciju!

Peda

pre 11 godina

• Ja sam obican gradjanin,koga ne zanimaju strancarenja,ali me jako pogadjaju nepravde ovog naroda...a,dogadjale su se...dogadjaju se...neki bi zeleli da se opet ponove...Narod je rekao svoje 6 maja,ko sada zeli to da promeni?Ko zeli sebe i svoju stranku da istakne ispred volje ovog naroda? Treba shvatiti jednu vrlo ozbiljnu stvar,a to je da narod nece dozvoliti da se njegova volja okrene u korist onih koje je narod takodje postavio na gubitnicko mesto...Narod je svima 6.maja pokazao gde im je mesto! Bas,tako!!!

srećko

pre 11 godina

Ala će to biti vlada ako je formiraju DS,SPS,URS,i LDP.Svaki ima svoj pristup rešavanju problema u kojima se nalazi zemlja,ali slabo se vidi nečeg zajedničkog.Znajući ih sve i njihovo ponašanje teško da bi tu bilo ikakve sloge i jedinstva.

markobb

pre 11 godina

Naravno da je lako kad ce LDP da pristane na sve samo da bude deo vlasti. Vide i oni da se ne "isplati" biti u opoziciji... Tako da mozemo ocekivati od Cede da se smeje i slika sa Ivicom, da se izljubi sa Dodikom, itd...

jovan

pre 11 godina

Tesko je vise prepoznati Cedu u LDP. Da li oni uopste imaju neku ideju ko su to njihovi biraci i koliko njih ce jos hteti da glasa za LDP na sledecim izborima? Ja sam siguran da je Preokret izgubio nekoliko procenata samo u toku izborne kampanje jer su jasno pokazali da se ne radi o niokakvom preokretu vec o starom tandemu Tadic&Dacic gde bi LDP bio dodatna mirodjija. Njihov medjusobni dil oko podele fotelja je Vesna Pesic razotkrila pre nego sto je kampanja i pocela a i narod nije bio bas onoliko tupav koliko su ocekivali pa sad imaju problem oko vlade. Kakvi su to reformatori bili Tadic i Dacic da bih sada mnogo zalio ako SNS dodje na vlast?

Covek

pre 11 godina

Jedini razuma i realan na nasoj politickoj sceni je upravo Ceda Jovanovic.

Dajte ljudi zar mozete zamisliti posledice sns, sps i urs kombinacije, pa to je siguran bankrot i jos sigurnija prpopast.
Podsecanja radi u brojnim aferama u proslosti, secam se imena funkcionera SPS-a, JS-a, DSS-a, URS-a... ne i LDP-a!
Spremnost LDP-a da udje u ovakvu vladu, u ovakvom trenutku i sa dobro nam poznatom ekipom, vidim kao zrtvu, a ne glad za vlascu, to je hrabrost koja se granici sa ludoscu sto je u ovom slucaju svakako za postovanje!

Vojka

pre 11 godina

• Postujte svaki glas!su u LDP je u predizbornoj kampanji jako kritikovao DS i njihovo vodjenje vlasti,zato i ocekujem da ce i ostati pri tom stavu,kako ne bi izneverili svoje birace,jer su i glasove dobijali zarad toga!

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

Milka

pre 11 godina

• Prst na celo,i... Sve stranke koje su usle u parlamentr,a nisu osvojile neki veci procenat na izborima,treba da razmisle u pravcu onoga sto je narod zeleo...

Dikica

pre 11 godina

• Ne zaboravimo Na SNS-u je da odluci ko ce voditi buducu vladu.Ne zaboravimo, oni su dobili izbore,narod je njima i zeleo da ponudi mandat.

Bale

pre 11 godina

• Vladu treba sto pre formirati i zato ne treba cekati na DS i Borisa Tadica...Stranka sa najvecim brojem osvojenih mandata treba da predlozi svog kandidata za premijera i obezbedi sebi vecinu u parlamentu.Zato,podrzavam spremnost SNS-a na saradnju sa drugim strrankama po tom pitanju.

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

Žalosna Sova

pre 11 godina

Nije mi jasna ta veza između SPO i LDP-a. Nije mi jasno kako mogu da sede u istoj sobi sa SPS-om. Ništa mi nije jasno. Tužno je videti naše političare kako gaze sve samo da se dočepaju vlasti

Bora

pre 11 godina

• Vlada,iskljucivo za SNS Preziveli smo sve one nedace koje su nas zadesile u vreme vlade DS-a...narod je odlucio da od toga budemo sto dalje!

Sele

pre 11 godina

• Ipak,vladu treba da formiraju oni koji su izbore dobili i koji imaju plan stednje koji nece ugroziti i ovako los standard nasih gradjana,ali ce reforme stednje sprovesti kroz javne nabavke,kroz smanjenje velikog broja administracije pri vladi,kroz ukidanje raznih privilegija funkcionera...

lazar

pre 11 godina

bas smesan ovaj Ceda,pod svaku cenu hoce u vladu,a u svim emisijama,prica suprotno,pritisli ti ljudi,koji financiraju njega,a to i vrabac na grani zna,ko su ti ljudi,LDP se ne zalaze za boljitak svih građana Srbije,jer niti su strucni,niti imaju iskustva,a to sto se on bavi politikom 12 g.ne znaci nista,kad nije nista uradijo,i Đinđić ga oterao od sebe

balkan-politika.com

pre 11 godina

Ovaj Čeda može da se uvati pod ruku sa Vučićem po pitanju isprazne demagogije i prosipanja floskula. Tu su negde. Samo, Čeda je nekada nešto predstavljao "intelektualnijem" delu naroda, a sada je toliko devalvirao da će i sa Dačićem da se ljubi. Samo da se negde ugradi jer je svestan da mu je ovo poslednji mandat. Da ne bi Vuka, nebi ni sada bio u parlamentu. No, ne brinem ja za njega. Publike za njegovu demagogiju, lišenu ikakve sadržine, će uvek biti. Nešto kvaziintelektualaca koji će mu zaraditi za leba bez motike. I pazite šta vam kažem... čim ne bude imao feedback za svoje isprazne floskule, promeniće retoriku. A ne isključujem da se prebaci u neku drugu stranku kada mu ova uvene.

klenga

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...

zlatna sredina

pre 11 godina

E moj Čedo,ne podnosi ovaj narod istinu koju mu neprekidno iznosiš zadnjih 8 godina.Više voli Dačićeve bajke i uspavanke,tako da i zaslužuje propast koja će uslijediti!

Dzara

pre 11 godina

Daj, bre, vise Cedo...'ajde, dosta je bilo...magla sad...otvori neku firmicu, pilicari nesto na osnovu politickih poznanstava i mani se vise corava posla...oprobaj se jedan dan u privredi, mozda ti se dopadne...

Moma

pre 11 godina

Preokret, zaista. Ova DS ideologija bez odgovornosti, principa i razuma zaista ukida LDP i bilo kakvu potrebu da ikada više glasam za gospodina Č. Jovanovića, trgovca

D.

pre 11 godina

Ja pročitam nešto suvislo, a kada su u pitanju političke partije, najčešće samo onda kada LDP ili LSV izda neko saopštenje. DS mora da balansira. Vi ne. I nemojte.

zmitjkoe

pre 11 godina

Vlada bez LDP ne bi, sto bi rekao Vucic, bila legitimna. Ceda je jedini politicar koji se ne koristi populizmom, govori neprijatne stvari, u korist svoje stete (i tako svesno odbaci ogromni broj glasaca). Ali govori istinu. On bi u novoj vladi jedini bio glas razuma. On je bre Kenedi za Malog Slobu.

tosa

pre 11 godina

Ahahaha, ovaj Ceda je kralj! Lako je dogovoriti se samnom! Samo svi vi ostali prihvatite nasu stranacku politiku za drzavnu i eto dogovora!

isti ljudi=isti rezultat

pre 11 godina

Nemaš ti tu šta da tražiš Čedomire ako stvarno tako misliš i ostaneš dosledan jer ovi se ne sastaju da menjaju nego da vladaju po starom.

Dragan

pre 11 godina

• Srbija i njeni gradjani ce izaci iz krize jedino sa SNS-om i vladom koju ce oni predvoditi! Danas ne moze biti bolje,ako na vlasti ostanu svi oni koji su nas doveli u ovakvu situaciju,a pri tome jos i izgubili izbore!

markobb

pre 11 godina

Naravno da je lako kad ce LDP da pristane na sve samo da bude deo vlasti. Vide i oni da se ne "isplati" biti u opoziciji... Tako da mozemo ocekivati od Cede da se smeje i slika sa Ivicom, da se izljubi sa Dodikom, itd...

Avram

pre 11 godina

LDP je trenutno prihvatljiva kao koaliciuoni partner jedino DS-u. Ni jedna druga stranka ne vidi LDP kao potencijalnog koalicionog partnera u vladi. Delimicno je LDP prihvatljiva i SPS-u, ali samo uslovno, sto znaci da bi SPS sedela u vladu sa LDP-om samo ako su u njoj, pored DS-a, i URS.
Ukratko, LDP se moze naci jedino u vladi koju bi cinile jos i DS, SPS i URS. Takva vlada, sve i da bude formirana, najverovatnije ne bi izdrzala na duge staze. Bar jedan koalicioni partner bi iz nje ubrzo izasao i ona bi, u najmanju ruku, morala biti rekonstrisana, a nije mala verovatnoca da bi dovela do formiranja drugacije parlamentarne vecine i nove vlade, a mozda i do novih izbora.

Ceda nije morao da razmislja. Zoran je to radio.

pre 11 godina

čeda govori istinu...živa je šteta što nema vecu političku snagu jer ima hrabrost...radio je najteže poslove za Zorana ,a za koje niko drugi nije imao m,,a,,,i sada ga pljuju nekakve patriJote,zaturene u mitove nebeskog nam naroda...
(klenga, 17. jun 2012 20:22)

Da, jarane, ali Zoran je znao KAKO, KADA i GDE da "udari". Znaci da je radio vrlo, vrlo pragmaticno. Ceda je, evo sada (a i dok je bio "opozicija" prosloj Vladi), spreman da promeni stavove i program partije samo zbog "daj da udjem u Vladu".

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

Pisar

pre 11 godina

• Najzad,i u ovoj zemlji treba da zazivi demokratija! Treba da se ispostuju sve norme koje demokratija zahteva...narod je glasao za promene i ne moze volju naroda da promeni Demokratska stranka svojom zeljom da ostane na vlasti i ako je izbore izgubila i to,na svim nivoima!

blaza

pre 11 godina

Kakva demagogija?! Sta Ceda ustvari hoce??? Toliko losa vlast ne bi trebala da dobije niciju podrsku, a on opet kao bi da sa njima podeli vladavinu jos jedan mandat. Dobro se secamo da je on podrzavao takvu vlast uvek kada je trebalo da naprave vecinu u patlamentu, samo ne znamo sta je dobio za uzvrat...

Bale

pre 11 godina

• Vladu treba sto pre formirati i zato ne treba cekati na DS i Borisa Tadica...Stranka sa najvecim brojem osvojenih mandata treba da predlozi svog kandidata za premijera i obezbedi sebi vecinu u parlamentu.Zato,podrzavam spremnost SNS-a na saradnju sa drugim strrankama po tom pitanju.

Acko

pre 11 godina

• Nije demokratski menjati volju naroda.Narod je glasao protiv Borisa Tadica i Demokratske stranke.Oni su izgubili izbore,i nigde u svetu necete naci primer,da oni koji izgube izbore vode dalje vladu te drzave..

jovan

pre 11 godina

Tesko je vise prepoznati Cedu u LDP. Da li oni uopste imaju neku ideju ko su to njihovi biraci i koliko njih ce jos hteti da glasa za LDP na sledecim izborima? Ja sam siguran da je Preokret izgubio nekoliko procenata samo u toku izborne kampanje jer su jasno pokazali da se ne radi o niokakvom preokretu vec o starom tandemu Tadic&Dacic gde bi LDP bio dodatna mirodjija. Njihov medjusobni dil oko podele fotelja je Vesna Pesic razotkrila pre nego sto je kampanja i pocela a i narod nije bio bas onoliko tupav koliko su ocekivali pa sad imaju problem oko vlade. Kakvi su to reformatori bili Tadic i Dacic da bih sada mnogo zalio ako SNS dodje na vlast?

dimitrije

pre 11 godina

ti misliš da su to pregovori kao i kad si naterao one jadnike da urade pešački prelaz e prošla su ta vremena sad si došao da moliš Dačića našto si spao

Bilja

pre 11 godina

• Cedomir Jovanovic je u predizbornoj kampanji zestoko napadao rad prosle vlade Demokratske stranke,tako da sada ne bi bilo logicno da sa istim tim ljudima sacinjava i buducu vladu,kako je i sam rekao da nisu radili dobro...

Proja

pre 11 godina

• Mislim da SNS moze da formira buducu vladu,ali da su prvo hteli da demokratama pokazu koliko u stvari nemaju vise snage,jel,demokrate imaju neverovatno viskoko misljenje o svom rejtingu...e,doslo je vreme da se sami suoce sa istinom,da je za njih najbolje da prihvate svoj poraz i odu u opoziciju!

Strumfeta

pre 11 godina

"Svesni smo da stanje u kojem se Srbija nalazi svakog obavezuje na ozbiljnost i zato ne želimo da put do nove vlade tražimo kroz spletke i intrige, već kroz činjenicu da su danas baš svi ugroženi i da moramo biti zajedno dok problem rešavamo kao što smo u ovom trenutku u istoj meri taoci tih problema", je li ovaj malo ironican ili mi se samo cini????Pa kad ste svesni situacije nase zemlje sto uporno utrpavate DS kad nas je on doveo u tu istu situaciju!!

Žalosna Sova

pre 11 godina

Nije mi jasna ta veza između SPO i LDP-a. Nije mi jasno kako mogu da sede u istoj sobi sa SPS-om. Ništa mi nije jasno. Tužno je videti naše političare kako gaze sve samo da se dočepaju vlasti

Covek

pre 11 godina

Jedini razuma i realan na nasoj politickoj sceni je upravo Ceda Jovanovic.

Dajte ljudi zar mozete zamisliti posledice sns, sps i urs kombinacije, pa to je siguran bankrot i jos sigurnija prpopast.
Podsecanja radi u brojnim aferama u proslosti, secam se imena funkcionera SPS-a, JS-a, DSS-a, URS-a... ne i LDP-a!
Spremnost LDP-a da udje u ovakvu vladu, u ovakvom trenutku i sa dobro nam poznatom ekipom, vidim kao zrtvu, a ne glad za vlascu, to je hrabrost koja se granici sa ludoscu sto je u ovom slucaju svakako za postovanje!

Milka

pre 11 godina

• Prst na celo,i... Sve stranke koje su usle u parlamentr,a nisu osvojile neki veci procenat na izborima,treba da razmisle u pravcu onoga sto je narod zeleo...

Bora

pre 11 godina

• Vlada,iskljucivo za SNS Preziveli smo sve one nedace koje su nas zadesile u vreme vlade DS-a...narod je odlucio da od toga budemo sto dalje!

Dikica

pre 11 godina

• Ne zaboravimo Na SNS-u je da odluci ko ce voditi buducu vladu.Ne zaboravimo, oni su dobili izbore,narod je njima i zeleo da ponudi mandat.

Peda

pre 11 godina

• Ja sam obican gradjanin,koga ne zanimaju strancarenja,ali me jako pogadjaju nepravde ovog naroda...a,dogadjale su se...dogadjaju se...neki bi zeleli da se opet ponove...Narod je rekao svoje 6 maja,ko sada zeli to da promeni?Ko zeli sebe i svoju stranku da istakne ispred volje ovog naroda? Treba shvatiti jednu vrlo ozbiljnu stvar,a to je da narod nece dozvoliti da se njegova volja okrene u korist onih koje je narod takodje postavio na gubitnicko mesto...Narod je svima 6.maja pokazao gde im je mesto! Bas,tako!!!

Dragana10

pre 11 godina

.. a jasna politicka matematika sa ove 4 stranke zajedno u vladi je da smo na izbore dzaba izlazili i da se nastavlja losa politika koja je vodjena u predhodne 4 godine

zdravko šestić

pre 11 godina

ljudi ja stalno slošam od vas da neko mora odgovarati i tu se slažem ali vi još nikog niste optužili za situaciju u zemlji a tek kamoli da je neko odgovarao pa još pored svega umesto da ti odgovaraju vi još ih štitite praveći koaliciju sa njima

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

G. Jovanović sada govori ono što je trebalo da govori u predizbornoj kampanji.

Onda je želeo da pridobija "neodlučne" birače po principu "ma vidi me, isti sam ja kao i Boris, samo malo bolji".

Bojim se da je sada kasno.
Hvala.

Vojka

pre 11 godina

• Postujte svaki glas!su u LDP je u predizbornoj kampanji jako kritikovao DS i njihovo vodjenje vlasti,zato i ocekujem da ce i ostati pri tom stavu,kako ne bi izneverili svoje birace,jer su i glasove dobijali zarad toga!

Zare

pre 11 godina

Mada razumem ono o čemu Čeda priča i podržavam mogućnost da ovakva jedna politika doživi prosperitet je zaista mala. Zamislite kad bi ste jednom prosečnom čoveku rekli:Ti si jedan bolestan čovek, težak alkos, ružan si, glup i smrdi ti iz usta, ajde sad glasaj za mene. Otprilike kao u onom filmu sa Džim Kerijem u kome on par dana priča samo istinu svima. Ženi, šefici, poslovnim partnerima. To je bilo potpno neprihvatljivo i njima a i njemu. Takvu politiku niko ne može da vodi pa ni LDP.Čeda mora da da prioritet odredjenim ciljevima i analizu istorije prepusti istoričarima. Takodje mora da prezentuje svoje stavove jasnije jer prečesto korišćenje nekih opštih mesta u njegovim govorima stvara kod običnog sveta neki osećaj da on samo isprazno teoretiše i da njegove reči nemaju težinu.

Dijana

pre 11 godina

E svi kukaju kako je Srbija u katasrofalnom stanju,bla,bla,a uhvatili se DS-a kao pijan plota..pa bre ko nas je uvalio u sve ovo?????

Sele

pre 11 godina

• Ipak,vladu treba da formiraju oni koji su izbore dobili i koji imaju plan stednje koji nece ugroziti i ovako los standard nasih gradjana,ali ce reforme stednje sprovesti kroz javne nabavke,kroz smanjenje velikog broja administracije pri vladi,kroz ukidanje raznih privilegija funkcionera...

srećko

pre 11 godina

Ala će to biti vlada ako je formiraju DS,SPS,URS,i LDP.Svaki ima svoj pristup rešavanju problema u kojima se nalazi zemlja,ali slabo se vidi nečeg zajedničkog.Znajući ih sve i njihovo ponašanje teško da bi tu bilo ikakve sloge i jedinstva.