Utorak, 05.06.2012.

16:28

Dačić negira dogovor sa DS i LDP

DS veoma blizu dogovora o formiranju vlade sa koalicijom SPS-PUPS-JS, LDP, SDA i SVM, tvrde demokrate. Lider SPS Ivica Dačić, međutim, negira taj dogovor.

Izvor: B92

Daèiæ negira dogovor sa DS i LDP IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

kinrev

pre 11 godina

"...imajući u vidu da naša koalicija ima koncept koji je drugačiji od neoliberlanog pristupa, odnosno zalaže se ZA PODSTICANJE RASTA I RAZVOJA, umesto restriktivne politike", istakao je Dačić."

Ko može da se seti šta je to u Srbiji RASLO I RAZVIJALO SE dok je Dačić bio u vlasti, osim njegovog sopstvenog ega, i naravno, računa.

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

DRUGI deo >
I svi su izgledi da ce tako i biti,svidelo se to nama ili ne,nazalost svetska stvarnost nije na strani nase istorije.Ova garnitura koja ce doci na vlast ima taj vruc krompir,ali i azbestne obraze i ruke.Vreme ce pokazati.A gradjani Srbije ga nemaju.Vecina ljudi jedva drzi nos iznad vode,ali je goli zivot najvazniji.A siromastvom je i on ugrozen.O tome treba da mislimo MI,ovi sa slike imaju zalihe kapitala,a neki i rezervne destinacije,ne sumnjam ni malo!Dok narodne kuhinje ne mogu da postignu isporuke,dok se ljudi od nemoci glodju medjusobno,nasilje svih vrsta u porastu,dok mladost Srbije vise i ne vidi sebe u svojoj domovini, ovi likovi imaju hrabrosti za ovakvu neozbiljnost.Pa cak i bez rukavica “obazrivog politickog nastupa” .Moze im se,nauceni da ih niko ne kaznjava za poraznu politiku,oni su nasmejani,ma, opusteno.Treba neko da proglasi KRIZU COVECNOSTI! I za to traziti resenja. Prvo to! A onda se nacini i resenja namecu..kad se udruze Ljudi!!!Neka nam je sam mili Gospod u pomoci!

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

PRVI deo >
Neko u svom komentaru rece “tesko onome ko bude na vlasti”misleci na kompletnu situaciju u zemlji (i van nje) i na velike razlike u gledistima partija. Da,to bi bilo tako da nisu u pitanju DOKAZANO beskrupulozni ljudi na celu istih.Ne dotice njh stvarnost Srbije,sem u domenu koliko I gde je jos ostalo da se ubaci u sopstvene dzepove,jer alavost nema granice.I mislim da su,zapravo,slicnijeg razmisljanja,nego sto mozemo I zamisliti.I sa crnim vragom ce se oni grliti grabeci ka cilju!Slatko je nositi Armani odela,piti sampanjac,voziti u skupim automobilima (I helikopterima,uzgred),jesti kavijar itd.Drugo,koliko shvatam Srbija nema opoziciju?!Tako se cini sada.I to nesto govori,naravno.Sve je ovo sarena laza za narod,odvlacenje paznje,dok se karte pakuju,kao u pokeru.Potkusurivanje sa Kosovom..zato je Nikolic izabran,a nismo ga izabrali mi,ne zavaravajmo se.I na tu temu je orkestriran kurs,mada se plasiraju drugacije partijske “istine”.Secam se Daciceve izjave svojevremeno da Kosovo treba podeliti na Severno i Juzno,koje bi pripalo Siptarima(namerno ne kazem Albancima,mada sam svesna,kao i svi ostali, da su velikom vecinom to dosljaci iz Albanije,naseljavani godinama.Jer,ako tako kazem,onda bi i Kosovo trebalo nazvati Albanija 2!).Moram priznati da mi je ta njegova izjava JEDINO prihvatljivo resenje(sta mu bi da to izjavi,ne znam,mozda posle terevenke),jer samo tako mozemo zaustaviti metastaze tog karcinoma.Bar malo mirnih godina. >>>

Brr

pre 11 godina

Slika vise govori nego 1000 reci. Imam osecaj da je postovanje medu ovom gospodom na tako duboko i iskreno da se ne treba brinuti za buducnost. Tim za pobedu

Vladimir 4S

pre 11 godina

Po cemu su ovi bolji od Slobe nije mi jasno. Al' narod je palio skupstinu da bi skinuo tiranina, sto neki ponavljaju stalno, trazili ste - gledajte. Bas gledajte, ako ste toliko blesavi da palite skupstinu kako bi skinuli samo vrh ledenog brega, a svu ovu kamarilu koja ga je odrzavala na vlasti da ostavite nataknutu, onda za bolje i niste. Pa i vrapcima je jasno da Milosevic kao jedinka nije bio vazan, tu je postojala citava jedna skalamerija i konglomerat oko njega koji je to omogucavao, njegova vladavina bi se brzo zavrsila da nije bilo na hiljade i hiljade kojekakvih Dacica, Mrkonjica i sl. oko njega, koji su mu sluzili bolje nego dvorske lude kraljevima na dvoru. Kud on okom, tu oni skokom. Skinuli smo tiranina, a ostavili dvorske lude da nam vladaju zemljom. I zbog toga smo palili skupstinu i onoliko slavili. E vala, zasluzili ste. Nadam se da cete imati ove Dacice i sl. jos 40 godina na vlasti u ovoj zemlji, i da ih se nikad necete otarasiti. Pa vi malo promislite sledeci put kad budete isli da palite skupstinu.

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(hm....., 5. jun 2012 22:29)

Bravo, posebno za stavku broj 2.

Za onu najbolju medju svim losim opcijama je upravo najbolje da pusti i nauci pameti odredjenih vernih 1,5 miliona da nemaju pojma sta su zaokruzivali. A i ovim nezadovoljnim "svojim" da malo pojasne da tesko neko ovih drugih tupana moze bolje da im pruzi, t.j. da ce im sa drugima biti samo gore.

hrvoje

pre 11 godina

Vidi se da je Jorgovanki doktor Tabakovic toliko vazno ministarstvo nauke kada ga je strpala sa jos kojekakvim resorima.Bravo za doktorku nauka!!!

Srđan

pre 11 godina

HAhahahahahaaaaaa! Koncept Jorgovanke Tabaković me prosto fascinira: pod izgovorom racionalizacije objediniće sva postojeća ministarstva... DS ove ljude neće otpustiti a svoje će zaposliti... Eto nama još nevolje... Ko bude poslednji izlazio iz Srbije neka ugasi sveću(jer uskoro nećemo imati sijalice)

Fenix

pre 11 godina

Iskreno mi je zao svih ovih ostrascenih ljudi koji nisu svesni da je potpuno svejedno ko ce formirati vladu. Ko god da je formira morace da igra po muzici koju mu sviraju veliki igraci iz pozadine. Svet a i nas cekaju jos teza vremena i ko god bude na vlasti nece mu biti bas prijatno. Nego narode okrenite se svojoj porodici prijateljima sirite pozitivnu energiju i zajednickim snagama pomozite jedni drugima da ovaj tezak zivot bude podnosljiv. Ne ocekujte da ce vam to omoguciti ni demokrate ni naprednjaci ni socijalisti. Imaju oni precih briga. Svojih.

srećko

pre 11 godina

Dačić:"More kakav dogovor sa Tadićem idem ja sa Vučićem.Politika SPS moga je da se neudružujem sa gubitnicima".Tako će vam dragi moji biti,to ništa nije novo tako je bilo i 2008 godine,a poznato je ko je i tada glavni akter svega bio.

sabahudin

pre 11 godina

E ova naša postizborna igranka se nastavlja,strašno.Danas je funkcioner DS g-din Elezović rekao da sutra DS ide pred predsednika Srbije sa informacijom da postoji većina za formiranje vlade.Čeda Jovanović kaže da je spreman na kompromis sa Dačićem i da je sve izglađeno,a većina stvorena.Dačić kaže da ništa nije dogovoreno i da je daleko od dogovora.Pa ljudi moji prekinite više tu igru ako već nema većine tražite većinu na drugoj strani sa naprednjacima,samo nek se već jednom formira vlada da krenemo sa rešenjima za izlazak iz ove katastrofe.

petar pan

pre 11 godina

Nažalost, naša država se nalazi pred bankrotom, pod strašnim pritiskom rešavanja problema statusa Kosova I Metogije, da ne nabrajam dalje društvene probleme .

Zato je nužno da upravljanje Državom u ovakvim vremenima preuzmu svi PRAVI POLITIČARI, osobe koje poseduju viziju kako da kreiraju državnu politiku. Neka svi koji vrede uđu u Vladu,nezavisno od partijske pripadnosti, da se izvrši društvena mobilizacija i da na svakih 6 meseci neki autoritet u Srbiji ( npr. Predsednik + Državni Savet , sastavljen od intelektualaca pa čak i od inostranih eksperata), vrednuje rezultate.

Pa da ''krpimo '' Vladu nacionalnog spasa ako treba.

Upravo je vulgarizacija višepartijskog sistema dovela do formiranja kvazipolitičara koji ne bi mogli da vode ni STR sa 5 zaposlenih a tek Državu...

Žalosna je istina da je jedan od retkih mlađih političara koji poseduje formalnu kvalifikaciju za bavljenje politikom upravo Ivica Dačić.(završen FPN, i koliko znam ,nije se usavršavao u inostranstvu)...

Uvedimo kriterijume ko može da se postavi na državne funkcije a ne da imamo lekara kao Ministra prostornog planiranja ?????? Ili kontroveznog Velju Ilića (domaćina ) kao Ministra građevine???????

I da školujemo profesionalne političare, počevši od manira, znanja stranih jezika .....

Stewie

pre 11 godina

Kako uopšte i pomišljaju da se dogovore oko nekih konkretnih stvari o buduće politike vlade kada ne mogu da se dogovore ni o politikci vlade prema Kosovu, Republici Srpskoj, socialno-ekonomskim temama i reformi poreskog sistema.

edge

pre 11 godina

Ala mi je Elmer happy. Bice on nama opet vlast, ljubi ga majka :) Ako ako, sledeci put lupajte o glavu a ne o lonce, moze samo da vam koristi.

hm.....

pre 11 godina

1. Ne salzem se sa atavom SNS da bi vlada bez njih bila nelegitimna. Celu ideju zasnivaju na izboru Nikolica za predsednika, ali zanemaruje se da 1/5 birackog tela nije legitimitet.
2. Ne slazem se sa Tadicem da DS po svaku cenu mora da bude deo vlasti. Politicki gledano na duze staze za DS je bolje da ode u opoziciju. Medjutim, ovde su u pitanju kratkorocni interesi pojedinaca.
3. Ne slazem se sa stavom koji iznosi Dacic da Vlada zavisi od stava oko Kosova i Republike Srpske. To je demagogija ranomilosevicevskog tipa. U Srbiji ima sto bitnijih stvari, od nezaposlenosti, preko kursa evra i svajcarca, do totalne socijalne depresije u koju su pale mladje generacije.

Ali ko mene pita....

hvala

pre 11 godina

Molim redakciju da prestane sa objavljivanjem slika na kojima se politicari smeju, jer na prazan stomak mi se mraci um i svakave misli mi padaju na pamet kad to vidim...

sandra

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.
(Kraj., 5. jun 2012 21:29)

I ja mislim isto . Nazalost

nesokv

pre 11 godina

Ako neko iz DS-a ovo procita,a moze Tadicu da prenese....otkacite SPS i naprvite vecinu sa SNS-om i LDP-om i posalji te Ivicu u istoriju,njega i njegove ucene i kombinacije i njegov "patriotizam".Alo pa da nas vode Palma,Ivica i porodica Krkobabic,kakav smo mi narod....a mozda to i zasluzujemo.

milan

pre 11 godina

A sta su im to "kancelarije" kojem ministarstvu one pripadaju, koju moc oni imaju ili je to samo prividno kao sto je Nikolic podneo ostavku.

moje skromno misljenje....

pre 11 godina

Srbija je 12.03.2003. godine stala. Jos uvek stoji u mestu, ali na zalost sada ima sansu da padne jos nize. Medjutim, da bi covek krenuo dalje, nekada je potrebno da padne nisko. Za Srbiju bi mozda najbolje bilo da zagrebe to dno, a da bi se to desilo pustite Ivicu neka ide. Gradjani ce se otrezniti za manje od sest meseci.....

Punmik

pre 11 godina

Sutra se probudim i udarna vest: boris počasni član sns-a, toma potpredsednik ds-a, čeda prihvatio ponudu srs-a. Nekako se ne bih iznenadio.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Vlada može i manje ministra da ima,npr.ukinite MUP i prisajedinite ga Min.pravde.
Mogu da ostanu svega 5 Agencija koliko ima i Nemačka,razni direktorati,zavodi,fondovi i druga čudesa po Bgd-u,sve državna jasla kojima su namireni stranački vojnici,sve to mora da se ugasi i da rasteretite preduzetnike i privredu.
Nije važno ko će Vladu da formira,važno je šta će da rade,ako će ponovo isto i da kupuju soc.mir do sledećih izbora onda nam se ne piše dobro. Ja lično bih jedino voleo da ne vidim u Vladi SPS !

Vera

pre 11 godina

Dacic koji je zajedno sa sefom u svoje zlatno vreme stvorio a onda izgubio ne samo Kosovo nego i RSK a RS nametnuo ular oko vrata koji mu i danas ne dozvoljova da skine (a stvili ga da ne bi kapitularili totalno i to nakon sto je nekoliko destina hiljada ljudi ubijeno i ko zna koliko proterano) stiti RS i Kosovo od Cede...wow i sto neko rece mi se "lepimo za to"...

penzioner

pre 11 godina

Koliko vidim, nova vlada će biti opet usmerena prema manjinskom srpskom stanovništvu, Republike Srpske i Kosovu ( koje je izgubljeno - ali niko nema petlju toda glasno kaže ). Zašo mi u Srbiji izlazimo na izbore ako će glavni ciljevi vlade biti teritorije van Srbije, ubuduće neka samo tamo organizuju glasanje.Dokle više žrtve matice Srbije.Neka Dačić pravi vladu sa onima koji su nas dovde i doveli, nije mi jasna DS i LDP šta uopšte rade sa srankama koje su odgovorne za ratove i sunovrat Srbije. Ako SNS tvrdi da su pobednici, pa dokažite se sada, vodite zemlju ako ste spos0bni.Izdržaćemo i vas,ali posle ove vlade, vreme je prvo za lustraciju pa tek onda dalje....

Pajko

pre 11 godina

Dok DS vec mesec dana bezuspesno pokusava da napravi parlamentarnu vecinu, Ivica Dacic igra po sistemu "vruce-hladno", tj. cas kao hoce sa DS-om, cas kao nece. Ako bi smo pazljivo analizari dosadanji tok aktivnosti oko formiranja nove vlade, SPS je bila najkontradiktornija. SNS se ponasa najozbiljnije, jer je jedina iznela konkretna programska resenja. Ostali se za sada bave samo stranackom kombinatorikom.

Pazar

pre 11 godina

Dacic tvrdi pazar, video da ga SNS ceka na razgovor, pa sad odugovlaci i kod DS-a, i SNS-a.Mislim da to nije posteno, i mislim da ako hoce da napravi pravi potez treba da se pridruzi SNS-u, u formiranju dobre vlade.

razocarani

pre 11 godina

Znaci vladu formira SNS+SPS a dosadasnji partner koji je izvrsio istorijsko pomirenje DS sa SPS ovaj put otpada.E bas lepo i ocekivano .Jedan primer u LJUboviji DS je 2oo8 godine imao 18o5 glasova a sada 2o12 posle 4 godine vlasti - 775 na lokalnim izborima .Eto vam rezultata i kako su gradjani zadovoljni tim funkcionerima.

duki

pre 11 godina

E moje demokrate. Bolje batalite ove prevrtljive slobicevce i idite u opoziciju. Neka nam SNS i DSS u saradnji sa Slobicevcima vrate rane devedesete i mozda ponovo sankcije. Zaboravili smo sve sto nas je izjedalo i unistavalo tih devedesetih pa sada raja kao ovce glasala za povampirene unistivace Srbije. Niste hteli da glasate u drugom krugu, pa sada ispastajte. Zao mi je moje dece jer ja ovo zlo nisam hteo, ali vas koji ste kao bili ljuti, nimalo mi nije zao.
Dacic je dosao u poziciju da ucenjuje i sabotira citav narod. On je dobro, sto vama i nama ne zeli. Vlade ce biti kada je bude. Vladu ce ciniti Dacic i nebitno ko. Bitan je Dacic sa svojih 14% jadnih penzionerskih glasova. Bitne su samo penzije, kazu Krkobabici iz Armanijevih odela. Nas mlade niko ne zeli u ovoj zemlji. Zbogom Srbijo.

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, poceo si da pricas kao Milosevic pred raspad Jugoslavije! "Nema mirnog razlaza dok se ne resi srpsko pitanje". Ova teorija koju ti ponovo zagovaras, kostala nas je raspada, osiromasenja, gubljenja stotina hiljada zivota, izolacije, jednom recju unistenja srbije!
Tebe opet brine neki entitet u kome zive srbi i po tebi je to drzavno i nacionalno pitanje. Ti se mesas u unutrasnje stvari drugih drzava!
Ti opet vodis Srbiju u propast i ratove!

Kraj.

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.

Dragan

pre 11 godina

Cenjkaju se ko ce sta da dobije, kao na pijaci.Ove parole sto lansiraju da im je bitan program Vlade i ostale kojestaruje su u drugom planu.
Da su tako savesni ne bismo dotakli ovo suvo dno.
Jasno je da su u srpskoj politici najgori ljudi, bez skrupula i morala.
Ko misli drugacije prilicno je glup.
Sve se vrti oko para.

Boban

pre 11 godina

Naravno, pored 12 ministarstava bice tu svega par agencija a ne ko do sada preko 100! Ako je Jorgovanka zaboravila da napomene ( mislim da nije zaboravila) na konferenciji za stampu, to se da zakljuciti iz ranijih izlaganja clanova SNS-a , povodom agencija koje ne rade nista a primaju enormno velike plate. Samo na ukidanju nepotrebnih kancelarija , agencija i cega sve moze se ustedeti prilicno sredstava koja se mogu usmeriti u razne projekte , izgradnju mostova ( ne tako skupih) i proizvodnju. Ovo sto SNS predlaze je prilicno odgovorna politika i uliva poverenje.

todor

pre 11 godina

u ovom momentu bolje je ostati u opoziciji.bilo ko da sastavi vladu,to nece trajati duze od 1 godine,zbog apsolutno nepodobne koalicije i nepremostive razlike u idejama.ko ostaje u opoziciju,na sledecim izborima dobija najmanje jos 5% glasova.situacija je ocajna,ekonomija unistena,nema investicija,tesko onome ko bude na vlasti.

Dragutin

pre 11 godina

@marija

I sta ti tu nije jasno? Inace, na osnovu te rezolucije je i omogucen referendum o nezavisnosti Kosova jer je sastavni deo rezolucije dokument iz Rambujea. Informisi se malo, nemoj da verujes Dacicu, Kostunici... Na osnovu rezolucije su se nasa vojska i policija povukle sa Kosova uz mogucnost da se vrati 1000 vojnika ako to odobri UNMIK, znaci nikad. Znaci u praksi Kosovo je nezavisno od Srbije cemu smo mi sami doprineli pogresnom politikom a ne zbog teorije zavere. Naravno mi ne moramo formalno da ga priznamo, ali to ne znaci da ne treba da uvazavamo realnost na terenu. Npr. dve Nemacke se nisu priznavale ali su uvazavale realnost i saradjivale.

nivo

pre 11 godina

U citavoj prici najlepse je sto Boris cuti na sve ove izjave koje su otuzne, ne zna se da li je gori Ivica ili Jorgovanka.Ovde samo nedostaje jos izjava "ikone gradajnskog drustva" Vesna Pesic, najnovije velike ljubavi naprednjaka.
I treba da cuti jer oni zaista nisu njegov nivo.

bole

pre 11 godina

Nije Dacic zabadava isao na raport kod Dodika,morao je da mu obeca da nikako nece u koaliciju sa LDP,inace ce dobiti u zadebljanje.Bogami ako LDP ne udje u vladu crno se pise narodu.Ivica je DS polurasturio a onu drugu polovinu ce se oni sami izmedju sebe.Bice i posle njega je sve pod njegovom kontrolom.Dodik je savetovao i Tadica,nema tu velike razlike izmedju Ivice i njega.Ako se politicari ne osveste i ucine sve da dokazu da rade u interesu naroda bice jako gadno.Narod je u gadnom sosu i pitanje je samo vremena kada ce se nastaviti sa onim sto nije odradjeno do kraja,sledeci put ce sigurno ici do kraja.Dodjite sebi politicari,sidjite na zemlju i nemojte misliti kako ste snazni,ne zaboravite da je slozan narod najjaca sila.Na kraju vi zivite od njihovog rada,a ne oni od vaseg.

Aleksandar

pre 11 godina

Ispoštujte volju naroda i sastavite vladu SPS+SNS+DSS, jedino se tako mogu sačuvati nacionalni interesi naše zemlje. Narod je gladan i nema posao, živi u neizvesnosti i svaki dan odugovlačenja Srbiju gura u ambis.
Koalicija sastavljena sa Ds-om znači dalji sunovrat naše zemlje.

Milan

pre 11 godina

Ne razumem zasto DS ne prekine ovu agoniju. Dacic uopste nema cime da ucenjuje, kao sto izgleda na prvi pogled. Naime on nece koaliciju sa SNS-om jer zna da u toj varijanti gubi glasove, to je samo blef, njemu jedino odgovara koalicija sa DS-om jer onda raste kao sto se pokazalo. A kada bi i hteo sa SNS-om opet nedostaje treci parnter, jer DSS je za politicku neutralnost a SNS nece URS. Tako da Dacic nema tu snagu kao sto on misli, cudi me da DS to ne vidi. SPS je jednostavno osudjen na DS tako da ne moze mnogo da izvoljeva.

out of control

pre 11 godina

Ovo zaista nije vise normalna situacija! Sta se vise grle,tapkaju,dodiruju!? Pogotovu Tadic,politicar koji je unistio svaki pojam od demokratije! Pa zabranili su gej paradu,a oni je imaju svaki dan!!! Zaista,Srpski narod moze da izdrzi sto niko ne moze na ovome svetu! Kao da smo osudjeni da gledamo njihove budalastine svaki dan! Prosto bi se svaki normalan gradjanin postideo,ali ne i oni! Pa nije Srbija njihova,nego svih gradjana!

miskec

pre 11 godina

Ovaj Dacic je najveci politicki trgovac koji trenutno postoji na politickoj sceni. Voleo bih da valdu formira ko god makar i SNS (sobzirom da sam ja glasac DSa) i DSS jer ovaj lik je premazan za sve pare te prica te ne prica, te je dogovoreno te nije dogovoreno. Ma sta bre oce vise sta smara ovaj narod.

anti poliiticar

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni. Tadic i DS kopaju rukama i nogama da im se da makar malo vlasti. Oni ne mogu da kazu evo SNS formirajte vladu sa komunjarama pa da vidimo sta ce da bude kad vi vodite zelju. Svi su oni isti - lazovi politicarski a moto im je samo ko da vise.

filip

pre 11 godina

Ostvaricemo ustede iz smanjenja potrosnje? Pa to nam svi pricaju a neka gdja Tabakovic samo pokaze gde. Ako neko misli da se stedi smanjenjem broja ministarstava ili se vlada cini operativnom jaaaako se vara. Kada se govori o smanjenju broja zaposlenih usteda se moze i mora ostvarivati na LOKALNOM NIVOU. Posto sam u zivotu radio u neko doba i u drzavnoj upravi reci cu vam da na broj stanovnika Srbija NEMA veliki broj sluzbenika na centralnom nivou (u nekim segmentima treba reorganizovati). Ogroman broj je pozaposljavan na lokalu i tu se mora rezati. Npr. na zemlju nase velicine samo bi poljoprivrednih i veterinarskih inspektora trebalo biti oko 1200 da biste kontrolisali svu proizvodnju, preradu,uvoz i izvoz hrane. Min.poljoprivrede (samo taj deo ovako smandrljanog trenutno) mislim da ima oko 1000-1100. Ekologija bi trebalo da ima oko 700-800 ljudi od toga 65% da bude inspekcija, mislim da ih ima oko 350-400. Znam da mnogima ovo zvuci bezveze ali ovo su preslikani okviri iz EU tj.zemalja slicne velicine. Lokalne uprave su kod njih MINIMIZIRANE pola njihovih poslova gradjani obavljaju sami kroz sistem E- uprave. Ni ne znaju gde je opstina jer nema potrebe. Kao sto im ne treba 1001 uverenje,drzava te vidi u sistemu i ne treba im papir. Kada iz naseg funkcionisanja izbace papirologiju nece biti potrebe da sto puta vadim uverenje o boravistu i kojekakve gluposti. Pa dali ste mi cipovanu LK!!! A finale kada sam sve takse uplatio e-bankingom i isprintao dokaz o transakciji idioti mi kazu jok-daj treci primerak uplatnice!!! E pa... To su problemi a oni sede u vasim opstinama.

Freed

pre 11 godina

Molim gospodina Tadica da izadje i kaze da nece pristati na ucene.Jer ova izjava Dacica je ucena i to dve partije ucenjuje!!!
Tadicu reci mu zbogom i nek ide sa SNS i DSS i do nove godine pobedjujes na izborima,jer oni nece izgurati zajedno ni godinu dana,ili ce narod napraviti opet 5.oktobar ali zajedno sa 6.oktobrom.
I onda cete biti u mogucnosti da sa LDP formirate Vladu koja ce raditi i stizati ciljeve.
A za Kosovo jednostavno stavite referendum i to vec mora svako da prihvati!

NenadNS

pre 11 godina

Koje spinovanje - SPS koji je najvise kriv za desavanja 1990 i bombardovanje i gubitak Kosova "procesljava" Cedu koji je najmanje kriv za stanje i RS i Kosova...I sto je najgore ljudi se pale na to...kakva memorija.

NS

pre 11 godina

garantujem da Ivica NECE sa LDP...
(sps)

A sto to? zato sto je ceda izgubio rat na Kosovu i BiH? nekako bi mi bilo razumnije da niko nece sa SPS koji su i kreirali i zigubili ratove. Ali srbija je ovo. SPS jos mrci brke od Kosova i BiH koje su izgubili a mogli mirno dobiti cak i da postoje granice.

Goran

pre 11 godina

Ovo predloženo "Ministarstvo prosvete, omladine, sporta, nauke i tehnološkog razvoja" je izgleda naređano sve ono za šta njih zapravo nije briga.

Ha Ha ha

pre 11 godina

Ovi sto kukaju ovde sto ne stave prst na celo i ne zapitaju se zasto nece niko sa SRS pardon SNS.Koalicija sa Vulinom i Karicima i jos gomilom miseva ne prolazi..Nece sa partijom koja ne priznaje genocid u Srebrenici koja bi priznala Abhaziju i Osetiju zarad nekakve ljubavi, partijom koja kaze da je Vukovar srpski grad u stvari ne partijom nego predsedmikom drzave i jos uvek predsednikom partije

marija

pre 11 godina

Dragutin,
nece biti.

D. MILINKOVIĆ | 23. decembar 2011. 20:55
Lider LDP Čedomir Jovanović traži hitnu promenu kosovske politike i okretanje Evropi. Društvo se više ne sme lagati. Nemamo šta da tražimo u 21. veku sa Rezolucijom 1244.
Nije sija nego vrat, rece neko.

marija

pre 11 godina

Kako god, imali smo civilizovanu smenu vlasti i meni je drago da sam ih videla zajedno i nasmejane u tome.
To je lekcija demokratije buducim generacijama.
Mozda je to jedina vredna stvar ove price.
Nikolic predsednik, a Tadic i Dacic Vlada Srbije, to je izbor gradjana.
I vuk sit i ovce na broju.
Samo da Nikolic sto manje govori i komunicira saopstenjima, a Ceda Jovanovic ostane sto dalje od Vlade.

Danko

pre 11 godina

Ovo je najgori mogući rasplet ovih izbora, ali neka, ujedno i kazna za sve one koji su glasali. Ovo je čist jednopartijski sistem. Nema veza kome daješ glas, oni na kraju uvek naprave najgoru koaliciju.

komedija u tri cina

pre 11 godina

Ja jos nisam cuo da neko predsednika obavestava " da je blizu vecina ". Vecine ili ima, ili nema. Ali ovo je Borisov stil, sve sto nije po zakonu, od njega moze da se ocekuje.

laki

pre 11 godina

12 najodgovornijih ministarstava dati u ruke SNS,zbogom pameti,Srbija u paklu.Na zalost,tako kako je narod izrazio volju,mora se formirati vlada sto pre.Mislim da je u sadasnjoj situaciji,ako politicari imaju imalo karaktera odgovornosti i obzira prema stanju u kojem se narod i zemlja nalaze,najbolja opcija DS,SPS i LDP.Kako god da se racuna i kalkulise nema bolje od nje.Tako je kako je,narod je imao mogucnost da na izborima odluci kako i sa kim dalje,desilo se to sto se desilo.U svakom slucaju nijedna druga kombinacija ne bi bila dobra za narod.Da su neke druge opcije na politickoj sceni Srbije bila bi druga prica.Narod nema velikog izbora,veliko ili manje zlo.U svakom slucaju mora se ostati na Evropskom putu jer bez investicija i ulaganja u razvoj zemlje bicemo skroz unisteni.Ne treba se protiviti i svadjati se sa svima,to je pogresna politika.Suociti se sa istinom bice tesko ali ce se morati i taj kapitel zavrsiti.Prioritet jeste brza i efikasna vlada sa jasnim ciljevima i sprovodjenjem neophodnih reformi,da bi narod imao radna mesta i zemlja se modernizovala,kada se to odradi nece biti vise ni potrebe toliko diskutovati i nazadovati zbog necega za sta mnogi nisu krivi i ne treba da snose ni odgovornost niti da zive u bedi i nepravdi.Vremena je izgubljeno i previse,zivot prolazi u bedi i tvrdoglavosti,to nije mudro.

Siniša

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.
(Jao meni, 5. jun 2012 17:06)

Na osnovu tvog komentara može se zaključiti da si glasao(la) za SNS, a sada ti je neverovatno da Tadić formira vladu, a to može da učini SNS! Upravo je to i apsurd čitavih ovih izbora. Svi oni, koji su glasali za SNS, sada su izigrani, jer Nikolić, ako malo više pratite njegove izjave i ponašanje, nastoji da Tadić preuzme odgovornost i sastavi vladu.E, to je ono što još nije zabeleženo u izbornom procesu od 90-tih!!! Međutim, postavlja se pitanje zbog čega Tadić „pristaje“ na tako nešto?

Dejan

pre 11 godina

Како рече онај кримос у филму "Видимо се у читуљи": МАЛА БАРА ПУНА КРОКОДИЛА!

Y

pre 11 godina

Ja bih samo da naglasim da su naprednjaci predlozili fuziju ministarstva spoljnih i unutrasnjih poslova,a ta dva ministarstva nemaju ni priblizno slicnu ulogu u funkcionisanju drzave, sto sasvim dovoljno govori o njihovoj strucnosti i spremnosti da vode drzavu...to je potpuno isto kao da spoje prosvetu i unutrasnje poslove...

Legitimnost

pre 11 godina

@Bojana Zlatic

A zasto stranka koja ima najveci broj mandata mora da ima vlast.Gde to u bilo kojoj zemlji sa vecom demokratijom od Srbije postoji.da li vam je poznata manjinska vlada koja cak i nema vecinu u parlamentu a ima podrsku onih stranaka koji nisu usli u vladu. Koja je to tupava logika narocito SNS-a da vlada nema legitimitet. Koliko su stranke bivseg rezima dobile na izborima. Skoro 2/3

Dragutin

pre 11 godina

Dokle ce dezurne "patriote" da izmisljaju nebuloze i da upiru prstom u "izdajnike i strane placenike". Jedna od tih besmislica je da se LDP ZALAZE za nezavisno Kosovo. Sta to uopste znaci? Da LDP radi na tome? Da nema LDP-a Kosovo ne bi bilo nezavisno? Pa nece biti, neki drugi su doveli do stanja koje je trenutno. LDP se zalaze da se uvazi realnost i da se izvuce maksimum. To je u ovom trenutku prihvatanje nestatusnog dela Ahtisarijevog plana plus garancije tj, da Srbi u okviru kosovskih institucija imaju nacelnika policije, direktora skole, direktora doma zdravlja, predsednika opstinskog suda gde god su vecina... da imaju pravo glasanja na parlamentarnim i predsednickim izborima Srbije, da imaju specijalne veze sa Srbijom, da maksimalno budu zasticeni srpski manastiri...Sto se tice Republike Srpske, Cedomir Jovanovic nikada nije izgovorio kvalifikaciju "genocidna tvorevina". U govoru, koji je izazvao duel Jovanovic-Dodik i koji je iskoriscen da se obmanjuje javnost da Jovanovic tvrdi da je RS genocidna tvorevina, Cedomir Jovanovic je rekao:"Tačno je Republika Srpska je napravljena i na genocidu. Na srebreničkom genocidu, na etničkom čišćenju, nezabeleženom u Evropi posle Drugog svetskog rata. Tačno je da je bilo i zločina na drugim stranama, tačno je i da ljudi koji žive danas u toj Republici Srpskoj imaju pravo i ljudsku potrebu na jedan normalan život baš kao Bošnjaci ili Hrvati..." Ne znam sta ovde nije tacno.

aca

pre 11 godina

Pustiti SNS da formira vecinu.Da,to je jedini nacin da gradjani Srbije prate propast uzivo.To bi bio pocetak iskljucenja iz svih mogucih pregovora u vezi priklucenja EU.Bila bi to katastrofa,to svi odlicno znate.

Bojana Zlatic

pre 11 godina

Koalicija DS,Dveri i DSS u Lapovu?

DS, SPS u opštini Lapovo napravili su koaliciju sa grupom građana „Za život Lapova“, na čijoj se listi nalaze i aktivisti pokreta Dveri i DSS-a. Konstitutivna sednica SO Lapovo trebalo bi da se održi sutra, kada će biti ozvaničena lokalna koalicija i podeljene funkcije, a kandidat za predsednika opštine je Nebojša Miletić, prvi čovek lokalnog odbora DS.

Miletić je potvrdio za Danas da je u Lapovu sklopljena koalicija ove četiri liste, ali nije želeo detaljnije da govori o tome. S druge strane, menadžer pokreta Dveri Boško Obradović naglašava za naš list da je njihov stav da je nedopustivo sklapati koalicije sa „strankama Tadićevog režima“ ostao nepromenjen.

„Na izborima u Lapovu učestvovali smo u koaliciji sa dve grupe građana i zajedno smo osvojili sedam mandata, od kojih pokret Dveri ima tri i DSS ima dva mandata. Prema sporazumu, grupe građana iza naše koalicije mogu samostalno da donose političke odluke, ali sigurno je da naša tri odbornika neće glasati za koaliciju sa DS“, navodi Obradović. A GLASACE SAMO TAKO, A SPO KOJI IMA 8 ODBORNIKA I KOJI IM JE KOALICIJONI PARTNER 20 GODINA IDE NA ULICU>>>SRAMOTA, POSLE OVOGA DS IDE NA SLEDECIM IZBORIMA ISPOD CENZUSA!!!

maja

pre 11 godina

Zasto ne koalicija DS i SNS i vuk sit i ovce na broju. Svaka druga kombinacija je pogubna za Srbiju. SAma DS ce strasno izgubiti sa novom koalicijom sa SPS. Pasce na nivo DSS. Zaista ne znam kako to ne uvidjaju.

Sta nas briga

pre 11 godina

Zasto je za SPS vazno sta ko mislio RS i Kosovu. da li SPS ima pretenzije da upravlja i RS i Kosovom. Sta nas u Srbiji briga za RS i Kosovo. Eto ustede od 400 miliona evra godisnje koje se daje lezilebovicima na Kosovu i koji imaju po dve ili tri plate jos

Jao meni

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.

Vlast

pre 11 godina

@Aca; "zasto prihvatas odgovornost" pitate. DS se plasi odgovornosti za sve jeresi koje su radili, racune nije lako polagati. Mislili su da ce doveka vladati.
Verovala sam, lupala u serpe, setala... Nikada vise! U Srbiji je vazdan borba za vlast je znacila, pre svega lidacko bogacenje na grbaci naroda, onih koji se vlasti docepaju. FUJ!

Milankeck

pre 11 godina

Ne znam kako ce biti demokratama u dusi kada budu dolazili Nikolicu na noge,a znaju da nemaju vecinu da naprave vladu.Mialim da nece ni uspeti da obezbede vecinu.Ako ko treba da bude prtemijer,to je Jorgovanka Tabakovic.

Aca

pre 11 godina

Tadiću, ako imaš hrabrosti, reci iskreno narodu zašto preuzimaš odgovornost (bar se tako stiče utisak u javnosti, a i sam si rekao da te u tome podržava DS)i ,verovatno, prihvataš mandat za sastav nove vlade? Pusti SNS da formira većinu, jer je to jedini način da narod vidi (uvidi) za koga je istinski glasao!!!

Aca

pre 11 godina

Tadiću, ako imaš hrabrosti, reci iskreno narodu zašto preuzimaš odgovornost (bar se tako stiče utisak u javnosti, a i sam si rekao da te u tome podržava DS)i ,verovatno, prihvataš mandat za sastav nove vlade? Pusti SNS da formira većinu, jer je to jedini način da narod vidi (uvidi) za koga je istinski glasao!!!

Sta nas briga

pre 11 godina

Zasto je za SPS vazno sta ko mislio RS i Kosovu. da li SPS ima pretenzije da upravlja i RS i Kosovom. Sta nas u Srbiji briga za RS i Kosovo. Eto ustede od 400 miliona evra godisnje koje se daje lezilebovicima na Kosovu i koji imaju po dve ili tri plate jos

aca

pre 11 godina

Pustiti SNS da formira vecinu.Da,to je jedini nacin da gradjani Srbije prate propast uzivo.To bi bio pocetak iskljucenja iz svih mogucih pregovora u vezi priklucenja EU.Bila bi to katastrofa,to svi odlicno znate.

maja

pre 11 godina

Zasto ne koalicija DS i SNS i vuk sit i ovce na broju. Svaka druga kombinacija je pogubna za Srbiju. SAma DS ce strasno izgubiti sa novom koalicijom sa SPS. Pasce na nivo DSS. Zaista ne znam kako to ne uvidjaju.

Dragutin

pre 11 godina

Dokle ce dezurne "patriote" da izmisljaju nebuloze i da upiru prstom u "izdajnike i strane placenike". Jedna od tih besmislica je da se LDP ZALAZE za nezavisno Kosovo. Sta to uopste znaci? Da LDP radi na tome? Da nema LDP-a Kosovo ne bi bilo nezavisno? Pa nece biti, neki drugi su doveli do stanja koje je trenutno. LDP se zalaze da se uvazi realnost i da se izvuce maksimum. To je u ovom trenutku prihvatanje nestatusnog dela Ahtisarijevog plana plus garancije tj, da Srbi u okviru kosovskih institucija imaju nacelnika policije, direktora skole, direktora doma zdravlja, predsednika opstinskog suda gde god su vecina... da imaju pravo glasanja na parlamentarnim i predsednickim izborima Srbije, da imaju specijalne veze sa Srbijom, da maksimalno budu zasticeni srpski manastiri...Sto se tice Republike Srpske, Cedomir Jovanovic nikada nije izgovorio kvalifikaciju "genocidna tvorevina". U govoru, koji je izazvao duel Jovanovic-Dodik i koji je iskoriscen da se obmanjuje javnost da Jovanovic tvrdi da je RS genocidna tvorevina, Cedomir Jovanovic je rekao:"Tačno je Republika Srpska je napravljena i na genocidu. Na srebreničkom genocidu, na etničkom čišćenju, nezabeleženom u Evropi posle Drugog svetskog rata. Tačno je da je bilo i zločina na drugim stranama, tačno je i da ljudi koji žive danas u toj Republici Srpskoj imaju pravo i ljudsku potrebu na jedan normalan život baš kao Bošnjaci ili Hrvati..." Ne znam sta ovde nije tacno.

NenadNS

pre 11 godina

Koje spinovanje - SPS koji je najvise kriv za desavanja 1990 i bombardovanje i gubitak Kosova "procesljava" Cedu koji je najmanje kriv za stanje i RS i Kosova...I sto je najgore ljudi se pale na to...kakva memorija.

hvala

pre 11 godina

Molim redakciju da prestane sa objavljivanjem slika na kojima se politicari smeju, jer na prazan stomak mi se mraci um i svakave misli mi padaju na pamet kad to vidim...

komedija u tri cina

pre 11 godina

Ja jos nisam cuo da neko predsednika obavestava " da je blizu vecina ". Vecine ili ima, ili nema. Ali ovo je Borisov stil, sve sto nije po zakonu, od njega moze da se ocekuje.

Dejan

pre 11 godina

Како рече онај кримос у филму "Видимо се у читуљи": МАЛА БАРА ПУНА КРОКОДИЛА!

Milankeck

pre 11 godina

Ne znam kako ce biti demokratama u dusi kada budu dolazili Nikolicu na noge,a znaju da nemaju vecinu da naprave vladu.Mialim da nece ni uspeti da obezbede vecinu.Ako ko treba da bude prtemijer,to je Jorgovanka Tabakovic.

Danko

pre 11 godina

Ovo je najgori mogući rasplet ovih izbora, ali neka, ujedno i kazna za sve one koji su glasali. Ovo je čist jednopartijski sistem. Nema veza kome daješ glas, oni na kraju uvek naprave najgoru koaliciju.

Siniša

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.
(Jao meni, 5. jun 2012 17:06)

Na osnovu tvog komentara može se zaključiti da si glasao(la) za SNS, a sada ti je neverovatno da Tadić formira vladu, a to može da učini SNS! Upravo je to i apsurd čitavih ovih izbora. Svi oni, koji su glasali za SNS, sada su izigrani, jer Nikolić, ako malo više pratite njegove izjave i ponašanje, nastoji da Tadić preuzme odgovornost i sastavi vladu.E, to je ono što još nije zabeleženo u izbornom procesu od 90-tih!!! Međutim, postavlja se pitanje zbog čega Tadić „pristaje“ na tako nešto?

Y

pre 11 godina

Ja bih samo da naglasim da su naprednjaci predlozili fuziju ministarstva spoljnih i unutrasnjih poslova,a ta dva ministarstva nemaju ni priblizno slicnu ulogu u funkcionisanju drzave, sto sasvim dovoljno govori o njihovoj strucnosti i spremnosti da vode drzavu...to je potpuno isto kao da spoje prosvetu i unutrasnje poslove...

Punmik

pre 11 godina

Sutra se probudim i udarna vest: boris počasni član sns-a, toma potpredsednik ds-a, čeda prihvatio ponudu srs-a. Nekako se ne bih iznenadio.

Jao meni

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.

Vlast

pre 11 godina

@Aca; "zasto prihvatas odgovornost" pitate. DS se plasi odgovornosti za sve jeresi koje su radili, racune nije lako polagati. Mislili su da ce doveka vladati.
Verovala sam, lupala u serpe, setala... Nikada vise! U Srbiji je vazdan borba za vlast je znacila, pre svega lidacko bogacenje na grbaci naroda, onih koji se vlasti docepaju. FUJ!

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, poceo si da pricas kao Milosevic pred raspad Jugoslavije! "Nema mirnog razlaza dok se ne resi srpsko pitanje". Ova teorija koju ti ponovo zagovaras, kostala nas je raspada, osiromasenja, gubljenja stotina hiljada zivota, izolacije, jednom recju unistenja srbije!
Tebe opet brine neki entitet u kome zive srbi i po tebi je to drzavno i nacionalno pitanje. Ti se mesas u unutrasnje stvari drugih drzava!
Ti opet vodis Srbiju u propast i ratove!

hm.....

pre 11 godina

1. Ne salzem se sa atavom SNS da bi vlada bez njih bila nelegitimna. Celu ideju zasnivaju na izboru Nikolica za predsednika, ali zanemaruje se da 1/5 birackog tela nije legitimitet.
2. Ne slazem se sa Tadicem da DS po svaku cenu mora da bude deo vlasti. Politicki gledano na duze staze za DS je bolje da ode u opoziciju. Medjutim, ovde su u pitanju kratkorocni interesi pojedinaca.
3. Ne slazem se sa stavom koji iznosi Dacic da Vlada zavisi od stava oko Kosova i Republike Srpske. To je demagogija ranomilosevicevskog tipa. U Srbiji ima sto bitnijih stvari, od nezaposlenosti, preko kursa evra i svajcarca, do totalne socijalne depresije u koju su pale mladje generacije.

Ali ko mene pita....

filip

pre 11 godina

Ostvaricemo ustede iz smanjenja potrosnje? Pa to nam svi pricaju a neka gdja Tabakovic samo pokaze gde. Ako neko misli da se stedi smanjenjem broja ministarstava ili se vlada cini operativnom jaaaako se vara. Kada se govori o smanjenju broja zaposlenih usteda se moze i mora ostvarivati na LOKALNOM NIVOU. Posto sam u zivotu radio u neko doba i u drzavnoj upravi reci cu vam da na broj stanovnika Srbija NEMA veliki broj sluzbenika na centralnom nivou (u nekim segmentima treba reorganizovati). Ogroman broj je pozaposljavan na lokalu i tu se mora rezati. Npr. na zemlju nase velicine samo bi poljoprivrednih i veterinarskih inspektora trebalo biti oko 1200 da biste kontrolisali svu proizvodnju, preradu,uvoz i izvoz hrane. Min.poljoprivrede (samo taj deo ovako smandrljanog trenutno) mislim da ima oko 1000-1100. Ekologija bi trebalo da ima oko 700-800 ljudi od toga 65% da bude inspekcija, mislim da ih ima oko 350-400. Znam da mnogima ovo zvuci bezveze ali ovo su preslikani okviri iz EU tj.zemalja slicne velicine. Lokalne uprave su kod njih MINIMIZIRANE pola njihovih poslova gradjani obavljaju sami kroz sistem E- uprave. Ni ne znaju gde je opstina jer nema potrebe. Kao sto im ne treba 1001 uverenje,drzava te vidi u sistemu i ne treba im papir. Kada iz naseg funkcionisanja izbace papirologiju nece biti potrebe da sto puta vadim uverenje o boravistu i kojekakve gluposti. Pa dali ste mi cipovanu LK!!! A finale kada sam sve takse uplatio e-bankingom i isprintao dokaz o transakciji idioti mi kazu jok-daj treci primerak uplatnice!!! E pa... To su problemi a oni sede u vasim opstinama.

bole

pre 11 godina

Nije Dacic zabadava isao na raport kod Dodika,morao je da mu obeca da nikako nece u koaliciju sa LDP,inace ce dobiti u zadebljanje.Bogami ako LDP ne udje u vladu crno se pise narodu.Ivica je DS polurasturio a onu drugu polovinu ce se oni sami izmedju sebe.Bice i posle njega je sve pod njegovom kontrolom.Dodik je savetovao i Tadica,nema tu velike razlike izmedju Ivice i njega.Ako se politicari ne osveste i ucine sve da dokazu da rade u interesu naroda bice jako gadno.Narod je u gadnom sosu i pitanje je samo vremena kada ce se nastaviti sa onim sto nije odradjeno do kraja,sledeci put ce sigurno ici do kraja.Dodjite sebi politicari,sidjite na zemlju i nemojte misliti kako ste snazni,ne zaboravite da je slozan narod najjaca sila.Na kraju vi zivite od njihovog rada,a ne oni od vaseg.

Ha Ha ha

pre 11 godina

Ovi sto kukaju ovde sto ne stave prst na celo i ne zapitaju se zasto nece niko sa SRS pardon SNS.Koalicija sa Vulinom i Karicima i jos gomilom miseva ne prolazi..Nece sa partijom koja ne priznaje genocid u Srebrenici koja bi priznala Abhaziju i Osetiju zarad nekakve ljubavi, partijom koja kaze da je Vukovar srpski grad u stvari ne partijom nego predsedmikom drzave i jos uvek predsednikom partije

Fenix

pre 11 godina

Iskreno mi je zao svih ovih ostrascenih ljudi koji nisu svesni da je potpuno svejedno ko ce formirati vladu. Ko god da je formira morace da igra po muzici koju mu sviraju veliki igraci iz pozadine. Svet a i nas cekaju jos teza vremena i ko god bude na vlasti nece mu biti bas prijatno. Nego narode okrenite se svojoj porodici prijateljima sirite pozitivnu energiju i zajednickim snagama pomozite jedni drugima da ovaj tezak zivot bude podnosljiv. Ne ocekujte da ce vam to omoguciti ni demokrate ni naprednjaci ni socijalisti. Imaju oni precih briga. Svojih.

penzioner

pre 11 godina

Koliko vidim, nova vlada će biti opet usmerena prema manjinskom srpskom stanovništvu, Republike Srpske i Kosovu ( koje je izgubljeno - ali niko nema petlju toda glasno kaže ). Zašo mi u Srbiji izlazimo na izbore ako će glavni ciljevi vlade biti teritorije van Srbije, ubuduće neka samo tamo organizuju glasanje.Dokle više žrtve matice Srbije.Neka Dačić pravi vladu sa onima koji su nas dovde i doveli, nije mi jasna DS i LDP šta uopšte rade sa srankama koje su odgovorne za ratove i sunovrat Srbije. Ako SNS tvrdi da su pobednici, pa dokažite se sada, vodite zemlju ako ste spos0bni.Izdržaćemo i vas,ali posle ove vlade, vreme je prvo za lustraciju pa tek onda dalje....

Goran

pre 11 godina

Ovo predloženo "Ministarstvo prosvete, omladine, sporta, nauke i tehnološkog razvoja" je izgleda naređano sve ono za šta njih zapravo nije briga.

Freed

pre 11 godina

Molim gospodina Tadica da izadje i kaze da nece pristati na ucene.Jer ova izjava Dacica je ucena i to dve partije ucenjuje!!!
Tadicu reci mu zbogom i nek ide sa SNS i DSS i do nove godine pobedjujes na izborima,jer oni nece izgurati zajedno ni godinu dana,ili ce narod napraviti opet 5.oktobar ali zajedno sa 6.oktobrom.
I onda cete biti u mogucnosti da sa LDP formirate Vladu koja ce raditi i stizati ciljeve.
A za Kosovo jednostavno stavite referendum i to vec mora svako da prihvati!

Boban

pre 11 godina

Naravno, pored 12 ministarstava bice tu svega par agencija a ne ko do sada preko 100! Ako je Jorgovanka zaboravila da napomene ( mislim da nije zaboravila) na konferenciji za stampu, to se da zakljuciti iz ranijih izlaganja clanova SNS-a , povodom agencija koje ne rade nista a primaju enormno velike plate. Samo na ukidanju nepotrebnih kancelarija , agencija i cega sve moze se ustedeti prilicno sredstava koja se mogu usmeriti u razne projekte , izgradnju mostova ( ne tako skupih) i proizvodnju. Ovo sto SNS predlaze je prilicno odgovorna politika i uliva poverenje.

Legitimnost

pre 11 godina

@Bojana Zlatic

A zasto stranka koja ima najveci broj mandata mora da ima vlast.Gde to u bilo kojoj zemlji sa vecom demokratijom od Srbije postoji.da li vam je poznata manjinska vlada koja cak i nema vecinu u parlamentu a ima podrsku onih stranaka koji nisu usli u vladu. Koja je to tupava logika narocito SNS-a da vlada nema legitimitet. Koliko su stranke bivseg rezima dobile na izborima. Skoro 2/3

ex demokrata 1

pre 11 godina

Vlada može i manje ministra da ima,npr.ukinite MUP i prisajedinite ga Min.pravde.
Mogu da ostanu svega 5 Agencija koliko ima i Nemačka,razni direktorati,zavodi,fondovi i druga čudesa po Bgd-u,sve državna jasla kojima su namireni stranački vojnici,sve to mora da se ugasi i da rasteretite preduzetnike i privredu.
Nije važno ko će Vladu da formira,važno je šta će da rade,ako će ponovo isto i da kupuju soc.mir do sledećih izbora onda nam se ne piše dobro. Ja lično bih jedino voleo da ne vidim u Vladi SPS !

Bojana Zlatic

pre 11 godina

Koalicija DS,Dveri i DSS u Lapovu?

DS, SPS u opštini Lapovo napravili su koaliciju sa grupom građana „Za život Lapova“, na čijoj se listi nalaze i aktivisti pokreta Dveri i DSS-a. Konstitutivna sednica SO Lapovo trebalo bi da se održi sutra, kada će biti ozvaničena lokalna koalicija i podeljene funkcije, a kandidat za predsednika opštine je Nebojša Miletić, prvi čovek lokalnog odbora DS.

Miletić je potvrdio za Danas da je u Lapovu sklopljena koalicija ove četiri liste, ali nije želeo detaljnije da govori o tome. S druge strane, menadžer pokreta Dveri Boško Obradović naglašava za naš list da je njihov stav da je nedopustivo sklapati koalicije sa „strankama Tadićevog režima“ ostao nepromenjen.

„Na izborima u Lapovu učestvovali smo u koaliciji sa dve grupe građana i zajedno smo osvojili sedam mandata, od kojih pokret Dveri ima tri i DSS ima dva mandata. Prema sporazumu, grupe građana iza naše koalicije mogu samostalno da donose političke odluke, ali sigurno je da naša tri odbornika neće glasati za koaliciju sa DS“, navodi Obradović. A GLASACE SAMO TAKO, A SPO KOJI IMA 8 ODBORNIKA I KOJI IM JE KOALICIJONI PARTNER 20 GODINA IDE NA ULICU>>>SRAMOTA, POSLE OVOGA DS IDE NA SLEDECIM IZBORIMA ISPOD CENZUSA!!!

Dragutin

pre 11 godina

@marija

I sta ti tu nije jasno? Inace, na osnovu te rezolucije je i omogucen referendum o nezavisnosti Kosova jer je sastavni deo rezolucije dokument iz Rambujea. Informisi se malo, nemoj da verujes Dacicu, Kostunici... Na osnovu rezolucije su se nasa vojska i policija povukle sa Kosova uz mogucnost da se vrati 1000 vojnika ako to odobri UNMIK, znaci nikad. Znaci u praksi Kosovo je nezavisno od Srbije cemu smo mi sami doprineli pogresnom politikom a ne zbog teorije zavere. Naravno mi ne moramo formalno da ga priznamo, ali to ne znaci da ne treba da uvazavamo realnost na terenu. Npr. dve Nemacke se nisu priznavale ali su uvazavale realnost i saradjivale.

razocarani

pre 11 godina

Znaci vladu formira SNS+SPS a dosadasnji partner koji je izvrsio istorijsko pomirenje DS sa SPS ovaj put otpada.E bas lepo i ocekivano .Jedan primer u LJUboviji DS je 2oo8 godine imao 18o5 glasova a sada 2o12 posle 4 godine vlasti - 775 na lokalnim izborima .Eto vam rezultata i kako su gradjani zadovoljni tim funkcionerima.

marija

pre 11 godina

Dragutin,
nece biti.

D. MILINKOVIĆ | 23. decembar 2011. 20:55
Lider LDP Čedomir Jovanović traži hitnu promenu kosovske politike i okretanje Evropi. Društvo se više ne sme lagati. Nemamo šta da tražimo u 21. veku sa Rezolucijom 1244.
Nije sija nego vrat, rece neko.

Pajko

pre 11 godina

Dok DS vec mesec dana bezuspesno pokusava da napravi parlamentarnu vecinu, Ivica Dacic igra po sistemu "vruce-hladno", tj. cas kao hoce sa DS-om, cas kao nece. Ako bi smo pazljivo analizari dosadanji tok aktivnosti oko formiranja nove vlade, SPS je bila najkontradiktornija. SNS se ponasa najozbiljnije, jer je jedina iznela konkretna programska resenja. Ostali se za sada bave samo stranackom kombinatorikom.

todor

pre 11 godina

u ovom momentu bolje je ostati u opoziciji.bilo ko da sastavi vladu,to nece trajati duze od 1 godine,zbog apsolutno nepodobne koalicije i nepremostive razlike u idejama.ko ostaje u opoziciju,na sledecim izborima dobija najmanje jos 5% glasova.situacija je ocajna,ekonomija unistena,nema investicija,tesko onome ko bude na vlasti.

laki

pre 11 godina

12 najodgovornijih ministarstava dati u ruke SNS,zbogom pameti,Srbija u paklu.Na zalost,tako kako je narod izrazio volju,mora se formirati vlada sto pre.Mislim da je u sadasnjoj situaciji,ako politicari imaju imalo karaktera odgovornosti i obzira prema stanju u kojem se narod i zemlja nalaze,najbolja opcija DS,SPS i LDP.Kako god da se racuna i kalkulise nema bolje od nje.Tako je kako je,narod je imao mogucnost da na izborima odluci kako i sa kim dalje,desilo se to sto se desilo.U svakom slucaju nijedna druga kombinacija ne bi bila dobra za narod.Da su neke druge opcije na politickoj sceni Srbije bila bi druga prica.Narod nema velikog izbora,veliko ili manje zlo.U svakom slucaju mora se ostati na Evropskom putu jer bez investicija i ulaganja u razvoj zemlje bicemo skroz unisteni.Ne treba se protiviti i svadjati se sa svima,to je pogresna politika.Suociti se sa istinom bice tesko ali ce se morati i taj kapitel zavrsiti.Prioritet jeste brza i efikasna vlada sa jasnim ciljevima i sprovodjenjem neophodnih reformi,da bi narod imao radna mesta i zemlja se modernizovala,kada se to odradi nece biti vise ni potrebe toliko diskutovati i nazadovati zbog necega za sta mnogi nisu krivi i ne treba da snose ni odgovornost niti da zive u bedi i nepravdi.Vremena je izgubljeno i previse,zivot prolazi u bedi i tvrdoglavosti,to nije mudro.

Vera

pre 11 godina

Dacic koji je zajedno sa sefom u svoje zlatno vreme stvorio a onda izgubio ne samo Kosovo nego i RSK a RS nametnuo ular oko vrata koji mu i danas ne dozvoljova da skine (a stvili ga da ne bi kapitularili totalno i to nakon sto je nekoliko destina hiljada ljudi ubijeno i ko zna koliko proterano) stiti RS i Kosovo od Cede...wow i sto neko rece mi se "lepimo za to"...

srećko

pre 11 godina

Dačić:"More kakav dogovor sa Tadićem idem ja sa Vučićem.Politika SPS moga je da se neudružujem sa gubitnicima".Tako će vam dragi moji biti,to ništa nije novo tako je bilo i 2008 godine,a poznato je ko je i tada glavni akter svega bio.

Pazar

pre 11 godina

Dacic tvrdi pazar, video da ga SNS ceka na razgovor, pa sad odugovlaci i kod DS-a, i SNS-a.Mislim da to nije posteno, i mislim da ako hoce da napravi pravi potez treba da se pridruzi SNS-u, u formiranju dobre vlade.

duki

pre 11 godina

E moje demokrate. Bolje batalite ove prevrtljive slobicevce i idite u opoziciju. Neka nam SNS i DSS u saradnji sa Slobicevcima vrate rane devedesete i mozda ponovo sankcije. Zaboravili smo sve sto nas je izjedalo i unistavalo tih devedesetih pa sada raja kao ovce glasala za povampirene unistivace Srbije. Niste hteli da glasate u drugom krugu, pa sada ispastajte. Zao mi je moje dece jer ja ovo zlo nisam hteo, ali vas koji ste kao bili ljuti, nimalo mi nije zao.
Dacic je dosao u poziciju da ucenjuje i sabotira citav narod. On je dobro, sto vama i nama ne zeli. Vlade ce biti kada je bude. Vladu ce ciniti Dacic i nebitno ko. Bitan je Dacic sa svojih 14% jadnih penzionerskih glasova. Bitne su samo penzije, kazu Krkobabici iz Armanijevih odela. Nas mlade niko ne zeli u ovoj zemlji. Zbogom Srbijo.

Dragan

pre 11 godina

Cenjkaju se ko ce sta da dobije, kao na pijaci.Ove parole sto lansiraju da im je bitan program Vlade i ostale kojestaruje su u drugom planu.
Da su tako savesni ne bismo dotakli ovo suvo dno.
Jasno je da su u srpskoj politici najgori ljudi, bez skrupula i morala.
Ko misli drugacije prilicno je glup.
Sve se vrti oko para.

miskec

pre 11 godina

Ovaj Dacic je najveci politicki trgovac koji trenutno postoji na politickoj sceni. Voleo bih da valdu formira ko god makar i SNS (sobzirom da sam ja glasac DSa) i DSS jer ovaj lik je premazan za sve pare te prica te ne prica, te je dogovoreno te nije dogovoreno. Ma sta bre oce vise sta smara ovaj narod.

Milan

pre 11 godina

Ne razumem zasto DS ne prekine ovu agoniju. Dacic uopste nema cime da ucenjuje, kao sto izgleda na prvi pogled. Naime on nece koaliciju sa SNS-om jer zna da u toj varijanti gubi glasove, to je samo blef, njemu jedino odgovara koalicija sa DS-om jer onda raste kao sto se pokazalo. A kada bi i hteo sa SNS-om opet nedostaje treci parnter, jer DSS je za politicku neutralnost a SNS nece URS. Tako da Dacic nema tu snagu kao sto on misli, cudi me da DS to ne vidi. SPS je jednostavno osudjen na DS tako da ne moze mnogo da izvoljeva.

petar pan

pre 11 godina

Nažalost, naša država se nalazi pred bankrotom, pod strašnim pritiskom rešavanja problema statusa Kosova I Metogije, da ne nabrajam dalje društvene probleme .

Zato je nužno da upravljanje Državom u ovakvim vremenima preuzmu svi PRAVI POLITIČARI, osobe koje poseduju viziju kako da kreiraju državnu politiku. Neka svi koji vrede uđu u Vladu,nezavisno od partijske pripadnosti, da se izvrši društvena mobilizacija i da na svakih 6 meseci neki autoritet u Srbiji ( npr. Predsednik + Državni Savet , sastavljen od intelektualaca pa čak i od inostranih eksperata), vrednuje rezultate.

Pa da ''krpimo '' Vladu nacionalnog spasa ako treba.

Upravo je vulgarizacija višepartijskog sistema dovela do formiranja kvazipolitičara koji ne bi mogli da vode ni STR sa 5 zaposlenih a tek Državu...

Žalosna je istina da je jedan od retkih mlađih političara koji poseduje formalnu kvalifikaciju za bavljenje politikom upravo Ivica Dačić.(završen FPN, i koliko znam ,nije se usavršavao u inostranstvu)...

Uvedimo kriterijume ko može da se postavi na državne funkcije a ne da imamo lekara kao Ministra prostornog planiranja ?????? Ili kontroveznog Velju Ilića (domaćina ) kao Ministra građevine???????

I da školujemo profesionalne političare, počevši od manira, znanja stranih jezika .....

nesokv

pre 11 godina

Ako neko iz DS-a ovo procita,a moze Tadicu da prenese....otkacite SPS i naprvite vecinu sa SNS-om i LDP-om i posalji te Ivicu u istoriju,njega i njegove ucene i kombinacije i njegov "patriotizam".Alo pa da nas vode Palma,Ivica i porodica Krkobabic,kakav smo mi narod....a mozda to i zasluzujemo.

marija

pre 11 godina

Kako god, imali smo civilizovanu smenu vlasti i meni je drago da sam ih videla zajedno i nasmejane u tome.
To je lekcija demokratije buducim generacijama.
Mozda je to jedina vredna stvar ove price.
Nikolic predsednik, a Tadic i Dacic Vlada Srbije, to je izbor gradjana.
I vuk sit i ovce na broju.
Samo da Nikolic sto manje govori i komunicira saopstenjima, a Ceda Jovanovic ostane sto dalje od Vlade.

moje skromno misljenje....

pre 11 godina

Srbija je 12.03.2003. godine stala. Jos uvek stoji u mestu, ali na zalost sada ima sansu da padne jos nize. Medjutim, da bi covek krenuo dalje, nekada je potrebno da padne nisko. Za Srbiju bi mozda najbolje bilo da zagrebe to dno, a da bi se to desilo pustite Ivicu neka ide. Gradjani ce se otrezniti za manje od sest meseci.....

sandra

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.
(Kraj., 5. jun 2012 21:29)

I ja mislim isto . Nazalost

NS

pre 11 godina

garantujem da Ivica NECE sa LDP...
(sps)

A sto to? zato sto je ceda izgubio rat na Kosovu i BiH? nekako bi mi bilo razumnije da niko nece sa SPS koji su i kreirali i zigubili ratove. Ali srbija je ovo. SPS jos mrci brke od Kosova i BiH koje su izgubili a mogli mirno dobiti cak i da postoje granice.

Kraj.

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.

out of control

pre 11 godina

Ovo zaista nije vise normalna situacija! Sta se vise grle,tapkaju,dodiruju!? Pogotovu Tadic,politicar koji je unistio svaki pojam od demokratije! Pa zabranili su gej paradu,a oni je imaju svaki dan!!! Zaista,Srpski narod moze da izdrzi sto niko ne moze na ovome svetu! Kao da smo osudjeni da gledamo njihove budalastine svaki dan! Prosto bi se svaki normalan gradjanin postideo,ali ne i oni! Pa nije Srbija njihova,nego svih gradjana!

milan

pre 11 godina

A sta su im to "kancelarije" kojem ministarstvu one pripadaju, koju moc oni imaju ili je to samo prividno kao sto je Nikolic podneo ostavku.

anti poliiticar

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni. Tadic i DS kopaju rukama i nogama da im se da makar malo vlasti. Oni ne mogu da kazu evo SNS formirajte vladu sa komunjarama pa da vidimo sta ce da bude kad vi vodite zelju. Svi su oni isti - lazovi politicarski a moto im je samo ko da vise.

hrvoje

pre 11 godina

Vidi se da je Jorgovanki doktor Tabakovic toliko vazno ministarstvo nauke kada ga je strpala sa jos kojekakvim resorima.Bravo za doktorku nauka!!!

nivo

pre 11 godina

U citavoj prici najlepse je sto Boris cuti na sve ove izjave koje su otuzne, ne zna se da li je gori Ivica ili Jorgovanka.Ovde samo nedostaje jos izjava "ikone gradajnskog drustva" Vesna Pesic, najnovije velike ljubavi naprednjaka.
I treba da cuti jer oni zaista nisu njegov nivo.

edge

pre 11 godina

Ala mi je Elmer happy. Bice on nama opet vlast, ljubi ga majka :) Ako ako, sledeci put lupajte o glavu a ne o lonce, moze samo da vam koristi.

Aleksandar

pre 11 godina

Ispoštujte volju naroda i sastavite vladu SPS+SNS+DSS, jedino se tako mogu sačuvati nacionalni interesi naše zemlje. Narod je gladan i nema posao, živi u neizvesnosti i svaki dan odugovlačenja Srbiju gura u ambis.
Koalicija sastavljena sa Ds-om znači dalji sunovrat naše zemlje.

Stewie

pre 11 godina

Kako uopšte i pomišljaju da se dogovore oko nekih konkretnih stvari o buduće politike vlade kada ne mogu da se dogovore ni o politikci vlade prema Kosovu, Republici Srpskoj, socialno-ekonomskim temama i reformi poreskog sistema.

Srđan

pre 11 godina

HAhahahahahaaaaaa! Koncept Jorgovanke Tabaković me prosto fascinira: pod izgovorom racionalizacije objediniće sva postojeća ministarstva... DS ove ljude neće otpustiti a svoje će zaposliti... Eto nama još nevolje... Ko bude poslednji izlazio iz Srbije neka ugasi sveću(jer uskoro nećemo imati sijalice)

sabahudin

pre 11 godina

E ova naša postizborna igranka se nastavlja,strašno.Danas je funkcioner DS g-din Elezović rekao da sutra DS ide pred predsednika Srbije sa informacijom da postoji većina za formiranje vlade.Čeda Jovanović kaže da je spreman na kompromis sa Dačićem i da je sve izglađeno,a većina stvorena.Dačić kaže da ništa nije dogovoreno i da je daleko od dogovora.Pa ljudi moji prekinite više tu igru ako već nema većine tražite većinu na drugoj strani sa naprednjacima,samo nek se već jednom formira vlada da krenemo sa rešenjima za izlazak iz ove katastrofe.

Vladimir 4S

pre 11 godina

Po cemu su ovi bolji od Slobe nije mi jasno. Al' narod je palio skupstinu da bi skinuo tiranina, sto neki ponavljaju stalno, trazili ste - gledajte. Bas gledajte, ako ste toliko blesavi da palite skupstinu kako bi skinuli samo vrh ledenog brega, a svu ovu kamarilu koja ga je odrzavala na vlasti da ostavite nataknutu, onda za bolje i niste. Pa i vrapcima je jasno da Milosevic kao jedinka nije bio vazan, tu je postojala citava jedna skalamerija i konglomerat oko njega koji je to omogucavao, njegova vladavina bi se brzo zavrsila da nije bilo na hiljade i hiljade kojekakvih Dacica, Mrkonjica i sl. oko njega, koji su mu sluzili bolje nego dvorske lude kraljevima na dvoru. Kud on okom, tu oni skokom. Skinuli smo tiranina, a ostavili dvorske lude da nam vladaju zemljom. I zbog toga smo palili skupstinu i onoliko slavili. E vala, zasluzili ste. Nadam se da cete imati ove Dacice i sl. jos 40 godina na vlasti u ovoj zemlji, i da ih se nikad necete otarasiti. Pa vi malo promislite sledeci put kad budete isli da palite skupstinu.

kinrev

pre 11 godina

"...imajući u vidu da naša koalicija ima koncept koji je drugačiji od neoliberlanog pristupa, odnosno zalaže se ZA PODSTICANJE RASTA I RAZVOJA, umesto restriktivne politike", istakao je Dačić."

Ko može da se seti šta je to u Srbiji RASLO I RAZVIJALO SE dok je Dačić bio u vlasti, osim njegovog sopstvenog ega, i naravno, računa.

Brr

pre 11 godina

Slika vise govori nego 1000 reci. Imam osecaj da je postovanje medu ovom gospodom na tako duboko i iskreno da se ne treba brinuti za buducnost. Tim za pobedu

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

PRVI deo >
Neko u svom komentaru rece “tesko onome ko bude na vlasti”misleci na kompletnu situaciju u zemlji (i van nje) i na velike razlike u gledistima partija. Da,to bi bilo tako da nisu u pitanju DOKAZANO beskrupulozni ljudi na celu istih.Ne dotice njh stvarnost Srbije,sem u domenu koliko I gde je jos ostalo da se ubaci u sopstvene dzepove,jer alavost nema granice.I mislim da su,zapravo,slicnijeg razmisljanja,nego sto mozemo I zamisliti.I sa crnim vragom ce se oni grliti grabeci ka cilju!Slatko je nositi Armani odela,piti sampanjac,voziti u skupim automobilima (I helikopterima,uzgred),jesti kavijar itd.Drugo,koliko shvatam Srbija nema opoziciju?!Tako se cini sada.I to nesto govori,naravno.Sve je ovo sarena laza za narod,odvlacenje paznje,dok se karte pakuju,kao u pokeru.Potkusurivanje sa Kosovom..zato je Nikolic izabran,a nismo ga izabrali mi,ne zavaravajmo se.I na tu temu je orkestriran kurs,mada se plasiraju drugacije partijske “istine”.Secam se Daciceve izjave svojevremeno da Kosovo treba podeliti na Severno i Juzno,koje bi pripalo Siptarima(namerno ne kazem Albancima,mada sam svesna,kao i svi ostali, da su velikom vecinom to dosljaci iz Albanije,naseljavani godinama.Jer,ako tako kazem,onda bi i Kosovo trebalo nazvati Albanija 2!).Moram priznati da mi je ta njegova izjava JEDINO prihvatljivo resenje(sta mu bi da to izjavi,ne znam,mozda posle terevenke),jer samo tako mozemo zaustaviti metastaze tog karcinoma.Bar malo mirnih godina. >>>

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

DRUGI deo >
I svi su izgledi da ce tako i biti,svidelo se to nama ili ne,nazalost svetska stvarnost nije na strani nase istorije.Ova garnitura koja ce doci na vlast ima taj vruc krompir,ali i azbestne obraze i ruke.Vreme ce pokazati.A gradjani Srbije ga nemaju.Vecina ljudi jedva drzi nos iznad vode,ali je goli zivot najvazniji.A siromastvom je i on ugrozen.O tome treba da mislimo MI,ovi sa slike imaju zalihe kapitala,a neki i rezervne destinacije,ne sumnjam ni malo!Dok narodne kuhinje ne mogu da postignu isporuke,dok se ljudi od nemoci glodju medjusobno,nasilje svih vrsta u porastu,dok mladost Srbije vise i ne vidi sebe u svojoj domovini, ovi likovi imaju hrabrosti za ovakvu neozbiljnost.Pa cak i bez rukavica “obazrivog politickog nastupa” .Moze im se,nauceni da ih niko ne kaznjava za poraznu politiku,oni su nasmejani,ma, opusteno.Treba neko da proglasi KRIZU COVECNOSTI! I za to traziti resenja. Prvo to! A onda se nacini i resenja namecu..kad se udruze Ljudi!!!Neka nam je sam mili Gospod u pomoci!

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(hm....., 5. jun 2012 22:29)

Bravo, posebno za stavku broj 2.

Za onu najbolju medju svim losim opcijama je upravo najbolje da pusti i nauci pameti odredjenih vernih 1,5 miliona da nemaju pojma sta su zaokruzivali. A i ovim nezadovoljnim "svojim" da malo pojasne da tesko neko ovih drugih tupana moze bolje da im pruzi, t.j. da ce im sa drugima biti samo gore.

Sta nas briga

pre 11 godina

Zasto je za SPS vazno sta ko mislio RS i Kosovu. da li SPS ima pretenzije da upravlja i RS i Kosovom. Sta nas u Srbiji briga za RS i Kosovo. Eto ustede od 400 miliona evra godisnje koje se daje lezilebovicima na Kosovu i koji imaju po dve ili tri plate jos

aca

pre 11 godina

Pustiti SNS da formira vecinu.Da,to je jedini nacin da gradjani Srbije prate propast uzivo.To bi bio pocetak iskljucenja iz svih mogucih pregovora u vezi priklucenja EU.Bila bi to katastrofa,to svi odlicno znate.

Milankeck

pre 11 godina

Ne znam kako ce biti demokratama u dusi kada budu dolazili Nikolicu na noge,a znaju da nemaju vecinu da naprave vladu.Mialim da nece ni uspeti da obezbede vecinu.Ako ko treba da bude prtemijer,to je Jorgovanka Tabakovic.

Jao meni

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.

Aca

pre 11 godina

Tadiću, ako imaš hrabrosti, reci iskreno narodu zašto preuzimaš odgovornost (bar se tako stiče utisak u javnosti, a i sam si rekao da te u tome podržava DS)i ,verovatno, prihvataš mandat za sastav nove vlade? Pusti SNS da formira većinu, jer je to jedini način da narod vidi (uvidi) za koga je istinski glasao!!!

Dragutin

pre 11 godina

Dokle ce dezurne "patriote" da izmisljaju nebuloze i da upiru prstom u "izdajnike i strane placenike". Jedna od tih besmislica je da se LDP ZALAZE za nezavisno Kosovo. Sta to uopste znaci? Da LDP radi na tome? Da nema LDP-a Kosovo ne bi bilo nezavisno? Pa nece biti, neki drugi su doveli do stanja koje je trenutno. LDP se zalaze da se uvazi realnost i da se izvuce maksimum. To je u ovom trenutku prihvatanje nestatusnog dela Ahtisarijevog plana plus garancije tj, da Srbi u okviru kosovskih institucija imaju nacelnika policije, direktora skole, direktora doma zdravlja, predsednika opstinskog suda gde god su vecina... da imaju pravo glasanja na parlamentarnim i predsednickim izborima Srbije, da imaju specijalne veze sa Srbijom, da maksimalno budu zasticeni srpski manastiri...Sto se tice Republike Srpske, Cedomir Jovanovic nikada nije izgovorio kvalifikaciju "genocidna tvorevina". U govoru, koji je izazvao duel Jovanovic-Dodik i koji je iskoriscen da se obmanjuje javnost da Jovanovic tvrdi da je RS genocidna tvorevina, Cedomir Jovanovic je rekao:"Tačno je Republika Srpska je napravljena i na genocidu. Na srebreničkom genocidu, na etničkom čišćenju, nezabeleženom u Evropi posle Drugog svetskog rata. Tačno je da je bilo i zločina na drugim stranama, tačno je i da ljudi koji žive danas u toj Republici Srpskoj imaju pravo i ljudsku potrebu na jedan normalan život baš kao Bošnjaci ili Hrvati..." Ne znam sta ovde nije tacno.

Ha Ha ha

pre 11 godina

Ovi sto kukaju ovde sto ne stave prst na celo i ne zapitaju se zasto nece niko sa SRS pardon SNS.Koalicija sa Vulinom i Karicima i jos gomilom miseva ne prolazi..Nece sa partijom koja ne priznaje genocid u Srebrenici koja bi priznala Abhaziju i Osetiju zarad nekakve ljubavi, partijom koja kaze da je Vukovar srpski grad u stvari ne partijom nego predsedmikom drzave i jos uvek predsednikom partije

marija

pre 11 godina

Kako god, imali smo civilizovanu smenu vlasti i meni je drago da sam ih videla zajedno i nasmejane u tome.
To je lekcija demokratije buducim generacijama.
Mozda je to jedina vredna stvar ove price.
Nikolic predsednik, a Tadic i Dacic Vlada Srbije, to je izbor gradjana.
I vuk sit i ovce na broju.
Samo da Nikolic sto manje govori i komunicira saopstenjima, a Ceda Jovanovic ostane sto dalje od Vlade.

maja

pre 11 godina

Zasto ne koalicija DS i SNS i vuk sit i ovce na broju. Svaka druga kombinacija je pogubna za Srbiju. SAma DS ce strasno izgubiti sa novom koalicijom sa SPS. Pasce na nivo DSS. Zaista ne znam kako to ne uvidjaju.

NenadNS

pre 11 godina

Koje spinovanje - SPS koji je najvise kriv za desavanja 1990 i bombardovanje i gubitak Kosova "procesljava" Cedu koji je najmanje kriv za stanje i RS i Kosova...I sto je najgore ljudi se pale na to...kakva memorija.

Legitimnost

pre 11 godina

@Bojana Zlatic

A zasto stranka koja ima najveci broj mandata mora da ima vlast.Gde to u bilo kojoj zemlji sa vecom demokratijom od Srbije postoji.da li vam je poznata manjinska vlada koja cak i nema vecinu u parlamentu a ima podrsku onih stranaka koji nisu usli u vladu. Koja je to tupava logika narocito SNS-a da vlada nema legitimitet. Koliko su stranke bivseg rezima dobile na izborima. Skoro 2/3

komedija u tri cina

pre 11 godina

Ja jos nisam cuo da neko predsednika obavestava " da je blizu vecina ". Vecine ili ima, ili nema. Ali ovo je Borisov stil, sve sto nije po zakonu, od njega moze da se ocekuje.

marija

pre 11 godina

Dragutin,
nece biti.

D. MILINKOVIĆ | 23. decembar 2011. 20:55
Lider LDP Čedomir Jovanović traži hitnu promenu kosovske politike i okretanje Evropi. Društvo se više ne sme lagati. Nemamo šta da tražimo u 21. veku sa Rezolucijom 1244.
Nije sija nego vrat, rece neko.

laki

pre 11 godina

12 najodgovornijih ministarstava dati u ruke SNS,zbogom pameti,Srbija u paklu.Na zalost,tako kako je narod izrazio volju,mora se formirati vlada sto pre.Mislim da je u sadasnjoj situaciji,ako politicari imaju imalo karaktera odgovornosti i obzira prema stanju u kojem se narod i zemlja nalaze,najbolja opcija DS,SPS i LDP.Kako god da se racuna i kalkulise nema bolje od nje.Tako je kako je,narod je imao mogucnost da na izborima odluci kako i sa kim dalje,desilo se to sto se desilo.U svakom slucaju nijedna druga kombinacija ne bi bila dobra za narod.Da su neke druge opcije na politickoj sceni Srbije bila bi druga prica.Narod nema velikog izbora,veliko ili manje zlo.U svakom slucaju mora se ostati na Evropskom putu jer bez investicija i ulaganja u razvoj zemlje bicemo skroz unisteni.Ne treba se protiviti i svadjati se sa svima,to je pogresna politika.Suociti se sa istinom bice tesko ali ce se morati i taj kapitel zavrsiti.Prioritet jeste brza i efikasna vlada sa jasnim ciljevima i sprovodjenjem neophodnih reformi,da bi narod imao radna mesta i zemlja se modernizovala,kada se to odradi nece biti vise ni potrebe toliko diskutovati i nazadovati zbog necega za sta mnogi nisu krivi i ne treba da snose ni odgovornost niti da zive u bedi i nepravdi.Vremena je izgubljeno i previse,zivot prolazi u bedi i tvrdoglavosti,to nije mudro.

Y

pre 11 godina

Ja bih samo da naglasim da su naprednjaci predlozili fuziju ministarstva spoljnih i unutrasnjih poslova,a ta dva ministarstva nemaju ni priblizno slicnu ulogu u funkcionisanju drzave, sto sasvim dovoljno govori o njihovoj strucnosti i spremnosti da vode drzavu...to je potpuno isto kao da spoje prosvetu i unutrasnje poslove...

bole

pre 11 godina

Nije Dacic zabadava isao na raport kod Dodika,morao je da mu obeca da nikako nece u koaliciju sa LDP,inace ce dobiti u zadebljanje.Bogami ako LDP ne udje u vladu crno se pise narodu.Ivica je DS polurasturio a onu drugu polovinu ce se oni sami izmedju sebe.Bice i posle njega je sve pod njegovom kontrolom.Dodik je savetovao i Tadica,nema tu velike razlike izmedju Ivice i njega.Ako se politicari ne osveste i ucine sve da dokazu da rade u interesu naroda bice jako gadno.Narod je u gadnom sosu i pitanje je samo vremena kada ce se nastaviti sa onim sto nije odradjeno do kraja,sledeci put ce sigurno ici do kraja.Dodjite sebi politicari,sidjite na zemlju i nemojte misliti kako ste snazni,ne zaboravite da je slozan narod najjaca sila.Na kraju vi zivite od njihovog rada,a ne oni od vaseg.

Freed

pre 11 godina

Molim gospodina Tadica da izadje i kaze da nece pristati na ucene.Jer ova izjava Dacica je ucena i to dve partije ucenjuje!!!
Tadicu reci mu zbogom i nek ide sa SNS i DSS i do nove godine pobedjujes na izborima,jer oni nece izgurati zajedno ni godinu dana,ili ce narod napraviti opet 5.oktobar ali zajedno sa 6.oktobrom.
I onda cete biti u mogucnosti da sa LDP formirate Vladu koja ce raditi i stizati ciljeve.
A za Kosovo jednostavno stavite referendum i to vec mora svako da prihvati!

Aleksandar

pre 11 godina

Ispoštujte volju naroda i sastavite vladu SPS+SNS+DSS, jedino se tako mogu sačuvati nacionalni interesi naše zemlje. Narod je gladan i nema posao, živi u neizvesnosti i svaki dan odugovlačenja Srbiju gura u ambis.
Koalicija sastavljena sa Ds-om znači dalji sunovrat naše zemlje.

crni domino

pre 11 godina

Dacicu, poceo si da pricas kao Milosevic pred raspad Jugoslavije! "Nema mirnog razlaza dok se ne resi srpsko pitanje". Ova teorija koju ti ponovo zagovaras, kostala nas je raspada, osiromasenja, gubljenja stotina hiljada zivota, izolacije, jednom recju unistenja srbije!
Tebe opet brine neki entitet u kome zive srbi i po tebi je to drzavno i nacionalno pitanje. Ti se mesas u unutrasnje stvari drugih drzava!
Ti opet vodis Srbiju u propast i ratove!

Danko

pre 11 godina

Ovo je najgori mogući rasplet ovih izbora, ali neka, ujedno i kazna za sve one koji su glasali. Ovo je čist jednopartijski sistem. Nema veza kome daješ glas, oni na kraju uvek naprave najgoru koaliciju.

milan

pre 11 godina

A sta su im to "kancelarije" kojem ministarstvu one pripadaju, koju moc oni imaju ili je to samo prividno kao sto je Nikolic podneo ostavku.

Dragutin

pre 11 godina

@marija

I sta ti tu nije jasno? Inace, na osnovu te rezolucije je i omogucen referendum o nezavisnosti Kosova jer je sastavni deo rezolucije dokument iz Rambujea. Informisi se malo, nemoj da verujes Dacicu, Kostunici... Na osnovu rezolucije su se nasa vojska i policija povukle sa Kosova uz mogucnost da se vrati 1000 vojnika ako to odobri UNMIK, znaci nikad. Znaci u praksi Kosovo je nezavisno od Srbije cemu smo mi sami doprineli pogresnom politikom a ne zbog teorije zavere. Naravno mi ne moramo formalno da ga priznamo, ali to ne znaci da ne treba da uvazavamo realnost na terenu. Npr. dve Nemacke se nisu priznavale ali su uvazavale realnost i saradjivale.

Boban

pre 11 godina

Naravno, pored 12 ministarstava bice tu svega par agencija a ne ko do sada preko 100! Ako je Jorgovanka zaboravila da napomene ( mislim da nije zaboravila) na konferenciji za stampu, to se da zakljuciti iz ranijih izlaganja clanova SNS-a , povodom agencija koje ne rade nista a primaju enormno velike plate. Samo na ukidanju nepotrebnih kancelarija , agencija i cega sve moze se ustedeti prilicno sredstava koja se mogu usmeriti u razne projekte , izgradnju mostova ( ne tako skupih) i proizvodnju. Ovo sto SNS predlaze je prilicno odgovorna politika i uliva poverenje.

Kraj.

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.

Siniša

pre 11 godina

Ako DS udje u vladu, nadrljali smo narode.Vec su vodili zemlju i nisu bili sposobni za to, a sada hoce jeos odgovorniju funkciju.Da se mi pitamo SNS bi bio u vladi, i bolje bi resili ovo stanje nego ovi koji su nas uvukli u njega.
(Jao meni, 5. jun 2012 17:06)

Na osnovu tvog komentara može se zaključiti da si glasao(la) za SNS, a sada ti je neverovatno da Tadić formira vladu, a to može da učini SNS! Upravo je to i apsurd čitavih ovih izbora. Svi oni, koji su glasali za SNS, sada su izigrani, jer Nikolić, ako malo više pratite njegove izjave i ponašanje, nastoji da Tadić preuzme odgovornost i sastavi vladu.E, to je ono što još nije zabeleženo u izbornom procesu od 90-tih!!! Međutim, postavlja se pitanje zbog čega Tadić „pristaje“ na tako nešto?

hm.....

pre 11 godina

1. Ne salzem se sa atavom SNS da bi vlada bez njih bila nelegitimna. Celu ideju zasnivaju na izboru Nikolica za predsednika, ali zanemaruje se da 1/5 birackog tela nije legitimitet.
2. Ne slazem se sa Tadicem da DS po svaku cenu mora da bude deo vlasti. Politicki gledano na duze staze za DS je bolje da ode u opoziciju. Medjutim, ovde su u pitanju kratkorocni interesi pojedinaca.
3. Ne slazem se sa stavom koji iznosi Dacic da Vlada zavisi od stava oko Kosova i Republike Srpske. To je demagogija ranomilosevicevskog tipa. U Srbiji ima sto bitnijih stvari, od nezaposlenosti, preko kursa evra i svajcarca, do totalne socijalne depresije u koju su pale mladje generacije.

Ali ko mene pita....

nivo

pre 11 godina

U citavoj prici najlepse je sto Boris cuti na sve ove izjave koje su otuzne, ne zna se da li je gori Ivica ili Jorgovanka.Ovde samo nedostaje jos izjava "ikone gradajnskog drustva" Vesna Pesic, najnovije velike ljubavi naprednjaka.
I treba da cuti jer oni zaista nisu njegov nivo.

hrvoje

pre 11 godina

Vidi se da je Jorgovanki doktor Tabakovic toliko vazno ministarstvo nauke kada ga je strpala sa jos kojekakvim resorima.Bravo za doktorku nauka!!!

Vlast

pre 11 godina

@Aca; "zasto prihvatas odgovornost" pitate. DS se plasi odgovornosti za sve jeresi koje su radili, racune nije lako polagati. Mislili su da ce doveka vladati.
Verovala sam, lupala u serpe, setala... Nikada vise! U Srbiji je vazdan borba za vlast je znacila, pre svega lidacko bogacenje na grbaci naroda, onih koji se vlasti docepaju. FUJ!

Milan

pre 11 godina

Ne razumem zasto DS ne prekine ovu agoniju. Dacic uopste nema cime da ucenjuje, kao sto izgleda na prvi pogled. Naime on nece koaliciju sa SNS-om jer zna da u toj varijanti gubi glasove, to je samo blef, njemu jedino odgovara koalicija sa DS-om jer onda raste kao sto se pokazalo. A kada bi i hteo sa SNS-om opet nedostaje treci parnter, jer DSS je za politicku neutralnost a SNS nece URS. Tako da Dacic nema tu snagu kao sto on misli, cudi me da DS to ne vidi. SPS je jednostavno osudjen na DS tako da ne moze mnogo da izvoljeva.

Pazar

pre 11 godina

Dacic tvrdi pazar, video da ga SNS ceka na razgovor, pa sad odugovlaci i kod DS-a, i SNS-a.Mislim da to nije posteno, i mislim da ako hoce da napravi pravi potez treba da se pridruzi SNS-u, u formiranju dobre vlade.

duki

pre 11 godina

E moje demokrate. Bolje batalite ove prevrtljive slobicevce i idite u opoziciju. Neka nam SNS i DSS u saradnji sa Slobicevcima vrate rane devedesete i mozda ponovo sankcije. Zaboravili smo sve sto nas je izjedalo i unistavalo tih devedesetih pa sada raja kao ovce glasala za povampirene unistivace Srbije. Niste hteli da glasate u drugom krugu, pa sada ispastajte. Zao mi je moje dece jer ja ovo zlo nisam hteo, ali vas koji ste kao bili ljuti, nimalo mi nije zao.
Dacic je dosao u poziciju da ucenjuje i sabotira citav narod. On je dobro, sto vama i nama ne zeli. Vlade ce biti kada je bude. Vladu ce ciniti Dacic i nebitno ko. Bitan je Dacic sa svojih 14% jadnih penzionerskih glasova. Bitne su samo penzije, kazu Krkobabici iz Armanijevih odela. Nas mlade niko ne zeli u ovoj zemlji. Zbogom Srbijo.

Bojana Zlatic

pre 11 godina

Koalicija DS,Dveri i DSS u Lapovu?

DS, SPS u opštini Lapovo napravili su koaliciju sa grupom građana „Za život Lapova“, na čijoj se listi nalaze i aktivisti pokreta Dveri i DSS-a. Konstitutivna sednica SO Lapovo trebalo bi da se održi sutra, kada će biti ozvaničena lokalna koalicija i podeljene funkcije, a kandidat za predsednika opštine je Nebojša Miletić, prvi čovek lokalnog odbora DS.

Miletić je potvrdio za Danas da je u Lapovu sklopljena koalicija ove četiri liste, ali nije želeo detaljnije da govori o tome. S druge strane, menadžer pokreta Dveri Boško Obradović naglašava za naš list da je njihov stav da je nedopustivo sklapati koalicije sa „strankama Tadićevog režima“ ostao nepromenjen.

„Na izborima u Lapovu učestvovali smo u koaliciji sa dve grupe građana i zajedno smo osvojili sedam mandata, od kojih pokret Dveri ima tri i DSS ima dva mandata. Prema sporazumu, grupe građana iza naše koalicije mogu samostalno da donose političke odluke, ali sigurno je da naša tri odbornika neće glasati za koaliciju sa DS“, navodi Obradović. A GLASACE SAMO TAKO, A SPO KOJI IMA 8 ODBORNIKA I KOJI IM JE KOALICIJONI PARTNER 20 GODINA IDE NA ULICU>>>SRAMOTA, POSLE OVOGA DS IDE NA SLEDECIM IZBORIMA ISPOD CENZUSA!!!

Pajko

pre 11 godina

Dok DS vec mesec dana bezuspesno pokusava da napravi parlamentarnu vecinu, Ivica Dacic igra po sistemu "vruce-hladno", tj. cas kao hoce sa DS-om, cas kao nece. Ako bi smo pazljivo analizari dosadanji tok aktivnosti oko formiranja nove vlade, SPS je bila najkontradiktornija. SNS se ponasa najozbiljnije, jer je jedina iznela konkretna programska resenja. Ostali se za sada bave samo stranackom kombinatorikom.

penzioner

pre 11 godina

Koliko vidim, nova vlada će biti opet usmerena prema manjinskom srpskom stanovništvu, Republike Srpske i Kosovu ( koje je izgubljeno - ali niko nema petlju toda glasno kaže ). Zašo mi u Srbiji izlazimo na izbore ako će glavni ciljevi vlade biti teritorije van Srbije, ubuduće neka samo tamo organizuju glasanje.Dokle više žrtve matice Srbije.Neka Dačić pravi vladu sa onima koji su nas dovde i doveli, nije mi jasna DS i LDP šta uopšte rade sa srankama koje su odgovorne za ratove i sunovrat Srbije. Ako SNS tvrdi da su pobednici, pa dokažite se sada, vodite zemlju ako ste spos0bni.Izdržaćemo i vas,ali posle ove vlade, vreme je prvo za lustraciju pa tek onda dalje....

Vera

pre 11 godina

Dacic koji je zajedno sa sefom u svoje zlatno vreme stvorio a onda izgubio ne samo Kosovo nego i RSK a RS nametnuo ular oko vrata koji mu i danas ne dozvoljova da skine (a stvili ga da ne bi kapitularili totalno i to nakon sto je nekoliko destina hiljada ljudi ubijeno i ko zna koliko proterano) stiti RS i Kosovo od Cede...wow i sto neko rece mi se "lepimo za to"...

moje skromno misljenje....

pre 11 godina

Srbija je 12.03.2003. godine stala. Jos uvek stoji u mestu, ali na zalost sada ima sansu da padne jos nize. Medjutim, da bi covek krenuo dalje, nekada je potrebno da padne nisko. Za Srbiju bi mozda najbolje bilo da zagrebe to dno, a da bi se to desilo pustite Ivicu neka ide. Gradjani ce se otrezniti za manje od sest meseci.....

filip

pre 11 godina

Ostvaricemo ustede iz smanjenja potrosnje? Pa to nam svi pricaju a neka gdja Tabakovic samo pokaze gde. Ako neko misli da se stedi smanjenjem broja ministarstava ili se vlada cini operativnom jaaaako se vara. Kada se govori o smanjenju broja zaposlenih usteda se moze i mora ostvarivati na LOKALNOM NIVOU. Posto sam u zivotu radio u neko doba i u drzavnoj upravi reci cu vam da na broj stanovnika Srbija NEMA veliki broj sluzbenika na centralnom nivou (u nekim segmentima treba reorganizovati). Ogroman broj je pozaposljavan na lokalu i tu se mora rezati. Npr. na zemlju nase velicine samo bi poljoprivrednih i veterinarskih inspektora trebalo biti oko 1200 da biste kontrolisali svu proizvodnju, preradu,uvoz i izvoz hrane. Min.poljoprivrede (samo taj deo ovako smandrljanog trenutno) mislim da ima oko 1000-1100. Ekologija bi trebalo da ima oko 700-800 ljudi od toga 65% da bude inspekcija, mislim da ih ima oko 350-400. Znam da mnogima ovo zvuci bezveze ali ovo su preslikani okviri iz EU tj.zemalja slicne velicine. Lokalne uprave su kod njih MINIMIZIRANE pola njihovih poslova gradjani obavljaju sami kroz sistem E- uprave. Ni ne znaju gde je opstina jer nema potrebe. Kao sto im ne treba 1001 uverenje,drzava te vidi u sistemu i ne treba im papir. Kada iz naseg funkcionisanja izbace papirologiju nece biti potrebe da sto puta vadim uverenje o boravistu i kojekakve gluposti. Pa dali ste mi cipovanu LK!!! A finale kada sam sve takse uplatio e-bankingom i isprintao dokaz o transakciji idioti mi kazu jok-daj treci primerak uplatnice!!! E pa... To su problemi a oni sede u vasim opstinama.

sandra

pre 11 godina

Ovo je seljanija i glupiranje. Vlada je napravljena ,samo cekaju momenat. A razvlace i lazu samo da bi imali osecaj da su bitni. DS-SPS-LDP ce vladati.
(Kraj., 5. jun 2012 21:29)

I ja mislim isto . Nazalost

Goran

pre 11 godina

Ovo predloženo "Ministarstvo prosvete, omladine, sporta, nauke i tehnološkog razvoja" je izgleda naređano sve ono za šta njih zapravo nije briga.

NS

pre 11 godina

garantujem da Ivica NECE sa LDP...
(sps)

A sto to? zato sto je ceda izgubio rat na Kosovu i BiH? nekako bi mi bilo razumnije da niko nece sa SPS koji su i kreirali i zigubili ratove. Ali srbija je ovo. SPS jos mrci brke od Kosova i BiH koje su izgubili a mogli mirno dobiti cak i da postoje granice.

out of control

pre 11 godina

Ovo zaista nije vise normalna situacija! Sta se vise grle,tapkaju,dodiruju!? Pogotovu Tadic,politicar koji je unistio svaki pojam od demokratije! Pa zabranili su gej paradu,a oni je imaju svaki dan!!! Zaista,Srpski narod moze da izdrzi sto niko ne moze na ovome svetu! Kao da smo osudjeni da gledamo njihove budalastine svaki dan! Prosto bi se svaki normalan gradjanin postideo,ali ne i oni! Pa nije Srbija njihova,nego svih gradjana!

razocarani

pre 11 godina

Znaci vladu formira SNS+SPS a dosadasnji partner koji je izvrsio istorijsko pomirenje DS sa SPS ovaj put otpada.E bas lepo i ocekivano .Jedan primer u LJUboviji DS je 2oo8 godine imao 18o5 glasova a sada 2o12 posle 4 godine vlasti - 775 na lokalnim izborima .Eto vam rezultata i kako su gradjani zadovoljni tim funkcionerima.

Dejan

pre 11 godina

Како рече онај кримос у филму "Видимо се у читуљи": МАЛА БАРА ПУНА КРОКОДИЛА!

anti poliiticar

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni. Tadic i DS kopaju rukama i nogama da im se da makar malo vlasti. Oni ne mogu da kazu evo SNS formirajte vladu sa komunjarama pa da vidimo sta ce da bude kad vi vodite zelju. Svi su oni isti - lazovi politicarski a moto im je samo ko da vise.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Vlada može i manje ministra da ima,npr.ukinite MUP i prisajedinite ga Min.pravde.
Mogu da ostanu svega 5 Agencija koliko ima i Nemačka,razni direktorati,zavodi,fondovi i druga čudesa po Bgd-u,sve državna jasla kojima su namireni stranački vojnici,sve to mora da se ugasi i da rasteretite preduzetnike i privredu.
Nije važno ko će Vladu da formira,važno je šta će da rade,ako će ponovo isto i da kupuju soc.mir do sledećih izbora onda nam se ne piše dobro. Ja lično bih jedino voleo da ne vidim u Vladi SPS !

Stewie

pre 11 godina

Kako uopšte i pomišljaju da se dogovore oko nekih konkretnih stvari o buduće politike vlade kada ne mogu da se dogovore ni o politikci vlade prema Kosovu, Republici Srpskoj, socialno-ekonomskim temama i reformi poreskog sistema.

nesokv

pre 11 godina

Ako neko iz DS-a ovo procita,a moze Tadicu da prenese....otkacite SPS i naprvite vecinu sa SNS-om i LDP-om i posalji te Ivicu u istoriju,njega i njegove ucene i kombinacije i njegov "patriotizam".Alo pa da nas vode Palma,Ivica i porodica Krkobabic,kakav smo mi narod....a mozda to i zasluzujemo.

Punmik

pre 11 godina

Sutra se probudim i udarna vest: boris počasni član sns-a, toma potpredsednik ds-a, čeda prihvatio ponudu srs-a. Nekako se ne bih iznenadio.

Srđan

pre 11 godina

HAhahahahahaaaaaa! Koncept Jorgovanke Tabaković me prosto fascinira: pod izgovorom racionalizacije objediniće sva postojeća ministarstva... DS ove ljude neće otpustiti a svoje će zaposliti... Eto nama još nevolje... Ko bude poslednji izlazio iz Srbije neka ugasi sveću(jer uskoro nećemo imati sijalice)

miskec

pre 11 godina

Ovaj Dacic je najveci politicki trgovac koji trenutno postoji na politickoj sceni. Voleo bih da valdu formira ko god makar i SNS (sobzirom da sam ja glasac DSa) i DSS jer ovaj lik je premazan za sve pare te prica te ne prica, te je dogovoreno te nije dogovoreno. Ma sta bre oce vise sta smara ovaj narod.

todor

pre 11 godina

u ovom momentu bolje je ostati u opoziciji.bilo ko da sastavi vladu,to nece trajati duze od 1 godine,zbog apsolutno nepodobne koalicije i nepremostive razlike u idejama.ko ostaje u opoziciju,na sledecim izborima dobija najmanje jos 5% glasova.situacija je ocajna,ekonomija unistena,nema investicija,tesko onome ko bude na vlasti.

Fenix

pre 11 godina

Iskreno mi je zao svih ovih ostrascenih ljudi koji nisu svesni da je potpuno svejedno ko ce formirati vladu. Ko god da je formira morace da igra po muzici koju mu sviraju veliki igraci iz pozadine. Svet a i nas cekaju jos teza vremena i ko god bude na vlasti nece mu biti bas prijatno. Nego narode okrenite se svojoj porodici prijateljima sirite pozitivnu energiju i zajednickim snagama pomozite jedni drugima da ovaj tezak zivot bude podnosljiv. Ne ocekujte da ce vam to omoguciti ni demokrate ni naprednjaci ni socijalisti. Imaju oni precih briga. Svojih.

srećko

pre 11 godina

Dačić:"More kakav dogovor sa Tadićem idem ja sa Vučićem.Politika SPS moga je da se neudružujem sa gubitnicima".Tako će vam dragi moji biti,to ništa nije novo tako je bilo i 2008 godine,a poznato je ko je i tada glavni akter svega bio.

hvala

pre 11 godina

Molim redakciju da prestane sa objavljivanjem slika na kojima se politicari smeju, jer na prazan stomak mi se mraci um i svakave misli mi padaju na pamet kad to vidim...

Dragan

pre 11 godina

Cenjkaju se ko ce sta da dobije, kao na pijaci.Ove parole sto lansiraju da im je bitan program Vlade i ostale kojestaruje su u drugom planu.
Da su tako savesni ne bismo dotakli ovo suvo dno.
Jasno je da su u srpskoj politici najgori ljudi, bez skrupula i morala.
Ko misli drugacije prilicno je glup.
Sve se vrti oko para.

petar pan

pre 11 godina

Nažalost, naša država se nalazi pred bankrotom, pod strašnim pritiskom rešavanja problema statusa Kosova I Metogije, da ne nabrajam dalje društvene probleme .

Zato je nužno da upravljanje Državom u ovakvim vremenima preuzmu svi PRAVI POLITIČARI, osobe koje poseduju viziju kako da kreiraju državnu politiku. Neka svi koji vrede uđu u Vladu,nezavisno od partijske pripadnosti, da se izvrši društvena mobilizacija i da na svakih 6 meseci neki autoritet u Srbiji ( npr. Predsednik + Državni Savet , sastavljen od intelektualaca pa čak i od inostranih eksperata), vrednuje rezultate.

Pa da ''krpimo '' Vladu nacionalnog spasa ako treba.

Upravo je vulgarizacija višepartijskog sistema dovela do formiranja kvazipolitičara koji ne bi mogli da vode ni STR sa 5 zaposlenih a tek Državu...

Žalosna je istina da je jedan od retkih mlađih političara koji poseduje formalnu kvalifikaciju za bavljenje politikom upravo Ivica Dačić.(završen FPN, i koliko znam ,nije se usavršavao u inostranstvu)...

Uvedimo kriterijume ko može da se postavi na državne funkcije a ne da imamo lekara kao Ministra prostornog planiranja ?????? Ili kontroveznog Velju Ilića (domaćina ) kao Ministra građevine???????

I da školujemo profesionalne političare, počevši od manira, znanja stranih jezika .....

Brr

pre 11 godina

Slika vise govori nego 1000 reci. Imam osecaj da je postovanje medu ovom gospodom na tako duboko i iskreno da se ne treba brinuti za buducnost. Tim za pobedu

kinrev

pre 11 godina

"...imajući u vidu da naša koalicija ima koncept koji je drugačiji od neoliberlanog pristupa, odnosno zalaže se ZA PODSTICANJE RASTA I RAZVOJA, umesto restriktivne politike", istakao je Dačić."

Ko može da se seti šta je to u Srbiji RASLO I RAZVIJALO SE dok je Dačić bio u vlasti, osim njegovog sopstvenog ega, i naravno, računa.

sabahudin

pre 11 godina

E ova naša postizborna igranka se nastavlja,strašno.Danas je funkcioner DS g-din Elezović rekao da sutra DS ide pred predsednika Srbije sa informacijom da postoji većina za formiranje vlade.Čeda Jovanović kaže da je spreman na kompromis sa Dačićem i da je sve izglađeno,a većina stvorena.Dačić kaže da ništa nije dogovoreno i da je daleko od dogovora.Pa ljudi moji prekinite više tu igru ako već nema većine tražite većinu na drugoj strani sa naprednjacima,samo nek se već jednom formira vlada da krenemo sa rešenjima za izlazak iz ove katastrofe.

edge

pre 11 godina

Ala mi je Elmer happy. Bice on nama opet vlast, ljubi ga majka :) Ako ako, sledeci put lupajte o glavu a ne o lonce, moze samo da vam koristi.

Vladimir 4S

pre 11 godina

Po cemu su ovi bolji od Slobe nije mi jasno. Al' narod je palio skupstinu da bi skinuo tiranina, sto neki ponavljaju stalno, trazili ste - gledajte. Bas gledajte, ako ste toliko blesavi da palite skupstinu kako bi skinuli samo vrh ledenog brega, a svu ovu kamarilu koja ga je odrzavala na vlasti da ostavite nataknutu, onda za bolje i niste. Pa i vrapcima je jasno da Milosevic kao jedinka nije bio vazan, tu je postojala citava jedna skalamerija i konglomerat oko njega koji je to omogucavao, njegova vladavina bi se brzo zavrsila da nije bilo na hiljade i hiljade kojekakvih Dacica, Mrkonjica i sl. oko njega, koji su mu sluzili bolje nego dvorske lude kraljevima na dvoru. Kud on okom, tu oni skokom. Skinuli smo tiranina, a ostavili dvorske lude da nam vladaju zemljom. I zbog toga smo palili skupstinu i onoliko slavili. E vala, zasluzili ste. Nadam se da cete imati ove Dacice i sl. jos 40 godina na vlasti u ovoj zemlji, i da ih se nikad necete otarasiti. Pa vi malo promislite sledeci put kad budete isli da palite skupstinu.

Gradjanin Q

pre 11 godina

@(hm....., 5. jun 2012 22:29)

Bravo, posebno za stavku broj 2.

Za onu najbolju medju svim losim opcijama je upravo najbolje da pusti i nauci pameti odredjenih vernih 1,5 miliona da nemaju pojma sta su zaokruzivali. A i ovim nezadovoljnim "svojim" da malo pojasne da tesko neko ovih drugih tupana moze bolje da im pruzi, t.j. da ce im sa drugima biti samo gore.

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

PRVI deo >
Neko u svom komentaru rece “tesko onome ko bude na vlasti”misleci na kompletnu situaciju u zemlji (i van nje) i na velike razlike u gledistima partija. Da,to bi bilo tako da nisu u pitanju DOKAZANO beskrupulozni ljudi na celu istih.Ne dotice njh stvarnost Srbije,sem u domenu koliko I gde je jos ostalo da se ubaci u sopstvene dzepove,jer alavost nema granice.I mislim da su,zapravo,slicnijeg razmisljanja,nego sto mozemo I zamisliti.I sa crnim vragom ce se oni grliti grabeci ka cilju!Slatko je nositi Armani odela,piti sampanjac,voziti u skupim automobilima (I helikopterima,uzgred),jesti kavijar itd.Drugo,koliko shvatam Srbija nema opoziciju?!Tako se cini sada.I to nesto govori,naravno.Sve je ovo sarena laza za narod,odvlacenje paznje,dok se karte pakuju,kao u pokeru.Potkusurivanje sa Kosovom..zato je Nikolic izabran,a nismo ga izabrali mi,ne zavaravajmo se.I na tu temu je orkestriran kurs,mada se plasiraju drugacije partijske “istine”.Secam se Daciceve izjave svojevremeno da Kosovo treba podeliti na Severno i Juzno,koje bi pripalo Siptarima(namerno ne kazem Albancima,mada sam svesna,kao i svi ostali, da su velikom vecinom to dosljaci iz Albanije,naseljavani godinama.Jer,ako tako kazem,onda bi i Kosovo trebalo nazvati Albanija 2!).Moram priznati da mi je ta njegova izjava JEDINO prihvatljivo resenje(sta mu bi da to izjavi,ne znam,mozda posle terevenke),jer samo tako mozemo zaustaviti metastaze tog karcinoma.Bar malo mirnih godina. >>>

samo vas gledam i povraca mi se

pre 11 godina

DRUGI deo >
I svi su izgledi da ce tako i biti,svidelo se to nama ili ne,nazalost svetska stvarnost nije na strani nase istorije.Ova garnitura koja ce doci na vlast ima taj vruc krompir,ali i azbestne obraze i ruke.Vreme ce pokazati.A gradjani Srbije ga nemaju.Vecina ljudi jedva drzi nos iznad vode,ali je goli zivot najvazniji.A siromastvom je i on ugrozen.O tome treba da mislimo MI,ovi sa slike imaju zalihe kapitala,a neki i rezervne destinacije,ne sumnjam ni malo!Dok narodne kuhinje ne mogu da postignu isporuke,dok se ljudi od nemoci glodju medjusobno,nasilje svih vrsta u porastu,dok mladost Srbije vise i ne vidi sebe u svojoj domovini, ovi likovi imaju hrabrosti za ovakvu neozbiljnost.Pa cak i bez rukavica “obazrivog politickog nastupa” .Moze im se,nauceni da ih niko ne kaznjava za poraznu politiku,oni su nasmejani,ma, opusteno.Treba neko da proglasi KRIZU COVECNOSTI! I za to traziti resenja. Prvo to! A onda se nacini i resenja namecu..kad se udruze Ljudi!!!Neka nam je sam mili Gospod u pomoci!